Giriş
(3)

Ableton için VST'ler vs...

mirafiori
Virüs olmayan/çalışan bir torrent bulamadım, spesifik olarak Addictive Keys ve Drums arıyorum, indirdiğim addictive'ler, addictive programsız addictive dosyaları çıktı, ableton'a atamadım dolayısıyla. Özelden gönderebilirseniz torrent çok makbule geçer.
Virüs olmayan/çalışan bir torrent bulamadım, spesifik olarak Addictive Keys ve Drums arıyorum, indirdiğim addictive'ler, addictive programsız addictive dosyaları çıktı, ableton'a atamadım dolayısıyla.

Özelden gönderebilirseniz torrent çok makbule geçer.
0
mirafiori
(05.07.18)
not: uzun süredir bu işlerle uğraşmıyorum.

virüs programları zaten keygenlerin %90'ında ya seni uyarır ya da haber vermeden imha eder. addictive drums'ın install dosyası da muhtemelen içindedir ama rar'dan çıkarırken falan otomatikman siliyor olabilir virüs programın.

ben keygenlisinden cubase, vst-vsti'ler vs kurarken virüs programını devredışı bırakıp öyle kurardım. bu bir risk tabii. indirdiğin torrent'e yapılan yorumlar da mühim.

risk dedim, bir kaç kere abidik gubidik vst kurarken virus programını gene devredışı bıraktım ve pc'yi hayvan gibi bitcoin miner virüsü sardı. 2-3 saatimi almıştı temizlemek.
0
makbur
(06.07.18)
Virüs programı ayrıca yok, windows defender da siliyor diye kapatıp unzip yapmıştım, çıkmadı. Şimdi yenisini yükledim Drums 2, çalışıyor, trial diyor ama çalışıyor. Ableton'a yine atamadım ama standalone çalışıyor.
0
🌸mirafiori
(06.07.18)
senin için eski harddiskime baktım ve XLNAD153SET_LIB 5.749 gb lık bir iso dosyası var. addictive drums 2 bu. bu bende temiz çalışıyordu, aklında olsun.

upload hızım iyi olsa üşenmeden koyardım da bir yere, ama torrent'lere bakarsan zaten daha hızlı bulup indirirsin bunu. kolay gelsin.

düzeltme: haa mouse'u üzerine götürünce 5.48 gb diyor.
0
makbur
(07.07.18)
(1)

Lenovo ideapad 700'ün ekran kartı değişir mi ?

mete kudur
laptop sağlam çalışıyor, ama sanırım oyunlarda daha iyi performans almak için değiştirilmek istiyor kuzenim. Değiştirilebilir mi ?
laptop sağlam çalışıyor, ama sanırım oyunlarda daha iyi performans almak için değiştirilmek istiyor kuzenim. Değiştirilebilir mi ?
0
mete kudur
(05.07.18)
hayır.
0
sutlu nescafe
(05.07.18)
(4)

karbon fibere alternatif

idexo
Duyurunun Mühendislerine,Karbon fiber levha yerine kullanabileceğim, metal olmayan, karbon fiber gibi esnek, yalıtkan ve dayanıklı olan, Türkiye'de nispeten kolay ve uygun fiyatlara mal edebileceğim levha halinde malzemeler/alternatifler arıyorum.2mm'lik levhadan lazerle irili ufaklı parçalar kestir
Duyurunun Mühendislerine,

Karbon fiber levha yerine kullanabileceğim, metal olmayan, karbon fiber gibi esnek, yalıtkan ve dayanıklı olan, Türkiye'de nispeten kolay ve uygun fiyatlara mal edebileceğim levha halinde malzemeler/alternatifler arıyorum.

2mm'lik levhadan lazerle irili ufaklı parçalar kestirip projelerimde kullanmak istiyorum.

Ayrıca türkiye'de üretilen bir malzeme olursa şahane olur.

Bir de Türkiye'de karbon fiber üretiyoruz sanırım. Dolayısıyla mantıken olmalı fakat yine de sorayım. Ülkemizde 'karbon fiber levha' üretimi de var mı?

Bilenler cevaplarsa sevinirim.
0
idexo
(04.07.18)
Levha olarak üretilmez karbon fiber. Epoksi reçine ile tabaka olarak birbirlerine yapıştırılarak levha hâline getirilebilir.

Benim danışman hocam çalışmamız için şu siteden almıştı hatırladığım kadarıyla.

www.dostkimya.com

Ben kendi çalışmamda karbon fiber ile cam elyaftan oluşan kompozit malzemelerin eğilme analizini yapmıştım.

Alternatif olarak cam elyaf belki kullanılabilir. Onların da özelliklerine göre birçok çeşidi var.
0
dissendium
(04.07.18)
sektor ne bilmiyorum ama GFRP'nin CFRPye gore daha hesapli olmasi lazim. ama daha kuvvetsiz onu soyliyim.

BASF gibi firmalar soft fiber olarak satiyor, ustune epoxy surup plaka elde edebilirsin mesela lazerle kesmek yerine.
0
cooperr
(04.07.18)
Fiberglass da düşünmüştüm fakat esnekliği çok düşük geliyor yapmak istediğim şeyler için.

Bir de fenol fiber levhalar var bunların esnekliği nasıldır acaba?

edit: Kumaş olarak almak gibi bir niyetim yok zira epoksi ve basınç olaylarıyla uğraşamam. O yüzden direk levha olarak arıyorum.
0
🌸idexo
(04.07.18)
ureten sitketlerle kontaga gec, kesin cam yunu ve karbon fiber ile karsilastirmali tablolari vardir. birde basalt fiber diye bisey ciktiyakin zamanda, ona da bir bak.
0
cooperr
(04.07.18)
(2)

tanklı yazıcının sayfanın en alt sol kısmında mürekkep lekesi bırakması

newlywed
yazıcı yeni, hatta mürekkepleri bugün doldurdum ama çıktıların sol alt kısmında hep siyah mürekkep lekesi oluyor. nasıl düzeltebilirim?
yazıcı yeni, hatta mürekkepleri bugün doldurdum ama çıktıların sol alt kısmında hep siyah mürekkep lekesi oluyor. nasıl düzeltebilirim?
0
newlywed
(04.07.18)
muhtemelen mürekkep taşmıştır kapağın açıp yazdırmayı dene, tam olarak nerede mürekkep bulaştığını tespit edip orayı temizleyebilirsin.
0
tolga asp
(04.07.18)
Kartuşların beklediği bir park yeri var, genelde solda olur. Orada kartuştan artan mürekkepleri emiklendiği bir sünger vs olması lazım, oraları bi temizlemeyi dene.
0
John Bloor
(05.07.18)
(8)

Ekran Kartı Sürücüsü Bulamıyorum

foxmulder
Windows XP kurulu bir bilgisayara format atıp windows millenium kurdum. Çünkü kullanmak istediğim bir grafik programı var, sadece win me'de çalışıyor. Sorun şuki ekran kartının ( s3g unichrome pro 64mb ) win me sürücüsü yok. O yüzden renkler 16 bitde ve çözünürlük en düşükde. Bana verebileceğiniz bi
Windows XP kurulu bir bilgisayara format atıp windows millenium kurdum. Çünkü kullanmak istediğim bir grafik programı var, sadece win me'de çalışıyor. Sorun şuki ekran kartının ( s3g unichrome pro 64mb ) win me sürücüsü yok. O yüzden renkler 16 bitde ve çözünürlük en düşükde. Bana verebileceğiniz bir tavsiye var mı?
0
foxmulder
(04.07.18)
Win Me kalıcı olacaksa 2. el bir ekran kartı alırdım ben olsam. Çözebileceğini sanmıyorum, ME diyorsun!
0
John Bloor
(04.07.18)
win me'yi sanal makine olarak kursanız?
0
inheritance
(04.07.18)
DirectX 6-7-8 sürümlerinden birini yükleyin. Belki onun veritabanında ekran kartı driver'ı vardır. Benim çok eski bir makineme DX-6 driver yüklemişti.

Diğer çözüm önerim de Windows98 SE için olan driver'ı bulmaya çalışın. Zaten WinMe, Win98 Third Edition gibi bir şey.
0
himmet dayi
(04.07.18)
@John Bloor...dizüstü bilgisayar olduğu için ekran kartı zor olur diye düşünüyorum.

@inheritance...win xp'yi sanal makine olarak kurup, xp'deyken sürücüyü yüklesem, win me'ye geri döndüğümde renk çözünürlük ayarları kalıcı olur mu acaba?

@himmet dayı...bir çok win 98 driverı yükledim hep hata verdi. DirectX tavsiyenizi deneyebilirim.
Herkese teşekkürler.
0
🌸foxmulder
(04.07.18)
emulator arayın diyeceğim ben de
0
argent dawn
(04.07.18)
Saatlerce süren deneme yanılma ve araştırmadan sonra sonunda çözdüm :) Aslında dün çözmüşüm haberim yok. Google'da "universal video display driver" diye aratınca çıkan bir site var. Dün ben bu siteden driverı indirdim. Açtığımda setup dosyasını aradım bulamadım. Ne biçim şeymiş bu deyip sildim sonra. Bugün başka bir sitede ".vxd" , ".drv" ve ".inf" dosyalarını yeni donanım yükleden windowsa tanıtmanın yeterli olduğunu öğrendim. Sonra dün sildiğim dosyayı yeniden indirip denileni yaptım ve oldu.Yalnız sadece win 95/98 ve millenium ile uyumlu.
Fox Mulder uzaylıları bulduğunda ne kadar seviniyorsa o kadar mutluyum :)
0
🌸foxmulder
(04.07.18)
eski yillara geri dondum resmen, windows ME, s3g vs. vay bee :)

XP'yi sanal makina olarak yukleyip oraya driver kurarsan host sistem de onu goremezsin. win98SE driver'larinin olmasi lazim. Eger WinME'ye win98 driver'i kurdugunda hhata veriyorsa, ilk once win98SE kur, driver'i yukle. eger duzgun calisiyorsa formatlamadan winME'ye guncelleme yap. boyle yaparsan driver'lar sorunsuz olarak calismaya devam eder.

bir de su driver'i buldum ben WinME diyor ama bilmiyorum denedin mi
www.driverguide.com
0
crucio
(04.07.18)
Verdiğiniz linkdeki driverı ve benziyor diye 17 ayrı driverı denedim olmadı :) Çünkü esas sorun S3g XP'den önceki windowslara destek vermemiş. Neyse ki çözdüm. Yine de teşekkürler.
0
🌸foxmulder
(05.07.18)
(9)

mining'ciler ne durumda?

makbur
kuzenim bitcoin sene başında 20k $ seviyelerine geldikten sonra 30-40 bin liraya kurdum diyordu. 2-3 ay evvel babama falan artık bunla geçiniyoruz demiş.1 ay evvel de bana anaparasını çıkardı diyordu. yani o kadar dibe vurdu etti falan ama hakikatten olabilir mi böyle bir şey? bana biraz sallıyor gi
kuzenim bitcoin sene başında 20k $ seviyelerine geldikten sonra 30-40 bin liraya kurdum diyordu. 2-3 ay evvel babama falan artık bunla geçiniyoruz demiş.

1 ay evvel de bana anaparasını çıkardı diyordu.

yani o kadar dibe vurdu etti falan ama hakikatten olabilir mi böyle bir şey? bana biraz sallıyor gibi geliyor..

(hoş alt coin piyasasını hiç bilmiyorum ve ekran kartlarıyla da onlar mining yapılıyor ama bilemedim)

-bu arada yazlık bir beldemizde oturuyorlar ve benim aklım almıyor soğutma işini-
0
makbur
(04.07.18)
Batıp böbreklerini sattılar
0
gölgede aynı
(04.07.18)
@pseudologia fantastica

daha fazla ekran kartı olanların tekelinden kastettiğin ekran kartı sayısı kaç?

mesela bizim arka binada -binalar çok yakın- hizamızdaki balkonda herifin biri bir rig kurmuş 20-25 tane falan var ekran kartı.

senin bahsettiğin sayı ve parasal karşılığı tahminen ne kadar?
0
🌸makbur
(04.07.18)
@makbur onlarca metrekare alanda yuzlerce calisana ve binlerce rig’e sahip firmalar var. En bilinenlerden biri bitmain

www.kriptom.com

Mining ile ilgili soruya ayrintili cevap verebilecek kadar bilgi sahibi olmamakla birlikte bildigim kadariyla bu dibe vurmus hali bile maliyetinden (1 btc icin) 1000 kusur dolar yuksek. Gecinilebilir yani.
0
gibicibicis
(04.07.18)
Sadece Bitcoin kazdığını varsayarsak yanlış bir zamanda kurmuş. Birincisi, o süreçten sonra fiyat %70 çakıldı, ikincisi dünyada hash gücü yaklaşık 3 katına çıktı, zorluk düzeyi de buna paralel yaklaşık 3 katına çıktı. Bu da cihaz başına üretimi felaket seviyede aşağı çekti.

Hangi cihazları kullanıyor ve elinde kaç tane var bilemiyorum ancak Antminer S9 13 TH/s güce sahip. Bu da ayda 30-40 $ civarı net kar bırakır (şu anki zorluk düzeyi ve fiyatı baz alıp yaklaşık olarak hesapladım.)

Hadi elinde en fazla 10 tane cihaz var desek, ki o kadar olduğunu düşünmüyorum, en iyi ihtimalle 300-400 $ arası kazanıyorlardır. Soğutma masrafını hariç tutuyorum, onu da düşmen lazım.

Bireysel olarak BTC madenciliği yapılabilir olmaktan çıktı. Bu işler artık Çin'de, İzlanda'da, ABD'de (özellikle Atlanta) ve son zamanlarda Kanada'da yoğun bir şekilde büyük tesislerde yapılıyor. Tesis diyince aklınıza sadece cihazların olduğu alan gelmesin; güç kaynakları, soğutma sistemleri, yangına karşı çeşitli cihazlar vb. birçok detayı olan baya fabrika gibi devasa ortamlar.

Bu arada BTC madenciliği ASIC miner cihazlarla yapılır, ekran kartlarıyla farklı algoritmalara sahip coin'lerin madenciliği yapılabiliyor.
0
Lethe
(04.07.18)
simdi ne mine ettigine ve nerede mine ettigine bagli. eger btc yada eth mine ediyorsa bitcoin 6 ayda kendini amorti etmez, eth sanirsam 7-8ay idi enson amorti suresi. tabi bunda en onemli etken elektrik fiyati. turkiye bu acidan iyi cunku turkiyede elektrik fiyati baya ucuz. yaklasik $0.07-0.08/kwh civarinda olmasi lazim. tabi rig'leri ve ASIC'leri kaca aldigi da onemli.
0
crucio
(04.07.18)
6 ayda çıkarmış olacağını hiç sanmıyorum, arkadaşım 5-6 tane 1080ti - 1070 karışık ekran kartıyla günde 20-30 dolar getiriyor diyordu yıl başında. Şimdi baya düşmüş olması lazım (altcoinlerin fiyatı düştü o ayrı, bir de zorluğu git gide artıyor) Zaten çoğu kişi ether-bitcoin falan değil vertcoin vb. diğer altcoinleri kazıyor.

Şu an roi (return of investment) 18 ay falan diyorlardı en son. 6 ayda kendini amorti etmesi pek makul gelmedi bana.
0
nhk ni youkosu
(04.07.18)
aktif mining yapıyorum şu an S9 13 th 18 tl yani 4,5 dolar basıyor
bir s9 1450w elekrtik çeker buda 14 tl günlük elektirik harcaması demek
yani 18 basıyor 14 elektriğe giriyor kaliyor sana 4 tl cihazları bu hafta sonu kapatıp mining işini bitireceğiz

etheriumda zorluk seviyesinde güncelleme oldu yaklaşık 114 adet ekran karti ile 1 günde 5.6 eth ayda 2700$ basıyoruz fakat ilk aldığımız kartlar çok pahaliydi sonra aldığımız 40 adet karti 320 $ aldık yani sonuç olarak amortisman süresi çok fazla bir 12 lik rig 1090w elektrik çeker 11 liralık elektik yakar genede amorti etmesi çok uzun sürecek elden çıkarmayı düşünüyorum deymez uğraşmaya

rakamlar gerçek verilerdir
0
baknedicem
(04.07.18)
@lethe; @crucio

asic cihazlar tr'de de alınabiliyor mu? tr'de kuran var mı? geçen biri gümrükten geçirememişti haberlerde vardı.
0
🌸makbur
(05.07.18)
İnternette örneğin n11.com, sahibinden.com gibi sitelerde satılıyor. Anladığım kadarıyla ithal edebilen firmalar/kişiler buralarda satıyor. Forumlarda 2. el satanlar da oluyor. Benim bildiğim bu kadar, aktif madencilik yapan arkadaşlar daha iyi bilir.
0
Lethe
(05.07.18)
(2)

Hangi bilgisayar?

hayat aklini konusacak bir filozof uret
Grafik ve mimarlık programları kullanılacak. "Bunları boşver şu daha iyidir" veya "ordan alma burdan al" tavsiyeleriniz de olabilir:)1. Asus N580VD-DM058T Intel Core i7 7700HQ 16GB 1TB + 128GB SSD GTX1050 Windows 10 Home 15.6" FHD Taşınabilir Bilgisayar http://getir.net/ui0l2. Asus S510UQ-BQ223T In
Grafik ve mimarlık programları kullanılacak.
"Bunları boşver şu daha iyidir" veya "ordan alma burdan al" tavsiyeleriniz de olabilir:)

1. Asus N580VD-DM058T Intel Core i7 7700HQ 16GB 1TB + 128GB SSD GTX1050 Windows 10 Home 15.6" FHD Taşınabilir Bilgisayar
getir.net

2. Asus S510UQ-BQ223T Intel Core i7 7500U 16GB 1TB GT940MX Windows 10 Home 15.6" FHD Taşınabilir Bilgisayar
getir.net

3. Asus N580VD-DM425T Intel Core i7 7700HQ 8GB 1TB + 128GB SSD GTX1050 Windows 10 Home 15.6" FHD Taşınabilir Bilgisayar
getir.net
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(04.07.18)
17.3 inçlere yönelin. ebrarbilgisayar.com buradan da bakabilirsiniz.
0
teknikekip
(04.07.18)
2 numarayı alıp bi de üzerindekinin aynısındna 8gb ram alsan daha ucuza geliyor, uğraşmayayım dersen 1 numara.
0
yuto
(04.07.18)
(2)

iphone batarya değişimi

archery
yetkili serviste hemen oluyor mu? Sıra falan yoksa yani hemen hallolur mu yoksa telefonu bir süre bırakmak gerekir mi?
yetkili serviste hemen oluyor mu? Sıra falan yoksa yani hemen hallolur mu yoksa telefonu bir süre bırakmak gerekir mi?
0
archery
(04.07.18)
Apple kampannyası dahilinde bir iphone ise 3-4 gün kalıyor hatta 1 hafta diyebiliyorlar. Bilmiyorsan Apple web siteni incele çok uygun fiyata garanti süresi bitmiş olsa bile değişim yapılıyor bataryada. Yanlış hatırlamıyorsam bu yıl sonuna kadar geçerli.
0
sbryldrm
(04.07.18)
ben öğleden önce verip akşam almıştım. ama kalabalık bi servis değildi.
0
elorelia
(04.07.18)
(1)

Google sayfa çevirisi

erman oban
Bu siteyi hiçbir zaman çevirme'yi işaretledim yanlışlıkla. Hiçbir şekilde geri alamadım, programı kaldırıp yükledim yine olmadı. Olay androidde geçiyor
Bu siteyi hiçbir zaman çevirme'yi işaretledim yanlışlıkla. Hiçbir şekilde geri alamadım, programı kaldırıp yükledim yine olmadı. Olay androidde geçiyor
0
erman oban
(04.07.18)
Ayarlar
İcerik ayarlari
Google ceviri
Sifirla
0
her giriste sifresini unutan adam
(04.07.18)
(5)

Türksat uydu alıcıda Nat Geo izlemek

samterk
Bunu nasıl yapıyoruz? Bir zamanlar biraz kurcaladım, Nat Geo Wild kanalı açıldı ama ara sıra "şifreli kanal" yazıp yayın kesiliyor. Bir süre sonra tekrar açılıyor falan. Bunu sağlam biçimde kalıcı hale getirmek mümkündür mutlaka. (Uydu alıcı şu: https://www.teknosa.com/urunler/110240771/next-minix-2
Bunu nasıl yapıyoruz? Bir zamanlar biraz kurcaladım, Nat Geo Wild kanalı açıldı ama ara sıra "şifreli kanal" yazıp yayın kesiliyor. Bir süre sonra tekrar açılıyor falan. Bunu sağlam biçimde kalıcı hale getirmek mümkündür mutlaka.

(Uydu alıcı şu: www.teknosa.com
0
samterk
(03.07.18)
Hayir yapamazsin
0
allah yazdiysa bozsun
(03.07.18)
hocam filbox var, eğer uydu alıcınız uyumlu ise onu kullanabilirsiniz.
0
chaoslord
(03.07.18)
Filbox'ta Nat Geo yokmuş. Ayrıca zaten başka bir ücret ödemeden izlemek istiyorum. Biss kodu gibi bir şey mesela.
0
🌸samterk
(03.07.18)
internete bağlanabilen bazı uydu alıcıları ile şifreli kanalları çözüyorlar. turkeyforum diye bir forum vardı. olmadı google'dan şifreli kanalları izleme üzerine araştırma yaparsanız bu işe kafa patlatanların olduğu forumlarda istemediğiniz kadar yöntem var.

ankara'da iseniz ulus konya sokak'taki uyduculara bir uğrayın.
0
kibritsuyu
(04.07.18)
2017 yılı ortasına kadar Tanberg şifreleme sistemiyle uyumlu Next Minix 2000 HD uydu alıcımla herhangi bir ayar gerekmeksizin bu kanalları izliyordum fakat şuan böyle bir şey söz konusu değil.. Bu konu uydu forum sitelerinde fazla dillendirilince ilgili kanallar şifreleme sistemlerini değiştirdi..

Yalnız Next Minix 2000 HD uydu cihazı halen güncelleme alan, TR'deki iyi donanıma sahip bir uydu cihazıdır.. Ücretsiz IP TV listeleri olsun yabancı uydularda şifreli kanal çözme yeteneği olsun inanılmaz.. Parasını sonuna kadar hak ediyor..
0
synche
(04.07.18)
(2)

Site içi mesajlaşma uygulaması (javascript tabanlı)

tchuck
selam arkadaşlar. acil bir şeye ihtiyacım var:zendesk vb. bir chatleşme uygulaması. ancak bu uygulamadan farklı beklentilerim var;sitemizdeki herkes kayıtlı kullanıcı. anonim olarak giriş yok.kayıtlı kullanıcılar da üç hiyerarşide yer alıyor; 1. yönetici, 2. puanlayıcı 3. katılımcı.basit olarak anla
selam arkadaşlar. acil bir şeye ihtiyacım var:

zendesk vb. bir chatleşme uygulaması. ancak bu uygulamadan farklı beklentilerim var;

sitemizdeki herkes kayıtlı kullanıcı. anonim olarak giriş yok.
kayıtlı kullanıcılar da üç hiyerarşide yer alıyor; 1. yönetici, 2. puanlayıcı 3. katılımcı.

basit olarak anlatmaya çalışıyorum ki nasıl bir chat sistmei lazım anlatabileyim.

neyse.

şimdi burada;
chat sistemine kimse anonim giremiyor olmalı,
herkesi kendi kullanıcıları ile senkronize etmeliyim (yani bir rest api servisine de ihtiyacım var)
yönetici; dilediği zaman seçtiği kullanıcılarla bir grup konuşması başlatabilmeli,
kullanıcılar da istediği zaman yöneticilere veya puanlayıcılara mesaj atabilmeli.

böyle b ir chat sistemi istiyorum.

zendesk'te şuan yalnızca anonim giriş ve anonim giren kişinn bir departmanla görüşmesi case'i mevcut.

ben kendi kullanıcımla bir chat başlatmak ve onunla konuşmak, o online olduğunda da bana yanıt yazmasını ve dilrsem bunu grup olarak da yapabilmeyi istiyorum.

önerebileceğiniz bir şey var mı?

talkjs.com sanırım işimi görüyor, ancak sitelerindeki demo desktopta bozuk çalışıyor. benim için ise birinci öncelik desktop.
0
tchuck
(03.07.18)
java mı bilmiyorum ama slack'e bi bak istersen
0
merhum
(03.07.18)
aradığın şey şudur

github.com

daha önce ben yapmıştım ama şimdi o kodları bulamam ama offline online busy gibi durum bile bildirebiliyordun
bu arada bu desktop değil tabiki javascript tabanlı olup desktop neden onuda anlamadım ben bu sistemi sitemin içine gömebilmiştim
0
baknedicem
(04.07.18)
(6)

~250 tl bütçeyle alınacak kulaklık

a darkness coming
Yaklaşık 250 tl bütçe ile mikrofonlu ve kulak içi olmak şartıyla kulaklık arıyorum. Önerilerinizi bekliyorum, tikler mutlaka gelir.
Yaklaşık 250 tl bütçe ile mikrofonlu ve kulak içi olmak şartıyla kulaklık arıyorum. Önerilerinizi bekliyorum, tikler mutlaka gelir.
0
a darkness coming
(03.07.18)
tizleri de basları da fazla, ama fiyatına göre çok iyi kulaklık bence: (bkz: kz zs6)
tr.gearbest.com
0
nhk ni youkosu
(03.07.18)
İnternetteki kulaklık sitelerinden ve redditten baya araştırarak geçen ay aliexpressten rock zircon modelini aldım. 3-4 gün önce elime ulaştı. Gayet kaliteli bir kulaklık, şu ana kadar oldukça memnunum. Fiyatı da 8-10 dolar civarı.
0
nundu
(03.07.18)
seinheiser.
0
mikahakkinen
(03.07.18)
Bende de rock zircon var. Normalde 4 ayda bir kulaklık parcaliyorum. Lanet olsun bu sefer ucuz bir şey alacağım dedim ve su siteye bakarak aldım: audiobudget.com kulaklık 7. ayına girdi hala canavar:) yağmurda kaldı, kurudu hala calisiyor. Parçalamayı başarırsam yine bu marka/modeli alacağım. Fiyatına göre performansı cok iyi.
Ben de sennheiserciydim ama yaptıkları kulakliklar sürekli bozuluyor ve iade-değişim ile uğraşmaktan bıktım. Kulak üstü jbl, kulakici rock aldım. İkisinden de çok memnunum.
0
ganbatte
(03.07.18)
arkadaşlar öneriler için teşekkürler.

@mikahakkinen

model arıyorum hocam marka olarak sormamıştım. yine de teşekkürler cevabın için.
0
🌸a darkness coming
(03.07.18)
mikahakkinen
(04.07.18)
(2)

twitter'da hesap elegecirme mesajları

tabudeviren
bu mesajlardaki linke tıklayınca ne oluyor?yeni bir twitter taklidi sayfa açıp şifre mi istiyor?bilgisayara veya telefona script mi yükleniyor?ne oluyor? nasil ele geciriyor?
bu mesajlardaki linke tıklayınca ne oluyor?

yeni bir twitter taklidi sayfa açıp şifre mi istiyor?
bilgisayara veya telefona script mi yükleniyor?
ne oluyor? nasil ele geciriyor?
0
tabudeviren
(03.07.18)
Uygulama izni vermen gerekiyor. Dm gonderme, takip etme vs gibi izinlere sahip oluyorlar.

Sifreyi ele gecirseler degistiriler bilgilerini komple yar etmezler sana.
0
imelih
(03.07.18)
Xss açığı ile cookieleri çalıyor olabilirler. Eskiden bu şekilde hotmail hackliyorduk.

Tıklayınca senin cookieler ona geçiyor ve bir program aracılığı ile şifre olmadan hesabına giriyor.
0
gölgede aynı
(03.07.18)
(1)

Popcorn Time

wampex
Biliyorsunuz bunun otomatik altyazı olayında türkçe karakter sorunu var. Yıllardan beri böyle bir türlü de çözmediler. Olsun manuel indirip filan hallediyoruz. Sorum bu dediğim sorunu çıkarmayan alternatifi var mı?
Biliyorsunuz bunun otomatik altyazı olayında türkçe karakter sorunu var.
Yıllardan beri böyle bir türlü de çözmediler. Olsun manuel indirip filan hallediyoruz.

Sorum bu dediğim sorunu çıkarmayan alternatifi var mı?
0
wampex
(03.07.18)
Stremio'yu denediniz mi?
0
sheeper
(03.07.18)
(1)

Yazılım programı için proforma fatura

şubatsonrası
Bir bilgisayar yazılım programı için proforma faturaya ihtiyacım var. nereden alabilirim?
Bir bilgisayar yazılım programı için proforma faturaya ihtiyacım var. nereden alabilirim?
0
şubatsonrası
(03.07.18)
yazılımı almak istediğiniz firmaya söyleyin beş dakikalık iş. hemen gönderirler. resmi bir şey değil zaten. fiyat teklifinin cafcaflısı
0
delidir yakalayin
(03.07.18)
(1)

fiyat / performans çamaşır makinesi

superb
hangisini almalı sizce?
hangisini almalı sizce?
0
superb
(02.07.18)
Profilo. Siemens ve Bosch ile ayni banttan cikar ve motor gibi onemli parcalari hep aynidir
0
lion de la Turquie
(03.07.18)
(2)

e-ticaret/yazılım

Google01
Kitap aldığım site 40 tl üstü kargosuz kampanyasını yakalamayayım diye her defasında aldığım kitaplarda minik indirimler yapıp illaki 39,5-40 tl ye getiriyor.Bunu atlatmanın bir yolu var mı?
Kitap aldığım site 40 tl üstü kargosuz kampanyasını yakalamayayım diye her defasında aldığım kitaplarda minik indirimler yapıp illaki 39,5-40 tl ye getiriyor.
Bunu atlatmanın bir yolu var mı?
0
Google01
(01.07.18)
bir kitap daha ekle?
0
ezeriko
(01.07.18)
silgi, kalem vs. ekleniyor genelde bu tur durumlarda
0
brkylmz
(01.07.18)
(5)

Ses kaydında duraklama

pastörizesüt
Ses kaydı dinliyorum 1.2 1.4 falan hızlandırarak. Başlarında bir şey olmuyor yaklaşık yarısından itibaren falan 4 saniyede bir 1 saniye duraklıyor. Daha doğrusu aslında durmuyor o 1 saniye de devam ediyor sadece ses kesiliyor. Bunun nedeni ne olabilir düzelir mi çıldırıyorum:(
Ses kaydı dinliyorum 1.2 1.4 falan hızlandırarak. Başlarında bir şey olmuyor yaklaşık yarısından itibaren falan 4 saniyede bir 1 saniye duraklıyor. Daha doğrusu aslında durmuyor o 1 saniye de devam ediyor sadece ses kesiliyor. Bunun nedeni ne olabilir düzelir mi çıldırıyorum:(
0
pastörizesüt
(01.07.18)
hizlandiran yazilim ile ilgili bir sorundur muhtemelen (sesin normal hizdaki calinisinda duraklama yoksa). hangi yazilimla dinliyorsunuz?
0
robokot
(01.07.18)
@ robokot Windows media playerla dinliyorum. Takılmaya başlayınca kapatıyorum yeniden açıyorum bu sefer hızlandırmadan takıldığı yerde yine takılıyor. Bir kere hızlandırınca yapısını bozmuş olabilir miyim :D
0
🌸pastörizesüt
(01.07.18)
ses kaydını internet üzerinden mi dinliyorsunuz? streamer’da bir sorun var gibi.
0
cedex
(01.07.18)
yok hizlandirarak calma dosya uzerine bir sey yazmaz. muhtemelen dosyanin orijinal hali oyle, size bozuk sekilde gelmis. normal hizinda dinlerken de duraksama yapiyorsa oyledir. garanti olsun diye bir de vlc player ile deneyin. muhtemelen ayni sonuc olacak.
0
robokot
(01.07.18)
Vlc ile denedim düzeldi :)
0
🌸pastörizesüt
(01.07.18)
(2)

İşlemci hızım olduğundan düşük gösteriyor

details are everything
Yeni bir freedos laptop aldım ve windows kurulumunu yaptırdım. Kurulumdan sonra eve gelince farkettim ki 3.4 ghz olması gereken işlemci 1.8 görünüyor. Bunun sebebi ne olabilir ve çözümü nedir? Çok hevesli aldım bilgisayarı ve canımı sıktı bu durum. İnternette de doğru düzgün bir çözüm bulamadım. Şim
Yeni bir freedos laptop aldım ve windows kurulumunu yaptırdım. Kurulumdan sonra eve gelince farkettim ki 3.4 ghz olması gereken işlemci 1.8 görünüyor. Bunun sebebi ne olabilir ve çözümü nedir? Çok hevesli aldım bilgisayarı ve canımı sıktı bu durum. İnternette de doğru düzgün bir çözüm bulamadım. Şimdiden zaman ayırıp yazanlara teşekkür ederim.
0
details are everything
(01.07.18)
Güç seçeneklerinde dengeli, tasarruf, tam güç tarzında şeyler var. Dengeli seçeneğini işaretleyin. Cpu ihtiyaç doğrultusunda hızını artırır. Bilgisayarın ömrü uzar.
0
wampex
(01.07.18)
islemci model olarak ne cikiyor? guncel islemciler o hiza maksimum yuk altinda cikarlar, normal yuklerde hizlarini otomatik dusururler daha az guc tuketimi ve daha az isinma icin.
0
robokot
(01.07.18)
(5)

cpu sıcaklığı 5 dakika içinde 80 derece oluyor

korsan cd satan zenci
az evvel başka bir duyuru açmıştım ama fanların neden böyle gürültülü olduğunu anladım, pc açılınca 4-5 dakika içinde hiç bir uygulama yokken 80-90 dereceye doğru gidiyor. pc 7-8 aylık bir bilgisayar i7 8700k coffee lake işlemci üstünde corsair sıvı soğutma var. termal macundan şüpheleniyorum ama 7-
az evvel başka bir duyuru açmıştım ama fanların neden böyle gürültülü olduğunu anladım, pc açılınca 4-5 dakika içinde hiç bir uygulama yokken 80-90 dereceye doğru gidiyor. pc 7-8 aylık bir bilgisayar i7 8700k coffee lake işlemci üstünde corsair sıvı soğutma var. termal macundan şüpheleniyorum ama 7-8 ay içinde işlevini yitirir mi ki macun? görev yöneticisinde an itibari ile cpu 2-3 ghz arasında dolanıyo sadece chorme ve aida64 açık. virüs müdür sıkıntımız yoksa macun mudur nedir sizce? 2 gün oldu bu sıkıntı başlaylı
0
korsan cd satan zenci
(01.07.18)
soğutma gitmiş muhtemelen.
0
washe
(01.07.18)
70 derece civarında dolanıyo sıcaklık şu an, cpu çekirdeklerin hepsi 80+ derece. fan cayır cayır çalışıyor. sebebi ne bunun ya?
0
🌸korsan cd satan zenci
(01.07.18)
bilgisayarında mining yapılıyor :)
0
g7mor
(01.07.18)
görev yöneticisini çalıştırıp ayrıntılardan uygulamaları cpu kullanımlarına göre bir sırala bakalım

cpu'yu %20-30 üstünde kullanan bir uygulama varsa malwarebytes falan gibi bir programla bilgisayarı tarat.

(unutma ki mining virüsleri windows uygulamalarının isimleriyle kendilerini kamufle edebiliyorlar -mesela svchost.exe-)
0
makbur
(01.07.18)
cpu max hızına çıkmadığı halde bu sıcaklıklara çıkıyorsa soğutucuda sıkıntı en olası neden.

benim overclock'lu i7 7700K bile +100 yükte 80 derece arada çıkıyor. sıvı soğutma kullanmama nedenlerimden birisi de bu, yakın çevremde kullanan herkesin sıvı soğutma ile sorunu oldu. mis gibi NOCTUA NH-U12S kullanıyorum. fansız bile işlemciyi soğutabilecek kadar büyük metal zamazingosu var.
0
washe
(01.07.18)
(3)

Telefondan Turkcell uygulamalarını kaldırmak

soso
Bende Samsung Galaxy Grand Prime isimli telefon var ama bunda Turkcell'in saçma sapan uygulamarı mevcut ve telefonu bi zaman sonra ağırlaştırabiliyor. Ben bunları root ile uğraşmadan nasıl kaldırabilirim?
Bende Samsung Galaxy Grand Prime isimli telefon var ama bunda Turkcell'in saçma sapan uygulamarı mevcut ve telefonu bi zaman sonra ağırlaştırabiliyor. Ben bunları root ile uğraşmadan nasıl kaldırabilirim?
0
soso
(30.06.18)
Kaldıramazsınız sadece devre dışı bırakabilirsiniz bildiğim kadarı ile, ayarlardan uygulamalara giderek yapabilirsiniz.
0
atom karincanin torunu
(30.06.18)
Devredışı bırakarak hafızada yer açabilirsiniz. Kızımın tabletinde bu şekilde yer açmıştım
0
skahvecioglu
(30.06.18)
Olay Store'da package disabler pro isimli bi program var, ücretli. Onu indir ve istemediğin programları görünmez ve çalışmaz yap.
0
etna
(30.06.18)
(1)

Photoshopta renk uyumunu nasıl yakalıyoruz.

allaccess
Photoshopta fotoğrafları canlı ve bi renk ağırlığında nasıl yapabiliyoruz. Bütün adjustmentları denedim. Ek plugin falan mı indirmek gerekiyor. örnek Instagram sayfasını atıyorum.https://www.instagram.com/sakiryildirim/
Photoshopta fotoğrafları canlı ve bi renk ağırlığında nasıl yapabiliyoruz. Bütün adjustmentları denedim. Ek plugin falan mı indirmek gerekiyor.
örnek Instagram sayfasını atıyorum.
www.instagram.com
0
allaccess
(30.06.18)
Bu lightroom veya benzeri bir raw editörüyle yapılmış. Split toning bu. Tüm fotolarına aynı split toninge uyduladığından kendisine has bir tarz oluşturmuş. photoshopta raw ediştörde de vardı yanlış hatırlamıyorsam.
0
beyteper canavari
(06.07.18)
(2)

Iphone Usb bellek veya harici disk bağlantısı hk

jamiro
Merhaba.Önümüzdeki hafta internetle alakası olmayan bir yerde bulunacağım. Tabletim veya taşınabilir bilgisayarım yok. Sadece 7+ telefona sahibim. Şimdi ben bu süre zarfında okumalık kitap götüreceğim ama full kitap da bir yere kadar gider. Ben istiyorum ki dizileri filmleri indireyim bir aygıta, on
Merhaba.

Önümüzdeki hafta internetle alakası olmayan bir yerde bulunacağım. Tabletim veya taşınabilir bilgisayarım yok. Sadece 7+ telefona sahibim.

Şimdi ben bu süre zarfında okumalık kitap götüreceğim ama full kitap da bir yere kadar gider. Ben istiyorum ki dizileri filmleri indireyim bir aygıta, onu telefondan açıp izleyeyim. Usb bellek de olur harici disk de olur: bunları bağlamanın bir yolu var mı telefona bağlayıp filmleri izleyebilir miyim?
0
jamiro
(30.06.18)
sandisk’in lightning girilşli usb bellekleri var.
0
passion rules the game
(30.06.18)
iphone için özel usb tarzı şeyler var ama onu alacağınıza ucuza bir 2.el laptop almak çok daha ucuza gelir bence. çok pahalı onlar çünkü.
0
neverlose
(30.06.18)
(1)

android ve ios icin iyi bir youtube adblocker gibi bir uygulama var mi?

kendimi tanimaya yeni basladim
youtube´deki reklamlardan dolayi son zamanlarda mobil cihazlarda video izleyemez hale geldim. telefon icin chrome´nin adblocker for youtube gibi iyi bir uygulama var mi ?tesekkürler
youtube´deki reklamlardan dolayi son zamanlarda mobil cihazlarda video izleyemez hale geldim. telefon icin chrome´nin adblocker for youtube gibi iyi bir uygulama var mi ?

tesekkürler
0
kendimi tanimaya yeni basladim
(30.06.18)
adguard premium
android icin kullaniyorum
ayrıca
filterlists.com dan uygun filtreleri yüklediğimde tertemiz reklamsız bir deneyim sunuyor
0
Punsier
(30.06.18)
(2)

Laptop'a ve PS4'e bağlamak için uygun fiyatlı monitör tavsiyesi

wheel
Merhaba, 720p çıkışlı laptop'umun çözünürlüğü Unity, Krita, Photoshop tarzı programları kullanırken yetersiz geldiğinden ve de PS4'üme bağlamak istediğimden 500-600 tl dolaylarında bir monitör arıyorum. Tasarımlarını beğendiğimden dolayı şunları düşünüyorum:https://www.hepsiburada.com/dell-s2218h-21
Merhaba, 720p çıkışlı laptop'umun çözünürlüğü Unity, Krita, Photoshop tarzı programları kullanırken yetersiz geldiğinden ve de PS4'üme bağlamak istediğimden 500-600 tl dolaylarında bir monitör arıyorum. Tasarımlarını beğendiğimden dolayı şunları düşünüyorum:
www.hepsiburada.com
www.hepsiburada.com

Amma velakin, bu monitörlerin tepkime süreleri 6ms/7ms. Sanırım bu oyunlarda önemli bir olay. Yalnız ben öyle deli gibi oyun oynayan biri değilim, online oyunlarla da hiç aram yok. 30/60 FPS'li single player PS4 oyunlarını oynuyorum. Bazıları 7ms'nin çok büyük olduğunu, Super Mario için bile yetersiz olduğunu yazıyor. Cidden bu kadar fark ediyor mu? Sizin tavsiye edebileceğiniz monitörler var mı?
0
wheel
(30.06.18)
abicim onu soyleyenler -sen ve modlar kusura bakmasin- orrrrospu cocugudur super mario icin yetersiz nedir ya

bu serefsizler input lag nedir bilmez server lag nedir bilmez milisaniye konusurlar anca

akicilik istiosan 144hz olayina girmen lazim ama o da cok para girmezsin zaten hele ki her gununu fpsle gecirmiosan

begendigin herhangi bi ips monitoru al cok fark olmaz aralarinda. ama ben lg aoc belki viewsonic tercih ederdim
0
hordes of chaos
(30.06.18)
mereba. aoc monitör düşünürsen "aoc müthiştir kesin al" desteği verebilirim. bende iki adet aoc ince ips monitör var. 23 ve 23.8 inch olmak üzere. 4 ms olması lazım bendekilerin. herhangi bi sorun yaşamadım. aoc'nin 1 ms monitörleri var ancak ips değil. hem ips hem 1 ms istediğinde fiyat bin tele üzerine çıkmakta. 1 ms uygun fiyatlılar da ips değil. benim dinim ips olduğundan ben bendeki monitörleri sana önerebilirim. hem de tasarım harikası. canım monitörlerim.
0
allineed
(30.06.18)
(2)

Cities: skylines (hangini alacam ya)

tchuck
ilk kez oynucam bu oyunu. girdim steam'e 21 milyon tane eklentisi falan var. cities: skylines yazıyor birinde sırf. sanırım o baz oyun.sonra "new player bundle" diye bir paketi var. sizce onu mu almalıyım? (31tl)yoksa bir de 87tl'ye "cities: skylines colelction diye bir paket var, sanırım daha kapsa
ilk kez oynucam bu oyunu. girdim steam'e 21 milyon tane eklentisi falan var.

cities: skylines yazıyor birinde sırf. sanırım o baz oyun.

sonra "new player bundle" diye bir paketi var. sizce onu mu almalıyım? (31tl)
yoksa bir de 87tl'ye "cities: skylines colelction

diye bir paket var, sanırım daha kapsamlı bir şey. hatta tüm eklentileri kapsıyor da olabilir. onu mu almalıyım?
0
tchuck
(30.06.18)
Bütçene göre takıl kafana. Ben sırf ucuz diye The Witcher 3'ün tüm eklentili paketini aldım. Standartını alsaydım ne fark ederdi bilmiyorum. Bilmediğin bir oyunsa dümdüz al geç.
0
kablelvuku
(30.06.18)
Sadece base oyunu al, ek paketler basit bir crackle açılıyor. cream.api diye aratırsan bulursun.
0
mirafiori
(30.06.18)
(5)

arduino dünyasına girmek

pianist
selam herkese. yaklaşık 2 ay önce bilgisayar mühendisliği okuyan yakın bir arkadaşımın bana arduino'yu övmesiyle birlikte, arduino'yu bayağı bir araştırmaya başladım.https://www.direnc.net/arduino-egitim-setlerihttps://www.robotistan.com/arduino-baslangic-seti?lang=tr&h=6ac094d7&gclid=CjwKCAjwsdfZBR
selam herkese.

yaklaşık 2 ay önce bilgisayar mühendisliği okuyan yakın bir arkadaşımın bana arduino'yu övmesiyle birlikte, arduino'yu bayağı bir araştırmaya başladım.

www.direnc.net

www.robotistan.com

gün içerisinde bu tip linklere bakarak bayağı iç geçiriyorum :)

almak istiyorum açıkçası. fakat aklımda bir kaç ''büyük'' soru var:

-elektronik bilgim ''+ ve - kutup''tan ibaret :)

-aynı şekilde, programlama bilgim de komut satırından diskpart'a girmekten ibaret :)

şimdi,asıl sorum şu;

bilgi seviyem sıfır olsa bile, internetten video, türkçe kaynak, forum vb. yerlerden öğrendiklerimle kendi başıma ufak tefek bir şeyler yapabilir miyim?
yoksa hiç bulaşmamak daha mı mantıklı?
0
pianist
(30.06.18)
hmm peki o zaman, bu hayalimi biraz daha ertelemeliyim :)
0
🌸pianist
(30.06.18)
9-10 yaş grubu çocuklar bir haftalık eğitim ile çizgi izleyen robot yapıyor, oradan hesp et.
0
orpheus
(30.06.18)
çok basit lego gibi birleştirip copy-paste ile kodlarla oynayacaksın
0
dedim dedim de kime dedim
(30.06.18)
elektronik öğreneyim transistörü nasıl bağlayacağımı öğreneyim vs dersen çok beklersin. arduino projeleri açık kaynak, bir sürü insan yaptığı projeyi adım adım paylaşıyor. repository lere yüklüyor. tek yapman gereken tarifi izleyip programını indirmek. ilk adımda kendin tasarlamaktan çok yapılmış projeleri tekrarlayabilirsin. maksat lehim yapmayı öğrenmek, led in artısı eksisini öğrenmek. aşırı akımdan bikaç parça bozmak, öğrenmek.

bu süreç içinde zaten tonla google araştırması yapacaksın, okuyacaksın, ek bilgiler öğreneceksin. proje fikrin doğacak neyi yapıp neyi yapamayacğaını göreceksin ve değişiklikler yapmaya başlayacaksın.



Hackerspace denen bi oluşum var, tüm dünyada yüzlerce atölyede çalışıyorlar. oluşum ücretsiz ama sürekli gidip geliyorsan üye olup katkıda bulunmak öneriliyor. aylık cüzi bi ücret karşılığında tüm ekipmanlara erişim ve sarf malzemeleri ücretsiz oluyor. benim bulunduğum şehirdeki atölyede 3d yazıcı, lazer kesici, bedava arduino kitleri, sensörler, osiloskop vs mevcut. türkiyedekinde de biçok ekipman olmalı. eve bu tip şeyleri almak istemezsen bu tür yerlerden de yardım alabilirsin. ama en büyük avantajı yardım alabilmek. insanlar kendi projeleri üzerinde çalışsa da birbirlerine yardımcı oluyorlar.

bi iletişime geçip durumu öğrenebilrsin, katılım var mı, ekipmanlar neler, gittiğinde yardımcı olacak birilerini bulabilir misin vs.
0
sttc
(30.06.18)
gerçekten herkese çok teşekkür ederim. bayağı bir gaza geldim açıkçası :)
0
🌸pianist
(30.06.18)
(1)

Skoda Fabia 2007 1.2 htp Lpg Uyumu

bitch please
Arkadaşlar merhaba, 2007 model skoda fabia 1.2 htp 12V 64 hp araç sahibiyim. eskiden yakıtı gayet iyiydi ama malum benzine gelen zamlarla birlikte şuan 6.29'dan aldığım benzinle şehir içi 44 kuruş yakıyorum. araç önümüzdeki haftadan itibaren günde ortalama 50 km yol yapacak ve bu benzin masrafı beni
Arkadaşlar merhaba,

2007 model skoda fabia 1.2 htp 12V 64 hp araç sahibiyim.

eskiden yakıtı gayet iyiydi ama malum benzine gelen zamlarla birlikte şuan 6.29'dan aldığım benzinle şehir içi 44 kuruş yakıyorum. araç önümüzdeki haftadan itibaren günde ortalama 50 km yol yapacak ve bu benzin masrafı beni çok zorlayacak.

araca lpg taktırmalı mıyım? daha önce gören, duyan, bilen, anlayan arkadaşlardan yardım bekliyorum. araç 3 silindirli, motor hacmi ve beygir gücü düşük. lpg den sonra yokuş çıkamayacak duruma gelmesini istemiyorum. fikir verirseniz sevinirim.

Teşekkürler
0
bitch please
(29.06.18)
Eskide kaldı o lpg'nin çekişi ciddi oranda düşürme olayı. 3-5 hp düşer ama normal sürücü bunu algılayamaz bile. Düzgün bir lpg kiti ve düzenli bakım ile sorun olmaz. Eski Tdi 3 silindirli fabialar çok atikti, öyle 3 silindir diye düşük beygirli diye yokuş çıkamaz mantığı kalmadı.
0
bos gezenin bos ustasi
(29.06.18)
(3)

Yazılım Geliştirme için Laptop Önerisi

arnold schwarzeneger
Bütçe maksimum 5000TL.Hız ve harddisk kapasitesi dışında, monitör büyüklüğü ve biraz da fiziksel dayanıklılık önemli benim için.Teşekkürler.
Bütçe maksimum 5000TL.

Hız ve harddisk kapasitesi dışında, monitör büyüklüğü ve biraz da fiziksel dayanıklılık önemli benim için.

Teşekkürler.
0
arnold schwarzeneger
(29.06.18)
Fan sesi olmasın dersen Macbook Air tavsiye ederim. Alışkınım dersen @datnet'in önerdiği laptop bence gayet güzel.
0
hayirsiz
(29.06.18)
İşin kralı ThinkPad X1 serilerine sahibinden.com üzerinden benzer fiyatlara ulaşılabiliyor, aklınızda olsun.
0
crostata
(29.06.18)
thinkpad W veya P51 serisi.
dell ve HP'de de benzeri iş odaklı makinalar mevcut.
0
orpheus
(30.06.18)
(1)

whatsapp

kibritsuyu
1. whatsapp üzerinden bana bir telefon numarası gönderildi. ama sırf numara değil. hani kartvizit şeklinde oluyor ya, öyle. altında "mesaj at/ekle" diye buton var. lan oğlum mesaj atmak veya eklemek istemiyorum, sadece aramak istiyorum bunu. üstüne tıklayınca da whatsapp üzerinden arıyor. yok mu yah
1. whatsapp üzerinden bana bir telefon numarası gönderildi. ama sırf numara değil. hani kartvizit şeklinde oluyor ya, öyle. altında "mesaj at/ekle" diye buton var. lan oğlum mesaj atmak veya eklemek istemiyorum, sadece aramak istiyorum bunu. üstüne tıklayınca da whatsapp üzerinden arıyor. yok mu yahu koca programda kartvizit şeklinde gönderilen numarayı normal hat üzerinden arayabilmek? illa rehbere ekleyip oradan mı ariycaz? yani abuk subuk özellik ekleyip duracaklarına gönderilen numarayı arayabilmeyi eklemek zor muymuş, ben mi beceremiyorum?

2. yine ekli olmayan bir numara. hayatım boyunca bir kere daha lazım olmayacak bir matbaacı, mükellefin bilmemnesinin fotoğrafını çekip atmamı istiyor. ben bu herifi rehbere eklemeden doğrudan numaraya whatsapp atamıyor muyum? sohbet açamıyor muyum eklemeden?

ne salak programmış ya. en temel özelliklere cevap veremiyor. hayatımda bir daha lazım olmayacak adamları niye rehbere ekliyorum lan ben?
0
kibritsuyu
(29.06.18)
ekleme menusune girin orada basili tutup kopyalayin ama kaydetmeyyin arama ekranina yapistirin arayin

ekli olmadan mesaj atilmiyor maalesef
0
eipcack
(29.06.18)
(8)

İnternet üzerinden harici hard disk satın alma

2enkucukasalsayidir
Merhabalar,Ben almayı düşündüğüm harici hard diski internetten (Vatan Bilgisayar'dan) almayı düşünüyorum; ama kargoyla taşınma sırasında bir zarar görür mü diye tereddütlerim var. Yani mesela düşüp sarsılırsa falan diskin ömrü azalır mı?
Merhabalar,

Ben almayı düşündüğüm harici hard diski internetten (Vatan Bilgisayar'dan) almayı düşünüyorum; ama kargoyla taşınma sırasında bir zarar görür mü diye tereddütlerim var. Yani mesela düşüp sarsılırsa falan diskin ömrü azalır mı?
0
2enkucukasalsayidir
(29.06.18)
sıkıntı yaşamazsın. internet üzerinden satın aldığın ürünleri sen hasar vermediysen iade hakkın var belli bir gün içinde(tam gün sayısını hatırlayamadım)

paketi kargo teslim eden elemanın önünde açarsın. dışında bir sıkıntı görürsen rapor/zabıt filan tutturursun.
0
silah taciri
(29.06.18)
peki vatanbilgisayar deposuna ucarak mi geliyo bu harddiskler?
0
hordes of chaos
(29.06.18)
@hordes +1

Ben n11'den Seagate disk aldım birkaç ay önce, bir hafta olmadan arızalandı alet. Satıcıyla iletişime geçtim, ürünü gönderin inceleyelim dediler. Yenisini yolladılar birkaç gün içinde, şu an sıkıntısız kullanıyorum.
0
chicha
(29.06.18)
HDD'ler çalışmıyorken sarsıntı ve darbelere çok fazla hassas değiller.
Yine de riski artıyor tabii.
0
burfak
(29.06.18)
@hordes of chaos
Vatan Bilgisayar deposuna nasil geliyor bilmiyorum ama musteriye ulasasiya kadar daha riskli bir yolculuk yapiyor olabilir urun. Dagitimi yapan kargocularin paketleri arabaya firlattigi videolar falan vardi. Gerci UPS icin iyi diyorlardi. Belki onlar daha dikkatli davraniyorlardir.

@chica
Oyle olsa bile ben urun elime ulastiktan sonra cok zaman kaybetmeden bazi dosyalarimi ona aktarmis olacagim. Monitor, klavye vs. olsa yenisini gondermeleri sorunu cozerdi ama hard disk soz konusu olunca icindeki bilgilerin gitme ihtimali de var. Bir de mesela bir hafta icinde degil de aniden 6 ay sonra bozulmasina falan sebep olur mu? Omrunu azaltir mi derken kast ettigim biraz da buydu aslinda.
0
🌸2enkucukasalsayidir
(29.06.18)
n11 meys mi mays mı öyle bir satıcıdan 6tb aldım, güzel paketlenmişti. bir sorun sıkıntı çıkmadı.
0
binder dandet
(29.06.18)
kaç kere aldım sıkıntı yaşamadım ama gider şubeden alırsın onda sıkıntı da çıkabilir, "teknoloji şans işi" muhabbeti cidden doğru bence.

Ama merak etmeyin harddisk markaları da ürünün kutusunu tasarlarken darbeleri hesaba katıp öyle paketleme yapıyorlar. (doğru düzgün her ürün için böyle aslında) Ayrıca çalışmazken düşse bile pek bir şey olmuyor en büyük sıkıntı çalışırken başına bir şey gelmesi.

Şimdi değil 6 ay sonra sorun çıkarır gibi bir şey olacağını sanmıyorum. Bozulursa bozuk gelir zaten. Lakin doğru, Türkiye'de kargolar ekstra kötü ve birkaç kere gözümle kutuların yere düştüğünü gördüm.
0
nhk ni youkosu
(29.06.18)
sen benim dedigimi anlamamissin ki

burada kimse sana sikinti olmaz diyemez. ssd degil ram degil icinde disk donen bi cihaz bu. sikinti olmaz diyen de yalan soyler. mesele tasinmasi kargonun firlatilmasi da degil mesele hard diskin kendisi

yani fabrika cikisindan bir gun sonra bile bozulma ihtimali olan bi cihaz tasimada sarsilsa ne yazar

bak sana en kisa tasima semasini anlatayim

fabrika>yerel hub>ucak>turkiye hub>depo

tasimayi soracaksan fabrika cikisindan itibaren endiselenmen gerekiyo
0
hordes of chaos
(29.06.18)
(4)

hepsiburada da bulduğum normalden ucuz bilgisayar

dexter z
biliyorsunuz hepsiburada sitesinde hem kendi sattıkları ürünler hem de başka firmalar üzerinden sattıkları ürünler var. bir laptop buldum 2 firmada 3800-3900 tl bandında dolaşırken hepsiburada nın kendisinden alırsam 2900 tl ediyor. acayip içime sindi bilgisayar tüm özellikleri ve fiyatı her şeyiyle
biliyorsunuz hepsiburada sitesinde hem kendi sattıkları ürünler hem de başka firmalar üzerinden sattıkları ürünler var. bir laptop buldum 2 firmada 3800-3900 tl bandında dolaşırken hepsiburada nın kendisinden alırsam 2900 tl ediyor. acayip içime sindi bilgisayar tüm özellikleri ve fiyatı her şeyiyle istediğim gibi. içimdeki tek şüphe bu kadar bariz fiyat uçurumu. sizce sadece kampanya mıdır yoksa bir bit yeniği aramalı mıyım?
0
dexter z
(28.06.18)
freedos olup olmadığına baktınız mı? İşletim sistemi yüklü değilse çok ucuz fiyata satılıyor fakat 1000 lira gibi bir fark olur mu bilemedim.
0
desdenova34
(28.06.18)
Hepsi freedos
0
🌸dexter z
(28.06.18)
hayır. hepsiburada gibi büyük oyuncular zaman zaman distribütörlerden ya da firmanın kendisinden yüksek adetli alım yaparlar. bunun için de iyi pazarlık edip güzel bir fiyat kırarlar.

yani örneğin asus'a gidip 1000 bilgisayar için fiyat isterseniz, muhtemelen size piyasanın %20-30 aşağısında fiyatı her türlü verir. Lenovo Thinkpad için veriyor mesela.

Dolayısıyla aynı bilgisayarı daha ucuza satmış oluyorlar. Bit yeniği falan yok...
0
babilbaligi
(28.06.18)
Peki aynı laptopun diğer sitelerde fiyatları nasıl?

Hani HB mi ucuz yoksa HB'de satış yapan diğer iki mağaza mı kazıkçı?

Belki de fiyatı normal!
0
John Bloor
(28.06.18)
(4)

Vpn kullanimi sonrasi calinan sifre

eja
Telefona vpn kurdum sonrasinda benim yapmadigim internet bankaciligina bir giris onayı geldi popup olarak iptal ettim hemen, internet bankacilik sifresini iptal ettirdim ama baska nasil onlem almam gerekir? Mail sifrelerinide degistirmem gerekir mi? Telefona format mi atmaliyim uygulamayı sildim
Telefona vpn kurdum sonrasinda benim yapmadigim internet bankaciligina bir giris onayı geldi popup olarak iptal ettim hemen, internet bankacilik sifresini iptal ettirdim ama baska nasil onlem almam gerekir? Mail sifrelerinide degistirmem gerekir mi? Telefona format mi atmaliyim uygulamayı sildim
0
eja
(27.06.18)
hangi vpn acaba?
0
guzel gunler gorecegiz
(27.06.18)
Super vpn 40 milyon indirmesi var birde hotspot ama onu kullanmadim cok
0
🌸eja
(27.06.18)
ücretsiz vpn'lerde sıkıntı olabiliyor. nordvpn ya da expressvpn kullanın.
0
kamile necaset
(27.06.18)
Tüm ücretsiz vpn'ler güvensizdir. Hotspot'ün zararlı yazılım içerdiği zaten herkesin malumu. Keşke biraz araştırsaydınız. Ancak 40 milyon kişi indirecek kadar Play Store'da kalan bir yazılım için fazla şüpheli yine de. Telefonunuzda başka bir apk, güvenli olmayan lisanslı yazılım, üçüncü parti herhangi bir yazılım ya da kaynağı ve içeriği belli olmayan dosyaları temizlediğinizden emin olun. Güvenilir (ücretsiz olmayan) bir güvenlik yazılımı ile tarayın. Çok sağlamcı bir yaklaşım istiyorsanız, telefonu formatlamanızı öneririm. Elbette geri kurtarma yaparken eski, şüpheli dosyaları geri yüklemeyin. Vpn ağındayken giriş yaptığınız her şifreyi değiştirmeniz de garanti olacaktır.
0
yazarcik
(27.06.18)
(3)

araç kullanırken gece görüş gözlüğü

9kuyruklukedi
kullanan var mı? varsa ve memnunsa markası nedir? teşekkürler.
kullanan var mı? varsa ve memnunsa markası nedir? teşekkürler.
0
9kuyruklukedi
(27.06.18)
araç kullanırken gece görüş gözlüğü kullanılmaz, satanlara aldanmayın. almayın aldırmayın.
0
rhan
(27.06.18)
Gece görüş dürbünü gibi bir çalışma sistemi varsa uzun süreli kullanım gözler için zaten zararlı olur.
0
1adam
(27.06.18)
30 yıldır numaralı gözlük kullanıcısıyım. 2 hafta önce gözlüğümü değiştirdim. Gözlükçü bana bir gözlük sattı ki sormayın. Numaralı gözlük ve yanında 2 tane mıknatıslı cam. Biri turuncu renkli gece sürüş için diğeri siyah renkli güneş gözlüğü olarak kullanmak için. Yani tek gözlükte 3 gözlük gibi. Tak çıkar çok kolay. Gece sürdüm denedim. Birincisi turuncu renkten dolayı etrafı daha aydınlık görüyorsun. İkşncisi karşıdan gelen araçların farlarını beyaz değil de sarı olarak gösteriyor ve dağınık ışık huzmesi gibi değil tek bir noktada toplanmış gösteriyor. Ben memnun kaldım. Ama benzin istasyonlarında satılan 20 liralık gözlğkler ne kadar etkili bilemem.
0
gulbatur birinci sahbatur sondan geliyor
(27.06.18)
(2)

Ankara'da veri kurtarma merkezi

asethuan
Önceki duyuruma aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz:https://www.eksiduyuru.com/duyuru/1287708/harici-bellek-sorunuBu çerçevede Ankara'da güvenilir bir yerde, üzerine yanlışlıkla windows sistem disketi yazdığım 1TB'lık harici belleğimdeki verilerimi kurtarmak istiyorum. Bir kaç yer aradım 2000$ di
Önceki duyuruma aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz:

www.eksiduyuru.com

Bu çerçevede Ankara'da güvenilir bir yerde, üzerine yanlışlıkla windows sistem disketi yazdığım 1TB'lık harici belleğimdeki verilerimi kurtarmak istiyorum. Bir kaç yer aradım 2000$ diyen, analiz ücreti 300$ diyen yerlerle görüştüm.

Cidden bu kadar uçuk mudur bu işin piyasası? 1 TB'lık harici belleğimi daha makul bir fiyata kurtarabileceğim bir yer yok mudur?
0
asethuan
(27.06.18)
Ankara'da yaşıyorum, iyi bir veri kurtarma merkezi bilmiyorum ancak şöyle bir öneride bulunabilirim. 2 yıl kadar önce ben de harici disklerimden birini ve içindeki verileri mekanik bir arıza sonucu kaybetmiştim. Istanbul'daki üç veri kurtarma merkezine gittim, hepsi işlem sonucu verilerin tamamına yeniden erişme garantisi olmadığını söyleyip uçuk fiyatlar istediler. Garantisi olmayan bir iş için riske edecek o kadar param yoktu o zamanlar. Sonra sektörden tanıdığım adli bilişimci bir arkadaşıma danıştım, kendisi Türkiye'de bu işleri en iyi yapan iki firmanın Gold Data(İstanbul) ve Frekans Data(Kayseri) olduğunu söyledi. İstanbul'da Gold'la zaten görüşmüştüm, Kayseri de memleketim olduğu için Frekans'ı denemeyi seçtim. O zaman 250 gb'lık data için 300 dolar gibi bir fiyat istemiş ve garanti vermişti. El mahkum, verdim ve kurtarmayı başardılar. Normalde silinme işlemlerinde daha düşük fiyatlara çalışıyorlarmış ancak benim mekanik arızam vardı, diskler ve okuyucu zarar görmüştü. 300 dolara hem tamirat hem de veri kurtarma yapmış oldular, memnun kaldım. Umarım kurtarırsınız.
0
yazarcik
(27.06.18)
Bu arada kurtarmayı yapan firma Frekans değil, Desibel Data (Dataloji) olarak geçiyormuş.
0
yazarcik
(27.06.18)
(3)

Modem kurulumu- acil yardım

kojonotsuki
Dostlar garip bir durumun içinde kaldım, yardımcı olursanız sevinirim.şöyle ki:Bulunduğum yerde internete bağlantı sadece ethernet kablosu üzerinden sağlanıyor. Ben de sadece bilgisayarı bağlamak yerine yanımda modem yetirdim. Şimdi benim anladığım, bu modemi kullanabilmek için access point olarak a
Dostlar garip bir durumun içinde kaldım, yardımcı olursanız sevinirim.şöyle ki:

Bulunduğum yerde internete bağlantı sadece ethernet kablosu üzerinden sağlanıyor. Ben de sadece bilgisayarı bağlamak yerine yanımda modem yetirdim. Şimdi benim anladığım, bu modemi kullanabilmek için access point olarak ayarlamam lazım ancak bilgisayar olmadan ayarlayamıyorum. Bilgisayar da macbook air olduğundan ethernet girişi yok, dönüştürücüler de ateş pahası. Sonuç olarak ben napayım? İlla ethernet dönüştürücü almam gerekir mi? Alacaksam da bunun ucuzları yok mudur?

Çok sağolun.
0
kojonotsuki
(27.06.18)
1. çevreden bir laptop bul- ayarları yap-laptopu geri ver :) *Best Option Only 9.99$*
2. aliexpress ya da n11 gg den uygun fiyatlı donusturucu bul.
0
binder dandet
(27.06.18)
sevgili dostum
ethernet kablosu nu o modeme takacaksın
o modemi de access point olarak kuracaksin - yeni bir wireless olarak
o wireless ten da baglanacaksın mac ile
0
kingcyrax
(27.06.18)
modemin marka/model nedir?

bazı modemler default olarak kablosuz yayın sunuyorlar kurulum yapabilmek için, bu özelliği araştırabilirsin var mı diye
0
mirty
(27.06.18)
(15)

Okunamayan command prompt

monogram
Selamlar,Çift monitör çalışıyorum. Laptop ekranında sorun yok ama lcd'de dos ekranında yazılar mümkün değil okunmuyor. Monitörün ışık, parlaklık vb. ayarlarını kontrol ettim, Windows görüntü ayarlarına baktım. Bir türlü olmadı. Önerilere açığım, bunu nasıl düzeltsem?Not: f.lux kullanıyorum ama lapto
Selamlar,

Çift monitör çalışıyorum. Laptop ekranında sorun yok ama lcd'de dos ekranında yazılar mümkün değil okunmuyor. Monitörün ışık, parlaklık vb. ayarlarını kontrol ettim, Windows görüntü ayarlarına baktım. Bir türlü olmadı. Önerilere açığım, bunu nasıl düzeltsem?

Not: f.lux kullanıyorum ama laptop ekranında sorun yok.

Teşekkürler.
0
monogram
(27.06.18)
Monitörün marka modelini de yazsaydın hocam. Benim ofiste DELL'in tırt bi monitörü var, aynı şekilde siyah ağırlıklı görüntüleri çamur gibi gösteriyor.

Cleartype açık mı sende onu kontrol et bakalım? Bende açık olmasına rağmen görüntü bok gibi kontrast vs. de işe yaramayınca kabul ettim artık sorunun monitörde olduğunu.
0
chicha
(27.06.18)
@chicha

HP L1906 modeli. Kontrol ettim şimdi ClearType açıkmış hatta adjust ettim. Olmadı yine. Galiba monitörü değiştirmem gerekecek. :/
0
🌸monogram
(27.06.18)
Hocam maalesef monitör çok eski, değiştirmeniz hayrınıza olur.
0
chicha
(27.06.18)
çözünürlüğü kontrol et hocam
0
kingcyrax
(27.06.18)
bi foto olaydi keske de anlasaydik

cmdnin boyutunu buyutmeyi denedik mi?

monitor nativede mi calisio? yani laptop ekrani 1920x1080 max ise 1024x600 gibi biseyde calismio demi?
0
hordes of chaos
(27.06.18)
@hordes of chaos

Hocam çok tuhaf. Şimdi screenshot almak istediğimde screenshotta gayet okunuyor ama monitörde göremiyorum yazıları. Mesela Putty kullanıyorum ama hiçbir şey okuyamıyorum.

1280 x 1024 recommended diyor

Color management'a da baktım. Bir şeyler yaptım. Bana mısın demedi. Aynı Putty penceresi laptop'ta okunabiliyor ama monitörde hayır.
0
🌸monogram
(27.06.18)
screenshotta sikinti olmaz zaten o yuzden foto dedim..

color managementla hicbi alakasi yok

yanis hatirlamiosam laptopi 1280x1024 yapinca cozulmesi lazim

veya laptop max cozunurlukte olacak ama ikinci monitoru mirror deil laptopin devami seklinde ayarlayacaksin

edit: turkce kullaniosan mirror bu ekranin devami mi ne diye cevriliodu. ayar menusu masaustu sag tik > en alttan bi ustteki
0
hordes of chaos
(27.06.18)
ekranı genişlet yapacaksın
2. monitorun cozunurlugunu destekleyen bir cozunurluk yapacaksın
yani laptopun cozunurlugu ve monitorun cozunurlugu farklı olacak destekledikleri en yüksek çözünürlük olacak.
0
kingcyrax
(27.06.18)
Dostlar hepsini yaptım. Monitörler extend şekilde çalışıyor. Her ikisini de kendi en uygun çözünürlüklerine ayarladım. (Recommended her ikisi için farklı farklı.) olmadı.
0
🌸monogram
(27.06.18)
abi olmaması imkansız :)
o monitorun cozunurlugunu dogru ayarladıgına emin misin
telefon ile ekranın resmini ceker misin bi hocam
recommended degil ekrana uygun olarak ayarla hocam
bir de windows ta %125 gibi gosterme ayarı var onu %100 yap goruntu ayarlarında
0
kingcyrax
(27.06.18)
Dostlar,

ibb.co , Buradaki laptop'un kendi ekranındaki durum. Rahatça okunabiliyor.

ibb.co , Buradaki diğer lcd ekrandaki görüntü. Çok zor seçiliyor yazılar.

ibb.co , Bu çok ilginç. Çünkü pencereyi üstteki monitörden alttaki laptop ekranına kaydırdığımda bir noktada laptop'un görüntü ayarları mı devreye giriyor ya da yakınlaştırdığı için mi bilmem ama burada yarısı aşağıda yarısı üst monitörde kalan yazılar rahatça okunabiliyor.

ibb.co , Bu düzgün ekranın ayarları

ibb.co , Bu da bozuk olan ekran
0
🌸monogram
(27.06.18)
hocam o fontu degistir bence cmd nin
cozum o olacaktır
cozunurlukte vs. sorun yok
0
kingcyrax
(27.06.18)
DOSTLAR,

Sorun çözüldü. %150 olan ayarı %100 yaptım. Komik tarafı laptop için yaptım değişikliği ama lcd monitör düzeldi.

Şimdi laptop'ta karınca duası şeklinde yazılar oldu ama olsun. :)

Çok teşekkürler herkese.
0
🌸monogram
(27.06.18)
hocam ne dedim
%125 ayarını %100 e getir demedim mi
en cok bana tick vereceksiniz :D
laptopun cozunurlugu yuksekmis full hd ekran olunca normal
0
kingcyrax
(27.06.18)
abe dpi degistirdigini soylemion ki xd
isin komik tarafi yok sen sistemin dpi ini degistirirsen 20 tane ekran da baglasan hepsi o dpia gore hareket eder
yazilarin okunmama nedeni diger monitorun cozunurlugu aslinda
o da 1080 olsaydi farketmeyecektin
hani nasil simdi cocukken giydigin kiyafetleri giyemiosun kucuk gelio ya
dpi odur iste
gecmis olsun keke
0
hordes of chaos
(27.06.18)
(10)

CD'leri siteye yükleyip site kurmak

kamerarkasi
Selam arkadaşlar.Bende 15 civarı seviye seviye eğitim cd'leri var. Domain de aldım. Kuracağım sitemin komple bu cd'lerden oluşmasını istiyorum. Kullanıcı, ana sayfadan login olacak ve cd'lerden online çalışmaya başlayacak, kaldığı yerden devam edecek. Böyle bir site kurmak zor mu? Kim ne kadara ku
Selam arkadaşlar.
Bende 15 civarı seviye seviye eğitim cd'leri var. Domain de aldım. Kuracağım sitemin komple bu cd'lerden oluşmasını istiyorum. Kullanıcı, ana sayfadan login olacak ve cd'lerden online çalışmaya başlayacak, kaldığı yerden devam edecek. Böyle bir site kurmak zor mu? Kim ne kadara kurar?
0
kamerarkasi
(27.06.18)
Udemy de eğitimci olarak daha uygun ve kolay yapabilirsin sanki
0
neymis
(27.06.18)
Selam. Udemy anladığım kadarıyla youtube tadında video yüklenen ve eğitimin 'dinlenerek' yapıldığı bir platform. Ben bu tarz bir şey istemiyorum. Zaten bu yükleyeceğim cd'ler genelde öğrencinin speaking yapacağı videolar.
0
🌸kamerarkasi
(27.06.18)
sitenin kurulumu zor değil ancak istediğiniz özellikler : login, üyelik sistemi, online bellek (kaldığı yerin tespiti için) vs fiyatları yükseltir.

domain harici hosting ve ssl servisi de eklettirmelisiniz siteyi yapacak kişiye, çünkü login sistemi var ve Google güvenlik sertifikalarına uymak zorunda.

bizimle çalışırsanız tüm dediklerim (tema ve tasarım hariç) altyapısı 1500 tl civarına yapılır.
0
jesusman
(27.06.18)
bahsettigin egitim cd'leri sadece videoysa bir sekilde halledersin.

ama interaktif (tiklamali, cevap yazmali, ileri geri gitmeli) ise biraz zor.
0
brkylmz
(27.06.18)
Ayrıca 15 cd dolusu video eğer ziyaretçi çok olursa ciddi trafik yaratır. Bu da masraf demek hosting için.
0
John Bloor
(27.06.18)
Video değiller. Tıklamalı, yazmalı, dinlemeli hatta mikrofonla speaking de yapılacak. Cd'ler zaten her şeyi içeriyor. Zorluk kısmı nedir acaba?
0
🌸kamerarkasi
(27.06.18)
zorluk kısmı bu cdleri websitesinde de bilgisayarda kullanır gibi kullanır hale getirmek. burda oluyor orda da olur kafasıyla düşünmeyin. webe uygun hale getirilmesi gerekiyor.
0
winston
(27.06.18)
bahsettigin sey cok interaktif bir sistem hocam. onu web'e entegre etmek her baba yigidin harci degil. pahali is yani.

rosetta stone tarzi bi egitim seti sanirim.
0
brkylmz
(27.06.18)
eskiden bu tip eğitim cdleri zaten bir nevi web sitesi gibi hazırlanırdı. Flash ile vs. Eğer sizdekiler de öyleyse işiniz düşünüldüğü kadar zor olmayabilir.
0
ekinoksah
(27.06.18)
o eğitim cd'lerindeki içerikleri birileri hazırladı değil mi? birileri birilerine para ödedi o içerik için, sen cd'yi satın aldın diye içeriklerinde hak sahibi değilsin, telif hakkını ödemen lazım ki kullanabilesin diğer türlü tepene çökerler. dizi sitesi, film sitesi işlerinden çok farklı değil yaptığın, dolayısı ile yasal para kazanamazsın, kazanırsın ama yasal olmaz.
0
selam
(01.07.18)
(5)

bilgisayardan anlayan dostlarım bakabilir misiniz ?

deepinthedesert
arkadaşlar demin bilgisayarı açtığımda cızz diye bir ses geldi bilgisayar açılmayacakmış gibi oldu ama sonra açıldı. plastik yanık kokusu geldi hemen kapattım elektriği kestim güç kablosunu çıkardığımda sıcaktı ve kokuyordu. bunun üzerine biraz bekledim ve monitörün güç kablosuyla pcninkini değiştir
arkadaşlar demin bilgisayarı açtığımda cızz diye bir ses geldi bilgisayar açılmayacakmış gibi oldu ama sonra açıldı. plastik yanık kokusu geldi hemen kapattım elektriği kestim güç kablosunu çıkardığımda sıcaktı ve kokuyordu. bunun üzerine biraz bekledim ve monitörün güç kablosuyla pcninkini değiştirdim.açtığımda sorunsuz açıldı cızırtı da gelmedi. şimdi ne yapmalıyım içeriden bir kablo veya parça yanıp yanmadığını nasıl anlayabiliriz ? acaba güç kablosu hafif yerinden oynayıp temassızlık yapınca akkor mu oldu o mu yaptı cızırtıyı ve kokuyu ? ne yapmam lazım yardım ederseniz sevinirim
0
deepinthedesert
(27.06.18)
Prizde topraklama yoktur muhtemelen.
0
amortisman
(27.06.18)
power supply de bir sıkıntı olabilir, illa kablodan olacak diye bişey yok, topraklı priz mi kullanıyorsun?

ayrıca iyi sağlam bir bilgisayarcıya göstermen lazım, kesin teşhis koyması lazım.

elektrik olayı sakat yangın mangın çıkar maazallah.

bu sorunu çözene kadar pc yi gözünün önünden ayırma çalışırken.
0
killerbee
(27.06.18)
şu an sorunsuz çalışıyor ama korkmuyor değilim.
0
🌸deepinthedesert
(27.06.18)
kapatıp kabloları bir gözle kontrol et
gevşek kablo varsa tak
içini acabiliyorsan icindeki kabloları da bir kontrol et
laptopsa elleme
0
kingcyrax
(27.06.18)
Gevşek fiş/priz gibi duruyor. Kasayı açıp bi gözlemle, fişlerin hepsine bi dokun yerine oturmayan var mı kontrol et. Ki kasa içindeki fişlerden öyle ses ve koku gelmez tahminimce.

Bir süre kontrol altında tut, sık sık kokla. Çalışıyorsa kurcalama.
0
John Bloor
(27.06.18)
(2)

Egzoz patlaması

pembe incili kaptan kirk
Arkadaşlar dünden beri yoldayım. Bu akşam Kayseri'de misafirim. Dün egzozdan sesler gelmeye başladı, bugün şiddetini arttırdı. Yarın yine yola devam edeceğim.1.egzoz patlamasının arabaya zararı var mıdır2. Kayseri'de iyi bı egzozcu bildiğiniz var mıdırŞimdiden hepinize teşekkür ediyorum
Arkadaşlar dünden beri yoldayım. Bu akşam Kayseri'de misafirim. Dün egzozdan sesler gelmeye başladı, bugün şiddetini arttırdı. Yarın yine yola devam edeceğim.
1.egzoz patlamasının arabaya zararı var mıdır
2. Kayseri'de iyi bı egzozcu bildiğiniz var mıdır

Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum
0
pembe incili kaptan kirk
(27.06.18)
fazla yakıt yakarsın.

vibrasyon arabaya zarar verebilir.
0
killerbee
(27.06.18)
Benim araba ufak bir patlak için direkt arıza ışığını yakmıştı. Yakıt karışımı verisinin yanlış olduğuna dair bir arızaydı. Eski bir arabaysa çok bir şey olacağını sanmam, yok yeni nesil euro bilmem kaç arabalarındansa benimki gibi arızalar verebilir.
0
denizgonen
(27.06.18)
(2)

Array çevrim problemi yaşıyorum (php-json)

whatdreamsnevercome
kodun görmeniz gerkene kısmını koyuyorum yalnızca. bu $arr kısmında zaten aşağıda da görebileceğiniz t ürde bir array mevcut.ben bunu nasıl yapmalıyım yav? $arr = json_encode($arr); $data = "orderDate=".date("Y-m-d H:i:s")."&productList=".$arr; parse_str($data, $get_array); $json
kodun görmeniz gerkene kısmını koyuyorum yalnızca. bu $arr kısmında zaten aşağıda da görebileceğiniz t ürde bir array mevcut.

ben bunu nasıl yapmalıyım yav?

$arr = json_encode($arr);
$data = "orderDate=".date("Y-m-d H:i:s")."&productList=".$arr;
parse_str($data, $get_array);
$json=json_encode($get_array);


"orderDate":"2018-06-26 12:14:13","productList":"[{\"productCode\":\"DL00003\",\"subcode\":\"WKVDAF30300090014\",\"quantity\":1}]"}


normalde aşağıdaki şekilde gözükmesi lazım:

{
"orderDate": "2018-06-26T08:31:29.760Z",
"productList": [
{
"productCode": "string",
"chasis": "string",
"quantity": 1
}
]
}

datayı önce arraya dönüştürüp, ardından json encode ile json formatına dönüştürmem, ancak bunu da array'a dönüştürdüğüm yapıya bir array daha göndererek yapmam gerekiyor kısaca. ve o kısımda sıçıyorum.

burada en önemli şey: "productList": "[...]" şeklinde olması.

yani köşeli parantezlerin başındaki double quote kalksa çalışıyor.
ama yapamadım, bceremedim. bir destek var mıdır sizden :( ?
0
whatdreamsnevercome
(26.06.18)
datayi atarken arr[0] la birlestirin yani .$arr[0] olsun 2. satirda
0
eipcack
(26.06.18)
$get_array = array(
'orderDate' => date("Y-m-d H:i:s"),
'productList' => $arr,
}

$json = json_encode($get_array);

tam olarak ne yapmak istediğini anlamadım ama şunu dener misin işini görüyor mu :(

$arr'in düz hali hazırda array olduğunu varsaydım bu arada.
0
yuto
(26.06.18)
(1)

Site içi entegre mesajlaşma sistemi (3rd party yazılım)

tchuck
bunun için önerebileceğiniz bir sistem var mıdır?burada önemli nokta şu:sitemizde 3 farklı hiyerarşide kullanıcı türü bulunuyor.1. vasıfsız kullanıcı2. kıdemli kullanıcı3. yönetici kullanıcı.kullanıcı sadece yöneticiye mesaj gönderebiliyor,yönetici herkesle mesajlaşabiliyor,kıdemli herkese mesaj gön
bunun için önerebileceğiniz bir sistem var mıdır?

burada önemli nokta şu:

sitemizde 3 farklı hiyerarşide kullanıcı türü bulunuyor.

1. vasıfsız kullanıcı
2. kıdemli kullanıcı
3. yönetici kullanıcı.

kullanıcı sadece yöneticiye mesaj gönderebiliyor,
yönetici herkesle mesajlaşabiliyor,
kıdemli herkese mesaj gönderebiliyor.

bu gibi bir hiyerarşiyi de 3rd party üzerinden uygulayabilmemiz lazım.
kullanıcı sayısı sabit, yani derseniz ki "bu 3rd party yazılımın sistemine eliniz ile her kullanıcı tek tek tanımlayıp hiyerarşiyi kurabilir, ardından bunu sitenize entegre edebilirsiniz" bu bizim için ok'dir.

umarım anlatabilmişimdir.
bununla ilgili bize ne önerebilirsiniz?
0
tchuck
(26.06.18)
eklememişim ama burada önemli nokta şu:

biz bu 3rd party yazılıma kullanıcıları ekledikten sonra, bizim sitemizdeki kullanıcıyla eşleştirebilmemiz ve kullanıcının bu mesaj yönetimini ona göre alması gerekiyor.
0
🌸tchuck
(26.06.18)
(2)

iphone için "on music" adlı gizemli uygulama

nickfury
telefonumda uzun süredir kullandığım ne zaman yüklediğimi bilmediğim bir uygulama var. Youtube arkaplanda video çaldığı gibi ülkelere göre itunes top100, soundcloud vb sitelerden de indirmeye izin veren bir uygulama. Çok memnunum ancak appstoreda falan bulamıyorum. ekrana uygulama içinde güncelleme
telefonumda uzun süredir kullandığım ne zaman yüklediğimi bilmediğim bir uygulama var. Youtube arkaplanda video çaldığı gibi ülkelere göre itunes top100, soundcloud vb sitelerden de indirmeye izin veren bir uygulama. Çok memnunum ancak appstoreda falan bulamıyorum. ekrana uygulama içinde güncelleme uyarısı geldi ama olur da çalışmaz diye güncellemiyorum. kazara silsem nereden yükleyeceğimi de bilmiyorum. Uygulama içinden bilgi kısmı falan da yok. Birkaç ss atayım. Umarım bir fikri olan vardır.
0
nickfury
(25.06.18)
Uygulamayı oyla deyince app store a yönlendirmiyor mu? Ya da mail listesine abone ol belki oradan bir şey çıkar.
0
038576
(26.06.18)
uygulamanın ismi değişmiştir. güncelleme almadığın için yeni ismini göremiyorsundur. bu yüzden appstore'da çıkmıyor muhtemelen.
0
theseachange
(26.06.18)
(1)

2600 tl ve altı laptop tavsiye

dexter z
film dizi izlemek( sesi de önemli tabi), internette gezmek, arada 2012 ve öncesinde çıkmış oyunları kasma olmadan oynayabilmek için yeni bir laptop alacağım ve tavsiyelerinize ihtiyacım var. windows ilk tercihim önceden belirteyim. bide hepsiburada ne kadar güvenilir bir site? muhtemelen oradan sipa
film dizi izlemek( sesi de önemli tabi), internette gezmek, arada 2012 ve öncesinde çıkmış oyunları kasma olmadan oynayabilmek için yeni bir laptop alacağım ve tavsiyelerinize ihtiyacım var. windows ilk tercihim önceden belirteyim. bide hepsiburada ne kadar güvenilir bir site? muhtemelen oradan sipariş edeceğim ama varsa başka site tavsiyelerine de açığım. şimdiden zaman ayırıp yazanlara çok teşekkür ederim.
0
dexter z
(25.06.18)
istanbul bilişim ile fiyatları mukayese et önce.
0
killerbee
(25.06.18)
(5)

Tarattıklarımı kaliteli PDF yapacak ücretsiz veya uygun fiyatlı program

Lim5
Öneriniz var mı? Pdfforge indirdim dosya ters oldu, sırasını seçemedim. 500 tane dosyayı taranma tarihine göre PDF yapmam gerekiyor ancak araya girmesi gereken 4 ekstra sayfa var. Görmem gerekiyor. Telefondan görerek yapabiliyorum ama bilgisayardan telefona atınca dosyaların sırası karışıyor. Düzgün
Öneriniz var mı? Pdfforge indirdim dosya ters oldu, sırasını seçemedim. 500 tane dosyayı taranma tarihine göre PDF yapmam gerekiyor ancak araya girmesi gereken 4 ekstra sayfa var. Görmem gerekiyor. Telefondan görerek yapabiliyorum ama bilgisayardan telefona atınca dosyaların sırası karışıyor. Düzgün bir uygulama program vb. var mı?

Taranan sayfaların tanesi 10Mb. Pdf e-kitap elde etmeye çalışıyorum. Boyut önemli değil.
0
Lim5
(25.06.18)
nitro pdf
0
kingcyrax
(25.06.18)
nitro paralı. irfanview biraz daha uğraştırarak yapar ama ücretsiz.
0
507
(25.06.18)
PDF Architect diye bir şey varmış, onunla yaptım şimdilik. 14 gün deneme süresi var.
0
🌸Lim5
(25.06.18)
nitro cakması var
cok da guzel iş görüye
0
kingcyrax
(25.06.18)
pdf24
0
Simrug
(26.06.18)
(4)

hangi inşaat şirketine güvenilir

superb
istanbul'da piyasada iş yapan hangi inşaat şirketi güvenilirdir sizce?konut olarak değerlendirmeniz ricasıyla
istanbul'da piyasada iş yapan hangi inşaat şirketi güvenilirdir sizce?
konut olarak değerlendirmeniz ricasıyla
0
superb
(25.06.18)
NEF
0
cakabo
(25.06.18)
tv de reklamlarını gördüğünüz büyük firmaların hiçbiri
0
dunyanin dans eden sarki soleyen pisligi
(25.06.18)
Cengiz, Kolin, Limak, iki tane daha vardı hatırlayamadım.
0
i was made for you
(25.06.18)
Emlak Konut projelerine güvenebilirsiniz. Yüklenici listeleri web sitelerinde var. Firmalar batsa da Emlak Konut devam ediyor ve işleri bitiriyor daha önce yaşandı.
0
ozdek
(25.06.18)
(1)

Xiaomi A1 rehber sorunu

gullak
Telefonu yeni aldık. Rehberde numaralar ikişer tane oluyor. Siliyorum yine kopyalıyor kafayı yiycem bunu nasıl düzeltirim yardımcı olur musunuz?
Telefonu yeni aldık. Rehberde numaralar ikişer tane oluyor. Siliyorum yine kopyalıyor kafayı yiycem bunu nasıl düzeltirim yardımcı olur musunuz?
0
gullak
(24.06.18)
number fixer yazılımını bir araştır. Sanırım rehberi düzenliyordu
0
1adam
(24.06.18)
(1)

scheduled keylock - cep telefonu

Google01
telefonda key lock kullanmak istemiyorum ama akşam eve gelince bebek bir şekilde ele geçirip tuşları hoplatıyor.telefonu belirli bir saatte desenli veya başka tür bir tuş kilidine geçirmek mümkün mü?
telefonda key lock kullanmak istemiyorum ama akşam eve gelince bebek bir şekilde ele geçirip tuşları hoplatıyor.
telefonu belirli bir saatte desenli veya başka tür bir tuş kilidine geçirmek mümkün mü?
0
Google01
(24.06.18)
Tasker ile yapılır ama biraz araştırmak lazım hiç bilmiyorsan az uğraş ister.

Denemedim ama Google servisi olan Smart Lock için de lokasyon bazlı kilit imkânı verdiğini de okumuştum. Daha kolaydır.
0
crostata
(24.06.18)
(3)

seçim sonuçlarını

sanat guresi
takip etmek için mobil uygulama arıyorum. siz nereden takip edeceksiniz peki? güzel arayüzlü bir web sitesi de olur.
takip etmek için mobil uygulama arıyorum.

siz nereden takip edeceksiniz peki? güzel arayüzlü bir web sitesi de olur.
0
sanat guresi
(24.06.18)
Anlık olarak adilsecim.net'ten takip edebilirsiniz.
0
tabirimekruh
(24.06.18)
Araya girebilir miyim? Adilsecim dişinda uygulamamsi oneri var midir?
0
eylul
(24.06.18)
selamlar, bizimoylar.org sayfasından takip edebilirsiniz diyeceğim ama bu bir bireysel çalışma olduğundan ve burada yazmama rağmen biri zahmet edip sözlükte başlığını açmamış olmasından ötürü, ve hatta twitterdan duyurmaya çalışmama rağmen nedense umursanmamasından ötürü pek kimsenin haberi yok. bence sayfayı bir açın, inceleyin, bu sayfayı yaparken amacım bir tutanaktaki hileyi bile engellesek kârdır idi.

www.bizimoylar.org
0
the last
(24.06.18)
(8)

Yedekleme

Olric
Iphone 6plus kullanıcısıyım. Iki uc gun once anlamadigim bi sebeple telefonumun dokunmatigi bozuldu ama telefon acik. Iki sorum var. Ilk olarak yedekleme islemi yapmayali cok uzun sure olmustu bu yuzden bilgisayardan itunes a yedeklemek istiyorum fakat telefondan bilgisayara guvenmem icin bir uyari
Iphone 6plus kullanıcısıyım. Iki uc gun once anlamadigim bi sebeple telefonumun dokunmatigi bozuldu ama telefon acik. Iki sorum var. Ilk olarak yedekleme islemi yapmayali cok uzun sure olmustu bu yuzden bilgisayardan itunes a yedeklemek istiyorum fakat telefondan bilgisayara guvenmem icin bir uyari geliyor buna onay veremiyorum. Telefondan herhangi bir sey yapmadan yedekleme yapmam mumkun mu? Ya da zaten yedeklemeye hic gerek yok mu? Ikinci sorum da tamir fiyati asagi yukari ne kadar olur?
0
Olric
(23.06.18)
icloud'a yedekleme açıksa zaten yakın bir zamanda telefon kendi yedeğini almıştır. icloud'a yedeklemeyi kapattıysan yedek almana tabii ki gerek var. yok diyorsan içindekiler bana lazım değil, o zaman yedek almaya gerek yok.

icloud'a yedekleme açıksa telefonu şarja takıp wifi'a bağlaman yeterli, son 24 saat içinde yedek almadıysa yeni bir yedek atacaktır telefon icloud'a. telefon şarj olurken telefonu rahat bırakman gerekiyor.

icloud.com'a girip kişilere bakarsan rehberin orda varsa yedek almasan da rehberin tamir sonrası geri gelir. ama fotoğraflar, whatsapp konuşmaları vs gelmez.
0
washe
(23.06.18)
Su an wifi bulunan bir evde degilim maalesef o yuzden otomatik yedekleme yapamam ki kapatip kapatmadigimi da hatirlayamiyorum pek. Baska bir yolu varsa iyi olur, tesekkurler
0
🌸Olric
(23.06.18)
Siri ve voiceover kullanarak bluetooth klavye bağlayıp onun üzerinden trust düğmesine basabilirsin.
0
10032007
(23.06.18)
olacağından emin değilim ama touch id ile telefon kilidini açıp sonra siri'ye voiceover'ı aktif etmesini söylersen sesle komut vererek pc'ye izin verebilirsin gibi geldi ama dediğim fgibi emin değilim

google'a bi danış.
0
washe
(23.06.18)
Telefonda her hangi bir internet baglantisi bulunmadigi icin siri de kullanamiyorum
0
🌸Olric
(23.06.18)
internet bağlantısı olan pin kodu olmayan başka bir sim takabilirsin o zaman.
0
10032007
(23.06.18)
Telefonda hucresel kapali taksam da bir degisiklik olmaz. Anlasilan baska bir yol yok gibi, tesekkurler yine de
0
🌸Olric
(24.06.18)
Klasik 6plus sorunu 150 diyen de var 300 diyen de var. Bulacağınız tamircinin insiyatifine kalmış.
0
excespeace
(27.06.18)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.