Giriş
(3)

iPhone 5 Sıfır Bulabileceğim Yer

alpha05
Soru başlıkta aslında. Türkiye'de satan elektronik market var mı? güvenilir? (Yoksa yurtdışında satan yer var mı bildiğiniz?) 5S e o kadar para vermeye gerek olmadığını düşünüyorum.
Soru başlıkta aslında. Türkiye'de satan elektronik market var mı? güvenilir? (Yoksa yurtdışında satan yer var mı bildiğiniz?) 5S e o kadar para vermeye gerek olmadığını düşünüyorum.
0
alpha05
(02.03.14)
64gb'lik olanlari internette satiliyor hala.
daha dusuk versiyonlarina denk gelmedim.
0
archely
(02.03.14)
vatancomp bimeks teknosa vs oralarda hala var. hatta bazen 4 bile bulabiliyorsun.
0
utkucbkc
(02.03.14)
(5)

ka ka ka ki ki ki ku ku ku

allahinadiylaoku
merhaba bugün metroda kadıköye giderken yanımdaki böyle birşey şeyler söylüyordu kitaptan okuyup tekerleme gibi şeyler de vardı. nedir bunlar merak ettim ?
merhaba bugün metroda kadıköye giderken yanımdaki böyle birşey şeyler söylüyordu kitaptan okuyup tekerleme gibi şeyler de vardı. nedir bunlar merak ettim ?
0
allahinadiylaoku
(02.03.14)
@sl78
ama sessiz okuyordu diyafram dediğim yüksek sesle açılmaz mı?
0
🌸allahinadiylaoku
(02.03.14)
boyle bir sarki vardi onu mirildaniyor olabilir
www.youtube.com
0
exlibris
(02.03.14)
@exlibris
adam tabletten okuyordu pdf dosyasındaydı:)
0
🌸allahinadiylaoku
(02.03.14)
diksiyon çalışması.
0
pegi
(02.03.14)
kekeme olabilir
0
maltalı
(02.03.14)
(3)

Sizce hangisini alayim ?

ermanen
http://www.ikea.com/ca/en/catalog/categories/departments/workspaces/20651/bilgisayar masası olarak
www.ikea.com

bilgisayar masası olarak
0
ermanen
(02.03.14)
pc masasi olarak kullanacaksan bu www.ikea.com

yanina da son fotoda gorunen kesondan al
0
exlibris
(02.03.14)
www.ikea.com
düz tablanın altına bir tarafta bu resimdeki çekmeceleri kullanıyorum ayak olarak, diğer tarafta da normal 2 ayak var. Pek rahat oluyor. Bilgisayar ortamlarında çekmece şart bence.
0
whoosie
(02.03.14)
bence besta.
www.ikea.com
tabla ne kadar genis olursa o kadar rahat calisiyorsun. bi de alt taraf dar olunca baglanmis gibi hissederim ben, bunun alti bombos.
0
volkann
(02.03.14)
(3)

inanılmaz derecede bir burun akıntısı...

yokumbenburda
dün hastalandım. eczaneye gittim. "nurofen" isimli ilaçtan aldım. dün 2 tane kullandım. bugün henüz kullanmadım. inanılmaz derecede bir burun akıntısı var. şimdi dışarı çıkıcam. burun akıntısına ilişkin bir tavsiyeniz var mı?
dün hastalandım. eczaneye gittim. "nurofen" isimli ilaçtan aldım. dün 2 tane kullandım. bugün henüz kullanmadım. inanılmaz derecede bir burun akıntısı var. şimdi dışarı çıkıcam. burun akıntısına ilişkin bir tavsiyeniz var mı?
0
yokumbenburda
(02.03.14)
burun akıntısını geçirmenin bir yolu yok, kendiliğinden geçecek. çok zorunlu değilsen çıkma dışarı, dinlen. portakal suyu falan iç. gribe iyi gelir.
0
rock n roll
(02.03.14)
pseudoefedrin turevi nazal konjestan kullana bilirsin. ama yan etkilerini dikkatlice oku. tansiyon yukselte bilir
0
badamli
(02.03.14)
burnunun akmasi iyi bir sey arkadasim. akmazsa cok agri yapar. sinuslerin bosalamayacagi icin. hafifce tahris etmeden sileceksin.
0
exlibris
(02.03.14)
(1)

cookie'me göre reklam çıkmasa?

9kuyruklukedi
zaten bi' ürünü çok incelediysem genelde alıyorum sonra haftalarca o ürün internette her sayfada sağda solda çıkıyor. bu internet siteleri cookie'lerimi görmese, reklam gösterme hususunda özgün olsalar olmaz mı? ilgi alanlarıma göre reklam görmekten çok sıkıldım.
zaten bi' ürünü çok incelediysem genelde alıyorum sonra haftalarca o ürün internette her sayfada sağda solda çıkıyor. bu internet siteleri cookie'lerimi görmese, reklam gösterme hususunda özgün olsalar olmaz mı? ilgi alanlarıma göre reklam görmekten çok sıkıldım.
0
9kuyruklukedi
(02.03.14)
chrome da adblock kullaniyorum. hic banner gostermior. sirti killi amcali banner sinir etmisti beni
chrome.google.com
0
exlibris
(02.03.14)
(18)

2 kişilik evin mutfak masrafı

dokuzeylul
ortalama ne olur ? bizde 1.250 lirayı falan buluyor. fazla gibi
ortalama ne olur ? bizde 1.250 lirayı falan buluyor. fazla gibi
0
dokuzeylul
(02.03.14)
biz evde 4 kişi yaşıyoruz. eve giren toplam para 1.500 lira. ne yiyip ne içiyorsunuz siz :)
0
elorelia
(02.03.14)
1250 lira çok fazla gerçekten. ben hiç hesaplamadım ama tahmini bir cevap vermem gerekirse kardeşim ve ve bir ay boyunca 3 öğün yemek için 700 lira diyebilirim
0
karsinin aksisi
(02.03.14)
izmir'li şarap içer de ondan fazla gelmiş :D
0
susamli cubuk
(02.03.14)
sadece mutfak demeyelim, bunlara temizlik malzemelerini de katalım?
Şarap ayda 3-4 şişe falan çok değil yani. 30,00 tl birim.
0
🌸dokuzeylul
(02.03.14)
normal bence.
yani canının istediğini yiyen insanlar olduğunuzu düşünürsek, içkisinden şarküterisine, etinden ıvır zıvırına evin genel ihtiyaçlarına falan 1.000-1500 rahat gider.

valla ben bir market arabası doldurunca 600'den aşağı ödemiyorum.
ki ona da bir ay idare ediyor diyemeyiz.
2-3 haftada bir erzak alışverişi yapılıyor bizde ortalama.
ayda 1.000 ya da 1.250 elbet ödeniyor.
zaten kırmızı et alınca kıymasıyla bilmemnesiyle neredeyse 200 sırf o tutuyor.

hayat çok pahalı.
bizde de aynı yani durum.
0
blatta hiberna
(02.03.14)
evin genel ihtiyacı denince zaten mutfak masrafı + temizlik malzemeleridir benim aklıma gelen.

onu düşünerek yazdım.
konumuz o olduğu için.
0
blatta hiberna
(02.03.14)
yuhh diyorum...

bizde evde iki kişiyiz. dışarıdan hiç yemek yemeyiz. canımız ne isterse yeriz. aylık gıda harcamamız 125 tl yi geçmiyor... ki evde hiçbir eksik yok. sizin harcadıgınız parayı biz toplam gider olarak bile harcayamıyoruz.

sana tavsiyem alacaklarınızı 2-3 günlük alın. inan böyle daha az israf oluyor.

not: hani ögrenci de değiliz. çalışıyoruz. bu durumda giderimiz bu kadar. bence özeleştiri yapma zamanı...
0
deju
(02.03.14)
@deju aylık gıda masrafı 125.00 tl mi? nerede yaşıyorsunuz yahu? kendi gıdanızı kendiniz mi üretiyorsunuz nedir? biz de yapalım?
0
🌸dokuzeylul
(02.03.14)
Her gün dışarıdan yemek yeseniz günde 30 tl falan eder zaten. Hadi 40 olsun. 1200tl ediyor ayda. Eğer mutfak masrafına içki dahil değilse çok fazla gibi.
0
godsparticle
(02.03.14)
karnınız açken markete gitmeyin. önce güzelce doyurun karnınızı, sonra markete gidin. markete giderken, mutlaka liste yapıp gidin ve o listeye titizlikle uyun.

buzdolabının sebzeliğinden, direkt çöp kutusuna giden şeyler var mı?

sürekli evde mi yemek yapıyorsunuz? yoksa dışarıda da yiyor musunuz?

semt pazarlarına gittiğiniz oluyor mu hiç?

raf ömrü uzun olan kalemleri azar azar mı alıyorsunuz yoksa toptan mı alıyorsunuz? toptan almanız, çok daha akıllıca olur. toptan alamıyorsanız bile, en büyük ambalajının birim fiyatıyla, en küçük ambalajının birim fiyatını karşılaştırın. bazı durumlarda ciddi tasarruf edebilirsiniz. 1-2 kereliğine yaptığınızda önemsemeyebilirsiniz ama yıllarca aynı şeyi yaptığınızda çok fark eder çünkü ''yekûn tutar''!

bir de markadan markaya farklılıklar var. BİM'den alışveriş edin demiyorum ama markalar arası farklar da var.

''işten çok yorgun çıktım, çok gergin bir gün geçirdim, zaten karnım da çok aç, hadi bi an önce doldur şu arabayı da, kasaya gidelim, boşver şimdi fiyat karşılaştırmasını!'' dediğiniz anda, sayaç deli gibi işlemeye başlar.

bu bir yol ayrımı. bu tavsiyelerime uyan ve harcamadığı parasını biriktirenler, sonunda ev satın alırlar.

bibip: @godsparticle, çünkü sen çok akıllı bir adamsın hocam. hayat beni iki değirmen taşının arasında öğüttü. sen de satır aralarından bunu okuyabiliyorsun.
0
compadrito
(02.03.14)
compadrito olayı güzel özetlemiş. Adamın her cevabından bir hayat dersi çıkarıyorum :)
0
godsparticle
(02.03.14)
1250 lira cokmus. havyar yemeden sofradan kalkmam diyorsaniz normal ama, arada falan domestik takilin tarhana falan icin. portakalli ordegi ayda 1-2 yemeniz yeterli
0
exlibris
(02.03.14)
çok fazla 1250. her şey dahil en fazla tuttuğu zamanlar 400-500 falan tutuyor. her istediğimizi de alıp yiyoruz çok şükür.
0
hayir bu koyden olsam nolcak
(02.03.14)
biz de 2 kişiyiz ve 1.500'ü buluyordur ortalama. fazla olup olmadığının belirleyicisi bizleriz geneliikle ekonomik koşullar haricinde. yüksek gibi görünen bu miktarın oluşumunda tükettiğim bazı gıdaların organik olması -fiyat direkt 1,5- kat oynuyor- semt pazarı desen ortalama semt pazarlarının iki katı fiyatlara sahip (Ayrancı Mahallesi), her gün ortalama yarım kilo et yiyen adamım -etimi kasaptan alırım, marketten bir tık daha pahalı-, haftada 1-2 kez balık alırım -deniz balıkları 1,5,2 katı pahalı kültür balıklarına nazaran- besin takviyelerim var, yöresel ürünlere dair uğradığım yerler marketlerin yine 1,5 katına fiyat içeren bazı sevdiğim ürünlere sahipler, Bim ve A101'den alacak pek bir şey pek bulamadığım için nadir uğrarım gibi sebepler etkili. tek başıma 2 kişilik yemem de etkili elbette. Haftada bir kez dışarıda yeriz.

Kişisel özellikler yanında, nerelerden alışveriş yapıldığı, hangi kalite ürün tercih edildiği, mahallenin konumu, beslenme tercihinize bağlı olarak yapılan alışverişte protein ağırlıklı ürünlerin karbonhidrat ağırlıklı ürünler karşısında görece pahalılığı genelleştirebileceğim maddeler olarak karşıma çıkıyor.

EK: bu masraf kalemlerinde ayrıntı olarak belirtmek istediğim bir husus eve patates, makarna, pirinç, salam-sosis gibi görece ucuz ürünlerin girmemesidir. ikamesi olarak tükettiğim karabuğday, esmer pirinç, kavurma ve pastırma gibi ürünler de ortalama 1,5 katı fiyata sahip karşılaştırıldığında. öyle şarap marap gibi zevklerim de yoktur, eve girmez. soda hariç asitli içecek ve abur cubur kategorisindeki ürünler de girmez eve, bunlar da görece ucuz kalemler. ayda ortalama 2-3 kilo kaliteli kuruyemiş, 1 kilo kuru meyve alırım bu abur cubura karşılık olarak, onlar da ucuz değil karşılaştırıldığında abur cuburla.
0
candanag
(02.03.14)
bu arada compadrito'nun yazdıklarından sonra eklemek istedim.

daha pahalı olsa da memnun olduğum markayı alırım, ucuz olduğu için başka marka çok nadiren tercih ederim.

yani dondurma yiyeceksem ucuz diye x markayı değil, sevdiğim z'yi alıyorum.
ya da x salam/sucuk yerine y alıyorum.
fiyatı da ona göre fark ediyor.

ya da belli mağazalardan alışveriş yapmayı seviyorum.
bim'i ya da çağrı market'i tercih etmiyorum.

benim de kendimce uyguladığım ekonomi yöntemleri var, ama genel olarak keyfimi ve kaliteyi olabildiğince ön planda tutarak alışveriş yapıyorum.

bu biraz da tercih meselesi tabii.

bu demek değil ki en kaliteli şarapları içiyorum vs.
yani öyle üstdüzey bir durumum da yok.
ailemden gelen, büyürken edindiğim alışkanlıklarımı devam ettiriyorum sadece.

ama şu var ki, eskiden de aynı şekilde yaşıyordum, o zaman evin kirasına denk gelmiyordu bu masraflar.
şimdi aynı şekilde yaşayınca evin kirasına denk mutfak masrafım oluyor.

gelişen ekonomimizin bir örneği olsa gerek.
0
blatta hiberna
(02.03.14)
şimdi aylık 300-400 deyip te her istediğimizi yiyoruz diyen arkadaslara şaşırıyorum. Nasıl oluyor bu? ya ulkede etın kılosu 35,00 lira? bilemiyorum çıkamadım 400'le işin içinden.
0
🌸dokuzeylul
(02.03.14)
2 kişiyiz evde
haftaiçi akşam yemekleri yeniyor, 1 kişi kahvaltı ediyor. haftasonu 2-3 öğün evde
abur cubur çokça alınıyor
her akşam mutlaka et-tavuk-balık üçlüsünden biri

haftalık 100-130 lira arası market alışverişine gidiyor
0
la noix
(02.03.14)
Biz dört kişi yaşıyoruz, aylık mutfak masrafımız, 600 civarı. bunun içinde iki çocuğumuz için yaptığımız organik gıda alışverişleri de var. Yalnız çocuklar öğle yemeklerini okulda yiyor, biz de ticketla hallediyoruz. Onun haricinde hafta sonları dışarda yiyoruz. Bu saydıklarım rakama dahil değil. haftada bir ya da iki balık yeniyor, onun dışında çocuklar haricinde biz kırmızı et yemiyoruz.

Kuzenimin de dört kişilik ailesi var ve mutfak masrafı 4000 tl (dört bin)yi buluyormuş. Duyduğumda nedir bu, her gün havyar, trüf mü yiyorsunuz diye şaşırmıştım. (Evet Türkiye gerçeği) :)
0
old possum
(02.03.14)
(26)

Bardakta Mısır İşi ?

expansion pack
Günlük yaklaşık 15.000 ziyaretçisi olan bir mekanda , yaklaşık 20.000 TL toplam yatırım ile bu işe girmeyi düşünüyorum.İşin hesap tarafın hakkında kısaca bilgi vermek gerekir ise , günde 120 bardak mısır satış yakalanırsa gelir - gider anlamında yapılan yatırımı da hesaba katarsak 3-4.000 TL arası g
Günlük yaklaşık 15.000 ziyaretçisi olan bir mekanda , yaklaşık 20.000 TL toplam yatırım ile bu işe girmeyi düşünüyorum.

İşin hesap tarafın hakkında kısaca bilgi vermek gerekir ise , günde 120 bardak mısır satış yakalanırsa gelir - gider anlamında yapılan yatırımı da hesaba katarsak 3-4.000 TL arası gelir elde ediliyor.

Benim merak ettiğim , bu " BARDAKTA MISIR " ürününe bakışınız.

Seviyor musunuz , yiyor musunuz , beğenmediğiniz bir tarafı var mı vb tipi şeyler.

Teşekkür ederim yorumlarınız için şimdiden.
0
expansion pack
(02.03.14)
ilk çıktığında yiyordum arada da. millet gdo konusunda bilinçlendi. genelde sinek avlıyor onlar artık... hem de çok pahalı.
0
mutevazi
(02.03.14)
bardakta mısırı severim ben ama çok fahiş fiyat olursa almam.
0
gliderpilot
(02.03.14)
bok gibi tadı var.

sebebini söyleyeyim, fazla sulu gibi. tuzla saldırman gerekiyor. e o da pek güzel olmuyor.

önerim koçan mısırdan kopartılmış tadı yakalamaya çalışın. öyle bir yer satsa %100 söylüyorum devamlı müdavimi olurum, bardağına 5 lira veririm. normali ne kadar bilmiyorum ama ben 5 kağıt veririm.
0
zazazaraeta
(02.03.14)
tadı çok güzel. olsa yerim. ama dışarda falan almadım hiç. konserve mısırla evde kendim yapıyorum bazen baharatlı ketçaplı mayonezli pis bi şey, güzel oluyor.
0
der meister
(02.03.14)
tadını çok beğeniyorum, dişlerimin arasında kalma ihtimali olmadığından koçanlı haline göre daha fazla hoşuma gidiyor, rahat. bir ara yolumun üzerinde var diye her gün yerdim ama şu gdo yüzünden bıraktım. çok nadir tüketiyorum o da en küçük bardak şeklinde. ve artık mısır şurubu var diye eskiden tükettikleri pek çok hazır yiyeceği tüketmemeye başladı insanlar gibi geliyor. en azından benim çevremde böyle.
0
baobap
(02.03.14)
Bir kere dahi almış tanıdığım bile yok. Bize kalsa hepsi aç kalırdı.
0
sozluknickmiverulan
(02.03.14)
her 100 kişiden 0,8 kişi dahi almaz mı diyorsunuz yani ?
0
🌸expansion pack
(02.03.14)
arada kokusu güzel geliyor alıyorum ama arada.
0
basond
(02.03.14)
ben ticaretten anlamam bu yüzden umut kırıcı olmak da istemem. bu işi yapan çok fazla insan var, e alıcıları da var haliyle. ama bir örnek vereyim;
izmirde (tamam bir istanbul değil ama) bornova küçükparkta ve bütün ege üniversitesi öğrencilerinin geçtiği, 3 tane ilkokula yakın olan merkezi bir caddede bu işi yapan birini tanıyorum. daha doğrusu çok tüketirdim dediğim zamanlarda bu kişiden alışveriş yapıyordum ve haliyle zaman içinde sohbet gelişti. bu kişiye bardakta mısır yetmedi yanına hot dog koydu, hot dog için kendi yeteneklerini kullanarak değişik soslar falan yapmaya çalıştı, başarılı bulunmuş oldukça. gel gelelim evli ama kendi evlerine bile çıkamadılar daha.
0
baobap
(02.03.14)
abi eskimedi mi bardakta mısır işi yaa?
0
etna
(02.03.14)
Çok severim.hep alırım
0
Leporidae
(02.03.14)
sokaklarda goruyorum. cigkofteciler falan da satiyor bardakta misir. hedef kitlesi genelde cocuk combalak. ben bir kez falan almisimdir bu seyi.

ozellikle cocuk trafiginin oldugu yerlerde is yapabilir. okula yakin bir bolgeyse denenebilir.

eger bir alisveris merkeziyse acacaginiz yer. su cikolata selalesi meyve satan yerler var. o daha mantikli olabilir bilemedim...

www.cikolataselalesi.com
0
exlibris
(02.03.14)
bu işi yapacağım yerde , avm lerdeki gibi bir yemek katı , ya da diğer atıştırmalık büfeler yok.

yalnızca içecek ağırlıkle cafeler ve büfeler var.
0
🌸expansion pack
(02.03.14)
en son 4-5 sene once neymiş bu bi de ben yiyeyim dedim. 1 bardak aldım. o günden beri bardakta mısır yemedim.

ayrıca satışları artırmak için püf nokta: koku. mısır kokusu ne kadar yayılırsa satışlar o kadar artıyor.
0
yemrem
(02.03.14)
ilk başta seviyordum ama şimdi hayatta yemem.
0
Manas
(02.03.14)
kokusunun cazibesine kapılıp bir kere alma gafletinde bulundum. gayet bayattı ve içinde morumsu mısır taneleri vardı. o gün bugündür yanından bile geçmem.
waffle yapabilirsiniz ama. ucuza satarsanız sürümden kazanırsınız. mısır out waffel in.
0
nax
(02.03.14)
Konsepti değiştirip olayı "bardakta mısır"dan çıkarırsan olur.
0
Beckwith
(02.03.14)
ben hiç yemedim. :/ Evde kendimiz yapabiliyoz biz biliyon mu canım benim? :/
0
barbara herhalde barbara manken olan
(02.03.14)
en güzeli avmlerdeki hariboculardan açmak. mısır işi bayatladı gibi.
0
nuisance
(02.03.14)
bakın bana % 1 den az satış oranı lazım , burda neredeyse 20 de 2 gibi bi oran var =)
0
🌸expansion pack
(02.03.14)
ben yemem. kanser olmak isteyen yesin
0
blossom
(02.03.14)
sevmiyorum, yemiyorum, sağlıksız ve mantıksız olduğunu düşünüyorum.

neden hot dog ya da taco değil de bardakta mısır hocam?
0
Mackinaw
(02.03.14)
bubble tea'ci ac. yaninda da kurabiye, muffin falan sat.
0
modlar bu benim feykim silebilirsiniz
(03.03.14)
@expansion pack,

hocam burada %10 yakaladın eyvallah da burası ortalamaya göre nispeten kültürlü bilgili insanlar. "ne alaka lan mısırla kültürün bilginin ne alakası var" dersen de benim 50 yaşındaki anam niye tadına baksın bardakta mısırın ? 55 yaşındaki teyzem niye avmde elinde plastik bardak ve kaşıkla dolaşsın ?

kaldı ki bütün çeşitten insanlar burada olsa bile 20 kişi bir istatistik için çok çok az.
0
zazazaraeta
(03.03.14)
burdaki oranlama herhangi bir sonuç çıkarmak için değildi ya , biraz makara amaçlıydı.

bana burdaki kitlenin , bu ürüne bakışı lazımdı , onu da az çok yakaladım gibi.

yoksa işe çok büyük bi aksilik olmazsa girdik gibi zaten.
20.000 TL batar ya da çıkar , bekleyip görücez.
0
🌸expansion pack
(07.03.14)
hayırlı olsun şimdiden. ben de kendimce bir tavsiyede bulunayım her yere fiyatları yazın yani insan soramıyor ne kadar mısır diye bazen fahiş fiyatlı oluyor yapın bardağını 3-4 liraya falan yazın oraya da kocaman bardakta lezzetli mısır 3 lira gel vatandaş gel diye bence daha cazip olur insanlar en başından fiyatını bilirler, sırf fiyat sormaktan çekindiği için müşteri kaçmasını engellersin. bir de konspeti bilmeyen kişiler için de kısa bir şeyler yazın rahatça görebilecekleri şekilde işte siz nasıl isterseniz öyle hazırlıyoruz siz söyleyin biz yapalım falan gibisinden.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(07.03.14)
(3)

tarçın

patos64
ya elimizde pembe renge çok yakın yuvarlak hap şeklinde bir şey var arkadaş bunun adına tarçın diyor da pembe tarçın olur mu? birde yararlı mı bu ıhlamur vs gibi?
ya elimizde pembe renge çok yakın yuvarlak hap şeklinde bir şey var arkadaş bunun adına tarçın diyor da pembe tarçın olur mu? birde yararlı mı bu ıhlamur vs gibi?
0
patos64
(02.03.14)
Tarçının kokusundan anlarsın ki?
benim bildiğim tarçın hap gibi olmaz. google a sorsaydın ya en azından?
www.google.com
0
kuroi roose
(02.03.14)
tarçın ya kabuk ya toz olur benim bildiğim ama ? kokusu nasıl, kokusundan anlaşılır normalde şekli ne olursa olsun.
0
uzunuzunilgi
(02.03.14)
caps ver teshisi koyalim.

ama arkadaslarin da belirttigi gibi tarcin cubuk ya da toz olur. ve rengi sutlu kahvedir
0
exlibris
(02.03.14)
(3)

Asgari ücretli bir çalışanın işverene maliyeti ne kadardır?

neyehbe
Asgari ücretli bir çalışan için işveren toplam ne kadar ödüyor? (SGK, Damga vergisi, vs.) Bua karşılık asgari ücretlinin eline ne kadar geçiyor
Asgari ücretli bir çalışan için işveren toplam ne kadar ödüyor? (SGK, Damga vergisi, vs.) Bua karşılık asgari ücretlinin eline ne kadar geçiyor
0
neyehbe
(27.02.14)
Hepsi içinde 1051 tl brüt.
0
sapkasiz cikmam abi
(27.02.14)
net olarak asgariş ucretli 765 tl aliyor vergiler kesildikten sonra. buna asgari gecim indirimi de eklenince 840 tl gibi bir sey olur neti. bekar isen 80 tl asgari gecim indirimi var. evli mutlu cocuklu isen biraz daha artiyor agi tutari
0
exlibris
(27.02.14)
1. brüt asgari ücret 1051 lira değil 1071 lira.
2. brüt ücretin içinde her şey yok, ona ek olarak sgk işveren payı ve işsizlik sigortası işveren payı da var.

bu durumda;

asgari ücretli çalışanın işverene maliyeti 1.071 lira brüt ücret + 219,56 lira sgk işveren payı + 21,42 lira işsizlik sigortası işveren payı = 1.311,98 liradır. eğer işveren sgk'ya borcunu düzenli ödeyen bir işverense brüt ücretin %5'i (53,55 lira) bir teşvikten yararlanır, o durumda da maliyet 1.258,43 lira olur.

buna karşılık bekar bir asgari ücretlinin eline 765,67 lira ücret + 80,33 asgari geçim indirimi = 846 lira geçer.
0
kibritsuyu
(28.02.14)
(4)

Gülene imralı yolu

lawist
Fethullah gülen imralıya girer mi sizce ?Ne olucak bu çatışmanın sonu ?
Fethullah gülen imralıya girer mi sizce ?Ne olucak bu çatışmanın sonu ?
0
lawist
(26.02.14)
filler tepişir çimler ezilir.
0
kayranin kedisi
(26.02.14)
fetos turkiyeye mi geliyor ki?
0
exlibris
(26.02.14)
Amerika'dan doğrudan İmralı'ya mı taşıyacaklar?
Hakkındaki suçlamalar nelerdir?
0
sanal hayvan
(26.02.14)
Suçlanması lazım, yüksek ihtimal interpol ile tutuklanması gerekecek bunun için geçerli bir sebep sunulmalı.

Suçlamalar ise ne olacak önemli mesela bir örgüt suçlaması devletin kollarında bir düzen içinde bulunuyor örneğin biliyorsunuz şifreli soru olayları soruların servis edilmesi olayı var, eğer bununla suçlanırsa bu ösym başkanından başlar cumhurbaşkanına kadar ösym başkanının neden atandığı sorusu ortaya çıkar, gene bununla suçlanırsa, insanın şunu sorması gerekir hemen neden tatmin oldunuz?

Şu anda eğer cemaat çat çat sunuyor bir sürü şey ama akp sunamıyor, sebebi benim tahminim; ne sunarlarsa sunsunlar kendilerine de bağlanacak.

Bunlar kişisel yorumumdur.
0
atom karincanin torunu
(27.02.14)
(12)

Çeşme suyu içilir mi ?

gorki
Su bitmiş markete gitmeye üşeniyorum.çeşme suyu ğçsem bişey olur mu ? İstanbuldayim.
Su bitmiş markete gitmeye üşeniyorum.çeşme suyu ğçsem bişey olur mu ? İstanbuldayim.
0
gorki
(23.02.14)
olmaz, tadı değişik gelir sadece
0
yakuza123
(23.02.14)
kaynamış çay suyu varsa onu iç direk çesmeden içme ya da kaynat iç. birde tadı normal içme suyu gibi değil çeşme suyunun.
0
lathspell
(23.02.14)
tadına dayanabiliyorsan iç.
0
king lizard
(23.02.14)
gecen agustos, maltepede acemiydim, 1000 kisi var, su makinalari ve kantindeki sular hemen bitiyodu. 20 gun cesmeden ictim, hala yasiyorum.
0
she was my baby
(24.02.14)
iç gitsin ölmezsin
0
dafuq
(24.02.14)
hiç bir şey olmaz iç gitsin ayrıca aklım almıyor hepi topu içeceğin yarına kadar 3-4 bardak olabilir ne zararının olacağını düşünüyorsun? insanların hep hazır su içtiğini düşünmeyin.
0
bal dok yala
(24.02.14)
su toptancısı arkadaşım var ve unlu butun markaların toptanını yapmakta.onun analttıgı ve sahit oldugum.
sidik,mazot,benzin,izmarit ve bilumum butun ıgrenc maddeleri bizim güzide turk halkımız bu damacanalara boca etmekte.
evin boruları ne kadar temizse o damacanalarda o kadar temizdir.
0
jamswety
(24.02.14)
Borulardan gelen su soğuk olacağından pisliği nispeten az alır. Sıcak su daha çok pislik barındırır. Zaten yıllardır o sularla yıkanıyoruz, 3-4 bardak içmekten bir şey olmaz bence.
0
once
(24.02.14)
icilir bir sey olmaz
0
exlibris
(24.02.14)
kendimi bildim bileli hazır su aramam, dayanır içerim çeşmelere. evdeki sokaktaki de fark etmez pek. hala yaşıyorum.
0
icim urperiyor
(24.02.14)
Su İSKİ'den geliyorsa muhtemelen bir şey olmaz, kontrolleri yapılıyor. Ancak siteler, apartmanlar çeşme suyunu sondajla çekilebiliyorlar ya da farklı bir yerden tedarik edebiliyorlar. Böyle durumda da özellikle belirtiyorlar "çeşme suyu içmeyin" diye.
0
toldora
(24.02.14)
çeşmeden su içen öldü de içmeyen ölmedi mi :P iç gitsin (:
0
taklayamigeldiklan
(24.02.14)
(2)

bu videodaki sirri cozen beri gelsin hele?

unpredictable
http://www.yokboylebirsey.com.tr/video/sonsuz_cikolatanin_kaynagi_bulundu.html#.Uwkalvl_tMgsihirbazlik numarasi mi bu? cikolatadan bir parca alindiktan sonra nasil cikolatanin boyutu yine ayni kaliyor?
www.yokboylebirsey.com.tr
sihirbazlik numarasi mi bu? cikolatadan bir parca alindiktan sonra nasil cikolatanin boyutu yine ayni kaliyor?
0
unpredictable
(23.02.14)
a1303.hizliresim.com

Bir sihir falan yok ortada
0
kablelvuku
(23.02.14)
exlibris
(23.02.14)
(12)

isimleri nasıl aklınızda tutuyorsunuz?

sanal uyku
ben iki dakikada unutuyorum?
ben iki dakikada unutuyorum?
0
sanal uyku
(22.02.14)
Ben tanışma faslında genelde dinlemem isimleri o yüzden hatırlama ihtimalim olmuyor. Daha sonra o kişiyle tekrar görüşeceksek, bir şekilde adını öğreniyorum. Ondan sonra da pek unutmam. Özel bir yöntemim yok yani.
0
onexey
(22.02.14)
ben de. soruyorum tekrar, "kusura bakma isim konusunda çok aptalım malım ben hehe" diye şirinlik yapıyorum.
0
der meister
(22.02.14)
10-15 kisinin adlarini kisa bir sohbetten sonra ogrenebiliyorum hemen.sohbet benim merak ettiklerimi sorarak ilerliyorsa bu is cok kolay oluyor.
0
safsafinaz
(22.02.14)
hic tutamiyorum. ozellikle ilk tanismalarda. embesil gibi hissediyorum kendimi :(

soyle bir sey okumustum
ismni daha once soyledigi halde bilmediginiz kisiye karsi mahcup olmamak icin su konusma tavsiye ediliyor

+pardon isim neydi
-ruknettin. daha once de soylemistim ya!
+ismini biliyorum soyadini sormustum yanlis anladin heralde:) (isim ogrenilir)
0
exlibris
(22.02.14)
Ben isim hatırlıyorum ama yüz hatırlamıyorum. Dolayısıyla da kafamdaki isimlerin bir yüz karşılığı yok. Milleti tanımadığım için görünce selam da veremiyorum. Yeniden tanıştığımızda ise isim soruyorum, çünkü isimle yüzü tekrar eşleştirmem gerekiyor.

Şöyle ki 15 yaşında Can diye bir çocuk vardı, ilk gördüğümde hoşlanmıştım. Adını hala hatırlıyorum ama ikinci gördüğümde tanımamıştım.
0
aychovsky
(22.02.14)
(bkz: amnezi)
0
silver apple
(22.02.14)
bazen her gun gordugum insanlarin bile ismini unutuyorum ben! is, okul arkadaslarimin falan da... bu durumlarda varsa facebook sayfalarini aklima getirmeye calisip (gorsel hafiza olaylari sanirim) oyle hatirliyorum.

yeni tanistigim insanlarinkini zaten sormuyorum nasilsa unutucam diye :)
0
balli borek
(22.02.14)
tutmuyorum!
gerekli biri olursa zaten unutmuyorum.
sivil toplum işinde gönüllü çalıştığım için son 10 yılda hayatıma binlerce gerekli gereksiz insan girdi. hepsinin anısı az çok beynimde. isimler kayıp. ihtiyaç duyarsam illa biri hatırlatıyor...
0
cliquot
(22.02.14)
isimleri dinlemiyorum.
eğer tanıştığım kişiyle daha sonra görüşmem gerekirse bir şekilde adını buluyorum.
0
legolasin son oku
(22.02.14)
karşındaki adını söylediğinde yüzüne bakarak içinden kişinin adını 10-15 kez tekrarla. unutmayacaksın
0
Fayfa
(23.02.14)
kişinin söylediği isimle aynı isimdeki bir yakınımı/tanıdığımı ya da ünlüyü düşünüyorum 2 saniyeliğine :) sonra hiç unutmuyorum.
0
terra rossa mia
(23.02.14)
tanistiktan sonra memnun oldum x yada nasilsin x diye konusmak faydali olabilir
0
jedilance
(23.02.14)
(4)

çupranın kilosunu ne kadardan alıyorsunuz ?

gorki
bu balığın fiyatı çok değişken.pazardan 12 ye alıyorum balıkçıda ise 20 tl.siz kaç liradan alıyorsunuz ?
bu balığın fiyatı çok değişken.pazardan 12 ye alıyorum balıkçıda ise 20 tl.siz kaç liradan alıyorsunuz ?
0
gorki
(22.02.14)
exlibris
(22.02.14)
valla geçen hafta bir tanesini 8,5 liraya almıştım. kaç gr geliyor bakmadım.
0
trinitrotoluen
(22.02.14)
4 tanesini 16 liraya aldım bugün.
0
allanpoe
(22.02.14)
18 liraya aldim kilosunu uc gun once balikcidan.
0
bohr atom modeli
(22.02.14)
(8)

anneden sigara araklama

amele spor
sigaram kalmadı, akşam akşam canım fena halde içmek istiyor, annem de uyuyor, onun sigarasını araklasam ayıp olur mu? farkedeceğini düşünüyorum ama ondan öte etik mi değil mi?
sigaram kalmadı, akşam akşam canım fena halde içmek istiyor, annem de uyuyor, onun sigarasını araklasam ayıp olur mu? farkedeceğini düşünüyorum ama ondan öte etik mi değil mi?
0
amele spor
(22.02.14)
git, yat uyu, unutursun sigarayı. içme boşver.
0
rock n roll
(22.02.14)
Ya arakla tabi ki, nolcak ailede onun malı senin malın değil mi sonuçta?
0
buff
(22.02.14)
dislerini fircala ve yat
0
exlibris
(22.02.14)
sigarayi cak. dusunme.
0
yonge and bloor
(22.02.14)
sigara bağımlısı olduysan sigara içmemek daha fazla zarar veriyor bünyeye zannımca, şu an sigara önümde koydum ve şimdiden bi rahatlama geldi.
0
🌸amele spor
(22.02.14)
istersen sigarayı bırakabileceğini aslında sen de biliyorsun.
0
rock n roll
(22.02.14)
Yanlış zannediyorsun git uyu.
0
Lim5
(22.02.14)
farkedeceğini düşünüyorum derken sanırsam sigara içtiğini bilmiyorlar? eğer durum buysa zaten daha baştan bir etik problemi yok mu?
0
selam
(22.02.14)
(4)

şöyle gülmeli resim video karikatür

farrytikki2
bunların oldugu bi site var mı? veya ayrıyetten siz yollar mısınız? gülelim azıcık.
bunların oldugu bi site var mı? veya ayrıyetten siz yollar mısınız? gülelim azıcık.
0
farrytikki2
(22.02.14)
pike
(22.02.14)
bunu az once gordum hosuma gitti
www.youtube.com
0
exlibris
(22.02.14)
Favorilerimden biridir :) www.resimler.tv
0
sevgikusunkanadinda
(22.02.14)
(2)

Şu kemerlerin genel bir ismi var mı?

winston insani
Merhabalar,Aşağıdaki resimlerde görülen, genellikle kanvas pantolonlarla giyilen kemerlerin ortak bir isimleri var mıdır acaba?http://www.outdoor.com.tr/img/p/596-813-thickbox.jpghttp://cdn9.lbstatic.nu/files/looks/medium/2013/06/10/3095692_breezy.jpg?1370869762
Merhabalar,

Aşağıdaki resimlerde görülen, genellikle kanvas pantolonlarla giyilen kemerlerin ortak bir isimleri var mıdır acaba?

www.outdoor.com.tr

cdn9.lbstatic.nu
0
winston insani
(21.02.14)
ilk resimdeki palaska
ve kanvas pantolonla giyilmez.
0
de jure
(21.02.14)
palaska parantezine alirim ben her ikisini de
0
exlibris
(21.02.14)
(4)

Excel tekrarlanan satır sayısını bulma

sahipsiz
selam, bir kolonda aşağı doğru diyelim ki a, b, c harfleri tekrarlanmış ve diyelim ki 1200 kere, örneğin;aabacacca burada 5a, 1b, 3c var excelde bu şekilde tekrarlanma sayısını nasıl elde edebilirim?
selam, bir kolonda aşağı doğru diyelim ki a, b, c harfleri tekrarlanmış ve diyelim ki 1200 kere, örneğin;

a
a
b
a
c
a
c
c
a

burada 5a, 1b, 3c var
excelde bu şekilde tekrarlanma sayısını nasıl elde edebilirim?
0
sahipsiz
(21.02.14)
filtreleyip, fareyle seçip saydırabilirsin. ctrl + f diyip tümünü bul diyebilirsin. sadece sayı elde etmek istiosan..
0
camino real
(21.02.14)
eğer seçenek sayısı abartılı değilse; dcount ile de yapılabilir.

office.microsoft.com
0
507
(21.02.14)
countif ile hallettim teşekkürler.
0
🌸sahipsiz
(21.02.14)
pivot table ile de halledebilirzsin.

hepsinin yanina yeni sutunda 1 yazip pivot table da sum yaparsan kac a kac b oldugunu soyler sana.
0
exlibris
(21.02.14)
(4)

ruyalar hakkinda

matnokta
Ne dusunuyosunuz? Bundan once; ruyalarinizi ne siklikta hatirliyosunuz. Bi de en bi sey ruyanizi paylassaniz ya
Ne dusunuyosunuz?
Bundan once; ruyalarinizi ne siklikta hatirliyosunuz.
Bi de en bi sey ruyanizi paylassaniz ya
0
matnokta
(19.02.14)
Çok sık rüya görürüm,ilk uyandığımda hatırlarım zamanla unuturum.Birçoğu da çok fantastik oluyor,rüyalarımdan senaryo oluşturulup film bile yapılabilir.Rüyamdaki görüntü efektleri de süper,görüntü yönetmenliğini iyi yapıyorum yani :)Ama ne yazık ki tekrarı olmuyor.
0
crime girl
(19.02.14)
Sık rüya görürüm ve memnunum bu halimden. Genelde hatırlarım. Seneler önce görüp unutamadığım maceralı rüyalarım var :) . Geçenlerde karabasan denilen şeyden oldu çok sevdim en kısa zamanda tekrar olsun istiyorum. Dün gördüğüm rüyayı anlatayım. Ata binmişim ama at kafasına göre gidiyor ben yönlendirmiyorum.Yerler böyle arnavut kaldırımı, sonra çimlik ağaçlık bir alana götürüyor. Neyse at beni bir ağacın altına götürüyor iniyorum.İki tane simsiyah boğa ama yere kadar tüyleri çok güzeller ama bana saldıracak gibiler, neyse ben bunlara kabarıyorum (kedi sıkışınca kabarır ya öyle)kaçıyo bunlar. Atla geri eve dönüyorum.Evde de bişiler oluyo ama uzattım iyice.
0
Godless
(19.02.14)
Çok önem veriyorum fakat hatırlamıyorum, uyandığım an gördüğüm rüyayı hatırlamaya çalışırım, o an hatırlasam bile kısa süre sonra unuturum..
Net hatırladığım rüyalarım genelde birebir olmasa da çıkar.. Kuzenimin yazlık alma gibi bir düşüncesi yokken birkaç ay sonra alacağı yazlığı rüyamda görmüştüm mesela, aynısı değil ama çok benzer yanları var (kat sayısı, odaların yerleri, mutfağın detayları gibi) sadece dış görünümü farklıydı..
Ona ilk rüyamı anlattığımda "ah piyango çıkacak galiba yoksa mümkün değil" demişti (daha önce çıkan rüyalarım olduğu için çok emin bir şeklide alacağına :) ) ama 3-4 ay sonra krediyle aldı.. Hala evden bahsedilince benim rüyamı söyler..
Hatta rüyamda gördüğüm evde sadece halamı görmüştüm temizlik yaparken, bunu da kuzenimin aldığı eve halamın sahip çıkmasına bağlarız :)

Bunlar haricinde aksiyon filmi gibi geçer, macera dolu, bir kapıyı açar başka bir ülkeye gidebilirim, başka bir kapıyla geri dönerim falan bu hemen hemen tüm rüyalarımda olan bir olay.. Kapılar önemli :)
0
mutekebbir
(19.02.14)
cok ruya goruyorum. cogunu da sabah kalkinca hatirlamiyorum.

hatta soyle bir sey kesfettim ruyalarin tamamina yakinini sabah kalkmaya yakin goruyorum. yani gecenin 1-2 sinde ruya gormuyorum.

bazen cok basimi agritiyor gordugum ruyalar. oyle ki ruyada olaylar o kadar hizli gelisiyor ki, sabah kalkinca hem ruyayi hatirlamiyorum hem de beynim zonkluyor. ama bu bahsettigim kabus degil.
0
exlibris
(19.02.14)
(4)

tablet için koruyucu film toptan alım

syangela
tablet için toptan ucuz yollu koruyucu film almayı düşünüyorum. nerden alınır bu şekilde.
tablet için toptan ucuz yollu koruyucu film almayı düşünüyorum. nerden alınır bu şekilde.
0
syangela
(19.02.14)
netten dx alibaba vs yolluyor. giden biri de rahatca getirir. sayi alet ve ne yapacaginiz sorularina göre degisen cevaplar gelecegi gibi trde mi almak istiyorsunuz getirtecek misiniz vs detaylarini da belirtmeliydiniz.
0
wiillii
(19.02.14)
dx den ipad mini icin almistim 3 tane 10 tl. dx.com


ucretsiz kargoyla goneriyorlar. 10-12 gunde gelmisti siparisim
sen daha mi toplu alacaksin? 100-200 tane gibi??
0
exlibris
(19.02.14)
ben daha toplu alabilirim fiyata göre. yurtdışından mı geliyo. extra bi masrafı var mı dx'te.
0
🌸syangela
(19.02.14)
alibaba cok daha büyük saticilarla calisir ve cok daha toplu alimlara yöneliktir. 100 ve üstü gibi. miktar arttikca fiyati degisir ancak üretici veya saticiyla direkt temasa gecip gönderme kosullarini vs ögrenmek gerekir. site pek bir sey sunmaz iki tarafi birlestirmek haricinde.

dx ise daha ufak capli alimlari karsilar. onda da saticiyla temas kurmak da yarar vardir. duruma göre takip kodu vs isterseniz kargo bedeli azicik artabilir ama trye gelir gelmez genelde pttye verildiginden takip kodunda yarar vardir. elimize gecmeyen ürünler olmadi degil. genelde cok yardimseverler ama.

gümrük durumlarini cok bilmiyorum ama bu tarz seylerin takildigini duymadim hic.

duruma göre 12 20 gün arasi sürüyor. genelde uzakdogu tarafindan vs geliyor. ben hong kongdan fener almistim en son. mektup zarfinda geldi:)
0
wiillii
(19.02.14)
(9)

sürekli yorgun hissediyorum kendimi, tavsiyeleriniz nelerdir ?

romayi kurtaran itfaiyeci
arkadaşlar rahat bi işim var. sabah 10'dan akşam 8'e kadar çalışıyorum. ama mesela şu an deli gibi uykum var. sabah geldiğimde de vardı. ama eve gider gitmez de uyuyamıyorum. sürekli yorgun hissediyorum kendimi. sürekli gözlerim her an kapanacak gibi hissediyorum. sanki böyle bi yerlerimde bi ağrı f
arkadaşlar rahat bi işim var. sabah 10'dan akşam 8'e kadar çalışıyorum. ama mesela şu an deli gibi uykum var. sabah geldiğimde de vardı. ama eve gider gitmez de uyuyamıyorum. sürekli yorgun hissediyorum kendimi. sürekli gözlerim her an kapanacak gibi hissediyorum. sanki böyle bi yerlerimde bi ağrı falan var gibi oluyo bazen. uyku desen banko 8 saatim var. üstüne çıktığım da oluyo ara ara. ama 8 saatten de az hiç uyumuyorum.

haftada 2 3 gece alkol alıyorum. ve günlük 1 paket sigara içiyorum.
tavsiyelerinizde bunları bırak demeyin. onun harici ne derseniz eyvallah. ama vitamindi ama egzersizdi ne bileyim. ne tavsiye ederseniz mutlu olurum.

teşekkürler.
0
romayi kurtaran itfaiyeci
(18.02.14)
hiv olabilir. bir test yaptırın.
0
bira sisesi kapagi
(18.02.14)
B vitamini değerlerine baktırmalısın.
0
Lola90
(18.02.14)
aksamlari acik havada biraz tempolu yuru. sonra eve gelince birseyler yemeden ilik dus alarak uyumaya calis. bilgisayardan aksam saatlerinde kop. kendini daha dinc hissedeceksin.

bir de alkol sigara icin zaten bir sey demeye gerek yok. sen daha iyi biliyorsun
0
exlibris
(18.02.14)
az ye. bulunduğun yeri havalandır. hafif soğuk olsun bulunduğun ortam. ne çok soğuk ne çok sıcak. zaten havalandırmak için camları açtığında içerisi o sıcaklığa ulaşacaktır.
hali saha vs. yap arada.
spor yap yani. dinç olsun vücut.
0
westblack
(18.02.14)
pharmaton
0
edgenabby
(18.02.14)
İstanbulda yaşıyorsanız ilk etken hava kirliliği.
Bol bol hareket etmelisiniz vücut ısınıp ter atmalı. Evde yapılabilecek birsey isterseniz kosu bandi veya bisikleti eglenceli bisey isterseniz xbox kinect veya nintendo wii
0
enter saltman benim
(18.02.14)
bir kaç ay önce seninle aynı hayatı yaşıyordum. sigarayı bıraktım şimdi zıpkın gibiyim. (bkz: champix)
0
japon askeri
(18.02.14)
jamswety
(18.02.14)
Ca ca ca cooom :)

Bakınız işiniz rahat değil aslında söylediğinize göre güneş ile karşılaşmıyorsunuz sanırım.
1* eve döndüğünüzde rahat edebileceğiniz şeyler yapın yemekten sonra duş alıp ayakları uzatıp sıcak birşeyler için (siyah çay ya da kahve olmasın.alkolü de olmasın) hafif bir müzik açın. zihninizi dinlendirin. Ve bence erken uyuyun 23.00 -23.30 arası uyumuş olun.
2* EN ÖNEMLİ DİNLENEME NEDENİ : Sİ-GA-RA (kesinlikle ben de sigara yüzünden çok yorgun hissediyordum. günde sadece 2 tane içiyorum şimdi yemeklerden sonra. ve daha dinç uyanıyorum)Biraz daha azaltabilirsiniz.

3*Sigara ve uyku probleminden kurtulduktan sonra yavaş yavaş egzersiz yapmaya başlayabilirsiniz. Önümüz bahar. Hafif yürüyüşler (eğer böyle bir olanağa sahipseniz çok iyi gelicektir.) yapın.Ya da yakınlarda yüzme havuzu varsa bir iki akşam yüzün. Eve dönünce çok daha rahat uyursunuz ve sabah dinç uyanırsınız.
4* Beyaz ekmek tüktiyorsanız ya da mayalı şeyler bunlar uyku getiriyor. Mümkün olduğu kadar yemeklerde diğer ekmeklerden yerseniz daha az yorgun hissedersiniz.
5* Alkol konusuna gelince onu da 2-3 den 1-2 ye indirirseniz daha az yorgun uyanabilirsiniz. Haftasonu çalışmıyorsanız o günler için . Yada daha az yorulduğunuz günler.
6* Tatile ihtiyacınız olabilir. Stres altında ya da depresyonda olabilirsiniz. Depresyon= uyuma isteği (bendeki şekliyle). Onun için de eve gelince dediğim şekilde spor yapmak(yürümek) ve beyninizi çok mesgul etmeyecek özellikle bu radyasyon yayan şeylerden uzak bir hobi edinin. Puzzle yapmak gibi.
Bilgisayar ,telefon, televizyon gibi elektronik aletlerle çok haşır neşir olmayın. Onlar da çok yoruyor.
0
Flütist samur
(18.02.14)
(7)

20 gündür sigara içmiyorum; hiç bir şey değişmedi

rastgelebiri
Champix ile bıraktım çok kolay oldu, her neyse;Derler ya;insanın aldığı nefes bile fark eder: etmedi.koku alışı değişir: değişmedi. sabah kalkışı bile fark eder: etmedi.hayat enerjim: artmadı.kondisyonum: artmadı.gücüm: artmadı. (ağır bir spor yapıyorum)eee ne len bu? 20 gün ya bu dile kolay. birile
Champix ile bıraktım çok kolay oldu, her neyse;

Derler ya;

insanın aldığı nefes bile fark eder: etmedi.
koku alışı değişir: değişmedi.
sabah kalkışı bile fark eder: etmedi.
hayat enerjim: artmadı.
kondisyonum: artmadı.
gücüm: artmadı. (ağır bir spor yapıyorum)

eee ne len bu? 20 gün ya bu dile kolay. birileri mi yalan söylüyor, yoksa kişiden kişiye değişir mi? tabi şimdi illa değişir de, benim yorgunluğumun sebebi sigara değilmiş sanki. akşam çok yorgun oluyordum, iş, ders, antreman derken; sigarayı bıraktım hiçbir şey fark etmedi.
0
rastgelebiri
(18.02.14)
ben nikotin sakızıyla bıraktım 8 ay oldu, ilk 3 ay senin gibiydim, "bu ne lan hiç bişey farketmedi" diye ama sonra farketti yavaş yavaş, ciğerim miğerim açıldı halısahada dana gibi koşuyorum yorulmuyorum artık, daha bir çok düzelir denen şey düzeldi harbiden de.
0
nerdeyim ben
(18.02.14)
bir se degismedi diye sakin icmeye baslama.

en azindan degisen bir sey soyleyecegim ve bundan eminim. yanina yaklstigin kisiler artik senden sigara koktugun icin uzak durmaya calismiyorlar. bak bu kesin degisti. digerlerini bilemem
0
exlibris
(18.02.14)
Ben bir sene bıraktım, o tecrübe ile konuşuyorum.

Edicek ve hatta etmiştir bile sen farkında değilsindir. 15 günde fark ediyor yürüyüşüm hızlanıyor, koşma isteği geliyor kafa biraz dağınık oluyor vs. ama ilaçsız bırakmayı deniyorum ben. bahsedilen bütün o değişiklikler için iyice arınmış olman ciğerlerinin temizlenmesi lazım, bütün bu içtiğin sigaraların katranı boku püsürü 20 günde temizlenir mi?

Ha birde evet ilacı bırakınca rüyana girecek, zaman zaman sigara içmek isteyeceksin, kafan bi acayip olacak bir süre bununla mücadele edip kazanırsan herkes yürüyen merdiveni beklerken sen en tepeye çıkmış gram yorulmamış olacaksın. deli gibi bisiklete binecek, koşacak daha iyi yatak performansına ulaşacak ve daha az yorulacaksın, daha iyi koku alacaksın bunların hepsi olacak. sadece zaman alan bir süreç devam et, sakın şimdiye kadar değişmedi demekki bi zararı yokmuş deme, sen sürecin içinde olduğundan fark etmeyebilirsin bunları, haftada bir gören arkadaşlarından falan yorum al.
0
selam
(18.02.14)
kondisyonunun artmaması garipmiş sigara baya etkiliyor normalde.
0
analord
(18.02.14)
ben sigarayı bırakalı 2 ay oldu sabah ağzım küllük gibi uyanmıyorum. sabah kalkışı o yüzde fark eder, aldıgım nefes çok değişmedi ama yemeklerin kokusunu daha iyi alıyorum sanırım.
0
analord
(18.02.14)
sabah enerjik uyanma ve kondisyon zamanla artacaktır. 20 gün çok erken. 2,5 ay kadar benim göğsümdeki ağırlık gitmemişti, dile kolay 2,5 ay.
0
japon askeri
(18.02.14)
20 gündür sigara içmiyorsunuz bardağın boş tarafı. Ne kadar zamandır içiyorsunuz. Yenilenmek için daha fazla zamana ihtiyacı var vücudunuzun :) Umutsuzluğa kapılmayın En azından sabah uyandığınızda ağzınızda iğrenç bir tat olmuyordur ve daha güzel kokuyorsunuzdur. Bence 20 gündür içmiyorsanız bir süre daha sabredin. :)inşallah başlamazsınız tekrar.
0
Flütist samur
(18.02.14)
(3)

bu siteye güvenip alışveriş yapayım mı?

mistreated
http://eotoyedekparcalari.com/burada aradığım bi araba parçası var ama sitede ne adres var ne telefon. hiçbir iletişim bilgisi bulamadım siteye mesaj gönderme kısmı haricinde. kapıda ödeme istiyorum ama o da yok sadece kredi kartı seçeneği var. ne etsem bilemedim. cüzdan.avi olmasından şüpheleniyoru
eotoyedekparcalari.com

burada aradığım bi araba parçası var ama sitede ne adres var ne telefon. hiçbir iletişim bilgisi bulamadım siteye mesaj gönderme kısmı haricinde. kapıda ödeme istiyorum ama o da yok sadece kredi kartı seçeneği var. ne etsem bilemedim. cüzdan.avi olmasından şüpheleniyorum. nasıl kontrol edilebilir böyle bi sitenin güvenilirliği?
0
mistreated
(18.02.14)
Ben güvenilir bulmadım. Sonuçta bu bir e-ticaret sitesi ve iletişim bilgileri bile yazmayan bir firmanın stok durumunun kontrol edildiğine de inanmam hiç bir zaman. Alışverişinizi yaptıktan sonra baya bir bekleyebilirsiniz. Emir otomotiv yazmışlar firma ismine fakat, bir kaç şehirde emir otomotiv var, hangisinin olduğunu da kestiremedim açıkcası.
0
sforza
(18.02.14)
ne alacağınıza bağlı. Ben 30 liralık bir parça için aşağıdakinden alışveriş yaptım. Hiç de sorun yaşamadım.

www.otoker.com
0
tzum_tzum
(18.02.14)
guvenme

eotoyedekparcalari.com

iletisim bilgileri bile yok.
0
exlibris
(18.02.14)
(7)

bu iki hayvanı aynı anda bakar mıydınız ?

Sandman
http://www.youtube.com/watch?v=vL8x7LcA-Y4sorum video da saklı
www.youtube.com

sorum video da saklı
0
Sandman
(18.02.14)
ayiyi aliyorum
0
exlibris
(18.02.14)
kaldığım yer müsait olsa yanlarına bir golden retriever, iki üç tane de kedi eklerdim.

ulan çok tatlı namussuzlar.
0
papillon7
(18.02.14)
bakardım.
0
legolasin son oku
(18.02.14)
Ulan çok tatlı namıssızlaaarr!! Hele o paytak zıplayışlar yok mu. Off içim eridi. Keşke imkanım olsaydı, bakardım valla.
0
pandispanya
(18.02.14)
ayıya bittim. zaten oldum olası severim ayıyı. televizyonda görsem durup izlerim.
0
sir gawain
(18.02.14)
oha şunlara bak. ben bunlarla yaşayabilmek için mağaraya çıkarım. yarappim güzelliğe bak. hep ayıyla güreşmek istemişimdir. goril de olur.
0
namus ninjası
(18.02.14)
çok haksızlık ediyolar o hayvanlara, büyüyünce kafese koymak zorunda kalcaklar, doğaya salamazlar çünkü hayvan karnını doyurmasını öğrenemiyecek. evcil hayvan olmadığı güvenip bahçede de bakamazlar. bakmazdım bu yüzden
0
efsunlu
(18.02.14)
(11)

eve gelince çorapları çıkarmak

syozkn
böyle ne bilim dinibütün insanlarda sıkça görüyorum bu adeti. evin içinde yalın ayak oluyorlar mutlaka, çorap falan giymiyorlar yani. sormaya çekindim ama sünnet falan mı acaba dedim? bilgisi olan var mı ?
böyle ne bilim dinibütün insanlarda sıkça görüyorum bu adeti. evin içinde yalın ayak oluyorlar mutlaka, çorap falan giymiyorlar yani. sormaya çekindim ama sünnet falan mı acaba dedim? bilgisi olan var mı ?
0
syozkn
(18.02.14)
sünnet değil. beş vakit namaz kılan bir insan 2-3 saatte bir abdest alıyor gündüz. tuvalete girerken de hijyen açısından çoraplar çıkarılıp paçalar sıvanıyor, çıkışta eller ayaklar yıkanıyor. böyle olunca çorap giymek istemez insan.İkide bir çorap çıkarıp giymek niye ki? Bir de mevsim yaz ise oooh sal gitsin.

edit. camiye de çorapsız gelenler var onları tasvip etmiyoruz.cami kimsenin evi değildir,hoş olmuyor.
0
AWD
(18.02.14)
Bence tamamen kültürel bir olay.
0
pandispanya
(18.02.14)
abdest alıyoz ya ondan biliyon mu canım benim.
0
barbara herhalde barbara manken olan
(18.02.14)
ozellikle kisin ciplak ayakla dolasmiyorlar.

awd nin dedigi gibi abdest almak icin bir de tuvalete girerken falan cikartiyorlar. ama yazin corapsiz guzel oluyor.

camiye corapsiz gelenler var bu da baska baslikta incelenmeli
0
exlibris
(18.02.14)
çorap çok rahatsız edici yahu, dini bütün adam değilim ama yaz kış sabah akşam evdeyken yalın ayak dolaşırım. misafir geldiğinde giyerim ama.
0
pinman
(18.02.14)
hayatımda hiç namaz kılmadım ama bende eve gidince çoraplarımı cıkarırım aga o ne lan şortun altında coraplamı oturuyonuz geceleri
0
prezarlatif
(18.02.14)
@konusma ben konusuyorum daha bitirmedim ile aynı şeyleri yapıyorum tekrar yazmaya lüzum yok gibi geldi de.
0
uzunuzunilgi
(18.02.14)
emin olmak için ekrandan kafamı aşağı çevirdim. evet. çorapsızım. hayır. dinsizim. böyle daha rahat biliyon mu?
0
namus ninjası
(18.02.14)
sürekli çorapla durduğumda rahatsız hissediyorum. son iki üç senedir böyle. yazın dahi çorap giyerdim. sonra çorapları attım ve sandalete geçtim. inanılmaz bir rahatlık anlatılacak gibi değil. çorap giydiğim dönemlerde ayak serçe parmağımla 4. parmağımın arasında mantar oluşmuştu. her gün yıkayıp kremliyordum falan ama kar etmiyordu. çünkü çorap yüzünden terleme oluyordu ve tüm uğraşlar boşa gidiyordu. çorapları attıktan 1-2 hafta sonra azaldı ve yaz bitmeden mantar derdim bitti. yıkanıp temizlenen ve hava alan ayak mantardan kurtuldu. kışın zaman zaman kısmen yine azıyor ama kış da olsa evde çıkarıyorum çorabı.
0
kallesnikof
(18.02.14)
sağolun cevaplar için. kendi evimde bende genelde çıkarıyorum çoraplarımı ama sormak istediğim bu değildi. bazı insanlar var, atıyorum yarım saat sizin evinize geldi, hop ilk yaptıkları şey çoraplarını çıkarıp bir kenara koymak. kendi evinde rahatlık için tamam da kapalı ortama girdiklerinde yapıyorlar yani bunu. onun sebebini merak etmiştim ben daha çok. sanki rahatlıktan farklı bi sebebi varmış gibi gelmişti.
0
🌸syozkn
(18.02.14)
ben sokak çorabından ev çorabına geçerim temiz hissetme gereğinden mütevellit.
0
yuto
(19.02.14)
(5)

gaz problemi

wendyangelamoiradarling
Merhaba bir süredir fena halde gaz problemi yaşamaktayım. Düzenli besleniyorum, gaz yapıcı yiyecek/içeceklerden uzak duruyorum ama bir türlü sona ermedi problem. Herhangi bir tavsiyeniz vs var mıdır? şunu ye şunu iç iyi gelir şeklinde? Doktora gözükmek istesem hangi branşa gözükmeliyim?
Merhaba bir süredir fena halde gaz problemi yaşamaktayım. Düzenli besleniyorum, gaz yapıcı yiyecek/içeceklerden uzak duruyorum ama bir türlü sona ermedi problem. Herhangi bir tavsiyeniz vs var mıdır? şunu ye şunu iç iyi gelir şeklinde? Doktora gözükmek istesem hangi branşa gözükmeliyim?
0
wendyangelamoiradarling
(18.02.14)
Gün içinde bulunduğunuz ortamlar soğuksa eğer böyle bir sıkıntı yaşamanız normal. Ayakları sıcak tutmak önemli.
0
iki ekmek bir sigara
(18.02.14)
adı üstünde: gastroenteroloji:)
0
elma salyangozu
(18.02.14)
yuruyus de iyi geliyor gaza.

doktora da gorunmeli cok rahatsiz ediyors tabii
0
exlibris
(18.02.14)
dinomazu
(18.02.14)
metsil fort
0
spankenstein
(18.02.14)
(10)

Tavsiye Fransız Filmleri

zekicalik
Dostlar izlemelisin dediğiniz önerdiğiniz Fransız filmleri istiyorum türü pek önemli değil de çok ağır olmayıp daha eğlenceli bir şeyler olursa daha hoş olur gibi, şimdiden teşekkür ettim...
Dostlar izlemelisin dediğiniz önerdiğiniz Fransız filmleri istiyorum türü pek önemli değil de çok ağır olmayıp daha eğlenceli bir şeyler olursa daha hoş olur gibi, şimdiden teşekkür ettim...
0
zekicalik
(18.02.14)
tais-toi
0
rainarc
(18.02.14)
İlgi alanına girer mi bilmiyorum ama Fransız yapımı bir film söyleyeceğim: Fantastic Planet. Ütopik bir animasyon.
İnsanları evcil hayvan olarak besleyen uzaylılar var mesela.
0
tanterosa
(18.02.14)
(bkz: le placard)
(bkz: Caché)
(bkz: Le dîner de cons)
(bkz: Un crime au paradis)
Üç renk üçlemesi:
(bkz: Bleu)
(bkz: Blanc)
(bkz: Rouge)

(bkz: La fille sur le pont)
0
godsparticle
(18.02.14)
0
marcelle
(18.02.14)
le nom des gens
0
pinkket
(18.02.14)
old possum
(18.02.14)
intouchables
0
dnznc
(18.02.14)
en son izlediğim ve beğendiğim "Havada Aşk Var (Ma vie en l'air)"
0
crime girl
(18.02.14)
geberix
(18.02.14)
Le Huitieme Jour www.imdb.com
0
exlibris
(18.02.14)
(21)

Hangisini tercih edersin kahvaltıda?

ermanen
sadece birini seçmek durumunda olsaydın:• nutella (veya fıstık ezmesi ya da başka kakaolu fındık kreması)• bal (veya kaymak-bal)• pekmez (veya tahin-pekmez)• çilek reçeli (veya başka reçel)• acuka (veya muhammara)
sadece birini seçmek durumunda olsaydın:

• nutella (veya fıstık ezmesi ya da başka kakaolu fındık kreması)
• bal (veya kaymak-bal)
• pekmez (veya tahin-pekmez)
• çilek reçeli (veya başka reçel)
• acuka (veya muhammara)
0
ermanen
(18.02.14)
bal.

bu arada acuka ne lan?
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(18.02.14)
oncelik sirasina gore:

bal kaymak

ikinci olarak

tahin pekmez
0
fakyoras
(18.02.14)
nutella
0
jacque
(18.02.14)
acuka
0
rock n roll
(18.02.14)
ACUKA.

Her sabah acuka yiyorum. Beyin digerlerine bile bakmadan onu secti. :))
0
barbara herhalde barbara manken olan
(18.02.14)
bal + kaymak. geberene kadar yerim.
0
vedat chili peppers
(18.02.14)
yemeyeli çook uzun zaman olduğu için tahin-pekmez diyorum şu anda.

ama her an nutella vs tahin pekmez çekişmesine dönüşebilir.
0
nwnd
(18.02.14)
bal. olmazsa pekmez. işçiyim kalori lazım.
0
g7mor
(18.02.14)
şeker komasına girene kadar bal
0
cecilia
(18.02.14)
neden hepsi tatli?

zeytin, peynir domates tercih edebiliyorsak bunlar, yok sadece listeden secebiliyorsak cilek receli
0
exlibris
(18.02.14)
muhammara. tatlı yemem derken tek seçenek kaldı ama kendisini severim zaten çokça.
0
uzunuzunilgi
(18.02.14)
1. bal-kaymak
2. nutella

diğerleri dünyada olmasa da olur.
0
papillon7
(18.02.14)
kaymak-bal
0
r_u_h
(18.02.14)
nutella.

reçelle, pekmezle işim olmaz. balı da belki tereyağı olsaydı 2. sıraya koyardım.
0
supergirl
(18.02.14)
Bal- kaymak
0
sistem enkazı
(18.02.14)
tahin pekmez!!!
0
spider03
(18.02.14)
acuka,tatlı delisi diyor ki ; sabah tatlı ıyk.
0
blmnrvs
(18.02.14)
tahin-pekmez.
0
reproach
(18.02.14)
çilek reçeli tabi ki
0
çılgındünya
(18.02.14)
acısı az, bol cevizli olursa acuka (yanına tere-roka isterim)
değilse tahin pekmez.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(18.02.14)
bal-kaymak ve tahin-pekmez
0
söylemez
(18.02.14)
(1)

şu nasıl?

passion rules the game
f/p açısından.http://www.pcdepo.com//page.php?act=urunDetay&urunID=11351&name=lenovo-miix2-59-401649-tablet-pcdanke.
f/p açısından.
www.pcdepo.com

danke.
0
passion rules the game
(17.02.14)
kiz alacaksan wilma'dan
tablet alacaksan elma'dan
0
exlibris
(17.02.14)
(5)

Sultanahmet'te yemek yenecek yer

aychovsky
Yarın akşama iki kişi gelecek de otelleri Sultanahmet civarlarında. Onlar otellerine yerleştikten sonra ben de onları yemeğe götüreceğim. fiyat/performans oranı nerelerde iyidir? Simit Sarayı olmasın ama çok da şişkin fiyatlı bir yer de olmasın. Düzgün oturup yemek yenebilecek bir yer olsun.
Yarın akşama iki kişi gelecek de otelleri Sultanahmet civarlarında. Onlar otellerine yerleştikten sonra ben de onları yemeğe götüreceğim. fiyat/performans oranı nerelerde iyidir? Simit Sarayı olmasın ama çok da şişkin fiyatlı bir yer de olmasın. Düzgün oturup yemek yenebilecek bir yer olsun.
0
aychovsky
(17.02.14)
ya su sisirilmis tarihi sultanahmet koftecisine gitmeyn de. koftenin hic bir ozelligi yok, kalabalik, ve ekonomik de degil, ayrica kkarti gecmiyordu en son.

hemen bu amcalarin sirasinda , vitrinde boyle tencere yemeklerinin oldugu esnaf lokantasi gibi (ama daha usturuplu) bir lokanta var oranin yemekleri guzelce. hem yabanciysa konuklarin turk yemeklerinin dibine vurursunuz
0
exlibris
(17.02.14)
Orayı biliyorum, hakkten çok kalabalık. Yol yorgunu olacaklar zaten, köfteciyi kendileri de bulurlar.

Gelenler yabancı. Türk yemeği olsun istiyorum. Seviyorlar zaten Türk yemeklerini.
0
🌸aychovsky
(17.02.14)
www.matbahrestaurant.com

güzel bir yer olduğunu duymuştum. fiyatları çok pahalı mı diye bir araştır.
0
hepiniz oleceksiniz
(17.02.14)
süleymaniyeli kurufasulyeci erzincanlı ali baba'yı deneyebilirsiniz. çok uzak değil zaten. bir kere gittim oraya aslında ama türk yemeği dedin diye ilk o aklıma geldi ve fena bir yer değildi. fiyatlar da uygun. www.kurufasulyeci.com
0
peh peh peh peh peh peh peeeh
(17.02.14)
karina restorant
0
camiroquay
(17.02.14)
(2)

Walker bisküviler nerede

bi mekan
Merhaba, Bu Walkers bisküvileri Türkiye'de bulabilmek mümkün mü ve nerede? Carrefour'da var demişlerdi ama rastlayamadım. Ve fiyatları çok uçuk mudur? Teşekkürler.
Merhaba,

Bu Walkers bisküvileri Türkiye'de bulabilmek mümkün mü ve nerede? Carrefour'da var demişlerdi ama rastlayamadım. Ve fiyatları çok uçuk mudur?

Teşekkürler.
0
bi mekan
(16.02.14)
macro'da vardır. migros belki. semtine göre çeşitli şarküterilerde de bulunabilir. hiç olmazsa şu gıda ürünleri satan sitelerde kesin vardır. bu konuda da google senin dostun. fiyat 13-14 lira civarıydı sanırım.
0
tonoto
(16.02.14)
mujdemi isterim www.cikolatasepeti.com
0
exlibris
(17.02.14)
(6)

şu site

megafon
güvenilir midir? daha önce alışveriş yapan var mı? hiç mantıklı gelmedi fiyatlar, orjiinal değildir di mi?http://www.sezonayakkabilari.com/
güvenilir midir? daha önce alışveriş yapan var mı? hiç mantıklı gelmedi fiyatlar, orjiinal değildir di mi?

www.sezonayakkabilari.com
0
megafon
(16.02.14)
www.sezonayakkabilari.com

güvenilir gelmedi açıkçası
0
lazpalle
(16.02.14)
hee orijinal.
adidas toptan satıyor bunlara.
0
Manas
(16.02.14)
ben buradan bir kaç kez ürün aldım. ürünler imitasyon. resimdeki ile aynı ürün geliyor. 1. kalite gibi bir şey diyebilirim. o paraya göre gelen ürün baya iyi.
zaten dikkat ederseniz sitenin hiç bir yerinde orjinal ürün ibaresi yok.
0
sallamakahve
(16.02.14)
Araya kaynamak gibi olmasın ama o sitenin anasayfasında görünen şu resimdeki www.sezonayakkabilari.com ayakkabının orjinalini bana bulun lütfen.
0
onexey
(16.02.14)
urunler cakma olduguna gore guvenmesen iyi edersin
0
exlibris
(17.02.14)
pek güvenilir değil bence.

whois.domaintools.com
0
tonoto
(17.02.14)
(8)

Ikea'dan ne alınır?

ermanen
var mı böyle aklınıza gelen yararlı ilginç şeyler?bi de yastık ne önerirsiniz ordan?edit: bi de kucağa konulan laptop şeysi vardı. neydi o? önerir misiniz bi de?
var mı böyle aklınıza gelen yararlı ilginç şeyler?

bi de yastık ne önerirsiniz ordan?

edit: bi de kucağa konulan laptop şeysi vardı. neydi o? önerir misiniz bi de?
0
ermanen
(16.02.14)
duvara bundan icine de bir tane duvar saati al

www.ikea.com.tr
0
exlibris
(16.02.14)
sarmısak ezeceği

garlic crusher demezsem anlamazsın sen şimdi.
0
compadrito
(16.02.14)
sarimsak ezecegi +1
limon sikma seysi
0
nicki martin
(16.02.14)
ikeadan klippan dışında bi bok alınmaz. parası çok olan adam zaten oradan bir şey almaz.
0
fikir muhendisi fikri
(16.02.14)
Laptop şeysi bu olabilir mi? Katlanıyor katlanıyor, yatakta laptop konuluyor.
www.ikea.com.tr

Bir de markasında ö geçen bir şey gördüğümde heyecanlanıyorum ben, adı böyle Morström, Eplarö gibi bir şey görürseniz benden selam söyleyin.
0
aychovsky
(16.02.14)
garlic crusher dediğiniz hangisi

şunlar var:
www.ikea.com
www.ikea.com
0
🌸ermanen
(16.02.14)
KONCIS yani ikincisi
0
compadrito
(16.02.14)
dağ çileği marmeladı. lingonberry. çok seviyorum. az şekerli. kaymakla çok iyi oluyor :)
0
mea maxima culpa
(16.02.14)
(7)

Eskiden herkes köye-yazlığa giderdi.

ya ben lan neyse
selamlar,90 lı yıllarda çocukluğumu yaşadım. 87 liyim.sokakta top oynadığımız zamanlarda herkes tatilde ya köye giderdi ya yazlığa.yazlığa gidenler için de aklımda hep dubleks villa gibi bir yere gidiyorlar gibi bir hayalim vardı. biz ne köye giderdik ne yazlığa.bu yazlığa gidenler hakkında sizin de
selamlar,

90 lı yıllarda çocukluğumu yaşadım. 87 liyim.

sokakta top oynadığımız zamanlarda herkes tatilde ya köye giderdi ya yazlığa.

yazlığa gidenler için de aklımda hep dubleks villa gibi bir yere gidiyorlar gibi bir hayalim vardı. biz ne köye giderdik ne yazlığa.

bu yazlığa gidenler hakkında sizin de böyle hayalleriniz var mıydı? villa gibi bir yere gidiyorlar gibisinden?
0
ya ben lan neyse
(16.02.14)
ben o villalara değil de yazlık arkadaşlaklarına özenirdim hep. yaz tatilinden gelince anlatıp dururlardı şunu yaptık bunu yaptık diye. çılgın partiler dönüyor gibi hayal ederdim.
0
tescillimarka
(16.02.14)
evet. benden başka herkes giderdi. o yüzden yazlığı hep böyle havuzlu, kızlı, erkekli yerler olarak hayal ederdim.
0
mayeskuel
(16.02.14)
Bizim yazlik aslinda iyi olmasina karsin kotu bir olayla hatirladigim icin, hep ufff iyi ki ben yazliga gitmiyorum diye sevinirdim
Bahceli bahcesinde meyve agaclari olan hortumla hadi simdi de yagmur yagiyomuuuus diye salak salak oyun oynadigim bi ev gelir aklima
Bir de salak bi kopecik, gelme pesimden diye kactigim, akil akil gel gotume takil. Cocukluguma bak.

Bu arada koy de 1950leri yasayan, 5 6 tane yasli.
Harp zamani, kitlik var, giran geldi... diye devam eden savas hatiralari

Benim ortalama olmam nasil beklenir ki.
0
cecilia
(16.02.14)
ben koye giden fakir kesimdendm. yazligimiz yoktu. ama yazligi olanlari byle villa, denize sifir olarak hayal ederdim.
0
exlibris
(16.02.14)
aynen, ben de bu şekilde kuruyordum ki öyleymiş zaten. anneannemlere gidiyorduk biz, denizi görüyordu ve şehrin içinde köy gibi acayip hoş bi' yerdi en azından o zaman yaşadığımız yere kıyasla, ama denize uzaktı yine de. manzarası vardı sadece.

yazlığımız olsaydı çok mutlu olurdum ama little miss rejectee'nin anlattığı türdeki yazlık hikayelerine uyuz olurdum, içten içe kıskandığım içindir belki. fazla zengince, yapmacık, kibirli, uzak geliyordu benim gözüme. orta direk ailenin çocuğu olmanın böyle dezavantajları var bence. bi' yerde fakir, bi' yerde zengin hissediyosun. halbuki hiçbiri değilsin.
0
der meister
(16.02.14)
bizim yazlık vardı, denize de çok yakındı ama o hikayeleri yaşayamadım ben hiç

bende problem var sanırım
0
la noix
(16.02.14)
hee ya. hep kiskanirdim kucukken butun arkadaslarin vardi yazligi. buyudugum sehrin cok disinda degildi cogu ara sira giderdim arkadaslarin yazligina oyle bi ortamim olsaydi buyurken cok daha iyi olurdu. neyse sonradan telafi ettim ama yine de.. cok kral ortamlar olabiliyordu iste
0
babamasoliimbananickaldirsin
(16.02.14)
(1)

Soçi Bobsled

Haldamir
Merhaba,Soçi'deki bobsled elemelerini izleyebileceğim bir link var mıdır acaba?O değil de TRT eşli artistik buz pateni yayınlıyor. Oha.
Merhaba,

Soçi'deki bobsled elemelerini izleyebileceğim bir link var mıdır acaba?

O değil de TRT eşli artistik buz pateni yayınlıyor. Oha.
0
Haldamir
(16.02.14)
trt sabah oglen saatlerinde canli yayin veriyor. trt spor ve trt hd kanallarindan yayin yapiyorlar. ama baska ysyin yapan var mi bilmiyorum

buz patenine ben de sasirdim. devlet milletin ahlakini bozacak yayin yapiyor! hemen change.org da yayinlarin durdurulmas icin anket baslatmali
0
exlibris
(16.02.14)
(2)

schumacher komadan çıkar mı

cedex
bu saatten sonra komadan çıkıp eski haline gelir mi ya da konuşabilecek duruma vs.? en azından istatiksel olarak ihtimali nedir? kesin bir şey söylemek imkansızdır heralde.
bu saatten sonra komadan çıkıp eski haline gelir mi ya da konuşabilecek duruma vs.? en azından istatiksel olarak ihtimali nedir? kesin bir şey söylemek imkansızdır heralde.
0
cedex
(15.02.14)
ben de cok merak ediyorum. insalah iyilesir.

elimizde iborotti ornegi var
0
exlibris
(15.02.14)
benim ümidim yok açıkçası. komada 30 sene kalan insan da var ama ölüyorlar sonra. 19 yıl sonra uyanan acayip bi' abi de var ama çooook düşük ihtimaldir o herhalde.

toparlayan insanlar genelde 3-5 gün, 1-2 hafta komada kalanlar oluyor. yani bayılıp ayılmak gibi düşünebiliriz. schumi reyiz bayağıdır komada, hiçbi gelişme de yok bildiğim kadarıyla.

tabii bu tıpla hiçbir alakası olmayan düz vatandaşın fikri. ama doktorlar da komada kalınan her geçen gün uyanma şansının azaldığını söylüyor zaten.
0
der meister
(15.02.14)
(2)

0312 310 11 83 numarası dolandırıcımıdır ?

baknedicem
0312 310 11 83 arandım geriye dönük 10 sene kk aidatlarını ödeyeceklermiş ama sistemde arıza varmış kapadılar tekrar arayacaklar bu nedir bilen varmı ?
0312 310 11 83 arandım geriye dönük 10 sene kk aidatlarını ödeyeceklermiş ama sistemde arıza varmış kapadılar tekrar arayacaklar bu nedir bilen varmı ?
0
baknedicem
(15.02.14)
dolandirici tabii ki. dolandricilik oldugu hikayeden belli. tekrar ararlarsa salaga ytip sen de onlarla dalga gec. en azindan telefon faturasi kitlemis olursun serefsizlere
0
exlibris
(15.02.14)
şurda hakkında bir sürü şey yazılmış

www.telefonkimin.com
0
clones
(15.02.14)
(4)

star tv programı izleme

cy7
eski bi bölüm izliycem ama startv den izleyemiyorum bağlantı devamlı sorun çıkarıyor ,site berbat vs vs. eskiden yildiztv mi ne vardı onun gibi şu saatte yayınlanmış bişeyi izleme şansımız var mı?
eski bi bölüm izliycem ama startv den izleyemiyorum bağlantı devamlı sorun çıkarıyor ,site berbat vs vs. eskiden yildiztv mi ne vardı onun gibi şu saatte yayınlanmış bişeyi izleme şansımız var mı?
0
cy7
(15.02.14)
burada belki aradigin program vardir. www.tvyo.com
0
exlibris
(15.02.14)
yildiztv hala var ama geriye dönük gün sayısı kısıtlı. son üç beş günlük bir şeyse bulabilirsiniz.
0
saatgeceninonikisi
(15.02.14)
tivibu
0
porn star
(15.02.14)
tvarsivi.com
0
zbrs
(15.02.14)
(5)

bankalardan tekrar 'yeni' banka kart isteme?

deniztarafinabakankale
birkaç yıldır kullandığım bir iş bankası hesabım var. bir de haliyle bankamatik ve normal kullanım için hesap kartım.hesap kartımın üzerindeki jelatin söküldü ve isim soyisim kısmı gitti. ama daha tarihinin dolmasına da baya var. bankayı arayıp yeni bir kart göndermelerini istesem bu işi bana kaça p
birkaç yıldır kullandığım bir iş bankası hesabım var. bir de haliyle bankamatik ve normal kullanım için hesap kartım.

hesap kartımın üzerindeki jelatin söküldü ve isim soyisim kısmı gitti. ama daha tarihinin dolmasına da baya var. bankayı arayıp yeni bir kart göndermelerini istesem bu işi bana kaça patlatırlar?

(öğrenciyim, hesap işletim masrafı filan kesmiyorlar)
0
deniztarafinabakankale
(14.02.14)
kart yenilemekten para almıyorlar. yeni kartın gelmesi biraz zaman alıyor.
0
conrad moricand
(14.02.14)
yapi krediden defalarca kez istedim ucretsi bir hafta sonra adresime gonderdiler.

kirildi, manyetigi okumuyor falan dedim hemen talebimi aldilar. kendi subeme sormustum. muhtemelen telefonla da talep edebilirsin. once cagri merk. ara, olmaz subene git derlerse o zaman gidersin
0
exlibris
(14.02.14)
merhaba. isterlerse de verme, blöf yap. teb, finans, enpara bu işlemden para almıyor. ayrıca jelatinin sökülmesi üstündeki yazıları kullanmıyorsan bir işe yaramaz.
o gün acil ihtiyacım olduğundan bankanın bana kendi verdiği üzerinde ismim soyismim yazmayan kart var. bir terim var o kartlar için de unuttum "p"harfi ile başlıyor. uğraşma kullan gitsin.
0
libertine
(14.02.14)
işbank para almıyor, çipim bozuldu benimde gül gibi sade beyaz kartım gitti işte üniversiteli yazan mavi iğrenç kart geldi:/
0
trajikomix
(14.02.14)
ben finans için birkaç kez aradım(fix card kullanıyorum), her defasında 15 tl kart yenileme ücreti bir sonraki ekstrenize yansıtılacaktır beyfandi dediler :(

işin ilginci geçenlerde kapattırıyorum lan kartı dedim, aradım müşteri hizmetlerini 6 ay kapattırma 50 tl para puan verelim dedi aynı banka :)

bir yolu varsa söyleyin ben de değiştireyim kartımı. ikiye bölünecek diye korkuyordum, bir kerede 5 parçaya ayrılabilir şu anda :))
0
chicha
(14.02.14)
(3)

Eski türk filmi

nymphe
Selam romalılar, Kafayı yemek üzereyim hele bi yardım edin. Hani bir film vardı. Kötden geliyorlar adam yağ tüccarlığı yapıp zengin oluyor. O hayata alışamamış bir karısı var. Evde onlarla kalan yine o köyden bir yardımcıları var. Hatta boğazdan yalı aldıklarında akrabaları gelip eviden uzun süre gi
Selam romalılar,
Kafayı yemek üzereyim hele bi yardım edin. Hani bir film vardı. Kötden geliyorlar adam yağ tüccarlığı yapıp zengin oluyor. O hayata alışamamış bir karısı var. Evde onlarla kalan yine o köyden bir yardımcıları var. Hatta boğazdan yalı aldıklarında akrabaları gelip eviden uzun süre gitmiyorlardı falan. Neydi o filmin adı? Çok ünlü hatta ama yok saatlerdir adı aklıma gelmiyor. Allaaah rızası için yardım :)
0
nymphe
(13.02.14)
kaynanalar diyesim geldi ama o diziydi gerci filmi de vardi
0
exlibris
(13.02.14)
Anlık bi aydınlanmayla filmin "kantar ailesi" olduğunu hatırladım. Teşekkürler hehe :)
0
🌸nymphe
(13.02.14)
nöriyee
0
Lirazervatif
(13.02.14)
(1)

Yazı formatı bulamama

Sskywalkeremre
mesai 8,30 da başlıyor10.00 - 10.15 arası çay arası12.30-13.00 arası yemek molası16.00 - 16.15 arası çay arası18.30 paydosUstteki bilgileri mesai saati olarak duvara asıcam imalat bölümüne ama çay araları formatı bozuyor. Google da da hep moşasız formatlar var. Nasıl yazsamda duzgun bi şekil alsa bu
mesai 8,30 da başlıyor
10.00 - 10.15 arası çay arası
12.30-13.00 arası yemek molası
16.00 - 16.15 arası çay arası
18.30 paydos

Ustteki bilgileri mesai saati olarak duvara asıcam imalat bölümüne ama çay araları formatı bozuyor. Google da da hep moşasız formatlar var.

Nasıl yazsamda duzgun bi şekil alsa bu?

Teşekkürler
0
Sskywalkeremre
(13.02.14)
Mesai Başlangıç: 08:30

Mola
1. Mola: 10:00 - 10:15
2. Mola: 16:00 - 16:15

Yemek Arası: 12:30 - 13:00

Mesai Sonu: 18:30

bu sekilde yaz basliklari bold yap. word dokumanini yatay yap. bu sekilde bastir
0
exlibris
(13.02.14)
(2)

Kapı arkası askısının sivri olması

kanepeee
Ve ona astığım giysilerin enselerinde iz oluşması. Bu askının ucuna top gibi bir şey taksam da sivri kısmı giysilerime batmasa, ama ne taksam? Ne dersiniz?
Ve ona astığım giysilerin enselerinde iz oluşması. Bu askının ucuna top gibi bir şey taksam da sivri kısmı giysilerime batmasa, ama ne taksam? Ne dersiniz?
0
kanepeee
(12.02.14)
sabitleyebilirsen kinder yumurtalarinin icindeki plastik yumurtalardan tak. iz yapmaz.

ya da buyuk boncuk
0
exlibris
(12.02.14)
tenis topu en iyi çözümdür.
0
sarap dumani
(12.02.14)
(6)

evin duvarında beliren tasavvufi mısralar

robin crusoe
1 yıldır oturduğum evin duvarında yeni keşfettiğim kurşun kalemle yazılmış şöyle bir yaz var:"tutalım sen işitmedin ey sağırmadem misalini gördün neden inanmıyorsun."durup dururken belirdiğine inandığım yok benden önceki kiracı yazmış belli de, ne anlama geliyor olabilir onu soruyorum aslında...
1 yıldır oturduğum evin duvarında yeni keşfettiğim kurşun kalemle yazılmış şöyle bir yaz var:


"tutalım sen işitmedin ey sağır
madem misalini gördün neden inanmıyorsun."


durup dururken belirdiğine inandığım yok benden önceki kiracı yazmış belli de, ne anlama geliyor olabilir onu soruyorum aslında...
0
robin crusoe
(12.02.14)
sen ermissin robin

duymamis olabilirsin, ama yuzunu gordun inanmamakta hala israr mi ediyorsun demis??
0
exlibris
(12.02.14)
1 yıldır oturduğum evde böyle bir yazı görsem, bir senedir görmemiş olmam mümkün değil der, geceyi o evde geçirmezdim bile korkumdan. Ev sahibini arar, eski kiracıya falan sordurturdum sen mi yazdın, kız evde korkudan fenalık geçiriyor diye.
0
istinyede bekle
(12.02.14)
"burhan sordum aslıma, aslım bana burhan imiş" diyor
0
akare
(12.02.14)
guess who demiş.
0
madeleine elster
(12.02.14)
işitmediğini söyledin ama görüntüsünü gördün neden inanmıyorsun anlamında... bu ehline malum avama küfür bir söz... allah insanı kendi suretinde yarattı sözünün yansıması... aslında sen hakkın aynasısın. kendinde hakk'I görüyorsun neden varlığına inanmıyorsun anlamında...
0
inanmazsan inanma
(12.02.14)
o yazıyı yazanı bul ve teşekkür et ya da otur tefekkür et.
0
fikir muhendisi fikri
(12.02.14)
(14)

Sevmediğiniz / Nefret Ettiğiniz Ülkeler

denizaya
7 kıtadaki ülkeler için mini bir anket yapmam gerekiyor..En sevmediğiniz ve en sevdiğiniz 7 ülkeyi yazmanızı rica ediyorum..Benim liste...- EN SEVMEDİĞİM ÜLKELER;suudi arabistanfilistinpakistanafganistanmısırbangladeşmalezya- EN SEVDİĞİM ÜLKELERamerikajaponyagüney koreitalyayunanistanbora bora islan
7 kıtadaki ülkeler için mini bir anket yapmam gerekiyor..En sevmediğiniz ve en sevdiğiniz 7 ülkeyi yazmanızı rica ediyorum..Benim liste...

- EN SEVMEDİĞİM ÜLKELER;

suudi arabistan
filistin
pakistan
afganistan
mısır
bangladeş
malezya

- EN SEVDİĞİM ÜLKELER

amerika
japonya
güney kore
italya
yunanistan
bora bora islands
latin ülkeleri
0
denizaya
(12.02.14)
sevmediğim

çin
hindistan
pakistan
mısır
hırvatistan
tayland
meksika


sevdiğim

norveç
kanada
isveç
finlandiya
izlanda
irlanda
UK

not: bir tek çin'i gerçekten sevmiyorum. diğerlerini en az sevdiklerim olarak yazdım.
0
sen git ben geliyorum
(12.02.14)
sevdiklerim (*hicbirine gitmedim sempati besliyorum halkina ve cografyasina)
italya*
ispanya*
yunanistan*
norvec*
japonya*
avustralya*
kanada*
turkiye

sevmedigim (gitmedim ama antipatik buluyorum)
abd
0
exlibris
(12.02.14)
- EN SEVDİĞİM ÜLKELER;

suudi arabistan
filistin
pakistan
afganistan
mısır
bangladeş
malezya

- EN SEVMEDİĞİM ÜLKELER

amerika
japonya
güney kore
italya
yunanistan
bora bora islands
latin ülkeleri
0
bal dok yala
(12.02.14)
Sevdiklerim

Italya
Çin
Nepal
Hindistan
Kanada
Avustralya
Tayland

Sevmediklerim

İngiltere
0
mormormorius
(12.02.14)
Neye gore sevdiğim siyasetmi halkmi cografyami gezilecek yer mi buna gore listen değişiyor

Siyaset dersek sevdiğim ülke yok
Sevmediğim
İsrail
Abd
İngiltere
Fransa
Almanya
İtalya
Ermenistan
Seklinde

Ha gezilecek yer dersen
Merak ettiğim sevdiğim
Abd
İngiltere
Avustralya
Misir
Latin Amerika ülkeleri
0
basond
(12.02.14)
Sevmediklerim
Ermenistan başta olmak üzere tüm fakirlikten ölmesine rağmen tarihi meselelere kafayı takmış ülkeler
Fransa başta olmak üzere tüm ukala ülkeler
Arap dünyası geneli başta olmak üzere eğitim ve öğretime önem vermeyen, geri kalmış sikko ülkeler

Saygı duyduklarım
amerika, israil, almanya
isveç, norveç, finlandiya, danimarka
KKTC
0
roket adam
(12.02.14)
En Sevdigim Ulkeler;

Suudi arabistan
Filistin
Afganistan
Pakistan
Bangladeş
Mısır
Endonezya
Irak

En Sevmedigim Ulkeler;

Amerika
Japonya
Guney Kore
İtalya
Yunanistan
Latin ulkeleri
Bora bora islands
İsrail
Rusya
0
barbara herhalde barbara manken olan
(12.02.14)
Sevdiklerim:
Abd
Kanada
İsrail
İsveç
Norveç
Ukrayna
Hollanda

Sevmediklerim
Pakistan
Suudi arabistan
İran
Bangladeş
Katar
Mısır
Afganistan
Malezya
0
Sarix
(12.02.14)
sevdiklerim

arjantin
brezilya
meksika
ispanya
hollanda
japonya
avustralya

sevmediklerim yok.
0
peh peh peh peh peh peh peeeh
(12.02.14)
Kültür açısından sevmediğim bir ülke pek çıkmadı şu zamana kadar. Bir laf vardı, kime ait olduğunu şimdi bulamadım, "Her ülkenin gurur duyabileceği kendine özgü bir özelliği vardır" gibi bir şeydi. Gururdan ziyade, oraya özgü olup ilginç, iyi niyetli, bana göre gülünç, değişik özelliklerini öğrenmek (çoğuna gitmesem bile) çok zevkli geliyor. Kınadığım olaylara bakarsak da hemen her ülkede var zaten. Yine de Kolombiya ve İspanya denince kanım kaynıyor.

Diğer birçok açıdan bakarsak (iklim, siyasi, vb.) ülke kalmıyor dünyada neredeyse.
0
aychovsky
(12.02.14)
-en sevmediğim-
çin
yunanistan
fransa
italya
ingiltere
bangladeş
tayland

-en sevdiğim-
almanya
ispanya
abd
türkiye
arjantin
isveç
brezilya
0
patricia kitten
(12.02.14)
- Sevmediğim Ülkeler

ABD
İran
Filistin
İsrail
BAE (Birleşik Araplar)
Meksika

- Sevdiğim Ülkeler

İngiltere (Hatta Britanya)
Avustralya
Norveç
Almanya
Japonya
İspanya
0
himmet dayi
(12.02.14)
sevmediklerim;
Hindistan
Pakistan
Çin
Amerika
Katar
Libya
Yunanistan

sevdiklerim;
Fransa
Cezayir
Rusya
Lübnan
İran
Mısır
İngiltere
0
fasyhbyz
(12.02.14)
Sevmediklerim


Amerika
Fransa
İsrail
Ermenistan
Yunanistan

Sevdiğim

Türkiye
0
buzbebek
(12.02.14)
(5)

youtube

hasanli
La youtube giremiyorum. Engellediler mi bu siteyi naptilar? Sizde durum nedir?
La youtube giremiyorum. Engellediler mi bu siteyi naptilar? Sizde durum nedir?
0
hasanli
(12.02.14)
Şuan şarkı dinliyorum
0
pavlis
(12.02.14)
su an sarki dinliyorum sana gelsin bu www.youtube.com
0
exlibris
(12.02.14)
ben de şarkı dinliyorum.
0
kırmızıkaşekaban
(12.02.14)
sıkıntı yok
0
Lirazervatif
(12.02.14)
giremiyorum maalesef
0
akare
(12.02.14)
(7)

martin scorsese nasıl telafuz ediliyor?

personal jesus
geçen televizyonda sinema programı vardı, sunucu kız "martin sıkors" diyince bi afalladım. bu adam italyan asıllı diye biliyorum. öyleyse belki çok kıroca olacak ama soyadının yazıldığı gibi okunması gerekmiyor mu?yahoo answers'da da aynı muhabbet var; http://answers.yahoo.com/question/index?qid=200
geçen televizyonda sinema programı vardı, sunucu kız "martin sıkors" diyince bi afalladım.

bu adam italyan asıllı diye biliyorum. öyleyse belki çok kıroca olacak ama soyadının yazıldığı gibi okunması gerekmiyor mu?

yahoo answers'da da aynı muhabbet var; answers.yahoo.com

siz ne dersiniz?
0
personal jesus
(12.02.14)
tonoto
(12.02.14)
Sıkorsiğse diye telaffuz ediyordum ben. Çok da düşünmemiştim üstüne :/
0
armagan
(12.02.14)
ben skorseys diyorum.
0
geberix
(12.02.14)
skorsesiğ videoda da var zaten
0
yakuza123
(12.02.14)
skorsegsii seklinde vidyoda goruldugu uzere :)
0
noluyo yaa
(12.02.14)
ben martin sıkorsisi diyorum.
0
Sskywalkeremre
(12.02.14)
skorsesi diyorum ben www.youtube.com
0
exlibris
(12.02.14)
(22)

saç uzatsam mı

GibsonRules
selamın aleyküm arkadaşlar. nasılsınız?şimdi ben sürekli 3 numara vuran bi adamım. 4 sene önce 20 yaşın verdiği bir gazla saçlarımı omzumdan aşağıya kadar uzatmışlığım var ama o zamanlar sakal olmadığı için arkadan bayan bir kadıköy uzatır mısınız yorumlarından kestirdim.şimdi sakal var, erkeksi(sal
selamın aleyküm arkadaşlar. nasılsınız?

şimdi ben sürekli 3 numara vuran bi adamım. 4 sene önce 20 yaşın verdiği bir gazla saçlarımı omzumdan aşağıya kadar uzatmışlığım var ama o zamanlar sakal olmadığı için arkadan bayan bir kadıköy uzatır mısınız yorumlarından kestirdim.

şimdi sakal var, erkeksi(saldjkalskdj) bir vücudum var. arkadan bayan diyemezler kanımca. uzatsam mı yaw çok heves ettim. biraz cesaret verirseniz uzatıcam valla. hedef omuz hizası daha uzun değil
0
GibsonRules
(12.02.14)
sakalı arkadan mı bırakıyorsun :) niye bayan diyemesinler
0
readmymind
(12.02.14)
3 numara daha iyi kalsın gitsin böyle.
cevap: uzatma.
0
uzunuzunilgi
(12.02.14)
gerek yok kısa saç 10 numaradır.
0
safepassage
(12.02.14)
uzat panpa ben de ayni durumdayim. 3 vuruyordum hep bu ne lan dedim bi uzatayim sunu.. guzel guzel bu yaslarda uzatmicaz ne zaman uzaticaz olum. yeter onkusur sene okulda asker gibi gezdigimiz.
0
babamasoliimbananickaldirsin
(12.02.14)
abi 90 kiloluk vücutlu bayan yoktur be ehehe

tinypic.com

şu hiza çok mu demode laaaan

@babamasoliimbananickaldirsin ya dimi aq bide zaten eşşek gibi gür saçım var kel adam gibi 3le gezmekten sıkıldım
0
🌸GibsonRules
(12.02.14)
Nayn, no , ciks, i-ih, olmaz, hayir, etme, ...
0
cecilia
(12.02.14)
uzatma bence :)
0
rock n roll
(12.02.14)
Uzatma lan boşver
0
all girls dream
(12.02.14)
zamanında uzatıp nasıl bir şey olduğunu da görmüşsün, hiç uzatma bence siktir et. omzumda bile değil benim, böyle eziyet görmedim. sırf kısa saçlıyken göte benzediğim için uzattım ama yemek yerken ağzıma giriyo, yürürken gözüme çarpıyo pis pis. bunlar niye oluyo? toplamaktan nefret ediyorum. toplayacaksam niye uzatayım? çok çirkin saç toplamak.

bana kalırsa hiçbir erkek uzatmasın. çirkin mirkin artık kısa saçla gezek. ki sürekli 3 numaraya vuruyorsan "ay ben bununla çok tipsiz oluyorum" tribine de girmiyorsundur. düzeni bozma, 3 akar.
0
der meister
(12.02.14)
içinizde kalmasın hevesiniz varsa uzatın .
0
fasyhbyz
(12.02.14)
uzatma dostum. hiç uğraşılmaz. kısa gibisi varmı yahu.

uzatta oyle omuzlara gelmesin.
0
tadutadu
(12.02.14)
Uzat gitsin,bir kere geliyorsun dünyaya,benim uzun ve memnunum.

Edit: Rüzgarda ahenkle dans eden saçlarını düşün ama arkadan esen ters rüzgarları düşünme hevesin kaçmasın.
0
birfincankahvedahaisteyenadam
(12.02.14)
aleyküm selam kardeş. uzat.
0
syangela
(12.02.14)
vay anasini duyurudaki herkes kisa sacciymis la.

kanka sen beni dinle heves dedin mi akan sular durur.
0
babamasoliimbananickaldirsin
(12.02.14)
olm tamam ya kızlarımız istemedi uzatmıyorum.

hevesimi katlettiniz zaten :(
0
🌸GibsonRules
(12.02.14)
asci adamin saci kia olur. 3 numero iyidir. temiz temiz
0
exlibris
(12.02.14)
u-zat-ma lütfen ya hele omuz hizasında cidden olamaz.yapma etme eyleme.
0
bi sigara bi bacardi
(12.02.14)
kafam güzel ya, yamuk yada dikişli değil

@babamasoliimbananickaldirsin doğru diyorsunda duyuru insanlarının bi bildiği vardır be hacı.
0
🌸GibsonRules
(12.02.14)
3 numara çok yakışıyor sana, ama madem istemişsin uzat o zaman.
0
rock n roll
(12.02.14)
Uzatma. Kimse uzatmasın.
0
jacque
(12.02.14)
tabii ki uzat bence güzel bir şey. ben de kazırdım kendi saçlarımı artık uzatmaya başladım iyi ki de uzatıyorum diyorum. iki yıldır kesmedim hiç.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(12.02.14)
ikinci uzatmamda ilkinde aldığım tadı alamadım. ama sen uzat yinede. içinde kalmasın :)
0
kallesnikof
(12.02.14)
(25)

ellerim çok mu çirkin ? capsli

maltalı
http://i.hizliresim.com/ek6BQr.jpgyaşlı eli gibi ve çirkin olduğunu söylüyorlar sanırım öyle de zaten ancak yaş 21-22 henüz :( var mı güzelleştirmenin bir yolu ?http://i.hizliresim.com/epnz3q.jpg
i.hizliresim.com

yaşlı eli gibi ve çirkin olduğunu söylüyorlar sanırım öyle de zaten ancak yaş 21-22 henüz :( var mı güzelleştirmenin bir yolu ?

i.hizliresim.com
0
maltalı
(11.02.14)
yoo normal el.
0
blodeuwedd
(11.02.14)
eller normal
0
readmymind
(11.02.14)
çirkin falan değil, bazı insanlar seviyor moral bozmayı. aldırma sen.
0
rock n roll
(11.02.14)
Hep fazla parmak çıtlatmaktan
0
jamalbsf
(11.02.14)
yatmadan vazelin sürüp eldiven tak. sabaha kadar elleşme. çok bir bozukluk yok elinde ama seni rahatsız ediyorsa nemlendirmeyi dene. çok kuru olduğu resimlerden bile belli oluyor. ellerini çok sık yıkıyor musun? yani günde 8-9 kere falan? ya da suda çok durması gereken bir şeyler mi yapıyorsun?
0
sarhosken alinan hesap
(11.02.14)
hocam aynı benim ellerim, abartmıyorum birebir aynı, tırnaklar filan bile aynı yani.

ayrıca gayet güzel ellere sahipsin, sen ne bakıyon 2 tane dürzüye, yok ellerin çirkinmiş de bilmemne, alakası yok.

ek olarak o çorapları yatarken yerlerde bırakma sabaha kadar çok kötü kokuyolar layn, ben de yiyom aynı poku.
0
Mackinaw
(11.02.14)
güzel değil ama normal. evi de bi toplayın allah rızası için =)
0
bxgx
(11.02.14)
elin değil de bileğin çirkin
0
blossom
(11.02.14)
cildin kuru.benim de öyle.sürekli nemlendirmekle uğraşamıyıcaksan takma.yaşanıyo böyle de.
0
aşksız prens
(11.02.14)
eller biraz balya atmaktan yıpranmış gibi ama yaşlı eliyle alakası yok.
0
sanal hayvan
(11.02.14)
manikür yaptırabilirsin. erkek adam yaptırır mı deme. fark eder çok. tırnak etlerin çok bariz.manikürle daha iyi olur.
0
tuborg yesili
(11.02.14)
"el işte amk" diyerek konuya yeni bir bakış açısı getirmek istiyorum
0
yons
(11.02.14)
yalnız sağ elinle sol elin arasında fark var gibi, 31'i azalt biraz :)
0
readmymind
(11.02.14)
Tırnak dibi etleriniz çekilmiş. Hangi yiyeceklerde biotin varsa, araştırın da ondan yiyin. Tırnaklarınızın bakıma ihtiyacı var. Kuruluk için de yatmadan önce ellerinizi ılık suyla yıkayıp, fazla kurulamadan nemlendirici sürün. Bi eldiven takıp 10-15 dakika bekletin. Ama ilk defa yapmadan önce elinize peeling uygulayın. Bir tatlı kaşığı zeytinyağının içine bir çay kaşığı toz şeker koyup, elinizi sabunluyormuş gibi ovun. Başlarda haftada bir, kuruluk sorunu hafifleyince de 2 haftada bir yapın peelingi.

Ha şekilsel anlamda soruyorsanız, bildiğimiz el işte. Çirkinlik neresindeymiş, anlayamadım.
0
istinyede bekle
(11.02.14)
Yerdeki mavi kapak mı? Bence toplayanlara verin.

El işte standart Türk erkeYi eli.

Bi de yorganla üstünüz uyumlu olmuş. Elinizi kolunuzu değil ayağınızı yorganınıza göre uzatacaktınız. Siz çok yanlış anlamışsınız kardeş.
0
quanche
(11.02.14)
bi falına bakmadıkları kalmış. normal bildiğin el. ama benimki daha güzel, o ayrı.
0
japon askeri
(11.02.14)
içine bakmak gerekir
0
haydarii
(11.02.14)
elinde sorun yok. coraplari sen mi kaldiriyorsun ortadan, onlar kendi mi gidyor?
0
exlibris
(12.02.14)
parmakların ince değil işte ondan. güzel elli erkekler az bulunuyor zaten takma kafanı sen.
0
madeleine elster
(12.02.14)
eller normal de ev pek pis.
0
naksidil
(12.02.14)
o eve göre o eller, gayet normal.
0
hepiniz oleceksiniz
(12.02.14)
cok leziz elleriniz var bayim.
0
mhmtt
(12.02.14)
ellerin normal. sana onu söyleyen kimse bir daha görüşme. inan hiçbir şey kaybetmeyeceksin. nerden buluyolar insanlar başkalarına böyle şeyler söyleyecek cüreti ya.
0
quasiromantic
(12.02.14)
ellerini nemlendir biraz. hani törpülemezsiniz belki ama en azından keserken biçimli kısaltmaya çalışın. aynı uzunlukta olsun, yuvarlak olsun falan.
boşver milleti keyfine bak, arada da evine bak :)
0
dediysem dedim
(12.02.14)
şekli değişmez ama nemlendirme, manikür vs... güzelleştirir. bakımlı el her zaman belli olur.
0
9kuyruklukedi
(12.02.14)
(6)

En iyi 3 banka sırasyla hangisi..

sonhakan
1- 2- 3-
1-
2-
3-
0
sonhakan
(11.02.14)
1. kan bankası
2. sperm bankası
3. gen bankası
0
ermanen
(11.02.14)
1. JPMorgan Chase
2. Bank of America
3. Citigroup
4. Wells Fargo
5. Goldman Sachs
0
[silinmiş]
(11.02.14)
enpara
yapikredi
bilemedim
0
exlibris
(11.02.14)
1-iş bankası
2-iş bankası
3-iş bankası
0
lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
(11.02.14)
uzmanlık için halkbank 1.

müşteri olacaksan kuveyttürk. atm problemi tabi bi gerçek.
0
aşksız prens
(11.02.14)
ziraat tabi lan. başka banka mı var memlekette.
0
tuzumkuru
(11.02.14)
(4)

Tape.

rotario
hello,ya bunu kesin sormuşlardır da bakmadım şimdi. abi bu kelime niye sürekli yazdıldığı gibi okunuyor ya :( mirgün cabas'ından cüney özdemir'ine kadar herkes niye buna TAPE diyor? TEYP değil mi oğlum bahsedilen şey?teşekkür ettim.
hello,

ya bunu kesin sormuşlardır da bakmadım şimdi. abi bu kelime niye sürekli yazdıldığı gibi okunuyor ya :( mirgün cabas'ından cüney özdemir'ine kadar herkes niye buna TAPE diyor? TEYP değil mi oğlum bahsedilen şey?

teşekkür ettim.
0
rotario
(11.02.14)
daha once burada da yazilmisti sanirim. tape onun yaziya dokulmus hali anlamina geliyor. bildigin teyple ilgisi yok.
0
bohr atom modeli
(11.02.14)
exlibris
(11.02.14)
eksisozluk.com

burada aciklanmis biraz
0
Sarix
(11.02.14)
yaziya dokulmus hali transkript olmuyor mu yahu? tape benim de kulagimi tirmaliyor
0
babamasoliimbananickaldirsin
(11.02.14)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.