Giriş
(4)

serverda kod çalıştırma

gonul_isleri
bilgisayarda virtualbox yükledim çok yavaş çalışıyor. yok mu şöyle ücretsiz bir server python çalıştırılacak? codelab google diye bir şey buldum o işe mi yarıyor?
bilgisayarda virtualbox yükledim çok yavaş çalışıyor. yok mu şöyle ücretsiz bir server python çalıştırılacak? codelab google diye bir şey buldum o işe mi yarıyor?
0
gonul_isleri
(08.04.19)
crucio
(08.04.19)
Codeanywhere kullan bence. Server bulursun da dependency ler falan eksiksiz olacak ki çalışsın.
0
malheiros
(08.04.19)
virtual box'a neden gerek var. direkt kendi bilgisayarinda calistirsana. eger dedicated server lazimsa azure'un trial versiyonunu deneyebilirsin
0
jedilance
(08.04.19)
windowsta çok problem oluyor. tensorflow çalışmıyor çok araştırdım çözülmüyor her seferinde hata alıyorum. ubuntu'da hatasız çalışıyor.
0
🌸gonul_isleri
(11.04.19)
(1)

Kelime tekrar sayisi

sonhakan
Word 'deki 300 sayfalık dokümanda her kelimenin kac defa tekrar ettiğini görebiliyormuşuz. Yada ogrenebilir miyim baska biçimdeTesekkurler
Word 'deki 300 sayfalık dokümanda her kelimenin kac defa tekrar ettiğini görebiliyormuşuz. Yada ogrenebilir miyim baska biçimde
Tesekkurler
0
sonhakan
(08.04.19)
aradığınız farklı kelime sayısı az ise ctrl+f ile gelişmiş aramayla görülüyor kaç adet yazıldığı tek tek bakabilirsiniz.
0
kararsızataletfilozofu
(08.04.19)
(2)

Samsung Galaxy S10 ya da Note 9'u olan var mı?

kostas
Arkadaşlar merhaba,12 yaşındaki oğlumun benden bir ricası var.Başlıkta adı geçen telefonlara sahip olan arkadaşlardan Fortnite yüklemiş olan ve yükleyebilecek olanınız var mı? Size kullanıcı adımızı ve şifremizi özelden yazacağım. Siz de oyunda bu telefon modellerine hediye olarak verilen dans ve sk
Arkadaşlar merhaba,
12 yaşındaki oğlumun benden bir ricası var.
Başlıkta adı geçen telefonlara sahip olan arkadaşlardan Fortnite yüklemiş olan ve yükleyebilecek olanınız var mı? Size kullanıcı adımızı ve şifremizi özelden yazacağım. Siz de oyunda bu telefon modellerine hediye olarak verilen dans ve skinleri alacaksınız.
Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
0
kostas
(08.04.19)
dh'de ana konusu vardır bu telefonların. üyeliğiniz varsa ordan sorup bulabilirsiniz
0
m4a87td
(08.04.19)
Yav ben de diyorum mediamarktta teknosa'da 10-12 yasinda veletler napiyo bu telefonlarin basinda. Meger oyun yukluyorlarmis :)
0
brkylmz
(08.04.19)
(3)

Basit video edit programı

liberal
Merhaba,10 saniyelik iki videoyu birleştirip 20 saniyelik tek video yapmak gibi bir amacım var. Başka bir isteğim yok, bunun için hangi program uygundur. Filigran olmaması gerekiyor.
Merhaba,
10 saniyelik iki videoyu birleştirip 20 saniyelik tek video yapmak gibi bir amacım var. Başka bir isteğim yok, bunun için hangi program uygundur. Filigran olmaması gerekiyor.
0
liberal
(08.04.19)
hangi işletim sisteminden bahsediyoruz? windows android ios?
android için inshot mesela.
0
baharat
(08.04.19)
movie maker
0
bekri
(08.04.19)
Windows, bilgisayar için program istiyorum.
0
🌸liberal
(08.04.19)
(2)

fotoğraflara isim eklemek

nickfury
Bir kalsör için her şehre ait fotoğraflardan oluşan 81 tane jpeg dosyası var. Bu fotoğraflardan bir slayt/sunum/video hazırlamam gerekiyor. Her şehrin üzerine de adını yazmam gerekecek bu durumda. Bunun için nasıl bir yol izlense kolay olur? Dosya adlarını otomatik olarak resmin üzerine (kenarına kö
Bir kalsör için her şehre ait fotoğraflardan oluşan 81 tane jpeg dosyası var. Bu fotoğraflardan bir slayt/sunum/video hazırlamam gerekiyor. Her şehrin üzerine de adını yazmam gerekecek bu durumda. Bunun için nasıl bir yol izlense kolay olur? Dosya adlarını otomatik olarak resmin üzerine (kenarına köşesine) yazan bir program var mıdır? 81 şehir az da değil hani.
0
nickfury
(08.04.19)
Uzman değilim ama photoshop'ta batch process komutuyla yapabilirsiniz belki.
0
whoosie
(08.04.19)
ücretsiz "FastStone Photo Resizer" isimli program var. boyut değiştirmeden, ayar yapmaya kadar bir sürü değişiklik yapabliyorsun. sağ alt köşede advanced options ayarından dokuzuncu sekmede "text" ayarı mevcut. tüm resimlere yazı ekleyebilirsin .
0
pccopath
(08.04.19)
(2)

Swap - yabancı yatırımcıyı içeri hapsetmek

gonul_isleri
Bir ara swap olaylari oldu ya kafama birşey takıldı. "Yabancı yatırımcıyı içeri hapsettik" diye bir yorum okudum. Tam tersi olmadı mi? Yabanci adam tl bulmak için borsadaki parasini cekmedi mi? Swap olayi ile "yabanci yatırımcıyı hapsettik, dışarı çıkmasına izin vermedik" kismini tam anlamadim. Yoru
Bir ara swap olaylari oldu ya kafama birşey takıldı. "Yabancı yatırımcıyı içeri hapsettik" diye bir yorum okudum. Tam tersi olmadı mi? Yabanci adam tl bulmak için borsadaki parasini cekmedi mi? Swap olayi ile "yabanci yatırımcıyı hapsettik, dışarı çıkmasına izin vermedik" kismini tam anlamadim. Yorumlyabilir misiniz?
0
gonul_isleri
(08.04.19)
O işin içinde bir üçkağıt vardır. Yabancı tl bulup yurtdışı swap piyasada tl'yi dolara swap ediyordu. MB Türk bankalarının yabancılara tl arzını kıstı. Yani tl alan kullanmak için değil swap etmek için alıyordu. Kim ne derse desin Merkezin hamlesi doğru. Tl kısa dönem borçlanma swap karının üzerine çıkınca zaten sorun otomatik olarak kalmadı.
0
wolfg
(08.04.19)
Onu sormuyorum hapsetme derken ne kastediliyor onu soruyorum.
0
🌸gonul_isleri
(08.04.19)
(1)

Pikap Dönme Sorunu

kumlupara
Arkadaşlar merhaba, pikapın plağı döndüren kısmı üzerine plağı koyduğumda bi tarafı rahat dönerken plağın diğer tarafı maalesef dönmüyor. Plağı değiştirdiğimde o dönen kısım plağı döndürmek yerine boşa dönüyor altında. Çözümü nedir acaba?
Arkadaşlar merhaba, pikapın plağı döndüren kısmı üzerine plağı koyduğumda bi tarafı rahat dönerken plağın diğer tarafı maalesef dönmüyor. Plağı değiştirdiğimde o dönen kısım plağı döndürmek yerine boşa dönüyor altında. Çözümü nedir acaba?
0
kumlupara
(07.04.19)
facebookta plak pazarı diye bir grup var isterseniz oraya sorun
0
herseyi birakip gitmek istiyorum
(08.04.19)
(7)

Mobilden rahat hisse alınacak banka/app önerisi

KaraSakall
Şu anki maaş hesabım işbankta. Oradaki hesabım maaş birikim vbb olduğundan çok bu işte kullanmak istemiyorum.Belli bir miktar 5-6k tutarında birikimle sürekli al sat yapacak bir banka hesabı kazım. Fakat bu işi mobilden yapacağımdan uygulamasının da iyi olması gerekiyor. Enpara, Cepte Teb filan var.
Şu anki maaş hesabım işbankta. Oradaki hesabım maaş birikim vbb olduğundan çok bu işte kullanmak istemiyorum.

Belli bir miktar 5-6k tutarında birikimle sürekli al sat yapacak bir banka hesabı kazım. Fakat bu işi mobilden yapacağımdan uygulamasının da iyi olması gerekiyor. Enpara, Cepte Teb filan var. Siz hangisini tavsiye edersiniz?
0
KaraSakall
(06.04.19)
enparada hisse/borsa yok.

Yapıkrediyi öneririm.
0
tinky winky
(06.04.19)
Ben de yapıkrediyi duymuştum, bir de ziraat’ı övüyorlardı.
0
alcatraz
(06.04.19)
Ceptetebde hisse var bildigim kadariyla.

Borsada islem yapmanizi da pek tavsiye etmem acikcasi. Ky tuzagidir.
0
s0phiesw0rld
(06.04.19)
Cepteteb ve Vakıfbank olabilir ikisi de iyi.
0
Topalordek
(06.04.19)
cepteteb'de hisse al/sat var ama ayrica "teb pratik borsa" adinda ayri uygulamasi daha var. ayni sekilde isbankasinin ve garanti'nin de borsa icin ayri uygulamalari var diye biliyorum. sorudan bagimsiz olarak, surekli al/sat yapmak istiyorsaniz bankadan ziyade brokerlara yonelmeniz komisyon, esneklik vs acisindan daha rahat olur.
0
crucio
(07.04.19)
cepteteb'de hisse al/sat var ama ayrica "teb pratik borsa" adinda ayri uygulamasi daha var. ayni sekilde isbankasinin ve garanti'nin de borsa icin ayri uygulamalari var diye biliyorum. sorudan bagimsiz olarak, surekli al/sat yapmak istiyorsaniz bankadan ziyade brokerlara yonelmeniz komisyon, esneklik vs acisindan daha rahat olur.
0
crucio
(07.04.19)
ziraat hesabın varsa ziraat yatırım'ın web arayüzünü çok beğendim, zborsa uygulaması var fena değil, komisyon oranları güzel, diğerlerini bilmiyorum ama işbank'la kıyaslanamaz.

uygulama şu: www.youtube.com
0
engelbert humperdinck
(07.04.19)
(1)

Xiaomi Sabit Batarya Değişimi

titiraprap
Nerede yaptırtıyoruz, dikkat edilecek birşeyler varmı?
Nerede yaptırtıyoruz, dikkat edilecek birşeyler varmı?
0
titiraprap
(06.04.19)
Hangi garanti altında idiysen orada yaparlar. 3-5 tutar.
0
Techsavvy
(06.04.19)
(3)

hdd önerisi

baldan kaymak
merhaba pc'yi sattım ama hdd'imi alacağım. Yeni kişiye de hdd almam üzerine anlaştım. Tanıdık bir arkadaş o yüzden yardımınız gerekiyor. CrystalDisk çalıştırdım. Görüntüsünü ekliyorum. Bu pc ile uyumlu hangi modeli önerirsiniz? Kaynak maks 200 TL Biraz f/p olursa çok memnun olurum. SSD daha iyiyse o
merhaba pc'yi sattım ama hdd'imi alacağım. Yeni kişiye de hdd almam üzerine anlaştım. Tanıdık bir arkadaş o yüzden yardımınız gerekiyor.

CrystalDisk çalıştırdım. Görüntüsünü ekliyorum. Bu pc ile uyumlu hangi modeli önerirsiniz? Kaynak maks 200 TL Biraz f/p olursa çok memnun olurum. SSD daha iyiyse o da ok ama 400 GB altı birşey çok da iyi olmaz.

(git: eksiup.com)

edit 1: 3,5' falan oluyormuş bir de bunu nasıl anlarım bilmiyorum.
0
baldan kaymak
(06.04.19)
laptopsa 2,5" harddisklere bakacaksınız
0
nahtoderfahrung
(06.04.19)
1tb 2.5inç hdd 200ün üstü
500gb istersen o civarda bulunabilir. 200 liraya ssd istediğin boyutta çok zor
0
sutlu nescafe
(06.04.19)
scandisk'in 120 gb lik ssd'si var.
hem fiyat olarak diğerlerine göre iyi, hem de performnası etkili.
3 seneye yakındır masaüstü pc'im de kullanıyorum, hala canavar gibi çalışıyor.
0
pangea
(06.04.19)
(1)

Formatlanan harddiskten resim vs kurtarmak

baldan kaymak
Mumkun mu?
Mumkun mu?
0
baldan kaymak
(06.04.19)
getdataback yazılımı ile mümkün
0
aslindasorunumpsikolojik
(06.04.19)
(5)

basit modem aparatı sorusu [resimli]

henrychinaski
resimde gördüğünüz gibi modemde 4 tane port var ve hepsi dolu. ekstra bir port daha açmamız lazım. nasıl bir aparat almamız lazım onun için? çoklayıcı, splitter vb?resim yüklenmemiş, duyurunun sikkoluğu. sori: https://i.hizliresim.com/mM9bd1.jpg
resimde gördüğünüz gibi modemde 4 tane port var ve hepsi dolu. ekstra bir port daha açmamız lazım. nasıl bir aparat almamız lazım onun için? çoklayıcı, splitter vb?

resim yüklenmemiş, duyurunun sikkoluğu. sori: i.hizliresim.com
0
henrychinaski
(06.04.19)
resim yok
0
nahtoderfahrung
(06.04.19)
@darkrocq, bi' foto, link vs yollayabilir misin mümkünse?
0
🌸henrychinaski
(06.04.19)
Switch yazıp bakarsanız en ucuzundan alabilirsiniz. 50.maks
0
kisa
(06.04.19)
TP-LINK TL-SF1008D 8-Port 10/100
0
kisa
(06.04.19)
Basit Cevap
www.youtube.com
0
ycaycayca
(06.04.19)
(3)

Windows server için sunucu

whatdreamsnevercome
iis manager'a sahip bir windows sunucu alıp 1 günlüğüne kullanmam lazım.digitalocean'da açayım dedim ama windows yokmuş orda.nerden bulabilirim? uzak masaüstü ile bağlanıp işlem yapıp kaçacam
iis manager'a sahip bir windows sunucu alıp 1 günlüğüne kullanmam lazım.

digitalocean'da açayım dedim ama windows yokmuş orda.

nerden bulabilirim? uzak masaüstü ile bağlanıp işlem yapıp kaçacam
0
whatdreamsnevercome
(05.04.19)
aws'ye baktin mi?
0
crucio
(05.04.19)
hububrad
(05.04.19)
Azure ile 30 günlük demo açılabiliyor.
0
neymis
(05.04.19)
(1)

Apple Music kaynağı hangi web sayfası?

himmet dayi
İş yerinde apple servisleri engellenmiş durumda. itunes.com, icloud.com girilmiyor. apple.com'a giriliyor her nasılsa.Apple Music üyesiyim. Dinlemek için iTunes indirdim ama müzikleri stream ettiği site de engellei sanırım. Çalmıyor.iTunes bu müzikleri nereden stream ediyor? Yani hangi sitenin engel
İş yerinde apple servisleri engellenmiş durumda. itunes.com, icloud.com girilmiyor. apple.com'a giriliyor her nasılsa.

Apple Music üyesiyim. Dinlemek için iTunes indirdim ama müzikleri stream ettiği site de engellei sanırım. Çalmıyor.

iTunes bu müzikleri nereden stream ediyor? Yani hangi sitenin engellemesini kaldırtırsam müzik dinleyebilirim?

Bunu iTunes üzerinden ya da windows üzerinden öğrenmenin bir yolu var mu?
0
himmet dayi
(05.04.19)
Tarayıcıdan: audio-ssl.itunes.apple.com

iTunes üzerinden: (deber5-vip-bx008).aaplimg.com

Parantez içindeki kısım zannediyorum ki her kullanıcıda değişiyor.
0
deyl
(05.04.19)
(2)

IIS yönetiminde pro olan arkadaşlar

tchuck
bir sorum var. Yaptığım ve yapmak isteidklerimi sıralayıp mümkün mü veya hangi aşamaları uygulamalaıyız yardımcı olabielcek biri v arsa çok makbule geçer. - Server: www.benimdomainim.com isimli bir internetimiz var. - Bir subdomainimiz var: sub.benimdomainim.comBunların ikisi de ayrı sunucularda yer
bir sorum var.

Yaptığım ve yapmak isteidklerimi sıralayıp mümkün mü veya hangi aşamaları uygulamalaıyız yardımcı olabielcek biri v arsa çok makbule geçer.


- Server: www.benimdomainim.com isimli bir internetimiz var.
- Bir subdomainimiz var: sub.benimdomainim.com

Bunların ikisi de ayrı sunucularda yer almakta. Ve her ikisi de IIS üzerinden koşmakta.

Reverse Proxy işlemi (docs.microsoft.com) uygulayarak şu işlemi yapmak istiyoruz:

www.benimdomainim.com/sub adresine girildiğinde, karşıma sub.benimdomainim.com sayfamız çıksın.

- Bu durumda bizim neler uygulamamız lazım?

- Ana server tarafındaSubdomain tarafında

Hangi ayarları girmemiz gerekiyor bu şekilde bir işlem yapmak için?



Veya reverse proxy haricinde bir çözümü var mı bu işin?
0
tchuck
(05.04.19)
adres bar da değişecek mi? yoksa sadece içeriğin gösterilmesi yeterli mi?

her iksi için de www.benimdomainim.com altına sub isimli virtual application oluşturup,

adresin değişmesini istiyorsanız redirect edin,
istemiyorsanız da bu virtual application'ın path'ini subdomaininizin path'ini verin.

ilki için application zorunlu değil, kod ile de yapılabilir.
0
altinci nesil caylak
(05.04.19)
adres olarak şöyle özet geçeyim: hiçbir zaman sub.benimdomainim.com adresi gözükmeyecek.

tüm süreçte www.benimdomainim.com/sub ve bunun altında yer alan diğer subfolderlar (örnek: www.benimdomainim.com/sub/hakkimizda) vs.
0
🌸tchuck
(05.04.19)
(2)

ios için fotoğraflar / galeri uygulaması alternatifi

gercek mona riza benim
android telefonlarda klasörlere taşıyarak albümler halinde fotoğrafları gruplayabiliyorduk. bu amaçla iş fotoğraflarımı/tatil fotoğraflarımı/gündelik fotoğraflarımı ayrı ayrı rahatça kategorileyen bir uygulama arıyorum.bilenlerin yardımlarını.....
android telefonlarda klasörlere taşıyarak albümler halinde fotoğrafları gruplayabiliyorduk. bu amaçla iş fotoğraflarımı/tatil fotoğraflarımı/gündelik fotoğraflarımı ayrı ayrı rahatça kategorileyen bir uygulama arıyorum.

bilenlerin yardımlarını.....
0
gercek mona riza benim
(05.04.19)
MyPics
0
excespeace
(05.04.19)
iosta da albümler oluşturabiliyorsun
0
facebook
(06.04.19)
(2)

iphone ekran kararması

teritori
Ama öyle direkt ekran kapanması şeklinde bir kararma da değil canına yandığım.dün akşam telefon elimde, bir şeylere bakınırken bütün ekran ortadan kenarlara doğru karardı. simsiyah ekran ama arka ışık yanıyor. telefon çalışıyor (arama geliyor filan). az çok teknolden anlarım, bu ekran cortingen şıtr
Ama öyle direkt ekran kapanması şeklinde bir kararma da değil canına yandığım.
dün akşam telefon elimde, bir şeylere bakınırken bütün ekran ortadan kenarlara doğru karardı. simsiyah ekran ama arka ışık yanıyor. telefon çalışıyor (arama geliyor filan).

az çok teknolden anlarım, bu ekran cortingen şıtrayze demek ama belki farklı bir çözümü vardır diye bir umut sorayım dedim!
0
teritori
(05.04.19)
auto-brightness açıksa belki ondan saçmalamış olabilir, kapatıp ekran parlaklığını manuel ayarlayın bi de öyle kullanın, belki olmaz bi daha.
0
taurina
(05.04.19)
dokunmatik filan hiçbir şey çalışmadığı gibi reset attığımda da düzelmedi :)
0
🌸teritori
(05.04.19)
(5)

SEO yapmak hakkında bir soru

wheel
Merhaba, bir tanıdığım site yaptırmak için bir yere danışmış ve site yapımı için 2500 lira, SEO içinse aylık 300 lira istemişler. Ben bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim, yani az çok web sitelerinden de anlıyorum. Siteyi ben uygun fiyata yapacağım. Ancak SEO işinden pek anlamıyorum. Şimdi açık konu
Merhaba, bir tanıdığım site yaptırmak için bir yere danışmış ve site yapımı için 2500 lira, SEO içinse aylık 300 lira istemişler. Ben bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim, yani az çok web sitelerinden de anlıyorum. Siteyi ben uygun fiyata yapacağım. Ancak SEO işinden pek anlamıyorum. Şimdi açık konuşmak gerekirse, içinde sadece birkaç sayfa barındıran bir web sitesi için 2500 liranın şişirilmiş bir fiyat olduğunu biliyorum. Acaba bu SEO için de geçerli mi? Yani bu SEO yapan arkadaşlar tam olarak ne yapıyor merak ediyorum. HTML dosyasına keyword eklemek, Google'ın sistemine siteyi kaydettirmek gibi basit bir şey olduğunu sanmıyorum. Yaptıkları şey legal mi? Google'a reklam vermek daha mantıklı olmaz mı?
0
wheel
(04.04.19)
Buradan alternatif hizmetleri inceleyebilirsiniz: www.r10.net
0
teknikekip
(04.04.19)
SEO calismasi legal. ama dedigin gibi biraz inceleyerek kendin de yapabilirsin. sonucta amac google'in crawler'i icin duzgun bir icerik olusturmak. mantikli bir title, duzgun keywordler, kaliteli linkler vs. bunun disinda SEO'nun bir olayi yok. zaten Google duzenli araliklarla algoritmasini degistiriyor ve daha once yapilan seo calismalarinin etkisi azaliyor. bir kac udemy/coursera videosu izleyerek guzel bir SEO calismasi yapabilirsin.
0
crucio
(04.04.19)
SEO da kücük detaylar büyük rol oynuyor. Bu da tecrübenin büyük önem tasidigi anlamina geliyor. Normal ayarlarla siteyi googlede listeletirsiniz ama üst siralara cikmak icin arastirip gerekli detayli ayarlari yapmaniz lazim.

Bence genel ayarlar yeni yapilan bir site icin yeterli..
0
VIPCH
(04.04.19)
seo demek güncel ve algoritmalara uygun özgün içerik demek. 300 lira istemişlerse cok az istemişler. belli ki seo adına bu parayı isteyip hiçbir şey yapmayacaklar.
0
koela
(04.04.19)
Aylık 300 TL'ye SEO çalışması OLMAZ!

Bütçeniz yoksa eğer kendiniz öğrenmeye çalışın ya da güvenilir seo sitelerinin öneririlerini uygulayın ama böyle düşük bütçeler verip de dolandırılmayın.
tamseo.com

Aylık 1000 TL gibi rakamlar doğru rakamlardır.
tamseo.com
0
entel de insandir
(27.05.19)
(5)

Android Java

aristotelesin berberi
Merhaba ben uygulama içi satın alma işlemini anlamaya çalışıyorum anlamadığım bir konu var.Şöyle bir tanımlama kullanılmış.`private final BillingClient mBillingClient;`ctrl ile BillingClient üzerine geldiğim de BillingClient.java açılıyor ve BillingClient.javanın bir abstact class olduğunu anlıyorum
Merhaba ben uygulama içi satın alma işlemini anlamaya çalışıyorum anlamadığım bir konu var.
Şöyle bir tanımlama kullanılmış.

private final BillingClient mBillingClient;
ctrl ile BillingClient üzerine geldiğim de BillingClient.java açılıyor ve BillingClient.javanın bir abstact class olduğunu anlıyorum fakat abstract clas extensts ile dahil edilir.

Hemen aklıma casting yapılma ihtimali geldi fakat bunun içinde kalıtım olması gerekiyor ve kalıtım içinde extensts veya interface ise de imlements kullanılır böyle bir şey kullanılmamış.

Bu tanımlama şekli nedir acaca ?


codelabs.developers.google.com
0
aristotelesin berberi
(04.04.19)
oncelikle abstract class'i illa extend etmek zorunda degilsin. Anonymous olarak da bu classi implement edebilirsin.

new BillingClient() {

@Override
public void myAbstractMethod() {

}
}
seklinde BillingClient instance'i olusturup kullanabilirsin. AsyncTask class'ina bakarsan o da ayni sekilde.

ikincisi extend edilen class'lar super classlari yerine kullanilabilinir. yani


public class BillingClientImpl extends BillingClient {

}
olsun diyelim.

BillingClient billingClient = new BillingClientImpl(); seklinde kullanabilirsin. Gorunuse gore OOP konularini tam kavrayamamissin. OOP uzerine biraz daha calismalisin
0
crucio
(04.04.19)
Merhaba @crucio bana değerli vaktini ayırarak cevap verdiğin için teşekkür ediyorum. Verdiğin cevap'ı çok faydalı buldum.

Fakat bilgisayarı güncelemem gerekti ve aksilikler yaşadım O yüzden geri dönüş yapmam uzun sürdür özür diliyorum.
instance oluşturarak abstract class'ı oluşturabilirsin diyorsun evet denedim oluyor fakat aşağıda vereceğim link te base class'ların instancesi oluşturulamaz diyor.

www.akinabdullahoglu.com

Birde bu olayın mantığını tam anlayamadım.
Abstrac class soyut class olduğu için nesne oluşturulamaz yani ram'de yer ayrılmaz ama nesne oluşturmak için kullanılan new operatörü absrtact class'ın instance'si oluşturulurken de kullanılabilir peki bu new tam olarak ne yapıyor ?

Aşağıda verdiğim link'teki yazıları google çeviri kullanarak okudum ama tam anlayamadım.

stackoverflow.com

Ayrıca bir abstact class'ı bir metod gibi yazıp nasıl örnekleme oluşturulabiliyor kafam almıyor.

Sonuçta BillingClient bir abstrac class olduğunu kabul edersek bir class'ı metot gibi yazmak da ne demek oluyor new BillingClient() {}

İşe yaradığını biliyorum denedim oluyor fakat mantığını anlayamadım.

İkinci örneğine gelirsek

BillingClient billingClient = new BillingClientImpl();
yukarıda ki yöntemle biz zoyut bir sınıfı yani ram'de yer ayrılamayan bir sınıfı BillingClientImpl sınıfının ram'deki yerini kullanmasını sağlıyoruz değil mi ?

Soyut sınıf somut sınıfın ram'deki yerini kullanıyor.
Doğru mu anladım ?
0
🌸aristotelesin berberi
(09.04.19)
selam,

rica ederim yardimci olabildigime sevindim. oncelikle terimlerin turkcelerini bilmiyorum o yuzden ingilizce terimler kullanicam kusura bakma.

-verdigin linkte c# icin bahsetmis. c#'da dedigin gibi abstract classlari anonymous class olarak extend edip instantiate edemezsin. java'da bu mumkun. aslinda javada yaptigimiz biraz syntactic sugar gibi dusunebilirsin.
new BillingClient() {} seklinde abstract class'in anonymous instance'ini olusturdugumuzda arka planda java bu BillingClient'tan extend eden baska bir class tanimliyor. genelde bunun ismi BaskaBirClassAdi_$1 seklinde olur. yani aslinda java compiler su sekilde bir kod olusturuyor

public class BaskaBirClassAdi_$1 extends BillingClient{
public vois abstractClass() {
//doSomething
}
}

ve bu class'in instance'ini olusturup sana donuyor. Eger kodu debug edip abstractClass icinde class adina bakarsan class adinin bu sekilde oldugunu gorursun.

"new" operatorunun amaci memory allocation yapmaktir. memory allocation yapmak hafizada o alani sadece bu class'in kullanimi icin isaretlemek demektir. henuz bu hafizada bu alana birsey yazilmadi, cop veri var su anda burada. constructor'da ise bu hafizaya class bilgileri yaziliyor. yani aslinda new operatoru eger C yada C++ biliyorsan "malloc" fonksiyonunun islevini goruyor. java daha high level bir dil oldugu icin memory allocation'i ve initialization'i tek bir komutta yapiyor.

"new BillingClient() {}" bu kullanimin nasil calistigini yukarida yazdim, aciklayici olmustur sanirim.

BillingClient billingClient = new BillingClientImpl(); burada yaptigimiz da polymorphisim. Extend edilen class'a base class gibi davraniyoruz. bu nesne ile etkilesime gecenler sadece base class'in ozelliklerini gorebiliyor.
0
crucio
(09.04.19)
merhaba @crucio verdiğin bilgiler için çok çok teşekkür ediyorum.

BillingClient'tan extend eden baska bir class tanimliyor

cümlen gerçekten beni aydınlattı yazını anlamaya çalışıyorum debug konusunu öğrenmeye çalışıyorum.

Yarın tekrar sorular sormak istiyorum bu bilgileri sindirdikten sonra gerçekten çok bilgili birisin çok teşekkürler.
0
🌸aristotelesin berberi
(09.04.19)
@crucio merhaba nasılsın, bir kaç sorum var cevaplarsan çok fayda sağlayacağım.

1. Sorum extent edilen abstract classın nesnesini oluşturmak ile ilgili;
biz eğer bir abstact classı extent ettiysek onun metotlarını ctrl+o yaparak çağırabiliriz, extent edilmiş bir abstact classın neden nesnesini oluşturmaya ihtiyac duyuyoruz.Abstact class zaten soyut class bunun nesnesini oluşturduğumuzda bu remde yer tutar ve soyut olmaktan çıkar.


Galiba kafamda doğru olduğunu düşündüğüm şöyle bir düşünce var
ben bir classın metotlarını çağırmak için nesnesini oluşturmam gerektiğini düşünüyorum. Bu yanlış mı ?

2. Sorum da bir classı debug edip bir abstac classın şu şekilde oluşturup
new BillingClient() {

@Override
public void myAbstractMethod() {

}
}
sonra debug ettiğimde arka planda nesne oluşturan metotdu bulamadım nasıl bulacağımı bana öğretebilirmisin.
Bu bilgi çok işime yarayacak çünkü.
Ben debug edebiliyorum fakat dediğin metodu bulamıyorum bulamıyorum.
Teşekkürler.
0
🌸aristotelesin berberi
(15.04.19)
(3)

İphone Rehberlerini Eşleştirme

anarsik kurbaga
Herkese selam, Elimde iki adet İphone 5s telefon ve iki adet hat var, birisi kişisel birisi şirket hattı olmak üzere.Ben bu iki hattın telefonun rehberini tek bir telefonda birleştirmek istiyorum bunun en güvenli ve en hızlı yöntemi nedir?
Herkese selam,

Elimde iki adet İphone 5s telefon ve iki adet hat var, birisi kişisel birisi şirket hattı olmak üzere.

Ben bu iki hattın telefonun rehberini tek bir telefonda birleştirmek istiyorum bunun en güvenli ve en hızlı yöntemi nedir?
0
anarsik kurbaga
(04.04.19)
Gmail Rehber
0
teknikekip
(04.04.19)
gmail, outlook, icloud herhangi biri olabilir.
0
avianthem
(04.04.19)
Gmail üzerinden yapınca rehbere numaraları kayıt ediyor ama isimler gözükmüyor. Notlar kısmında gözüküyor isim soyisim. Bu sıkıntıyı nasıl aşarım?
0
🌸anarsik kurbaga
(04.04.19)
(1)

samsung mesaj titreşimini nasıl kaldırırım?

gelmeistemem
Whatsapp a her mesaj geldiğinde titriyor telefon. Sessiz de ama bu titreşimi nasıl kaldırırım bilemiyorum.
Whatsapp a her mesaj geldiğinde titriyor telefon. Sessiz de ama bu titreşimi nasıl kaldırırım bilemiyorum.
0
gelmeistemem
(03.04.19)
Whatsapp -> Ayarlar -> Bildirimler

Titreşim gördüğün yeri kapat. Gruplar ve kişiler olarak ayrı ayar bölümleri var.
0
nahtoderfahrung
(03.04.19)
(1)

Em Client

baknedicem
bu em client mailleri sunucudan silme ayarı nerede ?birde emclientmı ? mailbird mü ? hangisi daha çok tercih ediliyor
bu em client mailleri sunucudan silme ayarı nerede ?

birde emclientmı ? mailbird mü ? hangisi daha çok tercih ediliyor
0
baknedicem
(03.04.19)
Em clientte uygulamadan silince serverdan da gidiyor.
ikisini de denedim em-client tokatlıyo her türlü.
0
nahtoderfahrung
(03.04.19)
(2)

çengelköy elektrik ve doğalgaz aboneliği

superb
yenice taşındım eski kiracı aboneliğini iptal ettirecekelektrik ve doğalgaz aboneliğini üzerime almam gerekiyorhangi idarelere başvurmam gerekiyor?
yenice taşındım
eski kiracı aboneliğini iptal ettirecek
elektrik ve doğalgaz aboneliğini üzerime almam gerekiyor
hangi idarelere başvurmam gerekiyor?
0
superb
(03.04.19)
doğal gaz igdaş
elektrik ayesaş sanırım
0
hitsumo
(03.04.19)
igdaş: www.turkiye.gov.tr
iski: www.turkiye.gov.tr
enerjisa (bu online olmuyor randevu alıp bayiye gidiyorsunuz): www.enerjisa.com.tr
0
hadsafhada
(03.04.19)
(1)

telefon dokunmatigi sorunu

tabudeviren
https://eksiup.com/a986d00d7765yesil cizgiler calisan yerler.sol taraf calismiyor.bu duzeltilebilir mi ve evetse tahminen kac lira tutar?telefon: lenovo p1m
eksiup.com

yesil cizgiler calisan yerler.
sol taraf calismiyor.
bu duzeltilebilir mi ve evetse tahminen kac lira tutar?
telefon: lenovo p1m
0
tabudeviren
(03.04.19)
lenovo p2'de benzerini yaşadım fakat aşırı ısınmadan dolayı hissizleşmeydi. soğuğa bırakınca düzeldi, eski haline döndü.

lenovo p1m ekranı 140 150 tl arası internette. işcilikle beraber 200'e halledilir gibi.
0
false pretension
(03.04.19)
(5)

pc alınırken nelere dikkat edilir

expressive
merhabalar duyurunun teknolojik insanları, elimdeki on senelik pc miadını doldurdu. acilen bilgisayara ihtiyacım var, net üzerinden alacağım. nelere dikkat etmem gerekiyor. hiç anlamıyorum bu işlerden. oyun oynamıyorum. sadece yazı yazıp film izlemek için kullanıyorum bilgisayarı. bütçem 2000-2500t
merhabalar duyurunun teknolojik insanları,

elimdeki on senelik pc miadını doldurdu. acilen bilgisayara ihtiyacım var, net üzerinden alacağım. nelere dikkat etmem gerekiyor. hiç anlamıyorum bu işlerden. oyun oynamıyorum. sadece yazı yazıp film izlemek için kullanıyorum bilgisayarı. bütçem 2000-2500t arası, bir de hızlı çalışsın yeterli benim için.

Neler önerirsiniz. Lütfen acil yardım.
0
expressive
(02.04.19)
1-ssd'si olsun.
2-ram minimum 8 olsun.
3-işlemcinin i3 i5 olmasına değil işlemcinin nesline ve performansına bakın.
4-bu fiyata masaüstü olması en mantıklısı.

eğer masaüstü olursa öneri:
www.itopya.com
bu pc'nin içine harddisk yerine veya üzerine 210 liralık adata 240 gb ssd eklerseniz mis gibi kullanırsınız. monitörünüz yoksa 400-500 liraya 18.5 inch monitörler var. 600 lira civarına 23 inch bulabilirsiniz.
0
golgi aygıtı
(02.04.19)
hocam size ozel mesajdan elimde olan bir pc detayını gonderdim

onun dısında

1- ssd olmalı şart
2- ram 4 ve 8 var piyasada genelde 8 uygundur
3- i5 islemci olsun en azından full hd video izlerken ölmez
cok eski nesil de olmasın en az 4. nesil olsun
4- genelde piyasada laptoplarda 1366 x 768 monitorler var
full hd ekran cok farkediyor full hd monitor tavsiye ederim
0
kingcyrax
(03.04.19)
+1 kingcyrax i5 altına bakma bence nesil önemli ama i3 almazdim. Ssd mutlaka al. Film ne depolarım dersen taşınabilir hdd de hallet onları pc yi yorma. Ekran 21 inç güzel gider masaüstüne 18 de olur.
0
Topalordek
(03.04.19)
1-ssd allah'in emri.
2- 8 gb ram allah'in emri (en az)
3- i5 allah'in emri. (en az)
0
baldur2
(03.04.19)
120 gb evo ssd (ortalama 150 tl)
kingson hyper x 8 gb ram (ortalama 400 tl)
seagate barracuda 1 tb hdd (ortalama 250 tl)
asus b350m-e anakart (ortalama 400 tl)
amd ryzen 3 1200 işlemci (ortalama 700 tl)
gtx 750 ekran kartı (ortalama 600-700 tl)
micro atx kasa (ortalama 100 tl)

total 2700 tl
0
rawr
(04.04.19)
(4)

Bilgisayara yüklüe diğer Windows'ları Nasıl silebilirim ?

trablon
farklı harddiskteki windwosları nasıl silebilirim ?
farklı harddiskteki windwosları nasıl silebilirim ?
0
trablon
(02.04.19)
shift delete
0
nahtoderfahrung
(02.04.19)
izin istiyor ama olmuyor yönetici olarak silme ile de
0
🌸trablon
(02.04.19)
nasıl bi izin istiyor?
0
clones
(02.04.19)
Teorik olarak:

Asıl kullanılacak Windows açılır, istenilen diskler biçimlendirilir. Ardından MBR tekrar yapılandırılır. Bir sonraki açılışta istenilen Windows ile devam edecektir. Bu işlem yapılmadan önce önlem olarak bir Windows imajını USB diske yazmayı ve yedeklerinizi almayı unutmayın. Bol şans.

mertcangokgoz.com
0
gozyakansakiz
(02.04.19)
(4)

smart tv dönüştücü

raskov
merhaba sevgili galyalılar şimdi bizim elimizde bir adet smart tv olmayan ama yeni nesil tvlerden var(internete girmiyor yani) biz bunu şu aletle smart tvye dönüştürüp üzerine netflix filan izleyebilir miyiz? bu olmaz benim başka bir çözümüm var diyen arkadaşlar da yazabilir tabisi.bahsedilen cihaz:
merhaba sevgili galyalılar

şimdi bizim elimizde bir adet smart tv olmayan ama yeni nesil tvlerden var(internete girmiyor yani) biz bunu şu aletle smart tvye dönüştürüp üzerine netflix filan izleyebilir miyiz?

bu olmaz benim başka bir çözümüm var diyen arkadaşlar da yazabilir tabisi.

bahsedilen cihaz:

urun.gittigidiyor.com
0
raskov
(02.04.19)
evet izleyebilirsiniz tabi. linteki cihaz da gayet uygun görünüyor. yanlız şu linkte alt kısımda uygulama arayüzü ve nasıl kullanılır açıklanmış bir göz atın isterseniz. urun.n11.com
0
kitik
(02.04.19)
Bu ya da benzeri bir android tvbox işinizi görür. Bunun özelinde bir şey diyemem. Bazıları gerçekten çok dandik olabiliyor.
0
kisa
(02.04.19)
boyle dandik aletler daha cok bas agritabilir. care chromecast yada xiaomi mibox.
0
crucio
(02.04.19)
chromecast tavsiye ederim çok pratik ve sorunsuz bir alet ama kullanım alanı sınırlı biraz. netflix,youtube,spotfy gibi çok kullanılan servisleri sorunsuz olarak cep telefonundan pc ye aktarabilirsin. ek uygulamalarla korsan dizi izleme sitelerinden de yayın yapılıyor. tv boxlar zaten android yüklü cihazlar tv yi dev bir telefona dönüştürmek gibi birşey markete girip uygulama yükleyebiliyorsun felan ama bunun da dandikleri çok yavaş oluyor insanı soğutuyor. benim için tek artısı iptv izlemek oldu onun haricinde chomecast çok daha kullanışlı. tv box düşünüyorsan donanımhaber de 3000 sayfalık felan bir konusu var oradan en son modelleri en ucuzları felan öğrenebilirsin.
0
genc irisi
(02.04.19)
(2)

Elbiselerde statik elektrik oluşumu

onursensoz
Teknik bir soru olacak ama nedenini anlayamadığımız bir durum var.Anti-statik olarak üretilen ve üretildiği yerde hiç bir statik elektirik oluşumu göstermeyen kıyafetler, kargo ile gönderildikten sonra farklı yerlerde, farklı kişiler giymesine rağmen çatır çatır statik elektrik oluşturuyor. Kadınlar
Teknik bir soru olacak ama nedenini anlayamadığımız bir durum var.

Anti-statik olarak üretilen ve üretildiği yerde hiç bir statik elektirik oluşumu göstermeyen kıyafetler, kargo ile gönderildikten sonra farklı yerlerde, farklı kişiler giymesine rağmen çatır çatır statik elektrik oluşturuyor. Kadınların saçlarını kabartıyor. Nedeni ne olabilir? Üretimde mi sorun vardır? kargolama esnasında mı sorun vardır? nedir durum sizce?
0
onursensoz
(02.04.19)
Plastik tabanlı ayakkabı giydiğin sürece kıyafetin pek önemi yok. Tecrübeyle de sabit. İşyerinde elektronik devre tasarımı yaptığım için yükte hafif pahada ağır malzemelerle çok çalışıyorum, deri bot giydiğimde sıkıntı yok, tek bir çarpma bile olmuyor, spor ayakkabı giydiğim gibi çatır çutur ark yapıyorum.

100$'lık malzemeyi tek dokunuşla yaktım bunun yüzünden.
0
kimlanbu
(02.04.19)
yok kıyafeti ben değil ürünü sattığımız firmadakiler giydiği için sıkıntı:)
0
🌸onursensoz
(02.04.19)
(6)

Elektrikli Bisiklet Tavsiyesi

kitik
Günaydın sayın duyuru'nun nezih insanları.Geçen gün açtığım bisiklet tavsiyesi başlığında epey yardım aldım. Teşekkür ederim. https://www.eksiduyuru.com/duyuru/1348023/bisiklet-onerisiO bisikletlere bakarken bir arkadaşım elektirikli bisiklet alsana hem yokuşlarda yardımcı olur gibi bir şeyden bahse
Günaydın sayın duyuru'nun nezih insanları.

Geçen gün açtığım bisiklet tavsiyesi başlığında epey yardım aldım. Teşekkür ederim. www.eksiduyuru.com

O bisikletlere bakarken bir arkadaşım elektirikli bisiklet alsana hem yokuşlarda yardımcı olur gibi bir şeyden bahsetti. Biraz araştırdım.

Aranızda elektirikli bisiklet için avantajları ve ya dezavantajları gibi fikri olan varsa belirtmekten çekinmesin lütfen.


Lokasyon Maltepe - Kadıköy -Caddebostan Sahil
Yokuş yukarı performans nasıldır ? Uludağ'a tırmanmayacağım ama sahilden e5'e doğru tırmana bilir miyim mesela? Üsküdar - Beylerbeyi falan oralardaki iniş Çıkışlarda nasıldır?
Pil bitince düz yolda pedallar çok yorar mı ?
Tekerlekler kalın artısı eksisi nedir ?
gibi.
aşağıda ilgili linkler

katlanabilir. www.alibaba.com www.youtube.com (videodaki biraz mal ama olsun)

şurda diğer modeller www.alibaba.com www.youtube.com türkçe www.youtube.com

Şimdiden teşekkür ederim. İyi günler.
0
kitik
(02.04.19)
Kendim icin aliyor olsaydim bataryanin gücü ve lityum iyon olmasina bakardim. Gerisi zaten bisiklet meraklilarinin bilecegi seyler.
0
VIPCH
(02.04.19)
Batarya gücünü nerden anlayabilirim ? Lityum ile lityum iyon arasında ne fark var sizce?
0
🌸kitik
(02.04.19)
goccia city zero bu işin piridir. aklındaki tüm endişeleri sil goccia city zero al :)
0
Tears of Devil
(02.04.19)
Hayalim! Ama buna ayıracak param yok :)

www.sundubisiklet.com
0
teknikekip
(02.04.19)
50-60 yaşında insanlar deli gibi yokuş tırmanıyorlar. gözünüzde büyütmeyin lütfen zor değil. kordonda çay-kahve satıcıları elektrikli bisikletle geziyor sadece. bunu bir hobi olarak kabul ederseniz sever ve kendinizi geliştirirsiniz, ne cinsiyet ne kilo ne yaş hiç bir şey engel değil. walmarttaki obezlerden değilseniz normal bisiklet almayı tekrar düşünün.
0
hasmetizm 2046
(02.04.19)
çoktandır bu konu hakkında bişey yazasım vardı sözlüğe, demin yazdım. sana da yardımcı olabilir belki:

eksisozluk.com
0
krnja
(02.04.19)
(1)

Bilgisayarda birşey izlerken görüntü donuyor.

dickens
Günaydın güzel insanlarMesela Netflix ve youtube'da hiçbir sıkıntı yok. fakat ne zaman stremio ya da TV+ acsam görüntü de donmalar oluyor. Sebebi nedir? Nasıl çözebiliriz? Şimdiden teşekkürler.
Günaydın güzel insanlar
Mesela Netflix ve youtube'da hiçbir sıkıntı yok. fakat ne zaman stremio ya da TV+ acsam görüntü de donmalar oluyor. Sebebi nedir? Nasıl çözebiliriz?
Şimdiden teşekkürler.
0
dickens
(02.04.19)
erkan kartı olabilir
netflix youtube otomatik ayarlıyorsa ondan sorun yaşamamış olabilirsin
0
hitsumo
(02.04.19)
(2)

dosya hangi pcden oluşturuldu.

azmop
Evet arkadaşlar benim için çok önemli soru. Başta bilgisayar mühendisi arkadaşlar yardım eder diye düşünüyorum .Bir dosya mp4, flash bellekle ayrı bir pc ye ve windows a kopyalanıyor. Bu dosya apple da oluşturuldu. Demem o ki çok detaylı inceleme olsa dahi bu dosyanın kaynağı bulunur mu.
Evet arkadaşlar benim için çok önemli soru.

Başta bilgisayar mühendisi arkadaşlar yardım eder diye düşünüyorum .

Bir dosya mp4, flash bellekle ayrı bir pc ye ve windows a kopyalanıyor.

Bu dosya apple da oluşturuldu. Demem o ki çok detaylı inceleme olsa dahi bu dosyanın kaynağı bulunur mu.
0
azmop
(02.04.19)
Supheli pcler varsa bulunabilir. O pcleri inceleyerek ok.
Ama "dunyada" hangi pc dersen, bilmiyorum.
0
tunaktunaktun
(02.04.19)
Dosyaları çift tıklayarak açan pclerin mac adresleri exiflerin objectid kısmında gözüküyor.
Yani
Bana bi dosyayı flashla verirsen benden önce o dosyayı açmış olan pclerin mac adreslerine ulaşabiliyorum.
Yalnız bu değiştirilebilir Bi şey.
0
Hakan1980
(02.04.19)
(2)

Ozel egitim ogretmenligi bolumu(Hacettepe,Eskisehir,Marmara, Akdeniz Uni)

allstar
Selamlar Romalilar,Almanyadan bir arkadasim erasmus ile Türkiyeye gelmek istiyor. Kendisi Almanyada Ozel egitim ogretmenligi 2. sinif ogrencisi.Gidebilecegi UniversitelerHacettepe Eskisehir(Osmangazi mi Anadolu mu bilinmiyor)MarmaraAkdenizSimdi bu bölumlerin hepsi 100% Turkce, arkadasinda Turkcesi s
Selamlar Romalilar,

Almanyadan bir arkadasim erasmus ile Türkiyeye gelmek istiyor. Kendisi Almanyada Ozel egitim ogretmenligi 2. sinif ogrencisi.Gidebilecegi Universiteler

Hacettepe
Eskisehir(Osmangazi mi Anadolu mu bilinmiyor)
Marmara
Akdeniz

Simdi bu bölumlerin hepsi 100% Turkce, arkadasinda Turkcesi sifir gidipde ulkesiyle ilgili powerpoint yapip geri kalan zamaninda erasmus partilere gitmek istemiyor. Acaba bu bolumde okuyan arkadaslar varsa aramizda beni bilgilendirebilirler mi erasmusla gelen ogrenciler ne yapiyor?Hic ingilizce ders var mi?

Simdiden tesekkurler
0
allstar
(01.04.19)
Bildiğim tek şey bu bölümlerle alâkalı en iyisinin Eskişehir olduğu çünkü Yılmaz Büyükerşen in inanılmaz destekleri sonucunda kuruluyor bölüm. Onun dışında İngilizce olan ya da %30 İngilizce olan bölüm yoktur sanırım
0
westblack
(01.04.19)
Gitsin ayarlarlar bir şeyler, ben lisanstayken 5 kişilik Erasmus grubuna özel ders açılmışti, yani bize Türkçe verilen dersin İngilizcesi'ni açmışlardı.

Ya da müfredatında kendi alan derslerinin olduğu başka/alan olarak yakın/kesişen bölümlere de bakabilir belki.
0
encookbensevinnolur
(02.04.19)
(1)

Mac YouTube>>mp3

kisa
Merhaba,Mac de kullanılacak. YouTube vidyolarini Mp3 e çeviren rahat kullanışlı bir program tavsiyeniz olur mu? Teşekkürler.
Merhaba,
Mac de kullanılacak. YouTube vidyolarini Mp3 e çeviren rahat kullanışlı bir program tavsiyeniz olur mu? Teşekkürler.
0
kisa
(01.04.19)
2conv.com
uzun zamandir kullanmiyorum, hata verirse youtube mp3 diye googleda arattiginizda cikan sonuclardan da yurunebilir.
mp3.support
burada da mp3 kalitesi secme mevcut, daha kullanisli olabilir. herhangi bir software e gerek yok = )
0
pwnography
(01.04.19)
(2)

asus laptop'un touch pad ve klavye sorunu

jedijedi
bir anda klavyenin %40'ı çalışmamaya başladı ve touch pad hiç tepki göstermemeyeye başladı. neden olabilir?
bir anda klavyenin %40'ı çalışmamaya başladı ve touch pad hiç tepki göstermemeyeye başladı. neden olabilir?
0
jedijedi
(01.04.19)
x550jx modelinde ben de böyle bir sorun yaşamıştım, hatta uyku moduna alıp çıkarınca, usb portlarına bişi takıp çıkarınca düzeliyordu klavyenin yazmama sorunu. Bilgisayar mühendisi tanıdık elektriksel bir sorun gibi gözüküyor demişti, garantisi bittiği için ve o sıralar bunu karşılayacak maddi durumum olmadığı için servise vermemiştim. Bir, bir buçuk ay gibi bi' süre sonra kendiliğinden düzeldi.
0
deyl
(02.04.19)
aygıt yöneticisinden touchpad sürücüsünü kaldır bir restart at düzelecektir. otomatik yüklerse tekrar aynı sorunu yaşayacaksın.
0
xciting
(02.04.19)
(4)

tarayıcıda 'güvenli değil' sorunu

jedijedi
Güvenlik kamerası kayıtlarını izlemek için 192.168.1.10 olan urlyi chrome, mozilla gibi tarayıcıların adres kısmına girdiğimde urlnin solunda ‘güvenli değil’ yazısı çıkıp siteye girmiyor. Güvenlik şirketi gelip aynı urlyi kendi bilgisayarlarında açtı onlarınkinde siteye girdi.Çözüm önerisi olan var
Güvenlik kamerası kayıtlarını izlemek için 192.168.1.10 olan urlyi chrome, mozilla gibi tarayıcıların adres kısmına girdiğimde urlnin solunda ‘güvenli değil’ yazısı çıkıp siteye girmiyor.

Güvenlik şirketi gelip aynı urlyi kendi bilgisayarlarında açtı onlarınkinde siteye girdi.

Çözüm önerisi olan var mı?
0
jedijedi
(01.04.19)
yine de devam et tarzında bir seçenek çıkması lazım
0
gozlugunuarayanadam
(01.04.19)
güvenli değil ama devam et tarzı bi link olur genelde.. sayfanın ekran görüntüsü var mı
0
nahtoderfahrung
(01.04.19)
evet bazı sitelerde 'yine de devam et' seçeneği çıkıyor ama bunda çıkmıyor. ekran görüntüsü yok şu an. chrome güvenlik ayarlarından her şeye izin verdim ama yine de olmadı.
0
🌸jedijedi
(01.04.19)
internet explorer veya en kötü edge ile deneyin, ve internet seçeneklerinde güvenli site olarak ekleyin ve https zorlamasını kaldırın.
gerekirse activex eklentisini çalıştırması için güvenli sitelere istediğiniz izinleri verebilirsiniz, nası olsa yerelde geziyorsunuz.
0
gkhncnzdgn
(01.04.19)
(2)

GIPHY'deki GIF'ler nasıl Instagram Story'sine Düşüyor?

soufigay
Merhaba ya bir konuyla ilgili rahatsız ediyorum, GIPHY'deki stickerlar nasıl Instagram storylerinde kullanılacak şekilde düşüyor, yani GIPHY'de Stickers olarak yüklediğimiz gifler nasıl onaylanıp da Insta Story düşüyor? Bu konuda bilgisi olan yazarsa çok sevinirim.Bu arada Mart'ın sonu gerçekten bah
Merhaba ya bir konuyla ilgili rahatsız ediyorum, GIPHY'deki stickerlar nasıl Instagram storylerinde kullanılacak şekilde düşüyor, yani GIPHY'de Stickers olarak yüklediğimiz gifler nasıl onaylanıp da Insta Story düşüyor? Bu konuda bilgisi olan yazarsa çok sevinirim.

Bu arada Mart'ın sonu gerçekten bahar... :)
0
soufigay
(01.04.19)
bunu bende merak ediyorum. bir kaç deneme yaptım ama olmadı.
0
scudman1
(01.04.19)
tecrübe sahibi olduğum için cevaplamaya çalışayım.
alfalı bir animasyona sahip olmanız gerekiyor. bu alfalı animasyonu gif sticker olarak eklediğinizde direkt instagramda gözükmez. seçkin üye sistemi var giphy'nin bu seçkin üyelerin çalışmalarından derleyerek kendi kadrosunun seçtiği sticker'lar instagramda karşımıza çıkıyor. yani onların görüp beğenip instagrama eklemeleri gerekiyor.

bu süre zarfında giphy ile yazışıp seçkin üye olmak istediğinizi belirtiyorsunuz. onlar da sizin portföyünüzü inceleyip karar veriyorlar.
0
2k
(01.04.19)
(4)

dell mi msi mı?

9kuyruklukedi
şu iki ürün arasından hangisini tercih etmeli?MSI PL62 7RC-227XTR Intel Core i7 7700HQ https://www.hepsiburada.com/msi-pl62-7rc-227xtr-intel-core-i7-7700hq-8gb-1tb-128gb-ssd-mx150-freedos-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-p-HBV000009K45D?magaza=TeknoryaDell G315 Intel Core i7 8750H https://www.hepsibu
şu iki ürün arasından hangisini tercih etmeli?

MSI PL62 7RC-227XTR Intel Core i7 7700HQ www.hepsiburada.com

Dell G315 Intel Core i7 8750H www.hepsiburada.com

kıyaslama linki www.gadgetsnow.com
0
9kuyruklukedi
(01.04.19)
tecrübe ile sabittir. dell
0
helenart
(01.04.19)
msi kullanmadım ama çok eski bir dell'i hiç sornsuz 8-9 sene kullandım (2002-2010 arası)
0
taurina
(01.04.19)
dell
0
jamswety
(01.04.19)
dell!
en büyük artısı soğutma teknolojisi ve donanım performansı.
0
2k
(01.04.19)
(4)

bilgisayara yükleyemediğim program - çok acil

kibritsuyu
bilgisayara yüklemem gereken bir program var, fakat "güvenlik ayarlarınız bu programın yüklenmesini engelledi" diyor. https://eksiup.com/fa5b13d5c165virüs programını kapattım, bütün windows güvenlik duvarı ayarlarını kapattım, hala izin vermiyor.windows 7 kullanıyorum. başka neresini kapatayım da bu
bilgisayara yüklemem gereken bir program var, fakat "güvenlik ayarlarınız bu programın yüklenmesini engelledi" diyor.

eksiup.com

virüs programını kapattım, bütün windows güvenlik duvarı ayarlarını kapattım, hala izin vermiyor.

windows 7 kullanıyorum. başka neresini kapatayım da bu program yüklensin?
0
kibritsuyu
(01.04.19)
yeniden başlattın mı peki bunları yaptıktan sonra? bi de program ekle/kaldır kısmından bak istersen, unuttuğun bişey gözüne çarpar belki.
0
tepedeki psychedelic adam
(01.04.19)
evet yeniden başlattım ama değişmedi.
0
🌸kibritsuyu
(01.04.19)
uac kapatmayı deneyebilirsiniz. "user account control". o ayarı en alta getirince kullanıcı tanımlama olmuyor onun da etkisi olabilir. ama güvenlik problemi yaratabilir. o konuda güvence veremem.
0
tukenmez adam
(01.04.19)
o da en altta.

bilgisayarım şu anda elini sallayanın girebileceği kadar açık durumda, bütün güvenlik ayarlarını en güvensiz olacak şekilde kapattım. ama hala kuramıyorum.

yahu e-defter imzalama programı bu. warez sitesinden crack indirip kurmaya çalışmıyorum ki.

çağrı merkezi uzaktan bağlanıp kuracak. kendi de beceremedi, siz güvenlikleri kapatın tekrar arayın dedi. kurmak zorundayım bunu.
0
🌸kibritsuyu
(01.04.19)
(4)

Wordpress yazı ekleme

Karmaşıklık
Bu şekilde yazı ekleyemiyorum:https://s3.eksiup.com/b1e0bb495851.pngBoşlukları siliyor, düz yazı yapıyor.Nasıl düzeltebilirim?Burası da boşluğu silmiş. Resim olarak ekliyorum.
Bu şekilde yazı ekleyemiyorum:

s3.eksiup.com


Boşlukları siliyor, düz yazı yapıyor.

Nasıl düzeltebilirim?

Burası da boşluğu silmiş. Resim olarak ekliyorum.
0
Karmaşıklık
(31.03.19)
Html kod kısmı varsa her dizenin sonuna <br> yaz
0
cemallamec
(31.03.19)
Olmadı yine düz yazı.
0
🌸Karmaşıklık
(31.03.19)
En üstte 'paragraf' kısmını 'önceden biçimlenmiş' yaparak ve parça parça ekleyerek hallettim.
0
🌸Karmaşıklık
(31.03.19)
HTML kod alanına şunu yapıştır, olması lazım. Ben denedim oldu.

Bacımınkiler gibi gök gözlü şehrim,<br>
<span style="padding-left: 60px;">İstanbul'um</span><br>
<span style="padding-left: 65px;">seni düşünüyorum.</span><br>
Oturmuşum deniz kıyısına, <br>
bakıyorsun limana giren Amerikan zırhlısına.<br>
Hastasın, açsın, öfkelisin.<br>
O da bakıyor sana, <br>
hem de nasıl, <br>
efendinmiş, <br>
<span style="padding-left: 20px;">patronunmuş,</span><br>
<span style="padding-left: 35px;">sahibinmiş gibi itoğlu it.</span><br>
0
cemallamec
(31.03.19)
(4)

Twitter linkini Safari'de değil uygulamada açmak (IOS)

degilim
Örneğin Whatsapp'tan yollanan bir twitter linkine bastığım zaman şu safari'de değil de bildiğimiz Twitter uygulamasında açılsın istiyorum IOS'ta. Öyle de açılıyordu güncelleme yapılana kadar sanırım. Ayarlar'da bulamadım. Ne yapmam gerekir?
Örneğin Whatsapp'tan yollanan bir twitter linkine bastığım zaman şu safari'de değil de bildiğimiz Twitter uygulamasında açılsın istiyorum IOS'ta. Öyle de açılıyordu güncelleme yapılana kadar sanırım. Ayarlar'da bulamadım. Ne yapmam gerekir?
0
degilim
(31.03.19)
ayarı yok. zaten belli uygulamaya ait bir linke hangi uygulamadan tıklarsan tıkla o uygulamada açılır ya da sana ısrarla uygulamada açayım mı abi diye sorar.

ios versiyonun eskiyse güncelle.
0
washe
(31.03.19)
3d touch’la istediğin yerden açabiliyosun. Linke basılı tutuyosun, açılan pencereyi yukarı itiyosun, neyle açacağını soruyo. Cihaz 6 ve öncesi bi modelse 3d touch yok, onlarda nasıl olur bilmiyorum.
0
(s)AINT
(31.03.19)
metne değilde direkt linke dokunursan uygulamadan açıyor. wsp'de ön izleme oluşuyor tweet görünüyor ya işte orada yazıya tıklayınca bazen bende de safariye gönderiyor
0
avatar is back
(31.03.19)
Safaride açıldıktan sonra sayfayı aşağı yönde parmağınızla çekin. En üstte ilgili uygulama için aç butonu çıkacak. Tıkladığınız zaman o uygulamayı varsayılan yapıp artık hep uygulamada açacak
0
Unde bach canim
(04.02.21)
(7)

uv'den koruyan cam filmi var mı?

engelbert humperdinck
Cam filmi sorusunu görünce aklıma geldi, bunların UVA UVB'den koruyanları oluyor mu, en iyisi hangisidir? yazın direksiyon başında cayır cayır yanmaktan bıktım. yaptırdım artık yüzüm gözüm yanmıyor dediğiniz marka var mı?bir de bu güneş işi tehlikeli abi cidden, bebeğiyle seyahat eden var hassas cil
Cam filmi sorusunu görünce aklıma geldi, bunların UVA UVB'den koruyanları oluyor mu, en iyisi hangisidir? yazın direksiyon başında cayır cayır yanmaktan bıktım. yaptırdım artık yüzüm gözüm yanmıyor dediğiniz marka var mı?

bir de bu güneş işi tehlikeli abi cidden, bebeğiyle seyahat eden var hassas ciltli olan var.. bir amaca hizmet ediyorsa yasaklanmasının düşünülmesi saçma değil mi sizce?
0
engelbert humperdinck
(31.03.19)
Teoride hicbiri o isinlari gecirmiyor(gecirsin diye ekstradan ugrasmadilarsa) tabi guvenilir mi bilemiyorsun o yuzden 3m gibi firmadan pahalisini aliyorsun.
0
acemi
(31.03.19)
orjinal llumar marka cam filmini araştırın.
0
mayday
(31.03.19)
@acemi benim araç 5 sene önce aldığımda cam filmliydi, pek açık renk de değil ama 2-3 saat sürüşten sonra yüzüm gözüm iyice kurumuş oluyor, kuruluk yanma rahatsız ediyor, yaz gelmeden bildiğin bronzlaşıyorum. eskiyor mu acaba bunlar
0
🌸engelbert humperdinck
(31.03.19)
@mayday hemen bakıyorum teşekkürler
0
🌸engelbert humperdinck
(31.03.19)
Tabi gunesten yipraniyor, hatta siyahtan mora donuyor rengi.

zaten mucize de bekleme, her arabanin onun caminda da koruma var(standart geliyor) ama yaniyoruz hala.
0
acemi
(31.03.19)
llumar ve yan markası stek ‘te renksiz olup uv korumalı film vardı

europeafricarussia.llumar.com
0
Northern Mariner
(31.03.19)
www.youtube.com

şu videodaydı sanırım, uv filtreli cam filmi yaptırıyordu.

zamanla eskiyor, ben orta koyulukta yaptıracaktım, adam "en koyusunu yapalım zaten 2 yıl sonra rengi açılıp ortaya dönüyor" demişti.
0
trajikomix
(31.03.19)
(1)

Android Gmail taslak arama sorunu

Lanovaromana
Merhabalar,Eskiden iPhone kullanıyordum, kısa süre önce Xiaomi Note 6 Pro'ya geçtim. notlarıma her zaman ulaşabilmek için mailde taslak oluşturuyordum. Bu yeni telefonda da mail adresimi gmail app da açtım, okunmamış maillerimi 2016 tarihine kadar bile bulabilirken taslaklar 13 ocağa kadar görünüyo
Merhabalar,
Eskiden iPhone kullanıyordum, kısa süre önce Xiaomi Note 6 Pro'ya geçtim. notlarıma her zaman ulaşabilmek için mailde taslak oluşturuyordum. Bu yeni telefonda da mail adresimi gmail app da açtım, okunmamış maillerimi 2016 tarihine kadar bile bulabilirken taslaklar 13 ocağa kadar görünüyor, bu tarihten önce bir tarihin taslağı görünmüyor. Yani tarih sınırlamasından olduğunu sanmıyorum ama bu konuda yardımcı olabilecek biri var mıdır?
Şimdiden teşekkürler :)
0
Lanovaromana
(31.03.19)
Gmail app ayarlarinda "bu app sadece son x ayı fetche etsin" diye bir ayar var. O ayari sinirsiz olarak ayarlamak lazim.
Su sekilde s2.eksiup.com
0
appdata
(31.03.19)
(5)

Chrome'da sürekli oturumumun kapanması

fucking machine in my head
mesela ekşi sözlüğe giriş yapıyorum, çok kısa bir süre sonra oturumum kapanıyor. bu oturum açtığım bütün diğer sitelerde(facebook vs gibi hepsinde) oluyor. sorunum nedir?
mesela ekşi sözlüğe giriş yapıyorum, çok kısa bir süre sonra oturumum kapanıyor. bu oturum açtığım bütün diğer sitelerde(facebook vs gibi hepsinde) oluyor. sorunum nedir?
0
fucking machine in my head
(30.03.19)
oturum açarken "açık kalsın"ı işaretlememek
0
vladimirdökümov
(30.03.19)
değil, her oturum açtığım site için sorunum bu şekilde.
0
🌸fucking machine in my head
(30.03.19)
o zaman sorun chrome'daki çerez (cookie) ayarında
0
vladimirdökümov
(30.03.19)
bana benzer durum opera'da olmuştu. Bi iki hafta aradım taradım kaynağı bulamadım. Sonra fark ettim ki ccleaner adlı programda tarayıcıyı her kapattığımda çerezleri temizle diye bir ayarı tıklamışım. Ondan dolayı her kapadığımda ayarlar sıfırlanıyordu. Bu tarz bi program kullanıyorsanız bakabilirsiniz böyle bir ayara tıkladınız mı diye.
0
nundu
(30.03.19)
ben bunu bilerek yapıyorum. tarayıcının cache tutmasını istemidiğinde senin girişlerini de tutmaz. çerez ayarlarını gözden geçirmelisin.
0
2k
(01.04.19)
(5)

Telefonu yüksek volt adaptörle şarj etmek telefona zarar verir mi?

masmeleddin erdogan
Bataryasında 3,8 volt yazan android telefonumu 5,2 voltluk adaptörle şarj ettikten sonra telefonun ekranı sürekli kapanıp açılıyor ve dokunmatiği hafif kafayı yemiş gibi.Telefonu uzun zamandır kullanmıyordum. Kapalı halde şarja taktım ve saatlerce şarjda kaldı. Ekranın kapanıp açılması ve dokunmatiğ
Bataryasında 3,8 volt yazan android telefonumu 5,2 voltluk adaptörle şarj ettikten sonra telefonun ekranı sürekli kapanıp açılıyor ve dokunmatiği hafif kafayı yemiş gibi.

Telefonu uzun zamandır kullanmıyordum. Kapalı halde şarja taktım ve saatlerce şarjda kaldı. Ekranın kapanıp açılması ve dokunmatiğinde sorun çıkması yüksek voltaj ile alakalı olabilir mi? Alakalı ise bu sorunu çözebilir miyim bir şekilde?

video buldum: tam olarak şu videodaki gibi oluyor: www.youtube.com
0
masmeleddin erdogan
(29.03.19)
hocam pili bitirirsin
ve bozarsin
sarjı bitir
0
kingcyrax
(29.03.19)
Batarya ölür. Yapma.
0
rakidabalikolsa
(29.03.19)
İyi de standart adaptörler zaten 5 volt veriyor. 5 volt vermeniz normal, pilin şarj olma voltajı içeride ayarlanıyor zaten. Örnek olarak bilgisayarın usb çıkışı da 5 volt. Yani bilgisayara bağlayınca fazla voltaj mı veriyoruz? Tabii ki hayır. 0,2 volt fazla vermiş oldunuz sorun başka bir şeyde bence.
0
excespeace
(30.03.19)
exce elektronigi bitirdin
her telefonun kendi orjinal adaptoru var
fazla voltaj ile sarj etmek akuyu bozar
0
kingcyrax
(01.04.19)
Değil. Telefonların adaptör özelliklerine bak altında yazar. 5v 1a veya 5v 2a.
5 volt yani :)
0
excespeace
(02.04.19)
(6)

Bu ne girişi ola ki?

lalu
https://eksiup.com/0e800aa03237Telefon hattıyla bi alakası var mıdır?
eksiup.com

Telefon hattıyla bi alakası var mıdır?
0
lalu
(29.03.19)
sc-p fiberoptik kablo o. Bildiğim kadarıyla artık fiber altyapılı binalarda kat girişine kadar internet telefon vs evine böyle geliyor. Ev içerisinde optik - ethernet dönüştürücüsüyle ethernete dönüştürülüyor.

Çok emin değilim ama yanlışım olabilir :D
Saygılar.
0
nuevo
(29.03.19)
fiberoptik kablo.

turkcell fiber internet eve bu kablo ve bu soketle giriyor mesela. sonra modemden ayrı kare şeklinde bir kutuya giriyor, o kutudan ethernet olarak çıkıp modeme giriyor.

yeni taşındığınız evde falan bulduysanız sevinin, evinizde fiber internet var.
0
kibritsuyu
(29.03.19)
Teşekkürler. Kabloyu takip edip üstünü okusam yazıyormuş :)
0
🌸lalu
(29.03.19)
@kibritsuyu Buruk bi sevinç oldu, iki yıla yakın ttnet taahhütüm var mecburen onu taşıdım yeni eve
0
🌸lalu
(29.03.19)
yine de bi superonline ile görüşün. yeni abonelikte cayma bedelini karşılıyorlardı.

gerçi ben bağlatırken binaya fiber yeni gelmişti, apartman kapısına stand açıp gelene geçene tanıtım yapıp satmaya çalışıyorlardı, cayma bedelini falan karşılıyorlardı.

hani bi şansınızı deneyin, belki vardır hala öyle bir kampanya falan.
0
kibritsuyu
(29.03.19)
ttneti de arayıp sorun. belki fiber altyapısı ttnettir. ben de taşındığımda adsl olan aboneliğimi fibere çevirdiler.
0
inheritance
(29.03.19)
(4)

normal vs. gaming laptop ekranı

9kuyruklukedi
laptop "seçememe" maceram sürerken bir teknoloji mağazasını gezdim. -gaming laptoplarda görüntü sanki daha canlı gibi, normal laptoplarda dizi film izleyeceğimizi hesaba katmıyorlar mı neden soluk kalıyorlar? -ortalama kullanım için sırf sağladığı görüntü daha güzel diye gaming laptop almak saçma mı
laptop "seçememe" maceram sürerken bir teknoloji mağazasını gezdim.

-gaming laptoplarda görüntü sanki daha canlı gibi, normal laptoplarda dizi film izleyeceğimizi hesaba katmıyorlar mı neden soluk kalıyorlar?
-ortalama kullanım için sırf sağladığı görüntü daha güzel diye gaming laptop almak saçma mı olur?
0
9kuyruklukedi
(29.03.19)
"daha canlı" dan kastın parlak ekran ise , dışarıda veya ofis de pencere önünde kullanmak zor olabiliyor ekranda kendini yada arkadaki ışık kaynapını görüyorsun sürekli ona göre kararınızı verin.
0
Sir Anthony Hopkins
(29.03.19)
modeline göre değişir ama genelde gaming laptoplarda ekran yenileme hızının yüksek olduğu tn panel ekranlar kullanılıyor (örn benim laptop'ım)
ekranında "ips" panel kullanan hemen hemen tüm laptop'ların ekranları ortalama üstü iyi bir görüntü sağlar. gaming veya normal, ekranda bu şartı ararsanız doğru sonuca ulaşırsınız diye düşünüyorum. ayrıca madem oyun oynamayacaksınız öyleyse gaming laptopların görece ağır olduğunu unutmamak gerek.
0
destk002
(29.03.19)
normal laptop pil ömrünü de hesaba katar. o yüzden çoğu laptobun ekranına sağdan soldan bakarsan görüntü leş olur zaten. IPS ekranlarda böyle bir şey olmaz.

özetle, gaming laptop almak yerine IPS ekranlı normal bi laptop senin aradığın şey için daha uygun.
0
washe
(29.03.19)
Mat ekrandan bahsediyor muhtemel, ekran mat olmazsa kendini görmekten oynanmaz
0
raydingoz
(29.03.19)
(1)

Yerli torrent sitesi davetiyesi paylaşan varmı?

dafuq
yerli torrent sitesi davetiyesi arıyorum.paylaşan olursa sevinirim
yerli torrent sitesi davetiyesi arıyorum.
paylaşan olursa sevinirim
0
dafuq
(29.03.19)
aynen varsa bende isterim valla bi iki şey için ihtiyacım varda.
0
gencfb
(29.03.19)
(2)

iphone süreli (zamanlayıcı) foto çekmek.

ground
mümkün mü? hangi uygulamalar gerekiyor ücretsiz. bir de kendi ayarlarında yok mu? bahsettiğim zamanlayıcı butona bastıktan sonra 3-5 saniye sonra çekim yapsın istiyorum
mümkün mü? hangi uygulamalar gerekiyor ücretsiz. bir de kendi ayarlarında yok mu? bahsettiğim zamanlayıcı butona bastıktan sonra 3-5 saniye sonra çekim yapsın istiyorum
0
ground
(28.03.19)
kendi ayarlarında zamanlayıcı var. 3 veya 10 saniye diye hatırlıyorum.
0
babilbaligi
(28.03.19)
Kronometre gibi bir simgesi var üstlerde.
0
mekaniker
(28.03.19)
(6)

yeni bataryanın eskisinden beter olması?

mehmed resad
performans kaybı nedeniyle bataryamı değiştirdim fakat şu an 2 saatin altında bir ekran süresi veriyor, cihaz s6. internette kullandıkça açılır yorumları var, ayakkabı mı abi bu?? çakma batarya taktirmadim bu arada. siz. ne dersiniz, napmak lazım?
performans kaybı nedeniyle bataryamı değiştirdim fakat şu an 2 saatin altında bir ekran süresi veriyor, cihaz s6. internette kullandıkça açılır yorumları var, ayakkabı mı abi bu?? çakma batarya taktirmadim bu arada. siz. ne dersiniz, napmak lazım?
0
mehmed resad
(28.03.19)
batarya belli bir döngüden sonra optimum şarj süresine ulaşır. o yüzden kullandıkça açılır diyorlar. bir hafta bir gözlemleyin. sonrasında aynıysa sıkıntı vardır.
0
the master of apprentices
(28.03.19)
*#0228# yaparak bataryayı kalibre edip tekrar kullanmayı deneyin
0
baharat
(28.03.19)
anakart arızası
0
vladimirdökümov
(28.03.19)
Hard reset at.
0
caletti
(28.03.19)
*#0228# yaptım, telefonu sıfırladım hard reset ile aynı şey mi bilmiyorum??
0
🌸mehmed resad
(28.03.19)
hard resetle fatklı şeyler.
benim söylediğim yalnızca batarya kalibrasyonu.
hard reset atarken telefon batarya kalibrasyonu yapıyor mu emin değilim.
0
baharat
(29.03.19)
(8)

araba / ayna / kör nokta

9kuyruklukedi
1 yıldan daha azdır trafikteyim. sağ sol ve dikiz aynasını en iyi şekilde ayarladığımı düşünüyorum ama bazen arkadan gelen (yanımdan geçmekte olan) aracı hiçbir aynada görmüyorum. hangi kısa an olduğunu anlamışsınızdır. bunu yaşamamanın bir püf noktası var mı? ne yapabilirim?
1 yıldan daha azdır trafikteyim. sağ sol ve dikiz aynasını en iyi şekilde ayarladığımı düşünüyorum ama bazen arkadan gelen (yanımdan geçmekte olan) aracı hiçbir aynada görmüyorum. hangi kısa an olduğunu anlamışsınızdır. bunu yaşamamanın bir püf noktası var mı? ne yapabilirim?
0
9kuyruklukedi
(28.03.19)
urun.n11.com

bunlardan alabilirsiniz.

başlarda ben de aynı dertten muzdariptim. zamanla daha sık ayna kontrolü yapmaya başlıyorsunuz çok sıkıntı olmuyor.
0
kablelvuku
(28.03.19)
bu sorunu dikiz aynasını kullanarak aşabilirsin.
0
xdenizx
(28.03.19)
ayık olcan dikizle herşeyi görürsün her arabada o boşluk oluyor.
0
mikahakkinen
(28.03.19)
Özellikle sollama yaparken ve tali yoldan anayola çıkarken omuz kontrolü yapmayı refleks edinmelisin. Örneğin ayna kontrolünü yaptın. Sinyali verdin ve sollama yapmadan önce sol omzunun üzerinden kafayı döndürüp geri çeviriyorsun. Sağ tarafa da gerek olduğunda yapmalısın.
0
mekaniker
(28.03.19)
mekaniker +1

omuz ustunden bakis atacaksiniz, aliskanlik olacak. look over your shoulder derler ecnebiler.
0
viva paulista
(28.03.19)
Yapılabileceklerin hepsini yazmışlar, ben de bir ek yapayım. Lüks segmentteki araçlarda kör nokta uyarı sistemi vardır, bazen bi mersonun yanından geçerken aynasında kırmızı bir ünlem çıktığını görürsün.

Maliyeti biraz fazla olsa da sonradan araca taktırılabiliyor. aliexpress'ten bakabilirsin. Bu sayede şerit değiştireceğinde aynaya doğru bakarsan kör noktada araç varsa ışıklı uyarı alırsın.

Ucuz olanı dışbükey ayna.

Maliyetsiz olanı sağ arka veya sol arkaya doğru bakmak. Nazar değmesin kör nokta yüzünden çok kaza atlattım ama şimdi trafiği dikizden kontrol altında tutmadıysam ve kör noktada birisinin olmadığından emin değilsem bakış atarım.

Çoğu malın yaptığı ise yavaş yavaş şerit değiştirip korna geliyor mu kontrol etmektir. Bi gün birisini arabadan indirip ağzını burnunu kıracağım.
0
kimlanbu
(28.03.19)
Her arabada bir nebze bu sorun var, onun icin kor nokta uyari sistemi diye bir sey cikardilar.
Serit falan değiştirirken dikize bi bakis atacaksin.
0
stavro
(28.03.19)
serit degistirirken kafayi hafif cevirip o kor noktayi kendin kontrol ediceksin, yada hafif one dogru egilirsen aynalardan o kor noktalari da gorebilirsin.
0
crucio
(28.03.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.