Giriş
(1)

Kedi İçin Yardım (Ev bulma değil) Beylikdüzü

thefin
Arkadaşlar Merhaba,Beylikdüzü ile Büyükçekmece arasında kulenin hemen yanında yeni açılmış olan Spotçular Çarşısı içinde genellikle Burger King'in bahçesinde takılan yavru (takriben 4 - 5 aylık) bir kediş var. Sol gözü enfekte olmuş ve acilen veterinere götürülmesi gerekiyor yoksa tek gözlü kalacak.
Arkadaşlar Merhaba,

Beylikdüzü ile Büyükçekmece arasında kulenin hemen yanında yeni açılmış olan Spotçular Çarşısı içinde genellikle Burger King'in bahçesinde takılan yavru (takriben 4 - 5 aylık) bir kediş var. Sol gözü enfekte olmuş ve acilen veterinere götürülmesi gerekiyor yoksa tek gözlü kalacak. Baktığımda gözü hala görüyor gibiydi, kaybetmiş de olabilir vet değilim sonuçta. İşden bunun için izin alabilecek durumda değilim. Birisi ilgilenip kedişi yakınlarda bir veterinere götürebilir mi? (Bizimkent köprüsünün yanında bir tane var.) Masraflarını da mümkün olduğunca karşılamaya çalışırım.

Veya konu ile ilgili olarak başvurabileceğim neresi vardır?
0
thefin
(16.09.10)
veterinerler genelde aksam 8, 9'a kadar acik oluyor. daha gec cikiyorsaniz vet'den rica ederseniz sizi bekleyebilir.
0
pyro clustic flow
(16.09.10)
(11)

Çelik kordonlu saatte koku sorunu..

quaker
Merhaba Roma'ya korku, bizlere neşe saçan Galyalı'lar..Ben yıllardır kendime, demir-çelik kordonlu güzel bir saat arıyordum.Bu arayış evvelinde ise sürekli ya deri ya da plastik kordonlu saatler kullandım.Ama gelin görün ki, saatleri 1 gün takınca bile (ki 1 gün uzun bir süre bile olabiliyordu) saat
Merhaba Roma'ya korku, bizlere neşe saçan Galyalı'lar..
Ben yıllardır kendime, demir-çelik kordonlu güzel bir saat arıyordum.
Bu arayış evvelinde ise sürekli ya deri ya da plastik kordonlu saatler kullandım.
Ama gelin görün ki, saatleri 1 gün takınca bile (ki 1 gün uzun bir süre bile olabiliyordu) saati taktığım sol bileğim rezil bir koku salmaya başlıyordu.
Neyse bu sorundan dolayı, "deri ve plastikten koku oluyor herhalde" diyerek 3 ay evvel başlıkta yazdığım gibi çelik kasa ve kordondan oluşan bir saat aldım.
Herşey çok güzel başladı, 1-2 hafta ne koku ne birşey, çareyi buldum diye seviniyordum.
Ama gelin görünki o rezil kokular yine başladı.

Akşam iştem eve gelince çıkartıyorum, sabahları tekrar takıyorum..

Bileğim öyle ağır kokuyor ki yanımdaki insanalr fark edecek diye, takıntılı halde bileiğimi ve saatin altını koklar oldum.
Saati sabunla yıkıyorum, bileğimi yıkıyorum.. Ancak 3-4 saat dayanıyor.

Nedir benim olayım? Pis, rezil bir isnanım biliyorumda, koku saçmak da oha artık..

Teşekkürler,
"Abraracourcix" nam-ı diğer Toptoriks'in iyi dilekleri sizinle olsun,
Gökler başınıza yıkılmasın..
0
quaker
(16.09.10)
bildigim kadariyla kotu kokularin sebebi bakterilerdir. onlarin olusmasini engelleyecek bir sey (anti bakteriyel krem falan? bilemedim) cozum olabilir. veya ne bileyim koltuk alti icin falan kullandigimiz sticklerden surebilirsin belki.

belki de sana kokuyor gibi geliyordur. sikayet duydun mu hic?
0
kurukafa
(16.09.10)
@theconqueror : Soruda da yazdığım gibi, saati alalı daha tam 3 ay bile olmadı.. Ayrıca yine belirttiğim gibi günde sadece 7-8 saat takıyorum koku olmasın diye..
@want2die : Aynen öyle. Güneşin altına yumurta bıraksam "Aaaa saatimin kokusu lan" diye yerini bulurum, o haldeyim..
0
🌸quaker
(16.09.10)
@kurukafa : Heheh.. Validenin burnuna bileğimi yaklaştırıp "Annea bak bakayım nasıl kokuyor" diyerek test ettim.. "Öğğğk olm bu ne bee" diye geri kaçtı kadın..
Daha ötesi yok sanırım..
0
🌸quaker
(16.09.10)
yok hocam o koku gitmiyo , bende aynı durumdayım seninlen ama ı ıh olmuyo düzelmiyo :(
0
busuta
(16.09.10)
Resmen utanç sebebi..
Kokulara karşı da dikkatliyimdir.. Rahatsız olurum ve rahatsız etmek de istemem kismeyi..
Ama ofiste elimi çenemin altına alıp birinin ekranına yaklaşıp "Abi şu şöyle mi bu böyle mi" derken bir bakıyosun "Leeeeeş!" tarzı bir efekt çıkıyo bilekten..
Yazık bana..
0
🌸quaker
(16.09.10)
kokulu kordonlu saat çıkarmış armani sırf bu illeti biraz olsun azaltmak için. ekşi ekşi ter kokmak yerine vanilya kokuyor kordon.. tek çözümü evdeyken takmamak, sen de öyle kullanıyormuşsun zaten. geriye yapacak ekstra bir şey kalmıyor.

tabi bir de kişinin ter kokusunun kordonla uyumu/uyumsuzluğu söz konusu bence. herkesin ter kokusu farklı. benim saat de kokuyor ama senin anlattığın kadar değil, bundan bir önceki saatim çok daha kötü kokardı mesela aynı marka ve kalitede olmasına rağmen. bazı ter kokuları bazı kordonlarla uyuşmuyor ve kokunun şiddeti artıyor olabilir.
0
sir gawain
(16.09.10)
@sir gawain : Çok farklı saatlerde kullandım aslında.. İşportadan da kullandım, kaliteli mağazadanda.. (Şu an kullandığım az buz para eden bir saat de değil..)
Saatçideyken "Abi ben bunu 1-2 gün takayım bakalım kokuyor mu?" diye de test edemiyoruz hehe..
@want2die : Zaten zengin olacak yer arıyorum.. Hemen bi formül bulalım..
0
🌸quaker
(16.09.10)
hergun kordonun üstünü altını temizleyeceksin işte, sabunla veya dis macunuyula diyen de var. sonra kurulayacaksın. kuruduktan sonra karbonat veya pudra koy diyen de var. ardından da kuru bi yerde bekleteceksin. saati de bol giymek gerekiyor biraz.

not: hergun degil de 2 gune 1 ya da 3 gune 1 de olabilir. kokunun kac gunde bır olduguna baglı.

not2: yukarda dediklerım deri olanların için daha çok

şimdi gelelim ozellikle paslanmaz çelik olanlar için:

-bir bezi beyaz sirkeyle ıslatıp kordonu temizleyin

- sonra kurumasını bekleyin

- bir bezi zeytinyağı ile ıslatıp kordonun üstünü çok az şekilde silin

- sonra kuru bir bezle yağı silin ve parlak görünüm kazansın
0
ermanen
(16.09.10)
aklıma sorunun alerjik olma ihtimali geldi, bilmiyorum alerjik koku var mı ama bir önceki saatimin kordonu, 2 yıldan sonra deli gibi alerji yapmıştı bileğimde.
alerjik olabilir diyorsanız titanyum alacaksınız saati, hem hafif, hem alerji yapmıyor.
0
brainfour
(16.09.10)
abi her sabah kolonya ile saatini temizleyip dezenfekte edeceksin,zaten havalar sıcak bakteriler heryerde şezlong atmış takılıyo:)
0
killerbee
(16.09.10)
Saati hergün olmasada sıklıkla yıkıyorum sabunla.. Hemde oldukça özenli yıkıyorum..
Diş fırçasıyla girişme fikrimde vardı onu da deneyecem kesinlikle..
Bakalım artık..
Demekki herkes muzdarip bu dertten..
0
🌸quaker
(16.09.10)
(2)

kedinin ateşi çıkması

gregory
ciddi bir şey mi? sabaha kadar ne yapabilirim, bekleyeyim mi?
ciddi bir şey mi? sabaha kadar ne yapabilirim, bekleyeyim mi?
0
gregory
(16.09.10)
kediniz kaç yaşında?
0
devils trill
(16.09.10)
5 aylık
0
🌸gregory
(16.09.10)
(10)

ölecekmiyim?

istanbull
kabızlık var bende biraz ve bir suredirde cok hafif kan geliyor buyuk tuvaletten sonra. ic camasirda goruyorum. sizce bu ne olabilir dostlar?
kabızlık var bende biraz ve bir suredirde cok hafif kan geliyor buyuk tuvaletten sonra. ic camasirda goruyorum. sizce bu ne olabilir dostlar?
0
istanbull
(16.09.10)
basur yani hemoroid denen illet olma ihtimali çok yüksek ama doktor değilim tabi ki doktora git +1
0
lamneth
(16.09.10)
@lamneth: kesin kolonoskopi şartmı bu durumda? ve hangi servise başvurmak gerekli? bu arada sözlükten baktım acı falan olur diyor ama bende hiç acı falan yok.
0
🌸istanbull
(16.09.10)
anal fissürde de benzer belirtiler var.o ihtimal de mevcut malesef...doktora gidin +1
0
p a t r i o t
(16.09.10)
kıçınızı temiz bir yıkadıktan sonra elinizle arkayı bir yoklayın çok afedersiniz eğer bir şişkinlik varsa deliğin oralarda basur memesidir o ve basur olmuşsunzdur.. lakin anal fissür gibi bi rahatsızlığınız da olabilir o yüzden doktora gitmek en iyisi.. bu arada eğer oturduğunuzda bir ağrı hissediyorsanız veya kıç bölgesinde sürekli sizi bir şey rahatsız ediyorsa hele bir de şişkinliği bulduysanız kesin basur dur..

kolonoskopi falan yapılmıyor diyet, spor falan.. burada basur diye araştır ne yemen gerektğini öğren basur değilsen bile yemende fayda var kabızlığı önler mesela yulaflı,lifli gıdalar kayısı falan ye.. genel cerrahi ye başvuruyorsun..
0
kalim
(16.09.10)
galiba anal fissür. kolonoskopi olmadan anlaşılamıyormuş. bu kolonoskopiyi olan varmı?
0
🌸istanbull
(16.09.10)
anal fissür, çatlak, hemoroid gibi hastalıkların yaklaşık bir 15 16 çeşidi var o yüzden doktora gitmen senin için en iyisi.
kolonoskopi şartmı dersen eğer, belkide dışardan yada dışarı çok yakın biyerden kaynaklanıyordur o zaman gerekmez.ama adam bakar bulamaz göremezse o zaman tabi yapacaktır.

acı konusunda şunları söyliyebilirim dışarı tarafta olan hemoroidler genelde çok acır eğer içerdeyse o zaman acı hissetmezsin büyük bir ihtimalle

bende doktor değilim ama bi ara çok kurcaladım bu konuyu malum göt korkusu başka bişi...

doktora gidene kadar ve iyileşene kadar bunlara dikkat etmen gerekiyormuş

11 ALTIN KURAL



1. Kişisel tuvalet temizliğine dikkat edilmeli, mümkünse tuvalet kağıdı yerine daha yumuşak olan ıslak mendil veya havlu kullanılmalı.
2. Fazla kilo almaktan, sigara, alkol, acı biber ve baharatlı yiyeceklerden sakınılmalı.
3. Düzenli olarak egzersiz yapılmalı.
4. Lif yönünden zengin besinlerle (meyve, sebze, kepekli ekmek) dengeli beslenilmeli, öğün atlamamalı ve mutlaka kahvaltı yapılmalı.
5. Bol su içilmeli (gün içinde 8 bardak).
6. Oturarak çalışılıyorsa her saat başı en az 10 dakika ayağa kalkmalı, ayakta çalışılıyorsa 10 dakika oturulmalı.
7. Günde en az bir defa ve düzenli olarak tuvalete gitmeli (örneğin kahvaltıdan 10-15 dakika sonra).
8. Uzun süre dışkı yumuşatıcı (laksatif) kullanmaktan kaçınılmalı.
9. Tuvalette fazla ıkınmaktan ve zorlanmaktan kaçınılmalı, gazete, dergi okuyacak kadar kalınmamalı, gün içinde tuvalet ihtiyacı geçiştirilmemeli.
10. Sıcak yerlerden (sauna, hamam) kaçınılmalı.
11. Dar giysiler giymekten kaçınılmalı.

ha acı,mayalı içki,turşu,domates yeme.
0
killerbee
(16.09.10)
anal fissür olduğunu nasıl anladın ki? sen bir genel cerrahi ye git mecbur o parmağı yiyeceksin valla, göte parmağı geçirdikten sonra doktor söylüyor zaten.. kolonoskopi falan ağır şeyler bunlar, öyle iki kan geldi diye hemen herkese yapmazlar, her midesi bozulan adama endoskopi olmadığı gibi bunda da öyle bir şey yok.. sen doktora git için rahat olsun..
0
kalim
(16.09.10)
hangi servise gideceğim?
0
🌸istanbull
(16.09.10)
Basur için genel cerrahi doktoruna gitmeniz gerekmektedir.
diye bi yazı buldum googledan yazınca çıkıyo :)
0
killerbee
(16.09.10)
korkutmak gibi olmasın ama babam 8 yıl önce bağırsak kanserini benzer şekilde yaşadı. bu yüzden ihmale gelmez böyle şeyler, doktora git bence hemen.
0
goldenbrown
(16.09.10)
(6)

sevgili doktorlar bayılma, terleme... neler oluyor bana??

bibakalim
dun gece sabaha karsı wc ye gittim yataga zor dondum. bi terleme geldi soguk soguk. sonra karnım agrımaya basladı. tuvalate gittim. tam dışkılarken(ne desem bilemedim. komik oldu galiba:) bayılacakmıs gibi oldum. kendimi yere bıraktım. bi süre yattım banyoda sonra toparladım yarım kalan işi bitirdim
dun gece sabaha karsı wc ye gittim yataga zor dondum. bi terleme geldi soguk soguk. sonra karnım agrımaya basladı. tuvalate gittim. tam dışkılarken(ne desem bilemedim. komik oldu galiba:) bayılacakmıs gibi oldum. kendimi yere bıraktım. bi süre yattım banyoda sonra toparladım yarım kalan işi bitirdim(dıskılamayı).cıktım banyodan bi su içeyim dedim buzdolabının onune geldim. sonra bi uyandım yerdeyim. kol falan sıyrılmıs. sol taraf agrıyodu. bi sure kalkmadım. sonra yataga gectim. bi saate falan uyudum ama uyuandım durdum arada hep. durum bu işte olayın oncesinde 3 bira içtim. ortası 3tür benim için. 4-5 te sarhos olurum. 25 yaşında bir baayanım. ole surekli bi hastalıgım yok. nedir bu olay yaa baya korktum. ha bi de bu aralar bi stres durumu var sevgiliyle aramız cok kotu.
0
bibakalim
(15.09.10)
Bana da olmustu bır benzerı.Stresten ve yemeye icmeye ozen gostermemekten olabilir.
0
rokoko
(15.09.10)
hamile olabilirsiniz
0
wessago
(15.09.10)
biradan zehirlenmiş olabilirsiniz bozuk alkol çok tehlikeli buraya yazmak yerine hasthaneye gitseydiniz.
0
fukka
(15.09.10)
tansiyonunuz düşmüş. yetersiz beslenme, az su içme, ishal vs kaynaklı olabilir
0
sttc
(15.09.10)
hamilelik değil de beslenme falan olabileceğini dusundum ben de ama esas neden ne acaba. ya da ne yemeliyim. ne yapayım bi daha olmasın diye.
0
🌸bibakalim
(15.09.10)
aynı şeyleri yaşadım.umursamadım bi süre annem endişelenip bi kliniğe götürdü 23 saat sonra ameliyathanedeydim sağ overde kist patlamış yani mühim .bence vakit kaybetmeden bi doktora gidin .geçmiş olsun.umarım önemli bişey değildir.
0
Grapes
(15.09.10)
(1)

Hipotriodi geçici bir şey mi?

ya ben lan neyse
Diyelim ki adamın troidi normal, eksik değil, nodül de yok. Ultrasona göre tertemiz.Ama adam hipotriodi olmuş. Doktoru da ilaç vermiş kullan diye. Bu ilacı ömür boyu kullanması gerekiyor mu? Bu hipotriodi de baş ağrısı, diş ağrısı gibi bir şey mi? Yoksa ömür boyu geçmiyor mu?Bir de adam iyottu, v.s
Diyelim ki adamın troidi normal, eksik değil, nodül de yok. Ultrasona göre tertemiz.

Ama adam hipotriodi olmuş. Doktoru da ilaç vermiş kullan diye. Bu ilacı ömür boyu kullanması gerekiyor mu? Bu hipotriodi de baş ağrısı, diş ağrısı gibi bir şey mi? Yoksa ömür boyu geçmiyor mu?

Bir de adam iyottu, v.s yi tamamen alıyor hasta. Beslenmesinde bir sorun yok. Niye oluyor bu rahatsızlık?
0
ya ben lan neyse
(15.09.10)
hafif seyredenlerde bünye düzelebiliyormuş. detay için:

www.saglik.im
0
uyuklayankedi
(15.09.10)
(1)

grip aşısı

vampir akrep
Sevgili eczacı arkadaşlar,malum grip sezonu yaklaşıyor. eski şirket senelik grip aşısı yaptırıyordu bize ama şimdiki şirketin pek o taraklarda bezi yok. dolayısı ile ben kendim grip aşısı yaptırayım diyorum.soru ise, bu grip aşılarının da çeşitli üreticileri var, hangisini almalı? bir de, eczaneler
Sevgili eczacı arkadaşlar,

malum grip sezonu yaklaşıyor. eski şirket senelik grip aşısı yaptırıyordu bize ama şimdiki şirketin pek o taraklarda bezi yok. dolayısı ile ben kendim grip aşısı yaptırayım diyorum.

soru ise, bu grip aşılarının da çeşitli üreticileri var, hangisini almalı? bir de, eczaneler artık enjeksiyon yapmıyorlardı. illaki bir sağlık ocağı veya hastaneye mi gitmeli?
0
vampir akrep
(14.09.10)
fluarix ve vaxigrip var zaten ikisi de uygundur. sağlık ocağına git tabi, yapan eczane bulabilirsin izinsiz olarak ama normalde yasak.
0
yuhnts
(14.09.10)
(4)

Kan verme konusu

lady godiva
Ben daha önce hiç kan vermedim ve vermek istiyorum yardım olması açısından. Fakat şöyle bir durum var. Kan miktarım çok yüksek değil ve kan verme anını düşündükçe ellerim ayaklarım buz gibi oluyor ve işlemi damarlarımda hissedeceğimi düşünüyorum. Size de oluyor mu yoksa ben uygun değil miyim bu iş i
Ben daha önce hiç kan vermedim ve vermek istiyorum yardım olması açısından. Fakat şöyle bir durum var. Kan miktarım çok yüksek değil ve kan verme anını düşündükçe ellerim ayaklarım buz gibi oluyor ve işlemi damarlarımda hissedeceğimi düşünüyorum. Size de oluyor mu yoksa ben uygun değil miyim bu iş için?
0
lady godiva
(13.09.10)
psikolojik olarak uygun musunuz bilemem ama kan değerleriniz zaten bir test ile değerlendiriliyor buna göre kan alınıyor. her gidenden kan alınmıyor yani. doktor uygun diyorsa uygundur.
0
mannomena
(13.09.10)
Kan vereceğin kurum ya da kişiler, senin boyuna kilona vs. ne bakıp karar veriyorlar alıp almayacaklarına. merak etme sen. (tabii ki güvenilir bir kurum)

edit: yavaşım.
0
Nevropat
(13.09.10)
kendinizi hazır hissetmiyorsanız, fobiniz korkunuz falan varsa vermeyin. zaten donör formunda da soruyorlar. kan değerleriniz uygun değilse almıyorlar zaten.
0
kibritsuyu
(13.09.10)
Kızılay'a verme. Senin kanını alıp satıyorlar..
Her gün burada gerçekten ihtiyaç sahibi insanların duyuruları oluyor. Bence git onlara yardımın dokunsun. Tabi bu benim kişisel fikrim.
0
azimlii
(13.09.10)
(9)

Meyve Kurdu

msne
az önce incir yedim. ilk ıssırıktan sonra içine baktım ve iki adet minnacık kurtçuk gördüm. ve en çok korktuğum şey de bağırsağımda bunların büyüyüp içimde yaşaması. şimdi bu kurt o tarz bir şey midir? yoksa onlar sadece hayvanlardan bulaşanlar mıdır? nedir? şu an acayip tırsıyorum ve tiksiniyorum.
az önce incir yedim. ilk ıssırıktan sonra içine baktım ve iki adet minnacık kurtçuk gördüm. ve en çok korktuğum şey de bağırsağımda bunların büyüyüp içimde yaşaması. şimdi bu kurt o tarz bir şey midir? yoksa onlar sadece hayvanlardan bulaşanlar mıdır? nedir? şu an acayip tırsıyorum ve tiksiniyorum. bir daha meyve yemeyeceğim böyle giderse.

teşekkürler şimdiden cevaplar için.
0
msne
(13.09.10)
rahat olun ya küçükken çok yemişizdir.
incirlerde çok olurdu. eve yakın bi acil gibi bir şey varsa sorun sadece. ben bi tedavi gerektireceğini düşünmüyorum.
0
advest
(13.09.10)
hiçbir şey olmaz. meyve kurdu ile bağırsak kurtları farklı şeyler.
0
devils trill
(13.09.10)
tırsma bişi olmaz..
çok tırsıyorsan ilerde bağırsak kurdu şurubu alırsın dökülüyor o arkadaşlar
ayy ben de hatırladım çocukken dökülürdü bunlar
meyveyi vs iyice yıka bi de kabuklarındaki parazitlerden gelir o arkadaşlar daha ziyade içinde büyür dünyaya gözünü içinde açar onlar
tırsma rahat ol
0
photo85
(13.09.10)
yanlis biliyor olabilirim ama bagirsak kurtlarindan farkli bu meyvelerden gelen kurtlar ve zaten mideden, o kadar asitten gecip bagirsaga ulasamazlar bence.

bi defasinda biz de elektrikler kesikken kiraz yiyorduk, tadi cok guzeldi, baya yedik, elektrikler geldi bi baktik hepsi kurtluymus. keske elektrikler gelmeseydi.
0
nawres
(13.09.10)
korkmayın o kurtlar midenizdeki o asidik ortamda çoktan hakkın rahmetine kavuşmuştur..
0
emre513
(13.09.10)
übersonik bir öneriyle yarışmaya papua yeni gineden katılmak istiyorum
kola iç , asitte yansın , erisin:)
0
slymene
(13.09.10)
o kurtlarin yasam ortami incir... gerek kendileri, gerek yumurtalari vucudunuzda yasayamaz... sakin stres yapmayin. ilac falan da icmeyin... problem yok.
0
thunder thunder thunder thundercats
(13.09.10)
(bkz: protein)
0
vercingetorix
(13.09.10)
bildiğim kadarıyla meyve kurdu midenize gittiği gibi mide asitiyle mefta oluyor zaten. bağırsak kurdu apayrı birşey.
0
mordorlu ziya
(13.09.10)
(8)

Midenin sürekli gaz yapması ¿ ?

busuta
selam duyuru ahalisi ; size bir sorayım dedim , ne yesem gaz yapıyo arkadaş , geğirip geğirip duruyorum saatlerce , gına geldi artık , hafif yanıyo gibi oluyo midem de , ( gaz yukardan yolculuğuna devam etmekte ^ ^ )bunun haricinde bugün farkettiğim diğer bir olay kahvenin iyi gelmesi bu olaya ( tür
selam duyuru ahalisi ; size bir sorayım dedim , ne yesem gaz yapıyo arkadaş , geğirip geğirip duruyorum saatlerce , gına geldi artık , hafif yanıyo gibi oluyo midem de , ( gaz yukardan yolculuğuna devam etmekte ^ ^ )

bunun haricinde bugün farkettiğim diğer bir olay kahvenin iyi gelmesi bu olaya ( türk kahvesi ) acaba pskolojik olabilir mi bu sorun ¿ şöyle ki kahveden ziyade kafein den dolayı bir rahatlama ve stresi azaltma gibi bir şey mi oluyo acaba ? stressten midem rahatsızlanır mı ki ¿ ha öle stresslik bi durumum da yok ama göz önüne alcam işte , nedir bu midemin sorunu , bir yardım edin a dostlar . . .
0
busuta
(12.09.10)
nöö, midende hazımsızlık var. kahve hazımsızlığı giderir.
0
hia
(12.09.10)
tüm bu geğirmeler hazımsızlıktan dolayı mı ? peki bu hazımsızlık nasıl gidecek ? nasıl geğiriksiz günler yaşayacağım ¿ bühü
0
🌸busuta
(12.09.10)
hızlı yeme. başka bilmiyorum.

gastrit benzeri mide rahatsızlığın var mı? reflü sayılmaz.
0
hia
(13.09.10)
gastrit nası bişi ? bilmiyorum :/ reflü olabilir de gastrit i bilmiyorum bende var mı yok mu :/ bu arada evet nerdeyse ışık hızında yiyip içiyorum , kaynar çayı bile 5 dakka da bitiririm , bühü
0
🌸busuta
(13.09.10)
probiyotik ve prebiyotik alın bol bol.

tatlıyı, çöreği, böreği, ekmeği azaltın.

tarçın ve zencefil alın yemeklerden önce. yoğurdun üzerine birer çay kaşığı döküp yeyin.

günde 2-4 diş sarımsak yeyin, günlük su tiketimizine dikkat edin. az su tüketmeyin.

bir de doktora gitsen güzel tam süper olacak.
0
ya ben lan neyse
(13.09.10)
bol kefir, yoğurt, turşu, sirke, boza yiyeceksiniz, antibiyotik kullanmayacaksınız, zamanla bağırsak floranız düzelecek.
beyaz un, beyaz şeker, nişastalı gıdaları hayatınızdan çıkartın.
0
joepiscopo
(13.09.10)
şimdi sarımsak , turşu , sirke demişsiniz de bunları yediğimde geğirmex2 oluyo resmen , taramalıya bağlıyorum :D antibiyotik kullanmam , yani başım ağrısa bile ilaç kullanmayan bir insanım , hastalansam gider kendi kendine geçmesini beklerim ,1 hafta yatarım 1 günde geçecek hastalık için , o derece ^ ^ ama küçükken bayaa antibiyotik almışlığım vardır , çok hastalanırmışım küçükken , onların mı acısı çıkıyo ¿ bühü ya ,

bu arada tatlı , çörek , börek , ekmek , beyeaz un , beyaz şeker , nişastalı gıdaları hayatımdan çıkarsam geriye bişi kalmıyo :D:D

şaka bir yana dediklerinize dikkat edicem a dostlar , sağolun var olun , en kısa zamanda da doktor a gideyim en iyisi , sağlıcakla kalı^ ^
0
🌸busuta
(13.09.10)
hızlı yemek yiyosun ..yerken hava da yutuyosun
0
kerem75
(15.09.10)
(4)

Burun kanamasi

luin 41
Babamin ne zaman bir seye kizsa, uzulse burnu kaniyor. "Amaan bisi olmaz" diye salladigi icin doktora da gitmiyor da durum beni endiselendiriyor. Seker hastaligi disinda ciddi bir sorunu yok. Ne olabilir sizce? Acilen doktora surukleyelim mi?
Babamin ne zaman bir seye kizsa, uzulse burnu kaniyor. "Amaan bisi olmaz" diye salladigi icin doktora da gitmiyor da durum beni endiselendiriyor. Seker hastaligi disinda ciddi bir sorunu yok. Ne olabilir sizce? Acilen doktora surukleyelim mi?
0
luin 41
(12.09.10)
sinirlendigi zaman kaniyor oldugu icin, yuksek tansiyon hastasi olabilir ki cok tehlikeli o yaslarda. Kani durdurabiliyor olmasi onemli. Ama kanamasi da onemli. Kanamasa beyin kanamasi gecirilebiliniyor. Burnu kanarken tansiyonunu olcun. Ve evet, acilen doktora gidin.
0
fenerliyim ama feneri delgado
(12.09.10)
kaynımda var. yüksek taniyon o. ilk önce en ince damarlar burundan kanar. o sıra büyük tansiyonu 19 civarına çıkıyor (normali 12-13). kontrol altına alınmazsa, ani tansiyon fırlamasında beyin kanaması, felç olabilir. şeker hastası da olduğu kalp ve böbreklere ilgili risklere de daha açık. doktora gitsin, kontrol altına alsın.
0
no avalon
(12.09.10)
kaynımda da var asdsdsadas:D
0
mrduck
(12.09.10)
en kısa sürede doktora gitmelisiniz. Stress anında tansiyon yükselmesine bağlı kan basıncının artması burundaki kılcal damarların patlamasına neden oluyor. Durumu mutlaka kontrol altına almalısınız aksi takdirde yüksek tansiyona bağlı beyin kanaması riski taşıyor. geçmiş olsun
0
diaspora
(14.09.10)
(4)

Ortodontist önerisi?

ilkinci
Arkadaşlar dişlerime tel takılması gerekiyor, bildiğiniz gibi geri dönüşü olmayan mühim bi mesele. Daha önce tel taktırmış ve memnun kalmış arkadaşlardan ortodontist önerisi bekliyorum, zira iki doktora referansla gittim 6'şar bin lira istediler ve benim için pahalı geldi, tabi caddeden bi doktor se
Arkadaşlar dişlerime tel takılması gerekiyor, bildiğiniz gibi geri dönüşü olmayan mühim bi mesele. Daha önce tel taktırmış ve memnun kalmış arkadaşlardan ortodontist önerisi bekliyorum, zira iki doktora referansla gittim 6'şar bin lira istediler ve benim için pahalı geldi, tabi caddeden bi doktor seçmek ayrı bi eşşeklik:))
fiyat hakkında da ortalama bilgi verebilirseniz sevinirim;)
0
ilkinci
(12.09.10)
bağdat caddesinde yeditepe ünv. diş hekimliği fakültesinin hastanesini tavsiye ederim
0
luzumsuzadam
(12.09.10)
fiyatları hakkında bilgin var mı? aynı caddeden 6 bini duymuştum :P
0
🌸ilkinci
(12.09.10)
asistan doktorlar için 3000, doçentler için 5000 TL idi bu sene başında, bir de 10 taksitte ödeyebiliyorsun.
0
luzumsuzadam
(12.09.10)
ortodonti tedavisi bin 2bin tl gibi bir fiyata yapılacak bir şey değil zaten o fiyatlar normal bence.
0
buffy de vampir sayilir
(12.09.10)
(9)

Uyku

money money money
Selam ahali,Yaklaşık bir haftadır günde 4-5 saat arası ancak uyuyabiliyorum. Ve bu uyku da deliksiz değil mesela, yatıyorum, yarım saat kıvrandıktan sonra belki dalıyorum, max 2 saat sonra uyanıyorum. bir dahaki 2 saatlik uykum 12 saat sonra oluyor. ilk bir kaç gün çok problem olmadı ama artık inanı
Selam ahali,

Yaklaşık bir haftadır günde 4-5 saat arası ancak uyuyabiliyorum. Ve bu uyku da deliksiz değil mesela, yatıyorum, yarım saat kıvrandıktan sonra belki dalıyorum, max 2 saat sonra uyanıyorum. bir dahaki 2 saatlik uykum 12 saat sonra oluyor. ilk bir kaç gün çok problem olmadı ama artık inanılmaz yorgun hissediyorum.

ilginç şekilde zihin fonksiyonlarımda bir yavaşlama yok lakin dediğim tarif edemeyeceğim bir yorgunluk var. bir umut kendimi yatağa attığımda biraz rahatlama oluyor ama uykuya bir türlü dalamıyorum... film kopmuyor.

neden oluştuğunu aşağı yukarı tahmin edebiliyorum, sorum şu: insan vücudu böyle bir uyku düzeni ile idare edebilir mi? bir zararı olur mu? yoksa bir doktora görüneyim mi?
0
money money money
(11.09.10)
sık kullanmamak şartıyla xanax tavsiye ederim
0
kararsız komutan
(11.09.10)
vücut yorgun düşerse kolay hastalanma olasılığın var. fakat biraz sabredersen bi yerden sonra vücut alışıyor her duruma alıştığı gibi.
0
kararsız komutan
(11.09.10)
xanax gibi ilaçlar kullanma kesinlikle. seni uyutur evet ama uykudan sonraki zamanını da mahvedebilir. bence bir doktora görünmlisin...
0
redtikleep
(11.09.10)
normalde 3 saatlik uyku her insanoğluna yeter (zihinsel bakımdan). vücudun fazla hamsa, bu kadar uyku yorgunluğunu almaya yetmez ne yazık ki.
0
kamera motor
(11.09.10)
4-5 saat yeterlidir. yorgunluğun da başka bi sebepten ya da uyumadığını ve buyüzden yorgun olman gerektiğini düşündüğün için olabilir.
0
entropik
(11.09.10)
iyi uyuyabilmen için, bazı bitki çayları da içebilirsin yatmadan önce. misal, melisa çayı. ben çok faydasını görmüştüm zamanında.

ancak asıl soruna gelecek olursak, kaliteli bir uyku, vücudun tüm çalışma prensibini pozitif etkiler. senin sorunun da kaç saat uyuduğun ile ilgili değil, kaliteli, yani deliksiz bir uyku uyuyamaman ile ilgili. yoksa deliksiz olarak 4-5 saat uyumak gayet yeterli olabilir.
0
soso
(11.09.10)
aynı sorunla ben de mücadele ediyorum 4-5 aydır. çay kahve tüketimini sıfırla ve uyku saatine yakın süt, ayran, yoğurt hangisini tercih edersen. biraz faydası oluyor. ilaç almadım. almam da. ah bir de kolalı içeceklerde çok fazla kafein var. onlardan da uzak durmak lazım.
0
synick
(11.09.10)
genel olarak stres depresyon vs şeylerle başa geçmek için spor+sağlıklı beslenme(enginar muz falan ehe) gibi şeyler yapılabilir. Düzenli yaşamaya çalışın, kajve çay içmeyin dedikleri gibi.
0
hophophoba
(11.09.10)
Teşekkürler cevaplar için.
0
🌸money money money
(12.09.10)
(3)

düztaban + araba sürme = ağrı

crostata
selamlar sabahlarderecesini bilmediğim fakat aşağıda örneklendirmeye çalışacağım ölçüde düztabanıma-) seri yürüdüğümde baldırın ön kısmı sertleşiyor, normal yürüme adımını (önce topuğun sonra ayağın önünün değdiği) yapamaz hale geliyorum, ayak hissizleşiyor rap rap şeklinde bütün olarak atabiliyorum
selamlar sabahlar

derecesini bilmediğim fakat aşağıda örneklendirmeye çalışacağım ölçüde düztabanım

a-) seri yürüdüğümde baldırın ön kısmı sertleşiyor, normal yürüme adımını (önce topuğun sonra ayağın önünün değdiği) yapamaz hale geliyorum, ayak hissizleşiyor rap rap şeklinde bütün olarak atabiliyorum ayağı öne. normal yürümede ve koşmada pek bir sıkıntı yok.

b-) yüzerken palet kullanırsam 15-20 çırpmadan sonra yine baldırda ve ayak tabanının tam ortasında kramplar meydana geliyor. paletsiz de başlasam bir süre sonra ayak tabanının ortasındaki kramp kendini gösteriyor.

sorunuma gelince araba sürmeye yeni başladım, yarım saat ve üzeri araç kullandığım günlerde bir kaç gün sürebilen aşil tendonu olduğunu düşündüğüm kastan başlayan ve kasığıma kadar giden ağrı ve sızılar baş göstermeye başladı.

durum düztabanlığımla alakalı sanıyorum ki. ne yapayım, bu durumun çözümü yada genel olarak düztabanlığa önerileriniz var mı?

sevgiler saygılar
0
crostata
(11.09.10)
daddy
(11.09.10)
ben de düz tabanım ama araba sürerken öle bi sıkıntı olmuyor. pedallara basarken sadece ayağını hareket ettirmen lazım. en başta bacakların zorlanır ya da bana öle oluodu ama sonradan alışırsın diye tahmin ediyorum. bi ortopedistle görüşebilirsin.
0
uctumdageldim
(11.09.10)
istanbul'daysan benim doktorum iyidir. surasi da yeni dukkanin adresi:
www.fulyaayakcerrahisi.com
selimmugrabi.com
0
pyro clustic flow
(11.09.10)
(4)

Karbonat ve şiş

einherjar
Ablam dietinin bir parçası olarak günde suya karıştırarak 4 tatlı kaşığı karbonat tüketiyor (eczaneden alınmış `sodyum bikarbonat)`. Karbonatlı su içmeye başlamasıyla neredeyse eşzamanlı olarak bütün vücudu şişmeye başladı. Kendisi bu iki olayın kesinlikle alakası olmadığını iddia ediyor. Nedir asl
Ablam dietinin bir parçası olarak günde suya karıştırarak 4 tatlı kaşığı karbonat tüketiyor (eczaneden alınmış sodyum bikarbonat). Karbonatlı su içmeye başlamasıyla neredeyse eşzamanlı olarak bütün vücudu şişmeye başladı. Kendisi bu iki olayın kesinlikle alakası olmadığını iddia ediyor. Nedir aslı bilen var mı?
0
einherjar
(10.09.10)
kim önerdi bu karbonat işini, hayatımda duymadım diyet olarak verildiğini?
0
meriadoc
(11.09.10)
Yahu yüzde yüz emin değilim, emin olamasam da bana göre de ikisi birbiriyle alakalı.

Şimdi tuz tüketmeyin falan denir ya, sofra tuzu dediğin şey NaCl (sodyum klorür). Vücuttaki sodyum miktarı sabit tutulmaya çalışılır, sen sodyum aldıkça aldığın miktarda vücudundan atarsın ama aynı zaman sodyum aldığında aynı oranda su da tüketmen gerek. Yani kıssadan hisse alınan sodyum vücutta su tutar ve haliyle tansiyon artar, vücut şişer. NaCl yerine NaHCO3 alsa yine sodyum giriyor bünyeye, yine su tutulacak, yine vücut şişecek gibi geliyor.
0
there is nothing left for me
(11.09.10)
diet derken zayıflamak amacıyla yapılan değil. beslenme düzeni anlamında diet.
0
🌸einherjar
(11.09.10)
okuldayken biochemistry of nutrition dersi aldım ve kesinlikle bununla ilgili ne bir şey duydum ne de okudum. bana da sodyumla alakalı gibi geldi. ayrıca günlük alınması gereken tuz miktarı bile 4 tatlı kaşığının çok altındayken 4 tatlı kaşığı gibi bir miktarda sodyum bikarbonat alınması çok saçma bence. o yüzden sordum, doktor mu verdi, mineral eksikliği mi var ablanızda?
0
meriadoc
(12.09.10)
(7)

faranjit

Labyrinthe
selamlar,artik kroniklesmis denilebilecek duruma gelmis farajitim var. nasil basladigini bir turlu anlamasam da zaman zaman ortaya cikiyor. simdi de oyle, bogazim tahris olmus durumda, yaniyor, agriyor, yutkunma problemi cekiyorum ustelik de agri zaman zaman kulaklarima vuruyor.su an basit ilaclar d
selamlar,

artik kroniklesmis denilebilecek duruma gelmis farajitim var. nasil basladigini bir turlu anlamasam da zaman zaman ortaya cikiyor. simdi de oyle, bogazim tahris olmus durumda, yaniyor, agriyor, yutkunma problemi cekiyorum ustelik de agri zaman zaman kulaklarima vuruyor.

su an basit ilaclar disinda alabilecegim ilac,antibiyotik vs yok. bu durum icin onerebileceginiz neler var, surekli strepsille rahatlatmaya, bol bol sivi tuketmeye calisiyorum ama baska neler yapilabilir?

cevaplar icin simdiden tesekkurler..
0
Labyrinthe
(10.09.10)
hemen iyiliştirir mi bilmem de,geçen sene ben de aynı şikayetten gidince doktora bana uyumadan 2 saat önce birşeyler yiyip içme demişti.özellik meyve gibi asit içeren yiyecekler.uyuduğumuz sırada onlar boğazı tahriş edebiliyorlarmış.hatta uzun yaşamanın sırrıymış falan.
0
zeplich
(10.09.10)
asitli seyler normalde tuketen birisi degilimdir, ozellikle bogazim yuzunden surekli birseyler iciyorum, o da anlik rahatlama sagliyor sadece.
0
🌸Labyrinthe
(10.09.10)
çok soğuk ve çok sıcak yiyip içmeyeceksin. gerçi bunu biliyor olman gerekir :)
0
sezercik yavrum benim
(11.09.10)
aldığın sıvılar,yiyecekler vs... çok sıcak ya da çok soğuk olmamalı. bal veya pekmez gibi yoğun ve sıvı bir ürün rahatlatabiliyor (pekmez daha makul). Çok şiddetli bir öksürük varsa (örneğin kusmaya yol açabilecek derecede)doktora gitmende fayda var. Bu pek de bilimsel olmayan öneriler deneyimle sabittir, bir başka kişide nasıl etki yaratırlar bilemem. Mesela bazen gündüz değil, gece yatınca öksürme durumu var. O hatırlayabildiğim kadarıyla (pozisyon itibarıyla) yatıyor olmaktan kaynaklanan bir durumdu. İyi bir aktarın önereceği bir karışımda iş görebilir, denemek gerek. Geçmiş olsun...
0
lazylittleprince
(11.09.10)
ballı ıhlamuru denemelisin mutlaka ama fazla sıcak olmamasına dikkat et , ılık iç
0
the theo
(11.09.10)
cevaplar icin tesekkurler, yavas yavas oksuruk basladi, balli ihlamuru deneyecegim.
0
🌸Labyrinthe
(11.09.10)
herhangi bir mide sorunundan kaynaklı olabilir. mide asidi özellikla yatarken mide kapakçıklarının gevşemesi nedeniyle geri gelebilir ve boğazı ve boğazdaki yaraları tahriş edebilir. yatmadan bir iki saat önce bişey yememek ve yüksek yastıkla yatmak rahatlatıcı olabilir. ben de reflüye bağlı kronik faranjiti olan biri olarak yoğun öksürük krizlerinde balla karıştırılmış toz zencefil kullanıyorum. ayrıca zencefil çayı içiyorum. gerçekten rahatlatıcı etkisi var. geçmiş olsun.
0
eli eli lema sevaktani
(11.09.10)
(6)

Hasta halime bi çağre

repulsion
Merhaba duyuru sakinleri,Pazar günü tatile çıkıcam ve 4 gündür gribim geçmedi,geçmedi dediğim hala kendimi halsiz,bitkin hissediyorum.Benical alıyorum arada.Bunun dışında boğazım da baya ağrımakta.Evde antibiyotik yok şimdi alma imkanım da yok.Sizden mucizevi formüller almak istedim:P 2 güne kadar
Merhaba duyuru sakinleri,
Pazar günü tatile çıkıcam ve 4 gündür gribim geçmedi,geçmedi dediğim hala kendimi halsiz,bitkin hissediyorum.Benical alıyorum arada.Bunun dışında boğazım da baya ağrımakta.Evde antibiyotik yok şimdi alma imkanım da yok.Sizden mucizevi formüller almak istedim:P 2 güne kadar şu an ki halimden daha iyi yapacak önerilerinizi soruyorum.
Teşekkürkler
0
repulsion
(10.09.10)
bolca sıcak sıvı tüketin ve yakınlarda işkembeci varsa 2 gün işkembe için derim. terlemeniz de gerekli.
0
0dy
(10.09.10)
sadece gercekten dinlenmek (yatip uyumak anlaminda) ve iyi beslenmek. sekerli, katki maddeli gidalardan uzak durun. sebze corbasi cok iyi gelir. gecmisler olsun!
0
little red riding hood
(10.09.10)
Grip ve üst solunum yolu enfeksiyonları çoğunlukla viral kaynaklı olduğundan zaten ilk planda antibiyotiklerin bir işe yaramaması normaldir. Viral enfeksiyon ise 1-2 güne artık geçer diye düşünüyorum. Yapmanız gereken:

1- Yatak istirahatı şart. En önemli madde.
2- Bol su-sıvı.
3- Meyve-sebze.
4- İçki yok, asitli içecek yok, boğazı yakacak bir şey yok, ağır yağlı yemekler yok.

Geçmiş olsun.
0
there is nothing left for me
(10.09.10)
tavuksuyu çorba, bol limon-maydanoz-karabiber ilavesiyle; bol su, yeşil soğanlı kıvırcık salata, meyve.

soğan ve sarmısak doğal antibiyotik diyorlar, ben bilmem.

geçmiş olsun,
0
uyuklayankedi
(10.09.10)
klacidin miydi neydi o ilaç sarı olandan 10-15 lira arası. bende sevmem ilaç kullanmayı ama geçmeyince iyi oluyor.
0
sanzatu
(10.09.10)
gece yatmadan tylorhot ic ve terle. sabaha iyilesirsin muhtemelen
0
cattenlent
(10.09.10)
(2)

Şişmiş Lenf Bezi Patlar mı? (Biraz İğrenç)

Panzerfaust
Birkaç aydır sol kulağımın hemen önünde yavaş yavaş büyüyen bir yumru var. İlk başta derinin altındaki bir sivilce gibiydi, sonra sertleşti, büyüdü filan. Her neyse, iki gün önce yine büyük ama bu kez yumuşak bir hal aldı. Derinin hemen altında su toplamış gibi... Bu akşam elimle kontrol ettiğimde b
Birkaç aydır sol kulağımın hemen önünde yavaş yavaş büyüyen bir yumru var. İlk başta derinin altındaki bir sivilce gibiydi, sonra sertleşti, büyüdü filan. Her neyse, iki gün önce yine büyük ama bu kez yumuşak bir hal aldı. Derinin hemen altında su toplamış gibi... Bu akşam elimle kontrol ettiğimde bir ıslaklık hissettim. Biraz üstelediğimde ıslaklık bariz hale geldi. Banyoya gidip hafifçe sıktım ve o sırada oluşan delikten büyük bir tazyikle kan-yağ-cerahat karışımı fışkırdı. Baya, iki metre uzağa fışkırmış olabilir yani. Sonra baya kanadı filan (baya derken, bir sivilceye göre fazla kanadı). Hala da yavaş yavaş kanla karışık pembe bir sıvı sızıyor. Patlayalı bir saat kadar oldu.

Bu kitle uzun süre boyunca renksiz ve acısız seyretmişti. Son zamanlarda hafif pembeleşmeye başlamıştı. Patlarkenki tüm hissiyat, büyükçe bir sivilcede olduğu gibiydi, ama çok daha şiddetlisiydi. Patlarken çok az acıdı. Şimdi üstteki yumuşak bölge gitti, alttaki sert katman duruyor.

Bu bir lenf bezi olabilir mi (preauriküler)? Yoksa basbayağı bir yağ bezesi mi?

* Başlangıcından bugüne altı ay geçti, o yumrunun orada olması dışında hiçbir şikayetim olmamıştı.
* Çapı 1-1.5 cm civarı.
0
Panzerfaust
(10.09.10)
Babacım naapmışın öyle sen :) Lenf bezi değildir, yağ bezesi de o şekilde sıkıp çıkaracağın birşey değildir. Muhtemelen apse gibi birşey sıktığın.
0
sinema yedinci sanat
(10.09.10)
yağ bezesi o bir şey olmaz dezenfekte edin yeter.
0
ilse
(10.09.10)
(24)

Afili Diller... Dövme olayı....

cnky
$alom....Nasılsınız ahali? Size birşey danışmak istiyorum... Kız arkadaşcağızımın ismini geçici olarak da olsa dövme yaptırmak istiyorum... İyi ki şu anda kendisi bunu okuyamıyor. Çünkü biraz süpriz olacak... Aklımdaki fikirler1.Persçe2.İbranice3.ArapçaBence tarz olarak üçü de güzel.Fotoğraflar sıra
$alom....

Nasılsınız ahali? Size birşey danışmak istiyorum... Kız arkadaşcağızımın ismini geçici olarak da olsa dövme yaptırmak istiyorum... İyi ki şu anda kendisi bunu okuyamıyor. Çünkü biraz süpriz olacak...
Aklımdaki fikirler
1.Persçe
2.İbranice
3.Arapça

Bence tarz olarak üçü de güzel.

Fotoğraflar sırasıyla verilmiştir...
1.img826.imageshack.us
2.img5.imageshack.us
3.img688.imageshack.us
0
cnky
(10.09.10)
illa bunlardan seçeceksem ibranice. ama bence yunanca:)
0
keneabidin
(10.09.10)
ibranice en güzel duranı.
bir de mümkünse, sadece geçici olsun bu dövme.
0
ağlama melis
(10.09.10)
verdiğin sıra benim tercihimle aynı. en güzel persçe bence.
0
i was me but now he s gone
(10.09.10)
Bu tür şeyleri anlama potansiyelinin düşük olduğu yerlerden geçerseniz "bah bah Yahudi'ye bah" veya "hıyara bah Kuran yazdırmış koluna" ve akabinde "şşt bilader bahcan mı buraya!" sonra pata da küte de.

Aman diyim :)
0
sourlemonade
(10.09.10)
@keneabidin Bence de yunanca ama istersen bir bak yunanca'da çok abidik gubidik oluyor Funda.
@Ağlama Melis Evet geçici olacak bu dövme çünkü dövme mantığı dini görüşlerime uygun değil.Sen başka bir sebepten söyledin ama sanırım?
@cosmicstring Onu dert etme ya, öyle bir yerden geçsem de, öyle laflarla bulaşanım olmaz ;)
Ayrıca bir sorunumuz daha var... Yapılı bir vücudum olması sebebiyle nereye yaptıracağıma karar veremedim. Kız arkadaşıma özel olsun biraz, ama arada da gözüksün.Çat diye önkol'da gözükmesin istiyorum...
0
🌸cnky
(10.09.10)
kimlanbu
(10.09.10)
@kimlanbu Ben bunları yazabildim :) Rune ile yazabilen "Funda" yada " Heather" olur beri gelsin onu da görelim...
0
🌸cnky
(10.09.10)
φουνδά burda abidik görünüyo ama el yazısıyla ben güzel yazarım şahsen:)
edit:cosmicstring çok tenks canım orda bi karışıklık olmuş hem böle daha güzel di mi:))
editcan: büyük yapamıyorum o mecbur öyle:) büyüğünü de şöyle tarif ediim o zaman böyle hafif şişkin bi yuvarlak ortasından yüzeye dik bir çizgicik geçiyor fizikte bi şeylere yarıyodu bu:)
@cosmicstring editgül istemiyorum artık:)
0
keneabidin
(10.09.10)
@keneabidin sade yazılışları değil de ben okunuşlarına baktım açıkcası o yüzden.
Bu arada bunu nerede buldun?
0
🌸cnky
(10.09.10)
@keneabidin: Psunda yazmışsınız? Fi kopyalanamadı herhalde.

edit: Şimdi de küçük fi ile yazmışsınız :)
0
sourlemonade
(10.09.10)
persçe ve arapça yazılan kelimelerin doğruluğundan emin misin diye sorsam?
0
8kobe8
(10.09.10)
Sadece google translate ile değil, Funda isminin ingilizce ve türkçe anlamları üzerinden de birkaç sözlükten araştırdım...
0
🌸cnky
(10.09.10)
tinyurl.com

Soldaki büyük fi.
0
sourlemonade
(10.09.10)
yapabildim olay budur:
büyük harfle:ΦΟΥΝΔΑ
küçük harfle:Φουνδά
cosmicstring'den onay bekliyoruz:)
ruhumu teslim mi etsem ne
0
keneabidin
(10.09.10)
İlki FUNDA, ikincisi Funda. Estağfurullah ve evet, şimdi olmuş :)
0
sourlemonade
(10.09.10)
ben düzelttim cosmiccan hala keneabidik diyorsun..
0
keneabidin
(10.09.10)
ahah nette bi site var ibranice yanlış yapılmış dövmelerle dolu. birebir çevirmeye kalkarsanız anlamsız bişey ortaya çıkar büyük ihtimalle.
0
meriadoc
(10.09.10)
arapça olarak halenc nebat yazmışsın nebat bitki diye biliyorum halenc de ağaç demekmiş pek funda'lık bi durum yok ortada sanki?
pers'e gelirsek sondaki kef(gef) z harfi ile birleşir sağdan, soldan birleşmez. ayrı kelime değilse bu dediğim geçerli tabi. anlam olarak bilmiyorum ama zar da bitişik yazılmalı(normal zâr ağlama inleme demek çünkü)sondaki kef'in yazılışı da öyle değil ayrı kelime ise ikisi.
yani netten bulduğuna fazla güvenme bence daha çok bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa güzel olur.
0
8kobe8
(10.09.10)
kiril alfabesiyle güzel oluyor ama yine de sakın kalıcı yaptırmayın.
0
kayranin kedisi
(10.09.10)
kalıcı dövmenin aptallığı konusunda yazılmış 2000 tane şey falan vardır belki. geçici dövme yaptırmak da bence yanlış bir mesaj verir gibi?
0
plainwalker
(10.09.10)
arapca dedigin yazida halenc nebat yaziyor. halenciye fundagiller'in arapca karsiligi. yazdigin da funda bitkisi gibi birsey.
farsca dedigin yazida haleng-zar yaziyor. haleng halenc'in ingilizce yazilisi olsa gerek. funda bahcesi gibi bir anlami var.

kelimeyi cevirmeden arapca harflerle yazmayi düsündün mü? su sekilde mesela: فونده
bence hem daha kisa oldugu icin hem birebir karsiligi oldugu icin daha güzel.
0
shi aila
(10.09.10)
Herkese yardımlarından dolayı teşekkür ederim. Kalıcı dövme de olsa, endişelenecek bir durum yok, sonradan vazgeçilecek bir durum değil içinde bulunduğum durum...
İngilizcesi Heather olan Funda ismi aslında bir bitki zaten. Kız arkadaşımın adı Funda. Persçe bunu bana emin olarak yazabilecek birisi var mı peki?
0
🌸cnky
(10.09.10)
bence de osmanlıca mantığında türkçe kelimeyi arap harfleriyle yazmanız daha mantıklı eğer öyle bir şey düşünüyorsanız.
-zar, -lık anlamında son ektir farsça'da. fundalık funda bahçesi gibi anlam taşır.kelimeye bitişik yazılır öncekinde de söylediğim gibi. kef'le birleşmeliydi z yani, yazım yanlış.

فونده bu iyi bence de.
0
8kobe8
(10.09.10)
ya o değilde neden farsça yerine persçe diyorsunuz onu anlamadım. evet farsça, persçe'nin arapça halidir ama türkçeye farsça olarak geçmiştir; o yüzden farsça demek daha mantıklı değil mi?

bu arada soruya gelecek olursak en güzel duranı ibranice olan. ama bence türkçe "funda" şeklinde farklı yazı tipleriyle yazdırırsanız daha güzel durur.
0
kalimotxo
(10.09.10)
(1)

Bu kan testini daha önce yaptıran var mı?

ya ben lan neyse
testin adı: - 25 OH D vitaminidaha önce yaptırana nerede yaptırdığını sorumak istiyorum.eğer aklındaysa ve sakıncası yoksa çıkan değeri ve cinsiyetini de belirtebilir mi?
testin adı: - 25 OH D vitamini

daha önce yaptırana nerede yaptırdığını sorumak istiyorum.

eğer aklındaysa ve sakıncası yoksa çıkan değeri ve cinsiyetini de belirtebilir mi?
0
ya ben lan neyse
(09.09.10)
o testi yaptırmadım ama internette satılıyor kiti sanırım,
yazın inşaatlarda amele olarak çalışmıyorsan veya plajlarda cankurtaranlık yapmıyorsan veya günde 3-4 porsiyon yağlı balık yemiyorsan d vitamini değerlerinin düşük çıkacağına emin olabilirsin. Ahmet Aydın yüzlerce test yaptığını ve insanların %90 ında düşük çıktığını söylüyor, besinlerde çok az d vitamini var.
iki yazı okumanı önereceğim.
According to the authors of this study, then, the point at which the vitamin D enzymes are saturated and vitamin D “accumulates within the body, both in serum and probably in body fat” is not 40 or 50 ng/mL (100 or 125 nmol/L) but rather 35 ng/mL (88 nmol/L).
35 ng /mL minimum önerilen miktar.
aslında olay d vitamini ile de bitmiyor, weston a price cılar d vitamini yanısıra orantılı miktarda a vitamini ve k2 vitamini alınması gerektiğini yoksa çok işe yaramıyacağını ve fazla alındığında zehirli olabileceğini iddia ediyorlar.
www.westonaprice.org
www.westonaprice.org
0
joepiscopo
(09.09.10)
(1)

Uyluk Ağrısı

uzun sure dusundum en uygun bunu buldum
iyi bayramlar...iki gün içinde 20 saatlik bir otobüs yolculuğu yapmak zorunda kaldım. uyluk kemiğim ağrıyor şimdi. ne yapsam da geçirsem?
iyi bayramlar...
iki gün içinde 20 saatlik bir otobüs yolculuğu yapmak zorunda kaldım. uyluk kemiğim ağrıyor şimdi. ne yapsam da geçirsem?
0
uzun sure dusundum en uygun bunu buldum
(09.09.10)
iki gun icinde 20 saatlik otobus yolculugu ile uyluk agrisi cekiyorsan, doktora git bence.
0
co2s2
(09.09.10)
(6)

saçım dökülüyor ne yapmalıyım

chwn
18 yaşındayım ve saçım çok fena dökülüyor doktora gidip tedavimi olayım yoksa eczanelerde vs. buna karşı bişey satılıyormu?
18 yaşındayım ve saçım çok fena dökülüyor doktora gidip tedavimi olayım yoksa eczanelerde vs. buna karşı bişey satılıyormu?
0
chwn
(09.09.10)
öyle eczaneyle fln olmaz bu işler. lisedeyken hazırlıkta saçları dökülmeye başlayan arkadaşım şu an çok çok seyrek saçlarından şikayetçi. yani 5-6 yılda tamamen gidiyor saçlar haberin ola. dermotoloğa gitmen gerek belli ki ortada bir sorun var. bioder fln yalan dolan onlar. aktardan baharat al sür onunla aynı şey.
0
ceo
(09.09.10)
benim de o yaşlarda başlamıştı. 24 yaşında yanlar ful açılır. çinko takviyesi al şimdiden ayrıca dökülmeyi önleyici şampuan kullan. bir nebze uzatabilirsin.
0
nihilanth
(09.09.10)
(bkz: rogaine)
0
chavezding
(09.09.10)
saçlarım neden dökülüyor bilmiyorum yeni üniversiteye başlıyorum son zamanlarda muazzam sinir ve stres içerisindeydim kendime zarar vermeye kadar yolu vardı ama telefonu fırlatınca sinir minir kalmadı şimdi gayet iyiyim ama bi aydır saçlarım fena dökülüyo önemsememiştim ama şimdi sorun büyk gibi :/
0
🌸chwn
(09.09.10)
mevsimsel olabilir.. benim de o yaşlarda dökülüyodu saçlarım senin gibi doktora gitmiştim dandirik bi solüsyon vermişti yarıya kadar kullanmıştım.. sorasında bioder denilen şampuanı kullanmıştım.. psikolojik olarak etkisi var bunların, yoksa pek bi boka yaradığını sanmıyorum..

sonra aklımdan gitti, bi bakmışım öyle dönemsel bişeymiş, saçlarım yerinde hala..

kafaya takmamaya çalış o yaşta hormonlar bi değişiyo falan geçiş dönemi olabilir.. ama doktora git yine de zarar gelmez. ama "kel kalcam aman tanrııım" diye kendini yiyip bitirme..
0
kveldulv
(09.09.10)
saç dökülmesi mevsimsel olabilir, stres kaynaklı olabilir, beslenme kaynaklı olabilir, genetik olabilir. eczaneye gidip alacağın pek işe yaramaz kendimden biliyorum. doktora git nedir ne değildir öğren ona göre yol belirle tedavide.
0
8kobe8
(10.09.10)
(7)

Konserve balık yiyince midem bulanıyor

ermanen
Tarihi de geçmemiş. Normal ızgara veya kızartılmış balıkları yiyince böyle olmuyor ve balığı da çok severim. Sırf bu konserve olanlar kalleşlik yapmaya başladı. Neden böyle oluyor?edit: yağı süzülmüş de yedim. zeytinyağlı olanlardan da yedim. ı ıh olmuyor.
Tarihi de geçmemiş. Normal ızgara veya kızartılmış balıkları yiyince böyle olmuyor ve balığı da çok severim. Sırf bu konserve olanlar kalleşlik yapmaya başladı. Neden böyle oluyor?

edit: yağı süzülmüş de yedim. zeytinyağlı olanlardan da yedim. ı ıh olmuyor.
0
ermanen
(09.09.10)
yağını süzüyor musunuz iyice? çünkü genelde ayçiçek yağı oluyor. mide bulandırması normal
0
sttc
(09.09.10)
onların içine katkı maddesi gibi birşeyler koyuyorlardır belki onlara alerjin vardır. belkide konservelerin çok yağlı olması senin mideni bulandırıyordur. yağını süz öyle yemeyi dene.
0
ceo
(09.09.10)
Marulla birlikte yemeyi deneyin.
0
msb
(09.09.10)
bende de son 1-2 yıldır (gerçi çok sık yemiyorum 4 yılda bir filan yiyor olabilirim) mide bulantısı yapmaya başladı. büyük ihtimal yağından kaynaklanıyor olabilir. son iki yiyişimde ciddi mide bulantısı çekmiştim.
0
tontonbenetton
(09.09.10)
yeme.
0
anton
(09.09.10)
iğrenç buluyor olabilirsin:D
0
phoenixboy
(09.09.10)
tenekesini de yemiyorsun değil mi?
0
cedilla
(10.09.10)
(1)

oytun idil?

sari pipi camasir ipi
gene bir yakınım için soruyorum, bu adamı bilen, tanıyan eden var mı? arsa yaptığı burun estetiği operasyonları konusunda bilgililer mi? yaptığı burunlar doğal duruyor mu? falan...
gene bir yakınım için soruyorum, bu adamı bilen, tanıyan eden var mı? arsa yaptığı burun estetiği operasyonları konusunda bilgililer mi? yaptığı burunlar doğal duruyor mu? falan...
0
sari pipi camasir ipi
(08.09.10)
kliniğine gittiğinizde önceki sonraki fotoğraflarını gösteriyor doktorlar, internetten göstermeleri yasak çünkü. kadınlarkulubü diye bir site var, orada burun estetiği olmuş bir sürü insan var, epey bilgi sahibi olabilirsiniz ilk elden.
0
kayranin kedisi
(08.09.10)
(1)

kişilk/benlik parçalanması ne demek, neden "parçalanma" deniyor? ing.de karşılığı ne?

gijilti
?
?
0
gijilti
(08.09.10)
multiple personality disorder deniyor, kişinin yaşadığı bir tramva sonucu egosunu korumak için geliştirdiği bir tür self protection mekanizması, "bu olayı ben yaşamadım x yaşadı" ( x kişinin geliştirdiği kişiliklerden biri oluyor) temasında bilinç altına itiyor...

neden parçalanma deniyora gelirsek, çünkü kişilikler birbirlerinden genelde haberdar olmuyor, ana kişilik sadece zamanda kopmalar yaşıyor veya kendini bilmediği, nasıl geldiğini hatırlamadığı yerlerde buluyor...
0
ilse
(08.09.10)
(3)

yanık

soulmate
arkdaşım patlıcan kızartırken koluna yağ sıçratıp yakmış mercimek kadar kabarmış onun demesiyle velhasıl oraya bepanthen sürmüş doğrumudur bu yada me yapmalı ne sürmeli yanan yereki geçirsin bunu tşk...
arkdaşım patlıcan kızartırken koluna yağ sıçratıp yakmış mercimek kadar kabarmış onun demesiyle velhasıl oraya bepanthen sürmüş doğrumudur bu yada me yapmalı ne sürmeli yanan yereki geçirsin bunu tşk...
0
soulmate
(08.09.10)
acısını alsın diye anestol ya da silverdin sürebilir sanırım. onun dışında bepanthen de faydalı olsa gerek. bi de patlatmasın, mikrop kapar.
0
talemon
(08.09.10)
krem falan sürüp kolunu sarmayı düşünmesin
açıkta kalsın hava alsın
0
.aylin.
(08.09.10)
eczaneler en yakın sağlık danışmanınızdır.
0
ceo
(08.09.10)
(8)

nolcak bu dişin hali?

kivanc1
ergen dönemlerimde dişlerim bozuk olduğu için (öndeki iki diş ilerdeydi biraz) tel tedavisi görmüştüm ve dişlerim tamamen düzelmişti. şimdi yine aynı sorun var. hiç farkettirmeden tavşan dişlerden soldaki biraz öne çıkmış ve çapraz ilerliyor gibi olmuş. daha da ilerlerse berbat bir görüntü oluşturac
ergen dönemlerimde dişlerim bozuk olduğu için (öndeki iki diş ilerdeydi biraz) tel tedavisi görmüştüm ve dişlerim tamamen düzelmişti. şimdi yine aynı sorun var. hiç farkettirmeden tavşan dişlerden soldaki biraz öne çıkmış ve çapraz ilerliyor gibi olmuş. daha da ilerlerse berbat bir görüntü oluşturacak.

şimdi benim napmam lazım? tel tedavisiz bu dişi düzelttiremez miyim, ya da en azından daha da kötü olmamasını sağlayamaz mıyım?
0
kivanc1
(07.09.10)
tel yerıne yatarken takılan kalıplar var ama o da doktor tavsiyesiyle ancak olur dısın durumuna fln bakar. telleri icten yapabliyorlar ? biraz daha az rezil oluyor.
0
bryan fury
(07.09.10)
o zaman bi dişçiye görünmek en iyisi. 2 yıl kadar az çekmedim diş telinden. şimdi eski günlere dönmek istemiyorum. diş teli istememin 2 sebebi var, biri masrafı, ikincisi de şu yaşımda oluşturacağı görüntü. diş teline kalırsam yandım yani.
0
🌸kivanc1
(07.09.10)
aa, aynı durum bende de var. ben de senelerce kullandım duzeldı fakat yıllar sonra 20lık dıslerın baskısıyla boyle bı sorun olustu. ben de yıne taktırıcam ama 1 sene kadar olacak. senınkı de oyle olabılır. ama cektırmedıysen once usttekı 20lıklerını cektır. muhakkak cektır kı, one dogru baskı uygulamasın. ıcten tel zordur. dılı yara eder falan dıyor benım doktor.
0
fenerliyim ama feneri delgado
(07.09.10)
evet aynen benimki de 20lik dişlerin oluşturduğu bir durum sanırım. öğrenci adama da tel masrafı çok yeaaa.
0
🌸kivanc1
(07.09.10)
ben de yaklaşık 4 sene önce tel tedavisi gördüm ve teli çıkardıktan sonra uzun bir süre o plastik koruyuculardan da kullandım ama bende de sonuç aynı oldu yine çarpıklaşmaya başladılar. tel tedavisi kesin sonuç vermiyor sanırım. soruna cevap veremedim ama paylaşmak istedim:)
0
babooshka
(07.09.10)
o plastiği ben kullanamamıştım düzenli olarak. ben de onu kullanmadığım için oldu diye kendimi suçlayıp üzülüyordum. demekki ondan da değilmiş en azından içim rahatladı biraz :)
0
🌸kivanc1
(07.09.10)
bu yasla ılgılı sanırım bıraz. unıversıte cagında bıle degısım gecırıyoruz. bazı kas kemık yapılarımız vs.
0
fenerliyim ama feneri delgado
(07.09.10)
Dişçiye gidin.
0
the bourgeois
(07.09.10)
(6)

Yüzümdeki siyah noktalar

metoyou
Evet yüzümdeki siyah noktalar deli ediyolar beni varmıdır bunları yok etmenin bir yolu
Evet yüzümdeki siyah noktalar deli ediyolar beni varmıdır bunları yok etmenin bir yolu
0
metoyou
(07.09.10)
sıcak suya yüzünü dönük hava almayacak şekilde havlu ile buhar eziyetine bırakacaksın bir süre... dikkat et yüzün yanmasın ama...
artından protex kullan sabun likit olanından ben çok fayda gördüm
burnumun üzerinde oluyordu ama şimdi bir tane kalmadı
0
.aylin.
(07.09.10)
sağol aylin fakat benim gibi pasaklı biri için fazla zahmetli bir işlem şöyle sürücen yatcan kalkcan yatcan kalkcan aaa birşey kalmamış dedirtecek birşey yokmu :)
0
🌸metoyou
(07.09.10)
clean and clear yüz sabunu var. böyle pıtırlı pıtırlı üstü. sabahları yüzünü yıkadıktan sonra direk yüzüne sür bu sabunu. sonra suyla birlikte suratında köpürt. klasik sabah yüz yıkamasında bu sabunu kullan zahmetli falan da değil işte ;)
0
dzingis
(07.09.10)
yerleşmiş siyah noktayı cilt temizleme olayına girmeden direkt yüz temizleme jeliyle vs yok etmek zor.. buhar olayını dene, ardından clean clear, nütrigina (unuttum nasıl yazılıyordu isveçli balıkçıların el kremi markası diyim sen anla) gibi ucuzundan etkili bir peeling ürünü al.. hah denedin mi,? eğer geçmiyorsa tıpış tıpış gidip bi güzellik merkezinde cilt temizletiyorsun. onlar mis gibi çıkarıyorlar o noktaları. devamında da mutlaka her gün adım 1)temizle adım 2)sıkılaştır adım 3)nemlendir yapıyorsun.. başka çaresi yok..
0
photo85
(07.09.10)
sağolun zahmet edipde bilgilendirdiğiniz için photo85 bu arada o el kremi norveçli balıkçıların :)
0
🌸metoyou
(07.09.10)
Tweezerman'ın, body shop'ın falan siyah nokta temizleme aparatı var bir tane metalden. yok uğraşamam dersen bir tane firkete buluyorsun, yüzünü sıcak suyla yumuşatıp, aydınlık bir yerde aparatla bastırıp çıkarıtıveriyorsun noktaları. geçmiş olsun.
0
offred
(07.09.10)
(1)

astigmat??

7c
ya bugün biri benzer bi soru sormuştu da aklıma geldi. tam geçen sene bu zamanlar doktor gözlerime, biri 0.75, diğeri 1.5 astigmat teşhisi koydu ve gözlük verdi. hatta direk bu derecelerde verirsem düşer kafanı kırarsın dedi, 6 ay sonra artırmak koşuluyla 0.50 ve 1 şeklinde verdi. 1-2 ay ara zırt pı
ya bugün biri benzer bi soru sormuştu da aklıma geldi. tam geçen sene bu zamanlar doktor gözlerime, biri 0.75, diğeri 1.5 astigmat teşhisi koydu ve gözlük verdi. hatta direk bu derecelerde verirsem düşer kafanı kırarsın dedi, 6 ay sonra artırmak koşuluyla 0.50 ve 1 şeklinde verdi. 1-2 ay ara zırt pırt çıkarmak suretiyle takar gibi olsam da sonradan bıraktım hiç takmadım. (ağrı kesicilerle kardeş olduk ama napalım..)

1) benim gözlerim ne derece bozuk? (hayır bi 2 dk takınca bile çıkardığım zaman baya baya bulanık görüyorum, ama sonradan düzelir gibi oluyo, kendi kendime kuruntu yapıyosun diyorum, aslında gözüm alışıyo diye de düzelir gibi hissediyor olabilirim, bilmiyom ki yae..)
2) büyümüş müdür bu arkadaşların numaraları?
0
7c
(07.09.10)
yaşa bağlı büyüme yapar, 28 yaşına kadar sürekli büyüyen vakalar var. gözlerim ne derece bozuk demek bence doğru bir şey değil:) 3 derece miyop olup da gözlük takmamakta direten tanıdıklarım var. onlara göre çok iyi görüyorlar ancak öyle bi dünya yok argo tabirle.

hayat kaliteni arttırmak istiyorsan takacaksın o gözlüğü lensi. neden motion blur izleyeyim ki etrafımı? hele astigmat büyük problem daha pis lanet bir şey. bende de hem miyop hem astigmat var üzerine afiyet, hem de 19 yaşımda çıktı.
0
erobur
(07.09.10)
(3)

Lazerle Göz Ameliyatı

purpurum
Selamlar,İstanbuldayım, 14 yıldır miyopum, 8 yıldır lens kullanıyorum, artık bi gözlerimi çizdireyim diyorum zaten lens korneamı incelttikçe inceltmiş, çok fazla zamanım kalmadı lens kullanacak.Tavsiye ettiğiniz, hem fiyatı uygun hem hizmeti iyi dediğiniz hastaneler hangileri?Teşekkürler.
Selamlar,

İstanbuldayım, 14 yıldır miyopum, 8 yıldır lens kullanıyorum, artık bi gözlerimi çizdireyim diyorum zaten lens korneamı incelttikçe inceltmiş, çok fazla zamanım kalmadı lens kullanacak.

Tavsiye ettiğiniz, hem fiyatı uygun hem hizmeti iyi dediğiniz hastaneler hangileri?

Teşekkürler.
0
purpurum
(06.09.10)
dünya göz hastanesi fixtir, kimse memnun kalmaz ama millet deli gibi de gider..
0
karrdanadam
(06.09.10)
babam istanbul cerrahi hastanesi'nde oldu, memnun gibi. gerçi onda astigmat da olduğu için biraz problemli oldu ama gene de iyi durumu. bildiğim kadarıyla bu işin en iyisi aynı zamanda hastanenin sahibi de olan sinan gökerdir. üç kuruş pahalı olabilir ama mutlaka ona ol ameliyatını. göz bu sonuçta. :))

türkiye'ye lazerle göz ameliyatını getiren adam diyeyim, yeterli olur herhalde. :))

geçmiş olsun...
0
hevipeyra
(06.09.10)
bu sinan göker ^(/+)^>$>£#½>!^'+$ dir falan ama işini iyi yapar. ameliyat saatine saatinde gelmez, burnu havadadır vs ancak ülkedeki en ileri görüşlü göz doktoru da bu eleman. dene bence. nip tucktaki sean'a benzer bir de:)
0
erobur
(07.09.10)
(6)

endoskopi

barış manço
arkadaşlar bugun başka bir doktora gittim ve mide kanaması geçirdiğimi söyledi. 3 saat arayla hastaneye gidip kan verecem ve yarın endoskopi ondan sonra ızlenecekmıs tedavı.endoskopi yaptıran varmı nasıl birşey ne tavsiye ediyorsunuz?
arkadaşlar bugun başka bir doktora gittim ve mide kanaması geçirdiğimi söyledi. 3 saat arayla hastaneye gidip kan verecem ve yarın endoskopi ondan sonra ızlenecekmıs tedavı.

endoskopi yaptıran varmı nasıl birşey ne tavsiye ediyorsunuz?
0
barış manço
(05.09.10)
endoskopi sırasında uyuturlarsa hiç bir şey anlamazsın.Boğazında acı da hissetmezsin sonrasında.Hatta şanslıysan endoskopi cd'ni de verebilirler,izlersin?
0
curetung
(05.09.10)
mide kanaması geçiren adam hastanede yatar benim bildiğim. daha önce kanama başlayıp durmuş mu? uyutma bayıltma olmaz sanırım midene kamera inerken. kendini kasmamaya gayret göster. ne kadar rahat olursan o kadar çabuk geçer.
0
combofix
(05.09.10)
birkaç gün sonra bende yaptırıcam. radevu alırken yapılanları gördüm; narkoz gibi bişi vermişlerdi ellerinden ama tam uyumamışlardı, oturuyor hafif baygın bir haldelerdi ve konuşabiliyorlardı. korkutucuydu biraz, ben her an vazgeçebilirim. istesek tamamen uyutabilirler mi acaba bilmiyorum.
0
my december
(05.09.10)
combofix: zaten yatış verdi ama ev hastanenin yanında. 3 saatte bir kontrol için gitsemde olurmus.
0
🌸barış manço
(05.09.10)
şu ana kadar üç kez endoskopiye girdim. korkulcak hiç bir şey yok. eğer bir kalp rahatsızlığınız vs. yoksa, sadece bir sprey ile boğaz bölgenizi uyuştururlar, yaklaşık 1 dk da da biter. en pis kısmı, kapıda sıra beklerken içeriden gelen seslerdir, duymamazlıktan gelin. bir de benim tavsiyem, en az 12 saat önce su dahi içmeyi bırakın, o durumda çok daha rahat oluyor.
0
silent storm
(05.09.10)
sanırım 8 kere oldum, silent storm'un dediğini yap en az 10-12 saat önceden su bile içme. ilk seferinde biraz bogaz agrısı vesaire olabilir. bazıları sadece bir spreyle bogazını uyusturuyor bazıları damardan bir sakinlestirici veriyor.

normalde uc kısmını yemek boruna soktuktan sonra sonra ortası delik bir parça veriyor dilinin ustunde durması için, ben o parçayı işlem başlamadan alıp dişlerimle sıkıyorum boyle yapınca benim için daha rahat geçiyor. en son gecen ay oldum cok rahattı.

ilk seferi için çok kolay oldugunu soyleyemem.
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(05.09.10)
(2)

Uykusuzluk/Yorgunluk ve Sağlık Raporu Testleri Arasında İlişki Var Mıdır?

gemini stonehead
Selamlar,İşyeri glukoz, üre, kreatinin, ALT, AST, anti hiv, VDRL isimli hepsinin ne olduğunu bilmediğim testler ve sağlık kurulu raporu istemekte. Benim raporu almak için planım bugün Türkiye-Fransa maçını izleyip gece 1 gibi eve dönüp sabah 4 gibi uyanıp, sabah uçağıyla İzmir'e gidip testleri orda
Selamlar,

İşyeri glukoz, üre, kreatinin, ALT, AST, anti hiv, VDRL isimli hepsinin ne olduğunu bilmediğim testler ve sağlık kurulu raporu istemekte. Benim raporu almak için planım bugün Türkiye-Fransa maçını izleyip gece 1 gibi eve dönüp sabah 4 gibi uyanıp, sabah uçağıyla İzmir'e gidip testleri orda yaptırmaktı.

Ancak ailem uykusuz kalırsam, yorgun olursam test değerlerinin değişik çıkacağını söylüyor ve maça gitmememi istiyor. Uykusuzluk/yorgunluğun bahsi geçen kan, karaciğer zart zurt testlerine bir etkisi var mıdır? Yoksa art niyetli birinin nazarına geldim de zar zor bilet bulduğum maça boşu boşuna gidemeyecek miyim?

Böyle bir şampiyona bir daha biz ölene kadar Türkiye'de olmayabilir, Türkiye'de olmazsa başka bir ülkede oranın seyircisiyle izlemenin de çok manası yok. Bu saatte biraz ümitsizim ama bir bilen yardımcı olabilirse çok sevinirim.
0
gemini stonehead
(05.09.10)
hiv ve vdrl cinsel hastalıkla ilgili zaten varsa yorgunda olsan olmasan da çıkar.
yorgunluğun etki edeceğini düşünmüyorum. bir problem varsa her halükarda çıkacaktır zaten.

not: doktor değilim. ast, alt, üre, kreatinin tahlillerini belirli aralıklarla yaptıran bir hastayım.
0
sutlu nescafe
(05.09.10)
KRONİK yorugunluk ancak etki eder..hiv e hiç etki etmez zaten..
0
si13el
(05.09.10)
(12)

Öksürüğe Bi Çare

hayattan sikilan adam
Selam millet,3-4 gündür aralıksız süren lanet bir öksürüğüm var. Önce sağlık ocağına gittim ordaki doktor bir şey bulamadı birkaç hap verip yolladı ama akşamına çok daha kötü oldum. Artık öksürürken kitlenir duruma geldim.Dün sabah özel hastanede kulak burun boğaz uzmanına gittim o da faranjit dedi
Selam millet,

3-4 gündür aralıksız süren lanet bir öksürüğüm var. Önce sağlık ocağına gittim ordaki doktor bir şey bulamadı birkaç hap verip yolladı ama akşamına çok daha kötü oldum. Artık öksürürken kitlenir duruma geldim.

Dün sabah özel hastanede kulak burun boğaz uzmanına gittim o da faranjit dedi bir antibiyotik, bir sprey bir de suda eriyen tuhaf bir hap verdi.

Sorunum şu..Birkaç saat çok iyi gidiyorum birkaç saat ölüyorum.Mesela şu anda öksürmekten yoruldum resmen. Sadece boğazım değil tüm vücudum ağrıyor.

Var mı bildiğiniz midenin kaldırabileceği karışımlar. Şöyle bıçak gibi kesse şu öksürüğü?

Peşin söylüyorum..Maalesef bal ve sütü ağzıma koyamıyorum..
0
hayattan sikilan adam
(04.09.10)
malesef oyle bir muccize yok.ilaçlardnda bi mucize bekleme tek basına yeterli olmaz
antibiyotigin bitmesi lazım.onun dısında sana tavsie edebilieceim ve işe yarayan sey.bol limonlu tavuk çorbası. baharatlı daha ıı olur
0
all girls dream
(04.09.10)
o lanet öksürüğü çok iyi bilirim. geçen kış sabaha kadar yatakta kazık yutmuş gibi oturdum, apartman zonkluyordu öksürüğümden. her türlü bitki, karışım, şu, bu denedim. hiçbir şeyin faydası olmadı. sonunda hastaneye gittim, ilk günden ilaçlar sayesinde uyuyabildim. ilaç almadan geçmiyor o öksürük. sabret biraz, yarına azalır öksürüğün.
0
daysleeper
(04.09.10)
şimdi sana bir kocakarı ilacı. yatmadan önce sırtına ve göğsüne vicks olmadı ben gay sür. üstüne ütü ile ısıtılmış bir havlu. sonra iyice sarın yat. serin hava ile temas etmesin vücudun. bunlar yakar biraz ama epey rahatlatır.
0
synick
(04.09.10)
Cevaplar için sağolun arkadaşlar.

Maalesef şu anda evde çorba yapacak biri yok. Lokantaya gitmeye de mecalim yok. Yattığım yerden kalkamaz durumdayım :(((

Vicks olayını bu gece deneyecem. İnşallah biran önce düzelir.
0
🌸hayattan sikilan adam
(04.09.10)
kendi üzerimde denediğim ve faydasını gördüğüm bi kocakarı ilacı veriyorum: toz zencefil(leblebi tozuna benziyor aktarlarda bulabilirsin)+bal+limon karışımını özellikle sabahları aç karnına alırsan 2-3 günde geçiyor o lanet öksürük.
0
jonturk
(04.09.10)
Maalesef bal olduğu için uygulamam imkansız. Yutamıyorum bile :(
0
🌸hayattan sikilan adam
(04.09.10)
balı çok az kullanabilirsiniz burada kilit nokta zencefil, zaten acı bi tadı var bu karışımın kendinizi biraz zorlayıp bir lokmada yutabilirsin.bir başka kocakarı ilacı da(bunu denemedim) çaya karabiber ekleyip içmeyi deneyebilirsiniz.
0
jonturk
(04.09.10)
o tuhaf efervasan nac 600 değilse sorumluluk kabul etmeyerek öneririm. nick dolayısıyla bi nebze endişe yaşadım tahmin edersin ki (:
0
amiga 500
(04.09.10)
amigo 500,

anlayamadım?
0
🌸hayattan sikilan adam
(04.09.10)
birkac saat iyi birkac saat kotu benim de basima geldi. doktora gittim, zaturre mi ne olmustum, biraz daha bekleseydim astima cevirirdi dedi doktor. 4 ilac verdi bi surup bi astimlilarin kullandigi agiz spreyinden bir adet burun spreyi bir de antibiyotik hap 1 haftalik. antibiyotik 1 hafta sonunda olayi cozdu nefesimin eski hale gelmesi 2-3 hafta surdu. belirteyim.
0
samfisher
(04.09.10)
öksürünce ekmek ye

ps: bu kısa süreli anlık bir çözüm :)
0
darkpictures
(05.09.10)
Kekik çayı öneriyorum. Çok iyi gelir.

Bir bardak ılık suya 1 yemek kaşığı elma sirkesi ve bir tatlı kaşığı bal (üzgünüm ama denemelisiniz) koyup iyice karıştırın ve sabah akşam için. İnanın hemen etkisini göreceksiniz.Yalnız da tüketebilirsiniz elma sirkesini ama mideniz sağlamsa...

Geçmiş olsun.
0
o_bir_gül
(05.09.10)
(3)

lökosit 36 çıktı!

barış manço
ne anlama gelir?
ne anlama gelir?
0
barış manço
(04.09.10)
enfeksiyon var. boyle birinin su anda acilde olmasi gerekiyor.
0
ermanen
(04.09.10)
(git: 173029)
0
november rain
(04.09.10)
Konjoktürel değerlendirme yapabilen birinin, lökosit yüksekliğinin ne anlama geldiğini bilmesi gerekir. Ya da en azından, bu tahlili isteyen doktora sorup öğrenebilmeyi akıl edebilmesi beklenir normal olarak.

Yine de geçmiş olsun ve nur topu gibi enfeksiyonunuz var diyelim. Doktorunuzun tedaviniz ile ilgili olarak verdiği talimatlara harfiyen uyun. Bol su içmeyi de ihmal etmeyin.
july14 (04.09.10 12:48:23)
0
november rain
(04.09.10)
(3)

SSK ile anlaşmalı Diş Hastahanesi Arıyorum

psmstc
1)Arkadaşlar Emekli sandığına mensup biriyim. Kanal,dolgu yaptırabileceğim ve gerekli ilgi alakayı görebileceğim anadolu yakasında bir yer var mı bildiğiniz? 2)Diş estetiği'ni ssk karşılamıyor mu? Yani ssklı benim gibi bir vatandaş bembeyaz inci gibi dişlere sahip olamayacak mı hiç?NOT:Kadiköy Ağız
1)Arkadaşlar Emekli sandığına mensup biriyim. Kanal,dolgu yaptırabileceğim ve gerekli ilgi alakayı görebileceğim anadolu yakasında bir yer var mı bildiğiniz?
2)Diş estetiği'ni ssk karşılamıyor mu? Yani ssklı benim gibi bir vatandaş bembeyaz inci gibi dişlere sahip olamayacak mı hiç?

NOT:Kadiköy Ağız ve Diş Sağlığı'na gittim orada kanal da yok diş estetiğine de pek önem vermiyorlar. Ayrıca Yeditepe üni. araştırmaya gittim.(bostancı'daki) Orada da öğrencilerin elinde deneme tahtasına dönüyor insan. Önerilerinize açığım.
0
psmstc
(03.09.10)
avrupa yakasında okmeydanında bir diş hastanesi var.
iyi diyorlar. estetik konusunda bilgim yok ama her türlü tedaviyi uyguluyorlar.

www.istanbulagizdis.gov.tr
0
ceo
(03.09.10)
Ogrenci yapamaz yani. Bu mudur? Hep yanlis yaparak mi doktor oluyorlar acaba?
0
fenerliyim ama feneri delgado
(03.09.10)
delgado öğrenci yapamaz dediğim nereden çıktı? bu konuda yaşadığım olumsuz bir tecrübe varki ona göre yazmışım.`
0
🌸psmstc
(03.09.10)
(4)

göz kararması

bir bar taburesi
arkadaşlar özellikle bugün ve şuan bu durumu yaşamaktayım. karıncalı bir şekilde gözlerimin önünde kelebekler uçuşuyor gibi bir his. belki iyi açıklayamadım bu durumu. ancak sebebi ne olabilir, bu durumu daha önce yaşayan veya bilen birinin görüşlerini almak istedim. yardımcı olursanız sevinirim.
arkadaşlar özellikle bugün ve şuan bu durumu yaşamaktayım. karıncalı bir şekilde gözlerimin önünde kelebekler uçuşuyor gibi bir his. belki iyi açıklayamadım bu durumu. ancak sebebi ne olabilir, bu durumu daha önce yaşayan veya bilen birinin görüşlerini almak istedim. yardımcı olursanız sevinirim.
0
bir bar taburesi
(02.09.10)
Yorgunluk,açlık,uykusuzluk olabilir. Hasta olma ihtimalin de var tabi, uzman olmadığım için detaya giremiyorum ama tansiyon sebebiyle de olabilir. Bir doktora görünsen?
0
ygr
(02.09.10)
kan şekerin düşmüş, çokonat ye.
0
muppet
(02.09.10)
tansiyonum 15.8 çıktı. başım çatlamak üzere şuan da.
0
🌸bir bar taburesi
(02.09.10)
annem tansiyonu çıkınca limon sıkıp içer şeker eklemeyin, tansiyon fena bişey bir doktora görünmenizde fayda var
0
eja
(02.09.10)
(4)

ayak şişmesi- masaj yeri tavsiyesi

vejeteryan vampir
Merhabalar,Hikayesi çok uzun bir problemim var ama ben kısaca "dolaşım problemi" demekle yetineyim. Ayaklarım (özellikle bir tanesi) balon gibi oluyor, sonucunda yaralar açılıyor ve yaraların iyileşmesi aylar alıyor. Bir ayak masaj aleti aldım ama sanırım yetersiz kalıyor. Bu sıcaklarda varis çorab
Merhabalar,

Hikayesi çok uzun bir problemim var ama ben kısaca "dolaşım problemi" demekle yetineyim. Ayaklarım (özellikle bir tanesi) balon gibi oluyor, sonucunda yaralar açılıyor ve yaraların iyileşmesi aylar alıyor.

Bir ayak masaj aleti aldım ama sanırım yetersiz kalıyor. Bu sıcaklarda varis çorabı falan da giyemem (ki aslında damar ultrasonu falan çekildi, bir problem yok o şekilde). Ofiste oldugum sürece ayağımı tabureye uzatıyorum ama o da yetersiz kalıyor.

1) Başka ne yapabilirim?
2) Şişli- Beşiktaş- Beyoğlu civarlarında bildiğiniz dolaşım için masaj yapabilecek bir fizyoterapist, merkez vs var mı? Fiyatları hakkında bir bilgi veya tahmininiz varsa onu da belirtin lütfen. :)

Çok teşekkürler.

Sevgiler.
0
vejeteryan vampir
(02.09.10)
Genelde hamilelerde karşılaşılan bir sorun olduğu için Chicco'nun anne adayları için ürettiği bir krem vardı yada sprey tam net hatırlamıyorum ama ayakları dinlendirdiği ve şişlikleri yok ettiğini duymuştum. Bir araştırın isterseniz
0
esma_sultan
(02.09.10)
@minel, bilmem, olur mu ki? onu da sormuş olalım madem, bilenler yanıtlayabilirse sevinirim:

images.teamsugar.com yardımcı olur mu, şişmeyi azaltır mı?
0
🌸vejeteryan vampir
(02.09.10)
gittiğim doktorlar yalnızca havaya uzatacaksın diyor. e maaş verirseniz seve seve yaparım diyorum da, orda ip düğümleniyor işte. Ben de bu nedenle her türlü fikre öğrenmek, mümkünse denemek istiyorum. Çünkü cidden, özellikle açık yaralar çekilmiyor.

Bu aletin adı ne olarak geçiyor tam olarak? Nerden bulabilirim acaba, bir aratma yapayım ismiyle eğer biliyorsanız. Bu arada size de geçmiş olsun...
0
🌸vejeteryan vampir
(02.09.10)
Öncelikle geçmiş olsun.

Şişli Migros'un arkasında bir fizik tedavi-rehabilitasyon hastanesi var, annem yattı bir süre önce, tıbbi masaj da verdikleri hizmetlerdendi hatırladığım kadarıyla. Ayakta tedavi de yapıyorlar. Çok sosyete bir yer olmamakla birlikte ucuz da değil galiba. Ama anneme iyi geldi, tavsiye ederim. Bir danışmak iyi olabilir.

ÖZEL ÖRNORAM FİZİK TEDAVİ VE REH.MERKEZİ
Millet Cad. Necip Asım Sok. No:22
Tel : 212 588 83 31
0
aleppod
(27.09.10)
(1)

Bluetooth Kulaklık Radyasyon Yayımı

joehigashi
Arkadaşlar malum uzmanlar cep telefonunu kulağa saatlerce dayayıp konuşmanın sağlık açısından son derece zararlı olduğunu ve vücudun böylece saatlerce radyasyon yayılımına maruz kaldığını söylüyorlar. Acaba bluetooth kulaklığın radyasyon yayılımı ile cep telefonunu direkt kulağa dayarken oluşan rady
Arkadaşlar malum uzmanlar cep telefonunu kulağa saatlerce dayayıp konuşmanın sağlık açısından son derece zararlı olduğunu ve vücudun böylece saatlerce radyasyon yayılımına maruz kaldığını söylüyorlar. Acaba bluetooth kulaklığın radyasyon yayılımı ile cep telefonunu direkt kulağa dayarken oluşan radyasyon yayılımı birbirinin aynı mıdır ? Ya da bluetooth kulaklıkların insan sağlığını daha az etkilediğini söyleyebilir miyiz ? Teşekkürler.
0
joehigashi
(02.09.10)
zamanında bu denyo konu yuzunden eski kız arkadaşımla çok büyük kavga ettiğimi bilirim, o yüzden görünce hüzünlenmedim değil :) velhasıl o zaman meraktan bakmıştım bunlara internette, zart üniversitesi zurt üniversitesi raporları çıkmıştı karşıma. bluetooth'un radyasyon konusunda pek zararı yok, misal tel. normalde 0.83 sar veriyorsa, bluetooth'la verdigi 0.01, 0.02 falandı, yani wi-fi'ın falan zarar verdiği kadar veriyor olsa gerek şu rakamlara bakarsak.
0
everlong
(02.09.10)
(5)

Duygusal Regl

Sancı
Erkek arkadaşlarımdan ayrıldıktan sonra bir süre regl olamıyorum. En son 4 ay olmadığımda düzenlemek için doğum kontrol hapına başladım. 6 aydır düzenli olarak kullanıyorum ve düzenli regl oluyordum ama bu ay yine bir erkek arkadaşımdan ayrıldım ve hap kullandığım halde regl olmadım. Regl olmam gere
Erkek arkadaşlarımdan ayrıldıktan sonra bir süre regl olamıyorum. En son 4 ay olmadığımda düzenlemek için doğum kontrol hapına başladım. 6 aydır düzenli olarak kullanıyorum ve düzenli regl oluyordum ama bu ay yine bir erkek arkadaşımdan ayrıldım ve hap kullandığım halde regl olmadım. Regl olmam gereken hafta bitti bugün ve yeni pakete başlıycam olmadığım halde. Neden böyle oluyor, erkeklerden soğuyup lanet olsun doğurganlığıma mı diyor bünye?:/
0
Sancı
(01.09.10)
Doğum kontrol hapına rağmen düzen yoksa bir uzmana görünmeniz şart. Durum buradan tavsiye verilemeyecek kadar ciddi duruyor.
0
ataturkiye
(01.09.10)
evet hapa ragmen olamadiysan uzmana gorunmelisin. ancak, stresin yani sira, sigara kullanimi ve hapi her gun ayni saatte alip almamak da regl olup olmamayi etkiliyor. aklinda bulunsun.
0
Ms._mystery
(01.09.10)
ne erkek arkadaşı yav... derhal endokrinoloji uzmanına görünün.
0
no avalon
(01.09.10)
yeni pakete ba$laman gerektigine emin misin? onu bir bilene dani$ istersen.
0
sergey
(01.09.10)
Düzenli olarak jinekoloğa gidiyorum zaten. Bir ton test yapıldı hormon testi de dahil ve her şey normal çıkıyor. Önceden ultrasonografide çıkan çok küçük çaplı polikistik overlerin artık kalmadığı bile söylendi. Psikolojik olduğunu düşünüyorum. Düzenli giden bir ilişki içindeyken ilaçsız bile düzenli regl oluyorum ama böyle ayrılık küslük gibi duygusal travmalarda tüm düzen mahvoluyor.

Yeni pakete bugün başlamayıp yarın tekrar jinekoloğa gidiyorum o zaman..

Teşekkür ederim.
0
🌸Sancı
(01.09.10)
(2)

Kan Bağışı Mevzuları (Ab, 0 grup filan)

ataturkiye
Arkadaşlar merhaba,Arada sırada kızılaya kan bağışlasam da şu sıralar "çok acil kan aranıyor" ilanlarına yardımcı olmak istiyorum.Yalnız bir durum var; ben 0(+)'ım ama ilanlarda AB, A filan aranıyor diyelim. Bu kişilere kan verebilir miyim? Yoksa bizi yıllarca yediler mi biyoloji derslerinde 0 genel
Arkadaşlar merhaba,

Arada sırada kızılaya kan bağışlasam da şu sıralar "çok acil kan aranıyor" ilanlarına yardımcı olmak istiyorum.

Yalnız bir durum var; ben 0(+)'ım ama ilanlarda AB, A filan aranıyor diyelim. Bu kişilere kan verebilir miyim? Yoksa bizi yıllarca yediler mi biyoloji derslerinde 0 genel vericidir, AB genel alıcıdır (genel verici, isme gel) filan diye?
0
ataturkiye
(01.09.10)
aranan kan grubu bulunamıyorsa en son çare olarak 0 grubundan kan verilir diye biliyorum. hani baktın adam gidecek yoksa, gitmesin diye verilir.
0
pposeidon_1
(01.09.10)
teoride o dediğin doğru. ama pratikte bazen a+ bile diğer a+'ya kan veremez. ab genel alıcıdır (teoride) fakat a veya b grubundan kan alırsa kısmi çökelme olur kanında.

siz yinede gidip kan bağışlamayı deneyebilirsiniz. eğer çok acilse "protein benzerliği" varsa (kanın genelde aile mensuplarından istenme sebebidir kendisi), hastaya verirler.
0
hia
(01.09.10)
(1)

Türkiye'de ilik bağışı nasıl yapılıyor?

emosyonelfiksasyon
Düzenli kan bağışı yapan biriyim ama B- kan grubum olduğu için pek de işe yaradığı söylenemez.. İlik bağışı da yapmak istiyorum ama nerden nasıl yapılır hiç bi fikrim yok.. bilen varsa aydınlatabilir mi?
Düzenli kan bağışı yapan biriyim ama B- kan grubum olduğu için pek de işe yaradığı söylenemez.. İlik bağışı da yapmak istiyorum ama nerden nasıl yapılır hiç bi fikrim yok.. bilen varsa aydınlatabilir mi?
0
emosyonelfiksasyon
(01.09.10)
ilik bağışlanabilen ve saklanabilen bir şey değil sanırım. olsa olsa ilik nakli arayan hastaların ilanlarını takip edeceksiniz. trombosit de bağışlayabilirsiniz ama o da saklanabilen bir şey değil. yine ilan takip etmeniz gerekir. ya da hastanelerin onkoloji servislerine iletişim bilgilerinizi bırakın. hatta an alıp aferez için uygun olup olmadığınızı da test etsinler. trombosit nakli gerektiğinde size ulaşırlar.
0
kibritsuyu
(01.09.10)
(8)

Ani hakeret - göz kararması sorunsalı?

idja
Şimdi şöyle bir durum var. Son dönemde olmaya başladı bu illet bende. Genelde uzanık vaziyetten ani ayağa kalkma durumlarında gözlerim kararıyor,başım dönüyor,denge olayı yalan oluyor. Birde sanki beynime kan sıçramış gibi oluyorum. Çok sık olmaya başladı bu aralar, eskiden yoktu böyle bir sıkıntım.
Şimdi şöyle bir durum var. Son dönemde olmaya başladı bu illet bende. Genelde uzanık vaziyetten ani ayağa kalkma durumlarında gözlerim kararıyor,başım dönüyor,denge olayı yalan oluyor. Birde sanki beynime kan sıçramış gibi oluyorum. Çok sık olmaya başladı bu aralar, eskiden yoktu böyle bir sıkıntım. Nedir ne değildir? Bilen eden fikir verecek birisi var mıdır acaba?
0
idja
(31.08.10)
oruc tutuyor musunuz?
hayirsa -aslinda evetse de-orta kulakla ilgili bir problem olabilir. ihmale gelmez...
0
lule
(31.08.10)
eskiden çok sık olurken şimdi bana da arada bir olur bu olay. tansiyon düşüklüğünden dolayı demişlerdi evdekiler.. doğru mu bilmiyorum ama sonrasında pek önem vermedim zaten. bilimsel olarak nedenini açıklayan olursa ben de sebeplenmiş olurum
0
onune3012
(31.08.10)
tansiyondan olabilir, tansiyon durumları kansızlıktan olabilir. doktora giderseniz dahiliyeciye gidiniz.
0
peki
(31.08.10)
anıden kalkmak dogru bışey degıl. aynısı bende de çocukken ve ergenlıkte vardı artık hıç yok. yataktan anıden zıplayarak kalkıyodum ve aynı şeylerı hıssedıyodum. sonra yataktan yavaş kalkmak gerektıgını duydum bı yerden.

sebebı de şuymuş; vücut uzanık vazıyetteyken kan dolaşımı yavaşlıyo ve bırden ayaga kalkıldıgında yerçekımının anı etkısıne kalp ve dolaşım cevap veremıyo dolayısıyla beyne gıden kan mıktarı kısa sürelıgıne azalıyo bu da o belırtılere sebep oluyo.

doktor fln degılım ama şunu tavsıye edebılırım; önce yavaşça oturur pozsyona geçın, 5-10 sn sonra yıne yavaşça ayaga kalkın eger devam edıyosa mutlaka doktora gıdın. bışeylerın ışaretçısı de olabılır sonuçta. boşlamamak lazım.
0
squatterbloat
(31.08.10)
kbb uzmanına gidin. ortakulakta bi kristaller varmış. aynı sorun kızımda da vardı.
0
synick
(31.08.10)
bende de genelde yaz aylarında her ayağa kalkışımda oluyor bu(ortostatik hipotansiyon). bol su içmenizi öneririm, ciddi bir şey olacağını sanmıyorum. çok ani ayağa kalkmamaya da özen gösterirseniz problem olmaz.
0
blinking neon roadside attraction
(01.09.10)
yardımlarınız için çok teşekkürler, sıcaklar geçer geçmez doktora gitmekte fayda var anlaşılan.
0
🌸idja
(01.09.10)
çok sık alakasız zamanlarda olmuyor ise tansiyon ile alakalı bir durum. tedavisi düzenli spor yapıp zinde kalmak.
0
orpheus
(01.09.10)
(1)

calcitonin (micalcic) ile tegretol etkilesimi

hubble
mumkun mudur, yani annem tegratol aliyor su anda, micalcic vermis doktor, yan etkisi olmaz di mi, veya oteki ilacla beraber bi yan etki falan olmaz?tesekkurler simdiden.
mumkun mudur, yani annem tegratol aliyor su anda, micalcic vermis doktor, yan etkisi olmaz di mi, veya oteki ilacla beraber bi yan etki falan olmaz?

tesekkurler simdiden.
0
hubble
(31.08.10)
miacalcic yazmışsa burundan alıyordur. direkt burun duvarından emilir. kalsitonin osteoporoz hastalığını durdurmaya/geciktirmeye yönelik en eski yöntemlerden biridir. ikisi farklı hastalıklar içindir ama etkileşimi var mı uzmanlara danışmak ya da firmadan bilgi almak gerekir. ikisi de novartis'in ilacı bir arayıp ürün müdürleriyle temasa geçin isterseniz.
0
atrin
(31.08.10)
(6)

istanbulda psikiyatrist

eja
dunde sordum ama yanıt alamadım, dinliyecek, ilgilenicek tam teşekkullu bir psikiyatrist arıyoruz, sağlık sigortaları var, ama mass production bir doktor istemiyorlar, fenerbahçede bir merkezden hiç memnun kalmamışlar. avrupa anadolu yakası fark etmez.
dunde sordum ama yanıt alamadım, dinliyecek, ilgilenicek tam teşekkullu bir psikiyatrist arıyoruz, sağlık sigortaları var, ama mass production bir doktor istemiyorlar, fenerbahçede bir merkezden hiç memnun kalmamışlar. avrupa anadolu yakası fark etmez.
0
eja
(31.08.10)
mytonn
(31.08.10)
biraz tuzlu ama en iyisi,
tarık yılmaz.
0
little miss sunshinee
(31.08.10)
tarık yılmaz bir ekiplemi çalışıyor? 10dk da postalayan psikiyatrlardan ise öyle ünlü adı sanı meşhur kişileri istemiyorlar. sözlükte iki öneri hakkındada pek yorum yok.
0
🌸eja
(31.08.10)
yok, ugrasır,postalamaz oyle hemen.
0
little miss sunshinee
(31.08.10)
Yorum istiyorsanız şuradan okuyabilirsiniz:

www.tavsiyeediyorum.com
0
mytonn
(31.08.10)
sakarya olursa ben yardımcı olabilirim.
0
arjantin ovalarini sulayan nehir
(04.11.14)
(1)

kedim ameliyat olacak

serafettinn
merhaba. kedim 3/4 gün önce 8.kattan düştü. üst damağında yırtık, çeneğinde çıkık ve ön çene kemiğinde 3 tane kırık var. şimdiye kadar 500lira ödedik ve malumunuz öğrenciyiz ve hala 350 lira borcumuz var. ameliyat için ise ayrıca 850 lira fiyat biçtiler ve söylediklerine göre istanbul üni.de 500lira
merhaba. kedim 3/4 gün önce 8.kattan düştü. üst damağında yırtık, çeneğinde çıkık ve ön çene kemiğinde 3 tane kırık var. şimdiye kadar 500lira ödedik ve malumunuz öğrenciyiz ve hala 350 lira borcumuz var. ameliyat için ise ayrıca 850 lira fiyat biçtiler ve söylediklerine göre istanbul üni.de 500lira civarında yapılabilirmiş. eğer istanbul üni. veterinerlik fakültesinde olan birisi varsa lütfen bana ulaşabilir mi?



not: bir süre üstte durabilirse çok sevinirim.
0
serafettinn
(30.08.10)
kadıköy'de hayvan hastanesi var oraya da sorun bir biz bizim kızı orda ameliyat ettirmiştik 850 tutmamıştır heralde
0
yuto
(31.08.10)
(8)

Acil! Sivilce sorunu Acil!

laroux
suratımın ortasında sivilce çıktı çıkacak, şişti dokununca ağrıyor hsfif de kızarıklık var, beyaz nokta gözükmüyor. bu sivilce hemen nasıl çıkabilir- söner? ya da 3 4 gün sonraya kadar nasıl beklettirebilirim. şu bir iki gün içinde çıkmasın yeter ki.
suratımın ortasında sivilce çıktı çıkacak, şişti dokununca ağrıyor hsfif de kızarıklık var, beyaz nokta gözükmüyor. bu sivilce hemen nasıl çıkabilir- söner? ya da 3 4 gün sonraya kadar nasıl beklettirebilirim. şu bir iki gün içinde çıkmasın yeter ki.
0
laroux
(30.08.10)
çay ağacı yağı kesin çözüm
0
little miss sunshinee
(30.08.10)
genelde çıkışı bir haftayı bulur onun. kasma, düşünme.
0
atomicbomb
(30.08.10)
bactroban.
0
kayranin kedisi
(30.08.10)
bepanten sür kurutuyoo
0
seker_melinda
(30.08.10)
bepanten hemen kurutmaz, çıkmaya çalısanı daha cabuk cıkartıp kurutur
0
little miss sunshinee
(30.08.10)
dokunma. ben çıkmak üzere olan sivilceme 1 haftadır dokunmuyorum çıkamadı eheh. dokununca hemen yayılıyo büyüyo namussuzlar.
0
rebelli00n
(30.08.10)
garnier in acil sivilce yokedicileri var, sivilcenin çıktığı an sürünce geçiriyormuş.
0
duyurmaya mı geldik
(30.08.10)
Body Shop'ın çay ağacı yağı var. Minik koyu yeşil bir şişede satılıyor. Sivilce henüz çıkmadan üzerine uyguluyorsunuz. Hemen söndürüyor. Ne kadar erken uygularsanız o kadar iyi tabi.
0
esma_sultan
(31.08.10)
(5)

omuz ve sırtta çıkan minik sivilceler

zane
bıktım. çözüm önerin lütfen.
bıktım. çözüm önerin lütfen.
0
zane
(30.08.10)
Karaciğer yorgunluğunun belirtisi olabilir. Eczaneden bir B vitamini kompleksi alıp yatmadan önce için. Ayrıca yağlı yemekten kaçının, çok alkol tüketmeyin, kırmızı eti abartmayın. Düzelir herhalde.
0
hiko seijuro
(30.08.10)
aynı sorun bende de var. b12 için benexol verdi doktor. bide yağlı yemek yok.
0
zenc
(30.08.10)
kükürtlü sabun diye bişi vardı onla yıkamak ii geliyodu ama gözünüze kaçmasın inanılmaz yakar.
0
red g
(30.08.10)
kardeşimde vardı, deniz ve güneş çok iyi geldi. imkanınız varsa denize girin, güneşlenin.
0
peki
(30.08.10)
Ayda 1 kez hamama gidin iyice keselenin.O minik sivilceler çoğu zaman vücudun ölü deriyi tam olarak dışarı atamamasından kaynaklanıyor(olaya getirdiğim bilimsel bakış açısı)Yine ayda bir hatta 2 kez saunaya gider iyice terlerseniz tüm gözenekleriniz açılmış olur. Bir de hafta bir kez güzel bir vücut fırçasıyla problemli bölgeyi iyice sürtün derim. Tabi abartmadan. Banyo fırçasını Body Shop'da bulabilirsiniz.
0
esma_sultan
(31.08.10)
(4)

kıl dönmesi hakkında.

bakariz
şu pis, iğrenç, allahın belası hastalığa bende tutuldum. aslında birkaç yıldır bir gariplik vardı ama bu derece önemli bir problem olduğundan habersizdim. son 15 gündür oturmakta bile zorlanıyorum. artık ameliyattan kurtuluş yok, birkaç tavsiye isteyeceğim.1- izmirde bu ameliyatı geçirmiş, yada bu k
şu pis, iğrenç, allahın belası hastalığa bende tutuldum. aslında birkaç yıldır bir gariplik vardı ama bu derece önemli bir problem olduğundan habersizdim. son 15 gündür oturmakta bile zorlanıyorum. artık ameliyattan kurtuluş yok, birkaç tavsiye isteyeceğim.

1- izmirde bu ameliyatı geçirmiş, yada bu konu hakkında bilgisi olanlar hastane/doktor tavsiyesinde bulunabilir mi?
2- boşver özel hastaneyi, git devlet hastanesine, hem paranda cebinde kalır diyen var mı? böyle bir çılgınlığa girişeyim mi?
3- araştırdığım kadarı ile 3-4 farklı yöntem var. en garantisi açık yöntem deniliyor ama cesaretim yok. hem iyileşme için 3-4 ay süre veriyorlar ki öeh yani. flep tekniği en moderni diyorlar, ama birkaç olumsuz yorumada rast geldim. yine ameliyat olanlar yada çevresinde bu ameliyatı geçirenlerde tavsiye bekliyorum.

birde kilolu bir insanım. hele son dönemde başka rahatsızlıklarında etkisiyle ciddi anlamda şişko bir insana dönüştüğümü söyleyebilirim. aşırı kilo hem ameliyat, hemde daha sonraki tedavi sürecinde bir sıkıntı yaratır mı? çünkü 1-2 ay içerisinde diyet+spor düşünüyorum. eğer bir sorun olacaksa ameliyatı önümüzde yıla erteleyebilirim.

ve söz sizde...
0
bakariz
(30.08.10)
açık yöntem en sıkıntılı olanıdır..haftalarca sıkıntısını çekiyorsun.. kesinlikle tavsiye etmem .. flep tekniği ile ertesi gün işbaşı bile yapabilirsin.. ancak şöyle bir problem oluyor bu ameliyattan sonra.. artık muslukculardan çok iyi bildiğimiz çatal bölümün olmayacak kıçında :)) bu ameliyatın %100 başarı oranı yok.. en iyi ihtimalle %80 başarı sağlanıyor.. hangi tekniği olursan ol ilerde nüksetmeme gibi bir durum olmayacaktır..
0
Tamerking
(30.08.10)
3 kez kıl dönmesinden ameliyat oldum. ameliyatı erteleme bence. ne kadar erken olursan o kadar iyi olur.

1 - Ege Üniversitesi Hastanesi
2 - Ben geçirdiğim ameliyatların ikisini devlet hastanesinde oldum. üçünsünü is Ege Üniversitesi Hastanesinde oldum. Üniversiteye gitmeni tavsiye ederim.
3 - En iyi yöntemi doktorlar karar verir. minimum 2 hafta, maksimum 1 ay yatalaksın.
0
pentium100mmx
(30.08.10)
öncelikle nası bi ameliyat olursan ol, sıcakların geçmesini bekle mutlaka. sonrasında da açık yöntem iyidir, 3-4 ayı alabiliyo bazı durumlarda ama benimki o kadar sürmedi diye hatırlıyorum (10 sene geçmiş üstünden gerçi). zaten ilk 2 hafta dikişlerin alınmasıdır bilmemnedir geçiyor gidiyor. o zamana kadar pansumanlı, bebek bezli gibi göün kocaman geziyosun etrafta. mümkün olduğunca oturma deniyor, oturacağın zaman da ortopedik simit üstüne oturuyosun. dikişler alındıktan sonraki pansumanla kalma zamanı çok fazla diildi sanırsam. ben hatırlıyorum daha popomun sızlaması dinmeden bara, konsere gitmiştim arkadaşlarla. demek ki çok zaman geçmeden normal yaşama dönebiliyosun. iç iyileşmesi isterse 5 ay sürsün, normal hayatına dönebildikten sonra çok dert etme derim ben.

not: ben özelde olmuştum, ama başhekim dostumuzdu. öle bişi olmasaydı devlette olmaya yanaşır mıydım bilemiyorum. hastaneleri araştır bi. bazı özeller devletten kötü çıkabilir...

ve de geçmiş olsun.
0
loveinaflipbook
(30.08.10)
Ne kadar faydalı olur sizde bilemem. Bir yakınım şu formülü uygulamıştıda ameliyattan kurtulmuştu.

"""1/4/2009 - Kıl Dönmesini Önlemek Kolay
Kategori: Hastalık belirtileri ve öneriler
Kıl dönmesi nasıl önlenir ve dönen kıllar nasıl deri dışına çıkarılmalı :

Haftada bir defa tekrarlayacağınız formüldür. 1 kase toz şekeri ve yumurta akını karıştırarak vücudunuza sürün, ovarak çıkarın yani peeling yapın. Duştan sora limon suyu ile masaj yaparak, kuruyunca pudra sürün."""

Umarım sizde de işe yarar, geçmiş olsun.
0
o_bir_gül
(30.08.10)
(3)

Yemek yiyemiyorum?

armutistan
Merhaba.Sabahları çok geç kalkıyorum.kalktığım zamanda hiç bişey yiyemiyorum.Kahve falan geçiştiriyorum.Akşam anne zoruyla bişeyler yedikten sonrada kusuyorum.Gün içinde kendimi kötü hissetmiyorum.2-3 gündür böyle bu olay.Bizimkilere çaktırmamaya çalışıyorum ama.Çok önemli bişeymidir ki bu?
Merhaba.Sabahları çok geç kalkıyorum.kalktığım zamanda hiç bişey yiyemiyorum.Kahve falan geçiştiriyorum.Akşam anne zoruyla bişeyler yedikten sonrada kusuyorum.Gün içinde kendimi kötü hissetmiyorum.2-3 gündür böyle bu olay.Bizimkilere çaktırmamaya çalışıyorum ama.Çok önemli bişeymidir ki bu?
0
armutistan
(30.08.10)
bugün ben de aynısını yaşadım gece uyumadım ve biraz önce uyandım çok aç olduğum halde hiçbi şey yiyemedim sadece kahve içtim hala da canım bi şey istemiyo. sanırım uyku düzeninin bozulmasıyla ilgili:S
0
babooshka
(30.08.10)
güneş çarpması olabilir.
0
zyrtec
(30.08.10)
uyku düzeninin bozulmasından dolayı oluyo bende senelerdir öyle.erken yatıp erken kalkınca yemek yiyebiliyorum ama diğer türlü kahvaltı yapmanın imkanı yok.
0
8kobe8
(31.08.10)
(1)

Kolsuz agop'un izmir şubesi ?

ermoo
selam izmirliler..izmir'de dermatoloji(cildiye) alanında nam yapmış, işinin ehli bildiğiniz, tavsiye edebileceğiniz bir hekim varmidir? önerilerinizi bekliyorum.
selam izmirliler..

izmir'de dermatoloji(cildiye) alanında nam yapmış, işinin ehli bildiğiniz, tavsiye edebileceğiniz bir hekim varmidir? önerilerinizi bekliyorum.
0
ermoo
(30.08.10)
Ege Üniversitesi Dermatoloji AD
Prof. Dr. Tuğrul Dereli
0
plastik turambar
(30.08.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.