Giriş
(6)

dolar ne ara dustu lan !?

f_d
Baktim 1.94 diyor, ne is? Kalacak mi burada geri cikacak mi noluyoruz?
Baktim 1.94 diyor, ne is? Kalacak mi burada geri cikacak mi noluyoruz?
0
f_d
(18.09.13)
Büyük olasılıkla 1.8 civarlarını görecek bu suriyedeki gelişmelerden dolayı.
0
false pretension
(18.09.13)
FED(abd merkez bankasi), yaklasik 3 saat once tahvil alimini azaltmayacagini acikladigi zaman dustu. altin da %4.66 artida an itibariyle.
0
sterimar
(18.09.13)
nereye baktın ki? Yandex ana sayfaya baktım şimdi bunu okuyunca orada gösteren bir pencerecik vardı, alış 2.00 hala? Onda mı bi yanlışlık var?
0
dafaiss
(18.09.13)
bloomberght'den baktim.
0
🌸f_d
(18.09.13)
altin da 1298 den 1360 usd ye yukseldi bir gunde saka gibi
0
exlibris
(18.09.13)
şimdi para basacak mı amerika oldu mu o iş? basmazsa biteriz diye biliyorum ben.
0
herospower
(18.09.13)
(11)

bayon spor salonu için isim önerileri

gaborit
bayan spor salonu açıyorum, isim önerisi var mıdır aklınızda? benim aklımda ''fitness park'' ve ''estetik'' var.
bayan spor salonu açıyorum, isim önerisi var mıdır aklınızda? benim aklımda ''fitness park'' ve ''estetik'' var.
0
gaborit
(18.09.13)
"estetik" koyma bence güzellik salonu ismi gibi.
içinde "fit" geçsin bence de.
0
Sarix
(18.09.13)
venus park

şşşşş noluyo telif hakkı ücretimi isterim :P
0
GibsonRules
(18.09.13)
estetik güzelmiş (:
fitness love :p
sadece kadınlar olucaksa tatlişli aşklı tematik duvar yazıları falan hayal ettim.
0
glori
(18.09.13)
ingilizce isimlere oldum olasi gicik olurum ama, spor olunca sanki ingilizce olmali gibi

lady fit
fittnext

bu da cenk erdemden fitness and fucurs
0
exlibris
(18.09.13)
yeme yavrum yeme güzelim :)
0
denizrocket
(18.09.13)
Küçük bir kasabada "portakal" ismi koydular çok şekerdi. fakat portakaldan kasıt selülit mi bilemeyeceğim.
0
sanal hayvan
(18.09.13)
sloganin fit is the new beautiful olsun.

klise belki ama bence oyle.

ad bilemedim.
0
evreka
(18.09.13)
B-fit var ya sende a-fit ac bu isin birinci sirasi bizim hesabi ne rekabet doner var ya :-)
0
lord
(18.09.13)
LadyFit

Logo da benden; Ladynin Y sini S şeklinde kıvrımlı yaparak kadın beline benzetin.

Hayırlı olsun bu arada.
0
sadecece
(18.09.13)
venüs fit
0
peren perengil
(18.09.13)
venus park güzelmiş sen açmazsan ben açayım o isimle
0
öptüm sezen
(19.09.13)
(8)

her gün spor

cilekli krep
her gün yaklaşık 50 dk yürüyüş. (yeni başladım daha tam tempolu yürüyemiyorum ama o da olacak) ve ardından açık hava spor aletlerinde yaklaşık 20 dk. geçirmem sakıncalı mı? bunu günaşırı mı yapsam daha uygun olur.
her gün yaklaşık 50 dk yürüyüş. (yeni başladım daha tam tempolu yürüyemiyorum ama o da olacak) ve ardından açık hava spor aletlerinde yaklaşık 20 dk. geçirmem sakıncalı mı? bunu günaşırı mı yapsam daha uygun olur.
0
cilekli krep
(18.09.13)
her gün 50 dakika yürü. o spor aletlerini yapmana gerek yok.
0
baldur
(18.09.13)
yürüyüş problem olmaz.
kas hareketleri gün aşırı olsa daha iyi olur, o spor aletleri çok efektif değil katılıyorum.
0
Sarix
(18.09.13)
yaş kaç? eğer sağlıklı olduğunuza inanıyorsanız hiç bir sıkıntı olmaz 20 dk spor aletlerini kullanmanız. varsayın ki güç gerektiren bi işiniz var. vücut alışır, zihniniz alıştıktan sonra.
0
ilkot
(18.09.13)
hic hareket etmemekten iyidir.

kendini daha iyi hissedeceksin
0
exlibris
(18.09.13)
yas 24 sağlıklı olduğuma inanmıyorum. bi kaç gün önce koşmaya çalıştım, ölecektim sanırım. kesin kalbimde sorun var.
0
🌸cilekli krep
(18.09.13)
Bir sey olmaz. Sabahlari 1 saat hafif tempo yürüyüş aksamlaei 1.30 spor salonunda spor yapan biri olarak söylüyorum. Pazar haric.
0
efrasiyab87
(18.09.13)
40 dakika orta-yüksek tempo koşu + 40 dakika o spor aletlerindekine benzer alet yardımsız hareketler şeklinde 1 yıldır devam ediyorum. Bir zararını görmedim. 10 günde bir falan bir günlük ara veriyorum bazen.
0
dafaiss
(18.09.13)
uzun bir süre koşmadıysanız hele bir de yaşınız 24 ise büyük bir ihtimalle kalbinizde hiç bir sorun yoktur. olur öyle.

kondisyonunuz yerlerde sürünüyordur, yürüyüş ve hafif tempo ile düzenli olarak yürüyüp/koşmanız lazım.

şöyle anlatayım, aylarca spor yapmamış bir 25'ligin 60 yaşında düzenli jogging yapan birine geçilmesine hiç şaşırmam, ki ben de her sabah koşuyorum. ilk seferlerde yanımdan hızla geçen dedelere şaşardım ben de.
0
kuja
(18.09.13)
(10)

mantık sorusu

Thunderbirds
biri sormuş işin içinden çıkamadım soruyu aynen aktarıyorum. 1 inek 25 tl 1 koyun 10 tl1 tavuk 0.25 tl100 tl miz var100 tane hayvan alıcaz Hangi hayvandan kaçar tane alınır?Not: her hayvan alınacaktır...cevap ne ola ki? vallahi merak ettim.@brotha b 100 hayvan yazıyor ama :/@exlibris değiliz sanırsa
biri sormuş işin içinden çıkamadım soruyu aynen aktarıyorum.

1 inek 25 tl
1 koyun 10 tl
1 tavuk 0.25 tl

100 tl miz var
100 tane hayvan alıcaz

Hangi hayvandan kaçar tane alınır?

Not: her hayvan alınacaktır...

cevap ne ola ki? vallahi merak ettim.

@brotha b 100 hayvan yazıyor ama :/

@exlibris değiliz sanırsam onu yazmamış çünkü.

@marido en mantıklısı o

edit1: troll sorusu olabilir.
edit2: haklısınız çok saçma bi soru ama insan merak ediyor işte., boşverin gitsin
0
Thunderbirds
(17.09.13)
3 inek= 75 tl
2 koyun= 20 tl
20 tavuk= 5 tl.

kesin bi itnelik çıkacak, balıklama daldım mevzuya.
0
brotha b
(17.09.13)
tum parayi kullanmak zorunda miyiz?
0
exlibris
(17.09.13)
3 bilinmeyen var: inek koyun tavuk
2 denklem var: toplam hayvan sayısı ve para

bir denklem daha lazım sanki tekil çözüm için.
0
medievalman
(17.09.13)
1 inek = 25 lira
4 koyun = 40 lira
95 tavuk = 23.75 lira

toplamda 100 hayvan ve 88.75 lira

edit: bir denklemin az olması normal çünkü optimizasyon problemi :)
0
marido
(17.09.13)
"100 hayvan olacak, yani fiili olarak 100 tane canlı olacak" mı?
0
brotha b
(17.09.13)
soru "100 hayvan alınacak, paranın hepsi harcanacak" şeklinde ise çözümü yok bu sorunun. daha önce başka sitelerde de görmüştüm.
0
Niddleman
(17.09.13)
Tüm para harcanacaksa soruyu çözemiyorsun.
0
roket adam
(17.09.13)
yav niye mantıksız bir soru olsun?

bunun üzerine kurulmuş koca bir bilim dalı var.
0
marido
(17.09.13)
1 inek : 25 TL
1 koyun : 10 TL
98 tavuk : 24.5 TL

Toplam 100 hayvan : 59.5 TL

En mantıklı çözüm bu verilen kriterlere göre.
0
cakabo
(17.09.13)
bu gerçekten de bir optimizasyon problemi ve eğer tam 100 lirra harcanacaksa çözüm yok ama minimum para harcamak istiyorsan model şöyle oluyor

x1 inek sayısı, x2 koyun sayısı ve x3 tavuk sayısı ise

min 25x1+10x2+0.25x3

25x1+10x2+0.25x3<100
x1+x2+x3=100
x1>=1
x2>=1
x3>=1

yaptığında 1 inek, 1 koyun ve 98 tavuk toplam 59.5 tl ediyor. 49.5 tl cebine kalıyor.


25x1+10x2+0.25x3<100 yerine 25x1+10x2+0.25x3=100 dersen çözüm yok.
0
aychovsky
(17.09.13)
(1)

EFT İçin IBAN Numarası Yazmak Yeterli Mi?

srht
Şube kodu ve banka belirtmeye gerek var mı? Aslında belirttim ama yine de eft merkez şube yazıyor.
Şube kodu ve banka belirtmeye gerek var mı? Aslında belirttim ama yine de eft merkez şube yazıyor.
0
srht
(16.09.13)
iban yeterli. o kodun icerisinde banka sube hes no bilgisi her bir sey var
0
exlibris
(16.09.13)
(9)

Kız Bebek

yakupyaman
Merhaba,Hem İngiliz hem İspanyol diline hitap edecek Türkçe okunuşu da zor olmayacak bir isim arayışında olan bir topluluk var. Bebeğimiz kasım ayında dünyaya gelecek...Elisa ve Aylin süper olur dedik ama kuruldan geçmedi.Teşekkürler.
Merhaba,
Hem İngiliz hem İspanyol diline hitap edecek Türkçe okunuşu da zor olmayacak bir isim arayışında olan bir topluluk var. Bebeğimiz kasım ayında dünyaya gelecek...

Elisa ve Aylin süper olur dedik ama kuruldan geçmedi.
Teşekkürler.
0
yakupyaman
(16.09.13)
selin her dile gidiyor.

celine falan şeklinde
0
aşksız prens
(16.09.13)
tuna (unisex bir isim gerci)

elif de kolay soylenebilir bence
0
exlibris
(16.09.13)
leyla mükemmeldir bence bunun için
0
GibsonRules
(16.09.13)
yunan mitolojisi bu anlamda işe yarayabilir. melise, selen filan geliyor benim aklıma. eda, seden, azra, nur, vs..
0
protothyas
(16.09.13)
mira
0
shi aila
(16.09.13)
Teşekkürler herkese.. çok güzel önerileriniz oldu. Devamı gelirse tabi ki bekleriz..
0
🌸yakupyaman
(16.09.13)
arya olabilir pih. cocuk türklerin arasinda büyüyecekse elisa sikinti cikarabilir ama bence de güzel isim.
0
hophophoba
(16.09.13)
irene, irem
0
lonelily
(17.09.13)
maya
0
kaset
(17.09.13)
(5)

mısırcı bu kadar kazanr mı ?

cenkist
http://www.youtube.com/watch?v=bTtn97lpEHwHakketen mısırcı 7000 tl kazanır mı ?
www.youtube.com

Hakketen mısırcı 7000 tl kazanır mı ?
0
cenkist
(15.09.13)
kazanir

videoda da dedigi gibi % 100 karla satiyor.

calisana ekmek var bu memlekette. allah daha cok versin

(bkz: en güzeli merkezi bir yerde büfe)
0
exlibris
(15.09.13)
evet.
0
colak
(15.09.13)
kazanır ama öyle yerlerde herkese tezgah açtırmazlar.
belediyden bir şekilde izin alırsın, ertesi gün tezgahını yakıp eline verirler.
0
kamera motor
(15.09.13)
mısırcılar kazanamaz. ama mısırcı kazanır. ilk okuyuşta saçma gibi gelebilir ama çok havalı bir şekilde anlattım gibi geldi açıklamak istemiyorum o yüzden. :D
0
zazazaraeta
(15.09.13)
eminönünde alt geçitin çıkışında yeni caminin önünd bi mısırcı tanıdığım var, oraya kira olarak 1500 TL gibi bir şey veriyor. Oranın işletimini adamdan 1,5trilyona yakın paraya isteyen adam vardı ama kabul etmedi.

1500e nasıl kiraya yer buldu derseniz, belediye ile bağlantılarınız sağlam olmalı.

ps: tanıdığım adam mısır tezgahında çalışan kişi, sahibi gizli milyoner
0
facebook
(15.09.13)
(12)

Alfa romeo mu Bmw mi ?

Wolfware
sevgili arkadaşlar.ekim-kasım gibi araba alma niyetindeyim. 40-50 bin tl arası bütçem var. şöyle sağlam ve karizmatik bir araba olsun istiyorum (kardeşimde plana dahil o da biraz görüntü olsun istiyor). iki araba arasında kaldık. alfa romeo giulietta ve bmw 1 serisi. ikiside benzer fiyatlarda. bmw b
sevgili arkadaşlar.

ekim-kasım gibi araba alma niyetindeyim. 40-50 bin tl arası bütçem var. şöyle sağlam ve karizmatik bir araba olsun istiyorum (kardeşimde plana dahil o da biraz görüntü olsun istiyor). iki araba arasında kaldık. alfa romeo giulietta ve bmw 1 serisi. ikiside benzer fiyatlarda. bmw benzinli-otomatik iken giulietta dizel seçeneği mevcut. iki arabanında 2011 modelleri var.hatta alfanın 2012 modeli bile var o fiyata. tabi ikinci elleri için konuşuyorum. bu modelleri kullanan veya fikri olanlar biraz akıl verebilir mi ? hangisini seçmek lazım ve neden ? şimdiden teşekkürler
0
Wolfware
(14.09.13)
bmw 1 serisi görünce dönüp bakan birini tanımıyorum.
0
1 saat bende 50 dolar
(14.09.13)
Alfa romeo o kadar ucuz mu ya, 40-50 bin falan? (Kusura bakmayın araya girdim ama bana çok klas bir araba markası gibi gelmiştir hep).
0
wynter
(14.09.13)
alfa romeo daha fazla tarz arabası. benim en beğendiğim arabalardan biridir mesela Alfa Romeo 159.

Giulietta'nın arkası muhteşem, karanlıkta led'lerin görüntüsü falan harika, sinyalleri bile ayrı güzel. ama önden tipsiz malesef.
0
aguilas negras
(14.09.13)
Alfa'nın servisi çok pahalı diye duymuştum. yedek parça olayında sıkıntı yaşayabilirsin. milletin dönüp bakmasını ne yapacaksın. BMW'nin adı yeter..
0
bilmemkacincinick
(14.09.13)
marka olarak kesinlikle bmw derdim lakin senin sundugun modelleri goz onune aldigimda giulietta diyorum
0
exlibris
(14.09.13)
bmw'nin 1 serisinin eski kasası çok yakıyor. bmw'nin adı yeter demekle olmuyor maalesef.

kaldı ki yine bmwnin içi çok basık ve rahatsız bir ortam sunuyor. arka diz mesafesi evlere şenlik.

jülyete daha binmek daha nasip olmadı ancak dizel olması yakıtta avantaj. kaldı ki fiat'ın multijet motorunu kullanıyor, hp/tork bazında iyi bir motor. ayrıca sağlam ve uzun ömürlü.

servis olayını net bilmesem de fiat bakıyor ve parçalar kesinlikle bulunur. hatta bmwden daha ucuzdur.
0
mattiadestro
(14.09.13)
alfayı severim ama son kararım her daim BMW olur..gotun başın sıkısır satmak istersin alfa elinde patlarken BMW yi bakkala gotur alır.
0
jamswety
(15.09.13)
Alfa Romeo ( buraya kalp işareti yapabilseydim keşke)
0
zigi
(15.09.13)
Yakit ekonomisi giuletta
Konfor bmw
Goruntu giuletta
Karizma giuletta
Masraf azligi bmw
Kolay satis bmw
Erkek arabasi giuetta
Guc ve tatmin giuletta (evet, garip ama boyle)
Surus zevki bmw
0
yarin bos musun
(15.09.13)
Alfo romeo çok seksi tabi ama içinin işçiliği nedense berbat ve verdiğin paranın hakkını verecek seviyede değil.
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(15.09.13)
Giuletta yerine 159 düşünmez misin? kardeşinden daha kaliteli ve 1 serisinden çok daha iyi sürüş zevki var.
0
507
(15.09.13)
Giulietta tip olarak muhteşem bir araç, iç tasarımı da eh işte (işçilik kötü olsa da). Ama esasında bir Fiat maalesef. BMW ise hem 50:50'ye çok yakın ağırlık dağılımı, hem arkadan itişi, hem yüksek devri, hem ZF şanzımanı, hem iç tasarımıyla hayvan gibi araba tabiri caizse. 1.18i kullandım bi kere, hayatımda öyle bi tecrübe yaşamadım tekrardan. Yeni kasaları (2011'den sonra) gerçekten çok başarılı.

Özet olarak al-sat yapan, zevkine kullanan biriysen Alfa al tabii, ama öyle değilsin sanırım. BMW al derim hacı. Servisi falan da sorun olur Alfanın.
0
roket adam
(15.09.13)
(10)

Şu saatlerden hangisi daha iyi?

sonhakan
Fiyat 129 TL Alınabilir mi ? ikiside kötü yoksa?
Fiyat 129 TL Alınabilir mi ? ikiside kötü yoksa?
0
sonhakan
(14.09.13)
sağdaki
0
asilyis
(14.09.13)
altın sarıları çok kötü ondan hiçbiri
0
kirazıseviyorum
(14.09.13)
ikisini de beğenmedim. sarı renk havasını bozuyor.
0
kakao
(14.09.13)
tip olarak sagdaki ama sadece turk sitelerinde cikiyor, turk markasi(!) olabilir.

japon al derim.
0
el desaparecido
(14.09.13)
öyle aman aman çok güzel değil ama illa olacaksa soldaki.

sağdakinin çerçevesi hiç uymamış o tarza.
0
jimjim
(14.09.13)
ikisi de kötü bence altın rengi saat çok kıro duruyor
0
feykalade
(14.09.13)
beğğğ beğenmedim ikisini de
0
panthera onca
(14.09.13)
enter saltman benim
(14.09.13)
ikiside kötü
0
ayin yazari
(14.09.13)
altin olayi bozmus. ikisi de degil
0
exlibris
(14.09.13)
(5)

yurtdışındaki gıda ürünleri türkiyede neden yok?!

letheavendangered
şu an hepsi aklıma gelmiyor, ama mesela avrupada gayet sıradan ürünler olan bir quark, buttermilk bizde neden yok? bizde neden sadece barilla marka fesleğen sosu var? oralarda camembert, mozarella 1'er 2'şer euroyken bizde neden 10 liradan aşağı değil? neden kimse böyle bizde olmayan ürünleri türk m
şu an hepsi aklıma gelmiyor, ama mesela avrupada gayet sıradan ürünler olan bir quark, buttermilk bizde neden yok? bizde neden sadece barilla marka fesleğen sosu var? oralarda camembert, mozarella 1'er 2'şer euroyken bizde neden 10 liradan aşağı değil? neden kimse böyle bizde olmayan ürünleri türk marketlerine getirme girişiminde bulunmuyor ve biz de ya dünyanın parasını bayılmak ya da yurtdışına her giden-gelenden bunların siparişini vermek zorunda kalıyoruz?
0
letheavendangered
(14.09.13)
burada olan da orada yoktur

barilla soslara alternatif pastavilla var mesela knorr var. macrocenter ve luks semtlerdeki sarkuterilerde vardir bahsettigin markalar
0
exlibris
(14.09.13)
arz talep olayi.
0
march or die
(14.09.13)
özellikle kahvaltılık gevrek çeşitliliği bizde yok. ona yanıyorum ben.
0
bir fincan kahve ile film izlemek
(14.09.13)
bizde hazır yemek tüketimi onlara oranla çok düşük, dolayısıyla yan ürünleri de...
0
nereye bu gidis
(14.09.13)
@sour, Fransa'yi bilmem de, ABD'de bi market var, 600 cesit peynir satiyo. Amerika'da peynir gitmez gorusunuze pek katilamiycam, peynir ekmek gibi gidiyo valla!

sosyete marketlerinde, zar zor bulunuyodur bazi mallar ama tamami tabii ki getirilemez. attiginiz tas urkuttugunuz kurbaaya degmez yani.

sizin sevdiginiz XXX'in 50-100 musterisi daha ya cikar, ya cikmaz. O kadar mal, toptancinin elinde patlar. Onnan ugrasacagina, talebi cok daha fazla olan seyle ugrasir ve birim zamanda cok daha fazla para kazanir.
0
compadrito
(15.09.13)
(2)

Chrome Eklentileri Neden Gizlendi? [capsli]

thatam
Arkadaşlar bir süre önce Chrome eklentileri otomatik olarak gizlendi.Şimdi o ikona tıklıycan daaa, eklentileri liste olarak göstericek teee eklentiye basıcan daaa...Yapacakları teknolojiye sokayım.Neyse sakinim.Nasıl açıcaz bu kutunun kapağını?Caps ekte.
Arkadaşlar bir süre önce Chrome eklentileri otomatik olarak gizlendi.
Şimdi o ikona tıklıycan daaa, eklentileri liste olarak göstericek teee eklentiye basıcan daaa...

Yapacakları teknolojiye sokayım.
Neyse sakinim.

Nasıl açıcaz bu kutunun kapağını?
Caps ekte.
0
thatam
(14.09.13)
adres barinda yildizin hemen bitim cizgisine gel yana acili ok cikar. onu sola dogru cekersen yeniden gorunur

adres cubugunun boyutu degismis ondan i.imgur.com
0
exlibris
(14.09.13)
ahahaha vay amk.
ben de kendimi bilgisayar kurdu sanıyordum.

bildiğin malmışım :)

tişikkirlir sipirmin!
0
🌸thatam
(14.09.13)
(7)

tek çanak çift receiver kullanımı hak.

emekli intihar komandosu
selamlar,merkezi sistemde eve gelen kablo var. receiver'a bağlı. sanırım aynı kabloyu ikileyip başka bir receiver'a bağlamak mümkün değil. okuduğum kadarıyla ilk receiver'ın lnb out kısmından diğer receiver'ın lnb in kısmına giriş yaparak kısmen izlemek mümkünmüş. ama birinde vertical kanallar varke
selamlar,

merkezi sistemde eve gelen kablo var. receiver'a bağlı. sanırım aynı kabloyu ikileyip başka bir receiver'a bağlamak mümkün değil. okuduğum kadarıyla ilk receiver'ın lnb out kısmından diğer receiver'ın lnb in kısmına giriş yaparak kısmen izlemek mümkünmüş. ama birinde vertical kanallar varken diğerinde horizantal kanallar izlenemiyormuş. voltaj çakışması olur cihaz yanar diyorlar.

sizce bu bilgi doğru mudur? yada başka bir çözüm var mıdır?
0
emekli intihar komandosu
(14.09.13)
çoklu lnb'ler var, büyük bir para da değil, 20-30 liradır. onlardan alın.
0
nereye bu gidis
(14.09.13)
su aletten alip canagin ucuna takiyorsun www.nextburada.com

iki ayri kabloyu da iki ayri cihaza taktin miydi izlersin
0
exlibris
(14.09.13)
merkezi sistemden gelen tek kablo üzerinden 2 ayrı cihazda bağımsız olarak izleyemezsin.

önerilen diğer lnb vs cihazlar senin durumunla alakalı değil. bireysel çanak olsa olurdu.
0
orpheus
(14.09.13)
Evet orpheus un dedigi gibi bireysel canak olmadigi ixin diger arkadaslarin cevabi iaime yaramuyo. Aslında benim sorum bambaskaydi ama umarim baska bir arkadas cevap verebilir
0
🌸emekli intihar komandosu
(14.09.13)
haklısınız. merkezi sistem ise iş değişir. eve ikinci bir kablonun gelmediğinden emin misiniz? onu bulup kullanın ya da kullanmayan komşu varsa ondan kabloyu uzatın.
0
nereye bu gidis
(14.09.13)
Malesef yok. Her eve tek hat cekilmis ve bosta cikis birakilmamis. Ilk receiver in lnb outundan diger cihaza paralel hat cektim. Bir iki kanala baktim gösteriyor ama fazla kurcalamaya cesaret edemedim. Cunku ikinci receiver televizyona dahili ona zarar gelirse diye çekiniyorum...
0
🌸emekli intihar komandosu
(14.09.13)
ikinci cihazın polaritesi farklı olsa bile cihazlarından biri yanmaz bozulmaz. çünkü bağladığın loop out çıkışından enerji gitse bile cihaza ulaşmaz.

fakat bu da işine yaramıyor ilk bağladığın cihazdaki seçili polarite ne ise diğer cihaz o gruptan bir kanalı izleyebilir.

türksat veya herhangi bir uyduda toplam 4 polarite vardır.
0
orpheus
(14.09.13)
(1)

yol yapımındaki sarı kamera

enter saltman benim
yol yapılmadan önce sarı renk kamera gibi birşey getirip bakıyorlar ya onun adı nedir ne işe yarar?
yol yapılmadan önce sarı renk kamera gibi birşey getirip bakıyorlar ya onun adı nedir ne işe yarar?
0
enter saltman benim
(14.09.13)
kot farki falan olcuyorlar

tapu kadastro isleri herhal

nivo
nivelman
0
exlibris
(14.09.13)
(3)

ya ben neden fonlarimi satamiyorum?

annebenasikoldum
gecen gun fon aldim B tipi, onu sattim sonra nasil olduysa kendi kendine A tipi fon almis ve bunlari satmak istedigimde yeterli fonunuz yok diyor, tutar giriyorum onu da kabul etmiyor. emri 18 eylule alabilyior ona tamam da neden yeterli fonum yokmus anlamadim?yardim icin tesekkurler.
gecen gun fon aldim B tipi, onu sattim sonra nasil olduysa kendi kendine A tipi fon almis ve bunlari satmak istedigimde yeterli fonunuz yok diyor, tutar giriyorum onu da kabul etmiyor. emri 18 eylule alabilyior ona tamam da neden yeterli fonum yokmus anlamadim?

yardim icin tesekkurler.
0
annebenasikoldum
(14.09.13)
resimden gorebildigim kadariyla 329 tane fonun var sen satis icin 929 adet yazmissin.

ya sen yanlis adet girmissin ya da benim goz doktoruna gitme vaktim gelmis

bir ihtimal hafta ici dene. is gunu disinda bankan cakallik yapip bu islemlere izin vermiyor olabilir
0
exlibris
(14.09.13)
sanırım banka para boşta durmasın diye yapıyor bunu. garanti bankası olması muhtemel.parayı çekmek istediğinizde anında fonu bozduracaktır.
0
orhan tv
(14.09.13)
yok, fotoda oyle cikmis, normalde 929 fon var. garantiyi arayayim bir bakalim. of of.
0
🌸annebenasikoldum
(14.09.13)
(2)

İngilizce Nasıl Deriz?

theodor
Elinize sağlık. Güzel iş oldu. Bize göre iş tamamdır.
Elinize sağlık. Güzel iş oldu. Bize göre iş tamamdır.
0
theodor
(12.09.13)
good job

well done
0
exlibris
(12.09.13)
nicely done
hell of a good job(formal degil)
0
esrefpasa
(13.09.13)
(3)

Ayna fiyatı?

tchuck
aynaların metrekare fiyatı ne oluyor?odama 1 metreye 50 santimlik falan bir ayna almak istiyorum da, şekli şemali olan bir şey olmasına gerek yok. çok fazla fiyat farkediyorsa çerçevesi bile olmasın.
aynaların metrekare fiyatı ne oluyor?

odama 1 metreye 50 santimlik falan bir ayna almak istiyorum da, şekli şemali olan bir şey olmasına gerek yok. çok fazla fiyat farkediyorsa çerçevesi bile olmasın.
0
tchuck
(12.09.13)
en ucuz ikeadan alabilirsin

camcilarda biraz pahali kesiyorlar

ikea da 10 liraya dortlu kae ayna satiyorlar.2 tane aldin miydi (8 adet isini gorur)

www.ikea.com.tr
0
exlibris
(12.09.13)
hmmm burdaki aynaların tanesi mi 20cm 30cm hepsi toptan mı :)
0
🌸tchuck
(12.09.13)
@exlibris +1
odamda ayna asacak boş duvar kalmadı mobilyalardan. bende gardırobumun kapaklarına bunlardan yapıştırdım. böyle aralarına hafif boşluk bırakıyorsun. çok hoş duruyor.
"20x20" aynadan 4 adet 13 TL
dördünü kare şeklinde yanyana getirirsen 40x40 aynan oluyor.
0
cliquot
(12.09.13)
(8)

fatih akın filmleri

kedidir o kedi
en sevdiğiniz filmleri hangisi?
en sevdiğiniz filmleri hangisi?
0
kedidir o kedi
(12.09.13)
soul kitchen
0
cairo
(12.09.13)
duvara karşı
0
solskjaer
(12.09.13)
duvara karşı
im juli
0
Sarix
(12.09.13)
İm juli
0
tok oldugumuz halde yaftalar yiyoruz
(12.09.13)
soul kitchen
0
kamera motor
(12.09.13)
Duvara karsi > im juli > soul kitchen > istanbul kopruleri gecmek > yasamin kiyisinda
0
brkylmz
(12.09.13)
im juli

hepi topu iki filmi izledim gerci (digeri duvara karsi)
0
exlibris
(12.09.13)
hepsi.
0
snowman
(13.09.13)
(3)

geçmiş zamana ait hava durumu raporu

groovettyn
Merhaba havayı koklayan adamlar,Eylül ayına ait sıcaklık raporunu görebiliyorum fakat bana nem, rüzgar ve havanın açıklık/kapalılık bilgileri lazım. Nereden edinebilirim?
Merhaba havayı koklayan adamlar,
Eylül ayına ait sıcaklık raporunu görebiliyorum fakat bana nem, rüzgar ve havanın açıklık/kapalılık bilgileri lazım. Nereden edinebilirim?
0
groovettyn
(12.09.13)
meteoroloji gen mud. bunlari para ile satiyor

onlarla iletisime gecebilirsin
0
exlibris
(12.09.13)
bedava yok mudur?
aslında aradığım aynı bugünü nasıl görüyorsak (www.accuweather.com)bu ay içerisindeki 2-3 günü de aynı şekilde görmek.
0
🌸groovettyn
(12.09.13)
Buyur buradan yakabilirsin :)
www.havadurumu15gunluk.net
0
redeath
(12.09.13)
(11)

Spordan geldim, evde donmuş kıyma var, çok seri olarak bu kıyma ile ?

sahipsiz
Ne yapabilirim? Diyet yapıyorum ayrıca daha doğrusu sağlıklı beslenmeye gayret ediyorum ama zorda kalırsam kıyma kavurma da yapabilrim ama daha farklı alternatif neler olabilir? yaklasık 200 gram kadar
Ne yapabilirim? Diyet yapıyorum ayrıca daha doğrusu sağlıklı beslenmeye gayret ediyorum ama zorda kalırsam kıyma kavurma da yapabilrim ama daha farklı alternatif neler olabilir? yaklasık 200 gram kadar
0
sahipsiz
(11.09.13)
Kıymalı yumurta olabilir, kıymalı patates yemeği olabilir (çok seri olmaz gerçi). Kıyma dışında başka ne var, sadece kıyma ile tarif vermek zor.
0
whoosie
(11.09.13)
mikrodalgada çözdürüp tuz+baharat ile köfte yapılabilir
0
GibsonRules
(11.09.13)
benim de aklıma direkt kıymalı yumurta geldi
0
ermanen
(11.09.13)
sogan varsa soganlari ince ince kiy
azicik yagda kavur sonra kiymayi ilave et
yine vrsa domatesleri de cok ince kiy ve icine ilave et. boyle guzel bir sey olur

ve hatta yumurta varsa en son uzerine kir kiymali yumurta olur yesillikurucusu.com

afiyet olsun
0
exlibris
(11.09.13)
benim de aklıma kıymalı yumurta geliyor ama kilo vermeye calısıyorum, cok kilolu değilim de göbek var eritmeye cabalıyorum simdi kıymalı yumurta yersem 2bucuk saat basket oynadım, yazık olmaz mı orada yaktıklarıma? :(

@whoosie, evde kıyma var, sebze türü patlıcan var galiba, valla yumurta var pek bir şey yok :( sanırım k.y. yiycem :(

@gibsonrules, mikrodalgam yok
0
🌸sahipsiz
(11.09.13)
onunla hiçbir şey yapmaman gerekiyor. saat 11. bu saatten sonra yemek yenmez. ne yersen ye zararına olacak yani. o diyet bozulacak.
0
kamera motor
(11.09.13)
evet ama iki öğün yedim bu gün vücudum ihtiyac duyuyor.
0
🌸sahipsiz
(11.09.13)
yumurtanın sadece beyazıyla yesen? hem de protein olmuş olur vücuda. vücutcular yiyor ya hani spordan sonra?
0
eofor
(11.09.13)
Kıymalı yumurta +1. Ekmeksiz ye bir şey olmaz.
0
arnold schwarzeneger
(11.09.13)
diyet yapıyorsak eksik ye, fazla yeme.

saat 8'den sonra bir şey yenmez, yenmemeli. yağsız süt iç, peynir ye ve uyu. en temiz yöntem budur.
0
kamera motor
(11.09.13)
Yoğurt ye uyu, yumurta yenir mi bu saatte ve diyette!
0
damba
(11.09.13)
(11)

yaşadığınız ülkeyi terk ederken hangi şarkıları dinlerdiniz?

godfrey
bir film sekansı gibi düşünüyorum bu anı. cevaplarınızı alayım arkadaşlar.kulağınızda kulaklık, havaalanında bekliyorsunuz, geride bıraktığınız için üzüldüğünüz tek bir kişi bile yok falan.
bir film sekansı gibi düşünüyorum bu anı. cevaplarınızı alayım arkadaşlar.

kulağınızda kulaklık, havaalanında bekliyorsunuz, geride bıraktığınız için üzüldüğünüz tek bir kişi bile yok falan.
0
godfrey
(11.09.13)
www.youtube.com

ilk aklıma gelen... kesin bunu dinlerdim.
0
kırmızıkalem
(11.09.13)
Daha da kedere boğulmak için: Radiohead - No Surprises
Her şeyi geride bırakmak için: Europe - The Final Countdown
0
sweet child o mine
(11.09.13)
Normal bir günde yoldayken de,söylediginiz gibi bir durumda da; (git:www.youtube.com ) bunu dinlerim.
0
kokhucre
(11.09.13)
Bu da benden :

www.youtube.com
0
seyirdefteri
(11.09.13)
arjantinli olaydim bunu dinlerdim www.youtube.com
0
exlibris
(11.09.13)
ilk aklıma gelen ve hep ilk aklıma geleceğini bildiğim şarkıyı dinlerdim:

www.youtube.com
0
vedat chili peppers
(11.09.13)
tabikisi de bu.

www.youtube.com
0
dokunmakalbime
(11.09.13)
later
(11.09.13)
bu topraklardan:

cem karaca-hep kahır
zülfü livaneli&sezen aksu-sürgün
kazım koyuncu-ayrılık şarkısı
yaşar kurt-alışamadım

ahmet kaya, barış manço vs.
0
zihuatanejo
(11.09.13)
grails-deep politics
mogwai-take me somewhere nice
stephen h.-all angels gone
eksi ekso-the gallows
the white buffalo-the matador&the woods
0
zihuatanejo
(12.09.13)
rascal flatts - life is a highway
0
feykalade
(12.09.13)
(13)

iş yerinde ikram

va
merhaba, akşamınız iyi olsun.departmanda 14 kişiyiz. ara ara diğer arkadaşların bisküvi, çikolata bazen meyve vb. ikramları oluyor. fakat benim şu ana kadar hiç böyle bir ikramım olmadı.şöyle farklı birşeyler ikram etmek istiyorum, ne olabilir fikirlerinize ihtiyacım var.. genelde herkes masalarında
merhaba, akşamınız iyi olsun.

departmanda 14 kişiyiz. ara ara diğer arkadaşların bisküvi, çikolata bazen meyve vb. ikramları oluyor. fakat benim şu ana kadar hiç böyle bir ikramım olmadı.
şöyle farklı birşeyler ikram etmek istiyorum, ne olabilir fikirlerinize ihtiyacım var.. genelde herkes masalarında olur ve masa masa dolaşıp ikramlar yapılır bizde, yani parça parça birşeyler olmalı.. ama ne olmalı?
0
va
(11.09.13)
baklava. ben de yapıyorum :)

not: nikinle de uyumlu oldu bak. la va.
0
ermanen
(11.09.13)
güzeldi ermanen :) teşekkürler, listeme aldım baklavayı.
0
🌸va
(11.09.13)
baklava
karışık tuzlu/tatlı kuru pasta
çikolata
süslü püslü kek-börek

hangisi ucuza malolursa hangisi kolayınıza gelirse artık.
0
kırmızıkalem
(11.09.13)
dondurma.
0
zaidral
(11.09.13)
al 10 kilo muz çikitasından herkese bi dal ver..
yok şaka şaka sufle ikram edebilirsin veya hanımabla varsa browni yaptırt kağıtın üstünde olur ya hani tutar ıssırırsın
0
eflatun132
(11.09.13)
Lokum :)
0
mrv
(11.09.13)
kuru baklava...
0
nolmus yani
(11.09.13)
cikolata olabilir
after eight ya da merci tarzi cikolatalar migroslarda bulunuyor hem
0
exlibris
(11.09.13)
yaptırtma imkanım olsaydı ev usulü browni hoş olurdu gerçekten. ama önemli olan bir ikramın olmasıdır öyle değil mi? yarın pastaneye gidip bunlardan bir tanesini alıcam, umarım memnun kalırlar. çok teşekkürler.

farklı bir şey olursa yine yorumlara açığım bu arada :)
0
🌸va
(11.09.13)
muffin güzel ve keyifli bir ikram olur
0
deliren agackakan findik agaci dalinda
(11.09.13)
evet merci de ince ve hoş bir ikram olur aslında, hiç aklıma gelmemişti. teşekkürler exlibris.
0
🌸va
(11.09.13)
kuru incir kayısı üzüm, fındık, fıstık filan da olur. biz yapıyoruz ofiste, güzel oluyor. sağlıklı atıştırmalık.
0
in vino veritas
(11.09.13)
çok teşekkürler, bir de donut fikri geldi, paylaşmakta fayda var.
0
🌸va
(11.09.13)
(1)

Kliksa'dan herhangi bir ürün alınır mı?

telecastır
şu tableti almak istiyorum,ama kliksa hakkında yapılan yorumlar çok kötü, alınır mı?http://www.kliksa.com/urun/apple-ipad-md531tu-a-mini-16gb-wifi-beyaz/900389615?ref=akakce&v=1.29.8
şu tableti almak istiyorum,ama kliksa hakkında yapılan yorumlar çok kötü, alınır mı?
www.kliksa.com
0
telecastır
(11.09.13)
kliksadan ayni tableti aldim sorunsuz geldi.
0
exlibris
(11.09.13)
(22)

kilo ile ev yemekleri satıcaz ama....

gkhT
ismimiz yok bize yardımcı olursanız çok sevinirim...üstüne logo çalışıcaz...ismi kabul edilene 1 kilo yaprak sarması benden...
ismimiz yok bize yardımcı olursanız çok sevinirim...üstüne logo çalışıcaz...ismi kabul edilene 1 kilo yaprak sarması benden...
0
gkhT
(11.09.13)
yeMMek
0
cakabo
(11.09.13)
nerede?
0
kaputt
(11.09.13)
evle alakalı olduğunu vurgulamanız lazım bi onu biliyorum. insanlar ev yemeğine hasret. kardeşim ayağını kırınca yana döne ev yemeği yapan yer aramıştık adından çıkarmaya çalıştık hatta.
0
kirazıseviyorum
(11.09.13)
Evinden
0
cagkan
(11.09.13)
sakarya da
0
🌸gkhT
(11.09.13)
"mutfak" güzel isim bence.
0
kaputt
(11.09.13)
"mutfak" malesef adapazarında kocaman bi kafe var
0
🌸gkhT
(11.09.13)
Benim de ev yemekleri yaptığım bi yerim var Şişli kurtuluşta . Keyifli iştir başarılar diliyorum.
TENCERE bence çok yakışır bu tür bir işe. Grafik olarak da şık bi ikon olabilir.
Tencere yemeği der ya anneler o tür ev yemeklerine :)
0
olivia
(11.09.13)
@olivia çok teşekkür ederim iyi dileklerin için....tencere yi düşünücez....
0
🌸gkhT
(11.09.13)
bi kaşık daha ? bir anne klasiğidir :D
0
kupakızı
(11.09.13)
@kupakızı aynen bi kaşık daha bizimde düşündüğümüz isimlerden....

Not : bu arada ilgi için teşekkür ederim
0
🌸gkhT
(11.09.13)
hanımeli, anaeli falan her yerde o tarz isimler hemen her semtte var.
ayşe anne, selma sultan, anne yemeği olduğu izlenimi bırakacak isimler
bakır tencere, güveç, pembe mutfak, küçük mutfak, pötikare gibi mutfağı çağrıştıran isimler olabilir.
veya biber, rezene, roka, mücver, tarator, çilek... gibi yine ev yemeklerini daha doğrusu fast food olmayan yemekleri hatırlatacak isimler olabilir.
0
april12th
(11.09.13)
"Anne Elinden" de olabilir sanırım.
0
kablelvuku
(11.09.13)
yimah
0
beni boyle sev seveceksen
(11.09.13)
hanımca ev yemegi satan yerlerin default ismi bu

evimden
hanimeli
lezzetci (bu uyduruk oldu)
tadımca
damak catlatan
damak tadi
0
exlibris
(11.09.13)
organik gibi bi şeyler de olabilir.
0
kirazıseviyorum
(11.09.13)
-tepeleme
-elceğiz
-arkandan ağlar
-o tabak bitecek
-enfes

nasıl salladım 2 dakikada ya.
0
brotha b
(11.09.13)
kırıntı
0
buzdagi
(11.09.13)
lezzetlimis (lezzetlimissss)
bandırr
tabakta
evcimen
evdeye
evindenye
0
ground
(11.09.13)
2. mutfak
0
yemrem
(11.09.13)
Atiye
0
fistikliemenems
(11.09.13)
anne mutfağı
annemin mutfağı
ev gibi
tıpkı ev :)
0
bradshaw
(11.09.13)
(7)

İş görüşmesi için giyeceğim renk

sahipsiz
Füme takım var, italyan kesim. ceketini giymeyeceğim sadece gömlek kravat pantolon, uyar mı? ayrıca eğer uyarsa bir tane buz mavisi gömlek ve gömleğe uygun lacivert beyaz çapraz çizgili kravat var.ya da gül pembesi gibi ( bir adı vardı unuttum )gömlek ve ona uygun, bordomsu bir kravat...sizce hangis
Füme takım var, italyan kesim. ceketini giymeyeceğim sadece gömlek kravat pantolon, uyar mı? ayrıca eğer uyarsa bir tane buz mavisi gömlek ve gömleğe uygun lacivert beyaz çapraz çizgili kravat var.

ya da gül pembesi gibi ( bir adı vardı unuttum )gömlek ve ona uygun, bordomsu bir kravat...
sizce hangisi uygun füme pantolona? ve tabiki bir iş görüşmesine.
0
sahipsiz
(11.09.13)
Fümeyle gül pembesi güzel olur. Benim oyum ona.
0
bojangles
(11.09.13)
kesinlikle bordo.
0
Absinthe75c
(11.09.13)
ceketini neden giymiyorsun? bence kesinlikle ceketini de giy. sdece gomlekle yarim gibi olur.
0
exlibris
(11.09.13)
izmirdeyim hava çok sıcak o yüzden :S
nasıl katlanacağım cekete bu sıcakta?
0
🌸sahipsiz
(11.09.13)
ilk iş görüşmesinde lacivert renk etkili oluyormuş, mülakat taktiklerinde okumuştum.
0
bilgisayar muhendisi adayi
(11.09.13)
cekete mecbur muyum?
0
🌸sahipsiz
(11.09.13)
lacivert karşındaki insana güven veriyormuş, bence onu seç, bir de füme pantolon mavi gömlek lacivert kravat olmaz, aşağı indikte renklerin koyulaşması lazım, koyu renk bir pantolon seç, çok dikkat etmezler diyorsan da istediğini giyin.
0
iron nick
(11.09.13)
(4)

atık piller

lynyrd skynyrd
arkadaşlar selamlar. bildiğiniz üzere doğa, atık pilleri oldukça zor izale etmektedir. piller doğada ayrıştığında ise toprağa insan sağlığına zarar verebilecek ağır metaller bırakmaktadır. sizler atık pillerinizi geri dönüşüm için nerelere teslim ediyorsunuz? marketler, eczaneler atık pilleri, geri
arkadaşlar selamlar. bildiğiniz üzere doğa, atık pilleri oldukça zor izale etmektedir. piller doğada ayrıştığında ise toprağa insan sağlığına zarar verebilecek ağır metaller bırakmaktadır. sizler atık pillerinizi geri dönüşüm için nerelere teslim ediyorsunuz? marketler, eczaneler atık pilleri, geri dönüşüm için alıyorlar mı? bu konuda bilginiz var mı? sevgiler.
0
lynyrd skynyrd
(08.09.13)
bim ve a101 lerde atik pil kutulari var.
onun dsinda belediye binalarinda ve bazi merkezi yerlerde de var.

avmlere de bakabilirsin
0
exlibris
(08.09.13)
Belediye binaları,sağlık ocakları,vergi daireleri gibi ve hatta bim gibi yerlerde atık piller için geri dönüşüm kutusu var:Kırmızı renkli karton kutular.Çalıştığım otel de de bu kutulardan mevcut.Bu yerlerdeki kutulara atıyorum bende pilleri.
0
MtKrt
(08.09.13)
burdan devam tap.org.tr
0
superjax
(08.09.13)
superjax +1 ben ofise 4 tane kutularını koydurdum , doldukça web sitesine girip dolduruyorum, sürat kargo ile hemen aldırıyorlar.
0
sannora
(09.09.13)
(16)

Arabayı kaça yıkatıyorsunuz?

metehan01
Az önce sadece dış yıkamaya 12 verdim de içime battı, siz kaça yıkatıyosunuz?
Az önce sadece dış yıkamaya 12 verdim de içime battı, siz kaça yıkatıyosunuz?
0
metehan01
(08.09.13)
1 liraya çalışan araba yıkama makineleri var
0
spadæs
(08.09.13)
Sadece dış yıkamaya 12 çok. Zengin semtlerdekiler ya da avm'dekilerden uzak durmak lazım.

Bir yıldır su değmeyen araca iç dış 12 istemişlerdi bayramdan sonra.
0
nickini vermek istemeyen uye
(08.09.13)
kucuk araclar 14.50 ic dis.
0
volkanaydin152
(08.09.13)
10 lira iç-dış, 5 lira da benden.
0
byakuya
(08.09.13)
iç-dış 20 verdim lan ben :(
0
c1b2k3
(08.09.13)
iç dış 15
0
bacardicola
(08.09.13)
Dis bedava ic dis 10 lira 2 haftada bir, 3 ayda bir detayli ic dis 40 lira
0
yarin bos musun
(08.09.13)
18 lira ic dis
0
exlibris
(08.09.13)
Opet'te dış 3 ya da 4 lira. Orada yıkatıyorum.
0
Dr_Stat
(08.09.13)
iç dış 25 tl ne oluyor yahu? kazık mı yiyorum nedir?
sadece dış köpüklü 1 tl, köpüksüz bedava. bunun için genelde 50 tl akaryakıt almak lazım. haftada 1 böyle yıkatıyorum tertemiz geziyorum.
0
ozdek
(08.09.13)
iç dış 20 tl ama 4x4 olduğu için galiba. normal araç 15ten fazla olmamalı
0
efrasiyab87
(08.09.13)
iç dışta 17 veriyorum ama sadece dış yıkama olacağı zaman kurtköy viaportun yanındaki opette 5 liraya otomatik yıkama var. on numara temizliyo + kurutuyo.
0
mosakale
(08.09.13)
sadece dış yıkatmıyorum, benzincide 1 liraya kendim yıkıyorum. iç-dış a 15 lira veriyorum.
0
sttc
(08.09.13)
Ic dis toplam 13 liraya yikariyorum bir de hizli cila yapiyor aracima. 2 lira da onun icin bahsis veriyorum toplam 15 cikiyor cebimden.
0
kegums
(08.09.13)
iç dış 13
0
hoppala
(09.09.13)
iç dış 20 TL
0
sannora
(09.09.13)
(2)

Italyan klavye [at] isareti

speedy
nasil yapiliyor, Italyadayim. alt gr + q ise yaramiyor. her seferinde at isareti aratip kopyalamaktan biktim.
nasil yapiliyor, Italyadayim. alt gr + q ise yaramiyor. her seferinde at isareti aratip kopyalamaktan biktim.
0
speedy
(08.09.13)
alt+64 yap

ya da al bunu kopyala farene @

ctrl+alt+q da ise yarar
0
exlibris
(08.09.13)
google'dan bakınca L'nin yanında ç gibi bir harf var, orada görünüyor alt gr'ye çıkacak şekilde.
0
whoosie
(08.09.13)
(2)

Gardrop sorusu

Notts
Gardropun icine elbiselerinizi guve vs den korumak icin herhangi bir sey koyuyor musunuz? guve falan yok ama merak ettim simdi, koymak gerekiyorsa onceden onlem alayim.
Gardropun icine elbiselerinizi guve vs den korumak icin herhangi bir sey koyuyor musunuz? guve falan yok ama merak ettim simdi, koymak gerekiyorsa onceden onlem alayim.
0
Notts
(07.09.13)
naftalin
0
neira
(07.09.13)
naftalin koyma les gibi kokar kiyafetlerin

kokusuz guve koryucular satiliyor. raid miydi neydi gormustum markette www.scjohnson.com.tr

bir de soyle bir sey var ama denemedim hic antik.eksisozluk.com
0
exlibris
(07.09.13)
(1)

Ozgurluk Icimizde - Tarkan

evreka
Bu sarkinin temiz bir kaydini ariyorum. Bulabilecek var midir?Tesekkur ederim...
Bu sarkinin temiz bir kaydini ariyorum. Bulabilecek var midir?

Tesekkur ederim...
0
evreka
(06.09.13)
www.ttnetmuzik.com.tr

ttnet ise internetin ucretsz uye olup dinleyebilirsin
0
exlibris
(06.09.13)
(10)

BMW 1 Serisi kız arabasımıdır?

fransızkalanadam
Günaydın,bu senenin sonunda peugeot 208'imi satıp üstüne belli bir miktar koyarak 1.16 almayı kafama koydum ve ebeveynleriminde onayını aldım onlar verdiği için parayı.sorun şu ki üniversitede neredeyse bütün 1 serilerinin içinde kızlar oluyor.ben bu arabanın yeni kasa dizaynını çok seviyorum açıkça
Günaydın,

bu senenin sonunda peugeot 208'imi satıp üstüne belli bir miktar koyarak 1.16 almayı kafama koydum ve ebeveynleriminde onayını aldım onlar verdiği için parayı.sorun şu ki üniversitede neredeyse bütün 1 serilerinin içinde kızlar oluyor.ben bu arabanın yeni kasa dizaynını çok seviyorum açıkçası, ama alırsam kız arabası almışsın derlermi? arabam + en az 30 bin daha tutacak bu yatırım o yüzden sizin düşüncelerinizide almak isterim.erkekler ne düşünüyor bu konuda?

edit: özelden soranlar oluyor, bilkent ünisi sınırları içinde.
0
fransızkalanadam
(06.09.13)
Ne alakası var.
Ama onun yerin Golf tavsiye ederim. Donanım olarak daha dolu bir araba.
0
poseidon1
(06.09.13)
özel üniversite sanırım, derler.
0
snowman
(06.09.13)
BMW 1 Serisi kız arabasımıdır?
cevap: bence hayır.
0
basond
(06.09.13)
cevap hayır.

Ama bence o paralara giriş seviyesi bmw alacağına sağlam bi golf al derim @poseidon1 +1
0
veilofsin
(06.09.13)
Neresi kız arabası lan, saçmalamasınlar ahahhahah. Gayet mis gibi araba. BMW yerine Golf tavsiye eden adam otomobilden net anlamıyordur. Arkadan itiş, 50:50'ye yakın ağırlık dağılımı, ZF 8 şanzıman. Daha ne.
0
roket adam
(06.09.13)
Çok güzel, çok kaslı, nispeten güçlü, uygun fiyat/ performanslı ve unisex idi.

"idi" diyorum, zira artık o bir kadın arabası. Kullanan, gayet memnun olan adamların bile sırf bu nedenle satıp 3 serisine geçtiğine tanık oldu bu gözler. Hiç öyle değildi ama artık öyle.
Üzgünüm.
c3 gibi oldu lan
0
yarin bos musun
(06.09.13)
208'den iyidir ama dalga geçilebilir. şakacı arkadaşlara "şahinle mi gelelim birader" gibi bir tepki verirsen sorun olmaz sanırım.
0
buzdagi
(06.09.13)
kesinlikle yeni kasaları çok daha kötü. 2005 kasaları on numara ama sonraki kasalar çok ufak, gıcık. benim de tercihim yeni kasa golf olurdu.

ama genel olarak bakarsan tüm hatchback arabalar kız arabası gibi.
0
calligrapher
(06.09.13)
Eger kendine Mini yi yakistiriyorsan 1 seriside uyar, önemli olan senin kendine yakistirman. Ama ben sahsen rahat bulmuyorum. 187 boy icin rahat degil. Bence en iyisi 3 serisi. Ne cok büyük ne cok kücük. Illaki evet hayir cevabi istersen; evet kiz arabasi
0
BAZiL
(06.09.13)
kiz arabasi degil. tam universiteli genc arabasi. bmw candir.

eski kasasi daha iyiydi diyenlere katiliyorum.
0
exlibris
(06.09.13)
(5)

Bu taş nedir?

kanuniye
Çok Mu alakasız bilemedim ama, madencilik veyahut taşlardananlayan varsa bakabilir mi? isim, içerik? Teşekkürler
Çok Mu alakasız bilemedim ama, madencilik veyahut taşlardan
anlayan varsa bakabilir mi? isim, içerik?
Teşekkürler
0
kanuniye
(06.09.13)
bence mermer
0
nax
(06.09.13)
mermer bunların en genel adıymış.
0
🌸kanuniye
(06.09.13)
granit.
0
pandispanya
(06.09.13)
granit değil. granitlerde damarlar olmaz. mermer damarlıdır tıpkı resimdeki gibi.
afyon mermeri olmadığı kesin. (sarı ve kahverengi damarlı olur onlar)
buradaki yeşil gri tonları.
0
nax
(06.09.13)
mor marmara mermeri
0
exlibris
(06.09.13)
(20)

araba secemiyorum yardim edin

charlotte blanc
audi a1 veya a3 almayi dusunuyorum. dizel ve otomatik vites olacak. 80bin civarinda da butcem var. benim ilk onceligim az yakit harcamasi. gunde 100 km kesin surucem cunku. sizce hangisini almaliyim ? tabi bu ikisi disinda hem klas hem bu ikisinden daha az yakar dediginiz araba varsa tabi ki yazin.
audi a1 veya a3 almayi dusunuyorum. dizel ve otomatik vites olacak. 80bin civarinda da butcem var.

benim ilk onceligim az yakit harcamasi. gunde 100 km kesin surucem cunku.

sizce hangisini almaliyim ? tabi bu ikisi disinda hem klas hem bu ikisinden daha az yakar dediginiz araba varsa tabi ki yazin. arabayi kullanacak 22 erkek universiteye giden adam.
0
charlotte blanc
(05.09.13)
vaay babam zengin mode on,
Allah daha fazla kazandırsın kardeşim öncelikle,
Sonrasında audilerin yakıt masraflarının çooook fazla olduğunu unutma derim,
otomatik benzinli audi a3 ort. 11-12 tlt yakar 100 km de, dizelde 1-2 lt aşağısıdır.
toyota auris lere bak derim,
yeni yeni honda civic dizeller çıktı onlara bak derim,
citroen ds ler var onlar güzel ama o paraya fransız arabası alınmaz diyenler çok olucaktır ki haklılar.
Alfa romeo guiletta lara bak derim
volvoların fiyatlarını ve yakıt alternatiflerini bilmiyorum ama varsa uygun düşünülebilir
tabi golf diyenler çoğunlukta olacaktır.
tabi bunlar audi gibi olurmu bilemem
0
basond
(05.09.13)
onerdiginiz arabalara bakiyorum. super bir cevap yazmissin eyvallah. fransiz arabasi almayi kesinlikle dusunmuyorumm. cok gicik arabalar. italyan alfa romeo olabilir. diger turlu benim sempatim olan markalar japon kore ve alman. dedigim gibi az yaksin yeter bana altindan kalkamam fiyatin.
0
🌸charlotte blanc
(05.09.13)
a1 alma ne olursun, erkek adamsın.

a4 bak hacı abi. golf tabiki en iyi seçim ama "artistik" değil bir audi mbmw mercedes gibi :)
0
bir ileti paylastim
(05.09.13)
eğer otomatik vites şart değil dersen 1.16d al. hem bmw hem çok az yakar. mesela ilandakinin sıfırdan pek farkı yok gibi. tabi görmeden bilinmez.

www.sahibinden.com
0
ingilizce hazırlık
(05.09.13)
kesilnikle otomatik vites olsun. sevmiyorum duz vites.
0
🌸charlotte blanc
(05.09.13)
audi, alfa guiletta ikisi de çok yakar.

şuan en az yakan dizel motorlar fransız markalarında maalesef.

mini cooper dizel düşünebilirsin alternatif olarak.volvo diyeceğim ama gereksiz pahalı bence.
0
nuisance
(05.09.13)
volvolara bak derim ben de o bütçeyle.
0
alexsandro de souza
(05.09.13)
1.16d, 3.20d, dizel golf en iyi alternatifler
0
orpheus
(05.09.13)
kız arabası demezsen: www.sahibinden.com
0
ingilizce hazırlık
(05.09.13)
yeni toyota auris dizel alirdim.

ya da mercedes yeni a serisi de cok guzel.
0
exlibris
(05.09.13)
a1 ne la kız arabası. 2012 a3 tfsi var bende muhteşem yakıyor onu söyleyim. dizelleri hakkında bilgim yok ama o arabanın asıl özelliği çevikliği zaten. dizel a3'ler benzinli kadar çevik değil. bi araştırmışlığım yok ama mersoların yeni a serisini acayip övüyorlar.
0
zombie0
(05.09.13)
audi tavsiye etmem, bmw 1 serisi olabilir onun yerine, ikinci elde seçenekler çoğalır. az yaksın derseniz dizel otomatik.
0
nereye bu gidis
(05.09.13)
az yaksin dizel otomatik olacak. bunlar vazgecilemez.
0
🌸charlotte blanc
(05.09.13)
pardon, dizel otomatik demişsiniz zaten, sadece otomatik kısmını görmüştüm.
0
nereye bu gidis
(05.09.13)
linkteki new beetle +1.
0
kayranin kedisi
(05.09.13)
mercedes a serisi dizel otomatik, şiddetle tavsiye
0
acilin ben akrebim
(05.09.13)
a serisi estetik değil de b serisi idare eder.
0
nereye bu gidis
(05.09.13)
dizel otomatik a serisi 109 bin TL. hem de 1.8 lt.
0
ingilizce hazırlık
(05.09.13)
60bin'lik al, üstünü yakıta yatırır istediğin gibi binersin. bu da bi seçenek
0
icim urperiyor
(05.09.13)
Volvo c30 ya da v40 a da bak.
0
bir ileti paylastim
(06.09.13)
(6)

eski resimlere baktım kalktım bi cigara yaktım

islergucler2
eski aile albümlerini diyorum.şöyle bebeklik, çocukluk filan derken duygulandım dostlar. eski dostluklar, konulu-komşulu-akrabalı kutlanan önemli günler. eskiden ne güzelmiş herşey. şimdiki hallerimize baktımda kimimiz küskün, kimimiz ölmüş, kimimiz evlenmiş, kimimiz boşanmış... hayat eskiden güzelm
eski aile albümlerini diyorum.

şöyle bebeklik, çocukluk filan derken duygulandım dostlar.

eski dostluklar, konulu-komşulu-akrabalı kutlanan önemli günler. eskiden ne güzelmiş herşey. şimdiki hallerimize baktımda kimimiz küskün, kimimiz ölmüş, kimimiz evlenmiş, kimimiz boşanmış...

hayat eskiden güzelmiş. şimdilerde her şey maddiyat olmuş. hırsımız, kibrimiz bizi ele geçirmiş. kısacası iğrençleşmişiz.

eskiler ölüpde yeni kuşakla yaşamaya başlarsak dünya yaşanmaz bir hale gelecek onu fark ettim.

yaşamak bu değil dostlar. yanlış zamanda doğduğumuz için şanssız çocuklarız. seksenler-doksanlar insan ilişkileri açısından yaşanacak zamanmış. öyle değil mi?
0
islergucler2
(05.09.13)
yaslaniyoruz
0
exlibris
(05.09.13)
ne geçmişte her şey güzeldi, herkes mutluydu; ne şimdi böyle, ne de gelecekte böyle olacak. zaman geçtikçe insan detayları unutuyor. fotoğraflarda herkes mutlu görünüyor. hepsi rol.
0
it's just a cigarette
(05.09.13)
yaşlanan herkese böyle oluyor bence. amına kodumun yılları.
0
semender
(05.09.13)
kisa cevap: oyle degil.

uzun cevap: oyle degil.

gecenlerde nerede okudugumu hatirlamiyorum ama insan psikolojisi ve eski anilari hakkinda bilimsel bir makale okumustum. yazinin icerigi nerede o eski bayramlar idi. yazida bahsettigine(daha dogrusu hatirladigima) gore gecmis hatiralari mutlu bir sekilde yad etmenin esas nedeni mutlu anilarin insanin hayatta kalma mucadelesinin bir parcasi olmasi. cunku eski ve kotu anilari devamli hatirlayarak hayata devam edemiyorsun. bu tur anilari devamli hatirlamak mental hastaliklara neden aciyormus. haliyle de beyin kendisini korumak icin eskiye dair sadece ya da cogunlukla iyi anilari hatirlamaya calisiyor. bir nevi defans mekanizmasi.

ben de teoman'in ne ekmek ne de su sarkisini dinledigimde uzun zamandir sevdigim ama gorusemedigim birisini gormus gibi hissediyorum, seviniyorum ama o sarkiyi ilk dinledigimde yasadigim sorunlar hic aklima gelmiyor misal.

uzun lafin kisasi eskiyi yad ettiginde sadece iyi seyler hatirliyorsun ama o eski zamanlar hatirladigin kadar iyi degil.
0
tomcat
(05.09.13)
sadece iyi anilari hatirlama, kotu anilari gormezden gelmek, unutmak konusu bir yana insan iliskileri konusunda 90larda dogmus biri olarak katiliyorum. internete, sms olaylarina ortaokulda dahil olmus bir nesile mensubum :) ansiklopediden donem odevi yapmis son jenerasyon bizim jenerasyon sanirim. keske olmasaymisim hammina.
cocukluk videolarini izliyorum herkes bi arada muhabbet ediyor bir bilgiye ulasmak istediklerinde ansiklopediler kitaplar karistiriliyor tartisiliyor. konusacak bir seyler hep ama hep var kultur duzeyi nolursa olsun.simdi 30 saniyeni almiyor bir seyi ogrenmek ya da dogrulugunu teyit etmek. tabi ki kultur duzeyini artirmak adina cok iyi ama insan iliskilerini mahvediyor bence teknoloji. cok net. bizden onceki donemler daha iyidir eminim cep telefonlari, tv yokkenki zamanlar. gunumun 10 saati bilgisayarda geciyor lan yeter. sikildikca cocukluk videolarini izliyorum yeminlen. muhabbetleri dinliyorum tv izlemelerini izliyorum tartismalari dinliyorum radyodan muzik dinleyip dans edislerini izliyorum aile bireylerinin
0
babamasoliimbananickaldirsin
(05.09.13)
Ya bu birazda hazıra konma yüzünden. Doğuyorsun şanslısın sen simdi anlatıyorsun eskiden ne mutlularmis konu komşu aile falan. Doğduğunda annen baban olmasaydı evlâtlık olsaydın simdi o hayatından sıyrılıp kendi ayakların üzerinde durduğun zamanlar gelseydi görürdüm senin eskiye övgünü.

Bu isin 80i 90i yok insan isterse karşısındaki ile dost olur olmaz, kendi mutlu olur olmaz. Ayrıca otomatik olarak geriye dönük kötü anılar bilinç altına iteleniyor. Askerlik bitmiş geliyorsun mutlu mutlu anılarını anlatıyorsun, Egitim hayatın bitmiş aklında hangi sınava çalıştığın berbat anılar var?

Neyse iste eski iyi su an kaka diye bir olay yok. Mutlu insanla mutsuz insan var o kadar.
0
herospower
(05.09.13)
(3)

Ucuz ama Kaliteli Bavul (indirim var mı bu ara?)

loveinaflipbook
selamlar, seyahat ve tatillerim için 1 kişilik bavul arayışındayım. izmir kipa'da kappa bavulların en büyük boyu 170'e satılıyor diye duyunca koşup gitmiştim ordayken ama kupon istiyolarmış, alamadım, fiyat da süperdi boyutuna göre halbusü.benzer kalitede, sert plastikten (ya da materyali her neyse
selamlar,

seyahat ve tatillerim için 1 kişilik bavul arayışındayım. izmir kipa'da kappa bavulların en büyük boyu 170'e satılıyor diye duyunca koşup gitmiştim ordayken ama kupon istiyolarmış, alamadım, fiyat da süperdi boyutuna göre halbusü.

benzer kalitede, sert plastikten (ya da materyali her neyse o sert şeylerin) ve mümkünse 4 tekerli; şöyle azıcık itince fiyuuuvv diye kayanlardan almak istiyorum makul bir boy. en büyükleri gibi hayvani boyutta olmasına gerek yok. 1 kişilik 1-2 hafta seyahatlerde idare edebilecek şekilde bir bavul arıyorum. en büyüğün bir küçük boyu olabilir, kabin boyu (uçak kabini) biraz küçük gelebilir, onun biraz büyüğü işte...

nerelere bakayım? indirim falan var mıdır bu aralar? mümkünse yarın çıkıp bakınacağım taksimde falan, yakın civara da gidebilirim, cevahir vs gibi...

şimdiden teşekkürler! tikler sabaha gelebilir.
0
loveinaflipbook
(05.09.13)
samsonite ve delsey markalarini arastir. en kalite bavullar bu mrkalara aittir. cok hesapli olmayabilir gerci.

bir de boynerlerde guel bavullar oluyor kampanya falan da oluyor
0
exlibris
(05.09.13)
metro'dan aldım bugün. biri 75 cm biri 55 cm ikisi de 4 tekerlekli. 75 cm olan 130, 55 cm olan 80 tl idi
0
ack3000
(05.09.13)
markafoni'n varsa eastpak'lerde indirim var, gerçi çok da değil ama ben öyle almayı düşünüyorum, garanti süresi çok uzun ve cidden bu konuda destek veriyorlar (20-30 sene falan sanırım)
0
pasp
(05.09.13)
(12)

Uzun yol tecrübesi olanlara...

kukuleta
Hayatımda ilk defa araçla uzun yola çıkacağım. İstanbul'dan Muğla tarafına.Muğla'ya ulaşmak için yanıma harita neyim almama gerek var mı yoksa tabelalar vasıtasıyla gidebilir miyim?Bir de uzun yol tecrübeleri olan insanlardan genel tavsiyeler almak isterim,teşekkürler.
Hayatımda ilk defa araçla uzun yola çıkacağım. İstanbul'dan Muğla tarafına.

Muğla'ya ulaşmak için yanıma harita neyim almama gerek var mı yoksa tabelalar vasıtasıyla gidebilir miyim?

Bir de uzun yol tecrübeleri olan insanlardan genel tavsiyeler almak isterim,

teşekkürler.
0
kukuleta
(06.08.13)
göz damlatıcı al bu havada ozellikle alışık değilsin madem yola çıkmadan once damlat (vizin yorgun goz damlası ).
muglaaya gitmek cok basit istanbuldan çıkıyosun gebze eskihisardan arabalı vapura biniyorsun.topcularda inince esas guzergahın başliyor.bursa ve izmir tabelalarini takip ediyorsun,bursayı gectikten sonra izmir tabelalarina devam,izmiri gectikten sonra mugla tabelalarina devam:)

ssurluk yörsan da tost yemeyi unutma ayran icme uyku yapar .
0
jamswety
(06.08.13)
harita alsan da iyi olur ama fgitmeden once google maps den de nerelerden gidecegini arastir.

kendine belli basli yerler blirle atiyorum balikesir ozdilek gibi. oralardan gectginde dogru yolda oldugunu anliyorsun.

mutlaka gunes gozlugu al
rahat spor ayakkabi olsun kosele tabanli ayakkabi olmasin mumkunse
camlar acik yerine klima ile ilerlemen daha iyi ve guvvenli.
radyo dinlemek de guzel oluyor trt fm falan guzel oluyor bazen calan sarkilar cocukluguna goturuyor seni.

3 seritli yollarda genelde orta seritte ilerle
seni gecmek isteyenler birak gecsin
sacma sapan suruculerin seni sinir etmesine izin verme
aralarda kisa molalar vermeyi unutma
aracinin yakit durumuna gore azi saglam kapatilabilen bir bidonla yedek benzin/mazot alip bagaja koyarsan o bile guven verbiliyor
iyi yolculuklar
0
exlibris
(06.08.13)
İzmir üzerinden gidebilirsin. İ̇zmire kadar muğla tabelası yoktu sanırım. Yollar geniş radarlara dikkat et. Çıkarken bi baksan haritaya aklında canlanır.
0
sehpa fx350
(06.08.13)
ılk uzun yol değildi ama daha yeni istanbu - malatya yaptım

öneri olarak yanında kolay yerde tshirt bulundur..terliceksin ayakkabını cıkar ve rahat edeceksen cıplak ayakla sür.

haritaya gerek yok.. ama öncesinde mutlaka kafanda bi güzergah olsyn.. mugla ıcın ızmır üzerinden gidiceksin diye biliyorum..
0
monreve
(06.08.13)
yerleşim bölgelerine girişlerde ve yolun uzun - yokuş aşağı bölümlerinde genelde radar bulunur. o kısımlarda hız sınırına dikkat edersin. göz damlası da iyi bir tavsiye olmuş. konsantrasyon nedeniyle insan göz kırpmayı unutabiliyor. 3-4 saatte bir mola versen iyi olur.

bursa - gölpark tarafında köfteci kenan'a uğrayabilirsin, manzarası ve köfteleri iyidir. gidiş yönüne göre solda kalacak, mekanı geçtikten biraz sonraki dönüşü kullanabilirsin.

edit: çıplak ayakla sürmek gibi bir hata yapma.
0
zgrydn
(06.08.13)
çıplak ayakla sürmekmi dedi birisi-al sana kazaya davetiye frene basamazsın cıplak ayakla sakın ha..
0
jamswety
(06.08.13)
ben 1100 km cıplak ayakla gittim ve sorun yasamadım ama goreceli olabilir..

belki bana rahat geldi.
0
monreve
(06.08.13)
Bence gerek yok.
Sadece gideceğin rotayı önceden maps'ten takip et,
sonra o rotanın tabelaları götürür zaten seni.
0
mhm
(06.08.13)
Çok teşekkürler tavsiyeler için :)

Gebze'den arabalı vapur yapmazsam yol çok uzar mı?
0
🌸kukuleta
(06.08.13)
güneş gözlüğün mutlaka ilk önceliğin olsun.
birde öndeki sürücüye çok dikkat et.
0
etna
(06.08.13)
bayram oldugu ıcın uzar ama feribot sırasına ii bak.. alıp basını gitmişse düz g,tmeyi de düşün
0
monreve
(06.08.13)
mapsden geçeceğin illeri sırayla bir kağıda yaz yeter, haritaya gerek yok.

eskihisar topçular arabalı vapurunu kullan mutlaka, yol uzar ve yorar boşuna.

yalova, bursa, balıkesir, aydın, izmir muğla diye gideceksin işte. sıralama hatalı olabilir mapsden bak :)

yanına bol bol su, meyve suyu kola filan al, tişört al arkadaşalrın dediği gibi.

çıplak ayakla kullanma saıkn diyen bir arkadaş var, hayırdır fren yapmak için ayağımızı tekere mi sürteceğiz neden frene basamayalım :p

rahat bir ayakkabı yada sandalet de olabilir, ki çıplak ayak çok rahattır.
0
cokilgincvesesgetirecekbirnickarayanadam
(06.08.13)
(3)

10.000 Lira Parayı Yatırım İçin Kullanmak

quanche
Evet risksiz olsun istiyorum ^^ Geçen seneden turuncu hesabım var ama güncel faiz oranı nedir, nasıl kazandırır bilmiyorum. Paraya 3-4 ay sonra ihtiyacım olacağından altın falan olaylarına giremem. En iyi seçeneğim turuncu hesap ve türevi mi? Tenkû.
Evet risksiz olsun istiyorum ^^ Geçen seneden turuncu hesabım var ama güncel faiz oranı nedir, nasıl kazandırır bilmiyorum. Paraya 3-4 ay sonra ihtiyacım olacağından altın falan olaylarına giremem. En iyi seçeneğim turuncu hesap ve türevi mi? Tenkû.
0
quanche
(06.08.13)
enparaya 32 günlük vadeye koy.
0
lord
(06.08.13)
32 günlük vadeyle uğraşma. TEB'de günlük işleyen faiz var, yıllık oran %7.50

istediğin zaman yatır/çek. yani banka olsun tercihim diyorsan teb marifetli hesap önderiyorum.
0
hope ender
(06.08.13)
enparada gunluk 8,75
www.finansbank.enpara.com

32 gunluk de yapbilirsin
0
exlibris
(06.08.13)
(9)

Skuter seçimi

chef creative
Bayanlar baylar size 3 tane link vereceğim.Bana hangi skuterin görsel olarak daha güzel göründüğünü söyleyin.Marka hakkında yoruma gerek yok sadece dış görünüşe yorum yaparsanız sevinirim.1-)http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-lifan-iddali-modeller-ucerler-motorda-132172632/detay2-)http
Bayanlar baylar size 3 tane link vereceğim.Bana hangi skuterin görsel olarak daha güzel göründüğünü söyleyin.Marka hakkında yoruma gerek yok sadece dış görünüşe yorum yaparsanız sevinirim.

1-)www.sahibinden.com

2-)www.kanuni.com.tr

3-)www.mondialmotor.com.tr
0
chef creative
(06.08.13)
1
0
3003
(06.08.13)
mondial>lifan>kanuni
0
marcelorios
(06.08.13)
kesinlikle 1,olmadı 3.
0
jpsartre
(06.08.13)
onun adi scooter ve skutir seklinde okunuyor.
0
gec
(06.08.13)
sadece goruntuyu soruyorsan

1-3-2
0
exlibris
(06.08.13)
mondial
0
mattiadestro
(06.08.13)
@gec türkçesi skuter oluyor.
0
🌸chef creative
(06.08.13)
Marka hakında yoruma gerek yok demene rağmen söyleyeyim, çinli bir skuter alma illa alacaksan bile merlin'i sakın alma, hatta bedava verseler yine alma o derece.
0
slayerrr
(06.08.13)
hiçbiri güzel değil.
0
uu1
(06.08.13)
(9)

bayramda tek başına napılır

condom kurşunu
Fikir verseniz ya
Fikir verseniz ya
0
condom kurşunu
(05.08.13)
bayram olmayan günde tek başına ne yapılırsa o yapılır

film izlemek mesela?
0
ermanen
(05.08.13)
Film izlenir, kitap okunur ekstra bir şey yapmaya gerek yok.. Ama kesinlikle dışarı çıkılmaz, araçlar ücretsiz, yollar kalabalık, en iyisi evde oturmak..
0
mutekebbir
(05.08.13)
cevrede yakin akrabalarin varsa bayram ziyareti yapabilirsin.

hem gonul almis olursun hem de akrabalik baglarini pekistirmis olursun.

sonra gelsin bayram sofralari, gitsin baklabvalar, borekler, yaprak sarmalar
0
exlibris
(05.08.13)
sahil tarafına in kitap oku,akşamda 2 bira iç eve yollan
0
kendihalindekiyaratık
(05.08.13)
birlikte okunmayan kitap okunmuş sayılmaz zaten
0
kendihalindekiyaratık
(05.08.13)
hava güzel. dışarı çık, gez, spor yap, birileriyle tanış, vs.
0
kiro nick
(05.08.13)
komşuları ziyaret et şöyle göz aşinalığın filan varsa, bi bayram anacağızımla oturuyok( peder almış başını gitmiş )alt katta oturan genç çift geldi, binadaki herkese gidiyolarmış (daha o zamana kadar konuşmuşluğumuz yok ) buyur ettik çayımızı içtiler hoştu bayağı çok sevindirik olmuştum ben
bazı yerlerde ters de tepebilir insandan insana ama bilemedim
0
raskov
(06.08.13)
ingilizce çalış, kitap oku
0
sttc
(06.08.13)
Okuyalım ne okuyoruz
0
🌸condom kurşunu
(07.08.13)
(6)

limonlu bahçe

tepedeki psychedelic adam
taksim, galatasay lisesi'nin ordaki limonlu bahçe tam olarak nerede? yıllar var gitmedim. geçen bi baktım bulamadım filan. şu binadan giriyosun filan diyerek nokta atışı yaparsanız sevinirim.
taksim, galatasay lisesi'nin ordaki limonlu bahçe tam olarak nerede? yıllar var gitmedim. geçen bi baktım bulamadım filan. şu binadan giriyosun filan diyerek nokta atışı yaparsanız sevinirim.
0
tepedeki psychedelic adam
(05.08.13)
galatasaray lisesinin yanında asagıya dimdirek in.. garajistanbulu falan gececeksin.. yoldan ayrılma, sag kaldırımdan inmeye devam et.300 mt sonra dikkat et tabelasına kafanı carpma :)
0
vazovski
(05.08.13)
cezayir sokağına dönen yola kadar inmen lazım. tam orada sağ tarafta tabelası var.
0
dafuq
(05.08.13)
tavisye etmem anlamsız kazık bir mekan. tarifi arkadaşlar vermiş zaten.
0
ytse jam
(05.08.13)
Taa 12 sene önce suya 3 tl verince içime oturmuştu bir dahada gitmedim.
0
Nocturne
(05.08.13)
bana tek başıma oturabileceğim sessiz sakin bi yer söyleyin o zaman :)
taksim olması şart değil. herhangi bi yer olabilir.
0
🌸tepedeki psychedelic adam
(05.08.13)
cemil topuzlu parki

maps.google.com

mis gibi deniz havasi alirsin
0
exlibris
(05.08.13)
(5)

gezi parkı analizi ve toplum

cenkist
Gezi parkı destekleyicileri genelde hedonist olabildiğinde seküler yaşamaya çalışan ,mesela gezi parkı destekcileri çoğunlukla -içki içilmesini destekler ve sınırlandırılmasına karşıdır -kadın erkek ilişkilerinde evlilik öncesi seksi desteklerler-laik ve seküler odaklı chp tabanıdır çoğunlukla -cumu
Gezi parkı destekleyicileri genelde hedonist olabildiğinde seküler yaşamaya çalışan ,mesela gezi parkı destekcileri çoğunlukla
-içki içilmesini destekler ve sınırlandırılmasına karşıdır
-kadın erkek ilişkilerinde evlilik öncesi seksi desteklerler
-laik ve seküler odaklı chp tabanıdır çoğunlukla
-cumuriyet ideolojisini destekler ve muhalif kanadın çoğu orda ..
Peki içki içen,evlilik öncesi seks yapan akpli biri olamaz mı ? ve neden akpliler hep gerizekalı diye eleştiriliyor

Not aslında gezi parkını desteklemeiyordum etrafımfa herkes destekliyor çünkü barlara akan ,kızlı erkekli bol ortamda gezen ve laik seküler bi yaşam tarzın varaa biraz oyle oluyor ama buna rağmen akpli olunmaz mı ?
0
cenkist
(05.08.13)
gezi parki oalylarini bir parti tabani ile bagdastirmamak lazim bence.

yani ordaki direnise destek verenler chp li
direnisi elestirenlerin hepsi de akp li dgildir.

olayin ilk ciktigi zamanda partiler disi bir olay mevcuttu orada. sonra olaylari birileri sahiplendi, oburu ayipladi falan sacma sapan bir hal aldi.

daha once akp ye oy verip gzi olaylari sirasinda hukumetin tutumunu elestiren illa ki olmustur.

ayni sekilde akpyi gunahi kadar sevmeyen ama geziye gidip de direnmeyen de olmustur.
0
exlibris
(05.08.13)
1-icki iciyorum.
2-evimde butun duyuruyu sarhos edecek kadar icki stogu bulunmakta.
3-evlilik disi sexin dibine vurdum.
4-ataturk icin olurum.
5-güney dogunun en bok zamanlarında GONULLU askerligimi yaptim,catismanin dibini gordum.
6-cuma namazlarını kacirmam.
7-orucumu tutarim. (ramazanda icmem )
8-AKP yi destekliyorum.yeri geldimi elestiriyorum.
9- laik olmak din dusmanı olmayı dindar olmakta laik dusmanı demek degildir,ikisi bir arada dusunemeyenler de siktirsin gitsinler.
10-cogunluk bu ulkede ben ve benim gibilerdir.
0
jamswety
(05.08.13)
öncelikle içki içmek ve evlilik öncesi seks yapmak gibi şeyler laiklikle alakalı değil, islamın ve çeşitli dinlerin kurallarına ters diyebiliriz sadece. orada olanları hepsi öyle değil, aralarında dindar insanlarda var, mesela antikapilatist müslümanlar. chp tabanı çoğunlukta diyemem, chp'yi sevmeyen tonla insan var aralarında.

içkiden günlerce komada kalmış hala daha içen ve seksi hayatının merkezi yapmış akp'liler var. hepsi dinle alakalı değil.

kendi adıma konuşayım, akp'yi destekleyenleri eleştiriyorum çünkü Allah'la kişi arasında olması gereken dini ve dini öğeleri siyasete karıştırıp insanları aptal yerine koyarak kandıran, başkalarına da bunu dayatan ve bunu da aşıp destekçilerine diğerlerine baskı yapmasını sağlayan bir parti. o kadar dindar olsaydı sınavlarda insanların haklarını yiyerek kopya rezaletlerine karışmazlardı, o kadar yolsuzluklar, kendilerini ve çevrelerini zengin etmeler, gece yarısı diğer partilere haber vermeksizin kafalarına göre yasa çıkartmak gibi işlere girişmezlerdi. akp destekçilerinin bir kısmı bunları görmüyor çünkü izledikleri haber kaynakları göstermiyor ve sırf müslüman diye takip ediyor, bir kısmı da işine geldiği için bilmezden geliyor.

gezi olaylarında çoğunluğun içki içen, seks yapan vs insanlardan olmasının sebebi hükümetin bunlara karışması, herkes istediğini yapsın isteyen dindar olsun isteyen sevişsin kime ne? ama akp'ye göre herkes onun düşüncesini paylaşmak zorunda, buna da iyice insanları zorluyor, yasa çıkaramadığı yerde "muhafazakar yapımıza ters öğrenci evleri var" gibi söylemlerle insanları bunlara baskı yapması için kışkırtıyor.

akp iyi işler yapmadı mı dersen tamam yaptı ama 21.yüzyıl da zaten olması gerekenleri yaptı. yaptığı yanlışları yapmasaydı bunları diyebilirdik ama kasten yapılmış bu kadar negatif icraat varken ve niyet belliyken iyi yapılan işler maalesef gölgede kalıyor.
0
r_u_h
(05.08.13)
canim kardesim bak normalde ugrasmazdim ama sormussun demek ki okumak istiyorsun o yuzden yazdigin ya da kafanda bulunan yanlislarini anlatiyorum.

kavramlari birbirine karistirmamak lazim.

ornegin "laik sekuler yasam tarzi" "barlara akmak kizli erkekli bol ortamlarda gezmek" demek degil. zira laik sekuler denilen sey bir yasam tarzi degil. alakasi yok.

veya ornegin, evlilik oncesi seks yapmak ile akp'nin ya da barlarin alakasi yok. chpliler bara gider ya da bara giden chplidir bara giden sevisir bu onermelere inanmak icin tum dusunme fonksiyonlarini kapatmak lazim.

evlilik oncesi seks yapanlar gezicidir ya da geziciler evlilik oncesi seks yaparlar diye bir sey aklina geliyorsa insanlar seni nasil elestirir bir dusun bakalim, bilmem anlatabiliyor muyum?

ek: hedonism konusuna hic girmiyorum.
0
f_d
(05.08.13)
bu seks ve içkiye nasıl takılıyor gezi karşıtları ona hayret ediyorum ya. o kadar büyük bir konu değil bu, dünyanın %80'inde böyle, bir sıkıntı da yaşanmıyor herkes yaşayıp gidiyor yani. it's not a big deal.
0
roket adam
(05.08.13)
(3)

bayramlık kent reklamı

condom kurşunu
hani sizden çok bayram gördüm, her şey gider aile kalır temalı geçen sene de yayında olan dedeli reklam var şu anda da dönüyor hah işte bu reklama bi tek ben mi uyuz oluyorum?
hani sizden çok bayram gördüm, her şey gider aile kalır temalı geçen sene de yayında olan dedeli reklam var şu anda da dönüyor hah işte bu reklama bi tek ben mi uyuz oluyorum?
0
condom kurşunu
(04.08.13)
niye guzel bence.
kentin bayram reklamlari genelde bu tarz. huzur evinde cocuklarini bekleyen yaslilar falan.

evet duygu somurusu gibi algilaniyor ama gercek hayatta bu tarz yasamlar yok degil.
0
exlibris
(04.08.13)
benim de çok hoşuma gitti mesela, değişir yani.
0
nohut kokusu sacan duduklu tencere
(04.08.13)
ben de sevmiyorum.
0
rock n roll
(04.08.13)
(8)

yüzde hesaplama

hasanli
Matematiğim hiç yoktur o yüzden soruyorum. Lütfen nasıl yapıldığınıda açıklayın. 110 tl nin % 15 i kaç tl eder?edit: Soruyu yanlış sordum galiba bir mağazada tshirt fiyatı 110 tl ama o tshirte %15 indirim gelmiş o zaman kaç olur bunun fiyatı?
Matematiğim hiç yoktur o yüzden soruyorum. Lütfen nasıl yapıldığınıda açıklayın. 110 tl nin % 15 i kaç tl eder?

edit: Soruyu yanlış sordum galiba bir mağazada tshirt fiyatı 110 tl ama o tshirte %15 indirim gelmiş o zaman kaç olur bunun fiyatı?
0
hasanli
(03.08.13)
( 110 * 15 ) / 100 = 16,5

edit: 100' de 15 ' i ni soruyor. yani bir nevi oranti gibi düsünebilirsin. 100' de 15 ise , 110' da kactir? .. gibi.
0
dilaraa
(03.08.13)
100'e bölüp 15'le çarpıcan. 15/100 kesiri gibi yani.
0
whoosie
(03.08.13)
110 u 0,15 ile carpman yeterli en kisasi bu
0
exlibris
(03.08.13)
en kolay olan 100'e bölüp 15'le çarparak bence. 16,5
0
xenophobe
(03.08.13)
hesap makinesinde yapmak içinde ben söyliim bari;
110*15%
0
etna
(03.08.13)
100de 15 indirim varsa
110da kaç indirim vardır?
110x15 çıkan sonucu 100'e böl, bu indirim miktarı. (16,5)
110-16,5: tshirtün indirimli fiyatı.
0
bass solo take one
(03.08.13)
indirimden sonraki fiyatı mı 110 tl?

eğer öyle ise;
110 tl =85% eder. (100-15=85)
110/85=1,2941
1,2941*100=129,41 (yuvarla 130 tl)
yani ürünün indirimden önceki fiyatı 130 tl.
0
derz dolgusu
(03.08.13)
hahah bir yüzde hesabı için kaç insan telef oldu burada arkadaş. 100'e böl, 15 le çarp işte, nesi zor bunun?
0
fengari
(03.08.13)
(2)

türk kahvesi makinası

in vino veritas
f/p açısından en iyisi hangisidir? avrupalı dostlarımıza bir adet hediye götürmek istiyorum tekli cezvelilerden. simbonun filan var onlar iyi mi ki? yoksa arçelik telve'den şaşma mı dersiniz? ne dersiniz? orada kendileri de kullanabilecekleri basitlikte olsun.
f/p açısından en iyisi hangisidir? avrupalı dostlarımıza bir adet hediye götürmek istiyorum tekli cezvelilerden. simbonun filan var onlar iyi mi ki? yoksa arçelik telve'den şaşma mı dersiniz? ne dersiniz? orada kendileri de kullanabilecekleri basitlikte olsun.
0
in vino veritas
(03.08.13)
telve candır düzenli içeceklerse. Yılda bir içeceklerse cezve en iyisi.
0
whoosie
(03.08.13)
afilli bir sey istiyorsan bundan al www.hepsiburada.com

yok daha ucuz yollu istiyorsan cezve gibi olanlar iyidiri. metal olanlarini ercih et. plastik tadini bozuyor cay ve kahvenin www.hepsiburada.com
0
exlibris
(03.08.13)
(10)

Güzel türküler öneririr misiniz?

laptop
...
...
0
laptop
(03.08.13)
tanrıdan diledim.
0
papillon7
(03.08.13)
en acıklısı;
(git: www.youtube.com

en neşelisi;
(git: www.youtube.com
0
minervala
(03.08.13)
yeşil ördek gibi, odam kireç tutmuyor ve yare söyleme diyorum.
0
megafon
(03.08.13)
bunu dinle sonra yenden konusalim www.youtube.com

en sevdigim turku de kutahyanin pinarlari www.youtube.com

calın davulları selanik türküsü www.youtube.com

bulbulum altn kafeste www.youtube.com yorum enfes
0
exlibris
(03.08.13)
hayir bu koyden olsam nolcak
(03.08.13)
çığrışır bülbüller ( barış çetin )
hastane önünde incir ağacı ( gülay )
sivas ellerinde sazım çalınır
0
seyduna6687
(03.08.13)
a day at the races
(03.08.13)
celal guzelses dinle..bir de son gunlerdeki favorim evlerinin onu yonca...
0
pisuvardandumancikartanadam
(03.08.13)
tolga çandar - efem
0
andlee
(03.08.13)
ruhi su - evlerinin önü mersin..

kardeş türküler - bahçede yeşil çınar

cengiz özkan - kırmızı buğday

feryal öney - aynalı körük

vb..
0
chatrefhill
(03.08.13)
(7)

Bu cennet vatanda Cookie bulunur mu?

hjarteblod
Starbucks'ta falan satılan kurabiyeler var ya hani görseldeki gibi. Onları nerden bulurum böyle 5'li 10'lu paket halinde? Yapan cafe'lerden alsam 30 lira isticekler. BİM'de caramel waffle satılmasına benzer bir mucize bekliyorum.
Starbucks'ta falan satılan kurabiyeler var ya hani görseldeki gibi. Onları nerden bulurum böyle 5'li 10'lu paket halinde? Yapan cafe'lerden alsam 30 lira isticekler. BİM'de caramel waffle satılmasına benzer bir mucize bekliyorum.
0
hjarteblod
(03.08.13)
real'de satılıyordu bir ara, hala var mı bilmiyorum.
bir de hamur olarak satılan versiyonları da vardı ithal ürünler kısmında, onlarla da aynı performansı alıyorsun.
0
kayranin kedisi
(03.08.13)
çok var böyle kurabiyeler ki. orta büyüklükteki herhangi bir markette bulabilirsin. 3 m migroslarda filan birkaç çeşit oluyor hatta. bi de ikeada bolca cookie vardı ama çikolatalı değil.
0
in vino veritas
(03.08.13)
sekil.markaharitasi.com

en yakin markete gitmen yeterli
0
exlibris
(03.08.13)
tadı benzer mi bilmiyorum ama tchibo'da yediğim cookie'ye dayanarak a la turca nın kek kurabiyesi mi öyle bi şeyi var ve aynı. bi bak derim, büyük paketleri de var.

link de yolliyim bakarsın; www.google.com

baya yumuşak bi şey
0
gupon
(03.08.13)
La turca güzel +1 ama kek gibi biraz o.
0
MouseP
(03.08.13)
marketlerde a la turca diye bir marka var, onun kurabiyeleri süper. ama 1.35 tl'ye aldığın şeyden 2 tane çıkıyor. ondan da deneyebilirsin
0
aychovsky
(03.08.13)
Bu yurtdışı benzer büyük kurabiyeleri macro larda çeşit çeşit bulabilirsin. Ama Carrefour da falan da dünya marka var. Git her birinden bi tane al. Damak tadına uygun hangisiyse onunla devam et.
0
herospower
(03.08.13)
(5)

Rusya'ya hediye olarak ne götürülür?

black sabahat
Birkaç gün sonra Rusya'ya gidiyorum, orada arkadaşlarımın yanında kalacağım. Geçen sene Türkiye'delerken, nohutun, incirin, karpuzun falan Rusya'da çok pahalı olduğundan bahsetmişlerdi. Ben de nohut ve incir götürmeye karar verdim. (Başka birkaç gıda maddesi daha söylemişlerdi ama hatırlayamıyorum..
Birkaç gün sonra Rusya'ya gidiyorum, orada arkadaşlarımın yanında kalacağım. Geçen sene Türkiye'delerken, nohutun, incirin, karpuzun falan Rusya'da çok pahalı olduğundan bahsetmişlerdi. Ben de nohut ve incir götürmeye karar verdim. (Başka birkaç gıda maddesi daha söylemişlerdi ama hatırlayamıyorum...)

Başka ne pahalıdır oralarda, ne götüreyim? :)

Edit: Ek olarak, elektronik ve kozmetik fiyatları nasıldır oralarda, bilgisi olan? (Gitmişken biraz alışveriş yapayım) :)
0
black sabahat
(03.08.13)
cifte kavrulmus lokum gotur
turk kahvesi olabilir
kuru sebzeler goturebilirsin
bamya
kuru patlican falan
bir de pul biber olabilir bilemedim simdi aci sever mi ruslar
0
exlibris
(03.08.13)
corum leblebisi.
0
gec
(03.08.13)
deri ve takı olayına bayılıyorlar, çok pahalı olmayan deri bir şeyler götürebilirsin ya da türk tarzı takı.
0
medievalman
(03.08.13)
antalyadan deniz suyu götür. ama sıcak olsun.
0
hayalet sevgilim mi hayal et sevgilim mi
(03.08.13)
nazar boncuğu,eğer kız ise nazar boncuklu bileklik,kolye olabilir ;)
0
archery
(03.08.13)
(5)

Sahte paradan korunma yöntemi?

raskolnikov2
Yarın telefon satacağım. Alıcıyla yüzyüze görüşüp telefonu verip, parayı alacağıma ama sahte para almaktan tırsıyorum.Ne gibi bir önlem alabilirim? ATM önünde buluşup, parayı alınca bir dakika bekler misin deyip kontrol mu etsem? Ayıp olur mu karşı tarafa?
Yarın telefon satacağım. Alıcıyla yüzyüze görüşüp telefonu verip, parayı alacağıma ama sahte para almaktan tırsıyorum.

Ne gibi bir önlem alabilirim?

ATM önünde buluşup, parayı alınca bir dakika bekler misin deyip kontrol mu etsem? Ayıp olur mu karşı tarafa?
0
raskolnikov2
(02.08.13)
parayi kaldir icine bak. icinde ataturk varsa sikinti yoktur.
0
gec
(02.08.13)
artik herkesin nline banka hesabi oluyor

ya elden alma hesap numarani ver havale /eft yapsin (hmm yarin cumartesi bunu gec)

elden alacaksan 200 tl olmmasina dikkat et cunku en cok 200 liralarda oluyor sahte

@gec artik sahte paralara bile ataturk filigrni koyuyorlar. denk geldim
0
exlibris
(02.08.13)
neden ayıp olsun ki. ama bazen atm ler gerçek paraları da yutuyor. X banktan çekip Y banka yatırırken ATM yutmuştu 100 liramı :)
0
andy kaufman
(02.08.13)
hesap numaranı versen olabilir yine yarın; atmden yatırır parayı.
0
dafaiss
(02.08.13)
en temizi, birlikteyken parayı direk bankamatikten kendi hesabınıza yatırmak. böylece sonucu o da görecektir. ben araba satarken parayı direk bankaya verdiriyorum alıcıya. veznede sayılıyor ondan sonra devir yapıyorum.
0
tukenmez adam
(03.08.13)
(3)

çalışmayı çok istediğim iş için aradılar ama telefonum kapalıydı :/

flexin
çarşamba gecesi sabahladığım için dün akşam 5'e kadar uyudum. uyumadan önce de daha önce hiç yapmadığım halde millet arayıp rahatsız etmesin de uykunun keyfini süreyim diyerekten telefonumu kapadım. saat 3 gibi kariyer.net ten başvurduğum firmadan aramışlar. hem de iki defa :( ben de bugün insan kay
çarşamba gecesi sabahladığım için dün akşam 5'e kadar uyudum. uyumadan önce de daha önce hiç yapmadığım halde millet arayıp rahatsız etmesin de uykunun keyfini süreyim diyerekten telefonumu kapadım. saat 3 gibi kariyer.net ten başvurduğum firmadan aramışlar. hem de iki defa :( ben de bugün insan kaynaklarını aradım ama pek ilgilenmediler doğrusu. önce kendimi tanıttım sonra da aradıklarını fakat telefonumun kapalı olduğunu, şansımın devam edip etmediğini sordum. telefonun ucundaki kadın da inceleyip tekrar döneceğini söyledi ama hayatımda bu kadar ilgisiz bir insanla konuştuğumu hatırlamıyorum. muhtemelen ismimi bile not etmedi.

bu fırsatı kesinlikle kaçırmak istemiyorum. sizce ne yapmalı? pazartesi tekrar arayıp yalvarsam işe yarar mı? :(
0
flexin
(02.08.13)
merak etme sen.

eger cv onlari etkilediyse illaki donerler.

geri arayip sansim devam ediyor mu demeyeydin iyiydi yalniz.

sadece beni aramissiniz diyebilirdin. sonra konusma gelisirdi zati
0
exlibris
(02.08.13)
şansımın devam edip etmediği????
sakin ol şampiyon, çok abartmışsın o ne biçim söz? pardon bu numaradan aranmışım vs öyle bir şey deseydin ya..
ararlar,o sırada başka önemli bir işi varmıştır belki..

10-15 gün içinde dönmezlerse başvurunu yenilersin.
0
jimjim
(02.08.13)
her sey olacagina variyor, takma kafaya.
0
the kene
(02.08.13)
(2)

Fransızların kaydettiği 1964 yılı İstanbul videosu

tadutadu
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151699926597239&set=vb.481333188608397&type=2&theaterkorkutucu geldı bıraz istanbul. ne amacla cekıldı acaba. fransızcada bılmıyoruzki.
www.facebook.com

korkutucu geldı bıraz istanbul. ne amacla cekıldı acaba. fransızcada bılmıyoruzki.
0
tadutadu
(02.08.13)
vaaayy

enteresanmis. film seti gibi insanlar ve evler.

yalniz o zamandan beri carpik kentlesme varmis. ozellikle sanirim piyerlotinin oradan cekilen goruntulerde evler icice (slumdog millionaire seti gibi)

icimi burkan taraf ise videodaki insanlarin cogu muhtemelen simdi yasamiyor. allah rahmet etsin. yasayanlara uzun omurler.

ek filmin baslarinda 1:30 civari sanirim camlica taraflarindan cekilmis ne kadar bosmus istanbul.
0
exlibris
(02.08.13)
bugun ve yariniyla istanbulu cekmisler, adam gorduklerini soyluyor buralarda hayat boyledir diyor. yani bir nevi arsiv yapmis adam, gelecek nesiller baksinlar nereden geldiklerini gorsunler gibi.
0
beriberi
(03.08.13)
(5)

muhabbet kuşu ile uzun yolculuk

discopolice
kendi aracım ile yaklaşık 10 saatlik gündüz yolculuğu yapacağım. kuşu emanet edebileceğim güvenilir kimse yok,15 gün boyunca evde yalnız da bırakamam, mecburen yanımda götürmek durumundayım. sizce bir zararı olur mu? klima, güneş, sarsıntı vs? böyle birşey yaşayanınız var mı?
kendi aracım ile yaklaşık 10 saatlik gündüz yolculuğu yapacağım. kuşu emanet edebileceğim güvenilir kimse yok,15 gün boyunca evde yalnız da bırakamam, mecburen yanımda götürmek durumundayım.

sizce bir zararı olur mu? klima, güneş, sarsıntı vs? böyle birşey yaşayanınız var mı?
0
discopolice
(02.08.13)
ben sürekli istanbul'dan ankara'ya götürüp getiriyorum. sadece araba batıyor, şimdilik bir şey olmadı.

yalnız kafesi emniyet kemeri ile sıkıştırın ki düşmesin fren yaptığınızda.
0
marido
(02.08.13)
Klima çok çabuk hasta ediyor muhabbet kuşlarını, aynı şekilde cereyanda kaldıklarında da hasta oluyorlar, klimanın direkt vurmadığı ve cam açınca cereyanda kalmayan bir yere koyarsanız sorun çıkmayacaktır. Bu arada buradan bir sormayı deneyin, belki bakmak isteyen çıkar?
0
yarin bos musun
(02.08.13)
klima direkt carpmazsa sorun olmaz gibi. bir de direkt gunes isigi gelmesin uzerine. kemer ile sabitleyin. hafif bir muzik de belki iyi olabilir bilemedim simdi
0
exlibris
(02.08.13)
kuşcudan ilk kanaryamı aldığımda kucuk minicik karton bi Kutunun içine koydu hayvanı kapattı her 2 tarafınıda
nasıl olur derken bu şekilde 12 saatlik otobuse verdiğini soylemişti kuşu şaşırmıştım ama uyuyorlarmış zaten kendinide bu şekilde etrafa çarpmıyormuş arada elinize alıp su verirsiniz molada kafesine koyarsanız. evet biraz hayvana eziyet oluyor ama kuşumu çok kafeste taşıdım arabada hayvan korkuyor kafeste çırpınıyor
0
eja
(02.08.13)
kafesi sağlamca yerleştirdikten sonar üzerini bir örtü ile kapatın. yeterli olacaktır.
0
burgcry
(02.08.13)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.