Giriş
(1)

bankaların vereceği devlet kredisi ne zaman bitecek?

ayseee
çok düşük faizle para veriliyorya şu aralar. bunun net bitiş tarihi var mı?
çok düşük faizle para veriliyorya şu aralar. bunun net bitiş tarihi var mı?
0
ayseee
(27.06.20)
Şu anda sadece konut için veriliyor. Diğerinin süresi bitti.
0
oligomer
(27.06.20)
(1)

Hepsiburada faturalı 2. el laptop garantisi

wrench
İnternette arattım ama bulamadım. Hepsiburada çıkışlı 2. el bir laptopun garanti açısından faturadaki farklı ad soyad sebebiyle sorun yaşatma riski yüksek midir?
İnternette arattım ama bulamadım. Hepsiburada çıkışlı 2. el bir laptopun garanti açısından faturadaki farklı ad soyad sebebiyle sorun yaşatma riski yüksek midir?
0
wrench
(27.06.20)
Hayır. Sadece para iadesi çıkan durumda isme ödeme yapma durumu olabiliyor ama tamiratta sıkıntı yok.
0
yukselen gunes evi
(27.06.20)
(7)

yurtdışı uçuşlar ne zaman başlıyor?

antikadimag
amerika ve avrupa.
amerika ve avrupa.
0
antikadimag
(27.06.20)
Amerika başladı avrupa hakkında bilgim yok maalesef
0
shredd
(27.06.20)
Avrupa tek bir ulke degil tabi ama bazi ulkelere 2 hafta kadar once basladi, bazilarina bu hafta basladi.
0
crown
(27.06.20)
istanbul havalimanından kalkan uçaklara baktığımda kazakistan, katar ve libya var. abd ve avrupa iptal yazıyor.
0
🌸antikadimag
(27.06.20)
Haklı olabilirsin fakat amerika için belirli günlerde belirli destinasyonlara uçuşlar var,çevremden gidenlerde oldu.
0
shredd
(27.06.20)
NightBringer
(27.06.20)
Avrupa uçuşları çoktan başladı; ben geçen hafta isvicre'ye geldim mesela. İki üç gun önce de kuzenim geldi.
0
fraise
(27.06.20)
Avrupa başladı ama ülkelerin giriş prosedürlerini kontrol edin.
0
catch the arrow
(27.06.20)
(2)

İş değiştirme hk

kondansator
Bir tanıdık kendi ortak olduğu şirkete çağırdı, 3 aydık da orada çalışıyorum. Başta maaş artı prim gibi konuşmuştuk. Ancak prim yaratabilecek bir hareket yok. Üretici bir işletme, stoktaki 3 5 mal dışında ürünü yok. Operasyonel işlerle uğraşmaktan piyasayı da takip edemiyoruz, tek başıma bakıyorum e
Bir tanıdık kendi ortak olduğu şirkete çağırdı, 3 aydık da orada çalışıyorum. Başta maaş artı prim gibi konuşmuştuk. Ancak prim yaratabilecek bir hareket yok. Üretici bir işletme, stoktaki 3 5 mal dışında ürünü yok. Operasyonel işlerle uğraşmaktan piyasayı da takip edemiyoruz, tek başıma bakıyorum e-ticarete. Gerçi eticaret dışında işleri de yok, tembellikten dışarıdan üretim işi de almıyorlar. Buradaki maaş düşük. Farklı bir şirket görüşmeye çağırdı, burada aldığımın 2 katına yakın bir maaş teklifi var. Yalnız şirket 21 yaşında bir patrona sahip, daha önce de girişimleri olmuş batmış şimdi Farklı bir projesi için arayışta. Adam genç ama arkasındaki aile sağlam, sektörde büyük bir şirket. Aynı şekilde pazartesi günü başka bir şirkete yönetici pozisyonunda görüşmeye gideceğim. Onlar da 1 senedir eticaret e başlayamamış her halükarda şimdiki maaş dan fazla verecek. Özetle, şimdi çalıştığım yerde rahatım ama az para kazanıyordum. Görüştüğüm şirketlerden birisine gidersem daha çok kazanıp daha çok çalışacağım hali ile. Siz olsanız nasıl bir yol çizersiniz
0
kondansator
(27.06.20)
yaşın 55+ ise gitme, rahatı seç
20-30 civarındysa koşa koşa git.
gelişmezsen, yenilenmezsen, 2,3 sene sonra sana talep olmaz
ortada kalırsın.

zoru seç git.
0
Corc
(27.06.20)
2
0
shredd
(27.06.20)
(3)

Hangi basketbol topu?

nucleon
Merhaba,Dışarıda oynamak için basketbol topu alacağım.Decathlon daki toplar iyi dediler ama, siz ne dersiniz?
Merhaba,

Dışarıda oynamak için basketbol topu alacağım.

Decathlon daki toplar iyi dediler ama, siz ne dersiniz?
0
nucleon
(27.06.20)
dışarıda oynamalık iyiler

nike dominate de eğer kalitesini düşürmediyse bakabilirsinz, adidas toplardan uzak dur
0
freebird5406_2
(27.06.20)
Spalding'den şaşma.
0
vedatchilipeppers
(27.06.20)
Spalding tf-150.

2003’te aldığım bi tanesi hala masamın altında durur. Kabak gibi oldu ama hatırası var. Atmaya kıyamıyorum
0
tek yaprak havlu
(28.06.20)
(6)

Kombi termostatı taktırma

denizgonen
ben bu termostatları belli model kombiler ile gelen özel donanım sanıyordum. Bugün öyle olmadığını öğrendim ve aydınlandım. Kombi demirdöküm nitromix.kombi kullanılmayan bir odanın balkonunda durduğu için termostatı kablolu olarak o odaya taktırayım diyorum. şimdi bana öyle bir termostat lazım ki,me
ben bu termostatları belli model kombiler ile gelen özel donanım sanıyordum. Bugün öyle olmadığını öğrendim ve aydınlandım.

Kombi demirdöküm nitromix.

kombi kullanılmayan bir odanın balkonunda durduğu için termostatı kablolu olarak o odaya taktırayım diyorum.

şimdi bana öyle bir termostat lazım ki,

mesela sabah 6:30'da uyanıyorsam uyanmadan önce evi 22 dereceye getirsin, 7'de evden çıktığımda ise 19 dereceye getirsin akşam 5'te eve geldiğimde de önceden 22 dereceye getirmiş olsun. Bunu da hafta içi her gün yapsın ben uğraşmayayım.

bu özellik zor bir şey midir acaba? mümkün mü? akıllı telefonlu kablosuzlu bir şey ile uğraşmak istemiyorum, amacım sorunsuzluk. balkona çıkıp ayar mayar yapmakla uğraşmak istemiyorum. Haftada 1 kombi basıncına bakmak için çıkayım yeter.
0
denizgonen
(27.06.20)
çok basit de o termostat balkona konulmaz. hangi odayı 22 derece istiyorsanız o odaya takmanız lazım.

o yüzden de kablosuz bir model önerebilirim. kabloluları kombinin altına falan takanlar gördüm bunlar yanlış.

istedikleriniz basit şeyler modern termostatlar için. kombi termostatı diye aratın bir firma çıkıyor her modeli de satıyorlar oradan bir model beğenebilirsiniz.
0
ozdek
(27.06.20)
@ozdek

yok balkondan odaya kablo çektirip termostatı takmayı düşünüyorum. Cam pervazına ufacık bir delik yeter sanırım.

Kablosuzları da gördüm de yalan yok işkilleniyorum şimdi bağlantı sorunları vesaire vesaire bunlar gerçekten stabil işleyen cihazlar mı? kablosuz dediğin an benim tüyler diken diken oluyor malum...

yoksa kablosuz taktırayım daha da kolay olur termostatı da koridora falan alırım, ya da salona...
0
🌸denizgonen
(27.06.20)
ben kablosuz yıllaca kullandım bir sorun yaşamadım. ta ki komşulardan biri de aynı modeli taktırana dek :)

dip switch'leri oluyor bunların onları değiştirince sorun kalmadı.

salus'du benim kullandığım gayet stabil yıllarca çalıştı.
0
ozdek
(27.06.20)
bu dediğiniz model kablolu termostatı 10 yıl kullandık. gayet mümkün. gayet de tasarruflu. gün gün, saat saat hangi gün saat kaçta kaç derece olsun ayarlıyorsunuz. eve gelmeden evi ısıtıyor falan.

lakin tek odada oturuyorsanız güzel. biz oturma odasına taktık, oda 22 derece olunca kapatıyor. e ama daha uzaktaki yatak odamız buz.

sonra kombi değişti, bacasız oldu, balkona gitti, ben de yeni kablo çekmeye üşendim.
0
kibritsuyu
(28.06.20)
@ kibritsuyu kullanılmayan küçük odaya taktırayım diyordum. Ev 2 oda, 90m2. Kullanılmayan odada duracağı için salon gibi kullanılan geniş alanlarda daha dengeli olur diye düşünmüştüm.

Salonun kapısı yok. Antreye açılıyor. Mutfağın da kapısı yok antreye açılıyor. Sonra da koridor başlıyor.

Gösterişsiz kablolu bir şey alıp antreye mi taksam?

Takması kolay mı? Gidip demirdöküm marka bir şey alıp servis mi çağırsam acaba?
0
🌸denizgonen
(28.06.20)
hala aynı teknoloji midir bilmiyorum. kombinin kapağının altında bir klemens var, klemensin iki ucunu da bir kabloyla şöntleyip kısa devre etmişler. o şöntü çıkarıyorsunuz ve termostattan gelen iki kabloyu klemense takıyorsunuz. yani devreyi termostat tamamlayacak hale geliyor. kombi modeliyle googgle'larsanız nereye bağlanacağını rahatça bulursunuz.

klemensi bulup doğru yere taktıktan sonrası da o kabloyu kroşelerle duvarın kenarına çaka çaka termostata kadar götürmek. elinizden bunlar geliyorsa pekala yapabilirsiniz. çok teknik bir olayı yok.
0
kibritsuyu
(29.06.20)
(1)

Mabel matizli soru

mg3929
Soruyu biri atabilir mi? Bulamadım internette merak ettim.
Soruyu biri atabilir mi? Bulamadım internette merak ettim.
0
mg3929
(27.06.20)
Ya bir olayı yok. Millet popüler bir şeyi görünce boş muhabbete başlıyor.

Eski ve türk-arap kültürüne yer verdiği bu şarkılarıyla arzularıyla gerçeklikler(popüler kültür) arasında tutunulabileceğini göstermiş oldu diyor. Yazar burada ne anlatmak istemiştir gibi klasik bir sorunun içine mabel matiz eklenişler işte
0
Unde bach canim
(27.06.20)
(9)

Yeni Laptop Sorunsalı

Michy
Arkadaşlar merhaba. Yeni laptop aldım fakat 3 gün geçti alışamadım, eski programlarımı kullanamıyorum, hiç rahat edemedim. Acaba bunu aldığım fiyattan satabilir miyim? Sıfır sayılır sonuçta. Ayrıca taksitle almıştım, sorun olur mu? İş yerinde kullanamıyorum, açıkta kaldım resmen. Acilen çözüm bulmam
Arkadaşlar merhaba. Yeni laptop aldım fakat 3 gün geçti alışamadım, eski programlarımı kullanamıyorum, hiç rahat edemedim. Acaba bunu aldığım fiyattan satabilir miyim? Sıfır sayılır sonuçta. Ayrıca taksitle almıştım, sorun olur mu? İş yerinde kullanamıyorum, açıkta kaldım resmen. Acilen çözüm bulmam gerekiyor. Çok kötü durumdayım. Lütfen çözüm önerileri açısından yardımcı olur musunuz?
0
Michy
(27.06.20)
iade edebilirsin?
0
scudman1
(27.06.20)
Vatan Bilgisayar kabul etmediğini söyledi. :(
0
🌸Michy
(27.06.20)
aldığınız fiyattan kim neden alsın? gider sıfırını alır insanlar. en az %10 düşmek gerek.

ben açıkçası olayı da anlamadım, önceki bilgisayardan neyi farklı ki alışamadınız? macos-windows ya da tam tersi bir geçiş mi oldu? detaylı anlatırsanız daha iyi olabilir.
0
signore
(27.06.20)
Aynı fiyat lafın gelişi tabii ki fark olabilir. Evet android'den ios'a geçiş gibi oldu ve ben bu kadar fark edeceğini tahmin etmemiştim. Büyük ders oldu bana...
0
🌸Michy
(27.06.20)
Hangi bilgisyarı aldın? Nede aıkıntı yaşıyorsun? O modelde sorun varsa ve bu forumlara düşmüşse çok daha ucuza belki satarsın. Yorum yapabilmemiz için ek bilgi lazım
0
sarcophagus
(27.06.20)
internet üzerinden aldıysanız 14 gün içinde cayma hakkınız var ama mağazadan aldıysanız kusur da yoksa iade almazlar, normal.

dediğim gibi %10 düşük fiyattan alıcı çıkar. ama bu hangi fiyat? vatan'dan aldığınız fiyat değil. internette o bilgisayar en ucuza nerede satılıyorsa o fiyatın %10 altına gider. vatan'dan 6000'e aldıysanız, hepsiburada'da 5500'se, 5000'e falan anca gider yani.

satışa koyarken, sebebi yazmayı unutmayın. açıkçası ben 3 gün kullanılıp satılan laptop'ı asla almazdım, sorunlu gözüyle bakardım. macos'tan geçtim alışamadım, iade hakkım olmadığı için mecburen satıyorum, macos'a döneceğim vs. yazın o zaman satma olasılığınız artar.

son olarak, bizim millet pazarlık meraklısı olduğu için fiyatı %7-8 düşük yazıp ilan açmanızı öneririm. pazarlık payıyla %10 düşüğüne satarsınız.
0
signore
(27.06.20)
@sarcophagus'un dediği gibi model de çok önemli. benim yazdıklarım ortalama bir model için.

macbook satacaksanız daha düşük zararla kapatırsınız.
0
signore
(27.06.20)
Peki üründen memnun kalmadığımı, içime sinmediğini belirtip başka bir model almak istediğimi söylesem kabul edilme şansı nedir?
0
🌸Michy
(27.06.20)
@Michy hukuken hakkınız yok fakat Vatan'ın müşteriye verdiği değere bağlı olarak kabul edilebilir. sıfırlayıp paketleyip götürün, buradan başka bir ürün alacağım, para istemiyorum falan derseniz belki işe yarayabilir.
0
signore
(27.06.20)
(4)

yarı otomatik ile tam otomatik arasında çok büyük bir fark oluyor mu?

ayseee
hiç araba kullanmadım büyük bir fark oluyor mu sevgili bilenler?
hiç araba kullanmadım büyük bir fark oluyor mu sevgili bilenler?
0
ayseee
(27.06.20)
mantık olarak fark yok ikisi de otomatik oluyor.
felsefe olarak tam otomatik genelde çok yakar ama masrafsızdır.
yarı otomatik genelde daha az yakıt tüketir ama masraf çıkarabilir.
bu masrafların da genel kaynağı istanbul trafiğidir. yarı otomatiklerde aşırı trafikte manuel moda alıp kullanmak gerekir. o yüzden toyota mmt, vw yarı otomatik şanzımanları baya kötü şöhrete sahiptir. çünkü kullanıcılar bilgi kitapçığı okumaz.
0
ozdek
(27.06.20)
yarı otomatiği hiç kullanmadım ama yolcu olarak binmiştim, vites geçişlerinde filan normal vitesli araba gibi hissettiriyor.
fakat onun dışında bir fark yoktu, aynı vites d/n/r/p ve debriyaj yine yok. vites değiştirmek için otomatikte olduğu gibi yine frene basıyorsun.

özetle kullanımda bir farkı yok, motor kısmında fark var.

ha bir de yarı otomatiklerde yokuştaysan araba geri kaçıyormuş diye duymuştum yine burada bir soruda. çok önemli bir detay değil hatta aracın kendi yokuş kalkış desteği var olabilir ona da bakmak lazım.
0
aziz dostum jack
(27.06.20)
Kullanıcıya kullanımda yansıyan fark yoktur iki pedalınız olur gaz ve fren. Toyota'larda kullanilan mmt, opel'lerde kullanılan easytronic peugeot'larin 2017ye kadar kullandığı auto6r veya etg'si tamamen aynıdır. Sizin yerinize debriyaja sistem basar ve vitesi büyütüp küçültür. Bu sistem size en fazla manuel kadar arıza çıkarır çünkü teoride ve pratikte manuel gibi baskı balata volana sahiptir. Bunun dışında vw, seat, skoda'da dsg, renault ve nissan'da edc veya ford powershiftler çift kavramalı yarı ototmatik olarak geçer. Vites geçişleri pürüssüzdür sadece kalkışta çok az bir bekleme yapar. Ariza verirse ozellikle mekatronik vs. ocağınız söner. Bunun dışında son zamanların en iyi şanzımanı peugeot'un japon aisin ile geliştiridigi tork konvertörlü eat şanzımanları. Bakım gerektirmez dsg kadar iyidir ve sorunsuza yakındır.
Bunun dışında bmw ve bazı markaların kullandığı zf şanzıman çok başarılıdır. Ayrıca cvt vardir japonlar kullanır değişken oranlıdır. Araca gazi verseniz bile belirli yuksek devirde tutunarak şanzımanı kontrol eder. Kullanımı keyifsizdir. Ama sorunsuzdur.
0
karacigerim vur kadehlere
(27.06.20)
sıradan bir kullanıcı için özet:

tek kavramalı otomatik berbattır, manuel şanzımandan tek farkı debriyaja sürücü yerine robot basar. vites geçişleri sarsıntılı olur. yakıt tüketimini artırmaz ama hayat konforunuzu azaltır, yalnızca manuel kullanamayan insanlar almalı bence.

çift kavramalı otomatik ve tork konvertörlü olanlar genelde konforludur. çift kavramalı olanlar tork konvertörlülere göre daha az yakıt tükettirir ama masraf açtı mı çok masraf açar. (yeni nesil tork konvertörlüler yakıt tüketimi dezavantajını kapatıyor giderek)
0
signore
(27.06.20)
(10)

Dava açmak çok basit ve ucuz olsa, davalar kısa sürse...

ya ben lan neyse
...bizim millet her şeyi kişiselleştirip görümcesini falan ''ters baktı'' diye ya da ''çamaşırından balkonuma su damladı'' diye dava edip sistemi kilitler mi?mahkeme eziyetleri bitsin isterim elbet ama acaba her topluluk hak ettiği adalet sistemine mi sahip?
...bizim millet her şeyi kişiselleştirip görümcesini falan ''ters baktı'' diye ya da ''çamaşırından balkonuma su damladı'' diye dava edip sistemi kilitler mi?

mahkeme eziyetleri bitsin isterim elbet ama acaba her topluluk hak ettiği adalet sistemine mi sahip?
0
ya ben lan neyse
(27.06.20)
(bkz: kovuşturmaya yer olmadığına dair karar)
Büyük olasılıkla o davaların çoğu açılmaz.
0
archmage mahmut
(27.06.20)
Sadece ceza yönünden düşünmemek lazım. Kaldı ki şikayetçi olmak zaten bedava.


Hukuk yönünden bakacak olursam. Bence dava açmak bu ülkede zaten çok basit ve ucuz. Avukata üç kuruş verip vekil vasıtası ile de işlerinizi takip ettirebiliyorsunuz.

Bence çok bir şey değişmezdi, sadece insanlar arabuluculuk kurumunu daha az kullanırlardı diye düşünüyorum.
0
Gaip
(27.06.20)
Hepsi için dava söz konusu değil diye biliyorum,arabulucuya filan gidiyorsun küçük davalar için
0
chemnil
(27.06.20)
Bence paradan çok bürokrasik işleyiş hızlı olsa kitlenirdi. Ben kitlerdim şahsen, etrafımda o kadar andaval varken geceleri rahat uyuyamıyorum.
0
superfluid
(27.06.20)
Bu yanlış bir bakış açısı. Bu bakış açısı aynı “bedava olsa herkes ister” diye öğrenci belgesinden para almak gibi. Şimdi nasıl bilmiyorum ama bizim zamanımızda öğrenci belgesi almak için para ödüyorduk ve gerçekten itiraz ettiğimizde verdikleri yanıt buydu.

Dava açıp duran bir insanın sosyal olarak varlığını sürdürmesi kolay olmaz. Kavga etmek bedava, kavga edip duruyor musunuz? Dilekce vermek bedava, kaç sorununuz için dilekçe verdiniz?

Adalet sistemi toplumdaki diger sorunlardan ayrı değil. Bu bir sistem sorunu. Devlet istese de yargi mekanizmasını hızlandırmıyor diyemezsiniz. İstense 1 ayda her şey dediğiniz gibi olacak şekilde ayarlanır. Ama; sistem değişmediği müddetçe bir değişkeni yerinden oynatarak herhangi bir şeyi degistiremezdiniz. Kumsalda kuyu kazmak gibi düşünün; bir elinizle mahkemeleri bedava yaparsınız, sistem öteki taraftan dava sayısı çok olanı fişleyip memur yapmamayı getirir.

Sizse sistemi eleştiren bir bakış-yani sorunun temeline bakış- atmak yerine, insanlara hak verilse insanlar hakkını kötüye kullanmaz mıydı? Diye bakıyorsunuz. Bundan acilen kurtulmak lazim.

Kullanmazlardı. Ama hakkını bilen ve hakka sahip insan da sistemi bu hale getireni orada tutmazdı.
0
her giriste sifresini unutan adam
(27.06.20)
@her giriste sifresini unutan adam: yok ya istiyorum yargının hızlanmasını elbette. sadece neden sonuç kurmaya çalıştım.
0
🌸ya ben lan neyse
(27.06.20)
Geçtiğimiz yıl adamın biri kendini savcılığa şikayet etmişti hahahah. Bence olabilir.
0
banacevaplazım
(27.06.20)
Öncelikle kilitlenmeye müsait bir sistem varsa ortada bu vatandaşın değil devletin sorunu olmalı. Bunu devlet çözmeli yani, ben hakkımın gasp edildiğini düşündüğüm noktada "acaba sistem mi kilitlenir" diye başvuru yapmaktan imtina etmeyi düşünmemeliyim. Sistem 3 değil 13 savcı çalıştırmalı, hâkimleri evrak memuru gibi değil filozof gibi yetiştirmeli. Sistem vatandaşın sırtına binip kırbacı vuruyorsa niye vatandaşa suç bulalım burada?

Rona Serozan hocanın bu konuyla ilgili şöyle güzel bir cümlesi var: Hakkı dava yoluyla elde etme şansı çoğu zaman kağıt üzerinde kalır; yargı yolu herkese açıktır ama bu açıklık beş yıldızlı lüks otellerin halka açıklığı gibidir.

Ben açıkçası dava açmanın ve yargılama giderlerinin ucuz olduğunu düşünmüyorum. Ota çöpe harç, avans, masraf vb alınıyor yargılamanın başından sonuna kadar. Bütçe ayır bir şey yap o parayı vatandaşın cebinden alma. Vatandaştan alınmayan para çoğunlukla avukattan alınıyor uygulamada mevzuata aykırı şekilde. Adalete erişim devlet eliyle engelleniyor (veya finansal olarak tamamen avukatın sırtına yükletilmek isteniyor olabilir; bu da zengin avukat fakir avukat arasındaki uçurumun daha çok açılmasına sebep olup ekonomik ve sosyal sonuçlarını fiili olarak ciddi şekilde gösterir; fakir avukat yargılama giderini karşılayamazsa davasını yürütemez, zengin avukatlar hızlıca tekelleşir) oysaki adaletin tesisi zaten devletin pozitif yükümlülüğü. Başvurucu yargılama giderlerini ve masrafları karşılayamayacak güçlükte olsa da bunu devlet olarak sağlamak gerekiyor. Parası olmayan hakkını savunmasın gibi yerleşik bir mantık var ne yazık ki.

Adli Yardım buna bir istisna kabul edilebilir belki ama orada da avukatla ücretsiz temsili sağlayan kurum Baro; ayrıca yargılama giderlerinden muaf olmak için yargılama esnasında talepte bulunmak gerekiyor. Taleple bağlılık ilkesiyle açıklanabilir bu belki ancak yargılamaya zaten giderlerden muaf bir şekilde başlanması makul olan diye düşünüyorum zira zaten başlangıçta fakirlik belgesi alınıyor öyle başvuru yapılıyor.
0
vedatchilipeppers
(27.06.20)
Dava açmak ceza davaları hariç pek ucuz değil. Yargılamalar uzun evet ama işyükü büyükşehirlerde gerçekten çok fazla. Arabulucu uzlaşma bunu önlemek için geldi ama etkili mi bilmiyorum. Avukat vekalet ücreti ayrı olay ucuz veya pahalı olması kişiye göre değişir.
0
Topalordek
(27.06.20)
Zaten bana baktı diye kimseyi şikayet edemezsiniz. O açıdan kurduğunuz mantık basta çöküyor.
0
encokbenisevinnolur
(27.06.20)
(1)

alınan evin 5 yıl içinde satılması

panamera
Selamlar, ev ararken ikidir böyle bir durumla karşılaşıyorum. Yanlış anlamadıysam satış fiyatlarını düşük göstermek gibi bir şeyler söylüyorlar, yoksa yüksek vergi ödemek gerekiyormuş. Bu işin aslı nedir?
Selamlar, ev ararken ikidir böyle bir durumla karşılaşıyorum. Yanlış anlamadıysam satış fiyatlarını düşük göstermek gibi bir şeyler söylüyorlar, yoksa yüksek vergi ödemek gerekiyormuş. Bu işin aslı nedir?
0
panamera
(27.06.20)
Aldığıniz evi 5 yıl içinde satarsanız varsa değer artışı üzerinden vergi ödersiniz. 5 yıl 1 gün sonra satarsanız vergi çıkmaz. 5 yıldan kısa sürede satanlar, vergi çıkmaması için fiyatı düşük göstermeye çalışabilir.
0
ratso rizzo
(27.06.20)
(6)

Yarın yasak varken evimize gidebilir miyiz?

lion de la Turquie
Şu an tatildeyiz, evimize dönecektir, sabah çıkıp akşama ancak varirim sorun çıkar mı sizce?
Şu an tatildeyiz, evimize dönecektir, sabah çıkıp akşama ancak varirim sorun çıkar mı sizce?
0
lion de la Turquie
(27.06.20)
www.icisleri.gov.tr

hiç belli olmaz. değişik istisnalar mevcut.
0
fezagezgini
(27.06.20)
Yasak akşama 6 da bitiyor
0
🌸lion de la Turquie
(27.06.20)
Otelde kalıyor olsaydık sorun yoktu ama otelde değil yazligimizda kaldık. çok ilginç yahu.
0
🌸lion de la Turquie
(27.06.20)
"Yerli Ve Yabancı Turistler Sokağa Çıkma Kısıtlamasından Muaf Olacak

Ayrıca Bakanlığımız valiliklere gönderdiği ek istisna yazısı ile daha önceden yapılmış rezervasyonların ve bundan sonra yapılacak tur satışlarının olumsuz etkilenmemesi adına halihazırda konaklayan ya da konaklama ve tur rezervasyonları yaptırmış olan yerli ve yabancı turistlerin;

a) Rezervasyon yaptırdıkları konaklama tesisine ulaşımları (Gerek havaalanı, otogar, gar, liman gibi toplu ulaşım araçlarının varış noktaları ile konaklama tesisleri arasındaki transferleri gerekse özel araçlarla gerçekleştirecekleri şehirlerarası yolculuklar),"

Yapılması gereken ortada sanki.
0
nucleon
(27.06.20)
ben de ayni durumdayim. yarin 14'te isparta'dan ankara'ya yola cikacagim. izin mizin de almadim.
0
maresalx
(27.06.20)
Ne uyduracan durdurursa polis @marsalx
0
🌸lion de la Turquie
(28.06.20)
(2)

Motorsiklet Bilenler ve Sevenler

turk kasi
Vespa muadili, max 50 cc (B ehliyetle sürülebilen) bir scooter önerisi olan var mı? Bilen varsa Kuba Blueberry iyi midir? Peki şu nasıl?Sıfır Ayarında Enjeksiyonlu Kanuni Trodon50İlan No: 835781900https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kanuni-sifir-ayarinda-enjeksiyonlu-kanuni-trodon50-83
Vespa muadili, max 50 cc (B ehliyetle sürülebilen) bir scooter önerisi olan var mı?

Bilen varsa Kuba Blueberry iyi midir?

Peki şu nasıl?

Sıfır Ayarında Enjeksiyonlu Kanuni Trodon50
İlan No: 835781900
www.sahibinden.com
0
turk kasi
(27.06.20)
Kuba trendy iyidir.
0
antihero
(27.06.20)
Ama makinenin sınırlarını bilmek gerekir, iki kişi binemezsin, rampalarda çıkar ama bayılır, yakıt çok az harcar ama çin malı olduğunu unutmayıp bakımlarını aksatmamalı, rutin kontroller yapılmalı. Bazıları 80cc ye yükseltiyor daha iyi hızlara kavuşmak için ama sakat bi iş. 70den fazla basınca altında dağılacakmış gibi oluyor o şekilde. Şehir içinde bulunmaz nimet, ama şehir içinden kastım bulunduğun ilçe.
0
antihero
(27.06.20)
(7)

Youtubeda like dislike kapatilamiyor muydu

000000
niye kapatmadilar akp?
niye kapatmadilar akp?
0
000000
(27.06.20)
kapatılıyordu ama acemi bir sosyal medya ekibiyle çalışıyorlar ya da art niyet var bence. bunu ön göremeyip dislike like ve chati kapamamak ne bileyim... bile bile lades.
0
false pretension
(27.06.20)
diktatör olsa kapatırdı. kapatmadı, demek ki diktatör değil.

edit: hiç bakmadım chat açık mıydı diye. bence tahmin etmediler böyle bişeyi.
0
fezagezgini
(27.06.20)
Chati kaparri fezagezgin
0
🌸000000
(27.06.20)
chat önceden açıktı sonradan kapattılar. uzun bir süre açık kaldı chat.
0
false pretension
(27.06.20)
like dislike kapatılamıyor yani tuşlar hep işlevde ama başkalarının like dislike sayısını görmesini engelleyebiliyorlar, yapmadılar, halen yapabilirler ama yapmıyorlar. muhtemelen tekrar gündeme getirmek istemiyorlar konuyu, unutulmasını bekliyorlar.
0
aziz dostum jack
(27.06.20)
Bundan da mağduriyet kasmak varken.
0
Unde bach canim
(27.06.20)
Rövanşı Seçimlere bırakmışlardır diğer bir çok şey gibi.
0
Erva
(27.06.20)
(2)

avrupa yakasi dijital baskici

rentts
elimde baya yuksek cozunurluklu eski bi istanbul haritasi var.taksim sisli mecidiyekoy civarinda guzel bir baski merkezi var midir bunu buyuk boyutta bastirabilecegim?deneyimi olan yazarsa sevinirim
elimde baya yuksek cozunurluklu eski bi istanbul haritasi var.
taksim sisli mecidiyekoy civarinda guzel bir baski merkezi var midir bunu buyuk boyutta bastirabilecegim?
deneyimi olan yazarsa sevinirim
0
rentts
(27.06.20)
beşiktaş necdet ozalit
0
birsürüsorumvarr
(27.06.20)
Ben o tarz bir fotoğraf bastıracak olsam uğur varlı dan hizmet alırdım. Sirkeci de yeri
0
oligomer
(27.06.20)
(2)

Kol Kası

dougsampson
Daha önce sorulmuş ama pandemiden önce sorulmuş. Kollarım malesef krep hamuru kıvamında. Halihazırda koşu+ev egzersizleri yapan biriyim. Biraz kollarım da güçlensin istiyorum. Dambıl mı alayım ne yapayım dostlar? Salona gitmeyeceğim. Boy 186, kilo 100 civarı. Obez değilim, skinny fat sınıfındanım.
Daha önce sorulmuş ama pandemiden önce sorulmuş. Kollarım malesef krep hamuru kıvamında. Halihazırda koşu+ev egzersizleri yapan biriyim. Biraz kollarım da güçlensin istiyorum. Dambıl mı alayım ne yapayım dostlar? Salona gitmeyeceğim.

Boy 186, kilo 100 civarı. Obez değilim, skinny fat sınıfındanım.
0
dougsampson
(27.06.20)
Şınav , şınav ve şınav.
42 CM kol ölçüm var , şınav vazgecilmezimdir. Elbette salonun etkisi var ama salona gitmeden önce de bolca şınav çeker ve yüzerdim.
0
member of illuminati
(27.06.20)
Şınav önerisine dikkat diyorum. Gaza gelip evde beşer onar veya set halinde sakın ola ısınmadan yapmayın.
Hemen hemen 1 yıl önce evde set halinde şınav çekerken el bileği tendonumu yaraladım ve o günden beri doğru düzgün spor yapamıyorum. Ne yaparsanız yapın iyice ısının. Yavaş yavaş gelişmeyi amaç edinin.

Önerim düzenli beslenme ve iyi uykuyla beraber izole kol hareketleri.
0
mekaniker
(27.06.20)
(4)

Hardisk hatası veren laptopa SSD taksam düzelir mi?

congratulations
Eski bir Lenovo IdeaPad laptopum var. Yenisini alacak param yok. Bu bilgisayarda bu aralar sürekli mavi ekran vermeye (critical process died gibi bir hata) başladı. Yaptığım şeyler film izlemek, derse bağlanmak ve de altyazı işlerim için program kullanmak bu kadar. SSD nedir çok anladığım bir şey de
Eski bir Lenovo IdeaPad laptopum var. Yenisini alacak param yok. Bu bilgisayarda bu aralar sürekli mavi ekran vermeye (critical process died gibi bir hata) başladı. Yaptığım şeyler film izlemek, derse bağlanmak ve de altyazı işlerim için program kullanmak bu kadar. SSD nedir çok anladığım bir şey değil ama yeni bir hard disk alıp taksam düzelir mi? Bu işlerden anlamayan biri olarak kendim yakabilir miyim? Eğer oluyorsa hangisi alınmalı? Alınırken nelere dikkat edilmeli?
0
congratulations
(27.06.20)
kendiniz de takarsınız , ama tekrar sistem kurmalı mevcut HDD yi de dışarıdan bağlayıp bilgileri alabilirsiniz.

SSD çok ucuz bir donanım değil. Altlarda bir yerde Lenovo laptop satan birisi var. ürün fena da değil. 800 tl ona vermek daha mantıklı olabilir.
0
janavarorion
(27.06.20)
youtube'a "laptop modeli hard disk replacement" diye arat, nasil yapilacagini gorebilirsin, gozun kesiyorsa yaparsin. hdd degistirmek cok zor olmuyor genelde.

eger sorun gercekten hdd ise duzelir.
0
fakyoras
(27.06.20)
mavi ekranın sebebi hdd olmayabilir. o zaman ssd çözmez. hatanın fotosunu çekip paylaşırsanız daha makul bir cevap verilebilir.
0
redlinetheturk
(28.06.20)
ilk önce hatanın sebebini bulmanız gerekir.
eğer sorun yazılımdaysa boşuna bir ssd almış olursunuz. ilk iş olarak hard disk tarama programlarından biri ile diskinizi bir tarayın. eğer bad sector v.b. sıkıntı yoksa sorun çok büyük olasılıkla yazılımdadır.

not: ssd yüksek hıza sahip ancak p/f oranı çok düşük (çünkü aşırı pahalı) olan bir storage teknolojisi.
0
tururo
(28.06.20)
(2)

Tabanlık

Arthur Dayne
https://www.gittigidiyor.com/giyim-aksesuar/43-numara-zimaro-z1-0-celik-burunlu-yazlik-is-guvenlik-ayakkabisi_pdp_493671000Şu iş ayakkabısından kullanıyorum ve tabanlarım inanılmaz ağrıyor. Sürekli ayakta çalışıyorum ve uygun bir tabanlığa ihtiyacım var. Tavsiyeniz var mı?
www.gittigidiyor.com

Şu iş ayakkabısından kullanıyorum ve tabanlarım inanılmaz ağrıyor. Sürekli ayakta çalışıyorum ve uygun bir tabanlığa ihtiyacım var. Tavsiyeniz var mı?
0
Arthur Dayne
(27.06.20)
Ben deichman’dan memory foam tabanlık aldım çok memnunum.
0
megalomaniac
(28.06.20)
düztaban gibi bir sorununuz varsa ayağınıza özel tabanlık yaptırmanız daha iyi olur ama pahalı oluyor. her ayakkabınıza çıkarıp takabiliyorsunuz gerçi
0
argent dawn
(28.06.20)
(1)

KPSS kaynak önerisi

dalgaci mahmut
Sıfırdan çalışmaya başlayacak biri için KPSS kaynak önerisinde bulunur musunuz? Konu anlatım kitapları soru bankları hangilerini hangi yatın evlerinden almak gerekiyor?Teşekkürler
Sıfırdan çalışmaya başlayacak biri için KPSS kaynak önerisinde bulunur musunuz?

Konu anlatım kitapları soru bankları hangilerini hangi yatın evlerinden almak gerekiyor?

Teşekkürler
0
dalgaci mahmut
(27.06.20)
Pegem ve Yargı tavsiye ederim.
0
dissendium
(27.06.20)
(3)

covid-19 test sorusu

outis2
bugün covid-19 IgG ve IgM hızlı testinden yaptırdım negatif çıktı. hiçbir şekilde buruna çubuk sokmalı testi yapmadılar. doktor sonucu güvenilir dedi ama işkillendim bilgili birisi var mı bu konuda?
bugün covid-19 IgG ve IgM hızlı testinden yaptırdım negatif çıktı. hiçbir şekilde buruna çubuk sokmalı testi yapmadılar. doktor sonucu güvenilir dedi ama işkillendim bilgili birisi var mı bu konuda?
0
outis2
(27.06.20)
Sürüntü ile yapılan daha güvensiz diye biliyorum
0
Unde bach canim
(27.06.20)
Yanılıyor olabilirim ama bunların antikor testi olması lazım. Yani virüsün kendisini değil de vücudun virüse karşı geliştirdiği antikoru tarayan testler. Negatif çıktıysa yakın zamanda ya da daha öncesinden virüsle temasta bulunmamışsınız anlamı çıkıyor sanırım.
0
voyager 1
(27.06.20)
doktor geçmişte virüs taşıyıcısı olup iyileşmişsen veya şuanda virüslüysen ikiside kanda çıkıyor dedi, bu kan tahlili ile yaptığımız test antikor testi aynı zamanda dedi bende yaptırdım. semptomum yok sadece temaslıyım. pcr testini devlet hastanesi yapıyor ücretsiz ama çok kalabalık ve o sırada bile kapabilir insan.
0
🌸outis2
(27.06.20)
(4)

borsa anlık al sat yapmak

diffarentiationation
elimizdeki hisseyi sattıktan 2 gün sonra paraso hesabımıza geçiyormuş. anlık kar gördüğümde satıp tekrar düştüğünde almak istiyorum ufak kazançlarla. bu forex'te yapılıyor btc, eur/usd ile ama borsada yapmak istiyorum, mümkün mü herhangi bir platformda?
elimizdeki hisseyi sattıktan 2 gün sonra paraso hesabımıza geçiyormuş. anlık kar gördüğümde satıp tekrar düştüğünde almak istiyorum ufak kazançlarla. bu forex'te yapılıyor btc, eur/usd ile ama borsada yapmak istiyorum, mümkün mü herhangi bir platformda?
0
diffarentiationation
(27.06.20)
T+2 paranin hesabina gececegi sure. Satis yaptiktan sonra iki hun beklemen gerekmiyor. Prnegin bin liralik kagit sattin piyasa aciksa hemen o anda yeni bir alis emri girwbilirsin.
0
exlibris
(27.06.20)
@exlibris tüm paramla al sat yapacağım. para hesabıma geçmeden gün içinde al sat yapabilir miyim bu dediğinize göre? bakiyemde satar satmaz görünecek ama 2 gün sonra çekebileceğim gibi bir şey mi dediğiniz?
0
🌸diffarentiationation
(27.06.20)
@exlibris +1
Banka hesabınıza geçmesine lüzum yok. Anında al sat yapabilirsiniz. Parayı çekmek istiyorum derseniz 2 gün beklemeniz gerek.
0
allah yazdiysa bozsun
(27.06.20)
evet aynen dogru anlamissin

hesabinda bin liralik kagit vardi diyelim. sattin. yatirim hesabinda bin lira duruyor, hemen bin liralik yeni alis emri girebilirsin, yatirim hesabindaki parayi vadesiz hesabina almak icin t+2 beklemen gerekiyor sadece.
0
exlibris
(28.06.20)
(6)

araç takası yorumu olan ?

ramazanali
2012 model 80 bin de lpg & benzinli 1.4 fiat puntoyu 60 bine sayıp 2019 model tuscon 1.6 o da lpg &benzinli araçla takas edeceğiz. Sahibindene baktım tusconun muaddileri için 220-230 bin istiyorlar. Ben puntoyu vericem artı 100 bin vericem arkadaşa bi de 55 binlik kredisi var onu kapatıcam. Karlı m
2012 model 80 bin de lpg & benzinli 1.4 fiat puntoyu 60 bine sayıp
2019 model tuscon 1.6 o da lpg &benzinli araçla takas edeceğiz. Sahibindene baktım tusconun muaddileri için 220-230 bin istiyorlar. Ben puntoyu vericem artı 100 bin vericem arkadaşa bi de 55 binlik kredisi var onu kapatıcam. Karlı mı zararlı mı olur benim için tam bilemedim. Var mı bu konuda bilgili yorumu olan arkadaşlar ?
edit: sorum daha çok bu takas benim için zarar mı yoksa kar yazar mı ? Mesela ileride tusconu elimden çıkarmak istediğimde satılır mı ? Tucson 215e gelecek bana fiyat olarak
0
ramazanali
(27.06.20)
Krediyi kapatma sakın. (kredisini ya da borcunu kapattırıp satıştan vazgeçenlerin olduğu olaylara şahidim)

Kendisi para bulsun kapatsın, sen tek parça olarak yolla paranı.

Takas olacağı için de zaten sen paranı riske atan tarafsın ilk başta o arabasının satışını sana versin sonra havale yap geri kalanı.

Araç üstünde rehin varsa ona göre bir sözleşme yapın, bankadan yapılabilecek ikinci dereceden rehin gibi bir şey varsa onu yaptırt gerekirse.
0
yukselen gunes evi
(27.06.20)
seems like dolandırıcılık to me :)
0
ayin yazari
(27.06.20)
punto'nun donanımı ne, kaza durumu ne? 60 çok az. 2011 punto var bende takip ediyorum. ciddi kazası yoksa ve donanımı da en baz paket değilse 70 civarına gider.
0
signore
(27.06.20)
Sakat işler. Puntoyu 65 70 civarında satabilirsin rahatlıkla. 155 verdikten sonra 70 e de arabanı satsan 225k eder, gider o paraya da istediğin tucson u alırsın.
0
Arthur Dayne
(27.06.20)
Tucsonu takas yoluyla çok ucuza alamayacağın için riskli işler dikkatli ol bence her zaman nakit parayla almak daha iyidir bu benim görüşüm çünkü cebinde paran olduktan sonra uçak bile almak kolay
0
shredd
(27.06.20)
İleride Tucson'u elinden rahatlıkla çıkarırsın da, durduk yere tokatlanmaya ne gerek var. Kendi arabanı sat üstüne koy öyle Tucson al. Macera arama.
0
allahkitapwesli
(27.06.20)
(4)

65 yaş üstü seyahat izin belgesi

neyehbe
Anneannemi memleketinden alıp evime getireceğim. Kendisi için seyahat izin belgesi nasıl alabilirim? Ona ait e-devlet şifresi zorunlu mu yoksa kendi e-devlet hesabımdan onun adına başvuru yapabiliyor muyum?
Anneannemi memleketinden alıp evime getireceğim. Kendisi için seyahat izin belgesi nasıl alabilirim? Ona ait e-devlet şifresi zorunlu mu yoksa kendi e-devlet hesabımdan onun adına başvuru yapabiliyor muyum?
0
neyehbe
(27.06.20)
ya kendi adına e-devlet şifresi, ya da birinci derece yakınının e-devlet şifresi ile başvuracaksınız. birinci derece yakınının e-devlet'inde zaten gözüküyor.

yani kendi e-devlet şifresi yoksa anneniz veya varsa teyzenizin, dayınızın e-devlet'inden başvuracaksınız. sizinki ile olmaz, zaten izin sayfasında anneannenizin adı çıkmaz.
0
kibritsuyu
(27.06.20)
@kibritsuyu: şimdi annemin e-devlet hesabından girdim, öyle bir yakın listesi filan çıkmadı. siz daha önce başvuru yaptınız mı yoksa tahminen mi söylüyorsunuz?

girdiğim sayfa şu. başka yerden mi başvurmak gerekiyor?

www.turkiye.gov.tr
0
🌸neyehbe
(27.06.20)
E devlette içişleri bakanlığının izinle ilgili kısmına gelip seyahat edecegnz kişilerin tc.sni yazıyorsunuz.orda birinin isminin cıkması gibi bişi söz konusu değil.Sistem tarıyor sanrm tc verdklernzi nesi oluyor gibi
0
chemnil
(27.06.20)
yakınının ismi çökması konusu hes kodu başvurusunda imiş. seyahat izin belgesinde isim çıkmıyor. yanlış hatırlamışım, benim hatam.

lakin başvuruyu birinci derece yakınının yapması gerektiğini üç hafta önce tecrübe ettik. torun babaannesi için başvuramadı, oğlu (yani torunun babası) başvurarak izin aldı.

lakin o zaman turizm izni yoktu. bu kısmını da değiştirmiş olabilirler, söylediğim güncel olmayabilir.
0
kibritsuyu
(28.06.20)
(7)

MacBook açılmama sorunu

cranium
Arkadaşlar merhaba.yaklaşık yatım saat önce macbooku klavye ekran dahil ıslak mendille temizleyip sonradan da sildim. Biliyorum yanlış yapmışım, ıslak mendil olmamalıymış.bilgisayar kapalıydı.5 dk sonra açtım , kullanmaya başladım ve birkaç harfte sıkıntı olduğunu görünce kapattım , derken 20 dk bek
Arkadaşlar merhaba.yaklaşık yatım saat önce macbooku klavye ekran dahil ıslak mendille temizleyip sonradan da sildim. Biliyorum yanlış yapmışım, ıslak mendil olmamalıymış.bilgisayar kapalıydı.5 dk sonra açtım , kullanmaya başladım ve birkaç harfte sıkıntı olduğunu görünce kapattım , derken 20 dk bekledikten sonra açmaya çalışınca açılmadı.yani dünya sıvı dökülmedi , ana kart yanacak kadar sorun olmuş olabilir mi ? Saçma bir hata yaptığımın farkındayım, ama sırf bu küçücük şeyden yanmış olabilir mi ?

Önerilernize açığım, lütfen yardım edin.alet şu an ters şekilde duruyor, şarj kablosu takılı değil.
0
cranium
(27.06.20)
Belki de sadece klavyede sorun vardır ve güç tuşu çalışmıyordur. Hemen panik olmayın kurumasını bekleyin tekrar deneyin. Umarım sorun sadece klavyededir.
0
hazarcan
(27.06.20)
Ne kadar beklemeliyim bir fikriniz var mı
0
🌸cranium
(27.06.20)
Bu nası bi ıslak mendil ki? Öyle bi anlatmışsın ki sanki üstüne su boca etmişsin gibi :D O ıslak mendilden değildir. Ben kaç defa sildim o şekilde..

Benim de aklıma ya anakartı cörtletcek bişi yaptın ya da aç/kapa tuşu çalışmıyor geldi.
0
superfluid
(27.06.20)
Yani silmenin tam üstüne hata vermesi ve açılamama tamamen tesadüf gibi gelmiyor.bilmiyorum bekleyip göreceğim birkaç gün sanırım
0
🌸cranium
(27.06.20)
macbookda bazı tuş kombinasyonları var açılış öncesi yapılan. acaba silerken onu mu yaptın? :)
0
false pretension
(27.06.20)
Yani bildiğim kadarıyla aletin şarjı varken açılmayacak şekilde kitleyen bir kombinasyon yok ama ? İçime kurt düşürme :d
0
🌸cranium
(27.06.20)
Hocam yorum için teşekkür ederim ama 7 senelik bilgisayarım ve cayır cayır çalışıyordu, başka marka olsa bu kadar sürede yavaşlar ve sorun çıkarırdı diye düşünüyorum, sağlam ürün yapıyorlar.Dediğin gibi bir yerde bozulacak şekilde de ayarlanabilir tabi ama her marka öyle değil midir ?
0
🌸cranium
(27.06.20)
(13)

Kredi kartina 1000 lira fazladan yatirip telefon alma

howfaristhesky
Istedigim telefon kredi karti limitimden 1000 lira fazla. Kartima borc yokken 1000 lira yatirsam telefonu alabilir miyim? Banka sorun cikarir mi, faiz yazar mi? Is Bankasi Maksimum kart
Istedigim telefon kredi karti limitimden 1000 lira fazla. Kartima borc yokken 1000 lira yatirsam telefonu alabilir miyim? Banka sorun cikarir mi, faiz yazar mi? Is Bankasi Maksimum kart
0
howfaristhesky
(27.06.20)
Sanırım -ye düşüyordu borcunuz ve olabiliyordu öyle bir şey. Ama eğer banka kartınız varsa bazı siteler çoklu kredi kartı kullanımı kabul ediyordu sanki. Onlara da bir bakın isterseniz.
0
surekliyorguninsan
(27.06.20)
alabilirsin. kartın limiti otomatik olarak 1000 tl artmış olur borcun yoksa
0
silah taciri
(27.06.20)
ben bunu bir kere sormuştum (iş bankası yine), olmaz demişlerdi o zaman ama bilemiyorum.

olmazsa 1000 lirayı yatıramıyor olman lazım. eksiye düştükten sonra satın alabiliyor olman lazım ama bütün bunları yapıp eksiye düşse de alamazsın belki de.

bence bir sorun maille vs., buraya da yazabilirseniz sevinirim. ben de merak ettim.
0
ahm1
(27.06.20)
hayır alamazsın. kredi kartı limitini artırman lazım
limiti artırmadan 1000 lira yatırırsan o para sonraki harcamalarından düşmek üzere orada durur. limit yine aynı kalır ve telefona yetmez
0
benarrivo
(27.06.20)
Garanti bankası kartında oldu bu. Bankadan bankaya mantık değişiyor sanırım ara sor.
0
nhk ni youkosu
(27.06.20)
Tabii ki üstteki bi arkadaşın dediği gibi, "borcun yoksa". Mesela şimdiye kadar aldığın limitinden düşen 2500 varsa(gelecel dönem taksitleri vs) 3500 yatırmalısın ki limitinin 1000 lira üzerine çıkasın.
0
nhk ni youkosu
(27.06.20)
Alırsınız. Şubat ayında finanskarta 1500 tl fazla yatırıp internetten telefon almıştım. Temmuz ayında da televizyonu öyle alacağım.
0
synax
(27.06.20)
doğru cevap şöyle:

örneğin kredi kartınızın limiti 5000 tl. ama kullanılabilir limiti 3500 tl. siz eğer 4500 tllik telefon almak için 1000 tl yatırırsanız olur alabilirsiniz. kullanılabilir limit 4500e yükselir ve alınabilir.

ancak kredi kartı limitiniz 5000 tl ve kullanılabilir limitiniz yine 5000 tl iken 6000 tllik telefon almak için 1000 tl yatırsanız da limit yükselmez.

kısacası kullanılabilir limit ve kredi kartı limiti belirliyor bu durumu.
0
mr.goodcat
(27.06.20)
"ancak kredi kartı limitiniz 5000 tl ve kullanılabilir limitiniz yine 5000 tl iken 6000 tllik telefon almak için 1000 tl yatırsanız da limit yükselmez."

ben 8000 limitli kartımda 8300 kullanılabilir limit gördüm @mr.goodcat
bankasına göre konuşmak lazım bunu. Sizin çalıştığınız bankada olmayabilir.
0
nhk ni youkosu
(27.06.20)
bankan limit aşım ücreti, limit aşım faizi gibi ufak sürprizler yapabilir.
0
anet
(27.06.20)
Böyle şeylerle uğraşmak yerine neden bankamatik kartından almıyorsunuz. Zaten taksitsiz değil mi?
İnternet alışverişine açıp kullanabiliyorsunuz zaten.
0
Unde bach canim
(27.06.20)
@Unde bach canim

bankamatik kartından harcama yaptığında paran hemen gider. Bankamatik kartı hesaba bağlıdır, nakit demektir. Kredi kartı ise sana 1 aylık avantaj sağlar. Aradaki fark bu.
0
silah taciri
(27.06.20)
@silah taciri bilmiyordum ya uzayda yaşıyorum ben zaten sağol. 1 ay geç alır olur biter
0
Unde bach canim
(27.06.20)
(3)

Kartal-Maltepe kadın kuaförü

ala09
iyi olan var mı bu çevrede? denediklerimin hiçbirini heh bundan sonra buraya gideceğim diyemedim. makyaj, saç kesimi ve boya için spesifik alanda da beğendiğiniz varsa belirterek yazabilirsiniz. teşekkürler
iyi olan var mı bu çevrede? denediklerimin hiçbirini heh bundan sonra buraya gideceğim diyemedim. makyaj, saç kesimi ve boya için spesifik alanda da beğendiğiniz varsa belirterek yazabilirsiniz. teşekkürler
0
ala09
(27.06.20)
hocam erkek kuaförü yazacaktın yanlışlıkla oldu sandım ama makyaj'ı okuyunca saygı duydum tercihlerine :)
0
since1907
(27.06.20)
Tam Maltepe merkezde Akif Başo unisex kuaför, biraz daha Bostancı yönünde Rüzgar Başo sadece kadınlara hizmet veriyor. Akif Başo 20 küsür yıllık yer güzel işlem yapar güzel de para alır.
0
cilekli pasta
(27.06.20)
Altıntepe Kent. Fiyatlar makul, kesim ve boyada iyiler. Makyajı bilmiyorum.
0
auroraaurora
(27.06.20)
(1)

wordpress eklenti yükleyememe

a man alone
Merhabalar, Sitem için temayı yapan arkadaş sağ olsun bir şeyleri unutarak siteyi bana teslim ediyor. Bu yüzden de her seferinde ona sormaktan sıkıldım. O da sıkıldı zaten ama siteyi bana bitmiş olarak teslim edebilse daha da bir şey sormayacağım.Şimdiki sorun Eklentiler sekmesine tıklayınca yeni ek
Merhabalar,

Sitem için temayı yapan arkadaş sağ olsun bir şeyleri unutarak siteyi bana teslim ediyor. Bu yüzden de her seferinde ona sormaktan sıkıldım. O da sıkıldı zaten ama siteyi bana bitmiş olarak teslim edebilse daha da bir şey sormayacağım.

Şimdiki sorun Eklentiler sekmesine tıklayınca yeni ekle seçeneğinin gelmemesi. Bu yüzden eklenti ekleyemiyorum. Bu seçenek nereye gitmiş olabilir? Nasıl çözerim bunu?
0
a man alone
(27.06.20)
varsayılan temalardan birine geçin, yine görünmüyorsa sistemsel olarak kapatılmış olabilir, kullanıcının erişimi o noktaya engellenmiştir vs.

default temada görünüyorsa mevcut temada sorun vardır.

siteadı.com/wp-admin/plugin-install.php url'ine erişmeye çalışın. yeni eklenti eklemenin adresi bu.
0
cern de cayci olmak vardi
(27.06.20)
(8)

arabadan anlayanlara bir soru

theseachange
merhabalar. audi a3 bir arabamız var. dün hafif taşlık bir yola girdikten sonra arabadan derinden takk takk diye ses gelmeye başladı ama güçlü bi ses. vites değiştirdikçe oluyordu. kenara çektik motoru açtık bi baktık vites değiştirince motor zıplıyor. taktak sesi kaputa çarptığı için geliyormuş. ar
merhabalar. audi a3 bir arabamız var. dün hafif taşlık bir yola girdikten sonra arabadan derinden takk takk diye ses gelmeye başladı ama güçlü bi ses. vites değiştirdikçe oluyordu. kenara çektik motoru açtık bi baktık vites değiştirince motor zıplıyor. taktak sesi kaputa çarptığı için geliyormuş. araba seyir halindeyken de ara ara zıplıyor ses geliyordu. olayı fark edince bir daha çalıştırmadık.

sizce sıkıntı ne olabilir ve çok masrafı olur mu?
0
theseachange
(27.06.20)
motor kulaklarını (motoru şasiye sabitleyen bölüm) kontrol edin. kırık , gevşeme var mı diye. Her vites atışınızda devir değişir , bu da motorda silkeleme yapabilir. Bu bahsettiğim noktalar gevşek ise motor ileri-geri , aşağı-yukarı oynar.
0
janavarorion
(27.06.20)
biraz da takip için atıyorum bu mesajı, anlayan birinin yorumunu ben de merak ettim.

sıkıntının ne olduğu konusunda kesin bir şey söyleyemem de, masrafı çok olacağına bahse girebilirim. motor hoplatmalı şanzıman sorunu ilk defa duyuyorum ama ciddi bir şeye benziyor.

umarım az masrafla ve sorunsuzca atlatırsınız. geçmiş olsun.
0
avianthem
(27.06.20)
ya şanzıman kulağı yada alt motor kulağı kopmuş dediklerinize göre.
0
m orak
(27.06.20)
motoru sabitleyen kulaklarda bir sorun var bence de, kırılmış. Muhtemelen daha önce çatlaktı, taşlık yolda iyice kırıldı. onun bir adı vardı da aklıma gelmiyor.
0
mobydick
(27.06.20)
Tak sesi geldikten sonra vitesi boşa atıyor mu?
0
komando kani var bende
(27.06.20)
iyi dilekler için teşekkürler arkadaşlar, emsal olsun diye ustaya gittikten sonra sorunu ve çözümü yazacağım.

@komando hayır, aksine boşa alınca vitesi tak tak sesi çıkmıyor. D ve R arasında gidip gelirken ve seyir halinde ara ara taktak ediyor.
0
🌸theseachange
(27.06.20)
Volant bozulmuş olabilir.
0
komando kani var bende
(28.06.20)
şanzıman kulağıymış sıkıntı arkadaşlar.
0
🌸theseachange
(29.06.20)
(6)

Özel bölge kokusu

trgydl
Temizliğe dikkat eden bir erkeğim ama daha banyo sonrası bile kokuyor gibi bazen:( ya da herkeste olan bi koku ben abartıyorum
Temizliğe dikkat eden bir erkeğim ama daha banyo sonrası bile kokuyor gibi bazen:( ya da herkeste olan bi koku ben abartıyorum
0
trgydl
(27.06.20)
Baharatı kesin
Baharatı Kesin
Baharatı kesin

No:bol su için
0
janavarorion
(27.06.20)
anormal bir durum(mantar vs) olduğunu düşünüyorsan önce bir doktora görün hocam. sorun yoksa öneri olarak aklıma deotak krem geldi.
0
MtKrt
(27.06.20)
Kıl bırakma fazla, duştan hemen sonra roll-on kullan.
0
ırene adler
(27.06.20)
arkadakiadam
(27.06.20)
Genital bölge için deodorant falan kullanmayın, kendi florasını bozmayın o bölgenin.

Bölge yapısı gereği kendine has bir kokuya sahip zaten. Duştan sonra o bölgeyi iyice havluyla kurulayın. Dar sıkan ve yüzde yüz pamuklu olmayan iç çamaşırları giymeyin. Uzun kıl bırakmayın o bölgede bir de.
0
kojonotsuki
(27.06.20)
Krem (nemlendirici) oranı yüksek duş jelleri kullanın.
Sık banyo yapın.
Baharat kullanmayın (özellkle kimyon gibi)
Çok terleyen biriyseniz mümkün mertebe pamuklu iç çamaşır kullanın ve sık değiştirin.
Yazın dar kot tercih etmeyin
0
Unde bach canim
(27.06.20)
(7)

kyk kredi geri ödemesi affı ne durumda ?

paralanka
hükümet tarafından 2020 için tamamen silme veya faiz affı konuşuluyordu ,Herhangi bi duyum alan var mı bu konuda ?
hükümet tarafından 2020 için tamamen silme veya faiz affı konuşuluyordu ,Herhangi bi duyum alan var mı bu konuda ?
0
paralanka
(27.06.20)
Ben şahsen böyle bir şeyin konuşulduğunu hiç sanmıyorum. Sadece algı yapılıp , haber siteleri tarafından haber pompalanıyor. Son dönemde yine bir çok kişiye bu sebeple e-haciz geldiği için, geçen sefer yaptıkları gibi bir yapılandırma yapacaklardır. Elbetteki peşin ödenmesi durumunda ciddi bir indirim olacaktır. 3 sene önceki yapılandırma döneminde 8.500 gibi olan borcum 4.800-5.000 gibi bir rakama kapandı.
0
janavarorion
(27.06.20)
Boş hayallere kapılma. Hemen bi ise gir. Bak ben çalışıyorum. Mis gibi geri ödeniyor. Bir hane daha eridi 2 ay evvel. Öde bir an önce kurtul.
0
The Student
(27.06.20)
genelde vergi afları yazın açıklanıyor şuana kadar açıklanmadıysa pek ümitlenmeyin. ben kyk borcumun faizini yazın bu dönemlerde sildirip ödemeye başlamıştım. ayrıca o borcu asla silmezler.
0
nahtoderfahrung
(27.06.20)
Bu kadar büyük meblağları silmezler. Ümitlenmeyin.
0
aramızda kalsın
(27.06.20)
Hayatta silinmez. Aksine cdza yazmak için uğraşıyorlar. Çok ciddi bir meblağ kyk borcu, silmezler.

Pompa haber+1
0
mobydick
(27.06.20)
adamlar 100k kişiye burs veriyor, bunu 200k burslu öğrenciye çıkarmaya mecalleri yok, 8-10 milyon insanın borcunu mu silecekler? en en fazla faiz'de indirim veya öteleme gelir. fazlasını beklemeyin. olmayacak. hiç bir zaman da olmaz. 1 günde abd ekonomisini geçecek gücümüz olsa da olacak bişey değil bu. bunun oluru, her yıl burslu öğrenci sayısını arttırmaktır. fazlası değil.
0
avatar is back
(27.06.20)
Bence de komple borç silinmez ama eninde sonunda vergi affı/yapılandırma gibi kolaylıklar sağlanır. Sırf kyl için değil genel yani.
Ben ödemeye başlamıştım, 10k civarı borcumu bi kaç taksit ödedim, bin küsür nakit verdim yapılandırma için. Sonra nooldu biliyor musun? O ara vergi affı çıktı, keşke başvursaydınız 6k öderdiniz dediler. Üstelik 2 ay üstüste ödemedim diye yapılandırmam bozulmuş. O ana kadar ödediğim 2 k havaya uçtu.
Aftan haberim yoktu şimdi de ödemiyorum 12 k olmuş sinir oldum, vergi affı çıkmadan ya da haciz gelmeden ödemeyeceğim. Dalga geçtiler resmen.

Özetle nakit paran varsa öde kurtul, faize girdiyse biraz daha bekle seçim dönemi bir hareketlenme olabilir.
0
jimjim
(27.06.20)
(5)

Decathlon katlanabilir bisiklet sorusu

amaranta
Bisikletten fazla bir beklentisi olmayan, sadece haftasonları yarım saat bir saat kullanacak birisi için fiyat fayda bakımından bu bisiklet tatmin edici olur mu, dahon'a tern'e gerek var mıdır? Alternatif marka model tavsiyelerine de açığım. 160cm/50 kghttps://www.decathlon.com.tr/tilt-100-katlanir-
Bisikletten fazla bir beklentisi olmayan, sadece haftasonları yarım saat bir saat kullanacak birisi için fiyat fayda bakımından bu bisiklet tatmin edici olur mu, dahon'a tern'e gerek var mıdır? Alternatif marka model tavsiyelerine de açığım. 160cm/50 kg

www.decathlon.com.tr

Teşekkür ederim.
0
amaranta
(27.06.20)
Dediğin şekildeyse bence alma,aldığında sadece aldım diye bir kaç kez binip sonra katlamayla açmayla uğraşamayıp bir köşeye bırakacaksın.katlanabilen bisikletleri verimli kullanan çok az insana rastladım ,çoğunluğu bagajda gezip gezip sonra bir kenarda kalıyor,koşu bantları gibi
0
duptıs
(27.06.20)
@duptıs, katlanmayan bisikletler için de alanım yok maalesef. Her seferinde eve kadar çıkartmam falan imkansız.
0
🌸amaranta
(27.06.20)
sizin kullanımınız için yeterli fakat bu model tek vitesli, bunun 6 vitesli olanını alın

www.decathlon.com.tr
0
freebird5406_2
(27.06.20)
yokuşlu yollar olacaksa güzergahta kesinlikle tek vites alma bence de. yok sadece düz yolda kullanıcam diyorsan olabilir ama almışken vitesli olsun derim.
0
Bruce
(27.06.20)
btwin tilt 120 kullanıyorum. zaten 120 olan 6 vites. ben öneririm, arabayı sattıktan sonra aktif olarak da kullanmaya başladım, şerefsiz çok keyifli.
0
yukselen gunes evi
(27.06.20)
(4)

Evdeki boya kokusunu gidermek için

mirafiori
Evin bir köşesine yarım soğan, bir kase kabarta tozu, ya da bir kova su koymak gibi yöntemler işe yarıyor mu? En etkili yöntem nedir?
Evin bir köşesine yarım soğan, bir kase kabarta tozu, ya da bir kova su koymak gibi yöntemler işe yarıyor mu? En etkili yöntem nedir?
0
mirafiori
(27.06.20)
Genel kanı; kömür ve sirke yönünde.
0
janavarorion
(27.06.20)
havalandirmak disinda gerisi placebo
0
neverletyougodown
(27.06.20)
Boyacıyım, tam olarak @neverletyou... +1. İyice havalandırılacak.
0
pati
(27.06.20)
Çok tecrübem oldu, sürekli hava akışı +1
0
kisa
(27.06.20)
(2)

Redmi Airdots Tws & Mi True Earbuds

dali dili havali korna
Redmi alacaktım ancak orijinallik konusunda sorun olabiliyormuş, amazon'da linkteki ürünü görünce mi true mu alsam diye düşünmeye başladım. her iki ürün hakkında bilgi sahibi olanlar önerilerini sunabilir mi?https://www.amazon.com.tr/Xiaomi-TWSEJ04LS-Airdots-Bluetooth-Kulakl%C4%B1k/dp/B07TZHNN92/ref
Redmi alacaktım ancak orijinallik konusunda sorun olabiliyormuş, amazon'da linkteki ürünü görünce mi true mu alsam diye düşünmeye başladım. her iki ürün hakkında bilgi sahibi olanlar önerilerini sunabilir mi?

www.amazon.com.tr
0
dali dili havali korna
(27.06.20)
dün A101 den aynı fiyata aldım ve orijinal üründü. HTC U11 ile bağladığımda 5 saniyede bir ses kesintisi oldu. fakat Xiaomi mi9t telefon ile denediğimde hiç bir kesinti olmadı. Bas ve tiz sesler gayet tatmin edici. Fakat kulaklığın mikrofonundan giden ses , karşı tarafa sanki telefonun hoparlörünü açmışım da, oradan konuşuluyormuş gibi gidiyor.

kulaklık üzerindeki düğmeler fiziksel düğmeler. Yani zırt pırt basan biriyseniz her basışınızda tık tık diye düğme sesi geliyor.
0
janavarorion
(27.06.20)
Ben de trendyoldan aldım ,ilk alışımda orjinal ürün geldi nasıl kırdııgımı bilmiyorum,neyse garanti firmasını aradım dediler biz size yenisin gönderelim sorun yok,ikinci gelen orjınal değildi,kutusunun kalitesinden anlaşılıyor hatta youtrube da anlamak için videolar da var
0
chemnil
(27.06.20)
(4)

Alçı Sıva Hakkında

janavarorion
Merhaba duyurunun inşaat ustaları,Geçtiğimiz günlerde cam balkon yaptırdım ve mevcut balkon taşının bir kısmı kırılıp üzerine mermer geldi. Mermer yapıştırıldıktan sonra da sanırım kalekim ile karışık bir sıva yapıldı. Fakat korkuluk ve cambalkon profilleri takılırken darbeli matkabın etkisi ile yap
Merhaba duyurunun inşaat ustaları,

Geçtiğimiz günlerde cam balkon yaptırdım ve mevcut balkon taşının bir kısmı kırılıp üzerine mermer geldi. Mermer yapıştırıldıktan sonra da sanırım kalekim ile karışık bir sıva yapıldı. Fakat korkuluk ve cambalkon profilleri takılırken darbeli matkabın etkisi ile yapılan sıvada dökülme ve patlamalar oldu.

Bu bölümü düzeltmek ve ardından boyamak istiyorum. Bunun için sıva alçı kullanmam uygun mu olur. Sıva alçı değilse hangi malzeme kullanılmalı. Hangi karışımlar hazırlanmalıdır.
0
janavarorion
(27.06.20)
Önce mevcut sıva kurusun.
Sonra mala ile kazıyıp fazlalıkları dökün.
her yerde bulunan beyaz alçı alın sadece suyla karıştırıyorsun. Sürün.
Kuruyunca 1 gün sonra boyarsınız.
Mala ya da spatul kullanın.
Rast gele ustam
0
gatherer
(27.06.20)
@gatherer ; teşekkürler ustam. önceki ustalar içerisine kalekim karıştırdığı için rengi öyle duruyor. Yoksa kurudu yani. tuttum mu kalıp gibi elime geliyor, dökülüyor.

Alçı alacağım dediğimde, adamlar; sıva alçı mı , saten alçı mı, kartonpiyer alçı mı , perdah alçı mı gibi bir şey sorduğunda far görmüş tavşan gibi kalmakta istemiyorum :D

Alçı çekmeden önce duvar temizliğini yapacağım. Fakat bune ek duvarı çekiç ile zedeleyip öyle mi çeksem sizce ?
0
🌸janavarorion
(27.06.20)
Benim duvarım su aldığından böyle dökülmüştü daha derine hatta, kazıdım gevşek yerleri tamir alçısı verdi nalbur onu kullandım üstüne boya yaptım güzel oldu.
0
Uncle Sam
(27.06.20)
Kalekim (hazır yapıştırı) hızlı kurusun diye alçı katmışlardır içine, bu da kimyasal yapısını bozduğu için tutunamamıştır.

Siz spatula ile kabaranı döküleni kazıyın, sonra güzelce kalekim (hazır sıva) çekin. Her ne kadar cam balkon kapatılmış olsa da balkonda alçı kullanılmaz, ilerde yine nemden terden kabarır.
0
John Bloor
(30.06.20)
(1)

Kamp atsam

Depik
Bu akşam kamp atsam yarın jandarma gelip ceza yazar mı?
Bu akşam kamp atsam yarın jandarma gelip ceza yazar mı?
0
Depik
(27.06.20)
Yerli ve yabancı turistler halk plajlarından yararlanabilecek, müze ve ören yerleri ile anıtları, ibadethaneleri, türbeleri ziyaret edebilecek.

Bu pragrafa istinaden kamp yapılabilir gibi geliyor.
0
janavarorion
(27.06.20)
(2)

hiç mezar üzerine defin işlemi gördünüz mü?

tabudeviren
nasıl yapılıyor?
nasıl yapılıyor?
0
tabudeviren
(27.06.20)
Mezar açılıp meftanın kemikleri bir kenara alınıyor. Diğeri onun yanına yerleştiriliyor.
0
pass
(27.06.20)
Pass +1. Anneannemi dedemin ustune gomduler bu sekilde. Ustune gommek denir ama pass'in dedigi gibi yapiliyor. Tabii diger kisinin ölümünün üzerinden 5 yil falan gecmesi lazim
0
matilda
(27.06.20)
(3)

Araba sürerken de maske takmak zorunda mıyız?

Fusha
Dün jandarma durdurdu, maskeniz nerde hocam dedi. Aa hoca olduğumu nerden anladınız dedim. Şaka şaka :)) asfdE burada dedim, takmanız lazım dedi. Ben de taktım ve yola devam ettim. Arabada benden başka bir insan evladı yoktu.Nedir mevzu? Niye takayım. Kendimi kendimden mi koruyayım. En nefret ettiği
Dün jandarma durdurdu, maskeniz nerde hocam dedi. Aa hoca olduğumu nerden anladınız dedim. Şaka şaka :)) asfd

E burada dedim, takmanız lazım dedi. Ben de taktım ve yola devam ettim. Arabada benden başka bir insan evladı yoktu.

Nedir mevzu? Niye takayım. Kendimi kendimden mi koruyayım. En nefret ettiğim maskeyi almışım yanıma da. Acayip kısa lastikleri var burnumu mahvetti.
0
Fusha
(27.06.20)
benim gördüğüm kadarıyla kimi polis jandarma takılmasını istiyor, kimi çok umursamıyor.

kesin bir yazılı karar olduğunu düşünmüyorum. kolluk nasıl isterse kurallarından biraz.
0
avianthem
(27.06.20)
Evet. Trafik, evin dışında gerçekleşen bir olay olduğu için maskeyi takmak zorundasınız.

Trafikte aracında maske takan kimse görmemeniz tuhaf.

O lastikleri de evde ufak bir işlemle uzatabilirsiniz.
0
Erva
(27.06.20)
öncelikle çok zorda kalmadığınız sürece espri (espri demek bile hata gerçi) yapma :')

dün nette gördüm,araç içinde kaç kişi olduğuna bakılmaksızın maske takmak zorunlu değilmiş.trafikte çoğu insanda o yüzden yok bence.jandarmanın olduğu yerde böyle şeylere takılmaları çok normal.işgüzarlık da vardır biraz tabi iş yapışşarında.
0
since1907
(27.06.20)
(3)

lojmanların satılması

3005ank
devlet birçok kamu çalışanına tahsis edilmiş lojmanı satma kararı aldı. şu an lojmanda oturuyorum ve oturduğum bina için satış çıkarsa içinde oturanlara almak istiyor musunuz diye sorulacakmış. fahiş bir bedel isteneceğini sanmıyorum.bulunduğum binanın konumu çok iyi, bulunduğum kat ve dairenin özel
devlet birçok kamu çalışanına tahsis edilmiş lojmanı satma kararı aldı. şu an lojmanda oturuyorum ve oturduğum bina için satış çıkarsa içinde oturanlara almak istiyor musunuz diye sorulacakmış. fahiş bir bedel isteneceğini sanmıyorum.

bulunduğum binanın konumu çok iyi, bulunduğum kat ve dairenin özellikleri ise kötü. normal koşullarda asla almayı düşünmeyeceğim bir daire. 40+ yaşında olan bu bina muhtemelen kentsel dönüşüme girecek. sırf konumundan dolayı almalı mıyım? hani yıkılır yenisi yapılır üstüne biraz borçlanır aynı yerde oturmaya devam ederim hayali saçma mı?

www.milliyet.com.tr
0
3005ank
(27.06.20)
Bana güzel bir fırsat gibi geldi. Hatta bize de söyleyin biz de alalım :)
0
Fusha
(27.06.20)
2018 de alındı bu karar. Ama o günden beri satılmadı.
Süper fırsat ama size bize yedirmezler gibi geliyor. Şu an inşaata yatıracak kentsel dönüşüm yapacak müsait milyar dolarlık müteahhit olmadığı için bekliyor
0
gatherer
(27.06.20)
Fiyat konusunda yanılabilirsiniz. Bu tarz satışlarda konutta oturanın ön alım hakkı olur fakat fiyat teklif/pazarlık usulü belirlenmez. Ihaleye çıkılır. Atıyorum 500.000 verdiler ihalede. Size 500.000 tl ye sen alabilirsin derler. Peşin ödemede yüzde 10 indirim de olacak sanırım. 450.000 tl yi masaya koyarsanız alabilirsiniz. Bence bu ortamda teklifler gerçek değerinin altinda kalabilir, tabi kredi faizleri böyle devam ederse belli olmaz. Ama yüzde 10 peşin indirimi de yapılırsa güzel bir fırsat olur.
0
ratso rizzo
(27.06.20)
(4)

Direksiyon çalışmak için boş alan

wanderernotlost
İstanbul'de direksiyon, özellikle dönüş çalışmak için boş alan tavsiyesi olan var mı? Düz yol değil de böyle boş otopark gibi geniş olsa daha iyi. Çok sapa yerler olmadığı sürece yeri fark etmez.
İstanbul'de direksiyon, özellikle dönüş çalışmak için boş alan tavsiyesi olan var mı? Düz yol değil de böyle boş otopark gibi geniş olsa daha iyi. Çok sapa yerler olmadığı sürece yeri fark etmez.
0
wanderernotlost
(27.06.20)
maltepe dolgu alan bu tur isler icin iyi.

eger orasi doluysa pendik sahilde pazar alani var, diger calisanlari gorursunuz zaten orda da.
0
fakyoras
(27.06.20)
Girebilirseniz eğer üniversiteler bomboş.
0
geven kafa
(27.06.20)
Üniversitelere giriş yasak sanırım şu an mezunlarına bile :(
0
🌸wanderernotlost
(27.06.20)
kazlıçeşme ispark
0
orijinal nick bulamadim
(27.06.20)
(2)

Elektrik süpürgesi açabilir miyim

mobydick
Şuan saatler 10.14 ü gösterirken evde temizlik yapmak ve elektrik süpürgesi açmak için için erken bir saat mi? Evet benimki biraz gürültülü. Teşekkürler.
Şuan saatler 10.14 ü gösterirken evde temizlik yapmak ve elektrik süpürgesi açmak için için erken bir saat mi? Evet benimki biraz gürültülü. Teşekkürler.
0
mobydick
(27.06.20)
12'den önce açmamaya özen gösteririm. ama alt kattakiler uyanmış, bebelerin sesleri geliyor. (evet yalıtımımız bu şekilde, istesek oturduğumuz yerden konuşabiliriz) başka işim varsa açarım uyandıkları için.
0
trajikomix
(27.06.20)
Şuan saat 10 ve üst katımdaki kadın pata küte dalmış durumda. Saygılı ve ölçülü bir apartman değil ki burası..

Vakti zamanında bu soruyu ilk sorduğumda, baya tepkili cevaplar vardı silindiler sonra, ben de onlara bakarak o gün temizlik yapamamıştım. Çünkü sonra işim vardı. Ama yani durum bu. Bence insan yaşadığı yere göre değiştirmeli davranışlarını. Sonra tek düşünen siz oluyorsunuz.
0
🌸mobydick
(19.07.20)
(1)

80’ler 90’lar çizgi film

mobildeyim
Kahramanımız çocuk ya da genç bir erkekti. Her nesnenin (araba, uçak, çekiç?) minyatürü vardı çantasında. Başı sıkışınca onları atıyordu. Onlar büyüyordu. O sayede işlerini hallediyordu. Neydi bu çizgi film?
Kahramanımız çocuk ya da genç bir erkekti.

Her nesnenin (araba, uçak, çekiç?) minyatürü vardı çantasında. Başı sıkışınca onları atıyordu. Onlar büyüyordu. O sayede işlerini hallediyordu.

Neydi bu çizgi film?
0
mobildeyim
(27.06.20)
Dragonball geldi aklıma.
0
vampir akrep
(27.06.20)
(6)

yıkanabilir maske

dali dili havali korna
bu tarz ürünlerden kullanıyor musunuz? kaç defaya kadar yıkanabiliyor, çabuk yıpranıyor mu?https://urun.n11.com/tek-kullanimlik-urunler/5-adet-yikanabilir-ozel-nano-maske-P431085471https://urun.n11.com/diger/5-adet-mikrofilament-nano-bez-maske-yikanabilir-maske-desenli-P432144087
bu tarz ürünlerden kullanıyor musunuz? kaç defaya kadar yıkanabiliyor, çabuk yıpranıyor mu?

urun.n11.com

urun.n11.com
0
dali dili havali korna
(27.06.20)
Koruyuculuğu yok
0
elorelia
(27.06.20)
60 derecede yıkayınca ağzı yüzü dağılıyor bu maskelerin. Bizim belde belediyesi halk eğitimdeki kadınlara patiska kumaştan diktirip dağıttı herkese. Taş gibi 90 derecede yıkıyoruz bir şey olmuyor.

Dikiş bilen birine ya da terziye patiska kumaştan diktirebilirseniz daha iyi olur.
0
old possum
(27.06.20)
Sanko nun ürettiği 15 kez yıkanabilir olanları var bulursan ondan al kumaşı kaliteli
0
Topalordek
(27.06.20)
Kumaşın kalitesi önemli.
Koruyuculuğu yok ama karşındaki korursun. Maske bu mantıkta takılmalı zaten, eğer filtresi yoksa.
0
aynabugusu
(27.06.20)
shop.altinsutekstil.com

Yıkanabilir maske olarak bunu tavsiye ederim kumaşı kaliteli ve yıkayınca bozulmuyor.
0
astronom bey
(27.06.20)
Koruycuğu yok diyorlar +1

Ayrıca yüksek sıcaklıkta yıkamanıza gerek yok.

Elinizi soğuk suda sabunla yıkayınca virüsün öldüğüne inanıyorsunuz da, çamaşırı sıcak suda niye yıkıyorsunuz. psikolojik bence.
0
fezagezgini
(27.06.20)
(5)

anne-baba için tablet oyunu

dali dili havali korna
anne babalarınızın severek oynadığı tablet oyunları hangileri? anneme tablet aldık, birkaç oyun atacağım da.
anne babalarınızın severek oynadığı tablet oyunları hangileri? anneme tablet aldık, birkaç oyun atacağım da.
0
dali dili havali korna
(27.06.20)
Okey oynuyorlar delice
0
pass
(27.06.20)
zuma tarzı top fırlatma oyunu
0
freebird5406_2
(27.06.20)
Kelimelik
0
jamiro
(27.06.20)
düşen kelimeler, eşleştirme oyunları, çengel bulmaca, yatay bir tetris benzeri vardı ismini unuttum. candy ceush da yükledim ama çok sarmadı.
0
not dark yet
(27.06.20)
Kelime oyunlarını çok seviyor. Balon patlatma oyunları. Dinazor'u bile zıplati yordu su operadaki gibi. Candy crush olabilir. Bunlar geldi aklıma.
0
The Student
(27.06.20)
(4)

Bisiklet seçimi konusunda yardım

transleta
20 yıldır falan aynı bisikleti kullanıyorum ve son gelişmelerden, ilk gelişmelerden, hiçbir gelişmeden haberimin olmadığını fark ettim. Yol, dağ, hibrid, bir sürü bisiklet türü varmış ve hangisi nedir, hangi amaca hizmet eder, hiç bilmiyorum. Yeni yeni markalar var. Kullanım amacımı ve fiyat aralığı
20 yıldır falan aynı bisikleti kullanıyorum ve son gelişmelerden, ilk gelişmelerden, hiçbir gelişmeden haberimin olmadığını fark ettim. Yol, dağ, hibrid, bir sürü bisiklet türü varmış ve hangisi nedir, hangi amaca hizmet eder, hiç bilmiyorum. Yeni yeni markalar var. Kullanım amacımı ve fiyat aralığını söylesem, marka/model ve tür tavsiye edebilir misiniz?

Çoğunlukla sahilde ve şehir içi trafiğinde maksimum 20 km mesafe içerisinde kullanılacak. Ufak tefek hoplama-zıplamaya, kaldırımlara sıçrayarak çıkmaya (bazen de çıkamamaya), hafif hırpalanmaya gelebilecek, mümkün olduğunca hafif (mevcut bisikletim 16 kg) ve maksimum 2000 tl bir bisiklet arıyorum.

ayrıca anadolu yakasında hesaplı ve iyi bir bisiklet tamircisi önerebilirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler.
0
transleta
(27.06.20)
yol bisikleti, uzun mesafeler icin, yaris bisikletlerine benzer ozelliklere sahip. hafif, ince lastikler falan. posturu bayagi asagida. yani gundelik kullanim icin degil pek, ozellikle turkiye'de.

genelde dag bisikleti adi altinda satilan seyler normal yolda surmek icin fazla abartili, gerek lastikler gerek her yerde suspansiyon falan. ciddi arazi icin yapilmis seyler.

hibrid denen bisikletlere bak. hem bindiginde durusun gorece olarak dik olsun hem de lastikler gorece kalin olsun. ama mesela onde suspansiyon gereksiz sehir icinde.

bunlarin haricinde en onemli nokta size olarak sana uygun olmasi.
0
hot potato
(27.06.20)
Ben sana satayım 5 yıldır duruyo depoda. Büyük baya. Vitesli. Ufak bi tamirattan geçse rahat edersin. Rengi de mavi.
0
The Student
(27.06.20)
Kron tx100 kullaniyorum ben. Bayagi memnunum onerebilirim.
0
matilda
(27.06.20)
Katlanabilirm sakın almaa
0
chemnil
(27.06.20)
(4)

İstanbul içi, Kadıköy taraflarında dövmeci aranıyor!

tel tokasini duzelten samuray
Merhabalar,İlk olarak bir arama gerçekleştirdim Ekşi Duyuru'da ancak gördüğüm en yakın duyurunun üzerinden biraz zaman geçtiğini görünce, tekrar sormak istedim; mazur görün lütfen.Arkadaşlar, çok uğraştıracak bir şey derdinde değilim aslında. Aklımdan geçen şey, şu: https://hizliresim.com/3KGcbu Ha
Merhabalar,

İlk olarak bir arama gerçekleştirdim Ekşi Duyuru'da ancak gördüğüm en yakın duyurunun üzerinden biraz zaman geçtiğini görünce, tekrar sormak istedim; mazur görün lütfen.

Arkadaşlar, çok uğraştıracak bir şey derdinde değilim aslında. Aklımdan geçen şey, şu: hizliresim.com Ha bir de, kulak delinecek bu dövmenin yanında.

Öneriniz, önerileriniz kimlerdir?

Bugün 15:00 gibi yasak bitiyormuş, belki imkansız gibi ama bugüne yeri olan birini bulabilirsem; şahane olacak.

Düzenleme: Yanıtları için herkese teşekkürler; Black Mathilda'da hallettim, işimi gördü. :)
0
tel tokasini duzelten samuray
(27.06.20)
Bunları barlar sokağındaki her dövmeci kolay ve güzel şekilde yapar. Golden arrow, negatif..
0
turkce konusan uzayli
(27.06.20)
zapatista-beşiktaş bi göz atabilirsiniz
0
ala09
(27.06.20)
Dream tattooya iyi derlerdi, son durumu nedir bilmiyorum.
0
asteriks
(27.06.20)
kadıköy'deki neredeyse her yer yapar bunu. barlar sokağı girişindeki yere yaptırabilirsin. adını hatırlamıyorum ama kapıda baykuş resmi gibi bir şey var. tatlı genç bir bey var orada, onu bulamazsan yaşlı olanına yaptır.
0
aramızda kalsın
(27.06.20)
(5)

beleş stok fotoğraf bulamıyorum

owaki
free stock photos vs diye bilindik tüm siteleri denedim, free başlıyor para isteme işiyle bitiyor.beleş stok fotoğraf nerden bulunudr?
free stock photos vs diye bilindik tüm siteleri denedim, free başlıyor para isteme işiyle bitiyor.
beleş stok fotoğraf nerden bulunudr?
0
owaki
(27.06.20)
Freepik’te bulabilirsiniz belki.
0
Fiyu
(27.06.20)
shutterstock'ta şu an ilk 10 görsel ücretsiz, normal üye olur gibi üye oluyorsunuz kredi kartı bilgilerinizi girerek. herhangi bir para çekmiyor.

üye olduktan sonra 10 fotoğrafı indirebiliyorsunuz, istediğiniz zaman da hesabınızı iptal edebiliyorsunuz.
0
aziz dostum jack
(27.06.20)
ankara06
(27.06.20)
9kuyruklukedi
(27.06.20)
Pexels demeye geldiydim
0
jamiro
(27.06.20)
(4)

İntihal programı

adwokat
Hoca öğrencilerden 2 sayfalık el yazısıyla ödev istiyor. Bunu taratıp hocaya pdf olarak yolluyoruz.Bunu intihal programına sokacağını söylemiş, mümkün mü?Sonuçta el yazısı.700-800 ödevin birbiri arasındaki benzerlikleri anlayabilir mi?
Hoca öğrencilerden 2 sayfalık el yazısıyla ödev istiyor. Bunu taratıp hocaya pdf olarak yolluyoruz.
Bunu intihal programına sokacağını söylemiş, mümkün mü?
Sonuçta el yazısı.
700-800 ödevin birbiri arasındaki benzerlikleri anlayabilir mi?
0
adwokat
(27.06.20)
full el yazısı ise (çünkü taratınca resim dosyası gibi görünecek) (ocr gibi resimden yazıya çeviren program kullanmazsa ki sanmam) turnitinin dosyayı kabul etmeyeceğiniz yazmışlar yabancı sitelerde. dosyayı kabul etmesi için en az 20 kelime bilgisayarda yazılmasını istemişler.

muhtemelen turnitine bile sokmayacak.
0
fezagezgini
(27.06.20)
mümkün değil
0
Ufuk
(27.06.20)
Sana ait olmayacagini dusundugu bi cumleyi google'layabilir.
0
brkylmz
(27.06.20)
brkylmz+1 ben hep bu taktiği uygularım ve hep yakalarım
0
bugisme
(27.06.20)
(3)

borsa al sat yapmak için

diffarentiationation
teb binde 2 komisyon alıyormuş. 50 bin liralık hisse alsam 100 liram sadece komisyona gidecek demek bu, al sat yapılması mümkün değil. en az komisyon ve en güvenilir olarak nerede borsa işlemi yapabilirim?
teb binde 2 komisyon alıyormuş. 50 bin liralık hisse alsam 100 liram sadece komisyona gidecek demek bu, al sat yapılması mümkün değil. en az komisyon ve en güvenilir olarak nerede borsa işlemi yapabilirim?
0
diffarentiationation
(27.06.20)
güvenilir-----> aldığınız her senet takasbankta isminize özel olarak saklanır. a kurumundan da alsan b kurumundan da alsan aynı güvenirlilikte. ama aracı kurumda nakit duran paran sanırım her hesabın için ayrı ayrı olarak 120 k tlye kadar sigortalı devlet tarafından. yani oldu da aracı kurum battı (ki çok çok zor ihtimal) senin hisselerine hiç bir şey olmaz. ama nakitin en fazla 120 k tl ye kadar sigortalanır.
en düşük komisyon----------> belirli hacimin altında kaldığın sürece aracı kurumlar sana çok komisyonunu düşürmez. atıyorum günlük 20 mn tl işlemin vardır o zaman yüzbinde 2 falan konuşulur.

benim tavsiyem bankalar dışındaki kurumlarla çalış. bankaların komisyon geliri diye bi dertleri olmadığı için binde 2 den tarifeyi açarlar ve indirmeleri çok zordur.
0
lycoxin
(27.06.20)
pazarlık da yapılır komisyon için. özellikle banka dışı aracı kurumlardan fiyat alıp pazarlık edip birbirlerine kırdırabilirsiniz.
0
pamplona
(27.06.20)
Banka dışı aracı kurumlara bak. On binde 7-8 bulursun çok rahat. İşlem yaptıkça daha da azaltırlar ilerleyen dönemde.
0
dougsampson
(27.06.20)
(2)

27-28 haziran sokağa çıkma kısıtlaması muafiyeti hk.

vital
merhabalar. kayınvalidemin mr randevusu var. kendisini alıp hastaneye götürmem gerekiyor. sorun olmaz değil mi?
merhabalar. kayınvalidemin mr randevusu var. kendisini alıp hastaneye götürmem gerekiyor. sorun olmaz değil mi?
0
vital
(27.06.20)
Sanmıyorum sorun olacağını. Anladığım kadarıyla boş gezenler ortalıkta çok dolaşmasın diye uygulanıyor artık bu yasak.
0
pass
(27.06.20)
sıkıntı yok. çevirmeye girerseniz randevu kağıdı ya da sms i, elinizde ne varsa ibra ediyorsunuz salıyorlar. lgs de annemi muayeneye götürdüm. özel hastanenin gönderdiği randevu sms isini gösterdim.
0
phonex
(27.06.20)
(1)

Sokağa çıkma kısıtlaması ve sınav

atcapar
Yarın kardeşim sınava girecek ev ile okul arası mesafe takriben 10 km. Kardeşimi sabah okula bıraksam sonra eve dönsem sınavı bittikten sonra tekrar gidip alsam sorun olur mu? Ceza yermiyim yoksa? 3 saat dışarda beklemek istemiyorum
Yarın kardeşim sınava girecek ev ile okul arası mesafe takriben 10 km. Kardeşimi sabah okula bıraksam sonra eve dönsem sınavı bittikten sonra tekrar gidip alsam sorun olur mu? Ceza yermiyim yoksa? 3 saat dışarda beklemek istemiyorum
0
atcapar
(27.06.20)
güzel soru.

bunu suistimal edenler olabileceği için, size niye inansınlar diye düşünüyorum.
kardeşinizin sınav belgesinin fotokopisini alabilirsiniz. aynı soy isim vs ama riskli gibi hala.

belki de hiç umursamazlar bilemiyoruz. turistleri kısıtlamadan muaf tuttular. türsab belgesi bir araçla gidenler turist muamelesi görecek.
0
fezagezgini
(27.06.20)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.