Giriş
(10)

kokmayan sigara

fallopian
camel box içicisiyim, temiz ve titiz bir insan olmama rağmen çevremdeki sigara içen arkadaşlarım bile laf ediyorlar. içiyorsan bile bari camel içme diyecek raddeye geldi annem filan. bana şöyle ağır ama leş kokutmayacak bir sigara önerin be duyuru
camel box içicisiyim, temiz ve titiz bir insan olmama rağmen çevremdeki sigara içen arkadaşlarım bile laf ediyorlar. içiyorsan bile bari camel içme diyecek raddeye geldi annem filan. bana şöyle ağır ama leş kokutmayacak bir sigara önerin be duyuru
0
fallopian
(17.10.13)
dostum kokmyan sigara yoktur.

hangisini icersen ic kendin kokusuna alisip kokusuz diye algilayabilirsin ama yanina yanasanlar sigara kokunu alir.

birak bence
0
exlibris
(17.10.13)
leş gibi kokutmayan sigara henüz icat edilmedi.hele ki temiz ve titiz insanların sigarayla hiç işi olmamalı.
0
rock n roll
(17.10.13)
jacobbbbb
(17.10.13)
old holdborn yellow
0
oradabossandalyevarmi
(17.10.13)
@exlibris, rock n roll okul da bitsin bırakacağım
@jakobb bayramlık normal parlement aldım bakalım
@oradabossandalyevarmi, sarma sigara tütün güzelse iyi oluyor da paranla rezil olmak gibi geliyor bana biraz :) ne uğraşacam gibisinden
0
🌸fallopian
(17.10.13)
djarum black kokmaz.

daha doğrusu sigara kokmaz, yanmış ağaç kokar.
0
trajikomix
(17.10.13)
djarumun sürekliliği yok, her istediğinde içemezsin. çayla kahve arasındaki fark gibi(
0
🌸fallopian
(17.10.13)
ben sigara içmiyorum ama içen arkadaşlarım içinde beni en az rahatsız eden kokusu olan sarma sigara..

sanırım tek tütün olunca o diğer kimyasallar olmadığından daha az kokuyor..
0
senialanaglasinalsinsikinicaliyabaglasin
(17.10.13)
mentollü marlboro deneyebilirsin.
0
yakuza123
(17.10.13)
@senialanaglasın.. sarma dediğim gibi paranla rezil olmak. ama güzel bi tütün denk gelirse bir daha deneyeceğim

@yakuza123.. naneli sigara da her zaman sarmıyor ayrıca daha zararlı

sanırım hem denizde yüzmek istiyorum hem ıslanmak istemiyorum gibi bir durum benimki, bulamayacağım nazlı yarim camel gibi((
0
🌸fallopian
(17.10.13)
(2)

kislik ayakkabi lazim

durbikonusucaz
Duyuru sadece yazlik incecik ayakkabim var. Kislik gerekiyo acil. Bot haricinde kisin ne giyilir bilemedim. Var mi tavsiye
Duyuru sadece yazlik incecik ayakkabim var. Kislik gerekiyo acil. Bot haricinde kisin ne giyilir bilemedim. Var mi tavsiye
0
durbikonusucaz
(17.10.13)
camel active de guzel modeller var.

boyle cok kaba bot gibi degil ama ayakkabi bot gibi

www.limango.com.tr

www.limango.com.tr
0
exlibris
(17.10.13)
www.divarese.com.tr

son zamanlarda gördüğüm en güzel ayakkabı.
0
papillon7
(17.10.13)
(8)

Kolaya siyah rengini veren madde ?

esinikaybetmiscorap
Evet coca colanin icerigi bilinmiyor fakat cola turkanin peki o siyah renginin sirri nedir ?
Evet coca colanin icerigi bilinmiyor fakat cola turkanin peki o siyah renginin sirri nedir ?
0
esinikaybetmiscorap
(08.10.13)
karamel diye biliyorum ben
0
exlibris
(08.10.13)
(bkz: karmin)

ya da karamel.
0
devilred
(08.10.13)
hamamböceği kanı
0
necat
(08.10.13)
uzunuzunilgi
(08.10.13)
fişne
0
japon askeri
(08.10.13)
ulan hamam böceğini buldunuz kanını çıkarıyosunuz :D karamel,en olmadı kahverengi gıda boyası

ama uzunuzunilgi'nin dediği olay doğru. sadece kola turka yapmaz bunu
0
GibsonRules
(08.10.13)
devilred ve uzunuzunilgi aynı şeyden bahsediyor ama o kırmızı renk için.
siyah rengin kaynağı gıda endüstrisinde kullanılan bir tür şurup, gördüm ama adını unuttum.
0
g7mor
(08.10.13)
Coca colanınki nasıl bilinmiyor? Coca cola özütü denen bir şey var, o bilinmiyor sadece. Siyah rengini veren şey Cochineal Böceği.(yanlış yazmış olabilirim.) Fabrikasında çalışanlar söylüyor bizzat. İnternette her yerde mevcut bu bilgi. Turka olanı bilmiyorum.
0
grgn
(08.10.13)
(3)

Araç muayenesi süresi geçirme

cgtto102
Araç muayene sürem bitti hatta bir hafta da üzerinden geçti. Bu durumda ben ceza ödüyor Muyum ne kadar bir cezası var bir de cezanın hesaplanması nasıl oluyor ? Bu konuda bilgi kirliliği var cevap veren arkadaşlara teşekkürler.
Araç muayene sürem bitti hatta bir hafta da üzerinden geçti. Bu durumda ben ceza ödüyor Muyum ne kadar bir cezası var bir de cezanın hesaplanması nasıl oluyor ? Bu konuda bilgi kirliliği var cevap veren arkadaşlara teşekkürler.
0
cgtto102
(08.10.13)
7 lira gibi bir gecikme cezasi var. onu muayene yaptirirken tutara ekliyorlar.

biz bir gun gecirdik 7 tl aldilar

reservation.tuvturk.com.tr

buradan bir kac adim ilerlersen ne kadar gecikme cezasi oldugunu soyluyor
0
exlibris
(08.10.13)
Şurdan hesaplayabilirsin :
www.tuvturk.com.tr
0
skatheist
(08.10.13)
cok az bir miktar ceza oduyorsun. ancak trafikte cevirmeye denk gelirsen muayeneyi geciktirdigin icin ilk seferde 100 lira civari ceza kesiliyor. ikinci cevirmede arac baglaniyor.
0
a340
(08.10.13)
(4)

Banka Kartı?

ete summer
garanti banka kartım var. 2009'da almıştım. son 2 yıldır sadece 1 kere kullandım. bu kartın yıllık ücreti 50tl falanmış. şimdi ben içine para koymadıkça çekemezler. ama bunu farklı bir şekilde alırlar mı benden? bu yıl sonu kartımın süresi bitiyor. yenisini göndermeden önce sorarlar mı bana, istiyor
garanti banka kartım var. 2009'da almıştım. son 2 yıldır sadece 1 kere kullandım. bu kartın yıllık ücreti 50tl falanmış. şimdi ben içine para koymadıkça çekemezler. ama bunu farklı bir şekilde alırlar mı benden? bu yıl sonu kartımın süresi bitiyor. yenisini göndermeden önce sorarlar mı bana, istiyor musun yeni kart falan diye? istemem dersem, benden yıllık ücret veya herhangi bir adla para talep ederler mi?
kısacası; bu kullanmadığım kart yüzünden ben para ödemek zorunda kalır mıyım?
0
ete summer
(08.10.13)
bir yıl kullanmadığın zaman iptal oluyor zaten kart. kullanmadığın için ücret talep etmezler.
0
sokak cocugu
(08.10.13)
hesabi kullanmiyorsan paran da olmadigi icin hesap isletim ucreti cekemesler. ama yarin hesabina bir para yatarsa affetmeyip cekiyorlar ne kadarsa o tutar.

ama hesabi gozden cikardiysan birak kapansin
0
exlibris
(08.10.13)
internet bankacılıgına gır eskı hesabı kapat yeısını ac . bıttı bu kadar
0
the knight of the apocalypsy
(08.10.13)
banka kartinin bagli oldugu hesap vadeli degil, vadesiz hesaptir. hesap isletim ucreti 'nin de adi uzerinde zaten. kartla ilgisi yok yani. kartin olsa da olmasa da eger hesap varsa kesiyorlar.
0
sterimar
(09.10.13)
(3)

Kullanmadığınız banka kartlarını kapatıyor musunuz?

japon askeri
İlla ki herkeste vardır kullanılmayan kartlar. Bende 3 tane ziraat var. Biri üniversiteden ikisi askerden kalma. Eski işyerinin maaş kartı da duruyor. Sizde durum nasıl? Kapattırıyor musunuz kullanmamaya başladığınız an?
İlla ki herkeste vardır kullanılmayan kartlar. Bende 3 tane ziraat var. Biri üniversiteden ikisi askerden kalma. Eski işyerinin maaş kartı da duruyor. Sizde durum nasıl? Kapattırıyor musunuz kullanmamaya başladığınız an?
0
japon askeri
(08.10.13)
benim niye yok lan? :/ neyse ben ogrenciyim galiba. .s.s
0
sendelemeden
(08.10.13)
vadesiz hesaptan bahsediyorsan eger kapattirmana gerek yok. icerideki parayi bosalt yada hep kullandigin hesabina gonder. zaten para olmayinca sorun olmaz. 10 yil sonra otomatrik kapaniyor tum hesaplar hic islem gormedigi takdirde
0
exlibris
(08.10.13)
6 sene önceki iş yerime ait banka kartım için geçen gün 40 lira ödedim. Bilmem kaç kuruşluk bakiye arta arta bu hale gelmiş. dost tavsiyesi; hepsini kapattırın
0
yimirta
(09.10.13)
(2)

Scan Yerine Fotoğraf

bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
Selamlar.Bir iş için pasaportumun bir sayfasını scan edip e-mail ile göndermemi istediler. Bende de scanner yok. Onun yerine şöyle net bir fotoğrafını çekip göndersem sorun ederler mi acaba?
Selamlar.

Bir iş için pasaportumun bir sayfasını scan edip e-mail ile göndermemi istediler. Bende de scanner yok. Onun yerine şöyle net bir fotoğrafını çekip göndersem sorun ederler mi acaba?
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(08.10.13)
etmezler. güzelce dekupeledin mi. anlamazlar foto olduğunu.
0
dokunmakalbime
(08.10.13)
fotosunu cek parlamadan ve tam karsisindan.

bilgisayara atip kenarlarini cropla o zaman olur
0
exlibris
(08.10.13)
(4)

keten kravat

knight of cydonia
http://www.mudo.com.tr/kravatlar/kravat_398_27662mudo'da şöyle bir kravat gördüm geçen gün. bunun siyahını bulma şansım var mıdır? ince, siyah ve keten üçlüsünü bir türlü tutturamadım. duyurunun şık beyleri bir el atsa şu duruma çok sevap kazanacaklar.
www.mudo.com.tr

mudo'da şöyle bir kravat gördüm geçen gün. bunun siyahını bulma şansım var mıdır? ince, siyah ve keten üçlüsünü bir türlü tutturamadım. duyurunun şık beyleri bir el atsa şu duruma çok sevap kazanacaklar.
0
knight of cydonia
(08.10.13)
yakinlarnda boyner varsa orada bulursun ve daha ucuza.

gotu boklu kravata 60 lira yazmislar.

35-40 liraya bulursun boynerde
0
exlibris
(08.10.13)
sadece örnek olması açısından koymuştum mudo linkini yahu.

boyner'de var mı, kesin mi? birçok mağazaya baktım çünkü ve bulamadım hiçbirinde de.
0
🌸knight of cydonia
(08.10.13)
Damat mağazalarında aynı renk kravattan mevcut. Yalnız malzemesi keten değil sanırım.
0
hiko seijuro
(08.10.13)
aynı renk değil de siyah istiyorum, esas önemli olan detay da keten olması çünkü öbür türlü parlak geliyor kravat, hoşuma gitmiyor.
0
🌸knight of cydonia
(08.10.13)
(1)

Toygar Işıklı'nın tüm bestelerini bulma şansım?

laptop
bu mucizevi herifin yaptığı tüm dizi müziklerini, eserlerini indirmek istiyorum.toplu bi şekilde bulabilir miyim?
bu mucizevi herifin yaptığı tüm dizi müziklerini, eserlerini indirmek istiyorum.

toplu bi şekilde bulabilir miyim?
0
laptop
(08.10.13)
exlibris
(08.10.13)
(1)

google'da bi kelimenin ne kadar arandığını bulmak

romayi kurtaran itfaiyeci
arkadaşlar mesela "ekşisözlük" kelime öbeğinin nerelerde hangi şehirlerde kaç kere arandığını falan nasıl öğrenebilirim ?
arkadaşlar mesela "ekşisözlük" kelime öbeğinin nerelerde hangi şehirlerde kaç kere arandığını falan nasıl öğrenebilirim ?
0
romayi kurtaran itfaiyeci
(08.10.13)
www.google.com.tr

google trends ilacin senin
0
exlibris
(08.10.13)
(4)

Danaya girecek müslüman kardeşlerim

sifirdokuzucuolanvarmi
bu yıl kurban kesmeye karar verdim, ama kimseyi bulamadım. benimle beraber danaya gircek arkadaşlar arıyorum. bursada ikamet ediyorum, girmek isteyenler özelden haberleşelim.
bu yıl kurban kesmeye karar verdim, ama kimseyi bulamadım. benimle beraber danaya gircek arkadaşlar arıyorum. bursada ikamet ediyorum, girmek isteyenler özelden haberleşelim.
0
sifirdokuzucuolanvarmi
(08.10.13)
Tanıdık kasap varsa ona yoksa da oranın büyük bir kasabına git hisse istediğini söyle. Eğer onlara güvenemiyorsan yakındaki bir cami imamına git. İlle ki birilerini bulurlar.
0
onexey
(08.10.13)
parasini kizilay'a bagisla
0
bohr atom modeli
(08.10.13)
danaya girmeden kucukbas kesersen daha kolay olur sanirim.

yakininizda kesimhane imaret ginbi yerleri arastirip birraz para verip kestirebilirsiniz.

allah kabul etsin
0
exlibris
(08.10.13)
bulamazsan koyuna gir. büyük marketler artık önünde 2dkda kesip poşetler içinde veriyor
0
buhebu
(08.10.13)
(1)

Bunu nerede bulurum ?

kaiserr76
bu guzel ablamızın kullandıgı aletin aynısı bulmam gerekiyor bu konuda bilgisi olan var mı ?http://galeri.haberturk.com/magazin/galeri/431723-tum-bakislar-onun-ustunde/1/17olmadı caps taki ürünün aynısını yapacagım ama öncelik ablamızın kullandıgı urun kullanın yer kapmaması acısında
bu guzel ablamızın kullandıgı aletin aynısı bulmam gerekiyor bu konuda bilgisi olan var mı ?

galeri.haberturk.com

olmadı caps taki ürünün aynısını yapacagım

ama öncelik ablamızın kullandıgı urun kullanın yer kapmaması acısında
0
kaiserr76
(07.10.13)
capsteki alet pimas plastik borulardan yapilmis. dirsek ve boru kombinasyonuyla onu kolayca yaparsin ama o insan agirligi tasiyacak kadar guclu olmaz kirilir. en yakin nalburda o borulari ve dirsekleri bulursun
0
exlibris
(07.10.13)
(1)

Corporate Carbon Footprint nasıl çevirilir?

eastanbool
Konuya hakim olanlar?
Konuya hakim olanlar?
0
eastanbool
(07.10.13)
kurumsal karbon ayakizi
www.pe-international.com
0
exlibris
(07.10.13)
(5)

ev taşıyacağım gençler koli lazım

pomaklar
selam gençtransformersler,şimdi yakın zamanda taşınacağım ve bana böyle büyük büyük koliler lazım. işten eve dönüşüm 7 gibi olduğundan o saatten sonra marketlere falan gidip de ''aaabi koli var mı be' demek istemediğimden böyle koçtaş'da falan satılır mı böyle koliler? bi de sağlam bi nakliye şirket
selam gençtransformersler,


şimdi yakın zamanda taşınacağım ve bana böyle büyük büyük koliler lazım. işten eve dönüşüm 7 gibi olduğundan o saatten sonra marketlere falan gidip de ''aaabi koli var mı be' demek istemediğimden böyle koçtaş'da falan satılır mı böyle koliler?

bi de sağlam bi nakliye şirketi(çok pahalı olmayan) önerirseniz yirin.

konum: istanbul avrupa yakası.
0
pomaklar
(07.10.13)
koçtaş'ta falan satılır böyle koliler.
0
tepedeki psychedelic adam
(07.10.13)
treamorg
(07.10.13)
aslında o nakliyecilere telefon açıp sorsanız onlar kesin bilir bence koli olayını. burda eskiden birileri bir marketin koli sattığını da yazmıştı, hatırlayamadım.
...
üstteki cevapları görmemiştim yazarken.
0
g7mor
(07.10.13)
kardes yakinlarinda bim a101 falan yok mu onlardan rica etsen verirler. bosver koliye de para verip alma. rica etsen kesin yardimci olurlar. son care yapimarketlerden alirsin
0
exlibris
(07.10.13)
ya a101 var da benim eşyam çok. annemin vitrini falan var, yatak odası var yeni ev alacağım sadece bir odaya bunların içinde eşyaları istifleyeceğim. bi de çok samimiyetim yok her ne kadar her şeyi a101'den alsam da gidip de koli istemek ne bileyim adamlara gebe kalmak istemiyorum biraz.
0
🌸pomaklar
(07.10.13)
(6)

doğalgaz sobasını yakamıyorum

gorki
demirdöküm marka doğalgaz sobası var evde.Bir türlü yakmayı beceremedım.Bilenler varsa nasıl yakabileceğimi söyleyebilirler mi :)
demirdöküm marka doğalgaz sobası var evde.Bir türlü yakmayı beceremedım.Bilenler varsa nasıl yakabileceğimi söyleyebilirler mi :)
0
gorki
(07.10.13)
alıntı:
"Uzun zaman soba hattında kullanılmayan doğalgaz özelliğini kaybetmekte yanmakta zorlanmaktadır. Bu nedenle pilot butonuna uzun süre basmanız gerekmektedir"
0
g7mor
(07.10.13)
sobaya gaz geldiğinden emin olduktan sonra üzerinde rakamlar yazılı olan butonu ateş simgesine getirip basılı tutarak çakmak düğmesine pilot yanana kadar basıyoruz. Pilot yandıktan sonra basılı tuttuğumuz butonu çevirerek istediğimiz seviyede yanmasını sağlıyoruz.
0
gsgsgsgsgsgsgsgs
(07.10.13)
olmuyor :(
0
🌸gorki
(07.10.13)
vanayı aç.
şaka bir yana tesisatı bir daha kontrol et, atladığın bir yer vardır belki.
0
g7mor
(07.10.13)
bu da alıntı:
"Doğalgaz sobasının yakımı kolaydır.. iki türlüdür bunların kademesi..
Eğer düğmesi basılabilir şekildeyse o zaman yapılacak şeyler bunlar;
Sobanın arkasında sobaya gelen gaz vanasını ON açık konumuna getirdikten sonra zaten üstünde yazıyor.. sonra sobanın arkasına veya neredeyse düğmesi oraya geliyoruz ve elimizin bir parmağı yuvarlak üzerinde yıldız ateş seçeneği bulunan düğmeyi yıldız ateş konumuna getirip ve orada basılı tuttuktan sonra çakmağı çakıyoruz bir kaç sefer ama bu seferde sobanın camına bakın çakmak yandımı? yandı dimi.. bekle azcık.. düğmeyi hafifçe bırakıyoruz ki çakmak sönmesin hafiftçe çekmene rağmen çakmak sönüyorsa bu sefer biraz daha bekleyeceksiniz.. ama çakmakta problem yoksa önemli değil..

ve çakmak tutuyor yanıyor düğmeyi bıraktın hafiften tamam iş bitti sonra 1 den başlayıp 7 ye kadar kademeye getiriyorsunuz ve soba başlıyor yanmaya..

ikincisi.. düğmesi sert ve basılı seçenekli olmadığı için onun yerine iki tane tuş var birisi 0 kapalı * ateş tuşu var * olana basıldıktan sonra çakmak düğmesi ayrıdır onuda çaktıktan sonra çakmak yanmaya başlıyor ve beş sn süre içerisinde soba alevlenmeye başlıyor tabiki ısı ayar kademesi açıksa.. yoksa 2-3 diye çeviriyorsunuz bunda dikkat etmeniz gereken * yazan tuşu basılı tutmanızdır."
0
g7mor
(07.10.13)
delonghi marka sobamiz vardi.

once gaz dugmesini hafif cevirip (kivilcim logosu) basili tutuyorsun
5-10 sn basili tutp cakmagi atesliyorsun
yine 5-10 sn basmaya devam
pilot yaniyor sonra dugmeyi artirip yakiyorsun.

tabi once gaz vanasini falan kontrol et.

yanmiyorsa cakmak ya da gaz memesi arizali olablir. servise alo dersen iyi olur
0
exlibris
(07.10.13)
(4)

faks gönderme

duyuru
bugüne kadar hiç faks göndermemiş/almamış bir insan olarak soruyorum. normal a4'e yazıcam sonra da faks makinası olan bi yere gidip şu numaraya bunu gönderin diyicem di mi? bi de bu bi dilekçe olacak, elimle yazmamla bilgisayarda yazıp çıktısını alıp imza atmam arasında bi fark olur mu? fotokopicile
bugüne kadar hiç faks göndermemiş/almamış bir insan olarak soruyorum. normal a4'e yazıcam sonra da faks makinası olan bi yere gidip şu numaraya bunu gönderin diyicem di mi? bi de bu bi dilekçe olacak, elimle yazmamla bilgisayarda yazıp çıktısını alıp imza atmam arasında bi fark olur mu? fotokopicilerde filan vardır herhalde di mi bu faks makinesi?
0
duyuru
(07.10.13)
dilekçenizde ıslak imza olması şartı aranıyorsa, zaten olmaz. onun için gidip elden teslim etmeniz, ya da kargo ile göndermeniz gerekir.

öyle bi şart yoksa, dediğiniz gibi, fark olmaz.

fotokopicilerde genellikle faks makinesi olur. gidip, numarayı verdiğinizde o numaraya gönderirler.
0
starborn
(07.10.13)
ilgili yer dilekçe yazıp faskla göndermemi istemişti. o zaman bilgisayarda yazıp çıktısını alıp göndermem yeterli herhalde, nolur nolmaz çıktı aldıktan sonra imza da atayım mı?
0
🌸duyuru
(07.10.13)
elde de yazabilirsiniz. bilgisayar çıktısı alacaksanız, çıktıyı aldıktan sonra imza atın faksı öyle çektirirsiniz.
0
innerbliss
(07.10.13)
bilgisayar ciktisi al ya da eklinle yaz hangisi kolayina geliyorsa. ciktiyi alip imzani bas ve faks cektir.

sorun olmaz
0
exlibris
(07.10.13)
(7)

kahve için süt köpürtmek

yue
evde kahve keyfi yapayım diye tchibo'dan süt köpürtücü aldım. ürün şu: http://www.hepsiburada.com/liste/tchibo-sut-kopurtucu-aksesuar-289504/productDetails.aspx?productId=mttchsutkop&categoryId=60002980&navq=categoryid%3d60002980%26fh_view_size%3d20%26fh_sort_by%3d-order_stock_attribute_pl%252c-rank
evde kahve keyfi yapayım diye tchibo'dan süt köpürtücü aldım.

ürün şu: www.hepsiburada.com

sütü gayet güzel köpürtüyor. bir miktar french pressde hazırladığım kahvenin üzerine bu köpüklü sütü ekliyorum. tadı falan çok güzel oluyor ancak benim sorunum bu köpüğün çok çabuk sönmesi.

bu kahve zincirlerinde içtiğimiz kahvelerde böyle bir şey olmuyor, onların farkı nedir, filtre kahveyle değilde espresso ile mi karıştırmaları yoksa süt köpürme işleminin değişik olması mı bilenler açıklayabilir mi, ayrıca bu elimdekilerle başka neler yapabilirim tarif öneriniz var mıdır?

cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
0
yue
(07.10.13)
Onlar espresso aletine bağlı olan ve sıcak hava üfleyen bir aksesuarla köpürtüyorlar. Daha pro bir yöntem olduğu için daha yoğun olabilir. Sütü sıcakken mi soğukken mi köpürtüyorsunuz?
0
whoosie
(07.10.13)
sut ilikken daha iyi kopurur.

bir de cafelerde profesyonel buharli kopurtuculer vardir ki onlarla kopurtulen sut beton gibi olur ve sabir bir sekilde olur. whooise dogru demis

www.reneka.com reneka mesela o bicim makinedir. bunun kopuguyle es tutulmaz
0
exlibris
(07.10.13)
@whoosie, @exlibris
sütü kaynamasına yakın alıyorum ocaktan, yani kaynamıyor ama sıcak. ılıktan kastınız iyice soğumaya yakın olması mı? o zaman içerken kötü olmaz mı :) aslında bu haliyle de bayağı köpük oluyor ama işte 10dk dursun hepsi sönmüş oluyor, herhalde dediğiniz pro aletlerin farkı.
0
🌸yue
(07.10.13)
süte biraz su ekle ve yukarı,aşağı yöntemiyle yüzeyde yapmaya çalış köpüğü

edit: ayrıca sütü hiç kaynatma direk soğuk sütü köpürt zaten buhardan ısınıp köpürecektir
0
GibsonRules
(07.10.13)
@GibsonRules
bendeki köpürtücü buharlı falan değil, ucunda bir tel var düğmesine basınca dönerek sütü çırpıyor, böylece köpük oluşuyor. buharıyla ısınır dedin ya ondan dedim, ben mi yanlış anladım acaba.
0
🌸yue
(07.10.13)
Kahve dükkanlarındakinin farkı, basınçlı sıcak buhar ile sütü soğukken köpürtmeleridir.
Sizdeki sistemde ayran köpürtür gibi çırparak köpürtmesinden dolayı köpüğün çabuk sönmesi kaçınılmaz.

Evde uzun zamandır Delonghi Espresso-Cappuccino makinası kullanıyorum. Kendinden köpürtmesi var ve basınçlı buhar ile köpürtme yapıyorum. Şimdiye kadar köpüğün sönmesi gibi bir sorunla karşılaşmadım.
0
bugraa
(07.10.13)
kopurmus sutun ideal sicakliginin 65-70 derece olmasi lazim. bunu nasil olcucem derseniz bilemiyorum. ama kesinlikle kaynama kontasina yakin olmamasi lazim. sutun uzerinden buhar cikmaya basladiktan sonra yarim dakika kadar daha atesin uzerinde tutun. sutun kokusunu almamaniz lazim. o zaman sut "yanmis" oluyo ve o guzel sut kopurmez.
sutu kopurttukten sonra cezve (ya da ne kullaniyosaniz) onu cezvenin kendisiyle cevirin, yani cezveyle daireler cizin sonra iki uc defa tezgaha vurun (arada kalmis kopuklerin yuzeye cikmasi icin) sonra biraz daha cevirin ve kahvenin uzerine oyle koyun.
en iyi sonuca boyle yaklasirsiniz ama hic bi zaman buharli kopurtucuyle yapilmis gibi olmaz.
0
lamartin
(07.10.13)
(4)

yılmaz özdile ne oldu

lawist
http://www.youtube.com/watch?v=B_EscbPlyl8 Ne düşünüyprsnz ?
www.youtube.com Ne düşünüyprsnz ?
0
lawist
(06.10.13)
adamı pek sevmem ama şu tutumunu takdir ettim.

görüşün ne olursa olsun esad'ı savunmak...inanılır bir şey değil. maalesef sadece muhalefet olmak için insanlar elin diktatörüne sarılıyorlar. anlam veremiyorum.

esad yahu...
0
kuja
(06.10.13)
ozdil kose yazilarinda hukumeti ve gidisati sert bir dille elestiriyor. olabilir saygi cercevesinde elestirebilir ve keyifle okunur. okuyoruz.

sen/ben annemimizi babamizi kardesimizi elestiriyoruz, ama ailenin disinda birisi sert bir sekilde ve kustahca ailemizden birini elestirir laf soylerse, hop aloo bir dakka dur deriz. bu da onun gbi bir sey.

netice: olumsuz bir sey dusunmuyorum.
0
exlibris
(06.10.13)
burada mesele türkiye-suriye meselesi ya da rte-akp meselesi değil.

adamın burada savunduğu şey recep tayyip erdoğan'ın şahsı da değil.
türkiye cumhuriyeti başbakanlık makamı.

yani "benim başbakanım bana kötü olabilir de, bu sana ona küfretme hakkını vermez, sonuçta karşında türkiye cumhuriyetinin başbakanı var" diyor.

"şimdi bu olayların içinden bakınca sürekli yorum yapıyoruz da, bizim bu adamlarla hiç işimizin olmaması lazımdı, buralara nasıl düştük?" diyor.

şimdi esad'a bunları demesi yarın suriye'yle savaşa girelim anlamına gelmiyor.
"tamam, bu konu böyle de, bir de bu var" diyor.

e doğru da diyor.
ama genel olarak biraz öküzce bir konuşma tarzı var.
0
blatta hiberna
(06.10.13)
iğrenç elitist burjuva işte. mide bulandırıcı sadece.
mesele esad'a bişey demesi falan da değil, samimiyetsizliği, yüzsüzlüğü.

şöyle tabirler kullanıyor: "hiçbir ortadoğu hacivatı"
"ortadoğu numaraları"
"bu hacivatlar"
"yüzü batıya dönük gençlerimiz"

batı dediği de, mehmet akif'in "medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar" dediği iğrenç sömürgeler ve katliamlar imparatorluğu.

terör örgütlerini beslediğinden ve ahlaksız bir katil oldğundan bahsediyor; ama ne hikmetse o sıfatlara zaten nail olmuş takunyalı efendiye (besleninlen terör örgütü el kaide, ahlaksız katillik için de örnek çok; kaldı ki "terör örgütü" egemenlerin çıkarlarına göre yapılmış bir tanımlama ve yaftadır sadece) aynı sözleri söyleyemiyor; neden? rakı kavun balık üçlüsü yazarak dünyanın parasının kazandığı köşesini kaybetmekten mi korkuyor? yoksa hapse girmekten mi?
bir de şu var; kemalistim diyor, dersim katliamı ne? "teröristleri temizlemek" mi?

makamlara tapan insanlar böyledir.
0
dafaiss
(06.10.13)
(3)

İnternet üzerinden ntvspor

youkoso hitori bocchi
Ntvspor'u internet üzerinden izlerken ses görüntüden çok sonra geliyor. Sizde de aynı sıkıntı var mı, sadece bende mi oluyor?
Ntvspor'u internet üzerinden izlerken ses görüntüden çok sonra geliyor. Sizde de aynı sıkıntı var mı, sadece bende mi oluyor?
0
youkoso hitori bocchi
(06.10.13)
geçen euroleague ön eleme maçlarını izlerken bende de aynı sorun vardı.
0
bartholomew87
(06.10.13)
tvyo uzerinden mi izliyorsun? orayi bir dene istersen

www.tvyo.com
0
exlibris
(06.10.13)
@exlibris

Tvyo'dan izlerken de, kendi sitesinden izlerken de aynı sorunla karşılaşıyorum.
0
🌸youkoso hitori bocchi
(07.10.13)
(7)

kot pantolın ütülenir mi ?

diderot
soru başlıkta
soru başlıkta
0
diderot
(05.10.13)
ütülenir niye ütülenmesin. fakat ben katiyen ütülemem.
0
tepedeki psychedelic adam
(05.10.13)
ütülenir ama ütü izi yapılmaz
0
bal dok yala
(05.10.13)
ben bi keresinde ütülemiştim. gerek yok ama ya kot dediğin buruşuk olur.
0
neira
(05.10.13)
Evet elbette ütülenir. Ben ütülemeden katiyen giyinmem. Yarım dakikalık iş bi de. Dümdüz ütüleyeceksiniz öyle cart curt diye.
0
pandispanya
(05.10.13)
ütülenir ama ütü izi yapılmaz.yoksa kırış kırış oluyor ister istemez.
0
uzunuzunilgi
(05.10.13)
Annem surekli utuluyor,ben de ondan gore gore utuledim simdiye kadar hep.
0
fraise
(05.10.13)
utulenir

kumas pantolon gibi onde dik cizgili degil ama yatay olarak utulenir. yeni gibi oluyor her giydigimde

ayni bu formda utulemelisin www.rustyzipper.com
0
exlibris
(05.10.13)
(13)

izlemediğiniz dünyaca ünlü filmler

eyyor
türünü sevmediğiniz için hala izlemediğiniz dünyaca ünlü filmler var mı?ben öyle uçmalı kaçmalı filmleri pek sevmem, bundan dolayı matrix'i hala izlemedim mesela. daha gerçekçi yapımları severim genelde. insan dışı varlıklar olmayacak, kimsenin doğa üstü güçleri olmayacak gibi.
türünü sevmediğiniz için hala izlemediğiniz dünyaca ünlü filmler var mı?

ben öyle uçmalı kaçmalı filmleri pek sevmem, bundan dolayı matrix'i hala izlemedim mesela.

daha gerçekçi yapımları severim genelde. insan dışı varlıklar olmayacak, kimsenin doğa üstü güçleri olmayacak gibi.
0
eyyor
(04.10.13)
matrix
starwars
harry pitir


ayni tarz filmleri seviyoruz

ben de fantastik ve gercek disi filmleri sevmiyorum. gercek yasamdan esinlenilen filmleri daha cok seviyorum
0
exlibris
(04.10.13)
bu arada matrix uçmalı kaçmalı değil baya yunan mitolojisinden öğeler barındıran (mağaradaki sırtı dönük adamlar ve gerçeklik) bazı şeyleri anlayıp idrak etmemi sağlayan bir film.
0
denizrocket
(04.10.13)
harry potter
yüzüklerin efendisi
star trek

ve benzerleri izlemedim izlemeyi de düşünmüyorum.
0
sadecece
(04.10.13)
schindler's list
the pianist

edit: gerçi türünü sevmediğim için değil. seviyorum da ama denk gelmedi sadece.
0
king lizard
(04.10.13)
lotr
hobbit
harry potter
star wars
star trek

izlemeye başlayıp "yarısında çıktıklarım" bunlar.

edit. king lizard, yakaladığın ilk boş zamanları bu ikisine ayır, inan bana değecek.
0
papillon7
(04.10.13)
türünü sevmediğim için halen yüzüklerin efendisi serisini izlemiş değilim. bu konuda yeterince alay konusu oldum. merak da ediyorum aslında ama içim bayılacak biliyorum o yüzden henüz yeltenmedim izlemeye :)
0
kül
(04.10.13)
Starwars +1
The Godfather +1
0
cekcekli
(04.10.13)
harry potter ,bunu izlemem de mesela.

star wars izlemedim.konusunu bile bilmem.aklıma gelmişken konusu neymiş ona bir bakayım bari,neyse.

iyi,kötü ve çirkin,en az dört defa açıp on dakika sonra geri kapadım.nedenini bilmiyorum ama çekmedi bir türlü beni.
0
uzunuzunilgi
(04.10.13)
ergen filmleri. liseli, amigolu, ergen vampirli vs.

twilight
0
zihuatanejo
(04.10.13)
harry potter

ben de gerçekçi yapımseverlerdenim ama lord of the rings'in de hastasıyım dostlar.
0
amelie poulain
(04.10.13)
benden başka izlemeyen tanımıyorum. babam bile izledi o derece: Titanic
0
electra kompleksi
(04.10.13)
Starwars
0
Tyler89
(04.10.13)
yüzüklerin efendisi'ni bir türlü oturup düzgün şekilde izleyemiyorum. hep niyetleniyorum, birinci film ilk sahnelerde kapatıyorum.
0
suq
(05.10.13)
(1)

internet üzerinden cnbce izlemece...

youkoso hitori bocchi
Cnbce'yi saat 18:00'den sonra internet üzerinden izlemenin bir yolu var mı? Sitesine girip canlı izle'ye tıkladığımda 18:00'den sonra izleyemezsiniz diyor.
Cnbce'yi saat 18:00'den sonra internet üzerinden izlemenin bir yolu var mı? Sitesine girip canlı izle'ye tıkladığımda 18:00'den sonra izleyemezsiniz diyor.
0
youkoso hitori bocchi
(04.10.13)
exlibris
(04.10.13)
(5)

ısınmak için ayrıca ne kullanıyorsunuz

mormormorius
Yardımcı olarak. Ufo dan tiksiniyorum. Başka verim aldığınız bir aygıt var mı dostlar
Yardımcı olarak. Ufo dan tiksiniyorum. Başka verim aldığınız bir aygıt var mı dostlar
0
mormormorius
(04.10.13)
ihlas quartz soba
alkislarlayasiyorum.com
0
exlibris
(04.10.13)
yağlı radyatör.
0
safcocuk
(04.10.13)
kombiye ek arada 2 parmak talisker ya da jim beam.
0
kyha
(04.10.13)
sıcak hava üfleyen elektrikli ısıtıcı.
0
goldentitan
(04.10.13)
elektrikli battaniye
0
unalub
(04.10.13)
(8)

iphone 5c/s renkleri

so weit so gut
Merhaba,Anketimize hoşgeldiniz.Ben bayram dönüşü yurda iphone getirmeye niyetlendim, 5sler şu an stokta olmadığı, ve o zamana çıkar mı bilmediğim için, 5c getireceğimi düşünüyorum. Fakat hangi renge talep çok olur bilemedim. Toplamda 5 tane renk var, 2 tanesini seçeceğiz. Siz olsanız hangisini alırd
Merhaba,

Anketimize hoşgeldiniz.

Ben bayram dönüşü yurda iphone getirmeye niyetlendim, 5sler şu an stokta olmadığı, ve o zamana çıkar mı bilmediğim için, 5c getireceğimi düşünüyorum. Fakat hangi renge talep çok olur bilemedim. Toplamda 5 tane renk var, 2 tanesini seçeceğiz. Siz olsanız hangisini alırdınız?

Peki aynı soruyu 5s için sorsam? (stoklara gelirse, 5s getireceğim çünkü..)

Şimdiden teşekkürler.
0
so weit so gut
(04.10.13)
5c/5s -> beyaz.
0
mayhemdemon
(04.10.13)
ikisi için de beyaz HER TÜRLÜ alıcı bulur.

5s için siyahın şansı bence altından daha yüksek, 5c için oyum maviye. ama iki beyaz da mantıksız değil.
0
celeron 300a
(04.10.13)
5c'nin satılacağını düşünmüyorum pek.
0
roket adam
(04.10.13)
Ben olsam 5c ye hiç bulaşmaz 5s'in herhangi iki rengini getirirdim.

Türk adam 5c'ye para vermez.
0
giderbey
(04.10.13)
türk kadın verebilir giderbey..
5s silver renk ideal.
5c için de mavi olabilir.
0
kobretti
(04.10.13)
5cye bes kurus vermem. 5s beyaz.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(04.10.13)
5c beyaz
5s beyaz ve gri
0
exlibris
(04.10.13)
5s golden yeni renk seçeneği ilgi onda.
5s beyaz
5s space grey (siyah)

5c lerin bizim ülkede özellikle elden satışta pek talep görüceğini sanmiyorum arada çok fiyat farkı yok 5s ile ama yine genç nesil belki tercih edebilir kanısındayım.
Renk seçimleri de sanki o yönde

5c Beyaz (unisex)
5c Pembe/Sarı (Kızlar için)
5c Mavi/Yeşil (Erkekler için)
0
heavenly
(04.10.13)
(2)

Mad man virgin radioda çalan şarkı adı,

redeath
Virgin radioda arada çalıyor, mad man dizi tanıtımında böyle hareketli bir şarkı, kesha gibi birisi neydi yahu?
Virgin radioda arada çalıyor, mad man dizi tanıtımında böyle hareketli bir şarkı, kesha gibi birisi neydi yahu?
0
redeath
(03.10.13)
0
exlibris
(03.10.13)
Aynen bu şarkı, çok sağol kafayı yiyordum bulmak için :)
0
🌸redeath
(03.10.13)
(8)

Hangi saat güzel ?

vend avesta
S.B------------------------------------------->
S.B------------------------------------------->
0
vend avesta
(03.10.13)
siyah olanı tercih ederdim. bakınca daha net göründüğü ve diğeri fazla beyaz kaldığı için.
0
nathanieltroy
(03.10.13)
siyah kadranlı olan
0
innerbliss
(03.10.13)
siyah kadranlı daha güzel.
0
megalomaniac
(03.10.13)
siyah
0
pisekar v2
(03.10.13)
çizilmeler mutlaka olacak ve siyah kadranlı bunları daha çok belli edecek. o yüzden beyaz. ayrıca beyaz daha güzel.
0
retronology
(03.10.13)
sol
0
jedilance
(03.10.13)
siyah
0
exlibris
(03.10.13)
ben babama siyah kadranlı bi saat hediye etmiştim, sonra götürdük beyazlısıyla değiştirmiştik. gerekçesi gözlerinin siyahı seçememesidi. bence beyaz olan.
0
karlmarx
(03.10.13)
(9)

giysilerinizi nereye nasıl veriyorsunuz ?

cingenepembesicakmak
merhabalar olay şu ki kilo vermem,veya dolabımda duran ama doğru düzgün giyilmeyen monttan ayakkabıya tshirt kot ne ararsanız yani pekçok eşyam mevcut.tabiki temiz durumda olanları (kimseye eski püskü şey vermem veremem vereni de sevmem) ihtiyacı olan birilerine vermek istiyorum fakar ben öyle insan
merhabalar olay şu ki kilo vermem,veya dolabımda duran ama doğru düzgün giyilmeyen monttan ayakkabıya tshirt kot ne ararsanız yani pekçok eşyam mevcut.tabiki temiz durumda olanları (kimseye eski püskü şey vermem veremem vereni de sevmem) ihtiyacı olan birilerine vermek istiyorum fakar ben öyle insanı çevirip ihtiyacın var mı ister misin de diyemiyorum.ne bileyim kırılır çekinir diye düşünüyorum çekiniyorum.böyle giysilerinizi nereye kime nasıl veriyorsunuz? evde boş boş duruyorlar, kış yaklaşıyor birilerinin işine yarayabilecek eşyalar nasıl yapsam bilemedim.
0
cingenepembesicakmak
(03.10.13)
kardeşim kocaeli üniversitesi'nde okuyor. biz toplayıp ona veriyoruz, o da etrafında durumu olmayanlara ulaştırıyor
0
esek sipasi
(03.10.13)
annem köydeki akrabalarına yolluyor.
0
baldur
(03.10.13)
i-pek
(03.10.13)
edip
(03.10.13)
şuraya gönderebilirsin.

www.esdem.kadikoy.bel.tr
0
pisekar v2
(03.10.13)
belediyeye veriyorum, saatini denk getirirsek gelip evden bile alıyorlar. yoksa ben götürüyorum.

komşulara haber salıyorum, ihtiyaç sahibi olanları buluyor. onlara veriyorum.

eve temizliğe gelen ablaya söylüyordum bir zaman, o kendi köyüne götürüp dağıtıyordu.

edit:bunu da şimdi gördüm; www.facebook.com
0
strawberry first
(03.10.13)
şöyle bişy var; halen sürüyor mu emin değilim ama bir sorarsınız:
(bkz: vanlı depremzedelere destek kampanyası)
0
dafaiss
(03.10.13)
bugun ben de bol gelen tum kiyafetlerimi sokakta kagit toplayan cocuga verdim. cocuk aldi muhtemelen kendi uzerine olmaz ama esine dostuna verecegini soyledi.
0
exlibris
(03.10.13)
muhtara falanda verebilirsin yada sorabilirsin yön gösterecektir.
0
basond
(03.10.13)
(4)

Altının Kuyumcu Fiyatı?

brkylmz
Sevgili sarraflar;merkez bankası fiyatları falan değil de kuyumcuda altının şu an ne kadardan alınıp satıldığına hangi siteden bakabilirim?
Sevgili sarraflar;

merkez bankası fiyatları falan değil de kuyumcuda altının şu an ne kadardan alınıp satıldığına hangi siteden bakabilirim?
0
brkylmz
(02.10.13)
en garanti yolu herhangi bir kuyumcuyu arayıp sormak hocam. bulunduğun şehirdeki herhangi bir avm'nin sitesine girerek kuyumcu telefonu bulabilirsin.
0
tolga asp
(02.10.13)
gram altini hesaplamak icin su siteyi kullaniyorum.

kendimce hesaplayip kuyumcudan gidip alirsam yaklasik fiyati bilip gidiyorum. 1-2 liralik farklar onemli olmamakla birlikte seni kaziklamaya calisanlara karsi bilincli oluyorsun.

ons fiyati burasi gunceldir goldprice.org

buradaki tutari 31,1 e bolup o anki dolar kuru ile carparsan 1 gr fiyatini buluyorsun.

ceyrek altin da yaklasik 1,75 gr oluyor kabaca bu sekilde hesaplayip kuyumcuya git
0
exlibris
(02.10.13)
merkez bankası altın fiyatları yayınlamıyor bildiğim kadarıyla.
ben hep şu siteden bakarım: altinkaynak.com
alış ve satış fiyatları piyasa fiyatlarına daha yakın.
0
transparent layer
(02.10.13)
birkaç ay önce küçük altın alayım dedim 170 tl ile 155 tl arasında değişen fiyat söylediler. Hepsi kafasına göre söylüyor gidip sormak en mantıklısı.
0
basond
(02.10.13)
(2)

netbooklarda cd okuyucu olmamasi

lipsinas
harici olarak kullanılacak cd okuyucu lazım fikir sahibi olan arkadaşlar yardımcı olabilirlermi nerede ne olarak sorup almalıyım acaba? internettende alabilirim
harici olarak kullanılacak cd okuyucu lazım
fikir sahibi olan arkadaşlar yardımcı olabilirlermi
nerede ne olarak sorup almalıyım acaba?
internettende alabilirim
0
lipsinas
(30.09.13)
exlibris
(30.09.13)
skatheist
(30.09.13)
(6)

sabah namazı vakti?

The Pleasure of Pain
imsak var bir de güneş bilgisi var internette ama bilemedim. İstanbulda yaşayan biri namaza kalkan biri kaçta kalkıyordur?
imsak var bir de güneş bilgisi var internette ama bilemedim. İstanbulda yaşayan biri namaza kalkan biri kaçta kalkıyordur?
0
The Pleasure of Pain
(29.09.13)
imsakla güneş arası kılınabilir
0
mosquera
(29.09.13)
İmsak ile gunes arasında kılmalısın. Günes dogunca vakit kaçar
0
efruz
(29.09.13)
en erken imsaktan önce mi kalkacak yani?
yahu ben değilim, ama birini aramam gerek o yüzden saçma sapan bir saatte de aramak istemiyorum.
0
🌸The Pleasure of Pain
(29.09.13)
www.diyanet.gov.tr

istanbulda 05:25 de ezan okunuyor. 05:00 de kaldirsan iyidir. zaten sonra ezan okunur kendisi de duyar
0
exlibris
(29.09.13)
güneşin doğmasına yarım saat kala falan ara. imsak okunur okunmaz pek kimse kılmaz.
0
neo ahrar
(29.09.13)
her sabah kesin namaza kalkan birini arayacaksan 6:30'da uyanık olur diye düşünüyorum. güneş yarın 6:51'de doğacak çünkü. 6:20'den önce arama bence.
0
dento
(29.09.13)
(13)

2 trilyon dolar paranız olsa ne yapardınız?

yatagants
ekşiye açmıştım. burdanda sorayım :)http://antik.eksisozluk.com/show.asp?t=2+trilyon+dolar+parayla+yap%C4%B1labilecekler
ekşiye açmıştım. burdanda sorayım :)

antik.eksisozluk.com
0
yatagants
(29.09.13)
bir sürü şey yapılır,ömrüm yetmez.ihtiyacı olanlara veririm.dünya turu yaparım.
0
rock n roll
(29.09.13)
envai çeşit forum varken neden ekşiye açtınız? çok kötü bir başlık..
0
okuyucu olmak da iyi be
(29.09.13)
sonunda kac sifir oldugunu bile bilmedigim paradan bana hayir gelmez.

daha az isteme hakkimiz var mi?

100 bin usd mesela ev alirdim
0
exlibris
(29.09.13)
YAHARIM.
0
Somuchwin
(29.09.13)
Kafayı yerdim
0
cetoxim
(29.09.13)
fakirlere yardım etmek için kullanırdım. (yersen)
0
neil manke
(29.09.13)
GibsonRules
(29.09.13)
hayalimdeki gibi bir muayenehane açardım. şehre yakın bir arazi satın alıp sevgilime evin planını çizdirirdim bahçeyi dizayn ettirirdim. goldwing alırdım. :) a10 thunderbolt ve f35 alırdım. helikopterlere girmiyorum bile. boş bir ada satın alıp canım sıkıldıkça gider bombalardım. binalar dikerdim oraya her yıkımdan sonra.

harbi ama artık arkama bakmayacak kadar çok param olduğunda çok samimiyim eğer kabul ediliyorsa şöyle bir şey yapardım, birincisi beşiktaşa istedikleri kadar fon ayırırdım, ikincisi de ankarayı metro ağıyla donatırdım.
0
zazazaraeta
(29.09.13)
eş dost dışında kimseye yardım etmezdim. gerçekçi olmak lazım.
ayrıca sözlük için kötü bir başlık.
0
sutlu nescafe
(29.09.13)
paramın gerisi nereye gitti lan diye düşünürüm.
0
illegalstar
(29.09.13)
Madem para hayal ürünü cevapta onunla doğru orantılı olmalı. Ben muhtemelen Karantina adası'nı (İzmir/Urla) alıp dünya ile bağlantısını kesip orada seçeceğim bazı kişiler ile yaşamaya devam ederdim..
0
EkimBebesi
(29.09.13)
Böyle bir para yok yani. Dünyadaki dolar miktarı 3 trilyon civarında. bunun % 60 ı sizde olması saçma haliyle
0
spy of soul
(29.09.13)
@spy of soul,

öyle değil hocam. sırf bi yahudi ailesinin 3 trilyon doları var. hesaplamış bu işin uzmanları, şu anda dünyada 60 trilyon dolar para 300 trilyon dolar borç var.
0
zazazaraeta
(29.09.13)
(2)

buna benzer şarkı/türkü önerileriniz?

vasiyet
Tolga Çandar - Öte Yakaya Geçelimhttp://www.youtube.com/watch?v=Ybfa4A6ipx8
Tolga Çandar - Öte Yakaya Geçelim
www.youtube.com
0
vasiyet
(29.09.13)
tolga candar calin davulları
www.youtube.com

hakan yesilyurt calin davullari
bu yorum daha cok hosuma gidiyor benim
www.youtube.com
0
exlibris
(29.09.13)
bencebirsekizikidokuz
(29.09.13)
(4)

cia caller id ve akıl yürütmece

dieselsingle2
bir program var. sizi arayan yabancı numaraların kim olduğunu gösteriyor. programı kullanan kişilerin sisteme kaydedilmiş telefon rehberleri ile. özetle böyle bir şey cia caller id.ben de gireyim kendi numaramı kontrol edeyim dedim, mesela ismim ahmet olsun: "Pnt gf ahmet" diye kaydetmiş biri. ne ol
bir program var. sizi arayan yabancı numaraların kim olduğunu gösteriyor. programı kullanan kişilerin sisteme kaydedilmiş telefon rehberleri ile.
özetle böyle bir şey cia caller id.

ben de gireyim kendi numaramı kontrol edeyim dedim, mesela ismim ahmet olsun: "Pnt gf ahmet" diye kaydetmiş biri.

ne olabilir ki bu "Pnt gf"? geyik serbest
0
dieselsingle2
(29.09.13)
pantolonlu go fuck

pantone gif

on isimlerinin ya da yaptigin isin kisaltmasi olabilir. ben de bazi arkadaslarimi tanidigim ortama gore kaydediyorum is , servis, berber, kiraci vs.
0
exlibris
(29.09.13)
pnt gf? ingilizce okursak pi en ti (pinti :/ ) gf: girl friend yani kız arkadaş.

pinti kız mehmet'sin bence :D

ya da fransızca okursak da pintijief yani pinti herif oluyor :/

:/ :/ :/
0
dwight
(29.09.13)
akıllara zarar isimler çıkabiliyor gercekten, millet nasıl kaydediyormuş yahu.
seninki kısaltmaya benziyor,
pinti +1
gf = gaffur
pinti gaffur? (esmer ufak tefek misin? ) :)
0
The Pleasure of Pain
(29.09.13)
çalıştığınız şirket ve pozisyonunuz vs. ile ilgili bir kısaltma olabilir.

bende kayıtlı "şirket adı kısaltması - görevi kısaltması - adı soyadı" şeklinde bir sürü insan var mesela.
0
silent storm
(29.09.13)
(4)

bu fişkiye olayi nereden cikti

exlibris
melih basgan boyle bir sey mi dedi? videosu falan var mi? olay yanlis telaffuz mu tam anlamadim
melih basgan boyle bir sey mi dedi? videosu falan var mi? olay yanlis telaffuz mu tam anlamadim
0
exlibris
(29.09.13)
tweet atmıştı da silmiş sonradan.

www.itusozluk.com

(bkz: belediyenin önündeki fıskiyeyi kim kırdı)
0
xenophobe
(29.09.13)
@xenohobe ben de sandim yanlis yazmis. cunku her yerde fişkiye diye yaziliyor oyle bir sey sanmistim. neyse ben kirmadim sonucta :))
0
🌸exlibris
(29.09.13)
bir de bunun "fiskiyenin onundeki belediyeyi kim soydu" diye yuz yilin ayari versiyonu vardir.
0
bohr atom modeli
(29.09.13)
Tweeti melih gökçek atmadı. MeIihgokcek diye birisi attı:) Account adı o kadar çok benziyordu ki çoğunluk Melih Gökçek'in attığı konusunda emin.

Sonrasında İMG, bu arkadaşa dava açıcam diye korkutarak hesabı kapattırdı ama ne olursa olsun fışkiye meselesi İ.Melih'in başına kaldı :) Şahsen olayın doğrusunu bilsem de "fışkiyeci Melih" demesini seviyorum :) Ankara'da her boş bulduğu alana fıskiye diktiği için, kimse yadırgamıyor artık :)
0
lcha
(29.09.13)
(10)

böyle yapabiliyor musunuz?

nax
sb. http://www.itusozluk.com/gorseller/marfan+sendromu/132854
0
nax
(29.09.13)
evet çok rahat bir şekilde
0
mosquera
(29.09.13)
evet
0
in vino veritas
(29.09.13)
ilki çok rahat ikincisi biraz zor
0
kırmızıkaşekaban
(29.09.13)
yapamıyorum
0
olkol
(29.09.13)
ikisi de oluyor. simdi ben orada yazan hastalik sahibi miyim? ne kadar yasarim?
0
exlibris
(29.09.13)
ilkini bence herkes yapabilir. ikincisinde kastedilen hareketten öte, parmakların şekli bence.
0
barbara herhalde barbara manken olan
(29.09.13)
a evet
b hayır
0
sen git ben geliyorum
(29.09.13)
@exlibris ben de ikisini de çok rahat bi şekilde yapıyorum. öleceksek yalnız olmadığımızı öğrendik bu vesileyle :p
0
🌸nax
(29.09.13)
ilkini yapıyorum da ikinciyi yapamadım bi türlü :)
0
nathanieltroy
(29.09.13)
ikisini de yapıyorum. hatta başka hareketlerimde var. mesela baş parmağı ters bi şekilde koluma değdiriyorum.
0
spirit crusher
(29.09.13)
(3)

banka kartını internete açtırma

gonul_isleri
kart: ziraat bankası kartıkredi kartı: yokinternetten alışveriş yapabilir miyim bu kartla yabancı sitelerden?(domain alacağım)paypal'a açtırabilir miyim kartı?paypal'dan hesaba para aktarabilir miyim?(freelancher iş yapmayı düşünüyorum da)
kart: ziraat bankası kartı
kredi kartı: yok
internetten alışveriş yapabilir miyim bu kartla yabancı sitelerden?(domain alacağım)
paypal'a açtırabilir miyim kartı?
paypal'dan hesaba para aktarabilir miyim?
(freelancher iş yapmayı düşünüyorum da)
0
gonul_isleri
(29.09.13)
Ziraat Gençkartsa internetten alışveriş yapılabiliyor ben denedim. Diğerlerini bilmiyorum
0
MBrain
(29.09.13)
açılabilir ama paypala kayıt olamazsın
0
mosquera
(29.09.13)
papal icin enpara karti kullaniliyor.(bkm express de tanimlaniyor)

enparayi tavsiye ederim
0
exlibris
(29.09.13)
(12)

kaçıncı yüzyılda hangi ülkede yaşamak isterdiniz?

patlak fermuar
bu gelecek olur geçtiğimiz yüzyıllar olur.
bu gelecek olur geçtiğimiz yüzyıllar olur.
0
patlak fermuar
(29.09.13)
orta çağ avrupası. tipik özellikleri gösteren herhangi bir ülke.
0
eranicus
(29.09.13)
Tam rönesans - reform hareketlerinin olduğu zamanlarda italya'da yaşamayı isterdim doğrusu.
0
barbara herhalde barbara manken olan
(29.09.13)
19. yüzyıl İngiltere..
Ya da Türkiye'de telefonun olmadığı herhangi bir dönemde..
0
mutekebbir
(29.09.13)
tam şu an avrupa'da.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(29.09.13)
1800 sonlari- 1900 lerin basi istanbulda yasamak isterdim
0
exlibris
(29.09.13)
1700'lü yıllarda ingiltere'de ya da 90'larda New York'ta.
0
phoenixbird
(29.09.13)
15. yy civarı kuzey kafkasyada. ülke olmadı ama idare edin.
0
tedirginlik hucresi
(29.09.13)
şu an herhangi bir iskandinav ülkesi veya bundan yüz ya da binyıllar sonrası. yine aynı yer.
0
kisa bisey olsun istemistim
(29.09.13)
1970-1980 istanbul
0
gochebe
(29.09.13)
1930 NYC
0
düşünüyorum öyleyse vurun
(29.09.13)
19.yy londra
20.yy'ın ilk çeyreği - paris
0
solskjaer
(29.09.13)
20.yy sovyet rusya
0
angina pektoris
(22.10.13)
(5)

Dövüş turnuvalı gaza getiren film

hystarie
warrior , here comes to boom , cinderalla man , kız dövüşçü vardı onuda izledim , yuri serilerinide. var mı başka böyle güzel film?
warrior , here comes to boom , cinderalla man , kız dövüşçü vardı onuda izledim , yuri serilerinide. var mı başka böyle güzel film?
0
hystarie
(28.09.13)
the fighter.
0
neo ahrar
(28.09.13)
the wrestler.
0
armagan
(28.09.13)
tournament serisi
0
mosquera
(28.09.13)
izlemişsindir gerçi ama kan sporu bu türün babasıdır bence.
0
tembel sinefil
(28.09.13)
fşight club
0
exlibris
(29.09.13)
(4)

sürekli adres sorulan insan olmak

medievalman
yurtiçi yurtdışı bir yerde ilk günüm bile olsa gelip bana adres soruluyor. çok mu masum saf bir suratım var, ya da "bu adam biliyordur" mesajını veren nedir acaba?
yurtiçi yurtdışı bir yerde ilk günüm bile olsa gelip bana adres soruluyor. çok mu masum saf bir suratım var, ya da "bu adam biliyordur" mesajını veren nedir acaba?
0
medievalman
(28.09.13)
Aynı durumu yaşıyorum. Hatta kalabalık bir grubun içinde özellikle gelip bana soruyorlar falan. Arkadaşlarım "şeker gibi çocuksun, ben olsam ben de sana sorarım." diye yorumluyorlar.
0
bazilika
(28.09.13)
bence sende buralarin agasi pasasi benim her yeri bilirim tavri var o yuzden soruyorlar
0
exlibris
(28.09.13)
bana da fotoğraf çektirirler mesela. hatta kalabalık arkadaş grubunda bile özellikle bana gelip sırarlar.
var öyle bi şey, tesadüf olmadığını düşünüyorum.
0
innerbliss
(28.09.13)
mesela bana da hep bankamatikte para çekemeyenler, işini beceremeyenler denk geliyor.
eşgalden bunlar hep...
0
farrytikki2
(28.09.13)
(7)

şarkı indirmek.

drystedb efficacious
ayıptır söylemesi akıllı telefon aldım, bilgisayarıma şarkı indirip onları telefona atmak istiyorum. mp3 formatı oluyor sanırım. internetten nasıl şarkı atarım acaba biliyor musunuz?
ayıptır söylemesi akıllı telefon aldım, bilgisayarıma şarkı indirip onları telefona atmak istiyorum. mp3 formatı oluyor sanırım.

internetten nasıl şarkı atarım acaba biliyor musunuz?
0
drystedb efficacious
(28.09.13)
youtube mp3 coverter mp3 kalitesini düşürüyor.
ares v.b. müzik indirme programlarından indirebilirsiniz.
0
papillon7
(28.09.13)
Ares gibi programlar kalitesini düşürmez, iş görürler.
Ayıptır söylemesi keşke almasaydınız daha müzik atmayı bilmiyorsunuz. Sırf artizliğine telefon alıyor insanlar, çok gereksiz değil mi yani?
0
The_Lollok
(28.09.13)
350 liralık samsung galaxy y aldım hocam. vurmayaydın iyiydi.
0
🌸drystedb efficacious
(28.09.13)
cep telefonundan android markete girip
simple mp3 downloader programını indirerek o programla
istediğin mp3leri telefonuna indirebilirsin..
0
partizan
(28.09.13)
kardes torrentten cekecen telıne atacan hepsı bu.
0
Bysb
(28.09.13)
Simple mp3 downloader adlı android programından oldukça memnunum, deneyebilirsin ;)

Ancak youtubedan indireyim mp3 olarak atayım dersen programa filan gerek yok, clipconverter.cc sitesinden basit bi şekilde indirebilirsin şarkıları ;)
0
hakmut
(28.09.13)
hattin turkcell se turkcell muzikte 25 sarki 1,99 tl
0
exlibris
(28.09.13)
(4)

efsanevi drogba wallpaper'i

dokunmakalbime
aylar önce biyerlerde görmüştüm. internetin altını üstüne getirdim gene bulamadım. drogba'nın üstüne photoshop'la boya moya atılmıştı. muhteşem birşeydi.
aylar önce biyerlerde görmüştüm. internetin altını üstüne getirdim gene bulamadım.

drogba'nın üstüne photoshop'la boya moya atılmıştı. muhteşem birşeydi.
0
dokunmakalbime
(26.09.13)
kaptan memo
(26.09.13)
bu değil hocam.
0
🌸dokunmakalbime
(26.09.13)
www.eneger.com

www.google.com.tr

anahtar kelimelerin v is for victory campaign

www.asportinglife.com
0
exlibris
(26.09.13)
buna benziyordu ama baska renk boyalar vardi
0
🌸dokunmakalbime
(27.09.13)
(6)

kahvaltı için ton balıklı sandviç olur mu?

mr.goodcat
işe giderken hazırlayayım diyorum. tabi her gün değil ama haftanın en az 2 günü örneğin. kahvaltı olarak ton balıklı soğuk sandviç nasıl olur sizce? başka öneriler varsa duymak isterim. şunu yiyorum bütün işlerim hallolmuş oluyor diye :)
işe giderken hazırlayayım diyorum. tabi her gün değil ama haftanın en az 2 günü örneğin. kahvaltı olarak ton balıklı soğuk sandviç nasıl olur sizce?

başka öneriler varsa duymak isterim. şunu yiyorum bütün işlerim hallolmuş oluyor diye :)
0
mr.goodcat
(22.09.13)
neden olmasın, ama balık kokarsın.
0
franz kafka
(22.09.13)
ben en az 1 ya da 2 gün normalden daha erken kalkıp çayımı koyup güzel bir kahvaltı ediyorum. krep, sucuklu yumurta vs. yapıyorum. sağlık için değil, ama çok hoşuma gidiyor bence uykudan 30 dakika feragat etmeye değer en azından 1-2 gün. onun dışında ton balıklı sandviç kahvaltıda değil de öğlen yiyorum. sabah sabah hiç güzel gelmez bence. onun yerine zeytin ezmesi peynir ve hıyar çok güzel bi üçlü. sadece nutella da iyi gidiyor yarım ekmeeen arasına. 2 gün ton balık yapsan, 1 gün nutella 2 gün de zeytin ezmesi hıyar krem peynir yaptın mı tamamdır
0
ack3000
(22.09.13)
cesitlendir kahvaltini

oturup mukellef bir kahvalti yapma sansin yoksa

1 gun peynirli sandvic
1 gun peynir domates salatalikli sandvic
1 gun simit ve karper peynir
1 gun corn flakes sut ve meyve ye
1 gun yapabiliyorsna sicak corba mercimek falan
balik da olur ama sabah agir olur ve evet kokabilirsin
0
exlibris
(22.09.13)
agzın kokar, rahatsız olursun
0
nax
(22.09.13)
ben yiyorum bazen sabahları, çok da severim. koku şikayetim olmadı. yiyip çıkacaksan zaten dişlerini fırçalarsın. işte yiyeceksen de sakız türevi şeyler işini görür. soğan veya sarımsak gibi bi koku olmuyor bence.

ton balığı, mayonez, mısır, turşu karışımı
ton balığı, mayonez, dereotu, mısır, kırmızı biber karışımı
0
april12th
(22.09.13)
çok güzel olur. arasına biraZ da rendelenmiş salam at. oh mis. canım çekti lan.
0
pangea
(22.09.13)
(4)

finansbank enpara ve paypal sorunu

therevo
bi yere paypal uzerinden odeme yapmam lazım, kredi kartımı kabul etmedi visa olanı. daha sonra telefonla aradım enpara dan alacagın kart olur dediler, ondan aldım para koydum icine. simdi paypalın sitesine baktım visa electron kartlarını kabul etmedigini soyluyor.ama kartı kabul etti, icinden parayı
bi yere paypal uzerinden odeme yapmam lazım, kredi kartımı kabul etmedi visa olanı. daha sonra telefonla aradım enpara dan alacagın kart olur dediler, ondan aldım para koydum icine. simdi paypalın sitesine baktım visa electron kartlarını kabul etmedigini soyluyor.

ama kartı kabul etti, icinden parayı da cekti deneme olarak 1 dolar. simdi odeme yapamıyorum.

sorun visa electron olması sanırım da paypaldaki adam niye telefonda enpara yı ozellikle soyledi?
0
therevo
(21.09.13)
enparayi tranimladiysan kullanabilirsin

ben enpara kartimla birden fazla kez paypali kullandim
0
exlibris
(21.09.13)
Enparanin paypal ile anlaşması var, o yüzden söylemiştir. Aslında hiç bir sorun olmaması lazım, bir yıldır bütün paypal odemelerimi encard üzerinden yapıyorum. Daha sıkıntı çıkmadı.
0
king lizard
(21.09.13)
kartı onaylamamış olabilir misin? paypaldan kredi kartını onaylaman lazım. o 1 doları çektiği işlemin açıklamasında 4 haneli bir kod var onu paypalın sayfasından girince kartın onaylanıyor.
0
mr.goodcat
(21.09.13)
daha once kabul etmedigi kredi kartımı kabul etti paypal, o pin kodu maile gelmedi daha o gelmeden olmaz herhalde?
0
🌸therevo
(21.09.13)
(6)

"M/L Karakter" ne demek?

black sabahat
Caps'teki ilanı duvarda gördük, anlam veremedik. Netten araştırdık, bir şey yok. Elemana mesaj bile attık, dönmedi :) Marxist/Leninist en mantıklı açıklama gibi ama bilemedik...Sizce ne demek M/L?
Caps'teki ilanı duvarda gördük, anlam veremedik. Netten araştırdık, bir şey yok. Elemana mesaj bile attık, dönmedi :)

Marxist/Leninist en mantıklı açıklama gibi ama bilemedik...
Sizce ne demek M/L?
0
black sabahat
(21.09.13)
doğru tahmin. sondaki isimden çok net anlaşılıyor marksist/leninist olduğu.
0
evandro roncatto
(21.09.13)
mahir ulas ne abi? bariz solcu. adana'daki gruplar arasinda yayginlasmis bir kisaltma falan olabilir.
0
sendelemeden
(21.09.13)
mazoşist - loudly fucker
l yi bulamadım. l yi bulabilsem eğlenecektim. hiç bulamadım.
0
sparkle kiddle
(21.09.13)
male or female olmasın.
0
birfincankahvedahaisteyenadam
(21.09.13)
@birfincankahvedahaisteyenadam: m/f değil, m/l yazıyor dostum.
0
🌸black sabahat
(21.09.13)
medium ve large geldi aklima ama ne alaka ? evet sacmaladim
0
exlibris
(21.09.13)
(6)

swarovski tek taş yüzük nereden alınır ?

patates baskı
Günaydın duyuru sakinleri, Arkadaşım yarın evlilik teklifi edecek olaylar hızlı gelişti biraz gövdesi beyaz altın swarovski tek taş yüzük alıcaz , İstanbul'da nereden uygun fiyata ve kaliteli bulabiliriz ?
Günaydın duyuru sakinleri,

Arkadaşım yarın evlilik teklifi edecek olaylar hızlı gelişti biraz gövdesi beyaz altın swarovski tek taş yüzük alıcaz , İstanbul'da nereden uygun fiyata ve kaliteli bulabiliriz ?
0
patates baskı
(20.09.13)
zeytinburnu-merter de Marmara Forum AVM de var svarovski
veya www.hepsiburada.com
0
innerbliss
(20.09.13)
capitolde magazasi var www.capitol.com.tr
0
exlibris
(20.09.13)
kanyonda var
0
sirena
(20.09.13)
bağdat caddesi'nde de swarovski var
0
esek sipasi
(20.09.13)
Swarovski taşlı yüzüğü Swarovski mağazasından almaya gerek yok, zira Swarovski'nin ürünleri fahiş fiyatlı oluyor. Seçenekler de dardır zaten, yani beyaz altın gövdeli tek taş gibi spesifik bir şey varsa bile diğer yerlerdeki pırlanta fiyatına epey bir yaklaşabilir. Yani, kristal bir taş için markaya para dökmek mantıklı değil.

Swarovski'nin kristalleri de kübik zirkonyuma denk bir taş zaten. Bence Kadıköy gibi çok sayıda kuyumcunun olduğu bir yerde pek çok yere fiyat sorarak zirkon veya Swarovski taşlı yüzük için en mantıklı seçeneği bulabilirsiniz.
0
aleppod
(20.09.13)
abi ben sana dedim kapalıya çarşıya git :)))
0
revi
(20.09.13)
(2)

ios 7 yükleyenler

zombie0
istenmeyen numaraların aramasını engelleme zımbırtısı var mı?
istenmeyen numaraların aramasını engelleme zımbırtısı var mı?
0
zombie0
(19.09.13)
var.
0
chavezding
(19.09.13)
evet var

tel defterinden engeliyorsun. denemesini de yaptim. direkt ceviren yasakli kisi mesgul caliyor.
0
exlibris
(19.09.13)
(3)

akbil

ismimuzundiyenickimkisaolsun
arkadaşlar biz istanbul cahili insanlar olarak istanbul'a gelip, birkaç gün tüm toplu taşımaları kullanmak zorunda olduğumuz bi gezme plan yaptık. ama malum akbilimiz yok.bi alternatifi var mı bu akbil olayının? ya da akbil böyle hoop diye alınabilen bi şi mi?napalım?
arkadaşlar biz istanbul cahili insanlar olarak istanbul'a gelip, birkaç gün tüm toplu taşımaları kullanmak zorunda olduğumuz bi gezme plan yaptık. ama malum akbilimiz yok.

bi alternatifi var mı bu akbil olayının? ya da akbil böyle hoop diye alınabilen bi şi mi?

napalım?
0
ismimuzundiyenickimkisaolsun
(19.09.13)
istanbulkart 6 liraydı sanırım hop diye alırsın.
0
like it or not
(19.09.13)
merkezi iett duraklarinin oldugu yerlerde ve bazi ist kart dolumu yapilan yerlerde bu kartlar satiliyor. 6 lira gibi fiyati var icine dekredi yukleyebilirsiniz karti aldiginiz yerden 5-10-20-50 lira neyse iste butceniz

www.iett.gov.tr
0
exlibris
(19.09.13)
boş istanbul kart 7 lira, birkaç gün önce arkadaşıma aldık.
0
devilred
(19.09.13)
(10)

Son Kullanma Tarihi 1-2 Gün Geçmiş Tavuk

bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
Selamlar.Buzlukta tavuk var. Son kullanma tarihi ayın 18'iydi. Ama 3-4 gündür buzlukta duruyo yani. Tavuk dediğim de 100-150 gram falan bir şey, makarnaya katıvericektim. Bir şey olur mu bunu yesem?
Selamlar.

Buzlukta tavuk var. Son kullanma tarihi ayın 18'iydi. Ama 3-4 gündür buzlukta duruyo yani. Tavuk dediğim de 100-150 gram falan bir şey, makarnaya katıvericektim. Bir şey olur mu bunu yesem?
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(19.09.13)
ben olsam asla yemezdim
0
glori
(19.09.13)
Alındığı gibi buzluğa girdiyse ve hiç çıkmadıysa sorun olmaz. Arada çıkıp geri girdiyse sakat.
0
cakabo
(19.09.13)
tavuk çok sakat bence riske girme, daha yeni tavuk yüzünden 2 gün hastanede serum yedim.
0
Sarix
(19.09.13)
hah geldi yine yiyecek israfı çöpe attırmacılar.

son kullanma tarihinden önce buzluğa konmuşsa, hele hele o buzluk -18 derece falan ise isterseniz 5-6 ay sonra yiyin hiçbir şey olmaz.

tavuk çok sakat bir şey falan değil. adam gibi saklamayı bilirseniz gayet masum. tavuktan bu kadar tırsan adam yerli yersiz en ufak şüphede gıdayı çöpe atacaksa mümkünse hiçbir et ürününü tüketmesin. parasına puluna yazık. onu da geç, mis gibi ete yazık.
0
kibritsuyu
(19.09.13)
tavuk hemen zehirleyen bir besin at gitsin bence
0
exlibris
(19.09.13)
ya da vazgeçtim. at at hemen at. tavuk hemen zehirler. marketten alıp 35 saniye içinde koşarak eve götürüp pişirmezsen bozulur, köpüre köpüre ölürsün maazallah. tavuk hemen zehirler. açıkta kalınca bozulur tavuk. aman 35 saniyeyi geçirme.
0
kibritsuyu
(19.09.13)
Ya of kulaktan dolma bilgiler at gitsin ama zehirlenirsin bidibidibidi...
Daha once de dendigi gibi, aldigin gibi buzluga attiysan, aylarca gider o, cikar buzluktan cozulur cozulmes de pisir ye afiyet bal seker olsuuun.
0
mukrime
(19.09.13)
bünyeye de bağlı biraz. bazen tarihi geçmemiş tavuk bile zehirler adamı. bence riske girme derim.
0
arcass
(19.09.13)
buzluktaysa 1-2 günden birşey olmaz. Ben yerdim.
0
innerbliss
(19.09.13)
afiyet olsun, bir şey olmaz.
0
nax
(19.09.13)
(4)

Brezilya ve BM

hassou
Birleşmiş milletler genel kurulunda ilk konuşmayı geleneksel olarak brezilya yapiyormus. Alfabetik desen degil, nedir bunun nedeni ?
Birleşmiş milletler genel kurulunda ilk konuşmayı geleneksel olarak brezilya yapiyormus. Alfabetik desen degil, nedir bunun nedeni ?
0
hassou
(19.09.13)
ilginç bir bilgiymiş. merak ettim, reserved
0
gercekten mukemmel bir insan
(19.09.13)
çünkü bm'nin ilk zamanlarında hiçbir ülke ilk konuşan olmak istemezken brezilya gönüllü olarak başlıyormuş konuşmaya. ("hacı biz hazırız, başlayalım sizin için sorun yoksa?" diyorlarmış.) böylece zamanla kemikleşmiş.
0
sen git ben geliyorum
(19.09.13)
Kendim cevaplayayim: 1947de ilk özel oturumda ilk konuşmayı brezilyalı bi eleman-osvaldo aranha- yapmış. Ondan beri gelenek olmuş :s
0
🌸hassou
(19.09.13)
evet ilginc bir tespitmis.

olimpiyat yunanistan ilk cikma hesabi gibin
0
exlibris
(19.09.13)
(2)

ios7 hata veriyor :(

rndxco
ya ben bunu bir türlü indiremedim.oysa itunes son sürümde.ama hep yedekleme aşamasında bilinmedik bir hata oluştu uyarısı veriyor.ne yapmalıyım.yeniden başlattım bilgisayarı ama olmadı..
ya ben bunu bir türlü indiremedim.oysa itunes son sürümde.ama hep yedekleme aşamasında bilinmedik bir hata oluştu uyarısı veriyor.ne yapmalıyım.yeniden başlattım bilgisayarı ama olmadı..
0
rndxco
(19.09.13)
Ben 1 günde indirebildim tablete.. Yoğunluk çok fazla ondan hata veriyor. Twitterdan da herkes şikayet ediyor
0
ondkz
(19.09.13)
itunes kullanmadan kurdum ben.

wieless ile kurdum. oncesinde itools ile tel defterinin neyin yedegini aldim.

sende itunes kullanma bence (bkz: ibnelerin yazdığı programlar)
0
exlibris
(19.09.13)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.