[yer]

milano isviçre tarafları gezi programı

(1) 
sevgili ayhan sicimoğulları, milano, isviçre taraflarına gitcem nerelere gideyim ? milanodan isviçre...
[medikal]

miyop lazer göz ameliyatı

(7) 
arkadaşlar merhaba, aranızda miyop için lazer göz ameliyatı olan var mı? 3.75 bozuk gözlerim. Olmayı...
[ask]

ya tamam ya devam mücadelesi

(9) 
sevgili galyalılar, vakti zamanında iş yerinden bir kıza yazdım o da karşılık verdi. 1-2 hafta wats...
[q]

kızlardaki kitap okuma merakı

(8) 
neden erkeklere göre kızlar daha fazla kitap okuma eğiliminde. bu konuyla ilgili bilgili arkadaşlar ...
[q]

pişirmek vs yemek yapmak

(8) 
geçenlerde çay koymak mı dökmek mi diye bir duyuru vardı bilenler bilir. aynı şey yemek pişirmek ve ...
[ev]

istanbulda bekar adam nerde kalsın

(6) 
arkadaşlar iş yeri leventte olan biri fiyat performans oranı yüksek olarak nerde ev tutabilir. Maks ...
[yer]

kiralık araçla otobana girmek

(2) 
arkadaşlar merhaba, haftasonu araç kiralıcam bu araçla paralı yolları nasıl kullanırım. Geçeyim sonr...
[q]

güneş gözlüğü balonu

(14) 
sevgili duyuru sakinleri bu güneş gözlüğü pazarı baştan sona bana balon geliyor. gidiyorsun gözlükçü...
[q]

ALES kalkınma planı

(2) 
Sevgili osym mağdurları malum geçenlerde ales açıklandı ve sonuç beklediğim gibi kötü geldi. Geçen g...
[q]

Dinsizler solcu olmak zorunda mı

(7) 
Anlamıyorum hem dinsiz hem kapitalist olunamaz mı saç sakal muntazam kesilmiş takım elbiseli, sigara...
[q]

skici arkadaşlar bi bakın kaç cm sorusu

(4) 
arkadaşlar merhaba yarın erciyese gidip kaymayı düşünüyorum. internette bi ton site var ama kar uygu...
[q]

kenan sofuoğlunun hep bi şeylerde şampiyon olması

(2) 
Arkadaşlar size hiç denk geldi mi tv de veya başka yerde yarışırken birileriyle kapışırken. Ben ne z...
[q]

alçıyla alese girmek

(5) 
Arkadaşlar kolumdaki alçıyla yarın alese girebilir miyim ?...
[teknik]

Drone işine girmek

(3) 
sevgili sabiha gökçenler, bu dronlara gönül vermiş olanlar vardır aranızda. güzel bir hobi gibi duru...
[q]

bir insan niye hard rock cafe t-shirtü giyer

(19) 
Sb...
[medikal]

güneş çarpması hava çok sıcak kafa zonklaması

(3) 
Sevgili Mehmet Öz'ler dün tüm gün güneşin altında kaldım ve dünden ver kafam zonkluyor. Şiddetli baş...
[q]

anneler gününde ev aleti alan güruh

(14) 
hiç mi utanmıyorsunuz ben utanırım anneme mutfak robotu, blender, ütü falan almaya. gidin 1 adet gül...
[q]

garanti kredi kartı bonuslar yılbaşında siliniyormuş

(1) 
geçen alışveriş yaparken söyledi kasiyer. bonuslarınızı kullanının silinecekmiş yılbaşında dedi. ben...
[q]

araba ile yolda kalmamak için

(7) 
sevgili demir bükeyler,otoyolda veya normal yolda yolda kaldığımızda ne yapmamız lazım. mesela araç ...
[medikal]

şimdi sıra kas yapmada

(7) 
arkadaşalar 6-7 aylık sürede yaklaşık 15 klio vererek. yağ oranımı azaltarak baya kilo verdim hatta ...
[medikal]

burun üstü siyah nokta çukur

(2) 
beyler bayanlar burun üstü siyah nokta çukurlara hangi ilaç, merhem iyi geliyor. anladığım kadarıyla...
[yer]

interrail ucuz mu?

(7) 
gençler 1 hafta avrupada 4-5 şehir gezmek için interrail ucuz mu 340 euro civarı ? yoksa uçak bileti...
[medikal]

uzun süredir lens takanlar

(7) 
arkadaşlar, yaklaşık 8 senedir lens takan biri olarak acaba bu lensleri daha ne kadar sorunsuz takab...
[q]

garanti bonus kredi kartı

(4) 
sevgili bonuskafalar,ben şu an bonus flexi kredi kartını kullanıyorum ama alışverişlerde sadece migr...
[q]

ömer üründül akşam ingiltere maçıyla geri dönüyor

(4) 
millet bu maç izlenir kaçırmayın. soru olarak da uruguay yener mi ?...
[q]

dünya kupasını kim alır ?

(18) 
Bence sıra artık batı almanyada. gerek avrupa kupasında olsun gerek dünya kupasında olsun en az yarı...
[medikal]

nasıl nokta atışı uzağa tükürülür

(7) 
Arkadaşlar ben iyi tukuremiyorum. Tek balgam gibi değil de parça parça etrafa saçılıyor. Bunun takti...
[medikal]

ucuz ama etkili acnelyse gibi ilaç

(4) 
Bu merhemlerin ne kadar ucuzsa o kadar etkili olduğunu keşfettim. 6-7 liralık dandik ambalajlı merdi...
[ev]

atatürk havalimanına yakınında hotel

(2) 
arkadaşlar var mıdır böyle bildiğiniz herhangi bir metro istasyonuna yakın fiyatı pahalı olmayan güz...
[q]

yds 77.5 bi işe yarar mı ?

(2) 
arkadaşlar bu puanla bi de kpss den bi şeyler yapsak. a grubu, kosgeb gibi yerlere mülakata çağrılma...
[hayvan]

Evde,bahçede yavru aslan beslemek

(5) 
sevgili hayvanseverler, stv belgeselleri izlemekten artık baya sempati oluştu bende aslanlara karşı....
[q]

ALES e çalışmadan girmek ?

(5) 
arkadaşlar alese hiç çalışmadan girsek şöyle barajın üstünde bi not alabilir miyim? not: ortalama ze...
[q]

yumurta haşlayıcı fan page

(4) 
selamlar bu yumurta haşlayıcılar kullanışlı mı ? kullanan eden var mı acaba. buharla pişiriyormuş ga...
[yer]

los angeles a gitmece

(5) 
selam thomas cooklar, temmuz- ağustos gibi 2 haftalığına los angeles a gitmeyi planlıyoruz 2 kişi. h...
[dil]

YDS 2014 Başvuru nasıl yapılıyor

(2) 
en son 7 yıl önce ösymnin bi sınavına girdim. o yüzden güncel bilgilerim, fotom yok sistemde. üniver...
[teknik]

çağ atlıyoruz bi bakın

(5) 
selamlar, oturma odasında 55 ekran tüplü ve öfkeli bir televizyonumuz var. bunun yerine kaç ekran le...
[q]

Hesap işletim ücreti

(4) 
sevgili cem uzanlar, benim garanti bankasında içinde 0 tl bulunan bir hesabım var. geçen gün mesaj g...
[q]

Maaş hesabı işletim ücreti

(5) 
Selamlar, maaş hesabında yıllık işletim ücreti almayan var mı? garanti alıyor kesinti yapmaması için...
[medikal]

sağlık heyet raporu

(2) 
Selamlar, iş için ağır işlerde çalışabilir raporu almam lazım. Bi ton şey istemişler. Bu raporu kaç ...
[q]

askere gidiyorum vol-1

(4) 
selam mitt romneyler 1 ay önce tecili bozup kısa dönem askerliğe başvurmuştum.kasımın ilk haftası be...
[q]

+20 erkekler baksın önemli biraz

(3) 
selamlar ben geçen ay, aralıkta kısa dönem askere gitmek için ağustos 2013 e kadar olan tecili aske...
[q]

askerlik tecil bozdurma

(4) 
selam prens harryler,geçen yıl 2 yıl tecil etmiştim.aralıkta kısa dönem için askere gitmeye karar ve...
[hayvan]

yurtdışına kangal çıkartma(capsli)

(6) 
sevgili hayvanseverler,yurtdışına iki tane kangal köpeği çıkartabilir miyiz?yasak var mı? prosedür n...
[teknik]

mail,outlooktan anlarım diyenler

(3) 
selam iş dünyasının değerli sakinleri,bi kaç tane sorum olacak1.outlookta grup nasıl oluşturuluyor.h...
[yer]

yunan adalarına gideyim mi (capsli)

(4) 
kalimera sevgili fedonlar,ben haftaya yunan adalarına gitmek istiyorum bodrum çıkışlı.giden var mı s...
[q]

wat vergi iadesi

(1) 
selam kunta kinteler,ben geçen yaz wata katılmıştım.sonra vergi iadesi için başvurdum.para gelmiş 10...
[q]

Word da otomatik tamamlama

(1) 
Sevgili Bill Gates'ler,office 2010 professional plus wordda yazacağımız kelimenin ilk harflerini yaz...
[q]

askerlik sorusu

(3) 
sayın tümer metinler,şu anda yurtdışında çalışıyorum.aralık ayında kısa dönem askere gitmek istiyor...
[q]

rusça ve/veya gürcüce bilenler bi bakar mısınız?

(3) 
'ras elodeba?' ve 'mere qartulic ar ici?' ne demek ve bi de konudan bağımsız )( bu işaret hang...
1
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.