Giriş
(3)

it's always sunny in philadelphia

svpam
bunun 4-5 bölümünü izledim ama öyle çok komik gelmedi. eh denecek cinsten. ilerleyen bölümlerinde güzelleşiyor mu, hep böyle mi, ümidi keseyim mi?
bunun 4-5 bölümünü izledim ama öyle çok komik gelmedi. eh denecek cinsten. ilerleyen bölümlerinde güzelleşiyor mu, hep böyle mi, ümidi keseyim mi?
0
svpam
(13.09.12)
hep aynı kıvamda ama bence komikti bir scrubs olmasa da.
0
o degil dee
(13.09.12)
bence gayet güzeldi ama fazla bi değişiklik yok sen sevmediysen kes ümidi.
0
bunumu demek istedin
(14.09.12)
ilk bölümü bile komik gelmediyse es geç bence. beni muhabbetlerden daha çok karakterler güldürüyor. hepsi birbirinden bencil, asosyal, çıkarcı ve loser tipler. bir de nerdeyse her bölüm bir konuyu en uç noktası ile ele alıyorlar :)ama bu dediklerim 7. sezona kadar 7-1 den sonrası sıkıcı geldi.
0
nevrotik
(14.09.12)
(4)

Shameless Cnbc-e Yayınlanma Zamanı

winston insani
Merhabalar. Shameless cnbc-e de düzenli olarak yayınlandığı bir gün var mı?
Merhabalar. Shameless cnbc-e de düzenli olarak yayınlandığı bir gün var mı?
0
winston insani
(13.09.12)
ağustos boyu pazar geceleriydi, değişmediyse...
0
dibini gor
(13.09.12)
eskiden perşembeydi. yeni yayın dönemiyle birlikte kalktı olarak biliyorum.
0
jackyr
(13.09.12)
2.sezon ortalarına geldıler, pazar gunlerı yenı bolum, ctesı tekrar.
0
condom kurşunu
(13.09.12)
Vallahi ben ne zaman baksam aynı bölüm oluyor.
0
Adram3lech
(13.09.12)
(10)

anime önerin bana

cinematography
1- lütfen yetişkinler için olsun, liseyi bitireli 13 yıl oldu, hayatımda hiç liseli kız olmadım, bir anime'yi mıymıymıy konuşan kızın memeleri görünsün diye izlemedim (no ecchi!), tamam herkesin içinde çocuk var ama yinede odin aşkına yetişkin birini düşünün aklınızda. 2 - death note, hajime no ippo
1- lütfen yetişkinler için olsun, liseyi bitireli 13 yıl oldu, hayatımda hiç liseli kız olmadım, bir anime'yi mıymıymıy konuşan kızın memeleri görünsün diye izlemedim (no ecchi!), tamam herkesin içinde çocuk var ama yinede odin aşkına yetişkin birini düşünün aklınızda.
2 - death note, hajime no ippo, mushisi, cowboy bebop, ghost in the shell, tüm miyazakiler, animatrix, perfect blue, vampire hunter d, angells egg, whisper of the heart, hotaru no haka, akira, The Girl Who Leapt Through Time, my neighbours yamadas sevdiğim anime serisi-filmleridir. illa kılınçlı robotlu büyülü olsun demiyorum hajime no ippo en sevdiğim şeylerdendir azcık japon liseleri dışındaki konularl ilgilensin ciddi olsun yeter. death note gibi birşey çıkmaz heralde bir daha ama işte yani ciddiye alsın izleyiciyi biraz hangi konu-genre olursa olsun.
3 - berserk denedim olmadı, claymore deneim olmadı, elfen lied dediler la soft porno gibi o ne öyle dedim olmadı, evangelion dediler 3 bölümde sıktı (evet biliyorum daha ilerlemem lazım anlamak için!!!), sailor moon gibi şeyleri sevemedim aklıma ortaokuldaki pastel boya takımımı getiriyor, bleach fena değildi ama çok "ticari" sebebplerle bildiğin disney serilerine döndü bir süre sonra, naruto hiç izlemedim, onepiece çok mu eski diye bakmadım, serial experiemts lain veya bu gibi sayko serileri biliyorum güzeldir muhtemelen ama şimdilik bunları zihnin daha açık olduğu zamanlara sakladım, ergo proxy dediler indirdik bakıcaz, reuroni kenshin ova'sını izledim fena değil. monster'ı izledim bir iki bölüm fena değil dönücem ona sonra.
4 - acı çeken liseli japon kız yok, kısa etekli liseli kız yok, koca memeli liseli kız yok, evde kalmış kızlar için yapılan "awwwww canım yaa" dedirten romantik liseli kız serisi olmasın.


liseli kıza NO!!!

Önerileriniz bekliyorum, şuna bak iyidir deyin ben bilgilerini kendisini bulurum.

Arrigato.
0
cinematography
(13.09.12)
yetişkinlik ve diğer yazdıkların konusunda ideal cevap olmayabilir belki ama ben sana naruto, naruto shippuuden ve samurai champloo'yu öneririm.
0
ex902
(13.09.12)
rose of versailles
0
mortac
(13.09.12)
Valla yazmışsın ama ben yazıyorum tekrardan. Monster şahanedir. Sonra dönme, şimdi devam ettir. 7-8 bölüm sonra yardırıp gidiyor zaten.
0
sesee
(13.09.12)
Yazdığınız serilere 2 kere baktım ama code geass göremedim. Gözünüzden kaçmaz diye düşünmüştüm halbuki. Başrolündeki eleman ciddi manada yagami light ve l kadar zeki. Satranç karşılaşması gibi gelişiyor her şey.
0
Harpp
(13.09.12)
blood plus
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(13.09.12)
Aşağıdaki anime inceleme blogunu paylaşıyor ve duyurudaki insanların "Bana anime önerin" arayışına son veriyorum. İçerik olarak çok zengin ve ayrıntılı bir site.
Düzenli takip ediyorum ben :)

anime-inceleme.blogspot.com
0
burka
(13.09.12)
cowboy bebop seyredip beyendiysen
aynı ekipten çıkma
samurai champloo (harikadır)
black lagoon (ağır tempo başlar sonra çok güzel olur)

gerçi üstüne basa basa liseli kıza no!! demişin ama
yine de ısrarla
full metal panic fumofu, kesinlikle güleceksin : )

trigun (çok eğlenceli çok hüzünlü çok çok keyifli)

zaten yazmışlar ama tekrardan zarar gelmez
wolf's rain

sevmeyeni de var ama bence gayet başarılı olan
hellsing

bunlar bir süre idare edecektir seni : )
0
kumdan kale
(13.09.12)
samurai champloo +1

birde gantz ı öneririm şiddetle.
0
patir
(13.09.12)
fullmetal alchemist deneyebilirsin.. bi tane lust diye karakter var onun olayı da tam meme değil.. onun dışında gayet güzeldir..
0
nightphoenix
(13.09.12)
Film olarak: Paprika
0
peki madem
(13.09.12)
(1)

Bir bölüm seinfeld izlemek isteyen var mı?

crimson king
Kendimi denemek için Seinfeld'in ilk bölümünün altyazısını çevirdim, tahmin ettiğimden çok daha zor bir işmiş çeviri yapmak. Devam edip etmeme konusunda kararsızım. Çevirdiğim altyazı ile bölümü seyredecek, ingilizceye hakim, ve mümkünse Seinfeld hayranı suserlar mesaj kutumu canlandırsın. Yaptığım
Kendimi denemek için Seinfeld'in ilk bölümünün altyazısını çevirdim, tahmin ettiğimden çok daha zor bir işmiş çeviri yapmak. Devam edip etmeme konusunda kararsızım. Çevirdiğim altyazı ile bölümü seyredecek, ingilizceye hakim, ve mümkünse Seinfeld hayranı suserlar mesaj kutumu canlandırsın. Yaptığım çeviri hakkında görüşlere ihtiyacım var. teşekkürler.
0
crimson king
(12.09.12)
seve seve
0
heyamo
(12.09.12)
(11)

ağlamaktan öldüren aşk filmi

neysene
istiyorum sizlerden. yüreğimi dağlasın istiyorum...edit: mümkünse eski olmasın maksimum 7 senelik olabilir.
istiyorum sizlerden. yüreğimi dağlasın istiyorum...

edit: mümkünse eski olmasın maksimum 7 senelik olabilir.
0
neysene
(12.09.12)
notebook derlerse sakın izleme...
0
ruhibirbanyo
(12.09.12)
dünyanın orta yerinde aşk için ağlıyorum uzakdoğu filmi aşk hikayesi ağlatır.

www.imdb.com
0
basond
(12.09.12)
what dreams may come

hah cthy benden önce yazmış :D
0
ayk
(12.09.12)
Breaking the Waves.
0
geberix
(12.09.12)
jeux d'enfants
0
rastgele bir gun
(12.09.12)
atonement
0
lonelily
(12.09.12)
eight below
www.imdb.com

hachiko
www.imdb.com

köpek aşkı..
0
ermanen
(12.09.12)
www.imdb.com oasis
0
kirmizibalon
(12.09.12)
last night.
0
godfrey
(13.09.12)
Jeux d'enfants 'a olsa olsa gülersin, benden söylemesi. dünyanın en saçma filmi.

yüreğini yerinden çıkaracak bir film biliyorum ama 86 yapımı, o yüzden söyleyemiyorum :)
0
boo ya moon
(13.09.12)
kutup çizgisi aşıkları www.imdb.com

a moment to remember www.imdb.com
0
wendyangelamoiradarling
(13.09.12)
(5)

dizilerin başlangıç tarihleri

noluyo yaa
bunları veren, yayınlanma tarihleri olan bir site vs bilen var mı?
bunları veren, yayınlanma tarihleri olan bir site vs bilen var mı?
0
noluyo yaa
(12.09.12)
Öncelikle www.imdb.com
Sonra da episodecalendar.com
0
onexey
(12.09.12)
Amerikan dizileri için tv.com
0
peki madem
(12.09.12)
www.mytvrss.com
rss feed olarak takip edebiliyorsun. sana özel liste hazırlayabiliyorsun.
toptan listenin feed'ini de takip ebiliyorsun.

aslında dizimag'de de yayın tarihleri yazıyor galiba.
0
fauxhumanitas
(12.09.12)
tvbythenumbers.zap2it.com

dizilerle ilgili her şeyi "tv by the numbers"tan takip ediyorum zaten.
0
ein lied
(12.09.12)
www.dizi-takip.com sayfasında var dediklerin.
hatta sevdiğin dizileri takip edersen yayınlandığında sana mail ile haberi geliyor.
0
bilmuhlu
(12.02.14)
(8)

haydi dizi bulalım

yabiraksimdi
shameless himymdexterprison breaksuitshouse mdgame of thronesnew girlonce upon a time modern familybeğendiğim diziler. sanırım en çok house md. ve shameless etkisinde kalmışımdır.şimdi oz ya da supernatural'a başlamayı düşündüm ama çok bölüm var, bi yerden sonra bozuyorsa hiç bulaşmayayım istiyorum.
shameless
himym
dexter
prison break
suits
house md
game of thrones
new girl
once upon a time
modern family

beğendiğim diziler. sanırım en çok house md. ve shameless etkisinde kalmışımdır.

şimdi oz ya da supernatural'a başlamayı düşündüm ama çok bölüm var, bi yerden sonra bozuyorsa hiç bulaşmayayım istiyorum. çünkü başladım mı bitirmek zorundaymışım gibi hissederim genelde. önerileriniz?
0
yabiraksimdi
(12.09.12)
six feet under
0
keltikfrost
(12.09.12)
(bkz: friends )(bkz: seinfeld )(bkz: modern family) (bkz: coupling )(bkz: scrubs).

(bkz: sherlock) (bkz: doctor who) (bkz: boardwalk empire)
0
noluyo yaa
(12.09.12)
arrasted development
0
usestripy
(12.09.12)
Sonradan bozmasın istiyorsan, her ne kadar ilk iki sezonunu gerçekten sevsem de, Supernatural'a bulaşma derim.
Tam benlik soru aslında ama çok dizi izlesem de seninle pek uyuşmuyor zevklerimiz galiba o yüzden bilemedim.
Devam eden diziler istersen: archer, mad men, fringe
Bitmişlerden gelsin bir de: life on mars/ashes to ashes
0
peki madem
(12.09.12)
shameless suits house md en sevdiklerimden ama supernatural başkadır benim için.son sezon kötüydü kabul ama değer izlemeye
0
omnella
(13.09.12)
nip tuck ı es geçme
0
mortac
(13.09.12)
lost room
0
kadifepanter
(18.09.12)
mewsroom'a başladım az önce.
0
9kuyruklukedi
(18.09.12)
(1)

"Hz Muhammed'e hakaret içeren film"

illuminatinin basindaki adam
Twitter'da konuşulan bu film nedir?https://twitter.com/TVHaberturk/status/245879023857721349https://twitter.com/ademozkose/status/245850344070983681https://twitter.com/Erhan_Celikk/status/245814549842894848
Twitter'da konuşulan bu film nedir?

twitter.com
twitter.com
twitter.com
0
illuminatinin basindaki adam
(12.09.12)
(bkz: #30169938)
0
tepedeki psychedelic adam
(12.09.12)
(3)

işler güçler

once upon a time in trabzon
sürekli gittikleri çay bahçesi neresi la ??
sürekli gittikleri çay bahçesi neresi la ??
0
once upon a time in trabzon
(12.09.12)
portakalplus
(12.09.12)
başlarda adını söylüyorlardı sonra biplendi falan. sedir falan gibi bir şey sanki??
0
sparkle kiddle
(12.09.12)
www.mihrabatkorusu.com

burada ki resimler fikir verecektir.
0
portakalplus
(12.09.12)
(1)

Sons of Anarchy

yqzkrttpli
İndirmeye başladım,4 sezon birden indirecem. Sizce izlenmeye değer bir dizi mi ??? Sözlükteki yorumları okudum baya olumlu geribildirimler var =) ...http://www.youtube.com/watch?v=v_XFvVjaKrw
İndirmeye başladım,4 sezon birden indirecem. Sizce izlenmeye değer bir dizi mi ??? Sözlükteki yorumları okudum baya olumlu geribildirimler var =) ...

www.youtube.com
0
yqzkrttpli
(12.09.12)
durduğun kabahat, dün akşam 5.sezon başladı diye biliyorum bu akşamı sabırsızlıkla bekliyorum
0
€xpolerer
(12.09.12)
(12)

Çirkin kızın güzelleştiği filmler?

yinemihüzün
Merhaba,Çirkin kızın sonunda güzelleştiği ya da yakışıklı,popüler çocuğun sessiz,ezik kıza aşık olduğu filmler arıyorum.Mesela a walk to remember tadında olabilir.Yazarsanız aklınıza gelenleri sevinirim...
Merhaba,
Çirkin kızın sonunda güzelleştiği ya da yakışıklı,popüler çocuğun sessiz,ezik kıza aşık olduğu filmler arıyorum.Mesela a walk to remember tadında olabilir.
Yazarsanız aklınıza gelenleri sevinirim...
0
yinemihüzün
(12.09.12)
türkan şoray'ın vardı böyle bi filmi:)
0
bunumu demek istedin
(12.09.12)
aklıma film gelmedi ama:
- ugly betty dizisi
- Katy Perry - TGIF klibi
0
michael_knight
(12.09.12)
Evet biliyorum onu..Yabancı olursa özellikle sevinirim:)
0
🌸yinemihüzün
(12.09.12)
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(12.09.12)
devil wears prada/şeytan marka giyer örnek olabilir
0
digital aga
(12.09.12)
* bir istanbul masalı (bkz: bim)
0
kakao
(12.09.12)
(bkz: mean girls)

sessiz ezik ama çirkin değil başta da..
0
noluyo yaa
(12.09.12)
i-pek
(12.09.12)
awkward dizisi var.
0
lilyb
(12.09.12)
Herhangi bir John Hughes filmi olabilir. Misal: Sixteen Candles, Pretty In Pink, Some Kind of Wonderful.
Bir de aklıma gelen, bir dönem gençliğini acaba gözlüğü atsam ben de bir Rachel Leigh Cook olur muyum (cevap: 10 yıl geçse de olmazsın) gibi serzenişlere sürükleyen, She's All That var.
0
peki madem
(12.09.12)
Yazdıklarınızı biliyorum hep.Başka var mıdır?
0
🌸yinemihüzün
(13.09.12)
Awkward'ı görmemişim teşekkür ederim.İlk sezonu bitirdim sayılır.Keyifliymiş :)
0
🌸yinemihüzün
(13.09.12)
(2)

Bu hangi diziydi (emrah)

even i say faith no more
http://www.youtube.com/watch?v=mboh6tqb4Mw&feature=fvwrel
0
even i say faith no more
(11.09.12)
unutabilsem
0
marcelorios
(11.09.12)
unutabilsem
0
yarey
(11.09.12)
(1)

Downton Abbey

noluyo yaa
İlk bölümü izledim de, ya çok fazla karakter ve entrika var dizide ve ağır gidiyor gibi.böyle mi gidecek yoksa değişecek mi?
İlk bölümü izledim de, ya çok fazla karakter ve entrika var dizide ve ağır gidiyor gibi.

böyle mi gidecek yoksa değişecek mi?
0
noluyo yaa
(11.09.12)
tempo pek değişmeyecek ama bir kaç bölüm sonra karakterlere alışırsınız. ilk bölümde hepsini birden tanıttıkları için birden çok geliyor.
0
gokk
(11.09.12)
(5)

sürekli başa saran film!

maryjane
birkaç sene oldu, tv'de izlemiştim; filmde birkaç genç kardeşimiz var ve film gemide mi, teknede mi böyle bir yerde geçiyor. çok hatırlamıyorum ama böyle bir kaç olaydan sonra film sürekli başa dönüyor; bu genç arkadaşlarımız bir önce yaşadıkları olayları izliyorlar. yani bir önce geçtikleri yerde
birkaç sene oldu, tv'de izlemiştim; filmde birkaç genç kardeşimiz var ve film gemide mi, teknede mi böyle bir yerde geçiyor. çok hatırlamıyorum ama böyle bir kaç olaydan sonra film sürekli başa dönüyor; bu genç arkadaşlarımız bir önce yaşadıkları olayları izliyorlar. yani bir önce geçtikleri yerde hangi olay olduysa şimdi onu görüyorlar, cinayet olayları da var, öldürmeli olaylar. tam hatırlamıyorum ama bu filmi bilen var mı yahu? sonunu merak ettim.
0
maryjane
(11.09.12)
serabetan
(11.09.12)
(bkz: triangle)
0
el magico
(11.09.12)
triangle

www.imdb.com
0
kedili madam
(11.09.12)
senaryoda gemi falan var mıydı, unuttum ama benzer bir kurgu memento'da da vardı.

www.imdb.com
0
sinematematikci
(11.09.12)
sürekli atv star falan verıyor o filmi ama adı aklımda değil film gemide geçiyordu evet hatta aynı insanın 50-60 cesedi vardı filmın sonunda gosterıyorlardı
0
eagle is free
(11.09.12)
(7)

breaking bad baymaya başladı?

slash01
2.sezonun 4 .bolumundeyım ve cok yavas ılerlıyor. baymaya basladı artık. herkes cok guzel dıyıp duruyor. ızlmeye devam etmelımıyım ? ılerleyen bolumlerde aynı sekılde mı gıdıyor? spoıler vermeden tavsıye verırsenız sevınırım
2.sezonun 4 .bolumundeyım ve cok yavas ılerlıyor. baymaya basladı artık. herkes cok guzel dıyıp duruyor. ızlmeye devam etmelımıyım ? ılerleyen bolumlerde aynı sekılde mı gıdıyor? spoıler vermeden tavsıye verırsenız sevınırım
0
slash01
(11.09.12)
ben ikinci sezonu dün gece bitirdim, ilk sezondan daha hoşuma gitmişti aslında..
0
ruhibirbanyo
(11.09.12)
SENİN AĞZINDAN ÇIKANI KULAĞIN DUYUYOR MU !


devam et tabii ki. 3. ve 4. sezon bomba.
0
1 saat bende 50 dolar
(11.09.12)
izleme
0
tchuck
(11.09.12)
vay arkadaş sonunda benim gibi bir insan evladı çıktı :) ben ki dizi manyağı bir insanım izlemediğim çok az dizi kalmıştır. şu breaking bad'in ilk bölümünü 5 kere 2. bölümünü de muhtemelen 4-5 kere izlemeye çalıştım her seferinde uyuyakaldım. baktım olacak gibi değil, izleyemiyorum, dedim bu dizi bana göre değil heralde ve bıraktım.
0
9uncu nesilim ama para bende
(11.09.12)
2.sezon ennnnnnnnnnnnnnnnn sıkıcı, bitse de 3e geçsek denilen sezon. 2yi atlatırsan sonrası kolay.
0
condom kurşunu
(11.09.12)
izlemeyin.
0
haydi popescu haydi oglum
(11.09.12)
ilk bölümünden tiksindiydim yeminle...
ama hepsini izledim, güzel dizi, yazık ya amerikalılara, hayatları bu mu?
en iyi dizilerden biri.
yine de sıkılıyorsanız zorlamayın.
0
firez
(11.09.12)
(1)

neyin nesi bu film?

kanzavuri
en az üç sene önce cnbc-e'de izlemiştim. yolculuğa çıkan bi çift var (başta adam tek başına çıkıyo kadın sonradan dahil oluyo da olabilir) ama hedefleri ne hatırlamıyorum. bunlar fransızca konuşan kimseler, ama artık nereye gidiyolarsa orda bi sergiye giriyolar, adam bi resim beğeniyo, almak istiyo
en az üç sene önce cnbc-e'de izlemiştim. yolculuğa çıkan bi çift var (başta adam tek başına çıkıyo kadın sonradan dahil oluyo da olabilir) ama hedefleri ne hatırlamıyorum. bunlar fransızca konuşan kimseler, ama artık nereye gidiyolarsa orda bi sergiye giriyolar, adam bi resim beğeniyo, almak istiyo onu ama ordaki kadınla aynı dili konuşmadığı için sorun çıkıyo önce kavga falan ediyo. neyse alıyo resmi devam ediyolar yola, bahçesinde büyük mermer heykeller olan bi köşke gelip bahçede çadır kuruyolar. ya da piknik mi yapıyolardı öyle bi şekilde yayılıyolar yani oraya. sonra köşkün sahibi geliyo muhabbet falan ediyolar. gerisini hatırlamıyorum.
ha bi de adam aldığı resim için "bu resim beni anlatıyor. istediğini elde etmeye çok yakın, çabalıyor ama bi türlü ulaşamıyor." falan gibi bi cümle kuruyodu. resimde de büyük sarı bi daire vardı.
bi de adam kadından bıkmış gibiydi diye hatırlıyorum. kadın çok mu konuşuyodu neydi.
yıllardır arıyorum bulamadım ya vardır umarım hatırlayan.
0
kanzavuri
(11.09.12)
al kanka ;

tatt av kvinnen
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(11.09.12)
(3)

Erdal Bakkal 3.Sezon?

botucat
http://www.youtube.com/watch?v=ncts6ZW-mykŞu videoda Erdal Bakkal duygusala bağlarken arkada çalan müzik size ne anımsatıyor ya da bir şey anımsattı mı?
www.youtube.com

Şu videoda Erdal Bakkal duygusala bağlarken arkada çalan müzik size ne anımsatıyor ya da bir şey anımsattı mı?
0
botucat
(11.09.12)
bir türk filmi müziği olduğuna çok emindim üşenmedim aradım.
Her Gönülde Bir Aslan Yatar (1976)
0
Ufuk
(11.09.12)
Filmden ziyade Erzurum Düğünlerinde türküyü remix haline getirip halay çektikleri zamanlar işlemiş bilinçaltıma.Teşekkürler.
0
🌸botucat
(11.09.12)
ben nedense o müziği yılmaz güney in umut filminin soundtrack ine benzettim :)
0
il pompiere
(11.09.12)
(2)

eski bir çizgi film

kirmizibalon
13 sene önce falandı izlediğim dönemler. bir kız vardı küçük, annesini arıyordu. düşsel geçişler vardı. şizofrenik bile diyebilirim. çizgi filmin rengi soluktu. trt'de yayımlanıyor olabilir. bir de cadı vardı kızı yakalamaya çalışıyordu. arada kızın annesini uyurken görüyorduk bazen de kızı yönlendi
13 sene önce falandı izlediğim dönemler. bir kız vardı küçük, annesini arıyordu. düşsel geçişler vardı. şizofrenik bile diyebilirim. çizgi filmin rengi soluktu. trt'de yayımlanıyor olabilir. bir de cadı vardı kızı yakalamaya çalışıyordu. arada kızın annesini uyurken görüyorduk bazen de kızı yönlendiriyordu. pek anlatamadım ama aklımda kalanlar bunlar. bilen varsa bir beri gelsin.
0
kirmizibalon
(11.09.12)
clementine olabilirmi?
0
mortac
(11.09.12)
@mortac yok yok clementine değildi.
0
🌸kirmizibalon
(11.09.12)
(1)

kadın asla unutmaz.

hayaletin garip huylari
hülya koçyiğit ve ediz hun'un oynadığı bu filmi yarısından sonra yakaladım. izleyen var mı. ufak çocuk neden hülya koçyiğit'in annesi olduğunu bilmiyor ve başkasına anne diyor?
hülya koçyiğit ve ediz hun'un oynadığı bu filmi yarısından sonra yakaladım. izleyen var mı. ufak çocuk neden hülya koçyiğit'in annesi olduğunu bilmiyor ve başkasına anne diyor?
0
hayaletin garip huylari
(10.09.12)
ediz hun yüzünden.
0
clones
(10.09.12)
(8)

Zeka kırıntılı film yok mu?

eastanbool
Tabii ki "Akıl Oyunları" başta olmak üzere "Exam" "Cube" "La Habitacion de Fermat" vs böyle içinde zeka oyunları olan gerilim filmi var mıdır bildiğiniz?
Tabii ki "Akıl Oyunları" başta olmak üzere "Exam" "Cube" "La Habitacion de Fermat" vs böyle içinde zeka oyunları olan gerilim filmi var mıdır bildiğiniz?
0
eastanbool
(10.09.12)
sanat guresi
(10.09.12)
The Prestige tabiki, demek istedigine tam olarak girmiyor, ama çok paralel, yani 2 zeki insanın zeka düellosu... zaten dünyanın en iyi oyuncusu başrol

(bkz: imho)
0
wayne
(10.09.12)
the oxford murders'ı sevebilirsin.
0
ready2strike
(10.09.12)
(bkz: memento)
0
trajikomix
(10.09.12)
The Usual Suspects
0
Godless
(10.09.12)
(bkz: primer)
zaman yolculuğu olayına ilginiz varsa
0
ycan07
(11.09.12)
law abiding citizen, the game, total recall(1990) bunlarda benden gelsin
0
il pompiere
(11.09.12)
pi
0
kadifepanter
(18.09.12)
(2)

Benzer filmler arıyorum

rhoda
Et maintenant on va où? ve Caramel i izledim bunlar gibi bir film arıyorum.Önerileriniz nelerdir?NOT:Emir Kustarica ve Tony Gatlif filmlerinin hepsi izlendi.
Et maintenant on va où? ve Caramel i izledim bunlar gibi bir film arıyorum.
Önerileriniz nelerdir?

NOT:Emir Kustarica ve Tony Gatlif filmlerinin hepsi izlendi.
0
rhoda
(10.09.12)
sanırım nadine labaki'nin yeni filmini beklemen gerekecek
0
b roy
(10.09.12)
beklemene gerek yok


www.direkfilm.net
0
churchill
(11.09.12)
(1)

himym sevenler, bu kareler hangi bölümlerden vol2

lonelily
özellikle sağ taraf üstten 1. ve 2. kare? https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/217965_10151215379708767_936894520_n.jpg şimdiden teşekkürler
özellikle sağ taraf üstten 1. ve 2. kare?

fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net

şimdiden teşekkürler
0
lonelily
(10.09.12)
1. sıra sağdaki resim: purple giraffe 1. sezon 2. bölüm
2. sıra sağdaki resim: something blue, 2. sezon son bölüm.
3. sıra sağdaki resim: ilk bölüm

sarışın ted'in olduğu resim son sezondan olması lazım ama bölüm hatırlamıyorum.
diğerlerine dair hiç bir fikrim yok.
0
patiska
(10.09.12)
(3)

film tavsiyesi

9kuyruklukedi
merhaba film severler;merak duygusu veren, heyecanlandıran ve duygusal gerilimi bol, kafa yorduran ancak absürd senaryo boşlukları olmayan film tavsiyelerinizi bekliyorum. (kastım aksiyon - bilim kurgu değil. diğer türler daha makbule geçer.)
merhaba film severler;
merak duygusu veren, heyecanlandıran ve duygusal gerilimi bol, kafa yorduran ancak absürd senaryo boşlukları olmayan film tavsiyelerinizi bekliyorum.
(kastım aksiyon - bilim kurgu değil. diğer türler daha makbule geçer.)
0
9kuyruklukedi
(09.09.12)
Dot the I.
0
buff
(09.09.12)
merak-heyecan-duygusal gerilim-----------> evdeki düşman (orphan)
0
buyrun
(09.09.12)
kadifepanter
(18.09.12)
(1)

pokemonda pikaçu ve miyav

qwermans
bir bölümde arkadaş oluyorlardı sanırım, hangi bölümdü o? sarılmışlardı da onun resmini arıyorum.
bir bölümde arkadaş oluyorlardı sanırım, hangi bölümdü o?
sarılmışlardı da onun resmini arıyorum.
0
qwermans
(09.09.12)
pikachu and meowth diye arat görseller çıkar.
0
ontheroad
(09.09.12)
(1)

çizgi film adı

miumiu
Selam arkadaşlar.Bi konuda yardımınıza ihtiyacım var.Bi ara ben küçükken biz kardeşimle digitürk de fox kids diye bir çizgi film kanalını izlerdik.orda bir çizgi film vardı dedesi torununa vücudun bölümlerini anlatıyodu hatta küçük olup vücutta gezintiye çıkıyolardı.Şimdi çok saçma gelebilir ama adı
Selam arkadaşlar.Bi konuda yardımınıza ihtiyacım var.Bi ara ben küçükken biz kardeşimle digitürk de fox kids diye bir çizgi film kanalını izlerdik.orda bir çizgi film vardı dedesi torununa vücudun bölümlerini anlatıyodu hatta küçük olup vücutta gezintiye çıkıyolardı.Şimdi çok saçma gelebilir ama adını hatırlayamadık bileniniz var mi?
0
miumiu
(09.09.12)
khul
(09.09.12)
(3)

superbad tadında film

ravioli
önerin de izleyek.
önerin de izleyek.
0
ravioli
(09.09.12)
(bkz: project x)
0
digital mind
(09.09.12)
lorenzen
(09.09.12)
"knocked up"
0
babaganus
(09.09.12)
(1)

hangi filmdi bu ?

mars'dan yazan varlık
mrb. Ya bir film vardı hatta onu serisi vardı birinde gececi çetesi diye bir otoban çetesi vardı korkunc bırseydı herkese zarar verıyorlardı bu adamda guvenlık gıbı bırseydı pesıne dusuyordu hatta arkadasını yakıyordu bu cete sevdıgı kadınında fılmın sonunda kolunu bacagını otobanın ortasında kesmıs
mrb. Ya bir film vardı hatta onu serisi vardı birinde gececi çetesi diye bir otoban çetesi vardı korkunc bırseydı herkese zarar verıyorlardı bu adamda guvenlık gıbı bırseydı pesıne dusuyordu hatta arkadasını yakıyordu bu cete sevdıgı kadınında fılmın sonunda kolunu bacagını otobanın ortasında kesmıslerdı:O ya neydi adı :S eski bir film lütfen .

bu filmi bilen var mı ?
0
mars'dan yazan varlık
(09.09.12)
"mad max" olabilir.
0
babaganus
(09.09.12)
(2)

boardwalk empire'ı sever miyim?

robin crusoe
breaking bad sempatizanıyım.
breaking bad sempatizanıyım.
0
robin crusoe
(09.09.12)
boardwalk empire'ı sevmeyen ölsün :(

şaka maka breaking bad izlemedim ama, boardwalk empire çok doyurucu ve kaliteli bir dizidir. Sherlock ile birlikte film tadı aldığım iki diziden biri.
0
noluyo yaa
(09.09.12)
boardwalk'un bir önceki aşaması sopranos'dur bence; ona göre düşün
0
zaugnakhaldun
(09.09.12)
(11)

Dizi tavsiyesi

gercek kral
Suç içerikli dizi arıyorum ama her bölüm ayrı soruşturma falan olmasın. Yani tek bölümde olayı çözüp bitiren şekilde istemiyorum. Sezonun geneline yayılmış olsun. Şimdi bazı dizilerden hangisi gibi istediğimi ve hangisi gibi istemediğimi yazacağım. İzlemiş olanlar anlar ne dediğimi. Yukarıda biraz b
Suç içerikli dizi arıyorum ama her bölüm ayrı soruşturma falan olmasın. Yani tek bölümde olayı çözüp bitiren şekilde istemiyorum. Sezonun geneline yayılmış olsun. Şimdi bazı dizilerden hangisi gibi istediğimi ve hangisi gibi istemediğimi yazacağım. İzlemiş olanlar anlar ne dediğimi. Yukarıda biraz bilgi verdiğim için spoiler olacak sanırım:

-- spoiler --

istediğim tarzdakiler:

Dexter
The Killing
Homeland
Breaking Bad

istemediğim tarzdakiler:

Castle
The Mentalist
Lie To Me

-- spoiler --
0
gercek kral
(08.09.12)
wire olabilir mi? uyuşturucu satıcıları - polis arasındaki olayları anlatır.
0
repins
(08.09.12)
The wire
Person of interest
Boardwalk Empire
0
Godless
(08.09.12)
prison break
0
ontheroad
(08.09.12)
xenophobe
(08.09.12)
newsroom?
0
carnicero
(08.09.12)
Sherlock
0
mcmanus
(09.09.12)
prison break'in tanımını yapmışsın dostum
0
iscanthere
(09.09.12)
veronica mars
0
zasch
(09.09.12)
Fringe
0
tiesto1907
(10.09.12)
24
0
ysrn
(10.09.12)
the wire derim başkada bişey demem
0
kadifepanter
(18.09.12)
(11)

Hangi dizi?

tahrik olmusken objektif olamam
The Wire, Oz, Carnivale, Dexter, Six Feet Under, Game of Thrones, Boardwalk Empire seven birisine alttakilerden hangi diziye başlamasını öneriyorsunuz?-The Sopranos-Sherlock-Rome-True Blood-Battlestar Galactica-Deadwood
The Wire, Oz, Carnivale, Dexter, Six Feet Under, Game of Thrones, Boardwalk Empire seven birisine alttakilerden hangi diziye başlamasını öneriyorsunuz?

-The Sopranos
-Sherlock
-Rome
-True Blood
-Battlestar Galactica
-Deadwood
0
tahrik olmusken objektif olamam
(08.09.12)
The Sopranos mükemmel bi dizi.
0
e.galois
(08.09.12)
sopranos. sırf jeneriği bile diğer dizileri amuda kaldırır.
0
henrychinaski
(08.09.12)
(bkz: the sopranos) sonra da rome izlenmeli o listeden.
(bkz: #22330020)
0
nekodunlangafana
(08.09.12)
true blood iğrenç bir dizi bence. sherlocku mutlaka izlemelisin
0
sonsuz
(08.09.12)
kesinlikle battlestar galactica
0
naw man fuck that
(08.09.12)
İstersen onla başlama ama hayatının bir döneminde Sherlock'u izlediğine emin ol yeter :)
0
hoporlor
(08.09.12)
sherlock'un 2 sezonu toplam 6 bölüm zaten, 2 günde çıkarsana aradan? sonra diğer alternatifleri düşünürsün.

edit: aradan çıkar derken sanki öylesine bir diziymiş gibi söylemişim, burda yazdıkların arasında kafaya oynar sherlock. :)

bu arada breaking bad'i de alternatiflerin arasına almanı öneririm.
0
robin crusoe
(08.09.12)
sherlock zaten 3'erden toplam 6 bölümlük bir dizi; bence onu hemen izle ve aradan çıkar. sopranos süper dizidir mutlaka izle, bir de true blood'ı listenden sil bence.

edit: 1 dakika arayla robin crusoe'yla aynı şeyi söylemişiz; ben yazarken onun mesajı gözükmüyordu bende.
0
Niddleman
(08.09.12)
breaking bad'i listeye niye almadın ? önceden izledin var sayıyorum çünkü izlemediysen dizi tavsiyesi alman saçmalık.
0
1 saat bende 50 dolar
(08.09.12)
breaking bad'in izlediklerinde veya seçeneklerinde olmaması beni şaşırttı. eğer izlemediysen hemen breaking bad derim.
0
iscanthere
(09.09.12)
sırasıyla galactica, rome ve sopranos izle derim.
0
kadifepanter
(18.09.12)
(1)

adını hatırlayamadığım...

mr_amor
Selam.Adını hatırlayamadğım çocukken izleyip çok korktuğum bir film.Aşırı şişman palyaçoya benzeyen bir adam ama çirkin sihirli güçleri var efes harabeleri tiyatro sahnesi gibi bir alanda iyi olan adamla savaşıyor değişik yaratıklara felan dönüşüyor.Burası filmin son kısmı olabilir. aklıma hep 1001
Selam.Adını hatırlayamadğım çocukken izleyip çok korktuğum bir film.Aşırı şişman palyaçoya benzeyen bir adam ama çirkin sihirli güçleri var efes harabeleri tiyatro sahnesi gibi bir alanda iyi olan adamla savaşıyor değişik yaratıklara felan dönüşüyor.Burası filmin son kısmı olabilir. aklıma hep 1001 gece masalları,alaattin cini gibi şeyler çağrışıyor ama bulamadım bir türlü. Ve buna benzer bir film daha hatırlıyorum Aynı şekildeki şişman korkunç bakışlı adam bir evin odasında şöminedeki ateşten çıkıyor aileyi korkutuyor öldürüyor gibi bi olaylar hatırlıyorum hayal meyal , o zamanlar çok korkuyordum ama bu filmleri bulamadım bir türlü.Şu meşhur demir yiyerek büyüyen sevimli dev filmini siyah kuş sloganından yola çıkarak buldum ama bu söylediğim filmleri pek hatırlamıyorum :) .Çağrışım yapanlar varsa cevaplarını bekliyorum . :I
0
mr_amor
(08.09.12)
sanirim ilk dedigin de spawn. yani ikisi ayni film ilki sonu ikincisi basi diye hatirliyorum ben.
0
espandon
(08.09.12)
(14)

Breaking Bad nasil bir dizi?

aventura
izlemeye deger mi? (spoiler olmazsa güzel olur :D)
izlemeye deger mi? (spoiler olmazsa güzel olur :D)
0
aventura
(07.09.12)
çekilmiş en iyi dizi.
0
ratso rizzo
(07.09.12)
2.sezonu geçince yağ gibi akıyor.
0
condom kurşunu
(07.09.12)
aşk-ı memnu daha sürükleyici :P
0
mortac
(07.09.12)
deger valla, acayip surukleyici!
0
ceburaska
(07.09.12)
tam olarak konusu ne arkadaslar? ne bilim sopranos a benziyor mu?
0
🌸aventura
(07.09.12)
tam olarak konusu uyuşturucu
0
digital aga
(07.09.12)
konusu bir adamın ailesi zahmet çekmesin diye yaptığı illegal işten nasıl sıyırıp en kötülerin arasına katıldığını anlatıyor.
0
trakyali gulyabani
(07.09.12)
çekilmiş en iyi dizi.

bir adamın romayı yakışının hikayesi.
0
hewit
(07.09.12)
aile falan çerez tam olarak konusu kaliteli uyuştucu nasıl üretilir ve pazarlanır
0
digital aga
(07.09.12)
robin crusoe
(07.09.12)
valla ben sözlükteki övgülere kapılıp 4 kez başladım ama 5-6 bölümü geçemedim sıkıntıdan
0
lancelot du lac
(07.09.12)
gelmiş geçmiş en iyi dizi onu söyleyeyim. hele 3. ve 4. sezondan alacağın heyecanı kimse veremez sana başka.
0
empty blank
(07.09.12)
daha iyisini bulamazsın.
0
theobserver
(08.09.12)
game of thrones dan sonraki en iyi dizi
0
il pompiere
(08.09.12)
(2)

ingilizce öğrenen biri için filmler

fenotiyazin
dilimi geliştirmek adına altyazı olmadan, ingilizce film izlemek istiyorum. ne izlesem?
dilimi geliştirmek adına altyazı olmadan, ingilizce film izlemek istiyorum. ne izlesem?
0
fenotiyazin
(07.09.12)
Lost izle hocam
0
kakamelatte
(07.09.12)
dili çok ağır olmadığından animasyonlarla başlayabilirsin diye düşünyorum. aklıma gelenler şöyle,
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole
How to Train Your Dragon
Ice Age (1 2 5 10 kaç tane çektiler sayamadım)
The Incredibles
Despicable Me
Kung Fu Panda

tabii bunlar en popülerleri falan, araştırırsan daha bile lezeetlilerini bulursu.
0
freya
(07.09.12)
(3)

Yüsek çözünürlüklü türkçe fim afişleri 1999

squatterbloat
1999 ve 90'ların ikinci yarısına ait filmlerin yüksek çözünürlüklü afişlerine ihtiyacım var. muhakkak baskıya uygun kalitedeve TÜRKÇE olmalı. nerden bulabılırım torrent fln mı baksam nasıl bulunur?
1999 ve 90'ların ikinci yarısına ait filmlerin yüksek çözünürlüklü afişlerine ihtiyacım var. muhakkak baskıya uygun kalitedeve TÜRKÇE olmalı. nerden bulabılırım torrent fln mı baksam nasıl bulunur?
0
squatterbloat
(07.09.12)
internette bulamazsın öyle baskı kalitesinde afiş. elden bulman lazım...
0
ruhibirbanyo
(07.09.12)
sahafları fln gezmeni öneririm, internette bulamazsın.
0
yons
(07.09.12)
@hamsi, internette bulamazsın dememdeki kasıt, dijital olarak bulamazsındı :)
0
ruhibirbanyo
(08.09.12)
(2)

suskunlar geçen sezonla ilgili (sıpoylır içerir)

paltar yuyan masin
sıpoylıraslkjasdşfasklşidfjasdfasfijasdifheh gözükmez heralde artık. geçen sezon ilk 3-4 bölümü izledim sora bıraktım. şimdi tekrar denk geldim. genç polis vardı bi tane gurur adı galiba, neymiş onun olayı? hapisaneden miymmiş o da?bi de neden hapse girdi?
sıpoylır
aslkjasdşf
asklşidfjasdf
asfijasdif

heh gözükmez heralde artık. geçen sezon ilk 3-4 bölümü izledim sora bıraktım. şimdi tekrar denk geldim. genç polis vardı bi tane gurur adı galiba, neymiş onun olayı? hapisaneden miymmiş o da?

bi de neden hapse girdi?
0
paltar yuyan masin
(06.09.12)
hapishaneden gazanfermiş o şu kesip biçen. hikayesi uzun bayaa
0
iterator
(06.09.12)
ılk bolumlerde ızledıgın portlek gozlu cocuk ıste o. baya karısık ızlemen lazım. babası zorluyor doktorları cocuk duzelsın dıye. beynıne verıyorlar elektrıgı. cocuk duygusuz hissiz. duzeltmeye calısım derken daha beter oluyor.
0
slash01
(06.09.12)
(5)

"handycam" filmleri

robin crusoe
rec, cloverfield, ada zombilerin düğünü gibi el kamerasıyla çekilmiş gibi olan filmlerin terminolojide ortak bir adı var mı? handycam movie, mockumentary falan kullanılıyor ama aramalarda hepsinde farklı sonuçlar elde ediyorum. "sanki el kamerasıyla çekilmiş gibi" anlamında tek bir terim yok mu?
rec, cloverfield, ada zombilerin düğünü gibi el kamerasıyla çekilmiş gibi olan filmlerin terminolojide ortak bir adı var mı? handycam movie, mockumentary falan kullanılıyor ama aramalarda hepsinde farklı sonuçlar elde ediyorum. "sanki el kamerasıyla çekilmiş gibi" anlamında tek bir terim yok mu?
0
robin crusoe
(06.09.12)
mockumentary olabilir...
0
ruhibirbanyo
(06.09.12)
mockumentary bambaşka bir şey (bkz: #8902364)
0
loralynn
(06.09.12)
@loralynn blair witch project ve the fourth kind tam anlamıyla uyuyor gibi işte bu tanıma...
0
ruhibirbanyo
(06.09.12)
tür olarak "found footage" deniyor.
en.wikipedia.org

ama bazıları "horror mockumentary" olarak da geçebiliyor. "the fourth kind" mockumentary mesela.

teknik olarak da "shaky camera" ama hepsi veya her sahne öyle değil
en.wikipedia.org
0
ermanen
(06.09.12)
mockumentary'yi mockumentary yapan şey handycam değil, belgelselmiş gibi olması diye biliyorum ben. yani handycam olmak zorunda değil. mesela religulous mockumentary ama handycam ile çekilmiş değil.
0
loralynn
(06.09.12)
(7)

korku filmi.

hayaletin garip huylari
merhabalar. bugün gece evde yalnızım. önerebileceğiniz kült korku filmleri var mı? bir de a.h'nin psycho filmi nasıl?
merhabalar. bugün gece evde yalnızım. önerebileceğiniz kült korku filmleri var mı?

bir de a.h'nin psycho filmi nasıl?
0
hayaletin garip huylari
(06.09.12)
"Rec" iyidir. Psycho külttür. Biraz da eğlenceli olsun diyorsan, Gwoemul önerilir.
0
tahrik olmusken objektif olamam
(06.09.12)
(bkz: rec) (1 ve 2)

(bkz: 28 days later) ve (bkz: 28 weeks later)

(bkz: martyrs)

(bkz: gin gwai)

(bkz: haute tension)
0
ruhibirbanyo
(06.09.12)
korku yok artık gerilim var. (bkz: antichrist)
0
female demon
(06.09.12)
Repulsion-Polanski

.
0
buf-e kür
(06.09.12)
screamin sonuncusu fena değil bol bol taşak geçmişler
0
condom kurşunu
(06.09.12)
illa ki kült olsun demiyorsan "insidious" diye bi film var, yeni bi film. uzun zamandır sağlam bi korku filmi izlememiştim.
0
carline
(06.09.12)
roman polonski'nin "apartman üçlemesi";

- repulsion
- rosemary's baby
- the tenant

bunun haricinde; kült dedin mi elbette akla "psycho" gelir. kubrick'in "the shining"ini de unutmamak lazım.

bu saate çoktan film tercihini yapmışsındır ama bunlar da öneri olarak dursun, korku sinemasının kültleri.

ayrıca arkadaşın önerdiği 2010 yapımı insidious, ilk yarısı feci korkunç ikinci yarısı ise insanı bayıcı derecede saçma olan bir film bence. keşke ilk yarısı gibi gitseydi hep.
0
ein lied
(06.09.12)
(3)

Türk Filmi Aranıyor -beni hiç sevmedin mi? bana gönül vermedin mi?- repliği

Raymond
Bulamadığım için tekrar açtım.Tarık Akan vardı diye hatırlıyorum, bir kadın evde herkesle evleneceğini vaat edip koca adaylarından para topluyordu, sonra kara gözlü kara kaşlı bir adam evlenemeyeceğini anlayınca (yada bu ona söylenince) "sen beni hiç sevmedin mi? bana gönül vermedin mi?" diyerek güz
Bulamadığım için tekrar açtım.

Tarık Akan vardı diye hatırlıyorum, bir kadın evde herkesle evleneceğini vaat edip koca adaylarından para topluyordu, sonra kara gözlü kara kaşlı bir adam evlenemeyeceğini anlayınca (yada bu ona söylenince) "sen beni hiç sevmedin mi? bana gönül vermedin mi?" diyerek güzel güzel serzeniyordu. İşte bu film, mümkünse bu sahneyi arıyorum. Bir de teşekkür ediyorum.
0
Raymond
(06.09.12)
Adile naşit, g.bubikoglu filminde sanırım erkek oyuncu da Aytaç arman. Bakınayim

bulursam adını da eklerim
0
balik kraker
(06.09.12)
www.sinematurk.com

bu mudur?
0
dibini gor
(06.09.12)
adam kapkaraydı, diğer yeşilçam filmlerinde de oynayan bir adamdı.
0
🌸Raymond
(06.09.12)
(9)

Dexter mi Prision Break mi

serkanserkan
arkadaslar selamben deli bir "Breaking Bad" faniyim. zaten meslegim de Kimya Muhendisligi.diziyi daha 4-5 aydir da seyretmiyorum. 2. sezon yeni bitmisti, diziyle yeni tanismistim, ilk iki sezonu toplu halde seyrettim, 3. sezonun ilk bolumunden sonra her hafta yolunu gozledim, yillardir seyrederim ya
arkadaslar selam
ben deli bir "Breaking Bad" faniyim. zaten meslegim de Kimya Muhendisligi.
diziyi daha 4-5 aydir da seyretmiyorum. 2. sezon yeni bitmisti, diziyle yeni tanismistim, ilk iki sezonu toplu halde seyrettim, 3. sezonun ilk bolumunden sonra her hafta yolunu gozledim, yillardir seyrederim yani.

bunu niye anlattim, cunku izlemek icin size soracagim, izlemek istedigim dizi de tam bu tarzda olsun istiyorum.

bunu arkadaslarima soyleyince bazilari "dexter izle" dedi, bazilari da "prision break" izle dedi.

sizce benim zevkimdeki bu adam, hangisini izlemeli, prision mu dexter mi.
yoksa baska bir 3. secenek mi.

tesekkurler.
0
serkanserkan
(06.09.12)
dexter.
0
wildkiller
(06.09.12)
İkisinin de ilk sezonlarını izle bırak, en temizi.
0
uyku inadim inat
(06.09.12)
prison break'i izledim izledim izledim izledim ve son bölümünü izlemedim. o derece saçmalamıştı artık bırakmıştım o derece. ilk iki sezon güzel ama sonrası yok. onları anlaştıkça uzattıkları için sen tahmini sonu bilebiliyorsun zaten. öyle yap.

dexter ise başladığından beri son sürat izletiyor şimdilik. gittikçe daha çok seviyorum. breaking bad'e yeni başlıyorum, o kadar yeni ki az önce açtım yan sekmede bekliyor kendisi. emin olamayıp duyuruya bakınayım dedim. o yüzden bağdaştırma yapamayacağım ama bu ikisi arasında dexter dexter dexter.
0
dasher
(06.09.12)
3. seçenek, The Mentalist.

Ha ne alakası var ulan diyeceksin. bir alakası yok Breaking Bad ile ama süper dizi. Eminim seveceksin.
0
buff
(06.09.12)
sopranos diyorum !!! prison dan önce oz u izle sonra prison iyi gider
0
mukon
(06.09.12)
önce prison break izlenip sonra dextera geçilebilir.
0
ysrn
(06.09.12)
prison break rules
0
1lisan1insan
(06.09.12)
3ü de farklı kulvarlarda koşuyor, ama dexter derim her türlü. eğer oz'u izleyeceksen ilk önce prison break'i izle sonradan oz'a başla.
0
koline
(06.09.12)
Prison Break tabii.
0
ma lazi vore
(09.09.12)
(4)

bir breaking bad de benden

condom kurşunu
geçen sezonda kaldım yeni sezona başlamdım. başlasam mı yoksa seneye kadar sabretsem de hepsini birlikte mi götürsem? geçen sezon tam fimal havasında bitmişti sonrasında nolucak çok merak etmiyorum açıkçası ama çok şey mi kaybediyorum bekleyerek?
geçen sezonda kaldım yeni sezona başlamdım. başlasam mı yoksa seneye kadar sabretsem de hepsini birlikte mi götürsem? geçen sezon tam fimal havasında bitmişti sonrasında nolucak çok merak etmiyorum açıkçası ama çok şey mi kaybediyorum bekleyerek?
0
condom kurşunu
(04.09.12)
5.sezon tempo düşük biraz. Son 2 bölümü bomba ama. izle gitsin.
0
empty blank
(04.09.12)
İzlemeden nasıl duruyosunuz anlamadım ...
0
Godless
(04.09.12)
son bölümü izleyebilmek icin, is yerime yalan bile söyledim. nasil izlenmez, nasil beklenir yaaaa
0
google da bulamadim
(04.09.12)
2 haftada 4 sezon bitirdim. 5.sezonu izliyorum son bölüme geleceğim diye içimi hüzün kaplıyor nasıl dayanabiliyorsun olm ya
0
iscanthere
(08.09.12)
(3)

zenci aileli komedi dizisi

zimbirik
geçtiğimiz yıllarda tnt de izliyordum oldukça komik ve hoş bi diziydi. gel gelelim bugunlerde adını hatırlamaya çalışıyorum, internettten araştırmaya çalışsamda araştırmalarım pek bir sonuç vermedi malesef. uzun boylu kel zenci bir aile babası vardıiki çocuğu vardı biri küçük biri büyük bunlarda zen
geçtiğimiz yıllarda tnt de izliyordum oldukça komik ve hoş bi diziydi. gel gelelim bugunlerde adını hatırlamaya çalışıyorum, internettten araştırmaya çalışsamda araştırmalarım pek bir sonuç vermedi malesef.

uzun boylu kel zenci bir aile babası vardı
iki çocuğu vardı biri küçük biri büyük bunlarda zenci
dizi genel olarak evde geçiyordu.

kaç gündür hatırlamaya çalışıyorum hatırlayan biri olursa cidden çok sevineceğim.
0
zimbirik
(04.09.12)
my wife and kids
0
beriberi
(04.09.12)
The Cosby Show
www.imdb.com
0
onexey
(04.09.12)
siyahi olacak o
0
Americonsol
(04.09.12)
(1)

bi buldurun yahu

kumlupara
bi arkadaş tavsiye etmişti, adını unuttum.alaska'da petrol şirketinde çalışan işçilerin uçağı düşüyor ve kurtlara tek tek yem oluyorlar.detaylar bu kadar bi buldurun be.
bi arkadaş tavsiye etmişti, adını unuttum.

alaska'da petrol şirketinde çalışan işçilerin uçağı düşüyor ve kurtlara tek tek yem oluyorlar.

detaylar bu kadar bi buldurun be.
0
kumlupara
(04.09.12)
japon askeri
(04.09.12)
(9)

Dizi tavsiyesi

Laplacee
Yabacı dizi olarak bi diziye başlayacağım. HIMYM ve TBBT tarzı bir dizi var mı tavsiye edebileceğiniz?En kötü Prison Break gibi. Eminim vardır, paylaşsanız hoş olur, teşekkür ettim.
Yabacı dizi olarak bi diziye başlayacağım.
HIMYM ve TBBT tarzı bir dizi var mı tavsiye edebileceğiniz?
En kötü Prison Break gibi.

Eminim vardır, paylaşsanız hoş olur, teşekkür ettim.
0
Laplacee
(04.09.12)
izlemediyseniz coupling
0
wingless
(04.09.12)
the it crowd izlemelisin, her bölümünü en az 5 kez izledim ve bıkmıyorum izlemeye
0
gebere jackson
(04.09.12)
sen onu bunu bırak da breaking bad'i izle. bana çok dua edersin.
0
empty blank
(04.09.12)
eğer hımym sevdiyseniz friends'i de çok seveceğinizi düşünüyorum. yalnız eski bir dizi olduğundan mümkünse hd izlemeye çalışın daha çok keyif alacaksınız.
0
avatarairo
(04.09.12)
hayatta dizi izleyemeyen bir insanım, breaking bad sardı beni. bir kıstas değil tabi bu ama dizi iyi...
0
ruhibirbanyo
(04.09.12)
bende dizi arayışında olan biri olarak the killing'e başladım ve kendimi bi anda 7. bölümde buluverdim. onca diziye başladım, yarım kaldı. sarmadı hiçbiri. ama bu diziyi severek izliyorum. her bölüm yaklaşık 40 dk. sürüyor ve hiç sıkıcı değil. en azından ben şimdiye kadar sıkılmadım.
0
lionel andres
(04.09.12)
Coupling +1

UK olanından. Britanic.
0
himmet dayi
(04.09.12)
coupling, friends(kişisel favorim bu)

prison break tarzında (aksiyon/gerilim?) breaking bad'i öneririm,
ana karakterin zekasına hayran kalmak niyetinde iseniz de sherlock, house m.d. ve mentalist olabilir gibi.
0
dumansiz sigara
(04.09.12)
friends ve coupling diyen arkadaşlara yüzde yüz katılıp bir de seinfeld i ekliyorum,ilk coupling den başlarsan daha iyi daha az bölüm
0
kelli
(05.09.12)
(6)

Dikkat!! Spoiler İçeren Breaking Bad 508. bölüm sorusu

mcmanus
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Son sahnedeki olayı hatırlayamadım. Hank neyi farketti? Geçmişteki muhabbet tam olarak neydi hatırlayamadım?
0
mcmanus
(04.09.12)
şimdi walter, gus'ın yanında çalışırken jessie bir ara uzaklaştırma yedi. onun yerine bir kimyacı geldi walter'ın yanına yardımcı olarak. uzun süre çalıştılar. walter'a büyük hayranlık duydu bu adam. büyük kimyacı ya bizimki. sonra defteri vardı o adamın (gale). başına da hayranlığını belirtip w.w yazmıştı. hank oradan yakalamaya çalışıyor şimdi.
0
empty blank
(04.09.12)
hani gus fring walter'a gale adında bir yardımcı göndermişti. o öldükten sonra, hank, gale'in belgelerini incelerken bi yerlerde w.w. kısaltmasını görmüştü. hatta hank bizim walter ile bu konu üzerine muhabbet etmişlerdi ki zaten o sahneyi gösterdiler. işte sanırım bu gale, bizim walter'a bir kitap hediye etmiş ve w.w.'ye teşekkürler falan yazmış. hank onu görünce şimşek çakıyor, gerisi 10 ay sonra :)
0
bilmem ki
(04.09.12)
gale diye bi yardımcısı vardı, walter'ın isteğiyle jessie öldürmüştü adamı, onun evinde notları arasında W.W. dan bahseden yazı vardı, şimdi W.W. nun walter white olduğunu anladı.
0
r_u_h
(04.09.12)
peki hank o zaman o kitabı mı görmüştü? o kitabı gördüyse nerden görmüştü ve neden tekrar şaşırdı?
0
🌸mcmanus
(04.09.12)
kitabı walter'ın evinde gördü bu sefer. gale ve walter arasında kurdu bağlantıyı hemen.
0
empty blank
(04.09.12)
@mcmanus

hank'in incelediği, gale'in belgeleri, notları falandı. bu evde gördüğü ise bambaşka bir kitap. ikisinde de aynı alıntılar ile w.w.'ye teşekkür ederim gibisinden birşeyler yazıyor. hank te uyanıyor işte.
0
bilmem ki
(04.09.12)
(7)

Breaking Bad sorusu - spoiler yok-

r_u_h
Bu adamların evi gece gündüz karanlık, hadi akşam loş ışık seviyolar diyelim, gündüz vakti de azıcık güneş giriyor her yer kahverengi. insanın içi daralıp bunalıma girmez mi öyle evde yahu?
Bu adamların evi gece gündüz karanlık, hadi akşam loş ışık seviyolar diyelim, gündüz vakti de azıcık güneş giriyor her yer kahverengi. insanın içi daralıp bunalıma girmez mi öyle evde yahu?
0
r_u_h
(04.09.12)
zaten evde durdukları yok ki. anne baba çalışıyor, çocuklar da teyzede. amerika bitmiş.
0
empty blank
(04.09.12)
dikkat ettiysen hemen hemen bütün mekanlar karanlık bu dizide. bence sadece walt'ın eviyle alakalı değil durum.
0
crystalsoul
(04.09.12)
zevkler renkler. çok sıcak olmasa yazın bile panjurları kapatırım ben. kışın arada havalandırmak dışında açmam mesela. başkası gelince bunalmıyor musun diyor ama ben memnunum :)
0
bilmem ki
(04.09.12)
amerikanın çok kuzeyinde bunlar. en kuzeyinde oturuyorlar. ondan güneş ışınlarının geliş açısıyla falan alakalı. bilim konuşuyor burada.
0
mahsunkul
(04.09.12)
@mahsunkul ne kuzeyi tam tersine abd'nin en güneyinde meksika sınırındalar. en çok güneş alan yer. çok sıcak olduğundan perdeler kapalı takılıyolar desen daha bilimsel olurdu.
0
🌸r_u_h
(04.09.12)
@mahsunkul: kuzeyinde değil yahu albuquerque, new mexico falan oralarda geçiyor direk çöl yani, bence mekanların karanlık olması da bunla alakalı çok sıcak olduğundan camları açarlarsa içerisi cehennem gibi olur
0
ne gerek var ki
(04.09.12)
arkadaş size de geyik yapmaya gelmiyor ha :D
0
mahsunkul
(21.09.12)
(1)

Joker Smilili Fransız Filmi

obi wan
arkadaşlar bi film izledim fransızcaydı film ismini görsem bile hatırlayamazdım yani tek bildigim başrolde bi kadın var sanırım genelevde calışıyo film de orda geciyo falan kadının yüzünde glasgow smile vardı şu jokerin kesik ağzı yani. işte kadının hayatı o olay nasıl olmus falan üzerineydi film. v
arkadaşlar bi film izledim fransızcaydı film ismini görsem bile hatırlayamazdım yani tek bildigim başrolde bi kadın var sanırım genelevde calışıyo film de orda geciyo falan kadının yüzünde glasgow smile vardı şu jokerin kesik ağzı yani. işte kadının hayatı o olay nasıl olmus falan üzerineydi film. var mıdır böyle bi film izleyeniniz? aratsam da isim fransızca oldugundan ya da öyle tahmin ettim bulamadım bi türlü.
0
obi wan
(04.09.12)
L'Apollonide (House of Tolerance)(2011) www.imdb.com
0
Ufuk
(04.09.12)

bakkal mahallenin kalbidir

gonul_isleri
fon müziği nedir?(leyla ile mecnun erdal bakkal)
fon müziği nedir?
(leyla ile mecnun erdal bakkal)
0
gonul_isleri
(04.09.12)
(3)

game of thrones sorusu spoiler yok

elikası
şimdi ben 1. sezonu izlemiştim. beğenince oturup kitaplarını da okuyayım dedim. taht oyunlarını ve kralların çarpışması 1. kısımı okudum. şimdi soru şu hali hazırda var olan kitapların hepsini okumak istiyorum. ama ben bunları nereden alayım ? set halinde alsam iki kitap var zaten bende. kralların ç
şimdi ben 1. sezonu izlemiştim. beğenince oturup kitaplarını da okuyayım dedim. taht oyunlarını ve kralların çarpışması 1. kısımı okudum. şimdi soru şu hali hazırda var olan kitapların hepsini okumak istiyorum. ama ben bunları nereden alayım ? set halinde alsam iki kitap var zaten bende. kralların çarpışması 2. kısım ile kılıçların fırtınası 1. ve 2. kısım lazım onları almam lazım. nereden alsam netten mi alsam kitapçıdan mı alsam güzel bir önerisi olan ??
0
elikası
(03.09.12)
ben kitapyurdundan aldım set olarak gayet uygundu
0
yazbitmesinsipidikterlikdolabagirmesin
(03.09.12)
D&R sitesinden aldım ben fiyatları uygundu
0
dugili
(03.09.12)
www.yenisayfa.com'a bak bence.
en uygun fiyat burada çünkü kitabın yayıncısının sitesi direk.
0
leandroux
(04.09.12)
(4)

3 idiots vs. kung pow. enter the fist

adilyashar
bu akşam birini izleyeceğim. hangisini izlememi tavsiye edersiniz?
bu akşam birini izleyeceğim. hangisini izlememi tavsiye edersiniz?
0
adilyashar
(03.09.12)
eelbetteki 3 idiots
0
zaxurani
(03.09.12)
3 idiots
0
sekilci zihniyet
(03.09.12)
3 idiots
0
ben smyrna
(03.09.12)
o kadar cevap gelmesine rağmen yine de yazıyorum 3 idiots.
0
gurur
(03.09.12)
(1)

Yılmaz Güney film tavsiyesi?

speedy
Yılmaz Güney'in Umut, Umutsuzlar, Arkadaş, Sürü, Yol ve Duvar filmlerini izledim. Başka kayda değer, tavsiye edeceğiniz filmi var mı? Cüneyt Arkın tarzı herkesi dövüp öldürdüğü filmlerden olmasın mümkünse.
Yılmaz Güney'in Umut, Umutsuzlar, Arkadaş, Sürü, Yol ve Duvar filmlerini izledim. Başka kayda değer, tavsiye edeceğiniz filmi var mı? Cüneyt Arkın tarzı herkesi dövüp öldürdüğü filmlerden olmasın mümkünse.
0
speedy
(03.09.12)
düşman(1979) filmini kesinlikle izle. çok sağlam bir film. yılmaz güney filmogrofisinde neden geri planda kaldığına hiç anlam verememişimdir.
0
kartal25
(03.09.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.