Giriş
(3)

Spotify hesabını Facebook ile açanlar derneği

efreet sultan
Hayattaki en büyük pişmanlıklarımdan biri Spotify hesabımı Facebook ile açmış olmam. Bir ara bunun çözümü yok deniliyordu. Hala çözemiyor muyuz?Facebook'u kapatmamamın tek sebebi bu ya.
Hayattaki en büyük pişmanlıklarımdan biri Spotify hesabımı Facebook ile açmış olmam. Bir ara bunun çözümü yok deniliyordu. Hala çözemiyor muyuz?

Facebook'u kapatmamamın tek sebebi bu ya.
0
efreet sultan
(22.03.18)
Aynı sorunu ben de yaşamıştım. Yeni bir mail adresi açıp Facebook’a kayıtlı mail adresimi değiştirdim. Sonra boşa çıkan asıl mail adresimi Spotify’a kaydettim. Spotify’dan ve Facebook’tan uygulama izinlerini kaldırarak sorunu çözmüştüm. Şu an normal mail adresimle kullanıyorum Facebook hesabımla bir alakası kalmadı.
0
captainimsi
(22.03.18)
ben de aynı dertten muzdariptim yeni hesap açtım spotify hesabımı yeni hesaba taşıttım listeler vs facebooku kapatıp keyfime baktım.
0
riff cohen
(22.03.18)
Ben de aynı problemi yaşamıştım. Yeni bir hesap açın ve destek ekibine hesabın taşınması ile ilgili bir talep bırakın. Gereken her şeyi yapıyorlar.
0
ziv zulander
(22.03.18)
(2)

şikayetvar tarzı site

guneslihavalardacokmutluoluyorum
İyi geceler. Ders için site tasarlamak istiyorum çok basit bir şey olacak esasında. Şikayetvar tarzı bir şey istiyorum, çocuklar siteye girip yazılan şikayetleri görecekler. Sağda giriş yap, üye ol, şikayet yaz gibi seçenekler olacak sitenin içeriği yalnızca bu yani. Wix'le yapmaya çalıştım bir şeyl
İyi geceler. Ders için site tasarlamak istiyorum çok basit bir şey olacak esasında. Şikayetvar tarzı bir şey istiyorum, çocuklar siteye girip yazılan şikayetleri görecekler. Sağda giriş yap, üye ol, şikayet yaz gibi seçenekler olacak sitenin içeriği yalnızca bu yani. Wix'le yapmaya çalıştım bir şeyler ama istediğim bölümleri ekleyemiyorum. Nasıl yapabilirim bu dediklerimi kod yazmaya gerek kalmadan? Yapacakları şey basitçe yazılan şikayetleri okumak ve o şikayetlere yorum yazmak. He bir de sitenin dili ingilizce olacak çünkü ders ingilizce.
0
guneslihavalardacokmutluoluyorum
(22.03.18)
wix ile bu tür bir yapı yapamazsınız çünkü html tek başına yeterli değil. Giriş,üyelik,yorum vs olduğu için bir php ya da asp ile beraber yazmak gerekiyor. Bir de veritabanı gerekli tabi. kod yazmaya gerek kalmasın diyorsanız hazır script indireceksiniz. şikayet scripti bulamadım ama itiraf sitesi scripti var. Hemen benzer özelliklerde biraz editle istenilen duruma getirilebilir.
www.netortami.net
0
kompisko
(22.03.18)
adirondack
(22.03.18)
(2)

Monster v10.1 açılmıyor

feel the blanks
Merhaba arkadaşlar,Bu sorun okyanusun ortasında kaptanlık yapan arkadaşıma ait. İnternete çok kısıtlı erişimi olduğundan ben aktarıyorum size.Dediği aynen şu: Güç tuşuna bastığımda sarı ışık yanar söner sonra pc açılırdı. Ancak dün gece hiçbir sorunu yokken normal yollarla kapattığım pc, bugün açılm
Merhaba arkadaşlar,

Bu sorun okyanusun ortasında kaptanlık yapan arkadaşıma ait. İnternete çok kısıtlı erişimi olduğundan ben aktarıyorum size.

Dediği aynen şu: Güç tuşuna bastığımda sarı ışık yanar söner sonra pc açılırdı. Ancak dün gece hiçbir sorunu yokken normal yollarla kapattığım pc, bugün açılmıyor. Sarı ışık yanıyor 2 saniye sonra sönüyor ve bilgisayardan tık çıkmıyor. Ne siyah ekran, ne fan sesi, ne hard disk sesi..

İnternette sorunun çözümü için fişi çıkar, bataryayı çıkar, 30 sn güç tuşuna bas, sonra bataryayı fişi tak. Açmaya çalış deniyor benzer bir sorun yaşayan hp için. Ama monster için hiçbir bilgi yok . Ne sağlıklı ne sağlıksız, ne eski ne yeni hiçbir Şey yazmamışlar. Var mı duyuru ahalisinden kaptanımızın derdine derman olacak? Teşekkürler.
0
feel the blanks
(21.03.18)
bazen batarya bilgisayarı baslatacak güce sahip olmuyor thresholdun altına dusmus oluyor, şarj edecek ve bekleyecek...
0
binder dandet
(21.03.18)
Teşekkürler kendisine ilettim. Başka yardımcı olmak isteyen varsa fikirlerine açığız.
0
🌸feel the blanks
(21.03.18)
(3)

iphone > pc foto aktarımı

EasyTiger
iphone'un simkartı yok. Simkartı yokken içindeki fotoları nasıl pc'ye aktarırım?apple iphone> internal storage > DCIM > 107APPLE ve 112APPLE diye iki klasör var. İçlerinde sadece 1 resim ve 1 video var. Halbuki telefonda fotolar gözüküyor.Teşekkürleredit : mesajım gitmiyor. buradan yanıtlamayı deney
iphone'un simkartı yok. Simkartı yokken içindeki fotoları nasıl pc'ye aktarırım?

apple iphone> internal storage > DCIM > 107APPLE ve 112APPLE diye iki klasör var. İçlerinde sadece 1 resim ve 1 video var. Halbuki telefonda fotolar gözüküyor.

Teşekkürler

edit : mesajım gitmiyor. buradan yanıtlamayı deneyeceğim.

@dem10 - şirket bilgisayarı olduğu için bir şey yükleyemiyorum. programsız olmuyorsa, bu bilgisayarla çözmem zor.
0
EasyTiger
(21.03.18)
www.itools4.com adresindeki program hosuna gidecektir
0
dem10
(21.03.18)
o fotolar iphone icinde mi yoksa cloudda mi? ucuncu parti program olmadan elbette aktarabilirsin.
0
kuehles blondes
(21.03.18)
@kuehles blondes iphone içinde
0
🌸EasyTiger
(21.03.18)
(2)

Modem önerisi?

chicha
Türk Telekom'dan internet aldık, Tivibu da kitlemişler bizimkilere. Tivibu'yu iptal ettirmek istediğimizde modemi de tivibu kutusuyla geri almamız lazım gibi bi şey söylemişler.Neyse evde üç kişi var, akıllı telefonlar ve akıllı tv var. Netflix'ten bi şeyler izliyorlar arada bizimkiler. Dandik olmay
Türk Telekom'dan internet aldık, Tivibu da kitlemişler bizimkilere. Tivibu'yu iptal ettirmek istediğimizde modemi de tivibu kutusuyla geri almamız lazım gibi bi şey söylemişler.

Neyse evde üç kişi var, akıllı telefonlar ve akıllı tv var. Netflix'ten bi şeyler izliyorlar arada bizimkiler. Dandik olmayan, çok da pahalıya kaçmadan modem önerebilecek olan var mı?

Not: Bağlantı muhtemelen 16 mbps ve yalın internet, fiber falan değil yani.
0
chicha
(21.03.18)
bana da geçen fiber bağladılar ve ansiklopedi gibi kocaman bi modem getirdiler. Elimde Asus DSL-N16 300Mbps var istersen vereyim ölü fiyata benim bu saatten sonra bi işime yaramaz zaten. Modem kalitelidir internette bi araştır istersen.
0
plastic_angel
(21.03.18)
uygun fiyatlı bir modem işinizi görür diye düşünüyorum hocam. bana da superonline'dan turkcell tv+ yapalım diye arıyorlar. evde televizyon yok, tv kullanmıyorum diye geçiştiriyorum hep.
0
booty hunter
(21.03.18)
(2)

adobe illustrator | export sorusu

henrychinaski
öncelikle dosya bu: https://www.freepik.com/free-vector/travel-background-in-realistic-style_1919860.htmbu dosya içinde iki ayrı artboard var. birini seçip png olarak export almak istediğimde artboard'un etrafında ekstradan transparan görünüyor. şuradaki gibi: http://prntscr.com/iu2gouo artboard'un
öncelikle dosya bu: www.freepik.com


bu dosya içinde iki ayrı artboard var. birini seçip png olarak export almak istediğimde artboard'un etrafında ekstradan transparan görünüyor. şuradaki gibi: prntscr.com


o artboard'un etrafındaki boş transparan alanı nasıl kaldırabilirim?
0
henrychinaski
(21.03.18)
Sadece görselin bulunduğu alan artboard içinde kalacak şekilde düzenleyebilirsin.
0
hayyam ara
(21.03.18)
Dosyayı indirip baktım. Artboardlar zaten tam olarak çalışmayı kapsıyor, kenarda boşluk yok. Eğer siz ebatını değiştirmediyseniz ya da çalışmayı küçültüp yerini değiştirmediyseniz png düzgün çıkacaktır. Export ekranında o şekilde görünmesine takılmayın. Export penceresinde aşağıda use artboards seçeneğini seçerseniz, kenarlarda herhangi bir boşluk oluşmaz, artboard ne kadarsa o kadar alır png'yi.
0
battal gemalmaz
(21.03.18)
(1)

PSN plus alışverişi hakkında

denizaya
İnalkart ile buradan alışveriş yapılıyor mu?indirime girmişken inal karta 150 tl yatırıp, 134 tl ile 12 ay üyelik ve bir ucuz indie oyun alayım diyorum, oluyor mu?
İnalkart ile buradan alışveriş yapılıyor mu?

indirime girmişken inal karta 150 tl yatırıp, 134 tl ile 12 ay üyelik ve bir ucuz indie oyun alayım diyorum, oluyor mu?
0
denizaya
(20.03.18)
Ben son 3 gundur 5 farkli kartla almayi deniyorum ama olmuyor. Inial kartta olur mu bilmiyorum ama psn baya sorunlu gibi duruyor.
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(21.03.18)
(8)

thunderbolt

donusu muhtesem olan insan
arkadaşlar merhaba,ben de bir tane mac 27 inch ekran var thunderbolt 2 çıkışlı bir de asus rog g750v modelli bir laptop var. bu laptopa 2. ekran olarak bu benim mac ekranı bağlamak istiyorum ekran 5 senedir yatıyor resmen naaaaledolası thunderbolt teknolojisi ve appleın kendinden başka hiçbir markay
arkadaşlar merhaba,

ben de bir tane mac 27 inch ekran var thunderbolt 2 çıkışlı bir de asus rog g750v modelli bir laptop var. bu laptopa 2. ekran olarak bu benim mac ekranı bağlamak istiyorum ekran 5 senedir yatıyor resmen naaaaledolası thunderbolt teknolojisi ve appleın kendinden başka hiçbir markayla uyumlu çalışmamak için çabalaması yuzunden. her neyse. simdi benim laptopta ''1x usb type c usb 3.0 (usb 3.1 gen1) thunderbolt'' girişi var. sizce ben bu mac ekranı thunderbolt 2 'den thunderbolt 3'e dönüştüren bir converterla kullanabilir miyim. converter 240 lira da şimdi alırım çalışmaz para da yanar gider, zaten kafam basmıyor bu teknoloji olaylarına kurban olim bir yardım edin :)
0
donusu muhtesem olan insan
(20.03.18)
~Cihazı iMac sanarak verdiğin bir cevap bu.~

Target Display Mode olarak mac'ler arası olabiliyor o ama windows ile hele arada aktif adaptör varken nasıl olur hiç bilemedim. Ha madem bilmiyorsun ne yazıyorsun ibiş diyebilirsiniz, target display mode compatibility aramasını yapın diye :)


~thunderbolt'tan hdmi input verecen 100 euroluk cihazlar varmış da mac'in desteklediği bir native bir input mu bu yoksa yalnızca basit bir hdmi capture kartı mı araştırmak lazım. Capture kart it gibi gecikme yapacaktır, film falan tamam da web, iş için ağlatır.
0
hedep
(20.03.18)
hdmi'dan bağla?
0
malheiros
(20.03.18)
Maltheiros hdmi dan baglayamiyorum sadece thunderbolt 2 cikisli ekran. Hedep uzun uzun yazmissin cok tesekkur ederim fakat bahsettigin konu hakkinda fikrim yok. Buna ragmen ukalalik gibi olacak ama sorunun ondan kaynaklandigini sanmiyorum. Yine de arastiracagim tesekkur ederim :)
0
🌸donusu muhtesem olan insan
(20.03.18)
o iş bana yalan olur gibi geliyor. ben çeviricilerle clamshell'de bile sıkıntılar yaşadım çok. çevirici olayı sakat.

ekran dediğin cinema display mi yoksa atıl durumda bir imac falan mı var?

bir de, girş ve çıkış kavramlarını karıştırma lütfen. sinyal girdiğin yere giriş, sinyal çıktığın yere çıkış denir. ekran kartında da haliyle çıkış olur.
0
alperz
(20.03.18)
Bendeki imac degil ama mac minim var bir tane hard disk boyutunda birsey o a baglanan sadece ekran ozelligi olan bir ekranim var. Ekrandan cikan kablknun ucuda thunderbolt 2.
0
🌸donusu muhtesem olan insan
(20.03.18)
Hiç kastırma, ekranı sat gitsin. O paraya 4 tane düzgün ekran alırsın, gerçekten çok pahalı bir alet. Genel bir sıkıntı bu, arada bir protokol uyuşmazlığı var. Alırsın adaptörü çöp olur gider.
0
roket adam
(20.03.18)
oha niye imac okumuşum ki ben onu tamam cinema display tarzı bişey var sizde ok. hemen sileyim cevaplarımı :)

Apple monitör üzerindeki thunderbolt değil de mini display porttur, soketi aynı olmasına rağmen thunderbolt 2 ve mini display port farklı şeyler. Hdmi'i mini display port'a dönüştürmeyi denemek daha mantıklı olacaktır. Sizin anlattığınız bağlantı için de biraz forumlara bakındım ama o laptop thunderbolt üzerinden video out destekliyor mu kesin bir şey bulamadım, evvelki kargaşa için kusura bakmayın :)
0
hedep
(20.03.18)
Arkadaşlar hepinize değerli fikirleriniz için teşekkür ederim. Sorunum çözüldü. anladığım kadarıyla yeni nesil laptoplardaki usb type c portları thunderbolt 3 ile de uyumlu. teknolojiden çok anlamıyorum ifade becerim de iyi değil bu konuda fakat thunderbolt 2 to thunderbolt 3 converterınızla thunderbolt 2 bir ekranı yeni nesil laptpınıza bağlamanız mümkünmüş. ikinci ekranım artık mac ekranı ve çok mutluyum. siz de 239 tl gibi devasa bir fiyatla küçücük bir kabloya sahip olup sorununuzu çözebilirsiniz. zannımca şu dünya üzerinde bu sorunu benden başka yaşayan da olmamıştır herhalde yine de aklınızda olsun diyerekten. ha bir de mini dsiplayport ile thunderboltu karıştırmayınız efenim aman dikkat edin converter elinizde patlar sonra. başka bir sorunda görüşmek üzere :)
0
🌸donusu muhtesem olan insan
(22.03.18)
(2)

excel scatter grafik sorusu

superb
şöyle bir grafiği excel'de nasıl yaparım?https://nces.ed.gov/nceskids/help/user_guide/graph/images/scatter.jpg
şöyle bir grafiği excel'de nasıl yaparım?

nces.ed.gov
0
superb
(20.03.18)
Scatter grafik var zaten Excel'in grafik seçenekleri arasında.
Datayı seçip gerisini Excel'e bırak.
0
cakabo
(20.03.18)
@cakabo o opsiyonla çok ilerleyemedim ancak ekteki video işimi gördü www.youtube.com
0
🌸superb
(20.03.18)
(1)

Google işletme kaydı

tchuck
iki üç tane sorum var;1. bir işletmemiz var ve diyelim ki 20 tane şubesi var. ben bu işletmeyi ve ona ait olan 20 adet şubeyi google haritalara kaydetmek istiyorum ve hepsinin yönetimi tek hesaptan olsun istiyorum. nasıl yapabiliyorum bu işi? google business kaydıyla mı?2. eğer google business ise;
iki üç tane sorum var;

1. bir işletmemiz var ve diyelim ki 20 tane şubesi var. ben bu işletmeyi ve ona ait olan 20 adet şubeyi google haritalara kaydetmek istiyorum ve hepsinin yönetimi tek hesaptan olsun istiyorum. nasıl yapabiliyorum bu işi? google business kaydıyla mı?

2. eğer google business ise; her bir şubeme ayrı ayrı googledan mektup mu gelmesi gerekiyor? yoksa ana işletmeyi kaydettikten sonra tüm şubeleri istediğim gibi haritalara kaydedebiliyor muyum?

3. bu gibi bir durumla karşılaştığımızda, tüm şubelerin haritadaki yerleri ve şubelere ait bilgilerin (adres, telefon, açılış kapanış saati) girilmesi için hangi işlemleri yapmak gerekiyor? (eğer businessla değilse)
0
tchuck
(20.03.18)
1. evet
2. her birine ayrı ayrı mektup veya telefonla doğrulama.
3. my business üzeridnden her türlü yönetim mevcut.
0
kivanc1
(20.03.18)
(1)

İşlemci Tavsiyesi - Turnike Okuyucu İçin

algoritma uzmani
Turnike okuyucu kartımı kontrol eden işlemcim oldukça yetersiz, bir süre sonra yanıt vermeyi bırakıyor. (bildiğiniz arduino uno işlemcisi kullanıyorum) Benim gelişmiş bir Atmel işlemci kullanmam icab ediyor, ARM değil, Atmega tipi işlemcileri kast ediyorum, Enterprise için kullanılabilecek, güvenili
Turnike okuyucu kartımı kontrol eden işlemcim oldukça yetersiz, bir süre sonra yanıt vermeyi bırakıyor. (bildiğiniz arduino uno işlemcisi kullanıyorum) Benim gelişmiş bir Atmel işlemci kullanmam icab ediyor, ARM değil, Atmega tipi işlemcileri kast ediyorum, Enterprise için kullanılabilecek, güvenilir bir işlemci var mıdır bildiğiniz?
0
algoritma uzmani
(20.03.18)
arduino due var. atmega 32 bilmemkac.
0
alperz
(20.03.18)
(1)

Kaggle üyeliği olan var mı?

sa fi
Arkadaşlar selamlar, Kaggle üyeliği olan var mı? Mümkünse ayın 18'inden önce açılmış :)
Arkadaşlar selamlar, Kaggle üyeliği olan var mı? Mümkünse ayın 18'inden önce açılmış :)
0
sa fi
(20.03.18)
var. napcan?
0
tomcruise
(20.03.18)
(1)

Winamp AVS Benzeri

durufunu
Çalan müziklere göre oluşan random şekiller güzel görseller yaratıyordu o dönemde, şimdi ya spotify ya da youtube ile müziklerimizi dinliyor olduk fakat bu müziklere göre benzeri Winamp AVS görüntülerini istersek eğer ne yapabiliriz. advanced visualization studio şeklinde aramalarım sonuçsuz kaldı.
Çalan müziklere göre oluşan random şekiller güzel görseller yaratıyordu o dönemde, şimdi ya spotify ya da youtube ile müziklerimizi dinliyor olduk fakat bu müziklere göre benzeri Winamp AVS görüntülerini istersek eğer ne yapabiliriz.

advanced visualization studio şeklinde aramalarım sonuçsuz kaldı. hatırlamayanlar için görsel de ekliyorum.
0
durufunu
(20.03.18)
Kendin yine advanced visualization stüdyo içinde özelleştirebiliyordun yenisini hazırlayabiliyorsun.
Aslında
sound visulation for windows araması (ya da benzeri) yapmak lazım sanırım ki her ses çıkışında bir görsellik yaşansın.
0
1adam
(20.03.18)
(5)

iphone sistem dosyaları

tchuck
16gb iphoneumun 11gb'ı sistem dosyası.bunu nasıl temizleyecem ya? whatsappı açamıyorum dolu alan yüzünden.
16gb iphoneumun 11gb'ı sistem dosyası.bunu nasıl temizleyecem ya? whatsappı açamıyorum dolu alan yüzünden.
0
tchuck
(19.03.18)
yedekle > resetle > devam et.
0
evde liyakat kalmamis
(19.03.18)
daha kolayi itunes store’dan buyuk boyutlu filme tıkla ama ödeme onayı verme, işe yaramayan dosyalar siliniyor böylelikle
0
Northern Mariner
(19.03.18)
@northern o yöntem artık olmuyor sanırım çünkü ilk onu denedim ama "lütfen dosya silin yükleyemedik" falan dedi
0
🌸tchuck
(19.03.18)
benim de öyleydi yedek alıp sıfırladım düzeldi.
Lakin yedeği geri yükleyemedim o yüzden bazı verilerimi kaybettim.
0
sanquis
(20.03.18)
Magic cleaner diye bir uygulama var ben onu kullanıyorum, memnunum.
0
jedijedi
(20.03.18)
(2)

Logo

Nocturne
Merhaba,ücretsiz logo yapmamızı sağlayan bir site, app. vs biliyor musunuz? Ya da uğraştırmayacak bir şey ise ben yaparım diyeniniz var mı?Hiç para kazanmadığımız bir şirketimsimiz var, website ev FB sayfamızda kullanacak vasat bir logo istiyoruz. Kafamızda ne olduğu da belli.Teşekkürler!
Merhaba,

ücretsiz logo yapmamızı sağlayan bir site, app. vs biliyor musunuz? Ya da uğraştırmayacak bir şey ise ben yaparım diyeniniz var mı?

Hiç para kazanmadığımız bir şirketimsimiz var, website ev FB sayfamızda kullanacak vasat bir logo istiyoruz. Kafamızda ne olduğu da belli.

Teşekkürler!
0
Nocturne
(18.03.18)
ocanal
(18.03.18)
atom karincanin torunu
(18.03.18)
(3)

.ppt Uzantısı için bir soru

hayati cozemeyen adam
İnternetten derslerimi indiriyorum fakat hepsi ppt ( sanırım powerpoint ) uzantılı fakat varsayılanı powerpoint olarak ayarlayaıyorum Lenovo Vantage şeklinde açılıyor, daha doğrusu açılamıyor.sorum: nasıl powerpointi varsayılan yapabilirim ?edit: vantage'yi kaldırıp uzantıyı pptx şeklinde ayarladım
İnternetten derslerimi indiriyorum fakat hepsi ppt ( sanırım powerpoint ) uzantılı fakat varsayılanı powerpoint olarak ayarlayaıyorum Lenovo Vantage şeklinde açılıyor, daha doğrusu açılamıyor.

sorum: nasıl powerpointi varsayılan yapabilirim ?

edit: vantage'yi kaldırıp uzantıyı pptx şeklinde ayarladım açıldı fakat okuyamaz hatası alıyorum :(
0
hayati cozemeyen adam
(18.03.18)
dosyaya sağ tık. birlikte aç. oradan power pointi seçip aşağıdan hep bununla aç kutucuğunu tıkla. tamamdır.
0
carabelli
(18.03.18)
@carabelli cevap için teşekkürler fakat power point görünmüyor, word falan çıkıyor orda. varsayılan uygulamalardan pptx'in direkt olarak powerpointe karşılık geldiğini görünce uzantıyı öyle yaptım powerpoint logosu geldi başına bu sefer açtım ama şu hatayla karşılaştım ;
0
🌸hayati cozemeyen adam
(18.03.18)
uzantıyı eski haline getirin, ppt ile pptx çok farklı

bu win8 ama win10'da da aynı olsa gerek: streamable.com
0
celeron 300a
(19.03.18)
(3)

macos sistem dosyalarını silmek

tchuck
88gb sistem dosyası var resmen. windowsta olsa ana bacı söveriz "windowsun amk" deriz, ulan macos'un da artık windowstan bir farkı kalmadı resmen.yemin ederim trackpad kısayolları olmasa yarın sabah satıp bunun 50 katı özellikte bir windows iblgisayar alıcam.neyse.bu sistem dosyalarının boyutunu düş
88gb sistem dosyası var resmen. windowsta olsa ana bacı söveriz "windowsun amk" deriz, ulan macos'un da artık windowstan bir farkı kalmadı resmen.

yemin ederim trackpad kısayolları olmasa yarın sabah satıp bunun 50 katı özellikte bir windows iblgisayar alıcam.

neyse.

bu sistem dosyalarının boyutunu düşüremiyor muyuz? 88gb nedir ya? high sierraya ilk geçtiğimde 20gb civarıydı.
0
tchuck
(18.03.18)
How to Clear System Storage on MacOS High Sierra: www.youtube.com
0
crown
(18.03.18)
ben de dun ugrastim :) 78gb vardi 22'ye indi.

ustteki linkte yazilan time machine seylerini sildim. bi de omni disk sweeper diye bir uygulama var, onla bi tarattim sistemi, isime yaramayan seyleri sildim. 60gb falan yer acildi totalde.
0
fakyoras
(18.03.18)
BetterTouchTool kullanmıyorsan tavsiye ederim, trackpad on kat daha güzel oluyor.

Dr. Cleaner kullanabilirsin yer açmak için. 45 gb bende şu an sistem.
0
i was made for you
(18.03.18)
(3)

kulak içi kulaklık tavsiyesi

akan dame
son kullandığım jbl t110 kulaklığım hayata veda etti. çok seviyordum kendisini. yolda yürürken etraftan hiççç ses duymuyordum ve bassı oldukça iyiydi. ama daha 1 yıl olmadan bozulması tekrar aynısını almam konusunda düşündürüyor. max 80-90 tl'ye alınabilecek, bassı güçlü ve ses kalitesi yüksek kulak
son kullandığım jbl t110 kulaklığım hayata veda etti. çok seviyordum kendisini. yolda yürürken etraftan hiççç ses duymuyordum ve bassı oldukça iyiydi. ama daha 1 yıl olmadan bozulması tekrar aynısını almam konusunda düşündürüyor. max 80-90 tl'ye alınabilecek, bassı güçlü ve ses kalitesi yüksek kulak içi kulaklık önerilerinize açığım.
0
akan dame
(18.03.18)
benim de jbl t110'um 3. ayında bozuldu. bugün aldığım yere götürdüm servise gönderilmesi için.bir de akg y23u var serviste bekleyen.
bu ikisine ikame olarak da jbl c100si aldım 49,90 TL'ye, gayet memnunum.

fişlerini atmadıysan sen de servise göndermeyi dene bir yandan.
0
rare
(18.03.18)
@rare türkiye'den almamıştım fişler falan da atıldı. c100 ile t110un farkı var mı belirgin bir şekilde?
0
🌸akan dame
(18.03.18)
@akan dame fark var, midleri düşük. t110'nun basları kadar kuvvetli değil, sesi arttırdıkça kayboluyor hatta. ama mesela t110'da basları duymak için iyice kulağının içine ittiriyorken, c100si'de çok zorlamıyorsun.
yedek kulaklık olarak aldığım için gayet memnunum. ama bu aralar yeni kulaklık almak istesem sanırım t210 alırdım.
0
rare
(18.03.18)
(4)

Ipad mini almali mi?

my pink
Dizi izlemek icin kullanacagim sadece
Dizi izlemek icin kullanacagim sadece
0
my pink
(18.03.18)
bence ipad mini yerine "ipad" al. daha ucuz ve daha büyük bir ekranı var. 9.7 inç idi galiba. apple'ın sitesinden bakabilirsin.
0
jason mraz
(18.03.18)
mini 4 var. gayet güzel. benim için küçük olması avantaj
0
giovanne
(18.03.18)
benim ipadı mi satayım sana. hiç kullanmadım neredeyse boşuna sıfıra o kadar para verme.
0
turgut uyar
(18.03.18)
normal ipad al dizi için. yeri geliyor o bile ufak gözüküyor bana.
0
sutlu nescafe
(18.03.18)
(4)

2010mid macbook pro 13'' Dota2 Oynarken Neden Donuyordur

mete kudur
Donmaktan kastım gecikme(lag diyorlar) internet ttnet fiber; internetin hızında bir problem yok.(hatta şimdi bu başlığı yazarken de donuyor, bazı kelimeleri ben yazıyorum onlar geç yazılıyor) Oyuna mesela partili gireceğimiz zaman en geç bu makina giriyor, hatta bazen oyuna giremiyor tekrar bağlan
Donmaktan kastım gecikme(lag diyorlar)

internet ttnet fiber; internetin hızında bir problem yok.(hatta şimdi bu başlığı yazarken de donuyor, bazı kelimeleri ben yazıyorum onlar geç yazılıyor)

Oyuna mesela partili gireceğimiz zaman en geç bu makina giriyor, hatta bazen oyuna giremiyor tekrar bağlan dedikten 3 dakika filan sonra bağlanıyor. Oyunda arada bir kasılmalar oluyor, makina çok ses çıkartmaya başlıyor.

Safaride de ya da bir video izlerken de oluyor aynı şeyler. Donanımsal mıdır Sistemsel mi ?

Safarinin donması çok ilginç geliyor mesela, çünkü duyuru aynı duyuru tarayıcı aynı tarayıcı.


bilgisayar özellikleri de
2,4 intel core 2 duo
4gb ddr3 ram
256 mb ekran kartı
işletim sistemi de macoshighsierra
0
mete kudur
(18.03.18)
o sistemle açabildiğine dua et bence önce.taktırabiliyorsan ssd iyi olabilir geç yüklenme sorununu vs. çözer.
0
valkin rockefeller
(18.03.18)
Oyunu bilmem ama Safari'nin donmaması lazım, bir sıfırlama iyi gelebilir.
0
i was made for you
(18.03.18)
ram i artır evvela.
0
giovanne
(18.03.18)
High Sierra'dan kıllanıyorum ben açıkçası mid 2012 cihazları bile üzüyormuş gibi geldi bana. Time machine varsa bi sierra'ya dönmeyi deneyin, tabi ram ve ssd takviyesi genel bi ferahlama yaratacaktır bu tip eski cihazlarda.
0
hedep
(18.03.18)
(3)

internet yok?

sanat guresi
turk.net kullanıyorum. modem üzerinde dsl ışığı yanıyor. modem arayüzüne girdiğimde internet bağlantısı yok görünüyor ve "there is no response from the remote server." hatası alıyorum. böyle yaptı mı reboot ile sorun hallolurdu. hatta bu sefer tekrardan kurulum da yaptım ama sorun devam ediyor. ace
turk.net kullanıyorum. modem üzerinde dsl ışığı yanıyor. modem arayüzüne girdiğimde internet bağlantısı yok görünüyor ve "there is no response from the remote server." hatası alıyorum. böyle yaptı mı reboot ile sorun hallolurdu. hatta bu sefer tekrardan kurulum da yaptım ama sorun devam ediyor. acep nedendir?
0
sanat guresi
(18.03.18)
Sorun turknette. Kayıt oluştur.
0
westblack
(18.03.18)
oluşturdum.
0
🌸sanat guresi
(18.03.18)
Bende de böyle sorunlar çok sık olmaya başladı, mh yi arayınca karşımda insan da bulamıyorum, oluşturulan kayıtlar da hiç işe yaramıyordu. Ben de aboneliği kapatıp Telekom'a geçtim
0
feel the blanks
(18.03.18)
(2)

Ağaç motoru sorusu

kamilkoc
Stihl ms 250 aldım. 3 gündür odun kesiyorum. motoru temizlerken bi şey farkettim. motoru elimde sağ sola yatırınca içinden tıkır tıkır ses geliyor. biraz daha yavaş çevirince sanki bir boru üzerinde kayan yüzük sesi gibi bir şey?bilgisi olan var mı acep?
Stihl ms 250 aldım. 3 gündür odun kesiyorum. motoru temizlerken bi şey farkettim. motoru elimde sağ sola yatırınca içinden tıkır tıkır ses geliyor. biraz daha yavaş çevirince sanki bir boru üzerinde kayan yüzük sesi gibi bir şey?

bilgisi olan var mı acep?
0
kamilkoc
(17.03.18)
içinde bir pul veya vida serbest kalmış olabilir açılıp bakılmadan bilinemez.
0
idexo
(17.03.18)
www.youtube.com

bu tip videolarda cevap bulunabilir.
0
tukenmez adam
(18.03.18)
(12)

Araba alacağım / öneriler? (ikinci el)

jacob
merhabalar,artık araba almak zorundayım. işyerimden toplu taşıma geçmiyor ve işyeri servisi de çok uzaktan ve aşırı erken alıyor. (şu anda ödünç araçla gidip geliyorum)ne alacağımı bilmiyorum, kriterlerimi yazayım siz belirleyin. bütçemi de ben söylenilenlere göre zorlayacağım. 50 papelin üstüne çık
merhabalar,

artık araba almak zorundayım. işyerimden toplu taşıma geçmiyor ve işyeri servisi de çok uzaktan ve aşırı erken alıyor. (şu anda ödünç araçla gidip geliyorum)

ne alacağımı bilmiyorum, kriterlerimi yazayım siz belirleyin. bütçemi de ben söylenilenlere göre zorlayacağım. 50 papelin üstüne çıkacağım kesin :/ araba fiyatları uçmuş amk..

madde madde yazayım:

1- sabah 30 gidiş, akşam 30 dönüş. günde 60 kilometre yol yapacağım.
2- 30 kilometrelik yolun en fazla 10'u hafif trafikli şehir içi, 20'si dur kalksız şile otobanı olacak. (evden işe gidiş 35 dk, eve dönüş 45'dk sürüyor)
3- benzin dizel motor fark etmez, sonuçta bu kullanımda olabildiğince az yaksın istiyorum. şu an ödünç kullandığım 1.2 turbo kaşkayi gibi benzini içmesin, ama fiestalar jazzlar gibi benzini koklamasın da.
4- araba uçan teneke olmasın istiyorum.
5- ağır araba seviyorum, performanstan ziyade konfor insanıyım. ama bunların bana göre optimumunu bulursam tercihleri gözden geçiririm.
6- yolda hızımı frenle değil gazla ayarlarım :) gaza dokunarak araba kullanan insanım, çeyrekten fazla gaza bastığım olmaz. rahat konforlu güvenli ve hırpalamadan araba kullanırım.
7- tok kapı sesi düşkünü olmasam da; yol sesi, rüzgar sesi olabildiğince az olsun istiyorum.. (sonuçta her gün 100 120 üstüne çıkacaz kısa da olsa düzenli olarak)

8- YOL TUTUŞU, viraj performansı keyifli olsun istiyorum. virajlara hızlı gireceğimden değil de dönerken ederken güven versin konfor versin araba istiyorum. (bu madde için bağımsız süspansiyonlu bi araç tercih etmek durumundayım sanırım)

9- alıp sorunsuz kullanmak istiyorum, yani aracın piyasa arabası olmasına gerek yok. şanzımanı motoru ömür çürütmesin yeter. ha bir de OTOMATİK FİTES alacağım / şart.
10- gönül ister ki showroomuna gidip bir volvo alayım ama işte ://


her türlü yorum ve ek soruya açığım. amele gibi sahibindende araba bakıyorum sürekli. cevaplar için şimdiden teşekkürler.

not: mazda 3lere bayılıyorum ya (ama pahalı), olumlu olumsuz yorum varsa yazınız pls
0
jacob
(17.03.18)
on, on beş yaşında d segment benzinli araba al. mesela toyota avensis. lpg'li oldu mu o kadar acıtmaz.
0
alperz
(17.03.18)
clio
0
masumiyetkarinesi
(17.03.18)
değişen takıntım boya takıntım yok ama lpg takıntım var ya onu yazmayı unutmuşum :(
bi de o yaşta araba şimdi bilemedim ya. d segmentine kaçar mıyım onu da bilemedim.
0
🌸jacob
(17.03.18)
Ford mondeo.
0
lion de la Turquie
(17.03.18)
Kia ceed dizel otomatik 2010-12 civarı bakabilirsin. 45-55 arası malum sitede.
0
vampir akrep
(17.03.18)
Söylediğiniz özellikler mazda 3'ü işaret ediyor. İsterseniz araştırabilirsiniz. Mazda3 hb dizel size uyar.
0
komando kani var bende
(17.03.18)
Mitsubishi lancer aradığınız her şey için kafi.
0
spacy
(17.03.18)
Auris yarı otomatik ama
0
nodrama
(17.03.18)
Bütçeyi yazmamışsın, Ferrari Testarossa öneriyorum bu yüzden

Honda civic al hocam. Bütçene uygun bi modelini illa ki bulursun
0
Delay Fuze
(17.03.18)
Beni niye beğenmiyorsun hih
0
lion de la Turquie
(17.03.18)
2014 model ve üzeri peugeot 308. Sorunsuz sıkıntız araç, mis. 15 sene öncesinin bilgisiyle "fransızdan uzak durucan" diyenleri skleme. ağır araba falan diye de çok takılma. iki nokta arasında güvenli taşısın, eli yüzü düzgün olsun yeter işte. zaten tek başına kullanacaksın anladığım kadarıyla. büyük ve ağır araca ihtiyacın yok.
0
synesthesia
(17.03.18)
agir araba isterim konfor, sessizlik onemli diyorsan d segmenti bakman lazim. ben japoncuyum, 2010 uzeri subaru legacy, mazda 6,honda accord tavsiye ederim.
0
battal gemalmaz
(17.03.18)
(2)

skyscanner default arama bilgileri

dalaylamaninkabri
sözlükte de sordum buraya da yazayım, belki daha hızlı cevap alırım :Dsorum şu: arama kısmında ırak-türkiye uçuşları default, otomatik seçili para birimi de ırak parası olmuş. bu garip durumun sebebi hakkında fikri olabilecek?
sözlükte de sordum buraya da yazayım, belki daha hızlı cevap alırım :D

sorum şu: arama kısmında ırak-türkiye uçuşları default, otomatik seçili para birimi de ırak parası olmuş. bu garip durumun sebebi hakkında fikri olabilecek?
0
dalaylamaninkabri
(16.03.18)
ya soruna cevap değil ama benim de googleda 1 euro yazınca euro tl yerine euro tunus dinarı parametresi çıkıyor, niye anlamadım dhshsd
0
nundu
(16.03.18)
Benim de Canada filan oluyor Vpn le ilgili ama Irak konusunu çözemedim.
0
old possum
(17.03.18)
(2)

İş Makineleri ve Kamyonlar hakkında ayrıntılı bilgi edinilebilecek kaynak?

dergus
Arkadaşlar bir inşaat şirketinde makine mühendisi olarak çalışıyorum. Ekskavatör, loader, kamyon gibi iş makinelerinin ve araçların çalışma sistemlerini, parçalarını ve oluşabilecek arızalar hakkında detaylı bilgilere erişebileceğim bir kaynak var mıdır? (İster bir kitap olsun ister bir web sitesi.
Arkadaşlar bir inşaat şirketinde makine mühendisi olarak çalışıyorum. Ekskavatör, loader, kamyon gibi iş makinelerinin ve araçların çalışma sistemlerini, parçalarını ve oluşabilecek arızalar hakkında detaylı bilgilere erişebileceğim bir kaynak var mıdır? (İster bir kitap olsun ister bir web sitesi. Tercihen Türkçe, olmadı İngilizce de kabulumdur.)
0
dergus
(16.03.18)
www.hidromek.com.tr

modellerin en altında pdf ler var.
0
khan shabbir
(16.03.18)
teşekkürler ancak yeterli bir bilgi yok burada, benim öğrenmek istediğim daha spesifik noktalar. Hidrolik sistemleri, yürüyüş mekanizmaları, aktarma organları vs. gibi ayrıntılı bilgiler. Bir hidromek servis teknisyeni gibi a'dan z'ye makineyi tanımak istiyorum.
0
🌸dergus
(16.03.18)
(7)

logic çalıştıracak mac

kisa
Merhaba,evde kullanmak için logic i yükleyebileceğim, makul ölçüde performansla çalıştırabilecek bir mac için tavsiyeye ihtiyacım var. ikinci el de olabilir, nasıl bir konfigrasyonlu mac almalıyım? neye dikkat etmeliyim?teşekkürler
Merhaba,
evde kullanmak için logic i yükleyebileceğim, makul ölçüde performansla çalıştırabilecek bir mac için tavsiyeye ihtiyacım var. ikinci el de olabilir, nasıl bir konfigrasyonlu mac almalıyım? neye dikkat etmeliyim?
teşekkürler
0
kisa
(16.03.18)
muzik programı.
logic x sanırım tam adı (bildiğim bir şey değil, başkası için soruyorum)
0
🌸kisa
(16.03.18)
paranin yettigi en pahali mac
0
alperz
(16.03.18)
Aynı miktarda paraya düşük işlemcili ama ram ı yüksek mac ve rami düşük ama işlemcisi kuvvetli maç var.
0
🌸kisa
(16.03.18)
ikisi de yüksek olsun.

logic lie basit demolar falan yapacaksan her mac iş görür de, "iş" yapacaksan o işin sınırı yok. hele yeni plug-inler çılgınlar gibi işlemci sömürüyor.
0
alperz
(16.03.18)
alperz +1
projelerinde kaç kanal olacak ortalama? ekstra plug-in kullanacak mısın yoksa logictekiler ile mi idare edeceksin?
örnek vereyim, düşük özellikli bir mac logic içindeki seslerle 15+ kanal açınca kasmaya başlar.
evde vokal, gitar, klavye kaydı falan yapılcaksa çok uğraşmadan her mac yapar bunu.
sen ne yapacağını söyle ona göre öneri gelir.
0
nocturness
(16.03.18)
Bilgiler için teşekkürler.
Dijital piyano bağlanacak onunla kayıt alınacak daha sonra da üzerine vokal eklenecek. Vokale de çeşitli efektler olur diye düşünüyorum ama anladığım kadarıyla bunlarla sınırlı kalacak.
0
🌸kisa
(17.03.18)
Bende 8 ram 2.6 i5 256 ssd var güzel güzel çalışıyor.
0
i was made for you
(17.03.18)
(2)

Gittigidiyor, sahibinden ve n11 komisyon oranları?

tchuck
nasıl olyuor bunların?mağaza açmak için komisyon dışında ayrıca b ir "hava parası" da ödüyor muyuz?genel şartlar hakkında bilgilendirebilecek tecrübeli bir arkadaş var mıdır?
nasıl olyuor bunların?
mağaza açmak için komisyon dışında ayrıca b ir "hava parası" da ödüyor muyuz?

genel şartlar hakkında bilgilendirebilecek tecrübeli bir arkadaş var mıdır?
0
tchuck
(16.03.18)
Hiç fikrim yok özür dilerim yazıyorum ama sadece Amazon Türkiye'nin mart sonu gibi hizmete gireceğini ve satıcılar için komisyonların düşük olacağını okumuştum. Belki işinize yarar diye yazayım dedim.
0
bartman
(16.03.18)
Hava parası olayı yok 6 ay faaliyet gösteren firma olman lazım en azından. Komisyon oranları satış yaptığın kategoriye göre değişiyor.

Hepsinin kendi şartları sitelerinde yazıyor.
0
gozu acik sevisen yahudi
(16.03.18)
(1)

okula teleskop?

sanat guresi
düzenlenecek bilim fuarında ya da daha sonrasında öğrenciler göğe baksın diye bir teleskop almayı düşünüyorum ama pek bir bilgim yok konuyla ilgili. aşırı profesyonel bir şeye tabii ki gerek yok, bütçemiz de el vermez zaten ama oyuncak teleskoplardan da olmasın.650x yakınlaştırma yapabilen bir alet
düzenlenecek bilim fuarında ya da daha sonrasında öğrenciler göğe baksın diye bir teleskop almayı düşünüyorum ama pek bir bilgim yok konuyla ilgili. aşırı profesyonel bir şeye tabii ki gerek yok, bütçemiz de el vermez zaten ama oyuncak teleskoplardan da olmasın.

650x yakınlaştırma yapabilen bir alet iş görür mü? önerebileceğiniz marka/model var mı?
0
sanat guresi
(16.03.18)
eğer çocuklar gece okulda değilse hiç boşuna masraf etmeyin. genelde okullarda alınan teleskoplar bir kenarda kalıyor bu yüzden.

önerim (ortaokul ve üzeri için) teleskopunuzu kendiniz yapmanız. baya optik hesapları ile falan bir boru içine mercek yerleştirerek teleskop yapın. biraz daha pahalı olur, ama çocuklar neyin içinden baktığını tam olarak anlar.
0
babilbaligi
(16.03.18)
(1)

USB-firewire 1394 dönüştürücü kullanan var mı?

kompisko
artık pc'lerde 1394 girişi yok usb dönüştürücü kullanıpda video kameradan görüntü aktarabilen var mı? kabloyu satan plug and play özellikli cihazlarda çalışır demiş.
artık pc'lerde 1394 girişi yok usb dönüştürücü kullanıpda video kameradan görüntü aktarabilen var mı? kabloyu satan plug and play özellikli cihazlarda çalışır demiş.
0
kompisko
(16.03.18)
tamam da firewire plugnplay degil.

randiman vermez. pci firewire kart al.
0
alperz
(16.03.18)
(5)

katı meyve sıkacağı

babilbaligi
önerileriniz var mı? sinbo'nun en ucuz modelini alsam iş görür mü?meyve şarabı yapmak için 8-10 kiloya kadar meyve sıkılacak, diğer zamanlarda belki 2-3 bardaklık sıkarsa sıkar.edit: işte o katı meyve sıkacağı https://urun.n11.com/meyve-sikacagi/sinbo-sj-3143-kati-meyve-sikacagi-P234643295
önerileriniz var mı? sinbo'nun en ucuz modelini alsam iş görür mü?

meyve şarabı yapmak için 8-10 kiloya kadar meyve sıkılacak, diğer zamanlarda belki 2-3 bardaklık sıkarsa sıkar.

edit: işte o katı meyve sıkacağı urun.n11.com
0
babilbaligi
(16.03.18)
50 liraya veriyim.

evde duruyor öyle bir heves yeğene meyve sıkar suyunu içiririz diye aldık. temizlemesi vs dert oldu her seferinde uğraşmadık.

istanbul içi elden teslim :)
0
eeb
(16.03.18)
sinbo tercih etmem ben olsam. bi keresinde tüy alıcı almıştım, alet can çekiyor resmen çalışırken. bence başka markalara bakın.

homend hakkında iyi şeyler duymuştum mesela.

EK: tik manyağı olduğumdan değil de bunun nesi cevap değil onu anlamadım?
0
cemiyetin ünlü siması
(16.03.18)
@ want2die: zaten çekirdek çıkacağı için büyük atma şansımız yok, şarap olayında tadı bozuyor.

@ eeb: ankara kargo dahilse gönder gelsin. elma şarabı yapcam olm.
0
🌸babilbaligi
(16.03.18)
Sadece 2 kez kullanilmis 1000w var, uygun fiyata veririm:)
Hic mantikli bir alet degil dediler yine de aldim ve kenarda duruyor oyle. UGrasilmaz onunla, bir ise yaramiyor. Hanigisi alirsan al farketmez. Pahali bir sey alma nasil olsa kullanmayacaksin.
0
stavro
(16.03.18)
philips in modellerini öneririm. www.youtube.com

temizliği yıkaması çok pratik o nedenle sık sık kullanıyoruz.
0
gonulcelen87
(16.03.18)
(11)

Kirayı istesem mi?

liberal
15.04.2016 tarihinde kiracı ile sözleşme yaptık. Kiracı 15 gün önce arayıp ay sonunda çıkacağını söyledi, tayini falan çıkmış.Normalde günü gününe kirayı yatıran birisi, sanırım nasılsa ay sonu çıkacağım hem de depozitom var diye kirayı yatırmadı.1-Ay sonu çıkacağım diyor ama dünya hali bir şey olur
15.04.2016 tarihinde kiracı ile sözleşme yaptık. Kiracı 15 gün önce arayıp ay sonunda çıkacağını söyledi, tayini falan çıkmış.
Normalde günü gününe kirayı yatıran birisi, sanırım nasılsa ay sonu çıkacağım hem de depozitom var diye kirayı yatırmadı.

1-Ay sonu çıkacağım diyor ama dünya hali bir şey olur evi taşıyamaz, eşi burada kalır beni ilgilendirmeyen bir sebepten dolayı çıkamayabilir, benim kiramı yatırmaması doğru mu? Arayıp istemeli miyim?

2-2 kira depozito almıştım ama kendisine de sıfır daire vermiştim, mutfak eşyaları ve ev ne durumda bilmiyorum. Yani esasına 2 kiradan fazla zarar bile vermiş olabilir.

Bu durumda sen benim kiramı öde demem uygun mu yoksa mantıksız mı?
Not: Sanırım sözleşme bitiş tarihine kadar kiracı evden çıksa bile ben kiracı bulana kadar kirayı isteme hakkım var.
0
liberal
(16.03.18)
Usulen böyle işliyor genellikle, kirasını aksatmadıysa ortalığı bulandırma bence.
Eşyaların durumuna göre de gerekirse ek ödeme konusunu görüşürsünüz.
0
cakabo
(16.03.18)
düzenli kirasını ödeyen birinden kiracı bulana kadar kira istemeniz etik değil bence

ev eşyalarına zarar konusuna gelirsek bir gün ziyarete gidip anlaşabilirsiniz sanıyorum
0
çınarım
(16.03.18)
Kiracıyı Allah korumuş. Evle, demir başlarla, kirayla, ödemeyle ilgili bir sorun olsaymış bu ev sahibi neler yaparmış adamcağıza. Tertemiz gidiyor da kurtuluyor neyse ki. Ama belli ki kurtulamayacak. Ev sahibi o depozitonun üzerine yatmak için her türlü taklayı atacak.

1- Böyle yaygın bir alışkanlık var. Kiracı evi kullanımına güveniyorsa son ayın kirasını ödemez, depozitoya sayar. Kaldı ki bu zavallının ev sahibi "2-3 kira" almış.

2- Evi teslim aldığında evin durumuna bakar kiracıyla konuşur, varsa elden geçirilecek bir şey, onu keser depozitosunun kalanını ödersin. Mutlaka bir şey bulacaksın öyle görünüyor.

Kiramı öde demen mantıksız.
1 ay sonra kontrat süresi biten adamdan "kiracı bulana kadar ya da kontrat bitene kadar isteyebilirim" diye son bir ayın kirasını da "koparmaya" çalışmak daha da mantıksız.

İşte kimisine insanlık yaramıyor. Allah ellerine düşürmesin. Öyle insanların evleri barkları boş kalsın. Diyorum diyorum ama öyle yamyamların da kısmeti mi açık oluyor yoksa deveye diken mi yaranıyor her neyse anında buluyorlar yenisini. Ben henüz hikmetini çözebilmiş değilim.

Not: ev sahibi.
0
lazor
(16.03.18)
aga ev sahibi dediğin depozitonun üstüne yatar. ben bu zamana kadar hiç depozito aldığımı hatırlamıyorum. o yüzden ilk kez bu ay sonunda çıkacağım evin son kirasından depozitoyu düşerek para gönderdim. kılıç kuşananındır.
0
japon askeri
(16.03.18)
@lazor, hukuksal olarak isteme hakkım var, ben olayın diğer yanını düşünerek soruyorum.

Keşke bütün kiracılar über süper insanlar olsa ki siz daha yapmadığım bir eylemden dolayı neler demişsiniz. O 1. madde yazdığınız küçük yerlerde olabilir ama baktığınızda işin doğasına aykırı değil mi? O zaman sözleşmeye son ay kira yatırmaz yazılırdı. Kaldı ki 3 kira değil 2 kira yazdım, e sizin mantıgınızda son ay kira ödemedi, evdeki masraflar, faturalar v.b. bir kiradan fazla olunca ev sahibine mi kalacak? Kiracının peşinde mi koşacak? Evin durumuna bakar dediğin ben adama sıfır ev verdi bunu okumadınız sanırım.

Herkesin kiracısı sizin gibi değil demek :)

Not: Bir kiracısından 100.000 TL kazık yemiş mal sahibi.
0
🌸liberal
(16.03.18)
adam çıkacağını söylemiş, gitmeden eve uğrarsın, evin durumuna içindeki eşyalara bakarsın. varsa bi sıkıntı depozitodan düşersin. eğer yoksa depozitoyu kiracıya vermek zorundasın. kiracının da sana kirayı vermesi gerekiyor. hesabınızı yaparsınız kimin kime vereceği varsa halledersiniz.

depozito demek eşyaların için güvence bedelidir. Sıfır ev verdim, her şey sıfırdı, 2 yıl bu eşyaları kullandı eskimiştir, depozitoyu vermeyeyim diye düşünmüyorsun umarım. Sonuçta büyük bi zararı yoksa bundan sonraki kiracında kullanacak o eşyaları.

bir de sormak istediğim kiracıdan nasıl 100.000 TL kazık yeniyor? evi mi yaktı naptı merak ettim?
0
contavolta
(16.03.18)
"Hukuksal olarak" kiracının da aylarca kira ödemeyip, evden de çıkmayıp, seni mahkemelerde süründürme imkanı var ama kiracı adam gibi kirasını ödemiş.

Kiracı değil ev sahibi tarafıyım konunun, sanırım sen de bunu okumadın.

Sıfır daire denen şeyleri biz de biliyoruz. Uyduruktan bir hazır mutfak, en ucuzundan birer kapı, klozet, oldu sıfır daire. Ha teknik olarak sıfır mı, evet sıfır. Her şeyi kağıt üzerinde düşünen bir adam ("o zaman son ay ödenmez yazılırdı" gibi) en ucuzundan döşenmiş eve, eşyalar henüz kullanılmadı diye "sıfır daire" deyip 2 kira depozitoyu hak görür tabii.

"son ay kira ödemedi, evdeki masraflar, faturalar v.b. bir kiradan fazla olunca ev sahibine mi kalacak" plastik, robotik bakınca böyle oluyor. Hayır kalmayacak. Fazladan bir kira daha var elinde zaten. Olası masraflarda onu kullanacak, fazlasını istemeden kiracıya ödeyeceksin. Masraflar depozitodan fazlaysa söyleyecek onu isteyeceksin.

Kiracıdan kazık yediğin için mi tıkır tıkır kira ödeyen adamdan "sen şimdi çıkıyorsun ama ben kiracı bulana kadarki sürecin kirasını da öde" demek iştahını kabartıyor? :)
0
lazor
(16.03.18)
@lazor, sütten agzı yanan yogurdu üfleyerek yermiş, bu yüzden bu sefer kiracım devlette çalışan birisi bu yüzden daha çok kira verenler yerine bu kişiyi seçtim, evet seçtim çünkü kiralamak isteyen çoktu.
Sonradan kiracıdan neden istemek zorunda kalayım? Adamın kira süresi gelmiş ve ödemiyor sebebi de çıkacağını, peki ya çıkamazsa? bir ay öyle geçecek sonra da nasılsa bu ay kesin çıkıyorum diyip yine kira ödemedi.
Sizin kiracı/larınız süpermiş :)
0
🌸liberal
(16.03.18)
Faturaları size bırakamaz zaten, taşınırken kendi adına açtırdığı abonelikleri aynı şekilde kapatması gerekiyor.
0
kullanıcıadımbuolsun
(16.03.18)
Abi burada herkes ev sahibi düşmanı buraya soru sorulur mu :D

Günü gününe zaten bu adam kirayı yatırmak zorunda yani adam sana bir şey lütfetmiyor. Bu hükümet yol yaptı baraj yaptı demeye benziyor, ulan zaten bunları yapmak zorunda. O yüzden son ay da 15 gün ise 15 günlük kiranızı hesaplayıp talep edin, yokuşa sürerse sözleşmenin geri kalan kısmındaki kirayı talep edersiniz. Depozito konusunda ise beraber bakın, kullanıma bağlı eskime ve deformasyon illaki olacaktır aşırı bir durum yoksa iade edersiniz.

Kirayı günü gününe yatırmak penceresi bakışı çok yanlış, sen de adama kış ortasında çık demedin hiç o zaman kiracı da sana gider ayak iki kira fazla versin? Böyle mantıksız şeylerle uğraşmayın, sözleşme ve kurallar ortada imzalar atılmış edilmiş, konuşun gereğini yapın.
0
gozu acik sevisen yahudi
(16.03.18)
burdaki herkes ruh hastası bile olsa kiracı tarafında +1
Soketleri vs söküp götürenler hep ev sahibi zaten, değil mi? Evin durumuna bakmadan bişey deme, önceki haline göre karşılaştırırsın.
Ama şunu unutma, bi imza attı sözleşmeye diye evin içine sıçıp hadi eyvallah 2 sene sonra mahkeme sonucuna göre bakarız belki diyen manyaklardan değilse çok da şeyyapma :))
0
davy_jones77
(16.03.18)
(3)

web sitesi için logo saydamlaştırma

sikiyorum sahitlerim var
üstadlar merhabalar. biz bi abimizin site içini yapıyorduk bunun için de themeforestten hazır bi tema satın aldık. temada logonun arkaplanı saydam. biz logoyu değiştireceğimiz için saydam bir arkaplan yapamadık. bilen anlatabilirse sevinirim.
üstadlar merhabalar. biz bi abimizin site içini yapıyorduk bunun için de themeforestten hazır bi tema satın aldık. temada logonun arkaplanı saydam. biz logoyu değiştireceğimiz için saydam bir arkaplan yapamadık. bilen anlatabilirse sevinirim.
0
sikiyorum sahitlerim var
(16.03.18)
Logodaki arka plani silip png olarak kaydedeceksiniz.

Jpg yaparsan bos olan bolgeyi otomatik beyaz yapar.
0
brkylmz
(16.03.18)
Photoshop ile çok basit.

'Photoshop arka plan silme' diye aratın. Sildikten sonra PNG olarak 'Extract' edin.

Photoshop yoksa 'portable photoshop' diye aratıp kurulumsuz hemen çalışan sürümlerden bulabilirsini. En eskiden en yeniye tüm sürümlerde bunu çok basit yapabilirsiniz.
0
himmet dayi
(16.03.18)
Herkes yazmış ama eksik bir tarafı kalmış. Arka planı sildikten sonra File>save for web>png olarak kaydetmeniz gerekiyor.
0
kompisko
(16.03.18)
(2)

SSD'ye sadece windows kurmak

snakexenzia
merhaba değerli ekşiduyuru halkı.aylar önce 128gb ssd ve 1tb hdd'ye sahip bir laptop almıştım ve ilk formatımda ssd'ye windowsu kurdum ve açılış hızı vs. yönünden çok memnun kaldım. Ancak şu an SSD doldu taşmak üzere. Programların yarısı SSD'de diğer yarısı HDD'de felan çok karıştı bilgisayar. Şimdi
merhaba değerli ekşiduyuru halkı.
aylar önce 128gb ssd ve 1tb hdd'ye sahip bir laptop almıştım ve ilk formatımda ssd'ye windowsu kurdum ve açılış hızı vs. yönünden çok memnun kaldım. Ancak şu an SSD doldu taşmak üzere. Programların yarısı SSD'de diğer yarısı HDD'de felan çok karıştı bilgisayar. Şimdi soruma geliyorum:

Bilgisayarı yeniden formatlayıp sıfır hale getirmek istiyorum fakat aynı zamanda şunları da istiyorum.
1)SSD'nin içinde sadece windows olacak başka hiçbir program dosyası olmayacak.
2)Yeni bir program yüklerken default olarak gelen yükleme dizini SSD olmayacak. Yükleyeceğim her yeni programı SSD den farklı olarak HDD ye kurmayı planlıyorum. Böylece SSD'nin doluluk oranı sabit kalacak ve bana sorun yaşatmayacak. Bu default yükleme dizinini aynen bu şekil değiştirebiliyor muyuz? Ancak manuel olarak değiştirmek istemiyorum bir bakıma defaultu HDD olarak ayarlamak istiyorum. Eğer böyle bir şansım varsa yarın formatlayacağım bilgisayarımı.
0
snakexenzia
(15.03.18)
dostum ssd'nin okuma yazma miktarı belirli. atıyorum 150gb'i aşarsa bellek ölüyor. bunu kontrol ederek yap işini.

çok yazmışsın sen.
0
caletti
(16.03.18)
Programı HDD'ye kurarsan SSD nimetlerinden faydalanamazsın yalnız. sadece daha hızlı açılan bir windıowsun olmuş olur. O nedenle çok sık kullandığın programları yine SSD'ye kursan iyi edersin.
0
arnatuile
(16.03.18)
(5)

2018 yılında kablo teknolojisi bu kadar vahim durumda mı?

kibritsuyu
telefonun orijinal şarj kablosunun ucu eğildi. kablo dediğim, bir ucu şarj aletine takılan bir usb uç, öbür ucu da telefona (samsung note 5) takılan o klasik şarj ucu.gittim 10 liraya bir kablo aldım. şarj aleti orijinal ve hızlı şarj edenlerden. ama o telefon bir türlü şarj olmuyor. şarj süresi (hı
telefonun orijinal şarj kablosunun ucu eğildi. kablo dediğim, bir ucu şarj aletine takılan bir usb uç, öbür ucu da telefona (samsung note 5) takılan o klasik şarj ucu.

gittim 10 liraya bir kablo aldım. şarj aleti orijinal ve hızlı şarj edenlerden. ama o telefon bir türlü şarj olmuyor. şarj süresi (hızlı şarj üstelik) 5 saat diyor. telefonu şarjda kullanınca şarjı eksiliyor.

lan kablo işte altı üstü kablo değil mi bu? şarj aletini çakma alsam ondan derim, kimbilir ne koydular içine derim. ama kablo işte. nedir sıkıntısı?

samsung bayiine sordum kablo, 70-80 lira diyor. yuh. kablo yahu.

iki şey istiyorum.

1. orijinal kablo ile aynı şartlarda şarj etsin
2. azıcık uzun olsun. prize takınca en azından sehpaya yetişsin, yere koymayayım telefonu.

var mı bu şartlarda kablo?
0
kibritsuyu
(15.03.18)
Note5 için ben de çok sorun yaşadım, ttec kablo ile çözüldü, boyları da var.
0
kullanıcıadımbuolsun
(15.03.18)
Aliexpress'ten aldım, 20 lira, çok memnunum:

tr.aliexpress.com

Kablo veri kablosu değil, şarj kablosu zaten o amaç üzere tasarlanmış. Diğer kablolarla 30mA-200mA arası verim alırken, bu kabloyla en az 1000mA alıyorum.

Üstelik mıknatıslı uçları var. Slotu telefona takıp orada bırakıyorsun. Kablonun ucundaki ledli ve mıknatıslı uç güçlü bir şekilde telefonundaki uca yapışıyor. Tak çıkar yapıp cihazı yalama yapmaktan kurtarıyor. Kabloyu cihazdan ayırmak için bağlantı noktasını 90 derece kırmak yeterli oluyor.
0
clia
(15.03.18)
sony'nin kablosunu aldım, 1 kere kullandım henüz, memnunum. 1.5m ve 3m var. ben 1.5m aldım 30tl'ye. diğeri 40 sanırım.

not: telefon da sony.
0
lemmiwinks
(15.03.18)
çok usb kablo almam gerekti. s-link kısa devre yaptı hem note5 usb ucunu bozdu hem de powerbank ı bozdu. ancak s link kabloyu sanıyorum ben hasarladığım için oldu bundan emin değilim. hepsiburada dan bandridge kablo aldım gayet kaliteli. tavsiye ederim. markasız almayın kesinlikle.

not:şu anda note5 i usb den şarj edemiyorum onun için de kablosuz hızlı şarj cihazı aldım aliexpress ten. onu tavsiye ederim. usb girişini eskitmiyor hiç değilse.
0
tukenmez adam
(15.03.18)
İstanbuldaysan bir yıl önce aldığım miniso kablodan çok memnunum. O zamanlar 20 lira gibi bir şeydi.

Çantadan çıkaramadım, her yerde kullandım, askere bile getirdim, bana mısın demedi.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(15.03.18)
(1)

Matlab ve array

rndxco
Merhaba, Bir A array’imiz var ve üzerinde 3 kez değişiklik yapıyoruz. döngüden her çıktığında A arrayini basmasını istiyorum. Kısacası program bana 3 kez değişiklik yapılmış halde A’yı basacak. Var mıdır bunun bir yolu ?
Merhaba,
Bir A array’imiz var ve üzerinde 3 kez değişiklik yapıyoruz. döngüden her çıktığında A arrayini basmasını istiyorum. Kısacası program bana 3 kez değişiklik yapılmış halde A’yı basacak. Var mıdır bunun bir yolu ?
0
rndxco
(15.03.18)
her döngünün sonuna "end" yazmadan önce A yazarsan basar.
0
babilbaligi
(15.03.18)
(1)

Solidworks - 3d max dosya aktarımı

lallala
Merhabalar,elimde Solidworks'te x_t formatında kaydedilmiş bir dosya var, .stp veya .obj formatına çevirebilecek biri var mı?
Merhabalar,
elimde Solidworks'te x_t formatında kaydedilmiş bir dosya var, .stp veya .obj formatına çevirebilecek biri var mı?
0
lallala
(15.03.18)
At deneyelim.
0
onemoremile
(15.03.18)
(4)

Projeksiyon cihazı hd mi Full hd mi?

Sir Anthony Hopkins
4bine kadar limitim var lamba ömrü uzun bir Projeksiyon alayım evde kullanmak için diyorum ama hd ile full hd arasında duvara yansıtınca çok fark oluyor mu?
4bine kadar limitim var lamba ömrü uzun bir Projeksiyon alayım evde kullanmak için diyorum ama hd ile full hd arasında duvara yansıtınca çok fark oluyor mu?
0
Sir Anthony Hopkins
(15.03.18)
duvara yansıtacaksan o kadar para verme. daha uygun projektörler de iş görür. full hd için kaliteli bir perde alman lazım ki hakkını versin.
0
merhum
(15.03.18)
bi de ikinci el led ampüllü bak sahibinden.com'da.
0
merhum
(15.03.18)
1-) Lamba ömrü uzun -> Led projeksiyon
2-) Hd Full hd fark olur mu ? -> Evet olur
3-) Lg Pf1500g alıyorsun Full hd, 1400 lümen ve 30000 saat ile dertsiz tasasız kullanıyorsun.
0
Golden Ratio
(15.03.18)
Goruntuden odun vermeyeyim dersen lambali tavsiye ederim. Epson 2150 var bende, yuksek modda lamba omru 4-5bin saat. Fazlasiyla yeterli.

Motorlu perdeyle kullaniyorum ama yanlari kivrildi, perdede izler cikti falan. E iyi bi perde alayim desen 3-4bin lira. Perde olayi biraz dertli yani. Ha fixed frame icin yerin varsa o guzel olur.
0
brkylmz
(15.03.18)
(1)

Window 10 Lisans

shotcrete
Merhaba. Windows 10 satın almak için araştırma yapıyordum. 10 liraya satan var. Retail lisans. Ayrıca yine 15-20 lira civarına oem lisans falan var. Şimdi ben bunların herhangi birini alsam olur mu? Farkları nelerdir? Office de almayı düşünüyorum ayrıca. Ve bir de antivirüs programı lazım. Ücretsiz
Merhaba. Windows 10 satın almak için araştırma yapıyordum. 10 liraya satan var. Retail lisans. Ayrıca yine 15-20 lira civarına oem lisans falan var. Şimdi ben bunların herhangi birini alsam olur mu? Farkları nelerdir? Office de almayı düşünüyorum ayrıca. Ve bir de antivirüs programı lazım. Ücretsiz veya ucuza bulabileceğim alternatifler nelerdir?
Şimdiden teşekkürler.
0
shotcrete
(15.03.18)
elinde lisans varsa 7 ya da 8
onu kullanabilirsin key gir calisir

office icin kullanırsın ama bi uyarı alırsın sadece aktif etmediniz diye
office 2010 kullan gec baska almaya gerek yok
0
kingcyrax
(15.03.18)
(2)

Sayfa yenilemeden veri çekmenin tek yolu Jquery mi?

kompisko
Araştırdım da bütün örnekler jquery ile. Php'de sayfa yenilemeden tabloyu güncellemek için başka bir çözüm yok mu?
Araştırdım da bütün örnekler jquery ile. Php'de sayfa yenilemeden tabloyu güncellemek için başka bir çözüm yok mu?
0
kompisko
(15.03.18)
sayfayi yenilemeden guncellemenin yontemi AJAX. Bunu standart javascript ile yapabilecegin gibi JQuery gibi kutuphaneler ile de yapabilirsin. Dokumantasyonu burada api.jquery.com
0
emrahday
(15.03.18)
çok elzemse tabloyu iframe içinde <meta http-equiv="refresh" content="30"> ile yüklersen belli aralıklarla frame tazelenir.
0
Sir Anthony Hopkins
(15.03.18)
(1)

Android Ekşisözlük Uygulaması

wampex
Uygulama içinde youtube ya da instagram linkine tıkladığımda telefondaki aplikasyondan değil de kendi içinde browser vari bir yerden açıyor. Bunun bir ayarı var mı?
Uygulama içinde youtube ya da instagram linkine tıkladığımda telefondaki aplikasyondan değil de kendi içinde browser vari bir yerden açıyor. Bunun bir ayarı var mı?
0
wampex
(15.03.18)
gömülü tarayıcıdan açıldıktan sonra sağ üst köşedeki seçenek tuşundan kendi tarayıcınızdan açtırabiliyorsunuz.
0
givemesomesubstance
(15.03.18)
(1)

taahhütsüz evde internet kullanan arkadaşlar

blue eyes white dragon
güzel paketleri olan arkadaşlar dinlemek isterim.evimde telefon yok. abartı bir ücret de ödemek istemiyorum. türk.net yapayım diyorum ama başlıkta herkes bir şeyler demiş.
güzel paketleri olan arkadaşlar dinlemek isterim.

evimde telefon yok. abartı bir ücret de ödemek istemiyorum. türk.net yapayım diyorum ama başlıkta herkes bir şeyler demiş.
0
blue eyes white dragon
(15.03.18)
Ben kullanıyorum açıldıktan sonra sorunsuz kullandım. Açılması zaman aldı biraz.
0
westblack
(15.03.18)
(1)

win10 hdd bölme

daglien
selamlar,bilgisayarda 930GB toplam boyutu olan c bölümünü aşağıdaki gibi ayırmaya çalışıyorum:C: 250GBD: 680GBdisk yönetimi'ne geldiğimde diski küçült menüsüyle belli orana kadar küçültmeye izin veriyor. yani 930gb'yi yarı yarıya bölüyor diyebilirim. program kullanmadan bu işlemi nasıl yapabiliriz?t
selamlar,

bilgisayarda 930GB toplam boyutu olan c bölümünü aşağıdaki gibi ayırmaya çalışıyorum:

C: 250GB
D: 680GB

disk yönetimi'ne geldiğimde diski küçült menüsüyle belli orana kadar küçültmeye izin veriyor. yani 930gb'yi yarı yarıya bölüyor diyebilirim. program kullanmadan bu işlemi nasıl yapabiliriz?

teşekkürler.
0
daglien
(14.03.18)
Önce defrag gerekebilir. Ayrıca defrag öncesi page file ve system restore gibi özellikleri kapatarak, taşınmaz sistem dosyalarını kaldırmak lazım.
0
neyehbe
(15.03.18)
(3)

Windows 10 format

gseyrek
Arkadaşlar, teknoloji özürlü sayılabilecek bir insanım, lakin öğrenmenin yaşı ve zamanı yok deyip format atmayı denemek istiyorum. Yardımcı olabilirseniz cidden çok sevinirim.1- Bilgisayarım HP Pavillon g6P. Paylaştığım fotoğraflar açıklayıcı mı bilemiyorum ama bilgisayarım 10'u kaldırır mı?2- "http
Arkadaşlar, teknoloji özürlü sayılabilecek bir insanım, lakin öğrenmenin yaşı ve zamanı yok deyip format atmayı denemek istiyorum. Yardımcı olabilirseniz cidden çok sevinirim.

1- Bilgisayarım HP Pavillon g6P. Paylaştığım fotoğraflar açıklayıcı mı bilemiyorum ama bilgisayarım 10'u kaldırır mı?
2- "www.tamindir.com" gibi herhangi bir siteden indirebiliyor muyum? Yoksa şuradan daha daha iyi olur dediğiniz yerler var mı?
3- Lisanssız ürün olacağı için ürün anahtarı olmadan da yapabiliyor muyuz ya da sonradan düzeltilebiliyor mu?
4- İndirdim diyelim, USB belleğe direkt atabiliyor muyum? Bir yerlerde "Rufus" diye bir programla yaptılar.
5- BIOS yerine UEFI diye bir zamazingodan bahsettiler ama bana bir şey ifade etmedi. "Sen format at o eksik kalsın" mı dersiniz yoksa kolaca anlayabileceğim bir şey mi?
0
gseyrek
(14.03.18)
hocam

1-kaldırır
ama ssd takmanı tavsiye ederim
2- win 10 iso diye windows un sitesinden indirip usb ye ya da dvd ye yazabiliyorsunuz
3- elinizdeki win 8 key i girerseniz yiyor
4- rufus varolan iso yu usb ye bootable olarak yazdırmaya yariyor
5- bios ta boot icin uefi bir ozellik ama olmasa da olur

istanbulda kavacıktaysan getir yapalım
0
kingcyrax
(14.03.18)
İşin kötüsü elimde 8'in de anahtarı yok. Uzun zamandır sağ alttaki "Windows'u etkinleştir" yazısı ile yaşıyorum. Elimde bu olmadan yapamıyorum anladığım kadarıyla? İnternette key bulsam bile geçerliliğinden emin olamam sanırım?

SSD yok, fakir formatı bu maalesef.

Rufus gerekli, USB'ye atarken onu kullanıyorum, not ettim.

Ayrıca eyvallah dostum, keşke oralarda olsam ama şehir bile tutmuyor.
0
🌸gseyrek
(14.03.18)
başgan
laptopun sagında solunda 7 ya da 8 key yok mu?
internet keyi olmaz da - keysiz de kurulur

www.microsoft.com
buradan indirmeye bir calis
0
kingcyrax
(14.03.18)
(5)

iphone için hangi ücretsiz navigasyon

cedex
offline olmasına gerek yok, ama hands free kullanılabilsin.
offline olmasına gerek yok, ama hands free kullanılabilsin.
0
cedex
(14.03.18)
En düzgün çalışanı google maps. Tavsiye ederim
0
neysene
(14.03.18)
yandex
0
sutlu nescafe
(14.03.18)
yandex
0
sta
(14.03.18)
maps.me. çevrimdışı da çalışıyor artı uluslararası
0
greenplease
(14.03.18)
offline isen maps me güzel
diğer türlü googlemaps
0
basond
(14.03.18)
(4)

Sanirim arabanin hava yastiklarini kapattım

ceann deas
https://i.hizliresim.com/y0vm0k.jpgSoyle bir isaret yanip duruyordu. İnternetten baktigimda yolcu hava yastigi klidi falan yaziyor diye yolcu hava yastiklarinin kapali oldugunu dusunup kurcaladim. Yolcu koltugunun onundeki kapagi actigimda anahtar deligi yaninda da bu isaret vardi. Anahtari kontakta
i.hizliresim.com

Soyle bir isaret yanip duruyordu. İnternetten baktigimda yolcu hava yastigi klidi falan yaziyor diye yolcu hava yastiklarinin kapali oldugunu dusunup kurcaladim. Yolcu koltugunun onundeki kapagi actigimda anahtar deligi yaninda da bu isaret vardi. Anahtari kontaktan cikarip buraya taktim iki uc kere cevirdim her seferinde cevirdigim yonden geriye atti. Sonra tekrar kontagi actigimda once soyle i.hizliresim.com bir isaret cikiyo sonra ilk attigim fotografa geri donuyor. Ne halt yedim ben simdi?
0
ceann deas
(13.03.18)
Su an mi acik yoksa onceden acikti da ben mi kapattim? İkinci fotograftaki isaret biraz iki koltugun da hava yastiklarini kapatmisim gibi gosteriyor :(
0
🌸ceann deas
(13.03.18)
normalde o hava yastığını kapatmak için çeviriyorsunuz ilk başta
0
burya
(13.03.18)
Daha once hic yanmiyordu. İlk fotograftaki de kafasina gore yaniyordu en iyisi kullanma klavuzunu okumak sanirim
0
🌸ceann deas
(13.03.18)
Bahsettiğiniz torpido içi ya da torpido ile kapı arasındaki yüzeyde bulunan, kontak anahtarı ile sağa sola çevirdiğiniz anahtar iki yönlüdür sadece. Açar veya kapatırsınız, kurcaladıkça farklı kombinasyonlar yapmaz yani. Ya açıktır ya kapalı.

Olması gereken;

Kontağı açınca bütün uyarı ışıkları gibi bu uyarı ışığı da yanar, motor çalıştıktan sonra söner. Eğer kapalı konumda bıraktıysanız sönmez ve size sürekli kapalı olduğunu hatırlatır.

Işık sönmüyorsa "on" konumda olup olmadığını kontrol edin, eğer "on" konumundaysa ve hala ışık sönmüyorsa sistemde bir arıza olduğu için uyarı veriyor olabilir.

Yol bilgisayarından uyarıları/mesajları okumaya çalışın, silme varsa uyarıları silin. Yoksa servise gidip sildirebilirsiniz. Tabi ki bir arıza yoksa silinir uyarı, arıza varsa giderilmesi gerekir.
0
John Bloor
(14.03.18)
(3)

Volkswagen Crafter havalandırma paneli

alperz
2015 Crafter'ın havalandırma panelinde hangi düğme ne işe yarar adlı bilgiye erişmek istiyorum. Kılavuzu bulamadım. Nere gidem nasıl idem?
2015 Crafter'ın havalandırma panelinde hangi düğme ne işe yarar adlı bilgiye erişmek istiyorum. Kılavuzu bulamadım. Nere gidem nasıl idem?
0
alperz
(13.03.18)
ticariarac.vw.com.tr
buradan çıkmadı mı?
0
sutlu nescafe
(13.03.18)
Boş sayfa açılıyor ilginç.
0
🌸alperz
(13.03.18)
tarayıcınızın flash falan engelleyicisi vardır, bende de boş çıktı, unblock content deyince içerik geldi, şasi numarası istiyor.
0
gkhncnzdgn
(13.03.18)
(1)

iTunes üzerinden satın alınan / kiralanan film

jamiro
Windows'ta veya MacOS'ta hangi klasöre iniyor?
Windows'ta veya MacOS'ta hangi klasöre iniyor?
0
jamiro
(13.03.18)
windows'ta kullanıcı/müzik/itunes/itunes media
0
malheiros
(13.03.18)
(4)

Axen marka led tv

ismira007
Pek televizyon izleyen birisi değilim. Arada odamda arkada ses olsun diye ya da belgesel vs izlemek için tv almayı düşünüyorum.Bakınırken Axen diye bir marka gördüm. Ucuz diye tereddütteyim. Kullanan var mı acaba? Bilginiz var mıdır?
Pek televizyon izleyen birisi değilim. Arada odamda arkada ses olsun diye ya da belgesel vs izlemek için tv almayı düşünüyorum.
Bakınırken Axen diye bir marka gördüm. Ucuz diye tereddütteyim. Kullanan var mı acaba? Bilginiz var mıdır?
0
ismira007
(13.03.18)
bende yaklaşık 5 senedir var. ara ara renkler gidiyor ama böyle odanın birinde ara ara açmalık bir televizyon yani
0
dedim dedim de kime dedim
(13.03.18)
Abimde var ihtiyacını karşılar tam anlattığın işler için
0
gozu acik sevisen yahudi
(13.03.18)
mutfağa almıştım 22". kanal geçişleri aşırı yavaş, ses çok kötü, renkler fena değil.
0
yazar yazmaz yazan yazar
(13.03.18)
Aldık bir tane bakalım 125 ekran olanlardan. Kurulumu yapılsın gerekirse detaylı bilgi yazarım.
0
🌸ismira007
(13.03.18)
(1)

İletinin bir kopyasını sunucuda bırak (Outlook 2016)

piston aşağı indi
Arkadaslar selamlar, Outlook 2016'da bu ayari bulamadim. Normalde ben sunucuda kopya birakmiyorum ve server'dan da mesaji 1 gun icerisinde sil diyorum ki server sismesin, maillerim outlook'ta arsivlensin. Eski bilgisayarlarimda bu ayar hep boyle idi. Yeni is bilgisayarimda office 2016 kurulu ve ben
Arkadaslar selamlar,

Outlook 2016'da bu ayari bulamadim. Normalde ben sunucuda kopya birakmiyorum ve server'dan da mesaji 1 gun icerisinde sil diyorum ki server sismesin, maillerim outlook'ta arsivlensin. Eski bilgisayarlarimda bu ayar hep boyle idi.

Yeni is bilgisayarimda office 2016 kurulu ve ben bu ayarin nerede oldugunu bulamadim. Advanced seceneginde asagidaki gibi kutucuk aciliyor.

666kb.com paint uzerinden gormek istedigim ekran ve gordugum ekran gibi bir gorsel hazirlamaya calistim.

1- Office 2016'da bu ayar baska yerde mi?
2- Baska yerde degilse bu yeni kutucukta hangilerini isaretlemeliyim?
3- Gayem su; iletinin bir kopyasi sunucuda kalsin istemiyorum, sunucu 1 veya 2 gun icerisinde temizlensin, mail sadece outlook'ta dursun ve outlook'ta arsivlensin.
4- Bu kutucuklardan hangilerini isaretlemem gerekir bu durumda?

Tesekkurler.
0
piston aşağı indi
(13.03.18)
imap seçmişsin. 2. resim pop3.
0
rhan
(13.03.18)
(6)

Fonksiyonlarla ilgili kisa bir soru (acil)

acelemvar
x neden -12den 12ye gidiyor, cildirmak üzereyim. Soru da su: f(x)=4-(2/3)x
x neden -12den 12ye gidiyor, cildirmak üzereyim. Soru da su: f(x)=4-(2/3)x
0
acelemvar
(12.03.18)
x bağımsız değişkendir, fonksiyon tanımlanırken bağımsız değişken için bir domain/değer kümesi tanımlanır.
işim kitabı gereği. eğer hiç bir şey yazmıyorsa orada anlaşılır ki domain'i -sonsuz,+sonsuz'muş. bunu sen tanımlarsın. canın çok istiyorsa -100,+100 olsun. farketmez.

demektir ki : x'yerine -13 yazma.. +28 yazma. -12 ile +12 arasında değer yaz x yerine.
0
güneyli çocuk
(12.03.18)
Domain de range de -sonsuzdan +sonsuza gidiyor. Ona ragmen -12den +12ye mantigini anlayamadim
0
🌸acelemvar
(12.03.18)
grafik o kadar çizilmiş çünkü. -12 to 12 fonksiyonun değil grafiğin özelliği. wolframdan çizdirmişsiniz, f(x)=4-(2/3)x from -20 to 35 deseniz bu sefer -20'den 35'e çizecek x eksenini.
0
ghilleinthemist
(12.03.18)
-12 +12 ile bir alakam yok o zaman degil mi? Random kaldirip cözdürüyorlar soruyu, o yüzden soru isareti kalmasin istiyorum.
0
🌸acelemvar
(12.03.18)
hayır. eğer sizin elinizde sadece f(x)=4-(2/3)x varsa [-12,12] hiç biri önemli değil sizin için.
0
ghilleinthemist
(12.03.18)
Harika, cok tesekkürler
0
🌸acelemvar
(12.03.18)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.