Giriş
(4)

Film Önerisi?

ete summer
2010-2012 arası gösterime girmiş, 1 defa izlemekle yetinmediğiniz, filmleri yazarsanız sevinirim.
2010-2012 arası gösterime girmiş, 1 defa izlemekle yetinmediğiniz, filmleri yazarsanız sevinirim.
0
ete summer
(19.11.12)
www.icheckmovies.com

yalnız listede alakasız birkaç bollywood filmi var, onları kaale alma.
0
yons
(19.11.12)
limitless
0
hope ender
(19.11.12)
Şimdi ben want2die'ın yazdıkları arasından +1 yapıcam.
Dark Shadows +1
Çalgı Çengi +1
Dark Knight Rises +1
Men in Black 3 +1
Prometheus +1
Avengers +1
Sherlock Holmes: A Game of Shadows +1
Mission: Impossible - Ghost Protocol +1
50/50 +1
One Day +1
Hangover 2 +1
Crazy, Stupid, Love +1
Drive +1
Captain America: The First Avenger +1
Transformers: Dark of the Moon +1
Rango +1
X-Men: First Class +1
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides +1
Kaybedenler Klübu +1
Limitless +1
Black Swan +1
Inception +1
How to Train Your Dragon +1
Iron Man 2 +1
Hunger Games +1
Bir de o yazmamıs ama Intouchables.
0
Olric
(21.11.12)
@want2die pardon o zaman
0
Olric
(27.11.12)
(1)

bir video varı

the kene
amerika'da bir adama bisiklet yolundan gitmediği için 50 dolar ceza kesiyorlar sonra o da bisiklet yolunu işgal edenlerle ilgili bir video hazırlıyor. neydi o hatırlıyor musunuz?
amerika'da bir adama bisiklet yolundan gitmediği için 50 dolar ceza kesiyorlar sonra o da bisiklet yolunu işgal edenlerle ilgili bir video hazırlıyor. neydi o hatırlıyor musunuz?
0
the kene
(19.11.12)
buldum:)

www.youtube.com
0
🌸the kene
(19.11.12)
(3)

matrix reoladed

yons
otobandaki şu sahnede hata mı var. 1:18http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_b6S8tpQtdw#t=78svideoyu tersten sararmışcasına aracın paçalanan parçası araca geri dönüyor. bu kadar belirgin bir sahnede hata yapılamaz yuh derim şayet hataysa.
otobandaki şu sahnede hata mı var. 1:18

www.youtube.com

videoyu tersten sararmışcasına aracın paçalanan parçası araca geri dönüyor.

bu kadar belirgin bir sahnede hata yapılamaz yuh derim şayet hataysa.
0
yons
(18.11.12)
evet hata var gibi.
0
inanmazsan inanma
(18.11.12)
hata şu ön tampon düşüyor yerde kalıyor. 1:13 de. fakat o tampon beş saniye sonra havalanıyor.
0
inanmazsan inanma
(18.11.12)
@inanmazsan inanma, evet öncesine o kadar dikkat etmemişim. baştan sarınca farkettim.

@want2die, filmin mantığı icabı dediğin gibi agent'in zıplamasıyla oluşan basınçtan dolayı o şekilde çekmişlerdir sahneyi, ama o tampon bariz ters çekim uygulanarak yerleştirilmiş oraya.
0
🌸yons
(18.11.12)
(4)

Last Resort izleyen?

megacracker
Arkadaşlar bu diziyi biraz araştırdım yorumları okuyunca iyi gibi geldi ama ben severmiyim bilmiyorum.Dha önce izlediğim ve izlemekte olduğum dizilerBreaking bad,dexter,lost,the walking dead,prison break,the oz,the wire,alcatraz,homeland,Game of Thrones,Sherlock, Spartacus serisi.Bu diziler sevdiğim
Arkadaşlar bu diziyi biraz araştırdım yorumları okuyunca iyi gibi geldi ama ben severmiyim bilmiyorum.Dha önce izlediğim ve izlemekte olduğum diziler
Breaking bad,dexter,lost,the walking dead,prison break,the oz,the wire,alcatraz,homeland,Game of Thrones,Sherlock, Spartacus serisi.Bu diziler sevdiğim diziler.Merak ettiğim konu mesela ''bu diziyi sevdiysen onu da seversin'' gibisinden diyebilecekleriniz var mıdır?.teşekkürler.
0
megacracker
(18.11.12)
Dediklerinin hepsini izledim, BB ve the wire hariç, ve sevdim.

Bence ilk 3 bölümü izle, sonra zaten kararını vermiş olursun
0
efrasiyab87
(18.11.12)
true blood
sons of anarchy
0
35.spartalı
(18.11.12)
hastasıyım fakat abc iptal etmiş diziyi 13 bölüm tamamlanınca bitiriyorlarmış diziyi.
0
byakuya
(18.11.12)
@byakuya ..küfrettik abc ye
0
35.spartalı
(18.11.12)
(1)

eski türk filmi adı bulmaca

nıç
bir film vardı sanki kartal tibet oynuyordu diye hatırlıyorum. bir eli yoktu, yerine demirden bir protez kullanıyordu. hatta adamları bu elle tokatlıyordu falan. adını hatırlayan var mı?
bir film vardı sanki kartal tibet oynuyordu diye hatırlıyorum. bir eli yoktu, yerine demirden bir protez kullanıyordu. hatta adamları bu elle tokatlıyordu falan. adını hatırlayan var mı?
0
nıç
(18.11.12)
siyah eldivenli adam
0
geberix
(18.11.12)
(4)

neandertal belgeseli

kamera motor
var mı "çok süper" diyeceğiniz bir belgesel? bu türle ilgili, ya da genel bir belgesel olup da bu türe çok ağırlık vermiş bir belgesel?
var mı "çok süper" diyeceğiniz bir belgesel? bu türle ilgili, ya da genel bir belgesel olup da bu türe çok ağırlık vermiş bir belgesel?
0
kamera motor
(18.11.12)
compadrito
(18.11.12)
türkçe altyazılısını aradım ama bulamadım bir türlü :S
0
🌸kamera motor
(18.11.12)
belgesel değil ama izlenebilir: www.imdb.com
0
smoothcriminal
(18.11.12)
natioanl geographic belgeseli vardı bu konuda. hatta defalaca izlemiştim etkilenip.
www.youtube.com
burada ilk sırada çıkacak karşına. kolay gelsin...
0
chopiano
(19.11.12)
(8)

Acil Film Önerisi: Restoran, Mutfak, Garson

slow is better
Dostlar merhaba,Bir iş için restoranda geçen, garsonlarla ilgili, garson-müşteri ilişkisini gösteren, restoran kurma çabasını anlatan veya bu tip konuları içeren filmler arıyorum. Yardımcı olacağınıza eminim... Benim ilk anda aklıma gelenler:Ratatouille (2007)Waiting... (2005) Soul Kitchen (2009)
Dostlar merhaba,

Bir iş için restoranda geçen, garsonlarla ilgili, garson-müşteri ilişkisini gösteren, restoran kurma çabasını anlatan veya bu tip konuları içeren filmler arıyorum. Yardımcı olacağınıza eminim... Benim ilk anda aklıma gelenler:

Ratatouille (2007)
Waiting... (2005)
Soul Kitchen (2009)

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
0
slow is better
(18.11.12)
restoran değil ama iki çikolatacı var
chocolat ve les emotifs anonymes
0
kediebesi
(18.11.12)
tam alakalı mı bilmem ama amelie'de de cafe de çalışan garsonlar vs var.
0
rentts
(18.11.12)
kiimsenin nasıl aklına gelmemiş:

casablanca

***********

o değil de soul kitchen çok iyiydi be:)
0
hiçbirşeyyok
(18.11.12)
aslında tam uymasa da şu işine belkim yarar:
www.imdb.com
0
in vino veritas
(18.11.12)
Teşekkürler arkadaşlar. Söylediklerinizi not alıyorum ve hepsini inceliyorum. Başka tavsiyesi olan var mı acaba?
0
🌸slow is better
(18.11.12)
el hijo de la novia
volver
no reservations
tortilla soup
perfect sense (hani müşteriler yoldan çıkarsa diye)
0
zihuatanejo
(18.11.12)
Ben de sağlam bir araştırmaya girdim aynı zamanda, bir sürü film buldum. Bu saydıklarım dışında aklınıza gelen varsa ve paylaşırsanız çok mutlu olurum:

Mystic Pizza
Big Night
Eating Raoul
I Like Killing Flies (belgesel)
Kitchen Confidential (dizi)
The Slammin' Salmon
Today's Special
Eat This New York (belgesel)
Le Cirque: A Table In Heaven

Çok bulmuşum gibi duruyor ama aslında tam da aradıklarımı bulamadım. Aramaya devam :) Tekrar teşekkürler...
0
🌸slow is better
(18.11.12)
comme un chef 2012 yapımı cillop gibi çok güzel.
0
seriouslysleepy
(18.11.12)
(1)

e2, dexter, it's always sunny in philadelphia

doctor lecter
selam millet. yukarıda saydığım dizilerin yeni bölümlerinin e2 kanalındaki gösterimi başladı mı? ayrıcabaşladıysa ne zaman başladı?başlamadıysa ne zaman başlayacak?
selam millet. yukarıda saydığım dizilerin yeni bölümlerinin e2 kanalındaki gösterimi başladı mı?

ayrıca

başladıysa ne zaman başladı?

başlamadıysa ne zaman başlayacak?
0
doctor lecter
(18.11.12)
ikisi de başlamadı.
dexter 1-2 haftaya başlar reklamları dönüyor sitelerinde yazıyordur.
it's always sunny in philadelphia ne zaman başlar bilmiyorum, ama e2 den izlenmez o dizi, bugün bir bölümüne denk geldim dizinin yarısı yoktu desem yeridir. kırpıla kırpıla kuşa dönmüş. altyazılar da kendi kafasına göre hikaye anlatıyor.en iyisi internetten indirin seyredin. divxplanet te altyazıları var.
0
dedi kalabaligin icinden bir ses
(18.11.12)
(3)

Film Tavsiyeleri

zaugnakhaldun
Şöyle son 5-10 sene içerisinde çıkmış, arkadaş grubuyla evde falan seyredilebilecek tarzda (çok cheesy olmayan ama tabi), blockbuster/cumartesi akşamı filmi tarzında güzel neler var?Örnek vermem gerekecek olursa da, hangover bu tarifi komedi tarafında birebir karşılayan bir örnek olurdu. James Bond
Şöyle son 5-10 sene içerisinde çıkmış, arkadaş grubuyla evde falan seyredilebilecek tarzda (çok cheesy olmayan ama tabi), blockbuster/cumartesi akşamı filmi tarzında güzel neler var?

Örnek vermem gerekecek olursa da, hangover bu tarifi komedi tarafında birebir karşılayan bir örnek olurdu. James Bond filmleri, Ocean's serisi falan da işin komedi olmayan tarafından örnekler
0
zaugnakhaldun
(18.11.12)
itsonlyhumannature
(18.11.12)
3 idiots
0
jpsartre
(18.11.12)
hiçbirşeyyok
(18.11.12)
(1)

cnn türk'te an itibariyle yayınlanan derin dünya belgeseli

esenboga
nin orjinal adı ney?
nin orjinal adı ney?
0
esenboga
(17.11.12)
şu olabilir:
www.imdb.com
0
ermanen
(17.11.12)
(17)

Ağlatacak film istiyorum.

iamtitanium
Öyle filmler önerin ki ağlamalara doyamayayım.
Öyle filmler önerin ki ağlamalara doyamayayım.
0
iamtitanium
(17.11.12)
camino
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(17.11.12)
sophie s choice
0
lambada
(17.11.12)
hiç ağlamayan duygusuz adamları bile ağlatabilen tek film olan a moment to remember'ı şiddetle öneriyorum.

(bkz: a moment to remember)
0
guest
(17.11.12)
mary and max
0
vexations
(17.11.12)
offf offf

(bkz: hable con ella )- (bkz: konuş onunla) almodovar abiden bir başyapıt...

yine aynı yönetmenden:

(bkz: todo sobre mi madre)- (bkz: annem hakkında her şey)

yönetmen zaten on numara.

konu olarak;

ilki aşk, dostluk, müzik, bale, sanat.

ikincisi; annelik, hayat mücadelesi, travestiler.

ağlamak garanti.

iyi film dersen al sana iki iyi film...
0
hiçbirşeyyok
(17.11.12)
hable con ella +1

geçen sene benim de ağlamaya ihtiyacım olduğu bir dönemde karşıma çıkmıştı. iyi gelmişti..
0
necat
(17.11.12)
The help
0
Godless
(17.11.12)
sad movie

farklı hikayeler var içinde, güney kore yapımı.
0
dahinnotha
(17.11.12)
grave of the fireflies.
0
lolita
(17.11.12)
türk filmlerini tercih etmelisin belki de.

örn: vesikalı yarim, canım kardeşim, azap, dönüş.
0
linuswithnoblankets
(17.11.12)
i am sam :(
0
anyelios
(18.11.12)
A moment to remember
0
söylemez
(18.11.12)
(bkz: once ) ı unutmusum...
0
hiçbirşeyyok
(18.11.12)
(bkz: precious)
yalniz gozyaslariyla birlikte bunaltilara da hazirlikli ol..
0
oinone
(21.11.12)
eğer daha önce ağladıysan ve vıcık vıcık sahneler etkileyici müziklerle ağlamak istemiyorsan..

al bakalım!

zeki demirkubuz

masumiyet

kader
0
clive
(21.11.12)
My Sister's Keeper izlemelisin
0
neda22
(23.11.12)
dancer in the dark www.imdb.com
0
old possum
(23.11.12)
(12)

klasik olmayan konusu farklı filmler

neda22
arkadaşlar merhaba,ruby sparks,womb,perfect sense gibi konusu farklı önerebilceğiniz bir film varsa yazdırıverin :)
arkadaşlar merhaba,

ruby sparks,womb,perfect sense gibi konusu farklı önerebilceğiniz bir film varsa yazdırıverin :)
0
neda22
(17.11.12)
(bkz: the tree of life)

konusunu anlarsan bana da söyle
0
ermanen
(17.11.12)
(bkz: code 46 ) bilim kurgu, aşk, apokaliptik, psikolojik. ne ararsan var. ama gerçekten ilginç gelmişti bana.


-----------------hafif spoiler----------------

-----------------hafif spoiler----------------

-----------------hafif spoiler----------------




sonunda coldplay st si de yerden yere vurmuştu aman dikkat. ve film içindeki dans sahnesindeki st nin de sözlerine dikkat... filmi özetlemiş.

bir diğeri için:

(bkz: children of men)
0
hiçbirşeyyok
(17.11.12)
Enter the void
0
Godless
(17.11.12)
memento
0
mattiadestro
(17.11.12)
magnolia.
the fountain.
big fish.
talk to her.
(konusu farklıdan ne kastettiğini bilmiyorum ama sıradan değiller.)
0
crimsonlady
(17.11.12)
benim adim kerim hepinizi severim
(17.11.12)
25th Hour (2002),
High Fidelity (2000),
Smultronstället (1957).
0
ramagic
(17.11.12)
mr nobody
0
Godless
(17.11.12)
oldboy
0
sen git ben geliyorum
(17.11.12)
persona (i. bergman)
mulholland dr. (d. lynch)
the lost highway (d. lynch)
twin peaks dizisi ve twin peaks fire walk with me (d. lynch)
blue velvet (d. lynch)
eraserhead (d. lynch)
that obscure object of desire (l. bunuel)
the discreet charm of the bourgeois (l. bunuel)
murmor of the heart (l. malle)
belle de jour (l. bunuel)
adı vasfiye (a. yılmaz)
aaah belinda (a. yılmaz)
hayallerim aşkım ve sen (a. yılmaz)
the purple rose of cairo (w. allen)
radio days (w. allen)
altered states (k. russel)
salo (p.p. pasollini)
8 1/2 (f. fellini)
week end (j.l godard)
pierot le fou (j.l. godard)
videodrome (d. cronenberg)
naked lunch (d. cronenberg)
0
linuswithnoblankets
(17.11.12)
Cok iyi isimler var. kimisini izlemedim. duyuruyu silme lutfen, favorilerime ekledim;-)
0
hiçbirşeyyok
(18.11.12)
(7)

kiz sen kimlen yattin, gec odaya, soyun cabuk

gunes123
http://youtu.be/ZBrkbXZdS5M?t=7m34ile baslayan sahnede, annesi Feriha ya soyun her yerine bakicam kolun nerde, ac ac ac diye saldiriyor. o da merak etme kimseyle yatmadim diyor.biriyle yatip yatmadigimiz vucudumuz incelenerek anlasilabilir mi kesin? illa morluk, cizik su bu oluyor mu? olmasi icin va
youtu.be

ile baslayan sahnede, annesi Feriha ya soyun her yerine bakicam kolun nerde, ac ac ac diye saldiriyor. o da merak etme kimseyle yatmadim diyor.

biriyle yatip yatmadigimiz vucudumuz incelenerek anlasilabilir mi kesin? illa morluk, cizik su bu oluyor mu? olmasi icin vahsilik gerekmez mi? yaygin bi sey mi bu yapilan?

ben de kendimi kasirken bacagimi cizmistim, yurt arkadasim da benzer bir soru ile yanasmisti da...

ne alaka yani? senaristin sizce de fantezi dunyasi genis degil mi?

yorumunuz?
0
gunes123
(17.11.12)
sendeki de dertmiş valla

doktorlar tecavüz için muayene eder ama yok o sanırım başka yerdeki zorlamaydı.

cık bilemedim ki.
0
cecilia
(17.11.12)
boyundaki morluk ya da sırttaki tırnak izleri klişedir. sevişme işareti hep bunlar.
0
zgrydn
(17.11.12)
fark edilir.
bunun için azıcık cinsel istismar konusunu okuman yeter :) cinsel istismar nasıl tespit edilir şeklinde google.
+
o yaşına kadar kızın herhangi bir cinsel eğitim almadığını ve cinselliğe tamamen uzak olduğunu düşünürsek; yanlış şeyler yapmış olabilir yani sadomazo kıvamında olmasa da, vücutta morluklar kalabilir.
emme, öpme, lezyon...
0
mahsunkul
(17.11.12)
eski kız arkadaşımın boynunu hafiften ısırdım. yapma dedi. neden dedim. iz filan olur. annem babam görmesin dedi. iyi dedim bende.

boyundaki morluklardan boyun kemirilmiş mi sonucu çıkıyo galiba. vucudu bilmem. en fazla popoya şaplak atılır. o da geçer zaten hemen.
0
kambocya diasporasi
(17.11.12)
Godless
(17.11.12)
RTÜK denetimindeki bir kanalda prime time'da yayımlanan bir diziden söz ediyoruz. Her şeyi açık açık söyleyecek değiller herhalde...

Annesi kızın vajinasını inceleyip, kızarıklık olup olmadığına bakabilir.

Ha, şayet kızının bakire olduğunu düşünüyorsa, o zaman bekaretini kaybedip kaybetmediğini anlamak zaten çocuk oyuncağı.

Tüm bunları, Feriha'nın annesinin Feriha'yı olası bir cinsel ilişkinin hemen ardından "muayene" ettiği varsayımıyla söylüyorum. Diziyi de videoyu da izlemedim.
0
anamuhalefet
(17.11.12)
@anamuhalefet degisik. kizinin kizlik zarinin durumunu bekaretini kaybetmeden oncede izlemis olmaz mi bunun icin. doktorlar bile bir 5 dk sonra anliyorlar. nasil cocuk oyuncagi? ben anlamadim. cinsel iliski sonrasi vajinada tecavuz degilse mevzu bahis kizariklik olmaz, olsa da uzun sure kalmaz...diye biliyorum...yanlismis demek ki
0
🌸gunes123
(17.11.12)
(1)

behzoda gecen hafta

condom kurşunu
noldu ne bu trıpler cevodakı?
noldu ne bu trıpler cevodakı?
0
condom kurşunu
(17.11.12)
---spoiler---
gazeteci kız vardı ya geçen sezon, o belirdi geçen bölüm.
kesik parmakla ilgili roman yazcakmış, bunlardan yardım istedi. cevo kabul etti birtek.
sonra hayalet kızın evine gidince orda cevoyla karşılaştı, bozuldu, evden ayrıldı.
0
Tyler89
(17.11.12)
(2)

adını hatırlayamadığım bi film sorusu

kivanc1
son 1-2 yıl içinde gösterime girdi, seri bir filmin devamıydı yanılmıyorsam. komedi filmiydi. ailenin soyadı fucker'a benzeyen bir şeydi. hatta little fucker mı ne diyorlardı.kolayca bilineceğini düşünüyorum da adı bir türlü aklıma gelmedi. o fucker'a benzeyen kelimeyi de bulamadığım için arama yapa
son 1-2 yıl içinde gösterime girdi, seri bir filmin devamıydı yanılmıyorsam. komedi filmiydi. ailenin soyadı fucker'a benzeyen bir şeydi. hatta little fucker mı ne diyorlardı.

kolayca bilineceğini düşünüyorum da adı bir türlü aklıma gelmedi. o fucker'a benzeyen kelimeyi de bulamadığım için arama yapamadım.
0
kivanc1
(16.11.12)
onexey
(16.11.12)
Meet the Fockers (2004)
sanırım bu
0
RedGoldGreen
(16.11.12)
(10)

capsdeki hangi filmleri tavsiye edersiniz? (tik'li soru)

ground
film tavsiyesi istiyorum. umarım resimden anlaşılabilir. şimdiden teşekkürler.
film tavsiyesi istiyorum. umarım resimden anlaşılabilir. şimdiden teşekkürler.
0
ground
(16.11.12)
okunmuyor
0
entrapmen
(16.11.12)
okunmuyor
0
basond
(16.11.12)
okunmuyor
0
proustun bir aski
(16.11.12)
diktatör
gri kurt
0
solskjaer
(16.11.12)
ATM
0
bennerdenbileyim
(16.11.12)
Okunuyor da orjinal ismi olmayınca şey edemedim.

Can dostum iyi filmdir, tavsiye ederim. www.imdb.com
0
tzum_tzum
(16.11.12)
dostum nereden buldun bunları hepsi çoluk çocuk filmleri. hiçbirini seyretmedim, ama listede "can bonomo" diye bir film gördüm sanki, onu seyret bence.
0
doctor lecter
(16.11.12)
her şeyden önce sana bir tavsiye: dublajlı film izleme. film zevkini katletme.

bu arada filmlerin çoğunu bilmiyorum. muhtemelen leş filmler. vcdci tezgahı gibi. prometheus var orada, onu izle bari.
0
sir gawain
(16.11.12)
the dictator u seçebildim bir tek, açık saçıklı komikli film ben gülmüştüm çok.
0
hasmetizm
(16.11.12)
sağ salim'i izle. müthiş bir türk komedisi.
0
guest
(16.11.12)
(2)

videodaki film hangisi?

burty
http://www.youtube.com/watch?v=ZaXFSnveB98soru başlıkta. filmin ismini bilmiyorum. izleyip biraz ağlayim diyorum
www.youtube.com

soru başlıkta. filmin ismini bilmiyorum. izleyip biraz ağlayim diyorum
0
burty
(16.11.12)
Videonun altında yazıyor: Kemer - Qayîş (belt) short film

Hatta editi: filmin de linki var www.youtube.com

Üzgünüm editi: izledim şimdi ikisini de, yemedi.
0
tzum_tzum
(16.11.12)
www.youtube.com (neden 3 saat olmuş anlamadım)

www.youtube.com (dublajlısı)

(bkz: lakpoştha pervaz mikonend)
0
sanat guresi
(16.11.12)
(2)

bir film vardı ingilizlerin marşıyla ilgili sahnesi vardı

pclik
90lardan galiba film. elemanın teki ortamda hayal ediyordu ingiliz marşının sözlerini farklı olarak komik idi. neydi ki o
90lardan galiba film. elemanın teki ortamda hayal ediyordu ingiliz marşının sözlerini farklı olarak komik idi. neydi ki o
0
pclik
(16.11.12)
sanki full metal jacket'ta mi vardi oyle bir sey? emin degilim.
0
sendelemeden
(16.11.12)
paristexas
(16.11.12)
(6)

film arıyorum.

robin crusoe
istediğim şu, gerilimli yol hikayesi. kriterim şu, sabaha karşı kanal d'de yayınlanan 3. sınıf filmlerden olmasın. başyapıt olmayabilir ama izlenebilir olsun.teşekkür ediyorum peşin peşin.edit: bu tarzda izlediğim filmleri sıralamak isterdim ama hepsini hatırlayabileceğimi sanmıyorum. o yüzden aklın
istediğim şu, gerilimli yol hikayesi.

kriterim şu, sabaha karşı kanal d'de yayınlanan 3. sınıf filmlerden olmasın. başyapıt olmayabilir ama izlenebilir olsun.

teşekkür ediyorum peşin peşin.

edit: bu tarzda izlediğim filmleri sıralamak isterdim ama hepsini hatırlayabileceğimi sanmıyorum. o yüzden aklınıza gelen tüm önerilere açığım.
0
robin crusoe
(16.11.12)
the road
the book of eli
monsters
children of men
into the wild
carriers
0
ermanen
(16.11.12)
exils
0
Suehtemorp
(16.11.12)
the road +1
children of men +1
sunshine (bunun yolu uzayda. ikinci yarıda saçmalıyor.)
incendies
lost highway
joy ride
duel
0
zihuatanejo
(16.11.12)
Gerilimli yol hikayesi...

Bilimkurgu/felsefi yolculuk: Stalker
Aksiyon dolu yolculuk: Thelma and Louise
Vampirli yolculuk: Near Dark, Vampires
Korkulu yolculuk: Calvaire, The Hitcher (1986)

Wenders'in de yol filmleri meşhurdur ama yollarda geçen korkulu bir öyküsü yoktu sanırım.
0
linuswithnoblankets
(16.11.12)
wim wenders'in paris texas'ını yazmak istemiştim ben de. hani izlerken azıcık gerilmiş olsam romantik gerilim diye yutturmaya kalkacaktım.
0
zihuatanejo
(16.11.12)
Biraz eski ama bu türün başyapıtları arasında sayılır:
duel www.imdb.com

Gerilim var, yol var, kesinlikle 3. sınıf değil, belki 2. sınıf, ama izlenir.
0
james choice
(16.11.12)
(13)

uzayda veya medeniyetten uzakta karda kışta geçen filmler

puc
gece tek başına izlemelik bu tür film önerileriniz ne olurdu? çok hızlı ilerlemeyen, yormayan, çok da space odyssey gibi olmayan, bir uzay gemisinde, gemide, veya bir yerde mahsur kalmış gibi...bilmiyorum anlatabildim mi?Örneğin:pitch black red planetpandorumallien serisid-toxbelki shining
gece tek başına izlemelik bu tür film önerileriniz ne olurdu? çok hızlı ilerlemeyen, yormayan, çok da space odyssey gibi olmayan, bir uzay gemisinde, gemide, veya bir yerde mahsur kalmış gibi...bilmiyorum anlatabildim mi?
Örneğin:
pitch black
red planet
pandorum
allien serisi
d-tox
belki shining
0
puc
(16.11.12)
izlemiş olabilirsin ama yazdıklarına birebir uyuyor.

www.imdb.com
0
tugaydogan
(16.11.12)
film değil ama stargate universe tam senlik. stargate serisinin geleneksel neşeli hoplamalı zıplamalı halinden uzak. başka bir ırka ait ileri teknoloji uzay gemisinde mahsur kalmış bir grup bilim adamı ve asker.

aslında mahsur kalmıştan yola çıkarsak battlestar galactica'da izleyebilirsin. ama bu stargate'e göre daha derindir. zaman zaman yorabilir. ama değer.

son olarak son zamanlarda şöyle bişi izledim. fikir güzel işleyiş kötü. www.imdb.com
0
maden suyu
(16.11.12)
into the wild da olabilir.
0
inanmazsan inanma
(16.11.12)
@tugaydogan moon'ı izliyim. teşekkürler.
@maden suyu: sgu ve bsg'yi izledim. total recall'ı izliyim. fazla, nasıl diyim, teknolojik, hızlı, yeni gibi duruyor ama deniyim. teşekkürler.

ek olarak şu tür de olabilir.
I am legend www.imdb.com
the road www.imdb.com
0
🌸puc
(16.11.12)
uzayda:
event horizon
sunshine

gemide:
triangle
ghost ship

karda:
the thing
frozen
wind chill

mağarada:
the descent

tabutta:
buried

dünyada:
melancholia
the book of eli
children of men

evde:
panic room
burning bright
la habitacion de fermat
0
ermanen
(16.11.12)
(bkz: the grey)
0
japon askeri
(16.11.12)
tarkovsky.nin bi filmi vardı, hangisiydi, stalker olsa gerek. tek mekanda geçiyor değil ama söylediklerinize uygun düşen bir film.
0
dahinnotha
(16.11.12)
@dahinnotha: stalker'ı iki kez izlemeye çalıştım, olmadı. pi yi biliyorsan o da öyle (www.imdb.com). o tür filmler beni aşıyor biraz.
0
🌸puc
(16.11.12)
gecenin 30 gün sürdüğü bir kutup kasabasında vampir saldırısı. 30 gün kasabada mahsur kalan ahalinin düşman işgalinden kurtuluş mücadelesi. tamamı erkeklerden oluşan bizim sınıfın hayranlıkla izlediği karizmatik vampir çetesi reisi.
www.imdb.com
0
vizdilva
(16.11.12)
hasmetizm
(16.11.12)
Bir mekanda kalma üzerine bir film mi arıyorsun?

The Thing, The Innocents, The Others, The Shining, Identity, The Tenant, Repulsion, Rosemarry's Baby, The Abyss, Poseidon Adventure aklıma gelenler.
0
linuswithnoblankets
(16.11.12)
The Thing www.imdb.com
karda kışta, medeniyetten uzakta geçiyor.
Yenisi de yapmışlar www.imdb.com ama ben eskisini izle derim.
0
james choice
(16.11.12)
ATM var 2-3 ay önce gişedeydi, malum ortamlarda mevcut. Tam bir mahsur kalma hikayesi.
0
sister blister
(17.11.12)
(8)

arrow

bu nick tam yirmi alti karakter
izlenir mi? izleyeyim mi?
izlenir mi? izleyeyim mi?
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(15.11.12)
tırt
0
londonselic
(15.11.12)
sözlükçüler beğenmiyor. çok mantık arıyorlar. beğeneni de var.

edit: ben ara ara baktım öyle. güzele benziyor.
0
ermanen
(15.11.12)
@ermanen

sizin düşünceniz?
0
🌸bu nick tam yirmi alti karakter
(15.11.12)
sözlükten yorumları okumadım henüz ama niye beğenmediklerini anlayabilmiş değilim. bence yeterince gerçekçi ve sarıyor. ha ilerde konu saçmalar mı bilmem ama şu haliyle, izlemekte olduğum 3 - 4 diziden biri kendisi.
0
maresal jedi
(15.11.12)
bence güzel.
0
neo
(15.11.12)
vakit geçirmelik güzel bir yapım. gerçekçilik faktörü smallville ya da kızılmaske gibi diyebilirim. fazla kafaya takmadan iptal edilene kadar izleyeceğim. (içimde iptal edilir gibi bir his var)
0
ozdek
(15.11.12)
ya bir bölüm izle seversen devamını getirirsin.. benim çok seven arkadaşım var bir tane..
0
nightphoenix
(15.11.12)
tırt ama çerezlik izleniyor
0
sttc
(15.11.12)
(16)

Oscar Meselesi

Godless
Bir anket var soru şu : Oscar'ı henüz alamamış oyunculardan, bu ödülü en çok hak eden sizce kimdir? (Anket www.turkcealtyazi.com 'un anketidir)Ben çok tereddütte kaldım bir karar veremedim.. Ne diyorsunuz ?(Sanırım Gary Oldman diyecem )Johnny DeppBrad PittEdward NortonLeonardo DiCaprioJim CarreyBruc
Bir anket var soru şu : Oscar'ı henüz alamamış oyunculardan, bu ödülü en çok hak eden sizce kimdir? (Anket www.turkcealtyazi.com 'un anketidir)

Ben çok tereddütte kaldım bir karar veremedim.. Ne diyorsunuz ?
(Sanırım Gary Oldman diyecem )

Johnny Depp
Brad Pitt
Edward Norton
Leonardo DiCaprio
Jim Carrey
Bruce Willis
Samuel L. Jackson
Robert Downey Jr.
Gary Oldman
Tom Cruise
John Travolta
Meg Ryan
Julianne Moore
Uma Thurman
0
Godless
(15.11.12)
ben de Gary Oldman derim ama arkasına da Johny Deppi dikerim
0
justagirl
(15.11.12)
Samuel Leroy Jackson
0
ReiDeXogo
(15.11.12)
Gary Oldman.
0
styx
(15.11.12)
Gary Oldman'a ayip etmişler. insan verir bi tane.
0
ermanen
(15.11.12)
brad pitt. izlediğim en az 3-4 filminde oscarlık oynadı.

gary oldman ise leon'daki oyunculuğuyla oscarı almalıydı. diğer filmlerinde oscarlık performansı olmadı.
0
yons
(15.11.12)
Açık ara Leonardo DiCaprio. Ardından Johnny Depp gelir.
0
guest
(15.11.12)
Johnny Depp
Edward Norton
Leonardo DiCaprio
diye sıralardım ben olsam
0
proustun bir aski
(15.11.12)
kesinlikle brad pitt.
0
tchuck
(15.11.12)
Leo reyisi tek gecerim.
0
o s c a r
(15.11.12)
samuel l jackson.
0
army14
(15.11.12)
Erkeklerde Gary Oldman, Samuel L. Jackson, Edward Norton(yedekler: Brad Pitt, Jim Carrey)
Hanımefendilerden Julianne Moore
0
r_u_h
(15.11.12)
di caprio
0
xenophobe
(15.11.12)
Edward Norton, Gary Oldman, Leonardo DiCaprio
0
ludmilla
(15.11.12)
belirtmek isterim; edward norton ve gary oldman'ın 1 ya da 2 filmi dışında oscarlık hiçbir performansları yoktur. bu arkadaşların hakettiğini düşünenler neye dayanarak söylüyprlar merak ediyorum.
0
tchuck
(15.11.12)
Leonardo DiCaprio, 19 yaşından beri, birkaç performansı hariç her filminde oskarlık oynadı adam resmen.
0
noluyo yaa
(16.11.12)
Erkekler: Gary Oldman(1 adaylık), Ian McKellen (2 adaylık), Johny Depp (3 adaylık), Ed Harris (4 adaylık).

Kadınlar: Glenn Close (6 adaylık), Michelle Pfeiffer (3 adaylık),Geena Rowlands (2 adaylık), Julianne Moore (4 adaylık), Michelle Williams (3 adaylık), Catherine Deneuve (1 adaylık), Isabelle Adjani (3 adaylık), Isabelle Huppert, Jeanne Moreau...
0
linuswithnoblankets
(16.11.12)
(14)

Film önerisi

ReiDeXogo
Son günlerde izlediğiniz güzel filmlerden önerilere açığım , tür farketmez.
Son günlerde izlediğiniz güzel filmlerden önerilere açığım , tür farketmez.
0
ReiDeXogo
(15.11.12)
iron sky!
0
harzem
(15.11.12)
invictus
everything is illuminated
0
trachemys scripta elegans
(15.11.12)
the tall man
ted
0
tzum_tzum
(15.11.12)
Equus www.imdb.com (ben yeni izledim son günlerden sayılır mı bilmiyorum)
0
9kuyruklukedi
(15.11.12)
goks
(15.11.12)
dumb and dumber
the great escape
a separation
0
vizdilva
(15.11.12)
Towelhead
www.imdb.com
Michael
www.imdb.com
Coldfish
www.imdb.com
Shame
www.imdb.com
Kevin hk. konuşmalıyık
www.imdb.com
Melancholia tabiki
www.imdb.com
Take Shelter
www.imdb.com
Dikkat ilk 3 rahatsız edici filmler kategorisinde
0
işteöylebirşey
(15.11.12)
Angels' share
0
zenc
(15.11.12)
What Just Happened
0
ramagic
(15.11.12)
50/50
Intouchables
0
sister blister
(17.11.12)
taxidermia www.imdb.com

biraz iğrençli. ama ben sevdim.
0
9kuyruklukedi
(21.11.12)
Looper
www.imdb.com
0
yue
(21.11.12)
(bkz: once)
0
hiçbirşeyyok
(21.11.12)
(bkz: dogtooth)
(bkz: a seperation)
0
insan opusen hayvandir
(21.11.12)
(5)

Haftasonu Hangi FİLM?

ceylan2271
Şu sıralar vizyonda çok güzel filmler var ancak sizin beğendiğiniz hangisi? herkes SKYFALL diyor ama fazla aksiyondan hoşlanan biri değilim. Liste yapmak gerekirse; 1-The MASTER2-Frankeneenie3-Bulut Atlası4-Babamın Sesi5-SKYFALL6-Evim Sensin7-Gergedan MevsimiBunlar arasından izleyipte beğenen, tavsi
Şu sıralar vizyonda çok güzel filmler var ancak sizin beğendiğiniz hangisi? herkes SKYFALL diyor ama fazla aksiyondan hoşlanan biri değilim. Liste yapmak gerekirse;

1-The MASTER
2-Frankeneenie
3-Bulut Atlası
4-Babamın Sesi
5-SKYFALL
6-Evim Sensin
7-Gergedan Mevsimi


Bunlar arasından izleyipte beğenen, tavsiye eden...
0
ceylan2271
(15.11.12)
Bulut Atlası diyorum ben. Gitmedim ama gidecem fırsat bulursam.
The MASTER da olabilir, kadro güzel, senarist güzel.
Skyfall 3. tercihim olurdu.
0
Godless
(15.11.12)
gergedan mevsimine gitmeyin hocam. ben gittim, monica belluçinin memelerinden başka hiçbişey hatırlamıyorum.
0
hope ender
(15.11.12)
bulut atlasını izledim. çok karışık ve yoırucu ama yine de bilgisayarda fln değil sinemada izlenmesi gereken bi film. keşke öncesinde kitabını okusaymışım diyorum. tekrar izliycem mutlaka.
ek olarak the master'ı çok merak ediyorum çünkü kendi adıma böyle politik kumpaslı filmleri severim. türkiyede yeterince advertising yapılmadı sanırım ama imdb'de hayvani bi puanı var.
skyfallmuş, evim sensinmiş, bunlara para verceğine bana ver, muhabbet edelim, sittiret onları.
0
sirkelimon
(15.11.12)
The MASTER güzel.
Evim Sensin iğrenç.
0
mantarliborek
(15.11.12)
1-The Master
2-Cloud Atlas
3-Skyfall

Tercih sırasına göre dizdim
0
Tam1Hi0n3
(15.11.12)
(3)

Gecikmiş bir Lost sorusu ?

çakmahesab
Yaw diziyi izleyip bitireli yıllar oldu ama şimdi tam adlandıramıyorum.Jack, adadan neden ayrılmaya pek yanaşmıyordu ?
Yaw diziyi izleyip bitireli yıllar oldu ama şimdi tam adlandıramıyorum.

Jack, adadan neden ayrılmaya pek yanaşmıyordu ?
0
çakmahesab
(14.11.12)
Jack, Kate, Hurley, ve Sawyer dörtlüsü Jacob tarafından adanın koruyucuları olarak seçilmişti. çünkü ona benziyorlar. sonra adanın kalbinin korunması gerektiğini ve aralarından bir tanesinin gardiyan olması gerektiğini söylüyor. Jack'te öne çıkıyor ve bu amaç uğruna adaya getirildiğini söylüyor.

o yüzden kalmak istiyordu.
0
ermanen
(14.11.12)
yani adada bir amacı olduğunu ve ada dışında ki hayatını bomboş olarak düşündüğünü ben yanlış mı hatırlıyorum ?
0
🌸çakmahesab
(14.11.12)
evet öyle. doğru hatırlıyorsun.
0
ermanen
(14.11.12)
(2)

leyla ile mecnun 3. sezon

ocanal
izlenir mi, yoksa tadında mı bırakalım?
izlenir mi, yoksa tadında mı bırakalım?
0
ocanal
(14.11.12)
İzlenmez olur mu hiç. 3. Sezon 1. Sezonla yarışacak seviyede bence. Yeni Leyla Melis Birkan' da çok başarılı bence.
0
pangea
(14.11.12)
izle izle , leyla'ya alışınca güzel gidiyor
0
neo
(14.11.12)
(3)

The Avengers....çocukla beraber izlemek???

noisy
Merhabalar,Herşeyin patladığı filmleri çok sevmem ve izlemem o yüzden sizden ön bilgi rica ediyorum.Benim 4.5 yaşındaki oğlum herhalde arkadaşından duymuş kaç gündür tutturuyor babaaaa yenilmezleri izleyelim babaaaaaa noolur izleyelim falan diye başımın etini yiyior..bugün ofisteydim annesinin cep t
Merhabalar,

Herşeyin patladığı filmleri çok sevmem ve izlemem o yüzden sizden ön bilgi rica ediyorum.Benim 4.5 yaşındaki oğlum herhalde arkadaşından duymuş kaç gündür tutturuyor babaaaa yenilmezleri izleyelim babaaaaaa noolur izleyelim falan diye başımın etini yiyior..bugün ofisteydim annesinin cep telefonundan aradı resmen yalvarıyor bu akşam izleyelim diye..... ben birazdan bir dvd'ciden bu filmin türkçe seslendirmesini alacağım fakat filmi izleyenlerden ricam, bu film çocukla izlenir mi? aşırı şiddet sahneleri var mı? garip makyajlı canavarlar falan çıkıyor mu :) oğlanın istediğini yapmak adına bi de canım oğlumun psikolojisi bozulmasın... şimdiden cevaplarınız adına teşekkür ederim..
0
noisy
(14.11.12)
evet şiddet ve garip canavarlar var. çoğu ülkede 12-13 civarında yaş sınırlamasında.
0
king lizard
(14.11.12)
izlemedim ama imdb parents guide'da violonce & gore kısmı pek dolu gibi.

çocuk önemli yerim spoiler'ını diyorsanız,

www.imdb.com
0
ocanal
(14.11.12)
Diğer yorumların aksine görüş bildiriyorum:

Disney Marvel firmasını satın aldıktan sonra çekilen filmler biraz daha çocuklara yönelik oldu.

Filmde bütün Marvel filmlerindeki ana kural uygulanıyor: Kan yok. Genelde tüm Marvel filmlerinde ölen insanların gösterilmemesi burada tek bir istisna ile geçiştirilmiş. Filmin sonlarına doğru bir kişi vurularak ölüyor ve yaralıyken konuşuyor.

Bunun haricinde Yeşil Adam -Hulk- bir canavar; fakat "iyi" gösterildiği için genelde o çıktığında çocukların tepkisi olumlu oluyor. Bir de birkaç tane uzaylı robot var, eh, haliyle biraz da çirkinler. Onlarla da şehrin ortasında bir dövüşme sahnesi mevcut.

Spoiler oldu biraz; ama zaten filmi izlemeyenin buraya bakacağını sanmam.

Özetle, o kadar da etkileneceğini sanmıyorum ufaklığın.

"Demir Adam uçtu, Yeşil Dev herkesi dövdü oley!" diye tezahürat yapan kuzenim bayağı eğlenmişti filmi izlerken.
0
g man
(14.11.12)
(1)

Hangisini izlesem?

4dr4m3lekh
Falling Down - Sonun Başlangıcı --> 4chande ilgili başlıkta rollamak suretiyle rastladım buna.Vavien --> Hayatım boyunca hep komedi filmi olduğunu düşündüm, değilmiş.
Falling Down - Sonun Başlangıcı --> 4chande ilgili başlıkta rollamak suretiyle rastladım buna.

Vavien --> Hayatım boyunca hep komedi filmi olduğunu düşündüm, değilmiş.
0
4dr4m3lekh
(14.11.12)
Vavien derim ben. Yerli olarak iyi film.
0
tzum_tzum
(14.11.12)
(7)

bilinmedik türk sineması önerisi

popara
hocam şöyle pek bilinmedik, tv'de pek dönmemiş fakat değeri bilinmedi, sözlük deyimiylen underrated dediğiniz 60'larda 70'lerde çekilmiş türk filmi önerin de yutuptan bakayım. çayım da hazır demleniyor.not: komedi olmasın da.
hocam şöyle pek bilinmedik, tv'de pek dönmemiş fakat değeri bilinmedi, sözlük deyimiylen underrated dediğiniz 60'larda 70'lerde çekilmiş türk filmi önerin de yutuptan bakayım. çayım da hazır demleniyor.

not: komedi olmasın da.
0
popara
(14.11.12)
(bkz: düşman yolları kesti) Teknik olarak hikaye anlatımı olarak o döneme göre çok iyidir.
0
rodriguez2
(14.11.12)
eyyorlamam bu gadar
(14.11.12)
aklıma gelmedi ama canım fena çay istedi onu biliyorum.
0
crimsonlady
(14.11.12)
buradan seç beğen: likuu.com
0
henrychinaski
(14.11.12)
(bkz: ingiliz kemal lawrence'a karşı)

duygusal değil. azcık aksiyonlu ama tarih açısından hoş film. sıkılacağını sanmam.
0
uyuklatankahve
(14.11.12)
piano piano bacaksız
camdan kalp
ah güzel istanbul
0
nıç
(14.11.12)
kötü tohum
www.youtube.com
0
kanzavuri
(14.11.12)
(2)

Facebook?

goks
Sevgili ortadünya'lılar,Yakın zamanda çekilmiş bir şaka videosu arıyorum ama kafaları yemek üzereyim her yeri taradım, her isimle arattım yok yok yok. Ne var lan peki it! Çadır gibi bir yapının içine isimlerini vererek giriyor insanlar, o sırada arka platformda facebook'una giriliyor kişinin, ondan
Sevgili ortadünya'lılar,

Yakın zamanda çekilmiş bir şaka videosu arıyorum ama kafaları yemek üzereyim her yeri taradım, her isimle arattım yok yok yok. Ne var lan peki it!

Çadır gibi bir yapının içine isimlerini vererek giriyor insanlar, o sırada arka platformda facebook'una giriliyor kişinin, ondan habersiz bir şekilde bilgileri falcıya söyleniyor. o da şaşırıyor falan fişmek. Sigorta şirketi reklamıydı galiba neydi ya?
0
goks
(13.11.12)
sen git ben geliyorum
(13.11.12)
çok teşekkür ederim!
0
🌸goks
(13.11.12)
(4)

abraham lincoln

ytse jam
bu adamın olayı nedir de birden vampir avcısı yapıp filmini çektiler, sonracıma imdb'de gördüm bir video oyunu mu ne varmış zombilerle dövüşüyor filan...Nedir bu adamın günahı böyle şebelek olacak kadar?
bu adamın olayı nedir de birden vampir avcısı yapıp filmini çektiler, sonracıma imdb'de gördüm bir video oyunu mu ne varmış zombilerle dövüşüyor filan...Nedir bu adamın günahı böyle şebelek olacak kadar?
0
ytse jam
(13.11.12)
tip uyuyor , ondan olsa gerek.
0
kennym
(13.11.12)
İbrahim lincoln. Amerikan iç savaşını galibiyetle sonlandırıp birlik sağlaması ve köleliği kaldırmasıdır. Birde Meluncan olduğu biliniyor. Yani soyu, esir Osmanlı Leventlerine dayanıyor.
0
ayazkan
(13.11.12)
video oyunu değil o filmini de yaptılar zombilere karşı. bence de tipten dolayı, ama hoş değil bence.
0
historien
(13.11.12)
Bu adamı böyle kurgulamaları için açık bir sebep yok, tipik Amerikan block buster film anlayışı, klasik Hollywood saçmalığı.
0
sister blister
(17.11.12)
(2)

battlestar galactica problemi

freya
bg uzun sure dizimagden kayboldu, o sirada indirdim, hem kalitesi kotuydu hem de ilk bolumu 'onceki bolumlerde' diye acildi ve gecmis ozeti verildi. baslarim boyle torrente diye tum sezonu sildim. simdi dizimage tekrar gelmis ama ilk bolumu actim yine 'onceki bolumlerde' diye ozete girisiyor. ne yan
bg uzun sure dizimagden kayboldu, o sirada indirdim, hem kalitesi kotuydu hem de ilk bolumu 'onceki bolumlerde' diye acildi ve gecmis ozeti verildi. baslarim boyle torrente diye tum sezonu sildim. simdi dizimage tekrar gelmis ama ilk bolumu actim yine 'onceki bolumlerde' diye ozete girisiyor. ne yani bu dizinin ilk bolumu kayip mi nedir? oyle izlemeye baslayayim napayim. aklimi kaciricam.
0
freya
(13.11.12)
mini dizi yayınladılar öncesinde, ondan bahsediyorlar 3 bölümlük bi şey var onu bul izle önce o zaman bütün taşlar yerine oturacaktır ama izlemesen de bir şey olmaz bence.
0
ekaterina
(13.11.12)
mini seri denen galiba olayların nasıl başladığını anlatan 2 3 bölümlük bir mini sezon mevcut. Izlersen iyi olur izlemezsen birşey kaybetmezsin. Sözlükte başlığına bir bak sonu en güzel dizilerden dir. Iyi seyirler.
0
armatür
(13.11.12)
(4)

abd güney eyaletleri ile alakalı film ve dizi önerileri istiyorum

historien
oradaki yaşayışı ve aksanı güzelce seyredebileceğim bir şeyler olursa sevinirim. tür farketmez.
oradaki yaşayışı ve aksanı güzelce seyredebileceğim bir şeyler olursa sevinirim. tür farketmez.
0
historien
(12.11.12)
tucker and dale vs evil

gayet güzel filmdi.

ayrıca: www.eksiduyuru.com
0
gozyakansakiz
(12.11.12)
true blood
0
meriadoc
(12.11.12)
treme
www.imdb.com

dizilerin nerde çekildiğine dair bir liste var bi de:
en.wikipedia.org
0
ermanen
(12.11.12)
Angelheart
Mississippi Burning
0
linuswithnoblankets
(13.11.12)
(1)

altyazı

hlt1985
şu filmin türkçe altyazısını bir buldurun be yav:)http://www.imdb.com/title/tt0925248/
şu filmin türkçe altyazısını bir buldurun be yav:)

www.imdb.com
0
hlt1985
(12.11.12)
baktım türkçe altyazısı yok, çevrilmemiş yani yapıcak bişey yok
0
hasmetizm
(12.11.12)
(1)

Şu hangi filmdi?

4dr4m3lekh
Abicim bi pısırık bi adam vardı. Birkaç adamın geniş bir alanı satın alıp bir yer kuracağını öğrenip o alandaki anahtar bölgeleri satın alıyordu onlardan önce davranıp. Yine aynı adamın kardeşinin ya da eniştesinin berber dükkanı vardı memleketinde, bir ara oraya gidip çalışıyordu.Yine aynı adam bir
Abicim bi pısırık bi adam vardı. Birkaç adamın geniş bir alanı satın alıp bir yer kuracağını öğrenip o alandaki anahtar bölgeleri satın alıyordu onlardan önce davranıp.

Yine aynı adamın kardeşinin ya da eniştesinin berber dükkanı vardı memleketinde, bir ara oraya gidip çalışıyordu.

Yine aynı adam bir adama para veriyordu kendini (parayı vereni) öldürsün diye, eski bir metro istasyonu mu, tren yolu mu ne işte oradalar, adam boşa sıkıyor silahı. Zarfta veriliyordu para.

Neydi bu ya?
0
4dr4m3lekh
(12.11.12)
schopen
(12.11.12)
(12)

Dexter izlemeye başladım

hain kobra
HEnüz ilk sezondayım ve dizilere ayıracak çok vaktim yok. Dexter'ın 3. sezondan itibaren saçmalayıp 7. sezonda tekrar toparladığı söyleniyor. 2'den 7ye atlasam çok şey kaybeder miyim?
HEnüz ilk sezondayım ve dizilere ayıracak çok vaktim yok. Dexter'ın 3. sezondan itibaren saçmalayıp 7. sezonda tekrar toparladığı söyleniyor. 2'den 7ye atlasam çok şey kaybeder miyim?
0
hain kobra
(12.11.12)
Kaybedersin. Arada bocaladıkları oldu ama öyle saçmalama boyutuna varmadı. İzle hepsini bence.
0
Godless
(12.11.12)
oha olur mu öyle şey. ben hiç saçmaladığını falan görmedim. hepsi gayet güzel sezonlar. izle tek tek.
0
kivanc1
(12.11.12)
bence bocalamadılar.
dexter her türlü izlenir. aman bölüm atlamayın.
0
etna
(12.11.12)
bence her bir sezonu ayrı güzel. tek tek izlenmeli.
0
himmet dayi
(12.11.12)
kim söylediyse saçmalamış.
0
istanbul beyefendisi
(12.11.12)
3. sezon hiç de o kadar saçmalamadı. İzle sezonların hepsini izle.
0
inanmazsan inanma
(12.11.12)
hayır, asla saçmalama falan olmadı. gayet güzel devam eden bir dizi oldu hep. ve evet, çok şey kaybedersin.
0
nathanieltroy
(12.11.12)
Ben diyim; sen biraz Dexter izle, kimin ne olduğunu biraz öğren, hemen 7. sezona bakıcaksın meraktan böyle dediğine göre. İç etme süper diziyi, otur sezon sezon seyret...
0
dungangadunganga
(12.11.12)
hic te bocalamadi bence her sezon gayet guzeldi atlama sakin izle hepsini derim ben.
0
la femme de turc
(12.11.12)
3. sezon benim en sevdiğim sezondu.
0
historien
(12.11.12)
özellikle 4.sezon muhteşem bi sezondu. şeytan diyo bi spoiler ver .
0
adilyashar
(13.11.12)
dexter efsanedir. bazı bölümlerde bocalamıştır. ama dexter izleyicileri bilirler ki dexter sezonları (bölümleri) kendi kalitesinde değerlendirilir. yani durağan geçen bir dexter bölümü x dizinden çok çok daha iyi durumdadır.
0
metallica buyuktur ayran maiden
(13.11.12)
(3)

Fullmetal Alchemist in 2003 yılındaki serisini izlemeden Fullmetal Alchemis

il pompiere
t Brotherhood u izlesem çok şey kaybeder miyim? 2003 yıllı seriyi izlemeli miyim? 2003 yıllı seri nasıldır?
t Brotherhood u izlesem çok şey kaybeder miyim? 2003 yıllı seriyi izlemeli miyim? 2003 yıllı seri nasıldır?
0
il pompiere
(12.11.12)
Kaybetmezsin. İkisi de çok iyidir ama ikincisi mangaya bağlı bitiyor. Bence ikisini de izle. Ama ikinciden sonra birinciyi izlemezsin onu söyliyim.
0
4dr4m3lekh
(12.11.12)
ikisi de ayrı güzel.
ilkinden başlayıp izle.
0
holy diver
(12.11.12)
once ilk cikani izlemelisin. brotherhood serisinde, ilk seride ayrintilariyla anlatilan seyleri, bunlar siradan bunlar yapildi diyerek hemen atlamislar. ama yerlerine cok cok guzel seyler de koymuslar. ikisini de izlemek sart bence.

brotherhood serisinde her sey cok daha mantikli ilerlemesine ve kismen mantikli bitmesine ragmen, sonu bana gore losttan cok bozmus olan ilk serinin kalbimdeki yeri cokcokbambaska. iki serinin insana verdigi duygu farkli diye dusunuyorum.
0
freya
(13.11.12)
(4)

Madonna hayati

banuolcay
Galiba 90'lardi. Madonna'nin ilk new york' a gelisi, hayatindan bir kesit film olmustu. Nereye gitse kabul edilmiyodu falan. O filmin ismini hatirlayan ve nerede bulabilecegimi bilen? Ismi imdb'de bile bulamadim.Tesekkur
Galiba 90'lardi. Madonna'nin ilk new york' a gelisi, hayatindan bir kesit film olmustu. Nereye gitse kabul edilmiyodu falan. O filmin ismini hatirlayan ve nerede bulabilecegimi bilen? Ismi imdb'de bile bulamadim.
Tesekkur
0
banuolcay
(12.11.12)
desperately seeking susan olabiler mi?
0
kediebesi
(12.11.12)
Hayir. Madonnanin hayati anlatiliyor benim dedigimde. Ve kendisi oynamiyor zaten.
0
🌸banuolcay
(12.11.12)
Madonna: Innocence Lost www.imdb.com
0
james choice
(13.11.12)
Bravo! :-) Tesekkurler
0
🌸banuolcay
(14.11.12)
(2)

bir türlü bulamıyorum

platipus
filmin adını bulamıyorum. başrollerinden birinde robin williams var. homoseksüel bir ebeveyn var, oğulları bir kızla tanıştırıyor falan. yıllar önce tv de yarım yamalak izlemiştim.
filmin adını bulamıyorum. başrollerinden birinde robin williams var. homoseksüel bir ebeveyn var, oğulları bir kızla tanıştırıyor falan. yıllar önce tv de yarım yamalak izlemiştim.
0
platipus
(12.11.12)
robin williams homo yazınca çıkıyo google da www.imdb.com
0
am
(12.11.12)
birdcage +2
0
dokunmakalbime
(12.11.12)
(2)

Fringe hakkında soru

sizofren hayaller
--- spoiler ---spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler bu observer'ların blink mesafesi ne kadar? son bölümde blink mesafeleri yetmediğinden mi arabalarla geldiler?blink mesafeleri sınırsızsa neden son bölümde arabalarla geldiler? yanlarında interaction'a girm
--- spoiler ---

spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler spoiler


bu observer'ların blink mesafesi ne kadar? son bölümde blink mesafeleri yetmediğinden mi arabalarla geldiler?

blink mesafeleri sınırsızsa neden son bölümde arabalarla geldiler? yanlarında interaction'a girmeyen sadıkların orada olmalarının sebebi ne?



--- spoiler ---
0
sizofren hayaller
(11.11.12)
mesafeleri olduğunu sanmıyorum, temel mantık gördüğün yada bildiğin biryere ışınlanabilirsin şeklindedir diye düşünüyorum.
0
hasmetizm
(11.11.12)
Aceleleri olmadiginda blink olmadiklarini dusunebiliriz. Bolumdeki dedigin sahnede oraya gidilecek ve bina aranacak vs olacakti. Bunun icin de toplasip geldiler sanirim. Zaten sonradan kahramanlarimi bir observerin gormesiyle blink ustune blink seyrettik.
0
Godless
(11.11.12)
(1)

ateş böceği belgeseli

zoyee
soru başlıkta kankitzler, ateş böceğini anlatan, ama güzel ve bilimsel anlatan (internette ilk çıkanlar hep allah konulu) belgeseller arıyorum
soru başlıkta kankitzler, ateş böceğini anlatan, ama güzel ve bilimsel anlatan (internette ilk çıkanlar hep allah konulu) belgeseller arıyorum
0
zoyee
(11.11.12)
www.firefly.org

bir bakın buraya, belki bir yerlere yönlendirir.

bir de şu var:

animals.nationalgeographic.com
0
onkaimeon
(11.11.12)
(2)

Yahşi Cazibedeki Kemalin kızı

winston insani
Merhabalar. Bu dizide bu karakteri (Itır) canlandıran kim? Çok acayip bi hatun..
Merhabalar. Bu dizide bu karakteri (Itır) canlandıran kim? Çok acayip bi hatun..
0
winston insani
(11.11.12)
(bkz: ege kökenli)
0
demcan
(11.11.12)
Ege kökenli
0
bedbed
(11.11.12)
(8)

avukatlı hukuklu yargıçlı savcılı film katilli film arıyorum

ayemverihat
uzun süren dava cinayet hukuk vs vs.ingilizce olması şart.
uzun süren dava cinayet hukuk vs vs.

ingilizce olması şart.
0
ayemverihat
(11.11.12)
dizi var (bkz: suits) belki ilgini çeker.
0
noluyo yaa
(11.11.12)
Fair Game (2010),
Law Abiding Citizen (2009),
Dog Day Afternoon (1975).
0
ramagic
(11.11.12)
Zodiac.
0
geberix
(11.11.12)
the lincoln lawyer www.imdb.com
micheal clayton www.imdb.com
conviction www.imdb.com
0
saruwatari
(11.11.12)
(bkz: se7en)
0
yakuza123
(11.11.12)
dızı ızle bence fılmle ugrasma.

The good wıfe mesela.
0
condom kurşunu
(11.11.12)
primal fear. ayni zamanda edward norton un ilk filmidir, muhtesemdir
0
ne istedigini bilmeden aglayan cocuk
(11.11.12)
çoook eskilerden 12 angry men, to kill a mockingbird
0
mea maxima culpa
(11.11.12)
(3)

altyazı

nemo problemo
blue mountain stat adlı dizinin 2. sezonunu indirdim. ama altyazı uyuşmuyo :( boşuna mı indirmiş oldum ben bunu?indirdiğim dosyaBlue.Mountain.State.S02.DVDRip.XviD-REWARDREWARD adlı alt yazı yok.edit: türkçe altyazı lazım.
blue mountain stat adlı dizinin 2. sezonunu indirdim. ama altyazı uyuşmuyo :( boşuna mı indirmiş oldum ben bunu?

indirdiğim dosya

Blue.Mountain.State.S02.DVDRip.XviD-REWARD

REWARD adlı alt yazı yok.

edit: türkçe altyazı lazım.
0
nemo problemo
(11.11.12)
www.sub-titles.net

burada 3 tanesi var
0
desdinova
(11.11.12)
@desdinova

türkçe altyazı lazım.
0
🌸nemo problemo
(11.11.12)
divxplanet.com
divxplanet.com
divxplanet.com
bunlardan biri mutlaka uyar. olmadı ;
divxplanet.com
bunu rica et çevirmenler çevirir.
0
pccopath
(11.11.12)
(3)

Battlestar Galactica izlemek?

la piel que habito
Nereden başlanır? bi kaç farklı versiyonu varmış sanırım, anlamadım.
Nereden başlanır? bi kaç farklı versiyonu varmış sanırım, anlamadım.
0
la piel que habito
(11.11.12)
bi 80'lerde olan bi versiyonu vardı. onu geçeceksin zaten. yeni dizi iki bölümlük mini-series ile başlıyor. sonra asıl dizi 1. sezonla başlayıp 4 sezon devam ediyor. onu izle.
0
fspades
(11.11.12)
www.eksisozluk.com

bence mini 4 sezonluk diziyi izle bitir ilk önce. ondan sonra mini series, spin off ve webisode ları seyret. öyle daha zevkli oluyor ben öyle yaptım.
0
ack3000
(11.11.12)
o ilk çıkan iki bölümlük mini-series önemli ama bence. çünkü hikaye oradan başlıyor ve karakterlerle ilk orada tanışılıyor. ilk onu izle derim.
0
fspades
(11.11.12)
(4)

lale devri

hdlbrg
Laale devri bu kadar uzun bir dizi mi? Tekrarı olsa bile 4 saat 45 dk dizi mi olur http://www.fox.com.tr/yayin-akisi
Laale devri bu kadar uzun bir dizi mi? Tekrarı olsa bile 4 saat 45 dk dizi mi olur www.fox.com.tr
0
hdlbrg
(11.11.12)
özetiyle birlikte.
0
andy kaufman
(11.11.12)
ayrica dizi bittikten sonra hemen arkasindan tekrar ayni bolumu veriyorlar.
0
la femme de turc
(11.11.12)
osmanlı döneminde, zenginlerin, hava karardıktan sonra, kaplumbağalar üzerine mumlar dikip ve kamplumbağaları lale bahöeleri içine salmalarından dolayı, devrin bu adı aldığını bliyor muydunuz? ya ya....
0
anonimyususer
(11.11.12)
ikiye böl dizinin süresi okadardır. ezel 8de başlayıp 11de bitiyordu, netten izlersen 1,5 saat sürüyordu dizi.
0
hasmetizm
(11.11.12)
(6)

Komedi Filmi Tavsiyesi?

foxmulder
Selamlar herkese. Biraz morale ihtiyacım var. Hangover part 2'yi seyretmeyi düşünüyorum. Başka hangi filmi tavsiye edersiniz?
Selamlar herkese. Biraz morale ihtiyacım var. Hangover part 2'yi seyretmeyi düşünüyorum. Başka hangi filmi tavsiye edersiniz?
0
foxmulder
(11.11.12)
due date
0
beyaz prensli at
(11.11.12)
pardon
0
tahret muslugu
(11.11.12)
sex drive
0
jedilance
(11.11.12)
due date ile sex drive "road trip" tarzı filmlere benziyor. O tarz düşünmüyorum.
pardon Türk komedi filmi olduğu için hiç düşünmüyorum.
ben gene hangover alayım. Tavsiyeler için sağolun.
0
🌸foxmulder
(11.11.12)
get him to the greek
0
tunachu
(11.11.12)
Pardon hiç de es geçilecek bir film değil. Bende tavsiye ederim.
0
imparatore
(11.11.12)
(2)

Mad men

Sskywalkeremre
Bitti mi? 5. Sezon yayınlanmayacak mı?
Bitti mi? 5. Sezon yayınlanmayacak mı?
0
Sskywalkeremre
(11.11.12)
Yayınlanacak. Benim bildigim 5 bitti 6 gelecek ama
0
Eureka
(11.11.12)
www.imdb.com
belli değil hala 6 nezaman başlıyacak
0
hasmetizm
(11.11.12)
(5)

Film Tavsiyesi

alexsei
Uzun zamandır film izlemiyorum.Şimdi izleyesim geldi.En son izlediğim ve etkilendiğim:-The Skin I Live In (İspanyolcasını hatırlayamadım)-Melancholia bunlara benzer nitelikte filmler tavsiye edebilir misiniz?
Uzun zamandır film izlemiyorum.Şimdi izleyesim geldi.En son izlediğim ve etkilendiğim:

-The Skin I Live In (İspanyolcasını hatırlayamadım)

-Melancholia

bunlara benzer nitelikte filmler tavsiye edebilir misiniz?
0
alexsei
(10.11.12)
secretary geldi aklıma ilk. bilmem neden.
0
in vino veritas
(10.11.12)
antichrist
0
girl in a coma
(10.11.12)
www.imdb.com

koptu gönlümden
değil kederden
0
yokartikdahaneler
(10.11.12)
Atmen (2011),
We Need to Talk About Kevin (2011),
Kynodontas (2009).
0
ramagic
(10.11.12)
sunshine
Jean de Florette (okadar sinir filmki adamlar devam filmi çekmiş)
0
hasmetizm
(11.11.12)
(3)

sex and the city, blue mountaine state

nemo problemo
tarzı diziler var mı bildiğiniz? yani eğlenceli, bilgilendirici ve mümkünse komik diziler.
tarzı diziler var mı bildiğiniz? yani eğlenceli, bilgilendirici ve mümkünse komik diziler.
0
nemo problemo
(10.11.12)
entourage
0
check minus
(10.11.12)
coupling. ben indirdim ama izlemedim henüz. söyleyenlerin yalancısıyım
0
sonsuz
(10.11.12)
spaced
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(12.11.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.