[]

d&r indirim falanı

internet sitesinde olan indirimler mağazalarda da geçerli oluyor mu? mesela YKY'nın indirimi var şuan. mağazada da var mıdır?




 
O indirimler web sitesine özel. Üzerinde çizik olan fiyatlar mağazalarda geçerli olan fiyatlar.


  • pike  (27.11.14 15:27:24) 
[]

harry potter filani

sonradan yayınlanmış olan hikayeleri türkçe olarak bulabileceğim bi kaynak var mı? sanırım güncel HP forumları hep kapalı.




 
henüz türkçe'ye çevrilmedi diye biliyorum. sanırım yok.


  • the silent enigma  (18.11.14 16:28:16) 
ozan beedle'ın hikayeleri bende var. canavarla ilgili olan ve çağlar boyu quidditch de türkçeye çevrildi.


  • c1b2k3  (18.11.14 16:31:37) 
[]

mektup falanı

iyi akşamlar,

bir iş başvurusu için ingilizce niyet mektubu yazmam gerekiyor ama aklıma hiç birşey gelmiyor.

girişi yaptım. şurdan mezunum. şurda çalıştım olayları tamam. peki sizi neden işe alalım. neden bu işi istiyorsunuz dedikleri bölümde kalıyorum. şimdi bi iki kişi çıkıp biz senin özelliklerini nerden bilelim filan diceksiniz ama siz olsanız ne yazardınız diye soruyorum. işin detayını tam veremiyorum. ama böyle insanlarla çok muhatap ve iç içe olunacak bi iş.

 
kişisel zamanında yaptığın bir etkinlik katıldığın sosyal sorumluluk projeleri vs varsa onlardan girerek anlat. mesela 3 yıldır haftasonları huzurevlerinde ya da çocuk esirgeme kurumlarında gönüllü çalışıyorum, çünkü insanl iletişimine önem veriyorum. buradan gelen tecrübe ve istek beni insanlar ile çalışmaya itiyor. bu sebepten... gibi.

ya da yılda 8-10 maraton koşuyorum çünkü bu sporun bana sağladığı disiplin ile bir işe başladığımda zorluk ile karşılaşsam da vazgeçmeme motivasyonunu kendimde buluyorum. ne kadar zorlansam da, aynı maratonu tamamlama sevincim gibi işi tamamladığımda da aynı hazzı yaşıyorum.

ya da kürek takımında 2 senedir antrenmanlara gidiyorum. çünkü bu benim sadece lafta değil,gerçek anlamda hayatın tam içinde olmamı ve bana ekip çalışması becerisi kazandırıyor. gibi gibi. örnekler çoğaltılır ama hayatınızdan destekleyici örnekler verirseniz inandırıcı olur bence.
  • ykyt  (10.11.14 20:01:51 ~ 20:02:50) 
İş başvurusu için yazılana "letter of intent" değil "cover letter" denilir bildiğim. internette cover letter sample diye arattır. bir sürü örnek çıkar. bunlardan birini kendine uyarla. biraz da farklılaştır.


  • maxim gorki  (10.11.14 20:16:58) 
[]

cübbe falanı

bilmiyorum cübbemi deniyor bunlara ama şimdi benim bunu yaptırmam lazım. eBay'dan filan bakıyorum ama polyesterden yapmışlar. hoş durmuyor. terziye yaptırsam içinde ki rengi tam bulamaz gibi geliyor.

cdn.sheknows.com

nası yapsak? nerde yaptırabilirim bunu. adana'dayım.

edit : hah güzel fikir geldi. hiç düşünememiştim ya :)

peki şimdi kumaş çeşidi vardır. onlardan hangisinden alıyım. ne kadar alıyım. ne kadar tutar?

Kingdom of rust'a cevabi için teşekkürler.

 
hazır alacaksan şuraya bak derim www.darkknightarmoury.com

youtube'da lindybeige diye bir adam var yün battaniyeden yapmış yağmur da geçirmiyor.
  • rhollor  (08.11.14 10:36:25 ~ 10:40:31) 
işte Harry potter temalı birşey var. Orda giyicem. Slytherin.
cosmicstring ne dediniz anlayamadım :)

@rhollor : çok pahalı ya. Yılda 1 kez giyeceğim birşey için bu kadar veremem. o videoya Bakacam. Sağol.
  • allanpoe  (08.11.14 10:47:44) 
[]

gözlük falanı

selamlar,

bilgisayar başında uzun uzun vakit geçirmemden dolayı gözleri bozmak istemiyorum. dinlendirici gözlük dicektim ama az önce bi optikçi tarafından linç edildim. şimdi ben 0.25 alsam bilgisayar kullanırken taksam filan olur mu?
nasıl alabilirim? reçete filan lazım mı? ne kada'dır? adana'da önerebileceğiniz bi optikçi var mı? sgk filan yok, o yüzden muayene olamam. olsam da doktor kafadan yazmaz sanırım. özele gitsem muayene ücreti ne kadardır?

aramaya da inandım. bi arkadaşımız 'numarasız ışınlara karşı koruyucu gözlük' demiş. o nedir peki?

 
Dinlendirici gçzlük diye bir şey yoktur. Doktora gidersin, bilgiayar başında çok vakit geçiriyorum gözlerim yoruluyor dersin, doktor bakar, gerek görürse düşük nmumara da olsa gözlük yazar.
Kendinin gidip kafana göre aldığın gözlük, düzgün olan gözlerini de bozar, ne kadar düşük numara olursa olsun.
Eğer Ankara'daysan özel bir hastane önerebilirim, 50 lira ücret alıyor.
  • korsan dilenci  (23.10.14 13:32:12) 
[]

çeviri filanı

şimdi oyun için bi çeviri yapıyorum da. item'i ne olarak yazsam beğenirsiniz? "öğe" güzel durur mu?

bi de "mode" var. onun için ne önerirsiniz?


 
Örneğin neler "item" olacak? Madde, parça veya eşya da diyebilirsin.


  • kaptan memo  (29.09.14 21:11:09) 
Mode; "mod" olur en güzel


  • kaptan memo  (29.09.14 21:11:52) 
kaptan memo : ağaç, dekorasyonluk şeyler filan


  • allanpoe  (29.09.14 21:14:06) 
Öğe de olur ama sanki eşya daha iyi okur


  • kaptan memo  (29.09.14 21:20:41) 
parça olur mu?


  • ya ben lan neyse  (29.09.14 21:21:39) 
eşya olmaz bence. ağaç eşya değil ki. öğe en güzeli.


  • eskiden sizofrendim simdi iyiyiz  (29.09.14 21:26:51) 
Parça olabilir ama başka anlamları da olduğundan kafa karıştırabilir.


  • kaptan memo  (29.09.14 21:29:11) 
ürün de olabilir ''item''...


  • kisa bisey olsun istemistim  (29.09.14 21:37:26) 
[]

hay day filanı

bu aralar sıkıntıdan oynamaya başladım. yalnız benim altınım bitti yea. nasıl yapsak, oynayan biri varsa bana ucuzdan bi kaç bişi satabilir mi acaba?




 
iletişilmiyo mu ki?


  • allanpoe  (29.09.14 20:58:37) 
o kadarını bilmiyorum ama bitki yetiştir sat bir süre bir şeyler üret, ürettiklerini sat para biriktir. ben öyle düzelttim durumu. evet işsizim :)


  • buneperhizwhatisthis  (29.09.14 21:02:46) 
[]

atarax filanı

uyku sorunlarım nedeniyle 25mg atarax kullanmaya başladım. uyumadan 2-3 saat önce 1 tane aldım. saat 0000 civarlarında uykum gelir diye bekliyordum fakat saat 0200'ye kadar uyuyamadım. bi tane daha aldım ama bi yararı olmadı.

nasıl kullanıcaz bunu. herkes mışıl mışıl uyuyormuş bende mi bi sorun var acaba?

edit : asdf beklerken dedim ama yani uyumaya çalışıyordum. yataktayım.

ayrıca 25mg biraz az değil mi ya?

 
bünyeden bünyeye değişiyor, mesela ben şurup kullanıyorum -düşün bi de yani daha hafifi- bir çay kaşığı içiyorum ertesi gün bile kalkamıyorum! psikolojik desem, değil yani bir insan o kadarcık ilaçla 16 saat uyumaz bence? 0_o ama dediğim gibi bünyeden bünyeye fark yaratıyor.


  • pasp  (26.09.14 14:46:56) 
Yaa boyle olursun iste beni dinlemezsen


  • hkku  (26.09.14 14:56:45) 
[]

ekşi duyuru bozdu mu

bence bozdu. ciddi ve önemli bi soru görüyorum mesela.. saçma cevaplar yazılmış ya da hiç cevap yazmaya bile yeltenmemişler. iki duyuru altında seks ile ilgili birşey oluyor. hepiniz cerrah kesiliyorsunuz. bi cevaplar, ciddiyet filan. ne oldu, buralar eskiden böyle değildi.




 
doğru söylüyorsun. ben de çok nadiren geyik cevap yazıyorum, olmaması lazım tabi ki.


  • rock n roll  (23.09.14 19:22:37) 
nasıl düzelecek onuda söyleyi vereydin.


  • jamswety  (23.09.14 19:34:07) 
o eskidendi :) insanlar değişiyor. ya ciddi önemli kararları buraya soru olarak sormayacaksın. ya da cıvık yorumlar görmeye alışacaksın ciddilerin arasında.


  • later  (23.09.14 19:42:22) 
aynen mesela sevgili durumları olunca entry doluyor. millet ne meraklı elalemin sevgilisine amk.


  • geberix  (23.09.14 19:49:45) 
Son bir ayda yaklaşık 10 soruma 1 tane bile cevap gelmedi. Diğerlerine genlde alakasız abuk subuk cevaplar geldi. Ama yinede yararlaniyorum.
Cevap:bozdu.

  • ground  (23.09.14 19:51:14) 
katılıyorum.


  • mutlusismankedi2015  (23.09.14 19:56:24) 
bozdu. hem sorularda hem de cevaplarda ciddi kalitesizleşme var.


  • [silinmiş]  (23.09.14 19:57:42) 
Önemli ve hafif uzmanlık/deneyim gerektiren konularda çok yetersiz duyuru.


  • oldboy  (23.09.14 19:58:35) 
cCc ya sev ya terket cCc


  • mayeskuel  (23.09.14 20:12:57) 
En cok gonus isleri ve seksli-meksli sorularda fikir belirtiliyor, cok haklisin. Onun dşsşnda birsey ogrenmek istediginde pek bilgi bulamiyorsun.
Benim de civik cevaplar yazdigim oldu aslinda ama en azindan abartmadim.
Cok faydali bilgiler edindigim de oldu gerci, nankorluk etmeyeyim. Ozelden soru yagmuruna tuttugum, bikmadan hespine cevap verenler de oldu.
Sonuc olarak evet haklisin.

Edit: Ha birde kavgaci arkadaslar var.
  • delifaruk  (23.09.14 20:17:43 ~ 20:18:43) 
ya daha geçen ekşi sözlükten daha iyi konuşmaları yapılıyordu katılmıştım ama duyuru hakkatten bir değişti sanki yakın zamanda..zaten ben de yeni sayılırım aslında ahkam kesmeyeyim ama..

mesela daha biraz önce bir arkadaş (ah kim olduğunu bir hatırlasam) duyuru koydu cevabı aldı sildi..ben de mal gibi düzgün cevap vereyim diye onun yerine araştırıyorum falan uzun uzun..tamam silersin gerekirse de yani soru da özel hiçbir şey yoktu ki..çok oluyor bu..bir baktım silmiş gitmiş..sonra tik koymamalar..dikkat çekmeye çalışan tipler çok bence..

Çok yardım sever insanlar da var hala iyi ki ama..
  • qazaqwsx  (23.09.14 20:19:20 ~ 20:19:50) 
ciddi cevap yazdığım hatta açıklasın diye soru sorduğum duyuruculardan bi tepki alamıyorum.. olm madem merak ettin sordun bi zahmet cevabı da bi oku yaa..


cevap: bi değişik oldu buralar..
  • defnex  (23.09.14 20:19:23) 
valla tam ergen yeri oldu çünkü. 30 yaşının altındaki çocukları alıyorlar buraya sonra mahvoluyor site.


  • proletarier aller lander vereinigt euch  (23.09.14 20:32:47) 
böyle mesaj atıyorsun cidden senin için çok önemli bir soru umursamıyorlar falan. ama senin bir duyuruna cevap verdiler ve sen tik atmadıysan "neden tik atmadın ?" diye soruyorlar. yani bi bişey oldu. hollowlife zaten ayrı bi olay.


  • kablelvuku  (23.09.14 21:11:39) 
kimse rezil olmak istemez. bilgisi olmadığı konularda cevap yazmaz. belirli bir süre duyuruyu takip ederek hangi meslek grubundansınız sorularına gerek olmadan çok rahat bir çok kişinin mesleğini ya da bilgisini farkedebilirsiniz. bilişim, eğitim, mühendislik dalı vb sorulara genelde o soruyla alakalı mesleği olanlar cevap veriyor.
peki gönül işi seks sorularına neden çok cevap geliyor. çünkü gönül işi soruları yoruma dayalı yani bir bilgi deneyim gerektirmiyor. sekse gelince de herkesin seks yaptığını belirtme ihtiyacı.

  • khul  (24.09.14 00:02:10) 
hem doğru düzgün cevap gelmiyor diye "bozdu" diyorsunuz, hem doğru düzgün olmayan duyuruları, cevapları silince "moderörö süldü" diye yaygara ediyorsunuz.

bi karar verin hoca, aradığınız geyik mi, ciddi cevap mı?
  • kibritsuyu  (24.09.14 12:20:46) 
kibritsuyu, allasen artık 'siz', 'biz' deme lütfen. lütfen.

hayır, anlamak gerçekten çok mu zor? şikayette bulunan insanların çouğunluğu zaten 'gereksiz/kurallara uymayan cevaplar yazdığımız da oldu, silinmesine eyvallah' diyen insanlar. kaldı ki, moderatörler hakkında şikayetten kasıt geneli sadece hollowlife hakkında şikayetler. siz, biz yapma artık lütfen. sen de buranın kullanıcısısın, ben de, biz de.
  • dessy  (24.09.14 12:34:40) 
1 - her cevap mantıklı olmak zorunda değil. soran cevabı beğenmiyorsa adam tik atmaz.
2 - seks ile ilgili bir şey olması seni neden rahatsız ediyor?
3 - belki gerçekten aramızda cerrah var?

ben en çok medikal duyuruları seviyom. herkes koş koş koş acile diyor. :) bazısı da "bişi olmaz ama içini rahatlatmak için git" diyor :) sanki ağlama duvarı :D
geçen biri yazmış; doktor BT istedi. MR olmaz mı? olmaz deyince nasıl olmaza bağladı falan. :)

Kısacası insanlar kendi kafalarındaki yanıtları alamayınca "burası bozdu" oluyor.
  • siradisi00  (24.09.14 12:56:13) 
dessy'cim. anlamak çok zor değil, ama silinmesine itiraz eden kullanıcılar da "tamam geyik yaptık, kurallara uymadık, bunların silinmesine eyvallah" diyen kullanıcılar da değil. sırf bu görülsün diye "duyurularımız siliniyooor" diye itiraz eden birkaç kişinin tarihçesini de yayınladım. adamların tüm cevapları istisnasız kurallara aykırı, tamamı geyik, tamamı laf yetiştirme, ama gelip "siliniyooor" diye itiraz ediyor. silmezsen de "duyuru bozdu" oluyor.

tamam siz biz demeyeyim. "kullanıcılar" diyeyim. kullanıcılar bir karar versin diyeyim o zaman. nasıl bir site istiyorlar? geyik mi, ciddi mi?
  • kibritsuyu  (24.09.14 13:10:21) 
ben memnunum ya. geyiğinden de gönül işinden de hepsinden memnunum. buraya eğlenmek için giriyorum zaten. çok ciddiyetli abi ablalarıma memurlar.net öneriyorum buranın öyle bir misyonu olmadığını düşünüyorum.


  • shiranai  (24.09.14 13:23:23) 
Seks ile ilgili birsey olmasi kimseyi rahatsiz etmiyor.

Evet hollowlife cani sikilinca cevaplarimi siliyor benimde. Bakiyorum cevabima hicbirsey yok silmelik.
  • delifaruk  (24.09.14 14:07:31) 
@sıradısı00

uzun uzun cevap yazacaktım ama bi git ya.
  • allanpoe  (24.09.14 15:45:56 ~ 15:47:14) 
@delifaruk: izninle ifşa ediyorum.

hangisi silmelik değil söyler misin? söylersen ben de neden silmelik olduğunu açıklayayım, seninle birlikte kuralları yanlış bilen herkes doğrusunu öğrensin de moderasyonu zan altında bırakmaktan vazgeçsin.

buyur cevap bekliyorum: i.imgur.com
  • kibritsuyu  (24.09.14 18:34:16 ~ 18:36:47) 
[]

açıköğretim sorusu

myo mezunuyum. bazı nedenlerden dolayı askerliğimi 2 yıllık tecil ettiricem.

1- 2 yıl sonra aöf'e kayıt olup, okuyor görünerek askerliğe gitmeme süremi uzatabilir miyim? yoksa aöf'e şimdiden mi kayıt olmam lazım. herhangi bir süreç olayı var mı*

2- aöf'den mezun olduktan sonra da tekrar tecil ettirebiliyor muyum?

 
aöf ile 4 yıla tamamlayabilirsin. ekim ayının başında kayıtlar var, myo diplomani ve diğer belgelerini götür üçüncü sınıftan devam et ve askerlik tecilinden yararlan. bitirince kısa dönem yaparsın daha iyi olur. tabii bu dediklerim 29 yaşından kucuksen geçerli oluyor.

aöf den mezun olduktan sonra 29 yaşından kucuksen 2 yıl daha tecil ettirebilirsin.
  • Neill  (21.09.14 11:02:21 ~ 11:03:46) 
[]

Transit vize falanı

Acil olduğu için direk konuya giriyorum. ist - schipol Amsterdam aktarılmalı amerika uçuşum var. Amsterdam da 9 saat beklicem. Vize gerekmiyor diye biliyordum ama şimdi gerekebilir diyorlar. Kimse de birşey bilmiyor. Vize lazım mı değil mi?




 
ben abd'den donerken schipol'de 8 saat bekledim, transit vize filan yoktu.


  • fakyoras  (06.09.14 12:51:10) 
uaçakların check in'ini istanbuldan yapabiliyorsan, yani amsterdamda pasaporttan çıkıp bavulunu alıp yeniden check in yapman gerekmiyorsa, havaalanı içinde bekleyebilirsin genel kural olarak.


  • fengari  (06.09.14 12:53:28) 
pekiştirmek için emin olasın diye söylüyorum, pasaportunda amerika vizesi olduğu sürece avrupa ülkeleri ve ingiltere senden transit vize istemez için rahat olsun.
ben hep öyle gittim.
havaalanından çıkamazsın tabi söylememe gerek yok. havaalanında bekleyeceksin.
  • innerbliss  (06.09.14 14:03:33 ~ 14:27:33) 
Gerekmiyor, kesin bilgi.

Ama Hollanda'ya giremezsin, 9 saat havaalanında bekleyeceksin.
  • cakabo  (06.09.14 14:11:03) 
sinirdan(pasaport kontrol-vize kontrol) gecmedigin icin gerekmeyecek.


  • hmpf  (06.09.14 14:20:15) 
[]

krem falanı

yüzümde biraz kuruluk oldu evde nivea'nin vucut kremi var. yüze sürsem bi sorun olur mu?




 
ben zorda kalınca sürüyorum bir şey olmuyor


  • biyik  (05.09.14 00:16:58) 
Akneye eğilimli ve/veya hassas bir cilt tipiniz yoksa sürebilirsiniz.


  • Thredith  (05.09.14 00:17:52) 
Vücut kremi ile yüz kremlerinin ph değeri farklı olabiliyor, naçizane tavsiye etmem.


  • angelus  (05.09.14 00:19:12) 
[]

instagram falanı

hiç tanımadığım bi kız, sürekli takip edip bırakıyor. eski fotolarımı beğeniyor. ne yapmaya çalışyor anlayamadım. engelleyim mi ben bunu?




 
bak ben buradayim diyor. begendiysen tanis cikarsiniz begenmediysen sallama takilsin iste kendi kendine.


  • babamasoliimbananickaldirsin  (04.09.14 21:54:17) 
takipçi kastırmaya çalışanlar yapıyor öyle.


  • ada meltemi  (04.09.14 22:18:53) 
kız profiliyle dolaşan pasif geydir, yazıyordur sana.

not: yaşandı böyle şeyler ordan biliyorum.
  • neil manke  (05.09.14 12:57:21 ~ 12:57:36) 
[]

pilav falanı

g'day mates,

şimdi pilav yapmayı öğrendim ben tarifi veriyorum sonrasında bi sorum olacak.

tarif : tencereye tuzu ve yağı ekleyerek biraz eritiyorum.
sonra şehriyeyi kavuruyorum.
yıkanmış pirinci ekliyorum
su ekliyorum
15 dakika sonra pilav olayor.

şimdi buzlukta haşlanmış nohut var. onunla yapmak istiyorum. ne zaman ve nasıl eklemem gerekiyor?

 
kapatmaya 10 dk filan ekle, karıştır.


  • livaneli kadir  (03.09.14 19:18:40) 
ben suyunu koyunca ekliyorum, nohutla pişiriyorum pilavı, 10 numara oluyo


  • balpolen  (03.09.14 19:21:09) 
bi soru daha. buzluktan çıkardım ben bunu nohutu, erimesi için sıcak suda bekletsem bi sorun olur mu?


  • allanpoe  (03.09.14 19:25:04) 
bir şey olmaz.
ben de öyle açıyorum genelde.

  • livaneli kadir  (03.09.14 19:26:51) 
kaynayan pilav suyuna at orada eriyor.


  • harzem  (03.09.14 19:55:07) 
[]

cilt temizleyici tonik falanı

eh ben aldım şimdi bunu ama nasıl kullanıcam?

yüze pamukla uygulayın diyor. uyguladık ama sonrasında yıkayacak mıyız bunu?

edit : pekiiii. bunu yanlışlıkla yıkamış olsak bi sorun olur mu?

 
Mantıken yıkamamak gerekiyor.


  • angelus  (29.08.14 23:53:57) 
sorun olmaz da faydasini minimize etmis olursun.


  • halanne  (30.08.14 00:00:21) 
[]

yüz temizleme jeli

acil bi öneriye ihtiyacım var. dışarı çıkıcam alıyım bi tane.
şöyle siyah noktaları filan giderecek, günlük kulllanım için ne önerirsiniz?



 
fiyat sınırın ne? aslında en güzeli kükürtlü sabun. jeller bir süre sonra ciltte hassasiyet yaratıyor.


  • margi kleinjan  (29.08.14 12:51:25) 
Ben La roche kullanıyorum. memnunum.


  • antikitleruhlu  (29.08.14 13:00:05) 
ben de la roche kullanıyorum, hassas ciltler için, tavsiye ederim.


  • siedorf  (29.08.14 13:14:01) 
Neutrogena nin pembe greyfurt peeling jeli var. Her gun olmasa da 2 gunde bir kullanıyorum memnunum. Hakkinda da guzel seyler yaziyodu sozlukte.


  • rayde  (29.08.14 13:24:07) 
avene cleanance, bioderma'nınki de olur aynı ayarda.


  • merena  (29.08.14 13:37:31) 
  • cozemedim  (29.08.14 13:49:27) 
biraz kaynak olucak ama bioderma'nın ki sivilceli cilde kullanılıyor mu ?


  • nick konusunda kararsizim  (29.08.14 14:01:53 ~ 14:06:53) 
@nick konusunda kararsızım yağlı ciltler kullanıyor işte. aknesi olana da verilir. bioderma sebium foaming gel. www.bioderma.com


  • merena  (29.08.14 23:38:05 ~ 23:38:26) 
[]

sevgili falanı

1- diyelim ki sevgilinizle birlikte aynı yerde çalışıyorsunuz. bazı projelerde fikir alışverişi yapmanız vs gerekiyor ama sevgilinizin kişiliği işteyken tamamen değişiyor, bağırıyor, dinlemiyor, yaptıklarınıza özen göstermiyor. gün sonunda da sizden özür diliyor. ama bu haftada 3-4 kez oluyor. ne yapardınız?


2- sevgiliniz size işyerinde çok meşgul olacağını ve fazla stresten dolayı size karşı kırıcı, itici davranabileceğini söyleyip şimdiden özür diliyor. naapardınız?

 
(bkz: the platinum rule)

iş arkadaşıyla ilişki yaşamak hiçbi zaman iyi bir fikir değil. bu tip şeylerden dolayı.
  • bugunku antremanda goz dolduran futbolcu  (29.08.14 12:27:46) 
iş yerinde iğneleyici üslup takınır ve misliyle karşılık verirdim. angajman kurallarını değiştirirdim. ilişkileri maslahatgüzar seviyesine indirirdim.

sevgiliyle baş başa kalınca da tokat manyaa yapardım. spanking anlamında tokat.
  • namus ninjası  (29.08.14 12:33:09) 
önceden özür dilediğinde kabul etme bi kere. o ne ya. ' seni ezikleyebilirim ama çok stresliyim mağdurum ben hoş gör :( '

çatışma anında da tartışmayı durdur ve sana daha saygılı davranması gerektiğini ve dinlemesi gerektiğini söyle. yapmıyorsa dön ve git orda bırak. sen kendi çizgini net belirleyeceksin ki o aşmayacak.
iş yeri ilişkisi zor.
  • lily briscoe  (29.08.14 12:33:40) 
Yıllardır aynı sınıfta, aynı işte hatta aynı mahalledeki insanların ilişki yaşamasına karşı oldum, her duyduğum hikaye de ne kadar haklı olduğumu gösteriyor..
Özellikle iş hayatında büyük sıkıntı..
Bence yapılacak iki şey var; ya iş başka aşk başka diyerek iş yerinde olanları özel yaşantınıza yansıtmayacaksınız, ya da "ben buna gelemem" diyorsanız, ilişkiyi bitirip işten devam edeceksiniz..
Çok seviyorsanız iş değiştirmek de bir seçenek olabilir..

Adam/kadın yaptığınız işi beğenmemiş olabilir, fikrini belirtmesi de normal, aynı yerde çalışıyorsunuz diye kayıracak değil ya.. Böyle olması lazım zaten diğer herkese nasıl davranıyorsa size de öyle davranması lazım..

Anladığım kadarıyla kendisi işi ve aşkı ayırabilmiş, hatta bunun için önceden uyarıda bulunup özür dilemesi de düzgün bir hareket, size de iki olayı farklı değerlendirmenizi öneririm..
  • mutekebbir  (29.08.14 12:34:36) 
iş başka aşk başka


  • sirena  (29.08.14 12:42:25) 
İş yerinde kim olursa olsun bağırırsa ağzına sıçarım. Hatunu da dehlerim.

Önceden özür dilemek gibi bir mallık yapanı başta şutlayacaksın zaten, sikerler.
  • arnold schwarzeneger  (29.08.14 12:47:25) 
1)haftada 3-4 ohaaa.iş yerindeki orjinal hali.sana rol yapıyor.kulağını çek.
2)meşgul ve stersli ok. ama sana istediğim zaman bağırırım olmaz öyle şey

  • bdsm izmir  (29.08.14 15:18:37) 
patronun mu müdürün mü sana neden bağırıyor?? bence özel hayatınızda aşağılık kompleksi falan var bunun acısını iş yerinde çıkarıyor.
ayrıca ilişkini bi gözden geçir kardeş böyle çift karakterli biriyle nereye kadar =)

  • kızılşeytan  (02.09.14 16:02:29) 
[]

wordpress tema tasarlama

merhaba

ortalanmış bi sitem var. arka planda grinin hakim olduğu bi resim var. sayfalar ve menu bölümü beyaz. ne renk versem çok tuhaf duruyor. güzel bi renk şeması önerebilir misiniz?

ayrıca temada CSS manager var ama yazdığım CSS'leri kabul etmiyor. herhangi bir değişiklik olmuyor. o nedendir?

 
kuler.adobe.com
buradan guzel renk uyumlari yakalarsiniz diye dusunuyorum

  • jedilance  (26.08.14 13:27:50) 
[]

2 adet ulaşım sorunu

1 - akşam 8 gibi atatürk havalimanından beylerbeyi'ne nasıl gidebilirim?

2 - beylerbeyi'nden amerikan konsolosluğuna nasıl gidebilirim? kaç saatte ulaşırım? sabah 08,45 randevusu için kaçta çıksam sizce?

danke xx

 
1- metro şirinevler+metrobüs boğaziçi köprüsü.
2- metrobüs zincirlikuyu + otobüs+minibüs ya da metrobüs zincirlikuyu+metro hacıosman+minibüs 7 de çıksan yetişirsin bana kalırsa

  • mr fusion  (12.08.14 14:57:05) 
[]

ds 160 formu

ben şimdi bu formu doldurdum. randevumu aldım, email adresime 2 sayfalık bilgilendirme maili geldi. sadece bunu yazdırıp ek olarak kendi belgeleri mi götürecem?

ds 160 formunu yazdırmama gerek var mı? varsa nasıl yapabilirim? site de öyle bi seçenek görmedim


 
ds160 formunun sonunda bir resimli bir form var
"bu biz vize değildir" yazıyor hani

o sayfayı veya o formu bastırıp gitmen lazım
  • cruseo  (12.08.14 11:15:54) 
[]

excel sorunsali

iyi bayramlar hepinize. elimde posta kodlarini ve il isimlerini iceren bi liste var. yapmak istedigim sey ise baska bir bolumde posta kodunu yazdigimda il isminin kendiliginden cikmasi. bunu tam olarak nasil yapabilirim?




 
vlookup fonksiyonu isinizi gorecektir.


  • voucher  (28.07.14 11:52:58) 
=düşeyara fonksiyonunu dene. yardım kısmından düşeyara yı arat, bilmiyorsan bi kaç örnekle sen de yapabilirsin.


  • sehpa fx350  (28.07.14 12:05:54) 
o değil de yıllardır kullandığım vlookup'ın türkçesi düşeyara'ymış. herşey yerine oturdu resmen.


  • hononu  (28.07.14 12:09:35) 
[]

dosya ilişkilendırmesi

.srt uzantılı dosyayı yanlışlıkla notepad ile ilişkilendirdim
.srt uzantılı dosyaya çift tıkladığımda otomatik olarak notepad ile açıyor. ben bunu eskisi gibi çift tıkladığımda programı ne ile açmak istediğimi sorsun istiyorum, bunu nasıl halledebilirim. win 7 kullanıyorum



 
Birlikte aç'a tıklayınca aşağıda tiklenmiş bir kutu ve hemen yukarıda seçili olan Not Defteri var. O tiki kaldır, tamam de.


  • vyava  (16.07.14 01:11:43) 
@vyava : denedim ama o olmuyor ne yazık ki.


  • allanpoe  (16.07.14 01:13:14) 
Oysaki emindim olacağından. Varsayılan bir şeyleri sıfırlaman gerekiyor ama nasıl yapılır hatırlamıyorum.


  • vyava  (16.07.14 01:15:07) 
sağ tıklayıp birlikte aç deyip istediğin programı seçebilirsin.


  • desdinova  (16.07.14 01:29:40) 
  • chipowski  (16.07.14 03:45:48 ~ 03:45:57) 
regedit.exe den

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.srt\

buradan srt yi komple sil. tekrar çift tıklayınca soracaktır.

olmazsa HKEY CLASSES ROOT içindeki ".srt" yi sil
  • illegalstar  (16.07.14 10:05:10 ~ 14:52:34) 
[]

diş falanı

merhaba

azı dişlerimden birine kanal tedavisi + dolgu yapacaktı doktor. geçen hafta geçici dolguyu yaptı. bugün tekrar gittim bi geçici dolgu daha yaptı. biraz ağrı olabilir filan dedi ama sanki biraz şişlik oluştu. bu normal mı? ağzımı tam açamıyorum.


 
Normal sanirim. Muhtemelen ilac yollamistir gecici dolgular ondandir.


  • Idonthaveausername  (04.07.14 21:28:05) 
normal.


  • neferkitty  (04.07.14 21:32:18) 
normal. kanal tedavisinde pansuman süreci olur. vak'anın durumuna göre 3-4 veya daha fazla pansuman yapılabilir. oradaki lezyon sona erene kadar sürer.


  • uykusunu yakalayan adam  (04.07.14 22:06:10) 
[]

geçici dolgu sonrası

2 saat önce bi geçiçi dolgu yaptı doktor. şimdi bi çorba içtim. haftaya cuma tekrar gidicem. düşmemesi için nelere dikkat etmem lazım.

ayrıca sigara içsem bi sorun olur mu?


 
sigara sorun olmaz. sakız gibi yapışkan şeyler ve sert et gibi çok çiğnememesi gereken şeyler yeme, ama 1 haftaya bir şey olmaz. ben dolguya gitmemiştim de aylarca durmuştu. sonra sakıza yapışıp düştü, gittim mecburen. kızdı bayağı. :'(


  • trachemys scripta elegans  (24.06.14 18:39:35) 
o tarafla çiğnememeye çalış, sigara için bir şey diyemeyeceğim. eğer iyi yaptıysa dolguyu, bir şey olmaz.


  • denlar  (24.06.14 18:40:18) 
iyi yapması ile alakası yok, diş harabiyeti çoksa düşebilir.

yapışkan gıda yeme
  • neferkitty  (24.06.14 18:42:50) 
[]

dişimin nesi var?

merhaba herkese,

bu azı dişlerimin en sonuncusunda apse oluştu. geçen yaz ağrıdan duramıyordum bi dişçiye gitmiştim 20lik ama çıkmamış daha filan dedi. o mu çıkıyor sizce? fazla bi ağrı yok, şişlik var.


 
ağrıya/şişliğe yakın dişlerinize tırnağınızla veya bir çay kaşığı ile hafifçe tıkların. hassasiyet, ağrı varsa hassasiyetin olduğu dişte enfeksiyon vardır.


  • uykusunu yakalayan adam  (17.06.14 20:49:45) 
[]

morristownvalisi'ne bir mesaj

sözlükten morristownvalisi adlı yazara ulaşmam gerekiyor. bir mesaj atabilir misiniz?




 
Mesaj attım.


  • g man  (18.05.14 19:10:15) 
....


  • morristownvalisi  (18.05.14 21:43:13) 
[]

çıldırıcıyım

merhaba herkese

haziran sonu 1 aylığına ingiltere düşünüyorum. vizem var. daha önce 5 kez 1 haftalığına gidip gelmiştim. şimdi arkadaşım gelmiş beni endişelendiriyor

pasaport kontrolde hiç bir sorun çıkmadı şimdiye kadar.

ama arkadaşım : ne kadar paran var diye soracaklar
gelip seni kontrol edecekler filan diyor.

yaparlar mı böyle bişey? bana daha önce hiç sormadılar ne kadar para olduğunu filan. sadece sohbet ettik ne zaman gidiceksin, ne okuyorsun filan diye.

 
valla benim almanya'da hiç işim olmamasına, sadece havalimanını aktarma için kullanmama rağmen iki tane apoletli nazi piçi oda'ya çekip üzerimdeki paraları görmek istemişlerdi. az param olsaydı muhtemelen almazlardı içeri.


  • mayeskuel  (10.05.14 22:24:35) 
Hoo sakin olun önce tüm gümrüklerde taşıdığınız parayı açıklıyosunuz belli bir limiti var örn 4.000 euro üzerini bi vergi ödemeden geçiremiyosunuz. Standart bir uygulama var mı bilmiyorum .İng de kendince bir fiyat mı belirledi yoksa her ülke için bu miktar aynı mı bunu öğrenin :)


  • Flütist samur  (10.05.14 23:27:25) 
yok yahu hic telas yapma. ben Ingiltere'de okuyorum 3 senedir. Ogrenci vizesini gorunce biraz daha rahat davraniyorlar fakat turist vizesiyle de girmisligim var. Birkac soru sorarlar, kendine guvenli cevap verirsin. Zaten turkiye'de calisiyorsan/okuyorsan, o 1 ay sonunda Ingiltere'de kalmak gibi bir niyetin oldugunu dusunmeleri icin bir sebep yoksa hic oyle sorgulamazlar. Su ana kadar sorun cikmadiysa simdi cikma ihtimali cok dusuk bence. belki biraz daha uzun kaldigin icin birkac ekstra soru sorabilirler ama telaslanacak bir sey yok bence.

Bir tek gumrukten gecirebileceginden fazla para yaninda bulundurmadigina emin ol flutist'in dedigi gibi.
  • gerard  (11.05.14 00:06:20) 
[]

photoshop bilen biri

bilmiyorum aslında photoshop olmadan da yapılır sanki ama

www.anadolusigorta.com.tr

şu pdf dosyasının üzerini kaplamayacak bir şekilde (şeffaf gibi yani) ortasına büyük harflerle ÖRNEKTİR yazabilir misiniz?? ^^

teğnks

 
su an disaridayim acil degilse eve gecince yapar yollarim.


  • battal gemalmaz  (03.05.14 20:20:53) 
basit bişi:)
ama şu anda uğraşamıyorum. demem o ki photoshop olmadan da yapılır.

  • aklimdakisorular  (03.05.14 20:21:53) 
sorun değil bekleyebilirim :) çok sağolun


  • allanpoe  (03.05.14 20:22:38) 
dosyayı word'e çevirebilirsen (adobe'un lisanslı sürümünde yapabiliyorsun bildiğim kadarıyla, ben başka dönüştürücüler denedim ama düzgün çeviremediler) ya da dosyanın word formatı varsa çok daha kolay olur. Word'de yapabiliyorsun o dediğini.


  • zero times infinity  (03.05.14 21:37:47) 
mailinizi yanitladim.


  • battal gemalmaz  (03.05.14 23:34:27) 
[]

sürekli şarkı yapmak

lana del rey'in şarkılarına bakıyordum. yayınlanmamış 150'den fazla şarkısı var. ne ara yapıyor nasıl yazıyor bu kadar şeyi aklım almıyor. 1 şarkı kaydetmek bu kadar kolay mı ki bu ablamız bu kadar çok şarkı yapıyo.




 
Beklentilerle alakali biraz da her akillarina gelen fikri diye sarki sunma durumu var yeni piyasada o yuzden hala efsanelesmis sarkilar gibi seyler duyamiyosun


  • ozymandias10  (26.04.14 14:46:13) 
şarkıyı kaydetmek mi yoksa yapmak mı zor? hangisini soruyorsunuz?

kaydetmek ismini verdiğin şarkıcı için ne tür bi sorun olabilir?

hazırlamak ise, lanadel nasıldır bilmem ama birçok pop şarkıcısının şarkılarını başka insanlar hazırlar. yada şarkıcıya yardımcı olur.

öte yandan şarkı hazırlamak "günümüzde" çok da zor birşey değil. zira iki üç belli ritim ve alışılmış deyimleri elektronik ortamda uyumlu hale getirip şarkı yapılabiliyor.

bonus. 50 cent bir aralar her hafa bir albüm çıkarıyordu.
  • mahone  (26.04.14 14:57:25) 
abi ben de aklım sıra bestecilik oynuyorum. iki günde bir saz semai bitirmişliğim de var ama eli yüzü düzgün sadece iki tane beste var elimde: biri bir uşşak saz semai, 1 ayda bitti; biri mi minör bir şey, 2,5 ayda bitti. adamlar yok şu düzeltir, yok bu düzeltir, zaten ben yaptım oldu diyerek benim 2 günde biten şeyleri şarkı diye tanıtıyorlar. kendimden biliyorum, bir bok da olmaz onlardan.


  • cagdas donem kuramcisi  (26.04.14 15:36:39) 
bu tamamen çalıştığın tarzla, ortamınla alakalı bir durum. bugün popüler müzik dünyası sanatçılardan çok prodüktörlerin yönetiminde, aslında bahsettiğin örnekte lana del rey sadece sesi ve yüzüyle var. bestesi, aranjmanı, ve bir şarkıyı şarkı yapan daha bir sürü şey başta prodüktörü olmak üzere geniş bir ekibin elinde. eh, bahsettiğin tarz da çok melodik bir düzene dayanmayan bir tarz olduğu için şarkı üretmek zor olmuyor. ama mesela melodik özelliği ağır basacak eserler için, cagdas donem kuramcisi'nın belirttiği gibi uzun uğraşlar gerekebiliyor, yalnızca doğu müziği için değil, batı müziği için de alternatif chord progression'lar, hakim melodiler vesaire daha uzun zaman alabiliyor ama işin şöyle bir tarafı da var: ilham geldi mi en efsanevi şarkıyı bile 1 saatte yapan müzisyenler var. roger waters the wall'un 90 dakikalık demosunu bir haftada kaydetmiş mesela.


  • sagopa kajmer mahlas kafkef  (26.04.14 16:04:53) 
[]

video düzenleme programı falanı

bi kaç zamandır videolar yapıyorum. media maker kullanıyordum
gayet kolay arayüzü
kullanımı rahat ama geçişler, efektler çok acemice duruyor.
win uyumlu yeni bi program arıyorum,
ücretli ücretsiz fark etmez

teşekkürler ^^

 
(bkz: sony vegas)


  • fusion2dx  (29.03.14 20:25:53) 
[]

Polonya'dan İngiltere vizesi

Erasmus öğrencileri direk Polonya'dan basvurabiliyor mu?




 
teoride eger ikametin polonyadaysa (oturum kartin varsa) basvurabilirsin. ama her konsoloslugun her ulkede vize servisi olmayabiliyo. o yuzden konsloslugu telefonla arayip sorabilirsin. eger polonyada verilmiyosa, onlar sana en yakin basvuru noktasini soyler.


  • lamartin  (24.03.14 13:56:36) 
varşova'ya gidip orda ki konsolosluktan alabiliyormuşsunuz.

bu da burda kalsın
  • allanpoe  (24.03.14 19:37:31) 
[]

hapse giren bir kişinin banka hesabına ne olur?

s.b




 
mahkeme, bankadaki paralara "tedbir" ya da banka hesabina "el koymadigi" surece bir sey olmaz.


  • maresalx  (20.03.14 21:33:14) 
[]

bankacı veya yakın bi sektörde çalışmış biri mesaj atabilir mi?

sb




 
Yardimci olabilirim


  • mikmik  (17.03.14 22:40:53) 
[]

new video is on

bi kaç aydır videolar yapıyorum.
öneri, ve yorumları hep sizden almıştım
yeni videoyu yükledim.
yorumlarınızı bekliyorum.

vimeo.com

 
seçilmiş videolar iyi fakat aralarındaki geçiş bence şu beyaz elbiseli kadındaki gibi olmalı. solup, tekrar gelince o zevk birden amatörleşiyor.
bir de stan brakhage ve As I Was Moving Ahead Occasionally I Saw Brief Glimpses of Beauty'yi izlemenizi öneririm.

  • sanal hayvan  (16.03.14 22:22:12 ~ 22:38:30) 
bence hoş olmuş. sana harinezumi tavsiye ederim bu arada. kendin de çekersin...


  • loveinaflipbook  (16.03.14 22:29:54) 
Çok güzel


  • oldboy  (16.03.14 22:33:47) 
[]

Adana ozel dis muayenesi için öneriler?

Uzun zamandır diş muayenesi olmadım
Bi muayene olup ne gerek, ne yapmak lazım öğrenmek istiyorum.
Uygun fiyatli, öneriebileceginiz bir yer var mıdır?


 
Adana diş dünyasına(kenan evren bulvarı) gitmiştim en son. normal fiyatları bilmiyorum ama bana biraz pahalı gelmişti. Ama yine de ilgilidirler ve temiz bir yerdir, İbrahim abi iyidir, en son gittiğimde ilk muayene ücretsizdi.


  • sıfırbir  (06.03.14 10:05:30) 
[]

ingiltere'de ürün satacak olsaydınız

ne satardınız?

TR'den az maliyetli götürülebilecek, satışı kolay olabilecek ürünler sizce neler?


 
ezine peyniri


  • brkwashere  (03.03.14 20:10:33) 
lületaşı pipo.


  • zebragibi  (03.03.14 20:13:07) 
hap, cigara, ex, roj. sana ne lazim?


  • tomofilli hasan  (03.03.14 20:19:08) 
Tekstil. Daha spesifik olun bir endüstri içinde, cotton shirt mesela, ohh gitmeden oncede ordan biriyle bağlantıyı kurup satışı kapatırsanız..

Bazen korkuyorum zekamdan.
  • anonymice  (03.03.14 20:54:56) 
Kuruyemis


  • modlar bu benim feykim silebilirsiniz  (04.03.14 02:51:36) 
[]

bişeyler bişeyler

vimeo.com
vimeo.com

yorumlarınızı bekliyorum. teşekkürler.


www.eksiduyuru.com
www.eksiduyuru.com

 
pointless


  • melancholia  (28.02.14 19:47:43) 
kurgusal bi bütünlük yakalasaymışsın iyiymiş ama beğendim yine de, eline sağlık


  • crax109  (28.02.14 23:55:25) 
[]

metzger'e bi mesaj

atabilir misiniz?

teşekkür ettim ^^


 
duyurunu silme atıyorum.


  • bass solo take one  (17.02.14 20:49:26) 
[]

2. Kez ingiltere vizesine başvurmak

geçen yıl 6 aylık vize almıştım. ilk seferde uzun süreli kalacağımı belirttiğim için vermemişlerdi. itiraz edip süreyi kısa tutunca vizemi alabildim.

4 kez 1 hafta olmak üzere ingiltereye gittim. her gidişimde süremi uzatmadım. belirttiğim tarihte çıktım.

şimdi aynı belgeleri kullanarak daha fazla para gösterek 1 hafta daha gitmek istiyorum. dikkat etmem gereken daha ne olabilir sizce? 2. kez başvurup alanlar görüşlerini yazarsa çok sevinirim.

ayrıca ; yeni formda kaç yıllık vize istediğimizi seçebiliyoruz. 1 yada 2 yıllık seçsem mi yada 6 aydan mı direk girsem??

teşekkürler.

 
muhtemelen alırsınız. ne kadarlık istiyorsanız o kadarlık seçin. başvuru ücretleri de farklı zaten.


  • 386 dx  (11.02.14 18:26:44) 
[]

çukurova üni. akademik takvim

takvimde 7-12 nisan 2014 arası vize olarak görülüyor bunu değişmesi, öne alınması gibi bir değişiklik olur mu?




 
Öne alınmaz ama sarkabilir. 7hafta ders 8. Hafta sınav oluyordu (2012 mezunuyum o dönem öyleydi hala aynıdır yuksek ıhtımal)


  • ondkz  (10.02.14 16:19:48) 
[]

ben bişeyler yapıyorum ama... vol3

dün yaptığım video uzun olduğu için kendim bile beğenmedim. kısalttım, bir çok şeyi çıkardım. yorumlarınızı bekliyorum

vimeo.com


 
bi hikaye anlatmiyosun?
izlerken ne icin izleyecegini bilemiyor insan.
baslangictaki 'mind the gap' ile ilgili bisey cikacak diye bekledim o da cikmadi.
bayram degil, seyran degil, bana bunu neden izlettin?
  • anonimyususer  (07.02.14 16:11:46) 
amacsiz bi video...
evet muzikle goruntuyu birlestirmissin so?
whats the point?
  • rentts  (07.02.14 16:17:49) 
[]

ben bişeyler yapıyorum ama... vol2

ben birşey daha yaptım. vimeo.com

diğer videolara göre eksik yada olmamış dediğiniz birşey var mı?


ilk duyuru ; www.eksiduyuru.com

 
merhaba, link çıkmamış.


  • moroff  (23.01.14 11:44:52) 
bence sonuncusu güzel olmuş. ilk iki videonun teması biraz daha genel gibi.


  • paradoxical  (23.01.14 12:10:10) 
linkler çalışıyor.

evet bu son yaptığında müzik ve sahneler filan daha uyumlu gibi ama bence en güzeli yine de ilki:)
  • tepedeki psychedelic adam  (23.01.14 12:10:30) 
yann tiersen etkisi tartışılmaz tabi =)


  • paradoxical  (23.01.14 12:16:02) 
Tamamnen arşiv filmlerden parçalar ile oluşturulan şu filmi izlemeni şiddetle tavsiye ediyorum
(bkz: Final Cut: Hölgyeim és uraim)
www.imdb.com

www.youtube.com
www.youtube.com
  • porn star  (23.01.14 12:33:16 ~ 12:34:34) 
[]

ben bişeyler yapıyorum ama...

merhaba herkese,

ben böyle sevdiğim, sevmediğim tüm görüntüleri birleştirip videolar yapıyorum.

vimeo.com
vimeo.com

fakat gören anlamıyor. ne yaaa bu filan diyorlar. bi izleseniz, sizinde düşüncelerinizi alsam, böyle vintage şeyleri bir araya getirmeyi seviyorum. sevdiğim şeyleri ekliyorum ama millet anlamıyor. neler yapsam daha ilgi çekici olsa.

 
hoş bence ekran koruyucu tadında


  • allstar  (18.01.14 19:56:45) 
anlatmak istediginiz tam olarak nedir de siz insanlar anlamiyor diyorsunuz ben onu anlamadim?


  • rentts  (18.01.14 19:57:36) 
milletin anlayıp anlamamasından ziyade sizin tatmin olmanız önemli. zira pastiş çok yaygın bir teknik ve sizinkiler de ahım şahım bir durum değil, rastgele super8.


  • sanal hayvan  (18.01.14 19:57:38) 
düşünce mükemmel(ki daha önce düşünülmüştür) ben ilkini beğenerek ikincisine geçiyorum birazdan. ama ufak bi kurgu denemesi yapsan daha iyi olur, en azından kendin anla o kurguyu. bir de gelecek videolara chopin'den falan da bir şey ekle hayran isteği olsun bu sana.


  • dirildimde geldim  (18.01.14 19:59:18) 
güzel. devam.


  • hohoya  (18.01.14 20:02:51) 
Güzel bir şey yapmışsın bence. Eline sağlık. Ama,

1. video 2. videodan daha güzel olmuş. Bunun seçtiğin müziğin görüntüye oturmasıyla çok alakası var. Müzik zaten güzel görüntüler de aynı tempoda olunca oturmuş ama 2. videoda bu dediğim olmamış. Hızlı ve dinamik kurgulamışsın ama müzik ağır kalmış. Müziği kurguladığın şeyin hızına göre seçmelisin. Yoksa anlam karmaşası olur ve müziği mi dinleyelim hızla akan görüntülere mi bakalım bilemeyiz.

Görüntülerden bazılarının renkleri kötü, tamam vintage ama mesela aşırı renk farkı olmasın bazı kliplerde ki bütünlük oluştursun. Ya da farklı renk kullan yine ama vurgusu da değişik olsun.

Görüntüleri hikayelerine göre sıralayıp kendi hikayeni oluşturabilirsin. Birbirinden bağımsız görüntüleri arka arkaya sıralamak yerine en basit örnekle, bir kızın bir yere girdiği videoyla başka birinin kapıdan çıkmasını arka arkaya bağlayıp bu şekilde geçiş yapabilirsin.

Kolay gelsin, yenilerini yaptıkça izlerim inşallah. :)
  • amelie poulain  (18.01.14 20:05:19) 
ben beğendim. bir şey anlamadım çünkü anlaşılacak bir şey yok. bir şey anlamak değil mesele videolar izletti kendini keyif aldım sonuç olarak.


  • birisi.  (18.01.14 20:05:25) 
Bunu illa anlamak gerekmiyor ki, çok güzel footageler ve ses kurgusu çok güzel. Hatta no5x1 i indirebileceğim şekilde bana gönderirsen final projemde kullanmak isterim. Tabi bu görüntülere zıt olarak bir de dünya savaşlarına ait footage'lere ihtiyacım olacak.


  • Solem  (18.01.14 20:08:57) 
Videolari seyretmedim AMA yapilan iste yazili ya da gorsel metinde butunluk ve anlam arayan bir bok bilmiyordur. Ciddiye almaya degmez.


  • atmacaged  (18.01.14 20:27:59) 
çok güzel olmuş ikisi de ben beğendim de bunu beğenen çok adam bulamazsın bu haliyle. hikaye anlatsın bence, bunları yaparken ne kadar gözlemledin bilmiyorum ama hikayede daha fazla gözlem gerekecek heralde.


  • insect  (18.01.14 20:32:03 ~ 20:44:39) 
ilk videoda özellikle 49. saniyede arabalı sahne ile müzik çok güzel bütünleşmiş. o geçiş ciddi ciddi keyif veriyor insana izlerken.


  • birisi.  (18.01.14 20:51:05) 
anlaşılmak için yapmıyorsan, anlamamaları senin için sorun olmamalı. sonuçta kendi keyfin için yapıyorsun. ayrıca çok da güzel olmuşlar, huzur veriyorlar.


  • blues buzz  (18.01.14 20:58:40) 
[]

kilo alma - kas yapma filanı

19 yaşında 62 kilo 175 boy

sigara kullanıyordum bıraktım
kilo almak istiyorum, günde 3 öğünü hiç atlatmam. arada meyve yerim. bol su içerim
kilo almak için daha başka neler yapsam?

ayrıca
10-15 kiloluk dambıl alsam evde hergün çalışsam kas olarak bir yardımı olur mu? vucut geliştirmek istemiyorum sadece biraz kas.

 
evde p90x'e başlayıp güzel bir beslenme programı yaparsan hedeflediğin şeye ulaşırsın kardeşim, seninle aynı durumdaydım, şu an 176 boy 70 kilo. Henüz altı aydır uyguluyorum ve başladığımda 61 kiloydum.


  • lafıolmaz  (03.01.14 20:04:31) 
aman dostum ne 15 kilosu sakın eline bile alma arnold abi gibi falan olursun bir anda hiç hoş değil kızlar da beğenmiyor zaten sakın yapma öyle şeyler.

ayarlanabilir dambıl al ilk bir iki gün sadece barıyla bile çalışabilirsin emin ol.
  • proletarier aller lander vereinigt euch  (03.01.14 20:10:13) 
[]

paypal sorunu

selam herkese panik atağim tuttu.

çarşamba günü paypal hesabımdan banka hesabıma para çekmek istedim. işlemi gerçekleştirdim. daha önce çok kez aynı işlemi yaptım 2 günde hesaba geçmişti. bugün baktım hesapta para görünmüyor. sizce yarın düşer mi? benim yarın uçağım var tüm param paypal da idi. yarın işlem olur mu sizce?


 
Hafta sonundan ötürü, pazartesiye kalabilir.


  • buckminster  (20.12.13 19:45:21) 
[]

sanırım bunaldım

normal bir ilişkim vardı fakat şuan okul nedeniyle olay long distance relationship'e döndü. normalde çok iyi vakit geçiriyorduk, eğleniyorduk. herşey gayet iyiydi. ama sanki bana birşey oldu. hergün konuşuyoruz, mesajlaşıyoruz. günde bana belki 5 defa nasıl olduğumu soruyor, ne yediğimi, 10 dakika mesaj atmazsam (meşgul olma durumu olsa dahi) herhangi bir sorunun olup olmadığını soruyor. artık ' yeter ben iyiyim yea!!!1! ' diyesim geliyor. ayrıca hergün skype'da görüşüyoruz. bazen oyun oymamam gerektiği için gitmem lazım diyorum ' tamam o zaman oyun bittikten sonra konuşuruz ' diyor. ailemle bile vakit geçiremez oldum sanki. kamera açıkken biri geldiğinde suratı asılıyor. sanki bütün dikkatimi ona vermemi istiyor ama ben artık bunaldım sanki. sorularına cevap verirken bile afakanlar basıyor. er kişisiyim, naapsam ben kırmadan bi şekilde halletsem bu sorunu?




 
ayrıl gitsin


  • loser blueser  (22.09.13 21:58:57) 
her türlü kırılır karşı taraf. ilişkinin iyi olduğunu ve kendinize zaman ayırmanız gerektiğini anlatın


  • female demon  (22.09.13 22:00:38) 
long distance relationship nedir ya? özenti olma kendin ol sıkılmazsın.


  • tabanzabonanza  (22.09.13 22:06:11) 
oo çok fena ya... oyun falan oynuyosan hele bi de...
şimdilerde yani daha ilk aylarınız olduğundan cevap verirsin ama bi süre sonra o mesajlara bakmamaya başlayacaksın. çünkü o sırada ekranda oyun kaçıyor olacak.
üzülmeler olacak, ayrılacaksınız.
üzgünüm
  • eranicus  (22.09.13 22:10:09) 
düzgün dille sakince,tartışmaya mahal vermeden anlatın içinizden gelenleri.sonuçta ikiniz birliktesiniz evet ama yine de ayrı ayrı bireylersiniz.ikinizin de birbirinden farklı yaşamları var elbette her an her daim mesaj atamayabilirsiniz,arayamayabilirsiniz.ama bunu abartmadan yapmak kaydıyla..
kızı oyuna,arkadaşa,kendine dalıp da tamamen boşlamadıkça haklısın,tabi kızla konuşup onun hissttiklerini de anlamaya çalış bu arada.her an senle olma isteği ilgi isteği evet biraz fazla ama suç da değil ki.
ne yazdığımı unuttum uzun tuttum.dikkat edin,ayrılığa gerek yok tabi,peşin hükme gerek yok.iş kızla senin saygı,sevgi olayında.
  • uzunuzunilgi  (22.09.13 22:35:30) 
erkek tarafısın sanırım :) kızlar birlikte yaşadığında bile full ilgi bekler, iş uzak ilişkiye dönünce iyice özlüyor falan oluyor böyle, zamanla alışır. muhtemelen kendisine zaman ayıran, hobileri olan, fazla kitap okuyan falan biri değil ve zamanını seninle geçirmeye alışmış. kendisine meşgul olacak işler bulur zamanla. güzel dille konuşmayı deneyebilirsin, başta kırılır ama sonra hak verir.


  • r_u_h  (22.09.13 23:11:10) 
[]

internete geç bağlanma sorunu

laptop'u kapatıp açtıktan sonra interete bağlı gözüksem bile sayfalar çok geç açılıyor. sanki yavaştan bi hızı almaya çalışyor gibi oluyor. 2-3 dakika sonra bağlanabiliyorum. hız ile ilgili bir sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü ilk başlattığımda torrent indirmeyi denedim son hızla indirdi. sizce sorun nerde? win 8 yüklü, yepisyeni acer laptop




 
ben de browserları ilk açtığımda sayfaların gelmesi 1-2 dk sürüyor.seninki de öyle bir şeydir belki de.


  • glamdr1ng  (19.09.13 23:39:45) 
uydunet ve wireless'la mı bağlanıyorsun?


  • neo ahrar  (19.09.13 23:40:30 ~ 23:53:19) 
[]

çok endişeli olma durumu

merhaba herkese

son zamanlarda başlayan bir sorun bu. biri bana "seninle birşey konuşmam lazım, sana birşey soracağım" filan dediği an benim kalbim hızlıca atmaya başlıyor. acayip bir endişeye kapılıyorum yanlış birşey mi yaptım acaba diye. neden başladı bu durduk yere?


 
ya o bende de var ama neden bilmiyorum


  • nunishuris  (23.08.13 20:16:53) 
Özgüven eksikliği olabilir.

Kendine o tür anlarda şöyle telkinde bulunabilirsin "niçin endişeleniyorum? Çiğ yemedim ki karnım ağrısın"
  • kill_them_all  (23.08.13 22:47:32) 
[]

ugh! evde fare var

evimin bahçesi var büyük ihtimalle ordan girdi
küçük birşey
ayni odadayız şuan, sanırım dolabimin arkadasında
ben bunu nasıl yakalasam öldürsem, uyuyamam ben bütün gece!

 
mümkünse öldürme bence, bi kutu falan bulursan içine yiyecek bir şey koyup yan çevir, yani dikey şekilde zemine koy. ucuna da ip bağla, içine girince ipi çek içinde kalsın. sonra at dışarı.


  • diyarbakir karpuzu  (19.07.13 02:36:25) 
ayrıca yatağa filan tırmanamaz di mi bu. küçük zaten


  • allanpoe  (19.07.13 02:47:42) 
fare kapanı varsa mutlaka kur. bir de insanlardan kaçmaya çalışıyorlar genelde. bu yüzden sen odadayken dışarı çıkmaz, sen odadan çıkınca cam pencere filan aç, kaçtığından emin olmak için de kapı ve pencere önlerine un koyabilirsin.


  • xavininarapasi  (19.07.13 02:47:48) 
Elbette yataga tirmanabilir. Perdelere bile tirmanabilir hatta.


  • gec  (19.07.13 02:56:10) 
Tırmanabilir. Nöbetçi eczaneden yapıştırıcı al. Fare var deyince onlar anlar, ismini unuttum. onu büyükçe bir kartonun orta kısmına, geniş bir alana sık. Zor sıkılır zor yayılır ama o sayede yakalacak zaten. Sonra yapışkanın ortasına peynir koy. belki fındık fıstık da koyabilirsin peynirin yanına. Öğrenci eviyse kesin kalmış, kokuşmuş peynir vardır orada. Ondan koy kokusuna gelsin.

Şansını artırmak için 2-3 tane de yapabilirsin bundan. Sen hareket etmeyi ve ses çıkarmayı kestiğinde o da çıkıp dolaşmaya başlayacaktır. Fazla sürmez, yakayı ele verir merak etme.

Yakalandığında ciyykciyykkciyykkciyykkk diye çığlıklar atıp çırpınabilir. Artık ona da katlanacaksın. Hadi geçmiş olsun.
  • lazor  (19.07.13 03:21:54) 
yemez seni yahu, ac kapiyi pencereyi, buldugu yerden cikartacak uzun bi supurge sapiyla falan durt kacar zaten.

yapiskani deneme, travmasini atlatamazsin. dunyanin en zalim seyi.
  • yigitovic  (19.07.13 04:50:06) 
[]

ptt paket

merhaba, yurtdışından bi paket gelecek bana ama eve gelmesini istemiyorum. postanenin adresini versem oraya gelse, gidip ordan alabilir miyim?




 
gönderecek olan kişiye söyle "eve değil şu şubeye bıraksınlar" diye. gidip o şubeden kimliğinle falan alırsın.


  • nohut kokusu sacan duduklu tencere  (17.07.13 13:58:30) 
123456   « Önceki  Sonraki »
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler angelus, Artibir, aychovsky, baba jo, basond, compumaster, deckard, duyulmasi gerektigi kadar, fader, fraise, groove salad, kahvegibi, kaymaktutmayansicaksut, kibritsuyu, monstro, pandispanya, robin, ron dennis
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır. Skimlinks ile linkler üzerinden yönlendirme payı alınmaktadır.