Giriş
(1)

Macbook 2007 ekran kartı ekleme

filipis
Macbook a1181 modeli 2007 yılına ait bu laptopa ekran kartı eklemek mümkün mü? Autocad 2011-2012 gibi programları çalıştırabilmesi için...Yükleyeceklerim: office 365, autocad 2011-2012, primavera
Macbook a1181 modeli 2007 yılına ait bu laptopa ekran kartı eklemek mümkün mü? Autocad 2011-2012 gibi programları çalıştırabilmesi için...
Yükleyeceklerim: office 365, autocad 2011-2012, primavera
0
filipis
(06.12.18)
Mümkün değil.
0
battal gemalmaz
(06.12.18)
(3)

PS4 piyasası?

whatdreamsnevercome
kaç liraya gidiyor?bende guitar hero (gitarıyla beraber), 5-6 tane biraz eski oyunlar (onları fiyata dahil etmye gerekyok) (gta 5 falan var)ve tek kol var.ne kadara satmak lazım?temiz alet zaten çok az kullandım.sahibindende baktım ama 1100'e satan da var (guitar herosuz) 1700'e de. kafam karıştı.no
kaç liraya gidiyor?

bende guitar hero (gitarıyla beraber), 5-6 tane biraz eski oyunlar (onları fiyata dahil etmye gerekyok) (gta 5 falan var)

ve tek kol var.

ne kadara satmak lazım?
temiz alet zaten çok az kullandım.

sahibindende baktım ama 1100'e satan da var (guitar herosuz) 1700'e de. kafam karıştı.

not: bu vallahi satış ilanı değildir sayın modlar. piyasasını öğrenmek istiyorum. satmak için sahibindene koyucam zaten.
0
whatdreamsnevercome
(06.12.18)
guitar hero + gitar olmasa talip olabilirdim.
0
sir gawain
(06.12.18)
kozmetik hasar, garanti süresi falan da biraz fiyatı etkiliyor. seninkiyle tıpatıp aynı olan ps4'un sıfır fiyatına bak, fiyatı 2ye böl. kozmetik hasar, oyun fiyatları gibi parametreleri de göz önünde bulundur. ben guitar herolu garantisi devam eden bir makineye herhalde 1700 verirdim.
0
evde liyakat kalmamis
(06.12.18)
satacak olursanız bir ihtimal alıcı olabilirim iletişimde kalalım
0
a darkness coming
(06.12.18)
(2)

PSN abonelik ücreti kesmiş

tchuck
ulan play stationı sattık, kartın otomatik talimatını unutmuşuz, kasımın son haftası benden 1 senelik abonelik çekmiş 180 lira.bunu iade miade alamaz mıyız bi yolu yok mu?
ulan play stationı sattık, kartın otomatik talimatını unutmuşuz, kasımın son haftası benden 1 senelik abonelik çekmiş 180 lira.

bunu iade miade alamaz mıyız bi yolu yok mu?
0
tchuck
(06.12.18)
ps türkiye müşteri hizmetlerini ara hocam ama en fazla cüzdana iade ederler gibi karta vermezler diye düşünüyorum
0
KendineAteist
(06.12.18)
Xbox gold live platformunda başıma geldi, iade almıştım.

Vakit kaybetmeden bildir, yardımcı olacaklarını düşünüyorum
0
han20
(06.12.18)
(1)

HP ALM Quality Center

monogram
Selamlar,HP ALM kullanan var mı? Sorudan ziyade dertleşme olacak ama bu kadar berbat bir yazılım nasıl bu kadar zaman piyasada kalabiliyor? Her tarafı bug dolu. Ya da ben bir bir şey kaçırıyorum? Sayfa uyumluluğu problemli, çalışmasında sorun var, testleri koştuğunuz ekran hiç kullanıcı dostu değil.
Selamlar,

HP ALM kullanan var mı? Sorudan ziyade dertleşme olacak ama bu kadar berbat bir yazılım nasıl bu kadar zaman piyasada kalabiliyor?

Her tarafı bug dolu. Ya da ben bir bir şey kaçırıyorum? Sayfa uyumluluğu problemli, çalışmasında sorun var, testleri koştuğunuz ekran hiç kullanıcı dostu değil. Saymakla bitmiyor.

Kullanan varsa ve fikirlerini paylaşırsa sevinirim.

Teşekkürler.
0
monogram
(06.12.18)
yaklaşık 3 sene kullandım ve evet söylediklerinizde haklısınız. ancak herhangi bir test mangement tool'u olmaması o kadar kötü ki, keşke hp alm kullansak diyor insan. o nedenle, olumlu düşünün.
0
the end of time
(06.12.18)
(5)

Laptop fanı dönmüyor

eazy
Sıcaklığı cpu 97, gpu 97, anakart 87 olarak gösteriyor. Bilgisayarı ters çevirip baktığımda fanın dönmediğini gördüm. Var mı bunu çalıştırmanın bir yolu yordamı :)
Sıcaklığı cpu 97, gpu 97, anakart 87 olarak gösteriyor. Bilgisayarı ters çevirip baktığımda fanın dönmediğini gördüm. Var mı bunu çalıştırmanın bir yolu yordamı :)
0
eazy
(06.12.18)
Bozulmuştur. O sıcaklıklarda dönmüyorsa ve fan ayarı falan yapmadıysan bozulmuş olması muhtemel. Söküp değiştirmelisin.
0
bos gezenin bos ustasi
(06.12.18)
İnce bi kağıtla fanı biraz iteledim çalışmaya başladı ve sıcaklık 63-63-59 oldu. Normal mi bu sıcaklık, neden durdu acaba bu fan kafasına göre?
0
🌸eazy
(06.12.18)
Benim 4 yıllık bilgisayarımın fanı pislikten durmuştu. Açıp temizle.
0
Depik
(06.12.18)
bozulması yakındır o fanın. üstünde yazıların yer aldığı bir yer olması lazım, tam ortasında. oradaki kodunu aratıp aynı fanı alabilir ve takabilirsin.
benzer sorunu ben yaşamıştım sebep olarak eğimli kullandığımdandır diye düşündüm. kısa süre sonra da sürtmeye başlamıştı zaten fan.
0
smasdi
(06.12.18)
Tozdan kirden çalışamıyordur, temizlemek için açtığında şaşıracaksın. Bir parmak kalınlığında sünger gibi kir birikintisi göreceksin.

Aç temizle.
0
John Bloor
(06.12.18)
(5)

Şahıs şirketi ile yurtdışı yazılım firmasına fatura kesmek

plutongezegendegilmi
Selamlar. Şu an remote developer pozisyonu için Macaristan'da yer alan bir şirketle görüşüyorum. Şirket diyor ki, sen Türkiye'de bir şahıs şirketi kuracaksın, biz sana parayı gönderince de bize o tutarda bi fatura keseceksin.Sorum şu, böyle bi işe girersem kazancın tahminen yüzde kaçını vergi olarak
Selamlar.

Şu an remote developer pozisyonu için Macaristan'da yer alan bir şirketle görüşüyorum. Şirket diyor ki, sen Türkiye'de bir şahıs şirketi kuracaksın, biz sana parayı gönderince de bize o tutarda bi fatura keseceksin.

Sorum şu, böyle bi işe girersem kazancın tahminen yüzde kaçını vergi olarak ödemem gerekir? Elime net olarak kaçta kaçı geçer paranın? Bu işlerin ayrıntılarını öğrenmek için kime gitmem lazım?
0
plutongezegendegilmi
(05.12.18)
genç girişimci istisnasından yararlanıyor musun? eğer yararlanmıyorsan bir bak. o şekilde bişey yapabilirsin.
0
caletti
(06.12.18)
Bu işlerin ayrıntılarını öğrenmek için kime gitmem lazım?
Mali müşavire gitmen lazım.

Kazancın yüzde kaçını ödeyeceğin kazancına göre değişir. Çünkü vergi dilimlerin değişebilir.
0
cemiyetin ünlü siması
(06.12.18)
Üstünkörü yazayım. Öncelikle kazancından bağımsız olarak aşağıdakileri ödeyeceksin;
650 TL Bağkur
150-200 TL Mali Müşavir Ücreti (Bulunduğun şehre göre değişir)
Damga Vergisi Aylık Ortalama : 60 TL
Stopaj : 100 TL (yaklaşık) (Herhangi bir ofis kiralamasan da evinin bir kısmını ofis olarak göstermen gerekecek, buraya biçilen değerin %20si oranında stopaj ödeyeceksin)

Bu yukardakiler 1 lira dahi para kazanmasan her ay ödeyeceğin ücretler.

Gelir vergisi tarafında ise yıllık karının 14.800 TL'ye kadar olan kısmı için %15, 34.000 TL'ye kadar %20, 80.000 TL'ye kadar %27, 80.000 TL'den sonrası için %35 ödeyeceksin. Yurt dışına keseceğin için faturayı KDV çıkmaz.

Özetle her ay 10.000 TL fatura kesersen, ekstra gelir beyan etmezsen 9.000 TL gibi bir kar çıkar her ay. Yıllık 108.000 TL üzerinden 28.200 TL gibi birşey çıkar. Yukardaki listeden gelen 12.000 TL'yi de eklersen 40.000 lira ödersin yıllık.
0
talasas
(06.12.18)
İki yıldır bu şekilde çalışıyorum. Undertaker en doğru bilgileri vermiş.

Yurtdışına yazılım ihracına yüzde elli gelir vergisi indirimi var.

Eğer 30 yaşından küçüksen ve ilk defa şirket kuruyorsan:

1. Üç yıl boyunca 75 bin lira gelir vergisi indirimi
2. Bir yıl boyunca Bağkur teşviği(devlet senin yerine ödüyor)

Mesela bir yılda 100 bin lira para kazandın. Önce yüzde elli teşvik ile onu ikiye bölüyorsun: 50 bin. O rakamdan da genç girişimci 75 bin desteğini çıkarıyorsun ve o yıl için gelir vergisi ödemiyorsun. Yani sonuç olarak 150 bin altındaki gelirin teşvikler sayesinde gelir vergisine tabii olmuyor üç yıl boyunca.

Üç yıl hesabı vergi yılına göre yapılıyor. Yani şirketi Ocak ayında kurmak daha mantıklı olur. Soruların olursa bana yazabilirsin.
0
hobolo
(06.12.18)
bu işin sürekliliği var ise basit şirket kurun.

kdv ödemezsiniz yaptığınız iş ihracat sınıfında. boş kdv beyanı vereceksiniz.
muhtasar beyan da boş olacak. (30 lira damga vergisi ödenecek)
bağkuru her ay tahakkuk eder deyin ki 700 lira onu ödersiniz.

bağkur yıllık gelir beyannamesinde indirilir.

tanıdığınız biri var ise onun şirketinden kesin faturayı hiç uğraşmayın bu kadar işle.

bir de mali müşavir ile görüşün ama bu işlerden anlayan bir smmm bulmanız çok zor. kendiniz araştırın smmm'ye gidince bunlar doğru mu diye sorun.
0
uykulu
(06.12.18)
(5)

Eve mini firin mi davul firin mi

art vandaley
Butce kisitli 200 liraya guzel davullar var. Sanki davul daha iyi pisiriyor diye biliyorum ama neden cok tercih edilmiyor? Cok mu elektrik tuketiyor
Butce kisitli 200 liraya guzel davullar var. Sanki davul daha iyi pisiriyor diye biliyorum ama neden cok tercih edilmiyor? Cok mu elektrik tuketiyor
0
art vandaley
(05.12.18)
mini fırın iyidir. davullar çok elektrik yakar sonra pişman olabilirsiniz.
0
sarhos pedro
(05.12.18)
midi fırın
0
dilemma of subscribtionability
(05.12.18)
Börekçi denilen fırınlar var bence iyi
0
bitse de gitsek
(06.12.18)
turbo özelliği olmasına dikkat edin alırken.
0
kronik
(06.12.18)
davul fırın kaldı mı bunu cidden bilmediigmden soruyorum
mini
her şeyin minisi
0
kitap arasında kalmış silgi tozu
(06.12.18)
(3)

bilgisayar donanimsal sorun

life of pasha
merhaba dostlar,dell bilgisayarimda uzuun zamandir wireless driverinda sorun yasiyorum bilgisayarim wireless driveri komple gormuyor. ekteki resim 1 deki gibi.telefondan internet acip usb ile baglayinca ethernet gibi algilayip internete girebiliyorum.acaba TP-LINK TL-WN823N urununu (ekteki resim 2)
merhaba dostlar,

dell bilgisayarimda uzuun zamandir wireless driverinda sorun yasiyorum bilgisayarim wireless driveri komple gormuyor. ekteki resim 1 deki gibi.

telefondan internet acip usb ile baglayinca ethernet gibi algilayip internete girebiliyorum.

acaba TP-LINK TL-WN823N urununu (ekteki resim 2) alsam bu sorunu cozebilir miyim?

her seferinde telefonu usb ile baglamayip direk evdei wireless'a bu harici cihaz ile baglanabilir miyim bu cihaz ile ?
0
life of pasha
(05.12.18)
evet
0
i dont know i dont care
(05.12.18)
dell bilgisayarın eğer laptopsa, güç seçeneklerinden yüksek performansı seçip bilgisayarını yeniden başlat, wirelessini tekrar görmen gerekir.
0
synch
(05.12.18)
TP-LINK TL-WN823N urununu aldim ve sorunsuz girebiliyorum internete, herhangi bir gelisme olursa editlarim yine. tesekkurler
0
🌸life of pasha
(08.12.18)
(3)

Bilgisayarim acilmiyor

takilagimacanim
Casper ekrani cikiyor sonra siyah ekran sonra da tekrar casper ekrani ve otomatik onarim hazirlaniyor diyor ondan sonra da kisisel bilgisayarinizda tanilama yapiliyor diyor ama acilmiyor bi turlu. En son bilgisayarınız duzgun baslatilamadi diyor nasil acacagim
Casper ekrani cikiyor sonra siyah ekran sonra da tekrar casper ekrani ve otomatik onarim hazirlaniyor diyor ondan sonra da kisisel bilgisayarinizda tanilama yapiliyor diyor ama acilmiyor bi turlu. En son bilgisayarınız duzgun baslatilamadi diyor nasil acacagim
0
takilagimacanim
(05.12.18)
CD varsa işletim sisteminin, onarmayı deneyebilirsiniz. Önemli bilgilerinizi almak için Önyüklenebilir İşletim sistemi de kullanabilirsiniz USB ile boot ederek.
0
birdenbire
(05.12.18)
hocam usb ile temiz kurulum yapın
guncellemede bir şey olmus
0
kingcyrax
(05.12.18)
ve lütfen ssd kullanın hdd yerine kullanmiyorsanız
0
kingcyrax
(05.12.18)
(1)

Mac üzerinde Dolar / TL kuru takibi

p133mmx
Mac üzerinde bu kurdaki hareketleri takip etmenin yollarını aramaktayım. Bildirim merkezinden olabilir veya başka bir şekilde olabilir. Tarayıcıdan web sayfasında girip sorgulamaktan daha otomatik bir yol arıyorum. Kurdaki %5 ve üzeri hareketleri bildirsin örneğin.
Mac üzerinde bu kurdaki hareketleri takip etmenin yollarını aramaktayım. Bildirim merkezinden olabilir veya başka bir şekilde olabilir. Tarayıcıdan web sayfasında girip sorgulamaktan daha otomatik bir yol arıyorum. Kurdaki %5 ve üzeri hareketleri bildirsin örneğin.
0
p133mmx
(05.12.18)
Borsa uygulamasına USDTRY=X ekleyebilirsin. Sağda bildirim merkezinde de çıkar.
0
passion rules the game
(05.12.18)
(3)

internete bağlanmak için arayüz sistemi

prasinos
otellerde wi fi bağlantısı için oda numarası ve şifre yazılıyor ya. o sistemi/yazılımı nereden sağlayabilirim acaba?
otellerde wi fi bağlantısı için oda numarası ve şifre yazılıyor ya. o sistemi/yazılımı nereden sağlayabilirim acaba?
0
prasinos
(05.12.18)
hotspot sistemi diye geçiyor, daha önce araştırmadım nasıl kurulur bir bilgim yok.
0
kimlanbu
(05.12.18)
program adi vs bilmiyorum ama kompleks bir olay degil. dns uzerinden butun istekleri onceden belirlemis oldugun login sayfasina yonlendirmen lazim. kullanici burada bir sekilde authenticate olduktan sonra istekleri normal bir sekilde yonlendireceksin. istege gore session'a TTL, yada cihaz limiti de ekleyebilirsin.
0
crucio
(05.12.18)
ağ bilişim firmaları otellere anahtar teslim kuruyorlar. öyle bir işiniz varsa profesyonel destek alın. arıza vs durumunda da yardımcı olurlar.
0
rosencruz
(05.12.18)
(2)

mavericks veya yosemite

bruceandwayne
nereden edinebilirim?
nereden edinebilirim?
0
bruceandwayne
(05.12.18)
Hali hazırda bir macos'a ulaşabiliyorsanız (o zamandan beri kullanılmak kaydı ile) app store'dan satıl aldıklarım kısmından indirebilirsiniz dokunulmamış dmg'leri.

Böyle bir imkan yoksa, gelsin tracker'ler gitsin terbiyesiz siteler :)
0
hedep
(05.12.18)
evet terbiyesizlik konusunda yol gösterecek varsa seve seve kabul edebilirim..
0
🌸bruceandwayne
(05.12.18)
(1)

BIOS ekraninda bluetooth klavye sorunu?

gezegen olan pluton
BIOS icinde bluetooth klavye calisabilir mi, bir yolu var mi?
BIOS icinde bluetooth klavye calisabilir mi, bir yolu var mi?
0
gezegen olan pluton
(04.12.18)
calismiyorsa kabloyla baglamaktan baska yolu yok. bazi logitech ve microsoft klavyeler suruculer devreye girene kadar rf uzerinden yaptigindan biosta kullanilabiliyor. biosunuz modern anakartlardan birininse belki fare destekliyordur.
0
tanaka
(05.12.18)
(4)

4k vidyo işleme için mac önerisi

kisa
Merhaba,Arkadaşım için soruyorum, amatörce 4k 12 bitlik çektiği vidyolari işlemek için mantıklı makul bir mac konfigrasyonu önerebilir misiniz? İşlemci ram ne olmalı ya da ekran kartı. Hali hazırda mac kullandığı için bu şekilde devam etmek istiyor. Teşekkürler.
Merhaba,
Arkadaşım için soruyorum, amatörce 4k 12 bitlik çektiği vidyolari işlemek için mantıklı makul bir mac konfigrasyonu önerebilir misiniz?
İşlemci ram ne olmalı ya da ekran kartı. Hali hazırda mac kullandığı için bu şekilde devam etmek istiyor.
Teşekkürler.
0
kisa
(04.12.18)
12 bit o mu dedi, amatörce ve 12bit yan yana durmaz :D 12 bit dediği raw olmalı, 4k raw çekebiliyorsa ona göre yazarız tavsiyeyi. Ama zaten raw kurgulamadın proxy kurgusu işine baksın.

Çoğu consumer kamera 8 bit.
Daha düzgün kameralar 10bit bu arada.
0
nhk ni youkosu
(04.12.18)
Ne yazık ki makul donanım mac'te olmaz bu işler için. Pc'de de olmaz ama fiyat olarak daha uygun olur.
0
reyals
(04.12.18)
@nhk..
Oyke dedi valla, bilemiyorum :) ama tavsiyelerinizi iletirim memnuniyetle :)
@reyals, makulden kasıt, tabi ki en üst donanım tavsiyesi değil de şu donanımla biraz yavaş da olsa yapılabilir şeklinde bir tavsiye.
0
🌸kisa
(04.12.18)
@nhk ye katılarak eklemek istiyorum. bugün eva1 bile 10bit çekim yapıyor karşımızda ya meraktan kirayalan bir grup var yada sektöre yeni katılan bir zengin. her neyse.

kabaca geçmek gerekirse.
ekrandan başlayalım - madem true raw diyoruz gölge ve renk değeri önemli. o halde alacağın mac yanına kesinlikle kalibre edilebilen eizo coloredge serisinden bir monitör daha edinmek gerekir. (2 monitör şart değil tavsiye ama sadece bu olsa bile gayet işlevsel)

makina konusunda imac pro 8gb high bandwidth memory bütçe varsa 16gb olan versiyonu tercih ederek yola çıkabilirsin. render ve efekt konusunda süper rahatlama yaratır. grafik için 8gb radeon pro vega çok yerinde olur. bunun haricinde işlemci intel xeon w ya da e5 8 çekirdek seni her türlü işte taşır.

tabi tüm bunlar arttırılabilir ama abartmadan gitmek istedim. bu bir seferliğe mahsus bir proje değil her daim böyle görüntülerle uğraşılacağını düşünerek yazdım. işin içinde 3d render falan varsa ekstra cihaz gerekebilir.
0
Hendrix'e tapan adam
(04.12.18)
(1)

HDD veri kutarma

dirilis 1209
Merhaba.benim bilgisayardaki dahili hdd'yi çıkarıp harici gibi kutu takıldı. ilk bilgisayara bağladığımda görüyordu. sonra birkaç defa daha taktım görmemeye başladı. öyle hasar falan da almadı. ama tabi tak çıkar taşı belki hassas olduğu için sıkıntı yapmıştır. bilgisayar tamiri yapan bir yere götür
Merhaba.

benim bilgisayardaki dahili hdd'yi çıkarıp harici gibi kutu takıldı. ilk bilgisayara bağladığımda görüyordu. sonra birkaç defa daha taktım görmemeye başladı. öyle hasar falan da almadı. ama tabi tak çıkar taşı belki hassas olduğu için sıkıntı yapmıştır. bilgisayar tamiri yapan bir yere götürdüm. hdd ölmüş dedi, verileri kurtaramaz mıyız dediğimde baktı, dizinler dağılmış, ama kurtarırız 1-2 günümü alır dedi. 50 gb bir veri alınacak. biraz google'da araştırdım, bazı programlar var testdisk, r-studio gibi. ben bunlar yardımı ile çözemez miyim bu işi, yani illa götürüp öyle yerlere yaptırmam mı gerekiyor, ne dersiniz?
0
dirilis 1209
(04.12.18)
deneyebilirsin. bilgisayarcı da öyle yapacak.
olmazsa olmuyor diyecek. sonuçta profesyonel data kurtarma yeri değil.

garanti istersen profesyonel bir yere götürmek lazım. onda da 1000-2000 $'lara kadar çıkar.
0
rhan
(04.12.18)
(7)

Araba teybi ve MP3 sorunu..

delimine
Sorum bir adet Ford Fiesta (2014) ve bir adet Mac notebook içermekte.Tüm müziklerim Mac'imde. Ya flash'e atıyorum, ya cd yazıyorum arabada dinlemek için. Geçen hafta eski harddisk'imden bi dünya müzik attım Mac'e, bi kısmını da CD yaptım arabada dinlerim diye. Mp3 olarak yazdım, wav falan değil. Fak
Sorum bir adet Ford Fiesta (2014) ve bir adet Mac notebook içermekte.

Tüm müziklerim Mac'imde. Ya flash'e atıyorum, ya cd yazıyorum arabada dinlemek için.
Geçen hafta eski harddisk'imden bi dünya müzik attım Mac'e, bi kısmını da CD yaptım arabada dinlerim diye. Mp3 olarak yazdım, wav falan değil.

Fakat araba teybi tüm şarkıları okuduğu halde çalmadı. Yani ekranda görünüyor Track1 diye mesela, altta saniyeler ilerliyor görüyorum çalıyor, ama ses yok. (Başka CD'leri sorunsuz çalıyor)
Aynı şarkıları sonra flash'a attım, bu sefer de her şarkının ilk 20 saniyesini çalıyor, sonra "invalid format" diye kesip bi sonraki track'e geçiyor. Her şarkıda aynı şeyi yapıyor, 20 saniyeden fazla çalmıyor şarkıları. (Aynı flash disk'de 15-20 tane daha başka şarkı var, onlar çalıyor mis gibi.)

(Tüm dosyaları Mac'de sorunsuz çaldığımı söylememe gerek yok heralde)
Nedir abi bu teybin derdi? Deliriciyim.
0
delimine
(04.12.18)
flash diskin formati ntfs veya fat32 falan olmak zorundaysa ve mac onu kendi dosya formatinda bicimlendiriyorsa boyle bir sorunla karsilasiyor olabilirsiniz.

www.admfactory.com
0
lifeframe
(04.12.18)
diski acik birakmis olabilir misin? finalize cd hesabi... vay be on sene evveline dondum bir anda. sourceforge’da burn var. onla yaz cd’leri.
0
alperz
(04.12.18)
@lifeframe .. fakat dediğim gibi, flash'daki diğer tüm şarkılar sorunsuz çalıyor. onlar da daha önce Mac'den aktardığım şarkılar.
0
🌸delimine
(04.12.18)
@alperz ... bunu bilemedim, ben de yediyüz yıldır filan CD yazmamıştım. Mac CD biterken öyle bişey sormayınca (finalize filan), direkt çıkardıydım. Buna bi bakiyim.
0
🌸delimine
(04.12.18)
itunes ile dönüştürdüyseniz m4v gibi garip bir formatta kaydediyor mac şarkıları. muhtemelen araç da o formatı tanıyamıyor.


@lifeframe flash disk ntfs olamaz, mac ntfs e yazamazdı çünkü. disk formatıyla alakası yok.
0
osmanyueksel
(04.12.18)
@osmanyueksel
Dönüştürmedim hiçbişeyle. dosyadan dosyaya "tut-sürükle" yaptım, itunes açmadım bile.
Zaten böyle bişey olsa bile, flash'a önceden aynı metodla attığım o 15-20 şarkı nasıl sorunsuz çalıyor? anlayamadım.
0
🌸delimine
(04.12.18)
Problem eski harddiskteki dosyaların biçimi ya da codeci vs olabilir mi?

Sorunsuz çalışan dosyalar ile sorunlu çalışan dosyaları iyice bir karşılaştırın, mutlaka bir farkları olmalı.
0
John Bloor
(05.12.18)
(8)

programlama işi yapacak birileri

isvicre rakisi
merhabalar,aramızda freelance iş yapan birileri illaki vardır o yüzden buraya da sormak istedim:çok basit bir tool yaratılacak. website olarak veya başka türlü bir app/program olarak olabilir:özellikler:olay bir hayvan modifiye aracı olacakkendi kendine özellikleri seçerek modifiye etme olayları var
merhabalar,

aramızda freelance iş yapan birileri illaki vardır o yüzden buraya da sormak istedim:

çok basit bir tool yaratılacak. website olarak veya başka türlü bir app/program olarak olabilir:

özellikler:
olay bir hayvan modifiye aracı olacak

kendi kendine özellikleri seçerek modifiye etme olayları vardır ya.

işte bi slider olur sliderda boyutunu belirlersin.

renk paleti olur rengini seçersin.

böyle böyle birkaç tane 5-6 farklı özelliği modifiye edebildiğimiz bir panel olması gerekiyor ve yanında paneldeki hareketlere göre bu seçilen hayvanın görüntüsü o modifikasyonlar doğrultusunda değişirse çok daha iyi olur.

daha sonra da işte bu seçimin son halini yeni büyük bir resim olarak 3boyutlu şekilde ortaya çıkartması gerekiyor.


böyle bir şey yapabilirim diyenleri, fiyat teklifleriyle bekliyorum :)
0
isvicre rakisi
(04.12.18)
"çok basit bir tool" dediğiniz şey o kadar da basit bir tool değil gibi görünüyor.
0
işimdeyim gücümdeyim
(04.12.18)
çok para nedir
0
🌸isvicre rakisi
(04.12.18)
basit degil ki bu. troll galiba.
0
pgup
(04.12.18)
yahu basit geldi bana javascriptte iki tane slider koymak onları da özellikle bağlamak kolay göründü gözüme ne trollü allasen
0
🌸isvicre rakisi
(04.12.18)
websitesi olarak istersen: 12.000TL
app olarak istersen: 14.000 TL

45 günde kodları ve lişansları ile teslim.
0
mistikla
(04.12.18)
javascriptte iki tane slider koymak ile son halini yeni büyük bir resim olarak 3boyutlu şekilde çıkartmak arasında dağlar kadar iş var.
0
rhan
(04.12.18)
slider isinde bir problem yok ama 3 boyut kisminda mutlaka bir javascript 3 boyut kutuphanesi bilmek gerekir. 3 boyut isi, ve hele ki etkilesime girilecek 3 boyut isi icin cok basit denmez bence. cok zor da degil ama basit de degil. gelistiricinin birkac gununu alir, ayni zamanda tam olarak elinizde grafik, spesifikasyon olmadigi icin de sizin ve gelistirici arasinda yapilan is birkac defa git gel yapar, revizyon gerekir vs. gelistirmenin yaninda bir o kadar da bu revizyonlar da surer. ayrica gelistiricinin 3 boyut kutuphanlerinde tecrubeli de olmasi gerekir cunku bu tarz islerde browser ile ilgili bircok problem cikmasi olasi.

Bence siz isteklerinizi cok daha detayli cikartin, ve ise kolay zor diye siniflandirmak yerine gelistirici bir zaman hesabi yapsin ona gore fiyat cikarsin. sen kolay dersin ama gelistirici de ucuza yapariz der. kolay da ne kadar kolay? ucuz da ne kadar ucuz? kimse bilmez.
0
emrahday
(04.12.18)
3d tasarımlar, kodlama dahil 10k.
0
kimlanbu
(05.12.18)
(2)

Web sayfasında form doldurma

rhan
Müdahale edemediğimiz bir web sayfası var buraya günlük veri girmek gerekiyor. sayım ekranı, araç araç stokların sayım rakamları elle yazılıyor. bu sayfaya excel'den vs stok koduna karşılık gelecek şekilde sayımları yükleme şansımız olur mu?makul bir ücret de olabilir
Müdahale edemediğimiz bir web sayfası var buraya günlük veri girmek gerekiyor.
sayım ekranı, araç araç stokların sayım rakamları elle yazılıyor.

bu sayfaya excel'den vs stok koduna karşılık gelecek şekilde sayımları yükleme şansımız olur mu?

makul bir ücret de olabilir
0
rhan
(04.12.18)
Biraz daha detay lazim. Müdahale edemediğiniz sitede element inspect ile ilgili alanlarını belirleyip, exceli csv ye çevirip submite hazır html kodları oluşturulabilir. Biraz daha süre kısalttırabilir. Tam otomaik olsun derseniz incelemem lazım sitenin altyapısını
0
goodman
(04.12.18)
bahse konu web sayfasını veya ekran görüntüsünü görebilirsem size bir fiyat verebilirim.
0
işimdeyim gücümdeyim
(04.12.18)
(3)

Dvi vs Display Port

myopati multi minicore
Şimdi 1ms 144hz monitör bakıyoruz.tam biri uygun fiyatlı idi ama display port girişi yoktu. Şimdi bu port sizce çok mu önemli?
Şimdi 1ms 144hz monitör bakıyoruz.tam biri uygun fiyatlı idi ama display port girişi yoktu. Şimdi bu port sizce çok mu önemli?
0
myopati multi minicore
(04.12.18)
Hangi ekran o? Black fridayde viewsonic xg2401 1100 liraya düşmüştü. Kapsaydınız keşke
0
glamdr1ng
(04.12.18)
benq xl2411 di.
0
🌸myopati multi minicore
(04.12.18)
Ekran kartında da aynı girişten varsa sıkıntı olmaz. 144hzyi alırsın. Renkler biraz daha kötü sanırım ve ses iletimi de yok galiba display porta göre. Tn panel kullanıldığı için renkler zaten tırt. Bi kaybın olmaz oradan xd
0
glamdr1ng
(04.12.18)
(1)

Commit'i review'e göndermek (gitlab)

tchuck
nasıl oluyor abi bu iş?tchuck branch'ine bir commit pushladım diyelim.istiyorum ki; bunu master'a merge'lenmesi için X kişisininin review'ine göndereyim. (o kabul etmeden mergelenmesin)ben normalde bunu source tree diye bir arayüzle kullanıyorum.gitlab'in kendi arayüzünden vs. bunu nasıl yapabilirim
nasıl oluyor abi bu iş?

tchuck branch'ine bir commit pushladım diyelim.
istiyorum ki; bunu master'a merge'lenmesi için X kişisininin review'ine göndereyim. (o kabul etmeden mergelenmesin)

ben normalde bunu source tree diye bir arayüzle kullanıyorum.

gitlab'in kendi arayüzünden vs. bunu nasıl yapabilirim?
0
tchuck
(04.12.18)
create merge request diyip assignee olarak birini seçince mi oluyor istediğim?
0
🌸tchuck
(04.12.18)
(2)

iphone telefondaki resimleri bilgisayara aktarma

erdinc
Merhaba, iphone kullanımınına çok aşina değilim. Yalnız bir yakınımın iphone telefonundaki resimleri dropbox aracılığı ile bilgisayara aktarıyorduk. Bu şekilde aktarırken resim isimleri mesela 20170716_141310 gibi tarih saat gösteren bir adla bilgisayara aktarılıyordu. Gene bu şekilde aktarılan resi
Merhaba, iphone kullanımınına çok aşina değilim. Yalnız bir yakınımın iphone telefonundaki resimleri dropbox aracılığı ile bilgisayara aktarıyorduk. Bu şekilde aktarırken resim isimleri mesela 20170716_141310 gibi tarih saat gösteren bir adla bilgisayara aktarılıyordu. Gene bu şekilde aktarılan resimlerin özelliklerine tıkladığımızda resmin oluşturulma tarihi gerçek resim çekilme tarih ve saati oluyordu. Yani resimleri klasörde tarihe göre sırala dediğimizde bunu doğru bir şekilde yapıyordu. Yalnız en son resimleri telefondan usb kablos yoluyla ve itunes kurarak indirmemiz gerekti. Bu şekilde indirince ise resim isimleri IMG_7185 gibi anlamsız isimler oluyor. Özelliklere tıklayınca ise oluşturma tarih ve saatleri de resimlerin bilgisayara aktarma tarih ve saatleri oluyor.

Telefondan usb kablosu yoluyla resim aktarırken yukarıda dropbox'un yaptığı gibi tarih saat isimlendirmesi ve orjinal özellikleri ile aktarmak mümkün mü acaba?

Şimdiden teşekkürler...

(Not: Çok fazla resim ve video indirileceğinden usb kablosu ile aktarmak istiyorum.)
0
erdinc
(03.12.18)
İtunes üzerinden değil normal bilgisayarımdan klasör okarak tıklayıp tümünü seç diyerek indirin
0
efruz
(04.12.18)
windows 10 da bunu iceri aktar/import secenegi ile yapabilirsiniz.

iphone'nu explorer da bulun sag tiklayip import/ice aktara tiklayip gelen sihirbazda kaydedilecek yeri ve dosya isminin tarih icermesini ayarlayin.

youtu.be
0
lifeframe
(04.12.18)
(1)

excel'de ortalama almak

tabudeviren
https://eksiup.com/f23c24b03788burada ortalama şimdilik toplam/4 olacak.ben değer girdikçe ortalamanın yeni değerlerle alınmasını istiyorum.yani değer girdikçe toplam+değer1)/5, toplam/6 olarak bölen sayısı da artacak.nasıl yaparım?
eksiup.com

burada ortalama şimdilik toplam/4 olacak.

ben değer girdikçe ortalamanın yeni değerlerle alınmasını istiyorum.
yani değer girdikçe toplam+değer1)/5, toplam/6 olarak bölen sayısı da artacak.

nasıl yaparım?
0
tabudeviren
(03.12.18)
Sayıları seçip, formüller sekmesinde otomatik toplam menüsüne tıklayıp ortalama'yı seçebilirsin.

Ya da C14 hücresine =ORTALAMA(C1:C13) kodunu yazabilirsin.
0
pseudologia fantastica
(03.12.18)
(1)

anadolu yakası iyi spotçu

superb
çengelköy'e gönderim yapabilecekiyi bildiğiniz bir spotçu var mı?
çengelköy'e gönderim yapabilecek
iyi bildiğiniz bir spotçu var mı?
0
superb
(03.12.18)
üsküdar antikacılar çarşısınını oradaki spotçular yapar bu işi.
0
beyteper canavari
(03.12.18)
(2)

google drive yedekleme ve aktarma

hayvan gibi yazar
mevcut gmail hesabıma ait g drive daki tüm dosyalarımı yeni aldığım başka bir g drive hesabına nasıl aktarabilirim?
mevcut gmail hesabıma ait g drive daki tüm dosyalarımı yeni aldığım başka bir g drive hesabına nasıl aktarabilirim?
0
hayvan gibi yazar
(03.12.18)
Dosyaları yeni hesaba paylaş. Sonra da yeni hesapta paylaşılanlardan kopyala.
0
malheiros
(03.12.18)
Ya da pc'ye drive kur, tüm dosyalar pc klasörüne iner. Sonra farklı bir klasöre kopyala bunları, pc'de drive ile yeni hesaba bağlan, yedek aldığın dosyaları yeni hesabın drive klasörüne yapıştır.

Ama üstteki yöntem daha kolay, fakat ben ne olur ne olmaz diye pc yedeği de alırım.
0
John Bloor
(03.12.18)
(3)

Android TV box önerisi

FeykIM
Şöyle makul fiyatlı üzmeyecek bir seçenek var mı ya?Xiaomi kolluyorum pahalı geliyor 50 $ civarı.Maksadım YouTube, Spotify, kodi, stremio filan yüklemek telefondan yolladığım içirmek görmek vs
Şöyle makul fiyatlı üzmeyecek bir seçenek var mı ya?
Xiaomi kolluyorum pahalı geliyor 50 $ civarı.

Maksadım YouTube, Spotify, kodi, stremio filan yüklemek telefondan yolladığım içirmek görmek vs
0
FeykIM
(02.12.18)
Su an dolar yuzunden duzgun bisey bulamazsin, rasberry pi al desem o da cok pahali.

En mantiklisi hurdaya cikmis bir laptop baglamak.
0
acemi
(02.12.18)
Android box değil de chrome cast ya da airplay cihazlar işinizi görür gibi daha ucuz bir şekilde.

Kendi üzerlerinde standalone netflix, youtube olanları da var tamamen sizin cihazınızı mirror'layanları da var.

EZcast ismiyle aratırsanız milyor tane cihaz çıkacaktır. (Son dönemde kontrol etmedim fiyatlarını)
0
hedep
(03.12.18)
"mi box s" chromecast barındırıyor ama chromecastten ucuz. aradığınızı ve fazlasını yapar.
ben nvidia shield tv aldım. çok memnunum ama pahalı. şu an alsam mi box s alırdım.

www.amazon.com.tr
0
s man chen
(03.12.18)
(6)

PS4 ve televizyon

silverado
Merhabalar.Önceki kaldığım yerde aldım cihazı, taksidini ödemeye devam ediyorum ve en fazla bir hafta kullanabilmişimdir. Oradan ayrılmam gerekince aylarca kenarda kaldı. Daha yeni yeni bir düzen oturtabildim ve bir ekran alabilecek güce geldim, ancak hala kısıtlı bir bütçem var. 600₺ civarına çıkab
Merhabalar.
Önceki kaldığım yerde aldım cihazı, taksidini ödemeye devam ediyorum ve en fazla bir hafta kullanabilmişimdir. Oradan ayrılmam gerekince aylarca kenarda kaldı. Daha yeni yeni bir düzen oturtabildim ve bir ekran alabilecek güce geldim, ancak hala kısıtlı bir bütçem var. 600₺ civarına çıkabiliyorum en fazla.

Araştırdığımda birçok özellik olması gerektiğini görüyorum, tepkime süreleri, ISP ekran, hatta Smart TV şart diyen dahi var. Bu fiyat aralığına birkaç yıl önce dahi pek bir şey yokken, şu anda 600₺'ye "yeterli" bir ekran almak çok mu ütopik?

Söz konusu televizyon olduğunda ikinci el almaktan da çekiniyorum, panelidir, ömrüdür, elimde kalmasından korkuyorum ancak başka bir şansım yok gibi duruyor.

Ne yapayım da aylardır kenarda duran PS4'üme geri döneyim ey duyuru? Ne önerirsiniz?
0
silverado
(02.12.18)
600 lira çok düşük bi televizyon için. Normalde ederi bence o ama piyasa çok kötü. En uygunlarından bi örnek: www.epey.com

Ben 2015’te aldığımız 32 inçlik hd bi tv kullanıyorum PlayStationda. Zaten 2 metre uzağımda olduğundan sorun olmuyo. O zamanlar bile 1100 liraydı. Beko markası.

Bütçe artmıyosa 2. El bakıcan mecbur.
0
Delay Fuze
(02.12.18)
bence öyle smart tv falan abartmaya gerek yok full hd olsun ekran yeter. bütçeniz itibariyle uçan kaçan bir tv olması da mümkün değil. eğer 1 ay sonra üstüne 500 koyabilirseniz veya taksitli alma imkanınıza varsa full hd 32 ekranlı tv alın. ama eğer bir an önce almak istiyorsanız veya 1 ay sonra bile üstüne koyamazsanız monitör öneririm size:

www.hepsiburada.com

www.hepsiburada.com

bir tık büyük ekran daha mantıklı ama bütçe meselesi tabi:

www.hepsiburada.com

eğer 21 inch yeter derseniz de 1 ms olmasından dolayı 100 lira çıkabilirseniz şu:

www.hepsiburada.com
0
golgi aygıtı
(02.12.18)
ben de 2 metre üzerinden planlar yapıyordum ancak artık vazgeçmek zorunda kaldım, 1 metreye masanın üstüne koyup ufak bir şeylere de razıyım. 1800 liralık ürün her ne kadar uygun olsa da, zaten hali hazırda bir öğrenci evinde kalıyorum ve muhtemelen evdeki bütün eşyaların toplamından daha fazla para tutacak. öğrenci edebiyatı yapmak değil niyetim de, sahiden oralara kadar çıkacak bir gücüm yok.

urun.n11.com
urun.n11.com

bu cihazlar nasıl? :')
0
🌸silverado
(02.12.18)
@golgi çok teşekkür ediyorum. üstüne 500 lira koyamam, ancak önümüzdeki ay dişimi sıkarak 100-200 lira koyabilirim. 21 inç ekrana da razı olmak zorunda gibiyim, 30 küsür inç ekranlar çok uçuklar. ms konusunda ise, çok fazla online veya competitive, fps gibi oyunlar oynamayacağım. daha çok single player oyunlarla geçireceğim vaktimi, o yüzden çok öncelik değil sanırım tepki süresi.
0
🌸silverado
(02.12.18)
Paylaştığın tvlerin yorumları güzel. Aslında alınır bunlar yakından oynayacaksan.
0
Delay Fuze
(03.12.18)
www.hepsiburada.com

eğer yakından değil, duvara monte edersem 2 metre gibi bir mesafe oluyor. bunun için de 32" yeterli geldi. bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz?

daha düşük ekran olarak da monitor bu var,
www.hepsiburada.com
0
🌸silverado
(04.12.18)
(1)

htaccess sorusu

amortisman
Merhaba,Benim ahmet.php, mehmet.php diye sayfalarım var. Bunları domain.com/ahmet şeklinde göstermek için aşağıdaki kodu kullanıyorum.RewriteEngine OnRewriteRule ^([^/.]+)/?$ $1.phpLakin jpg vs. dosyalarda da uzantıyı siliyor. domain.com/resim.jpg 404 hatası veriyor hâliyle. Bu kodu sadece php'leri
Merhaba,

Benim ahmet.php, mehmet.php diye sayfalarım var. Bunları domain.com/ahmet şeklinde göstermek için aşağıdaki kodu kullanıyorum.

RewriteEngine On
RewriteRule ^([^/.]+)/?$ $1.php

Lakin jpg vs. dosyalarda da uzantıyı siliyor. domain.com/resim.jpg 404 hatası veriyor hâliyle. Bu kodu sadece php'leri gizleyecek şekilde nasıl değiştirim?

Çok teşekkürler.
0
amortisman
(02.12.18)
İngilizce biliyorsanız alternatif cevaplar burada mevcut:
stackoverflow.com
0
işimdeyim gücümdeyim
(02.12.18)
(3)

ssd seçimi

fosmodern
arkadaşlar şu iki ssd arasında kararsız kaldım. yardımlarınızı bekliyorum.https://www.incehesap.com/120-gb-james-donkey-jd120-ssd-disk-fiyati-38640/https://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar-tablet/sandisk-ssd-plus-120gb-530mb-400mb-s-sata-3-2-5-ssd-sdssda-120g-g27-388149522?mpch=ads&utm_source=akakce
arkadaşlar şu iki ssd arasında kararsız kaldım. yardımlarınızı bekliyorum.
www.incehesap.com

urun.gittigidiyor.com

james donkey f/p ürünü gibi görünüyor ve incelemelerine baktığımda bayağı övülüyor. sandisk de daha tanıdığım bir marka gibi. teknik özelliklerini de kıyaslayacak kadar bilgim yok. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
0
fosmodern
(02.12.18)
@bulunsun kenarda 240 için bütçem yok. aslında alana ihtiyacım da yok. taş çatlasın 70-80 gb kullanırım zaten. gerisi her daim boş olacak. sorun olur mu? ayrıca, tekrar indirime girer mi acaba? bayağı fark varmış. bütçem yok zaten, beklesem mi?
0
🌸fosmodern
(02.12.18)
Ayni sandiskten 2 tane aldim farkli makineler icin yazma hizlari berbat. Tavsiye etmiyorum. Diger marka hakkinda bilgim yok, farazi konusmak istemem.
120’ligi hala var midir bilemiyorum ama samsung evo alin. 750 evo nun 120ligi vardi ama yeni seri 860 evo larda cikmadi sanirim.
0
battal gemalmaz
(02.12.18)
yorumlarınız için teşekkürler. jd'yi alacağım sanırım. bir süre fiyatı takip edeyim.
0
🌸fosmodern
(02.12.18)
(2)

samsung galaxy watch

in vino veritas
bu ara akilli saatlere heves ettim, galaxy watch'u da epey inceledim hosuma gitti. ama piyasadan cok haberim yok, alinir mi emin olamiyorum. tavsiyeleriniz nelerdir? en ucuz 1899'a satiliyor. "bu parayi verip ... markayi alirsin daha mantikli" diyebileceginiz bir marka var mi? varsa hangisi? neden?
bu ara akilli saatlere heves ettim, galaxy watch'u da epey inceledim hosuma gitti. ama piyasadan cok haberim yok, alinir mi emin olamiyorum. tavsiyeleriniz nelerdir? en ucuz 1899'a satiliyor. "bu parayi verip ... markayi alirsin daha mantikli" diyebileceginiz bir marka var mi? varsa hangisi? neden?
0
in vino veritas
(02.12.18)
S3 satıyom bir yıllık tertemiz. En mantıklısı bunu al.
0
valentinov
(02.12.18)
Saatte en önemli şey bence pil, geri kalan özellikler üst seviyede az çok aynı. Pil konusunda galaxy watch çok iyi, ben alacak olsam tercihim olurdu. Şurada güzel bir incelemesi var.
youtu.be
0
Bruce
(02.12.18)
(2)

Ipod Classic Bataryası Bulma Sorunsalı

milletin efendisi olmaya gelen adam
Elimdeki ipod classic'in pil ömrü azaldığı için pilini değiştireceğim ama bu meretin pilini bulamıyorum.Aliexpresste var ama küçücük pile 20 dolar istiyorlar kargosuyla ve piller de genelde düşük kalite geliyor. Şimdi bu canavara pil nereden bulabilirim Apple servislerinde vs var mıdır?Teşekkür eder
Elimdeki ipod classic'in pil ömrü azaldığı için pilini değiştireceğim ama bu meretin pilini bulamıyorum.Aliexpresste var ama küçücük pile 20 dolar istiyorlar kargosuyla ve piller de genelde düşük kalite geliyor. Şimdi bu canavara pil nereden bulabilirim Apple servislerinde vs var mıdır?
Teşekkür ederim
0
milletin efendisi olmaya gelen adam
(02.12.18)
www.youtube.com
videonun altında amazon linkleri var. yine de ucuz değil. video linkini verdim. belki abartıp sd kart takıp kapasiteyi de büyültmek isteyebilirsin :)
0
sutlu nescafe
(02.12.18)
@sutlu nescafe hocam ipod zaten sd kartlı hard diski diğer tarafa göçeli çok oldu:) Yine de çok teşekkür ederim
0
🌸milletin efendisi olmaya gelen adam
(02.12.18)
(4)

Ssd önerisi

fosmodern
Çok karışık terimler var, işin içinden çıkamadım. anlayan birinden tavsiye istiyorum. şimdiden teşekkür ederim.120 gb ve uygun fiyatlılar arasından hangisini tercih etmeliyim? bütçem olmadığı için samsung'a yönelemiyorum ne yazık ki pahalıya geliyor.edit: 4k değeri diye bir şey var, iops var. bunlar
Çok karışık terimler var, işin içinden çıkamadım. anlayan birinden tavsiye istiyorum. şimdiden teşekkür ederim.

120 gb ve uygun fiyatlılar arasından hangisini tercih etmeliyim? bütçem olmadığı için samsung'a yönelemiyorum ne yazık ki pahalıya geliyor.

edit: 4k değeri diye bir şey var, iops var. bunlar aynı şeyler mi onu da anlayamadım. 4k değeri mi daha önemli yoksa iops mu?

ayrıca belirteyim, eski bir bilgisayarda sadece günlük kullanım ve league of legends oynamak için kullanacağım.
0
fosmodern
(02.12.18)
madem samsung olmuyor

www.hepsiburada.com

bas geç daha fazla düşünmeye gerek yok.

samsung 960 evo 500 gb ve sandisk plus 480gb kullanıyorum. sandisk'i yoğun kullanmıyorum ama sorunsuz çalışıyor
0
washe
(02.12.18)
Kingston v300'den uzak dur. Yukarıdaki öneri ideal bas geç fazla düşünecek bir şey yok.
0
bos gezenin bos ustasi
(02.12.18)
samsung'un kaliteli olduğunu görüyorum/okuyorum fakat bana göre pahalı :(

james donkey diye bir markayı da övüyorlar samsung'un disklerindeki teknolojiyi mi kullanıyormuş ne? bir bilginiz var mı? o da kafamı karıştırıyor şu an ve fiyatı da iyi. teknik özelliklerinden anlamıyorum diye kıyaslama yapamıyorum.
şu: www.incehesap.com
0
🌸fosmodern
(02.12.18)
önceki ssd'im corsair'di sonradan samsunga geçtim. corsairi 5 6 sene kullandım. bir sıkıntı çıkarmadı. corsairi tavsiye edebilirim.

not: değiştirme nedenim daha fazla hafıza kapasitesi istemem.
0
false pretension
(02.12.18)
(3)

bu site güvenli midir?

vigorous
sayın ekşi duyuru sakinleri, tesadüf eseri bir site ve ürün ile karşılaştım. fakat siteye güvenebilir miyim emin olamadım. var mıdır fikri olan?(git:https://www.directspsi.com/index.php?route=product%2Fproduct&path=8&product_id=940&fbclid=IwAR3wasUmmBWmyaWDjETH146mXSBnjPWrxW4xwUjrZ0ZYoeqNpc8rB89_aNI
sayın ekşi duyuru sakinleri, tesadüf eseri bir site ve ürün ile karşılaştım. fakat siteye güvenebilir miyim emin olamadım. var mıdır fikri olan?

(git:www.directspsi.com )
0
vigorous
(02.12.18)
fake.
www.indiegogo.com

asıl satılan yer burası ama o da fake yorumlarda teslimat olmadığından paralarını geri istediklerinden alamadıklarından bahsediyorlar.
0
goodman
(02.12.18)
teşekkürler, düşmediğim için sevindim ama ürünün fake olmasına üzüldüm :)
0
🌸vigorous
(02.12.18)
Bu tarz ürünleri aliexpress'ten bulabilirsin. gümrük ücretini ödemek kaydıyla geliyor.

arkadaş 1500 dolara drone bile aldı aliexpress'ten.
0
himmet dayi
(02.12.18)
(1)

Firefox'ta belirli siteleri otomatik gizli sekmede açma ayarı

apdulera
Linke tıklayınca direkt gizli sekmede açılsın istiyorum var mıdır böyle bir ayar?
Linke tıklayınca direkt gizli sekmede açılsın istiyorum var mıdır böyle bir ayar?
0
apdulera
(01.12.18)
desdenova34
(02.12.18)
(4)

almanya'da prepaid hat tavsiyesi

gizy
sevgili duyuru sakinleri,Soru başlıkta, Türkiye'yi ya da Almanya'yı arama ihtiyacı yok 3gb civarı internet ihtiyacı için önerebileceğiniz prepaid hat var mı? Varsa nereden alabilirim?
sevgili duyuru sakinleri,

Soru başlıkta, Türkiye'yi ya da Almanya'yı arama ihtiyacı yok 3gb civarı internet ihtiyacı için önerebileceğiniz prepaid hat var mı? Varsa nereden alabilirim?
0
gizy
(01.12.18)
aldi talk almıştım ben 12 euro. 10 euro gıbı bır rakam var 1 gb interneti var yalnız merkez dısında cekımı kuvvetlı degıl.

içeriğini sen seçiyosun. aktive etmek için goruntulu gorusme yapıyorsun ve pasaportun yanında olmalı. karsındakı aldi talk çalışanı onaylamak ıcın sızınle bır gorusme yapıyor. 12 euroyu verdıgınde hattında 10 euro yuklu gelıyor. o parayla satın alıyorsun ınternet ya da dk ları.

www.alditalk.de
0
hayvan gibi yazar
(01.12.18)
lyca mobile almıştım ben. sorun yaşamadım.
0
rosencruz
(01.12.18)
Aldi talk u normal olarak kullaniyorum hic problemi yok tariflere de uygun.
0
c1b2k3
(01.12.18)
congstar d netz kullaniyor. 1 GB 9,99 €.
0
yoncalik
(30.12.18)
(1)

Üzüm sergi alanlarının değerlendirilmesi

mungojerry
Üzüm kurutmak için boş bırakılan sergi alanları hasat dışında kalan aylarda değerlendirilebilir mi? eğer olursa eylül-ekim ayında ekilip, yaz başında hasatı yapılacak ne tür bir bitki ekilebilir?
Üzüm kurutmak için boş bırakılan sergi alanları hasat dışında kalan aylarda değerlendirilebilir mi? eğer olursa eylül-ekim ayında ekilip, yaz başında hasatı yapılacak ne tür bir bitki ekilebilir?
0
mungojerry
(01.12.18)
Toprak nasıl, su durumu nasıl, rakım kaç, bölge neresi... herşey bu değişkenlere bağlı...
Üzüm yetişen yer olduğunu düşünürsek bakla uygun gibi görünüyor. Aralık ocak gibi dikersiniz mayıs ayında toplarsınız haziranda tarlayı sürersiniz. Baklayı sökmeden toprağı sürerseniz toprak azot yönünden zenginleşir.

Mısır, maydonoz, dereotu, bakla, biberiye, kekik, lavanta eylül ayında dikilebilir.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(03.12.18)
(1)

Canon Mark 3 Firmware 1.2.3 Versiyon

ahmet oturum cerezi
Merhaba,2013 yılında çıkan bu çok sevgili firmwarei indirebileceğim güvenli bir iste bilen var mıdır? Şu an 1.2.1 firmware sürümünde kamera ve senelerdir de açıkçası çok iplenmediği için bu halde bekliyor. Magic Lantern kurmak istiyorum bu arada, o yüzden bu frmware sürümüne ihtiyacım var.
Merhaba,

2013 yılında çıkan bu çok sevgili firmwarei indirebileceğim güvenli bir iste bilen var mıdır? Şu an 1.2.1 firmware sürümünde kamera ve senelerdir de açıkçası çok iplenmediği için bu halde bekliyor. Magic Lantern kurmak istiyorum bu arada, o yüzden bu frmware sürümüne ihtiyacım var.
0
ahmet oturum cerezi
(01.12.18)
argent dawn
(01.12.18)
(3)

C'de hangi dosya ne kadar yer kaplıyor

Stoneface
bunu detaylı olarak nasıl görebilirim? C diskini temizlemek istiyorum ancak uygun bir yol bulamadım. 100 GB'lık bir alan dolu gözüküyor ama bu alanı neyin kapladıgını bulamıyorum.
bunu detaylı olarak nasıl görebilirim? C diskini temizlemek istiyorum ancak uygun bir yol bulamadım. 100 GB'lık bir alan dolu gözüküyor ama bu alanı neyin kapladıgını bulamıyorum.
0
Stoneface
(01.12.18)
spotıfy kullanıyorsan ve uzun zaman geçtiyse çok birikmiş olabilir. C:\Users\win7\AppData\Local\Spotify\ da bir bak
0
silver apple
(01.12.18)
Aradiginiz program TreeSize hocam
0
bollocks44
(01.12.18)
windirstat.net

ben bunu kullanıyorum.
0
nhk ni youkosu
(01.12.18)
(1)

Google Cloud'dan anlayan biri var mıdır?

backstagebug
Selam, wordpress tabanlı websitem hostumda çok kasıyor ve performansı yerlerde. Google Cloud'dan bir yıllık hali hazırda kredim var, en azından 3-5 ay deneyeyim, eğer performansı yerinde ise burada devam edeyim diye düşünüyorum.Geçenlerde wordpressi kurdum ama, mevcut sitemin database ve klonunu ata
Selam, wordpress tabanlı websitem hostumda çok kasıyor ve performansı yerlerde. Google Cloud'dan bir yıllık hali hazırda kredim var, en azından 3-5 ay deneyeyim, eğer performansı yerinde ise burada devam edeyim diye düşünüyorum.

Geçenlerde wordpressi kurdum ama, mevcut sitemin database ve klonunu atabilmem için ftp ile bağlanmam lazım ve bu kısmı aşamadım.

Yardımcı olabilecek var mıdır?
0
backstagebug
(01.12.18)
clouddan ssh private keyi kaydedin pc’ye. Sonra filezilladan o key ile sftp üzerinden bağlanacaksınız.
0
goodman
(01.12.18)
(9)

Macbook Pro, kasada elektrik akımı, topraklı fiş?

p133mmx
Macbook Pro 15" 2018 kullanmaktayım. Kasada elektrik akımı hissi oluyor bazen. Adaptör fişi topraklı değil. Kutusundan da topraklı bir uzatma kablosu çıkmadı hatırladığım kadarıyla. Boş kutuya baktım ama öyle bir kablo yeri yok gibi...Soru 1: Topraklı uzatma kablosu kullansam bu sorundan kurtulur mu
Macbook Pro 15" 2018 kullanmaktayım. Kasada elektrik akımı hissi oluyor bazen. Adaptör fişi topraklı değil. Kutusundan da topraklı bir uzatma kablosu çıkmadı hatırladığım kadarıyla. Boş kutuya baktım ama öyle bir kablo yeri yok gibi...

Soru 1: Topraklı uzatma kablosu kullansam bu sorundan kurtulur muyum?

Soru 2: Topraklı uzatma kablosunu nereden bulurum? Kaça bulurum? Apple TR sitesinde göremedim.
0
p133mmx
(30.11.18)
sebebini bilmiyorum ama o akım veya titreşim hissi bazen oluyor. 2008'de beri o şekilde çalışıyor. sorun olmuyor. :)
0
helenart
(01.12.18)
Baska bilgisayarlarda ya da elektronik aletlerde de oluyor mu kontrol etmeli. Elektrik kacagi olabilir evde bir yerlerde.
0
kakalamar
(01.12.18)
benim mid 2015 aynısı bende de var.
0
killerbee
(01.12.18)
Ben 2015 iMac kullanıyorum, topraklı kablo ile elektrik alıyor. Genellikle klavyeye bazen de makinenin kendisine dokunduğumda elektrik çarpıyor.
Topraklı uzatma kablosundan ziyade akım korumalı priz ya da ups ile deneme şansınız varsa öyle bir deneyin.
0
battal gemalmaz
(01.12.18)
Kullandığım uzatma kablosu akım korumalı... Sadece evde değil bugün bir kafedeyken de oldu aynı durum. Hafif bir akım hissi var. Çarpacak kadar değil. Ama yine de çözüm bulmak istiyorum.
0
🌸p133mmx
(01.12.18)
Mid 2014. aynısı oluyor senelerdir
0
twelfth
(01.12.18)
www.youtube.com şu abi sorunun şarj cihazından kaynaklandığını söylüyor.

yorumlarda bizim türk arkadaşın cem yılmaz esprisini ingilizceye çevirme çabasını da gördüm :/
0
undertaker
(01.12.18)
iyi de şarjdan çıkartıp denedim kaç defa, öyle de çarpıyor, özellikle yazın kollar hafif terli olursa bir de yüksek watt çektiğinde fanlar ful çalışırken hoplatıyor zaman zaman
0
killerbee
(01.12.18)
@undertaker: videodaki abi benim 1. soruma "evet" cevabını veriyor.
@killerbee: şarjdan çıkarınca beni çarpmıyor.
@kakalamar: diğer bilgisayarımın fişi topraklı ve kasa plastik. macbook pro maalesef hem topraksız fiş ile geliyor hem de iletken bir kasası var.
@battal gemalmaz: sizin cevap benim umutlarıma gölge düşürdü ama yine de bir topraklı uzatma kablosu satın alıp deneyeceğim. kutudan çıkmaması kötü.

2. sorumun cevabını da şurada buldum:

₺149 @ Apple Türkiye: www.apple.com

$19 @ Apple USA: www.apple.com
0
🌸p133mmx
(02.12.18)
(1)

yeni ssd'ye eski windows anahtarı? yeni windows indirme?

c1b2k3
eski hdd bozuldu tamamen. yeni ssd aldım. şimdi o ürün anahtarı ile windows 7 indirmek istiyorum hata veriyor. eski hdd'de kullanıldığı için hata veriyor diye tahmin ediyorum. bunu nasıl çözerim? windows 10 da indirmeyi denedim, onu da indiremiyorum hata veriyor.bu arada macbook'tan indirmeye çalışı
eski hdd bozuldu tamamen. yeni ssd aldım. şimdi o ürün anahtarı ile windows 7 indirmek istiyorum hata veriyor. eski hdd'de kullanıldığı için hata veriyor diye tahmin ediyorum.

bunu nasıl çözerim? windows 10 da indirmeyi denedim, onu da indiremiyorum hata veriyor.

bu arada macbook'tan indirmeye çalışıyorum acaba o yüzden mi win10 indirme hatası verdi? ürün anahtari falan bulamadığı için?

sizin bildiğiniz direkt link verebileceğiniz windows indirme yeri var mı?
0
c1b2k3
(30.11.18)
Win 7 Pro iso diye falan aratın çıkar, onu rufusla usb'ye yazdırıp kurarsınız SSD'ye. Ben 8.1 pro embedded diye öğrencilere bedava verilen bir OS kullanıyorum, son formattan sonra anahtarı girmedim öyle kullanıyorum 2 aydır herhangi bir sorun yaşamadım. Sadece sağ altta malum windows'u etkinleştir yazısı var. He şimdi aklıma geldi, yeni sistemlerde anakarta gömülü oluyor windows anahtarı bilgisayarı satın aldığınızda yüklü olan işletim sistemini yüklerseniz, kurulum aşamasında otomatik tanıyıp anahtar gimenize gerek kalmadan aktif olabilir.
0
apdulera
(30.11.18)
(1)

Turkcell Görüşme Geçmişi

guguklusaat
Merhaba, acaba turkcell hattımdaki 2012 telefon görüşmelerinin kayıtlarını görünteleyebilir miyim? Oluyorsa nasıl yapılıyor?
Merhaba, acaba turkcell hattımdaki 2012 telefon görüşmelerinin kayıtlarını görünteleyebilir miyim? Oluyorsa nasıl yapılıyor?
0
guguklusaat
(30.11.18)
1- savcılık kararı
2- turkcell it departmanında çalışan arkadaş

başka türlü mümkün değil
0
mr.goodcat
(30.11.18)
(3)

gta v kayıp mı oldu?

avianthem
ilk çıktığı zaman rockstar games'in kendi sitesi üzerinden gta v almıştım (pc). geçenlerde girdiğimdeyse, herhangi bir indirme linki vs. göremedim.bilen var mı ne olduğunu? yalan mı oldu bizim gta v?
ilk çıktığı zaman rockstar games'in kendi sitesi üzerinden gta v almıştım (pc). geçenlerde girdiğimdeyse, herhangi bir indirme linki vs. göremedim.

bilen var mı ne olduğunu? yalan mı oldu bizim gta v?
0
avianthem
(30.11.18)
Steam deymis benimki.

Bir sey olmaliydi rockstar'in da origin gibi ona bir bak istersen.
0
baldan kaymak
(30.11.18)
Rockstar Social Club hesabı mı ne ondadır.
0
atom karincanin torunu
(30.11.18)
social club'daymış hakikaten.
0
🌸avianthem
(02.12.18)
(1)

Ne kadar iznim kaldı nasıl bilebilirim?

tchuck
bugün istifa ediyorum.ne kadar izin hakkımı kullandım ve ne kadar günüm kaldı edevletten öğrenebiliyor muyum?kalan günlerimin ücretini de talep etmek için istifa metnine ekleyeceğim de.
bugün istifa ediyorum.

ne kadar izin hakkımı kullandım ve ne kadar günüm kaldı edevletten öğrenebiliyor muyum?

kalan günlerimin ücretini de talep etmek için istifa metnine ekleyeceğim de.
0
tchuck
(30.11.18)
İkya soracaksiniz
0
veritaslibertas
(30.11.18)
(3)

eski model araçların standart donanımlarını nereden öğrenebilirim?

lordoz
Mesela 2005 model bir aracın standart donanımını ve tercihen o zamanki donanım paketlerini nasıl öğrenebilirim?bunları listeleyen bir websitesi var mı?
Mesela 2005 model bir aracın standart donanımını ve tercihen o zamanki donanım paketlerini nasıl öğrenebilirim?

bunları listeleyen bir websitesi var mı?
0
lordoz
(30.11.18)
markaya göre VIN(şase) numarasından sorgulama yapılabilen siteler mevcut. mesela benim corsanın motor kodu ruhsatta yazmıyordu (o yıl itibari ile yazmıyormuş genel), o siteler aracılığı ile temin ettim araç donanım bilgilerini. rengine kadar her şeyi veriyor.
0
lostys
(30.11.18)
İlgili markaların sayfalarında tüm model yıllarına ait kullanım klavuzları ve birkaç marka hariç hepsinde dönemin broşürü pdf olarak mevcut. Kullanım kitapçığında standart donanım yazmaz genelde, dolu paket üzerinden ilerlerler parantez içnide versiyona göre değişebilir derler. Ama broşürlerde her paketin versiyonu yazar.

Araç marka modelini yazarsanız eski araçlara ait bilgim geniştir. Size donanım özelliklerini sayabilirim.
0
deveyi diken adamin ta kendisi
(30.11.18)
2006 megane 2 hatchback 1.6 -sanırım boş bi araç bu-
2008 ford c-max 1.6 tdci -bu sanırım biraz dolu-
2005 opel meriva 1.4 twinport
0
🌸lordoz
(30.11.18)
(1)

kulaklık lazım

neynep
selamlar, şimdi kullandığım urban ears plattan, bu ayarda buna denk bi kafa üstü kulaklık arıyorum. acele değil, yedek olsun diye, uygun fiyatlı bulma ihtimali için bakınayım dedim. Bildiğiniz kampanyadır, şudur budur varsa diğer seçeneklere de bakılır. ya da rastlayınca bana bi haber ederseniz de o
selamlar,
şimdi kullandığım urban ears plattan, bu ayarda buna denk bi kafa üstü kulaklık arıyorum.
acele değil, yedek olsun diye, uygun fiyatlı bulma ihtimali için bakınayım dedim.
Bildiğiniz kampanyadır, şudur budur varsa diğer seçeneklere de bakılır. ya da rastlayınca bana bi haber ederseniz de olur.

2 kulaklık alabilirim, bu gidici gibi. biri de yedek olur.
uygun fiyat, ortalama performans. ( ennnn güzellleri çok bahalı :/ )

Güzel müzüklü günler dilerim

open.spotify.com
0
neynep
(30.11.18)
Bluedio t5, aliexpressten aldım, gümrük yok, türkiyedeki depodan 2 günde teslim ettiler. Kaliteli kulaklık.
0
Tears of Devil
(30.11.18)
(2)

kısmi türev ?

goddar
4. denkleme nasıl ulaşmış? ∂ dediği kısmi türev sanırım. kısmı türevi nasıl almış? tane tane anlatabilir misiniz?teşekkürler.
4. denkleme nasıl ulaşmış? ∂ dediği kısmi türev sanırım. kısmı türevi nasıl almış? tane tane anlatabilir misiniz?

teşekkürler.
0
goddar
(30.11.18)
eksiup.com

(3) de del_r yi yalni birak sonra tetaya gore turevini al, duzenle falan iste resime ekledigim gibi.
0
superfluid
(30.11.18)
superfluid +1

açıklama olarak da adım adım eğer görsel yeterli olmuyorsa:

zaten 3. adımda sadeleştirebildiği kadar sadeleştirince (r+delta_r)^2 = r^2+B^2-2rBsin(theta-w) demiş.

iki tarafı da kök içerisine alınca:

solda r+delta_r = kök içerisinde (r^2+B^2-2rBsin(theta-w)) oluyor

delta r ikinci equation için aradığımız bilinmeyen olduğu için onu yalnız bırakınca da;

delta_r = (kök içerisinde (r^2+B^2-2rBsin(theta-w)))-r oluyor

şimdi bu şekilde bunu türevini aldığımızda kuralı kullanarak:

adım adım kuralı açıklamayacağım ama en kötü derivative calculator bulup internetten adımlarına bakabilirsin

superfluid'in dediği sonuç çıkıyor

e zaten ön taraftaki -4pi/lambda içerisinde theta barındırmadığı için konstant olduğundan türevini alırken sana ekstra bir farklılık yaratmadığından direkt onları çarpıyorsun.

-ler birbirini götürüyor.

pay ve paydadaki ikiler birbirini götürüyor.

bütün sadeleştirmeler yapıldığında oradaki sonuca ulaşılıyor.
0
isvicre rakisi
(30.11.18)
(2)

powerpoint'te şunu yapabilecek bir kahraman var mı?

tabudeviren
https://eksiup.com/17a4046e1574• sayfa yatay ve dikeyde ayrı ayrı üç eşit parçaya bölünecek.• bölümler çizgi ile ayrılacak. • karelerin sol üst köşesine sayı gelecek. (calibri, 40 olabilir)• her sayı, her sayfada aynı yerde olacak. (sayı koordinatı sabit)• ve bu sayılar dörtgenleri doldurarak 500'e
eksiup.com

• sayfa yatay ve dikeyde ayrı ayrı üç eşit parçaya bölünecek.
• bölümler çizgi ile ayrılacak.
• karelerin sol üst köşesine sayı gelecek. (calibri, 40 olabilir)
• her sayı, her sayfada aynı yerde olacak. (sayı koordinatı sabit)
• ve bu sayılar dörtgenleri doldurarak 500'e kadar gidecek.

ayrıca sorular:

powerpoint'te sol üste ekleyeceğim sayıya bir parametre atayıp, daha sonra bir değişiklik yapmak istediğimde (calibri 30pt değil, comic sans 50pt olsun gibi) onu değiştirip tüm sayıları değiştirebiliyor muyum? evetse nasıl? bunu çizgi için de yapabilir miyim? tüm çizgileri bir noktadan değiştirmek?

sayı ve çizgileri fiksleyip, yanlışlıkla sağa sola kaymamasını sağlayabilir miyim? hani word'de sayfa numarası ekliyoruz da, biz oraya girmedikçe değişikliğe uğramıyor ya, onun gibi.
0
tabudeviren
(30.11.18)
Ekle - tablo - 3'e 3
Tüm slayta genişlet, eşit böler zaten.
Her hücreye sayısını yaz. Daha sonra tablo seçili iken (sol üstten tıklanıp seçiliyor sanırım) fontu puntoyu sadece tablo yazıları için değişirsin. Kenarlıklar da aynı şekilde.
Daha sonra tabloyu oynatmadığın müddetçe sayılar yerlerinde durur.
Sayıların otomatik artma işini bilemedim, düşündüğüm çözümler tek tek yazmayla aynı / yakın ameleliği gerektiriyor.
0
diyanet takvimi
(30.11.18)
Mobildeyim editleyemiyorum. Bu arada kutuların üstüne bişeyler ekleyeceksen sayılar arka planda kalabilir. Tabloyu seçip en öne getir diyeceksin.
0
diyanet takvimi
(30.11.18)
(1)

Açıkhavada duvara yansıtmalık projeksiyon cihazı

coldwind
Merhabalar,açıkhavada bir duvara film yansıtmak istiyoruz. Görüntüyü yansıtmak istediğimiz alan yaklaşık 2.5m x 3.5m'lik bir yer kaplıyor. Hangi cihazı ucuza kiralayabiliriz ve ne kadar geriden yansıtmamız gerekir? Geriye doğru 10 metre kadar boşluk var. Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
Merhabalar,

açıkhavada bir duvara film yansıtmak istiyoruz. Görüntüyü yansıtmak istediğimiz alan yaklaşık 2.5m x 3.5m'lik bir yer kaplıyor. Hangi cihazı ucuza kiralayabiliriz ve ne kadar geriden yansıtmamız gerekir? Geriye doğru 10 metre kadar boşluk var. Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim :)

Teşekkürler,
0
coldwind
(29.11.18)
bilen yok mudur? :(
0
🌸coldwind
(30.11.18)
(1)

photoshop resim kesme otomatiği nasıl yapılır?

tabudeviren
elimdeki aynı ölçülerde ve içeriğindeki doldurma şablonları aynı 60 resim dosyası var.bunları resimdeki gibi kesip kesilenlerin yeni bir jpg/png olarak kaydedilmesini istiyorum.nasıl yapabilirim?https://eksiup.com/f479eedf4456
elimdeki aynı ölçülerde ve içeriğindeki doldurma şablonları aynı 60 resim dosyası var.
bunları resimdeki gibi kesip kesilenlerin yeni bir jpg/png olarak kaydedilmesini istiyorum.
nasıl yapabilirim?

eksiup.com
0
tabudeviren
(29.11.18)
Yapmak istediğiniz şeye "batch" deniyor. Photoshop batch crop diye arayınca video ya da görüntülü tutoriallar çıkar ki, şurada güzel anlatmış gibi: www.batchphoto.com
0
kobuzchu kiz
(29.11.18)
(3)

acil acil bilgisayar sorusu

honfleur
Bir zip dosyasının içine çeşitli evraklar ve bir de web sayfasının kısa yolunu eklemek istiyorum. yani web sayfasını kaydetmeyeceğim, sadece dosyayı açan o ikona basınca web sayfası açılacak. bunu nasıl yaparım?
Bir zip dosyasının içine çeşitli evraklar ve bir de web sayfasının kısa yolunu eklemek istiyorum. yani web sayfasını kaydetmeyeceğim, sadece dosyayı açan o ikona basınca web sayfası açılacak. bunu nasıl yaparım?
0
honfleur
(29.11.18)
teknikekip
(29.11.18)
klasör içinde boş bir yere sağ tık, "kısayol oluştur", gelen satıra sayfanın linki. next next next next
oldu.
0
teritori
(29.11.18)
chrome'da isen adres çubuğunu mavileştirip, tutup (+ sembolü çıkacak) bırakmadan ekranın en sağ altına getirdiğinde masaüstün gelince uygun bir yere bırakabilirsin.

link böylece tıklayınca açılacak kıvama gelir. sonra diğer evraklarla beraber yeni bir klasöre koyup paketlersin zip için.
0
legalize marijuana
(29.11.18)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.