Giriş
(7)

igrenc bir soru olabilir: balgam atamiyorum.

bipot
soguk alginligi nedeniyle olusan balgami atamiyorum. bu da benim solunum yollarimda daralma ve surekli oksuruge sebep oluyor. ne zaman atmaya calissam, kusmak uzere oluyorum. Kisaca, kusmayi tetiklemeden balgam atmanin bir yolu var midir?
soguk alginligi nedeniyle olusan balgami atamiyorum. bu da benim solunum yollarimda daralma ve surekli oksuruge sebep oluyor. ne zaman atmaya calissam, kusmak uzere oluyorum. Kisaca, kusmayi tetiklemeden balgam atmanin bir yolu var midir?
0
bipot
(20.12.10)
(bkz: ekspektoran)

tabi doktor reçetesiyle.
0
ermanen
(20.12.10)
Bendede ayni sikinti vardi NAC 600mg al eczaneden inanilmaz etki yapiyo sikintilarin gecer
0
cratonz
(20.12.10)
geçenlerde vardı buna benzer bir duyuru (bkz: buğuseptil)
0
frzn
(20.12.10)
vakti zamanında kardeşimde astım başlangıcı vardı balgam atamıyordu. bir dostun önerisi ile sıcak sütün içine bal ve ciğ yumurta sarısını karışıtırıp verdik. sükür geçti bir dene istersen
0
asadas1999
(20.12.10)
balgam söktürücü bi ilaç alabilirsin. yine mucize bekleme, bazıları biraz sürüyor.
ha bi de sigarayı bırak :D
0
no avalon
(20.12.10)
(bkz: mentopin)
0
kobretti
(20.12.10)
NAC (N-Acetylcystein)
0
beyaz zambak ve mezar
(20.12.10)
(2)

ben hem de et beni

paltar yuyan masin
direkt "et beni" diyince bir garip oldu, soru ciddi!benim boynumda 1mm çapında pembemsi bir et beni çıktıydı (1 yıl filan olmuştur). bugün giydiğim kazağın yakasıyla temas etti heralde acımaya başladı şu an kırmızımsı bir hal aldı elleyince acıyor ve koptu kopacak gibi duruyor.doktora gideyim mi? al
direkt "et beni" diyince bir garip oldu, soru ciddi!

benim boynumda 1mm çapında pembemsi bir et beni çıktıydı (1 yıl filan olmuştur). bugün giydiğim kazağın yakasıyla temas etti heralde acımaya başladı şu an kırmızımsı bir hal aldı elleyince acıyor ve koptu kopacak gibi duruyor.

doktora gideyim mi? alınır mı bu? kötü bişey olabilir mi? koparsa nolur?

çok saçma bi soru mu oldu bilmiyorum ama tırstım hafiften. öneriler???
0
paltar yuyan masin
(19.12.10)
kopmaması lazım, zararlı. kanser oluşturabilir filan diyorlar. oynamayın ve en yakın zamanda doktora gidin, alıyorlar onları genelde. geçmiş olsun.
0
dasher
(19.12.10)
öncelikle sakin olun. skin tag olma ihtimali yüksek. kırmızımsı bir hal aldıysa büyük ihtimalle kendiliğinden kopacaktır. skin tag'lerin kansere dönüşme riskleri yok. ama içinizin rahat etmesi açısından bence bir an önce bir dermatologa görünün.
0
resistance is futile
(19.12.10)
(2)

[Farmakoloji] Pankreoflat vs. İntestinol

ermanen
Bu iki ilaç birbirinin muadili mi sayılır? Birinden birini kullansak olur mu yani?Pankroflat endikasyonları:Sindirim bozukluklarına bağlı gaz şikayetleri, aerofaji-hava yutma, yağ-protein-karbonhidrat hazmının bozuklukları, pankreatik yetmezliği olanlar, ameliyat öncesi ve sonrası gaz şikayetleri, f
Bu iki ilaç birbirinin muadili mi sayılır? Birinden birini kullansak olur mu yani?


Pankroflat endikasyonları:
Sindirim bozukluklarına bağlı gaz şikayetleri, aerofaji-hava yutma, yağ-protein-karbonhidrat hazmının bozuklukları, pankreatik yetmezliği olanlar, ameliyat öncesi ve sonrası gaz şikayetleri, fazla zamansız yemeğe bağlı olan hazımsızlıklar, karın içi organlarının radyolojik tetkiklerinden önce gaz giderici olarak kullanılmaktadır.

İntestinol endikasyonları:
Dispepsi, gastro-kardiyal semptomlar gibi sindirim sisteminin gazla seyreden safra ve enzim yetersizlikleri, ameliyat sonrası görülen hazım yetersizlikleri, kolesistopatiler, pankreas yetersizlikleri, yağlı ishaller ve radyolojik tetkik öncesi gaz giderilmesinde kullanılır.
0
ermanen
(19.12.10)
birbirinin muadili ilaçlardır.kafanıza göre kullanmayın ama.belki doz ayarlaması falan yapılması gerekir.
0
otebostan
(19.12.10)
ikisinde de pankreatin enzimleri var. birbirlerinin yerine kullanılabilir. tabii eğer reçete edildiyse.
0
cubuk kraker
(19.12.10)
(2)

Diş Eti Acısı

olmadı ki bir kullanıcı adım
Galiba 20 yaş dişiyle ilgili bir sorun.Çıkıyor mu, ne yapıyor bilemedim.Şimdi eski tel zamanından kalma "BraceRelief" diye bir krem/merhem gibi bir şey var evde.Bundan azıcık sürüversem etkisi ne olur acaba?Irritated area'ya uygulayın yazıyor üstünde.Uygulayayım mı ki?Sorun çıkar mı?
Galiba 20 yaş dişiyle ilgili bir sorun.
Çıkıyor mu, ne yapıyor bilemedim.
Şimdi eski tel zamanından kalma "BraceRelief" diye bir krem/merhem gibi bir şey var evde.
Bundan azıcık sürüversem etkisi ne olur acaba?
Irritated area'ya uygulayın yazıyor üstünde.
Uygulayayım mı ki?
Sorun çıkar mı?
0
olmadı ki bir kullanıcı adım
(18.12.10)
kremi bilemeyeceğim, ancak diş eti acısı yapar 20lik.
0
heyamo
(19.12.10)
ve o acı dindi sanarsın 1-2 hafta sonra yine başlar ömür biter o diş yinede çıkmaz
0
Bravefart
(19.12.10)
(11)

burundan sümük nasıl atılır sökülür?

seljax
merhaba2 gündür hastayım burnum boğazlarım berbat. bu sabah 5 uyandım ağzım acık uyuduğum için kupkuru oldu dudaklarım şişti filan sinirle kalktım sümkür sümkür yok çıkmıyo ama resmen burnuma basınç uyguluyo acayip dolu öyle böyle değil.viks yaptım tuzlu su yaptım yok banamısın demiyor.var mı bildiğ
merhaba
2 gündür hastayım burnum boğazlarım berbat. bu sabah 5 uyandım ağzım acık uyuduğum için kupkuru oldu dudaklarım şişti filan sinirle kalktım sümkür sümkür yok çıkmıyo ama resmen burnuma basınç uyguluyo acayip dolu öyle böyle değil.
viks yaptım tuzlu su yaptım yok banamısın demiyor.

var mı bildiğiniz çözüm?
çıldırıcam bu sümür salgılayan her neyse bademcik gibi zararsızda gidiyim aldırayım ameliyatla böyle yaşanmıyo

bugün için üstte durursa sevinirim.
0
seljax
(18.12.10)
nemli ortam bana iyi geliyor bu gibi durumlarda. burnum pek akmıyor, aksa da kolay çıkıyor. o yüzden nemlendirici aldım ve birkaç yıldır rahat rahat uyuyorum geceleri, burnum da çok tıkanmıyor.
0
turcino
(18.12.10)
basıncı burnunun arkasına uyguluyorsa sinüslerin dolmuştur, tuzlu su çek burnuna.
0
:/
(18.12.10)
denedim ama o kadar doluki burun deliğim ıslanıyo sadece girmiyo sinüslere
ve evet sinüsler over capacity şuan
0
🌸seljax
(18.12.10)
tonimer sprey ya da bepanthen. bepanthen'i sürdükten hemen sonra sümkürmeyin biraz bekleyin. bepanthen daha ucuza gelir tabi tonimer eşşek gibi pahalı. ayrıca bepanthen'in denediğim bütün burun nemlendiricilerden daha etkili olduğunu da ekleyeyim.
0
galadnikov
(18.12.10)
buhar iyi geliyor. hatta bi ilacı vardı kaynar suya işte damlatıp buharı içinize çekince açıyodu. ben sadece buharla yapıyorum o bile fayda ediyor
0
paltar yuyan masin
(18.12.10)
zor durumlarda otrivine sıkıyorsun sümüğe dair hiçbir şey kalmıyor..sık kullanmayınız..
0
purkinje
(18.12.10)
yeni nesil bu muhteşem şeyi bilmiyor sanırım:

buğuseptil
0
darknum
(18.12.10)
buğuseptil kesinlikle iyi gelir.
bi de okyanus suyu gibi bişey var burna sıkılan böyle deodorant büyüklüğünde. eczaneye onu sor. o da işe yarar. ama buğuseptil kadar değil.
bi kabın içine sıcak su doldurup içine bir kapak buğuseptil döküyosun, sonra büyük bi havlu alıp kafanı ve su dolu kabı içine alacak şekilde örtüyosun ki buhar odaya dağılmasın. öyle bi 10-15 dk duruyosun. her şey ymuuşuyor. hayat şapır şupur oluyor.
0
cisterna
(18.12.10)
şimdi gidip deniyorum beklentilerimi baya büyüttünüz umarım bu sefer gol olur
0
🌸seljax
(18.12.10)
biraz mazosizm varsa ruhta mentol yagı tavsiye edebilirim. !!! Bir damlası bile cok sert geliyo. tavsiyem icinde hava olan enjektor ucuna dokundurup icindeki hava ile puskurtebilirsiniz.
0
sebeleleylek
(18.12.10)
@sebeleleylek
şuan zaten mazoşitliğimin doruklarındayım. küçükken iğnesiz sırıngayla kan gelene kadar cektiğimi bile hatırlarım mentol yağı güzel fikir
0
🌸seljax
(18.12.10)
(4)

disci korkusu

bipolar
ankaradayim. cok fena halde disci korkum var. disciye gidince oturup agliyorum oyle soyliyeyim. beynim oyuluyor gibi geliyo. benim bu kaprislerimle ugrasabilecek eli hafif bi disci ariyorum. iki yildir disim agriyor ama ancak bugun gitmeye karar verebildim. tavsiye edebilecek birileri varsa mutesekk
ankaradayim. cok fena halde disci korkum var. disciye gidince oturup agliyorum oyle soyliyeyim. beynim oyuluyor gibi geliyo. benim bu kaprislerimle ugrasabilecek eli hafif bi disci ariyorum. iki yildir disim agriyor ama ancak bugun gitmeye karar verebildim. tavsiye edebilecek birileri varsa mutesekkir olurum.
0
bipolar
(18.12.10)
Aynı korkulardan muzdarip birisi olarak size Elif hanımı öneriyorum. Mutlaka uğrayın.

dr. Elif Acarakçay 0312 4722676 cevizlidere mah. 10. cadde 1/12 balgat ankara
0
crystalsoul
(18.12.10)
kızılayda ted'in karşısında dentoline var, müçteba demirbağ'ı tavsiye ederim. telefon numarası 425 14 19, işçiliği iyidir.
0
kayranin kedisi
(18.12.10)
engelliler icin kullanilan bir yontem var. ufak bir igne sonrasi sen ruyalarda dolanirken onlar isini hallediyorlar. ankarada da vardi bu yontemi kullanan birisi, ama hatirlayamadim.
0
lpgli tosbaga
(18.12.10)
çocuklar için fısfıs yapar dişçiler, iğne acısını alması için. zaten iğneyi vurduktan sonra rahatlarsınız. kendinizi de motive etmeniz şart tabii.
0
prdeay
(18.12.10)
(7)

Kişiyi öldürmeden bütün organlar çıkarılabilir mi?

ermanen
Demin "doktorlar" dizisinde görünce aklıma geldi. Gövdedeki bütün organları çıkararak aort etrafındaki tümörü çıkarma ameliyatı yapmışlardı. Sanırım sadece kalp çıkmadı. Bir de beyin tabii ki. Evet mümkün mü bu? Kan dolaşımı nasıl ayarlanabilir ki böyle bir durumda?Hatta kalp ve beyni de çıkararak d
Demin "doktorlar" dizisinde görünce aklıma geldi. Gövdedeki bütün organları çıkararak aort etrafındaki tümörü çıkarma ameliyatı yapmışlardı. Sanırım sadece kalp çıkmadı. Bir de beyin tabii ki.

Evet mümkün mü bu? Kan dolaşımı nasıl ayarlanabilir ki böyle bir durumda?

Hatta kalp ve beyni de çıkararak da mümkün müdür? (Tabi doktorların bildiği özel bir şekilde, belki bir kısmı vücuda bağlı kalarak, damarlarla veya kan sağlayan birimlerle)

Gerçek hayatta da böyle veya buna benzer (organların çıkarılarak yapıldığı) bir ameliyatın örneği var mı hiç?
0
ermanen
(18.12.10)
evet var böyle bir vaka:

www.sagliksal.net

p.s. katkılarından dolayı google'a teşekkürlerimi sunarım.
0
microfiction
(18.12.10)
Elbette, bizzat girmiştim bu ameliyata.
0
ornette
(18.12.10)
var diye biliyorum, kan dolaşımınıı bir cihaz ile sağlıyorlar ve vücut sıcaklığını düşürüyorlar,hasta stabil konuma gelince de at koşturuyorlar sonrada diriltiyorlar.
0
skywalkeremre
(18.12.10)
valla house'un bir bölümünde vardı aynen skywalkeremre'nin tarif ettiği tarz bir ameliyat. küçük bir kızı ameliyat etmek için vücut ısısını düşürürerek kontrollü olarak kısa bir süreliğine öldürüp, işlerini halledip tekrar uyandırmışlardı. hatta kızın annesine ameliyatı anlatırken ya house ya da wilson "kızınızı reboot edicez" diye tarif etmişti. o tarz bir şeyi gördükten sonra her türlü ameliyat vardır, inanırım.
0
resistance is futile
(18.12.10)
@ornette, hocam biraz daha acar misiniz mumkunse? (anlayacagimiz dilde :) )
0
kakoy
(18.12.10)
zaten islevini yapay yollarla saglayamadigimiz birkac organ var; beyin, karaciger, pankreas gibi.
0
tom riddle
(18.12.10)
@resistance is futile yahu ben de nerede gördüm diye düşünüyordum=)
0
skywalkeremre
(18.12.10)
(8)

Uyandıktan sonra zaman-mekan kavramını hatırlayamamak

turcino
Uyanıyorsunuz fakat bir süre (birkaç dakika diyelim) hangi zamanda, nerede olduğunu çıkartamıyorsunuz. Ben kimim, hangi yıldayız, dün ne yaptım, bugün ne yapacağım düşünceleri dolanıp duruyor. Bu nedir? Tıbbi bir sorun mudur yoksa olur mu öyle herkese?
Uyanıyorsunuz fakat bir süre (birkaç dakika diyelim) hangi zamanda, nerede olduğunu çıkartamıyorsunuz. Ben kimim, hangi yıldayız, dün ne yaptım, bugün ne yapacağım düşünceleri dolanıp duruyor. Bu nedir? Tıbbi bir sorun mudur yoksa olur mu öyle herkese?
0
turcino
(18.12.10)
valla ben mevzunun uzmanı değilim de, bikaç dakka sürüyosa hakkaten bi yamukluk olması lazım bence. beynin bi bölgesi geç ısınıyo heralde :)
0
unexpected error
(18.12.10)
akşamüstü uykuya dalarsanız olabilir bazen.
0
shortedsnyper
(18.12.10)
eğer sürekli oluyorsa "dementia" ve "delirium" durumlarını bir gözden geçirin. onun dışında d vitamini eksikliğine de odaklanabilirsiniz. doktora danışın ama siz.
0
ermanen
(18.12.10)
hacı biraz daha açsana? mesela elini yüzünü yıkamaya gidicen gidemiyor musun? ya da uyanıp yataktan kalkıncaya kadar mı algın bozuk durumda kalıyor?

yoksa yani uyanma aşamasında neredeyim ben lan gibilerinden diye düşünmek normal yani. uykun uzun sürdüyse, derin bir uykundan uyandıysan böyle düşünme ihtimalin de artar. onun haricinde rüya ile uyanıklık arasında gelgitler yaşanıyorken de zaman-mekan algısı bozuluyor. gerçek mi rüya mı algılayamıyorsun falan. eğer biraz daha durumunu spesifik olarak anlatırsan yardımcı olacak arkadaşlar artar.
0
baldur
(18.12.10)
şöyle ki:
uyanıyorum hemen diyorum bugün ne? niye uyandım? saate takvime bakıyorum bugünün hayatımda ne olduğunu kavramaya çalışıyorum. televizyonu açıyorum hemen o günün ne olduğunu anlamak için ve haberler sayesinde ya da masamdaki eşyalardan jeton düşüyor genellikle. hep hatırlatıcı bir şey olduğu için hatırlıyorum ama odada bir şey olmasa iyi bir düşünürüm sanırım bugün ne, ne yapıyorum ben diye.

işletim sistemi geç açılıyor ama sonrasında tıkır tıkır çalışıyor :D
0
🌸turcino
(18.12.10)
normaldir. uyandırma hormonunun kısa etkisi olduğunu düşünüyorum.
0
kediebesi
(18.12.10)
bir kaç dakika sürüyorsa eğer format vakti gelmiş demektir :)

hayatın tek düze ise, zamandan bağımsız yaşıyorsan, ptesi ile cuma arasında hiçbir fark yoksa, hayat enerjin düşükse, heyecanını yitirdiysen bir şeyleri değiştirmelisin.

ben de uyandıktan sonra 10-15 sn windows un açılmasını beklerim. beni uyandıranın kim olduğunu çıkaramam. hatta valide şöyle der: "seni uyandırırken tırsıyorum, gözlerini fal taşı gibi açıp benim kim olduğumu çıkarmaya çalışıyosun, o halini görünce yüreğim hopluyo".
baba evimi yoksa kendi evim mi yoksa başka bir yer mi uyandığımı anlayamam. ama en fazla 10 sn sürer.
kısaca hayatına fark katmaya çalış, heyecan duyduğun şeylere yönel.
0
titiz
(18.12.10)
bana hiç olmadı bugüne kadar. başka birinin evinde, okulda koltuk sandalye üstlerinde, işyerinde masamın üstünde, otobüste trende uçakta, ve hatta kafede arkadaşlarım otururken... nerde uyursam uyuyayım uyanır uyanmaz durumu idrak ederim, hatta etmem çünkü zaten biliyorumdur. bence bir nöroloğa git sor durumu.
0
tryit
(18.12.10)
(3)

Göz kapağında rahatsızlık

damacana
arkadaşlar bu olay daha önceleri de oluyordu ertesi gün geçiyordu. bu sefer 2 gün oldu ama geçmedi. sorunum şöyle, gözümü kıstığımda veya kapattığımda sağ göz kapağının içinde hafif bir rahatsızlık oluyor açıkken sorun yok ama her göz kırptığımda aynı hissi duyuyorum. özellikle kafaya taktığım zaman
arkadaşlar bu olay daha önceleri de oluyordu ertesi gün geçiyordu. bu sefer 2 gün oldu ama geçmedi. sorunum şöyle, gözümü kıstığımda veya kapattığımda sağ göz kapağının içinde hafif bir rahatsızlık oluyor açıkken sorun yok ama her göz kırptığımda aynı hissi duyuyorum. özellikle kafaya taktığım zaman deli ediyor. önceleri kirpiklerden dolayı oluyor diye düşünüyordum ama gözümü kıstığımda kapağın içindeki birşeyin rahatsız ettiğini hissediyorum. herhangi bir şişlik yok bu arada.
lens takınca olmuyor, çıkarınca tekrar başlıyor.
0
damacana
(17.12.10)
iç tarafında sivilce, beze gibi bir şey çıkmış olabilir, doktora danışmakta fayda var şakaya gelmez göz bu.
0
jameskeenan
(17.12.10)
bu arada yazmayı unutmuşum lens takınca olmuyor, çıkarınca tekrar başlıyor.
0
🌸damacana
(18.12.10)
akalmorluk bir soru.
0
karahan1
(18.12.10)
(1)

İstanbul Diş

Kat
Apikal rezeksiyon yapılması gereken bir dişim varmış. Göztepe Araştırma Hastanesinde bu işlemi yapamadıklarını söylediler. Yeditepe Diş Hastanesinin de Emekli Sandığıyla anlaşması yokmuş. Şöyle hem sağlık güvencemi kullanıp hem de düzgünce yaptırabileceğim bir yer var mıdır? Anlaşmalı, anlaşmasız ön
Apikal rezeksiyon yapılması gereken bir dişim varmış. Göztepe Araştırma Hastanesinde bu işlemi yapamadıklarını söylediler. Yeditepe Diş Hastanesinin de Emekli Sandığıyla anlaşması yokmuş. Şöyle hem sağlık güvencemi kullanıp hem de düzgünce yaptırabileceğim bir yer var mıdır? Anlaşmalı, anlaşmasız önerilerinize açığım. Teşekkürler...
0
Kat
(17.12.10)
çapa- ya da özel özelde 400 ü bulur o.
0
radikalherif
(17.12.10)
(1)

EMG'de bir şey çıkmazsa bel MR'ı çektirmeye gerek kalır mı?

gijilti
ayaklarımdaki ve sağ bacağımdaki sinirsel sıkışma, his azalması, hafif ağrılar vb. şikayetlerden dolayı EMG çektrdim ve olumsuz bir sonuç çıkmadı.şimdi acaba MR çektirmeye gerek var mı belimden. Yoksa EMG yeterli oldu mu? Doktora danışacağım ama önce bir sormak istedim, acilen kesin olmasa da bilgi
ayaklarımdaki ve sağ bacağımdaki sinirsel sıkışma, his azalması, hafif ağrılar vb. şikayetlerden dolayı EMG çektrdim ve olumsuz bir sonuç çıkmadı.

şimdi acaba MR çektirmeye gerek var mı belimden. Yoksa EMG yeterli oldu mu? Doktora danışacağım ama önce bir sormak istedim, acilen kesin olmasa da bilgi edinmem lazım. belimde hafif tatlı bir ağrı oluşuyor ve oturunca ayaklarımda his azalıyor.
0
gijilti
(17.12.10)
mr'da diskinin vesairin görüntüsü elde edilecek, bunun vereceği bilgi de çok değerli.

benim de benzer şikayetlerim vardı, emg'de bişi çıkmadı ama mr'da az biraz kaymış disklerim. ona bakarak fizik tedavi gördüm, çok mutluyum, uyuşmalar-ağrılar büyük oranda geçti.
0
no avalon
(17.12.10)
(3)

roaccutane sonrası sivilce kızarıklık tedavisi

reznov
roaccutane kullandım sivilcelerim geçti ancak şu an kızarıklıklar var .Nasıl geçer ,hangi kremler iyidir,tavsiye lütfen....
roaccutane kullandım sivilcelerim geçti ancak şu an kızarıklıklar var .Nasıl geçer ,hangi kremler iyidir,tavsiye lütfen....
0
reznov
(17.12.10)
tretin önerirler peeling babında.
0
anubis026
(17.12.10)
ben roacctane kullaniorum suanda ayni zamanda eritretin isimli jeli verdi doktor
0
berginyonbaenre
(17.12.10)
kalan sivilce izleri için bana contractubex yazmıştı doktor. aylardır olan izleri bile silmiş bir krem kendisi.
0
inthechaos
(18.12.10)
(3)

tırnak oyuğu gibi ama değil gibi?

son nefes
ey ahali,2 haftadır sağ elimin baş parmağındaki tırnakta bastırınca bir acı duyuyorum. yakından bakınca tırnağın ölü bölgesinin içe doğru yarım milim uzadığını gördüm. oyuğun ucunda da siyah bir nokta. tırnağımı kesip içini temizledim ve sonunda o siyah noktaya ulaştım. orada birşey var ve çıkmıyor.
ey ahali,
2 haftadır sağ elimin baş parmağındaki tırnakta bastırınca bir acı duyuyorum. yakından bakınca tırnağın ölü bölgesinin içe doğru yarım milim uzadığını gördüm. oyuğun ucunda da siyah bir nokta. tırnağımı kesip içini temizledim ve sonunda o siyah noktaya ulaştım. orada birşey var ve çıkmıyor. içe doğru birşey mi bilmiyorum ama bastırınca hafif acıyor. mantar mı acaba diye bakıyorum fakat yazan belirtiler pek uymuyor gibi. daha önce de hiç mantar görmediğim için bilmiyorum. bilen varsa beri gelsin. dermatoloğa mı göstermek lazım? 2 haftadır geçmeyince merak da ediyor insan.
bu arada acı dediğim öyle abartı değil, herhangi bir iltahap ta yok...
0
son nefes
(17.12.10)
bi yere sıkıştırmışsındır, kan oturmuştur morarmıştır. mantarda bööle sarı iğrenç bi şekil alıyor tırnak. anlattığınla pek alakası yok
0
no avalon
(17.12.10)
yok bir yere vurmadım. o acıyı birçok kez yaşadığım için ne olduğunu iyi bilirim:) kan otursa, morarsa zaten yazardım. bu renksiz, kokusuz bir durum. sanırım ciddi birşey değil fakat merak ediyor insan...
0
🌸son nefes
(17.12.10)
o zaman bişi değildir o :)
0
no avalon
(17.12.10)
(1)

belim kütlüyo hep?

xenophobe
dün gece sordum ama hiç cevap gelmedi, tekrar sorayım. bunda da gelmezse bidaha sormam.boyum uzun, bilgisayar başında eğik durmaktan kambur olucam nerdeyse. farkettikçe dikleştiriyorum kendimi her yaptığımda da çatur çutur kütlüyo belim. uzun aralıklarla olsa kütleyebilir de, yaptıktan 30 saniye son
dün gece sordum ama hiç cevap gelmedi, tekrar sorayım. bunda da gelmezse bidaha sormam.

boyum uzun, bilgisayar başında eğik durmaktan kambur olucam nerdeyse. farkettikçe dikleştiriyorum kendimi her yaptığımda da çatur çutur kütlüyo belim. uzun aralıklarla olsa kütleyebilir de, yaptıktan 30 saniye sonra bile yapsam yine kütlüyor. durumum kötü mü lan?
0
xenophobe
(16.12.10)
bel yastığı kullanmaya başlayın acilen.masanızın altınada dizlerinizi sandalye hizasına getirecek bir ayak altığı kullanın.yani sandalyede oturuyormuş gibi..başlarda rahatsız edici ama doktor doktor sürünüp,kortizon yemekten iyidir..en kötüsü de bel fıtığı(tecrübe edildi)..sonrasında omurgada eğiklikler başlıyor..
0
lavitaebella
(16.12.10)
(3)

Kulunç Sorunu

berginyonbaenre
kürek kemigim civarinda inanilmaz bi kuluncum war ev ahalisinden kimse masaj yöntemiyle düzeltemedi bunda işe yarabilecek ben yaptım çok ii geliyo diyebilceginiz cözümler aramaktayim bi el atın şu kürek kemigimeee sayın lidyalılar
kürek kemigim civarinda inanilmaz bi kuluncum war ev ahalisinden kimse masaj yöntemiyle düzeltemedi bunda işe yarabilecek ben yaptım çok ii geliyo diyebilceginiz cözümler aramaktayim bi el atın şu kürek kemigimeee sayın lidyalılar
0
berginyonbaenre
(16.12.10)
spor?! dalga filan geçmiyorum da aynı kulunç bende de var, düzenli spora başlamazsan geçmez. elinden ancak bs başında filan çok oturmamak gelebilir, dik dur, rahat sandalyede çalış vs...
0
su nanesi
(16.12.10)
boynunu ovdur, yüzmeye git...
0
no avalon
(16.12.10)
ovdurma olayını ama abartmasınlar daha kötü sonuçlar doğurabilir dikkat =)
0
kobretti
(16.12.10)
(1)

Trisiklik antidepresan içiyorum antihistaminik alsam ne olur?- Acill

cy7
Prospektüslere baktım etkisini arttırır falan diyor ama bilemedim ben. Burnum çok fena tıkandı sinüzit+burun eti büyümesinden. Nasıl yapsam?
Prospektüslere baktım etkisini arttırır falan diyor ama bilemedim ben. Burnum çok fena tıkandı sinüzit+burun eti büyümesinden. Nasıl yapsam?
0
cy7
(16.12.10)
sizin alacaganiz antihistaminik icin ozellikle prospektuste etkisini azaltir diyosa ve kullanmaniz gerekiyorsa antihistaminigi dusuk doz kullanin.
0
tom riddle
(16.12.10)
(7)

diş teli çıktıktan sonraki sonraki plastik

care
heh, teller çıktı şimdi o plastiğin yapılması, benim almam filan 2-3 günü bulacak sanırım. bu arada dişler bozulmasın yine? ne yapmam lazım bi yardım edin, bozuluyo gibi hissediyorum sanki...
heh, teller çıktı şimdi o plastiğin yapılması, benim almam filan 2-3 günü bulacak sanırım. bu arada dişler bozulmasın yine? ne yapmam lazım bi yardım edin, bozuluyo gibi hissediyorum sanki...
0
care
(14.12.10)
3 gunde bozulmaz yaw
0
morte
(14.12.10)
Herhangi birşey yapmana gerek yok dişlerin tamamen tek sıra olmadan diş hekimi zaten teli çıkarmaz tel çıktıktan sonra da boşluk olduğu için ve alışamadığın için sana garip geliyor zamanla alışırsın merak etme. Dişlerin bozulması için ekstra bir diş çıkması gerekir ağzında o da olası birşey değil sanırım..
0
Ekim Bebesi
(14.12.10)
dişler bozuluyor diş çıkmasa da. tek sıra olmadı, erken çıkartmamız gerekti ama bu şekilde idare eder. 3-4 güne bozulur mu onu merak ediorum
0
🌸care
(14.12.10)
Teller uzun süre kaldığı için çıkarıldığında çok kısa sürede bozulma olacağını sanmam ama her ihtimale karşı dişlerini fazla zorlayacak şeylerden kaçın..
0
Ekim Bebesi
(15.12.10)
2-3 günde bozulmaz o dişler merak etme, senin yapabileceğin bişey yok zaten yapman gerekse doktorun yapardı idarelik
0
orange coffee
(15.12.10)
3-4 günde bozulmaz ama eğer onu kullanmassan mutlaka ve mutlaka bozulacak dişlerin tekrardan. tecrübeyle sabittir. hatta ön dişlerin için (hem alt hem üst) doktorundan rica et arkalardan bi tel taksın kaynakla. ben üstlere yaptırmadığım için hafif geriye giden bir dişim var. ama alta arka tarafından ince bi tel taktı ve 6-7 senedir duruyor ne bir bozulma ne de bir rahatsızlık hissi var. öneririm!
0
datlu
(15.12.10)
endişelenme. bende de vardı o tellerden.
o plastiği bana da vereceklerdi.
tel çıktıktan bir ay sonra ölçü aldılar.
seneye de verecekler o plastiği herhalde.
ve dişler yerli yerinde duruyor hala oynamadılar.
0
olmadı ki bir kullanıcı adım
(15.12.10)
(4)

boğazda gıcık

josephinebrunsvik
yemek yedikten sonra boğazımda gıcık olyor, nedeni ne olabilir herhangi bir mide rahatsızlığım yok, allerjik olabilir mi? salça ve süt ürünlerinden şüpheleniyorum
yemek yedikten sonra boğazımda gıcık olyor, nedeni ne olabilir herhangi bir mide rahatsızlığım yok, allerjik olabilir mi? salça ve süt ürünlerinden şüpheleniyorum
0
josephinebrunsvik
(14.12.10)
salça ve zeytinyağı yapabilir.
0
cruor
(14.12.10)
Reflü de yapabilir boğazda gıcık
0
hagi10
(15.12.10)
grip olmak üzere olabilirsin bende genelde o zamanlarda olur belkide arada gidip geliyorsundur yani bünye zayıf düşmemiştir hala.
süt boğazda bakteri miktarını artırır.
salçayı bilemiyorum.
0
seyduna6687
(15.12.10)
şöyle bi duyurum vardı benim de bakın derim:
www.eksiduyuru.com
0
terp
(15.12.10)
(4)

Boğazım öksürmekten yırtılacak, ne yapsam?

artikbenimdebirvolvomvar
MerhabaDün akşam hafif bi titreme vardı üzerimde. hafif hafif de öksürüyordum. bu sabah uyandığımda boğazım dolmuş, öksürmeye kalkıştım az daha ciğerlerim çıkacaktı resmen. çok kötü bi durumda. başka da hiç bir belirti yok. biraz halsizlik var, ateş yok. yutkunurken boğazım acıyor. çorba yaptım kend
Merhaba

Dün akşam hafif bi titreme vardı üzerimde. hafif hafif de öksürüyordum. bu sabah uyandığımda boğazım dolmuş, öksürmeye kalkıştım az daha ciğerlerim çıkacaktı resmen. çok kötü bi durumda. başka da hiç bir belirti yok. biraz halsizlik var, ateş yok. yutkunurken boğazım acıyor. çorba yaptım kendime. içiyorum. başka önerisi olan var mı? boğazı neyle yumuşatabilirim?
0
artikbenimdebirvolvomvar
(14.12.10)
doktora gidip kontrol edilin ve ilaç yazdırın bence. öksürük şurubu ve antibiyotik gerekebilir.

eğer şimdi gidemiyorsanız, ballı süt, ballı ıhlamur gibi içecekler işe yarayabilir. bir de boğazınızı sıcak tutmaya çalışın. gargara da yapabilirsiniz.
0
ermanen
(14.12.10)
ballı süt yalan
doktor doktor doktor
ılık içecekler ve odada su buharı
buhar makinen yoksa al cattleı odada bi kaynatıver
0
isimmisimyok
(14.12.10)
sıcak değil ılık. gargara + içinde tarçın kabuu elma kabuuu ile beraber kaynatılmış ıhlamur içine bal ve limon.
0
cedric tweedledee
(14.12.10)
cosmicgadin
(14.12.10)
(3)

Nabız

einherjar
Hipokrat yeminliler,3 haftadır her gün nabzımı ve tansiyonumu ölçüyorum. Tansiyonum hep normal ama nabız 45-54 arasında çıkıyor hep. Günün değişik saatlerinde de ölçtüm ama hep böyle. Korkmalı mıyım? Doktora gitmeli miyim? Sadece Gilbert sendromum var bilinen.
Hipokrat yeminliler,

3 haftadır her gün nabzımı ve tansiyonumu ölçüyorum. Tansiyonum hep normal ama nabız 45-54 arasında çıkıyor hep. Günün değişik saatlerinde de ölçtüm ama hep böyle. Korkmalı mıyım? Doktora gitmeli miyim? Sadece Gilbert sendromum var bilinen.
0
einherjar
(14.12.10)
bradikardi denir buna. doktora gitmelisin. ilaçlar, sporcu kimliğin vs değilse, doktor sana bi aparat bağlayacak muhtemelen o zaman neyin var öğrenirsin.
0
cry freedom
(14.12.10)
Gilbert nedeniyle karaciğeriniz ilaç detoksifikasyonunu tam olarak gerçekleştiremediğinden, çeşitli zamanlarda kullandığınız ilaçların artık etkilerinin birikimi ve bunun kalbinize etkisi nedeniyle iletim blokları, bradikardiler, uzun q-t aralıkları vs. görülebilir.

Mutlaka ekg çektirmeli, muayene olmalısınız.
0
ornette
(14.12.10)
doktora git holter taksın...
0
no avalon
(14.12.10)
(5)

Antibiyotik hapı ikiye bölmek

ermanen
ve öyle kullanmak zararlı mıdır? Bazı prospektüslerde ikiye bölünebilir yazıyor sanırım.Bir de özellikle "Amoklavin" için soruyorum.
ve öyle kullanmak zararlı mıdır? Bazı prospektüslerde ikiye bölünebilir yazıyor sanırım.

Bir de özellikle "Amoklavin" için soruyorum.
0
ermanen
(14.12.10)
tıbbi olarak değil ama tecrübemi yazayım. o 1 gramlık hapları bi çok defa bölerek kullandım hala yaşıyorum. alternatifi de muzla falan arada yutmak tek tane şeklinde. boğazı geçmesi daha kolay oluyor.
0
inkey
(14.12.10)
bazıları çok büyük olduğundan ikiye bölüp kullanıyorum ben. art arda yutuyorum. ama kırıldığı için ilacın o iğrenç tadı daha çok geliyor. eczacıya sorduğumda bir şey olmaz dedi.
0
sen git ben geliyorum
(14.12.10)
Bir şey olmaz benim bile boğazımdan geçmiyor 1000 liklerin bazıları. Bir gün bir deep throat'çu bulursam onla deneyeceğim sıkıntı bende mi acaba diye. Baya büyük bir adamım yani sonuçta boğazda takılması mümkün olmamalı.
0
ozdek
(14.12.10)
arada çentik yoksa bölünmemeli, varsa bölünebilir.
0
groove salad
(14.12.10)
amoklavin film kaplı bir tablettir. bölüp iki parçayı da yuttuğun sürece tıbben sıkıntı yaşamazsın. ama tadı iğrenç olacak haberin olsun. üzerindeki film kaplamanın sebebi iğrenç tadını ve berbat kokusunu gizlemek. başka sebepleri de var ama bu ilaç için ve hemen yutacaksan bir önemi yok.
0
cry freedom
(14.12.10)
(7)

dil yaram var benim

adıgüzel
merhaba sağlıklı insanlar,şimdi benim ağzımda biri ön dişlerimin arkasında, üst damağımda; biri dilimin ucunda; biri dilimin biraz arkasında; biri de henüz tespit edemediğim bir yerde olmak üzere 4 tane aft (yeni öğrendim adlarını da) var. bunlara ek olarak boğazım da acımak da. sık sık olur bu bana
merhaba sağlıklı insanlar,
şimdi benim ağzımda biri ön dişlerimin arkasında, üst damağımda; biri dilimin ucunda; biri dilimin biraz arkasında; biri de henüz tespit edemediğim bir yerde olmak üzere 4 tane aft (yeni öğrendim adlarını da) var. bunlara ek olarak boğazım da acımak da. sık sık olur bu bana. doktora gidip sıra beklemek istemiyorum şu an çünkü yemek bile yiyemedim, halim yok hiç. kenacort aldım o da sinir bir şey zaten sürmeyi de beceremiyorum ama sürüyorum gibi.
yapabileceğim, beni bu ağrıdan kurtaracak başka bir şey var mı?
bir de neden sık sık olur bu bilen var mı?
0
adıgüzel
(14.12.10)
oralmedic alin 20 tl eczanede satiliyor. Yaraya tatbik edin aciyi direkt aliyor. Bulamadim derseniz yine aciyi alan bir ilac praydin (tam emin degilim adindan aft icin deyin verir eczaci)
0
slack
(14.12.10)
piraldyne daha kolay sürülüyor. küçük fırçası var.

bu arada "karbonatlı su" önerisini destekliyorum. karbonatlı su yoksa "tuzlu su" veya "2-3 damla sirke damlatılmış su" ile de gargara yapabilirsiniz.
0
ermanen
(14.12.10)
tantrum gargara 3 tlye satılıyor alıyorsun günde 4 5 sefer gargara yapıyorsun ağzını.
Birde kenacort a alıyorsun onu da aftların ustune suruyorsun (yapıskan birseydir)
en gec iki güne geciyor.
0
gitti gelecek
(14.12.10)
kendimi bildim bileli bu aft denen illetten kurtulamadığım için yardımcı olmaya çalışayım.

tantum ve benzeri gargaralar hiçbir işe yaramıyor. boşa para verip medet ummayın.
kenacort-a öyle. yapış yapış bir merhem. üstelik kortizonlu. leş gibi de tadı var. etkisi de çok değil. gündüz zaten sürseniz ağzınızı kullanamzsınız. gece sürünce de bütün gece leş gibi tadla geziyorsunuz. üstelik hareketli, dilin ulaşacağı noktadaysa saniyesinde yutarsınız. yutmadan sabaha kadar duurursa aftın beyazını aldığını görüyorsunuz ama dişinizi fırçalayınca geri geliyor. tavsiye etmem.

şahsi tavsiyelerim:

1. karbonat. ama suya katıp gargara değil. direkt çay kaşığıyla aftın üstüne basıyorsunuz toz karbonatı. götüne biber sürülmüş gibi bağırttırır adamı. çok acır. azıcık dayanın. 2-3 dakika dursun. artık vücut acıya mı alışıyor, aftı mı dağlıyor bilemem ama yıkadıktan sonra acımadığını fark ediyorsunuz. epey bi idare ediyor.

2. piraldyne. tentürdiyot gibi bir şey bu. bunun da tadı rezalet. ama en azından merhem gibi olmadığı için fırçayla afta bir damla damlatıyorsunuz, sünger gibi emiyor. bu da yakıyor ama kenacort'tan daha etkili. bol bol sürmezseniz yeme yutma durumu da olmuyor.

3. karadut pekmezi. aynen. ağzınıza alıp aftın üstünde tutun. bu da biraz yakıyor ama tadı en güzel olan bu. hem enerji de verir. günün istediğiniz saatinde uygulayabilirsiniz.
0
kibritsuyu
(14.12.10)
(bkz: kenacort)
0
tahret muslugu
(14.12.10)
karadut şurubu eczanelerde ve aktarlarda şişesi 5 tl
0
isimmisimyok
(14.12.10)
tantum verde sprey
0
cry freedom
(14.12.10)
(4)

Rakı içtim midem tuhaf oldu.

pass
Merhaba.2-3 ay öncesine kadar haftada en az bir kere, ortalama 3 duble rakı içerdim. Rakıyı sek içerim. Bu güne kadar ya Yeni Rakı içtim ya Yeşil Efe ya da Kara Efe 3 Distile.Dediğim gibi, uzun zamandır rakı içmemiştim. Arada şarap içiyordum...Cuma gecesi daha önce hiç içmediğim Tekirdağ rakısı içti
Merhaba.

2-3 ay öncesine kadar haftada en az bir kere, ortalama 3 duble rakı içerdim. Rakıyı sek içerim. Bu güne kadar ya Yeni Rakı içtim ya Yeşil Efe ya da Kara Efe 3 Distile.

Dediğim gibi, uzun zamandır rakı içmemiştim. Arada şarap içiyordum...

Cuma gecesi daha önce hiç içmediğim Tekirdağ rakısı içtim. Yine sek içtim, 3 duble içtim.

Aç karnaydım, arada yemek filan yedim. Tamam hayvanlık ama ocakbaşı lokantadaydım dayanamadım. Neyse.
Gecesibiraz bağırsaklarım bozuldu ama geçti. Midemde de şişkinlik oldu. Ondan sonraki gün boyu şişkinlik inmedi.

Üzerinden 3 gün geçmesine rağmen şimdi bişey yerken hemen midemde şişkinlik oluyor. Bunun nedeni ne olabilir? Sabah kalktığımda ağrı oluyor biraz.
0
pass
(14.12.10)
ağrınız açken ortaya çıkıyorsa, kazıyıcı delici bir ağrıysa, günde birkaç kez tekrarlıyabiliyorsa ülser veya gastrit olabilir. ya da en azından dispepsi denilen bir rahatsızlık mevzubahis olabilir. sonuçta şüphelenilen şey hangisi olursa olsun bi gastroentereloga (yoksa bir dahiliye uzmanına) görünmenizi salık veriyorum naçizane:)
0
lepaca kliffoth
(14.12.10)
en temizi bir doktora görünmek fakat, rakı içmeden evvel bulunabilrse, yarım çay bardağı zeytin yağı. bünyeye iyi gelir.
0
kabaday
(14.12.10)
mezelerde sorun vardır, rakıda sorun olmaz
0
tasakless
(14.12.10)
tekirdağ rakı fabrikasındakilere ellerinize sağlık dostlar diye kadeh kaldırmamışın ondan adaj.
0
icemanr
(14.12.10)
(13)

kepeğimsi, bir tür deri rahatsızlığı

oxibrinth
selam doktor kutsiler.bıyıkta, bıyık etrafında, sakalın çene kısmındaki derinin kepeklenmesi ve kızarması şeklinde kendini gösteren bir rahatsızlık vardı, hatta sanırım bir ara sözlükte'de görmüştüm ben bunun adını. latince ya da ingilizce olabilir, sonra da unuttum. tam olarak neye göre böyle olduğ
selam doktor kutsiler.
bıyıkta, bıyık etrafında, sakalın çene kısmındaki derinin kepeklenmesi ve kızarması şeklinde kendini gösteren bir rahatsızlık vardı, hatta sanırım bir ara sözlükte'de görmüştüm ben bunun adını. latince ya da ingilizce olabilir, sonra da unuttum. tam olarak neye göre böyle olduğunu anlamadım ama, galiba soğuk havalarda artıyor bu kızarıp pullanma durumu. bir ara krem de kullandım. neyse, şu anda tedavisi amacıyla yapılabileceklerden ziyade ne olduğunu merak ediyorum ben bunun, düşmanımı tanıyayım.

edit: saçlarım da kepekli mütemadiyen ama bu kadar dert edilecek durumda değil.
0
oxibrinth
(13.12.10)
(bkz: seboreik dermatit )

doktorumuza danışmadan kullanmıyoruz geleneksel uyarısını yaptıktan sonra, ben de duyuruda bana önerilen eumovate (böyle bir şeydi adı) adlı iğrenç maddeyi kullandım, faydasını gördüm. Kalıcı bir çözüm değil yalnız.
0
tahsin sutcuoglu
(13.12.10)
sıcak ve soguk havalar etkili olur.bide ilaç fln kullanıyorsan onlarda etkili olur.bildigim kadari ile bu hastalık tam anlamı ile geçmiyor.kremler rahatlatıyor sadece.
0
all girls dream
(13.12.10)
teşekkürler.
işin kötüsü şu yaş ve şu patates surattan sonra zorunlu durumlar haricinde sakalsız yapabileceğimi hiç zannetmiyorum. doktora göründüğümde bir krem vermişti, o da sürdüğün an itibariyle o bölgeyi daha da bok ediyordu; önce yumuşakken sonradan kuruyor ve o pullarla birlikte dökülüyordu. sonra da bir daha kullanmadım zaten. şöyle de sallamak istiyorum; sanırım sinir-stres durumlarıyla da bir ilgisi var. artık yaşamayı öğreneceğiz bununla, ne yapalım.
0
🌸oxibrinth
(13.12.10)
ben de çok ilaç kullandım aynı hastalık için ama geçmedi. nemli ortamda pek ortaya çıkmıyor. günde bir kere nemlendirici krem sürmek yetiyor. evet kremden hiç hazzetmem ama en iyi çözüm bu.
0
turcino
(13.12.10)
benim de saçlarım ve kaşlarımda aynı problem var. özellikle belli dönemlerde bütün kafam kuruyup dökülecekmişçesine kepek olurdu. ketoral diye bi şampuan kullanıyorum, çok rahat ettim. kaşlarım için de dermovate diye bi losyon vermişti doktor hanım. bitene kadar kullandım.pırıl pırıl oldu kaşlarım. ama bi süre sonra tekrarlardı. krem kullanmazsam yine pul pul oluyor.
0
make a wish
(13.12.10)
komik gelebilir ama elma sirkesini mutlaka denemelisin. deriye masaj yaparak sürdükten sonra birkaç dakika bekle, sonra durula. daha sonra şampuan ile yıka. bekleme esnasında koku rahatsız edebilir ama sabretmelisin.
0
winstoncash
(13.12.10)
doktora gorunun derim. sedef hastaligi olabilir
0
lule
(13.12.10)
t-gel.

bu hastalık için en iyi gelen şey sanırım. yediklerinize de dikkat etmeniz gerekiyor. cips felan gibi ağır yağlı kalorili şeyler fena azdırıyor. kurtuluşu yok. saç döker, kaşıntı yapar, hayattan bezdirir.
0
lol
(13.12.10)
@winstoncash saçlar için diyorsan yok komik değil esasında, dün yengem de aynı öneride bulundu.

@lol evet kaşıntı ve hafif de olsa saç dökülmesi var. yaşım ilerlemiş sayılabilir, buna rağmen kabak noktalarım yok ehehe. inşallah, en azından bu şekilde devam eder.
0
🌸oxibrinth
(13.12.10)
emovat, dermovat vs gibi kremler kortizonlu ve deriyi inceltiyor. uzun süreli kullanılmamalı.

bulunca alıcam, henüz denemedim ama kesin bir öneri sundu bir hastalıktaşım:
la roche posay - pityval
şampuan olarak ducray marka dedi.
0
pyro clustic flow
(14.12.10)
bende aynı dertten muzdaribim ve benim dermatit cips yediğimde bildiğiniz kuduruyor. tırnak buyuklugunde kepeklenıyor. bır ara dove kepege karsı etkılı urununu kullandım bıcak gıbı kestı sac dıplerını yakaıyor resmen ama sonra kesıyor 2.5 ay yok oldu ızmıre geldım kullanmayı kestım 1 2 ay sonra yenıden hortladı tekrar dove kullandım ıse yaramadı. sımdı clear for men denıcem o kesınlıkle ıyı gelıuyormus.
0
haskoylu deli hasan
(14.12.10)
@haskoylu deli hasan
clear for men şu anda kullanıyorum ve bi boka yaramıyor. ama içim rahat etsin diyorsan dene kendin gör.
0
winstoncash
(14.12.10)
winston olay bunyedne bunyey degısıyor mesela bende kımseden dove bana ıyı geldı dıye bırsey duymadım ama bana ıyı geldı. bu allahın cezası lanet hastalıktan kurtulmanın bır yoluda yok malesef kıbrısta dogu akdenız unı de revıre gıtmıstım bızım okulun dermotologu ducray dıye bır sampuan yazmıstı. almadım kullanmadım 35 lıra kodumun sampuanı. ama sunu dıyeyım sac falan yalan oluyo dıkkat etmek lazım hayvan gıbı dokuluyor saclar.
0
haskoylu deli hasan
(14.12.10)
(7)

kulak içinden pıt pıt ses gelmesi

bir bar taburesi
sevgili yozgatlılar,yaklaışık üç haftadır kulağımın içinden pıt pıt sesler geliyor, gün içinde sürekli duyuyorum bu sesi, sanki kulağımın içinde basınç oluşmuş veya su kaçmış gibi. ancak su kaçmış olsa üç dört güne çıkmaz mıydı? yoğun iş temposundan doktora gidemedim. en azından içimi rahatlatmak is
sevgili yozgatlılar,

yaklaışık üç haftadır kulağımın içinden pıt pıt sesler geliyor, gün içinde sürekli duyuyorum bu sesi, sanki kulağımın içinde basınç oluşmuş veya su kaçmış gibi. ancak su kaçmış olsa üç dört güne çıkmaz mıydı?

yoğun iş temposundan doktora gidemedim. en azından içimi rahatlatmak istiyorum.
0
bir bar taburesi
(13.12.10)
aynısı bende var!! doktora da gittim, kaale bile almadı. birtakım testler yaptılar, kulağımın içine "viiyk viiyk" diye seslerle bişiler yaptılar, duyma testi yaptılar... yok.

sigarayı bıraktım, büyük oranda geçti. burnum tıkanınca, ters tarafa yatınca ara ara geri geliyor. çok gıcık bişi ama anladığım kadarıyla zararsız :)

birinde daha olduğunu duydum ya, oh!!
0
no avalon
(13.12.10)
Bende de ara ara olur, grip başlangıcı sanıyorum. Grip nedeniyle gittiğim doktor bununla ilişkilendirmişti galiba.
0
tcyx
(13.12.10)
ben olsam tansiyonumu zaman aralıklı olarak ölçtürürdüm
0
non descript
(13.12.10)
kalp atisini duymak mumkun olabilir. bencede tansiyon, kan basinci felan bi bakmak lazim. var mi carpinti vs.
0
kobretti
(13.12.10)
kesinlikle sürekli maruz kaldığım olay sanıyorum iç basınçla yani tansiyonla alakalı bir durum.. iğrenç birşey ayrı konu..
0
sorumvarbenim
(13.12.10)
hem yozgatlıyım hem de bahsettıgın olayı bende sıklıkla yaşıyorumdum.. yozgatlılara has bişey olsa gerek diye düşünürken, toktura gittim az sigara iç dedi.. ben de bıraktım artık olmuyor..
0
kennym
(13.12.10)
ben dalışa giderken kulagımı zorlamıştım basıncı dengelemek için, öyle olmustu pıt pıt atıyordu çatlamıştı damar mıdır nedir, ilaç bile vermıyorlar. geçmesi için burnunun acık olması ve sakız cıgnemen lazım - eger öyle bir şeyse-
0
karpuzpeynirekmeksu
(13.12.10)
(2)

antibiyotik alıp almama

hanioluryabazen
çektirmem gereken yirmiliklerimi henüz çektirmediğim için daha önce olduğu gibi şimdilerde de sıkıntı yaratıyor. alt dişlerin altında bademcik şişmesi gibi şişmeler mevcut, ayrıca ağzın içi sürekli kötü oluyor.daha önce de aynı sıkıntıyı yaşadığımda diş doktoruma gidip muayene olmuştum ve bir kutu a
çektirmem gereken yirmiliklerimi henüz çektirmediğim için daha önce olduğu gibi şimdilerde de sıkıntı yaratıyor. alt dişlerin altında bademcik şişmesi gibi şişmeler mevcut, ayrıca ağzın içi sürekli kötü oluyor.

daha önce de aynı sıkıntıyı yaşadığımda diş doktoruma gidip muayene olmuştum ve bir kutu antibiyotik (amoklavin 1000 mg) vermişti. kullanınca işe yaramıştı sıkıntım geçmişti. şimdi tekrar doktora gitmeye vakit bulamadım ancak antibiyotiklerin "öylesine" kullanılması sakıncalı olduğundan bilemedim şimdi gidip eczaneye alıp kullansam mı doktora gitmeden kendi başıma iş yapmasam mı?
0
hanioluryabazen
(13.12.10)
genelde antibiyotik veriyorlar. çektirene kadar dayanabilelim diye. bi çektirseniz sorun kalmıycak. en kısa zamanda halledin derim. eczaneye gidip danışın şimdilik vaktiniz yoksa. geçmiş olsun.
0
evegirmekistemiyorum
(13.12.10)
sgk nın diş klinikleri gece yarısına kadar açık oluyor genelde, akşamları sırada olmuyor, görünürseniz daha önce aldığınız antibiyotiğide söylerseniz reçete yazarlar, hem ucuza almış olursunuz sigortanız varsa tabi.
0
r_u_h
(13.12.10)
(5)

Parmakta nedensiz morluk [capslı]

siyah renkli kupa kizi
Çok sevgili hipokrat yeminliler,birden bire gelişen, dokununca acıdığını farkettiğim bir morlukum oldu parmağımda bir anda, bir yere çarpmadığımdan da eminim. Neden olmuş olabilir, ne yapabilirim=(acil yardım...edit: dolama nedir bilmiyorum ama netten baktığım kadarıyla şiş parmak uçlarına neden ol
Çok sevgili hipokrat yeminliler,

birden bire gelişen, dokununca acıdığını farkettiğim bir morlukum oldu parmağımda bir anda, bir yere çarpmadığımdan da eminim. Neden olmuş olabilir, ne yapabilirim=(

acil yardım...

edit: dolama nedir bilmiyorum ama netten baktığım kadarıyla şiş parmak uçlarına neden olurmuş,
edit2: madem inanmadınız bana, açıklıyorum, 2 saat yazı yazdım bilgisayarda, 5dk mola verdim döndüğümde farkettim görülmeyecek gibi değil yani o saate kadar farketmedim desem.. çarpma dışındaki ihtimalleri düşünsek lütfen:(
0
siyah renkli kupa kizi
(12.12.10)
yüksek ihtimal bir darbe almışsındır hatırlamıyo olabilirsin.
0
nemo problemo
(13.12.10)
muhtemelen bir yere farkında olmada çarpmışsındır orada ki kılcal damarlar hasar görüp kanamıştır.
0
skywalkeremre
(13.12.10)
eğer morluk mouse tuttuğunuz elinizin parmağında ise, muhtemelen uzun süre orta parmağınızı kasarak mouse tutmuşsunuz. eklem tepki göstermiş:) ya da başka bir zorlama sonucu olmuş. hipokrat yeminli değilim.
0
dasblankewesen
(13.12.10)
bepanthen merhem sürmeyi deneyin. geçmiyorsa ve artış varsa doktora gidin.
0
ermanen
(13.12.10)
hipokrat yeminli adayıyım:)
eğer kısa bir sürede ortaya çıktıysa hematom başlangıcı olabilir, bunun için damara bir şekilde hasar verilmei gerekir bu parmağınızla farketmeden yaptığınız ters bir hareketle de oluşabilir (kas sıkışması vs.)
pek tabii görmeden başka yorum yapamam ama hematom sorunu olan kişilerin ilk yapması gereken morluğun yayılmasını ve şişmeyi duydurmak için buz koymaktır.
hematom çeşitli durumlarda tehlikeli olabilir. hekime muayene olmanızı öneririm.
0
nzl
(13.12.10)
(2)

sag el bilegi skafoid kemik kırığı

zapake
merhaba arkadaşlar 2 hafta oncede ben kırdım bu mühim kemigi ve o gunden beridir şişli etfalde alçılı kolum ve ben surunuyoruz. merak ettigim bu kırıkta ilaç tedavisi yokmu yoksa drlar bana yazmayımı unutuyor surekli. ben sormayı unutuyorumda her seferinde:)
merhaba arkadaşlar 2 hafta oncede ben kırdım bu mühim kemigi ve o gunden beridir şişli etfalde alçılı kolum ve ben surunuyoruz. merak ettigim bu kırıkta ilaç tedavisi yokmu yoksa drlar bana yazmayımı unutuyor surekli. ben sormayı unutuyorumda her seferinde:)
0
zapake
(12.12.10)
bildigim kadariyla, el, kol kiriklarinda (uzuv diyelim) alci ile tedavi yapiliyor sanki. kaynamasi zor, kalca ve kuyruk sokumu icin steroid tarzi ilaclar veriliyor olmasi lazim diye biliyorum
0
kobretti
(12.12.10)
bende zamanında aynı kemiği kırmıştım. normal filmde görünmediği için iki sene sonra tekrar nüksedince anlaşıldı ve tedavi edilmişti. kesin tedavi; fizik tedavi. yanlız eskisi gibi yüzde yüz verimle kullanma şansın kalmıyor bileği. ilk zamanlarda zorladığında ve büktüğünde sızıntılar olacak ama sonra alışıyorsun. günlük hayatını aksatacak bir durum oluşmuyor.
0
kerhaneci keke
(12.12.10)
(1)

salyangoz kremi hakkında

acı kahve
başlıkta yazdığım gibi salyangoz kremi hakkında bişi bilen varmı.yüzümde sivilceler var biraz geçirdim,çoğu iz kaldı da.bi arkadaş salyangoz kreminin ii geleceini söyledi ama ben araştırmadan bişey yapamam çünkü yüzümü zaten zor iyi ediyorum.bide iyi bir marka bilen varmı?GUTTO nasıl?
başlıkta yazdığım gibi salyangoz kremi hakkında bişi bilen varmı.yüzümde sivilceler var biraz geçirdim,çoğu iz kaldı da.bi arkadaş salyangoz kreminin ii geleceini söyledi ama ben araştırmadan bişey yapamam çünkü yüzümü zaten zor iyi ediyorum.bide iyi bir marka bilen varmı?GUTTO nasıl?
0
acı kahve
(12.12.10)
bir kaç hafta önce karşı komşum verdi ilvina marka olanını. bir şeyi düzenli kullanma adetim yoktur ama bu sefer azmettim sabah akşam kullanıyorum ve işe yarıyor diyebilirim yani ben memnun kaldım tavsiye ederim.

edit: ben sivilce için değil yara izleri için kullanıyorum.
0
zenc
(12.12.10)
(3)

norlevo kullanımı ile ilgili.

jpsartre
1-18 yaşında herhangi bir hastalığı olmayan biri kullanabilir mi?2-Herhangi bir gebelk durumu olmasa da önlem için kullanılabilir mi?biraz da bilgi verebilirsenz ilaç hakkında çok iyi olur...teşekkürler.
1-18 yaşında herhangi bir hastalığı olmayan biri kullanabilir mi?
2-Herhangi bir gebelk durumu olmasa da önlem için kullanılabilir mi?

biraz da bilgi verebilirsenz ilaç hakkında çok iyi olur...teşekkürler.
0
jpsartre
(11.12.10)
1- kullanilabilir.
2- çocuk oyuncagi degil bu. bir ay içinde 1 kereden fazlasi bile tavsiye edilmiyor.
0
Belegg
(11.12.10)
2)norlevo meydana gelmiş bir gebeliği geri çevirmez. gebeliği önler yalnızca. bu yüzden gebelik riski taşıyan birliktelikten sonra en kısa zamanda alınmalı. prospektüsü şurada:
www.abdiibrahim.com.tr

dikkat edin, 'İmplantasyon başladıktan sonra etkisi yoktur.' bu da demek oluyor ki spermler yumurtayı bulmadan ilacı iç.
0
cro magnon
(11.12.10)
24-48-72 saatlik periyotlarda etki süreci var. 24ten 72 ye doğru düşüş yaşar ilişki sonrasından itibaren. Fakat o ilacı 1 ay içerisin de değil ömrü hayatanızda 1 kereden fazla kullanmamanız önerilir. Önlem istiorsanız eğer, prezervatifler bugünler için vardır.
0
skywalkeremre
(11.12.10)
(2)

Testiste Kist, Beze, Sivilce ya da neyse artık?

suursuz deve
Merhaba sevgili tıpçı romalılar.Dün akşam sol testisimin sol alt tarafında, leblebi ile fındık boyutları arasında ( o da nasıl bi tanımlamaysa?) beze gibi bi şey farkettim. testisin dışına doğru büyümüş, şişlik şeklinde. üstü kırmızılaşmış, bir de sıkınca ufak bi beyaz noktadan baş veriyor gibi bir
Merhaba sevgili tıpçı romalılar.

Dün akşam sol testisimin sol alt tarafında, leblebi ile fındık boyutları arasında ( o da nasıl bi tanımlamaysa?) beze gibi bi şey farkettim. testisin dışına doğru büyümüş, şişlik şeklinde. üstü kırmızılaşmış, bir de sıkınca ufak bi beyaz noktadan baş veriyor gibi bir hali var sanki. ağrı sızı yok. sıkınca bile acımıyor veya ağrımıyor. ama içinden irin, iltihap bir şey de çıkmıyor. sadece yürürken veya otururken şişlikten ötürü hafif rahatsızlık veriyor. dün akşam farkettim, en fazla 1 veya 2 günlük bir şeydir, daha önce olsa kesin farkederdim. bu nedir, ne olabilir? üroloji veya cildiye uzmanına görünmem gerekir mi? geçmezse illaki görüneceğim zaten ama ciddi bir husus, dünden beri aklımı kurcalayıp duruyor. ayrıca tip 1 diabet hastasıyım, belirtmemde fayda var sanırım. boy 1.75, kilo 90, yani hafiften biraz fazla tombalak bi insanım.
0
suursuz deve
(10.12.10)
eğer torbanın içerisinde testisle bağlantılı birşeyse mutlaka bir uroloğa git derim. Deneyimim var.
0
gewende
(10.12.10)
kilo + dar kot giyiyorsan olabiliyor ama içini rahatlatmak için doktora gidebilirsin
0
zenc
(10.12.10)
(3)

Periferik Yayma Testi

redskull
2 haftadır enfeksiyondan dolayı beyaz kürem yüksek çıkıyordu. Bugün test yaptırdığımda bütün değerler normal ancak lym% 49.2 gelmiş. Yani yüksek gözüküyor.Daha önceleri wbc yüksek çıkıyordu. wbc değeri şuan 8.2.Sorum şu enfeksiyonun ilk başladığı zamanlarda wbc 16 ya çıkmıştı ve lym% 18 idi yani düş
2 haftadır enfeksiyondan dolayı beyaz kürem yüksek çıkıyordu. Bugün test yaptırdığımda bütün değerler normal ancak lym% 49.2 gelmiş. Yani yüksek gözüküyor.Daha önceleri wbc yüksek çıkıyordu. wbc değeri şuan 8.2.
Sorum şu enfeksiyonun ilk başladığı zamanlarda wbc 16 ya çıkmıştı ve lym% 18 idi yani düşük sınırdaydı.Şu anda lym%'nin yüksek olması ne anlama geliyor?

Bir de Doktor periferik yayılma diye bir test istedi. Bu test hakkında bilgi verebilir misiniz?
0
redskull
(10.12.10)
internette periferik yayma ile ilgili şöyle bir bilgi var:
perifeirk yayma parmak ucundan alınacak kanın veya damrdan alınan kan örneğinin mikroskop camı üzerine yayılması ve ardından özel boyalarla boyandıktan sonra incelenmesi esasına dayanan bir tetkik. amacı kanda yer alan hücrelerin özelliklerini irdeleyebilmek. bu hücreler kanın alyuvarları (eritrositler) akyuvarları ( iltihap hücreleri, lökositler) ve trombositler( kab pulcuklşarı) ile diğer bazı hücre tiplerini kapsıyorç. kan sayımınızda bu hücrelerin özelliklerine dair bir anormallik durumu mevcutsa doktorunuz bu tetkiki istemiştir.
açlık veya tokluk gerekmiyor.

doktor değilim ama wbc= beyaz kan hücrelerinin ilk başta yükselip sonra düşmesi enfeksiyon yüzünden. lymphocyte yüzdesi lym/tüm kan hücreleri şeklinde alınıyor sanırım, wbc düştüğü için totalde lym yükselmiş gibi görünebilir. benim tahminim enfeksiyon azalmış olsa da tamamiyle geçmemiş o yüzden incelemek istemiştir.

tabi en önemlisi böyle şeylerde internetten bilgi edinmeye çalışıp kendi kendinizi paniğe sokmak değil doktorunuzdan bilgi almak :)
0
meriadoc
(10.12.10)
kanınızdaki lökositler lenfosit hakimiyetinde. enfeksiyonla savaşıldığı için asker sayısı fazla diyebiliriz.
periferik yayma da kanda bulunan hücrelere bakılmasıdır. kan elemanlarından birinin hiç bir sebep yokken yüksek olması o kan elemanının kendine has bir hastalığını düşündürebilir. periferik yaymayla bu ayırdedilebilir
0
agustos13
(10.12.10)
teşekkürler cevap yazanlar için. Ama şöyle bir durum var mutlam lym 4.1., lym yüksek ise ikisinin birden yüksek olması gerekmezmi, bir de ilk enfeksiyon başladığında nötrofiller yüksekti bakteriyel bir enfeksiyon olduğu söylenmişti ve o zaman lym% 18 idi nötrofiller yüksek olduğu için. LYM%'nin yüksek olması meriadocunda dediği gibi yanıltmaca olabilir mi?
0
🌸redskull
(10.12.10)
(7)

göz seğirmesi

cedric tweedledee
sıçtığımın gözü iki gündür aralıklarla seğiriyor. sinirlerim aşırı bozuk bununla alakalı olabilir mi? değilse nedendir? ayrıca omzumda deri soyulma beyazlaşma pul pul olma gibi şeyler var. iki omzumda da simetrik olarak aynı bölgede ufacık iki leke gibi bir şey. bir omzumdaki deri böyle pul gibi di
sıçtığımın gözü iki gündür aralıklarla seğiriyor. sinirlerim aşırı bozuk bununla alakalı olabilir mi? değilse nedendir?


ayrıca omzumda deri soyulma beyazlaşma pul pul olma gibi şeyler var. iki omzumda da simetrik olarak aynı bölgede ufacık iki leke gibi bir şey. bir omzumdaki deri böyle pul gibi diğeri de beyazlamış sanırsam dersi soyulmuş orada. ama ikisi de simetrik. bunlar da yeni oldu. neler oluyor olm bana?

doktor moktor falan demeyin kafanıza sert bir cisim atarım, bizim de aklımıza geliyor her halde. sadece ne oldunu bilen var mı diye soruyorum, bir de sinir stres böyle şeyler yapar mı?
0
cedric tweedledee
(09.12.10)
magnezyum eksikliği.(bkz: magnezyum)
0
sannora
(09.12.10)
sinuzit'te olabilir.
0
mahallenindelisi
(09.12.10)
dün benimki de bütün akşam seğirdi ve annemin yorumu:

-sağ gözse seviniceksin, sol gözse üzülüceksin.

:)

şaka bir yana benimki de çok stresli olduğum dönemlerde seğirir. strestendir.
0
archit3ct
(09.12.10)
benimki sağ göz kurtardım yani : ))
0
🌸cedric tweedledee
(09.12.10)
cedo, sen çok strese girmişsin. sana günde 2 doz sevişme öneriyorum.
0
anti silence
(09.12.10)
işte be budur nokta atış yaptı adam!

saol anticim : )
0
🌸cedric tweedledee
(09.12.10)
tamamen stres bu
0
erobur
(10.12.10)
(1)

agız gargaraları (misal listerine) gercekten bi sike derman oluyorlar mı?

all girls dream
efemdı kimi diş hekıme o gargaraların bir halta yaramadıgını sadece 15 dakika ferah bi koku sagladıgına.agızın belli bir süre sonra normal ph degerine dondügünü soylerken baske dıs hekımleride agız gargaralarını diş fircalama ve diş ipi kullanımına ek olarak kullanılmasını şiddetle tavsiye ediyor? b
efemdı kimi diş hekıme o gargaraların bir halta yaramadıgını sadece 15 dakika ferah bi koku sagladıgına.agızın belli bir süre sonra normal ph degerine dondügünü soylerken baske dıs hekımleride agız gargaralarını diş fircalama ve diş ipi kullanımına ek olarak kullanılmasını şiddetle tavsiye ediyor? bu işin aslı astatı nedir?
0
all girls dream
(09.12.10)
işe yaradığını tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim.
bir diş hekimine danıştım, eğer düzenli fırçalanmazsa dişlerin sararmasına yol açabilirmiş.
0
manifeste
(09.12.10)
(3)

Göz kızarması

tatlisusamuru
dünyagöze gittim. herhangi bir hastalık yok. 2 tane damla verdi kullandım oldu da bitti. bişi değişmedi pek. 0.5 mi ne bi yamulmuş acaba ondan mı göz yorulması ayağına?yoksa benım gibi gözleri kızarıp duranlar var mı? ışıktan,pc den diyecek olursa?çaresini de yazsın lütfen :) visine yazmasın ama yar
dünyagöze gittim. herhangi bir hastalık yok. 2 tane damla verdi kullandım oldu da bitti. bişi değişmedi pek. 0.5 mi ne bi yamulmuş acaba ondan mı göz yorulması ayağına?
yoksa benım gibi gözleri kızarıp duranlar var mı? ışıktan,pc den diyecek olursa?çaresini de yazsın lütfen :) visine yazmasın ama yarım saat sürüyor etkisi
0
tatlisusamuru
(09.12.10)
kedi köpek varsa eğer onların tüyleri yapabilir belki.
0
sutlu nescafe
(09.12.10)
pc den oluyorsa eğer ara sıra kalkıp uzaklara bakmakta fayda var.bu hareket gözleri dinlendirir.ikinci unsur eğer ışıktan da etkileniyorsa gözler,bulunduğunuz ortamdaki ışık oranını azaltın,jaluzi olabilir,perde olabilir...bir de gözleriniz renkliyse(mavi,yeşil ve türevleri) daha hassas olacaktır....astigmatınız olup olmadığından da iyice emin olun eğer var ise lens veya gözlük kesinlikle kullanın,baş ağrısı yapabilir zira.hatta gözünüzün derecesi daha da artabilir.gözlük kullanmak iyidir(her ne kadar çirkinleştirse de insanı).bence birkaç günlük düzenli uyku ve ekranlardan 1-2 gün uzak kalmak komple çözebilir sorunu...
0
karadelikuzmanisairaneruh
(09.12.10)
kedi köpek yok. pcden uzak durdugumda olmuyor evet. bir yaz beachte calısmıstım hiç olmamıstı ama su an iş gereği sırf pc.. sanırım yine pc çıktı önüme .. az uyuduğum zaman zaten kaçınılmaz kırmızı göz tavşan gibi
0
🌸tatlisusamuru
(09.12.10)
(6)

kasıktaki ağrı

tearsinheaven
sabahtan beri sağ kasığımın biraz üzerinde bir ağrı var dayanılmaz bir ağrı değil ama doktora gitmelimiyim sizce? apandis falan olabilir mi?
sabahtan beri sağ kasığımın biraz üzerinde bir ağrı var dayanılmaz bir ağrı değil ama doktora gitmelimiyim sizce? apandis falan olabilir mi?
0
tearsinheaven
(08.12.10)
mide bulantısı ve iştahsızlık da varsa; evet doktora gidin.
0
evegirmekistemiyorum
(08.12.10)
mide bulantısı yok ise apandis olma ihtimali düşük.
0
atipasha
(08.12.10)
mide bulantısı falan yok sadece ağrı var.
0
🌸tearsinheaven
(08.12.10)
bi ihtimal oturarak elizabet yaptiysan olabilir.öyleyse endişelenme.
0
keller
(08.12.10)
teşekkürler demek ki apandis değil. birkaç bira içeyim de geçer belki
0
🌸tearsinheaven
(08.12.10)
dik dur, kollarını yukarı kaldır, ama gergin bi şekilde değil, vücudun rahat olacak. sonra parmak uçlarında yüksel, yüksel, yükselebildiğin kadar. birden tak diye bırak kendini topuklarının üstüne. oradaki ağrı yoğunlaştıysa ve kasıldıysan apandisit olma ihtimali var. doktor dayımdan tüyolar. geçmiş olsun.
0
drink the stars
(09.12.10)
(1)

karın yangısı

kiral
selam Ahali,babannemde bazı şikayetler var, kArında yanma,deriye bişi değdiğinde yanma oluyormuş(kıyafetleri değince filan)gecede sancılanma oluyormuş.(bazı geceler) bu neyin belirtileridir.Nereye götürmek gerekir? hastanede hangi bölüme gitmek lazım.(maltepe-kartal-pendik)civarı
selam Ahali,
babannemde bazı şikayetler var, kArında yanma,deriye bişi değdiğinde yanma oluyormuş(kıyafetleri değince filan)
gecede sancılanma oluyormuş.(bazı geceler) bu neyin belirtileridir.Nereye götürmek gerekir? hastanede hangi bölüme gitmek lazım.(maltepe-kartal-pendik)civarı
0
kiral
(08.12.10)
sancılanma dediğiniz karın ağrısıysa dahiliye -> gastroenteroloji uygundur.
0
dr cucu
(09.12.10)
(2)

Tanıdık dişçi?

zahmet
Pek çok dişim birkaç gün arayla isyan bayrağı çekti. İstanbul Kadıköy-Suadiye civarında insani rakamlarla derdime derman olacak tanıdığınız dişçi var mı? Öğrenci ve sözlük yazarı indirimi yapabilecek? :DMuhtemelen diş çekecek, dolgu yapacak falan filan; işi çok yani.
Pek çok dişim birkaç gün arayla isyan bayrağı çekti. İstanbul Kadıköy-Suadiye civarında insani rakamlarla derdime derman olacak tanıdığınız dişçi var mı? Öğrenci ve sözlük yazarı indirimi yapabilecek? :D

Muhtemelen diş çekecek, dolgu yapacak falan filan; işi çok yani.
0
zahmet
(08.12.10)
bulursan bana da haber verirmisin! en az 3 dişime kanal tedavisi yapılacak.
0
voyager
(08.12.10)
ataşehir olur mu?
0
vejeteryan vampir
(08.12.10)
(6)

düşük tansiyon

password
bir insanın tansiyonu neden sürekli düşük olur,anlayamıyorum.tuzlu ayran içmekten perişan oldum,yokmudur başka yolu,sürekli 9-5.kendimi dalgalı denizde ilerleyen bir teknede hissediyorum,başdönmesi ve gözkararmaları yordu artık.tansiyon tuz dışında nasıl yükseltilir ve yüksek tutulur,fikri olan?
bir insanın tansiyonu neden sürekli düşük olur,anlayamıyorum.
tuzlu ayran içmekten perişan oldum,yokmudur başka yolu,sürekli 9-5.
kendimi dalgalı denizde ilerleyen bir teknede hissediyorum,başdönmesi ve gözkararmaları yordu artık.
tansiyon tuz dışında nasıl yükseltilir ve yüksek tutulur,fikri olan?
0
password
(08.12.10)
başağrısı da yapıyo..madensuyu filan da iç..genel olarak beslenmene dikkat et.
doktor degilim bu arada .Fakat bazı insanların hep düşük olabiliyo..öldürmez ama süründürü diyolar.
0
jesabel
(08.12.10)
şalgam suyu da tansiyonu süper toparlar
0
emuncipation
(08.12.10)
benimde sabah kalkınca büyük tansiyon çok çıkıyor. napsak müdür bilemedim. gerçi seni fındık, badem paklar gibime geliyor.
0
john mcclane
(08.12.10)
yaşınızı cinsiyetinizi yazmamışsınız ama bana doktor özellikle genç kadınlarda düşük tansiyonun sıkça görüldüğünü, düşük tansiyonlu insanların daha uzun yaşadıklarına dair araştırmalar olduğunu söyleyip bir teselli vermişti. ama öyle görülüyor ki siz bundan baya şikayetçisiniz ve hayat kalitenizi etkileyecek durumda. en iyisi bir doktora görünüvermek.
(bkz: hipotansiyon)
0
quasiromantic
(08.12.10)
genetik de olabilir. benim ve dedemin de böyle 9-5 civarında. askerdeyken nezle için gittiğimde tansiyonuma bakan doktor nasıl düşük çıktıysa deli gibi panik olmuştu da zor anlatmıştık derdi. ama siz etkilediği gibi öyle kararmalar falan olmuyor hiç.
0
tekosin
(08.12.10)
genetik olduğunu sanmam,büyüklerimde hep yüksek tansiyon var,ailede tek ben...
0
🌸password
(08.12.10)
(6)

Böbrek Ağrısı'na ( Taş Ağrısı) Ne iyi gelir?

Jin
Sorudan anlaşılacağı üzere şiddetli böbrek ağrısına ne iyi gelir? akşam üstü iğne vuruldu ancak etkisi geçti. çevredeki hiç bir hastanede de nöbetçi ürolog olmadığından dolayı ancak sabaha hastaneye gidebileceğiz. Sabaha kadar böbrek ağrısını azaltacak - geçirecek şeyler nelerdir? (iğne dışında)
Sorudan anlaşılacağı üzere şiddetli böbrek ağrısına ne iyi gelir?

akşam üstü iğne vuruldu ancak etkisi geçti. çevredeki hiç bir hastanede de nöbetçi ürolog olmadığından dolayı ancak sabaha hastaneye gidebileceğiz. Sabaha kadar böbrek ağrısını azaltacak - geçirecek şeyler nelerdir? (iğne dışında)
0
Jin
(08.12.10)
içi su dolu küvete yatmak, bira içmek.
0
kayranin kedisi
(08.12.10)
Dostum 6 ay once aynısını ben çektim. boyle durumlarda ağrı kesici serum verıyorlar o seni uyutuyor. yoksa dayanmak mumkun değil. ben aldırdım tasları kurtuldum. seni de allah kurtarsın.
0
eagle is free
(08.12.10)
(git: 189615)
0
sourlemonade
(08.12.10)
buscopan tablet,2 tablet alabilirsin.böbrek sancısı için üretilmiş bir ilaçtır.
geçmiş olsun...
0
password
(08.12.10)
aga bira içmeni tavsiye etmem.çok riskli diyorlar taşı düşürüp,ağrıyı azaltıcam diye öteki tarafa bileti kestirme.
0
anti silence
(08.12.10)
Taşınız düşmeyecek kadar büyük ise, bira işe yaramaz.
Buscopan 500 ml'lıktan alın, ağrınıza çok iyi gelir.
0
dessy
(08.12.10)
(3)

Diş hekimlerine soru

kayranin kedisi
Merhaba,Eylül ayında yarı gömülü 20'lik dişimi çektirmiştim ancak hala yeri kapanmadı. Normal bir şey mi bu? Ne kadar zamanda kapanması gerekir? Daha önce gömülü olmayan 20'lik dişimi çektirmiştim ve kapanması bir ayı bile bulmamıştı. Acaba yarı gömülü dişi çektikten sonra dikiş atılması lazımdı da
Merhaba,

Eylül ayında yarı gömülü 20'lik dişimi çektirmiştim ancak hala yeri kapanmadı. Normal bir şey mi bu? Ne kadar zamanda kapanması gerekir? Daha önce gömülü olmayan 20'lik dişimi çektirmiştim ve kapanması bir ayı bile bulmamıştı. Acaba yarı gömülü dişi çektikten sonra dikiş atılması lazımdı da benim diş hekimim gerek görmediği için mi hala kapanmadı?

Olağan bir durum değilse hala kapanmamış olması, bu hafta tekrar kliniğe gideceğim ama gidersem diğer 20'lik dişimi de çekeceği için önce nedir ne değildir diye buradan sormak istedim.
0
kayranin kedisi
(07.12.10)
diş hekimi değilim,ama fikir vermesi açısından söylüyorum; ben de yarı gömülü 20lik dişimi çektirmiştim 2 yıl kadar önce.çekildiği yere 2 dikiş atılmasına rağmen tam olarak kapanmadı hala ve doktorum anormal bişey olmadığını söylemişti sorduğumda...
yine de doktora danışmakta fayda var.geçmiş olsun.
0
p a t r i o t
(07.12.10)
üstler çok çabuk altlar çok geç kapanıyor.
0
orpheus
(07.12.10)
kapanmadı derken, çekildiği an kemik açıktadır, şimdi kemiğin üstünü örten bir dişeti var ama çukur formda demek istediniz herhalde. Ağrı, ağız kokusu yada kanama var mı?
0
inthechaos
(07.12.10)
(3)

dolgulu dişin iltihaplanması.help!!

falanks misalim
mrblar ekşi duyurunun tatlı insanları.3 gündür dolgulu olan dişim ağrıyor.ilk gün ağrı kesicilerle geçiştirdim. 2.gün iyiden iyiye ağrıdı,hafifte şişti ve doktora gittim.apse yapmış dedi.amoklavin(antibiyotik) ve apranax(ağrı kesici) ilaçlarnı yazdı ve 2gündür bunları kullanıyorum lakin hiçbir fayda
mrblar ekşi duyurunun tatlı insanları.3 gündür dolgulu olan dişim ağrıyor.ilk gün ağrı kesicilerle geçiştirdim. 2.gün iyiden iyiye ağrıdı,hafifte şişti ve doktora gittim.apse yapmış dedi.amoklavin(antibiyotik) ve apranax(ağrı kesici) ilaçlarnı yazdı ve 2gündür bunları kullanıyorum lakin hiçbir faydasını görmedim.hani apranax az da olsa ağrısını keser dimi yok bene tık yok. daha önce bunu yaşamış olan bikaç arkadaşımla konuştuğumda bana antibiyotik iğne yazmadı mı doktor,iğnesiz geçmez falan dediler.şuan evde sürünüyorum ağrıyı dindiremiyorum nerde kaldı bu iltihap nasıl kurayacak.ilaçlar bitinceye kadar bende bitcem böyle giderse.ilaçlar bitince düzelir mi sizce.yada tekrar dr. gidip iğne mevzusunumu sorayım.
bu illeti bilen,daa önce yaşamış olan canlar cevaplarsanız sevinirim.
0
falanks misalim
(07.12.10)
bende artık kronikleşti bu apse. nerden baksan 8 aydır ara ara yaşıyorum. şimdi bi kere 2 günde apsenin kaybolması gibi bir durum söz konusu değil. ufalabilir ama bunu farketmen çok zor inan. antibiyotiği kullanmaya devam et 1-2 gün daha bekle derim. ondan sonra anlarsın bir iyileşme olup olmadığını. sabah akşam da kontrol etme şişliği. insanın morali bozuluyor gerçekten.

ağrı için ise aldığın apranax ise 275mg dir büyük ihtimalle. o ağrını dindirmiyorsa 550mg olan apranax fort ya da alternatifi aprowell fort var. bu ikisinden birisini al. reçetesiz zaten bunlar. bir de uyuşturucu etkili gargaralar var. eczacıya diş ağrım var, bunun için gargara verebilir misiniz dersen verir bir tane. 5-6 lira falan bu gargaralar. bunlarla ağrın hissedilmeyecek boyuta iner. ben kafamı duvarlara vuracak kadar ağrısını çektim bu illetin ve aprowell fort bana çok iyi geldi. normalde günde 2 tane içilmesi gerekiyor tok karna ama ben öyle çerez yermiş gibi atıyordum ağzıma. sen bunu yapma. işe yaramıyor gerçekten. 2 bilemedin 3 tane tok karna al.

benim aldığım gargara 120ml farhex. her zaman işe yaradığını söyleyemem ama denemeye değer. olmazsa başka bir marka gargara al, farklı tatlar denemiş oluruz.
0
emrag
(07.12.10)
şimdi genel olarak iltihaplarla ilgili konuşuyorum, zaten bu nane antibiyotikle 2 günde geçmez. kutunun bitmesine yakın etkisini hissedersin, yine de kutuyu bitirmen şarttır bu arada. acele etme, antibiyotik ağrı kesici değil sonuçta.
0
drink the stars
(07.12.10)
antibiyotiğin etkisi zaten 48 saat içinde başlar. panik yapma tedaviye devam et..
0
merena
(07.12.10)
(8)

boğazda gıcıklık

terp
bir haftadır boğazımda bir gıcıklık, yutkunurken bir ağrı var. heralde gece terledim zannetmiştim ama herhangi bir kırıklık, halsizlik yok. yutkunurken boğazım acıyor, yemek yerken lokmalarım acıtıyor. ne olabilir bu yahe?sonuç: farenjit çıktı. doktor kloroben verdi. yorumlarınız için teşekkürler...
bir haftadır boğazımda bir gıcıklık, yutkunurken bir ağrı var. heralde gece terledim zannetmiştim ama herhangi bir kırıklık, halsizlik yok. yutkunurken boğazım acıyor, yemek yerken lokmalarım acıtıyor. ne olabilir bu yahe?



sonuç: farenjit çıktı. doktor kloroben verdi. yorumlarınız için teşekkürler...
0
terp
(05.12.10)
Reflü
0
hair freak
(05.12.10)
tahmin ettim de aklımdan uzak tutmaya çalıştım reflüyü. herhangi bir yanma, mide bulantısı şu bu da yok bu arada... yine de reflü müdür, ha müdür :(
0
🌸terp
(05.12.10)
reflü ile bi alakası yok, bu bildiğimiz farenjit. ateş vs yoksa gargara yada strefen pastil ile o acıma hissini hafifletebilirsiniz ama bir dr'a gidin derim.

antibiyotik yazacaktır.
0
kobretti
(05.12.10)
ne reflü sü yahu? benim boğazımda yıllardır olur arada sırada. "andorex" veya "kloroben" isimli gargara ve spreyler var. alın bunlardan birini, gargara yapın sabah aksam dişinizi fırcaladıktan sonra. acayip rahatlarsınız. garanti.
0
damnit
(05.12.10)
var boyle bir reflu tipi. midede bi araz vermeyip, gecmeyen faranjit yaratan bir tur. gece boyu farenks'in ph'ini olcen bi alet takip teshisi konuluyor. siz yine de bi kbb'ye gorunun, geleneksel yontemleri denesinler :)
0
no avalon
(05.12.10)
Doktor değilim, elbette başka şey de olabilir, yüzde yüz reflü diye iddia etmiyorum, sadece olabilir dedim, kendimde ihtimal vermezken reflü diyenlere yok canım derken reflü çıktı, bir arkadaşım şikayetlerini anlattığında reflü dedim, geçmeyen bir gıcık vardı onda da, reflü çıktı, reflüyü genelde teşhis edenler de kbb doktorları oluyor, demek ki belirtiler çok benzeşiyor, demek ki ne reflüsü yahu demek çok da anlamlı değil.
0
hair freak
(05.12.10)
farenjite benziyor. aynada bakın, yutağın üst kısmı kırmızı veya benekler varsa ihtimal daha da yüksek.
0
sttc
(06.12.10)
mide asidi eğer farenks'e kadar cıkıyor ve yutağa değiyorsa, reflünün etkisiyle orada yaptığı tahribata'da farenjit denir.

ama bu problemin kök kaynağı reflüdür. sonucu ise yine farenjittir. ama arkadaş mide yanmasından ve ekşi, pis, mide suyundan bahsetmediği için farenjit olduğu açık ve net.

bir kronik farenjit hastası olan kobretti bildirdi
0
kobretti
(06.12.10)
(3)

i see moving objects

peterpanic
selamlar.gözümle ilgili ne zamandır süregelen bir sorunum var. bakışlarımı herhangi bir şeye odaklamışken, örneğin kitap okurken, televizyona, bilgisayara bakarken hemen yan tarafımda hareket eden bir karartı görüyorum. bu çoğu zaman atıyorum masadaki bir leke, yerdeki koyu renkli herhangi bir şey (
selamlar.
gözümle ilgili ne zamandır süregelen bir sorunum var. bakışlarımı herhangi bir şeye odaklamışken, örneğin kitap okurken, televizyona, bilgisayara bakarken hemen yan tarafımda hareket eden bir karartı görüyorum. bu çoğu zaman atıyorum masadaki bir leke, yerdeki koyu renkli herhangi bir şey (çanta, kumanda, çorap vs) oluyor. ya da hiçbir şey olmuyor. hep böcek zannedip korkuyorum, çünkü ciddi ciddi hareket halinde bir şey varmış gibi geliyor. sorum ise, bu şikayet için nereye gitmek? göz doktoruna mı nörolojiye mi?
0
peterpanic
(05.12.10)
nöroloji diye düşünüyorum ben şahsen..
0
vercingetorix
(05.12.10)
ilk olarak nöroloji. onlar zaten sevk edecekler göze
0
köfte
(05.12.10)
Floaters olabilir mi? Kardesimin odada gordugu bocegi ben floaters sanmistim, zira ben surekli o sekilde seyler goruyordum zaten. Iki ay once goz doktoruna gittim, floaters konusunda anladiklarimi yazayim:

Goz bebeginizin icinde yumurta akina benzer bir sivi var. Bu sivi kimi zaman deformasyona ugrayabiliyor. Iste gordugunuz golgemsi seyler bu deformasyonlar. Doktorun bunlarla ilgili sordugu sorular soyle:
* Yakin tarihte goze darbe aldin mi?
* Bunlarin sayisi yakin zamanda artti mi?
* Ucusan yildizlar goruyor musun zaman zaman? Evet ise sikligi nedir? Tek gozunde mi oluyor, iki gozunde birden mi?

Sonrasinda oturup hayvani isik veren bir alet ile gozlerimi inceledi ve bunlarin sayisinin normal seviyelerde oldugunu soyledi.

Bilgi olsun diye yazdim.
0
lightblue
(06.12.10)
(2)

Ayağıma çivi battı doktura gitmeli miyim?

bete
Çivi pek paslı gibi değildi sanki ama emin olamıyorum. Gitmeli miyim doktora ne yapayım?
Çivi pek paslı gibi değildi sanki ama emin olamıyorum. Gitmeli miyim doktora ne yapayım?
0
bete
(05.12.10)
çivi doktora mı batmış? siz gidip çıkarıcakmısınız?
size battıysa, o size gelsin bence en mantıklısı o.
0
eprua
(05.12.10)
(yakın zamanda olmadıysanız) tetanoz aşısı olun derim bi an önce. kafanız rahat olsun.
0
sttc
(06.12.10)
(7)

Traş Sonrası Sivilceleri?

kamera motor
aylar sonra ilk kez işe başlayıp suratıma jilet dokundurmak zorunda kaldığım için traş sonrası sivilceler çıktı. beyaz ciltliyim, hatta bembeyaz ciltliyim ve artık kırmızı-beyaz ciltli oldum. nokta nokta bütün yanaklarım sivilce doldu arkadaş!normalde de sivilceli bir insandım, bir artar bi yok olur
aylar sonra ilk kez işe başlayıp suratıma jilet dokundurmak zorunda kaldığım için traş sonrası sivilceler çıktı. beyaz ciltliyim, hatta bembeyaz ciltliyim ve artık kırmızı-beyaz ciltli oldum. nokta nokta bütün yanaklarım sivilce doldu arkadaş!

normalde de sivilceli bir insandım, bir artar bi yok olur falan. şimdi traş sonrası suratım haritaya döndü anlıcağınız.

tavsiyesi olan var mı bu yaratıklara karşı? hatta izmirde çok tavsiye ettiğiniz dermatolog var mı, şöyle tipime bakıp ilaç yazacak değil de, test yapıp karaciğerimden böbreklerimden çıkacak biri?
0
kamera motor
(05.12.10)
not: sivilce dedim de akneli şeyler değil. kırmızı kırmızı adına ne deniyorsa ondan. küçük küçük bir sürü yani.
0
🌸kamera motor
(05.12.10)
Roaccutane diye bi ilaç var onu kullanabilirsin. Fakat dokturlar bu ilacı kolay kolay yazmıyor. Kullanılacak en son ilaç. Çok güçlü bir ilaç. Bu ilacı yaklaşık 5 ay gibi kullanıyorsun.Bu ilacı kullanırken hergün nemlendirici, güneş kremı dudak kremı kullanman gerekiyor. Her ay tahlil yaptırman gerekiyor. Yüzünde ki izlerin geçmesinde de etkili. karaciğeri ve böbrekleri yorduğu için sürekli su içmen gerk ve 5 aylığına alkolu bırakman gerekiyor. Sonuç olarak ben bu ilacı yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum ve gözle görülür değişiklik oldu. Doktor izin verirse kesinlikle kullan.
0
Kreuzberg
(05.12.10)
yok hacım yav böyle karaciğeri bayıltıcı bir ilaç o. öyle işlere pek girmek istemiyorum açıkçası.

şu karaciğer testi falan derken de. kan testi yapsınlar, karaciğerime falan baksınlar. desinler ki senin vücudun bu bu maddeyi alınca böle tepki veriyor. o yüzden şöyle beslenmen gerekiyor ki sivilcen çıkmasın desinler bana. ya da ne bileyim suratıma killi milli bişiler söylesin.

götümden uyduruyorum şuan bunları tamamen :)
0
🌸kamera motor
(05.12.10)
ben de ne zaman tıraş olsam sivilce çıkıyor
0
burakg91
(05.12.10)
nivea after shave jel ler var, yesil kutulularan al. anti-irritation seyli.
0
bryan fury
(05.12.10)
adam tıraştan sonra yüzüm kızarıyo demiş, Roaccutane önermişler, öldürecek misiniz olm adamı :)
0
melankomik
(05.12.10)
Jilet yerine Braun tarzı bir alet kullan.
0
kris
(06.12.10)
(1)

balıklu rum hastanesi psikiatri servisinde yatiş ücretleri şartlari vs.

yakarie
bu serviste tanidii yatmiş veya kendi yatmiş birileri varsa cvplarsa sevindirik olurum.
bu serviste tanidii yatmiş veya kendi yatmiş birileri varsa cvplarsa sevindirik olurum.
0
yakarie
(05.12.10)
kardioloji bölümünde bir bayan doktor tanıyorum.
0
voyager
(05.12.10)
(3)

otur otur nereye kadar

paintov
selamlar capua halkı laptop kullandığımdan yatarak kullanıyorum şöle 3-4 hafta yok laptop masaüstündeyim ama böle ayaklarımı bi yerlere uzatarak kaykılarak oturuyorum dik oturma denen bişey yok. kuyruk sokumunda bi ağrı var böyle neden oldu acaba?? nası geçer kıl dönmesi falan mıdır?
selamlar capua halkı

laptop kullandığımdan yatarak kullanıyorum şöle 3-4 hafta yok laptop masaüstündeyim ama böle ayaklarımı bi yerlere uzatarak kaykılarak oturuyorum dik oturma denen bişey yok. kuyruk sokumunda bi ağrı var böyle neden oldu acaba?? nası geçer kıl dönmesi falan mıdır?
0
paintov
(05.12.10)
heyecan yapma çok oturmaktandır, oturma şeklini değiştir, hatta biraz az kullan.
0
cause
(05.12.10)
çok oturmak hemoroide de neden oluyormuş hem.
0
rain
(05.12.10)
oturduğun yere dikkat et
0
winstoncash
(05.12.10)
(4)

siğil çıkmış

oxibrinth
bir arkadaşın bir arkadaşının yüzünde siğil çıkmış, erkekmiş kendisi. bundan öte de bir bilgim yok, buraya bir yaz bakalım dediler. ilk safhada yapması gereken bir şey var mı? şunu sürsün, bunu etsin? ne iyi gelir? doktora gitsin di mi yalla direk? teşekkürler.
bir arkadaşın bir arkadaşının yüzünde siğil çıkmış, erkekmiş kendisi. bundan öte de bir bilgim yok, buraya bir yaz bakalım dediler. ilk safhada yapması gereken bir şey var mı? şunu sürsün, bunu etsin? ne iyi gelir? doktora gitsin di mi yalla direk?
teşekkürler.
0
oxibrinth
(04.12.10)
parmağımda vardı siğilden. doktora gitmiştim bir ilaç verdi. onu siğilin üzerine damlatıyordum ve zamanla onu yok ediyordu. sanırım bana yakma tedavisinden bahsetmişti doktor o ilaçla. doktora gitsin ilk önce.
0
baba yorgun
(04.12.10)
okutun
0
vincenzo
(04.12.10)
dermatolog şart
mazallah yayılır sonra
0
photo85
(04.12.10)
cidden okutun. gümüş nitratla yakın diyemem çünkü siğil yüzdeymiş, gümüş nitrat yanığı ağrısız olmasına rağmen renk bırakır bir süre. koterle yaktırmayı hiç denemeyin. zaten bu ikisini doktor yapmak istemeyecektir. onun dışında yapılan bir şey varsa onu da deneyebilirsiniz tabi sınırlandırmayayım şimdi sizi.
0
alperen4
(05.12.10)
(3)

dörtleme takıntısı

slavez
çocukluğumdan beri var bu. elimi bir köşeye vuruyorum mesela, oraya 3 kere daha vurmam gerektiğini hisseder ve vururum. illa dörtleyeceğim. ağzımla bir ses çıkardığımda, burnumu çektiğimde, kalemi deftere vurduğumda... nerdeyse yaptığım bütün eylemlerde 4 kere yapmam gerektiğini hissediyorum. ayak b
çocukluğumdan beri var bu. elimi bir köşeye vuruyorum mesela, oraya 3 kere daha vurmam gerektiğini hisseder ve vururum. illa dörtleyeceğim. ağzımla bir ses çıkardığımda, burnumu çektiğimde, kalemi deftere vurduğumda... nerdeyse yaptığım bütün eylemlerde 4 kere yapmam gerektiğini hissediyorum. ayak bileğimi çıtlatmak bile buna dahil!

bunun psikolojik bir karşılığı var mı? aranızda bu halde olan var mı? rahatsız olmuyorum ama gerçekten hep merak ettiğim birşey, sormak bugün birinde de çiftleme takıntısını duyunca aklıma geldi.

teşekkürler.
0
slavez
(04.12.10)
çok kötüymüş. :)
karşılığı var mı bilmiyorum ama kurtulması kolay bir olay. sadece irade ve sabır gerektirecek. yapmamaya karar verin. yapmadığınız takdirde başınıza kötü bir şey gelmediğini görecek bunu devam ettireceksiniz. bir kaç ay sonra da zaten unutacaksınız.
0
sttc
(04.12.10)
obsesif kompulsif bozukluk
0
no avalon
(04.12.10)
okurken yok artık dedim. bende de var ama tahmin edemeyeceğin kadar saçma şeylerde :) gerçekten şaşırdım sizde de oluşuna
0
ssyumusakg
(04.12.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.