Giriş
(5)

Seğirme

bika
Selamlar,Hepinizin malumudur aslında bu durum. Yani mutlaka bi ara gözünüz falan seğirmiştir. ama ben nedenini merak ediyorum. çünkü vücudun değişik bölgelerinde sık sık olmaya ve rahatsız etmeye başladı. nedir ne değildir acaba?
Selamlar,

Hepinizin malumudur aslında bu durum. Yani mutlaka bi ara gözünüz falan seğirmiştir. ama ben nedenini merak ediyorum. çünkü vücudun değişik bölgelerinde sık sık olmaya ve rahatsız etmeye başladı. nedir ne değildir acaba?
0
bika
(30.08.10)
www.uzmantv.com


sanaldanisman.blogspot.com


marifetname okuduğum en güzel kitaptır bu arada
:)
0
o_bir_gül
(30.08.10)
göz seğirmesi vardı bende bi ara. günde bi iki kere oluyordu. 2 ay sürdü. sonra geçti
0
sttc
(30.08.10)
sinirlerin bozulduğunda olan bi durum. Bende sık sık olur. Alışırsın
0
destina
(30.08.10)
magnezyum eksikliği olabilir yanlış hatırlamıyorsam, stres de olabilir. en iyisi biraz beklemek. geçiyor çünkü:)
0
blinking neon roadside attraction
(30.08.10)
geçiyor hakkaten ebkleyince ama ben niyesini nedenini merak ediyorum. teşekkür ederim herkse...
0
🌸bika
(01.09.10)
(4)

Lazer epilasyon

nessine
Selamlar.Aranızda lazer epilasyon yaptıran var mı? Bu yöntem kıllardan kurtulmak için sağlıklı mıdır? Tedavi yeni bir yöntem olduğu için uzun vadede kanser yapabileceğinden bahsediyorlar(kesin olarak değil tabiki). Böyle bir olasılık var mıdır?
Selamlar.

Aranızda lazer epilasyon yaptıran var mı? Bu yöntem kıllardan kurtulmak için sağlıklı mıdır? Tedavi yeni bir yöntem olduğu için uzun vadede kanser yapabileceğinden bahsediyorlar(kesin olarak değil tabiki). Böyle bir olasılık var mıdır?
0
nessine
(28.08.10)
Sorduklarınız cevaplarını bilmiyorum ama benim 2 arkadaşım yaptırmıştı, biri ayda bir çıkanları aldırmaya gidiyordu diğeri de iğneli epilasyon yaptırmayı düşünüyordu. Bütün tüylerden kurtulunmuyor sanırım.
0
ziplayan meksika bamyasi
(29.08.10)
Öncelikle yaşadığımız modern çağda uzun vadede kanser yapıcılarla burun burunayız. Bilgisayar,cep telefonu,fast food gıdalar vs. Bu açıdan bakınca lazer bana daha masum geliyor. 2 yılı aşkın süredir lazer epilasyona gidiyorum. Çok da memnunum tüylerin yüzde 80ni gitti.Kalanlar da son derece ince ve açık renk yani varla yok arası. Ayrıca zaten işlem hekim tarafından uygulanıyor. Yani birçok hastanede lazer epilasyon yaptırabilirsiniz. Kanser kısmı dediğim gibi kullandığınız roll-on'dan içtiğiniz kolaya kadar herşeyde mevcut maalesef. Eğer Ankara'da iseniz size gittiğim merkezin ismini verebilirim.
0
esma_sultan
(29.08.10)
Ben yaptırıyorum. Kanser riski yok. Sadece kol, bıyık, çene, bacak gibi güneş alan bölgelere, kişi güneşe çıkacaksa lazer yapmak sakıncalı. Çünkü lekeler oluşabilir. Kılların dökülmesine gelince... İlk başlarda her ay lazer yaptırırsınız, ancak kıllar azaldıkça bu süre 1.5 ay, 2 ay gibi uzar gider. Son olarak da zaman geçtikçe az bir miktar olsa da kıl çıkması mümkün.
0
şıpıdakşıpıdakyüzenkurbağa
(29.08.10)
bir çok şeyin uzun vadede kanser yaptığı doğrudur. fakat sağlam kaynaklar lazer epilasyonun kanser yapmayacağını iddia ediyor. sizlere de cevaplarınız için teşekkür ediyorum.
0
🌸nessine
(29.08.10)
(3)

hastalığım nedir?

barış manço
abi son üç aydır tuvalette boşaltım yaparken birşey farkediyorum malum çıkarttığımız şeyin üzerinde beyaz köpük gibi şeyler oluyor bazen. bunların boyutu değişiyor. bazen bariz belli oluyor bu beyaz köpük gibi şey.1) hastalıgım muhtemelen nedir?2) ölecekmiyim?3) doktora gitmeye gerek varmı? varsa ha
abi son üç aydır tuvalette boşaltım yaparken birşey farkediyorum malum çıkarttığımız şeyin üzerinde beyaz köpük gibi şeyler oluyor bazen. bunların boyutu değişiyor. bazen bariz belli oluyor bu beyaz köpük gibi şey.

1) hastalıgım muhtemelen nedir?
2) ölecekmiyim?
3) doktora gitmeye gerek varmı? varsa hangi bölüm?
0
barış manço
(28.08.10)
dahiliye'ye git onlar yönlendirirler.
0
juanolujuan
(28.08.10)
Aynısından bende de var. Gastroenteroloji doktorundan aldığım cevap: Spastik kolon, yani IBS, yani İrritabl Barsak Sendromu.

Bana zaten bu teşhis konmuştu, o yüzden şaşırmadım. Sana da bu hastalığın ne olduğunu anlatayım: Bir kabız bir ishaş oluyorsun, ishal olduğunda spazmların çok oluyor. en olmadık zamanda ishal olup hemen akşamına kabız olabiliyorsun. lifli gıdalar yemeki çok su tüketmek gibi tavsiyeler artı birkaç barsak düzenleyici ilaç yazılıyor. Hemoroid yapma tehlikesi de oluyor..

Geçmiş olsun...
0
Polat
(28.08.10)
spastik kolon olma ihtimalin var. sözlükte yapmaman gerekenleri yapmazsan bir süre sonra düzelir.
0
zelyot
(28.08.10)
(5)

Davranış Bozukluğum Hakkında (Sanırım Obsesif Kompulsif)

dulgerbob inciryapragi
Arkadaşlar merhaba. Kendi kendime obsesif kompulsif davranış bozukluğu tanısı koydum. İnternetten araştırdım hemen hemen bu tanım örtüşüyor. Aklıma gelen düşünceler, bazı yönlere bakan ya da bazı açılarla duran bazı cisimler (ilk etapta yarattıkları izlenime göre tehlikeli ya da tehlikesiz olarak sı
Arkadaşlar merhaba. Kendi kendime obsesif kompulsif davranış bozukluğu tanısı koydum. İnternetten araştırdım hemen hemen bu tanım örtüşüyor. Aklıma gelen düşünceler, bazı yönlere bakan ya da bazı açılarla duran bazı cisimler (ilk etapta yarattıkları izlenime göre tehlikeli ya da tehlikesiz olarak sınıflıyorum), bazı hareketler bişeylerin ters gideceğini, birine birşey olacağını, sevdiceğin başkasıyla yatacağını v.s. düşünmeme sebep oluyor. Bunu "engellemek" için kendi kendime bazı sözler söylüyor ve/veya bazı davranışlar yapıyorum. Bir cisme dokunduğumda o dokunuşun son dokunuş olması, nesneyi gönül rahatlığıyla bırakmak için o dokunuşun beni bir şekilde tatmin etmesi gerekiyor, yoksa tatmin olana kadar dokunmaya devam ediyorum. Çoğu zaman 1 2 3 4, 5 6 7 8, 9 10 şeklinde 3 hamlede içimden sayarak dokunmayı bırakıyorum. Bu son zamanlarda böyle olmaya başladı.6 ve 13 sayılarından çekiniyorum, 16, 26 ve 39'a hoş gözle bakmıyorum. 16, 10 ve 6 nın toplamı olduğu için, 26 13+13 olduğu için, 39 ise 13x3 olduğu için bu sayılar herhangi birşeye denk geldiğinde kötü birşey olacakmış gibime geliyor ve mümkün mertebe bu sayılardan uzak durmaya çalışıyorum. Sol elimi, kolumu, bacağımı, ayağımı kullanmaktan da kaçınıyorum. Genellikle cisimler solumda olsa bile sağ elimle uzanmaya çalışıyorum. Sol tarafım bana güvensizlik veriyor.

Bir de bazen içimden bir ses çıkıyor ve abuk subuk bişey yapmamı söylüyor gibi (id gibi bişey sanki). Örneğin gece yolda arabayla giderken birdenbire farları kapatmak geliyor aklıma. Öyle bir oluyor ki eğer farları kapatmazsam kötü bişey olacakmış gibi bir hisse kapılıyorum ve farları belli sayılarda (3 veya 5) kere kapatıp açıyorum. 3 kere kapatmayı pek tercih etmiyorum çünkü her kapatıp açma 2 hamle olduğu için 3x2 6 yapıyor. Ayrıca aklıma gelen bazı düşüncelerin olmamasını "sağlama almak" adına bazı kelime setleri sarfediyorum ve bazı geceler bu yüzden uykusuzluk çekiyorum.


Aklıma gelenler bu kadar. Bu kadar teferruatlı anlatma sebebim bu rahatsızlığa gerçekten sahip olup olmadığımın, eğer sahipsem hangi aşamasında olduğumun tespitinin kolaylaşması ve ne yapmam gerektiği hakkında uzman tavsiyeleri almak.

Okudğunuz için teşekkür ederim.
0
dulgerbob inciryapragi
(28.08.10)
ksura bakma bakma yazının ilk cümlesinde beni kaybettin. sana şöyle diyeyim internetten hangi psikolojik rahatsızlığı okusam bende hepsi var. o yüzden bir doktora git.
0
ayiadam
(28.08.10)
klasik ocd gibi gozukuyor.
hepsinin altinda gelecekte ne olacagini bilebiliyormussun gibi bir batil inanc var halbuki oyle bir seyin imkani yok. "dogaustu" yeteneklere inaniyor musun bilmiyorum ama inanmamanin bir yolunu bulursan (okumak arastirmak falan) belki yardimci olur.

ama hic ocd tadinda bir durumum olmadi, seni anlamam imkansiz olabilir. psikolog da degilim hic bir sekilde. dediklerim anlamsiz geliyorsa yok varsayabilirsin guvenle.
0
kurukafa
(28.08.10)
anksiyete bozukluğu gibi geldi bana. bununda çözümü/tedavisi var. bir psikologtan yardım alman yeterli olacak kurtulman için.
0
pposeidon_1
(28.08.10)
Daha önce yazdığım yanıtı tekrar ediyorum:

Dr. Oğuz Tan (Bu konuda "Takıntılar" adlı kitabı da var, www.uzmantv.com ve www.psikoyorum.com adresinde birkaç konuşması var OKB konusunda önemli uzmanlardan sanırım)
Prof. Dr. Ahmet Ertan Tezcan

Bunları televizyonda izliyorum bazen. Adamları dinlemek bile kafayı belirli ölçüde düzeltiyor. Durum rahatsız edicek boyuttaysa gidip görmek iyi olabilir. Başka doktorlar da vardır eminim.
0
melon_sapka
(28.08.10)
biraz monk izle. gerçekten eğlenirsin. o senden daha beter ki ne beter. bir de olasılıksız adlı kitapta bir deney yapıyorlardı. deneyin yan etkileri arasında senin dediğin gibi kelime setleri sarfetmek ve sonuna anlamsız kafiyeler koymak deneyin kötü belirtileriydi. bunu neden söyledim bilmiyorum ama önce bi doktora gitmeyi düşün. sonra bir de monk izle.
0
ykyt
(28.08.10)
(1)

Saç Dökülmesi İçin Besin Katkısı Perfectil Hakkında Bilgisi Olan Var Mı?

soufigay
Merhaba;Saçlarım çok dökülüyordu, doktora gittim, Perfectil diye bir hap tavsiye etti, besin katkısı, yalnız bana sanki şirketle anlaşmalıymış da reklamını yapıyormuş gibi geldi, internette baktım pek fazla bilgi bulamadım hakkında. Acaba kullananız, deneyeniniz var mı?
Merhaba;

Saçlarım çok dökülüyordu, doktora gittim, Perfectil diye bir hap tavsiye etti, besin katkısı, yalnız bana sanki şirketle anlaşmalıymış da reklamını yapıyormuş gibi geldi, internette baktım pek fazla bilgi bulamadım hakkında. Acaba kullananız, deneyeniniz var mı?
0
soufigay
(27.08.10)
Tam da dediğiniz gibi, hiç bir işe de yaramaz. Tahlil istedi mi, demir eksikliği olabilir, özellikle kadınlarda çok dökülme yapar. Troit aynı şekilde. Çinko eksikliği olabilir. Ailede durum nasıl, dökülme var mı,hem anne hem baba tarafın inceleyin. Dökülme ne kadar zamandır devam ediyor? Başka bir doktora daha gidip durumu detaylı anlatabilirsiniz. Perfectil, pantogar vs gibi ilaçlar ciddi dökülmelerde hiç bir değişme yapmaz.
0
hair freak
(27.08.10)
(2)

elim alçıya alındı

kivanc1
duş almak için pratik önerileriniz varsa alayım, mesela ele geçirilen poşetten daha kullanışlı bir şey var mı falan
duş almak için pratik önerileriniz varsa alayım, mesela ele geçirilen poşetten daha kullanışlı bir şey var mı falan
0
kivanc1
(27.08.10)
streç folyo ile sarıp giriyordum ben. geçmiş olsun.

streç film tabi, streç folyo ne ya:)
0
burbat
(27.08.10)
sera streç film.
0
kimlanbu
(27.08.10)
(13)

hafıza

cagdassalur
ciddi anlamda hafıza sorunum var. örnek vermeye gerek yok tahmin edebilirsiniz zaten az çok. bunun yanında dalgınlık, dikkat dağınıklığı ve bunların sebep olduğu bir mallık var. neden böyleyim ben? nasıl düzelir bu sorun? en baskını dalgınlık diğerlerine de bunun sebep olduğunu düşünüyorum.
ciddi anlamda hafıza sorunum var. örnek vermeye gerek yok tahmin edebilirsiniz zaten az çok. bunun yanında dalgınlık, dikkat dağınıklığı ve bunların sebep olduğu bir mallık var. neden böyleyim ben? nasıl düzelir bu sorun? en baskını dalgınlık diğerlerine de bunun sebep olduğunu düşünüyorum.
0
cagdassalur
(26.08.10)
öncelikle bi doktora gidiyosunuz; hafıza ve dalgınlık diyince zaten B12 için kan tahlili yapıyo. düük çıkarsa da basıyo iğneyi ilacı
0
kanuniye
(26.08.10)
geçer mi o zaman gözle görülebilir bi şekilde? bide geçen 3 tüp kan aldılar başka bir şeyin testi için orda yapmışlar mıdır o b12 tahlilini?
0
🌸cagdassalur
(26.08.10)
Balık yağı tabletlerini deneyin, mükemmel sonuç veriyor.
0
o_bir_gül
(26.08.10)
korkutmak gibi olmasın da alzheimer başlangıcı falan ise tedaviye başlanılır, ilerlemesi engellenir. ama doktora gitmeli bence de. çünkü hafızam kötü dedikçe beyin de bu soruna inanacak unutkanlığı alışkanlık haline getirecek, oysa doktora gitseniz, ortada bi sorun olmadığını söylese başka olur bence
0
sttc
(27.08.10)
bilemiyorum insanlar geçti diyolar, bende pek yaramadı yine unutkanım,yine malım. siz yine de deneyin sonuçta vitamin yani. yapılmış olabilir, siz bakın elinizdeyse sonuçlar direk b12 diye yazılıyo o sonuçlarda da.
0
kanuniye
(27.08.10)
balık yağı baya etkili ama sölim, kullandığın dönem alev alev yanıyosun! en azından bende öle oldu, sürekli bi ateş basma hali, terleme falan.
0
kelimeyounu
(27.08.10)
@sttc o çoktan başladı bende nasılsa unuturum diye hiçbirşeyi iplemiyorum aklımda tutmaya çalışmıyorum filan.

@benaaymi şöyle bi durum var; (git: 126334)bu kesin etkiler mi? hayatımaki tek düzenli şey o şu anda mümkün değil vazgeçemem böyla kalıyım daha iyi hatta.
0
🌸cagdassalur
(27.08.10)
@benaaymi düşününce mantıklı aslında. ama dediğim gibi hayatta vazgeçemem ben bu uyku düzeninden. okul başlayınca(lise) 9-okul-4-uyku-12-pc-9 böyle oluyor düzen ama o zamanlarda da böyleydim.
0
🌸cagdassalur
(27.08.10)
ben kendimi bildim bileli senin gibi yasiyorum, b12 hapi - balik yagi hapi - demir hapi bolca girdi sistemime. hemen her yere gittim, beynimde bi problem yok, psikolojimde bi problem yok, sadece cok asiri olmayan b12 ve demir eksikliklerim var ama hap alinca normale donuyor tabii degerler. ama yine de beynim yasadigi bir gunun tumunu silebiyor hafizamdan, ya da cok onemli ayrintilari, goruntuleri, ve hatta iki gun once girdigim dersleri. (ustunkoru dinlediklerim degil, onemseyip keyif alarak dinlediklerim) bile. bunu da sadece yasayanlar bilebilir diye dusunuyorum. cunku unuttugum bazi seyler cogu insana gercek disi geliyor, bilerek atladigim ayrintilar oldugunu falan. ama fazlasiyla cabalamama ragmen iyi bir sonuc elde edemedim.

yani demem odur ki, bazi insanlar boyle iste. kimisi iyi koku aliyor, kimisi iyi goruyor, kimisi iyi hatirliyor. biz de hatirlayamiyoruz, vucudumuzun zayif noktasi bu. ama vucudun diger kusurlari gibi yasami zorlastirsa da ustesinden gelinemeyecek bir durum degil.

bu konuda tek onerebilecegim, nasilsa unutcagim diye bazi seyleri yasamaktan vazgecme, cunku bir yil sonra o gunu hatirlamasan da o donemde nasil hissettigine yakin seyler hatirlayacaksin, ve bu onemli ve yeterli gelecek bir sure sonra.
0
freya
(27.08.10)
gingko biloba ekstraktları da denenebilir ayrıca sudoku,çengel bulmaca türü hobiler de yardımcı olabilir
0
hatasızcoololmaz
(27.08.10)
@freya "cunku bir yil sonra o gunu hatirlamasan da o donemde nasil hissettigine yakin seyler hatirlayacaksin" daha iyi anlatılamazdı zaten çoğunlukla birisinin ne dediğini değil o dediği şey karşısındaki hislerimi çok daha iyi hatırlıyorum.
0
🌸cagdassalur
(27.08.10)
b12 vit, cod liver oil, bol yumurta ye tercihen doğal besi, + karaciğer
0
joepiscopo
(27.08.10)
Meditasyon yap.
0
aslagülümseyenbirkediyegüvenme
(27.08.10)
(4)

trigliserit

mahallenindelisi
bugün kan tahlili yaptırdım ve trigliserit 188 çıktı. doktor yediklerime biraz dikkat etmem gerektiğini söyledi. üstüne de daha gençsin bu yaşta bu düzey çıkmış ilerisi için dikkat etmek lazım dedi. ama ben yağlı ve kırmızı et olmayan yemekleri sevmiyorum. meyve ve sebze dedi gülmemek için kendimi z
bugün kan tahlili yaptırdım ve trigliserit 188 çıktı. doktor yediklerime biraz dikkat etmem gerektiğini söyledi. üstüne de daha gençsin bu yaşta bu düzey çıkmış ilerisi için dikkat etmek lazım dedi. ama ben yağlı ve kırmızı et olmayan yemekleri sevmiyorum. meyve ve sebze dedi gülmemek için kendimi zor tuttum. 28 yaşındayım. böyle devam edersem ileride sorun olur mu? sebze yenir mi ya öğğğkkk...
0
mahallenindelisi
(26.08.10)
herkes sağlıklı ve uzun yaşamak zorunda değil.
uzun yaşayacağım diye eziyet çektirmeyin nefsinize.
koyverin gitsin!
0
sleepy99
(26.08.10)
sebze yenir mi ya öğğğkkk...
(bkz: son sözler)
eheh
0
sourlemonade
(26.08.10)
su an ust sinirin tepesindesin. boyle devam eder de artarsa en iyi ihtimal diyabet, en kotu ihtimal pankreatit olursun. ya da karacigerinde yaglanma olur sonra siroz olur olursun. ne istersen ye sonucta
0
no avalon
(26.08.10)
taş devri diyetini incele
0
joepiscopo
(27.08.10)
(4)

HIV Testi nerede/nasıl/kaça yapılır? Kaç gün sürer?

dream eater
Evet soru başlıkta. HIV(aids) Temiz raporu almam gerekiyor. Bu işi nereden çabukça halledebilirim? House Md deneyimlerim %100 emin olmanın 3 aylık testlerle olduğunu söylüyor ama herhalde rapor için istenen o değildir?Neyse, kısaca bilgisizim. Aydınlatın bir zahmet : )
Evet soru başlıkta. HIV(aids) Temiz raporu almam gerekiyor. Bu işi nereden çabukça halledebilirim? House Md deneyimlerim %100 emin olmanın 3 aylık testlerle olduğunu söylüyor ama herhalde rapor için istenen o değildir?
Neyse, kısaca bilgisizim. Aydınlatın bir zahmet : )
0
dream eater
(26.08.10)
bahsettiğiniz testi şayet aile sağlığı merkezi uygulamasının olduğu bir ildeyseniz, vatandaşlık numaranızla gidip yaptırabilirsiniz, ücretsiz. 1 gün sonra sonuçları verirler.
0
Phoebe
(26.08.10)
nereye vercen raporu heyetli bişi mi olcak sadece lab sonucu yeterli mi bilmiyorum ama kart testlerle hemen, elisa ile bir iki saatte söylerler sonucu ama sağlık kuruluşunun yoğunluğuna da bağlı bi gün içinde verebilirler.

rapor için elisayla yapılanın güvenilirliği iyidir bence. kartlar dandik güven olmaz.

daha bir çok analiz yöntemi var ama sıklıkla standart lab larda bu kullanılıyor.
0
si13el
(26.08.10)
Hadi ya? Etrafımdakiler de uzun sürede yapıldığını söylemişti ama demek ki dizilerin zararları..
Raporu isteyen Azerbaycanda bir üniversite. Bilmiyorum heyetli mi istiyor nasıl istiyor.
Teşekkür ederim ;)
0
🌸dream eater
(26.08.10)
Herkese teşekkür ederim : ) Normal sağlık raporu almak için sağlık ocağına gittiğimde(HIV yapmıyorlarmış, doktorlar biraz yaşlıydı. HIVin nerede yapıldığını da bilmiyorlarmış) hemen yanındaki özel tıp merkezine de uğradım. 12 lira katkı payıyla beraber toplam 32 liraya HIV raporu verdiklerini söylediler. O sırada vize/pasaport işlemleri yoğun olduğu için dedim vereyim halledeyim çabukça, vakitten kazanırım. Ve oradan yaptırdım.
Şanslı yanım, 19 yaşında herhangi bir sağlık sigortası olmayan bendenizi 18- sanmaları oldu. Fiyatı sağlık sigortam olma ihtimaline göre vermişler. Şaşırdılar olmadığını söyleyince. Ama en son, sağolsun, bir doktor ayarladı da gene aynı parayı verdim.

Yani duyurudaki meseleyi çözdüm anacak hala hiçbir kesin bilgiye sahip değilim. Belki ücretsiz yapan sağlık ocakları da vardı. Belki o sağlık ocaklarına aile hekimi sistemi yüzünden gidilemeyebiliniyor. Belki pahalı yaptırdım belki ucuz yaptırdım... İnşallah benzer sorun yaşayanlar benim kadar şaşkın bir biçimde halletmezler sorunlarını.
0
🌸dream eater
(29.08.10)
(2)

zona değil egzama??

kedi olmus gidiyorsun
günaydın aşk böcekleri..stresten oluşan egzama bulaşıcı olur mu? diyelim ensesinde egzama problemi yaşayan bir kişinin boynuna taktığı şalı aldık kullandık, bize de geçme ihtimali var mıdır?
günaydın aşk böcekleri..

stresten oluşan egzama bulaşıcı olur mu? diyelim ensesinde egzama problemi yaşayan bir kişinin boynuna taktığı şalı aldık kullandık, bize de geçme ihtimali var mıdır?
0
kedi olmus gidiyorsun
(26.08.10)
hayır
0
oldtimer
(26.08.10)
egzema ahh zona olsan daha iyiydi desem çok illet bişey geçmez asla öyle yaşamak zorundasın ve zamanla farklı yerlerde çıkar asla kimseye bulaşmaz tek iyliğide o dur zaten bir krem var elidel diye çok iyi bir tek işe yarayan o hatta fiyatıda sanırım 60tl civarı geçmiş olsun :(
0
mavi kız
(27.08.10)
(3)

Göz numaralarımı unuttum lens takamıyorum! Reçetem capsliiii

isyanim var ulaan
Normalde lenslerimi değiştirdiğim gözde göz numaralarıma cep telefonundaki reçetemin fotoğrafından bakar ona göre takardım. Cep telefonumdan o resim gitt, reçete zaten yok.Çok eskilerden kalan bu reçete var, şimdiii bu sağdaki sol soldaki sağmı oluyor oklarla gösterdim. Yardımlar için çok sağolun.ht
Normalde lenslerimi değiştirdiğim gözde göz numaralarıma cep telefonundaki reçetemin fotoğrafından bakar ona göre takardım. Cep telefonumdan o resim gitt, reçete zaten yok.

Çok eskilerden kalan bu reçete var, şimdiii bu sağdaki sol soldaki sağmı oluyor oklarla gösterdim.

Yardımlar için çok sağolun.

img823.imageshack.us
0
isyanim var ulaan
(26.08.10)
Bu kadar velveleye ne gerek var dostum git bi muayne ol bitir işi kökünden.
0
exla
(26.08.10)
yönler dediğiniz gibi. doktorun seni gördüğü gibi çizilmiş oraya.
0
sttc
(26.08.10)
göz reçeteleri sağdan başlar hep
0
thunder thunder thunder thundercats
(26.08.10)
(8)

Zayıflamam Lazım

dwyn
Sevgili duyurucular, şimdi şöyle özet geçeyim; üniversitede ilk yılın başlarında her akşam hazır yemek yemekten sağlıksız bir biçimde 15 kilo kadar bi kilo aldım. Tahmin edebileceğiniz gibi özellikle göt göbek kocaman oldu. Normalde kilo alamayan bi tipim yıllardır hep aynı kilodaydım ne olduysa bu
Sevgili duyurucular, şimdi şöyle özet geçeyim; üniversitede ilk yılın başlarında her akşam hazır yemek yemekten sağlıksız bir biçimde 15 kilo kadar bi kilo aldım. Tahmin edebileceğiniz gibi özellikle göt göbek kocaman oldu. Normalde kilo alamayan bi tipim yıllardır hep aynı kilodaydım ne olduysa bu sene oldu. Şimdi malum okullar açılacak yaklaşık 1 ay gibi bi vaktim var, en çabuk şekilde nasıl kilo verebilirim? Düzenli olarak koşmak işe yarar mı, ne zaman nasıl ne kadar koşmalıyım? Kimileri de koşmak kilo verdirtmez dediği için bilemedim açıkçası. Bu arada yeme konusunda sıkıntım yok sabah iki boyoz yiyorum(evet izmirliyim :)), akşam da bi tabak bile yemek yemiyorum. Ne yapayım önerileriniz nedir acep?
0
dwyn
(25.08.10)
benim önerim kesinlikle bi kaç öğün yemen. ekmek ve tatlıyı hayatından çıkar, acıktıkça yeşil elma ye. ben böyle 3 ayda 14 kilo verdim.
spor olarak da koşma ama her gün bir saat tempolu yürüyüş yap. benim tavsiyem budur, kolay gelsin =))
0
mp3 çalarlı kız
(25.08.10)
eğer sık ve az yemek yemezsen, azıcık yediğin bişiyi bile vücudun yağ olarak depolayacaktır. 3 ana, 3 ara öğün şeklinde günde 6 öğün yemek yemelisin. ara öğünlerde meyve, meyveli yoğurt, birkaç tane bisküvi, bir avuç kuruyemiş, bir bardak ayran gibi küçük şeyler tüketebilirsin. kahvaltıda menemen yap ye mesela, ya da bunun gibi bişiy. öğlen peynir, balık ya da tavuklu bi salata ye. akşama da ızgara yersin.

akşam 6dan sonra sadece meyve ye ya da süt için.

bunun dışında mutlaka spor yap, hergün yarım saat tempolu yürüyüş yapsan bunun bile faydası olur ki koşmak daha fazla kalori yaktırır.

normal şartlarda ayda yaklaşık 4 kilo vermek sağlıklıdır, daha fazlası için uğraşma vücudunu yorar ve sonra fazlasıyla kilo alırsın. daha önceden herhangi bir diyet deneyimin yoksa, metabolizma hızına göre de vereceğin kilo miktarı değişebilir; ancak ayda 15 kilo her şekilde çok fazla ve sağlıksız. kolay gelsin.
0
phthalo blue red
(25.08.10)
ben düzenli spor yaparak ve özellikle akşam abartılı yemekten vazgeçerek 2 ayda yaklaşık 20 kilo verdim. en az yarım saat koşu, on beş dakika bisiklet ve 1 saat kadar mekik ve benzer hareketleri haftada 4 gün yapmak işe yarıyor. Spor salonuna gidebilme ihtimalin varsa eğer o parayı verdiğin için kendini kilo vermeye mecbur hissediyorsun :)
0
sarjli matkap
(25.08.10)
sağlam diyet yap. şeker, yağ, un ve bunları içeren yiyeceklerden uzak dur. sık ye (günde 5-6 öğün). kilolardan dolayı koşmakta zorlanabilirsin, yapacağın en güzel şey hızlı tempoda yürümektir. en az 1 saat yürü hızlı tempoda daha üstü sana kalmış artık yürüyebildiğin kadar yürü.
0
pposeidon_1
(25.08.10)
şeker ve abur cubur olayı kesinlikle olmamalı cola vs dahil. bol lifli gıdalar tüketilmeli.
düzenli olarak koşu yap. koşu yaparken sık sık aralara depar koyarak koş ve koşarken kesinlikle biraz dişini sık.
bir de yine düzenli olarak yapılabiliyorsa karın egzersizleri yapmak faydalı olur.
0
quiet thunder
(25.08.10)
altı öğünü falan geççen bi kere. onu yapabilen bi allahın kuluna rastlamadım, yapan da birkaç gün sonra esnetmeye başlar.

boyoz yeme. boyoz zaten çok yağlı. sağlıklı bi kahvaltı yap. iki boyozda günlük yağ ihtiyacının iki katı var :)

yatmadan önce kesinlikle yemek yeme. 12'de yatacaksan 7den sonra kesinlikle yemek yemeyeceksin. öbür türlü direk göbeğe eklenir. yatağa tok girme.

bir ayda 15 kilo vermek zor. 10 kilo verirsin ama o 5 kalır diye düşünüyorum. 10 kilo vermek için de bir ay boyunca disiplini elden bırakmamak lazım. bir porsiyon sütlü tatlı dışında şekerli yiyecek tüketme. şerbetli tatlı kesinlikle tüketme. çikolata yok. çaya şeker atıyorsan mümkün olduğunca azalt. bu göze küçük görünüyor ama günde 5 bardak içiyorsan toplamda eşşek kadar enerji demek.

kola tüketme. tüketeceksen de bir bardağı geçmesin. daha az enerjili içeceklere yönel.

koşabiliyorsan koş. ama bir ay boyunca aksatmadan koşmak zor.

bu arada kek, bisküvi gibi kırıntılar tüketiyorsan kilo vermeyi zaten unut.
0
cro magnon
(25.08.10)
şimdi önceliklen teşekkür ederim herkese:) ya 15 kilonun hepsini birden vereyim demiyorum zaten, ki zaten zayıftım baya 15 kilo almadan önce. hani bu bi ay 7-8 kilo versem bile iyidir yani. öğün konularında ben de inanmıyorum yapabileceğime, ama yiyeceklere dikkat ederim elbet.

@cro magnon ya aslında evet bir ay aksatmadan koşmak zor belki ama o kadar rahatsız oluyorum ki artık. kısa boylu da bi tipim, yürüyen gergedan gibi dolaşıcam nerdeyse yakında. hayır aslında çok kilolu da değilim 65 kilo oldum önceden zayıftım yani baya. da işte göt göbek çok büyüdü afedersin. de işte bu sebeplerden çıkıp koşayım diyorum, yaparım herhalde ya rahatsız oluyorum çünkü baya. her akşam çıkıp 45 dakka koşsam sürekli faydası olur mu sence? aksatmıycam ama:)

uf boyoz da çok güzel ya okul vakti de bulunmuyo şehir dışında okuduğumdan, yapcak bişey yok artık azaltıcaz:)
0
🌸dwyn
(25.08.10)
45 dakika koşmanın babalar gibi faydası olur ama yakacağın kalori 300, taş çatlasa 400. hadi bunun üzerine bi soğuk kola içeyim dedin mi 150-200ü geri aldın bile. hatta göt kadar paket kekler 250 kilokalori.

aksatmadan günde 45 dakika koşmanın hayli faydası olur. ama yemeği düzene sokmalısın kesinlikle. koşarken de aç karna koş mesela. açlıktan ağzın koksun. ağzının kokması vücudun yağ yaktığının göstergesidir, yağ solunumundan açığa çıkan bir ürün ciğerlerden atılır ve ağız kokusuna yol açar. koşudan döndükten sonra da yemeğini ye. etini az yağlı ye mesela. ben tavayı azcık yağlayıp tavuk fileto kızartıp yiyorum, alışkanlık oldu artık . ve dediğim gibi en geç yatmadan 4-5 saat önce yemek ye.
0
cro magnon
(25.08.10)
(6)

Ağızda sabun tadı - garip bir durum

very pigmented melanosome
son 2-3 haftadır, ara ara ağzımda sanki sabun yemişim gibi bir tad oluyor. gerçekten hiç sabun yemedim hayatımda ama herhalde yesem böyle tadı olur diye düşünüyorum.beslenmemde vs. herhangi bir değişiklik yok. her zaman yediğim şeyleri yiyorum. internette aramaya çalıştım ama hiçbir şey bulamadım.ne
son 2-3 haftadır, ara ara ağzımda sanki sabun yemişim gibi bir tad oluyor. gerçekten hiç sabun yemedim hayatımda ama herhalde yesem böyle tadı olur diye düşünüyorum.

beslenmemde vs. herhangi bir değişiklik yok. her zaman yediğim şeyleri yiyorum.

internette aramaya çalıştım ama hiçbir şey bulamadım.

neden olur ki acaba?
0
very pigmented melanosome
(25.08.10)
house m.d.'den gelen müthiş medikal birikimime göre, sinirsel bir durum olabilir.

house olsa seni şimdi tomografiye yollamıştı. (bkz: pet scan)
0
0 5 ucu olan adam
(25.08.10)
sodyum florur zehirlenmesi olabilir. bu da dis macununun fazla tuketimininden veya cesme suyunun fazla tuketiminden olabilir. dis macunu yedin mi hic yanlislikla veya cok mu fazla kullaniyorsun?
0
ermanen
(25.08.10)
oruç var mı?
0
kibritsuyu
(25.08.10)
oruç tutmuyorum.

diş macunu her zaman kullandığım macun, ve tüketimimde bir değişiklik olmadı.

su konusunda da, isviçredeyim, çeşme suyunu filtreli sürahide filtreleyip içiyorum.

cidden düşünüyorum ne değişti diye ama aklıma hiçbir şey gelmiyor
0
🌸very pigmented melanosome
(25.08.10)
floritsiz dis macunu kullanmayi dene.
kapali su icmeyi dene ve bol su ic.
yagli yiyeceklerden uzak dur.
duzelmiyorsa doktora git, ph ve gastrointestinal kontroller yaptir.
daha ileri bir seviye olarak sjögren sendromu belirtisi bile olabilir, ama doktora gitmekte fayda var.
0
ermanen
(25.08.10)
ben de house m.d. izledim diyerek artırıyorum ve foremen'ı çevresel faktörleri araştırması evine yolluyorum :))

klima çok çalışıyorsa, ortam nemi azaldıysa, su tüketimin azalmışsa, toza filana alerji geliştirmişsen ve benzeri sebeplerden ağzında boğazında kuruluk olmuş olabilir. bu mukozalar kuruyunca bakterilere mantarlara gün doğarmış.
0
no avalon
(25.08.10)
(4)

Siğil

crown prince
Ayağımın altında bir siğil vardı. Hastanede yaktılar. 5 gün oldu krem kullanıp pansuman yapmama rağmen aynı duruyor ve üzerine basamıyorum. İyileşme süresi nedir veya ayağım iyileşme göstermiyor mu? Bilgisi olan varsa teşekkür ederim.
Ayağımın altında bir siğil vardı. Hastanede yaktılar. 5 gün oldu krem kullanıp pansuman yapmama rağmen aynı duruyor ve üzerine basamıyorum. İyileşme süresi nedir veya ayağım iyileşme göstermiyor mu? Bilgisi olan varsa teşekkür ederim.
0
crown prince
(25.08.10)
iyileşme süresi çoktur, ben iki hafta kendime gelemedim, sürekli yandı.
0
sui
(25.08.10)
siğili niye yaktılar. ilaç ile tedavi işe yaramadı mı. ben öncesinde elimde bulunan siğilleri ilaç yardımıyla kuruttum.
0
fukka
(25.08.10)
doktor başka türlü geçmez dedi ama sonradan çevremde ilaçla tedavi olan çok insan duydum. zaten fena pişmanım yürüyemez duruma geldim.
0
🌸crown prince
(25.08.10)
2-3 haftada toparlar, su falan toplarsa gidip boşalttırırsınız.
0
anatomik durus
(25.08.10)
(3)

bi doktorun yardımına ihtiyacım var

demirr
öncelikle merhabalar.kız arkadaşımın dizinde iltihaplı romatizma var.bi süre badminton sporuyla uğraşmıştı sanırım onun da etkisi var bu rahatszlığında.yaklaşık 3 ay önce dizi ağrımaya başladı ve hafif şişlik vardı.okuldur falandır filandır bi süre doktora muayene olamadı.biraz da hafife aldı.doktor
öncelikle merhabalar.kız arkadaşımın dizinde iltihaplı romatizma var.bi süre badminton sporuyla uğraşmıştı sanırım onun da etkisi var bu rahatszlığında.yaklaşık 3 ay önce dizi ağrımaya başladı ve hafif şişlik vardı.okuldur falandır filandır bi süre doktora muayene olamadı.biraz da hafife aldı.doktora gittiği zaman iltihaplı romatizma demiş.krem olarak doline, hap olarakta rantudil ve deltacortril isimli ilaçları verdi.yaklaşık 2.5 ay kullandı ilaçları ve dizindeki şişlik ve ağrı tamamen kesildi ama yinede tam olarak kıvıramıyor dizini.iyileştim diye ilaçları kesti 2 haftadır.dolayısıyla dün yine şişti dizi ve hafif ağrısı var.boyu 1.57 kilosu 57.üç gün sonra tekrar kontrole gidecek ama benim çok canımı sıkıyor bu durum.

bu rahatsızlık tamamen gecer mi,geçecekse ne yapmam lazım.daha da kötüye gitmesinden korkuyorum.kendisi internetten araştırmış biraz.hiç geçmiyomuş hatta zamanla şekil bozukluklarına bile sebebiyet veriyormuş diye bişeyler okumuş.doğru mu bu? ne yapmamız gerektiği hakkında bi bilgi verirseniz çok minnettar kalırım.teşekkürler.

belki bi güncük üstte kalırsa bu duyuru daha çok minnettar kalırım tekrar teşekkürler
0
demirr
(25.08.10)
şimdi çok da ahkam kesmek istemiyorum ancak eğer ki kız arkadaşında romatoid artrit varsa( halk arasında romatizma), evet bu hastalık tamamen ortadan kalkmayacaktır ancak öyle korktuğun gibi şekil bozuklukları falan da kolay kolay olmayacaktır merak etme:) Tahmin ettiğinden sık görülen bir hastalık, ve evet gençlerde de görülebiliyor. İnternetten "romatoid artrit" diye araştırabilirsin.
0
Manert
(25.08.10)
dedikleriniz maalesef doğru gibi.. ancak yaşamını bu rahatsızlığa göre düzenlerse insan, sıkıntıları en aza indirgeyebilir.

şuraya bir göz atabilirsiniz:

www.saglikkutuphanesi.com
0
oyle birsey yok
(25.08.10)
romatoid artirid omur boyu beraber yasayacagi bir hastalik. bagisiklik sistemi ile ilgili oldugundan tedavisi yok. ancak belirtiler tedavi edilebilir. akut doneminde dinlenme iyidir. sabah sertlikleri icin de guzel (boyle surulen turden) ilaclar vardir. ayrica daha iyi hissedince fizik tedaviye gitsin, faydasini gorur.

gecmis olsun.
0
no avalon
(25.08.10)
(2)

lensal.com

kedi olmus gidiyorsun
niye bu kadar ucuz, olayı ne?bir de bausch&lomb purevision night and day lensler içinde en iyisi midir? yıllardır sorunsuz kullanıyorum ama daha iyisi olabilir arayışına girer gibiyim..-lensleri fazlasıyla hayvani kullandığımı eklemeliyim-
niye bu kadar ucuz, olayı ne?

bir de bausch&lomb purevision night and day lensler içinde en iyisi midir? yıllardır sorunsuz kullanıyorum ama daha iyisi olabilir arayışına girer gibiyim..

-lensleri fazlasıyla hayvani kullandığımı eklemeliyim-
0
kedi olmus gidiyorsun
(23.08.10)
kötü bir olayı yok, farklı olmasının sebebi optik sektöründeki hayvani kâr oranı. tanıdık optikçi varsa aynı fiyata mağazadan da alabilirsiniz.
sorunsuzdan iyisini arıyorsanız kesinlikle focus night and day'i deneyin.
0
milesh
(24.08.10)
şöyle söyleyeyim; lensal.com'daki fiyatlar bile ingiltere'deki fiyatların yaklaşık iki katı.
0
386 dx
(24.08.10)
(5)

aylık lensteki inanılmaz mantık hatası

baldur
aga bu aylık lens denen şeyi 1 ay içinde her gün çıkarıp takarak mı kullanacağız yoksa 1 ay boyunca gözümüzde durabiliyor mu? yoksa bu şekilde iki farklı aylık lens çeşidi mi var?
aga bu aylık lens denen şeyi 1 ay içinde her gün çıkarıp takarak mı kullanacağız yoksa 1 ay boyunca gözümüzde durabiliyor mu? yoksa bu şekilde iki farklı aylık lens çeşidi mi var?
0
baldur
(23.08.10)
Lens'in özelliğine göre değişir. Kimisinin hava geçirgenliği çok fazla oluyor 1 hafta gözünden çıkartmıyorsun. Gece yatıyorsun falan. Ama illa ki bir müddet sonra protein birikerek görüş kabileyetini azaltıp gözün mikrop kapmasına olanak sağlayabiliyor.

1 aylıktaki kasıt 1 ay süresince kullanım şeklindir. Dersin ki ben günde 12 saat takıyorum. Akşam yaterken çıkartıyorum. O zaman iki ay boyunca kullanırsın. Benim kullandığım 6 lık iki paketi, 1 sene 2 ay falan rahat kullanıyorum. Nasıl kullandığına ve gözünün hassasiyetine göre değişir.

Lens üreticisi senin günde ortalama 6 saat uyuyacağını düşünerek bir günü 18 saatten hesaplar. Kısaca hiç çıkarmadan takarsan. 22,5 günde perte çıkar. Belki 3-5 gün fazla bile takabilirsin. Bu senin fizyolojik yapınla ilgili.

Marka : focus
0
janavarorion
(23.08.10)
bi de 1 ay cikarmamacasina takilanlar var bkz: focus night & day
0
demented
(23.08.10)
gözlerinizde kuruluk varsa 12 saatten fazla takınca bile rahatsız ediyor, normal insanlar için ise doktorların önerisi uyumadan önce çıkarmalı, hem daha hijyenik hem de gözü rahatsız etmiyor. aylık lenslerde bausch & lombı tavsiye ederim.
0
mefetseger
(23.08.10)
gerçekten çok kaliteli bir aylık lens kullanıyorum, toric olduğu için geçirgenliği de baya yüksek.

amaaa ben napıyorum her gün çıkartıp takıyorum. çünkü, şimdiye kadar gittiğim hiç bir doktor lenslerinde yatabilirsin demedi. istediği kadar kaliteli olsun, çıkar diyorlar. korneası yırtılmış mı ne öyle bir kadın gördükten sonra muaynehanede çıkarmaya başladım sürekli ve faydasını görüyorum fazlasıyla. eskiden çapaklanan gözlerim şimdi uyandığımda tertemiz. ayrıca lenslerini yatmadan önce çıakrtıp temiz bir şekilde kullanırsan ömrü gerçekten ciddi anlamda uzuyor.
0
isyanim var ulaan
(23.08.10)
ayrıca aylık lenslerde bausch&lomb demişler aman uzak olsun en rezil lens markası, sölüsyonu bile düzgün değil. jansın & jansın iyidir. kalitelidir.
0
isyanim var ulaan
(23.08.10)
(5)

diş ipi ne zaman kullanılır?

kutuların sessizliği
fırçalamadan önce mi sonra mı?
fırçalamadan önce mi sonra mı?
0
kutuların sessizliği
(23.08.10)
ben önce kullanıyorum. sonuçta diş ipi kullanırken ağızda artık kalabiliyor, dilde vs. üzerine diş fırçalayınca süper olur. bi de ağız sıvısıyla gargara yaptın mı oooh miss.
0
terp
(23.08.10)
doktorlar fırçalamadan sonra kullanılması gerektiğini söylerler.
0
winston insani
(23.08.10)
sonra
0
bryan fury
(23.08.10)
önce kullanınca fırçalarken aralar yine dolabiliyor, çünkü öncesinde kullanıp fırçladan sonra iple kontrol ettiğimde böyle oldu
sonrasında da çıkan parçalar ağızda kalıyor.
e ben çıkamadım işin içinden
0
🌸kutuların sessizliği
(23.08.10)
sirasinin pek de onemi yok aslinda ama dis ipi kullanimini once yapmak belki biraz daha iyi olabilir cunku dis macunundaki floritin dislerin arasina ulasmasi daha rahat olur.
0
ermanen
(23.08.10)
(13)

Siğil - Azot Tedavisi

joehigashi
Arkadaşlar dirseğimde siğil var, belki 10 senedir kurtulamıyorum. Muhtelif zamanlarda yeniden hortluyor. Bu sene tekrardan çıktı. En son çıktığında (3 sene önce) askerdeydim ve askeri hastanede azot tedavisi isimli bir tedavi ile bu siğili bir günde düşürtmüştüm. Ancak yaklaşık 20-25 gün önce gittiğ
Arkadaşlar dirseğimde siğil var, belki 10 senedir kurtulamıyorum. Muhtelif zamanlarda yeniden hortluyor. Bu sene tekrardan çıktı. En son çıktığında (3 sene önce) askerdeydim ve askeri hastanede azot tedavisi isimli bir tedavi ile bu siğili bir günde düşürtmüştüm. Ancak yaklaşık 20-25 gün önce gittiğim doktor yeniden türeyen siğil için asitimsi bir ilaç verdi ve siğile bunu uygulamamaı söyledi. Şu an ismini hatırlamıyorum ilacın ama bu 20-25 günlük sürede her gün ilacı sürmeme karşın bariz bir küçülme olmadığı gibi hemen altında başka bir siğil daha türemeye başladı. Sorum şu bana askerdeyken uygulanan bu azot tedavisini b.çekmece - avcılar civarında hangi hastaneler uyguluyor ? Bildiğiniz, memnun kaldığınız en önemlisi bu tedaviyi uygulayan poliklinin ya da bir hastane var mı ?
0
joehigashi
(23.08.10)
bir çok hastanede vardır diye düşünüyorum. ben haseki hastanesinde olmuştum yıllar önce birdaha çıkmadı hiç.
0
pposeidon_1
(23.08.10)
@pposeidon_1

çatalca devlet hastanesinde yok. Yerim de uzak olduğu için haseki'de baya bir sapa kalıyor. Hani yarın işi gücü bırakıp 2-3 saatliğine vakit bulabilirim ama bir hasekiye gitmem minimum 5-6 saatime mal olur.
0
🌸joehigashi
(23.08.10)
bir çok hastane yapar ama verrutol kullanmayı denedın mı? ısrarla devamlı kullanırsan kesın cozum boyle yakma dondurma geri cıkartıyo tekrardan ama verrutol kesın cozum benceç
0
little miss sunshinee
(23.08.10)
sosyal güvencen varsa git bi özel hastaneye 10-15 TL fark verirsin muayene için ordaki doktor bir muayene etsin bi ilaç filan yazar sana sonrada sen böle böle azot filan anlatırsın bildiğ yer varmı diye sorarsın ki büyük ihtimalle bildiği yönlendirecceği bir yer vardır heralde. geçmiş olsun.
0
pposeidon_1
(23.08.10)
@pposeidon_1

olmadı en yakında b.çekmece kolan var ona gideceğim yarın.

@little miss sunshinee

dediğin gibi kuvvetli mi bilmiyorum ama şimdi aklıma geldi duoderm isimli asidik bir siğil ilacı kullanıyorum bizim buradaki doktorun tavsiyesi ile. değil ufaltmak siğili daha da büyüttünü söyleyebilirim. Hani ne olacaksa olsun artık bir an evvel kurtulmak istiyorum, baktıkça sinirlerim bozuluyor.
0
🌸joehigashi
(23.08.10)
benimde cok inatcı 2 sigilim vardı. ilk baslarda hiç iişe yaramadı yaktırym falan dedim. sonra aklıma geldikce verrutol surmeye basladım devamlı gunde 7 8 kere surdum.ve gittiler.bir dahada hiç geri gelmedi.istersen doktoruna bir sor cunku yaktırmak dondurmak gercekten geri getiriyo, kesin cozum degil ama sen bilirsin tabikide bir doktora danıs derim.
0
little miss sunshinee
(23.08.10)
büyükçekmece devlet hastanesinde de yoktur. orası genelde esenyurt devlete yolluyor. orda olma ihtimali yüksek.
0
zenc
(23.08.10)
aklıma geldi sihil yaktırmışlığımda var yine yıllar önce ama asitle filan değil böyle kalem gibi bir makina vardı onla yaktılar o da tekrarlamadı hiç. (haseki de)
0
pposeidon_1
(23.08.10)
@zenc

devlet hastanesine değilde kolan hastanesine gitmeyi düşünüyorum


@pposeidon_1

seninki daha farklıymış ama bizzat faydasını gören birinin tavsiyesini almak önemli. Benim dediğimde dondurucu bir sıvı benzeri bir şey sıkmıştı ve akşam o sıvı siğili düşürmüştü. ancak 3 sene sonra malum yine türedi. o dediğini araştırayım birde, yarın gidersem onu da sorarım.
0
🌸joehigashi
(23.08.10)
@joe beykent (yeşıilkent)teki kolan hospital mi?
0
zenc
(23.08.10)
@zenc

hiçbir bilgim yok. Benim dediğim kolan B.Çekmece atirus'un arkasındaki hastane.
0
🌸joehigashi
(23.08.10)
hazır bu mevzu konuşuluyorken araya kaynama yapayım. benim dirsekte de siğil var ve ben bi kaç defa koparmış bulundum. bişi olur mu?
0
beerserk
(23.08.10)
@beerserk

ben bir gün halı saha maçındayken eve gittiğimde bir baktım siğilin yerinde yeller esiyor, kaleciydim oraya buraya atlarken nasıl bir konsantrasyonsa eve gittiğimde siğilin koptuğunu farkettim :) Bir sorun olmuyor ama bir daha türemesine mani olmaz. hatırladığım kadarıyla siğil koptuktan 5-6 ay sonra bende yeniden türemişti. Bu arada avcılar hospital ile görüştüm demin benim söylediğim tedaviyi yapıyorlarmış.
0
🌸joehigashi
(23.08.10)
(3)

sinüzit

şirig
yaklaşık 3 yıldır sinüzit im.bu baş belasından kurtulma çaresi yokmu?
yaklaşık 3 yıldır sinüzit im.bu baş belasından kurtulma çaresi yokmu?
0
şirig
(22.08.10)
deniz suyu çok iyi geliyor! sinüsleri olduğu gibi açıyor deniz suyu. ha bir de eczanelerde dünyanın parasına satılan okyanus suyu diye bir şey var ama evde kendin de aynı etkiyi yaratabilecek bi karışım hazırlayabilirsin, hem de çok kolay. işte ılık suda tuz karbonat koyup yıkıyosun gargara ile burnunu vs. dur link de vereyim..

(git: habermerkezi.wordpress.com)

bir de eğer ciddi bir durumdaysa ki ben hafif derecede olduğunu farz ederek verdim bu linki falan, doktora gitmen hayrına olacaktır çünkü ilaç tedavisi uygulanabiliyor. geçmiş olsun. ha bir de ıslak saçla gezme, bende de var sinüzit ama gezmiyor muyum yoo geziyorum ıslak saçla..sen dikkat et ama tamam mıaaa:)
0
shiny
(22.08.10)
özellikle kışın deniz filan imkanı olmadığında "sinüs rinse kit" adı verilen burna deniz suyu çekme aparatıyla geçiriyorum hayatımı. sanırım arkadaş az önce yazmış "net pot" gibi bir şey. ben bunu kullanıyorum. ilk başlarda işe yaramıyo gibi duruyo ama daha sonra o iltihabı nasıl boşalttığını anlatamam. kimyasal bir içeriği olmadığından güvenle kullanabilirsin. en azından çok dolu sinüslerinin boşalmasına yardım eder. 15 tl gibiydi 6 ay önce fiyatı
0
cinaslı kafiye
(22.08.10)
deniz suyunu burnuna iyice çek çok iyi gelir:)
0
altf4
(22.08.10)
(2)

süt dişi düştükten sonra yerine yeni diş oluşmayan "eksik diş" için implant yapılır mı?

gijilti
yani implant yapmak için erişkinlik dişinin kaybedilmiş olması şart mıdır? şu açıdan: vidanın boşalan diş kökü yuvasına yerleştirilmesi gereklidir belki...Bir de 1 adet diş için implant yaptırmak ne kadara mal olur?
yani implant yapmak için erişkinlik dişinin kaybedilmiş olması şart mıdır? şu açıdan: vidanın boşalan diş kökü yuvasına yerleştirilmesi gereklidir belki...

Bir de 1 adet diş için implant yaptırmak ne kadara mal olur?
0
gijilti
(22.08.10)
daimi diş kaybı implant için şart değildir. ama yaş faktörü önemli olabilir. daimi dişler eksik dişin olduğu yere doğru eğilir normalde, çekim yaptırınca da aynı şey olur. dolayısıyla implanta yer olması için öncesinde ortodontik tedavi veya yer tutucu yapımı gerekebilir. yada daimi dişler gelince o eksiklik belli olmayacak diyerek implanta gerek görülmeyebilir. fiyat konusunda yardımcı olamayacağım.
0
inthechaos
(22.08.10)
bahsettiğin şeyin aynısını ben yaptırdım. süt dişi olduğundan daha küçük bir implant koyuldu ve daha ince bir işçilik olduğu için daha pahalıya mal oldu. tek diş toplamda 1500 tl civarına geldi.
0
nesenbilneben
(22.08.10)
(4)

beyin omurilik sıvısı

barış manço
arkadaşın sorusuna istinaden: bu sıvı benimde lisedeyken kafamı yere çarpmam sonucu burnumdan akmıştı. bu sıvının burundan akması ne anlama gelir? bu arada o dönem (10 yıl önce) bu olaydan sonraki 2 saat naaptığımı hatırlamıyorum. sanki hafıza kaybı geçirmiş gibiydim.
arkadaşın sorusuna istinaden: bu sıvı benimde lisedeyken kafamı yere çarpmam sonucu burnumdan akmıştı. bu sıvının burundan akması ne anlama gelir? bu arada o dönem (10 yıl önce) bu olaydan sonraki 2 saat naaptığımı hatırlamıyorum. sanki hafıza kaybı geçirmiş gibiydim.
0
barış manço
(22.08.10)
kafani yere carptiginda basilar skull fracture olmus demekmis, yani kafatasinin alt arka orta veya on kisimlarindan birisini kirmissin/catlatmissin.
0
bunubenyazdim
(22.08.10)
ilerisi için riskmidir? 10 yıldır bir problem yaşamadır allaha şükür ama inan şimdi panikledim.

kendi kendine onarım diye birşey sözkonusumudur bu durumda çünkü hiç doktora gitmedim o olaydan sonra.
0
🌸barış manço
(22.08.10)
doktor degilim ama panikleyecek bir durum oldugunu sanmiyorum eger on senedir bas agrisi, tansiyon, menenjit (veya baska enfeksiyon) veya burundan/kulaktan olmadik yere kan gelmesi gibi problemlerin yoksa. emin olmak istiyorsan pet ya da ct scan + doktor durumu aciklayabilir. zaten 20 sene kalmis ne kasacagim bu saatten sonra diyorsan salla gitsin.
0
bunubenyazdim
(22.08.10)
sorun olsa da sadece baş ağrısı gibi bir şeyle belli etmez ki.farkında olmadığınız durumlar olabilir belki.bence hemen doktora gidin.anlaşılmadan yıllarca risk içinde yaşayan vakalar oluyor.beyinden bahsediyorsunuz değil mi? nezle falan değil bu.
0
grgn
(22.08.10)
(5)

beyin omurilik sıvısı-ege üniversitesi

tuyra
selamlar, babam kaza geçirdi ve başından ciddi bir darbe aldı. şu an durumu iyi ancak burnundan beyin omurilik sıvısı akıyor. doktorun önerdiği 1 haftalık bekleme süresi pazartesi dolmuş olacak ve cerrahi müdahale gerekecek. böyle bir ameliyatın riski nedir? beyin zarının nerden yırtıldığını doktoru
selamlar,

babam kaza geçirdi ve başından ciddi bir darbe aldı. şu an durumu iyi ancak burnundan beyin omurilik sıvısı akıyor. doktorun önerdiği 1 haftalık bekleme süresi pazartesi dolmuş olacak ve cerrahi müdahale gerekecek. böyle bir ameliyatın riski nedir? beyin zarının nerden yırtıldığını doktorumuz tahminlere dayanarak söylüyor. bunu net olarak öğrenebilecekleri bir teknoloji yok mu? ege üniversitesine sevkini düşünüyor doktorumuz ancak yer ayarlamaya çalışıyoruz. yardımcı olabilecek var mı?

modnot: bir kaç gün üstte kalsa?
0
tuyra
(22.08.10)
Korkutmak istemem de mühim bir mesela acilen iyi bir üniversite hastanesine götürülmeli benden söylemesi ayrıca çok geçmiş olsun bu aziz mübarek günlerde allah babana sağlık versin inşallah
0
anastra
(22.08.10)
doktor değilim ama mantıken;

mr ile beyin zarının nerden yırtıldığı bulunamıyor mu ? bulunamaz mı ?

burundan geldiğine göre sinus boşluğuna ulaşacak bir yerde olması gerekmez mi ?

evet biliyorum cevaptan çok soru sordum ama....
0
orpheus
(23.08.10)
s ile başlayan bir şey söylemişlerdi. onunla tam olarak yırtık yer belirlenebilirmiş. ameliyat öncesi tespit edilecekmiş, ona göre burundan ameliyat veya kafatası kesilerek ameliyat yapılacakmış.
0
🌸tuyra
(23.08.10)
devlet hastanesinde yatıyorsnuz anladığım kadarıyla. mutlaka bi üni hasanesine gidin. sintigrafi demişlerdir muhtemelen bu da bildiğim üni hastanelerinde olur.
0
bıdıbıdı
(23.08.10)
akıntı 10. günde aniden tamamiyle kesildi ve cerrahi müdaheleye gerekli kalmadı.
0
🌸tuyra
(27.08.10)
(4)

Lavman

dwyn
Bir haftalık zorlu bir kabızlık sürecini bugün lavmanla sonlandırmaya karar verdim. Şöyle bi sorum var, en son iş bittikten sonra hala devam etmeliymişim gibi hissettim, ve ıkındıkça tahminimce lavman olan su çıkmaya devam etti biraz. Acaba içerde kalmış mıdır, kaldıysa bi zararı var mıdır?
Bir haftalık zorlu bir kabızlık sürecini bugün lavmanla sonlandırmaya karar verdim. Şöyle bi sorum var, en son iş bittikten sonra hala devam etmeliymişim gibi hissettim, ve ıkındıkça tahminimce lavman olan su çıkmaya devam etti biraz. Acaba içerde kalmış mıdır, kaldıysa bi zararı var mıdır?
0
dwyn
(21.08.10)
bir zarari yok, zaten varsa o cikmak icin surekli istek duymaniza yol acar.
muhtemelen tertemiz olmussunuzdur.
0
entrapmen
(21.08.10)
magnesie calcinee dye bir şeyi denediniz mi?
0
haggi bulut
(21.08.10)
@haggi bulut hiç denemedim valla. demin sözlükten baktım da güzel bişeye benziyo aslında. pahalı bişey midir ki, nasıldır nedir
0
🌸dwyn
(21.08.10)
Değil. 5 6 lira bir şey.
0
haggi bulut
(22.08.10)
(2)

ayak altında yanma,uyuşma nedeni?

jonturk
ayak altlarım ateş gibi yanıyor,terliyor ve topuklarımda uyuşma oluyor bazen nedendir acep?
ayak altlarım ateş gibi yanıyor,terliyor ve topuklarımda uyuşma oluyor bazen nedendir acep?
0
jonturk
(20.08.10)
diyabet, varis, fıtık ..?
0
sttc
(20.08.10)
norolije git
0
no avalon
(20.08.10)
(5)

eller ve bilekler bilgisayar

paintov
bu aralar fazla pc kullandığımdan mıdır acaba sol el ve bileğim bayağı ağırıyor nası azalır bu ağrı
bu aralar fazla pc kullandığımdan mıdır acaba sol el ve bileğim bayağı ağırıyor nası azalır bu ağrı
0
paintov
(20.08.10)
karpal tunnel için egzersizler var netten bi bak bulursun hemen
0
sweeney
(20.08.10)
Bir havluyu rulo yapip klavyenin onunde ufak bir tumsek yaratip bilekleri buna yaslayarak?
0
tiberius claudius
(20.08.10)
keci surat
(20.08.10)
klavye önüne konulan yumuşak cisimler var bilgisayarcılarda satılıyor.bu iş için yapılmış.
0
grgn
(20.08.10)
powerball çevir. hem spor yaparsın hem hayvan gibi biceps yaparsın hem de karpal tünel'e birebir.
0
cnky
(20.08.10)
(3)

Sivilcelerimden tamamen kurtuldum Fakat

sezar35
Roccutane veya muadili ilaçları kullanan arkadaşlar tedavi bittikten sonra bir şey kullanmak gerekiyor mu? Benim dün tedavi bitti ama sivilcelerin ggeri gelmesinden korkuyorum ve cilde takviye bir şeyler kullanılıp kullanılmayacağını merak ediyorum
Roccutane veya muadili ilaçları kullanan arkadaşlar tedavi bittikten sonra bir şey kullanmak gerekiyor mu? Benim dün tedavi bitti ama sivilcelerin ggeri gelmesinden korkuyorum ve cilde takviye bir şeyler kullanılıp kullanılmayacağını merak ediyorum
0
sezar35
(20.08.10)
Yüksek koruma faktörlü bir güneş kremi kullanmalısın , çünkü cilt aşırı hassaslaşıyor.
Bir de kalan izler için bana krem vermişti doktor , adı contraktubexti sanırım. Ama yazın kullanmamak gerekiyordu. Bu krem cildi soyduğu için , güneş zararlı.
Ben 6 ay arayla 2 defa kullandım tekrar sivilce çıktığı için. Ama ben yan etkilerinden korkup ilkinde tedaviyi yarım bırakmıştım.
0
ponyo
(20.08.10)
Tedavi bittiğinde eğer yeterli iyileşme sağlanamadıysa bir süre geçtikten sonra tekrar başlanıyor roktan tedavisine. Bir de şuan benim de kullandığım clindoxyl sivince izi giderici krem var. İz giderici kremler hakkında danışabilirsin doktora, gerek görürse zaten verir.
0
lol
(20.08.10)
bir arkadasimin tedavisi biteli 2 yil oldu. Doktor temizlik icin "Avene" urunlerini kullanmasini soylemis (ben de avene kullanmaktayim, avene'in her urununu). Cok duzenli olarak yuz temizleyicisi, tonik, krem, goz kremi, gunes kremi (ki cok onemli), maske kullaniyor.

yani avene olmasa bile kaliteli bir urunle gunluk cilt temizliginizi aksatmamanizi onerebilirim.
0
Ms._mystery
(20.08.10)
(2)

Seker degerleri ne olmali ?

arnatuile
MErhaba saglikli oldugunu umdugum duyuru insanlari. Diyabet hastaligim nedeniyle sekerimi surekli kontrol altinda tutmam gerekiyor. Turkiyedeyken az cok ogrendim bu olayi. Ama bu ingilterede degerler farkli olculuyor galiba sanirim. Seker olcumu yaptiktan sonra degerlerin hangi seviyede olmasi sagli
MErhaba saglikli oldugunu umdugum duyuru insanlari. Diyabet hastaligim nedeniyle sekerimi surekli kontrol altinda tutmam gerekiyor. Turkiyedeyken az cok ogrendim bu olayi. Ama bu ingilterede degerler farkli olculuyor galiba sanirim. Seker olcumu yaptiktan sonra degerlerin hangi seviyede olmasi saglikli ? kactan asagi ya da yukari olmamali ?

Mesela biraz once olctum ve sonuc 4.6 cikti. Iyimidir kotumudur? (yas: 26)
0
arnatuile
(19.08.10)
Kendi sorumun cevabini buldum biraz arayarak. Ingilizlerin her olcu biriminde oldugu gibi bu da farkli bir birimmis. Bu site donusturuyor; www.onlineconversion.com (belki lazim olan olur)
0
🌸arnatuile
(19.08.10)
ben de 80-120 yazmıştım sildim sayende ne oluyor diye :/
0
cro magnon
(19.08.10)
(3)

varikosel neden olur ?

asadas1999
evet soru yukarda
evet soru yukarda
0
asadas1999
(19.08.10)
çok ayakta durmaktan olur ve üzerine bol iç çamaşır giyiyorsan daha bi olabilitesi var.. kuyumcularda görülür çok. başka çok sebebi vardır tabide ben bilmiyorum.
0
pposeidon_1
(19.08.10)
Fazla ayakta durmaktan,hoplayıp zıplamaktan.Misal cumhurbaşkanlığı muhafız alayında nöbet tutan nöbet tutan askerlerin çoğu bu şeyden ameliyat olur.
0
ozer37
(19.08.10)
ırsidir.babada amcada dedede warsa sülalenin erkek çocuklarında olma ihtimali çok yüksektir.
0
ronaldo17
(19.08.10)
(3)

hisleri unutmak

cagdassalur
merhaba duyuru halkı, benim kendimi bildim bileli bir problemim var. yeni yeni farketmeye başladım. hisleri, duyguları unutuyorum. mesela birisine çok sinirleniyorum ama nasıl sinirlenmek, gözüm başka birşey görmüyor ama ertesi gün sanki hiç sinirlenmemiş gibi herşeyi unutuyorum. o sinirden zerre es
merhaba duyuru halkı,

benim kendimi bildim bileli bir problemim var. yeni yeni farketmeye başladım. hisleri, duyguları unutuyorum. mesela birisine çok sinirleniyorum ama nasıl sinirlenmek, gözüm başka birşey görmüyor ama ertesi gün sanki hiç sinirlenmemiş gibi herşeyi unutuyorum. o sinirden zerre eser kalmıyor. bu yüzden ders alma olayı da yok bende. bir gün sağa sola bakmadan direkt yola daldım diye az kalsın arabanın altında kalıp canımdan oluyorken ertesi gün yine öküz gibi yola atlıyorum. bildiğiniz gerizekalıyım yani. neden böyleyim ben?

tabi iyi yönleri de var hayatta hiçbirşeyi s.kine takmamak gibi ama götürüsü daha çok.

bu duyurumu blockperception nickli yazardan alıntı yaparak noktalıyorum; "böyle aniden farkedilmiş durumları abartmaya da meyilli oluyor sanırım insan biraz".
0
cagdassalur
(19.08.10)
"Ergenin genel olarak duygularında istikrarsızlık olduğu görülür" bekliyim geçer o zaman yapacak başka birşey yok.

o diilde ergen olduğumu nerden bildin? :)
0
🌸cagdassalur
(19.08.10)
nereden bildiğimi bilmiyorum ama 17 yaşında olduğunu ben bile biliyorum. :) (cümleye gel.)

aynısının biraz benzeri bende de var. mesela birine inanılmaz sinirlenirim, öldüresim, işkence çektiresim gelir. 1-2 saat sonra sinirimden eser kalmaz, o kişiyle eskisi gibi olurum. herhalde kin besleyemediğim için falan oluyor.
0
devils trill
(19.08.10)
çekilmez kılmıyor. hatta bu durumdan memnunum bile diyebilirim. endişelendim sadece bi gariplik var diye. yokmuş.
0
🌸cagdassalur
(19.08.10)
(2)

Weewell

Dracool
Birkaç gündür nemlendirici almak maksadıyla biraz araştırma yaptım. Türkiyede hemen hemen her online satış sitesinde veya bebek ürünleri satan mağazalarda çoğunlukla weewell marka ürünlerin satıldığını gördüm. Ayrıca bu firma sadece nemlendirici değil geniş yelpazede bebek sağlık ürünleri vs. de üre
Birkaç gündür nemlendirici almak maksadıyla biraz araştırma yaptım. Türkiyede hemen hemen her online satış sitesinde veya bebek ürünleri satan mağazalarda çoğunlukla weewell marka ürünlerin satıldığını gördüm. Ayrıca bu firma sadece nemlendirici değil geniş yelpazede bebek sağlık ürünleri vs. de üretiyor/satıyor. Firma hakkında biraz araştırma yapayım dedim. İnternet sitelerindeki laf salatasından başka bir bilgiye ulaşamadım. (Üstün alman mühendisliği, dünya çapında satış vs.) Bu firmanın adres bilgileri, distribütör bilgileri gibi bilgilere nasıl ulaşırım? Bilenler var mıdır? Yoksa organize sanayi bölgesinde hin bir arkadaşın ülkem insanının ithal zaafiyetini kullanarak baştan sona uydurduğu bir marka durumu mu vardır?
0
Dracool
(18.08.10)
marka detaylarini arastirmadan dezenfekte aletini aldim kardesime. simdi diger, yenidogan yegen kullanmaya basladi.
misal, chicco'nun buhar makinesi 1 yili doldurduktan hemen sonra bozuldu. yuvarlak top dizaynli olan.
cok net bilgi veremedim ama memnun kaldik biz weewell'den. almanca arama yaparsaniz daha net bilgiye ulasirsiniz sanirim, ing. yapinca sunu buldum:
us.aving.net
0
pyro clustic flow
(19.08.10)
Fakir Perfero aldım gitti..
0
🌸Dracool
(13.10.10)
(13)

ağda öncesi uyuşturucu krem

adinivermekistemeyensozlukyazari
iyi akşamlar hanımlaremla denen kremi bileniniz, kullananınız vardır muhakkak. bende 3-4 kere kullandım ve çok işe yaradı. fakat bundan bir kaç ay önce kullandığımda hiç bir işe yaramadı hiç hemde. şimdi tekrar alayım diyorum ama malum 25tl ya yine işe yaramazsa diye ikilemde kaldım.siz neler yapıyo
iyi akşamlar hanımlar

emla denen kremi bileniniz, kullananınız vardır muhakkak. bende 3-4 kere kullandım ve çok işe yaradı. fakat bundan bir kaç ay önce kullandığımda hiç bir işe yaramadı hiç hemde. şimdi tekrar alayım diyorum ama malum 25tl ya yine işe yaramazsa diye ikilemde kaldım.

siz neler yapıyorsunuz? emla dışında tavsiye edebileceğiniz başka alternatifler var mı?

mesela şu dişçilerin iğne yapmadan hemen önce sürdükleri bir krem var nasıldır o? genital bölgede işe yarar mı? kolay bulunur mu? ne kadardır?

şimdiden tavsiyeleriniz için teşekkür ediyor ve hepimize tüysüz bir hayat diliyorum.
0
adinivermekistemeyensozlukyazari
(18.08.10)
Buz...

İlaç kullanma derim.
0
apc
(18.08.10)
pudrayı dene ağdayı deriye yapıştırmıyo dolayısı ile biraz daha az acıyor
0
eja
(18.08.10)
pudrayı zaten kullanmak şart onun tek yaptığı ağda yapışmıyor ve evet buda acıyı azaltıyor ama azıcık. buzla çok uğraşmak gerek yaa onu sür uyuşmasını bekle. kurula pudra off off
0
🌸adinivermekistemeyensozlukyazari
(18.08.10)
Buzun beklenmesi gerekmiyor...

Buz vazokonstrüksiyon yapıyor, bu da kanlanmanın azalmasına neden oluyor. Az miktarda sitokin salınıyor, bağlanıyor, acı azalıyor.
0
apc
(18.08.10)
anestol var bir de. zannedersem pahali degil.
0
lule
(18.08.10)
bi çuval para bayılıp emla aldım. birkaç kez kullandım, hiçbir sike yaramadı. kaş aldırırken bile acıdan öldüm.
siz napıyosunuz allasen?
0
black sabahat
(18.08.10)
Dişçilerin kullandığı iğne öncesi anestezi spreyi genital bölgede işe yaramaz zaten diş etini de doğru dürüst uyuşturmuyor. Emlayı kullanmadım(Arkadaşlar lazer tedavi öncesi kullanıyorlardı oradan biliyorum) ama buzu ve pudrayı denedim.Ciddi anlamda azaltıyor ağrıyı. Ve tabiki bazı dönemler ne kullanırsan kullan farketmeyecektir. Acı fazla olacaktır. O dönemlerde ağda yapılmaması en uygunudur. Regl öncesi 5 gün ve sonrası 5 gün. Tabiki bu da bünyeden bünyeye değişir.
0
Rna
(18.08.10)
emla'yi bir sure kullandiginizda artik uyusturmamaya basliyor. bu zamana kadar agdanin acisina da duyarsizlasmis olmalisiniz. (gerci havalarin sicakligindan dolayi agda tende eriyor ve cekis kismi sancili oluyor ama isinin ehli birine yaptirirsaniz 5dk bile surmeyecek.)

ameliyat eldiveniyle tek tek cekenler varmis.
sekerli agdadan bir cimdik alip onunla biraz biraz ceken varmis.
daha az acidigini iddia ediyorlar ama denemedigim icin bilemeyecegim.

@black sabahat: emlanin icinde bantlar oluyor, onlarla bolgenin hava almadan uyusmasini saglaman gerekiyor 30-40dk onceden.
0
kayranin kedisi
(18.08.10)
bu kadar insan toplanmışken sorayım ağdanın verimli olabilmesi için ideal kıl tüy uzunluğu ne olmalı?
0
salome
(18.08.10)
@salome yarım santim uygundur. Kırılma ihtimali ortadan kalkar. kısa olunca da tahriş ihtimali çok fazladır. Bu da ortadan kalkar.
0
Rna
(18.08.10)
Hanimlar,
ben hicbir aci azaltici urun kullanmiyorum. Artik alistim mi ne... Bence siz de kullanmayin. kuafore gidiyorum. bi gun genital bolgeyi alirken agdaci kendine has bir yorum yapmisti, o gun bugundur hic aklimdan cikmiyor. Bende cok ise yaradi. muhtemelen psikolojik but it works.
Sizle de paylasyim dedim, belki etkileneniniz olur: "Allah kadinlara aci cekmeyi ve onun ustesinden gelecek sabri vermis zaten. hic anlamiyorum ayyy, uff acidi diyenleri. buradan cocuk cikartiyoruz biz, o kadar acimiyor ki 2., 3. kez de cikariyoruz. Bu agda dediginin acisi onun yaninda nedir ki."
:)
0
Ms._mystery
(18.08.10)
emlanın işe yaraması için önce bir tüpü yedirerek sürün 2. tüpü ise kalın bir tabaka olarak sürün daha sonra streç film ile kaplayıp çamaşırınızı üstüne giyin burdaki önemli nokta bölgenin hava almamasıdır. en az 1 saat bekledikten sonra ağdaya başlarsanız ve biraz da hızlı davranırsanız acımadığını göreceksiniz;)
0
şarkılarıngünahıyok
(19.08.10)
ben genital bölgeyi lazerle aldırıyorum. işlemden önce emla sürüyorum.
şarkılarıngünahıyok'un dediği gii streç filmle sıkıca sarıp öyle bekliyorum. ama çok değil, bi yarım saat kadar falan. ordaki kızların dediğine göre, yarım saatten sonra etkisi azalmaya başlıyormuş. ha çok faydası oluyo mu dersen, dudak kısımlarında pek bi şey hissetmiyorum ama o ön tarafta, kemiğin üstündeki yerlerde anam ağlıyor.
0
halanne
(19.08.10)
(1)

thorn wall kisti

ic dingizlenmesinde yasanan kaygi
thorn wall kisti ne ola ki? annem nazofarenkste kitle var diyerek mra girdi ve thorn wall kisti olduğu belirlendi peki nedir thorn wall kisti, kimdir bu adam?
thorn wall kisti ne ola ki? annem nazofarenkste kitle var diyerek mra girdi ve thorn wall kisti olduğu belirlendi peki nedir thorn wall kisti, kimdir bu adam?
0
ic dingizlenmesinde yasanan kaygi
(18.08.10)
gugıla baktım anladığım kadarıyla thornwaldt cyst olarak geçiyor.

Tornwaldt (Thornwaldt Cysts) are benign developmental lesions in the nasopharynx.

iyi huylu bir kistmiş. başka bir sayfada birisi bende thornwaldt kisti çıktı ne yapayım demiş, gelen cevap bir şey olmaz en fazla iltihaplanabilir o zaman da küçük bir operasyonla alınır şeklinde.

ama en iyi bilgiyi doktorunuzdan alırsınız tabi bunlar kesin bilgiler değil.
0
quasiromantic
(18.08.10)
(1)

diş tedavisi ve mesai sorunu

amortisman
selam.haftada 5 gün. sabah 9:30, akşam 18:30 arası çalışıyorum.SSK'dan yararlanabileceğim kaliteli bir dişçi/diş hastanesi arıyorum. problem şu ki; bana mesai saatlerim dışında randevu verebilecek bir yer bulmalıyım. Zira uzun bir tedaviye ihtiyacım olacak. belki 10 seansta falan halledilecek bir iş
selam.

haftada 5 gün. sabah 9:30, akşam 18:30 arası çalışıyorum.

SSK'dan yararlanabileceğim kaliteli bir dişçi/diş hastanesi arıyorum. problem şu ki; bana mesai saatlerim dışında randevu verebilecek bir yer bulmalıyım. Zira uzun bir tedaviye ihtiyacım olacak. belki 10 seansta falan halledilecek bir işim var. 10 defa izin alamam iş yerinden. bana haftasonu ve/veya haftaiçi 18:30'dan sonraya randevu verebilecek bir diş hastanesi arıyorum. özel olur, devlet olur farketmez. ama ssk önemli. maddi sıkıntı var çünkü.

ayrıca bir sorum daha var. ayrı başlık açmıyayım onun için.

Organlarımın tamamını bağışlamak istiyorum. nereye başvurmam gerekiyor?
0
amortisman
(18.08.10)
üniversite hastanelerine bakın derim, saat konusunda, doktorunuzla görüşerek ayarlayabilirsiniz bence.
0
frzn
(18.08.10)
(4)

bağışıklık sistemi

wessago
tabiki öyle birşey denenmez amahasta oldugum zaman genelde ilaç almıyorum. ilaç almadan hastalık geçirilirse bağışıklık sisteminin güçlenceği yönünde kafamda bir teori oluştu son gunlerde onu cevaplayın doğru mu yoksa delice mibu teori aynı evde kalan bir başka arkadaşın paso hasta olup onca ilaca r
tabiki öyle birşey denenmez ama

hasta oldugum zaman genelde ilaç almıyorum.

ilaç almadan hastalık geçirilirse bağışıklık sisteminin güçlenceği yönünde kafamda bir teori oluştu son gunlerde onu cevaplayın doğru mu yoksa delice mi

bu teori aynı evde kalan bir başka arkadaşın paso hasta olup onca ilaca ragmen iyileşememesi ve benim çok şükür şikayetim yok yıllardır hastalık görmemem
0
wessago
(17.08.10)
bende de var bu sanı. güzel yanı ben de nadir hasta olurum. placebodur belki.
0
sttc
(17.08.10)
Şunu unutmayın ki kullanılan ilaçlara karşıda bağışıklık oluşur ve bir süre sonra eskisi kadar etkili gelmezler.

elbetteki hastalığı atlatırsanız bağışıklık sisteminiz gelişir. fakat iltahabik bir durum varsa. ki belirtileri yüksek ateş,kırgınlık, şiddetli ağrılardır. Hemen hemen her hastalığın belirtisidir ve antibiyotik almazsanız 19 yy da olduğu gibi ölürsünüz :D


Not: Hastalık psikolojik bir olgudur... ben hasta olmuyorum mesela... ciddiyim...
0
janavarorion
(17.08.10)
hastaliklarin tamami viral veya bakteriyal degildir ki bagisiklik olussun. Grip gibi hastaliklarda bir teori gelistirilebilr de alerji oldugunda, ulser oldugunda ne olacak? Ayrica ilac dedigin sey vucuda girip hastaliklarla savasan kahraman askerler degil ki, bazilari bir takim enzimleri daha fazla salgilamana, bazilari dolasim sistemindeki tikaniklari gidermede vs. etkili olurlar yeni vucudun o an icin kendi kendine yetemedigi durumlarda bir takim reaksiyolari tetiklerler. Bunlari almazsan bu seyleri vucudun kendi kendine ogrenir eger diye dusunuyorsan sistemin yavaslamaya basladigi zaman cok egleneceksin....
0
thefin
(17.08.10)
ciddi durumlarda erken teşhisin önemi büyüktür. bence ne ilaç almada ne de doktora gitmemede çok kasılmamalı..
0
omonia
(18.08.10)
(5)

Ercefuryl

crown prince
Doktor bugün bana bu ilacı yazdı. Daha önce de kullanmıştım ama aç karnına mı tok karnına mı olduğunu unuttum. Kullanmış olan veya kullanan varsa söyleyebilir mi? Teşekkür ederim.
Doktor bugün bana bu ilacı yazdı. Daha önce de kullanmıştım ama aç karnına mı tok karnına mı olduğunu unuttum. Kullanmış olan veya kullanan varsa söyleyebilir mi? Teşekkür ederim.
0
crown prince
(17.08.10)
prospektüsünde yazmıyor mu?
0
vejeteryan vampir
(17.08.10)
günde 4 defa 2 kapsül yazmış sadece.
0
🌸crown prince
(17.08.10)
ben ac karna alıyordum, ölmedim.
eger o işe yaramazsa "reflor"
0
hubble
(17.08.10)
aç karnına alın.
0
cubuk kraker
(17.08.10)
ishal kesme ilaçları genellikle aç karnına alınır diye biliyorum.
0
kibritsuyu
(18.08.10)
(1)

Pangastrit ve Fundusta Divertikül

nacht des todes
selamlar,endoskopinin tanı kısmında "pangastrit ve fundusta divertikül" yazıyor. nedir bunlar? önemli bir soruna yol açma riski var mıdır?teşekkürler...
selamlar,

endoskopinin tanı kısmında "pangastrit ve fundusta divertikül" yazıyor. nedir bunlar? önemli bir soruna yol açma riski var mıdır?

teşekkürler...
0
nacht des todes
(17.08.10)
gastrit bildiğin mide zarı iltihabı, pan olunca bölgesel değilde yagın oluyor.

öbürü de midenini geniş kısmında fıtık gibi bişi var demek. divertikül işte, bir çıkıntı...
0
no avalon
(17.08.10)
(6)

sınavda stres ve heyecan

SpineLLi
erkek arkadaşım yetenek (resim) sınavlarına giriyor hacettepedeki ilk sınava girdi fakat aşırı heyecanı yüzünden titremekten ve kasılmaktan çizememiş. Yaşından maddi durumundan ve askerlik kapıya dayandıgından başka şansı yok gibi görünüyor. Bu sene kazanmalı ama onca çalışması heyecanı ve stresi yü
erkek arkadaşım yetenek (resim) sınavlarına giriyor hacettepedeki ilk sınava girdi fakat aşırı heyecanı yüzünden titremekten ve kasılmaktan çizememiş. Yaşından maddi durumundan ve askerlik kapıya dayandıgından başka şansı yok gibi görünüyor. Bu sene kazanmalı ama onca çalışması heyecanı ve stresi yüzünden güme gitmek üzere (Allah korusun!)
Lütfen bu tip durumlar için uygun bi sakinleştirici tavsiye eder misiniz? Ben daha önce passiflora kullandım ama çok fazla sakinleştirici etkisini görmedim ama alternatif bir ilaç bilmiyorum. sınav için en uygunu hangisi olur hem çok uyuşturmamalı hem de sakinleştirmeli ???? lütfen bişeyler tavsiye edin!
0
SpineLLi
(16.08.10)
psikiyatriste gitsin, belki konsantrasyon icin verilen ilaçlar da faydalı olabilir. bir bilenin vermesi şart, eş dost tavsiyesiyle ilaç alınmaz.
0
kayranin kedisi
(16.08.10)
ufak dozlu beta blokörler var, pindolol filan. bir sor doktoruna, sınavdan önce alsın eli titremez.
0
apc
(16.08.10)
sadece torpille alıyorlar de sen çok iyi resim çizsen de kazanamayacksın de. gerçekler bunlar ama onu motive eder bu.
0
brazzers00
(16.08.10)
bence brazzers00 çok haklı gibi. ilaçla değil de bir iki zekice sözle sakinletseniz onu pek daha iyi olur gibime geliyor.
0
sndnzr
(16.08.10)
brazzers in dediği yöntemlerin belki de hepsini denedim... O kadar karamsar ki sanırım şuan depresyonda ilk sınavdan başarısız oldu. Kendini sıkmasa ve rahat olmayı cidden becerebilse başarılı olabileceğine inanıyorum ama ilaçsız olmayacak gibi.. Onu doktora gitmeye ikna edebilir miyim bilmiyorum çünkü çalışmak için çok az zamanı kaldı. Ben gidip sorsam diye düşünüyorum bi doktora ama hiç anlamam hastahane işlemlerinden falan hem ne dicem başkası adına doktora gidilir mi :( bir eczaneye sorabilirim ama kullandıgınız yöntemler varsa bi daha fazla tavsiye işime yarayabilir. Bu arada bu söylediginiz ilaçları zraştırıcam çok teşekkürler fikir verenlere...
0
🌸SpineLLi
(17.08.10)
insan ister istemez sıkılıyor bende yetenek sınav öncesi kasılmıştım epey fakat kendi kendisini bi şekilde rahatlatması lazım. sakinleştiricilere başvurmayın derim. bir arkadaşımın bomboş kağıt verip çıktığını bilirim. eğer zayıf bir bünyeye sahipse iyice elden ayaktan düşüp eskizini bile çizemeden vermesin kağıdı. yazık olur. ucunda ölüm olmıyıcağını ve her zaman destek olucağınızı bilmesi yeterlidir bence. kolay gelsin şimdiden
0
sumuklubocegipeceteyletehditeden
(19.08.10)
(3)

xanax - seroxat

muratliii
arkadaşlar çok ağır sosyalfobi ve agorafobim var bu ilaçları yazdı doktor ilk haftalar iyi gibiydi ama şimdi yine aynı gibiyim tavsiyeleriniz neler yada bildiğiniz iyi bir ilaç varmı
arkadaşlar çok ağır sosyalfobi ve agorafobim var bu ilaçları yazdı doktor ilk haftalar iyi gibiydi ama şimdi yine aynı gibiyim tavsiyeleriniz neler yada bildiğiniz iyi bir ilaç varmı
0
muratliii
(16.08.10)
Doğrudur, bu ilaçların etki göstermesi için birkaç hafta geçmesi gerekir.
0
apc
(16.08.10)
ilaçlar zamanla etki gösterse de zamanla etkileri de biter..ilaçsız bir çözüm bulmalısın..ilaç sadece geçici bi çözümdür. ilaç kullanırken başka alanlara da yönelmelisin ve zamanla bu ilaçlar niye işe yaramıyor artık diye düşünmek yerine kullanmamayı deneyebilirsin.
0
si13el
(16.08.10)
ya durumum çok kötüydü 8 ay evden çıkmadığımı biliyorum şimdi ilaçlar biraz iyi geldi sanırım seroxat paxil etkisi veriyomuş o tarz bi ilaç xanax genel rahatlatıcı gibi tabi bağımlılıkta yapıyor doktorum mutlaka terapide önerdi bide onu deneyelim bakalım ikisi iyi gelir gibi alla düşmanımın başına vermesin ya insan sokağa çıkamıyor misafir geliyor kaçacak delik arıyorum yeter artık yaa....elimden geleni yapıcam olmassa son çare... böyle yaşamaktansa hergün acı çekmek!
0
🌸muratliii
(17.08.10)
(2)

kulak iltihabı ve damla

kibritsuyu
iki hafta önce tatilde fazla derine dalmaktan mütevellit sağdadaha falza olmak üzere iki kulağımda birden tıkanıllık ve ağrı oluştu. tatil bitene kadar sol kulağım geçti ama sağdaki tıkanıklık ve hafif ağrı bir türlü geçmedi. baktım kendi geçeceği yoki doktora gittim. dedi iltihap olmuş. dış kulak i
iki hafta önce tatilde fazla derine dalmaktan mütevellit sağdadaha falza olmak üzere iki kulağımda birden tıkanıllık ve ağrı oluştu. tatil bitene kadar sol kulağım geçti ama sağdaki tıkanıklık ve hafif ağrı bir türlü geçmedi. baktım kendi geçeceği yoki doktora gittim. dedi iltihap olmuş. dış kulak iltihabı galiba orta kulak değil. bir tane antibiyotikle ikitane damla verdi ve her bir damladan günde 3 kere beşer damla damlat dedi.

sorular geliyor. lan ben birinden 5 damla damlatıyorum, bekle bekle gitmiyor lan. tamam birazı gidiyor galiba ama yarım saat yatıyorum hepsi gitsin diye, gitmiyor. doğrulunca şörr diye akıyor dışarı.

bi de ilaçları 1 hafta kullan dedi. lakin bugün dördüncü gün, kulağım geçti. kullanmaya devam edeyim mi?
0
kibritsuyu
(16.08.10)
aynı şikayet bende de var. evet yavaştan geçti benim de ama genelde antibiyotikleri tarihinden önce kesmemek lazım diye biliyorum.
0
quiet thunder
(16.08.10)
Evet, ilaçlarını kullanmaya devam edeceksin. Ayrıca kulağım geçti diye denize girmiyorsun, 2-3 hafta daha bekliyorsun.

Bir kanepeye sorunlu kulağın yukarıya gelecek şekilde yatıyorsun, 5 damla damlatıyorsun ve beş dakika bekliyorsun. Sonra kalkabilirsin. Yalnız damlalar damlayabilir, elinde peçete olursa iyi olur.

Dış kulak iltihabı olmuşsun, geçmiş olsun.
:-)
0
apc
(16.08.10)
(4)

diş ağrısı

miss antartika
dokununca, elleyince ağrıyan dişime neler oluyor?
dokununca, elleyince ağrıyan dişime neler oluyor?
0
miss antartika
(15.08.10)
yok hayır. diş de sol ön dişimin solundaki diş.
0
🌸miss antartika
(15.08.10)
bence apse vs varsa, büyümeden doktora gidin.
0
sttc
(15.08.10)
Doktora gidin.
0
the bourgeois
(15.08.10)
kanal tedavisi gerekebilir
0
sezar35
(20.08.10)
(5)

kırıldı mı lan?

deeperdown
dün gece su içmeye kalktım. kalkmaz olaydım. sağ ayağımın başparmaktan sonraki parmağını çok fena vurdum kapıya. acıdı falan şişti, lasonil sürüp sardım, uyudum.bu sabah kalktığımda parmak büyümüş biraz, eğip bükebiliyorum problem yok onda ama acıyo tabii. yürürken de acıyo. sizce kırılmış olabilir
dün gece su içmeye kalktım. kalkmaz olaydım. sağ ayağımın başparmaktan sonraki parmağını çok fena vurdum kapıya. acıdı falan şişti, lasonil sürüp sardım, uyudum.

bu sabah kalktığımda parmak büyümüş biraz, eğip bükebiliyorum problem yok onda ama acıyo tabii. yürürken de acıyo. sizce kırılmış olabilir mi? bence kırılsa acıdan durunamazdım bu kadar zaman?

not: doktora gidicem ama şu güneş azcık gitsin
0
deeperdown
(15.08.10)
çatlak daha pis acır diye biliyorum ben ama?
0
🌸deeperdown
(15.08.10)
benzer sorunuma çatlak dediler. o bölgeyi hafif sıkınca ağrıyordu.
0
cro magnon
(15.08.10)
2 yıl önce aynen bi gece kalkarken ayak başparmağım kıvrılıp ayağımın altında kalmıştı, baya acımış, şişmiş ve morarmıştı. acı eşiğim yüksektir sonradan pek sallamamıştım, 2 gün sonra annem görüp direk doktora götürmüştü, çatlak olduğu ortaya çıkmıştı. dayanılmaz bi acısı olmuyo yani. bi de alçıya falan da alınmadan kremle, merhemle geçmişti.
kırık bildiğim kadarıyla mide bulantısı falan yapıyo bence kırılmamıştır ama want2die'ın da dediği gibi ezilmiş-çatlamış olabilir.
0
tungur eezi
(15.08.10)
benim de sağ ayak serçe parmağım (katlanacak derecede) ezilmişti. kırık yoktu ağrıyordu. ertesi gün uyandığımda mosmordu (mor bile diil simsiyahtı yahu) acile gittim hemen. ağrı kesici ve bir hafta kadar b vitamini almalısınız, dediler.

hızla düzeldiğini farkedersiniz. b vitamini hızla hücre yeniliyor. diğeri ağrısını alıyor işte...
0
asil baykara
(15.08.10)
kimse yapmadıysa ben yapıyım, kırılsaydı acıya dayanamazdın.
0
ykyt
(15.08.10)
(1)

atarax piyasadan cekildi mi?

ounr
25 mg olani..
25 mg olani..
0
ounr
(15.08.10)
yeşil reçeteli falan değildir atarax. piyasadan çekilmedi ama zor bulunuyor. ilacın firması türkiye'den çekiliyor çünkü yavaş yavaş. biraz dolaşırsanız bulabilirsiniz belki.
0
cubuk kraker
(15.08.10)
(6)

göz altı morlukları

peki
gözlerimin altındaki kahverengilik/morluklardan sıkıldım. zombi gibi görünüyorum. çok çökük bir ifade oluşturuyor yüzümde. kozmetik çözümlerle de geçiremem, makyaj yapmıyorum.gecenin köründe yatıp öğlen anca uyanan biri değilim. efendi efendi makul bir saatte uyur uyanırım. 8 saat filan uykum.beslen
gözlerimin altındaki kahverengilik/morluklardan sıkıldım. zombi gibi görünüyorum. çok çökük bir ifade oluşturuyor yüzümde. kozmetik çözümlerle de geçiremem, makyaj yapmıyorum.

gecenin köründe yatıp öğlen anca uyanan biri değilim. efendi efendi makul bir saatte uyur uyanırım. 8 saat filan uykum.
beslenme konusunda biraz sıkıntı var. pek yemek yemem. meyve vs yemeyi sevsem de unuturum, üşenirim. bol su içiyorum. kahve yok, çay var. alkol bir süredir yok.

niye oluyor bu zımbırtılar? her narin ceylan türk kızı gibi bende de kansızlık var. sevimli hayalet casper'dan halliceyim. bundan olabilir mi?

doktora görünmek istesem, hangi birime gitmem gerekir? habire doktora koşmak da istemiyorum, kendi kendine şunu şunu yaparsan sağlıklı bir görünüme kavuşursun, diyebilecek olanınız var mı?

danke şön şimdiden.
0
peki
(14.08.10)
abi ben sigarayı azaltıp meyveye falan abanmıştım biraz, bi gözle görünür düzelme olmuştu. ha bi de karacier problemi derler gözaltı için ama bilemem...
0
deeperdown
(14.08.10)
Beslenmene dikkat et, kansızlıkla ilgili ilaçlarını aksatma. Dediğim gibi dengeli beslenme sebze ve mevye yeterli olacaktır.
0
cnky
(15.08.10)
"Pek yemek yemem" ne demek ya? anoreksiksen psikiyatriste git. Degilsen, kan testi icin herhangi bir doktora git, derim.
0
Ms._mystery
(15.08.10)
anoreksik değilim. iştahsızım.
0
🌸peki
(15.08.10)
dalak ye kan yapar..unutma yiyen dikilir,yemeyen yıkılır..
0
metalman
(15.08.10)
en basta atlanilan birsey var..bu goz alti morluklarin irsi mi yani dogustan mi yoksa sonradan mi olan bir durum? eger dogustan olan morluksa durum cok farkli,oyle meyva-sebzeyle olacak cozumu yoktur. irsi ise msj yoluyla cozumlerini anlatabilirim.
0
purkinje
(15.08.10)
(2)

tüyleri dökülmüş köpek yavrusu gibi

duygumsu
köpek var böyle bi 50 cm boyunda işte yavru ama biraz büyümüş ne kadarlık olduğunu bilemiyorum.tüyleri dökülmüş, kemikleri çıkmış, çok kötü bi halde, midesi sırtına yapışmış.biz tutamıyoruz kendisini.nasıl yardımcı olunabilir bu hayvana?
köpek var böyle bi 50 cm boyunda işte yavru ama biraz büyümüş ne kadarlık olduğunu bilemiyorum.tüyleri dökülmüş, kemikleri çıkmış, çok kötü bi halde, midesi sırtına yapışmış.biz tutamıyoruz kendisini.nasıl yardımcı olunabilir bu hayvana?
0
duygumsu
(14.08.10)
elimle tutamam ben ve hayvan kaçıyor.ensesinden tutmuştuk bastı yaygarayı.
şehir denizli
0
🌸duygumsu
(14.08.10)
denizli belediyesi sokak hayvanlari konusunda benim gordugum en iyi calisan belediye. ancak barinaklari var mi bilmiyorum.
karnini doyurduktan sonra, kucaklayip bi arabaya atip, veterinere goturun bence. cinar'da eflatun sokak var ya, onun hemen arkasinda annemin veterineri var, cok ucuzcu bir hekim. isterseniz numarasini alayim.
isirmasindan korkuyorsaniz, agzini agizlikla kapatin. etrafta kopek sahibi birilerinden agizlik bulabilirsiniz. siz elleyemiyorsaniz, ya da bilmiyorsaniz nasil tutulacagini, kopege aliskin birilerini bulun, mahallede vardir illa birileri. ordakilerin cogu duyarsiz ama yardim etcek birileri illa cikar.
0
pyro clustic flow
(15.08.10)
(1)

gazmanlara etkili gaz ilaci sorunsali...

jai ho
soru baslikta arkadaslar,basinc kaynakli mide/bagirsak gazlari icin hangi ilaci kullanmali?
soru baslikta arkadaslar,basinc kaynakli mide/bagirsak gazlari icin hangi ilaci kullanmali?
0
jai ho
(14.08.10)
(bkz: renny)
0
exla
(14.08.10)
(4)

Bademcikteki ağrı hastalığa dönüşmeden önlem almak

ermanen
Sağ bademciğimde yutkunmadan ötürü ağrı oluşuyor. Böyle ağrılar genelde hastalığın habercisi oluyor. O yüzden antibiyotik hap aldım, ıhlamur içtim ve gargara yapıyorum arada bir. Tatile gidecem hasta olmamam lazım, başka ne yapabilirim sizce?not: normalde doktora danışmadan rastgele antibiyotik alma
Sağ bademciğimde yutkunmadan ötürü ağrı oluşuyor. Böyle ağrılar genelde hastalığın habercisi oluyor. O yüzden antibiyotik hap aldım, ıhlamur içtim ve gargara yapıyorum arada bir. Tatile gidecem hasta olmamam lazım, başka ne yapabilirim sizce?

not: normalde doktora danışmadan rastgele antibiyotik almak yapmamam gereken birşey ama mecbur kaldım. mesuliyet benim ustumde. doktora gitme seçeneğini de elemiş bulunuyorum böylece.
0
ermanen
(14.08.10)
aferin çok güzel yaptın, durduk yerde antibiyotik alınır mı?
bir doktor görsün bakalım, ona göre tedavi düşünülür.
0
apc
(14.08.10)
bepanthen'in boğaz pastili de boğazdaki o şişliği tedavi etmede başarılı.
0
dambil
(14.08.10)
yakmayacak sıcaklıkta su, bal ve bir limonun suyu. yudum yudum.
0
synick
(14.08.10)
tantum verde spray+1

karabiberli bal ye, sonra ustune bir sure bi sey yiyip icmemeli. bir de yavas yavas yutcaksin.
ayrica her turlu sivi ve kati yiyecek ilik tuketilmeli. dolaptan cikmis karpuz bile soguk kacar.
0
pyro clustic flow
(14.08.10)
(2)

Acil Servise Para Ödeyecek miyim ?

Gandi Kemal
dostlar hastayım ve birazdan devlet hastanesinin acil servisine gidicem.şuan için sosyal güvencem yok...Yeniden yayınlanan tebliğ ile acil servislerin ücretsiz olduğu söylendi gene ve bu hastane devlet olmasına rağmen 15 lira ücret alıyordu..... şimdi benden para isterler mi ?
dostlar hastayım ve birazdan devlet hastanesinin acil servisine gidicem.şuan için sosyal güvencem yok...
Yeniden yayınlanan tebliğ ile acil servislerin ücretsiz olduğu söylendi gene ve bu hastane devlet olmasına rağmen 15 lira ücret alıyordu.....
şimdi benden para isterler mi ?
0
Gandi Kemal
(14.08.10)
Tüm hastaneler tüm acil vakalara bakmakla yükümlüdür.
0
apc
(14.08.10)
Evet. Yalnız paran yoksa sonra ödemek üzere senet imzalamanı isterler.
0
adil
(14.08.10)
(4)

parmaklar arası deri kuruması

dambil
günaydın herkese,ara ara 1-2 günlüğüne oluyordu ama bu sefer haftayı bulunca sorayım artık dedim. ekte de görebileceğiniz bölgelerdeki deri kuruyor. krem sürünce geçiyor ama sonra tekrar aynı hale geliyor. sebebi hakkında fikri olan var mıdır? bonus: onarıcı özelliği de yüksek el kremi öneriniz var
günaydın herkese,

ara ara 1-2 günlüğüne oluyordu ama bu sefer haftayı bulunca sorayım artık dedim. ekte de görebileceğiniz bölgelerdeki deri kuruyor. krem sürünce geçiyor ama sonra tekrar aynı hale geliyor. sebebi hakkında fikri olan var mıdır?

bonus: onarıcı özelliği de yüksek el kremi öneriniz var mı?

not: ekteki bölgeleri tahriş etme ihtimali olan bir el işi yapmıyorum. sorun her iki elimde de baş gösteriyor:\

danke..
0
dambil
(14.08.10)
gliserinli el kremi kullanmayı deneyebilirsin.
0
exla
(14.08.10)
mantar olmuştur. doktora git bi ilaç versin 1 haftaya geçer.
0
pposeidon_1
(14.08.10)
Geçen sene aynısı benim de başıma gelmişti.Sıvısabunlar vs o bölgeden tam olarak temizlenmiyor,sabununuzu değiştirmeyi deneyebilirsiniz.
Geçmiş olsun.
0
mabelle
(14.08.10)
deterjan (sıvı sabunlar ve şampuanlar da deterjandır) alerjisi olabilir. yeni bir ürün kullanıyorsanız ondandır.
0
synick
(14.08.10)
(5)

Kalp?

fightordie
annemin aort damarı 4,6 oranında genişlemiş. normali çok daha az olması gerekiyormuş. doktor riskli durumdasın deyip bir de kan yapıcı bir ilaç verip yollamış. damarının patlamayacağını garanti edemem falan demiş. ayrıca kalp kapakların kalın, açıklık var falan da demiş. tüm bunları dedikten ve bir
annemin aort damarı 4,6 oranında genişlemiş. normali çok daha az olması gerekiyormuş. doktor riskli durumdasın deyip bir de kan yapıcı bir ilaç verip yollamış. damarının patlamayacağını garanti edemem falan demiş. ayrıca kalp kapakların kalın, açıklık var falan da demiş. tüm bunları dedikten ve bir tane ilaç verdikten sonra da 6 ay sonra bir daha kontrole gel demiş. şimdi bu kadar uyarı yapıp ve sıradan bir ilaç verip, 6 ay sonra gel demesi saçma geldi. bu oran (4,6) tehlikeli bir seviye de midir? ciddi bir seviye ise, bu doktoru sallayıp başka doktora götürücem. ne yapmak gerekir?
0
fightordie
(14.08.10)
Bu gibi ciddi durumlarda birden fazla doktorun görüşünü almak her zaman daha iyidir. En kısa zamanda başka bir uzmana da danışınız. Acil şifalar.
0
daddy
(14.08.10)
bir kardiyolog hocamıza danış derim.
0
apc
(14.08.10)
Kesinlikle en az iki doktora daha götürün. Ne kadar fazla uzman görürse o kadar doğru bilgi alırsınız.
0
sourlemonade
(14.08.10)
kardiyolog değilim ama hasta yakınıyım, bildiğimce bilgi vereyim.

bu 4,6 nedir önce onu tam öğrenelim. 4,6 oranı derken ne demek istiyor. "aort damarının çapı 4,6 cm. olmuş" demek istemiş olabilir. aort damarının normal çapı 2,5 cm. ama çok esnek bir damar. 4,6 cm ise aort damarının yırtılması için tehlikeli olmayan ama izlenmesi gereken bir genişlik. babamın aort damarı 7,5 cm çapına ulaşmışken tespit edildi, ameliyatla içine endovasküler greft taktılar. veya açık ameliyatla genişleyen kısmı yapay damarla eğiştiriyorlar. hastanın durumuna göre. kalp kapaklarının kalınlığı, açıklığı hakkında bilgim yok ama klasik her eko sonrsında raporda yazan şeylere benziyor. yine de başka bir kardiyoloji, hatta kalp damar cerrahı ile görüşün.
0
kibritsuyu
(14.08.10)
başka bir doktordan da fikir alınmalı tavsiyesine katılmakla birlikte doktorun neden bu yorumda bulundugunu soyleyeyim. hastanın onceki durumu bilinmiyorsa, yani aort capı 3 yl once ne kadardı 10 yıl once neydi doktor yorum yapabilmek için kontrol altında bi sure beklemeni soyluyor. yani o cap genislemesi son 6 ay içinde de olmuş olabilir veya son 10 yıl içinde çok yavaş biçimde de genişlemiş olabilir.
bunu nerden biliyorum dersen benim aort capım muhtemelen dogusan geniş, ilk doktor fark ettiğinde korkmustu ama 8 yıl once ne ise su anda hala aynı capta. bir kac doktor da aynı yorumda bulundu.
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(14.08.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.