Giriş
(2)

Let's encrypt'in bir limiti var mı?

whatdreamsnevercome
sunucumda atıyorum 30 tane site var.istersem her biri için bu ücretsiz ssl'i alabilir miyim?şuan 5-6 site için kullanıyorum da, hepsine yükleyeyim dedim. bi sıkıntı yaşanmaz demi? aynı sunucudan?
sunucumda atıyorum 30 tane site var.
istersem her biri için bu ücretsiz ssl'i alabilir miyim?

şuan 5-6 site için kullanıyorum da, hepsine yükleyeyim dedim. bi sıkıntı yaşanmaz demi? aynı sunucudan?
0
whatdreamsnevercome
(20.09.18)
Bir sınırlama olmadığını sanıyorum. Süre haricinde.
0
curious06
(20.09.18)
3 saatte en fazla 10 sertifika oluşturabilirsiniz. Başarısız sertifika denemeleri de buna dahil olabilir.
0
deligine yuvarlanmis tavsan
(27.09.18)
(5)

ILS aletli iniş sistemi sorusu

icim urperiyor
bildiğim kadarıyla 4 temel alet ve 4 temel parametre var.vor, havaalanının yönünüdme, havaalanına olan mesafeyilocalizer, iniş doğrultusunuglide path, 3 derecelik açıyı gösteriyor.peki uçağın yerden (iniş yüzeyinden) ne kadar yüksekte olduğunu nasıl ölçüyorlar? sisli havada nasıl iniyor pilotlar?
bildiğim kadarıyla 4 temel alet ve 4 temel parametre var.

vor, havaalanının yönünü

dme, havaalanına olan mesafeyi

localizer, iniş doğrultusunu

glide path, 3 derecelik açıyı gösteriyor.

peki uçağın yerden (iniş yüzeyinden) ne kadar yüksekte olduğunu nasıl ölçüyorlar? sisli havada nasıl iniyor pilotlar?
0
icim urperiyor
(20.09.18)
Altimetreye set edilen basınç değeriyle pilot uçağı belirli bir mesafeye getiriyordur zaten. Vor, dme, kontrolör yardımıyla da pist başına getirir. Ils orada devreye girer. Pistbaşına çok uzak ve çok yüksekte ils sistemi devreye giremez zaten diye düşünüyorum :D . İls cat3c varsa pistte ve uçakta zaten herhangi bir görüşe gerek yok. Oradan sonrasını ils devralıyor.
0
glamdr1ng
(20.09.18)
2500 feet'e kadar barometrik yükseklik.

2500 feet altında radio altimetre çalışıyor.

ILS sisteminde VOR şart değil. VOR bambaşka bir şey.

ILS'te 2 tane asıl bileşen var. LOC ve Glide Path.

DME'yi LOC'tan almıyorsan VOR varsa VOR'dan DME bilgisi alabilirsin. Olmadı GPS'ten Pist başına mesafeyi alabilirsin.

Sisli havada altitude - dme crosscheck yapıyorsun.

Yaklaşma chartlarında mesafeye göre altitude tablosu oluyor.

Atıyorum 8 NM'da 2600 feette olman lazım diyor tablo (8 NM'ı VOR'a a göre mi söylüyor LOC'a göre mi Pist başına mı hepsini belirtiyor). sen 8NM'da altimetrene bakıyorsun. Eğer doğru basınç değerini set ettiysen 8 NM'da yaklaşık 2600 feet civarında oluyorsun. Sorun yok.


tabloda bir sonraki satırda atıyorum 7NM 2100 feet demiş olsun. 7NM'da bir kez daha bakıyorsun. 2100 feet gösteriyor altimetren. Sorun yok devam. Bu şekilde ilerliyorsun.

ILS CAT 3C de olsa bunu yapmak zorundasın. ILS CAT3 C'de autoland yapacak da olsan eğer bunu yapmazsan bir gün pist yerine şehrin üstüne inerken bulursun kendini. Yani şanslıysan bulursun. CAT 3 şartlarında bulamayabilirsin de kendini.Seni başkası bulur muhtemelen.
0
godsparticle
(20.09.18)
@godsparticle

zaten cat1-2 ile sifira yakin goruste inis yapilmiyor sanirim. fakat cat3 ile pisti neredeyse hic gormeden santimetrik yuksekligi nasil olcuyorlar onu hala anlamadim. gps+dme ile ucgenin alt ve hipotenus uzakligini olcup son kenari hesaplayarak yuksekligin bulunabilecegi geldi aklima.

yani soyle sorayim ucak pist basinda inmek uzereyken, ve sisli havada pisti goremiyorken yerden ne kadar yuksekte oldugunu nasil anliyor? o mesafede 1 feet bile onemli degil mi? basinc ile santimetrik hesaplama yapilabiliyor mu?
0
🌸icim urperiyor
(20.09.18)
"fakat cat3 ile pisti neredeyse hic gormeden santimetrik yuksekligi nasil olcuyorlar onu hala anlamadim"

santimetrik yükseklik ölçülmüyor.

"gps+dme ile ucgenin alt ve hipotenus uzakligini olcup son kenari hesaplayarak yuksekligin bulunabilecegi geldi aklima."

temel mantık bu. Glide path açısını biliyorsun. Meydanın irtifasını biliyorsun. Threshold'u hangi irtifada geçecek onu biliyorsun. Geometriden yatay mesafeye göre irtifa hesabı yapabiliyorsun.


"sisli havada pisti goremiyorken yerden ne kadar yuksekte oldugunu nasil anliyor? o mesafede 1 feet bile onemli degil mi? basinc ile santimetrik hesaplama yapilabiliyor mu? "

1 feet bile önemli değil. o kadar hassas bir durum yok. Yani pist başını 50 feette geçmen gerekirken 49 feette geçtin diye sorun yaşamıyorsun. 50 feet yerine 90 feette geçersen o zaman uçak 90 feette flare mode'a giriyor. dolayısıyla sorun yaşayacaksın demek oluyor. Hemen go-around.

piste yakın mesafelerde eğer pistin hemen öncesinde devasa bir tepe (olması için bir sebep yok) ya da devasa bir çukur yoksa, son 200 feette falan radio altimetre oldukça iş görüyor. son 100 feette bayağı iyi iş görüyor. 100 feetten sonra sırf altimetreyi dinleyerek bile iş tutabiliyorsun. cat3c 'de o son 50 fetteki radio altimetre anonsları mühim. " fifty, forty, twenty, retard retard"

uçak hem barometrik altimetre hem de radio altimetre aracılığıyla her daim ne kadar yüksekte olduğunu biliyor. ama cat3c gibi hassas yaklaşmalarda radio altimetre çok mühim. zaten minimumları da low visibilityde barometrik altimetreye göre değil radio altimetreye göre takip ediyorsun.
0
godsparticle
(20.09.18)
soruna cevap radyo altimetre ile ölçüyor.
sisli hava olayında cat I-II-III e göre değişiyor ve LVO(low visibility operations) devreye giriyor.
0
basond
(20.09.18)
(1)

Tissot İskelet Saat Kurma Kolu Problemi

uzman pratisyen
Tissot T099.405.11.418.00 saatimin kurma kolu çıktı. şimdi oturtmaya çalışırken tam oturmuyor tık sesi gelmiyor. sonuna kadar ittirince yelkovan ve akrebi çeviriyor fakat saati kuramıyorum. kuramamama rağmen durmuş olan saatim çalışmaya başlıyor. kendim halledebilir miyim? tissot servisine vermem şa
Tissot T099.405.11.418.00 saatimin kurma kolu çıktı. şimdi oturtmaya çalışırken tam oturmuyor tık sesi gelmiyor. sonuna kadar ittirince yelkovan ve akrebi çeviriyor fakat saati kuramıyorum. kuramamama rağmen durmuş olan saatim çalışmaya başlıyor.

kendim halledebilir miyim? tissot servisine vermem şart mı? istanbul'da yaşamıyorum. burda tissot yetkili servisi yok.

yardımlarınızı bekliyorum . ne yapabilirim? saygılar...
0
uzman pratisyen
(19.09.18)
servise kargo yoluyla ulaştırabilirsin. büyük ihtimalle karşı ödemeli olur. garantideyse sukela.
0
binder dandet
(19.09.18)
(2)

R | R Studio bilen var mıdır?

tchuck
ya elimde baya basit bir proje var. bi sebepten error veriyor da, error'un sebebini falan bulmaya çalışıyorum.mesela şuan console'da, bi fonksiyonun olmadığını söylüyor.(r bilgim sıfır bu arada, ilk kez bugün bakıyorum)pp <- pelele("deneme", "source/deneme")şeklinde bir fonksiyon için;Error in pelel
ya elimde baya basit bir proje var. bi sebepten error veriyor da, error'un sebebini falan bulmaya çalışıyorum.

mesela şuan console'da, bi fonksiyonun olmadığını söylüyor.

(r bilgim sıfır bu arada, ilk kez bugün bakıyorum)

pp <- pelele("deneme", "source/deneme")

şeklinde bir fonksiyon için;

Error in pelele: could not find function "pelele"

diyor.
şimdi anladım, pelele fonksiyonu yokmuş. ama ben bu "pp" classının geldiği yeri göremiyorum. yani gidip pp class'ına bakıp niye fonksiyon yokmuş vs. incelemek gerekirse fonksiyonu yaratmak vs. istiyorum.

nasıl bakıyoruz kısaca bu class'ların detayına falan :D
0
tchuck
(19.09.18)
R'a ben de çok hakim değilim ama fonksiyonun ait olduğu paketi yüklememiş olabilirsiniz.
0
fotrsapka
(19.09.18)
"pelele" adli paketi once kurmaniz gerekiyor
su sekilde;

install.packages("pelele")
library(pelele)

sonra yukardaki yazdiginiz kodu deneyebilirsiniz.

pp dediginiz sey bir klas degil bir tablo ya da fonksiyonun sonucunun yazili oldugu bir veriseti. fonksiyon duzgun calistiginda environment penceresinde pp seklinde belirecektir,
0
lifeframe
(19.09.18)
(1)

laptop tamiri - tavsiye

tamam
merhaba,laptop tamiri için güvenilir bir tavsiye var mıdır? kadıköy'de ikamet ediyorum. çok uzak olmayan semtlere gidebilirim. arıza ise; makine açılmıyor. işıkları yanıyor, ekran karanlık. bir dönem bu sorunu aç kapa aç kapa yaparak (sanki ısındırır gibi) 20-30 kez aç kapadan sonra makine açılıyord
merhaba,

laptop tamiri için güvenilir bir tavsiye var mıdır? kadıköy'de ikamet ediyorum. çok uzak olmayan semtlere gidebilirim.

arıza ise; makine açılmıyor. işıkları yanıyor, ekran karanlık. bir dönem bu sorunu aç kapa aç kapa yaparak (sanki ısındırır gibi) 20-30 kez aç kapadan sonra makine açılıyordu. bir noktadan sonra bu da olmamaya başladı. fikirlere açığım.

teşekkürler.
0
tamam
(19.09.18)
Muhtemelen ekran kartının "BGA reball" yapılması gerekiyor. Garanti vermezler, ya da 3 ay garanti veriyorum diyebilirler. Şanslıysan 6 ay civarı sıkıntısız kullanırsın. Makinanın çok ısınmasına izin vermeyip harici soğutucu kullanırsan bu süreyi daha da uzatabilirsin.

Şehir farklı tavsiye veremiyorum.
0
kimlanbu
(19.09.18)
(1)

iOS 12

helena
Telefonu güncellediğimden beri bilgisayarın Mobil erişim wifi’ına bağlayamaıyorum. Yanş bağlandı işareti görünse bile internete girmiyor. Çözümü var mı? :(iPhone 7 plus
Telefonu güncellediğimden beri bilgisayarın Mobil erişim wifi’ına bağlayamaıyorum. Yanş bağlandı işareti görünse bile internete girmiyor. Çözümü var mı? :(
iPhone 7 plus
0
helena
(19.09.18)
Ayarlar>Genel> Reset

oradan bağlantı ayarlarını resetle var. Daha önceki kaydedilmiş wifi şifrelerini de unutacak telefon. dene bi.
0
aboutablank
(19.09.18)
(1)

itunes üzerinden telefonu ios 12 ye güncelleme

bir bucuk adana
telefonu (iphone 6) ios 12 ye güncellicem de telefonda yer olmadığından dolayı yapamıyorum ve itunes üzerinden yapılabiliyor diye okudum. ancak telefonu itunes ile senkronize edip check for update diyince mevcut sürümün güncel olduğunu belirtiyor.fakat telefondan bakınca yeni güncellemenin var olduğ
telefonu (iphone 6) ios 12 ye güncellicem de telefonda yer olmadığından dolayı yapamıyorum ve itunes üzerinden yapılabiliyor diye okudum. ancak telefonu itunes ile senkronize edip check for update diyince mevcut sürümün güncel olduğunu belirtiyor.
fakat telefondan bakınca yeni güncellemenin var olduğunu görebiliyorum.
bir yolu var mı?
0
bir bucuk adana
(18.09.18)
support.apple.com

ya da telefonda yer acmak icin itunes store > yuzuklerin efendisi gibi bir filmi kiralaya basip onaylamiyoruz. boylece iphone gereksiz dosyalari siliyor.
www.technopat.net
0
Northern Mariner
(19.09.18)
(2)

Yazıcıda arka plan

Lozturkmen
Merhabalar elimde yazicidan cikartmam gereken pdf sunulari var ama hepsinin arka plani siyah. Bu sekilde cikartmak istemiyorum. Arka plani nasil beyaz yapabilirim?
Merhabalar elimde yazicidan cikartmam gereken pdf sunulari var ama hepsinin arka plani siyah. Bu sekilde cikartmak istemiyorum. Arka plani nasil beyaz yapabilirim?
0
Lozturkmen
(18.09.18)
sayfaları resim(.jpg mesela) olarak kaydedip renkleri ters çevirmek geldi aklıma. böylece siyahlar beyaz olur, beyazlar siyah.
0
gozyakansakiz
(18.09.18)
@gozyakansakız ın önerisi olabilir ama tek tek her sayfa ile uğraşmak zaman alıcı ve sıkıcı olacaktır. bunun yerine pdf to word yada powerpoint şeklinde dönüştürücü programlar ile tüm sayfaları otomatik dönüştürmeyi deneyebilirsiniz.
www.ilovepdf.com
www.ilovepdf.com
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(18.09.18)
(1)

Win 10 format

Depik
Laptopuma format atmak istiyorum. C kısmını silip Dyi tutmak istiyorum. Hangisi hangisi çözemedim ve oem ayrılmış yazan kısmı anlamadım. İstediklerimi nasil yapacağımı adım adım anlatabilirseniz çok iyi olur.http://hizliresim.com/nl3v6V
Laptopuma format atmak istiyorum. C kısmını silip Dyi tutmak istiyorum. Hangisi hangisi çözemedim ve oem ayrılmış yazan kısmı anlamadım. İstediklerimi nasil yapacağımı adım adım anlatabilirseniz çok iyi olur.


hizliresim.com
0
Depik
(18.09.18)
Pc zor olsa da açılıyor ama o işlemi yaparken yarıda bırakıyor. Buradan yapmam gerek.
0
🌸Depik
(18.09.18)
(5)

Telefon bağımlılığından nasıl kurtulacağım?

çınarım
Her gün telefonla uğraşmayacağım diye uyanıyorum.Facebook,instagram,oyunlar,whatsup derken saatler verimsiz şekilde geçiyor.Önerilerinizi dikkatle bekliyorum
Her gün telefonla uğraşmayacağım diye uyanıyorum.
Facebook,instagram,oyunlar,whatsup derken saatler verimsiz şekilde geçiyor.

Önerilerinizi dikkatle bekliyorum
0
çınarım
(18.09.18)
tuşlu telefona dönüş yapmak lazım.
0
rhan
(18.09.18)
Wikihow'a bir göz at, onun dışında ben de önerileri dikkatle bekliyorum shshsh
0
kasemontluadam
(18.09.18)
mobil veriyle wi fi'ı işin olmadığı sürece kapalı tut.
0
zgrydn
(18.09.18)
tuşlu telefon +1


şehir dışındayken telefonum bozuldu, tuşlu telefon kullandım 2 haftadan fazlaca süre. eve döndüğümde yedek akıllı telefonu kullanmaya başladım fakat asla eskisi gibi elim gitmiyor. çok çok çok sıkıldığımda hızlıca instagram-twitter turu yapıp kapatıyorum.
0
telaffuzu cok tatli fransizca kelime
(18.09.18)
Vatsup hariç her şeyi sildim geçen hafta en az +3 saat kazandım mütüş bişi ya
0
lorne malvo
(19.09.18)
(3)

Bilgisayarım Parçalandı

patronaj
Selamlar.Az önce ekranımı çok hafif düzeltirken çat diye ses geldi ve ekranımın sağ alt kısmı yarıldı.Şimdi düzeltemiyorum.Ekranı kapatayım dedim oynatamadan çat sesleri geldi biraz daha parça döküldü.Yani şu an notebook ekranım öyle duruyor, oynatamıyorum da.Ne olmuştur? Nasıl çözülür? Ne yapmalıyı
Selamlar.

Az önce ekranımı çok hafif düzeltirken çat diye ses geldi ve ekranımın sağ alt kısmı yarıldı.
Şimdi düzeltemiyorum.
Ekranı kapatayım dedim oynatamadan çat sesleri geldi biraz daha parça döküldü.

Yani şu an notebook ekranım öyle duruyor, oynatamıyorum da.

Ne olmuştur? Nasıl çözülür? Ne yapmalıyım?
Modum çok düştü:/

eksiup.com
eksiup.com
0
patronaj
(18.09.18)
sevgili dostum
sakin ol
menteseye bir şey sıkısmıstır
oynatma ekranı kırma sakın
neredesin?
0
kingcyrax
(18.09.18)
şirketin IT'sine sordum, tamamen değişmesi lazım menteşeler kırılmış dedi. baya yüksek tutarmış sanırım :/
0
🌸patronaj
(18.09.18)
cok da tutmaz aslında
kendi bilgisayarınsa mecidiyekoy de sorduralım
sirket ise It halletsin
0
kingcyrax
(18.09.18)
(2)

ssd'de nand ne kadar önemli

tepedeki psychedelic adam
şu iki üründen birini alıcam. arada 300 lira fark var. almışken nand'ı mı alıyım değer mi? bu arada bilgisiyarım da eski 4 senelik filan. bunun kararda bi etkisi olmalı mı bilmiyorum.https://www.hepsiburada.com/sandisk-ultra-3d-500gb-560mb-530mb-s-sata-3-2-5-ssd-sdssdh3-500g-g25-p-HBV000008FNGI?http
şu iki üründen birini alıcam. arada 300 lira fark var. almışken nand'ı mı alıyım değer mi? bu arada bilgisiyarım da eski 4 senelik filan. bunun kararda bi etkisi olmalı mı bilmiyorum.

www.hepsiburada.com?

www.vatanbilgisayar.com
0
tepedeki psychedelic adam
(18.09.18)
Ucuzunu al geç. Nand bellekler daha dayanıklı ve uzun ömürlü ama normal ssd'ler de yeterince uzun süre kullanılıyor zaten. Değmez fazla paraya.
0
signore
(18.09.18)
ikisi aynı disk, model numarası aynı: SDSSDH3-500G-G25
0
talemon
(18.09.18)
(3)

fiyat/performans urunu TV

hopeless
selam,TV konularindan cok uzak kaldim. kriterlerimi siralayayim:-en az 1080p olmali-smart tv olmali-1500tl civari olmalimarka cok onemli degil. butce de 200tl kadar esneyebilir. ikinci el onerir misiniz ayrica? tesekkurler!
selam,

TV konularindan cok uzak kaldim. kriterlerimi siralayayim:

-en az 1080p olmali
-smart tv olmali
-1500tl civari olmali

marka cok onemli degil. butce de 200tl kadar esneyebilir. ikinci el onerir misiniz ayrica?

tesekkurler!
0
hopeless
(18.09.18)
Smart için 1500 az, tabiki ekran boyutu da önemli. Ne istediğinizi yazmamışsınız, ama 100 cm civarında smartlar 2000'den aşağı yoktu en son.

Geçenlerde ya A101 ya da BİM kapısında gördüm istediğin fiyata yakın smart tv gelecekti, bir bak istersen aktuel sayfalarına.
0
John Bloor
(18.09.18)
A101 den 49 inch Toshiba aldım 1080p smart, Bluetooth ile bağlanıp müzik dinleyebiliyorsun. Telefon ekrani yansıtılıyor. 2000 TL idi.
0
stereoseyfi
(18.09.18)
Android tv al, Sony öneririm. Philips, LG, Samsung arasında kullanım kolaylığı ve özelleştirme olarak baktığımda Sony android tv hepsine basıyor.

Arkadaş yeni philips smart tv aldı, ip tv kullanamıyorsun ! Neymiş ip ayarlarına girip sabit ip'ye çevirip ülkeyi rusya yapacakmışım da bir program çıkacakmış, onu yükleyecekmişim bla bla.

Video player'dan memnun mu değilsin, indir vlc, mx player takıl. iptv mi izleyeceksin 3453245 tane alternatif arasından seçimini yap. istersen asphalt 9 yükle araba yarışı oyna...
0
kimlanbu
(18.09.18)
(5)

4 GB ram'de photoshop çalışmaz mı?

amortisman
2.10 GHz işlemci ve 4gb ram'e sahip pc'de photoshop kurdum ama stabil değil. Çok geç açılıyor, çok ağır, sık sık crash oluyor. ram mi yetmiyor? Sorun başka yerde mi? 4gb ram photoshop için az değil sanki?Sizin fikrinizi merak ettim.
2.10 GHz işlemci ve 4gb ram'e sahip pc'de photoshop kurdum ama stabil değil. Çok geç açılıyor, çok ağır, sık sık crash oluyor. ram mi yetmiyor? Sorun başka yerde mi? 4gb ram photoshop için az değil sanki?

Sizin fikrinizi merak ettim.
0
amortisman
(17.09.18)
Çalışacağın dosyaya bağlı, bol layer, yüksek çözünürlükte 4GB ram'le ağlarsın.
0
kimlanbu
(17.09.18)
o zaman eski fotoşop indir cc2013 falan?
0
killerbee
(17.09.18)
@kimlanbu +1

Çalışacağın dosya boyutu 300-500 mb ise sorun olacağını sanmam, ama 1-2 gb oldu mu tırtlar. Çalışır ama verem eder.
0
John Bloor
(17.09.18)
Babamın bilgisayarına ssd taktım i5 işlemcili kötü diyebileceğim bir alet değil. 4 ram ile patladı çalışamadı ps falan, hem geç cevap veriyor hem de ara ara ram uyarısı veriyor raw fotoğraflarda.

Ben 4gb ram kullanmayalı çok uzun süre oluyor kişisel tecrübem yok.

Ps açıkken sistem monitöründen takip edin ram'in durumunu.
0
hedep
(17.09.18)
Ssd
Ram i en azindan 6 ya da 8 yap
0
kingcyrax
(17.09.18)
(8)

Türk Havayolları Wifi Hizmeti Ne Kadar Verimli?

razor be laid
Yakında THY ile 6-7 saat seyahat edeceğim. Yolda canım sıkılırsa internette gezerim diye planlıyorum. Uçacağım uçakta wifi hizmeti var. Bundan daha önce yararlanan oldu mu? Verim alınabiliyor mu?Kalkış, iniş ve türbülans sırasında kullanılmıyor sanırım, geri kalan sürede kullanılabiliyor. Sayfalar y
Yakında THY ile 6-7 saat seyahat edeceğim. Yolda canım sıkılırsa internette gezerim diye planlıyorum. Uçacağım uçakta wifi hizmeti var.

Bundan daha önce yararlanan oldu mu? Verim alınabiliyor mu?

Kalkış, iniş ve türbülans sırasında kullanılmıyor sanırım, geri kalan sürede kullanılabiliyor.

Sayfalar yavaş açılıyor, youtube falan eziyete dönüşüyorsa hiç bulaşmayayım.
0
razor be laid
(17.09.18)
hiç bulaşma mali olarak pahalı ama bana koymaz diyorsan da mutlu etmeyebilir.
0
basond
(17.09.18)
dehşet pahalı olduğu için hiç kullanmadım.
İnternette bloglarda 0.35 mbps download hızı ölçmüşler.
0
cedex
(17.09.18)
Varsa bile calismaz. Bulasma +1
0
mr.goodcat
(17.09.18)
uçakta dizi/film izle daha iyi
0
hosein
(17.09.18)
Yakın zamanda 10 saatlik bir uçuş yapmıştım. İnternet alanlar bin pişman oldu, tamamen eziyet çektiler. Film/dizi izle, uyu ve arada hareket et. Zaman tahmin ettiğinden de hızlı geçecek.
0
iwasbornonamountainside
(17.09.18)
yaprak gibi panpa. hafif, yavaş.
0
tabudeviren
(17.09.18)
Ben duzenli olarak kullaniyorum. Business class'da bariz daha hizli. Ayri bir hat oldugunu dusunmuyorum ama vericiyle alakali bir durum olabilir. Business class'da video vs izlerken sorun yasamadim. Ekonomide ise temel internet islevlerini kullanabiliyorsunuz. Whatsapp vs sorunsuz calisiyor. Web siteleri vs biraz gec yuklense de calisiyor. Video izleyemedim henuz.

Bu arada her ucaktaki internet kalitesi ayni degil. A330-200'lerdeki internet B777'den daha iyi. 777'leri de degistireceklerdi ama degistirdiler mi bilmiyorum.

Gunduz ucusuysa ve uyuyamiyorsaniz tavsiye ederim gece ucusu ise bulasmayin
0
kaynaklari etkin kullanamayan iktisatci
(17.09.18)
bende bazen denk gelirse kullanıyorum; hızı yavaş, video stream edilmez.
0
kaptan memo
(17.09.18)
(5)

youtube gibi bir video izleme sitesinde görüntü ayarlarını düşürme

her gece aç
bu tarz bi sitede yüksek çözünürlüklü videoların kalitesini düşüremiyorum. çünkü ayar kısmı yok. dolayısıyla videolar kasıyor. bunu nasıl çözebilirim.
bu tarz bi sitede yüksek çözünürlüklü videoların kalitesini düşüremiyorum. çünkü ayar kısmı yok. dolayısıyla videolar kasıyor. bunu nasıl çözebilirim.
0
her gece aç
(17.09.18)
Muhtemelen yolu yoktur ama siteyi söyleyebilir misiniz?
0
kisa
(17.09.18)
Yolu olmaması çok sacma değil mi. Bi uzanti falan da mi olmuyor
0
🌸her gece aç
(17.09.18)
Bilemiyoruz belki URL den Parametre alıyordur.
0
kisa
(17.09.18)
Youtube uygulamasını kullanırsanız orda var.
0
sosyo marco
(17.09.18)
Youtube değil
0
🌸her gece aç
(18.09.18)
(1)

Acil mysql yardımı :(

whatdreamsnevercome
yeni taşındığım sunucuda tablo isimlerinin büyük küçük harf hassasiyet ivar.öncekinde yazdığım kodlard bazen büyük bazen küçük harfle yazmışım ve orada çalışıyordu.bu hassasiyeti nasıl kaldırırım çok acil yardım lazım?örnek: tablo adı myphotosben select * from myPhotos demişim.eski sunucuda bu hass
yeni taşındığım sunucuda tablo isimlerinin büyük küçük harf hassasiyet ivar.

öncekinde yazdığım kodlard bazen büyük bazen küçük harfle yazmışım ve orada çalışıyordu.

bu hassasiyeti nasıl kaldırırım çok acil yardım lazım?

örnek: tablo adı myphotos

ben select * from myPhotos demişim.

eski sunucuda bu hassasiyet yoktu, direkt çalışıyordu. şuan patlamış durumdayım. ne yapmalıyım?
0
whatdreamsnevercome
(16.09.18)
lower_case_table_names = 1 yapman lazim 1 ise 0

hostingden destek al

linux da /etc/mysql/my.cnf içine yazıp
service'i restart edeceksin
0
baknedicem
(16.09.18)
(5)

Samsung Smart TV'ye Google Play yukleyemiyorum

piston aşağı indi
Arkadaslar selamlar, Bir adet Samsung Smart televizyonum var, yeni bir model. Internete bagladim, 1-2 uygulama indireyim dedim kendi uygulama magazasinda hicbir sey yok. Google-Play indireyim oradan uygulamalari yukleyeyim dedim Google-Play'i de bulmuyor. Neti aradim taradim gecerli cevaplar da bula
Arkadaslar selamlar,
Bir adet Samsung Smart televizyonum var, yeni bir model.
Internete bagladim, 1-2 uygulama indireyim dedim kendi uygulama magazasinda hicbir sey yok. Google-Play indireyim oradan uygulamalari yukleyeyim dedim Google-Play'i de bulmuyor. Neti aradim taradim gecerli cevaplar da bulamadim.

Bunun yolu yontemi var mi? Samsung TV'lere Google Play'i nasil yukleyebilirim? Tesekkurler simdiden.
0
piston aşağı indi
(16.09.18)
büyük ihtimalle web os işletim sistemi seninki.
o dediğin android tv'lerde oluyor. o yüzden şansına küs.
0
bir sevgi faresi jamal
(16.09.18)
Yav o android tv değildir ki. Samsung un kendi işletim sistemi vardır. Kendi mağazası dışında bişey yüklemen çok zor. Yani şu an yaptığın iPhone telefona play store yüklemekle aynı. İstersen marka model at bakalım android tv mi diye
0
infernalcadre
(16.09.18)
Cevaplar icin tesekkurler arkadaslar.

@infernalcadre
Samsung 55 inch Series 7 4K Ultra HD LED Smart TV - UA55MU7000KXZN
Sana zahmet bir goz atar misin?
0
🌸piston aşağı indi
(16.09.18)
Bu modelde tizen isimli bir işletim sistemi var. Samsung un kendi işletim sistemi bu. Senin dediğin olmaz maalesef
0
infernalcadre
(16.09.18)
Hangi uygulamaları indirmek istiyorsun?
0
sta
(17.09.18)
(5)

Laptop - bu özelliklere bu fiyat nasıl

jamiro
3700 tlAcer Aspire A515-51G-57DV Intel Core i5 8250U 12GB 1TB MX130 Windows 10 Home 15.6" Taşınabilir Bilgisayar NX.GWHEY.002https://www.hepsiburada.com/acer-aspire-a515-51g-57dv-intel-core-i5-8250u-12gb-1tb-mx130-windows-10-home-15-6-tasinabilir-bilgisayar-nx-gwhey-002-pm-HB00000CH1B6edit: link ekl
3700 tl


Acer Aspire A515-51G-57DV Intel Core i5 8250U 12GB 1TB MX130 Windows 10 Home 15.6" Taşınabilir Bilgisayar NX.GWHEY.002

www.hepsiburada.com

edit: link ekledim.

bundan daha iyi ama aynı fiyata olan var mı? ya da benzer ama çok daha ucuza?
0
jamiro
(16.09.18)
iyice araştırmadım, şöyle bir baktım, muhtemelen yoktur.

yalnız şu özellikler, 2-3 sene önce 1500 - 2000 lira olan laptop özellikleri. 3.700 liraya oyun bilgisayarı alırdın. geldiğimiz nokta gerçekten rezalet.
0
Neill
(16.09.18)
Gerçekten ben de aynı şeyi düşündüm, çok haklısınız, ama eldeki ölünce çaresiz almak durumunda kalıyoruz bu piyasa koşulları ile mecburen. Bu fiyatların ederi bu olmamalıydı.

Yine de önerisi olan varsa bir iki gün daha acelem yok önerisi olan başım üstüne. Kampanya falan denk getirebilirsek ne makbule geçerdi.
0
🌸jamiro
(16.09.18)
neymis
(16.09.18)
forum.donanimhaber.com

kalmamıştır artık gerçi de bu fiyatlara satıldı daha yeni
0
n62
(16.09.18)
@n62, bulunduğum yerdeki kipada hala vardı. Tabi bu kadar indrimli değildi fiyat ama piyasaya göre hala uygundu. (3399 tl)
Almış olduk sayende.
Teşekkür ederim.
0
🌸jamiro
(18.09.18)
(1)

Bu video neden indirilemiyor?

denizaya
Birkaç vpn nenedim ama yemedi inmiyor video.https://tutvobed.ru/video/V0vtGSeZE_4------------youtube linki: https://youtu.be/V0vtGSeZE_4
Birkaç vpn nenedim ama yemedi inmiyor video.

tutvobed.ru

------------
youtube linki: youtu.be
0
denizaya
(16.09.18)
Okayfreedom'un Brezilya'sı ile video açılıyor sonrasında da ufak bir tarayıcı eklentisi videoyu indirme işini çözüyor.

eksiup.com

goo.gl (Video indirme linki)
0
EkimBebesi
(16.09.18)
(3)

Eski laptop HDD’sini yeni laptopa taksam ne olur?

Drakath
Arkadaşlar alacağım yeni laptopta sadece 256 gb SSD var, bir de boş hdd slotu varmış. Şimdi ben bu eski hdd’yi alıp yeni bilgisayara takarsam ne olur? Eski laptop bozulduğu için hdd’deki fotoları ve önemli notları kurtaramadım. İçinde işletim sistemi kurulu. Boş slota takıp o verileri kurtardıktan s
Arkadaşlar alacağım yeni laptopta sadece 256 gb SSD var, bir de boş hdd slotu varmış. Şimdi ben bu eski hdd’yi alıp yeni bilgisayara takarsam ne olur? Eski laptop bozulduğu için hdd’deki fotoları ve önemli notları kurtaramadım. İçinde işletim sistemi kurulu. Boş slota takıp o verileri kurtardıktan sonra biçimlendirip 500 gblık d diski olarak kullanabilir miyim?
0
Drakath
(16.09.18)
kullanırsın sıkıntı olmaz
0
baknedicem
(16.09.18)
O verileri kurtarabilir miyim yani? Deskopta olan 2gblık bir dosyaydı.
0
🌸Drakath
(16.09.18)
yeah. her dosyana ulaşırsın.
0
inannas jofn
(16.09.18)
(6)

Duvara dünya haritası çizmek

neymis
Duvara dünya haritası çizmek istiyorum. Nasıl yapılır?Örnek, https://www.homify.com.tr/fotograf/854231/black-world-map
Duvara dünya haritası çizmek istiyorum. Nasıl yapılır?
Örnek,
www.homify.com.tr
0
neymis
(15.09.18)
www.instructables.com şöyle bir şey gördüm, tam olarak istediğiniz şey değil ama yakın bir şey
0
farabi
(16.09.18)
Vektör olarak dünya haritası bulup vinyl kesen bir yere kestirebilirsiniz. Kesilen vinyl'i duvara yapıştırabilirsiniz ya da kesilen diğer tarafı kalıp olarak kullanıp boyayabilirsiniz. Ya da yine vektörü kıta kıta film sticker olarak bastırıp falçata ile kestikten sonra negatif kalan stickeri yapıştırıp kalıpöolarak kullanabilirsiniz.

epey büyük attığınız örnek ama sağlam uğraştırabilir,
0
hedep
(16.09.18)
Projeksiyon ile yansıtıp çizmek de olabilirmiş.

Stiker tarzı bir şey var mı acaba?
0
🌸neymis
(16.09.18)
urun.n11.com

hazırı var
illa çizmek istiyorum dersen a3 e bastırıp duvara sabitleyip çizimler yapabilirsin. projeksiyon da mantıklı ama biraz daha zor
0
basond
(16.09.18)
örnekteki yapıştırma. ama duvara bir şey çizmenin yolu projeksiyondan geçer.
0
bipolar
(16.09.18)
world map dwg cad download yazin internete, autocad dosyasi olarak bulun. sonra istediginiz malzemeyi alip (ahsap olur, pleksi olur, karton olur, vb.) cnc'de lazer kesim yapan bir yere gidip kestirin. hem cok maliyetli olmaz, hem de istediginiz boyutta ve malzeme kullanarak isin estetigini de siz ayarlarsiniz.
0
Kamyoncunun vitesi
(16.09.18)
(1)

google cloud hosting'de görsellerin görünmemesi

qerest
google cloud'u hosting olarak kullanmak için muse'da yaptığım boş backgrounddan oluşan bir sayfayı yükledim ama sadece yazılar ve bağlantılar görünüyor sitede. (şu an sadece bir menü var sitede ama başka siteler yükleyerek deneme yaptım, sonuç aynı) nerede hata yapıyor olabilirim?domain: http://www.
google cloud'u hosting olarak kullanmak için muse'da yaptığım boş backgrounddan oluşan bir sayfayı yükledim ama sadece yazılar ve bağlantılar görünüyor sitede. (şu an sadece bir menü var sitede ama başka siteler yükleyerek deneme yaptım, sonuç aynı) nerede hata yapıyor olabilirim?

domain: www.gogden.com

tutorial: cloud.google.com
0
qerest
(15.09.18)
Neden hazır hosting örneklerinden birini kurmadınız. Bu şekilde birsürü eksik çıkar tek tek uğraşırsınız serverı ayarlamak için.
0
goodman
(15.09.18)
(13)

Komşum Ağaçlarımı Kesmemi İstiyor.

zekana hayranim
düzeltme : tüm ağaçların kökleri kendi bahçemizdedir. komşu tarafına ağaçlarımın bazı dalları geçmiş durumda.evimizin yanındaki arsaya 9 ay önce yapımına başlanan binanın bir dairesine 2 ay önce yeni biri taşındı. kendisiyle gündelik selamlaşma dışında iletişimimiz olmadı. evimin tüm kenarlarında 10
düzeltme : tüm ağaçların kökleri kendi bahçemizdedir. komşu tarafına ağaçlarımın bazı dalları geçmiş durumda.


evimizin yanındaki arsaya 9 ay önce yapımına başlanan binanın bir dairesine 2 ay önce yeni biri taşındı. kendisiyle gündelik selamlaşma dışında iletişimimiz olmadı.

evimin tüm kenarlarında 10 yıllık meyve ağaçlarım var. yeni taşınan komşumuz gece hışırtı yaptıkları için ( şimdilik tek şikayeti ) korktuklarını bu sebeple de kesilmelerini istiyorlar. yaz mevsiminde ağaçlar en canlı halinde olur, yazık günah zaten alışırsınız diyerek biraz da alttan alarak geçiştirmiştik ancak vazgeçeceklerini sanmıyorum.

internette araştırdığımda güncel uygulamalara yönelik yargı kararı/haber göremedim. acaba komşunun sınırına geçen dalları budamam yeterli olur mu? ağaçlarımı en az zararla bu anlaşmazlıktan kurtarmanın yolu nedir?
0
zekana hayranim
(15.09.18)
başkasının arsasına diktiğiniz ağacı tabiki kesmeniz gerekiyor.
0
aslindasorunumpsikolojik
(15.09.18)
Kendi arsandaysa götü yiyosa gelsin kendi kessin. Kendi arsanda değilse hak iddia edemezsin. Dallar o tarafa geçiyorsa buda gitsin.

Çok şikayetçiyse mahkemeye versin. Götleğe bak. Ağaç hışırtısından rahatsız oluyomuş. Huzur duyması gerekirken. Ulan ne kekolar var ya. Siktirsin gitsin california’da 50 dönümlük arsada malikane tutsun çok rahatsız oluyosa

Edit: onun zevkine sokayım ben
0
Delay Fuze
(15.09.18)
Ona direk sektor olup gitmesini soyle.senin bahcene diktigin agaca kimse karisanaz.agac hisirdamasina karsi cikmak nedir,nasi bi rahatsizmis adam.
0
duptıs
(15.09.18)
nasil kafalarsiniz siz boyle ? resmen magandalari elestiren ayri magandalarsiniz, adamin arsasina gecen dal yaprak ne varsa adam ne isterse onu soyler, elalemin zevkine bile siz mi karisacaksiniz ? ister agac ister ister havuz ister baska bir sey, adam tapu parasi neyse verip satin almis, istemedigi hicbir seyi dikta ederek sevdiremezsiniz.
0
müptezel dostoyevski
(15.09.18)
agac tabii ki hisirti yapar, komsun bula bula bu bahaneyi mi bulmus? cok matikli.

size tavsiyem: cozum odakli ve nazik olunuz.

agaclar sizin arsada, kokten kesmenize gerek yok. o tarafa gecen dallari budayin yeterli.

komsunuz da bir tuhafmis bu arada. agacin hisirtisindan korkmak? onun sizden boyle bir sey istemesi, sizin de ondan, onun evinin sizin gozunuze hitap etmedigi icin yiktirmasini istemenizle esdeger. o kadar sacma bir yaklasim.

gecmis olsun, sabirlar diliyorum.
0
Leonardo~Da~Vinci
(15.09.18)
Cezası var ağaç kesmenin. Orta noktada buluşun ağaç dibine kezzap falan döküp kurutur.
0
goodman
(15.09.18)
bu milletin genlerinde doğa düşmanlığı var arkadaş. hışırtı yapıyor ne demek? yuh be.
0
n62
(15.09.18)
Bi güvenlik kamerası dik, dalları buda komşunun tarafındaki. Gelirse de sana giren çıkan yok, git şikayet et de. Bir bok yaparsa da elinde görüntü var mahkemede yağma suçundan hem hapsi var hem de ödemek zorunda maliyetini.
0
bos gezenin bos ustasi
(15.09.18)
aptal saptal sebepler. ağaçtan korkmak ne demek. sakın kesmeyin. onun tarafına geçen dal varsa kesebilirsiniz.

böyle bir salakla ben de tartışmıştım bir ara. evde yokken ağaca kurutucu sıkmış.
0
gameofannen
(15.09.18)
Dalları budayın yeterli.
Ama benden bir tavsiye ağaçlarınıza bakan bir kamera koyun. Bu kafayı yazlık bölgede yaşadığım için iyi bilirim. Ağacın köküne zehir dökmeye kadar giderler.
0
teritori
(15.09.18)
kesmeyin. olaki komşunun gelip kestiğini görürseniz hiç ses etmeyin videoya alın. avukat arkadaşlar mevzuata daha hakimdir bilgi verebilirler, ağaç kesmek öyle hışırtı yapıyodu bende kestim diyecek kadar basit değil, cezası var. emsal kararlar da var para cezası şeklinde alınmış. al videoya git savcılığa. ağaç kesilmez abi.
0
Tears of Devil
(15.09.18)
Böyle salak bir bahane duymadım hiç. Ben de senin perdenin şeklinden korkuyorum, gulyabaniye benziyor. Çıkatın perdeleri deyin sizde. Öbür tarafa geçen dalları budayın ve konuyu kapatın.
Kamera iyi fikir. Bu ağaçtan korkan ruh hastalarından herşey beklenir.
0
battal gemalmaz
(16.09.18)
bu durumlarda tema aranabiliyor- komşunun yapabileceklerine karşı ne önlemler alınması gerektiği ve sizin haklarınız hakkında bilgi almak için.
0
slow like honey
(16.09.18)
(2)

Axess ile otomatik ödeme talimatı

lunatic1
Otomatik fatura ödeme talimatı vericem ama şöyle bir şey yazmışlar;"Axess ile talimatlı olarak ödenen faturalarınıza, faturanın ödenme tarihinden itibaren ödeme yapılana kadar aylık net (KKDF ve BSMV hariç) %2,02 olacak şekilde fatura ödeme faiz oranı günlük olarak işletilecektir." Yani elektrik su
Otomatik fatura ödeme talimatı vericem ama şöyle bir şey yazmışlar;

"Axess ile talimatlı olarak ödenen faturalarınıza, faturanın ödenme tarihinden itibaren ödeme yapılana kadar aylık net (KKDF ve BSMV hariç) %2,02 olacak şekilde fatura ödeme faiz oranı günlük olarak işletilecektir."

Yani elektrik su doğalgaz faturası ödeme talimatı versem bir de faiz mi ödemem gerekiyor?

Şu an bonus kullanıyorum. Fatura neyse onu ödüyorum.
Axess kullanan varsa böyle bir durum ile karşılaşan var mı?
0
lunatic1
(14.09.18)
Garanti Miles Smiles'da da böyle. Atıyorum 20 eylülde fatura kesildiyse, sen kart ödemeni 30'unda yaptıysan 10 günlük faiz koyuyor.
0
roket adam
(14.09.18)
Teşekkürler. Banka yolunu bulmuş illa faizi alacaklar :)
0
🌸lunatic1
(15.09.18)
(5)

Selfie arka plan mevzusu

jamiro
Güzel bir manzarada selfie yaparken, arka planın görünmemesi (kadrajda olmaması değil) pasparlak olduğu için görünmemesi sizde de oluyor mu? Yav selfie yapmak haram resmen telefonda. Ya kafalar çıkacak ya manzara . İkisini birden çekmek nasıl mümkün oluyor?
Güzel bir manzarada selfie yaparken, arka planın görünmemesi (kadrajda olmaması değil) pasparlak olduğu için görünmemesi sizde de oluyor mu? Yav selfie yapmak haram resmen telefonda. Ya kafalar çıkacak ya manzara . İkisini birden çekmek nasıl mümkün oluyor?
0
jamiro
(14.09.18)
Huawei mi telefon?
0
lunatic1
(14.09.18)
Varsa eğer odak ayarı olması lazım manuel modda. O odağın keskinliğini azaltmanız lazım. Yoksa arka plan bulanıklaştırma yapar. Parlamadan kasıt buysa eğer.
0
bos gezenin bos ustasi
(15.09.18)
hdr yoktur telefonda. varsa aç
0
Delay Fuze
(15.09.18)
Telefonun foto makinesi dandik
0
yarey
(15.09.18)
@lunatic: 7 plus
0
🌸jamiro
(15.09.18)
(1)

Robot ve piston

500 days of summer
Elimde bir robot ve bir piston var. Bunları senkronize çalıştırmam gerekiyor. Robot ta herhangi bir çıkış kablosu falan yok. pistonu controllerla kontrol ediyorum. Bu senkronizasyonu nasıl yapabilirim. ihtiyacım olan ne ( plc mi yoksa başka bir şey mi ) bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olursa sevin
Elimde bir robot ve bir piston var. Bunları senkronize çalıştırmam gerekiyor. Robot ta herhangi bir çıkış kablosu falan yok. pistonu controllerla kontrol ediyorum. Bu senkronizasyonu nasıl yapabilirim. ihtiyacım olan ne ( plc mi yoksa başka bir şey mi ) bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
0
500 days of summer
(14.09.18)
Robot neyle kontrol ediliyor?
0
reactionic
(14.09.18)
(11)

Aplik alacagim ama bu isten anlayan biri var midir?

takilagimacanim
https://www.vivense.com/basic-line-antik-kahve-kumas-baslikli-aplik-hasir-kahve-modeli.htmlBunu almak istiyorum ama sizce montaji nasil olur.Duvarin kirlmasi mi gerekiyor monte etmek icin?Elektrik baglantisi nasil oluyor? Hic bilmiyorum yardimci olur musunuz?
www.vivense.com

Bunu almak istiyorum ama sizce montaji nasil olur.
Duvarin kirlmasi mi gerekiyor monte etmek icin?
Elektrik baglantisi nasil oluyor?
Hic bilmiyorum yardimci olur musunuz?
0
takilagimacanim
(14.09.18)
Duvarda elektrik kablosu yoksa ya duvarı azıcık kırıp geçireceksiniz kablo görünmesin isterseniz ya da bunun altından kabloyu duvara kroşe ile sabitleyip indireceksiniz
0
kisa
(14.09.18)
duvara denk gelen siyah yuvarlak kısım var ya, onun içinde duvara en az iki delik ve vida ile montajlanan bir braket olur.

önce onu duvara takıp sonra bunu onun üstüne geçirip yanlardan ya da alttan civatası ile tutturulur.

Elektirik bağlantısı en kolayı, hepi topu iki kablo.

Edit: Ben duvarınızda hazırda aplik tesisatı var diye düşündüm, eğer yoksa kablo çekmeniz ya da hemen arkasında üstünde bir buat vs varsa araklamanız lazım.
0
John Bloor
(14.09.18)
Yani aslinda benim icin alttan kablosunun gorunmesi sorun degil. Duvar cok fazla kirilmasindan iyidir. Bilmiyorum da elektrik var midir icinde.
0
🌸takilagimacanim
(14.09.18)
Elektrik olan yerden kablo çekilecek işte. İçinde elektrik var mıdır Ne demek anlamadım :)
0
kisa
(14.09.18)
Kabloyu kablo kanalı ile de gizleyebikirsiniz
0
kisa
(14.09.18)
Alttan kablosunun gözükmesi sorun değil diyorsan duvar üstünden kablo kanalı ya da kroşe ile yürütülür kablo. En yakın buat ya da prize kadar, ama bu durumda kendi üzerinde açma kapama anahtarı olan bir model seçmek daha mantıklı olur.

Yoksa sisteme bir de anahtar eklemek gerekecek, duvarınızda aplik tesisatı yok kabul ediyorum hala. Varsa daha kolay.
0
John Bloor
(14.09.18)
Elektrik isinden hic anlamadigim icin soruyorum yani yatak basliginin yanina gelecek iki aplik.
Elektrikci cagirsak taktirmak icin asagi yukari ne kadar tutar acaba.
0
🌸takilagimacanim
(14.09.18)
Evet bunun oyle bir düğmesi yok sanki fazla fotograf da koymamislar.
Bunu aldim diyelim bi de aplik tesisati yoksa elimde kalacak demek ki. Onceden elektrikci cagirip baktirmak mi lazim bunun icin yoksa biz anlayabilir miyiz?
0
🌸takilagimacanim
(14.09.18)
50 60 TL den fazla vermemek lazım. En incesinden kablo kanalı da getirirse (siz de yapabilirsiniz, yapışkanlı ve kolay) 70. Fazlasını isteyeni kovmak lazım.
0
kisa
(14.09.18)
Bunu kimse net bilemez, elektrikçinin size mesafesi, o anki keyfi, bölgedeki dükkan kira ve diğer giderleri ve bir çok daha etken fiyatı değiştirir.

Sormakta fayda var.
0
John Bloor
(14.09.18)
Tesisat varsa duvarda kablolar boşta duruyordur zaten.
0
John Bloor
(14.09.18)
(1)

Google maps hk?

tchuck
arkadaşlar selam siz de ögrüyorsunuzdur; google maps artık key'siz çalışmıyor.sorum ise şu; bu maps'i çalıştırmak için aldığımız ücretsiz key'ler yalnızca developement ve test süreçleri için mi? productionda kullanamıyorm uyuz, illa ki premium hesap mı almamız gerekiyor?https://developers.google.com
arkadaşlar selam siz de ögrüyorsunuzdur; google maps artık key'siz çalışmıyor.

sorum ise şu; bu maps'i çalıştırmak için aldığımız ücretsiz key'ler yalnızca developement ve test süreçleri için mi? productionda kullanamıyorm uyuz, illa ki premium hesap mı almamız gerekiyor?

developers.google.com

yani şunu okudum ama aslında tam olarak anlayamadım. hem evet hem hayır gibi geldiy anıtlar bana.
ben şuan free key ile kaydoldum google developersa ve o key ile çalıştırıyorum. ancak bu yasal değil mi, aslında premium mu almam lazım?
0
tchuck
(14.09.18)
premium hesap acmak zorunda degilsin ama production icin ayri key alman ve onu browser restricted yapman lazim diyor. eger cok fazla request atarsan, o zaman premium hesaba gecmen lazim. web icin kotalari bilmiyorum ama kolayca bulabilirsin bu kotalari
0
crucio
(14.09.18)
(1)

ben robot değilim, neye göre?

tabudeviren
şifre girerken "ben robot değilim" seçeneğini seçtiğimde bazı sitelerde anında tiki yapıştırırken bazen dört beş farklı adımdan geçiyorum.tek aşamada geçtiren siteler robot olmadığımı ilk adımda nasıl anlıyor? "ilk adımda geçtir" diye bir seçeneği mi var bu eklentinin?
şifre girerken "ben robot değilim" seçeneğini seçtiğimde bazı sitelerde anında tiki yapıştırırken bazen dört beş farklı adımdan geçiyorum.

tek aşamada geçtiren siteler robot olmadığımı ilk adımda nasıl anlıyor?
"ilk adımda geçtir" diye bir seçeneği mi var bu eklentinin?
0
tabudeviren
(14.09.18)
o eklenti google'in. seni cache'liyor internette gezerken ve senin davranışlarını hangi sitelere girdiğini hep takip ve analiz ediyor. Eğer sen bir sitede ben robot değilim seçeneğini seçersen o zaman geçmişteki bu datanı analiz ederek senin robot olup olmadığına karar veriyor. Eğer geçmişini temizleyip ilk defa denersen resim seçtirmesi muhtemel. Tabi bir de aynı sayfadaki formu sürekli dolduruyorsan bir süre sonra kıllanıp sana sormaya başluyor. olay bu.
0
hlt1985
(14.09.18)
(1)

macbook sigortalanıyor mu?

tchuck
sigorta firmalarının falan böyle bir uygulaması var mı?kırılma, ıslanma ve daha önemlisi çalınmaya karşı falan sigorta yaptrabiliyor muyuz?şuan elimdeki bilgisayar bi ufak araba fiyatına yükseldiği için kendimi rahatsız hissediyorum. başına bir şey gelse, çalınsa etse yerine yenisini koyabilme ihtim
sigorta firmalarının falan böyle bir uygulaması var mı?

kırılma, ıslanma ve daha önemlisi çalınmaya karşı falan sigorta yaptrabiliyor muyuz?

şuan elimdeki bilgisayar bi ufak araba fiyatına yükseldiği için kendimi rahatsız hissediyorum. başına bir şey gelse, çalınsa etse yerine yenisini koyabilme ihtimalim yok.
0
tchuck
(14.09.18)
AppleCare+ var isinizi gorur mu bilmem.
0
superfluid
(14.09.18)
(1)

Google sonuclarindaki sponsorlu reklam linklerini bloklama?

allstar
Resimdede gouldugu gibi arama sonuclarida gelen ilk 6 link reklam her arama yaptigimda cikiyor lanet olasi bu linkler adblocker ve adblocker plus denedim ozellikle o bolgeyi secip remove ad yaptim advanced settingden ayarlari su sekil yaptim ama hala geliyor lanet olasi reklam linkleri en bastaSECUR
Resimdede gouldugu gibi arama sonuclarida gelen ilk 6 link reklam her arama yaptigimda cikiyor lanet olasi bu linkler adblocker ve adblocker plus denedim ozellikle o bolgeyi secip remove ad yaptim advanced settingden ayarlari su sekil yaptim ama hala geliyor lanet olasi reklam linkleri en basta


SECURITY

Block additional tracking acik


Block social media icons tracking acik

ACCEPTABLE ADS

Allow Acceptable Ads
kapali
0
allstar
(14.09.18)
chrome ile personal blocklist eklentisini kullan. Sonuçlarda çıkmasını istemediğin linkleri eklersen google direkt blokluyor.

edit : ben adblock plus + ghostery + personal blocklist kullanıyorum. Özellikle dizi/film siteleri bende sitelerinin nasıl göründüğüne şahit olsalar kendi sitelerini tanıyamaz.
0
kimlanbu
(14.09.18)
(7)

kuzene nişan'da ve düğünde takı

superb
kuzenim evleniyor, epey yakınızerkek tarafıyımbu işlerden hiç anlamıyorumhem nişanda, hem düğünde mi takı takmak uygun oluröyleyse siz olsanız ne takardınız?
kuzenim evleniyor, epey yakınız
erkek tarafıyım
bu işlerden hiç anlamıyorum
hem nişanda, hem düğünde mi takı takmak uygun olur
öyleyse siz olsanız ne takardınız?
0
superb
(14.09.18)
nişanda gerek yok. düğünde takı tak. sonra ev hediyesi al. ben öyle yapıyorum.
0
elorelia
(14.09.18)
dugunde takarsin, nisana gerek yok.
0
brkylmz
(14.09.18)
Düğün yeterli.
0
cakabo
(14.09.18)
nişanda ana baba dışında takılmasına gerek yok.
düğünde tak geç.
0
teritori
(14.09.18)
Yarım al geç
0
monkey
(14.09.18)
Dügün yeter.
Ben ceyrek takardim, altin fiyatlari almis yürümüs zaten.
0
chitosan
(14.09.18)
Nişan mekanda yapılıyorsa biz nişanda da takıyoruz ama sizin adınıza ailenizin takması yeterli nişan için ama komple boş geçmeyin bence.

Düğün için kuzen kadınsa eğer kullanabileceği bi takı takabilirsiniz erkekse klasik çeyrek yarım vs. aile bilezik vs takacaksa çeyrekle her türlü geçiştirebilirsiniz.
0
mabesa
(15.09.18)
(1)

Excel ve Google Spreadsheet guruları koşun

inugard
Yapmak istediğimin örneği linkte https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XT7h6ST6nnnQJhBF8T1zcpQg9mS2DgfGpYrJrA8qiLw/edit#gid=1406581576dropdownlar saltokunurda gözükmediğinden kopyasını oluşturmak gerekiyor tabi.Ürün fiyatını hesaplamak için dropdowndan özellik isimlerini seçeyim ve o seçimlere gör
Yapmak istediğimin örneği linkte docs.google.com

dropdownlar saltokunurda gözükmediğinden kopyasını oluşturmak gerekiyor tabi.

Ürün fiyatını hesaplamak için dropdowndan özellik isimlerini seçeyim ve o seçimlere göre toplam fiyatı hesaplasın istiyorum ancak komplek bir arama olduğundan sonuca ulaşamadım.

Yardım edebilen çıkarsa çok sevineceğim :)
0
inugard
(13.09.18)
ben pivot table ile yapardim ama tabii ki sumif de is gorur.

=SUM(SUMIF('özellik datalist'!A1:A10;B2;'özellik datalist'!B1:B10)+SUMIF('özellik datalist'!A1:A10;C2;'özellik datalist'!B1:B10)+SUMIF('özellik datalist'!A1:A10;D2;'özellik datalist'!B1:B10)+SUMIF('özellik datalist'!A1:A10;E2;'özellik datalist'!B1:B10)+SUMIF('özellik datalist'!A1:A10;F2;'özellik datalist'!B1:B10)+SUMIF('özellik datalist'!A1:A10;G2;'özellik datalist'!B1:B10))


turkce icin

=TOPLA(ETOPLA('özellik datalist'!A1:A10;B2;'özellik datalist'!B1:B10)+ETOPLA('özellik datalist'!A1:A10;C2;'özellik datalist'!B1:B10)+ETOPLA('özellik datalist'!A1:A10;D2;'özellik datalist'!B1:B10)+ETOPLA('özellik datalist'!A1:A10;E2;'özellik datalist'!B1:B10)+ETOPLA('özellik datalist'!A1:A10;F2;'özellik datalist'!B1:B10)+ETOPLA('özellik datalist'!A1:A10;G2;'özellik datalist'!B1:B10))
0
lifeframe
(14.09.18)
(3)

Ekran kartı takarken güç kablosu problemi

nhk ni youkosu
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var :)Ekran kartı takarken güç kablosunda bir problem yaşadım. Numaralandırdım şuradan bakabilirsiniz : https://image.ibb.co/fmRnKp/gpu_power.jpgFSP 700w güç kaynağım var ve 8 pinli ekran kartları için 6+2 kullanın diyor. (hep öyle) Fakat 8 numaralı olan uymuyor, tip
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var :)

Ekran kartı takarken güç kablosunda bir problem yaşadım. Numaralandırdım şuradan bakabilirsiniz : image.ibb.co

FSP 700w güç kaynağım var ve 8 pinli ekran kartları için 6+2 kullanın diyor. (hep öyle) Fakat 8 numaralı olan uymuyor, tipi farklı olsa da takmalı mıyım?

teşekkürler

not: merak eden varsa kart Evga Gtx 1080.
0
nhk ni youkosu
(13.09.18)
8 4 ü sağ tarafa değil ola getir. 1 5 in yanına.

böylelikle 1 5 slotuna takacağın 7 3 pin olmalı.
0
mistikla
(13.09.18)
ya tam anlamadım ya şekiller yine tutmuyor ama şöyle bir şey buldum:
teknoseyir.com

bazı pinler iki şekilde de olabiliyor ama hepsi uysun diye kare üretiyorlarmış. 6gen olan da onun içine sığabiliyor yani. Bu aklıma gelmişti ama bilmeden bir şey yapmak istememiştim. Bir arkadaşım kendi kartına/bağlantısına bakıp haber verecek bakalım.
0
🌸nhk ni youkosu
(13.09.18)
mistikla'nın dediğini yapamayasınız diye 7-8 arasına çentik koymuşlar ve o kısmı dişide boş bırakmışlar. 4 ve 8 sense ve gnd zaten. gpu power pinout diye aratırsanız çıkar. bence ilk yaptığınız doğru.
0
tukenmez adam
(14.09.18)
(3)

Masaüstü pc'm Açılmıyor.

Aşk Adamı
arkadaşlar format atarken kendi kendine ekran gitmiş. Kapatıp açayım dedim bir daha acılmadı güç dugmesıne basıyorum tırt diye bir ses geliyor açılmıyor. Hiç elektrik gitmiyor ekran kartını çıkardım onboard taktım gene acılmadı. ramlerı falan soktum aynı. bios pilini cıkardım cımbızla iki uca degdir
arkadaşlar format atarken kendi kendine ekran gitmiş. Kapatıp açayım dedim bir daha acılmadı güç dugmesıne basıyorum tırt diye bir ses geliyor açılmıyor. Hiç elektrik gitmiyor ekran kartını çıkardım onboard taktım gene acılmadı. ramlerı falan soktum aynı. bios pilini cıkardım cımbızla iki uca degdirdim statik elektrik alsın diye ( pil dik) yeni sistem anakart. Gene sonuc yok. Bozulacak bir tarafıda yok kullanılmadı. 1300W power var üzerinde tavsiyesi olan var mı bundan başka teşekkürler

İşten iyi anlarım yardımcı olmak isterim diyene video iletebilirim wp'den teşekkürler tekrardan yardımcı olmaya çalışan herkese
0
Aşk Adamı
(13.09.18)
Power supply güç almıyodur belki. Düğmeye basınca sesten sonra çalışmaya devam ediyor mu?
0
Boris
(13.09.18)
muhtemelen güç kaynağınız'da bir sıkıntı var.
0
belkider
(13.09.18)
hocam
bios clr diye 2 tane pin vardir
onu degdir bios u sil
baslar
sakin ol
0
kingcyrax
(14.09.18)
(1)

YouTube penceresi büyütmece... Nasıl büyüyecek bu pencere yav?

livaneli kadir
Resimdeki gibi pencereyi küçülttüm, fare ile tutup çekiyorum asla büyümüyor.Büyütmek için bir tuş kombinasyonu ya da eski haline getirmek için bir ayar var mı bildiğiniz?
Resimdeki gibi pencereyi küçülttüm, fare ile tutup çekiyorum asla büyümüyor.

Büyütmek için bir tuş kombinasyonu ya da eski haline getirmek için bir ayar var mı bildiğiniz?
0
livaneli kadir
(13.09.18)
os ne? mac mi?
0
i dont know i dont care
(01.10.18)
(5)

Hangi cihazlarda IP numarası bulunur?

masmeleddin erdogan
Mobil cihazlarda IMEI, bilgisayarlarda IP numarası var, bunu biliyoruz. Peki bunlar dışında kalan elektronik cihazlarda herhangi bir numara var mıdır? Hard disk, flash disk, hafıza kartı ve diğer cihazlarımız kaybolduğunda onların yerini tespite yarayan numaraları var mıdır?
Mobil cihazlarda IMEI, bilgisayarlarda IP numarası var, bunu biliyoruz. Peki bunlar dışında kalan elektronik cihazlarda herhangi bir numara var mıdır? Hard disk, flash disk, hafıza kartı ve diğer cihazlarımız kaybolduğunda onların yerini tespite yarayan numaraları var mıdır?
0
masmeleddin erdogan
(13.09.18)
ip internet protocol'ün kısaltması; internete bağlanan her cihaz ip numarası alır, bağlanmayanda almaz. cihaızn kendi üstünde olan bir numara da değil bu zaten, internete bağlanma protokolünü simgeleyen sayılar. bir cihazın aldığı ip numarası değişebiliyor bu yüzden.
0
Bruce
(13.09.18)
nete bağlanan her cihazın var ip numarası, örneğin akıllı evlerdeki klima/fırın/akıllı tv gibi cihazların.

ancak hard disk/hafıza kartı/usb vb. cihazların sadece seri numarası olur. internete kendi başlarına çık(a)madıkları için de ip numarası olmaz.
0
hosein
(13.09.18)
Evde tek internet hattı var fakat farklı farklı ürünlerin kendilerine ait ip adresleri var. buraya kadar tamam peki bu farklı ürünlerin hepsinin aynı internet agından baglandığını anlayabilirler mi?Yoksa farklı ürünlerin ip adresleri farklı olduğu için bunu bilemezler mi?
0
liberal
(13.09.18)
internete bağlanan her cihazın ip numarası var ve hangi ağdan bağlandığı anlaşılıyor evet.
0
pgup
(13.09.18)
ip adresi bağlanılan network üzerinceki dhcp dağıtıcısı tarafından ağa bağlanan tüm aygıtlara verilen numaralardır.
örneğin cep telefonunuz gsm operatoru tarafından size verilen bir telefon numarası var. aynı zamanda bu cep telefonuna internete girdiğiniz de gsm operatoru tarafından cep telefonunuza yine değişken bir ip adresi atanır.
ardından cep telefonunda üreticiler tarafından verilen imei numarası vardır. bu numara sabittir ve normalde değiştirilemez (tabiki bazı software ve hardware yöntemlerle bazı telefonlarda değiştirilebiliyor.)
bunun gibi ayrıca networke bağlanan her cihazda bir mac adresi vardır. bu fiziksel bir adrestir ve cihaz içine kodlanmıştır. pc üzerinde software müdahale ile değiştirilmesi/maskelenmesi mümkünse bile teorik olarak değişmez.

cep telefonunuzla eve geldiniz wifi ye bağlandı. bu durumda sizin modeminiz telefona sizin evinizdeki yerel ağda tanınmasını sağlamak için bir ip adresi verir. siz bir internet sitesine girdiğinizde site teleofunun bu yerel ip sini göremez. onun yerine internet sağlayıcınızın modeminize verdiği ip yi görür. ama mac adresi olarak telefonun mac adresini görür.
kısacası ethernet kartı, wifi, modem, router, gibi ağ aygıtlarının ip ve mac adresleri olur.
harddisk, vga, usb flash vs sadece aygıt id ler, vardır ve cihaz marka modelini tanımlama, driver bulmada kolaylık sağlar.
0
nuh gemisini kaciran soyu tukenmis canli
(13.09.18)
(1)

Kurşun Madeni ve Dedektör

ender89
selamlar,scuba için kullanılan kurşun ağırlıklar, avm girişlerindeki dedektörlerde öter mi?teşekkürler.
selamlar,

scuba için kullanılan kurşun ağırlıklar, avm girişlerindeki dedektörlerde öter mi?

teşekkürler.
0
ender89
(13.09.18)
ayarladıkları frekansa bağlı. geniş spektruma ayarladılarsa öter, düşük spektrumsa ötmez.
0
binder dandet
(13.09.18)
(1)

Grafik cizme

rndxco
Merhaba, powerpoint icin bir grafik cizmem gerekiyor ama %102 rakamini gosterecegim. Ne yapmam gerekir ? Hangi grafik uygundur ??
Merhaba, powerpoint icin bir grafik cizmem gerekiyor ama %102 rakamini gosterecegim. Ne yapmam gerekir ? Hangi grafik uygundur ??
0
rndxco
(13.09.18)
Bar chart uygundur yüzdelik gösterim için.
0
cakabo
(13.09.18)
(4)

radyoda çalan müziğin mükemmel olması

tabudeviren
internetten radyo dinlediğimde çalan şarkının ses kalitesini ne youtube'daki videosunda, ne de indirdiğim 320kbps mp3 dosyasında bulabiliyorum.bunun sebebi nedir? direkt cd'den çalıyorlar diye mi? ya da farklı ses ayarları ile mi çalıyorlar? (equalizer vb. gibi)
internetten radyo dinlediğimde çalan şarkının ses kalitesini ne youtube'daki videosunda, ne de indirdiğim 320kbps mp3 dosyasında bulabiliyorum.

bunun sebebi nedir? direkt cd'den çalıyorlar diye mi? ya da farklı ses ayarları ile mi çalıyorlar? (equalizer vb. gibi)
0
tabudeviren
(13.09.18)
Cdden müzik çalan radyo kaldı mı acaba? Kayıpsız bir formatta çalıyorlardır.
0
sutlu nescafe
(13.09.18)
Wav formatında çalıyorlar. Flactan daha iyi, hiç sikistirilmamis bir format bu.

edit: kocaeli üniversitesi'nin radyosunda çalışırken biz "solea" isimli programı kullanıyorduk, birçok profesyonel radyo da onu kullanıyordu galiba o zaman. şu an ne durumda bilmiyorum hiç. cd'den kimsenin çaldığını sanmıyorum günümüzde.
0
rahip janick
(13.09.18)
@rahip janick

cd'leri wav formatına çevirerek mi saklıyorlar?
0
🌸tabudeviren
(13.09.18)
Yok, biz direkt olarak vaw formatında ücretini ödeyerek ediniyorduk. İnternetten satın alıyorduk yanlış hatırlamıyorsam. Çok bilmiyorum oraları. Ben radyoda çalışırken hali hazırda ciddi bir arşiv vardı zaten. Ben de eski şarkılar çaldığımdan çok kurcalamıyordum.

Fakat, cdleri vaw formatına çevirmek kalitesini yükseltmez bence. Bu konuda bilgili olanlar daha net söyler ama ben öyle bir şeyin mümkün olduğunu çok düşünmüyorum. düşük kaliteli bir şeyin formatını değiştirmek kaliteyi yükseltmez bence.
0
rahip janick
(13.09.18)
(3)

Hangi Amazon Kindle?

master of lightsabers
Merhabalar, amazon kindle alıcam bütçem 600 tl, şu ürünler arasında kaldım size sormak istedim hangisini almalı ve ya bunlardan ayrı öneriniz varsa sevinirim.2. el sahibinden amazon kindle paperwhite 3sıfır amazon kindle new touch http://www.kindleturkiye.com/Kindle-new-touch-satin%20alteşekkürleer
Merhabalar, amazon kindle alıcam bütçem 600 tl, şu ürünler arasında kaldım size sormak istedim hangisini almalı ve ya bunlardan ayrı öneriniz varsa sevinirim.

2. el sahibinden amazon kindle paperwhite 3

sıfır amazon kindle new touch www.kindleturkiye.com

teşekkürleer...
0
master of lightsabers
(13.09.18)
touch almayın. paperwhite daha iyi her anlamda.

arka aydınlatma inanın hayat kurtarıcı çoğu zaman.
0
patates
(13.09.18)
keyboard kullanıyorum 7 senedir, canavar :)
0
superb
(13.09.18)
Tek fark aydınlatma. Değip değmeyeceğine sen karar vereceksin.

Bende pw3 var, aydınlatmayı kullandığım oluyor.
0
boyle buyurdum
(13.09.18)
(1)

youtube videosu intro/outro geçme tekniği

tabudeviren
kendi işimle meşgul olurken arkada bir video kanalının tüm videolarını dinliyorum.videoların girişinde tanıtım müziği, çıkışında uğurlama müziği var uzunca. her videoda bunları duymak sinirlerimi bozuyor.bunları pas geçebilecek bir mekanizma var mı?her video 00.30'ta başlasın, bitiminden 30 saniye ö
kendi işimle meşgul olurken arkada bir video kanalının tüm videolarını dinliyorum.

videoların girişinde tanıtım müziği, çıkışında uğurlama müziği var uzunca. her videoda bunları duymak sinirlerimi bozuyor.

bunları pas geçebilecek bir mekanizma var mı?
her video 00.30'ta başlasın, bitiminden 30 saniye önce sonraki videoya geçsin gibi?
0
tabudeviren
(13.09.18)
var. o sekmeye geçip ileri sarmak :)
0
i dont know i dont care
(01.10.18)
(1)

Silinen rehberi geri getirme

simderun
Merhaba sevgili kullanıcılar. Samsung Note 3 telefonumda silinen rehberi, fotoğrafları, mesajları geri getirmenin bir yolu var mıdır? Cevaplarınız için çok teşekkürler.
Merhaba sevgili kullanıcılar. Samsung Note 3 telefonumda silinen rehberi, fotoğrafları, mesajları geri getirmenin bir yolu var mıdır? Cevaplarınız için çok teşekkürler.
0
simderun
(13.09.18)
Eğer telefona bağlı bir gmail hesabı kurduysanız (genelde android cihazları ilk kurarken mutlaka bir google hesabı zaten ister. uygulama yükleyebilmek için zorunlu) bu hesap aracılığıyla geri yükleme yapmayı deneyebilirsiniz.
0
quaker
(13.09.18)
(2)

youtube video paylaşma

hicazkar
başkaları ile video paylaşma özelliği nasıl açılır/kapatılır? insanlar buna nasıl davet edilir? bunun ayarı nerede ola?---New invitationAccept this invitation to start sharing videos with -someone- on YouTube.
başkaları ile video paylaşma özelliği nasıl açılır/kapatılır? insanlar buna nasıl davet edilir? bunun ayarı nerede ola?
---

New invitation
Accept this invitation to start sharing videos with -someone- on YouTube.
0
hicazkar
(13.09.18)
videoyu yüklerken 'liste dışı' olarak yüklerseniz sadece link paylaştığınız kişiler izleyebilir. Doğru anladıysam cevabı bu.
0
al-se
(13.09.18)
teşekkürler. fakat başka bir iş bu. biri davetiye göndermiş, videoları -belki beğendikleri, izledikleri vs dahil olmak üzere- benimle paylaşmak yahut benimkileri onunla paylaşmak için.
ya da ben böyle anladım :s
0
🌸hicazkar
(13.09.18)
(3)

Android'de ekrani nasil ikiye boluyoruz?

ahm1
Hic aklima gelmezdi boyle bir sey ama az once inanilmaz bir bicimde, ekran islak oldugundan dolayi garip garip seylere tikladim (ya da telefon kendi tikladi) ve ust tarafta youtube, alt tarafta chrome olacak sekilde ekran ikiye bolundu.Sonra bi sekilde tek ekrana indirdim yine ama alistim bir kere :
Hic aklima gelmezdi boyle bir sey ama az once inanilmaz bir bicimde, ekran islak oldugundan dolayi garip garip seylere tikladim (ya da telefon kendi tikladi) ve ust tarafta youtube, alt tarafta chrome olacak sekilde ekran ikiye bolundu.

Sonra bi sekilde tek ekrana indirdim yine ama alistim bir kere :) lazim da olabilir, acaba nasil ikiye ayiriyoruz ekrani?
0
ahm1
(13.09.18)
Alttaki üç kontrol ikonundan Kare olanına basılı tut.
0
gozyakansakiz
(13.09.18)
Telefona göre değişir. Bende açık uygulamalar kısmında sol üstte split screen çıkıyor. Telefonun modeli + split screen yazarsan çıkar.
0
signore
(13.09.18)
Kare olana basili tutunca oldu, tesekkurler
0
🌸ahm1
(13.09.18)
(1)

kablosuz ağa bağlanan cep telefonunun adı

tabudeviren
kablosuz ağa bağlanan cihazların adlarını modem arayüzüne girerek görebiliyorum.şöyle şeyler yazıyor: androidc26653456673446bunu nereden değiştirebilirim? telefon lenovo p1m, android 5.1
kablosuz ağa bağlanan cihazların adlarını modem arayüzüne girerek görebiliyorum.
şöyle şeyler yazıyor: androidc26653456673446


bunu nereden değiştirebilirim? telefon lenovo p1m, android 5.1
0
tabudeviren
(12.09.18)
Telefondan telefonun adını değiştirdiğinde değişmesi gerekli. Ama dhcp listesinde hemen değişmez.
0
malheiros
(12.09.18)
(3)

ne kadar süre kalınacağı bilinmeyen evde internet

superb
1 sene kadar bir evde kalacağım ama geleceği muammainternete ihtiyacım var, iptali kolay, bürokrasisi az ne almalı?yer: istanbul
1 sene kadar bir evde kalacağım ama geleceği muamma
internete ihtiyacım var, iptali kolay, bürokrasisi az ne almalı?
yer: istanbul
0
superb
(12.09.18)
Turknet. Başvur belgeleri posta ile yolla açılır. Müşteri hizmetleri yok ancak İstanbul'da pekte sorun değil. Hediye kodu ile kayıt olursan ikinci ay net bedava. Taahhüt yok zaten
0
musmus
(12.09.18)
1 senelik taahhütlü kampanyalar da var onlara bak. turkent'te 2 ay internetsiz takılma ihtimalin var port yoktu carttı curttu derken. sözlüğü aç yazılanları bi oku derim.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(12.09.18)
kesinlikle türk.net
Taahhüt yok, sorunsuz sıkıntısız, limitsiz.
0
michael_knight
(12.09.18)
(3)

Eve internet bağlatma

ikease
yıllardır superonline fiber kullanıyordum, taşındım ve yeni apartmanda fiber yokmuş. bir paralel sokağa gelmiş olduğu için bize de gelebilir umuduyla superonline xdsl bi şeyler alsam? yoksa turknet, uydunet vs mi bağlatayım eve? Tarifeleri ve kampanyaları incelediğimde türknet en uygunu gibi ama bağ
yıllardır superonline fiber kullanıyordum, taşındım ve yeni apartmanda fiber yokmuş. bir paralel sokağa gelmiş olduğu için bize de gelebilir umuduyla superonline xdsl bi şeyler alsam? yoksa turknet, uydunet vs mi bağlatayım eve? Tarifeleri ve kampanyaları incelediğimde türknet en uygunu gibi ama bağlantı nasıldır hiçbir fikrim yok.

edit: adresimde bakır altyapı olmadığı için türknet bağlatamıyormuşum zaten, kablonet için de aynı durum söz konusu.
0
ikease
(12.09.18)
Ttnet'ten uzak durun, tek tavsiyem bu olabilir. Arkadaşlar Uydunet kullanıyor. Onlar memnunlarmış.
0
monogram
(12.09.18)
Netspeed kullanıyorum acayip memnunum. Ne telefon hattına ihtiyaç var ne de taahhüt veriyorsun.
0
etna
(12.09.18)
Türknete geç altyapı hizmeti yoksa türk telekom altyapısını kullanması için 15 tl fazla verip 75 tl ye 100 mbit hız alabilirsiniz eğer altyapısı varsa 60 küsür 100 mb
0
KendineAteist
(12.09.18)
(1)

Fotoğraf baskısı

winston
İnternetten 50 adet 15x21 fotoğraf bastırmak istiyorum. Hangi siteyi önerirsiniz?
İnternetten 50 adet 15x21 fotoğraf bastırmak istiyorum. Hangi siteyi önerirsiniz?
0
winston
(12.09.18)
www.fotobaskimerkezi.com bu siteyi kullandım 2 ay önce. 2 gün sonra geldi fotolar. 40 kuruştu 55 kuruşa çıkmış gerçi ama bu ortamda normal.
0
dogumdansancili
(12.09.18)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.