Giriş
(4)

süresi dolmak üzere olan bir domain i satın almak

leontes
ağustosun ortalarına doğru süresi dolacak olan ve uzun zamandır gözüme kestirdiğim bir domain var. şuan artık kullanılmıyor ama hala süresi dolmadığı için bir işlem yapamıyorum. muhtemelen yenilemeycekler. zaten şimdiye kadar kendilerine bir sürü mail gitmiş olmalı, yenileseler yenilerlerdi die düşü
ağustosun ortalarına doğru süresi dolacak olan ve uzun zamandır gözüme kestirdiğim bir domain var. şuan artık kullanılmıyor ama hala süresi dolmadığı için bir işlem yapamıyorum. muhtemelen yenilemeycekler. zaten şimdiye kadar kendilerine bir sürü mail gitmiş olmalı, yenileseler yenilerlerdi die düşünüyorum. sorum şu, domain bilgilerinde yazan 12 ağustos tarihinde ben hemen gidip satın almalımıyım, beklemeli miyim? süresi dolsa da bir süre eski sahibi yenileyebilsin die bekleniyor die biliyorum. böyle bir durum var mı? karşı taraf hiçbir işlem yapmadığı takdirde ne zaman satın alabilirim?
0
leontes
(25.07.08)
Sahibi kredi kartı bilgilerini girdikten sonra automatic renew seçeneğini seçmişse süre dolunca otomatik olarak süresi uzatılır. Ayrıca süresi dolunca sanırım 15 gün kadar bekletiyorlar eski sahibi uzatsın diye...
0
crown
(25.07.08)
4 yıllık almışlar tucows firmasından sanırım. otomatik renew olsaydı yıllık almazlarmıydı?
0
🌸leontes
(25.07.08)
godaddy gibi siteler $15 gibi bir fiyata domain açığa çıkar çıkmaz atlıyor. backordering diyorlar sanırım. bir yıllık kayıt parası içinde.
0
ali87
(25.07.08)
ok buldum saol

www.godaddy.com
0
🌸leontes
(25.07.08)
(3)

SAR ı düşük cep telefonu

merope
Telefon alıcam. ama elektromanyetik dalga birimi diye bişi varmış, beyni etkileyen. işte buna sar diyolarmış, sar'ı düşük bi telefon olsun istiyorum. bu sar ın düşük olup olmadıgını nasıl anlayabiliriz?sizin tavsiyeleriniz var mıdır bu beyne az zarar veren telefon hususunda.
Telefon alıcam. ama elektromanyetik dalga birimi diye bişi varmış, beyni etkileyen. işte buna sar diyolarmış, sar'ı düşük bi telefon olsun istiyorum. bu sar ın düşük olup olmadıgını nasıl anlayabiliriz?
sizin tavsiyeleriniz var mıdır bu beyne az zarar veren telefon hususunda.
0
merope
(25.07.08)
sar değeri en düşük motorola razr serisi var diye biliyorum.
0
deckard
(25.07.08)
En düşük SAR "Motorola Razr V3x" modelinde

reviews.cnet.com

www.mobile-phones-uk.org.uk
0
ermanen
(25.07.08)
samsung x700 vardı bende bir tane bu telefon baz istasyonlarında çalışan birine satmıştım uçarak almıştı telefonu sar değeri çok düşük bunun bulamıyordum diye bilginize
0
prodeq
(25.07.08)
(3)

Javascript'imi test eder misiniz?

actionary
(Sadece MSIE kullanıcıları)http://www.prymesinister.com/physics/rcharge/zs.htmadresinde bir RC devresinde kondansatörün zamana bağlı değişen I ve Q değerlerinin grafiğini çizen bir javascript'im var. ama bu, javascript'te hello world'den sonra yaptığım ilk şey olduğundan, emin olabilmek için bol bol
(Sadece MSIE kullanıcıları)

www.prymesinister.com

adresinde bir RC devresinde kondansatörün zamana bağlı değişen I ve Q değerlerinin grafiğini çizen bir javascript'im var. ama bu, javascript'te hello world'den sonra yaptığım ilk şey olduğundan, emin olabilmek için bol bol teste ihtiyacım var.

değerleri sallayabilirsiniz, sayısal sonuçların hatalı olabileceğini pek sanmıyorum. sadece şekilde kayma, karakter görüntülememe gibi kozmetik sorunlar için test ediniz.
0
actionary
(25.07.08)
Calisiyor. Ufak bir sorun buldum: mouse'u sari cizgi uzerinde dikine hareket ettirince I degeri guncellenmiyor. Anca yatay hareket olunca I guncelleniyor.
0
wpi
(25.07.08)
wpi: test ettiğiniz için çok teşekkür ederim. çok makbule geçti gerçekten. bu arada, i ve q değerleri sarı çizgiden bağımsız olarak sadece yatay eksendeki (x) hareketle güncelleniyor zaten? acaba ben mi yanlış anladım?
0
🌸actionary
(25.07.08)
Çalışıyor. Ufak bir öneri, işaretleme yaparken her değer için tek nokta basmak yerine o anki noktayla bir sonraki nokta arasına line çizdirirseniz noktalar arasında birden fazla piksel boşluk olan bölgelerde de smooth bir görüntü yakalarsınız.

Edit: Pardon bir önceki noktayla diyecektim.
0
fredi
(25.07.08)
(3)

Teknoloji ile ilgili sorular sorabiliyorsunuz

compumaster
yok artik daha neler
yok artik daha neler
0
compumaster
(25.07.08)
gayet güzel gayet hoş olmuş.
0
montreal
(25.07.08)
valla ben bu yeşil parlak logolara hastayım. bir oyunda toplanması gereken itemler gibi duruyor :)
0
nihilanth
(25.07.08)
bu logolar sitenin herhangi bir yerinde random çıksa ve insanlar toplasa. en çok toplayanlara hediyeler verilse. ya da bana kulak asmayın.
0
cha
(25.07.08)
(3)

joomla section/kategori duzenekleri.

paladin
merhabalar efendim,bir gaza geldik joomla kurduk ve hemencecik butun article, section ve kategorileri sildik.sonra baktik, sayfa acilmiyor.. 404 veriyor.. ara$tirdik, main menuye bir yazi eklenmeliymi$, denedik oldu.ama sorun $u ki, bunun mantigi ne? nasil cali$ir bu soyagaci gibi $ey.yazi ekliyorum
merhabalar efendim,

bir gaza geldik joomla kurduk ve hemencecik butun article, section ve kategorileri sildik.
sonra baktik, sayfa acilmiyor.. 404 veriyor.. ara$tirdik, main menuye bir yazi eklenmeliymi$, denedik oldu.

ama sorun $u ki, bunun mantigi ne? nasil cali$ir bu soyagaci gibi $ey.
yazi ekliyorum cikmiyor, main menu'den tanitirsam cikiyor.

bilen/kullanan/seven varsa yardim ederse sevinirim.
0
paladin
(24.07.08)
ayni sorundan ben de dert yanmaktayim. eger ki siteyi direkt olarak root'undan acarsan sorun yok. amaaaa gidip o ana sayfa linkinden acip, ardindan herhangi bir habere tiklarsan o haber acilmiyor kardesim. ama bu sorun seo acik ise oluyor. oyle de garip bir durum. 2 gündür ugrasmaktayim. bu menu olayini cözersem kitabini yazicam, o denli gaza geldim yani.
0
trimpot
(25.07.08)
trimpot sorununu hallederim senin .htaccess i düzenlemen gerekiyor
[email protected]
msn adresi ekleyiver.
0
crystalsoul
(25.07.08)
@crystalsoul tesekkurler. sayende o sorunumu hallettim.
0
trimpot
(25.07.08)
(5)

rapidshare'den dosya indirme problemi.

kirkkarakterdolmasadaolur
rapid'den yeni bir premium üyelik aldım.tek dosyalarda pek bir problemim yok. anvak, 10-15 veya daha fazla parçayı nasıl indirme yöneticisine eklerim bilmiyorum. ve güzelim premium üyeliğim gül gibi solup gidiyor.kısaca tekrarlamak gerekirse;- rapidshare'den toplu linkler nasıl indirilir?- ve bazen
rapid'den yeni bir premium üyelik aldım.tek dosyalarda pek bir problemim yok. anvak, 10-15 veya daha fazla parçayı nasıl indirme yöneticisine eklerim bilmiyorum. ve güzelim premium üyeliğim gül gibi solup gidiyor.

kısaca tekrarlamak gerekirse;
- rapidshare'den toplu linkler nasıl indirilir?
- ve bazen 100mb'lık parçaları 9-10kb halinde indiriyor bunun nasıl önüne geçilir?
0
kirkkarakterdolmasadaolur
(24.07.08)
forum.donanimhaber.com
oku dostum burayı. tüm cevapların burada.
0
etna
(24.07.08)
1. yöntem: her hangi bir indirme yöneticisi kullanmıyorsan (ki bence kullanmalısın), kullandığın tarayıcıdan üyeliğine giriş yapmış olman yeterli. hatta options'tan direct download'ı seçersen daha kolay indirirsin.

2. yöntem: eğer download manager kullanıyorsan kullanıcı adı ve şifre girebileceğin bir yeri olmalı. yoksa kullanma zaten o download manager'ı. ama çoğunda vardır zaten. neyse, download manager kullanıyorsan tarayıcından rapidshare üyeliğine giriş yapmış olman gerekmiyor, direct download'u seçmen de gerekmiyor. flashget için anlatayım. bi rapidshare linkini flashget'e sürüklediğinde bir indirme penceresi açılacak. orda "gelişmiş" tuşu var. ona basınca pencere alttan büyüyecek ve kullanıcı adı şifre yazılabilen yerler açılacak. oraya gir kullanıcı adını ve şifreni. daha sonra "save as default" tarzı bi tuş var, ona bas, böylece kullanıcı adını ve şifreni bir daha girmene gerek kalmayacak. bundan sonra indirme işlemine başlayabilirsin.
0
edge_nabby
(25.07.08)
önce internet explorer ile rapid e gir. login ol.
sonra bunu indir: www.orbitdownloader.com

notepad ı aç (başlat/çalıştır a notepad yaz aç.)indireceğin rapid linklerinide fare ile seçerek notepad a (not defteri) yapıştır. tüm linkleri yapıştırdıysan,
kaydet ve notepad ı kapat.

ardından indirdiğin orbit isimli indirme yöneticisini aç. "dosya" ya basıp, "dosyadan al" seçeneğini tıkla ve yardır.

(biraz karışık oldu sanırım)
0
sql
(25.07.08)
(bkz: cryptload)

memnun kalirsiniz... ayni zamanda dm gibi... kullanimi da kolay.
0
katafalk
(25.07.08)
sorun çözüldü. meğer kullanıcı adı ve şifremi girmiyormuşum.

yardımı dokunanlara çok teşekkürler.
0
🌸kirkkarakterdolmasadaolur
(25.07.08)
(6)

ps2 almak istiyorum ama...

osuruklu
arkadaslar. bu oyun konsolu konusunda tamamen cahilim, gercekten hicbir sey bilmiyorum. ama ozendim ilgili basliktaki yazilanlara. bir kac sorum olacagidi.1- chipli falan nedir? orijinal olmayan oyunlarin oynanmasini mi sagliyor?2- 37 ekran tv var evde. kucuk olmasi haricinde baska bir sorun olur mu
arkadaslar. bu oyun konsolu konusunda tamamen cahilim, gercekten hicbir sey bilmiyorum. ama ozendim ilgili basliktaki yazilanlara. bir kac sorum olacagidi.

1- chipli falan nedir? orijinal olmayan oyunlarin oynanmasini mi sagliyor?
2- 37 ekran tv var evde. kucuk olmasi haricinde baska bir sorun olur mu?
3- ben genelde araba yarisi falan oynamak istiyorum galiba, kontrolleri falan nasil almak lazim, ekstra bir seye ihtiyac duyar miyim?

tesekkurler simdiden.
0
osuruklu
(24.07.08)
1. aynen oyle. ntsc, pal falan ayrimi da olmuyor ayrica. ama yine de kaliteli medya kullanmakta fayda var orijinal olmayan oyun oynayacaksaniz.


2. ekranin buyuklugu sizin tamamen keyfinize kalmi$ :) ama genelde 55-70 ekran iyidir ps2 oyunlarinin verebilecegi goruntu kalitesine gore...

3. gran turismo'yu illaki oynayacaksinizdir o zaman. dualshock 2 yeter de artar bile, ekstra bir kontrol almaya gerek yok. ancak bazi oyunlarin kontrolleri dualshock 2 ile ustesinden gelinecek gibi degil. ornegin; (bkz: formula one 06) ps2 icin direksiyonlar var. logitech'in genelde iyidir. iyi modeller cok pahali ama uygun ve/veya 2. el kelepir modeller de bulabilirsiniz. gran turismo icin ozel direksiyon uretilen logitech direksiyonlar da var. diger oyunlarda da kullanirsiniz pek guzel tabi :) ama bence hem pc hem de ps2 icin kullanilabilen logitech, max 100-150 liralik direksiyonlar tercih etmeniz. sony'nin dualshock 2'si di$inda logitech'in de kontrolleri var. biraz pahali tabi onlar.

edit ayni zamanda ps: butcen zaten az cok belliyse, ps3-xbox vs. alabilecek durumda degilsen ps2 almak icin du$unmene bile gerek yok. ba$ta ben de tereddut etmi$tim ancak oyun secmeyi az-cok bildikten sonra ps2 oynarken hic sikilmazsin. isimleri belli seriler vardir zaten ps2 icin, bunlar seni birkac yil idare eder zaten...
0
katafalk
(24.07.08)
Bütcen uygunsa Ps3 al, Ps2'ye bosu bosuna yatırım yapma.Mesela gecenlerde bir arkadas ogluna ps2 almak istedigini soyledi,yardım istedi,ps3 alması icin ikna etmeye calıstım ama ne yazık ki ikna olmadı ve 300 Ytl'ye çipli,memory kart'lı,ikinci kol'lu ve 15 oyunlu sıfır Ps2 buldum kendisine,aldı ne yazık ki,oysa piyasada 500 Ytl'ye bile ikinci el Ps3 var ve Ps3 diye bi alet piyasada varken 200 Ytl ucuzuna Ps2 almak enayiliktir bana gore.Sozum meclisten dısarı bu arada :)
0
im2shy
(24.07.08)
3- Araba yarışı oynayacaksanız kesinlikle burnout'u öneririm, ps2 için en son dominator* galiba... Soundtracki ayrı bir güzeldir bu oyunun.
0
late viper
(24.07.08)
37 ekran tvde oynayacaksan ps3ün bi anlamı yok.. hd lcd falan yoksa ps2 işini fazlasıyla gorur
0
zubundy
(25.07.08)
zubuny ps3'un tek olayı hd goruntu vermesi mi?Ps3 illa hd lcd'de mi oynanır?Normal tv'ye bagladıgında patlar mı? Arıza mı cıkarır?
0
im2shy
(25.07.08)
im2shy adam 37 ekrana bağlıcam diyo sen diyosun ps 3 al ps3ün iki oyunuyla 70 ekran tv geliyo be
0
enter saltman
(25.07.08)
(2)

2 Mbit ADSL Upload hızı?

thesharkisworking
Şimdi arkadaşlar, 2 Mbit sınırsız ADSL kullanıyorum, servis sağlayıcı da Superonline. Modemden bakıyorum, Download 2048, Upload 512 görünüyor. Buraya kadar her şey tamam. Yalnız, upload hızım katiyen 10 KBps'yi geçmiyor. Ortalama 200 KBps ile download ederken upload'un daha hızlı olması lazım değil
Şimdi arkadaşlar, 2 Mbit sınırsız ADSL kullanıyorum, servis sağlayıcı da Superonline. Modemden bakıyorum, Download 2048, Upload 512 görünüyor. Buraya kadar her şey tamam. Yalnız, upload hızım katiyen 10 KBps'yi geçmiyor. Ortalama 200 KBps ile download ederken upload'un daha hızlı olması lazım değil mi? Hatta teoride 50 civarı olması gerekmez mi? Bir yerde bir hata mı yapıyorum?
0
thesharkisworking
(24.07.08)
upload yaptığın programın kısıtlaması vardır belki
0
quanta
(24.07.08)
upload yapmaya çalışıp da mı yapamıyorsunuz yoksa downloadum yüksek görünüyor niye uploadum düşük diye mi soruyorsunuz?

ilki olduğunu varsayarak netlimiter gibi bir program kullanıyor olabilir, ya da utorrent gibi bir programda ayarlarınızı 'x' hızı geçme şeklinde ayarlamış olabilirsiniz..
0
ayheytmayselfenvanttuday
(25.07.08)
(1)

sorum olacak

submariner
her türlü bölge kodunu oynatan özelikle 1.bölge kodunu oynatan dvd player bulabilirmiyim bulursam ne kadardır
her türlü bölge kodunu oynatan özelikle 1.bölge kodunu oynatan dvd player bulabilirmiyim bulursam ne kadardır
0
submariner
(24.07.08)
genellikle turkiye'de satilanlarin bolge kodlari kolay yollarla kiriliyor. Benim dandik beko/arcelik dvd playerda misal 2 tusa basip bolge kodunu 2 den 0'a (her bolgeyi acsin) durumuna getirebiliyorsunuz.

Orite gibi 50-60 ytlye satilanlarda misal hic gerek kalmiyor, her bolgeyi oynatiyor.
0
entrapmen
(24.07.08)
(5)

Notebook ekran sorunu

inkey
hali hazırda kullanmakta olduğum acer marka bir notebookum var. ekranı geçtiğimiz hafta garip bir hal aldı. tam ortasından böyle kalın siyah bir çizgi geçiyor 2-3 cm kalınlığında boydan boya, ölü piksel gibi ama değil. neyse efendim ben yetkili servisine gittim, lcd bozulmuş dediler, garantisi doldu
hali hazırda kullanmakta olduğum acer marka bir notebookum var. ekranı geçtiğimiz hafta garip bir hal aldı. tam ortasından böyle kalın siyah bir çizgi geçiyor 2-3 cm kalınlığında boydan boya, ölü piksel gibi ama değil. neyse efendim ben yetkili servisine gittim, lcd bozulmuş dediler, garantisi dolduğu için 360 $ gibi bir fiyat biçtiler. ben de yaptırmadan geri döndüm bilgisayarı da alıp. bu durumu düzeltmek için ne yapabilirim öyle fahiş fiyatlar tutmayacak şekilde. dışarda bi yerlerde ekran satılır mı?[şehir ankara]
0
inkey
(24.07.08)
yoksa, normal servisler daha uyguna yapar, mesela yazıcıoğlu işhanına sırtını dönünce sağ çarazda 4. katta bir laptop tamir servisi var, ilgileri iyi, fiyat alınır en azından. ayrıca laptop parçalarıda satar belki ekran vardır.
0
marmara34
(24.07.08)
iki yıllık garanti süresi doldu o yüzden garanti kapsamında yapılmıyormuş. yani garantisi yok..acer servisleri biraz nerden ne koparsam diye bakıyor malesef, şarj aleti için bile 70 dolar demişlerdi zamanında o yüzden fiyatı bu civar bekliyordum ama çok pahalı geldi sırf bi ekran için.
0
🌸inkey
(24.07.08)
laptop tamiri yapan yerlere gidip soracaksiniz. Gectigimiz gunlerde bir tanidigin lcd monitorunde ayni bu bahsettiginiz seyden olustu. Garantisi vardi allahtan degisim bekleniyor misal.

Genellikle bu tur aletlerin garantisi dolduktan sonraki tamirleri kendi fiyatlarini geciyor...
0
entrapmen
(24.07.08)
dalga geçmek için sölemiyorum eğer laptopu sadece evde veya işyerinde kullanıyorsanız bir dış monitör kullanın sürekli ev ofis gibi mekanlarda iseniz zaten montör bulunuyor tv kablosuda alırsanız istediğiniz yerde kulanırsınız
ps:yanlış anlamayın kesinikle dalga geçmiyorum
0
enter saltman
(24.07.08)
onu da düşündüm ama öğrenciyim eve gidip geliyorumn 2-3 haftada bir, desktopa çevirmek hiç işime gelmiyor açıkcası ama eğer uygun fiyata yapabilecek bir yer bulamazsam öyle olmak zorunda sanırım. teşekkürler yine de öneri için.

bildiğim şurası var süper tamir yapar halleder derseniz adres önerilerine açığım bu arada hala..
0
🌸inkey
(24.07.08)
(3)

word 2007 garip karakterler

szqnn
word 2007 de kopyaladığım yazıları not defterine yapıştırdığım zaman saçma sapan karakterler çıkıyor aha böyle;=>=+ =="*: ' + $'  $, ! ' * '$ ","'7   +  * '$ $!$    '! ($!$ $' bunun düzelmesi için ne yapılmalı.
word 2007 de kopyaladığım yazıları not defterine yapıştırdığım zaman saçma sapan karakterler çıkıyor aha böyle;

=>=+ =="*:
' +
$'  $,
!

' * '$ ","'7   +  * '$ $!$    '! (
$!$ $' 


bunun düzelmesi için ne yapılmalı.
0
szqnn
(24.07.08)
yazı tipin neydi
0
enter saltman
(24.07.08)
ms sans serif
0
🌸szqnn
(24.07.08)
not defterinin font ayarlari degismis olabilir mi diye basit birsey atacagim ortaya. baska bir yazi alip not defterine atinca ayni "karaktersizligi" yapiyor mu? yapiyorsa not defterinin fontunu degistiriniz. "biçim / yazi tipi"
0
trimpot
(24.07.08)
(9)

lcd monitör tavsiyesi

kibritsuyu
işyerindeki bilgisayarımda kullanmak üzere lcd monitör almak istiyorum. halihazırda 17 inch crt monitör kullanıyorum ve özellik olarak, büyüklük olarak bana yetiyor. şu arkasındaki tüp uzantısı da olmasa değiştirmem zaten de masamın yarısını kaplıyor alet.oyun oynamaacağım, film izlemeyeceğim, dev e
işyerindeki bilgisayarımda kullanmak üzere lcd monitör almak istiyorum. halihazırda 17 inch crt monitör kullanıyorum ve özellik olarak, büyüklük olarak bana yetiyor. şu arkasındaki tüp uzantısı da olmasa değiştirmem zaten de masamın yarısını kaplıyor alet.

oyun oynamaacağım, film izlemeyeceğim, dev ekran gerektirecek uygulamalar çalıştırmayacağım. anca word, excel, muhasebe programı, internete bağlanma vs. olarak kullanacağım. fazla param yok. çok da adi bir şey olmasın da yani şu saydığım işleri görebilecek ucuz yollu bir lcd monitör ne tavsiye edersiniz?
0
kibritsuyu
(24.07.08)
samsung derim marka olarak.
0
la traviata
(24.07.08)
lcd'yi kesinlikle samsung'dan alın derim ben de, 2003'ten beri 17inç'lik bir modelini kullanıyorum, henüz hiçbir problem yaşamadım.
0
weeping guitar
(24.07.08)
biz de muhasebe bürosunda yaklaşık 1,5 senedir inca 17" kullanıyoruz. herhangi bir sorunda yaşamadık. fiyatı da uygun.

www.hepsiburada.com
0
murty
(24.07.08)
samsung'un servisi de çok kaliteli hizmet verir.

elimde ne faturası, ne de garanti belgesi mevcut olan monitorümü, garanti kapsamınde kapıdan alıp, tamir edip, kapıya kadar getirmiş bir servis hizmetleri var.

"bir elektronik eşyada en önemli şey yetkili servis değil de nedir?" diyorsan ben de samsung'u öneririm..
0
promilius
(24.07.08)
evet servis önemli gerçekten, samsung'un servisi dediğiniz gibiyse süper. ama inca da fena değil, fiyatı uygun ekran süper, daha geçen gün aldım, tavsiye ederim.
0
marmara34
(24.07.08)
Lg derim gerçi samsung denmiş. Bu 2linin kanka olduklarını biliyorum ama benim kişisel düşüncem Lg Flatron serisidir.

Alırsanız, iyi günlerde kullanın...
0
onyetele
(24.07.08)
bence en yisi hyundai hem fiyat olarak uygundur, hem şıktır, hem de yaygın servisi vardır. pek ihityacınız olmaz gerçi servisine :) şu 19" wd modeli oldukça iyidir:

www.hepsiburada.com
0
ali87
(24.07.08)
muhasebede kullanacaksan sakın widescreen alma 17 "lerin widescreenları ufacık oluyo
0
enter saltman
(24.07.08)
inca'ya falan bulaşmayın rica edeceğim... neresini kim yapıyor, ne oluyor ne bitiyor belli değil... 20-30 ytl ucuz diye inca tavsiye ediliyor anlamıyorum...
0
forrestgump
(24.07.08)
(1)

Winamp / Media Player ile radyo dinlemek

no christ requiress
Malumunuz shoutcast yok. Internetten Italya radyolari dinlemek istiyorum, buldum 50-60 tane adres. Ama sadece birisi bilgisayara kaydedilebiliyordu. uzantisi m3u, yani mp3. Tikliyorum buna, baglaniyor catir catir dinliyorum -podcast degil, buffering yapip simultane dinliyorum-. Ama digerlerinin hep
Malumunuz shoutcast yok. Internetten Italya radyolari dinlemek istiyorum, buldum 50-60 tane adres. Ama sadece birisi bilgisayara kaydedilebiliyordu. uzantisi m3u, yani mp3. Tikliyorum buna, baglaniyor catir catir dinliyorum -podcast degil, buffering yapip simultane dinliyorum-. Ama digerlerinin hepsi webden dinlenebiliyor. Acaba ne sekilde aramaliyim boyle winampimdan tiklayarak dinleyebilecegim radyolari ?

Bir de ne kadar kotadan yer boyle radyo dinlemek ? Valla 2-3 saat dinliyorum 128kbps.
0
no christ requiress
(24.07.08)
128kbps x 3600saat/saniye = 56MB/saat
0
wpi
(24.07.08)
(2)

Age of Empires Conquerers "Unable to join" sorunu

october swimmer
selamlararadım bu soru sorulmamış ya da ben bulamadımher neyse. Nostalji yapalım dedik bir kaç arkadaş,tedarik ettik oyunları kurduk heyecanlaaçtık hamachileri,bağlanamıyoruz! LAN'dan oyunu bile görmüyor,IP'den bağlanınca görüyor ama girmeye çalışınca "unable to join" diyerek menuye geri dönüyorUPnP
selamlar
aradım bu soru sorulmamış ya da ben bulamadım
her neyse. Nostalji yapalım dedik bir kaç arkadaş,tedarik ettik oyunları kurduk heyecanla
açtık hamachileri,bağlanamıyoruz! LAN'dan oyunu bile görmüyor,IP'den bağlanınca görüyor ama girmeye çalışınca "unable to join" diyerek menuye geri dönüyor
UPnP ya da o tarz bir program indirin demiş forumlar indirdik denedik olmuyor:(

bir el atsanız,sevindirseniz
0
october swimmer
(24.07.08)
hosts dosyası oluşturdunuz mu? veya tunneling yaptınız mı? hamachi'den bahsediyorum.
0
tom riddle
(31.07.08)
yapmadık :( nasıl yapılıyor? eheh?
0
🌸october swimmer
(02.08.08)
(3)

iis - localhost

leylak sarabi
localhost'ta bir asp sayfası açmaya çalıştığımda kullanıcı adı/parola soruyordu, kimlik doğrulaması yöntemlerinde anonim erişimi etkinletirdikten sonra bağlanmayı denediğimde aşağıdaki mesaj çıktı:"Oturum açma hatası: Kullanıcı hesabı sınırlaması. Olası sebepler boş parolalara izin verilmiyor olması
localhost'ta bir asp sayfası açmaya çalıştığımda kullanıcı adı/parola soruyordu, kimlik doğrulaması yöntemlerinde anonim erişimi etkinletirdikten sonra bağlanmayı denediğimde aşağıdaki mesaj çıktı:

"Oturum açma hatası: Kullanıcı hesabı sınırlaması. Olası sebepler boş parolalara izin verilmiyor olması, oturum açma saatleri kısıtlaması veya ilke kısıtlaması zorlamasıdır."

nasıl kurtulurum bu illetten?
0
leylak sarabi
(24.07.08)
colg fusion
(24.07.08)
evet, orada da aynı sorun yaşanmış ama çözüm bulunmamış. iis'i xp professional üzerinde kulanıyorum bu arada.
0
🌸leylak sarabi
(24.07.08)
sisteme login oldugunuz kullanici'nin passwordu yoksa ona password atayin. sorunu bu cozmuyorsa microsoft'un asp.net forumlarina sorun.
0
compumaster
(24.07.08)
(4)

ps3 e usb klavye bagladim ama turkce karakter kullanamiyorum

la traviata
ps3 e usb klavyemi taktim gayet guzel calismakta lakin turkce karakterler kullanilamiyor. ps3 keyboard language settingste ulkeler var ama turkish language yok maalesef. hepsini yine de tek tek denedim olmadi. boyle mi kullanicam bunu yoksa sonradan dil eklenebiliyo mu klavye icin?
ps3 e usb klavyemi taktim gayet guzel calismakta lakin turkce karakterler kullanilamiyor. ps3 keyboard language settingste ulkeler var ama turkish language yok maalesef. hepsini yine de tek tek denedim olmadi. boyle mi kullanicam bunu yoksa sonradan dil eklenebiliyo mu klavye icin?
0
la traviata
(21.07.08)
ya cevap veremiycem de bişey sorucam izninle, usb klavye ile misal call of duty'yi oynayabiliyor muyuz? usb mouse falan da taksak?
0
karapolisnas
(21.07.08)
hem ps3 ana menüsünde hem de oyun sirasi chat sirasinda klavye de mouse da kullanilabiliyor.
ama ben pes 2008 oynadigimdan, mouse ile isim yok oyun sirasinda haliyle.

ama sunu biliyorum ki klavye ve mouse calisiyor menülerde en azindan (en dandik usb mouse bile)
bir tek web kameralar calismiyo, onun icin ya sony marka almak ya da direk eye toy almak gerekiyomus
0
🌸la traviata
(21.07.08)
türkce destegi yok ne yazikki, sonradan dil filan eklenemiyor, aslinda tek bi update'le hallolucak birşey ama yapmiyorlar.
usb ve klavye'yle oynanan tek oyun unreal tournament 3, hic de fena olmuyor aslında da, oynayan kimse kalmadi onu da.
0
maersk
(22.07.08)
asıl soru ile alakasız olacak ama, ps3 oyunlarında klavye kullanabilmek için sözlükten bkz: #13234914

şahsen cod4 oynadım altı ay kadar ps3'de klavye ve mouse ile. elbet pc'deki mouse kadar rahat değil. sonuçta bir nevi analog stick emulatör görevi görüyor. ama alışınca en az pc'deki kadar rahat oynayabiliyorsunuz klavye ve mouse ile.
0
goldenwand
(22.07.08)
(4)

msn yukleme?

banuolcay
lap top'umu bir donem isyerinde kullandim. bana dediler ki biz bazi uygulamalar yapacagiz ve sen hicbir sey yukleyemeyeceksin. simdi isten ayrildim. evden baglaniyorum ama hala msn yukleyemiyorum bilgisayara. ne yapmam gerek?
lap top'umu bir donem isyerinde kullandim. bana dediler ki biz bazi uygulamalar yapacagiz ve sen hicbir sey yukleyemeyeceksin. simdi isten ayrildim. evden baglaniyorum ama hala msn yukleyemiyorum bilgisayara. ne yapmam gerek?
0
banuolcay
(20.07.08)
administrator olarak giris yapmadiginizdan dolayi, pc uzerinde herhalg bir ükleme/kaldirma islemine izin verilmiyor. admin olarak giris yapmaniz gerekmekte. sifreyi bilmiyorsaniz arayip bilgi islem'i ogrenmenizi öneririm.

admin sifresi kirmak gibi kolay yöntemler var ama bunun icin cd gerekiyor.
0
trimpot
(20.07.08)
ya da basarsın formatı cillop gibi yuklersin yenısını hersey serbes sonra.
0
bryan fury
(20.07.08)
şirketi arayıp admin şifresini soracaksın.
0
sourlemonade
(20.07.08)
en kolayı sifreyle fln ugrasmadan[her seferinde sifre soracak zira] tekrar sirkete goturup duzeltin bilgisayarımı demek olur.
0
bryan fury
(20.07.08)
(2)

torrent'den gelen avi dosyası birleştirme

sourlemonade
eskiden .001 .002 gibi uzantıyla geliyordu winrar veya hjsplit ile birleştiriyorduk da bu sefer avi olarak geldi 7 parça nasıl birleştiririm.
eskiden .001 .002 gibi uzantıyla geliyordu winrar veya hjsplit ile birleştiriyorduk da bu sefer avi olarak geldi 7 parça nasıl birleştiririm.
0
sourlemonade
(20.07.08)
ruth
(20.07.08)
avi joiner diye bişey varmış o halletti.
0
🌸sourlemonade
(20.07.08)
(6)

autocad - rotate

hakiki bulut
şekildeki doğru parçasını a noktası base point olacak şekilde çembere teğet olduğu noktaya kadar nasıl döndürebiliriz? teğet noktasını tam olarak nasıl yakalarız?
şekildeki doğru parçasını a noktası base point olacak şekilde çembere teğet olduğu noktaya kadar nasıl döndürebiliriz? teğet noktasını tam olarak nasıl yakalarız?
0
hakiki bulut
(20.07.08)
object snap den teğet i seçersen snap yapacaktır hatta direk teğete dik çizebilirsin falan.
0
ozdek
(20.07.08)
ben çembere teğet çizmekten değil "rotate" ile teğeti yakalamaktan bahsediyorum. osnap sadece crosshairle yakalamayı sağlamıyor mu? burada A noktası base point olarak seçilmiş durumda.
0
🌸hakiki bulut
(20.07.08)
acad kurulu olsa deneyeceğim de kimse bakmazsa yarın işten denerim artık.
0
ozdek
(20.07.08)
nacizane tavsiyem, doğru parçasının son noktasından başlayarak bir başka doğru daha çizmeniz. diğer doğrunun bitiş noktası olarak da çembere tangent obkect snap i ile yaratacaksınız. sonra döndürmek istediğiniz doğruyu bu yeni doğruyu referans alarak döndürünüz.
0
r12
(20.07.08)
rotate ile teğer noktasını yakalayamazsın. çünkü döndüreceğin base point değiştikçe teğet noktası da değişecektir, yani öyle zannediyorum böyle bir olay yok autocad'de.

100% değil ama en yakın sonucu array (polar array) yaparak elde edersin. total number of items'i ne kadar arttırırsan o kadar yakın bir sonuç bulabilirsin.
0
sheba and the albino girls
(20.07.08)
🌸hakiki bulut
(21.07.08)
(4)

youtube olayi

banuolcay
ne olacak bu youtube olayi, bilen var mi? resmen el kol bagli. inanamiyorum, her gun 40 kere girdigimiz site yok olup gitti. Burada daha once tartisildiysa kusura bakmayin. Ben yeniyim. :) Sadece son gelismeleri bilen var mi merak ettim.
ne olacak bu youtube olayi, bilen var mi? resmen el kol bagli. inanamiyorum, her gun 40 kere girdigimiz site yok olup gitti. Burada daha once tartisildiysa kusura bakmayin. Ben yeniyim. :) Sadece son gelismeleri bilen var mi merak ettim.
0
banuolcay
(18.07.08)
301. madde konusu çözüme ulaşınca youtube da açılacaktır. şu an yasaklı olmasının bildiğim kadarıyla tek sebebi bu saçmalık.

proxy görevi gören basit aracı programlar ile idare edebilirsiniz şimdilik:

(bkz: anti sansür)
(bkz: ultrareach)
0
oddity
(18.07.08)
şu an www'suz youtube.com'dan girebiliyorum ben. dns falan değiştirmedim.
0
edge_nabby
(18.07.08)
(bkz: #13658487)
0
federal
(22.07.08)
www.beatfiltering.com
0
jrixy
(23.07.08)
(2)

spyware midir nedir?

pembeli kiz
simdi virüs sorununu halettik, cok güzel. yalniz benim bilgisayara sürekli böyle reklamlar geliyor bunlari durdurmanin mümkünati varmidir?
simdi virüs sorununu halettik, cok güzel. yalniz benim bilgisayara sürekli böyle reklamlar geliyor bunlari durdurmanin mümkünati varmidir?
0
pembeli kiz
(17.07.08)
pop-up'lari engellemek icin en ideal yoldur bence;

(bkz: spybot)
0
danisikli dogus
(17.07.08)
nod32 ile tarat birde bearshare gibi programlarin free surumlerinin ekledigi programciklar var. tehlikeli degildirler ama reklam acarlar cildirtirlar. reklamlardan kurtulmak ister o programcik ile beraber bearshare ide kaldirabilirsin. bearshare ornekti lakin
0
sanio
(17.07.08)
(5)

kablosuz modem guclendirici

umka
Evim bir sitede 11. katta.Internete `Airties RT 211` modemle kablosuz baglaniyorum.Fakat gunumun yarisi ayni binanin 5. katinda baska bir dairede daha geciyor.Ancak haliyle aradaki 6 kat yuzunden kablosuz agi 5. kattan goremiyorum.Modemin kablosuz ag alanini guclendirebilecek maddeler nedir? Nasil k
Evim bir sitede 11. katta.
Internete Airties RT 211 modemle kablosuz baglaniyorum.

Fakat gunumun yarisi ayni binanin 5. katinda baska bir dairede daha geciyor.

Ancak haliyle aradaki 6 kat yuzunden kablosuz agi 5. kattan goremiyorum.
Modemin kablosuz ag alanini guclendirebilecek maddeler nedir? Nasil kullanilir? Airties modeme ne takilir?
0
umka
(17.07.08)
az olası öneri: ara katlarda tanıdıklar varsa access point alınabilir.

deneysel öneri: daireler aynı tarafta ise modem pencerenin dış pervazına konur, laptop da 5. kattaki aynı pencerenin kenarına konur. çekmesi için dua edilir.

maceracı öneri: 25 metre telefon kablosu alınır. 11. katta modemin bağlanacağı telefon kablosunun yerine takılır. aşağı sarkıtılır. 5. katta içeri alınır. 5. katta modeme takılır. modem o katta elektriğe bağlanır. hiç bir ayar değiştirmeden çalışması gerekir.
0
co2s2
(17.07.08)
Beton binanin 6 katindan gececek kadar kuvvetli WiFi sinyali normal bir kullanicinin butcesine sigmaz diye tahmin ediyorum. Apartmanda kablolarin ciktigi bir şaft varsa oradan asagiya Cat5 kablo cekmeyi dusunebilirsin. Sonra 5. kattaki dairede baska bir kablosuz modeme takarsin onu.
0
wpi
(17.07.08)
dairler aynı cephedeyse network kablosu sallandırılabilir. Aynı cephede değilsede esasında kablo en sağlıklısı zira arada çok fazla kat olduğu için verim çok azalacaktır. 100 mt ye kadar cat5 ile sağlıklı bağlantı kurulabilir. Eğer kablo çekmek mümkün değilse repeaterlara bakilabilir.
mesela:www.amazon.com
0
ned flanders
(17.07.08)
güçlendirici antenler var istersen onlardan birini dene
0
enter saltman
(17.07.08)
bir usb wireles adaptörü ve ona bağlanabilen wireless anteni ile 400 metrekareye arttırabiliyoruz alanı diye biliyorum.
söz konusu anten teknosalarda, usb adaptör ise neredeyse her bakkalda mevcut...
0
jeanluc
(20.07.08)
(2)

dvdrip - internal - ses sorunu

koparnick
dvdriplerdeki internal ibaresi nedir.. çünkü ne zaman internal ibaresi geçen bir divx indirsem sesini sonuna kadar açsam da duyulmuyor.. kulaklıkla izlemek zorunda kalıyorum.. internal'ın release grubunun adı olmadığına eminim.. bu ses sorunu nasıl çözülebilir?
dvdriplerdeki internal ibaresi nedir.. çünkü ne zaman internal ibaresi geçen bir divx indirsem sesini sonuna kadar açsam da duyulmuyor.. kulaklıkla izlemek zorunda kalıyorum.. internal'ın release grubunun adı olmadığına eminim.. bu ses sorunu nasıl çözülebilir?
0
koparnick
(14.07.08)
ses codec inden ayarlama yapmak gerek, mesela bende k-lite pakedi yüklü filmi açtığımda taskbarda iki tane simge çıkıyor, biri video codec i biri audio codeci. ona çift tıkladığımda ayarları geliyor zaten ve uygun yeri bularak yüksetiyorum. ha bu arada internalin sesle bir alakası yok, sadece bu release in grup arasında paylaşılması için çıktığını anlatıyor.
0
talemon
(15.07.08)
ac3 tür o. ayarlarina girip kanallari degistirince hayvan gibi ses cikar.
0
trimpot
(15.07.08)
(7)

MSN Engelleyeni görebilmek istiorum

fbu95
MSNde engelleyeni görmek için bildiğiniz güvenilir virüs bulaştırmayacak ve adresini çalmayacak bi site bilen var mı varsa söyleyebilir mi
MSNde engelleyeni görmek için bildiğiniz güvenilir virüs bulaştırmayacak ve adresini çalmayacak bi site bilen var mı varsa söyleyebilir mi
0
fbu95
(09.07.08)
engelleyeni gösterdiğini iddia eden programlar mevcut, discovery bunlardan biridir. amma ve lakin ben denediğimde bu işi yapamadığını da görmüşlüğüm vardır.

msn mevzuunda bir tek engelleme halini karşı taraf bilemiyor; sildiyse zaten herhangi bir eklenti olmadan görebilirsiniz.

şunu deneyebilirsiniz bir de, eğer spesifik bir kişiyse (sevgili insanı vs.) ve paranoyaksanız; başka bir random msn adresini kullanarak onu ekleyebilir, şansınızı oradan bakmak suretiyle deneyebilirsiniz.

emin olduğum tek şey ise nasıl bir site olursa olsun msn şifrenizi girmemeniz gerektiği.
0
alchoburn
(09.07.08)
bir de profil kısmındaki görünümün değiştiğine dair bir söylenti var ama tam detayını hatırlamıyorum. ha dediğim gibi, paranoyak olmayın, olmanıza sebep kimselere de takılmayın en kısa yoldan :D
0
alchoburn
(09.07.08)
msn status checkerdan (ki o da ancak hotmailse işe yarıyor)arada bir durumuna bakarsınız online yakalarsanız anlarsınız ki bloklamıştır.
0
red g
(09.07.08)
Ben sunu kullaniyorum ve karsimdakinin ustune gelince blocked: no/yes gibi bisi cikiyo ne kadar dogru bilemem. www.pidgin.im
0
badseed
(09.07.08)
cevrimdısıyken ana bacı kufret, sonra cevap verirse engellememiştir. cevap vermediyse o mesaj ona ulasmamıs demekki engellemiş. ehehe ben bunu denedim :)
0
sourlemonade
(09.07.08)
kişi listendeki kişiye sağ tıkla, görünümden profil i seç. orda solda bir yerde ayrıntılı görününüm olacak. orada eğer sadece web görünümü çıkarsa engellemiştir, hem web hem de messenger görünümü çıkarsa engellememiştir.

diye duydum denedim de, eski sevgili beni engellemiş (haliyle) sanırım işe yarıyor.
0
seen sea
(10.07.08)
yok böyle birşey.
0
winsome
(10.07.08)
(5)

msn offline

nickim neyim yok benim
msn'de offline takılırken, sizin offline olarak takıldığınızı görebilenler olabilir mi? herhangi bir internet sitesi veya program kullanıyor olabilir mi bu kişiler?huylandım gece vakti.
msn'de offline takılırken, sizin offline olarak takıldığınızı görebilenler olabilir mi? herhangi bir internet sitesi veya program kullanıyor olabilir mi bu kişiler?huylandım gece vakti.
0
nickim neyim yok benim
(09.07.08)
yeppp... görebilirler. bir ara discovery vardı ki hala vardır muhtemelen. siz offline, karşı taraf online iken durup dururken karşı tarafa "x kişisi (ki bu sizsiniz) konuşma penceresi açtı" diyordu. halbuyse siz pencere falan açmamış oluyordunuz bu bir bug idi fakat kendinizi gayet güzel gösteriyordunuz. böyle bişi.
0
babatema
(09.07.08)
çevrimdışı görünürken yapılan ileti değişikliklerini messenger plus (ya da öyle bir eklenti) ile gördüğünü söylüyordu geçenlerde birileri.. görülebilir gibi geliyor yani..
0
sharpenter
(09.07.08)
messenger discovery ile görülebiliyor çevrimdışı oturum açma durumu.fakat biri sizi engellediğinde bir işe yaramıyor program.
0
karabasmayan
(09.07.08)
ne dinliyorum açık unutulursa evet olabilir. başıma gelmişti ordan biliyorum.
0
fuckocalyptica
(09.07.08)
messenger plusda ayarlar var işte şunu yaptımı şu muziği çal şunu yaptımı şu muziği çal falan filan. onlara denk gelirse anlaşılır.
0
phoera
(09.07.08)
(2)

Outlook 2003 te bir çok kişiye atılan mailin tek kişiye atılmış gibi görünmesi

sathaner
Başlık biraz karışık oldu, diyelim outlookta 200 kişiye mail atıcam, ama istiyorumki maili alan her kişi sadece kendisine gittiğini görsün, mümkün mü böyle bir şey.(bcc demeyin, o zaman kime gittiği belli olmuyor.)
Başlık biraz karışık oldu, diyelim outlookta 200 kişiye mail atıcam, ama istiyorumki maili alan her kişi sadece kendisine gittiğini görsün, mümkün mü böyle bir şey.

(bcc demeyin, o zaman kime gittiği belli olmuyor.)
0
sathaner
(08.07.08)
hayır mümkün değil, 200 kişiye o maili göndermeniz lazım, bunu yapan programlar var.
0
desdinova
(08.07.08)
Wordde Tools->Letters and Mailings->Mail Merge ile yapabilirsin. Tum gonderceklerinin listesini bi excel kolonuna doldur. Sonra adimlari takip et. Ama attachment falan yollanmiyordu sanirim birde formati bozabilir word. Ya da mass mailer diye arat.
0
badseed
(08.07.08)
(2)

MSN Live - İstediğim Kişileri Topluca Silme

ermanen
MSN Live'da istediğim kişileri topluca silmeyi nasıl yaparım. Biraz araştırdım ama adres defteri olayı var o eski versiyonlarda heralde...
MSN Live'da istediğim kişileri topluca silmeyi nasıl yaparım. Biraz araştırdım ama adres defteri olayı var o eski versiyonlarda heralde...
0
ermanen
(05.07.08)
e messenger plus'ta var bu ozellik.

plus ayarlarindan kisi listesi temizleyici'ye gidiyorsun. istediklerini ctrl tusunu basarak seciyosun toplu. sonra sil diyosun.
0
la traviata
(05.07.08)
Ctrl gelmedi bir an aklıma :S
0
🌸ermanen
(05.07.08)
(3)

Emule

babatema
emule den indirdiğim bazı dosyalar bittiği halde incoming de görünmüyor. temp e bakıyorum oradan da silinmiş.sonra geliyorum emule den paylaşılanlara, dosyanın özelliklerine sağ tıklayıp bakıyorum konum olarak C:\Program Files\eMule\Incoming diyor. yine sağ tıklayıp aç diyorum, mp3 dosyalarını açıyo
emule den indirdiğim bazı dosyalar bittiği halde incoming de görünmüyor. temp e bakıyorum oradan da silinmiş.

sonra geliyorum emule den paylaşılanlara, dosyanın özelliklerine sağ tıklayıp bakıyorum konum olarak C:\Program Files\eMule\Incoming diyor. yine sağ tıklayıp aç diyorum, mp3 dosyalarını açıyor, kopyala dediğimde masaüstüne kopyalıyor. rar lı dosyalarda hata veriyor, kopyalamak istediğimde "bu öğe bulunamadı" diyor.

not1: evet, gizli dosyları da görebiliyorum.
not2: dosyaları indirdikten sonra silmedim tabiki.
not3: tekrar indirmeyi de denedim, yine görünmüyor.
not4: ben bu dosyaları göremesem de upload yapıyor.
not5: diskte yeterli alan var.
0
babatema
(25.06.08)
beklemen gerekiyor benim bildiğim belirsiz bir süre.
0
hlathguth
(25.06.08)
özel değilse dosyaların ed2k linklerini yollarsan bir bakarım.
0
tannhauser
(25.06.08)
incoming klasörünün dizinini değiştirmiş olabilir misiniz ya da başkası yapmış olabilir mi? çünkü incoming klasönü D diskinde bir yer olarak gösterseniz bile, emule\incoming klasörü durur kendi yerinde.
0
baldur
(25.06.08)
(2)

windows sorunlari

jay kay
1- her resetleigimde guvenlik duvari eset nod32 kapali diyor(evet actitve scan ozelligi kapali oluyor manuel aciyorum) ve otomatik guncellestirmeler kapali diyor naparsam ypiyim oluyo bu2- firefox eksisozluk,facebooku falan acmayi birakti, ie ile yazyorum bunu3- explorer kendini kapiyip aciyo arada
1- her resetleigimde guvenlik duvari eset nod32 kapali diyor(evet actitve scan ozelligi kapali oluyor manuel aciyorum) ve otomatik guncellestirmeler kapali diyor naparsam ypiyim oluyo bu
2- firefox eksisozluk,facebooku falan acmayi birakti, ie ile yazyorum bunu
3- explorer kendini kapiyip aciyo arada (hatta demin netlimiterda gordum ~100kb/s ile biseyler indiryodu exporer.exe resetledim gecti
0
jay kay
(24.06.08)
Pis bişiler yemişsin gibi duruyor.
0
3200
(24.06.08)
Önce bir "Adaware" yükleyip tüm malware benzeri şeyleri temizleyin. Sonra Spybot S&D (Bunu pek sevmiyorum. Sadece böyle şeyler başıma gelirse kullanıyorum.) ile de taratın bilgisayarınızı ve bulduklarınızı temizleyin. Yalnız Spybot'un bazen Adaware'i de casus olarak algıladığını unutmamak gerek. Bunlardan sonra "The Cleaner" ile de bilgisayarı taratın ve bulduklarını silin. Hemen sonrasında bir antivirüs programı ile bilgisayarı taratın ve en son olarak da CleanUP! ile tüm gereksiz dosyaları silin.

Program adresleri:

Adaware: www.lavasoft.com
Spybot S&D: www.safer-networking.org
The Cleaner: www.moosoft.com
CleanUP!:
www.stevengould.org
0
nuage
(24.06.08)
(2)

Gizli dosyaları görüntüleyemiyorum

hlathguth
Arkadaşlar, tools --> folder options --> view'dan "show hidden files and folders" diyip apply dememe rağmen bir daha aynı bölümü açtığımda "do not show" seçeneği işaretli oluyor; dolayısıyla gizli dosyalarıma erişemiyorum. Bu sorunu nasıl halledebilirim?
Arkadaşlar, tools --> folder options --> view'dan "show hidden files and folders" diyip apply dememe rağmen bir daha aynı bölümü açtığımda "do not show" seçeneği işaretli oluyor; dolayısıyla gizli dosyalarıma erişemiyorum.

Bu sorunu nasıl halledebilirim?
0
hlathguth
(24.06.08)
hlathguth'cuğum amvo.exe bulaşmış. Başlığında çözüm yolları var ve hatta ben entry bile girdim.

(bkz: #13198158)
0
nuage
(24.06.08)
kill amvo dosyasiyla halledebilirsin arada oluyo bende de halled
iyorum. baslikta linki var
0
jay kay
(24.06.08)
(5)

şu dizüstü modelleri nedir ne değildir

ultrasgala
Öyle fazla oyuna abanmayıp tasarım için kullanacağım bir alet arıyorum 1000-1200ytl civarında. en azından 2 yeri geldiğinde 3 adobe programını aynı anda kastırmadan çalıştırabilecek bir şey lazım. şöyle bir araştırdım alttaki şeyleri buldum, nasıllardır hiçbir fikrim yok ama. haliyle bu budur bu bu
Öyle fazla oyuna abanmayıp tasarım için kullanacağım bir alet arıyorum 1000-1200ytl civarında. en azından 2 yeri geldiğinde 3 adobe programını aynı anda kastırmadan çalıştırabilecek bir şey lazım. şöyle bir araştırdım alttaki şeyleri buldum, nasıllardır hiçbir fikrim yok ama. haliyle bu budur bu bu değildir bence bu şundan daha iyidir gibi yardım bekliyorum.

LG-R400
LG E500
LG E510
DELL Inspiron 1525
DELL 1525 SANTAROSA
0
ultrasgala
(23.06.08)
ne tasarımı yaptığın çok önemli, mimari tasarımda 1000-1200ytl lik birşey pek işe yaramaz zannımca..
bir de modelleri yollasan link olarak.. çok güzel olur..

saygılar.
0
te cetveli dyr
(23.06.08)
grafik (afiş, kurumsal, tshirt, flyer) anlayacağın photoshop ve illustrator ağırlıklı ve web tasarımı. ileriki zamanlarda belki after effects ve premier pro da kullanmayı planlıyorum.

linkleri vermek gerek tabii.
teşekkürler.

r400
www.vatanbilgisayar.com

e500
www.vatanbilgisayar.com

e510
www.vatanbilgisayar.com

inspiron 1525
www.vatanbilgisayar.com

1525 santarosa
www.vatanbilgisayar.com
0
🌸ultrasgala
(23.06.08)
santarosa olanı al derim ilal dordunden biri olacaksa.
0
bryan fury
(23.06.08)
bu 5liden birisi olmak zorunda değil tabii, başka öneriler varsa hay hay. bunlar sadece benim çıkardıklarım. acer'a laf eden çok, fujitsu-siemense laf etmeyen yok, o bakımdan hiç şikayet duymadığım lg ve dell üzerinden gittim ben. sony ve hp bütçeyi aşıyor genelde o yüzden dışarıdalar.
0
🌸ultrasgala
(24.06.08)
soyledigin butceyi bir miktar asmakla birlikte tasarimci oldugun icin siddetle onerebilecegim bir lenovo modeli var.

www.vatanbilgisayar.com

arti ozellikleri; 1280x800 degil 1680x1050 ve 256 mb paylasimsiz ekran karti. ayrica ikinci 1 GB lik RAM i de kingston'tan alip takabilirsin.
0
blu
(24.06.08)
(2)

Windows XP Log-on Log-off Loop

actionary
Ablamın desktop bilgisayarında bir sorun baş gösterdi.Bir anti-spyware programıyla bilgisayardaki tüm malware'leri sildim. Bilgisayar, açılırken, kullanıcı seçim ekranında, kullanıcı ikonunu tıkladıktan sonra "logging on," ve hemen ardından "saving your settings, logging off" döngüsüne giriyor. Desk
Ablamın desktop bilgisayarında bir sorun baş gösterdi.

Bir anti-spyware programıyla bilgisayardaki tüm malware'leri sildim. Bilgisayar, açılırken, kullanıcı seçim ekranında, kullanıcı ikonunu tıkladıktan sonra "logging on," ve hemen ardından "saving your settings, logging off" döngüsüne giriyor. Desktop'a bir türlü çıkamıyorum yani.

Ne safe mode, ne başka bir şey kâr etti. Kısa bir google aramasından sonra birkaç çözüm yolu buldum, ama hepsi aşırı derecede zahmetli çözümler.

Var mı bunu yaşayan, önerisi olan?
0
actionary
(22.06.08)
kullanici bilgi dosyasi ucmus buyuk ihtimalle. biz bilgi islem olarak bu gibi durumlarda formati basariz :)

en son en iyi yapilandirmayla acmayi deneyebilirsiniz ki tahmin ediyorum bunu da denediniz.
0
trimpot
(22.06.08)
bana da olmuştu aynısı ama yeni windows kuruvermiştim.
bu sefer araştırdım şöyle üç şey buldum
thinkinginpixels.com
www.geekstogo.com
www.winxptutor.com
0
kofteburger
(23.06.08)
(2)

rapidshare-flashget sorunu

gholeman
rapid premium üyesiyim.daha önce çok rahat rapidshare den yükleme yaparken şimdi 8 kb falan parçalar olarak indirmeye başladı.rapid kotasını aşmadım firefox a direk linki yazınca indirebiliyorum.ayarlarda direct-link seçeneği de aktif.rapidshare flashget e bi yaptırım mı yapıyor acaba diğer program
rapid premium üyesiyim.
daha önce çok rahat rapidshare den yükleme yaparken şimdi 8 kb falan parçalar olarak indirmeye başladı.
rapid kotasını aşmadım firefox a direk linki yazınca indirebiliyorum.
ayarlarda direct-link seçeneği de aktif.
rapidshare flashget e bi yaptırım mı yapıyor acaba diğer programlarda aynı şey olmuyor ama ben flashgete alışığım daha kolay.olmassa hangi program.
şu ana kadar internet download manager, orbit ve cryptload denedim hiç biri istediğimi veremedi.
0
gholeman
(17.06.08)
o inen dosyanın uzantısını html yapıp aç bakalım derdi neymiş
0
kofteburger
(17.06.08)
downthemall diye bi frirefox plug-ini var, flashget kafasında download manager, bence onu kur direk onla takıl, çünkü rapidshare yenilendi, bi kere login olduktan sonra sen sign-out oluncaya kadar adrese ilk girdiğinde veya link'i ilk tıkladığında direkman (önceden) seçtiğin server'dan indirmeye başlıyor dosyayı..
0
antisocial
(17.06.08)
(5)

ikinci hard disk

koparnick
bende 80 gb lık samsung hdd var şu an.. yanına hayvani boyutta bir hdd daha almayı düşünüyorum.. fakat ben bu yeni hdd yi pc ye bağladığımda usb mantığıyla kullanabilecek miyim hemen? bilgisayar işlerinden pek anlamam.. master/slave ayarı falan yapmak zorunda mıyım yeni diske? yoksa "kabloları takt
bende 80 gb lık samsung hdd var şu an.. yanına hayvani boyutta bir hdd daha almayı düşünüyorum.. fakat ben bu yeni hdd yi pc ye bağladığımda usb mantığıyla kullanabilecek miyim hemen? bilgisayar işlerinden pek anlamam.. master/slave ayarı falan yapmak zorunda mıyım yeni diske? yoksa "kabloları taktık, ooh pc gördü, sürüklüyoruz dosyaları depo niyetine kullanıyoruz" kolaylığı var mı?
0
koparnick
(15.06.08)
tak çıkar mantığıyla kullanmak istiyorsanız (bkz: usb to ide sata adapter)
0
tannhauser
(15.06.08)
içindeki kagıtlarda anlatır zaten master/slave olarak nasıl tanıtacagın jumper ayarı fln.
0
bryan fury
(15.06.08)
eğer taşınabilirlik gibi derdin yoksa butlaka normal hdd al.
0
kofteburger
(15.06.08)
evet harici istemiyorum zaten.. normal alıcam.. teşekkürler cevaplar için..
0
🌸koparnick
(15.06.08)
ide'ye göre konuşursak, xp'nin (sanırım sp2 öncesi versiyonlarında) 130 gb üstü hard diskleri en fazla 130 gb olarak görme gibi bi' sorunu var. olur da böyle bi' sorunla karşılaşırsan biraz aramayla çözümü bulabilirsin. bi' de söylendiği üzere bios'un da uyumlu olmasi lazim. ya da bi' saniye, söylenmemiş, ben söyledim şimdi evet.

gerçi pek anlamıyorum diyo'san biraz fazla uğraştırabilir ama şu linkler de yardımcı olabilir bi' zaman. ben şahsen ilkinden öğrenmiştim böyle bi' sorunun varlığını;
www.largeharddrivesupport.windowsreinstall.com
www.turkeyforum.com
0
supercalifragilisticexpialidocious
(16.06.08)
(7)

bilgisayar kasalarında gürültü...

sirrikadem
genelde en çok gürültü yapan neyin fanıdır? power supply mıdır? ona göre değiştirecem de...
genelde en çok gürültü yapan neyin fanıdır? power supply mıdır? ona göre değiştirecem de...
0
sirrikadem
(12.06.08)
power suppdly fanı, cpu fanı, az biraz ekran kartı fanı, en az da harddisk ve optik sürücülerdir ses çıkaran.
0
darknum
(12.06.08)
ermanen
(12.06.08)
en güzel yöntem bilgisayar çalışırken fanları elle teker teker durdurmaktır. yalnız bunu yaparken fanın yapraklarından değil ortasından durdurmak gerekir fan yapraklarının kırılmaması için. sadece bir fan değil, bir kaç fan birleşip o sesi çıkarıyor da olabilir. yani sadece bir tanesini değiştirmek de çözüm olmayabilir.
0
henry gale
(12.06.08)
kesinlikle henry gale in yöntemini uygulayın. powersupply fan gürültüsü testi içinse fanı plastik bir çubukla durdurabilrisiniz (ben ataç falan kullanıyorum ama sonra abuk bi yere sokup çarpılmayın)

bir de fanı yağlamak yetebilir bazen. bunun için neresin yağlıycam diye uğraşmayın. fanın ortasında genelde logonun olduğu yapışkanlı bir kapıt olur onu kaldırın fanın mili oradadır oraya bir damla makina yağu çok iş görür. (zeytin yağı bile olur ama çok dayanmaz öyle)
0
kisa
(12.06.08)
pas sökücünün markası var mı? bir de nerelerden bulabilirim?

ya bu fan temizliği konusu kafama yattı, amma velakin ben çok bereciksiz bir kişiliğim? şöyle şekilli anlatımlı bir site yok mudur :) ya da bana iyice burada açıklayabilir misiniz?
0
🌸sirrikadem
(12.06.08)
pas sökücü diye alırken dikkat et yalnız. philipsin deodorant şişesi gibi olanları var ama çeşit çeşit. bazıları iletkendir onları kullanma. philips in mavi kutulu olanı iş görür temizlemek için (hemen uçuyor zaten) ama yağlama özelliği bildiğim kadarıyla onda yok. en iyisi makina yağı kullanmak.

valla nasıl anlatayım detaylı bilmiyorum.

1. kasa sökülür, yere yatırılır fana bakılır, görülebiliyorsa 2. adım.

2. fan önce elektrik süpürgesi ile sonra saç kurutma makinası ile temizlenir. (em-üfle kesin olsun) fanı sökebilecek gibiysen (bakınca anlarsın zaten, ben bunu sökerim klay diyorsan sök :) ulen iş almiim başıma diyorsan elleme)

sonra fanın ortasında o bahsettiğim stickerı görüyorsan bi kaldır içinde mil görüyorsan orayıda yağla yeter
:)
0
kisa
(12.06.08)
pilipsin bi mavi bide kırmızı spreyini al biri temizler diğeri yağlar. kontakt sprey mi neydi adı.
0
sourlemonade
(12.06.08)
(5)

bir programı [ tamamen ] kaldırmak...

sirrikadem
C'ye format attım. ama gördüm ki, bazı lüzumsuz programları D'ye yüklemişim ve C'ye format attığım için, bunlar D'de olduğu için hala yerinde duruyorlar.format sonrasında bu programların normalde başlat'ta yer alan kısa yollarına ve "uninstall" sekmesine ulaşamıyorum. nasıl tamamen bu D'deki lüzumsu
C'ye format attım. ama gördüm ki, bazı lüzumsuz programları D'ye yüklemişim ve C'ye format attığım için, bunlar D'de olduğu için hala yerinde duruyorlar.

format sonrasında bu programların normalde başlat'ta yer alan kısa yollarına ve "uninstall" sekmesine ulaşamıyorum. nasıl tamamen bu D'deki lüzumsuz programları bilgisayarımdan silebilirim?

bu programları 'tamamen' silmekten bahsediyorum. bazı programları etkiliyor, eğer onları silmez isem...
0
sirrikadem
(05.06.08)
c ye format atmış olsanız program ekle/kaldır da gozukmesi gerek onların öyle olmuyor ise şimdilik bir fikrim yok :)
0
rurouni
(05.06.08)
Direkt D'deki klasörlerini silebilirsiniz. Windows formatlandığı için zaten registry'de kaydı kuydu yoktur, yer kaybı dışında başka programları etkilememesi lazım.
0
sitki siyril
(05.06.08)
önce klasörleri silin, sonra registry'den kayıtları silin
0
baldur
(05.06.08)
Bilgisayarı formatladıgınız için işletim sistemi o kurulan programlara dair hiç bir veriyi şu an içerisinde tutmuyor. O dosyalar ve o programlar şu an sadece sizin D diskinizde yer kaplamakla meşgul.
Ya d deki önemli şeyleri C ye geçirip d yi de formatlayın.
Yada d: deki klasörleri tek tek elle silin.
Registry ile ugraşmanıza gerek yok çünkü zaten hepsi bir önceki işletim sisteminden kalma programlar.
0
cruseo
(05.06.08)
Ccleaner . deneyin bence
0
safepassage
(05.06.08)
(5)

powerpoint sunusu ve projeksiyon

mandayuvasi
sevgili powerpoint severler dernegi uyeleri; soyle bir sorunla basbasayim ve yardimlariniza muhtacim. bitirme tezi icin sunum yapicaz kismetse ancak takildigim bir nokta var. simdi ben istiyorum ki ; laptoptan projektore aktardigimiz goruntu tum masaustunu yansitmasa da, perdeye yansimayip sadece be
sevgili powerpoint severler dernegi uyeleri; soyle bir sorunla basbasayim ve yardimlariniza muhtacim. bitirme tezi icin sunum yapicaz kismetse ancak takildigim bir nokta var. simdi ben istiyorum ki ; laptoptan projektore aktardigimiz goruntu tum masaustunu yansitmasa da, perdeye yansimayip sadece benim gorebildigim bir bolum olsa. mesela tum powerpoint sunusunu yansitsin ancak benim caktirmadan actigim bir word dosyasini yansitmasin. boylece en wordden bazi seyler dikizlerken hocalar sadece powerpoint sunusunu gorseler. nedir durum? umut var mi?
0
mandayuvasi
(04.06.08)
cihazi baglayinca desktop'i projeksiyona extend edersen istedigin olur. ikinci monitor(projeksiyon) kismina powerpoint'i surukler sunumu yaparsin, ilk monitor(onundeki oluyor bu da)de ise istedigin $eyler kalir.

powerpoint'te onun ayari mevcut "show presentation on: .." $eklinde bir secenegi var. iki monitorden birine verebiliyorsun yani.

show presentation on secenegi :
img519.imageshack.us
cift monitorde sunum(ayri ayri alinip birle$tirilmi$ goruntu degildir) :
img170.imageshack.us

edit: $u da extend desktop olayi :
img369.imageshack.us
0
sourlemonade
(04.06.08)
www.donationcoders.com
www.splitview.com
ekrani bunlarla bolebilirsin ama powerpointe bunun etkisi nasil olur bilmiyorum yani bolunmus olarak mi gosterir yoksa senin gostermek istedigin bolmeyi mi..denemekte fayda var.
0
2pac
(04.06.08)
ekranı dondurma yok muydu projeksiyonlarda
dondurup bakarsın ne istiyosan, sonra alt+tab'lar sunuma devam edersin
0
desdinova
(04.06.08)
powerpoint'in o özelliği var, sen her slide için not yazıyorsun, o notlari sunum yaparken sadece sen goruyorsun. gerci extended desktop da guzel bir cozum ama onda word dosyasinda ileri geri gitmen gerekecek.

dedigim gibi powerpoint ozelligi sayesinde istedigin slide ile ilgili notlar direk o slide'da olacagindan direk gozunun onunde olacak.
0
fdegir
(05.06.08)
(git: 28643)
0
selimse
(05.06.08)
(6)

Excel de satır limit aşımı hk.

sathaner
Elimizdeki txt data dosyasını excele aktarıyorum, ama artık bu data exceldeki 65536 satır limitini aşmaya başladı, excelde bu satırı çoğaltmanın yolu var mı?
Elimizdeki txt data dosyasını excele aktarıyorum, ama artık bu data exceldeki 65536 satır limitini aşmaya başladı, excelde bu satırı çoğaltmanın yolu var mı?
0
sathaner
(04.06.08)
65536 Excel 2003'teki sınır, bu Excel 2007'de 1 milyon civarında.

Excel 2007 yoksa veya 1 milyon yetmiyorsa MS Access'e import edeceksin txt'i, daha sonra köprülerle Excel'den kısmi kullanacaksın.
0
desdinova
(04.06.08)
diğer sheet'lere bölüp ordan çalışsan.
0
sourlemonade
(04.06.08)
Excel'e koymadan diger sheetlere bolemez. Excel'e de ancak ilk bilmem kac satiri koyabilir.
0
desdinova
(04.06.08)
tamam işte 65000 satırlara bolup 4 sheet e koysa 4x65000 etmez mi?
0
sourlemonade
(04.06.08)
65000 satırlara bölüm o kadar kolay bir iş değil.
notepad zaten açmaz, wordpad ise ya bilgisayarı kilitler (bende kilitleniyordu) ya da çok uzun sürer açması. Ki açsa bile 65000 satır hesaplayıp kesmesi ayrı bir sorun.
Bunun en doğru yolu Access'tir, her zaman çözümdür.
Elinizin altında hazır araçlar varsa programcık da yazabilirsiniz parçalara ayırmak için, ama dediğim gibi Access yani.
0
desdinova
(04.06.08)
excel 2007 veya excel 2010
0
desdinova
(13.05.11)
(8)

Yine site...Yine yardım:D:D:D

cezacifan
Arkadaslar yardımlarınız ve ilginiz cok makbule geciyor.:DAncak yine bir sorunum var.Siteme mp3 player eklemek istiyorum.Tek sarkı olucak sadece ben belirlicem mesala ayben ft ceza kork bizden onu sonra siteme kodunu eklicem... ve girn dinleyebilicek. cok arastırdım ama sacma seyler vvar aradıgım yo
Arkadaslar yardımlarınız ve ilginiz cok makbule geciyor.:D

Ancak yine bir sorunum var.Siteme mp3 player eklemek istiyorum.Tek sarkı olucak sadece ben belirlicem mesala ayben ft ceza kork bizden onu sonra siteme kodunu eklicem... ve girn dinleyebilicek.

cok arastırdım ama sacma seyler vvar aradıgım yok
(ztn arastırmadan sormam)

www.myspace.com

bakin burda bir ornek var
0
cezacifan
(02.06.08)
(git: 28931)
0
sourlemonade
(02.06.08)
aradıgım bu diil yinede saol
0
🌸cezacifan
(02.06.08)
sourlemonade
(02.06.08)
sanırım su oluyor ama sarkı url leri lazım onları nerden bulucam ceza nın url lerini??????
0
🌸cezacifan
(02.06.08)
server'a upload etmen i$ini gorur belki ??????
0
sourlemonade
(02.06.08)
anlamadım ki nasıl yapıcam onu ne demek o

(saol yardımların için)
0
🌸cezacifan
(02.06.08)
istedigin dosyalari (.mp3) server'a upload edeceksin.
daha sonra bir playlist olu$turup (.xspf) flash player'a gomeceksin. orneklerle de aciklami$ bunu zaten.
musicplayer.sourceforge.net
gibi.
0
sourlemonade
(02.06.08)
la grande
(03.06.08)
(10)

LPG ve Otomobil uzmanlarına bir soru

sathaner
2005 model 1,2 clio hb sahibiyim, bu araç km de 27 krş yakmakta ve ayda 500 ytl benzine para gidiyor, motoru düşük olduğundan bu araca lpg taktırmayı önermiyorlar.şimdi bu aracı satıp, lpg taktırabileceğim az yakacak bir araç arıyorum ne önerirsiniz?
2005 model 1,2 clio hb sahibiyim, bu araç km de 27 krş yakmakta ve ayda 500 ytl benzine para gidiyor, motoru düşük olduğundan bu araca lpg taktırmayı önermiyorlar.
şimdi bu aracı satıp, lpg taktırabileceğim az yakacak bir araç arıyorum ne önerirsiniz?
0
sathaner
(02.06.08)
saniyorum araciniz 60bin-70bin kilometre arasinda. emin olmamakla birlikte 16bin lira bunlarin piyasasi.

neyse ayni fiyata 2006-2007 peugeot 206 falan bulunabilir. ya da 2005-2006 toyota yaris. walla isterseniz 2000 vectra da olabilir. baska da bisey gelmediki aklima.
0
osuruklu
(02.06.08)
bilmem cok mu ufak olur veya illa lpg taktirmak mi istersin ama c2 1.4hdi da bir alternatif. agresif olmayan kullanım ile 5lt/100km yaktigini biliyorum, normalde 5.5 civari olsa da. 5.5 civari zaten 16-17krş yapar sanırım km başına. fabrika verileri ortalama 4.3 diyor ama yakalamak zor gibi bunu.

benzinli de honda jazz oldukca iyi 1.4 olarak veya yaris ve opel corsa 1lt benzinliler tercih edilebilir. fiyat araligi belirtmedigin icin ben hepsini yazmis bulundun ama neyse
0
2pac
(02.06.08)
alla alla bu kadar yakmaması gerek, normal değil. gazı köklüyorsunuz herhalde sonuna kadar ki. bu araçlarda belli bir hızın üstüne çıkmadıktan, klima açmadıktan, devirli kullandıktan sonra lpg li bi araçla üç aşağı beş yukarı aynı yakar.
0
babatema
(02.06.08)
2000 model civarı lpg'li ford focus'lar işini görür.
0
os
(02.06.08)
kullandığın araç düzgün kullanımda 1.5 dci ile aynı yakabilen (neredeyse) bir araçtır. kısaca senin kullanma tarzında ya da aracında bir yanlışlık mevcut. ayda 2 bin km yol yapıp sürekli hız yapıyor da olamazsın ki? 27 kuruştan anlamam ayrıca 100 km de kaç lt yakıyorsun onu söyler misin?
0
ozdek
(02.06.08)
ilginiz için teşekkürler.
benim araç 32.000 km'de, evet sanırım gazı fazla kullanıyorum, pek sakin kullandığım söylenemez, klima açmadan önce 25 krş yakıyordu, bu ay ise 27 krş yakmaya başladı, az yakan bir araç olarak lpg li bir model almak geldi aklıma.
bu arada alabileceğim arac 23.000 ytl yi geçmezse iyi olur.
0
🌸sathaner
(02.06.08)
80-90 ı geçmemek gerekiyor fazla motor hacmi küçük olduğu için çok güç harcıyor. fazla ağırlık taşımadığınız sürece lpg li araçla aynı yakar bunlar. sakin kullanır, bakımlarını yaptırırsanız 170kr a kadar rahat düşer.
0
babatema
(02.06.08)
aha benim konum.
lpg den çekinmeyiniz montajından çekininiz. montajdan evvel iyi araştırma yapıp düzgün bi yerde monte ettirdikten sonra lpg kitini problemsiz kullanırsınız.
kendim kullanıyorum onlarca insana da ön ayak oldum herkes hayatından çok memnun.

asıl konuya gelirsek clioyu 16.500 liraya sattığınızı düşünelim. yeni araç için bütçe nasıl olacak bu önemli. başabaş bişiler düşünürseniz 15.000 liralık bir araç bakmanız lazım zira minimum 1500 lira lpg ye harcanacak.

15-20.000 lira aralığında bir değerlendirme yapacak olursak;
kompakt sınıfta opel astra, vw bora, ford focus ve renault megane var. bunların hepsi lpg ye uygun araçlar. 1.4-1.6 lt hacim arasında motorları var.

küçükleri pek bilmiyorum lpg hususunda.

ama yaşı biraz küçültüp orta sınıflar da değerlendirilebilir. vw passat, scoda octaiva, volvo s40, renault laguna da o fiyat aralığında kolayca alınabilecek otomobiller. passat'ın 1.8 turbosunda lpg uygulaması nasıl emin değilim.

ben olsam ne yapardım biraz tuhaf gelebilir ama 99 model bir volvo s70 t5 alıp biraz maliyetli de olsa (sanırım 1200€) lpg monte ettirip 225 beygirin ve konforun tadını çıkarırdım. parçası biraz pahalı yalnız. servis sorunları tamamiyle giderildi tüm büyükşehirlerde servisi bulunabiliyor.
0
agk
(02.06.08)
valla 1.2 araç bu kadar çok yakması demek ya acaip çok kullanıyorsunuz ya da bir sorun var demektir. sizden kaynaklanan bişiy değilse (gazı kökleyip fren yapmak gibi) bir motora baktırın derim.
0
darknum
(02.06.08)
benzin ile ilgili hesaplar yaparken litre/ 100 km şeklinde ölçmeniz daha yararlı olur, zira petrol fiyatları çok oynuyor. ve de eğer km'de 27 kuruş yakıyorsanız 100 km'de 7.7 lt benzin yakıyorsunuz bugünkü 95 oktan kurşunsuz benzin fiyatına göre. bu miktar gayet düşüktür aslında.
0
tom riddle
(02.06.08)
(3)

Bir program

cezacifan
Arkadaslar bildiginiz bir program varmı kendi muzigimi yapıp uzerine soyleyebilecegim???
Arkadaslar bildiginiz bir program varmı kendi muzigimi yapıp uzerine soyleyebilecegim???
0
cezacifan
(31.05.08)
dance ejay, hiphop ejay, rave ejay
0
neronas
(31.05.08)
kimlanbu
(31.05.08)
(bkz: cubase) (bkz: reason)
0
sijwocaq
(31.05.08)
(5)

spyware (çıldıracağım)

turunun son ornegi
saçmasapan bir spyware bulaştı bilgisayara üstelik format attıktan hemen sonra nete bağlanır bağlanmaz.kaspersky ile full scan yaptım ama hiç bir şey bulamadı.sağ alttaki iconların orda x işareti yanıp sönüyor.ayrıca sürekli resimdeki şeyler çıkıyor ve de nete bağlı değilken nete bağlanmak istiyor b
saçmasapan bir spyware bulaştı bilgisayara üstelik format attıktan hemen sonra nete bağlanır bağlanmaz.kaspersky ile full scan yaptım ama hiç bir şey bulamadı.sağ alttaki iconların orda x işareti yanıp sönüyor.ayrıca sürekli resimdeki şeyler çıkıyor ve de nete bağlı değilken nete bağlanmak istiyor bir şeyler. nedir bu, nasıl çözülür. bir de aşağıdaki web siteleri var oraya gidiyor izin verdiğim zaman.
www.ucleaner.com
scan.spyguarder.com
0
turunun son ornegi
(29.05.08)
bu bir reklam scriptine benziyor. windows kullaniyorsan windows defender ile temizlemeyi deneyebilirsin. bunu yukledigin bir toolbar da yapiyor olabilir. program ekle kaldirdan kontrol etmeni oneririm.
0
helenart
(29.05.08)
herhengi bir toolbar yüklemedim. windows defenderda bir şey bulamıyor.
0
🌸turunun son ornegi
(29.05.08)
prevx diye bir program var. böyle saçmalıkları siliyor.. ama garip bir program. sanki kendisi zararlı bir programmış gibi duruyor.. ama daha önce ben kullandım.. üstünden belki de 2 sene geçti, bilgisayarda hala bir şey yok..
0
co2s2
(29.05.08)
Genelde yönlendirdiği sitedeki ürünün adıyla (ultimate defender 2007) bir google araması yaparsanız sorunla ilgili çözümlere ulaşabiliyorsunuz.

www.pchell.com

Bir video codec'inin bu zimbirtiyi bilgisayara bulaştırdığından bahsediyorlar ve çözüm önerileri var. SuperAntiSpyware'i deneyin önce ama genelde bu tarz uğursuzlar bazı manuel adımlarla giderilir ki verdiğim linkte mevcut.
0
arche
(29.05.08)
Sanıyorum formattan sonra Windows Messenger Service default acik geliyor, onunla yapilan reklamlara benzettim ben dogrudan belirli bir IP araligindaki bilgisayarlara boyle seyleri gonderen sahsiyetler var.
www.microsoft.com
www.itc.virginia.edu
surdan kapatip denersen anlariz ne var ne yok..bi de hijackthis ile bi bakarsan supheli ne calisiyor baslangicta diye o da olabilir.
0
2pac
(29.05.08)
(2)

Bilgisayar Monitör Switch i

delikan76
Hiç görmedim ama kesin vardır gibi geliyor, iki desktop bilgisayardan çıkan iki monitör kablosunu kabul edip, onu tek çıkış halinde bir düğme ile tek monitöre ileten bir parça var mıdır bilgisayar camiasında? Düğmeye basılınca birinin görüntüsünü, bir daha basınca diğerinin görüntüsünü gösterecek...
Hiç görmedim ama kesin vardır gibi geliyor, iki desktop bilgisayardan çıkan iki monitör kablosunu kabul edip, onu tek çıkış halinde bir düğme ile tek monitöre ileten bir parça var mıdır bilgisayar camiasında? Düğmeye basılınca birinin görüntüsünü, bir daha basınca diğerinin görüntüsünü gösterecek...

Varsa kaça patlar ve nerelerde bulunur?

NOT: Scart girişi olarak dvd/divx playerlar için var bundan, oradan aklıma geldi, her an lazım olabilir evde.
0
delikan76
(25.05.08)
var abi var. ismi, fiyati hakkinda bir bilgim yok ama var yani kullanan cok insan gordum.

edit: hah buldum. vga secici olarak geciyormu$.
www.sunumsistemleri.com burda var biraz a$agilarda.
0
sourlemonade
(25.05.08)
daha güzeli kvm switch'dir... 4 taneye kadar (artabilir modeline göre) makinenin monitör, klavye ve mausunu (kvm=KeyboardVideo(?)Mouse) tek birer monitör klavye ve maus'a indirger... hangi düğmeye basarsak o makineyi yönetiyor oluruz...
0
thunder thunder thunder thundercats
(26.05.08)
(2)

cd track hızı

serserisirin
arkadaşlar.2008 ford transit üzerinde bulunan cd calara cd cekiyorum track modunda. ancak sanırsam hızını ayarlayamıyorum. cızırtılı bir ses geliyor kac hızda cekmem gerek bilen varsa bi zahmet. 8x, 12x,16x,24x,32x,48x hangisinde ceksem olur acaba. ben 16x ve 24x hızlarda cektim. basarılı olamadım.
arkadaşlar.2008 ford transit üzerinde bulunan cd calara cd cekiyorum track modunda. ancak sanırsam hızını ayarlayamıyorum. cızırtılı bir ses geliyor kac hızda cekmem gerek bilen varsa bi zahmet.
8x, 12x,16x,24x,32x,48x hangisinde ceksem olur acaba. ben 16x ve 24x hızlarda cektim. basarılı olamadım. cd caların üzerinde ford 6000 yazıyo marka yok.
0
serserisirin
(25.05.08)
muzik cd'leri icin yazma hizinin olabildigince dusuk olmasi tavsiye edilir.
0
diabolus79
(25.05.08)
üstad yazdığın hız pek de önemli değil. hatta zaman zaman arşivciler yüksek hızlarda yazdıkları cdlerin daha kaliteli ve daha uzun ömürlü olduğunu söylemişlerdir.

acaba cd'yi ne tür bir kaynaktan çekiyorsun?

eğer mp3'ten reconvert edip çekiyorsan bitrate'ine dikkat et. 128 kbps bir mp3'ten performans alamaman normal. ancak kaynağın olan mp3 320 kbps bitrate'e sahip olsa bile orjinal cd'deki kaliteyi yakalaman mümkün olmaz. sonuçta cd'den riplenirken sıkışan verilerin kabul edilebilir bir miktarı kaybolmuştur. her ne olursa olsun 320 kbps ile 128 kbps arasındaki fark muazzamdır.
0
tannhauser
(26.05.08)
(3)

internette gizlilik?

quadropol
ip nasıl gizlenir? değişir? başka ülkeden giriyormuş gibi gösteren programlar var mıdır? varsa eğer bunlara ragmen ip adresi tespit edilebilir mi? ip adresinden de yer tespiti olur mu?not:çok gizli işler çeviriyorum :)
ip nasıl gizlenir? değişir? başka ülkeden giriyormuş gibi gösteren programlar var mıdır? varsa eğer bunlara ragmen ip adresi tespit edilebilir mi? ip adresinden de yer tespiti olur mu?

not:çok gizli işler çeviriyorum :)
0
quadropol
(19.05.08)
ermanen
(19.05.08)
nereye bişi yaptığına bağlı, gidip milli savunma bakanlığına karşı bir şey yaparsan kendi " hide ip " ini bile yazsan bulurlar adamı :) eceli gelen köpek cami duvarı hesabı olur ahah.

Sorunun asıl cevabı şu, bu programlar sürekli ip değiştirirmiş gibi davranıp takip edilmeni zorlaştırıyor hepsi o, yani bakarken şusunun şusunun şusunun şusuna bakıyorlar seni bulmak için. Birine bir şey yaptıysan her türlü bulunursun yani kısaca.

yer tesbiti olur, sonuçta atıyorum sen 22:00 da 202.23.23.23 ip den bağlandın, modemin mac adresi kayıtlı halde, senin hizmet aldığın telekom seni biliyor hepsi bu.
0
thefirstfbli
(19.05.08)
sethi
(19.05.08)
(7)

bilgisayarin donmasi

hollandabocegiilesevismek
elimizde bir bilgisayar var. 8 yildir kullaniyorum. son zamanlarda bilgisayar donmaya basladi. ara sira da reset atiyor kendi kendine. bu olay son gunlerde sik sik olmaya basladi. mesela bilgisayari actigim andan itibaren donmaya basliyordu ve ardi ardina uc dort sefer reset atma geregi duyuyordum.
elimizde bir bilgisayar var. 8 yildir kullaniyorum. son zamanlarda bilgisayar donmaya basladi. ara sira da reset atiyor kendi kendine. bu olay son gunlerde sik sik olmaya basladi. mesela bilgisayari actigim andan itibaren donmaya basliyordu ve ardi ardina uc dort sefer reset atma geregi duyuyordum. bir gun bilgisayara format atip bu sorunun duzelecegini sandim. c ile d diskini sildim ardindan windows setup a gecti ve bundan sonra donmaya basladi. ne kadar denesem de deneyim windows setuptan ileri gidemedim ipnetor bilgisayar donuyor, bir care bir cozum bir akil ariyorum. te$kurler...
0
hollandabocegiilesevismek
(14.05.08)
ramlerde temassızlık olabilir, çıkartıp yeniden takmayı veya birden fazlaysalar yerlerini değiştirmeyi deneyebilirsiniz.
0
weeping guitar
(14.05.08)
i$lemci sicakligini kontrol edin.
cok yuksek degerlerde ise fan(lar)i temizleyin.
0
sourlemonade
(14.05.08)
rami cikarttim yeniden taktim ama aynisi oluyor. uc tane ram yeri var. diger bolmesini deneyim mantikli geldi.

ayrica fani da temizledim orda sorun yok. bu nasil problemdir anlamadim gitti ??
0
🌸hollandabocegiilesevismek
(14.05.08)
bence de işlemciyle ilgili bir sorun var. işlemci yeterince ısınırsa bilgisayarınız çözülür problem kalmaz. soğuk yörelerden uzak durun. temmuz'da adana'yı tavsiye ederim.
0
bir dost
(14.05.08)
buyuk ihtimal ramlerde bir sorun var. baska bir ram bulabilirseniz onu deneyin. eger farkli ramde de ayni sorun ortaya cikarsa cok ufak bir ihtimal olsa bile psuda bir sorun olabilir. daha sonra da islemci geliyor ama ona ihtimal vermiyorum pek ben.
0
entrapmen
(15.05.08)
fani temizledikten sonra gorebiliyorsaniz pc acilirkenki isi degerlerini kontrol edin, gecenlerde 90derecede calisan ve windows login olur olmaz kapanan bir pc'nin islemci fanina saksi diktim mesela. o derece toz vardi. temizledikten sonra isinin ortalama 40-50 maksimum 55derece civarinda olmasi normaldir, daha ustu anormallik yaratabilir.
harddisk slotlarini kontrol edebilirsiniz, alternatif disk slotu deneyebilirsiniz.
power'la ilgili bir sorun varsa, ornegin cd-rom veya dvd-rom'unuzun baglanti ve guc kablolarini sokerek acmayi deneyin. asiri yuklenme varsa ve bir donanim fazla geliyorsa, daha guclu bir power supply almaniz gerekebilir. simdilik bunlar geldi aklima..
0
paradoxical
(15.05.08)
işlemci fanı. bende de p3 var 8 senelik.
ara sıra fan dönmeyince donuyor makine. restartta da dönmeyince elimle dönderip ilk hareketi veriyorum.
0
fizikopat
(15.05.08)
(1)

PCMCI mı? PCMCI Express mi?

sathaner
Şu laptop un pcmci girişinin normal mi yoksa express mi olduğunu söyleyebilir misiniz?Teşekkürler.TOSHIBA SATELLITE A100 – 084 NOTEBOOK• Intel Centrino Duo Mobile Teknolojisi, Intel Core Duo işlemci T2250, 1.73 GHz, 533 MHz Front Side Bus, 2 MB Cache, Intel 945PM Express Chipset, • Intel Pro/Wireles
Şu laptop un pcmci girişinin normal mi yoksa express mi olduğunu söyleyebilir misiniz?
Teşekkürler.

TOSHIBA SATELLITE A100 – 084 NOTEBOOK


• Intel Centrino Duo Mobile Teknolojisi, Intel Core Duo işlemci T2250, 1.73 GHz, 533 MHz Front Side Bus, 2 MB Cache, Intel 945PM Express Chipset,
• Intel Pro/Wireless 3945ABG Network Bağlantısı
• Windows XP Home Edition (TR/ENG)
• 15.4'' TruBrite WXGA TFT ekran, 1280 x 800 piksel
• Mobile Intel 945 GM Express chipset, max. 128 MB DDR2 Video RAM
• 80 GB (5.400 rpm) S-ATA
• 512 MB DDR2 RAM - Max. 4.096 MB (533 MHz)
• DVD Super Multi Drive (Double Layer)
• Ethernet LAN 10/100, Uluslararası V90 modem (V92 hazır)
• Wireless LAN (802.11 a/b/g)
• Toshiba Bass Enhanced Sound System ile SRS TruSurround XT Sistem, SRS WOW, 16-bit
• stereo ses sistemi, HD Audio
• DC-in, harici monitor, ext. mikrofon, kulaklık (stereo), RJ-11, RJ-45, TV-out (s-video), i.LINK, 5-in-1 Media Card Slot, 4 x USB 2.0
• 1 x PC Card Type II




İşin gerçiği şu ses kartını almayı düşünüyorum, uygun olup olmadığını bilmiyorum.

www.weblebi.com
0
sathaner
(09.05.08)
laptopun express değil. card type 2 yaziyor.

bence şunu da düşünebilirsin fiyatı da uygun:

www.birbilgisayaral.com
0
rimednac
(09.05.08)
(9)

Laptop ve ergonomi

kurukafa
Yamuk, kambur oturmak istemiyorum ancak laptop beni buna zorluyor. Şöyle ki; masamda ekranın seviyesi, göz seviyemin altında, yani kafamı aşağı eğmem gerekiyor, bu da pek hoş değil. Bunu önlemek için farkında olmadan iki büklüm oturuyorum. Bilgisayarı göz hizasına çekmek için altına bir şeyler koyup
Yamuk, kambur oturmak istemiyorum ancak laptop beni buna zorluyor. Şöyle ki; masamda ekranın seviyesi, göz seviyemin altında, yani kafamı aşağı eğmem gerekiyor, bu da pek hoş değil. Bunu önlemek için farkında olmadan iki büklüm oturuyorum. Bilgisayarı göz hizasına çekmek için altına bir şeyler koyup yukarı taşısam bu sefer de klavyesi çok yüksekte olacak. Kendi klavyesini kullanmaypı masaya başka bir klavye alsam, bilgisayarı ileri itelemem gerekecek.

Naapsam bilemedim. Yok mu bunun sağlılı bir yolu?

Dankeşön.
0
kurukafa
(06.05.08)
şu yüksekliği ayarlanabilir sandalyeler falan var belki onlardan bir tane alırsan sorunun çözülür.
0
alternatif
(06.05.08)
masa filan demişsin ama belki bu da işini görür
www.comfydesk.com.tr
0
supergirl
(06.05.08)
ne kadar enteresan,ben dün kurtuldum.hem bilgisayar başında saatler harcamaktan hem kambur durmaktan.sağımın solumun uyuşmasından.boyuma göre tam dik durmamı gerektirecek bir kitaplık ayarladım.süper.böyle değişikte oluyor hem.kitaplık olmaz dolap olur fartketmez.ayakta ama süper.
0
radikalherif
(06.05.08)
comfydesk tam aradığım şey gibi. sandalyemin yüksekliği ayarlanıyor ama temel sorun şu: ekranı göz hizana getirirsen kolların yanlış pozisyonda kalıyor, kollarını doğru pozisyona getirirsel ekran aşağıda kalıyor, zira klavye ile ekran birbirine bitişik. Comfydesk bunu çözmüş hem ellerini yukarı kaldırmana gerek kalmıyor hem de ekran göz hizanda, fakat çok para istiyor allahsızlar. Mobil olmasına gerek olmadığına göre benzer bir şey yapabilirim belki.

Teşekkürler.
0
🌸kurukafa
(06.05.08)
lap toplar için özel bi zımbırtı var aleti üzerine koyduğunuz. masa başında kullanmak için ideal bir alet epey rahat olduğunu biliyorum ama adını bilemediğim için ancak bu kadar yardımcı olabiliyorum.
0
sijwocaq
(06.05.08)
sijwocag, logitech alto'yu diyor olabilir. indragandi'de verilmisti oradaki linklerini yazayim. bazen iyi indirim oluyor. tekrar verilirse filan takip edersiniz belki.

www.indragandi.com
www.indragandi.com
0
ainothia
(06.05.08)
evet aynen o alet ainothia
0
sijwocaq
(06.05.08)
laptopi uzerine koyabildiginiz (yukaridaki linklerdeki gibi) standlardan ve ayrica bir klavye mouse seti (kablosuz sahane olur) ile rahata kavusabilirsiniz. basta aliskanliktan dolayi garip gelse de zamanla ekranin biraz geride olmasina da alisiyorsunuz. kambur durup sirt, boyun agrilari cekmekten iyidir her halukarda.
0
zakk
(06.05.08)
comfydesk aldım. pahalı mahalı ama versatil bir çözüm. memnunum şindilik. teşekkürler.
0
🌸kurukafa
(12.05.08)
(5)

Msn de video chat yaparken kendi sesimi neden duyarım

oyvind
Selamlar,Yurtdışındaki bir arkadaşımla konuşabilmek için webcam aldım sonunda fakat konuşmalarımız sürekli kendi sesimi duymam yüzünden işkenceye dönüştü. Şöyle ki; ben bir şey söyledikten 1-2 saniye sonra karşı taraftan kendi sesimi duyuyorum. Normalde zaten diyaloglara sekte vurabilecek olan bu ak
Selamlar,

Yurtdışındaki bir arkadaşımla konuşabilmek için webcam aldım sonunda fakat konuşmalarımız sürekli kendi sesimi duymam yüzünden işkenceye dönüştü. Şöyle ki; ben bir şey söyledikten 1-2 saniye sonra karşı taraftan kendi sesimi duyuyorum. Normalde zaten diyaloglara sekte vurabilecek olan bu aksaklık benim kendi sesini dijital ortamda duyduğunda nefret eden birisi olmam yüzünden dayanılmaz bir hal alıyor. Yok mudur bunun sebebini ve nasıl düzeltileceğini bilen birisi?
0
oyvind
(05.05.08)
hoparloru kapatsın karsıdaki, kulaklık taksın.
0
bryan fury
(05.05.08)
hoparlör kullanmıyor karşıdaki zaten kulaklık kullanıyor gördüğüm kadarıyla :)
0
🌸oyvind
(05.05.08)
skype deneyin. sesli görüşmede hiç gecikme yapmıyor, ses aktarımı da gayet temiz.
0
neronas
(05.05.08)
mikrofon seslerini kısın, kulaklıkları kulağa iyice yapıştırın. hala duyuyorsanız fişlerin biri yanlış takılmış olabilir.
0
sourlemonade
(06.05.08)
ses ayarı var ya, sağ alt köşedeki hoparlör ikonu. işte ona tıklayın, gelen pencerede mikrofonun altındaki "sessiz" kutucuğunu işaretleyin.

mikrofon görünmüyorsa seçenekler/özellikler den mikrofonu ekleyin. ondan sonra sessizi işaretleyin.
0
kimlanbu
(06.05.08)
(4)

Notebook'a vista hariç os kuramıyorum.

karapolisnas
Evet garip ama böyle.Packard Bell'in BG-45 P04 modeli notebookunu aldım. Vista ile geliyor alet, içinden xp için driverları çıkmadı ama ben bulurum dedim, xp kurmaya çalıştım. Cık. Kurulum dosyalarını atıyor, tam harddiski bölümleme muhabbetinden önce Mavi Ekran ve stop 0x0000007b hatası.Diski çıkar
Evet garip ama böyle.

Packard Bell'in BG-45 P04 modeli notebookunu aldım. Vista ile geliyor alet, içinden xp için driverları çıkmadı ama ben bulurum dedim, xp kurmaya çalıştım. Cık. Kurulum dosyalarını atıyor, tam harddiski bölümleme muhabbetinden önce Mavi Ekran ve stop 0x0000007b hatası.

Diski çıkardım, masaüstüme bağladım, hard format attım. Tekrar denedim, aynı yerde aynı hata.

Partition Magic ile bölmeye formatlamaya çalıştım, yemedi.

Abarttım, sadece windows ile mi ilgili dedim, Pardus kurmaya çalıştım, kurulum ekranında takıldı.

Ama notebook'un kendi kurulum DVDlerinden Vista rahatlıkla kuruluyor. Harddisk'i samsung, sata, 150 gb.

Şimdi aklıma gelen, bunlar bu diski bir şekilde kitlemişler sanırım. Yok mudur açmanın yolu? Veya başka birşeyse problem, başına gelmiş, çözmüş, çözememiş, var mıdır kimse?
0
karapolisnas
(28.04.08)
meraktan soruyorum pardus çalışan cd veya ubuntu cd'si ile açmayı denediniz mi?
0
darknum
(28.04.08)
Çalışan CD veya ubuntu denemedim, hayır.
0
🌸karapolisnas
(28.04.08)
valla absürd gelecek ama geçenlerde benzeri bir durumla, bir masaüstüne format atarken karşılaştım. vista yüklü bir exper marka bilgisayardı ve iki harddiskten birine şifre koymuşlardı. o hard disk'e format atsam bile ana belleği kaybolmuyor direkt açılmayı vs. reddediyordu. (çeşitli yollardan diskin içine ulaşıyorduk gerçi ama)

sonuçta olayın exper'in koyduğu şifreden kaynaklandığını tamire götürdüğümüzde öğrendik; sırf kendi servisleri dışında müdahele olmasın diye böyle bir olay yapıyorlarmış. belki benzeri bir duurm olabilir. yeterli bilgi sahibi biri bu şifreyi kırabilir sanırım
0
alchoburn
(28.04.08)
7b demek xp'de disk controller'inizin surucusu gelmiyor demek. vista'daki suruculer xp'de varolmayan yeni veri depolama teknolojileri kullanirlar o yuzden xp'yi cali$tirmak mumkun olmaz. (bkz: storport)

israrciysaniz vista yerine windows server 2003 veya windows xp 64-bit kurmayi deneyebilirsiniz eger i$lemciniz 64-bit ise. bu ikisinde storport mimarisi mevcut.
0
ssg
(30.04.08)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.