Giriş
(2)

behzat ç

kırkmerak
bu konuşma hangi bölümde geçmişti? bilen varsa çok sevinecem.teşekkürler şimdiden.Şule: Cinayetler olmasa ne yapardın?Behzat: Biliyor musun bazı ülkelerde sadece 1-2 tane cinayet işleniyormuş. İntihar sayısı, cinayet sayısından fazlaymış.Şule: Öyle bi yerde yaşamak ister miydin?Behzat: Hiç düşünmedi
bu konuşma hangi bölümde geçmişti? bilen varsa çok sevinecem.

teşekkürler şimdiden.

Şule: Cinayetler olmasa ne yapardın?

Behzat: Biliyor musun bazı ülkelerde sadece 1-2 tane cinayet işleniyormuş. İntihar sayısı, cinayet sayısından fazlaymış.

Şule: Öyle bi yerde yaşamak ister miydin?

Behzat: Hiç düşünmedim biliyo musun. Sen?

Şule: İsterdim.

Behzat: Niye?

Şule: İntihar etsem istatistik olurdum en azından.

Behzat: O ne demek be?

Şule: Kimse niye intihar etti demezdi,olağan olurdu.

Behzat: Sence şimdi cinayet olağan mı?

Şule: Ya insan hayatındaki hiçbir kırılma olağan değildir. Sen hiç düşündün mü?

Behzat: Neyi?

Şule: Ölmeyi? Çok acayip bişi değil mi?

Behzat: Yoo.

Şule: İnsana hiç ölmeyecekmiş gibi geliyor. Sana da öyle geliyor mu?

Behzat: Yoo.

Şule: O kadar ceset görsem ben de alışırdım. Genel konuşuyorum. Mesela bana kendimi özel hissettirmeyen tek şey trafik kazaları.

Behzat: Trafik kazaları?

Şule: Hıı.

Behzat: Neden?

Şule: E bi sürü insan ölüyor kazalarda. Bi gün kendi isteğim dışında ölürsem o da kazayla olur.

Behzat: O zaman sen karşıdan karşıya geçerken dikkat etcen.

Şule: Ediyorum zaten. Önce sola sonra sağa sonra tekrar sola bakıyorum. Ama ya ben sağa bakarken soldan bir araç gelirse ya da tekrar sola bakarken gelirse?

Behzat: O zaman daha hızlı bakcan.

Şule: 50’yle geliyorsa sıkıntı yok ama 120’yle geleni napcam? Kafamı o kadar hızlı çeviremem ki.

Behzat: O zaman sen de üst geçitleri kullanırsın. Ankara’da zaten her yerde üstgeçit var.

Şule: Kimsenin kullanmadığı bir şeyi kullanmak da insanı aptal gibi hissettiriyor.

Behzat: Neden?

Şule: Ne biliyim. Kalabalığa karışınca dikkat çekmiyorsun ya ondan herhalde. Hem sen kendin kullanıyor musun?

Behzat: Ya zaten benim öyle bir problemim yok ki. Ben bakıyorum gözüme kestirince geçiyorum.

Şule: Sana özel olmadığını hissettiren şey ne?

Behzat: Yunuslar.

Şule: Polis olanlar mı, memeliler mi?

Behzat: Memeliler.

Şule: Neden?

Behzat: Böyle bi şey vardı ya Moby Dick Moby Dick?

Şule: Vardı da, o balinaydı yunus değil.

Behzat: Hee. Moby Dick işte balina olanlar Moby Dick.

Şule: Bir balina nasıl hissettiriyor bunu?

Behzat: Bu insan var ya, hep en büyüğünü öldürmek istiyor. Sırf büyük diye kafası çalışmayan bir hayvanı öldürüyorlar ya, sadece efsane olmak için, ben buna takılıyorum işte.

Şule: Ama Moby Dick’in kafası çalışır.

Behzat: Nasıl çalışır ya? Bir hayvanın kafası ne kadar çalışıyorsa o kadar çalışır. Bir kelebeğin kafası ne kadar çalışıyorsa aha o Moby Dick’in kafası da o kadar çalışıyor.

Şule: İç güdüleri var.

Behzat: Bir insanın da iç güdüleri var. Zevk için bi hayvanı öldüren bi adam zevk için de gider bir insanı yakar.

Şule: Kaptanın sorunu kişiselmiş biraz zaten. Yani balinanın kendisini küçük düşürdüğününü düşünüyormuş.

Behzat: Nasıl ya? Bir insanın bir hayvanla kişisel problemi olduysa o adamdan hayır gelmez artık.

Şule: Romanın yazarını biliyor musun?

Behzat: Yok ben filmini seyrettim.

Şule: Ben de. Adama sormuşlar yani bu balina neyi temsil ediyor demişler.

Behzat: Bi bok temsil etmiyo bence.

Şule: Öyle demiş zaten. Yani ben bir deniz romanı yazdım demiş ama herkes balinanın bir şey temsil ettiğine inanmak istiyor işte Tanrı,kapitalizm ama aslında kaptanın savaşı bunlarla yani balinayla değil.

Behzat: Şimdi o kaptan yavaş savaşacak. Ben öyle bilmem ha. Ben sadece şunu bilirim, okyanusun ortasında yalnız bir adam zavallı bir balinayı avlıyorsa adam artık adam değildir bence.

Şule: Balık yemeyi seviyorsun ama.

Behzat: Haa hayatım boyunca balık yedim de hiç balina yemedim mesela.

Şule: Küçük olunca sorun olmuyor mu?

Behzat: Ben sana ne diyom, sen anlıyon mu beni? Ben diyorum ki bu insanın doğasında vardır tamam eyvallah da ben zevk için öldürmekten bahsediyorum.

Şule: Kimse zevk için öldürmez. Hep bir nedeni vardır.

Behzat: Hitler de aynı şeyi söylemiş.

Şule: Sen nerden biliyorsun?

Behzat: E sen söyledin ya.

Şule: Birini öldürmek var, bir de milyonlarcasını öldürmek var. Yani fark var arada.

Behzat: Şimdi bu balinayla sorunlar yaşayan biri milyonlarca insanla da yaşayabilir. Ben bunun altını çizmek istedim sadece.

Şule: Moby Dick senin içinde soykırım kafasını temsil ediyor demek ki.

Behzat: Yoo. Benim için hiçbir kafayı temsil etmiyor Moby Dick. Sadece özel olmadığımı hissettiriyor.

Şule: Beni affettin mi?

Behzat: Sen karşıdan karşıya geçerken dikkat et. Ye şu balinayı.
0
kırkmerak
(10.11.12)
dizide değil de kitaplardan birinde olabilir. kitapları okudum ama hatırlayamadım bu diyaloğu da gerçi.
0
xenophobe
(10.11.12)
Webdizide geçiyor olması lazım.
0
gioberg
(11.11.12)
(7)

Akıcı, çıtır, farklı bir dizi

pruslav
merhaba,az önce iki sezonluk "how to make it in america"yı bitirdim. büyük bi boşluk kapladı içimi. böyle güzel bir diziyi nasıl bitirmişler anlamıyorum. her neyse. farklı bir dizi arıyorum. dizi yoksa film de olur. farklı karakterler, farklı iş yaşamları, farklı olaylar. bilim kurgu, sitcom yada po
merhaba,

az önce iki sezonluk "how to make it in america"yı bitirdim. büyük bi boşluk kapladı içimi. böyle güzel bir diziyi nasıl bitirmişler anlamıyorum.
her neyse. farklı bir dizi arıyorum. dizi yoksa film de olur. farklı karakterler, farklı iş yaşamları, farklı olaylar. bilim kurgu, sitcom yada popüler olmasın. şu ana kadar izleyip beğendiğim diziler şöyle: nip/tuck, house, oz, white collar, suits, lights out, dexter, scrubs.
0
pruslav
(10.11.12)
komedi olacaksa that '70s show mutlaka izlenmeli.

nip tuck secen insan six feet under'ı sever ama için bayılır intiharın eşiğine gelirsin.
yine komedi olmakla beraber arrested development da olabilir.

fakat bence senin dizin --> shameless.
0
sparkle kiddle
(10.11.12)
komedi olmasa iyi olur aslında. biraz daha dramlı gerilimli olaylı dizileri seviyorum sanırım. scrubs'ta bile esprilerden ziyade karakterlerin birbirleriyle iletişimleri daha çok dikkatimi çekti.
shameless'ı bi arkadaş daha önermişti, sanırım başlamanın vakti:)
0
🌸pruslav
(10.11.12)
cyberpunk
(10.11.12)
House, OZ, Dexter izlemişsin zaten. Geriye çok şey kalmamış. Komedi olmasa iyi olur demişsin ama The It Crowd'u önermeden geçemem. En azından herkesin bildiği bir dizi değil.
0
ahmetcan44
(10.11.12)
The Lost Room-Mini dizi,
Carlos-Mini dizi,
Boardwalk Empire.
0
ramagic
(10.11.12)
aradığın şey tam olarak hung
0
sizofren hayaller
(11.11.12)
komedi ararsan;

coupling
spaced
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(12.11.12)
(2)

korku filmi

Gönülçelen
90ların sonu 200lerin başı olduğunu tahmin ettiğim bir film.star tv de yayınlanmıştı yanılmıyorsam bundan 8 yıl önce.filmde bi kız çocuğu vardı.evinde bahçesinde cin tarzı ufacık boylu yeşil varlıklar görüyordu.bunlar kızla önce arkadaş olup sonra kötü şeyler yaptırmak istiyorlardı.aile dikkate alma
90ların sonu 200lerin başı olduğunu tahmin ettiğim bir film.star tv de yayınlanmıştı yanılmıyorsam bundan 8 yıl önce.filmde bi kız çocuğu vardı.evinde bahçesinde cin tarzı ufacık boylu yeşil varlıklar görüyordu.bunlar kızla önce arkadaş olup sonra kötü şeyler yaptırmak istiyorlardı.aile dikkate almadı.daha sonradan öncesinde bi kadının daha küçüklüğünde gördüğü ortaya çıktı.kadını akılhastanesinde buldular.kız resmini çizip gösterdi.kadın da küçüz kıza resmini çizdiği varlığa dikkat etmesini başlarında en tehlikeli onun olduğunu söylüyordu.sonunda filmin ev yıkılıyordu.toprağın içine gömülerek.tüm varlıklar ortaya çıkıyordu.bi tane de bahçıvan vardı o evin aslında lanetli oldğunu bilen ama yine de susuyordu başlarında.kızın bir de abisi vardı.tam net hatırlayamıyorum ama kızın kulübe ya da tahta ev şeklinde bişeyi vardı bahçede, o yaratıklarla orda buluşuyordu oynuyordu onlarla.umarım bilen biri çıkar :)
0
Gönülçelen
(09.11.12)
Don't Be Afraid Of The Dark... berbat bir filmdi.
0
linuswithnoblankets
(09.11.12)
o değil.2011 yapım o zaten.yeni bi film değil.
0
🌸Gönülçelen
(09.11.12)
(1)

Film Arıyorum

businessmann
Merhabalar arkadaşlar bir film arıyorum 2011 ya da 2012 yapımı büyük ihtimal, afişinde eski bir araba vardı farları çift göz ve köşeli farlar, eski sayılabilecek açık kahve renginde bir araba, başrol oyuncusu bu arabanın üzerinde poz vermiş. Afişi bu şekildeydi buna benzer afişli filmleri bileniniz,
Merhabalar arkadaşlar bir film arıyorum 2011 ya da 2012 yapımı büyük ihtimal, afişinde eski bir araba vardı farları çift göz ve köşeli farlar, eski sayılabilecek açık kahve renginde bir araba, başrol oyuncusu bu arabanın üzerinde poz vermiş. Afişi bu şekildeydi buna benzer afişli filmleri bileniniz, hatırlayanınız varsa teşekkür ederim şimdiden.
0
businessmann
(09.11.12)
lincoln lawyer
collider.com
0
freebird5406_2
(09.11.12)
(1)

ruby sparks

bu nick tam yirmi alti karakter
stranger than fiction'dan aparılmamış mı sizce de? =S
stranger than fiction'dan aparılmamış mı sizce de? =S
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(09.11.12)
Konular baya bir benziyor aslında, belki fikri oradan almış olabilir ama direkt aparılmamış. Esinlenme belki
0
salihdt
(09.11.12)
(2)

leyla ile mecnun zaman kayması...

late viper
`leyla ile mecnun`'un yeni sezonu hangi tarihte geçiyor? aklıma takılan konu orijinal leyla'nın ardından bir sene ileri gitmiştik arada kaçırdığım bir şey yoksa halen bir sene ileride olmalıyız. eğer 2013'teysek bu haftaki bölümde yapılan "gangnam style" şeysi biraz garip olmadı mı? Bir sene sonra g
leyla ile mecnun'un yeni sezonu hangi tarihte geçiyor?
aklıma takılan konu orijinal leyla'nın ardından bir sene ileri gitmiştik arada kaçırdığım bir şey yoksa halen bir sene ileride olmalıyız. eğer 2013'teysek bu haftaki bölümde yapılan "gangnam style" şeysi biraz garip olmadı mı? Bir sene sonra gangnam style mı kalır aga...
0
late viper
(08.11.12)
o değilde rüyadaki dedenin çıkıp gelmesi çok saçma yaa.

hiç gerçekçi dğeil 0 verdim.

izlediğiniz dizi absürt komedi.

unutmadan izlerseniz daha rahat edersiniz
0
efrasiyab87
(08.11.12)
absürtlük başka şey, kendi içinde tutarlılık başka şey...
soruyu çarpıtmayalım, tamam leyla ile mecnun candır da bu bariz bir hata bence. "ahahaha ne izlediğini bilmiyor" diyeni üzerim... rencide eder, kalbini de kırarım.
0
🌸late viper
(08.11.12)
(5)

malum the hobbit unexpected journey sinema biletleri

gercekten mukemmel bir insan
satışa çıktı, film tüm dünya ile beraber bizim ülkemizde de gösterime girecek. istinye park imax 3d için erken bilet alımını nasıl yapabilirim? sitelerinde bir şey göremedim(benim mallığım olabilir bu) bir buldurun be canlar.
satışa çıktı, film tüm dünya ile beraber bizim ülkemizde de gösterime girecek. istinye park imax 3d için erken bilet alımını nasıl yapabilirim? sitelerinde bir şey göremedim(benim mallığım olabilir bu) bir buldurun be canlar.
0
gercekten mukemmel bir insan
(08.11.12)
Bildiğim kadarıyla 7 Kasımda çıkan önsatış biletleri Amerika için geçerli. Ben de önsatış bileti arıyorum ama yok hiçbir yerde, internette bir yerde de Amerika diye okudum.

www.mybilet.com
0
Hallerlale
(08.11.12)
teşekkür ettim
0
🌸gercekten mukemmel bir insan
(08.11.12)
daha açılmadı sanırım ön satışlar ama the dark knight rises gibi vahşice talep görceğini zannetmiyorum...
0
sipiderman
(09.11.12)
hala yok mu acaba ön satış ?
0
pigletvsdaisy
(22.11.12)
malesef hala yok.
0
🌸gercekten mukemmel bir insan
(22.11.12)
(4)

Hard Candy filmini nasıl bilirsiniz?

neira
http://www.imdb.com/title/tt0424136/işkenceli sahnesi falan var mı? bu kızcağızı junodan biliyorum, izleyip de nefret etmeyeyim sonra. psikopatlık yapıyor mu?
www.imdb.com
işkenceli sahnesi falan var mı? bu kızcağızı junodan biliyorum, izleyip de nefret etmeyeyim sonra. psikopatlık yapıyor mu?
0
neira
(08.11.12)
çok güzel film. filmde herşey tam ayarında.
0
herospower
(08.11.12)
yok yok nefret etmezsin kesinlikle. gayet hoş bir film.
0
kingbulva
(08.11.12)
benim izledigim en guzel filmlerden biri.
0
wilwarn
(08.11.12)
şuana kadar beni en germiş filmlerden biridir. o filme kadar öyle bi gerilim hissetmemiştim. sinemada birisi bayılmıştı. ardından bende gidiyordum neredeyse ama yan koltuktaki kişi "iyi misiniz?" diye dürtünce kendime gelmiştim...
0
spider03
(08.11.12)
(2)

Belgesel izlemek ve indirmek (2. dünya savaşı ve dersim)

tormentorius
Merhabalar.Özellikle Dersim olayları ve ikinci dünya savaşı hakkında belgesel izlemek istiyorum. Tabi bilgisayara indirmek de istiyorum arşiv yapmak için. Türkçe ya da ingilizce olabilir, fark etmez. kriterlerim kaliteli olması ve olayları baştan sona (sebepleriyle, en başından itibaren) anlatması.
Merhabalar.

Özellikle Dersim olayları ve ikinci dünya savaşı hakkında belgesel izlemek istiyorum. Tabi bilgisayara indirmek de istiyorum arşiv yapmak için. Türkçe ya da ingilizce olabilir, fark etmez. kriterlerim kaliteli olması ve olayları baştan sona (sebepleriyle, en başından itibaren) anlatması. Bir anneye anlatır gibi...

önereceğiniz belgeseller hangileri? siteler hangileridir?

teşekkür ederim.

tikler akşama.
0
tormentorius
(08.11.12)
bu yıl 1001 belgesel film festivalinde "kara vagon" diye bir belgesel izledim dersim'i anlatan. şöyle kısa bir videosu mevcut: www.facebook.com
0
9kuyruklukedi
(08.11.12)
Sabah gazetesi vermişti bundan 8-10 sene evvel. Bir 2. dünya savaşı belgeseli. 10 Numaraydı. Bulabilirsen tam istediğin gibi bir şey.. 16 cd miydi neydi.
0
accorbite
(08.11.12)
(7)

ingilizli filmler

soothsayer
ingiltere de geçsin scarlett johansson ın bir dünya oynadığı eskili film var ya o tarzda olsun ingiliz aksanı şart amagöreyim sizi dostlarım
ingiltere de geçsin scarlett johansson ın bir dünya oynadığı eskili film var ya o tarzda olsun ingiliz aksanı şart ama
göreyim sizi dostlarım
0
soothsayer
(08.11.12)
(bkz: barry lyndon)
0
tepedeki psychedelic adam
(08.11.12)
Gosford Park
www.imdb.com
0
işteöylebirşey
(08.11.12)
Bok mu var ingiliz aksanında bilmiyorum ama
(bkz: the king's speech)
0
lpgli tosbaga
(08.11.12)
death at a funeral
0
Köle Isaura
(08.11.12)
Kostümlü dramalardan bahsediyoruz sanırım; izlemeye değer İngiltere'de geçen kostümlü dramalar şöyle:

Howard's End
Maurice
A Room With A View
Barry Lyndon
The Elephant Man
French Lieutenant's Woman
Women in Love
Elisabeth
Marry, Queen of Scots
Richard III (1995 versiyonu tavsiye edilir)
Henry V (hem Olivier hem de Branagh versiyonları iyidir)
Hamlet (hem Olivier hem de Branagh versiyonları iyidir)
Macbeth (Roman Polanski'nin yönettiği olsun)
Othello (Branagh'ın oynadığı versiyon daha iyi)
Orlando
The Libertine
Restoration
The Madness of King George
Pride and Prejudice (Joe Wright'ın yönettiği)
Sense and Sensebility (ang Lee'nin yönettiği)
Attonement
Bright Star
Jane Eyre (2011 versiyonu çok güzeldi)
Wutheering Heighs (1939, 1992 ve 2009 versiyonları iyi)
Gossford Park
Remains of the Day
A Man For All Seasons
Chariots of Fire

The Other Boleyn Girl (bak bunda Scarlett Johanson var)
0
linuswithnoblankets
(08.11.12)
dieselsingle2
(08.11.12)
@dieselsingle2 o işimi görmüyor kanka. hem izlediğim filmler var arasında hem de aradığım esas kriter ingiliz aksanı değil filmin eski dönemde geçmesi. yanlış anlaşılmasın aksan da işin olmazsa olmazı dabi.
0
🌸soothsayer
(08.11.12)
(4)

Kuzey Güney Tekrar Bölümü

winston insani
Merhabalar. Kuzey Güney in tekrar bölümü hangi gün hangi saatte yayınlanıyor?
Merhabalar. Kuzey Güney in tekrar bölümü hangi gün hangi saatte yayınlanıyor?
0
winston insani
(08.11.12)
youtube'dan sansursuz izlesen?

www.youtube.com

veya tek parca?

www.youtube.com
0
maresalx
(08.11.12)
kardeş tekdiziizle.com a filmden 1 saat sonra 23:00 civarı düşüyor tek parça reklamsız
0
para var huzur yok
(08.11.12)
ben geçen hafta pazar gecesi izlemiştim. 1 gibi bitti. ama her hafta oluyor mu bilmiyorum.
0
make a wish
(08.11.12)
dizinin yapım şirketi olan Ay Yapım'ın yüklediği tek parça sansürsüz dizi burda. kanala abone olun. her hafta diziden hemen sonra yayınlıyorlar. burdan indirip 8 parça olarak başka yere yükleyenlerin sitesinden reklamlı olarak izleyeceğinize....

www.youtube.com
0
supergirl
(08.11.12)
(2)

anne-kız

linuswithnoblankets
yıllar evvel trt'de yayımlanan bir tv filmi veya dizisi idi sanırım. amerikan veya ingiliz olduğunu tahmin ediyorum. hastalıklı bir anne kız ilişkisi vardı; anne çok yaşlıydı -bette davis'in yaşlı zamanlarına benziyordu-, kızı evliydi ve iki çocuğu vardı ama anne böyle iğrenç bir kadındı. hatta bir
yıllar evvel trt'de yayımlanan bir tv filmi veya dizisi idi sanırım. amerikan veya ingiliz olduğunu tahmin ediyorum. hastalıklı bir anne kız ilişkisi vardı; anne çok yaşlıydı -bette davis'in yaşlı zamanlarına benziyordu-, kızı evliydi ve iki çocuğu vardı ama anne böyle iğrenç bir kadındı. hatta bir yerde o bölgede bulunan ağaçların meyvelerinden vs bir zehir elde etmişti de bu zehirle pişirdiği kurabiyeleri torunlarına yediriyordu. münchausen sendromunun aşmış bir istismar örneği gibi bir şey olabilir. bu filmin/dizinin adı neydi?
0
linuswithnoblankets
(08.11.12)
flowers in the attic gibi ama olmayadabilir.

*arsenik ve pudra şekeriydi filmdeki zehir, ağaçtan elde eldilmiş bir şey değildi.
0
irbat
(08.11.12)
@irbat, o değildi sanırım. gerçi emin de olamadım. "bilmemne ağaçları... üstelk burada bol bol bulunur" falan diyordu büyükanne bir sahnede, kitaplardan zehrin nasıl elde edileceğini öğrendiğinde.
0
🌸linuswithnoblankets
(08.11.12)
(4)

The Skin I Live In

adam
The Skin I Live In(orjinal adıyla La Piel Que Habito) adlı filmi nasıl buldunuz ? Yorumlarınız nedir öğrenmek istedim sadece teşekkürler
The Skin I Live In(orjinal adıyla La Piel Que Habito) adlı filmi nasıl buldunuz ? Yorumlarınız nedir öğrenmek istedim sadece teşekkürler
0
adam
(08.11.12)
beğendim. farklı bir film, biri kognitif diğeri dinamikçi iki psikiyatr ile izlenirse daha da zevkli oluyor.
0
9kuyruklukedi
(08.11.12)
biri erotizm-intimacy diğeri film çalışan, 2 sosyal bilimci ve bir sanat tarihçisiyle en daha bir seksi ve en daha bir heyecanlı oluyor.
güzel-çirkin/ iyi-kötü gibi şeylere inanmıyorum. birçok açıdan ve nedenle izlenmesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum. mesela antihıristo için de aynısını düşünüyorum.

hem genel anlamda 2 akrep burcuyla film izlemek de ayrı bir kafa yangısı, o ayrı.
yorum uzun ister, bir ara entry girmek lazım, beyin kenar not, hatırlattığın için sağol sorucu.
0
fauxhumanitas
(08.11.12)
bir başka arkadaşım soru işaretlerini bir türlü çözemedi ve gidip kitabını aldı okudu. o zaman çözdüğünü söyledi. ben o kadar kafa yormadım. almodovar dedim geçtim :D
0
9kuyruklukedi
(08.11.12)
ben de çok etkilendim.
0
pinkket
(08.11.12)
(6)

Psikolojik Film Önerisi.

İsmail Abi
Merhabalar arkadaşlar.Şu film kültürü fukarası kardeşinize Shutter İsland benzeri birkaç film önerir misiniz?
Merhabalar arkadaşlar.
Şu film kültürü fukarası kardeşinize Shutter İsland benzeri birkaç film önerir misiniz?
0
İsmail Abi
(08.11.12)
(bkz: inception)
0
guest
(08.11.12)
Hallerlale
(08.11.12)
incendies
0
agy3
(08.11.12)
identity
memento
the machinist
the game
mystic river
1408
jacob's ladder
primal fear
mindhunters
moon
triangle
stay
the skeleton key
0
ermanen
(08.11.12)
das experiment, alman menşeli olanı.
0
exulan
(08.11.12)
Heheyt bir tek İnception ve The Game'i izlemiştim. 1,5 aylık ekmeğim çıktı.
Hepinize teşekkürler.
0
🌸İsmail Abi
(08.11.12)
(4)

take shelter, safe gibi gibi.

barbarella
`todd haynes`'ın `safe`'ini ve `take shelter`'ı izlemiş, iki film arasındaki ortak hissiyatı başka filmlerde de bulabilmiş olanlar beri gelsin.çok kabaca şöyle söylenebilir, belirli bir paranoyanın kahramanın başına açtığı işler konulu filmler kabulümdür. belki `repulsion`'ı da buraya ekleyebiliriz
todd haynes'ın safe'ini ve take shelter'ı izlemiş, iki film arasındaki ortak hissiyatı başka filmlerde de bulabilmiş olanlar beri gelsin.
çok kabaca şöyle söylenebilir, belirli bir paranoyanın kahramanın başına açtığı işler konulu filmler kabulümdür.
belki repulsion'ı da buraya ekleyebiliriz hatta.
işi paranoya ile sınırlamazsak dans ma peau da yakışır.
başka başka?
0
barbarella
(07.11.12)
conversation
0
partizan
(08.11.12)
repulsion varsa the tenant da vardır, hatta yine polanski den macbeth i (1976) de eklerim ben olsam bu filmlere.
0
irbat
(08.11.12)
şunlar olabilir belki: (paranoya temalı filmler)

rosemary's baby
das leben der anderen
pi
noise
jacob's ladder
il deserto rosso
blowup
brazil
den brysomme mannen
the machinist
shutter island
stay
secret window
the ghost writer
stir of echoes
straw dogs
the insider

bikaç eski film daha vardı...
0
ermanen
(08.11.12)
Polanski'nin apartman üçlemesi; Repulsion, Rosemary's Baby ve The Tennant.
Sean Penn'in yönettiği Jack Nicholson'ın oynadığı The Pledge.
Francis Ford Coppola'nın The Conversation'ı.
Antonioni'nin BlowUp filmi.
Henri Cluzot'nun Les Diaboliques filmi de belki bunlardan biri olabilir.
Otto Preminger'in Bunny Lake is Missing isimli harika filmi.,
John Frankenheimer'in Seconds ve The Manchurian Candidate filmleri.
Ingrid Bergman'ın harikalar yarattığı Gaslight filmi.
Alfred Hitchcock'un Rebecca, Suspicion, Spellbound, The Lady Vanishes, Vertigo, Rear Window filmleri.
CIA paranoyası Three Days Of the Condor...
Siyasi komploculuk filmi The Paralax View.
Nazi komploculuk filmi Marathon Man.
0
linuswithnoblankets
(08.11.12)
(6)

dizi önerisi

lamentoftheperishingroses
yeni dizi izlemek istiyorum, ne önerirsiniz? walking dead, breaking bad, arrested development, fringe, lost, south park, family guy vs. izleyip sevdiklerim.
yeni dizi izlemek istiyorum, ne önerirsiniz? walking dead, breaking bad, arrested development, fringe, lost, south park, family guy vs. izleyip sevdiklerim.
0
lamentoftheperishingroses
(07.11.12)
bir breaking badci olarak house md ve mad men diyorum.
0
jpsartre
(07.11.12)
person of interest. teşekkürü sonra edersiniz.
0
bedbed
(07.11.12)
The mentalist
boardwalk empire
veeeee tabiki dexter
0
Godless
(07.11.12)
house md
0
gudumlu anne terligi
(07.11.12)
Çok eski ama benim için hala 1 numara olduğundan, prison break.
0
amelie poulain
(10.11.12)
dexterın ilk 2 sezonu efsanedir
0
tchuck
(10.11.12)
(2)

türkçe dublajsız

ladybug
Dublajsız "VCD" arıyorum.D&R'da bulamadım nerde bulurum??
Dublajsız "VCD" arıyorum.D&R'da bulamadım nerde bulurum??
0
ladybug
(07.11.12)
(bkz: internet)
0
astaroth
(07.11.12)
yeni vcd basılmıyor artık, eski basılanların çoğu da dublajlı. yurtdışından veya internetteki yabancı sitelerden bulunabilr ancak.
0
9kuyruklukedi
(07.11.12)
(5)

Buna benzer bir olay bir filmde(ya da dizi) vardi

natnan
(bkz: #30851894)4 arkadas ve amsterdam degildi sanirim.Aklima `in brugges` geliyor ama onda konferans gibi bir sey yoktu. Ben konferansli bir sey hatirliyorum.. Belki de kacirma yoktu ama onda da jsdfd; neyse
(bkz: #30851894)
4 arkadas ve amsterdam degildi sanirim.
Aklima in brugges geliyor ama onda konferans gibi bir sey yoktu. Ben konferansli bir sey hatirliyorum.. Belki de kacirma yoktu ama onda da jsdfd; neyse
0
natnan
(07.11.12)
cüce olayı the mentalistin bir bölümün de işlenmişti. cücelerin toplanması konferans gibi birşey vardı. bide hangover var ama onda konu farklı ve cüce yoktu..
0
vuvuzela
(07.11.12)
mentalist izlemedim, hatirladigim sey hangover olabilir; ama ne oluyordu tam olarak?
0
🌸natnan
(07.11.12)
south park'ta da vardı birkaç tane cüceli bölüm.
0
inancsiz deve
(07.11.12)
hangover'da, 4 arkadas bekarliga veda partisi duzenlerler. gece icip icip sapitirlar ve sabah hepsi baska bi yerde uyanir. odaların da envai cesit hayvanlar falan bulurla ama hic biri dun gece ne oldugunu hatirlamazlar..tum gun de dun geceyi cozmeye calisirlar falan fstan..
0
vuvuzela
(07.11.12)
yok hangover'da ne oldugunu hatirliyorum da, cuceli olay neydi acaba diye seyettim.
0
🌸natnan
(07.11.12)
(1)

organ nakliyle ilgili film

burty
filmde küçük çocuklarla dolu bir okul organ nakli yapılması için yetiştiriliyor. bu filmin adını hatırlayamadım.
filmde küçük çocuklarla dolu bir okul organ nakli yapılması için yetiştiriliyor. bu filmin adını hatırlayamadım.
0
burty
(07.11.12)
never let me go?
0
kwyjibo
(07.11.12)
(1)

film buldurmaca

kumlupara
yıllar önce cnbce'de izlenen uzakdoğu filmi. bi elemanın çalıştığı yerdeki iş arkadaşı ölüyor. eleman da onun cenazesini memleketine götürmek için yola çıkıyor. kimi zaman sırtında, kimi zaman bi bisikletle yol alıyor. bu yolculuk sırasında aşık oluyor falan da filan da öyle güzel eğlenceli bi film.
yıllar önce cnbce'de izlenen uzakdoğu filmi.

bi elemanın çalıştığı yerdeki iş arkadaşı ölüyor. eleman da onun cenazesini memleketine götürmek için yola çıkıyor. kimi zaman sırtında, kimi zaman bi bisikletle yol alıyor. bu yolculuk sırasında aşık oluyor falan da filan da öyle güzel eğlenceli bi film. bilenler, hatırlayanlar falan varsa bi el atıverin de bulalım be.
0
kumlupara
(07.11.12)
hatırladım filmi, çok yakın bir zamanda olmasa da kanal 24 tematik film kuşağında da gösterildi. lakin işyerinde kanal 24ün sitesi yasaklı oldugundan bakamadım.şurdan sen bi baksana: kanal.yirmidort.tv
0
yuhnts
(07.11.12)
(7)

tek kişilik dizi

vizdilva
böyle asosyal, antisosyal, ne biliyim topluma sırtını dönmüş, veya orjinal bi kişilik olduğu için bütün olayı tek başına götüren ve olaylar bu elemanın etrafında döndürülen dizi var mıdır?
böyle asosyal, antisosyal, ne biliyim topluma sırtını dönmüş, veya orjinal bi kişilik olduğu için bütün olayı tek başına götüren ve olaylar bu elemanın etrafında döndürülen dizi var mıdır?
0
vizdilva
(07.11.12)
Arrow?
0
hjarteblod
(07.11.12)
house m.d. işinizi görür bence
0
kahin ahtapot paul
(07.11.12)
belki, dexteR?
0
emfuzi
(07.11.12)
sherlock?
0
mcfearless
(07.11.12)
black books da girer gibi.
0
şimdinin dört ay sonrası
(07.11.12)
kyle xy - yarıda kestiler gerçi

the mentalist - devam ediyor
0
sizofren hayaller
(07.11.12)
ohohoho,(bkz: Dexter)
0
wayne
(07.11.12)
(1)

Film İsmi Bulmaca

gofs
Birisi anlatmıştı filmi. Şu anda detaylı hatırlamıyorum.4 kimya öğrencisi uyuşturucu yapıyorlarmış. Kafalar daha güzel olsun diye bir maddeyi fazla koymuşlar. 20 yıl sonra kendilerine gelmişler. Aradaki sürede ne yaptıklarını hatırlamıyorlarmış. Birisi kumardan (at yarışı, köpek yarışı falan galiba)
Birisi anlatmıştı filmi. Şu anda detaylı hatırlamıyorum.

4 kimya öğrencisi uyuşturucu yapıyorlarmış. Kafalar daha güzel olsun diye bir maddeyi fazla koymuşlar. 20 yıl sonra kendilerine gelmişler. Aradaki sürede ne yaptıklarını hatırlamıyorlarmış. Birisi kumardan (at yarışı, köpek yarışı falan galiba) çok zengin olmuş, biri gayet güzel biriyle evlenmiş falan filan. Şu anda aklıma gelenler bunlar.

Bu filmi hatırlayan, adını bilen var mıdır?
0
gofs
(07.11.12)
kimya öğrencisi değiller ama bir küvet bulup zamanda yolculuk yapanı var:
hot tub time machine
0
fauxhumanitas
(07.11.12)
(3)

bu dizi nerede cekilmis ?

primetime
Ya arkadaslar bi yardım edin hele. şu an atv de bi dizi var "benim icin üzülme" diye bir dizi. Bu dizi nerede cekilmis bileniniz var mı ? tablo gibi her yer yahu...
Ya arkadaslar bi yardım edin hele. şu an atv de bi dizi var "benim icin üzülme" diye bir dizi. Bu dizi nerede cekilmis bileniniz var mı ? tablo gibi her yer yahu...
0
primetime
(06.11.12)
Hallerlale
(06.11.12)
mr.goodcat
(06.11.12)
jenerik için şavşat ve karagöl'e de uğramıştır.

www.facebook.com
0
mim
(06.11.12)
(3)

benden de bir film

pistranger
görmeyen kız - yakışıklı olmayan erkek hikayesi gibi bir şeydi. Oğlan kıza renkleri, kızın dokunma hisleriyle (sıcak taş - kırmızı, soğuk taş - mavi) anlatmaya çalışıyordu. Başka da bir şey hatırlamıyorum film hakkında. Epey bir geçmiş ama.
görmeyen kız - yakışıklı olmayan erkek hikayesi gibi bir şeydi. Oğlan kıza renkleri, kızın dokunma hisleriyle (sıcak taş - kırmızı, soğuk taş - mavi) anlatmaya çalışıyordu. Başka da bir şey hatırlamıyorum film hakkında. Epey bir geçmiş ama.
0
pistranger
(06.11.12)
0
ermanen
(06.11.12)
bu tur filmlerden hoslaniliyorsa kesinlikle sinsasaj'in dedigi "black" filmi izlenmeli..
0
bigman
(06.11.12)
"Mask" filmi. 1985 tarihlidir. köt kızı Laura Dern, çirkin çocuğu Eric Stoltz, çirkin çocuğun annesini ise Cher oynar.
0
linuswithnoblankets
(07.11.12)
(3)

prison break vs the walking dead ?

gramofon
prison break deki hapishane ile walking dead in 3. sezonundaki hapishane aynımı sizce ? ve prison breakteki bayan doktorla walking dead deki lori aynı oyuncu değil mi ?soru sormak için sormak gibi oldu ama tutamadım kendimi :)
prison break deki hapishane ile walking dead in 3. sezonundaki hapishane aynımı sizce ? ve prison breakteki bayan doktorla walking dead deki lori aynı oyuncu değil mi ?

soru sormak için sormak gibi oldu ama tutamadım kendimi :)
0
gramofon
(06.11.12)
evet doktorla lori aynı. ben de ikinci sezonda falan dank etmişti. ama hapishaneye pek bir şey diyemeyeceğim
0
metehan01
(06.11.12)
aynı oyuncu.
0
agazade
(06.11.12)
hapishane aynı değil, prison break'teki olan şu upload.wikimedia.org

walking dead'de olan bunun yanında oldukça küçük ve gösterişsiz. zaten iç mekanlarda walking dead'deki hapishanenin bölümleri çok küçük ve 10 civarı hücre barındırıyor, prison break hapisanesi ise tahminimce 50'den fazla hücreyi aynı bölümde barındırıyordu.
0
r_u_h
(06.11.12)
(15)

Şuan film izleyecek olsanız, aşağıdaki filmlerden hangisini seçerdiniz?

leon
Anket oldu biraz ama teşekkürler.12 Angry Men28 Weeks Later3 10 to YumaA SeparationAlienApocalyptoBefore SunriseBeing John MalkovichBlack SwanBrickChangelingChinatown City lightsConfessionsDas Leben der AnderenDespicable MeDetachmentEdward Scissorhands El OrfanatoFull Metal JacketGone Baby GoneHow T
Anket oldu biraz ama teşekkürler.

12 Angry Men
28 Weeks Later
3 10 to Yuma
A Separation
Alien
Apocalypto
Before Sunrise
Being John Malkovich
Black Swan
Brick
Changeling
Chinatown
City lights
Confessions
Das Leben der Anderen
Despicable Me
Detachment
Edward Scissorhands
El Orfanato
Full Metal Jacket
Gone Baby Gone
How To Train Your Dragon
Interstate 60
In the Shadow of the Moon
Jacob's Ladder
L.A. Confidential
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Milk
Monsieur Lazhar
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Perfume -The Story Of A Murderer
Psycho
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Schindlers List
Sideways
Sin City
Singin in the Rain
Sunshine
Sweeney Todd
Tangled
The Boy In The Striped Pyjamas
The Color Of Paradise
The Big Lebowski
The Departed
The Diving Bell and the Butterfly
The Right Stuff
The Road To Guantanamo
The Thing
Watchmen
0
leon
(06.11.12)
12 angry men
0
fors
(06.11.12)
how to train your dragon
0
siyah kan
(06.11.12)
1.sini izle işte düz ol biraz.

Not: Çok güzeldir izle direk.

Edit: Yoh, olmaz! dersen birkaç tane söylerim.
0
4dr4m3lekh
(06.11.12)
Sin City
0
mantarliborek
(06.11.12)
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Schindlers List
0
solo
(06.11.12)
3 10 to Yuma! tam izlenmelik zaman varsa

kült filmleri izlemeye gerek yok şu vakitte
0
wayne
(06.11.12)
full metal jacket
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(06.11.12)
Lock, Stock and Two Smoking Barrels hiç düşünme bile. acaip eğlenir, gülümsemeyle uyursun.
0
tchuck
(06.11.12)
Being John Malkovich

Kafami dagitir yaf.
0
hiçbirşeyyok
(06.11.12)
Leon u tabii ki de bu sorumu:))) oda film ama :Pp
0
hiçbirşeyyok
(06.11.12)
kesinlikle ve kesinlikle

Lock, Stock and Two Smoking Barrels
0
dieselsingle2
(06.11.12)
interstate 60
0
yarey
(06.11.12)
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
0
lpgli tosbaga
(06.11.12)
izlemediğimi seçerdim.

bu listede izlemediklerim:
3:10 to Yuma
City Lights
Monsieur Lazhar
The Right Stuff


"3:10 to Yuma" diyim hadi
0
ermanen
(06.11.12)
şuan alien izleyesim geldi
0
Tam1Hi0n3
(06.11.12)
(1)

aslında reklam sorusu

saatleriazarlamaenstisusu
iyi akşamlar sevgili reklamseverler.aklıma ne zamandır takıldığından beri eskilerden bir reklamın adını hatırlayamadığımdan ötürü, türlü saçma sözcükler peşinde koşuyorum ama bulamadım. reklam çeşitli konuları içeriyordu ama en net hatırladığım, budha heykellerinin de gösterildiği ve sloganı da sözc
iyi akşamlar sevgili reklamseverler.

aklıma ne zamandır takıldığından beri eskilerden bir reklamın adını hatırlayamadığımdan ötürü, türlü saçma sözcükler peşinde koşuyorum ama bulamadım. reklam çeşitli konuları içeriyordu ama en net hatırladığım, budha heykellerinin de gösterildiği ve sloganı da sözcük oyunun yapıldığı:

bu da budha bu da budha bu da budha.

aklına gelen varsa aklıyla bin yaşasın, sevgiler.
0
saatleriazarlamaenstisusu
(05.11.12)
biliyorum onu ben. cips mips gibi bişeydi. dur hatırlıcam onu ben. hatta zuhauaha diye de gülüyordu dış ses.
0
ben smyrna
(05.11.12)
(5)

film onerisi

Leopar..
korku disinda her turlu film olur. bunaltmasin akici olsun. ne onerirsiniz?
korku disinda her turlu film olur. bunaltmasin akici olsun. ne onerirsiniz?
0
Leopar..
(05.11.12)
(bkz: interstate 60)
0
sizofren hayaller
(05.11.12)
nine queens
0
dunyanin en gereksiz adami
(05.11.12)
soul kitchen
0
halitkin
(05.11.12)
limitless
0
qazwsx
(05.11.12)
interstate 60ı izle azıcık izlemiş adam olsun etrafta !!!!!!
0
4dr4m3lekh
(05.11.12)
(1)

digiturk' ten bir film...

balik kraker
digiturk'te izlediğim bir filmi arıyorum.sanırım geçen yıl, bir öğlen saati izlemiştim.paralı kanallarda değildi, açık bir film kanalı vardı onda izlemiştim. yaşlı bir kadın hastalığı sebebiyle ötenazi hakkını kullanmak istiyordu. bulunduğu ülkede yasak olduğu için yaşlı kadını ailesi alıp başka bir
digiturk'te izlediğim bir filmi arıyorum.
sanırım geçen yıl, bir öğlen saati izlemiştim.
paralı kanallarda değildi, açık bir film kanalı vardı onda izlemiştim.

yaşlı bir kadın hastalığı sebebiyle ötenazi hakkını kullanmak istiyordu. bulunduğu ülkede yasak olduğu için yaşlı kadını ailesi alıp başka bir ülkeye götürüyordu. (sanırım hollanda) orada bir kliniğe gidiyor, ölümü ile ilgili röportajlar yapılıyordu.

aradığım film
Tot Altijd - Time of My Life-hayatımın kararı

You Don't Know Jack

filmleri değil.

ana karakter oldukça yaşlı bir kadındı.

duyan, bilen , bulan var mıdır?
0
balik kraker
(05.11.12)
Şöyle bir liste var. Yanlarında filmlerin kısa özetlerini de eklemişler. Belki bulmanı kolaylaştırır
www.finalexit.org
0
james choice
(05.11.12)
(7)

film önermeli

robin sparkles
merhabalar. "biramı aldım film seçemiyorum..." gibi havalı bir cümlem yok. belirli türlerde film önermenizi rica edeceğim. sadece izleyecek güzel filmler arıyorum işte. anlatıcılı -stranger than fiction, the royal tenenbaums, submarine, birtakım woody allen filmleri- filmleri çok seviyorum. yine anl
merhabalar.

"biramı aldım film seçemiyorum..." gibi havalı bir cümlem yok. belirli türlerde film önermenizi rica edeceğim. sadece izleyecek güzel filmler arıyorum işte.

anlatıcılı -stranger than fiction, the royal tenenbaums, submarine, birtakım woody allen filmleri- filmleri çok seviyorum. yine anlatıcılı olan şöyle zevkle izleyeceğim film önerileriniz varsa müteşekkir olurum.

kara mizaha bayılıyorum. o nedenle woody allen'ı çok severim mesela. popüler örnekler vereceğim ki istediğim şey açık olsun. little miss sunshine, mary and max, american beauty tadında filmler arıyorum.

bir de benzerlerine bir türlü rastlayamadığım iki çok güzel film var. biri the fire within. diğeri ise wings of desire. anlayacağınız azıcık varoluşçu lakin içimin bayılmayacağı filmler çok güzel olurdu.

sinema gurusu dostlarım, filmsever kardeşlerim, umarım derdimi anlayacak ve bana mis gibi önerilerle geleceksiniz.

sevgiler.
0
robin sparkles
(05.11.12)
robin crusoe
(05.11.12)
adamım aradığın film; ruby sparks.
hadi iyi traşlar.
0
b roy
(05.11.12)
a clockwork orange
trainspotting
adaptation
groundhog day
dan in real life
0
ermanen
(05.11.12)
perloneth
(05.11.12)
adamın aradığı ruby sparks da o daha ortamlara akmadı.

groundhog day diyeceğim ben de.
enfestir. ah andie'cim yaş oldu kaç değil mi?

andie diyince aklıma şu geldi www.imdb.com

izlemediysen izle çok ufak ve inceden bir sistem eleştirisi barındırır genel ihtivası romantik komedi gibi olsa da. hafif kara mizah belki.

iyidir iyi.
0
schwarze rose
(05.11.12)
U turn? umarim henuz izlememissindir..
0
mcmanus
(05.11.12)
Dark Horse. www.imdb.com
Moonrise Kingdom. www.imdb.com
Another Earth. www.imdb.com

(:
0
fauxhumanitas
(05.11.12)
(4)

Şunlar dışında 2000 yılı sonrasında çekilmiş çizgi roman uyarlaması var mı?

anarsi yureklerde
Muhakkak vardır ama izlemeye değer olanları soruyorum eğer eksik varsa.ghost rider hariçThe Avengers 2012The Amazing Spider Man 2012X-Men: First Class 2011The Adventures of Tintin 2011Thor 2011Captain America: The First Avengers 2011Transformers: Dark of the Moon 2011Conan The Barbarian 2011Kick-Ass
Muhakkak vardır ama izlemeye değer olanları soruyorum eğer eksik varsa.
ghost rider hariç

The Avengers 2012
The Amazing Spider Man 2012
X-Men: First Class 2011
The Adventures of Tintin 2011
Thor 2011
Captain America: The First Avengers 2011
Transformers: Dark of the Moon 2011
Conan The Barbarian 2011
Kick-Ass 2010
Scott Pilgrim vc. The World 2010
Iron Man 2 2010
X-Men Origins: Wolverine 2009
Watchmen 2009
Transformers: Revenge of the Fallen 2009
Iron Man 2008
The Increadible Hulk 2008
Wanted 2008
Hellboy: The Golden Army 2008
Persepolis 2007
Transformers 2007
Spider-Man 3 2007
X-Men: The Last Stand 2006
300 2006
Superman Returns 2006
Sin City 2005
V for Vendetta 2005
A History of Violance 2005
Constantine 2005
Fantastic Four 2005
Spider-Man 2 2004
Hellboy 2004
X-2 2003
Hulk 2003
Daredevil 2003
Spider-Man 2002
X-Men 2000
0
anarsi yureklerde
(04.11.12)
batmanler var?
0
jjwa
(04.11.12)
onları ayrı bir listede tuttuğumdan yazmamışım, başka da bişey yok heralde?
0
🌸anarsi yureklerde
(04.11.12)
bence ghost world de listeye girmeli.
0
robin sparkles
(05.11.12)
(4)

Sinema Sitesi

Efiloğlu
Türkçe bir sinema sitesi arıyorum. Filmlerin ne zaman, hangi salonlarda vizyona gireceği, fragmanı vs.. gibi bir çok bilgiyi bulabileceğim bir site. Önerisi olan birileri çıkar mı acaba dostlar?
Türkçe bir sinema sitesi arıyorum. Filmlerin ne zaman, hangi salonlarda vizyona gireceği, fragmanı vs.. gibi bir çok bilgiyi bulabileceğim bir site. Önerisi olan birileri çıkar mı acaba dostlar?
0
Efiloğlu
(04.11.12)
(git: www.sinemalar.com) ilk akla gelen
0
nemo problemo
(04.11.12)
buff
(04.11.12)
horizon
(04.11.12)
normalde altyazı sitesi fakat sinema veritabanı ve bahsettiğin şeyler için de biçilmiş kaftan. başka siteye hiç bakmıyorum.

www.turkcealtyazi.org
0
mr rosebud
(04.11.12)
(5)

dexter, supernatural tarzı dizi

wayne
böyle dexter gibi ilerlemeli hikayeli 40 dakikalık aksiyonlu falan dizi önerisi?
böyle dexter gibi ilerlemeli hikayeli 40 dakikalık aksiyonlu falan dizi önerisi?
0
wayne
(04.11.12)
mentalist diyorlar ama...
0
oldtimer
(04.11.12)
The Mentalist pek de ilerlemeli sayılmaz ama güzel dizidir. Konusunu işlemek olarak da Supernatural'e oldukça benzer, tavsiye ederim.
0
calculus119
(04.11.12)
fringe. muhteşem bir dizi, tavsiye eder spoiler veririm.
0
klassno
(04.11.12)
Yeni dizilerden Arrow
0
steam
(04.11.12)
american horror story derim.
0
konusmaz yazarim
(06.11.12)
(2)

Zaman satın almalı film

flashstriker
bir arkadaşımla(hangi arkadaşımla onuda hatırlayamadım) geçenlerdeki bir sohbetimizde bir filmden bahsetmişti. insanlar zaman satın alıp öyle yaşıyorlarmış, para yokmuş koluna zaman işleniyormuş falan. Bu filmin ismini bilen varsa, çok süper olur. film ekipmanlarımı hazırladım, cips soslu yoğurt ama
bir arkadaşımla(hangi arkadaşımla onuda hatırlayamadım) geçenlerdeki bir sohbetimizde bir filmden bahsetmişti. insanlar zaman satın alıp öyle yaşıyorlarmış, para yokmuş koluna zaman işleniyormuş falan. Bu filmin ismini bilen varsa, çok süper olur. film ekipmanlarımı hazırladım, cips soslu yoğurt ama film yok.sağolun.
0
flashstriker
(04.11.12)
mandy moore
(04.11.12)
konu şahane. film iğrenç. o kadar hazırlanma yani hevesin kursağında kalır gibi.
0
kameramotor
(04.11.12)
(3)

Alemin Kralı dizisindeki Kezban

aman
Alemin Kralı dizisinin 7.bölümünde beşik kertmesi Kezban karakteriyle rol alan konuk oyuncu kimdir?
Alemin Kralı dizisinin 7.bölümünde beşik kertmesi Kezban karakteriyle rol alan konuk oyuncu kimdir?
0
aman
(04.11.12)
selma ergec değil
0
🌸aman
(04.11.12)
Aysun Metiner
0
oguzmania
(04.11.12)
sağol!
0
🌸aman
(04.11.12)
(11)

based on a true story'li film önerisi

condom kurşunu
olan varsa buyursun yardırsın.
olan varsa buyursun yardırsın.
0
condom kurşunu
(03.11.12)
yons
(03.11.12)
(bkz: into the wild)

Edit: (bkz: the reader) da based on olabilir...

İlaveten www.imdb.com
0
hiçbirşeyyok
(03.11.12)
www.imdb.com

www.imdb.com

ikisi de güzel
0
nıç
(03.11.12)
hjarteblod
(03.11.12)
mesa
(04.11.12)
www.imdb.com

www.imdb.com

aklıma gelenler.
0
blatta hiberna
(04.11.12)
bir de şu var mesela, ama eski.

www.imdb.com
0
blatta hiberna
(04.11.12)
cevap olmasa da genel konuyla ilgili bir sıkıntıyı dile getirmek istiyorum;

sevgili duyurucular:
bu tür kitap/film/vs sorularındaki cevaplarda;
link yanına bir de adını yazarsanız çok şahane olacak.

çünkü cevap vermek istiyorum misal, ama söylenip söylenmediğini anlamam için tüm linklere tek tek girip bakmam gerekiyor. onu yapacak vaktim de yok, o yüzden es geçiyorum.

bu, benzeri tüm duyurularda olduğu için; ortak bir sıkıntı olarak ele alınırsa iyi olur.

****
(gereksiz görülürse moderasyon tarafından silinebilir)
0
holy diver
(05.11.12)
into the wild

the bucket list

fever pitch
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(08.11.12)
holy diver+1. tam aynı şeyi düşünüyordum çok sıkıntı.
0
crimsonlady
(08.11.12)
(2)

skyfall imax

wayne
istinye park dışında, istanbulda nerede var
istinye park dışında, istanbulda nerede var
0
wayne
(03.11.12)
benim bildiğim istanbul'da sadece orada var. bir de ankara'da bir yerde varmış.
0
efreet sultan
(03.11.12)
imax sadece ist istinye ank ankamallda var.
0
sadun.net
(03.11.12)
(4)

bana da film öneriniz.

sanat guresi
anaakım sinemaya yakın olmakla birlikte bilimkurgu nitelikleri taşıyan filmler olabilir. örneğin in time, source code... prometheus için alien serisini baştan hatmedeceğimden henüz beklemedeyim. başka türden film de olur, çekinmeyin.teşekkürler.edit: eser miktarda harala gürele aksiyon ihtiva edebil
anaakım sinemaya yakın olmakla birlikte bilimkurgu nitelikleri taşıyan filmler olabilir. örneğin in time, source code... prometheus için alien serisini baştan hatmedeceğimden henüz beklemedeyim.

başka türden film de olur, çekinmeyin.

teşekkürler.

edit: eser miktarda harala gürele aksiyon ihtiva edebilir.
0
sanat guresi
(03.11.12)
güzeldir.

www.imdb.com
0
mr.goodcat
(03.11.12)
www.imdb.com

izlemediysen guguk kuşu güzeldir. Kesin izle derim.

www.imdb.com

Klasikler den olsun dersen "Citizen Kane"

www.imdb.com

Politikaya utopyalara ilgin varsa bu da guzeldir ( Kitap film den daha iyi .Konusu güzeldir yalnız. Aslında çeşitlilik olsun diye koydum bunları. Sözlüktende haklarında 2 dk bir göz gezdirebilirsin.)
0
spektrum9000
(03.11.12)
blade runner'ı izle.
0
anarsi yureklerde
(03.11.12)
Chronicles of Riddick
Pitch Black
0
cinematography
(03.11.12)
(2)

Skyfall!

wayne
haftaya gösterimden kalkar mı? bu hafta gidemeyeceğim gibi, ne zaman girdi gösterime?
haftaya gösterimden kalkar mı? bu hafta gidemeyeceğim gibi, ne zaman girdi gösterime?
0
wayne
(03.11.12)
bu hafta girdi daha, 2 kasım'da. kalkarsa çabuk kalmış olur dikkat ederseniz.
0
sanat guresi
(03.11.12)
sakin ol sampiyon daha yeni girdi gosterime
0
1917
(03.11.12)
(1)

imdb top 250

ozmania
eskiden bu listeyi son 10 yıl/ filmin türüne göre gibi kriterlerle değiştirebiliyorduk. şimdi bulamadım. mesela 2000-2010 arası top 100 listesine nerden bakıyordum?
eskiden bu listeyi son 10 yıl/ filmin türüne göre gibi kriterlerle değiştirebiliyorduk. şimdi bulamadım. mesela 2000-2010 arası top 100 listesine nerden bakıyordum?
0
ozmania
(03.11.12)
yıl yıl buldum ama?

www.imdb.com
0
sanat guresi
(03.11.12)
(5)

Cumartesi Gecesi Filmi

4dr4m3lekh
Bir tane de ben sorayım. Halihazırda açık sekmelerde şunlar var:The Sunset Limited (indi).Inglorious Basterds.Detachment.Intouchables.Det Sjunde Inseglet.The Tree of Life.I Am Sam.Edit: Bir de Groundhog Day varmış inmiş halde.
Bir tane de ben sorayım. Halihazırda açık sekmelerde şunlar var:

The Sunset Limited (indi).
Inglorious Basterds.
Detachment.
Intouchables.
Det Sjunde Inseglet.
The Tree of Life.
I Am Sam.

Edit: Bir de Groundhog Day varmış inmiş halde.
0
4dr4m3lekh
(03.11.12)
Her güne gider: Intouchables! On numara film, hem de gerçek hikayeden uyarlama.
0
vercingetorix
(03.11.12)
detachment depresif bi film onu başka bir güne saklamanı öneririm. ve evet the intouchables güzeldi.tavsiye ederim.mutluluk veriyor.
0
mrenton
(03.11.12)
inglorious basterds da gider, kayar gider.
0
sanat guresi
(03.11.12)
düşündükçe çok daha anlam kazanan çok hoş konuşmaların olduğu bir filmdir det sjunde inseglet. yedinci mühür.

ancak böyle şen şakrak vakit geçirmelik değildir sıkma ihtimali mevcuttur iyi kafayla çekilmesi anlaşılması gerekir. eğer azıcık bişey katsın derseniz izlemeden geçmeyin.

diğerleri arasında hepsini bilmediğimden yorum yapmıyorum ama 1-2-5-7 içinden elbette bu.

editine edit: o film de iyidir de hala 7. mühür
0
wiillii
(03.11.12)
önce intouchables sonra inglorious basterds.
0
vedatchilipeppers
(03.11.12)
(10)

Bu Gece İzleyeceğim Filme Karar Veriyoruz

bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
Elimdeki filmler aşağıdakiler. Hangisini izleyeyim ?- 2001 : a space odyssey- inglorious basterds- oldboy- l.a. confidential
Elimdeki filmler aşağıdakiler. Hangisini izleyeyim ?

- 2001 : a space odyssey
- inglorious basterds
- oldboy
- l.a. confidential
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(03.11.12)
Ne tarz bir şey istiyorsun şu an?

Edit: Mesela 2001 çok durağandır ama çok güzeldir. Gerçi görece tabi ama...
Oldboi biraz overrated bir filmdir, ben sonunu tahmin ettiğimden öyle geldi bana belkide. Ama iyidir izle. 2001den daha hareketli tabi. Hem de kat kat hareketli.
0
4dr4m3lekh
(03.11.12)
oldboy
0
lpgli tosbaga
(03.11.12)
içimden oldboy geçti... neye göre kime göre?
0
schwarze rose
(03.11.12)
en iyisi diye değil ama bence bir cumartesi akşamına inglorious basterds gider gibi
0
nıç
(03.11.12)
Her türlü Oldboy ama böyle içim kararmasın pek derseniz Inglorıous Basterds. A Space Odyssey de efsane film elbet ama cumartesi gecesine ağır kaçmasın.
0
vercingetorix
(03.11.12)
diğerlerini izlemedim ama oldboy'dan şüphe etme hiç..
0
ruhibirbanyo
(03.11.12)
2
0
japon askeri
(03.11.12)
oldboy'un bu filmlerle aynı cümlede anılması bile oldboy'a hakarettir. tek söyleyebileceğim bu.
0
guest
(03.11.12)
l.a. confidential ve inglorious basterds'la iyi muhabbet dönüyor, arkadaşlar varsa yakında bunları deneyebilirsiniz. yoksa da en holivutları l.a. confidential oluyor, hiç de boş beleş film olmamakla irlikte rahat rahat izlenir. oldboy için saat daha erken ve aydınlık gibi. daha koyu zamanlara saklayın. 2001'i belki buradaki en önemli film ama kararını size bırakıyorum.

son tahlil: l.a. confidential.
0
sanat guresi
(03.11.12)
bence 2
ama 3 te çok iyi

diğer ikisini izlemedim.
0
nemo problemo
(03.11.12)
(2)

almanca dizi?

avakado soslu portakalli pekin ordegi
selam almanca dizi izleyeyim istiyorum var mıdır sizin önerileriniz? ingilizce altyazıyla izleyebileceğim bir site adı verebilirseniz hele daha da pörfek olur.
selam almanca dizi izleyeyim istiyorum var mıdır sizin önerileriniz? ingilizce altyazıyla izleyebileceğim bir site adı verebilirseniz hele daha da pörfek olur.
0
avakado soslu portakalli pekin ordegi
(03.11.12)
alarm für cobra elf
site arama çalışmaları devam ediyor.
0
heritage
(03.11.12)
0
ileridemokrasi
(03.11.12)
(2)

Fringe

Sskywalkeremre
BU hafta yayinlanmadi mi!?
BU hafta yayinlanmadi mi!?
0
Sskywalkeremre
(03.11.12)
ara veriyolar bunlar 3 -4 bölümde bir 1 hafta dinleniolar falan acaip acaip işler, yarın düşer yeni bölümü
0
hasmetizm
(03.11.12)
yayınlandı s05e05 son.
0
ozdek
(03.11.12)
(6)

scott pilgrim vs. the world

şimdinin dört ay sonrası
aynen bu gibi bir film arıyorum. çizgi roman uyarlaması ya da çizgi roman veya oyun ögeleri bulundursa hatta biraz le fabuleux destin d'amelie poulain harmanlanmış olsa süper olur. scott'u mu izlesem yoksa yine ?çok iyi gelirdi böyle bir film şimdi, önerebileceğiniz varsa şimdiden teşekkürler.
aynen bu gibi bir film arıyorum. çizgi roman uyarlaması ya da çizgi roman veya oyun ögeleri bulundursa hatta biraz le fabuleux destin d'amelie poulain harmanlanmış olsa süper olur.
scott'u mu izlesem yoksa yine ?

çok iyi gelirdi böyle bir film şimdi, önerebileceğiniz varsa şimdiden teşekkürler.
0
şimdinin dört ay sonrası
(03.11.12)
bunun gibi oyun öğeleri yok, çizgi roman uyarlaması. Ben bunu Scott Pilgrim'den daha çok seviyorum : www.imdb.com)
0
rodriguez2
(03.11.12)
teşekkürler ama scott kadar beğenmesem de iki kere izledim kickass'ı, dolayısıyla (bkz: bu değil)
0
🌸şimdinin dört ay sonrası
(03.11.12)
Kick Ass'te de aynı oyuncu oynuyor tesadüfe bak. 10 numara filmdir yalnız :D
0
steam
(03.11.12)
scott pilgrim gibisi yok moruk, malesef :/
0
hjarteblod
(03.11.12)
doğrudan tanımladığın gibi film ben de bilmiyorum da; scott pilgrim vs. the world'ün yönetmeni edgar wright'ın diğer filmlerine de bak bi; simon pegg'le olan hot fuzz ve shaun of dead. format aynı olmasa da mizah anlayışı aynı. bi de simon pegg'in paul'ü/u da var.

geçen ben de sormuştum, bu soruya benzemese de ortak noktaları olan; eksiduyu.ru

bi de kick ass'de aynı oyuncu oynamıyor ? hangi aynı oyuncu oynuyor ? bence oynamıyor.
0
lord esseginziki
(03.11.12)
Sin city
0
esenboga
(03.11.12)
(14)

hangi diziye başlamalı?

lionel andres
pc'mde olan diziler: chucklie to melost roomperson of interest (bunu özellikle merak ediyorum, sağlam bir diziye benziyor. izleyenler görüş bildirirlerse sevinirim.)suits (bunu da merak ediyorum.)lost burada olmayan dizilerden de önerebilirsiniz. mesela "x dizisini izlemeden ölme" diyeceğiniz bi diz
pc'mde olan diziler:

chuck
lie to me
lost room
person of interest (bunu özellikle merak ediyorum, sağlam bir diziye benziyor. izleyenler görüş bildirirlerse sevinirim.)
suits (bunu da merak ediyorum.)
lost

burada olmayan dizilerden de önerebilirsiniz. mesela "x dizisini izlemeden ölme" diyeceğiniz bi dizi vardır mutlaka.

izleyip te beğenmediklerim/bıraktıklarım: the wire, six feet under, oz(2. sezonda bıraktım.)

not: "siktir len" diyebilirsiniz pek tabii, ama beğenmedim arkadaşım!

şu anda breaking bad ve himym izliyorum. prison break, the killing, sherlock ve game of thrones'ta izleyip bitirdiğim diziler.

edit: ağır ilerleyen ve polisiye dizilerden hoşlanmıyorum. (the killing güzeldi ama.) ha bir de hardcore izleyici değilim sanırım.
0
lionel andres
(03.11.12)
scrubs.
0
d.
(03.11.12)
breaking bad'in ciddiyeti sana yeter bence. Misfits çak yanına.
0
1 saat bende 50 dolar
(03.11.12)
lost
0
in vino veritas
(03.11.12)
lost room u bitir önce zaten 6 bölüm mü neydi
0
contavolta
(03.11.12)
dexter izlemeden olme
0
she was my baby
(03.11.12)
friends yok la!

friends izlemeyen adama dizisever demem ben.
0
dahinnotha
(03.11.12)
person of interest'e başla. koş.
0
xenophobe
(03.11.12)
siktir len!

oz, the wire, six feet under'i izleyip begenmediysen senden adam olmaz!!1
0
nawres
(03.11.12)
cevap yazıcaktım ama beğenmediğin dizileri görünce vazgeçtim.oğlum ozu nasıl bıraktın ya la?
0
yusufist
(03.11.12)
person of interest'in ilk birkaç bölümü izledim, sevmedim. polisiye dizileri sevmedim demişsin, ama o da polisiye dizi formatında. sadece biraz süslemişler, her bölüm bir case çözülüyor falan filan. sonradan işleri genişlettilerse bilemem ama bence aynı formatta gitmiştir.

lost room, kısa ve güzel bir dizi, direkt izlenebilir.

son sezonundan dolayı çokça eleştirilse de lost gibisi daha gelmedi.
0
lord esseginziki
(03.11.12)
suits'i izle hazır elindeyken, doctor who coupling ve modern family'yi de indirip izle.
0
noluyo yaa
(03.11.12)
tabi ki de dexter.
0
yalnizliktan devren kiralik
(03.11.12)
mad men çok güzel. konu çok iyi, dönem dizisi olması hasebiyle hikayenin yavaşladığı bölümlerde bile insan merakla ilgiyle takip ediyor. zira o dönemki sosyal olguları çaktırmadan çok güzel vurguluyor(örn. bazı büyük firmaların zenci çalışan almama politikaları, kürtaj yaptırmaya giden kadınların doktordan neredeyse dayak yemesi, vb)
0
sister blister
(03.11.12)
friends izlemeden ölme! dizilere yepyeni bi bakış açısı kazandırır, dönüp dönüp tekrar izlersin.
lost da iyidir, heyecan katar hayatına.
person of interest ilk sezonu akıp gider. güzeldir, değişiktir.
0
sikor
(04.11.12)
(2)

Kısa filmde oyunculuk.

ink
Heyhat. Bir kısa film projesinde oynayacak oyuncu deneyimi olan bir arkadaş aranıyor. Öğrenci ve kâr amacı gütmeyen festival filmi olacağından oyuncu arkadaşında kâr amacı gütmemesi bizi çok mutlu eder. Bir de hikaye gereği dazlak olunması gerek o yüzden saçlarını kazıtacak kadar cesur sanata değer
Heyhat. Bir kısa film projesinde oynayacak oyuncu deneyimi olan bir arkadaş aranıyor. Öğrenci ve kâr amacı gütmeyen festival filmi olacağından oyuncu arkadaşında kâr amacı gütmemesi bizi çok mutlu eder. Bir de hikaye gereği dazlak olunması gerek o yüzden saçlarını kazıtacak kadar cesur sanata değer veren biri olursa dadından yenmez. sevgilerle.

Not : aradığımız oyuncu "erkek" cinsine mensup olmalı.
not 2: çekimler istanbul silivride. söylemeyi unutmuşum.
0
ink
(03.11.12)
cinsiyet de belirtilse iyi olurmuş.
0
in vino veritas
(03.11.12)
okulun mssf'si varsa oradaki öğrenciler yardımcı olurlar.
0
heritage
(03.11.12)
(2)

behzat ç

condom kurşunu
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxbu şarkıcı kadın ne ayak? bir de çok sıkıcı ilerlemiyor mu bu kadınla amirimin s
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

bu şarkıcı kadın ne ayak? bir de çok sıkıcı ilerlemiyor mu bu kadınla amirimin sahneleri?
0
condom kurşunu
(03.11.12)
dizi zaten saçmaladı saçma sapan yerlere gitti.
0
kertenkelebek
(03.11.12)
dizi 2. sezon finalinden beri kurtlar vadisine sarma yolunda emin adımlarla ilerliyor. fan boy/girl'leri dışında izleyicisi zaten yok, bu kafayla onları da kaybederler er ya da geç.
0
madyb
(03.11.12)
(7)

adini feriha kodular

leyla3
feriha ve emir in askini izliyorum. ucuncu bolumden sonra cok sikiyor. ancak aklima takilanlar var:-ferihanin babasi baska mi? e o zaman ikizininki de mi baska? o meymenetsiz adam bu cocuklari neden kabul etmis? feriha nin annesi askindan neden ayrilmis? kisacasi nedir bu isin asli?-feriha neden olu
feriha ve emir in askini izliyorum. ucuncu bolumden sonra cok sikiyor. ancak aklima takilanlar var:

-ferihanin babasi baska mi? e o zaman ikizininki de mi baska? o meymenetsiz adam bu cocuklari neden kabul etmis? feriha nin annesi askindan neden ayrilmis? kisacasi nedir bu isin asli?

-feriha neden oluyo? trafik kazasi mi?

baska bilmem gereken varsa yazin lutfen. bunlar icin onca bolume katlanamicam,isimden gucumden oldum
0
leyla3
(02.11.12)
vaktine yazık cidden.
0
la mort heureuse
(02.11.12)
ailenin sana verdiği emeklere yazık.
0
metehan01
(02.11.12)
kendine yazık.
0
1 saat bende 50 dolar
(02.11.12)
cevabi bilen varsa soylesin yoksa daha fazla vakit kaybedicem. madem didaktik gidiyosunuz, engelleyin
0
🌸leyla3
(02.11.12)
"the wire" izle

not: soruya tam cevap değil ama güzel bir öneri
0
ermanen
(02.11.12)
ferihayı sapığı öldürüyor.
bilmen gereken şeylere gelince.
sen kendin diziyi izlediğin kadarıyla kafana göre yaz birşeyler.
vallahi seninki daha makbule geçer. öyle diyeyim yani.
onca bölüme de katlanmana gerek kalmaz.
0
ayazkan
(02.11.12)
bize yazık
0
qwermans
(03.11.12)
(1)

kırmızısız adam

sansar111x
bi tane bi film var şimdi bu filmde bi adam var süper kahraman gibi bişey böle süper güçleri var falan ama kırmızıyı görünce güçlerini kaybediyor.eveeet böyle bi film.var mıdır bilen gören eden?
bi tane bi film var şimdi bu filmde bi adam var süper kahraman gibi bişey böle süper güçleri var falan ama kırmızıyı görünce güçlerini kaybediyor.

eveeet böyle bi film.
var mıdır bilen gören eden?
0
sansar111x
(02.11.12)
Poliziotto superpiù

(Super Fuzz)

www.imdb.com
0
[silinmiş]
(02.11.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.