Giriş
(1)

yapay zeka uygulaması

vazovski
Bir ara onedio gibi bir sitede karşılaşmıştım. Bir Rus/Ukraynalı eleman sevgilisi ya da arkadası ölünce onun sosyal medya hesaplarını kullanıp öğrenen bir yapay zeka geliştirmişti. Hatta bir mobil uygulama olarak sunuyordu yanlıs bilmiyorsam . Sallıyor da olabilirim.(davetiyeli falan olabilir ) Ney
Bir ara onedio gibi bir sitede karşılaşmıştım. Bir Rus/Ukraynalı eleman sevgilisi ya da arkadası ölünce onun sosyal medya hesaplarını kullanıp öğrenen bir yapay zeka geliştirmişti. Hatta bir mobil uygulama olarak sunuyordu yanlıs bilmiyorsam . Sallıyor da olabilirim.(davetiyeli falan olabilir ) Neydi onun adı ?
0
vazovski
(22.08.17)
Replika
0
anumegha
(22.08.17)
(3)

Silinen dosyayı geri getirme

aquarium
Masaüstünde duran word dosyasını yanlışlıkla sildim. Geri dönüşümü de boşaltmış bulundum. diğerleriyle birlikte o da gitti yani. önceki sürüm falan yapınca birkaç saat öncesine gidebiliyorum en fazla. az önce silindi nasıl geri getirebilirim önemliydi :/
Masaüstünde duran word dosyasını yanlışlıkla sildim. Geri dönüşümü de boşaltmış bulundum. diğerleriyle birlikte o da gitti yani. önceki sürüm falan yapınca birkaç saat öncesine gidebiliyorum en fazla. az önce silindi nasıl geri getirebilirim önemliydi :/
0
aquarium
(22.08.17)
recuva diye bi program var.
0
bellbane
(22.08.17)
Onu denemiştim işe yaramadi. bi yolu olsun ya :(
0
🌸aquarium
(22.08.17)
sistemi geri alsana 1 gün falan
0
bohr atom modeli
(22.08.17)
(2)

Hosting Firması Tavsiyesi

kaosu
Merhabalar Dostlar, 8 ay önce 1&1 den aldığım hostingi forum dh den vunov un yöneticisi arkadaşla anlaştık, tasarım felan yarıda kaldı domain tescili yapmadı ulaşadım sonrasında vunov kodespa ya yönlendirilmiş sitemiz açıkta kaldı. Bana önerebileceğiniz ve sorun yaşamayacağım bir hosting firması s
Merhabalar Dostlar,

8 ay önce 1&1 den aldığım hostingi forum dh den vunov un yöneticisi arkadaşla anlaştık, tasarım felan yarıda kaldı domain tescili yapmadı ulaşadım sonrasında vunov kodespa ya yönlendirilmiş sitemiz açıkta kaldı.

Bana önerebileceğiniz ve sorun yaşamayacağım bir hosting firması söyler misiniz ? Rezillik yaşamadan işin altından kalkmalıyım.
0
kaosu
(22.08.17)
ben godaddy kullaniyorum sikinti yasamiyorum fiyati da 20tl civarlarinda aylik
0
isvicre rakisi
(22.08.17)
strato
0
for the record
(22.08.17)
(3)

araç için cep telefonu tutacağı

superb
hangisini almalı?aliexpressten sipariş verebilirim
hangisini almalı?
aliexpressten sipariş verebilirim
0
superb
(22.08.17)
www.ttec.com.tr
Teknosadan 45 50 lira gibi bir fiyata aldık. Memnunum. Göz hizasında tutuyor telefonu navigasyon falan kullanırken iyi oluyor
0
hernezıkkımsa
(22.08.17)
Bende bunun siyahından var.

www.aliexpress.com

Arabanın klima çıkışına takıyorum lazım olunca.
0
twelfth
(22.08.17)
klima çıkışına takılanlar iş görüyor. 1 milyoncularda 3 liraya felan satılıyor. çinden 1 ay kargo eklediğine değmez.
0
genc irisi
(22.08.17)
(3)

iphone 6 şarj aleti

superb
orjinali çok pahalıhangisini almalı?
orjinali çok pahalı
hangisini almalı?
0
superb
(22.08.17)
Orijinalini.

140 TL yerine 40 TL'ye aldığın şarj aleti 4000 TL verdiğin telefonu bozarsa daha çok üzülürsün.
0
cakabo
(22.08.17)
ttec alabilirsin. 2-3 senedir sorunsuz kullanıyorum. tavsiyem üzerine alan eş dost da memnun. tutup da 5-10 liralıkları alma, ismi cismi olan şeyler alabilirsin. yine de cakabo'nun söylediklerini de bi düşün :)
0
washe
(22.08.17)
orjinal diyolar burdakine. kutusuz geliyomuş ama galiba.

www.hepsiburada.com
0
contavolta
(22.08.17)
(2)

logitech z623 2+1 hakkındaki görüşleriniz

dont judge me mom
merhaba.arkadaşlar öncelikle müzik dinlemek için bir 2+1 almayı düşünüyorum. genelde enstrümantal rock veya jazz tarzı dinliyorum. tabi film izlerken de kullanacağım. bugün bu aleti denedim ve gerçekten fena değildi. ancak evde yüksek seslere ne kadar çıkabilirim bununla ve düşük seslerde nasıl perf
merhaba.

arkadaşlar öncelikle müzik dinlemek için bir 2+1 almayı düşünüyorum. genelde enstrümantal rock veya jazz tarzı dinliyorum. tabi film izlerken de kullanacağım. bugün bu aleti denedim ve gerçekten fena değildi. ancak evde yüksek seslere ne kadar çıkabilirim bununla ve düşük seslerde nasıl performans sergiler bilemiyorum. ayrıca optik kablo bağlantısı da yok.

2. el 1 ay kullanılmışını 470 tl'ye buldum. sıfırı 750 civarlarında. bu civarlarda bunu al mı dersiniz veya başka önerileriniz olur mu?
0
dont judge me mom
(22.08.17)
2 yıllık kullanıcıyım. sesi falan sonda açtığım çok nadir oluyor, malum bina yaşamı. ancak şöyle bir şey var ki THX sertifikalı olması düşük seviyedeki seste de kaliteyi hissettiriyor. ben oldukça memnunum performansından, ikinci el olan ürünün subwoofer'ını falan iyice kontrol ettikten sonra o fiyata gönül rahatlığıyla alabilirsin.
0
i drive the hearse
(22.08.17)
hocam peki optik girşin olmaması ciddi bir eksiklik midir.

bir de son ses evet yüksek ama orta seviyelerde gayet makul düzeyde ses. forumlarda %10 anca açabiliyorum demişler o kısmını anlamadım
0
🌸dont judge me mom
(22.08.17)
(2)

İkinci El Fifa 17

tchuck
selam arkadaşlar ilk kez play station 4 kullanıyorum da, 2 ay sonra fifa 18 çıkacağı için ikinci el 17 almak istiyorum.bunu onlnie olarak güvenli bir şekilde halletme yolumuz var mıdır?yani cd ile falan uğraşmadan?eğer yoksa, istanbulda mecidiyeköy çevresinde nerelerde bulabilirim 2. elini.şimdi 200
selam arkadaşlar ilk kez play station 4 kullanıyorum da, 2 ay sonra fifa 18 çıkacağı için ikinci el 17 almak istiyorum.

bunu onlnie olarak güvenli bir şekilde halletme yolumuz var mıdır?
yani cd ile falan uğraşmadan?

eğer yoksa, istanbulda mecidiyeköy çevresinde nerelerde bulabilirim 2. elini.
şimdi 200 lira bayılmayalım 2 aylık ömrü kalmış oyuna
0
tchuck
(21.08.17)
PS STOREDA 30-40 LİRA GİBİ BİR FİYATA DÜŞMÜŞ ARKADAŞIM GEÇEN HAFTA ALDI.
0
eksimeksi
(21.08.17)
play station 3 için sanırım o ya, ps storeda 190tl şuan :S
0
🌸tchuck
(21.08.17)
(4)

çamaşır makinesinin kapağı açılmıyor !

elma
Merhaba;makineye çamaşırları attıktan sonra, her zaman kullandığım programda, derecede ve hep kullandığım deterjanla makineyi çalıştırdım, her şeyin normal ilerleyip bittiğini sanarken, makinenin kapağını açamaya çalıştım açılmadı :/ biraz daha bekleyip tekrar açmaya çalıştım yine açılmadı, az daha
Merhaba;

makineye çamaşırları attıktan sonra, her zaman kullandığım programda, derecede ve hep kullandığım deterjanla makineyi çalıştırdım, her şeyin normal ilerleyip bittiğini sanarken, makinenin kapağını açamaya çalıştım açılmadı :/ biraz daha bekleyip tekrar açmaya çalıştım yine açılmadı, az daha bekledim yine açılmadı, neredeyse bir saat oldu, bu kapak neden açılmıyor !!

Ne yapmam lazım, her şeyim makinenin içinde kilitli kaldı..
0
elma
(21.08.17)
alttak su boşaltma zımbırtısını açın, belki içinde su kalmıştır ondan açılmıyordur.
0
red g
(21.08.17)
eğer makinenin yıkayıp bitirdiğine eminsen türk usulü işe yarar.

kilit kısmına elinin ayasıyla tatlı sert bi zumzuk oturtmayı deneyebilirsin.
0
kibritsuyu
(21.08.17)
en kısa programda tekrar çalıştırın. bitince büyük ihtimalle açılmıştır. bu sırada elektrik, su vs gidip geldiyse program tam olarak bitmediği için kendini kitlemiş olabilir.
0
super kahraman olsaydim baba olurdum
(21.08.17)
makineyi tekrar çalıştırıp direkt durulama programını seçtim, kısa bir döndükten sonra bitirdi. sonradan kapak açıldı :)

ilgilenenlere teşekkürler,

şimdi çamaşırları asmaya gidebilirim :))
0
🌸elma
(21.08.17)
(2)

telefon tamiri

tempor
Note 4 telefon dustu ve yavas yavas murekkep dokulmesi gibi ekran 1 gunde karardi. Cam saglam ve telefon calisiyor. Ekrani degismesi gerekir mi? Tahmini ne kadar ucreti cikar?
Note 4 telefon dustu ve yavas yavas murekkep dokulmesi gibi ekran 1 gunde karardi. Cam saglam ve telefon calisiyor. Ekrani degismesi gerekir mi? Tahmini ne kadar ucreti cikar?
0
tempor
(21.08.17)
Note 4 ekrsn degisimi telefoncuya giderseniz iscilik dahil 550 600 gibi bir fiyat alir
0
ismira007
(21.08.17)
Cep telefonu tamir, bakım ve satışını yapan teknik servisler en çok aranan meslekler arasında. Tufan iletişim cep telefonu teknik servisi telefonunuzun ekran ve cam değişimi, akıllı telefonunuzun tamiri gibi tüm işlemleri sizin için uygun fiyattan üstün kalite hizmet ile telefonunuz bakımını gerçekleştiriyor. Türkiyenin her yerine hizmet veren tufan iletişim bir telefon kadar size yakın.

www.telefontamircin.net
0
Paladin
(26.12.19)
(3)

alanadını godaddy yerine nereden alayım?

ben yapmadim miki yapti
godaddy'den sıkıldım ve gayet gereksiz pahalı olmaya başladı. hosting'i zaten taşıdım ama domain'i hala orada. ihs, natro gibi tr alternatiflerine mi baksam yoksa namecheap gibi bir yer mi?
godaddy'den sıkıldım ve gayet gereksiz pahalı olmaya başladı. hosting'i zaten taşıdım ama domain'i hala orada.

ihs, natro gibi tr alternatiflerine mi baksam yoksa namecheap gibi bir yer mi?
0
ben yapmadim miki yapti
(21.08.17)
.tr alacaksan en uygunu www.nic.tr
.com için ihs mantıklı
0
filipis
(21.08.17)
www.namesilo.com


.
0
kartallar yuksek ucar
(21.08.17)
isimtescil.net
0
silah taciri
(21.08.17)
(4)

Uçak geri giderken elinde kablolu kumanda olan adam ne yapıyor?

kumulatifvergimatrahi
Sb
Sb
0
kumulatifvergimatrahi
(21.08.17)
ufak jetleri towin yaptırırken kumandalı araçlar kullanılabiliyor,
towing işlemini(yani çekme işlemini) kumanda ediyor.

büyük uçaklarda bu tabi büyük arabalarla yapılıyor kumanda falan yok.
görsel yada video olsaydı daha net bilgi verirdim.
0
basond
(21.08.17)
Uçak motorlarının özelliğinden dolayı geri gidiş manevrası yapamıyorlarmış. Geri gitmek için uçağı başka bir araçla çekiyorlar. O da onun kumandasıdır.
0
curukturpkokusu
(21.08.17)
Push Back aracını kumanda ile kullanıyor.
0
mrmlq
(21.08.17)
Yolcu ucaklari icin operation gorevlisi kulaklikla kokpitle gorusuyor elindeki de mikrofon.
Konusma su sekilde
Opr: kokpit ground
Kokpit: go ahead
Opr: motorlar temiz ready for push back
Kokpit: (bu sirada kuleden push back ve motor calistirma izni ister)
Ardindan engine 2 starting
Opr: engine2 clear
Kokpit: engine 1 starting
Opr: engine 1 clear
Kokpit: gidecegi taksi yolunu soyler ornegin direction to taxi way kilo (k)
Opr: el isaretiyle push back operatorune ucagin burnunu cevirecegi yonu gosterir push back bitincede on dikmenin kontrolunu yerden kokpite veren pimi ceker bu arada kokpite ucagi frene almasini soyler push back aracini ucaktan ayirir uzaklasirkende pimi kokpite gosterip ayrilir. Kumanda falan yok anlayacagin. İki yil yaptim bu isi %20 duyma kaybi var artik
0
steward
(21.08.17)
(2)

su iki adet kulaklık arasında ne fark var

all girls dream
http://www.hepsisony.com/sony-nw-ws623-bluetooth-kablosuz-teknolojisine-sahip-suya-ve-toza-dayanikli-walkmanhttp://www.hepsiburada.com/sony-nw-ws413-walkman-su-gecirmez-mp3-calar-pm-bdsonycenws413sony'nin baska su gecirmez kulaklıgı var mı onu da bilmiyorum.
www.hepsisony.com


www.hepsiburada.com

sony'nin baska su gecirmez kulaklıgı var mı onu da bilmiyorum.
0
all girls dream
(20.08.17)
ikinci link açılmıyor
0
evimin paspasi
(20.08.17)
ws623 bluetooth ile telefon konusmasi gerceklesebiliyor ve nfc destegi var gordugum kadariyla.
0
evimin paspasi
(20.08.17)
(2)

S7 Kırılmaz Cam

Uçan Çivi
İyi bir cam taktırmak istiyorum. Merdiven altılara pek güvenmiyorum. Nerelerden temin edip taktırabilirim?
İyi bir cam taktırmak istiyorum. Merdiven altılara pek güvenmiyorum. Nerelerden temin edip taktırabilirim?
0
Uçan Çivi
(20.08.17)
Ben sana temin edebilirim. Arkali onlu koruyucu full body olarak satiliyor. Cok dayanikli
0
ismira007
(21.08.17)
Onu biliyorum. Spigen neo hibrid kullanıyorum. Ekranının tam oturmaması lazım kırılmaz camın
0
🌸Uçan Çivi
(23.08.17)
(3)

Bahis siteleri ve yeni üyelere verilen bonus

allstar
Bazı bahis siteleri yeni üyelere bonus veriyor .Diyelim 100 tl yatırdık 100 tl de ekstra bonus verdi bu 200 tlyi 1.7 lik bir maça yatırıp kazandığımız 350 tlyi çekebiliyor muyuz direk?Örneğin: bet365
Bazı bahis siteleri yeni üyelere bonus veriyor .Diyelim 100 tl yatırdık 100 tl de ekstra bonus verdi bu 200 tlyi 1.7 lik bir maça yatırıp kazandığımız 350 tlyi çekebiliyor muyuz direk?

Örneğin: bet365
0
allstar
(20.08.17)
Hayır. O bonusu bilmem kaç kere bilmem kaç oran üzeri bahis yapman lazım
0
gozu acik sevisen yahudi
(20.08.17)
Bonus almadan önce kuralları iyi inceleyin lütfen ( her site için farklı)
0
axl
(20.08.17)
Hayır tabiki. Bonus veren site, o bonusu paraya cevirmemen için nerdeyse 40 takla attırıyor. Genelde bonus kazandığın miktarı, en az 1,5-2,0 orandan 15 defa çevirmen.
Bu arada bazı siteler çevrim şartsız bonus veriyorlar ama onlarada güven olmuyor
0
etna
(20.08.17)
(3)

İkinci el telefon satışı

maria puder
Turkcellden tahahüt ile 3 yıl önce aldığım bir Samsung telefon var.Şu an fazlalık durumunda satmak istiyorum.Bir kaç alıcı var.Bir şey merak ettim: Bu alıcı telefonu alıp alengirli işlere girse İmei numarasından da bu telefonu ilk benim aldığım görünür mü?Bu konuda benim de başım belaya girer mi? Sa
Turkcellden tahahüt ile 3 yıl önce aldığım bir Samsung telefon var.Şu an fazlalık durumunda satmak istiyorum.Bir kaç alıcı var.Bir şey merak ettim: Bu alıcı telefonu alıp alengirli işlere girse İmei numarasından da bu telefonu ilk benim aldığım görünür mü?Bu konuda benim de başım belaya girer mi? Satayım ve unutayım istiyorum telefonu,fabrika ayarlarına döndürdüm tamamen. Baya ikinci el telefon alınıyor,satılıyor farkındayım da bu ihtimalleri de düşünmem lazım.
0
maria puder
(20.08.17)
telefonu sadece sıfırlama. bu hafızasındakileri silmeye yetmez. 7-8 kez de video çekerek doldur boşalt.

edit: ben yasal olmayan işler için değil de telefonu satın alanın recovery programlarıyla video ve fotolarını geri getirememesi için uyarıda bulundum.
0
Delay Fuze
(20.08.17)
Sıfırlamak çözüm değil de imei kaydından bu tarz yasal olmayan işlerde beni bulurlar mı?Endişem bu aslında.
0
🌸maria puder
(20.08.17)
bu bylock olayında ilk telefon hattından baktılar kim kullandı diye biliyorum, imei'ye de bakmışlardır gereken durumlarda. ama bir eşleştirme falan yapmışlardır. sözleşme falan bir çözüm tabi.
0
passion rules the game
(20.08.17)
(4)

Video dosyasından ses kaldırma veya ses değiştirme...

denizaya
Yabancı bir filmdeki yabancı şarkı yerine, türkçe bir şarkı eklemek istiyorum ama bunu nasıl yapabilirim acaba? hatta şu 2 yöntemi yapabileceğim bir yazılım var mı?örneğin; 1- videonun belli bir bölgesindeki sesi tamamen kaldırma; 60 dakikalık bir videonun 45-48 dakikası arasındaki sesi tamamen kald
Yabancı bir filmdeki yabancı şarkı yerine, türkçe bir şarkı eklemek istiyorum ama bunu nasıl yapabilirim acaba? hatta şu 2 yöntemi yapabileceğim bir yazılım var mı?

örneğin;

1- videonun belli bir bölgesindeki sesi tamamen kaldırma; 60 dakikalık bir videonun 45-48 dakikası arasındaki sesi tamamen kaldırmayı nasıl yapabilirim?

ve

2- videonun belli bir bölgesindeki sesi başka ses ile değiştirme; 60 dakikalık bir videonun 45-48 dakikası arasındaki sesi kaldırıp yerine başka bir ses nasıl eklerim?
0
denizaya
(20.08.17)
Moviemaker? En kolay o var
0
sydney
(20.08.17)
yok moviemaker sesi videonun tümünde kısıyor veya değiştiriyor. belli blge için sesi değiştirmiyor malesef.
0
🌸denizaya
(20.08.17)
bana tam olarak süreleri yazarsan ve materyalleri gönderirsen (wetransfer) haftaiçi yapabilirim. her şeyi tam olarak yazman gerekiyor yalnız.
0
elmalili hamdi yazar
(20.08.17)
kullandığın apple bir cihaz var ise imovie ile çok kolay yapabilirsin bu yazdıklarını.
0
nrmnm
(20.08.17)
(4)

Trek bisiklet parça hakkında

atom heart mother
MerhabalarDün Ortaköy Pfizer'in oradaki ışıklarda Kuruçeşme yönünden sağ şeritte ilerliyordum ki yanımdaki araç saga sinyal verince frenlere bastım fakat zemin ıslakmış biraz sürüklendim dizimde ve ayak bilegimde sorun var fakat şimdi gayet iyiyim.O esnada bisiklet hasar görmüş.Markasi trek 7.0 arka
Merhabalar
Dün Ortaköy Pfizer'in oradaki ışıklarda Kuruçeşme yönünden sağ şeritte ilerliyordum ki yanımdaki araç saga sinyal verince frenlere bastım fakat zemin ıslakmış biraz sürüklendim dizimde ve ayak bilegimde sorun var fakat şimdi gayet iyiyim.
O esnada bisiklet hasar görmüş.
Markasi trek 7.0 arka jant yamuldugundan yanlardaki fren ayaklarına sürtünüyor ve teker dönmüyor yani jantın değişmesi gerek..
Malum trek ömür boyu ücretsiz servis hizmeti veriyor ancak internet sitesine baktım bontrager jantin fiyatı aklımı aldı cidden.

Sorum şu, 7.0 model için uygun arka jant nereden bulabilirim başka marka onerisi olan var mıdır napmak lazım decatlondan ya da eminonunden ucuz bir şeyler temin etsem nasıl olur. Son olarak değiştirmek yerine yamulan janti duzeltebiliyorlar mı?
0
atom heart mother
(20.08.17)
Bana tel kaçırmış gibi geldi. Foto atabilir misiniz?
0
Tears of Devil
(20.08.17)
Jant ölçüsünü bilmiyorum ama 21 vites kullaniyorum 26 lastik oluyor sanırım. Bu durumsa hangi fiyat aralığında ne marka jant bakmalıyım bontrager ayarında yani..
0
🌸atom heart mother
(20.08.17)
Şuan fotoğraf atamıyorum orada bırakmak zorunda kaldım ancak tellerde sorun görmedim. Jant bariz yamuk görünüyor.
0
🌸atom heart mother
(20.08.17)
Şehir imiş bu ya pardon, ben yol sandım. Şehir için herhangi bir 28" jantı alabilirsiniz. Decathlonda bile var.
0
Tears of Devil
(20.08.17)
(1)

Apple MacBook Pro Klavyesini nasıl temizleriz ?

mete kudur
Klavyenin içine tonla nesne düşüp giriyor, bu yüzden bu klavyenin içini bi' temizlesem mi diyorum ? nasıl temizleriz ?
Klavyenin içine tonla nesne düşüp giriyor, bu yüzden bu klavyenin içini bi' temizlesem mi diyorum ? nasıl temizleriz ?
0
mete kudur
(20.08.17)
awareim
(20.08.17)
(3)

CSS Flexbox sorusu

tchuck
ya yeni yeni şu flexbox sistemini öğrenmeye çalışıyorum da. bir sormak istedim:şimdi şöyle bir şey mümkün oluyor mu?sayfanın tepesinde header koydum, altında footer koydum. ortadaki alan için de "header ve footerdan kalan alanı al buraya" diyebiliyor muyum yani yükseklik ekran boyutunu geçmeyecek şe
ya yeni yeni şu flexbox sistemini öğrenmeye çalışıyorum da. bir sormak istedim:

şimdi şöyle bir şey mümkün oluyor mu?
sayfanın tepesinde header koydum, altında footer koydum.
ortadaki alan için de "header ve footerdan kalan alanı al buraya" diyebiliyor muyum yani yükseklik ekran boyutunu geçmeyecek şekilde, fullheight durumdan çıkmayacak şekilde?
0
tchuck
(19.08.17)
Containeri absolute ya da fixed (top bottom 0) yaparak icindeki elemana height calc verebilirsin
Atıyorum
height: calc(100% - 200px);

Şeklinde
0
yuto
(19.08.17)
suna benzer birsey isini gorur sanirim codepen.io
0
dalekcaan
(19.08.17)
önceden sticky footer vardı.

css-tricks.com
0
qobel
(19.08.17)
(6)

Buzdolabı soğutmamaya basladi

seksli harf
1 2 hafta öncesine kadar orta ayarda canavar gibi soğutan makine şimdi maksimum ayarda soğutmuyor. No frost üstte dondurma erimiş altta şu ılık bildiğin. Tek fark annem üste malzeme koydu baya ondan sonra böyle oldu ben o malzemeleri yaydim içine hava kanalları açılsın diye ama hala durum ayni. Ne o
1 2 hafta öncesine kadar orta ayarda canavar gibi soğutan makine şimdi maksimum ayarda soğutmuyor. No frost üstte dondurma erimiş altta şu ılık bildiğin. Tek fark annem üste malzeme koydu baya ondan sonra böyle oldu ben o malzemeleri yaydim içine hava kanalları açılsın diye ama hala durum ayni. Ne olabilir sorunu yaşayabilecek mi doktor beyler/hanımlar?

Teşekkürler.
0
seksli harf
(19.08.17)
Su akıtıyor olabilir mi?
0
Adramelekhh
(19.08.17)
üst kısımdaki havalandırma kanallarının içi buz tutmuş olabilir. benim eski dolapta da aynı sorun olmuştu. üst kısmın iç kapagını cıkarıp fiş çekili durumdayken sac kurutma makinesiyle şöyle bir üç beş dakika havalandırma kanallarını ısıtırsanız büyük ihtimal düzelir.
0
nick ver bakim abine oradan
(19.08.17)
gazı kaçmış olmasın diyecektim ama kanalların buz tutması da olası geldi
0
basond
(19.08.17)
Su akıtma yok. Kanallarin buz tutma olasılığını değerlendiricem. Babam da gazi bitmiştir doldurulması lazım falan dedi. Eski de bir dolap öyle yeni alınmış bir şey değil. Hatta bir ara da çatır çutur sesler çıkartıyordu buz kırma işlemi yapıyormuş. Bu kanalların buz tutması ve buz kırma işlemi birbiriyle alakalı mi? Bu buz kırma olayı daha önceden oldu soğutmaya probleminden önce.
0
🌸seksli harf
(19.08.17)
Ben yaşıyorum, dolabı fişten çekip 48 saat bekletince, yaz sıcağında 24 de olabilir, tekrar eski performansında soğutmaya başlıyor. Yalnız sizden farklı olan benim buzlukta sorun yok, soğutmayan alt kısım.
0
hair freak
(19.08.17)
buzdolabınızın soğuk hava kanalları üst taraftaysa o bölmeyi ağzına kadar doldurmamanız gerekli. hava sirkülasyonu yapabilmesi adına kanalların olduğu bölge çok doldurulmamalı. yoksa soğuk hava dolabın diğer kısımlarına gidemez, en üst kısım donar, kanalların içi donar, ama dolabın içi sıcak olur. genelde hava kanalları dolabın en üst tarafında olur çok özel bir makine değilse.
0
Tears of Devil
(19.08.17)
(3)

Fotoğraflarım silindi yardım edin deliricem!

megalomaniac
fotoğraflarım telefona sığmayınca g-maile atıyordum, kendime mail ve dosya eki şeklinde. şuan o maillerin hiçbiri yok! aradım taradım bulamıyorum kafayı yiycem! nasıl kendi kendine silinebilir maillerim ya?!
fotoğraflarım telefona sığmayınca g-maile atıyordum, kendime mail ve dosya eki şeklinde.
şuan o maillerin hiçbiri yok! aradım taradım bulamıyorum kafayı yiycem! nasıl kendi kendine silinebilir maillerim ya?!
0
megalomaniac
(19.08.17)
Google fotoğraflara bak bi. Belki bi ihtimal..
0
secrex
(19.08.17)
baktım oralarda yok :(
0
🌸megalomaniac
(19.08.17)
yolladiginizi zannederken hic gönderememiş olabilir mısınız?

taslaklar klasörüne bakın?
0
balik kraker
(19.08.17)
(2)

Amerika'dan Xbox one s veya PS4 satın almak

flo
Fiyatları uygun arkadaşlar. Sırasıyla 250 ve 300 USD.Daha önce Amerika'dan aldığım cihazların fişlerinin ucuna çevirici takmıştım. Hiç bir sorun yaşamadım. Bu cihazlarda da aynı imkanım var mı? Satıcı arkadaş bu cihazların 110 voltu desteklediğini, Türkiye'de kullanamayacağımı söylemiş. Pek doğru g
Fiyatları uygun arkadaşlar. Sırasıyla 250 ve 300 USD.
Daha önce Amerika'dan aldığım cihazların fişlerinin ucuna çevirici takmıştım. Hiç bir sorun yaşamadım.
Bu cihazlarda da aynı imkanım var mı? Satıcı arkadaş bu cihazların 110 voltu desteklediğini, Türkiye'de kullanamayacağımı söylemiş. Pek doğru gelmedi bu bilgi bana.
0
flo
(19.08.17)
Kesinlikle dogru. Adaptor kullanman gerekir. Ben gecen ay ornegin tiras makinemi paylattim. Ama 30 dolarlik bir seydi cok umursamadim.
0
Traveller
(19.08.17)
300 dolarlık ps4 ün nesi uygun? Burada1100 e falan bulursun kampanyalı vs
0
giovanne
(19.08.17)
(6)

İoscular bakar mısınız?

maria puder
İphone da mobil veriyi açmak için" ayarlar>hücresel veri>tick at" bu yol kullanılıyor sanırım.Yahu bu yol çok uzun,işkence gibi her seferinde.Daha hızlı bir yolu yok mu bunun? Androidte ne güzel üstten pencere geliyordu,hemen tıkla. İphoneda da alttan bir pencere var ama orda ucak modu,wifi,fener f
İphone da mobil veriyi açmak için" ayarlar>hücresel veri>tick at" bu yol kullanılıyor sanırım.Yahu bu yol çok uzun,işkence gibi her seferinde.Daha hızlı bir yolu yok mu bunun? Androidte ne güzel üstten pencere geliyordu,hemen tıkla. İphoneda da alttan bir pencere var ama orda ucak modu,wifi,fener filan gördüm ben. Bu kısım özelleştiriliyor mu?
0
maria puder
(18.08.17)
Hayir, ileride bir guncellemeyle gelecegi soyleniyor ama sehir efsanesi olabilir.
0
yuzır
(18.08.17)
malesef yok.

o kısım özelleştirilemiyor.

belki bir uygulama vs. vardır. araştırmak lazım. ama olsaydı duyulurdu muhakkak.
0
jason mraz
(18.08.17)
Haha iphone 7 plus , 5 bin tl hepsiburadada.Alanın aklına şaşarım valla, daha bir ton şey var kullanıcı dostu olmayan.Mailler mesela her seferinde bildirim gelmiyor anasayfaya.Uygulamaya gircen de yenilicen de.Yaşasın android!
0
🌸maria puder
(18.08.17)
ios 11 de alttan açılan menüye geliyor kesin bilgi.

6s ve üzeri kullanıyorsan, yani 3d touch varsa ayarlar'a 3d touch ile basıp hücresel sayfasına gelip tick at/kapa yapabilirsin.

mailler için her seferinde bildirim geliyor. ayarların yanlıştır. aksine benim kullandığım android'te gelmiyor. herhangi bi uygulama için gelen ilk bildirimde ses çıkıyor sadece, yani şimdi mail gelse ötüyor. 10 dk sonra tekrar gelse ses yok. diğer uygulamalar için de geçerli. android e alışık olduğunuz için garip vs geliyor size sadece. iphone 7 plus'ım var isviçre'den 3000'e falaan almıştım sanırım. gram pişman değilim. kullanmasını bilmediğiniz, şeye bok atmayın lütfen. araştırıp öğrenin.
0
washe
(18.08.17)
@washe
Anlattıklarının hepsi dolambaçlı yollar kardeş.5000 tl verilecek bir alet bu kadar kapalı kutu olmamalı.Androidden illa farklı olucam diye bu kadar kasmaya gerek yok.Alltan gelen pencereye koyarsın tuşu olur biter.İkinci mailde niye ses yok?Hepsinde ses olsun kardeşim.Ayrı ayrı bir çok yerden mail alıyorum.Hepsinin sesini duymak istiyorum.
0
🌸maria puder
(18.08.17)
aynı uygulamadan ikinci bildirim için uyarı vermeyen android, ios değil. :)

ios hiç de karmaşık değil. kısayollarını biliyorsan tabii. daha basit yol mu istiyorsun? hey siri hücreseli kapat de kapatsın. dokunmadın bile telefona.

apple fan boy oluyoruz bunları söyleyince tabii bi de o var tabii de, ios android'in yanında çok daha güvenli. ikisi de birbirinden farklı olmaya çalışmıyor hadi diyelim dediğin gibi farklı olma çabası varsa da bu android'te olabilir çünkü ios android'ten 1 yaş daha büyük :) ikisi kullanıcıya farklı şeyler vaad ediyor. tercih kullanıcının. ikisinin de artıları eksileri var, kimseye de zorla ios ya da android kullandırtmıyorlar bildiğim kadarıyla
0
washe
(19.08.17)
(3)

Bu telefon kapanacak mı?

maria puder
Almanyadan gelen bir iphone var.Orda arkadaş kullanıyordu. Pasaporta kayıt ettirmedik. 1 haftadır hattım takılı şekilde.Şu ana kadar kapanma mesajı gelmedi.4 ay kullanım süresi olduğunu biliyorum da son bir ay mı gelir bu mesaj? Ben hat takılır, 4 ay sonra kapanacaktır diye mesaj gelir sanıyordum.Ve
Almanyadan gelen bir iphone var.Orda arkadaş kullanıyordu. Pasaporta kayıt ettirmedik. 1 haftadır hattım takılı şekilde.Şu ana kadar kapanma mesajı gelmedi.4 ay kullanım süresi olduğunu biliyorum da son bir ay mı gelir bu mesaj? Ben hat takılır, 4 ay sonra kapanacaktır diye mesaj gelir sanıyordum.Ve mesaj geldiği tarihten itibaren 4 ay sonra da kapanır.Yanlış mı biliyorum?
0
maria puder
(18.08.17)
telefona türkiye sınırları içinde sim kart takıldığı anda 4 aylık süreç başlar. sms in gelmesi 1 hafta 10 günü bulabilir. sms de de zaten hangi tarihte kapanacağı yazıyor.
0
mr.goodcat
(18.08.17)
Ben sms gelişinden itibaren diye biliyorum.
Kuzenim 1 senedir o şekilde vodafone hat ile telefon kullandı, bu nasıl mümkün tam olarak emin değiliz, sadece telefonun sim kilidi olduğunu ve o vodafone hat ile çalıştığını biliyoruz, sonra turkcell bir hat takınca telefon imei kayıtsızdır mesajı aldı ve 120 gün başladı.
0
atom karincanin torunu
(18.08.17)
1 haftada da 1 ayda da kapanabilir. tecrubeyle bu sabittir.
0
ubi dubium ibi libertas
(19.08.17)
(1)

tv tavsiyesi

patos64
iyi geceler sevgili duyuru.tv den pek anlamam, bütçemde 1200 civarı en fazla.http://www.hepsiburada.com/vestel-satellite-39hb5000-39-99-ekran-led-tv-uydu-alicili-p-HBV000003Z9ZLsizce şu ürün ve özellikleri fiyat performans olarak iyi mi? ekran boyutu bundan küçük olmayacak ama. sizin yakın zamanda a
iyi geceler sevgili duyuru.
tv den pek anlamam, bütçemde 1200 civarı en fazla.

www.hepsiburada.com

sizce şu ürün ve özellikleri fiyat performans olarak iyi mi? ekran boyutu bundan küçük olmayacak ama. sizin yakın zamanda aldığınız bu fiyatlarda memnun kaldığınız varsa yazabilirsiniz.
0
patos64
(18.08.17)
Ben 4 yıl önce mutfağa regal aldım.

Sonra salona da büyük ekran regal aldım.

Memnunum. Aynı fiyata regal in daha büyük boyunu alabilirsin.
0
nutellali balik ekmek
(18.08.17)
(7)

Çeviri yardımı

nihilanth
Rica etsem çok zamanınızı almazhttps://1drv.ms/u/s!Aj5wGGtiTDc1gQFCKkZaXbhCYP0b
Rica etsem çok zamanınızı almaz

1drv.ms!Aj5wGGtiTDc1gQFCKkZaXbhCYP0b
0
nihilanth
(18.08.17)
🌸nihilanth
(18.08.17)
1-2 saat olmadı, duyuruyu tekrarlamışsınız. spam yapmayın lütfen.
0
dedimmidemedimmi
(18.08.17)
3 tane deli gibi uzun altyazı var. Bunların hepsini mi çevirmemizi istiyorsun?
0
himmet dayi
(18.08.17)
Bira ismarlarim dediğim için sildiler arkadaşım bilmeden zirvalama
0
🌸nihilanth
(18.08.17)
Himmet dayi evet abi ya lütfen
0
🌸nihilanth
(18.08.17)
Çevirebilidiginiz kadar da olur bir el atsaniz
0
🌸nihilanth
(18.08.17)
Nippyzip linkini tıklayınız camussar. Srt uzantılı
0
🌸nihilanth
(18.08.17)
(2)

Rss feed

senolll
Merhaba,Haber/blog sitesi tarzı bir site yapıyorum, rss feed var, ben hiç normal kullanıcı olarak kullanmadım bu mereti. Bu böyle postlarda kategorilerde vs. olsun mu kullanışlı mı bir şey mi? Kullanan insanlar var mı? Sitenin gelişimi için faydasını görür müyüm?Teşekkürler
Merhaba,

Haber/blog sitesi tarzı bir site yapıyorum, rss feed var, ben hiç normal kullanıcı olarak kullanmadım bu mereti. Bu böyle postlarda kategorilerde vs. olsun mu kullanışlı mı bir şey mi? Kullanan insanlar var mı? Sitenin gelişimi için faydasını görür müyüm?

Teşekkürler
0
senolll
(18.08.17)
Her kategori için rss gerekli bence mesela ben normalde haber için sendika orga girmiyorum ama çeviri makale bölümü var onları feed ile otomatik instapaper'a attrıp okuyorum.
0
Ufuk
(18.08.17)
Kategori bazında olmasa da rss şart hocam
0
beyinter
(19.08.17)
(4)

İki fiş birbiri ile aynı şekil olup farklı voltaj isteyebilir mi?

portakal
Sağdaki fotoda şekiller var örneğin bizim de kullandığımız almanya şekline sahip bir fiş,220 volt yerine 110 volt isteyebilir mi? Örneği var mı?
Sağdaki fotoda şekiller var örneğin bizim de kullandığımız almanya şekline sahip bir fiş,220 volt yerine 110 volt isteyebilir mi? Örneği var mı?
0
portakal
(18.08.17)
fiş bişi isteyemez, isteyecek olan şey kullanılan alettir. örneğin 110 V ile çalışan bir tv aldınız, fişinizi istediğiniz yere takarsınız arada 110/220 V - 60/50 Hz dönüştürücü olması şartıyla.
0
hosein
(18.08.17)
@hosein fişden kastım oo fiş tipine sahip cihaz.
0
🌸portakal
(18.08.17)
Benim bildiğim voltaja göre farklı oluyor. 110 volt et kalınlığı az 2 dişli, 220 v silindir 2 dişli, 380 volt 4 dişli falan
0
filipis
(18.08.17)
senin kullandığın terminoloji ile yazıyım: isteyemez. eğer yapan/üreten kişi/firma 110V ile çalışan alete almanya/türkiye standardı bir fiş takmışsa büyük hata/aptallık etmiştir. cihazın etiketinden falan 220V ile çalıştığını doğrulamaya çalış yoksa da çok büyük bir ihtimalle 220V ile çalışıyordur.
0
typhoon r
(18.08.17)
(1)

Laptop Önerisi

ben deli degilim
3-4 gün sonra yurt dışına çıkacağım 4 ay kadar bir süreliğine. Şahsi bilgisayarım olmadığı için ail laptop arayışım var. 1800-2350 civarı bir bütçem var, internetten söyleyecek kadar vaktim kalamdı.oyun oynayan biri değilim. bu sene python gibi bir dil öğrenme isteğindeyim, dizi-film izleyeceğin içi
3-4 gün sonra yurt dışına çıkacağım 4 ay kadar bir süreliğine. Şahsi bilgisayarım olmadığı için ail laptop arayışım var. 1800-2350 civarı bir bütçem var, internetten söyleyecek kadar vaktim kalamdı.

oyun oynayan biri değilim. bu sene python gibi bir dil öğrenme isteğindeyim, dizi-film izleyeceğin için ekran kalitesi de dikkate alınabilir. şarj süresinin uzunluğu, aletin hafifliği önemsediğim konular.

bu noktada lenova, hp, asus gibi bilgisayarlardan tavsiye vereceğini model var mıdır.

çok teşekkürler.
0
ben deli degilim
(18.08.17)
(git: 1217070)
0
cakabo
(18.08.17)
(3)

Word'den kitap bastırmak

lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
Elimde bildiğin a4 sayfaya yazılmış bir word dosyası var. Ben bunu fotokopiciye götürsem sıradan bir kitap boyutunda çıkartabilir miyim?
Elimde bildiğin a4 sayfaya yazılmış bir word dosyası var. Ben bunu fotokopiciye götürsem sıradan bir kitap boyutunda çıkartabilir miyim?
0
lehim ve havya ile mikrocip yapan adam
(18.08.17)
düzgün bir fotokopiciye giderseniz evet.
0
valkin rockefeller
(18.08.17)
Öncesinde siz wordde sayfa ve yazı boyutunu ayarlansa daha iyi olur bence. Çıktı alırken direk sayfa boyutunu düşürünce yazılar fazla küçülebilir.
0
reactionic
(18.08.17)
Ozalitçiye gidin onlar yaparlar. Hatta cilt bile yaptırabilirsin. Word'den pdf al öyle götür, öyle daha kolay olur.
0
battal gemalmaz
(18.08.17)
(7)

Aksiyon Kamerası Öneriniz

suppermaster
Gopro Hero 5'e bakındım biraz, fiyatı 1700-1800 lira civarında, aksesuarlarını filan da alınca 2.000 lirayı buluyor. Sözlükte baktım, hero5 alacağınıza sony fdr-x3000r alın demişler ama o da aynı fiyatlarda. Sonra Hero5 session'a niyetlendim, 1.200 lira civarında ama biri sözlükte, sığıda, deniz ken
Gopro Hero 5'e bakındım biraz, fiyatı 1700-1800 lira civarında, aksesuarlarını filan da alınca 2.000 lirayı buluyor. Sözlükte baktım, hero5 alacağınıza sony fdr-x3000r alın demişler ama o da aynı fiyatlarda.

Sonra Hero5 session'a niyetlendim, 1.200 lira civarında ama biri sözlükte, sığıda, deniz kenarında hemen su aldığını yazmış. aslında özel bir nedenle ihtiyacım yok, orada burada, su içinde vs çekeyim istiyorum yani motor, kayak vs gibi aksiyonlarda kullanmayacağım. çok profesyonel, süper özellikleri olan bir şey de istemiyorum. şöyle 1.000 lira civarlarında, eli yüzü düzgün bir aksiyon kamera bulma şansım var mı? yoksa o fiyatlara mümkün değil mi?
0
suppermaster
(18.08.17)
Xiaomi Yi 4k

Go pro 5 ile kafa kafaya gider. Hafta sonu gitti gidiyor da 865 TL ye görmüştüm. Tüm aksesuarlar ile birlikte ağzına kadar dolu bir paketi 1.250₺ye kapatırsın çinden.
0
gozu acik sevisen yahudi
(18.08.17)
Sjcam'ın gyro özellikli modelini alın. M20 yada 5000.
0
steven wilson
(18.08.17)
yi 4k almana gerek yok çok prof istemediğine göre. yi 2k alabilirsin. hatta ben de yeni aldım 3 gündür kullanıyorum. kamera+kılıf+4 ekstra pil+gerekli aparatlar+64 gb sd kart hepsini 500 tl ye kapattım. aldığım satıcı da bu: tr.aliexpress.com

30 dolar yazdırdım. gümrük falan takılmadı ücret çıkmadı.
0
yazar yazmaz yazan yazar
(18.08.17)
Canon d20 kullanıyoruz. 3 sene önce yurtdışından almıştık.
Şu an canon mağaza fiyatı 299 dolar diyor.
amerika'ya fln giden birinden isteyebiliyorsanız fiyat ve kalite olarak bence uygun.

www.youtube.com
www.youtube.com
0
demoniclewinsky
(18.08.17)
Kesinlikle Sony Fdr-x3000.

Sony Fdr-x3000, Sony Fdr-x1000 ikisini de aktif kullanıyorum. Fdr-x3000'in avantajı optik sabitlemesinin olması, koşup ederken iyi görüntü veriyor sarsıntıdan etkilenmiyor.

Çin kameralarının çamur görüntüsünden ise basit bir cihaz arıyorsan Sony As-50, As-200 cihazlarına da bakabilirsin. Ya da illa 4k çeksin dersen ikinci el temiz x-1000 rahat bulabilirsin.
0
Northern Mariner
(18.08.17)
Aliexpress ile istemiyorsanız şu sitedeki kameralara da bakabilirsiniz.

www.herigo.com
0
pokepoke
(18.08.17)
Ben 60€ya kiytirik apeman 4k uhd diye bi kamera aldim. Gayet cayir cayir calisiyor. Baya baya aksesuarla geliyor hem de. Henuz suda denemedim ama bisiklete monte edip ve de kafa aksesuariyla kafama takip hiking yaparken denedim, bi yamugunu gormedim. 10€ya ekstra pil ve pil sarj aleti aldim. Ekrani da var,
Cektigini goruyosun sonra.

Ben memnunum simdilik. Suda da deneyecegim haftaya.
0
kuehles blondes
(18.08.17)
(1)

photoshop kenar süsü yapımı yardımı

tabudeviren
https://www.vecteezy.com/ornaments/48289-free-greek-vector-ornament-meander-bordersburada en üstte görülen desenden 355x270 mm ölçülerinde bir çerçeve lazım. eps dosyası diyor, nasıl kullanılacağını bilmiyorum. yardımcı olan olursa çok sevinirim. rengi önemli değil.edit: çerçevenin dış sınır ölçüler
www.vecteezy.com

burada en üstte görülen desenden 355x270 mm ölçülerinde bir çerçeve lazım. eps dosyası diyor, nasıl kullanılacağını bilmiyorum. yardımcı olan olursa çok sevinirim. rengi önemli değil.

edit: çerçevenin dış sınır ölçüleri 355x270mm olacak.
0
tabudeviren
(18.08.17)
dosya.co

fazla zamanım yoktu kabaca yaptım. detaylar ps de halledilir
0
bekri
(19.08.17)
(4)

siteden resim alma

neynep
merabalar,sitenin background resminin yüklendiği yeri nası bulabilirim, krom'da inspect diyorum da varamıyorum oraya.
merabalar,
sitenin background resminin yüklendiği yeri nası bulabilirim, krom'da inspect diyorum da varamıyorum oraya.
0
neynep
(18.08.17)
site adresini yazsanız daha rahat olabilir muhtemelen
0
kisa
(18.08.17)
Adresini verirsen bir bakarım.
0
reactionic
(18.08.17)
Inspect dediğinizde bir image url'ine ulaşamadıysanız Developer Tool'da Resources tabında tüm klasörler listelenir. Oradan dosyalara bakabilirsiniz. developer.chrome.com şu tarz bir görüntü. Oradan resim formatındaki dosyaları açıp bakabilirsiniz.

Edit: Sources da olabilir.
0
nickini vermek istemeyen uye
(18.08.17)
@nickini vermek istemeyen uye, nasıl yapıldığını niye ulaşamadığımı da öğrenmek istiyordum, çok teşekkür ederim.
0
🌸neynep
(18.08.17)
(3)

Kredi kartı asgari tutar ödeme

çınarım
kafam para konularına basmadığı için kredi kartı borcumun her zaman tamamını öderimancak bu ay tıkandımgaranti bonusumun asgari tutarını ödedimek hesaplarım mevcut hem garanti de hem de enpara daancak kararsız kaldım asgariyi ödeyip geçeyim mi?yoksa ek hesaptan nakit çekip tamamını kapatayım mı?bile
kafam para konularına basmadığı için kredi kartı borcumun her zaman tamamını öderim
ancak bu ay tıkandım
garanti bonusumun asgari tutarını ödedim
ek hesaplarım mevcut hem garanti de hem de enpara da

ancak kararsız kaldım asgariyi ödeyip geçeyim mi?
yoksa ek hesaptan nakit çekip tamamını kapatayım mı?

bilenler bir el atsın
0
çınarım
(18.08.17)
ek hesaptan eksiden para çekersen daha fazla faiz yersin her çekimde faiz yersin asgariyi ödeyince ek hesap kadar faiz olacağını sanmıyorum bankacı arkadaşım bana böyle önerdi.
0
mikahakkinen
(18.08.17)
ben her ay asgari ödüyorum.
faiz için şöyle düşün. 8bine yakın borç var. 100 tlye yakın faiz geliyor. ben 2500-3000 ödüyorum her ay.
0
kaputt
(18.08.17)
kredi kartlarının faizi ek hesap faizlerinden daha yüksektir. ek hesabından çek parayı, o şekilde yatır.
0
silah taciri
(18.08.17)
(2)

donanım sorusu - ekran kartı değişmece

false pretension
elimde gigabyte GA-Z68AP-D3 anakart var. i7 2700k 3.5 ghz işlemci ve hd6970 ekran kartı var. 750w 80+ silver psu var. ekran kartını değiştireyim artık diyorum. anakartım PCI-E16X 2.0 destekliyor. 3.0 ekran kartı alsam (mesela gtx 1060) çok sıkıntı yaşar mıyım? tam performansta çalışmayacağını biliyo
elimde gigabyte GA-Z68AP-D3 anakart var. i7 2700k 3.5 ghz işlemci ve hd6970 ekran kartı var. 750w 80+ silver psu var. ekran kartını değiştireyim artık diyorum.

anakartım PCI-E16X 2.0 destekliyor. 3.0 ekran kartı alsam (mesela gtx 1060) çok sıkıntı yaşar mıyım? tam performansta çalışmayacağını biliyorum ama çok etkiler mi? ne önerirsiniz? Teşekkürler.
0
false pretension
(18.08.17)
yaşayacağın sıkıntı şimdikinden büyük olmayacak. darboğazla, geriye dönük 2.0 desteğiyle de olsa alabileceğin performansı alacaksın. adım adım uplamak için makul, süreci de acısız kılacak bi yol olur senin için.
0
aşksız prens
(18.08.17)
6700k + 1050ti al diyorum.

Edit: oo desteklemiyormuş onu. Listeye bakınca...
O zaman 3770K...
0
alperz
(18.08.17)
(2)

excel

cokponcik
merhaba,bir sorum olacak. şimdi bir excel tablomuz var bir workbookta (WORKBOOK A diyelim). bunun içinde birsürü vlookup var başka başka kaynak workbooklardan (WORKBOOK B diyelim). WORKBOOK A'da vlookup formüllü hücreye girince WORKBOOK B'nin ismini görüyorsunuz ya hani vlookuplı formülde. şimdi ben
merhaba,

bir sorum olacak. şimdi bir excel tablomuz var bir workbookta (WORKBOOK A diyelim). bunun içinde birsürü vlookup var başka başka kaynak workbooklardan (WORKBOOK B diyelim). WORKBOOK A'da vlookup formüllü hücreye girince WORKBOOK B'nin ismini görüyorsunuz ya hani vlookuplı formülde. şimdi ben o datayı çektiğim kaynak dosya olan WORKBOOK B'nin adını veya yerini değiştirince vlookuplı tablonun olduğu WORKBOOK A'da formülde kaynak dosyanın ismi hala eski ismi ve yeri gözüküyor ve ben o ismini veya yerini değiştirdiğim kaynak dosyanın içinde değişiklik yapınca bu vlookuplı hücreleri update etmiyor.

bunun normali nedir? ne zaman update eder o değeri ve formülün içindeki ismi. Data-Links kısmında manuel olarak dosyayı tekrar bulup change source mu yapmam gerekiyor böyle bir değişiklik yaptığımda? Çünkü böyle olunca gayet güzel updateleniyor. bunun otomatik bir yolu yok mu?
0
cokponcik
(17.08.17)
vlookup senin formuldeki dosyanın yolunu yada adını değiştirdiğini bilmez.
sadece içeriğinin değişikliğini bilir.
0
€xpolerer
(18.08.17)
INDIRECT formülünü kullanırsan rahatlıkla güncellersin.
Otomatik yolu değil ama işini epey kolaylaştırır.
0
cakabo
(18.08.17)
(1)

Bu uygulama ne kadar güvenilirdir

hononu
telefonda bixby tuşunu iptal etmek istiyorum. böyle bişey buldum ama tereddütlerim var. Telefon içindeki bilgileri falan patlatırlar mı? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kunkunsoft.packagedisabler&hl=tr
telefonda bixby tuşunu iptal etmek istiyorum. böyle bişey buldum ama tereddütlerim var. Telefon içindeki bilgileri falan patlatırlar mı?

play.google.com
0
hononu
(17.08.17)
2.3.6 sürümü şunlara erişebilir:
Fotoğraflar/Medya İçerikleri/Dosyalar
USB depolama biriminizin içeriğini okuma
USB belleğinizin içeriğini değiştir veya sil
Depolama
USB depolama biriminizin içeriğini okuma
USB belleğinizin içeriğini değiştir veya sil
Diğer
ağ bağlantılarını görüntüleme
tam ağ erişimi
Google Play lisans denetimi
0
RaZeus
(17.08.17)
(3)

Mutfağa Aspiratör Takıyoruz

mytonn
Merhaba;Mutfağa Siemens LI63TCA10T Sürgülü Aspiratör aldık ama dolapta baca girişi yok. Mecburen şemaya göre kestireceğim fakat ya şema bozuk ya ben anlamadım.Montaj kılavuzunda, baca çapı 150 mm gözüküyor. 65 mm olarak işaretlenen kısım baca merkezinden aspiratör köşesine kadar olan kısım olarak gö
Merhaba;

Mutfağa Siemens LI63TCA10T Sürgülü Aspiratör aldık ama dolapta baca girişi yok. Mecburen şemaya göre kestireceğim fakat ya şema bozuk ya ben anlamadım.

Montaj kılavuzunda, baca çapı 150 mm gözüküyor. 65 mm olarak işaretlenen kısım baca merkezinden aspiratör köşesine kadar olan kısım olarak gösterilmiş. Bacanın yarı çapı zaten 75 mm. Aspiratör kenarından baca deliği merkezine olan uzak nasıl 65 mm oluyor çözemedim. Ya baca çapı 150 mm değil ya da baca merkeziyle aspiratör köşesi arasındaki boşluk 65 mm değil. Nasıl açtırmak lazım bu baca girişini?
0
mytonn
(17.08.17)
hiç bişi anlamadım..
0
jamswety
(17.08.17)
çizimde hata olup boruyla kenar arasındaki aralık olabilir belki.
0
mungojerry
(17.08.17)
> Nasıl açtırmak lazım bu baca girişini?

eline cetvel aliyorsun, aspiratoru kutusundan cikartip olcuyorsun :)
65mm dedigi baca baslangici (merkez degil) ile aspirator kenari arasindaki mesafe olabilir mi? (cizimdeki baca yanlis yere konumlandirilmis oluyor bu durumda)
0
disq
(17.08.17)
(3)

bilgisayardan admin panelini kaldırmak

diskbudur
şahsi bilgisayarı bir elemana verdim formatlasın diye, bu da hem bana bir panel kurmuş hem de admin paneli kurmuş. her ikisinin de şifresi bende var. açılışta ilk benim panelim şifre ile açılıyordu. bu şifre olayı beni yormaya başladı, nereden yaptım bilmiyorum ''girişte şifre kullanma'' dedim, bu s
şahsi bilgisayarı bir elemana verdim formatlasın diye, bu da hem bana bir panel kurmuş hem de admin paneli kurmuş. her ikisinin de şifresi bende var.

açılışta ilk benim panelim şifre ile açılıyordu. bu şifre olayı beni yormaya başladı, nereden yaptım bilmiyorum ''girişte şifre kullanma'' dedim, bu sefer de ilk açılışta admin paneli açılıyor, oradan benim paneli seçiyorum, oradan şifre giriyorum derken işi iyice uzattım.

yapmak istediklerim:

1- bu admin panelini komple kaldırmak (şifresi bende var)
2- ana açılışa beni ''şifresiz olarak'' getirmek.

bi yardımcı olursanız çok makbule geçer.

sağ olun şimdiden.
0
diskbudur
(17.08.17)
Bilgisayar sağ tık>yönet>yerel kullanıcılar>administrator sağ tık>özellikler>parola geçerli olsun tikini kaldır.

administrator olmasın istiyorsan da hesap devre dışı tik koy
0
nasrettinhoja
(17.08.17)
@nasrettin, administrator panelini kaldırtmıyor ''access denied'' dedi. hadi dursun silemiyorsak, benimki ana hesap olsun ve şifresiz olsun.
0
🌸diskbudur
(17.08.17)
administratorun parolasını kaldır, diğerini silebilirsin(sağ tık sil) administrator tek hesap olur şifresiz de olur.
0
nasrettinhoja
(17.08.17)
(3)

İthalatçı garantili telefon almak

maria puder
1200-1300 bandında bir telefon alacağım.Şuan iphone kullanıyorum hiç memnun değilim,androidin rahatlığını çok özledim. Favorilediğim telefonların çoğu ithalatçı garantili.Bu ne demek tam olarak?Garanti sorununda Samsung veya Xiaomi(servisi yok diye biliyorum) yetkili servisi yerine ithalatcı kurum m
1200-1300 bandında bir telefon alacağım.Şuan iphone kullanıyorum hiç memnun değilim,androidin rahatlığını çok özledim. Favorilediğim telefonların çoğu ithalatçı garantili.Bu ne demek tam olarak?Garanti sorununda Samsung veya Xiaomi(servisi yok diye biliyorum) yetkili servisi yerine ithalatcı kurum mu bakacak?Kimdir necidir bunlar? ithalatcı garantili tel almak çok mu riskli? Belki alet sorun yaratmıcak ama deneme-yanılma olayı için verecek param cidden yok.En az 3 sene kullanmak isterim telefonu. Bilgisi olanlardan yorum rica edicem.
0
maria puder
(16.08.17)
Edit:Alımı muhtemelen hepsiburadadan yapacağım.Orda favoriledim.
0
🌸maria puder
(16.08.17)
Garantisiz gibi düşünün. Telefonunuza iyi bakın.
0
dostoyevskinin tostu
(16.08.17)
Bu arada ithalatçı garantili telefon kullanıyorum.
0
dostoyevskinin tostu
(16.08.17)
(4)

elektronikle ilgili küçük bir proje için yol gösterir misiniz?

idexo
uygun bir şasi üzerinde bir elektronik motorunu hız ayarı devresiyle kontrol etmem lazım, bir de bu motora kaç tur attığını saymak için bir sayaç bağlamam lazım.uygun devre, motor ve sayacı seçmek için yardıma ihtiyacım var.bu basit bir bobin sarma makinesi olacak.çok ince bir teli bir bobin üzerine
uygun bir şasi üzerinde bir elektronik motorunu hız ayarı devresiyle kontrol etmem lazım, bir de bu motora kaç tur attığını saymak için bir sayaç bağlamam lazım.

uygun devre, motor ve sayacı seçmek için yardıma ihtiyacım var.


bu basit bir bobin sarma makinesi olacak.
çok ince bir teli bir bobin üzerine yaklaşık 10bin tur saracak.
motorun aşırı güçlü olup ince teli koparmaması lazım.
yine motorun dereceli olarak hızlanabilmesi lazım.

motorun hızını bir düğmeyi çevirerek kontrol etmek istiyorum.
0
idexo
(16.08.17)
Elektronikçi değilim, makineciyim. Servo motorlar işinizi görebilir.

www.hobidevre.com

Motorun konumu ile ilgili bilgiler önemliyse encoder kullanılabilir.
0
dissendium
(16.08.17)
@dissendium +1 step kullanmak zorundasiniz zira siradan elektrik motorlari maksimum torkunu baslangicta urettigi icin teli koparir, kontrol edemezsiniz. dimmer tarzi bi dugmeyle devir kontrolu yapilir. arduino bu proje icin yeterli bir platform.
0
icim urperiyor
(16.08.17)
enkoderli bir dc motor ve kontrol kartı lazım. ama bu kontrol kartları genelde potla değil seri iletişim ile çalışır.

step motor uygun olmaz çünkü step motorlar yüksek hızlara çıkamazlar. 10 bin turu sarması çok uzun sürecektir.

www.robotistan.com

www.robotistan.com

tork ayarı dc motor ile sürücü kart arasına bir akım sınırlama direnci ekleyerek yapılabilir.
0
orpheus
(17.08.17)
uygun bir dc motor ve kart buldum. güç kaynağıyla birlikte bunların siparişini verdim.

buna 3 yollu bir switch bağlayacağım yön ayarı için. sanırım uygun switch de buldum.

şu anda kaplin, çelik mil ve çark bakıyorum. çark ile motora paralel bir sayaç döndürmem gerekiyor.

motor ve devre elime geçince ölçülere göre alüminyum bir kutu ve kaplin de bakacağım.

istediğim ölçülerde çelik mil ve çark tedarik edebileceğim bir yer biliyorsanız haber verirseniz sevinirim.
0
🌸idexo
(17.08.17)
(1)

Bluetooth kulaklik tavsiyesi

ezeriko
Merhabalar. Telefonumun kulaklik girisi bozuldugu icin sadece kablosuz baglanabiliyorum. Aliexpress'ten 3-5 dolara getirdigim 3 kulaklik da yaklasik 1-2 ay duzgun calistiktan sonra arka arkaya bozuldular. Bu sefer biraz paraya kiymaya karar verdim. Dayanlikli, kaliteli, saglam kulaklik tavsiyelerini
Merhabalar. Telefonumun kulaklik girisi bozuldugu icin sadece kablosuz baglanabiliyorum. Aliexpress'ten 3-5 dolara getirdigim 3 kulaklik da yaklasik 1-2 ay duzgun calistiktan sonra arka arkaya bozuldular. Bu sefer biraz paraya kiymaya karar verdim. Dayanlikli, kaliteli, saglam kulaklik tavsiyelerinize acigim. Tesekkurler.
0
ezeriko
(16.08.17)
Nokia'nın Bluetooth kulaklıkları dayanıklı oluyor
0
empty man
(16.08.17)
(3)

Kendi vpn'ini oluşturma hakkında

winston
Merhabalar.Bir hosting firmasından reseller hesabım var. bunu kullanarak kendi bilgisayarımda kullanabileceğim bir vpn yapabilir miyim? ya da reseller hesabıyla ne alakası var mal diyorsanız bi link bişeyler bırakabilir misiniz cevaba? (google'dan ingilizce ve türkçe olarak araştıma yaptım. araştırm
Merhabalar.

Bir hosting firmasından reseller hesabım var. bunu kullanarak kendi bilgisayarımda kullanabileceğim bir vpn yapabilir miyim? ya da reseller hesabıyla ne alakası var mal diyorsanız bi link bişeyler bırakabilir misiniz cevaba?

(google'dan ingilizce ve türkçe olarak araştıma yaptım. araştırmamda gözden kaçırdığım bir yer olabilir diye yazıyorum. lmgtfy linki verecekler için söyleyeyim.)
0
winston
(16.08.17)
digitalocean üzerinde benim var 7-8 aydır.

www.digitalocean.com
0
washe
(16.08.17)
Yaparsın, ben Amazon AWS + OpenVPN kombosu ile yaptım. Bir yıllık ücretsiz VPN'im var, sülalem rahat.

Seninki de belli bir adımdan sonra aynı olur herhalde: envyandroid.com
0
chicha
(16.08.17)
soyle birsey var: (git: 1151185)
0
disq
(17.08.17)
(6)

motor yağı değişimi ve shell

fenasi kerim
shell istasyonlarında motor yağı değişimi yapılıyor peki böyle servis dışı yerlerde filtre nasıl oluyor. değiştirirken filtremizi kendimiz mi getiriyoruz bilen var mı?
shell istasyonlarında motor yağı değişimi yapılıyor peki böyle servis dışı yerlerde filtre nasıl oluyor. değiştirirken filtremizi kendimiz mi getiriyoruz bilen var mı?
0
fenasi kerim
(16.08.17)
istasyonda bildiğim kadarı ile sadece yağ değişimi yapılıyor. filtre değişimi yapılmıyor. eğer değiştirme yaparız derlerse bile filtreni kendin götürmen lazım. internetten filtre alıp oto sanayide değiştir bence. ayrıca istasyonlar yağ biraz pahalı olur.
0
1917
(16.08.17)
dizelse ve garantisi yoksa servis disinda değiştirtin.servis gerçekten gereksiz pahali.
0
valkin rockefeller
(16.08.17)
sanayiye gitsem kendi yağ satmak ister o da ayrı dert

fiyatları internet ile aynı gibi. yetkili servisinki 200 liraya yakın hem de muhtemelen daha kalitesiz yağ
0
🌸fenasi kerim
(16.08.17)
Yağ filtresi önemli. Yetkili servisten almanı tavsiye ederim. İyi filtre ve kötü filtre çok farkettiriyor.
0
alperz
(16.08.17)
İstasyonlarda yağ filtreleri bulunuyor.
0
mrmlq
(16.08.17)
mrmlq haklı istasyonlarda filtreyi kolayca değiştiriyorlar ve shell yağı servisler sanayi sitelerindeki yağlara göre aşırı iyi
0
🌸fenasi kerim
(18.02.19)
(2)

Anroid üst modeller

basubadelmevt
Android sistemli üst model telefonlarda "Siri" benzeri bir şeyler var mı?Sadece iphone'a mı özgü bu siri?Chromedan filan sesli google araması var bunu biliyorum.
Android sistemli üst model telefonlarda "Siri" benzeri bir şeyler var mı?Sadece iphone'a mı özgü bu siri?Chromedan filan sesli google araması var bunu biliyorum.
0
basubadelmevt
(15.08.17)
samsung s8'de bixby denen gerizekalı bir tuş var. tam çalışmaya başlayınca onun gibi bişey olacak diyorlardı ama ben inanmıyorum.
0
hononu
(15.08.17)
amazonun telefonunda alexavari bir sey var, bir de microsoft pes etmeden önce nokia lumia serilerinde cortana vardi, siri tek degil, ama her telefonda bulamaman normal böyle seyleri, ok google asistan mesela güncel donanim ve yazilim istiyor.

bir de meraktan sorabilir miyim, siriyi ne yapacaksin?

yani sanildigi kadar hayati kolaylastirmiyor, eger trafikte vs handsfree takilmayacaksan, kullanim alanlari kisitli, ayrica yapabildikleri de bir hayli kisitli. mesela bixby uygulama indirebiliyor ama kalanlar bunu yapamiyor, iphoneda not olusturmak resim bakmak vs istersen illa iphone uygulamalari kullanman gerek, itunes apple falan, bir gmail uygulamasindan mail okuyamaz sana, ya da keep icin not tutamaz. 4 yildir bir kere siri demedim henüz, muhtemelen de demeyecegim.
0
Silesius
(16.08.17)
(2)

linux server

blackdog
/var/www'deki bütün jpg dosyalarını recursive olarak bulup, boyutlarının toplamını gb cinsinden nasıl görebilirim?centos 6.5edit: stackexchange'e yazıcaktım ama içimden bir his burada çözülür diyor.
/var/www'deki bütün jpg dosyalarını recursive olarak bulup, boyutlarının toplamını gb cinsinden nasıl görebilirim?

centos 6.5

edit: stackexchange'e yazıcaktım ama içimden bir his burada çözülür diyor.
0
blackdog
(15.08.17)
giriş seviyesinde bilgimle:

grep ir *.jpg /var/www
0
follow rivers
(15.08.17)
tam olarak bu:

find /var/www -name "*.jpg" -print0 | du --files0-from=- -hc | tail -1
0
gman
(16.08.17)
(1)

Bilgisayarı tüplü televizyona bağlamak

skooma
Aslında başka bir soru soracaktım ama unuttum. Bari bunu sorayım:Tüplü TV var. Scart ve Kırmızı-Sarı-Beyaz olan üçlü giriş var.1- Buna nasıl bir kablo gerekir? PC'de hdmi ve vga var port olarak.2- Film vs. izlemek istesem eski teknoloji tüplü TV olduğu için çamur mu olur görüntü?
Aslında başka bir soru soracaktım ama unuttum. Bari bunu sorayım:

Tüplü TV var. Scart ve Kırmızı-Sarı-Beyaz olan üçlü giriş var.

1- Buna nasıl bir kablo gerekir? PC'de hdmi ve vga var port olarak.

2- Film vs. izlemek istesem eski teknoloji tüplü TV olduğu için çamur mu olur görüntü?
0
skooma
(15.08.17)
aşağı yukarı 720*576 çözünürlük falan alırsın. sen düşün gerisini.
0
alperz
(15.08.17)
(2)

tüp vs elektrik

kibritsuyu
iki günde bir, hadi bilemedin her gün bir tencere, arada sırada (haftada bir falan) iki tencere yemek pişen ve kahvaltıda da 1 saat kadar çaydanlığın altında yanan elektrikli ocak, 2 ayda 90 liralık 12 kilo aygaz tüpten daha mı fazla tutarda elektrik yakar?elektrikli ocak dediğim şu yeni modern anka
iki günde bir, hadi bilemedin her gün bir tencere, arada sırada (haftada bir falan) iki tencere yemek pişen ve kahvaltıda da 1 saat kadar çaydanlığın altında yanan elektrikli ocak, 2 ayda 90 liralık 12 kilo aygaz tüpten daha mı fazla tutarda elektrik yakar?

elektrikli ocak dediğim şu yeni modern ankastre olanlardan. cayır cayır rezistans değil yani.

yazlıktaki tüpü sadece babam tek başına 2 ay tatil yapmasına rağmen (iki hafta da biz gittik, arada sırada iki tencere yemek olmasının da sebebi o) her yıl değiştiriyor. 90 lira. ben ankara'da kombi yakmayı bıraktığımız tarih olan mayıs'ta 100 liralık gaz aldım, üç kişi gürül gürül banyo ediyor, üç aydır (bizim de tatile gittiğimiz iki haftayı düş, iki buçuk ay olsun güzel hatırınız için) yemek pişiyor, çay pişiyor, daha da bitiremedik.

yazlığa elektrikli ocak alsak iki ayda 90 lirayı geçer mi yaktığı elektrik?
0
kibritsuyu
(15.08.17)
doğalgaz (yani sizin yaktığınız) kesinlikle hep daha ucuz oluyor zaten

mesela kettle da kullanmıyor kadınlar, suyu doğalgazlı ocakta ısıtıyor.kettle'dan daha ucuz oluyormuş ama elektrikli ankastre'nin tüketeceği elektrik miktarı nedir, markası modeli varsa belki bakılabilir? aygazdan ucuz olur mu onun karşılaştırmasını yapmış bildiğim kimse yok. elektrikli ocak yurtdışında çok kullanılıyor belki yabancı forumlarda vardır :)
0
niye ama
(15.08.17)
1 metre küp dogalgaz 10,64 kwh enerjiye bedelmis. 1 metre kup dogalgaz kabataslak 1 lira degerinde.

1 kwh elektrik ise 0.33 lira degerinde. 0.33x10.64=3.5 lira eder.

unutmamak lazim, dogalgazdan elektrik uretiyoruz. dogalgaz pahali olsa sacma bir olay olurdu ama pahali dwgil ucuzdur
0
blue eyes white dragon
(15.08.17)
(1)

Ofis lisansı almak

babilbaligi
Bu n11, GittiGidiyor gibi yerlerden ofis lisansı almak mantıklı mı? Daha önce alan ve sorun yaşayan var mı? Bi yol gösterin abiler.
Bu n11, GittiGidiyor gibi yerlerden ofis lisansı almak mantıklı mı? Daha önce alan ve sorun yaşayan var mı? Bi yol gösterin abiler.
0
babilbaligi
(15.08.17)
Ben almadim bir abim gecenlerde bu iki siteden birinden cok uygun denk geldigi icin isine yaramasa da almisti. Bu adam zamaninda arena bilgisayarda bolum muduru mu neydi. O aldiysa alinir ya da ben gozu kapali alrdim oyle soyleyeyim.
0
ismira007
(15.08.17)
(7)

telefonu wifi üzerinden takip edebilme

evrimini tamamlamis hamambocegi
şirketin wifisine telefon ile bir siteye (instagram, facebook vs.) bağlansak bizim giriş yaptığımızı görebilir mi? yani bilgisayarlardan girdiğimiz siteleri takip eden bir yazılım gibi bir şey var. ama teli kaydetse kime ait olduğunu görebilir mi?başlık tırt olmuş olabilir ne yazacağımı bilemedim:)
şirketin wifisine telefon ile bir siteye (instagram, facebook vs.) bağlansak bizim giriş yaptığımızı görebilir mi? yani bilgisayarlardan girdiğimiz siteleri takip eden bir yazılım gibi bir şey var. ama teli kaydetse kime ait olduğunu görebilir mi?

başlık tırt olmuş olabilir ne yazacağımı bilemedim:)
0
evrimini tamamlamis hamambocegi
(14.08.17)
Şirketin kablosuz ağına bağlanırsan her türlü hareketi görebilirler.
Kim yapmış bilemezler ancak hangi telefonun yaptığını bilirler.
Ağa bağlanırken bilgi alıyorlarsa senin yaptığını da tespit edebilirler.
0
cakabo
(14.08.17)
cakabo +1

Şirketin wifi ağına bağlanan telefonları takip edebilirler fekat kim olduğunu, ne olduğunu bilmezler. Eğer izi sürülen cihaz şirket telefonuysa; mac adresi ile izi sürülüp bu adresteki telefon kime verilmiş diyerek kolayca kişi saptayabilirler. Muhtemelen takip amacı güdüyorlarsa da ellerinde verilen cihazların mac adresi, imei, bt adresi gibi kimlik bilgileri ve cihazı kimin kullandığının bilgisi mevcuttur.
0
allegrezi
(14.08.17)
cakabo nun dediğine ek olarak, telefonunun ismini sen olduğunu belli eden bişi yaptıysan kabak gibi görünürsün. evde kendi başıma bile yapabiliyorum ben bunu.
0
washe
(14.08.17)
kendi telefonumdan bağlanıcağım. telefonumun isminde de sadece 'iphone' yazıyor. başka bir yerden bulunabilme ihtimali var mı
0
🌸evrimini tamamlamis hamambocegi
(14.08.17)
Kısacası isteyen bulur, iPhone yazsa da adın yazsa da bulmak istedikten sonra engel olamazsın.

Ağa bağlanırken kimlik doğrulama aşaması koyar, kendin ellerinle girmek zorunda kalırsın bilgiyi.
0
cakabo
(14.08.17)
www.afinite.co.uk

meraki iyidir.
0
galatasaray
(14.08.17)
şahsi telefonunda senin kim olduğunu bilmez. Fakat isterse blocklayabilir.
0
galatasaray
(14.08.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.