[q]

Askerlik ve tecil hk.

(2) 
Merhabalar, ben 2016 şubat ayında 4 yıllık üniversiteden mezun oldum. Üniversite otomatik olarak 2 s...
[q]

Tezsiz yüksek lisans programları veren üni'ler hk. (Askerden yırtma mevzusu

(7) 
Arkadaşlar selam, böyle para verip 3 yarıyıllık yani 1 buçuk senelik naylon yüksek yapmak için ünive...
[q]

Kıyafet bağışlamak

(2) 
Merhabalar, yeni yılda yurtdışına taşınıyorum. Götürmeyeceğim kıyafetlerimi bağışlayabileceğim bir y...
[q]

Eski çocuk macera-korku kitap serisi sorusu

(2) 
Merhabalar benim çocukluğumda (91'liyim) bir çocuk kitabı serisi vardı. Korku macera türünde yanlış ...
[q]

Yesil cay size de aci geliyor mu?

(21) 
S.B. Yesil cay sizce icimi kolay/lezzetli bi sey mi yoksa icimi zor/tatsiz bisey mi?...
[q]

Bu terör işi nereye varacak?

(10) 
Ne olacak abi bu işin sonu? Bu heriflerin ulaşmak istedikleri bir B noktası yok, kaostan ekmek yiyor...
[q]

Türkiye'yi anlatan kitap önerisi (İngilizce)

(1) 
Merhabalar. Çalıştığım şirkete bu hafta yurtdışından bir grup üst düzey yönetici gelecek. Biz de onl...
[q]

Büyük boy sticker yaptırtma

(1) 
Merhabalar, geç oldu bunu sormak için en kötü yarın bir daha sorarım ama belki gececilerden bir bile...
[q]

Ilık dediğimiz şey ne oluyor tam olarak?

(7) 
Abi ılık ne demek biriniz bana açıklayabilir mi? Ilığı ılık yapan sıcaklık nedir? Misal çay içiyorsu...
[film]

Al Pacino'nun hangi filminden bu sanhe?

(3) 
http://oi57.tinypic.com/126e5jq.jpgBu linkteki sahne hangi filminden acep?...
[q]

Üniversitede ders vermek hk.

(3) 
Abi mesela çoğu üniversitede sanat kodlu seçmeli dersler var ya, misal sinema sanatı, jazz appriciat...
[film]

90 nesline çizgi film sorusu

(2) 
Ya bi tane çizgi film vardı biz ufakken, üç tane cadı büyü yapıyorlardı, bir grup iyi adam da şehrin...
[hayvan]

Balkonuma düşen kediye kalıcı/geçici aile

(1) 
Bu oglana acil yuva bulmamiz lazim. Tahminimce 6-7 haftalik, balkonuma dustu. Gozunu cikarmaya calis...
[q]

Video formatı ve torrent ile ilgili bir soru

(2) 
Bu torrentlerde film falan indirirken karşılaştığım:xvid ile x264 ün farkı nedir bilen var mı?xvid, ...
[q]

Yemeksepeti'ni kullanamıyorum

(2) 
Herşey çalışıyor fakat bir yemeği eklemeye çalıştığım zaman hiçbir şey olmuyor. Eklenmiyor. Sepeti o...
[q]

Rahatsız ayakkabı sorusu

(3) 
Ben bayıla bayıla bir ayakkabı aldım geçen gün. Nike'ın Janoski'ye tasarlattığı bir skateboard ayakk...
[q]

Yemeksepeti puanlama sistemiyle alakalı

(6) 
Yav bişey sorcam.Mesela genelde Mcdonalds, Burger King, Kentucky gibi popüler fast food markalarının...
[q]

Uyku açmayan sıcak içecek

(9) 
Yav şöyle işten eve yorgun yorgun geldiğim zaman, gece sigarayla içebileceğim sıcak uyku açmayan bi ...
[q]

Maaş fikriniz

(6) 
Sizce haftada 6 gün, günde 8 saat bir işletmede çalışan ve müşterilerle ilgilenen(karşılama - masala...
[q]

Kombilerdeki su basıncı

(1) 
Bu doğalgaz kombilerindeki su basıncı ne işe yarıyor?Hani böyle göstergesi var 1-2 bar arasına çıkar...
[q]

Bi şarkıcının aşırı dandik internet sitesi

(5) 
bi şarkıcının böyle windows 95 kokan bir internet sitesi vardı. ekşi'de falan da baya taşşağı dönmüş...
[q]

Hobbit'i okumuşlara soru

(4) 
yav ben LOTR serisini okudum da Hobbit'i okumadım. Filmde kafama takılan bir şey var okumuş olan ben...
[q]

Duş Jeli vs Sabun

(15) 
Bu mevzu ne zamandır kafama takılıyor, sorucam sorucam bir türlü aklıma gelmiyordu. Şimdi gelmişken ...
[dil]

İnşaat terminolojisi yardım

(6) 
BİLMEMNE ŞİRKETİ offers a broad portfolio of materials, coatings and finishes to suit almost every n...
[dil]

İngilizce İnşaat terminolojisine hakim yardımsever arkadaşlar

(4) 
Allahım delireceğim,"Standing Seam Panels" nedir arkadaş teknik türkçede? Çatı panelleri y...
[dil]

Çeviri yardımı

(3) 
Distinctive Individuality'i nasıl çevirirdiniz? "Karakteristik Bireysellik" düşünüyorum.Bi...
[q]

Divxplanet çevirmenleri

(2) 
Kendileri bu işi ücretli mi yapıyorlar? Üye olan herkes çeviri yollayabiliyor sanırım. Eğer ücretsiz...
[q]

Çevirmenlere soru

(5) 
Profesyonel olarak bu işi yapanlara bir sorum olacak:Saatinize kaç para talep ediyorsunuz genelde? M...
[hayvan]

Mantar mı bu?

(4) 
2 aylık iran kırması kedimin sol kulağının arkasında böyle bişeye rastladım. Mantar mı bu? Yarın vet...
[hayvan]

Yavru kedide emme refleksi

(8) 
Merhabalar annesini erken kaybetmiş bi yavru kedi sahiplendim. 1 buçuk 2 aylık civarı. Yalnız kedide...
[hayvan]

Yavru kedileri birbirine alıştırmak

(7) 
Merhabalar 1 haftadır evimde 2 buçuk aylık bir dişi kedi var.Bugün 1 buçuk aylık bir erkek yavru get...
[hayvan]

Yavru kedi için ucuza mama

(13) 
Yavru kedi için ucuza mama nasıl bulurum?Kaliteli bir mama istiyorum, Proplan önerdiler. Arkadaşım b...
[q]

Tütün içmek vs sigara içmek

(5) 
Tütün sarıp içmenin normal sigara içmeye göre çok daha az zararlı olduğunu söylüyorlar.Bilgisi olan ...
[q]

Sigara saranlara soru

(4) 
1 senedir falan sigara sarıyorum. Ama sarmayı çok daha önceden öğrenmiştim. Şimdi bu ufak sigaraları...
[hayvan]

Kedi severlere soru

(3) 
Bir kedinin surekli bacaklarina surtunmesi seni sevdigini mi gosterir? Yoksa sadece yemek ver bana d...
[q]

Paypal'dan anlayan varsa beri gelsin

(2) 
Merhabalar. Şimdi ben yurtdışından ödeme almak istiyorum ve en az kesintinin paypal üzerinden yapıla...
[teknik]

Midi Klavyeyi Ses kartına bağlamak üzerine

(5) 
Ben de bir klavye var Yamaha P35. Elime bir ses kartı geçti M-Audio'nun resmini koydum yana. Sorun ş...
[q]

Bazı cevapların yanındaki kutucuktaki tik işareti

(2) 
Ne ayaktır abiler? Merak ettim....
[q]

Saunaya girmek soğuk algınlığına iyi gelir mi?

(5) 
Google'a sordum, sonuçlar çok belirsiz. Kimi demiş ki terlediğin için vücuttaki toksinleri atarsın h...
[q]

Amsterdam'da ucuza daire nereden bulunur?

(2) 
Sömestırda tekrar Amsterdam'a gitme niyetimiz var. 3 kişiyiz. Fakat bugün baktık, 6 gecelik daire fi...
[q]

başıboş inek nereye bildirilir?

(5) 
bir arkadaşım bahçeşehir' de gecenin bu vakti bir otobüs durağında, öyle yol kenarında boş boş dolaş...
[q]

Eurosport iletişim maili?

(3) 
Eurosport' a yorumlarımızı hangi mail adresine göndermemiz gerekiyor? Canlı yayında okudukları maill...
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.