Giriş
(1)

Su kisa videoyu anlayamadim?

speedy
Sosyal medyayi minimumda kullandigimdan belki de. Ne atiyorlarmis bu adama: https://youtu.be/gn_yPEXwCmQ
Sosyal medyayi minimumda kullandigimdan belki de. Ne atiyorlarmis bu adama: youtu.be
0
speedy
(22.04.23)
twitter'da ergenler arasında oluyor bazen böyle şeyler "@ yaz 3.sırada çıkan kişi sana yemek ısmarlasın" ya da "@ yaz 2.sıradaki kişi seni gerçekte çok sevmiyormuş" gibi şeyler yazıyor. millette sazan gibi yapıyor bunu. hem makara oluyor hem de bunu paylaşan etkileşim kasıyor.

bunun videolu halleri de var, drift videosuna "beraber driftlemek istediğin arkadaşın @4 'te bekliyor" gibi. konu o
0
avatar is back
(22.04.23)
(2)

Xiaomi kamera artık para istiyor

ananiyimioguz
Cok onceden 2 tane xiaomi kamera almistim. Biri sabit biri de 360 dönebiliyor.Neden aldim, evde yokkan hareket algilamasi falan vardi.Simdi is yerine koydum cok işimize yaniyor kapının onunde biri durursa bildirim geliyor.Ben zannediyordum ki bu kameraya para verince bu hizmet de icinde oluyor. Xiao
Cok onceden 2 tane xiaomi kamera almistim. Biri sabit biri de 360 dönebiliyor.

Neden aldim, evde yokkan hareket algilamasi falan vardi.

Simdi is yerine koydum cok işimize yaniyor kapının onunde biri durursa bildirim geliyor.

Ben zannediyordum ki bu kameraya para verince bu hizmet de icinde oluyor. Xiaomi home uygulamasindan girip gorucez istedigimiz zaman diye biliyordum.

Şimdi paket satın alın diyor. Bunu aşmanın bir yolu var mı yoksa mecbur alicaz mi?

www.hizliresim.com
0
ananiyimioguz
(22.04.23)
9 saniyelik kayidi hareket olunca sana yolluyor
Sd kart varsa ona kayit yapiyor

Bunun disindaki kayitlar ucretli oldu gecenlerde
0
fakyoras
(22.04.23)
8 gunu kaldi evet. Bildirim yine aticak. Sadece otomatik buluta kayit olmicak.
0
sekerler diyarinda bir ruya
(23.04.23)
(2)

bir websitesinin kurallarını ihlal etmek - dava

avatar is back
diyelim ki abd merkezli bir şirket var ve bunların sunduğu bir hizmette yapmamalarını istediği bir şeyi yaptığımızı varsayalım. örnek olarak bir yüksek lisans ödevini yapay zekaya yaptırmak, ödev satmak vs vs gibi. hem şirket'e göre yasak hem de belki bazı ülkelere göre yasak (bildiğim kadarıyla her
diyelim ki abd merkezli bir şirket var ve bunların sunduğu bir hizmette yapmamalarını istediği bir şeyi yaptığımızı varsayalım. örnek olarak bir yüksek lisans ödevini yapay zekaya yaptırmak, ödev satmak vs vs gibi. hem şirket'e göre yasak hem de belki bazı ülkelere göre yasak (bildiğim kadarıyla her ülkede bu konuda net bir şey verdiğim örnekteki gibi)

ve şirket dava açmak, soruşturma açmak istedi diyelim. bu işler nasıl yürüyor acaba? tr vatandaşı olarak, tr dışı bir ülkede bunu yaparsam durum ne oluyor acaba? bilgisi ya da fikri olan var mı?
0
avatar is back
(22.04.23)
hatta direkt detay vereyim. 2-3 farklı yapay zeka uygulaması üzerinden isteyenler için istedikleri şeyleri yaparak para kazanmayı düşünüyorum. isteyenler var ama bu konu biraz korkuttu çünkü kazancımı legal banka hesaplarıma yapacağım. bazı ai şirketleri pro versiyonlarımız ile başka insanların kullanımını kısıtlayacak ve üzerlerinden para kazanılmasını yasaklamış vs. ciddi şeyler yazan da var. durumumu bilmek istiyorum açıkçası. şirketler abd merkezli ben ise avrupa'dayım, vatandaşlık ise tr
0
🌸avatar is back
(22.04.23)
1) ai şirketi o işi ai ile yaptığından nasıl haberdar olacak
2) herhangi biri o işi ai ile yaptığını nereden bilecek
3) şu an dediğini yapan abartısız milyonlarca insan var, hepsine mi şirket dava açacak?

özetle ben oyumu sıkıntı olmaz a basıyorum :) yüzlerce ai uygulamalı var hepsi aslında openai api kullanan basit wrapperlar olarak çalışıyor. o kadar çok ki.
0
roket adam
(23.04.23)
(3)

Hangi Iphone 14 kamera koruyucu?

ananiyimioguz
Jelatin ve kılıf aldik ama telefoncu dedi ki bende suan kamerayi koruyan kılıf yok, o yuzden normallerden vereyim. Zaten onu cok onermiyorum toz topluyor dedi kameranin oldugu kisimlar.Direkt oraya takilan koruyucular daha iyi dedi.Onu da arastirdim, 3lü tek parca kare seklinde olanlarla, yuvarlak k
Jelatin ve kılıf aldik ama telefoncu dedi ki bende suan kamerayi koruyan kılıf yok, o yuzden normallerden vereyim. Zaten onu cok onermiyorum toz topluyor dedi kameranin oldugu kisimlar.

Direkt oraya takilan koruyucular daha iyi dedi.

Onu da arastirdim, 3lü tek parca kare seklinde olanlarla, yuvarlak kapak halinde tek tek takılanlar olarak 2ye ayriliyor sanırım.

Hangisini tercih etmeli? Kimisi ışığı kestigi icin normalde diafram acik olmasina ragmen az ışık giriyor kameraya diye yorum yazan olmus.

Kullanip memnun oldugunuz var mi?
0
ananiyimioguz
(22.04.23)
lense koruyucu takma. Kılıfta biraz çıkıntı varsa düştüğünde kılıf temas ediyorsa yeterli.

Herhangi kamera/lens için geçerli, deli gibi arge yapıp onda bile bazı parlama sorunlarını çözememiş şirketlerin kameralarının önüne 3 liralık plastik veya cam takmak kaliteyi çöp eder. Az ışık almayabilir ama netlikten kaybedersin veya çeşitli parlama sorunları yaşarsın.
0
nhk ni youkosu
(22.04.23)
Yine de hanim cantaya falan atiyor her türlü cizilir ama kılıfı çıkıntılı alsak bile :/
0
🌸ananiyimioguz
(22.04.23)
Çizilmez, safir camlar çizilmiyor. Kendisine bunu söyleyin.
0
infernalcadre
(23.04.23)
(1)

Tat ve koku kaybı hk.

esin
78 yaşında amcam uzun süredir tat ve koku kaybı yaşıyor, gittiği Kulak Burun Boğaz ve Nöroloji doktorlarından bir netice alamadı şikayeti devam ediyor,psikolojik olarak çok yıprandı, Anadolu yakasında özel veya devlet hastanesinde önerebileceğiniz konusunda uzman bizzat tanıdığınız doktor tavsiyesi
78 yaşında amcam uzun süredir tat ve koku kaybı yaşıyor, gittiği Kulak Burun Boğaz ve Nöroloji doktorlarından bir netice alamadı şikayeti devam ediyor,psikolojik olarak çok yıprandı, Anadolu yakasında özel veya devlet hastanesinde önerebileceğiniz konusunda uzman bizzat tanıdığınız doktor tavsiyesi rica ediyorum, teşekkürler.
0
esin
(22.04.23)
ayni durumdan muzdarip bir insan olarak atilla sengor'e gittim (etiler'de yeri ama). ilk ziyaretimden sonra recetedeki ilaclari kullanmaya basladigimin haftasinda hem tat hem koku geri geldi. ise yarayacagini bilseydim en basta giderdim dedim kokusuz tatsiz gecen 2 yilima hala uzuluyorum. cok ilgili ve bilgili bir doktor. anadolu yakasinda degil ama koku ve tatsiz hayatin bunalimini yasamis bir insan olarak eminim degil karsi yakaya karsi ulkeye bile gidilir bence :) gecmis olsun, umarim cozum bulursunuz siz de.
0
in vino veritas
(22.04.23)
(3)

Ziraat Bankasının karı nereye gidiyor, Öğretmenler nereden maaş alıyor?

ya ben lan neyse
iyi günler2 sorum var ve ikisi de başlıkta. öğretmen olarak kamudakileri kastediyorum.iki sorunun cevabı da devlet ama hangi bakanlık, varsa hangi müdürlük vs...
iyi günler

2 sorum var ve ikisi de başlıkta. öğretmen olarak kamudakileri kastediyorum.

iki sorunun cevabı da devlet ama hangi bakanlık, varsa hangi müdürlük vs...
0
ya ben lan neyse
(22.04.23)
bankayı bilmiyorum ama her bakanlık kendi bünyesinde çalışanların maaşını kendi öder. öğretmenlerin maaşını meb veriyor yani.
0
kanatlı kontun müşfik öpücüğü
(22.04.23)
ne demek karı nereye gidiyor. tabi ki bankanın kendisine kalıyor. borsaya açık şirketler bunlar. varlık fonuna bağlı ayrıca banka.

her yıl bütçeden bütün bakanlıkların bütçesi belli olur. o bütçeler bakanlıklara tahsis edilir onlar da maaşları öder
0
paintov
(22.04.23)
Öğretmenler, o ilçenin milli eğitim müdürlüğü hangi bankayla sözleşme imzalarsa o bankadan maaş alır. Yani farklı ilçelerdeki öğretmenlerin maaş aldıkları banka farklı olabilir.
0
cemallamec
(23.04.23)
(1)

Kullanılacak Motor Tipi

heritage
Merhaba,Bana iki tane motor lazım. Bir tanes bir kolu hareket ettirecek, diğeri de bir makarayı saracak. Kol, düğmeye basıldığı zaman dairesel hareketle bir noktaya gelecek. Sonra ilk konuma geri dönecek. Diğeri de düğmeye basılı tutulduğu sürece sarma işlemini gerçekleştirecek. Bunu yapmak için nel
Merhaba,
Bana iki tane motor lazım. Bir tanes bir kolu hareket ettirecek, diğeri de bir makarayı saracak. Kol, düğmeye basıldığı zaman dairesel hareketle bir noktaya gelecek. Sonra ilk konuma geri dönecek. Diğeri de düğmeye basılı tutulduğu sürece sarma işlemini gerçekleştirecek. Bunu yapmak için nelere ihtiyacım var? Tüm ayrıntılarıyla anlatabilirseniz sevinirim. Teşekkürler.
0
heritage
(22.04.23)
2 servo motor
1 Arduino
1 Arduino motor sürücü shield
butonlar filan
kablolar
biraz da el becerisi

kolay gelsin
0
pislick0
(23.04.23)
(3)

kuzey kore'yle ilgili

sanemz
madem basına kapalı, görünmeyen taraflarının sefalet içinde olduğunu nerden öğreniyorlar?
madem basına kapalı, görünmeyen taraflarının sefalet içinde olduğunu nerden öğreniyorlar?
0
sanemz
(22.04.23)
o kadar da kapalı değil. bir şekilde sızıyor bazen. kaldı ki görmeye gerek yok. dünyadan bu kadar izole bir toplumun mevcut sistemde varlıklı ve müreffeh olması mümkün değil. habire gıda yardımı filan yapılıyor zaten kuzey kore'ye.

yalnız algı operasyonunu da göz ardı etmemek lazım. "kuzey kore iyidir" demiyorum ama bugün abd'nin sevmediği tüm rejimler terörist, insanlık düşmanı olarak lanse ediliyor. evet kuzey kore tırt bir ülke ama kim'in kafasına esince amcasını kurtlara yedirdiğini filan hiç zannetmiyorum. bugün kapıları açıp abd'nin köpeği olsalar yarın times'ın kapağında görürsün kim'i "ilham veren lider" diye.
0
mark greg sputnik
(22.04.23)
0
🌸sanemz
(22.04.23)
K.Kore'den bir sekilde kaçip, G.Kore'ye siginanlar var, onlarin anlattiklari yeterli zaten.

Ayrica adamlar ambargonun allahini yemis, teknoloji veya arge sifirin altinda, yokluk içinde olmamalari mi beklenecek hâlâ o kosullar altinda.
0
Yourcousinmarvinberry
(22.04.23)

Yurt dışından gelen akıllı çocuk saati

Yanni
Selamlar, Ben yurt dışında yaşıyorum. Türkiye'deki yeğenim sitelerinde hep yok oluyormuş. Böyle babasının onu arayabileceği ve takip edeceği bir saat almak istiyorum.Fakat marka konusunda hiç bilgim yok. Bir de bu saatler Türkiye'ye girince nasıl kullanıyorlar? Pasaport kaydı gerekli mi? Turkcell si
Selamlar,

Ben yurt dışında yaşıyorum. Türkiye'deki yeğenim sitelerinde hep yok oluyormuş. Böyle babasının onu arayabileceği ve takip edeceği bir saat almak istiyorum.

Fakat marka konusunda hiç bilgim yok. Bir de bu saatler Türkiye'ye girince nasıl kullanıyorlar? Pasaport kaydı gerekli mi? Turkcell sim mi veriyor?

Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Teşekkür ederim
0
Yanni
(22.04.23)
(1)

Bir telefon numarasının son arama yaptığı konumun tespiti?

fobfilm
Bunu hangi kurum yapar? Mesela cinayet işleyip, polis tarafından aranan biri var diyelim. Hata yapıp bir telefon hattından bir arkadaşını arıyor. Arkadaşı da bu numarayı ihbar ediyor. "Bu numara en son x konumundaymış" ya da "Arkadaşını aradığında x konumundaymış" tespitini yapan kurum hangisi? Emni
Bunu hangi kurum yapar? Mesela cinayet işleyip, polis tarafından aranan biri var diyelim. Hata yapıp bir telefon hattından bir arkadaşını arıyor. Arkadaşı da bu numarayı ihbar ediyor. "Bu numara en son x konumundaymış" ya da "Arkadaşını aradığında x konumundaymış" tespitini yapan kurum hangisi? Emniyet direkt tespit edebiliyor bunları diye tahmin ediyorum :)
0
fobfilm
(22.04.23)
Hts kayitlari BTK tarafindan tutuluyor. tam bir konum degil de yaklasik bir konum cikarilabiliyor. bu yuzden de kesin delil olarak degil de yardimci delil niteligi tasir bu kayitlar.
0
duyulmasi gerektigi kadar
(22.04.23)

glocalzone kullandımızmı ?

aslindasorunumpsikolojik
yolcu yanında eşya getirme konusunda glocalzone dışında alternatif varmı ? glocalzone kullandınızmı ? verim aldınızmı ?abd amazondan en son sipariş verdim, 8 paketin 5'i gümrüğe takıldı.resmen bankalardan döviz satmadıkları gibi gelen paketlerin yarısını geçirmeyin emri gitmiş gümrük memurlarına.abd
yolcu yanında eşya getirme konusunda glocalzone dışında alternatif varmı ?
glocalzone kullandınızmı ? verim aldınızmı ?

abd amazondan en son sipariş verdim, 8 paketin 5'i gümrüğe takıldı.
resmen bankalardan döviz satmadıkları gibi gelen paketlerin yarısını geçirmeyin emri gitmiş gümrük memurlarına.

abd amazona geri gönderin dersem o paket bizim gümrükten abd amazona geri dönermi ?
0
aslindasorunumpsikolojik
(22.04.23)
(3)

Luxell Mini Fırın - Kek pişirme ayarı nasıl?

jonas
Hayatımda ilk kez kendim kek yapayım dedim, aşırı canım istedi, 180 derecede yapıp yaktım. Yeniden yapacağım.Fırın, Luxell mini fırın. Hem dışının hem içinin kıvamında pişmesi, kekin güzelce kabarması için bu tip fırınlarda kaç derecede ve kaç dakikada pişirmeyi önerirsiniz?Bir de öncesinde kaç daki
Hayatımda ilk kez kendim kek yapayım dedim, aşırı canım istedi, 180 derecede yapıp yaktım. Yeniden yapacağım.

Fırın, Luxell mini fırın. Hem dışının hem içinin kıvamında pişmesi, kekin güzelce kabarması için bu tip fırınlarda kaç derecede ve kaç dakikada pişirmeyi önerirsiniz?

Bir de öncesinde kaç dakika ve kaç derecede boş fırını ısıtmak lazım?

Şimdiden teşekkürler, iyi bayramlar.
0
jonas
(22.04.23)
öncesinde 5 dk ısıtmak yeterli fakat 180 derece fazla, zaten 180 i geçince tık diye ses çıkarıp termostat çalışmaya başlıyor orayı geçme göz kararı 165-170 arası iyidir, 40 dk da içi dışı pişiyor

fakat yine de keki kendi haline bırakıp gitme kapağı açmadan arada gözünle kontrol et, 30. dakikada kürdan/bıçak testi yap içi pişmişse tamamdır, tam pişmemişse 10 dk daha pişsin

bu da favori az malzemeli lezzetli kek tarifim
www.instagram.com

edit: tarifte muffin kalıbı kullanmış ama aynı harcı normal dikdörtgen kek kalıbına döküyorum, çıkarırken kolaylık olsun diye kalıbın içine pişirme kağıdını yayıyorum
0
freebird5406_2
(22.04.23)
@freebird5406_2 İkincide de yanarsa diye biraz tırsıyorum şu an, senin dediğin 165-170 yerine 150'de pişirsem, kekin kabarmasına olumsuz bir etki yapar mı bu ısı?
0
🌸jonas
(22.04.23)
150de pişmez sen 170e güven :)
0
freebird5406_2
(22.04.23)
(1)

birisine toki çıkmış mı öğrenebileceğim bir liste var mı?

debian
e-devletten bireysel olarak kendi adımıza girip sorgulama yapabiliyoruz bunu biliyorum ama tüm talihliler için bir liste vs var mı acaba toki istanbul ev çekilişi için? arsa için mesela liste var aynı şekilde ama bana istanbul için ev listesi lazım.
e-devletten bireysel olarak kendi adımıza girip sorgulama yapabiliyoruz bunu biliyorum ama tüm talihliler için bir liste vs var mı acaba toki istanbul ev çekilişi için? arsa için mesela liste var aynı şekilde ama bana istanbul için ev listesi lazım.
0
debian
(22.04.23)
Toki'nin sitesinden kısmen sansürlü de olsa tüm sonuçların listesine ulaşabiliyorsunuz.

www.toki.gov.tr
0
hakmut
(22.04.23)
(4)

Vize basvurusu: Pasaporttaki gibi yazin demek...

unidentified floating object
Turkce karakterli haliyle yazin demek degil mi? Ismim pasaportta turkce karakterlerle yazilmis, niye ingilizce karakterle yaziyoruz?
Turkce karakterli haliyle yazin demek degil mi? Ismim pasaportta turkce karakterlerle yazilmis, niye ingilizce karakterle yaziyoruz?
0
unidentified floating object
(22.04.23)
Sadece Türkçe ile alakalı değil. Daha birçok ingilizce altyapilarda olmayan karakterler var, onlar da ingilizce.

Sistem altyapısında bütün dünyadaki karakterler olmadığı için.
0
logisticsmanager
(22.04.23)
Onu anlayabiliyorum ama o zaman pasaporttaki gibi yazmamis oluyoruz. Pasaporttakinin ingilizce karakterlisini yazin demek daha dogru yonlendirecek insanlari, bu haliyle kafa karistiriyor. Zira pasaporttaki gibi yaz deyip turkce karakter kabul eden de var -_-
0
🌸unidentified floating object
(22.04.23)
başka bir belgede evlilikten dolayı soyadı falan farklı olabilir ya da isim değişikliği olmuş olabilir sen pasaporttakini yaz demiş işte harf olarak düşünme sadece.
0
bohr atom modeli
(23.04.23)
pasaportunda 3 tane resmi ismin yaziyordur, ama sen sadece 1 tanesini kullaniyorsundur, o yuzden pasaportta ne yaziyorsa onu yaz diyorlar. turkce karakter degil olay yani.
0
baldur2
(23.04.23)
(1)

Bose QuietComfort Earbuds II

hede hodo
Almayı düşünüyorum. Yorumlar da fena değil gibi.Kullanan var mı? Tavsiye ediyor musunuz?
Almayı düşünüyorum. Yorumlar da fena değil gibi.
Kullanan var mı? Tavsiye ediyor musunuz?
0
hede hodo
(22.04.23)
Merhaba, fikir verir mi bilmiyorum ama bende o serinin kulak üstü kulaklığı var çok memnunum.
www.amazon.com.tr
0
cilekli pasta
(22.04.23)
(4)

en iyi seçim şarkıları

semaforo de medianoche
sizce ideolojisinden, kime, hangi partiye yapıldığından bağımsız en iyi seçim şarkıları neler? coverlardan ziyade orijinal şarkıları soruyorum aslında ama isterseniz 2 kategori için ayrı ayrı da yazabilirsiniz. benim favorim geliyor kılıçdaroğlu. akp'nin haydi bir daha'sı ve mansur'un yavaş gardaşım
sizce ideolojisinden, kime, hangi partiye yapıldığından bağımsız en iyi seçim şarkıları neler? coverlardan ziyade orijinal şarkıları soruyorum aslında ama isterseniz 2 kategori için ayrı ayrı da yazabilirsiniz. benim favorim geliyor kılıçdaroğlu. akp'nin haydi bir daha'sı ve mansur'un yavaş gardaşım yavaş'ı da dile takılıyordu. 3'ü de orijinal bunların.

edit: dsp'nin ak güvercin geliyor'u da güzeldi ama cover gerçi
bizler meclise de güzeldi.
0
semaforo de medianoche
(22.04.23)
benim birincim youtu.be
0
ala09
(22.04.23)
benim favori: www.youtube.com
0
patronaj1
(22.04.23)
Eskilerden youtu.be
0
essoist
(22.04.23)
İYİ Parti'nin 2018'de gençleri ile çektikleri klipleri şarkılar vardı. Onlar hoşuma gidiyor.
www.youtube.com
www.youtube.com

CHP'nin 2014 seçimlerindeki şarkıları fena değildi. Mustafa Sarıgül adaylığı şarkısı da fena değil. Birkaç sözü değiştirip Türkiye Değişim Partisi'nin 2023 genel seçimleri için kullanıyorlarmış bu arada.
www.youtube.com
www.youtube.com
www.youtube.com (Türkiye Değişim Partisi versiyonu)
0
nawar
(22.04.23)
(3)

Twitterim bozuldu

unidentified floating object
Profilime girince tweetleri karisik gosteriyor. Son attiklarim en ustte gorunmuyor da onceden attiklarim karisik sirayla ustte gorunuyor. Son attigimi gormek icin asagilara iniyorum. Neden boyle oldu? Twitter boyle bi yer mi artik elon'un isi mi bu?
Profilime girince tweetleri karisik gosteriyor. Son attiklarim en ustte gorunmuyor da onceden attiklarim karisik sirayla ustte gorunuyor. Son attigimi gormek icin asagilara iniyorum. Neden boyle oldu? Twitter boyle bi yer mi artik elon'un isi mi bu?
0
unidentified floating object
(22.04.23)
Akışı Sana Özel sekmesinden takip ediyorsan öyle oluyor.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(22.04.23)
Kendi profilimden bahsediyorum akistan degil
0
🌸unidentified floating object
(22.04.23)
He anladım, ben baktım şimdi normal gözüküyor kronolojik olarak sıralanmış, o herhangi bir sıralanma seçeneğine tabi mi bilmiyorum ama.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(22.04.23)
(8)

Bayramın 2.günü eski patronlara tebrik mesajı atmak geç veya ayıp olur mu?

psmstc
1.günü unuttuk 2.günü atılan mesajların bir ayıbı olur mu yani? Şimdiden teşekkürler.
1.günü unuttuk 2.günü atılan mesajların bir ayıbı olur mu yani? Şimdiden teşekkürler.
0
psmstc
(22.04.23)
Geç olur ama hiç olmamasından çok daha iyidir.
Kurban'da telafi edersiniz.
0
Mirket
(22.04.23)
Mevcut ya da eski hic bir patronuma, yoneticiye, is arakadasima bayram mesaji atmadim. Istekiler iste kalsin bir zahmet.
0
freedonia
(22.04.23)
bir şey olmaz, atılır.
0
ala09
(22.04.23)
Bayramın 1. gününde yapılan tebrik 2. 3. gününde de yapılır.
0
diyecevaplandı
(22.04.23)
Birinci gün yakınlar (ziyaret)
İkinci gün uzaktakiler (arama, mesaj)
0
etna
(22.04.23)
aksine 2.gün daha iyi, daha müsait
0
bir soru sorcam
(22.04.23)
1. gün: yakın akrabalarla yeme içme piiz
2. gün: hısım akraba ziyareti ve el öpme işleri
3. gün: evde dinlenirken eşe dosta, büyük tanıdıklara mesaj ya da arama.

böyle yaparsan en temizi oluyor.
0
alperz
(22.04.23)
bayram tebrik ediyorsun yahu, ikinci günde yaptın diye bozulacaklarsa onların ayıbı olur. bu bayram bir günlük değil. kaldı ki ilk gün insanlar akrabalarını ziyaret ediyor, meşgul olabiliyorlar, yoğun insan trafiği oluyor vs... bayram bayramdır, tebrik tebriktir. bence kesinlikle geç veya ayıp değil.
0
mark greg sputnik
(22.04.23)
(7)

Hiç Lamborghini'ye bindiniz mi ?

Yourcousinmarvinberry
Autoshow'larda vs olanını kastetmiyorum tabii, baya ön veya arka koltukta binip gittiniz mi ?Bu arada Lambo değil de başka bir hypercar olduysa o da olumlu.
Autoshow'larda vs olanını kastetmiyorum tabii, baya ön veya arka koltukta binip gittiniz mi ?

Bu arada Lambo değil de başka bir hypercar olduysa o da olumlu.
0
Yourcousinmarvinberry
(22.04.23)
Hiç binmedim
Cobra ya bindim kullandım spor araba dersen maks.
0
kisa
(22.04.23)
Hypercar sayılır mı bilmiyorum şunun pilot mahaline oturmuştum ama direksiyonu yoktu ben bindiğimde fkfkfk süremedim.

ibb.co
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(22.04.23)
Lambo’ya hiç binmedim ama USA’da Mustang Camaro falan kullandım, bir de 1987 Ferrari Testarossa sürme şansım olmuştu, bambaşka bir tecrübe. Günlük hayatta 1.6 Ford Focus kullanıyorum uzun süredir ve artık o kadar alıştım ki vücudumun bir uzvu gibi oldu; yukarıda bahsettiğim araçların sürüş dinamikleri yol tutuşları falan bambaşka. Ferrari özellikle 35 yıllık araba ama cillop gibi bakılmış ve o motor sesi, o vites geçişleri, pedala dokunduğundaki o güç hissiyatı… Motorlu taşıtlara yükselmeye başladım açıkçası o sürüşten sonra…
0
vedatchilipeppers
(22.04.23)
Ferrari LaFerrari sürdüm.
0
gabe h coud
(22.04.23)
hayır. hiç ilgimi de çekmedi.
0
deartheodosia
(23.04.23)
lp560-4 ve GTR'a bindim yolcu olarak, 2010 falandi, ikiside sifir ayarinda araclardi.
istanbul-edirne arasi otobandan koparak gitmistik.

e60 m5, f80 m3 ve audi rs5 kullanma firsatim oldu, guzel araclar.
0
cooperr
(23.04.23)
Ankara'da eskiden sarı bir diablo vardı belki duruyodur halen, onunla bir tur atma şansım olmuştu, bir de carrera gt3 rs test etme şansım olmuştu. 1 hafta depresyondan çıkamadım sonra :)
0
mirty
(23.04.23)
(4)

Basaksehir - Fener macina 5300 kisi gitmis

neck_and_neck
Basaksehir - Fener macina 5300 kisi gitmis. Simdi okudum da cok az degil mi? Trukiye'nin en iyi takimlarindan. Karagumruk Olimpiyatta oynuyor sanirim, buyuklerle mac oynuyor koca stad bombos. Karagumruk Umraniye macina 120 kisi gitmis:) Ordan gecen falan da mac varmis, gidelim izleyelim falan demiyo
Basaksehir - Fener macina 5300 kisi gitmis. Simdi okudum da cok az degil mi? Trukiye'nin en iyi takimlarindan. Karagumruk Olimpiyatta oynuyor sanirim, buyuklerle mac oynuyor koca stad bombos. Karagumruk Umraniye macina 120 kisi gitmis:) Ordan gecen falan da mac varmis, gidelim izleyelim falan demiyor mu? Pirlo'yu gormek icin bile gidilir yani. Baska ulkede olsa neyse de futbol iste kitlelerin afyonu, yoldan adam cevirsen Jesus, Okan onu niye oynatmadi, suraya sunu koyacaksin diye akil verir sana o derece futbol fanatikligi, hobisizlik var ulkede zaten. Ne oldu, taraftarlik bitti mi, biletler mi pahali? Sen rakip takimdansin diye bilet mi satmiyorlar? Hadi ev sahibinin seyircisi yok, buyuklerin taraftar gruplari organize olup, ev sahibinin tarafindan mac izleyemez diye kural mi var?
Not: y.disi
0
neck_and_neck
(22.04.23)
bu aralar hava kötü, genel olarak millette para yok, oynanan oyun rezalet (tvde izlerken bile katlanamıyorum çoğu zaman sıkılıp twitter instagram vs ile oyalanıyorum), tribünde etrafındaki tipler leş, olimpiyat zaten geçerken uğranacak bir yer değil hususi olarak gitmek bile işkence.

küçük takımlar büyüklerle olan maçlarına kombine fiyatı çekiyor tribünü basmasınlar diye.

edit: iyi kötü oynuyor olsa neyse de kulübede dikilen pirloyu görüp ne yapacağım ki? olimpiyat stadının tribününden göremezsin de zaten dürbün falan gerekir.
0
kanatlı kontun müşfik öpücüğü
(22.04.23)
Passolig denen bir garabet var uzun zamandir ve deplasman seyircisi olarak ev sahibi tarafina girmen cok cok zor. Turkiye'de futbol oynanmiyor, gs-fb derbisi disinda heyecan uyandiran bir mac yok bana gore. o macta da futboldan cok hakem konusuluyor genelde. futbol aski ile yanan biri olsam mesela senede 2-3 mac ingiltere premier lig macina gitmeye calisirim ama turkiye'de bir tane maca para harcamam, gider kacak yayin izlerim.
0
duyulmasi gerektigi kadar
(22.04.23)
sorsan turkiye futbol ulkesi. 20 milyonluk sehirde 35 milyon taraftari oldugunu iddia eden uc buyukler 40 bin kisilik statlarini dolduramiyor.

komedi otesi.
0
baldur2
(22.04.23)
Bizim lig taraftarı değilsen izlenecek bir lig değil. Aşırı kalitesiz bir futbol var. Pardon futbol da yok. 10 dakikada bir biri 5 dakika yatıyor. Top 90 dakikanın yarısında dönmüyor, döndüğü dakikalarda da kalitesiz bir futbol var. Ülkede futbolcu gelişimi konusunda zihinsel gelişim adına hiçbir şey yok. Herkeste ayrı bir sorun var. Fiziksel gelişim de yok. 18 yaşında Fransa ya da Hollanda'da çıkan oyunculara bak, 25 yaşına geldiği halde cılız olan bizimkilere bak. Bu maçlar için o paralar verilmez.
0
nawar
(22.04.23)
(2)

TLS Contact Form Hatası

rakunzelll
Merhaba.İsviçre vizesi için Tls Contact'ın sitesinden online form doldurmaya çalışıyorum. Hiçbir Türkçe karakter kullanmadan doldurdum, problem yok. Ancak bilgileri yazarken büyük harf de küçük harf de kullansam büyük olarak yazıyor ama yine büyük/küçük kullanmak fark etmeksizin küçük algılıyor. Onu
Merhaba.

İsviçre vizesi için Tls Contact'ın sitesinden online form doldurmaya çalışıyorum. Hiçbir Türkçe karakter kullanmadan doldurdum, problem yok. Ancak bilgileri yazarken büyük harf de küçük harf de kullansam büyük olarak yazıyor ama yine büyük/küçük kullanmak fark etmeksizin küçük algılıyor. Onu da formu tekrar doldururken otomatik doldurmada küçük harflerle çıkmasından anladım.

Nasıl bir kombinasyon yaparsam yapayım ı-i harflerinde sorun çıkarıyor ve formu finalleyemiyorum, sürekli hata veriyor. İnternette birkaç kişi daha aynı sorundan bahsetmiş ancak çözümünü yazmamışlar. Formu defalarca doldurdum ama işlemiyor, delirmiş durumdayım.

Daha önce aynı şeyi yaşamış olanlar nasıl çözdüklerini yazarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler :'ı

Arama kutusundan aynı problemi arayıp buraya ulaşanlar için çözümü yazayım:
- Caps locku kesinlikle kapatın,
- Baş harfler dahil komple küçük yazın. Klavyede "amerika" şeklinde yazdığınız bir metni kutuya "AMERIKA" olarak yazdığını göreceksiniz; problem yok,
- İsminizde dahil Türkçe karakter kullanmayın, formdaki tüm metinler İngilizce karakter olsun,
- Telefon numaralarının başına ülke kodunu yazarken + koymayın,
- :, & gibi özel karakterler kullanmayın, adresteki daire numarasını falan yazarken de no:1 değil de no 1 yazın,
- Verdiğiniz mail adreslerinde sadece ülkeye ait ve com gibi standart uzantıları kabul ediyor maalesef. Ben formdaki hataları komple düzelttikten sonra burada takıldım, ı-i sorunu sandım ama sonradan düştü jeton. Bizim şirketin [email protected] gibi bir uzantısı vardı ve studio uzantısını kabul etmedi, yurt dışındaki şubenin mailini girdim studio yerine ülke uzantısı olanı, onu kabul etti.

Bir de hata aldıktan sonra çerezleri falan temizleyip, sıfırdan log in olup baştan doldurun formu. Önceki yazdıklarınız satırın altında otomatik doldurma olarak çıkarsa da oradan seçmeyin, baştan kendiniz yazın. Önceki yazdığınızı seçince satır pembe olup hatalı kısıma dönüşüyor çünkü.

Bu şekilde doldurduktan sonra nihayet kabul etti ve randevu adımına geçebildim. şimdiden herkese kolay gelsin.
0
rakunzelll
(22.04.23)
ı harfi neden kullaniyorsunuz ki?
I harflerini i yazın. Ingilizce karakter kullanin sadece.
0
logisticsmanager
(22.04.23)
@logisticsmanager çünkü [email protected] yazdığım adresi İNFO@MAİLADRESİ.COM gösteriyor ama hata verdikten sonra INFO@MAİLADRESİ.COM'a çeviriyor. Neyi büyük/küçük algılayıp neyi neye çevirdiği belli değil, mümkün olan tüm kombinasyonları denemeye çalışıyorum ve bu şekilde hata verip bozduğu bir sürü bölüm var.
0
🌸rakunzelll
(22.04.23)
(4)

takma isim mi, gerçek isim mi kullanılmalı?

AWD
ilüstrasyon, grafik tasarım ve photoshopta türlü muzırlıklar yapacak,eserlerini türlü mecralarda satışa sunacak,sosyal medyada bir ihtimal fenomen olacak biri için hangisi daha iyi olur, neden?
ilüstrasyon, grafik tasarım ve photoshopta türlü muzırlıklar yapacak,
eserlerini türlü mecralarda satışa sunacak,
sosyal medyada bir ihtimal fenomen olacak biri için hangisi daha iyi olur, neden?
0
AWD
(22.04.23)
Takma isim daha mantıklı; anonim başlayıp sonra bir sebepten gerekirse gerçek isme geçilebilir ama gerçek isimle başlayıp anonime geçemezsiniz. Zaten söz konusu eserler yeterince iyiyse kimse gerçek ismi merak etmez.
0
salihdt
(22.04.23)
Gerçek gibi görünen takma ad.

(bkz: art vandelay)
0
alperz
(22.04.23)
Bunun bir adı var zaten;

Penname.

Ben de yıllardır sanat paylaşım portallarında kendi penname'mimi kullanırım.
0
Yourcousinmarvinberry
(22.04.23)
Hem takma isim hem de maske; kimliğinizle ilgili ne kadar gizem yaratırsanız o kadar etkileşim alırsınız bence. Benim gözlemim bu.
0
vedatchilipeppers
(22.04.23)
(3)

En kötü kokan çiçek hangisi sizce?

ditu
Kokusuyla ortamda rahatsızlık yaratacak bir çiçek var mı bildiğiniz? teşekkürler
Kokusuyla ortamda rahatsızlık yaratacak bir çiçek var mı bildiğiniz? teşekkürler
0
ditu
(22.04.23)
sevdigimden lilyum aliyorum surekli gelen misafirler cok rahatsiz oluyor. fazla kokuyor diye sanirsam
0
ala09
(22.04.23)
Valla Yasemin bir anda çok kötü gibi gelebiliyor bana

photos.app.goo.gl
0
kisa
(22.04.23)
yasemin kokusu bazen sidik kokusu gibi gelebiliyor. leylak da pek iç açıcı değil.
lavantaya kurban olayım
0
AWD
(22.04.23)
(15)

Tepkiniz ne olurdu?

karayel
çocuğunuz çöpünü yere atsa ve biri yere atma bak ilerde çöp var oraya at dese tepkiniz ne olurdu?
çocuğunuz çöpünü yere atsa ve biri yere atma bak ilerde çöp var oraya at dese tepkiniz ne olurdu?
0
karayel
(21.04.23)
Çocuğa mı?
"Evet, bak orada çöp var. Al, oraya at."

Uyarana mı?
"Teşekkürler. Gözümden kaçtı. Toplum içerisinde nasıl yaşanması gerektiğini öğretmeye çalışıyoruz ama maalesef çok fazla kötü örnek var. İyi günler."
0
nawar
(21.04.23)
Söyleyen kişiye kafa sallayıp çocuğuma çöpü yerden aldırırdım.
0
dissendium
(21.04.23)
Çocuğumdan utanırdım maalesef. Ama velisi olarak kendimden de çok utanırdım. Ama utanacak bir insanın çocuğu böyle olmaz zaten diye düşünüyorum. Bu bilinçle yetiştirmiştir.
Açıkcası ben kendim gördüğümde müdehale ediyorum, ne yapıyorsun diye. Çöpünü yere atan insan gözümde inanılmaz değersiz bir insan.
0
a perfect lie
(21.04.23)
Olumlu karşılarım.

Eğitim için ders verenler bazen farklı kimseler de olmalı
0
diyecevaplandı
(21.04.23)
söyleyiş şekline göre değişir. hethöt yaparak kızgın tondan söylüyorsa, söylenen şeyden bağımsız olarak, çocuğa o tonda konuşulmasından çok rahatsız olurum, ben çocuğumla öyle iletişim kurmuyorumdur çünkü mesela.

minnoşça söylüyorsa ayak da uydurabilirim, ben de çocuğu doğru olana doğru yönlendirme fırsatı olarak görebilirim. hatta zaten çocuk çöpü yere atmışsa ben de o sırada yere atmamasını söylüyor, gereğini açıklıyor olurum. böyle bir durumda çok önemsemem yani.
0
nimberjack
(21.04.23)
Çocuğum yere attığı için mahçup olur. Bak amca/teyze doğru diyor hadi çöp kutusuna at çöpünü derdim. Uyarana da teşekkür ederdim
0
Hallegadola
(21.04.23)
Nawar ve hallegadola

Yazacağım cümleleri yazmışlar
0
epitaf
(21.04.23)
uyaranın konuşma şekline göre değişir. babacan ve şefkatli bir tavırla söylüyorsa teşekkür ederiz derdim ama sert sinirli bir şekilde söylüyorsa niye sesini yükseltiyorsun ya da niye sinirlendiniz hayırdır şeklinde bir şey söylerdim.
0
sassot
(21.04.23)
Üslupla alakalı. Rencide edici bir dil kullanmadığı müddetçe, yere çöp atmasının büyük küçük sonuçlarını yaşamalı diye düşünürdüm. Rencide edici bir yaklaşım söz konusuysa; çöpü atması gereken yeri çocuğa, yaklaşımının yanlış olduğunu da yetişkine hatırlatırdım.
0
from where i ride
(22.04.23)
bak insanlar rahatsiz oluyor, herkes copunu yere atarsa her yer cok pis olur derim ve yerden alip cope atmasini isterim. eger gerekirse gonullu temizleme kamplarina katilirim cocugumla beraber.
0
Sour
(22.04.23)
Söyleme tarzı ve zamanlaması önemli. Yani çocuk attıktan sonra daha benim uyarmama fırsat vermeden anında müdahil oluyorsa söyleyiş tarzı kibar ya da kaba olması fark etmez, önce uyaran kişinin ağzının payını verirdim. Çocuğa, yere çöp atılmamasının öğretilmesi ve uyarılması önce benim sorumluluğum. Bi dur soluklan bak bakalım ben kayıtsız kalıyor muyum duruma. Öyle her şeye zıplanmaz hemen.
0
elestirman
(22.04.23)
Nawar +1
0
camussar
(22.04.23)
Çocuk ya da yetişkin, bir toplumun içinde yaşayan birinin kendini güvende hissetmesi yere atılan çöpten daha önemli. Azarlar gibi söylüyorsa canına okurum, makul bir tonda söylüyorsa bile usturupluca teşekkür edip işine bakmasini söylerim.

Çocuğumun yanindaysam o benim sorumluluğumda o an demektir. Söylediği şeyin doğru olması hadsiz olmasına ya da çocuğumun içinde yaşadığı toplumdaki güvenlik hissini sarsmasina göz yummam için geçerli bir gerekçe değil.

Ekoloji konularını bu kadar onemsiyorsa sürekli çevreye zarar veren egzoz dumanı, fabrika bacası, üretim sürecinde ciddi düzeyde atık üretimine yol açtığı halde uretimine devam eden şeyler... gibi konularla ilgilenebilir.
0
encokbenisevinnolur
(22.04.23)
çocuğum yere çöp atmazdı atsaydı da adamla birlikte ben de kızardım. yere çöp atan bir çocuk görürsem de anasıyla babasına söverdim. terbiye vermemişler diye. sokaklar hepimizin.
0
sanemz
(22.04.23)
uyaran kişiye teşekkür eder ben de çocuğumu uyarırdım. yerden çöpü birlikte alır ve çöp kutusuna götürüp atardık. bazen yolda arabanın camını açıp çöp atıyorlar sürücü koltuğundan, deliricem ya. ne iğrenç, pis insanlar. uyaranı da bıçaklayacak potansiyelde kişiler var, uyarmak da ayrı bir olay bence bu yüzden.
0
deartheodosia
(22.04.23)
(3)

16 yaşındaki kardeş ile yurt dışı seyahati

kanatlı kontun müşfik öpücüğü
haftaya bir boşluğum oldu araçla yunanistan’a geçeyim dedim. 16 yaşındaki kardeşimi de götürmek istiyorum ama sınırda problem olur mu? anne baba sağ ama şu an yurt dışındalar.
haftaya bir boşluğum oldu araçla yunanistan’a geçeyim dedim. 16 yaşındaki kardeşimi de götürmek istiyorum ama sınırda problem olur mu? anne baba sağ ama şu an yurt dışındalar.
0
kanatlı kontun müşfik öpücüğü
(21.04.23)
vize alirken var o detaylar. kardesim kucukken gitmistik birlikte sorun olmamisti
0
ala09
(21.04.23)
Muvafakatname almanız gerekir, ben 15 yaşında kuzenlerle Interrail’e gitmiştim onlar benden büyüktü 20-22 falandı ama annebabam yine bana muvafakatname çıkarmak zorunda kalmıştı. Muhtemelen size de gerekir 18’den küçük olduğu için.
0
vedatchilipeppers
(22.04.23)
www.egm.gov.tr

şu adresteki 8. soruda verilen cevaba güvenerek gittik, herhangi bir sorunla karşılamadan geçtik pasaport kontrolünden. kimse bir şey sormadı bile. daha sonra aratıp gelecekler için burada bulunsun.
0
🌸kanatlı kontun müşfik öpücüğü
(26.04.23)
(2)

Saw'da Otoparkta yer bulunmama sorunsalı

put it in your appropriate place
Saw'da İspark otoparkında yer kalmamış. Bugün Pegasus mesaj attı yer kalmadı. Başka bir otopark var mı Saw'da?
Saw'da İspark otoparkında yer kalmamış. Bugün Pegasus mesaj attı yer kalmadı. Başka bir otopark var mı Saw'da?
0
put it in your appropriate place
(21.04.23)
pegasus, pendik belediyesi, başka özel otoparklar vs var baya. google’dan otopark diye aratınca gösteriyor hepsini.
0
kanatlı kontun müşfik öpücüğü
(21.04.23)
şeyhli, hastane veya tavsantepe metro'nun üzerindeki otoparklar boş oluyor genelde metro ile 3-4 durak geriden gelme ihtimali varsa.
0
dr doofenshmirtz
(21.04.23)
(1)

Parti A ilinde ittifaksız girerse ve o illerde yüzde 7'yi geçemezse...

ya ben lan neyse
ama ittifakının ülkedeki oyu yüzde 7'yi geçerse A ilindeki oyları mv çıkarmak için geçersiz mi sayılıyor? tip'in durumu gibi.
ama ittifakının ülkedeki oyu yüzde 7'yi geçerse A ilindeki oyları mv çıkarmak için geçersiz mi sayılıyor? tip'in durumu gibi.
0
ya ben lan neyse
(21.04.23)
İlde ittifak ya da %7 baraj gibi bir durum yok zaten. Bulunduğu ittifak ülke genelinde %7'yi geçerse baraj problemi olmaz. Seçime girdiği bölgelerde de mv çıkaracak oy alırsa vekil çıkarır. O da yaklaşık 100 bin oy ediyor her bölgede.
0
nundu
(21.04.23)
(3)

Taksit vs Peşin

adwokat
Spor salonum aylık ödersem 550 lira. Yani senelikte 6600Tek seferde peşin ödersem 5300Sizce hangisi. Kenarda param var. İstesem öderim. Olumsuz etkilenmemAma karlı olanı yapmak isterim. Sizce hangisi kârlı?
Spor salonum aylık ödersem 550 lira. Yani senelikte 6600

Tek seferde peşin ödersem 5300

Sizce hangisi. Kenarda param var. İstesem öderim. Olumsuz etkilenmem

Ama karlı olanı yapmak isterim. Sizce hangisi kârlı?
0
adwokat
(21.04.23)
550 lira sabit kalmayacak, birkaç ayda bir enflasyon nispetinde artış gösterecektir.
Onun için 5300 lirayı peşin ödemekte fayda var.
Taksitli nakit avans çekebileceğin veya harcamayı taksitlendirebileceğin bir kredi kartın varsa kartla ödemen daha mantıklı.
Ancak yeni başlayan biri isen sporu çok yakında bırakma ihtimalin çok yüksektir. Bu durumda yıllık üyelik mantıksız hale gelir.
Bir de benim gibi çok sık sakatlanan biri olma durumu var tabii.
0
Mirket
(21.04.23)
Ne kadar süreyle gideceğinize bağlı aslında. Sadece konu kas ise plan program mecburi.
En kârlısı aslında kendimize biraz söz geçirerek salona gitmeden, evde uygun bir yerde hiç değilse en basit hareketleri yapmak.

5300tl daha uygun gibi ama şunu muhakkak sorun: 1 yıl içinde kapanma ya da taşınma ihtimaliniz var mı?diye.
Zamanında yine burada duyuruda görmüştüm. salona peşin parayı yatırdıktan bir süre sonra salonun kapanmasından dolayı, kalan parasını nasıl alacağını sormuştu bir üye.
Özellikle yer sahibi ve kiracı kavgalarının arttığı şu zaman düşünüldüğünde...
0
diyecevaplandı
(21.04.23)
Taksitle hic bisi almam
0
camussar
(22.04.23)
(3)

yurtdışına gitmenin en kolay yolu nedir?

vss
arkadaşlar kamuda öğretmenim ve aynı zamanda bilgisayar mühendisliği diplomam var. yurtdışına en rahat nasıl çıkabilirim?almanya şimdi alıyormuş 6 puanlık sistem falanla da tavsiye eder misiniz?
arkadaşlar kamuda öğretmenim ve aynı zamanda bilgisayar mühendisliği diplomam var. yurtdışına en rahat nasıl çıkabilirim?

almanya şimdi alıyormuş 6 puanlık sistem falanla da tavsiye eder misiniz?
0
vss
(21.04.23)
Nitelikli göçmenlik programları: Kanada, Avustralya, Yeni Zelanda
Green Card: ABD
İş bulup sponsor şirketle gitme: Avrupa geneli
Almanca varsa: İş arama vizesiyle Almanya'ya gitme, iş bulup kalma
0
salihdt
(21.04.23)
yuksek lisans. sonrasinda calisma izni veriyor bircok ulke, sirket sponsorlugu vs gerektirmeden.
0
hot potato
(21.04.23)
once avrupaya bak, olmuyorsa amerika.
commonwealth son care.

yol olarak da muhendislik ya da isletme master'i ayagina ogrenci olarak cikip kalmaca..
0
cooperr
(21.04.23)
(7)

sizce hangisinde kalmalıyız?

andlee
fiyatı en uygun olan konum az uzakta. 3 gece için 8000 tl.https://www.booking.com/hotel/fr/lebron.tr.html?aid=898224&label=Share-nMvLdp%401681913697&sid=ac65edb5e1d7ef105bb89fdf9e9ccec8&atlas_src=hp_iw_btn&checkin=2023-05-19&checkout=2023-05-22&dist=0&group_adults=2&group_children=0&no_rooms=1&room1
fiyatı en uygun olan konum az uzakta. 3 gece için 8000 tl.

www.booking.com

13.500 tl 3 gece için ev gibi. kendi yeme içmen yapabilirsin. konum iyi.

www.booking.com

12.500 3 gece. hotel. konum herhalde en iyisi.

www.booking.com
0
andlee
(21.04.23)
3>2>1
0
paintov
(21.04.23)
2yi begendim. 1in puanı çok düşük
0
ala09
(21.04.23)
paris/fransa islerini bilen birine sormani tavsiye ederim.

mosyo logisticmanager'a sor, Napolyon'un uzaktan akrabasi, Fransa ondan sorulur.
0
cooperr
(21.04.23)
Abi neredeyse hepsi aynı bölgede. 1in puani kabul edilebilir seviyeden çok düşük.
Ben ya marais ya da montmarte yakını kalırdım Heralde. Özelikle Fransızca yoksa ve metro çok kullanmak istemezsem (marais'den gene gerekir ama daha kısa).

Buralara bakarken gezmek istediginiz yerleri google'da seçip en çok nerede olacaginiza bakarak yaptiniz mi? Ona göre liste azalabilir. Ama illa bu bölgede olacaksa ben 2>3>1 derim. Nedense kendi yemegimi yapma imkani hosuma gider hep.
0
logisticsmanager
(21.04.23)
Bu arada airbnb istersen benim hoşuma giden airbnbler var (hangi tarihler istediginden emin değilim), daha ucuza olabilir.

Örnek;
abnb.me
abnb.me
abnb.me
0
logisticsmanager
(21.04.23)
Hocam Fransa'ya hic gitmedim ayiptir soylemesi ama cok gezen 10+ yillik booking musterisiyim.

1. numara puani 5.5 Arkama bakmadan kacardim, yorum okumaya tenezzul dahi etmem. 6.5 olsa gene kacarim. Daha gecen 6.60 puanli, yer seviyesinde alcak yataklari olan pis bir otelde kaldim mesela, soguktan da dondum otelde isitmayi acmiyorlar, battaniye yorgan gardropta diyor bana. 7 alti sakattir benim kitabimda ozellikle bu tarz cok turist ceken buyuk sehirlerde. Tek artisi lokasyon olup ordan aliyorlar o puani da cogu. Sicak suyu olmayan, pis havlulu, lekeli carsafli, bed bugs'li tatilin zehir oldugu durumlar olabiliyor. Ha gencsin, ogrencisindir, butcen kisitlidir, standardin dusuktur anlarim ama bir yastan sonra cekilmiyor, degmiyor yani. Dusun fake, sisirme yorumlara ragmen bu puani almislar.

2. numaranin yorumu dahi yok, denek ben olacam ha, hocaya risk budur deyip bos kagit verip 100 alan ogrenci sansina yakindir senin iyi mekana denk gelmen bu tarz yorumsuz yerlerde, direk elerim. Bir de bunlar eski berbat puanli kotu yerler oluyor, adini madini degistiriyor, tekrardan yorumsuz olarak basliyorlar falan. Burasi icin oyledir demiyorum ama var oyle cakalliklar

3. numara 1900 kusur yorum almis, yani bayagi tercih edilen bir yer, hem puani da iyi. Dogal olarak secimim bu olurdu secenekler arasinda ha gene yorumlara bakarim
0
freedonia
(21.04.23)
3 ü seç
0
basond
(21.04.23)
(3)

Ev satıp ev almak

sanguine
Nasıl yapılıyor bu, püf noktası nedir. 1 tane evim var onda da oturuyorum, başlarda iyiydi hoştu ama çok küçük geliyor artık orta vadede buradan taşınmak istiyorum (İstanbul içi). 2+1 balkonlu bir eve geçmek istiyorum. Şimdi ben aradığım evi buldum diyelim onu alana kadar kendiminkini nasıl satacağı
Nasıl yapılıyor bu, püf noktası nedir. 1 tane evim var onda da oturuyorum, başlarda iyiydi hoştu ama çok küçük geliyor artık orta vadede buradan taşınmak istiyorum (İstanbul içi). 2+1 balkonlu bir eve geçmek istiyorum. Şimdi ben aradığım evi buldum diyelim onu alana kadar kendiminkini nasıl satacağım, üzerine kredi çekeceğim de diğerini alacağım. Çok ince bir denge yok mu burda, bir şey yolunda gitmese diğerine sirayet edecek. Yapan nasıl yapıyor? Ya da kendi evimi kiraya verip kiraya çıkabilirim bu çok zor gelirse.
0
sanguine
(21.04.23)
Önce evini satıp mangiri cebine koyacaksın. Yeni ev sahibine hemen evden çıkamayacağını söyleyeceksin. Birkaç ay kendi evinde kiracı olacaksın. Aradığın evi bulduğunda da alacaksın. Yazarken en kolayı temizi bu. Ama yaşarken Allah yardımcınız olsun. Zor ama yaparsınız inşallah bir sorun olmaz diyeceğiz.
0
allah yazdiysa bozsun
(21.04.23)
önce alabileceğin birkaç eve gidip bakıyorsun kararını veriyorsun sonra evini ilana koyup satıyorsun sonra daha önce bakıp kararını verdiğin evi alıyorsun. bu aradaki süre ne kadar uzarsa o kadar zararına olur. 1 ay bile bekleme imkanın yok. ve bunu hemen şu anda yapamayacaksan yapmamalısın. seçim döneminde ortalık karışabilir. piyasanın durulması için beklemen gerek. abim de sizinle aynı düşüncede ve bu stratejiyi uyguluyoruz.
0
tabii lan manyak mısın
(21.04.23)
ben de benzer bir düşüncedeyim ama şu an çok dengesiz bir piyasa var. parayı alıp dolar yaptığında bile büyük bir fark oluşabiliyor. o yüzden evi kiraya verip yeni eve kiraya geçeceğim büyük ihtimalle piyasa oturana kadar.
0
roket adam
(22.04.23)
(16)

Bu insanla bir daha konuşur muydunuz?

marowak
Halamı aradım bayramlaşmak için. Konuyu siyasete getirdi, kime oy vereceksin dedi. Kestirip atmak için muhalefete oy vereceğim dedim. Başladı saydırmaya onlara vatan hainleri oy verir, ben hain değilim onlara oy vermem, onlar Ermeniler, Aleviler, pkklılar, vatanını sevmeyen onlara verir falan böyle
Halamı aradım bayramlaşmak için. Konuyu siyasete getirdi, kime oy vereceksin dedi. Kestirip atmak için muhalefete oy vereceğim dedim. Başladı saydırmaya onlara vatan hainleri oy verir, ben hain değilim onlara oy vermem, onlar Ermeniler, Aleviler, pkklılar, vatanını sevmeyen onlara verir falan böyle bir dünya şey saydı. Ben laf anlatamayacağımı bildiğim için hiç tartışmadım bile. He diyip geçtim. Ama doğrudan bana da vatan haini dedi yani. Sonra da hiçbir şey olmamış gibi havadan sudan konuşup telefonu kapadım. Kime oy verdiği cidden umurumda değil de insan kendisini bayramlaşmak için arayan yeğenine bunu der mi? Cehaletine vermek istiyorum zaten yılda 1 kez anca görüşüyoruz da bu nedir yahu?
0
marowak
(21.04.23)
Cehaletine vermek de insanın ne kadar sınırını bozsa da, küslük insanın daha çok canını sıkıyor. Boş verin. Bayramdan bayrama arayın siz.
0
allah yazdiysa bozsun
(21.04.23)
Ne kadar ölçüsüz olsa da siyasetten ayrı bakmak akrabalık bağlarına.
Siz bağları koparmayın.
Bir çok yerde yaşanan şeyler.

Hainlikten kastını da, ülkeye zarar verenler vermek niyetinde olanlar olarak anlamak lazım. Genelleme olsada sizi hedef alan özel bir durum yok. Aynı tarafta olanların da ayrılıklar veya fraksiyonlar oluşturduğunu biliyoruz.

Yoksa solcu da olsa, dışarıya hiç bir şekilde bağlı veya ülkemizin onların boyunduruğu altına girmesine karşı gayret gösterecek şekilde ülkesini düşünenlerin de olduğunu biliyoruz .
0
diyecevaplandı
(21.04.23)
"Vatan haini olmadığım için muhalefete oy vereceğim." deyip kapatsaydın da kudursaydı. Bir daha da konuşma sonra. Benim 3 tane örneği vardı. Biri böyle, biri "vatan haini" diyecek kadar ileri gitmese de buna çok yakın bir akrabam vardı, bir tane de "bunları öldürmek lazım" tarzı bir şeyler diyen vardı çıkardım hayatımdan.

Akrabalık kan yoluyla bulaşan bir hastalıktır. Kötü insanları kopar gitsin.
0
nawar
(21.04.23)
Halanızla bir sevgi bağınız yoksa aramayın. Görev icabı, bizden büyüktür diye adetten yapılan aramaların hiçbirini yapmama taraftarıyım. Hala olma statüsünden bağımsız seviyorsanız aramaya devam edin.
0
ruhen hastayim ben
(21.04.23)
Konuşmazdim ve temelli olarak hayatımdan çıkarırdım, kullanabileceğim en yumuşak ifadeler bunlar.
0
sanguine
(21.04.23)
Ülkede kaç kişinin ailesinde AKPli yok ki? Yani her AKPli ile muhabbeti kessek ülkenin önemli bir kısmı selam verecek aile büyüğü bulamaz. Siyaset muhabbetine girmeyin kısmet/inşallah/maşallah üçlemesiyle geçiştirip gidin bence.
0
salihdt
(21.04.23)
bu insanlarin sonu yapayalniz kalmak. arama, sorma
0
ala09
(21.04.23)
Onlar da öyle, yapacak bir şey yok.
Yılda bir he diyip geçeceksin.
0
neymis
(21.04.23)
Konuşurum tabii ki. Ama Halamla siyaset konuşmam. Hata sizde o ne kadar oraya getirse de bi çalımla çıkmalıydınız.
0
naksidil
(21.04.23)
Konuşmazdım. Sadece sinir bozuyorlar şuan sizin yaşadığınız gibi.
0
meraklitursucu
(21.04.23)
yilda bir kez konusmaya devam..
0
cooperr
(21.04.23)
Duyurunuzun içeriğini okurken, anne baba tarafı akrabalarımda tek bir AKP'li olmadığını fark etmek mutlu etti. Bu durum hayatımdaki en büyük övünç kaynaklarım arasında liste başı falan olur sanırım.

Neyse. Sorunuzun cevabına gelirsek de, dolaylı dolaysız hangi yolla olursa olsun bana bir şekilde "vatan haini" diyebilen birinin yüzüne bir daha bakmam, sesini de duymam.
0
jonas
(21.04.23)
Halam bana "onlar Alevi vatan haini onlara oy veren de vatan hainidir" dese üzülürdüm, demek ki halamın demansı Alevi olduğumuzu unutacak kadar ilerledi derdim gkfkfk. Neyse şaka bi yana zorunlu haller dışında çok görüşmezdim herhalde.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(21.04.23)
akrabayla ve arkadaşlarla asla siyaset konuşmayın.

akrabayla ve arkadaşlarla asla ticaret yapmayın.
0
alperz
(21.04.23)
Halanın numarasını yazsana kanka bişiy dicem :))

asla aramam hatta engellerim.
0
karayel
(21.04.23)
ben olsam gorusmeyi keserdim. eger israr olursa bir sekilde, ben seni gecen bayramda aradim ama sen bana vatan haini deyip hakaret ettin derdim.
0
Sour
(22.04.23)

Gpt-4 de nasıl hesap alabiliyoruz?

sonhakan
Ücret aylık ne kadar?
Ücret aylık ne kadar?
0
sonhakan
(21.04.23)
(1)

abd giris, asi sertifikasi

kasik yok ulan
abd'ye giriste asi sertifikasi gostermek gerekiyor. ben ilki 2021'de ve en son ocak 2022'de biontech olmustum. abd'nin istedigi asi sertifikalari icin herhangi bir tarih sinirlamasi var mi?
abd'ye giriste asi sertifikasi gostermek gerekiyor.

ben ilki 2021'de ve en son ocak 2022'de biontech olmustum. abd'nin istedigi asi sertifikalari icin herhangi bir tarih sinirlamasi var mi?
0
kasik yok ulan
(21.04.23)
asi karti gosterilmesi kalkti.
0
oscar
(22.04.23)
(4)

Bisiklet Üretim Yılı

kendi helvasını kavuran zombi
Derdimi sevebilir miyiz, gaza gelip bir bisikletçiden bisiklet aldım ama o heyecanla üretim yılı falan sormadım. 2021 galiba. Nette hep 2022 fiyatı var, az çok aynı fiyata aldım. Kazıklandım mı? teşekkürler
Derdimi sevebilir miyiz, gaza gelip bir bisikletçiden bisiklet aldım ama o heyecanla üretim yılı falan sormadım. 2021 galiba. Nette hep 2022 fiyatı var, az çok aynı fiyata aldım. Kazıklandım mı? teşekkürler
0
kendi helvasını kavuran zombi
(21.04.23)
kazıklanmadın güle güle kullan

modelin ismini yaz da merak ettim
0
freebird5406_2
(21.04.23)
Teşekkürler, Dahon Hit D6
0
🌸kendi helvasını kavuran zombi
(21.04.23)
Daha yenisi, eskisinden kalitelidir diye bir şey yok. Temiz sorunsuz ise çok düşünmeyin.
0
diyecevaplandı
(21.04.23)
2022 veya 2023 modellerinden aynı yada pahalıya aldıysan evet kazıklanmışsındır.
donanımını karşılaştırmak lazım. yeni serilerinde fiyat kırmak için daha düşük donanım koymuş olabilirler. o zaman karlı olabilirsin.
0
astronom bey
(21.04.23)
(1)

kusbasi eti unlamak

arkadakiadam
merhaba, kusbasi et kavrulmadan once neden unlanir? mesela su tarifteki gibi: https://www.bbcgoodfood.com/recipes/beef-goulash#commentsFeed
merhaba, kusbasi et kavrulmadan once neden unlanir? mesela su tarifteki gibi: www.bbcgoodfood.com
0
arkadakiadam
(21.04.23)
yemeğin suyu biraz kıvamlı olsun istersen çok az un eklersin, unu sonradan da ekleyebilirsin fakat çiğ un tadı alırsın, bu yüzden unu etle birlikte biraz kavurmuş ki un kıvam verirken tadı da çiğ kalmasın lezzet versin
0
freebird5406_2
(21.04.23)
(1)

ankara üniversitesi'nde vizesine girilmeyen dersin finaline

mark greg sputnik
girilebiliyor mu lisans için? yönetmeliğe baktım ki farklı sebeplerle zaten aşinayım kendisine maalesef ama bununla ilgili net bir şey göremedim açıkçası. bizim okulda vize yüzde 30, final 80 öneme sahip. evet yüzde 110. yani gereken notu finalde alamasan bütte alırsın o yüzden şansımı denemek istiy
girilebiliyor mu lisans için? yönetmeliğe baktım ki farklı sebeplerle zaten aşinayım kendisine maalesef ama bununla ilgili net bir şey göremedim açıkçası.

bizim okulda vize yüzde 30, final 80 öneme sahip. evet yüzde 110. yani gereken notu finalde alamasan bütte alırsın o yüzden şansımı denemek istiyorum. öyle bi şansım yoksa hiç zorlamayayım djfd
0
mark greg sputnik
(21.04.23)
bundan 10 yıl önce girmiştim. vizeye girmezsen vize= 0 yani mantıken finale girmeye bir engel yok.finalden 100 alsan puan 80 yapar, geçersin. ama bunlar hep kağıt üstünde ve gerçeği yansıtmayan pembe hayaller.
0
AWD
(22.04.23)
(7)

bayram

hknty
bayramda bayramlaşmaya gelen çocuklara para vereyim diyorum ne kadar verilir? 3-5 lira bozuluk mu kağıt para mı?iyi bayramlar bu arada.
bayramda bayramlaşmaya gelen çocuklara para vereyim diyorum ne kadar verilir? 3-5 lira bozuluk mu kağıt para mı?

iyi bayramlar bu arada.
0
hknty
(21.04.23)
en kotu dondurma olmus 10 lira hocam, para verecekseniz minimum 10 liradan baslamak lazim.

iyi bayramlar herkese.
0
duyulmasi gerektigi kadar
(21.04.23)
Üstteki arkadaşın dediği gibi, dün bakkaldan bi Magnum dondurma aldım 25 lira olmuş. En az 50 ateşle bence
0
vedatchilipeppers
(21.04.23)
yok ya kapıya gelen çocuklar için. hepsine 50 veremem :D yakınlar değil. zaten gün içinde birçok evden para toplayan, kapı kapı dolaşan çocuklar için.
0
🌸hknty
(21.04.23)
Daha çok çocuğun sevinmesi için 20 TL yeterli .
0
diyecevaplandı
(21.04.23)
1 liraya da gayet seviniyorlar piyasayı yükseltmeye gerek yok :)

Daha çok çocuk sevinmesi +1

Kapıya gelenleri kastettim, akraba- arkadaş çocuklar ayrı tabi
0
epitaf
(21.04.23)
Bence de 10'dan açılmalı kapı. 10 asgari yeterlilik düzeyi bence. 20 de olur ama her kapı çalana 50 vermek gereksiz bence.
0
nawar
(21.04.23)
10 asgari, çocuk sayısı çoksa

20 ideal optimum çocuk sayısı

Fazlası sizin cömertliginize ve çocukların ihtiyaç durumuna kalmış
0
sanguine
(21.04.23)
(4)

Aile sorunları

kararsızataletfilozofu
Babam 80yaşına neredeyse geldi ama hiç öyle göstermiyor.Sürekli en iyisini ben bilirim siz hiç bir şeyden anlamazsınız havasında,Yalanlar söylüyor, çamur atıyor durup dururken.Kavga ettiğimiz konularda bile bile aynı şeyleri savunup yalan söyleyip sinirlendiriyor.Her şey onun istediği gibi olsun yan
Babam 80yaşına neredeyse geldi ama hiç öyle göstermiyor.
Sürekli en iyisini ben bilirim siz hiç bir şeyden anlamazsınız havasında,
Yalanlar söylüyor, çamur atıyor durup dururken.
Kavga ettiğimiz konularda bile bile aynı şeyleri savunup yalan söyleyip sinirlendiriyor.
Her şey onun istediği gibi olsun yanından ayrılmayım, ev hiç toplanmasın istiyor.

Atandığım için geldim 4günde bunları yaşadım.
Ayrıca hayat durağan akıyor genel olarak il de yapacak bir şey yok sıkılıyorum.
2-3ay sonra yeni atamalar geldiğinde yakın hiçbiryeri yazmayıp en uzak yerleri yazayım diyorum.

Bir iç dökme duyurusu oldu,
Onlar emek verdi bende onlara daha çok yardımcı olmak isterdim ama anlaşamıyoruz.
Uzak yerde olunca herkes kendi başının çaresine bakacak.

Sizinde böyle sorunlarınız oldu mu , çözebildiniz mi ?
0
kararsızataletfilozofu
(21.04.23)
Oldu, çözemedim. Benim de babam böyle bir tip. En iyisi uzak kalmak.
0
Kahvedesu
(21.04.23)
Genelde insanlar yaşlandıkça daha muhafazakar, daha sabit fikirli, daha sinirli olma eğilimindeler zaten şahsi kanaatimce. Çözülebilecek bir şey olduğunu sanmıyorum açıkçası. Üstte de belirtildiği gibi en iyisi iletişimi minimumda tutmak.
0
salihdt
(21.04.23)
Yaşlı olmanın gereği zaten bu, siz de yaşlanınca muhtemelen aynısı olacak.

Kırmamaya çalışarak idare etmek, görmezden gelip kabullenmek, tmm öyle olsun diye geçmek gibi yöntemlerle idare etmek gerekiyor. Zaten bu nedenle zor yaşlılara tahammül edebilmek, kutsal dinler ve ahlaki normlar bu nedenle iyi insan olmanın gereği olarak sayar iyi davranabilmeyi.
0
epitaf
(21.04.23)
Evet aynı evde zor oluyor, ben evden ayrılmadan önce bir şekilde sözümü geçiriyordum. Güzellikse güzellik, emrivakiyse emrivaki. Açıkça da söylüyordum, bundan sonra kontrol bende her şey sırayla, yapacak bir şey yok oturun keyfinize bakın diye. Bizimkilerin yaşı henüz o kadar bile yok.

Aslında böyle değildim ama bu ani karakter değişimini yaşadım çünkü hiçbir zaman kendi hayatımı kuramayacağımı düşündüğüm kötü bir dönemden geçiyordum. Orada kalacaksam o şekilde yaşanmazdı. Öyle hissetmesem uğraşır mıydım bilmiyorum. Başta çatışmalar oldu, ama arada sırada sen burdayken iyiydi falan diyorlar şimdilerde :D

Yani demem o ki çoğu aileyle müzakere edilmez, bir şeyin nasıl olmasını istiyorsanız öyle yapacaksınız.
0
akhenaten
(21.04.23)
(1)

Bu resmin ressami ve ya adını rica ediyorum. Hepinize sevgiler

kimilolo
https://www.hizliresim.com/i0mrjbo
0
kimilolo
(21.04.23)
artsandculture.google.com

Francesco Paolo Michetti
0
twelfth
(21.04.23)
(5)

Ev yemekleri satmak para kazandırır mı?

sassot
Evde yemek yapıp Trendyol, getir, Yemeksepeti üzerinden satalım diyoruz. prosedür, belgeler, izinler falan kenara bırakırsak para kazandırır mı?dükkan açmak yerine ev için belgeleri alıp, 4-5 farklı çeşit yemekle başlayalım diyoruz. zaten lezzetli olunca siparişler de gelir. bulunduğumuz bölge orta
Evde yemek yapıp Trendyol, getir, Yemeksepeti üzerinden satalım diyoruz. prosedür, belgeler, izinler falan kenara bırakırsak para kazandırır mı?

dükkan açmak yerine ev için belgeleri alıp, 4-5 farklı çeşit yemekle başlayalım diyoruz. zaten lezzetli olunca siparişler de gelir. bulunduğumuz bölge orta gelirlilerin olduğu bir yer. baya bir restoran var, sirkülasyon çok fazla ama doğru düzgün ve lezzetli ev yemekleri yapan bir yer yok. öyle bir açık var yani. fiyatı da çok önemsemezler lezzetli olsun ve bu lezzet sürekli devam etsin bu bölge için yeter.

sarma, dolma, içli köfte, tavuk sote, pilav gibi yemeklerle başlayıp talebe göre çoğaltmayı düşünüyoruz.
0
sassot
(21.04.23)
kenara bıraktığınız dilimler epey masraflı ilk onları hesaplayın. bahsettiğiniz sıcak yemekler için açılışı stopajı kdv'si ne varsa ödemeniz gerekli. aylık ortalama min 5-6 bin tl. sıfır satış için konuştum. satış oldukça katlanır.
0
bisorumvargaliba
(21.04.23)
Yapmak istediğiniz şey "dark kitchen". Bunu yapanlar aslında bi binaya endüstriyel mutfak kurup oradan yemek çıkarıyorlar ve sadece siparişle çalışıyorlar ama tabi ki bunu endüstriyel mutfak kurmadan da yapmayı deneyebilirsiniz.

Burada sorun, profesyonel olmadığınız için ve mutfağınız da endüstriyel olmadığı için üretebileceğiniz ürünlerin miktarının az olacak olması ve günden güne farklılık gösterebilecek olması. Bunları aşabilirseniz pekala para kazanabilirsiz pek çok dark kitchen'ın yaptığı gibi.
0
bk
(21.04.23)
müşteri kitlesi önemli
dışardan genelde döner, kebap söylemeye alışkınız
0
bir soru sorcam
(21.04.23)
İnstagram üzerinden şehrinizde direkt müşteriden sipariş ile satış yapmak daha avantajlı. Komisyon ödeme yok. Yaptığınız ürünün elinizde patlaması gibi bi durum da yok. Bu şekilde evden butik yemek ya da gün mezeleri yapan çok kişi var. Lezzetli yaparsanız zaten kulaktan kulağa ününüz yayılır.
0
naksidil
(21.04.23)
Les gibi yemegi fahis fiyata satanlar bile batmiyorsa iyi para var demek ki bu islerde. Bence mantikli.
0
floydian
(21.04.23)
(7)

Sakal için tıraş makinesi

Weeze3r
Selamlar, philips kullanıyordum ve 5. Senesinde arızalandı. Yeni bir tıraş makinesi alacağım aynı ürün 1500 tl olmuş açıkçası fiyat yüksek geldi. Tavsiye edebileceğiniz alternatifler nelerdir? Sakal yolma gibi şeyler yapmayan makineleri tercih edeceğim sakallarım sert.Burun, yanak üstü aparatlarını
Selamlar, philips kullanıyordum ve 5. Senesinde arızalandı. Yeni bir tıraş makinesi alacağım aynı ürün 1500 tl olmuş açıkçası fiyat yüksek geldi. Tavsiye edebileceğiniz alternatifler nelerdir? Sakal yolma gibi şeyler yapmayan makineleri tercih edeceğim sakallarım sert.
Burun, yanak üstü aparatlarını da kullanıyorum.
0
Weeze3r
(21.04.23)
www.hepsiburada.com

şunu kullanıyorum çok memnunum. sinekkaydı yapıyor. ben aldığımda 400 liraydı tabi. geçen sene Şubat'ta almışım.

boğaz bölgesini keserken uğraştırıyor biraz. birde şarjı 45 dk gidiyor sadece ama her gün traş olursan 2 günde 1 gece şarja takarsın sabah hazır olur


bu paraya bu kadar kusur olsun. bu bozulursa yine aynısını alırım memnunum baya.
0
sassot
(21.04.23)
arkadaşın dediğini düşünürsen daha ucuza var:
www.akakce.com
macera severim dersen:
www.akakce.com
böyle bir şey var.
0
late viper
(21.04.23)
Sanırım tam yazmamışım, sinek kaydı değil de kirli sakal şeklinde çoklu makinelerden kullanıyorum şu an.
0
🌸Weeze3r
(21.04.23)
Bende de Philips in bir modeli var. 10 yılı devirdi. Bir ara arızalanmıştı. İçimde lehimi kopmuş. Taş gibi çalışıyor hala. 5 yılda bozulacak makine değil bence.

Tamiri mümkün değilse F/p olarak powertec öneririm. Berberler kullanıyor genelde.
0
mekaniker
(21.04.23)
1500 liraya şunu almıştım (ki normal fiyat bence şu an) indirime girmiş.
Memnunum bundan epey.

www.amazon.com.tr
0
hedep
(21.04.23)
www.a101.com.tr

hiç abartmıyorum bu makina mükemmel traş yapıyor
3 senedir mevcut
0
bir soru sorcam
(21.04.23)
komando kani var bende
(21.04.23)
(2)

İşletmeler için express kargo ile.othalat süreci nasıl işliyor?

havadakarada
Standart nakliye ile gelince gümrükten geçiyor, inceleme yapılıyor. Belgeler isteniyor. Gümrükçü var vs.Express kargo ile alınca nasil bu işlemler gerçekleşiyor da direkt ürün kapına kadar geliyor? Express kargo sadece son kullanıcı için bir hizmet değil mi?
Standart nakliye ile gelince gümrükten geçiyor, inceleme yapılıyor. Belgeler isteniyor. Gümrükçü var vs.

Express kargo ile alınca nasil bu işlemler gerçekleşiyor da direkt ürün kapına kadar geliyor? Express kargo sadece son kullanıcı için bir hizmet değil mi?
0
havadakarada
(21.04.23)
Şöyle bişey var. Mikro ihracat. Bunun tersi durum muhtemelen. Mikro ihracat yapıyoruz ve ürünler uçakla direkt gidiyor.
0
naksidil
(21.04.23)
Ithalatta oyle bir dunya yok. seve seve bir gumrukcuyle calisman gerek.(22 euro limitini asmiyorsa)

Ha tabii sen 20 usd fatura kestireyim dersin veya bedelsizdir falan gibi faturayla getirirsin ama kabul olmazsa yine masrafli olur
0
floydian
(21.04.23)
(3)

nişantaşı, osmanbey civarı remote çalışılacak mekanlar

aweamadeus
merhaba, evden çalışıyorum ama odaklanma problemi yaşadığım için çevremde insanların da çalıştığı bir cafe, co-working space gibi bir alan lazım bana bütün gün bulunabileceğim. müzik olmasa ya da çok kısık olsa iyi olur.denediğim yerler: nişantaşı lotus workinton (şu ana kadarki favorim ancak fiyat
merhaba, evden çalışıyorum ama odaklanma problemi yaşadığım için çevremde insanların da çalıştığı bir cafe, co-working space gibi bir alan lazım bana bütün gün bulunabileceğim. müzik olmasa ya da çok kısık olsa iyi olur.

denediğim yerler:

nişantaşı lotus workinton (şu ana kadarki favorim ancak fiyat açısından daha hesaplı olacak bir yer arıyorum)
komunall (sevemedim burayı)
rumeli caddesi tchibo üst kat (genelde boş ama hep aynı 3-4 şarkıyı çalıyorlar gün sonunda delirmiş oluyorum)

çok kalabalık olmayan starbucks, cafe nero vs. de olur, daha butik bir cafe de olur, co-working de olur. yeter ki nişantaşı civarında olsun.

çok teşekkür ederim!
0
aweamadeus
(21.04.23)
Bomonti moc. İçinde çalışma alanı var.
0
ruhen hastayim ben
(21.04.23)
Cihangir’den kafeler?
0
damba
(21.04.23)
Bomonti moc +1
Osmanbey Metro durağının yanındaki moc'un ikinci katı da uygun hatta ayrı bir bölmesi de var, daha merkezi konum.

Ramada'nın karşısındaki nero'nun ikinci katı home office'çilerle dolu, iyi bi seçenek.

Cup of joy açık hava istersen o civardaki en iyi seçenek, masalar çok büyük değil ama bahçesi keyifli.
0
Bruce
(21.04.23)
(1)

Tv için soundbar önerisi

Improbable
Öncelikle iyi bayramlar.. Anne babanın kullandığı hi-level marka tv’nin boğuk gelen sesini normalleştirme arayışındayım. Bunun için çok da pahalı olmayan orta halli bir soundbar işi çözer diye düşündüm ama hangisi? Not: Tv’de bi sorun yok sesin doğal hali boğuk gibi anlaşılmıyor sanki. HDMI ve kulak
Öncelikle iyi bayramlar..
Anne babanın kullandığı hi-level marka tv’nin boğuk gelen sesini normalleştirme arayışındayım. Bunun için çok da pahalı olmayan orta halli bir soundbar işi çözer diye düşündüm ama hangisi?
Not: Tv’de bi sorun yok sesin doğal hali boğuk gibi anlaşılmıyor sanki. HDMI ve kulaklık girişi mevcut.
Tüm önerilere açığım.
0
Improbable
(20.04.23)
Ses ayarlarını kontrol ettiniz mi, bass, tiz gibi ayarlar değişmiş olabilir.

Onun dışında ucuz bir şey alırsanız işinizi görür.
Jbl almıştım, apartman dairesi olduğu için çok fazla açamıyorum sesini.
0
neymis
(21.04.23)
(5)

sultanahmet, galata civarı gidilecek restoran ve tatlıcılar

avatar is back
2 ingiliz 2 çinli arkadaşım için öneri vermek istiyorum da fantastik şeyler aradım ama pek bilemedim. herkesin gittiği bildiği popüler yerlerde olur. aslında üsküdarda bir kaç çikolatacı önerecektim de yarın bayram kapalıdır diye vazgeçtim
2 ingiliz 2 çinli arkadaşım için öneri vermek istiyorum da fantastik şeyler aradım ama pek bilemedim. herkesin gittiği bildiği popüler yerlerde olur.

aslında üsküdarda bir kaç çikolatacı önerecektim de yarın bayram kapalıdır diye vazgeçtim
0
avatar is back
(20.04.23)
barnathan ve hafiz mustafa benim tercihletim ama bayramda gidilmez barnathan zaten rezervasyon istiyor
0
ala09
(20.04.23)
eminönü pandeli
beyoğlu nicole
cağaloğlu lokanta 1741
0
deartheodosia
(21.04.23)
karaköy’deki namlı güzel ama aşırı aşırı kalabalık ve sıra oluyordu, tavsiye etmem (ayrıca o kısım yıkılmadı mı, nereye taşındı?). galataport’un yakınlarında karaköy güllüoğlu var, onlar da taşındılar. kahvaltı için seçenek olabilir, sonrasında galataport’ta kahve vesaire.
0
deartheodosia
(21.04.23)
Hafız Mustafa profiterol çok iyi.
0
dissendium
(21.04.23)
Sirkeci tarafında Olden 1772 var, güzel bi mimari + tarihi ambiyans. Yabancı arkadaşlarla gitmelik bence.
0
vedatchilipeppers
(21.04.23)
(4)

Bulgaristan Doğumlu büyük büyük nine?

twelfth
Annemin büyükbabasının, anneannesi Bulgaristan doğumlu imiş. E-devlet kayıtlarında da çıkıyor. 1849 doğumlu imiş. Ben ya da annem bu vesile ile Bulgaristan vatandalığına başvurabiliyor muyuz? Bu konularla ilgili bilgisi olan var mıdır?
Annemin büyükbabasının, anneannesi Bulgaristan doğumlu imiş. E-devlet kayıtlarında da çıkıyor. 1849 doğumlu imiş. Ben ya da annem bu vesile ile Bulgaristan vatandalığına başvurabiliyor muyuz? Bu konularla ilgili bilgisi olan var mıdır?
0
twelfth
(20.04.23)
Hocam annenin büyükbabasının anneannesi zamanında daha kıtalar bile birbirinden ayrılmamıştır o kadar geriye dönük işlem olmaz en sondaki anneannenin çocuğu ve torunu alır vatandaşlığı senin anneye ve sana gelmez.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(20.04.23)
bildiğim kadarıyla nineden devam eden bir vatandaşlık olması gerekiyor size ulaşması için. yani üst soylarınız vatandaş olacak ki siz de başvurabilesiniz. dolayısıyla başvurabileceğinizi düşünmüyorum.
0
deartheodosia
(21.04.23)
Benim dedem, ananem, dayım falan yunanistan vatandaşlığındaydı benim bile yok hocam. O işler öyle olmuyor. Eskiden zorlayınca oluyordu ama şu durumda hayır.
0
ruhen hastayim ben
(21.04.23)
size net bir bilgi vereyim. ikinci dünya savaşı öncesi nüfus kayıtları yok veya çok az. bu yüzden 1945 öncesine bakmıyorlar bile.

hadi torpil, rüşvet falan kayıt çıktı diyelim anneanneniz bulgaristan vatandaşı ise ancak olabilirdi. o bulgaristan vatandaşıydı ve vefat etti diyelim, anneniz sağ ise gider başvurur, vatandaşlığa kabul edilir sonra siz başvurabilirseniz. ama anneniz allah göstermesin vefat etti diyelim zincir kırılıyor, siz vatandaş olamıyorsunuz.
0
delidir yakalayin
(21.04.23)
(3)

çalışma sandalyesi önerisi

dr doofenshmirtz
günde 10-12 saat üzerinde zaman geçirilecek. mümkünse deneyip almak istiyorum bu yüzden mağaza ismiyle önerebileceğiniz(koctas ikea adore vs.), ben uzun süre deneyimledim cok memnunum dediğiniz bir ürün? ortalama boy ve kilodayım, cok dar bir şey olmadıkça rahat ederim ama yayılmak da isterim ara sı
günde 10-12 saat üzerinde zaman geçirilecek. mümkünse deneyip almak istiyorum bu yüzden mağaza ismiyle önerebileceğiniz(koctas ikea adore vs.), ben uzun süre deneyimledim cok memnunum dediğiniz bir ürün? ortalama boy ve kilodayım, cok dar bir şey olmadıkça rahat ederim ama yayılmak da isterim ara sıra. bütce maks. 3.5-4.
0
dr doofenshmirtz
(20.04.23)
ikeada bakabilirsiniz
www.ikea.com.tr
www.ikea.com.tr
0
azeroth
(21.04.23)
Ikea Markus var bende, gayet ortalama bi şey. Ama bu bütçeye göre fena sayılmaz yine. Eğer temiz bulabiliyosan Nurus Me Too alabilirsin ikinci el.
0
vedatchilipeppers
(21.04.23)
Markus rahat. Ben şahsen alefjall kullanıyorum ve çok memnunum ama o deri olduğu için biraz pahalı.
IKEA'da her türlü bulunur bir şeyler.
0
chavezding
(21.04.23)
(8)

hangi marka ayakkabı giyiyorsunuz ve nereden alıyorsunuz?

baldan kaymak
sb.not: erkek/kız diye belirtirseniz sevineceğim :)
sb.

not: erkek/kız diye belirtirseniz sevineceğim :)
0
baldan kaymak
(20.04.23)
Ayakkabı için her markaya bakıyorum açıkcası. Spor olmayan şeyler tercihim.

Mio gusto
Elle

Bu ikisine düzenli bakarım. Orijinal, şık şeyler bulabiliyorum.
0
ruhen hastayim ben
(20.04.23)
her yerden aliyorum. spor, guyim magazasi veya internet. aktif kullandiklarim converse, adidas, reebok, puma, nike, skechers spor ayakkabi. mangodan bot almistim gecen onu da 1 ay kadar giydim. simdi massimo duttiden babet almayi dusunuyorum. spor ayakkabi degilse giyim magazalarina bakiyorum genelde
0
ala09
(20.04.23)
basic white bitch gibi olacak ama en sık giydiklerim new balance, adidas, veja, converse, golden goose.

internetten alıyorum, fark etmiyor. istediğim model/no nerede varsa ve en iyi fiyat nerede listelendiyse.
çok araştırıp titizlenmiyorum, rahat olsun yeterli.

en son meduse sandalet aldım bi anne çocuk mağazasından, yaz aylarında oğlumla takım giymeyi planlıyorum.

K.
0
deartheodosia
(21.04.23)
Sadece nike air force.
0
OrangeYellow
(21.04.23)
Genelde spor ayakkabi giyiyorum ama mevsime gore eklemeler oluyor tabii;
Spor: adidas, vans, nike
Bot: cat
Yazin terlik: birkenstock / bez ayakkabi: lacoste
0
mor oje
(21.04.23)
Lumberjack
Erkek
Flo’dan alıyorum

Biraz paraya kıyabilirsem greyder alıcam
0
kararsızataletfilozofu
(21.04.23)
gunluk/spor tarzi: ecco
Spor: asics- gel kayano
Bot/cizme: gabor
Sandalet: birkenstock
kokos/topuklu: Divarese / Tommy Hilfiger
outdoor: cok asiri eski ama hala yeni gibi olan Timberlandlerim var. Yenisini alacak olsam sanirim Lowe/Sorell/Merrel/Salomon ya da Decatlon'a bakarim :)

kadin
0
65 derece
(21.04.23)
spor olarak nike air max 2090 ve air huarache
bot olarak timberland
outdoor ayakkabı da timberland
klasik ayakkabı olarak da derimoddan alıyorum
0
roket adam
(22.04.23)
(5)

bedava doğalgazda sıcak suyla peteği nasıl ayırt edecekler

metematik
tek saat varken
tek saat varken
0
metematik
(20.04.23)
tv kanallarında 25 m3 diye alt yazı geçiyorlardı zaten. bence reis söylemeyi unuttu bunu. hatta sözlükte bile başlığı açılmıştı bugün.
0
etna
(21.04.23)
25 m3’e kadar bedava üstü faturalandırılacak.
0
naksidil
(21.04.23)
Orda söylenmek istenen sanırım aylık sıcak su ve ocak kullanımından kaynaklı harcamanın ücretsiz verilen miktarla ortalama denk düştüğünü vurgulamak.

Yoksa ocağı hiç söndürmesen bile bedava gibi bir şey değil.
0
akhenaten
(21.04.23)
25m3 sınırı var. reisiniz söylemeyi unutmadı söylememeyi tercih etti.
0
scudman1
(21.04.23)
Alt ve yan yazılarda sık sık yazıldı, aylık 25 m3 ücretsiz olacak diye. O da ortalama bir ailenin yaz mevsimi doğalgaz ihtiyacı, yani ısıtma olmadan aşağı yukarı harcanan bu rakam hakikaten de.
0
John Bloor
(24.04.23)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.