Giriş
(2)

Kulaklarım Yanıyor

cezacifan
acayip ateş çıkıyo sanki bide burnumda tıkalı kendimi hiç iyi hissetmiyorum nedeni nedir acaba napabilirim not:bi alakası var mıdır bilmem ama basket antremanından sonra yanmaya başladılar?
acayip ateş çıkıyo sanki bide burnumda tıkalı kendimi hiç iyi hissetmiyorum nedeni nedir acaba napabilirim

not:bi alakası var mıdır bilmem ama basket antremanından sonra yanmaya başladılar?
0
cezacifan
(01.10.10)
soğuk algınlığı veya grip olabilir.şu sıralar zaten salgın var.antrenman etkisi de olabilir ama öyleyse yarım saate geçmesi gerekir.geçmediyse elbette ilk önerim doktora gitmeniz,gidene kadar bir şey yapayım diyorsanız tylol hot içebilirsiniz.6 saat ara ile ve günde max. 4 tane.
0
grgn
(01.10.10)
ateşin yoksa eğer mesir macunu iyi gelir.
0
ceo
(02.10.10)
(8)

uyku problemi

bebek terlik
belki çoğunuzun yaşadığı bir olay bu ama cidden problem olmaya başladı bende. uyuyamıyorum ya da uyanamıyorum. şöyleki gece uykusu denen şeyi unuttum gibi. sabaha karşı uyuyabiliyorum anca o zaman akşama kadar uyuyorum. 16-18 saati bulduğu oluyor ve yerimden kalkamıyorum. yada tam tersi 2-3 gün uyum
belki çoğunuzun yaşadığı bir olay bu ama cidden problem olmaya başladı bende. uyuyamıyorum ya da uyanamıyorum. şöyleki gece uykusu denen şeyi unuttum gibi. sabaha karşı uyuyabiliyorum anca o zaman akşama kadar uyuyorum. 16-18 saati bulduğu oluyor ve yerimden kalkamıyorum. yada tam tersi 2-3 gün uyumayıp anca 3-4 saat bir şey uyuyabiliyorum. sonra uyanıyorum mal gibi dolaşıyorum etrafta. doktora bahsettiğimde durumdan fiziksel aktiviteleri arttırmamı, yoğurt yememi, ılık duş almamı söyledi ve unisom diye bir ilaç verdi gerekli gördüğünde alırsın dedi. bunları da yaptım ama bir faydasını görmedim. unisom da bi gün etki ediyor bi gün etmiyor. bağımlılık yapmaması için fazla içmemeye çalışıyorum.

zombiden normal bir yaşam formuna geçebilmek için tavsiyesi/bildiği olan varmıdır:/
0
bebek terlik
(01.10.10)
unisom'u kullanma..
ben de uyku problemi yaşıyorum.. yaklaşık 2 yıldır.. 3 gün uyumadığımı bilirim.. sırf biraz uyuyabilmek adına kullandım bir kaç hap. hayatımın en büyük hatası olarak bakıyorum şimdi. çok büyük yan etkileri oldu.. bazılarını hala atlatamadım ki ben düzenli haftada 4gün spor yapan birisiyim.. sana en büyük tavsiyem hap kullanma olur..
0
sonea
(01.10.10)
ya 1 kutuyu bitirmem 3-4 ayı buldu pek içmiorm hapı da nasıl düzene koycam ben bu uykuyu
0
🌸bebek terlik
(01.10.10)
çok yorulmaya çalış.. pestilin çıksın aynı gün 1-2 litfe süt iç.. şanslıysan uyursun :)
0
sonea
(01.10.10)
hehe denedim ama saol genede:)
0
🌸bebek terlik
(01.10.10)
her akşam 1 saat koş. eve gelir gelmez yat. deneyenlerden öğrendiğim kadarıyla tek çözüm. hem sağlıklı.
0
dasher
(02.10.10)
uykunun kendisi antreman gerektiren bir şey. çocuklukta öğreniliyor (ha sonradan öğrenilmez diye bir şey yok).

yaş ve cinsiyete göre dönem dönem sekteye uğraması da anormal bir şey değil.

spor işe yarar ama fiziksel yorgunluktan dolayı değil. çok ağır antremanlar sonrası bile iki saatlik uyku yetebilir ama uyanıklık süresinin artması insanı çıldırtabilir (bazı insanların işine geliyor 3 saat uyku ve mutlular).

sporun uykuya yönelik en güzel etkisi kafayı boşaltmasıdır. bunu yapamıyorsan yaptığın sporu değiştir. uzakdoğu sporları çok iyidir bu konuda. 2 saat antreman nasıl geçti anlamazsın bile.

gece lcd ekran uyku kaçırıyor, zaten güneş görmüyorsun, bünyeni yalancı güneşle alt üst ediyorsun.
0
unbeknown the black
(02.10.10)
ben de aynı sorunu yaşıyordum. çeşitli ilaçlar önerildi bana da, fakat hiç birini kullanmadım, sana da kullanmanı önermiyorum. bitkisel çayları araştırmalısın. bence en etkili çözüm, yatmadan yarım saat önce melisa çayı içmen. hatta daha da ileriye gidip çayı içmeden önce, şöyle sıcak bir duş alıp, sonra melisa çayını içebilirsin. yarım saat sonrasında da yastığa başını koyduğun anda uykuya dalacaksındır. ilk içtiğim gecenin ardından, sabah gerçekten şaşırmıştım. nasıl uykuya daldığımı hatırlamıyordum bile. tavsiye ederim. bir dene en azından.
0
soso
(02.10.10)
deniycem en kısa zamanda çok saolun tavsiyeler için
0
🌸bebek terlik
(02.10.10)
(13)

ağız kokusu

yasak elma
sevgili ağzı mis kokan cumhuriyeti halkısürekli dişlerimi fırçalamama rağmen (kullandığım macun sensodyn) her ne yaparsam yapıyım geçmeyen bir ağız kokusu var uzun süredir.denediğimiz yöntemler:1) dilimide fırçalamak2) soğan ve sarımsak ve türevi şeyler yememek3) akşam 7 den sonra yemek yememek sad
sevgili ağzı mis kokan cumhuriyeti halkı

sürekli dişlerimi fırçalamama rağmen (kullandığım macun sensodyn) her ne yaparsam yapıyım geçmeyen bir ağız kokusu var uzun süredir.

denediğimiz yöntemler:

1) dilimide fırçalamak
2) soğan ve sarımsak ve türevi şeyler yememek
3) akşam 7 den sonra yemek yememek sadece yoğurt ve elma tüketmek
4) rocco (pornocu olan değil, ağıza atılan tabletlerden)
5) gargara

belirttiklerimin dışında; ben yada arkadaşım şunu denedik dostum gayette işe yaradı gibi tavsiyelerde bulunanlar ticklenecektir (tick mark)
0
yasak elma
(01.10.10)
mideden geliyordur koku belki de. en başından beri yanlış bölgeye tedavi uyguluyorsunuzdur.
0
cari kacik
(01.10.10)
bence senin problem midede. son muayenen ne zaman, aşılar tam mı?

ps: gayette işe yaradı.
0
saykodeli
(01.10.10)
miden rahatsızdır ona bi baktır.
0
tyburn
(01.10.10)
0
ounr
(01.10.10)
dişlerini önce macun kullanmadan ağzını,fırçayı ıslatıp öyle fırçala.daha sonra macun kullanarak fırçala.tartar oluşumunu büyük oranda engeller bu yöntem.bi de bol bol maydanoz tüket.doğranmamış halde tüketmen daha makbul.
0
fikox
(01.10.10)
henüz farkında olmadığınız bir çürük diş, değişme vakti gelmiş bir köprü vs. de olabilir. ama dişlerimde problem yok eminim, mideme de baktırdım temiz çıktı diyorsanız bence de bademcik taşı olabilir. fena koku yapar.
0
quasiromantic
(01.10.10)
Bu onlemlere ragmen gecmiyorsa disciye danismak iyi bir fikir.
0
wpi
(01.10.10)
sanırım ağzından bakteri kültürü alıncak buna göre antibiyotik verilcek.
mideden olduğunda belli bir antibiyotiği mi veriyorlardı yoksa yine kültür mü alıyorlardı unuttum.
0
hia
(01.10.10)
misvak kullanmanı tavsiye ediyorum internetten kolayca ulaşabileceğin birçok faydası var bir kaçını kopyalayıp yapıştırayım şimdilik
Misvak; ağzı temizler, görmeyi keskinleştirir, diş etlerini güçlendirir, dişleri beyazlaştırır ve çürümeyi önler, hazmı kolaylaştırır, mideye sıhhat verir, balgamı keser, hasenatı artırır. Allahü teâlâyı razı eder, melekleri sevindirir.
ben hem dişlerimi fırçalıyorum hem misvak kullanıyorum dişlerim çiiink derecesinde beyaz soğan sarımsaksız bir yaşam düşünemiyorum turşu acı biber miğde fesatı geçirecek ne varsa fazlasıyla tüketiyorum cidden miğdeyi boğazı rahatlatan bir mucize tavsiye ederim
0
haintırtılpistırtıl
(01.10.10)
sabah oluyorsa gece disleri saglam fircala, mouthwash olaylarindan kullan, oral b'nin colgate'in falan var. bir de sensodyn cok iyidir falan ama, aromasi guclu degildir, colgate gibi daha keskin mentol aromasi olan bir sey kullanman daha iyi olur. bir de, uyguladigin 3. madde de kokuya sebep olabilir. yemek yersen midenden gelen kokuyu bastirirsin. acliktan agiz kokmasi diye bir olay var, ramazanda sabah otobuse bin mesela.
0
samfisher
(01.10.10)
sinüzit de olabilir.
0
kalimotxo
(01.10.10)
diş taşları ile alakalı olabilir.
0
rektum
(01.10.10)
diş ipi deneyin
0
sttc
(03.10.10)
(4)

kuş gribi

kendicoplugundeotenhoroz
sevgili ahali şimdi nerden geldi filan geyiğini geçerek evde kuş pisliğine ayağımla basmış bulunuyorum ve evet evde kuş yok. herhalde halı filan silkilirken üzerine sıçmış güvercinin biri. şimdi benim kuş gribi olma riskim var mı? varsa doktora gitmeli miyim veya ilaç kullanmalı mıyım. bu soruyu haf
sevgili ahali şimdi nerden geldi filan geyiğini geçerek evde kuş pisliğine ayağımla basmış bulunuyorum ve evet evde kuş yok. herhalde halı filan silkilirken üzerine sıçmış güvercinin biri. şimdi benim kuş gribi olma riskim var mı? varsa doktora gitmeli miyim veya ilaç kullanmalı mıyım. bu soruyu hafif burnumun akması ve grip belirtileri göstermemden dolayı soruyorum.
0
kendicoplugundeotenhoroz
(01.10.10)
değilsin kuş gribi falan. yapma allaşkına.
0
velvet revolution
(01.10.10)
hava değişiminden dolayı grip belirtileri göstermen çok doğal da kuş gribi kuş bokuna basmakla kapılan bir hastalık değil. evet, yapma.
0
deliberte
(01.10.10)
arkadaşlar öyle demeyin, nickinden anladığım kadarıyla kendisi kuş gribi olmuş. hemen bir veterinere git kardeşim.
0
baldur
(01.10.10)
kreş terk
0
ronaldo17
(01.10.10)
(3)

Ağrı

I'mNotDone
Sayın ahali;Boğazım şiş, öksürük var, bazen hafif ateş. Çok nadir başım ağrımasına rağmen baş ağrısına dayanamayıp sabah uyandım. Minoset plus ağrısı hafifletse de başımı aşağı indirince zonklamaya başlıyo. Hayır bide göz kaslarım oynar eklemlerim felanda ağrımaya başladı. Nedir sizce
Sayın ahali;
Boğazım şiş, öksürük var, bazen hafif ateş. Çok nadir başım ağrımasına rağmen baş ağrısına dayanamayıp sabah uyandım. Minoset plus ağrısı hafifletse de başımı aşağı indirince zonklamaya başlıyo. Hayır bide göz kaslarım oynar eklemlerim felanda ağrımaya başladı. Nedir sizce
0
I'mNotDone
(30.09.10)
sinüzitle birleşmiş grip var sende moruk.
0
ronaldo17
(30.09.10)
grip değildir o. klima falan çarpmış olabilir.
0
girl in a coma
(01.10.10)
(bkz: farenjit)
0
kobretti
(01.10.10)
(3)

yaralanma ve müdahale

efruz
eşya çarpması sonucu sol kaşım açıldı. biraz derin. tamponla kanamayı durdurup yara bandı yapıştırdım. 3 saat oluyorama sanki yara iyileştikçe kabuk tuttukça yara bandını kaldırmam yarayı tekrar açacak. bandı kaldırmasam hava almadığı için geç iyileşecek belki havadan sudan enfeksiyon kapacakne yapm
eşya çarpması sonucu sol kaşım açıldı. biraz derin. tamponla kanamayı durdurup yara bandı yapıştırdım. 3 saat oluyor

ama sanki yara iyileştikçe kabuk tuttukça yara bandını kaldırmam yarayı tekrar açacak. bandı kaldırmasam hava almadığı için geç iyileşecek belki havadan sudan enfeksiyon kapacak

ne yapmalı.

acile gidip dikiş atsa feci iz kalacak
0
efruz
(30.09.10)
Walla bende de var o yara izi havalı duruyor söylemedi deme...
0
cnky
(30.09.10)
önce krem sürüp üstüne gazlı bez ile yara bandı kullanırsanız, o dediğiniz şekilde bir olay olmaz.

terramycin, silverdin, gibi kremler de iyileşme sürecini hızlandırıp iz kalma konusunda da yardımcı olacaklardır.
0
kobretti
(01.10.10)
Aksine dikiş atılmazsa daha çok iz kalır. Dikiş gergin yara dudaklarını bir arada tutar ve iyileşmeyi hızlandırır. Ayrıca derinin alt tabakasını (dermis) ilgilendiren bütün durumlarda bir iz kalır.
0
plastik turambar
(01.10.10)
(12)

hafıza

scully
arkadaşlar hafızam çok kötü her şeyi unutuyorum. şunu şunu yaptım/yedim yararlı oldu diyen var mı?
arkadaşlar hafızam çok kötü her şeyi unutuyorum. şunu şunu yaptım/yedim yararlı oldu diyen var mı?
0
scully
(30.09.10)
üzüm çekirdeği.. öğütülmüş olarak satılıyor
0
lule
(30.09.10)
bence yiyecekten öte alıştırmalar yapın. tüm arkadaşlarınızın doğum günlerini ezberleyin mesela
0
sttc
(30.09.10)
Pharmaton 33 lira civarı birşey. Her gün bi tane at cin gibi olursun.
0
cnky
(30.09.10)
balık yağı +1

(ben cevabı yazarken çoktan birileri yazmıştır diye peşinen +1 koydum)
0
kelimeyounu
(30.09.10)
her hastalığa dediğim gibi buna da mesir macunu diyorum.
0
ceo
(30.09.10)
b vitamini.

working memory task-increase your memory dıye google da arat, cıkan testlerden yap ara sıra bulmaca sudoku fılan coz.
0
anneke
(30.09.10)
bulmaca çöz
0
xenophobe
(30.09.10)
ginseng ile ilgili bir araştırma yapmanı tavsiye ederim. ihtiyacım olmadığından kullanma gereği duymadım. ancak kullanmış olan bir arkadaşım var. kendisinde epey işe yaramış. en güzel yanı doğal olması.
0
shaddrag
(30.09.10)
şehir yaşantısından uzaklaş. tv, radyo gibi şeyler bile olmasın bir süre. uyaran çokluğundan bıkmış zihnin, sana "beni kurtar" mesajı veriyor.

"iki günlüğüne bile şehirden ayrılacak vaktim yok" diyorsan, "ben de onu diyorum" zaten..

kaç!
0
unbeknown the black
(30.09.10)
yeme içme değilde islami açıdan tavsiyelerim olacak ;
Yâ hayyü yâ kayyûm felâ yefûtühû şey'ün min ılmihî velâ yeûdühû.40 gün boyunca her gün 24 kere oku çok faydasını görürsün ben başladım senden daha kötü bir hafızaya sahiptim daha 40 gün olmamasına rağmen ALLAH ın izni ile şifa buldum senin nezninde herkese tavsiye ederim isteyene arapça sını da foto makina ile çeker yollarım ve bunun dışında bir kaç tavsiyede bulunucam
-Gözlerini zina yapmaktan korumalısın
-Mezar taslarini kesinlikle okumamalisin
-Ehline , evladina beddua okumamalisin
-Günahta israrli olmak
-Alimlere dil uzatmak , yalan konusmak
-Günes dogarken ve batarken uyuya dalmak
-Zalimleri ve ahlaksizlari takdir ve tebrik etmek.
-Dis ile tirnak kesmek
-Muhtac olmadigi halde insanlardan dilenmek
-Muhtac halindeki kisilere yardim etmemek
-Ana , babadan beddua almak ,akrabayla alakayi kesmek.
-Cimri ve hasis olmak
-Abdesthaneye sag ayakla adim atmak
-Cünüp halde gezerek yemek ve icmek
-Ekmek parcalarini atese atmak
-Banyoda abdest bozmak ...v.s Unutkanlığa Sebeptir bunları yapmamaya gayret et
0
haintırtılpistırtıl
(30.09.10)
subhanallah kardesim ibretlik bir paylasim. şukuyu kaptın
bu arada şapkalı a yı nasıl yazıyosun? :D
0
sttc
(30.09.10)
teşekkür ederim herkes faydalansın istedim
şapkalı a ise shift tuşuna basılı tut sonra 3 e bas zaten onun üstündeki şapka işaretini göreceksin sonra elini kaldır ve hangi harfe şapka koymak istiyorsan ona bas bütün şapkalı harfler için geçerli
0
haintırtılpistırtıl
(30.09.10)
(13)

testislerim agriyor

kedislike
hayir son birkaç gün içinde sevismedim ve `elizabeth`'e basvurmadim. ama bugün testislerim acayip agridi. karin agrisi da yapiyo meret.bugün hatunla paso öpüstük ve benimki her defansinda ayaklandi(hehe) onunla bir alakasi var mi? bir de öpüstükce o agri geçti. ama ne zaman ara verdiysek geri agrima
hayir son birkaç gün içinde sevismedim ve elizabeth'e basvurmadim. ama bugün testislerim acayip agridi. karin agrisi da yapiyo meret.

bugün hatunla paso öpüstük ve benimki her defansinda ayaklandi(hehe) onunla bir alakasi var mi? bir de öpüstükce o agri geçti. ama ne zaman ara verdiysek geri agrimaya basladi.

arkadasimin biri "öpüsürken bosaliyorum" demisti bu mümkün mü?(bana tuhaf gelmisti) acaba ben bosalamadim diye mi testislerim agriyo. noluyo ya ?
0
kedislike
(30.09.10)
uzun sure bosalmassan agriyabilir.
0
ermanen
(30.09.10)
biriktiyse ağrı yapar. attır gel.
0
stroyaa
(30.09.10)
ucan sincap
(30.09.10)
yok yok normaldir hocam. çok yakınlaşma olduğu zaman bendede oluo öle bi ağrı girio ki mahvedio... biraz bekle geçer anlıorum ağrını
0
mormormorius
(30.09.10)
bi kac gundurse normal degil be yahu bi doktora gorun 3 gun pasiflikte agrisaydi kimse askere gidemezdi (bkz: varikosal)
0
thefin
(30.09.10)
enfeksiyon da olabilir tabi.epididimit derler . karın ağrısı da yapar çünkü doğumdan önce testisler karın boşluğundadır bu yüzden aynı sinirleri kullanırlar
testisleri kaldırınca ağrının azalması enfeksiyonu gösterir.öyle bişey varsa ağrı kesici, soğuk uygulaması, antibiyotik üçlüsü

yok değilse dediğiniz olayla alakası olabilir.
0
otebostan
(30.09.10)
kasık fıtığı olabilir.
0
whoosie
(30.09.10)
lütfen bi yardımcı ol demelisin sevgiline.
0
blackidom
(30.09.10)
tahrik olduğun için özellikle sol testisin büyür(spermler orda depolanır) ve diğeriyle birbirlerini sıkıştırmaya başlar. uzun süre "elizabeth" yapmadıysan ve sevgilinle buluştuğun zaman yaptığın hareketler mutlaka sperm üretimini arttırı ve boşalman gerekir. boşalmazsan bu ağrı artar ve adamı hayattan bezdirir. sevgilinle buluşmadan önce 31 herşeyi düzeltecektir.
0
dampire
(30.09.10)
sen gene bi' varikosel olayını göz önünde bulundur, aman diyeyim.
0
erobur
(30.09.10)
canlarim varikosel yazmissiniz amma arkadasimizin iki yumurtasi da agriyormus. varikoselde genelde tek yumurta agrir. [ kendimden biliyorum! :/ ]
0
ucan sincap
(01.10.10)
ya ne doktoru ne vero bilmem nesi. git bi banyoya yanlız kal en iyisi:)
0
raki masasinin degismez adami
(01.10.10)
damar genişlemesi şeklinde bir rahatsızlıgın olabilir. bir üroloji uzmanına kesinlikle görünmelisin. boyle durumların ilerlemesinde testislerden birine gidilmesine kadar çözümler bulunabiliyor.acilen üroloğa gidip ultrason çektir.birazda kendini ellettir :D üzülme birsey olmayacak sağlık herşeyden önemli:D
0
exodia
(01.10.10)
(6)

hasta oluyorum galiba

nesenbilneben
İşyerindeyim, halsizlik var, ateşim de var, bir de hafif baş ağrısı. Nasıl oldu anlamadım ama üşüttüm sanırım. Ne önerirsiniz?
İşyerindeyim, halsizlik var, ateşim de var, bir de hafif baş ağrısı. Nasıl oldu anlamadım ama üşüttüm sanırım. Ne önerirsiniz?
0
nesenbilneben
(30.09.10)
Tylol hot+ağrı kesici bir ilaç.
0
cnky
(30.09.10)
Arkadaşlar ilaç bilgisi olmayanlar lütfen böyle önerilerde bulunmasınlar! Tylol hot yüksek oranda parasetamol içerir. Yanında ekstra ağrı kesici alınmaz. Siz gidin bir eczacıya danışın buralarda öneri aramayın.
0
beyaz zambak ve mezar
(30.09.10)
imuneks (bağışıklık güçlendirici maya içeren takviyedir kendisi)
pharmaton (vitamindir kendisi)
bol ama gerçekten bol su içmek bitki çayı içmek (ihlamur ve favori antiseptik adaçayı) (baş ağrısı azalır toksin atılımı artar çok sık tuvalete gideceksin ama daha kolay toparlanırsın)

bunun yanında tok karnına parasetamol içeren bir şeyler alabilirsin tylol olmasın ama hazır halsizken uyumayada başlayabilirsin bünye sağlam dersen tabi sen bilirsin..

eczaneden ya da sağdan soldan ağrı kesici ateş düşürücü al iç

anneanne önerisi gripin +rep
0
strangers in the night
(30.09.10)
İşten izin al eve git bir güzel yat uyu.
0
falloutera
(30.09.10)
yakınlarda sağlık ocağı varmış, öğle arasında gittim. gitmeden bi tavuklu hazır çorba içtim iyi geldi biraz. doktor augementin, benical cold ve minoset verdi. şimdi de nane limon çayı içiyorum.

@falloutera en güzel yöntem o biliyorum ama sabah da dişçiye gitmek için izin istemiştim zaten, pek mümkün değil yani.
0
🌸nesenbilneben
(30.09.10)
ilaç kullanmak istemiyorsanız ve öksürük başlamamışsa nane limon+dinlenme.
0
haggi bulut
(30.09.10)
(4)

Güneşli havalarda gözden yaş gelmesi ?

erginsak
Merhaba,Yaklaşık 5 senedir (bilgisayarla haşır neşir olmamla birlikte) gözlerim güneşli havalarda acayip rahatsız oluyor.2 gözümü açıp bakamıyorum , illa birini kapamam gerekiyor.(+çok düşük dereceli astigmat var)Son zamanlarda ilginç bir şey peydah oldu ; normal ev ortamından güneşli havaya çıktığı
Merhaba,

Yaklaşık 5 senedir (bilgisayarla haşır neşir olmamla birlikte) gözlerim güneşli havalarda acayip rahatsız oluyor.2 gözümü açıp bakamıyorum , illa birini kapamam gerekiyor.(+çok düşük dereceli astigmat var)

Son zamanlarda ilginç bir şey peydah oldu ; normal ev ortamından güneşli havaya çıktığım zaman resmen ağlıyorum ve müthiş bir kaşınma oluyor.Bu durum 3-5 dakika devam ediyor ve istisnasız hep oluyor.

Hastaneye gittim , doktor nerdeyse hiç ilgilenmedi kuru göz dedi suni gözyaşı damlası verdi yolladı beni.1 haftadır kullanıyorum bir şey değişmedi.

Arkadaşlar nedir bu ? Nasıl geçer ? Eğer ciddi bir şeyse direk özel hastaneye gitmeyi düşünüyorum.

Teşekkürler.
0
erginsak
(29.09.10)
alerjik olsa gerek.yani güneş haricinde de dıs ortama cıktıgında kaşıntı ve akma olduguna göre
ottan çiçekten böcekten de oluyor olabilir.
düzgün bir hastanede test yaptırıp öğrenebilirsin.bir de göz doktorları damla verir,o da az bucuk
rahatlatır.
0
demoniclewinsky
(29.09.10)
konjuktivit olabilir, öyleyse çok ciddi olmamakla birlikte doktora gitmelisin. damla verecek ve kısa sürede iyileşecektir.
0
desdinova
(29.09.10)
aynısı bende de var. doktor ilgilendi suni gözyaşının yanında 2 tane daha damla verdi. sabah öğle akşam aç karınla damlat bunları dedi :)

gözyaşını da ne zaman kötü hissetsen boşalt gözüne dedi. şimdilik iyi yönde gelişme var. daha bi parlak görüyorum etrafımı :)
0
hippokondriyak
(30.09.10)
paraya kıyıp polarize özellikli kaliteli bir güneş gözlüğü almanızı tavsiye ederim size kesinlikle. Bende aynı problem vardır (astigmatla birlikte) 2 senedir sorun yok.
Eski güneş gözlüğüm sıradan küçük camlı bir gözlüktü, şimdiki bu iş için secilmiş kaynak bile yapılabilecek kıvamda bir gözlük :)
0
spankenstein
(30.09.10)
(3)

gnc amino acid / whey protein

cuppa
uzun zamandan sonra spora tekrar başlıyorum, spor geçmişim var fakat daha önceden bu tarz supplement almamıştım. istinye park'ta mağazası olduğundan gnc'den amino acid veya protein tozu tarzı supplement almak istiyorum. önerir misiniz? teşekkürler.
uzun zamandan sonra spora tekrar başlıyorum, spor geçmişim var fakat daha önceden bu tarz supplement almamıştım. istinye park'ta mağazası olduğundan gnc'den amino acid veya protein tozu tarzı supplement almak istiyorum. önerir misiniz? teşekkürler.
0
cuppa
(29.09.10)
gnc yerine vücut geliştiriciler tarafından tercih edilen markaları (weider, universal, muscletech vb.) tercih etmek daha doğru gibi. burada envai çeşit ürün satılmakta;
www.gym-market.com
0
stephen dedalus
(29.09.10)
universal ı tavsiye ederim. weya hardline da olabılır hem dıgerlerıne gore daha uygun fıyatlıdır.
0
hlt85
(29.09.10)
Ultimate bu aralar çok tutuluyor. Gnc'nin içimi ve karışımı kotudur. Icerigi de vg için cok zayıf.
0
arnold schwarzeneger
(29.09.10)
(6)

kokulu balg*m (böyle daha mı az iğrenç oluyor ne?)

dento
evet, çok iğrenç bir şey bu. öksürük falan da yok. yalnız bayramdan önce hafif bir bademcik iltihaplanması olmuştu, hafifti ama gerçekten. şu an ne öksürük var ne iltihap ama o zamandan beri boğazımda çok kötü kokan bir balgam var. maalesef ağız kokusuna da neden oluyor bu. nedir bu? sebebi nedir? n
evet, çok iğrenç bir şey bu. öksürük falan da yok. yalnız bayramdan önce hafif bir bademcik iltihaplanması olmuştu, hafifti ama gerçekten. şu an ne öksürük var ne iltihap ama o zamandan beri boğazımda çok kötü kokan bir balgam var. maalesef ağız kokusuna da neden oluyor bu. nedir bu? sebebi nedir? nasıl kurtulurum (bitkisel bir tedavisi falan var mı mesela)? "doktora git" demeyin çünkü ben de gitmem gerektiğini biliyorum ama şu an için gidemiyorum diyelim.

midenizi kaldırdım, kusuruma bakmayın lütfen.
0
dento
(29.09.10)
gülhatmi, ıhlamur gibi bitkiler bu tip ciğer- boğaz hastalıklarına iyi gelir. bunların çaydanlıkta demleyip içeceksin. aktarlar anlatır zaten sorarsan.
0
migelo
(29.09.10)
hastalık olsa tamam diyeceğim ama ortada herhangi bir rahatsızlık da yok ki. sebebini merak ediyorum.
0
🌸dento
(29.09.10)
diş taşı yada çürükten kaynaklanıyor olabilir o dediğiniz . . .
0
busuta
(29.09.10)
sinüzit falan varsa ondan doğan hastalıklar da olabilir.bende var mesela sigaradandır diye sigarayı bıraktım meğersem geniz akıntısı varmış sinüzit ile ilgili yani bir git kontrol ettir.her durumda eczaneden aldığın şurup veya tablet balgam sökmeyebiliyor.
0
mahsunkul
(29.09.10)
@busuta, diştaşlarımı yeni temizlettim. çürük de görünürde (yani dişçi başka göremedi) yok ama arada sızlayan bir iki diş var. çürük koku yapar ama balgam yapar mı ki?
0
🌸dento
(29.09.10)
anaerop enfeksiyon göstergesi. diş ve sinuzit ile alakalı olabilir.
0
de nada
(30.09.10)
(2)

Mecidiyeköy'de Diş Hekimi

Evocati
Diş Hekimine gitmekten tırıs tırıs tırsan adem oğlu için Mecidiyeköy-Şişli ya da yakın çevrede gidilebilecek diş hekimi tanıdığı olan,bilen, ben gittim sen de git diyenler var mıdır?Sanırım bir dolguluk işim var ama belli olmaz.Takriben ne kadara mal olur bu dolgu olayları?Allah rızası için el cevap
Diş Hekimine gitmekten tırıs tırıs tırsan adem oğlu için Mecidiyeköy-Şişli ya da yakın çevrede gidilebilecek diş hekimi tanıdığı olan,bilen, ben gittim sen de git diyenler var mıdır?

Sanırım bir dolguluk işim var ama belli olmaz.Takriben ne kadara mal olur bu dolgu olayları?

Allah rızası için el cevap...
0
Evocati
(29.09.10)
Osmanbey'de koket öger apartmanında var bir diş hekimi adı Erdal Yazgan. Eli inanılmaz hafif ben kendim ona gidiyorum. Ama fiyat konusu hakkında bir bilgim yok.
0
skywalkeremre
(29.09.10)
defne kocaman. fiyatları bilmem ama süperdir

www.dis-hekimi.org
0
mermaid
(30.09.10)
(3)

panik atak

ounr
selamlar.panik ataktan müzdarip "olmuş"lara sorum, olanlara değil! nasıl geçti? ne yaptınız da yendiniz?
selamlar.
panik ataktan müzdarip "olmuş"lara sorum, olanlara değil! nasıl geçti? ne yaptınız da yendiniz?
0
ounr
(29.09.10)
panik atak genel olarak 20 ile 30'lu yaşlarda görülen bir rahatsızlıktır. genel olarak ölüm korkusu tabanlı olup 7/8 çeşit panik atak bulunmaktadır. bir tür obsesyon olup geçici bir rahatsızlık olduğunu da belirterek olabildiğinin en kaba şekli ile özetlemeye çalışayım öncelikle. atağın başladığı sıralar kalp krizi olduğu sanılmakta ve acillere bu sanrı ile gelen ve fakat geçirdiğinin panik atak olduğu gerekçesi ile eve geri yollanan pek çok hasta bulunmaktadır. atak min.10 dk ile maks.30 dk arasında değişebilmektedir.

panik atağın yaşandığı dönemler yoğun stres altında olduğunuz dönemler olmaktadır genelde. örneğin benim öss dönemimde başlamış, üni.ye girdikten sonra da anında geçmemiş ve birkaç yıl daha bu sıkıntıya katlanmışımdır. katlanmaktan kastettiğim, panik atak ile yaptığım araştırmalar ile hafiflemiş, psikolojiye olan ilgimle de daha bilinçli bir süreç olmuştur. ancak bunu tavsiye edemem size. yani atağı geçirdiğiniz anlar benzersiz bir deneyim ve oldukça zor anlar olduğu için psikolojik bir destek almanızı önermem en doğrusu olacaktır. ancak şunu bilin ki ömür boyu tedavi gerektiren bir hastalık değildir.

atağı atlatana kadar derin derin nefes alıp içinizde yarım dakika kadar tutun. sonra yavaş yavaş nefesi ağzınızdan ama tek seferde değil, geri verin. bulunduğunuz ortam kapalı bir ortam ise pencere açın ya da mümkünse açık alana çıkmaya çalışın, çıkamıyorsanız da sakin olun nefes alıp verme olayını devam ettirin.

size tavsiye edebileceğim başka bir şey ise şu anda aklıma gelen kahve ve çayı azaltmanız hatta mümkün ise bırakmanız. uyku düzeninize de dikkat ederseniz sizin için her şey daha kolay olacaktır. ve tabii yediklerinize de dikkat etmeniz yararınıza olacaktır. şimdilik aklıma gelen bunlar. eğer daha da detaylı bilgi isterseniz bu hastalıktan zamanında muzdarip olmuş biri olarak elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

geçmiş olsun.
0
shineonyoucrazydiamond
(29.09.10)
benimkisi 1-2 hafta sürmüştü ve yalnız kalmak tetiklemişti kimsenin benim hakkımda düşünmediğini algılayıp boşluk olarak adlandırdığımız "hiçlik" duygusunu yaşadım. bir anda yok olacağımı sanıyordum. panik atak genelde (uzman değilim psikoloji mezunuyum)ölüm ve varoluşsal yalıtım korkularıyla tetiklenir. daha doğrusu bir olay yaşarsın örneğin ciddi bir araba kazası geçirirsin ölümden dönersin ve endişe başlar ölümlü olduğunla, evrende yapayalnız olduğunla (bu deneyimi senden başka kimsenin bilememesi) yüzleşirsin akıl bunu hemen bastırır ve farklı bir hastalık olarak yansıtır örneğin, panik atak, yada takıntı. panik atakta psikolojik stres vücuda kaç yada savaş tepkisi olan kalp çarpıntısı, nefessiz kalma, titreme olarak yansıyor. yani vücudun psikolojik tehdit'i (yalnızlık) fiziksel tehditmiş gibi algılayıp sana kaç yada bununla savaş hallet bu sorunu yeter ki sağ kal diyor. ben panik atağımı bu konuda makaleler okuyarak, telkinle ve sosyalleşmeyle aştım.
0
dasein
(29.09.10)
bu hastalık kafanda kendin ürettiğin birşey olduğu için kafanda yok edersen yok olur. sadece ondan korkma. panik atak mı geliyo bırak gelsin bunu sesli olarak söyle gel de korkmuyorum de. unutma panik ataktan yeryüzünde ölen hiç kimse yok, en fazla kalbin biraz hızlı çarpacak o kadar. bu beni çok rahatlatmıştı. birde kalp atışlarım hızlanıp yüzüm sapsarı olmuş ve elim ayağım titrediğinde anlamıştım olayn panik atak olduğunu ve ulan bu muymuş atak dedikleri demiştim ve gülmeye başlamıştım aynanın karşısında titreyen bedemine karşı :) sonra geçmişti korkmayınca gidiyor :) rahat olun sadece.
0
ceo
(30.09.10)
(3)

kimyasal yanık sanırım

strangers in the night
gece gece ben bir halt işledim banyo dolabında vivet tüy sarartıcı krem buldum. yüzüme sürdüm bekledim yıkadım yanaklarımda yer yer renk kararmış ellediğimde (belki kabuk bağlamıştır diye) tırnağımla bereledim sonuç olarak kızardı cildimin rengi değişmiş dokununca falan acıyor he bide bu kremlerin t
gece gece ben bir halt işledim banyo dolabında vivet tüy sarartıcı krem buldum. yüzüme sürdüm bekledim yıkadım yanaklarımda yer yer renk kararmış ellediğimde (belki kabuk bağlamıştır diye) tırnağımla bereledim sonuç olarak kızardı cildimin rengi değişmiş dokununca falan acıyor he bide bu kremlerin tarihi geçmiş 2009 yazıyor
hemen bepanten plus sürdüm
evde silverdin ayrıca günes lekelerini çıkarmak (ayrıca cilt beyazlatmak için kullanılan bir krem var) bulduklarım bunlar işe yarar mı ne yapmalı kalıcı mı çıkar mı
0
strangers in the night
(29.09.10)
bepanthen plus icinde antibiyotik var sanirim yani isine yaramaz
normal bepanten ile fito diye bir krem var ikisini karistir bolca sur hatta gerekirse tampon gibi yapabilirsin bir muddetligine.
www.ilacrehberi.com
0
uykulu
(29.09.10)
bir acile gitseniz daha da geç olmadan? en iyi cevabı alırsın, hem de için rahat eder, nasıl?

geçmiş olsun.
0
hollowlife
(29.09.10)
o diil de tarihi geçmemiş olsaydı tüyleri alır mıydı ben de denicektim de tırstım
0
photo85
(29.09.10)
(3)

kardiyo tam olarak ne demek, çok cahilim evet

birbilsem
zayıflamam lazım,bir spor salonuna yazıldım.1-1bucuk saat süren bir program gösterdi hoca..15dakika bisiklet,10dakika yürüyüş sonra tırmanma hareketi sağlayan bir alet.sonra da ittirme gücüyle ağırlık takılı olarak bacak basen kol hareketleri var..bu mudur kardiyo ve beni zayıflatıcak olan? yani beğ
zayıflamam lazım,bir spor salonuna yazıldım.1-1bucuk saat süren bir program gösterdi hoca..15dakika bisiklet,10dakika yürüyüş sonra tırmanma hareketi sağlayan bir alet.sonra da ittirme gücüyle ağırlık takılı olarak bacak basen kol hareketleri var..bu mudur kardiyo ve beni zayıflatıcak olan? yani beğenmediğimden değil de herkes aynı şeyleri yapıyor aynı sırayla..dikkatimi çekti o yüzden soruyorum...diyet de yapıyorum ama spor konusunda çok cahilim,sizce doğru yolda mıyım..
0
birbilsem
(28.09.10)
bisiklet, yürüyüş(?) kardiyo oluyor işte. büyük kasları çalıştıran egzersizler.
0
cro magnon
(28.09.10)
Yaşını 200'den çıkardığında ulaşman gereken kalp atım ritmine ulaştığında Kardiyo Antremanı yapıyor sayılabilirsin. Güç yerine efor gerektirecek antremanlar kardiyo antremanıdır.
0
cnky
(28.09.10)
zayıflama programları genelde sana verildiği gibi, önce kardiyo sonra kas oluşturma bazlı olarak yazılır. Koşu bandı, bisiklet, merdiven (staircase), cross (kollar + bacakları ileri geri kullandıgın havada kayma aleti) gibi aletler ile önce kardiyo yaparak vücut ısını yükseltir ve yağ yakım sürecini başlatırsın. 40 dk ila 1 saat bunu yaptıgında vücut yağ yakmaya başlar ve aletlerden inince de yağ yakmaya devam eder. Vücut ısın yüksekken ağırlığa geçersin, bu da kasların ağırlığa dayanma ve hareketleri yapma gücünü artırır, soğukken ağırlıklara girme pert olursun. Yağ yakarken ağırlık yapmak, yağ hücrelerinin kas hücrelerine dönüşmesini de sağlar, bu sıralamanın diğer amacı da bu.
0
Çay
(29.09.10)
(4)

fitil

karahan
doktor anal fissür tanısı koydu ve fitil verdi. erkek adam için yazması zor birşey ama bunu kendim nasıl kullanacam şimdi malum arkada gözüm yok!
doktor anal fissür tanısı koydu ve fitil verdi. erkek adam için yazması zor birşey ama bunu kendim nasıl kullanacam şimdi malum arkada gözüm yok!
0
karahan
(28.09.10)
ucuna birazcık krem sürüp sok gitsin. :) anal yapar gibi. geçmiş olsun.
0
zenc
(28.09.10)
ateistanbul
(28.09.10)
yataga yüz üstü uzan deliği bulana kadar yoklama çek:)
0
jamswety
(28.09.10)
korkma sofu, vakti zamanında bizde fitil yedik... korkulcak bişey yok, fitil dediğin de beton değil nihayetinde :D

kendini çok kasmıyorsun rahat oluyorsun :)
0
mortar
(28.09.10)
(1)

plöröpnomoni?

uncountable
İş yerinde rahatsızlanan bir arkadaşa konulan teşhistir. Doktor arkadaş varsa bulaşıcı olup olmadığını merak ediyorum. İnternette sadece "sığırlarda bulaşıcı plöropnömoni" deyu bişeyler çıktı. Tehlike var mıııı?
İş yerinde rahatsızlanan bir arkadaşa konulan teşhistir. Doktor arkadaş varsa bulaşıcı olup olmadığını merak ediyorum. İnternette sadece "sığırlarda bulaşıcı plöropnömoni" deyu bişeyler çıktı. Tehlike var mıııı?
0
uncountable
(28.09.10)
zatürre ve zatülcenp beraber olmuş. zatülcenp zatürrenin sonucu oldu büyük ihtimalle. öksürükle aksırıkla bulaşabilir.
0
ermanen
(28.09.10)
(2)

karpal tünel sendromu

yoktan adam
sanırım bende mu meretten var. bileğim ağrıyor. fakat okduğum kadarı ile bi çok da belirti yok. sadece üzerine yüklendiğimde dayanılmaz bir acı gelip 5 dakika sonra gidiyor. ben bu içerisinde metal olan bilekliklerden almalı mıyım?capoeira yaparken bazı haraketlerde bütün ağırlığımı bileğimin üzeri
sanırım bende mu meretten var. bileğim ağrıyor. fakat okduğum kadarı ile bi çok da belirti yok. sadece üzerine yüklendiğimde dayanılmaz bir acı gelip 5 dakika sonra gidiyor. ben bu içerisinde metal olan bilekliklerden almalı mıyım?
capoeira yaparken bazı haraketlerde bütün ağırlığımı bileğimin üzerine verdiğim de oluyor. ve doktora hiç de gidesim yok.
0
yoktan adam
(28.09.10)
rsi'dir. carpal tunnel çok daha ciddi bir hastalık.
0
carnicero
(28.09.10)
tinel testini yapın.ağrıyan bileğinize diğer elinizle vurun.
www.acuroots.com
el ve ilk 3 parmakta uyuşma sızlama olursa test pozitiftir.
phalen testini yapın.iki elinizin sırtını birbirine dayayıp bastırın.1 dakika bekleyin
www.pyroenergen.com
yine el ve 3 parmakta uyuşma karıncalanma olursa test pozitiftir.

bu testlerin pozitifliği karpal tünel sendromunun habercisidir.kesin tanı için nörolog veya fizik tedaviye görünüp emg çektirilmesi gerekir.
0
otebostan
(28.09.10)
(3)

Multivitamin

Evocati
Selam,Fiziksel yorgunluğa ve konsatrasyon bozukluğuna iyi gelen bir multivitamin tavsiye eder misiniz?Solgar VM2000 ya da One a Day Men's almayı planlıyorum ama bilmiyorum ki hangisi nasıldır?Çok eskilerden Pharmaton kullanmışlığım var ama motoru tam randımanlı yürütmedi sanki...
Selam,

Fiziksel yorgunluğa ve konsatrasyon bozukluğuna iyi gelen bir multivitamin tavsiye eder misiniz?Solgar VM2000 ya da One a Day Men's almayı planlıyorum ama bilmiyorum ki hangisi nasıldır?Çok eskilerden Pharmaton kullanmışlığım var ama motoru tam randımanlı yürütmedi sanki...
0
Evocati
(27.09.10)
solgar
0
no avalon
(27.09.10)
solgar gerçekten iyi ancak pharmaton gibi hissedilirlik sağlamıyor insana. ama anlıyorsun vücudun vitamine doyduğuna. pharmaton kullandığında ise, uykusuzluk diye birşey yok, sabah zınk diye kaldırıyordu beni, o kadar keskin bir şekilde hissediliyordu.

ikisinide düzenli olarak kullandım, pharmaton midemi çarşamba pazarına döndürdü bıraktım. solgar'da yorgunluğu vs etkilemedi hiç onuda o yüzden bıraktım. alayının..
0
kobretti
(28.09.10)
Çabuk etki için Supradyn Energy..Uzun vadeli için One a Day Men's..
0
sanity
(28.09.10)
(8)

üşüttüm sanırım

ahmetb
herhalde üşüttüm. sabah 8'de uyandığımdan beri mide bulantısı, bağırsaklarda hareketlilik, 3-4 defa istifra ettim. ateşim 37,5 civarındaydı, şimdi biraz düşmüş 37,2 olmuş. susuyorum deli gibi, içtikçe de midem kalkıyor. 6-7 gibi rennie aldım yatışsın midem diye. ateşim çıkınca da minoset aldım 2 saa
herhalde üşüttüm. sabah 8'de uyandığımdan beri mide bulantısı, bağırsaklarda hareketlilik, 3-4 defa istifra ettim. ateşim 37,5 civarındaydı, şimdi biraz düşmüş 37,2 olmuş. susuyorum deli gibi, içtikçe de midem kalkıyor. 6-7 gibi rennie aldım yatışsın midem diye. ateşim çıkınca da minoset aldım 2 saat kadar önce. kaşarlı tost yiyebildim sadece. bir de iyi gelir belki diye bol limonlu çay. günde 1 paket sigara içen ben 2 sigara içtim bugün sadece, bu açıdan iyi oldu aslında da... çekilir gibi değil yani. ne yapsam da iyi gelse?
0
ahmetb
(27.09.10)
abi kusura bakma, konuyla alakası yok ama başlığı görünce koptum. mecazi anlamda kullandığını sanıp dedim ki kendi kendime "tek üşüten ben değilmişim". meğer sen cidden üşütmekten bahsetmişsin, allah şifa versin. tylol hot iyi gelebilir, iyi geceler.
0
biseyler
(27.09.10)
bol bol yemelisiniz. ancak o şekilde düzelebilirsiniz. çay yerine ıhlamur için. bir de nane-limon iyi gelir. terleyerek hastalığı atabilirseniz güzel olur. terlediğiniz zaman hemen üstünüzü değiştirin. bol bol dinlenin sağlıktan ötesi yok. sigarayı geçici olarak bırakın.
0
istanbul beyefendisi
(27.09.10)
büyük bi hastalığın habercisi bu belirtiler kardeş.
0
özil
(27.09.10)
ne gibi bir hastalığın habercisi?
0
🌸ahmetb
(27.09.10)
bilinen bir hastalığın belirtilerine benzemesi kesin o hastalık olduğu anlamına gelmez.doktora gidin.
0
grgn
(27.09.10)
"büyük bi hastalığın habercisi bu belirtiler"le ne kastedilmiştir hala onu öğrenme çabası içindeyim.
0
🌸ahmetb
(27.09.10)
yarın sabah sağlık ocağına git o zaten sana gerekli ilaçları verir. geçici olarak da çorba falan iç, ateşin yükseliyorsa şayet sirkeli suyla bir bezi ıslatıp ıslatıp koy alnına. ha eğer çok yükselirse dooooğru acile.
0
tamamtamamsustum
(27.09.10)
(bkz: salmonella)
0
no avalon
(28.09.10)
(3)

Ellerde uyuşma/Ayaklarda şişiklik

gelecektengelenkutupayısı
Ey güzel insanlar;Asker dönüşü saçma sapan sorunlar peydah oldu bana. Özellikle ellerimi kalp seviyemin üzerine kaldırdıktan 2-3 dakika sonra uyuşma başlıyor. 1-2 günden beridir de ayaklarım şişmiş durumda. Geçer diye bekledim ama gg durumu olmasın sonra?
Ey güzel insanlar;

Asker dönüşü saçma sapan sorunlar peydah oldu bana. Özellikle ellerimi kalp seviyemin üzerine kaldırdıktan 2-3 dakika sonra uyuşma başlıyor. 1-2 günden beridir de ayaklarım şişmiş durumda. Geçer diye bekledim ama gg durumu olmasın sonra?
0
gelecektengelenkutupayısı
(27.09.10)
kan şekerinizi ölçtürün derim. diabet uzuvlara ağrı ve uyuşma şeklinde vurabiliyor
0
götümüze girebilir netekim
(27.09.10)
kalp damar cerrahına gidin. damarlarda bir bozuklık olabilir. ayaklara özellikle dikkat sıcak ve tuzlu suda ov iyice. şişliğini alır.
0
ayiadam
(27.09.10)
digerlerine ek olarak, lenf dolasimi sorunu da olasi. en guzeli bunlari bi doktora anlatmak ve testleri yaptirmak. bazan sadece stres dahi boyle abuk semptomlara sebep olabiliyor. kaynimda var ordan biliyorum :)
0
no avalon
(27.09.10)
(8)

kaşıntı

biseyler
kız arkadaşımla birlikte yaşıyorum. birlikte yaşamaya başlamadan bir süre önce onda başlamış, hatta ilk gece hatır hutur kendini yırtarcasına kaşınınca "hayırdır?" diye sormuştum, "stresten herhalde, böyle bi süredir" diyip geçiştirmişti.aradan 10 gün falan geçti ve bende de ince ince başladı, pek ö
kız arkadaşımla birlikte yaşıyorum. birlikte yaşamaya başlamadan bir süre önce onda başlamış, hatta ilk gece hatır hutur kendini yırtarcasına kaşınınca "hayırdır?" diye sormuştum, "stresten herhalde, böyle bi süredir" diyip geçiştirmişti.

aradan 10 gün falan geçti ve bende de ince ince başladı, pek önemsemedim. ancak şuan 1 ay olacak ve kaşıntı aldı başını gidiyor. işin ilginç yanı genelde yatağa yattığımızda kaşınmaya başlıyoruz. yatağı-nevresimi hatta pijamaları bile çöpe attım, gittim yeni nevresim takımı ve yatak aldım. hatta bu soğukta günde iki kere yıkanıyorum ama kaşıntı azalacağına artıyor.

hastalık derecesinde temiz biriyimdir ve bu kaşıntı olayı beni deli etmeye başladı. biraz kocakarı işi ama mikrop kırılsın ayağına kolonya ile duş alıyorum neredeyse, üç günde üç şişe kolonyayı kaşınan yerlere boca ettim ama bana mısın demiyor. bu ne olabilir? alerji falan mıdır?
0
biseyler
(25.09.10)
latex e alerjiniz olabilir mi?
0
cnky
(26.09.10)
kız arkadaşınızla birlikte aletji testi yaptırın tavsiyem.
0
betty puf puf
(26.09.10)
korkutucu olabilir ama (bkz: genital herpes )başlangıcı olabilir.
0
tekosin
(26.09.10)
uyuz olabilir, birinizden diğerine geçmiştir muhtemelen.kaşınan yerler daha ziyade ince derili yerlerse el bileği kulak arkası falan gibi yada göbeğiniz meme uçlarınız gibi kesin uyuz kapmışsınız. evet hergün nevresim takımları değişecek güzlce yıkanacak ama ilaç şart.
0
şaşkın
(26.09.10)
bir dermatoloğa gözükseniz kaşıntı izlerinize bakıp pat diye koyar teşhisi aslında.
0
la loque
(26.09.10)
uyuz olabilir. gece kaşınır daha çok, o yüzden yatınca kaşınıyosunuzdur. özellikle göbek bölgesi falan çok kaşınır.
0
kalimotxo
(26.09.10)
yukarida yazanlarla birlikte tamamen psikolojik olabilir.
0
kakoy
(26.09.10)
Olaya farklı bir boyut getireyim. Sanırım yaygın ve bulaşıcı birşey bu. Ben ve eşimde de benzer bir durum var. Bazen duştan çıkıp daha kurumadan deli gibi kaşınıyorum. Şebeke suyundan ve duş jelimden şüpheleniyordum; duş jelimi değiştirdim, durum devam ediyor.

Başka bir arkadaştan da aynı şeyi duydum. Omuz ve sırt bölgesi (aynı benim gibi) minik sivilcelerle kaplanmış. Genel düşünmemiştim ama tırstım bak şimdi...
0
samterk
(26.09.10)
(2)

protein tozu kolestrol ilişkisi

project zero
selamlarhttp://www.supplementler.com/shop/Protein-Tozlari/Twinlab-100-Whey-Protein-Fuel-2268-Gr.html şu protein tozundan almak istiyordum fakat gördüğüm kadarıyla bir serviste %21 i kolestrolmüş. bu oran biraz fazla değil mi? onun yerine şu likid amino asitlerden alsak daha sağlıklı olmaz mı? http:/
selamlar
www.supplementler.com şu protein tozundan almak istiyordum fakat gördüğüm kadarıyla bir serviste %21 i kolestrolmüş. bu oran biraz fazla değil mi? onun yerine şu likid amino asitlerden alsak daha sağlıklı olmaz mı? www.supplementler.com
0
project zero
(25.09.10)
oradaki yüzde 21 senin günlük alman gereken kolesterol miktarının bir servisle karşılanan yüzdesi. yoksa 60 mg, 35 gramın yüzde 21i değildir di mi:)
0
baldur
(25.09.10)
haklısın hiç dikkat etmemiştim :)
0
🌸project zero
(25.09.10)
(4)

Koku alma duyusunun keskinleşmesi normal midir?

demlikposet
burnum overtime yapıyor ey duyuru insanları,çok hassasım kokulara karşı herşeyi koklayıp herşeyi duyuyorum,rahatsızda oluyorum yoğun aldığım için,son 3 ayda olan bir durum,bişeylerle alakalı,yada bişeylerin belirtisi olamaz değilmi?25 yaşında bir erkeğim hamile olma riskim yoksaygılar
burnum overtime yapıyor ey duyuru insanları,
çok hassasım kokulara karşı herşeyi koklayıp herşeyi duyuyorum,
rahatsızda oluyorum yoğun aldığım için,
son 3 ayda olan bir durum,bişeylerle alakalı,yada bişeylerin belirtisi olamaz değilmi?

25 yaşında bir erkeğim hamile olma riskim yok
saygılar
0
demlikposet
(25.09.10)
Hyperosmia

küme baş ağrısı, migren veya addison hastalığında görülebilirmiş. onun dışında doğal olarak da olabilirmiş.
0
ermanen
(25.09.10)
ya herhalde ilgisizdir ama bir arkadaşıma da böyle oldu son aylarda her kokuya hassaslaştı o da 28 yaşında erkek, hamile olduğumu düşünücem neredeyse diyordu. sonra tatilde birden nefessiz kalmış. doktora filan gitti astımdan şüpheleniyorlar şimdi, testlerden geçip duruyo. haftaya belli olacakmış dedi. bunu yazmam kötü de olmuş olabilir ama isterseniz bi ciğerlerinize filan baktırın.
0
red g
(25.09.10)
ben bayadır böyleyim yahu bir rahatsızlık belirtisi mi ki?
0
astaroth
(25.09.10)
kızların peryotlarında böyle seyler olur.
0
bentalihsizim
(25.09.10)
(5)

İlaç Önerisi

holinika
çoğu zaman dışkımda beyaz kıl kurdu gibi değil çok daha kalın beyaz dışkıya gömülmüş şekilde hareketsiz kurt sandığım şeyler görüyorum. doktora gitmek istemiyorum. sözlükteki doktorlar veya bu konuda tecrübesi olanlar bana bir kurt ilacı önerisinde bulunurlarsa süper olur.
çoğu zaman dışkımda beyaz kıl kurdu gibi değil çok daha kalın beyaz dışkıya gömülmüş şekilde hareketsiz kurt sandığım şeyler görüyorum. doktora gitmek istemiyorum. sözlükteki doktorlar veya bu konuda tecrübesi olanlar bana bir kurt ilacı önerisinde bulunurlarsa süper olur.
0
holinika
(25.09.10)
(bkz: vermazol)
ayrıca mutlaka doktora gidiniz.
0
cgcore
(25.09.10)
Normalde danışamayacağımız yada bulamadığımız anlamadığımız şeyleri burada sorsak?
Cevap: ECZACI'ya sor bir eczaneye girip.
0
cnky
(25.09.10)
hocam yanlış anlama ama söylemek istedim: tırnak, tırnak eti falan yiyosan yeme, bi de elleri çok sık yıka. Bunlar hep elden ağıza oradan da vücuda bulaşan şeyler.
0
dogumdansancili
(25.09.10)
işine gelmezse tik'leme. Ama git de bi de tahlil yapsınlar. Ekşideki doktorlar dışkını virtual mi görecek?
0
cnky
(25.09.10)
Elma sirkesi ic sabah aksam bir kasik, miden hassassa suyla karistirip ic
0
porcupinestrike
(25.09.10)
(5)

kanser safhaları

calaquendi
hani arada lance armstrong, kylie minogue vs. kişilerin kanserle savaştı iyileşti haberlerini okuyoruz ya, bu sadece erken teşhisle henüz ilerlemediği safhalarda mı mümkün? kemoterapiye rağmen vücutta başka organlara metastaz yapıp da iyileştiği vakalar da var mı tıpta?not: duyuruyu laf olsun torba
hani arada lance armstrong, kylie minogue vs. kişilerin kanserle savaştı iyileşti haberlerini okuyoruz ya, bu sadece erken teşhisle henüz ilerlemediği safhalarda mı mümkün? kemoterapiye rağmen vücutta başka organlara metastaz yapıp da iyileştiği vakalar da var mı tıpta?

not: duyuruyu laf olsun torba dolsun çok da boş vaktim var diye açmadım (ki bunun da yasak olduğunu sanmıyorum ya neyse). bu vakaların olması da herkesin iyileşeceği anlamına gelmeyebilir biliyorum.

ama bir yandan da bu hastalıkla mücadele eden tanıdığımız cesur savaşçılar adına mucizelere inanmaya hepimizin ihtiyacı var.

vakit ayırıp cevaplayanlara teşekkürler.
0
calaquendi
(24.09.10)
doktor değilim ama bir insanın herhangi bir hastalıktan kurtulması için öncelikle inanması gerekir, bunun yanında tedaviyide aldın mı babalar gibi iyileşir, herşey moral ve inanç meselesi tıbbın matematiği yok bu kadar kesin konuşulmaz işte o kadar.
0
ceo
(24.09.10)
@ calaquendi

bu hastalıkta ilk yumurtlama evresi denilen süreçte kurtulma yüzdesi yüksek bunu biliyoruz. hatta geçen mehmet öz ne kadar saklasa inkar da etse şu an yusuf atmakta acil şifalar diliyoruz kendisine..
diğer evreler için söylenebilecek iç açıcı bir şey yok. kemoterapinin fizikselden ziyade psikolojik yardımının daha çok dokunduğunu uzmanlardan duymuştum.
ha mucize diye bahsettiğin şeyler var. biraz araştır kimi kulaktan dolma, kimi gerçekten yaşamış hikayeler mevcut. acil şifalar.
0
ermoo
(25.09.10)
beyin tümörü teşhisiyle hastaneye kaldırılıp ameliyata alınan, patolojide tümörü kötü huylu çıkan ve akciğerden beyne metastaz yaptığı anlaşılan, 7-8 ay kadar kemoterapi,radyoterapi tedavisinin ardından bir de akciğer ameliyatı olan ve nihayetinde akciğer kanserinden kurtulan bir tanıdığım var.
tıp çok şeydir.
ama umut daha büyük bişeydir.
kaderse herşey.
0
edenbeast
(25.09.10)
inanmak ve güçlü olmak.... yaşama azmi,isteği.. üstüne doğru doktor ve doğru hastane iyi bir ortam..
0
zeynelali
(25.09.10)
metastazın olması kanserin ilerlediğini gösterir fakat ben de ailesel sebeplerle sürekli kanserli ortamlarda bulunduğumdan dolayı biliyorum ki birçok insan kanseri o evrede de yeniyor.
vücudun güçten düşmemesi en önemli şey. besin takviyeleriyle vücudu güçlü tutmaktan hiçbir zaman vazgeçmeyin. metastaz olup hayatına devam eden çok insan tanıyorum ve tamamen başını ezemeseler de kanserin, en azından onunla yaşamayı öğreniyorlar. sürekli yeni ilaçlar çıkıyor zaten. doktorunuza güvenin ama başka doktorlardan da fikir almayı ihmal etmeyin. acil şifalar dilerim.
0
la loque
(25.09.10)
(8)

Kaşıntı...

dbilgener
Son zamanlarda oramda buramda (yanlış anlamayınız, el ayak gibi yerlerde) birtakım arazlar belirdi. şöyleki:- önce tatlı bir kaşıntı.- sonra kızarıp kabarma.- sonra da küçük, çıbana benzer, kırmızı, kabarık, ucu siyahımsı bir görüntüben, üstüme bir yerlere pire bulaştığını sanıyorum. siz ne dersiniz
Son zamanlarda oramda buramda (yanlış anlamayınız, el ayak gibi yerlerde) birtakım arazlar belirdi. şöyleki:

- önce tatlı bir kaşıntı.
- sonra kızarıp kabarma.
- sonra da küçük, çıbana benzer, kırmızı, kabarık, ucu siyahımsı bir görüntü

ben, üstüme bir yerlere pire bulaştığını sanıyorum. siz ne dersiniz?
0
dbilgener
(24.09.10)
uyuz olabilir
0
morkafa
(24.09.10)
@morkafa
deme yaa :((
0
🌸dbilgener
(24.09.10)
ama egzama da olabilir.

ben de benzer bir durum yaşamıştım, hatta önce uyuz incelemesi yapmışlardı, sonra egzama teşhisi konmuştu. doğru teşhisle tedavisi gayet kolay
0
mermaid
(24.09.10)
lan arkadaş ne iç kararttınız be :S :D
0
🌸dbilgener
(24.09.10)
mantar, egzama... niye moralin bozuluyor ki? allah dermansiz dert vermesin
0
no avalon
(24.09.10)
hepsi tamam da, pire olma ihtimali var mı? sırf merakımdan soruyorum.
0
🌸dbilgener
(24.09.10)
alerji olabilir. zyrtec kullan geçer.
0
branwen
(24.09.10)
@matilda
sana her türlü yaklaşırım ben kaçarın yok :D
0
🌸dbilgener
(24.09.10)
(5)

Yanık müdahale

rurouni
elimizde 2. derece bi yanık var.(sanırım 2. derece) su toplamış durumda bunu patlatmalı mıyız yoksa öyle mi kalsın. daha başına gelip örnek verebilecekler daha iyi olur.doktora git cevabını aldım sayın. :)
elimizde 2. derece bi yanık var.(sanırım 2. derece) su toplamış durumda bunu patlatmalı mıyız yoksa öyle mi kalsın.

daha başına gelip örnek verebilecekler daha iyi olur.

doktora git cevabını aldım sayın. :)
0
rurouni
(24.09.10)
dr değilim ama bildiğim kadarıyla patlatılmaz. silverdin süper bir yanık ilacıdır. acısını alır. bolca sürüp mümkünse açık bırakın. patlamadıkça kapatmıyorlar.
0
mermaid
(24.09.10)
benim de elim 2 kere yandığında acayip su toplamıştı. ilkinde patlattım. ikincisinde patlatmadım. patlatmadan daha cabuk iyileşti daha sorunsuz oldu. silverdin sürdüm falan bi de.
0
velvet revolution
(24.09.10)
telefonla tibbi yardım aldık patlamazsan dha cabuk iyileşir mümkünse patlamayın dediler.

yanık ilacı olarakta domuz yağı diyorum başka bi şey demiyorum :)
0
🌸rurouni
(24.09.10)
güneş yanığı değilse kabarcıkları sakın patlatmayın. iyileşmesi zorlaşır.
yanık kremi olarak da silverdin bephantene veya bephantol'ü tavsiye ederim. yalnız bephantene biraz daha koyu kıvamlı olduğu için süerken dikkat etmek lazım ki kabarcıklar patlamasın ve sürülen kişi yedi ceddinizle ilişkiye girmesin :))
0
dbilgener
(24.09.10)
Başıma geldi,örnek veriyorum.
kaynar kahveden yanan kolum su topladıkça, özenle korudum o baloncukları kendiliğinden büzüşene kadar. silverdin ve anestol sürdüm doktor tavsiyesiyle. ama baloncuklar konusunda bi şey dememişti doktor. neyse geçti bi süre sonra. ama acayip iz kaldı.en son gene doktora gösterdim. niye dedim iz kaldı? 'her bir baloncuk söndükten sonra deriyi soyacaktın ki alttan yeni deri gelsindi..' dedi. kalan izi hafifletmek için madecasol verdi. günde bikaç kere bikaç hafta sürdüm. iz bayağı hafifledi.
geçmişler olsun...
0
olivia
(25.09.10)
(7)

alerji olduum

eja
lierac adlı gerizekalı göz makyaj temizleyicisi(esasen temizlemiyor) alerji yaptı, gözümün altı ve kenarları komple kıpkırmızı sabunla yıkadım ama ne yapmak gerek iz kalırmıki? buz mu koysam yoğurt mu sürsem ne işe yarar?
lierac adlı gerizekalı göz makyaj temizleyicisi(esasen temizlemiyor) alerji yaptı, gözümün altı ve kenarları komple kıpkırmızı sabunla yıkadım ama ne yapmak gerek iz kalırmıki? buz mu koysam yoğurt mu sürsem ne işe yarar?
0
eja
(24.09.10)
yarın doğru doktoor başka bişi kesmez
0
photo85
(24.09.10)
sabunla değil bebek şampuanıyla ve ılık suyla yıkayabilirsin. enfeksiyon kaptın büyük ihtimalle, bir dr.a görün bikaç damla verir geçer. gözünü parçalamadıysan iz kalmaz merak etme.
0
saykodeli
(24.09.10)
tam olarak gözümün çevresi kırmızı göz altı torbalarının olduğu yer, gözlük gibi yuvarlak bir kırmızılık içersindeyim(aka panda), pamukla soğuk süt yanmasını aldı baya okuyan olursa yardımcı olur ilerde
0
🌸eja
(24.09.10)
soruyla ilgili değil ama;
makyaj temizyecisi olarak bebak acı badem yağını deneyin bulursanız. krem gibi bişey.
0
sttc
(24.09.10)
rimeli çıkarıyormu? o kadar para bayılıpta kullanamadım bide gitsem kafalarına atsamda ne işe yarar :(
0
🌸eja
(24.09.10)
simdilik ilik cayla pansuman veya salatalik dilimi en azindan rahatlatir.
0
luin 41
(24.09.10)
çıkarıyor. çok yoğun bişey. yağlı falan. ablama sormuştum nasıl kullanıyosun bildiğin acı badem kokuyo bu diye de. hem doğal hem de bu kadar iyi başka bi losyon vs yok demişti. onun yalancısıyım

not: bu arada acı badem yağı demişim de krem ya bu. tüpte. badem sütü yazıyo üzerinde
0
sttc
(24.09.10)
(8)

kafada damar çıkarmak (cevap verene şuku yağmuru)

madagaskar
başlığımıza ilginçlik kattktan sonra sorumuza geçelim.bazı amerikan filmlerinin aksiyon, gerilim sahnelerinde farkettiyseniz aktör'ün alnında çok belirgin bir stres damarı olur.bunu nasıl yaparlar?not : aynısı dizi içinde geçerli.mesela oz'un bir bölümünde tobias beecher'ın alnında hayvani büyüklükt
başlığımıza ilginçlik kattktan sonra sorumuza geçelim.bazı amerikan filmlerinin aksiyon, gerilim sahnelerinde farkettiyseniz aktör'ün alnında çok belirgin bir stres damarı olur.bunu nasıl yaparlar?

not : aynısı dizi içinde geçerli.mesela oz'un bir bölümünde tobias beecher'ın alnında hayvani büyüklükte damar görülürken diğer bölümde o damardan eser yoktur.
0
madagaskar
(24.09.10)
ilacla? biseyler enjekte ediyollar bence.
attim mi ya?
0
freefroglet
(24.09.10)
kendini biraz sikarsan, zorlarsan bu sirada nefes de almazsan sen de yapabilirsin. kabizken montla sicmaya calisirken de cikabilir bu damar.
0
nawres
(24.09.10)
ıkın abi ıkın. kafayı çatlatırcasına, götünü yırtarcasına sık kendini. dikkat et altına sıçma bunu yaparken. bak nasıl çıkıyor damar.
0
kibritsuyu
(24.09.10)
amuda kalk. başına fazlasıyla kan gitsin. ayna al bak alnındaki hayvana damara.
0
ronaldo17
(24.09.10)
iki kaşının ortasını parmaklarınla sıkıp tut.
0
insensitive
(24.09.10)
başaşaıdur
0
radikalherif
(24.09.10)
(bkz: arginine)
(bkz: nitrik oksit)
0
flexin
(24.09.10)
(5)

Nedir Bu Sivilceler?

kamera motor
ne zaman bahar aylarına gelsek (sonbahar, ilkbahar farketmiyor) saçımda kepeklenme ve yüzümde inanılmaz hızlı sivilcelenme başlıyor. ne olabilir bunun sebebi, nasıl önüne geçerim vallaha vereceğiniz her tavsiyeyi dinliyorum.bu svilcelerden kısa zamanda kurtulabilmek için ne önerirsiniz, en azından s
ne zaman bahar aylarına gelsek (sonbahar, ilkbahar farketmiyor) saçımda kepeklenme ve yüzümde inanılmaz hızlı sivilcelenme başlıyor. ne olabilir bunun sebebi, nasıl önüne geçerim vallaha vereceğiniz her tavsiyeyi dinliyorum.

bu svilcelerden kısa zamanda kurtulabilmek için ne önerirsiniz, en azından sayıları azalsın veya boyutları küçülsün. bişi olsun yani :)
0
kamera motor
(23.09.10)
çay ağacı yağı sivilceleri küçültür.
0
tgc
(23.09.10)
nerde bulunur ki o, aktarlarda falan mı :)
0
🌸kamera motor
(23.09.10)
body shopta var cay agacı yagı, gayet işe yarıyor sivilcelerde.
hatta sampuanına bir iki damla atsan cok faydasını gorursun aynı zamanda sac için.
0
little miss sunshinee
(23.09.10)
sarmısak kullanılabiliyormuş, ezilip merhem gibi kokusuna tahammül edebilirseniz.
bi de aspirini biraz sulandırıp yine merhem gibi...
0
yoldaki isaretler
(23.09.10)
şöyle bişey kullanabilirsin ama cildini çok kurutursa bırak. sabahları neutrogena akneli ve yağlı ciltler için olan şu saydam turuncu kalıp sabun ile yüzünü yıka. arkasından sivilceli bölgelere aknilox %4 lük jel sür. rahatsızlık hissetmiyorsan öyle kalsın. çok kuru ve gergin hissedersen üzerine yağsız bir nemlendirici sür. avene tavsiye ederim. akşamları da more than soap'ın çay ağacı özlü sabunu ile yıka. sonra akniloxu ve gerekirse nemlendiriciyi tekrarla. bir çok kişiye iyi geldi benim bu formülüm. belki sende de işe yarar ;) saçın içinse şuna bakmak lazım. saçındakiler gerçekten minik minik kepek mi yoksa pul pul dökülme tarzı egzama mı? egzama ise ketoral şampuanı öneririm.
0
beyaz zambak ve mezar
(23.09.10)
(1)

damakla iç dudak arasındaki ağrı

istanbull
iğne sokuyorlar sanki dudaklarımı oynattığımda. 3 gündür böyle. nedir ve nasıl tedavi edilir?
iğne sokuyorlar sanki dudaklarımı oynattığımda. 3 gündür böyle. nedir ve nasıl tedavi edilir?
0
istanbull
(22.09.10)
aft olma ihtimali var aynı zamanda eger son gunlerde sert birşey yediysen onlar dudagınla damagının arasındakı yumusak dokuyu yırtmış olabilir.yani tahminim yara temelli bir ağrı.ablam dişçi ona sordum onun yalancısıyım..
0
ubuntuee
(22.09.10)
(2)

Dişçi Fiyatları

purpurum
Selamlar,Dişçi fiyatlarını kıyaslamak istiyorum da hiç bi fikrim yok.Diş yaptırmak ne kadara mal oluyor takriben ?-Ön 4 diş-Takma değil de zirkonyum-porselen falan öyle bişey(dişi çekip metal bişey takmaca değil de bi kısmını törpüleyip sonra üstüne düzgün bi şekilde yeni diş yapmaca)-İstanbul özel
Selamlar,

Dişçi fiyatlarını kıyaslamak istiyorum da hiç bi fikrim yok.
Diş yaptırmak ne kadara mal oluyor takriben ?

-Ön 4 diş
-Takma değil de zirkonyum-porselen falan öyle bişey(dişi çekip metal bişey takmaca değil de bi kısmını törpüleyip sonra üstüne düzgün bi şekilde yeni diş yapmaca)
-İstanbul özel hastane/muayanehane piyasası

Teşekkürler
0
purpurum
(22.09.10)
Ben 2 tanesini 250 ye yaptırmıştım ama dişçi tandıktı.
0
emrekksal
(22.09.10)
Min 250 max 3600
min: porselen ve ucuz bı yerde
max: onley/zirkon fln iyi bı yerde
ortası: 600 temiz işçilik üniversite fln
0
radikalherif
(22.09.10)
(5)

dişlerine tel taktıranlara sorular

tabudeviren
sadece alt çeneye takabiliyor muyuz? yoksa illa ki iki tarafa da takmak mı gerekiyor?alt çenenin düzelmesi yaklaşık kaç ay sürüyor
sadece alt çeneye takabiliyor muyuz? yoksa illa ki iki tarafa da takmak mı gerekiyor?

alt çenenin düzelmesi yaklaşık kaç ay sürüyor
0
tabudeviren
(22.09.10)
sorun neredeyse oraya takılır ancak simetri vs sebeplerle bir süre çift taraflı takılabilir, hep çift taraflı da olabilir. çenenin nesi varsa ve bu şeyin düzelmesi ne kadar sürüyorsa o kadar sürer :)) benim üst çene idi üç yıl kullandım, 4 diş çektirdim ya ya...
0
no avalon
(22.09.10)
tedavinin çeşidi ve süresi seçimden çok doktorun kanaatine kalıyor. süre dişlerinizin durumuna bağlı, 6 ay da olur, benim gibi 3,5 sene de. bir doktordan randevu alın, muayene edip söylesinler. genelde tedaviye başlamadan para almıyorlar bu işlem için.
0
talemon
(22.09.10)
yancı olarak girecem 25 yaşından sonra tel işe yararmı?
0
istanbull
(22.09.10)
@istanbull yarar ama ergenlikten sonra daha yavaş ve daha acılı oluyo tel tedavisi diye biliyorum
0
babooshka
(22.09.10)
ben 8 sene taktım böhühü. şimdi yine bozuldular.
0
ziplayan meksika bamyasi
(22.09.10)
(4)

siğil nasıl yakılır

sarper361
biraz ayrıntılı anlatabilirseniz.. sağolun
biraz ayrıntılı anlatabilirseniz.. sağolun
0
sarper361
(21.09.10)
www.uzmantv.com

demiş babuşlar, hani görmemişsinizdir diye.
0
kopek
(21.09.10)
doktor donduruyor. eczacı bir çeşit asit veriyor bir kaç kere sürüyosun. ananem taze inciri kesince çıkan sütü sür derdi. ayrıntısını bilmiyorum
0
s man chen
(21.09.10)
bir tavsiye üzerine burdan saolsun arkadaslar verutol kullandım ve faydasını gordum
0
istanbull
(21.09.10)
ben çok uğraştım siğillerle doktor alakasız bi parazit ilacı vermişti (hap) verrutol'le beraber kullandım 1 ayda falan geçti. Daha önce de dondurma tedavisi (kriyoterapi) uygalandı bi faydası olmadı, ayrıca dondurma tedavisinin de çok acılı olduğunu belitmek isterim.
0
duriel
(22.09.10)
(3)

Yanık İzi

jacque
Dün annemin koluna kızgın yağ sıçradı, başta pek önemsemedik ama bu sabah yanan yerde golf topu büyüklügünde 5-6 tane mor iz olmuş. Bunların izi kalır mı çabuk geçmesi, iz kalmaması için yapabileceğimiz bişey var mı?
Dün annemin koluna kızgın yağ sıçradı, başta pek önemsemedik ama bu sabah yanan yerde golf topu büyüklügünde 5-6 tane mor iz olmuş. Bunların izi kalır mı çabuk geçmesi, iz kalmaması için yapabileceğimiz bişey var mı?
0
jacque
(21.09.10)
googledan baktım simdi de bu kozmetik bi ürün sanırım çatlaklar, kırışıklıklar için falan diyo. işe yarar mı ki yanıkta?
0
🌸jacque
(21.09.10)
1. derece yanık haricindeki yanıklarda ciddi iz kalmaz.
0
0dy
(22.09.10)
kocakarı yöntemi gibi olucak ama elma kabuğu koyunca hem acıyı azaltıyor,hem daha çabuk iyileşiyor,hem de iz kalmıyor.
0
karamell
(22.09.10)
(4)

kulak tıkacı ile uyanma?

hububrad
kullananlara sorum var. yatarken iyi güzeldir de telefonun alarmı ile uyanma kısmı nasıl oluyor? sıkıntı yaratır mı?
kullananlara sorum var. yatarken iyi güzeldir de telefonun alarmı ile uyanma kısmı nasıl oluyor? sıkıntı yaratır mı?
0
hububrad
(21.09.10)
sorunun cevabı, uykunun ağırlığı ile ilintilidir. eğer top, tüfek patlasa uyanmaan biriysen olmaz o iş..ama normal bir gürültüyle uyanıyorsan, telefonu yakınına koyarsan sorun olmaz. o tıkaçlar sadece gelen seslerin frekansını düşürüyor. belirgin sesleri gene duyuyorsun; ama tıkaç, rahatsız etmeyecek seviyeye getiriyor.
0
hereisnopeace
(21.09.10)
kulak tıkacı genelde tiz sesleri daha az keser. uğultuyu, rüzgarı, horultuyu duymazsınız ama telefon alarmını duyarsınız. ben kolayca uyanıyorum.
0
386 dx
(21.09.10)
ben çok kolay uyanıyorum:)
0
isyanim var ulaan
(21.09.10)
aynen bende telefon alarmına hemen uyanıyorum
0
crimson king
(21.09.10)
(7)

kulak tıkacı tavsiyesi

argent dawn
efenim ben zamanında konserden konsere koşarak, kulaklıkla hayvani seslerde müzik dinleyerek falan kulağımı elime almış biriyim. çok yüksek gürültülü ortamlarda bariz canım acıyor. ama sorun şu ki bir hafta içinde iki hayvani konser olunca (ozzy ve scorpions) adamlar ölmeden görelim diyor insan iste
efenim ben zamanında konserden konsere koşarak, kulaklıkla hayvani seslerde müzik dinleyerek falan kulağımı elime almış biriyim. çok yüksek gürültülü ortamlarda bariz canım acıyor. ama sorun şu ki bir hafta içinde iki hayvani konser olunca (ozzy ve scorpions) adamlar ölmeden görelim diyor insan ister istemez. bu yüzden de aklıma bir çift kulak tıkacı alma fikri geldi. ama bunlar konusunda hiç bir fikrim yok. diyorlarki bunlar seviye seviye ses geçirme zımbırtıları var yok plastiği var süngerimsi olanı var ıvır zıvır işler. bildiğiniz böyle şeyler için kullandığınız kulak tıkacı markası varsa kendilerine talibim.
0
argent dawn
(21.09.10)
formula 1 için bildiğiniz eczanede satılan 3m marka turuncu sünger tıkaçlardan kullanıyoruz. güzel sonuç alıyoruz. ucuz da bişey alın bi tomar dursun.
0
einherjar
(21.09.10)
peki sesi ne oranda kesiyor bunlar?
0
🌸argent dawn
(21.09.10)
sanırım istediğiniz sesin 'aşırı' olan kısımlarını kısmak. bunun için gene eczanelerde satılan silikon kulak tıkaçları var. kulak kanalı içine girmediği için sesi tamamen bastırmıyor. ama (sallıyorum) %60-70 oranında perdeliyor. iş görür.
0
insanimsi
(21.09.10)
abicim eczaneden alınmış bir çift balmumundan tıkacım var kulak kanalına sokuyosun bunları yüzde 80 kesiyor yani gürültü fln kalmıyo çok sessizlikte de kendi nefesini dinliyosun. bazen bunları takıp iş makinası izliyorum :)

iş makinelerini hayranlıkla seyreden insanlar
0
ceo
(21.09.10)
vay be! tam benim konum. bak, ben bunu kullanıyorum ve yaptığı işi söyleyeyim sana.

hmm, ürünü bulamadım ama pembe bir sünger. yuvarlak, kulağa dikine girecek şekilde. derinliği 2cm falandır ama kulağa öyle bir sıkıştırıp oturtuyorsun ki onu, dışarı hiç taşmıyor ama rahatlıkla da çıkarabiliyorsun. güzel bir şey. her kullanımdan sonra sabunla da yıkarsan hiç sorun olmaz. ben zaten kulakiçi kulaklık kullandığım için her gün kulaklarımı ve kulaklığımı temizliyorum, pek sorun olmuyor yani bu da.

yaptığıysa senin kulağını rahatsız eden frekansları yumuşatmak diyelim. nasıl desem, tüm rahatsız ediciliği gidiyor sesin ama duyuyorsun da. zaten stüdyoda kullanılmak üzere üretilmiş bu sünger ve ben de stüdyoda/sahnede kullanıyorum.

bulabilirsen mutlaka ondan al derim. ben mydukkan'da bulamadım şu anda ama.
0
bilader
(21.09.10)
(bkz: tampon)
0
Nesrin.Yolcu
(21.09.10)
@nesrin.yolcu Ohaa!
0
ceo
(22.09.10)
(3)

Kedilerde hayata küsme, depresyon v.s.

aganta
ey pisi pisi sevenler;soru özetle şu: Kediler depresayona,şoka v.s. girer mi? evet ise belirtileri ve tedavisi nasıldır?cevaplama gönüllüsü arkadaşlar için detay; doğumundan itibaren takip ettiğim 3. kedim olarak edindiğim şuan 4,5 aylık erkek kedimi annesinin firar etmesi sonucu çok erken, daha 4 h
ey pisi pisi sevenler;

soru özetle şu: Kediler depresayona,şoka v.s. girer mi? evet ise belirtileri ve tedavisi nasıldır?

cevaplama gönüllüsü arkadaşlar için detay; doğumundan itibaren takip ettiğim 3. kedim olarak edindiğim şuan 4,5 aylık erkek kedimi annesinin firar etmesi sonucu çok erken, daha 4 haftalık iken evaltlık aldım. İlk bir ay sorunsuz baktım bu yavrucağıza ama biraz hareketlenince, patilerine can gelince benden daha çok 2. kedimle vakit geçirmeye ve sanıyorum onu anne olarak benimseyip emmeye başladı. (2. kedim 9 aylık bir dişi bu arada) tabi bu durumdan rahatsız olan 2. kedim daha sonraları yavru kediye her emmeye geldiğinde veya buna yeltendiğinde ciddi bir kaç pençe ile karşılık vermeye başladı. Haliyle bu yavrucağız 2. annesinden de red-di evlatlık olunca son 2 aydır kedilere dair her ne özellik varsa hepsini yitirmiş durumda. ( yumak peşinden koşma,hareketli herşeye saldırma girişimi, tırmanma zıplama gibi ) Şimdilerde tüm gün yatıyor ve uyuyor uyumadığı zamanlarda iri göz bebekleri ile sabit bir noktaya bakakalıyor. durumu ilk farkettiğim zaman yani 2 ay önce her zaman gittiğim veteriner kedinin bir travma sonucu şoka girdiğini itinalı ilgi ve alakayla 1-2 aya düzeleceğini herhangi ilaç almasına gerek olmadığını söyleyip geri yolladı bizi, aradan geçen 2 ayda yavrucağız bir kez açık hava alsın diye çıkardığım bahçede korkudan bir kömürlüğe kaçtı, kömürlükde ne kömürlük araç lastiğinden mangalına kadar enavi çeşit malzeme olan bir yer. Ara ki bulasın, tam 5 gün sonra bir iş dönüşü dairemin önünde paspasda miyavlarken buldum uykusuz geçirdiğim bir kaç gecenin sonunda. Bunun dışında olağan,sıradan gayet sakin 2 ay geçirdik, işten arta kalan zamanımda gösterebildiğim ilgi ve alaka eşliğinde. Mamafih kedide ciddi bir değişiklik olmadı. Bugün başka bir veterinere daha götürdüm belki farklı birşeyler tespit edebilirz umuduyla ama tespitler yine benzer nitelikteydi ilkinde farklı olarak b vitamini takviyesi aldık günde iki kez oral olarak alınacak sıvı şekilde. bir ay sonra ilacı bitince tekar kontrole gideceğiz. Bu zaman zarfında konu ile ilgili tüm görüş, bilgi ve tecrübelerinizi esirgemeyin lütfen.
0
aganta
(20.09.10)
o boş boş baksa da her gün kucağınıza alıp sevin, sevildiğini hissetsin. bebekler için olan konserve mamalardan alıp biraz şımartabilirsiniz. mutlaka kendine ait yatağı olsun. kendi boyutlarinda peluş, tüylü oyuncaklar alın. benim kedim çok depresyonlara girdi çıktı, sevgi bunun ilacı hayvanlarda.
0
kayranin kedisi
(21.09.10)
lord'um, biberon ile emzirmeyi hiç denemedim beslenmeyle ilgili bir sıkıntımız olmadı gerçi hala daha yok. gayet güzel yemeğini yiyip suyunu içebiliyor istahında da bir eksilme falan yok. arkadaş olayına sıcak bakmıyorum sebebi; ilk yazımda da belirttiğim gibi neredeyse sıfır refleks ile yaşıyor hayvan. diğer kedimin çok sevdiği püsküllü bir oyuncağı burnuna burnuna sürtüyorum sadece gözlerini kapatıyor oyun oynamak gibi en ufak bir niyeti yok. o püsküllü şeyi benim burnuma sürtseler insan halimle sağlam bir çifte atarım herhalde.

@ kayranin kedisi:
sabah çıkmadan, akşamda eve gelir gelmez ilk işim kediyi sevmek oluyor zaten ama hayvancağız sevilirken bile rahatsız hep kulakları geride, kuyruğunu rahatsız bir şekilde sallamakta herhan biri kafasına vuracakmış gibi tedirgin valla şaştım kaldım normal şartlarda hiçsabırlı birideğilimdir hatta çok tez canlıyım ama son 2 aydır bu kediye gösteridiğim sabır beni nirvanaya erdirecek türden.
dur bakalım bu benim sınavım da olabilir.
0
🌸aganta
(21.09.10)
sinirsel bir problem olduğundan şüphelenilmiş sanıyorum. o yüzden b vitamini vermişler. duygusal değil de mekanik bir travma sonucu (düşme, çarpma vs) böyle davranıyor olabilir. doğuştan gelen bir problem olabilir. belki ikinci annenin de reddetmesine kadar geçen sürede fark edilmemiş olabilir bu hareketsizliği. depresyon? evet olabilir. ama öncelikle fiziksel bir sıkıntısı olup olmadığının anlaşılması lazım. anne sütü alamamış. bu nokta önemli bence. eğer bir ay sonra devam ederse, bana kalırsa en azından kan-biyokimya değerlerine bakılmalı. çünkü depresif hal genelde bizde olduğu gibi duygusal yıkımlar sonrasında değil, bir hastalığın veya vitamin, mineral eksikliğininin semptomu olarak dikkat çeker kedilerde genellikle. eğer merkezi sinir sistemi veya metabolik ciddi bir hastalıktan kaynaklanmıyorsa(araştırılması gerekir), özenli bakım ve beslemeyle sorunun çözüleceğini düşünüyorum.
0
ben butun cbnce dizilerini izliyorum
(22.03.13)
(1)

diyetisyen...

battaloglu
dostlar devlet hastanesinde diyetisyene gitmek için önce dahiliyeye mi gitmemiz gerekiyor yoksa direk diyetisyene mi gideceğiz.birde diyetisyene gidince çok tahlil felan yapıyorlar mı, yani zaman sıkıntısı olan biri için girdikten ne kadar zaman sonra ayrılırız reçeteyi almış olarak:) giden varsa ol
dostlar devlet hastanesinde diyetisyene gitmek için önce dahiliyeye mi gitmemiz gerekiyor yoksa direk diyetisyene mi gideceğiz.

birde diyetisyene gidince çok tahlil felan yapıyorlar mı, yani zaman sıkıntısı olan biri için girdikten ne kadar zaman sonra ayrılırız reçeteyi almış olarak:)
giden varsa olayı bi özetleyebilir mi?
0
battaloglu
(20.09.10)
- dahiliye
- sonuclar ertesi gune cikar (hastanenin kendi lab'i oldugunu varsayarak) ama kan sekerine bakacaklarindan randevunu sabah ilk saate al ve ac karnina git.
0
no avalon
(20.09.10)
(2)

göz kızarıklığı

aşksız prens
çok fena. şimdi bi kılcalların belli olduğu şekilde kızarık var, bi de beyazının genel bi kızarıklığı söz konusu. güvencem yok, gidecek param da. bilgisayara az bakıyorum. 12-9 uyuyorum. böyle iyi gelecek başka bi öneriniz var mı? nette yazanlara çok güvenmedim deneyip iyi geldiğini tecrübe ettiğini
çok fena. şimdi bi kılcalların belli olduğu şekilde kızarık var, bi de beyazının genel bi kızarıklığı söz konusu. güvencem yok, gidecek param da. bilgisayara az bakıyorum. 12-9 uyuyorum. böyle iyi gelecek başka bi öneriniz var mı? nette yazanlara çok güvenmedim deneyip iyi geldiğini tecrübe ettiğiniz yollar varsa. lütfen.

ek: göz kapaklarım da çok yorgun görünüyor.

teşekkürler.
0
aşksız prens
(19.09.10)
bende de hemen hemen aynısı var. rahatlatmak için suni gözyaşı kullanabilirsin.
0
crosby
(19.09.10)
TOBRASED (4.7 tl) 5 ml streil göz damlası. eczanelerde gö kızaklığım var diyip ismini verirsen alabiliyorsun pekala. günde dört kere kızarık göze bi damlacık.

geçmiş olsun :)

yasal yükümlülükten kurtulma aparatı: 18 yaşındayım tıbbı bilgim zerre yok. sadece bikaç gündür gözlerim dediğin gibi kzıarıktı. ve bu damlayı kullandım.
0
zgn
(19.09.10)
(1)

burkulmuş parmak..

dambil
iyi pazarlar ahali,dün parmağım burkuldu da, gece bir güzel şişmiş ve morarmış sdjklf sabah da yolculuğa çıkıcam. o zamana kadar geçmez biliyorum. taşımam gereken biraz fazla yük var. o yüzden, parmağı kullanmama gibi bir şansım da yok sdjklf ne yapayım da bu parmak yolculuğu zararsız ya da minimum
iyi pazarlar ahali,

dün parmağım burkuldu da, gece bir güzel şişmiş ve morarmış sdjklf sabah da yolculuğa çıkıcam. o zamana kadar geçmez biliyorum. taşımam gereken biraz fazla yük var. o yüzden, parmağı kullanmama gibi bir şansım da yok sdjklf

ne yapayım da bu parmak yolculuğu zararsız ya da minimum kayıpla (sjkldfds) atlatsın?

teşekkür..
0
dambil
(19.09.10)
buzlukta bekletilmis bantla sar. ama bunu hemen yapman gerekirdi aslinda. onun disinda merhem surup sarabilirsin kalinca biraz. ama arada acip tekrar sarman lazim.
0
ermanen
(19.09.10)
(2)

multipl lap ile uyumlu lezyonlar ne demek?

Mercan
boyun usg sonucum şöyle: Her iki servikal zincirde solda en büyüğü 20mm çapında olmak üzere multipl lap ile uyumlu lezyonlar izlenmektedirboyunda ele gelen bir şişlik var ama sanırım birkaç tane lezyon varmış (multipl dediği o dimi?) lap ile uyumlu ne demek peki?
boyun usg sonucum şöyle: Her iki servikal zincirde solda en büyüğü 20mm çapında olmak üzere multipl lap ile uyumlu lezyonlar izlenmektedir

boyunda ele gelen bir şişlik var ama sanırım birkaç tane lezyon varmış (multipl dediği o dimi?) lap ile uyumlu ne demek peki?
0
Mercan
(19.09.10)
multipl lap: birden fazla sayıda lenfadenopati, yani birden fazla sayıda lenf bezinde büyüme var
0
keah
(19.09.10)
Öncelikle geçmiş olsun.
Arkadaşın da belirttiği gibi lenfadenopati de olabilir, hodgkin lenfoma da olabilir, belki iltihap da olabilir yani bir enfeksiyon sonucu da olabilir, tümör de olabilir.
Bir sonraki aşamada da hekim enfeksiyon olma ihtimali gözönünde bulundurarak antibiyotik ile gidermeye çalışabilir. Eğer ilerleme kaydedilemezse diğer ihtimaller gözönünde bulundurularak diğer işlemlere geçilecektir.
0
tanjant
(20.09.10)
(8)

Majezik ve Alkol

stroyaa
Benzer duyurular var ama cevap alıp hemen silicem o yüzden. Alkolle birlikte kullanmayın diyorlar peki ilacı içtikten 3-4 saat sonra içki içsem bir sorun olur mu? Teşekkürler.
Benzer duyurular var ama cevap alıp hemen silicem o yüzden. Alkolle birlikte kullanmayın diyorlar peki ilacı içtikten 3-4 saat sonra içki içsem bir sorun olur mu? Teşekkürler.
0
stroyaa
(18.09.10)
Ağrı kesicide o kadar sorun olmaz ki zaten alkol alınca kısmen ağrıyı hissetmiyorsun. O özellik esas olarak antibiyotiklerde var.
0
cnky
(18.09.10)
ya şimdi tamamen kulaktan dolma şeyleri yazıyorum. ağrı kesici ile alkol alınırsa zararlı oluyormuş, antibiyotik ile alkol alınırsa antibiyorik etkisini yitiriyormuş vs. ama ben ağrı kesiciyle hep alkol aldım. daha bir şey olmadı.
0
cedric tweedledee
(18.09.10)
mide kanaması geçirdim. ötesi yok.
0
istanbull
(18.09.10)
alkol alırken o esnada majezik içen bir arkadaşımı kendi ellerimle hastaneye kaldırdım acile, o konuda böyle bir deneyimim olduğundan dolayı başım çatlasada bir 6 saat içinde içmiyorum ben.
0
kopek
(18.09.10)
ilacı içtikten 4 saat sonra içsem de sorun olur mu yau?
0
🌸stroyaa
(18.09.10)
ben ogleden sonra majezik icip aksaminda 4-5 bira ictigimi ve birsey olmadigini soyleyebilirim. ama kisiye gore de degisebilir, kac yildir majezik kullanan biriyim, bunye vs...zorunda degilsen icme majezigi olsun bitsin...
0
purkinje
(18.09.10)
2 novalginden sonra 3 50cc lik bira ictim. eve otobusle donerken, otobuste ayakta duran insanlar ayda yuruyenler gibi ucuyodu. hosuma gitti bi daha yaptim.
0
insect
(18.09.10)
4 saat sonra bişi olmaz
0
all girls dream
(18.09.10)
(7)

Nedir bu erken boşalma? Türkiye'de özellikle de sizde ne durumdadır?

cnky
Yok şu kadar sürerse uygundur bu kadar olursa erkendir. Şunu yapmaya başlayınca zaman başlar, boşalınca biter. Türk erkeklerinin boşalma süresi şu kadardır falan filan. Nedir bu konu ya???
Yok şu kadar sürerse uygundur bu kadar olursa erkendir. Şunu yapmaya başlayınca zaman başlar, boşalınca biter. Türk erkeklerinin boşalma süresi şu kadardır falan filan. Nedir bu konu ya???
0
cnky
(18.09.10)
Dünya erkeklerinin ortalama boşalma süresi

İngiltere 7.6 dakika
ABD 7 dakika
İspanya 5.8 dakika
Hollanda 5.1 dakika
Türkiye 3.7 dakika

www.meleklermekani.com


oha çok az lan bunlar. he bi de bence tecrübeyle doğru orantılı olarak artabilen süredir.
0
stroyaa
(18.09.10)
kaynağı hatırlamadığımdan götümden sallıyor gibi olmayayım ama bir boşalmanın erken sayılması için ilişki başladıktan sonra 1,5 dakika içinde mi ne gerçekleşmesi gerekiyordu sanırım. en azından bundan daha uzun olmadığını hatırlıyorum. telaşlanacak bir şey yok yani
0
götümüze girebilir netekim
(18.09.10)
bosalma suresini bircok sey etkiliyor. stres zaten bilinen bir durum. ozellikle filmlerde siklikla karsilasilan replik "sanirim kafamda cok kurdum" olayi da var tabi. ayrica bu durum tam anlami ile erkegin ustlenecegi birsey degil, bosalma suresini kadin da etkiler.
0
dengesiz pamuk
(18.09.10)
öğrenmek istediğin tam olarak nedir?
0
daglien
(18.09.10)
@daglien... zaten sordum bunları. Hangi süreçtir? Makbulu ne kadardır?
0
🌸cnky
(18.09.10)
5 dakika boyunca matkap gibi gidip gelebiliyorsan problem yok.
0
radikalherif
(18.09.10)
bu işler tecrübeyle oluyor, bir de kişinin o anki durumuna göre.
bir uzak dogu ülkesinde 2 3 ay kadar kalmıştım, can sıkıntısından, yapacak başka birşey bulamadıgımdan, cinsel hayatım "biraz" renklenmişti.

Aşşagı yukarı 2 günde 1 bir haltlar yiyorduk.
Bazı günler "napıyorum ben burada, yarın da toplantı var, ulan şu bu" falan diye olaydan kopup kendi kendine düşünüp en az 20 25 dk sürüyor, bazen "oo süper süper süper" diyip 5 dk da oluyor bitiyor, tecrübe + self control diyorum.
0
cruseo
(18.09.10)
(9)

dr house ayarında bir göz doktoruna ihtiyacım var

saykodeli
5 yıl önce lens kullanmaya başladım 1-2 yıl normal bir şekilde kullanabildim ama sonrasında lens göz kapağı altına kaymaya başladı, çıkardığımda kaşıntı ve sabah uyandığımda inanılmaz çapaklanma oluyor,güneşe karşı hassasiyetde sözkonusu. birçok doktora gittim, söylenilen damlaları kullandım, ama te
5 yıl önce lens kullanmaya başladım 1-2 yıl normal bir şekilde kullanabildim ama sonrasında lens göz kapağı altına kaymaya başladı, çıkardığımda kaşıntı ve sabah uyandığımda inanılmaz çapaklanma oluyor,güneşe karşı hassasiyetde sözkonusu. birçok doktora gittim, söylenilen damlaları kullandım, ama tedavide başarılı olamadım. hala lens takamıyorum, biraz araştırma yaptım ve dev papiller konjonktivit ve kirpik dibi iltihabı belirtileri birebir uyuyor, belkide tüm konkonktivitler var şu an bende hatta enfeksiyonlarda var?? sizin bu konuda önerebileceğiniz ilaç isimleri neler olabilir? 1 haftadır patanol, ciloxan pomad, alomide, bebek şampuanı kullanıyorum, kaşıntı ve çapak olayında gelişme yok, lens konusunu henüz denemedim ama yine aynı şeyler olcak gibi:S
0
saykodeli
(17.09.10)
birkaç doktora muayene olsan?
0
sttc
(17.09.10)
birçok doktora gittim hatta en son dünya göz e gittim, konuya umursamazlıkla gözyaşı damlası kullan geçer dedi, lazer yapabiliyoruz sana 2000tl dedi. diğerleri gibi onun dediğinide yaptım gözyaşı damlasıda kullandım sonuç 0.
0
🌸saykodeli
(17.09.10)
sabah uyandığında gözkapağında şişlik oluyor mu peki?
0
ginevra molly potter
(18.09.10)
ne kadar süredir devam ediyor peki bu?
0
sttc
(18.09.10)
hayır
0
🌸saykodeli
(18.09.10)
lens takmadığımda çapak kaşıntı olmuyord ama 1 aydır ikiside aktif.
0
🌸saykodeli
(18.09.10)
bayrampaşa göz nurunu koruma vakfı hastahanesini de bir denemeni tavsiye ederim.
0
sorumvarbenim
(18.09.10)
göz nezlesi denen bişey var. ben askerdeyken olmuştu soğuk çarpmıştı. sabahları çapak yapıyordu. ama 1 haftada geçmişti ilaçsız.
0
sttc
(18.09.10)
dr house ayarında olan bence tek doktor istanbul ünivdeki medikoda göz doktorudur herkes nefret eder o adamdan ilgilenmediğini düşünür ama bence en doğrusunuda o bilir

2 sene önce lens yüzünden aynı problemlerle (ki benimki biraz daha ilerlemişti gündüz gözlerim açılmıyordu sadece geceleri görebiliyordum)özel bir hastaneye gittim bir sürü şey yaptılar kör kalacağımı 1 gözün %50 kurtulma olasılıgı olduğunu söylediler cerrahpaşaya gittim baktılar kortizon içeren bir ilaç verdiler daha da kötüleşti.

okulda dayanamadım gözlerime medikoya gittim enfeksiyonlar için ilaç verdi ve bir sürü suni göz yaşı almamı söyledi kullandığımda organizmalar gözün üstünden beslenemeyecegini küçüleceğini ve akacağını söyledi

okadar çok ilaç vermişlerdi ki dalga geciyor sallamıyor sandım 1 tane ilaç verdi diğer ilaç suni göz yaşı falan ama 1 haftada şikayetler azaldı (hayvan gibi göz yaşı kullandım ama bilgine gözü suya boğdum) ve adam tanrı oldu benim için.
0
strangers in the night
(18.09.10)
(7)

ölüyorum lan

cagdassalur
5 dakikadır aralıksız sanki iç organlarım ağzımdan fırlıycakmış gibi öksürüyorum acilen evde bulunabilicek boğazımı maksimum derecede yumuşatıcak bişeyler yazarmısınız? su filan içtim geçmedi. gözümden yaş geliyo resmen havasızlıktan ölecek gibiyim. yalnız başımayım evde. normal evde bulunabilicek ş
5 dakikadır aralıksız sanki iç organlarım ağzımdan fırlıycakmış gibi öksürüyorum acilen evde bulunabilicek boğazımı maksimum derecede yumuşatıcak bişeyler yazarmısınız? su filan içtim geçmedi. gözümden yaş geliyo resmen havasızlıktan ölecek gibiyim. yalnız başımayım evde. normal evde bulunabilicek şeyler var işte ne kullanabilirim? bir de üstünde klodamin oral sprey yazan bi sprey bide hiçbi s.ke yaramayan porakallı pastil var. sprey'e abanayım mı? hemen cevap yazarsanız çok sevinirim.
0
cagdassalur
(17.09.10)
ılık suya limon sıkıp için...

edit: ılıktan kastım suyu ısıttıktan sonra biraz bekletin veya soğuk suyla karıstırın..
0
damnit
(17.09.10)
yuzunu yika, disari cik, bi hava al.

sana gunde 5 sigaradan fazla icme demistim...
0
nawres
(17.09.10)
@damnit yapıyorum hemen.

@nawres ne olduysa sigaradan oldu zaten amk hayvanlık yapıp 4 tane içtim arka arkaya bide süzen92 kullanıyorum onlar da yoktu. bidaha filtresiz içersem ne olayım.
0
🌸cagdassalur
(17.09.10)
Bir kaç kaşık bal ye... Boğazını yumşatır...
0
catamenia
(17.09.10)
limon bulamadım bal yedim acayip boğazımı yaktı aç karna ama bayas iyi geldi teşekkürler. şimdi bi sigara daha yakayım :D. ehe şaka filan.
0
🌸cagdassalur
(17.09.10)
bak şimdi soğanı enlemesine kesiyosun , en ortadaki bir iki halkayı çıkarıyosun . sonra oluşan o oyuğa bal koyuyosun , bi kaç saat içinde o bal dışarı süzülüyo , o suya karabiber karıştırıp içiyosun . dünyanın en iğrenç tadına sahip o su saniyede öksürüğün "ö" sünü bırakmıyo. şifa olsun .yarasın.hadi bakam
0
elmyra
(17.09.10)
kekik kaynatın içine bir kaşık bal...hemen etkisini gösterir. bir kaç gün devam edin.
geçmiş olsun.
0
o_bir_gül
(17.09.10)
(3)

kadıköy bölgesinde ortopedi bölümü olan hastane

24th fret
Selam, SGK anlaşması olan düzgün bir hastane arıyorum. Kızılay Altıntepe tıp merkezinde doktor yok. Göztepe eğitim ve araştırmada randevu almak mümkün değil. Medical Park ise sözlükteki yorumlara bakılırsa tam bir felaket. Başka nereleri var? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Selam,
SGK anlaşması olan düzgün bir hastane arıyorum. Kızılay Altıntepe tıp merkezinde doktor yok. Göztepe eğitim ve araştırmada randevu almak mümkün değil. Medical Park ise sözlükteki yorumlara bakılırsa tam bir felaket. Başka nereleri var? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
0
24th fret
(17.09.10)
başken universitesi hastanesi..
0
little miss sunshinee
(17.09.10)
başkent net bu arada.
0
cedric tweedledee
(17.09.10)
en erken haftaya perşembe randevu veriyorlar :(
0
🌸24th fret
(17.09.10)
(3)

diş köprü neden sağ ve solundaki iki dişe protez takılarak yapılır?

gijilti
sağ ve solundaki iki dişe dokunulmadan direkt araya köprü diş konarak sağdan ve soldan yandaki dişlere yapıştırılamıyor mu?diş tedavisinde bahsettiğim yöntem var mı bilmiyorum benim araştırıp gördüğüm hep yanlardaki dişlerin de törpülenip protezlenmesi biçiminde...
sağ ve solundaki iki dişe dokunulmadan direkt araya köprü diş konarak sağdan ve soldan yandaki dişlere yapıştırılamıyor mu?

diş tedavisinde bahsettiğim yöntem var mı bilmiyorum benim araştırıp gördüğüm hep yanlardaki dişlerin de törpülenip protezlenmesi biçiminde...
0
gijilti
(16.09.10)
güzel olurdu bak hiç düşünmemiştim ben bunu :) ama öyle olmuyor ki zaten implant denilen bir yöntem mevcut yani o dişin illa ki bi yerlere tutunması lazım, öyle yapıştırıcıyla olacak iş falan değil. bir de öyle bir durum olsaydı o artık 3'lü ayrılmaz bir bütün olacağı için o dişlerden herhangi birine zarar geldiğinde 3'ünü birden kaybetmek zorunda kalırdık.
0
nesenbilneben
(16.09.10)
inşaat mühendisi değilim ama bizden yanıt vereyim,

2 bina arasına kendi temeli olmayan, sadece yandaki binalara sıvayıp bina yapabilseydik, diş hekimleri de köprüyü öyle yapabilirlerdi.
0
delikan76
(16.09.10)
cantilever bridge tek dişe yapıştırma olayı imiş anladığım kadarıyla.

bir de maryland bridge var. bu benim söylediğime daha yakın ve çok da tercih edilemez değil. implant kadar olmasa da sağlam olabilir.

www.onedollardentist.com >>> bu linkte en altta görebilirsiniz.
0
🌸gijilti
(16.09.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.