Giriş
(2)

rosemarys baby tadında film

eulerlagrange
var mı dostlar hadi güvenıyorum sıze:)bı de serkaaaan aç şu inciyi yaa
var mı dostlar hadi güvenıyorum sıze:)bı de serkaaaan aç şu inciyi yaa
0
eulerlagrange
(05.12.12)
0
zenigt
(05.12.12)
apartman üçlemesinin diğer iki filmini izlemediysen izle.kesinlikle öneririm.özellikle the tenant çok sağlamdır.

Repulsion (1965)
Rosemary's Baby (1968)
The Tenant (1976)
0
sahan666
(06.12.12)
(10)

firuze ajan mıymış

fishbone
anlamadım arkadaş
anlamadım arkadaş
0
fishbone
(05.12.12)
ajanmış. üstelik adı da firuze diilmiş.
0
kakao
(05.12.12)
aynen yedıler bızı
0
eulerlagrange
(05.12.12)
firuze:muhteşem yüzyılda bir karakter
biz izlemedik başını ne olmuş bi ayrıntılı anlatsanız?
0
basond
(05.12.12)
arkadaş madem ajan niye dövmesi var bu ne mallık, neyse
0
🌸fishbone
(05.12.12)
Firuze ajanmış ya la :/
0
işteöylebirşey
(05.12.12)
değilmiş. acem diyarından bir sultanmış. taht kavgası yüzünden ülkeden kaçmış. kaçarken esir düşmüş. müslüman olduğunu da haremden kovmasınlar; ülkesine göndermesinler diye saklamış.
0
jimjim
(05.12.12)
ajanmış. sultan falan da değilmiş üstelik sultan adına ajanlık yapıyormuş.
0
naksidil
(06.12.12)
firuze, hümeyra adında bir hatunmuş. firuze ismindeki sultan gibi davranmış .
0
ecaz
(06.12.12)
o zaman o dövme de yakalandığında acındırmak için miymiş? peki o dövmeyi fark etmeselerdi n'olacaktı çok kasıp saçmalamışlar
0
🌸fishbone
(06.12.12)
zaten böyle neden geldi neden gitti oldu, dövmeyi bir başında kız diziye girerken gösterdiler sonra hiç işlemediler. ağır hürremciyim haftalar bana zehir oldu.
0
ecaz
(06.12.12)
(1)

kuzey güney. ( simay )

gnl rkn
selam diziye rast geldiğimde hep bu kızı görüyorum, diyaloglarda hic anıldıgına sahit olmadım. bu kızın olayı ne , kuzey güney kardeslerle bir ilişkisi oldu mu. kısaca durumu özetleyecek bos zamanı olan varsa söylesin bi zahmet. teşekkürler.
selam
diziye rast geldiğimde hep bu kızı görüyorum, diyaloglarda hic anıldıgına sahit olmadım. bu kızın olayı ne , kuzey güney kardeslerle bir ilişkisi oldu mu. kısaca durumu özetleyecek bos zamanı olan varsa söylesin bi zahmet. teşekkürler.
0
gnl rkn
(05.12.12)
kuzey hapisten çıktığında ilk bu kızla yattı.
sonra kız hamile kaldı. evlenebilmek için gizledi, kürtaj süresi geçsin diye bekledi. ama bekleyemeden kuzeye söyledi, ama geçmiş gibi söyledi. sonra kuzey ortadan kayboldu, bu da çocuğu aldırdı.
sonra kuzey elinde yüzükle çıktı. kız da kuzeye çocuğu aldırdığını söyleyemedi.
neyse evlendikleri gün kuzey zeyneple tanıştı.
simayın hamile olmadığı ortaya çıktı.
sonra olaylar olaylar.
simay ferhatın eline düştü.
ali ölünce simay yakalandı. (ya da öyle bir şey.)
ailesi simayı vurunca kuzey simayı geri evine aldı.

yorum. bence simay dizideki en gerçek karakter. kimse sevmiyor karakteri ama.
anadolunun baskıcı toplumundan binbir gayret gelmiş istanbula tutunmaya çalışıyor. aile ordan memlekete dön diye baskı yapıyor. namusun da namusun, şerefimizi kirletme diye ayrı baskı yapıyor.
kız da köyüne dönmemek için bulduğu ilk erkekle evlenmek için türlü türlü oyunlar yapıyor.
çok gerçek.
0
goldentitan
(05.12.12)
(5)

marjınal hayat hikayeleri

eulerlagrange
gece melek ve bızım cocuklar gıbı farklı hayatları anlatan mımkunse yerlı fılm onerılerı alabılır mıyım? dönerken ıslık çal ve ağır roman ızledım
gece melek ve bızım cocuklar gıbı farklı hayatları anlatan mımkunse yerlı fılm onerılerı alabılır mıyım? dönerken ıslık çal ve ağır roman ızledım
0
eulerlagrange
(05.12.12)
sir gawain
(05.12.12)
eyvallah ızlendı
0
🌸eulerlagrange
(05.12.12)
hayat var,zenne,masumiyet.. aklıma bu kadar geldi
0
bulutsuzlukozlemı
(05.12.12)
old possum
(05.12.12)
linuswithnoblankets
(06.12.12)
(8)

eski bir erkek komedyen soruyorum

swallowed arsenic
aklımda kalan tek özelliği sarışın olması ve çakmak kıvamında renkli gözleri. eskiden televizyon kanallarında da yayınlanmıştı epey bir filmi. bir filminde de arap mıydı asker miydi neydi, absürt komedi ve durum komedisiydi konular.kimdi lan bu adam?(yabancı)
aklımda kalan tek özelliği sarışın olması ve çakmak kıvamında renkli gözleri. eskiden televizyon kanallarında da yayınlanmıştı epey bir filmi. bir filminde de arap mıydı asker miydi neydi, absürt komedi ve durum komedisiydi konular.

kimdi lan bu adam?

(yabancı)
0
swallowed arsenic
(05.12.12)
benny hill veya danny kaye olmasın?
0
madsjorgen
(05.12.12)
steve martin?
0
kakao
(05.12.12)
louis de funes?

www.english.rfi.fr
0
compadrito
(05.12.12)
0
atmacaged
(05.12.12)
hiç biri değil. filmleri mr. bean tadındaydı, sakarlığı ile ünlüydü sanki. (teşekkürler yanıtlar için)
0
🌸swallowed arsenic
(05.12.12)
foxmulder
(05.12.12)
leslie nielsen diyeceğim ama aşırı saçmalıyor da olabilirim, bilemedim.
0
kül
(05.12.12)
Simon Pegg?
0
acemiyazar
(06.12.12)
(2)

işler güçler

condom kurşunu
Biz bu kayp i hic goremicek miyiz dizi olarak sadece kulisi mi gorucez yani, ben bayadir izlemiyodum simdi actim bi anlativerin hacilar.
Biz bu kayp i hic goremicek miyiz dizi olarak sadece kulisi mi gorucez yani, ben bayadir izlemiyodum simdi actim bi anlativerin hacilar.
0
condom kurşunu
(05.12.12)
muhtemelen öyle olur. meslek hikayeleri de öyle olmuştu çünkü.
0
Kaczynski
(05.12.12)
görmeyelim zaten, diziyi aşağı çekiyo
0
FT5
(08.12.12)
(4)

David Lynch

botamaniaensis
Mulholland Drive seyretmedim.Şimdi izlesem uyutmaz mı gece beni?(söyleki lost highwayden acaip etkilenip, uyuyamamıştım bu filminde öyle bir etkisi olur mu?)
Mulholland Drive seyretmedim.
Şimdi izlesem uyutmaz mı gece beni?
(söyleki lost highwayden acaip etkilenip, uyuyamamıştım bu filminde öyle bir etkisi olur mu?)
0
botamaniaensis
(04.12.12)
olabilir. o da öyle (doğal olarak) garip çünkü. asıl inland empire çok fena ya, bi ara ona da bakın.
0
sanal hayvan
(04.12.12)
korku bağlamındaysa hayır uyuyabilirsiniz. ama etkileyicilikse mevzu evet etkileyici bir filmdir mulholland dr. ama hayatımda izlediğim en güzel filmdir yani her türlü uykusuzluğa değer.
0
istanbul beyefendisi
(04.12.12)
ben gece izlemiştim, 'bir daha böyle bir film izlersem götüm' diyerek uyuduğumu hatırlıyorum.hafiften bir tırsma durumu olabilir.tüyler ürperten daha doğrusu garip bir sonu var ama yinede kişiden kişiye göre değişir.
0
sahan666
(05.12.12)
tavsiyeye uydum, seyrettim, ama tipik lynch kafası oldugundan, analizlere falan bakmak lazım.
başka bir boyuta geçtim zaten.
0
🌸botamaniaensis
(05.12.12)
(4)

iskandinav ülkeleri hakkında belgesel, film önerisi

youshookmeallnightlong
özellikle isveç ve izlanda'yı anlatan film veya belgesel arıyorum.
özellikle isveç ve izlanda'yı anlatan film veya belgesel arıyorum.
0
youshookmeallnightlong
(04.12.12)
film, ülkeyi anlatmıyor ama izlanda atmosferi iyi yani
(bkz: noi albinoi)
0
sanal hayvan
(04.12.12)
ingmar bergman filmleri olabilir
0
Sarix
(04.12.12)
sigur ros - heima her zaman oralara dair favorimdir..
0
kronik mutsuz
(06.12.12)
skyrim oynasana direk abi? :D
0
GibsonRules
(06.12.12)
(8)

izlemelik dizi tavsiyeleri for dummies

miskinim
şimdi uzun zamandır istediğim bir şey olacak ve içi dizi film konser kayıtları dolu bir harici diskim olacak yakın zamanda.ben pek dizi seyretmedim ilk bölümünden son çıkan bölümüne kadar, bir tek house ve lost, o derece dummy sayılırım.touch'ı begendim, 2-3 bölüm seyretmiştim, dexter'ı begendim ayn
şimdi uzun zamandır istediğim bir şey olacak ve içi dizi film konser kayıtları dolu bir harici diskim olacak yakın zamanda.

ben pek dizi seyretmedim ilk bölümünden son çıkan bölümüne kadar, bir tek house ve lost, o derece dummy sayılırım.

touch'ı begendim, 2-3 bölüm seyretmiştim, dexter'ı begendim aynen 2-3 bölüm seyrettim, hmm filmlerden yola cıkarsak aksiyon filmlerini seyretmeye bayılırım, aksiyon içeren diziler ilk tercihim, sonra bir bölüm izleyip sıkılmayacagım, devamında ne oldugunu merak edecegim diziler arıyorum.

fantastik öğeler pek sevmem, canavarlı zombili uzaylı dizileri saf dışı bırakabiliriz, nedir bana tavsiyeleriniz?

samimiyetle bir soru sordum, bu yüzden git google'a bak, vay efendim aç torrentten indir dene izle gibi cevaplarınızı içinizden verebilirseniz çok müteşekkir olurum:) amacım çok begenilen ya da kıyıda köşede kalmış ama uuuvv harika bunu kesin izlemelisin diyebileceginiz dizileri seçebilmek.

şimdiden çok sağolun! :)
0
miskinim
(04.12.12)
Flashforward bitirildi ama izlemelisin. Spartacus mutlaka izle. Friends vaktin olursa izlemen ve bitirmen gereken bir dizi. Dexter'a devam et mutlaka. Breaking Bad'i izlememek hayatının hatası olur. Ve klasik cevap olarak: Game of Thrones deli dolu şahane bir dizidir.
0
psychosocialll
(04.12.12)
breaking bad
the wire
oz
dexter

aralarından seç diye yazmadım. bunları farklı zamanlara yayarak da olsa kesinlikle izle.
0
zgrydn
(04.12.12)
devilred
(04.12.12)
Breaking Bad
Game Of Thrones
Spartacus
henüz izlemediysen şanslısın bu dizileri hiç izlememiş olarak en baştan izlemek için cüzi bir miktarda para verebilirdim.
0
big boy caprice
(05.12.12)
Oz : Hapishane konulu mükemmel bir klasiktir kesinlikle kaçırma derim.
Seinfeld : Komedi seviyorsan tavsiye ederim, şahsen her bölümünü defalarca izledim.
Band of brothers : 10 bölümlük bir mini seri. 2. dünya savaşını bir amerikan paraşütçü bölüğünü konu alarak anlatıyor.
Prison Break : Bir Oz değil ama favori dizilerim arasındadır. Aksiyon hiç bitmez.
Rome : 2 Sezonluk kısa bir dizi. Sezar döneminin öncesi ve sonrasını işleyen süper dizilerden biri.
Sons of Anarchy : Son dönemin bence en sağlam dizilerinden. Amerikalı bir motor klubünü ve onların yaşadıklarını konu alıyor. Aksiyon, dram, suç vs ne ararsan var.
0
Deathklaat
(05.12.12)
person of interest
0
lavinia
(05.12.12)
kesinlikle homeland
0
madsjorgen
(05.12.12)
OZ arıyorsun sen. her bölümde 2948290 farklı olay. tamamı sağlam karakterler. seneler önce izledim, ama çat diye en az 10 karakter sayarım diziden isim soyisim olarak.

Breaking Bad de oldukça sağlam. dizi ilerledikçe aksiyon artıyor, olaylar derinleşiyor, heyecan yükseliyor.

Rome da izlemelisiniz kesinlikle. (spartacus de bu türde iyidir de, spartacus, rome'a nazaran daha çok bilgisayar efekti kullandığı için, gerçekçilik arayan birisi olarak rome'dan hoşlanırsınız diye düşünüyorum)

Band of Brothers. 2. dünya savaşında geçiyor. savaşla ilgili bir sıkıntınız yoksa daha aksiyonu olamaz.

dipnot: OZ, Rome ve Band of Brothers aynı kanalın (HBO) dizileri ve bu kanaldan babam çıksa izlerim ben. ama aksiyon olsun ve fantastik olmasın dediğiniz için bunları önerebildim o kanaldan.
0
sizofren hayaller
(06.12.12)
(2)

rica etsem

closed1907
Mobil takiliyorum bilgisayar yok oyuzden rahat bi sekilde film izliyemiyorum telde flash playerda yok rica etsem youtuba savas tanrisi ve ali g filmlerini yukler yada varsa linkini atarsaniz sevinirim
Mobil takiliyorum bilgisayar yok oyuzden rahat bi sekilde film izliyemiyorum telde flash playerda yok rica etsem youtuba savas tanrisi ve ali g filmlerini yukler yada varsa linkini atarsaniz sevinirim
0
closed1907
(04.12.12)
Sana balık tutmasını öğreteceğim telefonun Samsungsa ve flash player bulamıyorsan mesaj kutuma gel.
0
big boy caprice
(05.12.12)
Mesaj atarmısn kardeşim ?
0
🌸closed1907
(05.12.12)
(4)

BB ve TWD tadında dizi

Hayalperest Vişne
Biliyorum breaking bad ve the walking dead tadında dizi yok piyasada ama ben yinede sorayım size. BB ve TWD tadında var mı bildiginiz dizi ?
Biliyorum breaking bad ve the walking dead tadında dizi yok piyasada ama ben yinede sorayım size.

BB ve TWD tadında var mı bildiginiz dizi ?
0
Hayalperest Vişne
(04.12.12)
(bkz: the wire)
0
dokunmakalbime
(04.12.12)
homeland
0
€xpolerer
(04.12.12)
(bkz: Dexter)
0
wayne
(05.12.12)
ikiside birbirinden ayrı tarzda diziler ama TWD'nin uzaylı versiyonu için : Falling Skies en yenilerden.

BB'ye karşılık olarakta hani çok aynı tarz olmasada Nip Tuck'ı tavsiye ederim.
0
Deathklaat
(05.12.12)
(2)

hatırlayamadığım 2 film

prison_break
1. bu filmi 2000 li yıllarda cine 5 de izlemiştim ismi fotoğraftaki periler diye hatırlıyorum ama bulamadım.Filmde adam fotoğraf çekerken çektiği anda kıvılcım gibi bişi oluo ve periler beliriodu :)2. bu filmdede adam galiba suçluydu güzel bi eski model arabası vardı ve karısı hastanede doğum yapı
1. bu filmi 2000 li yıllarda cine 5 de izlemiştim ismi fotoğraftaki periler diye hatırlıyorum ama bulamadım.Filmde adam fotoğraf çekerken çektiği anda kıvılcım gibi bişi oluo ve periler beliriodu :)
2. bu filmdede adam galiba suçluydu güzel bi eski model arabası vardı ve karısı hastanede doğum yapıcaktı adam kadına yetişmek için polisleri peşine takmış son gaz onlardan kaçmaya ve karısına yetişmeye çalışıodu adamın sağ elin de galiba dövme vardı
hatırlayan varsa sevinirim
iyi geceler duyuru halkı
0
prison_break
(04.12.12)
2. film, eski de bi film sanıyorum.. araba dodge charger'dı ama filmi hatırlayamadım..
0
aboutablank
(04.12.12)
www.imdb.com filmi izlemedim, periden yola çıktım.
0
irbat
(04.12.12)
(6)

L&M sanki Enf of Life ?

denemebirikiüç
Dizi biraz tüketmedi mi artık kendini sizce de?
Dizi biraz tüketmedi mi artık kendini sizce de?
0
denemebirikiüç
(04.12.12)
fazlasıyla
0
vazovski
(04.12.12)
diziyi bilmem de dizinin öyle yavşak bi twitter tayfası var ki diziyi geçtim twitter'dan soğuttu.
0
b roy
(04.12.12)
bu sezon hiç olmamalıydı. eski bölümleri izleyerek avunuyorum :)
0
missdior
(04.12.12)
bence bu sezon toparlamaya başladı tekrardan. şirin ile sedefin olduğu bölümler çok düşmüştü ortalaması, şu an gayet iyi gidiyor gibi geliyor bana.
0
ruhibirbanyo
(04.12.12)
bence tüketmedi.gayet başarılı gidiyor.
0
neo
(04.12.12)
dizi gayet güzel gidiyor. günümüz izleyicisi çok şımarık ve ciddi seviyede tüketim rahatsızlığı var. hemencecik de canları sıkılıyor, kendileri über gelişmiş/aşmış olan ağaların paşaların..
0
holy diver
(04.12.12)
(3)

Dizi

guguklusaat
Sherlock ve Spartacus dizilerinin yeni sezonlarının başlangıç tarhileri belli mi?
Sherlock ve Spartacus dizilerinin yeni sezonlarının başlangıç tarhileri belli mi?
0
guguklusaat
(03.12.12)
Sherlock January 2nd, 2013 diye biliyorum.
0
onexey
(03.12.12)
sherlock'un gösterim tarihi 2013 sonbahara ertelendi hatta ve hatta 2014'e sarkabilir diye de açıklama yapıldı
0
10lion sinisterer
(03.12.12)
"Spartacus" returns for its final season in January on Starz.

Premieres January 25th, 2013 diyor Starz'ın sitesinde
0
winstoncash
(03.12.12)
(7)

Nokta atışı film önerisi yapabilecek olan var mı?

o degilde,
Oldeuboi (Old Boy) filminin mükemmeligini anlatacak kelime bulamayan birine mükemmeligini anlatamayacagı başka bir film önerisi? Tek film önerisiyle zor biliyorum ama gökkuşagı gibi bir film zevkim var o yüzden bu psikolojide bir film istedigim için sadece bunu örnek verebiliyorum.
Oldeuboi (Old Boy) filminin mükemmeligini anlatacak kelime bulamayan birine mükemmeligini anlatamayacagı başka bir film önerisi? Tek film önerisiyle zor biliyorum ama gökkuşagı gibi bir film zevkim var o yüzden bu psikolojide bir film istedigim için sadece bunu örnek verebiliyorum.
0
o degilde,
(03.12.12)
iddialı değilim. zor bir şey istiyorsun çünkü evet. ama incendies diyeceğim. geçmişteki trajedilerin bugün yarattığı acılar vesaire. inceldiği yerden kopsun, höööööö. vurma.
0
sanat guresi
(03.12.12)
Machinist ile Incendies arasında kaldım :/
0
🌸o degilde,
(03.12.12)
(bkz: the vengeance trilogy)

intikam temasında şunlar olabilir:
memento
akmareul boatda
sleepers
v for vendetta
kokuhaku
la piel que habito
ajeossi
0
ermanen
(03.12.12)
seni çok iyi anlıyorum ve bu önerimi dikkate al mutlaka: the fall
0
sen git ben geliyorum
(03.12.12)
www.filimadami.com

chugyeogja
akmareul boatda +1
the jacket
jacob's ladder +1
0
zihuatanejo
(03.12.12)
oldboy aslında aynı yönetmenin üçleme filminin bir parçası. üçleme dediysem konular birbirine bağlı diye düşünmemek lazım. yüzüklerin efendisi gibi bir üçleme değil de, daha ziyade intikamın farklı yansımaları gibi bir şey sanırım...

diğer iki film ise;

Lady Vengeance: www.imdb.com
Sympahty for Mr. Vengeance: www.imdb.com
0
buttercup
(03.12.12)
(1)

canavarlar sofrası

Söyük
evet bu filmiz nerede bulurum??? ne nette var ne de piyasada dvd si
evet bu filmiz nerede bulurum???

ne nette var ne de piyasada dvd si
0
Söyük
(03.12.12)
dvdsi cikmadan nete dusmesi biraz zor.
0
entrapmen
(03.12.12)
(9)

Film söyleyin.

Evocati
Film söyleyin de vardiyada izleyelim.Yerli film olsun.Korku, gerilim olmasın.
Film söyleyin de vardiyada izleyelim.

Yerli film olsun.

Korku, gerilim olmasın.
0
Evocati
(03.12.12)
(bkz: gemide)
0
insan opusen hayvandir
(03.12.12)
neredesin firuze
0
estruda
(03.12.12)
ada: zombilerin düğünü
pardon
0
gebere jackson
(03.12.12)
labirent
0
entrapmen
(03.12.12)
yeraltı
0
heritage
(03.12.12)
mum kokulu kadınlar
0
neseranni
(03.12.12)
(bkz: Vavien)
0
insan opusen hayvandir
(03.12.12)
(bkz: tabutta rövaşata)
youtube'da da var.
0
sanal hayvan
(03.12.12)
Kutsal Damacana.
0
big boy caprice
(05.12.12)
(3)

The walking dead 100. bölüm?

barix
Arkadaşlar dizi-mag'de gördüm the walking dead'in 100, 101,102 ve 103. bölümleri var. nedir bunlar?http://www.dizi-mag.com/the-walking-dead burada en altta yer alıyor. 4-5 dakikalık falanlar.
Arkadaşlar dizi-mag'de gördüm the walking dead'in 100, 101,102 ve 103. bölümleri var. nedir bunlar?
www.dizi-mag.com burada en altta yer alıyor. 4-5 dakikalık falanlar.
0
barix
(03.12.12)
1. sezon ile 2. sezon arasındaki webisodelar diye düşünüyorum.
0
beyteper canavari
(03.12.12)
dizimagteki yorumlardan geliyor:

"şimdi bu bölümlerin ne olduğunu ben açıklıyayım.Yabancı sitelerden yaptığım incelemelere göre bu bölümler web bölümleri, yani asıl TWD ile konu olarak aynı ancak kişiler ve mekanlar farklı ,mini dizi olarak tasarlanmış cekimler yani.Burada ise konu Chase adlı arkadasın üzerinden ilerliyor "
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(03.12.12)
ben de araştırdım biraz. 1. 2. ve 3. sezonlar için böyle 4-5 bölüm çekmişler ana konu'dan farklı olarak ve web'den yayınlamışlar. adına da webisode demişler.
fekat alt yazılı olarak bunları bulamıyorum :(
0
🌸barix
(03.12.12)
(8)

filmleri sıralayalım mı?

kambocya diasporasi
indirmiş ve arkadaşımdan almış olduğum filmer vardı. bi çoğunu izledim fakat hala film var. hangisinden önce başlasam karar veremedim. siz kendinize göre listeleyebilir misiniz?1) Butterfly.on.a.Wheel.2007.720p.BluRay.x264-ESiR2) Cemetery Junction (2010) 1080P.X264.NL.SUBBED.NLUPPER3) Charlie.Wilson
indirmiş ve arkadaşımdan almış olduğum filmer vardı. bi çoğunu izledim fakat hala film var. hangisinden önce başlasam karar veremedim. siz kendinize göre listeleyebilir misiniz?

1) Butterfly.on.a.Wheel.2007.720p.BluRay.x264-ESiR
2) Cemetery Junction (2010) 1080P.X264.NL.SUBBED.NLUPPER
3) Charlie.Wilsons.War.2007.720p.BluRay.x264-SiNNERS
4) Children of Men 2006 BluRay 1080p DTS AC3 dxva-LoNeWolf
5) City.Of.Ember[2008]DvDrip-aXXo
6) eXistenZ 1999 720p HDTV x264-DNL
7) Find Me Guilty 2006 720p HDTV x264-DNL
8) How.to.Train.Your.Dragon.2010.1080P.MKV.AC3.DTS.Eng.NLSubs
9) Kung.Fu.Panda.2.720p.BluRay.x264-MHD
10) Little.Miss.Sunshine[2006]DvDrip[Eng]-aXXo
11) Ma femme est une actrice
12) Mary.and.Max.2009.DVDRip.XviD.TheWretched.NoRar
13) Megamind.2010.1080p.BluRay.x264-SECTOR7
14) Mr Nobody 2009 Extended 720p BluRay x264-CiNEFiLE
15) Natural.Born.Killers.1994.DC.1080p.BluRay.x264-LCHD
16) Rang De Basanti.2006.1CD.DVDrip.Xvid.English-Turkish Subs
17) Tehlikeli Iliskiler - A Dangerous Method 2011 DVDRiP XViD AC3 angora TURG
18) Wag.The.Dog.1997.DVDRip.XviD.AR
19) I Killed My Mother (2009).avi
20) One Flew Over the Cuckoo's Nest 1975 BluRay 1080p ac3 x264-LoNeWoLf.mp4
21) Yürüyen Şato.2004.DVDRp.TR.avi
0
kambocya diasporasi
(03.12.12)
20) One Flew Over the Cuckoo's Nest
14) Mr Nobody
10) Little.Miss.Sunshine

diğerlerini izlemedim.
0
trajikomix
(03.12.12)
mr nobody'i kafan çok çok sakinken ve zamanın varken seyret. :) diğerlerinni bilmiyorum :)
0
fakir nightboy
(03.12.12)
20'yi başa koyun. sonra how to train your dragon.
0
marcelorios
(03.12.12)
12'yi bir an önce izle de gerisini zamanla izlersin nasolsa.
0
ufukcel
(03.12.12)
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Yürüyen Şato.(howl's moving castle ise)
Children of Men
Mr Nobody
Kung.Fu.Panda.2
Natural.Born.Killers.
Little.Miss.Sunshine
How.to.Train.Your.Dragon.
City.Of.Ember
Mary.and.Max
Megamind.
Cemetery Junction

diğerlerini izlemedim.
0
sttc
(03.12.12)
one flew over the cukoo's nest çok kült, meşhur bir filmdir. "oha izlemedin mi" falan derler. beğenmeyecek olsan bile ilk onu izle bence aradan çıksın :)
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(03.12.12)
One Flew Over the Cuckoo's Nest herhalde hayatımda izlediğim en komple filmdi. onu izle.
0
noluyo yaa
(03.12.12)
12
0
b roy
(03.12.12)
(8)

şu türde filmler arıyorum;

gebere jackson
becoming jane, the duchess, atonement, pride and prejudice gibi buram buram ingiliz kokan mümkünse victoria dönemi içeren -içermese de olur ama eski zamanlarda geçsin- filmler arıyorum. boleyn kızı önereni de vururum ayrıca.
becoming jane, the duchess, atonement, pride and prejudice gibi buram buram ingiliz kokan mümkünse victoria dönemi içeren -içermese de olur ama eski zamanlarda geçsin- filmler arıyorum. boleyn kızı önereni de vururum ayrıca.
0
gebere jackson
(02.12.12)
The Queen
The Young Victoria
0
ontheroad
(02.12.12)
Kings speech geldi aklima birden

Edit : King Speech ile ilgili kötü bir anın mı var kardeş?
0
Godless
(02.12.12)
victoria'dan öncesi (yanlış da olabilirim) için bir öneri:
(bkz: wuthering heights) (uğultulu tepeler)
0
puc
(03.12.12)
Barry Lyndon
0
jamiro
(03.12.12)
sense & sensibility
Jane eyre
the painted veil
0
beyteper canavari
(03.12.12)
nasıl yazılmamış aklım almadı: bright star. harikadır.
0
robin sparkles
(05.12.12)
Barry Lyndon +1
0
geberix
(05.12.12)
barry lyndon+1+1
0
nıç
(05.12.12)
(2)

Film sorusu ?

Wolfware
arkadaşım bahsetti geçen bir film izlemiş. filmde para yerine zaman geçiyormuş. yani herkesin bir kol saati var ve burada hayatı boyunca kalan saatleri var. çalıştıkça zaman kazanıyorsunuz çalışmazsanız cepten yiyorsunuz kalan saatlerinizi. tabi insanların zamanlarını çalan hırsızlar falanda var. an
arkadaşım bahsetti geçen bir film izlemiş.

filmde para yerine zaman geçiyormuş. yani herkesin bir kol saati var ve burada hayatı boyunca kalan saatleri var. çalıştıkça zaman kazanıyorsunuz çalışmazsanız cepten yiyorsunuz kalan saatlerinizi. tabi insanların zamanlarını çalan hırsızlar falanda var. anlattı konusu ilgimi çekti ama filmin adını bilmiyor. var mıdır bu ilginç filmi izleyen ?
0
Wolfware
(02.12.12)
buzbebek
(02.12.12)
In time . Konu guzel , isleyis zayif biraz fakat izleyin tabi.
0
Godless
(02.12.12)
(3)

Cell 211 filmi ailecek izlenilebilecek bir film midir?

dereotu
...
...
0
dereotu
(02.12.12)
aileden kastımızın içinde küçük çocuklar yoksa izlenilebilecek filmdir. hatta açayım ben de izleyeyim.
0
styx
(02.12.12)
bir de mümkünse orijinalini izleyin. ispanyol filmidir aslen.

(bkz: celda 211)
0
spadram
(02.12.12)
film çok güzeldir de aileyle izlemelik munis sevimli bir film değildir, hiç sanmıyorum.
0
gebere jackson
(02.12.12)
(12)

The Fall izledim

hjarteblod
izledim ve artık dünya gözüyle daha güzel bir şeyler görebileceğime inanmıyorum. Görselliğin nirvanasıydı benim için. Senaryodan işleyişten oyuculuğa oyunculara yahu her şeyiyle mükemmeldi. Önceden buna yakın şeyler hissettiğim filmler şunlardı:Amores perrosDie WelleMr. NobodyThe MachinistMickybo an
izledim ve artık dünya gözüyle daha güzel bir şeyler görebileceğime inanmıyorum. Görselliğin nirvanasıydı benim için. Senaryodan işleyişten oyuculuğa oyunculara yahu her şeyiyle mükemmeldi. Önceden buna yakın şeyler hissettiğim filmler şunlardı:

Amores perros
Die Welle
Mr. Nobody
The Machinist
Mickybo and Me
Scott Pilgrim vs. the World
Der Baader Meinhof Komplex
We Need to Talk About Kevin
The Social Network
99 Francs


ya.. ya sizce de ne kadar güzel diil mi? Hem, ne zamandır duyurudayım hiç görmedim bi film öneri sorusuna The Fall yazıldığını. Niye önermiyosunuz? Çok kimse bilmesin diye mi acaba, öyleyse ben de silerim duyurumu popüler olmasın biz bize bilelim. Ama olm nası güzel ya.

The Fall ve yazdıklarımla aynı doğrultuda, ne bileyim benzer konu, kurgu veya senaryoya vs. sahip, yani orasından burasından yakalayan yapımlar var mı bildiğiniz? Allah canımı alsın The Fall'dan sonra hiç film izlemek gelmiyor içimden, ne izlesem onunla karşılaştırıp beğenmeyecekmişim gibi geliyor.
0
hjarteblod
(02.12.12)
the fall guzel film. okulda izlemistik iki sene kadar once, burda birkac kisiye onerilmisti.
0
fakyoras
(02.12.12)
beta.eksisozluk.com

aha bunu yazmıştım.

the fall'dan daha iyi bir çok film var.
ancak hiç kuşkusuz the fall benim en sevdiğim filmdir. the fall benim için bir yanda, diğer filmler bir yanda. tarifi yok yani.

the fall'un yerini doldursun diye bir çok film izledim ama hiçbiri yakınından bile geçemedi bana hissettirdikleriyle. ben de o yüzden her 2-3 haftada bir the fall'u ya ortasından başlatıp ya da en başından başlatıp tekrar ve tekrar izliyorum.
0
kamera motor
(02.12.12)
ben ilk izlediğimde çok fazla etkilenip biter bitmez yeniden başlatmıştım. toplamda kaç kez izledim bilmiyorum. genelde arkadaşlarıma tavsiye ederim, ama dediğin gibi bazen de diyorum çok kişi bilmesin, o zaman susuyorum. buna benzer şekilde etkilendiğim bir de the fountain oldu.
0
letheavendangered
(02.12.12)
the fountain hem the fall ile hem mr.nobody ile benzeşiyor, o yüzden izlemeye başlamıştım bir ara ama çürük temel üzerine yapılmış villa izlenimi uyandırdı, ilk 15 dakikasında falan bırakmıştım. bir şans daha vereyim madem.
0
🌸hjarteblod
(02.12.12)
çok güzel film bence de, yazdıklarını da not aldım izlicem :)
0
mor.inek
(02.12.12)
her soruya yazıyollaa
0
kediebesi
(02.12.12)
evet the fall çok güzel filmdi. ayrıca mirror mask'i de şiddetle tavsiye ederim.
0
reso aga
(02.12.12)
amazondan blu-ray ini alıp izledim..animasyonsuz avatar diyorum..görüntü inanılmaz..tam dediğin gibi..

the cell filmini öneriyorum..yönetmen aynı..iyi görüntüyle izlenmeli..
0
EasyTiger
(02.12.12)
@easy kanka the fall'a animasyonsuz avatar demek bu filme hakarettir bence.
en azından ben öyle düşünüyorum.
0
kamera motor
(02.12.12)
@ kamera motor hakaret olarak değil övgü olarak al lütfen :)
0
EasyTiger
(02.12.12)
mevzuya ek yapayım; the fall'da hiç özel efekt kullanılmamış. yapımı 4 yıl sürmüş.
0
🌸hjarteblod
(02.12.12)
takip
0
mormormorius
(02.12.12)
(9)

hayatın olmuş işler güçler

eulerlagrange
ya bu kadar berbat bir dizi olamaz arkadaşlar.zorladım kendımı ama gram tat almadım.şimdi ben entel değil miyim?zekam mı kıt:)
ya bu kadar berbat bir dizi olamaz arkadaşlar.zorladım kendımı ama gram tat almadım.şimdi ben entel değil miyim?zekam mı kıt:)
0
eulerlagrange
(02.12.12)
ben de beğenmedim. entellikle alakası ne ki? 1 kere izledim çok övülünce. dizi aslında komik ama çok uzun, o sebepten de çok fazla lüzumsuz sahne var. sıkılıyorum. süresi yarım saat falan olsa izlenir aslında.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(02.12.12)
Ben 1-2 kere izledim. Öteki Türk dizilerine göre daha akıcı ama uzun. Şöyle 20-30 dk arasında olsa, tadından yenmez gibi. Biraz komik buldum.
0
otonom
(02.12.12)
zekan kıt evet
0
Kaczynski
(02.12.12)
ben ilk bölümün sonuna bile gelememiştim.
0
goldentitan
(02.12.12)
İlk birkaç bölümünü izlemek için kendimi zorlamıştım, herkes beğeniyor bende mi anormallik var diye düşünüp, ama olmadı. Gülemedim. Leyla ile Mecnun'un da takipçisi değilim mesela ama ara ara izlediğim zaman çok güldüğüm oluyordu.
0
saatgeceninonikisi
(02.12.12)
hewit
(02.12.12)
entellikle zerre alakası yok. dizinin ilk bölümleri pek başarılı değil. 10. bölümlerden sonra daha iyi gidiyor.
0
anarsi yureklerde
(02.12.12)
Bazı bölümler güzel. Mesela salihle vedatın ilk karşılaştıkları sahnenin olduğu bölüm 4 mü 5 mi neydi o güzel. Bu son zamanlardaki 19.bölümmüydü neydi o da güzeldi. Onun haricinde bende izlemiyorum zaten arada sözlüğe bakıyorum güzel bölüm çıkınca açıyorum.
0
Harpp
(02.12.12)
Kesinlikle bencede bu tür bir dizi için süresi çok uzun en fazla 30-40 dakika olmalı işte o zaman çok güzel izlenir...
0
zekicalik
(02.12.12)
(8)

Tarihi/Savaş Filmi?

ete summer
tarihsel gerçekliği olan, önemli siyasi-sosyal-iktisadi olgu/olay içeriğine sahip filmler arıyorum.savaş filmi olarak ise, ordu seferdeyken yalap şalap öpüşen esas oğlan ve esas kızın olmadığı filmler arıyorum. ayrıca fantastik öğeleri barındıran, ancak süper güçlerin bokunu çıkartmadan çekilmiş sav
tarihsel gerçekliği olan, önemli siyasi-sosyal-iktisadi olgu/olay içeriğine sahip filmler arıyorum.

savaş filmi olarak ise, ordu seferdeyken yalap şalap öpüşen esas oğlan ve esas kızın olmadığı filmler arıyorum. ayrıca fantastik öğeleri barındıran, ancak süper güçlerin bokunu çıkartmadan çekilmiş savaş filmleri de olur.

yardımcı olursanız sevinirim.
0
ete summer
(02.12.12)
The Motorcycle Diaries
Munich
Der Untergang
0
lpgli tosbaga
(02.12.12)
invictus
0
trachemys scripta elegans
(02.12.12)
agora

tam olarak bir savaş filmi sayılmasada çok önemli bir tarihi olayı süper anlatır.
0
greyback
(02.12.12)
(git: www.imdb.com)
0
kambocya diasporasi
(02.12.12)
Missing (1982)
0
Ufuk
(02.12.12)
Entrusted
0
Nuwanda
(02.12.12)
(bkz: platoon)

Vietnam savasina gazeteci olarak katilmis bir Amerikali, bu filmin gercege cok yakin oldugunu soylemisti bana.
0
compadrito
(02.12.12)
Istvan Szabo filmleri (Mephisto, Oberst Redl, Hanussen mesela)

The Missing
La Battaglia di Algeri
Mission
Judgment At Nuremberg
The Last Emperor
All Quiet on the Western Front
Elizabeth
La Reine Margot
Viva Zapata
Cry Freedom
0
linuswithnoblankets
(02.12.12)
(1)

işler güçlerdeki "o filmi çek ahmet" uyarlaması

agaran
işler güçlerdeki "o filmi çek ahmet" uyarlaması nereden alıntı yapılmıştı yahu delirecemhttp://www.startv.com.tr/video-arsiv/o-filmi-cek-ahmet!
işler güçlerdeki "o filmi çek ahmet" uyarlaması nereden alıntı yapılmıştı yahu delirecem

www.startv.com.tr!
0
agaran
(02.12.12)
link çalışsa belki bulurduk...
0
sinematematikci
(02.12.12)
(21)

dizi önerisi

fakir nightboy
artık sıkıntıdan aktivite olarak uyuyorum. izlediğim dizilerin de şu ana kadar ki tüm bölümleri seyredildi. yeni dizi önerisi istiyorum sizden.benim çok beğendiklerim şöyle bu tarz olursa sevinirim.-Supernatural-Doctor Who-Big Bang Theory-Shameless-Person of interestbu tarz ya/da daha güzeli işte ne
artık sıkıntıdan aktivite olarak uyuyorum. izlediğim dizilerin de şu ana kadar ki tüm bölümleri seyredildi. yeni dizi önerisi istiyorum sizden.

benim çok beğendiklerim şöyle bu tarz olursa sevinirim.

-Supernatural
-Doctor Who
-Big Bang Theory
-Shameless
-Person of interest

bu tarz ya/da daha güzeli işte neyse söleyin bi iki tane be hacılar.

edit: ben seyrettiklerimi bi yazayım da olmayan varsa güzel bişe deyin hemi ;

- dexter - simpsons - family guy - hımym - lost room - thats 70s shows - sherlock -revoulotion - spartacus - two and a half man - merlin - new girl - chuck - leverage - smallville - californication - being human - scrubs - castle - community - american dad - my name is earl

baya da izlemişim lan. işte bunların dışında konusu farketmez. yeter ki sürükleyici olsun sıkılmiyim seyredeyim tüm sezonu.

Teşekkürler.
0
fakir nightboy
(02.12.12)
dexter
0
charlotte blanc
(02.12.12)
heroes
misfits
lost girl
0
gudumlu anne terligi
(02.12.12)
sherlock
breaking bad
0
vedatchilipeppers
(02.12.12)
dexterı yazmayı unutmuşum dexter var zaten o kaçmaz. sherlock izlendi heroes izlendi. misfits ve breaking bad'e hiç bakılmadı. daha daha ?
0
🌸fakir nightboy
(02.12.12)
dexter +1
the prisoner p.o.ideki abi oynuyo
that 70s show
true blood
misfits
the lost room
modern family
mad men
once upon a time
0
meriadoc
(02.12.12)
persons unknown
flashforward

ama tek sezon bunlar
0
gudumlu anne terligi
(02.12.12)
marikaki
(02.12.12)
tek cevap :breaking bad
0
1 saat bende 50 dolar
(02.12.12)
breaking bad & misfist arasında kaldım. misfist az cok ne olduğu belli peki ya breaking bad? lütfen sözlükten oku falan demeyin kişisel fikirlerinizi soruyorum?
0
🌸fakir nightboy
(02.12.12)
(bkz: breaking bad)

oyunculuğun zirve yaptığı bir yapım. dizideki karakterler çok iyi ve

resmen sünepe bir kimya öğretmeninden badass bir uyuşturucu baronuna nasıl bir dönüşüm yaşanır bunu muhteşem bir kıvamda yapılan yumuşak geçişlerle seyrediyorsun. hani, bir deney vardır. suya kurbağayı koyup yavaş yavaş ısıtmaya başlarlar, su kaynar ve kurbağa yavaşça ısındığı için farketmeden ölür. bu dizi de böyle.
0
neseranni
(02.12.12)
Prison break derim izle bence :)
0
closed1907
(02.12.12)
öncelik breaking bad'e verildi. sonrasında misfist. teşekkürler.

@closed

prison seyredildi. aynı lost ve csı gibi.
0
🌸fakir nightboy
(02.12.12)
izlediğim her diziyi önermem bak, senin söylediklerini de izledim ben. mesela supernatural'ı önermem ama izlerim severim.

dexter'ı öneririm.

house md'yi öneririm.

breaking bad'i öneririm.

ve bir de (bkz: boardwalk empire)

bunlar gerçekten klas diziler.
0
neseranni
(02.12.12)
Oz
0
empati kuramayan psikolog
(02.12.12)
sen daha lostu seyretmemişsin, dizi soruyorsun. hoş ben de seyretmedim ya..:)

x-files, 9 sezon doya doya izlersin. türkçe altyazısı var.

battlestar galactica ve 24 manyak sürükler.
0
bihaber
(02.12.12)
breaking bad, battlestar galactica, the office. dram, bilim kurgu (her şey var gerçi), komedi. yeterli.
0
wakuman
(02.12.12)
o değil de millet cool görünmek için mi game of thrones dememiş? bi öneri de benden gelsin o zaman: the killing.
0
lionel andres
(02.12.12)
2 broke girls
him & her
wilfred
burn notice
the good wife
luther
suits

bitmislerden: monk, Two Guys, a Girl and a Pizza Place, whitechapel, how to make it in america

derinler: the wire, oz, boss, hell on wheels, the killing, generation kill ve breaking bad.
0
entrapmen
(02.12.12)
breakıng bad cok agır ılerlıyor bılgın olsun benı sıkmıstı bıraktım.
0
slash01
(02.12.12)
@slash01 sil onu kimse görmesin. cinayete kurban gidersin valla :/
0
lionel andres
(02.12.12)
Sana tek tavsiye diyorum 4400.. Bu diziye başlaman ile bitirmen bir olacak gerçekten süper bir dizi.

Ayrıntılı Bilgi :
www.vazgectimsenden.com
0
white35
(02.12.12)
(8)

En iyi fahişe rolleri??

kralice maud
Selam,Türk - yabancı olur, tavsiye edebileceğiniz fahişe karakterlerini en iyi oynamış aktrisler? Filmleri?Teşekkür ediyorum.Kanlı Nigar'ı oynayamayan bi arkadaşa yardımcı olmaya çalışıyoruz da... İşve-cilve vs vs lazım. Taklit etmeyecek de ilham versin falan...Tekrar teşekkürler :)
Selam,

Türk - yabancı olur, tavsiye edebileceğiniz fahişe karakterlerini en iyi oynamış aktrisler? Filmleri?

Teşekkür ediyorum.

Kanlı Nigar'ı oynayamayan bi arkadaşa yardımcı olmaya çalışıyoruz da... İşve-cilve vs vs lazım. Taklit etmeyecek de ilham versin falan...

Tekrar teşekkürler :)
0
kralice maud
(01.12.12)
gündüz güzeli - catherine deneuve
0
madyb
(01.12.12)
Amy Smart-butterfly effect
0
toro
(01.12.12)
müjde ar
0
cecilia
(01.12.12)
çatısız kadınlar daki lale mansur
0
fuzzy
(02.12.12)
Leaving Las Vegas (1995) - Elisabeth Shue.
0
sahan666
(02.12.12)
belle de jour - catherine deneuve
klute - jane fonda
crimes of passion - kathleen turner
pretty baby - susan sarandon ve brooke shields
lilya 4 ever - oksana akinsjina
pote tin kyriaki - melina mercouri
le notti di cabiria - guiletta masina
taxi driver - jodie foster
baraj - türkan şoray
kiraz çiçek açıyor - nur sürer
0
linuswithnoblankets
(02.12.12)
oha nasıl kimse yazmamış lan

masumiyet - uğur (derya alabora)
0
turk kelekom
(02.12.12)
fahişelik diyince aklıma gelen ilk isim monica bellucci.nasıl yazılmamış anlamadım zaten,kadına en iyi giden roller o tarz roller.
0
mudur ne yaptinn
(04.12.12)
(9)

Arrow mu Alcatraz mı ?

xenophobic
Yeah baby?
Yeah baby?
0
xenophobic
(01.12.12)
arrow
0
nunishuris
(01.12.12)
Arrow
0
milan baros
(01.12.12)
arrow!
0
söylemez
(01.12.12)
arrow +1
0
wiillii
(01.12.12)
Alcatraz
0
Sskywalkeremre
(01.12.12)
alcatraz!
0
psychosocialll
(01.12.12)
alcatraz yazanlar kafa buluyor. Arrow.
0
beyteper canavari
(03.12.12)
alcatraz bok gibi bitmişti. arrowu izlemedim ama. konusu ilgi çekici olsa bile alcatrazı izleyip vakit kaybetme.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(03.12.12)
ne yalan söyleyeyim ben bi' çok insanın aksine alcatraz'ı beğenmiştim. ama bu karşılaştırmada arrow derim.
0
newsman
(03.12.12)
(5)

Salo Ya Da Sodom'un 120 Günü

yuvarlanantencereninkapagi
film hakkında ne düşünüyorsunuz?
film hakkında ne düşünüyorsunuz?
0
yuvarlanantencereninkapagi
(01.12.12)
coder
(01.12.12)
kitap çok daha iyi. filmde pek fazla ayrıntıya yer verilmemiş.
0
astaroth
(01.12.12)
bildiğiniz gibi film aslında sade'ın kitabından uyarlanmış. ve filmde bahsedilenler birebir olmasa da olmamış ya da şu anda olmayan şeyler değil. bu tür olaylara dikkat çekmek ve insanların bunları bildikleri halde tepkisizliklerini ortadan kaldırmak için önemli. bu filmler her zaman olmalıdır bence.
0
tepedeki psychedelic adam
(01.12.12)
Güzel bir film. Absürdlüğünü ve farklı tarzını beğendim.

Filmi tamamen izlemeden, yarım yarım geçerek yorum yapmak da iyiymiş.

Önce amacın ne olduğunu anlamak lazım. Arkadaş başta milyon dolarlar felan diyince parodi yapıyor, meta olmamış filmlerin kalitesine dikkat çekiyor sandım ama ilginç açıkçası. Çok ilginç.
0
4dr4melech
(01.12.12)
iyi filmdir. ışık kalitesi, görüntüler, kamera kullanma açıları falan hep on numara. konu da 40lar italyasında evinden kaçırılan çocukların yürek dağlayıcı hikayesi. kötü adamlar rollerinin hakkını veriyor bence. ama biraz +18 yerler var. oralar da gözünü kapatırsın olur biter.
0
boscuvaldikdurmaz
(01.12.12)
(6)

bir filmden bir kare

sorryru
http://images4.fanpop.com/image/photos/16300000/Christoph-Waltz-christoph-waltz-16357365-550-313.jpgHangi filme ait bir kare bilen duyan? Az bucuk kopya :oyuncu christoph waltz
images4.fanpop.com
Hangi filme ait bir kare bilen duyan?
Az bucuk kopya :oyuncu christoph waltz
0
sorryru
(01.12.12)
Inglorious Basterds.

google image'ı kullanmayı öğrenirsen ileride rahat edersin.
0
4dr4melech
(01.12.12)
O filmde hem daha yasli hemde saclari kisa?
0
🌸sorryru
(01.12.12)
Evet, özür dilerim ya. Tanıyamadım adamı. Dur biraz daha bakayım. Basterdlardan biri sandım, füguran.
0
4dr4melech
(01.12.12)
inglorious basterds için çok genç bir waltz bu. bakıyorum.
0
sanat guresi
(01.12.12)
Feuer und Schwert

Bu galiba.

www.imdb.com
www.google.com

Evet evet, budur.
0
4dr4melech
(01.12.12)
Tesekkur ettim
0
🌸sorryru
(01.12.12)
(2)

the sopranos izleyenlere soru.

sanat guresi
[spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler]şu anda 4. sezonun başındayım. 3. sezonda oluyor bunlar sanırım. olm bu t. çok kolay affetmedi mi amcasını? daha 1-2 sene önce annesinin direktifiyle öldürt
[spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler]


şu anda 4. sezonun başındayım.

3. sezonda oluyor bunlar sanırım. olm bu t. çok kolay affetmedi mi amcasını? daha 1-2 sene önce annesinin direktifiyle öldürtmeye çalışmadı mı elemanı? hadi süreç içinde unutuldu, gitti diyelim, bir de "ben olmasaydım o sokakta sana şöyle böyle edeceklerdi" diyor jun t'ye, "doğru haklısın, minnettarım" dedi hatta tony de emmisine. zaten kendisi öldürtecek, ne zaman, niye uyarsın adamı? o sırada ralphie'ye karşı dikkat et diyordu, o mu kast edildi minnettar olmakla acaba?

ha bak, emmisi tony'yi uyardıktan sonra ralphie'ye karşı ne gibi bir önlem alınmıştı, onu da unuttum. eleman capo olduydu en son, bakarım şimdi wikipedia'dan ama bölüm adı bulmam lazım, hatırlayan yazıversin.

düzeltme: lan tamam tamam, son söylediğimi çözdük. ralphie değil richie'ye karşı uyarıyormuş. hay kafama bak.

[spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler][spoiler]
0
sanat guresi
(01.12.12)
hani kol kırılır yen içinde kalır derler ya, ordaki öyle bir durumdu. diğer ailelere ve dışarıya karşı açık vermemek için affetti, aslında affetmedi. her seferinde kızıyor, tav oluyor ama yapacak birşey yok. direk bölüm olarak hatırlamadığım için ralphie bölümüne yorum yapamiciiim. izlemeye devam. güzel dizi.
0
armatür
(01.12.12)
zaten kukla bir boss gerekiyor, bu yüzden de el mahkum orada durmasına ama... özellikle bu minnettarlık muhabbetini tam anlamlandıramadım. öylesine söylenmiş desek lan öldürmeye çalıştığın adama karşı niye ben seni uyarmıştım, ben olmasam şöyle olurdu diyorsun. ben mi bir yeri kaçırdım, ya da başka bir olay mı kast ediliyor düşünüyorum şimdi.

dizi çok iyi, cnbc-e'deki yarım yamalak seyirlerden sonra senelerdir başına oturup derli toplu izlemeyi bekliyordum.
0
🌸sanat guresi
(01.12.12)
(10)

black swan ?

docrivers
nasıl film, saat 2 buçukta celtics maçı var o zamana kadar bei ayakta tutarmı yoksa ruh gibi film sıfır tempo uyur kalırsın mı dersiniz , ha bide korkunç mu :D
nasıl film, saat 2 buçukta celtics maçı var o zamana kadar bei ayakta tutarmı yoksa ruh gibi film sıfır tempo uyur kalırsın mı dersiniz , ha bide korkunç mu :D
0
docrivers
(01.12.12)
ayakta tutar,izle bence.
0
neo
(01.12.12)
korkunç değil, hafif doz gerebilir ve evet maça kadar götürür, iyi seyirler.
0
yemekten cikan kil
(01.12.12)
Uyutur bence.
0
4dr4melech
(01.12.12)
izlediğim en berbat filmlerdendi.
0
wampex
(01.12.12)
bence de uyutur.
0
goldentitan
(01.12.12)
natalie portman varsa hiç düşünme boss. izle güzel.
0
kambocya diasporasi
(01.12.12)
konu ne agalar peki fragmanı gayet çarpıcı geldi bana, uyutma sebebi ne ?
0
🌸docrivers
(01.12.12)
Karamsar bir hava var ve konusu gereği aksiyon yok fazla. Her an o fragmandaki gibi ekşınlı geçmiyor. Genelde zaten boğucu duyguları çalıştığı için film seni de boğacaktır ki bu da gayet normal, filmin iyiliğinden veya kötülüğünden bağımsız olarak.
0
4dr4melech
(01.12.12)
aa 2buçukta celtics maçı mı var? holey :p
0
reverse engineer
(01.12.12)
Adama bak lan ahahah pablik diskırimineyşın yapmış bana. Vay adi.
0
4dr4melech
(01.12.12)
(7)

kaçma isteği uyandıracak yol filmleri

godfrey
var mıdır arkadaşlar. artık buna into the wild ya da easy rider gibi filmlerin dışında olanlar tabii.kendini bulmaya çalışan bir adam olabilir. sevgilisine ulaşmaya çalışan bir delikanlı ya da küçüklük hayali dünyayı gezmek olan birinin hikayesi de olabilir. yani hiç fark etmez. yollara aşık biri ol
var mıdır arkadaşlar. artık buna into the wild ya da easy rider gibi filmlerin dışında olanlar tabii.

kendini bulmaya çalışan bir adam olabilir. sevgilisine ulaşmaya çalışan bir delikanlı ya da küçüklük hayali dünyayı gezmek olan birinin hikayesi de olabilir. yani hiç fark etmez. yollara aşık biri olsun yeter.

var mıdır öneriniz

benim favorilerim the straight story, one week, go getter, bucket list, one week
0
godfrey
(01.12.12)
0
uepuey
(01.12.12)
into the whild
0
bluebey
(01.12.12)
im juli

www.imdb.com
0
Fayfa
(01.12.12)
The way - martin sheen oynuyor, oglu emilio estevez yonetiyor
0
Godless
(01.12.12)
yettim gari

(bkz: little miss sunshine)

(bkz: once)
0
hiçbirşeyyok
(01.12.12)
tadin kaldi
(01.12.12)
Wim Wenders filmleri! (Alice in den Standen, Im Lauf Der Zeit, Paris Texas, Bis ans Ende Der Welt,

Ayrıca (daha önce yazılara ek olarak);
Central do Brasil (W. Salles) - 1998
Alice Doesn't Live Here Anymore (M. Scorsesse) - 1974
About Schmidt (A. Payne)- 2002
Sideways (A. Payne)- 2006
The Adventures of Priscilla, Queen of Desert (S. Elliot) - 1994
My Own Private Idaho (G. van Sant) - 1992
Leningrad Cowboys Go To America (A. KAurismaki) - 1989
Badlands (T. Mallick) - 1973
Bonnie and Clyde (A. Penn) - 1967
Natural Born Killers (O. Stone) - 1994
O Brother, Where Art Thou? (J. Coen) 2000
The Passanger (M. Antoninoni) - 1975
Stranger Than Paradise (J. Jarmusch) - 1984
Wild At Heart (D. Lynch) - 1990
Amansız Yol (Ö. Kavur) - 1985
Gece Yolculuğu (Ö. Kavur) - 1988
0
linuswithnoblankets
(01.12.12)
(6)

şöyle bir film arıyorum porno değil

eulerlagrange
cinsel sapmaları kişi bazında ya da olaylar örgusunde ele alan bir film arıyorum dram tercıhımdır.sodomun 120 gunu ya da pedofılı temalı filmler istemıyorum.
cinsel sapmaları kişi bazında ya da olaylar örgusunde ele alan bir film arıyorum dram tercıhımdır.sodomun 120 gunu ya da pedofılı temalı filmler istemıyorum.
0
eulerlagrange
(30.11.12)
"cinsel sapma" ifadesini kullanmak istemiyorum ama bu olabilir.

www.imdb.com
0
slackerbitch
(30.11.12)
ibne kovboylar var. brokeback mountain.
0
japon askeri
(30.11.12)
xxy
cinsel sapma hoş bir ifade değil gibi
0
hitsumo
(01.12.12)
dram değil, komedi. short bus.
0
trachemys scripta elegans
(01.12.12)
cinsel sapmayla ilgili tam olarak ne demek istediğini anlamadım ama aklıma ilk sade filmi geldi www.imdb.com

Julio Medem filmleri de olabilir. www.imdb.com

çok saçma öneriler olabilir.
0
fuckinginthebushes
(01.12.12)
cinsel sapma olarak aklıma pedofili, zoofili, nekrofili, enstest geliyor.

pedofili: Michael, Mysterious Skin, Pretty Baby, Festen, La Mala Educacion, Deliver Us From Evil, Capturing the Friedmans, Happiness, Kids, Lolita

ensest: La Luna, Le Souffle au Coeur, The Sweet Hereafter

zoofili: Zoo

Nekrofili: Nekromanik
0
linuswithnoblankets
(01.12.12)
(7)

Melankolik Anime

4dr4melech
Daha önce de sormuştum: http://www.eksiduyuru.com/index.php?m=d&id=512635İzlemedim bunları daha. Claymore izledim. Güzeldi, sonunda batırdılar. Gördüğüm en kötü sonlardan biriydi, neyse.Şimdi önümde şu seçenekler var:The Melancholy of Suzumiya Haruhi --> Posteri itici geldi ama benim lise temalı ani
Daha önce de sormuştum: www.eksiduyuru.com

İzlemedim bunları daha. Claymore izledim. Güzeldi, sonunda batırdılar. Gördüğüm en kötü sonlardan biriydi, neyse.

Şimdi önümde şu seçenekler var:

The Melancholy of Suzumiya Haruhi --> Posteri itici geldi ama benim lise temalı animelere olan antipatimdendir. High school of the dead de mesela lisede geçmiyormuş ama adamlar postere koyuyor. Onu da izlemedim o yüzden.

Wolf's Rain

Eve no Jikan - bu

NHK i Youkoso - ve bu güzel göründü gözüme.

Son seçenek de geçen sene güncel izlerken nasıl oldu bilmiyorum ama 9. bölümde bıraktığım Guilty Crown'ı baştan izlemek.

Ne yapmalı? Başka anime öneriniz var mı başlıkta belirttiğime uyan?

Edit: Büyük ihtimal eve no jikan izlerim. 6 bölüm, abartısız ama ilgimi çeken bir konu. Daha ne.

Full Metal Alchemist'i de izledim, hakikaten o seri kadar duygu dolu bir seri yoktur.
0
4dr4melech
(30.11.12)
Evet, izledim onu.
0
🌸4dr4melech
(30.11.12)
NHK i Youkoso

yakın zamanda izlemiştim.
çok ilginç gelmişti ve beğenmiştim.
0
holy diver
(30.11.12)
izlemediysen;

full metal alchemist

iki versiyonu vardı. ikisini de izle.

**
ekleme: bariz melankolisi yok. bütün olarak hissettirmişti. zaman zaman insanın yüreğini sızlatıyor falan..
0
holy diver
(30.11.12)
Kino no Tabi.
0
sesee
(30.11.12)
Şindi şöyle:

Eve no Jikan
Kino no Tabi
NHK ni Youkoso

şeklinde yapayım ben sırayla.
0
🌸4dr4melech
(30.11.12)
www.anime-planet.com

www.anime-planet.com

www.anime-planet.com

www.anime-planet.com

melankolik olmaları tartışılır ancak hepsi kaliteli seriler.
0
cagdassalur
(30.11.12)
Durarara ve steins gate'i izlemiştim. Diğerlerini de gözden geçireyim.
0
🌸4dr4melech
(30.11.12)
(7)

şu diziler genel olarak nasıldır, konusu vs. 2.izlemediğim fantastik dizi?

sizofren hayaller
aslında vaktiyle hepsini araştırmıştım, dizi takip listeme de almıştım ama izleyenlerden bunlar hakkında topluca yorum almak istiyorum. şu an birkaç dizim yayın hayatını sonlandırmakta ve onların yerine 2-3 yeni dizi sıkıştırabilirim.- carnivale- curb your enthusiasm (seinfeld bittiğinde, muadilini
aslında vaktiyle hepsini araştırmıştım, dizi takip listeme de almıştım ama izleyenlerden bunlar hakkında topluca yorum almak istiyorum. şu an birkaç dizim yayın hayatını sonlandırmakta ve onların yerine 2-3 yeni dizi sıkıştırabilirim.

- carnivale
- curb your enthusiasm (seinfeld bittiğinde, muadilini aradığımda rastlamıştım)
- it crowd (the it crowd)
- freaks and geeks
- the tudors
- grimm
- touched (touch imiş bu, yanlış yazmışım)
- riget
- arrow
- numb3rs

fantastik dizi konusunda, varsa ilgi çekici bir fantastik dizi, önerilere açığım şunları izledim/izlemekteyim. :

- supernatural
- legend of the seeker
- true blood
- merlin
- once upon a time
- the lost room
- the walking dead (ilk sezonu izledim henüz)
- the 4400 (nedense 2 sezonda bırakmışım)
- game of thrones (2. sezona henüz başlayamadım)
- doctor who (bunda da bayağı gerideyim)


ekstradan "mental" gibi bir psikolojik dizi varsa da olabilir aslında.
0
sizofren hayaller
(30.11.12)
- grimm'e bir bolum zor dayandim.
- the it crowd mu o? oyle ise kesin izle. nerd geyigi.
- touched ? touch olmasin o kiefer sutherland'in oynadigi. iki bolum izledim. cok sacma geldi.

gerci bana merlin de sacma geliyor.

fantastik korku var american horror story.
0
entrapmen
(30.11.12)
curb your enthisuasm tam bir "awkard" komedi, o kelime absurd sacma garip anlaminda:D seinfeld asigi bir insan olarak severek izliyorum.
0
jemjum
(30.11.12)
red dwarf, quantum leap, twin peaks, the x files, millenium...
0
linuswithnoblankets
(30.11.12)
carnivale ve the it crowd izle bi de that 70s show çok güzel <3
0
meriadoc
(30.11.12)
Carnivàle süper dizi. Şiddetle tavsiye ederim. Ama 2. sezonunun sonunda yarım kalmış ve devamı gelmemiş bir dizi aynı zamanda. İzleyeceğim şey illa bir sona bağlansın demiyorsan kesinlikle izle.
0
kekec salman
(30.11.12)
az bilindik bişey önereyim:

primeval
0
ermanen
(30.11.12)
the it crowd'ı izle, zaten çok fazla sezonu ve bölümü yoki hemen bitirirsin. bugüne kadar izlediğim en komik dizilerden biri, asla pişman olmazsın izlediğine.
0
sister blister
(01.12.12)
(5)

adam bir mezara gidiyor, üzerinde kendi adı var.

vadrigar
bir dizi vardı. the lost room gibi kısa dizilerden.1.5 saatlik 3-4 veya 5-6 bölümdü.aklımdaki bir sahnesini anlatıcam: sanırım ilk sahnesi de olabilir.adam bir mezara gidiyor. o mezar ya kendisinin ya da karısının. sanırım uydurmuyorsam yanında küçük kızı da var.mezarın yanında bir canta buluyor. ha
bir dizi vardı. the lost room gibi kısa dizilerden.
1.5 saatlik 3-4 veya 5-6 bölümdü.
aklımdaki bir sahnesini anlatıcam: sanırım ilk sahnesi de olabilir.
adam bir mezara gidiyor. o mezar ya kendisinin ya da karısının. sanırım uydurmuyorsam yanında küçük kızı da var.
mezarın yanında bir canta buluyor. hani şu iş adamı cantası tarzda bir çanta.
çantanın içinde adamın kendinin ölüm haberi olan bir kaç gün sonrasının gazete küpürleri var.
çok merak ediyorum. 3-4 yıl önce görmüştüm ama izleyememiştim.
bu dizinin adı neydi ?
0
vadrigar
(30.11.12)
geleceğe dönüşde böyle bi sahne vardı sankı bırebır aynı degıl ama ..
0
kennym
(30.11.12)
@kennym çok yanlış geldin. babasının mezarıydı o yanılmıyorsam.
0
🌸vadrigar
(30.11.12)
The Prisoner olabilir mi?
0
mesa
(30.11.12)
@vadrigar

babasının mezarı filan değildi. emmett brown kendi mezartaşını görüyordu.
0
periphery
(30.11.12)
@mesa bir denicem
@periphery yok abi biliyorum onu ama ben martynin sahnesinden bahsettim. ama sanırım arkadas senin dedigin sahneden bahsediyordu. off cok karıstı muhabbet:)
0
🌸vadrigar
(30.11.12)
(3)

super baba? 80lerin ve 90larin cocuklari!

asimplemistake
selam parayi bulan lidyalilar'in efesle kafayi bulan torunlari!super baba'yi ilk bolumunden yayinlanmis son bolumune kadar netten izleyebilecegimiz herhangi bir link var mi?
selam parayi bulan lidyalilar'in efesle kafayi bulan torunlari!

super baba'yi ilk bolumunden yayinlanmis son bolumune kadar netten izleyebilecegimiz herhangi bir link var mi?
0
asimplemistake
(30.11.12)
yok, atv'nin arşivini su bastığı için süper baba'nın kaybolup gittiği söylendi. sonradan 28 şubatla ilişkili filan çıktı dizi, gün yüzüne çıkartmıyorlar şimdi.
0
ruhibirbanyo
(30.11.12)
bi kanal veriyordu yaa geçen sene filan. vardır bence bir yerlerde.
0
dasher
(30.11.12)
bir dönem kanal 1'de tekrarları vardı, o olabilir mi dasher?

hayat bilgisi'nin, lise defteri'nin falan çarşaf çarşaf tekrarları var, süper baba yok. akıl alır iş değil :(
0
🌸asimplemistake
(30.11.12)
(8)

Hangi Filmi İzleyeyim

bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
Selamlar.Yepyeni bir film seçimi sorusuyla karşınızdayım. Aşağıdaki filmlerden bu akşam hangisini izleyeceğimi bir seçiverelim size zahmet :- Annie Hall- The man from earth- la vita e bella- the silence of the lambs- thorbirbiriyle alakasız filmler olduğunun farkındayım ama, eve yorgun geldiğiniz bi
Selamlar.

Yepyeni bir film seçimi sorusuyla karşınızdayım. Aşağıdaki filmlerden bu akşam hangisini izleyeceğimi bir seçiverelim size zahmet :

- Annie Hall
- The man from earth
- la vita e bella
- the silence of the lambs
- thor

birbiriyle alakasız filmler olduğunun farkındayım ama, eve yorgun geldiğiniz bir haftaiçi akşamı hangisi gider mesela?
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(29.11.12)
Harbiden çok alakasız ama "la vita e bella" diyorum.
0
tzum_tzum
(29.11.12)
yorgun geldiysem la vita e bella.
lambs mambs kaldırmaz o kafa.
0
bonnie and clyde
(29.11.12)
kafam kaldırmaz yorgunum diyorsanız thor az biraz kaldırır diyorsanız annie hall.

kafa kaldırır biraz hüzünlensek derseniz la vita e bella.

yorgun değilim ama şimdi kafa açan film istemem derseniz silence of the lambs.

cin gibiyim kafa açan film istiyorum derseniz the man from earth.
0
ayiadam
(29.11.12)
The man from earth
0
Godless
(29.11.12)
thoru ele
0
gang leader of wasseypur
(29.11.12)
Annie Hall iyi gelir bence
0
nıç
(29.11.12)
The man from earth +1
0
spider03
(29.11.12)
nekodunlangafana
(29.11.12)
(7)

behzat ç. sorusu ***delicesine spoiler içerir***

kibritsuyu
-----------------------------------------------------------------------------------------behzat ç'nin kolu niye kalkmıyormuş, 77. bölümde kanayan kolundaki çizik ve 78. bölümde gördüğümüz sırtındaki morluk neymiş anlayabildik mi? yani acaba daha ortaya çıkacak mı, yoksa 78. bölümün sonundaki perform
-----------------------------------------------------------------------------------------

behzat ç'nin kolu niye kalkmıyormuş, 77. bölümde kanayan kolundaki çizik ve 78. bölümde gördüğümüz sırtındaki morluk neymiş anlayabildik mi? yani acaba daha ortaya çıkacak mı, yoksa 78. bölümün sonundaki performanstan bir şeyler çıkarmalı mıydık ben anlamadım orayı. beynindeki bebeğe sezaryen falan mı yapmaya çalışmış acaba?
0
kibritsuyu
(29.11.12)
aziz başkomiserle kavga ettiği nerde çıktı , tahmin mi acaba ?
0
proustun bir aski
(29.11.12)
kavga falan yok yahu. aziz ile akbaba kavga etmiş meğersem, geçen sezonun son bölümünde, savcının vurulduğu zaman. en son aziz'i akbaba ve nazlı'ya silah doğrulturken görmüştük, ne oldu diye öyle kalmıştı, onu da akbaba anlattı. behzat ile aziz arasında sadece konuşma geçmiş, kavga yok.
0
🌸kibritsuyu
(29.11.12)
kolu vurulduğu için kalkmıyor. morlukların nedeni daha ortaya çıkmadı. azizle kavga ettiğini nereden çıkarttınız amk? @behzat götünle izlemişsin resmen hacı.
0
mr adige
(29.11.12)
bence de azizle sadece konuştu başka bir şey çıkacak o morluklardan .
0
proustun bir aski
(29.11.12)
(git: 515375)
0
ocanal
(29.11.12)
aziz'le konuşmadı bile amk, adam zarf attı.
0
hocam fazla egon var mi
(29.11.12)
e peki hacı eylül behzat'ın ikinci kişiliği ise gökhan'ın "eylül'ü bul" demesini, bardaki eylül'ü, odada soner moner koko takılmalarını, ercü'nün gelmesini falan nasıl açıklıyoruz? behzat eli kolu bağlı. ercü eylül'ü kenara çekip "bişey yapmiycam velvele yapma" diyor, bar sahibi eylül'e "ne dedi sana" diyor falan. ee ikinci kişilik olayında bunlar nasıl olur?
0
🌸kibritsuyu
(29.11.12)
(1)

the walking dead dizisindeki çanımsı şey?

schizophrenia
walking dead'in son bölümünde yatağa bağladıkları hasta vardı hani dönüşme sonrası bilinç testi yapıyorlardı. işte o sırada elinde havan ve tokmak benzeri şeyle ses çıkarıyorlardı. o aletin adı ve işlevi nedir?
walking dead'in son bölümünde yatağa bağladıkları hasta vardı hani dönüşme sonrası bilinç testi yapıyorlardı. işte o sırada elinde havan ve tokmak benzeri şeyle ses çıkarıyorlardı. o aletin adı ve işlevi nedir?
0
schizophrenia
(29.11.12)
Singing bowl :
bestsingingbowls.com

Amacı ses çıkarmak. Bölümdeki amacı amcayı şartlandırmak.
0
skatheist
(29.11.12)
(6)

film / öneri

d for domates
Eskilerden yenilerden farketmez. Bilimkurgu korku aksiyon filmi olmasin. Dolu dolu, uzerine buyuk bir sessizlik yaratip dusunebilecegim bir film olsun.Onerilerinizi bekliyorum.
Eskilerden yenilerden farketmez. Bilimkurgu korku aksiyon filmi olmasin. Dolu dolu, uzerine buyuk bir sessizlik yaratip dusunebilecegim bir film olsun.

Onerilerinizi bekliyorum.
0
d for domates
(28.11.12)
kieslowski- triology
0
botamaniaensis
(28.11.12)
abbas kiyarustemi - aslı gibidir
0
öptüm sezen
(28.11.12)
stalker-tarkovski (hafif bilimkurgu sayılabilir, ama çok acayip sessizlik yaratır, düşündürür)
0
perferil
(28.11.12)
izlemediyseniz kesinlikle (bkz: persona), izlediyseniz gene persona:)
0
speedy
(28.11.12)
Dogville.
0
dave87
(01.12.12)
(6)

yabancı dizi

cloudy
games of thrones izliyorum şu an ve bitmek üzere.ne indiriyim sizce?
games of thrones izliyorum şu an ve bitmek üzere.ne indiriyim sizce?
0
cloudy
(28.11.12)
(bkz: blue mountain state) çok gülmüştüm.
0
kambocya diasporasi
(28.11.12)
Dexter, 666 Park Avenue, Fringe...

Sonları olmayan-kotu biten ama guzel dizilerden ise; heroes, 4400 ve tabii ki lost...
0
nucleon
(28.11.12)
breaking bad tabii ki. Soru mu bu da ?
0
1 saat bende 50 dolar
(28.11.12)
o değil de martın 31 i gelse de ağzımızın tadıyla game of izlesek. sabırsızlıktan kudurduk be
0
cecilia
(28.11.12)
1 saat bende 50 dolar+1
breaking bad izle.
0
kadifepanter
(29.11.12)
misfits kesinlikle.
my name is earl de olabilir. hatta olsun bence.
0
vadrigar
(30.11.12)
(2)

The Dark Knight

wayne
The Joker'ın The Dark Knight tarafından sorguya çekildiği sahnede, The Dark Knight sandalyeyi duvara dayıyor, ee kapıya bi vursan yine açılacak niye dayıyor o sandalyeyi?
The Joker'ın The Dark Knight tarafından sorguya çekildiği sahnede, The Dark Knight sandalyeyi duvara dayıyor, ee kapıya bi vursan yine açılacak niye dayıyor o sandalyeyi?
0
wayne
(28.11.12)
kapi acilmasin diye.

kapi sakkadanak acilmaz dayar ise, kapi ile yer arasinda sikisan sandalye kapinin acilmasini önler teoride. pratikte her zaman gecerli olmayabilir bu.
0
serabetan
(28.11.12)
sandalye kapı kolunun altına dayalı. yer aşırı kaygan değilse siksen açılmaz o kapı.
0
yakuza123
(28.11.12)
(1)

Crossing The Bridge: Sound Of Istanbul

pet sise
Merhaba,Çok sevdiğim bir Yunan arkadaşıma bu dvd'yi hediye etmek istiyorum. Ancak altyazı olarak sadece Türkçe var. Acaba ben yanlış mı aratıyorum? İngilizce altyazılısını bulmam mümkün mü?Bir de başka ne hediye alabilirim arkadaşıma? Dedemin İnsanları, kahve, rakı,lokum aklıma gelenler. Sizin öneri
Merhaba,

Çok sevdiğim bir Yunan arkadaşıma bu dvd'yi hediye etmek istiyorum. Ancak altyazı olarak sadece Türkçe var. Acaba ben yanlış mı aratıyorum? İngilizce altyazılısını bulmam mümkün mü?

Bir de başka ne hediye alabilirim arkadaşıma? Dedemin İnsanları, kahve, rakı,lokum aklıma gelenler. Sizin önerileriniz var mı?
0
pet sise
(28.11.12)
Issız adam. (:
0
solo
(28.11.12)
(8)

Dolandırıcılar Şehri belgeseli nereden izlenilir veya indirilir?

nf3
National Geograpic'in bu belgeleselinin İstanbul bölümünü indirebileceğim veya izleyebileceğim adres gösterebilecek olan var mı?
National Geograpic'in bu belgeleselinin İstanbul bölümünü indirebileceğim veya izleyebileceğim adres gösterebilecek olan var mı?
0
nf3
(28.11.12)
bana da lazım :D
0
steam
(28.11.12)
aynen ya :D izlemek lazım..
0
insomni4c
(28.11.12)
ingilizce de olsa olur. bulan varsa link paylaşırsa sevinirim ben de.

edit: şöyle bir link buldum ancak sanırım sadece canada'dan izlenebiliyor. vpn kullanan arkadaşlar bir bakarsa sevinirim. eğer varsa bir yerden ücretsiz vpn bulup izleyeyim.

www.travelandescape.ca
0
mr.goodcat
(28.11.12)
8 aralık cumartesi günü saat 19:00'da tekrarı varmış:

natgeotv.com
0
kül
(28.11.12)
5 aralıkta yayınlanacak diye biliyorum full bölümü. bundan önceki bölümleri başka şehirlerdi
0
taqster
(28.11.12)
Az önce gösterildi NatGeo Tr'da, türkçe dublajlıydı.
0
roket adam
(28.11.12)
portekizce izlemek isteyenleri buraya alabiliriz :)

www.youtube.com
0
mr.goodcat
(28.11.12)
mikua, teşekkür ederim.
0
🌸nf3
(29.11.12)
(1)

korku filmi sahnesi.

sanat guresi
psikopat bir seri katilimiz var, öldürdükleri insanların gözlerini çıkartıyor. sonra da ortasından bir tel geçirip anahtarlık yapıyor. hatta bir ara lolipop gibi yalıyor, ağzına sokup çıkarıyor olması bile ihtimal. çok uzak bir anı, film bile değildir belki. hatırlıyor musunuz böyle bir şey?
psikopat bir seri katilimiz var, öldürdükleri insanların gözlerini çıkartıyor. sonra da ortasından bir tel geçirip anahtarlık yapıyor. hatta bir ara lolipop gibi yalıyor, ağzına sokup çıkarıyor olması bile ihtimal. çok uzak bir anı, film bile değildir belki. hatırlıyor musunuz böyle bir şey?
0
sanat guresi
(28.11.12)
katil, psikopattan ziyade, yaratık gibi bi şeydi, kaba saba bi dağ adamıydı. bi grup kampçı genci sırayla öldürüyodu.
0
am
(28.11.12)
(6)

Film Önerisi Olan?

botamaniaensis
`Wes Anderson` tadında bir yönetmen/film arıyorum? ( Marc Caro, Jean-Pierre Jeunet sevecenliğinde de olabilir)şuan izlemek için en fazla 120 dakika olan tabii bir de.
Wes Anderson tadında bir yönetmen/film arıyorum? ( Marc Caro, Jean-Pierre Jeunet sevecenliğinde de olabilir)
şuan izlemek için en fazla 120 dakika olan tabii bir de.
0
botamaniaensis
(28.11.12)
(bkz: Ghost World)
www.imdb.com

benzer işlemez aile bağları vesaire gibidir. ama wes anderson'ın renklerini doğal olarak tutturamaz.
Bir de wes anderson seviyorsanız, Barış Bıçakçı'nın kitaplarını da kesinlikle seversiniz. önyargıyla yaklaşmayın 8-10 lira bir şey zaten "aramızdaki en kısa mesafe"yle başlayabilirsiniz.
0
sanal hayvan
(28.11.12)
30 kez falan okudum barış bıçakçının kitaplarını.
film arıyorum zaten şuanda =)
başka öneri?
0
🌸botamaniaensis
(28.11.12)
o zaman
(bkz: me and you and everyone we know)
www.imdb.com
(bkz: broken flowers)
www.imdb.com
bunda bill murray de var.
0
sanal hayvan
(28.11.12)
mirandacıgıma ailecek hastayız, kendisi insanoğlu olamaz. jim jarmusch- broken flowers listeye alındı ama. yarına izlenecektir.
0
🌸botamaniaensis
(28.11.12)
punch drunk love olur mu?
0
sanat guresi
(28.11.12)
al pacino'nun dog day afternoon filmini izlemeden geçme.
0
big boy caprice
(28.11.12)
(8)

Beklediğiniz Filmler?

doink
Yakın gelecekte vizyona girecek filmlerden sabırsızlıkla bekledikleriniz var mı?
Yakın gelecekte vizyona girecek filmlerden sabırsızlıkla bekledikleriniz var mı?
0
doink
(27.11.12)
Sabırsızlık değil de Hobbit'i bekliyorum mesela.
0
4dr4melech
(27.11.12)
tepenin ardı çok merak etmekteyim gerçekten..
0
tadin kaldi
(27.11.12)
on the road
0
godfrey
(27.11.12)
F Tipi filmini bekliyorum.
0
mega idea
(27.11.12)
ben hala ekumenopolis'i bekliyorum (dvd-ripini)
0
varg
(27.11.12)
On the road
Liberal Arts(belki de girmiştir, bakmadım)
0
otonom
(27.11.12)
(bkz: Iron Man 3)

Christopher Nolan'ın çekeceği batman in devamı

Hobbit
0
wayne
(27.11.12)
yok. önümüzdeki iki ay sinemanın önünden geçme. daha izlemediğin yığınla sağlam film var, önce onları bitir.
0
georgebest
(28.11.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.