Giriş
(7)

sinüzit belası

hlt85
arkadaş bu sinüzit beni öldürücek...evde yatıorum ama ole bole deıl kafam dolu, burnum tıkalı..bunun yuzunden burun spreyı kullandım burnumun ıcını yara yaptı, burnumu bıle sılemıorum...warmı rahatlatıcak bısey...tavsıye fln??gozunuzu seveyım yardım edın:(
arkadaş bu sinüzit beni öldürücek...evde yatıorum ama ole bole deıl kafam dolu, burnum tıkalı..bunun yuzunden burun spreyı kullandım burnumun ıcını yara yaptı, burnumu bıle sılemıorum...warmı rahatlatıcak bısey...tavsıye fln??gozunuzu seveyım yardım edın:(
0
hlt85
(29.01.12)
tencereye su koy içine biraz nane limon kaynat güzelce fokurdayınca buharına kafanı tut güzelcede bir havlu ört. sonra suyunu da afiyetle iç.

süper etkili über etkili denilemez ama rahatlatıyor.
0
cecilia
(29.01.12)
sprey yine de kullanırım diyosan otrivine, yok abi doğal yollar diyosan tuz+karbonat+su sümkürmeden burnuna çek.
0
Dalek
(29.01.12)
otrivine +1
0
fotrsapka
(29.01.12)
spreyler çok basınçlı olduğu için problemli olabiliyor. onlar yerine bol hacimli az basınçlı burun yıkama şeyleri var. biri neti-pot denen çaydanlığımsı bir şey, burnun bir deliğinden akıtıyorsunuz tuzlu suyu, diğerinden çıkıyor. ben sinus rinse diye bir şey kullanıyorum bir plastik şişe var, sıkınca netipot gibi bir delikten giriyor diğerinden çıkıyor yine. mekanizması falan çok basit ama yıllardır ağrıdan kafamı duvarlara vurma noktasına defalarca gelmişken büyük oranda çözdü diyebilirim.
0
galadnikov
(29.01.12)
otrivine'i 3 günden fazla kullanma ama. burunda bağımlılık yapıyormuş o yüzden uzun süreli kullanım için uygun olmadığını söyler doktorlar. bir de sinüzit belasını çocukluğumdan beri çektiğim için bilirim, doktora gitmeden, antibiyotik kullanmadan öyle spreyle falan geçmez. ameliyat bile oldum hala devam hala devam...
0
letheavendangered
(29.01.12)
Bende de vardi. 8 sene önce ameliyat oldum kurtuldum. Hicbir ilac gecirmiyor bu illeti. Ameliyat olmazsan ölünceye kadar bas agrisi cekersin.
suan icin hic ilac falan kullanma.Burnunun ici yara olmus cünkü. Ilik tuzlu su cek burnuna. Sonra krem sür yat.Gecmis olsun.
0
boops
(29.01.12)
aynı bela bende de var. tıbbi bir yöntem değil ama benim çok ağrı olduğunda uyguladığım yöntem var, her zaman işe yaramıyor ama istersen bir dene:

eczaneden Vicks buharlaşan merhem al (Vicks vapour rub gibi bişeydi ismi), iki-üç litre su kaynat, bunu tencere-leğen vb. doldur, Vicks'ten biraz (kutunun üçtebiri, yarısı..) bu suya suya at ve bir havlu ile kafanı da kapatarak beş-on dakika bu buharı çek. Aynı şeyi papatya ile de yapabilirsin.

(Buhar çok sıcak olacağı için yüzünü yakmamaya dikkat et, dayanamazsan erken bitir ya da mola ver)
(Bunun burundaki yaralara da faydası oluyor)
0
cakir
(30.01.12)
(5)

Panpalar bakın bi

joelskellington
Hasta gibiyim, soğuk algınlığı başlangıcı, vücut kırık, boğaz ağrılı, burun akıyor falan. Şimdi ben sipor salonuna gitsem kardiyo yapsam vücudu yok yere yormuş hastalığa davetiye çıkarmış mı olurum yoksa bilakis daha mı iyi gelir?
Hasta gibiyim, soğuk algınlığı başlangıcı, vücut kırık, boğaz ağrılı, burun akıyor falan. Şimdi ben sipor salonuna gitsem kardiyo yapsam vücudu yok yere yormuş hastalığa davetiye çıkarmış mı olurum yoksa bilakis daha mı iyi gelir?
0
joelskellington
(29.01.12)
valla yakın zamanda bu durum içerisindeydim dinlendim de geçti.ilacı yutup yatıcan dayı
0
Wolfware
(29.01.12)
nane limon içipte gidersen bişey olmaz ama dinlenmekte fayda var =)
0
ozdemirac7
(29.01.12)
Spor salonu degil de eger halim varsa evde biraz hareket edip, terleyip sicak dusa giriyorum. biraz aciliyorum oyle. belki psikolojiktir bende ki ama yattikca daha kotu oluyorum.
0
dahinnotha
(29.01.12)
hiç yorma bence kendini, risk almaya değmez. arkadaşın dediği gibi ilaç içip dinlen. hasta olursan en az 1 hafta yatman gerekecek
0
emrhn
(29.01.12)
gerek yok panpa. hic bosuna kendini yorma. dinlen bol bol.
0
me23
(29.01.12)
(5)

bu şeyin adı ne? psikolog ya da saykatristler bir bakıverin..

insomniac 299
uzun uzun yıllardır aşağıdaki gibi acaip takıntılarım var. en öne çıkanı ses yükseltip alçaltma şeysi, ses ayarı butonuna tıklamışsam mesela o orda kalmıyo öyle, dakikalarca yükseltip alçaltıyorum sesi, kulaklarımda bir tatminsizlik oluyor gibi adeta. tv kumandası varsa elimde kanal gezmekten çok se
uzun uzun yıllardır aşağıdaki gibi acaip takıntılarım var.

en öne çıkanı ses yükseltip alçaltma şeysi, ses ayarı butonuna tıklamışsam mesela o orda kalmıyo öyle, dakikalarca yükseltip alçaltıyorum sesi, kulaklarımda bir tatminsizlik oluyor gibi adeta. tv kumandası varsa elimde kanal gezmekten çok ses seviyesini değiştirmekle uğraşıyorum, hatta yoruluyorum. sesin seviyesinde değil sorun, sanırım başka bir şey, işte ne olduğunu bilmiyorum.

bir başkası da şu ki eşofman ya da polarımın fermuarını kapatıyorsam da aynı şekilde bişiler oluyo, yine kulaklarımda acaip bi tatminsizlik, kulak değil aslında tam, ne kadar anlatmaya çalışsam da olmayacak, yani sürekli fermuarı bi aşağı bi yukarı azar azar çekiştirme isteği, fermuar en ideal yerde kalsa da bir şeyler tamam olana kadar onu çekiştiriyorum, yavaş yavaş, sabaha kadar bıkmadan yapabilirim yani bunu.

sonrakisi, masada duran şeyler, laptopum mesela, güzelce kavrayıp sürekli sağa sola, ileri geri iteliyorum, bu da bazen dakiklarca sürüyor, zorla kendimi durduruyorum. neden yaptığım hakkında hiçbir fikrim yok, pc'min tabanı aşındı bu yüzden.

aslında kulağımın içindeki acaip bir his bunu yapmamı zorluyor gibi fakat bu neyin nesidir, durumumum bir adı var mıdır uzman biri beni aydınlatırsa çok sevineceğim.

edit: scroll çubuklarını söylemeden olmaz, aşağı yukarı, yukarı aşağı. bir de uçlu kalemler var, bunlar gibi çok var.
0
insomniac 299
(29.01.12)
Benim de gözümde var bundan. İnan bana seninkinden kat kat daha garip.
0
McScReaM
(29.01.12)
okb olabilir gibi geldi bana.
detaylı bir görüşme olmadan ne dense boş ama:)
0
psikolog sulugoz
(29.01.12)
teşhis koyacak kadar tıp bilmem ama nörölojik bişey olabilir,

(bkz: House M.d.)
0
Abraxass
(29.01.12)
psikolog vb değilim ama dürtü bozukluğu olabilir mi ki?
0
hiçbirşeyyok
(29.01.12)
okb gibi duruyor. saykıyatrist şart.
0
compadrito
(29.01.12)
(12)

Gözlük Takmak İstemiyorum

geberix
Ya harbiden kendime yakıştıramıyorum gözlük takmayı. Derecesini hiç merak etmedim valla bilmiyorum. Kısacası uzağı görememe özürlüyüm. 6 ayda bir kontrole gidiyorum. İlk başlarda güzel gelmişti ama artık fena sıkıldım. Yok arkadaş gözlük denen şey bana ters. Tipime uymuyor bir kere. Bütün karizmayı
Ya harbiden kendime yakıştıramıyorum gözlük takmayı. Derecesini hiç merak etmedim valla bilmiyorum. Kısacası uzağı görememe özürlüyüm. 6 ayda bir kontrole gidiyorum. İlk başlarda güzel gelmişti ama artık fena sıkıldım. Yok arkadaş gözlük denen şey bana ters. Tipime uymuyor bir kere. Bütün karizmayı yerle bir ediyor. Hadi selvi boylu biri olsam neyse, kısa boylu olunca iyice optik oluyorum lan. Şuan 18 yaşındayım. Nisanda 19 olucam. Lens alayım desem onu takmak daha zor. Lazer ameliyatı olmak istiyorum. Doktor numara ilerlemezse tavsiye ederim falan dediydi. Acaba bu yaşta ameliyat olmamın sakıncası var mı? Eğer olunuyosa hemen yazın yaptırıcam şu ameliyatı. Ne dersiniz dostlar?
0
geberix
(29.01.12)
daha erken lazer için, bikaç yıl lens kullan bence
0
amlakit
(29.01.12)
lense alışabilirsin. zor falan değil. doktor değilim ama iki sene numaranın hiç büyümemesi gerekiyor diye biliyorum ben.
0
mlky lvn
(29.01.12)
lazer ameliyatı için göz numaranın durması lazım bir de okul falan mevzusu dolayısıyla zaten bir kaç sene daha gözlerini yoracaksın onun için doktorlar üniversite bittikten sonra yapalım falan tarzında yaklaşıyor. bence biraz da lensle falan takıl
0
cdiyez
(29.01.12)
Acaba lens alıp dışarda lens evde gözlük mü taksam. Sizce zor olur mu her gün lens takmak?
0
🌸geberix
(29.01.12)
Ya peki bu lensi nasıl alabilirim? Doktorun mu tavsiye etmesi lazım? Tekrar kontrole gittiğimde mi alayım?
0
🌸geberix
(29.01.12)
evet bende evde gözlük dışarıda lens yapıyordum. lens olarak b&l öneririm. bidahaki muayenede lens alacağını belirt doktora ona göre göz eğrilik çapını ölçsün. değişiyor çünkü.

bu arada gelişim tamamen yavaşlayınca yani 23-24 yaşlarında ameliyat olman daha iyi. çünkü olduğun ameliyata rağmen gelişimin devam ettiği için bozuklukta ilerleyebilir. bu arada lazer ameliyatını ticari amaçla önerenler dışındaki doktorlar tavsiye etmezler. ileride katarakt ameliyatı olman gerektiğinde bu mümkün olmayacak çünkü(kornea ikinci kez inceltilirse kör olma riski var). gerçi ozamana teknoloji ilerler ama ICL ameliyatı var. bu daha zararsız. www.dunyagoz.com
0
neysene
(29.01.12)
Aylık lensler var.
0
McScReaM
(29.01.12)
6 yıldır lens kullanıyorum, elleri yıkamak dısında hiç bir zorlugu yok. sakın aylık lens falan kullanmayın, ideali gunduz takıp aksam evde gozluge geçmektir ama üşeniyor insan, bunca yıl usendim problem cıkmadı. denemelerim sonucunda acuvue oasys öneriyorum, night&day de guzelmiş ama pahalı. lens solusyonu olarak bio-true'yu da çaktın mı tamamsın. 2-3 gun alısana kadar, sonra otomatige baglıyor. doktora yeni gittiysen 0.25 dusuk numara lensi direk alabilirsin ama pimpirikliysen git tekrar.
0
amlakit
(29.01.12)
dünyagöz'de ameliyat oldum birkaç yıl evvel. 1,5 yıl sonra tekrarladı. tavsiye etmem. yani en azından dünyagöz'ü.
0
vakumlu
(29.01.12)
valla banada yakışmıyor gözlük.o yüzden evde gözlük kullanıyorum dışarı çıkarkende (bakkala çakkala gitmek hariç) lens takıyorum.yalnız gözümün anasını belledi lens adam gibi kullanmak lazım.benimkisi kurulukdan artık isyan ediyor 3 saat sonunda lens batma yapıyo.temiz kullanırsan böyle dertler olmuyomuş.
0
estalus
(29.01.12)
Hacım bende gözlükten sıkıldığım için lense geçmiştim, inan bana çok daha iyi. İlk 1 hafta küfürler eşliğinde geçiyor, zira takmak için ciddi ciddi 2 saat kadar uğraştığım oldu. Ama sonra herkes gibi bende tam anlamıyla öğrendim ve şimdi 10 sn almıyor takması. O yüzden ben lensi öneririm sana.
0
Harpp
(29.01.12)
@amlakit: neden sakın aylık lens kullanmayalım? Hayır doktor tavsiye ediyor bunları senin niye böyle düşündüğünü merak ettim.
0
McScReaM
(29.01.12)
(3)

depresyona 5 var

yazar oldum mu ben simdi
arkadaşlar durum bu. daha öncede girdiğim için anlayabiliyorum artık. depresyona girmek üzereyim. ne yapacağımı bilmiyorum. daha önce 2 kez psikolog ve antidepresanla atlatmıştım ama şimdi durum daha farklı.hani hep hayal ettiğiniz nokta vardır ve uğraşıp oraya gelince sorun kalmayacağını düşünürsün
arkadaşlar durum bu. daha öncede girdiğim için anlayabiliyorum artık. depresyona girmek üzereyim. ne yapacağımı bilmiyorum. daha önce 2 kez psikolog ve antidepresanla atlatmıştım ama şimdi durum daha farklı.

hani hep hayal ettiğiniz nokta vardır ve uğraşıp oraya gelince sorun kalmayacağını düşünürsünüz ya. o noktaya vardım ve gördüm değişen bir bok yok. aynı bokun laciverti işte. sorun da burda. eskiden umudum vardı ama şimdi o da yok. zaten uğraştım. uğraşınca herşeyin iyiye gideceğine dair inancım yok oldu.
0
yazar oldum mu ben simdi
(28.01.12)
Ne yaparsan yap antidepresanlar son çaren olsun. Ben de sanırım senle aynı durumdayım, ki ben o dediğin noktaya bile tam olarak ilaçlarla varmıştım. Sonra unutkanlık, hayat kalitemin yerlerde gezinmesi, ambition'ın ortadan kalkması gibi ölümcül sonuçlar doğurmaya başlayınca mecburen bıraktım. Şimdi self-hypnosis ile ilgiliyim biraz. belki yardımcı olabilir.
0
reactor4
(28.01.12)
başka bir hedef koysan bu sefer? insan hedefleri için değil de hedeflerine ulaşmak için yaşar bence. mutlu eden de budur, umudu korutan da.
0
cro magnon
(28.01.12)
huzur islamda
0
blackmail
(28.01.12)
(3)

karpal tünel sendromu?dün geceden bu yana baş parmağımın seğirmesi?

Phoebe
sol elimde, özellikle parmak uçlarımda giderek artan uyuşma için doktora gittiğimde, karpal tünel sendromu teşhisi koydular. ilaç, merhem ve bileklikle başladım tedaviye. yaklaşık 2,5 aydır takıyorum bilekliği, yüzük parmağımda ki uyuşukluk tamamen geçmese de bir hayli azaldı, sadece serçe parmağımı
sol elimde, özellikle parmak uçlarımda giderek artan uyuşma için doktora gittiğimde, karpal tünel sendromu teşhisi koydular. ilaç, merhem ve bileklikle başladım tedaviye. yaklaşık 2,5 aydır takıyorum bilekliği, yüzük parmağımda ki uyuşukluk tamamen geçmese de bir hayli azaldı, sadece serçe parmağımı hala ciddi uyuşuk hissediyordum. ancak dün öğlenden bu yana, baş parmağım sürekli seğiriyor, atıyor. okudum internette bir şeyler ama direkt bununlamı alakalı bilemedim? fikri veya tecrübesi olan var mı? böyle seğirmeye devam ederse doktora gideceğim pazartesi, ama bugün gitmeme gerek var mı?
0
Phoebe
(28.01.12)
böyle seğirmeye devam ederse doktora gideceğim pazartesi, ama bugün gitmeme gerek var mı?:

hayır. acil bir şey değil.
0
bencilata
(28.01.12)
Bilgisayari da fare ile kullan. Hatta onlarin da kisiye ozel tasarlanani, ergonomik olani vb. var...
0
naalakasivar
(29.01.12)
basili
(29.01.12)
(4)

boynum tutuldu

ramsesseum
herkese günaydın. dün aksam itibariyle boynumun sol tarafı tutulmuş durumda. başımı sol tarafa dondurmeye calıstıgımda ınanılmaz derecede bir ağrı oluyor. gece boyunlukla yattım ve bır turlu uyuyamadım. halen bu acı devam etmekte. malum kıs ve yollar cok kotu durumda hastaneye gıdemıyorum. bu lanet
herkese günaydın. dün aksam itibariyle boynumun sol tarafı tutulmuş durumda. başımı sol tarafa dondurmeye calıstıgımda ınanılmaz derecede bir ağrı oluyor. gece boyunlukla yattım ve bır turlu uyuyamadım. halen bu acı devam etmekte. malum kıs ve yollar cok kotu durumda hastaneye gıdemıyorum. bu lanet ağrı nasıl gececek, neler yapmalıyım? yardımlarınızı beklıyorum. şimdiden cok tesekkur ederım.
0
ramsesseum
(28.01.12)
sıcak havlu bas. ütüyle ısıt boynuna sar ısısı gidene kadar. sonra tekrar. yumuşatır.
0
japon askeri
(28.01.12)
dun aksam bellı bır sure sıcak su torbası tutmustum.
0
🌸ramsesseum
(28.01.12)
evinizde muscoril türü bir merhem varsa onu kullanın, sonra da sıcak havlu uygulayın. sıcak duş almanızda iyi gelebilir, akabinde sıkı giyinmeniz koşuluyla tabi.
0
Phoebe
(28.01.12)
Kasları ısıtmanız lazım. Ya hafif gerdirme hareketleri yapacaksınız ya orayı değil civarındaki kasları çalıştıracaksınız ya da orayı ısıtacak krem ya da sıcak su vesaire tutacaksınız.
0
McScReaM
(28.01.12)
(5)

hangi vitaminim eksik nasıl öğrenebilirim?

ibomiu
bu gün tesadüfen ağızımın kenarındaki yara için doktora gittim, a vitamini eksikliği dedi mesela..ama önemli bişey öğrendim.hafif bi cilt bozukluğum var bunu ergenlikten kalma, güneşten filan sanıyordum bu da bu vitamin eksikkenmiş.gözlerimi yıllardır bozuk sanardım.. gece araç kullanamazdım, bu da
bu gün tesadüfen ağızımın kenarındaki yara için doktora gittim,

a vitamini eksikliği dedi mesela..ama önemli bişey öğrendim.
hafif bi cilt bozukluğum var bunu ergenlikten kalma, güneşten filan sanıyordum bu da bu vitamin eksikkenmiş.

gözlerimi yıllardır bozuk sanardım.. gece araç kullanamazdım, bu da a vitaminindenmiş

her neyse varmı bi check up yöntemi yaptırayım da sonra; "kardeşim her sabah yarım a vitamini tam b vitamini sabah öğle c vitamini tok karnına 2 dalma d vitamini, yemek sırasında demir ilacı" filan desin?
0
ibomiu
(27.01.12)
bir multivitamin hapi alin, sabahlari, gunluk olarak hemen hemen butun eksiklikleri yuzde yuz karsiliyor onlar, rahat edersin.
0
nekodunlangafana
(27.01.12)
cok sey hakkinda az sey bilen adam
(27.01.12)
@nekodunlangafana

peki multivitamin alsak bazı vitaminin fazla alımına yol açıp başka rahatsızlığa neden olmaz mı?
0
🌸ibomiu
(27.01.12)
vitaminler ikiye ayriliyor yagda eriyen ve suda eriyenler yagda eriyenler a,d,k
su da eriyenler b ve c grubu suda eriyenlerin fazlasi idrarla disari atiliyor
yaga eriyenlerin fazlasi ise karacigerde depolanir asirisinin zarari var diye biliyorum.liseden kalma bilgi yaklasik 10 yillik hatalar oalbilir.
tipla hic ilgim yok makine muh.yim. daha iyi bilen biri anlatsa daha guzel olur,gecmis olsun.
0
nekodunlangafana
(27.01.12)
vitamin eksikliklerinin belirtileri vardir zaten. mesela gece korlugu ve bagisiklik sisteminin zayifligi a vitamini eksikliginin tipik belirtilerindendir.

bilincsizce multivitamin kullanirsan hem parani bosa harcarsin hem de sagligin acisindan zararli olabilir. her ne kadar tablet halinde alinan vitaminler besinle alinan vitaminlere gore bagirsakta cok daha az emiliyorsa da, bir takim vitaminlerin fazlasi karacigerde birikir ve uzun vadede toksik etki yapar.

kanindaki vitamin ve mineral degerlerini kan testleri ile olcturup bir hekime danisarak gerekli takviyeleri kullanabilirsin.

eger onemli bir seviyedeyse bir sekilde kendini belli edecektir zaten vitamin ve mineral eksiklikleri.
0
sakura
(28.01.12)
(6)

lustral etki etmiyor :(

isimsiz uye
nerdeyse bi buçuk hafta oldu kullanmaya başlayalı, ama ne olumlu ne de olumsuz hiçbir etkisini hissetmiyorum şu an. bu normal bir şey mi? öyleyse ne zamandan itibaren görmeye başlarım etkisini? değilse ne yapmalıyım?(50 mg, ilk 3 gün yarım):(
nerdeyse bi buçuk hafta oldu kullanmaya başlayalı, ama ne olumlu ne de olumsuz hiçbir etkisini hissetmiyorum şu an. bu normal bir şey mi? öyleyse ne zamandan itibaren görmeye başlarım etkisini? değilse ne yapmalıyım?

(50 mg, ilk 3 gün yarım)

:(
0
isimsiz uye
(27.01.12)
teşekkürler umarım.. bi de benim de istemem önemli mi merak ediyorum. "etki etti mi etmedi mi, ne zaman etmeye başlayacak, niye etmedi bu zamana kadar" diye düşüne düşüne strese giriyorum aklıma geldiği an. bu bir sorun yaratır mı bu konuda?
0
🌸isimsiz uye
(27.01.12)
En basitinden yan etkileri kendisini hissettirir. Çene kasılması, mide bulantısı, iştahsızlık, uyku problemleri, gereksiz enerji patlaması. Etkisi geçerken halsizlik, gereksiz gülme isteği.

Ben ilk gün 100mg alıp maymuna döndüm nasıl hissedemezsin yan etilerini bile anlayamadım.

İyileştirici etkisini bir haftada göremezsin, sabret 1 ay kadar, uzun vadede ne olduğunu anlamadan "düzelirsin".
0
kimlanbu
(27.01.12)
@kimlanbu: ilk birkaç gün çene kasılması, bulantı ve halsizlik oldu ama şimdi onları da yok denecek kadar az yaşıyorum. vücudum alıştığı için herhalde başka mantıklı açıklama bulamıyorum. bi de uyku için seroquel de kullanıyorum her gün 25 mg.
0
🌸isimsiz uye
(27.01.12)
2 hatfadan önce bir şey hissetmemen gayet normal. sonra da yavaş yavaş zaten. acele etme.
0
croupier
(27.01.12)
seroquel'i de nadiren uykusuzluk çektiğimde kullandım. Bu ilaçları alıp etkisini hissetmiyorsan vay be, nasıl bir eşik var sende ?

seroquel'i ilk kez kullandığımda sanki pamuktan yapılma bulutların üstünde uyuyormuşum gibi hissetmiştim. Doktoruna danış, gerekirse doz arttırımına gider duruma göre.
0
kimlanbu
(27.01.12)
2-3 hafta bir şey hissetmemek normal. hatta daha da kötü hissedebilirsin. sakin ol ve düzenli kullanmaya devam et.
0
beyaz zambak ve mezar
(27.01.12)
(7)

Dilde aft, diş eti kaşınması vs.

metraj04
5 gündür dilimdeki aft denen illetle yaşıyorum ayrıca 2 gündür diş etlerimde inanılmaz bir kaşınma var. Dişimin arasını kaşıyasım, kökünden çekip atasım geliyor o derece diyim. Bu durumu nasıl çözebilirim? Kenacort var evde fakat aft dilin baya bi gerisinde ve kenarında kaldığı için süremiyorum bir
5 gündür dilimdeki aft denen illetle yaşıyorum ayrıca 2 gündür diş etlerimde inanılmaz bir kaşınma var. Dişimin arasını kaşıyasım, kökünden çekip atasım geliyor o derece diyim. Bu durumu nasıl çözebilirim? Kenacort var evde fakat aft dilin baya bi gerisinde ve kenarında kaldığı için süremiyorum bir kaç kere de sürdüm işe yaramadı. Bir de bu durum ekseriyetle oluyor bende. Kökünden bu işi çözmek mümkün müdür?
0
metraj04
(27.01.12)
gargara yapsan?
0
sutlu nescafe
(27.01.12)
aftlar genelde bağışıklık sisteminin düşmesi kaynaklı oluyor bildiğim kadariyla. Kökten çözme konusunda öncelikle bir dahiliye uzmanına gitmek faydalı olabilir.
0
ned flanders
(27.01.12)
gargara yaptım hatta en direkt olarak tuz bastım afta yine de azaltmadı acısını
0
🌸metraj04
(27.01.12)
bir ilaç vardı adını hatırlamıyorum eczanelerde satılıyordu hala satılıyor mu bilemem(bir ara yasaklanacak deniliyordu) tentürdiyot tarzı rengi var b,lirsiniz o iyi geliyor.

Not: benimde ağzımda aft var ama eczaneden gidip almaya üşeniyorum
0
Bysb
(27.01.12)
pyralvex
0
orpheus
(27.01.12)
oralmedic aft için kesin çözüm. 5 dk da geçiriyor. eczaneden bulabilirsiniz.
0
ykyt
(27.01.12)
afta med en acısız çözümdür, aft' la yıllarca uğraştım. bu alanda resmen ihtisas yaptım diyebilirim :) bir daha çıkmasın diyorsan düzenli mevsim meyvesi yemeni öneririm. aft la ilgili ekşi sözlükteki yazılarıma bakabilirsin. geçmiş olsun.
0
dawn of a new day
(31.01.12)
(3)

Diş macunu, çalkalama suyu - diş bakımı

hocam fazla egon var mi
piyasadaki çoğu diş macunu nedense bana tırtmış gibi geliyor, yani anlattıkları gibi ekstradan mineyi ve diş etlerini geliştirdiğini düşünmüyorum bi şekilde sadece yüzeysel temizlik sağlıyolar sadece, doğru mu düşünüyorum?şu sıralar paradontax'ı beğeniyorum ve bi de pronamel'in çalkalama suyunu kull
piyasadaki çoğu diş macunu nedense bana tırtmış gibi geliyor, yani anlattıkları gibi ekstradan mineyi ve diş etlerini geliştirdiğini düşünmüyorum bi şekilde sadece yüzeysel temizlik sağlıyolar sadece, doğru mu düşünüyorum?

şu sıralar paradontax'ı beğeniyorum ve bi de pronamel'in çalkalama suyunu kullanıyorum, özellikle bu çalkalama suları bi taraftan da acaba diş köküne yararlı bakterilere felan zarar veriyo mudur diye de merak ediyorum, araştırıyor, mesai harcıyorum. diş ipi de ne yazık ki pratik gelmiyor bana.

siz dişlerinize nasıl bakıyorsunuz? önerebileceğiniz macun, misvak gibi bakım ürünleri var mıdır? herkese çok selamlar, hepinizi çok özledim.

hocam fazla egon var mi
0
hocam fazla egon var mi
(26.01.12)
karbonatla calkala.
0
bryan fury
(26.01.12)
(bkz: sensodyne )

(bkz: listerine )
0
spesifikasyon
(26.01.12)
ben bildiğin ipana 7li korumamı ne ondan kullanıyorum. diş hekimlerinin önerisi:P sensodyne, arm&hammer, vb denedim ama nedense çürüklerden ziyade başka şeylere yoğunlaşıyorlar (hassasiyet, beyazlık vb. gibi geri ipana'ma döndüm)

üşenmediğim zamanlar diş ipi + listerine kullanıyorum. üşeniyorsam da sadece listerine ama biliyorum dişipinin yerini tutmuyor :(

çürüme problemin yoksa sensodyn iyidir ama...
0
merena
(27.01.12)
(6)

göz bozukluğu - gözlük derecesi

maryjane
Gençler, miyop bunun yanında bonusu astigmata sahibim. Okulda, dışarda lens kullanıyorum. Evde ise gözlük tercih ediyorum. 6 ay öncesinde Lens almaya karar verdiğimde gözlüklerimi değiştirmemiştim, eski halinde kaldı. Şimdi evde bulunan gözlük çerçevesini değiştirmek istedim, doktora gittim, yeni gö
Gençler, miyop bunun yanında bonusu astigmata sahibim. Okulda, dışarda lens kullanıyorum. Evde ise gözlük tercih ediyorum. 6 ay öncesinde Lens almaya karar verdiğimde gözlüklerimi değiştirmemiştim, eski halinde kaldı. Şimdi evde bulunan gözlük çerçevesini değiştirmek istedim, doktora gittim, yeni gözlük aldım. Neredeyse eski gözlüğümle arasında 1 derece fark var. Gözlüğü evde kullanıyorum demiştim ya, eski gözlüğümle de evde rahatım şimdiki ile arasında 1 derece fark var, az bir fark değil. Şimdiki gözlüğüm tamam takınca çok çok net lakin çıkardığımda kendimi kör gibi hissediyorum.Bu zamana kadar hep tam numara kullandım ama hep ilerledi dereceler. Sorum şu, evde eski gözlüklerimle de rahat olduğum için sizce onu mu kullanmalıyım? Onunla rahat olduğum için, yeni olan gözlük beni korkutuyor açıkcası ilerletir diye.Gidip yeni gözlüğüme eski numaramı yaptırma bütçem var. Yoksa yine doktora mı gideyim?
0
maryjane
(26.01.12)
değişiklik miyopide ise bence tekrar muayene olun, buna benzer bir olay başıma gelmişti. kışın özellikle sinüziti olan kişilerin göz yuvarlağı baskı altında olması sebebiyle absürt dereceleri çıkabiliyor.

bununla birlikte astigmatta ne kadar yüksek numara takarsanız o kadar net görürsünüz sınırı yoktur, doktorlar en makul olanı seçer. ve kör gibi hissetme olayı; astigmat numaranız yükseldikçe gözlüğe olan ihtiyacınız artar maalesef.
0
elalemin derdi
(26.01.12)
inanın derecenin ilerlediğini öğrendiğim zaman moralim çok bozuldu ve reçeteyi alır almaz bakmadan gözlükçüye gittim verdim..
0
🌸maryjane
(26.01.12)
unutmadan, doğru ölçüldüğüne kanaat getiriyorsanız yeni numaralarınıza alışmaya çalışın, astigmat değişiminden kaynaklanıyordur bence uyum sorunu.
0
elalemin derdi
(26.01.12)
evet sinüzitim vardır benim, doktora gittiğimde ise griptim. İlerleme astigmatta olmuş.Sanırım tekrar gitmekta fayda var..
0
🌸maryjane
(26.01.12)
gribiniz geçtiğinde içinizin rahat etmesi açısından tekrar gidebilirsiniz. fakat gözlüğün rahatsız etmesi olayına bakarak diyemeyiz bunu çünkü astigmatı 0,25 değişmiş bir gözlüğe bile alışmak haftayı bulur neredeyse. ki biz 1 dereceden bahsediyoruz.
0
elalemin derdi
(27.01.12)
gözlük göz derecesi artırmaz. miyop genelde 25-26 yaşına kadar artar, sonra azalmaya başlar. 10 yılda 1 derece azalır. astigmatta değişmeler olması da doğaldır. göz sabit bir yapı değil.
0
fayfim
(27.01.12)
(7)

Yeşil Çay Zayıflatır mı?

geberix
Yeşil çay gerçekten zayıflatıyor mu? Etkisini gören oldu mu hiç?
Yeşil çay gerçekten zayıflatıyor mu? Etkisini gören oldu mu hiç?
0
geberix
(26.01.12)
Fikrine güvendiğim bir diyetisyen arkadaşım kilo vermeye bir etkisi olmaz ama hazmı kolaylaştırır, kabızlığı azaltır, dolayısıyla kilo verdirmez ama kilo vermenin önündeki engelerden birini kaldırabilir demişti.
0
Polat
(26.01.12)
sadece yeşil çay içerek ve her içişte şeker vs. kullanarak bir yere varılabileceğini sanmıyorum fakat kilo vermeye çalıştığım yaz döneminde yarım çay kaşığı balla içtiğim günde bir en fazla iki bardak yeşil çayın vucudun su toplamasını engellediğini gördüm.
0
irbat
(27.01.12)
Polat'ın dediği kesinlikle doğru. Ayrıca irbat'ın dediğini de uygulayabilirsin :) Hatta ballı yeşil çay'lar var onlardan alarak şeker kullanmayabilirsin daha da iyi olur.
0
alkolik imam
(27.01.12)
metabolizmayı hızlandırıyor.
0
you are my lethe
(27.01.12)
belli bir miktarı, egzersizle desteklendiğinde yağ yakımını hızlandırıyor. evde yatıp içersen bişi yapmaz. diüretik etki yapar antioksidan tabi bi de ama onun kiloyla alakası yok
0
merena
(27.01.12)
hiç zararlarını okudunuzmu
0
sunset0771
(27.01.12)
@sunset0771

bilimsel temeli var mı bilmiyorum ama joseph sheridan le fanu'nun yeşil çay diye bir öyküsü var, adam birden bire bunu takip eden bir maymun görmeye başlıyor her baktığı yerde, en sonunda bunun çok fazla yeşil çay içmekten olduğunu anlıyor :)
0
irbat
(27.01.12)
(2)

kan grubu nasıl anlaşılır?

tolga asp
hazır duyuruyu açma fırsatı bulmuşken aklımdakileri sorayım.dün kan grubu kartı almak için sağlık ocağına gittim, kadın parmağımı kanatıp elindeki fayansa (evet bildiğiniz mutfaklarda kullanılan beyaz kare fayans)damlattı ve sağa sola yavaşça sallayarak fal bakar gibi yaptı ve 1 dakika içinde şıp di
hazır duyuruyu açma fırsatı bulmuşken aklımdakileri sorayım.

dün kan grubu kartı almak için sağlık ocağına gittim, kadın parmağımı kanatıp elindeki fayansa (evet bildiğiniz mutfaklarda kullanılan beyaz kare fayans)damlattı ve sağa sola yavaşça sallayarak fal bakar gibi yaptı ve 1 dakika içinde şıp diye gurubumu bildi.

ben mikroskopta falan incelemesini beklerken bu şekilde grubu bilmesi beni çok şaşırttı, bunun sırrı nedir ki?
0
tolga asp
(26.01.12)
Kan grubunu belirleyen antijenlerinizi çökelten antikor solusyonu damlatıp hızlı çökelmesi için karıştırıyosunuz. Hangisi çökeldiyse kan grubunuz o oluyor.
0
forzabjk
(26.01.12)
kız kardeşimin kan grubunu belirleyen kişi yanlış belirlemiş yada karta yanlış yazmış.aradan 3 yıl geçince ehliyet için tekrar test yaptırınca anlamıştık.siz tekrardan başka bi yere yaptırın çift dikiş olsun
0
Abraxass
(28.01.12)
(5)

dümdüz yürüyen insanlar(psikolojik)

moderniko
selam humanbeingacayip saçma bir sorum var. ya yolda yürüyen insanlar üzerime üzerime geliyo gibi bi his var üzerimde bu ara özgüvenim saglam bende dümdüz gidiyorum falso salvo yapmamaya çalışıyorum yaklaşınca cayıyorum...bu yüzden ama hayvanlık yapıp vurmuyorum bi gün vuracam omuzu başım belaya gir
selam humanbeing

acayip saçma bir sorum var. ya yolda yürüyen insanlar üzerime üzerime geliyo gibi bi his var üzerimde bu ara özgüvenim saglam bende dümdüz gidiyorum falso salvo yapmamaya çalışıyorum yaklaşınca cayıyorum...bu yüzden ama hayvanlık yapıp vurmuyorum bi gün vuracam omuzu başım belaya giricek. İnsanlarda ne özgüven var traktör gibi gidiyolar sizde de varmı böyle bir durum merak ettim acaba bi benmi yürüyen psikolojikim??? neyi işaret ediyo bu durum sayın pisikiyatırlar
0
moderniko
(26.01.12)
Öküz olmakla insan olmak arasındaki farklardan biri işte.Başka bir örnek daha isterseniz çekilmeyin ve çarpsın omzunuz.Bakın bir de dönüp tepki verir.
0
grgn
(26.01.12)
bir şey düşünüyordur. özgüvenle alakası yok. karşısında neyin/kimin olduğunun hiçbir önemi yok. başıma bunun gibi şeyler çok sık geldi. mesela bir şey düşünürsün, önünü görüyorsun ama algılayamıyorsun. anladın işte sen onu. şak diye ağaca çarpıyorsun. bi direğe tekme atıyorsun vs.. ilginç olacak ama, mesela bunun gibi bir günde kulağımda kulaklık falan mal mal gezerken baya bir dalmıştım, önüme kaldırım çıktı. 30 santim bile değil lan. baya bi düşündüm en az 10 saniye "ben şimdi napıcam ?? karşıma bu çıktı ?" diye. kısacası bence psikolojik bir durumdan ziyade o anki ruhsal durum diyebiliriz.
0
zaraeta
(26.01.12)
ilk defa böyle birşeye takılan gördüm.
0
cro magnon
(26.01.12)
tanınmış bir filozof birgün dar bir sokakta kibirli bir zenginle karşılaşır, kibirli dostumuz "ben bir serseriye yol vermem" der, düşünür dostumuz da "ben veririm" şeklinde yanıtlar.

tavsiye olarak sen de üzerlerine yürü, son saliseye kadar yol verme, fakat sert bir omuz da atma, sadece yavaşla bakalım ne olacak (kavga çıkarsa sorumluluk kabul etmiyorum)
0
passenger
(26.01.12)
benim de dikkatimi çekti. insanlar yol vermek nedir bilmiyorlar. gerçekten çok garip bi durum. karşıdakine saygıyla alakası var sanırım.
0
feride
(26.01.12)
(5)

Yanlışlıkla tek seferde üç antibiyotik içtim, zararı olur mu?

overdose
farklı ilaçlar sanıp hepsini cumburlop yuvarlamışım güzel kafa yaptı başım dönüyor acaba yan etki mi yaptı midemi yıkatmam gerekir mi
farklı ilaçlar sanıp hepsini cumburlop yuvarlamışım güzel kafa yaptı başım dönüyor acaba yan etki mi yaptı midemi yıkatmam gerekir mi
0
overdose
(26.01.12)
karaciğer yönünden evet..go enginar kurukayısı.
0
aşksız prens
(26.01.12)
antibiyotiğe göre değişir, prospektüsünü oku, yoksa ismini google'dan arat prospektüsünü internette bul.

genelde yüksek doz antibiyotik bir şey yapmaz.
0
kuja
(26.01.12)
olmamasını umut ediyorum. hasta yatağındaki fotoğraflara henüz hazır değil ekşibışıın :(
0
godfrey
(26.01.12)
dostum sen dün de yanlışlıkla yarım şişe öksürük şurubu içmiştin diye anımsıyorum. ilaçları erişemeyeceğin bi yere mi koysan, ne dersin?
0
chieko
(26.01.12)
antibiyotik doz aşımında baş döndürmez arkadaşım.
0
big bang
(26.01.12)
(1)

beyin folloşluğu

godfrey
başka şekilde tanım bulamadım buna arkadaşlar. sanki geceden kalma gibi bir hal böyle. bi şeye odaklanamama filan. tarif de edemiyorum pek.buna ne iyi gelir ki.
başka şekilde tanım bulamadım buna arkadaşlar.
sanki geceden kalma gibi bir hal böyle. bi şeye odaklanamama filan. tarif de edemiyorum pek.

buna ne iyi gelir ki.
0
godfrey
(26.01.12)
numbernine
(26.01.12)
(5)

Kilo Verme - Vücut Düzeltme (Net cevap)

calimdor
çocukluğumda skinny bir çocuktum. büyüdüm ve kilo almaya başladım. şimdi baksanız da şişman değilim ama sinirimi bozuyor fazla kilo, fazla yağ, fazla olan her şey. acilen kendimi düzeltmem lazım. Spora falan da başladım.177'yim, en son tartıldığımda 78 kiloydum ki şoka uğradım, ben hayatımda 75'in ü
çocukluğumda skinny bir çocuktum. büyüdüm ve kilo almaya başladım. şimdi baksanız da şişman değilim ama sinirimi bozuyor fazla kilo, fazla yağ, fazla olan her şey. acilen kendimi düzeltmem lazım. Spora falan da başladım.

177'yim, en son tartıldığımda 78 kiloydum ki şoka uğradım, ben hayatımda 75'in üstünü görmemiştim. panikledim resmen, bu işin sonu gelmeyecek diye korkuyorum. o yüzden kendime dur demeliyim.

ve tavsiye bekliyorum. napayım? sporda, fazla yüklenmeden, kolları, omuzları, göğsü sıkılaştırıyorum. dediğim gibi fazla zorlamadan yapıyorum bol tekrar az ağırlık vs. koşu da yapıyorum ama fazla kaldıramıyorum ama kondisyon kasacam koşacam.

Asıl önemli husus: ne yiyeyim. Ben yemek yeme hastası bir adamım, yemek yemeye bayılırım ama kısacam, başka yolu yok. Protein ağırlıklı beslen, beyaz ekmek yeme gibi bir tavsiye beklemiyorum. Sabahları yumurta akına yağsız omlet yap, spordan 1 saat sonra şunu ye, öğlen şunu ye, akşam bunu ye gibi net bir cevap bekliyorum.

Bir de kardiyoda ne kadar vakit geçireyim. Şimdi kardiyoda 40 dakika falan gibi bir süre geçirirsem, bu sefer ağırlıklara gitmeye mecalim kalmayacak. Kardiyoyu az yaparsam da kilo veremeyeceğim. neyse işte, şöyle net ve kesin cevap bekliyorum açıkçası. Hazırr tatildeyken her şeyi yapmaya hazırım.

(evde de barfiks-şınav-mekik falan mı başlasam napsam)

edit: yav mesela geçen bi yulaf ezmesi aldım şimdi markasını hatırlamıyorum. yemeyi denedim yoğurtla beraber, yemin ederim kusacaktım. aslında yenebilecek güzellikte bir yulaf ezmesi varsa mesela süper olur, tavsiye olarak.
0
calimdor
(25.01.12)
ülker k-flakes var buğday gevreği, o çok güzel mesela onu yiyebilirsin. Hatta içine 2 kaşık eti form'un müsli'sinden karıştır çok doyurucu ve lezzetli. Diyet yapmasam da yiyorum.
0
megalomaniac
(25.01.12)
yarın sabahtan alıp deneyeyim bari onu da.

bi de ben sabahları bazen yumurta akıyla, otlu omlet yapıyorum nokta kadar yağ koyup. iyidir heralde demi bu kalori malori uçmaz dimi?
0
🌸calimdor
(25.01.12)
kardeş senin sorunun cevabı belli uzaklarda arama:
(bkz: p90x)

hem kardiyo, hem esneme, hem kas gelişimi all in one.
bahsettiğin şınav barfiks vs hepsi evde yapılıyor bu programla

beslenme olayında da yağlı ev yemekleri yeme, tatlıyı iyice azalt, yumurtayı hep omlet yapma arada bi kaynat günde yiyebiliyorsan en az 3 tanesinin beyazını ye
yulaf ye sütle karıştır

bunu 3 ay yaparsan kasların geliştiği için kilon çok azalmaz ama yağlar biraz gider
0
technicalte
(26.01.12)
sıvıyağla yaparsan omlet iyidir, bişey olmaz ondan:) sebzeyle aran nasıl bilmiyorum ama, karnıbahar haşlamasını yoğurt ve sevdiğin baharatlarla süsleyip yersen çok güzel oluyor.
beyaz et olarak da yağsız(light)tonbalığı yiyebilrsin haftada bikaç kez. kırmızı et de haftada 1 kez yemelisin sağlığn için.
0
megalomaniac
(26.01.12)
www.myfitnesspal.com

edit'e cevap: yulaf ezmesinin içine meyve doğra, istersen kuruyemiş, kuru üzüm kayısı vs takviyesiyle tadı enfes olur. yoğurt kullancaksan pre-biyotik yoğurt olsun, onlar tadı bozmaz ama meyve eklentisiyle en güzel süt gider.
0
pyro clustic flow
(26.01.12)
(2)

günlük beslenme

orange coffee
bodoslama dalıyorum soruya; spora yazıldım ben. 9-6 çalıştığım ve eve dönüşüm 2 saat olduğu için salona anca 8-8.30 civarı gidip 10 gibi çıkıyorum, 11 civarı da dizi film izlerken uyuyakalıyorum. (bu aralar müthiş sosyal bir hayatım var, evet.) neyse, akşam yemeğini yiyecek zaman bulamıyorum ya. ola
bodoslama dalıyorum soruya; spora yazıldım ben. 9-6 çalıştığım ve eve dönüşüm 2 saat olduğu için salona anca 8-8.30 civarı gidip 10 gibi çıkıyorum, 11 civarı da dizi film izlerken uyuyakalıyorum. (bu aralar müthiş sosyal bir hayatım var, evet.) neyse, akşam yemeğini yiyecek zaman bulamıyorum ya. olay bu kısaca. 12-6 arası acıkmıyorum zaten. 6-8 arası hem zaman yok hem spordan önce yememem lazım. işten çıktığımda dışarıda yiyeyim desem, deli para gider ona. yok o kadar param. 8-10 arası zaten spor yapıyor olucam. e 10da da yemek yenmez. yenir mi? bilemedim ben. çok ağır şeyler yemiyorum zaten. bıraktım fast foodu falan. hiç sevmesem de ot veya beyaz et yemeye çalışıyorum. ne yapsam? yemesem mi akşam yemeği? e kahvaltı zaten yapamıyorum poğaça , grissini falan yiyorum zamansızlıktan ve uyuma isteğinden. adam akıllı öğle yemeği yiyorum. akşam yemeğini de es geçersem çok düzensiz olmayacak mı?
0
orange coffee
(25.01.12)
öncelikle bu yoğunluk içerisinde spora başlamışsınız tebrik ederim. ancak beslenme kısmını çok fazla aksatıyorsunuz ve gerçekten sizde büyük bir yıkıma neden oluyor.
sabah kahvaltısını kesinlikle es geçmeyin bence. yerinizde olsam peynirli omlet yapar yanında süt ile mis gibi yapardım kahvaltımı. akşamdan da güzel bir ton balıklı sandviç hazırlar akşam 6 da yerseniz hemen yoldayken hiçbir sorun olmaz spor önceside.
0
free bird
(25.01.12)
bence yemelisin. neye dayanarak söylüyorum bunu? ben de bir zamanlar senin gibi çok yemiyordum; aman six-packlere zeval gelmesin diye.
neyse, sonra bi baktım ciddi kilo kaybım var ve zayıflıyorum.
daha sonradan anladım ki vücudumun, spor dolayısıyla istediği proteini karşılayamadığım için oluyormuş bu durum.
burada bence, önemli olan ne yediğin. 10'dan 11'den sonra elbette pizza vs fast food tarzı çok sağlıksız ve sporla uğraşan birinin hiç işi olmaması gerekn şeyler.
ha, bunların hepsi kişisel deneyimlerimdir.
kesin böyledir diye bir iddiam yok.
0
pangea
(26.01.12)
(3)

değişken vücut ısısı

daglien
benim bünye dengesiz mi normalmi anlamadım, bir de siz bakın;şimdi üstümdekiler sırasıyla t-shirt, kazak, ceket ile anca üşümeden durur iken bi nescafe içeyim diyorum. içtikten sonra vucut ısısı artıyor ve yanmaya başlıyorum. ve ceket ile kazağı çıkartıp t-shirt ile oturuyorum, bi 15 dakika bu şekil
benim bünye dengesiz mi normalmi anlamadım, bir de siz bakın;

şimdi üstümdekiler sırasıyla t-shirt, kazak, ceket ile anca üşümeden durur iken bi nescafe içeyim diyorum. içtikten sonra vucut ısısı artıyor ve yanmaya başlıyorum. ve ceket ile kazağı çıkartıp t-shirt ile oturuyorum, bi 15 dakika bu şekilde olduktan sonra üşüme hissiyatı duyup tekrar kazak ve ceketi geçiriyorum.
0
daglien
(25.01.12)
Vücut ısın değişmez kas aktivitesi neyin etkiler onu. Bir şey olduğu yok yani sana.
0
McScReaM
(25.01.12)
Bana şeker kaynaklı gibi geldi. Şekerle ilgili bi' hastalığın olmadığına emin misin?
0
onexey
(25.01.12)
aynen aynen bu anlattıkların banada oluyor. özellikle son zamanlarda sürekli yaşıyorum. oturuyorum bazen bir şey okurken, bi anda sıcak basıyo. sonra gene üşüyorum fln. sebebi büyük ihtimal yani bence mikrobik. enfeksiyon. yani seni hasta edemeyecek kadar basit bir enfeksiyon olabilir. vücut onu yenmek için savaşıyor gibi geliyor bana. ya da ben çok pis saçmalıyorum:)
0
ucankedii
(25.01.12)
(6)

Perebron adlı şuruptan doz aşımındayım, ölecek miyim?

overdose
Öksürük şurubu olan bu şurubu içmem gerekenden 5-6 kat kadar fazlası kdarını içmişim. Bir günde şişe yarısına gelmiş durumda. İçeli 15 dk falan oldu henüz üzerimde bi yan etkisi yok. Prospektüste doz aşımı halinde doktora gidin diyor, bu şuruptan ölen var mı acaba? Doktora gitmek istemiyorum. Yaşa
Öksürük şurubu olan bu şurubu içmem gerekenden 5-6 kat kadar fazlası kdarını içmişim. Bir günde şişe yarısına gelmiş durumda. İçeli 15 dk falan oldu henüz üzerimde bi yan etkisi yok. Prospektüste doz aşımı halinde doktora gidin diyor, bu şuruptan ölen var mı acaba? Doktora gitmek istemiyorum. Yaşamak güzeldi, goodbye cruel world
0
overdose
(25.01.12)
perebron sana ne yapar o kısmı bilmem de duyuru nick uyumu hayran oldum.
0
cecilia
(25.01.12)
cecilia +1 ahahaha harbi nick uyumu super :D
perebron bişey yapmaz :)
0
GibsonRules
(25.01.12)
ya ben öksürük şuruplarını hep fazla fazla içerdim zaten o değil birazdan çok uykun gelecek korkma.
0
ekaterina
(25.01.12)
ben de çocukken yarım şişe içmiştim, ölmedim. galiba.
0
naberlan
(25.01.12)
bol bol su iç şurubu seyreltmiş olursun bari.
0
i just shot a man down
(25.01.12)
600 mg alan 3.5 yaşındaki çocuk tedavisiz iyileşmiş, 1300 mg alan 16 aylık bebekte kusma, baş dönmesi olmuş, hastaneye gidince tedaviyle düzelmiş. sen yetişkin olarak yaklaşık 1500 mg almışsın. bence pek ciddi bişi olmaz. su içmek iyi fikir gibi.
0
merena
(26.01.12)
(13)

kalp çarpıntısı, sıkışması.

vital
kız arkadaşım bugünlerde pek uyuyamıyor, çok stresli ve yoğun bi final dönemi yaşamakta. yorgun, halsiz ve bıkkın bunların sonucu olarak da.bugün eve uğrayıp biraz uzanınca, sol tarafa uzandığında kalbinde ciddi bir ağrı hissetmiş, biraz da nefes darlığı eşliğinde. sağ tarafına yatınca ya da hareket
kız arkadaşım bugünlerde pek uyuyamıyor, çok stresli ve yoğun bi final dönemi yaşamakta. yorgun, halsiz ve bıkkın bunların sonucu olarak da.

bugün eve uğrayıp biraz uzanınca, sol tarafa uzandığında kalbinde ciddi bir ağrı hissetmiş, biraz da nefes darlığı eşliğinde. sağ tarafına yatınca ya da hareket ederken, yürürken vs. bir sıkıntı yaşamamakta.


tansiyonu 14'e 8'di, akşamüstü şimdi tekrar yatmış sola yatınca yine aynı problem. sağa yatınca sorun yok.

nedir bu? eczane sıradan bir sıkışma dedi.
telaşlandım ben de. gelme diyo da gidicem sanırım.
0
vital
(25.01.12)
stres ve sıkıntı kalp çarpıntısı ve ağrısı yapar. şayet "kalp krizi geçiriyorum, ölüyorum" tribine girip sürekli bunları tekrarlıyorsa, kafasına sürekli sınavlarını takarak moralini bozuyorsa ve başka problemleri de varsa bir psikaytriste gitmesi gerek. zira panik atak teşhisi konulabilir. hatta kolları falan da uyuşabilir, paniğe mahal yok. allah aşkına eczaneye giderek mi fikir alıyorsunuz ahaha iyiymiş.
0
hayrullah amazingogullari
(25.01.12)
Bana da sıradan sıkışma gibi geldi.Yani sıradan derken, dediğiniz gibi stresten.Stresliyken sola yatması, stressizken sola yatmasına göre daha çok ağrı yapar.Lanet finaller biterse (eğer kafaya taktığı başka bir şey yoksa) geçer sanırım.Yine de hiçbir zaman sola yatmamak gerek.Şimdi gidecekseniz zor tabi ama gündüz eğer bulabilirseniz papatya veya melissa çayı içirin.Rahatlatıcı etki yapar.
0
grgn
(25.01.12)
ya tansiyonunu sorarken herife danıştık. uyuşma ve herhangi bi başka ağrı ya da kalp krizi belirtisi yok zaten.

ara ara bu gibi dönemlerde çarpıntısı olur da herhalde şiddetli geldi tedirgin oldu. ben de oldum haliyle.
demir eksikliği de var zaten. ama öyle triplere girmez.
0
🌸vital
(25.01.12)
stresli dönemlerimde bana da oluyordu.
çok rahatsız ederse bir kardiyologa gorunsun ufak bir ilacla halloluyor.
0
kayranin kedisi
(25.01.12)
nabzı kaç?

sigara çay kahve almasın. fazla sıvı almasın.
0
aksasu
(25.01.12)
her komite döneminde bana da olur kendisini çok yormadan derslere devam etsin bir de kendini çok dinlemesin farklı şeyler yapsın ders aralarında..yanına gidersn bi sarıl biraz neşeli muhabbet et geçer.. sınawdan çıkınca bile biter zaten..
0
andlee
(25.01.12)
uyuyacağım dedi, yattı. uyudu herhalde.
ağrı olduğunda hızlı atıyor. ama sonra normale dönüyor.
sigara zaten tüketmiyor.

bu aralar çay kahve de çok tüketti ama bugün minimumdaydı sanırım. çok su içer ama.
0
🌸vital
(25.01.12)
stresten sıkıntıdan oluyor bende soluma yatınca kalbim sıkışır gibi oluyor ama olmuyor aslında :) ben doktora gittim sorun çıkmadı sizde her ihtimale karşı uygun bir zamanda doktora görünün ama sonuç olarak kötü şeyler olcağını sanmıyorum.
0
natalz
(25.01.12)
çay kahvede etkiler baya bi bu durumu sınawlardan sonra da sıkıntı oluşturursa kesin gitsin ama şuan için strestendir..bnm göğsümün derisi kalp her attığında inip kalkıyordu aradım tanıdık doktoru strestendir dedi sonra da bi daha olmadı zaten olmazsa bi pratisyane gidip ekg sine fln baktırsın..plesebo etkisi yapar rahatlar...
0
andlee
(25.01.12)
Sıkıntıdandır.Uyuyabiliyorsa şanslı bile. Benim parmağıma kadar iniyordu ağrı kalbim ve kolumdan. Kalp krizi de geçirmedim hala yaşıyorum.
0
öyleböyle
(25.01.12)
Kalp konularını tecrübe etmiş bir insan olarak söylüyorum ki; doktora gitsin bi eko, ekg çektirsin! Ayrıca kalbinin ağrıması diye bişey yoktur, kalp ağrımaz onu hissetme imkanı yok. Çarpıntı gibi mevzular da sola yatınca veya yüzüstü yatınca artmaz, yatış şekli çarpıntıya sebebiyet vermez veya çoğaltmaz. Stresten kaynaklı çarpıntı olabilir belki ama sol tarafında ağrı hissetmesi o bölümdeki kasların ağrımasıdır yani soğuk aldıysa misal ondan olmuştur, tabi belli olmaz ama telaşeye de vermeyin. O çarpıntılar geçse bile acilen sağlam bi doktora görünsün, hatta tek bi doktorun dediğine bakmasın bikaç doktora görünsün. Kalp bu, aksatmaya gelmiyor inan ki.
0
chimera9
(25.01.12)
yoğun strese bağlı panik atak oluşmuş sanki nefes alamıyor boğulacak gibi sıkışma ve sık nefes alış kalbi hızlandırıyor oda baskı hissi oluşturuyor arkadaşını dışarı çıkar ortamdan uzaklaştır, müzik, açıkhava iyi gelecektir
0
sunset0771
(25.01.12)
böyle şeyler olabiliyor, kendini çok yormasın, sıkışma hissine gelince, ders çalışırken bilgisayar kullanırken otururken falan eğri büğrü duruyorsa ondan olabilir.
-doktora gidin ama panik yapmayın
0
lonelily
(25.01.12)
(3)

Bebeğinizin doğumu ne kadar tuttu?

franz kafka
Normal / sezaryen?ÖzelSigorta / sgk?Toplam tutar / cebinizden vermek zorunda kaldığınız?ve Hangi hastane?Çok sağolun.
Normal / sezaryen?
ÖzelSigorta / sgk?
Toplam tutar / cebinizden vermek zorunda kaldığınız?
ve Hangi hastane?

Çok sağolun.
0
franz kafka
(25.01.12)
epudral sezeryan (sadece bel altı anestezi)
bursa özel doruk hastanesi ,
bizim hastanemizde doğumları sgk ödemiyordu...
2.5 yıl önce 1 gece kalma falan paket haline 1200 tl ödemiştim.
0
noisy
(25.01.12)
Hamilelik kontrolleri : Özel bir kadın doğum doktoru
Doğum :Central Hospital sezeryan ssk

Kontroller 2.5 haftada gittik. 1 gidişimiz 72 TL 1 gidişimiz 12 TL Yani 5 haftada 84 TL. Haftalık yaklaşık 17 TL diyebiliriz. 40 haftayla çarparsak hamilelik dönemi boyunca 40*17=680 TL muayene/kontrol parası.

Ayrıca özel testleri fln hep devlet hastanesinde bedava yaptırdık çünkü doktorumuz aynı zamanda devlet hastanesinde doktordu orada istek yapabiliyordu.

Doğum Central hospital da epidural sezeryan ile oldu o da 1750 TL tuttu.

Kısacası benim cebimden yaklaşık 2500 TL çıkmıştır diye düşünüyorum Oğlumuzu kucağımıza alana kadar.

not: Tarihi unutmuşum oğlumuz 11-11-11 bebeği:)
0
halilibo
(25.01.12)
amerikan hastanesi epidural sezeryan yıl 2006 idi
özel sigortam yüzde seksenini karşıladı ama şu an hepsini karşılıyor. Ayrıca eğer normal tarihini bekleseydim sanırım tutardı en başından beri sezeryan istediğim için o konuda emin değilim
0
nisansayısı
(25.01.12)
(6)

dil altında çıkan küçük baloncuk, aft falan mı bu

vincenzo
böyle 10-15 günde bir, dilimin altında resimdeki gibi küçük baloncuk oluyor . içi su gibi. rahatsız ediyor beni, kendi haline bırakırsam bir iki gün sonra iniyor. ama genelde patlatıyorum, rahatlıyorum. bu niye oluyor ki la, patlatmak zararlı olur mu? aft mı bu? nedir olayı?
böyle 10-15 günde bir, dilimin altında resimdeki gibi küçük baloncuk oluyor . içi su gibi. rahatsız ediyor beni, kendi haline bırakırsam bir iki gün sonra iniyor. ama genelde patlatıyorum, rahatlıyorum. bu niye oluyor ki la, patlatmak zararlı olur mu? aft mı bu? nedir olayı?
0
vincenzo
(24.01.12)
bi eczaneden agız gargarası kullansan en azından onlemi alırsın,gecmezsede bi doktora git
0
GibsonRules
(24.01.12)
bende bi kaç kez çıktı, genelde yanak içinde konuşlanırdı. acımadım hepsinde patlattım bi bok olmadı. çok aft çıkartan bir insanımdır.

not: evlerden uzak aylardır gelmiyo meret şükür.
0
vital
(24.01.12)
Müköz kist oluşmuş. Ya içeriğinin boşaltılması ya da alınması lazım. Geçmiş olsun.
0
plastik turambar
(25.01.12)
@plastik turambar ne den oluyor bir bilgin varmı?
0
🌸vincenzo
(25.01.12)
Dil altındaki minör tükrük bezlerinin tıkanması sonucu oluşur.
0
plastik turambar
(25.01.12)
slm
bu resimdeki aynı baloncuk bendede var. merak ettim tedavi oldunuzmu naptınız? geçtimi
çok acı veriyor yardımcı olurmusunuz.
0
OFISG
(23.06.20)
(2)

YZKO Tam.

astaroth
C'anım supporterlarım,Bir adli psikiyatri raporunda "YZKO Tam." diye bir tanımlama geçmektedir. Sanıyoruz ki bu bir bulgu ama ne olduğu konusunda bir karara varamadık. İlgili kişilere sorulur.
C'anım supporterlarım,

Bir adli psikiyatri raporunda "YZKO Tam." diye bir tanımlama geçmektedir. Sanıyoruz ki bu bir bulgu ama ne olduğu konusunda bir karara varamadık.

İlgili kişilere sorulur.
0
astaroth
(24.01.12)
Konuyla ilgili tam bilgim yok ama kısaltmanın mantıken açıklaması yargılama ,zeka, oryantasyon ve koordinasyon yetenekleri tam demek istiyor olabilir diye düşündüm bi an :-)
0
ceo07
(25.01.12)
yer zaman kişi oryantasyonu tam: Normal bulgudur.
0
eccocan
(25.01.12)
(4)

Roche Coaguchek S inr ölçüm cihazı striplerini bulabilir miyiz ?

bacardi cola
Selam arkadaşlar. Annem coumadin kullandığı için düzenli olarak inr ölçümü yapması gerekiyor. Zamanında başlıkta yazdığım cihazı almıştık ama şimdi Roche firması nasıl oluyorsa striplerini üretimden kaldırmış yeni cihaz ve onun striplerini alacaksın diyor. Eğer bulamazsam mecbur yeni cihazı alıcaz a
Selam arkadaşlar. Annem coumadin kullandığı için düzenli olarak inr ölçümü yapması gerekiyor. Zamanında başlıkta yazdığım cihazı almıştık ama şimdi Roche firması nasıl oluyorsa striplerini üretimden kaldırmış yeni cihaz ve onun striplerini alacaksın diyor. Eğer bulamazsam mecbur yeni cihazı alıcaz ama öncesinde buraya bir danışayım dedim. Bilen, eden var mıdır bu cihazı veya yurt dışından getirilebilir mi ? Cihazın fotoğrafını da ekledim bu arada.
0
bacardi cola
(24.01.12)
bunu gördüğümden değil ama tahtakale doğubank giriş katında sol hatta medikal dükkanları denemeni öneririm. kan şekeri cihaz ve strip çeşitleri boldu, belki inr için de şans vardır.
0
dimitrified
(24.01.12)
Oralarda genelde şeker ölçüm cihazı gibi daha çok kişinin kullandığı şeyler oluyor ama yine de bakıcam. Pek az kullanılan bir cihaz olduğu için sorun.
0
🌸bacardi cola
(24.01.12)
strip alacağına cihaz al. zaten cihazı bedava veriyorlar strip alınca. ekleme: doğubankda kazık yemek ihtimalin yüksek fındıkzadeye ve imçye bak kesin bulursun.
0
mr fusion
(24.01.12)
Yok abi strip 220 tl cihaz 1600 tl öyle yanında da bedava falan vermiyorlar malesef.
0
🌸bacardi cola
(25.01.12)
(8)

Sigarayı bıraktım kilo aldım

Bysb
Dana gibi oldum.sigara içerken bukadar cok yemezdim şimdi farkında olmadan ne var ne yok yiyoruz kilo aldım nasi durdurcam la kendimi
Dana gibi oldum.sigara içerken bukadar cok yemezdim şimdi farkında olmadan ne var ne yok yiyoruz kilo aldım nasi durdurcam la kendimi
0
Bysb
(24.01.12)
bırakmadan önceki kilonun 10 fazlası gibi bi kiloda sabitlenecek, endişeye mahal yok (var da yok).
0
anonimyususer
(24.01.12)
Su an biraktiimdan on kilo fazlayim sabitlenmesin verelim ya
0
🌸Bysb
(24.01.12)
senelerce içmenin en büyük zararı el ve dudak tiryakiliği. bunu da atlatmak için paso bir şey yeriz, ben de 5-6 kilo alınca sigaraya tekrar başlamış ve 10 kilo vermiştim. bu da geçtiğimiz yaz oldu. şaka gibi ama gerçek, dalga falan geçmiyorum. bir dahaki deneyişimde nikotin bantı falan takıcam artık.
0
hayrullah amazingogullari
(24.01.12)
spor salonuna başla. çabuk!
0
mahone
(24.01.12)
bol bol su iç
0
hlt85
(24.01.12)
bence hemen sigaraya başla. 10 ay içmedim 20 kilo aldım.
0
spirit crusher
(24.01.12)
Spor salonu +1
Su +1
Yeniden başlamayın da ne yaparsanız yapın.
Tebrikler!
0
grgn
(25.01.12)
Bence hemen sigaraya başlamalısın çünki aşırı kilonun nezaman öldüreceği şüpeli ama sigara enazından 10 ,15 yıl yaşatır
0
sunset0771
(25.01.12)
(7)

Hastalık inception'ı

hjarteblod
Daha arka arkaya oldugum 2. nezleyi atlatamamışken, dün gece öksürük başladı. Her gün 2-3 mandalina ve 1 elma yiyorum. çok halsiz hissediyorum, ayağa kalksam düşecekmişim gibi. elimde şuan aprol fort, clarinase ve minoset var. hangilerini almamı tavsiye edersiniz? üçü de doktorların onceden benzer h
Daha arka arkaya oldugum 2. nezleyi atlatamamışken, dün gece öksürük başladı. Her gün 2-3 mandalina ve 1 elma yiyorum. çok halsiz hissediyorum, ayağa kalksam düşecekmişim gibi.

elimde şuan aprol fort, clarinase ve minoset var. hangilerini almamı tavsiye edersiniz? üçü de doktorların onceden benzer hastalıklarım ıcın yazdıgı ılaclardı. öksürük ve halsizlik yeni sadece.
0
hjarteblod
(23.01.12)
burdan tavsiyeyle olmaz zannımca. her an ki hastalık birbirini tutmayabilir. ilerlemiş vak'alarda ilaç değişimi vs. gerekebilir.

bu arada minoset ağrı kesicidir. nezleyle doğrudan bi alakası yok
0
neysene
(23.01.12)
aynısı bende de var.

şuan işyerinde boğazımda atkıyla duruyorum yeminle.

normalde 2 kere hasta oldum, ishalle başladı, geçti, grip oldum, geçti, şimdi de boğazım tahrişli gibi paso öksürüyorum. balgam da cabası.

I will survive!
0
9gagger
(23.01.12)
vücuudünü istismar ettin. şimdi sana "yat" diyor kısaca. yatak istirahati şart. yoksa uzayıp gidecek böyle. bol su içip, et, süt, yumurta, balık, peynir gibi şeyler de yemen lâzım. sadece ilaçla olacak iş değil o.
0
compadrito
(23.01.12)
daha yeni 3 haftalık gripten kalktım.

yorumlar doğru, boğazlar tahriş olmuş, hastalık cılkını cıkarmış yormuş seni iyice.

balgam söktürücü (muscoril ve türevleri), tantum verde (gargara değil de fısfıslı olanı var), ve strepsils pastil derim. bunlar çok önemli ilaçlar dğeil, ilaç bile değiller. boğazları rahatlatır. tylol hot edinin akşamları yatmadan önce için, güzel güzel terletir adamı iyi gelir.

çok çok kötüyseniz doktora gidin tabi. meyveye devam, istirahat şart.
0
liriamer
(23.01.12)
muscoril balgam sökücü değil kas gevşeticidir. elinizdeki ilaçlardan minoset ve clarinase'ın faydası olur. eğer baş ağrısı varsa aprol de içebilirsiniz. mandalina ve elmaya devam edin. fırsat buldukça su için.
halsizliğin nedeni vücudun enerjiyi oraya buraya koşturmaya değil vücut savunmasına harcamak istemesi. eğer çalışmıyorsanız siz de dediğini yapın, bir iki gün istirahat edin.
0
fayfim
(23.01.12)
geçen yıldan bu ekime kadar 32423 kere hasta oldum, en sonunda doktora gittim. 3 ay boyunca her gün bir tane imuneks iç dedi. içtim ben de. ekimden beri hasta olmadım, bir tane çok hafif atlattığım oldu.
0
perizad
(23.01.12)
@perizad, reçetesiz olarak alıp kullanmamda bir sakınca olur mu imuneks'i?
0
🌸hjarteblod
(23.01.12)
(2)

Yüzüm gözüm şişiyoooo

avrigus
son 2 gündür sabahları ki bu saat 11 e denk geliyo yüzüm gözüm şişiyooysaki hayat tarzımda ve alışkanlıklarımda hiç bi değişiklik yok niye ?
son 2 gündür sabahları ki bu saat 11 e denk geliyo yüzüm gözüm şişiyo
oysaki hayat tarzımda ve alışkanlıklarımda hiç bi değişiklik yok niye ?
0
avrigus
(23.01.12)
fazla uyuyorsanız da olabilir.
0
deniztarafinabakankale
(23.01.12)
fazla uykudan olabilir ya da alerjin vs. olabilir. doktora görün
0
rojhat
(23.01.12)
(2)

ilaç yazdırma

cy7
bu tranko buskas mıdır nedir doktor onu bana önerdi ama yazmadı, annem eczaneye sormuş, reçetesiz veremeyiz demişler, illa tekrar gidip reçeteye mi yazdırmam lazım? Onun yerine sağlık ocağına falan gitsem yazarlar mı?
bu tranko buskas mıdır nedir doktor onu bana önerdi ama yazmadı, annem eczaneye sormuş, reçetesiz veremeyiz demişler, illa tekrar gidip reçeteye mi yazdırmam lazım? Onun yerine sağlık ocağına falan gitsem yazarlar mı?
0
cy7
(23.01.12)
Artık hangi ilacı hangi doktor yazabiliyor doktorlar da karıştırıyor, en iyisi eczacıya sorun, doğrusunu o bilir. Geçenlerde reçetedeki ilaçla protokol numarası farklı renkte diye reçetemi kabul etmedi eczacı, gittim tekrar yazdırdım.
0
bitter cikolata
(23.01.12)
tranko buskas kontrole tabi ilaçtır.reçetesiz alamazsınız.herhangi bir dr.dan recete yazdırmanız lazım
0
primarymaster
(23.01.12)
(2)

Çocuk yapmak istemek nedendir ki? Hormonlarla ilgili heralde?

loralynn
Anormal bir istekten bahsediyorum tabii. Eskiden de isterdim ama son zamanlarda iyice tavan yaptı, hani öğrenci olmasam, biraz gelirim olsa beklemicem resmen yaşıma(22)rağmen... Birçok hormonum da ölçüldü testosteron ve kortizolum yüksek çıktı ama... Bu arada kadınım. Neyse, noluyo lan bana, valla k
Anormal bir istekten bahsediyorum tabii. Eskiden de isterdim ama son zamanlarda iyice tavan yaptı, hani öğrenci olmasam, biraz gelirim olsa beklemicem resmen yaşıma(22)rağmen... Birçok hormonum da ölçüldü testosteron ve kortizolum yüksek çıktı ama... Bu arada kadınım. Neyse, noluyo lan bana, valla kazara hamile kalsam sevincem neredeyse...
Oksitosin ile mi alakalı bir şey ki? Bu arada psikolojik sebepleri de var muhtemelen de fizyolojik de olsa gerek?
Edit: Düşük zekalılar için, açıklayayım, sevgilim var; istersek yaparız.
0
loralynn
(23.01.12)
bir sempton olabilir diyeceğim ama aşırı bir dürtü ise bir nörologa görünseniz? (bkz. house md terk)
0
kahveci
(23.01.12)
Bak bu belli dönemlerde her kadının başına gelen olaydır. Bu açıdan baktığında gayet normalsin yani. Malum erkek ve dişi diye katagorilenmiş biz insanoğlu ve kızları doğuştan bir takım özelliklerimizle doğarız. Biz kadınlarda da annelik güdüsü oldukça yoğundur bu yüzden. Zaman zaman çeşitli sebeplerden bu duygular ağırlık kazanır. sebebi bir çok şeye bağlı olabileceği gibi hiç olmayabilirde. Ne bileyim kendini yalnız hissetmek olabilir bir şeyi çok özlemek olabilir. Hormonlar arka plana atılmamalı tabi.
0
nisansayısı
(23.01.12)
(6)

Çok rahatsızlık vermeyen 20'lik dişi çektirsem mi?

serseri marti
Dişçiye gittim baktırdım. film çektiler. karmaşık bir kök yapısı yok, diş yan çıkmış durumda (45 derece), çıkması neredeyse tamamlanmış. ağrı sızı yapmıyor, nadiren bir yanağa batma olayı oluyor. sol üst diş. sağ üstteki yirmilik etin altında, sadece bir ucu zorluyor.sol alttaki de ete gömülü ama et
Dişçiye gittim baktırdım. film çektiler. karmaşık bir kök yapısı yok, diş yan çıkmış durumda (45 derece), çıkması neredeyse tamamlanmış. ağrı sızı yapmıyor, nadiren bir yanağa batma olayı oluyor. sol üst diş.

sağ üstteki yirmilik etin altında, sadece bir ucu zorluyor.

sol alttaki de ete gömülü ama et açılmış durumda alta geldiği görünüyor.
sağ altta ise ses seda yok.

doktor çekyim bunu dedi ama diş çekmeye çok meraklı bir insan, hazır değilim diye çektirmedim. çektirsem mi? yoksa kök hücre yaptırırım ondan diye saklıyım mı?
0
serseri marti
(23.01.12)
o 45 derecelik açı arkadan ufak ufak itmeye başlıyor ve öndeki 2 dişin düzenini bozuyor. aynı durumda ben de 45 derece ile itekleyeni çektirdim alttaki dişler daha fazla bozulmadan.
0
cakabo
(23.01.12)
çektir gitsin
0
minivemini
(23.01.12)
bende bunu duyuruda sormuştum, gayet güzel çıkmış çuruk olamayan dişimi herkes çektir dedi haklılarda, ben hala bekliyorum iyi bi ortodontiste gidip görüş alıcam
0
eja
(23.01.12)
aynı dert benim de 3 yirmiliğimde var neyseki henüz çıkmıyorlar ama çıkmaya başlar başlamaz ağzımı yardırıp aldırıcam yoksa dişlerimin şekli bozulacak ve kül kedisindeki cadıya benzeyeceğim :P
bence kurtul gitsin derim. bu arada özel bi muayenehanede değil de tıp fakültesinde uzman tarafından çektirmeni tavsiye ederim
0
neira
(23.01.12)
rahatsızlık duymuyorsan, diğer dişleri de bozacak gibi değilse çektirme.
0
african rain
(23.01.12)
Baska bir doktoro daha git.
Bende 4 tane 20 lik var.Ilk gittigim doktor cekelim dedi daha sonra 2-3 doktora gittim hepsi de "cok düzgün cikmis, cürüksüz ve diger disleri sikistirip bosluklarin kapanmasini saglamis, sakin cektirme" dediler. 14 yildir duruyorlar bir sorunda yasamadim.
0
boops
(23.01.12)
(2)

boğaz gıcığı

emrhn
arkadaşlar kısa sürede birkaç farklı sigara içmemden dolayı boğazlarım sıçmış durumda. 2 gündür boğazımda bir gıcıklanma var. herhangi öksürük veya ağrı yok ancak sürekli yutkunarak ve "öhm öhm" yaparak boğazımı temizliyorum. en kısa sürede geçmesi için ne yapabilirim.
arkadaşlar kısa sürede birkaç farklı sigara içmemden dolayı boğazlarım sıçmış durumda. 2 gündür boğazımda bir gıcıklanma var. herhangi öksürük veya ağrı yok ancak sürekli yutkunarak ve "öhm öhm" yaparak boğazımı temizliyorum. en kısa sürede geçmesi için ne yapabilirim.
0
emrhn
(22.01.12)
balgam var, kalici cozum icin balgam sokucu kullanmalilisin. veya soda da iyi geliyor diye dusunuyorum. sivi tuketmelisin bol bol. ayrica geldiginde yutkunmadan cikartmani tavsiye ederim.
0
emfuzi
(23.01.12)
hiçbir şey kullanmasan da olur.
ben de bir zaman aynı dertten muzdariptim. sonra farkettim ki bu bir alışkanlık. saçlarım düzgün mü diye ikide bir aynaya bakıp saça el atmaktan farksız hem de. tavsiyem bu boğaz temizlemeyi huy edinmeden terk etmen. zira hançereni tahriş ediyorsun ve inan etrafındaki insanlar için çok itici oluyorsun o sesleri çıkararak. ağzının içi ve dolayısıyla boğazın kurumasın. sakız çiğne, olmadı su iç. ve boğazını temizlemek istiyorsan da ağzın açık, dilin hafif çıkık, boğazın gayet rahat bir biçimde, diyaframdan kuvvetli bir hava ittirerek öksür. o takılanları bu sayede tükürüp rahatlayabilirsin.
0
berhudar ol evladim
(23.01.12)
(5)

Neden böyle ve hangi doktora gitmem lazım?

omen
Uzun süre bilgisayar kullanan biriyim. baştan söyleyeyim.Mouse kullandığım sağ elimin hareket kabiliyeti azaldı. Fermuar kapatırken, tırnak keserken, elimdeki bozuk paraları ayırıp markete verecekken falan acayip zorlanır oldum. Sağ elimle bir iş yaparken kolumun dış taraf üst kısmında bir zorlama o
Uzun süre bilgisayar kullanan biriyim. baştan söyleyeyim.
Mouse kullandığım sağ elimin hareket kabiliyeti azaldı. Fermuar kapatırken, tırnak keserken, elimdeki bozuk paraları ayırıp markete verecekken falan acayip zorlanır oldum. Sağ elimle bir iş yaparken kolumun dış taraf üst kısmında bir zorlama olduğunu hissediyorum. Bir fikriniz var mı neden böyle?

Her halükarda doktora gitmeye karar verdim. Yalnız hangi polikliniğe gideceğim hiçbir fikrim yok. O konuda da yardımcı olursanız sevinirim.
0
omen
(22.01.12)
(bkz: karpal tünel sendromu)

nörolog iyi bir başlangıç noktası olur
0
zahmet
(22.01.12)
İlk önce Fizik tedavi polikliniğne gidebilirsin.
0
trakyali gulyabani
(22.01.12)
Nörologa gidersin o inceler gerekirse mutlaka seni fizik tedaviye de yönlendirir
0
forzabjk
(22.01.12)
fizik tedaviye gideceksiniz hic suphe yok.
0
bencilata
(22.01.12)
Nöroloji...Norölog gerekirse fizik tedavi ye yollar zaten
0
boops
(22.01.12)
(2)

kürek kemiğinin altına doğru bir yağ bezesi gibi bir şey var

isminivermekistemeyenkullaniciiki
derinin altında, herhangi bir sivilce gibi dışa açılmıyor da. sizce tehlikelibir şey olabilir mi?
derinin altında, herhangi bir sivilce gibi dışa açılmıyor da. sizce tehlikelibir şey olabilir mi?
0
isminivermekistemeyenkullaniciiki
(22.01.12)
bunun tehlikeli olup olmadığını ancak muayene ettirerek anlayabilirsin. bunun içinde gerçekten sözüne teşhislerine güvendiğin bir doktoru seçmelisin . bazı doktorlar zamanla geçip gidecek bir yağ bezesini senden alacağı üç kuruşa tamah ederek ameliyatlık gösterebiliyor.
0
adam haksiz
(22.01.12)
genelde bu tip şişlikler lipom ya da fibrom oluyorlar. bunlar da iyi huyludur kesinlikle ameliyata gerek yoktur. ama siz genel cerrahınızın fizik muayene sonucuna göre söyleyeceklerine güvenin derim.
0
juanolujuan
(22.01.12)
(9)

groin'de titreme

bir kac yazar once
Merhaba arkadaşlar,Başlığa takılmayın groin ney ben de bilmiyorum bölgeyi tarif etmek için internette vücut resmi ararken isminin o olduğunu buldum neyse soruma geleyim.http://trialx.com/curetalk/wp-content/blogs.dir/7/files/2011/05/diseases/Body_Images-1.pngResimde Groin olarak gösterilmiş yerde so
Merhaba arkadaşlar,

Başlığa takılmayın groin ney ben de bilmiyorum bölgeyi tarif etmek için internette vücut resmi ararken isminin o olduğunu buldum neyse soruma geleyim.

trialx.com

Resimde Groin olarak gösterilmiş yerde son 1 haftadır belirsiz zaman aralıklarıyla titremeler, seğirmeler oluşuyor. Bazen orada bişey dolaşıyomuş gibi oluyor.

Mevzunun ne olduğuna dair bi fikri olan "açılın ben doktorum" diyebilecek bir arkadaşımız var mı acaba ?

Doktora gitmemi gerektirecek bir durum mudur ?

Dip not: En son hastaneye 2006 yılında acile gittim hastaneyi pek sevmem.
0
bir kac yazar once
(22.01.12)
kasık mı demek istedin?

kasık titremesi veya spazmının farklı nedenleri olabilirmiş. kaslarla veya sinirlerle ilgili olabilirmiş mesela. bunun dışında başka şeylerin habercisi de olabilir, bu kadar anlatımdan bilemeyiz tabii ki. kontrol edilmesi lazım. ürologa gitmek lazım.
0
ermanen
(22.01.12)
@ermanen teşekkür ederim, bölgenin ismini tam olarak bilmediğim için farklı bir ismi olabilir diye direk kasık demedim ama dediğin gibi bölge kasık bölgesi.

Olay Penisin yaklaşık 15 20 cm yukarısındaki o 5-10 cm'lik bölgede gerçekleşiyor. Titreme, göz seğirmesine benzer bir seğirme bazen ufak bir sızı oluyor.
0
🌸bir kac yazar once
(22.01.12)
bence ürolaga degil de ic hastaliklari uzmanina git.
0
boops
(22.01.12)
kanka 1 haftadır o bölgeyi yoracak bi iş yapıyon sen? sevgili mi yaptın nedir?
0
aksasu
(22.01.12)
@aksaku, ajksldh :) sevgililik bi muhabbet olduğunu sanmıyorum.

Tenya filan muhabbeti olma ihtimali var mıdır ? 50m uzunluğunda bi tenya var ise o bağımsızlığını ilan etmeye çalışıyor filan olabilir mi acaba ? :))
0
🌸bir kac yazar once
(22.01.12)
kanka tenya kenya yok sende. seninki kas seğirmesi. süt mü içmiyon, gece mi uyumuyon? nedir abi olayın senin?
0
aksasu
(22.01.12)
@aksasu, 2'de 2 yaptın.

Gece uyanık kalıp gündüz uyuyorum, uyku düzenim böyle yani. Süt'ü fazla sevmem hatta hiç sevmem. Peynir de kaşar peynir olmadığı sürece fazla tüketmem.

Yoğurt bol yerim.

Peki ben bu kas seğirmesinden ölür müyüm abi ? :))

Ya da ne yapmam gerekiyor. Uyku düzenini değiştir deme çünkü işi bile buna göre ayarladım :)

Bu arada atletik bi vücudum vardır. Doğuştan adonisim var desem yeridir yani :D
0
🌸bir kac yazar once
(22.01.12)
uyu dinlen süt neyim iç hacı. bize anlatmadığın psikolojik stres kaynağın neyse o da yakında çözülür umarım. adonis olayına gelince pics or it didn't happen.
0
aksasu
(22.01.12)
@aksasu, challenge accepted :))

İlk mesaja ofiste bulduğum bi resmimi ekledim pek belli olmuyo onda adonis ama idare edecen artık :))

O değil eski hatun 1 haftadır rüyalarıma giriyo kabus gibi o belki bilinç altında stres yapıyodur :)
0
🌸bir kac yazar once
(22.01.12)
(3)

Babam öksürüyor neden?

karlmarx
Doktorlar, babam 2 haftadır aralıksız öksürüyor. doktora gitmeyi de gururuna yediremiyor. 52 yaşında. ne diyelim doktora gitsin? neden öksürüyor. Bundan 3 hafta kadar önce de kız arkadaşım öksürüyordu ama o çabuk atlattı, şimdi kardeşim de hasta. Neyse babamın 2 haftadır iyileşmemiş olması korkutuyo
Doktorlar, babam 2 haftadır aralıksız öksürüyor. doktora gitmeyi de gururuna yediremiyor. 52 yaşında. ne diyelim doktora gitsin? neden öksürüyor. Bundan 3 hafta kadar önce de kız arkadaşım öksürüyordu ama o çabuk atlattı, şimdi kardeşim de hasta. Neyse babamın 2 haftadır iyileşmemiş olması korkutuyor beni. Kuru öksürük ve babam sigara içmiyor. kötü bir şey yoktur değil mi?
0
karlmarx
(22.01.12)
kız kardeşinden aldığın virusu babana ve kardeşine sattın. onlarda üst solunum yolu enfeksiyonu olarak başladı, sinüzite yol açtı. şimdi de geniz akıntısı tahriş ediyor bronşlarını ve öksürük refleksi doğuruyor. uykusunda öksürmüyorsa, bu söylediğim gibi olabilir. bol su içmesini söyle babana. iki hafta daha geçmezse, gitsin artık bi doktora, uyuzluk etmesin.
0
compadrito
(22.01.12)
gecmis olsun.
bence o, gururdan degil korkudan gitmiyor doktora.
doktor, ya ciddi bir hastaligi oldugunu söylerse diye.
0
boops
(22.01.12)
öksürükten tanı koyulmaz hacı gidecek doktora kesin.. neyin gururu bu onu hiç anlayamadım ya neyse...
0
andlee
(22.01.12)
(9)

taşıt tutması ve ipad

napoli
Merhaba,Taşıt tutmasından muzdarip olduğum için yolda kitap okuyamıyorum. Günde 2-2.5 saatim yolda geçtiği için o vakti de değerlendirmek istiyorum haliyle. Acaba ipad üzerinden okusam bu sorun azalır mı? Bir farkı olmaz diyorlar genelde.
Merhaba,
Taşıt tutmasından muzdarip olduğum için yolda kitap okuyamıyorum. Günde 2-2.5 saatim yolda geçtiği için o vakti de değerlendirmek istiyorum haliyle. Acaba ipad üzerinden okusam bu sorun azalır mı? Bir farkı olmaz diyorlar genelde.
0
napoli
(21.01.12)
bir farki olmuyor. edit: en azindan benim icin.
0
entrapmen
(21.01.12)
iPad üzerinden okumaya geçmeden önce, daha hafif, daha eğlenceli şeyler yaparak, kendini "taşıt tutmaz" hâle getir. sonra yavaş yavaş okumaya geçersin.
0
compadrito
(21.01.12)
azalmaz. beni araba tutmuyor ama geçen film izlerken tuttu.
0
gurur
(21.01.12)
tutuyorsa gene tutar. denedim ordan biliyorum.
0
apathetic
(21.01.12)
mide bulantısı için emedur isimli ilaç işe yarıyor ama baş dönmesi falanda yapıyorsa bilemiyorum.
0
r_u_h
(21.01.12)
@r_u_h bu tür ilaçları her gün mü kullanmak gerekir? yoksa bir süre sonra bulantıyı kalıcı olarak önlüyor mu?
0
🌸napoli
(21.01.12)
bulantıyı geçici olarak önlemek istiyorsan bi çay kaşıgının ucuyla benzin yut daha bişey olmaz.
0
al basmadan donu var
(22.01.12)
Bende de var arac tutmasi.Hic birsey okuyamiyorum.
Ipad tarzi seylerle okudugum zaman daha da kötü oluyorum.
Ama bu sadece tekerlekli araclarda oluyor bende.Trende ucakda metroda birsey olmuyor.
0
boops
(22.01.12)
o anlık etki ediyor sürekli kullanmak sakıncalı olabilir. bu arada bir parça çikolata da araç tutmasını önler.
0
r_u_h
(22.01.12)
(1)

20'lik diş. hekimler kurtarın :(

ozzpwnz
ağrıdan ölüyorum a dostlar..azıcık uzun olcak, varsa aranızda diş hekimi bir yol yordam göstersin.soğukalgınlığım var, boğazlarım pert. sabah akşam 2 iğne, kloroben, reflor ve benical kullanıyorum.muhtemelen boğazlardan diş etlerime kadar yayıldı iltihap. diş etlerimde yer yer şişlikler de mevcut. d
ağrıdan ölüyorum a dostlar..

azıcık uzun olcak, varsa aranızda diş hekimi bir yol yordam göstersin.

soğukalgınlığım var, boğazlarım pert. sabah akşam 2 iğne, kloroben, reflor ve benical kullanıyorum.

muhtemelen boğazlardan diş etlerime kadar yayıldı iltihap. diş etlerimde yer yer şişlikler de mevcut. dişçime gösterdim, amoksidan(umarım doğru hatırlıyorum) verdi. ancak akşamına gittiğim doktor boğazlarım için yukarıdaki ilaçları verince amoksidanı kullanma dedi.

şimdi, bende bu rahatsızlıklar ve kullandığım ilaçlar varken, benim bu diş çekilir mi ? amoksidan diş etlerim için miydi yoksa dişimi çekmek için gerekli bir şey mi ? almadım şu an, o yüzden prospektüsü de okuyamadım, okusam da anlamam ya o ayrı.

teşekkürler şimdiden.

edit: 20'lik diş diş etlerimi ve neredeyse yanağımı yarmak üzere, ağrısını şu azaltır derseniz o da kafii.
0
ozzpwnz
(21.01.12)
Eger disin iltahaplandiysa.Önce antibiyotik ile iltahabi kuruturlar sonra cekerler.

Ama bu 20 lik dis cok illet birsey.Simdiden cok gecmis olsun.
0
boops
(21.01.12)
(1)

Acibadem ve Anadolu Saglik Merkezi katilim payi

pitcheuse
Merhaba,Bag-Kur'a kayitli kisi Acibadem veya Anadolu Saglik Merkezi'ndeki muayene, operasyon vb. icin herhangi bir indirimden yararlanabiliyor mu? Katilim payi dusuk iyi hastane onerisi olan. Var mi?
Merhaba,
Bag-Kur'a kayitli kisi Acibadem veya Anadolu Saglik Merkezi'ndeki muayene, operasyon vb. icin herhangi bir indirimden yararlanabiliyor mu? Katilim payi dusuk iyi hastane onerisi olan. Var mi?
0
pitcheuse
(21.01.12)
Acıbadem sadece Onkoloji ve Kardiyoloji alanlarında SGK'ya tabii. Diğerleri cebinden. Anadolu S.M. de Acıbadem'in zaten = geçirmece her yerde. Öyle geçirmece ki bir arkadaş vesilesiyle beyin Mr'ı ne kadar diye sormuştum Nöroloji bölümünde, kemiksiz 1700 demişlerdi :D
0
jesterdvine
(21.01.12)
(5)

bilek burkulması

lynyrd skynyrd
arkadaşlar az önce oynadığım halı saha maçında ayak bileğim burkuldu ve eve geldikten sonra bi baktım şişmiş. hafif bir ağrı da var. bu saatte napsam iyi gelir. doktora gitmelik bir durum olur mu bilek burkulmalarında?
arkadaşlar az önce oynadığım halı saha maçında ayak bileğim burkuldu ve eve geldikten sonra bi baktım şişmiş. hafif bir ağrı da var. bu saatte napsam iyi gelir. doktora gitmelik bir durum olur mu bilek burkulmalarında?
0
lynyrd skynyrd
(21.01.12)
doktorluk bir durum olabilir.
1.sadece burkmuş olabilirsin şişer ve bir kaç gün yürüyemezsin. okul-iş v.b. için rapor gerekir. raporu da doktordan alman gerekir.
2.life,kasa v.b. zarar vermiş olabilirsin. bunun etkisi çok daha uzun sürer ve tedavi gerekir.
3. ya da en kötü ihtimal bileğini kırmış ve henüz sıcak olduğu için fazla acı hissetmiyor olabilirsin. acısı bir iki saat sonra başlar. hemen doktora gitmen gerekir.
bence 3. ihtimal nedeniyle hemen git. kırık olmasa bile gece rahat uyuyabilmen için gerekli.
0
tururo
(21.01.12)
buza ek olarak yukarda tutun.
0
check minus
(21.01.12)
aklınızda bulunsun burkulma olduktan hemen sonra ayakkabının bacıklarını iyice sıkın..
0
taha1907
(21.01.12)
doku zedelenmesi olabilir. doktora git. sakın daha fazla zorlama. bendede aynısı olmuştu umursamadım üstüne bastım yüklendim daha da şişmişti sonra 1 ay ayagım alçıda kaldı tek ayak takıldım.
0
zzrex
(21.01.12)
doktora gidene kadar buz iyidir. ama dr olayını ihmal etmeyin. eğer tendonlarda falan problem varsa ve zamanında tedavi edilmezse kırıktan bile uzun sürebilir iyileşmesi.

ben doktorun verdiği ilacı ağrı kesici diye ilk bir iki günden sonra "ağrımıyor" bahanesiyle kullanmamış, sonra da fırça yemiştim "o sadece ağrı kesici değil, antienflamatuar. düzenli kullanırsan tedaviye yardımcı" diye.
gerçi baştan söyleseydi, neyse...
0
mermaid
(21.01.12)
(2)

clarinase ve alkol

no alarms and no surprises
bu sabah 1 adet clarinase aldım. alkol alsam sıkıntı yaşar mıyım?
bu sabah 1 adet clarinase aldım. alkol alsam sıkıntı yaşar mıyım?
0
no alarms and no surprises
(20.01.12)
hayır. sürekli kullanıyorum.
0
ben smyrna
(20.01.12)
olabilir de olmayabilir de (gıcık bi cevap evet. ama herkesin bünye, enzimler vs farklı malum..)
0
merena
(20.01.12)
(1)

Böbrek Taşı

sforza
Birader geçen karnındaki ağrıdan dolayı doktora gitti. Doktor bir şey bulamadı belki böbrek taşı düşürmüşsündür dedi. Şimdi belirtilere bakıyoruz ki böbrek taşıymış, antibiyotik ve ağrı kesicisi var ama adam yerinde duramıyor. Neler yapmalıyız bileniniz var mı?
Birader geçen karnındaki ağrıdan dolayı doktora gitti. Doktor bir şey bulamadı belki böbrek taşı düşürmüşsündür dedi. Şimdi belirtilere bakıyoruz ki böbrek taşıymış, antibiyotik ve ağrı kesicisi var ama adam yerinde duramıyor. Neler yapmalıyız bileniniz var mı?
0
sforza
(20.01.12)
(git: 331127)
0
african rain
(20.01.12)
(1)

laparoskopi ücreti

margi kleinjan
laparoskopi yaptıracağız özel bir hastanede bunu bağkurlu olursa ücreti ne sağlık güvencesi olmasa ücreti nedir?
laparoskopi yaptıracağız özel bir hastanede bunu bağkurlu olursa ücreti ne sağlık güvencesi olmasa ücreti nedir?
0
margi kleinjan
(20.01.12)
@boops geçmis olsun.
tabi özelde pek çok skandal gündeme geliyor, bende devlette çalısıyorum, operasyonla falan ısım olmasa da elimden gelenin en iyisini yapmaya cabalıyorum.
Ama bu operasyon sivasta oturan kayınvalidem icin olacak. sivas üniversite hastanesinde istemisler. abim doktor ona bir arastırttık, istanbulda falan bulabilir mi bir yer diye, o da direk tanıdığı birini bulamadı ama sivastaki üniversite hastanesinin çok tavsiye edilmediğini öğrenmis ve oradaki özel anadolu hastanesinden bir doktor bulmus, fiyat konusunda da yardımcı oluruz demisler.
simdi bu operasyon daha ziyade tetkik amaclı, bir türlü sebebini tam bulamadıkları kasık ağrısından sikayetci kadın aylardır. ama tam ayrıntıları da bılemıyorum...
0
🌸margi kleinjan
(21.01.12)
(4)

vücut geliştirme

asilsiz suclama
ben yeni girdim bu olaya. 2 gün arka arkaya gittim sonra 2 gündür gidemiyorum. bugün aslında boşluğum var ama pazularım ve omzum beni baya bi' zorluyor. fena ağrıyorlar.sorum bugün gitmeli miyim salona bu ağrılara rağmen?
ben yeni girdim bu olaya. 2 gün arka arkaya gittim sonra 2 gündür gidemiyorum. bugün aslında boşluğum var ama pazularım ve omzum beni baya
bi' zorluyor. fena ağrıyorlar.

sorum bugün gitmeli miyim salona bu ağrılara rağmen?
0
asilsiz suclama
(20.01.12)
ilk başta öyle ağrı olur. sonra düzene girince ve iyi çışınıca çok tatlı bir ağrı oluyor. uff canım çekti şimdi :)
0
atmosphere
(20.01.12)
Spor hekimliği haftada 2-3 uygundur diyor.arka arkaya gitmesen iyi olur.
0
forzabjk
(20.01.12)
hocam yirtacan kaslari yirtacan, ki yenileri gelecek yerine, bol bol proteine dayan tabi bu arada..
0
egostatic
(20.01.12)
anladım. o halde ben bugün de yatayım :)

teşekkür ediyor ve mutlu günler diliyorum (:
0
🌸asilsiz suclama
(20.01.12)
(1)

İyi bir dişçi ya da diş doktoru

free brain
İstanbul'da tercihen avrupa yakası beşiktaş taraflarında şöyle işinin hakkını veren, ilgili ve mali olarak da insanı çökertmeyecek bildiğiniz bir diş doktoru var mıdır?
İstanbul'da tercihen avrupa yakası beşiktaş taraflarında şöyle işinin hakkını veren, ilgili ve mali olarak da insanı çökertmeyecek bildiğiniz bir diş doktoru var mıdır?
0
free brain
(20.01.12)
Kreuzberg
(20.01.12)
(9)

yarın sabah ameliyat olacağım.

kayone
genel anestezi ile hemoroid ameliyatı olacağım.istediğinizi yazın moral verici-moral bozucu..
genel anestezi ile hemoroid ameliyatı olacağım.istediğinizi yazın moral verici-moral bozucu..
0
kayone
(20.01.12)
iyi sanslar..
0
buzzlightyear
(20.01.12)
Gecmis olsun
0
hayyam ara
(20.01.12)
İyi bir tercih yapmışsın ameliyat olarak. Şimdiden geçmiş olsun, bir çok sıkıntıdan kurtulacaksın.
0
odiilde
(20.01.12)
umarım gireceğin ilk ve son hemoroid ameliyatı olur. nitekim nükseden bir hastalık. nüksetmezse şanslısın.

edit: bu konudaki en iyi doktorlardan birinin mevlüt topbaş (mecidiyeköy kadıoğlu hastanesi) olduğu da aklında olsun. nüksederse ona gidersin.
0
halitkin
(20.01.12)
7 yaşındayken bademcik ameliyatı olmuştum ben. lokal anestezi. yani bilincim köküne kadar yerindeyken boğazıma bi sürü bıçak sokup kart kurt kesmişlerdi boğazımdan bişileri. 17 yıl geçmiş a.q siktir et o yüzden, geçen zaman her şeyden daha sinir bozucu
0
oldtimer
(20.01.12)
geçmiş olsun. daha önce narkoz aldın mı bilmiyorum ama uyandığında ( acıyı saymazsak) çok güzel dakikalar yaşayacaksın. en azından bende öyle oluyordu. paket yapıp eve götürmek istiyor insan onu.
0
perturbation
(20.01.12)
ben de pazartesi ameliyat oluyorum. gecmis olsun simdiden..
0
black sabahat
(20.01.12)
ben oldum geçti bitti şimdi çok iyiyim sağlığına bir an önce kavuşman dileğiyle bol şanslar...
0
basond
(20.01.12)
bayılmak çok güzeldi, ayılmak bok gibiydi
0
evergreen
(20.01.12)
(6)

balgam vücuttan nasıl atılır

natalz
balgamdan nasıl kurtulunur ?
balgamdan nasıl kurtulunur ?
0
natalz
(19.01.12)
antibiyotik eğer ileri safhaysa penisilin tedavisi ile.
0
rentts
(19.01.12)
günde en az 3 litre yani 12 su bardağı su içeceksin. yumuşamazsa da Assist içeceksin. eczanede bulabileceğin bir ilaç bu. balgamı oluşturan faktör neyse onu da tedavi edeceksin. sigara mı, sinüzitin var da, geniz akıntısı mı oluyor? gibi.
0
compadrito
(19.01.12)
mucoplus 1200 effervesan kullan düzenli 1 haftaya bişeyciğin kalmaz
0
big bang
(19.01.12)
öksürürken sırtına vurdur ayrıca (bkz: postural drenaj)
0
mr fusion
(20.01.12)
zencefili kaynat ic.
0
boops
(21.01.12)
neyse doktora gittim ilaç aldım. sağolun.
0
🌸natalz
(21.01.12)
(5)

grip oldum burnum akıyo nefes alamıyorheryerim ağrıyo sürekli hapşuruyorum

sosyete kizi suzan
ne yapayım? bana bir formül? koca karı ilacı da olur doktor ilacı da :P
ne yapayım? bana bir formül? koca karı ilacı da olur doktor ilacı da :P
0
sosyete kizi suzan
(19.01.12)
vicks alın. çaydanlıkta su kaynatın, kaynar suyun içine bir parmak vicks koyun iyice karıştırıp eritin. sudan çıkan buharı burnunuza çekin. anında açılır burnunuz.
0
achatla
(19.01.12)
bol karabiberli ve acılı şeyler yiyin.
0
bego
(19.01.12)
acı biber + sarımsak + bunları koyunca güzel olan sıcak bir çorba (örn: mercimek)
0
karasakal
(19.01.12)
greyfurt + portakal + limon

her gün 1 bardak iç 3.güne kalmaz turp gibi olursun
0
Laodike
(19.01.12)
Kücük bir votka al.Sonra cay demle bir kupanin 2/3 üne sicak cay üstüne votka koy.
Böyle 2-3 kupa ic.Sonra pijamani giy gir yorganin altina uyu.Sabah kalktiginda canavar gibi olacaksin.
Bana polonyali bir arkadasim dedimiti.Simdi nezaman agir nezle ya da grip olsam hep aynisini yaparim.Hep de ise yarar.
Not:Gece terleyeceksin sakin üstünü falan acma.
0
boops
(21.01.12)
(5)

IPL'e(lazer ile tuy aldirma) devam etmeli mi?

natnan
Selamlar, bir seans IPL uygulatmistim ama bir etkisini gormedim(hatta daha kotu de olmus olabilir). Ilkinde pek ise yaramayabilir ikincisine gelsen iyi olur falan dedi adam. Komple ise de yaramayabiliyor kimi insanlarda.Gideyim mi yoksa diger teknolojileri kullanan yerleri mi arastirayim bosa para h
Selamlar,

bir seans IPL uygulatmistim ama bir etkisini gormedim(hatta daha kotu de olmus olabilir). Ilkinde pek ise yaramayabilir ikincisine gelsen iyi olur falan dedi adam. Komple ise de yaramayabiliyor kimi insanlarda.

Gideyim mi yoksa diger teknolojileri kullanan yerleri mi arastirayim bosa para harcayacagima?
0
natnan
(19.01.12)
IPL boşa para harcama yöntemidir, modern ağda yöntemi olduğunu savunanlar da var. kısacası tüyleri azaltma filan gibi bir marifeti çoğunlukla yoktur, ağda gibi epilasyona yarıyor sadece.

www.dermart.com.tr

yaptıracaksan alexandrite kullanan bir yerde yaptır.
0
in vino veritas
(19.01.12)
ıpl başka, lazer başka. sen lazer yaptır alexandrite yaptıranlar ben de dahil gayet memnun.
0
josephinebrunsvik
(19.01.12)
evet tahmin etmistim zaten. hep alexandrite'in iyi oldugunu okumustum.
Tesekkurler..
0
🌸natnan
(19.01.12)
lazeri bilemiyorum ama ipl tarifledikleri "kesin işe yarar" dedikleri insanlarda bile yaramayabiliyor. hatta 5 seansta kesin çözüm dedikleri halde 7. seansta en az 3 seans daha gelmelisiniz falan diyen kişiler de mevcut :(
0
psikolog sulugoz
(19.01.12)
IPL için "modern ağda yöntemi" demek malesef cahillikten kaynaklanıyor. IPL, lazerle ilgili komplikasyonların ve yetersizliklerin giderilmesi araştırmaları sonucu bulunmuş bir yöntem.

Güvenliliği yüzünden ithalat ve ihracatı, kullanım ruhsatı alınması lazerlere göre çok daha kolay olduğundan oldukça yaygındır.

Hem lazer hem de IPL'lerin üretimi çok düşük maliyetlere de yapılabilir. Fakat IPL'ler daha önce belirtilen nedenlerden dolayı daha yaygındır.

Üçüncü sınıf bir alexandrite lazer hem çok acılı bir uygulama, hem de sıfır etkinlik demektir. Bunun gibi üçüncü sınıf bir IPL de sıfır etkinlik dolayısıyla başarısız bir tedavi getirebilir.

Işın bazlı tedavilerde başarı dalga boyu, enerji ve puls kontrolünün en doğru şekilde sunulması ile mümkündür.

Günümüzde sofistike IPL cihazlar(ikinci jenerasyon IPL) lazerlerden çok daha etkili ve güvenlidir. Fakat çok ciddi maliyetleri olduğundan dolayı pek fazla bulunmazlar.

Dolayısıyla ışın bazlı bir işlem yapıldığında ipl, alexandrite, diode, nd:yag olmasına bakılmaksızın cihazın markası ve klinik çalışmaları araştırılmalıdır.

Şu anda iğneli epilasyon dışında "kalıcı" etkisi klinik olarak kanıtlanmış tek yöntem ikinci jenerasyon IPL tekniğidir.
0
kahveci
(20.01.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.