Giriş
(1)

kombi su akitiyor

sislerrr
herkese merhabakombi bbugun su akitmaya basladi. uzerindeki bar 2 deyken simdi 2.5 a dogru ilerledi ve kapattik. tabi bunun oncesinde ben dus alirken bunlar yasandi, yaklasik 5 dk dir beklememe ragmen su hic isinmadi. su damlatmaya devam ettigi icin de kombiyi kapattik. sizce sikinti neden olabilir?
herkese merhaba

kombi bbugun su akitmaya basladi. uzerindeki bar 2 deyken simdi 2.5 a dogru ilerledi ve kapattik. tabi bunun oncesinde ben dus alirken bunlar yasandi, yaklasik 5 dk dir beklememe ragmen su hic isinmadi. su damlatmaya devam ettigi icin de kombiyi kapattik. sizce sikinti neden olabilir? bugune kadar hic bakimi yapilmadi .
0
sislerrr
(25.11.19)
1. öncelikle peteklerden birinden suyu tahliye ederek basıncı 1.5 bara düşürün.
2. kombiyi çalıştırın. muhtemelen basınç biraz yükselip duracaktır. ancak kombi soğuyunca 1,5'un altına düşecektir. bu durumda muhtemelen kombi ısıtmayacaktır. siz basıncı yeniden 1.5 yapınca yine basınc yüklesecek ve su akıtacaktır.

eğer senaryo buysa. genleşme tankının havası azalmıştır. genleşme tankına hava basılması lazım. kendiniz yapabilir veya servis/usta cagirabilirsin. bir ayn once benzer bir durum yasadim cihaz garantide oldugu icin yetkili servis geldi. ucret odemedim ama maliyet olarak 80 tl yazmislar. garanti disi olsa ucreti buydu muhtemelen.
0
helenart
(25.11.19)
(5)

Laptop modeli hakkında fikir almaca

tiny toon
Eşimin laptopunun ekran çipi yandı, tamir edemediler. Aralık ayında bir arkadaşım Amerika'dan gelecek, onunla getirtmek üzere şu modeli almayı düşünüyorum.https://www.bestbuy.com/site/asus-15-6-gaming-laptop-intel-core-i5-8gb-memory-nvidia-geforce-gtx-1650-512gb-solid-state-drive-black/6356774.p?sku
Eşimin laptopunun ekran çipi yandı, tamir edemediler. Aralık ayında bir arkadaşım Amerika'dan gelecek, onunla getirtmek üzere şu modeli almayı düşünüyorum.

www.bestbuy.com

%7.5 vergi ile 624 dolara geliyor fiyatı o da yaklaşık olarak 3600 TL. Giriş seviyesi oyun bilgisayarı kategorisine giriyor sanırım, özellikleri eşimin kullanım amacını aşıyor, biraz daha ince ve hafif modellere baktım ama daha düşük özellikleri olmasına rağmen bu fiyatları buna yakın.

Sizce bu bilgisayar alınır mı? Son zamanlarda yurtdışı laptop fiyatlarını incelemiş olup başka model tavsiye edebilecek var mı? Teşekkürler.
0
tiny toon
(25.11.19)
www.bestbuy.com

Bu yeter bence.
0
hot potato
(25.11.19)
tr'de i5 7 ya da 8. nesil. 2 gb ekran kartı. 8 gb ram ve 256'lık ssd'li cihazlar 3.600 civarinda. bence bu tarz donanım işinizi görüyorsa buradan alın. hem klavye de TR Q olur.
0
helenart
(25.11.19)
Siz bilirsiniz ama yenisini almaya gerek yok. Başka bir tamirciyi araştırın.
0
Erva
(25.11.19)
@Erva

Eşim bilgisayarını 2010 yılında almış, yapılsaydı bile ne kadar gideceğinin garantisi yoktu.
0
🌸tiny toon
(26.11.19)
www.vatanbilgisayar.com

Bende bu bilgisayar var ve çok memnunum. hızı gayet iyi, ayrıca oldukça hafif ve ince bir bilgisayar.

Edit: Amerika’dan getirteceğiniz için daha ucuza alabileceğinizi düşündüm, ondan tavsiye ettim. Yoksa bu haliyle elbette daha pahalı.
0
not sure if serious
(26.11.19)
(2)

Su geçirmez uzun mont arıyorum

not sure if serious
Böyle kapüşonlu ve dize kadar uzanan, su geçirmez mont bakıyorum ancak bir türlü aklıma yatan bir şey bulamadım. Genelde hep vücuda oturan şeyler var ancak ben rahat bir şeyler arıyorum. Günlük kullanacağım, klasik kaban bakmıyorum. Hangi markaya bakayım, nereye bakayım sizce? Aklınızda hiç model va
Böyle kapüşonlu ve dize kadar uzanan, su geçirmez mont bakıyorum ancak bir türlü aklıma yatan bir şey bulamadım. Genelde hep vücuda oturan şeyler var ancak ben rahat bir şeyler arıyorum. Günlük kullanacağım, klasik kaban bakmıyorum.

Hangi markaya bakayım, nereye bakayım sizce? Aklınızda hiç model var mı?
0
not sure if serious
(25.11.19)
Fiyat bilerek belirtmedim, çok önemli değil. Bir de çok kalın istemiyorum, ince bir şey işimi görür :/
0
🌸not sure if serious
(26.11.19)
www.underarmour.com.tr

www.underarmour.com.tr

dişi olduğunu varsaydım. parasını hak eden kalitede teknik kumaşlı ve malzemeli ürünleri var bu markanın.
0
hasmetizm 2046
(26.11.19)
(3)

Vadeli Hesap Sorusu

pangea
Herkese iyi geceler.Şimdi, öğrenmek istediğim şu: Vadeli de bir miktar param var. Yaklaşık 1,5 yıldır felan o hesaba hiç dokunmuyorum. Faiz oranı da fena değil. Ben diyorum ki sağdan soldan arttırdığım parayı, bu vadeli hesaba koysam, acaba o hesabın vadesi bozulur mu? Forex'tir, borsadır, repodur
Herkese iyi geceler.
Şimdi, öğrenmek istediğim şu: Vadeli de bir miktar param var. Yaklaşık 1,5 yıldır felan o hesaba hiç dokunmuyorum. Faiz oranı da fena değil. Ben diyorum ki sağdan soldan arttırdığım parayı, bu vadeli hesaba koysam, acaba o hesabın vadesi bozulur mu?
Forex'tir, borsadır, repodur hiç anlamadığım için paramı böylesi bir yöntemle değerlendiriyorum.
O sebepten önemli bir mevzu.
Tşk.
0
pangea
(25.11.19)
Açtırdığın hesaba göre değişir bazı bankaların esnek vadeli hesapları var para eklemene müsade eden, bazıları ise vade bozmadan ekletmez. Bankanla görüşsen daha net bilgi verirler
0
Humanimal
(25.11.19)
aylık vadeli günlük mü yıllık mı bilemeyiz. vadesi bitince ekleyebilirsin para. günlük vadelide her gün, aylık vadelide ayda 1, yıllıkta yılda 1 ekleyebilirsin.
0
jelly bear
(26.11.19)
Doğru bilgi veriyorum: vade yenileme tarihi vardır. Mesela 32 gunluk diyelim. 1 ocakta açtığın vadeli hesap yenileme tarihi 2 subat olsun. 10.000 paran 2 subatta hesap bozulacak ve yeni hesap 10.100 lira ile acilacak diyelim. Sen bunun uzerine 1 subatta para eklemek istersen anapara olan 10.000 durur ama biriken 96 lira (mesela) puf olur ucar. 2 subatta eklersen (yenilenen hesabi kapatip para ekleyip tekrar acarsan) getirine bir sey olmaz. 10100+yeni para ile hesap acarsin. 5 subatta yenilersen 10100 durur ama 2 şubattan itibaren biriken 3 gunluk faiz ucar. Zararin 11 lira olur. Buna gore bozabilir, ekleyebilirsin.
0
prole
(26.11.19)
(1)

aşırı mini fırın tavsiyesi

tepedeki psychedelic adam
tek başına yaşayan fırın cahili biri için, kullanımı kolay fırın tavsiyesi olan var mı? bugünlerde indirimli olan vs.
tek başına yaşayan fırın cahili biri için, kullanımı kolay fırın tavsiyesi olan var mı? bugünlerde indirimli olan vs.
0
tepedeki psychedelic adam
(25.11.19)
ben a101den arzum cookart almıştım 250ye. şimdi 400 500 olmuştur. çalışıyor.
eski evde luxell 3575 mi ne almıştım o da çalışıyordu. kullanım kolaylığı diye bir şey yok hafız zaten süre, sıcaklık ve fan ayarları var sadece :D yorumu iyi olan ucuz bi tane al geç. öyle börek, kek falan yapcaksan yorumları iyi oku. güçsüz oluyor bu aletler. çok performans bekleme. ben tavuk patates falan atıyorum pişiriyor.
0
glamdr1ng
(26.11.19)
(4)

20 GB ram'in atıl bölümü nasıl verimli hale getirilir?

carisch
3D Rendering ve Photoshop, After Effects gibi işler için kullanılan 20 GB ram'li bir pc'nin maksimum kullanımı 10-12 GB civarlarında, Kalan 8 GB nasıl bir işlemle sisteme dahil edilip-atıl durumdan kurtarılıp- performansa fayda sağlanabilir?not: SSD mevcut.
3D Rendering ve Photoshop, After Effects gibi işler için kullanılan 20 GB ram'li bir pc'nin maksimum kullanımı 10-12 GB civarlarında, Kalan 8 GB nasıl bir işlemle sisteme dahil edilip-atıl durumdan kurtarılıp- performansa fayda sağlanabilir?

not: SSD mevcut.
0
carisch
(25.11.19)
disk gibi gösterebilirsiniz kalan 8 gb'ı. ama zaten ssd varsa bir işe yaramaz.
0
Tears of Devil
(25.11.19)
ssd varsa bile çok işe yarar. ssd dediğinin hızı ne ki ram'in yanında?

(bkz: ramdisk)

projeyi buradan çalıştır.
0
alperz
(25.11.19)
@alperz hocam adamdaki ssd muhtemelen sata 3 ssd :/ zaten her program yarım saniyede açılıyordur. bunu çeyrek saniyeye düşürse ne olur :D
0
Tears of Devil
(25.11.19)
bir kez çalıştığın projeyi ramdisk'ten aç. farkı görürsün. nvme falan hikaye kalıyor. saniyede 20gb diyorum.
0
alperz
(26.11.19)
(5)

Ne yapalım

opitseri
Arkadaşlar iyi akşamlar . En baştan soylıyım bilsek zaten biz yaparız diyecekler hiç zahmet etmesin. Sorum şu ki netten ne satsak ilgi duyar ,Hediye eder veya kendiniz için almayı düşünürsünüz??
Arkadaşlar iyi akşamlar . En baştan soylıyım bilsek zaten biz yaparız diyecekler hiç zahmet etmesin. Sorum şu ki netten ne satsak ilgi duyar ,Hediye eder veya kendiniz için almayı düşünürsünüz??
0
opitseri
(25.11.19)
lokma. online lokma satisi.
0
duygusuzromantik
(25.11.19)
Benim ilgileneceklerim:
Ucuza action figure.
Antik görünümlü kırtasiye malzemeleri.
0
prole
(25.11.19)
Amerikayi yeniden keşfetme peşindeki e ticaret girişimleri çok çabuk hayalkırıklığına uğruyor. Duyurudaki üç beş kişinin özel meraklari üstüne iş kuracak değilsiniz herhalde. E ticarette en çok neyin hediye edildiği de zaten belli.
0
deer hunter
(25.11.19)
Tedarikçi olarak söylemem gerekirse cep telefon kılıfı en hızlı gidenlerden,aynı şekilde kıvrımlı koruyucu camlarda hızlı.ayakkabı bunun peşinden geliyor.çanta,cüzdan hızlı takipçileri.
Mi nin nesi varsa satıyor,cantasından tut,süpürgesine kadar.
0
duptıs
(25.11.19)
scudman1
(25.11.19)
(1)

Komikli Video

heritage
Adam ofiste bilgisayarın başında oturuyor, o sırada da kadın elinde tepsiyle geliyor. Muhtemel tatlı gibi bir şey var tepside ve adama ikram ediyor ama beyaz pudra şekerli lokum gibi bir şey. Adam da kokain zannedip reddediyor. Kadın da noel zamanı tatil falan diyip ikna ediyor adamı. Adam da bir şe
Adam ofiste bilgisayarın başında oturuyor, o sırada da kadın elinde tepsiyle geliyor. Muhtemel tatlı gibi bir şey var tepside ve adama ikram ediyor ama beyaz pudra şekerli lokum gibi bir şey. Adam da kokain zannedip reddediyor. Kadın da noel zamanı tatil falan diyip ikna ediyor adamı. Adam da bir şerit çekiyor. İspanyolcaydı video var mıdır bilen, gören, hatırlayan?
0
heritage
(25.11.19)
🌸heritage
(29.12.19)
(1)

Friday ayağına fiyatı düşen laptop var mı

Fusha
5000 TL bütçem var tenks
5000 TL bütçem var tenks
0
Fusha
(25.11.19)
bu var
iyidir
shorturl.at
0
Corc
(29.11.19)
(4)

Kullanmadigimiz tuvaletten koku geliyor. Nasil keseriz?

mr.goodcat
Kapisi da surekli kapali ama ondan dolayi icerde koku yogunlasiyor ve odalara kadar geliyor. Oda kokusu pek fayda etmedi. Su kapakli tuvalet kapaklari var ama onun da bir ise yarayacagini sanmam cunku tam kapatmiyor. Ne onerirsiniz?
Kapisi da surekli kapali ama ondan dolayi icerde koku yogunlasiyor ve odalara kadar geliyor. Oda kokusu pek fayda etmedi. Su kapakli tuvalet kapaklari var ama onun da bir ise yarayacagini sanmam cunku tam kapatmiyor.

Ne onerirsiniz?
0
mr.goodcat
(25.11.19)
Alaturka ise kapak işe yarar. Apartman ise havalandırmanın çıkışına şu çatıda dönen hava çekme dalgalarından takın apartman için. Ayrıca rüzgar kaynaklı muhtelif zamanlarda koku yapıyor olabilir belki. Bir de tuvalet borusu sanırım alttan u şeklinde olmalı koku olmaması için.
0
prole
(25.11.19)
Başlıkta "kullanmadığımız" demişsin. Tuvalet kapağı alıp içine gazete sıkıştır iyice. Sonra da streç film ile kapla ve tıka.
0
prole
(25.11.19)
kullanmadiginiz icin kokuyor zaten. arada su dökmeniz lazim. su aslinda bir bariyer olusturuyor ana boru ile. o su bariyeri kalktigi icin geliyor koku.

En sevdigim cümle, "cok normal bunun olmasi".

arada su dökeceksiniz yani. camasir suyu dökün arada bir ek olarak.
0
duygusuzromantik
(25.11.19)
Su dokulmedigi icin kokuyor muhtemelen. Biz de bunu gecen sene yasamistik guzelce o tuveleti temizleyip arada su dokunce koku kesilmişti.
0
hindistan cevizi
(25.11.19)
(4)

resmi/akademik mail hitabet

Cézanne
staj ayarlamak için yetkili birine mail ile ulaşacağım. "sayın *ad* *soyad*," şeklinde mi yazmalıyım yoksa "sayın *soyad*," şeklinde mi? ya da ikisi de mi olmaz, daha resmi daha şık bir yolu var mı?
staj ayarlamak için yetkili birine mail ile ulaşacağım. "sayın *ad* *soyad*," şeklinde mi yazmalıyım yoksa "sayın *soyad*," şeklinde mi? ya da ikisi de mi olmaz, daha resmi daha şık bir yolu var mı?
0
Cézanne
(25.11.19)
"Xx Bey/Hanım merhaba,"

Daha uygun olur diye düşünüyorum. En azından özel sektör deneyimim bana bunu öğretti. Resmi kurumlardan kişilere giden resmi yazılar senin söylediğin gibi gönderiliyor genelde.
0
prole
(25.11.19)
Hanım mı bey mi bilemediğimiz bir durumsa Sayın İsim Soyisim.
0
heritage
(25.11.19)
Değerli bilmemkim
0
curukturpkokusu
(26.11.19)
akademik ortamsa bey/hanim denmez.

basliktaki soruya gelince "sayın *ad* *soyad*,"
0
hot potato
(26.11.19)
(4)

tamamlayıcı sağlık sigortası

yol
selamlar, iyi akşamlar!tss yaptırmak istiyorum, paketlere baktım aşağı yukarı hastaneler aynı, tedavi sayılar değişebilir. şu noktaya dikkat et dediğiniz bir husus var mı? ikincisi yıllık en fazla vergi indirimi asgari ücret tutarı kadar di mi? atıyorum, yıllık 2600 lira bir prim ödemeniz lazım, bun
selamlar, iyi akşamlar!

tss yaptırmak istiyorum, paketlere baktım aşağı yukarı hastaneler aynı, tedavi sayılar değişebilir. şu noktaya dikkat et dediğiniz bir husus var mı? ikincisi yıllık en fazla vergi indirimi asgari ücret tutarı kadar di mi? atıyorum, yıllık 2600 lira bir prim ödemeniz lazım, bunun asgari ücret kadarı vergi indirimi olarak düşüyor, kalanını ödüyorsunuz. doğru mantık mı?
0
yol
(25.11.19)
selamlar, birinci soru için cevap verebiliyorum;
-en önemlisi, bazı sigorta şirketlerinde bekleme süresi var, kontrol edin ya da ettirin.( genelde 3 ay oluyor, bu süre zarfında hastanede çıkan masrafları karşılamayacağız diyorlar).
-yatarak ve ayakta dahil aldığınızı düşünüyorum, bununla birlikte bazılarında yatarak tedavi için limitler bulunuyor yada %100 karşılanmayan durumlar var, onu kontrol edin.
-bayan iseniz doğum dahil paket satanlar var, kontrol edebilirsiniz.
-ekstrem olarak diş dahil olanları gördüm ama araştırmadım, olsa iyi olurdu :)
0
pccopath
(25.11.19)
dün eşime ve oğluma yaptırdım, kişi başı 734TL tuttu.

SİGORTANIZIN TEMİNATLARI

LİMİT(TL)

YATARAK
AMELİYAT GİDERLERİ LİMİTSİZ
AMELİYAT MALZEMELERİ 40.000
KEMOTERAPİ, RADYOTERAPİ, DİYALİZ LİMİTSİZ
KÜÇÜK MÜDAHALE LİMİTSİZ
MEDİKAL YATIŞ LİMİTSİZ
ODA, YEMEK, REFAKAT LİMİTSİZ
EVDE BAKIM 30.000
TAHLİL - RÖNTGEN(YATARAK TEDAVİ) LİMİTSİZ
SUNİ UZUV 30.000
YOĞUN BAKIM LİMİTSİZ
TIBBİ MALZEME 5.000
AMBULANS
AYAKTA
DOKTOR MUAYENE / 10 KEZ
FİZİK TEDAVİ / 10 KEZ
İLERİ TANI YÖNTEMLERİ / 10 KEZ
TAHLİL - RÖNTGEN(AYAKTA TEDAVİ) / 10 KEZ
KAPSAMLI DİŞ PAKETİ
GÖZ SAĞLIK PAKETİ
0
kimlanbu
(26.11.19)
@kimlanbu

Selamlar. Detaylı bilgi için incelemek istiyorum. Link verebilir misiniz?
0
pantepember
(26.11.19)
www.ethicasigorta.com.tr

ben internetten yapmadım, arkadaşım sigortacı olduğu için onunla halletim
0
kimlanbu
(26.11.19)
(6)

Yeni kasa çıkacakken 2008 alınır mı?

msb
2020'de gelecek olan kasa gercekten bi tasarim harikasi.Hal boyleyken mevcut kasa 2019 alinir mi?Yeni kasa cikinca degeri cok duser mi?
2020'de gelecek olan kasa gercekten bi tasarim harikasi.

Hal boyleyken mevcut kasa 2019 alinir mi?

Yeni kasa cikinca degeri cok duser mi?
0
msb
(25.11.19)
Fiyatı değişmez, 2020 almayacaksan 2019 da çok iyi.
0
angelus
(25.11.19)
Kullanan olarak konuşursam, arac zaten f/p olarak iyi bir oran sunuyor. 40 bini devirdim. Satış sonrası firmanin yaklaşımı da hic üzmedi bakımlarda ya da taleplerimde. Özellikle de yakin arkadaşlarımın sıfır aldığı vw gurubu, opel, ford vs. gibi servislerinde bulunup tecrübe ettim, "iyi ki pejö almışım." dedim.
0
karacigerim vur kadehlere
(25.11.19)
Buralar fransız alınır mı diyenlerle doluydu bir zamanlar,

Ben simdi almam,yıl sonu geliyor,yeni kasada geliyorsa az daha beklerim.iyi bir kampanya gelir böyle durumlarda.
0
duptıs
(25.11.19)
Değeri düşer, gözden de düşer. Ben olsam yeni kasayı beklerdim.

Tabii bu arada yeni kasaları ilk alanlardan olmak da her zaman iyi değildir, aracın kronik sorunu varsa ilk deneyimleyenler ilk alanlar oluyor haliyle.

Yine de, ben olsam yeni kasayı beklerdim ya da başka bir modele yonelirdim.
0
faati
(26.11.19)
Hocam zaten 2018 de falan bir makyaj yedi araba. Makyajlı kasası inanılmaz güzel. Ben olsam kampanya kovalar direk alırdım.
0
kraldan cok kralci
(26.11.19)
Araç ne?
0
elitoangelito
(26.11.19)
(4)

Steam'de toplam harcanmış para oyunların indirimsiz hali mi?

ya ben lan neyse
nerden baktım bilmiyorum. 500$ harcamışım şimdiye kadar.yalnız 100 civarı oyunum var ve oyun başına 5$ harcamış olamam. mini çakal gibi hep indirimdeyken oyun alıyorum. hep de 2 yıldan eski oyunlar.bu yekün acaba oyunların indirimsiz fiyatlarının toplamı mıdır?
nerden baktım bilmiyorum. 500$ harcamışım şimdiye kadar.

yalnız 100 civarı oyunum var ve oyun başına 5$ harcamış olamam. mini çakal gibi hep indirimdeyken oyun alıyorum. hep de 2 yıldan eski oyunlar.

bu yekün acaba oyunların indirimsiz fiyatlarının toplamı mıdır?
0
ya ben lan neyse
(25.11.19)
hayatimda hic kac para harcadigini indirimsiz fiyati uzerinden hesaplayan satici duymadim. O $500 direkt senin hesabindan onlara gecen paradir, baska turlusu tuhaf.
0
hot potato
(25.11.19)
ganbatte
(25.11.19)
Ben onu harcadığım para değil de hesabımın toplam değeri olarak biliyordum.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(26.11.19)
steam'den direkt ne kadar harcama yaptığınıza bakabiliyorsunuz. sayfanın sağ üstünde profil fotonuzun yanındaki oka tıklayıp account details'e girip bakabiliyorsun toplam ne kadar harcama yaptığına
0
nundu
(26.11.19)
(18)

Can acıtan şarkılar

infernalcadre
Böyle sizi çok duygulandıran, canınızı acıtan türkçe şarkılar neler ?(örnekleri dinleyerek tam olarak ne istediğimi anlayabilirsiniz)-Örnek-Pinhani & Cihan Mürtezaoğlu - Bana El Sallahttps://www.youtube.com/watch?v=LdgHECIhehsOzbi Feat. Gülce Duru '' FAÇALI YÜREKLERhttps://www.youtube.com/watch?v=Jx
Böyle sizi çok duygulandıran, canınızı acıtan türkçe şarkılar neler ?
(örnekleri dinleyerek tam olarak ne istediğimi anlayabilirsiniz)

-Örnek-

Pinhani & Cihan Mürtezaoğlu - Bana El Salla
www.youtube.com

Ozbi Feat. Gülce Duru '' FAÇALI YÜREKLER
www.youtube.com
0
infernalcadre
(25.11.19)
Seni ben ellerin olsun diye mi sevdim?

Bunun üstüne yoktur.
0
adriana lima poposu yaglayicisi
(25.11.19)
Cihan Mürtezaoğlu diyince sarı söz gelir aklıma, acıtır :-)
0
windows95
(25.11.19)
Yalin - Zalim
Tarkan - Ikimizin Yerine
Ebru Gundes - Gel Vefasiz
0
hot potato
(25.11.19)
barış manço - gül bebeğim
0
pati
(25.11.19)
umay umay - hareket vakti
0
in vino veritas
(25.11.19)
Can Güngör - Yalnız Ölmek
www.youtube.com
0
fxinturevi
(25.11.19)
Sezen Aksu - Ne Ağlarsın

www.youtube.com
0
alfred
(25.11.19)
m.youtube.com

Senden başkasına meyil versemde
Sızlar her yanım sana geri dönerim
Sürgün olup mekanında yoksun sen
Kimin yokluğunda kayboldum ben
0
neymis
(25.11.19)
"Metallica - no leaf clover" dinlediğim her an tercihlerimi ve bulunduğum yeri sorgularım: Bilgece bir yumuşaklık, hikmetli bir dinginlik, derinlikli bir eda…
0
karacigerim vur kadehlere
(25.11.19)
Valla canımı acıtmıyor ama Zülfü Livaneli' nin Sevda değil şarkısını her dinleyişte soğuk kış günlerinde Ankara yokuşlarını bu şarkı eşliğinde yürüdüğüm günler geliyor aklıma.
Merhaba demeden daha
Bu gitmeler gitmek değil
youtu.be
0
Amaranta ursula
(25.11.19)
Nilüfer - Son Arzum

www.youtube.com
0
eazy
(25.11.19)
ayna - gelincik
0
diffarentiationation
(25.11.19)
Benim cevabım biraz tuhaf görünecek belki ama benim için tektir: Arkadaşım Eşek.
0
ms brownstone
(25.11.19)
kesmeşeker - yağmur
(git: www.youtube.com
sözleri ayrı güzel, müziği ayrı güzel.
0
pangea
(25.11.19)
Biliyorsun, Vazgeçtim - Sezen Aksu
Gemiler - Orhan Atasoy
Hasret - Sema Moritz
0
black holes in the sky
(25.11.19)
Elbet bir gün buluşacağız

Benim içimde yanar ateş var, sevgilim ne zaman kavuşacağız...
0
libby
(26.11.19)
Elfida _ Haluk Levent
0
since1907
(26.11.19)
umay umay&kazım koyuncu:kalbim acıdı
0
super gazi
(26.11.19)
(1)

Greenpeace ve Unicef sokak elemanlarının kazancı

cek
Greenpeace ve Unicef adına sokakta durdurup para isteyen elemanların gelir modeli nedir? Yüzde mi alıyorlar? asgari ücret mi alıyorlar?
Greenpeace ve Unicef adına sokakta durdurup para isteyen elemanların gelir modeli nedir? Yüzde mi alıyorlar? asgari ücret mi alıyorlar?
0
cek
(25.11.19)
2009/2010 yılı için konuşuyorum, günde 2 kişi getirirlerse 60 lira kazanılıyordu doğru hatırlıyorsam. Getiremezlerse bedavaya çalışmaca.
0
duseyazar
(25.11.19)
(4)

Bu fiyata bu bilgisayar nasil ?

oscar
Sadece int ve mic.ofis icin kullanilacak. Takilma donma yapar mi nasildir ? Fiyat uygun mu ?https://eksiup.com/p/gf298904iecs
Sadece int ve mic.ofis icin kullanilacak. Takilma donma yapar mi nasildir ? Fiyat uygun mu ?

eksiup.com
0
oscar
(25.11.19)
Yapmaz. Yeterli.
0
prole
(25.11.19)
celeron çöp.
0
carisch
(25.11.19)
Ya sene olmuş 2019, Intel Celeron işlemci mi kaldı? Onu alana kadar hiç almayın. RAM de zamanın ihtiyaçlarına göre çok düşük her ne kadar ofis ve internet için alacak olsanız da. Chrome'da 2-3 tane sekme açsanız bile donmaya başlar. Hem sanırım esas büyük indirimler daha başlamadı. Bekleyin derim ben.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(26.11.19)
64GB ssd galiba ama onun disinda bir depolama alani ihtiyaciniz da olacak. yanimda tablet niyetine gezdirebilecegim bir sey olsun diyorsaniz dusunebilirsiniz. amerika standartlarina gore ucuz bir alet tabi. ama takilma donma yapacak bazi yerlerde el mahkum.
0
tanaka
(26.11.19)
(5)

samsung a70 vs iphone 11

kamile necaset
iphone 11 alacaktım ama samsung a70'in büyük ekranını görünce kararsız kaldım. a80'i kızaklı yapısı sebebiyle eledim. iphone pro'nun büyüklüğü hoşuma gitti ama çok pahalı geldi. haliyle a70'e yöneldim.pişman olur muyum a70 alsam?
iphone 11 alacaktım ama samsung a70'in büyük ekranını görünce kararsız kaldım. a80'i kızaklı yapısı sebebiyle eledim. iphone pro'nun büyüklüğü hoşuma gitti ama çok pahalı geldi. haliyle a70'e yöneldim.

pişman olur muyum a70 alsam?
0
kamile necaset
(25.11.19)
2 hafta önce iphone 7 mi satıp samsung a70 aldım. oh bee diyorum. iyiki almışım. tavsiye ederim.
0
deepest
(25.11.19)
a70 ile 11 aynı kategoride bile değil. 11 alacak bütçeniz varsa, 11 alınır.
0
anarsika
(26.11.19)
samsung s10e falan alabiliyorsan al tabii, ama daha düşük modeller alacaksan iphone 11.
0
nhk ni youkosu
(26.11.19)
Yerinde olmayan bir versus. Paranız varsa 11 alıp geçin.
0
denizmaniaherif
(26.11.19)
Çevremde a70 kullanan var oyun oynuyorsan kasa var biraz , onun dışında samsung note 9 A70 in kamerasından daha iyi geldi bana .
Note 9 yada note 10 al bence.
0
m orak
(26.11.19)
(3)

Ptt kargo yarin gelir mi sizce?

000000
Bugun Avrupa yakasindan verildi. Anadolu yakasina teslim olacak.
Bugun Avrupa yakasindan verildi. Anadolu yakasina teslim olacak.
0
000000
(25.11.19)
umarım gelir tabi ama, bence gelmez. çünkü ptt kargo :@
benimkini avrupa'dan anadolu'ya 3 günde getirmişlerdi.
0
pati
(25.11.19)
Gelir
0
kisa
(25.11.19)
orada anadolu yakası kim var. 4-5 gün bekleyebiliyor kargolar orada. ben bir daha ptt ile asla bir şey göndermiyorum iki kargom da saçma sapan geciktiği için orada. telefon açan da yok, müşteri hizmetleri de bir işe yaramıyor.

internetten de bir çok şikayet var benzer.
0
avianthem
(25.11.19)
(2)

dolby home theater'ı devamlı aktif kullanmak istiyorum.

neyyirnevcivan
Dün de yazdım cevap alamadım kimseden.Sorun, her pc yi kapatıp açtığımda aktifleştirmem gerektiği. Programı nasıl devamlı açık konumda kullanabilirim?
Dün de yazdım cevap alamadım kimseden.Sorun, her pc yi kapatıp açtığımda aktifleştirmem gerektiği. Programı nasıl devamlı açık konumda kullanabilirim?
0
neyyirnevcivan
(25.11.19)
Programın sadece başlaması yeterliyse. Başlat > çalıştır > shell:startup yazıp entera basınca bir klasör açılacak. Klasörün içine programın kısayolunu atınca, bilgisayar her açıldığında klasörüdeki kısayolu da çalıştıracak. Ama programı açınca ekstra bir yere tıklamak gerekiyorsa işe yaramaz.
0
reactionic
(25.11.19)
Programın kısayol simgesini bulamadım.
0
🌸neyyirnevcivan
(26.11.19)
(2)

Bu karikatürdeki espri ne?

speedy
https://imgur.com/EERKE7l
0
speedy
(25.11.19)
(bkz: kurt kuzu ot)
0
pilav
(25.11.19)
bi bilmece vardi boyle kuzu, kurt, otla nehrin karsisina gecmece. www.karadenizli.biz
0
pide
(25.11.19)
(2)

amazon kindle hakkında

pstm
bir kaç aydır kullanmadığım kindleı şarja taktım şarj simgesi görünüyo yeni taktım bi kere parladı sonra yine şarj göründü son nefesini mi verdi anlamadım sonra altındaki tuşu uzun bastım gene aynı parlayıp simge geldi sizce bozulmuş mudur not altında turuncu bi ışık yanıyo bunun rengi mi değişmeli
bir kaç aydır kullanmadığım kindleı şarja taktım şarj simgesi görünüyo yeni taktım bi kere parladı sonra yine şarj göründü son nefesini mi verdi anlamadım sonra altındaki tuşu uzun bastım gene aynı parlayıp simge geldi sizce bozulmuş mudur not altında turuncu bi ışık yanıyo bunun rengi mi değişmeli uzun bastıkça bilmiyorum
0
pstm
(25.11.19)
Turuncu ışık şarj oluyor demek. Birkaç saat sarjda bırak. Sonra acmaya çalış. Açılması için acma tuşuna uzun bas. Sorun olursa önce kullanma kılavuzuna bak, sonra amazon destek ile görüş.
0
prole
(25.11.19)
sarj kablosu tam oturmuyor olabilir, bana da olmustu. bir de uzun sure kullanmadiysan pilin sarj olmasi zaman aliyor. turuncu isikta birak bikac saat sonra duzelmediyse amazona sor.
0
joelskellington
(25.11.19)
(5)

Kahve icin hangisi french press- moka pot- filtre kahve makinesi

hindistan cevizi
Arkadaslar selam. Su an elimde hic ekipman yok. Normalde kahveyi de evde aramam bitki cayi severim. Ama kardesimle yasiyorum misafirler geliyo vs kahve icin de ekipmanim olsun istiyorum. Sozlukte filan cok entry okudum ama yeni fiyatlari baz alarak bana fikir vermenizi istiyorum. Burda kahveden anla
Arkadaslar selam. Su an elimde hic ekipman yok. Normalde kahveyi de evde aramam bitki cayi severim. Ama kardesimle yasiyorum misafirler geliyo vs kahve icin de ekipmanim olsun istiyorum. Sozlukte filan cok entry okudum ama yeni fiyatlari baz alarak bana fikir vermenizi istiyorum. Burda kahveden anlayan cok insan var yardimci olurlarsa cok sevinirim. French pressle moka pot fiyatlari cok yakin. Moka potun tadi daha guzrl diyen var, aleminyum meselesini soyleyen var. Ya da giris seviye 250 300 liraya makine mi bakiyim? Tesekkurler.

kahhve.com

kahhve.com

Not: ogutme isi icin de ilk basta aldigim yerden cektiririm ya da sozen marka 100 liralik olanlardan alirim diyorum.
0
hindistan cevizi
(25.11.19)
Zevke bagli (zevke bagli derken de %99 tad olarak aralarinda hicbir fark olmayacak). Ben Chemex diyorum pratikliginden dolayi.
0
hot potato
(25.11.19)
French Press'le Moka Pot farklı işlere hizmet ederler; biri filtre kahve yapar diğeri espresso, seçimini öncelikle buna göre yapabilirsin. Yani tam bi espresso olmaz ama espresso içeyim dersen moka pot al; yok biz eş dost filtre kahve içelim dersen makine al; birkaç fincanlık kahve bize yeter dersen french pres al.
0
angelus
(25.11.19)
Off aleminyum yazmisim cahillige bak cok pardon.
*alüminyum
0
🌸hindistan cevizi
(25.11.19)
French press: pratik. Filtre kahve yapılır. Kullanılan toz kahve espressodan daha büyük boyutlu çekilmelidir.

Mokapot: espresso yapılır. Americano ve filtre kahve için espressoya sıcak su eklemelisin. Alacağın kahve espressoya göre (çok ince) çekilmelidir. French press ladar pratik değildir. Ocakta cezvede kahve yapar gibi doldur-bosalt yapman gerekir. Çok ısındığı icin biden fazla kisi icin yaparken uğraştırır. Bitki çayı yapamazsın.

Sonuç: espresso içmiyorsan mokapot'a bulaşma derim. Tanecik daha küçük olduğu için tadını daha yoğun alacağın şey espressodur. Üstüne su karınca tadı seyrelir zaten.
0
prole
(25.11.19)
Ek: moka'yı 3 cup alirsan her seferinde 3 cup yapman gerekir.
0
prole
(25.11.19)
(4)

ingilizce

black mamba
cevabı kimden duydun? demek istersek şunlar doğru mu oluyor?from whom did you hear the answer?who did you hear the answer from?
cevabı kimden duydun? demek istersek şunlar doğru mu oluyor?

from whom did you hear the answer?
who did you hear the answer from?
0
black mamba
(25.11.19)
evet ikisi de doğru. günlük konuşmada ikincinin kullanılması daha muhtemel.
0
aydonno
(25.11.19)
Burada bir sürü duyuru görüyorum, herkes afilli bir şeyler yazma peşinde. Çok garip geliyor. "From whom" falan komik ve doğal değil.

"Who said that?" demen yeter de artar bile.
0
fxinturevi
(25.11.19)
fxinturevi +1

How do you know it? bile OK yani. Kimse öyle afili konuşmuyor hakkaten. Ama gramatik olarak soruyosan ikisi de doğru.
0
superfluid
(25.11.19)
amacım afilli bir şeyler yazmak değil. gramer çalışıyorum. who ile kurulan cümleler kafamı karıştırdı. uzun uzun anlatmak yerine karışık gelen yerle ilgili örnek cümle sordum. ona göre oturdu kafamda. yoksa biliyorum whom çok kullanılmıyormuş.
0
🌸black mamba
(26.11.19)
(4)

BMW X1

the feel good
200 bin tl’ye kadar cikabilecek bir butcem var, hasarsiz yada ciddi bir hasari olmayan, 80 bin km asagisinda en yeni model olarak 2015 model ve asagisindakiler degerlendirme alternatiflerim arasinda. fakat bu arac hakkinda pek bir bilgim yok, cevremde de kullanan biri yok. benzinli modelini alma niy
200 bin tl’ye kadar cikabilecek bir butcem var, hasarsiz yada ciddi bir hasari olmayan, 80 bin km asagisinda en yeni model olarak 2015 model ve asagisindakiler degerlendirme alternatiflerim arasinda. fakat bu arac hakkinda pek bir bilgim yok, cevremde de kullanan biri yok. benzinli modelini alma niyetindeyim, yolda daha rahat gidebilmesi ve gurultusuz calismasi hasebiyle. merak ettigim 3 konu var.

1-bu arac yillara gore nasil bir degisim gosterdi gorsel olarak? alacagim arac eski bir arac gibi mi durur?
2-babam ve amcamda mercedes’in s350 modeli var, biri dort ceker sistemine sahip, digeri ise degil. dort ceker olmayanin inanilmaz guzel bir yol akisi var. dort ceker biraz daha yere yapisik gidiyor, bu benim pek hosuma gitmeyen bir durum. bu aracta da bu sekilde dikkat edilmesi gereken boyle bir ayrim var mi?
3-arabanin sizce +/- leri
0
the feel good
(25.11.19)
BMWde şöyle birşey görmüştüm ben (3 serisi)
Motor / tutuş ve performans süper
ama konfor yerlerde, 320d full paket vardı bende
Arka koltuk inanılmaz dardı, koltuk yeri de mesafe olarak dardı
Kapı kulpları ufalanıp dökülmüştü falan.

Volvo XC40/60 önerebilirim o fiyata.
bir süre bmwden ben uzak duracağım
0
Corc
(25.11.19)
bmw'ler kullanimi zevkli ama nazik araclar. 5 yasinda 100bin km'ye yaklasmis arac eger bir de senden once hor kullanilmis ise ocagini sondurebilir. bmw'ye bulasacaksan once bir tane saglam usta bul. cunku her 6 ayda bir ihtiyacin olacak.

ben olsam Q5 bakarim. hem bence audiler daha az sikinti cikartiyor, hem de quattro diger dort cekerleri dover.
0
cooperr
(25.11.19)
yanlış bilmiyorsam x1 2015'de kasa ve motor değişikliğine gitti. o yüzden 2015 model alırken dikkat etmekte fayda var çünkü yeni nesil motor ve önden itiş olayı geldi.

1- yeni kasa alırsan eski gibi durmaz.
2- bu araçta 4 çeker alabilmen için 2000 motor ve üzeri bir araç alman lazım. bu da 200bin tl'yi aşar.
3- sizin yerinizde olsam 1.6 motorlu x3 bakardım. oldukça rijit bir motora sahip. önceki f10 5 serilerinde kullanılan 2 litreden devşirme bir motor. can sıkmaz. 2014 model 200 bin tl'ye kadar bulunabiliyor.

sahibini tanımıyorsan alacağın bmw başına dert açabilir. bunu da eklemeden edemeyeceğim.
0
false pretension
(25.11.19)
O paranın biraz üzerine çıkabilirsen 2017 ve üzeri (son kasa) mazda cx-5 bakabilirsin.
X1’in derdi tasası bitmez.
Ama illa x1 diyorsan da hayırlısı olsun.
0
otopsicocugu
(25.11.19)
(3)

İş konusunda çok sinirliyim, tavsiye verir misiniz?

winston insani
Merhabalar,İş konusunda çok sinirlendim bugün çıkarken. Yılsonu nedeniyle projelerin deadline'ları yığılmış durumda, ve hiç preprod testi yapamazken prod geçişi yapacağız başka departmanlara bağımlılığımız yüzünden onların preprod ortamları yokmuş. Hiç ne doğru düzgün `happy path `yapabildik ne de b
Merhabalar,

İş konusunda çok sinirlendim bugün çıkarken. Yılsonu nedeniyle projelerin deadline'ları yığılmış durumda, ve hiç preprod testi yapamazken prod geçişi yapacağız başka departmanlara bağımlılığımız yüzünden onların preprod ortamları yokmuş. Hiç ne doğru düzgün happy path yapabildik ne de başka bişi, sırf yılsonuna yetişmesi gerekiyor diye yazılım geliştirmeye aykırı işler yapıyoruz. Girmemiz gereken script'lerin çalıştırılacağı ortamlar çalışmıyor, bir de bu insanlara ulaşmak için çaba harcıyoruz.

Ben bunları yetiştirebilmek için 3-4 aydır canımı dişime taktım. Her türlü sorumluluğu aldım, gece 10-11'lere kadar çalıştım kimse mesaiye kalmıyorken. Ama gidip müdürümden terfi istediğimde benim ağzıma bal çalıp gönderiyor. Bana ne olumlu, ne de olumsuz bir cevap dönüyor. Belki de en çok performans gösteren kişilerden olmama rağmen yeni bir teknoloji diye muhtelemen yan gruptaki arkadaşlara terfi verecekler, ben de ağzım açık izleyeceğim.

"Tamam sakinim" demek isterdim size ama değilim gerçekten. Kızgın değilim ama kırgınım bu şekilde işlemesine işlerin.

Örneğin bu gece bir geçiş var ve benimle alakalı olmayan 2 geliştirme için benim yine de bankada olmam gerekiyor en tecrübeli ben olduğum için, ama hiç gitmek istemiyorum, dediğim gibi prod ortamı için çalıştırılması gereken script'ler bile girilmedi. Ama kimsenin bilgisi yok bu durumdan.

Tavsiye verin bana nolur, gitmeli miyim ben bu akşamki geçişe sizce?
0
winston insani
(25.11.19)
kahveni al git. madem en tecrübeli sensin, bir görünürsun, sıkıntı yoksa eve dönersin.
0
malheiros
(25.11.19)
posta koyacaksan da isini garantiye almadan yapma derim ben. ufaktan baska is bak belki bakarsin baska bir is cikar karsina. o zaman icinden ne geliyorsa yapar, soylersin ama simdilik sakinligini koruman lazim bence. ben olsam oyle yapardim. is hayati fevriligi kaldirmiyor maalesef.
0
in vino veritas
(25.11.19)
İki farklı konuya değineceğim, bundan 10 gün öncesine kadar 2 aydır preprodda test yapacağım diye can çekişiyordum. Benim yapmam gereken testler için aralık başına kadar vaktim vardı. Bırakın 1 günü, 1 saat bile esnetilemeyen deadlineımız var.
Benim işimi bitiremememdeki sebep prod’a eklenen yeniliklerin (yeni bir özellik veya arayüz olabilir) preprod’a tanımlanmadan yapılmış olmasıydı. Güncelleme ve geçiş beklerken ben de uzun mesailere kaldım. İşin yetişmemesini geçtim, banka zifiri karanlık olduğundan korkup istemsizce dişlerimi sıktığımı işten çıkarken farkediyordum. Hele son hafta, bt’den birinin de benim gibi fazla mesai yapıp geçişleri tamamlayabilmesi için her şeyi verirdim. Bunu samimi söylüyorum. Pasta, börek, çörek ne olursa... bunlar neden anlattım. Yapılan işin arkasında siz varsınız, önünde başka insanlar. Sizin yapacağınız işe muhtaçlar. Kendinizin, yaptığınız işin değerini bilin diye uzun uzun yazdım.

Terfiler ise artık ne yazık ki ölçülebilir değerlendirme sistemleri sonucunda verilmiyor. Muhtemelen terfi alacaklar 6-7 ay öncesinde bellidir ki siz de bu kişilerin kim olduğunu tahmin ediyorsunuzdur.

Verilen her emeğin, harcanan her zamanın da çalışan insana olumlu olarak döndüğünü gördüm. Belki bankanızda değil ama başka bankada...

Bence bu akşam gidin, güzel taze bir kahve alın yanına seviyorsanız cheesecake. Sizin alanınız olmayan bir konuda size ihtiyaçları var. Bu sizin gururunuzu okşamalı. Bir de, gitmeyip de yarın tatsız bir laf duyarsanız daha çok üzülürsünüz.
0
irene
(25.11.19)
(5)

Prudencio Saez Gitar neden pahalı?

ihanet kac kisilik
Gitar çalanlar merhaba. Ya yiğenim gitar çalıyor. Benim hiçbir alakam yok. Hep bu marka istiyordu. Ben kendisine haberi olmadan hediye alayın diyorum ama bu Prudencio Saez neden bu kadar pahalı? Muhtemelen daha pahalı gitarlarda vardır ama normal sıradan gitarlardan 4 kat pahalı neredeyse.Ağacı mı f
Gitar çalanlar merhaba.

Ya yiğenim gitar çalıyor. Benim hiçbir alakam yok. Hep bu marka istiyordu. Ben kendisine haberi olmadan hediye alayın diyorum ama bu Prudencio Saez neden bu kadar pahalı? Muhtemelen daha pahalı gitarlarda vardır ama normal sıradan gitarlardan 4 kat pahalı neredeyse.

Ağacı mı farklı? Sesi mi daha güzel? Nedir olayı?
0
ihanet kac kisilik
(25.11.19)
baktığın modelin fiyatı nedir merak ettim?

prudencio ispanyol bir marka, gitarları da olduıkça kaliteli, sadece klasik değil flamenco da üretiyor. çok çeşitli fiyatlara gitarlar mevcut ve prudencio yerine başka bir marka baksa yine de aynı fiyatlara gelirdi.

bizim iki kötü şeyimiz var. birincisi türk parasının dolar euro karşındaki durumu ikincisi de herşeyden deli gibi gümrük alan devlet.

yani 250 dolar ise bu gitar dışarıda burada kesinlikle 750 dolara gelecektir.

bir de esteve markası var, hatta sanırım esteve markası çok popüler, prudencio ve esteve kullanıp da gitarım kötü diyen ya da enstruman arayışında olan pek kimse görmedim.
0
hem şişko hem deli
(25.11.19)
@hem şişko hem deli

Kendisi model 16 istiyormuş ama bulamadım satılmıyor. Sahibinden de 1500 tl ye 2. El var.

www.do-re.com.tr

Şunu almak istedim ben de ama 4000 tl nedir yahu.

1500 tl ye de gitar var piyasada 0. O anlamda pahalı dedim. Dediğim gibi hiç bilmiyorum bu işleri. Muhtemelen çok dandik gitar onlar dediğine göre.
0
🌸ihanet kac kisilik
(25.11.19)
benim yurtdışından baktığım kadarıyla 1600 euroya kadar gitarları var prudencio nun

yurtdışı fiyatı 400 euro ile 470 dolar arası model 31 in d

model 16 model 31 den daha ucuz 380 dolara gördüm yurtdışında.

illa flamenco gitar istemiyorsa bence bir markaya bağlı kalmasın, esteve markası var, ne bileyim başka markalar var, ikinci el olarak güzel bişey alabilir. gitarların vuruğu kırığı olmadığı sürece eskiyen tek yerleri perdeler olur, perdeleri de uygun fiyata değiştirebilir.
0
hem şişko hem deli
(25.11.19)
İşte maalesef 380 dolar olan şey yurtdışında burada 3000 tl den aşşağı olmuyordediğin gibi.

1450 tl lik 2.el olana baksın düzgünse. Teşekkür ederim.
0
🌸ihanet kac kisilik
(25.11.19)
1400 dolar olan gitar türkiyede 12 bin lira mesela. çok fakiriz çok. bildiğin gibi değil.

160 dolar olan kulaklık burada 1500 liraya satılıyor. 160 dolar... amerikada iki gün amelelik yapsan o parayı cebine koyarsın.
0
alperz
(25.11.19)
(28)

Fakirim ve mercedes a180 alayım mı?

ayseee
ayda elime 3bin tl geçiyor. uzun bir sürede galiba böyle olacak ama kenarda 150 bin param var. ev kirası vermiyorum, borcum yok. araba almak istiyorum.https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2014-piril-piril-dizel-otomatik-a-180-752192840/detayşu arabaya 130 bin versem aptallık
ayda elime 3bin tl geçiyor. uzun bir sürede galiba böyle olacak ama kenarda 150 bin param var. ev kirası vermiyorum, borcum yok. araba almak istiyorum.

www.sahibinden.com


şu arabaya 130 bin versem aptallık mı? hiç arabam olmadı. ilk arabam olacak ve mercedes a180.. biraz fazla mı lüks? önce küçük bir araba al sonra buna geçerseniz demeyin sürekli al -sat yapmak istemiyorum. direk güzel bir araba ile giriş yapmak istiyorum araba kariyerime.
0
ayseee
(25.11.19)
3000 TL gelire bu araba fazla maalesef
0
Bostan
(25.11.19)
Al lan. Bi daha mı gelicen bu dünyaya?
0
prizmatik
(25.11.19)
aşırı saçma
0
fragile lady
(25.11.19)
bence al gitsin, ekonominin donmesi icin boyle seylere ihtiyac var.
0
hot potato
(25.11.19)
3000 maaşla bu arabanın masrafınını altından zor kalkarsın. sadece benzini, yağı değil, sigortası, kaskosu, lastiği, bakım paraları vb vb.
0
hem şişko hem deli
(25.11.19)
Hocam bizim memlekette premium marka araba evet statü göstergesi olabilir fakat a serisi hem bundan bir kısım uzak hem de hangi arac olursa olsun durduğu yerde para yer. Mevduatına para çekecek bir seyler yap, araba almak dünyanın en kolay işi para olduktan sonra. Birkac aşama sonra alırsın arabanı.
0
karacigerim vur kadehlere
(25.11.19)
yıllık masrafını hesapla, bir tane ufak kaza da ekle, 12'ye böl, her ay o kadar masrafı gözden çıkarıyorsan al
0
rakedi
(25.11.19)
@karacigerim vur kadehlere mevcut parayla bir iş yapamıyorum. denedim ama bu ülkede bütün köşeler tutulmuş iş yeri açmak kerizlik haline gelmiş. 130 bine araba alsam seneye 160'a satarım ben bu arabayı. iş yeri açsam batma şansım yüzde 92.
0
🌸ayseee
(25.11.19)
"130 bine araba alsam seneye 160'a satarım ben bu arabayı"

kesinlikle almalisin. sorunun cevabini vermissin.
0
hot potato
(25.11.19)
130 bini vermeyle iş bitse al gitsin ne olacak dersin ama araba durduğu yerde para yiyen bir şey. bu aracın tamir, bakım masrafları daha yüksek olacak. sürtme, çarpma gibi bir olay yaşadığın zaman daha düşük sınıf bir araca göre daha çok canın sıkılır. bana göre mantıklı olan düşükten başlayıp zamanla tecrübe kazandıkça model ve sınıf yükseltmek ama sen bunları göze alabiliyorsan al gitsin.

"130 bine araba alsam seneye 160'a satarım ben bu arabayı" iş yeri açsan hakikaten batırırmışsın, doğru tespit!
0
hadsafhada
(25.11.19)
o aracın vergisi, muayenesi, bakımı cartı curtu var. kaldı ki sıfır araç almıyorsunuz. karşılayabilecek misiniz çıkabilecek masrafları?

"ev kirası vermiyorum" demişsiniz, ev sahibiyim dememişsiniz. arabadan evvel önceliğim kutu kadar da olsa bir ev olurdu şahsen. yazık etmeyin bence birikiminize.
0
kayıtsız
(25.11.19)
işletme giderlerini hesapla önce. yine de almak istiyorsan al tabi.
0
scudman1
(25.11.19)
Senin beş katın para kazanan insanlar almıyor bu arabaları, arkadaşlar neden almadıklarını açıklamış, onlara kulak ver. 3000 lira kazanan biri için böyle arabalar almak müsriflik olur. Ha sorun 130 bin liraya araba almak değil bu arada, bu segmentte araba almak, onu da belirtmek isterim.
0
angelus
(25.11.19)
senin maasin kusura bakma ama o arabanin benzinine yetmez

www.youtube.com
0
crucio
(25.11.19)
kendi işinse al gitsin
maaşlı çalışıyorsan bilemiyorum
0
tamamhosdiyonda
(25.11.19)
ilk araba için fazla olabilir. ilk araba araba kullanmayı öğrenme arabasıdır derler ya.
0
sonsuz
(25.11.19)
ayşe sana bi araba göstericem ona bak www.sahibinden.com
0
duşambe parçalıbulutlu
(25.11.19)
@duşambe parçalıbulutlu manuel bu. yıl olmuş 2020 ne manuel'i.
0
🌸ayseee
(25.11.19)
Alma cunku onceki duyurularini hatirliyorum kendi isini kurmak istiyodun. Elindeki toplu paranin tamamini arabaya yatirma. Aklina yatan bi is kurarsin ona lazim olur o para. Daha cok para kazaninca da istedigin arabayi alirsin.
0
hindistan cevizi
(25.11.19)
æhindistan cevizi işte yok olmuyor. bu ülkede ticaret yapmak imkansız hale gelmiş. çaresizlikten araba alıcam.
0
🌸ayseee
(25.11.19)
çok istiyorsan al.
0
xvyz
(25.11.19)
Yapıştır gitsin
0
basond
(25.11.19)
al kanka seneye 230’a satarsın.
0
yardım edin
(25.11.19)
seneye 2 katına satar a280 alırsın
0
nahtoderfahrung
(25.11.19)
Neden herkes dalga geçmiş anlamadım. Seneye 30k fazlasına satabilir evet. Benim 2017’de aldığım aracı şu an aldığımız fazlasına satabilirim.

Bundan ayrı, masraf sebebiyle alma derim. Zenginsen, 3k cep harçlığında al. İçimden al amk yapıştır gitsin nolacak demek geliyor ama kaskosu yakıtı muayenesi vergisi fazla olur be hocam.
0
the real brad pitt
(25.11.19)
Başka çok daha ucuz tipi güzel bir araba al. 3bin maaşla Mercedes alma.
0
Trene çelme atan adam
(25.11.19)
Kasko, trafik sigortası, MTV, Muayene, aracı hiç kullanmasan bile yıllık ortalama 5000 TL giderin olacak.

Hiç kullanmasan yılda ortalama 10 bin km bakım masrafıyla birlikte ortalama giderin 6000 TL olur.

Ayda 500 lira, yakıt gideri hariç.

Yılda 10 bin km kullansan günde ortalama 27 km yapar ki gerçekten çok olağan bir rakam, bunun da yakıt masrafı 650-700 litre mazot demek.

Günümüz fiyatlarıyla ortalama 4500 TL yakıt masrafın olur.

Özetle yılda 10 bin km ortalama kullanımla senede 10 bin lira giderin olacak.

Ayda ortalama 850 TL, gerisini sen hesapla.
0
John Bloor
(26.11.19)
aşırı saçma.
bu ülkede beyaz yakalılar para yönetiminden hiç anlamıyor. 130bin lirayı sana az da olsa düzenli gelir getirecek bir şeye yatırarak büyümeyi düşünmelisin.
illa araba alacaksan 30-40bin liralık bir şey al
zaten 3bin lira ile bu arabanın yakıtı, vergisi, kaskosu ödenmez bile
0
dafuq
(26.11.19)
(4)

tavuk kalamar

pati
bol yağda kızartmak dışında nasıl pişirilir? tavada az yağla kızartsam olur mu?
bol yağda kızartmak dışında nasıl pişirilir? tavada az yağla kızartsam olur mu?
0
pati
(25.11.19)
soruna cevap degil ama, kumes hayvanlarina alerjigim ve ilgisizim o yuzden sormak istedim kusura bakma
tavuk kalamar nedir?
0
try again fail again fail better
(25.11.19)
olur ben oyle yapıyorum tavanın aldığı kadar tavukları koymadan önce iki yemek kaşıgı yag dokup tavukları seriyorum. sonra ceviriyorum. az yaglı kıtır kıtır muhteşem oluyor.
0
erty_ksk
(25.11.19)
@try again çıtır tavuk da deniyor, ince şeritler halinde kesilip baharatlı galeta unlu bi karışıma batırılmış tavuk göğsü.
0
🌸pati
(25.11.19)
tesekkurler. yani vegan sosis gibi bisey demek
0
try again fail again fail better
(26.11.19)
(10)

En beğendiğiniz

rakicandir
En beğendiğiniz tablolar hangileri?
En beğendiğiniz tablolar hangileri?
0
rakicandir
(25.11.19)
Biri:
Filippo Palizzi - La Fanciulla sulla roccia a Sorrento
upload.wikimedia.org
0
Amaranta ursula
(25.11.19)
İlk aklıma gelen Diego rivera - evrenin hakimi
0
bagcivan
(25.11.19)
nicola samori'nin tüm tabloları olabilir galiba ya. behemoth'un son albüm kapağını kim çizmiş nedir ne değildir diye bakınırken keşfettim adamı. anlamsız bir rahatsızlık ve huzurla izliyorum adamın tablolarını. bir albüm kapağı vesilesiyle bu kadar geç keşfettiğim için de kendimden utandım.
0
solitude ov the lonliest star
(25.11.19)
Rembrandt - night watch
Van Gogh - starry night
Da Vinci - mona lisa
0
hot potato
(25.11.19)
bu: imgyukle.com

ve dolayisiyla bu: imgyukle.com
0
in vino veritas
(25.11.19)
değişiyor; şu sıralar All Alone - Iman Maleki; muhtemelen en iyi tabloları arasında yer almaz; bana kendimi hatırlatıyor.
daha bir sürü hastası olduğum tablo var, vaktim olunca şeyederim.
0
tiny penny
(25.11.19)
ilya repin.

önceliğim şu tablo;

eksisozluk.com

ikincisi bu ;

eksisozluk.com
0
delidir yakalayin
(25.11.19)
Ya nakadan güzel bir duyuru. Lütfen silme.
Jackson pollock 41. link veremedim özür.
0
Giovanni Pipitto
(25.11.19)
caspar david friedrich - bulutların üzerinde yolculuk.

tek.link
0
michonne
(26.11.19)
Bosch-dünyevi zevkler bahçesi
Picasso - guernica
Boticelli - Venüs’ün doğuşu
0
mutlu yillar sana
(26.11.19)
(1)

Almanya Black Friday sorusu

rentts
almanya'dan bir apple watch series 5 almak istiyorum.(tedarik ve ulaştırmada hiç bir sorunum yok)ama black friday için güzel bir indirim yakalayabilir miyim?özellikle apple ürünlerinde almanya'da black friday indirimi oluyor mu?deneyimleriniz neler?(tr den almama sebebim yalnızca fiyatı değil tr dek
almanya'dan bir apple watch series 5 almak istiyorum.
(tedarik ve ulaştırmada hiç bir sorunum yok)
ama black friday için güzel bir indirim yakalayabilir miyim?
özellikle apple ürünlerinde almanya'da black friday indirimi oluyor mu?
deneyimleriniz neler?
(tr den almama sebebim yalnızca fiyatı değil tr deki cihazlarda ekg uygulaması kapalı oluyor, ama almanyadan alınanlarda bu açık ve tr de açık halde kullanmanın yolu var)
0
rentts
(25.11.19)
camelcamelcamel.com

burdan bakabilirsin o anki fiyat iyi mi kotu mu diye.
0
fakyoras
(25.11.19)
(1)

E-Ticaret Danışmanlığı

solo
Merhaba,E-ticaret işi ile uğraşan birinin danışmanlık alabileceği bir e-ticaret uzmanı ya da kuruma ihtiyacımız var, bildiğiniz, deneyimlediğiniz ya da önerebileceğiniz birileri varsa paylaşırsanız sevinirim.Sorunumuz : Bir e-ticaret sitemiz var, reklam kaynaklı site trafiğimiz var ancak satış çok a
Merhaba,

E-ticaret işi ile uğraşan birinin danışmanlık alabileceği bir e-ticaret uzmanı ya da kuruma ihtiyacımız var, bildiğiniz, deneyimlediğiniz ya da önerebileceğiniz birileri varsa paylaşırsanız sevinirim.

Sorunumuz : Bir e-ticaret sitemiz var, reklam kaynaklı site trafiğimiz var ancak satış çok az.
0
solo
(25.11.19)
yeşil
0
erty_ksk
(25.11.19)
(3)

Sıcak Tutan Mont(-10a kadar yolu var)

kullanıcıadımbuolsun
Çok üşüyen bir kadın olarak mont bakıyorum gönlüm 3 in 1 olanlarda.Şubatta Almanyada donmayayım, Türkiyede çok gezerim sıcak olunca içini çıkarayım yağmurluğu kalsın, trekking yaparken giyeyim vs. Polarlılar beni kesmez North Face'in dış kabuk + iç pufidik montlu olanlarını beğendim ama en ucuzu 150
Çok üşüyen bir kadın olarak mont bakıyorum gönlüm 3 in 1 olanlarda.
Şubatta Almanyada donmayayım, Türkiyede çok gezerim sıcak olunca içini çıkarayım yağmurluğu kalsın, trekking yaparken giyeyim vs.

Polarlılar beni kesmez North Face'in dış kabuk + iç pufidik montlu olanlarını beğendim ama en ucuzu 1500 tl. Üstelik ne kadar sıcak tutacak meçhul.

Marmot olur, jack wolfskin olur adını hiç duymadığım ya da on kere duyduğum da olur. Kadın Fonksiyonel Mont önerisi lazım. Hatta bir de uyumlu fermuarlı içleri varsa polar ya da softshell satın alırım sonra mesela NorthFace ve JackWolfskinde oluyor öyle. Siyah olması bence şart ama cart değilse idare ederim.
0
kullanıcıadımbuolsun
(25.11.19)
soruyu takip ediyorum. ayrica ustteki linkteki marka turkiye'ye gonderim yapmiyor, paylasilma amacini anlamadim.
0
in vino veritas
(25.11.19)
Abi saka mi yapiyorsunuz canada goose -30'lar -40'lar icin. Turkiye'de kisi Erzurum'da gecirip geceleri disarida calismiyorsaniz sacmalik. Marka uzerinden piyasa yapicam diye ter icinde kalicaksiniz.
0
hot potato
(25.11.19)
Muş'ta bulunuyorum -30lari gördüm hadi kendim için o montlara bakarım da, söylediğiniz montlar almanya dâhil abartı @hot patato + 1000

Paranız cebinizde kalsın www.decathlon.com.tr
Bunu alın dua edersiniz ki bu bile kısmen fazla. Alacağınız montun dış membranı suya dayanıklı, iç dolgusu kaz tüyü olur ise tadından yenmez tabi bu montlar bilinen markalarda 1000tl civarı gerekli mi bence decathlon varken gereksiz, ayrıca aklinizda olsun tüyün niteliği ile dolum oranı ve dolgu yoğunluğuna dikkat edin. Elyaf dolgulu alacaksanız da santimetrekareye düşen dolgu miktarına bakın.
0
karacigerim vur kadehlere
(25.11.19)
(1)

4 tane 4 gb ram ve 2 ram slotu

diffarentiationation
elimde 16 gb ram var ama en fazla 8 gb kullanabiliyorum. takas yapabileceğim birilerini bulabilir miyim? nerelere bakabilirim?
elimde 16 gb ram var ama en fazla 8 gb kullanabiliyorum. takas yapabileceğim birilerini bulabilir miyim? nerelere bakabilirim?
0
diffarentiationation
(25.11.19)
hepsini donanımhaberde veya letgo'da 2.el olarak satıp 2 tane 8gb yeni bellek alabilirsiniz. tabi biraz para koymanız gerekir üste belki.
0
ayin yazari
(25.11.19)
(2)

kablosuz klavye-mouse önerisi

mg3929
şimdi linkini verdiğim microsofta baktım, yorumlar süper değil ama idare eder. şu an iş yerinde de aşağıdaki logitech'i kullanıyorum, idare eder, mouse'u biraz küçük. önerebileceğiniz 150-200 lira arasında bir şey var mıdır?edit: şekil şukul sevmem yazı yazmak için kullanacağım.https://www.amazon.co
şimdi linkini verdiğim microsofta baktım, yorumlar süper değil ama idare eder. şu an iş yerinde de aşağıdaki logitech'i kullanıyorum, idare eder, mouse'u biraz küçük. önerebileceğiniz 150-200 lira arasında bir şey var mıdır?

edit: şekil şukul sevmem yazı yazmak için kullanacağım.


www.amazon.com.tr

www.hepsiburada.com
0
mg3929
(25.11.19)
logitech en beğendiğim firmalardan birisi olsa da bu iki ürün arasında microsoft'u tercih ederdim. yorumlara ve fiyatına bakılacak olursa microsoft daha iyi gibi.
0
givemesomesubstance
(25.11.19)
Şekil şukur beni bozmaz severim dersen (git: )www.teknolojipazar.com

Şekili severim oyun ya da tasarım da yapıcam dersen şu on numara bir ürün fiyat performansı çok iyi
(git: )www.teknolojipazar.com
0
imparatore
(25.11.19)
(3)

Sokakta para isteyen tipler

insomniac
Bunları polise şikayet edince bir işlem yapılır mı?
Bunları polise şikayet edince bir işlem yapılır mı?
0
insomniac
(25.11.19)
-abi ekmek alıcaz sonuçta 1lira istedik diye buraya getirdin hırsız mıyız biz?

diyecekleri için sanmıyorum.
0
dedim dedim de kime dedim
(25.11.19)
En kötü senaryo polis zabıtayı çağırır ve kabahatler kanunundan dolayı 52 mi 152 mi ne ceza kesilir.
0
John Bloor
(25.11.19)
son zamanlarda her yerde arttilar. pesinden yuruyorlar bir de. cok rahatsizim ben de, bence sikayette bulunulmali. zaten alindiklarinda senden benden fazla para cikiyor ustlerinde :/
0
xvyz
(25.11.19)
(3)

Kredi Kartı Offline İşlem

akatreil
Kredi kartımdan offline olarak 100 liraya yakın işlem yapıldığını söylüyor banka. Söylediği tarihte bu tarz bir harcamam da olmadı.Bankaya nereden çekilmiş diyorum cevap yok, saat soruyorum cevap yok. bakiyeden düşmüş ama dönemiçi harcamalarda falan da görülmüyor.yani banka bakiyemden 100 lirayı düş
Kredi kartımdan offline olarak 100 liraya yakın işlem yapıldığını söylüyor banka. Söylediği tarihte bu tarz bir harcamam da olmadı.

Bankaya nereden çekilmiş diyorum cevap yok, saat soruyorum cevap yok. bakiyeden düşmüş ama dönemiçi harcamalarda falan da görülmüyor.

yani banka bakiyemden 100 lirayı düşürmüş ama kimin ne zaman çektiğini hiçbirimiz bilmiyoruz. Ne zaman görürüz sorusunun cevabı da belli değil. sonraki ekstreniz de olabilir, bu ekstreniz de olabilir belli olmaz diyorlar.

Nedir bu offline işlem? şikayetvar'da tonla şikayet var konuyla ilgili. banka "bizim hatamız" diyip iade de ediyor, "yapmışsın işte harcamayı" diye üste de çıkabiliyormuş. mevzu nasıl oluyor şimdi bilgisi olan var mı?
0
akatreil
(25.11.19)
harcama itirazında bulunabilirsin gözükünce
0
jelly bear
(25.11.19)
Geçenlerde yurtdışında kredi kartı ile alışveriş yaptım. Limiti takip etmedim ancak dönem içi hareketlere tam 1 hafta sonra düştü. Offline deyince de aklıma internet dışı alışveriş, fiziksel kart kullanımı geliyor. Kart kopyalanmış olabilir mi?
0
prole
(25.11.19)
Biraz önce 5-10 lira daha eksildi bakiye, kartı kapattım artık.

Ya deseler ki "şuradan alışveriş yapılmış o yüzden dusmus" dolandirildigimi bileyim, o da yok. Karttan çekilmiş, bakiye düşmüş ama müşteri temsilcisi bile göremiyor, bilmiyor.
0
🌸akatreil
(25.11.19)
(11)

ssd takacak bilgisayarcı

mg3929
internetten aldığım ssd'yi lenovo laptopuma takabilecek güvenilir ve uygun fiyatlı bir bilgisayarcı arıyorum. öneriniz var mıdır?edit: istanbul
internetten aldığım ssd'yi lenovo laptopuma takabilecek güvenilir ve uygun fiyatlı bir bilgisayarcı arıyorum. öneriniz var mıdır?

edit: istanbul
0
mg3929
(25.11.19)
soruya cevabım yok ama şehir belirtmeyi unutmuşsunuz efem.
0
solitude ov the lonliest star
(25.11.19)
bursadaysan gel ben takıyım. 1 bira ısmarlarsın ama.
0
paudi
(25.11.19)
Namık Kemal cad. Çorbacılar sok. No 17
0
yemrem
(25.11.19)
bence açıp kendin takabilirsin. artık çok zor şeyler değil bunlar.
0
enesra
(25.11.19)
laptop modelini + ssd yazıp youtube'dan aratın. muhtemelen 2 kapak ve 4 tane hdd vidası söküp takacaksınız sadece. Para vermeye gerek yok. Eğer tüm kapak sökülecekse o zaman bilemem.
0
bahoho
(25.11.19)
Ben de aksine bu islerden cok anlamiyosan kendin sakin bulasma demeye geldim. Benim de duyurum var ram takmaya calisan kardeşim anakarti yakti. Hala serviste laptop. Kadikoyde cok var bilgisayarcı
0
hindistan cevizi
(25.11.19)
kendin bilmiyorsan bulaşma +1

ama bilgisayardı bilmediğini anlarsa parça çalma vs olayları olabilir. o da ayrı sıkıntı. Bu işlerden bi tanıdığınız yok mu bi yemek ısmarlarsınız gelir takar 5dkda.
0
ayin yazari
(25.11.19)
Eski diski bilgisayar içerisinde kullanmayavaksan (cdrom yerine alet takip vs) muhtemelen iki vidalık iştir.
İlla başkası yapsın dersen de Anadolu yakasindaysan bi Starbucks ta falan denk düşürüp takarız 5 dakikaya
0
kisa
(25.11.19)
Ben hiç anlamıyordum bu işten kendim takabildim. 500 lira para istemişlerdi.
0
insomniac
(25.11.19)
Çatalca'ya gelirsen takayım ben.
0
işimdeyim gücümdeyim
(25.11.19)
cd rom'u kullanmayacaksan, yerine caddy al ssd diski buna tak, laptop'un altında cd'rom 'u tutan bir vida vardır onu sök, yerine bu caddy'i tak bitsin gitsin 15 dakikanı almaz. Not: caddy alacaksan eğer kalınlığı önemli ona dikkat et.
0
mirty
(25.11.19)
(1)

apple haritalarda işletmenin telefonunu değiştirme

foseptik çukuru
merhabalar, ajans çalışanı olarak müşterinin şubelerini apple mapste oluşturdum bu esnada telefonla doğrulama gerektiği için ilk etapta kendi numaramı yazdım, konumlar eklendi ama benim telefonum aranır oldu. mapsconnectte ise şirketin 444'lü hattını girdiğimde cep telefonuma anında gelen arama gelm
merhabalar, ajans çalışanı olarak müşterinin şubelerini apple mapste oluşturdum bu esnada telefonla doğrulama gerektiği için ilk etapta kendi numaramı yazdım, konumlar eklendi ama benim telefonum aranır oldu. mapsconnectte ise şirketin 444'lü hattını girdiğimde cep telefonuma anında gelen arama gelmemekte. bu durumu nasıl çözebilirim? teşekkürler.
0
foseptik çukuru
(25.11.19)
444'lü numarayı alan koduyla girmeyi deneyin.
0
aziz dostum jack
(25.11.19)
(2)

galericeyiz.com 'dan alışveriş yapan var mı

omsgdo
(git: )https://www.galericeyiz.com.tr 'da bir çok ürünün fiyatı internetteki en uygun fiyatlar. Ama ben internette pek yorum bulamadım burası ile alakalı daha önce sipariş veren ürün alan var mı burada? ürünler teşhir mi yoksa sadece uygun mu fiyatları pek emin olamadım. eğer daha önce alışveriş ya
(git: )www.galericeyiz.com.tr 'da bir çok ürünün fiyatı internetteki en uygun fiyatlar. Ama ben internette pek yorum bulamadım burası ile alakalı daha önce sipariş veren ürün alan var mı burada? ürünler teşhir mi yoksa sadece uygun mu fiyatları pek emin olamadım. eğer daha önce alışveriş yapan varsa yeşillendirsin burayı da faydalanalım indirimlerden ya da canımız sıkılmasın.
0
omsgdo
(25.11.19)
izmir'de basit bir dükkan,

şuradan yorumlara bakabilirsiniz.

goo.gl
0
aziz dostum jack
(25.11.19)
Ben geçen hafta farkettim bu siteyi Google reklamlarındanmikser aldım o da128 lira daha ucuzdu en ucuz yerden. teşhir falan sandım ben de ama baya kutusunda açılmamış garantili ürün geldi. (git: )www.galericeyiz.com.tr
0
imparatore
(25.11.19)
(4)

bu ürün ne işe yarıyor ? kullanan eden var mı?

vurursagololur
https://www.trendyol.com/keyfi-sepet/dermaroller-titanyum-540-igneli-0-5mm-p-3191270?boutiqueId=372941&merchantId=107527
0
vurursagololur
(25.11.19)
dermaroller bu. ciltte minik delikler açarak kanatıyor ve bu şekilde hücre yenilemesini tetikliyor, daha canlı bir cilt vaat ediyor. yerine getiriyor mu bu vaadini bilemem.
0
theseachange
(25.11.19)
17 tl ye alacağın dermaroller ile tetanoz hastalığına merhaba diyebilirsiniz.
0
super kahraman olsaydim baba olurdum
(25.11.19)
@super kahraman
Dezenfektan diye birşey var.

Site indirim yapmış normal fiyatları 60 tl'den başlıyor. gönül rahatlığı ile alabilirsin
0
kanlakarisikyagmur
(25.11.19)
titanyum iğneli olanlarından kullanıyorum biraz daha pahalıydı benim aldığım, her kullanımdan önce saf alkolle temizliyorum, kaliteli bir kaç serumla birlikte cildim de gözle görülür bir canlılık söz konusu. 8 hafta düzenli kullanımda saç çıkarttığını da belirten çok olmuş.
0
sinematikcrop
(25.11.19)
(6)

İngilizce-kibarca reddetme

Kıllanıcı adı:
Merhaba,Bir tedarikçiye artık ürünleri ile ilgilenmediğimizi ve beraber çalışmayacağımızı söylemem gerekiyor. Kibarca reddedeceğim. İngilizce nasıl bir mail atmak uygun olur?
Merhaba,

Bir tedarikçiye artık ürünleri ile ilgilenmediğimizi ve beraber çalışmayacağımızı söylemem gerekiyor. Kibarca reddedeceğim.
İngilizce nasıl bir mail atmak uygun olur?
0
Kıllanıcı adı:
(25.11.19)
Dear X,

I would like to inform you that our company is not planning to buy your products after this period. Please consider our feedback to you for your future sales.

If there will be any changes i will get in touch with you.

Best Regards.
0
dedim dedim de kime dedim
(25.11.19)
Dear x,
I hope my email finds you well,

We regret to inform you that we as y company, decided to move forward in a different direction and to finalize our partnership with your company.

We appreciate your collaboration up until now, and wish you all the best

Best regards
0
interview with the vampire
(25.11.19)
Dear mr. xxxx

I am sorry to say that we are no longer interested in your products. It is not about your product quality but about our administrative decisions regarding our suppliers. I am grateful for the time we have worked together, we hope you the best for the rest of your business life.

Best,
xxxxx
0
mg3929
(25.11.19)
Dear Mr. X,

This e-mail is being written to confirm that as of tomorrow xy/zt/klmn, we will no longer need to use Company Name. We have been pleased with our prior relationship and it is our wish that we part on good terms, We have decided to use another X service due to X Y Z.

Please use this notification e-mail as our notice not to renew our partnership. Please feel free to contact me with any additional issues you may have regarding this topic.


Best Wishes,


X Y
0
speedy
(25.11.19)
Dear X,

We dont give a shit about your stupid, shitty, useless, shit color product anymore. I would rather die to see any other bad packaged waste from your company. You are in really another level to design a product from a shit. Shit needs to remain as shit and your products needs to die. You should give painkillers and antidepressants as bundle with your products so at least i dont need waste time for doctors pharmacies etc to erase the pain and memories that your product gave me. Also a hand gun will be good so i can shoot myself. After using your product shooting myself becomes logical.

Anyway i think you got the point. If you did not read these words 'f.ck you f.ck your product and f.ck off from my place'

Best Regards.
0
dedim dedim de kime dedim
(25.11.19)
@dedim dedim de kime dedim

Hahaha çok iyi ya :)
0
mr.green
(25.11.19)
(2)

Parol soğuk algınlığına iyi gelir mi?

nıç
Biraz kırgınlık var üzerimde. Burnum genzim falan da çok afedersiniz dolmaya başladı. :)Benical ve Parol var yanımda. Benical'in bi zararları varmış diye duymuştum o yüzden içmedim. Parol içsem iyi gelir mi?
Biraz kırgınlık var üzerimde. Burnum genzim falan da çok afedersiniz dolmaya başladı. :)

Benical ve Parol var yanımda. Benical'in bi zararları varmış diye duymuştum o yüzden içmedim. Parol içsem iyi gelir mi?
0
nıç
(25.11.19)
parol ağrı kesici ateş düşürücü. ekstra soğuk algınlığına iyi gelmez diye düşünüyorum
0
veritaslibertas
(25.11.19)
Parol, parasetamol demektir. Bu etken madde grip ilaçlarında da bulunur. Aslında amacı, gribin semptomlarını hafifletmek, uyutup dinlenmeni ve hastalığı hafif atlatmanı sağlamaktır. Temelde ağrı kesici ve ateş düşürücüdür. Eğer nurofen, theraflu, tylolhot yoksa çak ve yat.
0
prole
(25.11.19)
(1)

Apple Macbook 12 inç nasıldır?

patates
Geçen sene üretilip bu sene üretimden kalkan macbook 12'yi nasıl bilirsiniz?İnternet, Football Manager, Ofis için yeterli mi?
Geçen sene üretilip bu sene üretimden kalkan macbook 12'yi nasıl bilirsiniz?

İnternet, Football Manager, Ofis için yeterli mi?
0
patates
(25.11.19)
3 senedir kullanıyorum, çok seyahat eden biri olarak aşırı memnunum. Ancak sabit olarak kullanacaksan, çok seyahat etmeyeceksen fanlı MacBook Air gibi modelleri öneririm. 2016 model m7'nin işlemci performansı yanlış hatırlamıyorsam iPhone x'ten bile düşük. Bunun olayı pilinin uzun gitmesi + portatif olması.
Ha saydığın şeyler için işini fazlasıyla görür tabii.
0
roket adam
(25.11.19)
(1)

hangi linkin park şarkısıydı?

yemrem
içinde ney gibi bir enstrümanına geçtiği bir linkin park parçası vardı. hangisiydi bu?
içinde ney gibi bir enstrümanına geçtiği bir linkin park parçası vardı. hangisiydi bu?
0
yemrem
(25.11.19)
Nobody's Listening olabilir mi?
0
parendebaz
(26.11.19)
(3)

sonu man'li biten ingilizce sözcük telaffuzları

freedonia
Ben hep klasik mən diye okuyordum hepsini barman ˈbɑː.mən/, policeman pəˈliːs.mən/ falan. anchorman ˈæŋ.kə.mæn, superman /ˈsuː.pə.mæn miş meğer, (kaynağım Cambridge dictionary british telaffuzları bu arada) Bu adamlar kafasına göre bazen mən bazen mæn mi okuyor yoksa kelimeye göre değişiyor mu?
Ben hep klasik mən diye okuyordum hepsini barman ˈbɑː.mən/, policeman pəˈliːs.mən/ falan. anchorman ˈæŋ.kə.mæn, superman /ˈsuː.pə.mæn miş meğer, (kaynağım Cambridge dictionary british telaffuzları bu arada) Bu adamlar kafasına göre bazen mən bazen mæn mi okuyor yoksa kelimeye göre değişiyor mu?
0
freedonia
(25.11.19)
biri biritiş, biri amarigan.
0
kibritsuyu
(25.11.19)
cambridge dict. telaffuzu britiş. britonların nasıl konuştuğunu çözebilen yok sanırım. pronounce diye bişey yok kafalarına göre gibi gibi. senin bildiğin doğru olanı asllında. britonlara bakma.
0
Tears of Devil
(25.11.19)
@kibritsuyu barman, policeman ın hem amerikan hem british mən ile bitiriyor,
anchorman, Superman aynı şekilde iki aksanda mæn okuyor.
Gördüğüm kadarıyla Bu kelimelerde British amerikan ayrımı sadece -r'yi okumada var, -man okuşu tutarlı. Kaynak: Cambridge Dictionary
0
🌸freedonia
(25.11.19)
(4)

fitre kahve makinesi

dedim dedim de kime dedim
300tl ye kadar bir şey almam lazım.https://www.trendyol.com/arzum/ar3046-brewtime-filtre-kahve-makinesi-siyah-p-2368942?gclid=CjwKCAiAlO7uBRANEiwA_vXQ-yWJv10KSX0vPaOHTdsuhvq1u6qTcYCdZuI1KrnKYM1R01BgMsbJyBoCr7gQAvD_BwEhttps://www.trendyol.com/tefal/subito-mug-filtre-kahve-makinesi-p-2481265?boutiqueI
300tl ye kadar bir şey almam lazım.

www.trendyol.com

www.trendyol.com

www.morhipo.com

bende 10 yıldır falan braun var hala çalışıyor şimdi 450tl civarı.

ek özellikleri falan varsa 350tl de olur sorun değil.

var mı başka ürün bu fiyat bandında?
0
dedim dedim de kime dedim
(25.11.19)
Biz delonghi'ninkini kullanıyoruz 1.5 yıldır; 180 lira civarı bir fiyata almıştık, gayet memnunuz ama öyle ekstra özellikleri vs yok. Ayni markanin espresso makinesinden de cok memnunuz, 4 yildir sifir sorun ile kullaniyoruz. O yuzden filtre kahve icin de delonghi tercih ettik. Link bulursam ekleyeceğim.

Edit: şu makine ama fiyatı 1.5 yılda bayağı artmis m.n11.com
0
fraise
(25.11.19)
ben electrolux ün ekf7600 ürününü kullanıyorum. gayet memnunum.
en önemli özellikleri;
-aroma ayarı olması,
-saat ayarı olması ki en sevdiğim (geceden kahvesini suyunu koyuyorum ve sabah ayarladığım saatte kahvem hazır)
-metal filtresi olması.
link: www.trendyol.com
0
mazin
(25.11.19)
Ben homend aldım, saatli kuruluyo, o saatte demlemeye başlıyor <3
sırf bu özelliği istediğim için bilmediğim kıytırık bi marka diye korkarak aldım ama şaşırttı, memnunum gayet. müşteri iletişimi de iyi. ince düşünmüşler.

şu modelin saatlisi gibi ( çıkmadı önerilerde, belki burda yoktur) www.trendyol.com
0
neynep
(25.11.19)
11.11'de kuponum olduğu için Electrolux EKF5300 almıştım. 120 liraya falan geldi bana. memnunum diyebilirim. su koyma haznesi biraz kullamışsız geliyor ama aroma ayarı falan var. belli bi saatte demlemeye başlama özelliği yok ama sabahları uyanınca kahveyi koyuyorum 3 dk da falan hazır oluyor zaten.
0
contavolta
(25.11.19)
(9)

türkiyeden polonyaya

douglas
para aktarmanın en masrafsız yolu nedir? atmden her para çektiğimde 17tl gidiyor. bir çok internet servisi denedim. paypal, g pay, n26, transfer wise... ama hiçbiri kar etmedi. ne yapacağımı şaşırdım. tek ihtyacım olan polonyada yaşayan biri olarak türk lirası geldiğinde türk kartımdan para çekmek k
para aktarmanın en masrafsız yolu nedir? atmden her para çektiğimde 17tl gidiyor. bir çok internet servisi denedim. paypal, g pay, n26, transfer wise... ama hiçbiri kar etmedi. ne yapacağımı şaşırdım. tek ihtyacım olan polonyada yaşayan biri olarak türk lirası geldiğinde türk kartımdan para çekmek komisyonsuz bir şekilde.
0
douglas
(25.11.19)
yapıkredi'nin unicredit ile anlaşması var, yapıkredi kartın varsa unicredit atm'sini kullanarak komisyonsuz çekebiliyorsun paranı.
0
aziz dostum jack
(25.11.19)
kartım yok ve çok pişman oldum açtırmadığıma şuan yapabileceğim bir şey var mı bu konuda? garanti ve enpara kartım var sadece.
0
🌸douglas
(25.11.19)
enpara ve garanti'nin benzer bir ortaklığı var mı bilmiyorum, şöyle bir baktım internetten ama yok gibi.

vekaletname ile hesap açtırabiliyor musun ona bi bakabilirsin. türkiye'den birine annene-babana veya güvendiğin birine vekaletname gönderirsin, o hesap açtırıp kartı sana posta ile gönderebilir belki.

edit: bu arada bulunduğun şehirde unicredit atm'si olup olmadığından emin olman lazım, yapıkredi yok diyor gibi, bilemedim.ü

www.yapikredi.com.tr
0
aziz dostum jack
(25.11.19)
ininal kart işinizi görebilir. bir inceleyin
0
yemrem
(25.11.19)
Teb en iyisi. Oranları da iyi. Ben teb kartımla bnp paribas atmlerinden ücretsiz çekiyordum
0
mg3929
(25.11.19)
ininial kartla ücretsiz para çekme gibi bir seçenek göremedim. teb'i ilk defa duydum. vekalet ile banka hesabı açmayıda araştıracağım. yalnız hala kesin bir sonuca ihtiyacım var tabii. her seferinde komisyon ödemekten yoruldum.
0
🌸douglas
(25.11.19)
Revolut. Kesin cozum. Hemen uygulamayi indir,10 dakikada hesabini ac. Sonrasinda anlik olarak trdeki kartindan TRY olarak para yukle. Guncel kurdan PLN ye cevirip harca. Bu kadar basit.
0
cancan
(25.11.19)
para aktarmak icin en kolay transferwise ana karttan nakit cekimlerde komisyon aliyor. revolut ile aylik 400€'ya kadar komisyonsuz nakit cekebilirsin atm'lerden ama revolut henuz tr'ye desteklemedigi icin direk revolut'a para yukleyemezsin. onun yerine TW'a para yukle. TW'den revolut hesabina aktar, sonra revolut hesabindan cek
0
crucio
(25.11.19)
sadegazoz
(30.01.20)
(4)

30.000 bandinda az yakan araba

omonia
tavsiyelerinizi arkadasim icin rica ediyorum :)Tesekkurler
tavsiyelerinizi arkadasim icin rica ediyorum :)
Tesekkurler
0
omonia
(25.11.19)
lpg'li alfa romeo 147
0
nahtoderfahrung
(25.11.19)
fiesta 1.25
0
kablelvuku
(25.11.19)
Fakire zengin arabası önerme hastalığı.
Kardeş paran bu kadarsa olabilecek en genç arabayı al.
clio fln al linea al ama yeni olsun.
(Madem paran az arabayı aldıktan sonra fazla masraf bakım yapamazsın mantığı ile söylüyorum)

Param çok ben zevk için 30 binlik araba alıcam diyorsan git 1985 model bmw al 2000 model alfa al topla.
0
wolfg
(25.11.19)
Lpg’li punto evo.
0
the real brad pitt
(25.11.19)
(3)

sayısal yöntemler araştırma görevlisi

mg3929
işletme mezunu-sayısal yöntemler alanında araştırma görevlisi sınavında neler sorulur? buradaki sayısal yöntemlerden kasıt ne acaba?
işletme mezunu-sayısal yöntemler alanında araştırma görevlisi sınavında neler sorulur? buradaki sayısal yöntemlerden kasıt ne acaba?
0
mg3929
(25.11.19)
daha çok yöneylem araştırması, üretim işlemleri, üretim yönetimi vs. konularını kastediyor. ancak başabaş noktasından istatistiğe kadar geniş bir yelpazesi var
0
yemrem
(25.11.19)
yöneylem
oyun teorisi
istatistik ve analiz
üretim sistemleri ve üretim yönetimi
Toplam Kalite Yönetimi
Başabaş Analizi
İşletme Matematiği
sayısal yöntemlerin finans ve pazarlama alanında kullanılan ortak konuları da var onlardan da soru gelebilir. nihayetinde işletme alanı hepsi.
0
ezkaza
(25.11.19)
proje yönetimi( proje tamamlanma süresi, maliyeti hesaplama, işçi atama problemleri, PERT yöntemi CPM yöntemi)
0
ezkaza
(25.11.19)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.