Giriş
(1)

kulak yanmasi

dwight
sevgili evhamlilar,nerdeyse her gün isten cikis saatlerine dogru kulaklarimda üsümüscesine bi kizariklik ve yanma, midemde yagli bir seyleri cok yemisim gibi bir his ve vücudun üst kisimlarina dogru boyle hafiften bi sicaklik hissiyatina maruz kaliyorum. cok hafif grip oldum olacagim basi agrisi da
sevgili evhamlilar,

nerdeyse her gün isten cikis saatlerine dogru kulaklarimda üsümüscesine bi kizariklik ve yanma, midemde yagli bir seyleri cok yemisim gibi bir his ve vücudun üst kisimlarina dogru boyle hafiften bi sicaklik hissiyatina maruz kaliyorum. cok hafif grip oldum olacagim basi agrisi da cabasi. nette yaptigim arastirmalar kapiyi reflüye cikartiyor da oyle bogaza gelen asit felan yok. sizce ne ola ki bu acep?
0
dwight
(23.11.10)
Kızarıklık dışında reflüyü andırdı bana da. Başlarda ben hep boğaz ağrısı sandım, reflü diyenlere yo midem gayet iyi dedim. Midemde bir terslik hissetmiyordum.
0
hair freak
(23.11.10)
(3)

Diş ağrısına karşı....

voyager
Diş çürüklerinin yarattığı ağrıya karşı, turkuaz mavimsi bir ilaç vardı...1 bardak suya 5-10 kere damlatılarak,10-15 saniye ağızda çalkalanıyordu!hemen ardından ağrı kesiliyordu. ( almanyada bu ilacı kullanıyordum )bu ilacın adını hatırlayan varmı arkadaşlar?
Diş çürüklerinin yarattığı ağrıya karşı, turkuaz mavimsi bir ilaç vardı...
1 bardak suya 5-10 kere damlatılarak,10-15 saniye ağızda çalkalanıyordu!
hemen ardından ağrı kesiliyordu. ( almanyada bu ilacı kullanıyordum )
bu ilacın adını hatırlayan varmı arkadaşlar?
0
voyager
(23.11.10)
ağrı ilacı dişçiye gitmendir iltihapı azaltmak için antibiyotik verir ve tedavini yapar.
ama dişlere destek için d3 vitamini, k2 vitamini ve cod liver oil almanı öneririm.
www.westonaprice.org
0
joepiscopo
(23.11.10)
dişinol diye birşey var bu mudur?
0
mr fusion
(23.11.10)
tc de yok o.
0
radikalherif
(23.11.10)
(5)

göz altı morluğu

kaboom
inanılmaz bilgi kirliliği var yardım edin.öncelikle alerji kaynaklı değil hep kaan tangözeyim ben. uykusuzluk yorgunluk da değil. çok pc başında durmaktan da değil. neden ulan bu? neden esrarkeş izlenimi veriyorum herkese. böhü lan:(
inanılmaz bilgi kirliliği var yardım edin.
öncelikle alerji kaynaklı değil hep kaan tangözeyim ben. uykusuzluk yorgunluk da değil. çok pc başında durmaktan da değil. neden ulan bu? neden esrarkeş izlenimi veriyorum herkese. böhü lan:(
0
kaboom
(22.11.10)
etme
0
🌸kaboom
(22.11.10)
kan dolaşımı ile ilgili sorunlar.
0
orpheus
(22.11.10)
çözüm yok mu anlamadım?
0
🌸kaboom
(22.11.10)
evet yapısal, annenin babanın da öyledir muhtemelen
estee lauder in bi gözaltı kremi var, gece yatmadan 1 ay kadar düzenli kullanınca işe yarıyo
yani tam bembeyaz yapmıyo ama daha iyi duruma getiriyo en azından
bi de kesin bi operasyonla rengini açıyolardır, araştırmak lazım
0
cisterna
(22.11.10)
www.uzmantv.com

şuraya bi bak bakalım ne diyolar
0
cisterna
(22.11.10)
(3)

kadıköy ağız ve diş sağlığı merkezi

mr fusion
Buraya gitmeyi düşünüyorum. Daha önce bir kez özel bir muayenehaneye gittim. Kanal tedavisi yaptırdım 20lik çektirdim. Bİr sene geçti o kanal tedavisi yapılan dişin dolgusu düştü yetmedi üstüne kırıldı.Bir de 20lik dişim çürük. Bunlara ek olarak diş taşı temizliği falan yapılacak. Sorulara gelirsek;
Buraya gitmeyi düşünüyorum. Daha önce bir kez özel bir muayenehaneye gittim. Kanal tedavisi yaptırdım 20lik çektirdim. Bİr sene geçti o kanal tedavisi yapılan dişin dolgusu düştü yetmedi üstüne kırıldı.Bir de 20lik dişim çürük. Bunlara ek olarak diş taşı temizliği falan yapılacak. Sorulara gelirsek;
1- Saydığım işlemlerin hepsini tek randevuda yaparlar mı yoksa Kırık için ayrı çürük için ayrı temizlik için ayrı geliceksin derler mi?
2- Doktor daha iyi bilir tabi ama 20 lik dişimi çektirmek istemiyorum. Çok eziyetli oluyor sonra. Yeri aylarca kapanmıyor vs. Doktora bunu söylesem ukalalık olur mu? 3-kadıköy ağız ve diş sağlığı merkezinde doktor önerisi olan var mı?
şimdiden teşekkür ederim.
0
mr fusion
(21.11.10)
3- kadıköy'de değil de sadece bir vapur uzağında beşiktaş'ta önerebilirim. diş hekimi alev sarp. Şampiyon kokoreç e gelmeden kabalcı kitabevinin bulunudğu aradan yukarı çıkarken 100 m sonra solda kalıyor. (hacıoğlu karşısındaki bina'da).

gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.
0
lupelius
(21.11.10)
ben bahçelievler ağız ve diş sağlığı merkezine gidiyorum tedavi için her randevuda bir işlem yapıyorlar yani hepsini bir kerede yaptırma işini malesef unutun, 20 lik meselesine gelince ukalalık olmaz ama ilerde sıkıntı çıkarır çürür falan. geçmiş olsun
0
dr.ramiz
(22.11.10)
kırığa dolgu yaptılar,diş taşlarıını temizlediler. röntgen cihazı bozuk olduğğu için bir haftalık bir bekleme oldu. çürük dişi çekmediler. Fakülteye yönlendirdiler.
0
🌸mr fusion
(08.12.10)
(2)

diz uyuşması-çözüm?

frtcek
sevgili hipokratlar, ftr ler ve sokak doktorlarıbağdaş kurunca sol dizim çok fena uyuşuyor bi 20 30 sn kullanamıyorum.bu durum çok oturuncada geçerli.sağ dizim iyi durumda aynı şartlarda tüm testleri geçiyor.sol dizim sağ dizim gibi sağlıklı bir hale nasıl gelir?
sevgili hipokratlar, ftr ler ve sokak doktorları

bağdaş kurunca sol dizim çok fena uyuşuyor bi 20 30 sn kullanamıyorum.bu durum çok oturuncada geçerli.
sağ dizim iyi durumda aynı şartlarda tüm testleri geçiyor.
sol dizim sağ dizim gibi sağlıklı bir hale nasıl gelir?
0
frtcek
(21.11.10)
ust bacagin ondeki dortlu kas grubu (bkz: quadriceps) guclendirip, ust bacagin arkadaki kas grubuna (bkz: hemstring) germe hareketleri yaparak. guclendirme icin squat turu (agirliksiz ve sirti duvara yaslayarak, germe icin ..ehem "stretch hamstrings" diyince bissuru cikiyor :))
0
no avalon
(21.11.10)
bağdaş kurmak dizler için ölüm fermanıymış. yıllarca kurdum ama menisküs sonrası doktorlar azıma sıctı bağdaş cinayettir diye. artık yapmıyorum, özlüyorum :)
0
anlam
(21.11.10)
(7)

diş taşı temizliği --- tıp fakültelerinde jinekolog

evegirmekistemiyorum
iki sorum var. ayrı ayrı yanıtlarsanız sevinirim. şimdiden cevaplar için teşekkürler.1- diş taşı temizliği yaptırıp da memnun kalmayan var mı? dişlerde sonrasında hassasiyet oluştuğu doğru mu? araştırdığıma göre hastanelerde yapılanı "dandikmiş". yani üzerinde fazla uğraşılmadan yapılıyormuş. esas d
iki sorum var. ayrı ayrı yanıtlarsanız sevinirim. şimdiden cevaplar için teşekkürler.

1- diş taşı temizliği yaptırıp da memnun kalmayan var mı? dişlerde sonrasında hassasiyet oluştuğu doğru mu? araştırdığıma göre hastanelerde yapılanı "dandikmiş". yani üzerinde fazla uğraşılmadan yapılıyormuş. esas diş taşı temizliği yarım saat gibi bi süre zarfında yapılırmış ve sonrasında hassasiyet falan olmazmış. onun bunun yalancısıyım.. ne kadarı doğru?

2- sağlık ocağında gebelik testine falan gittiğinizde, sonrasında sağlık ocağından evdeki durumu kontrole falan geliniyor diye biliyorum. hemşire vs. tıp fakültesinde normal, genel kontrol için jinekologda randevum var. sonrasından eve geri dönüşüm falan olsun istemiyorum. aynı şey tıp fakültelerinde de sözkonusu mu? hasta-doktor gizliliği esas mı?
0
evegirmekistemiyorum
(21.11.10)
1- geçen sene bedavam var diye özel bir diş hastanesinde yaptırdım. 30 dk kadar sürmemiştir. sigara içmediğim için ve dişlerimi fırçaladığım için çok bir şey değişmedi. hatta yapan diş hekimi de aynen bunu dedi. hiç ağrı sızı öncesinde sonrasında bir rahatsızlık olmadı. sadece 1 gün boyunca lan dişlerimin arasında boşluklar varmış ne güzel diye dolaşıyorsun. ha sigara vs varsa kalın bir tabaka kaplıysa dişine hassasiyet olabilir.
0
darknum
(21.11.10)
1. Ben Ankara Ünivesitesinde yaptırmıştım, yarım saat sürdü mü sürmedi mi hatırlamıyorum ancak memnun kalmıştım. hassasiyet olmadı. Dişin durumuna göre de süre uzayabilir diye düşünüyorum, dişlerde zaten hassasiyet problemi varsa o ortaya çıkmış olabilir o kişilerde, ben gayet memnundum. Hatta gidip bir kere daha yaptırayım epey oldu.
0
sharon and hope
(21.11.10)
1- bence gittiğiniz hastane ve doktorla ilgili biraz, yani sonuçta diş taşı temizliğini aynı aletle yapıyorlar. yarım saat diş taşı temizliği yaptırılıyorsa bence ağızda diş değil kaya vardır. yani ne kadar uzun sürüyorsa o kadar iyi oluyor diye bir şey yok bence. diş taşı temizliği yaptırdıktan sonra bir süre hassasiyet oluyor orası doğru fakat kısa sürede geçiyor. yani o kadar abartılacak bir şey değil. hiç özelde yaptırmadığım için bilmiyorum, eğer temizlendikten sonra hassasiyeti önlemek için özel bir şey yapıyorlarsa bilmiyorum tabi. iki kere hastanede temizletmiş biri olarak ikisinde de memnum kaldım ki memnun kalmamak mümkün değil zaten o taşlardan kurtulduktan sonra bir ferahlık geliyor insana.
0
ocanal
(21.11.10)
2-Üniversitede jinekoloğa olacağınız muayene sonrası eve herhangi bir bildirimde bulunulmaz. İçiniz o konuda rahat olsun.
0
plastik turambar
(21.11.10)
Bence yapılan kişinin diş taşı durumuyla ilgili. Kimisinde çok kimisinde az peoblem vardır, standart bir şey söylemek anlamsız olabilir. Düzenli yaptırınca süre de azalıyor çünkü çok taş olmuyor, sonrasında da rahatlama oluyor.
0
hair freak
(21.11.10)
1- diş taşı zaten dişin kendisi değil, temizleyemediğiniz zımbırtılar. düzgün bir diş hekimine gittiğinizde; sonrasında hassasiyet olmuyor, diş de incelmiyor. diş taşlarınızı temizletmediğiniz zaman da diş etlerinizde problemler yaşayacak, ileri evrelerde dişinizi bile kaybedebileceksiniz.

2- gelmiyorlar. hasta/doktor gizliliği esas.
0
kayranin kedisi
(21.11.10)
2- dogru adres vermek zorunda degilsiniz.
0
disq
(21.11.10)
(8)

esrar içmiş biri kan verebilir mi?

diyojenimtırak
en son 2 gün mü 3 gün önce mi ne esrar kullanmış biri halama kan verebilir mi? verirse ne olur halama? kanla alakası var mı bu illetin?nedir ne değildir?
en son 2 gün mü 3 gün önce mi ne esrar kullanmış biri halama kan verebilir mi? verirse ne olur halama? kanla alakası var mı bu illetin?
nedir ne değildir?
0
diyojenimtırak
(21.11.10)
Var tabi. Bence keyif verici madde kullanan kimseden almayın kan. Yok mu başka adam?
0
cnky
(21.11.10)
var tabii ki, beyne baska nasil gidecek THC? kan nakli yapilmadan once kanin kimyasal analizi yapilirsa gorunur diye dusunuyorum. Zarar konusunda kesin olarak bir sey demek mumkun degil.
0
tom riddle
(21.11.10)
168 Türk Kızılayı Ücretsiz Bağış ve Danışma Hattı'na sorun.
0
skplgl
(21.11.10)
ne kadar süredir esrar kullanıyor. eğer öyle 5-10 kez vurmuşsa kanda birşey çıkması imkansız. ama yılların içicisiyse anormel bir durum çıkması imkansız değil..
0
gokhan atestepe
(21.11.10)
verebilir, alkollü değilse geri kalanı sorun değil. içtiği ilaçlara kadar sormak gerekir o zaman.kızılayın çadırlarında anti-depresan kullanan kaç kişi kan veriyor düşünsene?
0
alcapon
(21.11.10)
kullandığı ilaçlara bakılır zaten. isotretinoin içeren ilaç kullananlar kan veremezmiş mesela.
0
cruor
(21.11.10)
sigara icen birinin vermesinden farki yok. verebilir tabii ki.
(yani teknik engel yok, yasa engeli varsa bilmiyorum)
0
kurukafa
(21.11.10)
kan verme formunda soruluyor, yalan cevapla verilir ama tabi.
kanın verildiği kişiye herhangi bir etkisi olmaz, analizde görülmesi için ise ayrıca test yapılması gerekir thc için, onu da yapmazlar yani, niye yapsınlar?
0
:/
(21.11.10)
(8)

Babamı kaybettim hayata dönemiyorum.

ttr5123
Babamı 2.5 hafta önce kaybettim.O günden beri içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor.Ağlama krizlerine giriyorum.Uyku sorunum var.Psikiyatra gitsem bir işe yarar mı ? B
Babamı 2.5 hafta önce kaybettim.O günden beri içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor.Ağlama krizlerine giriyorum.Uyku sorunum var.Psikiyatra gitsem bir işe yarar mı ? B
0
ttr5123
(20.11.10)
ilaç almak çözüm değil, bir psikolog daha iyi yardımcı olur kanımca. başınız sağolsun.
0
togi
(20.11.10)
Ba$iniz sagolsun, allah kimseye ayni aciyi ya$atmasin. Bir sure sonra kendi kendine acilar yerini ya$amaya devam etme arzusuna birakacaktir ama bu sureci hizlandirabilmek adina profosyonel destek almak ciddi anlamda faydali olacaktir.
0
independence
(20.11.10)
Ben de 4 yıl önce kaybettim... elle tutulur gözle görülür yapılacak hiç bir şey yok ne yazık ki ... her şeyi kendi içinizde halletmek zorundasınız. İlaç olayına tamamiyle karşıyım. Duyguları perdelemekten başka hiç bir işe yaramaz. En azından bu durumu ilaçsız olarak atlatırsanız ilerde olacak olan kayıplar için daha iradeli olursunuz...


Sonuç olarak dik durmaya çalışın. Aileniz sizi görüp daha çok üzülebilir. Çok mu ağlamak istiyorsunuz. Kimsenin olmadığı gün evde oturun resimlere falan bakın. Ama evde aile varken kesinlikle yapmayın bunları.

No: uyku sorununa gelince ise; devamlı düşünceli bir halde olduğunuzda yaşarsınız bunu. Hatta ertesi gün hep stresli halde olursunuz. Benim tavsiyem bir süre TV açıkken uyuyun, yarım saate falan kurun.
0
janavarorion
(20.11.10)
başınız sağolsun.
sizin durumunuz normal. zamanla kabulleneceksiniz. sizin açınızdan daha iyi olacağınıza inanıyorsanız psikiyatriste gidin, en azından daha rahat uyumanıza yardım edebilecek bir ilaç verebilir.
0
kayranin kedisi
(20.11.10)
Başınız sağolsun...
Şöyle düşünün; dünya üzerinde ölmeyecek olan herhangi bir canlı var mı? Her canlı mutlaka ölecek. Sevdiklerimizi kaybetmemiz tabii ki çok acı ama dünyada hergün kaç bin tane tanımadığımız insan ölüyordur, üstelik bunların kimisi henüz bebekken, kimisi ise çocukken yani daha hiç hayatlarını yaşamadan göçüp gidiyor. Birgün ben de öleceğim siz de öleceksiniz, hepimizin sonu aynı. Bu doğal bir süreç. Tabii ki kaybettiğimiz sevdiklerimizi hiç unutmayacağız, ama yokluklarını kabullenmek zorundayız...
0
marcelle
(20.11.10)
Başınız sağolsun..İnsanlarda yas süresi 6 aydır.Ölen için,kaybolan için,terk eden için tutulan yas yani.Bu 6 ay geçtikten sonra acınız hafifleyecek.Şu an önemli olan bu 6 aylık süreyi kendinizi iyi hissettirecek ve daha sonra size zararı dokunmayacak işlerle geçirmeniz.Spor yapın evet.Spor stresle üzüntüyle başetmenin en iyi yoludur.Bunun yanında bir psikologla görüşmenizi de tavsiye ederim.O gerek görürse sizi psikiyatriste yönlendirecektir zaten.
0
ladybug
(20.11.10)
başınız sağolsun.

lise sonda abimi, üniversite 3'te ablamı, okuldan 2 yıl sonra babamı kaybettim. ben psikoloğa v.b. gitmeyi redettim. acımı uyuşmadan yaşamak istedim. evet uyku sorunları yaşadım, ağlama krizlerine girdim, içime kapandım v.s. ama her seferinde zaman geçtikçe kendimi önce gülümserken, sonra kahkahalarla gülerken yakaladım. utandım, suçluluk hissettim, mezarlarına gidemedim...hayat, siz onları toprağa gömdükten sonra bir şekilde devam ediyor. ama sizden eksilterek, ama size başka değerler katarak...

size naçizane tek tavsiyem olacak. lütfen unutmaya çalışmayın bu acıyı ve anılarınızı. çünkü unutmaya çalışmak hatırlamayı da beraberinde getiriyor. hiç beklemediğiniz bir anda abinizin hastası olduğu çizgi roman kahramanının bir sahafta özel bir serisini ( kimmeryalı conan )görebiliyor, arkadaşlarınızla eğlenmeye gittiğiniz bir yerde ablanızın en sevdiği türküyü duyabiliyor ( neşet ertaş / hata benim ), her kış başlangıcında babanızın en sevdiği içecekle( sahlep )ilgili yazıları pastane camlarında görebiliyorsunuz. hayatınızda böyle bir acıyı yaşadığınız gerçeğinizle yaşamayı öğretin kendinize. acınıza yapışmayın ama sahip çıkın. melankoliye dönüştürmeden onlardan bahsedin, anılarınızı ara ara ortaya çıkarıp kendinizi, içinizi yoklayın. eksilenler varsa içinizde, neden/nerde/nasıl kaybettiniz irdeleyin,bulun ve tekrar yerine koyun eksilenleri...

göreceksiniz, tek ihtiyacınız olan şey zaman...bir süre sonra o mezarlıklara gitmek, topraklarını okşamak, etrafını temizlemek, çiçekleri sulamak, onlarla konuşmak, yüzünüzde hafif bir tebessümle, huzurla yaptığınız bir ritüelinize dönüşecek...

uzun yürüyüşler yapabilirsiniz. duygularınızı yazıya dökebilirsiniz. doğayla bütünleşebileceğiniz aktivitelerde bulunmaya çalışabilirsiniz. kronik bir yalnızlığa dönüştürmeden kendi kendinizle kalabilirsiniz. bunlar bana iyi gelmişti...
0
Phoebe
(20.11.10)
Dünyanın yarısı gitti, kolay değil, durumunuz gayet normal ve düzeleceksiniz. Meşgul olmaya, bir şeyler üretmeye çalışın, en iyi tedavi bu. Bu acıyı yaşamamanın tek yolu onlara evlat acısı yaşatmak (ki o da bunun binlerce katıdır herhalde).
0
sourlemonade
(20.11.10)
(4)

Lamine kaplama fiyatlari

lpgli tosbaga
Arkadaslar simdi asil adini hatirlayamadim ama dislere lamine kaplama yapiliyordu bunun maliyetini bilen var mi?
Arkadaslar simdi asil adini hatirlayamadim ama dislere lamine kaplama yapiliyordu bunun maliyetini bilen var mi?
0
lpgli tosbaga
(20.11.10)
laminate veneer diyerek açılışı yapayım.
0
kayranin kedisi
(20.11.10)
genelde unkapanı'nda geçerken görüyorum. eğer birebir görüşeceksen orada var.
0
silver apple
(20.11.10)
ahah birebir gorusmem mumkun degil. memlekete donunce on diste gecmeyen bir lekeden dolayi kaplama yaptirayim diyorum. burada biraz tuzlu fiyatlar.
0
🌸lpgli tosbaga
(20.11.10)
bir özel muayenehanede, tek diş 500 civarı diye bir bilgim var. tabii değişiyordur doktor, muhit gibi etkenlerle.

ama çok hassas bir iş, iyi birine yaptırmak lazım. istanbul için tavsiye lazımsa mesaj atabilirsiniz.
0
mermaid
(20.11.10)
(3)

şizofreni hakkında

cumingsoon
merhaba, şizofren olan birisi ikizi varmış gibi bir şizofrenik hayal görebilir mi?ek: gerçek hayatta gördüğü birini şizofrenik hayallerine dahil edebilir mi?
merhaba,

şizofren olan birisi ikizi varmış gibi bir şizofrenik hayal görebilir mi?

ek: gerçek hayatta gördüğü birini şizofrenik hayallerine dahil edebilir mi?
0
cumingsoon
(20.11.10)
şizofren olan birisi ikizi varmış gibi bir şizofrenik hayal görebilir mi? : evet.
gerçek hayatta gördüğü birini şizofrenik hayallerine dahil edebilir mi? : gerçek hayatta gördüğü birine iyi/kötü roller verebilir. (şizofren değilim ama şizofren akrabalarımız mevcut, onlar vesilesiyle bu kadarını öğrendim diyebilirim. uzmanlar da gelir birazdan.)
0
kayranin kedisi
(20.11.10)
uzman değilim, 1. dereceden çok yakın bir akrabam uzunca yıllar bu hastalıkla boğuştu. bazen gördükleri halisünasyonlara veya anlattıkları hikayelere inançları o kadar kuvvetli oluyor ki, siz kendinizden şüphe ediyorsunuz.
yine de bir uzmanla görüşmelisiniz muhakkak.
0
Phoebe
(20.11.10)
her iki soru için de yanıt evettir. gerçek hayatta gördüğü biri de olabilir, ve bu kişiye aslında var olmayan anlamlar yükleyebilir. tanıdığım üniversite öğrencisi biri sınıf arkadaşı olan ve muhabbetleri "merhaba"dan öteye geçmeyen birine erkek arkadaşı rolünü vermişti. ve çocuğun kendisini aldattığını düşünüp ona saldırmıştı. fark edildiği anda tedavi şarttır.
0
caille
(20.11.10)
(8)

kusma hali

karahan
abi kusacakmış gibiyim midem fena ne yiyim ne içiyim?
abi kusacakmış gibiyim midem fena ne yiyim ne içiyim?
0
karahan
(19.11.10)
sabah kustum midemi boşalttım aslında. ekmek işe yararmı yada elma ve muz
0
🌸karahan
(19.11.10)
kus en iyisi. sonra nane-limon falan iç. acıkırsan sonrasında sadece bayat ekmek ye.
0
purkinje
(19.11.10)
peynir ekmek + çay (edit: şekersiz)
0
holybullshit
(19.11.10)
maden suyu + limon iyi gelmiyor muydu ?
0
hesabım silindi kırgınım modlar
(19.11.10)
şüphesiz ki (bkz: alka seltzer)
0
boozedin
(19.11.10)
Şüphesiz ki allah Alka Seltzer almanızı, üzerine de midenizi korumak için talcid benzeri bir mide ilacı almanızı emreder, tutasınız diye size öğüt verir...
0
cnky
(19.11.10)
ilaç alamıcam dostlar. 2 ay önce mide kanaması geçirmiş ülser olmuş biriyim ama bayat ekmek ıse yaradı gibi.
0
🌸karahan
(19.11.10)
Size bilmeden bilgi vermek istemiyorum ama yapabileceğiniz en iyi şey acilin yolunu tutmak. Sağlık, şansa bırakılmaz, bırakılamaz...
0
t3hn0
(19.11.10)
(7)

çok terliyorum, çok su içiyorum, çok zayıfım

yasakani
selamlar,çok terleyen biriyim. çok fazla su içen biriyim. çok da zayıfım yıllardır.bunlar arasında nasıl bir ilişki vardır?tavsiye var mıdır?kötü bir durum var mı ki?iyi yanları var mı ki?teşekkürler...edit: alnımdan terlemem çok fazla. koltuk altımdan normalden biraz fazla terliyorum sanırım.
selamlar,

çok terleyen biriyim. çok fazla su içen biriyim. çok da zayıfım yıllardır.

bunlar arasında nasıl bir ilişki vardır?
tavsiye var mıdır?
kötü bir durum var mı ki?
iyi yanları var mı ki?


teşekkürler...

edit: alnımdan terlemem çok fazla. koltuk altımdan normalden biraz fazla terliyorum sanırım.
0
yasakani
(19.11.10)
tamamen uyduruyorum; ama metabolizma hızıyla bir ilgisi olabilir.

edit: sizi rahatsız etmiyorsa kötü bir durum yoktur herhalde.
0
olmadı ki bir kullanıcı adım
(19.11.10)
1.Metabolizma ve ter bezlerinin çalışması orantılıdır.Çözüm botox
2.Suyun zararı olmaz, en fazla ekstradan çişe gidersin.
3.Metabolizma dediğim gibi. Git bi hormon testi yaptır.
0
cnky
(19.11.10)
tiroit fonksiyonlarına bir de hipofize bi baktır derimmm
0
tearif
(19.11.10)
Diyabet olabilir. Eger agzinizda siklikla bir kuruma hissi varsa tok kan $ekerinize ve ac kan $ekerinize baktirmanizda fayda var.
0
independence
(19.11.10)
hiperhidrozis olabilir.
0
sourlemonade
(19.11.10)
sttc
(19.11.10)
terin kokusu rahatsız ediyorsa pudralı deodorant kullanmanı tavsiye ederim. işin tıbbi kısmıyla ilgili bişey söyleyemeyeceğim
0
yuto
(19.11.10)
(1)

bankart ameliyati

pie
Merhaba, Bu ameliyat istanbul capa da, kardesime uygulandi. uygulanan ameliyat kapali cerrahi`ydi. fakat yine tekrarladi. Bu sefer gidildiginde, acik olarak ameliyat edilecegi soylendi.sorum su; ilk defada iyilesmemesinden dolayi, acik ameliyat onerildi. acaba ikinci sonrasi normal sartlarda tekrar
Merhaba, Bu ameliyat istanbul capa da, kardesime uygulandi. uygulanan ameliyat kapali cerrahi`ydi. fakat yine tekrarladi. Bu sefer gidildiginde, acik olarak ameliyat edilecegi soylendi.

sorum su; ilk defada iyilesmemesinden dolayi, acik ameliyat onerildi. acaba ikinci sonrasi normal sartlarda tekrarlama olasiligi nedir.? yasi 28 dolayisiyla yasin iyilesme ve tekrarlamaya bir etkisi var mi?

Ikinci olarakta; eger bu operasyon( acik olan) istanbulda ozel hastanede uygulanirsa, ortalama fiyatlar nelerdir? bu onemli cunku; zaman performans degerlendirilmesi lazim.

birde bu ameliyata prof girmesi gerekiyormus. yani oyle basit birsey degil o nedenle.

Raporlari askeri hastaneye goturdu. Komando olamaz fakat asker olur seklinde degerlendirildi ve subatta askere alinacagi soylendi ki, kesin bu kol orada da cikacak.

Dolayisiyla, gitmesi taraftari degilim ameliyat olmadan.

her hangi bir sakat vs kalma riski var mi acaba bu rahatsizligin? eger askere bu haliyle veya ameliyat olupta gerekli zamandan once giderse?


simdiden tessekkur ederim.
0
pie
(18.11.10)
ameliyat işini askere bırakmayın. gittikten sonra daha zor olacaktır.
keşke biraz daha üsteleyip kurula çıksaydınız.
0
sutlu nescafe
(18.11.10)
(1)

Metin Sabancı Baltalimanı Kemik Hastanesi Hakkında

sonsuzruhsuz
10-15 yıldır annemi doktor doktor gezdiriyoruz bacaklarındakim ağrılara hiçbir çözüm bulamadık önerebileceğiniz iyi bir doktor ya da hastane var mıdır genelde baltalimanı hastanesini söylüyorlar oradaki doktorlar ya da hastane hakkında görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler
10-15 yıldır annemi doktor doktor gezdiriyoruz bacaklarındakim ağrılara hiçbir çözüm bulamadık önerebileceğiniz iyi bir doktor ya da hastane var mıdır genelde baltalimanı hastanesini söylüyorlar oradaki doktorlar ya da hastane hakkında görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler
0
sonsuzruhsuz
(18.11.10)
randevu almanız biraz zordur. kemik üzerine türkiye deki iki sağlam hastaneden birisidir diye biliyorum diğeride eğirdir de.
şöyle söyleyeyim kırık, çıkık, eklem, kemik deyince kime sorsan sana baltalimanı nı söyleyecektir.
0
vincenzo
(18.11.10)
(7)

Hayatımın ilk büyük baş dönmesi

kardeşler kasap
Bu sabah uyandığımda yataktan kalkmaya çalıştım ve odam resmen beynimin döndü. Birkaç hareket etme teşebbüsü mide bulantısı, çarpıntı, daha şiddetli baş dönmesiyle sonlandı. Yürümeyi başardığımdaysa sürekli sağa doğru çekiyordu sanki biri beni, duvara çarpmamak için durdum. Tansiyonumu ölçtüm 13-6 ç
Bu sabah uyandığımda yataktan kalkmaya çalıştım ve odam resmen beynimin döndü. Birkaç hareket etme teşebbüsü mide bulantısı, çarpıntı, daha şiddetli baş dönmesiyle sonlandı. Yürümeyi başardığımdaysa sürekli sağa doğru çekiyordu sanki biri beni, duvara çarpmamak için durdum. Tansiyonumu ölçtüm 13-6 çıktı, normalde de 12-6'dır.
Yaş 28, ilk defa yaşıyorum böyle bir şeyi. Neden olabilir?
0
kardeşler kasap
(18.11.10)
geçmiş olsun. zonk zonk da ediyorsa çoook uyumak veya havasız bir odada çoook uyumak olabilir mi sebebin?
0
purkinje
(18.11.10)
- eger yatarken bisi yok kalkarken var idiyse, yataktan kalkma adabina uymadigindan olmustur. herkeste olur,yataktan ha$irt diye kalkmiycan.
- yatarken olduysa, anamda var... sirtustu yatarken bilmemne damarina basinc yapiyormus, beynine giden oksijen miktari azaliyormus falan filan...
- vertigo var meniere sendromu orta kulak iltihabi bile var...

butun bunlarin teshisini kbb koyuyor.
0
no avalon
(18.11.10)
aynı şeyi iki üç hafta kadar önce ben de yaşadım. no avalon'un dediklerine katılıyorum, benimki pozisyonel vertigo çıktı mesela. bir nörologa da görünebilirsiniz. onlar da gerekli egzersizleri yaptırıp teşhisi koyabiliyorlar. geçmiş olsun.
0
kirkinin da kulpu kirik kup
(18.11.10)
sağolun..
yok, fazla uyumadım, 7 saatlik bir uyku. yataktan hızlı kalkmak filan gibi bir durum da olamadı çünkü zaten halsizlikten zar zor kımıldayıp doğrulmaya çalışmıştım. ilk birkaç denemede zaten kesinlikle birkaç cm'den daha fazla doğrulamadım, gözümü de açamıyordum görüntüler beynimde dönüyordu çünkü.
0
🌸kardeşler kasap
(18.11.10)
sen mi dönüyordun oda mı dönüyordu? ciddi soruyorum, vertigo sahibiyim; kbb uzmanının sorduğu ilk soru bu olmuştu. eğer dönen sensen acilen doktora, dönen odaysa doğru yerde olduğum söylenmişti.
0
zahmet
(18.11.10)
@zahmet: gözümü açınca oda dönüyordu, hemen gözümü kapayıp kafamı bir yere dayamak istiyordum. +mide bulantısı gözü açar açmaz. vertigo mu şimdi bu? baya da sürdü
0
🌸kardeşler kasap
(18.11.10)
vertigo olma olasılığı %99 üniversitelerde vertigo bölümüne gitmeni tavsiye ederim..çok kısa sürede tedavi olursun
0
yaherro
(18.11.10)
(2)

koldaki çürük içinde sert bir şey var

yule
bir arkadaşımın arkadaşı dayak yemiş ve kolunda iki tane morluk varmış mosmor ve omzuna da yumruk atılmış. Morluklar kaşınıp yanıyormuş, kol arada bir uyuşuyormuş ve morluklardan birinin içinde sanki sert bir kitle var gibi hissediyormuş(omzuna yakın morluk). korkuyor şimdi bişi olur mu acaba diye k
bir arkadaşımın arkadaşı dayak yemiş ve kolunda iki tane morluk varmış mosmor ve omzuna da yumruk atılmış. Morluklar kaşınıp yanıyormuş, kol arada bir uyuşuyormuş ve morluklardan birinin içinde sanki sert bir kitle var gibi hissediyormuş(omzuna yakın morluk). korkuyor şimdi bişi olur mu acaba diye kangren falan nedir bilen var mı?
0
yule
(18.11.10)
Hematom (kanama) organize olmaya başlamış. Bundan dolayı o şişlik oluşmuş olabilir. Bu nedenle o bölgeye masaj yapmasını öneririm. Kangren belirtileri çok daha farklıdır. Geçmiş olsun.
0
plastik turambar
(18.11.10)
doktora gitsene. yani gitsin :p
0
numbernine
(18.11.10)
(5)

burun tıkanıklığı

bottle of the wine
hazirandan beri burnumda tıkanıklık var. önceleri solunumu pek etkilemiyordu ancak artık burun spreyi kullanmadan nefes alamayacak hale geldim. Sizce nedeni ne olabilir? Yoğunluktan hastaneye falan gidemedim ama bi kere gittiğim bi doktor burnumda kemik olabileceğini söyledi. Bu kemik mevzusu nedir?
hazirandan beri burnumda tıkanıklık var. önceleri solunumu pek etkilemiyordu ancak artık burun spreyi kullanmadan nefes alamayacak hale geldim. Sizce nedeni ne olabilir? Yoğunluktan hastaneye falan gidemedim ama bi kere gittiğim bi doktor burnumda kemik olabileceğini söyledi.
Bu kemik mevzusu nedir? Ameliyatı falan oluyormuş galiba. Bilen birileri yardım ederse çok memnun olcam.
Burun tıkanıklığı ile ilgili olabilecek şeyleri ve bunu geçirmek için neler yapabileceğimi yazarsanız çok süper olur.
0
bottle of the wine
(17.11.10)
bende de var ameliyat olucam uygun bir vakitte kalbi zorluyormuş nefes alamamak doktor demişti.
0
nekodunlangafana
(17.11.10)
burunda kemik olarak kastedilen, nefes darlığı yaşanan vak'aların çoğunda oluşan "nazal septum deviasyonu" denilen bir problemdir. burun kemerindeki kıkırdak kısım yani nazal septum dışarıdan alınan darbelerde eğilebilir ve burundan nefes alma durumunu zorlaştırabilir. genelde basit prosedüler ile 45 dk-1 saat gibi sürelerde genel anestezi altında tedavisi mümkündür. ilerlemesine müsaade etmeden uzman bir operatör doktora danışmanı tavsiye ederim.
0
in god we trust
(17.11.10)
burun spreyi dediğin okyanus suyu benzeri temizleyici spreylerdense ve kullanınca rahatlıyorsan alerjik rinit olabilir. bence vakit kaybetmeden kbb uzmanına git.
ben de artık kemikler yamuldu diyordum ki sorun alerjdeymiş. hatta hiçbir şeye alerjim olmadığı için şaşırdım baya ama olabiliyormuş.
0
jaded
(17.11.10)
sumukse alerjidir. degilse burnun egridir.

bir diger opsiyon da burun spreyini fazla kullanmaktan mutevellit konkalarin genislemesi sonucu nefes alamama. onun da ameliyati varmismis (bkz: konka hipertrofisi)
0
no avalon
(17.11.10)
Benim en işime yarayan Sudafed. Reçeteyle satılıyor.
0
hair freak
(17.11.10)
(6)

kabızlığa çözüm

tipimdegilsin
kabızlığa iyi gelecek şeyler neler olabilir? yaşlı bir teyze bu nedenle çok sıkıntı çekiyor, kendisinde nefes darlığı da olduğu için baya sıkıntılı bir durum.
kabızlığa iyi gelecek şeyler neler olabilir? yaşlı bir teyze bu nedenle çok sıkıntı çekiyor, kendisinde nefes darlığı da olduğu için baya sıkıntılı bir durum.
0
tipimdegilsin
(16.11.10)
form çaylar,sinameki çayı, safran çayı, kuru kayısı, sulu yemek
0
overdose
(16.11.10)
kefir.
0
:/
(16.11.10)
kuru kayısı ya da kuru inciri bolca tükettikten sonra ılık birkaç bardak su içmek,önerim aç karnına yapılmasıdır.
0
kendi halinde bir manyak
(17.11.10)
Bol acılı bir şalgam alınır ve bolca içilir. Hele hele bir de havucundan da varsa 2-3 tane de ondan yenilir. Az biraz beklenir. Gerisini bağırsaklar hallediyor.
0
hayattan sikilan adam
(17.11.10)
duphalac şurup..bu işe yaramaza laksatif ilaçlar var. Onlar daha etkili bağırsakları uyardığı için. Hangi Eczaneye sorsan alabilirsin. Bitkisel çözüm olarak rezene çayı ya da form karışık bitki çayı faydalı oluyor.
0
sanity
(17.11.10)
denenmiş ve çok iyi sonuç vermiş bir formülü söylüyorum...
ıhlamur pişirirken içine nar taneleri atıyorsunuz 10 15 adet. ıhlamuru bu şekilde pişirip hergün içiyorsunuz. birkaç gün içinde düzenli tuvalete çıkabilmek mümkün oluyor...
0
thebitterend
(17.11.10)
(5)

Orta Kulak İltihabı (Libyadayım, bayram dolayısıyla doktor yok)

galler prensi
Arkadaşlar merhaba;Libya'dayım ve bayram dolayısıyla iki gündür doktor yok. Aramadığım yer kalmadı, kaza vs dışında çağırmıyoruz, bayramdan sonra gelin şeklinde cevap aldım.Sorunum şu, orta kulak iltihabı geçiriyorum. hem de ağır bir şekilde. 2 gündür ateş ve ağrı çok fazla. uyku uyuyamıyorum. 2 gün
Arkadaşlar merhaba;

Libya'dayım ve bayram dolayısıyla iki gündür doktor yok. Aramadığım yer kalmadı, kaza vs dışında çağırmıyoruz, bayramdan sonra gelin şeklinde cevap aldım.

Sorunum şu, orta kulak iltihabı geçiriyorum. hem de ağır bir şekilde. 2 gündür ateş ve ağrı çok fazla. uyku uyuyamıyorum. 2 gün daha beklersem ne hale gelirim allah bilir. ekşiduyurudan sağlıkla ilgili bilgiler almak ne denli doğru olacak o da bir soru işareti. mecbur kalmasan inanın buraya yazmazdım.

Bana tavsiye verebilecek olan doktor arkadaşların olduğuna inanıyorum. Lütfen gerçekten yardımcı olabileceğine inanan doktorlar cevap yazsın.

ayrıca bir sorum daha var. bu illet geçtikten en az kaç gün sonra uçağa binebilirim? ya da buna engel bir durum teşkil eder mi?

Kuzey afrika çöllerinde mundar olmak istemiyorum amk.

Teşekkürler, iyi bayramlar..
0
galler prensi
(16.11.10)
merhaba, doktor degilim ama senelerce bu hastaliktan muzdariptim. oncelikle MUTLAKA doktor bulmaaya calisin, cok onemli yoksa benim gibi isitmenizi kaybedebilirsiniz. yok kesinlikle bulamadim derseniz, ezaneye gidin ve durumu anlatin orta kulak mi degil mi en azindan bilen birileri tahmin yurutsun. orta kulak iltihabina verilen ilaclar tr de belli basli, orada da oyledir eminim ve recetesiz satilabilen antibiyotiklerdendir. gidin bir antibiyotik alin, bir de sakiz cigneyin ki bol bol kulaginiz tikanmasin. aklima baska ilk mudahale gelmiyor, sakin kulaginizi usutmeyin bir de. ucakla ilgili bir sıkıntım benim olmamisti ama dedigim gibi profosyonel bir kisi degilim, sadece hastayim. gecmis olsun bu arada.
0
kenarortay
(16.11.10)
konsolosluktan yardım isteyin.
0
voyager
(16.11.10)
ben orta kulak ilthiabi oldugumda (o lanet agriyi ceken bilir) ilac mudahelesi disinda ayrica kulagima damlatip bir kac dakika icinde tutup dokmem icin gliserin de vermisti doktor.

kulagimin icine dokuyordum, 2-3 dk kafam yan sekilde bekleyip sonra dokuyordum kulagimdakileri lavaboya.
0
no christ requiress
(17.11.10)
doktor degilim ama
toz soda yi sicak suda eritiyorsun, ilimasini bekliyorsun. kulagina damlatiyorsun. ayrica konsolosluk aramak falan sacma. cidden ben bugune kadar herhangi bir konuda herhangi birine yardimci olduklarini gormedim veya duymadim
0
kakoy
(17.11.10)
yahu ilaç dışında sakın bir şey yapma. orta kulak iltihabı çok tehlikeli olabiliyor. kulak zarım delindi bu yüzden çocukken.
0
girl in a coma
(17.11.10)
(2)

Bileğim ağrıyor a dostlar , bi bakıverin hele : /

busuta
öncelikle herkesin bayramı kutlu olsun ^ ^ soruma gelince bileğim yaklaşık bi hafta kadar önce hafif hafif ağrımaya başladı , önce önemsemedim ama şu anda üstüne basamaz hale geldim ? ne olmuş olabilir ? çatlak ? kas ezilmesi ? nedir ? ( herangi bi darbe yada kaza geçirmedim buna sebebiyet verecek
öncelikle herkesin bayramı kutlu olsun ^ ^

soruma gelince bileğim yaklaşık bi hafta kadar önce hafif hafif ağrımaya başladı , önce önemsemedim ama şu anda üstüne basamaz hale geldim ? ne olmuş olabilir ? çatlak ? kas ezilmesi ? nedir ? ( herangi bi darbe yada kaza geçirmedim buna sebebiyet verecek yalnız 2 sene önce burkmuştum bu bileği bayaa sürmüştü o da, ama bu kadar değildi , taa o zaman ki şey nüksetmiş olabilir mi ki ¿ )

şimdiden teşekkür ederim

bir de hastane de nereye gitmeli ve hastaneler ne zaman açılır ? ( acil haricinde )

danke ^ ^
0
busuta
(16.11.10)
bir kere incinen bir bilek belirli bir süre adam olmuyor, en ufak bir olayda nüksediyor ağrısı, en kısa zamanda bi film çektir, o zamana kadar ağrıyı azaltmak için elastik bir bandajla sarmanda fayda var. gecmis olsun
0
omonia
(16.11.10)
Geçmiş olsun...
Ben 8 yıl önce köyde 20 yıllık balta ile odun kırarken yanlışlıklar baltanın sapı oduna deydi. 20 yıllık baltanın amına kodum - kırıldı. Abi sesimiçıkarmadım ama bilek ağrısı o şekildeydiki kendimi kasmasaydım gözümden yaş etrafa sıçrardı. 1 ay çok ağrıdı 3-4 ay içerisinde azaldı. 2 yıl sonra eski haline döndü.
Bak bileğimizde 8 kemik var bunların bazıları iyi kanlanmıyormuş. O yüzden sağalması baya zaman olıyor. Fakat sen yeni travma tariflemiyorsun. Eskisinin pisliği olma ihtimali düşük ama mümkün değil denilemez. Eğer pozisyonel bir ağrı ise (yani bazı pazisyonlarda az ağrılı, bazı pozisyonlarda çok ağrılı ) sinir sıkışması olma ihtimali var. Carpal-tunel falan. Bilekle şaka olmaz. Bence doktora git. Film çekilsin. Ortapedi doktoruna gideceksin.
0
uran
(16.11.10)
(2)

ben yok etme?

chwn
nasıl yapabiliriz cerrahi bi durumsa bi yol gösterecek biri var mı acaba fiyat olsun detayları falan
nasıl yapabiliriz cerrahi bi durumsa bi yol gösterecek biri var mı acaba fiyat olsun detayları falan
0
chwn
(16.11.10)
benden bene değişiyor. bir cildiyeciye gitmende fayda var. arkadaşımın ben alma operasyonuna cildiyeci ve estetik cerrah girmişti, dikiş falan atıyorlar çünkü.
0
kayranin kedisi
(16.11.10)
cerrahi bi durum var ve sanirim benin bulundugu yeri anlik sekilde dondurarak aliyorlar. tekilde cok pahali oldugunu sanmiyorum da ben sayisi artinca haliyle gozune gozukecektir.
0
lpgli tosbaga
(16.11.10)
(8)

Şapkasız çıkmam abi!

MaraudeR
İyi geceler duyuru sakinleri. Bu gece alkolünde etkisiyle, hayatımda ilk defa "paralı" ilişkiye girdim. kondom kullanma alışkanlığım olmadığı için bayan arkadaşla alkolünde etkisiyle şapkasız mücadelede bulunduk. evet büyük bir gaflet, dalalet hatta hıyanet içindeyim ve iş işten geçti. şimdi ayık ka
İyi geceler duyuru sakinleri. Bu gece alkolünde etkisiyle, hayatımda ilk defa "paralı" ilişkiye girdim. kondom kullanma alışkanlığım olmadığı için bayan arkadaşla alkolünde etkisiyle şapkasız mücadelede bulunduk. evet büyük bir gaflet, dalalet hatta hıyanet içindeyim ve iş işten geçti. şimdi ayık kafamla naptım lan havalarındayım. cinsel yolla bulaşan hastalıklardan hangisinin risk grubuna balıklama dalış gerçekleştirdim? bunlarla ilgili detaylı bilgi bulabileceğim site var mıdır? yaptırmamı tavsiye ettiğiniz testler nelerdir? bundan sonra daha da davosa gelmem ve şapkasız çıkmam. bb
0
MaraudeR
(16.11.10)
genel salgın (bkz: insan papillom virüsü)

tinyurl.com

linkte görülenler ileri seviyeler tabi ki tedavi edilmemiş olanlar. Başlangıç aşamasında antibiyotik ve siğil ilaçlarıyla hallediliyor..

buna ek olarak mantar da yaygın hastalıklardan.
0
janavarorion
(16.11.10)
google'da genel olarak kadınlara hitap eden siteler tasarlanmış, büyük çoğunluğunda rahim ağzı kanserinden bahsediliyor. 2 aydan önce herhangi bir belirti olmuyor mu? 2 ay süre ne için? doktor bey ölecek miyim?
0
🌸MaraudeR
(16.11.10)
en kötü ihtimal aids. bunun belirtilerine bir bak. sanırım bir hafta sonra ağır bir grip, ilk belirtisi. bunun dışında bel soğukluğu filan da olabilirsin.o da bel ağrısı, akıntı filan yapar.çişe gittiğinde acıma olur. ama çok sıkma canını. kadında bir hastalığın olma ihtimali, o hastalığın sana bulaşma ihtimali filan... bir şey olmaz. ama bundan sonra dikkatli olmanı tavsiye ederim.

eğer çok sıkıntılıysan hemen bi test yaptır. aids eğer iki gün içinde farkedilirse önüne geçilebilen bir hastalık.(en kötü ihtimal aids olduğu için üzerinde duruyorum)
0
ruhibirbanyo
(16.11.10)
akalmor'un verdiği bilgiye göre bir araştırma yaptım, hemen düzeltiyorum hatamı.

evet şu an senin durumun için geçerli değilmiş dediğim. sadece aids olduğu kesin hastalar için, örneğin yanlışlıkla virüslü iğne kullanımında filan kişinin bu mikrobu aldığı kesin ise önüne geçilebiliyormuş. bu noktada tek yapabileceğin bayan arkadaşı arayıp bir hastalığı var mı onu öğrenmen...
0
ruhibirbanyo
(16.11.10)
teşekkürler. hastalıktan öte; "ya bulaştı mı, hasta mıyım acaba?" sorularının kafamda dur durak bilmeden dönmesi daha sıkıntılı bir süreçmiş. undo tuşu var mı acaba hayatın?
0
🌸MaraudeR
(16.11.10)
AIDS olma ihtimaliniz özellikle türkiyede çok düşük. 2 ay kadar testi beklemeniz lazım. Ama test yapmayı beklediğiniz 2 ay boyunca kendinize, "hassiktir lan AIDS oldum galiba" diye işkence etmeyin.

Zira, AIDS fobisi, AIDS olmaktan milyon kat daha yaygın.
0
kisawinstonsoft degil hard
(16.11.10)
AIDS oldugu kesin bir kadindan, erkege vajinal iliski esnasinda AIDS bulasma ihtimali 500de 1 falan diye biliyorum. hatta sunnetli olunca 1000de 1e kadar dusuyor :)

Testini yaptir tabi ki, ama hic kafaya takma bu sure zarfinda (3 ay gecmesi lazim) rahat ol.
0
achelon
(16.11.10)
bilememissin sen, iliski sonrasi alkolle temizleseydin keske.
(git: 1921339)
0
shi aila
(16.11.10)
(3)

şizofren bir insana nasıl davranılır?

melampyge
bir arkadaşın blogunu takip ediyordum bir süredir. okulda kendisine yönelik bir komplo yapıldığına inandığını yazıyordu. konuşurken de bu tarz saçma şeyler söylüyordu. sanırım benim de bu komploya dahil olduğumu düşünüyor ki, bugün blogunda benim ona sorduğum birkaç şeyin cevabını falan da katarak,
bir arkadaşın blogunu takip ediyordum bir süredir. okulda kendisine yönelik bir komplo yapıldığına inandığını yazıyordu. konuşurken de bu tarz saçma şeyler söylüyordu. sanırım benim de bu komploya dahil olduğumu düşünüyor ki, bugün blogunda benim ona sorduğum birkaç şeyin cevabını falan da katarak, herkesin ona yüklendiğinden, derslerde arkasından konuşulduğundan, tüm üniversitenin kendisi hakkında dedikodu yaptığından, bilgisayarının takip edildiğinden falan bahsetmiş. doktorunun ona şizofreni tanısı koyduğunu da söylemiş bugün. ailesinin onu deli gibi görmemesi için bizim gidip ona onunla uğraştığımızı anlatmamızı, bunu yaparsak dünyalarının kendisinin olacağını, sadece bu işin arkasındakini mahkemeye vereceğini falan yazmış.

benzer bir arkadaşım daha vardı, ilk oda arkadaşımdı okula geldiğimde. ona da bipolar bozukluk tanısı konmuştu, ilaçlarını içmediği için kendisinin mehdi olduğunu falan düşünüyordu.

her ikisi de tüm dünyanın kendilerini tanıdığını, bir komplo olduğunu söylüyorlar ama gerçekte ikisi de inanılmaz derecede yalnız insanlar, yani neredeyse hiç arkadaşları yok, hatta neredeyse de değil, hiç arkadaşları yok.

benim korktuğum bu arkadaşların fazlasıyla intihara meyilli ve depresif olmaları. ilk arkadaş bloguna çok yakında intihar edeceğini yazmış. acayip korktum, endişelendim açıkçası. ne yapacağımı bilemiyorum, gidip yanına konuşsam ne diyeceğimi de bilmiyorum. zira zihni farklı bir şekilde çalışıyor.

böyle insanlara neler söylenir, delüzyonlarına inanıyormuş gibi mi yapmalıyım, yoksa tam tersi şekilde mi davranmalıyım? bilen var mı acep?
0
melampyge
(16.11.10)
Bulaşma hiç, kendini öldürür sonra senin üstüne kalır. Ailesi uğraşsın.
0
Dağlarca
(16.11.10)
inanıyormuş gibi yapmak doğru değil. mantık yapısındaki zayıflıkların üzerine gidilebilir çok fazla saldırgan olmadan. ama bu çok sabır gerektiren bir şey, anlatınca vazgeçecek değil elbet. ailesini uyarabiliyorsanız uyarın intihar konusunda. tedavi görmesi gerek, sizin yapacaklarınız ancak tedavinin yanında destekleyici olur, kendinize de çok yüklenmeyin yani.
0
galadnikov
(16.11.10)
hastalık bu evreye gelinceye kadar -ki artık halusinatif durumlar söz konusu- ailesi durumu kontrol altına alamadıysa bundan sonra kontrol daha da zorlaşacaktır. çember daralıcak hasta için. hezeyanlara inanır gibi yapmak onu beslemek olur. mantıksal tutarsızlıklardan sızmak meşakkatlidir. seni de karşıki ekipten görebilir. kişinin üzerinde söz sahibi olan, hayır diyemeyeceği birinin bu alanda uzmanlaşmış bir doktora götürmesi en iyi çözümdür. hezeyanlar yok olmasa da ilaçla bastırılır.
0
okocha
(16.11.10)
(1)

kalbimin hızlı ve ritimsiz atıyor.

lonn
öncelikle merhabalar,aranızda doktor veya başına böyle gelmiş birileri vardır diye sormak istedim.2 haftadır kalbim durduk yere hızlı ve ritimsiz atmaya başladı. durduk yere derken biraz heyecanlandığında veya ufak bir efor sonucu (yürümek merdiven çıkmak gibi).dedim böyle olmayacak doktora gittim k
öncelikle merhabalar,

aranızda doktor veya başına böyle gelmiş birileri vardır diye sormak istedim.
2 haftadır kalbim durduk yere hızlı ve ritimsiz atmaya başladı. durduk yere derken biraz heyecanlandığında veya ufak bir efor sonucu (yürümek merdiven çıkmak gibi).
dedim böyle olmayacak doktora gittim kardiyolojiye doktor baktı eko bilmem ne bişeyler yaptı kalbinde bi problem görülmüyo dedi ve çıktık. sadece çok su içmelisin kan vermen lazım dedi bu kadar.
yani konuya gelicem acaba bu tansiyondan veya şekerden veya başka bi nedenden olabilir mi? tamam kabul ediyorum çok salak soru fakat koruyorum bi yandan da sadece gelecek cevapları irdeleyip kendimce bi kanıya varmak istiyorum.
teşekkürler
0
lonn
(15.11.10)
kalbinizin hızlı atmasının bir sebebi de hipertroidi olabilir.

ayrıca niye doktora inanmıyorsunuz? illa hasta olmanız ve doktorların sizi anlamaması mı lazım?
0
mea maxima culpa
(16.11.10)
(5)

bunlar şeker hastalığı belirtileri midir? nasıl emin olabilirim?

crimson king
1. Doyma hissi zor oluşuyor, yemek üzerine tatlı yersem daha iyi hissediyorum2. Her zaman değil ama bazen aç kalırsam ellerim titriyor, kafam çalışmıyor, ama bu kendimi bildim bileli böyle, bebekken çok acıktığımda çenem titrermiş3. Gece yatmadan önce çok sık, kesik kesik tuvalet ihtiyacı hissediyor
1. Doyma hissi zor oluşuyor, yemek üzerine tatlı yersem daha iyi hissediyorum
2. Her zaman değil ama bazen aç kalırsam ellerim titriyor, kafam çalışmıyor, ama bu kendimi bildim bileli böyle, bebekken çok acıktığımda çenem titrermiş
3. Gece yatmadan önce çok sık, kesik kesik tuvalet ihtiyacı hissediyorum, ama sadece yatmadan önce, gün boyunca tuvaletle ilgili bir sıkıntım yok

Biraz kiloluyum boy 1,83 kilo 91, erkek. Bankacıyım, işim stresli. bunun da etkisi olabilir diye düşündüm.

Bu belirtilerin ne olduğunu bilenler hipokrat üzerine yemin edebilir mi? Öncelikle ne yapmalıyım?

Not: 1. ile 3. madde yeni dönemde başladı, 2,5 yıldır bankacıyım. işe girdikten sonra kilo aldım 9 kilo kadar
0
crimson king
(15.11.10)
öncelikle doktora gidip kan sayımı, şeker testi vs. yaptırmalısın.
0
herocka
(15.11.10)
sizin saydıklarınız daha çok normal belirtiler gibi. şeker hastaları çok su içer, sık idrara çıkar ( gecede üç dört kez) çok çabuk acıkırlar. ailende şeker hastası biri varsa risk grubundasın. yine de kan tahlili yaptırmadan anlaşılmaz, kan tahlili yaptırmalısın.
0
overdose
(15.11.10)
@akalmor yaş 29
0
🌸crimson king
(15.11.10)
şekerle bağlantılı pekçok durum sözkonusudur. İnsülin direnciniz yada hipogliseminiz olabilir. Geçmişe yönelik 3 aylık şeker, şeker yüklemesi, açlık insülini testleri yaptırılabilir. Endokrine görününüz.
0
demirlisomya
(16.11.10)
bu sabah aç karna ölçüm yaptırdım, 90 çıktı, hepinize ilginiz için teşekkür ederim.
0
🌸crimson king
(16.11.10)
(2)

psikoterapist?

yumusakdiken
aramaya inandım, lakin cevaplardan tatmin olmadım.mümkünse anadolu yakasında, olmadı avrupa yakasında mecidiyeköy, taksim, nişantaşı, levent civarında ve mümkünse erkek, ve mümkünse dedem yaşında olmayan, ilaçla tedavi yerine psikanaliz & psikoterapiyi (ikisi aynı şey de olabilir, bilemedim)tercih e
aramaya inandım, lakin cevaplardan tatmin olmadım.

mümkünse anadolu yakasında, olmadı avrupa yakasında mecidiyeköy, taksim, nişantaşı, levent civarında ve mümkünse erkek, ve mümkünse dedem yaşında olmayan, ilaçla tedavi yerine psikanaliz & psikoterapiyi (ikisi aynı şey de olabilir, bilemedim)tercih eden, 150 TL'yi aşmayacak seans ücreti olan birini arıyorum.

danke sehr.
0
yumusakdiken
(15.11.10)
mesaj attım. bakarsınız.
0
hyu
(15.11.10)
Buradaki isimler nasıl bilmiyorum ama bu teknik 8 senedir antidepresan kullanan annemi 2 ayda dünyanın en mutlu insanına çevirdi. şiddetle tavsiye ediyorum.

www.emdr-tr.org
0
perliva
(15.11.10)
(15)

Sivilce Siyah Nokta cart curt

kamera motor
valla sıkıldım artık. yaz geliyor, yüzümde nokta sivilce kalmıyor. yaz bitiyor sonbahar dönemi boyunca yüzümün özellikle sağ tarafında büyüklü küçüklü sivilceler dolaşıyor. 3 tane büyük sivilce olsa gam yemiycem ama asıl sinir bozan belli bölgelerde çoğalmış küçük kırmızı piç kurusu sivilceler.derma
valla sıkıldım artık. yaz geliyor, yüzümde nokta sivilce kalmıyor. yaz bitiyor sonbahar dönemi boyunca yüzümün özellikle sağ tarafında büyüklü küçüklü sivilceler dolaşıyor. 3 tane büyük sivilce olsa gam yemiycem ama asıl sinir bozan belli bölgelerde çoğalmış küçük kırmızı piç kurusu sivilceler.

dermatoloğa gitmiştim, kadın cildimin inanılmaz yağlı olduğunu falan söyledi ardından eczacıların yaptığı bi alkol dalgasını falan verdi. bi faydasını da görmedim, ondan sonra 6-7 sene de doktora falan gitmedim.

herneyse, erkeğim. şimdi işe başladığım için sakallarımı kesmem gerekiyor, normalde sakalla kamüfle edebiliyordum. sakalları kesince sivilce sayısı daha da artıyor tabi. kelimenin tam anlamıyla bıktım.

sivilce kısmını geçtim, bu piç kurularını kökten çözmek için siyah noktalara nüfuz etmek istiyorum. sivilce, siyah nokta cart curt inanılmaz yağlı ciltler için ne tavsiyeniz vardır. karaciğeri sikip atan o ilaç dışında her türlü şeye açığım yeter ki cildim normal insan cildine dönüşsün. nokta nokta kırmızılık görmekten sıkıldım.
0
kamera motor
(15.11.10)
yağ tüketimini azalt. bir tencere yemeği maximum 2 kaşık yağla yapıcaksın. ayrıca zeytinyağı kullanıcaksın. diğer yağlara alerjin olabilir. benim yağ alerjim vardı.bunları yaptım. yüzüm pürüzsüz oldu. çikolata, zeytin, nutella, kuruyemişler bunlar da yağ deposu. tüketme. tüketiyorsan da günde 1 kare çiko, 5 zeytin, 1 çay kaşığı nutella, 5 tane cevizi geçme. 2-3 ayda etkisini göreceksin. günde 2-3lt su iç. beslenmene dikkat et. işin sırrı bu.
0
makel
(15.11.10)
hay anasını satıyım onu da denicem ulan. yemiyorum bi bok bundan sora ot gibi yaşıcam. valla kafayı yicem yoksa canım sıkıldı cidden. takmıodum yıllardır ama son zamanlar çok koymaya başladı. liseli ergenler gibi suratımın sağ tarafı girintili çıkıntılı kırmızılarla dolu.
0
🌸kamera motor
(15.11.10)
yağlı yemiyorum artık alın bu varan bir olsun.

şimdi suratımdaki mevcut yavşakların sayısını azaltmak için ne yapayım.

siyah noktaları yok etmek için napayım. savaş açtım artık ömrümü buna harcıyacağım.
0
🌸kamera motor
(15.11.10)
sivilceleri kökten çözmenin yolu karaciğeri düzenlemek, onun için de spor yapıp günde 3litre su içmen gerek.. 1 ay günde 3 litre iç azıcık koş falan sivilcelerin azaldığını göreceksin.
0
kalim
(15.11.10)
siyah noktalar için de yüz temizleyici kullan eğer gerçekten kaliteli bir şey arıyorsan şunu dene: www.murad.com.tr yalnız 100 lira nın üzerinde fiyatı söylim.
0
kalim
(15.11.10)
yüz temizleyici olarak şu garnier 3'ü bir arada mı ne var. iş görür mü o? 100tl üzeri bir şey şuan için alamam ne yazık ki :S

not: yarın sabah 9da da koşuyorum. tavsiyelere devam
0
🌸kamera motor
(15.11.10)
yuzundeki siyah noktalar icin niveanin iki urununu onerebilirim. haftada 1 yaparsan 2 haftada misler gibi oluyor..
burun temizleme bantlari var niveanin. burnunuza haftada bir uygulayin, ilkinde bile farki goreceksiniz..kutunun icinden alin ve cene banti da cikiyor ama kullanmadigim icin birsey diyemeyecegim.(10 tl falandi sanirim, cok kez kullaniyorsun)
bir de niveanin maskeleri var cesit cesit. bunlardan yuz temizleme maskesi olanini uygula.(5 tl falandi, tek kullanimlik)
gozeneklerin acik olmasi icin bu uygulamalari sicak bir banyodan sonra yapmani oneririm.
bir de son olarak, biz romalilar ise yarayan cevaplarin tiklenmesinden hoslaniriz, bilgilerin ayirtediciligi yonunden.
0
purkinje
(15.11.10)
bence temizlik için sebamed en iyisi.
0
makel
(15.11.10)
koş ama su iç muhakkak günde 3 litre su şart.. olur tabii istediğini kullanabilirsin ben sadece çok sorun ettiğin için en kalitesini yazdım, bunlardan çok ümit bekleme zaten.. benim arkadaşım avene nin 60 liralık yüz temizleyicisini kullanıyor geçmedi sivilcesi, siyah noktası falan, roucttane kullandı o da etki yapmadı.. sen su iç, su hakikaten en iyisi o..
0
kalim
(15.11.10)
yazın bu sivilcelerin daha az olmasının sebebi güneştir. güneş ciltteki yağı kurutur
0
une ange
(15.11.10)
koçum güneş. böyle giderse miami'ye falan taşınacağım güneş cildimi düzeltsin die asfasdasf
0
🌸kamera motor
(15.11.10)
antibiyotik kullandığın dönemlerde sivilceler sıfıra iniyosa gizli şeker olabilirsin. imex diye bir krem geçici azaltmalar sağlayabiliyor.
0
titiz
(15.11.10)
daha onceki cevaplara b.k atmak icin felan yazmiyorum tabii etkilenim kisiye gore degisir de, bu nivea bantlari, burnumun uzerindeki dogal tuyleri (ben de bu olaya kadar oldugunu blmiordum) de agdgibi cekerek, tuylu, gozenekleri buyuk bir burun birakti bana, ilk gencligimde yaptigim en buyuk hatadir, ha ha...dermalogica www.lookfantastic.net ben de siyah nokta vs birakmadi...TR de 130 ytl felan, ama strawberry.com dan alsaniz yurtdisi fiyatlarinda. bence garniere felan vereceginiz paray biriktirin bunlardan alin, sorun cozulsun
0
leyla3
(15.11.10)
bunların uygun bir sırası ve sıklığı varsa bilmiyorum ama aklıma gelen bitkisel çözümleri yazıyorum.
1. yüzünü 1'e 1 oranında sulandırılmış elma sirkesini bir pamuğa damlatarak sil
2. kil maskesi uygula (yağlı ciltler için diye google'dan arat bir sürü tarif çıkacaktır)
3. sivilcelerin üzerine tarçın ya da ıtır çiçeği yağı sür. (ıtır çiçeğini bulmak epey zor)
4. yeşil çay içtikten sonra poşedini parçala, kurumuş çay otlarını siyah noktaların üzerinde gezdir, yani sertçe bastırarak yapman gerekiyor bunu, bazı siyah noktaları yok edebiliyor.
0
emuncipation
(15.11.10)
Siyah nokta ve yağlanma sorunu için Garnier Saf Ve Temiz diye bir ürün var, beyaz hafif de çamurumsu bir maske. Aynı zamanda hem peeling, hem yıkama için de kullanılıyor. Haftada 3 uygulamak lazım.
Sivilcelenmenin kökeni karaciğerle alakalı olabiliyor ergenliği geçmiş bünyelerde; bunun için de aktarlarda satılan enginar suyunu önerebilirim. Tadı yivranç olsa da faydasını görürsünüz. Ben görmüş idim.
0
aslıgibidir
(22.11.10)
(2)

karnın sol üst tarafında şişkinlik hissi

hayo
1 haftadır falan var. ilk zamanlar böyle gaz şişkinliği gibiydi. ama 1-2 gündür karnımın sol üst tarafında, diafranım bikaç parmak aşağısında hissediyorum bu durumu. acı vermiyor ama rahatız ediyor. ne olabilir? internette o tarafta pankreas, dalak falan var diye okudum ama..
1 haftadır falan var. ilk zamanlar böyle gaz şişkinliği gibiydi. ama 1-2 gündür karnımın sol üst tarafında, diafranım bikaç parmak aşağısında hissediyorum bu durumu. acı vermiyor ama rahatız ediyor. ne olabilir? internette o tarafta pankreas, dalak falan var diye okudum ama..
0
hayo
(14.11.10)
Dalak,kalın barsağın bir kısmı var mide sol ust karında. Başka şikayetin varsa ona gore değişir. Ateş,halsizlik,kabızlık,fıtık ???
0
uran
(15.11.10)
midem dolu olunca bu rahatsızlık artıyor. onun dışında başka sıkıntım yok.
0
🌸hayo
(15.11.10)
(4)

Tad alamama

onyetele
Misal sabah kalkıyorum veya günün herhangi bir vakti. Diyelim Tost yaptım.Önceleri ketçap fln veya acı sos katardım içine. Yanardı azım yüzüm. Şimdi bırak yanmayı hiç bişeyin tadını alamıyorum. Neden böyle oldu bilmiyorum. Acaba geceleri ağzım açık yatmam horlamam (öyle diyolar ben hala kabul edemiy
Misal sabah kalkıyorum veya günün herhangi bir vakti. Diyelim Tost yaptım.
Önceleri ketçap fln veya acı sos katardım içine. Yanardı azım yüzüm. Şimdi bırak yanmayı hiç bişeyin tadını alamıyorum. Neden böyle oldu bilmiyorum. Acaba geceleri ağzım açık yatmam horlamam (öyle diyolar ben hala kabul edemiyorum bunu).
Kesinlikle yediğim şeylerin tadı eskisi gibi gelmiyor. Nedir bunun tedavisi.
Bu arada Allah aşkına bayramda hastaneler açıkmı? Onu da bi söyleyin.. (çok şeymi istiyorum :)
0
onyetele
(14.11.10)
üst solunum yollarında bir sorun var mı peki? en basit örnek, burnun tıkalıysa filan da tatlar "normal" gelmez.
0
dambil
(14.11.10)
Var demişti doktor. Faranjit, sinüzit var hepsi. burnumda et de varmış...
0
🌸onyetele
(14.11.10)
sigara kullanıyorsan zaman içinde hem tat,hem koku duyusunu insan kaybedermiş.
horlama ile ilgisi yok.
0
password
(15.11.10)
Lanet olsun. Bende sigara içtiğimden yediğim yemeğin tadını hiç alamıyorum. Bitmeye yakında tdı geliyor o zaman bir şevk geliyor ama yemeğimi yediğimden daha fazla yemiyorum formumuz bozulmasın diye. :( Burun tıkanıklığı, sinüzit ve sigara bunlardan biride olabilir. Hepside...
0
t3hn0
(15.11.10)
(4)

burun ameliyati

gnl rkn
selam duyuru sakinleri. burun estetigi ameliyati olmamin ustunden iki gun gecti, ilk gun pek belli olmayan siskinlik ve morarti bu saat itibari ile had safhada. bu seyi durdurabilecegim bir onlem var mi diye sormak icin doktoru mu aradim fakat telefonu kapali. sizce ne yapabilirim, bilimsel temelli
selam duyuru sakinleri. burun estetigi ameliyati olmamin ustunden iki gun gecti, ilk gun pek belli olmayan siskinlik ve morarti bu saat itibari ile had safhada. bu seyi durdurabilecegim bir onlem var mi diye sormak icin doktoru mu aradim fakat telefonu kapali. sizce ne yapabilirim, bilimsel temelli onerisi olanlarin fikirlerini almak istiyorim.
0
gnl rkn
(14.11.10)
Kendim burun estetiği ameliyatı olduktan sonra sabaha kadar plastik eldivenlerin içine buz koymuş onunla compress yapmıştı. Sonundaysa morarma yoktu, şişlik sadece burundaydı etrafında yoktu. Doktor amcalar beni öncesinden uyarmışlardı. Senin durumunda bu yapılır mı bilmem.
0
sordanski
(14.11.10)
korkunç şişlik ve morarmam vardı ama bandajlar çıkar çıkmaz öyle idi. geçmez sanmıştım 1 haftada eser kalmadı ama sonradan şişmiş seninki doktorunu sıkıştır kaçmasın
0
photo85
(14.11.10)
ameliyat oldun sonuçta, şişmesi kadar da doğal bişi yok dert etme.

ha şunu yapabilirsin

göz altları-elmacık yanak civarlarına buz koymalısın, eriyene kadar dursun. 10 ar dk arayla 4 kez falan yap bunu.

önümüzdeki günlerde tampon çıktıktan sonra özellikle burnunun içinde kurumuş kan, sümük birikintileri oluşacak, mümkün olduğunca el temaslarında burnunun içi ve dışına nazik-dikkatli davran.
0
hcu
(14.11.10)
Yatak başını yükseltebiliyorsanız yatak başını 45 derece kadar yükseltip öyle yatın. Eğer bu imkanınız yoksa 2 ya da 3 yastıkla yatın. Bu şekilde ödemi azaltabilirsiniz. Morluklar ise 7-10 gün içinde kendiliğinden geriler. Geçmiş olsun.
0
plastik turambar
(14.11.10)
(8)

İlaç soracaktım?

cryptex
roaccutane dediğimiz sivilce ilacı ileri vak'alardamı veriliyor bide reçetesiz satılıyor mu?cvp=thx
roaccutane dediğimiz sivilce ilacı ileri vak'alardamı veriliyor bide reçetesiz satılıyor mu?
cvp=thx
0
cryptex
(14.11.10)
reçetesiz satılmaz. ama öyle çok ileri bi vaka olmanız da gerekmiyo kullanabilmek için. yaklaşık 6 ay civarı kullandım tüm ergenlik sivilcelerimi temizledi. ama kullandığınız dönem içinde suratınızda, dudağınızda ve çevresinde beyaz döküntüler oluşuyo ve sivilceden daha rahatsız edici bi görüntü veriyo. krem kullanarak bi nebze azaltabilirsiniz nahoş görüntüyü.
0
nopnog
(14.11.10)
benim bildiğim kullanmadan önce imza alıyolar sizden..olabilecek sonuçları kabul ettiğinize dair.çünkü fazla yan etkisi olan bi ilaç.ciğerlere çok zarar verdiğini biliyorum.bi sürü testten sonra kullanıyosunuz zaten.A4 boyutlarında fln bi prospektüsü varmış..bir de nopnog arkadaşın da söylediği gibi oluşturduğu görüntü psikolojik rahatsızlıklara bile neden olabiliyormuş..bence ciltte çok mühim bir sorun yoksa kullanmaya değmez.ama yüzü tamamen temizlediği doğru.
0
logoss
(14.11.10)
reçetesiz verilmemesinin dışında, kan tahlilini yaptırmadan da alamazsınız diğer sivilce ilaçlarına nazaran. ama kesin çözümdür.
0
maltiner
(14.11.10)
hiç bulaşma. kullanım süresi çıldırtıcı ve zararlı
0
photo85
(14.11.10)
lise yıllarında kullandım ben. evet oluşturduğu görüntü yüzünden ufak bi bunalıma girdim. ama şu an şükrediyorum kullandığım için, kesin çözüm elde ediliyor. başka bi alternatifi var mı bilemiyorum ama sivilcelerden ve oluşturduğu izlerden bi ömür boyu kurtulmak için, birkaç ay kötü görüntüye katlanılabilir bence. ben nivea'nın dudak kremlerini kullanırdım mesela, biraz düzeltiyor durumu. tabi şu andaki iş/okul vs. durumunuzu bilmeden yorum yapıyorum, sizin yaşamınız oluşacak görüntüye aldırmayacak bir koşulda mı bilemiyorum. o yüzden kendi seçiminiz. internetten ilgili fotoğraflara bakın bence.
0
nopnog
(14.11.10)
sivilceleri sıkmadn duramayan bir insansanız kullanmamanızı tavsiye ederim.
0
larousses
(14.11.10)
ileri vakalarda veriliyor diye biliyorum ben.reçetesiz satılmıyor.
kullanan birisi olarak şunları söylemek isterim; kullanırsanız sivilce diye birşey kalmaz vücudunuzda.yılda 3 5 tane belki çıkar.buraya kadar güzel ama aşırı saç dökülmesine sebep oluyor genelde...karaciğere ve böbreklere verdiği zarar da cabası.uzak durun bence.
0
p a t r i o t
(14.11.10)
dr önermeden sakın kullanmayın.
0
mermaid
(14.11.10)
(7)

İnanılmaz bir baş ağrısı!

asal sayi
Selam arkadaşlar, doktorlar, alternatifçiler ya da her neyseniz.Son 3 gündür feci bir baş ağrısıyla karşı karşıyayım. Genelde baş ağrısına sahip biriyimdir zaten ama hiç böylesiyle karşılaşmamıştım. Ne içersem içeyim ne yaparsam yapayım kar etmiyor. Böyle ilk başta ensemden başımın tepesine doğru bi
Selam arkadaşlar, doktorlar, alternatifçiler ya da her neyseniz.

Son 3 gündür feci bir baş ağrısıyla karşı karşıyayım. Genelde baş ağrısına sahip biriyimdir zaten ama hiç böylesiyle karşılaşmamıştım. Ne içersem içeyim ne yaparsam yapayım kar etmiyor. Böyle ilk başta ensemden başımın tepesine doğru bir ağrıydı. Gün geçtikçe zonklamaya döndü. Oturduğum bir yerden ayağa kalktığım an zonklama nöbetlerine tutulmaktayım. Bir de gözlerimi ovalarken ya da sağa sola yukarı aşağı oynatırken inanılmaz bir ağrı saplanıyor.

Lütfen bir bilgisi olan bu ağrının kaynağını söyleyebilir mi?

Bayramdan sonra hala geçmezse doktora gideceğim ama en azından bilmek istiyorum ya. Vizelerim var ve çalışmama engel oluyor.
0
asal sayi
(14.11.10)
neden bayram sonrasini bekliyorsun ki? en yakin devlet hastanesinin noroloji bolumunun aciline git, bir igne yapip gecirirler agrini. en azindan rahatlarsin.
0
domina
(14.11.10)
kotu bir animi anlatayim; universitede bi arkadasim da daha once hic yasamadigi turden bas agrasina yakalandi. ilac milac gecmedi, doktora da gitmedi... megere beyin kanamasi gecirmekteymis. sonra ameliyat oldu, kurtuldu bi sorun olmadi. lakin tanidik olmayan agrilar tanidik olmayan (onemli veya onemsiz) sorunlara isaret eder. onun icun vize mize fani seyler bunlar, usenme kalk bi doktora git.
0
no avalon
(14.11.10)
bu anlattıklarınızla bilemeyiz. Ağır migren atağı da olabilir, arkadaşların dediği gibi daha ciddi şeyler de olabilir. kesinlikle doktora gidin hemen.
0
ermanen
(14.11.10)
üç gündür aralıksız devam ediyor ve herhangibir ağrı kesiciyle geçmiyor olması ilginç.feci olarak tarif etmene karşın 3 gündür bu ağrıya dayanmaya çalışman da ilginç :)bence ihmal etme, anlattığın gibi kötüyse...aslında ağrı vücudun bir şeye verdiği tepkidir ve dikkate alınmayı hakeder...tarif ettiğin gibi baş ağrısı çektiğim oldu nadiren de olsa, ağrı kesici alıp geçirdim.ağrı esnasında tansiyonuma baktığımda yükselmiş olduğunu gördüm.bu ağrı stres kaynaklı olabilir sen bir de ne olur ne olmaz tansiyonuna baktır.
0
sakli su
(14.11.10)
umarım değildir ama aklıma şu geldi. www.turksmr.org ilk gittiğiniz doktora bu olasılığı belirtin, normal bir mr'da görünmüyor ama renkli bir sıvı enjekte edilip bakılınca görülüyormuş. yakınlarda bir tanıdığımın başına geldi, sekiz doktora gittikten sonra ancak birisi bulabilmiş. gözlerinizi kapatıp açarken ağrı olması da bir belirtisi oluyormuş. doktorlar -özellikle yaşlıca olanlar- bazen bu hastalığı bilemiyorlarmış, teşhisi 2000 yılında konulmuş dünyada. lütfen dikkate alın ve doktora kesinlikle bu olasılığı belirtin. house gibi doktorlar sadece dizilerde var.
0
likeinme
(14.11.10)
şunu da yazayım. tedavisi kendi kanınız ve aslında çok kolay. www.stargazete.com
0
likeinme
(14.11.10)
Herkese çok teşekkür ediyorum öncelikle. Doktora gitmek en iyisi dediğiniz gibi ama özellikle elenika seninki şu an ihtimalin en yükseği. Zaten gözlük kullanıyorum ama acaba astigmatımda bir artış sürecinde olabilir miyim sorusu aklıma geldi. Ondan kaynaklı olabilir diye düşünmekteyim. Bugün bir antibiyotik denedim ve ağrım oldukça azaldı. Tekrar zaman ayırıp cevap yazan herkese çok teşekkürler.
0
🌸asal sayi
(14.11.10)
(6)

En iyi pastil hangisi/ boğaz ağrısı-öksürük-burun akıntısı)

lucy in the sky with diamonds
Perşembe gecesi bi boğaz ağrısı başladı, cuma sabahı doktora gittim kloroben diye bi sprey yazdı (ki bi naneye yaramıyo), sıvı al dinlen geçer dedi. Cuma akşam iyice kötü oldum, theraflu buldum bi tane, dün öğlene kadar uyudum. Ama hastalığım geçmiyo, tipik soğuk algınlığı belirtileri gösteriyorum,
Perşembe gecesi bi boğaz ağrısı başladı, cuma sabahı doktora gittim kloroben diye bi sprey yazdı (ki bi naneye yaramıyo), sıvı al dinlen geçer dedi. Cuma akşam iyice kötü oldum, theraflu buldum bi tane, dün öğlene kadar uyudum. Ama hastalığım geçmiyo, tipik soğuk algınlığı belirtileri gösteriyorum, dünden beri de benical cold alıyorum (üçüncüsünü demn aldım). Ayrıyetten ballı limonlu ıhlamur, adaçayı, ballı karabiber tüketiyorum, hala kötüyüm halsizim, özellikle boğazım çok acıyo. (Ama eteş ve baş ağrısı yok, o yüzden grip değil soğuk algınlığı olduğunu düşünüyorum.)

Çıkıp bi de pastil aliyim boğazım için diyorum, en etkilisi hangisi?
0
lucy in the sky with diamonds
(14.11.10)
strepsils bana baya iyi gelmekte (: geçmiş olsun şimdiden..

edit: strefen dedikleri daha babası da varmış bunun :) daha iyi geliyo diyolar ekşi'de ama ben denemediğim için bilemeyeceğim..
0
Tulga
(14.11.10)
strepsils şahsen tavsiye etmem.
Hastalığı bile tedavi eder diye almıştım daha sonra boğazımın içinde bi tomruk oluşmaya başladı ve nerdeyse 1-2 ayda bir durup dururken hastalanmaya başladım. Bence doktora git sor. Bayramda açık mı öğren yada aile hekimi fln var bi sor araştır bakim. Strepsils den uzak dur derim.
Saygılar.....
0
onyetele
(14.11.10)
bepanthen'in boğaz pastili!
0
dambil
(14.11.10)
strepsils ++

lakin bunlar bogazi tedavi degil rahatlatmak icin var. strefen de strepsils'in agri kesici icereni. o anlamda daha etkili olabilir. ama strepsil'de de bogaz antiseptigi var :)

kotuye gidiyorsa durumun doktora bir daha gidebilrsin ayrica. bizim doktor da bu soylediklerini verir, uc gune azalmazsa geri gel antibiyotik yazalim derdi:)
0
no avalon
(14.11.10)
kloroben sprey kendini iyi hissedesin diye değil, antiseptik olarak o boğaza sıkılıyor. tabi biraz uyuşturup acını hafifletebilir.

eğer boğaz ağrın fazlaysa strefen dene, strefenle strepsils'in arasındaki tek fark strefen'de ağrı kesici etkin madde olmasıdır.

ama sadece boğazını yumuşatmak amacıyla kullanacaksan, çok dandikmiş gibi gelmesine karşılık çok etkili olan kanzuk pastili kullanmalısın.

bir de kullanmakta olduğun ilaçları (benical, theraflu vs.) o çaylarla ballarla beraber kullanma, arasına en az yarım saat koy. bunlar zaten senin hastalığını geçirmez semptomlarını hafifletir, soğuk algınlığı zaten 1-1,5 haftadan önce iyileşmez.

geçmiş olsun:)
0
elenika
(14.11.10)
boğaz ağrısı için tek kelime: strefen. fiyatı 10 liraya dayandı ama hakkını verir.
0
cubuk kraker
(14.11.10)
(13)

antibiyotik ve alkol sorunsalı

filmhicbitmesin
yahu dün antibiyotik içmeye başlamıştım ancak bugün dayanamadım üç bardak votka içtim bi saat önce.. bu ilaç da 12 saatte bir alınıyo ya.. 2den 2ye alıyorum e içme vaktim yaklaşıyo üff napayım ben şimdi? midemde de ekşime var ama.. öhüm.
yahu dün antibiyotik içmeye başlamıştım ancak bugün dayanamadım üç bardak votka içtim bi saat önce.. bu ilaç da 12 saatte bir alınıyo ya.. 2den 2ye alıyorum e içme vaktim yaklaşıyo üff napayım ben şimdi? midemde de ekşime var ama.. öhüm.
0
filmhicbitmesin
(14.11.10)
Antibiyotiğe ara verin ve antibiyotik-ilaç arasında en az 12 saat boşluk bırakın.
0
ornette
(14.11.10)
ya antibiyotiği 12 saat önce aldım zaten gündüz 12 de o zaman 24 saatlik bi boşluk olucak..
0
🌸filmhicbitmesin
(14.11.10)
O halde sorun yok?
0
ornette
(14.11.10)
yok sorun şu saat 0niki buçuk bir gibi votka içtim ben
0
🌸filmhicbitmesin
(14.11.10)
Kusura bakmayın, ben de dört duble rakı içtim. Durumunuzu şu kafayla tam olarak anlamamış olabilirim. Siz 12 saat kuralına uyun, yeter.
0
ornette
(14.11.10)
anladığım kadarıyla antibiyotik ile alkol alım arasında 12 saat bırakın diyerek bu gece 2'de ilacı alma, yarın öğlen 2 ile devam et demiş ornette. bugün öğlen 2'de ilacı almışsın, bir saat önce votka içmişsin, ilacı tekrar alma saatin de gelmiş. doğru anlamış mıyım?
0
cro magnon
(14.11.10)
evet doğru anlamışsın cro magnon.. o zaman alkolü boşverip yine de içicem galiba kafam öyle çok güzel değil zaten ayıldım eve gelince..
0
🌸filmhicbitmesin
(14.11.10)
de mühim olan kafanın iyiliği değil, alkolle antibiyotiğin birlikte alınması sakıncalı.
0
cro magnon
(14.11.10)
ya değil, alkol hala kanımda var tabi ama o zamanda bi almış bi almamış olucam bünye sapıtmaz mı? siz olsanız napardınız?
0
🌸filmhicbitmesin
(14.11.10)
ben olsam almazdım. bildiğim kadarıyla antibiyotik alımının aksatılması bakterinin antibiyotiğe direnç kazanması açısından sakıncalı, ama ilacı alırsanız da en azından hiç yoktan karaciğere ekstra yük bindirmiş olursunuz. bence almayın.
0
cro magnon
(14.11.10)
alkol antibiyotiğin etkisini ortadan kaldırır. yani o antibiyotiği alsanızda bir halta yaramayacak. yarın öğlen 2de alın devam edin. ara vermenin bi sakıncası olmaz.
0
eter
(14.11.10)
ayy tamam sağolun aslında bademciğim şişmişti onun için alıyodum sprey mprey pastil yesem geceden yarında tekrar antibiyotiğe devam etsem en güzeli o zaman?
0
🌸filmhicbitmesin
(14.11.10)
evet en güzeli.
0
cro magnon
(14.11.10)
(3)

Kanlı kedi ishali?

aidiyetsiz
Birkaç gündür normal ishal iken şimdi kanlı hale dönmüş durumda. Dolaşırken habersiz bir şekilde dökülüyormuş hatta. 6 aylık dişi sokak kedisi. Ne yapabiliriz acil olarak?
Birkaç gündür normal ishal iken şimdi kanlı hale dönmüş durumda. Dolaşırken habersiz bir şekilde dökülüyormuş hatta. 6 aylık dişi sokak kedisi. Ne yapabiliriz acil olarak?
0
aidiyetsiz
(14.11.10)
veterinere götürebilirsiniz.
0
386 dx
(14.11.10)
götüremiyorum şu an... sizce bu saatte ve acil olarak sormamın sebebi bu olabilir mi?
illa bir laf sokma çabası olacak değil mi? yoksa eksik kalır ekşilik...
0
🌸aidiyetsiz
(14.11.10)
sıcak tutun?
0
saturndeki salyangoz
(14.11.10)
(5)

Boğaz kuruması

onyetele
Sabahları uyandığımda ve gün boyunca boğazımda oluşan bir kuruluk bu. Geceleri horluyormuşum ve bunun yanında ağzım açık kalıyor :)))Herneyse bu kuruluk gün boyunca su, meyve suyu kola ne varsa içsemde geçmiyor. Nedir bunun tedavisi?
Sabahları uyandığımda ve gün boyunca boğazımda oluşan bir kuruluk bu. Geceleri horluyormuşum ve bunun yanında ağzım açık kalıyor :)))
Herneyse bu kuruluk gün boyunca su, meyve suyu kola ne varsa içsemde geçmiyor. Nedir bunun tedavisi?
0
onyetele
(14.11.10)
eczanelerde bildiğin şeker olur bu boğaz kuruluğu için naneli mandalinalı felan tükürük bezlerini çalıştırır bi dene
0
srkn9191
(14.11.10)
tedavisi şu, kbb doktoruna gidip horlama nedeninizi öğrenmeniz lazım önce. deviasyon mu var, et mi var, konka mı şişmiş bir öğrenin. yoksa suyla, sodayla olmaz bu iş.
0
marcelorios
(14.11.10)
tedavisi şudur diyemem ama geceleri kaloriferin üzerine bir tencere su koyun, odada nem olmasını sağlar biraz daha iyi olabilir sabahki haliniz.
0
s e
(14.11.10)
benzer durumlari yasiyorum bazen. ben cozum olarak gece yatmadan once eger kapim kapali olacaksa mutlaka odami havalandirip uyuyorum. oda havasiz kaldigi icin genelde bu durum olusabiliyor. bunun disinda kis aylarinda eger yine oda kapisi kapali kalacaksa kaloriferlerden dolayi vs. odadaki hava cok kuru oluyor. bunu da s e'nin dedigi gibi bi miktar su koyarak asabilirsin veya etrafta satilan $u buharla nemlendirici alet edavatlardan alabilirsin (bi arkadasim pek bi halta yaramadigini soylemisti).
0
dengesiz pamuk
(14.11.10)
@srkn91919
Onu deniycem
@marcelorios
Ok güzel fikir fakat bayramda açık olurmu misal; sait çiftçi çapa fln? A bide aile hekimliği çıktı onda da pek bi fikrim yok nasıl olcak o iş...
@s e
duymuştum onu hiç denemedim şimdiye kadar
@akalmor
şimdi korkmaya başladım. Check-up gibi ama enteresan bi şekilde doğruda olabilir..
0
🌸onyetele
(14.11.10)
(8)

Hafızanın iptali

java
Selamlar, bende muhtemelen cok da basit bir cozumu olan bir sorun var. Uzun zamandır varolan ama son zamanlarda iyice artan bi unutkanlıkla cebellesiyorum. Bikac sene oncesine kadar, cok super olmasa da, kotu olmayan bi hafızam vardı. Bu aralar ise ciddi seyleri bile, bana soylenirken her ne kadar k
Selamlar, bende muhtemelen cok da basit bir cozumu olan bir sorun var. Uzun zamandır varolan ama son zamanlarda iyice artan bi unutkanlıkla cebellesiyorum. Bikac sene oncesine kadar, cok super olmasa da, kotu olmayan bi hafızam vardı. Bu aralar ise ciddi seyleri bile, bana soylenirken her ne kadar kendimi unutmayayım diye sartlasam da unutuyorum. Nedir bunun sebebi, cozumu bi fikri olan var mıdır? Balık yağı mı iceyim ne yapayım?
0
java
(14.11.10)
Tebokan fort diye bir ilaç kullanıyordum ben. direkt önermiyorum ama bir araştır ve tabi ki doktora sor.
0
etsw
(14.11.10)
b12 eksikliği var mı baktır bi.
0
coffee and cigarettes
(14.11.10)
Aynı şeyden bende muzdaribim. Bunun yanında aşırı heyecanda var.
Mesela kendimle ilgili birşey planlasam en basitinden kendime bir sözlük almak istesem unutuyorum o gün almayı. Ve üşengeçlikte bunun cabası...
Enteresan. Çevremde de böyle insanların çoğaldığını görüyorum. Yoksa bunun başka bir nedeni mi var. Biri bizimle uğraşıyormu nedir. Töbe estağfırıllah!
0
onyetele
(14.11.10)
vito andolini
(14.11.10)
Tebokan ve diğer Ginkgo Biloba türevlerinin net olarak gösterilmiş bir etkisi bulunmuyor. Benim size önerim kan vitamin değerlerinizi tespit ettirmeniz ve ona göre vitamin desteği almanız olacaktır.
0
ornette
(14.11.10)
Yapay atlandiricili icecek/yiyeceklerden (diyet kola, sekersiz sakiz, vb.) uzak durun.
0
metalik
(14.11.10)
kan değerlerinizde sorun olmasa da hafıza problemi yaşayabiliyorsunuz... benim mesela her zaman vardı, hala var eğer kan değerlerinizde problem çıkmazsa, biraz yaşayış şeklinizi değiştirip unutkanlıklarınızı azaltabiliyorsunuz...

unutmayayım diye şartlandırma diye bir şey yok bir kere, düzgün bir telefon alın, notlarına kaydedin her unutulmaması gerekeni, saat başı kontrol edersiniz.
bir de kendinizi kontrol etmeye şartlandırsanız her şeyi hayat kolay oluyor, ben mesela artık her kalktığım yere dönüp bakıyorum, cüzdan-giysi-ıvır zıvır unutmuş muyum diye, temel olarak her şeyi aynı yerlere koymaya başlayın bir de, anahtarın cep telefonunun, kalemin vs... hep yerleri olsun spesifik aramakla uğraşmayın...

bir de illa unutmayayım dediğiniz şeyler varsa bir kez daha dönüp bakın, görsel olarak en azından hatırlarsınız belki
0
ilse
(14.11.10)
aynı sorun bende de var. bazen okula gitmeyi bile unutuyorum. geçen sene kendi doğum günümü unutmuştum. ama hayvani bir elektroşok tedavisi gördüm sanırım o yüzden oldu. evde mtufağın yerini bile unuttuğum oluyor zaman zaman.
0
suicides underground
(15.11.10)
(3)

procrastion'ın mükemmeliyetçilikle bağlantısı nedir? tedavileri?

gijilti
bu iki şey arasında kanıtlanmış, araştırılmış bağlantılar var mı?ve her biri için tedavi yöntemleri nelerdir?
bu iki şey arasında kanıtlanmış, araştırılmış bağlantılar var mı?

ve her biri için tedavi yöntemleri nelerdir?
0
gijilti
(13.11.10)
yoktur; sadece tembel insan kendisinin mukemmeliyetci oldugunu zanneder ve bunu da tembellik/dikkat daginikligi ile iliskilendirmek yerine daha albenili olan procrastination ile yapar.
0
bipot
(14.11.10)
@bipot bence iyi bilmediğiniz konularda bu kadar rahat atıp tutmayın.
0
386 dx
(14.11.10)
Perfectionism yanında fear of failure'u getiriyor, fear of failure da sıçacağıma sonra yaparım düşüncesiyle procrastination'u besliyor.

Bir de self handicaping durumu var, tam procrastination olmasada imperfect olarak yaptığın işe bahane olarak bazı şeyleri son dakikada, az zamanda vs. yaptığını öne sürmen.

Procrastination üstüne güzel kitaplar var. Okumaya başlamak, procrastination'u tanımak vs. bir parça işime yaradı. Procrastinate etmesem kitapların gerisinide okuyup kurtulucam bu dertten belki.
0
skatheist
(14.11.10)
(2)

kramp ya da damar damar üstüne binmesi gibi bir şey??

zenc
ayak tabanın hani çukur gibi olan yeri var ya. hah işte oraya kramp mı girdi desem damar damar üstüne mi bindi desem. her ne haltsa işte çok ağrıyor üstüne basamıyorum yahu. biraz ovaladım ama işe yaramadı. ne yapsam minimum zamanda maksimum faideyi sağlarım a dostlar?edit: dun aksam başladı ağrımay
ayak tabanın hani çukur gibi olan yeri var ya. hah işte oraya kramp mı girdi desem damar damar üstüne mi bindi desem. her ne haltsa işte çok ağrıyor üstüne basamıyorum yahu. biraz ovaladım ama işe yaramadı. ne yapsam minimum zamanda maksimum faideyi sağlarım a dostlar?

edit: dun aksam başladı ağrımaya
0
zenc
(13.11.10)
damar damar ustune binmez; hurafe bir deyimdir o. `damar damar ustune binmek. gecmis olsun.
0
bipot
(13.11.10)
kramp girmiştir. ayağa çok kolay girer kramp hemde ağrı yapar. 5 dakka içinde geçer sorun yok
0
cryptex
(13.11.10)
(3)

Perfectil Kullanan Var mı?

Gandi Kemal
dostlar bu saç dökülmesini durduran, üstüne üstlük asç sayısını çoğaltan, tırnak ve cilt sorunlarına iyi gelen PERFECTİL isimli ilacı kullanan varmı?bir komşunun tanıdığı kullanmış ve gercekten de somut belirtiler var...öyle böyle diil hemde...ama yan etkisi var mıdır? kullanan bilen var ise cevap b
dostlar bu saç dökülmesini durduran, üstüne üstlük asç sayısını çoğaltan, tırnak ve cilt sorunlarına iyi gelen PERFECTİL isimli ilacı kullanan varmı?
bir komşunun tanıdığı kullanmış ve gercekten de somut belirtiler var...öyle böyle diil hemde...
ama yan etkisi var mıdır? kullanan bilen var ise cevap bekliyorum..
saçlarımmmmmmmmmm gitmeyyyyyinn mq
0
Gandi Kemal
(13.11.10)
Yan etkisi olduğunu sanmıyorum, bu tip destekler çok da işe yaramıyor, aynısını çeşitli vitaminleri alarak siz de sağlayabilirsiniz. Bunların içinde farklı olan Revigen tablet, o biraz da olsa işe yarıyor, yine de mucize beklemeyin. Bir de komşunun tanıdığının saç dökülmesiyle sizinki aynı mı acaba. Sebepler farklı olabilir.
0
hair freak
(13.11.10)
bir doktora görünmek gerekiyorsa bu cildiye mi dermotolog mu? ne olmalı ?
0
🌸Gandi Kemal
(13.11.10)
İkisi aynı şeyin farklı ifade edilişi değil mi zaten. Doktora görünebilirsiniz, Kemal olunca erkeksiniz diye tahmin ediyorum. Genetik der büyük ihtimal, bir şeyler ya önerir ya önermez. O dönemin moda ilacını yazabilir. Siz saç sitelerinde araştırıp biraz da kendinizin doktoru olmalısınız.

Dökülmeniz ne zamandır var?
Açılma var mı?
Ailenizde durum ne?
Saçlarda incelme var mı?

Bu soruları kendi kendinize sorup kendiniz de önlem alabilirsiniz.Erkeklerde saç dökülmesi kadınlardaki kadar karışık değil çünkü) Yine de troid testi ve vitamin b 12 ve çinko demir gibi testleri bir yaptırıp emin olun isterseniz.
0
hair freak
(13.11.10)
(3)

reflü şikâyetleriyle ilgili

farabi
ne zaman sakıncalı bir şey yesem ya da içsem hemen acısını çekiyorum. psikolojik mi yoksa sakıncalı şeylerin reflüye ânında etkilerini göstermesi normal mi?
ne zaman sakıncalı bir şey yesem ya da içsem hemen acısını çekiyorum. psikolojik mi yoksa sakıncalı şeylerin reflüye ânında etkilerini göstermesi normal mi?
0
farabi
(13.11.10)
normal. doktora gidiniz.
0
ermanen
(13.11.10)
reflü sikayeti bende de var.
doktorum,

cikolata
kahve
portakal
domates
asitli tum yiyecekler
asitli tum icecekler
acı
eksi
cok sicak yiyecekler
cok sicak icecekler
baharat !


ve daha pek cok seyden uzak durmami soylemisti ve lansor tedavisine baslamistim.

gercekten de bunlarin bazilarini tukettikten sonra kotu etkiliyor bogazimi. en cok etkileyen ise baharatli seyler oluyor beni. ama bunyeden bunyeye ve reflu derecesinden derecesine degisiyordur sanirim.

tabii sakincali seylerden kastettiklerinizi yine de duymak gerek.
0
la traviata
(13.11.10)
@ermanen doktora gittim zaten teşhisi de koydu ilacı da verdi :/ ancak benim dikkatimi çeken kursağımdan geçtiğinden kısa bir süre sonra acısını çekmeye başlamam ve bu acının gittikçe artması

@la traviata tavsiyeleriniz için teşekkür ederim, doktorum bana da aynılarını söyledi. sakıncalıdan kastım, bir bardak gazoz içtikten yaklaşık bir dakika sonra hafif bir yanma başlamıştı, şu anda ise gâyet belirgin bir biçimde sancım var.
0
🌸farabi
(13.11.10)
(3)

göz kapağım şişti

baldur
aslında dün sabah oldu, sol göz kapağım şişti, hayko cepkin gibi oldum. ama şişlik gözün tamamına yayılmış yani sanırım arpacık değil tam olarak. http://www.gozhastaliklarim.com/wp-content/uploads/arpacik.jpghttp://www.gozhastaliklarim.com/wp-content/uploads/arpacik.jpg yani bu fotodaki gibi bir dur
aslında dün sabah oldu, sol göz kapağım şişti, hayko cepkin gibi oldum. ama şişlik gözün tamamına yayılmış yani sanırım arpacık değil tam olarak.
www.gozhastaliklarim.com://www.gozhastaliklarim.com/wp-content/uploads/arpacik.jpg yani bu fotodaki gibi bir durum yok. bu hale dönüşebilir mi peki? arpacık direkt böyle mi çıkıyor yoksa önce kapak komple şişiyor mu?

doktora gitmeden önce neler yapmalıyım? sadece eczaneye gitsem merhem falan verse geçer mi?
0
baldur
(13.11.10)
hocam doktora niye gitmiyorsun? göz ciddi ve narin bir organ. merhemle iyileştirmeye çalışıyorken bazı şeyler için çok geç kalınmış olabilirsin, allah göstermesin.
0
paranoid corpse
(13.11.10)
benimde 8-9 sene önce 1-2 defa oldu. gece bişey yokken sabah bir uyandım, bir tanesi neredeyse hiç açılmıyor diğeri de bayağı şiş. doktor allerjik, mevsim dönüşlerinde olur demişti, damla verdi. Geçiyor sonra. Ama doktora git tabi.
0
eksi daglarinin aslani
(13.11.10)
doktora koşşşş
0
gkk
(13.11.10)
(6)

b12 eksikliği testini neden yapmıyor devlet

birbilsem
kardeşimde var..daha önce testini oldu iğnelerini yedi ancak 3yıl aradan sonra tekrarladı.şimdi merak ettiğimiz devlet hastaneleri bu testi karşılamıyor,yapmıyor diye öğrenmiştik 3 yıl önce..ama hala mantıklı gelmiyor.yani ücretli de yapmıyorlarmış.böle bi şey olabilir mi? özelde 3 yıl önce 40tldi ş
kardeşimde var..daha önce testini oldu iğnelerini yedi ancak 3yıl aradan sonra tekrarladı.şimdi merak ettiğimiz devlet hastaneleri bu testi karşılamıyor,yapmıyor diye öğrenmiştik 3 yıl önce..ama hala mantıklı gelmiyor.yani ücretli de yapmıyorlarmış.böle bi şey olabilir mi? özelde 3 yıl önce 40tldi şimdi epey yükselmiştir bilgisi olan var mı fiyatları hakkında veya devlet hastanelerinin yapıp yapmadığı hakkında.
0
birbilsem
(12.11.10)
Yapıyorlar. Ben yaprtırdım iki ayrı yerde.
0
hair freak
(12.11.10)
ücretini öğrenebilir miyim lütfen..sosyal güvenliği şuan yok kardeşimin..aklınızda kaldıysa yazarsanız ücretini makbule geçer.
0
🌸birbilsem
(12.11.10)
Bilmiyorum maalesef ama Kızılay'da çinko testi 20 ya da 30du, ve genelde bu civardaydı.
0
hair freak
(13.11.10)
özel laboratuvarlarda 50-60 tl arasıdır. devlet hastanesinde daha ucuzdur diye tahmin ediyorum. devlet hastanesinde dahiliye doktoruna yazdırıp testi yaptırabilirsiniz .
0
lilidance
(13.11.10)
yapmıyor ne demek yahu? b12 ve folik aist beraber istenir hatta. gel bana ben sana istemini yapayım acilden. derdin bu olaun sadece! :)

edit: pardon ben özeldeyim, ssk ne kadarını karşılar bilmiyorum :S
0
kendal
(13.11.10)
bizim saglik ocaginda 15 - 20 liraya yapiyorlar. hem de diger degerlerle beraber

mekan, ankara ayranci.

not: annem emekli, ona bels yaptilardi. ama devlet hastanesinde :)
0
no avalon
(13.11.10)
(2)

cesaret veren ilaç?

karahan
Varmıdır böle bişi reçeteyle satılan?
Varmıdır böle bişi reçeteyle satılan?
0
karahan
(12.11.10)
alkol var. reçetesiz.
0
xenophobe
(12.11.10)
tırstığımız durumu kabul etmekte bazen işe yarıyor.
0
pangea
(13.11.10)
(5)

antidepresan şeysi

filmhicbitmesin
bademciğim şişti diye doktora gittim ( sağlık ocağına) kadın bana çok stres yapmışın diye antidepreesan verdi..antibiyotik bari yazsaydı ama bu mikrobik bişeye benzemiyo dedi.. güvenmeli miyim? yani antidepresan yazmak bu kadar basit mi? psikolog ya da psikiyatristin yazacağı bi ilaç değil mi bu ned
bademciğim şişti diye doktora gittim ( sağlık ocağına) kadın bana çok stres yapmışın diye antidepreesan verdi..antibiyotik bari yazsaydı ama bu mikrobik bişeye benzemiyo dedi.. güvenmeli miyim? yani antidepresan yazmak bu kadar basit mi? psikolog ya da psikiyatristin yazacağı bi ilaç değil mi bu nedir? bi de üstüne üstlük 6 ay kullanacağım bişey.. öff yok yere sorumluluk ay ilacı aldım mı almadım mı...
0
filmhicbitmesin
(12.11.10)
güvenmeyin. her şeyden önce 6 ay öyle kendi halimde kullanayım ilaçları değil bunlar, kontrolü var, terapisi var.
0
galadnikov
(12.11.10)
valla doğru diyosunuz.. bu gece bi arkadaşamın abisi kulak burun boğazcı ona gidip bi görünücem zaten bakalım.. en azından uzman adam...
0
🌸filmhicbitmesin
(12.11.10)
asla kullanmayın. psikiyatristin işi bu tanıyı koymak.
0
beyaz zambak ve mezar
(12.11.10)
ilaç firmaları kendi ilaçlarını çok yazarlarsa o doktorlara hediye veriyorlar,onlarda işte sizin gibi önlerine gelene yazıyorlar.
uzman doktora gitmedikçe kullanmayın.
0
password
(13.11.10)
citoles 5 miligram gerçi çok az ama bilmiyorum kullanmayı düşünmüyorum zaten..
0
🌸filmhicbitmesin
(13.11.10)
(4)

akciğer ağrısı

rakim efendi
derin nefes aldığımda veya verdiğimde akciğerimin üst kısımları hem sağ sol ağrıyor, çözüm önerisi olan var mı yahu sinir edici bir olay.
derin nefes aldığımda veya verdiğimde akciğerimin üst kısımları hem sağ sol ağrıyor, çözüm önerisi olan var mı yahu sinir edici bir olay.
0
rakim efendi
(12.11.10)
aşağıda yazdıklarımı oku bundan iyi öneri bulamazsın:

doktora git
0
mr fusion
(12.11.10)
zamanım yok maalesef :(
0
🌸rakim efendi
(12.11.10)
allah vermeye akciğer kanserine işaret eden bir kitleden mütevellitse bu ağrı, geç teşhiste kemoterapi ve radyoterapi için günlerce haftalarca hastaneye taşınacağın zamandan tasarruf ediyormuş gibi git doktora.
0
vi3e
(12.11.10)
zaman her zaman olur. gece acile git en azından. uyuyamıyorum çok ağrıyo falan dersin. en azından bir iki tahlil yaparlar.
0
yigitkaraca
(12.11.10)
(6)

b vitamini

kibritsuyu
b vitamini hapı (benexol) kullanan bir kişinin idrarının leş gibi ilaç kokması normal midir? bu kişinin idrarı koktuğuna göre "vücudunda yeteri b vitamini var, fazlası idrarla atıldığı için kokuyor" diyebilir miyiz?tam tersi olarak, b vitamini hapı kullandığı halde idrari leş gibi ilaç kokmayan kişi
b vitamini hapı (benexol) kullanan bir kişinin idrarının leş gibi ilaç kokması normal midir?

bu kişinin idrarı koktuğuna göre "vücudunda yeteri b vitamini var, fazlası idrarla atıldığı için kokuyor" diyebilir miyiz?

tam tersi olarak, b vitamini hapı kullandığı halde idrari leş gibi ilaç kokmayan kişi için "vücudunda b vitamini eksik, idrarla fazlası atılmıyor, hapın tamamı kullanılıyor" diyebilir miyiz?
0
kibritsuyu
(12.11.10)
dostum b vitaminini igne ucu kadar yutsan da kokutuyor bu lanet. takma yani kafana. solgar vm 2000 kullanmamdan oturu idrara bakamaz oldum.
0
slavez
(12.11.10)
o kokan vitaminin kendisi değil, ilacın çözündükten sonra kalan zamazingolarıdır büyük ihtimalle.
0
kobretti
(12.11.10)
koku değil de vitamin hapı aldığında idrar renk olarak daha sarı oluyor bu da benim gözlemim.
0
joepiscopo
(12.11.10)
kokunun ve rengin direk vitaminin kendisi ile alakasi yok, oyle olsa idi diger besinlerde aldigin vitaminde koku yapardi, diye dusunuyorum.
0
oeh
(12.11.10)
peki o zaman birisi bana aynı evin içinde yaşayan iki kişiden, günde bir tane benexol içenin idrarı leş gibi ilaç kokarken, günde iki tane benexol içen adamın idrarı niye hiç öyle kokmuyor, açıklayabilir misiniz?
0
🌸kibritsuyu
(12.11.10)
kimisi 2 büyük rakı içer sağ salim hayatına devam eder, çoğunluk 2 büyük rakı ile yerlerde sürünür.

niye? böbrek.
0
kobretti
(12.11.10)
(3)

İshal ilacı kan ve idrar tahlilini etkiler mi?

ermanen
Gece içilen bir ishal ilacı sabah yapılacak kan ve idrar tahlilini etkiler mi?
Gece içilen bir ishal ilacı sabah yapılacak kan ve idrar tahlilini etkiler mi?
0
ermanen
(11.11.10)
İlacın içeriğine ve tahlillerde özellikle hangi değerlerin bakılacağına göre değişebilir.Normalde birçok ilacın karaciğer enzimlerini (alt-ast) yükselttiğini biliyorum.
0
FAtE
(12.11.10)
Elbette etkiler.
0
ornette
(12.11.10)
içtiğin ilacın hapmı yoksa vücuda elektrolit kazandırmak için suyla karıştırılarak içilen toz mu olup olmadığına göre değişir.
0
score
(12.11.10)
(1)

Ankara'da makul fiyatlı ve güvenilir göz muayenesi

ipsiz ucurtma
Kudret, Dünya Göz, İlgi, Bayındır v.b. güzide kuruluşlarımızdan alınan fiyat 90 TL ila 220 TL arasında dalgalı seyir izlemektedir. Halbuki talep edilen 2 derece bile olmayan, astigmatsız miyop gözlerin muayenesidir. Yalnızca cam değişimi esnasında göz numaramı kontrol ettirmek istiyorum. Eskiden bun
Kudret, Dünya Göz, İlgi, Bayındır v.b. güzide kuruluşlarımızdan alınan fiyat 90 TL ila 220 TL arasında dalgalı seyir izlemektedir. Halbuki talep edilen 2 derece bile olmayan, astigmatsız miyop gözlerin muayenesidir. Yalnızca cam değişimi esnasında göz numaramı kontrol ettirmek istiyorum. Eskiden bunu optikçiler anlaşmalı doktorlarına ücretsiz yaptırırlardı, ancak bu artık yasaklanmış. Tavsiye edeceğiniz doktor veya kuruluş var mıdır?
0
ipsiz ucurtma
(11.11.10)
ulucanlar'ın kızılay subesi var. yapimi bitmeyen kizlay binasinin yanindaki bina (altinda defacto olan).

genelde bos ve oluyorlar doktorlar ilgili.
0
helenart
(12.11.10)
(4)

Boğazın hassas olması?

lucy in the sky with diamonds
Benim hiçbi tarafım üşümez, karda kışta çıplak gezerim, ama bi boğazım öyle diil:( Yani aslında oraların da üşüdüğünü farketmiyorum, ama az biraz yakası açık bişey giyiim, tişörtün boyun kısmı biraz derin olsun hemen boğazım yanmaya başlıyo, sonra öksürüyorum, boynumu kapamazsam en sonunda şimdi old
Benim hiçbi tarafım üşümez, karda kışta çıplak gezerim, ama bi boğazım öyle diil:( Yani aslında oraların da üşüdüğünü farketmiyorum, ama az biraz yakası açık bişey giyiim, tişörtün boyun kısmı biraz derin olsun hemen boğazım yanmaya başlıyo, sonra öksürüyorum, boynumu kapamazsam en sonunda şimdi olduğu gibi bi yumru gelip oturuyo. Niye böyle ki yaa, tişört giyip üstüne atkı takmaktan bıktım:/

Bi de boğa burcuyum, bi arkadaşım boğaların boğazı hassas olur dedi, doğru mu ki?
0
lucy in the sky with diamonds
(11.11.10)
evet ya. boğa burcuysan işin zor gerçekten. :(
0
bilader
(11.11.10)
bende ikizler burcuyum. - 10 derecede motora biner, hatta bide üstüne donla gezerim bi bok olmaz, fakat şu bademcikler beni öldürecek.en ufak bir olayda(mikrobik) anında şişiyor ve 1 hafta bana eziyet ediyor.

nezlede olsam boğazım şişiyor, gripte olsam şişiyor, ishalde olsam şişiyor, kafaya koydum bu kış kurtulucam bu bademciklerden.
0
killerbee
(11.11.10)
Boğaların boynu hassastır ben de öyle okumuştum, bir ara bu anlattıkların bende de vardı, ben de atkısız gezmezdim, meğer reflüymüş. Atkıları boşuna takıyormuşum yani.
0
hair freak
(11.11.10)
Burcunuz boğaysa hiçbir şekilde üşümemeniz lazım. Yükseleniniz işi bozuyor bence.
0
sourlemonade
(12.11.10)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.