Giriş
(2)

Note 8 vs s9+

nickfury
Almanya Mediamarkt‘ta note 8 419€, s9+ 606€. Trkiye‘de ise note 8 daha pahali. Bu sekilde farkli olmasinin nedeni ne olabilir?Note 8 ve s9+ arasinda neredeyse 200€ euroluk bir fark var midir? Note 8 iki yillik bir telefon. Tek bildigim bu. Tesekkurler herkese.
Almanya Mediamarkt‘ta note 8 419€, s9+ 606€.
Trkiye‘de ise note 8 daha pahali. Bu sekilde farkli olmasinin nedeni ne olabilir?

Note 8 ve s9+ arasinda neredeyse 200€ euroluk bir fark var midir? Note 8 iki yillik bir telefon. Tek bildigim bu.

Tesekkurler herkese.
0
nickfury
(27.03.19)
Fiyatlar aynı olsa s9+ alınır da 200 euroluk bir fark yok. İşlemci bir nesil eski onun dışında bariz bir dezavantajı yok note 8'in. 6 ay eski bir telefon s9+'a göre.
0
signore
(27.03.19)
samsung açısından türkiye note serisinde her zaman farklı bir yere sahip. türk pazarında note serisinin diğer modellere oranı diğer ülkelerden daha fazla ve ekstra bir statü simgesi olarak görülüyor. samsung türkiye de bunun ekmeğini yeme peşinde.
yoksa s9+ aynı ekran boyutuna sahip ve yalnızca kalemi yok. ayrıca daha yeni işlemciye ve üstün özelliklere sahip.

ben de note serisi kullanıcısıyım ve fırsatım olduğunda diğer s modellere tercih ederim.
iki telefon arasında 200 euro'luk bir fark var mıdır dersen de, yoktur diyebilirim gönül rahatlığıyla.
0
baharat
(27.03.19)
(5)

hangi laptop?

contavolta
bütçem 4bin tl'yi geçemeyecek. i5, 8.nesil işlemcili ve ssd'li aşağıdaki laptopları buldum. oyun oynamam diyebilirim, oynarsam da counter strike 1.6 ya da fm oynarım en fazla. daha çok yazılım için kullanacağım, elimdeki laptop artık o kadar yavaşladı ki android emülatörü en son 10 dk'da açınca yeni
bütçem 4bin tl'yi geçemeyecek. i5, 8.nesil işlemcili ve ssd'li aşağıdaki laptopları buldum. oyun oynamam diyebilirim, oynarsam da counter strike 1.6 ya da fm oynarım en fazla. daha çok yazılım için kullanacağım, elimdeki laptop artık o kadar yavaşladı ki android emülatörü en son 10 dk'da açınca yeni bir laptop almam gerektiğine karar verdim.

Sizce hangisi? benzer özellikleri var aslında ama siz olsanız hangisini alırdınız? 14 inç olduğu için 1.si daha mantıklı geldi bana, ufak ve belki biraz daha hafiftir diye. ama dell de lenovo'dan daha iyi bi marka gözümde, böyle düşününcede 2. ye kayıyorum. 3.sü de sanki daha ince ve estetik gibi.

1)www.hepsiburada.com

2)www.hepsiburada.com

3)www.hepsiburada.com
0
contavolta
(27.03.19)
Almadan önce kesinlikle vatan teknosa mediamarkttan falan Klavyesini, kasasını ekranın görüş açısını inceleyin. Sırf fiyatı yüzünden özelliği olup işlevi olmayan laptopa para dökmeyin. Amazondaki yorumları inceleyin. Belki eski asuslardaki gibi menteşesi kronik sorunlu olabilir vs vs. Ne aldığınızı iyi bilirseniz uzun süre kullanmanız buna bağlı olarak artıyor.
0
bahoho
(27.03.19)
ilki küçük ve hafif evet ama numpad'i yok.

ekran kartı olarak hepsi giriş seviyesi aynı hemen hemen ama 3.nün ekran kartı aralarında en iyisi. açıkçası senin önceliklerine tercihlerine kalıyor.

hafif dersen ilki, hafif olmasa da olur dersen 3. benim gözümde de lenovo dell'den daha iyi bi marka ve söz konusu bilgisayar ise marka umrumda olmaz.
0
washe
(27.03.19)
Bohoho+1
Onun dışında www.amazon.com.tr
Ben olsam 3300tlye bunlardan daha iyi ve daha donanımlı paylaştığım makineyi alırdım. 1,7 kg ve uzerinde mx150 ekran kartı var, klavyesi aydınlatmalı. Oyun oynamasaniz dahi size gtx1050ye yakın performans sunar, ara sira oynadığınız tüm oyunlarda tatmin eder.

Bunun dışında lenovo v330 parmak izi girişi, typce girişleri ve m2 ssd sata destegi ile güzel makine tavsiye ederim.
Dell'de Ayrica m2ssd yok, o ssd sata 3 üzerine takılmış bir ssd. Ya da dvdyi sökeceksiniz. Almadan evvel dell türkiyeden teyit ettirdim.
0
karacigerim vur kadehlere
(27.03.19)
karaciğerim'in verdiği linkteki acer daha makul bence de
0
washe
(27.03.19)
3 diyorum ben.
Ideapad daha üst sınıf diğer lenovo'dan.
0
bos gezenin bos ustasi
(27.03.19)
(1)

facebook'ta yorumlar açılmıyor

kibritsuyu
hiç ümidim yok, tahmini cevaplar gelecek gibi hissediyorum ama yine de sormam lazım.facebook'ta mesleki konuları konuşup tartıştığımız, soru cevap yaptığımız bir grup var, facebook'u da sadece o grup için kullanıyorum zaten.dün akşam bir soru sordum. altına yorum olarak cevaplar geldi. ama sadece so
hiç ümidim yok, tahmini cevaplar gelecek gibi hissediyorum ama yine de sormam lazım.

facebook'ta mesleki konuları konuşup tartıştığımız, soru cevap yaptığımız bir grup var, facebook'u da sadece o grup için kullanıyorum zaten.

dün akşam bir soru sordum. altına yorum olarak cevaplar geldi. ama sadece son 2 yorum görünüyor, üstte de "13 diğer yorumu gör" diye tıklama yeri var. ama ben ona ne kadar tıklarsam tıklayayım yorumlar açılmıyor. önceki yorumları göremiyorum.

ne yapmak lazım, önemli bir mesele.

not: bilgisayardan giriyorum, tarayıcı chrome.
0
kibritsuyu
(27.03.19)
başlıca yorumlar gibi bir şey yazıyormu kenarda bir yerde? öyle bir şey vardı sanki. tüm yorumlar olarak değiştirmek gerekiyor olabilir onu.

bir de, gönderide adınızın altında tarih yazar, 27 mart 2019 gibi, ona sağ tıklayıp yeni sekmede aç deyip yeni sekmede görüntülemeye çalışın bir de.
0
veritaslibertas
(27.03.19)
(1)

TV ye bağlanan kablosuz kulaklık tavsiyesi olan

iwillsee
Var mıdır acaba ? Birine hediye almayı düşünüyorum kendim daha önce kullanmadım ama edeli televizyon ile de bağlantı kurabilecek gerekirse pc de de kullanılabilecek Türkiye’den alabileceğim ama astronomik pahalı olmayan bir kulaklık var mı sizler kullandınız mı daha önce ?
Var mıdır acaba ? Birine hediye almayı düşünüyorum kendim daha önce kullanmadım ama edeli televizyon ile de bağlantı kurabilecek gerekirse pc de de kullanılabilecek Türkiye’den alabileceğim ama astronomik pahalı olmayan bir kulaklık var mı sizler kullandınız mı daha önce ?
0
iwillsee
(27.03.19)
bluetoothu olan her kulaklik olmaz mi zaten?
0
mayeskuel
(27.03.19)
(2)

patateslerin kararması

superb
geçen yemek yapmadan patataes doğradım ancak ayarlayamamışım, tencereye sığmadığından fazla gelen patatesler oldu ben de poşete koyup buzluğa attım sonra kullanmak içingeçen buzluktan çıkardım, buzu çözülünce hepsi kapkara oldubu reaksiyonu bilimsel olarak nasıl açıklarız?çok merak ettim
geçen yemek yapmadan patataes doğradım ancak ayarlayamamışım, tencereye sığmadığından fazla gelen patatesler oldu ben de poşete koyup buzluğa attım sonra kullanmak için
geçen buzluktan çıkardım, buzu çözülünce hepsi kapkara oldu
bu reaksiyonu bilimsel olarak nasıl açıklarız?
çok merak ettim
0
superb
(27.03.19)
"Elmaların (ve muzların, patateslerin, vs.) kararmasına neden olan şey, polifenol oksidaz isimli enzimdir. Bu, tirosinaz olarak da bilinir. Bu enzim, elma içerisindeki fenolik içeriğin oksijen varlığında tepkimeye girmesine neden olur ve bu tepkime, meyve dokularında kararmayla sonuçlanır."

Kaynak: evrimagaci.org
0
fotrsapka
(27.03.19)
oksitlenme. oksijeni görünce demirin paslanması gibi oksitleniyor.

püf noktası: buzluğa attığınız doğanmış patates, yeşil sebze gibi gıdaları çözdürmeden, doğrudan tencereye atıp pişirin. yazdan attığınız taze fasulyeyi de çıkarıp çözdürürseniz eriyince yımış yımış bir şey olduğunu görürsünüz mesela.
0
kibritsuyu
(27.03.19)
(1)

kaput aksesuarı

firemanjonny
https://www.google.com/search?q=kaput+aksesuar&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=jiitoenHHc3WgM%253A%252Cd6X5b3XTPQLHGM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kQ1e2zjE1evQ7vGSpcj3XoSyVdyRA&sa=X&ved=2ahUKEwid5vu2laDhAhWwyKYKHRqaDyUQ9QEwAHoECAkQBA#imgrc=jiitoenHHc3WgM:şunu neden yaptırıyorlar, sadece görsel için mi?
www.google.com

şunu neden yaptırıyorlar, sadece görsel için mi?
0
firemanjonny
(26.03.19)
taş geldiğinde boyaya zarar vermesin diye.
0
10032007
(26.03.19)
(2)

belgrad (neşet suyu) harici orman içinde koşu pisti

superb
istanbul'un içinde veya az dışında var mıdır?çok kalabalık olmasa daha iyi
istanbul'un içinde veya az dışında var mıdır?
çok kalabalık olmasa daha iyi
0
superb
(26.03.19)
Yıldız Parkı.

Güzel interval antrenmanı yapılıyor, bol yokuşlu falan. Maçka Parkı'nda da koşuyor bazı koşu grupları (Adım Adım, Adidas Runners vs.)
0
chicha
(26.03.19)
Neşet Suyu Fıratpen koşu parkur dışında o şekilde orman içi pist yok maalesef.

Belgrad ormanı'nda Ayvat Bendi var yine koşmak için güzel toprak yol, 8k civarı. Neşet suyu kadar kalabalık olmaz.

Onun dışında Taşdelen Ormanı, Aydos ve Polonezköy Tabiat parkında güzel rotalar var, yine toprak yollar. Yağış mevsimi geçti, tercih edilebilir bence.
0
peggy
(26.03.19)
(3)

Iphone Verileri Geri Yükleme

farmakos
Arkadaşlar selam,Findmyiphone’dan (İpad üzerinden) benim iphonu sildim çünkü ekran şifresini unutmuştum. Ama şimdi geri yüklenen veriler arasında voice memo’lar yani sesli notlar’ım yok. Zaten bir çok şey yok. İcloud’a yüklememiş olabilirim tamam, itunes a da yüklememiş olabilirim tamam ama hiç mi b
Arkadaşlar selam,

Findmyiphone’dan (İpad üzerinden) benim iphonu sildim çünkü ekran şifresini unutmuştum. Ama şimdi geri yüklenen veriler arasında voice memo’lar yani sesli notlar’ım yok. Zaten bir çok şey yok. İcloud’a yüklememiş olabilirim tamam, itunes a da yüklememiş olabilirim tamam ama hiç mi başka yolu yoktur, arkadaş hiçbir türlü o notlara erişemeyecek miyim yani şimdi?
0
farmakos
(26.03.19)
Eğer gmail hesabınıza da senkronizasyon verdi iseniz, notlarınıza oradan ulaşabilirsiniz. Yahut kullanıyorsanız evernote.

Bunun haricinde üzgünüm ki benim bildiğim bir yolu yok :/
0
aylakadam
(26.03.19)
Verdiysem ona nasıl ulaşbilirim?
0
🌸farmakos
(26.03.19)
ayarlar hesaplar kısmına gmaili ekleyip notlar sekmesini açık tutmak lazım ulaşmak için
0
lyh
(26.03.19)
(1)

İpad'de Jailbreak ile ücretli uygulama

oculi electrica
İpad için jailbreak konusuna pek hakim değilim şimdiye kadar hiç ihtiyaç duymamıştım çünkü. Jb yapınca kafama göre her ücretli uygulamayı ücretsiz kullanabilir miyim? Amplitube uygulamasını satın aldım ama istediğim bundleları almaya kalksam 600 küsür lira tutuyor. Var mıdır bunları ücretsiz kullanm
İpad için jailbreak konusuna pek hakim değilim şimdiye kadar hiç ihtiyaç duymamıştım çünkü. Jb yapınca kafama göre her ücretli uygulamayı ücretsiz kullanabilir miyim? Amplitube uygulamasını satın aldım ama istediğim bundleları almaya kalksam 600 küsür lira tutuyor. Var mıdır bunları ücretsiz kullanmanın bir yolu?
0
oculi electrica
(25.03.19)
kendi alternatif appstore gibi yerleri var. uygulamaların carckli veriyonu gibi düşün. ordaki dükkana düşerse indirebilirsin. ama son sürümler hemen düşmüyor. birinin el atıp kırması gerekiyor. online uyum sorunları oluyor. uygulama serverine bağlanamayabilirler.

kısaca boş iş. jailbreak başka şeyler için yapılır. telefonu daha verimli kullanmak için vs
0
efruz
(25.03.19)
(5)

ikea banyo paspası - makiende yıkama

superb
şu paspastan aldım dünhttps://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/banyolar/banyo-tekstili/banyo-paspaslari/20313062/barvalla-banyo-paspasi.aspxeve gelince fark ettim ki makinede yıkanmıyor; elde yıkama öneriliyormakinede yıkayanınız var mı?geri vereceğim yoksa çünkü elde yıkamam mümkün değil
şu paspastan aldım dün
www.ikea.com.tr
eve gelince fark ettim ki makinede yıkanmıyor; elde yıkama öneriliyor

makinede yıkayanınız var mı?
geri vereceğim yoksa çünkü elde yıkamam mümkün değil
0
superb
(25.03.19)
Makinanin elde yikama programinda yikayabilirsiniz bence.
0
kuehles blondes
(25.03.19)
bence 30 derecede yikansa bir sey olmaz. fotograftan o kadar hassas gorunmuyor.
0
jimicik
(25.03.19)
Bende şunun beyazından var. Aldım alalı yıkarım. Hala taş gibi.

www.ikea.com.tr
0
Mirket
(25.03.19)
Bizde de @Mirket'in aldigindan var. 2 ayda bir yikiyoruz, hic sorun olmadi.
0
chitosan
(25.03.19)
Parca parca dokuluyor ama yine de yikiyorum. Iyice bozulunca atarim.
0
Traveler
(25.03.19)
(7)

Sistem toplama hk.

wehatelovewelovebeer
mining işi yapan bir firmanın işyerini kapatması neticesinde satılık bazı ürünleri için teklif aldım. uygun mu değil mi sizlerin de düşüncelerini bekliyorum.anakart: asus prime z270-pekran kartı: Zotac Nvidia GeForce GTX 1060 AMP 6GB 192Bitişlemci: intel g4560ram: 4*2: 8gbhepsi için 2.000tl fiyat al
mining işi yapan bir firmanın işyerini kapatması neticesinde satılık bazı ürünleri için teklif aldım. uygun mu değil mi sizlerin de düşüncelerini bekliyorum.

anakart: asus prime z270-p
ekran kartı: Zotac Nvidia GeForce GTX 1060 AMP 6GB 192Bit
işlemci: intel g4560
ram: 4*2: 8gb

hepsi için 2.000tl fiyat aldım. ekran kartı hiç kullanılmamış kutusunda. sizce uygun mudur?
0
wehatelovewelovebeer
(25.03.19)
uygun tabii. sadece tek başına ekran kartı o fiyattan fazla ama işlemci çöp
0
washe
(25.03.19)
gpu fiyatı güzel. işlemciyi almayıp indirim talep ederdim.
0
givemesomesubstance
(25.03.19)
mining isi yapan yerden GPU alinmaz. surekli olarak mi calistirmislar karti? thermal stress, yani kartin isinip sogumasi uzun vadede kartin lehimli eklerine zarar verir ve omrunu kisaltir. Ancak kart surekli stabil bir isida calismissa problem yasamazsiniz. Kartin fanini degistirmenizi tavsiye ederim boyle bir ise girisecekseniz.
0
soppy cunt
(25.03.19)
cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
öncelikle gpu hiç kullanılmamış, kutusunda ürün.
bunlar haricinde,1070 ister isem, asus turbo 8gb gtx1070'i ve msi aero gtx1070 8gb'i 500tl farkla, evga ftw gtx1070 8gb'i ise 650tl fark ile verebileceğini söyledi.(1060 zotac için 1000tl istedi)
acaba işlemci için 1060 ve 1070 arasında fark yaratır mı? örneğin işlemci 1060 ile daha rahat çalışabilecekken, 1070 ile darboğaz yapar mı? zamanı gelince işlemciyi değiştireceğim ancak bir süre böyle devam edeceğim.
fark vererek 1070 almamı önerir misiniz?
0
🌸wehatelovewelovebeer
(25.03.19)
1060 ikinci eli 1000 tl civarında sahibinden'de. Zotac da en tırt varyasyonları üretiyor. Anakart iyi durumdaysa o da iş yapar bi 700-800 eder. İşlemci çöp. Ramler standart. Çok müthiş fırsat değil, çok kötü de değil.
0
bos gezenin bos ustasi
(25.03.19)
cok iyi
bir şey olmaz
kontak var m biz de soralım
0
kingcyrax
(25.03.19)
islemci zaten 1060 i kaldirmaz ama fiyat iyi
0
eipcack
(25.03.19)
(2)

sahibinden.com'da kategorilerin tıklanmaması

tabudeviren
İkinci El ve Sıfır Alışveriş > Cep Telefonu > Modeller > Apple > iPhone Xmesela burada modeller veya apple'a tıklayamıyorum. hiçbiri çalışmıyor.sizde de böyle mi?tıklamalık örnek link:https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-cep-telefonu-modeller-apple-iphone-x-256gb-beyaz-garant
İkinci El ve Sıfır Alışveriş > Cep Telefonu > Modeller > Apple > iPhone X

mesela burada modeller veya apple'a tıklayamıyorum. hiçbiri çalışmıyor.
sizde de böyle mi?

tıklamalık örnek link:

www.sahibinden.com
0
tabudeviren
(25.03.19)
tıklanıyor.
tarayıcı değiştirebilirsin.
www.sahibinden.com
www.sahibinden.com
0
elorelia
(25.03.19)
microsoft edge'de denedim olmadı.
opera kurdum, opera'da oldu.

google chrome - microsoft edge'de olmayıp, opera'da çalışmasına vesile olan şey nedir acaba?
0
🌸tabudeviren
(25.03.19)
(4)

Kira vergisinde imar affı ödemeleri

liberal
Gerçek gider seçiminde bu ödemeleri düşebiliyor muyuz?
Gerçek gider seçiminde bu ödemeleri düşebiliyor muyuz?
0
liberal
(25.03.19)
Evet, yanılmıyorsam konu ile ilgili özelge de vardı.
0
velespit
(25.03.19)
özelgeler soran kişiye özel oluyor, bununla ilgili tebliğ yok mu acaba.
Teşekkürler.
0
🌸liberal
(25.03.19)
Konunun çok spesifik olmadığı durumlarda GİB özelgeyi anonimleştirerek yayımlar ki benzer durumlara emsal olsun.

(git:www.gib.gov.tr)
0
velespit
(25.03.19)
Teşekkürler, o zaman yapılan ödeme amortisman gideri gibi yıllara bölünüp gerçek giderde kira vergisinden düşülebilir.
0
🌸liberal
(26.03.19)
(1)

WhatsApp bildirim sorunu

FeryatBen
Galaxy j6 Plus'ta ekran kilitli iken WhatsApp görüntülü veya sesli aramada ekran uyanmıyor. Ancak güç tuşuna bastığımda görebiliyorum. Normal arama veya diğer uygulamalarda ekran uyanıyor. Sadece WhatsApp'ta bu sorun var. Tüm ve WhatsApp bildirimleri açık. Bu sorunu nasıl düzeltebilirim? Telefonda A
Galaxy j6 Plus'ta ekran kilitli iken WhatsApp görüntülü veya sesli aramada ekran uyanmıyor. Ancak güç tuşuna bastığımda görebiliyorum. Normal arama veya diğer uygulamalarda ekran uyanıyor. Sadece WhatsApp'ta bu sorun var. Tüm ve WhatsApp bildirimleri açık. Bu sorunu nasıl düzeltebilirim? Telefonda Android 8.1 ve Experience 9.5 var.
0
FeryatBen
(25.03.19)
Sorun çözülmedi.
0
🌸FeryatBen
(25.03.19)
(1)

Anakartta buraya mSata SSD takılır mı?

puslukitalaratlasi
arkadaşlar merhaba laptopa mSATA SSD takmayı düşünüyorum da bu resimdeki yer mSATA girişi mi? şu an bu yerde boş slot var mı? yoksa o modülü (wi-fi modülü olduğunu zannediyorum) çıkarmam mı gerekecek? şimdiden teşekkürler. resim eklentide görülmez ise : https://pasteboard.co/I6Xd6m8.jpg
arkadaşlar merhaba laptopa mSATA SSD takmayı düşünüyorum da bu resimdeki yer mSATA girişi mi? şu an bu yerde boş slot var mı? yoksa o modülü (wi-fi modülü olduğunu zannediyorum) çıkarmam mı gerekecek?

şimdiden teşekkürler.

resim eklentide görülmez ise :

pasteboard.co
0
puslukitalaratlasi
(25.03.19)
Tam belli olmuyor ama sanırım o port pci-e mini portu. Üstünde Wifi dongle var.
0
bos gezenin bos ustasi
(25.03.19)
(4)

Siber Güvenlik veya Yapay Zeka yapay zeka alanlarında çalışan var mı?

lordoz
varsa ve mesaj gönderebilirse birkaç konuda fikirlerini almak istiyorum.
varsa ve mesaj gönderebilirse birkaç konuda fikirlerini almak istiyorum.
0
lordoz
(24.03.19)
Buradan sorarsan yardımcı olalım.
0
roket adam
(24.03.19)
Rokete katılıyorum herkes faidelensin
0
mirty
(24.03.19)
muhtemelen biraz dialog gerektireceği için mesaj daha uygun olur diye düşündüm ama buraya da yazayım;

yeni mezun bir bilgisayar mühendisi kadar bilgisi ve deneyimi olan biri için, bu alanlardan birinde uzmanlaşmak ayrı ayrı ne kadar sürer? hangi araçları kullanmak, nasıl ilerlemek gerekir?

edx.org kursları, dokümanlar vb. tamam, ama biraz daha spesifik araçları öğrenmek istiyorum. biraz tips & tricks gibi. sektör hangi araçlara hakimiyet istiyor, nereye doğru gidiyor, tüm günü boş olan biri için ne kadar zaman ayırarak ne kadar sürede orta seviyeye gelinebilir, vs.

aslında 35 yaşındayım, it bilgim var ancak mezun olduktan sonra teknik posizyonlarda çalışmadım, o yüzden yeni mezun kadar deneyim ve bilgiye sahibim. yurt dışında bu iki alandan birine karar vermeye çalışıyorum, birine odaklanacağım. seçim yapmamı kolaylaştıracak her türlü öneri de makbule geçer.
0
🌸lordoz
(24.03.19)
benim çalıştığım siber güvenlik biriminde 11 ayrı uzmanlık bölümü var. Planlama, tespit, cihaz yönetimi, pentest, iç güvenlik, dış güvenlik vs gibi. Bana kalırsa burada işler biraz merak edip araştırarak yürüyor. İlgi duydugunuz alan neyse ona yönelin kod analizi mi, cihaz yönetimi mi, Level 1 destek mi, level 2 destek mi gibi. Mesela kendim için konuşmam gerekirse ben yazılımdan hiçbir şekilde anlamam fakat planlama ve ürün yönetimi tarafım kuvvetlidir. Sektörün gidiş yönü MSS seviyesi için konuşmam gerekirse SD WAN ve SOAR altyapısı üzerine gidiyor bu iki konu içerisindeki kırılımlarda uzmanlığınız olursa kariyeriniz için gerçekten çok iyi olur diyebilirim.
0
mirty
(25.03.19)
(1)

all in one laptop veya tablet tavsiyesi

reavelyn
selamlar,laptop ya da tablet arıyorum. ihtiyacım olan özellikler:1- küçük olsun, sürekli dışarıda gezdireceğim. dayanıklı da olursa süper olur.2- pili uzun giderse şahane.3- çok kuvvetli bir donanıma ihtiyacım yok, birkaç tarayıcı sekmesi, word, pdf ve belki bir-iki tane donanıma çok yüklenmeyen pro
selamlar,

laptop ya da tablet arıyorum. ihtiyacım olan özellikler:

1- küçük olsun, sürekli dışarıda gezdireceğim. dayanıklı da olursa süper olur.

2- pili uzun giderse şahane.

3- çok kuvvetli bir donanıma ihtiyacım yok, birkaç tarayıcı sekmesi, word, pdf ve belki bir-iki tane donanıma çok yüklenmeyen programı aynı anda çalıştırsa yeter.

4- bundan pek ümitli değilim ama yüksek çözünürlüklü (full hd muhteşem olur) bir ekranı olursa çok mutlu olurum.

bütçe konusunda esnek davranabilirim, 3000 liraya kadar çıkabilirim. tabii daha az olmasını yeğlerim. var mıdır önerebileceğiniz bir şey? şimdiden teşekkürler.
0
reavelyn
(24.03.19)
bu işinizi ziyadesi ile görecektir:

www.hepsiburada.com

ekranı full hd, 128GB ssd var

keşke olsaydı diyeceğim tek şeyi dokunmatik ekran.
0
patates
(25.03.19)
(2)

Matlab çizdiremiyorum

belkider
https://s1.eksiup.com/6ec1f82e5379.jpegbu fotoğraftaki formülü kullanarak. yaklaşık olarakhttps://s3.eksiup.com/ce448f096200.jpegbu fotoğrafa benzer bir şeyler elde etmeye çalışıyorum. fakat bir türlü başarlı olamiyorum. Nerede hata yapıyorum? şimdilik en çok yaklaştığımı düşündüğüm kodlar şunlar,--
s1.eksiup.com
bu fotoğraftaki formülü kullanarak. yaklaşık olarak
s3.eksiup.com
bu fotoğrafa benzer bir şeyler elde etmeye çalışıyorum. fakat bir türlü başarlı olamiyorum. Nerede hata yapıyorum?

şimdilik en çok yaklaştığımı düşündüğüm kodlar şunlar,

----matlab---
z = linspace(1,5,3);
b = 1/4;
Ex = (z/((b*b+z*z)^(3/2)));
plot(z,Ex);

----matlab----
0
belkider
(24.03.19)
skalar değil vektörel çarpım ve üs alma lazım.
* ve ^ oncesine nokta koy .^ gibi.
0
wang
(24.03.19)
tekrar hata alıyorum. aslında fonksiyon vektörel değil formül başta vektöreldi fakat son hali skaler gibi yazıyorum. yönü ben biliyorum ve formüle eklemedim.

z 1'den 5'e kadar değişsin istiyorum galiba linspace buna tam olarak uygun değil.
0
🌸belkider
(24.03.19)
(2)

Sosyal medya analisti

taltrap
Bu konu ile ilgili birkaç örnek olayı yorumlamam gerekiyor, segmentler, grafik yorumları vs. Konunun uzmanları bir yardım eli uzatabilirler mi? Eminim konunun uzmanları için çok kolay sorular fakat saatlerdir araştırmama rağmen bir cümle yazamadım.
Bu konu ile ilgili birkaç örnek olayı yorumlamam gerekiyor, segmentler, grafik yorumları vs.
Konunun uzmanları bir yardım eli uzatabilirler mi? Eminim konunun uzmanları için çok kolay sorular fakat saatlerdir araştırmama rağmen bir cümle yazamadım.
0
taltrap
(24.03.19)
Ben yardım edebilirim
0
bazenuyur
(24.03.19)
Teşekkürler, size mesaj gonderyorum.
0
🌸taltrap
(24.03.19)
(4)

Disk D gözükmüyor

kedikumunaiseyenadam
Harddisk'i iki parçaya bölüp format attım ama disk d burada gözükmüyor. https://eksiup.com/a1eff01aa338computer management/disk management'a geldim, internette yazanlara göre burada gözükmeyen diske sağ tıklayıp "open" yapıp boyutunu oluşturarak diski çalışır hale getirebiliyoruz. ama bende burası d
Harddisk'i iki parçaya bölüp format attım ama disk d burada gözükmüyor.
eksiup.com

computer management/disk management'a geldim, internette yazanlara göre burada gözükmeyen diske sağ tıklayıp "open" yapıp boyutunu oluşturarak diski çalışır hale getirebiliyoruz. ama bende burası deaktif gözüküyor.
eksiup.com

nasıl çözeceğim bu sorunu?
0
kedikumunaiseyenadam
(23.03.19)
Formata bastınız mı?
0
excespeace
(23.03.19)
Önce o partisyonu sil. Sonra yeni bölüm oluştur de
0
efruz
(23.03.19)
Sürücüye bir harf atayın oradan.
0
jefferson
(23.03.19)
teşekkürler arkadaşlar ilk önce harf atayıp sonra formatlayınca sorun halloldu.
0
🌸kedikumunaiseyenadam
(24.03.19)
(1)

eski dizüstüne ubuntu kurma

proteus
elimizde eski bir siemens dizüstü var, buna ubuntu kurmak istiyoruz. şu an bilgisayar acilmiyor, en baştaki güvenli mod-en iyi halini kurtar sayfasında loop a almis, orayi görüyoruz ileri gidemiyoruz. simdi ubuntu isosunu bilgisayara indiriyorum, bir usbye kaydediyorum, bilgisayarin bios ayarlarinda
elimizde eski bir siemens dizüstü var, buna ubuntu kurmak istiyoruz. şu an bilgisayar acilmiyor, en baştaki güvenli mod-en iyi halini kurtar sayfasında loop a almis, orayi görüyoruz ileri gidemiyoruz.

simdi ubuntu isosunu bilgisayara indiriyorum, bir usbye kaydediyorum, bilgisayarin bios ayarlarindan başlatma icin usb yi seciyorum. usbyi takinca tıkla deyince kuruyor mu yoksa başka bir sey ihtiyac var mi? nASİL KURUYOruz usb üzerinden ubuntuyu?
0
proteus
(23.03.19)
normal şekilde kurulum yapın, windovsun yanına kur seçeneğini seçin. kurulum adımları size yardımcı olacak zaten. ubuntu kurduğunuzda windovstaki dosyalara da erişebileceksiniz zaten.
ama daha sonra windovcu kurtarmayı başarabilirseniz ubuntuyu tanımayacaktır. o yüzden şimdiden grub kurtarma ve grub update konularını öğrenin bence.mesela:
wiki.ubuntu-tr.net
0
izole
(24.03.19)
(1)

Dark N5 kasa kullanan var mı?

dizicolleague
İhtiyaçlarımı karşılayacak gibi duruyor. 600 W 80+ PSU ve kablo gizleme yuvaları beni tavladı diyebilirim.(git: https://www.teknobiyotik.com/donanim/pc-kasa/dark-n5-600w-80-3x12cm-mavi-led-fanli-full-temperli-cam-yan-panel-usb-3-0-bilgisayar-kasasi-dkchn5p680.html#!prettyPhoto)
İhtiyaçlarımı karşılayacak gibi duruyor. 600 W 80+ PSU ve kablo gizleme yuvaları beni tavladı diyebilirim.

(git: www.teknobiyotik.com!prettyPhoto)
0
dizicolleague
(23.03.19)
İyi kasaya benziyor.
Zaten, pc kasasında çok böyle estetik harikası modeller hariç(ki onlar da ülke şartlarında hayvan gibi pahalı) üç aşağı beş yukarı hemen hepsi aynı geliyor bana.
0
pangea
(23.03.19)
(1)

yazıcı kartuşu

tellioglu
Yazıcımın kartuşunu dolduracağım ama bakıyorum orjinalini doldursam yeni yazıcı fiyatına. saçmalık yok mu burda? ne tavsiye edersiniz?
Yazıcımın kartuşunu dolduracağım ama bakıyorum orjinalini doldursam yeni yazıcı fiyatına. saçmalık yok mu burda? ne tavsiye edersiniz?
0
tellioglu
(23.03.19)
toneri doldurulabilen lazer yazıcı.
0
sutlu nescafe
(23.03.19)
(1)

Fotoğraf Ricası

candoguaydin
Detaylı olmayan bir fotoşop ihtiyacım var. yardımcı olacaklara yürekten selam.
Detaylı olmayan bir fotoşop ihtiyacım var. yardımcı olacaklara yürekten selam.
0
candoguaydin
(23.03.19)
yolla
0
nahtoderfahrung
(23.03.19)
(1)

A320 Anakartlar 2400 Mhz Üzerini Destekler mi?

semenderr
Benim bildiğim A320'lerde O.C desteği yok ama tüm A320'lerin RAM özelliklerinde "Support for DDR4 3200(O.C.)/2933(O.C.)/2667/2400/2133 MHz memory modules " gibi ibareler var, e hani O.C yoktu?
Benim bildiğim A320'lerde O.C desteği yok ama tüm A320'lerin RAM özelliklerinde "Support for DDR4 3200(O.C.)/2933(O.C.)/2667/2400/2133 MHz memory modules " gibi ibareler var, e hani O.C yoktu?
0
semenderr
(23.03.19)
Cpu multiplier arttırma yok, voltaj arttırma yok. Sadece bclck arttırılabilir o da zaten her şeyi kararsızlaştırıyor %3-4 arttırmadan itibaren.

Ram oc dediği rami orijinal hızında çalıştırmak. 3200 ram takıyorsun 2400'de çalıştırıyor, bios'tan profilini gösterince kendi hızında çalışıyor bu sadece.
0
bos gezenin bos ustasi
(23.03.19)
(1)

şu programı compile edebilecek biri var mı?

ben robot değilim
http://www.lundman.net/ftp/mediainfo-rar/mediainfo-rar-1.4.0.tar.gzlinux ya da windows farketmez herhangi bir platform için bir şekilde compile edebilen olursa bana nasıl yaptığını anlatabilir mi? sabahtan beri bununla uğraşıyorum bir türlü compile edemedim kafayı yiyeceğim. linux'ta da denedim wind
www.lundman.net

linux ya da windows farketmez herhangi bir platform için bir şekilde compile edebilen olursa bana nasıl yaptığını anlatabilir mi? sabahtan beri bununla uğraşıyorum bir türlü compile edemedim kafayı yiyeceğim. linux'ta da denedim windows'a visual c++ 2010 kurdum (proje dosyası onla oluşturulmuş diye) ve bin takla attım ama sürekli bir şeyler hata veriyor.

öyle kompleks büyük karmaşık bişi değil gayet basit bi program ben kendi bilgisizliğimden yapamadım tecrübeli biri kolayca compile edebilir diye düşünüyorum.

readme'de yazan compile etme yönergelerini 50 kere okudum ki pek düzgün açık yazılmamış açıkçası ama yapamadım.

readme'de yazan compile için gerekli dosyaların linklerini de vereyim:
1)
linux için: mediaarea.net ya da bu: mediaarea.net
windows için: mediaarea.net

2) lundman.net
3) get.videolan.org

dediğim gibi linux da olur windows da olur birinde compile edip şöyle şöyle yaparsan compile olur diyecek birini arıyorum.
0
ben robot değilim
(23.03.19)
su anda bilgisyarimda compiler yuklu degil ama hangi asamada ne hatasini aldigini soylersen yardimci olmaya calisirim
0
crucio
(23.03.19)
(6)

Aynı anda iki iş yerinde sigortalı olmak mümkün mu?

graywolf
A firmasından 20 mayıs itibari ile işten çıkacağım ama 1 mayıs ile 20 mayıs arasında senelik iznimi kullanarak hiç işe gitmeyeceğim sonunda da işi bırakmış olacağım.Ancak b firması da 1 mayıs tarihinde işe başlamamı istiyor.Bende baştan 1 mayısta işe başlarım sorun olmaz demiş bulundum.Bu senelik iz
A firmasından 20 mayıs itibari ile işten çıkacağım ama 1 mayıs ile 20 mayıs arasında senelik iznimi kullanarak hiç işe gitmeyeceğim sonunda da işi bırakmış olacağım.
Ancak b firması da 1 mayıs tarihinde işe başlamamı istiyor.
Bende baştan 1 mayısta işe başlarım sorun olmaz demiş bulundum.
Bu senelik izin konusu sonradan ortaya çıktı.
B firması benim sgk girişimi 1 mayısta yapsa (Aynı zamanda 20 mayısa kadar diğer firmada da sgk girişim olsa) olur mu?
sgk girişimi yapabilirler mi?
hiç çaktırmasam mi?
Yoksa durumu yeni firmanın ik sına anlatıp 20 mayısta başlamayı mi rica etsem.

İnternetten baktigim kadarıyla aynı anda 2 firma sgk yapabiliyor ama sadece 1 tanesi prime esas sayılır yazıyor. Yeni ise başlayacağım firma o firmanın henüz sgk çıkışımın yapılmadığını görebilir mi?
0
graywolf
(22.03.19)
mümkün. herhangi bir sıkıntı olmaz.
0
washe
(22.03.19)
Çalışma durumuna göre hem (4/a) SSK’lılığı, hem (4/b) Bağ-Kur’luluğu, hem de (4/c) Emekli Sandıklı olmayı gerektirecek şekilde ikisine veya üçüne tabi olacak şekilde çalışması olsa bile, bir kişi aynı anda hem SSK’lı, hem Bağ-Kur’lu hem de Emekli Sandık’lı olamaz. Bu durumda kanunen hangisi olması gerekiyorsa onu olması gerekir. Yani kişi üçü birden çakışacak şekilde çalışıyorsa önce Emekli Sandığına tabi olur. SSK ile Bağ-Kur çakışıyorsa, bu durumda çalışan SSK’lı olmak zorundadır. Bu kural sigortalılığın tekliği ilkesi gereğidir.

Mevzuat böyle diyor. A firması 1 Mayıs itibari ile çıkışınızı versin, kullanmadığınız yıllık izin hakkınızı da para olarak ödesin.
0
Arthur Dayne
(22.03.19)
A firmasında senelik izin hak etmem için 18 mayısta çalışmış olmam lazım 3.yılımı 18 mayısta dolduruyorum.
Aynı anda iki sgk girişi yapılması mümkün deniyor
0
🌸graywolf
(22.03.19)
@graywolf

senelik izin 18 mayısta hakediliyorsa nasıl 1-20 mayıs arasında senelik izine çıkıyorsunuz orayı anlamadım. askerlikteki gibi terhis mahiyetinde izin kullanmaktan bahsediyor olmalısınız ki bu da ucu açık bir durum ve işveren insiyatifindedir. adamlar istese kullandırtmaz ve para falan da ödemez. muhasebe ile görüşün mevcut işyerinizle.
0
Arthur Dayne
(22.03.19)
Gönül rahatlığıyla aynı anda iki işyerinden birden sigortalı olabilirsiniz. Bunun tek istisnası bazı özel mesleklerde işveren iş sözleşmesine rakip firmada çalışamaz benzeri bir madde koyar. O da ancak işveren şikayetçi olursa problem olur. Sizde öyle bir durum yoktur muhtemelen. SGK için problem değildir.

@arthur'un bahsettiği konu daha çok emeklilik hesabını etkileyen bir konu ve farklı sandıklara (ssk, bağkur, emekli sandığı vs) tabi olanlarla ilgili ve kısmen 2011 öncesi için geçerli. Siz muhtemelen iki özel işyerinden sigortalı olmaktan bahsediyorsunuz. Bu ssklı olmak (şimdi 4a'lı deniyor) demektir. Aynı anda iki değil 5 işyerinde de sigortalı olabilirsiniz. Zararını değil,faydasını görürsünüz. Yeter ki hakikaten çalıştığınız bir işyeri olsun. Yani sahte sigortalılık işlerine girmeyin. Hiçbir şey olmaz. Ama ne olur bir işyerinden 30 gün üzerinden 5.000 tl öbüründen 20 gün üzerinden 2000 tl yatıyorsa Sgk o ayı 30 gün sayar, ama kazancınız 7.000 kabul edilir.
0
nihayet
(23.03.19)
Sgk girişi yapıldıktan sonra sisteme dahil olması, yani tahakkuk etmesi tam 30 gün sürüyor.

Bu sebeple sıkıntı olmaz merak etmeyin.
0
romantik maco
(23.03.19)
(5)

Laptopa bira döküldü, ne yapayım?

pati
Kuruladım, saç kurutma makinesi tuttum biraz. Pili de çıkardım kuruladım. Açılmıyor, açma düğmesine basınca klavyenin ışığı birkaç kere yanıp sönüyor, sonra duruyor. Başka ne yapabilirim? Kurtarabilir miyim?İş bilgisayarı :(
Kuruladım, saç kurutma makinesi tuttum biraz. Pili de çıkardım kuruladım. Açılmıyor, açma düğmesine basınca klavyenin ışığı birkaç kere yanıp sönüyor, sonra duruyor. Başka ne yapabilirim? Kurtarabilir miyim?

İş bilgisayarı :(
0
pati
(22.03.19)
Sıradan bütün yanlışları yapmışsın. Pirinç torbasının içine sok. Dursun bir gece.
0
Mirket
(22.03.19)
Bundan sonra harici klavye kullanın ve laptopu yüzeyden yukarıya konumlandırın. Böylece bu tür sorunların tekrarlanma ihtimali azalır.
0
nickaramaktanbiktimben de bunickisectim
(22.03.19)
@mirket ya ne bileyim :(
@nickaramak... bundan sonra öyle yapacağım
@tolkien tornavidayla kurcaladım biraz da açamadım
0
🌸pati
(22.03.19)
@tolkien 100 tane fln küçücük vida var :/ bir de iş bilgisayarı diye kurcalamaya korkuyorum, daha doğrusu tekrar eski haline getiremem diye korkuyorum
0
🌸pati
(22.03.19)
biraz da fıstık koy üstüne :(

açma işine girme toplayamazsın sonra bilmiyosan. bilen birini çağır, o geşene kadar da pirinç dök üstüne. açtıktan sonra yine pirince yatır
0
bidakikanizialicam
(22.03.19)
(8)

Render için bilgisayar önerisi

eosertable
Merhabalar,3dmax solid works ve after effects kullanıyorum. animasyon ve fotoğraf render alıyorum. i7 6700 işlemci 8 gb ram pc kullanmama rağmen çok zaman kaybı yaşıyorum (bir render almak iki gün sürebiliyor). seri ve performanslı işlem yapmak için hangi bilgisayarı önerirsiniz? (laptop, kurulu mas
Merhabalar,
3dmax solid works ve after effects kullanıyorum. animasyon ve fotoğraf render alıyorum. i7 6700 işlemci 8 gb ram pc kullanmama rağmen çok zaman kaybı yaşıyorum (bir render almak iki gün sürebiliyor). seri ve performanslı işlem yapmak için hangi bilgisayarı önerirsiniz? (laptop, kurulu masaüstü veya toplama önerilere açığım)
Şimdiden teşekkür ederim.
0
eosertable
(21.03.19)
vladimir'e katılıyorum. belli ki bütçe sınırı yok. ramleri 3000+ mhz seçmen daha güzel olur.
0
washe
(22.03.19)
@vladimirdökümov

bunun toplam fiyatını ne kadar öngörüyorsunuz ortalama?
0
tamamhosdiyonda
(22.03.19)
25000 30000 civarı tutuyor kabaca. Aslında bütçeyi biraz aşıyor bu tutar
0
🌸eosertable
(22.03.19)
Ekran kartı gerekmiyor render için. Tek gerekli olduğu an render sonrası görüntüleme. Onu da yaparsınız zaten ucuz bir kartla.

Size bol çekirdek, bol iç hız lazım.

Onun için de ryzen tr lazım. Ama anakartları pahalıdır.

Aşırı uçmak istemiyorum derseniz ryzen 7 2700x 250 dolar civarında.
Bu fiyata alabileceğiniz her türlü i7'den performanslıdır. i9 yok zaten bu fiyata.

I9'a vereceğim paraya da zaten threadripper ryzen alırdım ben olsam. Kaldı ki 300-400 dolara bazıları ebay'de satılıyor. Tek sorun anakartlarının pahalı olması.
Örnek www.itopya.com

Tr
rover.ebay.com
16 çekirdek 32 thread
0
bos gezenin bos ustasi
(22.03.19)
Teşekkür ederim bütçem 12000 civarı
0
🌸eosertable
(22.03.19)
20 bin verip 5 dakikada render almak yerine 8bin veririm ben olsam 8 dakikada render alırım. 3 dakikada 12 bin tl kazandığınızı zannetmiyorum.
0
bos gezenin bos ustasi
(22.03.19)
burada asıl problem ram'ın çok az boyutlu olması değil mi? after effects için minimum 16gb 3000+ mhz gerekirdi ki o da yetmiyor. toptan pc değiştirip masrafa girmeye gerek yok ki. önce ram değiştirmeyi tavsiye ediyorum ben. sonra olmadı o ram'ların üzerine yeni kasa toplanır ama gerek kalmaz bence

daha iyi bilen arkadaşlar hatam varsa düzeltebilir
0
ssiradanbirigibi
(22.03.19)
3DS Max sadece render sonrası oynatım için ekran kartı kullanıyor, render esnasında bir kullanım sözkonusu değil.
0
bos gezenin bos ustasi
(22.03.19)
(2)

Youtube'da dakika,saniye ile link vermek kalktı mı?

error522
Böyle saçma şey mi olur abi kalktı mı bu iş? Eskiden paylaşa basınca dk saniye kısmı gözükürdü ve linkin sonuna eklenirdi. Linke tıklandığında vidyo doğrudan o dk-sn'den başlardı. şu an bunu yapamıyorum :/
Böyle saçma şey mi olur abi kalktı mı bu iş? Eskiden paylaşa basınca dk saniye kısmı gözükürdü ve linkin sonuna eklenirdi. Linke tıklandığında vidyo doğrudan o dk-sn'den başlardı. şu an bunu yapamıyorum :/
0
error522
(21.03.19)
Var hala, başka tarayıcı deneyin
0
avatar is back
(21.03.19)
sag click ile secilebiliyor, tarayicini kapat ac yeniden dene +1

eksiup.com

youtu.be
0
exlibris
(21.03.19)
(2)

Blogspot adresi domain'e yönlendirilebilir mi?

gölgede aynı
Örnek bir site aradım ancak bulamadım. Yönlendirme mümkün müdür? Normal blogspota göre bir sıkıntı çıkarır mı?
Örnek bir site aradım ancak bulamadım. Yönlendirme mümkün müdür? Normal blogspota göre bir sıkıntı çıkarır mı?
0
gölgede aynı
(21.03.19)
Url yönlendirme hizmeti olan bir firmadan domain adı alırsanız kolaylıkla yapabilirsiniz.
0
vampir akrep
(21.03.19)
baba553
(21.03.19)
(2)

pdf okuyucu program

proteus
bir sürü var evet, ve android marketteki cok kullanilan programlarin bir cogunu denedim, bir türlü istedigimi bulamadim. istediklerim şunlar:1- pdf üzerinde işaretleme yapabileyim not alabileyim, bunun icin de on dügmeye basmak zorunda kalmayayim.2- arka planı istedigim gibi degistirebileyim, bembey
bir sürü var evet, ve android marketteki cok kullanilan programlarin bir cogunu denedim, bir türlü istedigimi bulamadim. istediklerim şunlar:

1- pdf üzerinde işaretleme yapabileyim not alabileyim, bunun icin de on dügmeye basmak zorunda kalmayayim.

2- arka planı istedigim gibi degistirebileyim, bembeyaz zemin üzerindeki yazilar göz yoruyor, kağıt dokusu görüntüsü olsun mesela.

3- pdf leri en son okudugum yerde biraksin, dosyayi actigimda ayni yerden devam edebileyim.

4-pdf açsa simdilik yeterli ama epub ve mobi de acabilirse iyi olmaz. olmazsa da canı sagolsun.

5- cok yüklü olmasin program, acilirken uzun uzun beklemeyelim.

6- dosyalari rahatca görebilecegim ve gezebilecegim bir sekilde tasnif etsin.

var midir bu cercevede tavsiye edeceginiz bir pdf programı?
0
proteus
(21.03.19)
moon reader
0
nahtoderfahrung
(21.03.19)
xodo var ama 2den ve 4ten emin degilim. moonreader library genesisten indirdiklerimi acmiyor.
0
pide
(21.03.19)
(6)

excel sorusu

naksidil
resimdeki tabloyu excel'de yapıyorum. satırların boyutları yükseklik olarak aynı olmasına rağmen word'e attığımda son satır niye böyle geliyor. çektiğimde de düzelmiyor. neyi yanlış yapıyorum? nasıl düzeltebilirim?https://i.hizliresim.com/pb3Z0m.jpg
resimdeki tabloyu excel'de yapıyorum. satırların boyutları yükseklik olarak aynı olmasına rağmen word'e attığımda son satır niye böyle geliyor. çektiğimde de düzelmiyor. neyi yanlış yapıyorum? nasıl düzeltebilirim?

i.hizliresim.com
0
naksidil
(21.03.19)
worde attıktan sonra tablonun sağ üst köşesine mouse ile gelince minik bi kare ok çıkması lazım, o kareye sağ tıkla >otomatik sığdır>içeriğe otomatik sığdır'a bas. düzelmesi lazım.
0
veritaslibertas
(21.03.19)
ctrl+v ile yapıştırmak yerine sağ tuş ile yapıştırın üstüne gelin. yapıştırma seçeneklerinden "biçimlendirmeyi koru" olanı seçin.
0
datnet
(21.03.19)
olmadı. şöyle bişey çıktı satırı seçince. bununla alakası olabilir mi? bu nedir?

i.hizliresim.com
0
🌸naksidil
(21.03.19)
sanırım senin tablo excel'den yanlış...
excel'deki tabloyu düzelt, sonra word'e aktarma yap..

hatanı bulmuşsun zaten, mavi markaj yaptığın yerde hata görülüyor.
0
appdata
(21.03.19)
+1 @appdata
tabloda son satırı excel'de düzelttikten sonra hala olmadıysa (muhtemelen olur), bir ihtimal word'de sağ - sol ve üst - alt kısımlarda bulunan kılavuz çizgilerinden ayarlamayı deneyebilirsin.
0
pccopath
(21.03.19)
Excel'deyken düzgün bir satırı komple seç. Biçimlendirmeyi kopyala.
Biçimlendirmeyi hatalı satıra uygula.
Sonra tabloyu Word'e yapıştır.
0
nihayet
(21.03.19)
(4)

2 bozuk bilgisayar

wishmaythşngs
arkadaşlar 2 tane bilgisayarım var.1. açılıyor galiba. üniversiteye başlarken almıştım. beni 7 yıl idare etti ve iptal oldu. üstüne bir kaç kere format atıldı. açılıyor ama 30 dk sonra falan kapanıyor, pek birşey de yapamıyorsunuz. 2007de alındı.2. bundan nefret ettim. önce klavyesini siliyordum, ıs
arkadaşlar 2 tane bilgisayarım var.
1. açılıyor galiba. üniversiteye başlarken almıştım. beni 7 yıl idare etti ve iptal oldu. üstüne bir kaç kere format atıldı. açılıyor ama 30 dk sonra falan kapanıyor, pek birşey de yapamıyorsunuz. 2007de alındı.

2. bundan nefret ettim. önce klavyesini siliyordum, ıslak mendille, klavye bozulu, bir kaç harfi yazmaz oldu. böyle bir şey görmedim yani, eski bilgisayarıma çay dökülmüştü de birşey olmamıştı.
sonra yere düşürdüm, ekranı gitti. 2014te alındı.

bu iki bilgisayar evde duruyor. ama ben pek hoşlanmıyorum. yani düzeltilebilecekse tamir ettireyim diyorum ama çok masraf çıkacaksa kalsın, bozuksa da atayım ama bilgisayar nereye atılır? içinden bilgilerime ulaşırlar mı? :)
cahillik kötü, napayım ben bunları?
0
wishmaythşngs
(21.03.19)
1. nin işlemci fanı arızalı olabilir, bu ucuza çözülür. hdd de bad sector olabilir, yeni hdd gerekir. problem ram veya anakartta da olabilir ancak düşük ihtimal. parçaları çıkararak deneme yapmak lazım. ilk iş işlemci sıcaklığı okuma programı ile bakın işlemci sıcaklığı sabit mi?

2. bilmiyorum.
0
tukenmez adam
(21.03.19)
Tamir edilebilir ilki. İkincisi de yedek parça olarak değerlendirilebilir.

Bozuk olarak satın letgo veya sahibinden'de falan. Veya donanımhaberde. Tamir edenler falan alırlar genelde. Ama çok para ödemezler. Speclerine göre değişir gerçi. Hala iş yapacak bir işlemci veya ekran kartı varsa mesela. Ramleri de para eder.
0
bos gezenin bos ustasi
(21.03.19)
1. Yapılır yüksek ihtimal macun yenilenecek.
2. Ekran ve klavye takılır yine çalışır hale gelir.
0
excespeace
(21.03.19)
tr'deki hiçbir bilgisayarcıya güven olmaz.

laptop ekranı değiştirmek sandığınızdan çok daha kolay. yapamam derseniz etrafınızda muhakkak yapabilen birileri vardır, eş dost arkadaş kuzen vs.

ist'da oturuyorsanız mecidiyeköy'de piyasanın epey altında fiyatlara bu ekranları bulabileeğiniz yerler var.

2-3 sene önce 120-130 liraydı 2014-2015 çıkışlı bir laptop ekranı ortalama fiyatı.

yine de laptop'ı birine-bir yere verecekseniz yaptırtmak için, harddiskini çıkartarak verin (modelini + hard drive remove şeklinde aratın), bu tip aletleri insanların sandıklarından ziyade olabildiğince pratik yapıyorlar, arkadan sadece küçük bir kapağı çıkartarak harddiski alabilirsiniz)

1. laptop da yapılır ama performansı sizi pek tatmin etmez, onun da harddiskini alıp direkt yedek parça olarak satabilirsiniz 200-300 liraya
0
makbur
(21.03.19)
(3)

akıllı saat

sayha
çocuğumuza akıllı saat almak istiyoruz. piyasada birçok model var ama benim merak ettiğim xiaomi gibi dahili gps özelliği olan saatlerden alsam yanımda olmadığı zaman sadece konumunu tespit edebilir miyim? yoksa telefonla senkronize mi çalışıyor bu özellik.son olarak sizin tavsiye edeceğiniz başka b
çocuğumuza akıllı saat almak istiyoruz. piyasada birçok model var ama benim merak ettiğim xiaomi gibi dahili gps özelliği olan saatlerden alsam yanımda olmadığı zaman sadece konumunu tespit edebilir miyim? yoksa telefonla senkronize mi çalışıyor bu özellik.

son olarak sizin tavsiye edeceğiniz başka bir model varsa bilmek isterim. teşekkürler.
0
sayha
(21.03.19)
akıllı saatlerin hepsi telefonla birlikte çalışıyor. o nedenle tek başına saat alınması anlamsız olur (diye bilmekteyim)
0
lcha
(21.03.19)
İçinde sim kart olmadığı sürece GPS'li olması anlam ifade etmiyor. Turkcell ve Vodafone'da böyle saatler vardı içine sim de takılan, direkt çocuk takibine yönelik.
0
10032007
(21.03.19)
Alcatel move time kullanıyorum kızım için, bimden 20-30 tl yükledim aylardır olduğu gibi duruyor.
0
insomnia
(21.03.19)
(6)

Laptop Adam Etmece

aynabugusu
Elimde çok eski, celeron işlemcili bir laptop var.Sadece film izlemek için kullanacağım fakat ölümüne yavaş.Masrafa girmeden nasıl hızlandırabilirim?
Elimde çok eski, celeron işlemcili bir laptop var.
Sadece film izlemek için kullanacağım fakat ölümüne yavaş.
Masrafa girmeden nasıl hızlandırabilirim?
0
aynabugusu
(21.03.19)
format at, içini temizle, termal macun yenile.
0
veritaslibertas
(21.03.19)
Neden yavas olduguna bakmak lazim. Hdd mi, ram mi, islemci mi darbogaz yapiyor? Hd tune ile bad sektor testi yapin. Genelde ssd'ye yeniden sistem kurmak, bos slot varsa dual channel ram Takmak faydali olacaktir.
0
icim urperiyor
(21.03.19)
@icim urperiyor ssd ve ram işi masraf, tablet gibi kullanmak istediğim için masrafa girmek istemiyorum, yoksa sağlam bir makinam var kullandığım.
0
🌸aynabugusu
(21.03.19)
ssd siz olmaz hocam
60 gb bir tane ayarla
0
kingcyrax
(21.03.19)
içi açılıp keçe olmuş tozlar giderilir ve belki işlemci macunu yenilenir.

özellikle düşük sistemleri diriltmek için bazı linux distro'ları var onlar araştırılıp "lightweight" bir linux dağıtımı kurulur.

eski bir bilgisayar olduğu için ram'leri artık ucuzlamıştır ikinci el desteklediği en fazla ram takılır.

ikinci el bir ssd epey toparlar ortalığı.
0
hedep
(21.03.19)
Ssd olmadan adam olmaz. Bunu en birinci elden test ettim. Eski bir laptopun hdd'sini canavar bir pc'ye bağladım alet kağnıya döndü. 15 dakikada Windows açılıyor:)

2. El 60gb gibi bir ssd alarak adam edilebilir. Ram çok düşükse (2-4gb) 8'e çıkartarak da optimize olur. İşlemci hemen hemen hiç farketmiyor günlük kullanımda(hd video izleme hariç)
0
bos gezenin bos ustasi
(21.03.19)
(1)

word bilgisine güvenenler

mg3929
ingilizce bir dosyada, arada hiç türkçe kelime ya da cümle kalmış mı diye nasıl kontrol edebilirim?
ingilizce bir dosyada, arada hiç türkçe kelime ya da cümle kalmış mı diye nasıl kontrol edebilirim?
0
mg3929
(21.03.19)
sol alttan belge dilini ingilizceye alın. tüm metni seçip dil olarak ingilizceye tıklayarak. türkçe sözcüklerin altı çizili olması gerek
0
inekadam
(21.03.19)
(5)

Kredi kartı çip okumama sorunu

zbrs
Günaydın.Kredi kartımın çip kısmı hasar görmüş okumuyor. aynı şekilde manyetik tarafı da okumuyor.bu kartı "dıt" olan pos cihazları okur mu?
Günaydın.

Kredi kartımın çip kısmı hasar görmüş okumuyor. aynı şekilde manyetik tarafı da okumuyor.

bu kartı "dıt" olan pos cihazları okur mu?
0
zbrs
(21.03.19)
kartında dıt özelliği varsa okur. olup olmadığını üzerindeki işaretlerden anlayabilirsin.
0
baharat
(21.03.19)
@baharat o işaret nasıl bir şey. çipin üzerinde iğne ucu kadar bir nokta var, o mu?
0
🌸zbrs
(21.03.19)
dıt dediğiniz temassız demekse şuraya "işareti " koyuyorum www.google.com
0
kitik
(21.03.19)
çipli kredinin kartının manyetik şeridini pos makinesi kabul etmez. ama kartı atm de kullanabilirsin. temassız özelik varsa "dıt yapabilirsin.
0
helenart
(21.03.19)
helenart + 1

ancak çip okunamadığında pos manyetik şeride yönlendirebilir (fallback). temassız işlemlerde de 90 lira limiti var. bunun üzerindeki işlemlerde şifre sorar. küçük tutarlardaki offline işlemlerde toplam 90 lira olduktan sonra yine şifre sorabilir.

nfc özelliği olan android telefonunuz varsa ve bankanızın bir hce uygulaması varsa telefonu da temassız kredi kartı gibi kullanabilirsiniz.
0
inheritance
(21.03.19)
(5)

Otomobil lastiği sorunsalı.

graywolf
merhaba arkadaşlar,Aracın ön iki lastiği sıfır pirelli arka bir lastik brigeston diğeri dunlop olsa olur mu?Bu şekilde olursa tüm lastikler sıfır olacak.hepsi yaz lastiği aynı ebat175 70 R14 olacak
merhaba arkadaşlar,
Aracın ön iki lastiği sıfır pirelli
arka bir lastik brigeston diğeri dunlop olsa olur mu?
Bu şekilde olursa tüm lastikler sıfır olacak.

hepsi yaz lastiği aynı ebat
175 70 R14 olacak
0
graywolf
(20.03.19)
olmaz. lastik çiftleri aynı olmalı.
0
babilbaligi
(20.03.19)
Çiftleri degil dördü de ayni olmalı. Kanalları farklı, hamuru farklı. Frenlemede spin atmaktan tutun, olagandisi kosullarda savrulmaya, esp, abs vb yardimci unitelerin ihtiyac aninda sapitmasina ya da calismamasina, su birikintisindeki veya yagmurlu havalardaki performabs ve guvenligine kadar olumsuz etkileri var.

En kötüsü bile bir ton olup, sizi en az 180 kmh hizlara ulastirabilen bir makineyi sizle beraber yere guvenle baglayan tek sey lastikleriniz.

Eger bir kampanya vs icin bu şekilde satin aliyorsaniz o paraya bu risk degmez. Lastikte imkan olcusunde paraya acimayin.
0
deveyi diken adamin ta kendisi
(20.03.19)
bridgestone tek lastik kalmis 200 tl
dunlop lastik 280 tl ayrıca dunlopunda aynı modeli yok
aynı marka bile alsam deseni farklı olacak
0
🌸graywolf
(20.03.19)
ideal durumda @deveyi diken haklı. ama ön çift ile arka çiftin aynı olması da idare eder, zaten kullanım süresi içinde yıpranma hızları da farklı olacağı için fren ve güvenlik sistemleri farklı olması ihtimaline göre ayarlanmış.

fakat ani fren yaptığınızda lastiklerin sürtünme katsayılarının farklı olması büyük çılgınlık. 100-200 lira için girilecek risk değil.
0
babilbaligi
(20.03.19)
4ü de aynı marka olması gerekir. mantıklı olanı bu. he hepsini farklı taksan da olur. o senin zevkine kalmış.
0
mikahakkinen
(21.03.19)
(3)

Harici taşınabilir disk alırken neye dikkat edelim?

master of ceremonies
ufak boyutlu harici disk alacağım. neye dikkat edeyim? 1 - 1.5 TB fazla fazla yeterli.usb 3.0 olsun. başka?
ufak boyutlu harici disk alacağım. neye dikkat edeyim?
1 - 1.5 TB fazla fazla yeterli.

usb 3.0 olsun. başka?
0
master of ceremonies
(20.03.19)
o kadar. başka dikkat edilecek bir durum yok bence. yere düşürmediğin sürece çalışmaya devam edecek.
0
sutlu nescafe
(20.03.19)
bende wd var; ceket iç cebinden fayans zemine düştü, sadece arka kapak çıktı, yerine taktım, sorunsuz çalışmakta.
0
late viper
(20.03.19)
mb/s
okuma-yazma hızları
0
blackmamba
(20.03.19)
(3)

Iphone 6 Şarj Girişi

reavelyn
Selamlar,Telefonumun şarj girişi, bir iki kez düşürdükten sonra sorun çıkarmaya başladı. tamire versem yapabilirler mi, veya ne kadara tamir olur bir fikriniz var mı? başka şarj aletleriyle de denedim telefonu şarj etmeyi, sorun telefonda ondan eminim.
Selamlar,

Telefonumun şarj girişi, bir iki kez düşürdükten sonra sorun çıkarmaya başladı. tamire versem yapabilirler mi, veya ne kadara tamir olur bir fikriniz var mı? başka şarj aletleriyle de denedim telefonu şarj etmeyi, sorun telefonda ondan eminim.
0
reavelyn
(20.03.19)
sikinti ne? sarj girisini temizlemeyi denedin mi? kablo orjinal mi?
0
cooperr
(20.03.19)
yazdıktan sonra biraz ben de araştırdım. meğer şarj girişinde pantolon cebinden vs. pamuk biriktiği için böyle oluyormuş. kürdanın ucuna çok az pamuk bağladım, şarj girişine bi soktum kürdanı baya bi günlük göbek pamuğu gibi pamuk çıktı telefonun içinden :D servise gitmeden muhakkak denemenizi öneririm. şu anda bu sorun çözülmüş vaziyette :)
0
🌸reavelyn
(20.03.19)
tahmin ettigim gibi dusmeyle alakasi yok..arada bir temizlemek lazim. bir de bazi uyduruk kablolari sevmiyor bu aletler..
0
cooperr
(20.03.19)
(1)

sıkıştırılmış mangal kömürü nasıldır?

superb
uzun yandığını biliyorum ama sağlıklı mıdır?https://www.hepsiburada.com/bio-briket-ithal-mangal-komuru-10kg-p-HBV00000858JNvarsa marka öneriniz netten alabileceğim lütfen iletinsıkıştırılmış olması şart değil
uzun yandığını biliyorum ama sağlıklı mıdır?
www.hepsiburada.com

varsa marka öneriniz netten alabileceğim lütfen iletin
sıkıştırılmış olması şart değil
0
superb
(20.03.19)
biz hep bunlardan kullanıyoruz marka bilmiyorum. güzel yanıyor. yalnız aralarından bir iki tanesi çok kötü kokuyor ya ona denk gelirsen vay haline.
0
kablelvuku
(20.03.19)
(9)

rüzgar türbini

bir soru sorcam
bu işe girip devlete elektrik satan var mırüzgarlı bir yerde arazi var ancak yerleşim birimihem ev hem türbin dikilir mi
bu işe girip devlete elektrik satan var mı
rüzgarlı bir yerde arazi var ancak yerleşim birimi
hem ev hem türbin dikilir mi
0
bir soru sorcam
(20.03.19)
büyük firmalar yapıyor o işi (kalyon gibi)

çok ciddi maaliyetleri var tahmin edebileceğiniz gibi.

türbin çok ciddi gürültü yapıyor, yanında ev olmaz.
0
a darkness coming
(20.03.19)
O işi herkes yapamasın diye ödemelerde falan garip koşullar koymuşlar duyduğuma göre. Adamlar isyan ediyordu.
0
prizmatik
(20.03.19)
güneş paneli işini de araştırın benzer mantıkla çalışılıyor devletle, akarı kokarı daha az gibi.

gunesenerjisipanelleri.net
0
onemoremile
(20.03.19)
Büyük türbinler milyon dolarlar seviyesinde yatırım gerekiyor. Ayrıca her yere dikemezsin ülkelerin rüzgar ve güneş haritaları var. Yaptığınız yatırımı amorti etmesi için bu haritaları dikkate almalısınız. Yani kısacası yatırım maliyeti çok fazla ve kolay bir iş değil.
0
kraldan cok kralci
(20.03.19)
her şeyden önce bunun için devletten yatırım yetkisi gibi bir şey almanız lazım. Her bahçesi olan rüzgar santralini dikmesin, bir kaydı kuydu olsun diye. Bunun bir ihalesi oluyor bildiğim. Bu ihaleyi hazandığınız zaman belli bir dönem içinde belli bir yatırım yapmayı taahhüt ediyorsunuz.
Tanıdığım birkaç kişi var bu işi yapan. Erken dönemde girdikleri için "süper zengin" oldular.
Peşin Not: Lütfen süper zengin lafını deşmeyelim. Bir Koç, Sabancı değiller tabii, ama normal çalışan adamın kat kat üstünde zenginler.
0
SiyamkedisiZorro
(20.03.19)
güneş enerjisiyle paralel yapılabilir sanırım gerekli yazılım ve donanımla

benim sorduğum milyon dolarlık türbinler değil
fazlasını satmak mümkün ise yerleşim yerine dikilebilecek fazla ses çıkarmayacak kw'ta

amacım ileride emekli olursam ev alıp kiralamak yerine böyle bir işe girmek
arsa gerçekten esintili yüksek rakımlı bir yerde yazın bile esiyor ama yazlık yer işte
0
🌸bir soru sorcam
(20.03.19)
şebekeye bağlamak için alacağınız izinlerin maliyeti genelde panellerin/rüzgar güllerinin maliyetinden daha büyük olabiliyor. şirkete 7kwlık bir ges kurmuştum ben çok uğraştırdı. şimdi 10kw altına daha kolay ama 10u geçince yine başlıyorsunuz tedaş ile tırmalamaya. yekdem fiyatları da düştü diye biliyorum. 20 senede amorti ederseniz şanslısınız.
0
argent dawn
(20.03.19)
bu arada öyle acayip acayip izinler almanıza ihaleye girmenize falan gerek yok arkadaşların dediği gibi. 1mw altında lisanssız elektrik üretebiliyorsunuz sadece belirli bürokratik süreçleri geçmeniz gerekiyor. projesini hazırlayıp devlet dairelerine iki satır dilekçe yazmayı becerebilen herkes eğer trafolarında yeterli kapasite varsa güneş/rüzgar santrali kurabilir.
0
argent dawn
(20.03.19)
@agent dawn, bunu aşmak için paravan şirketlerle üretilen kapasiteyi 9.9 kW'lık paketlere böldüklerini duymuştum. Her işte bir açık aramak bizim milletin işi.
0
goodz
(20.03.19)
(3)

Linux üzerine windows10 kurmak

tisitisi pisi pisi
Selam, yeni bir bilgisayar aldım. HDD + SSD li şekilde. Linux/ubuntu yüklü olarak gelecek. Şu an flash belleğe Windows10 indiriyorum ve kuruyorum. Çok önceden yapmıştım ama hatırlamıyorum. Şimdi normal bilgisayarı bios ekranından flash bellek önceliği ile çalıştırıp direk kurabilir miyim? oradan da
Selam, yeni bir bilgisayar aldım. HDD + SSD li şekilde. Linux/ubuntu yüklü olarak gelecek. Şu an flash belleğe Windows10 indiriyorum ve kuruyorum. Çok önceden yapmıştım ama hatırlamıyorum. Şimdi normal bilgisayarı bios ekranından flash bellek önceliği ile çalıştırıp direk kurabilir miyim? oradan da sistemin kurulacağı yeri SSD'yi seçmek istiyorum zaten.

Ama sanki linux öyle silinemiyormuş gibi yazılar okudum. windows kendi sitesinde bile nasıl silineceğini anlatmış. Başka şekilde mi siliniyor? dediğim şekilde formak ekranında diski biçimlendir diyip silebilir miyim? sağlıklı olur mu?
0
tisitisi pisi pisi
(20.03.19)
bios'a girip ilk önce boot'u uefi'a çevir. sonra boot sıralamasında usb'yi öne çıkar. flash belleğin boot edilebilir şekilde hazırlanması ve sonra windows dosyalarının yüklenmesi gerekli. yoksa usb boot etmez. sonra zaten ilk açılışta windows yükleme ekranı gelecetiktir. linux silememe gibi bir şey duymadım. linux yüklü sunuculara defalarca windows kurdum. okuduğun başka şey olabilir.
0
malheiros
(20.03.19)
flash bellğin boot edilebilir şekilde hazırlanması ne demek? windows'un kendi yaızlımı ile usb ye windows kurulum dosyasını kuruyorum şu an.

Windows kendi sitesinde Linux'u silmek için ayrı bir yazı yazmış. ekran görüntüsü paylaşıyorum. i.hizliresim.com
0
🌸tisitisi pisi pisi
(20.03.19)
Windows'un USB aracı ile yapıyorsan o şekilde hazırlıyor diye hatırlıyorum. Sen onu boşver zaten windows'u yüklerken tüm bölümleri sildireceksin falan. Bu gönderdiğin ekran görüntüsü başka bir şey için, bilen vardır ve cevap yazar.
0
malheiros
(20.03.19)
(3)

böyle bir app var mı? besin yönünden takip için

nickfury
merhaba duyurucular. Bu şekilde bir app var mı acaba?özelliklerinizi yazdıktan sonra size ideal olarak gün içinde şu kadar karbonhidrat şu kadar vitamin tüketin gibi önerilerde bulunan ve siz yediklerinizi (tür olarak) işaretledikçe şu eksik kaldı şeklinde gösteren bir uygulama var mıdır. İşte bu ha
merhaba duyurucular. Bu şekilde bir app var mı acaba?

özelliklerinizi yazdıktan sonra size ideal olarak gün içinde şu kadar karbonhidrat şu kadar vitamin tüketin gibi önerilerde bulunan ve siz yediklerinizi (tür olarak) işaretledikçe şu eksik kaldı şeklinde gösteren bir uygulama var mıdır. İşte bu hafta çok protein aldın, vitamin eksik kaldı vb gibi.

anlatabilmişimdir umarım.
0
nickfury
(19.03.19)
Iosta fat secret uygulaması istediğinize yakın
0
purplee
(19.03.19)
Diyetkolik de buna benzer
0
(s)AINT
(19.03.19)
En iyisi bu.
play.google.com
0
bos gezenin bos ustasi
(19.03.19)
(6)

Çamaşır makinesinde siemens mi? Samsung mu?

jedijedi
Bu işin içinde olan birileri fikir verebilirse sevinirim. Kalite olaraktan hangisi daha iyidir?
Bu işin içinde olan birileri fikir verebilirse sevinirim. Kalite olaraktan hangisi daha iyidir?
0
jedijedi
(19.03.19)
bu isin icinde degilim ama alacaksam bosch grup almiyorsam koreli degilde yerli tercih ediyorum. Tv,cep telefonu, tablet vs urunlerde koreliler bizden cok ondeler ama konu beyaz esya olunca bari o yerli bir marka ve ya alman mali olsun diyorum.
0
1917
(19.03.19)
siemens
0
makarnavodka
(19.03.19)
Teknik servis olaraktan baya kötü yorumlar yazılmış.
0
🌸jedijedi
(19.03.19)
4 senedir samsung kullaniyorum, nedense cevremdeki herkeste de samsung var. ben cok memnunum, etrafimda da sikayet edeni duymadim daha.

eco buble olayi pek sukela.
0
lamartin
(19.03.19)
samsung şunun şurasında kaç yıldır beyaz eşya üretiyor ki? siemens beyaz eşyaların daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. ancak arçelik ve beko ürünlerini de düşünebilirsiniz.
0
ucurulmamak umidiyle
(19.03.19)
LG DirectDrive olanlardan kullanıyoruz. Memnunuz.
0
Lim5
(19.03.19)
(4)

Ufak Bi Photoshop Sorusu

ender89
selamlar,ekte örnekte görüleceği şekilde bir model abla var. bi giyim kataloğundan bu foto.katalogta aynı ablanın fotosu üzerine farklı desende elbiseler giydirmişler, ama hepsini photoshopla giydirmişler. zira duruş bakış falan hepsi aynı.bu işlemin ismi nedir? youtube'ta falan nasıl yapılacağı elb
selamlar,

ekte örnekte görüleceği şekilde bir model abla var. bi giyim kataloğundan bu foto.
katalogta aynı ablanın fotosu üzerine farklı desende elbiseler giydirmişler, ama hepsini photoshopla giydirmişler. zira duruş bakış falan hepsi aynı.

bu işlemin ismi nedir? youtube'ta falan nasıl yapılacağı elbette anlatılıyodur ama isim ne onu bilmiyorum.

şimdiden teşekkürler.

eksiup.com
eksiup.com
0
ender89
(19.03.19)
tam istediğin şey burada anlatılıyor - www.youtube.com

bu arada ek yok...
0
suwat
(19.03.19)
@suwat
evet, tam olarak bu.
yalnız videodaki eleman çok kötü yapmış, plastik gibi oldu.
0
🌸ender89
(19.03.19)
modelarla oynayarak gerisi sana kalmış biraz. en azından ana hatları bitirirsin ince işçilik kalır.
0
suwat
(19.03.19)
Mockup diyoruz biz. Bu tekniğe. google amcaya dress mockup diye aratabilirisn
0
ShareTextures
(19.03.19)
(1)

hangi termos?

superb
arabada, ofiste ve sporda kullanayım diyorumasıl amaç soğuk/sıcak tutması değiloda sıcaklığındaki içme suyunu sağlıklı bir şekilde muhafaza edip kolay temizlenebilmesi
arabada, ofiste ve sporda kullanayım diyorum
asıl amaç soğuk/sıcak tutması değil
oda sıcaklığındaki içme suyunu sağlıklı bir şekilde muhafaza edip kolay temizlenebilmesi
0
superb
(19.03.19)
termosa ihtiyacınız yok o zaman. bpasız herhangi bir plastik şişe işinizi görür. nalgene'leri seviyorum ben.
0
argent dawn
(19.03.19)
(5)

bimcell

yuvarlanantencereninkapagi
kullanan var mı, sıkıntı çıkarıyor mu? 10gb 1000dk 1000 sms 40 tl. bu paketi yapmayı düşünüyorum.
kullanan var mı, sıkıntı çıkarıyor mu?
10gb 1000dk 1000 sms 40 tl. bu paketi yapmayı düşünüyorum.
0
yuvarlanantencereninkapagi
(19.03.19)
Annem babam kullanıyor. Memnunlar bi sıkıntısi yok. Ben numaramı taşiyabilseydim bimcelle geçerdim.
0
Amaranta ursula
(19.03.19)
ben iki yila yakindir kullaniyorum, memnunum bayagi. zaten turk telekomun altyapisini kullaniyorlar.
0
dirk_41
(19.03.19)
Türk Telekom ne ise o. Bölgenizde Türk Telekom kullananlara bakınız
0
infernalcadre
(19.03.19)
1-2 tanıdığım kullanıyor. Hepsi de tavsiye ediyor.
Çekmeme sorunu turktelekom hatları kadar. Fiyat olarak çok iyi denemekte fayda var.
0
ycaycayca
(19.03.19)
Bir tek internet üzerinden lira yüklemeyin diyorlardı. Çünkü hesabınıza geçmiyor diye okudum. Onun dışında marketten yüklersen sıkıntı yok.
0
ceyhan prensi adana
(20.03.19)
(5)

iphone'dan huawei'ye geçiş

superb
iphone 6'dan huawei p20 pro'ya geçmeyi planlıyorumdaha önce geçmiş olanlar nasıl yorumlarlar?yaklaşık 10 senedir iphone kullanıyorum
iphone 6'dan huawei p20 pro'ya geçmeyi planlıyorum
daha önce geçmiş olanlar nasıl yorumlarlar?
yaklaşık 10 senedir iphone kullanıyorum
0
superb
(19.03.19)
Huawei çok popülerleşti ama bunun sebebi orta segmentte sunduğu telefonlar. Üst seviyede iyi fotoğraf çekmesinden başka bir numarası yok. İşlemci desen kirin 970 eskidi ve yetersiz, videosu çok kötü, 4k 60 fps bile çekemiyor. Bazı uygulamalarla uyum sorunları vardı vs. Ayrıca 1 yıl sonra güncelleme desteği kesilecek muhtemelen. O kadar para verip karşılığında bunları almak hoş değil. Ben android kullanıyorum ama telefona o kadar para vereceksem kesinlikle iphone alırdım.

Farkı verip Xr almaya çalış bence pişman olmazsın.
0
signore
(19.03.19)
iphoneların bir çok yazılımını zaten huawei yapıyor ancak fark tabiki var.
0
mikahakkinen
(19.03.19)
android pişmanlıktır.
0
pccopath
(19.03.19)
Hayatınızda yaptığınız en doğru şeylerden biri olacaktır. Az daha çıkabilirseniz mate 20 pro öneririm.
0
jefferson
(19.03.19)
iphone 6'dan huawei mate 10 pro'ya geçtim geçen sene. geçen ay android 9 güncellemesi de geldi, şarj aletinin yerini unuttum neredeyse :)
0
burya
(19.03.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.