Giriş
(4)

bilmem kaçıncı en büyük ekonomi olmak

medievalman
iktisattan hiç anlamam, tam olarak nasıl yorumlamak lazım bunu...mesela 10. en büyük ekonomi, 10. en güçlü ülke filan diyebiliyor muyuz? ya da ekonomik büyüme filan denen şey hep iyi bir şey mi?örneğin amerika japonya almanya denilince, biraz kafamda canlanıyor kullandığımız bilgisayardan arabaya bu
iktisattan hiç anlamam, tam olarak nasıl yorumlamak lazım bunu...mesela 10. en büyük ekonomi, 10. en güçlü ülke filan diyebiliyor muyuz? ya da ekonomik büyüme filan denen şey hep iyi bir şey mi?

örneğin amerika japonya almanya denilince, biraz kafamda canlanıyor kullandığımız bilgisayardan arabaya bu adamlar yapıyor. ama brezilya ya da türkiye büyük ekonomi denilince kafamda bir şey canlanmıyor.
0
medievalman
(28.07.13)
abi çok uzun hikaye.
ama genel anlamda iyi şeyler.

çünkü şu yüzden, eğer bunlar var ise güzel şeyler de oluyor denir
ama eğer bunlar olmaz ise gemi batıyor demektir.

büyük ekonomi illa ki 90 milyonu memnun etmez bkz. çin
ama büyük ekonomilerde seçenek fazla olur. insanlar alır ve satar,
pazar büyür, rekabet artar vs.
0
ayn-i cemin bülbülü
(28.07.13)
Örneğin Suudi Arabistan da ilk 20 de ama ekonomisinin büyüklüğünün çoğu petrol satan bir kaç şirketin cirosu sayesinde.
0
kelepir
(28.07.13)
üşenmiyorum diyorsan şunu oku www.sendika.org

üşeniyorsan sadece koyu renkle yazılmış yerleri de okuyabilirsin.
0
elorelia
(28.07.13)
yanlış bilmiyorsam ülkelerin gayri safi milli hasıla sıralamasını gösteriyor.
Dolayısıyla bizim nüfusumuz, toprağımız çok olduğu için, icabında bizden nüfusu daha az olan ama kişi başına geliri yüksek olan bir ülkenin bile önüne geçebiliyoruz.
eskiden de denirdi bu; "çok moralimizi bozmayalım, tamam ekonomik sıkıntı var ama türkiye'den -atıyorum- iki portekiz bir ispanya çıkar, biz güçlü ülkeyiz" şeklinde.
(kulaktan dolma bilgilerim bunlar, doğrulamanızda fayda var)
0
firez
(29.07.13)
(8)

Bazı çeşmelerde niye musluk yok?

:)
Mesela Mahmutpaşa'da tam cadde üzerinde dört borulu bir çeşme var, sürekli boşa su akıyor. Ya da bazen Anadolunun yollarında böyle musluksuz çeşmeler var. Su bu kadar bol ve değersiz bir şey mi kimsenin dikkatini çekmiyor?
Mesela Mahmutpaşa'da tam cadde üzerinde dört borulu bir çeşme var, sürekli boşa su akıyor. Ya da bazen Anadolunun yollarında böyle musluksuz çeşmeler var. Su bu kadar bol ve değersiz bir şey mi kimsenin dikkatini çekmiyor?
0
:)
(28.07.13)
bazi musluklarda da cesme yok, bunu hic dusundun mu?
0
rentts
(28.07.13)
bence belli bir su seviyesinden sonra su boşa akıtılıyordur. çeşmenin de bir haznesi var. bir de soğuk bölgelerde musluklar açık bırakılıyor donmaması için.
0
blackmamba
(28.07.13)
Musluk takıldığında suyun yeni yol bulup başka yere gitmemesi için
0
Bostan
(28.07.13)
Depo olmadıktan sonra musluğa gerek yok. Topraktan gelip toprağa gidiyor bi yerde.
0
kelepir
(28.07.13)
Ama yazık değil mi boşa akan tonlarca suya:((
0
🌸:)
(28.07.13)
kelepir haklı, özellikle anadolu yolları için.
o sular boşa akmıyor aslında, gelip geçiyor.
0
medievalman
(28.07.13)
o bölgede suya ihtiyaç yoksa musluğa da gerek yoktur. yani her evde su var sonuçta.

ha suyu bilmem kaç km öteden taşıyarak evine getiren köyler de var. oralarda olsa bu çeşme musluk takılması mantıklı olur. mahmutpaşada akan suyu da, suyu olmayan köye götüremezler malesef.
0
elorelia
(28.07.13)
israilli görse ağlar evet, ancak tabi su haznelerin hepten doluysa fazlasını akıtıyorsun elden bişi gelmiyor. sonra da kurak vakitte el elde baş başta
0
kediebesi
(29.07.13)
(3)

"cloud atlas" hakkında

mr.goodcat
filmi izlemeye başladım biraz önce. 30dk izledim ancak hiç bir şey anlamadım. gerisi de böyledir diye kapattım. nedir bu film? imdb puanları tavanda ama daha baştan kaybetti. sizce sıkıp izlemeli miyim ?
filmi izlemeye başladım biraz önce. 30dk izledim ancak hiç bir şey anlamadım. gerisi de böyledir diye kapattım. nedir bu film? imdb puanları tavanda ama daha baştan kaybetti. sizce sıkıp izlemeli miyim ?
0
mr.goodcat
(27.07.13)
Başlarda çok karışık olup hiçbir şey anlamadığın, sonlara doğru git gide anlamaya başladığın, film bitince çok sevdiğin, başında kaçırdığın yerleri anlayarak izlemek için baştan sona bir daha izlemek istediğin filmler olur ya, onlardan.

Ayrıca bence de son bir senenin en iyi filmlerinden. Sinemada iki kez izlemiştim ben. :)
0
kingdom of rust
(27.07.13)
izle izle. ilk yarım saat kimse anlayamıyor zaten. sonradan alışıyosun.
0
elorelia
(27.07.13)
reenkarnasyonla ilgili
0
electra kompleksi
(27.07.13)
(7)

3 idiots

fuerteventura
bu filmin orijinali ingilizce mi yoksa ben ingilizce dublajlı mı indireyim?
bu filmin orijinali ingilizce mi yoksa ben ingilizce dublajlı mı indireyim?
0
fuerteventura
(25.07.13)
orjinali hintçe. orjinalinden izle kesinlikle.
0
elorelia
(25.07.13)
orijinali hintçe ve ingilizce. her iki dil de kullanılıyor film içerisinde.
0
japon askeri
(25.07.13)
Her şeyin dublajı kötüdür. Orjinaliyle izle.
0
otonom
(25.07.13)
otonom +7
0
sparkle kiddle
(25.07.13)
hintçe. ama ingilizce gibi de:) (bkz: hindistan)(bkz: )
0
vizdilva
(25.07.13)
kesinlikle orjinal izle kesinlikle. dublajı falan sakın. film çok güzel dublaj mahvedebilir.
0
ruh i tibbiye
(25.07.13)
orjinali ingilizce hintçe karışık. altyazılarla idare edeceksin mecburen. ma güzel yani hiç bozma orjinalliği bence de.
0
r_u_h
(25.07.13)
(11)

Seri katillerle ilgili film tavsiyesi

zastavam76
Eski yeni farketmez var mı bi tavsiyesi olan?not: cevap yazan herkese tik konulacak
Eski yeni farketmez var mı bi tavsiyesi olan?

not: cevap yazan herkese tik konulacak
0
zastavam76
(26.06.13)
(bkz: seven )
0
mftf
(26.06.13)
no country for old men
american psycho
saw -bir acidan-
disturbia
the silent of the lambs
hannibal
0
bohr atom modeli
(26.06.13)
Monster
0
mutekebbir
(26.06.13)
[silinmiş]
(26.06.13)
tr.wikipedia.org

hannibal serisi.
0
elorelia
(26.06.13)
Natural Born Killers
0
late viper
(26.06.13)
zodiac
0
cekcekli
(26.06.13)
From Hell

www.imdb.com
0
tas
(27.06.13)
the midnight meat train
0
bohr atom modeli
(27.06.13)
henry: portrait of a serial killer
0
linuswithnoblankets
(27.06.13)
memories of murder (salinui chueok)
0
e nygma
(27.06.13)
(9)

sözlük yazarlarının cevaplarını daha mı güven verici buluyorsunuz?

islergucler2
cevap alırken nick yanındaki ''es'' ve''i'' ibarelerine takılıyor musunuz?
cevap alırken nick yanındaki ''es'' ve''i'' ibarelerine takılıyor musunuz?
0
islergucler2
(20.06.13)
hayır
0
rock n roll
(20.06.13)
hayır.
0
elorelia
(20.06.13)
No
0
lord
(20.06.13)
Evet
0
kegums
(20.06.13)
sözlük yazarları hep yalan yanlış aldatıcı bilgi veriyorlar. Güvenmemek lazım. Ben güvenmiyorum hiç.
0
dafaiss
(20.06.13)
Sikimde bile değil. Ben de bir sözlük yazariyim ama burda başka hesap kullanıyorum
0
dafuq
(20.06.13)
hayır.kim cevap vermiş farketmez.ben sözlük yazarıyım ama burada yazar olmadan önce açtığım dışardan duyurucu hesabını kullanıyorum.
0
gis
(20.06.13)
dafuq+1
hatta ben bu internet kullanıcılı nickimle, daha net daha araştırılmış cevaplar veriyorum.
sözlük nickimle girdiğimde niyeyse bi geyik yapma hissiyatı oluyor.
0
enkolaykullaniciadi
(20.06.13)
ne nick ne i ne es e bakarım.
0
sttc
(20.06.13)
(4)

sinema sorunsalı?

islergucler2
sabahtan yer beğenmiştim ama halen karar veremedim dostlar.şimdi pazar günü dünya savaşı z filmine gideyim diyorum ama 2 farklı seçeneği var altyazı/türkçe hangisi bilemedim. birde cinemaximum ekstra gözlük parası alıyormuş 2 lira oraya mı gitsem yoksa avşar sinemasına mı karar veremedim.şu iki ikil
sabahtan yer beğenmiştim ama halen karar veremedim dostlar.

şimdi pazar günü dünya savaşı z filmine gideyim diyorum ama 2 farklı seçeneği var altyazı/türkçe hangisi bilemedim. birde cinemaximum ekstra gözlük parası alıyormuş 2 lira oraya mı gitsem yoksa avşar sinemasına mı karar veremedim.

şu iki ikilemede bir cevap verirseniz çok mutlu olucam.
0
islergucler2
(20.06.13)
neden dublajlıya gidiyorsun ki, git altyazılı olana. 3d sevmiyorsan normal olana git, yoksa her yer gözlük parası alıyor zaten.
0
whoosie
(20.06.13)
altyazılı izleme imkanın varsa tabii ki altyazılı derim. denildiği gibi zaten her yer alıyor gözlük parası. tek seçenek dublaj olsa bile ben gitmem şahsen dublajlıya.
0
bir fincan kahve ile film izlemek
(20.06.13)
altyazıya git. ama ikisi arasında kararsız kalıyosan tercih senin. kimileri altyazılu izlemekte bi sakınca görmüyo nasıl olduğunu anlayamasam da.

gözlük parası her yerde var. ama 3d filmi oldum olası sevemedim. özellikle animasyon falan değilse çok eğreti ve saçma geliyor. 3d izlemezsen bi şey kaybetmezsin bence.
0
elorelia
(20.06.13)
bende yarın gitmeyi düşünüyorum 3d film sevmiyorum ama 2d nin altyazılı olanı yokmuş ya sevmediğim 3d yi orjinal izleyeceğim yada 2d yi sevmediğim dublajlı olarak izleyeceğim
0
onheil
(21.06.13)
(5)

SSK'ya niye borçlandım?

The Pleasure of Pain
gelir bildirim testi ( ya da her ne ise ) yaptırmadım çünkü yılın büyük bir kısmını yurtdışında geçiriyorum, eşime de zaten yaptırmadık çünkü Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı değil. En son çalışırken SSK'dan yaralanmıştım ve sonrasında hiç kullanmadım, neden borçlu oldum kullanmadığım halde?
gelir bildirim testi ( ya da her ne ise ) yaptırmadım çünkü yılın büyük bir kısmını yurtdışında geçiriyorum, eşime de zaten yaptırmadık çünkü Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı değil. En son çalışırken SSK'dan yaralanmıştım ve sonrasında hiç kullanmadım, neden borçlu oldum kullanmadığım halde?
0
The Pleasure of Pain
(20.06.13)
haksızlık değil mi sizce de? elimiz kolumuz bağlı mı yani?
0
🌸The Pleasure of Pain
(20.06.13)
haksızlık tabi de. kayıtlı olduğun yerdeki sgk'ya uğra bi. durumunu anlat. silemeyiz derlerse başka yerler de uğra. silebiliyorlar bazen.
0
elorelia
(20.06.13)
konsolosluğa gidip adres bildirmeniz gerekli idi.
0
theunforguven
(20.06.13)
@theunforguven; hangi konsolosluğa??
0
🌸The Pleasure of Pain
(20.06.13)
yurtdışında bir adresin varsa oraya.
0
theunforguven
(21.06.13)
(8)

bilim-kurgu filmleri

periphery
verin bakalım en iyi tavsiyelerinizi. göreyim ne kadar azılı bir bilim-kurgucuyum.
verin bakalım en iyi tavsiyelerinizi. göreyim ne kadar azılı bir bilim-kurgucuyum.
0
periphery
(16.06.13)
contact
0
elorelia
(16.06.13)
Bir çok Sci-Fi nin esinlendiği, felsefesi olan baba bir fim olarak www.imdb.com sonracıma zaten izlemişsindir ama gelmiş geçmiş en iyiler benim için tabii ;. The Abyss (1989),Alien (1979,Blade Runner
(1991),Dark City, Terminator (1984),The Fly (1986),12 Monkeys (1995),Donnie Darko (2001),Matrix, Brazil (1985),The Planet of Apes serisi (2001 hariç).
0
old possum
(16.06.13)
yazılanlara ekleme yapayım:

moon
the empire strikes back
back to tha future
serenity
sunshine
equilibrum
source code
children of men
gattaca
cloud atlas
frequently asked questions about time travel
0
zihuatanejo
(16.06.13)
inception
los cronocrimenes
district 9
0
zihuatanejo
(16.06.13)
pitch black
chronicles of riddick
0
zihuatanejo
(16.06.13)
dengesiz bir insan
(17.06.13)
ALIEN serisi tabiki!!!!
0
crax109
(20.06.13)
Looper
0
asuncion
(20.06.13)
(2)

yatay geçiş mi yoksa lys'mi?

islergucler2
anadolu da bir üniversiteden istanbul'a yatay geçiş yapmak mı daha kolay yoksa üniversite sınavından direkt olarak istanbul'u kazanmak mı?
anadolu da bir üniversiteden istanbul'a yatay geçiş yapmak mı daha kolay yoksa üniversite sınavından direkt olarak istanbul'u kazanmak mı?
0
islergucler2
(15.06.13)
direk istanbulu kazanmak.

yatay geçiş kontenjanları çok sınırlı oluyor. üç beş kişi mesela. alttan dersin olmayacak, derslerini eş kabul edecekler vs.
0
elorelia
(15.06.13)
lys.

bizim bölüme yatay geçişle gelen 2 kişi var -1 sene arayla geldiler- acaip ders yükleri var. çünkü bazı dersler saydırılamıyo ve benzer bi dersi diğer ünide almana rağmen, bide geçtiğin ünide alman gerekiyo. 2.sınıfta gelen kişi tek dönemde 12 ders falan alıyodu -biz 5 6 tane alıyoduk-

bide adapte olma, yeni üniye ısınma süreci var. hem ders hem sosyallik hem de hocalar anlamında. yine 2.sınıfta geleni biz baya bi süre kabullenemedik, diğeri de kendini soyutladı uzunca bi süre. onlar için zor bi dönemdi yani şimdi konuştuğumuzda söylüyolar. ortalamaları da geldikleri ortalamaya göre düştü. önceki okullarında seçtikleri anabilim dalından diğerine geçme ihtiyacı hissetti birisi.

lys'yle kazan temiz temiz stressiz oku. başladığın yerde bitir. çok daha iyi olacaktır.
0
gupon
(15.06.13)
(2)

sindirime yardımcı bir şey

ruh i tibbiye
geç saatte yeöeği fazla kaçırmışım da bu halde yatsam da rahatsız olacaüım.var mı rahatlatan bir şey mideyi?
geç saatte yeöeği fazla kaçırmışım da bu halde yatsam da rahatsız olacaüım.var mı rahatlatan bir şey mideyi?
0
ruh i tibbiye
(15.06.13)
elma.
0
elorelia
(15.06.13)
bira iç. garantili çözümdür, rahatlatır. bulamazsan maden suyu iç. en olmadı yoğurt ye.
0
mftf
(15.06.13)
(3)

Tuvalet Borusu

mftf
Öncelikle boklu püsürlü bir soru olacak o bakımdan dolayı özür dilerim. Alt komşumuzun bizden ona giden borusu çatlamış, sızdırma yapıyormuş. Tuvalet alaturka ve boru onun evinin sınırları içerisinde bulunuyor. Şimdi o boruyu tamir etmekle ben mi mükellefim yoksa o mu ?
Öncelikle boklu püsürlü bir soru olacak o bakımdan dolayı özür dilerim. Alt komşumuzun bizden ona giden borusu çatlamış, sızdırma yapıyormuş. Tuvalet alaturka ve boru onun evinin sınırları içerisinde bulunuyor. Şimdi o boruyu tamir etmekle ben mi mükellefim yoksa o mu ?
0
mftf
(15.06.13)
Onun sorumlulugu.

Ayrica 2013 yilinda alaturka tuvalet nedir, yapmayin.
0
biri gitti kaldi 300 spartali
(15.06.13)
boru onun evinin sınırları içinde ama içinden gidenler size ait. aslında siz ödemelisiniz. ama anlayışlı biri ise paylaşabilirsiniz masrafı.

2013le alaturka tuvaletin varlığının ne alakası var ki. isteyen istediği yere sıçsın arkadaş.
0
elorelia
(15.06.13)
senin sorumluluğun. ama eski tip künkse işiniz zor.
0
gurur
(15.06.13)
(8)

kep giyme töreni için ne giysem ?

fkssfbsr
sevgili ivana sertler, hakan akkayalar;2 haftaya kısmetse kep atıyorum, mezun oldum. Kep içine giyebileceğim şeyler konusunda fikir edinmeye çalışıyorum fakat ne türkçe ne ingilizce herhangi bir site bulamadım. belki sizin bildiğiniz bir site blog falan vardır dedim. genel olarak fikirlerinizi de al
sevgili ivana sertler, hakan akkayalar;
2 haftaya kısmetse kep atıyorum, mezun oldum. Kep içine giyebileceğim şeyler konusunda fikir edinmeye çalışıyorum fakat ne türkçe ne ingilizce herhangi bir site bulamadım. belki sizin bildiğiniz bir site blog falan vardır dedim.
genel olarak fikirlerinizi de almak isterim.

dişiyim.

teşekkürler şimdiden.
0
fkssfbsr
(14.06.13)
cüppe ne renk o çok önemli.
0
elorelia
(14.06.13)
cüppe ne renk olursa olsun üste beyaz alta siyah parça kıyafet seçilir. bu işin kuralı budur.
0
kegums
(14.06.13)
Resmi bir torene giderken ne giyiyorsaniz o sekilde giyinmeniz yakisik alir. Ozetle mevsime uygun "is kadini kiyafeti" denilebilir.
0
crown
(14.06.13)
cübbe lacivert renk
0
🌸fkssfbsr
(14.06.13)
siyah kalem etek üstüne de güzel bir gömlek veya bluz işte
0
feykalade
(14.06.13)
önü kapalı olacaksa pantalon giyme yeter.
0
kayranin kedisi
(14.06.13)
her zaman dolabinda olmasi gereken little black dress dedigimiz bir siyah elbise olabilir dizde.

topuklu giyebiliyorsan klasik bir siyah topuklu, sevmiyorsan siyah babet.

sade bir altin kolye ya da kupe
0
mahnita
(15.06.13)
lacivert cüppe içine diz üstü beyaz pamuklu elbise giymiştim, güzel olmuştu. gene mezun olsam gene onu giyerim. koyu renkler, kırmızı, siyah falan lacivertin içinde yaz günü boğucu oluyor. uçuk pembe vs de olur. yani açık renkler ve ince kumaşlar iyi duruyor. çok sıcak oluyor zaten cüppenin içi.
0
there is a light that never goes out
(15.06.13)
(2)

eskişehirde yazın 1 aylığına yaşamak.

jjwa
eskişehirde staj yapıcam temmuzda. şimdi öncelikle kalıcak yerim yok ama yurtlar falan varmış bol bol öyle yapıyim diyorum başka öneriniz var mı? yok onun yerine şöyle yapsan daha iyi olabilir diyecekleriniz? hayatımda hiç yurtta kalmadım nasıl yerler bilmiyorum mesela istanbuldan arkadaşım beni ziy
eskişehirde staj yapıcam temmuzda. şimdi öncelikle kalıcak yerim yok ama yurtlar falan varmış bol bol öyle yapıyim diyorum başka öneriniz var mı? yok onun yerine şöyle yapsan daha iyi olabilir diyecekleriniz?

hayatımda hiç yurtta kalmadım nasıl yerler bilmiyorum mesela istanbuldan arkadaşım beni ziyarete gelip yanımda kalabilir mi? bu tarz olaylara bakışları nedir yurtların?

kalıcak yeri geçtikten sonra ne yapılır eskişehirde? öğrenci şehri çok güzel yer diye duydum ama gitmedim hiç. yazın öğrenci şehirliği devam ediyor mu?

başka genel bilgi verebilir misiniz biraz? bu arada stajı etide yapıcam.
0
jjwa
(14.06.13)
yurt değil de apartlarda da kalabilirsin. misafir ağırlama, kız atma olayı bildiğin ev ile aynı işte. tek de kalabilirsin kafan rahat olur. ama yurda göre pahalı olabilir. araştırman gerek.

eskişehir de öğrenci için iyi derler ama yazın boşalıyomuş şehir. bir iki gün gezdikten sonra yalnızsan eğer pek bi numarası kalmaz. ama iyidir. çıkıp dolaşırsın boş boş :)
0
elorelia
(14.06.13)
eskişehir 4 mevsim cıvıl cıvıldır.

sana tavsiyem facebook'tan eskişehir kelepir tarzı gruplara dahil olup ilanlara bak. yurduyla 12 aylık anlaşma yapanlar oluyo mesela adam odasını kiralıyo yaz için.

bul bi tanesini 300 liraya oda elektrik su doğalgaz internet 1 ay kalırsın. en ucuz bu şekilde kalırsın.
0
kegums
(14.06.13)
(3)

TEKZEN online sipariş

Sskywalkeremre
Güvenlimidir? Daha önce kullanan oldu mu?
Güvenlimidir? Daha önce kullanan oldu mu?
0
Sskywalkeremre
(14.06.13)
sözlükten tekzen başlığına bakabilirsin. olumlu yorum yazan yok gibi.
0
elorelia
(14.06.13)
Ben kullandım. Bir sıkıntı yaşamadım. Ürün garantisiyle, faturasıyla geçti elime.
0
buff
(14.06.13)
Güvenlidir dostum Türkiye'de 97 mağazası olan bir şirketten bahsediyorsun sadece internet mağazacılığı yapmyorlar...
0
skahvecioglu
(14.06.13)
(3)

Ex'ten Next Olmazdı

3 atli 7 katli
Merhaba arkadaşlar, ekşiduyurunun uzun zamandır bir katılımcısı olsam da, gönül işleri kategorisine sanırım ilk defa ciddi bir şey yazıyorum. Kolay gelsin bana, diğer arkadaşlara da başarılar diliyorum.Efendim mesele çok uzun değil o yüzden uzun uzun anlatıcam en başından.(Benim yaş 22 şu an, İzmir'
Merhaba arkadaşlar, ekşiduyurunun uzun zamandır bir katılımcısı olsam da, gönül işleri kategorisine sanırım ilk defa ciddi bir şey yazıyorum. Kolay gelsin bana, diğer arkadaşlara da başarılar diliyorum.

Efendim mesele çok uzun değil o yüzden uzun uzun anlatıcam en başından.

(Benim yaş 22 şu an, İzmir'liyim, 1.84 boyundayım Erkeğim, hanımkız da İzmir'li ama burda okumuyor, o da 19).

Şimdi biz bu hanımkızımızla 2011 nisanında tanışıp, 5-6 ay kadar mutlu bir ilişki yaşamıştık, daha sonra gerek onun aile baskısı (17 yaşında, 20 yaşında biriyle birlikte olmasından kaynaklı), gerek benim o üniversiteye gittikten sonra uzun mesafe ilişkisi yaşama korkum derken ayrılmıştık, ancak hani geriye dönüp baktığımda yaşadığım en içten, hani en "severek" yaşadığım ilişkimdi.

Ben eski kız arkadaşlarımla görüşen bir insan değilimdir bu yüzden de hiç konuşmadık daha sonra, hatta bir iki kere yolda karşılaştığımızda sadece selam verip geçtim, sinir olmuştu bunlara da.

Nisan gibi tekrar konuşmaya başladık, (2 ay önce olan), bir organizasyonda denk geldik kalabalık ve pek tanıdığımız kimsenin olmadığı sıkıcı bir organizasyondu, 2 gün birlikte takıldık bu yüzden ve "arkadaş olabileceğimizi" söyledi. Ben de dedim ki "Hayır olamayız, olabilsek de eğer ikimizden birinin içinde kalan bir şeyler varsa arkadaşlığımza devam etmemiz o kişiye çok koyar", bu arada da ilk görüşmemizden hemen sonra (tamamen bağımsız nedenlerle) 3-4 aylık bir ilişkim bitti. neyse biz muhabbeti kesmedik (bu arada üniversitesinin olduğu şehirde oluyor bu olaylar), sonra o İzmir'e döndü bir haftalığına, ben o sırada çalışıyordum çalıştım yeri ziyaret etti, geçmişe dönüldü bakıldı konuşuldu falan. Ben de bu arada zaten moralimin de bozuk olması nedeniyle (son ayrıldığım kız yüzünden, hani ilişkiye çok değer vermiyordum ama çok kötü sonlandı, çok fazla kırgınlık oldu ortada), gittim konuştum "bak biz senle görüşüyoruz ediyoruz ama ben aramızda bir ilişki olsun istemiyorum, hani senin olaya nasıl baktığını bilmiyorum ama ben bunu yapabilecek durumda değilim" dedim, o da "hayır ya tabi ki öyle bi şey yok, sana değer veriyorum tabi ama söz konusu bile değil bir ilişki zaten benim erkek arkadaşım var" dedi. ben bu "erkek arkadaşı" olmasına pek inanmadım, hani bir süredir görüşüyordum ve erkek arkadaşı varmış gibi değildi ama 'beni rahatlatmak için' böyle bir yalana başvurduğunu düşündüm.

sonra aradan bir süre daha geçti okulu kapanınca izmire geldi bu hanımkızımız, biz biraz daha takıldık, bu süre içinde sinyaller hem benim hem onun tarafından oluşmaya başladı, biraz tabi reddediyorduk ikimiz de bu sinyalleri.

bir gece ben evimde arkadaşlarımı topladığım bir organizasyon düzenledim ve (7-8 kişi olacaktık toplam), hanımkız hariç herkes sattı. 2 kişi geçirdik o geceyi ve aramızda bi şeyler yaşandı, birlikte uyuduk öpüştük vs. sonra bana "sevgilim var benim!" dedi, tabi benim moralim baya bi bozuldu etti, o gece öyle bitti, sonra bir kaç kez konuştuk ve ilişkisinin çökmekte olduğunu söyledi. (bu arada hani gerçekten çok üzüldü böyle bir şey yaptığına mazur göstermez tabi bence yaptığı şeyi hiç bir zaman ama), eninde sonunda ben onu gerçekten sevdiğimi biliyorum ve onun da beni sevdiğine şüphem yok ama böyle bir şey yapmış olması bana çok koyuyor (ileride bana böyle bir şey yapar diye değil, öyle bir şeyden korkmuyorum sadece kendisini ve beni içinde bıraktığı durum çok düşüncesizce geliyor).

bu kız şu ana kadar benim gerçekten bir şeyler hissettiğim tek kız arkadaşım ve tekrar birlikte olma imkanım var ancak bir yandan da çok korkuyorum. beyler bi el atın?
0
3 atli 7 katli
(14.06.13)
Oncelikle, boyunu belirtmen guzel olmus. Boyunu bilmeden yorum yapmak imkansizdi bu soruya.

eveet. Soruya gelince. Surada film kopuyor: beraber yattiniz, film izlediniz, opustunuz etc. Sonra sevgilisi oldugunu soyledi he? Arkadas ayran gonullu heralde, herkese mavi boncuk dagitiyor. Yarin bu sana yaptiklarini baskasina yapamaz mi? Bence yapar. Ha bu kusku seni rahatsiz etmiyorsa dene elbet. Bir sey kaybetmezsin. Ona alismissin belli ki.
0
mal gibiyim
(14.06.13)
seni aldatmayacağına inanıyosun en kötü ne gelebilir ki zaten başınıza? başlayın gitsin. bu kadar çok takılma düşüncelere. üç yap bir düşün. seviyorum ama korkuyorum'lar falan boşver bunları. kız da yapmış bi hata. hatayı da tek başına değil senle yapmış üstelik. tamam yaptığı hoş bi şey değil ama hayatta her şey insan için. oluyor yani nihayetinde.

bu olayı romantik komedide izliyo olsaydın kızla erkeğin yeniden beraber olmaya başlaması mutlu son olurdu hem.

hayatında o yokken daha mı iyisin? değilsen bi de onunla dene işte.

ayrıca uzun mesafe ilişkisi çok güzel bi şey be siz de gelin :)
0
elorelia
(14.06.13)
bu kadar düşünecek bir şey yok.
0
tetebangura
(14.06.13)
(4)

ne izlesem?

bir ileti paylastim
ilk final haftasının bitişi, ülkenin son durumuyla fazla ilgilenmem sonucu uyku düzenimin kalmadığı ve çok yorgun olduğum bu akşamda, son sınavın sonucu büt gibi dururken onun getirdiği can sıkıntısı ile ve evden dışarıyı bırak yan odaya geçemeyecek haldeyim. (cümle bile kuramıyorum.) akşam beşten b
ilk final haftasının bitişi, ülkenin son durumuyla fazla ilgilenmem sonucu uyku düzenimin kalmadığı ve çok yorgun olduğum bu akşamda, son sınavın sonucu büt gibi dururken onun getirdiği can sıkıntısı ile ve evden dışarıyı bırak yan odaya geçemeyecek haldeyim. (cümle bile kuramıyorum.)
akşam beşten beri falan uyuyorum, gece en geç ikide uyumayı planlıyorum.

---------> yukarıyı okumak zorunlu değildir.

yorgun,morali bozuk ve yalnız bir adamım(bugün için). bir film önerin kardeşler bana, ruh halim budur. gidip bira cips alacağım. meydanlara gidecek gücüm yok bugün affedin beni kardeşlerim.

film öneriverin gari..


bornovadayım film izleyek beraber diyen varsa da uyarım bak.( karşıyım bu tür işlere aslında)

bornova sınırlarında oturmaya da çıkarım bak..


öyle işte. sıkılmışım ben çok.


teşekkürler.
0
bir ileti paylastim
(07.06.13)
dün 12:08 East of Bucharest izledim güzeldi.
0
utkucbkc
(07.06.13)
ne tür istiyosun onu da yazsaydın keşke. animasyon izle bence.

coraline
wreck-it ralph
0
elorelia
(07.06.13)
gel güzelyalıya takılalım panpa.
bugun memento yu izledim güzeldi hatta cok güzeldi izlememişsen izle. ama beyin miker söyliyeyim. komedi olarak the dictator ü izledim dün o da güzeldi.
0
evil genius
(07.06.13)
there is a light that never goes out
(07.06.13)
(4)

Avukat Arkadaşlara Bir Soru

alpha05
Boşanma davası açmadan önce eşlerden biri üzerindeki malı (ev,araba vs.) paylaşmamak için bir başkasının üzerine geçirse diğer eş bir hak iddia edebilir mi? Bir tanıdığın karşı taraf için böyle bir şüphesi var onun için soruyorum.
Boşanma davası açmadan önce eşlerden biri üzerindeki malı (ev,araba vs.) paylaşmamak için bir başkasının üzerine geçirse diğer eş bir hak iddia edebilir mi? Bir tanıdığın karşı taraf için böyle bir şüphesi var onun için soruyorum.
0
alpha05
(04.06.13)
burada şüphelenen kişi hakime durumdan bahsedecek (yani muvazaa iddiasında bulunacak) ve son aylarda karşı tarafın yapmış olduğu bağış, satım gibi işlenmlerin incelenmesini talep edecek. bunun sonucunda iddiasında haklıysa bu satım/bağış geçersiz sayılacak.
not: avukat değilim hukuk öğrencisiyim.
0
eldarwen
(04.06.13)
Edebilir tabi ki. Muvazaa iddiasıyla tasarrufun iptali için dava açabilir.

Bu iddianın da tanık dahil her türlü delil ile ispatı mümkündür. Satış ile ilgili para transferi olmadığı, olduysa dahi bunun hileli olarak gerçekleştirildiği, satın alan kimsenin mali durumu ve tanık beyanları gibi deliller ileri sürülebilir.

Bu tarz davalarda hak kaybına uğramamak için aceleci davranmak, bir an önce davayı açmak kanaatimce önemlidir.
0
ewereste
(04.06.13)
yanlış hatırlamıyorsam bir sene geriye kadar olan süredeki işlemler incelemeye alınıyor. tabi başvuru gerekli.
0
elorelia
(04.06.13)
(git: www.yilmazcelikhukuku.com/bosanma )
0
hedonistbeyin
(01.07.13)
(3)

Vakıfbank Ek Hizmet Binası Gimat/Ankara'ya nasıl giderim

maxu
Merhaba,Google map'den bulamıyorum, AŞTİ'den en kısa nasıl gidilir? Taksi vs ne kadar tutar? ayrıca google map koordinatlarını da öğrenirsem çok makbule geçer Tam adres şöyle: Vakıfbank Ek Hizmet Binası Anadolu Bulvarı 145. Sokak No:3 Gimat/ANKARA Angaranın goçlarına şimdiden teşekkürler
Merhaba,
Google map'den bulamıyorum, AŞTİ'den en kısa nasıl gidilir? Taksi vs ne kadar tutar? ayrıca google map koordinatlarını da öğrenirsem çok makbule geçer

Tam adres şöyle:
Vakıfbank Ek Hizmet Binası Anadolu Bulvarı 145. Sokak No:3 Gimat/ANKARA

Angaranın goçlarına şimdiden teşekkürler
0
maxu
(27.05.13)
gugıl mapin arama kısmına Anadolu Bulvarı 145. Sokak No:3 Gimat/ANKARA yazınca çıkıyor.

aştiden taksi ile çok tutar. ne kadar çok bilemem ama uzak baya.
acity önüne kadar otobüsle gidebilirsiniz ancak. ondan sonra haritada gösterilen tarafa dönüp yürümeniz gerekicek.
0
elorelia
(27.05.13)
Anadolu Bulvarı -Gimat Gıda Toptancıları Çarşısı No:145‎
Macun Mh., 06900 Ankara, Turkey

Böyle bir adres çıkıyor hocam doğru mu pek emin olamadım o yüzden sormuştum bende
0
🌸maxu
(27.05.13)
aştiden direk taksi yapma arkadaş baya tutar, ama ankarayla önce kızılay ordan aktarmalı metro yapabilirsin ordan demetevlerde taksi yapabilirsin en hızlı yol bu gibi geldi bana ankaralıyım ama 10 yıldır oturmuyorum orda hatırladığım bu kadar otobüs yakınından geçer ama bilmeyen için zor kaçırdımı bi durak bulamazsın hadi kolay gelsin, sınava falan gidiyorsan eğer başarılar
0
birkelimeüçişlem
(28.05.13)
(4)

ciltteki benler

so weit so gut
Sevgili duyuru,Biraz önce aynaya baktım, burnumun üzerinde yeni bir benin çıkmakta olduğunu gördüm. Kendisine "Merhaba." dedim. Sonra koluma baktım, dirsekten aşağısında bundan 5-6 sene önce tek bir ben varken, şu an tam 8 adet ben olduğunu gördüm. Annem gözümün önüne geldi, cildi çil ve ben dolu. Ü
Sevgili duyuru,

Biraz önce aynaya baktım, burnumun üzerinde yeni bir benin çıkmakta olduğunu gördüm. Kendisine "Merhaba." dedim. Sonra koluma baktım, dirsekten aşağısında bundan 5-6 sene önce tek bir ben varken, şu an tam 8 adet ben olduğunu gördüm. Annem gözümün önüne geldi, cildi çil ve ben dolu. Ürktüm.

Sorular:

1. Artık başka ben çıkmasın diye ne yapabilirim? Her gün evden çıkmadan yarım saat önce kremlenmekten daha pratik yöntemler var mı? (ki yüzümü kremliyorum üşenmeden, yine de çıkıyor :/)

2. Bu ben popülasyonunun bana bir zararı var mı/olur mu?

3. Yüzümde kendimi bildim bileli orada olan bir et beni haricinde iki et beni daha var (sonradan çıktılar). Bunlardan kurtulsam ne güzel olur diye düşünmüyor değilim. Biraz googleladım, bu işin çok kolay olduğunu söyleyip yaptıran 100lerce kişi, ve bu işin zararlı olduğunu söyleyen bir o kadar da yazı var. Kime inanayım bilemedim. Size inandım, size güvendim.

Bol güneşli günler dilerim.
0
so weit so gut
(25.05.13)
yeni ben çıkması riskli bi olay aslında. belli bi yaşa kadar benler çıkmaya devam eder diyen doktor da var yeni ben cilt kanserinin habercisi diyen de. bence bi doktora görün.
0
elorelia
(25.05.13)
direkt leke şeklinde mi yoksa böyle bombeli toparlak falan mı yeni çıkanlar? ben de geçen hafta bizim dermatolojiye gittim (hastanede çalışıyorum :D ) güneş kremi sür onlar önemsiz benler, bombeli olanlardan olsaydı patoloji falan yapardık dedi
0
nolmus yani
(25.05.13)
@nolmus yani: et beni dediklerim bombeli. vücudumda sonradan çıkanların çoğu leke şeklinde, ama içlerinde "bombeli" et benleri de var. yüzümdekiler de bombeli.
0
🌸so weit so gut
(25.05.13)
bi cildiye görsün bence, hemen bombeli olanları çıkarırlar, iyi huylu mu kötü huylu mu patolojiye yollayıp öğrenirler. Unutmayın her ben mutasyona uğramış hücre topluluğudur :D et benlerine gelince genel cerrah çıkarıyor onları fazla da b, ücreti olmuyor, almışken onları da patolojiye gönderiyorlar nedir ne değildir diye.
0
nolmus yani
(26.05.13)
(1)

Gmail hesabıyla ilgili

bulamıyorum
Merhaba arkadaşlar daha önce aldığım bir gmail hesabımın isim ve soyismimi sallayarak yazmıştım ve şuan düzeltmek istiyorum uğraştım fakat bir türlü çaresini bulamadım acaba bir yolu var mı yoksa o ad ve soyad öyle kalacak mı ?
Merhaba arkadaşlar daha önce aldığım bir gmail hesabımın isim ve soyismimi sallayarak yazmıştım ve şuan düzeltmek istiyorum uğraştım fakat bir türlü çaresini bulamadım acaba bir yolu var mı yoksa o ad ve soyad öyle kalacak mı ?
0
bulamıyorum
(21.05.13)
elorelia
(21.05.13)
(6)

hangisini izlesem?

mcmanus
Aşağıdaki filmlerden puanlarına bakmaksızın, bunu izlemiştim, bence izlemeye değer dediğiniz flim varsa yardımcı olur musunuz?Yu Ji Ser (Back to 1942)http://www.imdb.com/title/tt2113822/?ref_=fn_al_tt_1Mamahttp://www.imdb.com/title/tt2023587/?ref_=sr_1Lo Imposiblehttp://www.imdb.com/title/tt1649419/
Aşağıdaki filmlerden puanlarına bakmaksızın, bunu izlemiştim, bence izlemeye değer dediğiniz flim varsa yardımcı olur musunuz?

Yu Ji Ser (Back to 1942)
www.imdb.com

Mama
www.imdb.com

Lo Imposible
www.imdb.com

Boys Don't Cry
www.imdb.com

I'm Cyborg but that's ok
www.imdb.com
0
mcmanus
(20.05.13)
sadece sonuncusunu izledim, hikaye orijinal ama bana film çok yavaş geldi. bitiminde iyi ki izlemişim demedim yani.
0
absel
(20.05.13)
mama. sadece onu izledim ama çok güzeldi. ağladım.
0
beyaban
(20.05.13)
mama'yı izledim. korkutuyor ama akılda kalıcı bi film falan değil.

i'm cyborg but that's ok, izleme listemde olan bi film imiş. çok güzel diyolla.
0
elorelia
(20.05.13)
i'm cyborg but that's ok!
0
feykalade
(20.05.13)
üçünü izledim. iyiden kötüye sıralayacak olursam

lo imposible
i'm cyborg but that's ok
mama
0
sir gawain
(20.05.13)
Lo Imposible'ı henüz bitirdim, iyiydi. Teşekkürler..
0
🌸mcmanus
(21.05.13)
(2)

tek numarayla konuşulacak en ucuz faturasız tarife

calzoncillos
hangi operatörün hangi tarifesidir?normalde kullandığım hattıma ek olarak alacağım. mesaj ve internete hiç ihtiyaç yok, maksimum konuşup minimum para vermek tek derdim. faturasız hatlarda aylık bi kesinti oluyormuş sanırım. onları da dahil ettiğimiz zaman bildiğiniz, duyduğunuz, kullandığınız tarife
hangi operatörün hangi tarifesidir?

normalde kullandığım hattıma ek olarak alacağım. mesaj ve internete hiç ihtiyaç yok, maksimum konuşup minimum para vermek tek derdim. faturasız hatlarda aylık bi kesinti oluyormuş sanırım. onları da dahil ettiğimiz zaman bildiğiniz, duyduğunuz, kullandığınız tarife önerilerinize açığım.
0
calzoncillos
(17.05.13)
vodafone senle ben.

tabi süresi dolmadıysa.
0
elorelia
(17.05.13)
avea yıkılan paket var, 19 tl, 500dk, 1000sms, 1gb internet.
0
yakuza123
(17.05.13)
(4)

KPSS 2013'e normal memurluk isteyenler girebiliyor mu?

dergus
Merhaba arkadaşlar. 4 yıllık fakülte mezunları KPSS 2013'e girebiliyorlar mı? Girip tercih yapabiliyorlar mı? Bir arkadaşım sadece çift rakamlı yıllarda girilebileceğini söyledi de kafam karıştı... Normal memuriyet için bahsediyorum, öğretmenlik vs, değil.saygılarımla...
Merhaba arkadaşlar. 4 yıllık fakülte mezunları KPSS 2013'e girebiliyorlar mı? Girip tercih yapabiliyorlar mı? Bir arkadaşım sadece çift rakamlı yıllarda girilebileceğini söyledi de kafam karıştı... Normal memuriyet için bahsediyorum, öğretmenlik vs, değil.

saygılarımla...
0
dergus
(08.05.13)
4 yıllık fakülte mezunları her yıl girebiliyorlar. çift yılda olan kpss ortaöğretim mezunları için.
0
elorelia
(08.05.13)
yanlış bilgi vermeyin adamlara. b grubu kadroları için sadece çift yıllarda girilebilir. tek yıllarda girilenler a grubu uzman kadroları ve öğretmenler için geçerli.

dipnot: bazı bakanlıktan dışarıdan alımlarda arayıllarınkileri de kabul ediyor. mesleğiniz ne bilmiyorum ama bu durumu düşünerekden eğer sınav ücreti çok dert olmayacaksa girilebilir.
0
sadun.net
(08.05.13)
tarih mezunuyum
0
🌸dergus
(08.05.13)
bu sınav "kariyer memeurluğu" denilen kadrolar için geçerli. 4 yıllık üniversite mezunları giriyor. bu sınavlar tek yıllarda yapılıyor. onların kadroları ayrıca açılıyor, ayrıca kendi bünyelerinde sınav ve mülakatları var. tabi bu kadrolar için b grubu puanları da uygulanıyor.

ösym'nin tercih listesi olarak verdiği kadrolara yalnızca b grubu puanları ile başvuruluyor. sizin de sorduğunuz bu sınavlar. çift yıllarda giriliyor.
0
fusion2dx
(08.05.13)
(1)

posta çeki hesap numarası

dulcinea
birine para göndermem gerekiyor ama posta çeki hesap numarasını bulamıyorum. kendisine de ulaşamadım sabah erkenden göndermem lazım. tc kimlik numarasını görevliye versem numarayı bulabilir mi?
birine para göndermem gerekiyor ama posta çeki hesap numarasını bulamıyorum. kendisine de ulaşamadım sabah erkenden göndermem lazım. tc kimlik numarasını görevliye versem numarayı bulabilir mi?
0
dulcinea
(07.05.13)
illa posta çeki hesabına mı yatırmanız gerekiyor. kişi adına da yollayabilirsiniz pttden. bi miktar ücret keserler ama.
0
elorelia
(07.05.13)
(4)

Eskişehir Ankara hızlı tren

tuhaf bir insan
yolculuk ne kadar sürüyor ve bileti önceden almak gerekir mi ?ankarada aştiye gitmek isteyen bir kimse trenden inince ne yapmalı ? nelere binmeli
yolculuk ne kadar sürüyor ve bileti önceden almak gerekir mi ?

ankarada aştiye gitmek isteyen bir kimse trenden inince ne yapmalı ? nelere binmeli
0
tuhaf bir insan
(05.05.13)
yolculuk 1.30 saat. bileti de önceden alsan iyi olur. bazen tükeniyor çünkü.

aştiye gitmek için de 5 10 dakika yürüyüp metroya binebilirsin ama daha pratik bi yol bilen çıkabilir.
0
elorelia
(05.05.13)
@elorelia

ankaranın neresinde indiriyor tren?
0
🌸tuhaf bir insan
(05.05.13)
ulusta.

aslında tren garının içindeki alt geçitten geçip tandoğan ya da maltepe metrolarına yakın bi yerden çıkıp bu ikisinden birine binmek de mümkün. yine biraz yürümek gerekicek ama 3 4 durak sonra binmiş olacaksınız metroya.
0
elorelia
(05.05.13)
ankara'yı pek bilmeyn biri olarak; sincan'da inebiliyorsun bazı seferlerde. yoksa tren garı gençlik parkına çok yakın, ulus oluyor galiba.
tren garında indiğinde @elorelia'nın dediği gibi:
1- önce karşıya geç,
2- son karşıdan dosdoğru yürü. garın ana kapısına sırtını verdiğini düşün. hiç bir tarafa dönmeden. 5-10 dk sonra ulus metro istasyonuna varırsın, kızılay yönüne bin, batıkent'e değil!!!2-3 durak sonra zaten kızılaydasın, oradan ankaray'a aktarma yap. sadece duvardaki tabelaları takip et. ankaray'ın son durağıdır aşti. ona göre aşti yazana taraftan devam et hep.

yol yön konularında çok kötüyümdür, ama bu anlattığım güzergahın çok bir zorluğu yok. herkesin bilebileceği yerler olduğundan kolaylıkla herkese de sorabilirsin.
0
puc
(05.05.13)
(22)

Erkek cocuk ismi.

Kartonpiyer
Degerli duyuru sakinleri.Yakin bir zamanda dunya tatlisi biryegen bekliyoruz. Isminin ne olacagi konusunda kimse bir karara varamiyor ve kararsiziz. Sizinde hosunuza giden onerebilecehiniz anlami guzel populer olmasi sart degil herkezce hosa giden isimleri onerirseniz sevinirim. Tesekkurler.
Degerli duyuru sakinleri.

Yakin bir zamanda dunya tatlisi biryegen bekliyoruz. Isminin ne olacagi konusunda kimse bir karara varamiyor ve kararsiziz. Sizinde hosunuza giden onerebilecehiniz anlami guzel populer olmasi sart degil herkezce hosa giden isimleri onerirseniz sevinirim. Tesekkurler.
0
Kartonpiyer
(28.04.13)
gazanfer
0
ermanen
(28.04.13)
görkem
cihan
0
tg
(28.04.13)
Cok sevdigim bi ismi buraya yaziyim da sonra herkes cocuguna o ismi koysun kdhdjsh. Saka saka. Devin adini seviyorum ben
0
Idonthaveausername
(28.04.13)
Oguz
Atila
Beren
0
Argaeos
(28.04.13)
râkım
0
hicazkar
(28.04.13)
Ömer yada yigit çok güzel olmaz mı? :) tosuncuk! :)
0
kokhucre
(28.04.13)
yağız
baran
kaan
arda
deniz
ata
0
halanne
(28.04.13)
kemal
atakan
barbaros
mete
arda
0
jimjim
(28.04.13)
Cingü
Yozdil
Mekbuk
Çipet
0
roket adam
(28.04.13)
Omer yigit gorkem cihan bunlar akrabalarda var digerlerinide onerdik diyebiliriz kabul ettiremedik daha farkli isim onerileri bekliyoruz.
0
🌸Kartonpiyer
(28.04.13)
Mustafa
Fatih
Kerem
Eren
Mete
0
kakao
(28.04.13)
toprak
kenan
asaf
0
bxgx
(28.04.13)
toprak
ilter
0
devilred
(28.04.13)
bu değil,bu değil, bunlar hiç değil.
0
🌸Kartonpiyer
(28.04.13)
albus
0
elorelia
(28.04.13)
devran
0
cecilia
(28.04.13)
ahmet
mehmet
mustafa
ali
0
i ve been mistreated
(28.04.13)
baybars
0
mattiadestro
(28.04.13)
Aren,
0
pembeturk
(28.04.13)
turgut
0
meles
(28.04.13)
tüm cevaplar için tesekkürler arkadaşlar. ne yazıkki bulamadık. cevaplar işe yaramadı.
0
🌸Kartonpiyer
(30.04.13)
evren
0
carpa_diem
(30.04.13)
(1)

ay tutulması hakkında sorular

muneccim tercuman
bu akşam gerçekleşeceği söylenen ay tutulması tam olarak saat kaçta gerçekleşecek?çıplak gözle izleyebilir miyiz?
bu akşam gerçekleşeceği söylenen ay tutulması tam olarak saat kaçta gerçekleşecek?
çıplak gözle izleyebilir miyiz?
0
muneccim tercuman
(25.04.13)
başladı şu an.
0
elorelia
(25.04.13)
(1)

Birden fazla çaylak hesabı kullanmak

Paris bir şenliktir
Benim 3 adet hesabım var çaylak listesinde biri 24 bin biri 30 biri 65 bin şimdi yasak mı bu zaten biri onay alsa diğerleri silerim ama merak ettim
Benim 3 adet hesabım var çaylak listesinde biri 24 bin biri 30 biri 65 bin şimdi yasak mı bu zaten biri onay alsa diğerleri silerim ama merak ettim
0
Paris bir şenliktir
(23.04.13)
noktalama işaretleri diye bişey buldum süper.

soruya cevap: eskiden yasaktı. artık değil. silme dursun bi kenarda. değerlenir ilerde.
0
elorelia
(23.04.13)
(8)

açlığı bastıracak atıştırmalık tavsiyesi

proculianus
diyet yapıyorum. daha doğrusu diyet değil de yediklerime dikkat etmeye başladım diyelim. akşam sekizden sonra bir şey yemeyecektim mesela. ama şu an çok fena acıktım. hiçbir şey yemesem açlıktan uyuyamam kesin.ne yiyeyim de hem açlığımı bastırsın hem de hafif olsun?
diyet yapıyorum. daha doğrusu diyet değil de yediklerime dikkat etmeye başladım diyelim. akşam sekizden sonra bir şey yemeyecektim mesela. ama şu an çok fena acıktım. hiçbir şey yemesem açlıktan uyuyamam kesin.
ne yiyeyim de hem açlığımı bastırsın hem de hafif olsun?
0
proculianus
(23.04.13)
Diyet pisküvileri iyi gider.
0
sarhosken alinan hesap
(23.04.13)
yoğurt,meyve,süt
0
rock n roll
(23.04.13)
altınbaşak zulala sen.
0
elorelia
(23.04.13)
yazacaklarım ne kadar doğru olur bilmiyorum da: tuzsuz leblebiyi diyettekilere öneriyorlar tok tutuyormuş,ayrıca haşlanmış yumurta da öyle.
0
MtKrt
(23.04.13)
salatalik
0
exlibris
(23.04.13)
ben genel olarak tavsiye vereyim sana:
-k fleks yiyebilirsin.
-kepek ekmeğinin arasına üç beş fındık/badem neyse atabilirsin.
-cacık yapabilirsin. tuzsuz tabi.
-biber,domates,salatalıktan oluşan bi salata yapabilirsin. bol yeşillikli.ekmeksiz yersin.vitamin de olur.
0
mrenton
(23.04.13)
muz yiyom ben tok tutuyo.
0
tasa oturma soguk ceker
(23.04.13)
koyu kıvamlı cacık.
0
girl in a coma
(23.04.13)
(3)

Toplu Konut Projeleri

kamera motor
şimdi arkadaşlar, ben mahallede büyümüş ve uzun yıllardır da müstakil evde yaşayan biriyim. izmirde yaşadığım için de, bizim çevremizde pek toplu konut mevcut değil. o yüzden soruyorum zaten.şu ali ağaoğlu'nun reklamını izledim. 24 ayda bitirdikliden falan bahsediyorum.ben hayatımda bu kadar itici b
şimdi arkadaşlar, ben mahallede büyümüş ve uzun yıllardır da müstakil evde yaşayan biriyim. izmirde yaşadığım için de, bizim çevremizde pek toplu konut mevcut değil. o yüzden soruyorum zaten.

şu ali ağaoğlu'nun reklamını izledim. 24 ayda bitirdikliden falan bahsediyorum.

ben hayatımda bu kadar itici bir yaşam alanı daha görmedim. uzun ve kasvetli binalar, siktirlenmiş bir yerde oluşturulmuş yapma siteler.

buralarda yaşayanınız var mı? hani bana hiçbir canlılığı olmayan, boktan yerler gibi geliyor. ne çevresinde insanlar sokakta yürüyüp vakit geçirirler ne de bir boka benzeyen bir çevresi vardır gibi geliyor. harbi durum böyle mi? in-cin top oynayan yerler gibi geliyor kısaca bana. hani fiyatlarına da bakıyorum, 400-500 milyardan ucuza dairesi yok bu tip projelerin.

neyse, soruyu es geçip bu projeler hakkındaki görüşlerinizi de yazabilirsiniz.

açıkçası beni bir deli sikmediği sürece, siktiğimin bir apartman dairesine yüzlerce bin dolar para akıtmam.
0
kamera motor
(23.04.13)
sözlükte yazmıştı biri önceden. hatırladığım kadarı ile yine bi ali ağaoğlu projesinde 1+0 evler -evet yanlış duymadınız :)- 250 bin mi 350 bin mi ne fiyatla satılıyormuş ve hepsi tükenmiş. o parayı 1+0 eve verecek insanlar var ülke sınırları içinde. nasıl bi zenginlik bu bilemiyor.

toplu konut olayına gelince de biçimsiz gibi ama sen müstakil evde yaşadığın için sana çok kötü geliyor. bizim gibi zaten toplu konutlarda yaşayan insanlar için çok da kötü değil yani yaşamak adına.
0
elorelia
(23.04.13)
mesela allahın dağında, sevimsiz, binlerce dairenin biri yerine, şirince bir mahallede 6-7 katlı bir binada ev tutmayı tercih ederim.

şu toplu konutlar kadar sevimsiz görünen hiçbir şey yok.
0
🌸kamera motor
(24.04.13)
Abi daha önce bir yerde benzer bir konuda daha yazmıştım.
Konu ev nerde orada dağda bayırda mevzusu mevzu değil.
konu O sitenin içinde olmak ya da dışında olmak.
içinde olmak ya da içinde olamamak.
İçeride ki insanlar kendi çaplarında bir çevreye ulaşıyorlar mesela senın sokağında ki çocuklarla o insanlar kendi çocuklarının muhatap olmasını küfür öğrenmesini bile istemiyor. Adamlar akşam üstü 3-4 komşu golf e gidiyor (sen anca halı saha maçına gidersin) :D karılar sabah cip lerine biniyor avm lere gidip para harcıyor.
Şimdi anlıyor musun neden ...
Eğer anlamıyorsan bunun 2 nedeni olabilir.
1. kedi ulaşamadığı ete mundar mındar hangisi ise onu diyorsun.
2. Anlamak istemiyorsun, zengin isen bile dışarda olmaya mahkumsun
:D:D:D
netadam la acımasız gerçekler

örnek vereyim anlaşılır olsun.
ben dışardayım benım patron içerde
bende megane var şuan
patronda merso
ben 4 katlı mahalle içi apartmandayım
patron ağaoğlunda
ben sabit maaşlı çalışıyorum
patron patron :D
0
netadam
(24.04.13)
(6)

Klasik - Benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Camcı
Selamlar;Durumumu özetlemem gerekirse;- Geçen sene tam bu sıralar evlilik öncesi ayrılık yaşadım, bu süreçte psikoterapi her türlüsüne başvurdum, ilaçlar beni beni bitirme noktasına getirdi, ağlamayı bırak nefes alamaz oldum. En azından ağlayınca rahatlıyordum, ben de hepsini kesip attım. İşimde ilk
Selamlar;

Durumumu özetlemem gerekirse;

- Geçen sene tam bu sıralar evlilik öncesi ayrılık yaşadım, bu süreçte psikoterapi her türlüsüne başvurdum, ilaçlar beni beni bitirme noktasına getirdi, ağlamayı bırak nefes alamaz oldum. En azından ağlayınca rahatlıyordum, ben de hepsini kesip attım. İşimde ilk başta sahip çıktılar, şu sıralar ise nerdeyse her gün o günden kalan yaptığım hatalar başıma kakılıyor, bu yüzden her gün işe küfrederek gidiyorum. Muhtemelen ben çıkmazsam kovacaklar. Yaşım otuz, etrafımdakiler kendi düzenini kurdu, herkes kendi derdinde; hatta çoluk çocuğa karıştılar, bu yüzden asosyelleşmenin dibine vurdum, durumdan kurtulmak için her çabam boşa gitti. Yalnız yaşıyorum, ciddi tek dayanağım ailem var, onlar da kilometrelerce uzakta.

Asıl problemim ise, her gece rüyalarımda eski mutlu halimi görüyorum, sabah uyandığımda ise kabus başlıyor. Uzaktan bakıldığında müthiş bir dramım yok fakat beni yok eden ise gelecek planlarımın olmayışı, daha da kötüsü olamayışı. Para pulla bir bok olmuyor.

Sorum şu; Siz benim yerimde olsanız ne yaparsınız? Ricam var, abuk subuk cevap vermeyin.



-
0
Camcı
(23.04.13)
mümkünse başka bi iş bul.

30 da çok geç bi yaş değil. hele ki sözlükte evlenme ortalamasına bakarsak. daha ne düzenler kurulur, ne düzenler bozulur kim bilir.
0
elorelia
(23.04.13)
wishmaythşngs
(23.04.13)
sözlükte evlenme ortalamasına bakarsak evde kalırız.
0
kvef
(23.04.13)
-yeni bir is arardim.
-yasim 30, bir duzenim yok dusunmez (30 da az gectim bu arada) hayatimin keyfini cikarirdim (su an zaten oyle yapiyorum)
-yalniz da yapilabilecek aktivitelere baslardim (spor gibi, hatta gece disari cikmayi deneyin)
- elbette sizin gibi insanlar da vardir etrafinizda onlarla arkadaslik yapmaya calisirdim
- gelecek planindan kasit ne? coluk cocuk ise bunlari birakin su an icin. bunlar da gelecek ama sizin zaten su an bir duzeniniz var oncelikli olarak onu daha guzel hale getirmeye calisin. mutlu olmaya calisin. geride kalmis her sey, dusunup dusunup bunaltmayin kendinizi. gerek yok.
- eger hala ihtiyac duyuyorsam psikolaga gitmeyi denerdim ama ilac kabul etmeyin. konusun bol bol. yok istemem derseniz kendinizle ic tartisma yapin. neden boyle oldu, soyle yapmaliyim falan diye. ben bazen yapiyorum baya da ise yariyor :)
-evde yalniz kos kos oturmayin bisiklet alin en azindan ona binin daraldiginizda. en azindan hava almis olursunuz, iyi gelir.(tabi eger binecek yakin yerler varsa)
aksamlari yemekten sonra bir kahve alip yuruyun. oturun bir yere insanlari izleyin.
- sizin gibi yalniz bir kedi edinin. en azindan eve geldiginizde sevinen birileri olur. sizi de onu da mutlu eder. (sonradan atmayin tabi hayvani sokaga)

ilk aklima gelenler bunlar acikcasi. ve ise yariyor :)
0
65 derece
(23.04.13)
Bahsettiğiniz şeyleri zaten yapıyorum veya yapmaya çalışıyorum. dikkatimi dağıtmak evet o için faydalı oluyor fakat benim sorunum amaçsızlık, eskiden kendimce kurguladığım büyük planlarım vardı, bunlar çökünce altında kaldım. malesef şu an ki amaçsızlık beni yok eden. boşuna çabalıyorum gibi geliyor artık herşey.
0
🌸Camcı
(23.04.13)
Yerinde olsam hayatıma; bundan sonra n olacak diye düşünmeyi bırakıp hayatın bana getireceklerine ve götüreceklerine kalbimin ve beynimin tüm kapılarını açarak devam ederdim.Başka bir deyişle teslimiyet lazım dostum. Hayata teslimiyet..Başta Yüce Allah'a teslimiyet aslında.Uzun lafın kısası sen rutin yaşantına devam edeceksin milyonlarca insanın yaptığı gibi ve bi kaç sene sonra şimdikinden farklı dertlerin olacak.Şuan ki ''amaçsızlık''diye nitelendirdiğin durum emin ol geçecek.İşin enteresanı bu geçiş dönemini insan farkedemiyor.insan yaşarken hiçbir şey değişmiyor gibi geliyor.Sürprizlere açık ol..ve ümitsizliğe düştüğün anlar olsada bunu hayatının totaline yansıtma..(tasavvufa yönelmeni tavsiye ederim)
0
falanks misalim
(23.04.13)
(5)

Kelebeğin Rüyası

Paris bir şenliktir
Arkadaşlar bu filmde yazar ve şairBehçet Necatigil'in öğrecileri ile olan hayatını mı anlatıyor?Rüştü OnurMuzaffer Tayyip Usludaha izlemedim ama süper gözüküyor :)
Arkadaşlar bu filmde
yazar ve şair
Behçet Necatigil'in öğrecileri ile olan hayatını mı anlatıyor?
Rüştü Onur
Muzaffer Tayyip Uslu

daha izlemedim ama süper gözüküyor :)
0
Paris bir şenliktir
(17.04.13)
evet.
0
elorelia
(17.04.13)
evet ve güzel.
0
didi
(17.04.13)
evet fena değil güzel gidiyor biraz kopma var gibi geldi bana ama begendim açıkçası güzeldi.
0
exodia
(17.04.13)
reklam kokan hareketler bunlar
0
feykalade
(17.04.13)
evet anlatıyor ama filmde hiçbir şey yok. Bir aksiyon zaten beklemiyoruz ama olan seneryoyu da çok vasat işlemişler. Sadece ana karakter oyunculukları iyi. Ama sadece sanat anlamında iyi.
0
blacKk
(29.04.13)
(2)

sözlük moderasyonundan mesaj geldi nedir bu

wayne
çaylağım şuan üye alımı için atmışlar."merhaba! yazdığınız entry'ler okundu, incelendi. ancak bazı düzeltmeler yapmanızın daha iyi olacağına karar verildi. bu düzeltmeleri bir dahaki incelemeye kadar yapmamanız başvurunuzun reddedilmesine ve dolayısıyla hesabınızın kapanmasına yol açabilir.sizin içi
çaylağım şuan üye alımı için atmışlar.

"merhaba! yazdığınız entry'ler okundu, incelendi. ancak bazı düzeltmeler yapmanızın daha iyi olacağına karar verildi. bu düzeltmeleri bir dahaki incelemeye kadar yapmamanız başvurunuzun reddedilmesine ve dolayısıyla hesabınızın kapanmasına yol açabilir.

sizin için not düşülen tavsiyeler ise şöyle; "1- zayıf entry profili"

13.04.2013 14:48"
0
wayne
(15.04.13)
nası nedir? neyini anlamadın. beğenmemişler işte. yeniden sıraya girdin yani. entirilerini düzelt. sıran geldiğinde tekrar inceleyecekler.
0
elorelia
(15.04.13)
bana da gelmisti buna benzer. duzelt girilerini neyi elestirdilerse onu gozonune alarak girilerini tekrar kontrol et duzelt yeniden yaz
0
evc
(15.04.13)
(6)

çok ağladıktan sonra.

kırmızıkaşekaban
çok ağlayınca ne yapıyorsunuz?ben bu baş ağrımı ve gözlerimin acısını nasıl geçireyim? gözlerim şişti nasıl indireyim? uyumamam gerek birde en az 11 e kadar, uyku haricindeki tavsiyelere ihtiyacım var.not: çay ve asitli içecekleri kesinlikle tüketmiyorum.
çok ağlayınca ne yapıyorsunuz?

ben bu baş ağrımı ve gözlerimin acısını nasıl geçireyim? gözlerim şişti nasıl indireyim?

uyumamam gerek birde en az 11 e kadar, uyku haricindeki tavsiyelere ihtiyacım var.

not: çay ve asitli içecekleri kesinlikle tüketmiyorum.
0
kırmızıkaşekaban
(08.04.13)
çay iç, şekersiz.
0
megafon
(08.04.13)
kahve iç sert olsun. nescafe değil yalnız.
0
westblack
(08.04.13)
Çok karanlık ya da gözünü alıcak şekilde şıklı bir ortamda bulunma mümkünse bilgisayar ekranına fazla bakma gözler için diyorum.

Karnını doyurup bir ağrı kesici içmeyi biliyosundur , kafanı fazla sağa sola sallama geçer.

Ama uyumak en iyi çözüm.

1,30 -2 saat uyusan sonra yapsan ne yapacaksan daha iyi olurdu.
0
Caaannn
(08.04.13)
gözünün üzerine çay koy evet. sallama çay poşetini koyabilirsin. o yoksa çayın posası mıdır nedir onu peçeteye sarıp koyabilirsin.

gözünü yoracak şeylerden de uzak dur.
0
elorelia
(08.04.13)
soğuk suyla yüzünü yıka
ağrı kesici iç
midem alıyorsa aburcubur ye
duşa gir
film izle
0
neira
(08.04.13)
elma ye, uyumanı engeller
0
feodal moruk
(08.04.13)
(3)

YDS'ye çalışmadan girmek ve olabilecek en yüksek puan?

helios
yarınki dil sınavına hiç çalışmadan ve yetersiz ingilizce ile gireceğim. buna rağmen, nasıl bir sallama yöntemi uygulamalıyım ki, sıfır bilgi ile -olabilecek- en yüksek neti çıkarayım? hepsini aynı şık yapmak sanırım aralarından en makul olanı, böyle olması durumunda sınav iptali gibi bir şey sözkon
yarınki dil sınavına hiç çalışmadan ve yetersiz ingilizce ile gireceğim. buna rağmen, nasıl bir sallama yöntemi uygulamalıyım ki, sıfır bilgi ile -olabilecek- en yüksek neti çıkarayım? hepsini aynı şık yapmak sanırım aralarından en makul olanı, böyle olması durumunda sınav iptali gibi bir şey sözkonu olur mu?
0
helios
(06.04.13)
hepsini aynı şık işaretleyerek elde edeceğin başarı 80/5=16 doğru.
hadi +-5 desek 21 elde edeceğin maksimum doğru sayısı.
21*1.25=26.25 de maksimum puanın olur.

pek makul gelmedi bana ama
0
cecilia
(06.04.13)
7 nisan 2013 yds başlığına bi göz at. taktik var bi kaç tane.

mesela şu antik.eksisozluk.com
0
elorelia
(06.04.13)
şıkları tek tek boşluklara koyarak oku, en çok kulağına hoş geleni işaretle. ciddi manada işe yarıyor.
0
superapple
(06.04.13)
(5)

GSM Şirketleri faturalı abone mi ister faturasız mı (HazırKart, kontor vs)?

neverletyougodown
Soru başlıkta, neden?
Soru başlıkta, neden?
0
neverletyougodown
(06.04.13)
Faturali hat ister cunku faturasizin bagliligi dusuk olabilir hatti cikarip atti mi iliskisi biter faturali iliskisini keserken muahatap olmak zorundadir

Gsm operatoru tarafindan daha elde tutulur

Bir de faturali da ciddi geliri vardir az sayida insandan daha cok kazanir diye dusunuyorun
0
seyyar satıcı
(06.04.13)
faturasız. çünkü vereceği hizmetin parasını baştan almıştır. ister kullan ister kullanma.
0
sutlu nescafe
(06.04.13)
Faturali ister. Hatta faturasizdan faturaliya gecmen icin her turlu guzelligi yaparlar. Tam tersi durumda ise sizi vazgecirmek icin ellerinden geleni yaparlar.

Benzetme yapmak gerekirse faturali hatti kredi karti ile alisveris yapmak olarak dusun, faturasizi ise nakit alisveris olarak. Ilk durumda genellikle daha rahat ve daha cok para harcarsin.
0
sastim allahimdan sastim
(06.04.13)
faturalı ister. çünkü hangi faturalı tarifeye bakarsan bak en az 12 ay taahhütlüdür. tarifeler bi tık daha avantajlı olsa da bi kere kendine bağladı mı o kadar ay boyunca alacağı parayı garantilemiş olur.
0
elorelia
(06.04.13)
faturalı ister çünkü faturalıda da vereceği hizmetin parasını çoktan almıştır. (artık ev telefonu gibi faturalı hat kullanan yok. mutalak bi paket oluyor. minumum 30liradan başlıyor onlarda)
ayrıca faturalıda extra vergiler sokar.
0
raskolnikov2
(06.04.13)
(3)

spartacus devam hatası *son bölüm spoilerı içerir

facebook
startacus gibi bir dizide devamlılık hatasının yaşanması hiç hoş değil ya, bunu daha öncede yaptılar ama son seferinde çok basit bir şekilde yapılmışspartacusun iki roma askeriyle çakma arena da karşılaşmısında iki kılıcı yere X diye saplıyor, bir sonraki sahnede V gibi saplanmış görünüyor, en sonda
startacus gibi bir dizide devamlılık hatasının yaşanması hiç hoş değil ya, bunu daha öncede yaptılar ama son seferinde çok basit bir şekilde yapılmış

spartacusun iki roma askeriyle çakma arena da karşılaşmısında iki kılıcı yere X diye saplıyor, bir sonraki sahnede V gibi saplanmış görünüyor, en sonda da adamı öldürürken X şeklindeki kılıçlarda öldürüyor.

çok basit bir hata, dünyaya servis edilen bir dizinin böyle basit hatası kötü değil mi
0
facebook
(06.04.13)
o da insan yapımı nihayetinde. kırk yıla bi yapmışlar yani. olabilir böyle bişey.
0
elorelia
(06.04.13)
diziyi hata bulayım diye mi izliyorsun yoksa izlerken gözüne mi çarptı? ben yarım saat önce izledimn hiç dikkat etmedim, hani nası' diyeyim belki olayın içine girmekle girmemekle alakalı, ne diyosun?

Sakın ha eleştirmiyorum ha başkan, aman diyeyim.
0
charlesbukowskiineksi
(06.04.13)
gözüme çarptı, böyle bir diziyi hata arayarak izlersek zevk almayız zaten.
0
🌸facebook
(07.04.13)
(7)

survival film tavsiyesi

jamiro
özellikle su üstünde geçen filmlerden önerileriniz var mıdır? life of pi, cast away gibi mesela. su ile ilgisi olmayabilir de elbette. the thing gibi de olur, 127 hours gibi de the pianist gibi de. keyifli olsun da... denizde geçmesi çok mühim değil.__________________________@ron dennis; o da izlend
özellikle su üstünde geçen filmlerden önerileriniz var mıdır? life of pi, cast away gibi mesela.

su ile ilgisi olmayabilir de elbette. the thing gibi de olur, 127 hours gibi de the pianist gibi de.

keyifli olsun da... denizde geçmesi çok mühim değil.

__________________________
@ron dennis; o da izlendi. başka öneriler alabilirim.
@sanal hayvan onu da izledim.

öneriler için teşekkürler.





not: başlığa ilerleyen tarihlerde arama yaparak gelenlere, aşağıda yazılanlara ek olarak yeni bulduğum başka bir linki daha göstermek istiyorum: offgridsurvival.com (türlerine göre survival filmler)
0
jamiro
(02.04.13)
tam uymuyo olabilir ama into the wild var.
0
ron dennis
(02.04.13)
www.imdb.com

şu var..trailerı'nı izle oldukça güzel bir film..yaratık filmi olmasına rağmen..sarıyor sarmalıyor film..
0
dedim dedim de kime dedim
(02.04.13)
elorelia
(02.04.13)
su ile alakası olmayanlardan the road var ve belki biraz the way back.

su üzerinde olanlardan ise tam survival temalı olmasa da waterworld var. yalnız çok da iyi bir film olarak görmüyor insanlar genelde (beklenti yüzünden belki de, çok büyük bütçesi vardı çünkü), bense idare eder diyor ve o kadar da kötü bulmuyorum. hatta güzel bee. neyse uzadı, aklıma gelenler bunlar.
0
dartdevil
(03.04.13)
kesinlikle
www.imdb.com

life of pi ye biraz benzese de, kuzey avrupadan çıkmış olması izlemeye değer kılıyor.
0
olmaz boyle nick
(03.04.13)
sanal hayvan
(03.04.13)
buzbebek
(03.04.13)
(3)

The Thing Benzeri Film

temizkopat
Anladiniz siz onu. Kutup ve gerilim istiyorum. Sizi seviyorum.
Anladiniz siz onu. Kutup ve gerilim istiyorum. Sizi seviyorum.
0
temizkopat
(02.04.13)
elorelia
(02.04.13)
www.imdb.com
Kutup değil ama benzer.
0
Vexq
(02.04.13)
kutup yok ama soğuk ve kar var, üstelik de geriyor.
www.imdb.com
0
hayirsiz
(03.04.13)
(3)

Western filmlerinde sigara yakma şekli

efreet sultan
Çoğu western filminde kibriti ayaklarına sürterek yakıyorlar. böyle bir şey mümkün mü? yoksa o ayakkabıların bir özelliği midir? nedir bunun olayı?
Çoğu western filminde kibriti ayaklarına sürterek yakıyorlar. böyle bir şey mümkün mü? yoksa o ayakkabıların bir özelliği midir? nedir bunun olayı?
0
efreet sultan
(20.02.13)
kibritin özelliği o. var öyle kibritler. pürüzlü yüzeye mi ne sürtünce yanıyo.
0
elorelia
(20.02.13)
www.angelo.edu

Amerikadaki kibritler sağdaki gibi, biraz pürüzlü bir yüzeye sürtünce yanıyor.
0
Haldamir
(20.02.13)
bir de bunlar eski tür kibritler. yani kimyasalları farklı. bu sebeple mesela 50'lerde ve öncesinde insanların cebinde kalan kibritler yanıyormuş falan hatta :)

şimdi de amerikadaki tüm kibritler yine de öyle değil yani.
0
sanal hayvan
(20.02.13)
(6)

Burun Tıkanıklığı

yaseka
Kendimi bildim bileli bu durum var. Ama işin garip tarafı sadece bir burun deliğiyle sabit kalmaması. Bir gün sağ taraf tıkalıyken diğer gün sol taraf tıkanıyor. Bu durumu merak ediyorum açıkçası. Doktora gittiğimde alerjik olabileceğini ayrıca kemik eğriliği oldğunu söyledi ve ameliyat olmamı önerd
Kendimi bildim bileli bu durum var. Ama işin garip tarafı sadece bir burun deliğiyle sabit kalmaması. Bir gün sağ taraf tıkalıyken diğer gün sol taraf tıkanıyor. Bu durumu merak ediyorum açıkçası.

Doktora gittiğimde alerjik olabileceğini ayrıca kemik eğriliği oldğunu söyledi ve ameliyat olmamı önerdi. Ama ameliyat olanlarda pek iyi sonuç alamadıklarını okuyorum ve duyuyorum. Çok azı tam anlamıyla bir açılma ve rahat nefes alma durumuna kavuşmuş. Bu yüzden ameliyat olmak pek içime sinmiyor fakat başkada çare yok gibi.

Benzer durumu yaşayanların yorumlarını bekliyorum, ne yapmalıyım?
0
yaseka
(20.02.13)
ablam da kemik eğriliği yüzünden ameliyat oldu. ama beklediği sonucu alamadı. devlet hastanesinde ameliyat olmuştu ama. doktordan doktora değişiyodur mutlaka.
0
elorelia
(20.02.13)
özelde oldum deviasyon ameliyatı.
her şey dahil toplam 450tl'ye falan bitirmiştim yanlış hatırlamıyorsam. ilaçlar dahil buna. (tabi ameliyatın ciddi bir bölümünü ssk karşılıyor bu arada, özelde olsanız bile)

ilk 3 hafta neredeyse hiç açılmadı burnum.
ardından alerjik bişiler olmuş, o yüzden tıkalı kalmış. bir ilaç daha verdi ve artık rahat rahat uyuyabiliyorum. burnum belki diğer insanlarınki kadar performanslı değildir ama benim artık işimi görüyor. gece boğulma hissiyle uyanmak zorunda kalmıyorum.

eğrilik varsa gidin ameliyat olun.
ve naparsanız yapın üniversite ya da devlet hastanesinde olmayın.
0
kamera motor
(20.02.13)
sigaradan olabilir içiyorsan eğer. benimde aynı. bi süre bırakmıştım, ozaman burnum açılınca anlamıştım nedenini.
0
hasmetizm
(24.02.13)
@hasmetizm, çok içmiyorum (üç günde bir paket) ama etkisi olabilir dediğin gibi. bırakmak için iyi bir sebep.
0
🌸yaseka
(25.02.13)
alakasız gelecek belki ama: www.ntvmsnbc.com
0
sinematematikci
(25.02.13)
@sinematematikci, yeni olan bir şey olsa belki derdim ama bildim bileli var bu durum. dediğin gibi benim durumumla alakası yok.
0
🌸yaseka
(26.02.13)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.