Giriş
(3)

Kalimba almak istiyorum

chihirovekohaku
Gecko ve hokema markaları arasında kaldım. Önerileriniz var mı?
Gecko ve hokema markaları arasında kaldım.

Önerileriniz var mı?
0
chihirovekohaku
(16.06.20)
önerim acil değilse yurt dışına giden bir tanıdığınıza aldırmanız.
türkiye'de inanılmaz artırdılar fiyatları genel olarak sosyal medyada patlayınca, amazon türkiye ve amazon ispanya/italya'dan benzer kalimbaların fiyatlarını karşılaştırabilirsiniz farkı görmek adına. 30 euro'luk bir alet normalde
0
tejeve
(16.06.20)
@tejeve, gerçekten 32 euroluk çalgıyı 500 liraya satıyorlarmış, şimdi farkettim içim acıdı :/

Peki sizin önerdiğiniz bir marka var mıydı?
0
🌸chihirovekohaku
(16.06.20)
türkiye'de satılan markalardan bilmiyorum malesef :/, ben de ispanya'ya gitmeyi bekliyorum satın almak için
0
tejeve
(16.06.20)
(4)

Powerbank alacağım

AlsterWasser
powerbank almam gerekiyor. çok anlamıyorum ama kaliteli ve uzun ömürlü bir şeyler olsa iyi olur. tavsiyeleriniz var mı? kullanıp beğendiğiniz?heralde maximum 200TL falan paha biçtim kafamda bu ihtiyacıma
powerbank almam gerekiyor. çok anlamıyorum ama kaliteli ve uzun ömürlü bir şeyler olsa iyi olur.

tavsiyeleriniz var mı? kullanıp beğendiğiniz?

heralde maximum 200TL falan paha biçtim kafamda bu ihtiyacıma
0
AlsterWasser
(16.06.20)
anker 10k tavsiye ederim. amazon'da gun asiri indirime giriyor. denk gelince alin. 80-90 tl'ye dusuyor.

www.amazon.com.tr
0
ehti
(16.06.20)
anker den memnunum
0
market_arabasıyla_terör_estiren_trafik_canava
(16.06.20)
xiaomi al kesinlikle
0
neoluyokardesimnebutantantana
(17.06.20)
1 yıldan fazladır xiaomi kullanıyorum memnunum
0
Neyazayım
(17.06.20)
(6)

Bunlar tavandan nasil cikar

000000
Kolay cikanlari ellerimle cikardim ama sert yapismis bunlar cikmiyor, ellerim de sisti ve aciyor, daha fazla kasamiyorum. Spatula ise yaramiyor. Umarim vardir bir cozum.
Kolay cikanlari ellerimle cikardim ama sert yapismis bunlar cikmiyor, ellerim de sisti ve aciyor, daha fazla kasamiyorum. Spatula ise yaramiyor. Umarim vardir bir cozum.
0
000000
(16.06.20)
chezidek
(16.06.20)
@Chezi Bahsettigi alkol nasil bir alkol. Nereden alirim?
0
🌸000000
(16.06.20)
bildiğimiz ispirto o. bence maket bıçağıyla bir şekilde verniği kaldırmadan yavaş yavaş kazımaya bak. zımpara kağıdı veya eğe varsa spatulanın ucunu biraz keskinleştirip yine fiziksel olarak kaldırabilirsin. sıcak hava tabancası varsa yumuşatıp denenebilir. gerçi buraya sorduğuna göre yoktur bu.
0
chezidek
(16.06.20)
Isitarak cikarabilirsin
0
duptıs
(16.06.20)
izopropil alkol diye arayın.
0
argent dawn
(16.06.20)
Kimyasal lambirideki verniğe hasar verebilir, @duptıs'ın cevabı neden beğenmedin ki?

Fön makinesiyle ısıt kolayca çıkar kurumuş silikon.
0
John Bloor
(17.06.20)
(4)

bir gezi parkı videosu

kaufman
protestoların ikinci veya üçüncü haftası gibi gaz bir müzikle bir video kolajlamıştı birisi. üç-dört dakikalık bir şeydi, çok popüler olmadı hiçbir zaman ama arada girer bakardım. şimdi bir izleyeyim dedim de unutmuşum nasıl ulaştığımı. belki bir ihtimal çıkar buradan bir şeyler
protestoların ikinci veya üçüncü haftası gibi gaz bir müzikle bir video kolajlamıştı birisi. üç-dört dakikalık bir şeydi, çok popüler olmadı hiçbir zaman ama arada girer bakardım. şimdi bir izleyeyim dedim de unutmuşum nasıl ulaştığımı. belki bir ihtimal çıkar buradan bir şeyler
0
kaufman
(16.06.20)
freebird5406_2
(16.06.20)
vimeo'da izledigim bir video vardi o zamanlar drone ile cekilmis gruntulerdi hatta muziigi buydu. o zaman play listime eklemistim muzigini ama videoyu bulamadim

www.youtube.com

video title'i gezi aerial gibi bir seydi ama bulamadim. elimde muzigi var sadece
0
exlibris
(16.06.20)
Everyday I'm Çapuling vardı o olabilir belki :D

Olum duygulandırdınız lan. Ne güzel günlerdi be, arada açar vidyolarını izlerim. Her izlediğimde gözlerim dolar.

Bak yine duygulandım.
0
eazy
(16.06.20)
Biber gazi oley’in videosunu da iceren gaz bir kolaj vardi sanki, ben de bulamadim su an
0
lyh
(16.06.20)
(1)

Maclarda statta ev sahibi tezahurat efekti vermek serbest mi

000000
Yani futbolculari gazlamak maksadiyla?
Yani futbolculari gazlamak maksadiyla?
0
000000
(16.06.20)
serbest sanirim, en azindan Almanya'da. bu hafta rasladim ben de ilk defa : www.youtube.com
0
neverletyougodown
(16.06.20)
(1)

0.95 faiz 36 ay 100,000 uygun mu sizce?

mertozkoy
122,000 geri ödemesi var, masraf yok.Uygun mu sizce bu oranlar ihtiyaç kredisi olarak
122,000 geri ödemesi var, masraf yok.

Uygun mu sizce bu oranlar ihtiyaç kredisi olarak
0
mertozkoy
(16.06.20)
iş bankasından 36 ay vade 77.000 için 0,8 oran alındı bugün.
48 ay vade olunca 0,9 oluyor.

yani o vade için senin oran yüksek
0
elorelia
(16.06.20)
(7)

12 Ocak 1990 üretimi Tekel Binboğa vodka

denizgonen
Bunu içersem zehirlenir miyim acaba? Açılmamış ve dolaptan 10 tane falan çıktı.
Bunu içersem zehirlenir miyim acaba? Açılmamış ve dolaptan 10 tane falan çıktı.
0
denizgonen
(16.06.20)
dostum o vodkalar 30 yasinda saygida kusur etme


o serileri hatirliyorum, tekel uretimi ve kapaklari dandik aluminyumdan ve muhtemelen bu sure icine icindeki alkolu ucmus bile olabilir, bir tanesini acip yarim yudum tadabilirsin, en azindan yutmazsan bir sey olmaz,

ama icmemeni oneririm, koleksiyonluk olarak kalsin.
0
exlibris
(16.06.20)
Votkadan bir şey olmaz herhalde ya
0
conta
(16.06.20)
şu an içmezse ölücek hastalığına yakalanmadıysan içme, koy vitrine sergile, ne güzel bir obje işte nostaljili falan. bakarsın ileride koleksiyonculara satarsın.
çünkü içsen ya bozuk olucak, boşa ziyan. ya da gerçekten sağlam olsa bile gidip başka absolut alıp içersin aynı şey; sana katacağı bir şey yok yani bunu içmenin. içmemeninse var.
0
Bruce
(16.06.20)
google amcaya sordum birsey olmaz diyor. Ama ben olsam, elimde tek sise var ise acmazdim saklardim.
0
cooperr
(16.06.20)
10 tane var. Saklayayım madem, güzel bir süs olabilir dediğiniz gibi.
0
🌸denizgonen
(16.06.20)
Direkt koy sahibinden'e. Bunun koleksiyonunu yapanlar var satar bissuru absolute alirsin :)
0
msb
(16.06.20)
madem alıcısı oluyormuş, ben olsam bir tanesini şişesi için saklayıp diğerlerini satardım.

sakladığımı da merakımdan içip içine su doldurup vitrine koyardım. mezara mı götürecem topu topu 30 yıllık votkayı? sanki bana römerwein.
0
chezidek
(16.06.20)
(4)

Sizce hangi bulut sistemi

avarel dalton
Arkadaşlar merhaba;Mevcutta iCloud kullanıyorum ve esasen memnunum 50GB’lik alan yavaş yavaş dolmaya başladığı için 200GB’lik plana geçmeyi düşünüyorum Bulutta tuttuklarım;RehberimTakvimim NotlarımEpostalarımFotoğraflar ve videolarımÇeşitli diğer belgeler (sağlık kayıtları, taranmış belgeler, PDF’le
Arkadaşlar merhaba;

Mevcutta iCloud kullanıyorum ve esasen memnunum 50GB’lik alan yavaş yavaş dolmaya başladığı için 200GB’lik plana geçmeyi düşünüyorum

Bulutta tuttuklarım;
Rehberim
Takvimim
Notlarım
Epostalarım
Fotoğraflar ve videolarım
Çeşitli diğer belgeler (sağlık kayıtları, taranmış belgeler, PDF’ler ofis belgeleri vb)

Bununla birlikte, onedrive gibi alternatifler olduğunu biliyorum ama hiç kullanmadım, cihazlarım genelde Apple.

Fiyat/Performans ve güvenlik açısından önereceğiniz bulut Sistemleri var mı? (Tikler gelecek :) )

Dizimi kırıp iCloud’da kalayım mı, ne yapayım? Şimdiden teşekkürler
0
avarel dalton
(16.06.20)
Dizini kır.

Öncesinde özellikle önemi kalmayan fotoğraf ve videoları silerek yer kazanman lazım. Hatta medya dosyalarında boyutta küçültebilirsin. Kaliteli olsun diye bir kaç dakikalık video için 300-500 mblık yer harcamamak gerekir. 50gblık alanında gerekli temizlikleri yaparak eminim yaklaşık olarak 15gb alan kazanabilirsin.

Her daim yanında internete gerek kalmadan önemli dosyaların için hdd içinde yedek olsun.
Kısa vadede işe yarar gibi görünseler de uzun vadede bulut dosya barındırma işine hiç güvenmiyorum. Özellikle de bedava olanlara.
0
Erva
(16.06.20)
Google kullan. Düşük çözünürlük tercih edersen fotoğraflar ücretsiz. Diğer belgelerinde çok yer tutmaz zaten. Ücretsiz kotarırsın. Her ay belli bir miktar para vermek bana uymuyor açıkcası.
0
2007
(16.06.20)
Cihazların genelde apple ise iCloud alanı al geç. Hiç kasmana gerek yok.
0
roket adam
(17.06.20)
Ben senelerdir dropbox kullaniyorum, tum cihazlarimda da yuklu, memnunum acikcasi.
0
lallala
(17.06.20)
(3)

Max 5bin tl bütçe - en iyi kameralı telefon?

29 mayis 1453 gunu hasta olan yeniceri
Merhabalar. Bolca ve özellikle video çekim yapılacak, önceliği arka kamerası olan akıllı telefon öneriniz var mıdır?Kamera çok iyi olsun gerisi hiç mühim değil. Öyle diyeyim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Merhabalar.

Bolca ve özellikle video çekim yapılacak, önceliği arka kamerası olan akıllı telefon öneriniz var mıdır?

Kamera çok iyi olsun gerisi hiç mühim değil. Öyle diyeyim. Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
0
29 mayis 1453 gunu hasta olan yeniceri
(16.06.20)
video onemliyse redmi note 8 pro alma en azindan bunu soyleyebilirim.

huawei p30 pro iyiydi o konuda ama fiyati ne su anda bilmiyorum.
0
msb
(16.06.20)
kamera konusunda tüm cihazlar bi yana, iphone'lar bir yana. iphone se 2020'nin tasarımı canını sıkmayacaksa al derim. iphone 11'le hemen hemen aynı kamera var sanırım. karşılaştırma videoalrına da bi bak tabi
0
avatar is back
(16.06.20)
google camera ile en iyi sinerjiyi yakalayan android telefonu bulmaya çalışın. google kamera oldukça büyük fark yaratıyor. Redmi Note 7'de kullanıyorum. İnanılmaz başarılı. Donanımın potansiyelini yazılım ile artırıyor. Üstelik pek çok farklı versiyonu var, deneyerek seçebilirsiniz.
0
Etanglement
(16.06.20)
(6)

yazılıma başlayanlar

patronaj
selamlar. kendim ara ara ders izlerdim internetten ama şimdi her gün 1 saat udemy'den html & css izlemeye başladım.sayısalcıydım lisede ama 6-7 yıldır sayılarla algoritmalarla hiç işim olmadı, hatta yazar oldum.sormak istediğim şey şu, hiç matematikle ve yazılımla alakası olmayan insanlar bile kısa
selamlar. kendim ara ara ders izlerdim internetten ama şimdi her gün 1 saat udemy'den html & css izlemeye başladım.
sayısalcıydım lisede ama 6-7 yıldır sayılarla algoritmalarla hiç işim olmadı, hatta yazar oldum.

sormak istediğim şey şu, hiç matematikle ve yazılımla alakası olmayan insanlar bile kısa sürede çözdüm, şimdi yazılımcı olarak çalışıyorum falan diyor. bu kadar mümkün mü? mesela her gün 1 saat izlemeye ve pratik yapmaya devam edersem 1-2 aya html&css dersim biter. herkes buradan başlamak daha kolay dedi ben de bu hafta başladım.
sonra c imiş pyhtonmuş onlara başlarım zaten. amacım yazılımcı olmak değil ama eğlenceli bir hobi, kodlarla çizim yapmak bir nevi.

gerçekten böyle tipler var mı etrafınızda? 2-3 ay online kursla mümkün mü?
mümkün denirse ek 1e 1 özel kurs bile arayacağım çünkü. :)

+

udemy'de sıfırdan başlayanlar için algoritma ve html5 derslerim de var. ama başlamadım onlara.
0
patronaj
(16.06.20)
html/css web işinin ön yüz kısmı. örnek veriyorum python dilinde yazdığın 10 satırlık bir kodun matematiksel olarak ifade edilişi farklı görünsede aslında aynı kapıya çıkıyor. az buçuk matematik temeli olan birisi birkaç aylık kodlama bilgisi ile kod sandığı şeyin aslında matematik olduğunun farkına varıyor.

soruna cevap olarak kodlama için matematik bilgisi gerekmiyor fakat bazı alanlarda gerekiyor. bu alanları ufak bir googlelama ile bulabilirsin.
0
veri
(16.06.20)
her ne kadar istisnalar olacak, kişiden kişiye değişecek olsa da matematik ve yazılımla işli dışlı olmayan birinin yazılım macerasının uzun soluklu olmayacağını düşünenlerdenim.
yazılımı sadece bir f metodunun içini doldurmak, sadece belirli görevi yapan kod parçacığı geliştirmek olarak görmemek lazım. sonuçta "yazılımcı olarak çalışıyorum" lafını edebilmek için gerekli ve yeterli şartlar tanımlı değil :) bir kere en azından problemi anlayıp gerekli algoritmayı kurmak için matematiğe/analitik düşünmeye, etkili veri yapıları, tasarım motifleri, vs. kullanıp, performans/hafıza kriterlerine hassasiyet için yazılım bilgisine ihtiyaç var. yazılım mühendisliği kısmına hiç girmiyorum ki orası da bir derya deniz.

edit: yalnız cevaplara tik atmadığınızı görüyorum, lütfen. yazılımcılar geri dönüşü sever :)
0
absel
(16.06.20)
bu biraz nasıl bir "yazılımcı" olmak istediğinle alakalı.

geliştirilecek yazılımı hizmet ettiği alan ve teknik derinliğine göre üç ana gruba ayırabiliriz.

1- Basit web uygulamaları / web siteleri: burada mühendislik çok gerekmiyor, dolayısı ile temel sayılar matematiği ile bile 3 aylık kursla bir şeyler yapabilir hale gelebilirsiniz. Haliyle katma değeri düşük olduğu için getirisi de azdır. html, css, js bel kemiğini oluşturur, php, lamp gibi çözümlerin yanı sıra başka alternatifler de kullanılabilir ancak sınırlı yeteneklerle hızlıca basit veya az karmaşık ihtiyaçları kolayca karşılar.

2- Kurumsal ölçekli uygulamalar: İşletmelerin business süreçlerini dijital ortamda gerçekleştirmesi için geliştirilen çözümler. We, masaüstü, servis vs. tabanlı bir çok uygulamadan oluşan, ölçeklenebilir, karmaşık iş mantığı içeren yazılımlardır. yazılım mühendisliği ile çözülen karmaşık teknik problemlerin çözülmesi gerekir. Bu noktada, veri yapıları, algoritmalar, dağıtık sistem mimarisi vs. gibi konulara hakim olmak gerekir. bunlar da matematik ve analitik zeka isteyen şeyler. Hele işin içine yapay zeka, veri analitiği içeren konular da girerse ileri matematik (istatistik, olasılık vs.) şart oluyor.

İleri mühendislik uygulamaları: Burada perspektifi değiştiriyorum, yazılımın hizmet verdiği taraf değil geliştiren tarafın ileri mühendisliğinden bahsediyorum. Çünkü, çok farklı alanda yazılımlar bu kategoride. örüntü tanıma, sinyal işleme, optimizasyon gibi calculus ve algebra vs. konularında ciddi bilgi ve problem çözme yeteneği isteyen, oyun geliştirme, radar sistemleri, görüntü işleme vs. gibi uygulamalar yapılacaksa (mesela teslanın otonom sürüş için lidar sensörden bilgi alıp yorumlayan yazılımı veya photoshop gibi bir görüntü işleme yazılımı vb.) matematiksiz adım atmak mümkün değil. konuya girmek bile mümkün değil.

bana sorarsan en basit işte bile matematik işin temelini anlamak, problem çözme becerisinin var olabilmesi olması gereken bir bilgi birikimi ve uygulama pratiği dizisi. Şayet matematik ile ilgisi olmayan birisi yazılım geliştirme işlerine girerse çok sınırlı seviyede kalır. Ekmek yer mi? yer elbette ama iyi bir mühendis / geliştirici / programcı olabileceğini sanmıyorum.

youtube'da yalın kod diye bir kanal var, bu konular üzerine çekilmiş onlarca video var. izlemeni tavsiye ederim.
0
coder6006
(16.06.20)
HTML, Python ve C birbirinden tamamen farklı alanlarda kullanılan diller. HTML ve CSS web programlamaya giriş için göz boyamadır, asıl zor kısmı onlardan sonra Javascript ile başlar, zirve noktası da PHP'dir.

HTML ve CSS için matematik bilmeye gerek yok, temel seviye ingilizce bilgisi yeterli olur. Javascript kısmına girince asıl programlama orada başlar döngüler, fonksiyonlar, nesneler, operatörler vs. ile. Bu bilgilerle de bir web sayfası yapılır ama dinamik olmaz, veri tabanını kullanmaz, basit bir tasarımı olur. İşlevsellik kazanması için işin içine PHP girer ki o da günümüzdeki web sayfalarının tamamına yakınında kullanılmaktadır.

HTML ve CSS öğrenmek 1 hafta sürmez, kolaylıkla öğrenilir. Javascript biraz zorlar ama öğrenildiğinde çok katkısı olur. PHP öğrenmek için günde 1 saat kalıbının dışına çıkmak gerekir, belki günün çoğunu oraya harcamak gerekebilir. Ve tabiki bir proje bitirince ben PHP uzmanıyım demek için çok erken olur, birkaç tane proje bitirilip, neyin nerede kullanıldığını iyi anlamak gerekir ki sıfırdan proje yaparken yardıma ihtiyaç duyulmasın.

Veya PHP için bu kadar uğraşamam diyorsan HTML ve CSS'in ardından Python'a yönelip, temeli aldıktan sonra Django üzerinden webde devam edebilirsin. Dediğim gibi PHP ile kodlanmış bir sayfa kadar dinamik olmaz ama yine de birçok işlevi yerine getirir ve PHP'ye göre çok daha çabuk öğrenilir.
0
ejderha kuyrugunun ucunda yanan ates
(16.06.20)
a teşekkürler. dediğim gibi her akşam 1 saat başka derse çalışıyordum, şimdi iş sonrası akşamları 1 saati verimli davranayım diye başladım.

iş popülerleştikçe 35 yaşında başladım, 2 sene sonra işte buradayım diye bir startupın başında olan birilerini görmek de popülerleşti.

kendi sınırlarımı güzel yönlendirmelerinizle göreceğim. belki aylar yıllar sonra editlerim bakın o çocuk vardı ya... işte o çocuk bunu yaptı. demek için falan :D
0
🌸patronaj
(16.06.20)
bir de yararlı gördüğün mesajlara tick atsan fena olmaz. insanlar zaman ayırıp cevaplar veriyor, küçük bir geri bildirimi hakediyorlar sanırım.
0
coder6006
(17.06.20)
(1)

Covid-19 bina karantinası

rahmi pinkfloydoglu
hangi durumlarda oluyor? bizim üst katta 60 yaşlarında karı kocayı korona sebepli götürdüler. bina karantina altına alınır mı? https://www.milliyet.com.tr/gundem/antalyada-10-dairenin-bulundugu-bina-karantinaya-alindi-6236584
hangi durumlarda oluyor? bizim üst katta 60 yaşlarında karı kocayı korona sebepli götürdüler. bina karantina altına alınır mı?

www.milliyet.com.tr
0
rahmi pinkfloydoglu
(16.06.20)
Vakaya geriye dönük 6 gün içinde temas kurduğu kişiler soruluyor. Haberdeki 2 kişi muhtemelen bütün apartman ile iletişim halindeydi.
0
kanlakarisikyagmur
(16.06.20)
(1)

Fotoğrafçılık Küresi

flo
https://m.trendyol.com/cam/fotografcilik-kuresi-80-mm-100-kristal-cam-kure-p-32502978?boutiqueId=316798&merchantId=114142&gads=true&popup_id=2044348680&gclid=CjwKCAjw26H3BRB2EiwAy32zhZ6l9KFdk1-SzTBcm_a430bF1wc_lT6gluV6C2ma3N-6fN7VoSu27BoCbX4QAvD_BwETavsiye eder misiniz? Kullanan arkadaş var mıdır?
m.trendyol.com

Tavsiye eder misiniz? Kullanan arkadaş var mıdır?
0
flo
(16.06.20)
aliexpresste 10 dolar civarıydı oradan almak daha mantıklı. ama çokta bir şey beklemeyin 2 çekimden sonra kenara atılacak.
0
astronom bey
(16.06.20)
(1)

Bileğinizle Kaç Kg Kaldırıyorsunuz?

we are floating in space
Forearm extension hareketinden bahsediyorum. Kasım 2019'da 6 kg ile çalışıyordum. Haziran'a kadar ara verdim. Şimdi 3.5 kg ile çalışıyorum. Siz?
Forearm extension hareketinden bahsediyorum. Kasım 2019'da 6 kg ile çalışıyordum. Haziran'a kadar ara verdim. Şimdi 3.5 kg ile çalışıyorum. Siz?
0
we are floating in space
(16.06.20)
Çalışmıyorum,bunun yerine tutuş gücü için farmers carry,deadlift,chin up gibi egzersizlere yer veriyorum
0
shredd
(16.06.20)
(2)

su matematik sorusuna bakabilir misiniz?

aslan burcu kadini
bu sorunun cozumu nedir arkadaslar?
bu sorunun cozumu nedir arkadaslar?
0
aslan burcu kadini
(16.06.20)
bir şeyler karaladım ama beceremedim. çift integralle kütle merkezi bulunacak ama olmadı.

prnt.sc
0
chezidek
(16.06.20)
o ceyregin alani --> pi/4
o ceyregin dis cevresi ---> pi/2

tabii bu bilgi ne ise yaradi anlamadim. kutle merkezinden bisi cikmasi lazim. yoksa cab sari cizmeli mehmet aga
0
camussar
(16.06.20)
(5)

Arabasını kendisi yıkayanlar bi bakabilir mi

cowboy
Artık arabayı kendim yıkayayım diyorum, elim boş, ekonomik de oluyor. Bunun için hem köpük püskürten hem su püskürten bi cihaz arıyorum. Tavsiyelere açığım. Özellikle kaç bar basınçlı olanlar iş görür onu merak ediyorum.
Artık arabayı kendim yıkayayım diyorum, elim boş, ekonomik de oluyor. Bunun için hem köpük püskürten hem su püskürten bi cihaz arıyorum. Tavsiyelere açığım.
Özellikle kaç bar basınçlı olanlar iş görür onu merak ediyorum.
0
cowboy
(16.06.20)
ben benzinlikte yıkıyorum o basınçlı makinelerin çoğu ise yaramıyor, en mantıklısı benzinlikte yıkayıp evde süpürmek.
0
m orak
(16.06.20)
karcher k3 almayı düşünürdüm.
0
sutlu nescafe
(16.06.20)
Öyle bir cihaz ekonomik olmaz, sadece kolaylık olur.
Ekonomik olsun diyorsan büyükçe bir süngeri köpürt ve el ile arabaya uygula.
0
Erva
(16.06.20)
hiç biri benzinlikteki presi vermez.
0
mikahakkinen
(16.06.20)
Würth var bende o bile ise yaramiyor sabunlar güzel çözmuyor yada ben denk gelmedim hala ki cok karisim falan yaptim. Illa kopukleyip sonra sungerleyip sonra su tutmak lazim. Su icin de cok fazla basinc lazim.

www.waschbox-store.com

Bu bendeki. Baslik cikip basincli tabanca oluyor ama yine de yetmiyor basinc guzel.
0
c1b2k3
(16.06.20)
(4)

the walking dead 1.sezon türkçe altyazısı yok hiç bi yerde?

avatar is back
planetdb kapalı, turkcealtyazi.org'da 1.sezon yok.nerden bulabilirim?
planetdb kapalı, turkcealtyazi.org'da 1.sezon yok.


nerden bulabilirim?
0
avatar is back
(16.06.20)
@cesario ;

hocam AMZN versiyonu indirmiştim, burda yok. sürelerde bi garip. düzenli geride yada ileride değil kendim de değiştiremiyorum. AMZN için altyazı bulursanız teşekkür ederim :)
0
🌸avatar is back
(16.06.20)
abdli arama motorlarında bulamazsın, hepsinde yasak. yandex'te var ama. indirip arama kısmına twd izle yaz çıkar.
0
iwasbornonamountainside
(16.06.20)
Netflix'de var aslında.
0
burka
(16.06.20)
Caption diye Bi altyazı programı var kardeşim, indir ve bana dua et.kolay gelsin
0
mhrkrts80
(17.06.20)
(2)

mckinsey raporu gibi şekilli mekilli pdf

owaki
nasıl hazırlanır?
nasıl hazırlanır?
0
owaki
(16.06.20)
Nasıl hazırlanır konusunu biraz daha açsan iyi olurdu ama görünüm açısından diyorsan pek çok seçeneğin arasından bence aşağıdaki program öne çıkar:
Adobe InDesign

Bunun yanında yerine göre aşağıdaki programların kullanımı da gerekebilir.
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
Adobe InCopy

Alternatif olarak da
CorelDraw
0
cursor
(16.06.20)
bu tarz sirketlerde profesyonellerden yardim aliniyor :)

sirket adini istediginiz gibi koyun ama cogu bu sekilde ya da yakindir.

siz raporu yazarsiniz, hesaplari yaparsiniz, analizi halledersiniz aksam 17 deadline i icin rapor hazir ise onaydan gecerse ara departmana gecer. ara departman bu raporu hindistana yollar, hindistanda grafikerler kalan kisimlari tamamlar sizin icin yerel saatle sabah 6 da raporunuz sekilli sekilde hazirdir ve yayinlanir.

bu hindistan olmaz, macaristan olur, italya olur, meksika ya da türkiye olur. bu arada baska sirkete gitmez sirketin baska ofisi ya da departmainda bitirilir.

zaten hq ise orada 1000 kisi calisiyorsa 5 tane de grafiker vardir zaten. acil seyler ya da cok önemli isler burada yapilabilir.

indesign en cok kullanilani bildigim kadariyla. adobe uygulamalari sektör standartidir.
0
black fridayde bos kutuya talim eden adam
(16.06.20)
(2)

Laptop için Termal Macun Önerisi

Mehmet Ersoz
Bunlarda kalite farkı oluyor mu, yani daha iyi sıcaklık soğuran gibi kriterler? Hangisini almak lazım? Marka önerir misiniz?
Bunlarda kalite farkı oluyor mu, yani daha iyi sıcaklık soğuran gibi kriterler?

Hangisini almak lazım? Marka önerir misiniz?
0
Mehmet Ersoz
(16.06.20)
Markalı yani noctua coolermaster zalman gibi olanlar arasında çok fark olmuyor. Testleri var nette. Yükte 3 derece falan oynuyor. Markasızlar sıkıntı, tavsiye etmiyorum.
0
bahoho
(16.06.20)
termal macun sıcaklık soğurmaz, ısı iletiminin daha iyi olmasını sağlar.

onun dışında bahoho +1. vatan'dan falan alacağınız ortalama bi ürün ev kullanıcısını tatmin eder.
0
cern de cayci olmak vardi
(16.06.20)
(5)

Vodafone 9GB 53TL Faturalı

Mehmet Ersoz
Faturasız bir hattım var. 1 yıl taahutlu 53 tl ile faturalıya aylık 9gb veriyor.iyi gibi geldi ama sizce nasıl? daha iyi bir faturalı paket var mıdır acaba diğer operatorlerde?
Faturasız bir hattım var. 1 yıl taahutlu 53 tl ile faturalıya aylık 9gb veriyor.

iyi gibi geldi ama sizce nasıl? daha iyi bir faturalı paket var mıdır acaba diğer operatorlerde?
0
Mehmet Ersoz
(16.06.20)
turk telekoma taşi, en son 45 tlye 20/25 gb bi kampanyasi vardi, bi google la derim
0
alttaraf
(16.06.20)
teşekkürler. turk telekomda çekme sıkıntısı yok mu acaba?
0
🌸Mehmet Ersoz
(16.06.20)
Benim Vodafone, 15 gb 49 tl
0
cemallamec
(16.06.20)
15 GB 49 TL benim de
0
seyyar satıcı
(16.06.20)
cekme skntisi biraz onyargi gibi artik bence,,cokta sorun olmuyor, digerleri mukemmel degil sonucta
0
alttaraf
(16.06.20)
(1)

ey compumaster, duyurulara cevap veremiyorum

lemmiwinks
neden ola ki? banladin mi beni :DsetAnswer asagidaki hatayi veriyormus:Data too long for column 'ipadded' at row 1
neden ola ki? banladin mi beni :D

setAnswer asagidaki hatayi veriyormus:
Data too long for column 'ipadded' at row 1
0
lemmiwinks
(16.06.20)
is bilgisayarimda aliyorum bu hatayi, vpn falan var onda, amsterdam uzerinden baglaniyor sanirim. muhtemelen onunla alakali bir hata.
0
🌸lemmiwinks
(16.06.20)
(10)

kadikoy'deki evlerin neden bircogunda balkon yok?

lemmiwinks
ozellikle yeni evlere bakiyorum, balkon yapmiyor cogu. insan neden balkonsuz evde yasar ki? cok az kullanacak olsam bile balkonum olsun isterim ben mesela.edit: cevap veremiyorum burdan yazayim.balkonda domates yetistiriyoruz bu ara, o yuzden kadikoy'de balkonli ev bakiyorum ama cok az var. yesil ve
ozellikle yeni evlere bakiyorum, balkon yapmiyor cogu. insan neden balkonsuz evde yasar ki? cok az kullanacak olsam bile balkonum olsun isterim ben mesela.

edit: cevap veremiyorum burdan yazayim.
balkonda domates yetistiriyoruz bu ara, o yuzden kadikoy'de balkonli ev bakiyorum ama cok az var. yesil ve sakin bir sokakta olsam balkonu sik kullanirdim aslinda ben.
0
lemmiwinks
(16.06.20)
en önemli sebebi para. zaten küçücük evler bir de balkon yaparlarsa iyicene küçülecek.
0
re noreno
(16.06.20)
Muhtemelen cevap sorunun içinde. Amaç yaşam alanını olabildiğince artırmak. Dar alanlara bir katta 4 daire olacak şekilde bina tasarlanıyor. 2+1 evler 70 m^2. Dolayısıyla 4-5 m^2 alanı balkona ayırıp oturma odasından kısmak mantıklı gelmiyordur müteahhitlere. Ben de balkonlu evi tercih ederim ama balkon yoksa da çok takılmam. Benim balkonum var. Kedi odası gibi oldu, ben hiç kullanmıyorum.
0
himmet dayi
(16.06.20)
Eski binalar yıkılıp, yenisi yapılırken müteahhitler işlerine geldikçe yapıyı küçültmeye çalışıyorlar. Bu yüzden de balkonlar ya yok ya da eskiye göre aşırı küçük. Kentsel dönüşümle yeniden yapılan yeni binalara balkon istendiğinde de ev sahibinden ek ödeme istiyorlar.
0
GoodMorningTeacher
(16.06.20)
cevap daha fazla iç alan +1 bir de depremle ilgili bir sebep var bildiğim kadarıyla, binanın yük dengesi açısından çıkıntıya izin verilmiyor.
ben de balkonsuz bir evde yaşayamam, ev ararken olmazsa olmaz kriterlerimden ilki. balkon yapılmamasını da müthiş saçma buluyorum.
0
ozgur bir kusun hatirati
(16.06.20)
salona dışarı açılan bir kapı, önüne de korkuluk koyup fransız balkon adı altında balkon yapıyorlar. artık tüm yeni evlerde şu garabetten var:

i.pinimg.com

yani aslında evlerin plan üzerinde balkonu var ama pratikte yok. bu evleri balkonlu diye satıyorlar.
0
sir gawain
(16.06.20)
Ben neden cevap veremeyip cevabı sorunun içine Edit olarak yazdınız merak ettim. Nasıl ki?
0
conta
(16.06.20)
eksiduyu.ru

is bilgisayarimda ip ile ilgili bir hata aliyorum.
0
🌸lemmiwinks
(16.06.20)
Şimdi anladım. Teşekkürler
0
conta
(16.06.20)
yeni şehirli jenerasyonda tercih edilmiyor çok, çünkü dip dibe bir sürü binanın olduğu bir caddede balkonda gözetlenmeden keyif yapmak mümkün değil.
0
roket adam
(17.06.20)
Çünkü balkon yapsak da vatandaş kapatıp eve katıyor :)

Şaka bir yana konu aslında o bölgedeki imar planı ile alakalı, yeni gelişen ilçelerin hepsinde genel olarak temel atılır, bodrum ve giriş kat oturum ölçüsünde çıkılır.

1. normal kattan sonra da 1,5 metre yola 1 metre de yanlara üst tabla büyütülür. Böylece köşelerde 1 X 1,5 metre bir alan kalır kolon dışında. Buralara da yola bakan köşeye balkon, arka tarafta kalan köşeye de ebeveyn banyosu yaparız genelde.

Çünkü kapatıp salona/odaya katamayız zaten, odanın ortasında kocaman kolon kalır yoksa.

Kadıköy, Beşiktaş, Bakırköy gibi eski yerleşim yerlerinde binalar çok iç içe olduğu için, genelde zemine ne kurulum yapılırsa üst katlar da dümdüz aynı şekilde çıkar.

Balkon olarak kullanılacak bir ölü alan olmaz imalat sırasında, e balkon yapmak için de salondan yer küçültüp yapmak mantıklı değil, salon zaten 17 m2 :)

Hemen müteahhitlere çamur atalım, hiç belediyenin, alıcı potansiyelinin, piyasa şartlarının suçu yok di mi?

Ver bana 500 m2 arsa, "buraya tripleks villa istiyorum, 250 m2 kapalı alan yeter" de, bütçeyi de sağla. Bak bakalım mimarlar ne güzel yapılar çiziyor, müteahhitler ne güzel evler yapıyor!
0
John Bloor
(17.06.20)
(2)

Mesaj kutusu takıldı.

old possum
Duyuru hesabımda mesaj kutusu hep yeşil yanıyor. Mesajlardan birini de açamıyorum. Ne yapıyorduk bu durumda?
Duyuru hesabımda mesaj kutusu hep yeşil yanıyor. Mesajlardan birini de açamıyorum. Ne yapıyorduk bu durumda?
0
old possum
(16.06.20)
yeni gelmiş gibi duran mesajı siliyorsunuz
0
elorelia
(16.06.20)
Birisi içinde smile olan bir mesajı kopyalayıp yapıştırmıştır size göndermek isterken. Silin son mesajları.
0
John Bloor
(16.06.20)
(1)

kişiye özel dikim sandalet terlik

neymiş
merhaba İstanbul da kişiye özel üretim yapan ayakkabıcı biliyor musunuz ? hasır sandalet terlik dikebilecek
merhaba İstanbul da kişiye özel üretim yapan ayakkabıcı biliyor musunuz ? hasır sandalet terlik dikebilecek
0
neymiş
(16.06.20)
divannikundura.com
Buraya ayakkabı yaptırdım ben ama hasır yapıyorlar mı bilmiyorum.
0
kobuzchu kiz
(16.06.20)
(7)

hediye

kapti
kız arkadaşıma hediye alacam. geçen bu kolyeye denk geldim, çok hoşuma gitti. daha önce girmediğim bi alan bu kolye takı işleri. sizce fiyat performans açısından nasıl. kadınların görüşleri daha bi kıymetli bu noktada. bu ne onun yerine şunu al gibi öneriler de olur.https://www.shopier.com/ShowProdu
kız arkadaşıma hediye alacam. geçen bu kolyeye denk geldim, çok hoşuma gitti. daha önce girmediğim bi alan bu kolye takı işleri. sizce fiyat performans açısından nasıl. kadınların görüşleri daha bi kıymetli bu noktada. bu ne onun yerine şunu al gibi öneriler de olur.
www.shopier.com
0
kapti
(16.06.20)
güzelmiş
0
elorelia
(16.06.20)
Ben çok beğenmedim ama kötü veya dandik de bulmadım. Swarovski ve so chic’e bakabilirsiniz
0
ats
(16.06.20)
kız arkadaşınız böyle takılar takıyor mu? gümüş seviyor mu ya da taşlı takılar takıyor mu? bir de ben gümüş bir takı almayalı baya oldu ama 170 tl gümüş için çok gibi geldi bana.
0
okuyamıyom ben ya
(16.06.20)
Özellikle deniz, yaz, tekne sevdası falan yoksa başka bakınız.
0
penceredengorunenmorbina
(16.06.20)
paslanacak bozulacak bir şey almayın bence. takı altın değilse kalıcılığı düşük olur. en incesi bile olsa altın olmalı diye düşünüyorum. şahsen gümüş ve bijuteri kullanmayı bıraktım.
0
anarsika
(16.06.20)
Ben sıfır takı takan ve kulakları bile delik olmayan biri olarak takı alınmamasını isterim ama alınacaksa bunun yerine daha kısa zincirli minik uçlu bi kolye olsun isterdim şunun gibi mesela. çünkü bunu her şeye takarım.

www.trendyol.com
0
matilda
(16.06.20)
Eğer kız arkadaşınız takı kullanıyorsa kolye güzel bir hediye fikridir. Bu yolladığınız kolye yelkenlilerin özel bir anlamı yoksa onun için alakasız olabilir. Ama siz çok beğendiyseniz de alın, kişisel bir hediye olmuş olur. Daha her şeyle takılabilecek kolye uçları seçebilirsiniz.

Ben şu siteden bayağı takı aldım, taşların rengi ve kaplama rengini de seçebilirsiniz. Dilerseniz bir göz atın: www.mortaki.com
0
wish i could find a way to disappear
(16.06.20)
(1)

Bilal oldum anlayamıyorum. Almanya Seyahat Kısıtlaması hk

lion de la Turquie
Burada ne yazıyor? Çalışma vizesi için bekliyorum 3 aydır elimde çalışma iznim tuttuğum evin kirasi buradaki isimden ayrıldım. Bu son madde beni mi anlatıyor? Seyahat kisiti kalmış mi oluyor benim için?--1 Temmuz 2020 tarihinden itibaren AB’nin genel seyahat kısıtlamalarına aşağıdaki istisnalar ekle
Burada ne yazıyor? Çalışma vizesi için bekliyorum 3 aydır elimde çalışma iznim tuttuğum evin kirasi buradaki isimden ayrıldım. Bu son madde beni mi anlatıyor? Seyahat kisiti kalmış mi oluyor benim için?

--
1 Temmuz 2020 tarihinden itibaren AB’nin genel seyahat kısıtlamalarına aşağıdaki istisnalar eklenecektir:
- Asıl ikamet yerlerine geri dönüp dönmediklerine bakılmaksızın, AB ve Schengen Anlaşmasına taraf ülkelerin (İzlanda, Liechtenstein, Norveç ve İsviçre) vatandaşlarıyla Britanya vatandaşları, AB’de ikamet iznine sahip üçüncü ülke vatandaşları ve bunların aile fertleri
- “essential functions or needs” kategorisine giren üçüncü ilke vatandaşlarına aşağıdaki kişiler de ilave edilmektedir:
• Eğitim görmek amacıyla giriş yapan üçüncü ülke vatandaşları,
• Meslekleri ekonomik açıdan gerekli olan ve ertelenemeyen veya yurtdışından yapılamayan üçüncü ülkelerden gelen nitelikli uzmanlar,


tuerkei.diplo.de

---
0
lion de la Turquie
(16.06.20)
yazdıklarında elçiliğin çevirisi kadar karışık olmuş. anladığım kadarı ile cevaplayayım.

1. çalışma vizen var (D tipi) ama oturumun yok.
2. bu durumda bir değişiklik olmazsa 1 Temmuz'dan sonra seyahat edebileceksin.
0
helenart
(16.06.20)
(1)

Oto servis problemim

habarbey
Ekim ayında kaza yaptım, arkadan çarptılar. İstanbul'dan Bursa'ya giderken gerçekleşti ve ben İstanbul'da yaşıyorum. Arabayı mecburen Bursa'daki yetkili servise bıraktım ve kasko dahilinde tamir edeceklerdi. Ancaaak, bir ayda arka tamponu tamir edemediler veya degistiremediler, bir ay yattı araba. B
Ekim ayında kaza yaptım, arkadan çarptılar. İstanbul'dan Bursa'ya giderken gerçekleşti ve ben İstanbul'da yaşıyorum. Arabayı mecburen Bursa'daki yetkili servise bıraktım ve kasko dahilinde tamir edeceklerdi. Ancaaak, bir ayda arka tamponu tamir edemediler veya degistiremediler, bir ay yattı araba. Bu arada on cama taş gelmişti, madem yatıyor onu da değiştirelim dedik, hasar dosyası açıldı, cami beklemeye başladık.

Bir ay sonrası aracın tampon hasarı tamir edildi ancak cami getiremedik dediler. Tamam dedim cam da gelince takılır, gitti. Bursa'ya, aracı alacagim, baktım tamponu boyamamislar. Mat bir siyah. Araç lazim bana İstanbul'a döneceğim. Dedim cam gelince getirecegim zaten, o zaman boyayın. Tamam dediler.

Sonra her hafta aradım, sordum, covid sezonuna kadar camdan haber gelmedi. Ondan sonra zaten gidemiyorum, kestim aramayı. Ta ki yollar açılana dek. Gittiğimde dediler yetkili yok yarın gel. Ertesi gün gittim, patron yok, biz sizi bilgilendireceğiz. Ertesi gün arayan yok. Açtım telefonu, açan kişi birisine aktardı, aktardığı neydi kardeşim problem deyince bende kayış koptu. Açtım ağzımı yumdum gözümü. Bana yarın ne zaman yapacağınıza dair bilgi vereceksiniz dedim ve kapattım. 4 gün oldu arayan soran yok. Ne yapayım ben?

Kusura bakmayın, dağınık oldu mobilden. Lütfen birisi akıl versin. Kahveden adam alıp basacagim yoksa servisi. Bu arada mevzubahis işletme Bursa Erginakin.
0
habarbey
(16.06.20)
Yetkili servisin bu derece laubali davranması gerçekten can sıkıcı.

Sizin yerinizde olsam distribütör ile iletişime geçerdim, neticede yetkili servis tüm işlemleri (en azından bildiğimiz kadar) ortak havuza giriyor.

Benim tercih ettiğim yetkili servisten her hizmet alışımdan sonra mutlaka firmanın müşteri Hizmetleri arayıp, hizmetten duyduğum memnuniyeti sorguluyor.

Mevzu bahis servise yetkili servis belgesini veren ana firmaya şikayetinizi bildirmeniz durumunda dikkate alınacağını düşünüyorum.
0
avarel dalton
(16.06.20)
(5)

Masaj minderi kullanan var mı?

curukturpkokusu
Bağlantıdaki ürün veya benzerini kullanan var mı? Trendyoldaki yorumları iyi ama üründe iade olmadığı için karar veremiyorum. Avmlerdeki masaj koltuklarına benziyor mudur yaptığı masaj? Ya da başka önerisi olan var mı? Ürün fiyatı 2000 ve işe yaramayan birşeyse bayağı girecek :)Ürün bu: https://www.
Bağlantıdaki ürün veya benzerini kullanan var mı? Trendyoldaki yorumları iyi ama üründe iade olmadığı için karar veremiyorum. Avmlerdeki masaj koltuklarına benziyor mudur yaptığı masaj? Ya da başka önerisi olan var mı? Ürün fiyatı 2000 ve işe yaramayan birşeyse bayağı girecek :)

Ürün bu: www.trendyol.com
0
curukturpkokusu
(16.06.20)
Linkteki ürünü kullanıyorum. Letgo'dan 500 liraya çok temiz ve sıfır ayarında denk getirmiştim. Şimdi sıfır fiyatını görünce şok oldum. İstersen bi letgo ya bak. ben ayda 4 veya 5 akşam kullanıyorum, omuz, bel ve sırt bölgemdeki ağrıları hafifletiyor. Bu modelin sırt ve omuz masaj fonksiyonunun olması çok önemli. Bekletiniz çok yüksek olmasın fakat ben yalnız yaşadığım için ürün işimi görüyor ve memnunum.
0
kanlakarisikyagmur
(16.06.20)
950 liraya almıştım bunu iki sene önce.2-3 hafta kullandım sonra attım bir kenarda yer işgal ediyor.heves edip alınıp sonra kullanılmayacak şeyler listesinde olmalı.
avm'lerdeki kadar kaliteli değil.sırt kısmında 2 tane top gibi şey aşağı yukarı hareket ediyor.bir kaç kere de etimi sıkıştırır gibi oldu.tırstım da sonra kullanmaya.
ilk aldığın zaman aa iyiymiş şöyle güzel böyle güzel diyosun 1 ay sonra işe yaramadığını farkediyorsun.
yorum yazanlar da yeni kullanıcılar olduğu için iyi alet diye yorum yapmışlardır.
alma derim.parana yazık.
illa alacaksan paran-yerin de varsa koltuk gibi olanlardan bak.
0
8832ch78
(16.06.20)
@antihero Eşime hediye olarak alacağım. Ailenin tüm üyelerine masaj yaptırıyor ve eskiden avm ye falan gittiğimizde de direkt koltuklara giderdi. İşten geldiğinde otursun biraz dinlensin keyif yapsın istiyorum.
@kanlakarisik bu yüzden 2.el almak seçenek değil.
0
🌸curukturpkokusu
(16.06.20)
Eşin o kadar düşkğnse kenara atılacağını sanmam o halde. Zorlayabilirsen direk masaj koltuğu al, olmadı bunu alır dener iade edersin. İnternet alışverişlerinin iadesinde pek sorun çıkmıyor.
0
antihero
(17.06.20)
Yok ya masaj koltukları 20bin falan yazıyordu alsam süper olur da kızar muhtemelen. İade olmuyor işte, sorun orada. Hamileyken başağrısından delirip şu kol gibi olan masaj aletlerinden almıştım kendime yine aynı markanın. Bi işe yaramadı yatıyor evde.
0
🌸curukturpkokusu
(17.06.20)
(2)

Planlama ve iş akışı yaparken kullanılacak program şablon vs. arıyorum

al basmadan donu var
merhabalar, kısmet olursa iki farklı sektörde girişimlerim olacak. Şu an hali hazırda çok farklı 2 sektörde işlerim devam ediyor. Zihnim çok yoğun olduğu için yeni kuracağım işlerde hiçbir şeyi atlamamak adına planlamalar yapmak, sürecin hangi kısmındayım bunu görmek için kafamdakileri yazıya dökere
merhabalar, kısmet olursa iki farklı sektörde girişimlerim olacak. Şu an hali hazırda çok farklı 2 sektörde işlerim devam ediyor. Zihnim çok yoğun olduğu için yeni kuracağım işlerde hiçbir şeyi atlamamak adına planlamalar yapmak, sürecin hangi kısmındayım bunu görmek için kafamdakileri yazıya dökerek bir plan üzerinde devam etmek istiyorum. Neler yapılması gerekiyor, hangileri tamamlandı gibi işi daha net görebilmek adına bana yardımcı olacak dökümanlar hazırlayacağım.

ancak bunu yaparken word excel kullanmak yerine daha kullanışlı bir program arıyorum. böyle bir şablon/program var mı? online ya da offline farketmez.

teşekkürler.
0
al basmadan donu var
(16.06.20)
(bkz: kanban)

Yapılacaklar, yapılanlar(o an) ve tamamlananlar şeklinde işlerin durumlarına göre ayrıldığı bir sistem.

trello.com
0
IncredibleMau
(16.06.20)
kill all hipsters
(16.06.20)
(1)

bursa'ya giriş-çıkış yasağı var mı?

asabi
yarın istanbul'dan bursa'ya gideceğim.. herhangi bir yasak var mı?
yarın istanbul'dan bursa'ya gideceğim.. herhangi bir yasak var mı?
0
asabi
(16.06.20)
Şu anda yok.
0
sta
(16.06.20)
(8)

To do list app

solenkol
Kullanıp beğendiniz hangi uygulamalar var iphone için olarak? Şöyle bir başlığın altında notlar alıyım, üstünü çiziyim istiyorum yaptıkça.
Kullanıp beğendiniz hangi uygulamalar var iphone için olarak? Şöyle bir başlığın altında notlar alıyım, üstünü çiziyim istiyorum yaptıkça.
0
solenkol
(16.06.20)
Notes. Bir sürü denedim, wunderlist ve minimalist favorimdi bi aralar, ama en çok hoşuma giden bu oldu. Default not app'ini kastediyorum.
0
plutongezegendegilmi
(16.06.20)
Paralı olanları (things 3) olanları da denedim ama hiçbiri içime sinmedi. Sildim hepsini. Ben de notes/notlar kullanıyorum.
0
cemallamec
(16.06.20)
Araştırırken notion diye bir app buldum fena değil gibi
0
🌸solenkol
(16.06.20)
Tam to-do list olmamakla birlikte o işe yarayan şablonları da var, evernote. Ben tüm yazı çizi işlerimi artık oradan yürütüyorum size de tavsiye ederim.
0
burka
(16.06.20)
en iyisi wp da boş grup açmak
0
bir soru sorcam
(16.06.20)
Simdiye kadar nerdeyse tüm programlari denedim, benim icin en iyisi "Todoist".

+ Her platformda mevcut
+ Planlama yapmasi cok ama cok kolay. Örnegin "Süt al, today (türkce destekliyormu bilmiyorum)" yapildiginda otomatikmen planlamayi yapiyor.
+ Projelere kisileri davet etme olayi var
+ Projelere yorum yapma destegi var.....
0
VIPCH
(16.06.20)
alisveris listesi gibi kisa listeler icin Clear. not almak vs icin Notion, bazen de kendi icindeki Notes uygulamasi.
0
hjarteblod
(16.06.20)
iphone'un kendi uygulaması en güzeli.
0
xrated
(16.06.20)
(2)

"bla bla bla bla bla bla" olayı nedir?

Bartebly
Duyuruda son günlerde bu şekilde yazma akımı var. Bunun olayı nedir? Neden iki parantez ile ya da tırnak işareti ile yazmıyor insanlar? Neyi kaçırıyorum?
Duyuruda son günlerde bu şekilde yazma akımı var. Bunun olayı nedir? Neden iki parantez ile ya da tırnak işareti ile yazmıyor insanlar? Neyi kaçırıyorum?
0
Bartebly
(16.06.20)
Bir yerden kopyala yapıştır yapıyorlar muhtemelen ve o yazı normalde "bla bla" şeklinde, yani tırnak işareti kullanıyorlar. Ancak o karakteri duyuru desteklemediği için onlar öyle quot gibi dönüştürülüyor server tarafından. Öyle tahmin ediyorum. Bir akım olacağını sanmıyorum.
0
himmet dayi
(16.06.20)
Kullanıcılarla ilgili değil duyurunun kendisiyle alakalı bir bug var, konuyla ilgili arıza kaydı oluşturuldu bakalım düzelir yakında.
0
angelus
(16.06.20)
(1)

65+ şehirler arası seyahat güncel durum nedir?

adivar
1-Özel araçla seyahat edebilir mi?2-hes kodu 1 ay şartı devam ediyor mu?
1-Özel araçla seyahat edebilir mi?
2-hes kodu 1 ay şartı devam ediyor mu?
0
adivar
(16.06.20)
Üstte sabit bulunan kobuzchu kiz'in korona duyurusunda detaylar mevcut.
0
himmet dayi
(16.06.20)
(3)

alibaba aliexpress sipariş durumu

denef
pandemi döneminde bu sitelerden toptan ya da perakende sipariş veren oldu mu? ürünler geliyor mu,gelir mi?
pandemi döneminde bu sitelerden toptan ya da perakende sipariş veren oldu mu? ürünler geliyor mu,gelir mi?
0
denef
(16.06.20)
üç ay önceki sipariş daha yeni türkiye’ye ulaştı, henüz adrese gelmedi
0
elma
(16.06.20)
gümrük olayı nasıl oluyor ? bir ara sabit para yazıyorlar diyorlardı. devammı buna ? ne kadar veriliyor ? istenilen para çok geldi diyelim. kargoyu teslim almadık ne oluyor o zaman ?
0
x571
(16.06.20)
Geliyor, mayıs başı sipariş verdim 28 günde geldi.
Vergi 20-30 arası geliyor, çok büyük değilse içeriğine bakmıyorlar.
0
Northern Mariner
(16.06.20)
(6)

Online İstanbulkart Yüklemesi

dizicolleague
Enpara'dan İstanbulkart yüklemesi yaptım ama "kartınızı biletmatiğe okutun" diyor. Yükleme öyle gerçekleşecekmiş. Biletmatiğe kadar gideceksem zaten gider yüklerdim. Bu nasıl bir saçmalık? Otobüse direkt bassam yüklenir mi bu meret? Bir de bakkala rica etsem küçük biletmatiğe tutsa işlenir mi tutar?
Enpara'dan İstanbulkart yüklemesi yaptım ama "kartınızı biletmatiğe okutun" diyor. Yükleme öyle gerçekleşecekmiş. Biletmatiğe kadar gideceksem zaten gider yüklerdim. Bu nasıl bir saçmalık? Otobüse direkt bassam yüklenir mi bu meret? Bir de bakkala rica etsem küçük biletmatiğe tutsa işlenir mi tutar?
0
dizicolleague
(16.06.20)
Alternatif olarak, istanbul kart uygulamasında nfc aracılığı ile kartınıza direk yükleme yapabilirsiniz
0
fezagezgini
(16.06.20)
ne yazık ki büyük saçmalık. ankarada metro ya da otobüse okutunca yükleniyor halbuki.
0
jelly bear
(16.06.20)
Otobüse bindip okuttuğunda direkt yüklense iyi olurdu tabii ama öyle olmuyor sanırım. Biletmatiğe tutmak gerekiyor. Onun mantığı da yükleme yapacakken üzerinde nakit yoksa ya da tek naktin olan eskimiş parayı kabul etmiyorsa falan o an uygulama ile yükleyip halledebilesin diye.
0
himmet dayi
(16.06.20)
android'de fastpay uygulamasını kullanarak nfc ile kartınıza doğrudan bakiye yükleyebilirsiniz.
0
avianthem
(16.06.20)
Arkadaşının android nfcli telefonu varsa ona dokundursan da olur. Arkadaşım iphonedan talimatı vermişti bendeki fastpaye onun kartı tanıtıp okutmuştum.

Uygulamanın değil Apple'ın halt yemesi o.
0
nhk ni youkosu
(16.06.20)
Cihazınızda NFC var ise mobiett uygulamasına gelen son güncellemeden sonra bekleyen talimatları uygulama üzerinden gerçekleştirebiliyorsunuz. NFC yoksa dolum makineleri.

Ayrıca uygulamada aylık abonman yükleme seçeneği de gelmiş. Onu da söyleyesim geldi.
0
desdenova34
(16.06.20)
(2)

twitter'daki 1500 tl tutmuş geyiği

bellbane
nedir?
nedir?
0
bellbane
(16.06.20)
berbat odalari daha az berbat odalara renove edip "x tl tutmus" diye paylasan hesaplar vardi. onlarla alay ediyorlar.
0
hjarteblod
(16.06.20)
@hjarteblod'a ek olarak bir de şöyle bir durum var; oda/mutfak neredeyse baştan yaratılmış ama değişimi yapan kişiye göre o kadar değişim güya "350 TL'ye mal olmuş", "250 TL tutmuş".
0
m e b
(16.06.20)
(4)

cayma hakkı

dali dili havali korna
internetten yapılan alışverişlerde cayma hakkında öngörülen 14 gün siparişin verildiği tarihten itibaren mi başlıyor yoksa siparişin elinize ulaştığı tarihten itibaren mi? mantıklı olan ikincisi ama bununla ilgili bir bilgiye erişemedim.
internetten yapılan alışverişlerde cayma hakkında öngörülen 14 gün siparişin verildiği tarihten itibaren mi başlıyor yoksa siparişin elinize ulaştığı tarihten itibaren mi? mantıklı olan ikincisi ama bununla ilgili bir bilgiye erişemedim.
0
dali dili havali korna
(16.06.20)
eline ulaştığı tarih.
0
x571
(16.06.20)
fatura ne zaman kesilirse o zaman baslar
0
tahtakafa
(16.06.20)
Elinize ulastigi tarihtir. Sureler de farklılık gösterebilir koronadan dolayı. Alacağınız siteye bakın.
0
elorelia
(16.06.20)
Cayma hakkı

MADDE 9 – (1) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

(2) Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
0
himmet dayi
(16.06.20)
(1)

Yemek termosu

dalgaci mahmut
Merhaba,Kız arkadaşım için yemek termosu bakıyoruz. Kullandığınız Önereceğiniz marka model var mıdır? Bizim gözümüze aladdin çarptı, onu düşünüyoruz da. https://m.trendyol.com/aladdin/enjoy-paslanmaz-celik-yemek-termosu-0-40-lt-aladdin0010-p-3081457
Merhaba,

Kız arkadaşım için yemek termosu bakıyoruz. Kullandığınız Önereceğiniz marka model var mıdır?

Bizim gözümüze aladdin çarptı, onu düşünüyoruz da.

m.trendyol.com
0
dalgaci mahmut
(16.06.20)
Aladdin iyi markadır ama ben kesinlikle şunu tavsiye ediyorum. YIllardır sorunsuzca kullanıyorum. www.amazon.com
Yine benzer kalitede stanley de bakabilirsiniz. Bana sorarsanız thermos ve stanley dışında almayın derim ama tabii işin uzmanı değilim.
0
whoosie
(16.06.20)
(6)

kilit göbeği tavsiye

ikilem
https://www.trendyol.com/kale/ikiz-tuzakli-mandalli-barel-p-33131841https://www.gozdehirdavat.net/mul-t-lock-integrator-bilyal%C4%B1-ikiz-tuzakl%C4%B1-barel-seti-69mmbu ikisi arasındaki fiyat farkına değer mi?
www.trendyol.com

www.gozdehirdavat.net

bu ikisi arasındaki fiyat farkına değer mi?
0
ikilem
(16.06.20)
hocam değer de sen git bir anahtarcıya, pazarlık yapıp al. bu fiyatlardan daha uyguna gelir
0
giovanne
(16.06.20)
ben multilock alırım hep ama kale de onun taklidi zaten.

ikisi aynı ürün neredeyse marka farklı.

multilock'un anahtarını kesinlikle kopyalamıyorlar bu bile benim için yeterli bir şey. ben anahtar sahibi olarak kartını bulmadan anahtarı kopyalatamadım.

baktığınız siteler yerine bir de n11 deneyin.
0
ozdek
(16.06.20)
n11 ve gittigidiyorda daha ucuzdur. bu arada multilockı kopyalattı arkadaş ankarada. 40 tl aldılar.
0
glamdr1ng
(16.06.20)
Kale yeterli, ki kendini kanıtlamış bi marka yıllardır. Benim evde de bundan var. Altı ay önce hırdavatçılardan pazarlıkla 120ye zor almıştım. Fiyatı aynı kalmış, şaşırdım.
0
antihero
(16.06.20)
www.youtube.com burada adam integratoru dört dakikada açtı. o zaman pahalı modeli tercih etmenin pek de manası yok gibi.
0
🌸ikilem
(16.06.20)
hırsıza kilit dayanmaz lafı çok doğru. integrator 7x7 ile aynı galiba bende de ondan var.

işte altta üstte 2 tane bundan var. 4 dk x 2 toplam 8 dk'lık işi var adamın. ama sendeki bu kilidi görüp belki komşu kapıya yönlenebilir öteki daha rahat açılacağı için.

benim daha önce multlock kilitli kapımın kilidi zorlandı ama açamadılar. levyeyle kapıya girişip kapıyı kırdılar onun yerine. levye çok daha hızlı bir metod ama ses çıkarıyor tabi.

güvenlik sizin için önemliyse kapınızın levyeyle açılamayacağından da emin olun bunun için köşebent falan metoduyla levye sokmaya imkansızlaştırmaya çalışanlar falan var.
0
ozdek
(17.06.20)
(4)

sebep yokken kilitlenen bilgisayar

x571
merhaba,bilgisayar kendi kendine donup kalıyor. bunu bazen ayda bir bazen 6 ayda bir bazen günde 2 defa yapıyor. ssd nin güç kablosunu söküp takınca düzeldiğini keşfettim ve güç kablosunu değiştirdim ama bir süre sonra yeniden başladı. donma sırasında bir hata iletisi falan yok, ekran dnup kalıyor.
merhaba,

bilgisayar kendi kendine donup kalıyor. bunu bazen ayda bir bazen 6 ayda bir bazen günde 2 defa yapıyor. ssd nin güç kablosunu söküp takınca düzeldiğini keşfettim ve güç kablosunu değiştirdim ama bir süre sonra yeniden başladı.

donma sırasında bir hata iletisi falan yok, ekran dnup kalıyor. işlem yapılamıyor,fare oynamıyor.

nedir bunun derdi ? donanımsal mı yazılımsal mı ? nasıl test edebilirim ?

donanım : q8400 işlemci
9500 gt ekran kartı
asus p5qc anakart
4 gb rem
sandisk ssd
bilgisayar masaüstü.
0
x571
(16.06.20)
1. güç ayarlarına girip herşeyi üst seviyeye çıkart. (En iyi performans)
2. Genel olarak adaptör ile kullan
3. SSD kullanıyorsan Superfetch özelliğini kapat.
0
foolrules
(16.06.20)
Hard disk yüzünden olabiliyor.
0
burfak
(16.06.20)
ssd kullanıyorum. ssd yeni ama nasıl kontrol ederim ?
0
🌸x571
(16.06.20)
SSDyi farklı bir sata slotuna takın, ssd'de dram yoksa ondan da olabiliyor bazen modeli nedir?
0
milletin efendisi olmaya gelen adam
(18.06.20)
(3)

sümüklüböcek nereye gitti

black mamba
dün mutfakta sümüklüböcek vardı. korktuğum ve iğrendiğim için atamadım. üzerine makarna süzgeci koydum sabah evdekiler atsın diye. makarna süzgecinin delikleri ufak hem hava alır ve ölmez hem de kaçamaz diye düşündüm. sabah bir baktım süzgecin altına böcek yok. süzgecin olduğu yerlerden çıkmaya çalı
dün mutfakta sümüklüböcek vardı. korktuğum ve iğrendiğim için atamadım. üzerine makarna süzgeci koydum sabah evdekiler atsın diye. makarna süzgecinin delikleri ufak hem hava alır ve ölmez hem de kaçamaz diye düşündüm. sabah bir baktım süzgecin altına böcek yok. süzgecin olduğu yerlerden çıkmaya çalışmış ve daire şeklinde izleri var ama kendisi yok. nasıl kaçmıştır oradan?
0
black mamba
(16.06.20)
a) prison break
b) ışınlanmıştır
c)shape shifter
d)aslında bir sümüklüböcek yok
0
duptıs
(16.06.20)
İzleri takip et. Dikkatli bak, sümük izi görünür. Eve de yeşillik alırken dikkat et. Pazarcıyım ben, yan tezgahımda kıvırcık vs satanlar olur, yesilliklerin içinden yılan bile çıktı, sümüklü böcek hep olur. Kötü dönercilere de dikat et, yesillikleri yıkamazlar, dürümden sümüklü böcek çıkabiliyor, çıkmışlığı var.
0
rezilrusfaadam
(16.06.20)
Süzgeçte değil di mi?
0
ats
(16.06.20)
(9)

macbook'tan anlama

patronaj
selamlar.bilgisayarı yenilemek için temiz bir ikinci el MacBook Pro bakınıyordum.daha bu sabah girilmiş bir ilan gördüm. 2019 model, i5, 8gb ram, 1.4 gaz, 13inç pro sadece 5.000 tl. direkt şüphelendim tabii ki.sıfırı şu an 10.299 mesela bir sitede.satıcıda fatura yokmuş ama 2021 ortalarına kadar gar
selamlar.

bilgisayarı yenilemek için temiz bir ikinci el MacBook Pro bakınıyordum.

daha bu sabah girilmiş bir ilan gördüm. 2019 model, i5, 8gb ram, 1.4 gaz, 13inç pro sadece 5.000 tl. direkt şüphelendim tabii ki.

sıfırı şu an 10.299 mesela bir sitede.
satıcıda fatura yokmuş ama 2021 ortalarına kadar garantisi olduğunu söylüyor.

birkaç program kullanma dışında 2011 macbook pro'm var elimde ama hiç hakim değilim. kaçak, çalıntı, arızalı vs olduğunu en basit nasıl anlarım sizce?
0
patronaj
(16.06.20)
kaçak, çalıntı, arızalı olduğunu kolay kolay anlayamazsın. bozuk olduğunu da kısa sürede anlaman zor. ama 2019 model mb pro kesinlikle 5 bin olamaz. Bence uzak dur.
0
himmet dayi
(16.06.20)
a ilanda seri numarası açık olarak görünüyor. bir kontrol etmeye çalışayım. teşekkürler ayrıca. hemen uzak duruyorum.
0
🌸patronaj
(16.06.20)
garantisi çıktı gerçekten.

Onarım ve Servis Kapsamı: Etkin
Ürününüz uygun donanım onarımları ve servis için Apple'ın Sınırlı Garantisi kapsamındadır.
Tahmini Sona Erme Tarihi: 4 Eylül 2021

Satın Alma Tarihi Geçerli
Onaylanan satın alma tarihi, Apple'ın ürününüzü hızlı bir şekilde bulmasını ve ihtiyacınız olan yardımı sunmasını sağlar.

Telefonla Teknik Destek: Süresi Doldu
Apple Danışmanlarından telefonla teknik destek satın alabilirsiniz.
Apple Destek Bölümüne Ulaşın
0
🌸patronaj
(16.06.20)
faturası yoksa çalıntı olabilir, ben olsam bu durumdan emin olmadan almazdım vicdanım rahat etmezdi.

bu arada bu ilandan bağımsız olarak ikinci macbooklarda battery life cycle count diye bir mevzuu var, bu sayı ne kadar düşükse o kadar bataryası eskimemiştir anlamı çıkar.
0
nuisance
(16.06.20)
peki iPhone'larda falan olduğu gibi çalıntı durumlarında dondurma, yer tespiti falan olmuyor mu? olsa yakalanırdı herhalde.

sınırlı garantisi 21 eylül 2021'e kadar da geçerli ama cihazda klavye, ekran kartı, pil falan arızalıysa direkt gidip ücret ödemeden/cüzi bir miktar ödemeden alabilir miyim bilmiyorum.

Bir de MacBook Pro ekmek kapım şu an, ofisim tek başına. 2011'den 2019'a atlamak çok iyi olurdu ama 5.000 tl'ye inanmak çok güç:(
0
🌸patronaj
(16.06.20)
1. Garantisi olduğu çalıntı olmadığı anlamına gelmez.
2. iphone'da olduğu gibi mac'te de icloud üzerinden bulunabiliyor normalde bu cihaz. Ama iphone'daki kadar güvenli değil. Ablamın eşinin macbook'u çalındı. Bulunamadı bir daha. Ancak seri numarasından bulunabilir mi? Belki de bulunur. O yüzden çalıntı şüphesi nedeniyle bence uzak dur. Önce nereden aldığını sor. İnternetten aldıysa faturası mutlaka aldığı yerin sitesinde duruyordur. Mağazadan aldıysa yine faturasına ulaşılabilir. Arkadaştan aldım vs. diyorsa yalan söylüyordur. 5 bin olması çok mantıksız. 2015 modelleri bile o fiyata satılıyor.
0
himmet dayi
(16.06.20)
almaya kalktığınızda ne diyecek acaba dener misiniz?

bana sanki hıyarlı kargo gönderecek gibi geliyor. fiyatı özellikle düşük tutup ilgi çeker ve sonra da kapora gönder, parayı gönder vs gibi taktikler kullanabilirler.

ya da gerçekten çalıntıdır.
0
ozdek
(16.06.20)
a çok teşekkür ederim herkese. iki soru sordum ilanı kaldırdı. yüz yüze inceleyim beğenirsem direkt alayım diyecektim kayboldu.

@darkrocq, cevabınız tam ekşişeyler'e çıkacak Guide olmuş. letgo'dan, sahibinden'den falan çıkmıyorum, çok işime yarayacak cevabınız.
0
🌸patronaj
(16.06.20)
Merhaba,

Sonradan okuyacaklara da bilgilendirme amaçlı;

Hobi olarak sahibinden'de macbook ilanlarına her gün bakarım. Nerdeyse bütün ilanları incelerim:)

Maalesef sahibindendeki her kategorideki gibi macbook kategorisinde de macbook çetesi var.

Durum şöyle, ilanlar görece uzak illerin merkezden uzak ufak kasabalarında adres belirtilerek açılır. Mesela muğla datça, artvin borçka, malatya pötürge, mardin midyat vs vs vs...
Yani genelde görme imkanınız olmaz:)
İlanlarda sadece mesaj gönder butonu aktif olur! Telefon no gözükmez.
Mesaj atarsanız işim yoğun şu numaraya yazın diye cevap gelir. Numaraya mesaj yazarsanız nerdeyse satılmak üzere olduğunu 100-200-500 kapora gönderirseniz bekleteceğini söyler. Sonrası malum...

Düşen var mı? Ucuza mal almaya yeltenen köylü kurnazları ve gerçekten iyi niyetli arkadaşlarımız muhtemelen düşüyorlar, çünkü nerdeyse bir buçuk senedir takipteyim, her gün ilan açılıyor. Adamlar bildiğiniz mesai yapıyorlar burda:)

Uzun lafın kısası, gece rahat uyumak istiyorsanız uzak durun...
0
artci sarsinti
(16.06.20)
(8)

covid-19 günlerinde nezle-grip oldunuz mu?

asabi
çevremde kimse nezle ya da grip olmadı. bunun sebebi evden çıkmamak ya da maske takmak olabilir mi?hadi grip bulaşıcı bir hastalık ama geçiş havalarında nezle bile olmadım ben.
çevremde kimse nezle ya da grip olmadı. bunun sebebi evden çıkmamak ya da maske takmak olabilir mi?
hadi grip bulaşıcı bir hastalık ama geçiş havalarında nezle bile olmadım ben.
0
asabi
(16.06.20)
"maske takmak" yazıcaktın herhalde. maske kullanımının normal grip vakalarını bile azalttığı söyleniyor. şu temkin işi diğer hastalıklar açısından da iyi oluyor yani aslında.

geçiş havasında nezle olmamanın sebebi tabii ki evden çıkmamak. ne olacak başka xd
0
snape i başından beri tanırım
(16.06.20)
ilk günlerinde bademcik iltihabi oldum, antibiyotik kullandım geçti.
0
nuisance
(16.06.20)
Nezle de oyle yoktan gelen bir hastalik degil, o da gayet bulasici bir hastalik.
0
Haldamir
(16.06.20)
Bir akrabam domuz gribi oldu. Evden de pek çıkmıyordu.
0
old possum
(16.06.20)
alerjik rinit oldum.
0
nothing in my way
(16.06.20)
Saklıyor insanlar.
0
kanlakarisikyagmur
(16.06.20)
Bizdeki vaka açıklanmasının çok öncesinde, Kasım ayında covid19 semptomlarıyla aynı şekilde ağır hastalık geçirdim sayılırsa. Toplamda 3 hafta devam etti, 1.5 hafta boyunca ölüden farksızdım.
0
materyalist imam
(16.06.20)
Ben mevsim geçişlerinde illa ki oluyorum ama hep ayakta atlatıyorum. Yani hep olacak-olmayacak arası geçiriyorum. Sanırım yine öyle bi şeyi bikaç gün evvel atlattım :D Psikopat gibi sürekli ateşimi ölçtüm de neyseki 36.5u geçmedi rahatladım :D
0
superfluid
(16.06.20)
(7)

kıyma buzdolabında kaç gün kalır?

cemal okuryazar
11'inde kıyma almıştım, 5 gündür ambalajı içinde buzdolabında duruyor, buzluğa kaldırmayı unutmuşum. bozuldu mu?edit:peki ikinci soru;hala açmadım birazdan açacağım, bozulduysa sokaktaki kedilere indireyim diyorum. onları da zehirler miyim?
11'inde kıyma almıştım, 5 gündür ambalajı içinde buzdolabında duruyor, buzluğa kaldırmayı unutmuşum.

bozuldu mu?

edit:

peki ikinci soru;

hala açmadım birazdan açacağım, bozulduysa sokaktaki kedilere indireyim diyorum. onları da zehirler miyim?
0
cemal okuryazar
(16.06.20)
büyük ihtimalle ya da bozulmak üzere. kokusuna bak. kıyma çok kolay bozulan bi ürün.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(16.06.20)
bozulmamıştır buzdolabında o kadar sürede. bir kokla kötü kokmuyorsa yenir.
0
bohr atom modeli
(16.06.20)
Bizim cumartesi akşam aldigimiz koyma pasartesi öğlen baktığımda bozulmuştu. Normal şartlarda dayanır gibi geliyor ama +4 derece civarı sanırım buzdolabi, yeterli gelmiyor. Zaten renk ve kokudan anlarsın hemen.
0
elorelia
(16.06.20)
peki ikinci soru;

hala açmadım birazdan açacağım, bozulduysa sokaktaki kedilere indireyim diyorum. onları da zehirler miyim?
0
🌸cemal okuryazar
(16.06.20)
zehirlemesen bile iyi olmaz. illa vereceksen tuz koymadan pişirip ver.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(16.06.20)
İkinci soruya cevap: kendiniz yemeyeceğiniz eti hayvanlara da vermeyin. Mideyi çabuk bozuyorlar. Bir de kedi akıllıdır, bozuk eti kokusundan anlar, yemez sanıyoruz falan ama baya yiyorlar, sonra günlerce kusuyorlar.
0
kobuzchu kiz
(16.06.20)
@kobuzchu kiz, haklısınız.

%90 bozulduğuna emin olduğum için ambalajını bile açmadan atıyorum çöpe, kokusunu alıp gelmesin hayvancağızlar en azından.

gitti yarım kilo kıyma. :(
0
🌸cemal okuryazar
(16.06.20)
(7)

İşyerinde Corona Cerveza çıkması

Karmaşıklık
Bölgesel bir markette, şarküteri bölümünde bir çalışan pozitif çıktı. Testi 4 gün önce yaptırıp çalışmaya devam etmiş, pozitif çıkınca mağazadan ayrılmış. Market şu anda açık hatta birebir temasta bulunan adamlar çalışmaya devam ediyor, reyon açıyorlar. Küçük mağaza aynı yerde yemek yenip, aynı yerd
Bölgesel bir markette, şarküteri bölümünde bir çalışan pozitif çıktı.
Testi 4 gün önce yaptırıp çalışmaya devam etmiş, pozitif çıkınca mağazadan ayrılmış.

Market şu anda açık hatta birebir temasta bulunan adamlar çalışmaya devam ediyor, reyon açıyorlar.

Küçük mağaza aynı yerde yemek yenip, aynı yerde dinleniliyor. İstesen de istemesen de herkes iç içe.

Ne yapılır?
0
Karmaşıklık
(16.06.20)
hocam siz dur diyemiyorsanız mekanı özelden yazın biz şikayet edelim. çalışana da müşterisine de günah
0
lcha
(16.06.20)
corona cerveza bira değil mi yahu?
0
tantunisultansuleyman
(16.06.20)
Kendimi belli etmemek için bölgesel yazdım, yoksa gayet ulusal bir market. İsmini versem İstanbul özelinde buralar sallanır.
Anadolu yakası dikkatli olsun.
0
🌸Karmaşıklık
(16.06.20)
Temasta bulunduğu kişiler hemen test yaptırıp negatif olduklarını öğrenmişlerdir belki de o yüzden işlerine devam ediyorlardır? Detayları bilmeden tetikçilik yapmayın insanları şikayet etmeyin.
0
kanlakarisikyagmur
(16.06.20)
durum karışık. normal şartlarda bir kişi pozitif çıktığında hemen çevresini de, hatta o insanların da çevresini topluyorlar. toplamadılarsa eğer büyük skandal.

ifşa olmamak için ayrıntı vermediğinizi biliyorum ancak sanırım herhangi bir test yapılmadıysa, mağaza dezenfekte edilmediyse vs haberiniz olur diye düşünüyorum.

kimliğiniz gizli şikayet edin. hatta fox gibi haber kanallarına da haber verin.
0
not sure if serious
(16.06.20)
e ama bu cok kotu bir durum, buyuk sorumlulugunuz var bu konuda, lutfen gizliden de olsa bir sey yapin. yukaridaki arkadasin dedigi gibi verin adresi biz sikayet edelim.

Market vb bunlar cok hassas yerler, bir kucuk baslangic yuzlerce kisinin hayatina mal olur..
0
msb
(16.06.20)
Bugün ikinci vakıa çıktı, bana tetikçi diyen arkadaşa duyurulur.
0
🌸Karmaşıklık
(17.06.20)
(3)

3-4 gunluk tatile nereye gidelim?

fakyoras
selam,onumuzdeki haftaici izinliyim. istanbul cikis noktasi olarak arabayla bir yere deniz tatiline gidelim diyoruz. bir yandan coronavirus de korkutuyor tabi, haftaici sakin olur diye dusunuyoruz.kamp da yapabiliriz otele de gidebiliriz. 4-5 saatlik yol cekebiliriz sanirim. nerelere bakalim sizce?
selam,

onumuzdeki haftaici izinliyim. istanbul cikis noktasi olarak arabayla bir yere deniz tatiline gidelim diyoruz. bir yandan coronavirus de korkutuyor tabi, haftaici sakin olur diye dusunuyoruz.

kamp da yapabiliriz otele de gidebiliriz. 4-5 saatlik yol cekebiliriz sanirim. nerelere bakalim sizce?

aklima gelenler:

gokceada - sakin yer, ama gittik. su anda en gidilebilir yer olarak duruyor.
bozcaada - esim gitmek ister ama denizi cok sogukmus
ayvalik - pek sakin degil, gittik (ayvalik'in kuzeyindeki yerlerde de deniz soguk :/ )
gokcetepe - gittik, kamp 3-4 gun ust uste zor olabilir.
datca - gittik-guzeldi ama 3-4 gun icin uzak
kas - gittik, tekrar gideriz ama uzak
0
fakyoras
(16.06.20)
marmaris - selimiye
0
awareim
(16.06.20)
erikli, mecidiye- edirne 'ye bir bakın isterseniz.
0
emcekare olmadi einstein olsun bari
(16.06.20)
kuzey egede bile deniz ısınmış
0
freebird5406_2
(16.06.20)
(2)

Güvenilir Elektrik Ustası / İstanbul

tel tokasini duzelten samuray
Merhaba pek değerli kullanıcılar,İstanbul Anadolu Yakası’nda, tercihen Ataşehir dolaylarında, işinin ehli bir ustaya ihtiyaç duymaktayız.Evin elektrik tesisatında bir problem mevcut, bazı odalar normal çalışırken bazı odalar elektriğin icadından habersiz gibi davranıyor. Sanıyorum ki uğraştırıcı bir
Merhaba pek değerli kullanıcılar,

İstanbul Anadolu Yakası’nda, tercihen Ataşehir dolaylarında, işinin ehli bir ustaya ihtiyaç duymaktayız.

Evin elektrik tesisatında bir problem mevcut, bazı odalar normal çalışırken bazı odalar elektriğin icadından habersiz gibi davranıyor. Sanıyorum ki uğraştırıcı bir iş ve düzgün yapılmasını istiyoruz hâliyle, lâlettayin bir ustaya teslim etmek istemedik.

Var mıdır elektrik konusunda, “Gözün kapalı teslim et işi.” diyebileceğiniz bir usta?
0
tel tokasini duzelten samuray
(16.06.20)
sadullah- 0 533 627 90 19

telefon rehberinde buldum zamanında bir iş yaptırmıştım. arayıp hala o işi yapıyorsa teklif alabilirsin.
0
ozdek
(16.06.20)
@konetsu, @ozdek ve mesaj ile yardımcı olan @since1907 ve @obscure, çok teşekkür ederim. Söylediklerinizden hareketle birkaç görüşme yapacağız şimdi. Elektriğiniz bol olsun.
0
🌸tel tokasini duzelten samuray
(16.06.20)
(4)

Eski HDD leri kullanma Hk.

achilles
Merhabalar, elimde şu iki hdd var, bunların ikisini de yeni nesil pc lerde okutmak için bağlantı arıyorum. Birisi Sata diğerini bulamadım. https://prnt.sc/t0kb0x
Merhabalar,

elimde şu iki hdd var,

bunların ikisini de yeni nesil pc lerde okutmak için bağlantı arıyorum.

Birisi Sata diğerini bulamadım.

prnt.sc
0
achilles
(16.06.20)
@konetsu teşekkürler.

sata için de hem güç hem usb kablosu gerekmiyor mu ?
0
🌸achilles
(16.06.20)
Yeni nesil pc derken, desktop mu laptop mu? Laptop ise @konetsu'nun dediği gibi aparat lazım.

Yok desktop ise daha kolay, desktop pc kasasında hem ide hem sata için enerji kablosu %90 vardır, pc şu an sata kullanıyorsa ve dvd rom da varsa dvd kablosunu söküp bu hdd takabilirsin geçici olarak.

Eski olan ide hdd için de sadece veri kablosu lazım, şu geniş ve gri olanlardan. PC aldığın zaman anakart kutusunun içine atarlar bu kabloları genelde, ya da evde sağda solda eskilerden kalma kablolar içinde de bulabilirsin.

En kötü bi arkadaşına sor birinde mutaka vardır, olmadı bi mahalle bilgisayarcısından rica et geri verme şartıyla emanet al, ya da ve 5 lira satın al.
0
John Bloor
(16.06.20)
@John Bloor

Bahsetmeyi unutmuşum kusura bakmayın,

Laptop a bağlayacağım. Sadece verileri kurtarmak için.
0
🌸achilles
(16.06.20)
baskan
şöyle bir aparat var

www.hepsiburada.com

hardsik kablosu yazmıslar ama harddisktir o
bunda power supply da var

eger bende kasa var ugrasirim icini acarım power supply kısmı bende dersen

www.hepsiburada.com

sadece kablo olarak var
0
kingcyrax
(16.06.20)
(2)

t3-t4-tsh

yetkili birine benzeyen abi
daha önce tiroit için t3, t4 ve tsh tahlilleri isteniyordu. iki senedir tahlil sonuçlarımda t3 sonucu yok.bunun sebebi nedir?
daha önce tiroit için t3, t4 ve tsh tahlilleri isteniyordu. iki senedir tahlil sonuçlarımda t3 sonucu yok.
bunun sebebi nedir?
0
yetkili birine benzeyen abi
(16.06.20)
Bazen doktorlar tsh+t4'ü yeterli buluyor, nedenini ben de bilmiyorum. Zaten hastalık geçmişine hakim oldukları için ilaç dozu yetiyor mu diye bakmak için t4 ve tsh yetiyordur belki.
0
kobuzchu kiz
(16.06.20)
T4 daha hassas bildiğim kadarıyla. Ben de tiroid hastasıyım, gebelik ve lohusalıkta hep t4 değeri sapıttı ve ilaç dozu ona göre düzenlendi.
0
curukturpkokusu
(16.06.20)
(2)

kolonya

8832ch78
iyi bir marka kolonya vardı evde.içine su koyunca beyazlaştı rakı gibi oldu.geçen gün ucuz bir kolonya aldım içine su koydum beyazlaşmadı sarımtrak rengi vardı rengi açıldı sadece.ikisinin de alkol oranı 80.bunlardan birisi sahte mi acaba
iyi bir marka kolonya vardı evde.içine su koyunca beyazlaştı rakı gibi oldu.geçen gün ucuz bir kolonya aldım içine su koydum beyazlaşmadı sarımtrak rengi vardı rengi açıldı sadece.ikisinin de alkol oranı 80.
bunlardan birisi sahte mi acaba
0
8832ch78
(16.06.20)
iyi olanin icinde bitkisel yaglar vardir, aroma icin, ya da cilt icin vs.
0
tanaka
(16.06.20)
sahte değildir, bileşiminde farklı maddeler kullanılmıştır. örneğin parfüm, renklendirici, esans vs envai çeşit şey konuluyor kolonyalara.

virüs için önemli olan kolonya olması değil 80 ve üzeri alkol içermesi esas konu. 80 derece ve üzeri alkol ve alkol bazlı ürünler virüsü etkisiz hale getiriyor bu kesin bir gerçek zaten. bilindik marka kolonya almak görece daha güvenli elbette. ben selin ve duru kullanıyorum genelde, bazen de şok'tan ebru marka alıyorum. hepsi güvenilir bunların.
0
debian
(16.06.20)
(4)

Ilkokul 3. Sınıf öğrencisine 100 temel eser

neymis
Alınmalı mı?Erken mi?Malum korona ve saçma bir eba sistemi yüzünden bomboş geçiyor günler.Nasıl bir şey yapmalı ki okuma isteği olsun. Zevkle okusun.
Alınmalı mı?
Erken mi?
Malum korona ve saçma bir eba sistemi yüzünden bomboş geçiyor günler.

Nasıl bir şey yapmalı ki okuma isteği olsun. Zevkle okusun.
0
neymis
(16.06.20)
O seçilen temel eserler, hele de ilkokul 3. öğrencisine ağır gelir. Ben o dönemde Manolito serisi (İtalyan bir yazardı), Muzaffer İzgü'nün kitapları gibi eğlenerek okuyacağı kitaplar alıyordum. Bazıları da ilgisini çekmedi tabi. Onları bağışlamıştım.
0
pro9it9is9
(16.06.20)
Kitapçılarda satılan "100 temel eser"den almayın da. Çevirisini beğendiğim olmadı diyebilirim. Günışığı kitaplığı iyidir. Cristina Nöstlinger kitaplarına kızlarım bayılmıştı. Benim kızlarım okumayı sever. Sizin çocuğunuzun okumayla arası nasıl bilmiyorum. Büyük kızım okumayı 3. sınıfta Harry Potter serisiyle sevmişti ama birden ağır gelebilir onlar. Neyi okumayı seviyor, damarını bulup oradan ilerleyin.
0
SiyamkedisiZorro
(16.06.20)
Çocukların yaşlarına göre kitap, öykü serileri var. Hatta çizgi roman da alabilirsiniz. Çocuklar için basılanlardan almanız lazım. İnternette baktım, iş bankasının çocuklara yönelik güzel kitapları var.

www.iskultur.com.tr

Böyle seri alabilirsiniz. Belki daha sürükleyici olacağından, daha fazla okumak ister.
www.iskultur.com.tr

Şöyle eğitimle ilgili kategorisi var. Etkinlikli, bulmacalı. Bunları seviyor çocuklar:
www.iskultur.com.tr

Çocuk dergileri var. Kids ile bilim çocuk vardı bunlardan da alabilirsiniz. İçerisinde çocukların ilgisini çekebilecek bilgiler, eğlenceli etkinlikler var.

Kitap okuma alışkanlığı için 3. sınıfa giden çocuğa klasikler ağır kaçabilir. Okullarda genellikle çocuk serileriyle çocuklara yönelik kitaplarla başlıyorlar.

En önemlisi kitabı çocuğa seçtirirmeniz lazım. İnternetten sipariş verecekseniz beraber kitap seçin. Kapağı, konusu ilgisini hangisi çekerse onu seçsin.
0
GoodMorningTeacher
(16.06.20)
Zaten 100 temel eserde bazın yayınevleri 3-4. sınıfa göre çıkarıyor ama bence iş bankasının o sınıflara ait çok güzel kitapları var. 100 temel eserden çok bu yayınevinin dünya edebiyatındaki güzel örnekleri sadeleştirerek ve resimleyerek bastığı kitapları öneririm. Tanesi de 4-5 lira.
0
cemallamec
(16.06.20)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.