Giriş
(3)

diş hastane_doktor önerilerinizi bekliyorum!!

gündüz m
Merhabalar ahali.. 20 lik dişlerimle alakalı bir sıkıntım var bir adette kanal tedavim ama öncelikle bana acı çektiren şu 20 lik olayını göstermem şart. daha önce okmeydanı'nındaki büyük hastaneye gittim kanal tedavisi için ama söyleneni duyunca topukladım hemen ordan.yine bu lokasyonlarda şişli,aks
Merhabalar ahali.. 20 lik dişlerimle alakalı bir sıkıntım var bir adette kanal tedavim ama öncelikle bana acı çektiren şu 20 lik olayını göstermem şart. daha önce okmeydanı'nındaki büyük hastaneye gittim kanal tedavisi için ama söyleneni duyunca topukladım hemen ordan.yine bu lokasyonlarda şişli,aksaray vs.. buralarda bana önerebileceğiniz devlet hastaneleri var mıdır diş üzerine doktor adıyla beraber önerilirse çok memnun kalıcam.. teşekkürler
0
gündüz m
(09.02.12)
valla diş tedavisi yapan heryer 20liği çekmiyor. onu da bir öğrenmen lazım. benimki gömükmüş de çekmediler ordan biliyorum
0
sosyete kizi suzan
(09.02.12)
3 ü patladı çıktı bayadır bi tanesi davul gibi yaptı suratımı iltihapta var sanırım :s buda patladı çıktı ama aşırı acılı ve şiş olması biraz canımı sıktı görünmeninde vakti geldi tüm diş yapısını bozma ihtimalleride varmış bunların hiç bir işe yaramıyor ama verdiği sıkıntılara bakarmısın?! kusursuz yaratılmadık artık bunu biliyorum...
0
🌸gündüz m
(09.02.12)
Okmeydanı EvAH
0
Neden Jon Soylesene Neden
(11.04.12)
(1)

psikiyatrik ilaç tedavisi

isimsiz uye
evet deliyim, bu yüzden ilaca başladım bir ay önce kadar ama düzenli olarak terapi de gerekiyormuş bugün öğrendim. ayrıca internetten okuduğum kadarıyla bu ilacın tam anlamıyla etkisini göstermesi en az 2-3 ay kadar sürüyormuş ve doktorum beni ayrıyetten terapi için de çağırıyor. ama hem okulum dola
evet deliyim, bu yüzden ilaca başladım bir ay önce kadar ama düzenli olarak terapi de gerekiyormuş bugün öğrendim. ayrıca internetten okuduğum kadarıyla bu ilacın tam anlamıyla etkisini göstermesi en az 2-3 ay kadar sürüyormuş ve doktorum beni ayrıyetten terapi için de çağırıyor. ama hem okulum dolayısıyla hem de kendisi kısıtlı zamanlarda müsait olduğu için en azından yaza kadar gitme taraftarı değilim. şimdik sorum; ilacı kullanmaya devam edip düzelmeyi mi bekleyim yoksa terapiye de gitmem gerekir mi illa?

bu arada ilacı kullandığımdan beri daha rahat hissediyorum ama dediğim gibi takıntılarım devam ediyor hala.

ayrıca ilacın ismi lustral (50mg), her sabah 1 tam ve 1 yarım alıyorum.

ayrıca o nası başlık lan.
0
isimsiz uye
(08.02.12)
terapiye gitmen, tedavi süreni kısaltır.

bu tür ilaçları çat diye bırakamıyorsun. ne kadar uzun süre kullanırsan, bırakma sürecin de o kadar uzun oluyor. onun için, vaktim yok, yağmur yağıyor, sınavlar çok yaklaştı, gibi bahaneler bulmayıp, terapilere de gitmeni şiddetle öneririm.

geçmiş olsun.
0
turkay
(09.02.12)
(9)

kedi konusunda fikir vericiler toplaşın hele

kedili madam
inanamıyorum kendime ama kedi sorusu soracağım.şimdi iki tane dombik kedim var. biri dişi biri erkek kısırlaşırılmış. erkek olan insanımsı bir hayvan. kabı kirliyken falan tuvaletini tutar. dişi olansa aşırı titiz. normalde sevgili ve beni paylaşmıştı bu dondirikler. erkek kedi beni, dişi kedi sevgi
inanamıyorum kendime ama kedi sorusu soracağım.

şimdi iki tane dombik kedim var. biri dişi biri erkek kısırlaşırılmış. erkek olan insanımsı bir hayvan. kabı kirliyken falan tuvaletini tutar. dişi olansa aşırı titiz.

normalde sevgili ve beni paylaşmıştı bu dondirikler. erkek kedi beni, dişi kedi sevgiliyi oyuncak etmişti kendine. şimdi son bir buçuk haftadır sevgilinin anne-babası bizde misafir. pazar günü ve bugün yani toplamda son 4 günde 2 kez bu tontirik kafalardan biri (ki yüksek ihtimal dişi olan)mutfak lavabosuna kaka yaptı.

şok içerisinde olmam anlaşılır herhalde. sevgilimin annesi evde misafir ve benim kedim mutfak lavabosuna sıçıyor. üstelik kadın gayet titiz.

şunu da belirtmekte fayda var. bu dobalaklar ilk kez görmüyor bu insanları. daha önce de geldiler ve çok sevmişlerdi pisicanlar. hatta gittiklerinde günlerce aramışlardı. bu sefer de aynı şekilde. yerlerde yuvarlanıp göbek açmalar vs.

şimdi her ne kadar ilgimizi eksik etmesek de az da olsa ilgimiz bölünüyor tabi. başbaşa olduğumuz gibi ilgi gösteremiyoruz tombullara. acaba sadece bu nedenle mi yaptılar bunu, yoksa hastalar mı? yani bana pek hasta gibi görünmüyorlar açıkçası. ama bir de size danışayım dedim.

genel fiziki durumlarında herhangi bir değişim olmadığını da belirteyim.
0
kedili madam
(08.02.12)
kıskançlık durumları, tepki gösterme, güç gösterisi falan olabilir.
0
mr fusion
(08.02.12)
psikolojikdir :) bizimki de eve misafir gelince, banyoya yaklaşanlara saldırıyor. fakat diğer yerlerde kucaklarına çıkıp uyumaktan çekinmiyor.

bir de, sizin durum için, kedinin kumunu, kabını ve mutfak lavabosunu iyice temizleyin. lavaboda kendi kokusu kalırsa, orayı kullanamaya devam edermiş. kumunu ya da kabını yeteri kadar temiz bulamadıysa da, kendisine kullanacak yeni mekan bakarmış.
0
turkay
(08.02.12)
dişi kediler acayip inat hayvanlardır benim var ordan biliyorum. yani büyük ihtimalle ilginizi eksik ettiğiniz için yapmıştır.
0
isimsiz uye
(09.02.12)
ilk soracağınız soru suç mahallinin (yani mutfak lavabosunun) en çok kim tarafından kullanıldığı. eğer siz kullanıyorsanız ve oğlanı ihmal ettiyseniz oğlunuz sizi misafirlerden kıskanıyor. eğer sevgilinin annesi kullanıyorsa kız sevgiliyi annesinden kıskanıyor demektir. ya da misafirlerden biri (büyük ihtimalle sevgilinin annesi) kedilerden herhangi birine eşek şakası yaptıysa (örneğin rahmetli dedemin kediye sigara içirmesi, hayvanın 10 dakika öksüre ökrüre böğürmesi, ardından da dedemin yatağını üç gün tuvalet olarak kullanması) lavabo bir intikam aracı olrakta kullanılıyor olabilir. bir kaç gün sonra durum normale dönecektir.
0
tururo
(09.02.12)
herhangi bir rahatsızlıklarını belirtmek için de kumun dışına dışkılayabiliyorlar.. Dışkılarında herhangi bir anormallik yoksa muhtemelen kıskançlıktan yapmış olabilir.
0
Laodike
(09.02.12)
şu sıralar doğal olarak lavaboyu en çok sevgilinin annesi kullanıyor. dediğim gibi fiziksel herhangi bir değişiklik yok. olumlu ya da olumsuz. bence de kesin psikolojik ama kafayı yiycem sebebini bulmak için. bulsam çözücem de zaten. derdim o oldu.
0
🌸kedili madam
(09.02.12)
kumları odanın ilerisinde mi? misafiri yadırgamışlar işte gittiklerinde düzelirler bence.
0
kediebesi
(09.02.12)
kum kabı her zamanki sote yerinde duruyor ve tertemiz pür-i pak, en sevdikleri kumla dolu.

ve sevgilinin annesi "amanın!" dedi. fazla bir tepki olmadı neyse ki :)
0
🌸kedili madam
(09.02.12)
sağlıkları yerindeyse tek sebep kıskançlık. ev halkı alıştıkları hale gelinceye ya da sizinkiler sevgilinin ailesine alışıncaya kadar sürer bu durum. kolay gelsin
0
tururo
(10.02.12)
(6)

Passiflora Nedir, Ne Değildir?

a day at the races
Duyuru ahalisine selam ederim.Sorum şudur gençler, daha önce hayatında hiç passiflora şurup içmemiş bir insana bu ilacın etkileri nelerdir? Sürekli ağlamaklı halde olan ve duygu gelgitleri olan birini biraz sakinleştirebilir mi? Ayrıca, günlük hayata etkileri nedir? Mesela; ders çalışan, sınavlara g
Duyuru ahalisine selam ederim.

Sorum şudur gençler, daha önce hayatında hiç passiflora şurup içmemiş bir insana bu ilacın etkileri nelerdir? Sürekli ağlamaklı halde olan ve duygu gelgitleri olan birini biraz sakinleştirebilir mi? Ayrıca, günlük hayata etkileri nedir? Mesela; ders çalışan, sınavlara giren bireyi uyuklatır ya da konsantrasyon problemi yaratır mı?

Son olarak kullanımı hakkında da merak ettiklerim var. Bunu günde kaç kere içmek gerekir? Bir de, alkol tüketiminin olacağı günlerde içmemek mi lazım?

Cevap verenlere şimdiden teşekkürlerimi sunmayı bir borç bilirim.
0
a day at the races
(08.02.12)
passiflora'nın kendisi alkol'den ibarettir. bildiğin biradaki etil alkol.

üzgünüm biraz hayal kırıklığı olmuş olabilir :)
0
cro magnon
(08.02.12)
cok fazla bi etkisi olmamıstı bende 1 2 ay kullandm,sadece uyuz,sersem bisey oluyodum ama endiselerime,huzursuzluklarıma gram etkisi olmuyodu.alkolle birlikte hcbi ilac alınmaz aslında o konuyu pek bilmyrm ama genelde gün icinde uyku getirmesin diye gece yatmadan önce icmemi önermisti doktorum.
0
lapacııı
(08.02.12)
oncelikle cok agir etkisi olan bir ilac degil, o yuzden etkisi de kisitli. yani bahsettiginiz kisiyi sakinlestirebilir de sakinlestiremeyebilir de. biraz uyku hali haricinde buyuk bir etkisi yok, konsantrasyona da her tur merkezi sinir sistemi depresani ilacta oldugu gibi olumsuz bir etkisi var, ama cok fazla degil bu etki . alkolle bir etkilesimi yoktur, hatta surubun kendisinde alkol bulunmakta, ama alkolu asiriya kacirirsaniz merkezi sinir sistemi depresyonu artacagindan uyku hali artabilir. sakinlestirici etkisi icin tavsiye edilen dozu gunde 2 kasik.
0
tom riddle
(08.02.12)
ilaç bile değil. alkolle alırsam belki biraz uykuya faydası dokunuyor o kadar. doktora görünmeden tavsiyede bulunmak olmaz ama (bkz: sarı kantaron ) daha etkili
0
mr fusion
(08.02.12)
sarı kantaron'u arada kullanıyorum ben. sakinleştiriyor ve mallaştırıyor adeta. uyku öncesi alıp lak diye uyuyorum.

(bkz: doğadan relax)
0
cro magnon
(08.02.12)
Kantoron alıp kaynatıp için. 4 gündür kullanıyorum. pamuk gibiyim :)
0
aredhelrim
(09.02.12)
(5)

İmaları laf oyunlarını anlayamıyorum

jangbogo
Gerizekalı mıyım ben ? Bu olayın bir ismi vardı neydi ya hu ?
Gerizekalı mıyım ben ? Bu olayın bir ismi vardı neydi ya hu ?
0
jangbogo
(08.02.12)
gerizekalıysan ben de gerizekalıyım.
0
zaraeta
(08.02.12)
tamamen zeka türüyle alakalı bir durum. (bkz: çoklu zeka kuramı)
0
pokerface
(08.02.12)
belki düz adamsın biraz ama öyle gerizekalı filan sert eleştirilere gerek yok bence.
0
fortisvita
(08.02.12)
alıksın. safsın.
0
hakiki fake
(08.02.12)
Belki de gerizekalısın? Ama sadece laf oyununu anlamadığın için o sonuca varılamaz.
0
Dağlarca
(09.02.12)
(4)

kontrol edilemeyecek düzeyde dalgınlık

miucee
günaydın duyuru sakinleri :(eskiden önemsemediğim büyük bir derdim vardı. artık başıma bela olmaya başladı. ya ben aşırı dalgın biriyim öyle böyle değil. elime para sıkıştır 5 dakika sonra "ya biri bi yerden para vermişti nereye koydum ben onu" derim..hani şöyle örnek veriyorum dün arabadan çıktım.
günaydın duyuru sakinleri :(

eskiden önemsemediğim büyük bir derdim vardı. artık başıma bela olmaya başladı. ya ben aşırı dalgın biriyim öyle böyle değil. elime para sıkıştır 5 dakika sonra "ya biri bi yerden para vermişti nereye koydum ben onu" derim..

hani şöyle örnek veriyorum dün arabadan çıktım. radyo açık anahtar üstünde kapı aralık. bu sabah farkettim.(kimse bişey çalmamış)

hani öyle böyle değil bu dalgınlığım ne yapsam ki. bu son örnek olduğundan dolaı verdim yoksa sadece dünü bile anlatsam yazının uzunluğundan kimse okumaz. ne yapmalı buna?

pharmaton alıyorum 1 bazen kızıp 2 içiyorum.
bundan bi kaç ay önce 1 ay süreyle balık yağı içtim günde 5-6 tane.
ondan önce gingobil mi neydi ondan içtim
0
miucee
(08.02.12)
doktora gidin.
0
anarsi yureklerde
(08.02.12)
Kafana taktığın bir şeyler var mı?
Ayrıca B12 eksikliği de olabilir. Hatta ikisi birden?
0
calucifer
(08.02.12)
bir nörologa görünün
0
65 derece
(08.02.12)
zihnin bişeye acaip takılı kalmış olmalı. en yakın pskoloji birimine müracaat edin bnce.. kedi ebeside güzel tavsiyelerde bulunmuş ..
0
expressive
(08.02.12)
(7)

Astim mi bu?

topuksuz ayakkabi
Selamlar duyuru sakinleri,Yas 27 cinsiyet erkek. Hayatimin 10 yilini gunde bir paket civarinda sigara icerek gecirdim. 6 ay kadar once biraktim sigarayi, spor yapmama mani oldugundan dolayi. Lakin hala bisiklet uzerindeyken de kosu esnasinda da nefessiz kaliyorum tempo biraz arttigi zaman ve spordan
Selamlar duyuru sakinleri,

Yas 27 cinsiyet erkek. Hayatimin 10 yilini gunde bir paket civarinda sigara icerek gecirdim. 6 ay kadar once biraktim sigarayi, spor yapmama mani oldugundan dolayi. Lakin hala bisiklet uzerindeyken de kosu esnasinda da nefessiz kaliyorum tempo biraz arttigi zaman ve spordan sonra uzun muddet duzgun nefes alamiyorum. Yani derin nefes alamiyorum. Nefesim sanki yetmiyor gibi hissediyorum, bu da buyuk rahatsizlik veriyor. 8:00/mile (12 km/h) ile bir-bucuk saat civarinda problemsiz kosabiliyorken bu az biraz arttigi zaman bayilacak duruma geliyorum nefessizlikten ve dedigim gibi, uzun muddet nefesim duzelmiyor.
Ayrica zaman zaman nefessizlik cekiyorum spor yapmadigim zamanlarda da, hava yetmiyor gibi hissediyorum. Cok sik degil lakin.
Doktor demeyin, Amerika'da yasiyorum, kuruntudan ziyade, cidden astim oldugunu dusunmeye baslarsam gitmeyi planliyorum. Zira 150 dolar buyuk para su aralar.
Nedir sizce? Kendimi sigarayla astim hastasina cevirmis olma ihtimalim var midir?

Ek: Uzun Sure Ankara Universitesi Kurek Takimindaydim, sonralari kisisel olarak surdurdum sporu. Yaklasik 4 yil bir aradan sonra tekrar basladim spor yapmaya ve bu halde buldum kendimi.
0
topuksuz ayakkabi
(08.02.12)
compadrito
(08.02.12)
Tesekkurler, baktim evet. Bunun yaninda astimi olan insanlara da sordum sorusturdum. Kimisi nefessizlikten konuldu teshis diyor, digeri oksuruk nobetlerinden, bazilari da tikanip hic nefes alamamaktan. O yuzden biraz daha fikir almak adina actim duyuruyu.
0
🌸topuksuz ayakkabi
(08.02.12)
kendimi bildim bileli astım var bende 2 pakette sigara içiyorum. saydıklarımın hepsi var nefesini verdiğinde öksürüyor musun? toz falan tıkıyor mu hırıltılı nefes alış veriş var mı sadece efor sarfettiğinde mi oluyor
0
mr fusion
(08.02.12)
soruna cevap değil ama, sence de sigarayı bırakmak için mükemmel bir neden ve zaman değil mi?
0
juusto
(08.02.12)
Toz tikiyor evet, toza karsi alerjim de olabilir lakin pek cok insan gibi. Nefesimi verdigimde oksurmuyorum ve hayir, cok derin bir sekilde nefesimi verirsem olusan hirilti disinda normal verdigim nefeste olusan bir hirilti yok. Sadece egzersiz sonrasinda olusuyor bu durum genel itibari ile. Arada nadiren egzersiz disi oldugu da oluyor fakat dedigim gibi nadiren.
Sigarayi biraktim zaten, 6 aydan biraz fazla oluyor, geri baslamaya da zerre kadar niyetim yok.
0
🌸topuksuz ayakkabi
(08.02.12)
Doktora gidemiyorsan bunları yapabilirsin.
Karından nefes almayı öğren, her gün 1 fincan türk kahvesi iç (eskiden astımlılar kahveyle tedavi ediliyormuş) günde 3 bardak ebegümeci çayı iç.
0
karbasan
(08.02.12)
Ohoo:) Oyle 1 bardak turk kahvesi degil, suvari kahvesi bile ictigim neredeyse 1 pot kahvenin yaninda kucuk kalir.

Kolay teshis yolu olarak su onerildi bir tip doktoru tarafindan;

-Efedrin HCL alinir. Dozu hap basina 15 mg gecmeyecek sekilde her 8 saatte 1 adet alinir. 3 gun spor yapilmaz, 4. gun nefes performansinda mucizevi bir artis varsa bronsit kaynakli bir sorun olma ihtimali neredeyse yuzde yuz. Nefes performansindaki artis kayda degecek kadar ciddi degilse problem buyuk ihtimalle kondusyon ve ya excersize induced asthma olabilirmis. Degerlendirmek lazim.
0
🌸topuksuz ayakkabi
(09.02.12)
(9)

Acil Çok Acil | | | Kulak Arkası Mantar Oluştu az önce çok kaşınıyor Yardım

istenmeyen_adam
evet bekliyorum sizleri kulağım yanıyor ve çok kaşınıyor kepçenin arkası..
evet bekliyorum sizleri kulağım yanıyor ve çok kaşınıyor kepçenin arkası..
0
istenmeyen_adam
(08.02.12)
mantar oldugunu ne biliyon, belki alerjidir?
0
compadrito
(08.02.12)
ya kırmızı ve beyaz beyaz noktalar oluştu.. elimi sürünce dökülüyor gibi oldu daha 10 dk önce farkettim yeni.. ayrıca hiperemik ve sadece toz gibi beyaz noktalar var.. :(
0
🌸istenmeyen_adam
(08.02.12)
telaşa mahal yok, sabah doktora gidersiniz. çok paniklediyseniz kalkın acile gidin.
0
9kuyruklukedi
(08.02.12)
yarın sözlü var sabahtan ondan derdim 12 ye kadar sınav sürecek..
0
🌸istenmeyen_adam
(08.02.12)
pul pul değil un serpiştirilmiş gibi izi var ne yapabilirm ev de şu anda.. alkol - batikon - krem - bakterioban vs.. var elimde :(
0
🌸istenmeyen_adam
(08.02.12)
seboreik dermatit değil.. daha dar kapsamlı mantarımsı :(
0
🌸istenmeyen_adam
(08.02.12)
bunun icin acile gidersen, acildeki doktordan azar isitme ihtimalini de goze al.
0
compadrito
(08.02.12)
zaten 12 olmuş dr a gidecek araba yok taksiye verecek para yok.. ne acili kolonya ile ov sabunla falan demenizi bekliyorum hangi patoloji var ne ilaçla bunu etkisiz hale getiririz demedim..
0
🌸istenmeyen_adam
(08.02.12)
(1)

Aranizda hiv+ olan var mı?

yoktur
Varsa konuşmak isterim kendisiyle.
Varsa konuşmak isterim kendisiyle.
0
yoktur
(07.02.12)
hastanelerin enfeksiyon bölümleri ağır hiv + vakalarıyla dolu.
gidin yüzyüze konuşun bence.
0
9kuyruklukedi
(07.02.12)
(6)

Geçmeyen göz iltihabı

dark horse
2 ker doktora gittim. 2'şer farklı damla verdiler. Bu sabah hayvan gibi şapakla, acıyla uyandım. Yenilemiş pezevenk. 3 aydır rahat edemiyorum. Nedir sizce çözümü, ne yapayım ben?
2 ker doktora gittim. 2'şer farklı damla verdiler.
Bu sabah hayvan gibi şapakla, acıyla uyandım.
Yenilemiş pezevenk. 3 aydır rahat edemiyorum.
Nedir sizce çözümü, ne yapayım ben?
0
dark horse
(07.02.12)
konjonktivit mi yoksa enfeksiyon ile alakali bir durum mu, hic bi bilgi verdiler mi? teshisleri neymis? blasphamide mi verdiler damla olarak acep?
0
kobretti
(07.02.12)
aynı dertten muzdaribim.

göz kapağımın altında beyazımsı, hafif akışkan bir kitle var. bir kere gidebildim ben doktora, onda da kist olabileceğini söyledi doktor. damla ve göz kapağının içine sürülen bir krem verdi. 15 gün sonra yine geçmezse eğer gelmemi söyledi; küçük bir operasyon yapılacaktı, geçmedi. ben gitmediğimden operasyon da yalan oldu tabii. gerçi geç yattığımdan o kremi de tam kullanamadım ben. göz şu anda çok hafif de olsa diğerinden kısık gibi, bazen o kütle göz kapağından iyice yukarı çıkıp görünüşü bulanıklaştırıyor ve sabahları, aynı şekilde, kirpikler koca koca çapak deryasıyla bulanmış şekilde uyanıyorum. sizin için tam cevap olmadı belki ama şunu da ekliyeyim; aynı durum birisinin de başına gelmiş, onun da çözümü o küçük operasyonla olmuş. şu genel sigorta boku belli olsun da gideyim doktora.
0
sanat guresi
(07.02.12)
antibakteriyel ve antiviral göz kremlerini, damlalarını birlikte kullanın çünkü genelde ne sebepli olduğu belli olmuyor. ayrıca her gece yatmadan gözünüze kaynatılmış temiz sıcak su ile en az bir hafta pansuman yapın.
0
elalemin derdi
(07.02.12)
yanlis yerlere tokanip sonra da gozune tokanma o ellerinle.

hem saglam goze hem capakli goze damlatacan ve aynen tarif edildigi gibi damlatacan damlalari. kafandan yeni yorumlar, yeni uygulamalar getirmeyecen.
damlaligin ucunu gozune degdirmeyecen.

bunlar genel kurallar ama senin gozunun durumuna ozgu ne tarif edildiyse, harfiyen tatbik edecen.

temizlik sart. gozune tokandigin parmak uclarinin temizligi yani.

belki konuyla alakasi varsa diye yaziyorum: (bkz: fekal oral yol/@compadrito)
0
compadrito
(07.02.12)
@kobretti konjonktivit dedi 2.si. Birincisi önemli değil iki güne geçer keh keh dedi. Evet onu da kullandım

@sanat güneşi çok geçmiş olsun. Bende kızarıklık, kuruluk gibi şeyler var. Şişkinlik yok.

@elalemin derdi çok teşekkür ederim. Hemen bakıyorum ilaçlara şimdi.

@compatrito çok teşekkürler. Daha dikkatli olacağım. Evet elimi gözüme çok sokuyorum. Hr ne kadar temiz olduğunu düşünsem de olmuyorlar demek ki.
0
🌸dark horse
(08.02.12)
Gecmis olsun, bence de elinizi gozunuzle cok temas ettirmeyin, ne kadar temiz oldugunu dusunseniz dahi, bilgisayar kullanirken kullandiginiz mouse ve klavye ikilisinin ustu yeteri kadar mikrobiktir diye dusunuyorum.

gecmis olsun
0
kobretti
(09.02.12)
(4)

temre

morartu
gözün hemen altında çıkan temre için tedavi önerileri veya tecrübelerinizi öğrenebilir miyim sayın dermatologlar? internette yaptığım araştırmada genel olarak temre duası ve okunuş şekli çıktı karşıma.. bana daha tıbbi , bitkisel ya da bilimsel veriler lazım ..
gözün hemen altında çıkan temre için tedavi önerileri veya tecrübelerinizi öğrenebilir miyim sayın dermatologlar? internette yaptığım araştırmada genel olarak temre duası ve okunuş şekli çıktı karşıma.. bana daha tıbbi , bitkisel ya da bilimsel veriler lazım ..
0
morartu
(07.02.12)
temriye?
0
SiyamkedisiZorro
(07.02.12)
galiba öyle de deniyor, kırmızı mini mini noktalı kuru bir döküntü. göz altında olduğu için kortizonlu merhem önerilmiyor. ne yapmalı bilemedim ben onu.
0
🌸morartu
(07.02.12)
sigara külüne bildiğiniz bütün duaları okuyup tükürükleyin. sonra o bölgeye sürün. 1 saat kadar bekletin. yoğun bir kıvam olsun. iğrenç evet ama küçükken benimki öyle geçmişti. :)
- şimdi düşünüyorum da plasebo etkisi olabilir bu! (eskiler placebo etkisini bile çözmüş hocu)
0
9kuyruklukedi
(07.02.12)
prednol krem alabilirsiniz. temreli bölgeye çok ince bir tabaka halinde sürün. günde kaç defa tekrarlandığını unuttum, eczacı bilgi verir bu konuda. cidden işe yarayan bir krem, öneririm.
0
cua
(09.02.12)
(3)

Meme kanseri kontrol periyotları vb.

ex902
Selamlar,İnternette meme kanserinde erken teşhisin çok çok önemli olduğu yazıyor. Kadınların meme kanseri için hangi sıklıkta kontrole gitmeleri gerekiyor? Bu kontrollerde ne tür testler yapılmakta? Bir problem teşhis edildiğinde ne tür tedaviler uygulanabiliyor? vb. konularda bilgisi olanlar aydınl
Selamlar,

İnternette meme kanserinde erken teşhisin çok çok önemli olduğu yazıyor. Kadınların meme kanseri için hangi sıklıkta kontrole gitmeleri gerekiyor? Bu kontrollerde ne tür testler yapılmakta? Bir problem teşhis edildiğinde ne tür tedaviler uygulanabiliyor? vb. konularda bilgisi olanlar aydınlatabilir mi acaba. Günümüzde çok genç yaşlarda yakalanılabiliyor bu hastalığa galiba. Riski azaltmanın belirli yolları mevcut mu?

İyi günler herkese.
0
ex902
(07.02.12)
bildiğim kadarıyla 35 yaşından sonra mamografi çekilmesi gerekiyor yılda 1 ya da 2. 35 yaşından önce ise düzenli olarak elle muayene gerekiyor. bilmiyorsanız nasıl yapılacagını düzenli doktor ziyareti gerekiyor -yılda 1-2.
eger ailenizde bu hastalığa yakalanmış kimseler varsa sizde de olabilme ihtimali oldukça yüksek.
en büyük etkeni stres, üzüntü diye biliyorum ben.
kontroller sonucunda bir kist bulunursa biopsi yapılıyor.
kistin huyuna göre tedavi ilaç ya da kemoterapi oluyor. daha değişik tedaviler de olacaktır mutlaka ama benim bildiğim bu kadar.

benim ailede var. risk grubundayım yani. düzenli olarak doktora gidip el muayenesi yaptırıyorum. 35den sonra mamografiye başlıycam.
0
65 derece
(07.02.12)
en güzel tetkik elle ve ultrasonla oluyor. bence 30dan sonra senede, duruma göre iki senede bir takibi gerek, tabi kan tahlilleri de iyi oluyo. mamografi çok pis bişi, ciddi bi durumla ilgili şüphe yoksa bence çok da şart değil. ama belki emzirmeden sonra, ya da belli bi yaştan sonra gidilebilir. ultrasonla deneyimli bi doktor meme dokunuzun bu tip şeylere müsait olup olmadığını da inceliyor. aile geçmişi de varsa daha sıkı takip ediyolar tabi. erken teşhis tümörün büyümesi, memenin kurtarılması vs gibi konulardan çok başka dokulara sıçraması açısından da önemli.
0
kediebesi
(07.02.12)
(8)

Kontak Lens & Basketbol

Ruprect
Merhaba,Gözlerim bozuk, miyop(2) ve astiğmat (0,5). Basketbol oynarken gözlüksüz oynamak rahatsızlık verdiği için Kontak Lens kullansam mı acaba diye düşünüyorum. Aktif olarak spor yapıp kontak lens kullanan var mı? Hani marka & model lens önerirsiniz? Sporcular için özel bir tip kontak lens oluyor
Merhaba,
Gözlerim bozuk, miyop(2) ve astiğmat (0,5). Basketbol oynarken gözlüksüz oynamak rahatsızlık verdiği için Kontak Lens kullansam mı acaba diye düşünüyorum. Aktif olarak spor yapıp kontak lens kullanan var mı? Hani marka & model lens önerirsiniz? Sporcular için özel bir tip kontak lens oluyor mu?
Teşekkürler.

EDIT BUDUT: 1•DAY MOIST ACUVUE® 30 lu Kutu aldım çok memnunum. Varlığını hissetmiyorum bile. lensmarket.com dan aldım sorunsuz ertesi gün geldi
0
Ruprect
(07.02.12)
astigmat olduğundan günlük lens bulabilir misin bilmiyorum ama günlük lensler ile gayet rahat spor yapabilirsin. özel bir tipe gerek yok. göz çapına uygun bir lensi gözden çıkartmak oldukça zor. olmadı bir tane de koruyucu gözlük takar yine oynarsın. gerek olacağını sanmıyorum ama.
0
thebug
(07.02.12)
alex de souza bütün maçlara lens ile çıkıyor. dikkat ettiyseniz normalde gözlüklü bir sporcu kendisi.
0
kibritsuyu
(07.02.12)
Peki amacıma uygun marka & model önerisi var mı? Hava geçirgenliği, su oranı gibi farklı parametreler de var sanırım işin içinde...
0
🌸Ruprect
(07.02.12)
bunu kullanarak görmen lazım. kimine süper gelen lens bir başkası için takıldığında çıkarılması gereken oluyor. kiminin sevdiği solüsyon başkası için tahammul edilemez oluyor.
ben ciba vision kullanmıştım bayağı rahattı ama hiç memnun olmayanlar da var.
0
thebug
(07.02.12)
Size en uygun lensi göz doktorunuz verir (optisyen demiyorum dikkat ederseniz) lens için sadece numara değil gözün kornea açısı da (base curve) önemlidir. Göz doktorunuza danışın.
0
justaddwater
(07.02.12)
Sporcular icin lens mevcut. Genelde gunluk lens oneriliyor. Www.lensal.com dan bulabilirsin. Doktora muayne ol ama siparisini buradan ver.
0
african rain
(07.02.12)
günlük lens rahat olur kullanıp atıyorsun. focus dailies öneririm. lensmarket.com a bakabilirsin
0
murtilli
(07.02.12)
belki tam cevap olmayacak bile ama bir gün basketbol maçı izlerken basketbolcunun lensi düştü yere.ve aldı yerden taktı gene gözüne.arkadaşlar da belirtmiş alex de souza da takıyo maçta.maçtan sonra gözlük takıyo.
0
michael jackson
(08.02.12)
(3)

Tümör tedavisi

bulamıyorum
Merhaba , az önce fox haber'de hastalıklı organa bir iğne yardımıyla ( yanlış hatırlamıyorsam ) girilerek tümörlü doku yakılıyordu bu tedaviyi netten araştırdım bulamadım bilgisi olan biri yardımcı olursa çok sevinirim. şimdiden çok teşekkür ederim.
Merhaba , az önce fox haber'de hastalıklı organa bir iğne yardımıyla ( yanlış hatırlamıyorsam ) girilerek tümörlü doku yakılıyordu bu tedaviyi netten araştırdım bulamadım bilgisi olan biri yardımcı olursa çok sevinirim. şimdiden çok teşekkür ederim.
0
bulamıyorum
(06.02.12)
bana radyofrekans ablasyon gibi geldi. yeni bir teknik değilse eğer?
0
fluorescein
(06.02.12)
mikrodalga ablasyon yöntemiymiş adı. bezmialem vakıf üni. tıp fakültesinde yapılıyormuş şuan..
0
🌸bulamıyorum
(07.02.12)
mikrodalga bir radyofrekansıdır. cevabı vermişiz zaten. yeni bir yöntem olmadığı gibi türkiye'de de gayet her adam akıllı üniversite hastanesinde uygulanıyordur. adamlar reklamlarını yapmışlar.
0
fluorescein
(07.02.12)
(4)

dokunmatik ekranlı telefonlar sağlığa zararlı mı?

gijilti
sırf bu yüzden bu telefonlar tercih edilmeyebiliyor mu?
sırf bu yüzden bu telefonlar tercih edilmeyebiliyor mu?
0
gijilti
(06.02.12)
rezistif ekranlar kesinlikle değil, bildiğin basınçla çalışıyor bunlar belki parmak uçların nasır olur çok basarsan(:

kapasitif ekranlar da mouse pad gibi ufak bir iletkenlik mevzusu var, onun da zararlı olacağını sanmam.
0
elalemin derdi
(06.02.12)
Ben duymadim boyle birsey. eger varsa bile vucudun o zarari yok edecegi kadar azdir diye tahmin ediyorum.
0
dahinnotha
(06.02.12)
Zararli degil.
0
durdenist
(06.02.12)
Dünyaya kazık çakmayı planlayan bi' hastalık hastası için, mutlaka bir rahatsızlığa sebep verecek etkisi vardır.
Normal insanlar için ise, cevap hayır.
0
Saat1
(06.02.12)
(9)

Dövme Sorusu

shangrilla
2 hafta önce bir dövme yaptırdım. İyi baktım, Bepanthen'i eksik etmedim, hiç kaşımadım. Yaptırdıktan 4 gün sonrasında kabuklarını atmıştı. O zamanlar kaşınmayan dövme, zaman geçtikçe kaşınmaya başladı. Hafif hafif de kepekleniyor üstü. Bir de, desen/boya sanki derinin altına işlememiş gibi, gergin v
2 hafta önce bir dövme yaptırdım. İyi baktım, Bepanthen'i eksik etmedim, hiç kaşımadım. Yaptırdıktan 4 gün sonrasında kabuklarını atmıştı. O zamanlar kaşınmayan dövme, zaman geçtikçe kaşınmaya başladı. Hafif hafif de kepekleniyor üstü. Bir de, desen/boya sanki derinin altına işlememiş gibi, gergin ve hafif parlak bir şekilde duruyor hâlâ.

Normal mi bunlar? Dövmenin kendini bulması uzun bir süre mi alıyor?
0
shangrilla
(06.02.12)
kaşınması gayet doğal ben 2 sene önce yaptırdım hala arasıra kaşınıyor
0
chwn
(06.02.12)
Nette araştırdım, dövmesi sürekli kaşınan bir sürü insan var ancak benimkisi, kaşınmanın da yanında derinin üstünde bir tabaka gibi duruyor şimdilik.
0
🌸shangrilla
(06.02.12)
Parlak durması sanki kabuk olayını tam atmadığını gösteriyor. Dövmeden dört gün sonra kabuklarını attı demişsiniz ama bu süre bana biraz kısa geldi. Belki asıl şimdi atıyordur?
0
demirlisomya
(06.02.12)
o parlak deri en az 1 ay kalacak, yavaş yavaş oturacak dövme.
kaşınma meselesine yapacak bişi yok benim 7 senelik dövmelerim bile arasıra haşır huşunur kaşınır. nemlendirici filan sürmek iyi oluyo arada
0
bubez laab
(06.02.12)
Bildiğin, haşlanmış patatesin kabukları soyulur gibi soyuldu. Şimdikiler kabuk değil, beyazlık böyle kepekleniyor gibi.
0
🌸shangrilla
(06.02.12)
ne dövmesi yaptırdın şıngırtıcııım?
soruya cevap: yakınlarda bi dövmeci yok mu gidip gösterebileceğin?
0
neira
(06.02.12)
Hmm yavaş yavaş oturacak demek. Öyle umuyorum ben de.
0
🌸shangrilla
(06.02.12)
neira, Ouroboros: fc08.deviantart.net

Fullmetal Alchemist'teki şekliyle. Kırmızılar da var, düz siyah değil. Şuna benziyor daha çok: fc04.deviantart.net

Ekleme: Prag'dayım be Ceylo. Güzel bir yerde yaptırdım ama yapan kişi pek İngilizce bilmiyor maalesef, anlamaz derdimi.
0
🌸shangrilla
(06.02.12)
leni 09
(06.02.12)
(6)

2002 yılından kalma şarap, içsem mi?

hayal bilgisi
Tek özelliği 2002 yılı olması değil tabii ki. Bir ay evvel Ürgüp'ten aldığım bir nar şarabı kendisi. Ancak, Ankara ayazında yaklaşık bir aydır arabanın bagajda duruyordu, yani -20 dereceyi gördü büyük ihtimalle kendisi. Hani buz tutmuş, sonra yine erimiş olma ihtimali var mıdır bu meretin? Bir iki
Tek özelliği 2002 yılı olması değil tabii ki. Bir ay evvel Ürgüp'ten aldığım bir nar şarabı kendisi.

Ancak, Ankara ayazında yaklaşık bir aydır arabanın bagajda duruyordu, yani -20 dereceyi gördü büyük ihtimalle kendisi. Hani buz tutmuş, sonra yine erimiş olma ihtimali var mıdır bu meretin?

Bir iki yudum aldım şimdi, pek garip gelmedi ama tehlike arz eder mi? Kimse bir şey demezse de içerim abi ben bunu. :)
0
hayal bilgisi
(06.02.12)
ben anlamam ama içmemeni de tavsiye ederim, senden daha mı önemli
0
juusto
(06.02.12)
ne tehlikesi?? şarap dediğin yıllanarak güzelleşir.
0
neira
(06.02.12)
bisey olmaz, ic.

bisey olursa da beni tanimiyorsun.
0
oeh
(06.02.12)
1- 10 yıllık nar şarabı, çaresiz değilsen içme bence :)
2- her şarap yıllandırmaya müsait değildir
0
efx
(06.02.12)
bozuk şaraptan ölmezsin, tadı güzelse iç.
0
fluorescein
(06.02.12)
cevap olarak ekleyeyim: 3 kadeh içtim. yaşıyorum hala. :)
0
🌸hayal bilgisi
(08.02.12)
(1)

knee wrap nerden bulurum?

anubis026
http://www.bodybuilding.com/store/gl/prowrap.htmlarkadaşlar linkteki tarz diz sargısını nerden bulurum tr de? tamam bu marka olmasın ama bu ürün olsun, hiçbi yerde bulamadım. direk geçirmeli dizlik var sargı yok?
www.bodybuilding.com

arkadaşlar linkteki tarz diz sargısını nerden bulurum tr de? tamam bu marka olmasın ama bu ürün olsun, hiçbi yerde bulamadım. direk geçirmeli dizlik var sargı yok?
0
anubis026
(06.02.12)
istediğin çeşidinden olur mu bilmiyorum ama, tıbbi malzeme depolarına sorarsan diz sargısı diye bulursun çeşit çeşit. onların online alışveriş siteleri olmuyor, dükkan dükkan gezmen gerekiyor. nerede oturuyorsun bilmiyorum ama mesela ankara'da büyük bi tane vardı sıhhiye taraflarında.
0
fluorescein
(06.02.12)
(7)

mantar tedavisi?

dereotu
merhaba,mantar için 1,5 ay kadar önce doktora gittim. (sol ve sağ bacak apış arasına yakın bu kızarıklar) doktor trosyd verdi. neyse 3 hafta kullandım. kızarıklıklar baya geçer gibi oldu bende kestim. şu an 1,5 ay önceki duruma döndü. doktor 2 hafta kullan demişti. napsam başka bir ilaç mı denesem
merhaba,
mantar için 1,5 ay kadar önce doktora gittim. (sol ve sağ bacak apış arasına yakın bu kızarıklar) doktor trosyd verdi. neyse 3 hafta kullandım. kızarıklıklar baya geçer gibi oldu bende kestim. şu an 1,5 ay önceki duruma döndü. doktor 2 hafta kullan demişti. napsam başka bir ilaç mı denesem?
0
dereotu
(05.02.12)
dostum sen gene 3 hafta kullan ve kullandığın kıyafetleri bi güzel kaynat atıyorum kıyafeti giydin 3 hafta sonra yıkasanda mantar kalıyo üzerinde ve tekrar kıyafetinden bulaşıyor.

Bende travacord gibi bi ilaç kullandım bendede nüks etti daha sonraçamaşırları falan değiştirdim şimdi geçti çok şükür ama eski bi kıyafetinden tekrar temas edince bulaşabilir.
0
basond
(05.02.12)
çamaşır makinesi yeterli değil mi hocam ?
0
🌸dereotu
(05.02.12)
basond +1

mantar dediğin çok uzun dönemli geçer türleri filan da var inatçı bir şey ise doktorun ilacı değiştirir kafadan o yola girme hiç.
0
su aygırı
(05.02.12)
tekrar git dotora
0
bryan fury
(05.02.12)
dostum ben de bir ara bunlarla uğraşmıştım ne çamaşır makinesi ne krem fayda etmemişti en sonunda bir hap vermişti öyle geçmişti. yine bunlara dikkat et ama bunlar biraz da tekrarlamasın diye yapman gereken şeyler.
0
madworld
(05.02.12)
çamaşır makinasında uzun soluklu yüksek sıcaklıkda yıkamak belki yeterli olur ama kesin değil en garantisi 2 hafta aynı pantalonla gezmek sonra o pantalonları atmak
0
basond
(05.02.12)
hap sonraki adım karaciger enzim testi gerekir vucudu cok yoran haplar bunlar sen gecti diye kremi birakma bir muddet devam et sonrada deri testi yaptir orayi kaziyip test ediyorlar.

baksir tarzı bir sey giy iyice kaynat yada yuksek isi, boksir sıkı (alet edavati) sarsin sonra varikasole filan ugrayip beddua etme :)
0
su aygırı
(05.02.12)
(7)

Protein iceren besinler

l i w e x
selam dostlar,bol protein iceren ve mümkün oldugu kadar izole, yani karbonhidrat ve yag acisindan zayif besinler nelerdir?bir de bunlarin bir listesini besin degerlerini falan bulsam sükela ötesi olur.simdiden cok tesekkürler.
selam dostlar,

bol protein iceren ve mümkün oldugu kadar izole, yani karbonhidrat ve yag acisindan zayif besinler nelerdir?

bir de bunlarin bir listesini besin degerlerini falan bulsam sükela ötesi olur.

simdiden cok tesekkürler.
0
l i w e x
(05.02.12)
ton balığı.
tavuk göğsü.
lor peyniri.
yumurta.
0
baldur2
(05.02.12)
baldura ek olarak; yeşim yapraklı sebzeler
0
neira
(05.02.12)
göz önünde bulundurman gereken bir baska nokta ise protein degerlerinin yanina vucudunun onlari ne kadar sentezleyebildigi.

bircok bitkisel besinlerdeki yanlis bilmiyorsam proteini insan vucudu düsük oranlarda sentezleyebiliyor.
0
serabetan
(05.02.12)
baklagilleri unutma sakın
0
seyirdefteri
(05.02.12)
bodyforumtr ye de bakmanı öneririm
0
madworld
(05.02.12)
yeşil mercimek yemeği.bundaki protein kırmızı ette yok.
0
ozdemirac7
(05.02.12)
bol protein yenmez, vücut onları sindiremez, proteinin yanında yağ da alman lazım. benim önerim peynir, kabak çekirdeği, ceviz başta olmak üzere tüm kuruyemişler. yumurta, ciğer ve tüm sakatatlar, kırmızı et.
0
joepiscopo
(05.02.12)
(2)

son kullanma tarihi gecmis soda

serkan temiz
Uc dort ay gecmis ustunden, nasi da canim cekti ama. gelirken alicaktim bes dakkayla kacirmisim marketin kapanisini...Bunu icsem bisey olur mu ya bana :) olmaz dimi niye olsun
Uc dort ay gecmis ustunden, nasi da canim cekti ama. gelirken alicaktim bes dakkayla kacirmisim marketin kapanisini...

Bunu icsem bisey olur mu ya bana :) olmaz dimi niye olsun
0
serkan temiz
(05.02.12)
tadında sorun yoksa iç gitsin
0
egomanyak
(05.02.12)
bir şey olmaz en fazla tadı kaçmıştır.
0
enchantress
(05.02.12)
(10)

Cips yesek ölür müyüz?

juvee
Karnım çok aç... Buzdolabı çok uzak... Yanımda cips var... Yesem mi lan?.. Ölür müyüm sizce... Birazdan yatıcam hem de... Ne yapsam?
Karnım çok aç... Buzdolabı çok uzak... Yanımda cips var... Yesem mi lan?.. Ölür müyüm sizce... Birazdan yatıcam hem de... Ne yapsam?
0
juvee
(04.02.12)
sivilce yapar, patlatırsan ölürsün.
0
mentuhotep
(04.02.12)
Bir tek sivilce ise problem değil. Bünyeye zeval vermesin. Nerden alıyorum lan bu sağlıksız şeyleri? Cips kola hamburger iyice yavşak olduk ölürüm lan ben :))
0
🌸juvee
(04.02.12)
Ben kahvaltı olarak yiyorum bazen. Sanırım henüz ölmedim.
0
onexey
(04.02.12)
35'e kadar gelebilirsen bana bildir panpa :)
0
🌸juvee
(04.02.12)
Bu arada teşvik ettiniz ve yedim artık her şey için çok geç. Dönülmez cips paketinin içerisinde ellerim...
0
🌸juvee
(04.02.12)
uyursan ölürsün
0
fuzuli
(04.02.12)
bence bu tembellik seni öldürebilir:)
0
tülay
(05.02.12)
cips yesen de yemesen de öleceksin zaten.
0
recep tayyip baykal
(05.02.12)
ölmezsin ama bu kafayla çok da yaşamazsın.
0
gogu delen adam
(05.02.12)
aman korkma bişey olmz bn kız halime karbonhidrat ve yağ yüklü besleniyordum senin gibiyken (üniversite çağında)
ne 50 kiloyu geçtim ne bi sağlık sorunum oldu
30a geldim sayılır ölmezsin
evham yapmamayı becerebilirsen şukela olur tabi ben stress yaptıgımda su içsem dokunuyor
0
niye ama
(05.02.12)
(7)

Zoretanin(Roaccutane) Kullananlar.

ozdemirac7
zoretanin 40 mg.kullanıyorum 4 ay oldu hiç birşey değişmedi.kalan 2 ayda değişen bişey olur mu ?
zoretanin 40 mg.kullanıyorum 4 ay oldu hiç birşey değişmedi.kalan 2 ayda değişen bişey olur mu ?
0
ozdemirac7
(04.02.12)
Evet, olur.
0
McScReaM
(04.02.12)
fazla kurumadı.dudağım ilk zaman çok kurudu şimdi fazla bişey yok ama sanki suratım soyulmaya başladı gibi beyazladı toz gibi işte.
0
🌸ozdemirac7
(04.02.12)
olur.. tedaviyi sonuna kadar sürdürmen gerek.. (9 ay roaccutane kullanmış biriyim)
0
logaritmaxy
(05.02.12)
sivilcelerin falan da mı geçmedi?
3 aydır 30mg ro. kullanıyorum. sivilcelerim 2. hafta geçti (zaten belara ile baya azalmıştı.) ikinci aydan itibaren dudaklarım kurumaya burnu kanamaya başladı. 3. aydayım, yüzüm kuruyor, eklemlerim ağrıyor.
0
goldentitan
(05.02.12)
düzenli kullanmaya devam et etkisini görüceksin.ha bu arada bi şehir efsanesine göre bu ilaç kan hastalıklarına yol açıyormuş
0
neal cassady
(05.02.12)
@neal cassady: kan hastalıklarına yol açmıyor. karaciğeri fazla yorduğu için kan değerlerini yükseltiyor. bu yüzden her ay kan testi yaptırıp bu değerleri kontrol ediyorsun, gerekirse doz azaltıyorsun.
0
goldentitan
(05.02.12)
sivilceler geçmedi kan değerlerim müthiş eklem ağrım,burun kanama yok.dudak kuruma yok denecek kadar az.
0
🌸ozdemirac7
(05.02.12)
(12)

sinek kaydı için tersten almak

sorubankasi
sinek kaydı olması için sakal bıyığı tersten almak,nasıl sonuçlar doğurur?birde sakal köklerim daha çok kalın değil,tersten falan çıkıyım demesin?
sinek kaydı olması için sakal bıyığı tersten almak,nasıl sonuçlar doğurur?birde sakal köklerim daha çok kalın değil,tersten falan çıkıyım demesin?
0
sorubankasi
(04.02.12)
adamın ağzına s.... kızarıklık, kaşıntı, acı. Tersten alma gerek yok, kıl dönmesi bile olursun
0
bonjurkes
(04.02.12)
Ben tersten almazsam hiç olmamış gibi görünenlerdenim. Hassas ciltlerde fena sonuçlar yaratıyor. Zorunda olmasam hiç işim olmaz ama...
0
hadji
(04.02.12)
tersten alıpta kalıcı bir hasar oluşan var mı peki?kızarıklık,kaşınma vs. olursa bırakırım tersten almayı.ama kıl dönmesi,kılların dik dik çıkması veya köklerinin kalınlaşması gibi şeyler olursa sorun olur.

@advest;hocam ustura sakat iş ya
0
🌸sorubankasi
(04.02.12)
2 kez köpükleyip traş ol.
0
badiparmagi
(04.02.12)
@badiparmagi;pek bir etkisi olmuyor :/
0
🌸sorubankasi
(04.02.12)
ben iki kere denedim. Biri resepsiyona giderkendi. Suratım sürekli kaşındı, baya baya rahatsız etti.

Askerde deneyeyim dedim, ufak sivilceler oldu, yine kaşındı, acıdı vs. Yani gerek yok öyle atraksiyonlara.
0
bonjurkes
(04.02.12)
sendeki gibi bir durum var bendede,eger normal sekilde alirsam sanki hic almamisim gibi,sag tarafi kesiyorum,sola gecince diger taraf uzamis oluyo o derece:)tenimde beyaz üstelik...

ben 3-4 senedir tersten aliyorum daha bir sey olmadi,cildim de bebek cildi gibi(dalga geceni döverim!!!!:) ) :)aslinda önce normal sonra tersten aliyorum.dedigim gibi cok cok az girtlagin oralarda sivilce yapabiliyor ama cok cok az.

sanirim cildine de bagli biraz.
0
serabetan
(04.02.12)
bıyığı tersten aldım yıllardır, biraz sertcene çıkıyor o kadar.
onun dışında boyun altını hiç tersten almadım, üst taraflarda da suratı iyice gerdirip traş oldum pek sıkıntı olmadı.

ancak senin sakak köklerin kalın değilse, evet tersten çıkar bi süre sonra. dikkat et
0
dieselsingle2
(04.02.12)
ben yapıyorum birşey olmuyor. ama alıştı tabi cilt artık:)
0
babilbaligi
(04.02.12)
yıllardır bu şekilde traş olan insanlar tanıyorum ben de arada sırada böyle traş olurum bi zararını görmedim. bu senin sakalın ve cildinle alakalı 4-5 defa dene baktın hep tahriş oluyor bir daha deneme.
0
hizli sperm
(04.02.12)
mach3 le falan olursan yüzünü tahriş edersin iki gün kırmızı kalır, kıl dönmesi, gereksiz sivilceler falan da cabası. advest'in dediği gibi ustura veya eski tip yaprak jiletli aletlerle çok daha rahat. İllaki hazır kullanacaksan Bic marka olanlar hepsinden iyi diyorlar. Önce bi köpürtüp düz traş et bastırma fazla, sonra ikinci perdede tersten al.
0
r_u_h
(04.02.12)
ben herhangi bir zararını görmedim.
0
bir kac yazar once
(05.02.12)
(6)

meyve bıçağıyla parmak ucu doğramaca

pln
baya derin kestm çok da kanadı havlu sardım tampon yaptım şu an kanamıyor. ama sızı çok. ne yapsam? yurt dşındayım çok mühim olmadıkça gitmeyeyim diyorum hastaneye falan. ne yapmam lazım sizce?
baya derin kestm çok da kanadı havlu sardım tampon yaptım şu an kanamıyor. ama sızı çok. ne yapsam? yurt dşındayım çok mühim olmadıkça gitmeyeyim diyorum hastaneye falan. ne yapmam lazım sizce?
0
pln
(04.02.12)
elini kalp seviyenden yukarıda tut. heyecan yapma, bişicik olmaz. 2 haftaya tamamen kapanır.
0
karlmarx
(04.02.12)
yara bandı yapıştır sağa sola sürtüp kanamasını engellesin. ben geçenlerde yaprak jiletle kestim cart diye parmağıma girdi resmen, 3-4 günde geçti. sadece çizgi halinde en üst tabaka var şimdi, onu da deri yenilenip atacak birkaç güne.
0
r_u_h
(04.02.12)
bana da buna benzer bir durum olmuştu zamanında. tatildeydim hastaneye gidemedim. tampon yaptım bi güzel sardım sarmaladım 4-5 gün kaldı öyle. 4. ya da 5. gün tatilden döndüğümde üstünde sarı lekeler olduğunu fark ettim. ardından soluğu hastanede aldım. zamanında gelmeliydin dikiş atılmalıymış buna ancak artık geçti deyip tentürdiyor sürdü pansuman yaptı. birkaç sefer daha gidip pansuman yaptırdım en sonunda iyileşti. yani demem o ki, hastaneye gitmezsen temizliğine çok önem vericen gidip tentürdiyot sürecen. ancak dikiş atılmadığı için 3 günde iyileşecekse 3 haftada belki daha da uzun sürede iyileşiyor. he bir de iz kalıyor. dikişin izinden daha büyük ve belirgin bir iz. 5 sene oldu duruyor hala. amma uzattım lan, hastaneye gitmen şart değil gitmeyeceksen temiz tut elbet iyileşir. ha bir de bir yere çarpmamaya dikkat et. tam düzelecek hop başa dönüyosun amk
0
ack3000
(04.02.12)
vazgeçmiştim ama o zaman ben bi gidip tentürdiyot süreyim. =)
0
🌸pln
(04.02.12)
eğer sürekli kullandığın bir parmağın değilse mümkün olduğunca açık bırak, hava alsın. eğer yarabandı yapıştırırsan gece çıkar.
baticon öneririm, daha az yakar.
temiz bir kesikse iz de kalmaz merak etme.
0
goldentitan
(04.02.12)
işaret parmağım maalesef. ne güzel geçti diye kullanmaya kalkıştım gene kanattım.
0
🌸pln
(04.02.12)
(2)

En iyi sağlık sigortası hangisi?

markasiz
özel sağlık sigortası yaptırmak istiyorum. dedim belki buradan yardımcı olurlar. en ucuzu, en iyisi??? ucuzu dedim de ucuz olup da saçma sapan olmasın.
özel sağlık sigortası yaptırmak istiyorum. dedim belki buradan yardımcı olurlar. en ucuzu, en iyisi??? ucuzu dedim de ucuz olup da saçma sapan olmasın.
0
markasiz
(04.02.12)
şöyle bir site var www.sigortam.net oradan şartlarına (sorular oluyor sağlık durumu vs.) göre hemen hemen tüm sigorta şirketlerinin teklifini görebiliyorsun.
0
cinna monster
(04.02.12)
çok teşekkür ederim:)
0
🌸markasiz
(04.02.12)
(5)

Dermokozmetik güneş kremi önerebilecek var mı?

bir ileti paylastim
Sebamed yağlı dediler, la-roche aldım ben 50ml si 50tl ye, daha uygunu var mıdır kaliteli olan? kullanıp memnun olan? peeling yaptırdıktan sonra mutlaka kullanmak gerekiyormuş, onun için soruyorum.
Sebamed yağlı dediler, la-roche aldım ben 50ml si 50tl ye, daha uygunu var mıdır kaliteli olan? kullanıp memnun olan? peeling yaptırdıktan sonra mutlaka kullanmak gerekiyormuş, onun için soruyorum.
0
bir ileti paylastim
(03.02.12)
md formulations kesinlikle. 70 lira falandı en son ama gerçekten kaliteli. yağlı değil. tavsiye ederim.
0
knister
(04.02.12)
doğal olması sebebiyle, babe. nette 35 liraya bulmuştum, eczanelerde daha pahalı.
0
black sabahat
(04.02.12)
avene marka, pahalıdır ama yalnızca eczanelerde satılır, fransız malıdır, hayvan dostudur (hayvan deneylerinde rol almaz yani), kremleri çok iyidir.
0
perizad
(04.02.12)
Solante nin "Solante İrrita Lotion Spf 50" sizin için spesifik kremdir.
0
primarymaster
(04.02.12)
bioderma da kalitelidir.
0
incitanesi2004
(04.02.12)
(6)

arkadaslar geceleri uyurken ayagımı refleks gbi otustikler gbi sallıyormusu

brsorusorcam
arkadaslar geceleri uyurken ayagımı refleks gbi otustikler gbi sallıyormusum bunun nedeni ne olabilr.psikolojik bisi olabilecegni syluyorlar.bu sizce ne?
arkadaslar geceleri uyurken ayagımı refleks gbi otustikler gbi sallıyormusum bunun nedeni ne olabilr.psikolojik bisi olabilecegni syluyorlar.bu sizce ne?
0
brsorusorcam
(03.02.12)
yan yat.
0
numbernine
(03.02.12)
(bkz: huzursuz bacak sendromu)

edit: iki kere aynı soruyu niye açtın
0
ermanen
(03.02.12)
ben de ayağımı sallarım uykum gelsin diye bebekten sallanmaktan kalan bi alışkanlık herhalde.
0
mirac
(03.02.12)
yetersiz imladan olabilir..
0
oldboy
(03.02.12)
refleks gibi otustik ne la
0
rebellion
(03.02.12)
magnezyum takviyesi dene. eksikliği böyle şeylere sebep olabiliyor.
0
cereal killer
(03.02.12)
(6)

yahu ben hala ergenlik çağındamıyım?

herşeyi soran adam
geldim 22 yaşına, hala yüzümde sivilce falan çıkıyor.yahu ben hala..?doktora gideceğim zaten de önce burada bi sorayım dedim.
geldim 22 yaşına, hala yüzümde sivilce falan çıkıyor.
yahu ben hala..?
doktora gideceğim zaten de önce burada bi sorayım dedim.
0
herşeyi soran adam
(03.02.12)
sebebi stres ya da yağlı yiyecekler de olabilir.
0
mottoman
(03.02.12)
biraz az masturbayon yap çok etkiliyor. ha yapmıyorsan cildiye doktoru.
0
genıus
(03.02.12)
@genius

Sivilcenin mastürbasyonla hiçbir alakası yok, bırakın bu yanlış düşünceleri.
0
maimai
(03.02.12)
@mottoman
yağlı yiyecek pek yemem zaten, spor yapıyorum diye; belki stres olabilir ama yani bu sivilceler hiç azalmadı-hep varlar. yani ergenlik bitti, sivilceler gitti fakat şimdi de stresten oluyordur diyemiyorum, çünkü öyle bi dönem olmadı hiç.
@genius
hiç denecek kadar az yapıyorum az yapıyorum, heralde onunla pek ilgisi yok.
0
🌸herşeyi soran adam
(03.02.12)
@maimai nasıl yaw kendimden biliorumda söylüyorum. çok sık yapınca cıkıyordu. bırakınca geçiyordu. galiba kişiden kişiye değişiyor.

ayrıca karaciğerine baktır ve a vitamini al.
0
genıus
(03.02.12)
hayır masturbasyonun ilgisi yok.
ergenlik 25yaşına kadar devam edebilir, hatta geçebilir.
sivilce her yaşta çıkabilecek birşey.
cilt tipi de önemli. spor yapıyorum, yediklerime dikkat ediyorum, stressiz bir yaşamım var ama sivilce yüzünden dışarı çıkarken zorlanıyorum.
sivilce, karaciğerle ilgili hastalıkların da habercisi olduğunu duymuştum.
cildiyeye gitmek iyi olabilir.
bunun yanında onlarca topikal krem kullandım, hiç bir faydası olmuyor onların.
0
dahinnotha
(03.02.12)
(8)

Bana bir şeyler oluyor yardım...

markasiz
sabah işe gitmek için erkenden uyandım. hafif bir baş dönmesi vardı. sonra duşa girdim bitmedi. çorabımı giymek için eğildiğimde ağır bir baş dönmesi baş gösterdi. kalktım hafif hafif devam etti. sonra baş dönmem devam ediyor. üzerimi giyinirken. devam ediyor. en son ayakkabımı bağlarken ağırlaştı.
sabah işe gitmek için erkenden uyandım. hafif bir baş dönmesi vardı. sonra duşa girdim bitmedi. çorabımı giymek için eğildiğimde ağır bir baş dönmesi baş gösterdi. kalktım hafif hafif devam etti.

sonra baş dönmem devam ediyor. üzerimi giyinirken. devam ediyor. en son ayakkabımı bağlarken ağırlaştı. şimdi işteyim. geçmiyor. burnumdan kan akacak gibi hissediyorum. fenalardayım...

+dün gece yastık olmadan yattım. acaba sebebi bu olabilir mi?

yoksa beyin kanaması falan mı geçiriyorum allah korusun?

:(
0
markasiz
(03.02.12)
tansiyon gibi geldi bana. neyse benim ya da başkasının yorumunu boşverin.

doktora gidin!
0
lazpalle
(03.02.12)
günaydın.

yaşlıların tansiyon dedikleri aha da işte bu. geçmiş olsun.

bi kan şekerinizi ölçtürün yakın zamanda.
0
fluorescein
(03.02.12)
doktora gitmek için düşüp bayılmayı mı bekliyorsunuz?
0
gossamer
(03.02.12)
hastaneden önce herhangi bir eczaneye gidip tansiyonunu ölçtür.

mide bulantısı, görmede bulanıklık, halsizlik ya da çarpıntı vs. gibi şeyler de var mı?
0
sir gawain
(03.02.12)
kulak içi sıvısıyla mı ne alakalı bir vertigo rahatsızlıgı vardı, sürekl baş donmesi vs. stres korku vb kaynaklı olabilir, sürerse mutlaka doktora gorunmeli.
0
ewet
(03.02.12)
mide bulantısı yok. görmede falan bir sorun yok. sadece uyumak istiyorum. halsizlik de değil yani. sadece gidiyim uyuyım istiyorum.
0
🌸markasiz
(03.02.12)
sen yine de herhangi bir eczaneye gidip tansiyon ölçtür bence önce. merak etme, tüm eczaneler sorgusuz, sualsiz, ücretsiz tansiyon ölçer.
0
sir gawain
(03.02.12)
orta kulak iltihabı olabilir.. başıma gelmişti yakın gibi geldi..
0
camasirsuyu
(03.02.12)
(4)

göz kapağı düşüklüğü

eternal_soul
3 hafta olacak geçmedi. yorgunluktandır sandım. 6-7 saat olan uykumu 8-9 saate çıkardım, sporu bıraktım. değişen bir şey yok. daha önce de olurdu 2-3 gün içinde normale dönerdi.sağ göz kapağım şu resimdeki gibi.edit: resim açılınca korkmayın :) başka resim araştırıyorum.edit2: rte resmi gitti. kendi
3 hafta olacak geçmedi. yorgunluktandır sandım. 6-7 saat olan uykumu 8-9 saate çıkardım, sporu bıraktım. değişen bir şey yok.

daha önce de olurdu 2-3 gün içinde normale dönerdi.

sağ göz kapağım şu resimdeki gibi.



edit: resim açılınca korkmayın :) başka resim araştırıyorum.
edit2: rte resmi gitti. kendi gözlerimin resmini ekledim.
0
eternal_soul
(03.02.12)
Göz kapağı düşüklüğü, tıptaki adı ile pitozis;
Göz kapağının etrafında ki levator kasında veya Motor siniri olan oculomotor sinirin hasarına bağlı bir sorundur.
Genellikle konjenital yani doğumsal dediğimiz, anne karnından itibaren olan sorunlardır.
Bunun dışında kas veya sinir'e hasar verebilecek travma, enfeksiyon vs. nedenlere bağlı gelişmiş olabilir.
Doktora gitmenizi tavsiye ederim.
0
kalotalar
(03.02.12)
aşırı olmadıkça ilgilenmeye değmez uğraşmazlar zaten.. resimde çok belirgin bir şey yok..

eğer artarsa, gözün normal bakışta yarıya yakınını kapatırsa o zaman dr'a git.. kalo+1 ameliyatı basit..
0
istenmeyen_adam
(03.02.12)
şu an aşırı değil fakat bazen o hafif düşük bölgede ani yanma oluyor.

ders çalışırken sürekli beyaz kağıda bakıyorum. bunun etkisi var mıdır?
0
🌸eternal_soul
(03.02.12)
kalotalar +1

ve, dostum bu bir problem değil, tek gözde olduğundan dolayı kas hastalıklarından hiçbirine uymaz, korulacak bişi değil yani.

en fazla problem edersin kendine onda da asma tekniğiyle küçük bir operasyon olur biter.
0
kendal
(07.02.12)
(2)

goz cevremde şişlik

kizilca
sabah kalktigimda goz cevremde kuruluk ve sizlama vardi. 1 2 saat uyuduktan sonra kalktigimda goz kapagimi ve altini sismis buldum. Sol gozum sag gozume oranla daha fazla sis. Gozumun icinde kizariklik yok goz nezlesi de degil, sivi mivi da akmiyor .Sehir degistirdim 2 gun once kuru havadan mi oldu
sabah kalktigimda goz cevremde kuruluk ve sizlama vardi. 1 2 saat uyuduktan sonra kalktigimda goz kapagimi ve altini sismis buldum. Sol gozum sag gozume oranla daha fazla sis. Gozumun icinde kizariklik yok goz nezlesi de degil, sivi mivi da akmiyor .Sehir degistirdim 2 gun once kuru havadan mi oldu diye dusunuyorum ama anlayamadim. Neyden olmus olabilir bu olay? Teramisin fayda eder mi?
0
kizilca
(02.02.12)
bir doktora görünün. alerjik reaksiyon, enfeksiyon, ödem başlangıçı olabilir.
0
sosruquo
(02.02.12)
Şikayetin:
Son dönemde kilo kaybın,
sinirlilik,
Sıcağa tahammülsüzlük,
Saç dökülmesi,
Cildinde kuruluk,
Tuvalet alışkanlığında değişiklik(ishal, kabızlık)
Gibi bulguların 1 veya 1kaçı ile beraber ise Hipertiroidi(Guatr veya diil.) olma olasılığın bi hayli fazla.
0
kalotalar
(03.02.12)
(2)

yazz24+4 isimli ilaç... haydi bayanlar.

aylayktumuvitmuvit
öyle bikaç hafta kullananlara değil de 3-4ay ve daha fazla kullanmış olanlaradır soruyorum ve hızla sadede geliyorum. : nasılsınız, iyi misiniz?
öyle bikaç hafta kullananlara değil de 3-4ay ve daha fazla kullanmış olanlaradır soruyorum ve hızla sadede geliyorum. : nasılsınız, iyi misiniz?
0
aylayktumuvitmuvit
(02.02.12)
cok ıyı, yan etkı falan yok, kılo bıle verebılır durumdayım, zaten en hafıf olan ılac denır.
0
fenerliyim ama feneri delgado
(02.02.12)
sözlükte iyi şeyler yazıyor hakkında.
(bkz: yazz24+4)
0
supergirl
(02.02.12)
(3)

biotin

you are my lethe
saç dökülmesi için günlük 2400 mcg lik biotin alıyorum.doktor önermişti. dozajı eczacı verdi. ama internette nerdeyse tüm biotin destekler 5000 mcg. şimdi değiştirip 5000 e mi geçiyim?
saç dökülmesi için günlük 2400 mcg lik biotin alıyorum.doktor önermişti. dozajı eczacı verdi. ama internette nerdeyse tüm biotin destekler 5000 mcg. şimdi değiştirip 5000 e mi geçiyim?
0
you are my lethe
(02.02.12)
5 gram al gunluk, fazlasini atiyorsun zaten. ise yararsa da yaz buraya, bende yaramadi.
0
inisiyatif almayi seven adam
(02.02.12)
kullandığın hapın adı nedir acaba?
0
deccal kenya
(02.02.12)
hapin ismi yok, biotin iste :) almanyada bu tarz vitaminlere isim vermiyorlar aga. ama 5gramlik iste.
0
inisiyatif almayi seven adam
(03.02.12)
(2)

Masaj Eğitimi - Mutlu Sonsuz

nop
Efem masaj yapmayı bilimsel taban ve tecrübe desteği ile öğrenmek istiyorum.Araştırdım ettim. Masaj Akademisi diye bir yeri aradım hatta. Bana klasik masaj eğitimi diye bir şey önerdiler. 10 hafta, hafta içi her akşam 3 saat şeklinde. Bir de mesleki kurslar var. Bitirince sertifika alınıyor. 500-600
Efem masaj yapmayı bilimsel taban ve tecrübe desteği ile öğrenmek istiyorum.


Araştırdım ettim. Masaj Akademisi diye bir yeri aradım hatta. Bana klasik masaj eğitimi diye bir şey önerdiler. 10 hafta, hafta içi her akşam 3 saat şeklinde. Bir de mesleki kurslar var. Bitirince sertifika alınıyor. 500-600 saatlerden bahsediyorlar.

Benim amacım "hobi" düzeyinde bu işi biraz öğrenip yanlış bir şey yapmamak. Doğaçlama'dan daha faydalı bir düzeye gelmek. Ticari masörlük ancak başka bir reenkarnasyonumda deneyebileceğim bir şey.


Her neyse. 150 saat sürmeyen, ne bileyim, 15-20 saatlik bir kurs / workshop filan yok mu?

PS. Ha bu arada, kısa, apansız, yalaşap olacak diye tellaktan, manikürcüden ders almak da istemiyor kahramanımız.
0
nop
(02.02.12)
meb e bağlı açılan özel kurslar var, Ankara'da bir arkadaşım gitmişti zamanında. şimdi Ankara'nın en iyi spor kompleksinde masör olarak çalışıyo. geçen ayd bu dediğin sertifikadan aldı 600lira ödedi. o sertifika sadece iş yeri açma hususunda yardımcı olan bir sertifika.
başarılar
0
Dubzilla
(02.02.12)
vakti zamaninda okulda dersi vardi cok niyetlenmistim ama denk gelmemisti bak o gunleri hatirladim simdi.. hey gidi
0
hilhan
(02.02.12)
(3)

Geçiçi Dolgu

enchantress
Arkadaşlar şimdi dişimde ufak bir siyahlık vardı. Doktor çürük başlangıcı dedi. O yüzden uyuşturmadan temizlemeye başladı. Çürük dikey ve derinmiş aslında. Ama ben dayanamadığım için temizledikten sonra geçiçi dolguyla kapattı. Şu an halimden memnun sayılırım ama etrafımdakiler niye geçiçi yaptırdın
Arkadaşlar şimdi dişimde ufak bir siyahlık vardı. Doktor çürük başlangıcı dedi. O yüzden uyuşturmadan temizlemeye başladı. Çürük dikey ve derinmiş aslında. Ama ben dayanamadığım için temizledikten sonra geçiçi dolguyla kapattı. Şu an halimden memnun sayılırım ama etrafımdakiler niye geçiçi yaptırdın kesin düşer bir iki güne diyor. Ben de korkuyorum düşerse çok acı çekerim. Yarın gitmezsem bir daha hafta içleri gidemem bir saat uzakta yatılı okuyorum. O yüzden endişelendim çünkü orada doktor bulamam. Sizce gidip yarın değiştirteyim mi? Yoksa risk alıp biraz bekleyeyim mi? Bu dolgu kesin düşer mi?
0
enchantress
(02.02.12)
hocam bence git yaptır. uyuşturursa pek bir şey hissetmezsin. daha da derine inmesin şimdi çürük, sonra kanal manal olur üzülürsün.
0
jangbogo
(02.02.12)
hayır yahu 1 2 günde düşecek şey değil o .

tamam daha yumuşak ve devamlı parçalanan bi yapısı var ama, dikkat ediceksin orayla yemeyeceksin.

doktorun sana belirttiği günde orda olucaksın.

oldun oldun, olamadın, o sinirler dışarı pörtler ve beynine şehir elektriği veriliyor hissine kapılırsın.

true story.
0
bojangles
(02.02.12)
geçici dolgu, dişin durumu belli değilse, kanal tedavisi görme ihtimali varsa yapılabilir. normal bir durumdur. eğer dişçiniz "ağrı yaparsa sinirlerini almak gerekebilir" de dediyse epeyce normaldir durum. ne kadar beklenmesi gerektiğini söyledi mi? yoksa "yarın tekrar gel" mi dedi? bu önemli, zira 3 hafta kadar beklenmesi gereken diş için ertesi gün giderseniz muhtemelen bir sonuç elde edemeyeceksiniz.

şimdi bir de şu var: bekleme süresince eğer ağrı da yapmıyorsa diş, o tarafı kullanmamaya alışacaksınız ve dolgum düşer mi şüphesi yavaş yavaş azalacak. aman diyeyim. eğer "3 hafta sonra gel" dediyse ihmal etmeyin, o gün gidin. diş ağrıyana kadar geçicici dolgunun, dolayısıyla dişinizin varlığını unutmayın.

bir de çürük çok derinse,beklenen süre geçtikten sonra hiç problemsiz dolgu yapıldığı hâlde bile zaman içinde tekrar ağrı olabilir, dişin kanal tedavisi görmesi gerekebilir. bu da maalesef olan bir durum.
0
piiman nasunasu
(02.02.12)
(6)

Lens önerisi

damacana
linkteki lensi kullanıyorum bayadır. ama gözümde bi süre sonra kuruluk ve hafif kaşıntı yapmaya başlıyor. değiştirmek istiyorum ne önerirsiniz? şu an kullandığım lens:http://www.lensmarket.com/bausch-lomb/soflens-59
linkteki lensi kullanıyorum bayadır. ama gözümde bi süre sonra kuruluk ve hafif kaşıntı yapmaya başlıyor. değiştirmek istiyorum ne önerirsiniz? şu an kullandığım lens:

www.lensmarket.com
0
damacana
(02.02.12)
Ben şunu kullanıyorum, çok memnunum:

www.lensmarket.com
0
opucuk baligi
(02.02.12)
acuvue oasys. yokmuş gibi.
0
devilred
(02.02.12)
www.lensmarket.com

ben bunu kullanıyorum ve bir şikayetim yok.
0
elalemin derdi
(02.02.12)
bence doktorunuzla konuşun. mesela ben clear58 kullanıyorum çok memnunum ama bir başkası berbat diyor. herkesin gözüne göre farklı oluyor.
0
mlky lvn
(02.02.12)
b&l purevision kullanıyorum memnunum
0
incitanesi2004
(02.02.12)
hangi markayı kullanırsanız kullanın suni gözyaşı damlasını ihmal etmeyin.
0
incitanesi2004
(02.02.12)
(3)

Diş Kaplama

innmania
Merhaba, İki azı dişimin büyük oranı amalgam dolgulu. dolgum kırıldı. gittiğim diş hekimi artık bunu kaplamak lazım dedi. Öncelikle kaplama mı dolgu mu daha sağlıklıdır? Nelere dikkat etmem lazım? Teşekkürler.
Merhaba, İki azı dişimin büyük oranı amalgam dolgulu. dolgum kırıldı. gittiğim diş hekimi artık bunu kaplamak lazım dedi. Öncelikle kaplama mı dolgu mu daha sağlıklıdır? Nelere dikkat etmem lazım? Teşekkürler.
0
innmania
(01.02.12)
kaplama yaptır artık yahu. sürekli kırılabilir, böyle uğraşmak zor. kaplamanın hiçbir yan etkisi ya da zararı yok. mis gibi oluyor. kırılacak mı kırıldı mı endişesi de yok. bahsettiğin gibi 2 adet dolgum vardı ve geçen ay kaplama yaptırdım. çok rahat. diğer dişlerimden farkı yok elbette.
0
girl in a coma
(01.02.12)
kaplamanın şöyle bir durumu var, kaplama yapılacak olan dişin sağlam olması gerekiyor. Eğer kaplama yapılacak diş zayıfsa üzerine kaplama yapılması tavsiye edilmiyor, ya da diş kırılabiliyor
0
bonjurkes
(01.02.12)
sürekli reklam gibi görünecek ama, dişle ilgili yardıma ihtiyacı olanları görünce dayanamıyorum;

mecidiyeköy'de diş kliniği olan bir arkadaşım var. muayeneyi ücretsiz yapıyorlar zaten. gidip muayene olursunuz, fikir alırsınız.

bir şey yaptırmaya karar verirseniz, benim adımı verin (gerekirse özelden msj atın adımı da söylerim), benim tanıdığım olan gidenlere normal fiyatlara göre indirim yapıyorlar.

dr. mesut ile konuşabilirsiniz.

geçmiş olsun

www.dentagra.com
0
holy diver
(01.02.12)
(6)

Eve gelebilecek çocuk doktoru nereden bulabilirim ?

EasyTiger
Merhaba,2 Yaşındaki yeğenim rahatsızlandı. Ateşi var. Dışarı çıkarmamız çok zor. Eve gelebilecek doktor nereden bulabiliriz ?Yer İstanbul ErenköyŞimdiden teşekkürler..
Merhaba,

2 Yaşındaki yeğenim rahatsızlandı. Ateşi var. Dışarı çıkarmamız çok zor. Eve gelebilecek doktor nereden bulabiliriz ?

Yer İstanbul Erenköy

Şimdiden teşekkürler..
0
EasyTiger
(01.02.12)
112'ye durumu anlatmayin deneyin.
0
helenart
(01.02.12)
eve birisi gelene kadar veya her neyse:

ateş düşürücü verdiniz mi?
0
bencilata
(01.02.12)
Ya kucaklayın en yakın sağlık ocağına götürün. Tövbe tövbee. Ben çocuğumu kucağımda taşır yine götürürüm o durumda. Erenköy'e yakın tonla sağlık ocağı var.
0
ozdek
(01.02.12)
Disari cikmaniz nasil zor yahu? Siki giyindirip taksiyle de goturemiyor musunuz? Gecmis olsun.
0
comptrol
(01.02.12)
çok yüksek ateş yoksa, çocuğun hali ve tavırları iyiyse 2-3 güne evde ateş düşürücülerle idare etmeniz tavsiye edilir zaten. 2-3 güne ya iyileşir ya da semptomlar tam olarak belirginleşir ve doktorun teşhis koyması kolaylaşır.
0
spankenstein
(01.02.12)
herkese çok teşekkürler..

iyi günler..
0
🌸EasyTiger
(01.02.12)
(1)

kedinin ağzının kenarındaki ıslaklık

oem
sürekli bir salya durumu var bu aralar. ağzının kenarında bir ıslaklık. nedir ne değildir?
sürekli bir salya durumu var bu aralar. ağzının kenarında bir ıslaklık. nedir ne değildir?
0
oem
(01.02.12)
Bizim kedide de oldu. Sanırım banyoda üzerine deterjan bulaştırmış. Veteriner de zehirlendiğini söyleyip bir iğne vurdu.
0
sellowina
(01.02.12)
(2)

Antestol Pomad isimli aft ilacını kullanan var mı?

overdose
Ağzımda aft çıktı. Doktor da anestal pomad isimli bi krem verdi, sürüyorum o kısmı uyuşturuyor ve krem tükürükle kaybolana dek acımı hafifletiyor. Fakat ben bunu ilac etkisini yitirdiği sürece sürüyorum, üzerine günde üç defa yazmışlar. Bi zararı olur mu? Ayrıca aft kaç günde iyileşir?
Ağzımda aft çıktı. Doktor da anestal pomad isimli bi krem verdi, sürüyorum o kısmı uyuşturuyor ve krem tükürükle kaybolana dek acımı hafifletiyor. Fakat ben bunu ilac etkisini yitirdiği sürece sürüyorum, üzerine günde üç defa yazmışlar. Bi zararı olur mu? Ayrıca aft kaç günde iyileşir?
0
overdose
(01.02.12)
aft'ın iyileşmesi değişkendir. ben 2 hafta çektiğimi bilirim. milletin kullandığı pamuklu çubuk gibi olan bir ilaç vardı. çok acıtıyormuş ama bitiriyormuş. ben piraldyne kullanıyorum, pyralvex mi ne öyle bi ilacın ucuz bir muadili. bir de olur da yazın güneye inerseniz dut suyu alın ölüdenizden. çok iyi geliyor düzenli içince. mevsiminde olabildiğine tüketin. pekmezini filan da yiyin. karadut yani. çok geçmiş olsun :/

edit: sözlükte vardır kesin aft başlığında o feci acıtan ilaç. bu arada diğer bahsettiğim ilaç da fena yakar bir kaç saniye. bir de dut şurubu var, onu da yaranın üzerine gelecek şekilde gagara filan yapıyorlar. denemek lazım.
0
dasher
(01.02.12)
piraldyn isimli ilacı kullanabilirsin. @dasher in dediği oje gibi sürülebilen siyah renkli bi ilaç. yaranın üstüne sürüyorsun. diş etlerin de zayıflık varsa diş etlerine de sür. günde 3 defa. eczaneden reçetesiz alabilirsin. fiyatı 5 lira.
0
naylonlee
(01.02.12)
(11)

Suni göz yaşı damlası gözü yakar mı?

layer26
Tecrübelilere bir sorayım dedim. Nedir durum duyurucular az önce damlattım ama inanılmaz yaktı kıpkırmızı oldu gözler.
Tecrübelilere bir sorayım dedim. Nedir durum duyurucular az önce damlattım ama inanılmaz yaktı kıpkırmızı oldu gözler.
0
layer26
(01.02.12)
markası nedir? benim kullandıgım yakmıyordu.
0
amlakit
(01.02.12)
Allergan Refresh yazıyor lacivert bir kutu. Bu arada 2 gözde de yaptı , toz değildir herhalde.
0
🌸layer26
(01.02.12)
ben de ondan kullanıyorum. yakmaması lazım, hatta doktora lensin üzerine damlatabilirim diye teyit ettirmiştim.
0
amlakit
(01.02.12)
Ben Alcon'un Tears Naturale isimli suni goz yasi damlasini kullaniyorum, yakmadi gozlerimi hic bugune kadar.
0
sakura
(01.02.12)
yakmaz. hele refresh asla. zaten hiç biri yakmaz. ama gözünüzü bir şekilde yorduysanız veya bir şeyler hasar verdi ise o zman olabilit.
0
Size hiç bir şekilde isteğiniz dışında mail g
(01.02.12)
yakmiyor kesin olarak.. tarihine bak, biliyorsun tek kullanimlik olmayanlar 1 aya kadar kyllanilabiliyor. Yan etkilerini oku bir de. Sob olarak da tears naturale al tek kullanimlik olanlarindan.
0
african rain
(01.02.12)
gözlerim çok kuru olduğunda benim de yakıyor ama 10-15 seferde 1 falan. ben hep lensin gözümü tahriş etmesine yordum bu durumu şimdiye kadar, normalde yakmaması lazımmış
0
ruz
(01.02.12)
tek kullanımlık olanların kapağı 1 gün önce bile açılmış olsa veya son kullanma tarihi geçmişse yakar.
0
mlky lvn
(01.02.12)
hava ile uzun süre temas etmişse fena yakar. uzun süreden kastım 5-6 saat.
0
ugursuz
(01.02.12)
ben de yeni başladım bişi yapmıyor.
0
byzgms
(01.02.12)
ben her gün 3-4 kere kullanıyorum, yanma falan yok.
0
humancentipad
(01.02.12)
(4)

sonu ...isin ile biten bi antibiyotik???

diyojenimtırak
abbott firmasına ait bi antibiyotik. açık sarı bi hap, uzunlamasına. üstünde bi de L214 yazıyor. öyle bi yerden kesilmişki adının sadece ...isin kısmı görülüyor. diş iltihabı için verilmiş bi antibiyotik. adı ne bunun ya?adını bilen kişiye ek soru: antibiyotikle beraber alkol alınabilir mi?
abbott firmasına ait bi antibiyotik. açık sarı bi hap, uzunlamasına. üstünde bi de L214 yazıyor. öyle bi yerden kesilmişki adının sadece ...isin kısmı görülüyor. diş iltihabı için verilmiş bi antibiyotik. adı ne bunun ya?

adını bilen kişiye ek soru: antibiyotikle beraber alkol alınabilir mi?
0
diyojenimtırak
(31.01.12)
1) antibiyotiklerin neredeyse hepsinin adı -misin ile biter.
2) alınmaz
0
tururo
(31.01.12)
klacid ?
0
delidir yakalayin
(31.01.12)
+1 delidir yakalayin
emin değilim ama klacid olması lazım

www.google.com.tr
0
Laodike
(31.01.12)
hocam abbott un tek antibiyotiği klacid dir.onun da etken maddesi klaritromisin dir. o isin dediğin o.antibiyotik diğer ilaçlarda olduğu gibi alkolle alınması tavsiye edilmez karaciğer harabiyeti yapar. ama klaritromisin grubu mideyi çok fazla rahatsız ettiği için alkolle alma derim ben.
0
big bang
(01.02.12)
(2)

kendiliğinden kopan et beni için doktora gitmeye gerek var mı ?

michael jackson
sağ omzumda küçük bi tane et beni çıktı sonra büyümedi ama rengi ten renginden siyaha döndü.daha sonra altından aynı yerden sivilce çıktı bu siyaha dönen et beni kendiliğinden koptu.bi tehlikesi olur mu ?edit:şimdi gene baktım omzuma bi anormallik gözükmüyo sivilce duruyo büyük ihtimalle de izi kalc
sağ omzumda küçük bi tane et beni çıktı sonra büyümedi ama rengi ten renginden siyaha döndü.daha sonra altından aynı yerden sivilce çıktı bu siyaha dönen et beni kendiliğinden koptu.bi tehlikesi olur mu ?

edit:şimdi gene baktım omzuma bi anormallik gözükmüyo sivilce duruyo büyük ihtimalle de izi kalcak.
0
michael jackson
(31.01.12)
Et beninin kopması iyi bir şey değil,bence bi doktora git yine de.
0
archery
(31.01.12)
Şanslı adammışsın ne diyeyim :D
0
McScReaM
(31.01.12)
(9)

Boğaz ağrısına viski ?

bacardi cola
Boğazlarım, bronşlarım çok fena acıyor, ağrıyor. Acaba viski içsem mikrobu falan kırar mı ? İyi gelir mi ?
Boğazlarım, bronşlarım çok fena acıyor, ağrıyor. Acaba viski içsem mikrobu falan kırar mı ? İyi gelir mi ?
0
bacardi cola
(31.01.12)
duyuru-nick çelişiyor hocam. seni bacardi cola paklar.
0
necronum
(31.01.12)
Gelmez. Doktora gidin...
0
sheba and the albino girls
(31.01.12)
viski gelmez ama vodka gelir.
tek shot
0
kakoy
(31.01.12)
İyi gelmez mi diyorsunuz ? Doktora yarın gidicem bugünlük biraz dindirsin yeter. Biraz viski içtim ama sorun olmaz diyorsanız votka da içebilirim kakoy.
0
🌸bacardi cola
(31.01.12)
bacardi +1 sonucta alkol lazım,viskinin içinde sihirli iksir yok
0
GibsonRules
(31.01.12)
hocam en son soğuk algınlığımda bira beni iyileştirir diyerek 4 tane 70lik içip ardından 3 gün yataktan çıkamamıştım. Doktora görünmek en iyisidir. :)
0
japon askeri
(31.01.12)
ılık olması şartıyla viski votka ya da rakı, hatta en temizi absinth. bu arada bira tabi bi işe yaramaz bir de soğuk soğuk.. yüksek alkollü birşey lazım.

fakat her halukârda en iyisi nöbetçi eczaneden strepsils intense almak.
0
yuto
(31.01.12)
Tamamdır arkadaşlar azıcık kalanı da içip yarın ilk iş doktora gidiyorum. Teşekkür ettim.
0
🌸bacardi cola
(31.01.12)
içmiceksin onu gargara yapacaksın. o şekilde iyi gelir gerçekten boğaz ağrısına. içersen vücudun direnci düşer daha fena olursun
0
barfilozofu
(01.02.12)
(5)

gastrit

nemo problemo
var sanırım bende. midem kafasına göre ekşiyor. çok kötü oluyor. hastahaneye gidicem de bu hastalık geçici mi? geçer mi yani ilaç filan kullansam?
var sanırım bende. midem kafasına göre ekşiyor. çok kötü oluyor. hastahaneye gidicem de bu hastalık geçici mi? geçer mi yani ilaç filan kullansam?
0
nemo problemo
(31.01.12)
bende de var geçmez diyorlar ilaçlarını kullan yediğine içtiğine dikkat et.
0
zastavam76
(31.01.12)
reflü yada gastrid tedavi edilebiliyor ama ülsere çevirince dönüşü olmuyor sanırım.

çiğ soğan (asitli sebzeler), çok fazla taze sıkılmış meyve suyu, cola vb, acı tüketmemek strese girmemek önemli.
0
angelofdeath
(31.01.12)
gastrit ve ülser hastalıklarına yaklaşım son yıllarda çok değişti. artık ikisinin de tanısı için endoskopi denilen yöntemle midenizin görüntülenmesi ve oradan inceleme amaçlı parça alınması gereklidir. sizin hastalığınızın ne olduğu, nedeni ve dolayısıyla tedavisi ancak bu şekilde belirlenebilir. eskisi gibi "süt iç geçer" tarzı yaklaşım da kalmadı. o nedenle bir dahiliye (hatta bulabilirseniz gastroenteroloji) uzmanına gidip şikayetlerinizi anlatırsanız o ülser ve ya gastritten şüphelendiği taktirde gerekli tetkikleri yapacak ve ilaç tedavisi yanında beslenmeniz konusunda da önerilerde bulunacaktır.
geçici olup olmadığı tamamen hastalığınızın ne olduğuna bağlıdır. şimdiden geçmiş olsun.
0
naif hayvan
(31.01.12)
Asidik şeyler tüketmeyeceksiniz bu şekilde azalacak ve bitecek ama tüketmeye yeniden başlarsanız o da başlar.Çay,kahve,kola,turunçgiller,sirke,asitli bütün içecekler...
0
grgn
(31.01.12)
gastroenteroloji'ye gidicem. çayı çok tüketiyorum. kolay ve kahve hayatımda yok. ama çay var.
0
🌸nemo problemo
(02.02.12)
(3)

bayanlara: norlevo-adet

hmmm
kız arkadaşım norlevo almıştı 23'ünde bir kaza üzerine. bugün hala adet olmamış ama karın bölgesinde şişkinlik aynen devam. yan etki falan olmadı hiç.telaşa kapıldık biraz. ne yapmak gerekir.
kız arkadaşım norlevo almıştı 23'ünde bir kaza üzerine. bugün hala adet olmamış ama karın bölgesinde şişkinlik aynen devam. yan etki falan olmadı hiç.

telaşa kapıldık biraz. ne yapmak gerekir.
0
hmmm
(31.01.12)
karın bölgesinde şişkinlik varsa merak etmeniz gereken bir durum yok, olması gereken bir şey o zaten. telaş, stres, mevsim anormallikleri gibi etmenler de adeti iki-üç hafta geciktirebilir.
0
fluorescein
(31.01.12)
anladım. prospektüse göre iki tableti aynı anda almıştı. 7-10 gün içinde kanama başlamalı diye bildiğimizden panik olduk.


edit: @fluorescein, cevabını gösterdim, şişkinliğin allahı var patlayacağım neredeyse dedi :D
0
🌸hmmm
(31.01.12)
hacii benim de başıma geldi. normal adetinden 11 gün sonra oldu. normal zamanına bir hafta daha ekle. telaş yapma. kıza sakin gözük onu strese sokup daha da geciktirme.
0
ayiadam
(31.01.12)
(11)

boğazım

nemo problemo
fena üşüttüm. salya sümük bi haldeyim bir o kadar da yorgun. perişanım yani. yarım saattir bir de boğazımda bi susuzluk gibi bişi başladı. yutkunmakta zorlanıyorum. ne önerirsiniz? 3 lt su içtim banamasın demedi yani.
fena üşüttüm. salya sümük bi haldeyim bir o kadar da yorgun. perişanım yani. yarım saattir bir de boğazımda bi susuzluk gibi bişi başladı. yutkunmakta zorlanıyorum. ne önerirsiniz? 3 lt su içtim banamasın demedi yani.
0
nemo problemo
(31.01.12)
nane limon iç, ada çayıyla gargara yap. Yarında doktora git
0
7876
(31.01.12)
zencefil+bal, ya da zencefilli şeker.
0
blackmail
(31.01.12)
strefen diye bir pastil var. boğaz acımaları için filan üstüne görmedim.
0
dasher
(31.01.12)
zencefil bal kombosuna karabiberde ekliyorsun mis
0
kahkaha
(31.01.12)
çok teşekkürler hemen zencefil + bal + karabiber ne varsa içiyim. çünkü bu şekilde uyuyamam bile. ne illet bişi yav.
0
🌸nemo problemo
(31.01.12)
Geçmiş olsun.Bir formül de benden;
2 diş sarmısak ezilir,1 adet limon sıkılır bunlar karıştırılır,içerisine 1 kaşık (metal olmasın) bal ilave edilir.Lıkır lıkır içilir.Zımba gibi olunur.
0
ladybug
(31.01.12)
tuzlu su ile gargara yapmayi da deneyebilirsin.
0
sakura
(31.01.12)
öncelikle geçmiş olsun. şimdi yazdıklarımı oku, dediklerimi yapma. geçen haftalarda senden beterdim. limon, mimon. kocam sağolsun dıgıdık dıgıdık, at geliyo, araba geliyo, porsuk geliyo diye yedirdi, içirdi. baktık ki boğazımdaki iltihap kardeş yatıya gelmiş, bir bardak rakıyı sek, büyük yudumlarla, ama boğazımda gargara yapacakmışçasına geride bir müddet beklete beklete içtim. hem kolay uyudum, hem sabaha tertemiz uyandım. tekrar uyarı: içki bütün kötülüklerin anasıdır, hastayken bize en iyi annelerimiz bakar:)
0
gumus kedi
(31.01.12)
zencefil, bal ve karabiber olayını yaptım. şuan beklemedeyim. olmazsa sarımsak olayına da geçerim. her yola varım yani. teşekkürler.
0
🌸nemo problemo
(31.01.12)
evde rakı yok malasef. ama bugün için lazım çünkü bu şekilde uyuyabileceğimi sanmıyorum. sabaha bişiyim kalmaz zaten. tuzlu su olayına da giriyim en iyisi.
0
🌸nemo problemo
(31.01.12)
tantum verde ile gargara yap. hzlı bi şekilde rahatlatıyort.
0
croupier
(31.01.12)
(5)

benzamycin kullananlar

benneydim
şimdi ben bu karışımı yaptım, mümkün olduğunca çok karıştırdım pütürcük kalmasın diye ama yüzüme sürdüğümde böyle dağılmayan beyaz beyaz öbekler oluşuyor, surat emmiyor onu kremin diğer yerleri gibi. e bu şekilde dışarı da çıkılmaz. ne yapmalı?
şimdi ben bu karışımı yaptım, mümkün olduğunca çok karıştırdım pütürcük kalmasın diye ama yüzüme sürdüğümde böyle dağılmayan beyaz beyaz öbekler oluşuyor, surat emmiyor onu kremin diğer yerleri gibi. e bu şekilde dışarı da çıkılmaz. ne yapmalı?
0
benneydim
(29.01.12)
gece yatmadan sürüp o şekilde uyu.
sabah kalktığında yüzünü yıkarsın kalanlarda gider.
yastık biraz kirlenir ama yapabilecek bişey yok ;)
0
maltiner
(29.01.12)
Gece yatarken surmelisin her turlu. gunes isigiyla beraber ters etki gosterebilmekte.

ayrica ilacin muhteviyati kiyafetine, yorganina, yastigina zarar verebilir. camasir suyu gibi soldurabilir. o sebeple tedbirli olmalisin.
0
dahinnotha
(29.01.12)
benzamycin sürüp dışarı çıkmanın imkanı yok zaten suratın beyaz oluyor ve geriyor suratını, çıksan da rahat edemezsin. yatmadan önce süreceksin, sabah da yıkayacaksın. ayrıca kullandığın süre boyunca, güneşe çıkacağın zaman nemlendirici krem kullan, yanılmıyorsam güneşe çıkınca kızarıklık yapıyordu.(yoksa benzamycin değil de başka bir sivilce jeli mi yapıyordu onu?)
0
royal
(29.01.12)
bunu veren doktor kişisi dedi ki, güneş ışığı görmesinde sakınca yokmuş. ayrıca gece yatarken de başka bir jel sürdüğüm için onu sürmem imkansız yani.
0
🌸benneydim
(30.01.12)
gece sürdüğün jelin adı ne? beyaz, ince uçlu bir tüpte şeffaf bir jel mi?

benzamycin'i gündüz sürmek çok saçma diye düşünüyorum ben. zaten kıyafetine bile bulaşsa çamaşır suyu etkisi gibi bir etki yapıyor. ayrıca rahat edemezsin suratında benzamycin varken. kaldı ki uzun süre boyunca her gün süreceksin bunu..
0
royal
(30.01.12)
(1)

Son kullanma tarihi geçmiş protein tozu

disfircasiyimben
Selam arkadaşlar son kullanma tarihi 3 ay geçmiş bir protein tozu var elimde, mağlum fiyatlarıda yüksek.edit: soruyu eklemeyi unutmuşum :))kullansam işe yarar mı diyecektim . ?
Selam arkadaşlar son kullanma tarihi 3 ay geçmiş bir protein tozu var elimde, mağlum fiyatlarıda yüksek.

edit: soruyu eklemeyi unutmuşum :))

kullansam işe yarar mı diyecektim . ?
0
disfircasiyimben
(29.01.12)
sanki tarihi geçmese çok yararlı. her türlü kullanmaman taraftarıyım. çocuğun olmaz yeminle.
0
bojangles
(30.01.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.