Giriş
(1)

Beyoğlu sanatsal aktivite önerisi var mıdır?

rebecca
Yarın beyoğlu'nda olcaz ve yakın zamanda gittiğiniz sevdiğiniz müze, sergi vb önerileriniz varsa talibim.
Yarın beyoğlu'nda olcaz ve yakın zamanda gittiğiniz sevdiğiniz müze, sergi vb önerileriniz varsa talibim.
0
rebecca
(11.03.23)
pera’da paula regra var
0
buenosdias
(12.03.23)
(3)

Bisikletlerde neden ayna yok?

halen
Öncelikle ekşi sözlük susturulamaz! Sonralıkla, bugün bisiklet almayı düşündüm fakat gerek bulunduğum ilçede sürerken bir ihtiyaç olduğunu gerek muhit uygun olsa bile aynanın zaruri bir aksam olduğunu düşünmemden aynalı bisiklet aradım ve bulamadım. Üretilirken neden ayna ile üretilmiyor bu meret de
Öncelikle ekşi sözlük susturulamaz!

Sonralıkla, bugün bisiklet almayı düşündüm fakat gerek bulunduğum ilçede sürerken bir ihtiyaç olduğunu gerek muhit uygun olsa bile aynanın zaruri bir aksam olduğunu düşünmemden aynalı bisiklet aradım ve bulamadım.

Üretilirken neden ayna ile üretilmiyor bu meret de kaskta ya da gidona bağlanabilecek ayrı bir aparat olarak alabiliyoruz ? Bir mantığı var mı ?


Teşekkürler,
0
halen
(11.03.23)
Yasal mevzuata dahil değil. Zil, ön ve arka ışık verilmek zorunda bisiklet alırken.
0
abi bi dizi buldum on numara
(11.03.23)
ekstra olarak bisiklet sadece bir türden oluşmuyor. yol bisikleti var, gravelı var, şehir bisikleti var, dağ bisikleti var vs. vs. kullanım amacına göre değişiyor haliyle. ihtiyaç ve istekler.
0
AlsterWasser
(11.03.23)
bisiklet kullanırken kafanı çevirip bakman kolay, aynısı motorda bile tam olarak geçerli değil daha hızlı gittiğinden ve altında çok daha ağır ve güçlü bir alet olduğundan ama bisiklette o kadar büyük bir risk yaratmıyor dönüp arkana bakmak.

bisikletin motoru sen olduğundan enerji çok sınırlı. ekleyeceğin her ağırlık da senin daha fazla güç harcamanı gerektiriyor. ağırlık ne kadar düşükse performans o kadar yüksek. ben matara tutucu hariç aksesuarsız kullanıyorum bir de özellikle gece süreceksem far takıyorum bazen. kendinden park ayağıyla gelmişti onu filan söktüm mesela. ihtiyaç duyan kolayca bir ayna edinip takabilir. atıyorum uzun yolda süreceksen, tur amaçlı kullanacaksan, bagajlar ve yükler varsa gram hesabı yapmayacak durumdaysan takarsın.
senin aksine ben ne kadar boş geliyorsa o kadar memnun olurum. sonuçta o ayna stok olarak dahili gelirse maliyeti fiyata eklenecek, sana seçenek sunulmamış olacak. farklı bir ayna alabilme veya ayna kullanmama seçeneğin olması, kullanmayacağın bir donanıma boşuna masraf etmemiş olman daha iyi.
0
konetsu
(11.03.23)
(3)

Ses kaydını deşifre etmenin kolay yolu yok mu?

damba
Arkadaşlar bir saatlik bir kayıt deşifre etmem gerekiyor. Teknolojinin önüme sunduğu daha kolay imkanlar var mı? Tek tek dinleyerek mi yapacağım?
Arkadaşlar bir saatlik bir kayıt deşifre etmem gerekiyor. Teknolojinin önüme sunduğu daha kolay imkanlar var mı? Tek tek dinleyerek mi yapacağım?
0
damba
(11.03.23)
sesi deşifre edip text olarak veren online tool'ları deneyebilirsiniz. Google: Sesi metine çevirme

app.audext.com
transkriptor.com
0
wct3 org
(11.03.23)
bunu word yapmıyor muydu öyle hatırladım. bu sitede ilk 10 dakika ücretsiz. belki 5-6 üyelik alarak ses dosyasını bölümler halinde yapabilirsiniz.
voiser.net
0
jepa
(12.03.23)
Word bunu çok çok iyi yapıyor.
0
kullanıcıadımbuolsun
(12.03.23)
(4)

Yurtdışı gece kulübü

alp9900
Türkiye’de gece kulübü işlerinden çok anlamayan biri yurtdışında güvenli bir ülkede tek başına kulübe gitse sıkılır mu
Türkiye’de gece kulübü işlerinden çok anlamayan biri yurtdışında güvenli bir ülkede tek başına kulübe gitse sıkılır mu
0
alp9900
(11.03.23)
Kisiye, ortama, klube gore degisir. Ama sıkılmak yuksek ihtimal dahilinde. Ne kadar sosyal olsan da Wingmansiz zor bu club isleri. Ha sen sirf eglence icin gidiyorsan takil kafana gore, kimseyi sallama ama ben hep karsi cinsle tanisma, sosyallesme odakli hep klube gittigimden yalniz gidince bir burukluk, 1-0 geriden baslama durumlari oluyor hep, zaten yabancisin, isler daha da zor oluyor. Bir de bazen yalniz gidince kapida daha yuksek giris fiyati cekebiliyorlar. Genelde saticilar klubten klube geziyormus, onlar da bouncerlarin tanidiklari zaten, seni yalniz gorunce killanabiliyorlarmis ne ayak bu, bizim torbacimiz var zaten vs diye. Neyse korkutmayim sen salla bunlari, eglenmene bak gideceksen, her yer farklidir gece hayatinda lojistik her seydir. Eskiden rooshv forum vardi, orada guzel muhabbetler donuyordu, adam dinci olup cikmis simdi.
0
freedonia
(11.03.23)
defalarca girdim hiç bir sorun yaşamadım
0
ditu
(11.03.23)
freedonia güzel yazmış. ek olarak gideceğin yere göre alınmama ihtimalin de var.
0
roket adam
(12.03.23)
ben de tek basina cikmaktan cekiniyorum ama tek basina cikinca daha eglenceli oldugu da oluyor. amac zaten sosyallesmek, illa ki birileri seninle gelip konusur sen gidip konusmasan bile.
0
baldur2
(12.03.23)
(2)

Hatay Kırıkhan'a kargo göndermek mümkün mü?

petekpare
Orada hizmet veren kargo şubesi var mı? PTT'ye sorduğumda depodan çıkmıyor, geri dönüyor dediler.
Orada hizmet veren kargo şubesi var mı? PTT'ye sorduğumda depodan çıkmıyor, geri dönüyor dediler.
0
petekpare
(11.03.23)
Rossmann'ın sayfasında şöyle bir yazı çıkıyor.

Ülkemizde yaşanan büyük deprem felaketi sonrasında, bölgedeki Hatay ve Kahramanmaraş illerimize valilik kararı gereği kargo teslimatları yapılamamaktadır.
0
Mirket
(11.03.23)
Dün kırıkhandaydım açık kargo yoktu.
0
primetime
(11.03.23)
(6)

emlakci komisyonu

Kittie
tam bir sacmalik degil mi? bugun haberlerde bazi dairelerin ne kadar pahali oldugundan behsediliyordu.alelade semt, 3 +1 sifir daire ornegi vardi ve kira 30k.emlakci da anlatiyor haberde... kiralamak isteyen 4 kirayla girebiliyor buraya diyor.2 depozit, 1 normal kira,1 de bizim hizmet bedelimiz diyo
tam bir sacmalik degil mi?
bugun haberlerde bazi dairelerin ne kadar pahali oldugundan behsediliyordu.
alelade semt, 3 +1 sifir daire ornegi vardi ve kira 30k.
emlakci da anlatiyor haberde... kiralamak isteyen 4 kirayla girebiliyor buraya diyor.
2 depozit, 1 normal kira,
1 de bizim hizmet bedelimiz diyor :D

kiralar arşa cikinca hepten sacma gelmeye basladi bu durum bana. iyice goze batar halde.

hizmet bedeliymis..
pardon hangi hizmet?!
kapi actin, surasi mutfak, surasi salon dedin diye mi?!

hadi zamanini verdi emlakci ev gezdirmek icin vs yahu bu ucret niye ev sahibinden istenmiyor?
ben ev sahibi olucam, bi emlakciya evimin anahtarini vericem, ben ugrasamam sen kim gelirse gezdir dicem, sonra da bana haber edersin gelir sozlesmemi yaparim dicem ve "hizmet ucreti"ni kiracidan alicak emlakci.

bu konuya niye bi el atilmiyor. tam kira almak, kiralar bu kadar olmusken. tabii kiralarin bu kadar artmasinda da bunun rolu var da. neyse emlakcilar birligi falan var ve cok mu gucluler. bir de bari gitsinler ev sahibinden istesinler.

bi vali falan, artik kim bakiyorsa, niye buna duzenleme getirmiyor?
0
Kittie
(11.03.23)
haklısın hatta fazlası var ama nedense bende neden el atılmadığını anlamadım.
0
basond
(11.03.23)
Emlakcilarin lobisi falan da yok ben de anlamiyorum bunlara niye el atilmadigini. O kadar az katma deger katiyorlar ki, hele hele internet caginda, 20 emlakcinin yaptigi isi 1 emlakci yapabilir su an. Daire metre karesine gore barem getirecekler hizmet bedelinde, internet ilanlarini duzgun kullanacaklar, evleri randevu ile gezdirecekler, kapora almak yasaklanacak oldu bitti.
0
another satisfied lover
(11.03.23)
neden saçmalık olsun ben de bunu anlamıyorum.
çok kazançlı bir iş ise siz de emlakçı olun, işi ucuza yapın piyasayı düşürün
çok faydasız bir iş olsa pazarda bu adamlar nasıl yer alır nasıl para kazanırlardı? demek ki birilerinin işi çözülüyor

emlakçının parasını ev sahibi ödese ne olacak? ev fiyatına emlakçı bedeli giydirilmiş olacak bu kadar basit. ortada herkesin mutabık ve memnun olduğu bir sistem var ve nedense herkes son aşamaya gelince şikayet ediyor. anlamsız buluyorum bu şikayeti.

ev sahibi olarak emlakçısız iş yapmam bir ton çer çöp insanla uğraşacak vaktim yok. kiracıyken de genel olarak iyi deneyimler yaşadım emlakçılarla ilgili. aldıkları parayı hak etmeseler bu müessese çoktan biterdi bu kadar basit.
0
roket adam
(12.03.23)
Daha sacmasini soyleyim,bazı şehirlerde her sene kiracidan komisyon alıyorlar.
0
essoist
(12.03.23)
Benim fikrimce bu işin oluru kiraci ve ev sahibinin emlakçı komisyonunu ortak ödemesi, su an bu durum ev sahibin işine geldiği için ses çıkarmıyorlar. Kiracılarda sütten sayıldığı için ciddiye maalesef alınmıyor beğenmezse gitsin kafasındalar. Ülkemizin klasik problemi herkes işine geldiği gibi davranıyor empati yoksunuyuz. Bu örnek bazında yazıyorum yarın evsiz kalabilirsin ya da çocuğun kiracı olabilir, ucu dokununca ağlarlar.
0
mirty
(12.03.23)
roket adam: iste sen cer cop insanla ugrasma diye o hizmeti aliyorsun ya olay o zaten. burada anahtar kelime hizmet alan :)

emlakcidan iyi hizmet alan kiraci da ultra luks villalar, koskler arayanlardir. onlara verilen hizmetle apartman dairesi arayana verilen hizmet de ayni degil zaten.
0
🌸Kittie
(12.03.23)
(2)

Ankara Kuyumcu Tavsiyesi

ciagra
Selamlar, yakın zamanda altın bozdurup, tavsiye edeceğiniz kuyumcu var mıdır Ankara' da?
Selamlar, yakın zamanda altın bozdurup, tavsiye edeceğiniz kuyumcu var mıdır Ankara' da?
0
ciagra
(11.03.23)
yoktur.
kuyumcular çarşısına gidip tek tek sorabilirsin. kafana göre takılırsın.
0
ankarakecisi
(11.03.23)
Altınkaynak. Bir çok kuyuncuda altınkaynağı baz alıyor. Miktar yüksekse kuyumcuları gezip fiyat almak iyidir.
0
1917
(11.03.23)
(4)

İmplant sorusu

ditu
Bugün implant takıldı ve operasyon komple bitti. Aklımda bir soru, dişçiye sormayı unutum. En son takılan yapay diş yapışkan ile mi tutturuldu yoksa sıkı geçme/vida tarzı bir uygulama ile mi duruyor?Ben dişlerimi çok sıkan biriyim, bu implant düşer mi ?
Bugün implant takıldı ve operasyon komple bitti. Aklımda bir soru, dişçiye sormayı unutum. En son takılan yapay diş yapışkan ile mi tutturuldu yoksa sıkı geçme/vida tarzı bir uygulama ile mi duruyor?

Ben dişlerimi çok sıkan biriyim, bu implant düşer mi ?
0
ditu
(11.03.23)
Vida ile tutturuluyor, düşeceğini sanmam.
0
mirty
(12.03.23)
google da implant fotolarına bakabilirsin. implant crown ı implantın üzerine oturuyor. onu orda tutmak için ise bi setskur ile sabitliyorlar. dişi sıkma ile implant kırılmaz kolay kolay. asıl sorun çene kemiğinde oluşuyor. aşırı baskıda (yeme sırasında da olabilir) implant vidası (kemik içindeki kısım) temelinde oynuyor, bu oynama ile kemiğe zarar veriyor. uzun vadede boşluk yaratıyor. boşluk büyüdükçe hasar hızlanıyor. sonunda kemik yuvası güçsüzleştiği için implantı almak zorunda kalıyorlar. o deliğe kemik tozu koyup 6 ay bekliyorlar ki çene kemiği büyüsün ve tekrar implantı geriye takabilsinler....
diş doktoru değilim, implant sahibinden öğrendiğim bilgiler.
0
sttc
(12.03.23)
ek olarak yukarıda verilen hasar ornegi cok kotu yapilan ve uygun cene kemigi kalinligi olmayan hastalarda olabilir. korkmayin dusmez bende 2013 den beri var. yapanın elleri dert görmesin hiç sorun yaşamadım.
0
kobretti
(12.03.23)
Yakın zamanda tanıdığımın implantı bağlantı yerinden kırıldı. Uykusunda çok diş sıktığını söyledi. Doktoru gece plağı verdi.
0
boyalı kuş
(12.03.23)

ingilizce öğrenmeyle ilgili şöyle bir şey olsa

sanemz
voscreen güzel aslında ama herhangi bir filmin küçük bir kesitinin olması çok verimsiz kılıyor. sevdiğimiz bir filmi boydan başa bu uygulamadaki gibi kesitlere ayırsak ne hoş olurdu.
voscreen güzel aslında ama herhangi bir filmin küçük bir kesitinin olması çok verimsiz kılıyor. sevdiğimiz bir filmi boydan başa bu uygulamadaki gibi kesitlere ayırsak ne hoş olurdu.
0
sanemz
(11.03.23)
(1)

Beşiktaş Kongre Üyeliği

zugas
herkese merhaba, Beşikta kongre üyeliği için başvuracağım ama kongre üyesi olan iki kişinin referans olması lazım. Geçen aralık ayında bulamadım. Şimdi de bulamıyorum. Acaba burada kongre üyesi olan var mı? benim için imza atar mısınız?
herkese merhaba, Beşikta kongre üyeliği için başvuracağım ama kongre üyesi olan iki kişinin referans olması lazım. Geçen aralık ayında bulamadım. Şimdi de bulamıyorum.

Acaba burada kongre üyesi olan var mı? benim için imza atar mısınız?
0
zugas
(11.03.23)
buradan kimse çıkmazsa twitter üzerinden mention veya dm yoluyla destek alabilirsin.
0
ditu
(11.03.23)
(1)

Amerika'dan bilgisayar getirtmek - Gümrük vb. işleri

bir bucuk adana
Amerika'da apple'dan bilgisayar alacağız ve bir tanıdığımız da orada. Bu kişi üzerinden satınalma işlemini yapacağız ve onun arkadaşı (x kişi) da TR'ye getirecek.Burada TR'ye girerken gümrükte - kontrolde falan bir sorun olur mu? veya bir prosedürü var mı? ek bir ücret vb. durumlar.Fatura bizim tanı
Amerika'da apple'dan bilgisayar alacağız ve bir tanıdığımız da orada. Bu kişi üzerinden satınalma işlemini yapacağız ve onun arkadaşı (x kişi) da TR'ye getirecek.

Burada TR'ye girerken gümrükte - kontrolde falan bir sorun olur mu? veya bir prosedürü var mı? ek bir ücret vb. durumlar.

Fatura bizim tanıdığın üzerine olacak. 1 adet bilgisayar alınacak. X kişisi de sadece getirecek.
0
bir bucuk adana
(11.03.23)
tek bilgisayarda sorun olmaz. atsin cantasina getirsin.

yakinda varsa satis vergisi olmayan bir yerden ogrenci indirimiyle aldirin. daha ucuza gelir.
0
antikadimag
(11.03.23)
(1)

Brüksel hk.

tchuck
selamlar,brüksel merkezden, güney havalimanına en doğru nasıl gidilir? bir otobüs söyleniyor 16 euro olarak, en iyi yöntem bu mudur? buysa bilmemiz gereken bişey var mı? yoksa durağını bulup direkt kredi kartıyla oradan ödeme yapabiliyor muyuz vs.?bir de 1 saat diyor yola ama güvenmeli miyiz bu süre
selamlar,

brüksel merkezden, güney havalimanına en doğru nasıl gidilir? bir otobüs söyleniyor 16 euro olarak, en iyi yöntem bu mudur? buysa bilmemiz gereken bişey var mı? yoksa durağını bulup direkt kredi kartıyla oradan ödeme yapabiliyor muyuz vs.?

bir de 1 saat diyor yola ama güvenmeli miyiz bu süreye? yoksa istanbuldaki gibi süre çok değişir mi? 5teki uçak için kaçta binmek lazım sizce?

teşekkür ettim
0
tchuck
(11.03.23)
Flibco en iyi yöntem evet. Evinin önünden aldırmalı seçeneği var valizler ağırsa kullanabilirsiniz, ne zaman yola çıkılacağını onlar belirliyor yetiştirecek şekilde.
0
selimcigimisik
(11.03.23)
(4)

klima üstüne bbulgur koyup güvercinlerin gelmesi ve klima düşermi

ShadowOfMoon
bulguru ıslatıp koyuyorum. zararı daha az oluyor veya olmuyor diye okudum.dış klima üniteis çoğu daire gibi cam altında. oraya buglur koyuyorum. arada 10 kuş kadar geliyor. 1 kg olsa 10 kg yapar 10 tane. bu kadar ağırlık sıkıntı mı sizce. bir gün klima dış üniversitesi düşerse beni suçlarla mı "o gü
bulguru ıslatıp koyuyorum. zararı daha az oluyor veya olmuyor diye okudum.

dış klima üniteis çoğu daire gibi cam altında. oraya buglur koyuyorum. arada 10 kuş kadar geliyor. 1 kg olsa 10 kg yapar 10 tane. bu kadar ağırlık sıkıntı mı sizce. bir gün klima dış üniversitesi düşerse beni suçlarla mı "o güvercinleri besliyordu" diye.

daha yeni takıldı bu arada. 6-7 ay anca oluyor.
0
ShadowOfMoon
(11.03.23)
Alt kattakiler güvercin pisliğinden ve sesinden illallah edip kapınıza dayanacaklardır.
0
Mirket
(11.03.23)
kus dediginiz guvercinse 250-300 gram anca eder o. 1 kilo da olsa sorun olmamasi gerekir agirlik acisindan...
0
hewit
(11.03.23)
hiçbişey olmaz.
0
sttc
(12.03.23)
yapma bunu. iyilik yapayım derken komşularına eziyet edersin. onları temizlemek kolay iş değil.
0
bohr atom modeli
(12.03.23)
(1)

İnternetten giyim alışverişindeki iade giysiler ne oluyor?

ya ben lan neyse
tekrar yıkanıp ütüleniyor mudur?bir de iade oranlarıyla ilgili bilginiz var mı?
tekrar yıkanıp ütüleniyor mudur?

bir de iade oranlarıyla ilgili bilginiz var mı?
0
ya ben lan neyse
(11.03.23)
Satıyorlar tekrar. İadede anında alarmı takıp satıyorlar.
0
romario
(11.03.23)

yaratıcı yazarlık kursu

pstm
merhaba udemyden bir kurs satın aldım ama buraya da bir sorayım dedim sizce hangi kursları satın almalıyım ve özelinde betimlememi geliştirecek alıştırmalarınız var mıdır diyaloglarımın özellikle mizahi tarafımın kötü olmadığını düşünüyorum ama betimleme için yardıma ihtiyacım var gibi.
merhaba udemyden bir kurs satın aldım ama buraya da bir sorayım dedim sizce hangi kursları satın almalıyım ve özelinde betimlememi geliştirecek alıştırmalarınız var mıdır diyaloglarımın özellikle mizahi tarafımın kötü olmadığını düşünüyorum ama betimleme için yardıma ihtiyacım var gibi.
0
pstm
(11.03.23)

Gaziantep son durum

basubadelmevt
Kasım sonunda Maraş-Antep Turu yapmıştım. Etkilenen yerlerin çoğunda zaman geçirdim ve cok etkilendim süreçten. Gaziantep özellikle Zeugma,Tarihi Carsi,yeme icme icin disardan çok fazla insan geliyordu. Çarşının son durumu noldu? Almacı Pazari vs? Oralar yıkıldı mi? Esnafın durumu nasıl?Sanıyorum me
Kasım sonunda Maraş-Antep Turu yapmıştım. Etkilenen yerlerin çoğunda zaman geçirdim ve cok etkilendim süreçten. Gaziantep özellikle Zeugma,Tarihi Carsi,yeme icme icin disardan çok fazla insan geliyordu.


Çarşının son durumu noldu? Almacı Pazari vs? Oralar yıkıldı mi? Esnafın durumu nasıl?

Sanıyorum merkez kısmı çok etkilenmedi Antepin,yine de merak ettim. Bölgede olan birileri varsa bilgi verirse memnun olurum.
0
basubadelmevt
(11.03.23)
(3)

40.000 tl 1 yıllık yatırım tavsiyesi

drystedb efficacious
biliyorum büyük bir para değil ama yıl sonuna kadar unutabileceğim bir miktar param var, ne düşünürsünüz borsa, kkm sepet vb? teşekkürler.
biliyorum büyük bir para değil ama yıl sonuna kadar unutabileceğim bir miktar param var, ne düşünürsünüz borsa, kkm sepet vb? teşekkürler.
0
drystedb efficacious
(11.03.23)
BIST 30 dışı hisse ağırlıklı tefas yatırım fonu
0
deer hunter
(11.03.23)
Hisselere yatirirdim
0
stavro
(11.03.23)
TEKNOLOJİ ENDEKS FONLARI, İŞBAKASI VE GRUBU FONLARI
0
mtgs
(11.03.23)
(4)

Kedi-Köpek ve Miele vs Dyson

uykulu
Abicim deli uzun tüylü bir kedim var.Çok tüy döküyor.Kaç makine değiştirdim fayda yok.Sizce hangi elektrikli süpürge çözüm olur,?Miele cat ve dogDyson V8
Abicim deli uzun tüylü bir kedim var.
Çok tüy döküyor.
Kaç makine değiştirdim fayda yok.
Sizce hangi elektrikli süpürge çözüm olur,?

Miele cat ve dog

Dyson V8
0
uykulu
(11.03.23)
dysondan çok memnunum yalnız kedi tüyü için ben eldiven şeklindeki taraklardan (ucuz da) aldım ve bu kadar faydalı bir şey görmedim on dakikada hırka örecek kadar tüy topluyor iki üç günde bir o şekilde tarasanız süpürgeye de çok ihtiyaç kalmaz.
0
sanguine
(11.03.23)
Kedim var, tüylerinden dolayı Dyson V8 almıştım, memnunum. halılardan ve yüzeylerden topladığı tüy miktarına ve başka her türlü kire her defasında hayret ediyorum.
0
ladygreen
(11.03.23)
kedim var, Dyson V8 kullanıyorum uzunca bir süredir ve cok memnunum.
0
patlamis misir
(11.03.23)
Dyson V8, çok kedi, çok memnunum.
Miele tecrübem yok.
0
alfired
(12.03.23)
(4)

Evi kentsele sokmak için şirket bulmak

condom kurşunu
Şöyle mi işliyor. Şirketleri arıyoruz bizim şu kafar katlı şu kadar m2 bi binamız var bi gelin görün fiyat verin mi diyoruz yoksa onlar mı bizi buluyor?
Şöyle mi işliyor. Şirketleri arıyoruz bizim şu kafar katlı şu kadar m2 bi binamız var bi gelin görün fiyat verin mi diyoruz yoksa onlar mı bizi buluyor?
0
condom kurşunu
(11.03.23)
Fiyat verin değil de herhalde kaç kat verirseniz kaç m2 verirsibiz diye sormak gereyor. Üstüne para vermemek adına yani
0
🌸condom kurşunu
(11.03.23)
Şu anki daire sayısı, hissedar sayısı ve yapılacak olan yeni imar ile yeni daire sayısı önemli.

Şu an 10 daire vardır binada mesela, yıkıp yapsak yine 10 daire olacak diyelim. Maliyet + müteahhit karı ödemeniz lazım.

Ama şu an 10 daire vardır, atıyorum yenisini yapınca 20 daire çıkıyordur (küçük de olsa) fazladan 10 daireyi müteahhite verirsiniz satar maliyet ve karını çıkarır.

Bu 10 daire afaki tabi, bazı semtlerde 20 dairelik binanın maliyet ve karı için 6 daire satmak yeterken bazı semtlerde 10 daire satsan da olmayabilir.
0
John Bloor
(11.03.23)
Istanbul belediyesi ile anlaşırsan 100 m2 evin varsa 1 milyon tl ( şuanki fiyat artacak bu gidişle demir ve beton sıkıntısı var ) vermen gerekiyor birebir aynı evi yapıyorlar.
ha müteahitle anlaşırsan daireni ufaltarak müteahite maliyet ve kar payı vermen gerekiyor.
lokasyon bina daire ve arsa m2 bilgisini paylaşırsan daha net bilgi veririm.her yerin imar inşaat hakkı farklı çünkü.

not: ilk iş bina genel kurul toplantısı yapıp binamızın kentsel dönüşümü için komisyon üyelerine firmalarla görüşme yetkisi verilmiştir kararı almanız gerekiyor bu karaqrı almadan hiç bir müteahit teklif vermez.
0
deepex
(11.03.23)
Kaynak olacak ama bütün sahiplerin onay vermesi gerekir mi?
Ve bu kentsel dönüşüm bütün illerde geçerli olan bir şey mi?
0
cemiyetin ünlü siması
(12.03.23)
(2)

Diyetisyen önerisi

wiekannich
Selamlar, istanbulda diyetisyen arıyorum, amacım cardio + ağırlık ile sağlıklı bir şekilde kilo vermek. İşinin ehli birini arıyorum fakat online ortamlarda çok fazla alternatif var, nereye bakmalı önerebeliceğiniz bir yer var mı ? Teşekkürler.
Selamlar, istanbulda diyetisyen arıyorum, amacım cardio + ağırlık ile sağlıklı bir şekilde kilo vermek. İşinin ehli birini arıyorum fakat online ortamlarda çok fazla alternatif var, nereye bakmalı önerebeliceğiniz bir yer var mı ? Teşekkürler.
0
wiekannich
(11.03.23)
osmanbeyde ece diye bir diyetisyen var.

bizim şirket 50 kişi ve bunların 30 tanesi şişmandı. bildiğin şişman.

şirketten biri bu diyetisyene gitti. sonra habire birileri gitti.

şirket şuan 50 kişi ve tek şişman ben kaldım. herkese kilo verdirdi.
0
zugas
(11.03.23)
şöyle aykırı biri var, ilgini çekerse:

www.instagram.com
0
sanemz
(11.03.23)
(5)

Şu hurda motorun marka modeli nedir?

ananiyimioguz
Eşimin köyünde dedesinin bir motoru varmış.Ölmeden önce biniyordu gayet diyorlar.Hurda olarak kalsın mı yoksa çıkartıp yaptırmaya değer bir şeyi mi?Mesela 10-20k harcasak adam olur mu?Kac cc oluyor bunlar? Belki bi boya atar bineriz ev iş arasi 10dk zaten.https://ibb.co/wJRhf2Ghttps://ibb.co/KWvHBLJ
Eşimin köyünde dedesinin bir motoru varmış.

Ölmeden önce biniyordu gayet diyorlar.

Hurda olarak kalsın mı yoksa çıkartıp yaptırmaya değer bir şeyi mi?

Mesela 10-20k harcasak adam olur mu?

Kac cc oluyor bunlar? Belki bi boya atar bineriz ev iş arasi 10dk zaten.

ibb.co
ibb.co
0
ananiyimioguz
(11.03.23)
Bir yerinde JAWA yazıyor mu?

Çok ses yapar onlar.

Antika değeri var mıdır bilmem ama yenisi daha ucuza gelir senin için.
0
Mirket
(11.03.23)
rus, planet
0
vincenzo
(11.03.23)
Aşırı sesinin yanında sağlam motordurlar. Yanında sepetiyle iyi yük taşırlar
0
diyecevaplandı
(11.03.23)
mirty
(11.03.23)
bundan çok güzel youtube videosu olur

yenileme falan
0
duyurukullanıcısı
(11.03.23)
(5)

macbook air m1 mi rtx 3060 laptop mu?

tabii lan manyak mısın
hp victus 16 ryzen 5 5600h rtx 3060 (fiyat 20500)macbook air m1 (fiyat 17500)ne amaçla kullanacağınıza göre değişir diyecekler için hemen açıklayayım. oyun oynamak için 3070ti’lı bir sistemim var dolayısıyla laptobun asıl amacı oyun olmayacak fakat ben bu imkandan kolayca vazgeçmek istemiyorum. mese
hp victus 16 ryzen 5 5600h rtx 3060 (fiyat 20500)
macbook air m1 (fiyat 17500)

ne amaçla kullanacağınıza göre değişir diyecekler için hemen açıklayayım. oyun oynamak için 3070ti’lı bir sistemim var dolayısıyla laptobun asıl amacı oyun olmayacak fakat ben bu imkandan kolayca vazgeçmek istemiyorum. mesela istediğimde witcher 3ü orta ayarlarda kasma donma olmadan rahatça oynamak isterim. normalde rtx 3060lı laptop bakıyordum fakat macbook air bundan daha ucuz, şarjı çok iyi gidiyor, taşımak için çok ideal ve telefonum da iphone. bu gibi sebeplerle aklım macbooka kaymış durumda. sorum ise şu; macbook air m1 işlemcili versiyon beni günlük işlerimden sonra biraz da oyun oynamak istediğimde pişman eder mi yoksa hiç düşünmeden rtx 3060lı bir laptop mu almalıyım?
0
tabii lan manyak mısın
(11.03.23)
oyun performansi icin youtube'da videolara ve reddite bakmalisin bence. soruyu gorunce bir iki video baktim mediumda oynayanlar varmis. detayli olarak arastirman gerek, m1 16gb air modelini kullanan biri olarak gunluk isler icin mukemmel cihaz oldugunu soyleyebilirim.
0
duyulmasi gerektigi kadar
(11.03.23)
oyun için pişman eder, oyun oynamak gibi bir düşünceniz varsa almayın.
0
hayati cozemeyen adam
(11.03.23)
macbook alırsan (iphone da varmış) çoğu işini onda yapacağını düşünüyorum. Öyle bir etkisi oluyor hem pil süresi, hem ekranı açtığın anda açık olması, iPhone ile kolayca kopyala yapıştır, airdrop vs.

rtx3060'lı laptop alırsan yancı gibi kalacak esas pc'yi kullanıp arada onunla bişeyler yapacaksın.

Esas amaç "taşınabilir bilgisayar" ise macbook air. Oyun vazgeçilmez ve illa laptopla oyun oynamam lazım diyorsan da tartışmasız HP.
0
nhk ni youkosu
(11.03.23)
macbook air'de witcher 3 tarzı bir oyun oynayamazsın hocam. açsa da kanser eder.
0
Erestor
(11.03.23)
sizin için önemli midir bilmem ama hp victus %45 ntsc.
0
late viper
(12.03.23)
(5)

camasirlar kac derecede yikanir?

heartwork
beyazlar, renkliler ve siyahlar?iki saat bekleyemedigim icin hepsini kisa programa atiyorum.kisa program da 30 dk. dereceyle sikma ayari var sadece. nasik ayarlayim bu uc kategoriyi?kadin arkadaslar?
beyazlar, renkliler ve siyahlar?

iki saat bekleyemedigim icin hepsini kisa programa atiyorum.

kisa program da 30 dk.

dereceyle sikma ayari var sadece. nasik ayarlayim bu uc kategoriyi?

kadin arkadaslar?
0
heartwork
(11.03.23)
İşin içine trikolar yünlüler de girer, tek sınıflandırma o üçü değil. Hassaslar var mesela şifon gibi ipekli gibi... bunlar çok önemli ayarlar olabiliyor ve kısa program eğer uygun ayar yoksa müthiş zarar verici olabiliyor.

Makinenin ön panelinin fotosunu atsan veya marka model bilgisini yazsan belki şak diye reçete yazan biri çıkar. Böyle çok belirsizlik hakim oldu.
0
muhayyer divan
(11.03.23)
Beyazlılar ve iç çamaşırları hariç hepsini 30 derecede. Hijyen konusunun kritik oldugu geri kalan her şey 40 ve üzeri.
0
limonlu eksi
(11.03.23)
Kumas turu ne olursa olsun;

beyazlar, nevresimler ve ic camasirlar 60 derece. 45-75 dk degisiyor kirlilik boyutu ve zamanima gore.
Renkliler 40 derece. 45-75 dk degisiyor kirlilik ve zamanima gore.
Yikama talimatlarinda 30 yazan ve bir sey olursa diye korktugum kiyafetler (canim montum mesela) 30 derece kisa program.
Hepsi 800 devir.

Bundan ayrintili yikama talimatlariyla ugrasamam, henuz hicbir sorun da yasamadim bu sekilde.
0
unidentified floating object
(11.03.23)
ben de burada bir şey sormak istiyorum, makineden anlamıyorum rastgele yıkıyorum ben de yıllardır. ekonomik programı var mesela 40-60 derece arasında 2 saatte yıkıyor. yazın bunu kullanıyorum. kışın kazak vs attığım için hassas programı çalıştırıyorum o da 40 derecede 1 saatte yıkıyor. bu ekonomik programın olayı ne, ben çocukluktan kalma annemden duyduğum, yüksek derecede daha temiz olur şeyinden ekonomiyi açıyorum, bir faydası yok mu yoksa?
0
sanguine
(11.03.23)
65 dereceyi aşma
0
ankarakecisi
(11.03.23)
(8)

Yulaf ezmesi nedir, ne değildir. Yulaf ezmesi eğitimi.

muhayyer divan
SelamYulaf ezmesi denen malzemeyi ne zaman kullandıysam asla yumuşatamadım, ne yaptıysam yumuşatamadım. Yumuşamayınca da yiyemeyenler var, yedirmem lazım.Lütfen bana bunun eğitimini verir misiniz, internette de doğru düzgün bilgibulamadım, benim yulaflar mı sorunlu, ben mi beceriksizim, yulaf mı yum
Selam

Yulaf ezmesi denen malzemeyi ne zaman kullandıysam asla yumuşatamadım, ne yaptıysam yumuşatamadım.

Yumuşamayınca da yiyemeyenler var, yedirmem lazım.

Lütfen bana bunun eğitimini verir misiniz, internette de doğru düzgün bilgibulamadım, benim yulaflar mı sorunlu, ben mi beceriksizim, yulaf mı yumuşamayan bir şey??

Bilen ve yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkürler... :(
0
muhayyer divan
(11.03.23)
Yulaf bilinenin aksine uzun sürede yumuşar çünkü yulaf liflerden oluşan bir ürün, haliyle çözülmesi zaman alır. Yani sıcak suyu koydum 5 dakika sonra hazır gibi değil ben sıcak suyu koyup bi 20 dakika yarım saat falan bekliyorum, diğer türlü yumuşamaz.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(11.03.23)
ben sütlaç gibi pişiriyorum.
tavaya yulaf ezmesi ve su döküp pişiriyorum, suyu tamamen çekip pişince yumusuyor, üzerine süt döküp afiyetle yiyorum.
0
abelardo
(11.03.23)
eti lifalif disindakiler bana iyi degil gibi geliyor.

onu da sut koyup yarim saat dolapta bekletsen yumusar.

hizli olsun diyorsan mikrodalgaya atsan iki dk'da yumusuyor.
0
heartwork
(11.03.23)
hocam ben sütle blender'da çekip toz yapıyorum bunu. başka türlü ne yumuşuyor, ne yeniliyor. sütle yulafı çekince hem içecek gibi alması kolay oluyor, hem de yumuşatma gibi bir derdiniz kalmıyor.
0
kibritsuyu
(11.03.23)
Ben sabah büyük bir kupanın içine yulafı atıp üzerine protein süt ekleyip buzdolabına koyuyorum. Akşama doğru alıp kaşıkla yiyorum. Yumuşamış oluyor hem de içine lezzetli olsun diye abuk subuk şeyler katmadan güzel bir şey yemiş oluyorum.
0
ruhen hastayim ben
(11.03.23)
Dümdüz yoğurtla beraber yiyorum ya yumuşamış hali çok sümüksü gibi geliyor bana. Sert halinin ağızda bıraktığı hissi seviyorum. Sütle de olur da yoğurtla daha güzel oluyor yazın özellikle serin serin güzel geliyor. Bunu da sağlıklı beslenme vs değil ara öğün olarak yiyorum yani kendi özgür irade tercihim :d
0
nundu
(11.03.23)
Şu ince öğütülmüş olanlardan alıyorsunuz: www.hepsiburada.com

Sütle biraz pişirince lapa gibi oluyor tam. Soğuk isterseniz önden yapıp buzdolabına atmak lazım.
0
demirlisomya
(11.03.23)
Lifalif ile herhangi bir sorun yaşamıyorum. Biraz süt ile ocakta 5dk pişirince lapa gibi oluyor.
0
chavezding
(11.03.23)
(2)

abonelik iptali sorusu

pikap
bir inglizce uygulamasına yanlışlıkla bir yıllık abonelik başlattım. direkt 250 çekildi. hata benim bunda bir sorun yok da merak ettiğim iptal etsem geri yatar mı 250 tl. iki gün geçti. ben deneme üyeliği gibi bir şey zannetmiştim ortam da gürültülüydü. o an yaptım bir hata.
bir inglizce uygulamasına yanlışlıkla bir yıllık abonelik başlattım. direkt 250 çekildi. hata benim bunda bir sorun yok da merak ettiğim iptal etsem geri yatar mı 250 tl. iki gün geçti. ben deneme üyeliği gibi bir şey zannetmiştim ortam da gürültülüydü. o an yaptım bir hata.
0
pikap
(11.03.23)
başka bir uygulamada(grammarly) bunu yaşamıştım. iptal için maille ulaştım. üye olalı 1 ay olmadığı için 1 aylık ücreti kesip, 11 aylığı iade etmişlerdi. monthly subscription ücreti üzerinden tabi.
0
ladygreen
(11.03.23)
benimki busuu premium. ilk satın almada 14 gün iade yazıyor ama denesem bir şey kaybeder miyim. mail attım ama haftasonu cevap gelmeyecek.
0
🌸pikap
(11.03.23)
(2)

2021 de açılan rakı bozulmuş mudur?

meraklitursucu
Çok az içilen rakı var, karanlıkta odada bekledi. Bozulmus olma ihtimali nedir?
Çok az içilen rakı var, karanlıkta odada bekledi. Bozulmus olma ihtimali nedir?
0
meraklitursucu
(11.03.23)
alkolü uçmadıysa bozulmamıştır. dene bir bak tadından anlarsın zaten.
0
etna
(11.03.23)
açılan o rakı özelliğini kaybetmiştir.
bknz. meleklerin payı
0
ankarakecisi
(11.03.23)
(9)

Küçük lüksler

dissendium
Merhabalar. İyi hafta sonları. Hayatınızda küçük lüksler olarak değerlendirdiğiniz neler var? Şunu demek istiyorum. Belki LCW'den ayakkabı alıp giymek yerine Nike ayakkabı almak bana göre küçük bir lüks. Bu şekilde 5 bin TL'ye kadar neler alıyorsunuz? Bir de iyi markaları tercih etmek sizi mutlu edi
Merhabalar. İyi hafta sonları. Hayatınızda küçük lüksler olarak değerlendirdiğiniz neler var? Şunu demek istiyorum. Belki LCW'den ayakkabı alıp giymek yerine Nike ayakkabı almak bana göre küçük bir lüks. Bu şekilde 5 bin TL'ye kadar neler alıyorsunuz? Bir de iyi markaları tercih etmek sizi mutlu ediyor mu? Sağ olun.
0
dissendium
(11.03.23)
saat, sneakers, viski, gomlek ve kot ceket manyagiyim, buyuk koleksiyonlarim var. gereksiz bir harcama luksten ziyade gibi ama seviyorum bunlarin kalitesini ve pahalisini almasini.
0
baldur2
(11.03.23)
Luks harcamam yok ama arastirip daha uyguna alabilecegim seyleri ugrasmaktan hoslanmadigim icin hep ayni yerlerden aliyorum. Mesela kiyafet, aksesuar hep zara ya da hm. Farkli farkli yerlere bakip vakit harcamaktan muthis bunaliyorum. Tasarruflu olmaya calismamam basli basina luks bi tutum olabilir. Bunun disinda ayrica kendimi simarttigim bir sey yok. Minimal yasiyorum.
0
unidentified floating object
(11.03.23)
Birkaç ay önce başlayıp yakın zamanda bırakma kararı aldığım bir alışkanlık.
Bunun biraz kompleks olduğuna karar verdim.
Önceden bir şey alacağım zaman Zara, Mango, Adil Işık'tan bakmaya başlarken artık önce Beymen'e, Yargıcı'ya, Twist'e bakıyorum gibi.
Atıyorum vücut bakım ürünlerini artık Gratis'ten değil de Yves Rocher'dan alıyorum gibi.
Geçenlerde kendime kürk aldım gerçek değil tabii ki ama normalde çok az giyeceğimden emin olduğum ve bu sebeple de böyle büyük bir para vermeyeceğim üründü o.

İyi markayı tercih etmek mutlu değil de bir tatmin duygusu yaratıyor bende, eskiden alamayacağımı bildiğim bir şeyi artık alabiliyor olmak mutluluk değil de bilmiyorum farklı bir duygu yaratıyor.

Son zamanlarda rahatsız olduğum bir duygu bu yüzden tasarrufa yönlendiriyorum kendimi, ihtiyaç mı? istek mi? sorusuyla hareket etmeye, alışverişten sonra pişman olmamaya çalışıyorum.
Mesela kahve makinesi aldım bana göre büyük bi para vererek bir gün bile pişman olmadım, ama kürkten pişman oldum. Bunu almadan önce anlayabilecek duruma gelebilirsem süper olacak.
0
mutekebbir
(11.03.23)
Dolma kalemdi ama artık alamıyorum. Sürekli kullanmadığım için mürekkepler de iyi dayanıyor ama biri bitmeye yaklaşmış, açıp bakamıyorum fiyatına.
0
black holes in the sky
(11.03.23)
ayakkabi, gunes gozlugu.
pahali markalardan aliyorum bunlari zaten. kisa sureli kendimi zengin hissediyorum dks.
gozlukte cok begenirsem hm, mango falan da aliyorum. kisa sureli bi mutluluk oluyor. 12 saat falan
0
Kittie
(11.03.23)
Bir kıyafet alacaksam önce massimo dutti'ye giderim. Alacağım şeyi massimo'da bulamazsam ancak öyle başka mağazalara uğrarım. Takıntı gibi biraz. Her şeyiyle aynı iki ürün olsun, massimo daha pahalıysa bile massimo'dan alırım. Öyle bir güven vermiş bana. Bu sayılabilir sanıyorum.
0
sailor
(11.03.23)
Çok iyi viski ya da şarap içmek. Ya da XO VS konyak falan...
0
alperz
(11.03.23)
Otel rezervasyonlarında suit oda tercih etmek.
0
ruhen hastayim ben
(11.03.23)
çok kaliteli çikolata, harem çikolata mesela, 5 bin tl değil ama pahalı.
0
damba
(12.03.23)
(4)

onlyfans sorusu

duyurukullanıcısı
bir websitemi sosyal medyada tanıtmak istiyorum ama ne yapsam etkileşim alamadım. yani bilmem ne template ini indiriyorum o müziği koyuyorum falan filan yok max 200 izlenme reklam basıyorum max 1000 izlenme ama geri dönüş sıfır. sitenin istatistiklerine de yansımıyorwebsite her mühendisin, satın alı
bir websitemi sosyal medyada tanıtmak istiyorum ama ne yapsam etkileşim alamadım. yani bilmem ne template ini indiriyorum o müziği koyuyorum falan filan yok max 200 izlenme reklam basıyorum max 1000 izlenme ama geri dönüş sıfır. sitenin istatistiklerine de yansımıyor

website her mühendisin, satın alımcının kullanabileceği bir tool aslında. online parasını ödüyorsun. kendi sitene ekliyorsun.

onlyfans'taki ablalara para versem üsturuplu bir şekilde siteyi kullanma videosu çekip bana atarlar mı? işte butonlara basıcaklar, menuleri test edicekler vs.

herkesin kullanabileceği bir arayüz. mobil oyundan farksız.
0
duyurukullanıcısı
(11.03.23)
malaesef bu işlerde yapmaktan çok pazarlamak önemli.
onlyfanstakiler para ya da bir hizmet karşılığında istediğin şeyi yaparlar bence.
money talks.
0
vizivozo
(11.03.23)
hocam sen QA tester istiyorsun gibi geldi. Onlyfanstaki ablalar ne alaka? Test için freelance çalışan ya da freelancerlar çalışanları toplayıp çalıştıran siteler var. bi araştır.

edit: duyuruyu 4-5 kez okudum. hem test hem reklam yapmalarını istiyorsun. bence ikisini ayrı yürüt sitenin sağlığı açısından.
0
false pretension
(11.03.23)
ya yok test istemiyorum, 3 butona basıp video atsınlar istiyorum.

sanırım sosyal medya algoritmaları da kafa falan görünce öne çıkarıyormuş

bir iki kere kendimi çektim, böyle kıllı ellerimle buraya basın şuna tıklayın falan dedim ıyyyy hiç olmadı yani

ingilizce olacak tabi birde
0
🌸duyurukullanıcısı
(11.03.23)
Gögüse reklam alıyorlarsa mantıklı olur.
0
neymis
(12.03.23)
(9)

Haftalık yeni yemek planım: nasıl olmuş?

alperz
Yaklaşık bir yıldır darmadağın ettiğim diyetimi dün kuran'a el basıp yemin ederek düzeltme kararı aldım. :))https://ibb.co/nLqMCmbHedefim yağ yakmak. Haftada beş-altı gün ağırlık kaldırıyorum.OMAD besleniyorum. Haftada iki sefer daha yüksek karbonhidrat düşündüm. Bir gününü de yüksek kalorili psikol
Yaklaşık bir yıldır darmadağın ettiğim diyetimi dün kuran'a el basıp yemin ederek düzeltme kararı aldım. :))

ibb.co

Hedefim yağ yakmak. Haftada beş-altı gün ağırlık kaldırıyorum.

OMAD besleniyorum. Haftada iki sefer daha yüksek karbonhidrat düşündüm. Bir gününü de yüksek kalorili psikoloji koruma günü yaptım.

TDEE'ye göre maintenance için 2500 kaloriye ihtiyacım varmış.

Var mı bir koftilik?
0
alperz
(11.03.23)
amacin totalde kilo vermek mi yoksa definasyon doneminde misin?
0
baldur2
(11.03.23)
Güncel ölçü, boy kilo verirsen daha mantıklı yorum yapılabilir.

Bu soruyu sorduğuna göre natural bir gelişimden bahsediyoruz ama genel supplement düzenini de yazarsan sevinirim.

Öncelikle OMAD'ı anlamlı bulan biri değilim. Ama omad yaparak mutluysak yapalım o başka ancak işe yarıyormuş omad yapayım diye yapıyorsak gerek yok.

Birincisi hiç sebze yemiyorsun aldığın Lif miktarları ideal değil, nasıl sıçacaksın? Vitamin mineral takviyelerin ne?

İkincisi Çok iddalı konuşmak istemiyorum ama overallda 100gr karb 160-180 gr yağ alarak verimli bir şekilde yağ yakmak metabolik açıdan çok kolay bir şey olmaz. Karbın düşük olduğu için çok su kaybedip ince gözükürsün ama gerçekten yağdan çok gitmez çünkü vücudun balance mekanizması var. Yani storage fat ve yakılan fat evet ketoda daha çok yağ yakıyorsun ama çok yağ aldığın için fat storage da artıyor yani birbirini dengeliyor. Daha büyük problem bana göre sen keto da yapmıyorsun çünkü bir günün yüksek karb dolayısıyla vücüdun hiç bir zaman tam anlamıyla keton yakayım moduna da giremeyecek dolayısıyla sürekli yorgun bir adam olacaksın karb eskiğinden dolayı.


Bütün kalori hesapları aslında yanlıştır. Çünkü ne bir besinin tam kalorisini bilme imkanımız var ne de TDEE yi tam ölçme(bunun imkanı var da bir calculator değil bu). Bunlar tamamen varsayım. Şu an haftalık kalori durumun TDEE'ne göre 200 calorie civarı düşük bunu azlığı ben az buluyorum. Çünkü bir hesaplar hatalıysa 200 yetmez, iki bir kaşık fazla kaçırsan yalan oluyor, üç herkes kaçamak yapar, pişirken tadına bakar vs. dolayısıyla daha büyük bir buffer zone önemli. Elbette yemeklerin termojenik etkisi sebebiyle bir ekstra yakım söz konusu da olacaktır o TDEE hesabında bu var mı emin değilim ancak ben 350-400 le başlar ilk bir kaç haftadan sonra arttırır yada azlatırım performans ve diğer inputlara göre.

Bu diyetle NEAT'in düşmezse ve idmanların da aksamazsa farklılık görürsün ama bana göre bu su kaybından olur. Uzun dönemde çok susteinable bulmadım. Ama bu benim görüşüm yani sen ben bunu yıllarca yaptım yapabiliyorum ve verim alıyorum diyorsan bir şey diyemem.

Genel sağlık açısından sebze,meyve konusu mühim.Yani o yemeklerin yanına bir kaç avuç baby spinach falan bari konulması laızm.
0
wallcan
(11.03.23)
Ben olsam,
Her güne 1 salatalık, yarım domates, yarım demet maydanoz veya roka veya dereotu,
Birer güne fırınlanmış, kabak, patlıcan, brokoli koyardım.
Makarnayı siler, tavuklu, bezelyeli nohutlu lapa pilav yapardım.
Bir gün de proteini bakliyattan alırdım.
0
Mirket
(11.03.23)
minimum kas kaybıyla kilo vermek. 186 boy 110 kiloyum. hedef 90'a geri dönmek. göbek möbek aldı başını gitti.

omad'a çok alıştım. gündüzleri midem boş bir şekilde gezmek çok iyi. yemek yiyip üç-dört saat sonra yatıyorum.

lif meselesi: yaklaşık üç dört yıldır doğru düzgün sebze ya da meyve yemiyorum zaten. ama sindirimde ya da tuvalette falan sıfır sorun yaşıyorum. kabız belki bir iki sefer olmuşumdur o da dağda bayırda su bulamamışken oldu.

karbonhidrat meselesi: karbonhidrata abandığım şu son bir yılımda aksine daha halsiz, daha dalgınım. düşük karbonhidrat yediğim daha önceki yıllarımda ise zıpkın gibiydim. niye böyle bilmiyorum ama o yüzden böyle bir diyet yazdım kendime. yine öyle olabilirim bence.

kalori açığı meselesi: ben tam tersi yapacağım. bir iki hafta bu diyette devam edip bel çevresi inceldi mi, kilo verdim mi diye bakacağım. bir değişiklik yoksa ufak ufak özellikle mesela kaşarı lor peyniri ile değiştireceğim, orta yağlı kıyma yerine yağsız kıymaya geçeceğim falan.

mirket: fırınım yok artık. sadece bir teflon tavam ve çelik tencerem var. yine sebze mebze uğraşmak istemiyorum. midemi de bozuyor zaten.

onun haricinde aldığım takviyeler: magnezyum, b6, d3 ve k2 ile çinko. bir de idmandan sonra whey protein tozu içiyorum oradan da bi 40-50 gram protein geliyor.

kısacası şu anda asıl amacım low-carb olayına hızlıca geçiş yapıp kaloriyi kademeli kısmak. çünkü psikolojim bu aralar bozuk olduğundan dan diye mevzuya girmek istemiyorum.
0
🌸alperz
(11.03.23)
Bir airfryer yakışır sana.
Magnezyumla, b,d,k ile bitmiyor iş. Çinko desen zaten zamane modası.
Zaman içinde sağlığın bozulur.
Sırf tuvalet konusu değil.
Sebze şart.
0
Mirket
(11.03.23)
Hocam bu kadar tekdüze ve lifsiz öğünlerle nasıl kabız olmuyorsunuz şaka değil ciddi tıbbi soruyorum
0
freebird5406_2
(11.03.23)
Yaş günüm nisan'da alıverin madem ucuz yollu bir eyirfrey :))

Valla ben de bilmiyorum. Ömrüm boyunca kabız olduğumu hatırlamıyorum desem yeridir. Sayarım hani o kadar nadirdir. Sebzeye falan abanınca günde iki üç kere tuvalete gidiyorum hatta. Sebze yoksa sabahları ilk kahveden sonra işi bitiriyorum yoluma bakıyorum.
0
🌸alperz
(11.03.23)
sebze overrated baba bos ver. 200 gram etten alacagin vitaminin, mineralin aynisini sebzeden alman icin 3 kilo brokoli yemen gerek. e inek olmadigina gore?
0
baldur2
(12.03.23)
ya işte bağırsakta yaşayan bakteriler bizim sindiremediğimiz o selüloz lifleriyle besleniyormuş. onlar olmazsa da hakkıyla sindirim yapamıyormuşuz falansal durumlar var.
0
🌸alperz
(12.03.23)
(2)

tetiklenmek

tantavizisyon
bu kelime yeni mi turedi? herkes yazmaya basladi da sagda solda. z kusaginin baslattigi bir akim sanirim. epey etkilendim anlaminda kullaniyorlar.mezuna kalmak ve goruldu atmak ile de baya ses getirmislerdi. cok acayip bir kusak geliyor.sizce dilin evrimi her halukarda iyi, dogru ve dogal mi?
bu kelime yeni mi turedi? herkes yazmaya basladi da sagda solda. z kusaginin baslattigi bir akim sanirim. epey etkilendim anlaminda kullaniyorlar.

mezuna kalmak ve goruldu atmak ile de baya ses getirmislerdi. cok acayip bir kusak geliyor.

sizce dilin evrimi her halukarda iyi, dogru ve dogal mi?
0
tantavizisyon
(11.03.23)
sjw'lerin triggered'ının çevirisi. kullanmıyorum. kullanıldığı cümlelere cevap vermiyorum. dilimizin yapısına ve mantığına uygun bir kelime değil.

ama sana daha beterini söyleyeyim: 2010'lu yıllarda vardı bu da: ofansif konuşmak.
0
alperz
(11.03.23)
dil canli bir seydir. elbette yeni kelimeler, kavramlar girecek bazilari cikacak unutulacak.

oyna devam.
0
antikadimag
(11.03.23)
(5)

turkiye'de gayrimenkul fiyatlari

antikadimag
2017'de $30k civari oldugunu bildigim bir yazlik simdi $80-90k'ya satiliyormus bugun ogrendim. turk parasi deger kaybetti de, uluslararasi dovize karsi nasil 3 katina cikar ulke iyice patatese donmusken?bunun mantikli aciklamasini yapabilecek birileri var mi?
2017'de $30k civari oldugunu bildigim bir yazlik simdi $80-90k'ya satiliyormus bugun ogrendim. turk parasi deger kaybetti de, uluslararasi dovize karsi nasil 3 katina cikar ulke iyice patatese donmusken?

bunun mantikli aciklamasini yapabilecek birileri var mi?
0
antikadimag
(11.03.23)
ulkeye milyonlarca insan girdi, yabancilara ev satisi kolaylastirildi. barinma insanin en temel 2-3 ihtiyacindan biri. dogal olarak fiyatlar artti.
0
baldur2
(11.03.23)
Dolar da ayni dolar degil ki. O donem amerika'da 300bin olan evler 450-500 bandina cikti su an.
0
brkylmz
(11.03.23)
Türkiye Avrupa'ya gidemeyen ortadoğulular için bir cazibe merkezi durumuna geldi. Özellikle İranlılar çok ev aldı.

Ülkeye kademeli olarak giren 20 milyona yakın Suriyeli, afgan, paki, iranlı var.
0
romario
(11.03.23)
türkiye de dünya da büyüyor yani. 2017'de şehre pek de yakın olmayan yazlık 2023'te baya popüler bir semtin parçası olmuştur, şehir oraya doğru büyümüştür, çevresine büyük oteller vs yapılmıştır. doların enflasyonu başka bir etken. artan yabancı nüfusu sebebiyle arz edilen gayrimenkul sayısı ile talep edilen arasında ciddi farklar olması.
0
paintov
(11.03.23)
ülke patatese döndü diye genellemek yanlış olur, patatese dönmeyen ve çok iyi paralar kazanan ciddi bir kitle var. ayrıca çok ciddi oranda bir yabancı akışı var ve müthiş emlak yatırımı yapıyor parası olan herkes. ayrıca otoyolların gelişmesiyle uzak yerler de artık yakın olmaya başladı. mesela altınoluk'ta yazlığımız vardı, 2010'larda gitmek yaklaşık 10-12 saat sürüyordu. şu an çanakkale köprüsü ve devamındaki tünel ile birlikte gerçekten birkaç saatte gidilebiliyor. istanbula yaklaşınca dolayısıyla değeri de epey arttı, vesaire vesaire.
0
roket adam
(11.03.23)
(1)

Seçim sistemi hakkında

lorrid
Merhaba5 milletvekili olan bir şehirde oy vereceğim. Kesinlikle en az 4 tane hdp milletvekili seçilecek. Son vekil akp de olabilir hdp de. Ama chp olma ihtimali yok. Bu durumda, chp'ye oy verip ülke genel iyüzdesini artırmak chp'ye herhangi bir şekilde yarar mı?
Merhaba
5 milletvekili olan bir şehirde oy vereceğim. Kesinlikle en az 4 tane hdp milletvekili seçilecek. Son vekil akp de olabilir hdp de. Ama chp olma ihtimali yok. Bu durumda, chp'ye oy verip ülke genel iyüzdesini artırmak chp'ye herhangi bir şekilde yarar mı?
0
lorrid
(11.03.23)
yaramaz. yani oyun biraz daha yüksek olmasının pratik bir faydası yok. ben de senle benzer bir yerde yaşıyorum. oyumu hiçbir hesap yapmadan atacağım
0
paintov
(11.03.23)
(6)

eksiye nasil giriyorsunuz

Kittie
oncelikle ne hallere dustuk ya :(opera vpn diye bir uygulama yukledim playstoredan. acmadi eksiyi.baska neler var?uyelik istemeyen bi oneri verirseniz sevinirim.
oncelikle ne hallere dustuk ya :(

opera vpn diye bir uygulama yukledim playstoredan. acmadi eksiyi.
baska neler var?
uyelik istemeyen bi oneri verirseniz sevinirim.
0
Kittie
(11.03.23)
App indir direkt giriliyor
0
gadlemler
(11.03.23)
Opera browserdan giriyorum. Sadece sözlüğe girerken ayarlardan vpn açıyorum, çıkınca tekrar kapatıyorum.
Opera vpn değil, opera browser.
0
etna
(11.03.23)
Opera tarayıcının içinde gelen kendi vpn i ile giriyorum.

Sonra hemen kapatıyorum.
0
baldan kaymak
(11.03.23)
Telefon için aloha web browser kullanabilirsiniz. Çok iyi
0
bir fincan kahve ile film izlemek
(11.03.23)
Cloudflare'in warp isimli uygulamasini kullaniyorum, hem telefonda hem bilgisayarda.
0
duyulmasi gerektigi kadar
(11.03.23)
dns üzerinden engelleme yaptıkları için açılmadığı anlarda browser'ı kapatıp dns cache temizliyorum. sonra devam. üç beş saate yine açılmamaya başlıyor. yine aynısını yapıp devam ediyorum.
0
alperz
(11.03.23)
(6)

Ciftlere sorum, yatak olcunuz kac?

another satisfied lover
Ve yine olsa ayni olcu mu alirdiniz, daha mi buyuk alirdiniz?
Ve yine olsa ayni olcu mu alirdiniz, daha mi buyuk alirdiniz?
0
another satisfied lover
(10.03.23)
2 adet 90x200. Tek 180x200 de yanındakinin hareketleri hissediliyor.
0
sttc
(10.03.23)
180x200 tek parça. Yanındakinin hareketi hissedilmiyor bu sistemin bir adı vardı. Ben bu yatağı tek yatmak için almıştım ama iki kişi için de ideal bence. Özellikle yazın.
0
ruhen hastayim ben
(10.03.23)
2 tane 100x200 birleştirip 200x200 yaptık.
Bu ölçü çok büyük, 160x200 kullandık o da çok küçük. En ideal ölçü, vücut ölçüsünden bağımsız, 180x200.
0
etna
(11.03.23)
Yanındakinin hareketlerinin hissedilmemesi için paket yaylı yatak alınması gerekir.

Mümkünse 200x200, değilse 200x180 idealdir.
0
mada
(11.03.23)
2 tane 90x200
0
eick
(11.03.23)
uzun yillardir 160x200. biraz daha genisini almayi tercih ederim yeni alacak olsam.
0
lemmiwinks
(13.03.23)
(3)

Polen ve propolis

personaa
Polen ve propolis için en iyi organik marka hangisidir? Beeup kullanıyorum ama pek güvenemedim en iyisi olsun istiyorum, fiyatı önemsiz
Polen ve propolis için en iyi organik marka hangisidir? Beeup kullanıyorum ama pek güvenemedim en iyisi olsun istiyorum, fiyatı önemsiz
0
personaa
(10.03.23)
Revahi markasının polenini bi kaç sene hepsiburada dan aldım çok beğendim pahalıydı ama kesinlikle olabilecek en üst kalitedeydi sonra satmayı mı bıraktı mevsimi var da bi tek o zamanlar mı satıyorlar bilmiyorum ama 1 senedir yok
0
baba553
(11.03.23)
alfired
(11.03.23)
Eğriçayır'a bakabilirsiniz.
0
Rh Negatif
(11.03.23)
(1)

secim nasil yapilacak?

antikadimag
ulkede bir ay once milyonlarca insan yer degistirdi. ikametgah degisimleri devam ediyor. bu sartlarda 2 ay sonra nasil secim yapilabilir? bana hic olasi gelmiyor. secmen listeleri ne zaman netlestirilecek?
ulkede bir ay once milyonlarca insan yer degistirdi. ikametgah degisimleri devam ediyor. bu sartlarda 2 ay sonra nasil secim yapilabilir? bana hic olasi gelmiyor.

secmen listeleri ne zaman netlestirilecek?
0
antikadimag
(10.03.23)
zor bir süreç ama olacak yapacak bişey yok. göç edenler gittikleri illerde kendi illeri için kurulan sandıklara oy atacaklar. depremin kötü vurduğu 3 ilde de çadırlarda falan sandıklar kurulur. geçmişte de olmuştu bir kaç defa hatırlıyorum. insanlar çadırlarda oy kullanmıştı falan.

normalde oralarda sandığa gitme oranı %85 ise bence %60'lara düşer ama onun harici pek bişey olmaz
0
avatar is back
(10.03.23)

Passolig ceza yedim mi? Nasıl öğreniyoruz?

baldan kaymak
Ceza aldım mı bilemiyorum maça girebilme sorgusu nereden yapılıyor?
Ceza aldım mı bilemiyorum maça girebilme sorgusu nereden yapılıyor?
0
baldan kaymak
(10.03.23)
(3)

Tur icin vize sorun cikar mi

aguen
Merhaba duyuru,Arkadaslarla italyaya gidelim diyorduk secim sonrasi da, pandemi oncesine kadar yesil pasaportlu mutlu bir genctim. Dun gece aklima geldi banka hesaplarina falan bakiyorlardi.Gecen aya kadar banka hesabimda ciddi miktarda para vardi, ailem ev alsin diye destek olmak amacli hepsini cek
Merhaba duyuru,

Arkadaslarla italyaya gidelim diyorduk secim sonrasi da, pandemi oncesine kadar yesil pasaportlu mutlu bir genctim. Dun gece aklima geldi banka hesaplarina falan bakiyorlardi.

Gecen aya kadar banka hesabimda ciddi miktarda para vardi, ailem ev alsin diye destek olmak amacli hepsini cektim 30000 lira falan kaldi sadece. Vize vermemezlik etmezler degil mi?

Ya da dikkat etmem gereken ne var? Yurtdisina ogrenciyken cok ciktim ama hep yesil pasaportlaydi hic vizeye basvurmadim. Kamu sayilabilecek bir isim ve iyi bir maasim var. Ret yemek neyse arkadaslarim gider ben gidemezsem hepimizin planlari mahvolur. Gerildim biraz halp.
0
aguen
(10.03.23)
Ne yazık ki Schengen vizesinin pek bir mantığı yok ancak en azından eskiden düzgün bir işiniz, maaşınız varsa çok büyük ihtimalle çıkıyordu ama son bir yıl içinde reddedilen sayısında ciddi artış var. Dolayısıyla başvurmadan bilemezsiniz ne yazık ki.
0
salihdt
(11.03.23)
dostum red oranı %17 miydi neydi en son. başvuran 100 kişi içinde işsiz, parası olmayan, mülteci olarak gitmeye çalışan ve vizesi reddedilen 17 kişi varsa, senin gibi çalışan maaşı işi gücü olan 83 kişi vizeyi alıyor. düzgün bir planla başvurursan sıkıntı olmaz diye umabilirsin yani.
0
roket adam
(11.03.23)
İtalya en kolay vize veren ülke.
0
Kahvedesu
(11.03.23)
(1)

iş yerine yemek götürmek için lunchbox önerisi

oldz
mikrodalgaya girebilen kullanıp memnun kaldığınız ürün tavsiyelerinizi bekliyorum.
mikrodalgaya girebilen kullanıp memnun kaldığınız ürün tavsiyelerinizi bekliyorum.
0
oldz
(10.03.23)
madame coconun kaplari giriyo bende akitma da yapmadi ama dikkatli gotururum
0
ala09
(10.03.23)
(6)

spora baslayacagim

Kittie
kilo verme amacli spora baslamaya karar verdim.hedefim 5-6 kilo.yememe dikkat ediyorum.hareket acisindan bi soru bu.pilates mi?zumba mi?kardiyo aletleri mi? (kosu bandi ve bisiklet - agirlik calismayi dusunmuyorum. agirlik aletleri olmazsa olmaz mi?)spor salonunda hepsinin aylik ucreti farkli.aylik
kilo verme amacli spora baslamaya karar verdim.
hedefim 5-6 kilo.
yememe dikkat ediyorum.
hareket acisindan bi soru bu.
pilates mi?
zumba mi?
kardiyo aletleri mi? (kosu bandi ve bisiklet - agirlik calismayi dusunmuyorum. agirlik aletleri olmazsa olmaz mi?)
spor salonunda hepsinin aylik ucreti farkli.
aylik ode hepsinden yap uymuyor.
0
Kittie
(10.03.23)
Pilates yapacaksan reformer pilates, diğerleri hikaye biraz ama hiçbiri ağırlık çalışmanın verdiği etkiyi vermez.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(10.03.23)
Varsa reformer pilates

Varsa spinning bisiklet dersleri

Sırılsıklam terletiyorlarsa zumba

(sıralamam bu şekilde olurdu)
0
Mirket
(10.03.23)
kaleci: cevremde sadece yuruyerek kilo verenler var. kardiyo aleti neden yeterli degil? agirlik neden olmazsa olmaz?
0
🌸Kittie
(10.03.23)
Kilo verirken kastan da kayıp yaşarsın, ağırlık çalışmak kas uyarımı yaparak kas kaybını engeller. Bunların dışında ben sana en az 20 farklı kilo verme yöntemi sayarım ama hepsinin temeli kalori açığıdır, kalori açığının dışında hiçbir şeyin kilo vermeye direkt etkisi olmaz.

Diyet=kilo kaybı (yağ ve kas kaybı)
Diyet+ağırlık=kilo kaybı (yağ ve minimum kas kaybı)
Diyet+kardiyo=kilo kaybı (yağ ve kas kaybı)
Ağırlık çalışması+yüksek kalori=kas kazanımı+yağ kazanımı
Kardiyo+diyet yok=kardiyovasküler egzersiz
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(10.03.23)
@Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet

Haklısın da. 5-6 kiloluk bir kilo verme hedefinden bahsediyoruz ve bir şekilde spor var işin içinde.
O kadarcık kas kaybı gözardı edilebiliyormuş gibi geliyor bana. Ne dersin?

15-20 kilolardan bahsediyor olsaydık, yerden göğe haklısın derdim. O ayrı.
0
Mirket
(11.03.23)
Abi şöyle: Kittie bahsettiği sistemde 2 ayda diyelim ki 5 kilo kaybetti, bunun en az 3 kilosu kas kaybı olur, Kittie'nin kadın olduğunu varsayarsak 3 kilo kası tekrar yerine koymasına imkan yok, ben bir kadının 2 kilo kas kaybı yaşaması yerine 5 kilo fazlasıyla yaşamasını kendi adıma tercih ederim.

Araştırmalar hep diyor ki ağırlık çalışması yapıp kasları uyarmadığında, yani kasların "evet beyler ben çalışıyorum ve zorlanıyorum, zorlandığım için kendimi korumalıyım ve daha da güçlenmeliyim" demesine neden olacak bir ortam oluşmuyorsa, diyet süresince kas kaybı yaşanıyor çünkü kaslar kullanılmıyor, kullanılmayan kaslar pasifleşiyor ve atrofi oluşuyor, bir de diyet süresince hem kalori düşüp hem de kardiyoya çok fazla yüklenildiğinde sistem dışarıdan enerji alamazsa kaslardaki aminoasitlere saldırıyor bu sefer de kas kaybı 2 katına çıkıyor. Ben o nedenle ağırlık çalışmasının elzem olduğunu düşünüyorum.

Ha mesela deneğimiz erkek olsa kas kayıpları bir şekilde tolere edilebilir belki çünkü hormonal avantaj var, ben de diyet yaptığımda ister istemez kas kaybı yaşıyorum, diyet en nihayetinde vücutta katabolik bir ortam yaratıyor ve daha önce de bikaç defa örneğini verdim vücut yağ kaybetmektense kas kaybetmeyi tercih edebiliyor, o nedenle doğru bir planlama yapılmadığında kas kaybının önüne geçmek gerçekten çok zor oluyor. Yani 5 kilo verme hedefiyle yola çıkıp 3-4 kilo kas kaybedeni de gördüm ben. Önemli olan bunu minimumda tutmak. Yani 5 kiloluk bi kayıpta 1 kilo kas kaybı normaldir ama üstüne çıkmaya başladığında sıkıntı başlar çünkü ortalama bir erkek iyi çalışıp iyi beslenirse 1 ayda ortalama 250 gram kas alır, genetiği biraz iyiyse yarım kilo diyelim hadi. Kadın ne kadar sürede 1 kilo kas alır girmiyorum bile o konuya zor yani. Daha önce de söyledim bir erkek ilk 1 sene yüksek kas kütlesi alır sonra kas artışı yavaşlar ama 5 seneye kadar ufak ufak kas alır yine ama bir kadın 1 senelik full çalışmayla ömrü boyunca kazanabileceği tüm kası kazanır, sonrası tamamen koruma modunda olur. Zor iş yani kası almak da kaybedilen kası yerine koymak da. Bir de 5 kiloluk kayıpta 3 kiloluk kas kaybıyla 1 kiloluk kas kaybı da çok fark ediyor bilirsiniz estetik açıdan.

Bu anlamda tabii ki kişisel istekler de önemli, yani ağırlık çalışmak istemeyen birine "hayır sen ağırlık çalışacaksın gir şu istasyona çabuk squat yap" diyemeyiz. Bunun da çözümü ideal lan kardiyoyu seçmek olmalı. Bu benim için mesela nabzı çok yükseltmeden yapılan uzun yürüyüşler olabilir. Çünkü yükselmeyen nabızda sistem şekere çok fazla ihtiyaç duymadığı için kaslara çok gitmez, enerjiyi yarı yarıya depo şekerden ve yağlardan karşılar. Atıyorum 4-4,5 hızda bi yürüyüş süperdir mesela. Ya da aynı hızda eğimli bir koşu bandında tepe yürüyüşü yapmak da iyidir. Ben kendi adıma illa kardiyo yapılacaksa da bunları öneririm.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(11.03.23)
(7)

Kullanıp memnun olduğunuz çelik tava var mı?

alperz
Çelik tava alacağım. 30 santim gibi bir şey arıyorum. ayrıca olabildiğince ağır olmasını isterim.
Çelik tava alacağım. 30 santim gibi bir şey arıyorum. ayrıca olabildiğince ağır olmasını isterim.
0
alperz
(10.03.23)
çelik tavanın kalitesini belirleyen şey tabanının kalınlığı, bu hem ısıyı tutmasını hem de eşit yayılmasını sağlıyor

fotoğraftaki gibi bir parmak kalınlığı civarında ek yeri olmalı, zaten fiyatını da arttıran bu kısmı, iyi markaların çoğunun tabanı böyledir
encrypted-tbn0.gstatic.com

migrostan ya da ucuz yerlerden alırsan bu kısımları ince olur
0
freebird5406_2
(10.03.23)
Çok memnundum, canım tavam.

www.amazon.com.tr
0
hadi ya la
(10.03.23)
evladiyelik olsun diyorsan:
(bkz: öztiryakiler)
0
late viper
(10.03.23)
karaca'da iyidir.
agir tava seviyorsan dokum tava da bakmani oneririm.
0
cooperr
(10.03.23)
Korkmaz var memnunum
0
Topalordek
(10.03.23)
Evet kalın taban arıyorum zaten aynen. Yani aslında milletin döküm tavayı kullandığı gibi ben de çeliği kullanacağım. Dökümün lezzeti ayrı da onu açık havada ateş üstünde seviyorum. Evde çelik taraftarıyım.

schafer'e giresim yok. memleketin markası varken...

Öztiryakiler normalde endüstriyel ürünler üretiyor di mi? Dayanıklılık açısından iyi bir seçenek olabilir o yüzden.

Kimse ağırlığını yazmamış tavanın ona sinir oldum. Yazsalar ağırlık/çap oranı en yüksek tavayı alıp geçeceğim. Böyle biraz körleme gidiyorum. Ondan açtım başlığı zaten.
0
🌸alperz
(11.03.23)
aksu markası da kaliteli
0
bir soru sorcam
(11.03.23)
(3)

Eksi vpn girişi

sordumsoruyu
merhaba,mobilden vpn kullanmadan ekşi sözlüğe girebiliyorum. iş yeri bilgisayrından da girebiliyorum ancak evde kullandığım bilgisayardan giremiyorum. neden olabilir?
merhaba,

mobilden vpn kullanmadan ekşi sözlüğe girebiliyorum. iş yeri bilgisayrından da girebiliyorum ancak evde kullandığım bilgisayardan giremiyorum. neden olabilir?
0
sordumsoruyu
(10.03.23)
Dns yi değiştirmediğin için olabilir mi?
0
respect
(10.03.23)
Browser'da VPNsiz girme isi yok hala maalesef.
0
Avoiding The Puddle
(10.03.23)
ispye ve ağ konfigürasyonuna göre değişebilir bu durum.

mobil uygulama farklı bir domain kullandığından engel yok şuan. uygulamanın kullandığı domain ile ilgili bir karar bulunmuyor...

iş yerinden girebiliyor olmanda da iş yerinin ağı etkili olabilir. bazı şirketler güvenlik için vpn veya benzeri bir sistem kullanıyor olabilir vs. yani her cihazda tek tek vpn çalışmıyorsa bile binanın internet çıkışı farklı bir sunucu üzerinden geçiriliyor olabilir güvenliği arttırma amacıyla.

tarayıcıda vpnsiz girme yok diye bişey de yok. engelin ne şekilde uygulandığı ile alakalı olduğundan yine ispye göre değişir ama sadece dns de yeterli olabilir, goodbyedpi tarzı deep packet inspection önleme amaçlı yazılımlar da iş görebilir... bu tarz yöntemlerde yine hedef sunucuya direkt bağlanıyorsun trafik farklı bir sunucu üzerinden geçmiyor yani vpn değil. vpn'i genel olarak 3. parti program/konfigürasyon kurma açısından genel bir tanım olarak algılıyorsanız bilemem tabi. bazıları teknik olarak o ayrımı bile yapacak bilgiye sahip olmuyor normal tabi.

ev internetimde dns yeterli oluyor ama firefox'da problem yaşıyorum diğer tarayıcılarda sorun yok. firefox'ta quic'i enforce edemiyormuşuz ssg'nin twitine bakarsak problem bu sanırım twitter.com

ama aktif kullandığım tarayıcı firefox olduğundan vpn açıyorum chrome vs. kullanmak yerine aslında vpnsiz bağlanabileceğim halde.

turkcell mobil internette ise dns tek başına yeterli olmuyor.
0
konetsu
(10.03.23)
(1)

Bugün Ne Günü?

zekicalik
Ben Balıkesirdeyim, bugün okullarda Atatürk ve bayrak asıldığını gördüm, ayrıca kimi evlerde de bayrak asıldığını gördüm. Nedendir acep?
Ben Balıkesirdeyim, bugün okullarda Atatürk ve bayrak asıldığını gördüm, ayrıca kimi evlerde de bayrak asıldığını gördüm. Nedendir acep?
0
zekicalik
(10.03.23)
12 mart istiklal marşının kabulü.
0
synax
(10.03.23)

Japonya sitesi Mandrake’den figür satın almak

Dark Wizard
Kullanan var mı nasıl alınır bu siteden figür acaba?
Kullanan var mı nasıl alınır bu siteden figür acaba?
0
Dark Wizard
(10.03.23)
(11)

Bu tür bir muamelede tavrınız ne şekilde olurdu?

burnley
Merhaba. Yaşadığım yerin 5 dakikalık mesafesinde hayli büyük bir site var. Sitenin içerisinde yürüyüş parkurları da mevcut, ben de orada bir süredir yürüyüş yapıyorum. Şunu da belirteyim; siteye girişlerde, görevli güvenlik personeli tarafından herhangi bir kontrol olmuyor. Yani site dışından insanl
Merhaba. Yaşadığım yerin 5 dakikalık mesafesinde hayli büyük bir site var. Sitenin içerisinde yürüyüş parkurları da mevcut, ben de orada bir süredir yürüyüş yapıyorum. Şunu da belirteyim; siteye girişlerde, görevli güvenlik personeli tarafından herhangi bir kontrol olmuyor. Yani site dışından insanlar da sorgusuzca içeri girebiliyor, yürüyüşünü yapabiliyor. Buna engel olan türde bir uygulamaları yok.

Dün her zamanki gibi yürüyüşümü yapıyordum. Benim köpek fobim vardır, yürürken bir an karşımda 20 metre mesafede tasmasız bir iri köpek belirince ben de ani bir hareketle yan parkura geçiş yaptım. Şansıma orada da yine tasmasız bir köpek çıktı, bu kez de oradan dönüp diğer parkura geçiş yaptım.

Neyse yürüyüşüm bitti. Tam siteden çıkacağım, güvenlik görevlisi "Pardon, bir durur musunuz" diye beni durdurdu. "Buyurun, hayırdır?" diye sorduğumda, eliyle arkada bekleyen 55-60 yaşlarında bir kadın erkek çifti işaret etti. O çiftten erkek olanı bana "SEN niye oradan oraya telaşla dolanıp durdun?", "Sen bu sitede mi yaşıyorsun?" gibi sorular sordu. Anlaşıldığı üzere bu çift, tasmasız köpekleri gördüğüm için yaşadığım o tedirgin hallerime denk gelmişler ama köpekten dolayı olduğundan haberleri yok tabii, hareketlerimi şüpheli bulmuşlar ki beni takip edip güvenliğe durdurttular. Sorularına sakince cevaplarını verdim. Birkaç dakika konuşmuş olduk, sonra bu çift cevapları aldıktan sonra hiçbir şey demeden aralarında konuşa konuşa yanımdan ayrılıp uzaklaşmaya başladılar. Ben de güvenliğe "Tamam? İyi günler." deyip yoluma devam ettim.

Eve dönerken şunu düşündüm. Bu tarz soruları bir güvenlik personeli sorsa hiç gocunmam da iki normal insan tarafından ortada doğru düzgün bir gerekçe de yokken "Sen" hitabıyla sorguya tutulmaya karşı acaba fazla mı ezik davrandım diye bir düşündüm. Ve aramızdaki diyalog tamamlandıktan sonra bana hiçbir şey demeden yanımdan uzaklaşıp gitmeleri de bayağı bir nezaketsizlik oldu sanki.

Siz bu tür bir muamele ile karşılaşsanız, benim o an yaptığım gibi sadece sorulan sorulara cevap verip sonra da yolunuza mı bakardınız? Yoksa "Ne münasebet, hangi hakla beni sorguya çekiyorsunuz? Siz güvenlik misiniz?" tarzı bir tavır mı sergilerdiniz? Merak ettim açıkçası.
0
burnley
(10.03.23)
Ben olsam aynen senin yaptığın gibi yapıp aynen senin gibi sonradan "ezik mi davrandım" diye düşünürdüm :)

Ama aslında bu davranışınızda bir sorun yok. Hayatınızda bir daha görmeyeceğiniz insanlarla gereksiz münakaşayı uzatıp gerilmenin kimseye faydası yok. Bir yanlış anlaşılma olmuş. Sizin bir hakkınızı falan da yemiş değiller. Sadece biraz saygısızca davranmışlar. Olur öyle şeyler.
0
long live rock n roll
(10.03.23)
senin yaptığını yapardım, karakter olarak uzlaşmacı biriyim başımdan geçenleri anlatırdım, yaşlıları da sakinleştirirdim, herkes kısa süreli panik yaşamış, dışarıdan bakınca komik olay
0
freebird5406_2
(10.03.23)
Tavrım tam olarak böyle olurdu.
Münakaşaya girmelik bir durum yok bence.
Bu eziklik değil.
0
Dağcı
(10.03.23)
Eskiden olsa tam olarak bunu yapardım ben de. Eziklik diye de görürdüm bunu hem kendi davranışımda da hem sizde de. 2 hafta önce bir arkadaşımı aynı böyle bir sitede ziyarete gittim. Siteye girerken güvenlik "ıslık çalarak" beni çevirdi, kime gittiğimi sordu. Önce suratına boş boş bakıp, sakin bir şekilde burası kamusal alan değil mi diye sordum? Size kime gittiğimi söylemek zorunda değilim sanıyorum dedim. Öyle yapınca mırın kırın etti, ya işte yardımcı olmak için falan filan. Sonra öğrendim hiç yaptığı bir şey değilmiş normalde muhtemelen tipim biraz değişik olduğu için salça olmak istedi. Her neyse. Demem o ki eskiden olsa söylerdim hemen sonra da çok kötü hissederdim. Aslında sınır ihlali bu da sizin olayınız da. Kamusal alanda yürüyorsunuz sonuçta kimsenin ne yaptığınızı, nereye gittiğinizi sormaya hakkı yok. Kibarca sorsalar ve endişeleri gerçekten görünür olsa, iyi niyetle cevap verilebilir tabii ama SEN ile yüksek perdeden sorgulayarak girmek net sınır ihlali bence.
0
stanhiver
(10.03.23)
stanhiver: sinir ihlali yok. arkadas ozel mulkteymis, kamusal alanda degil ki.

sizin durumunuzda olsam oyle davranirdim ben de ama site sakini olsam oyle davranmazdim. pardon ne sorgusu bu diye kibarca bi sivrilirdim. bence siz de orada aslinda olmamaniz gerektiginin bilinciyle oyle hemen sorgu suale cevap vermissiniz. kontrol yok ama orasi size ayrilmis bi yer degil. o yuzden davranisiniz normal ama acaba ezikce mi davrandim dusunceniz yanlis ve gereksiz. ne hakla cevap vermeyecektiniz ki
0
Kittie
(10.03.23)
sakini olmadığım bir sitede gezdiğim için, site sakinleri bana bu soruları sorabilir diye düşünüyorum. sonuçta ben de sitede yabancı birilerini gördüğüm zaman kime geldi, burada mı oturuyor diye düşünüyorum.
0
kondansator
(10.03.23)
Kittie: Dikkatli okursanız site dışından insanların da yürüyüş yapabildiği, buna engel türde bir uygulama olmadığı bilgisi verilmiş. Bu yüzden de sizin yazdığınız şekilde "orada olunmaması gereken bir bölge"den bahsedemeyiz. Ayrıca sorgu yapan o adamın tarzı ve hitabı leş görünüyor. Polis misin, güvenlik misin, sen nesin derler adama. Niye cevap vermek zorunda olsun ki?
0
norules
(10.03.23)
norules: ben dikkatli okudum zaten. guvenlik acigi var yani. hayrina sitenin parkurunu acmamislar. bu cumlelerden o cikar.
0
Kittie
(10.03.23)
site sakini degilsin, girmemen gereken ozel sitenin parkurunu kullaniyorsun o yuzden site sakinleri ya da guvenlik sana bu soruları sorabilir +1

eger site sakini olsaydin, ve sana asina olan guvenlik seni rahatsiz ediyor olsaydi, terslerdim. Ama sen bu klasmana girmiyorsun.

Yaptigin eziklik degil..
0
cooperr
(10.03.23)
Cooperr +1

Her konuşmaya diklenmek gerektiği ve aksinin eziklik kabul edilmesi de toplumsal bir sorun bence.

Sizin durumunuzda olabildiğince kibarca durumumu ifade eder hatta nezaketli davranışım nedeniyle o kişilerin de desteğini almış olurdum. Bundan sonrasında siteye giren yabancı olan statüm o sakinler ve güvenlik tarafından tanınmış kişiye evrilirdi. İşte gerçek iletişim budur, bu da eziklik değildir.
0
epitaf
(11.03.23)
@Kittie Olayda güvenlik açığı içeren bir durum yok, yani siteye bir sızma operasyonuyla falan girmiş değildim :) Şöyle izah edeyim; mesela siz de bahsettiğim siteye giriş yapıp da parkura yönelseniz kimse size bir şey demez, sormaz. Dışarıdan insanların da sitenin parkurunda kendi halinde yürüyüşünü yapmasında güvenlik personeli de, site sakinleri de problem görmüyor ve bu durumu biliyorlar da. Burada benim kafama takılan mesele, bahsettiğim tür bir hadisedeki üslup ve bana karşı takınılan tavır meselesi.

@epitaf Zaten ben de aynı sizin dediğiniz gibi gayet sakin ve kibarca durumu izah ettim. Ama olayın sıcaklığı geçtikten sonra karşı taraftan aynı nezaketi göremediğimi fark etmek canımı sıktı. "Sen" diye üstten bakan bir hitap tarzı, iki normal insanın sadece kendilerince bir hissiyata kapılıp beni gözüne kestirmeleri, benden nezaketli ve kibar açıklamalar duymalarına rağmen aramızdaki diyalog sonlanınca ise bana hiçbir şey demeden ("peki anladım, açıklamalarınız için sağolun, iyi günler" gibi) direkt yanımdan uzaklaşıp gitmeleri, bunlar nezaketsiz tavırlar. Ben düzgün bir iletişimle hareket ettim ama karşı tarafın o tür bir çabası yok gibiydi.
0
🌸burnley
(11.03.23)
(4)

ilk kez spor salonuna gidecegim

zseak
selamlar gym ratlere, hareket edebilmek icin salona yazildim. ama hayatimda gitmedim. gittigimde kafama gore mi takiliyorum. biraz kosayim biraz da agirlik kaldirayim falan diye. azicik kilo versem iyi olur boy 179 kilo 83. nasil calismam gerekiyor? bunun bir yol haritasi var mi?
selamlar gym ratlere,

hareket edebilmek icin salona yazildim. ama hayatimda gitmedim. gittigimde kafama gore mi takiliyorum. biraz kosayim biraz da agirlik kaldirayim falan diye.

azicik kilo versem iyi olur boy 179 kilo 83. nasil calismam gerekiyor? bunun bir yol haritasi var mi?
0
zseak
(10.03.23)
Abi gidip serseri mayın gibi dolaşma kendine bi amaç belirle, hem koşayım hem ağırlık çalışayım anlamsın ve saçma bir rutin. Kilo vermek istiyorsan bi ağırlık programı bul ona odaklan, bence push-pull-legs ya da upper-lower gibi bi program bul internette birçok hazır program var böyle, oradan devam et. Kilo için de kendine kilo vermek için alman gereken kalorileri hesaplayacak bir hesaplayıcı bul, yine internette var bunlar, ona göre kalori-makro dağılımı yap bitti gitti.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(10.03.23)
Sporla kilo veremezsin. Diyetle verebilirsin.

Salonda bir hoca vardır. İlk gün neler yapabileceğinizi gösterir. Sonra genelde 1 ay yanınıza uğramaz ve kendi halinize bırakır. İlk gün verilen listeyi uygulayın. En hafif ağırlıklarla başlayıp devam edin ve etrafı gözlemleyin. Tekniği tam olarak öğrenmeden sakın ola ki ağırlık arttırmayın.
Ne kadar ağır o kadar iyi olsaydı Dünya şampiyonası hamallar arasında yapılırdı.

Teknik önemli.
0
Mirket
(10.03.23)
standart olarak ilk kayıt olduğunda hoca bir yanına gelir sonra bir daha selamı sabahı keser.

bu biraz araştırma vs işi yani kendin araştırıp bir program çıkartacaksın onu takip edeceksin.
0
duyurukullanıcısı
(10.03.23)
kendini bol bol videoya çek. bilenlere göster. etrafında bilen yoksa buradan da yardım isteyebilirsin. yanlış formda çalışıyorsan en iyi ihtimalle oran buran ağrır. en kötü ihtimal kalıcı olarak sakatlanabilirsin. mükemmel form olmalı.

kilo vermenin yolu hiyerarşik olarak 1. az yemek 2. kilo başına en az 1,5 gram protein almak 3. stresten uzak durmak 4. günde en az 8 saat gece uykusu 5. spor yapmak

bunun yanında günde bir kez ya da yakın zamanlarda iki kez yemek de kilo vermeni kolaylaştırır.

son olarak, spor salonuna ter kokusuyla lütfen gitme. koltuk altını karbonatla biraz ovalayıp nemli bir mendille silsen bile yeter. havlunu yanında muhakkak bulundur. parfüm deodorant gibi şeyler kullandıktan sonra idman yapma.
0
alperz
(10.03.23)
(2)

Cıkkıdı cıkkıdı cıkkıdı

cosmicgadin
Bu şekilde öten kuş hangisi?
Bu şekilde öten kuş hangisi?
0
cosmicgadin
(10.03.23)
duyurukullanıcısı
(10.03.23)
İşe yarayabilir :

m.youtube.com
0
diyecevaplandı
(10.03.23)
(2)

Koşu ve kalp atış hızı sorusu

backhand mi vorhand mi
Yeni bir spor sorusuyla karsinizdayim. Yaklasik bir senedir falan duzenli olmasa da haftada 2 kez kosmaya calisiyorum. Araya bazi aralar girmistir. Yakinlarda 10k kosmaya basladim. Pace'im de 6.15 civari.Sorum su ki kosarken ortalama kalp atis hizim 170-180 arasi. Pace'im 6.30 civari oldugunda kalp
Yeni bir spor sorusuyla karsinizdayim. Yaklasik bir senedir falan duzenli olmasa da haftada 2 kez kosmaya calisiyorum. Araya bazi aralar girmistir. Yakinlarda 10k kosmaya basladim. Pace'im de 6.15 civari.

Sorum su ki kosarken ortalama kalp atis hizim 170-180 arasi. Pace'im 6.30 civari oldugunda kalp atisim da 165lerde takiliyor. Bu atis hizinin cok fazla ve sagliksiz oldugunu biliyorum. Kilom gayet normal ama bu atis hizimin neden boyle oldugunu ve nasil duzelecegini bilmiyorum. Kalbimde bir sorun oldugunu da sanmiyorum cunku normalde gundelik hayatta bir sikintim yok. Sizin bu konuda oneriniz var mi? Sizin pace'iniz ve kalp atis hiziniz nedir?
0
backhand mi vorhand mi
(10.03.23)
Spora yeni başlayan biri için o kalp atım hızı normal ama bünye spora alıştıkça yani kondüsyon yükseldikçe o atım sayısının aynı periyodda düşmesi gerekir.

Ya çok düzensiz spor yapıyorsunuz ki bünye her seferinde yeniden başlıyor ya da bir kardiyolojik muayeneden geçmenizde fayda var.
0
Mirket
(10.03.23)
Sabah dinlenik nabzını bi ölç, yani o da yüksekse bi sıkıntın olabilir ama bence sen düzenli olarak koşmadığın için bu yükseklik normal fitness seviyen yükselmemiş, çok zorlama kendini.
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(10.03.23)
(1)

yurtdışı araba kiralamak ve kredi kartı

alp9900
gideceğim yerde havalimanında araba kiralayacağımşart olarak ehliyet sahibi ve kredi kartı sahibi aynı kişi olmalıdır ve ibraz etmelidir diyor.benim kredi kartımda isim yazmamakta sizce bu bir problem olur mu?
gideceğim yerde havalimanında araba kiralayacağım

şart olarak ehliyet sahibi ve kredi kartı sahibi aynı kişi olmalıdır ve ibraz etmelidir diyor.

benim kredi kartımda isim yazmamakta sizce bu bir problem olur mu?
0
alp9900
(10.03.23)
italya'da başıma geldi ve aracı vermediler ama bir sonraki rent a car da aracı verdi.

tamamıyle firma ile ilgili bir durum.
0
duyurukullanıcısı
(10.03.23)

Evrak İmha Makinesi Önerisi

Aleynaly
Merhaba arkadaşlar bana 1 tane evrak imha makinesi lazım.Daha önce kullanmış yada şuanda kullanan var ise bana önerebilir mi? Araştırmalarım sonucunda 2 makine arasında kaldım diyebilirim. Aşağıya yazacağım ürünlerden hangisinin daha kullanışlı olduğu hakkında bir fikriniz var ise bana yardımcı olur
Merhaba arkadaşlar bana 1 tane evrak imha makinesi lazım.
Daha önce kullanmış yada şuanda kullanan var ise bana önerebilir mi?
Araştırmalarım sonucunda 2 makine arasında kaldım diyebilirim.

Aşağıya yazacağım ürünlerden hangisinin daha kullanışlı olduğu hakkında bir fikriniz var ise bana yardımcı olursanız gerçekten mutlu olurum

1.HSM SHREDSTAR X6 PRO

2. HP OneShred 12Cc
0
Aleynaly
(10.03.23)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.