Giriş
(1)

Sayın ortopedistler

aboutablank
Sayın duyurunun doktorları, Bundan yaklaşık 2 ay önce derinliğini bilmediğim bir havuza bombalama atlamak vasıtasıyla çakıldım. Yani kısacası hiç esnek olmayan, tabiri caizse kalas olan ben, yaş 31 bu arada, aynı bir yaş ağaç misalı sağ topuğumun afedersiniz popoma değdiğini hissettim. Ertesi gün ve
Sayın duyurunun doktorları,

Bundan yaklaşık 2 ay önce derinliğini bilmediğim bir havuza bombalama atlamak vasıtasıyla çakıldım. Yani kısacası hiç esnek olmayan, tabiri caizse kalas olan ben, yaş 31 bu arada, aynı bir yaş ağaç misalı sağ topuğumun afedersiniz popoma değdiğini hissettim.

Ertesi gün ve birkaç haftaboyunca burkuldu heralde teşhisimle fazla yüklenmemeye çalıştım ve topalladım. ancak sonra bavul taşıdım indirdim bindirdim derken yüklenmiş oldum işte.

Soruma gelicek olursak, şu anda dediğim gibi olayın üzerinden 2 ay geçmiş olmasına rağmen, soğukken kas hala ilk 3-4 adımı atarken bi sektirme topallatma durumu var. Ama kas ısındığı anda acı gidiyor. Ne yapmış olabilirim ben, kas falan mı kopardım orda nedir yani ne zaman geçer bu acı, bu dert?
0
aboutablank
(23.09.11)
mümkünatı malesef yok,

italyada yaşıyorum.. olmadı burda artık bir doktora göstermem gerekicek demek..
ne olmuş olabilir peki?
0
🌸aboutablank
(23.09.11)
(4)

Aferin hapı reçetesiz alınıyor mu?

rastgelebiri
Alınıyorsa kaç liradır? Yakın zamanda alan oldu mu?
Alınıyorsa kaç liradır? Yakın zamanda alan oldu mu?
0
rastgelebiri
(23.09.11)
alınıyor tabii. 10 lira civarı diye hatırlıyorum ama emin değilim.
0
cro magnon
(23.09.11)
2 türü var kırmızı kutu alınamıyor sanırım içindeki metaanfetamin yapılan bi rkatkı yüzünden(ki işe yarayan hap budur) diğeri yani mavi kutu ise bahsi geçen katkı maddesi olmayan bir ilaç o da aferin ama reçetesiz satılıyor.

ilacresimleri.info

www.bilimilac.com.tr
0
hayvan gibi yazar
(23.09.11)
www.ilacrehberi.com
burda fiyatları var.
0
eli eli lema sevaktani
(23.09.11)
a-ferin fort: reçetesiz alınır.
a-ferin kapsül: reçetesiz alınmaz. içindeki kodeinden dolayı.
0
olsen
(23.09.11)
(7)

sağlıklı deodorant

dieselsingle2
dermatolojik açıdan en uygun deodorant markası nedir? uzun süreli kullanımda koltuk altından yeni bir kol çıkmaması için.ayrıca er kişiye ne önerilir bu marka içinden?
dermatolojik açıdan en uygun deodorant markası nedir? uzun süreli kullanımda koltuk altından yeni bir kol çıkmaması için.

ayrıca er kişiye ne önerilir bu marka içinden?
0
dieselsingle2
(23.09.11)
gazsız sabunsuz parfüm gibi

bu www.nivea.com.tr

fakat türkiye de bu mavi oluyor böyle beyaz şişe arama. fiyatı 9.50tl olması gerek en pahalı deodur kendisi.
0
fukka
(23.09.11)
nivea'nın beyazı da mavisi de türkiye piyasasında bulunuyor, parfümerilerde, özellikle watsons'ta her zaman bulunuyor. ben lacivert olanı kullanıyorum ama beyaz olanı da hafif bir kokuya sahip.
0
marikaki
(23.09.11)
marka değil ama tür olarak roll-on deodorantlar sprey deodorantlara göre daha yararlı ve daha uzun etkili.
ozona da daha az zararları var çalışma prensibi gereği.
0
hephaistos
(23.09.11)
marka değil de şu var (bkz: kristal deodorant)
0
baldur
(23.09.11)
@hephaistos -1 roll onlar daha zararlı spreylere göre vücuda daha zararlı kafanızdan uydurmayın spreyler daha zararlı diye.

edit:bir makalede okumuştum.
0
semson
(24.09.11)
@semson
makale kaynağını alabilir miyim.
0
hephaistos
(24.09.11)
alayını döver: www.eczanemizde.com

deodorant ve terleme önleyici diye satılanların hemen hepsinde zararlı olduğu bilinen alüminyum tuzları vardır. bu üründe hem o yok hem de sebamed ürünlerinin geneli gibi hipoalerjeniktir.
0
cubuk kraker
(24.09.11)
(1)

bilek ağrısı ve şişliği

hepas
Sevgili doktorlar ve bileğin üzerindeki şişlik ve onun ağrısından şikayeti olanlar,Evet bileğimin üzerinde bir şişlik var ve delicesine ağrıyor ve hareketlerimi kısıtlıyor günlerdir. Googlelayınca kendime ganglion kisti tanısı koydum. Ha google tedavi edemyor tabi, akşam doktora gideceğim o sebeple.
Sevgili doktorlar ve bileğin üzerindeki şişlik ve onun ağrısından şikayeti olanlar,

Evet bileğimin üzerinde bir şişlik var ve delicesine ağrıyor ve hareketlerimi kısıtlıyor günlerdir. Googlelayınca kendime ganglion kisti tanısı koydum. Ha google tedavi edemyor tabi, akşam doktora gideceğim o sebeple. Ama google operasyondan falan bahsediyor bir de, korktum. Başına gelen eden var mıdır acaba aramızda?
0
hepas
(23.09.11)
darbe aldıysanız veya ters bir hareket olası sonuçlar kas yırtılması kemik kırılması veya sinirlerin ezilmesi gibi bir sürü sonucu var.
0
fukka
(23.09.11)
(10)

dis kanal tedavisi icin oneri?

ilkinci
Edit: hala cevap alamadım! koca duyuruda dişini tedavi ettirip memnun olan yok mu şuraya git git memnun oldum diyecek :/ çabuk yazın çok pis atar yaparım!Sorunlu 10kadar disim var, üçüne kanal tedavisi gerekiyormuş. Şişlide bir muayenehane dış başına 475lira nakit istedi. Ben 300liraya kadar karta t
Edit: hala cevap alamadım! koca duyuruda dişini tedavi ettirip memnun olan yok mu şuraya git git memnun oldum diyecek :/ çabuk yazın çok pis atar yaparım!

Sorunlu 10kadar disim var, üçüne kanal tedavisi gerekiyormuş. Şişlide bir muayenehane dış başına 475lira nakit istedi. Ben 300liraya kadar karta taksitle yaptırabilecek durumdayım, nakitim yok.
Haydarpasa numune yakın, kaça bakarlar, nasıl yaparlar bilmiyorum.
şimdi numuneyle ilgili me söyleyebilirsiniz, iyi yaparlar mı?
Uygun özel muayenehane Onerebilirmisiniz. Teşekkürler.

Bana özel bilgiler: sigortam yok. Is nedeniyle bir kaç günümü ayiramam.
0
ilkinci
(23.09.11)
Diş başına 475 lira çok uçuk bir rakam.
0
johan sebastian
(23.09.11)
naptın ya bana gömme diş yapmak için 500 dediler sakın gitme o diyene. sosyete dişçisiymiş o.
0
ayiadam
(23.09.11)
kanal tedavisi için istenen 475 tl'lik ücret oldukça fazla geldi bana. kanal tedavisini min. 250 tl'ye yapan doktor bulabilirsiniz. özel yerlerde dediğim gibi kanal tedavi 250 - 300 arasıdır. ama yerine göre değişiyor. bir dolgunun 300 tl'ye yapıldığı yerler de var. biraz daha araştırın isterseniz.
0
lynyrd skynyrd
(23.09.11)
diş başına 475 lira ne demek ya.
sakın güzel kardeşim.
benim dedem,amcalarım,babam,amcamın hanımı diş hekimi.28 adet de yabancı personelimiz mevcut.
bursada özel diş hastanemiz var.ben de diş hekimliği öğrencisiyim.
piyasayı biliyorum doğal olarak ama. değil 475 lira. 275 liraya bile kanal yapıldığını duymadım ben. tamam dişe göre çok değişken olabiliyor fiyatlar ama o kadarını da zannetmiyorum.
bursada olsan yardımcı olurdum.
0
hephaistos
(23.09.11)
arkadaşlar öneriyle gelsek :-)
0
🌸ilkinci
(23.09.11)
Bu kadar pahalı olmasını sebebi dışteki her üç köke de kanal alacakmış, üzerine yapılan dolgu da ayrı maliyetmis
0
🌸ilkinci
(23.09.11)
kanak tedavisinin 200 ün üstünde yapan sosyetedir. ortalaması 150 iyisi 180 falan olması lazım... belki de 3 diş içindir o 475...
0
enkolaykullaniciadi
(23.09.11)
zaten normalde dişteki her üç köke de kanal alınır. normali 2 dir. ama azı ve fazla çürük dişlerde bu 3 olur...
(çok mu bilmiş gibi gözüktüm yaw... diş hekimi falan degilim:)biraz tecrübem var...
0
enkolaykullaniciadi
(23.09.11)
Paraya sıkışık olduğum bir ara diş ağrısından ölüyordum, gittim Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine ücretsiz kanal tedavisi yaptırdım. Bilgin olsun.
0
t3hn0
(23.09.11)
istanbul maltepede çok iyi bir hekim önerebilirim? uyarsa msj at, iletişim bilgisi vereyim.
0
girl in a coma
(23.09.11)
(7)

reflü

sanzelize canavari
midem ağzıma gelmiş vaziyette. şu anda ilaç yok yanımda, elimde tek silahım su. yeter mi? var mı başka akut önlem. 1 saat kesse yine yeter. teşekkür ederim.
midem ağzıma gelmiş vaziyette. şu anda ilaç yok yanımda, elimde tek silahım su. yeter mi? var mı başka akut önlem. 1 saat kesse yine yeter. teşekkür ederim.
0
sanzelize canavari
(23.09.11)
Aradığınız şey süt.Koşun alın bir tane.
0
grgn
(23.09.11)
bikarbonatlı maden suyu...
0
hayo
(23.09.11)
bir dilim ekmek asit seviyesini normale çevirebilir. bir deneyin derim.
0
eli eli lema sevaktani
(23.09.11)
rennie iyi gelir
0
petrus
(23.09.11)
En yakın eczaneye gidebiliyorsanız Gaviscon alın derim, rahatlatır.
0
audrey hepburn
(23.09.11)
arkadaşlar ne sütü? bu ülke insanının farkında olmasa da %70'i çeşitli derecelerde laktoza duyarlı.

bir de reflüsü olan adam süt içsin, üstüne de kola ve mentosu bir çırpıda yutsun gebersin rengareng alsdfj

@sanzelize, sen de az bi sakinleş. gözlerini kapat, güzel şeyler düşün. kalp atışı vs. biraz düştümüydü rahatlarsın.
0
unbeknown the black
(23.09.11)
su mide öz suyunun yoğunluğunu azaltıyor evet. ama süt kadar rahatlatmıyor. ama süt birçok kişide rahatsızlık verdiğinden sizin bünyedeki reaksiyonu bilmek gerek...

yazılanlara yeni önerim yatakla ilgili.
yatağınızın baş kısmının denk geldiği ayaklarına çok hafif yükselti koyun. biraz da olsa rahatlatıyor...
0
jeanluc
(23.09.11)
(5)

her gün çok terliyorum ve sırtımda kuruyo terim t-shirtüm ?

semson
akciğer tbc hastasıyım, her neyse terim kuruyo,akciğerimde yara iltihap var zaten terleyince ciğeri üşütmemek için var mı bi ilacı ?edit:supradyn suda eriyen içiyorum,bi de ekinezya bitki çayı içiyorum.
akciğer tbc hastasıyım, her neyse terim kuruyo,akciğerimde yara iltihap var zaten terleyince ciğeri üşütmemek için var mı bi ilacı ?


edit:supradyn suda eriyen içiyorum,bi de ekinezya bitki çayı içiyorum.
0
semson
(23.09.11)
şu yün içliklerden alsanız? sağlığınız için iyi gelecekse yapın bence. teri iyi emiyor ve üşütülmüyor bildiğim kadarıyla. ya da yanınızda hep yedek giysiler taşıyacaksınız. terledikçe değiştireceksiniz. atlet falan giymek en iyisi. terledikçe çıkarırsınız.
0
girl in a coma
(23.09.11)
yedek tshirt
0
jimicik
(23.09.11)
hacı madem hastasın,
yedek tshirt tek çare.
terlemeyi önlemeye çalışma,
sadece terleyip hastalanmamak için çaba göster.
bir ilacı olduğunu sanmıyorum,
ilaç varsa bile kullanma derim.
0
seyduna6687
(23.09.11)
yün fanila iyice terletir ölürsün yemin ediyorum. bu havada yün fanila mı giyilir? yedek t-shirt +1.
0
cilgin fantezilerin adami
(23.09.11)
kış geliyor yea havalar soğudu. o yüzden yün içlik dedim :/
0
girl in a coma
(23.09.11)
(2)

Besin İntolerans Testleri

faithless
Besin İntolerans Testleri hakkında ne düşünüyorsunuz ? Sizce işe yarar mı ? Yoksa para tuzağı mı ? http://www.cambridgetesti.com/ bu firmanın food print 120 testini yaptırmayı düşünüyoruz. Teşekkürler.
Besin İntolerans Testleri hakkında ne düşünüyorsunuz ? Sizce işe yarar mı ? Yoksa para tuzağı mı ? www.cambridgetesti.com bu firmanın food print 120 testini yaptırmayı düşünüyoruz. Teşekkürler.
0
faithless
(23.09.11)
Valla tam adını hatırlamıyorum ama geçen sene bende yaptırmıştım. Çıkan testlerde bir ürü besin maddesi vardı (3 veya 4 sayfa alt alta). Bunların yanında da 3 kategoriye ayırmışlar. Özetle yemeyin, az yiyin ve yiyebilirsiniz diye ayırabilirsiniz. Bende çok az şeyi yemeyin çıkmıştı. Ama bu yemeyin çıkanların vücudunuza kesinlikle zararlı veya dokunuyor diye bir açıklaması da yok. Vücudunuz o besin maddesini sindiremiyor gibi bişeydi açıklaması da.
Yalnız şunu da gözardı etmemek lazım. Az çok kendinizi dinleyen bir insansanız, az çok sizde biliyorsunuz sonuçları. Mesela ben test yaptırmadan önce şunu biliyordum ki bazen yumurta yediğim zaman midem bulanıyordu. Nitekim testte de çıkmıştı bu sık yemeyin diye.
Yaklaşık 1000tl civarında para vermiştim diye hatırlıyorum ve o kadar paraya değmeyeceğini düşünüyorum.
Umarım anlatabilmişimdir.
0
efebb
(23.09.11)
çok yakınım insan sürekli gaz mide kazınması ve doymama halinden şikayetçi idi. diyetisyeni bu testlerden yaptırdı belli maddeleri kesti ve şimdi ne mide kazınması ne gaz var.. çok işe yaradı ve çok memnun..
0
isimmisimyok
(23.09.11)
(5)

Hangi Ağrı Kesici?

gominist redar
selam gregoryler merhaba houselar...kişisel bir nedenden ötürü sürekli ağrı kesici alma ihtiyacına sahip biriyim.şu an ortalama 2 günde 1 tane olmak üzere minoset plus kullanmaktayım ki bazen bu 2 günde 2'ye ya da 1'e 1'e dönebiliyor.ve tahminim bu durumum 2 aya yakın daha böyle devam edecek.velhası
selam gregoryler merhaba houselar...

kişisel bir nedenden ötürü sürekli ağrı kesici alma ihtiyacına sahip biriyim.
şu an ortalama 2 günde 1 tane olmak üzere minoset plus kullanmaktayım ki bazen bu 2 günde 2'ye ya da 1'e 1'e dönebiliyor.

ve tahminim bu durumum 2 aya yakın daha böyle devam edecek.

velhasılı kelam bana ağrı kesici önermenizi istiyorum sizden doktorlar.
mümkünse ciğerimi mahvetmeyecek ve ağrıları yok edecek bir şeye ihtiyacım vaR.
0
gominist redar
(23.09.11)
Ağrıyan bölgeyi belirt istersen.
0
thewishcaster
(23.09.11)
lokasyon belirtemiyoruz.
0
🌸gominist redar
(23.09.11)
hemoroidsen hemoroidim de
0
hayırkaramuratbenim
(23.09.11)
*gripimsi, efenime söyliyim üşütmemsi sebeplerden dolayı kaynaklanan kırgınlık ve ağrılar, hafif şiddette sinüzit ağrısı için minoset plus, nurofen, belki calpol şurubu diil ama, hapı. parasetamol bazlı ağrıkesiciler yani.

*hafif şiddette regl sancısı için majezik. baş ve migren ağrılarına hafif derecedeyken iyi geliyor.

*kas, eklem, romatizmal ağrılar, tutulma vs için dicloflam, buscopan. buscopan ayrıca süper bi regl ağrısı gidericidir. yine kas eklem ağrıları için daha etkili bir çözüm istiyorsak prepagel jel ve thermove da tavsiye edebileceğim merhemlerdir.

*ortadan yüksek şiddete kadar regl ve baş ağrıları için ibuprofen bazlı ağrı kesiciler. advil iyidir. advil candır. diş ağrısına, advil kapsülünü ısırıp ağrıyan dişin üzerine o jeli boşaltmak da iyi geliyor. yalnız tadı bok gibi.

*ortadan yüksek şiddete kadar baş, regl, karın ve eklem ağrıları ve hafiften orta şiddete diş ağrısı için apranax forte. 550 mg.

*ortadan şiddetliye baş ağrısı ve her türlü diş ağrısı için ketaprofen bazlı biprofenid.

*eğer ağrı çok şiddetliyse zaten bunlarla vakit kaybetme git acile volteren vursunlar neblim diazem yapsınlar.
0
zipirinsan
(23.09.11)
- minoset plus'in yerine gectigi soylenen panadol extra olabilir (parasetamol bazli)
- advil (ibuprufen bazli)
0
orqan
(23.09.11)
(4)

bıttım sabunu mu defne sabunu mu?

cino
sevgili westeros'lular;bir süre önce kafa derimdeki kızarıklıkları göstermek için doktora gittim. doktor hanım, bu durumun, cildimdeki yağlanmadan kaynaklandığını, aşırı sıcak ve soğuk havalarda saçlarımda kepeklenme ve saç diplerinde kızarıklık olabileceğini söyledi. bunun 10-20 günlük tedavi ile (
sevgili westeros'lular;

bir süre önce kafa derimdeki kızarıklıkları göstermek için doktora gittim. doktor hanım, bu durumun, cildimdeki yağlanmadan kaynaklandığını, aşırı sıcak ve soğuk havalarda saçlarımda kepeklenme ve saç diplerinde kızarıklık olabileceğini söyledi. bunun 10-20 günlük tedavi ile (ketoral) geçebileceğini ancak bir süre sonra tekrar nüksedeceğini, gündelik kullanımda kepeğe karşı etkili şampuanları tercih etmemmin doğru olacağını ekledi.

ben de kepeğe karşı etkili deyu bir süredir bıttım sabunu kullanıyorum, aslında memnunum, doğal sabun üstelik saç dökülmesine ve beyazlamaya da iyi geldiği de söyleniyor.

ama gel gelelim aynı şeyler defne sabunu için de söylenmekte.

şimdi sorum şu ki; kullanan ve bilen arkadaşlar yağlı, kepekli deri için hangi sabunu tavsiye edersiniz? kepeğe, saç dökülmesine, beyazlama karşı hangisi daha iyidir?

bıttım mı defne mi? yoksa ikisi de tırt mı?
0
cino
(23.09.11)
ben defne sabunu kullandığımda saçımda inanılmaz kepeklenme olmuştu. hatta bu sebepten ketoral kullandım da bitti kepek.
0
sanal hayvan
(23.09.11)
defne sabunlarının defne/zeytinyağı oranı değişiyor, defne oranı yüksek olanlar çok kepeklenme yapıyor gerçekten. doğal ürüncülerin birinden bir tane defne sabunu almış kız arkadaşım, ondan memnunum ama fiyatının normallere göre epey pahalı olduğunu tahmin ediyorum. bıttımdan memnunsanız değiştirmeyin, tutturunca değiştirmemekte fayda var.
0
lykos
(23.09.11)
bıttım sabununun içerisinde yabani fıstık olan menengiç bulunur.menengiç çok yağlı bi bitkidir genelde saç dökülmesi ve beyazlar için kullanılır.eğer sorunun saç yağlanmasıysa defne daha iyi bi tercih olacaktır. eğer bıttıma devam edersen saç derin kuruyunca tabaka tabaka kavlar daha kötü olur.
0
mohito
(23.09.11)
şahsen ben defne sabunu kullanıyorum oldukça memnunum.. saçın alışma süresi var sadece.
0
haci baba
(06.05.18)
(1)

Google+'ya Site Ekleme

entelektuel
Uzun zamandır google+'da bunu anlamaya ve çözmeye çalışıyorum ama halen bulamadım. belki de böyle bir ekstrası yok google+'nın.İnternette gezdiğim bazı sayfaların linkini yapıştıracağım bir aparat google+'da mevcut mu? Takip ettiğimiz siteleri ekleyebiliyor muyuz?Cevaplayan arkadaşlara teşekkürler.
Uzun zamandır google+'da bunu anlamaya ve çözmeye çalışıyorum ama halen bulamadım. belki de böyle bir ekstrası yok google+'nın.

İnternette gezdiğim bazı sayfaların linkini yapıştıracağım bir aparat google+'da mevcut mu?

Takip ettiğimiz siteleri ekleyebiliyor muyuz?


Cevaplayan arkadaşlara teşekkürler.
0
entelektuel
(23.09.11)
üstteki akışa ekleyeceksin.
0
solomon
(23.09.11)
(3)

sağ dizimden aşağsı ağırıyor

mor.inek
dizimde dahil buna. genelde geceleri başlıyor. böyle çiuv çiuv sızlar gibi bi ağrı, arada da sabitleniyor düz ağrıyor, bacaklarımı uzatınca daha da artıyor. sabahları da devam ediyor bazen de.ama her zaman yaşadığım bir durum değil bu, sürekli bir ağrı söz konusu değil. arada hissettiriyor kendini.h
dizimde dahil buna. genelde geceleri başlıyor. böyle çiuv çiuv sızlar gibi bi ağrı, arada da sabitleniyor düz ağrıyor, bacaklarımı uzatınca daha da artıyor. sabahları da devam ediyor bazen de.

ama her zaman yaşadığım bir durum değil bu, sürekli bir ağrı söz konusu değil. arada hissettiriyor kendini.

hazır ağrımaya başladı tekrar, gelip size sorayım dedim neymiş ne değilmiş diye.
0
mor.inek
(22.09.11)
sanki anneannem gibi tarifledin romatizma olmasın
0
miucee
(22.09.11)
bana da romatizma gibi geldi hocam.
bi romatoloğa görün derim ben.
0
hephaistos
(22.09.11)
romatizma veya damar daralması olabilir.
0
lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
(23.09.11)
(6)

su icmeye basladim, bobreklere bir sey olur mu?

hubble
yani su dediysem gunde en az 3 litre iciyorum cay kahve disinda sadece su. metabolizmami hizlandiririm diye dusundum, mantikli midir? bobreklere bi zarari olur mu?simdiden borc bilirim tesekkuru.
yani su dediysem gunde en az 3 litre iciyorum cay kahve disinda sadece su. metabolizmami hizlandiririm diye dusundum, mantikli midir? bobreklere bi zarari olur mu?

simdiden borc bilirim tesekkuru.
0
hubble
(22.09.11)
şu linkte bir arkadaş başına geleni anlatmış.

www.engelliler.biz
0
istanbul beyefendisi
(22.09.11)
ben 5 litreye yakın içiyorum. çok çişe çıkarsın. böbreklere de yükleniyosun ama yağ yakarsın, yorgun hissetmezsin cildin kurumaz vs.

yararı var yani.

yukarıdaki arkadaşın linki de doğru tabi ama bu ne kadar su kaybedip ne kadarını eri aldığınla da bağlı. çok arkadaşımı bilirim aşırı sıvı kaybından hastanelik olan. onlara da doktor tam tersi öğüt veriyor. aslında bunu dengede tutmak önemli olan. ben çok terleyen bir insanım öyle böyle değil kendimden de iğreniyorum o derece. bunu geri almak zor oluyor çoğu zaman.
0
zlatan1937
(22.09.11)
Yani kısacası herseyin oldugu gibi suyun da fazlası zarar.
0
ufolursun
(22.09.11)
Susadıkça su için, abartmayın vucudunuzun elektrolit dengesini bozarsınız. İlla çok su içeyim diyorsanız çay kahve dışında hafif çorbalar tüketin, bunun yanında ekstradan günlük 1 lt su + 2 ufak şişe madensuyu şeklinde olabilir. Spor yapıyorsan tabi durum değişecektir.
0
commander64
(22.09.11)
ben uzun bir süredir 3 -4 litreye yakın içiyorum günde. mesele vücuttan atılımını da kontrol etmek tabi. böbrekleriniz iyi çalışıyorsa sıkıntı yok. ama kısa sürede örn. 4-5 saatte çok miktarda su içerseniz zehirlenirsiniz.
güne yayarsanız bişey olmaz, zaten önerilen miktar 2.5 - 4 litre.
bir de arada ayran soda falan da içmek lazım, mineral dengesini tutturmak için.
0
ahandanick
(22.09.11)
su içmek böbrek fonksiyonlarını hızlandırı.idrarını temizler.ancak fazla içilirse su zehirlenmesinden ölebilirsin.
0
nanelimonportakal
(23.09.11)
(4)

İlaç Reçeteleri kaç gün geçerlidir

maydogdu
elimde hastanede yazılmış olan bir ilaç reçetesi var. 13 eylülde yazıldı, bununla en son ne zaman ilaç alınabilir. tarihi geçmiş midir?
elimde hastanede yazılmış olan bir ilaç reçetesi var. 13 eylülde yazıldı, bununla en son ne zaman ilaç alınabilir. tarihi geçmiş midir?
0
maydogdu
(22.09.11)
geçmiştir. 3 gün geçerli diye biliyorum.
0
more than ever people
(22.09.11)
yazıldığı günde sayılarak 4. gün son gün
0
aiclia
(22.09.11)
ilaç 3 gözlük 15 gün
0
neysene
(22.09.11)
3 iş günü geçerlidir.
0
primarymaster
(22.09.11)
(5)

sabahları mide bulantısı felan

fukka
kendimi bildim bileli sabah bulantıları olur. peki bu bulantıyı önlemenin yolu yok mu? siz bangladeşli arkadaşlarım ne yapıyor bu konu hakkında
kendimi bildim bileli sabah bulantıları olur. peki bu bulantıyı önlemenin yolu yok mu? siz bangladeşli arkadaşlarım ne yapıyor bu konu hakkında
0
fukka
(22.09.11)
mide kazınması vs. gibi şikayetleriniz de varsa doktora görünmeniz gerek.
ancak geçici bir durumsa naneli çay içebilirsiniz. midenizi rahatlatır.
0
italian
(22.09.11)
sabahlari mumkun oldugunca ustune bir hirka, ceket al, vucud sicakligin biraz dusuyor olabilir. Saat aksam 9'den sonra bir sey yeme. Uykunu kesinlikle tamamen aldigindan emin ol (en onemlisi bu), biraz daha duzenli bir hayatin olsun (uyku duzeni bakimindan diyorum - mumkun oldugunca erken uyumaya calis)
0
hibernating black bear
(22.09.11)
kendini bildin bileli hamile olabilirsin.
0
co2s2
(22.09.11)
@mohito + 1
0
co2s2
(22.09.11)
@co2s2 fiziki olarak hamile olmam mümkün değil.

özellikle bulantılar bir şeyler okumaya başladığımda hareket halinde bir araçtaysam artıyor ve bir şeyler yemeden geçmiyor.
0
🌸fukka
(22.09.11)
(3)

balık yağı arı sütü kilo almaya yardımcı olur mu

tarihi yarım oda
kaş yaparken göz çıkarmayalım bir yan etki zarar falan?ne bileyim bilmem gereken bir şeyler var mı?teşekkürler.
kaş yaparken göz çıkarmayalım bir yan etki zarar falan?

ne bileyim bilmem gereken bir şeyler var mı?

teşekkürler.
0
tarihi yarım oda
(21.09.11)
kilo almaya yardımcı olacak tek şey yaktığından çok yemek. çok yenemiyorsa weightgainer tarzı karbonhidrat ağırlıklı tozlarla kalori fazlası yaratmak.
0
n62
(21.09.11)
biz küçük yeğenime alırdık iştahı açılsın diye.. o açıdan işe yarayabilir..
0
bnl dgr
(21.09.11)
ben balık yağı keci boynuzu ne bulursam içtim kilo almak için bi işe yaramıyo.yasım 21 oldu ve ancak bu sene ıdeal kolama ulastım.yan etkıleri yoktur ama tabıkı hepsının fazlası zarar.ilk yapman gereken troid hormonlarına baktırmak.
0
nanelimonportakal
(23.09.11)
(5)

WBC oranım yüksek ne ola??

emresorkun
Sevgili Hekimcanlar,Bir dizi kan ve idrar testi istedi doktor, çeşitli hastalıklar için, sonuçlarımın tamamı değerler içinde, ancak bir tek WBC:11 ve NE#:7.6-endişenmeli miyim? Ha kardeşim git doktoruna sor derseniz, hekimim şehir dışında imiş ve birkaç gün gelmeyecekmiş. Merak içindeyim. Acaba bu n
Sevgili Hekimcanlar,

Bir dizi kan ve idrar testi istedi doktor, çeşitli hastalıklar için, sonuçlarımın tamamı değerler içinde, ancak bir tek WBC:11 ve NE#:7.6-endişenmeli miyim? Ha kardeşim git doktoruna sor derseniz, hekimim şehir dışında imiş ve birkaç gün gelmeyecekmiş. Merak içindeyim. Acaba bu neye delalettir?
0
emresorkun
(21.09.11)
kandaki lökosit oranını gösterir. enfeksiyon varlığında yüksek çıkar genellikle. bir doktora görünmeniz iyi olabilir.
0
istanbul beyefendisi
(21.09.11)
aynen. normal değerlerden yüksek ise vücudunuzda enfeksiyon var demektir.
0
vejeteryan vampir
(21.09.11)
tam sınırlarda olduğundan acaba dedim bu küçük bir enfeksiyon mudur? ya da ne bileyim 20 ise aman ciddi bir şeydir-12'ye kadar o kadar da ciddi değildir-midi? Tıbbi cahilliğime verin.. :)
0
🌸emresorkun
(21.09.11)
doktor değilim, kendi tahlillerimden bildiğim bir bilgiydi. yüksek olup olmadığını da tamamen sizin beyanınızla çıkarttım. :)
0
vejeteryan vampir
(21.09.11)
wbc 11 hafif bi enfeksiyon belirtisi
norm değer:4-10 dur.
0
ferr
(21.09.11)
(3)

tekrarlayan tiroid bir şeyleri

roket adam
selamlar,annemin tiroid bezinin tamamı geçtiğimiz yıl içinde cerrahi bir operasyonla alındı. o an için kanser denilmedi fakat kanser doğurabilecek sakıncalı urlar bulunduğunu söylediler. (tabii ben böyle biliyorum). şimdi operasyonun üzerinden daha 1 yıl geçmeden gittiği doktorlar tiroid'in gerçekte
selamlar,
annemin tiroid bezinin tamamı geçtiğimiz yıl içinde cerrahi bir operasyonla alındı. o an için kanser denilmedi fakat kanser doğurabilecek sakıncalı urlar bulunduğunu söylediler. (tabii ben böyle biliyorum). şimdi operasyonun üzerinden daha 1 yıl geçmeden gittiği doktorlar tiroid'in gerçekten alındı mı? alındığına emin misin? tekrar bir şeyler oluşmuş burada tarzı sorular soruyorlar ki diğer yandan tiroid hormonu için halen ilaç kullanmakta zaten kendisi. yani işe yaramyan bir kitle olduğunu "tahmin ediyorum"

bu konuda bir tecrübesi olan var mıdır? merak ettiğimden soruyorum, olayın vehameti ne kadar olabilir?
0
roket adam
(21.09.11)
benim anneminde yakın zamanda alındı ama teşhis konmuştu. ayrıca oradaki bütün ihtimalleri yok etmek için radyoaktifli iyot aldı, tabii bunu hastanenin kurulu karar verdi.

hacettepede oldu ameliyat.
0
efelerin efesi
(21.09.11)
çok benzer süreçlerden geçtim, öncelikle geçmiş olsun. birşey olabilir de, olmayabilir de, sadece ses telleri altında kalan pasif troid de olabilir. Şehir belirtmemişsiniz ama eğer Istanbul'daysanız bu işin piri Levent Kabasakal'a en doğru karar için görünmenizi tavsiye ederim.

Not: Aynen kötü huylu tümör aldırdım, şu an halimi başka bir doktor çözemiyor.
0
qwertyuo
(21.09.11)
Tamamı yerine subtotal tiroidektomi yapılmış olabilir. Bu nedenle kalan tiroid dokusu çalıştığı için semptomlar ortaya çıkmış olabilir. Tiroid ultrasonu, gerekirse sintigrafi çektirin. Problem devam ediyorsa tamamlayıcı tiroidektomi ameliyatı olur. Geçmiş olsun.
0
plastik turambar
(21.09.11)
(4)

disulfiram alkol

bacardi
Bundan 4 gun once 250 mg disulfram almis olan 90 kiloluk bir er kisi ictigi alkolle disulfram alkol tepkimesine girermiDisulframin yarim doz bile alinsa 14 gun boyunca icilse bile adami mal etme etsinin olduguna yonelik bi inanis var bu dogrumudur
Bundan 4 gun once 250 mg disulfram almis olan 90 kiloluk bir er kisi ictigi alkolle disulfram alkol tepkimesine girermi

Disulframin yarim doz bile alinsa 14 gun boyunca icilse bile adami mal etme etsinin olduguna yonelik bi inanis var bu dogrumudur
0
bacardi
(20.09.11)
İnanış değil, vücutta hızlı metabolize olamamasından doğan güçlü bir kanıttır. Büyük ihtimalle disulfiram reaksiyonuna girecektir kişi. Alkol alımını önermiyorum. Evet, maksimum etki 12 saatte kaybolur ancak yine de risk mevcut.
0
ornette
(20.09.11)
Yani hocam 4 gun once hayatinda ilk defa ve 250 mg disulfram almis biri bugun bi bira yada bi 35 lik votka icse kusma bulanti kalp carpintisi yapma ihtimali azda olsa varmidir,yani ilacin 1 yarim dozu bukadar etki ediyosa ilac sirketleri nerden para kazniyo
0
🌸bacardi
(20.09.11)
içildi ve bişey olmadı
0
🌸bacardi
(21.09.11)
son 48 saat içinde kullanılmış olması etkiler diye biliyorum ben..
0
meldamon
(21.09.11)
(3)

kötü olur muyum?

aykt
psikiyatrist arkadaşlar var mı aramızda? ya ben paxil kullanıyorum 4- 5 aydır. şimdi normalde cok duzenlı olarak ilacımı alıyordum her gün. ama bu haftasonu kattım karıştırdım birbirine. sabahları tok karnıma alırdım ilacı. geçtiğimiz cumartesi unuttum içmedim. sonra pazar da unutunca gece 10 gibi i
psikiyatrist arkadaşlar var mı aramızda? ya ben paxil kullanıyorum 4- 5 aydır. şimdi normalde cok duzenlı olarak ilacımı alıyordum her gün. ama bu haftasonu kattım karıştırdım birbirine. sabahları tok karnıma alırdım ilacı. geçtiğimiz cumartesi unuttum içmedim. sonra pazar da unutunca gece 10 gibi içtim. ve bugün içmedim. şimdi benim yeniden düzene girmem için napmam lazım? bugün gece mi alayım yine, yani gece mi devam edeyim ilaca yoksa bugün almayıp da sabah mı alayım? korkuyorum da bir yandan şu ilacın yan etkilerinden. elimi ayağımı titretiyor düzensizleştiğinde. yardımınızı bekliyorum.
0
aykt
(19.09.11)
5 yıl kadar paxil kullanmış biri olarak bu akşam iç ve her gün akşam iç derim.
0
josephinebrunsvik
(19.09.11)
ilacı bırakma da, ha akşam almışsın ha sabah, çok kasma, emin olamıyorsan yarım sabah yarım akşam al, çentik olacağdı onun üstünde ;)
0
siradisi00
(19.09.11)
ben de paxil kullanıyorum. ama doktorum bana sabah kullanmamı tembih etti, gece kullanmak uykusuzluk yapabilir diye. ara da ben de içmeyi unutuyorum, biraz baş ağrısı yapıyor o kadar. ertesi gün yine sabah kahvaltıdan sonra ilacımı içiyorum. yani bence ilacının saatini kendi kafana göre değiştirme. aynı saatinde al.
0
moco coco
(20.09.11)
(12)

Ameliyat Sonrası Bağırsak Tembelliği

zargana
Sayın duyuru ahalisiŞimdi şöyle bir sorunumuz var, ameliyat sonrası tuvalete çıkamama sorunu mevcut fakat hasta alttan gaz çıkartabiliyor. Fakat tuvalete çıkamaması hastayı rahatsız ediyor. Eğer bu durum başından geçmiş olanlarınız veya bu konuda bilgisi olanlar var ise, doğal yollar ile bunu nasıl
Sayın duyuru ahalisi

Şimdi şöyle bir sorunumuz var, ameliyat sonrası tuvalete çıkamama sorunu mevcut fakat hasta alttan gaz çıkartabiliyor. Fakat tuvalete çıkamaması hastayı rahatsız ediyor. Eğer bu durum başından geçmiş olanlarınız veya bu konuda bilgisi olanlar var ise, doğal yollar ile bunu nasıl düzeltebiliriz? Mucize iksir gibi bir şey aradığım. Hasta böbrek rahatsızlığı olduğu için ağızdan ilaç alamamaktadır. Etkili bir fitil, etkili bir doğal çözüm var ise benimle paylaşınız. Durum oldukça ciddi çünkü.

Teşekkürler.
0
zargana
(19.09.11)
başımdan geçti. ameliyat sonrası, yatak istirahatinde olan bişey o. çok fenadır :/
bi de benim leğen kemiklerim filan kırıktı. hepten haşat..

neyse. fitil candır. sinameki içeren form çayları da öyle (ağızdan sıvı alabiliyorsa)
bi de anüsü ılık zeytinyağıyla açıp (müshil vs bi yöntemle bağırsaklar yumuşadıktan sonra) yapmasına yardımcı olabilirsiniz. oldukça kolaylaştırıyor bu yöntem.
geçmiş olsun
0
delfina
(19.09.11)
Teşekkürler ama inanın bu yöntemler kar etmedi, hasta bugün de çıkamazsa hastaneye götürmek zorunda kalacağız ki hasta bunu hiç istemiyor.
0
🌸zargana
(19.09.11)
başımdan geçmedi ancak yemek aralarında aç karnına fln çaya (evet bildiğimiz paşa çayı) püsküüt (şu bildiğimiz kare püsküütlerden) batırıp yesin.. bi sorunu kalmıcaktır.. ameliyat sonrası ben bu şekilde beslenmiştim hiç sorun yaşamadım..
0
bnl dgr
(19.09.11)
o zaman gerçekten tıbbi müdahaleye ihtiyaç var demektir... çok üzüldüm, çok ciddi bi sıkıntı hakkaten..
büyük geçmiş olsun...
0
delfina
(19.09.11)
karın bölgesine parmakucuyla hafif hafif vurmak, kayısı suyu ya da daha iyisi kayısı yemek iyi gelir demişlerdi bana hemşireler.
0
sutlu nescafe
(19.09.11)
sıcak havlu ve masaj denediniz mi? rezene de bağırsak çalıştırıyor.
0
kediebesi
(19.09.11)
sıcak havlu masajını denemedim. fakat şimdi deneyeceğim. karnında dikiş olduğu için bir zararı olabilir mi?
0
🌸zargana
(19.09.11)
böbrek rahatsızlığından dolayı kayısı da yasak olduğu için yediremiyoruz. Teşekkürler.
0
🌸zargana
(19.09.11)
dikiş varsa bilemiycem doktora sorarak yapmak lazım. benim dediğim havlu ısıtıp karnına koyup, biraz yumuşayınca da hafifçe saat yönünde masaj yapmaktı. ama dikiş sıcağı sevmiyo olabilir. doğrudan çıplak karnına koymak yerine bir iki çarşaf üstünden koyabilirsiniz. veya ellerini birbirine sürtüp ısıtıp karnına hafifçe masaj yapabilir dikişi zorlamadan. rezeneye papatya da karıştırabilirsiniz, rahatlatır. genelde hareketsizlikten oluyor, oynatabiliyosa biraz bacaklarını karnına çekip indirsin ufak ufak, zorlamadan, bacakları oynatsın. önemli olan rahatlaması, gevşemesi, bağırsak da (başka bi sorun yoksa) mesajı alıp çalışmaya başlar. geçmiş olsun.
0
kediebesi
(19.09.11)
bu aralar mevsimi incir. umarım yemesi yasak değildir. bir de eti'nin lifalif adında yulaf ezmesi var. sütle karıştırıp yesin. yulaf ezmesi ve incir diyorum özetle.
0
pyro clustic flow
(19.09.11)
çok rahatsız ediyorsa lavman yapılabilir. Daha sonra zamanla önlem alınır bağırsak hareketleri normale dönecektir. geçmiş olsun
0
nisansayısı
(19.09.11)
Lavman yapıldı, serum takıldı. Bağırsaklar tekrar düzene girdi. Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara binlerce kez teşekkürler.
0
🌸zargana
(20.09.11)
(1)

Akciğer Nakli - IPF

mikelarteta
Selamlar, eşimin kardeşine IPF hastalığından dolayı Akciğer nakli yapılması gerekiyor, bu konuda Türkiye veya dünyada tecrübesi olan duyan kendisi veya bir yakınının başına gelen birileri vars abenimle irtibata geçebilir mi? Atıyorum, bizim üniversite hastanesinde yapılıyor, kuznim Rusya da xx merke
Selamlar, eşimin kardeşine IPF hastalığından dolayı Akciğer nakli yapılması gerekiyor, bu konuda Türkiye veya dünyada tecrübesi olan duyan kendisi veya bir yakınının başına gelen birileri vars abenimle irtibata geçebilir mi? Atıyorum, bizim üniversite hastanesinde yapılıyor, kuznim Rusya da xx merkezinde oldu halen sağlığı yerinden vb.(google sonuçları dışında)
0
mikelarteta
(19.09.11)
mesaj attım.
0
9kuyruklukedi
(20.09.11)
(4)

Parmak - Bilek Ağrısı

zaugnakhaldun
Merhabalar,Normalde kullandığım sağ elimin bilek içi kısmında bir ağrı var dün akşamdan beri. Aynı elimin başparmak harici parmaklarını kapatmaya çalışırken, ya da o elimle bir şeyler kavramaya çalışırken de çok büyük ağrı çekiyorum. Haftasonu içerisinde bu ağrıya yol açabilecek herhangi bir şey yap
Merhabalar,

Normalde kullandığım sağ elimin bilek içi kısmında bir ağrı var dün akşamdan beri. Aynı elimin başparmak harici parmaklarını kapatmaya çalışırken, ya da o elimle bir şeyler kavramaya çalışırken de çok büyük ağrı çekiyorum.

Haftasonu içerisinde bu ağrıya yol açabilecek herhangi bir şey yapmadım, dolayısıyla bence durup dururken çıkan bir ağrı oldu bu. Bandaj sardım duruyorum, kaynağı ne olabilir bu ağrının?

Dipnot: Elimi herhangi bir yere vurunca, kesince falan çıkan ağrılardan da değil sanki; daha önce bu tarz bir ağrı hissetmediğim için tanımlayamıyorum.

Teşekkürler,
0
zaugnakhaldun
(19.09.11)
mouse kullanmaktan olan bişey olabilir mi?
0
azeotrop
(19.09.11)
öncelikle kaynımda da var. www.uzmantv.com
0
profmoore
(19.09.11)
boynunda da bişi olabilir.
0
kediebesi
(19.09.11)
ellerini çok çıtlatmışsındır bu aralar. lasonil kremle ov bir şeycikler kalmaz.
0
trocero
(19.09.11)
(3)

kedi için parazit ilacı

hayvan gibi yazar
veterinere gittim bana strongold diye bir ilaç önerdi tüpüde 50 liraymış ve sadece 1 kedi için yetiyormuş tek tüp. 3 kedi olunca 150 ediyor. bu ilaca benzer bir ilaç var mı yakın etkiyi sağlayan. enseden dökülüyormuş ve dış parazit dışında iç paraziteleride ağız yoluyla almadan yok ediyormuş.
veterinere gittim bana strongold diye bir ilaç önerdi tüpüde 50 liraymış ve sadece 1 kedi için yetiyormuş tek tüp. 3 kedi olunca 150 ediyor. bu ilaca benzer bir ilaç var mı yakın etkiyi sağlayan. enseden dökülüyormuş ve dış parazit dışında iç paraziteleride ağız yoluyla almadan yok ediyormuş.
0
hayvan gibi yazar
(18.09.11)
fiyat veterinerden veterinere değişiyor. 30a yapanlar da var, yer neresi belki ben tavsiye verebilirim.
0
vejeteryan vampir
(19.09.11)
hic duymamistim her ikisi icin de calisan ilaci!? onu mu kastettiniz yoksa ben mi yanlis anladim? dis ve ic parazit totalde o kadar tutmaz bile normalde. diger veteriner seceneklerine goz atin derim.
0
freefroglet
(19.09.11)
yer izmir

malesef tutuyor. sokak kedilerini ücretsiz yapıyorlar ama sokaktan sahipleninelere ücret isteniyor. ben daha ucuza bulursam kendim yapayım ıstedım ev kedılerıne.

freefroglet evet pfizer ın urettıgı bır ılacmıs ve ovi bişeyle(adını hatrlıyamadım) birlikte bunlar hem iç hemde dış parazıte etkılıymıs kancalı ve oval kurtlar ıcın. kalp kıl kurtlarınada yararlıymıs enseden damlayla iş görüyor. dıger ılaca baktım sımdı 82 lıra.
0
🌸hayvan gibi yazar
(19.09.11)
(15)

Hangi Lensi Kullanıyorsunuz ?

laplace in hicbir sey bilmeyen oglu
Öncelikler merhabalar. Ben 3-4 yıldır kontak lens(miyop) kullanıyorum. Bunca süre zarfında sadece Clear58 diye bir markayı kullanıyordum ve oldukça memnundum. Geçenlerde yeniden almaya gittiğimde artık bu firmanın lens üretmediğini vs söylediler. Dolayısıyla yeni bir marka bulmam lazım.Kısaca intern
Öncelikler merhabalar. Ben 3-4 yıldır kontak lens(miyop) kullanıyorum. Bunca süre zarfında sadece Clear58 diye bir markayı kullanıyordum ve oldukça memnundum. Geçenlerde yeniden almaya gittiğimde artık bu firmanın lens üretmediğini vs söylediler. Dolayısıyla yeni bir marka bulmam lazım.

Kısaca internete bakınca 2 marka dikkatimi çekti. Birisi "Focus Night & Day" bir diğeri ise "Bausch & Lomb markasının Purevision 2 HD" model lensi.

Bu ikisini ya da herhangi birini kullanan veya başka marka lens kullanan, kullanmış olan varsa bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkürler.

Not: Astigmat yok.

EDIT: şimdi baktım da acuvue 2'nin tüm özellikleri (içerdiği su, lens materyali, BC, DIA) hepsi eskiden kullandığım Clear58 ile aynı. Acaba onu almak daha mı mantıklı olur?
0
laplace in hicbir sey bilmeyen oglu
(18.09.11)
acuvue oasys. johnson & jonhson'ın.
0
sanal uyku
(18.09.11)
Bausch & Lomb markasının Purevision 2 HD kullanıyorum, memnunum. Ondan önce Zeiss kullanıyordum ve sorun yaşamadım.
0
plastik turambar
(18.09.11)
Cibavision Air Optix Aqua > Frequency 55 > Baush & Lomp > Carl Zeiss
Bu dört markayı kullanmış biri olarak nacizhane tavsiyem. Sıralamada rahatlığı göz önüne aldım.
0
AdamFawer
(18.09.11)
ben de bausch & lomb kullanıyorum, son derece memnunum, kesinlikle tavsiye ederim. önceki dandik markamdan sonra ilaç gibi geldi.
0
thejester
(18.09.11)
bausch&lomb kullandım. denemek nasp olmadı ama alırsam bausch&lomb purevision 2 hd alırım
0
neysene
(18.09.11)
focus visitint
0
baldur
(18.09.11)
oasys'i göz doktorum tavsiye etmişti ama benim kullanım sürem biraz uzun olduğu için (sabah 7'den akşam eve gelene kadar gözümde oluyorlar) bulanıklık yaşadım ve kullandığım bir ay boyunca gözümde bir lensin varlığını hissettim.
o yüzden ben de bir sonrakine b&l deneyeceğim.
0
kayranin kedisi
(18.09.11)
acuvue oasys. +1
0
garven
(18.09.11)
Acuvue Advance.
0
sesee
(18.09.11)
BL Purevision. Biraz kalın bir lens ama alışınca ondan başka kullanılmıyor açıkçası.
0
roket adam
(19.09.11)
purevision kullandım, hala kullanıyorum, elimdekiler bitince 2 ye geçicem. alerjik ve hassas gözlerim olmasına rağmen hiçbir sorunla karşılaşmadım.
0
goldentitan
(19.09.11)
uzun yıllardır johnson & jonhson kullanıyorum

son çıkan acuvue oasys'i çıktığı günden beri kullanıyorum. memnunum.

fakat Night & Day daha iyiymiş öyle söylüyorlar...
0
thebitterend
(19.09.11)
bende aynı lensi kullanıyorum(clear58).ben bütün lensleri denedim ama aynı rahatlığı bulamadım. aldıgım yerde kampanya vardı çok ucuza aldım. istersen sana yardımcı olabilirim. karanfil sokakda dost kitapevinin üstünde lens centerdan alıyorum.
0
navigators
(21.09.11)
acuve oasy hydre bilmemne.. diye devam ediyor :)

edite edit: acuve 2 benim ilk lensim di başlarda iyiydi, sonra sonra kötü gelmeye başladı, dediğim model baya ince ve oksijen geçirgenlik oranı filan iyi, misal şuan kesinlikle acuve 2 kullanamam.
0
nedensizce
(21.09.11)
@navigators:

Biraz nette baktıktan sonra o dediğin Lens Center'ı gördüm. Geçen gün oraya gittim ve clear58 vardı. Hiç maceraya girmedim ve bildiğim lensi aldım. :)
0
🌸laplace in hicbir sey bilmeyen oglu
(23.09.11)
(1)

ucuz laboratuvar var mı bildiğiniz?

clementine
ist anadolu yakasında diğerlerine nazaran ucuza test yapan bir yer var mı. hangi test olduğu önemli değil, tahlilleri ucuza yapan lab arıyorum tşkler
ist anadolu yakasında diğerlerine nazaran ucuza test yapan bir yer var mı. hangi test olduğu önemli değil, tahlilleri ucuza yapan lab arıyorum tşkler
0
clementine
(18.09.11)
kızılay merkezleri nispeten daha ucuza yapıyor.
www.kizilay.org.tr
0
yayla
(19.09.11)
(12)

baş ağrısı ilacı - durum çok fena

cy7
Çok fena baş ağrım var, günlerdir sürüyor sürüyor, artık dayanamıyorum, bana bi ilaç söyleyin lütfen, geçsin artık istiyorum. Yalnız majezikti, apranaxtı, minosetti, aklıma gelen herşeyi denedim. Bunlar hariç.
Çok fena baş ağrım var, günlerdir sürüyor sürüyor, artık dayanamıyorum, bana bi ilaç söyleyin lütfen, geçsin artık istiyorum. Yalnız majezikti, apranaxtı, minosetti, aklıma gelen herşeyi denedim. Bunlar hariç.
0
cy7
(18.09.11)
sakin bir uyku, bilgisayarın başından uzakta
0
female demon
(18.09.11)
doğru da işte uyku sorunu da var bende, uyuyamıyorum
0
🌸cy7
(18.09.11)
novalgin. ama bi doktora görün bence, majezik filan geçirmediyse ciddi bi durum olabilir. geçmiş olsun.
0
drink the stars
(18.09.11)
Eğer migren ağrısıysa ağrı kesiciler çözüm olmaz.Doktora görünün.
0
lebanon
(18.09.11)
arveles önerebilirim ama apranax çok güçlüdür o bile kesmediyse baya bi problem var demek ki bence de doktora görünün.
0
biramayası
(18.09.11)
cataflam son zamanlarda bana iyi geliyor
0
ben eksiktim
(18.09.11)
en yakın bi hastanenin acil servisine gidip "ağır migren krizi halindeyim, deliricem" filan deyin ve bir novalgin iğnesi vurdurun kendinize.

15 dakika içinde mis gibi eve dönersiniz.

*ağlır migrenliyim ben de. bilirim.
0
delfina
(18.09.11)
walla psikayatristi gidiyorum ama baş ağrımı analamıyor ya da anlamak istemiyor :(
0
🌸cy7
(18.09.11)
başağrısı psikiyatristten önce nöroloji konusudur fekat?
migrene gelene kadar yüz bin milyon nörolojik kökeni olabilir.
tümörler, urlar, epilepsi şu bu da dahil olmak kaydıyla...

migren teşhisini de nöroloji koyar zaten,
hayır bana 13 yaşında koydular, oradan biliyorum... eeg ler, tomografiler filan, 40 tetkikten sonra
0
delfina
(18.09.11)
@delfina,bana 9 sene önce gerilim tipi başağrısı teşhisi konmuştu, ancak antidepresanla atlatabilmiştim, şimdi yine başladı zannediyorum, psikiyatriste başka sebepten gidiyorum aslında, ama adam izin vermiyo ki bunun için ilaç kullanmama öfff :(
0
🌸cy7
(18.09.11)
şu andaki başağrının nedenini direkt 9 yıl önceki teşhise bağlaman doğru değil. farkedilmemiş tansiyon-kulak sorunları-göz bozukluğu-beyindeki bazı tümörler-epilepsi vs vs... çok farklı şeyler yapabilir başağrısını...

bence bir nöroloğa git... o seni iyice inceleyip, gerçekten migren dışında bişeyin yoksa verir sana ağrıkesici
0
delfina
(18.09.11)
@delfina, ya ne bileyim o zaman da bir sürü tomografi falan çektirmiştim, işte sonra bu çıkmıştı o yüzden ona bağlıyorum, ama haklısın tabi.
0
🌸cy7
(18.09.11)
(3)

Kaburgayla ilgili

tchuck
yav dün sabahtan beri kaburgamda bir his var. böyle kütletme hissi gibi bir şey. hani kendinizi iyice gerersiniz de, bir tarafı daha fazla germek gerektiğini hissedersiniz ya kütletmek için. onun gibi bir his işte.acı vermiyor ama inanılmaz gıcık ediyor. kollarımı geriye doğru gere gere kütletiyorum
yav dün sabahtan beri kaburgamda bir his var. böyle kütletme hissi gibi bir şey. hani kendinizi iyice gerersiniz de, bir tarafı daha fazla germek gerektiğini hissedersiniz ya kütletmek için. onun gibi bir his işte.

acı vermiyor ama inanılmaz gıcık ediyor. kollarımı geriye doğru gere gere kütletiyorum kaburgamı ama yine de de geçmiyor. anlamadım bu işi.

üstten 3. ve soldaki kaburgamda oluyor bu olay.
0
tchuck
(18.09.11)
haydeee kardeş 22 yaşında romatizma mı başlar. o zaman direk doktora giderim ben pazartesi sabahtan amk.
0
🌸tchuck
(18.09.11)
şekilsiz yatmışsın büyük ihtimalle. bana sık olur ama sen gene git bir chek up yaptır, kişisel sağlık tarihçeni tutmaya başlarsın.
0
unbeknown the black
(18.09.11)
zorlayıp kütletmeye çalışma. kaburgaların birleşim noktalarında bir kıkırdak yapı var. aynı eklemler gibi onlarda eğer zorlarsan kütleyebiliyorlar.

eğer bir defa kütletirsen sürekli yapman gerekecek daha çok sinirin bozulacak. sakin sakin bekle 2-3 güne geçmesi lazım.
0
orpheus
(18.09.11)
(1)

cipralex reçetesiz satılır mı?

cy7
???
???
0
cy7
(17.09.11)
evet.
0
tirt star
(18.09.11)
(7)

bilgisayar ekranı ve bozulduğunu düşündüğüm gözlerim..

istenmeyen_adam
malum üniversite öğrencisiyim. okulda dersleri ppt sunumları üzerinden işliyoruz. notlar hep bu sunumlar üzerinden bize veriliyor, sınavlarda bu notlardan sorumlu oluyoruz. her sunum ortalama 50-60 slayttan oluşuyor ben bir sunumu yarım saat okumam gerekiyor. yani günlük 1-2 saat çalışmam gerekiyor
malum üniversite öğrencisiyim.
okulda dersleri ppt sunumları üzerinden işliyoruz. notlar hep bu sunumlar üzerinden bize veriliyor, sınavlarda bu notlardan sorumlu oluyoruz.

her sunum ortalama 50-60 slayttan oluşuyor ben bir sunumu yarım saat okumam gerekiyor. yani günlük 1-2 saat çalışmam gerekiyor bu sunumları.. bu uzun sürede gözlerimin yorulduğunu hissediyorum. ekrana bakamıyorum uzun süre..
sınav zamanı gelmeden sorunuma çözüm bulmak istiyorum saygıdeğer ekşi duyuru kullanıcıları.. bilgisayar ekranından daha az rahatsız olmak için ne yapabilirim? ne önerirsiniz?

- uzaklık 30 - 40 cm..
- masada çalışıyorum..
- ekranın aydınlatması en düşük seviyede..
- bilgisayarım toshiba notebook..

özet: bilgisayar karşısında gözlerim çabuk yoruluyor, çalışmam gerekiyor çalışamıyorum. ne önerirsiniz?
0
istenmeyen_adam
(17.09.11)
yarım saatte bir 10 dk. dinlenin. ya da saatte bir 15 dakika falan. kendinize göre ayarlayın. dinlenden kastım gözleri mümkünse kapatıp olmadı bilgisayara hiç bakmadan.
0
copadam
(17.09.11)
güneş gözlüğü mü kullanmalıyım?
ekrana film mi takmalıyım?
odayı/masayı daha fazla mı aydınlatmalıyım?
bilgisayar ekranının ışığını daha fazla mı açmalıyım?
sunumları bilgisayardan değil de fotokopiden mi çalışmalıyım?
0
🌸istenmeyen_adam
(17.09.11)
Ekran parlakligini arttirirsaniz gozunuz daha cok yorulur. Fotokopi olaral calisin veya gozluk kullaniyorsaniz ozellikli camlar var, bilgisayar kullananlar icin.

Not: Kendine tik atani ilk defa gordum. :)
0
Lim5
(17.09.11)
tik'in ne işe yaradığını bilmiyorum basabildiğime tik basıyorum. ne anlama geliyor? :)

fotokopi yolu maliyetli yol ama yapacak başka bir şey yok sanırım..

oda da daha iyi aydınlatma yapsam, ekranla arkasındaki duvarın parlaklık farkı daha az olursa daha az yorulurum diye düşünüyorum.
0
🌸istenmeyen_adam
(17.09.11)
amazon kindle türkiye'de satılmıyor sanırım. bu alet bana gelmez. yani biraz basit yapılmış, kolay yıpranacak gibi duruyor. düşünün eğer gerçekten güzelse ben bununla günde 5 saat çalışırım bu aletin hali kalmaz bu kadar kullanıma.. genelde amerika'da satılan cihaz 1 yıldan az süre kullanım süresi için yapılmış cihazlar.. malum alım gücü ve tüketim ekonomisi.. apple ürünleri kullanıyorum sağlam olduğuklarına inanıyorum ama bu amazon kindle bana pek hoş görünmedi..
0
🌸istenmeyen_adam
(18.09.11)
sporty
(18.09.11)
@sporty gözlerimi ve hayatımı kurtaran adamsın abi çok teşekkür ederim sana elimden gelen yardımı yapmak isterim eyvallah..
0
🌸istenmeyen_adam
(18.09.11)
(2)

mide guruldaması- hayata küstüm!

ağlama melis
derdime çare bulun duyuru'nun dr. oz'ları! Açken de tokken de midem çok gurulduyor. Gündüzleri pek olmuyor ama nedense genelde sevgilimin yanındayken oluyor bu. Hele bazı geceler sese uyanıyorum, o duymasın diye başka odaya geçiyorum. Sabaha kadar da geçmiyor. Çok düzenli beslendiğim söylenemez. Asi
derdime çare bulun duyuru'nun dr. oz'ları!

Açken de tokken de midem çok gurulduyor. Gündüzleri pek olmuyor ama nedense genelde sevgilimin yanındayken oluyor bu. Hele bazı geceler sese uyanıyorum, o duymasın diye başka odaya geçiyorum. Sabaha kadar da geçmiyor.

Çok düzenli beslendiğim söylenemez. Asitli yiyeceklerden uzak durmaya çalışıyorum ama yine pek bi şey değişmiyor. Bi gecem rahat geçmiyor.

Sizde de bu kadar sık oluyor mu? Ne yapabilirim bu sorun için? (doktora gitmek dışında- son çare o)
0
ağlama melis
(17.09.11)
+freekara
ya da reflü'nün ilk aşaması olabilir. sonraki aşamaya geçmeden hemen dr.
geçmiş olsun.
0
olivia
(17.09.11)
evet doktor şart, bir şey çıkmasa bile mide düzenleyici ilaçlar verir en azından daha rahat hissedersiniz. onun öncesinde süt falan içilebilir, muz yenebilir, mideyi bastıracak şeyler diye tabir edilenler yani. ama mide zarar görmeye devam edebilir yani, bir an önce doktora gidilmeli.
0
sizofren hayaller
(17.09.11)
(7)

alkol + ilaç

bonjurkes
zoretanin adlı ilacı kullanıyorum, malum karaciğere hayvan gibi yük yaptığı için birlikte alkol almayı tavsiye etmiyorlar. En son kan testi yaptırdığımda alt ast değerleri 100 ün altında olduğu için doktor ilacı kullanmanda sakınca yok dedi.Geçen hafta içtim, bokunu çıkarmadan kafa kıyak oluncaya ka
zoretanin adlı ilacı kullanıyorum, malum karaciğere hayvan gibi yük yaptığı için birlikte alkol almayı tavsiye etmiyorlar. En son kan testi yaptırdığımda alt ast değerleri 100 ün altında olduğu için doktor ilacı kullanmanda sakınca yok dedi.

Geçen hafta içtim, bokunu çıkarmadan kafa kıyak oluncaya kadar dışarda içtim takıldım. Görünürde bir sorun yoktu.

Bu akşam da aynen içip, hatta azıcık daha fazla içsem, kafayı sağlam buluncaya kadar, sıçma ihtimalim nedir?

Karaciğer'in sıçması durumunda sanırım siroz rahatsızlığı ortaya çıkıyormuş, bu adımdan önce, karaciğerin sıçtığının ,ya da aşırı derecede yüklendiğinin belirtileri var mıdır? Varsa nelerdir?
0
bonjurkes
(17.09.11)
yazdım yazdım, sildim.

kısa cevap: yapmayın. içmeyin.
0
delfina
(17.09.11)
valla ben de kullandım onu, aynı soruyu sormuştum, herkes girme dedi..

bi bardak şarap içeyim dedim, mal oldum, hiç tat vermedi.

bence gerek yok.
0
estruda
(17.09.11)
kimlanbu
(17.09.11)
delfina
(17.09.11)
böyle kuşkularla içsen de keyif alamazsın hiç gerek yok.
0
tukenmez adam
(17.09.11)
keyif alma kısmında sorunum yok, sadece bir delilik yapıp ondan sonra ileride pişman olacağım birşey yapmak istemiyorum.

Yani bir şişe vodka bitirmek uğruna karaciğeri elime almak istemiyorum.

Yoksa onun dışında evimin yolunu bulmak dışında kafamda bir kuşku olmuyor genelde
0
🌸bonjurkes
(17.09.11)
ben ayda 1-2 kere içiyorum ilaçla beraber. şuana kadar bi sıkıntı görmedim. ama dediğin gibi ayda ya 1 ya 2.
0
lagoon
(17.09.11)
(4)

kalçadan vs belden iğne olmak?

clementine
doktor kalçadan iğne vermişti, ama bana popomun üst kısmındaki simit kısmından yaptılar, bişey fark eder mi? kılcal damarlara gelmesin diye öyle yapmış.
doktor kalçadan iğne vermişti, ama bana popomun üst kısmındaki simit kısmından yaptılar, bişey fark eder mi? kılcal damarlara gelmesin diye öyle yapmış.
0
clementine
(17.09.11)
etmez
0
eter
(17.09.11)
yokmuş :)
0
🌸clementine
(17.09.11)
Bir şey fark etmez :) Bana da iğne bir keresinde kol hizamdan yapıldı.
0
gogu delen adam
(17.09.11)
Bir şey fark etmez :) Bana da iğne bir keresinde kol hizamdan yapıldı.
0
gogu delen adam
(17.09.11)
(1)

112'de bulunan sağlık personeli

juanolujuan
Bir 112 ambulansında vaka yerine giden ambulansta hangi personelin olması yasal olarak zorunludur ? illerdeki valiliğe bağlı sağlık müdürlükleri mi buna karar veriyor ? yoksa sağlık bakanlığı mı ?
Bir 112 ambulansında vaka yerine giden ambulansta hangi personelin olması yasal olarak zorunludur ? illerdeki valiliğe bağlı sağlık müdürlükleri mi buna karar veriyor ? yoksa sağlık bakanlığı mı ?
0
juanolujuan
(16.09.11)
Yönetmelikler ile belli, tüm yönetmelikler:
www.izmir112.org

Kısacası:
Acil yardım ambulansları doktor, yardımcı sağlık çalışanı ve şöförden oluşmak zorunda.
Hasta nakil ambulansları iste şöför ve yardımcı sağlık çalışanından oluşabilir.
0
denize karsi icen keci
(16.09.11)
(8)

Kanda demir ve b12 eksikliği

mvpdirk
dün babam son 1 haftadır halsizlik şikayetiyle hastaneye gitti ve doktorlar yatırılmasını istedi dünden beri hastanede yatıyor. tahlillerde demir ve b12 eksikliği çıkmış serum veriliyor. bugün ise belinden ilik alınmış bu ne anlama geliyor sadece kontrol amaçlı mı yoksa demir ve b12 eksikliği ilikle
dün babam son 1 haftadır halsizlik şikayetiyle hastaneye gitti ve doktorlar yatırılmasını istedi dünden beri hastanede yatıyor. tahlillerde demir ve b12 eksikliği çıkmış serum veriliyor. bugün ise belinden ilik alınmış bu ne anlama geliyor sadece kontrol amaçlı mı yoksa demir ve b12 eksikliği iliklerde soruna yol açar mı?
0
mvpdirk
(16.09.11)
belki babanın konusuyla ilgili değildir ama benim halamın başına gelen bu durumun aynısıydı..

söylemek istemezdim ancak lösemi şüphesiyle yapılmıştı halama..kan değerleri düşüktü halsizlik fln kontrol diye gitmişti doktora sadece.
0
bnl dgr
(16.09.11)
b12 ve demir eksikliği kemik iliğine etki edebiliyor ama belinden ilik almak kısmını anlayamadım, sıvı mı almışlar yoksa kemik iliği biyopsisi mi yapmışlar? kan hastalıklarından şüpheleniyor olabilirler.
0
siradisi00
(16.09.11)
ilik aldıklarını söylediler. eğitim ve araştırma hastanesi diye herkesten ilik alınıyormuş öyle dediler. bir de şöyle bişey var; benzer sebeplerden dolayı babamın odasında yatanlar harap vaziyette yatarlarken babam gayet dinç görünüyor ve ayağa falan kalkabiliyor.
0
🌸mvpdirk
(16.09.11)
@siradisi00 ilik alınmış diyor.. maalesef kan hastalıklarından şüphelenmişler gibi..

ama tabi işgüzar bi doktor aktivitesi de olabilir. kötü bişey yoktur umarım..
0
bnl dgr
(16.09.11)
geçmiş olsun öncelikle.
kan testleri genelde yönlendirici olmaktadır. hani nasıl kan testi yapılıp karaciğer fonksiyon testlerinizde anormallik varsa ultrason ile bakılır bu durumda benzer bir durumdur. şüphelendikleri bir kan hastalığı vardır ve kan üretim merkezi olan iliği inceleyerek bir sonuca ulaşmak istemiştir doktorunuz. demir ve b12 eksikliği iliklerde soruna yol açmıyor, ilikte olan sorunlar demir ve b12 eksikliğine yol açabiliyor bir diğer deyişle.
1001 çeşit kan hastalığı var ki bazılarının farkına tesadüfen varıyor insanlar, kimseyle karşılaştırmayın bu nedenle babanızı ;)
eğitim ve araştırma hastanesi olduğu için herkesten ilik alıyorlar söylemi ise komik olmuş, kasap mı doktorlar hiç bir şeyi olmayan hastaya zor bir işlem uygulasınlar? hı ama işgüzar doktor aktivitesi de muhtemeldir, böyle bir durumdan siz şüphe ederseniz doktorunuza sorun "ne amaçla alındı" "şüphe neydi".
umarım bir sorun çıkmadan atlatırsınız :)
0
denize karsi icen keci
(16.09.11)
teşekkür ederim. benim korkum lösemi veya onun gibi ağır bir hastalık teşhisi koyulması. keşke 2 vitamin ve demir ilacıyla hemen iyileşebilse :(
0
🌸mvpdirk
(16.09.11)
vay be bu soruyu soralı nerdeyse 7 ay olmuş. şükürler olsun, babam bu süreçte lösemiyi yendi :)
0
🌸mvpdirk
(07.04.12)
çok geçmiş olsun, ne güzel haber.baba cok onemli vesselam.
0
earth linger
(07.04.12)
(5)

20lik cekimi sonrası

antikitleruhlu
dun aksam gomulu 20lik dişimi cekti doktor. ve dikiş attı. bugun dişimde cok sancı olmamasına ragmen cok halsizim ve kalkamıyorum (normal mi, diğerinde böyle bişey yasamamıstım). acaba ılık corba içsem dişime bi zararı olurr mu bilemedim cunku agzımı acamıyorum. yasayanlar veya bilenler bir tavsiyed
dun aksam gomulu 20lik dişimi cekti doktor. ve dikiş attı. bugun dişimde cok sancı olmamasına ragmen cok halsizim ve kalkamıyorum (normal mi, diğerinde böyle bişey yasamamıstım). acaba ılık corba içsem dişime bi zararı olurr mu bilemedim cunku agzımı acamıyorum. yasayanlar veya bilenler bir tavsiyede bulunursa cok sevinecegim.
0
antikitleruhlu
(16.09.11)
doktoruna sorsan ya?
0
amiga500int
(16.09.11)
ben de daha dün aldırdım dikişleri. çok sıcak olmamak ve küçük taneli şeyler yememek koşuluyla her şeyi yiyebilirsin hiçbir şey olmuyor. diğer tarafla ye tabi.
0
trinitrotoluen
(16.09.11)
halsiz olman normal ayrıca. ilk çektirdiğim gün eve gelince ateşim bile çıkmıştı benim. ertesi gün sadece halsizlik oldu.
0
trinitrotoluen
(16.09.11)
dikiş attı diyorsan bi doktoruna sor.
0
bnl dgr
(16.09.11)
merhabalar, ben de aynı durumdayım şuan. pazartesi çekildi benimkisi ama. yumuşak ekmek bile yemek çok zor geliyor, daha da gelecek cuma oldu hala açamadım ağzımı tam olarak. neyse, çorba falan iç ama sıcaklığını abartma, minik taneli şeylerden de kaçın dikişlerin arasına falan kaçmasın,yoğurt falan bişey olmuyo yani hızlı yemeye çalışmadıktan sonra.geçmiş olsun.
0
mor.inek
(16.09.11)
(10)

istifra ettikten sonra gelen üşüme ve halsizlik

eternal_soul
merhabalar. dün akşam üzeri evde kaç günlük kıymadan yapıldığını bilmediğim köfte ve yağını ekmekle beraber yedim (ögh. bir kaç saat sonra midemde ekşime oldu. maden suyu içtim geçer gibi oldu. gece yarısı en sonunda istifra ettim midem rahatladı. elimi yüzümü yıkadım anında bir üşüme geldi. bu yaz
merhabalar. dün akşam üzeri evde kaç günlük kıymadan yapıldığını bilmediğim köfte ve yağını ekmekle beraber yedim (ögh. bir kaç saat sonra midemde ekşime oldu. maden suyu içtim geçer gibi oldu. gece yarısı en sonunda istifra ettim midem rahatladı. elimi yüzümü yıkadım anında bir üşüme geldi. bu yaz sıcağında kat kat giyinerek yorganla uyudum. sabah uyandığımdan beri sanki hastaymışım gibi bir halsizlik var üzerimde ama kendimdeyim.

üzerimdeki halsizliği atmak için ne yapmam gerekir?
0
eternal_soul
(16.09.11)
mideni yormayacak şeyler ye, bol sıvı tüket, dinlen.
0
kediebesi
(16.09.11)
işin kötüsü midem boş ve bir şey yiyemiyorum.
0
🌸eternal_soul
(16.09.11)
bol bol ılık su için, patates haşlama(biraz tuz ekleyin mineral kaybınız olabilir), peynir ve ekmek tüketin. bir süre daha ağır şeyler midenizi yoracaktır çünkü.
0
strawberry first
(16.09.11)
peynir ekmekten çaydan oluşan sade bi kahvaltı yap.

akşama da yoğurtlu makarna ya da haşlanmış pattes ye..
0
bnl dgr
(16.09.11)
hakikaten serum iyi gelebilir.
0
kediebesi
(16.09.11)
serum falan yeme. serum eşittir su.

bol taze meyve, sebze, bol su.. çare budur..
0
fayfim
(16.09.11)
midemin bulantısı geçmeseydi serum yemeği göze almıştım.
0
🌸eternal_soul
(16.09.11)
bir de yoğurt mutlaka. içerdiği laktobasiller sayesinde probiyotik etkisi vardır..
0
fayfim
(16.09.11)
bol su, yoğurt, kefir
0
joepiscopo
(16.09.11)
elektrolit kaybettiğin için oluyor o halsizlik. çaresi tuzlu, şekerli su hazırlayıp içmek. o da tuz şekerin, şeker de tuzun emilimini arttırdığı için.
0
inthechaos
(16.09.11)
(10)

kulağıma su kaçtı

ileridemokrasi
kulağıma (kendisi soldadır )su kaçtı. katır kutur ses geliyor. daha önce de bu yüzden çok acı çektim şimdi aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum. nasıl çıkartırım bilen bilir iltihaplanırsa o acıya dayanılmaz. su kaçtı diye doktora da gitmek istemiyorum. ne yapacam
kulağıma (kendisi soldadır )su kaçtı. katır kutur ses geliyor. daha önce de bu yüzden çok acı çektim şimdi aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum. nasıl çıkartırım bilen bilir iltihaplanırsa o acıya dayanılmaz. su kaçtı diye doktora da gitmek istemiyorum. ne yapacam
0
ileridemokrasi
(16.09.11)
kasayı yan yatır (yani kendini.. başka çözümü yok)
0
ben smyrna
(16.09.11)
ben su kaçan taraftaki ayağım üzerinde gene kafamı su kaçan tarafa eğerek zıplıyorum, hep işe yaramıştır.
0
kedu
(16.09.11)
sol ayaginin ustunde ve basini sola dogru iyice yatirmis oldugun halde, zip zip zipla. bi yere tutunmayi da ihmal etme ki dengeni kaybedip yere yuvarlanmayasin.
0
compadrito
(16.09.11)
@kedu +1
0
grgn
(16.09.11)
arkadaşım sanırım öyle bir iki zıplamayla çıkmayacak bir durumda senin kulağındaki su. doktora gitmek gibi duruyor tek çözüm...
0
istanbul beyefendisi
(16.09.11)
kedu +1
0
kisa
(16.09.11)
gece o kulağın üzerine yat. üzerine yatıp sakız da çiğnersen yardımcı olur. saça yapıştırma da.
0
girl in a coma
(16.09.11)
lyyyyyn. kedu +1 demişsiniz. asıl fikir benden çıktı bea. aaaaaaa.
0
ben smyrna
(16.09.11)
su kaçtıysa bir kağıdı külah haline getir( tüftüf külahı gibi yumurta külahı olmasın) ince ucunu kulağına sok birisi dışarıda kalan ucu yaksın çakmakla suyu buharlaştırıyor vakum etkisi yapıyor. tek dikkat etmen gereken nokta ateş yüzüne fazla yaklaşmadan söndür.
0
mr fusion
(25.02.12)
vidosu olsa süper olur. ulvi bir bilgi gibi :)
0
🌸ileridemokrasi
(02.03.12)
(3)

baş-boyun ağrısı

retarded
şu işaretli yerde ağrı var.hareket ettirince filan kendini bellie ediyo ama hafif bişey olduğu için doktoro gitmeye gerek duymadım.bazen diğer tarafta da oluyor.önemsiz bişey mi bu ? yatarken filan yanlış yatmışımdır gibi bişey mi ?
şu işaretli yerde ağrı var.hareket ettirince filan kendini bellie ediyo ama hafif bişey olduğu için doktoro gitmeye gerek duymadım.bazen diğer tarafta da oluyor.önemsiz bişey mi bu ? yatarken filan yanlış yatmışımdır gibi bişey mi ?
0
retarded
(16.09.11)
kasın bağlandığı yer var ya onu çektirmiş, zorlamış olabilirsin. hafif hareketlerle hem boynunu güçlendir hem de ufak ufak esnet. geçmezse doktora. yanlış yastık, duruş, belki bilgisayar başında fazla zaman geçirmekten olabilir. bi de bazen insan sıkışınca boynunu omuzları arasında saklıyo, kuş gibi böyle gömülüyo. ben çok yapıyorum. ondan da oluyo.
0
kediebesi
(16.09.11)
şunu da bi dene www.youtube.com
esther in diğer videoları da iyi gelir. kendini zorlamadan yap.
0
kediebesi
(16.09.11)
muscoril 8 mg tb+voltaren 75 mg sr tb günde 2 defa.
paranız varsa eczaneden alabilirsiniz. doktora giderseniz de bunları yazar zaten büyük ihtimalle.
0
fayfim
(16.09.11)
(3)

siğil dondurmak

ahbucalansarkimizyarimyarim
bacağımdaki siğilleri dün dondurdu doktor ve gece teki düştü. şimdi merak ettiğim şu an duş almamın bunlar için bi sakıncası olup olmadığı. zira dün göt korkusuyla alamadım da. doktora dikkat etmem gereken herhangi bişey olup olmadığını sordum, yok hiçbi şey dedi. ama hemen ardından güneşe çıkmamda
bacağımdaki siğilleri dün dondurdu doktor ve gece teki düştü. şimdi merak ettiğim şu an duş almamın bunlar için bi sakıncası olup olmadığı. zira dün göt korkusuyla alamadım da. doktora dikkat etmem gereken herhangi bişey olup olmadığını sordum, yok hiçbi şey dedi. ama hemen ardından güneşe çıkmamda bi sorun yok yani dedim aa hayır çıkma güneşe dedi; anlayacağınız biraz leylaydı doktor hanım kız, bu yüzden şu an pek güvenemiyorum dikkat edilecek bişey yok demesine. keşke o an aklıma gelseydi de sorsaydım bu duş işini. ha bir de krem vermişti siğillere 2 hafta sür diye, düşenin yerine de sürecek miyim bunu?

neyse, daha önce bu olayı tecrübe etmiş olanlar bilgi ve tecrübelerini paylaşırlarsa mutlu olurum.
0
ahbucalansarkimizyarimyarim
(16.09.11)
dondurmak çözüm değil, yaktırmak gerekiyor, yakmadan sonra iz kalmıyor.
0
elbar
(16.09.11)
daha önce ben suyla temas ettirdim ve iltihap olmuştu. ama benim siğil elimde koca bir çukur açmıştı ondan da olabilir.
0
fatih baker
(16.09.11)
arkadaşımın yüzünde vardı, dondurdu tekrar etti, kurtulamadı, sonra galiba lazerle yaktırdı, bitti.
0
elbar
(16.09.11)
(7)

kanepeyi kaldırdım karnımın sağ kısmı ağrıyo?

vcellist
ölecek miyim doktor bey?
ölecek miyim doktor bey?
0
vcellist
(15.09.11)
Büyük olasılıkla oradaki kas ağrıyordur.Bekleyin geçer.Büyük olasılıkla dedim.
0
grgn
(15.09.11)
apandist olmasın hocam o ya sağ alt kısmı demişsin hem
0
free bird
(15.09.11)
fıtığın yanı sıra göbeğin düşmüş de olabilir çişini kaçırma olasılığın var dikkat et derim.. devam ederse doktora git tabiki..
0
bnl dgr
(15.09.11)
bir-iki gün dinlen, geçmesse doktora
0
technicalte
(15.09.11)
metin ol yavrum!

%95 bir şey yoktur insan ters hareket yapınca ağır kaldırınca olur kas ağrıları. %5 de kötü ihtimal fıtık vs.
0
istanbul beyefendisi
(15.09.11)
@tommy216 apandistim yok benim:(
since 2002
0
🌸vcellist
(15.09.11)
bi ağrı yok,o egzersizi yapınca?
0
🌸vcellist
(17.09.11)
(11)

kahve gaz yapar mı?

kutlu
2-3 haftadır çay içmeyi bıraktım sabah ve gece olmak üzere toplam iki kupa kahve içiyorum günde en az. öyle gaz oluyor ki inandıramam seni, otururken, konuşurken, yürürken.. hele hele sıcak havada güneşin altında yürürken göreceksin, hani şu ayda yürüyen adam görüntüleri olur ya, öyle öyle ilerliyor
2-3 haftadır çay içmeyi bıraktım sabah ve gece olmak üzere toplam iki kupa kahve içiyorum günde en az. öyle gaz oluyor ki inandıramam seni, otururken, konuşurken, yürürken.. hele hele sıcak havada güneşin altında yürürken göreceksin, hani şu ayda yürüyen adam görüntüleri olur ya, öyle öyle ilerliyorum yolda.. neyse netice olarak;

kahve gaz yapar mı? (nescafe gold...)
0
kutlu
(15.09.11)
benim bağırsaklarımı düğümlüyor resmen.
0
sormaya geldim
(15.09.11)
kahve gaz yapmaz..farklı olarak bişeyler tüketmişindir belki.. olmadı azalt kahveyi
0
bnl dgr
(15.09.11)
kahve kabız yapar. içinizde gaz birikmeye başlamış bile, hayırlı olsun :)
0
9kuyruklukedi
(15.09.11)
bana yapıyor. hatta kahve içtikten yarım saat sonra falan kesin tuvalete gitmem gerekiyor.
0
burfak
(15.09.11)
yapar hatta kahve çekirdeğini yersen ishal bile olabilirisin
0
oxide
(15.09.11)
@oxide
İshal olanlara bir kaşık kahve yedirirler geçsin diye.
0
thor odinsson
(15.09.11)
cevaplardan da gözlemlenebileceği üzere, çeşitlilik gösteren bir durum. deney yap, kes iki hafta aynı düzenle. durumu değerlendir.
0
0dy
(16.09.11)
kahve gaz yapmaz, nescafe yapabilir heralde. ayrıca ishalde yapmaz.
0
shortedsnyper
(16.09.11)
başıma gelen bir olaya dayanarak anlattım ama kişiye göre değişir yani ertesi günkü sınava çalışırken sabahlıyorduk biz kahve içerken arkadaş kahveyi direk yedi sınav esnasında içinde fırtınalar kopuyordu ama stresten de olabilir yani ishal durumu
0
oxide
(20.09.11)
burfak+1
0
dtirasoglu
(20.09.11)
kafein metabolizmayı hızlandırır. o yüzden de bağırsaklar normalden hızlı çalışmaya başlar, gaz da olur, katı da, sıvı da.
0
cacik
(20.09.11)
(6)

dişi çektirdim yanağım şişti

mor.inek
şu kırmızı yuvarlak içine aldığım diş çekildi. dikişlerim var aynı zamanda. pazartesi 7 gibi çekildi hala şişlik var. nasıl geçer bu?edit:20lik dişim
şu kırmızı yuvarlak içine aldığım diş çekildi. dikişlerim var aynı zamanda. pazartesi 7 gibi çekildi hala şişlik var. nasıl geçer bu?
edit:20lik dişim
0
mor.inek
(15.09.11)
ağrısı geçsin diye tuzlu suyla ağzı çalkalarlar ama dikişler varsa yan etki yapar mı bilemedim..
0
bnl dgr
(15.09.11)
Eğer iltihab yoksa zamanla iner.
0
kill_them_all
(15.09.11)
iğne yüzünden şişmiş olabilir, bana da olmuştu, zamanla iner. ıslak bir havluyu 10-15 dk buzlukta bekletip şişen yanağına koyarsan rahatlatabilir. ama yine de doktoruna sor bence normal mi şişmesi diye.
0
lexiegrey
(15.09.11)
tuzlu suyla filan ağzınızı çalkalamayın, ağzınızda açık/yeni kapanmakta olan bir yara var. ağrıyı geçirmek için değil artırmak için süper bir yöntem.

şişlik mevzusu hastaya göre değişmekle birlikte birkaç hafta içerisinde tamamiyle iner. ilerki birkaç günde büyük oranda yok olmuş olacak. dikkate değer bir ağrı veya kanama gibi bir durum yoksa bir sorun yok.
0
exexex
(15.09.11)
Antibiyotik vermediler mi?
0
cosmicgadin
(15.09.11)
şişlik tamamen normal ve hatta beklenen bir durum. ağız açıklığınız kısıtlanmış da olabilir hatta bu yüzden. 1 haftada dışarıdan belli olan şişlik iner genelde, ama siz daha bir kaç hafta ağzınız içinde o şişliği hissetmeye devam edebilirsiniz.
0
inthechaos
(15.09.11)
(2)

sol dirsekte batma

nuribilgeceylan
sol dirseğimde hafif bir batma hissi var. uyutmuyor.. var mı bu saatte cevap verebilecek biri? ne yapsam geçer? tecrübe eden var mı?
sol dirseğimde hafif bir batma hissi var. uyutmuyor.. var mı bu saatte cevap verebilecek biri? ne yapsam geçer? tecrübe eden var mı?
0
nuribilgeceylan
(15.09.11)
iş yerinde (veya okulda) sürekli masaya koymaktan filan oluyordur o, boşuna dememişler "dirsek çürütmek" diye. ben de bulamadım bir çözüm ama dirseklerimin üzerine pek yaslanmamaya çalışıyorum iş yerinde filan, hemen geçirmese de uzun vadede etkili oluyor.
0
in vino veritas
(15.09.11)
(bkz: lateral epikondil)

bir göz atmanda fayda var. belirtiler benziyor, ama umarım rahatsızlığın bu değildir.

edit: sözlüğe yazmamışlar şöyle bi araştırmanda fayda var.
tinyurl.com

geçmiş olsun.
0
diskbudur
(15.09.11)
(7)

baş ağrısı olmayan insan

edge_nabby
selam ekşi duyuru ahalisi.benim şimdiye kadar (23 yaş) baş ağrısı sıkıntım olmadı hiç. belki ağrıyodur da ben sallamıyorumdur, ondan da emin değilim. başı ağrımayan başka arkadaşlar da varsa cevap atarak paylaşırlarsa sevinirim.ben nerdeyse hiç ilaç kullanmayan biriyim. küçükken grip olduğumda (bi s
selam ekşi duyuru ahalisi.

benim şimdiye kadar (23 yaş) baş ağrısı sıkıntım olmadı hiç. belki ağrıyodur da ben sallamıyorumdur, ondan da emin değilim. başı ağrımayan başka arkadaşlar da varsa cevap atarak paylaşırlarsa sevinirim.

ben nerdeyse hiç ilaç kullanmayan biriyim. küçükken grip olduğumda (bi sefer de faranjit olmuştum) bikaç kere antibiyotik kullanmıştım sadece. ağrı kesici aspirin olaylarına hiç girmedim mesela. bunun da etkisi var mıdır baş ağrısı olmamasında mesela? farklı bi şekilde soracak olursam; başı ağrıyan insanın ağrı kesici kullanması ilerde başını daha çok ağrıtır mı?

baş ağrısını anlatın 1az bana bi de :) mesela sallamasan onu ağrıyınca, hiç önemsemesen, dert edilicek bişi olmaktan çıkmıyor mu? sallamayıp işine bakarsın, devam edersin hayatına normal. sonuçta sen sorun ettikçe kafanın ram'ini yiyen (hatta sömüren) bişi değil midir?

şimdi bunları yazınca bu baş ağrısı olayını genel olarak "ağrı" olarak da genişletebiliriz. bi yerin ağrıyor mesela. tamam süper, vücudun seni uyarıyor. gider baktırırsın. ama ağrıyı sorun edip ağrı kesici almaya gerek var mı? beynine "acı yok raki" diyerek, bir başka deyişle acıyı beynin gündeminden kaldırarak sorun hallolmaz mı?
0
edge_nabby
(15.09.11)
basagrisi, beynin ogrendigi bir sey. onun icin ogrenmesine engel olacan. agri baslayinca hemen agri kesici alacan.
0
compadrito
(15.09.11)
sadece 2 ya da 3 defa ağrıdı benim hayatımda :)
0
tok oldugumuz halde yaftalar yiyoruz
(15.09.11)
böyle mutluyum ben. ama arada ağrısa fena olmaz falan deyip saatlerce yüksek sesli müzik dinliyorum falan.
0
tok oldugumuz halde yaftalar yiyoruz
(15.09.11)
Bunun tek cevabi olabilir, bayım sizin başınız yok. Baş zannettiginiz seyin ne oldugunu dusunmek bile istemiyorum
0
sttc
(15.09.11)
şimdi sen bu konuya değindin ya bugünlerde başın ağrımaya başlarsa onuda yaz. bu bu bende olmaz dediğim şey başıma gelir mütemadiyen psikolojik olarak neyle alakalıydı bu konu bak aklıma gelmedi şimdi. gelen biri varsa link filan atıp aydınlatsın mümkünse
0
edsy
(15.09.11)
baş ağrısının çeşitli sebepleri var, bunların bir kısmı doğal, geri kalanlar ise yapay sebepler.

Baş ağrısı mı istiyorsun? geç bir lcd ekranın karşısına, parlaklığını %100 yapıp, fps oyun oyna bakalım 2 saat nonstop, garanti veriyorum baş ağrısının allahını yaşarsın.

Klimayı kafana yönelt ve 1 saat sonra başın çatlayacak gibi ağrısın.

Bunun dışında doğal sebepler olarak migren falan sayılabilir sanırım, durup dururken başın ağrıma durumu olmaz, mutlaka bir sebebi vardır yapay ya da doğal. Sanırım beyindeki kan damarlarının daralması ile ilgiliydi. Mesela bende bütün hafta 6 şar saat uyuyup, haftasonu 12 saat uyuyup uyandığımda başım ağrır.

Ben de ilaç kullanmayı sevmem, ama bazı durumlarda ilaç almak kesin olabiliyor, onun dışında en kral çözüm kafayı vurup yatıp uyumak. Ama sabahın 10 ununda iş yerinde başınız ağrıyorsa bütün günü öyle geçiremeyeceğiniz için, ağrının durumuna göre de değişir tabi, ağrı kesici almak gerekebilir
0
bonjurkes
(15.09.11)
Sürekli baş ağrısı çeken biri olarak, bir arkadaşın şimdiye kadar hiç başının ağrımadığını söylemesiyle şaşkına dönmüş, türünün tek örneği olduğunu düşünmüştüm. Demek varmış böyle şanslı insanlar.
0
dasblankewesen
(15.09.11)
(3)

Her şey yolunda mı??

kahin ahtapot paul
15 20 dakikadır sol kolumda birden başlayan uyuşukluk, hafiften ağrı var. Tabi ki tıbbi bilgisi az olan birisi olarak kalp sorunu evhamı kapladı içimi. Tansiyon 16/10 , nabız 66, yaş 19, aspirin içtim. Evet olay bu.
15 20 dakikadır sol kolumda birden başlayan uyuşukluk, hafiften ağrı var. Tabi ki tıbbi bilgisi az olan birisi olarak kalp sorunu evhamı kapladı içimi. Tansiyon 16/10 , nabız 66, yaş 19, aspirin içtim. Evet olay bu.
0
kahin ahtapot paul
(15.09.11)
acili ara ve olanlardan bahset. yaninda biri bulunsun.

arada bana da oluyor ve dakikalarca suruyor sonra geciyor. ama ne olur ne olmaz...
0
ermanen
(15.09.11)
tansiyonu dogru olcup olcmedigini bilemem ama oldukca yuksek. eger tansiyonun dogruysa, seni bir acil servis doktorunun gormesi lazim.
0
compadrito
(15.09.11)
tansiyon o durumdayken aspirin içmeyin zararlı.
0
mor.inek
(15.09.11)
(4)

Diş Beyazlatma

ataturkiye
Sözlüğün bir çok faydaları var. Mesela geçmek bilmez siğilimi sözlük sayesinde öğrendiğim elma sirkesi tedavisiyle şıp diye düşürdüm.Sizin böyle şıp diye diş beyazlatma yönteminiz var mı? (Kocakarı / dul avrat tedavileri de kabulüm)
Sözlüğün bir çok faydaları var. Mesela geçmek bilmez siğilimi sözlük sayesinde öğrendiğim elma sirkesi tedavisiyle şıp diye düşürdüm.

Sizin böyle şıp diye diş beyazlatma yönteminiz var mı? (Kocakarı / dul avrat tedavileri de kabulüm)
0
ataturkiye
(15.09.11)
karbonat diyolar. ıslak fırçayı az değdirip fırçalayınız. lokal lekeler için de stainaway şahane oluyo silgi gibi.
0
kediebesi
(15.09.11)
karbonat sıkıntı, özellikle de limonla karbonat karıştırıp dişe sürün derler, evet beyazlatır ama uzun vadede zararlı.
0
karacigerim vur kadehlere
(15.09.11)
sensodyne beyazlatıcı kadar beyazlatabilen olmadı benimkileri. zaten beyazdı da açlık oluşuyor insanda en beyaz benimki olsun diye.
0
9kuyruklukedi
(15.09.11)
var ama dişleri beyazlatıp, diş etlerini ve dokunduğu heryeri turuncuya boyuyor. ceviz yaprağı ile dişleri ovmak.
0
ser
(15.09.11)
(3)

Nöroloji yolları taştan

kamilinsan
Son zamanlarda bir sıkıntı peydah oldu.Böyle gün içinde durduk yere kafama darbe almışım gibi "dan" diye başım gidiyor, tam nasıl tarif etmeliyim bilemiyorum da böyle sonra çok başım dönüyor hemen bunun akabinde yavaş yavaş azalıyor bu baş dönmesi. böyle haftada bir fala noluyor bi de bu çok sık olm
Son zamanlarda bir sıkıntı peydah oldu.

Böyle gün içinde durduk yere kafama darbe almışım gibi "dan" diye başım gidiyor, tam nasıl tarif etmeliyim bilemiyorum da böyle sonra çok başım dönüyor hemen bunun akabinde yavaş yavaş azalıyor bu baş dönmesi. böyle haftada bir fala noluyor bi de bu çok sık olmuyor.

doktora gideceğim ama yine de bir sorayım dedim ne olaiblir ben böyle bir şey duymadım daha önce hiç.
0
kamilinsan
(14.09.11)
sürekli kullanıp da son zamanlarda bıraktığın bir ilaç var mı ? Anti depresan vs tarzı ilaçlar kullanılıp bırakıldığında böyle semptomlar yaşanabiliyor.
0
her yerde is goren
(14.09.11)
yok hocam öyle bir durum olmadı.
0
🌸kamilinsan
(14.09.11)
kulak ici kristallerinizde sorun olabilir, bu yuzden denge sorunu yasiyor olabilirsiniz. dusuk sodyumlu bir beslenme duzeni edinmeye calisin. bahsettiginiz belirtiler birazcik "menier's disease" denilen rahatsizligi andiriyor, annemde de aynen boyle basladi, durup dururken kafasina vurmuslar gibi dengesi bozuluyordu. ama tabi illa bu olmayabilir, siz yine bi doktora gorunun.
0
yandim sevket
(15.09.11)
(1)

[Avrupa yakası] Dişçi ya da diş hastanesi

contavolta
beşiktaş, levent, maslak civarında olursa çok iyi olur. akşamları da çalışan bi yer olsun. tercihim diş hastaneleri, dentistanbulu aradım yarına randevu alabildim ancak.
beşiktaş, levent, maslak civarında olursa çok iyi olur. akşamları da çalışan bi yer olsun. tercihim diş hastaneleri, dentistanbulu aradım yarına randevu alabildim ancak.
0
contavolta
(14.09.11)
dentistanbul dicektim ben de.. bu saatte aradığın yerler yarına randevu verirler zaten.
0
bnl dgr
(14.09.11)
(5)

kan grubu kartı

solenkol
kan grubu kartını herhangi bir sağlık ocağından alabiliyor muyum? Yoksa illa kendi aile hekimimin mi vermesi gerekiyor,ekstradan mecidiyeköyde en yakın nerden alabilirim:) teşekkürler...
kan grubu kartını herhangi bir sağlık ocağından alabiliyor muyum? Yoksa illa kendi aile hekimimin mi vermesi gerekiyor,ekstradan mecidiyeköyde en yakın nerden alabilirim:) teşekkürler...
0
solenkol
(14.09.11)
ben sağlık ocağına gittim biz kan grubu için kan almıyoruz dediler devlet hastanesi alıyo dediler ilçeden ilçeye göre değişiyoda olabilir ama işi garantiye almak için devlet hastanesi yakınsa oraya uğra bence

edit:ilçem:Beylikdüzü :D
0
semson
(14.09.11)
kan grubu kartını kızılay veriyor ama benim kanımı ve bi arkadaşımın daha kanını yanlış ölçüyorlar. en güzeli hastane
0
neira
(14.09.11)
Özel hastanelerde falan 10 liraya veriyorlar.
0
9uncu nesilim ama para bende
(14.09.11)
sağlık ocağından almıştım ama aile hekimliği gelmeden önceydi.
0
inheritance
(14.09.11)
değişik bir yöntem: kan verin, mecburen ölçüyorlar. mecidiyeköy için, cevahirin önünde çadır olur genelde, oraya bakın.
0
bykush
(14.09.11)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.