Giriş
(1)

friendsteki ingiliz kadın

wayne
4. sezonda rossla çıkıyor, adını bilen var mı
4. sezonda rossla çıkıyor, adını bilen var mı
0
wayne
(20.09.12)
emily. soyadı da waltham'mış, sayende öğrendik :)
www.imdb.com
0
hicazkar
(20.09.12)
(2)

Nereden download yapıyorsunuz ?

najiii
Merhaba ,Dizileri hangi siteden download yapıyosunuz ? Teşekkürler
Merhaba ,
Dizileri hangi siteden download yapıyosunuz ?
Teşekkürler
0
najiii
(20.09.12)
aslolan goruntu kalitesiyse
torrent
veya
warezbb

direkt turkce dublaj ve altyazi embed ise;
divxm
cshtr
0
keltikfrost
(20.09.12)
publichd.com torrnt için
0
eja
(20.09.12)
(10)

yabancı dizi.

bendensin
şöyle güney amerika çeteler uyuşturucu ile ilgili bağımlılık yaratıcak güzel bir dizi izlemek istiyorum. var mıdır böyle bir şey?
şöyle güney amerika çeteler uyuşturucu ile ilgili bağımlılık yaratıcak güzel bir dizi izlemek istiyorum. var mıdır böyle bir şey?
0
bendensin
(20.09.12)
güney amerikaninda isin icinde oldugu, breaking bad.
gerci o kadar yok lan güney amerika orda.

bak simdi ben az ilgisiz bi örnek verdim ya, az sonra benim cevabima nazaran evrim gecircek cevaplar.

bi sonraki cevap, aaa breaking bad i seversen sopranos iyidir, lie to me de süperdir diicekler.

sonraki adam lie to me yi alicak baz olarak , suits diye bui dizi var süfer diicekler.

suits süper denince, adam eskilerden örnek vercek.

en son en sonunda kendini luz clarita örnegi okurken bulucaksin:)
0
serabetan
(20.09.12)
(bkz: breaking bad)

iyi seyirler yo!
0
badiparmagi
(20.09.12)
lie to me ve breaking bad i izledim yo!
0
🌸bendensin
(20.09.12)
suits o zaman abi hahaha :))
0
serabetan
(20.09.12)
film olarak tanrı şehir. böyle bir dizi varsa da ben duymadım.
0
r_u_h
(20.09.12)
film olarak man on fire var.
kacirmamiydi la yoksa o.

expendables var bide arkasina expendables 2 yi koyar dizi niyetine seyredebilirsin ama.

pulp fiction da var ama o güney amerikada degil.

pulp fiction seversen ama snatch, layer cake i filanda seversin.
0
serabetan
(20.09.12)
the wire ve the shield meksikalılar filan var:)) ikisi de muhteşemdir.
0
yapacakbirseyyok
(20.09.12)
sons of anarchy

güney amerikada geçmiyor ama latinlerin ayrı çetesi (mayans)
zencilerin ayrı çetesi (niners)
federaller
yerel polis
uyuşturucu, silah kaçakçılığı mevzuları
entrika, kumpas
her bir bokun olduğu, aksiyonu çok çok olmasa da yine de iyi olan dizi var. ayrıca sezonlar ilerledikçe dizinin anlatımı da sertleşmeye başlıyor.
yer yer geyik de var
var da var işte

motosiklet çetelerine garezim var seyretmem dersen
eskilerden
oz
the shield
hepsinde bunlar mevcut
0
kumdan kale
(20.09.12)
(bkz: six feet under)
(bkz: treme)
(bkz: dexter)
0
patik
(20.09.12)
kimse yazmamış, yazılmış olmasını da beklememiştim gerçi.

(bkz: kingpin) www.imdb.com

sadece bağımlılık kısmında eksiklik olur, 6 bölümdü.
0
bir garip melek
(20.09.12)
(4)

izlediğiniz filmlerin kayıdını nasıl tutuyorsunuz?

ne gerek var ki
asosyal bir birey olarak zamamınım büyük bir kısmını film ve dizilere harcıyorum, tanıdığım insanlara da sorduklarında film önermeyi seviyorum ama ha diyince yüzlerce film arasından isim aklıma gelmiyor, bir şekilde bunları online olarak listeleyebileceğim bir araç arıyorum.- facebookda filmlerin sa
asosyal bir birey olarak zamamınım büyük bir kısmını film ve dizilere harcıyorum, tanıdığım insanlara da sorduklarında film önermeyi seviyorum ama ha diyince yüzlerce film arasından isim aklıma gelmiyor, bir şekilde bunları online olarak listeleyebileceğim bir araç arıyorum.

- facebookda filmlerin sayfalarını beğeniyordum ama beğendiğimi adım gibi hatırladığım film sayfasının ortadan kaybolduğunu gördüm yani facebook bu konuda pek güvenilir değil
- bir süre de imdb'nin liste oluşturma özelliğini denedim ama o da kullanışlı gelmedi

aradığım araçta olsa iyi olur dediğim özellikler:
-online olsun
-imdb uyumlu çalışsın
-oluşturduğum liste içinde türe/isime(lerine) göre arama yapabileyim.
-bunları izlediysen bunları da izlemişsindir gibi öneri özelliği olsa çok harika olabilir
0
ne gerek var ki
(20.09.12)
Şöyle bir site var ama:
www.filimadami.com

Daha fazla bilgi için:
(bkz: filim adamı)
0
sesee
(20.09.12)
criticker.com

imdb uyumlulugu, imdb'ye link vermesi sadece
0
ermanen
(20.09.12)
loveinaflipbook
(20.09.12)
imdb'nin böyle bir sistemi var zaten. İstediğin kadar liste oluşturup rahatça listeye ekleyebiliyorsun. Ben kolaylık olması açısından direk watchlist'e ekliyorum. Filmin sayfasını açar açmaz direk görüyorum izleyip izlemediğimi.

edit: kullanışlı gelmedi demişsin gerçi sonradan gördüm. ama sistemi değiştirdiler sonradan tekrar bak istersen.
0
onexey
(20.09.12)
(5)

2 veya 3 sezon süren dizi önerisi

9kuyruklukedi
iyi geceler dizi eksperleri;hayatımda ilk ve son olarak newsroom'u izleyebildim baştan sona. henüz tek sezon. hepsini bitiremezsem içimde kalır, 8-10 sezon da takip edesim gelmiyor.böyle 2 hadi 3 sezon olsun en fazla, sırf kahkah kihkih yaptırmasın,tarih dersi olmasın, saçma bilim kurgu bir konusu o
iyi geceler dizi eksperleri;

hayatımda ilk ve son olarak newsroom'u izleyebildim baştan sona. henüz tek sezon.

hepsini bitiremezsem içimde kalır, 8-10 sezon da takip edesim gelmiyor.

böyle 2 hadi 3 sezon olsun en fazla,
sırf kahkah kihkih yaptırmasın,
tarih dersi olmasın,
saçma bilim kurgu bir konusu olmasın.

günümüzde veya bugüne yakın bir dönemde geçen, ilginç, az çok komedi, gerilim unsuru barındıran neler önerebilirsiniz?

not: platformum dizimag.
0
9kuyruklukedi
(20.09.12)
lost room 6 bölüm
sherlock 6 bölüm
0
hasmetizm1
(20.09.12)
Fringe
İt crowds
0
skywalkeremre
(20.09.12)
State of Play. İngiliz dizisi, 1er saatlik 6 bölüm. Mükemmel. Amerikan film versiyonu da varmış ama kesin kolpadır. Bu hikaye 2 saatte anlatılmaz çünkü. www.imdb.com
(Dizimag dediğini şu an gördüm ama yine de bu diziyi tavsiye etmeden duramayacağım.)

İngiliz dizileri hoşuna gidebilir zira kısa ve öz oluyorlar. Absürd komedi istersen black books, normal komedi istersen gavin and stacey, him and her. Biraz fantastik seni bozmazsa being human da çok güzel bir dizi. Polisiye seviyorsan kitaptan uyarlama thorne var, fena değil, David Morrissey için izlenir.
Onun dışında iyi lise dizileri: freaks and geeks, my so called life, veronica mars (3. sezon pek iyi değil atlayabilirsin)

Olmasın dediğin kriterler benim olsun olsun daha da olsun dediğim şeyler olduğu için pek yardımcı olamadım, özür dilerim.
0
peki madem
(20.09.12)
(bkz: coupling)
0
noluyo yaa
(20.09.12)
(bkz: united states of tara)
bi de madem the newsroom sevmişsin (bkz: studio 60 on the sunset strip)
0
okumakistiyorumburadakileri
(20.09.12)
(6)

Mafya (mümkünse İtalyan) Filmleri Önerir misiniz?

mesa
Selamlar.Soru başlıkta.İzlediğim filmler,Godfather serisi,Scarface,A Bronx Tale,Donnie Brasco,Goodfellas,Casino,Carlito's Way şu an aklıma gelenler.The Sopranos'u da izledim.İmdb puanı 7'nin altında olmazsa sevinirim.Şimdiden teşekkürler..
Selamlar.Soru başlıkta.İzlediğim filmler,Godfather serisi,Scarface,A Bronx Tale,Donnie Brasco,Goodfellas,Casino,Carlito's Way şu an aklıma gelenler.The Sopranos'u da izledim.İmdb puanı 7'nin altında olmazsa sevinirim.Şimdiden teşekkürler..
0
mesa
(20.09.12)
ermanen
(20.09.12)
www.turkcealtyazi.org
tam mafya filmi olmasada güzel film 2.cisinide izle tabi bunu izlersen
bide joni dip in oynadığı halk düşmanı var
0
hasmetizm1
(20.09.12)
sopranos deyince dizi de önerebiliyorum sanıyor ve (bkz: boardwalk empire) diyorum.
0
noluyo yaa
(20.09.12)
ne gerek var ki
(20.09.12)
(git: www.imdb.com)
0
faith no more
(20.09.12)
The Funeral www.imdb.com Film American ama yönetmen İtalyan kökenli ve İtalyan bir mafya ailesini anlatıyor.Güzel bir film.
0
old possum
(20.09.12)
(9)

Dizi Önerisi.

Amiral Bristol
Duyuru Sakinleri Merhaba;İzlediğim ve sevdiğinm dizier; Game of thrones , Breaking bad, Walking dead, Californication, Shameless.Sizin öneriniz nedir? ne izlenir, izlenmelidir?
Duyuru Sakinleri Merhaba;

İzlediğim ve sevdiğinm dizier; Game of thrones , Breaking bad, Walking dead, Californication, Shameless.

Sizin öneriniz nedir? ne izlenir, izlenmelidir?
0
Amiral Bristol
(19.09.12)
ROME,ROME,ROME.. bitince yine ROME..
0
dedim dedim de kime dedim
(19.09.12)
The Wire. Ancak izlemesi biraz sabır ister. Nakış gibi işlenmiş dizidir.
0
Kafkaslı
(19.09.12)
sherlock!
0
artemiss
(19.09.12)
OZ.

tarihine bakmayın. ilk bölümden bağlanacaksınız zaten.
0
nakippoyraz
(19.09.12)
spartacus, friends...
0
dilaraa
(19.09.12)
the it crowd
0
gebere jackson
(19.09.12)
community,
the office ( 2. sezon'dan basla)
0
latios
(19.09.12)
Breaking Bad izleyen adama The Sopranos yakışır.
0
hukkle
(19.09.12)
rome +1 eşsizdir :D
0
metamorphisis
(19.09.12)
(3)

Olum ya da yaralama icermeyen suc filmleri

entrapmen
Icinde olum, oldurmeye tesebbus veya yaralama olmayan suc filmleri olarak akliniza gelen bir seyler var mi?Ornek olmasi acisindan: Nueve reinas.
Icinde olum, oldurmeye tesebbus veya yaralama olmayan suc filmleri olarak akliniza gelen bir seyler var mi?

Ornek olmasi acisindan: Nueve reinas.
0
entrapmen
(19.09.12)
bonnie and clyde
oceans serisi
0
in vino veritas
(19.09.12)
inside man
60 saniye

böyleydi sanki.
0
serabetan
(19.09.12)
@in vino veritas: sanki adam olduruluyordu oceans serisinde. bak tam emin olamadim simdi ama vardi sanki olen birileri.

@serabetan: nickini hep simdiye kadar serabatan olarak okudugumu fark ettim.
inside man'de sahteden olum vardi sanirim. aklimda niyeyse yaralama da var gibi kalmis. tekrar bakayim bi.
60 saniye'de yaralama olduguna %100 eminim. olenlerde oluyordu sanki.
0
🌸entrapmen
(19.09.12)
(1)

dizi dvd box set ine altyazı?

hasmetizm1
diyelim the wire box set edindim, tr altyazı desteği yok, elimdeki tr bölüm altyazılarını izlerken kullanabilirmiyim? filmlerde sorun çıkmıyor ama içinde dizi olan dvd kullanma şansım olmadı, varmı bilen?
diyelim the wire box set edindim, tr altyazı desteği yok, elimdeki tr bölüm altyazılarını izlerken kullanabilirmiyim? filmlerde sorun çıkmıyor ama içinde dizi olan dvd kullanma şansım olmadı, varmı bilen?
0
hasmetizm1
(19.09.12)
ben de merak ettim bak.
0
cevab veremedi
(11.10.12)
(10)

Samimi itiraf: Film izlerken ağlamak?

innatedesire
Ama en ufak bi dramda ağlıyorum.Hele bi de son günlerde rutinleşti adeta, her gece 12 sularında bir filme başlayıp ağlamadan uyuyamıyorum sanki.Fakat bakıyorum, kimsede en ufak bi hüzün yok. Öyyle göbeğini falan kaşıyor benim dışımdakiler. E ben de utanıyorum, kaçıyorum ordan hemen tabi, hissetirmed
Ama en ufak bi dramda ağlıyorum.

Hele bi de son günlerde rutinleşti adeta, her gece 12 sularında bir filme başlayıp ağlamadan uyuyamıyorum sanki.

Fakat bakıyorum, kimsede en ufak bi hüzün yok. Öyyle göbeğini falan kaşıyor benim dışımdakiler. E ben de utanıyorum, kaçıyorum ordan hemen tabi, hissetirmeden. İki ağlayıp dönüyorum. Gıcık oldum kendime.

E tamam film olduğunun bilincindeyim, "yapma" şeyler yani ordakiler, gerçek diil. Ama düşünemiyorum o an. Belki de düşünürsem hiçbi filmin bi numarası mı kalmaz ne?

Böyle düşünerek izleyenler, keyif alıyo musunuz izlerken?
Öyleyse ben de 10 dk.da bir "sadece bir film bu, sahici diil." diye telkinlerde bulunucam kendime. Diilse aynen devam ederim sanırım. :/
0
innatedesire
(19.09.12)
Ne güzel işte. Duyguları yoğun yaşıyorsun demek ki. Çoğumuz bunun için film izlemiyor muyuz?

Belki fazla empatiksin.
0
otonom
(19.09.12)
duygusal, dram tarzı filmleri izlememeye çalışıyorum bu yüzden. hassassınız, bu çok normal ve sevinmelisiniz bunun için. kişisel, ailevi vs sıkıntılarınız da böyle bir tetikleme yapıyor olabilir. ağlamak güzeldir ama utanacak bir şey yok.
0
ahmetdursun
(19.09.12)
Fazla empatik olduğumun farkındaydım da filmlerin bu kadar etkilemesiyle bağlayamamıştım, doğru tespit için teşekkürler,

Hassas olduğum da doğru ama aşırı duygusal diilim, sıkıntım ya da dert ettiim bi şeyler yok hayatımda, hatta neşeliyim genelde.

Dediiniz gibi haddinden fazla empati var sanırım, inanılmaz güzel ve bi o kadar da başa bela, of. :)
0
🌸innatedesire
(19.09.12)
yalnız değilsin. sadece film değil, dizi izlerken bile gözlerim doluyor benim. scrubs izlerken bile gözlerimin dolduğunu biliyorum :/
ha üstüne üstlük er kişiyim.
duygulanmak erkek kadın demeden herkesin hakkı, özgürce herkesin duygularını gösterebildiği bir dünya düşlüyorum.
0
geven kafa
(19.09.12)
Aynen devam et. Ben de senin gibiyim. En ufak şeyde şırıl şırıl ağlıyorum, dalga geçiyor insanlar. Ama artık "Defolun öküzler" diyip ağlamaya devam ediyorum hiç utanmadan.
Ne güzel hissediyorsun demek ki bir şeyler. Milleti sallama, içeri de kaçma bundan sonra, istediklerini desinler. Onlar mal oldukları için anlamazlar böyle inceliklerden. Sen kafalarına kafalarına vur inadına.
0
buff
(19.09.12)
korku filmlerine aban biraz. belki duyguların dengelenir. mesela hangi filmlere ağladın?
0
ermanen
(19.09.12)
@ermanen, kaliteli korku filmi bilmiyorum hiç karşılaşmadım, çok mantık arıyorum belki de. Az önce The Boy in the Striped Pyjamas, dün gece London to Brighton, pazar gece Le Scaphandre Et Le Papillon (yazarken kopya çektim).. falan işte.
0
🌸innatedesire
(19.09.12)
normalsin. komedi filmlerindeki bazı sahnelerden bile etkilendiğim oluyor. how i met your mother gibi bi diziye ağlamışlığım var. bkz: s06e13 (Bad News)
0
himmet dayi
(19.09.12)
ben de öyleyim. okuduğum kitaba bile ağlarım.
dün akşam "A moment to remember" filmini izledik eşimle, ağlamaktan içim şişti. gözlerim kan çanağına döndü resmen. eşimde sanki maç izliyor havası vardı. kimse ağlamayınca insan kendini tuhaf hissediyor.
en sevmediğim tarafı da film bitince normal hayata dönemiyorum ben. bir kaç saat en azından cenaze sahibi gibi oluyorum.
0
yue
(19.09.12)
Örnekte görüldüğü gibi değilse normalsin :)
www.youtube.com
0
saruwatari
(19.09.12)
(3)

Inside Job türünde belgesel / film

even i say faith no more
Margin Call, The Last Days of LB, Network,Too Big to Fail...izlediklerim arasında.Başka tavsiye alabilir miyim? Ekonomi alanında belgesel arıyorum.
Margin Call,
The Last Days of LB,
Network,
Too Big to Fail
...

izlediklerim arasında.

Başka tavsiye alabilir miyim?

Ekonomi alanında belgesel arıyorum.
0
even i say faith no more
(19.09.12)
kafadanbacakli
(19.09.12)
istediğim türde midir bilmiyorum ama o filmde sıkıldım.
0
🌸even i say faith no more
(19.09.12)
www.imdb.com

deminkini hatalı yazdım, düzeltemedim. budur.
0
Jaaaccckk
(19.09.12)
(6)

limitless tarzı film tavsiyesi

hystarie
konusu ilginç olan kaliteli film arıyorum.teşekkür ederim
konusu ilginç olan kaliteli film arıyorum.teşekkür ederim
0
hystarie
(18.09.12)
buff
(18.09.12)
Bi de şu Almodovar'ın son filmi The Skin I Live In.
0
buff
(18.09.12)
mr.nobody
0
fiyuuuu
(18.09.12)
the game (1997) -hakkında birşey okuma-
The Skin I Live In +1 (çok değişik)
Quills - de sade gibi ilginç bir kişiliği içeriyor. -
mr.nobody +1
Die Welle [2008]
Das Experiment [2001] - para karşılığı bir grup insanı gardiyan ve mahkum rolü verirler, denekler rollerini fazla benimser! -
Frequency (2000)-geçmişteki baba ile gelecekteki oğul bir telsiz ile konusuyor. olaylar gelişiyor-
0
unalub
(18.09.12)
başlığa takılmıyorum sadece konusunun ilginç olduğunuı düşündüğüm bir film söylüyorum: 99 francs
0
dahinnotha
(18.09.12)
www.gnovies.com
burdan movie map kısmına limitless yazıyorsun ve benzeri filmler sana buluyor. cidden benziyor mu bilemiyorum.hatta source code en benzeyenmiş. ben ikisini de izlemediğim için bir şey diyemeyeceğim
0
aaaaaa
(18.09.12)
(3)

adventure türündeki oyun tarzında dizi/film?

sizofren hayaller
var mıdır böyle diziler. bir şeyler toplamalı, sonra onları birleştirip, bir yerlerde kullanıp kasaları, kapıları vb. yerleri açıp şifreleri çözüp oralardan yeni şeyler bulmalı ve sonra onları kullana kullana sonuca ulaşmalı dizi/film var mı?
var mıdır böyle diziler. bir şeyler toplamalı, sonra onları birleştirip, bir yerlerde kullanıp kasaları, kapıları vb. yerleri açıp şifreleri çözüp oralardan yeni şeyler bulmalı ve sonra onları kullana kullana sonuca ulaşmalı dizi/film var mı?
0
sizofren hayaller
(18.09.12)
Lost room. Bir odayı oluşturan parçaları bulup odaya ulaşmaya çalışıyorlar. çok başarılı bir mini dizi. tavsiye ederim.
0
boo ya moon
(18.09.12)
(bkz: lost room) var mini dizi
0
kedili madam
(18.09.12)
cok kiytirik olsalar ve oyun mantigiyla tam ortusmeseler bile:
lara croft: tomb raider serisi.
mummy serisi
pirates of carebbian serisi
stardust
0
entrapmen
(18.09.12)
(3)

bir sihirbazlık belgeseli/programı soruyorum?

atmosphere
12-13 yıl önce show tv'de yayınlanıyordu. programda, gizemli bir atmosferde, yüzü maskeyle gizlenmiş sihirbaz tarafından önce sihirbazlık numaraları gösteriliyor; 2. bölümde ise numaranın sırrı açıklanıyordu.hatta daha sonra show tv'de hepsi gerçek'in içinde gösterilmeye başlamıştı bazı kısımları.bu
12-13 yıl önce show tv'de yayınlanıyordu. programda, gizemli bir atmosferde, yüzü maskeyle gizlenmiş sihirbaz tarafından önce sihirbazlık numaraları gösteriliyor; 2. bölümde ise numaranın sırrı açıklanıyordu.

hatta daha sonra show tv'de hepsi gerçek'in içinde gösterilmeye başlamıştı bazı kısımları.

bu programın ingilizce türkçe adı. izleyebileceğimiz link vs bilen var mı?
0
atmosphere
(18.09.12)
olabilir mi?
www.youtube.com
0
dikenlitel
(18.09.12)
youtube'da "masked magician" diye aratın.
0
kibritsuyu
(18.09.12)
teşekkürler kibritsuyu. aradığım tam olarak buydu :))
0
🌸atmosphere
(30.09.12)
(9)

Dizi önerisi ?

volkanaydin152
19 tane yabancı dizi bitirdim şimdi de yeni bir diziye başlayayım diyorum şöyle romantik komedi yada liseli ergen dizisi önerebilirmisiniz ?
19 tane yabancı dizi bitirdim şimdi de yeni bir diziye başlayayım diyorum şöyle romantik komedi yada liseli ergen dizisi önerebilirmisiniz ?
0
volkanaydin152
(18.09.12)
blue mountain state
0
hosein
(18.09.12)
doktorlar
0
dikenlitel
(18.09.12)
doktorlar mı :D
0
🌸volkanaydin152
(18.09.12)
"Liseli ergen" ifadesinde ciddiyseniz: switched at birth önerebilirim. Küçümsemiyorum; ama yetişkinler için tatmin edici olmayacaktır muhtemelen.

www.imdb.com
0
djarwi
(18.09.12)
the o.c.
freaks and geeks
0
ne gerek var ki
(18.09.12)
19 çok iyi. size gereken yeni bir dizi değil, dışarı çıkıp gezmek, bir hobi ya da yeni arkadaşlar edinmek.
0
celeron 300a
(18.09.12)
How I meet your mother :) ( eğer izlemediyseniz) bence izlediklerinizi yazarsanız daha yardımcı olabiliriz size :)
0
mortingensitrayzee
(18.09.12)
Benden de weeds. showtime yapımı deyip köşeme çekiliyorum
0
katamaramayan
(18.09.12)
Doctor Who,Fringe,Friends,Glee,How I Met Your Mother,Family Guy,House M.D,Kyle XY,Lost,New Girl,Sex and The City,Supernatural,Teen Wolf,The Simpsons,Touch bunları izledim :)
0
🌸volkanaydin152
(18.09.12)
(3)

friends'i nerden izleyebilirim

tales from the south
dizimag'de sürekli arıza veriyor
dizimag'de sürekli arıza veriyor
0
tales from the south
(18.09.12)
emfuzi
(18.09.12)
yabancıdizizle.com da bazı bölümlerin altyazılarında kayma ve eksik çeviri vardı. en iyisi torrent.e git sen.
0
dahinnotha
(18.09.12)
ne gerek var ki
(18.09.12)
(2)

Film söyleyin de izlyelim...

Evocati
Korku,gerilim olmasın.Bu saatte zatn bozuk moralimi daha da hoplatmasın..
Korku,gerilim olmasın.Bu saatte zatn bozuk moralimi daha da hoplatmasın..
0
Evocati
(17.09.12)
3 Idiots www.imdb.com
0
candanag
(17.09.12)
Dün izleyip beğendiklerim:(Aynı yönetmenin iki filmi, ilki gerilim sayılabilir ama arkadaşlar arasında olan muhabbet gerilimi. Öyle ruhlar öcüler değil. İkincisi romantik-dram)
- Tape www.imdb.com
- Before Sunrise www.imdb.com

Bugün izleyip beğendiklerim:(Hayao Miyazaki'nin iki animesi)
- Spirited Away www.imdb.com
- Mononoke Hime www.imdb.com
0
rodriguez2
(17.09.12)
(6)

The Vampire Diaries yapımcıları Julie Plec-Kevin Williamson'a ulaşma

sarızeybek
Elimde The Vampire Diaries dizisinin yapımcıları olan bu ikilinin gerçekten dikkatini çekeceğini düşündüğüm müthiş bir proje var. Bu konuda bu ikiliden herhangi birinden görüş almak ve eğer mümkün olursa bir gün beraber çalışma fırsat bulmak amacıyla herhangi bir yolla görüşme ihtiyacı hissediyorum
Elimde The Vampire Diaries dizisinin yapımcıları olan bu ikilinin gerçekten dikkatini çekeceğini düşündüğüm müthiş bir proje var. Bu konuda bu ikiliden herhangi birinden görüş almak ve eğer mümkün olursa bir gün beraber çalışma fırsat bulmak amacıyla herhangi bir yolla görüşme ihtiyacı hissediyorum.

Julie Plec ya da Kevin Williamson'a nasıl ulaşabileceğim konusunda herhangi bir fikri olan var mı?
0
sarızeybek
(17.09.12)
kevin'a twitterdan ulaşabilirsin: twitter.com
julie'ye de aynı şekilde: twitter.com

tabi hesaplar fake değilse ki pek zannetmiyorum.

bi de bu var ehehe
twitter.com
0
sansar111x
(17.09.12)
twitterdan zaten takip ediyorum ama genel olarak takipçileriyle soru cevap tarzında bir ilişkileri yok. Mesela Alex taraftarlarla sürekli bu yolla konuşuyor ama aynı durum bu ikisi için söz konusu değil. Başka önerisi olan var mı?
0
🌸sarızeybek
(17.09.12)
facebook'ta durum nası peki?
0
sansar111x
(17.09.12)
emin değilim ama sanırım sayfaları fanları tarafından yönetiliyor.
0
🌸sarızeybek
(17.09.12)
bence facebooktan yürü sen. fanları yönetiyosa onlara sorarsın.
0
sansar111x
(18.09.12)
böyle blog siteleri oluyormuş ünlülerin soru cevap şeklinde konuştukları tumblr gibi mesela. O konuda bilgisi olan varmı?
0
🌸sarızeybek
(18.09.12)
(4)

game of thrones 3. sezon

lionel andres
yeni sezon 16 eylülde cnbc-e'de diye reklam görmüştüm. 16 eylül derken 2013'ün 16 eylülünden mi bahsediyordu bunlar? çok mu yanlış geldim lan :/
yeni sezon 16 eylülde cnbc-e'de diye reklam görmüştüm. 16 eylül derken 2013'ün 16 eylülünden mi bahsediyordu bunlar? çok mu yanlış geldim lan :/
0
lionel andres
(17.09.12)
Cnbc-e'de yeni sezon diye bahsedilen 2. sezon sanırım.

Edit: 3. sezon 31 Mart 2013'te başlıyomuş.

www.imdb.com
0
kabiz kugu
(17.09.12)
kafası mı güzel o zaman bunların? hayır 2. sezon finalinde 2013'te görüşmek üzere deniyordu. fragmanı görünce şaşırdım zaten.
0
🌸lionel andres
(17.09.12)
26 eylüldür muhtemelen reklam metinlerini yazanlar da insan sonuçta
0
taqster
(17.09.12)
yeni sezon dediği türk televizyonlarında yayınlanan yeni sezondur. genellikle 1 sezon geriden geliyor cnbc-e.
0
trakyali gulyabani
(17.09.12)
(10)

İnsanı dağıtacak romantik film önerisi...

jude
İzlendiğinde insanı dağıtacak, çok afedersiniz ama ağzına sıçacak film önerileriniz varsa, ne mutlu bana. One day tarzında olabilir, eski olabilir, yeni olabilir falan...
İzlendiğinde insanı dağıtacak, çok afedersiniz ama ağzına sıçacak film önerileriniz varsa, ne mutlu bana. One day tarzında olabilir, eski olabilir, yeni olabilir falan...
0
jude
(17.09.12)
Politiki kouzina (2003)
0
apc
(17.09.12)
A Moment to Remember ( Nae meorisokui jiwoogae ) 2004
Hachi: A Dog's Tale 2009
0
yanginmerdiveni
(17.09.12)
klasik cevabımdır;

(bkz: bin-jip)

(bkz: oh ahsiseu)
0
ruhibirbanyo
(17.09.12)
bir klasik olarak The Fountain
0
candanag
(17.09.12)
Les amants du Pont-Neuf (Köprü Üstü Aşıkları) www.imdb.com
ayrıca Leaving Las Vegas
www.imdb.com
0
old possum
(17.09.12)
sli
(17.09.12)
crudelis
(17.09.12)
yazılanlardan en vurucusu a moment to remember. the fountain iyi biraz, az fantastik. kutup çizgisi aşıkları filmide öyle abartılcak bir durumu yok. 500 days summer tam bir saçmalık zaman kaybı. bunlar dışında the notebook kişiye göre etkileyebilir.
0
iscanthere
(17.09.12)
tüm ağlatan film duyurularına aynı şeyi yazıyorum ama vazgeçmem :)

www.imdb.com

dikkat: ağza öyle böyle sıçmaz, tam sıçar.
0
boo ya moon
(17.09.12)
tek kelimeyle www.imdb.com
0
huzursuz adam sendromu
(18.09.12)
(7)

son yılların en izlenesi yerli filmleri

dogumdansancili
yurtdışında yaşayan ve yerli yapımları takip edemeyen birine film yazıcam. Şu son 3-4 senede çekilenlerden bir zamanlar anadolu'da haricinde izlenesi bir yapım aklıma gelmedi. pazartesi sabahı zor oluyor hafızayı zorlamak:) görenler birşeyler eklerse bi liste çıkarırım. teşekkürler.
yurtdışında yaşayan ve yerli yapımları takip edemeyen birine film yazıcam. Şu son 3-4 senede çekilenlerden bir zamanlar anadolu'da haricinde izlenesi bir yapım aklıma gelmedi. pazartesi sabahı zor oluyor hafızayı zorlamak:) görenler birşeyler eklerse bi liste çıkarırım. teşekkürler.
0
dogumdansancili
(17.09.12)
çakal. sadece monologları için bile izlenir.
0
brotha b
(17.09.12)
vavien ve çoğunluk harika filmler, dedemin insanları ve behzat ç.'de izlenebilitesi yüksek bence
0
neverletyougodown
(17.09.12)
çakal-vavien-çoğunluk gerçekten değerli filmler, listeye Sonbahar, Üç Maymun, Kosmos ve Büşra'da eklenebilir bence.
0
candanag
(17.09.12)
nar ve izlemediysen dokuz.
0
halusinojen
(17.09.12)
babam ve oğlum
beş şehir
beynelmilel
pardon (30 kez izledim)
devrim arabaları
sinav
gora ve arog yazmaya gerek yok galiba
organize işler
neşeli hayat
0
meksi
(18.09.12)
soruda son 3-4 sene diyor, geçen 10 seneye bağlarız bu şekilde:) hadi anlarım onu bunu da Sınav filmini izlenesi bulmak ilginç cidden
0
candanag
(18.09.12)
Zenne'de eklenmeli bu listeye, unutmuşum
0
candanag
(23.09.12)
(6)

sadece bir diyalogunu hatırladığım filmin adını arıyorum

candanag
yaklaşık 10 sene önce tv'de zap yaparken rastgeldiğim filmde 3-5 kişi bir odada toplanmış tanrının varlığını sorguluyorlardı, birisi artık dayanamayıp elindeki tabancayı şakağına dayayıp sorunun cevabını bulmaya gidiyorum diyerek hakkın rahmetine kavuşuyordu. tek hatırladığım replik bu. filmi bilen
yaklaşık 10 sene önce tv'de zap yaparken rastgeldiğim filmde 3-5 kişi bir odada toplanmış tanrının varlığını sorguluyorlardı, birisi artık dayanamayıp elindeki tabancayı şakağına dayayıp sorunun cevabını bulmaya gidiyorum diyerek hakkın rahmetine kavuşuyordu. tek hatırladığım replik bu. filmi bilen çıkar mı acep?
0
candanag
(17.09.12)
yüzbinlerce yıldır yaşadığını iddaa eden bi adam varmıydı?
0
05
(17.09.12)
film bu. ama 2007 yapımı.
0
lemmiwinks
(17.09.12)
yok hayır o film değil lemmiwinks, hem ddediğin filmde böyle bir sahne yok hem de benim bahsettiğim film kesinlikle 2000'lerden önce.
0
🌸candanag
(17.09.12)
adam 10 sene önceki filmden bahsediyor. the man from earth ise 2007 yapımı.
0
mmrsrkn
(17.09.12)
Şu olabilir mi? www.imdb.com

Ölümden sonraki yaşamı merak eden 5 tıp öğrencisinin sırayla birbirlerini öldürüp, ilk yardım ile tekrar diriltmeleri.
0
tahrik olmusken objektif olamam
(17.09.12)
o da olmamalı diye düşünüyorum t.a.o.o, ama merak ettim izlememiştim bunu, bahsettiğim film salt öte dünya merakı vs. ile ilgili değildi diye hatırlıyorum
0
🌸candanag
(17.09.12)
(1)

Breaking Bad

tahrik olmusken objektif olamam
Henüz 2. sezon 5. bölümdeyim ama kafama bir şey takıldı. Bu adam Walter White'ın doktoru değil mi? Walter White kaybolduğunda(Tuco, Jesse ve bunu alıkoyduğunda) bu resimdeki adam eve gelip dedektif gibi Skyler ile konuşan adam değil miydi? Hatta Hank de gelmişti sonradan, ikinci bir telefon taşıyor
Henüz 2. sezon 5. bölümdeyim ama kafama bir şey takıldı. Bu adam Walter White'ın doktoru değil mi? Walter White kaybolduğunda(Tuco, Jesse ve bunu alıkoyduğunda) bu resimdeki adam eve gelip dedektif gibi Skyler ile konuşan adam değil miydi? Hatta Hank de gelmişti sonradan, ikinci bir telefon taşıyor olabilir filan demişlerdi Skyler'a. Ya da o bu adama benzeyen biri miydi? Açıp o bölümü bulmaya üşendim, buradan soruyorum.
0
tahrik olmusken objektif olamam
(17.09.12)
Değildi yahu. Değildir yani. Benziyordur mutlaka. Kafası kel o kadar eleman var ki zaten dizide.
0
travelling north to find you
(17.09.12)
(7)

Bana Film Önerebilirmisiniz ?

closed1907
Başlıktanda anladığınız gibi film önermezini bekliyorum daha çok insanı etkileyen ve içinde hafif komedi olan kesinlikle izle dediğiniz filmleri önerirseniz sevinirim..
Başlıktanda anladığınız gibi film önermezini bekliyorum daha çok insanı etkileyen ve içinde hafif komedi olan kesinlikle izle dediğiniz filmleri önerirseniz sevinirim..
0
closed1907
(16.09.12)
bir film izledim ve hayatım değişti:

(bkz: interstate 60)
0
sizofren hayaller
(16.09.12)
Batman Begins
The Dark Knight
The Dark Knight Rises

izlediysen tekrar izle, izlemediysen sakın izleme, bırak o zevk sende kalsın, ilk kez izledigim zamanları hatırlıyorumda, gelmeyecek o mutluluk, zevk, aşk bidaha :(
0
wayne
(16.09.12)
50/50 çok iyiydi. hem güldürüyor, hem ağlatıyor, hem de güzel bi şeyler anlatıyor.
0
nathanieltroy
(16.09.12)
www.imdb.com
koreliler biliyor bu işi amk.
0
dikenlitel
(16.09.12)
From Russia With Love
0
anteelope_
(16.09.12)
99 francs
0
ramos bien
(16.09.12)
www.turkcealtyazi.org
sağ üstte rastgele film butonu ilginç filmler bulmak için idealdir, spesifik birşeyler arıyorsan gelişmiş aramasını kullanabilirsin.
0
kadifepanter
(17.09.12)
(3)

her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsanız..

Niddleman
1990 lı senelerin başında bir amerikan dizisi vardı. Bir radjo dj inin chicago daki maceralarını anlatıyordu. Her bölümde de bir sorunu hallediyordu. Genellikle duygusal temalı idi. Ve her bölümün finali şöyle idi. 'İyi geceler Chicago her nerde yaşanıyor ve yaşatılıyorsan'...------şurada bahsediyor
1990 lı senelerin başında bir amerikan dizisi vardı. Bir radjo dj inin chicago daki maceralarını anlatıyordu. Her bölümde de bir sorunu hallediyordu. Genellikle duygusal temalı idi. Ve her bölümün finali şöyle idi. 'İyi geceler Chicago her nerde yaşanıyor ve yaşatılıyorsan'...


------

şurada bahsediyor radyocu bir abi:

tvarsivi.com

bahsettiği dizinin orjinal adı nedir acaba?


-----
@dikenlitel

yok yahu, onu sormuyorum. hani adam diyor ya KJCL diye bi radyoda, chicago'da yayın yapan bir radyocu falan. o kısmı soruyorum.

good morning vietnam'ı bilmeyeni dövüyorlar bu arada.

-----
@kakao

biliyorum, zaten bu soruyu bugün sormamın sebebi de o. üstte verdiğim linke tıklarsanız, dün geceki sosyal medya programında tam da o bu konunun konuşulduğu saniyeleri gösterdiğimi görebilirsiniz.

-----
@bağcı

değil malesef. tnt'de fraiser izlerdim 1-2 sene önce; kendisi hem chicago'da değildi, hem de dizi sit-com idi.
0
Niddleman
(16.09.12)
dikenlitel
(16.09.12)
akşam sosyal medya'da adı geçti. internette bulursanız videolarını seyredip ordan ismini öğrenebilirsiniz.
0
kakao
(16.09.12)
olum yok öyle bişey ya.
al bu var, idare et işte.
www.imdb.com
en.wikipedia.org
KJCM, 98.3 and Good night America… wherever you are.
0
dikenlitel
(16.09.12)
(1)

Kaliteli, sorunsuz dizi izleme sitesi

sanquis
Yabancı dizileri alt yazılarıyla mümkün olduğunca yüksek kalitede izleyebileceğim kullanışlı bir site tavsiye edebilir misiniz?
Yabancı dizileri alt yazılarıyla mümkün olduğunca yüksek kalitede izleyebileceğim kullanışlı bir site tavsiye edebilir misiniz?
0
sanquis
(16.09.12)
yuvarlanantencereninkapagi
(16.09.12)
(2)

Bu kare hangi fimden?

i used to think
Panpalar, arıyorum arıyorum bulamıyorum, bu sahne hangi filmden?çok önemli
Panpalar, arıyorum arıyorum bulamıyorum, bu sahne hangi filmden?
çok önemli
0
i used to think
(16.09.12)
janavarorion
(16.09.12)
film değil müzik gurubu sanırım.
goo.gl
en.wikipedia.org
0
lemmiwinks
(16.09.12)
(2)

muhteşem yüzyıl, oyuncular

dento
başka dizilerde başrolden aşağısı kurtamayan oyuncuları bu dizide ufak rollerde bile görebiliyoruz. hani konuk oyuncu olur, ufak rolde oynar, o başka. daimi ufak rollerden bahsediyorum. oyuncular niye bu kadar değer veriyor bu diziye? ya da değer vermek değil de daha da ünlenmek için mi kabul ediyor
başka dizilerde başrolden aşağısı kurtamayan oyuncuları bu dizide ufak rollerde bile görebiliyoruz. hani konuk oyuncu olur, ufak rolde oynar, o başka. daimi ufak rollerden bahsediyorum. oyuncular niye bu kadar değer veriyor bu diziye? ya da değer vermek değil de daha da ünlenmek için mi kabul ediyorlar o rolleri? yurtdışında da tanınırım belki umudu mu?
hiçbir bölümünü baştan sona izlememiştim daha önce. yeni sezonun ilk bölümünü izledim ilk olarak ve hiç de öyle buram buram kalite kokan bi dizi olarak bulmadım ben, ama oyuncular buluyor sanırım.
0
dento
(16.09.12)
başka diziden başrol teklifi alamayanlar oynuyor o rollerde. mesela merve oflaz, pelin karahan. yapımcıların gözdesi olan oyuncular değil bunlar sonuç olarak.
0
cek
(16.09.12)
çünkü şu anda türkiyenin en gözde dizisi. en boktan rolde olsa bile konuşulacaklarının farkındalar.
0
baldur
(16.09.12)
(3)

yeşilçamdaki hanım kızımızı tanıdınız mı?

sifirdokuzucuolanvarmi
http://4.bp.blogspot.com/_Y_X90YRVTIE/S8wsE_bw8mI/AAAAAAAAAFs/zWQXzHx0z40/s1600/11.jpghepimizin bir kez de olsa gördüğü bu güzel kızımızın gerçek ismini öğrenmek istiyorum .var mıdır bilen ?bir de bütün yeşilçam ünlülerinin ismiyle beraber fotoğrafının olduğu bi site vardır mutlaka, sitenin de url
4.bp.blogspot.com

hepimizin bir kez de olsa gördüğü bu güzel kızımızın gerçek ismini öğrenmek istiyorum .var mıdır bilen ?

bir de bütün yeşilçam ünlülerinin ismiyle beraber fotoğrafının olduğu bi site vardır mutlaka, sitenin de url si lazım

küçüklerimin ellerinden büyüklerimin gözlerinden öperim
0
sifirdokuzucuolanvarmi
(16.09.12)
fatma karanfil
0
dikenlitel
(16.09.12)
elalemin derdi
(16.09.12)
aşk-ı memnu'da cemile'nin annesini oynamıştı.
0
kakao
(16.09.12)
(10)

The Lord Of The Rings izlememiş biri

rectoa
Evet böyle biri var, o benim. Şimdiye kadar hep uzak durdum, ilgilenmedim. Çok fantastik geldi, filmle bağlantılı onlarca espriye anlamsız anlamsız baktım hep.Sözlükte de onlarca övgü var, belli adamlar yapmış yani. Şimdilerde ise izlemek için bir dürtü oluştu fakat son bir iki iteklemeye ihtiyacım
Evet böyle biri var, o benim. Şimdiye kadar hep uzak durdum, ilgilenmedim. Çok fantastik geldi, filmle bağlantılı onlarca espriye anlamsız anlamsız baktım hep.

Sözlükte de onlarca övgü var, belli adamlar yapmış yani. Şimdilerde ise izlemek için bir dürtü oluştu fakat son bir iki iteklemeye ihtiyacım var.

İndirip izleyeyim mi üçünü de, datmin olur muyum, sever miyim?

Hele bi iki ikna edin şu kardeşinizi de.
0
rectoa
(16.09.12)
owencan değilsen sevmen gerekiyor bence.
0
baldur
(16.09.12)
kitabını izleyip üstüne filmi izleyince daha bi keyifli oluyodur muhakkak ama kitabını okumayan filmini anlamaz diye bi şey de yok abi. o kadar da değil. ben de senin gibiydim, izledim, haftalarca ağzımla o savaş borularını yaparak gezdim.
0
hjarteblod
(16.09.12)
izleyeceksen extended versiyonunu izle, yanlış hatırlamıyosam film başı 3 saat civarı olması lazım, yarımşar saatlik arayla bi günde izlemeyi başarabilirsen üçlemeyi sağlamından hatmedersin

720p extended 42 gb, indir izle derim
0
naw man fuck that
(16.09.12)
valla senin yerinde olmak isterim, bu kadar guzel bir filmi ilk defa gormek acisindan yani...mutlaka indir izle derim ama kaliteli indir, imkanin varsa televizyona filan bagli, hazirla patlamis misirini filan keyfine bak.
0
eindaclub
(16.09.12)
film olarak aslında o kadar da iyi değiller, ama oyunculuk, ortaya konan dünya, savaşların muhteşemliği, karakterlerin işlenişi filmin noksanlarını o kadar bastırıyor ki filme kötü diyemiyorsun. yoksa kitaplarla arasında tabii ki dağlar kadar fark var filmlerin. filmler orta dünya derinliğine kitaplar kadar hakim değil, ama zaten 3 filme o derinliği yaymak da çok zor.

extended aslında önermem, çünkü extended sahneler bağımsız olarak güzel olsalar da filmlerin içine koyduğunda kurguda bozukluk yaratıyorlar genelde. önce normal izle sonra zaten extended izlemek istersin.
0
madyb
(16.09.12)
kesinlikle extended izle diyenlere aldanma, önce normal versiyonunu 1080 p izle bir güzel, filmi sevdikten sonra extended izle çünkü extended versiyon olmasının sebebi kesilen sahnelerin saçmalığı ve kitaba bağlı kalmaması hatta orta dünya mantığına ters düşmesidir.
0
gercekten mukemmel bir insan
(16.09.12)
fantastik film pek sevmeyen biri olarak söylüyorum ki kesinlikle izleyin. bir de bence de yüksek kalitesini indirin izlemelere doyamazsınız.
0
hesabım silindi kırgınım modlar
(16.09.12)
zamanın varsa üçünü birden arka arkaya izlemeni de tavsiye ederim. 1,5 sene önce extended versiyonunu izlemiştim bu şekilde 11-12 saat boyunca. acayip tat alıyor insan.

tolkien'in dünyası bambaşkadır.
0
efreet sultan
(16.09.12)
izleyin tabii.. ama aslında çevreden bu kadar duymanız-övgüler falan beklentinizi çok yükseltmiş olabilir. Siz güzel bi fantastik film izleyeceğinizi düşünerek açın izleyin, çok beklentiye girmeyin, sonra bu başlığa yorumunuzu yapın biz de görelim beğendiniz mi beğenmediniz mi :)

bunu söyledim çünkü kötü bi film beklentisiz izlenirse beğenilebiliyor, iyi bi film çok beklentiyle izlenirse "bu muymuş lan" denebiliyor..Gerçi Lotr farklı.. :D
0
rodriguez2
(16.09.12)
apayrı bi dünya yaratmış bu bir...
fantastik seviyorsanız zaten tadından yenmez...

558 minutes
683 minutes (extended edition)
726 minutes (Special Extended Blu-Ray)
ve varsa son versiyonda var. sabah başla akşam bitir

ha bi de


awards kısmına bi bakın yahu:
en.wikipedia.org(film_series)
The Fellowship of the Ring — Nominations: 13, Wins: 4
The Two Towers — Nominations: 6, Wins: 2
The Return of the King — Nominations: 11, Wins: 11

ha ikinci film öksüz kalmış o ayrı. ama rakipleri iyidi.
0
portmanto
(16.09.12)
(4)

film önerisi?

bobinhoo
gecenin şu saati çok kafamı yormayacak, eğlencelik, güldüren bir film var mı önerebileceğiniz dostlar? örnek vermek gerekirse, the hangover tadında. ya da road trip tadında bir gençlik filmi de olur.
gecenin şu saati çok kafamı yormayacak, eğlencelik, güldüren bir film var mı önerebileceğiniz dostlar? örnek vermek gerekirse, the hangover tadında. ya da road trip tadında bir gençlik filmi de olur.
0
bobinhoo
(16.09.12)
@colonizer izledim malesef

@39 sen çok yanlış gelmişsin kardeş.
0
🌸bobinhoo
(16.09.12)
soul kitchen güldürür mü bilmiyorum ama böyle hoş bi film hani
0
hjarteblod
(16.09.12)
harold ve kumar filmleri istediğiniz tadı verebilir.
0
montreal
(16.09.12)
delhi belly
to be or not to be (1942)
0
madyb
(16.09.12)
(14)

Film önerisi

lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
imdb top 250 de olmayan güzel film önerilerinizi beklyiroum. böyle beyin çalıştırmalı değişik sonlu(prestij gibi) daha iyi olur. öptüm
imdb top 250 de olmayan güzel film önerilerinizi beklyiroum. böyle beyin çalıştırmalı değişik sonlu(prestij gibi) daha iyi olur. öptüm
0
lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
(16.09.12)
interstate 60, filmi çözmek için beynini çalıştırman gerekmiyor ama film beynini çalıştırmanın iyi bir şey olduğunu vurguluyor. benim favorilerim arasında 1. dir bu film
0
karsidan karsiya gecen adam
(16.09.12)
:)izledim.
0
🌸lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
(16.09.12)
mulholland dr.
0
metallica buyuktur ayran maiden
(16.09.12)
korkunçlu muydu o?
0
🌸lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
(16.09.12)
mr nobody, the machinist, the illusionist
0
hjarteblod
(16.09.12)
mr. nobody listeye eklendi.
0
🌸lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
(16.09.12)
(bkz: detachment)

mükemmel bir film.
0
oldtimer
(16.09.12)
b roy
(16.09.12)
demin yıllar sonra yeniden izledim
müthiş

the graduate
0
agy3
(16.09.12)
Teşekkürler herkese. Memento'yu izlemiştim. Diğerleri listeye eklendi.

Seviyorum sizi.
0
🌸lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
(16.09.12)
eksisinema.com

neredeyse tamamını izledim, izlediklerimin de çoğunu önerebilirim. imdb 250'de olmayan filmler bunlar.
0
madyb
(16.09.12)
monty python and the holy grail

eğer arkdaşların önerdikleri filmlerden sıkılıp da biraz gerçek mizahla gülmek istersen bu filmi kaçırma :)
0
moondalina
(16.09.12)
bu arada @moondalina

+1 kere +1
0
madyb
(16.09.12)
tovarich (1937)
0
piszenci
(16.09.12)
(1)

Önerilerizz

closed1907
Başlıktaki gibi film önerilerini bekliyorum dün yes man (bay evet) izledim ve işte bunun gibi konusu olan film önerirseniz sevinirim..
Başlıktaki gibi film önerilerini bekliyorum dün yes man (bay evet) izledim ve işte bunun gibi konusu olan film önerirseniz sevinirim..
0
closed1907
(15.09.12)
(bkz: man on the moon) izle. hoş bir film.
0
noluyo yaa
(15.09.12)
(6)

İstanbul'la ilgili film

of dream and drama
Merhaba,Annem ilkokul öğretmeni ve bu sene "istanbul'u tanıyalım" şeklinde bir ders eklenmiş. Çocuklara izletmek için istanbul'la ilgili film bulmam gerekiyor. Filmi 4. sınıf çocukları izleyecek, dolayısıyla erotizm ya da küfür olmamalı.
Merhaba,

Annem ilkokul öğretmeni ve bu sene "istanbul'u tanıyalım" şeklinde bir ders eklenmiş. Çocuklara izletmek için istanbul'la ilgili film bulmam gerekiyor. Filmi 4. sınıf çocukları izleyecek, dolayısıyla erotizm ya da küfür olmamalı.
0
of dream and drama
(15.09.12)
Ben ten istanbul da, topkapı

Edit: ahaha ben ten yazdım amk kalsin böyle, ten ten ıstanbul da olcak
0
kreider
(15.09.12)
daha çok müzikle ilgili ve küfür az da olsa var:
www.imdb.com

onun dışında güzel belgeseller var;
bbc, history channel, discovery nin çeşitli belgeselleri var. bazısı istanbul'un tarihine, bazısı depremine, bazısı marmaray'a, bazısı da turizme yönelmiş durumda.
0
eksi571
(15.09.12)
o yaştaki çocukların gelişim evrelerine uygun film çok zor ya. bir çok film var ama hepsine bir kulp buldum. ı ıh...gerçekten zor.
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(15.09.12)
şuradan bakabilirsin ama yine de sen;

www.imdb.com
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(15.09.12)
@eksi571 o filmi ben izledim gayet de güzel ama, filmde kürtçe ile ilgili durumlardan, ot kullanan insanlara kadar sahneler var, 4. sınıflara göstermek pek doğru değil.

şu anlat istanbul, yeditepe istanbul, istanbul kanatlarımın altında falan nasıl filmler? benim bildiğim aşk falan temel konu.
0
🌸of dream and drama
(15.09.12)
um filme falado'nun bir bölümü istanbulda geçiyordu. annesiyle gezen küçük bir kızın hikayesi, ama çok durağan bir film, çocuklar sıkılabilir. zaten kısa bir bölüm gösteriliyor sanırım.
0
lonelily
(15.09.12)
(1)

Üsküdar'a giderken

dimdikdortgen
Merhabalar;Üsküdar'a giderken dizisinin dvd'si falan çıkmadı diye biliyorum. Peki var mıdır izleyebileceğimiz bir yer, adres??
Merhabalar;

Üsküdar'a giderken dizisinin dvd'si falan çıkmadı diye biliyorum. Peki var mıdır izleyebileceğimiz bir yer, adres??
0
dimdikdortgen
(15.09.12)
youtube'da tum bolumleri mevcut tek parca halinde.
0
fader
(15.09.12)
(5)

kardeşle izlemelik film

svpam
13 yaşındaki kız kardeşimle izlemelik film arıyorum. animasyon olur diyeceğim ama sanırım çoğunu izledik. içinde seks dönmeyen eğlenceli filmler istiyorum. öneriler?
13 yaşındaki kız kardeşimle izlemelik film arıyorum. animasyon olur diyeceğim ama sanırım çoğunu izledik.
içinde seks dönmeyen eğlenceli filmler istiyorum. öneriler?
0
svpam
(15.09.12)
3idiots
0
stardust
(15.09.12)
jim carrey filmleri
www.imdb.com
www.imdb.com yazarken bile gülüyorum şuan bu filme
miyazaki filmlerine baktınız mı
ruhların kaçışı
komşum totoro
slam dunk film değil ama kesinlikle izlet bence :)
0
hitsumo
(15.09.12)
(bkz: click)
(bkz: The Lake House)
0
kakao
(15.09.12)
Mr. Popper's Penguins tam size göre. jim carrey oynuyor.
0
rectoa
(15.09.12)
İzlemediyseniz eğer Hugo diyorum. Şu tamirci cocuk filmi..a
0
samterk
(15.09.12)
(7)

anime tavsiyesi

cilgin fantezilerin adami
selam. izlediğim animeler şunlar.-Shura No Toki-Ergo Proxy-Basilisk-Black Blood Brothers-Death Note-Full Metal Alchemist-FMA BrotherhoodNaruto, bleach falan çok uzun hiç bulaşmadım onlara. ne önerirsiniz ne izleyeyim?
selam. izlediğim animeler şunlar.

-Shura No Toki
-Ergo Proxy
-Basilisk
-Black Blood Brothers
-Death Note
-Full Metal Alchemist
-FMA Brotherhood

Naruto, bleach falan çok uzun hiç bulaşmadım onlara. ne önerirsiniz ne izleyeyim?
0
cilgin fantezilerin adami
(15.09.12)
death note'un yazatı ve çizerinden bir seri daha var bakuman diye. çok naif bir öyküyü anlatıyor ama güzeldi bence.
0
ruhibirbanyo
(15.09.12)
Diziyi bilemem ama anime izlemeye yeni başlayan biriyim, tavsiyeler üzerine bu akşam Mononokhe Hime ve Sprited Away'i izleyeceğim. Hayao Miyazaki'nin filmleri.
0
rodriguez2
(15.09.12)
"Elfen Lied". izlediğim en iyi anime diyebilirim.
0
sansar111x
(15.09.12)
-naruto ve naruto shippuuden izle
-slam dunk izle
-one piece izle
-school days izle
-dragon ball izle
-bleach izleme
0
babaganus
(15.09.12)
"totoro" var.
0
amele spor
(15.09.12)
Kısa animelerden Trigun, Cowboy Bebop, Black Lagoon, Paranoia Agent öneririm. İlk ikisi çok çok iyilerdir. Diğerleri de çok uzun olmayan seriler arasında ön plandalar.

Uzunların arasında bence en iyisi One Piece. Sıkılmadan izleyeceğini garanti ederim. Zaten Japonya'daki izlenme ve satış istatistikleri çok üst düzeyde. O kadar ki ondan sonra gelen Naruto'dan birkaç kat daha fazla idi sanırım.

Yine de One Piece izlemeden önce Naruto'yu izlemeni öneririm. Geyik yapmıyorum, One Piece'i önce izlersen Maruto için "meh" diyebilirsin. Ben yine de hala ikisinin de mangasını okuyorum gerçi ama One Piece'i "Hele hele" diye bekler ve okurken Naruto'yu zaman geçsin diye okuyorum. Bleach'i zaten çoktan bıraktım.
0
Yahuda
(15.09.12)
"Code geass" izle death note ile sürekli mukayese edilen bir seri
"Claymore" izle sonrada mangasına devam edebilirsin
"Angel densetsu"
"Nana" müzikleri güzel olan bir seri, tür olarak josei
"Beelzebub" bunun sadece mangasını okumuştum ama animeside var başta saçma gelebilir ama karakterler arttıkça güzelleşen bir seri
0
Eccentric
(17.09.12)
(4)

Üst üste 2 Behzat Ç. sorusu

niye ama
son sorum yayın günüymüş bu seferki daha özel. Behzat amirim (Erdal Beşikçioğlu) hangi model araba kullanıyor bilen?ve her dışarı çıkışımda görüyor olmama)evden haftada bir çıktığın için normal niye ama azcık sosyalleşb)Adam cer modernde sanat danışmanı senin evin de dibinde olduğu için gayet normal
son sorum yayın günüymüş bu seferki daha özel. Behzat amirim (Erdal Beşikçioğlu) hangi model araba kullanıyor bilen?
ve her dışarı çıkışımda görüyor olmam
a)evden haftada bir çıktığın için normal niye ama azcık sosyalleş
b)Adam cer modernde sanat danışmanı senin evin de dibinde olduğu için gayet normal
c)hayal görüyorsun sen, benzetiyorsun, her defasında denk gelemezsin
evet arabayı hatta plakayı bilen varsa :D doğru şıkkı bulacam...
0
niye ama
(15.09.12)
kardeş ne diyorsun sen
0
inancsiz deve
(15.09.12)
abi az iç bir dahakine...
0
mattbarlow
(15.09.12)
wide özlemekten değil hafiften sıyırıyor olmaktan korkuyorum :)
0
🌸niye ama
(15.09.12)
ne diyon la sen..
0
erayguloglu
(15.09.12)
(6)

kuzey güney morg sahnesi

cominghomeagain
hayatımı kaydırdı. millet giydirmiş durmuş, ama ben belki o sahnenin de etkisiyle beğendim sezon açılışını. aslında oradan itibaren izledim sayılır bölümü zaten. (bugün)orada babasına dur mur derken.. bayılacak gibi oldum anasını satayım müthiş asabım bozuldu. yazarken aklıma geldi sabah da bu tarz
hayatımı kaydırdı. millet giydirmiş durmuş, ama ben belki o sahnenin de etkisiyle beğendim sezon açılışını. aslında oradan itibaren izledim sayılır bölümü zaten. (bugün)

orada babasına dur mur derken.. bayılacak gibi oldum anasını satayım müthiş asabım bozuldu. yazarken aklıma geldi sabah da bu tarz saçma sapan rüyalar görmüştüm, ciğerime oturdu hissettim resmen şeytan kulağına kurşun birine birşey olmuş gibi.

yok mu o sahneden etkilenen benim gibi bir insan evladı? toparlanamadım?

bit.ly
0
cominghomeagain
(15.09.12)
pek tv izleyen biri degilim acikcasi bilmiyorum diger dizilerde oyunculuk ne durumda ama, kuzey guney'de kivanc tatlitug resmen yeniden dogmus gibi oynuyor. dizinin oyunculuk duzeyini resmen tek basina yukseltiyor.
0
emfuzi
(15.09.12)
üzücü bir sahne olduğu için doğal olarak etkileniyorsun ama sendeki gibi uzun süreli olmuyor bende. fazla içine girmişsin dizinin sanırım :)
0
ameliee
(15.09.12)
dizinin çok içinde sayılmam aslında takip edemedim çok bölüm kaçtı. zaten filmden dizi sahnesinden en fazla birkaç saat sürecek bir gaz alırım sonra unuturum gider. ama bunda ilk defa asabım bozuldu. hissettim resmen olayı, çok pis koydu.
0
🌸cominghomeagain
(15.09.12)
Baya yasamis kivanc o sahneyi bende cok etkilendim
0
skywalkeremre
(15.09.12)
ben seessiz sessiz salya sümük ağladım be ne diyosun:)
0
ufolursun
(15.09.12)
Sahne ve oyunculugu pek iplemedim ama 3ay once vefat eden babam geldi aklima. Butun gece uyuyamadim ve evet agladim gizli gizli.
0
vampir akrep
(15.09.12)
(4)

Hırsızlı, mücevherli bi film?

adım samuel
Filmde bir hırsız bir de kız vardı. Kız ve hırsız zihin değiştiriyolardı. Sonra hırsızın bedenindeki kız, kendi en yakın arkadaşına gidip durumu anlatıyordu. Bu olayın nedeni de bir mücevhercide olan 2 mücevherin birine kızın, diğerine ise hırsızın dokunmasıymış. Hırsızın saçı kısa ve kıvırcıktı. Ha
Filmde bir hırsız bir de kız vardı. Kız ve hırsız zihin değiştiriyolardı. Sonra hırsızın bedenindeki kız, kendi en yakın arkadaşına gidip durumu anlatıyordu. Bu olayın nedeni de bir mücevhercide olan 2 mücevherin birine kızın, diğerine ise hırsızın dokunmasıymış.
Hırsızın saçı kısa ve kıvırcıktı.

Hatırlayan, bilen var mı bu filmi?
0
adım samuel
(15.09.12)
hotbird uydusunda tele 5 dıe bı kanal var . polonya kanalı ama o kadarda olur artık..boyle kız kafasına kalblı felam bıse takıo dımı ?
0
xixcq ak47
(15.09.12)
filmin ismi ne? olabilir...
0
🌸adım samuel
(15.09.12)
başrolde rob schneider var ama filmin adını hatırlamıyorum biraz imdb ye bakayım bulunca yazarım.

edit: www.imdb.com
0
r_u_h
(15.09.12)
hot chick bu film
0
beriberi
(15.09.12)
(2)

Kayıp Şehir VS Rocco e i suoi fratelli (Düşman Kardeşler)

cmgg
Peki 1960 yapımı Alain Delon başrollüğünde Rocco e i suoi fratelli Türkçe' si Düşman Kardeşler olan film ile yeni gösterime giren Kayıp Şehir dizisinin benzerliğine ne demeli? Kuru temizlemeciden gömlek çalma sahnesine kadar aynı. Biraz yaratıcı olun sanatçı geçinen insanlar. Herkese selam.http://tr
Peki 1960 yapımı Alain Delon başrollüğünde Rocco e i suoi fratelli Türkçe' si Düşman Kardeşler olan film ile yeni gösterime giren Kayıp Şehir dizisinin benzerliğine ne demeli? Kuru temizlemeciden gömlek çalma sahnesine kadar aynı. Biraz yaratıcı olun sanatçı geçinen insanlar. Herkese selam.

tr.wikipedia.org

Biraz üstte kalırsa sevinirim. Ya ben yanlış biliyorum dizi uyarlama da olabilir. Bilen birileri açıklasın lütfen. Eğer böyle bir konu araklama olayı varsa herkesin bilmesi lazım. Rezillik.
0
cmgg
(14.09.12)
türk dizilerinden ne bekliyonki hacı. suskunlar da çalıntı. millet nesine bayılıyo anlamadım. o zaman sherlock'u da alıp uyarlayalım amk.
0
geberix
(15.09.12)
kayıp şehir klişelerle dolu ama yine de izlenecek gibi görünüyor.
0
9kuyruklukedi
(15.09.12)
(4)

Anime seçmece

buzbebek
Halihazırda indirmiş olduklarım:Gantz (2010)NANA (2006)Another (2012)Bunların hangisini izlesem? (Ya da boşver bunları şu tam sana göre diyeceğiniz bir anime var mı?)Daha önce izlemiş olduklarım:Death NoteElfen LiedSerial Experiments LainMonsterBen daha çok dram, karışık olay örgüsü efendim böyle ak
Halihazırda indirmiş olduklarım:

Gantz (2010)
NANA (2006)
Another (2012)
Bunların hangisini izlesem? (Ya da boşver bunları şu tam sana göre diyeceğiniz bir anime var mı?)

Daha önce izlemiş olduklarım:

Death Note
Elfen Lied
Serial Experiments Lain
Monster

Ben daha çok dram, karışık olay örgüsü efendim böyle akıl oyunları fln seviyorum. Kolay kolay ağlayamıyorum, çok acıklı kesin dayanamaz ağlarsın diyeceğiniz bir anime de söylerseniz şahane olacak! Bu gece anime izleyesim var.
0
buzbebek
(14.09.12)
Darker Then Black
0
Ufuk
(14.09.12)
Monster izle. Elfen Lied gereksiz abartılan, sikko bir anime ama mangası güzel, ona bir şey diyemem. Serial Experiments Lain de herkesin izleyip hiçbir şey anlamadığı ama "anlamadıysam kesin güzeldir" diye düşünenler yüzünden çok popüler oldu. Death Note klasik oldu artık, onu da izle. Josei türünü seviyorsan Nana'yı da seversin.

Ağlamaklı dersen Hotaru no Haka izle. Bunun haricinde Fullmetal Alchemist ve Fullmetal Alchemist: Brotherhood yapımlarını muhakkak izle. Manga okurum derken Berserk izle. Anime yarıda kesiliyor çünkü. Mangası müthiş güzeldir. Claymore da aynı şekilde, seri tamamlanmıyor mangasına devam etmek gerekiyor. Onun mangası da güzel. Hellsing Ultimate de güzeldir. Ergo proxy fena değil, izlenir. Rurouni Kenshin güzel bir aşk hikayesi.

En başta dediğim gibi, monster ile başlayabilirsin. Muhtemelen çok beğeneceksin.
0
gyroscope
(14.09.12)
Bence FMA Brotherhood ve Blue Exorcist'i dene.
0
skyfaller
(15.09.12)
ergo proxy
hellsing
0
forbidden archangel
(15.09.12)
(7)

Şöyle film arıyorum

hjarteblod
Şunlar gibi böyle:ElephantWe Need to Talk About KevinLilja 4-EverMr. NobodyAmores PerrosThe Future-ilk üçü gibi gençlikli film de olabilir, mr nobody gibi kuantumlu hafif bilimli de. beğendiğim başlıca filmler bunlar, "bunu seven şunu da sevdi" diyebileceğiniz filmlere açığım.
Şunlar gibi böyle:
Elephant
We Need to Talk About Kevin
Lilja 4-Ever
Mr. Nobody
Amores Perros
The Future

-

ilk üçü gibi gençlikli film de olabilir, mr nobody gibi kuantumlu hafif bilimli de. beğendiğim başlıca filmler bunlar, "bunu seven şunu da sevdi" diyebileceğiniz filmlere açığım.
0
hjarteblod
(14.09.12)
The Thirteenth Floor
0
dikenlitel
(14.09.12)
stay'i seversin belki
0
lonelily
(14.09.12)
seven pounds
another earth
21 grams
the pursuit of happyness
the fountain
Pi

edit:
paranoid park
0
loveinaflipbook
(14.09.12)
Fish Tank
A ma soeur
J'ai tué ma mère
Hard Candy
Ken Park
Mysterious Skin
Thirteen
0
buff
(14.09.12)
ken park, a hole in my heart
0
fistikliemenems
(14.09.12)
Bo --- www.youtube.com
Elena --- www.youtube.com
0
cmgg
(14.09.12)
project x
0
xixcq ak47
(15.09.12)
(5)

Fullmetal alchemist

diyarbakir karpuzu
Şimdi ilk fma serisini bitirdim. Hikayenin devamı için ne yapmalıyım? Conqueror of shambala mı bağlıyor finali? Yoksa Brotherhood mu?
Şimdi ilk fma serisini bitirdim. Hikayenin devamı için ne yapmalıyım? Conqueror of shambala mı bağlıyor finali? Yoksa Brotherhood mu?
0
diyarbakir karpuzu
(14.09.12)
Final yok ki. Shambalayı boşver inanılmaz vasat bir filmdi hatırladığım kadarıyla. Sen Brotherhood izle o animeye bağlı olan. Aynı şey diye çekinme inanılmaz zevkli.
0
Adram3lech
(14.09.12)
ilk seriyi izlediysen ova'sı ile mangadan farklı bir sonda biter. onu da izle, madem izledin o kadar.

sonra brotherhood'a başla, ilk 5-10 bölüm hızlı bir şekilde brotherhood şeklinde gidiyor. sonra mangasını takip ederek bitiyor.

edit: ova da film işte. bence izle, kötü değildi. tabi mangasını takip eden brotherhood'un sonu daha iyiydi.
0
repins
(14.09.12)
OVA'lar senaryoyla ilgili değil; yeni seri mangaya daha sadık.
0
firuz
(14.09.12)
Brotherhood izleyeceğim zaten de arada kaçırmamam gereken bir şey var mı emin olamadım.


- spoiler -
şimdi en son trende alfonz elini kaldırdı ed elini kaldırdı buluşucaz dediler falan filan. ben bunların nasıl buluştuğunu merak ettim çok. onu nerden öğrenebilirim anlamında.

- spoiler -


bir de bu ova işlerine falan çok hakim değilim. yani sadece ne anlama geldiğini biliyorum. benim izlediğim ne oluyor tam? 51 bölümlük olan. ova'yı nerden bulabilirim? tam olarak ne aradığımı bilmiyorum yani.
0
🌸diyarbakir karpuzu
(14.09.12)
Sevgili Karpuz, ilk seriyi Şambala ve OVAlar bitiriyor. Şambala'yı izle, çok iyi bir film olmasa da hikayeyi bağlayıp bitiriyor. OVAları da bul, izle.

Aradan biraz vakit geçince Brotherhood'a başla. İlk 10 bölüm aynı olsa da sonradan farklılaşıyor epey. Zaten bir yerden sonra tamamen alakasızlaşıyor.

Ek: OVA dediğimiz, Official Anime Video. Adamlar animeyi çıkartırlar, arada da internetten falan 2-3 dakikalık kısa videolar hazırlarlar. Bunları izlememek hikayede bir eksiklik yaratmasa da ağızda hoş tat bırakır. (Bazı animelerin OVAları çok daha önem arz edebiliyor ama FMA'dakiler değil.)
0
Yahuda
(14.09.12)
(3)

Bourne

tchuck
ben hiçbir filmini izlemedim.film sırasını söyler misiniz indirip izlemeye başlayayım.
ben hiçbir filmini izlemedim.

film sırasını söyler misiniz indirip izlemeye başlayayım.
0
tchuck
(14.09.12)
The Bourne Identity (2002)
The Bourne Supremacy (2004)
The Bourne Ultimatum (2007)
0
metehan01
(14.09.12)
identity
supremacy
ultimatum
bu üçleme

son film de legacy
0
yakuza123
(14.09.12)
son film legacy'i izlemesen de olur, o üçlemenin dışında. başroldeki karakter farklı başka oyuncu oynuyor falan.
0
xenophobe
(14.09.12)
(1)

bu filmin adı ne

daglien
tv de geçen sene denk gelmiştim yarım yamalak izlemiştim. şimdi indirip tamamını izlemek istiyorum lakin ismini bilmiyorum. filmden bi kare;sarışın, uzun saçlı bi eleman, göğsünden 2metrelik bi mızrak girer.
tv de geçen sene denk gelmiştim yarım yamalak izlemiştim. şimdi indirip tamamını izlemek istiyorum lakin ismini bilmiyorum. filmden bi kare;

sarışın, uzun saçlı bi eleman, göğsünden 2metrelik bi mızrak girer.
0
daglien
(14.09.12)
gerçek kesit
0
sensenolma
(14.09.12)
(3)

Şu sahne nereden alınmış?

paddle steamer
http://i.imgur.com/GUjSD.gif
0
paddle steamer
(14.09.12)
doctor who sanırım.
0
geberix
(14.09.12)
Doctor Who, S05E01, 45. dk.
0
Haldamir
(14.09.12)
denmiş ama, (bkz: doctor who).
0
noluyo yaa
(14.09.12)
(1)

anime manyaklarına soru

babaganus
anime manyağı dedim çünkü manyağı olmayan az bilindiğinden dolayı izlememiştir herhalde. lisedeyken "golden boy" diye bir anime izlemiştim 6 bölümlük diziymiş. çok alakasız bir şekilde bitiyordu, "niye bu kadar kısa sürdü" dedirten bir animeydi yaşam sevinci veren ergenlikte izlenmesi denk gelmesi ç
anime manyağı dedim çünkü manyağı olmayan az bilindiğinden dolayı izlememiştir herhalde. lisedeyken "golden boy" diye bir anime izlemiştim 6 bölümlük diziymiş. çok alakasız bir şekilde bitiyordu, "niye bu kadar kısa sürdü" dedirten bir animeydi yaşam sevinci veren ergenlikte izlenmesi denk gelmesi çok hoş olmuştu. şimdi, bilenler izleyenler varsa

1)bu anime neden herşey yeni başlamışken bitti? anime ekiplerinden birisi mi öldü, ne oldu?
2)bu animeye benzer birşey varsa, geçmişgitmiş ergenlik dönemimin hatırına devam niteliğinde bir anime var mıdır piyasada?
0
babaganus
(14.09.12)
Golden Boy TV serisi değil OVA olarak yapılmıştı. OVA'lar genelde birkaç bölüm oluyor ve mangayı desteklesin falan diye promosyon amaçlı yapılıyorlar, o yüzden de saçma sapan şekilde hikayenin ortasında bitiyor. Merak eden de mangasını okuyor işte. Kimse ölmedi ekipten yani.
Ona benzer olarak Great Teacher Onizuka var, eski ama eğlenceli bi anime.
0
zetsuboushita
(14.09.12)
(4)

one flew over the cuckoo's nest

romali kole marcuss
-------SPOİLER---------------------beyler jack nıcholsan'a filmin sonunda yapılan ameliyat tam olrak ne? ve şef nıcholsanı o haline acıdıgı ıcın mı olduruyor yoksa baska bır sebebı var mı?.valla anlayamadım ya.cok utanıyom lan gerizekalımıyım ben?----SPOİLER-----------------------
-------SPOİLER---------------------


beyler jack nıcholsan'a filmin sonunda yapılan ameliyat tam olrak ne? ve şef nıcholsanı o haline acıdıgı ıcın mı olduruyor yoksa baska bır sebebı var mı?.valla anlayamadım ya.cok utanıyom lan gerizekalımıyım ben?

----SPOİLER-----------------------
0
romali kole marcuss
(14.09.12)
(bkz: lobotomi)
0
manuel mandalina
(14.09.12)
(bkz: lobotomi)

acıdığı için öldürüyor, çünkü artık bitkisel bir hayat yaşıyor jack nicholson.
0
ruhibirbanyo
(14.09.12)
böyle soru mu sorulur, içine edildi filmin. eyvallah.
0
Yigitabi
(14.09.12)
duyuruyu ilk yazdıgımda spoıler vermedıgım ıcın yazarlardan ozurdılıyorum.dalgınlıgıma geldı kusura bakmayın.
0
🌸romali kole marcuss
(14.09.12)
(4)

X-Men izleyenlere hoş bir sual

afrikalileo
Ben X-Men'i seviyorum ama hatırladığım kadarıyla 2. filmin sonunu bile tam izlemedim. 3.yü de izlemedim diye hatırlıyorum. Zaten izlediysem de sıfır bilgi var. Bu nasıl sevmek demeyin de :)Neyse ben şimdi övüldüğü için,X-Men Origins: Wolverine (2009)X-Men: First Class (2011) ile yola devam etmek is
Ben X-Men'i seviyorum ama hatırladığım kadarıyla 2. filmin sonunu bile tam izlemedim. 3.yü de izlemedim diye hatırlıyorum. Zaten izlediysem de sıfır bilgi var. Bu nasıl sevmek demeyin de :)

Neyse ben şimdi övüldüğü için,
X-Men Origins: Wolverine (2009)
X-Men: First Class (2011) ile yola devam etmek istiyorum.

Şimdi bu ikisi ilk 3'lemeyle farklı mı? Yani ikisini de paldır küldür izlesem anlamakta zorluk yaşar mıyım?
0
afrikalileo
(14.09.12)
yazdığın filmler daha evvel izlediğin x-men'in öncesindeki bi tarihi anlatıyor. wolverine'in gençliği neyim, öbürü de kel adamın bu organizasyonu nasıl, neden başlattığı falan gibisinden. izlersin yani karakterlere aşinaysan zorluk yaşamassın. aşina değilsen de yaşamassın la gerçi izle izle en iyisi.
0
nickimin hakkini veremedim
(14.09.12)
bence hepsini komple izle derim çok iyidiler. x-menlerin doğuşunu ana karakterleri anlatıyor bu ikisi de ayrışmaları falan.
görsellik olarak daha fazla tatmin ediyor öncekilerden aklında kalan soruları tamamen yanıtlıyor. origins ve first class.
istersen de paldır küldür izle az çok biliyorsan ana karakterlerini zaten en başa dönülüyor.
0
androidn
(14.09.12)
first class'ı izle diğerleri çöp.
0
peripeteia
(14.09.12)
origins wolverine de logan kimdir, nasıl wolverine oldu bunu anlatıyor bazı akılda kalan soruları cevaplıyor.
first class' da xavier ve magneto nun doğuşu gibi, onların olaya nasıl başladığı, xavier'in xmen'i kuruşu, magneto niye magneto oldu kötü oldu, arkadaştna nasıl düşman oldur, ilk öğrenciler falan filan.

ikisi de güzel filmler, ardına da xmen üçlemesini çakarsın.
0
r_u_h
(14.09.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.