Giriş
(3)

word'te sayfa numarası ekleme problemi

kafa radyo
şimdi benim bir kısım haritayı a3 olarak çıktı almam gerekiyor ve dosyayı şişirdiğinden bunları ayrı bir word'e kaydettim. neyse efenim bütün haritaları alt alta kopyaladım ama haritaların sayfa numaralarının birbirini takip etmemesi de gerekiyor ve bunu beceremedim. örneğin ilk haritada sayfa 96 ya
şimdi benim bir kısım haritayı a3 olarak çıktı almam gerekiyor ve dosyayı şişirdiğinden bunları ayrı bir word'e kaydettim. neyse efenim bütün haritaları alt alta kopyaladım ama haritaların sayfa numaralarının birbirini takip etmemesi de gerekiyor ve bunu beceremedim. örneğin ilk haritada sayfa 96 yazması gerekiyor ve ikinci haritada ise 99 bunun kimim bir şey.

belki kafam sulanmıştır bilemiyorum.
0
kafa radyo
(09.09.08)
Sayfa sayısı çok değilse otomatik atamak yerine elle yazın numaraları.
0
386 dx
(09.09.08)
header/footer ile elle gir.
0
bryan fury
(09.09.08)
cevaplar için teşekkürler.
ne yazık ki sayfa sayısı az değil.( birde bunun renkli çıktı olarak 5 ile çarpılması var ki bütçe iyice delinecek)
0
🌸kafa radyo
(09.09.08)
(4)

western digital 250 gb portable sorun

clones
evet şimdi söyle bir sorun ortaya çıktı. geçen abimin bilgisayarına format attım güzelce. hiç bir sorun çıkmadı. sonra western digitali usb girişine taktım xpyi baştan kurduktan sonra. fakat yeni donanım bulundu demesine rağmen usb device seçeneği çıktı ve aygıtı tanımlayamadı. aygıt yöneticisinde b
evet şimdi söyle bir sorun ortaya çıktı. geçen abimin bilgisayarına format attım güzelce. hiç bir sorun çıkmadı. sonra western digitali usb girişine taktım xpyi baştan kurduktan sonra. fakat yeni donanım bulundu demesine rağmen usb device seçeneği çıktı ve aygıtı tanımlayamadı. aygıt yöneticisinde bilinmeyen aygıt kısmında usb device şeklinde belirdi. bundan önce herhangi bir sorun yoktu. sonra kendi bilgisayarım da denedim. aynı sorun bunda da gerçekleşti. bundan önce herhangi bir sorun yoktu. hiç bir şekilde düşürülmedi ufak bir darbe bile almadı. bu sorunun çözümü nedir?
her iki bilgisayar laptoptur.
format atılanın markası hp dir.
içinde çok önemli dosyalar var. sorunun düzelmesi için ne yapılması gerekiyor?

not: windows xp sp2 kuruludur. bir gün önce çalışan hdd format atılmayan bilgisayarda bir gün sonra hata vermeye başladı.
0
clones
(09.09.08)
o dediğin portable wd passport hdd çok bulunur. içinde default gelme birkaç folder 1-2 exe vardır. bence bir tane bul o hdd ile gelen dosya ve folderlari bir replace et.
onlara bir zarar gelmistir, taze tam dosyalari yukleyince duzelir bu sorun diye tahmin ediyorum.
ilgili dosyalari belki nette bile bulabilirsin.
0
delikan76
(09.09.08)
neden bahsettiğini anlayamadım. birincisi bahsettiğin şey nedir? ikincisi nereye replace yapıcam eğer bahsettiğin hdd içine ise bu pek mümkün değil çünkü bilgisayar görmüyor. görüyor ama görmemezlikten geliyor.
0
🌸clones
(09.09.08)
@delikan76
bende d vardı bundan. ilk geldiğinde dediğin gibi içinde klasör ve dosyalar vardı. n'olur n'olmaz diye onları yedeklemiştim, sonra ntfs format attım. ama onları geri koymam gerekmemişti.

bi keresinde çok ısınmadan dolayı wd hdd'm çalışmadıydı. klimaya tuttum, biraz bekledim, sonra çalıştı.

(bu olasılıktan hiç emin değilim, sallıyor olabilirim.) belki kurduğunuz windows'ta otomatik tanıması için gereken sürücüler yoktur. tam olarak hangi xp'yi yüklediniz? ben eskiden xp pro sp2 kullanıyordum (üzerine hiç güncelleme yapmamıştım.) ve wd 250gb hdd'mi otomatik tanımıştı.
0
edge_nabby
(09.09.08)
içinde gelen dosyalara gerek yok. ben direk sildim iki hdd de de.
0
bryan fury
(09.09.08)
(2)

torrentten anlayan beri gelsin

05
$imdi ariyorum bir türlü doğru şeyi bulamiyorum, bir sürü program felan var, internetten linkler var, onu oraya yazinca indiriyomuymu$uz, indirince torrentlimiymi$ neymi$ anlamadim. birde özel üyeli siteler var ne bileyim kafam karişti iyicene. $imdi bütün filmleri oyunlari felan bulup indirebileceğ
$imdi ariyorum bir türlü doğru şeyi bulamiyorum, bir sürü program felan var, internetten linkler var, onu oraya yazinca indiriyomuymu$uz, indirince torrentlimiymi$ neymi$ anlamadim. birde özel üyeli siteler var ne bileyim kafam karişti iyicene. $imdi bütün filmleri oyunlari felan bulup indirebileceğimiz, indirince bozuk/virüslü üç kağıtçı olmayan bir program/site lazim. ne kurmamiz lazim birde torrent için hiç anlamiyorum vallahi. sağolun, var olun...
0
05
(08.09.08)
www.arenabg.com'u öneririm, uye olduktan sonra arayıp sormazlar hiç, içerik olarak da sağlamdır baya.
0
alperen4
(08.09.08)
seeder felan anlamiyorum ne buluyosam indiriyorum $u anda.
sağolun, var olun.
0
🌸05
(09.09.08)
(3)

msn memesen

cgcore
şimdi bir bilgisayarımız var. bu bilgisayardaki msn messenger ı sadece kendi belirlediğimiz hesaplarla kullanmak istiyoruz. yani bu bilgisayardan msn e yalnız [email protected], ğğğ[email protected], [email protected] kullanıcıları login olabilsin. mümkün müdür? ya da aynı yola çıkan farklı önerileriniz
şimdi bir bilgisayarımız var. bu bilgisayardaki msn messenger ı sadece kendi belirlediğimiz hesaplarla kullanmak istiyoruz. yani bu bilgisayardan msn e yalnız [email protected], ğğğ[email protected], [email protected] kullanıcıları login olabilsin. mümkün müdür? ya da aynı yola çıkan farklı önerileriniz var mı? [işletim sistemine şifre koymak hariç]
0
cgcore
(08.09.08)
msn messenger'in boyle bir ozelligi bulunmamakta.
0
compumaster
(09.09.08)
windowsta kullanıcı açıp,bu kullanıcıda program yüklemeyi kısabilirsiniz(mi?).
siz kendi yönetici kullanıcınızdan gerekli programları yüklersiniz,kişi msnsiz kalır.
webmessengerlar dolup taşıyor etraf o ayrı.
0
natnan
(09.09.08)
bildiğim kadarıyla msn discovery ile mümkün.
0
baal
(09.09.08)
(1)

yazma korumalı usb portu

insanimsi
başlıktan tam anlaşılıyor mu bilmiyorum. bazı bilgiayarların usb portunda yazma koruması oluyor. flash disc falan takınca okuma/kopyalama yapıyor fakat yazma/silme yapmıyor. flash disc hiç bir şekilde korumalı değil. dediğim gibi bazı bilgisayarlarda böyle. bu bir sorun mu yoksa özellikle yapılan bi
başlıktan tam anlaşılıyor mu bilmiyorum. bazı bilgiayarların usb portunda yazma koruması oluyor. flash disc falan takınca okuma/kopyalama yapıyor fakat yazma/silme yapmıyor. flash disc hiç bir şekilde korumalı değil. dediğim gibi bazı bilgisayarlarda böyle. bu bir sorun mu yoksa özellikle yapılan bir tür işlem mi? yani ben istesem bilgisayarın usb portuna yazma koruması koyabilir miyim ya da varolan korumayı kaldırabilir miyim? evet ise nasıl yaparım?
0
insanimsi
(08.09.08)
harikaymış yaw:) tşk.
0
🌸insanimsi
(08.09.08)
(6)

Altyazılı divx izlemek (Divx Playerda)

rurouni
Artık çoğu divx player xvid formatı ve .sub mı .srt vs. uzantılı mı bilemedim ama altyazı dosyalarını destekliyor. İndirdiğim dizileri dvd e yazarken ona göre yazayım kenardan cıkardıgımda TV de altyazılı izleyebileyim dedim playerımda.(Gerçi yok ama:D) Sağdan soldan dosya ile altyazının ismini bire
Artık çoğu divx player xvid formatı ve .sub mı .srt vs. uzantılı mı bilemedim ama altyazı dosyalarını destekliyor. İndirdiğim dizileri dvd e yazarken ona göre yazayım kenardan cıkardıgımda TV de altyazılı izleyebileyim dedim playerımda.(Gerçi yok ama:D) Sağdan soldan dosya ile altyazının ismini bire bir aynı yapsan yeter misler gibi izlersin gibilerinden bir şeyler duymuştum. 350mb HDTV riplerini attım dvd e koydum altyazılarıda oyle ama olmadı. Peki nasıl olacak?

Denediğim cihaz "SONY RDR-GX120-S" bu. çoğu divx/dvd player icin gecerli olması için ne yapmalıyım tabi divxplayer altyazı destekliycek gömülü altyazı ile uğraşmakta istemiyorum.

Görüntü gayet iyiydi altyazı cıkmıyordu. Hangi altyazı formatını destekledigini nasıl öğrenebiliriz kullanma kılavuzunda neyleri açabilecegi yazıyor ama altyazıyla ilgili öyle bir bilgi yoktu.

Genel olarak konuşursak desteklenen altyazı ile videoyu noktası virgulune aynı isimlendirirsek olması mı gerekiyor ?
0
rurouni
(08.09.08)
genel olarak öyle. ben video ismi ile altyazı ismini birebir aynı yapıyorum, sadece uzantıları avi ve srt olarak farklı oluyor yani. gerisi birebir aynı. kullandığım cihaz philips dvp5500. sub ve srt altyazılarda problem çıkarmıyor. bir de kumandada altyazı açma kapama tuşu var. belki altyazı gösterimi kapalıdır. ona bir bas, açılabilir.
0
kibritsuyu
(08.09.08)
dvd'ye yazdirdiginiz dosya isminin cok uzun olmamasina dikkat edin bir de.

mesela rurouni.avi ve rurouni.srt olarak atin.
0
trimpot
(08.09.08)
isimin sorun cıkardıgını sanmıyorum video gösterime başladıgında yukarıda dosya ismi cıkıyor sonuna kadar :) elimdeki dizileri dvd e atıcam çogu divxplayer ın icin bu isimleri aynı yapıp altyazı uzantısı .sub veya .srt olarak kullanınca sorun cıkmıyorsa yazıcam göstermezse canımız sagolsun.

altyazı tuşunu denedik ama olmadı daha once izlemiş arkadaş o playerda benzer şekilde altyazılı olarak.
0
🌸rurouni
(08.09.08)
DAO (disc-at-once) olarak yazdir bir de (tabii öyle yazdirmiyorsan)
Ayrica yazdirdigin DVD'ye dikkat et. DVD-R ise Bir de DVD+R 'ye yazdirip dene.
0
trimpot
(08.09.08)
Bir klasörde birden fazla video ve altyazı dosyası olunca sorun çıkarıyor olabilir. videoları altyazıları ile birlikte tek tek klasörlemeyi deneyin.
0
neronas
(08.09.08)
bir de; film ve altyazı isminde abuk subuk karakterler olmasın. çoğu player'da altyazı seçme özelliği vardır. filmi başlatmadan önce altyazıyı seçin daha sonra başlatın. (genelde, altyazıyı seçmek için altyazının üzerine gelip ok tuşuna falan basılır.)
0
edge_nabby
(09.09.08)
(5)

pc oyun

flame of feanor
1) devil may cry4, crysis, call of duty4 ü yaladım yuttum. bunlar gibi beni pc ye yapıştıracak oyun arıyorum. her tür olabilir (strateji ve crpg hiriç). eski yeni de farketmez. 2) star wars: jedi knight-jedi academy gibi lightsaber ile çılgın atabileceğim başka star wars oyunu var mıdır? legoları oy
1) devil may cry4, crysis, call of duty4 ü yaladım yuttum. bunlar gibi beni pc ye yapıştıracak oyun arıyorum. her tür olabilir (strateji ve crpg hiriç). eski yeni de farketmez.

2) star wars: jedi knight-jedi academy gibi lightsaber ile çılgın atabileceğim başka star wars oyunu var mıdır? legoları oynadım ama pek sarmadı.

3) şu an aklıma geldi şöyle ilerlemeli bir pokemon oyunu var mıdır? ash'i alıp diyar diyar gezip pokemon avlayabildiğimiz, pikaçu seni seçtim diyebileceğimiz bişey. küçükken hep hayalini kurardım. :(
0
flame of feanor
(08.09.08)
(bkz: assassin's creed),
(bkz: mass effect),
(bkz: bioshock)
(bkz: gears of war)

bunları da oynayabilirsiniz.
0
baldur
(08.09.08)
fallout oynamışsındır tabi?

gerçi istememişsin bu tarz ama her türlü dene derim.
0
tai
(08.09.08)
1) hitman blood money tavsiye ederim.
0
trimpot
(08.09.08)
3)
pokemon yellow
pokemon blue
pokemon red (Gameboy) (Bu üçünde tanıdık pokemonlar var)

pokemon gold/silver
pokemon crystal (Gameboy Color) (Burada yeni hayvanlar da var)

pokemon ruby/sapphire (Buradakileri yolda görsem tanımam) (Gameboy Advance)

pokemon fire red/leaf green (pokemon red'in güzel grafiklisi) (Gameboy Advance)

Emülatörler yardımı ile oynayabilirsiniz
(bkz: Visual Boy Advance)
0
xcl ssic
(08.09.08)
mafia,gta'lar falan oynayabilirsiniz.
mass effect biraz crpg kaçabilir ne kadar güzel actionları olsa da.


3 - pokemon red,yellow,gold falan var nintendoda.emulatörle oynanıyor ama üstten rezalet grafiklerle.ama çok çılgın oyun,çocukluğumuz onunla geçti.
0
natnan
(08.09.08)
(2)

"assassin's creed" oyunu yükledikten sonra başlarken ekran beyaz oluyor..

dahadeli
oyunu yükledikten sonra açılıyor menüye giriliyor, profil oluşturuluyor, ilk baştarken ki videoyu gösteriyor. nezaman kontrol size geçiyor beyaz bir ekran geliyor.oyun devam ediyor ama ekran beyaz.pc özelliği;ıntel® Core2 Duo T7300(2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 800 MHZ FSB)2,048 MB (1,024+1,024160 GB (5.4
oyunu yükledikten sonra açılıyor menüye giriliyor, profil oluşturuluyor, ilk baştarken ki videoyu gösteriyor. nezaman kontrol size geçiyor beyaz bir ekran geliyor.
oyun devam ediyor ama ekran beyaz.

pc özelliği;
ıntel® Core2 Duo T7300(2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 800 MHZ FSB)
2,048 MB (1,024+1,024
160 GB (5.400 rpm) Seri ATA HDD
ATI MOBILITY RADEON HD2600 HyperMemory teknolojili, 256 MB yerleşik,

yardımcı olursanız sevinirim.
0
dahadeli
(08.09.08)
ekran kartin ne yazik ki oyunu desteklemiyor.

ama sen yine de, eger yüklü degilse; directx 10'u yukleyip tekrar deneyebilirsin.
0
trimpot
(08.09.08)
destekleme konusunu bilmiyorum ama bende benzer bi sıkıntı oldu, ses sistemiyle ilgili bir bug var bu oyunda. ses ayarlarından donanımsal ivmelememidir nedir onu düşürünce düzeldi. ingilizce windows için alltaki simgeye sağ tık, adjust audio properties, advanced, performance, hardware acceleration.
0
talemon
(08.09.08)
(3)

pc'nin hantallaşması

etna
bi usb diskten virüs bulaştı. activexdebugger32.eexe diye. neyse onu temizledik filan ama makine çok ağırlaştı. açılıştaki hoş geldiiz yazısı abartmıyorum 1 dakikadan fazla sürüyor. ayrıca internet explorer açmaya çalıştığım zaman 2 dakikadan fazla sürüyor geri gelmesi. ayrıca çalıştığımız corel ve
bi usb diskten virüs bulaştı. activexdebugger32.eexe diye. neyse onu temizledik filan ama makine çok ağırlaştı.
açılıştaki hoş geldiiz yazısı abartmıyorum 1 dakikadan fazla sürüyor. ayrıca internet explorer açmaya çalıştığım zaman 2 dakikadan fazla sürüyor geri gelmesi.
ayrıca çalıştığımız corel ve photoshopta da takılmalar sıklaştı.
tüm antivirüslerle spybotlarla filan tarattım. kayıt defterini düzelttim filan. yani makinenin rahatlaması için herşeyi yaptım sayılır ama durum yine aynı.

format atmaktan başka ne önerirsiniz?
0
etna
(08.09.08)
ccleaner deneyin bi..
0
katafalk
(08.09.08)
ı-ıhh..
olmadı maalesef
0
🌸etna
(08.09.08)
pio olmasın?
0
late viper
(08.09.08)
(4)

firefox oturum kaydetme

aynali
efendim bildiğiniz gibi firefox 2.0 da geçmiş oturumu kurtarma seçeneği mevcut.ben de bu duruma güvenip bazen 1 ay boyunca bu seçeneği kullanarak siteleri yer imlerine bile eklemeden gezip duruyorum.lakin kimi zaman hain küçük kardeşimin sayfaları kafasına göre kapatması kimi zaman da elektrik kesin
efendim bildiğiniz gibi firefox 2.0 da geçmiş oturumu kurtarma seçeneği mevcut.ben de bu duruma güvenip bazen 1 ay boyunca bu seçeneği kullanarak siteleri yer imlerine bile eklemeden gezip duruyorum.lakin kimi zaman hain küçük kardeşimin sayfaları kafasına göre kapatması kimi zaman da elektrik kesintileri sonrasında oturumu kurtar seçeneğinin işlevsiz kalması nedeniyle onca sayfa kayboluyor,insana zorunlu format sonrası arşivin uçması kadar derin bir acı veriyor.
uzun lafın kısası firefoxun böyle açılmış bir oturumu kaydetme ve daha sonra ileri bir zamanda yükleme gibi bir işlem yapan bir eklentisi var mıdır?varsa adı nedir?
0
aynali
(08.09.08)
extemm i kurdum şimdi ama sanırım o tek pencereyi kaydediyor.benim birkaç pencerede birkaç sekme açık oluyor.toplam sekme sayısı da 40-50 falan oldugu için tek tek bookmark biraz zor oluyor :)
0
🌸aynali
(08.09.08)
sanırım bu işi , tab mix plus yapıyordu.
0
alwaysdrunk
(08.09.08)
session manager eklentisi ile bu islemler sorunsuz olarak yapilabiliyor.
0
npyx
(08.09.08)
1) session manager eklentisi aradığın eklenti. ben de kullanıyorum ve çok memnunum. ayrıca yanlışlıkla kapatılan sekmeleri kolayca geri açmak için bir butonu da var. addons.mozilla.org

2) sekme çubuğuna sağ tıklayıp "tüm sekmeleri yer imlerine ekle" diyebilirsin.

3) firefox 3'te firefox'un açılışını "son oturumdaki pencereleri ve sekmeleri göster" olarak ayarlayabiliyorsun. bu özellik öyle ahım şahım bi şey değil ama ff3 ff2'den daha iyi. kop artık ff2'den.
0
edge_nabby
(09.09.08)
(4)

ACİL ARKADAŞLAR EXCEL

milagros
(bkz: )Arkadaşlar tutardakilere göre 10 ytl eşit veya küçükse ''küçük ''yazacak .10 ytl eşit veya 20 ytl aralığındaki tutarları ''büyük'' yazacak.20 ve üstü olanları ''eylül'' yazacak bir formül teşekkürler......
(bkz: )


Arkadaşlar tutardakilere göre 10 ytl eşit veya küçükse ''küçük ''yazacak .10 ytl eşit veya 20 ytl aralığındaki tutarları ''büyük'' yazacak.20 ve üstü olanları ''eylül'' yazacak bir formül

teşekkürler......
0
milagros
(08.09.08)
=EĞER((A1<=10);("KÜÇÜK");(EĞER((VE(A1>10;A1<=20));("BÜYÜK");(EĞER((A1>20);("EYLÜL");0)))))

A1 değerlerin yazılacağı hücre. (ingilizce versiyon için EĞER yerine IF, VE yerine AND koyunuz)
0
kibritsuyu
(08.09.08)
=) o patrona söyle sen, az yesin de excel bilen eleman tutsun.. ya da sizi kursa filan göndersin
0
forgotten hopes
(08.09.08)
BÜYÜK, KÜÇÜK, EYLÜL yazan sütuna B sütunu diyelim. ve alt alta 15 tane (yani B1:B15 arası) değer var diyelim.

herhangi bir hücreye =EĞERSAY(B1:B15;"KÜÇÜK") diyorsunuz, verdiğiniz aralıktaki "KÜÇÜK" yazan kaç tane hücre olduğunu sayıyor.

bunun ingilizcesini bilmiyorum.
0
kibritsuyu
(08.09.08)
eğersayın ingilizcesi için countif yazman gerekiyor.
0
in vito veritas
(08.09.08)
(4)

Blog

kahvegibi
Selamlar,uzun süredir yapmayı düşündüğüm şeyi yapıp bir blog açtım.ama sadece birşeyler yazınca kuru kuru oldu. Bloguma fotograf da eklemek istiyorum. Bunun için kullabileceğim ücretsiz arşivler filan var mıdır nette? ya da kaynak göstererek kullanabileceğim fotograflar filan.ikincisi, blogumu kaç k
Selamlar,
uzun süredir yapmayı düşündüğüm şeyi yapıp bir blog açtım.
ama sadece birşeyler yazınca kuru kuru oldu. Bloguma fotograf da eklemek istiyorum. Bunun için kullabileceğim ücretsiz arşivler filan var mıdır nette? ya da kaynak göstererek kullanabileceğim fotograflar filan.

ikincisi, blogumu kaç kişinin ziyaret ettiğini nasıl anlayabilirim?

tenks yu
0
kahvegibi
(08.09.08)
ikincisi: google analytics gayet faydalı. www.google.com
0
kobuzchu kiz
(08.09.08)
search.creativecommons.org

buradan ücretsiz ancak kaynağını göstermek koşuluyla resim, fotoğraf, imaj, müzik, vb bulabilirsin. flickr'ın creative commons lisanslı imajlarını da kullanabilirsin. gerçi bu dediğim site orayı da arıyor..

yine tabii google'dan free images, free photos gibi arayışlar ihtiyaca cevap verecektir.

www.statcounter.com var bi de. bu da ücretsiz, gayet güzeldir..

iyi bloglamalar.
0
forgotten hopes
(08.09.08)
sözlükçülerin blogları bunu incele değişik değişik counterlar ve daha ilginç şeyler var şuan aklıma gelmeyen. hoşuna gidenler olursa ekleyebilirsin kendi bloguna..
0
dambil
(08.09.08)
www.sxc.hu
ücretsiz başarılı bir fotoğraf arşivi.
0
rrr
(08.09.08)
(2)

Close encounters with the LCD TV

sui
Evet sonunda bir LCD TV almaya niyetlendik, ancak sorular sahibi olduk efendim.Şimdi bizim izleme mesafemiz 3.5 metre. 3'e düşer, altına fazla inmez, 3.5 m'nin üstüne çıkmaz. Ağırlıklı olarak Digiturk kaynaklı yayın izlenecek. Sony ya da Samsung alacağız. Bu iki marka haricini düşünmüyoruz, bunlarda
Evet sonunda bir LCD TV almaya niyetlendik, ancak sorular sahibi olduk efendim.

Şimdi bizim izleme mesafemiz 3.5 metre. 3'e düşer, altına fazla inmez, 3.5 m'nin üstüne çıkmaz. Ağırlıklı olarak Digiturk kaynaklı yayın izlenecek. Sony ya da Samsung alacağız. Bu iki marka haricini düşünmüyoruz, bunlarda da sadece 40" ve 46" seçenekleri mevcut (42 yok yani diye şeediyorum)

Şimdi 40 bizim gözümüze pek ufak görünüyor, 46 düşünüyoruz ama 46" çok mu büyük olur, görüntü kalitesi bu mesafeden çok mu bozulur, keyifsiz mi olur, tatsız mı olur?

Bir bilenler ne der bu hususta?
0
sui
(08.09.08)
aslında 40 o mesafe için fazla olur ama olabillecek yer değişiklikliklerine karşı 40 tamamdır.ekranın alt kısmı 45 50 cm yüksekliğe gelecek şekilde asarsanız(koltuk yüksekliğini bilmiyorum)boyun ağrımasını önlemiş olursunuz.
0
cizgilipijama
(08.09.08)
40' samsung 5000 iyi gelir.
0
507
(08.09.08)
(2)

Ubuntu 32 bit den 64bit e gecis

korpse
ubuntuyu onceden 64 olarak kurmus, driver vs eksikliginden 32 ye donmustum. simdi kullanmam gereken programlar yüzünden tekrar 64 e gecmem lazım ama eldeki kurulumuda bozmak istemiyorum. cok sacma geliyor ama belki vardir bir cozumu, birinin basina gelmistir diye soru ediyorum.
ubuntuyu onceden 64 olarak kurmus, driver vs eksikliginden 32 ye donmustum. simdi kullanmam gereken programlar yüzünden tekrar 64 e gecmem lazım ama eldeki kurulumuda bozmak istemiyorum. cok sacma geliyor ama belki vardir bir cozumu, birinin basina gelmistir diye soru ediyorum.
0
korpse
(08.09.08)
başka bir partition'a kurabilirsin gibime geliyor.

ubuntuforums.org

şimdi mesela buraya baktım. bunlar da öyle diyor. farklı bir partition'a 64 kurarsın. 32 de orada durur. grub'dan da açılışta istediğini seçer çalıştırırsın.
0
forgotten hopes
(08.09.08)
tesekkurler, ama ayrı partition'a kurunca herseyi iki kere kurmam gerekecek, bazi istediklerimde 64 bitte calismiyor. cok can sıkıcı bir durum. ama sanirim tek yapilabilecekte bu. ama arastirma icerisindeyim yinede.
0
🌸korpse
(08.09.08)
(4)

bu uzantılardan anlıyanınız var mı ?

neoyazin
OBJ FormatBIP FormatIGES FormatPro/E FormatSolidWorks FormatRhino Step Format SketchUp Formatşimdi ben stok fotoğraf çekiyorum(photoshop'un destekledigi uzantilarla yani jpeg,tif raw falan)ama benim fotoğrafı bu yukardaki uzantılı formatlardan birine dönüştürmem lazım nasıl bir yol izlemeliyim bu ko
OBJ Format
BIP Format
IGES Format
Pro/E Format
SolidWorks Format
Rhino
Step Format
SketchUp Format

şimdi ben stok fotoğraf çekiyorum(photoshop'un destekledigi uzantilarla yani jpeg,tif raw falan)ama benim fotoğrafı bu yukardaki uzantılı formatlardan birine dönüştürmem lazım nasıl bir yol izlemeliyim bu konuda cahilim yardımlarınızı beklerim.

yada bu formatlardan hangisi en kolay programla açılır falan...
yada ürünün 360 derece fotoğraflamalımıyım ?
0
neoyazin
(08.09.08)
solidworks ve SketchUp program zaten, senin bahsettiklerinde onların kendi formatları olsa gerek.
Diğerlerini de gugılda aratarak rahatlıkla bulursun. Misal OBJ yazınca ilk çıkan link:
en.wikipedia.org
0
late viper
(08.09.08)
rhino 3d modelleme için, hatta finite element olması lazımdı.
solid, pro e de yine 3d cad-cam proramlarıdır.
iges bunlardan ayrı olarak evrensel bi uzantıdır. cam-cam proramları arasında data alısverisi içindir.
step ve sketch up de yine boyle bisey olsa gerek
0
bryan fury
(08.09.08)
bu uzantılara donusturmen için bu proramların destekledigi uzantıları bulmak gerek. ps de bunla kaydederek digerinde acıp o sekilde yeniden kaydetmen gerekir.
0
bryan fury
(08.09.08)
kurulu degil bunların hicbirisi de, direk cevrilmiyor sanki. 3ds ile olabilir.
0
bryan fury
(08.09.08)
(3)

kablolu internet mi - kablosuz mu ?

point guard
evde laptopu yerinden oynattığımız yok.. ama benim kafama takıldı,kablosuz mu daha iyi olur kablolu mu ?..bizde uzun süredir kabloluydu ama bi akraba değiştirdi böylesi daha iyi diye. güvenmiyorum tabii kendisine.. bi soriyim dedim size..eğer kablolu daha iyiyse birde sorum şu : nerden değiştrcezde
evde laptopu yerinden oynattığımız yok.. ama benim kafama takıldı,
kablosuz mu daha iyi olur kablolu mu ?..

bizde uzun süredir kabloluydu ama bi akraba değiştirdi böylesi daha iyi diye. güvenmiyorum tabii kendisine.. bi soriyim dedim size..
eğer kablolu daha iyiyse birde sorum şu : nerden değiştrcezde kablolu yapcas tekrr ?
0
point guard
(08.09.08)
kablosuzda şifre koyun öncelikle..
kablosuzun kablo girişleri yine vardır diye tahmin ediyorum,kabloyla rahatsanız öyle devam edin.
ama bir yandan da kablosuz seçeneği durmalı bence kenarda.güzel bir özgürlük kendisi.
0
natnan
(08.09.08)
kablosuz al istersen beğenmezsen kablosunu takarsın kablolu olur=)sonuçta ethernet çıkışı var.
0
szqnn
(08.09.08)
Bilgisayar kesin yerinden oynamayacaksa kablolu daha rahat. Baglanti kopmasi gibi sorunlar kablosuzda bazen oluyor ama kabloluda pek rastlamadim. Ayrica guvenlik de daha kolay. Ama sonra bir gun laptopu sofada kullanmak isterseniz zorluk olabilir.
0
wpi
(08.09.08)
(3)

cisco nedir ne değildir?

gaza gelen
arkadaşlar bir bil.müh. öğrencisi 3.sınıf öğrencisi olarak artık belli bir yöne kaymam gereken zamana geldiğimi hissediyorum,ilk 2 sene bu programlama yüzünden çok canım yandı her vize finalde bunalımlara girip çıktım anladım ki yazılım benim ilgi alanımda değil,sevmedim sevemedim bir türlü. başka
arkadaşlar bir bil.müh. öğrencisi 3.sınıf öğrencisi olarak artık belli bir yöne kaymam gereken zamana geldiğimi hissediyorum,ilk 2 sene bu programlama yüzünden çok canım yandı her vize finalde bunalımlara girip çıktım anladım ki yazılım benim ilgi alanımda değil,sevmedim sevemedim bir türlü.
başka alanları araştırdım, baya bir süredir de network konusunda yoğunlaşmayı kafama koydum,zevk alıyorum anlıyorum araştırıyorum,ciscoyu da duydum haliyle ccna ccnp falan,bir de cisco sertifikası alayım dedim, tam yazılımla iplerimi koparacak durumdayım şu anda ve yanlış bir tercih yapmak istemiyorum artık.
bu cisco konusunda çok çelişkiye düşüyorum bir yerde iş çok kendini geliştir ciscocuları kaparlar diyenler bir yandan da hiçbir olayı yok diyenler,hangisine inanacağımı şaşırdım.
diyeceğim odur ki bu cisco konusunda bana düşüncelerini belirtebilecek deneyimleri olan arkadaşlar arıyorum,yönlendirin şu kardeşinizi be.
0
gaza gelen
(07.09.08)
eh, 5.5 milyar karı olan bir şirket hakkında konuşuyoruz :) cisco'da bir arkadaşım çalışmıştı bir süre, ve tabi ki olumsuz birşey duymamıştım. kariyerini o yöne yönlendirmek konusunda bir sorun yok bence.

ayrıca biraz sql dbserver fln da öğrenip sistemci de olabilirsin networkten daha parlak.
0
kokomichu
(07.09.08)
www.cozumpark.com bu siteyi bilmiyorum daha once duydun mu? duymadiysan bu konuda konusunda uzman kisilerle fikir alisverisi yapabilirsin.
0
trimpot
(07.09.08)
@divit
yazılımdan tamamen kopamayacağımı biliyorum zaten sadece yazılım mühendisi gibi bir mevkide göremiyorum kendimi dedim,ayrıca yazılıma kafam az da olsa basıyor.
0
🌸gaza gelen
(08.09.08)
(6)

Fotoğrafları toptan küçültme

burfak
Aramaya inandım, ellerim boş buraya geri döndüm.elimde bir geceye ait 200 tane kadar oldukça büyük boyutta fotoğraf var. bunları küçültmem lazım ki mantıklı bir boyutta internete yüklenebilsin. tahmin edeceğiniz gibi her fotoğraf tek tek açıp boyutunu küçültüp tekrar kaydetmek inanılmaz zaman kaybı.
Aramaya inandım, ellerim boş buraya geri döndüm.

elimde bir geceye ait 200 tane kadar oldukça büyük boyutta fotoğraf var. bunları küçültmem lazım ki mantıklı bir boyutta internete yüklenebilsin. tahmin edeceğiniz gibi her fotoğraf tek tek açıp boyutunu küçültüp tekrar kaydetmek inanılmaz zaman kaybı.

fotoğraf jpeg, aradığım şey ise bir klasör fotoğrafı "fotoğrafların boyutları bu olsun" dediğimiz boyuta küçülten bir program.

var mıdır böyle bir yazılım ey ahali?
0
burfak
(07.09.08)
(bkz: image resizer)
0
zakk
(07.09.08)
Ben irfan view'in bir eklentisini kullanıyorum. Önce farklı kaydette % kaç sıkıçtırma oranı istiyorsa ona göre ilk fotoyu kendi üstüne kendi formatında kaydediyorum. Sonra eklenti sayesinde hepsini seçip sağ tık istediğin format jpeg ise jpeg i tıklıyorsun, boyuta dokunmadan, kalitede gözle görülür değişiklik yapmadan küçültüyor güzelce. Genelde % 85-90 kullanıyorum ben. Eklentinin adı da irfanex. Yalnız seçerken 50-50 veya 100-100 seçin ki fazla kasmasın =)
0
inugard
(07.09.08)
picasa
0
bryan fury
(07.09.08)
photoshop varsa, bir ornek action kaydedersin, ve sonra 200 imaji secip hepsine bu action'i uygulatirsin.
0
x daemon
(07.09.08)
hızlı cevaplar için çok teşekkür ederim. benim bulamadığım duyuruda da önerilen resizer'ı kullandım hemencecik hallettim.

sağ olun var olun.
0
🌸burfak
(07.09.08)
hocu fast stone skertr ayıptır söylemesi. fast stone picture resizer.
0
bodom
(08.09.08)
(2)

Yazılım

babatema
satış, kasa, müşteri takibi vs şeyler yapacak ücretsiz yazılım lazım. isim olur, link olur. teşekkür.
satış, kasa, müşteri takibi vs şeyler yapacak ücretsiz yazılım lazım. isim olur, link olur. teşekkür.
0
babatema
(07.09.08)
Aradığınız şeyin adı CRM yazılımı. Customer Relations Management açılımı. 20bin ila 40bin euro arasında değişiyor fiyatları özelliklerine göre, ama piyasada bazı programcılar bir yerden buldukları kodları modifiye edip güya kendileri yazmış gibi satmaya çalışıyorlar 8bin euro'ya falan.

Belki çok çok kısıtlı özellikleri olan ücretsizleri de vardır. Online başarılı bir örneği için www.salesforce.com a bakabilirsiniz, hatta üyelik ücretsiz sanırım ama demo halde hangi fonksiyonları açık emin değilim...
0
crown
(07.09.08)
evet, çok ufak bir şey lazım. aslında yanlış yazmışım kasa filan derken sadece "x işi y lira tutarında yapılmıştır" gibi bir şey olacak.

access işimi görür aslında ama şimdi onların tablolarını, formlarını falan oluşturmak, olmadı diyip baştan yapmak gözümde büyüyor.
0
🌸babatema
(08.09.08)
(6)

Monitör hem de LCD!

kr4z33
Almak istiyorum.Siz saygideger ek$i a$iretine soruyorum; hangisi i$ime gelir? Fiyat aralığının, 300-400 ytl arasi, ebatınında 21" olması yeterli.Emsalsiz bir öneride bulunana +++rep..
Almak istiyorum.Siz saygideger ek$i a$iretine soruyorum; hangisi i$ime gelir? Fiyat aralığının, 300-400 ytl arasi, ebatınında 21" olması yeterli.


Emsalsiz bir öneride bulunana +++rep..
0
kr4z33
(07.09.08)
0
hlathguth
(07.09.08)
Bide mumkunse şu ayaklık mevzusu ortadan kalksın. Duvara montelemeyi düşünüyorum. Ayrica nesine dikkat etmek lazım ki bu meretin ?
0
🌸kr4z33
(07.09.08)
nokta aralığı ve tepki süresi önemlidir. bir de büyüklüğü tabi =)

linkteki monitörün özellikleri fiyatına göre hoş ama hoparlörü varmış. yani monitörde hoparlör varsa garip karşılarım pek ama işte sen bilirsin =)
0
mortifera
(07.09.08)
çok feci uçuyorum ama kendime de alacağım için söylüyorum. 700 küsür ytl samsung t240 full hd 24" hdmi, component, dvi girişleri var. hani fikir olsun diye söyledim. ayrıca üretilen en az elektrik harcayan mönitör serisi kendisi. (20 inçi de var ama özellikleri pek iyi değil. hepsiburada.com'da vardı tüm seri oradan bakabilirsin)
0
darknum
(08.09.08)
bi de linkteki mönitör analog hatırlatayım. tavsiye etmem analog monitör.
0
darknum
(08.09.08)
700'e 24 inç monitör alacağıma 1 milyara toshiba lcd tv alırım 81 ekran. ala ala. sanki bilgisayar bağlanmıyor, hiç...
0
bodom
(08.09.08)
(1)

hard disk okuma sorunu

chak 666
usp den bağlanan kutulu 500gb bir hard disk kullanıyorum. bir kaç gündir windows okuma hatası diyordu. sonunda hard disk i hiç görmemeye başladı. kutusunu değiştirdim. artık hard disk i görüyr fakat içindeki verilerin bir bölümünü görmüyor. 450 gb kullanılıyor gözüküyor fakan içinde gözüken veri boy
usp den bağlanan kutulu 500gb bir hard disk kullanıyorum. bir kaç gündir windows okuma hatası diyordu. sonunda hard disk i hiç görmemeye başladı. kutusunu değiştirdim. artık hard disk i görüyr fakat içindeki verilerin bir bölümünü görmüyor. 450 gb kullanılıyor gözüküyor fakan içinde gözüken veri boyutu 200 gb. 250 gb anime arşivim karanlığa gömülmüş durumda. çaresizim. kendimi çıplak hissediyorum. ne yapabilirim bu hard disk e ki tekrar animelerime kavuşayım ?

sevgilerimle iyi haberlerinizi beklerim.
0
chak 666
(07.09.08)
başka bir bilgisayarda deneyin.
0
natnan
(08.09.08)
(4)

Trac ID - Music Recognition

soufigay
Sony Ericsson w950i telefonum var ve bir özelliği olarak TrackID var, yani mesela radyoda bir şarkı dinliyorsunuz, dinlerken trackID özelliğini açıyosunuz ve kısa bir süre kaydedip, gprs ile şarkının kime ait olabileceğini buluyor, acaba bilgisayarlar için de böyle TrackId Music Recognition programl
Sony Ericsson w950i telefonum var ve bir özelliği olarak TrackID var, yani mesela radyoda bir şarkı dinliyorsunuz, dinlerken trackID özelliğini açıyosunuz ve kısa bir süre kaydedip, gprs ile şarkının kime ait olabileceğini buluyor, acaba bilgisayarlar için de böyle TrackId Music Recognition programları var mıdır?
0
soufigay
(07.09.08)
var, winap kendi yapıyordu.
bi kac daha vardı unuttum.
0
bryan fury
(07.09.08)
peki winamp nasıl yapıyo?
0
🌸soufigay
(07.09.08)
picard var bi bakıma.
0
talemon
(07.09.08)
sarkıya sag tıklayıp tag bilmem ne diyorsun yapıyordu.
0
bryan fury
(07.09.08)
(6)

mp3 çalarda hafızanın küçülmesi

şaman
philips gogear bir mp3 çalarım var.alalı baya oldu.garantisi geçmiştir.şimdi bunun hafızası hdd formatında 6 gb ama ben buna 3.5 gb şarkı atabiliyorum gerisini kabul etmiyor.nedir bunun sorunu?çaresi var mıdır?
philips gogear bir mp3 çalarım var.alalı baya oldu.garantisi geçmiştir.şimdi bunun hafızası hdd formatında 6 gb ama ben buna 3.5 gb şarkı atabiliyorum gerisini kabul etmiyor.nedir bunun sorunu?çaresi var mıdır?
0
şaman
(07.09.08)
bendeki bir playerda da oluyordu. Ancak dosyalara bölerek atabiliyorduk şarkıları.
yani mesela 3 gb ise eğer şarkıları tek bir liste olarak atarsan 1,5 ya da 2 gb alıyordu. Ama üç tane 1 gb'lik klasör açıp öyle atarsak o zaman güzel güzel çalıyordu...
0
kahvegibi
(07.09.08)
software sorunu da olabilir versiyonunu değiştir.
0
mortifera
(07.09.08)
software yukseltmeyi denedim olmadı
parçalar bölünce de göndermiyor.sınıra gelince bu dosya türünü desteklemiyor veya yerini bulamıyor hatası veriyor halbuki yok öyle birşey.
0
🌸şaman
(07.09.08)
disk birleştirme yaptın mı?
0
copycat
(08.09.08)
yoo nasıl oluyor o?
0
🌸şaman
(08.09.08)
özellikler -> araçlar -> disk birleştirme. (windows xp'de) hatalı bölüm olabilir o yüzden yükleme yapmıyordur belki.
0
copycat
(08.09.08)
(5)

Ucuz laptop alacak kadar zenginim

kurukafa
Annemin kullandığı desktop bilgisayardan kurtulup ona bir tane laptop almak istiyorum. Bilgisayarla sadece bir iki internete giriyor ve grafik yükü olmayan puzzle cinsi oyunlar oynuyor. Yani tek çekirdek amd işlemcili, on board ekran kartlı herhangi bir laptop kabulüm, 400-500$ arasında bir şey(+kdv
Annemin kullandığı desktop bilgisayardan kurtulup ona bir tane laptop almak istiyorum. Bilgisayarla sadece bir iki internete giriyor ve grafik yükü olmayan puzzle cinsi oyunlar oynuyor. Yani tek çekirdek amd işlemcili, on board ekran kartlı herhangi bir laptop kabulüm, 400-500$ arasında bir şey(+kdv) arıyorum. Belki böyle bir şey almış memnun kalmış birileri vardır, şunu al gitsin memnunum der, ha? Olmaz mı?
0
kurukafa
(07.09.08)
pcdepo.com a bir bakın.
0
geldiler
(07.09.08)
arkadaşlardan sağdan soldan
hata gittigidiyordan ikinci el baksan o fiyata temiz bir tane düştüğü taktirde daha iyi bir makina alınmaz mı
0
demlikposet
(07.09.08)
kesinlikle asus eee pc 1000h tavsiye ediyorum sana. babama da almayı düşünüyoruz hatta lady laura'ya da alacaz. öyle güzel bir alet. 8 saatte kadar da pil ömrü olması çılgın bişiy. kadıköyde exa'da taksitli fiyatı 735 ytl. bi ara git dolaş eline al bak. ergonomik olarak rahat edeceksen al derim.
0
darknum
(07.09.08)
ben de eee almak istiyorum ama annem "öyle ufak ekranı olmasın düzgün bir bilgisayar al" diyor. yapacak bişey yok. : )

ikinci el düşünmüyorum, teşekkürler.
0
🌸kurukafa
(07.09.08)
aradığın özelliklerde 400-500$ değil ytl 2. el ama sıfır kadar sağlam ürünler bulabilirsin ha para okadarda sorun değil dersen çok model var, ben lenovo v200 kullanıyorum sürekli yanımda taşıdığım için ama batarya az olması sinirimi bozuyor, acer'ın modelleri ucuzdur genelde.
0
exdp
(07.09.08)
(5)

firefox

kazakesnekbankasi
resimden de anlaşılacağı gibi amaçsız bir büyüklük söz konusu o şeylerde. nasıl düzeltilir?
resimden de anlaşılacağı gibi amaçsız bir büyüklük söz konusu o şeylerde. nasıl düzeltilir?
0
kazakesnekbankasi
(06.09.08)
adres çubuğuna ait listedeki kalabalıktan söz ediyorsanız, oldbar add-on'unu kurun.
0
cruor
(06.09.08)
gösterilen öneri sayısı maksimum 12 olarak ayarlanmış durumda. bu ayarı düşürebilirsiniz. firefox'un adres çubuğuna "about:config" yazın, enter yapın, dikkatli olacağınıza söz verin. "browser.urlbar.maxRichResults" ayarını aratın ve değerini keyfinize göre değiştirin.
0
edge_nabby
(06.09.08)
yalnız bi sorun var.

bende çıkan önerilerin yanında kaydırma çubuğu var, böylece yer kaplamıyor. resimden görebilirsiniz. ben hiç bi ayarını değiştirmedim. sizde neden öyle olmuş bi anlam veremedim.

img73.imageshack.us
0
edge_nabby
(06.09.08)
eklentiyi kurdum. eski haline döndü teşekkürler.
0
🌸kazakesnekbankasi
(07.09.08)
userstyles.org

stylish pek faydalı bir eklentidir. hatta adblock plus'tan sonra en faydalısı.. siz bi girin bakalım dünyasına..
0
forgotten hopes
(07.09.08)
(1)

firefox problemi

kabizcik
firefoxta resim, flash, vs dosyalarini goremiyorum. her 5 sayfanin 3unde oluyor. ayrica bu problem isletim sisteminden bagimsiz ve gecko engine'e sahip tum browserlarda var. ie veya opera'da hersey normal. evdeki diger 2 bilgisayarda da boyle bir problem yok. nedir bu acaba?soyle bisey: http://img41
firefoxta resim, flash, vs dosyalarini goremiyorum. her 5 sayfanin 3unde oluyor. ayrica bu problem isletim sisteminden bagimsiz ve gecko engine'e sahip tum browserlarda var. ie veya opera'da hersey normal. evdeki diger 2 bilgisayarda da boyle bir problem yok. nedir bu acaba?

soyle bisey: img411.imageshack.us

not: plug-in sorunu degil.
0
kabizcik
(06.09.08)
hmm. ekran kartından mı acaba?

pardus'taki firefox'ta zaten problemler bitmez de.. tertemiz bir firefox yüklesen mesela?

kb.mozillazine.org

sonra bir kez daha görüşsek..

bu arada bütün gecko engine'e sahip browserlarda demişssin de.. mesela windows altında k-meleon, linux altında kazehakase gibi tarayıcılarda da oluyor mu bu? oluyorsa öyle, sende bi gariplik var.. tabii ki plug-in sorunu olmayacak..

haaa bi de nedir? bi de: adobe flash yükle. gnash ya da diğer açık kodlu flash versiyonlarını yükleme. ne yazık ki -açık kaynaklı olsalar da- bug dolu hepsi ve hiçbiri düzgün çalışmıyor. bence browser'larından önce flash, vs plug-inlerine bak.

bi sorun varsa sendendir, asla firefox'tan değil ;x

kolay gelsin
0
forgotten hopes
(07.09.08)
(4)

bir soru

cisimi yapiyom popom kuru kaliyo
arkadaşlar pastacımız için az buçuk photoshop bilgimle front page kullanarak bir internet sitesi yapmaya çalışıyorum.fakat bir yerde takıldım. frontpage'de siteyi ortalıyorum mesela. sonra hem internet explorer için hem de firefox için bir önizleme alıyorum. ie bir sorun çıkarmazken, firefox'ta yazı
arkadaşlar pastacımız için az buçuk photoshop bilgimle front page kullanarak bir internet sitesi yapmaya çalışıyorum.

fakat bir yerde takıldım. frontpage'de siteyi ortalıyorum mesela. sonra hem internet explorer için hem de firefox için bir önizleme alıyorum. ie bir sorun çıkarmazken, firefox'ta yazılar, resimler birbirine girmiş oluyor. ne iş? nasıl ortalarım ben bu siteyi?
0
cisimi yapiyom popom kuru kaliyo
(06.09.08)
index sayfasini herhangi biyere upload edersen bakip cevap vermek daha saglikli olur sanirim.
0
trimpot
(06.09.08)
Kodların bazılarının firefox'da çalışmamasından dolayı o. Kodlardan anlamıyorsan yapabileceğim en iyi tavsiye frontpage yerine dreamweaver kullanman. O da frontpage kadar basitleşti artık.
0
ataturkiye
(06.09.08)
divit, dediğini yaptım ama yine içiçe girdi sayfalar. ben de positioning'den hallettim sorunu. tüm alanı seçip ortaya taşıdım firefox'ta ve ie'de sorunsuz çalıştı. yardımlarınız için teşekkürler.
0
🌸cisimi yapiyom popom kuru kaliyo
(06.09.08)
frontpage kullanma bence de ama sen bilirsin :)
0
ozdek
(06.09.08)
(1)

Scan Disk programı

3200
Çok süper, çok kaliteli scan disk programı arıyorum. Ayrıca düşük boyutlu olursa sevinirim. Öyle bütün tool'ları barındıran system mechanic tarzı bir program da olmasın. Ne önerirsiniz?
Çok süper, çok kaliteli scan disk programı arıyorum. Ayrıca düşük boyutlu olursa sevinirim. Öyle bütün tool'ları barındıran system mechanic tarzı bir program da olmasın. Ne önerirsiniz?
0
3200
(06.09.08)
perfectdisk
0
bryan fury
(06.09.08)
(4)

bitcomet ve bitmeyen download..

const ant
`death magnetic` indireyim dedim fakat yükleme devam etmesine rağmen download tamamlanamıyor.. dosya 103,97 MB dün gece indirilen 1 GB'ı geçince bu sabah dosyayı kaldırıp baştan indireyim dedim yine dosya boyutunu geçen miktarda download yapmasına rağmen yükleme bi türlü tamamlanmıyor.. bir de resim
death magnetic indireyim dedim fakat yükleme devam etmesine rağmen download tamamlanamıyor.. dosya 103,97 MB dün gece indirilen 1 GB'ı geçince bu sabah dosyayı kaldırıp baştan indireyim dedim yine dosya boyutunu geçen miktarda download yapmasına rağmen yükleme bi türlü tamamlanmıyor.. bir de resim ekliyim de tam anlaşılsın..

1. albüme nasıl kavuşurum?
2. başka bir dosyada da karşılaştığım bu problemin sebebi ne olabilir?
3. dosya 100 MB ise 1 GB ne indiriyor bu?
0
const ant
(06.09.08)
bilemedim ama belki client hatası olabilir. bir de utorrent ile denemeni tavsiye ederim.
0
insanimsi
(06.09.08)
O problem bende de vardi. Cloudscape - Crimson Skies albumunu indiriyordum. Bir turlu bitmiyordu ama surekli download vardi.. Yahu ne oluyor, baslarim boyle ise dedim ve 1 hafta sonra kaldirdim programi..

Kaldirir kaldirmaz gordum ki o bitcomet'in "bunlar hala indiriliyor" dedigi butun dosyalar Mp3 formatina donusmus. Mis gibi dinledim. Programi uninstall edip sonuca bir bakin. Ama sizde boyle bir etki yaratmayabilir, bilmiyorum.
0
vita vinum est
(06.09.08)
utorrent gibi adam gibi bir torrent istemcisiyle denersen sorun olmadığını göreceksin. Trackerda da problem olabilir tabi göz ardı etmemek lazım.
0
ozdek
(06.09.08)
aynı torrent'i utorrent ile sorunsuz indirdim.. cevaplar için teşekkürler..
0
🌸const ant
(06.09.08)
(5)

2 + 1 Laptop İçin Ses Sitemi Sorusu

hlathguth
Şöyle 80-90 YTL'den fazla olmayan, ses kalitesi sağlam vs. vs.. Ne önerirsiniz?(Link de verirseniz süpper olur!)
Şöyle 80-90 YTL'den fazla olmayan, ses kalitesi sağlam vs. vs.. Ne önerirsiniz?

(Link de verirseniz süpper olur!)
0
hlathguth
(06.09.08)
www.hepsiburada.com

bence en iyisi bu.
0
karapolisnas
(06.09.08)
ses konusunda creative'e güvenim sonsuz. bence creative'in herhangi bir modeli yeterli olur. hatta +1'e ihtiyaç yoksa sadece 2 de alınabilir daha ucuza. :)
0
bodom
(06.09.08)
benden de LOGITECH X230 için +1. Kullanmaktayım ve gayet memnunum
0
banana chikita
(07.09.08)
getir.net

ben mesela bunu kullanıyorum. o kadar memnunum ki anlatamam hülagücan. kısık seste olsun, yüksek seste olsun.. 80-90 ytl verecek kadar da ucuzcu olma. hiç yakıştıramadım sana
0
forgotten hopes
(07.09.08)
(5)

microsoft word iki yana yaslama sorun

moontaxi
tez yazıyorum bitmek üzere ama büyük bir sorunum var. iki yana yasla'yı seçtiğimde paragrafların son satırları da iki yana yaslanıyor ve kelimeler arası çok büyük boşluklar oluşuyor son satırlarda. görüntü felaket.tüm metin iki yana yaslansın ama son satırlar yaslanmasın istiyorum ki böyle olmak zor
tez yazıyorum bitmek üzere ama büyük bir sorunum var. iki yana yasla'yı seçtiğimde paragrafların son satırları da iki yana yaslanıyor ve kelimeler arası çok büyük boşluklar oluşuyor son satırlarda. görüntü felaket.

tüm metin iki yana yaslansın ama son satırlar yaslanmasın istiyorum ki böyle olmak zorunda. tekniği nedir bu işin??
0
moontaxi
(06.09.08)
teşekkür ederim. ben de araştırdım biraz, kesmelerle alakalıymış. peşi sıra alıntılar arası shift enter yapmıştım, bütünlüğü korumak adına ama mecburen oralarda da enter yapmak gerekiyor anladığım kadarıyla.
0
🌸moontaxi
(06.09.08)
kesme kullanmadan bu işi çözmek için.
satırlari enter kullanaraka alt alta dizin. sonra aralarinda bosluk olmasini istemediginiz satirlari bloklayin. sag tiklayip, paragraf ayarlarina girin. acilan pencere de en altta "aralik" diye bir sekme var oradaki "once" ve "sonra" yı 0 olarak ayarlayın.satir araligini da tek olarak secin. metin istediginiz gibi alt alta olacaktir.
0
helenart
(06.09.08)
Sayfa yapısı, paragraf ayarları, satır aralığı gibi şeyleri metni yazmaya başlamadan evvel yönergenize uygun olarak ayarlarsanız o tür sorunlar çıkmıyor. Ayrıca bir de iki yana yasla seçeneğinde space kurallarına uyulmamışsa o tür boşluklar her satırda oluşabiliyor.
0
gulden kale
(06.09.08)
herkese teşekkürler.
mecburen yeniden şekillendirdim yarım saat kadar sürdü çok değil. paragraflar tek satırlık alıntılardan da oluşsa enter yapmak gerekiyormuş, açıkçası diğer çöümleri de denedim keyif için ama bir işe yaramıyor. belki ben yapamamışımdır.
0
🌸moontaxi
(06.09.08)
o değilde sözlükte falan tez yapmayı çok abartıyorlar diye düşünüyorum, hakkatten çok mu zor ya da boyle diyenler çalışma hayatını bilmediklerinden okuldaki rahat günlerini mi özlüyorlar ?
0
amarat
(06.09.08)
(10)

acil destek

tearif
4 gb ram ve ayrık ekran kartı dediler..yani bu özelliklere sahip mühendislerin kullanacağı yoğun şekilde cad prog.ların kullanılabilecek olduğu bir dizüstü bilgisayar almam gerekiyor..ama bu söylediklerimin bile ne manaya geldiğini bilmiyorum..önerebilecek olduğunuz kaliteli bişiler varsa mesut ve b
4 gb ram ve ayrık ekran kartı dediler..yani bu özelliklere sahip mühendislerin kullanacağı yoğun şekilde cad prog.ların kullanılabilecek olduğu bir dizüstü bilgisayar almam gerekiyor..ama bu söylediklerimin bile ne manaya geldiğini bilmiyorum..önerebilecek olduğunuz kaliteli bişiler varsa mesut ve bahtiyar olacağım..teşekkürler
0
tearif
(06.09.08)
monster laptopları da tavsiye ederim. adamlar çalışmayacak program yok garantisi veriyorlar.

www.fokusbilgisayar.com
0
darknum
(06.09.08)
monster eğer masabaşında kullanacaksanız iyidir... yoksa bataryası bikaç ayda folloş oluyor...
0
dilemma of subscribtionability
(06.09.08)
yani bi marka altında inceleyemem..çünkü hiiiiç anlamıyorum..direk hangi modelin hangi serisi falan ..asıl ihtiyacım olan bu
0
🌸tearif
(06.09.08)
rentts
(06.09.08)
dell xps yi ozellestirebilrisen burada suferdir.

asus

monster bi de.
0
bryan fury
(06.09.08)
direkt macbook pro diyorum
hatta macbookların da bu şekilde 4gb ramli modelleir var 1400dolar civarından başlıyor
0
demlikposet
(06.09.08)
dell xps, lenovo belki toshiba(yeni modelleri fena değil gibi)
0
exdp
(06.09.08)
yeterince paran varsa, thinkpad t61p oneririm. 15.4" monitorde 1900*1200 cozunurluk, cok guzel..
0
nooneatall
(06.09.08)
Senin istediğin özel bir mağaza varsa, oradan sana tam uygun bir model gösterebiliriz.

Hangi şehirdesin, ve kargoyla gönderilmesini kabul eder miydin mesela. Sen istanbuldaysan biz sana ankaradaki bir mağazadan link veririz zor olur :)
0
harzem
(06.09.08)
abi program kullanacam diyor adam. mac'te kaç tane program var allaseğersen. mac'e windows mu kurduracaksın adama. akıllı ol demlikposet aklını alırım!

asus al canım kardeşim. asus laptoplar çok kral. model diyorsan da www.vatanbilgisayar.com aha bu güzel mesela.
0
bodom
(06.09.08)
(5)

KabloNET Arızası, bir türlü arıza kaydı veremiyorum, ne yapmam gerekiyor?!

vita vinum est
Merhaba,Allahın belası kablonet kullanıcısıyım. Yaşadığım sorun şu: İSTİKRARSIZ BAĞLANTI.Bu nedir derseniz, dengesiz bir bağlantım var. Mesela facebook'un yeni arayüzünü kullanamıyorum ama eskisini kullanabiliyorum. Çünkü yeni arayüzün yüklenmesi eskisine nispeten daha uzun ve daha zahmetli oluyor.
Merhaba,

Allahın belası kablonet kullanıcısıyım. Yaşadığım sorun şu: İSTİKRARSIZ BAĞLANTI.

Bu nedir derseniz, dengesiz bir bağlantım var. Mesela facebook'un yeni arayüzünü kullanamıyorum ama eskisini kullanabiliyorum. Çünkü yeni arayüzün yüklenmesi eskisine nispeten daha uzun ve daha zahmetli oluyor. Daha çok veri alıyor yeni arayüz yüklenirken. Benim bağlantım kopuk kopuk veri aldığı için yeni facebook'u kullanamıyorum.

Gmail'i kullanamıyorum. Arayüzü, eski arayüzüne nispeten daha yüklü bir arayüz olduğu için, bağlantım o kadar uzun süre istikrarlı bir şekilde veri almayı sürdürmüyor.

MSN'i açamıyorum. Almadığım hata kodu türü yok. Verebileceği bütün hata kodlarını tek tek verdi, MSN bile bağlantımın niçin böyle bok gibi olduğuna karar veremiyor.

Herhangi bir şeyi herhangi bir yere düzenli bir şekilde upload edemiyorum. Rapid'e olur, (girebilirsem) msn'de dosya transferi olur.. Hiçbirisini YAPAMIYORUM.

Geçen yıl da bunun gibi bir problem yaşamıştım ve delirmek üzereydim ki gelip hallettiler. Yaşadığım problemlere şurdan gözatabilirsiniz:

(bkz: turksat as/@vita vinum est)

Adamları arayıp arıza kaydı bırakmak istediğimde bana gerizekalı muamelesi yapıyorlar. Sanki bilgisayarın B'sinden anlamıyormuşum da, öyle aramışım gibi.. ULAN 6 YAŞIMDAN BERİ BİLGİSAYAR KULLANIYORUM. Ama bu adamların ucuz bahaneleri karşısında (yok efendim msn mikrosoftun malıymış da, bağlantı problemleri turksat'ı ilgilendirmezmiş de.. biz sanki bilmiyoruz), böyle ucuz bahaneler karşısında donup kalıyorum. Ne diyeceğimi bilemiyorum, cevap veresim bile gelmiyor. Resmen sinirleniyorum.

SİNİRLENİNCE DOĞRU DÜZGÜN KONUŞAMAYANLARDANIM.

Geçen yıl da böyle bi sorun olmuştu ve adamlar en sonunda bir teknik ekip gönderip sorunu çözmüşlerdi. Ama bunu yapmak için en az 10 kere arattırmışlardı. Hatta en az 20 kere!

Şimdi ben oturup bütün gün bunları aramak istemiyorum. Ne demem, ne yapmam lazım allah aşkına ya? Bir çare bulun bana. DELİRECEĞİM ALLAH BELANIZI VERSİN LAN!

YAHU YERİ GELİYOR, BURADAKİ DUYURULARA YAZDIĞIM CEVAPLAR DAHİ POST EDİLMİYOR. 10 kb'lık metni post edemeyeceksem ne diye ben bu adamlara para ödüyorum kardeşim?

ÇOK SİNİRLİYİM BUNU SANA ANLATAMAM EY SÖZLÜK; SİTEMİM SANA DEĞİL TÜRKSAT'A!

Söyleyin bana, ne diyeyim ben bu adamları arayıp? Bu sorunumu nasıl izah edeyim? Size anlattığım şekliyle anlatınca bilgisayardan modemimi kontrol edip "her şey normal" diyip geçiyor kanser oluyorum. Halbuki normal falan değil. Ne yapacağım yani, illa bağırıp çağırıp küfür etmek mi gerekiyor?

Not: bana lütfen "abi sana virüs girmiştir, abi browserı değiştir, abi modemi resetle" falan demeyin.
0
vita vinum est
(05.09.08)
Arıza kaydını güç bela verdim. Sabah gelecekler. Sonuç ne olacak çok merak ediyorum, buraya yazarım gelişmeleri.

Sorun şu ki bağlantım çok dengesiz. Yani sabahleyin düzelmiş olabilir. Şu anki gibi iğrenç olmayabilir. Ne zaman nasıl olacağı belli değil.. Bir de gelen ekibe durumu anlatmak var.

Tanrım yardım et.
0
🌸vita vinum est
(05.09.08)
ben de bir aralar sana benzer bir sorun yaşadım. sinyal dengesizliği mi, zayıf sinyal mi öyle bir şey vardı. sorun evde değildi ama. apartmanın ya da caddenin kutuya bir şeyler yapıyorlardı düzeliyordu. 2 gün sonra tekrar bozuluyordu. sonra tekrar aramak gerekiyordu.

bu işlerden anlayan bir tanıdığın varsa modemin sayfasındaki değerlere bakarak sorunun sinyal olup olmadığını anlayabilir. ben anlamıyorum maalesef.
0
yapyat
(06.09.08)
kablo modem sayfasında "signal strength" değeri vardır dB cinsinden yanılmıyorsam. lütfen gelen ekibe bu değeri kontrol ettirin. 5-10 dk aralıkla kontrol etsinler, şöyle bir 15dk sizde kalsınlar yani en azından.

bir de, eve gelen kablolara dikkat edin, hasar görmüş olabilir. ayrıca şunu muhtemelen biliyorsunuz, hem tv hem kablonet izleyecekseniz kablo ilk bölündüğünde biri mutlaka modem'e gidecek, sonra diğerleri ihtiyaca göre dağılacak.

sizin daireye gelen kabloya biri kaçak hat çekmiş, sinyali zayıflatıyor olabilir. yani siz evdeki kabloları uygun böldüğünüzü sanıyorsunuz ama sizden kaçak kablo yayını alan olabilir.

her ihtimale karşı mutlaka kablolara baktırın. sinyal zayıflaması mevcut, sizinle kutu arasında.
0
raj
(06.09.08)
Geldiler. Neler olduğunu aktarayım ki, ilerde benzer sorunlara yaşayabilecek olanlara kaynak olsun.

Teşekkür ederim ilginize, ama o tip şeyler değilmiş bu seferki.. Ama yine abuk bir durum!

Gece aradığımda adamın benim hattımın normal gözüktüğünü söylemesi çok normalmiş, çünkü adam benim modemimi kontrol ediyormuş ve modeme kadar her şey normalmiş. Bizim apartmana geçen gün kamera sistemi bağladılar. Bu kamera olayı benim bağlantımı mahvediyormuş çünkü bağlarken farklı bir malzeme kullanmışlar. Adamlar gelip apartmandaki kutuyu kontrol ettiklerinde, genel merkezdeki gibi normal değerlerle karşılaşmadılar. Adam şaşkınlıkla merkezi arayıp "burda bilmemne sinyali 80 gözüküyor!!" falan dedi. Ben pek bir şey anlamasam da galiba iletişimdeki NOISE teriminden söz ediyorlar. Yani hattımda bir gürültü, bir kirlilik var. Hattımı kirleten bu şeyi, genel merkezden yapılan kontrollerde göremiyorlar. Ancak apartmana geldikleri zaman görebiliyorlar ve ölçebiliyorlar. Bu da normal bir şey çünkü karşılaştığım sorun yine ekstrem bir mesele..

Yahu arkadaş ne biçim bir apartmanda yaşıyorum. Başlarım böyle apartmanın kablotv kutusuna da, yaptığı işlere de.. Geçen yıl yeni bir abone hattını bağlattığı için 2-3 hafta ebem düdüklenmişti. Şimdi de apartmana takılan kamera sistemi yüzünden (kamerayı kablotv'den bütün apartman izleyebiliyor da, o yüzden kablotv kutusuna bağlı) sıkıntı çekiyorum.

Ne zaman normal bir bağlantı problemi yaşayıp da "tamam efendim arıza kaydınızı aldım, ekiplerimiz gelip bakacaklardır" lafını 600 kere telefon etmeden işitebileceğim.. Dün gece kavga dövüş arıza kaydı verdim ama bakınız yine ben haklıyım. Ama ben haklıyım diye kablotv destek hattındaki eleman haksız değil, o da haklı, göremiyor çünkü sorunu.. Ne biçim iş anlamadım. Kime kızacağımı bilemedim.

Neyse, oh be rahatladım.
0
🌸vita vinum est
(06.09.08)
oha!

yani kablo hattına bir yerden girildiğini ve bunun sizin sinyali düşürdüğünü doğru tahmin etmişim, ama bunun apartmana bağlanan kamera sistemi yüzünden olabileceğini... ya da kamerayı bağlayanların bunu hesap edemeyeceğini falan düşünemedim. ben olsam kar maskesi takıp kamerayı bağlayan herifleri döverdim.

hala oha diyorum hatta sinirle doldum. ben sizin yerinizde olsam kafa kırardım.. neyse.. geçmiş olsun düzelmiştir umarım.
0
raj
(06.09.08)
(3)

Böyle birsey mümkün mü?

goodbyecruelworld
DC++ ve karsilastigim download hizi şekilde700mb lik dosya 10dkda indi nasıl oldu anlamadım ama dosya çalışmıyor. sanırım okkalı bir virüs yedim ya da bu dosyayı oynatacak bir player daha üretilmedi. bildiğiniz her naneyi açan bir player var mı? silmeye de kıyamıyor insan :)
DC++ ve karsilastigim download hizi şekilde

700mb lik dosya 10dkda indi nasıl oldu anlamadım ama dosya çalışmıyor. sanırım okkalı bir virüs yedim ya da bu dosyayı oynatacak bir player daha üretilmedi. bildiğiniz her naneyi açan bir player var mı? silmeye de kıyamıyor insan :)
0
goodbyecruelworld
(05.09.08)
Böyle değerler anlık olabilir, kısa süreli hesap hatalarından olur; uzun sürmesiyse ancak şöyle olabilir gibime geliyor, riaa ve benzeri kuruluşların sahte sunucu ve istemcileri var, p2p ortamlarını bozmak için kurulan, dc++ ı kandıracak şekilde böyle bir değer göstermesine sebep olabilir eğer onlardan birine bağlanmışsanız.
0
talemon
(05.09.08)
dosya boşsa böyle olabilir. için boş datayla doludur yani muhtemelen
0
passion rules the game
(05.09.08)
aslında aynı ağdaki bir kullanıcıdan çekmişseniz dosyayı mümkün gibi sanki.
0
sallayancay
(06.09.08)
(3)

windows 98

enter saltman
windows 98de resimdeki pencereyi nasıl görüyoduk(yada benzerini)
windows 98de resimdeki pencereyi nasıl görüyoduk(yada benzerini)
0
enter saltman
(05.09.08)
muratcım tamamda o ekrana nasıl erişiyoruz
0
🌸enter saltman
(05.09.08)
aynı şekilde bilgisayarıma sağ tıklayıp özellikler değil miydi?benim aklımda öyle kalmış.
0
natnan
(05.09.08)
başlat>ayarlar>denetim masası>sistem
0
rimednac
(05.09.08)
(6)

Fare

marmara34
çok ses çıkarıyor benim fare, şöyle az ses çıkaranlarından ama kablosuz olanında gerekiyor bir tane, her seferin TIK TIK sert bir ses çıkması hatta o kadar yumuşak olsunki sesi çıkmasın, var mı böyle bir kablosuz fare ?
çok ses çıkarıyor benim fare, şöyle az ses çıkaranlarından ama kablosuz olanında gerekiyor bir tane, her seferin TIK TIK sert bir ses çıkması hatta o kadar yumuşak olsunki sesi çıkmasın, var mı böyle bir kablosuz fare ?
0
marmara34
(05.09.08)
bir zamanlar babamın işyerinde görüp özendiğim ve bilgisayarcı bilgisayarcı gezip aradığım tıksız mouselerdan bahsediyorsun. evet tıksız mouse arıyorum diye gezinip rezil rüsva olmuştum ama sonunda bulmuştum. ayrıca tee o zamanlar mouseler topluydu optik filan hikayeydi. şimdi teknoloji gelişti binalar yükseldi filan.
0
flate
(05.09.08)
Microsoft wireless mouse. Biraz pahalıdır ama zarif sessiz ve dehşet bir fareciktir.
0
alkolik imam
(05.09.08)
@alkolik imam, model olarak hangisi? bende bir tane microsoft mouse var ama 30 ytl lik olan tık sesi fazla gelenlerden, tam model biliyorsan?
0
🌸marmara34
(05.09.08)
küçük bir modeli var. Microsoft wireless optical mouse 3000. tam olarak böyle geçiyor olmalı
0
alkolik imam
(05.09.08)
Logitech kablosuz mouse'u öneririm ben kullanıyorum aşırı derece de pil tasarrufu var 2-3 ayda bir değiştiriyorum ve alış mesafeside güçlü baya : ) yani baya uzaktan hissedebiliyor.
0
from brain to fingers
(06.09.08)
www.a4tech.com
şu adresteki bebek var bende. klavyesi de var hatta set olarak aldım. 45 YTL idi ikisi birden. tek başına ucuzdur herhalde. mouse diyince a4tech tercih ediyorum hep fakat ses konusunda bir şey diyemiycem. ne kadar sessiz aradığını bilemiyorum.
0
bodom
(06.09.08)
(2)

iPhone 3g ile gps navigasyon, voice over ip, ve pdf okuma ?

rusdemezale
iPhone 3g alma niyetindeyim ve tecrubeli arkadaslardan feedback bekliyorum:I - bedava ya da ucuza GPS funksiyonu bulunabiliyo mu?II - voice over ip programi calistirabiliyo muyum? yani operatoru bypass edebilir miyim?konusma belese/cok ucuza gelecek yani. boyle bi program mewcud mu? bedava mi?III -
iPhone 3g alma niyetindeyim ve tecrubeli arkadaslardan feedback bekliyorum:

I - bedava ya da ucuza GPS funksiyonu bulunabiliyo mu?

II - voice over ip programi calistirabiliyo muyum? yani operatoru bypass edebilir miyim?
konusma belese/cok ucuza gelecek yani. boyle bi program mewcud mu? bedava mi?

III - pdf ya da chm dosya okumak ne derece mumkun?
ekran buyuk, resolution da fena degil. ama bizzat denemedigim icin soruyorum. rahat rahat ebook filan okunabiliyo mu?

thanks in advance.
0
rusdemezale
(05.09.08)
III - pdf cok rahat okunur da pdf nası atıcan neyle okucan onu şöyle ayrıntılı acıklayan veya acıklıyacak birini ben hala bulamadım bir yıl oldu ulannn
0
rurouni
(05.09.08)
I - gps aplikasyonu appstore'da mevcut.
III - cok cok rahat okunur. sadece pdf download'u gerceklestirebilen bir aplikasyon lazim.
0
turkish tekila
(05.09.08)
(3)

bluetooth'u bozulan telefon

kibritsuyu
nokia 6230 cep telefonum var (6230i değil). bu telefonun bluetooth'una ne olduysa açılmıyor. menüye girip on diyorum olmuyor. yine off olarak kalıyor. tamirciye gösterdim hallederim 15 lira dedi. zaten 50 lira anca eder. değiştirmeyi de düşünüyorum ama mesajlarımı yedeklemem lazım bilgisayara. 15 li
nokia 6230 cep telefonum var (6230i değil). bu telefonun bluetooth'una ne olduysa açılmıyor. menüye girip on diyorum olmuyor. yine off olarak kalıyor. tamirciye gösterdim hallederim 15 lira dedi. zaten 50 lira anca eder. değiştirmeyi de düşünüyorum ama mesajlarımı yedeklemem lazım bilgisayara. 15 lira çok mudur böyle bir arızaya? ankara kızılay'da daha ucuzu var mıdır? kendim halledebilir miyim?
0
kibritsuyu
(05.09.08)
15 lira çok mu? Bence az bile. Açmaya kapamaya 20 lira alıyorlar.
0
ozdek
(05.09.08)
Artık bu tür telefonlar için bile virüs türedi. FExplorer gibi bir programla telefonun sistem dosyalarına göz atmakta fayda var derim. Bununla içerideki dosyaları araştırın sonrasında yüklü olan programlarla bağlantılı olmayanları silin.
0
alkolik imam
(05.09.08)
öncelikle symbian için kullanılan backup programlar ile rehberinizi ve mesajlarınızı yedekleyin.

sonra telefona hard reset atmayı deneyin. symbian'ların çoğuna *#7370# şeklinde kodla yapılan bu reset işlemi çoğu sorunu gidermek için en uygun yöntemlerden biridir. sadece kodu ekrana yazıyorsunuz, sistem size "reset atçam emin misin?" diyor.

mesela bluetooth'u bozulan n-gage'lerde sadece reset atarak telefonu düzeltmek mümkün oldu. bir deneyin derim.

ancak bu reseti yaparken pilinizin dolu olduğuna emin olun, işlemi yarıda kesmeyin. az biraz risk taşır bunu da bilin (reset atarken olur da bir sebepten güç kesilirse telefon açılmayabilir, aynen firmware update gibidir).
0
raj
(06.09.08)
(2)

lg e500 T8100 vs lenovo 3000 n200

ultrasgala
iki model arasında fena halde kaldım, karar veremiyorum.öncelikle belirtmek gerekirse oyun amaçlı değil, web - grafik tasarımı ön planda olacak şekilde kullanıcam. ki kısa vadede hayli gezeceğimden tam bir notebook işlevi görmesi gerekiyor, fazla ısınması hiç hoş olmaz 10-12 saat süren tren yolculuk
iki model arasında fena halde kaldım, karar veremiyorum.

öncelikle belirtmek gerekirse oyun amaçlı değil, web - grafik tasarımı ön planda olacak şekilde kullanıcam. ki kısa vadede hayli gezeceğimden tam bir notebook işlevi görmesi gerekiyor, fazla ısınması hiç hoş olmaz 10-12 saat süren tren yolculuklarında.

elimin ayarı olmadığı gibi sakarımdır da haliyle sağlamlığa önem veriyorum. öbür yandan görsel sanatla uğraşıyorum, makineye bakınca içim açılsın istiyorum.

performansları neredeyse aynı, tek fark lg ' nin hdd kapasitesinin 200 gb, lenovo'nunkinin 160gb olması. lg daha şık gözüküyor, bunun yanında lenovo kütük gibi gözüküyor belki ama çok sağlam, bazen sıvı temasını bile sallamıyor diyorlar.

bunun yanında lg e500 kullanan 5ten fazla arkadaşım hiçbir sorunla karşılaşmadıklarını, teknik servisin de gayet iyi olduğunu belirtirken, lenovo kullanana tek bir tanıdığım yok haliyle şüpheyle yaklaşıyorum.

tüm bunlarla birlikte, vatan bilgisayar'da LG 1500 ytl. lenovo ise kampanyalı fiyatıyla bimeks'te 1250 ytl.

gönül lg diyor, ama gönül bu işte hep ota konmuyor.
0
ultrasgala
(05.09.08)
lg e500 kullanıyorum, harika. oyun için değil demişsin ama örnek olsun diye söylim, cod4,crysis vs. rahat oynadım, hızlı, bir arıza çıkarmadı, epey oldu hala sessiz. kötü yanı klavyede bazı harfler ufak nedenide rakamarında olmadı.
0
marmara34
(05.09.08)
lenovo candır.
0
tahret muslugu
(06.10.08)
(8)

ipod usb 2 midir

kotak
usb 2 olmayan bilgisayarla ipod nano 3 gullanılmıyor mu arkadaslar???
usb 2 olmayan bilgisayarla ipod nano 3 gullanılmıyor mu arkadaslar???
0
kotak
(05.09.08)
usb 2.0 geriye doğru uyumlu bir teknolojidir. ipod nano da çalışır usb 1.0 da ama yavaş olur veri aktarımı uyuz eder adamı. gullanılır yani.
0
ozdek
(05.09.08)
www.apple.com.tr

Windows sistem gereksinimleri: USB kapısı olan bir PC

yani tam olarak usb 2 olmasi gerektigini belirtmiyor. ama isletim sistemi vista ya da sp2 yüklü xp home ya da pro olmasi gerekiyor.

herhangi bir sorun mu yasiyorsunuz?
0
trimpot
(05.09.08)
yok alıcam da 3. nesil nano, gereksinim olarak usb 2 diyordu sanki hatırladıgım kadarılya . ama bu turkce sitede usb diyor 2 demiyor evet.
0
🌸kotak
(05.09.08)
usb 2.0 olmazsa çileden çıkarsınız. şarj etmediği gibi olan şarjını da sömürür. çok uzun süre takılı kalamaz bu yüzden. her seferinde de "bu aygıt daha hızlı çalışabilir" diye yüzünüze vurur.
en olmadı usb adaptörlerinden alırsınız?
0
supergirl
(05.09.08)
iyi de usb adaptoru bıseye yaramaz ki bilg in cıkısı usb 2.0 degil bi kere.

neyse, aktarım hızının dusuklugu dısınra bisey olmaz tak calısır.
0
bryan fury
(05.09.08)
bu işe yarayan hublar yok mu? yanlış mı biliyorum? pci kart? yapanlar nasıl yapıyor peki?
şüphe ettim açıkcası şimdi.

tak çalışır evet ama çok uzun süre tutmamak lazım. *
ha bir de şarj için ac adaptörü...
0
supergirl
(06.09.08)
pci'dan takılan usb kartlarından alın. ucuz da bişiyler. dert tasa kalmasın.
0
darknum
(06.09.08)
trimpot o kısmı doğru anladım ve ona göre cevap verdim :) usb 1.0 da çalışır ama veri aktarımı saatler sürebilir. tam olarak saniyede 900 kb falan olması lazım usb 1.0 ile.. şarj konusunu nereden çıkardınız anlamadım usb 1.0 da usb 2.0 da 5v elektrik verir? çok ya da az durması da farketmez yeni nesil aletlerde.. 3-4 tane usb cihaz kullanıyorum yeri gelir 4-5 saat şarjda dururlar. usb 1.0 zamanında da kullandım (palm nedir bilir misin şeklinde-işte onlardan 3-4 tane oldu hala da durur bir tanesi o zaman usb 1.0 dı hep)
0
ozdek
(06.09.08)
(4)

Patron Modu

kabraxis
Sevgili Romalılar, hemşehrilerim, bana Vista'da düzgün çalışan bir Patrondan kaçış programı lazım. Yani ne bileyim, Shift+f10'a basınca ekran koruyucuya geçsin, shit+f11'e basınca ekranı uyku moduna alsın, Ctrl+ö yapınca tüm açık pencereleri kapatsın falan. Var mı böyle ufak yararlı bir yazılım?(ekr
Sevgili Romalılar, hemşehrilerim, bana Vista'da düzgün çalışan bir Patrondan kaçış programı lazım. Yani ne bileyim, Shift+f10'a basınca ekran koruyucuya geçsin, shit+f11'e basınca ekranı uyku moduna alsın, Ctrl+ö yapınca tüm açık pencereleri kapatsın falan. Var mı böyle ufak yararlı bir yazılım?
(ekran koruyucu açması, pencereleri kapatmasından daha önemli >_>)

p.s.: laptop kullanıyorum annem, monitör üzerinde kapatma düğmesi yok.
0
kabraxis
(05.09.08)
Magic Boss Key var. Vista'da destekliyormus. F12 ya da mouse tuslarini kullanarak masaustunu göstererek acik tum program, web sitesini gizliyor. bir kere daha F12'ye basarsaniz gizledigi hersey geri geliyor. Ustelik ucretsiz bir program.

www.download.com
0
trimpot
(05.09.08)
Quick Launch da show desktop var.
toolbarı da üstüne gelince görünür kılarsınız. hoca, patron geldi mi olay çözülür.
ben lab larda böyle yapıyorum.
0
ibot
(05.09.08)
readatwork diye bi site var o da kullanıslıydı, cevab bu degil elbet.
0
bryan fury
(05.09.08)
@trimpot: Evet, işimi görebilir bu. Teşekkürler =)

@ibot: windows+d yapmayı biliyorum, ama patron bunu yemeyecek kadar akıllı, evet =).

@hopeless: süper fikirmiş, Magic Boss Key işime yaramazsa deneyeceğim :).

@divit: kullanıcı değiştiriyor o. şüphe çekmez mi biraz? :)

@bryan fury: hahah süpermiş :D. ama vista kullanıyorum ne yazık ki :/.
0
🌸kabraxis
(06.09.08)
(6)

Iyi bir music player

muhalif sirin
MerhabaUzun zamandir windowstan uzak kalmistim, simdi geri donmek zorunda kaldim.Benim soracagim sey su, amarokun yerini bir nebze tutabilecek hangi program var su anda windowsta? Itunes demeyin, gercekten oyuncak gibi kaliyordu amarokun yaninda. Adam akilli bir library yonetim sistemi falan olsun i
Merhaba

Uzun zamandir windowstan uzak kalmistim, simdi geri donmek zorunda kaldim.

Benim soracagim sey su, amarokun yerini bir nebze tutabilecek hangi program var su anda windowsta? Itunes demeyin, gercekten oyuncak gibi kaliyordu amarokun yaninda. Adam akilli bir library yonetim sistemi falan olsun istiyorum, dosyalara yapilan degisiklikleri falan otomatik guncellesin diyorum(misal librarydeki klasorlere yeni dosya ekledigimde, dosayalarin adini falan degisitirdigimde adam akilli bir sekilde guncelleyebilsin libraryi)

Tesekkurler!
0
muhalif sirin
(05.09.08)
O zaman Adobe Media Player diyim... Itunes'a benzer belki biraz daha başarılı, ama Itunes kadar popüler değil, bu arada Amarok ile Itunes arasında hiçbir fark yok neredeyse...

Adobe Media Player için www.adobe.com
0
soufigay
(05.09.08)
nasıl olduğunu pek bilmiyorum ama songbird'ü deneyebilirsin, özgür yazılım sonuçta.
0
edge_nabby
(05.09.08)
(git: 36483)

ayrıca kmplayer var hem video izleniyor hem müzik dinleniyor.
yani her video playerda müzik de dinleniyor da bunda da library olanakları var ama ben foobarla başladım ondan denemedim.

amarok gibi sadelik olarak foobarı önerebilirim.
0
natnan
(05.09.08)
müzik için aimp kullanıyorum fakat winamp'ten geldiğim için itunes tarzı programlara uyuzum. kmplayerın müzik modu da iyi diye biliyorum. library falan bilgim yok pek o yüzden hiç yazmasa mıydım acaba...
0
bodom
(05.09.08)
cevaplar icin tesekkur ederim

aslinda ozgur yazilim olmasi cok sart degil. onerilen programlari deneyecegim

media monkeyi denedim arada, hakikaten cok ozelligi var, ama amarokun sadeliginden cok uzak. neyse biraz alismaya calisinca hos bir program. ama hala cok onemli bir handikapi var, librarye diyelimki bir sarki attiniz, tum libraryi, 10 bin sarkiyi tekrar taratmaniz lazim! library takip ozelligi icin ekstradan para istiyorlar!
0
🌸muhalif sirin
(05.09.08)
bodom
(06.09.08)
(3)

vps - seedbox

yobaz
torrent icin kullanabilicegim mumkunse bandwith sınırı olmayan bi vps varmıdır yada ben hayallerde mi yaşıyorum ?
torrent icin kullanabilicegim mumkunse bandwith sınırı olmayan bi vps varmıdır yada ben hayallerde mi yaşıyorum ?
0
yobaz
(05.09.08)
Parasını verirsen herşey mümkün diye biliyorum.
0
ozdek
(05.09.08)
resim de süper bu arada, megan fox filmlerini mi indirecektin?
0
alchoburn
(05.09.08)
yok yaw oyle soruma tıklamış erkek üyelere bi hediyem gibi koydum resmide (gerçi erkek adam tıklamaz, basar) forumlarda falan goruyorum vps alınmış rapidshareden download/upload amacıyla kullanılıyor en azından 3tb aylık bandwith harcaması ve ee bu cok pahalı olsa o kadar fazla kisi kullanamaz diye dusundum kimsede soylemiyo teyy allam :)
fransa-almanya lokasyonlu firmalara bakmak lazımmış hani başka merak eden olursa hedef bu
0
🌸yobaz
(05.09.08)
(2)

mp3 - db - clipping olayları

weeping guitar
elimde bir takım mp3'ler var, bunların ses şiddeti ~100db civarında olmasına rağmen clipping'sizler. yine elimdeki bir takım mp3'ler ise 92-93db civarında olmalarına rağmen clipping'liler. ben bunları mp3gain ile normalize ediyorum fakat bu sefer de sesleri çok kısılıyor (mp3 player'ın sesini son se
elimde bir takım mp3'ler var, bunların ses şiddeti ~100db civarında olmasına rağmen clipping'sizler. yine elimdeki bir takım mp3'ler ise 92-93db civarında olmalarına rağmen clipping'liler. ben bunları mp3gain ile normalize ediyorum fakat bu sefer de sesleri çok kısılıyor (mp3 player'ın sesini son seviyeye de getirsem zevk alamıyorum, cep amfim de yok ne yazık ki) sorum şu : mevzu bahis ses şiddeti düşük ama clipping'li mp3'leri 100db seviyesine clipping'siz bir şekilde yükseltme şansım var mı? yanıtınız olumluysa gerekçesiyle birlikte açıklayınız.
0
weeping guitar
(05.09.08)
bu 100dB, 92-93dB gibi ölçümleri nerede yaptınız? seste clipping'i belirleyen standart 0 ve eksi sonsuz dB arasıdır çünkü. 0dB'nin üstü clipping'e yol açar. ben de haliyle merak ettim, diğer değerleri nereden ölçtüğünüzü :)

clipping öyle bir şey ki, olmasa bile aslında çoğu zaman var. öyle yani :) ayrıca eğer bir dosyada dalga formu belli yerlerde clip ediyorsa, geri dönüştürülemez hasar oluşmuş demektir.

ama daha ayrıntılı bilgi verirseniz belki... mesela clipping olduğunu nereden anladınız? belki clipping yok ama kompresörün veya hard limiter'ın cızırtısı clipping gibi geliyor filan?
0
actionary
(05.09.08)
100db'den kastım parçadaki max. ses şiddetinin 100db olması. mp3gain ile herhangi bir parçayı taratınca bu değer gözüküyor. (ayrıca parçada clipping olup olmadığı, clipping'siz ayarlanabilecek max. değer falan da gözüküyor) atıyorum 93db'lik clipping'li bir parçayı 89db'e indirdiğimde (nedenini bilmiyorum ama 89db çoğunlukla clipping'in yok olduğu değer, mp3 teknolojisiyle alakalı bir şey olabilir) clipping yok oluyor ama haliyle ses de kısık geliyor. benim istediğim şey programın parçadaki clipping'i yok etmesi ama sesini alçaltmaması.
0
🌸weeping guitar
(05.09.08)
(1)

Python ile dosya indirme sorusu.

kurukafa
Dosyayı indirdiğim url şu şekilde: getfile.php?id=42Buradan dosyayı kendim bir isim vererek kaydedebiliyorum, fakat sitenin beni yönlendirdiği dosyanın orijinal ismini kullanmak istiyorum. Bu isim bilgisini nasıl alabilirim?Basit bir örnek şöyle:print "Downloading..."farFile = urllib2.urlopen("http:
Dosyayı indirdiğim url şu şekilde: getfile.php?id=42

Buradan dosyayı kendim bir isim vererek kaydedebiliyorum, fakat sitenin beni yönlendirdiği dosyanın orijinal ismini kullanmak istiyorum. Bu isim bilgisini nasıl alabilirim?

Basit bir örnek şöyle:
print "Downloading..."
farFile = urllib2.urlopen("www.bilmemne.örg
locFile = open("kafadan_bir_isim", "w")
locFile.write(farFile.read())
farFile.close()
locFile.close()

Tabi bu durumda dosyanın uzantısını da benim belirlemem gerekiyor. Header bilgisinde ise şunlar var:
content-length
accept-ranges
expires
server
last-modified
connection
etag
cache-control
date
content-type

hı?
0
kurukafa
(05.09.08)
Ok, farFile.read() öncesi farFile.geturl() yapmak hallediyor işi.
0
🌸kurukafa
(05.09.08)
(7)

kilometre sayacı

peki
böyle bir cihaz var mıdır? yürürken veya koşarken kaç km yol aldığımın çetelesini tutacak bir kilometre sayar cihaz. varsa kol saati gibi bir şeydir gibime geliyor. ama var mıdır?varsa şayet, nerelerde bulabilirim?
böyle bir cihaz var mıdır? yürürken veya koşarken kaç km yol aldığımın çetelesini tutacak bir kilometre sayar cihaz. varsa kol saati gibi bir şeydir gibime geliyor. ama var mıdır?

varsa şayet, nerelerde bulabilirim?
0
peki
(05.09.08)
vardir; apple+ipod uretti:

www.macworld.com
www.apple.com
0
egotm
(05.09.08)
pedometer dır adı..

ortalama benim bi adımım atıyorum 50cm diosun
aleti beline takıyorsun
her bel hraketinde bir tık ediyor
yaklaşık bir sonuç veriyor size
(bkz: pedometer)
0
demlikposet
(05.09.08)
off süpersiniz, çok teşekkürler!
0
🌸peki
(05.09.08)
nokia'nin akselerometre'li bir telefonuna sahipsen (n95, n82 vs) o cihazlar icin yazilmis ucretsiz programlar da var, attigin adimlari sayiyor ve ona gore kac km yol yaptigini vs yaklasik olarak sana soyluyor
0
x daemon
(05.09.08)
var tabi ben dogubanktan almistim markasini hatrlayamiyorum suan evde.. yaktigin kaloriyi attigin adimi sureni kac km gittigini ritmli olarak yuruseydin ne kadar adim aticaktin hepicini gosteriyor canim benim.. ayrica 7 gunluk degerleri kaydediyoki gosterdigin gelismeyi falanda gorebil.. gecen sene 30 yetaleye almistim garantisi falanda vardi
0
orange coffee
(05.09.08)
samsung'un navigasyon yüklü bi telefonunu kurcalarken gördüm böyle bir özelliği vardı. şirkette bi arkadaşta kemere takılan bi cihaz vardı. adımlarını sayıyordu. ne gerek varsa.
0
prompter
(05.09.08)
benim de zamaninda tugla gibi bi aiwa "walkman"'im vardi. onun icinde vardi mesela pedometer. adim atma araligini, ve adim atma sikligini giriyorsun, istersen ayarladigin ritimde bip bip bip sesler cikariyo ki adimlar sekmesin. boylece aldigin yolu, yaktigin kaloriyi bile gosteriyordu.
0
osuruklu
(05.09.08)
(6)

mp3 dosyası olan ama uzantısı görünmeyen hatalı dosya

okan
Şimdi ben şeytana uydum, torrent halinde birtakım müzik dosyaları indirdim. (disclaimer: bilgi edinme amacıyla indirdiğim bu dosyaları bir gün içinde sileceğim) İnen dosyalardan bazıları, bildiğimiz müzik dosyaları olmalarına rağmen winamp listesine eklenmiyor, yalnızca Media Player Classic ile yürü
Şimdi ben şeytana uydum, torrent halinde birtakım müzik dosyaları indirdim. (disclaimer: bilgi edinme amacıyla indirdiğim bu dosyaları bir gün içinde sileceğim) İnen dosyalardan bazıları, bildiğimiz müzik dosyaları olmalarına rağmen winamp listesine eklenmiyor, yalnızca Media Player Classic ile yürütülüyor ve bunlarda bir değişiklik (tag ayarı, vs.) yapılamıyor. Varla yok arasındalar. (Hatta torrent 2.25GB tutuyorken download bittiği halde ilgili klasörün boyutu 1.5GB filan.)

Resimle anlatayım:
img237.imageshack.us
Bakınız diğer dosyaların artist tag'leri dosya adının altında görünüyor, dosya uzantıları görünüyor; ama köşedeki dosyanın ne uzantısı var, ne de sağ tık menüsünden özellikleri görüntülenebiliyor. Ama dediğim gibi Media Player Classic'te bunları dinleyebiliyorum.

Ben bu dosyaları nasıl kurtarırım, nasıl ehlileştirip winamp listeme filan ekleyebilirim?
0
okan
(04.09.08)
mp3 uzantılı değildir onlar muhtemelen,uzantısının ne olduğunu öğrenip ona göre aksiyon almak lazım
0
reeper redeemer
(04.09.08)
dosya eksik olduğu için olabilir. media player classic'in eksik dosyaları çalma özelliği var sanırsam, o yüzden çalabiliyodur. mpc'de çalarken şarkı tam mı?

dosyanın uzantısını mp3, wav, wma falan yapıp winamp'ta açmayı denedin mi? (dosya uzantısını değiştirmeyi biliyo musun?)
0
edge_nabby
(05.09.08)
@edge nabby: indirme tamamlandı. dosyaların eksik olmaması lazım. zaten parça da tam çıkıyor mpc'de.
dosyanın uzantısı görünmüyor screenshot'ta görüldüğü üzere. bir tık-bekle-bir tık ya da bir tık-f2 yaptım, dosyanın adını veya uzantısını değiştiremedim. o kadar cins ki, dosyayı seçince uzantısı görünmüyor ama belgelerim penceresinin en solundaki "ayrıntılar" kısmında dosyanın tam adı (hede.mp3) çıkıyor. anlamadım gitti
0
🌸okan
(05.09.08)
dosyanın ismini değiştirsen
1.mp3 yapsasn mesela
dosya isimleri çok garip geldi bana. okumaz winamp onu gibime geliyor.
0
godless frog
(05.09.08)
@godless frog: dosya ismini değiştiremiyorum. dosyalara cıblak olarak müdahale edemiyorum. mediamonkey'de bütün klasörü library'ye ekleyip ordan dönüştürmeyi denedim yine olmadı. zannımca bir yerlerde bir program var, ben onun yardımıyla bunlara müdahale edip düz mp3'e çevireceğim bunları. ama nerde bu program, adı ne, o meçhul.
0
🌸okan
(05.09.08)
rurouni'nin dediğini yaptıktan sonra uzantısını hala değiştiremiyorsan (ya da şarkının ismini değiştiremiyorsan) kullanıcı izinleriyle ilgili bi problem olabilir belki. dosyayı masaüstüne kopyalayıp uzantısını değiştirmeyi deneyebilin. aklıma başka bi şi gelmiyo. yok yok geliyo. bi audio converter kullanıp mp3'e çevirebilirsin. bi d dosyaya sağ tıklayıp özelliklerine girince türü yazıyo mu? ya da media player classic'te çalarken, mpc'nin içinden dosya özelliklerine bakabiliyor musun?
0
edge_nabby
(05.09.08)
(5)

mp3 player şeysi

huor elensar
abiler, ablalar! efendim anketörlükle kazandığım 3-5 kuruşa bir mp3player almak istiyorum. nasıl olsun; - en az 10 üstü gb olsun (arşiv atıcam çünkü, gece yatmadan bir albüm dinlemezsem şeğoluyor :/ ) - mümkünse dokunmatik olsun ipod nanodaki gibi. zırt pırt sesini tak diye açıp,kapatabileyim ama do
abiler, ablalar! efendim anketörlükle kazandığım 3-5 kuruşa bir mp3player almak istiyorum.

nasıl olsun;

- en az 10 üstü gb olsun (arşiv atıcam çünkü, gece yatmadan bir albüm dinlemezsem şeğoluyor :/ )

- mümkünse dokunmatik olsun ipod nanodaki gibi. zırt pırt sesini tak diye açıp,kapatabileyim ama dokunmatik olmasa da olur yine de kısaca ses açma kapama, şarkı değiştirme gibi özellikleri hantalca yapmıyor olsun.

-şarj süresi kısa olmasın mesela biliyorum normal ipod nano lar (en azından elimdeki) full şarzla maksimum 5-6 saat gidebiliyor, biraz daha fazla gitsin. 8 saati göriyim en azından gün içinde. bunun dışında video oynatırsa da güzel olur sanırım ama olmazsa da sorun değil yine de olsa güzel olur bilemedim şimdi. başka da bir arzum yok valla ne radyo ne ses kaydı vs. zaten şu an 2 senedir ipod nano 1gb kullanıyorum ve bellek yetersiz gelmese devam da edebilirdim ama bıktım artık :/

- fiyatı da maksimum 350 ytl falan olsun video oynatıcaksa. oynatmıcaksa da öyle olsun ama bellği bellği çocuğun içinden geliyor film izlesin falan. yine de bu giyata vardır herhal diye düşünüyorum.

ahanda bu kadar. ben üzerime düşeni yaparak sözlükte baktım birtakım başlıklara, mp3 alırken dikkat edilmesi greken hususlar diye mesela ama bir de işin ehli sözlükçülere sorayım dedim. teşekkürler şimdiden ^^
0
huor elensar
(04.09.08)
Ben Creative Zen kullanıyorum ve kendisinden çok memnunum. Tavsiye ederim. Kapasite olarak 8gb'nin üstü türkiyeye geldi mi bilmiyorum ama 32gb'ye kadar sd kart desteği de var arkadaşın.
0
laemar
(04.09.08)
10 gb üstü türkiyede genelde hard diskli var ve gereksiz pahalı olabiliyorlar.
sd kart kabul edenlere bakıp istediğiniz kadar sd kart alın yanına daha mantıklı gibi.zaten incecik şeyler taşınır yani yanında uygun bir kılıfla..
bu genel bir öneri tabi,ben 2 yıl önce zen vision m aldım hard diskli o zamandan beri pek bakmadım mp3 çalarlara.hard diskli olması biraz hantallaştırıyor,pil yiyor (gerçi vakti zamanında 10-15 saat giderdi kullanıma göre),bir de büyük oluyorlar biraz.
0
natnan
(04.09.08)
cowon d2

4 gb hafıza seçenekli olanlar 300 ytl idi en son webdenal.com'da. 40-50 ytl'ye de 8 gb'lık bir sd kart alınca 12 gb hafıza olur.

45-50 saate yakın şarjı gider sadece mp3 dinlerseniz.

video da oynatır.

ekranı da dokunmatik.

olur yani.
0
sallayancay
(05.09.08)
bende ipod nano (3rd generation galiba) var. pili çok uzun süre gidiyor. sitesinde 24 saat şarkı çalma veya 5 saat video izleme kadar pili var diyor, ki doğru diyor deneyimlerime göre. pil açısından ve kullanılabilite açısından ipod nano süper bence. sizin arayıp da bulamadığınız bi tek kapasite sorunu var. 8 gb yeter derseniz yeni ipod nano'lardan alın derim.
0
edge_nabby
(05.09.08)
(bkz: iriver x20)
0
insanimsi
(05.09.08)
(6)

beynimi yiyecem

biglebowsky
ama istemiyorum,sebep nedir? hemen söyleyeyim, internet sayfalarına gömük videoları izleyemiyorum, yani izliyorum aslında youtube'dan fln ama bazen çalışmayacağı tutuyo, videodan ses gelmiyo ve sadece ilk 1-2 saniyesini izletiyor. video tamamen yüklenmesine karşın tık yok, iler aldığımda yine bakça
ama istemiyorum,
sebep nedir? hemen söyleyeyim, internet sayfalarına gömük videoları izleyemiyorum, yani izliyorum aslında youtube'dan fln ama bazen çalışmayacağı tutuyo, videodan ses gelmiyo ve sadece ilk 1-2 saniyesini izletiyor. video tamamen yüklenmesine karşın tık yok, iler aldığımda yine bakça saniye seyredebiliyorum sessiz sonra yine aynı şey? ama internet explorerda açınca çatır çatır izlemekteyim.

napcaz?
0
biglebowsky
(04.09.08)
f5
0
bryan fury
(04.09.08)
ı ıh! f5 yaramıyo işe
0
🌸biglebowsky
(04.09.08)
normalde kullandığınız browser hangisi?
0
alperen4
(04.09.08)
ctrl + f5
0
insanimsi
(04.09.08)
aynen bende de yeni başladı bu gıcık olay.
0
deckard
(04.09.08)
aynı sorunu firefox ile ben de bir süredir yaşıyorum. ayrıca zaman zaman "shockwave flash" hatası verip kapanıyor firefox.. sanırım bu iki hata ilişkili..
bir bilen anlatsa da hallediversek..
0
flyalone
(05.09.08)
(5)

phpdeki adres sonrası ?variable="variable"

natnan
bir arkadaşımda(wamp kullanıyor) bu yöntem işe yaramıyor nedense?neden olabilir,açma kapaması varsa nerdedir?ya da bunun adı nedir?php.ini'de falan vardır belki addan ulaşırız.Not: bende appserv var işe yarıyor.ama wamp'da kapalı gelmesi saçma gibi,çünkü yaygın bir yöntem bu.
bir arkadaşımda(wamp kullanıyor) bu yöntem işe yaramıyor nedense?neden olabilir,açma kapaması varsa nerdedir?

ya da bunun adı nedir?php.ini'de falan vardır belki addan ulaşırız.

Not: bende appserv var işe yarıyor.ama wamp'da kapalı gelmesi saçma gibi,çünkü yaygın bir yöntem bu.
0
natnan
(04.09.08)
Açılan kapanan veya sadece PHP'ye özgü bir olgu değil adres satırı parametreleri.

echo $_GET['variable'];

derseniz "variable" yazdırır.
0
fredi
(04.09.08)
yok direk "echo $variable;" yazsan bile oluyor,phpye özgü değil biraz önce sozlukte(asp) deneyince gördüm.
açılan kapanan birşey değilse çalışmama nedeni ne olabilir?
yoksa bende tesadüfen $variable çalışıyor da wamp'ta $_GET['variable'] mı yazmak lazım?
0
🌸natnan
(04.09.08)
yanlış anlaşılma olmasın,phpyi yardırmış bir insan evladı değilim.
onu kapatın bunu açın diyince nasıl diye sorarım :)
0
🌸natnan
(04.09.08)
hmm doğru,ben formlarda kullanılan method=get ile bunun farklı olduğunu düşünmüştüm.(href ile kullanıyorum çünkü şu an bahsettiğim şeyi)
şimdi oturdu taşlar.
heralde wampta echo $variable kapalı geliyor,$_GET['variable'] sağlam çalışacaktır.
teşekkür ediyorum.
0
🌸natnan
(04.09.08)
ya bu kadar php biliyorsunuz madem yok mu freelance takılanınız ya da bir projeye vakit ayırıp paraları cukka etmek isteyeniniz? ala ala...
0
bodom
(05.09.08)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.