Giriş
(3)

dörtleme takıntısı

slavez
çocukluğumdan beri var bu. elimi bir köşeye vuruyorum mesela, oraya 3 kere daha vurmam gerektiğini hisseder ve vururum. illa dörtleyeceğim. ağzımla bir ses çıkardığımda, burnumu çektiğimde, kalemi deftere vurduğumda... nerdeyse yaptığım bütün eylemlerde 4 kere yapmam gerektiğini hissediyorum. ayak b
çocukluğumdan beri var bu. elimi bir köşeye vuruyorum mesela, oraya 3 kere daha vurmam gerektiğini hisseder ve vururum. illa dörtleyeceğim. ağzımla bir ses çıkardığımda, burnumu çektiğimde, kalemi deftere vurduğumda... nerdeyse yaptığım bütün eylemlerde 4 kere yapmam gerektiğini hissediyorum. ayak bileğimi çıtlatmak bile buna dahil!

bunun psikolojik bir karşılığı var mı? aranızda bu halde olan var mı? rahatsız olmuyorum ama gerçekten hep merak ettiğim birşey, sormak bugün birinde de çiftleme takıntısını duyunca aklıma geldi.

teşekkürler.
0
slavez
(04.12.10)
çok kötüymüş. :)
karşılığı var mı bilmiyorum ama kurtulması kolay bir olay. sadece irade ve sabır gerektirecek. yapmamaya karar verin. yapmadığınız takdirde başınıza kötü bir şey gelmediğini görecek bunu devam ettireceksiniz. bir kaç ay sonra da zaten unutacaksınız.
0
sttc
(04.12.10)
obsesif kompulsif bozukluk
0
no avalon
(04.12.10)
okurken yok artık dedim. bende de var ama tahmin edemeyeceğin kadar saçma şeylerde :) gerçekten şaşırdım sizde de oluşuna
0
ssyumusakg
(04.12.10)
(2)

ellerin titremesi

kumlupara
hipokrat yemini edip, tıpa gönül vermiş pek değerli duyuru sakinleri,bugün arkadaşımla otururken ellerimin titrediğini fark ettim. hani çok olmasa da baya bi titriyorlar. özellikle bi yerden destek almayıp boşlukta tuttuğum zaman (ulan anlatmak ne zormuş) ciddi ciddi titrediğini gördüm. uykusuzluk y
hipokrat yemini edip, tıpa gönül vermiş pek değerli duyuru sakinleri,

bugün arkadaşımla otururken ellerimin titrediğini fark ettim. hani çok olmasa da baya bi titriyorlar. özellikle bi yerden destek almayıp boşlukta tuttuğum zaman (ulan anlatmak ne zormuş) ciddi ciddi titrediğini gördüm.

uykusuzluk yok, canımı sıkan herhangi bi durum da yok, kan şekerimde de sıkıntı yok. böyle birden ortaya çıkması çok canımı sıktı doğrusu. kimi heyecandandır diyor, kimi de enerji fazlalığından. psikolojimin bozuk olduğunu bile söyleyenler oldu. nedir? ne değildir? geçer mi bu?
0
kumlupara
(04.12.10)
o bahsetmekte zorlandığın bir yerden destek almayıp boşlukta tuttuğunda titreme olayı bende de oluyor uzun zamandır. ama öncesinde ağır birşey taşımışsam oluyor. mesela ben çok ağır şeyleri taşıyabilen birisiyim ama kollarım çok zayıf bu konuda. 2 kilodan fazla birşey taşıdığım zaman tabi biraz uzun süreli taşırsam, belli bir süre kollarım dha doğrusu ellerim zangırdamaya başlıyor...
0
thebitterend
(05.12.10)
bir yerden destek almayıp boşlukta tuttukça, hiçbir hastalığı olmayanlarda da titreme olabilir bir süre sonra.
(git: 187932)
0
algor mortis
(05.12.10)
(3)

Kalp aritmi çarpıntı Yardım

archenteron
iyi akşamlar sayın doktorlarım ve tıp fakültesi öğrencileri;yaklaşık 3 gündür özellikle akşam saatlerinde başlayan bi çarpıntım oluyor. hemen anamnez vereyim,-çok sigara içiyorum, kahve de bolca var.-stresli bir işim var, uyku düzenim yok 24 saat çalışıyor sayılabilirim 4-5-6 saat uyumak dışında.-bu
iyi akşamlar sayın doktorlarım ve tıp fakültesi öğrencileri;

yaklaşık 3 gündür özellikle akşam saatlerinde başlayan bi çarpıntım oluyor. hemen anamnez vereyim,

-çok sigara içiyorum, kahve de bolca var.
-stresli bir işim var, uyku düzenim yok 24 saat çalışıyor sayılabilirim 4-5-6 saat uyumak dışında.
-bu çarpıntılar başladığından beri kahve içmiyorum, sigarayı da azalttım.
-kalbim sanki atmıyor da çalkalanıyor gibi, ritmi düzenli değil (steteskopla dinledim, nefes alarak ve almayarak)
-bu olay yaşanırken tüm yaşam enerjim çekilmiş gibi hissediyorum, sık ve yüzlek nefes alabilyorum, bazen ellerimde güçsüzlük oluyor ve titreme geliyor.

bu ciddi bişi olabilir mi? kardiyolojiye falan mı gideyim? yoksa psikolojik midir? panik atak gibi bişey mesela?

teşekkürler
0
archenteron
(04.12.10)
doktor değilim ama mvp sahibi birisi olarak yorumlarsam;

kafanıza taktıysanız psikolojik olma ihtimali var. sigara ve kahve çarpıntıları tetikleyici sebepler. steteskopla dinlediğinizde sizin iyi bir şekilde duyma ihtimaliniz düşük gibi, üfürüm duyabiliyor musunuz?

el kol titreme olayları psikolojiktir diye düşünüyorum, ben hastalığımı öğrendiğimde geçmişti aynıları.

bir kardiyolog'a görünmenizde, ekg, eko çektirmenizde fayda var eğer sosyal güvenceniz var ise.

hepsi 10 15 dk lık iş hepitopu.
0
kobretti
(04.12.10)
Evet üfürümü ayırt edemem ama belli bir aritmi var. yani ekstrasistol ya da diastol mu derler bilmiyorum artık.
sosyal güvencem de yok. o zaman şöyle bir soru daha ekleyeyim teşhis için en ucuz nasıl bir yol izlerim?
ölcem gitcem bi yardım be sözlük ..

edit: annemde de mvp var. kalıtsal bir hastalıktır muhtemelen ama bende görülme şansı ne kadardır acaba?
0
🌸archenteron
(04.12.10)
mvp zaten doğuştan veya sonradan romatizmal rahatsızlıklar sonucu oluşan bir rahatsızlık. dolayısıyla, sizde görülme ihtimali yükselmiş oluyor.

ama mvp'de olmayabilirsiniz, tamamiyle bunların hepsi bir hayal ürünü olabilir.
0
kobretti
(05.12.10)
(2)

boyunda yağ bezesi

ahmetb
merhabalar. birkaç aydır boynumda bir yağ bezesi vardı küçük. sadece şişlikti, varlığını bu şekilde belli ediyordu. dün uyandığımda kızardığını, birazcık büyüdüğünü ve gerginleştiğini hissettim. kafamı hareket ettirince, ağzımı çok açınca falan iyice gerilip ince bir acı yapıyor. önemli birşey midir
merhabalar. birkaç aydır boynumda bir yağ bezesi vardı küçük. sadece şişlikti, varlığını bu şekilde belli ediyordu. dün uyandığımda kızardığını, birazcık büyüdüğünü ve gerginleştiğini hissettim. kafamı hareket ettirince, ağzımı çok açınca falan iyice gerilip ince bir acı yapıyor. önemli birşey midir acaba diye kıllandım? ne yapmalıyım sizce? teşekkür ederim.
0
ahmetb
(04.12.10)
doktora gitmelisin.
0
kayranin kedisi
(04.12.10)
bende de çıkıyor yağ bezesi. ama birkaç güne iniyor. 1 ay çok fazla bir süre. arkadaşın dediği gibi doktora gitmelisiniz.
0
migelo
(04.12.10)
(1)

Biyopsi ignesi ucreti? Acil cevap

bipot
Sigortali birisi devlet hastanesinde biyopsi yaptirirken bunun ignesini hasta mi alip gidiyor yoksa, devlet mi karsiliyor?
Sigortali birisi devlet hastanesinde biyopsi yaptirirken bunun ignesini hasta mi alip gidiyor yoksa, devlet mi karsiliyor?
0
bipot
(04.12.10)
İğneyi siz almıyorsunuz. Hastanede bulunuyor. Geçmiş olsun
0
plastik turambar
(04.12.10)
(3)

kedinin ağzında - gözünde siyah noktalar

vercingetorix
önce bir tane çıktı bundan 1 sene falan önce, ciddiye almadık.. ama sonra iki, üç, çoğaldı bunlar.. ağzının dışında, yani "dudak" diyebileceğimiz kısımdalar.. geçen gün de gözünün tam altındaki yerde, yani nasıl tarif etsem, gözün alt kısmındaki kapağın neredeyse içine doğru da olduğunu gördük aynı
önce bir tane çıktı bundan 1 sene falan önce, ciddiye almadık.. ama sonra iki, üç, çoğaldı bunlar.. ağzının dışında, yani "dudak" diyebileceğimiz kısımdalar.. geçen gün de gözünün tam altındaki yerde, yani nasıl tarif etsem, gözün alt kısmındaki kapağın neredeyse içine doğru da olduğunu gördük aynı noktalardan.. iki gözünün altında da var birere tane ama çok dikkatli bakınca görülebiliyor.. nedir bunlar bilen var mı? çok ciddi bir hastalığa falan işaret ediyor mu?
0
vercingetorix
(03.12.10)
(bkz: veteriner)
0
sonea
(03.12.10)
iç ve dış parazit aşılarını ihmal ediyorsanız kene olabilir.
0
kayranin kedisi
(03.12.10)
sağolun sonea, o nedense hiç aklımıza gelmedi, hayret..

kene değil ya, bildiğimiz leke.. ben gibi falan da değil.
0
🌸vercingetorix
(03.12.10)
(2)

hastane önerebilir misiniz acep ???

sevim
slm arkadaşlar, önümüzdeki haftalarda önerebileceğiniz devlet veya özel(sskkarşılayan)hastaneye burnumdaki küçük siyah benimi almak için gidicem inş bildiğiniz iyi hastaneler ve plastik cerrahi doktorları varmıdır? varsa bileniniz çok makbule geçer valla (: dualarımı eksiltmem (:
slm arkadaşlar, önümüzdeki haftalarda önerebileceğiniz devlet veya özel(sskkarşılayan)hastaneye burnumdaki küçük siyah benimi almak için gidicem inş
bildiğiniz iyi hastaneler ve plastik cerrahi doktorları varmıdır? varsa bileniniz çok makbule geçer valla (: dualarımı eksiltmem (:
0
sevim
(03.12.10)
hangi il? türkiye'nin neresi?
0
daginikzihin
(04.12.10)
hakkatten nerde yaşadığımı yazmamışım (: neyse istanbul'da avrupa yakasında yaşıyorum
hastaneler avrupa anadolu yakası hiç farketmez yeterki sağlam olsun ...
0
🌸sevim
(04.12.10)
(4)

MR zararları

heyamo
selamlar ahali,MR cektirmem lazım gelecek gibi, doktora gidicem tabi öncesinde ama merak ettiğim bir husus var. onumuzdeki 1,5 ay cok yogun calısmam lazım, MR'ın kısa ve uzun vadede bir zararı olur mu?beyin için bu arada..
selamlar ahali,
MR cektirmem lazım gelecek gibi, doktora gidicem tabi öncesinde ama merak ettiğim bir husus var. onumuzdeki 1,5 ay cok yogun calısmam lazım, MR'ın kısa ve uzun vadede bir zararı olur mu?
beyin için bu arada..
0
heyamo
(03.12.10)
kalp piliniz filan yoksa olmaz. vakit ve para kaybina yol aciyor sadece.
0
topal barbunya
(03.12.10)
vücutta metal bişey yoksa olmaz. 30-45dkda biter zaten
0
sutlu nescafe
(03.12.10)
Beyin MR 8 dk. sürer.
0
haggi bulut
(03.12.10)
emin ellerde zarari yok, hatta anlamayan birinin bile insana zarar vermesi mumkun degil, ama bir sekilde override edince yuksek SAR degerleri elde edip vucut isisini yukseltmek mumkun. sequence'ina gore degisir bu arada manyetik rezonans suresi. tek basina diffusion tensor imajini cektiginizde 15 dk surer mesela. ama gradient + t1 + fast-spin echo + t2 hepsi beraber 15 - 20 dk fln oluyor.
0
tom riddle
(04.12.10)
(2)

Düşmeyen WBC ve Enfeksiyon

redskull
10 gün kadar önce yüksek ateşle acile gittim serum verdiler. WBC 16, CRP 64 gibi bir şeydi. Daha sonra sinüzit teşhisi kondu ve 10 gün boyunca cefaks kullandım. Bu arada acilde serum takıldıktan sonra hiçbir semptom vs. yoktu. Bugün antibiyotik bittikten sonra yaptırdığım hemogramda wbc 12, lym 5.5
10 gün kadar önce yüksek ateşle acile gittim serum verdiler. WBC 16, CRP 64 gibi bir şeydi. Daha sonra sinüzit teşhisi kondu ve 10 gün boyunca cefaks kullandım. Bu arada acilde serum takıldıktan sonra hiçbir semptom vs. yoktu. Bugün antibiyotik bittikten sonra yaptırdığım hemogramda wbc 12, lym 5.5 olarak çıktı. Dr. hala enfeksiyonun devam ettiğini söyledi ve potant diye başka bir antibiyotik verdi. Şimdi sorum 10 günlük antibiyotik kullanmama rağmen neden WBC normal seviyeye inmedi ve madem enfeksiyon varsa herhangi bir semptom olmaması normal midir?
0
redskull
(03.12.10)
demek ki güçlü bir enfeksiyonmuş. antibiyotik hap mı yoksa iğne tedavisi mi? belki iğne tedavisine geçseniz daha faydalı olacaktır. tabi ki de doktora danışarak. belki daha iyi bir doktora.

onun dışında semptom olarak ateş olur genelde. eğer değerler azaldıysa, tedavinizi tam bitirmeden diğerine geçmeyin tabi.
0
ermanen
(03.12.10)
beni muayene eden dahiliyeciydi. Dediğim gibi akut sinüzit teşhisi kondu bu hastalık 39.5 derece ateş yapar mı orasını kimse bilmiyor. Neyse o gün acilden sonra dahiliyeciye muayene olmuştum. Cefaks ve şimdi potant antibiyotik yazdılar hap şeklinde.
0
🌸redskull
(03.12.10)
(14)

Mide Bulantısı

Her Yer Siyah
Selam canlar,Her sabah işe gelirken bir mide bulantısıdır ki sormayın.Kahvaltı yapıyorumYaş 23Dişi cinsN'oluyor bana? :)
Selam canlar,

Her sabah işe gelirken bir mide bulantısıdır ki sormayın.

Kahvaltı yapıyorum
Yaş 23
Dişi cins

N'oluyor bana? :)
0
Her Yer Siyah
(03.12.10)
Sabahın köründe sigara içiyo olabilirmisin ? Bende aynı dertten yakınıyom ...
0
najiii
(03.12.10)
İşi giderken araba sallıyorsa ondan olabilir. Gençsiniz daha bu yaşlarda bu tür şeyler çabuk geçer. Dert etmeyin.
0
winston insani
(03.12.10)
yolda telefonla oynuyor musun? sms idi internet idi falan?
0
ozdek
(03.12.10)
- kahvalti dokunmustur, ne biliyim yimirta accik bayattir
- astigmatin vardir
- adet donemi yakindir, her sarsinti bulanti yapmaktadir
- hamilesin!! (bu sonuncusu $aka)

takma boyle seyleri, gecmezse doktora gorun
0
no avalon
(03.12.10)
aralık ayına uygun giyiniyorsan sıcaktan olabilir
0
leylak sarabi
(03.12.10)
işini sevmiyorsan, zorla gidiyorsan da olabilir.
0
kimbilebilir
(03.12.10)
kahvaltı yap
kitap okuma
sigara içme
0
pisekarv2
(03.12.10)
Kahvaltı yaparım, iyi de kahvaltı yaparım.. Sonrasında bir tane sigara içerim. Denedim ama içmediğim günler de mide bulantısı yapıyor.

İşe giderken araba sallamıyor
yolda telefon ile oynayacak zamanım olmuyor
kahvaltı dokunduğunu sanmıyorum çünkü sağlıklı besleniyorum, yumurta yemem
takım elbise giyiniyorum arabayla gidiyorum eve
sabahları kitap okumuyorum

en mantıklısı işini sevmemek değil de işimin fazla stresli olması olabilir. mantıklı geldi ama bilmiyorum
0
🌸Her Yer Siyah
(03.12.10)
reflü olabilir, bir de troid olayı...
0
pisekarv2
(03.12.10)
mide bulantısı psikoloji ile birebir alakalıdır zaten.kafan rahat olmadıgı zamanlarda bulantı yasayabılıyorsun.eger dedgın gbı ıste yogunluk problemın varsa iş hayatıysa sorun olan kabullenmek zorundasın.bende aynı seyı yasıyorum çogu zaman gıtmek ıstemedgım zamanlarda bıse yıyemıyorum ya da mıdem bulanıyor. garıptır kı aynı yas aynı cınstenız bu yuzden daha ıyı anlıyorum senı.kolay gelsın dıyorum.
0
kimbilebilir
(03.12.10)
ben de psikolojik olduğunu düşünüyorum. işe geleceğim gün önemli bir görüşme, toplantı olduğu durumlarda yaşıyorum ben de bunu.
0
ennoia_
(03.12.10)
düzensizliklten veya sağlık problemleri...
0
ermanen
(03.12.10)
sabahları mide bulantısı çekmenin sebeplerinden biride bağırsak kurdları (parazitler)in olması da olabilir.....
0
kalphırsızı
(03.12.10)
bende de benzer sorun var, her türlü testi yaptırdım, sorun psikolojik.
metpamid deneyin, bazen işe yarıyor.
0
deepfreeze
(03.12.10)
(8)

kahrolası sivilcelerimden kurtarın beni ..! çok çaresizimm ... ;(

sodeep
merhabalar arkadaşlar; yüzümde elmacık kemiklerimin altında 5 - 6 tane kırmızı kırmızı sivilce istilasına uğradı. 2 gün önce cildiye'ye göründüm doktor acnelyse verdi kullanamm için. 1 ayda düzelir dedi.ama çok umutsuzum lekeler geçmicek gibi ... çok iğrençler çıldırmak üzereyim ... 3 haftada bu lek
merhabalar arkadaşlar; yüzümde elmacık kemiklerimin altında 5 - 6 tane kırmızı kırmızı sivilce istilasına uğradı. 2 gün önce cildiye'ye göründüm doktor acnelyse verdi kullanamm için. 1 ayda düzelir dedi.ama çok umutsuzum lekeler geçmicek gibi ... çok iğrençler çıldırmak üzereyim ... 3 haftada bu lekeleri yok etmem lazım erkek arkadaşımla görüşücem bide bu suratımla .. ne yapmam gerekir lekeleri yok etmem için ?
yani iyi bildiğiniz doğal yöntemler yada etkili ilaçlar var mıdır?
acil yardımlarınızı bekliyorum :( :(
0
sodeep
(03.12.10)
buffy de vampir sayilir
(03.12.10)
Rahatlayın önce, rahatlamazsanız sivilcelerinizin geçmesi uzun sürer.
0
sharon and hope
(03.12.10)
bir de oynamayın ellemeyin. gözenek kapatıcı tipte makyaj ürünleri ve krem kullanmayın.
0
quasiromantic
(03.12.10)
bak ablacım. yok stress'ten uzak dur , yok bilmemne yeme , yok şunu sür geçiyomuş , yok beykoz balık pazarından dişi kalkan balığının pulları falan bunları unut. sivilce öyle kolay geçecek bir problem değildir.

roaccutane adlı ilacı bir cildiyeciye zorla , cebren ve hile ile yazdırtacaksın. 6 ay aralıksız kullanacaksın. bu 6 aylık dönem kolay olmayacak elbet üzüleceğiz, mutlaka bir iz bırakacak ama 6 ay sonunda bebek götü kadar pürüzsüz bir cilde sahip olacaksın.
tecrübe ile sabittir.
0
demerol
(03.12.10)
acnelyse kullanımını bilmeyenler için çok tehlikeli bir ilaçtır. tırnağının ucu kadar alıp lekeli bölgeye süreceksin. yoğurt gibi bocalarsan iki günde kocaman kimyasal yanık sahibi olursn. ve sürdükten sonra kesinlikle güneşe çıkmaman lazım. cildinden temizleyip o şekilde güneş ışığına çık. senelrce sivilce problemiyle uğraştm,eğer sivilcelerin hala sivilce ise acnelyse yaraya dönüştürür. acnelyse sivilce için değil izler için bir ilaç. sivilceleri geçirmek için haricen, benzamycin ya da isotrexin verir doktor genelde. 3 haftada baya yararını görürsün.
0
depresif tosbaa
(03.12.10)
5-6 sivilcen varsa sakın roaccutane gibi tehlikeli ve yan etkileri çok ciddi bir ilacı kullanma. dermatoloğa danış buraya danışmak yerine. ama ben sana neutrogena nın akneli ciltler için olan turuncu kalıp sabununu ve aknilox jel %4 lüğü önerebilirim. cildini bu sabunlar yıkadıktan sonra sadece sivilceli bölgeye akniloxu sür sabah akşam. çok kuruyan bölgelere de yağsız nemlendirici kullan. iyi gelecektir. lekeler için ise çay ağacı özlü sabunlar işe yarıyor. ama uzun vadede. kapatıcı kullanırsın saklarsın dert değil.
0
beyaz zambak ve mezar
(03.12.10)
verdiğiniz tavsiyeler ve bilgiler için çok sağolun dostlar.
dikkatli davranıcam acnelyse konusunda öyle çok uğraşmicam da ...
düşündükçe daha da çoğalıyolar bunu farkettim. zaten normal bi cildim var ilk defa böyle bişey başıma geldi.. ilk kötü sivilce deneyimim oldu... umarım en yakın zamanda lekeler yok olur
0
🌸sodeep
(03.12.10)
kükürtlü sabunla yatmadan önce ve sabah kalkınca yüzünü yıka ayrıca yatarken gül suyuyla yüzünü sil. doktorunun tavsiyelerine harfiyen uy eger gerek duyarsa ek tedaviler yapar sna zaten. kafana takma çünkü geçiyo eninde sonunda. ayrıca yüzündeki sivilceleri sıkma. siyah noktalarında varsa eğer onlarda sıkma çünkü iltihap yapıp sivilceye dönüşüyorlar.
0
saphire333
(03.12.10)
(7)

kulak tikanmasi-buşon

raycharles
merhabalar,2 gun once,gece kulagimi temizlerken pit diye bi anda sol kulak tikanmisti ,naptiysam acamadim.pamuk iceride kaldi zannetmistim,fakat sabah acile gittigimde;doktor pamuk olmadigini kulak icindeki kirlerden kaynaklandigini soyledi.bazi kisilerde olabiliyormus bu olay.kulak kanali dar oldug
merhabalar,
2 gun once,gece kulagimi temizlerken pit diye bi anda sol kulak tikanmisti ,naptiysam acamadim.pamuk iceride kaldi zannetmistim,fakat sabah acile gittigimde;doktor pamuk olmadigini kulak icindeki kirlerden kaynaklandigini soyledi.bazi kisilerde olabiliyormus bu olay.kulak kanali dar oldugundan dolayi.disari atamayip iceride birikiyormus.ben de iceri itmisim sanirim.gliserin damla verdi,1 hafta kullan daha sonra kulagini yikayacagiz dedi.acikcasi hic ilgilenmedi.sadece sola mi sikacagim yoksa ikisine de mi?gunde kaç sefer?kaç damla? hic bisey soylemedi.ve yarim saat once damlayi kullandim.sadece 2 damla kullandim.sol kulagim tamamen duymaz halde su anda.sagi kapatinca bi bok duymuyorum.bilen eden varsa bi yardimci olsa?tesekkurler.
0
raycharles
(02.12.10)
hangi kulak tıkalıysa ona damlatacaksınız. damlattıktan sonra hemen doğrulmayın. bi dk falan yatın. duymamanız anormal bi durum değil.
kaç damla olduğunu ilacı aldığınız eczacıya sorabilrsiniz.
0
sttc
(02.12.10)
@sttc zaten dogrulmuyorum,bekliyorum bi sure.tamam ama kulaklariniz yikanacak dedi ikiside yani.o zaman sag taraf ne olacak?kirleri yumusatma mevzusu var hani bu gliserinin.
0
🌸raycharles
(02.12.10)
yıkamak eski bir yöntem ve pek tavsiye edilmiyor. onun yerine ince uzun bir aletle kirleri (aslında o kir denen şeyleri de vücut üretiyor, pislikten değil yani) ufak bir elektrik süpürgesi misali emiyorlar. bende de aynı sorun olduğundan biliyorum. çok tıkalıysa gliserin oradaki "kir"leri yumuşatır ve uzun süre tek kulağınız duymaz halde kalır. damla sınırı falan yoktur. tıkalı kulağınıza uygulayacaksınız ama şu durumda öteki kulağın da tıkanması söz konusu olabilir bir süre sonra. kulağınızdaki kirleri vakumlamadan önce, işlemin kolay olması için işe yarayan bir yoldur ama çok rahatsız edicidir gliserinli kulakla dolaşmak. dilerseniz bir başka doktora gözükün, bu sefer birinin tavsiyesi üzerine gidin. zira kulak yıkatmak eski bir yöntem ve bildiğim kadarıyla pek tavsiye edilmiyor.
0
microfiction
(02.12.10)
kulak yıkatmak konusunda microfiction a katılıyorum. yıkatmanı tavsiye etmem. başka bir doktora daha görün.
0
girl in a coma
(02.12.10)
@cervuetta cok tesekkur ederim ilginiz icin:).belli ki denenmis bi yontem.denemekten zarar gelmez bi deneyeyim.en kotu ihtimalle baska bi doktora gorunurum artik.

cevaplayan herkese tesekkurler.
0
🌸raycharles
(02.12.10)
yeterli cevapları almışsınız; ama şunu eklemeden edemeyeceğim...
"O DOKTORUN BEN .MNA KOYAYIM!"
0
merdümgiriz...
(03.12.10)
ben de doğru tedavi uygulayan doktora küfredenin .mına koyim.

belki bilmiyorsunuz, belki kafanız basmıyor ama bu işin tedavisi budur. suyla yavşayan kir kulaktan atılmazsa o kulak doktor tarafından temizlenir. ilgilenip daha ne yapacaktı. kulak memesini mi emecekti? gliserin kiri yumuşatır, gevşetir. atılmasını kolaylaştırır. belki temizlemeye bile gerek kalmadan kir kendiliğinden atılır. ha olmazsa da yumuşamış kirleri doktor ya yıkayarak, ya da yeni yöntemlerle alır dışarıya. doğrusu da budur, yöntemi de budur. küfretmeden önce işin doğrusunu öğrenin.
0
kibritsuyu
(03.12.10)
(1)

Kanal Tedavisi, Sinüsler vs

ehlana
Duyuru ahalisi, diş doktorları hatta kbb doktorları,(Biraz uzun)Pazartesi günü yoğun bir diş ağrısı ile dişçiye gittim ve sağ üst taraftaki dişlerden birine kanal tedavisi yapıldı. Geçici dolgu yapıldı ve aldığım ağrı kesici(apranax fort) ile birlikte ağrılarda dindi. 1-2 saat sonra burnumun sağ del
Duyuru ahalisi, diş doktorları hatta kbb doktorları,(Biraz uzun)

Pazartesi günü yoğun bir diş ağrısı ile dişçiye gittim ve sağ üst taraftaki dişlerden birine kanal tedavisi yapıldı. Geçici dolgu yapıldı ve aldığım ağrı kesici(apranax fort) ile birlikte ağrılarda dindi. 1-2 saat sonra burnumun sağ deliğinden hafif pembe bir akıntı oldu. Daha sonra gün içinde kendi diş doktoruma gittim ve bir sorun olmadığını ağrının artması durumunda kendisine haber vermem gerektiğini söyledi. Akşam ufak bir ağrı oldu ve tekrar apranax fort aldıktan 1 saat sonra yine burnumun sağ deliğinden bu sefer avuç dolusu benzer renkte bir akıntı oldu. İlk gittiğim doktoru aradım ve böyle bir akıntı olduğunu söyledim. Kendisi de diş kökünün sinüslere çok yakın olduğunu kanalı yıkamak için kullandıkları sıvının akıyor olabileceğini ağrı yoksa ertesi gün kendisine gitmemi söyledi.

Ertesi gün ise sabah saatlerinde 1-2 avuç denebilecek kadar sıvı akıntısı oldu ama bu sefer rengi hafif kahverengiydi. Kendi diş doktorum bu akıntının sebebinin diş olmadığını KBB ile alakalı olacağını söyledi. Ben de bir KBB doktoruna gittim fakat kısa bir muayene etmek zorundaydı(hastası vardı) ve içtiğim sıvıların sinüslere dolmuş olabileceğini ve daha sonra bu sıvıların burnum aracılığı ile dışarı atılmış olabileceğini söyledi.

Sorum şu : böyle bir şey duyan gören var mı? nedir ne değildir? gittiğim 3 doktorun da farklı şeyler söylemesi beni fazlaca huzursuz etti ve bu akıntı ara ara hala devam ediyor. :S
0
ehlana
(02.12.10)
sinüs iltihabını röntgende apikal apse ile karıştırıp gereksiz yere kanal tedavisi yapmış olabilir. sinüs tomogrofisi çektir belli olur.
0
radikalherif
(02.12.10)
(6)

Koku alamıyorum!

ataturkiye
İyi çalışmalar arkadaşlar;Kendimi bildim bileli burnum koku almaz. İlkokulda millet serviste "ıyk kim osurdu vs..." muhabbetleri yaparken ben bön bön etrafa bakardım. Şu anda da durum öyle, evim çok kötü kokuyormuş ama benim haberim yok. Milletin maskeyle yaptığı kimyasal çalışmaları ben normal solu
İyi çalışmalar arkadaşlar;

Kendimi bildim bileli burnum koku almaz. İlkokulda millet serviste "ıyk kim osurdu vs..." muhabbetleri yaparken ben bön bön etrafa bakardım. Şu anda da durum öyle, evim çok kötü kokuyormuş ama benim haberim yok. Milletin maskeyle yaptığı kimyasal çalışmaları ben normal soluyarak yapıyorum. Koltuğumun arkasına ceset saklasanız muhtemelen birkaç sene sonra bulurum.

Nedir, ne değildir benim olayım? Koku duyumu mu kaybettim? Geri nasıl bulabilirim?

Not: Sinüzitim var.
Not2: twitter hesabım da var. Olayla bir ilgisi yok bu bilginin ama yazmak istedim.
0
ataturkiye
(02.12.10)
burun kemiğinde eğrilik varsa sebep olabilir.
0
benyazdimoldu
(02.12.10)
Aynı problem kendimi bildim bileli bende de var.

Sinüzit'im vardı ama ameliyat oldum 8 sene önce. Bir gelişme yoak.
Cevabını bulursan bana da haber ver =)
0
apismellifica
(02.12.10)
anosmia ve hyposmia'yı bir araştırın. birçok nedenden biri olabilir.
0
ermanen
(02.12.10)
Yalnız olmadığım için çok sevindim bir anda :)
ben de kendimi bildim bileli koku alamıyorum. ayrıca sinüzitim de yok :)
ama bazen pırasa, soğan, yada lağım kokusu gibi kokuları çok nadir de olsa alabiliyorum.
ama gel gör ki o hoş çiçek kokularını, o parfüm kokularını anlamıyorum, ayırt edemiyorum, bak bu nasıl kokuyor diyorlar boş boş bakıyorum :)

ben de acaba burnumda et var da ondan dolayı mı koku alamıyorum diye saçma bir düşünce içerisindeyim :)
0
thebitterend
(02.12.10)
tat duyusunu etkilemiyor mu peki bu durum. yemekten de doğru düzgün tat alınmaz sanki, çok kötü ya.
0
red g
(02.12.10)
@red g etkiliyor elbette. mesela hiç vedat milor gibi işkembe içerken orgazm olmadım :(
0
🌸ataturkiye
(03.12.10)
(9)

gözleri çizdirmek

kedislike
20 yaşındayım ve uzağı görmüyorum. çizdirmek için gözlerin bozulmasının durması gerekiyomuş bu doğru mu ? doğru ise ben 60 yaşında mı çizdircem ?? durmuyo ki ...
20 yaşındayım ve uzağı görmüyorum. çizdirmek için gözlerin bozulmasının durması gerekiyomuş bu doğru mu ? doğru ise ben 60 yaşında mı çizdircem ?? durmuyo ki ...
0
kedislike
(01.12.10)
evet durması gerekiyor. ben 22 yaşındayken durmuş vaziyetteydi.
0
weeping guitar
(01.12.10)
e hacı bilgisayar televizyon falan varken bu durur mu la ?
0
🌸kedislike
(01.12.10)
bende durmuştu 3 numarada.
0
weeping guitar
(01.12.10)
durmadan çizdirirsen sonra tekrar yükselir. çizdirmenin manası olmaz. bir süre sonra oturur göz durur ilerlemesi
0
sijwocaq
(01.12.10)
peki durup durmadigini teknik olarak anlayabilir miyiz ? yoksa kendimiz mi farkedicez ?? simdi ben muayene ettirsem gözlerimi doktor bana durup durmadigini söyler mi?
0
🌸kedislike
(01.12.10)
arkadaşımın bubası göz doktoru hem de profosör halen gözlük kullanıyor. vardır bi bildiği diye düşünüyorum. belirteyim dedim:)
0
paltar yuyan masin
(01.12.10)
bana doktor muayeneden sonra durmuş olduğunu söylemişti ama ben daha önceden bunun farkında olduğumdan doktorun doğruluk yüzdesini düşünmeden ameliyat oldum ve 5 senedir herhangi bir problem yaşamadım. yani doktor bir şey söyleyecektir mutlaka ama sizin de ilerlemediğinden emin olmanız daha sağlıklı olur gibi geliyor bana.
0
weeping guitar
(01.12.10)
uc senelik muayenede ust uste ayni numara cikarsa mesela, durmus demektir. yani acele etme, gozune sadece bir kere lazer uygulanabilir. lazerden sonra numara artarsa omur boyu gozluklusun demektir. bir sure lens kullanmayo dene gozlukten cok bunaldiysan.

sonucta vucudunun en yerine konulamayacak ve en degerli organlarindan birinde kalici degisiklik yapacaksin. korneanin o buharlasan yeri bir daha geri gelmeyecek. gaza gelip yaptirma, iyice dusun tasin. istanbul'un buyuk goz hastanelerinden birinin bas hekimi aile dostumuz, adam bana "gozlugunun derecesi cok yuksek degilse lens ile idare et, ben sadece 7-10 derece miyoplara tavsiye ediyorum" demisti.
0
aklimiseveyim
(01.12.10)
25 yıldır gözlük kullanıyorum,6 ayda bir ya da yılda bir numaran değişiyorsa daha durmamıştır.En geç 25 te durur merak etme.Benim ki 7 yıl önce durmuştu şimdi düşüşe geçti.
Dünya Göz Hastanesi'ne doktora gittim,doktorun gözlüğü vardı."Doktor,gözümü çizin" dedim.Adamlar bilmem kaç milyar para kazanacak."Boşver çizdirme,gözlük kullanmaya devam et" dedi.
0
password
(02.12.10)
(10)

aft nasıl geçirilir bilen varmı?

alss
ağızda aft çıktı çok yanıyor acıyor... hiç eğlenceli değil! ne yapsamda geçse?
ağızda aft çıktı çok yanıyor acıyor... hiç eğlenceli değil! ne yapsamda geçse?
0
alss
(01.12.10)
(bkz: kenacort a)
0
fader
(01.12.10)
kenacort da kortizon sakıncası var, eczaneye git adı aklıma gelmeyen başka bi ilaç var onu verin 3tl falan sabaha geçer.
0
la bi git la
(01.12.10)
kara dut şurubu eczanelerde küçük şişelerde 5 tlye satılıyor
0
photo85
(01.12.10)
(bkz: oralmedic)

çok acıtıyor ama..
0
nouma21
(01.12.10)
6-7 senedir aft konusunda tecrübeli olduğum için öneriyorum... Azcık gözünüzden damla yaş gelecek ama o acıya dayanmaya değer, çünkü aft doktoruyum kendimin

(bkz: oralmedic)
0
Her Yer Siyah
(01.12.10)
aftım pek çıkmaz ama nadiren çıkınca da karbonat basarım. ne derece doğrudur tartışılır.
0
demirlisomya
(01.12.10)
en basitinden tuz - karbonat - su işe yarar.
0
dr cucu
(01.12.10)
tantum ağız spreyi, tadı da çok güzel
0
ennoia_
(01.12.10)
ben direkt tuzu basıyorum. ilk başta acayip sızlıyor ama sanırım tuz yarayı iyice pişiriyor. sonrasında acı falan hissetmiyorum.
ama yok ben tuzu basamam dersen, tuzlu suyu ağzında gargara yap en iyisi.

bir de türk kahvesini basınca iyi gelir der büyüklerimiz...
0
thebitterend
(02.12.10)
piraldyne. kırmızı mürekkep gibi bişi, aftadur jel sprey vb. de olabilir.
0
merena
(06.12.10)
(6)

baş dönmesi

yons
1-2 dk. çömeldikten sonra ayağa kalkınca baş dönmesi oluyor bende. markette alt raflara bakıp kalkınca farkettim. tansiyon mu bu?
1-2 dk. çömeldikten sonra ayağa kalkınca baş dönmesi oluyor bende. markette alt raflara bakıp kalkınca farkettim. tansiyon mu bu?
0
yons
(01.12.10)
o herkeste oluyor normaldir
0
stavrogin
(01.12.10)
aynı sorun bende de var, yalnız değilsiniz.
kusarsanız da şaşırmayın, ani refleksler tansiyonda değişikliğe yol açabiliyor.
0
Her Yer Siyah
(01.12.10)
Benzer sorun bende de var mümkün olduğunca ani hareketler yapmaktan kaçının. Eğer alt raflardan almanız gereken birşey varsa aldıktan sonra yavaş yavaş hareket ederek ayağa kalkın..
0
Ekim Bebesi
(01.12.10)
elenika
(01.12.10)
Vertigo gibi ;
Genel anlamda baş dönmesi, hareket duygusu demektir. Ancak tansiyon düşmesi ile ilgili baş dönmeleri bu kapsamda değildir. vertigodan kastedilen labirentit, iç kulak iltihabı, Meniere hastalığı gibi durumlarda olan baş dönmesi hissi vertigo diye adlandırılır
0
caglaria
(01.12.10)
herkeste oluyor sana tavsiyem dönünce başın ellerini diz kapaklarına götür 2-3 sn dur geçiyor :)
0
tatarcan
(01.12.10)
(7)

ilaç ismi

hububrad
şu resimdeki ilaçların ismini latin alfabesi ile buraya yazabilir misiniz acaba? biri jel sanırım..http://i54.tinypic.com/120gdo7.jpg
şu resimdeki ilaçların ismini latin alfabesi ile buraya yazabilir misiniz acaba? biri jel sanırım..

i54.tinypic.com
0
hububrad
(01.12.10)
bromfenac gibi okudum ben üsttekini. alttakini okuyamadım. daha iyi okuyabilen birileri çıkar galiba. emin olamadım.
0
karabasmayan
(01.12.10)
1. biofenac galiba.

2. için beklemedeyim :)
0
🌸hububrad
(01.12.10)
ilki biofenac buyrun burdan www.ilacpedia.com
ikinci için hiçbir fikrim yok
0
password
(01.12.10)
biofenac evet. ben söylemiştim zaten daha iyi okuyabilen birilerinin çıkabileceğini :)
0
karabasmayan
(01.12.10)
2- Romatim
gibi
0
sttc
(01.12.10)
Bencede 2.si romatim, jel olarak satılan bir ilaç zaten.
0
gaia
(01.12.10)
biofenac tablet 2X1
romatim jel, haricen sürülecek.. geçmiş olsun
0
merena
(06.12.10)
(3)

schwannoma

bebek terlik
arkadaşlar başlıkta da yer alan zımbırtının tam olarak nasıl tedavi edildiğini bilen varmı? direk ameliyata yönlendirildim başka türlü bir tedavi yöntemi varmı bu tümörcüklerin masaya yatmadan önce bi fikir almak istedim
arkadaşlar başlıkta da yer alan zımbırtının tam olarak nasıl tedavi edildiğini bilen varmı? direk ameliyata yönlendirildim başka türlü bir tedavi yöntemi varmı bu tümörcüklerin masaya yatmadan önce bi fikir almak istedim
0
bebek terlik
(30.11.10)
Öncelikle geçmiş olsun. Bu hastalığa karşı uygulanan en başarılı tedavi ameliyattır. Tümör sinirlerde oluştuğu için ameliyatı beyin cerrahı gerçekleştirir. Ameliyatın sonunda kısa süreli his kaybı karıncalanma hissi hassaslık veya diğer sinir bozukluğu falan gözlemlenebilir. Tabi bunlar ameliyat sonrası kaybolur. Tümörün büyük olması halinde tümörü küçültmek için radyasyon tedavisi kullanılır.

Eğer tümör ameliyat ile tamamen çıkarılırsa hastalığın tekrar görülme şansı en aza indirilir. Eğer ameliyatla bütün bölge temizlenmezse tümör tekrar gözlemlenebilir.
0
limonlu eksi
(30.11.10)
schwannoma'nin fizyolojik ozelligine, yerine, hastanin yasina ve sagligina gore radyoterapi de dusunulebiliyor. ancak ameliyat gibi onun da bircok dezavantaji var. ornegin, radyoterapi ise yaramazsa sonrasinda tumorun ameliyati daha riskli.
0
tom riddle
(30.11.10)
22 yaş kadın, sol el orta parmak, sol kol dirsek üstü, ve sol koltuk altında var kütleler, parmaktaki yaklaşık 1cm çapında, dirsekteki 25mmX20mmX12mm olarak koltuk altında 8 tane bulundu en büyük ikisi 23X20 boyutlarında, güzel bir vaka iyi yakalamış tarzı bir yorum yaptı doktor (kafa göz dalmak istiorm zaten o adama neyse)
0
🌸bebek terlik
(30.11.10)
(4)

alerji testi olayı.

filmhicbitmesin
ya ablamın alerji testi yaptırması lazım. hangi hastanede yapılır. cerrahpaşada bilmem nerde var mıdır? hangi branşa başvurmak gerekir bi de?
ya ablamın alerji testi yaptırması lazım. hangi hastanede yapılır. cerrahpaşada bilmem nerde var mıdır? hangi branşa başvurmak gerekir bi de?
0
filmhicbitmesin
(30.11.10)
dili şişmişti, acile gittik gıda alerjisi dedi doktor. göz kapağı şişti yine gıda alerjisi dendi. alerji iğnesi yapıldı. şişlikler indi. neye alerjisi olduğunu öğrenmek için yaptıracak alerji testini. ayağının altı da şişti..
0
🌸filmhicbitmesin
(30.11.10)
(bkz: yorktest)
0
kobretti
(30.11.10)
ben çapa'da yaptırmıştım.
0
merhum
(30.11.10)
beyim geçen hafta yaptırdı. sgk ile anlaşması olan özel bir hastanede. para vermedi ya da az bir şey ödedi, anlattı ama çok hatırlamıyorum. o göğüs hastalıkları uzmanına gitti. üniversite hastaneleri çok yoğun oluyor, bilginiz olsun.
0
pyro clustic flow
(01.12.10)
(2)

silikon taban problemi

hububrad
geçen gün doktor önerisiyle silikon taban aldım. kutusundaki yazıya göre 43-45 numarayı kapsıyor ama 46 nike spor ayakkabıda bile çok sıkıştırıyor ayağı. ben mi yanlış kullanıyorum bu meredi acaba? spor ayakkabının kendi tabanı pek söklüp çıkartılacak bir şey gibi görünmüyor. resimdeki kalınlıkta ta
geçen gün doktor önerisiyle silikon taban aldım. kutusundaki yazıya göre 43-45 numarayı kapsıyor ama 46 nike spor ayakkabıda bile çok sıkıştırıyor ayağı. ben mi yanlış kullanıyorum bu meredi acaba? spor ayakkabının kendi tabanı pek söklüp çıkartılacak bir şey gibi görünmüyor. resimdeki kalınlıkta tabanlık >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
0
hububrad
(30.11.10)
ilk defa kullanıyorsanız ayaklarınız tabanları yadırgıyacaklardır ondan olabilir mi bu sıkıştırma hissi.

ben bahsettiğiniz tabanlardan askerde kullandım, ilk etapta çok pişman olmuştum sonra duacı oldum, biraz zaman tanıyın derim.

ya da bir boy küçüğünü alabilirsiniz
0
superb
(30.11.10)
Tabanlıklar normal ayakkabı numaranızla uymuyor, ayakkabıyı ve ayakları çok zorluyor, kalıbı uygun bir ayakkabının size büyük olan bir numarasında belki uygun olabilir. Ben genelde Kifidis'in yarım tabanlıklarından kullanıyorum, bu silikonlar ancak bir iki spor ayakkabıya uyuyor. Ayakkabının kendi tabanları çıkartılınca daha iyi olmakla beraber, yazdığınız üzere o da her ayakkabıda mümkün olmuyor.
0
hair freak
(30.11.10)
(8)

12 yaşında çocuğun dişlerine dolgu yapılır mı?

paranoid corpse
Geçenlerde bir hastaneden okula gelip bedava checkup yaptılar dişten, çürük var dediler, sonra da götürüldü çocuk ve dolgu yaptırıldı birkaç dişe. çocuğun dolgusu düştü sanırım, şimdi sızı yapıyormuş, yemek yiyemedi akşam.Bu yaşta dolgu yapılır mı? Bilen, yaşayan?
Geçenlerde bir hastaneden okula gelip bedava checkup yaptılar dişten, çürük var dediler, sonra da götürüldü çocuk ve dolgu yaptırıldı birkaç dişe. çocuğun dolgusu düştü sanırım, şimdi sızı yapıyormuş, yemek yiyemedi akşam.

Bu yaşta dolgu yapılır mı? Bilen, yaşayan?
0
paranoid corpse
(30.11.10)
Benim dişime ilk dolgu ben 8 yaşındayken yapılmıştı.
Gerekli ise yapılabilyor ama kişiden kişiye değişir.
Sonuçta hala gelişme döneminde bu çocuk.
Üniversite hastanesi ise veya stajyerler geldiyse hiç şaşırmadım..
0
akta
(30.11.10)
Kızarkadaşıma sordum diş hekimi kendisi. Yapılır dedi.
0
liriamer
(30.11.10)
Ben dişlerimi düzenli olarak fırçalamama rağmen diş yapısından dolayı sürekli çürüme eğilimi olan dişlere sahibim. Küçüklüğümden beri (yaklaşık 6-7'li yaşlar) hep aynı diş hekimi'ne gidip dolgu vs işlerimi yaptırırım ve şimdiye kadar herhangi bir şikayetim olmadı. Eğer dişte sızlama varsa dolguyu yapan diş hekimi dişi tamamen temizlememiş olabilir ya da geçici dolgu diyorlar (yanılmıyorsam beyaz dolgu) ondan yapmış ve o da tutmayıp düşmüş olabilir..
0
Ekim Bebesi
(30.11.10)
diş hekimim küçük çocukların süt dişine dolgu yapıyor,değişene kadar dayansın,çocuk rahat etsin diye.kendisi hacettepe mezunu.
0
password
(30.11.10)
5 yaşında yeğenime yaptılar. renkli dolgu. hatta "dişçide uslu durdun" diyerekten belge bile verdiler.
0
derectus
(30.11.10)
rahimdeki bebeğe yaptılar geçende. ağzı yoktu daha ama yapmışlar.
0
desdinova
(30.11.10)
yapilir. da ben sey dicem, cocuklarin disleri cok hassas oluyor, belli yasa kadar ustune koruyucu tabaka cekebiliyorlar, curumeyi ve ertesinde gelen dolgu vs gibi sorunlari engellemek icin. tabii bu teknoloji nerelerde var ve ucreti ne hic bir fikrim yok. ben kendime yaptiracaktim, cocuklara oluyor dedi hekim
0
leyla3
(30.11.10)
ilk dolgum maalesef 6 yaşımda yapılmıştı. 12 yaşımda dolgu manyağı olduğumdan yapıldığını düşünüyorum
0
merena
(06.12.10)
(10)

Penis ucunda yanma (Gülmeyin lan sterim)

exodussian
Sanki idrarımda asit varmış gibi. Tuvalete gidiyorum bir iki damla sonra rahatlıyorum. Durum böyle olunca komple klozete taşındım sözlük. İş bu duyuru buradan yazılıyor işte.Neyse durum bu.. kurtarın lan beni?Dipnot: 2 gün evvel şifaen şöyle bir lustral'a başlayayım diyip devamını getirmedimdi.ondan
Sanki idrarımda asit varmış gibi. Tuvalete gidiyorum bir iki damla sonra rahatlıyorum. Durum böyle olunca komple klozete taşındım sözlük. İş bu duyuru buradan yazılıyor işte.

Neyse durum bu.. kurtarın lan beni?

Dipnot: 2 gün evvel şifaen şöyle bir lustral'a başlayayım diyip devamını getirmedimdi.
ondan olabilir mi ?
0
exodussian
(29.11.10)
sabun yada şampuan ile çektiysen gayet normal bir durum.
0
dieselsingle2
(29.11.10)
yok öle bi durum lakin
0
🌸exodussian
(29.11.10)
sistit?
0
groove salad
(29.11.10)
sistit mümkün tanımlar uyuyor... teşekkürler ne kullanmalıyım acaba?
0
🌸exodussian
(29.11.10)
bir şey kullanma, idrar kültürü yaptır. kafana göre ilaç kullanırsan olmaz. mazallah nefrite kadar gidebilir. belki sistit de değilsindir, bir idrar numunesi ver bakalım.
0
groove salad
(29.11.10)
sistit için antibiyotik gerekir. doktora görünmeden antibiyotik başlayamazsınız. ayrıca basit bir zedelenme olabilir.
0
cro magnon
(29.11.10)
ben böyle bir zamanda kum döktüğümü hatırlıyorum. sen her ihtimale karşı acilen doktora git. çünkü kum dökmekten beter bir şey varsa o da taş düşürmektir.
0
silver apple
(29.11.10)
bipot
(29.11.10)
İdrar yolları enfeksiyonu olabilir @bipot'un dediği gibi. Portakal, mandalina yemeyi bile kesmeniz gerekebiliyor,asitli içeceklerden uzak durmak gerekiyor vs vs.

Doktora gitmek gerekiyor kesinlikle.
0
kimlanbu
(30.11.10)
Hocam böbreklerinde sızı varsa kum döküyor olma ihtimalin de var. Israrın koyu mu
0
goodbyecruelworld
(25.07.14)
(1)

ritalin tarzı bir şeyler ve psikiyatr tavsiyesi

dark horse
gençler şimdi durum şu, 3 haftadır hastayım. dünyanın midterm'ünü kaçırdım.bu midterm'ler finallerle birleşip enteresan kombinasyonlar ortaya çıkaracak.benim ihtiyacım olan da bu sıradışı dönemi sağ salim atlatabilmek için sıradışı bir çözüm.düşündüm, aklıma ritalin vb. şeyler geldi.siz de kullandığ
gençler şimdi durum şu, 3 haftadır hastayım. dünyanın midterm'ünü kaçırdım.

bu midterm'ler finallerle birleşip enteresan kombinasyonlar ortaya çıkaracak.

benim ihtiyacım olan da bu sıradışı dönemi sağ salim atlatabilmek için sıradışı bir çözüm.

düşündüm, aklıma ritalin vb. şeyler geldi.

siz de kullandığınız konsantrasyon ilaçlarını ve istabul avrupa yakasındaki kimlerden aldığınızı paylaşırsanız sevinirim. sizleri de severim. iyi akşamlar.
0
dark horse
(29.11.10)
zaten ben de konsantrasyon bozukluğu şikayetiyle gideceğim. ama doktor var doktor var. elini korkak alıştırmayan birilerini tavsiye eden olursa benim için büyük kolaylık olur.
0
🌸dark horse
(29.11.10)
(5)

Huzursuz Bağırsak Sendromu

password
ya da ibs ya da spastik kolit olarakta bilinen rahatsızlığı bulunupta ilaç kullanmadan ağrılarını azaltabilen,tuvalet düzenini tutturabilen vatandaş var mı aranızda?bitkisel kür veya başka yöntem,önerilere açığım.
ya da ibs ya da spastik kolit olarakta bilinen rahatsızlığı bulunupta ilaç kullanmadan ağrılarını azaltabilen,tuvalet düzenini tutturabilen vatandaş var mı aranızda?
bitkisel kür veya başka yöntem,önerilere açığım.
0
password
(29.11.10)
ilaç kullanmadan demişsin ama ,belki aynı sıkıntıyı çeken arkadaşlar vardır diye yazıyorum,yaklaşık 2 aydır meteospasmyl kullanıyorum çok da memnunum.
0
uncle_sam
(29.11.10)
doktorun tedavisi bitti ama sıkıntılar yeniden başladı.ilaçlara yeniden başlamak istemiyorum.
0
🌸password
(29.11.10)
kardeşimden biliyorum, maalesef ilaçsız olmuyor.
0
michel foucault
(29.11.10)
bu rahatsızlığı çok araştırdım ve doktora gtmedim ama böyle bir rahatsızlığımın olduğunu düşünüyorum eskiden.

tabi iyi araştırdığımda hastalığın çok farklı dallanmaları olduğunu düşünüyorum ve herkes aynı değil. ama ben ilaçla değilde psikoloji ile hallolacağını düşünüyorum. şifalar..ben psikoloji ile hallettim kendi kendime. tamamen olmasada büyük ölçüde.
0
yaprakdökerbiryanımızbiryanımızbaharbahçe
(29.11.10)
günde bir saat spor.

hiç olmadı bir kaç on dakika.. koşu/mekik/şnav, canınız ne çekerse.

bunun yanında süt şekeri sindiremiyor olabilirsiniz, bir testini yaptırın mutlaka.
0
unbeknown the black
(29.11.10)
(3)

2 saatte bir uyanmak da neyin nesi ?

aidiyetsiz
Bir haftadır doğru dürüst uyuyamıyorum. Hemen her iki saatte bir uyanıyorum, birkaç dakika içinde tekrar dalıyorum. Uyandığımda ne bir heyecan, sıkıntı ne de başka bir hissiyat olmuyor. Sadece uyanıyorum. Bir keresinde rüyamı hatırladım ki o da gayet sıradan idi. Uykudan kaldıracak bir şey yoktu.Ne
Bir haftadır doğru dürüst uyuyamıyorum. Hemen her iki saatte bir uyanıyorum, birkaç dakika içinde tekrar dalıyorum. Uyandığımda ne bir heyecan, sıkıntı ne de başka bir hissiyat olmuyor. Sadece uyanıyorum. Bir keresinde rüyamı hatırladım ki o da gayet sıradan idi. Uykudan kaldıracak bir şey yoktu.

Ne iş, ne okul ne de özel hayatımda beni geren, sıkan yeni bir şey yok. Hatta güzel de gelişmeler var ama durum bu. Aklıma gelmişken; çocukluğumdan beri uykuya dalma problemim devam eder ancak 1 saatte uyuyabiliyorum.
0
aidiyetsiz
(29.11.10)
kafan olumlu ya da olumsuz bişeyle çok meşgulse ondan oluyor olabilir. en azından bende oyle oluyordu.
0
nick blender
(29.11.10)
uykudan 2-3 saat önce yoğurt kefir dışında yemek yemeyi kes, fazla şeker beyaz un tüketme, varsa çinko takviyesi ve cod liver oil takviyesi al, daha kesintisiz uyuman lazım.
0
joepiscopo
(29.11.10)
Sigara içmiyorum, akşam yemeğini de son birkaç haftadır yemiyorum. Süt içerim bir bardak, biraz da protein takviyesi. Yoğurt da eklerim. Teşekkürler.
0
🌸aidiyetsiz
(29.11.10)
(7)

Yumurta

halen
Her gün 1 yumurta yemek sağlığı bozar mı? Protein patlaması falan? Yumurta dediğim çok çok az yağda kırıyorum yumurtayı,o. Sağolun.
Her gün 1 yumurta yemek sağlığı bozar mı? Protein patlaması falan? Yumurta dediğim çok çok az yağda kırıyorum yumurtayı,o.

Sağolun.
0
halen
(29.11.10)
Bozmaz.
0
ermanen
(29.11.10)
aşırı yerseniz zaten alerji olur, kollarda falan etkileri görülür. o ana kadar afiyet olsun.
0
sttc
(29.11.10)
yaa her gün bir yumurta da neyin nesi. arada bir ye ki keyfi çıksın :)
0
pisekarv2
(29.11.10)
yumurta dediğin 40 ila 60 gram arası birşey. içerdiği protein miktarı yaklaşık 10 gram. sağlığı bozmayı geçtim gün içerisinde yeterli protein almıyorsanız ve spor yapıyorsanız yumurta yemek güzel birşey.
0
cro magnon
(29.11.10)
1 yumurtanın hiç bir zararı olmaz ama düzenli olarak 2 den fazla yememek lazım. protein olarak bir zararı yok ama bir yumurta sarısı yaklaşık 220 mg kolestrol içeriyor ve normal bir insanın günlük alması gereken kolestrol miktarı 300mg. yani 2 den fazla yersen kalanların sarısını yememende fayda var.
0
emivoz
(29.11.10)
Ağırlıklı olarak yumurta beyazı yerseniz sorun olmaz. Spor yapanlar, kas çalışanlar günlük 30 yumurta beyazına kadar çıkıyorlar. Protein candır.
0
lol
(29.11.10)
spor yaparken günde 5-10 arası yedim. 5 yumurtanın beyazı ve bir yumuartanın sarısı şeklinde oranla. esas sorun sarısında onu çok yeme. başka birşey olmaz. yani normal şartlarda olmaz. alerjin vardır, sana dokunur felan onu bilemem. önce bir iki tane ye. baktın sorunsuz aban!
0
cinematography
(29.11.10)
(4)

Kan verdikten sonra uyku problemi?

diyojenimtırak
geçen pazar günü kan verdim bir ünite. gayet normal kalktım koştum diyebilrim. fakat ardından uykumda bozukluk oldu. ya bi gece uyumuyorum (yani 36 saat uyumuyorum) ya da güneş görmeden yatıp kalkıyorum. bu olur mu? normal midir kan verdikten sonra? yoksa kanla manla alakası yok mu?
geçen pazar günü kan verdim bir ünite. gayet normal kalktım koştum diyebilrim. fakat ardından uykumda bozukluk oldu. ya bi gece uyumuyorum (yani 36 saat uyumuyorum) ya da güneş görmeden yatıp kalkıyorum. bu olur mu? normal midir kan verdikten sonra? yoksa kanla manla alakası yok mu?
0
diyojenimtırak
(28.11.10)
ben her 3 ayda bir kan veriyorum ve bence kanla bir alakası yok dediğiniz şeylerin.
0
kayranin kedisi
(28.11.10)
ben de kan bağışladığımda uyku ile ilgili bir sorun yaşamıyorum.
0
purkinje
(28.11.10)
la ben ömrümde hiç kan vermiş değilim ama aynı senin gibiyim.
kan verme işi değil bu iş.
0
seyduna6687
(28.11.10)
Ben kan verdim bu sorunların hiçbiri olmadı sadece 2 gün asalak gibi dolaştım ne yaptığımın farkında değildim.
0
t3hn0
(28.11.10)
(5)

kaz ayakları için krem tavsiyesi?

gijilti
28 yaşındaki bay için göz çevresindeki kaz ayağı kırışıklıklarını giderici krem tavsiye eder misiniz? mümkünse fiyatını da yazar mısınız?kırışıklar gülünce oluşmakta. azaltmak için başka öneriniz varsa onları da yazmaktan imtina etmeyin.teşekkürler...
28 yaşındaki bay için göz çevresindeki kaz ayağı kırışıklıklarını giderici krem tavsiye eder misiniz? mümkünse fiyatını da yazar mısınız?

kırışıklar gülünce oluşmakta. azaltmak için başka öneriniz varsa onları da yazmaktan imtina etmeyin.

teşekkürler...
0
gijilti
(28.11.10)
şu üçünü mutlaka kullanın; temizleyici-tonik-nemlendirici. tabii bir de yaşlanma erteleyici krem.
clinique iyidir, fiyatlarını bilmiyorum.
0
kayranin kedisi
(28.11.10)
password
(28.11.10)
şöyle bi' şey önereceğim ben de; büyük ihtimalle bilgisayar karşısında çok zaman geçiriyorsunuz ve gözlerinizi farketmeden çok kısıyorsunuz; bu nedenle göz damlası hani bu yapay göz yaşı diye geçiyor ya onlardan kullanın bence çok rahatlatıcı olacaktır?

ya da desteksiz sallamanın en güzel örneği..

(oha lan kök neden bulmuşum neredeyse, ishikawa bunu isterdi işte!..)
0
conta
(28.11.10)
alkolden uzak durun. kullandıgınız demlik çay poşetleriyle kompres yapın :-)
0
anki06
(28.11.10)
avene, la roche posay vb. dermokozmetik ürünlerinin anti-aging özelliği olan göz kremlerini tavsiye ederim. tam fiyatlarını hatırlayamamakla beraber 70-80 tl civarı olsa gerek. sabah- akşam düzenli kullanımda en az 6 ay idare edecek miktarda oluyorlar.
0
merena
(28.11.10)
(5)

burun tıkanıklıgı

Seaized
konuşmamın bir telefon kaydında çok boguk cıkması üzerine sebebini araştırdım ve bunu neredeyse 6 aydır devam eden ama farkına varamadıgım burnumun sag deligindeki %95'e varan tıkanıklıga bagladım. öyle akıntı falan yok genize dogru acayip bir tıkanıklık oldugunu düşünüyorum. acaba nasıl bir ilaç ku
konuşmamın bir telefon kaydında çok boguk cıkması üzerine sebebini araştırdım ve bunu neredeyse 6 aydır devam eden ama farkına varamadıgım burnumun sag deligindeki %95'e varan tıkanıklıga bagladım. öyle akıntı falan yok genize dogru acayip bir tıkanıklık oldugunu düşünüyorum. acaba nasıl bir ilaç kullanayım da açılsın delikler ?
0
Seaized
(27.11.10)
burnunda et olabilir. ameliyatla alınır. öyle bir şey değilse tuzlu su çek burnuna. ama 6 aydır devam ediyorsa burnunda et vardır belki.
0
royal
(27.11.10)
belki deviasyon vardır.
0
drink the stars
(27.11.10)
şimdi farkettim sanki uzun süredir var gibi hissediyorum
0
🌸Seaized
(27.11.10)
Doktora gitmenizde fayda var. Sinüzit olsa sürekli olurdu ve tuzlu su iyi gelir. Fakat et olma ihtimali var, en iyisi doktor.
0
LmfaO
(27.11.10)
deviasyon +1
0
darknum
(27.11.10)
(7)

boyun düzleşmesi tedavisi için hastanede hangi birime gitmeliyim?

gijilti
-
-
0
gijilti
(27.11.10)
ortopedi-nöroloji ikisi de olabilir.
0
uckac
(27.11.10)
fizik tedavi ve rehabilitasyon
0
cudi
(27.11.10)
(bence) hiç bir zaman direk fizik tedavi ve rehabilitasyona gitme. Bir de fırça atıyorlar. Önce ortopediye git gönderirse o göndersin.
0
ilkdefa
(27.11.10)
Kesinlikle katılıyorum, önce ortopedi, sonra onlar sizi yönlendirirler. Kafanıza göre fizik tedaviye giderseniz haklı olarak sinirleniyorlar.
0
endless dream
(27.11.10)
boyun düzleşmesi olduğunu anlamak için mr çektirmen gerekli diye biliorum nasıl anladın sende boyun düzleşmesi olduğunu?
bendede var direk ftr ye gittim şikayetlerimi aktardıktan snra mr çekimi sonrası ortaya çıktı. yani doktora boyun düzleşmesi diyebilmen için elinde bişeyler olmalı öyle bişey dersen kızarlar doğal olarak =) direk ftrye git derim ben .....
0
friends
(27.11.10)
askerdeyken mr çektirmiştim. boyun düzleşmesi çıkmıştı. ama tedavi olmadım. doktor ilgisiz davrandı.
0
🌸gijilti
(27.11.10)
ozaman elindeki mr sonucu ile ftrye git fizik tedavi verebilir bide yapman gereken kas kuvvetlendirme hareketleri var onları aksatmadan yaparsan rahatlarsın
0
friends
(28.11.10)
(7)

Ilac onerısı

Her Yer Siyah
selam canlar,Oyle bır ılac tavsıye edın kı bana persembe gunu benı uyutmasın ders calısayım, cuma benı o fakulte senın bu fakulte benım 4 sınava gırıp cıkayımOptbyekıb
selam canlar,

Oyle bır ılac tavsıye edın kı bana persembe gunu benı uyutmasın ders calısayım, cuma benı o fakulte senın bu fakulte benım 4 sınava gırıp cıkayım

Optbyekıb
0
Her Yer Siyah
(27.11.10)
kahve, elma, soğuk duş.
0
hollowlife
(27.11.10)
ılac?
0
🌸Her Yer Siyah
(27.11.10)
modiodal... 30 tabletlik kutusu 130 tl civari ama... 12 saatte bir 2 tane alin uyku size haram...
0
thunder thunder thunder thundercats
(27.11.10)
kafein hapi/tableti denen bir olay var. ammaaa ben almam böyle ilac milac; kahveydi, redbull'du onlarla idare etmeye calisirdim ögrencilik yillarinda.
sabahlamak icin alanlar söyle diyordu: uyutmuyor ama yorgunlastiriyor, sersemlestiriyor, o yuzden birsey yapamiyorsun...
vitamin al sen mutlaka, vitamine, portakal suyuna, muza, elmaya falan ihtiyacin olacak... 4 sinav falan diyorsan önce beslenmene dikkat et...
edit: he bir de alzheimer hastalarinin falan kullandigi ilaclar vardi, zihni acmasi, hafizayi güclendirmesi icin kullanilan, hey gidii... eczaneye gidip sor bence derdini anlatip..
0
flmng
(27.11.10)
elmanın uyku açma özelliği çok iyidir.
kahve bile elmanın 3 de 1 i oranında etkilidir.
ilaç içme sadece gözlerin değil zihninde açık olmalı çünkü.
ders çalışacağın gün abanıp bol kepçe yemek yeme az az ve sık sık ye.
0
seyduna6687
(27.11.10)
sudafed'i kesfettim ben. sinuzitken burnum tikanmasin diye gece yatarken iciyordum. 3 gun hic uyumayinca doktora sordum. meger icinde efedrin varmis.
0
bir varmis bir yokmus
(27.11.10)
efedrin
0
groove salad
(27.11.10)
(11)

koltuk altı kokusu imha timi

cinaslı kafiye
her gün banyo yapan ve çok terlemeyen bi insan olarak, özellikle giysilere sinen ve yıkansa bile daha sonra vücut ısısıyla temas edince gene o "tersel" kokuyu arındıran olaya sinir oluyorum. bunlar için kıyafetlerin koltuk altına yapıştırılacak bantlar çıkmış. böylelikle temas kesiliyor. şimdi yeni
her gün banyo yapan ve çok terlemeyen bi insan olarak, özellikle giysilere sinen ve yıkansa bile daha sonra vücut ısısıyla temas edince gene o "tersel" kokuyu arındıran olaya sinir oluyorum. bunlar için kıyafetlerin koltuk altına yapıştırılacak bantlar çıkmış. böylelikle temas kesiliyor. şimdi yeni şeylerde onu deneyeceğim ama asıl sormak istediğim şu. koltuk altı kokusunu kesin kesen bir şey var mıdır? benim tecrübelerim şunlar,

- rexona mumu ve bazen de deodorantını kullanıyorum ki aralarında gördüğüm en başarılı olay bu.
- kristalın hem kendisi hem de spreyini kullandım fena değil ama tek başına yeterli de değil.
- body shop'un koltuk altı deo-mum'larını merak ediyorum. tecrübesi olan var mıdır?
- dove'un da leke yapmayan ama pudralı olan deodorantını denedim. sonuç pek parlak değil.
- lady'li bişi vardı mor, onun da mumlarından pek memnun kalmadım.
- nivea'da hafif geliyor sanki, uçup gidiyor gibi...
- deotak sanki ilk çıktığında daha kuvvetliydi. son zamanlarda sürdüğümde burnuma ter kokusundan da başka garip bir koku geliyor gibi oldu, bıraktım.

bi de nivea'nın erkekler için anti bakteriyel bir ürünü varmış ve ortadan bakterileri temizlediği için çok etkiliymiş. ama ben kadınlar için olanını bulamadım.
ben mi manyağım yoksa halen doğru ürünü mü bulamadım, lütfen bir yardım eli uzatın.
0
cinaslı kafiye
(26.11.10)
sanırım gratis'te gördüm.
0
🌸cinaslı kafiye
(26.11.10)
günlük duş, temiz kıyafet (yeni yıkanmış) + deodorant kullanımı durumunda bile koku oluşuyor mu diyorsunuz?
0
sttc
(26.11.10)
aynen. acaba koltuk altıma dövme yaptırıp ter bezlerimi mi imha etsem?
bu bile geldi walla aklıma :)
0
🌸cinaslı kafiye
(26.11.10)
ter bezlerinin olduğu bölgeye botoks yapılıp terlemeyi azaltabiliyorlar. ama sağlıksız olduğu yönünde fikirler de var doğal olarak. sosyal hayatımı etkiliyor diyorsanız bi doktora görünün fikir alın.
0
sttc
(26.11.10)
Bir yerlerde Nişantaşı'ndaki mekan işletmecilerinin ter kokmasınlar diye garsonların koltuk altlarına botoks yaptırdıklarını duymuştum. Ne kadar doğrudur bilmem.
0
promilius
(26.11.10)
dove da, rexona da, nivea da oldukça başarılı ürünlerdir. terlemeyi dahi durdururlar. ama eğer lady speed stick'in mumu dahi -ki piyasadaki açık ara en başarılı üründür- temiz ve traşlı bir koltukaltının kokusunu geçirmiyorsa, büyük ihtimalle ter bezlerinizde bir anormaliden bahsetmemiz gerekiyor. bir cilt doktoruna muayene olup ter bezlerinizi aldırmayı gerçekten düşünebilirsiniz. ayrıca ter bezlerini aldırmanın, hiçbir sakıncsı olmayan ve -parası olan için- yaygın bir uygulama olduğunu da eklemek isterim.
0
don toblerone
(26.11.10)
koltukaltı için bantlar yollim istersen sana. bayan erkek...pamuklu arkası nonvoven kumaş. atkısı da velcro cırt bant. kokuyu alır:)
0
raki masasinin degismez adami
(26.11.10)
başka hiçbir ürününü kullanmasam da pazarlama yöntemleri bana son derece ters olsa da aloe vera'nın koltuk altı mumunu kullanıyorum ve çok memnunum. üstelik içinde kanserojen bir madde olan "alüminyum tuzu" bulunmadığını iddia ediyorlar ki iddiaları doğruysa oldukça sağlıklı bir ürün, değilse de piyasadaki ürünlerden kimyasal olarak bir farkı yok ama -neredeyse bütün markaları denemiş biri olarak söylüyorum- sonuç olarak mükkemmel.

çevrenizde aloe vera satan biri varsa ona getirtin. yoksa da benimle temasa geçin, ben size temin etmeye çalışayım. sanırım fiyatı 10 lira civarı ben her gün, hatta bazen günde iki kere ( spor sonrası duş) kullanmama rağmen altı aydan önce bitmiyor.
0
balik kraker
(26.11.10)
bana uyan nivea for men misal. vücuda uygun olanı bulmanız lazım yoksa dove da denedim rexona da, hatta avon bile denedim hepsi birbirinden kötü çıktı. tabi bana göre. aloe veraymış bilmemneymiş hikaye yıllardır aynısını kullanıyorum. kilolu bir erkek olarak aşırı terlememe rağmen koltuk altlarımla problem yaşamıyorum. her gün otobüste minibüste görüyorum yaşayanları ama benim kadar takmıyorlar valla millet rahat..
0
ozdek
(26.11.10)
2 yıldır axe kullanan ve en son nivea antibakteriyeli denemiş biri olarak dovenin mumunun daha etkili olduğu kanısına vardım ben.
0
mcserci
(26.11.10)
arkadaşlar,

hepinize verdiğiniz akıl-fikir için çok teşekkür ediyorum. bu arada benim de bir katkım olsun. duştan sonra koltuk altlarına karbonat sürün bakın, ne kadar fark ediyor. herhangi bir yan etkisi yok. allahın karbonatı en nihayetinde. gözenekleri de tıkamıyor, terlemeye devam ediyorsunuz. ama kokmuyor. ben de bi yerde okudum, denedim ve epey fark etti. paylaşayım dedim.

sağolun, varolun!
0
🌸cinaslı kafiye
(26.11.10)
(2)

Burunda Kan Pıhtılaşması

turkamayugoslavkokenli
Sevgili Duriye'nin Güğümleri,Yaklaşık bir-bir buçuk yıldır sık sık sabahları kalktığımda burnumda kan pıhtılaşması oluyor. Burnum çok nadir kanıyor gün içinde ama sabahları kalktığımda burnumda hem kurumuş kan oluyor. Neden olabilir bu?
Sevgili Duriye'nin Güğümleri,

Yaklaşık bir-bir buçuk yıldır sık sık sabahları kalktığımda burnumda kan pıhtılaşması oluyor. Burnum çok nadir kanıyor gün içinde ama sabahları kalktığımda burnumda hem kurumuş kan oluyor. Neden olabilir bu?
0
turkamayugoslavkokenli
(26.11.10)
kuruyordur ki bu çok normal.bir kap su koyun peteğinizin üzerine.burnunuzu sadece bol suyla temizleyin,çok hızlı sümkürmeyin:)
0
purkinje
(26.11.10)
damar çatlağı olabilir kbb'ye götürün baktırın kendinizi
0
buffy de vampir sayilir
(26.11.10)
(8)

kulaktaki uğultu

bol kepce
selamlar.şimdi şöyle oluyor. bi süredir kulağımda sivrisinek sesine benzer uğultular oluyor. ilk zamanlar ciddi ciddi sivrisinek sanıp aramaya kalkıştım hatta. ara ara duyuyorum uğultuyu, sürekli bi ses değil. bir de uğultunun olduğu zamanlarda değil de bazen kulaklarımda içten bi ağrı hissediyorum.
selamlar.
şimdi şöyle oluyor. bi süredir kulağımda sivrisinek sesine benzer uğultular oluyor. ilk zamanlar ciddi ciddi sivrisinek sanıp aramaya kalkıştım hatta. ara ara duyuyorum uğultuyu, sürekli bi ses değil.
bir de uğultunun olduğu zamanlarda değil de bazen kulaklarımda içten bi ağrı hissediyorum. o da çok uzun sürmüyo ama sızlıyor bayağı.
bunlar bir şeyin belirtisi olabilir mi acaba? bilen duyan varsa bi söyleseniz.
teşekkürler...
0
bol kepce
(26.11.10)
kulak uğultusu çok önemsiz bir şeyin belirtisi olabildiği gibi beyin tümörünün belirtisi bile olabilir (ciddiyim,2 gün önce bir arkadaşa kulak uğultusu için gittiği doktorda tümör teşhisi kondu)
1 aydan uzun sürerse doktora gidin.
0
password
(26.11.10)
kulak deyip hafife alma hemen bir kbb dohtoruna git.
duymadır dengedir hepsi kulakta olan şeyler.
kulakta oluşabilecek rahatsızlıkların belirtisi ya uğultu ya çınlama olur zaten.
ağrı varsa olay kopmuş demektir.
geçmiş olsun.
0
seyduna6687
(26.11.10)
(bkz: tinnitus)
0
paranoid corpse
(26.11.10)
tinnitus'a benziyor, geçmiş olsun.
0
Transa
(26.11.10)
yalnız kulak çınlaması değil bu bildiğin uğultu. sivrisinek sesi gibi işte.
şiddetli bi ses değil ama vınnlıyor işte arada.
kbb ye mi nöroloji ye mi gitsem ben şimdi?
önce kbb ye görünmek daha akıllıca sanırım.
0
🌸bol kepce
(26.11.10)
once kbb, o bisey bulamazsa norolojiye yonlendirir.
0
kurukafa
(26.11.10)
kulak uğultusu herhangi bir operasyonla geçip geçmeyeceği belli olmayan bir şey. iç kulaktan gelirse çözümü yok. çünkü iç kulakla ilgili tıbbın eli kolu bağlı. o yüzden kbb doktorları sana uğultu veya çınlamayla ilgili kesin bir teşhiste bulunuyorsa; "şundan dolayıdır. hallederiz" fln. oradan koşarak uzaklaş.

bence ilk olarak odyo testine gir. duyma kaybı %20 ve üstünde değil hiç uğraşma. gerek yok.
0
atmosphere
(26.11.10)
kulak kiri ya da iltihap neden oluyor buna genelde...

tinnitus var bir de evet, ama o değildir umarım, ki sanmam da...
0
nucleon
(15.02.12)
(5)

Koltuk altında oluşan kızarıklık, acil bir durum mudur arkadaşlar?

july14
Her iki kolun altında da, aynı kızarıklık var. Kaşıntı yok. Sürülen bir şey alerji yapmıştır diye düşünüyorum. Acilen doktora gitmeyi gerektiren bir durum mu sizce? Koltuk altında kızarıklık olan kişi, ben değilim, yakınım olan bir erkek. Koltuk altına sürdükleri konusunda, çok bilgi sahibi değilim
Her iki kolun altında da, aynı kızarıklık var. Kaşıntı yok. Sürülen bir şey alerji yapmıştır diye düşünüyorum. Acilen doktora gitmeyi gerektiren bir durum mu sizce?

Koltuk altında kızarıklık olan kişi, ben değilim, yakınım olan bir erkek. Koltuk altına sürdükleri konusunda, çok bilgi sahibi değilim şu an. Biraz paniklemiş halde.
0
july14
(25.11.10)
sanmıyorum önemli bişey olduğunu...giydiği bişeyden de etkilenmiş olabilir...
0
p a t r i o t
(25.11.10)
Koltuk altlarında lenf bezleri var fakat ateş ve şişme yoksa önemli bir şey yoktur diye düşünüyorum. Roll-on falan kullanmışsa vücut reaksiyon göstermiş olabilir.

Not: Doktor değilim.
0
mytonn
(25.11.10)
Ateş ve şişme yok, hafif yanma varmış. Kaşıntı ve ağrı yok.
0
🌸july14
(25.11.10)
arada bi birak koltuk altin terlesin.
gnc'nin urunlerini kullan faydasini gorursun.
0
uyku semesi
(26.11.10)
Uzun bir süre sonra yazdığım için üzgünüm. Şampuandan kaynaklanmış. Değiştirince geçti.

Cevap yazan herkese teşekkürler.
0
🌸july14
(19.02.11)
(2)

kontakt lens

caille
uzuun zamandır taktığım gözlüklerden artık gına geldi. kontakt lense geçmeyi düşünüyorum. astigmat ve miyopum, dereceleri öyle çok fazla değil. sağ 1 sol 1.25. torik lens mi almam gerekiyor? normal lensle farkı nedir? henüz doktora danışmadım. bi de takıp çıkarması kolay mı? göze kaçan kirpikleri ço
uzuun zamandır taktığım gözlüklerden artık gına geldi. kontakt lense geçmeyi düşünüyorum. astigmat ve miyopum, dereceleri öyle çok fazla değil. sağ 1 sol 1.25. torik lens mi almam gerekiyor? normal lensle farkı nedir? henüz doktora danışmadım. bi de takıp çıkarması kolay mı? göze kaçan kirpikleri çok kolay çıkartıyorum, avantaj sayılır mı? :)
0
caille
(25.11.10)
astigmat 1 dereceden az ise torik verilmiyor zaten.
bende 1 derece astigmat var,hem torik kullandım hem normal lens.doktorum toriğin kullanımı zordur,hiç bulaşma zaten pek bişey farketmez görüntüde falan dedi ama torik kullanmaya başladığım anda dünyam değişti diyebilirim:)
torik lens göze oturana kadar batma yapıyor ama sonrası mükemmel.takıp çıkarma konusunda normal lensle aynı yani alışınca kolay.

edit: doktora gittiğinde astigmatlı ve astigmatsız gözlük takarak görüntü farkına bak bi.tek farkının fiyat olmadığını o zaman anlarsın.
0
p a t r i o t
(25.11.10)
torik düşük numaralara verilmiyor. ama doktor sana kesin al der ve anlaşmalı eczanesine yollayıp güzel bi kazık atar *

normal lensten tek farkı 3 katı pahada olması. takıp çıkarması kolay. elini gözüne sokabildiğinin sinyalini vermişsin bu da iyi bişi ama elini yıka her defasında. sana alış verişini yaptığım sitenin linkinide veriyimde optikcilerden kazık yeme.

www.lensmarket.com
0
frida zetkin
(25.11.10)
(1)

EEG KURSU

waryemez
Arkadaşlar aranızda eeg kursuna katılan var mı? varsa nerede, kaç saat ve ne kadar? Teşekkürler.
Arkadaşlar aranızda eeg kursuna katılan var mı? varsa nerede, kaç saat ve ne kadar? Teşekkürler.
0
waryemez
(25.11.10)
eeg öğrenmek istiyorsan elektrofizyoloji falan çalışan bir hocanın elindeki projelerden birine yardım edebilirsin, benim tanıdığım eeg bilen insanlar böyle öğreniyorlar.
0
emuncipation
(25.11.10)
(3)

kedi kuduz kist soruları

McCoy
biraz önce 3.5 aylık kediye kuduz aşısı yaptırdım. veterinerin iğneyi kedinin poposuna sokup çıkarması yarım saniye belki daha az sürdü. (tırmalar diye korktu) çıkarırkende aşı pantolonuma döküldü;1- kedi aşı olmuşmudur? aşı olmuşsa ve ben olmadığına inanıyorum o kısacık sürede ve pantolona dökülen
biraz önce 3.5 aylık kediye kuduz aşısı yaptırdım. veterinerin iğneyi kedinin poposuna sokup çıkarması yarım saniye belki daha az sürdü. (tırmalar diye korktu) çıkarırkende aşı pantolonuma döküldü;

1- kedi aşı olmuşmudur? aşı olmuşsa ve ben olmadığına inanıyorum o kısacık sürede ve pantolona dökülen aşıyı düşününce , kesin olmadığı için tekrar aşıyı nezaman yaptırabilirim?

2- pantolona dökülen aşıdan bana birşey olur mu?

3-pişmiş etle beslenen bu kedi bahçede dolaşırken kist parazitine maruz kalabilirmi?
henüz kist aşısı yok.
0
McCoy
(25.11.10)
1-evet olmuştur.
2- bişey olmaz, hatta kuduz kediyi pişirip yesen bile kuduz olmazsın, hatta kuduz kediyi pişirmeden yesen bile kuduz olmazsın.
3-bişey olmaz.
4-bu kadar pimpirikli olma
0
de jure
(25.11.10)
eve alıp dışarıya çıkartmamayı düşünüyorsanız kediyi kuduz aşısına bile gerek yok... ben kedime kaç yıldır yaptırmıyorum... sadece kist aşısını yaptırsanız kafidir... kendi sağlığınız için.
0
elektr10
(25.11.10)
bişi olmaz ama veterinerini değiştir. kedinin popusa niye iğne sokuyor, ensesine sokarlar hep :)
0
no avalon
(25.11.10)
(6)

Titreme geldi uzerime

degisim90
Merhaba,bi garip hissediyorum kendimi.Ishal olmusum 1 saat once.Titriyorum biraz.Panik mi yaptim acaba?Ishalden kaynakli olabilir mi?Ne iceyim?
Merhaba,bi garip hissediyorum kendimi.Ishal olmusum 1 saat once.Titriyorum biraz.Panik mi yaptim acaba?Ishalden kaynakli olabilir mi?Ne iceyim?
0
degisim90
(25.11.10)
gıda zehirlenmesi ?
0
berginyonbaenre
(25.11.10)
en son yemek yiyeli 5 saat oldu.Midem iyi.Olabilir mi ki?
0
🌸degisim90
(25.11.10)
gıda zehirlenmesi olabilir, en son ayran yüzünden zehirlenmiştim, (kapalı ve son kullanma tarihi geçmemişti) yarım saat sonra bi gariplik olduğunu hissetmiştim, aniden terleme üşüme, sıtma, sonrasında ishal, midemde sorun yoktu, ne yediğinize bağlı olarak ciddi bi zehirlenme değilse 2-3 güne geçer.
0
freebird5406
(25.11.10)
dehidrasyon ve elektrolit kaybından mütevellittir o titreme. bol su iç, ayran iç tuzlu tuzlu.
0
obez kirpi george
(25.11.10)
şekerin düşmüş olmasın?
0
yuto
(25.11.10)
Doktora gittim.Küçük çaplı bir gıda zehirlenmesi geçirmişim.Şimdi iyiyim.Teşhisi koyanlara teşekkürler..
0
🌸degisim90
(25.11.10)
(5)

İstanbul'da göz için hastane tavsiyesi?

nick blender
İstanbul'da tercihen Avrupa yakasında emekli sandığıyla (SGK oldu sanırım) anlaşmalı ya da düşük katkı payı alan, işten anlayan bir göz hastanesi/doktoru var mıdır bildiğiniz?
İstanbul'da tercihen Avrupa yakasında emekli sandığıyla (SGK oldu sanırım) anlaşmalı ya da düşük katkı payı alan, işten anlayan bir göz hastanesi/doktoru var mıdır bildiğiniz?
0
nick blender
(25.11.10)
www.beyoglugoz.gov.tr
edit: linki yazarken biraz mesguldum simdi acıklayayım dedim. babam burada ameliyat oldu ve cok memnun kaldı. ayrıca "Bir kamu hastanesi olan hastanemizde sosyal güvencesi olan hastalarımızından ayakta veya yatarak yapılan tedavilerde hiçbir ek ücret talep edilmemektedir. "
0
gkk
(25.11.10)
Ben Dunya Goz'e gittim, 95 TL'ye maloldu toplam. Detaylica muayene ettiler.
0
lightblue
(25.11.10)
lightblue, biraz daha uygun bir yerler arıyorum esasında :)
0
🌸nick blender
(25.11.10)
eğer düz bir muayene ise herhangi bir hastaneye de gitseniz olur. ama belli bir şikayetiniz varsa bence "bir şekilde" para bulup daha özel hizmet alabileceğiniz bir yere gidin.. dünya gözde, türkiye hastanesinin göz serviside gerçekten imkan olarak da ilgi alaka olarak çok çok iyi düzeyde..
0
mchslmdnc
(25.11.10)
Ben mesai saatinde gidemedigim icin, gece muayene edebilen yerleri aradim. Bir de bildigim kadariyla goz muayenesi icin devlet hastanelerinden randevu almak gerekiyor, randevuyu eskiden 1 ay mertebesinde veriyorlardi.

Simdiki durumu bilen varsa yaziversin.
0
lightblue
(25.11.10)
(1)

Saç dökülmesi ve dermatolog tavsiyesi

olmaz boyle nick
Selam ey duyuru halkıDeniliyor ki saç dökülmesinin tek nedeni genetik değil. bende bazen mevsimsel olarak aşırı dökülme oluyor. bi doktora göstertmeli fakat artık her şeyden az anlayan uzman doktorlardan bıktım. Yani özellikle saç sağlığı, dökülme konularında daha bi deneyimli olduğunu düşündüğünüz
Selam ey duyuru halkı

Deniliyor ki saç dökülmesinin tek nedeni genetik değil. bende bazen mevsimsel olarak aşırı dökülme oluyor. bi doktora göstertmeli fakat artık her şeyden az anlayan uzman doktorlardan bıktım. Yani özellikle saç sağlığı, dökülme konularında daha bi deneyimli olduğunu düşündüğünüz yada tedavisinin takdire şayan olduğunu düşündüğünüz bir dermatolog varmıdır


Bütün dünyayı istanbuldan ibaret sanan zihniyetim için özür diler. ve istanbulda oldğumu bildirirken hepinizi öperim.
0
olmaz boyle nick
(24.11.10)
adem köşlü.

ademkoslu.blogspot.com
sisli etfalde ve ayri muayenehanesi de var, adresi verdigim linkte yaziyor.
0
kurukafa
(24.11.10)
(4)

Diş şişmesi

ilkdefa
Akşam hiç bir şey yokken yattım ve sabah kalktığımda dişim hafifçe şişmiş yirmilik dişin olduğu yer. Dururken bir ağrısı falan yok. Hatta gülerken falan sanki iğne vurulmuşta uyuşmuş gibi hareket etmiyor gibi geliyor. Dişlerimi sıkınca sıkışma gibi çeneye doğru bir ağrı var. İkinci bilgi yeni işe b
Akşam hiç bir şey yokken yattım ve sabah kalktığımda dişim hafifçe şişmiş yirmilik dişin olduğu yer. Dururken bir ağrısı falan yok. Hatta gülerken falan sanki iğne vurulmuşta uyuşmuş gibi hareket etmiyor gibi geliyor. Dişlerimi sıkınca sıkışma gibi çeneye doğru bir ağrı var.

İkinci bilgi yeni işe başladım. İzin almak istemiyorum zaten geç başladım normal süreye göre.

Beni idare edecek ne kullanabilirim. bir antibiyotik kullanayım mı?

Ağrı kesiciyi bile çook nadir kullanan biriyim normalde. Böyle ilaç tavsiyesi mi istenir diye çıkışmayın.
0
ilkdefa
(24.11.10)
işte imkanım yooook gidemem en erken haftaya bir gün.
0
🌸ilkdefa
(24.11.10)
mesai saatleri dışında acile git, onlar yazarlar antibiyotik.
0
whoosie
(25.11.10)
1 hafta sonra o şiş kendiliğinden inmiş olacak muhtemelen, ama sen gene de 1 hafta sonra diş hekimine gidip böyle böyle oldu de, yoksa 1-2 ay içinde yeniden şişecek, 3-5 gün şiş kalacak, sonra iyileşip gene şişecek vs.
0
de jure
(25.11.10)
ssk'nın diş klinikleri gece 12'ye kadar açık oluyor iş saatinden sonra gidebilirsin. benime başımda var ayn dertten iltihap büyüyüp şiştimi çok kötü oluyor yeme bile yiyemiyor insan. o yüzden git antibiyotiğini al. benim 20'likler gibi çıkamayıp böyle rahatsızlık veriyorsa çekilmesini önereceklerdir.
0
r_u_h
(25.11.10)
(5)

Özel kliniklerde MR çektirmek

gogol
Arkadaşlar, şimdi bir beyin bir de sırt Mr'ı çekilecek ama sıra olarak çok ileriye attılar. dışarıdan, özel kliniklerden çektirilen mr sağlıklı mıdır? bir iki kişi saçma sapan bir şeyler söyledi ve beni işkillendirdi.şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar, şimdi bir beyin bir de sırt Mr'ı çekilecek ama sıra olarak çok ileriye attılar. dışarıdan, özel kliniklerden çektirilen mr sağlıklı mıdır? bir iki kişi saçma sapan bir şeyler söyledi ve beni işkillendirdi.

şimdiden teşekkürler.
0
gogol
(24.11.10)
daha yeni makine ble olabilir..
çekinmeyin, doktor olmamış bu derse gidip hakkınızı ararsınız..
0
anonimyususer
(24.11.10)
abi bende kafanı karıstırıo gibi olmayayım ama bnmde bildigim devlet hastanelerininki daha kapsamlı oldugu.
0
all girls dream
(24.11.10)
kısa süre önce boyun ve beyin mr'ı çektirdim bir görüntüleme merkezinde (özel hastaneden anlaşmalı kuruma gönderdikleri için beyin + boyun toplam 120 tl tuttu). sosyal güvenceniz varsa (yoksa bu ikisi hakikaten pahalıya patlar) özel/devlet doktoru dışarıda çektirmek üzere tetkiki yazıyor, dolayısıyla indirimli yaptırabiliyorsunuz.
bence sonuçlar gayet güvenilir, zaten merkezlerde doktor var, o yazıyor raporu. umarım yardımcı olabilmişimdir.
0
kirkinin da kulpu kirik kup
(24.11.10)
istanbul'daysan en ucuz ve iyi emarcı echomar diyorlar.
0
pyro clustic flow
(25.11.10)
ben medikal parkta çektirdim ne gibi bir sorun olacak anlamadım sağlıklı mıdır derken?

dipnot: bence de gayet güvenilir.
0
ennoia_
(25.11.10)
(1)

Göğüs üstündeki ağrı vs.

Rochefort
Selamlar dostlar,Biliyorum, sağlık konularında internette net bir çözüme ulaşamayız ve en iyisi bir doktora görünmektedir. Bu mantıkla da yarın doktor için randevumu aldım.Ancak burada da bilgili veya aynı şeyleri yaşayan birçok arkadaş var, sormak istedim.Yaz mevsiminden beri, göğsümün üst tarafınd
Selamlar dostlar,

Biliyorum, sağlık konularında internette net bir çözüme ulaşamayız ve en iyisi bir doktora görünmektedir. Bu mantıkla da yarın doktor için randevumu aldım.

Ancak burada da bilgili veya aynı şeyleri yaşayan birçok arkadaş var, sormak istedim.

Yaz mevsiminden beri, göğsümün üst tarafında bir noktada ağrı var. Bu birkaç dakika sürüyor, sonra geçiyor. Bazen aynı tarz ağrı koluma, boynuma da geçebiliyor. Bu ağrıyla birlikte, panik havası vs.

Şimdi, kendime tanı koymuş gibi olmayayım ama kaygı bozukluğundan şüphelenmekteyim. 90 kilo civarında, sigarayı bırakmaya çalışan bir erkeğim bu arada.

Sizce bu nedir?
0
Rochefort
(24.11.10)
sol tarafsa içini rahatlatmak için ekg çektirin ama kas ağrısına benziyor.
0
no avalon
(24.11.10)
(2)

Istanbul tip fakultesinden ic hastaliklari randevusu alabilmek

entrapmen
eskiden ugrasinca aliniyordu, 3 gundur kuzene randevu almaya calisiyoruz ama ne telefonla ne de internetten bunu basaramiyoruz.1 hafta sonrasi bile dolu gorunuyor.ne yaparsak randevu aliriz? (ic hastaliklarindan alinacak randevu)
eskiden ugrasinca aliniyordu, 3 gundur kuzene randevu almaya calisiyoruz ama ne telefonla ne de internetten bunu basaramiyoruz.

1 hafta sonrasi bile dolu gorunuyor.

ne yaparsak randevu aliriz? (ic hastaliklarindan alinacak randevu)
0
entrapmen
(24.11.10)
netten hakikaten dolu oluyor. hep bir hafta sonraki zamana kadar randevu alabiliyorsunuz. boş yer olmuyor değil son gün için ben boş randevu saati bulmuştum, devamlı deneyeceksiniz netten. erkenden bakmaya çalışın gün içinde.
0
baldur
(24.11.10)
gece saat 00:00 da ertesi günün randevusu açılıyor. bak silecem bunu ona göre
0
radikalherif
(24.11.10)
(5)

Dis Cekimi

feedback
Ben de icinde artik devasa bir oyuk olusmus, yer yer kirilmis disimi cektirecem. Bu dis benim 20'lik disimdi, 18 yasindayken (6 sene evvel) agrilar ve sancilar esliginde dunyaya merhaba demisti. Bugun kocaman, onundeki abisiyle ayni boyda, bildigin dis.Gecen ozel bir poliklinigi aradim, dis cektirec
Ben de icinde artik devasa bir oyuk olusmus, yer yer kirilmis disimi cektirecem. Bu dis benim 20'lik disimdi, 18 yasindayken (6 sene evvel) agrilar ve sancilar esliginde dunyaya merhaba demisti. Bugun kocaman, onundeki abisiyle ayni boyda, bildigin dis.

Gecen ozel bir poliklinigi aradim, dis cektirecegimi belirttim, gel cekeriz dediler. 25 liraya cekerim dedi doktor :d Yer fena bi yer degil ama bu fiyat az degil di mi?

Asagida gordugum duyuruda ameliyattan bahsedilmis ya, o benimkisi gibi 20 yas disleri icin gecerli degil dimi? Yani henuz cikmamis agri yapar durumdaki dislere mi ameliyat uygulaniyor sadece?

Tahminen benimkinin de kazik gibi koku vardir, bana da ameliyat demesinler?
0
feedback
(24.11.10)
benim 20lik dişin yarısı gömülüydü,ameliyatla çıkardılar.200 lira civarı bişey tutmuştu...dişin içi oyuk demişsiniz,çekerken kırılırsa büyük ihtimal ameliyat gerekir.
0
p a t r i o t
(24.11.10)
Benim oyuk disin arka tarafina daha yakin ve kiriklar da arka tarafta, yani zayif kisimlarda. On kisim dolu biraz, umarim cekmesi icin yeterlidir. Bana yeterli gibi geliyor :d Sana da gecmis olsun bu arada.
0
🌸feedback
(24.11.10)
bugun 20lik dişimi çektirdim (ameliyat değil) 100 lira.
0
all girls dream
(24.11.10)
dişçilerde tutturabildiğine mantığı fena halde işliyor. o yüzden fiyata aldanma git bak gözün tutuyorsa çektirirsin. adam ucuz dediyse ne yapacak bayıltıp tecavüz mü edecek sana. geçen ay mesela eşim 20lik dişini çektirmek için dişçiye gitti. bilmemne ağız estetiği merkezi böyle civcivli bir yer falan. 200 lira nakit çekti bankadan giderken. 30 liraya çekmişler :) olabiliyor yani gayet sorunsuz, profesyonel ve ucuz. hemen işkillenmemek lazım. bu fiyatlar diş çekimi konusunda değişiyor böyle sadece basit bişey çünkü. arkadaşların dediği gibi ameliyat gerekirse fiyat da artacaktır. örneğin dolgu falan 3 aşağı 5 yukarı her yerde aynıdır. işi belli malzemesi belli. ama çekime kimisi "zorlu bir operasyon" olarak bakıyor kimisi "iğne yap asıl çek" diyor ondna sanırım fiyat farkı.
0
mordorlu ziya
(24.11.10)
ameliyatlık olma ihtimali gayet var ve az değil ancak görmeden birşey söylenemez (benim görmem birşeyi değiştirmez tabi :) )
şunu hatırlatmak isterim, ameliyatlık birşeyse, çene cerrahına gitmeniz çok daha doğru olacaktır.
0
kisa
(24.11.10)
(7)

20lik diş ameliyatı:(

suriel
yarın 2 yirmilik dişim birden alınacak, biliyor musnuz acep lokal anestezi mi yoksa genel anestezi mi yapıyorlar?
yarın 2 yirmilik dişim birden alınacak, biliyor musnuz acep lokal anestezi mi yoksa genel anestezi mi yapıyorlar?
0
suriel
(24.11.10)
lokal.
ayrıca sancılı olan ameliyatın kendisi değil, sonrasındaki süreç.
0
kayranin kedisi
(24.11.10)
lokal. ameliyat sonrası anestezi etkisi geçince bayağı ağrı yapıyo ama ağrıkesiciyle üstesinden gelirsin. dert etme...
0
terp
(24.11.10)
hiç merak etme, korkma da... lokal olur, ameliyattan da korkma sakın. şimdiden geçmiş olsun.
0
paranoid corpse
(24.11.10)
çok teşekkürler, korkmuyordum da o video mahvetti walla beni, neyse teşekkürler tekrardan.
0
🌸suriel
(24.11.10)
lokal anestezi..
0
sorumvarbenim
(24.11.10)
offfffffff çok pis acıcak. dişlerinden kanlar fışkıracak. tohtorun da çektiği diş takriben 30 cm uzunluğunda olucak. ciddiyim.
0
fuskiyenin oglu
(24.11.10)
alınırken hissetmeyeceksin, anestezinin etkisi geçtiğinde kısa süreli ağrılar olacak, ağrı kesici yazacak zaten hekimin.

kötü olan ise 1 hafta boyunca patates püresi, danette, puding tarzı şeylerle besleneceksin ve konuşabilmenin ne kadar güzel bir şey olduğunu farkedeceksin.
0
karabasmayan
(24.11.10)
(2)

dizlerimin bağı çözülmüş gibi

baldur
neden böyle oldu anlamadım, bu sabah kalktım sanki ayağımda kas kalmamış, ayakta dururken kendimi biraz zorlamazsam dizlerim öne doğru kırılıyor, sanki bacak çalışmış gibiyim, eskiden salonda leg press yaparken çekilen ağrının aynısı dizlerimin üstündeki kaslarda var? bir zorlama falan yapmışlığım y
neden böyle oldu anlamadım, bu sabah kalktım sanki ayağımda kas kalmamış, ayakta dururken kendimi biraz zorlamazsam dizlerim öne doğru kırılıyor, sanki bacak çalışmış gibiyim, eskiden salonda leg press yaparken çekilen ağrının aynısı dizlerimin üstündeki kaslarda var? bir zorlama falan yapmışlığım yok, son günlerde pek ayaklarımı kullanmıyordum dün sınava gittim 2 saatlik yolculuk aralarda yürüyorum tabii. toplasan 1 saat yürümüşlüğüm ve epey de ayakta kalmışlığım var.

acaba önceki 3-5 gün genelde oturmam ve uyumam neticesinde, pazartesi yollara düşünce ayaklarımın verdiği tepki mi bu?
0
baldur
(23.11.10)
istanbul'dayım. süt ve peynir yiyorum. normal ölçülerde.
0
🌸baldur
(23.11.10)
hiçbiri yok.
0
🌸baldur
(23.11.10)
(1)

corrected vision ne demek?

ugandali helen
merhaba,corrected vision: (left) 20:.. (right) 20: ...böyle bir durumda noktalı yerlere ne yazılır? 20:20 mi yazılır yoksa gözdeki bozukluk mu mesala -0.50, -1.00 gibi..şimdiden teşekkürler.
merhaba,

corrected vision: (left) 20:.. (right) 20: ...

böyle bir durumda noktalı yerlere ne yazılır? 20:20 mi yazılır yoksa gözdeki bozukluk mu mesala -0.50, -1.00 gibi..

şimdiden teşekkürler.
0
ugandali helen
(23.11.10)
"corrected vision" aslında "corrected visual acuity"

yani "düzeltilmiş göz keskinliği"

"best corrected vision" veya "worst corrected vision" olarak da geçebilir

20/50 gibi değerler olur
0
ermanen
(24.11.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.