Giriş
(1)

siteyi üst sıralarda çıkarmak

contavolta
şimdi bi tane özel kursa ait bi site var eşimin çalıştığı. adam zamanında bi adama yaptırmış, admin paneli falan da var. ama maltepe özel ders yazdığımız da 5.sayfada çıkıyor. bunu ilk sayfalara taşımak için neler yapmak gerekli?sitemap falan yoktu, onu oluşturup ekledim siteye ama googleda site:xxx
şimdi bi tane özel kursa ait bi site var eşimin çalıştığı. adam zamanında bi adama yaptırmış, admin paneli falan da var. ama maltepe özel ders yazdığımız da 5.sayfada çıkıyor. bunu ilk sayfalara taşımak için neler yapmak gerekli?

sitemap falan yoktu, onu oluşturup ekledim siteye ama googleda site:xxx.com diye arattığımda sitemap çıkmıyor hala.

bunun dışında ne yapacağımı tam bilemedim. az çok bilgim var html, programlama falan ama siteyi üstte çıkarmak için neler yapılması lazım tam bilemiyorum.
0
contavolta
(12.03.18)
programlama bilgin eğer dediğin gibi az ise çok uzun zamandır buralarda değilsin demektir. o yüzden bu işi ücret ile yapanlara gitmen en mantıklı olacaktır çünkü yaptığın seo eğer düzgün bir şekilde uygulanmazsa sitene zarar da verebilir.
0
exla
(12.03.18)
(5)

backend'siz iletişim formu

tchuck
hiçbir backend destek almadan yalnızca front end'de iletişim formu çalıştırabilir miyiz? (güvenl ibir şekilde tabii)
hiçbir backend destek almadan yalnızca front end'de iletişim formu çalıştırabilir miyiz? (güvenl ibir şekilde tabii)
0
tchuck
(12.03.18)
Aklıma sadece javascript ile bir file'a verileri yazmak geldi.

Bak şöyle bişey : (git:thiscouldbebetter.wordpress.com )
0
josefen
(12.03.18)
tabii ki yapabilirsin, bunun icin ornegin mailgun servisini kullanabilirsin. iletisim formundaki verileri javascript ile alip mailgun api'na gondereceksin. istedigin adrese teslim edilecek.
0
hacilaklak
(12.03.18)
normalde front-end tarafda javascript kullanicinin bilgisayrinda doldurulan form icindeki bilgileri toplar ve sunucuya yani back-end tarafa gonderir. Back-end bu bilgileri alir bir yere kaydeder.

senin durumunda javascript kullanici bilgiysarindaki bilgileri bir yere gondermeli ki sen o bilgileri alasin. Bunun icin senin sunucun degil de baska bir 3.parti sunucu cagirilir, bilgileri o alir ve sana mail ile gonderebilir. Mesela burada anlatildigi gibi medium.com

Ama bu yontemde bilgilerin baskasinin sunucusu uzerinden gectigi icin guvenli olmayacaktir. Test amacli kullanabilirsin ama gercek amacli kullanmak pek iyi degil.
0
emrahday
(12.03.18)
formspree.io var bunu kullanabilirsin. ilk 1000 submit ücretsizmiş. baya kolay implement etmesi.
0
gman
(12.03.18)
formspree.io

diye gelecektim de @gman yazmış. google'da contact form api diye aratırsan başka servisler de bulabilirsin.
0
yuto
(13.03.18)
(4)

Excel sorusu

neseranni
f(x1)=3*a1+b1-4c1gibi bir formülü/işlevi her satırda baştan yazmadan ilişkili olduğu satırın sütun değerlerini otomatik olarak uygulaması için (x2 için direkt a2, b2, c2 değerlerini uygulasın; x3, x4... böyle devam ediyor) ne yapmam neyi öğrenmem gerekiyor? Bilen biri kısaca yol gösterebilir mi? teş
f(x1)=3*a1+b1-4c1

gibi bir formülü/işlevi her satırda baştan yazmadan ilişkili olduğu satırın sütun değerlerini otomatik olarak uygulaması için (x2 için direkt a2, b2, c2 değerlerini uygulasın; x3, x4... böyle devam ediyor) ne yapmam neyi öğrenmem gerekiyor? Bilen biri kısaca yol gösterebilir mi? teşekkürler
0
neseranni
(12.03.18)
bu formülü yazdığın hücreyi sağ alt çaprazından tutup aşağı sürüklemen yeterli. (alternatif olarak kopyala yapıştır da aynı sonucu verir)
0
507
(12.03.18)
offfff :D çok sağolasın büyük zahmetten kurtardın ^^
0
🌸neseranni
(12.03.18)
excel kullanımına yeni başladın sanırım :) çünkü bu basit özelliği genelde ilk excel gününde kullanmaya başlar çoğunluk.

öyleyse ek bilgi vereyim: formülün içerisindeki değişkenleri aşağı/yukarı ve sağa/sola kopyalamak bu şekilde mümkün ve kaydırdığın anda formül de kendini buna göre günceller. bundan daha farklı "formül kaydırmalar" içinse; adres çubuğundaki formülde değişkenin üzerine imleçi getirip F4'e basabilirsin (birkaç kez bas döngünseldir). Her F4 basışında parametrenin sağ ve soluna $ işareti gelir. 3 farklı versiyonu var bunun.

"parametreleri dolar'layarak" tekrar kaydırmaları yap bakalım ne işe yaradığını keşfedebilecek misin :) Bulamazsan da dert etme burada hep yardımcı oluruz.

Bu F4 olayını da öğrenirsen Türk Excel camiasının %70'inin bilgi düzeyi üstüne çıkmış olursun :D
0
507
(12.03.18)
hmm yanına $ koyduğumuz değişkeni sabitlemiş oluyoruz anladığım kadarıyla. bazıları değişsin, bazıları sabit kalsın durumunda kullanabilirim, teşekkürler bu da epey faydalı olacak.

bunları zamanında okulda öğrenmiştim aslında da aradan seneler geçti, öğrenme süreci de 1-2 saatlik işlenmiş dersti. çoğu aklımdan çıkmış, şimdilerde nadiren kişisel amaçlı kullanıyorum. çok da basit bir özellikmiş aslında dediğin gibi ama işte o an bir türlü aklıma gelmedi, böyle sanki bir makro, kod vs bir şeyler hazırlamam gerekiyormuş gibi gereksiz komplike düşündüm onları araştırıyordum... ne yapmam gerektiğini bulamayınca buraya sorayım dedim, hiç düşünmedim öyle köşesinden tut çek ile kolayca halledilebileceğini o an çok farklı bir çözüm yolu arayışında olduğum için... tekrardan çok teşekkürler. cevaplar ve ekstra bilgi için.
0
🌸neseranni
(12.03.18)
(7)

Laptop cpu ısısı ve fan

İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
Merhaba arkadaşlarÖnceki duyurumda (git: 1266107) bahsettiğim ısınma sorunu bugün yeniden termal macun sürmemize rağmen değişmedi.Bu sefer daha az sürdük. Ama sonuç aynı. Cpu sıcaklığı bilgisayar boştayken 45-60 C arası. Oyun oynarken de mesela yüksek grafikli 2015 yapımı bir oyun oynarken 90 C fala
Merhaba arkadaşlar

Önceki duyurumda (git: 1266107) bahsettiğim ısınma sorunu bugün yeniden termal macun sürmemize rağmen değişmedi.Bu sefer daha az sürdük. Ama sonuç aynı. Cpu sıcaklığı bilgisayar boştayken 45-60 C arası. Oyun oynarken de mesela yüksek grafikli 2015 yapımı bir oyun oynarken 90 C falan oluyor.

Termal macun bir işe yaramadığı için sorunun fanda olduğunu düşünüyoruz. Mesela önceden oyun oynarken fan çok hızlı çalışmaya başlardı ve biraz gürültülü çalışırdı. Ama artık oyun oynarken falan öyle çalışmıyor. Acaba işlevini mi yitirdi diye düşünüyoruz.

Bilgisayarım laptop ve ortalama sınıfta bir bilgisayar. Bir oyun bilgisayarı değil yani. Özellikleri de :

Dell Inspiron 5558
Intel i5 5200 işlemci
4 gb ram
Windows 10 64 bit
2 gb Nvidia geforce 920m ekran kartı

Acaba fanı değiştirsek veya laptop soğutucusu alsak işe yarar mı ? Speedfan veya Hwmonitor gibi programlarda fan hızını göremiyorum ve rpm değeri 0 yazıyor. Bios' tan da kontrol edemiyorum fanı. Bilgisayarı alalı 2 yıldan fazla oldu. Bir de Windows 8.1' den 10' a geçtim. Bu etkiler mi ya da Msı Afterburner gibi bir programın kurulması etki eder mi ? Çünkü bütün donanımlar üzerinde egemenlik kuran bir program. Ve son çare olarak bir işe yarayacağını sanmasam da format çözer mi? Şimdiden teşekkür ederim.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(11.03.18)
Cpu sıcaklığı bilgisayar boştayken 45-60 C arası. Oyun oynarken de mesela yüksek grafikli 2015 yapımı bir oyun oynarken 90 C falan oluyor.

bunun sorun olduğunu nerden çıkardın? normal. 100 üzerine çıkarsa o zaman düşünürsün.
0
washe
(11.03.18)
@Washe Aslında değinmeyi unutmuşum. Max Payne oynarken bile 90 C oluyor ve kasıyor. Önceden oynayıp da herhangi bir kasma, şimdiki gibi yoğun sıcaklık vs. gibi durumlarla karşılaşmamama rağmen şimdi 15 yıllık oyunları oynarken bile takılıyor. Bütün oyunlarda yoğun fps düşüşleriyle karşılaşıyorum. Tabi doğal olarak sıcaklıktan şüphelendim. Yabancı forumlarda falan sıcaklık kaynaklı olduğunu belirtmişler tüm oyunlarda gözle görülür derecede fps düşüşlerinin sebebi. Macunu tazeledikten sonra biraz düzeldi ama yine de kendini hissettiriyor. Bana göre boştayken ideal sıcaklık 35-40 olmalı.
0
🌸İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(12.03.18)
inatcılık reis
normal calisriken 45-60 normal
yuk altında 90 c normal
ama laptop altı sogutucu al
eger cift mnitor varsa
bir tarafta hwmonitor calistirarak oyun oyna izle sıcaklıgı
90 ı gecmeyecektir

bu arada sıfırdan win10 kurarsan iyi olur
sürücülerle ilgili sıkıntı varsa düzelir
0
kingcyrax
(12.03.18)
Isıdan dolayı cihazdan dumanlar çıkmıyorsa, kasa erimiyorsa normaldir.

Şaka bir yana, değerler işkillenmekte haklı olduğunuz gibi yüksek.

90 derece dayanılmaz bir sıcaklık. Göstergeler 90 dereceyi gösterirken elinizi fan çıkışından gelen havaya tutun. "Dayanılır" bir sıcaklık varsa, egzos kısmı işlevini yerine getiremiyor demektir. (termal macunu yenilediğiniz, ve termal plaka vidalarını sıkıca sıktığınız için)
0
clia
(12.03.18)
Peki havalandırma kanallarını temizlediniz mi?
0
John Bloor
(12.03.18)
clia çok güzel abartmış.

pc'deki elektroniklerin dayanabileceği bir sıcaklık 90 derece.

evdeki modemimin işlemcisi 86-90 derece normalde. bu da normal çünkü onun treshold'u 150+ derece. laptop gibi bi cihazda, yük altında 90 derece kabul edilebilir bir sıcaklık. aşırı yükselirse zaten cihaz kendisini kapatır
0
washe
(12.03.18)
@Kingcyrax Çoğu forumda bu değerlerin normal olduğu söyleniyor ama önceden böyle bir sıcaklık hissetmiyordum. Şimdiye kadar böyle bir sorunla karşılaşmadığım için sıcaklık değerlerini ölçmeyi düşünmedim ama yeni oyunları oynarken sıcaklık yükseliyordu sadece.10-15 yıllık oyunları oynarken öyle bir sıcaklık olmuyordu. Mesela Max Payne oynarken bile ısınıyor, oyunda fps düşüşleri oluyor, oynanmaz hale geliyor, bu durum daha önceden sorunsuz, akıcı derecede oynadığım bütün oyunlarda da olmaya başladı. Beni endişelendiren durum fanın artık eskisi gibi çalışmaması. Mesela bilgisayara bayağı bi yük bindiren oyunlar oynadığımda fan uçak motoru gibi çalışırdı, havalandırma deliklerinden çıkan havayı hissetmemek imkansızdı. Bilgisayar çok ısınmazdı. Şimdi artık öyle çalışmıyor ve artık hava gelmiyor. 2 kere temizledik ama bir sonuç çıkmadı. Fanın vadesini doldurduğundan şüpheleniyoruz. Fanı değiştirebiliriz. Çift monitör yok ne yazık ki. Onun yerine Msı Afterburner kullanıyorum değerleri izlemek için. Laptop altı fan almayı da düşünebilirim dediğin gibi.

@Clia Zaten 100 C' ye geldiğinde kapanıyor. Fan çıkışından gelen hava hissedilmiyor. Termal macundan ve vidaların sıkılmasından olacağını zannetmiyorum. Çünkü zaten biz bu sorun yüzünden yaptık bunları.

@ John Bloor Evet temizledik 2 defa. Ama sonuç vermedi. Muhtemelen daha detaylı olarak bir daha temizleyeceğiz.

@ Washe Evet 90 C kabul edilebilir bir sıcaklık ama fanın da işlevini yitirmiş gibi görünmesi daha da endişelendiriyor. Son olarak Notebook FanControl programını kurdum fanı daha fazla çalıştırabilir miyim diye ama sonuç aynı. Daha hızlı çalışmıyor.

Düzeltme : Speedfan ile biraz uğraşınca fanların istediğim seviyede çalıştığını gördüm. Ama ben kendiliğinden çalışmasını istiyorum. Belki sıcaklık algılayıcı sensör bozulmuştur. Şimdi bunu nasıl çözeceğim ona bakacağım.
0
🌸İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(12.03.18)
(1)

Excel otomatik düzeltme

dorian greyfurt
sadece belirli bir sütunda kullanmak istiyorum. mesela sadece C sütununda "me" yazdığım zaman bunu "mehmet" yapsın.nasıl olur?
sadece belirli bir sütunda kullanmak istiyorum. mesela sadece C sütununda "me" yazdığım zaman bunu "mehmet" yapsın.
nasıl olur?
0
dorian greyfurt
(11.03.18)
me yazdığın kutunun sağındaki kutuya mehmet yazdırabilirsin. ama yazdığın kutu mehmet olarak değişsin diyorsan o macro luk iş.
0
sttc
(11.03.18)
(4)

notebook'um öldü..

chatrefhill
film,dizi izliyorum, yazı yazıyorum.. sadece bu işler için en uzun ömürlü ve uygun bilgisayarı arıyorum.. sizce en fazla 2.700 liraya alınabilecek en iyi dizüstü hangisi?
film,dizi izliyorum, yazı yazıyorum.. sadece bu işler için en uzun ömürlü ve uygun bilgisayarı arıyorum.. sizce en fazla 2.700 liraya alınabilecek en iyi dizüstü hangisi?
0
chatrefhill
(11.03.18)
o paraya alacağın herhangi bir bilgisayar bahsettiğin şeyleri rahatlıkla yapar. dell, hp ve asus'un güncel işlemcili, mümkünse ssd'li modellerine bakabilirsin.
0
Bruce
(11.03.18)
şurayı okumanı öneririm www.kutusozluk.com
0
imelih
(11.03.18)
www.hepsiburada.com

edit: ben bu linki attığımda 2.450 liraydı. ne ara fiyatı değişti bilmiyorum
0
yavru tosun
(11.03.18)
@yavru tosun attığı çok iyi ve fiyatı da harika.
Freedos al alacaksan 600-700 tl windowsa gitmesin. Dell ve lenovo şaşma.
0
imelih
(11.03.18)
(1)

yazıcı niye ağa bağlanmıyor?

kibritsuyu
hp laserjet 1102w wireless yazıcım var. bugüne kadar sorunsuz kullanıyordum. evdeki wireless modeme bağlanmıyordu, bilgisayardan çıktı yolladığımda da yazdırıyordu.şimdi bir türlü üzerindeki ağa bağlandığını gösteren mavi ışık sabit yanmıyor. sürekli yanıp sönüyor. bugünlerdeki tek fark turkcell tv+
hp laserjet 1102w wireless yazıcım var. bugüne kadar sorunsuz kullanıyordum. evdeki wireless modeme bağlanmıyordu, bilgisayardan çıktı yolladığımda da yazdırıyordu.

şimdi bir türlü üzerindeki ağa bağlandığını gösteren mavi ışık sabit yanmıyor. sürekli yanıp sönüyor.

bugünlerdeki tek fark turkcell tv+ bağlandı, modeme onun cihazı takıldı. ilk aklıma gelen ip çakışması oşdu, baktım, tv+ cihazının ip'si 192.168.1.25, oysa yazıcıya verdiğim ip 192.168.1.100. yani herhangi bir ip çakışması da yok.

niye bağlanmıyor olabilir? yazıcıyı da modemi de elli kere kapatıp açtım düzelmedi. aksi gibi yazıcı kablosu da bulamıyorum ki bağlayayım. acil çıktı almam gerekli. ne yapacağım?
0
kibritsuyu
(10.03.18)
modemim kablosuz sinyalinin kanalını değiştirmeyi deneyebilirsin. o da işe yaramazsa işler çok daha karmaşık olabilir. tv+ ı çıkartıp öyle bağlanmayı denediğinde bağlanıyorsa kullanacağın zaman tv+ ı çıkarmak en temizi :/
0
washe
(10.03.18)
(4)

HDD'i bölmek

mungojerry
win 8.1 kuracağım. Kurarken benden diski bölmemi isteyecek. 1 TB HDD'i nasıl ayırırsak en yuksek performansı elde ederiz?
win 8.1 kuracağım. Kurarken benden diski bölmemi isteyecek. 1 TB HDD'i nasıl ayırırsak en yuksek performansı elde ederiz?
0
mungojerry
(10.03.18)
senin kullanımına bağlı. windows + kullanacağın programların yeteceği bir kısım için c'ye ayırsan mantıklı olur.

kendi yaptığım şeyi söyleyim misal. bende tek hdd değil 3 tane var. 2 si 500 gb biri 8 tb.

ilk 500gb lükte windows, programlar oyunlar var.

ikinci de fotoğraflarım, dropbox klasörüm, spotify'ın kendi şifrelediği data olarak kullandığı kısım ve belgelerim var. belgelerim klasörünü ve spotify'ın asıl yer kaplayan bu dosyalarını farklı bir yere kaydettirmek biraz değişik.

üçüncü 8tb'lik komple film.

windows çökerse, ya da c ye herhangi bir şey olursa bana yarayacak her şey zaten başka disklerde.
0
washe
(10.03.18)
Ayırma ne gerek var?
0
bos gezenin bos ustasi
(10.03.18)
İhtiyacın olduğunda Windows içerisinden ayırırsın
0
bos gezenin bos ustasi
(10.03.18)
arşivleme alışkanlığın yoksa ayırmana gerek yok.

sık format atıyorsan ve sabit dosyaların (arşivin) varsa; ihtiyacına göre 1/4 veya 1/3 oranında ayırıp kalanına sabit dosyaların için kullanabilirsin. çeyrek veya üçte bir oranında ayırdığın kısıma ise windows kurarsın. programların ve oyunların çok yoğunsa fifty fifty de olabilir.

yani özetle windows kuracağın yer ağzına kadar dosyayla dolu olacak şekilde kalmasın yeter.
0
jamiro
(10.03.18)
(5)

elektrik süpürgesi öneri

bnmzz
elektrik süpürgesi bakıyoruz bir süredir ama deneyenlerin tecrübelerinide yararlanalım istedim.fiyat olarak 1000 cibvarı düşünüyoruz max 1500başlık kısmı hafif olmalı , çekim gücü iyi , kısmen sessizüzmeyecek bir model
elektrik süpürgesi bakıyoruz bir süredir ama deneyenlerin tecrübelerinide yararlanalım istedim.

fiyat olarak 1000 cibvarı düşünüyoruz max 1500

başlık kısmı hafif olmalı , çekim gücü iyi , kısmen sessiz
üzmeyecek bir model
0
bnmzz
(10.03.18)
dyson>philips>diğerleri. Eğer gücünüz dyson'a yetmiyorsa, geriye en güçlü seçenek philips kalıyor. Maraton serisini tavsiye ederim.
0
gochebe
(10.03.18)
miele.
0
dokuzeylul
(10.03.18)
o paralara çıkıyorsanız dyson tavsiye ederim. biz kullanıyoruz 5 sene oldu memnunuz. akrabam philips in ucunda led olan modelinden aldı, o da memnun ama kaç para bilmiyorum.
0
tukenmez adam
(10.03.18)
Bende Philips FC9924/07 var çok memnunum
0
neda22
(10.03.18)
çok kere söyledim. philips ve popüler markalara yanaşmayın. özellikleri çok oluyor ancak elektronik akşamları veyahut başka bir parçası bozulduğunda tamiri olmuyor. rowenta sağlamlık konusunda çok iyi bir marka. siemens bosch tarzı parçası bulunan markaları öneriyorum. philipsin servis ve parça ağı zayıf.
0
mikahakkinen
(10.03.18)
(1)

wikipedia - facebook sayfası

nodrap
selam.wikipedia'nın facebook sayfasının görseli şu görünüyor bende: https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/28660367_10156026432058346_8456002620588632099_n.jpg?oh=b536a0631e65c4b509582ff9b07f3b18&oe=5B032629bu görsel tüm dünya'da mı sayfa görseli yoksa ben türkiye'den bağlanıyorum diye mi bu
selam.

wikipedia'nın facebook sayfasının görseli şu görünüyor bende: scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net


bu görsel tüm dünya'da mı sayfa görseli yoksa ben türkiye'den bağlanıyorum diye mi bu çıkıyor?

www.facebook.com
0
nodrap
(09.03.18)
Türkiye'ye sadece.
0
imelih
(09.03.18)
(4)

php kodundaki sorun ?

kompisko
şu kod hata veriyor. sayfa tamamen hata verdiği için neden verdiğinide göremiyorum. yıllardır yazdığım kod bu. neresinde hata olabilir?<?php$db_host="localhost";$db_username="xxxxxx";$db_password="xxxxxx";$db_name="kayıtlar";mysql_connect("$db_host","$db_username","$db_password")or die ("Host'a Bagl
şu kod hata veriyor. sayfa tamamen hata verdiği için neden verdiğinide göremiyorum. yıllardır yazdığım kod bu. neresinde hata olabilir?
<?php
$db_host="localhost";
$db_username="xxxxxx";
$db_password="xxxxxx";
$db_name="kayıtlar";
mysql_connect("$db_host","$db_username","$db_password")or die ("Host'a Baglanamadim");
mysql_select_db("$db_name")or die("Veritabanina Baglanamadim");
mysql_query("SET CHARACTER SET UTF8");

?>



<div class="row">
<div class="col-sm-12">
<div class="white-box">
<h3 class="box-title m-b-0">KONTROL FORMU</h3>
<p class="text-muted m-b-30">Form </p>
<div class="table-responsive">
<table id="example23" class="table table-striped">
<thead>
<tr>
<th>Tarih</th>
<th>Saat</th>
<th>Kontrol</th>
<th>Yakıt</th>
<th>Yakıt Miktarı</th>
<th>Aydınlatma</th>
<th>Rezistans</th>
<th>Radyatör</th>
<th>Yağ</th>
<th>Akü</th>
<th>Start</th>
<th>Çalışma</th>
<th>Sistem</th>
<th>NO</th>
<th>Kontrol</th>

</tr>
</thead>
<tbody>
<?php
$sorgu=mysql_query("select * from generator");
while($generator=mysql_fetch_array($sorgu))
{
echo '<tr>';
echo '<td>'.$generator['tarih'].'</td>';
echo '<td>00:15</td>';
echo '<td>'.$generator['kontrol'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['yakit'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['ana_yakit'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['aydinlatma'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['rezistans'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['su_seviye'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['yag_miktar'].'</td>'
echo '<td>'.$generator['aku'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['start'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['calisma'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['sistem'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['no'].'</td>';
echo '<td>'.$generator['kontrol2'].'</td>';
echo ' </tr>';
}
?>
0
kompisko
(09.03.18)
hata nedir?
0
ocanal
(09.03.18)
Hata http 500 harası veriyor tarayıcı. Bir de şöyle bir durum var
<?php deki php yi kaldırınca sayfa geliyor ama tüm php kodları görünür oluyor. Anlamadım <? Bununla normalde çalışırdı. Server tarafında mı sıkıntı var acaba
0
🌸kompisko
(10.03.18)
mysql_connect fonksiyonu kaldırıldığı zaman doğan çocuklar okuma yazma öğrendi.

Şaka bir yana kaldırıldı o. Yeni php sürümlerinde mysqli_connect kullanın.
0
goodz
(10.03.18)
PDO'ya taşının hocam.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(10.03.18)
(3)

windows 7 aero özelliği?

mehmed resad
aero şeyini de doğru mu kullandım bilemedim ama sorun tam olarak şu:windows 7 ultimate kurdum en baştan. önce ekran çözünürlüğü bozuktu, düzelttim. şimdi de basic temasında kaldı. kişiselleştirden windows 7 falan yapıyorum ama o bildiğimiz aero'ya dönmüyor. bilgisayar>özellikler kısmında da aero'yu
aero şeyini de doğru mu kullandım bilemedim ama sorun tam olarak şu:

windows 7 ultimate kurdum en baştan. önce ekran çözünürlüğü bozuktu, düzelttim. şimdi de basic temasında kaldı. kişiselleştirden windows 7 falan yapıyorum ama o bildiğimiz aero'ya dönmüyor. bilgisayar>özellikler kısmında da aero'yu etkinleştir diye bir şey varmış ona da baktım fakat bende yoktu.

ne yapmam gerekiyor? teşekkürler
0
mehmed resad
(09.03.18)
ekran kartın desteklemiyor olabilir. destekliyorsa ekran kartının drvierını güncellemen gerek
0
washe
(09.03.18)
teamviewer ile bakayım istersen
mesaj at hocam
0
kingcyrax
(09.03.18)
driverpack solution diye bi şeyle bütün driver'ları otomatik yükledim, @washe dediğin gibi ekran kartından kaynaklı bir sorunmuş. nvidia vs. kuruldu. @kingcyrax ayrıca teşekkür ederim :)
0
🌸mehmed resad
(09.03.18)
(1)

Türk.net hizmet numarası aynı zamanda sabit hat numarası mı?

neysene
212 ile başlayan bir hizmet numarasına sahibim ama bu aynı zamanda sabit telefon numaramız mı?
212 ile başlayan bir hizmet numarasına sahibim ama bu aynı zamanda sabit telefon numaramız mı?
0
neysene
(09.03.18)
Türk.net mobil uygulamasından, telefon hattı kullanım detayların bakarak öğrenebilirsin.
0
austra
(09.03.18)
(3)

Udemy offlnie video izlemek

tchuck
telefon uygulamasına falan indirip oradan offline olarak izleyebiliyor muyuz ya? bir süre internetin aşırı kötü olduğu bir yer de olacağım da, bu arkadaşları bir şekilde offline izlemem gerekiyor.nasıl çözerim.
telefon uygulamasına falan indirip oradan offline olarak izleyebiliyor muyuz ya? bir süre internetin aşırı kötü olduğu bir yer de olacağım da, bu arkadaşları bir şekilde offline izlemem gerekiyor.

nasıl çözerim.
0
tchuck
(09.03.18)
udemy mobil uygulamasında eğitim içerikleri telefona kaydedilip izlenebiliyor. ama sadece mobil uygulamada var bu özellik. bilgisayara kaydedilemiyor.
0
carveola
(09.03.18)
tablet de varsa sıkıntı yok zaten okeydir güzell.
0
🌸tchuck
(09.03.18)
udeler
0
ufka resmi dusen tepe
(25.03.18)
(5)

hyundai i10

siyah gece
daha önce arabalara hiç ilgisi olmamış, araç sürmeyi yeni öğrenecek biri için nasıldır bu araç? bu şartlarda biri otomatik vites mi almalı? yer istanbul
daha önce arabalara hiç ilgisi olmamış, araç sürmeyi yeni öğrenecek biri için nasıldır bu araç? bu şartlarda biri otomatik vites mi almalı? yer istanbul
0
siyah gece
(09.03.18)
basarsın gitmez en azından i20, polo, ibiza falan olsun
0
yavru tosun
(09.03.18)
1.2 benzin otomatikli versiyonu ile test sürüşü yapmıştım. kücücük minicik bir araç. şehirde kullanması kolay bir araç. motoruna göre fena gitmiyordu. yakıtta can sıkabilir.

bana sorarsanız başka araçlara bakın diyebilirim. ilk aracınız olacaksa ve yeni öğreniyorsanız manuel sürmeye çalışın. en azından 6 ay kullanın sonrasında otomatik araca geçersiniz.
0
false pretension
(09.03.18)
1.2 otomatik modelini 2 senedir kullanıyorum. genellikle şehir içi kullanım, 2 kere de uzun yol yaptım. şehirde kullanması rahat. 4 vites olduğu için otoyolda belli hızdan sonra devirli gitmeye ve bağırmaya başlıyor.
0
inheritance
(09.03.18)
otomatik vitesli tercih ettiğinde, bir daha asla düz kullanamazsın. o kadar alışırsın ki, işin baya zor olur. araba çok mühim değil. bindin mi gidebileceğin bir yapıda olsa okdir.
0
markasiz
(09.03.18)
4ileri vites oldugu için yakıt masrafı çok oluyormus onlarda
0
solenkol
(09.03.18)
(4)

Bilgisayar topluyorum, bakabilir misiniz?

ykyt
Ekran kart : MSI GTX 1080 Gaming seriesİşlemci : intel i7 7700 4.2 ghzAnakart : MSI Z270 M6 ACRam : Gskill TridentZ 3200 mhzSsd : Samsung 850 evo 250 gbHdd: Seagate Barracuda 2 tbSıvı soğutma : Cooler Master Masterliquid pro 120 6W 500mA 12V işlemciPSU : Cooler Master g650m 650w plus 80Kasa : Cooler
Ekran kart : MSI GTX 1080 Gaming series
İşlemci : intel i7 7700 4.2 ghz
Anakart : MSI Z270 M6 AC
Ram : Gskill TridentZ 3200 mhz
Ssd : Samsung 850 evo 250 gb
Hdd: Seagate Barracuda 2 tb
Sıvı soğutma : Cooler Master Masterliquid pro 120 6W 500mA 12V işlemci
PSU : Cooler Master g650m 650w plus 80
Kasa : Cooler Master Masterbox 5t

PSU ve sıvı soğutma için başka öneriniz var mı ? Ayrıca kasa için düşünceniz nedir ? Bu sisteme göre başka kasa önerileri var mı ?
0
ykyt
(08.03.18)
Sıvı soğutma için h110 corsair öneriyorum.
Kasa olarak aerocool project serisi mükemmel bir görünüme sahip. Corsair air 540 da yine hoşuma giden kasalar dan.
Bu kadar geniş bütçe ayırdın madem işlemci 8.nesil ana kart da z370 olsun.

Donanım haberin telegram grupları var orada sıfır kutulu ürünler satılıyor hepsi sağlam çocuklar çoğunu tanırım. En azından 1000-2000 arası kar edersin hele ki ekran kartlarının bu kadar şiştiği günlerde 1080ti satan vardı uygun fiyata mesela. Keza diğer parçalar da var bir göz at. İkbal var sinerji de önemli pozisyonda çalışır ona danış mutlaka.
0
gozu acik sevisen yahudi
(08.03.18)
kaç paraya gelecek bu?

daha bi arkadaş 7300 liraya;

i7 8700k
msi z370
gtx 1070
256 gb 960 evo
16 gb ram

sıvı soğutmalı kasa aldı.

şahsi fikrimce şu an 1080 ya da 1080ti gibi kartları almak mantıklı değil. birkaç ay sonra Nvidia'nın yeni seri ekran kartları çıkınca üzülürsün.

ayrıca miningciler sağolsun. kasa toplamaktansa hazır kasa almak artık daha hesaplıya geliyor gibi.
0
washe
(08.03.18)
7700 iyi bir işlemci, amaç oyun oynamaksa baya götürür ama bu kadar para gömüyorsan eski nesil bir işlemci almak bana pek mantıklı gelmedi. yine oyun için istiyorsan ram frekansı intel işlemcilerde fark oluşturmuyor, pek bir şey farkettirmez fiyatta ama olur da ettiriyorsa onu düşürebilirsin.

ekran kartı fiyatları için ise yorum yapmıyorum, bence kimse de yapmamalı çünkü olay tamamen bitcoin in gidişatına bağlı olarak değişir. kısa vadede azalacağını düşünmüyorum fiyatların. yeni nesil kartlar çıkarsa da elimize ulaşmadan çoğu alınacağı için yeni nesil gelince de üzülmezsin diye düşünüyorum.
0
syozkn
(09.03.18)
Arkadaslar soruyu guncelleyip yine yardiminizi istiyorum.

Ana kart , işlemci ve ekran kartını önceden aldım , ram i de bu ay alıcam inşallah :) kasa ve psu için öneriler nedir
0
🌸ykyt
(09.03.18)
(5)

Ücretsiz deneme süresi biten programı silmeli miyiz?

cymbelina
Internet Download Manager ücretsiz deneme süresi bitmek üzere. Bitince bilgisayardan silmek mi gerekli? Program ekle/kaldır'dan kaldırmak yeterli midir bunun için? İlave bir soru daha: Buna benzer düzgün çalışan ve ücretsiz video indirme programı var mı bildiğiniz? (film ve dizi indirmek için)Teşekk
Internet Download Manager ücretsiz deneme süresi bitmek üzere. Bitince bilgisayardan silmek mi gerekli? Program ekle/kaldır'dan kaldırmak yeterli midir bunun için?

İlave bir soru daha: Buna benzer düzgün çalışan ve ücretsiz video indirme programı var mı bildiğiniz? (film ve dizi indirmek için)

Teşekkürler.
0
cymbelina
(08.03.18)
yok yahu niye silesiniz?
0
sanal uyku
(08.03.18)
O zaten sure bitti diyip kullanmayi kesecek. Jdownloader i kullaniyorum ama cok verimli degil.
0
ykyt
(08.03.18)
torrent çıktığı gün tüm bu indirme programlarıyla ilişiğimi kestim. 10 küsür sene önce yani.

kullandırtmayı kesmezse silmene gerek yok. deli gibi reklam vs çıkabilir ama bilmiyorum. silmek istersen de evet ekle/kaldırdan silsen yeter.
0
washe
(08.03.18)
torrent + firefox yetiyor, ikisi dışında download için ek bir de youtube downloader var.
0
rhan
(09.03.18)
EagleGet kullanıyorum.
0
onemoremile
(09.03.18)
(1)

donanım eklerken laptopumu bozdum ?

Sir Anthony Hopkins
hp-pavilion-gaming laptopun içinde gelen wifi kartından memnun olmadığım için m2 bir wifi kart aldım bugün ofisde laptopu açtım eski kartı çıkarıp yenisini yerine taktım, daha önceden de ssd takmak için açmıştım biraz zor açılan bir kasa , neyse kasayı sökerken pilide çıkardım kenara koydum kasa açı
hp-pavilion-gaming laptopun içinde gelen wifi kartından memnun olmadığım için m2 bir wifi kart aldım bugün ofisde laptopu açtım eski kartı çıkarıp yenisini yerine taktım, daha önceden de ssd takmak için açmıştım biraz zor açılan bir kasa , neyse kasayı sökerken pilide çıkardım kenara koydum kasa açıkken direk prize bağlayıp kurulum işlemlerini yaptım makina wifi kartı gördü neyse kasayı kapattım pili taktım, işletim sistemi pili görüyor full şarjlı diyor ama adoptör fişini çekersem zart diye kapanıyor, adaptör takılı değilse bilgisayar güç düğmesine bassan bile açılmıyor, açılışta hp pilin gidik olduğunu söyleyen bir uyarı çıkarıyor, sonra devam ediyor.


kasayı açarken bağlantılara zarar versem pili hiç görmemesi lazım, pili görüyor pilin serial bilgilerini falan okuyor ama pil ile çalışamıyor


pildede bir sorun yok daha bu sabah kasayı açmadan önce 2.5saat çalışma süresi veriyordu

ne yapsam ne etsem?
0
Sir Anthony Hopkins
(08.03.18)
tekrar tak hocam
bi baglantıyı bir şeyi eksik takmıssındır.
0
kingcyrax
(08.03.18)
(2)

Dr.Fone ile telefon yedekleme kazığı sorunu

kuzeyin torunu
dünyanın en salak insanı olabilirim. Telefonu yedeklemek için smart switch'i indirdim ama kurmadı. halbuki çok basit bir çözümü varmış sonradan buldum. onu kuramayınca dr.fone diye bir uygulama indirip onunla yedekledim telefonu. Nerden bulup yedeklediysem Allah belasını versin. sonra resetledim tel
dünyanın en salak insanı olabilirim. Telefonu yedeklemek için smart switch'i indirdim ama kurmadı. halbuki çok basit bir çözümü varmış sonradan buldum. onu kuramayınca dr.fone diye bir uygulama indirip onunla yedekledim telefonu. Nerden bulup yedeklediysem Allah belasını versin. sonra resetledim telefonu. fakat ne göreyim. yedekleri geri yüklemek için premium account gerekiyor. 130tl. smart switch'i yükledim belki o dosyayı seçer ordan geri yüklerim diye ama maalesef smart switcher o yedekleri göremiyor.... fotoğraf video falan neyse de rehber çok önemliydi. gitti. Lütfen şu yedekleri kurtarmama yardım edin.
0
kuzeyin torunu
(08.03.18)
130 TL'yi vermeden zor yüksek ihtimal, yedek dosyası ilgili uygulama tarafından şifrelenmiştir.
Okuyan varsa ibret alsın, 2018 yılında akıllı telefonların kaç nesil geliştiği dönemde hala rehberini bir resetle kaybeden insanlar var.
Google, Android 1.5'ten beri rehberi google ile senkronize ediyor, fotoğraflar ve videolar 3 ya da 4 senedir photos uygulaması ile otomatik yedeklenebiliyor ama hala hayır istemiyorum mu diyorsunuz? İbret alın.
0
atom karincanin torunu
(08.03.18)
drfone.wondershare.com
bu uygulama ile mi yedek aldınız ?
0
faithless
(08.03.18)
(4)

macbook ekranı bir acayip oldu

sheeper
2014-2015 (tam hatırlamıyorum) MacBook Pro bilgisayarın ekranı (cam kısmı yani) kapalıyken solgun garip bir hal aldı zamanla, ışık aldığında açıkken dahi belirgin hale geliyor, garantisi bitti ama acaba bunun için bir değişim vs mümkün olur mu? silinse çıkıcakmış gibi dışarıdan bakınca ama değilşurd
2014-2015 (tam hatırlamıyorum) MacBook Pro bilgisayarın ekranı (cam kısmı yani) kapalıyken solgun garip bir hal aldı zamanla, ışık aldığında açıkken dahi belirgin hale geliyor, garantisi bitti ama acaba bunun için bir değişim vs mümkün olur mu?

silinse çıkıcakmış gibi dışarıdan bakınca ama değil

şurdaki gibi: www.iclarified.com
0
sheeper
(08.03.18)
ekranı nasıl temizliyorsunuz?
0
pgup
(08.03.18)
Ekran içten kırılmış olabilir eski laptopumda bu tarz karadeliklere benzer şeyler oluşmuştu,ekranı açıp kapatırken yanlış davranmış olabilirsin.
0
tuzruhu
(08.03.18)
retinaysa bu olağan bir sorun. apple servisini ara garantisi geçse bile ekranı ücretsiz değiştiriyorlar.
0
çağrılmayan yakup
(08.03.18)
yuto
(08.03.18)
(3)

Hangi operatörün 4.5g si iyi? Neden?

neysene
Bildiğim kadarıyla en çok 800 ve 1800 mhz olmak üzere 4 adet band var. İstanbul gibi bir yer için belirleyici ne? Mesela stratejik olarak hangi bantları almak hangi tipini almak ve buna göre baz istasyonu sayısı hangi firmaya ne kazandırdı? İhalenin esas kazananı kimdi? Bunu genellemek mümkün mü?
Bildiğim kadarıyla en çok 800 ve 1800 mhz olmak üzere 4 adet band var. İstanbul gibi bir yer için belirleyici ne? Mesela stratejik olarak hangi bantları almak hangi tipini almak ve buna göre baz istasyonu sayısı hangi firmaya ne kazandırdı? İhalenin esas kazananı kimdi? Bunu genellemek mümkün mü?
0
neysene
(07.03.18)
westblack
(07.03.18)
teknik meseleleri bilmiyorum ama son 2 yılda tamamını istanbul içinde test etmiş biri olarak turkcell-vodafone-turk telekom diye gidiyor. bunu hem kullanıcı deneyimlerimden hem yaptığım testlerden görebildim.

ha hepsi idare eder mi eder, ancak turkcell in internetinin bariz bir hız farkı var.vodafone turk telekom arasında da çok olmasa da vodafone daha iyi.
0
syozkn
(07.03.18)
Turkcell'i bilmiyorum ama diğer ikisi arasında kıyaslama yapacak olursak kesinlikle Vodafone derim. Bariz biçimde çekim gücü ve internet hızı daha iyi. Türk Telekom ise çekmeye çekiyor ama interneti yavaş. Hatta, yoğun noktalarda interneti kullanmak zorlaşabiliyor ve işin daha da ilginci, eskiden çeken yerlerde bile eskisi kadar iyi çekmemeye başladığını düşünüyorum. Bu da herhalde artan kullanıcı sayısı ve eski/yetersiz baz istasyonlarından kaynaklanıyor.
0
skooma
(07.03.18)
(1)

Gmail tüm postalar

yuhnts
E postalarımı app ini indirmeden iPhone’umdan takip ediyorum. Bir sürü reklam zıvır siliyordum meğer silinmiyor çöpe gitmiyor tüm postalarda duruyormuş. Beş sene öncesinin bile mailleri var, laptoptan açıp temizledim ama sil deyince direk silinsin istiyorum, malum laptop açmadan toplu da silinmiyor
E postalarımı app ini indirmeden iPhone’umdan takip ediyorum. Bir sürü reklam zıvır siliyordum meğer silinmiyor çöpe gitmiyor tüm postalarda duruyormuş. Beş sene öncesinin bile mailleri var, laptoptan açıp temizledim ama sil deyince direk silinsin istiyorum, malum laptop açmadan toplu da silinmiyor, kalabalık sevmem de posta kutusu bile olsa :))
0
yuhnts
(07.03.18)
iPhone'un mail uygulamasının varsayılan ayarı SİL değil ARŞİVLE. Maili yana çekince tıkladığınız menüyü okursanız göreceksiniz.

Bunu iPhone'un mail ayarlarından SİL olarak değiştirirseniz silinirler.

bilisimbilgi.com
0
crown
(07.03.18)
(1)

Xiaomi mi6 müzik sorunu

Harpp
kulaklıkta bir problem yok, youtube'dan açınca her şeyi duyabiliyorum. Fakat müzik çalara girdiğim zaman sıkıntı oluyor. Mesela bir şarkı açıldıysa, diğeri açılmıyor. Şarkının dakikasını ileri almak istediğimde ses gidiyor, bazen ses yokken ileri aldığımda açılıyor. Sanırım yazılımsal bir sorun, ayn
kulaklıkta bir problem yok, youtube'dan açınca her şeyi duyabiliyorum. Fakat müzik çalara girdiğim zaman sıkıntı oluyor. Mesela bir şarkı açıldıysa, diğeri açılmıyor. Şarkının dakikasını ileri almak istediğimde ses gidiyor, bazen ses yokken ileri aldığımda açılıyor. Sanırım yazılımsal bir sorun, aynı şeyi yaşayıp çözen biri var mıdır?
0
Harpp
(07.03.18)
ayarlar-yüklü uygulamalar-müzik-depolama-önbelleği temizle
0
elorelia
(07.03.18)
(2)

usb mouse vs kablosuz mouse

blue eyes white dragon
şimdi bu iki arkadaş arasındaki fark nedir? hadi ben biraz cahilim de bazı internet sitelerinde bunu ayrırarak yazmışlar.
şimdi bu iki arkadaş arasındaki fark nedir?

hadi ben biraz cahilim de bazı internet sitelerinde bunu ayrırarak yazmışlar.
0
blue eyes white dragon
(07.03.18)
biri kablolu diğeri kablosuz
0
nrmnm
(07.03.18)
Eskiden PS/2 girişi diye bir şey vardı. Klavye ve mouse da bunlara takılırdı. Oradan gelen bir alışkanlık olsa gerek ki usb mouse diye belirtme ihtiyacı hissetmişler muhtemelen. Ha, hâlâ numunelik de olsa ps/2 girişli mouse'lar mutlaka vardır tabii.

Kablosuz mouse için, kablolulardaki gibi "usb" kablosuz mouse yazmamalarının sebebi de usb dışında bağlantısı olan bir kablosuz mouse olmaması.
0
skooma
(07.03.18)
(2)

php class sorusu

whatdreamsnevercome
şimdi bir tane;class X extends controllerclass'ım var.bir tane de class Y extends controllerclass'ım.her ikisinin de fonksiyonları public.ben Y class'ımın içindeki bir fonksiyonda X class'ına ait bir fonksiyonu çalıştırmak istiyorum. bunu nasıl çağırmam gerekiyor?umarım açıklayıcı yazmşımdır ya :(
şimdi bir tane;

class X extends controller

class'ım var.

bir tane de

class Y extends controller

class'ım.

her ikisinin de fonksiyonları public.

ben Y class'ımın içindeki bir fonksiyonda X class'ına ait bir fonksiyonu çalıştırmak istiyorum. bunu nasıl çağırmam gerekiyor?


umarım açıklayıcı yazmşımdır ya :(
0
whatdreamsnevercome
(06.03.18)
hiç php kullanmadım, ama eğer php'de metotlar static olarak tanımlanabiliyorsa bir yolu var. class dışından çağırmak istediğiniz metotu static tanımlamanız yeterli. örneğin:

class Y
{
public static int add(int x, int y)
{
return x+y;
}
}

class X
{
public void test()
{
int sum = Y.add(2, 5);
}
}

burada Y'de tanımlanan metot static olduğundan dolayı metota direkt olarak Y class'ı üzerinden erişebiliyoruz, yani Y'nin bir objesi üzerinden metota erişmek gibi bir zorunluluk yok. bu yazdığım java ve c# syntax'i. php'de de benzer bir şey olmalı.
0
wheel
(06.03.18)
public olmasının yanında statik olup olmadığı da önemli. eğer statikse Y::metod() diye çağırabilirsin. statik değilse önce bir tane y instance'i oluşturacaksın. $y = new Y(); gibi. sonra da $y->metod();
0
gman
(07.03.18)
(2)

Pdfde düzenleme

basubadelmevt
Bir pdf belgesi var. Bu belge 3 sayfadan oluşuyor. Ben bunun son sayfasını devreden çıkartmak istiyorum.Bunu nasıl yapabilirim? Hiç kafam basmıyo bu pdf olayına. Ben bunun ilk iki sayfasını bi yere yollucam sonra maille. Biraz acil.
Bir pdf belgesi var. Bu belge 3 sayfadan oluşuyor. Ben bunun son sayfasını devreden çıkartmak istiyorum.

Bunu nasıl yapabilirim? Hiç kafam basmıyo bu pdf olayına. Ben bunun ilk iki sayfasını bi yere yollucam sonra maille. Biraz acil.
0
basubadelmevt
(06.03.18)
www.sejda.com adresinden yapabilirsin.
0
amour fou
(06.03.18)
adobede aç, yazdır de

çıkan sekmede üst taraftaki yazıcı sekmesinden microsoft print to PDF'i seç

biraz altta 'yazdırılacak sayfalar -- sayfalar kısmına aralığı yaz

yazdır de, masaüstüne kaydet.
0
elorelia
(06.03.18)
(1)

Iqos nikotin bağımlılığı

çınarım
Merhabalar,Yıllardır pis bir sigara içisiyim.Bırakmak için hipnoz ,biorezonans,champix vs.ne varsa denedim.En uzunu 2 ay sürdü ayrılıkların1 ay önce Iqos aldım ,eksik kalmayım diye en azından rutinimi değiştiririm diye,normal sigarayı unuttum diyebilirim.Fakat Phılıp Morrisin hayrıma bir şey yapacağ
Merhabalar,
Yıllardır pis bir sigara içisiyim.
Bırakmak için hipnoz ,biorezonans,champix vs.ne varsa denedim.
En uzunu 2 ay sürdü ayrılıkların

1 ay önce Iqos aldım ,eksik kalmayım diye
en azından rutinimi değiştiririm diye,normal sigarayı unuttum diyebilirim.

Fakat Phılıp Morrisin hayrıma bir şey yapacağını da sanmıyorum

Daha fazla nikotin mi alıyorum acep?
Fikirleriniz nedir?
0
çınarım
(06.03.18)
Nikotine çok takılmamak lazım. Sigaranın en büyük bağımlılığı psikolojik. Ben de elektronik kullanıyorum. 12-9-6-3 mg likit kullandım. Hepsinde de sigara isteğim kesildi ama nikotin miktarı düştükçe boğaz vurumu azaldığından aldığım keyif de azaldı. Zaten nikotin vücuttan kolay atılan bir madde. İçmemizin sebebi daha çok alışkanlık. Duman-buhar çıksın elim boş kalmasın hesabı.
0
cloudybloody
(06.03.18)
(2)

pc için kulaklık yardımı

semenderr
hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri "bass" benim. kaliteli ses veren, bu kaliteyi en yüksek bass'ı ben veriyorum diye yapmayan kulaklık arıyorum pc için. şu kepçe kulaklıklı olan modellerden istiyorum. ince kulak içi değil. limitim 150 lira en fazla 200. ne önerirsiniz?
hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri "bass" benim. kaliteli ses veren, bu kaliteyi en yüksek bass'ı ben veriyorum diye yapmayan kulaklık arıyorum pc için. şu kepçe kulaklıklı olan modellerden istiyorum. ince kulak içi değil. limitim 150 lira en fazla 200. ne önerirsiniz?
0
semenderr
(06.03.18)
kepçe kulaklıklı dediğin model hangi model?
0
Photographer
(06.03.18)
resim ekledim. ince cep telefonu kulaklığı gibi olmayanları kast etmek istemiştim :)
0
🌸semenderr
(06.03.18)
(2)

İngiltere'den Alınan Elektronik Eşya

phoenix wright
İngiltere'den elektrik süpürgesi almayı düşünüyorum. Aldığım süpürge Türkiye'de çalışır mı? Priz dönüştürücüden başka bir şey kullanmama gerek var mı?
İngiltere'den elektrik süpürgesi almayı düşünüyorum. Aldığım süpürge Türkiye'de çalışır mı? Priz dönüştürücüden başka bir şey kullanmama gerek var mı?
0
phoenix wright
(06.03.18)
çalışır.
0
baharat
(06.03.18)
UK prizleri farklı, dönüştürücü takmanız lazım. images-na.ssl-images-amazon.com
0
crown
(06.03.18)
(2)

andex mail @yourdomain.tld

kisa
Merhaba,şirket için yandex i kullanırsak @yourdomain.tld şeklinde mail adresi alınacağı yazılıyor. bu .tld adresin sonuna mı geliyor yoksa başka bir anlamı mı [email protected] mu yoksa [email protected] mi olacak adres?teşekkürler.
Merhaba,
şirket için yandex i kullanırsak @yourdomain.tld şeklinde mail adresi alınacağı yazılıyor. bu .tld adresin sonuna mı geliyor yoksa başka bir anlamı mı vaR?

[email protected] mu yoksa [email protected] mi olacak adres?

teşekkürler.
0
kisa
(05.03.18)
tld -> top level domain.

domaininiz domain.com sa [email protected] olacak, domain.org sa [email protected] olacak.
0
inheritance
(05.03.18)
teşekkürler
0
🌸kisa
(05.03.18)
(2)

Surface 2 cihaz için teknik servis

xwayz
Merhaba,başlıktanda anlaşılacağı üzere microsoft surface 2 için teknik servis arayışı içerisindeyim. Bu cihazla ilgili servis sağlayabilecek istanbul'da güvenilir bir firma tavsiye edebilen olursa minnettar olurum.
Merhaba,başlıktanda anlaşılacağı üzere microsoft surface 2 için teknik servis arayışı içerisindeyim. Bu cihazla ilgili servis sağlayabilecek istanbul'da güvenilir bir firma tavsiye edebilen olursa minnettar olurum.
0
xwayz
(05.03.18)
Çok araştırıp almak istedğim bir ürün idi. Fakat Türkiye'de yetkili servisleri yok diye biliyorum. Zaten satan da yok. Keza Microsoft'un kendi sitesinden almak isteseniz Türkiye'ye bile göndermiyorlar. Türkiye'de bunu ticari açıdan (legal olarak) sadece İstanbul Bilişim getiriyor bildiğim kadarı ile. İstanbul Bilişim ile bir görüşün isterseniz belki tamir hizmeti veriyorlardır. Veya bildikleri servisler var mı paylaşabilirler. Yanlışım varsa affola.
0
allen
(05.03.18)
İstanbulbilişim ile görüştüm fakat sadece kendi sattıkları ürünlere teknik servis hizmeti sunduklarını söylediler. Bu sebeple arayışım devam ediyor.
0
🌸xwayz
(05.03.18)
(8)

Domain mevuzusu

stavro
Simdi bizim isyeri mail adreslerimiz @bizimisyeri.com seklinde. Bu mail hizmetini bizimkiler bir turk firmasindan almislar domain adiyla birlikte. Bir yillik suremiz de dolmus. Ben bu adamlarin server'i sikintili oldugu icin sozlesmeyi yeniletmedim bizim isyerine. Simdi Yandex'ten kullanicam ama bu
Simdi bizim isyeri mail adreslerimiz @bizimisyeri.com seklinde. Bu mail hizmetini bizimkiler bir turk firmasindan almislar domain adiyla birlikte. Bir yillik suremiz de dolmus. Ben bu adamlarin server'i sikintili oldugu icin sozlesmeyi yeniletmedim bizim isyerine. Simdi Yandex'ten kullanicam ama bu adam alan adini da suresi doldugu anda tekrar almis gordugum kadariyla. Whois cektigimde birkac gun once alinmis gouzukuyor. Ben de aradim mail hizmeti istemoyuruz sadece alan adini tekrar istiyoruz dedim. hem yillik 25dolar cekti hem de 1 saat sonra ara falan dedi tekrar aradim yine salladi falan deli oldum.

Su durumda bu adama bulasmadan yapabilecegim bir sey yok mu benim? Mail adreslerini degistirmek sikinti, musteriler falan her sey allak bullak olur. Ne yapabiliriz?
0
stavro
(05.03.18)
hocam
alan adı icin 25 USD icin kucaklarındasınız onu mecbur vereceksiniz de
hosting icin cpanel den mi giriyorsun nereden giriyorsun onu bir yaz hele
0
kingcyrax
(05.03.18)
Hic kavga gurultu etmeden 25i odeyip domaini ain tekrar. Com.tr degilse bi hak idda edemezsiniz.

Aradan biraz sure gecince de domaini duzgun bi firmaya transfer edin. (Bu arada domainin uzerinize register oldugundan emin olun)
0
brkylmz
(05.03.18)
Hiç arayı bozmayın arkadaşların dediği gibi, kucaktasınız ödeyin parayı alın hizmetinizi.
0
England
(05.03.18)
alan adı üzerine bir bardak soğuk su içebilirsiniz. adam domainin yeni sahibi ve isterse size kullandırtmaz
0
silah taciri
(05.03.18)
Domaini kaptırmışsınız :) Ödeyeceksiniz mecbur, ben şimdi alıp size 100 dolar fiyat çekebilirim mesela ona göre.
Söylendiği gibi 2 ay sonra daha iyi bir yere transfer edersiniz.
0
atom karincanin torunu
(05.03.18)
Adama ulsabilsem kucaga oturmaya raziyim. Neyse kucaga oturtulmayi bekleyecegiz artik adama ulasana kadar.
Peki alan adini aldigim zaman Yandex kurumsaldan hemen kullanamya baslayabilir miyim?
0
🌸stavro
(05.03.18)
alan adını aldıktan sonra düzgün bir hosting firmasına transfer etmeniz gerekmeketedir. Domain mutlaka sizin üzerinize kayıtlı olsun. whois çekince sizin adınız gözüksün. ve ayarların çekildiği panele erişim yetkiniz olsun. ondan sonra başka firmaya transfer edebilirsiniz.
0
allen
(05.03.18)
domain'i aldiktan sonra panelden nameserver (mail) ayarlarini yapip yandex'i kullanmaya baslayabilirsiniz.
0
brkylmz
(05.03.18)
(1)

Skoda Fabia güvenlik

ertalpius
Skoda Fabia güvenli bir araç denebilir mi? Alternatiflerine göre güvenlik konusunda eksiği var mı?Kaç hava yastığı var bu araçta? Sitesinde göremedim.
Skoda Fabia güvenli bir araç denebilir mi?

Alternatiflerine göre güvenlik konusunda eksiği var mı?

Kaç hava yastığı var bu araçta? Sitesinde göremedim.
0
ertalpius
(05.03.18)
sahibinden sitesindeki satılanlara bakın. orada yazıyorlar.
kendi sitesi www.skoda.com.tr
0
lazpalle
(05.03.18)
(1)

bilgisayar kasası yardımı

semenderr
ucuz atx kasa arıyorum. psu var. icinde olsa da olmasa da olur. tek öncülüm en az 3 tane 3.5" hdd yuvasi ve 2 tane 2.5" ssd yuvasi olmasi.bana bu ozelliklerde uygun bi kasa onerebilir misiniz.fiyat limitim 100 lira. 120 olur 150 olmaz.
ucuz atx kasa arıyorum. psu var. icinde olsa da olmasa da olur.
tek öncülüm en az 3 tane 3.5" hdd yuvasi ve 2 tane 2.5" ssd yuvasi olmasi.
bana bu ozelliklerde uygun bi kasa onerebilir misiniz.
fiyat limitim 100 lira. 120 olur 150 olmaz.
0
semenderr
(05.03.18)
hocam yuva olur da
en kotu cd rom un altına takarsın
anakartta o kadar sata slot var mı mesele o
mecidiyekoy de abi var cikma mıkma ayarlar sana
0
kingcyrax
(05.03.18)
(6)

şişeye takılan salıncak kapak bulabilen var mı?

babilbaligi
Romalılar,Evde şarap yapmaya başladım ama mantarlama işi biraz sıkıntı. Bu salıncak kapaklar var, alttan vidayla tutturmalı, üstten contayla sıktırmalı. Bunlardan bulamıyorum. Türkiye'de bunlardan satan yok mu?Aliexpress'te var, yerli satıcı buldurana yarım litre ev yapımı şarap ısmarlarım.
Romalılar,

Evde şarap yapmaya başladım ama mantarlama işi biraz sıkıntı. Bu salıncak kapaklar var, alttan vidayla tutturmalı, üstten contayla sıktırmalı. Bunlardan bulamıyorum. Türkiye'de bunlardan satan yok mu?

Aliexpress'te var, yerli satıcı buldurana yarım litre ev yapımı şarap ısmarlarım.
0
babilbaligi
(05.03.18)
0
seljax
(05.03.18)
öncelikle çok teşekkür ederim, fakat ikisi de alttan vidayla tutturmalı değil. bunları şarap şişelerine takabilmek için şişeyi delmek lazım, o da olacak iş değil. alttan vidayla tutturmalı olması lazım, yazmıştım zaten.
0
🌸babilbaligi
(05.03.18)
Goldstein
(05.03.18)
@ Goldstein: tam olarak aradığım bu. Bunu Türkiye'de satan varsa tamamdır.
0
🌸babilbaligi
(05.03.18)
eskiden fermentasyon markette vardı, şimdi baktım bulamadım.
0
inheritance
(05.03.18)
@ inheritance: Sema Hanım'a sordum. Stokta şu an yok, ama getirirlerse sözüm söz.
0
🌸babilbaligi
(06.03.18)
(4)

samsung tv hdmi sorusu

kibritsuyu
arkadaşlar geçen gün de bahsetmiştim, turkcell tv+ almıştım. şimdi geldiler, bağladılar, her şey güzel.haliyle tv+ kutusunu televizyona hdmi girişinden bağladılar. fakat şimdi ben her tv açışımda önce normal tv kanalları açılıyor (dahili uydu alıcısı var, televizyona uydu kablosu bağlı), kumandadan
arkadaşlar geçen gün de bahsetmiştim, turkcell tv+ almıştım. şimdi geldiler, bağladılar, her şey güzel.

haliyle tv+ kutusunu televizyona hdmi girişinden bağladılar. fakat şimdi ben her tv açışımda önce normal tv kanalları açılıyor (dahili uydu alıcısı var, televizyona uydu kablosu bağlı), kumandadan source tuşuna basıp hdmi-1'i seçmem gerekiyor. her tv'yi açıp kapayışta bu böyle.

televizyonu açar açmaz hdmi'ın açılmasını sağlamak mümkün müdür? yani böyle bir öncelik atanabilir mi? açar açmaz tv çıkmasın, hdmi çıksın.

televizyon 2011 model samsung ue-40d6500.

4 tane hdmi girişi var. birincide parantes içinde dvi, ikincide parantez içinde arc yazıyor, üçüncüde ve dördüncüde bir şey yazmıyor.
0
kibritsuyu
(05.03.18)
Google'dan baktığım kadarı ile nasıl kapattıysanız öyle başlaması gerekiyormuş.

www.ifixit.com

forums.thedigitalfix.com
0
atom karincanin torunu
(05.03.18)
hayır öyle başlamıyor. özellikle hdmi iken kapattım, yine tv olarak açıldı. eskiden scart girişleri, sinyali alınca otomatik scart'tan açılırdı. hdmi'ın öyle bir özelliği yok galiba. ama mutlaka olmalı, ilk açılışta hangisinin açılacağını seçebilmeliyim. ya da en azından dediğiniz gibi hangisini kapattıysam o açılabilmeli.

belki tv'de kayıtlı uydu kanallarını silersem olur ama silmek de istemiyorum. hem olacağından da emin değilim.

yayın olarak tv değil de harici bir cihaz kullanan tek ben değilimdir herhalde. herkes de her seferinde source'dan girip seçmiyordur.
0
🌸kibritsuyu
(05.03.18)
yok abi başlamıyor. hatta tv+ kutusunu da kapatmıyorum sinyal gelsin, belki onu kapalı görünce tv'den açılıyor diye. ama hayır, tv olarak açılıyor.

hatta ses açma kısma işini tv+ kumandasıyla yaparım diye televizyonun kendi sesini biraz fazla açtım. kapatıp açınca tv'de açılıp bas bas bağırıyor. source'dan hdmi seçene kadar evi ayağa kaldırıyor.
0
🌸kibritsuyu
(05.03.18)
Arkadaşlar sorunu tespit ettim. Bem tv'yi açarken program+ tuşuna basarak açtığım için kapattığım gibi başlamıyormuş. Power tuşu ile açınca kapattığım gibi açıldı. El alışkanlığı işte.

Yine de program+ tuşuna bastığım halde hdmi'ı açacak bir yöntem varsa bilmek isterim.

Hdmi izlerken de el alışkanlığı, turkcell tv+ kumandası yerine tv'nin kendi kumandasından program+ veya program- yapınca hdmi'dan çıkıp tv'ye geçiyor. Oysa sayı tuşları işlevsiz, basınca bir şey olmuyor. Program+ ve program- tuşları da işlevsiz olsa ya hdmi izlerken?
0
🌸kibritsuyu
(06.03.18)
(1)

Bir Shutterstock Görseli Hk. Yardım

soufigay
Merhaba;Ben iStock kullanıyorum, bir görsel var çalıştığım müşteri shutterstock'tan bulmuş ve ısrarla onu kullanmak istiyor. Acaba tek bir vektörel görselin indirilmesi için yardım etmek isteyen olur mu? Ben de eğer ihtiyaç olursa iStock'tan indirmek için yardım edebilirim.Görselin id siID: 57730072
Merhaba;

Ben iStock kullanıyorum, bir görsel var çalıştığım müşteri shutterstock'tan bulmuş ve ısrarla onu kullanmak istiyor. Acaba tek bir vektörel görselin indirilmesi için yardım etmek isteyen olur mu? Ben de eğer ihtiyaç olursa iStock'tan indirmek için yardım edebilirim.

Görselin id si
ID: 577300720

Şimdiden teşekkürler <3
0
soufigay
(04.03.18)
neden satın almıyor ki? 1 görsel olsa olsa 10-15 dolardır?
0
i dont know i dont care
(04.03.18)
(3)

Laptop termal macun değişimi

İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
Merhaba arkadaşlar,Dell İnspiron 5558 marka bir laptopum var.Alalı yaklaşık 2.5 yıl olacak.Son zamanlarda işlemci ısısı Max Payne oynarken bile 90 C'ye çıkıyordu ve boştayken bile inanılmaz kasıyordu.Ben de termal macun yenileme zamanının geldiğini düşünüp laptopu söktüm, aslında kardeşlerim söktü,
Merhaba arkadaşlar,

Dell İnspiron 5558 marka bir laptopum var.Alalı yaklaşık 2.5 yıl olacak.Son zamanlarda işlemci ısısı Max Payne oynarken bile 90 C'ye çıkıyordu ve boştayken bile inanılmaz kasıyordu.Ben de termal macun yenileme zamanının geldiğini düşünüp laptopu söktüm, aslında kardeşlerim söktü, macunu tazelerken bir damla koymak yerine biraz fazla koydular, sonra laptopu topladık, bir değişme yok sıcaklıkta, bir hafta bekledim belki değişir diye, dün tekrar açtım tek başıma, ancak fana gelince açamadım, vidalar sıkışmış galiba, yalama oldu.Size sorum sizce de sıcaklık macunu fazla koyduğumuz için mi değişmedi yoksa macun mu dandikti yoksa başka bir problem mi var sizce?Yabancı forumlarda bununla ilgili bir sürü soru var ve neredeyse hepsi de fazla koymaktan olacağını söylüyor.Siz ne dersiniz? Bir de açılmadığı için yani vidalar yalama olduğu için tamirciye mi götürsem. Kardeşlerimin gelmesi 1 hafta sürer.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(04.03.18)
Böyle durumlarda kaliteli bir macun kullanilmaliki 2 sene daha dayansin. Ayrica cok sürülen macunda yapilan en büyük hatadir. Benim tahminime göre cok sürülen macundan dolayi olabilir.
0
VIPCH
(04.03.18)
Geçenlerde termal macun değişimi için verdim bilgisayarımı kullanılmaz hale getirdiler çöpe attım.

Artık Allah aşkına şu değerli bilgisayarlarınızı lcd ekran değişimi dışında hiç bir b*ktan anlamayan esnaflara kolay kolay emanet etmeyin. Araştırın gerekirse fazla verin ama kurumsal olsun.
0
imelih
(04.03.18)
@VIPCH Ben de birinci neden olarak fazla macunu düşünüyorum. Termal macun da pek iyi olmayabilir. Bir bilgisayarcıdan almıştım.

@İmelih Bilgisayarın için üzüldüm. Onlara vermem tabiki de. Bilgisayarın içinden parça çalmak gibi eylemlere giriştiklerinden güvenmem asla. Ancak markanın servisine veririm.
0
🌸İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(05.03.18)
(3)

oyun oynamak için kablosuz mouse

syozkn
malum bu meretleri denemek mümkün değil. kablosuz fpsdir vs. dir oynarken zorluk yaşamayacağım bir mouse var mıdır? profesyonel oyuncu değilim ama oyun da oynarım yani. kablolu gamer mouse kullanıyorum gigabyte ın şu anda. bundan ona geçince bu ne amk dedirtmeyecek bir şeyler laazım. kullananlardan
malum bu meretleri denemek mümkün değil. kablosuz fpsdir vs. dir oynarken zorluk yaşamayacağım bir mouse var mıdır? profesyonel oyuncu değilim ama oyun da oynarım yani. kablolu gamer mouse kullanıyorum gigabyte ın şu anda. bundan ona geçince bu ne amk dedirtmeyecek bir şeyler laazım. kullananlardan önermek isteyen varsa makbule geçer.
0
syozkn
(04.03.18)
mümkünse amazon.com'dan g602 alıver. hb dede su anda kampanyada olması lazım.

bende var, mouse'a aşığım.
0
binder dandet
(04.03.18)
hiçbir şey fark etmez aşırı ucuz dandik bir şey almadığın sürece farkı hissedemezsin bile. o yüzden daha çok konforuna, sağlamlığına, "click" hissiyatına falan bak.
0
acımasız gerçekler
(04.03.18)
kendimi bildim bileli a4tech g3-200n kullanıyorum. 270 saat pubg 1600 saat csgo. bu 3. alışım. birisinde fırlatıp kırdım, birisinde düştü. mükemmel bir mouse ve fiyatı da çok uygun.
0
kutukcu
(04.03.18)
(1)

Whatsapp durum güncellemesini bazı insanlara göstermemek mümkün mü?

:)
Durum güncellicem ama bazı insanlar görmesin. Bunu yapmak mümkün mü, bi tarif ediverin gençlik n'olur.
Durum güncellicem ama bazı insanlar görmesin. Bunu yapmak mümkün mü, bi tarif ediverin gençlik n'olur.
0
:)
(04.03.18)
Mümkün.

ayarlar - hesap - gizlilik - durum - sadece şu kişilerle paylaş
0
halitkin
(04.03.18)
(1)

format atmak?

mehmed resad
ilk defa format atacağım çok heyecanlıyım swhusb'den atmak istiyorum, bi tane windows 7 indirdim. https://www.fulltorrentindir.net/windows-7-ultimate-sp1-32x64-bit-turkce-agustos-2016.htm bu linkten. ben bunu usb ile yükleyebilir miyim bilgisayarıma içindeki iso dosyasını usb'ye aktarıp, yoksa usb i
ilk defa format atacağım çok heyecanlıyım swh

usb'den atmak istiyorum, bi tane windows 7 indirdim. www.fulltorrentindir.net bu linkten. ben bunu usb ile yükleyebilir miyim bilgisayarıma içindeki iso dosyasını usb'ye aktarıp, yoksa usb için başka mı oluyor?
0
mehmed resad
(04.03.18)
Onu bir program ile donusturmeniz gerekiyor. Birkac video izleyin cozersiniz.

www.google.com.tr
0
ykyt
(04.03.18)
(2)

Android Telefonumu Root'lasam iyi olur mu?

dahinnotha
Merhaba,3 yıldır kullandığım bir Asus Zenfone 5'im var. Değiştirme zamanı geldi ama yeni bir telefona bütçe ayırmak istemiyorum.Zor açılmaya, yanıt vermemeye ve bazı uygulamalarda hatalara başladı. Her şeyi temizlesem, daha yüksek bir SD kart taksam ve sistem hafızasını olabildiğince boşaltsam, bir
Merhaba,
3 yıldır kullandığım bir Asus Zenfone 5'im var. Değiştirme zamanı geldi ama yeni bir telefona bütçe ayırmak istemiyorum.

Zor açılmaya, yanıt vermemeye ve bazı uygulamalarda hatalara başladı. Her şeyi temizlesem, daha yüksek bir SD kart taksam ve sistem hafızasını olabildiğince boşaltsam, bir de root'lasam performansı artar mı?

Planlı eskitme ve belli bir süre sonra yazılımsal olarak telefonun yavaşlatıldığına dair şeyler bana mantıklı geliyor ve bu performans düşüklüğünün yazılımsal olduğunu düşünüyorum. Faydası olur mu?

--
Bankacılık uygulamarı var telefonumda. Root'lu cihaza yüklenmiyor gibi bir olayı var mı bunların?
0
dahinnotha
(04.03.18)
Hard Reset at, planlı eskitme mantıklı ama aslında bunu asus yapmıyor direkt;
Güncellenen uygulamalar daha fazla güç talep ediyor, facebook zaten sistem kaynağı düşmanı mesela, instagram gibi uygulamalar dahi yaptığı işe oranla bana göre çok fazla sistem kaynağı tüketiyor. Sonunda bazı uygulamaların lite sürümleri piyasaya çıktı.
Tavsiyem telefonu formatladıktan sonra çok fazla uygulama ile doldurma sistemi, mesela youtube uygulamasını silip youtube go falan yükle, google go var galiba. Facebook lite var.
Performans artırmak için sadece root yetmez sanırım, bunun yanında düzgün hızlı bir sistem falan kurabilirsin.

Bir de kurulu gelen bazı uygulamaları da devre dışı bırakmak iyi olabilir, mesela google play filmler, kitaplar.
0
atom karincanin torunu
(04.03.18)
Root'suz hali bile tam güvenli değilken root edip bankacılık uygulamaları kullanmayın bence.
0
orient blue
(04.03.18)
(3)

Çalışan VPN

ventesimo
Iş sebebiyle bir süre Türkmenistan ve Çin'de bulunacağım.Özellikle Türkmenistan bu konuda çok sıkıntılıymış. Daha önce giden kullanan veya çevresinden duyanlardan, çalışan VPN sağlayıcısı tavsiyesi bekliyorum.
Iş sebebiyle bir süre Türkmenistan ve Çin'de bulunacağım.
Özellikle Türkmenistan bu konuda çok sıkıntılıymış.

Daha önce giden kullanan veya çevresinden duyanlardan, çalışan VPN sağlayıcısı tavsiyesi bekliyorum.
0
ventesimo
(04.03.18)
Gidip denemedim, fakat kendinize online.net'ten ya da digitalocean'dan bir sunucu kiralayıp (3-5 dolar), socks5 proxy olarak kullanabilirsiniz. Socks5 için sunucuya herhangi bir yazılım kurmaya da gerek yok. Putty üzerinden kolayca ayaralanabiliyor.

Kendi sunucunuz olduğu için pek sıkıntı çıkmayacağını umuyorum.
0
throw down the sword
(04.03.18)
çin'i bilmiyorum ama basit vpn'ler iş görüyor türkmenistan'da.
0
ada meltemi
(04.03.18)
kamile necaset
(04.03.18)
(2)

pc'ye ekstra fan

seksli harf
eklemek istiyorum fakat anakart kucuk oldugundan tek fan cikisi var ve dogal oalrak dolu. https://tr.aliexpress.com/item/12V-3Pin-Fan-PWM-1-to-3-way-Power-supply-Extension-Cable-Y-Splitter-Port-Multiplier/32794581349.html?spm=a2g10.search0104.3.1.26b617ab2F4o5O&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb20160
eklemek istiyorum fakat anakart kucuk oldugundan tek fan cikisi var ve dogal oalrak dolu.

tr.aliexpress.com

cogalticiyi buldum. fakat bu cogalticiyla ekstra bir fan daha taksam anakarttaki portu falan yakmaz degil mi? biliyorum cok cok dusuk akim cekiyor ama emin olamadim.
0
seksli harf
(03.03.18)
o da geldi aklima fakat satadan alinca surekli max rpm de calisacak ondan pek oyle yapmak istemiyorum.
0
🌸seksli harf
(04.03.18)
linkini attigin sadece hub sanirim. pwm uretmiyor degil mi?
0
🌸seksli harf
(04.03.18)
(2)

Oto Teybine Format

pia yuitza
Merhaba arkadaşlar ekte görselini koyduğum teybin şifresini bilmediğimiz için radyo dinleyemiyoruz. Format için 150 lira istediler ve bende burda yol gösterecek kimse çıkar mı diye size sorayım dedim. Ne yapmak lazım?
Merhaba arkadaşlar ekte görselini koyduğum teybin şifresini bilmediğimiz için radyo dinleyemiyoruz. Format için 150 lira istediler ve bende burda yol gösterecek kimse çıkar mı diye size sorayım dedim. Ne yapmak lazım?
0
pia yuitza
(03.03.18)
bi yerde reset tuşu oluyor, toplu iğne ile falan basılıyor. baktın mı?
0
rhan
(03.03.18)
Navi'nin uzerinde @pia yuitza'nin dediginin benzeri toplu igne ile basilabilecek bir tus var sanki. Fotograftan markasi gorunmuyor, google'da basit bir arastirmayla kendiniz halledebilirsiniz diye dusunuyorum.
0
it s over now
(04.03.18)
(2)

Çift hat cep telefonu / iş - şahsi / dual sim

peste
merhabalar,işyerim bana iş telefonu ve iş hattı verecek.fakat ben 2 telefon birden taşımak istemiyorum.çift hatlı bir telefon alsam kullanımı nasıl ne eksileri vardır?bir de bu çift hatlı telefona iki sim kartı da takıyoruz ve iki numaraya gelen aramaları da alabiliyoruz değil mi?günlük kullanımda i
merhabalar,

işyerim bana iş telefonu ve iş hattı verecek.
fakat ben 2 telefon birden taşımak istemiyorum.
çift hatlı bir telefon alsam kullanımı nasıl ne eksileri vardır?

bir de bu çift hatlı telefona iki sim kartı da takıyoruz ve iki numaraya gelen aramaları da alabiliyoruz değil mi?
günlük kullanımda ikisinden birini tercih etme zorunluluğumuz falan yok?_?

çünkü internette çift hat(tek işlemci) yazıyor mesela bazı yerlerde. bu ne manaya gelir? adamı hasta etmesinler!!1!1!

----

bu sorular ışığında ek soru:
oneplus 5t mi alayım şayomi mix 2 mi? yoksa huawei mate 10 bilmemne pro mu?

kriterlerim: yok.
telefon çeksin arama sesi ve mikrofonu net ve stabil olsun yeter.. ha sırf bunun için bu fiyata neden telefon alıyorum? çünkü zaten 5 yılda 1 telefon alıyorum.
kriterlere devam --> kamera performansı mühim değil fotoğraf çekmem, işlemcisi rami falan bu tarz sayılar da mühim değil.
- angaryalı telefon olmasın, saf androide en yakın olanı olsun
- yazılım desteği 2 seneye kesilmesin (root moot launcher vs o işlere bulaşamam : / )
- ekran konusunda bilmiyorum hepsi güzeldir herhalde. (ekran koruyucu film vb kullanmicam)
- kılıf kullanmadım hiç, bunda da kullanmayacağım. (boya takıntım yok ama yine de telefon çıtkırıldım olmasın)

cevap yazanlara şimdiden teşekkür ettim.
0
peste
(03.03.18)
İşyeri sana telefon verecekse muhtemel e-mail de kuracaklar telefona, eğer işyeri çok kurumsal bi yerse kendi telefonuna iş e- mail hesabını kurmana izin vermeyebilir, önce bunu bir kesinleştir bence
0
zikardo
(03.03.18)
Sony Xperia serisinde duos var. Bir de general Mobile saf Android çıkarıyor. bu ikisine bak derim.
0
babilbaligi
(04.03.18)
(1)

Asus P5PL2 anakartına GTX 1050 ekran kartı takılır mı?

hystarie
Arkadaşlar merhaba. Eski bilgisayarımı yavaş yavaş düzeltmek istiyorum. Şuan amacım canım sıkıldığında lol ve CS oynamak. başlıkta da belirttiğim gibi anakartım Asus P5PL2 ve ilgili özellikleri https://www.asus.com/tr/Motherboards/P5PL2/specifications/ gibidir. Bu anakarta gtx 1050 ekran kartı takab
Arkadaşlar merhaba. Eski bilgisayarımı yavaş yavaş düzeltmek istiyorum. Şuan amacım canım sıkıldığında lol ve CS oynamak. başlıkta da belirttiğim gibi anakartım Asus P5PL2 ve ilgili özellikleri www.asus.com gibidir. Bu anakarta gtx 1050 ekran kartı takabilir miyim?
0
hystarie
(03.03.18)
Goruntu alamama ihtimaliniz cok yuksek. Zaten alsaniz bile kullandiginiz islemci her turlu darbogaz yapacaktir. Illa GT(x) 10xx serisi ekran karti takacaksaniz GT 1030 daha uygun olur. Bana kalirsa guc kaynaginiza uygun olarak ikinci el bir ekran karti takin. GTX 750'nin uzerine cikmamaya calisin.
0
it s over now
(04.03.18)
(2)

Wordpress'li Site Virüs Sorunu

karpuzpeynirekmeksu
Selamlar,Wordpress ile kurduğum siteme zararlı yazılımlar bulaşmış durumda. Siteyi https://sitecheck.sucuri.net/results/www.tolgatuncer.com check ettiğimde 'Infected With Malware' uyarısı çıkıyor. PC'den girince bir şey fark edilmiyor fakat telefondan girince fark ettim, pis sitelere yönlendiriyor.
Selamlar,

Wordpress ile kurduğum siteme zararlı yazılımlar bulaşmış durumda. Siteyi sitecheck.sucuri.net check ettiğimde 'Infected With Malware' uyarısı çıkıyor. PC'den girince bir şey fark edilmiyor fakat telefondan girince fark ettim, pis sitelere yönlendiriyor. Bulunduğum hosting (isimtescil) sitesine yazdım, yardım için onlar da ancak 2 hafta önceki back-up'la restore edebiliriz diyorlar. Ben de şimdi sitenin yedeğini aldım, fakat sorun şu ki bu restore edecekleri dosyadan veya elimdeki yedekten daha öncesinde bulaşmış olabilir. Bir el atın virüs filan var mı dosyada diye mail attım, böyle bir hizmetimiz bulunmamakta diyorlar. Google'a abandım fakat teknik bilgi 0 olunca bir de şansımı burada deneyeyim dedim. Bu arada Filezilla aracılığıyla kurmuştum, o da eski pc'de kaldı.

Sitem şu : tolgatuncer.com , belki sayfa kaynağı vs. yardımcı olabilir.

Ne yapmalı? Her türlü öneri, destek veya teklife açığım.
0
karpuzpeynirekmeksu
(03.03.18)
edit: Bu temayı ücretsiz bir yerden mi indirdiniz acaba? temanın içindeki js dosyalarından şu an tespit ettiğim 4 tanesi direkt spam.
www.tolgatuncer.com
www.tolgatuncer.com
www.tolgatuncer.com
www.tolgatuncer.com

Evet telefondan girdim en az 5 sayfa açtı. İsterseniz bilgileri gönderin inceleyeyim. Siz bakmak isterseniz de sayfa kaynağı temiz. Bakılacak yerler;
eklentiler devre dışı bırakılacak.
.htaccess
klasörlerin yazma izinleri 777 olan varsa kapatın ve o kalsördeki dosyaları bir tarayın.
sql'den wp-options'a bakılacak(büyük ihtimalle burdan)
wp-config.php nin de incelenmesi lazım.

hostingden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Bu tür virüslerin nedeni ya ücretsiz paylaşılan tema'dan ya da indirdiğiniz bir eklentiden kaynaklanıyordur.
0
kompisko
(03.03.18)
@kompisko

Abi selam, temayı satın aldım themeforest'tan. (kallyas theme) Özelden yazdım.
0
🌸karpuzpeynirekmeksu
(03.03.18)
(4)

43 inc tv'yi taşımak

basak tarlasinda yapayalniz
merhabalar, biraz enteresan bir soru olacak ama, 42-43 inc'lik bir tv'yi (kutusuyla) tek başına taşımak sıkıntı yaratır mı acaba deneyimleyen oldu mu :) 15 20 dk lık bir yürüme mesafesi gitmem gerekiyor, ona göre ya başka bir çözüm bulacağım, yada yükün altına gireceğim:)
merhabalar, biraz enteresan bir soru olacak ama, 42-43 inc'lik bir tv'yi (kutusuyla) tek başına taşımak sıkıntı yaratır mı acaba deneyimleyen oldu mu :) 15 20 dk lık bir yürüme mesafesi gitmem gerekiyor, ona göre ya başka bir çözüm bulacağım, yada yükün altına gireceğim:)
0
basak tarlasinda yapayalniz
(02.03.18)
3 4 dinlenmeyle taşınır. Yaklaşık 18 kg falan oluyor.
0
shenergy
(02.03.18)
hocam yeni bir şeyse, çok hafif oluyor zaten. ben geçen samsung 50 inç bi model taşıdım, çok kolaydı. şimdi netten kontrol ettim 10.5 kiloymuş model.
0
a darkness coming
(03.03.18)
Ağırlıktan daha önemli olan şey hacmi ve tutmak için kulplarının dengeli ve/veya rahat olması. Eğer rahat kavrayabiliyorsan (ehem) 10-15 kg sıkıntı olmaz, her türlü taşırsın 2-3 dinlenme ile.
0
skooma
(03.03.18)
Ağırlık önemli değil de hacim önemli, iki tane ip atıp çok rahat sırt çantası gibi taşıyabilirsin.
0
John Bloor
(03.03.18)
(1)

Filmin sesi silindi!!!

a man alone
İlk defa böyle bir şey başıma geliyor.Canım sıkıldığında içkiyi alıp Bir Zamanlar Anadolu'da yı izliyordum ama şu an filmin sesi yok. Üstelik görüntü üst kaliteydi vs.Birçok oynatıcı denedim. Neden böyle bir şey olmuş olabilir.
İlk defa böyle bir şey başıma geliyor.

Canım sıkıldığında içkiyi alıp Bir Zamanlar Anadolu'da yı izliyordum ama şu an filmin sesi yok. Üstelik görüntü üst kaliteydi vs.

Birçok oynatıcı denedim. Neden böyle bir şey olmuş olabilir.
0
a man alone
(02.03.18)
soyle biraz gecmise gidiyorum. codec hatasi olabilir. k-lite codepack deneyebilirsin. oneri sadece.
0
musella
(02.03.18)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.