Giriş
(2)

microsoft office programları, macbook için

mrsmoon
ücretsiz tam sürüm nereden bulabilirim? en son yıllar önce windows olan bilgisayarıma ücretsiz bulmuştum şu an torrent morent her yeri denedim link bulamıyorum. yardımcı olabilecek olan var mıdır? özelden yazabilirsiniz? çok teşekkürler!
ücretsiz tam sürüm nereden bulabilirim? en son yıllar önce windows olan bilgisayarıma ücretsiz bulmuştum şu an torrent morent her yeri denedim link bulamıyorum. yardımcı olabilecek olan var mıdır? özelden yazabilirsiniz?

çok teşekkürler!
0
mrsmoon
(30.08.17)
Ogrenci email'in varsa ucretsiz! Yay! ama yoksa sorry :( birinden bul
0
Traveller
(30.08.17)
office for mac diye aratınca zibilyon tane bulunuyor malum ortamlarda.
0
argent dawn
(31.08.17)
(2)

tarayıcı virüsü

a man alone
chrome kullanıyorum ve youtube'a girdiğim zaman aralara video şeklinde virüsler geliyor. google da arama yapınca da en başa farklı siteler çıkıyor.ccleaner, bytefence, avira vs gibi programlardan sonuç alamadım.combofix i deneyeyim dedim o da isim değiştirmiş galiba. farklı isimde bir program kurdur
chrome kullanıyorum ve youtube'a girdiğim zaman aralara video şeklinde virüsler geliyor. google da arama yapınca da en başa farklı siteler çıkıyor.

ccleaner, bytefence, avira vs gibi programlardan sonuç alamadım.

combofix i deneyeyim dedim o da isim değiştirmiş galiba. farklı isimde bir program kurduruyor, en sonunda bulduğu şeyleri silecekken key istiyor.

program ya da farklı bir yolda çözüm tavsiyesi olan var mı?
0
a man alone
(30.08.17)
adwcleaner ile tarayin. muhtemelen halledecektir: toolslib.net

ayrica tarayici eklentilerinizi kontrol edin, suphe uyandiran eklentileri kaldirin.
0
hopeless
(30.08.17)
@hopeless teşekkürler. merak eden olur diye yazıyorum. 4-5 uygulama denedim ama adw anında temizledi.
0
🌸a man alone
(30.08.17)
(1)

Kulakiçi kulaklık tavsiyesi

cokponcik
2012 gibi bi sennheiser aldım precision ama modeli hatırlamıyorum çok memnundum. Bbir ara urbanears kransen mi ne kullandım 70 lira falandı kransen o da fena degildi ama kedim parçaladı.Şimdi sizce sennhriser için 160 liralara çıkmaya değer mi yoksa urbanears mı alsam tekrar, sennheiserin kalitesini
2012 gibi bi sennheiser aldım precision ama modeli hatırlamıyorum çok memnundum. Bbir ara urbanears kransen mi ne kullandım 70 lira falandı kransen o da fena degildi ama kedim parçaladı.
Şimdi sizce sennhriser için 160 liralara çıkmaya değer mi yoksa urbanears mı alsam tekrar, sennheiserin kalitesini pek hatırlamıyorum ama iyiydi baya. Ya da bunların başka öneriniz varsa?
Tesekkurler
0
cokponcik
(30.08.17)
sennheiser cx-15, cx-200, cx-300 gibi modellere bak.
0
hopeless
(30.08.17)
(4)

bu laptop'un derdi ne, ha?

sanat guresi
yıllardır kullandığım emektar ve külüstür laptop'um kendi kendine kapanıyor. doğru dürüst açamıyorum. elektrikle alakalı bir şeyler sanki ama...her şey aletin kendi orijinal adaptörünü kaybetmemle başladı. bilgisayarcıdan aldığım adaptör ilk başlarda hiç sıkıntı çıkarmadı. bu durup dururken kapanma
yıllardır kullandığım emektar ve külüstür laptop'um kendi kendine kapanıyor. doğru dürüst açamıyorum. elektrikle alakalı bir şeyler sanki ama...

her şey aletin kendi orijinal adaptörünü kaybetmemle başladı. bilgisayarcıdan aldığım adaptör ilk başlarda hiç sıkıntı çıkarmadı. bu durup dururken kapanma mevzuu geçen ay gibi başladı. şimdi bilgisayar açılınca masaüstüne geldiğinde kapanıyor. eğer bir kez daha açmaya çalışırsam bu sefer bios ekranı civarlarında kapanıyor, yani masaüstünü bile göremiyorum. pilsiz yapıyorum bunları çünkü pili takayım dediğimde bir şarj oluyor, bir olmuyor (ekranın rengi gidip geliyor bu arada) ve en sonunda yine kapanıyor.

neden olur acep?
0
sanat guresi
(30.08.17)
donanımsal bir soruna böyle yazılanlara bakıp bir şey söylemek çok zor ama genel bir başlık altında anakartından geçen akımda bir voltaj sorunu varmış gibi geldi. internet sitesinden kullanıcı kılavuzlarını inceleyip, modelin adaptöründeki değerlerle aynı olan başka bir adaptörle denemek gerek.

ama tabii en net bilgiyi tamirciler verir. emektar ve külüstür dendiği için garantiye götür demiyorum zaten.
0
i drive the hearse
(30.08.17)
Adaptör bozuk bence.
0
ekaterina
(30.08.17)
Bana adaptörün gücü yetmiyormuş gibi geldi.
0
reactionic
(30.08.17)
Cihazınızın emekliliği çoktan gelmiş demektir.

Batarya muhtemelen ölmüştür.
Bilgisayarcının verdiği adaptörün voltajının farklı (ya da kötü niyetli bir satıcıysa "bozuk" olma) ihtimali de var. Bu da batarya şarj devresine zarar vermiş olabilir. Bu durum anakarta sirayet etmiş olabilir.

Önce cihazınızın istediği voltajı internetten bir öğrenin. Sonra bu voltaj adaptördekiyle aynı mı ona bakın. Ama adaptörün arızalı olma ihtimalini de es geçmeyin.

Voltajı uyan farklı bir "laptop adaptörüyle", batarya çıkarılmış bir çekilde tekrar denemenizi tavsiye ederim.
0
clia
(31.08.17)
(7)

Hangi diş tipi en uzun ömürlü olur?

idexo
Basit bir makine için dişli tasarlıyorum. Bunlardan 2 tanesi birbirini çevirecek. Dişlileri alüminyumdan kestireceğim. Resimdeki 3'lüden hangi tipi tercih etmeliyim?
Basit bir makine için dişli tasarlıyorum. Bunlardan 2 tanesi birbirini çevirecek. Dişlileri alüminyumdan kestireceğim. Resimdeki 3'lüden hangi tipi tercih etmeliyim?
0
idexo
(30.08.17)
Alüminyumu neden tercih ettiniz. Alüminyum temas parçası için uygun değil yumuşak oldugundan cabuk deforme olur. Makine çeligi seçin.
0
tukenmez adam
(30.08.17)
Makine çok basit bir makine. Devir sayısı çok düşük ve makine sürekli çalışmayacak. Plastik yerine bulabildiğim en ucuz metali seçtim. 20x20x1cm bir plakayı 15 liraya aldım.

Dişli çapı da 8cm civarında olacak. Yine de çelikten mi yaptırayım? Diş tipi için hangisi daha uygundur?

Dakikada 100-700 devir arasında değişken bir hızda çalışacak.
0
🌸idexo
(30.08.17)
diffarentiationation
(30.08.17)
dişli zincir için değil. doğrudan birbirini çevirecek 2 dişli.
0
🌸idexo
(30.08.17)
burada hız değil ne kadar güç ya da tork ileteceği önemli daha çok.
0
Apocalypse
(30.08.17)
tek işi bir sayaç döndürmek. hiçbir dirençle karşılaşmayacak
0
🌸idexo
(30.08.17)
Ortadaki.
0
dissendium
(30.08.17)
(2)

iphoneun denize düşmesi

benguakcali
merhabalar,iphone 6 denize düştü maalesef. bir gün boyunca pirinçte bekletildi ama çalışmadı. sizce telefoncu vs yapabilme ihtimali var mıdır? ya da nasıl bir çözüm önerirsiniz?teşekkürler.
merhabalar,

iphone 6 denize düştü maalesef. bir gün boyunca pirinçte bekletildi ama çalışmadı. sizce telefoncu vs yapabilme ihtimali var mıdır? ya da nasıl bir çözüm önerirsiniz?

teşekkürler.
0
benguakcali
(29.08.17)
pirincin o kadar etkili olmadigini okumustum.

tuzlu su oksitlenmeye sebep oluyor telefonlarda. denize dusme durumunda once normal suyla durulayin sonra pirince yatirin derler.

telefoncuya gec olmadan vermeyi deneyin bi ancak cok umut beslemeyin :/
0
fakyoras
(29.08.17)
telefoncuya açtırmazsanız 1500 lira gibi bir paraya sıfırına sahip olabilirsiniz.

ama içindekiler byebye. icloud'da veriler veya yedek olabilir.
0
supergirl
(30.08.17)
(2)

photoshop ta görüntünün bozulması

a man alone
çok yüksek çözünürlüklü bir fotoğrafı bir mekana küçülterek yerleştirdiğimde görüntü bozuluyor?çözümünü bilen var mı?
çok yüksek çözünürlüklü bir fotoğrafı bir mekana küçülterek yerleştirdiğimde görüntü bozuluyor?

çözümünü bilen var mı?
0
a man alone
(29.08.17)
şunu bi dene olur mu emin değilim:

fotoğrafı photoshopta aç sonra hiçbir şey yapmadan ctrl+s(kaydet) yap ardından ekranda bi numara yazıcak. sende muhtemelen 12 yazar. o rakamı düşürürsen (0a kadar) fotoğrafın kalitesi düşer ve boyutu büyük oranda küçülür. orayı yavaş yavaş küçültüp koymayı dene. 8-6-4 diye in.
0
freetakilir
(30.08.17)
resimin layerını sağ tıklayarak smart object haline getir bu şekilde dene.
0
deligine yuvarlanmis tavsan
(31.08.17)
(1)

Sosyal Sorumluluk Projemiz için e-mail ile davetiye göndermek

Nefe
Yürüttüğüm sosyal sorumluluk projesinin sponsorlarına, destekçilerine ve paydaşlarına e-mail ile davetiye ve proje sonrasında teşekkür mesajı göndermek istiyorum. Spam'e düşmemesi, istediğim içeriği bulundurması, mobilden falan da gözükebilmesi gibi faktörleri göze alarak bunu nasıl yapabilirim? Htm
Yürüttüğüm sosyal sorumluluk projesinin sponsorlarına, destekçilerine ve paydaşlarına e-mail ile davetiye ve proje sonrasında teşekkür mesajı göndermek istiyorum. Spam'e düşmemesi, istediğim içeriği bulundurması, mobilden falan da gözükebilmesi gibi faktörleri göze alarak bunu nasıl yapabilirim?
Html, psd falan gibi bir şey mi olması gerekiyor?
0
Nefe
(29.08.17)
Mailchimp deneyin :) belirli bi sayıya kadar ücretsiz belli sayıdan sonra çok cüzi bi rakam
0
soufigay
(30.08.17)
(3)

Akım korumalı prizler işe yarar mı? ELEKTRİKÇİLER buraya

iddaaci
Merhaba arkadaşlar, beyaz eşyaları değiştirdim. Akım korumalı prizler işe yarar mı yoksa idare eder mi? İstanbul Anadolu yakası. Apartman. Eski bina ama dökülen bir apartman değil. Bonus soru 1: Bulaşık makinasının ayrı bir prizi var. Prizin yerine makinaya ait ayrı bir sigortalı şalter yaptırabilir
Merhaba arkadaşlar, beyaz eşyaları değiştirdim. Akım korumalı prizler işe yarar mı yoksa idare eder mi? İstanbul Anadolu yakası. Apartman. Eski bina ama dökülen bir apartman değil.

Bonus soru 1: Bulaşık makinasının ayrı bir prizi var. Prizin yerine makinaya ait ayrı bir sigortalı şalter yaptırabilir miyim? Yani ana sigorta kutusundan filan çekmeye gerek var mı?

Bonus soru 2: Bir prizde bir de elektrik anahtarında ark var. Bunu nasıl çözebilirim?
0
iddaaci
(29.08.17)
Topraklama düzgünse akım korumalı prizler işe yarar.
Anahtarı değiştirmek gerekir muhtemelen.
Priz için de fişin girdiği yer gevşemiştir. İçini açıp fişin uçlarını tutan kısımları sıkıştırmak işe yarar.
0
reactionic
(29.08.17)
Bonus soru için, ana kutudan kablo çektirme gerek yok. İlle ayrı sigorta istiyorsan prizden sigortaya sigortadan makineye bağla enerjiyi. Kombilerde yapılan gibi.

Prizdeki ark için bagladiginiz ürün kapalıyken fisitakip sonra açın. Buzdolabı gibi bir ürünse zaten ayda yılda bir fişini çekersin belki dert etmene gerek yok.
0
seksli harf
(29.08.17)
Tuncmatik olan markayı almayın. Yerli malı diye aldım 2 sefer arıza yaptı.
0
Fritz-X
(29.08.17)
(3)

Bu oyunun adı ne?

tchuck
https://twitter.com/demarkegaming/status/902502392758984704ve ps4'te bu oyun veya buna benzer türde oyunlar var mıdır? varsa isimleri nedir.ya eskiden böyle twisted metal vb. oyunlar vardı play stationda (15 sene önce falan belki dha eski) o tür, arabayla gidip roket moket atıp kapışmalı oyun var mı
twitter.com

ve ps4'te bu oyun veya buna benzer türde oyunlar var mıdır? varsa isimleri nedir.

ya eskiden böyle twisted metal vb. oyunlar vardı play stationda (15 sene önce falan belki dha eski) o tür, arabayla gidip roket moket atıp kapışmalı oyun var mı? hatta online olsa ne güzel olur.
0
tchuck
(29.08.17)
(bkz: rocket league)
0
i drive the hearse
(29.08.17)
Rocket league ps için de var ve online oynanabilmekte. Gümbürtü modunda 10 sn'de bi farklı skill veriyor. Gayet eğlenceli.
0
oddyseus
(29.08.17)
rocket league +1. Bağımlılık yapar ama tanıdıkla oynamak şart yoksa kanser oluyor insan.
0
reactionic
(29.08.17)
(8)

laptop istiyom

attirmayin makedonun kafasini
mühendislik uygulamalarına uygun, oyunları kastırmayan laptop istiyom.asus'ların hangisi iyidir?veya alacağım laptopta hangi özelliklerin olmasını tavsiye edersiniz?(cevap yazamayabilirim. sözlük yazarıysanız belki sözlükten ulaşabilirim.)
mühendislik uygulamalarına uygun, oyunları kastırmayan laptop istiyom.
asus'ların hangisi iyidir?
veya alacağım laptopta hangi özelliklerin olmasını tavsiye edersiniz?

(cevap yazamayabilirim. sözlük yazarıysanız belki sözlükten ulaşabilirim.)
0
attirmayin makedonun kafasini
(29.08.17)
bütçem iyi sayılır sınırlamak istemedim.
iyi işlemci iyi ekran kartı tamam da şimdi bunların modelleri oluyor mesela. ben o modelleri pek bilmiyorum. ram 8 gb, işlemci i7, ekran kartı 4gb falan olsa yeter mi?
bazıları koduna kadar biliyor yok onun hızı şu kadar yok bunun bilmemnesi bu kadar falan diyolar. :D
0
🌸attirmayin makedonun kafasini
(29.08.17)
msi in gaming laptoplarına bakabilirsin
ama en az isteyeceğin özellikler
8 ram
iyi ekran kartı
full hd ekran
i7 islemci
0
kingcyrax
(29.08.17)
Bütçe iyi denmiş. Mesela Asus olarak linkteki olabilir. Maksimum limit olsa nokta atışı olur.

www.vatanbilgisayar.com
0
reactionic
(29.08.17)
asus fx550vx-dm749 iyi midir?

- i7-7700hq, max 3.8 gh, 6 mb
- 1 tb + 128 ssd
- 8 gb ddr4
- gtx950 4 gb, 128 bit

3400 lira diyor istanbul bilişimde.
işletim sistemi yok sadece

ekleme: beğenmedim ben bunu yok. tamam.
0
🌸attirmayin makedonun kafasini
(29.08.17)
hp genelde pek önerilmezdi eskiden şimdi iyi mi?
bi de neden lenovo dell falan önermediniz? sıkıntısı mı oluyor onların?
yurtdışından da alabilirim ama açıkçası bozulur mu kırılır mı bilemiyorum güvenemiyorum bi türlü :)
0
🌸attirmayin makedonun kafasini
(29.08.17)
asus N580VD ile hoşlaştım.
umarım 5000 lira vermeye ikna edebilirim babamı :)

olmadı pavilion düşünücem.
o da gayet mantıklı gibi duruyor.

kapatıcam şimdi bilgisayarımı çok ısındı, telefondan okurum yazdıklarınızı artık.
hepinize teşekkür ediyorum.
önerilere hala açığım :)
0
🌸attirmayin makedonun kafasini
(29.08.17)
hocam hp tavsiye etmiyorum bakımı vs. cok zor
0
kingcyrax
(29.08.17)
dell 7567.
0
kutukcu
(30.08.17)
(2)

Laptop hoparlör sorunu

antik depresan
acer e5-571g-35u9Marka model şu yukarıdaki satırda. İki sene önce galiba koltuktan düşüp ekranın dış kısmında köşeden üçgen şeklinde parça kırılmıştı. Sıkıntı yoktu ama muhtemelen o dönemden oluşan hoparlör sorunun varmış patlakmış hoparlörün biri çok çirkin bi ses veriyor dışarıya. Servise versem k
acer e5-571g-35u9

Marka model şu yukarıdaki satırda.
İki sene önce galiba koltuktan düşüp ekranın dış kısmında köşeden üçgen şeklinde parça kırılmıştı. Sıkıntı yoktu ama muhtemelen o dönemden oluşan hoparlör sorunun varmış patlakmış hoparlörün biri çok çirkin bi ses veriyor dışarıya.

Servise versem kafadan otuz iş günü pc olmayacak bende bi de dünya para.
Bu laptop ın hoparlör ü değişir mi?
Ben değiştirebilir miyim ? (Dahili ya da harici mi bilmiyorum hoparlör o yüzden yazmak istedim)
Bir de fiyatları ne kadardır ?

Teşekkürler
0
antik depresan
(29.08.17)
youtu.be

Şu videoyu izleyin.. güveniyorsanız kendinize değiştirebilirsiniz
0
fazla silgisi olan var mi
(29.08.17)
Açamadım pc ye geçince bakarım videoya da, nereden sipariş etmeliyim alırken nelere dikkat etmeliyim bilmiyorum ama ben
0
🌸antik depresan
(30.08.17)
(6)

Üniversiteye başlayacak kişi için laptop önerisi

fin
Selam,Başlıkta belirttiğim gibi böyle bir kişiye çok da dandik olmayan, bütçe olarak 4000'e kadar laptop önerilerinizi bilmek isterim.Şimdiden teşekkürler
Selam,

Başlıkta belirttiğim gibi böyle bir kişiye çok da dandik olmayan, bütçe olarak 4000'e kadar laptop önerilerinizi bilmek isterim.

Şimdiden teşekkürler
0
fin
(29.08.17)
Üniversite öğrencisi ise kompakt olmalı. İnce, hafif vs. Asus zenbook serisi var ben de kullanıyorum. Yeterli olur.
0
leontocephaline
(29.08.17)
dandik olmayan, 4000 liraya kadar laptop. Bu öğrenci arkadaş ne öğrencisi?
0
blue eyes white dragon
(29.08.17)
@blue eyes white dragon, bilgisayar muh. ama butce maks o tabii gule oynaya verilen para degil de, iyi bir sey olsun mantigiyla. Daha alt rakamlar da makbul.

@madafaka, tasinabilirlik. oyun hic oynanmaz heralde.
0
🌸fin
(29.08.17)
Mac al o bütçeye
0
all girls dream
(29.08.17)
www.incehesap.com

O fiyata alacağın mac eski ve yüksek ihtimal 128 gb hafızalı olacaktır.
0
atom karincanin torunu
(29.08.17)
lenovo thinkpad t440s, t450s, t460s'ten biri (mümkünse 460 ya da 450) seni keser.
0
no christ requires
(29.08.17)
(2)

akaryakıt fiyatları arasındaki fark neden?

superb
bazen aynı şehirdeki semtler arasında bile farklı olabiliyor?
bazen aynı şehirdeki semtler arasında bile farklı olabiliyor?
0
superb
(29.08.17)
ulaşım ücreti, rafineriye uzaklık.
0
portakal
(29.08.17)
ulaşım ücreti, rafineriye uzaklık falan değil. tamamen istasyonun fiyat politikası, fırsatçılık, serbest piyasa ekonomisi vs.

ankara'nın göbeğinde konya yolu'nda lpg shell'de 2.64, hemen yanındaki opet'te lpg 2.97. iki istasyonun birbirine uzaklığı 20 metre falan. ulaşım ücreti değil demek ki. izmit'te tüpraş'ın (yani rafinerinin) götünün dibindeki otobanda 3 küsur. rafineriye uzaklık da değil demek ki.

adam başka istasyon bulamaz mecbur alır diye 3'e satıyor otobanda. öteki de tutturabildiğime geçiririm demiş, basmış fiyatı.
0
kibritsuyu
(29.08.17)
(1)

Bilgisayar ekranında titreme

rndxco
Lenovo G50 model laptop kullanıyorum. Ekran son zamanlarda titremeye başladı. Bazen açtığımda hiç olmamasına rağmen bazen de kullanırken görüşü bozacak gibi titriyor. Sizce sebebi ne olabilir,ne yapmalı ?Teşekkürler.
Lenovo G50 model laptop kullanıyorum. Ekran son zamanlarda titremeye başladı. Bazen açtığımda hiç olmamasına rağmen bazen de kullanırken görüşü bozacak gibi titriyor. Sizce sebebi ne olabilir,ne yapmalı ?
Teşekkürler.
0
rndxco
(28.08.17)
Flex kablo zarar görmüş olabilir. Hdmi ile tvye bagladiginizda ayni sorun yoksa muhtemelen lcd flex kablosu zarar görmüştür.
0
fazla silgisi olan var mi
(29.08.17)
(3)

adobe premier diğer programa müdahale ediyor

neynep
merhaba, premier 2017 indirdim. Arkada spotify uygulamasında müzik çalıyorken, aktif ekran premier olunca, müziği kısıyor. Buna müdahale etmemesi ayarı var mı, nasıl yapılır ?teşekkür ederim
merhaba,
premier 2017 indirdim. Arkada spotify uygulamasında müzik çalıyorken, aktif ekran premier olunca, müziği kısıyor.
Buna müdahale etmemesi ayarı var mı, nasıl yapılır ?

teşekkür ederim
0
neynep
(28.08.17)
değil maalesef:(
0
🌸neynep
(28.08.17)
Baskan; yillardir kullaniyorum premiere ve muadili programlari, ilk kez boyle bir dert duyuyorum. Spotify ise hic kullanmadim. Acaba spotify baska bir ekrana gecince sorun yaratiyor olmasin. Yani sorun premiere'de degil de spotify'da sanki.
0
allah yazdiysa bozsun
(29.08.17)
yok yahu, başka bir ekranda olmuyor. yani chrome aktifken çalıyor, (windows uygulamasında spotify), başka ekran aktifken çalıyor, premier'e tıklayınca, pat, %30a düşüyor ses (tahmini)
0
🌸neynep
(29.08.17)
(3)

iyi bir android e-posta uygulaması

kibritsuyu
gmail için gmail aplikasyonuu kullanıyorum, onda sıkıntı yok. iş mailleri için de kendi stok e-posta programını kullanıyorum ama sinir etmeye başladı. samsung galaxy s3 kullanırken iyiydi. note 5'te nugat ile birlikte bi acaip oldu. ekler gözükmüyor, hiç ek yok gibi, halbuki var, aynı maili bilgisay
gmail için gmail aplikasyonuu kullanıyorum, onda sıkıntı yok. iş mailleri için de kendi stok e-posta programını kullanıyorum ama sinir etmeye başladı. samsung galaxy s3 kullanırken iyiydi. note 5'te nugat ile birlikte bi acaip oldu. ekler gözükmüyor, hiç ek yok gibi, halbuki var, aynı maili bilgisayardan açınca eki geliyor. bazen gözüküyor, gözüküyorsa bile açılmıyor. "önce postayı indirmelisiniz" diyor. eskiden de derdi bunu, ekranı yukarı kaydırınca ortada bi yuvarlak fırıl fırıl döner, indirirdi. şimdi ne yukarı kayıyor, ne e-postayı indir diye bir buton falan çıkıyor. bazen, o da bazen yani her zaman değil, aşağıda "daha fazla yükle diye bir buton gözüküp kayboluyor. şu atari salonlarında kafayı çıkaran köstebeklerin kafasına tokmakla vurmaca oyunu var ya o gibi, çıkıyo, tan tıklayacakken gidiyo falan. kaybolmadan denk getirip tıklıyorum, yuvarlak fırfır dönüyor yine ama cıks yine indirmiyor. menüden "e-postayı kaydet" diyorum, kaydedilemedi diyor. mümkün değil ekini göremiyorum.

şöyle adam gibi bir e-posta uygulaması var mıdır?
0
kibritsuyu
(28.08.17)
bizde yandex mail kullandigimizdan oradan akıyoruz.
gmaili kullanıp oradan kendi mailini baglayıp gmail akabilirsin.
0
kingcyrax
(28.08.17)
blue mail'dan baya memnunum ben. ondan önce cloudmagic kullanıyodum ama newton mail olup daha profesyonellere göre oldu ve aylık ücret geldi. yıllık 129 lira falan sanırım, eğer koymaz diyosan ve işin içinse onu da kullanabilirsin
0
nundu
(28.08.17)
typeapp'dan memnunum
0
aşksız prens
(28.08.17)
(1)

video editing için laptop

queen bitch
arıyorum. bütçem 2500, hatta ne kadar ucuz olursa o kadar iyi. önerilerinizi bekliyorum efenim.
arıyorum. bütçem 2500, hatta ne kadar ucuz olursa o kadar iyi.
önerilerinizi bekliyorum efenim.
0
queen bitch
(28.08.17)
Bu bütçe ile alabileceğin ürün sayısı sınırlı ve işini görebileceğini zannetmiyorum.Tavsiyem biraz daha biriktirip evladiyelik sayılabilecek bir makine alman.
işlemci hq olmalı
ekran kartı minimum gtx940 ve üstü
ram minimum 16 gb

Bu indikatörleri de göz önünde bulundurmalısın.
0
justafkindream
(28.08.17)
(2)

Elektrikten anlayanlar - Elektrik anahtarında cızırtı

iddaaci
Merhabalar, elektrik anahtarına basınca 5-6 sn cızırtı yapıyor. Bu arada lambalar da karıncalanma seyirme oluyor. Sonra kendiliğinden geçiyor. Evde iki anahtar bu şekilde. Nasıl çözülür ve sorun nedir acaba?Bonus soru: Beyaz eşyaları yeniledim. Akıma koruma prizleri takayım bunlara işe yarar mı? İst
Merhabalar, elektrik anahtarına basınca 5-6 sn cızırtı yapıyor. Bu arada lambalar da karıncalanma seyirme oluyor. Sonra kendiliğinden geçiyor. Evde iki anahtar bu şekilde. Nasıl çözülür ve sorun nedir acaba?

Bonus soru: Beyaz eşyaları yeniledim. Akıma koruma prizleri takayım bunlara işe yarar mı? İstanbul'da oturuyorum. Merkezi bir yer.
0
iddaaci
(28.08.17)
anahtar bağlantısında gevşeme olabilir işin ehli birine kontrol ettirin, akım koruma prizi tavsiye ederim legranda bakabilirsiniz. merkezi yerde olması da yüksek akım problemi yaşayacağınız anlamına gelmiyor.
0
kapti
(28.08.17)
Ark yapiyor. Yangin cikma olasiligi var tesisat eskiyse. Anahtari sokup kabloları kontrol edip iyi baglamak lazim
0
goodman
(28.08.17)
(1)

windows store'da video düzenleme uygulaması (PC)

teritori
selamwindows store'da yer alan ve videoları birleştirip kesebilecek bir uygulamaya ihtiyacım var.windows store'da olma gereksinimi bilgisayarda exe çalışmaması. sadece store'dan indirdiğim program ve uygulamaları kullanabiliyorum :/
selam

windows store'da yer alan ve videoları birleştirip kesebilecek bir uygulamaya ihtiyacım var.
windows store'da olma gereksinimi bilgisayarda exe çalışmaması. sadece store'dan indirdiğim program ve uygulamaları kullanabiliyorum :/
0
teritori
(27.08.17)
bu olar mı www.microsoft.com
0
celeron 300a
(27.08.17)
(5)

macbook air sierra

mrsmoon
herkese selammacbook air bakiyorum internette. hepsiburada'da 13.3 inc macbook air ile sierra olani arasinda 150 civari bi fiyat farki bulunuyor ve sierra daha uygun olani. aralarindaki fark cok mu onemli? bu sierra yeni isletim sistemiymis macbookun sanirim. neden daha uygun fiyatli o zaman? bunu m
herkese selam

macbook air bakiyorum internette. hepsiburada'da 13.3 inc macbook air ile sierra olani arasinda 150 civari bi fiyat farki bulunuyor ve sierra daha uygun olani. aralarindaki fark cok mu onemli? bu sierra yeni isletim sistemiymis macbookun sanirim. neden daha uygun fiyatli o zaman? bunu mu tercih etmeliyim, eski olani mi? eski olani alirsam, er ya da gec sierrayi yuklemek zorunda kalir miyim?

tesekkurler

edit: kisacasi, macbook air sierra isletim sistemi ve isletim sistemi sierra olmayan bir onceki modelin arasindaki farki bilenler, hangisini tercih etmeliyim sizce?
0
mrsmoon
(27.08.17)
her zaman en son sürümü en stabil çalışanı oluyor.o yüzden aldığında hep güncel tutmalısın.sierrada yükselicek kısa zamanda o yüzden takılma uygun olanını al derim
0
mukon
(27.08.17)
RAMi 8 gb olan modeli.
0
kosun lan mevzu var
(27.08.17)
aralarındaki fark incir çekirdeği kadar bile değildir. ayrıca işletim sistemi eski olan bir bilgisayarı alıp bunu internetten bedava update edebilirsiniz.
0
kapitalist gerilla
(27.08.17)
işletim sistemi eski olan muhtemelen bir önceki yıl üretimidir (early 2016/late2016 gibi).

aynı şekilde macbook pro aldım 1500TL daha ucuza Vatan'dan. Apple'da satılanlar late 2016'dı, benim aldığım early 2016. iki model arasında işlemci ve ram jenerasyon farkı da yoktu diye hatırlıyorum.

sonrasında aynı şekilde de eşime air aldım. yine mid 2016 aldık early 2017 yerine.

stok eritmek için bazen bir önceki yılın modellerini uygun fiyatlı veriyorlar. update edip kullanınız. konfigürasyon aynıysa incir çekirdeği +1.
0
polifonik osuruk
(28.08.17)
Macbook Air dediğimiz bilgisayarın, Apple ekosistemi içindeki numarası çok ince ve Macbook Pro'lara göre daha taşınabilir olmasıydı.

Bugün Macbook Pro 2016, incelik konusunda Macbook Air'ı geçmiş durumda.

static5.businessinsider.com(2).png

Apple, aynı zamanda Pro'ya alternatif olarak piyasaya çok daha ince ve küçük bir bilgisayar daha sürdü. Bunun da adı direkt Macbook oluyor. İşinize karışmak gibi olmasın ama Macbook Air şu şartlarda vadesini doldurmuş bir bilgisayardır.

Bu zamanda 4000TL'ye yakın para verip, ekranı çamur gibi olan bir bilgisayarı kullanmak çok mantıklı gelmiyor bana. Bütçenizi biraz daha zorlayıp 2015 veya yeni Macbook Pro'lara bakın derim. Yapacağınız işler çok büyük performans gerektirmiyorsa Macbook da olabilir.
0
brillant comme une larme
(28.08.17)
(3)

bilgisayardan tvye kablosuz görüntü aktarma

winston
merhabalar. smart share özelliği olan bir arçelik tv var. buna, smart share kısmını açtıktan sonra, windows 10 üzerinden, ayarlar> cihazlar> cihaz ekle yolunu izleyerek görüntü aktarabiliyorum. ama diyelim ki tv kapattım gittim tekrar bağlanmak için eklediğim cihazı bilgisayardan kaldırıp tekrar ekl
merhabalar. smart share özelliği olan bir arçelik tv var. buna, smart share kısmını açtıktan sonra, windows 10 üzerinden, ayarlar> cihazlar> cihaz ekle yolunu izleyerek görüntü aktarabiliyorum. ama diyelim ki tv kapattım gittim tekrar bağlanmak için eklediğim cihazı bilgisayardan kaldırıp tekrar eklemem gerekiyor. bazen ekleyemiyor bile yani. hdmi kablo kullanmak istemiyorum zorunda kalmadıkça. bu işlemi sürekli tekrarlamadan nasıl aktarabilirim görüntüyü kablosuz?
0
winston
(27.08.17)
İkinci ekrana yansıt bölümünden, kablosuz bir ekrana yansıt'ı deneyin bir de fakat tv'lerin çoğu her seferinde o ayarın yapılmasını gerektiriyor sanırım, en azından lg'de böyle idi, samsunglar rahattı bu konuda.
0
atom karincanin torunu
(27.08.17)
Chromecast sorunsuz calisiyor bu konuda.

Ancak yuksek intranet hizini destekleyen bir modem kullanmanizi oneririm. Tercihen 802.11n desteklesin.
0
crown
(27.08.17)
ne yazık ki chromecast cihazım yok. mümkünse ekstra bir aygıta ihtiyaç duymadan çözmek istiyorum :(
0
🌸winston
(27.08.17)
(1)

iPhone yanlış parola

yuhnts
Küçük oğlum bazen ne kadar vermemeye çalışsam da telefonumu alıyor eline, parola koymuştum, yanlış girdiği için parola 1 dk Etkin değil derdi önceden, dün yine almış eline baktım 15 dk etkin değil diyor artık onu geri yine nasıl 1 dk yapabilirim bulamadım
Küçük oğlum bazen ne kadar vermemeye çalışsam da telefonumu alıyor eline, parola koymuştum, yanlış girdiği için parola 1 dk Etkin değil derdi önceden, dün yine almış eline baktım 15 dk etkin değil diyor artık onu geri yine nasıl 1 dk yapabilirim bulamadım
0
yuhnts
(27.08.17)
bunu yapamazsınız. o süre bir süre sonra artıyor.

verilerin yedeğini alın. bir süre sonra iphone etkin değil diyor ve hiçbir şekilde giremiyorsunuz. komple fabrika ayarlarına almanız gerekiyor.
0
supergirl
(30.08.17)
(1)

logitech mouse arızası

sutlu nescafe
m705 mouse kullanıyorum. imleci hareket ettirmede sorun vardı. garantisi vardı. internet üzerinden başvurdum. geç de olsa geri döndüler ve değişim kararı çıktı. direkt yenisini yolladılar. mart ayından beri kullanıyordum. şimdi de alıcısı çalışmıyor. yine başvurdum. henüz yanıt gelmedi ama yine bir
m705 mouse kullanıyorum. imleci hareket ettirmede sorun vardı. garantisi vardı. internet üzerinden başvurdum. geç de olsa geri döndüler ve değişim kararı çıktı. direkt yenisini yolladılar.
mart ayından beri kullanıyordum. şimdi de alıcısı çalışmıyor. yine başvurdum. henüz yanıt gelmedi ama yine bir değişim kararı çıkar mı? veya sadece alıcı gönderirler mi sizce?
napıyorsun da bozuyorsun derler mi? garantiden yararlandırmama ihtimalleri var mı sizce? gözüm gibi bakıyorum. hor kullansam bozulmasına hak vereceğim.
0
sutlu nescafe
(27.08.17)
Bana aynı mousu 2 kere gönderdiler. Sadece alıcı gönderirler
0
glamdr1ng
(27.08.17)
(1)

Samsung Galaxy A3 - Ses Sorunu

muzakerat
Arkadaslar merhaba,Samsung Galaxy A3 marka telefonumun ses sisteminde bir sorun var. Telefonumdaki hicbir ses kaydini duyamiyorum. Instagrama yükledigim sesli videolar vesair hicbirisinde ses yok videolari actigimda. Kulakligi telefona bagladigimda sorun cözülüyor, ses geliyor. Fakat kulakligi cikar
Arkadaslar merhaba,

Samsung Galaxy A3 marka telefonumun ses sisteminde bir sorun var. Telefonumdaki hicbir ses kaydini duyamiyorum. Instagrama yükledigim sesli videolar vesair hicbirisinde ses yok videolari actigimda. Kulakligi telefona bagladigimda sorun cözülüyor, ses geliyor. Fakat kulakligi cikartinca hicbir sekilde ses gelmiyor.

Bir fikri olan var midir? Pazartesi servise gidecegim ama merak ettim, acaba ne olabilir?
0
muzakerat
(27.08.17)
buzzer gitmiştir. büyük ihtimalle telefonun en ucuz parçasıdır. tamirci de kolayca halleder. 50 lira falan alır.
0
aşksız prens
(27.08.17)
(1)

iphone hücresel veri sorunu

dilimin ucunda
3 gündür iphone 5s'te bir problem yaşıyorum.wifi ile bağlandığımda her hangi bir problem yok. fakat 3g ya da 4g ile bağlandığımda maillerim hata veriyor. imessage da kullanamıyorum. hata veriyor. hattım vodafone, vodafonu'u da aradım, internet ayarlarımı güncellediler falan ama bana mısın demedi.işi
3 gündür iphone 5s'te bir problem yaşıyorum.
wifi ile bağlandığımda her hangi bir problem yok. fakat 3g ya da 4g ile bağlandığımda maillerim hata veriyor. imessage da kullanamıyorum. hata veriyor.
hattım vodafone, vodafonu'u da aradım, internet ayarlarımı güncellediler falan ama bana mısın demedi.
işin ilginç yanı 3g ile safari'ye vs giriyorum, her şeyi yapabiliyorum. sadece mail ve imessageda sorun oluyor. wifi bağlanınca zaten herşey normal.

ne yapmalıyım? daha önce böyle bir sorun yaşayan oldu mu? çıldıriciim artık
0
dilimin ucunda
(27.08.17)
@hanci bana biraz sarap getir denedim, açıkmış sorun o da değil :(
0
🌸dilimin ucunda
(27.08.17)
(3)

şu tarayıcıyı kullanan var mı?

renksizbukalemun
normal bir tarayıcıya göre çok farkı var mıdır?
normal bir tarayıcıya göre çok farkı var mıdır?
0
renksizbukalemun
(26.08.17)
a3 olması mı acaba
0
cok joleli ozgur
(26.08.17)
öff.....
0
🌸renksizbukalemun
(27.08.17)
:D gördüğün gibi cevap a3 olması
0
cok joleli ozgur
(29.08.17)
(4)

Android arka plandaki uygulama uyutma programı önerisi olan var mı?

Speed writer
Şu an greenify kullanıyordum, buna alternatif başka program önerisi olan var mı acaba?
Şu an greenify kullanıyordum, buna alternatif başka program önerisi olan var mı acaba?
0
Speed writer
(26.08.17)
Android 7, kendisi yapıyor bunu.
Ayarlar-cihaz bakımı-pil kısmında
0
etna
(26.08.17)
Maalesef android 6.0.1 sürümüm.
0
🌸Speed writer
(26.08.17)
rootlu olduğunu varsayıyorum. hibernation olabilir.
0
aşksız prens
(26.08.17)
Maalesef root da yok.
0
🌸Speed writer
(26.08.17)
(1)

Gerçek görüntü kaç piksel?

silver apple
Gerçek hayatta uçan kuşu gördüğümüz görüntüyü aynı haliyle tv ye aktarsak kaç k olarak söylememiz gerekiyor?Kaç k ? Ya da pikselle mi ölçülüyor?
Gerçek hayatta uçan kuşu gördüğümüz görüntüyü aynı haliyle tv ye aktarsak kaç k olarak söylememiz gerekiyor?

Kaç k ? Ya da pikselle mi ölçülüyor?
0
silver apple
(26.08.17)
maria callas
(26.08.17)
(2)

Teleskop önerisi

zenciamacalismiyor
Arkadaşlar kendime amatör bi teleskop almak istiyorum. Ayın yüzeyini göremediğimiz yıldız ve galaksileri gösterse mümkünse Satürn ün halkalarını gösterse beni mutlu eder. Bütçem pek Yok 500₺ civarı önerebileceğiniz bir teleskop var mı
Arkadaşlar kendime amatör bi teleskop almak istiyorum. Ayın yüzeyini göremediğimiz yıldız ve galaksileri gösterse mümkünse Satürn ün halkalarını gösterse beni mutlu eder. Bütçem pek Yok 500₺ civarı önerebileceğiniz bir teleskop var mı
0
zenciamacalismiyor
(26.08.17)
şu adresten bilgi edinmeni tavsiye ederim.

www.kozmikanafor.com
0
estranged
(26.08.17)
ay yüzeyi, satürn'ün halkaları, venüs'ü hilal olarak görmek, jupiter'in uyduları vs. için 500₺'lik teleskop yerine 500₺'lik bir dürbünden çok daha memnun kalabilirsiniz.
0
celeron 300a
(26.08.17)
(3)

Garip Klavye Sorunu

paraboks
Merhabalar msi gt72 dominator sahibiyim. Pc tün sorunsuzdu eve geldim açtım klaveyede bazı sorunlar keşfettim. A harfine bastıgımda ad yazıyor d bastıgımda ad yazıyor. E harfi bazen çalışmıyor bazen çalışıyor. Nasıl bir sorun olmuş olabilir ve nasıl çözebilirim? Şu an pc de sistem kurtarma yapıyorum
Merhabalar msi gt72 dominator sahibiyim. Pc tün sorunsuzdu eve geldim açtım klaveyede bazı sorunlar keşfettim. A harfine bastıgımda ad yazıyor d bastıgımda ad yazıyor. E harfi bazen çalışmıyor bazen çalışıyor. Nasıl bir sorun olmuş olabilir ve nasıl çözebilirim? Şu an pc de sistem kurtarma yapıyorum ( pc dosyalarını silmeden windows ayarlarını fabrikaya döndüren ayar) windows 10 kullanıyorum teşekkürler.
0
paraboks
(26.08.17)
sene 2005-2006, fijutsi-siemens laptobumda birerbir aynı sorun vardı. hızlı yazarken oluyordu sadece. a ya basınca q da yazıyordu vs vs. bios'unu update ederek düzelmiştim.
0
washe
(26.08.17)
@washe acaba biosum güncelmi diye nasıl kontrol edebilirim?
0
🌸paraboks
(26.08.17)
us.msi.com

sanırım senin laptobun zaten tek bi bios'u var henüz :/
0
washe
(26.08.17)
(1)

TurkTorrent Davetiyesi

0111000001101001011011000110111101110100
Selamlar6 senedir aktif olarak torrentleech kullanıyorum (bu bir referanstır haliyle :) )arena-tr'den sonra hiç yerli torrent sitesine ihtiyaç duymadım fakat artık ihtiyaç hasıl oldu.elinde olan varsa iletişime geçerse sevinirim, teşekkürler.
Selamlar

6 senedir aktif olarak torrentleech kullanıyorum (bu bir referanstır haliyle :) )

arena-tr'den sonra hiç yerli torrent sitesine ihtiyaç duymadım fakat artık ihtiyaç hasıl oldu.

elinde olan varsa iletişime geçerse sevinirim, teşekkürler.
0
0111000001101001011011000110111101110100
(25.08.17)
başka türk torrent sitesi var mı ki?
0
mikahakkinen
(25.08.17)
(3)

Arabada macbook şarj edemeyiz demi?

tchuck
şu usb şarjı sağlayan çakmak girişi var ya, oraya takılıp macbook şarj etmeyi sağlayan bir cihaz yoktur herhalde demi :)bi uzun yol gidicez de, yolda muhtemelen sürekli bilgisayar kullanmam gerekecek ondan sordum.
şu usb şarjı sağlayan çakmak girişi var ya, oraya takılıp macbook şarj etmeyi sağlayan bir cihaz yoktur herhalde demi :)

bi uzun yol gidicez de, yolda muhtemelen sürekli bilgisayar kullanmam gerekecek ondan sordum.
0
tchuck
(25.08.17)
Öyle bir cihaz yok ama ekran parlaklığını minimum seviyeye yakın tutarsanız en azından bir 7-8 saat kullanabilirsiniz.

edit: tabii ben direkt macbook şarj cihazı gibi düşündüğümden yok demişim. normal prize dönüştürücüleri pylaşmış arkadaşlar.
0
himmet dayi
(25.08.17)
İnvertör ile olur tabi ama bir kerelik şey için masrafa değmez.
0
reactionic
(25.08.17)
olmamı hiç

www.hepsiburada.com
0
ravenudon
(25.08.17)
(4)

15.000-17.000 TL bütçe ile masaüstü bilgisayar tavsiyesi

Survivorman
Sadece kasa için hem AMD hem de INTEL önerilerinizden faydalanabilir miyim?Fare klavye monitör yazıcı hoparlör gibi bileşenleri değerlendirme dışında tutarsanız sevinirim.
Sadece kasa için hem AMD hem de INTEL önerilerinizden faydalanabilir miyim?

Fare klavye monitör yazıcı hoparlör gibi bileşenleri değerlendirme dışında tutarsanız sevinirim.
0
Survivorman
(25.08.17)
Birer sıfır fazla mı koydunuz yoksa mimari, mühendislik vb. konular için kullanılan bilgilsayarların fiyatları bu miktara kadar çıkıyor mu? zira (bkz: o paraya öküz alırız)
0
microfiction
(25.08.17)
hepsiburada'ya git, tüm kategorilerde fiyata göre azalan diyip en üsttekileri topla.
0
celeron 300a
(25.08.17)
o bütçedeki bilgisayarlar fiyata göre toplanmamalı. bu bütçeye çıktığına göre spesifik bir işte kullanacaksınız, o iş için yapılan profesyonel buildlere bakmanızı öneririm.
0
tukenmez adam
(25.08.17)
intel xenon processor bakmak lazim daha stabil bir sistem icin. is icin bakacaginizi tahmin ediyorum. cad uygulamalari vs kullanacaksaniz nvidia grafik kartlarina bakacaksiniz. basit cad uygulamalari icin quadro k400-600 sizin yeterliyken, daha kompleks olanlar icin k1000, k2000 bakabilirsiniz.

bende suna benzer bir sey var: www8.hp.com

grafik kartim quadro k2200, 64gb bellek, 512ssd, 2tb hdd vs var. 2bin pound civarina malolmustu (hp ile anlasmadan dolayi %30 gibi bir indirim uygulamislardi), ama turkiye'de kac paradir bilmiyorum.
0
ubi dubium ibi libertas
(25.08.17)
(1)

Bilgisayar mühendisliği özel ders

iron
20 seneden fazladır yazılım ile uğraşıyorum. Internetteki kıytırık dersler / kurslar yahut sadece belli bir konuya odaklı dershane eğitiminden farklı özel ders vermeye kalksam. (Bir dil/platform vesaire üstüne değil de hızlandırılmış bilgisayar mühendisliği gibi düşünelim)1. Bununla ilgili talep ne
20 seneden fazladır yazılım ile uğraşıyorum. Internetteki kıytırık dersler / kurslar yahut sadece belli bir konuya odaklı dershane eğitiminden farklı özel ders vermeye kalksam. (Bir dil/platform vesaire üstüne değil de hızlandırılmış bilgisayar mühendisliği gibi düşünelim)

1. Bununla ilgili talep ne olurdu?
2. Böyle bir ders silsilesi için saat ücreti aşağı yukarı ne olurdu?

Herkesin parasına talibim tadında değil de öncesinde sınav yapıp gerçekten kapasitesi olanlara verilecek bir ders şeklinde düşünmek lazım.
0
iron
(25.08.17)
Bahsettiğim özel ders bu arada, birebir yani. Youtube/Udemy falan gibi tek yönlü eğitimlerle karşılaştırmak pek doğru olmaz.
0
🌸iron
(25.08.17)
(5)

Xiaomi hakkında

maria puder
Benim bu markaya sempatim günden güne artıyor.Merak ettigim seyler var.Çinde bu markanın storeları var mi apple store benzeri?Varsa Türkiyeye de bir gün gelir mi?Derdim ucuza almaktan ziyade garanti isleri ve yeni cikan ürünlere ulasabilmek.Turlamakta güzel olur. Siz ne biliyorsunuz bu markayla ilgi
Benim bu markaya sempatim günden güne artıyor.Merak ettigim seyler var.Çinde bu markanın storeları var mi apple store benzeri?Varsa Türkiyeye de bir gün gelir mi?Derdim ucuza almaktan ziyade garanti isleri ve yeni cikan ürünlere ulasabilmek.Turlamakta güzel olur. Siz ne biliyorsunuz bu markayla ilgili?
0
maria puder
(24.08.17)
yakında türkiye'de resmi olarak satışa sunulacakmış. geçen ay xaomi 5 aldım 1138 tl'yi şu an 1400 den satılıyo türkiye'de. yakında 1500 den filan satılır. param olsa bunun bayiliğini alırdım.
0
xu
(24.08.17)
çin, hindistan gibi yerlerde perakende mağazaları var. türkiyede epey ilgi çekti distribütörle anlaşmış diye okudum hızla gelişiyor firma gelirler buraya da. bunlardan power bank aldım gayet memnunum.
0
anon1m
(24.08.17)
android'dir en nihayetinde, ne yaparsa yapsın çapı belli.
0
Delay Fuze
(24.08.17)
Yakında Türkiye piyasasında fahiş fiyatlarla satılacak bir marka. Mi band 2'sini kullanıyorum. 2 yıldır taşınabilir şarj cihazını kullanıyorum. On numara. Telefonu kullananlardan da on numara yorumlar...
0
empty man
(25.08.17)
xiaomi türkiye olarak var olmaları uzak gelecekte bile mümkün değil, yeni yatırım yapmış da yavaştan büyüyen bir marka değil xiaomi; dükkan açmayarak, reklam yapmayarak fiyatları bu seviyede tutuyorlar zaten. buraya özel bir durum değil, dünya çapında da böyleler. kıtasal merkezleri olabilir en fazla, o da burada olmaz.

xiaomi gidip kvk ya da delta'ya gel anlaşalım ben telefonumu sat, ben sana şu kadar az paradan satıcam demez. piyasadaki bu talebi gören kvk ya da delta kendi çabasıyla çin'den toplu alıp kar etmeye çalışır ama o da zor. oradaki perakende fiyatına ya da az bir iskonto ile toplu ihraç eder, paralel ithalat denilen şekilde satar. aradaki ithalat, yedek parça maliyetini üzerine kar payıyla da satınca doğal olarak fiyat avantajı azalıyor. hatta bütün büyük ihracatçılar kendi aralarında anlaşıp birlikte fiyat belirleme olayına girer, daha düşük kar marjıyla satmaya çalışana taş koyarsa pek bir anlamı kalmaz xiaomi'nin. mainstream telefonlar o kadar yükseldi ki aralarında fiyat farkı hala kaydadeğer olacak ama cepten çıkan para arttıktan sonra ne fark eder.
0
Bruce
(25.08.17)
(2)

Kodi kullananlara bi ikna sorusu

matrix
Selam millet. Ben bilgisayarımla aynı odada 120 ekran bir plazma tv kullanıyorum. herhangi bir kanal, uydu vs yok. tamamen 2. monitör olarak kullanıyorum bunu, bir şeyler izlerken. tv out yapıyorum yani. Şimdi Kodi kullananlar bana illa ki kullan derler mi? derlerse neden derler? şekilli bir menüden
Selam millet. Ben bilgisayarımla aynı odada 120 ekran bir plazma tv kullanıyorum. herhangi bir kanal, uydu vs yok. tamamen 2. monitör olarak kullanıyorum bunu, bir şeyler izlerken. tv out yapıyorum yani.

Şimdi Kodi kullananlar bana illa ki kullan derler mi? derlerse neden derler?

şekilli bir menüden daha pratik bir şekilde (netflix kullanmak gibi) ulaşma kısmı güzel geliyor sanırım.

ha bir de telefonu mouse olarak kullanıyorum. oturduğum yerden kalkmama gerek kalmıyor.

bilgisayardaki diskleri kodi üzerinden rahatça kullanabiliyor muyuz mesela?
0
matrix
(24.08.17)
Network üzerindeki her şeye bilgisayardan erişir gibi erişebilirsiniz
Kodi güzeldir.
0
kisa
(24.08.17)
benim tv de evde direk kodi çalıştıran bir kutuya bağlı,

android telefonumda yetse diye bir uygulama yüklü telefondan istediğim yotube videosunu tv ye aktarıyorum miss,bilgisayarımda chrome browserda Play to Kodi eklentisi yüklü videoları yada torrent linkini sağ tıklayıp play to kodi yapıyorum 60sn sonra torrenti oynatmaya başlıyor.
0
Sir Anthony Hopkins
(24.08.17)
(4)

Mi band 2 kullanıcıları

maria puder
Xiaomi mi band aldım ben de. Hoş bi alet.Senkronize ettim. Bluetoothu actım bu iş için. Arama ve whatsapp bildirimleri için telefonun bluetoothu sürekli açık mı olmalı.Veya diğer bilgilerin telefona kaydedilmesi için bluetoothu sürekli açık mı tutmalıyım iphoneda?Siz nasıl yapıyorsunuz? Veya bu alet
Xiaomi mi band aldım ben de. Hoş bi alet.Senkronize ettim. Bluetoothu actım bu iş için. Arama ve whatsapp bildirimleri için telefonun bluetoothu sürekli açık mı olmalı.Veya diğer bilgilerin telefona kaydedilmesi için bluetoothu sürekli açık mı tutmalıyım iphoneda?Siz nasıl yapıyorsunuz? Veya bu aletle ilgili başka tavsiyeleriniz var mı?
0
maria puder
(24.08.17)
anlık bildirim için bluetooth ile bağlı olması lazım. adım sayar bağlı değilken de çalışıyor ve bağlandığında geçmiş verileri senkronize ediyor.
0
veritaslibertas
(24.08.17)
Arama ve whatsapp için bluetooth sürekli açık olması lazım evet.
Ben bluetooth'u bir kez akşamları açıyorum, adımları senkronize etmesi için, bir kez de sabah açıyorum, uyku verilerini senkronize için.
0
peggy
(24.08.17)
evet hep açık olmalı.
benim bleutooth zaten hep açık, sadece miband için değil, işyernide kulaklığa bağlıyorum, arabada handsfree bağlı oluyor, heralde birtek evde kullanmıyorumdur bluetooth ama açıp kapamayla uğraşmıyorum.
0
battal gemalmaz
(24.08.17)
bence en güzel özelliği uyku süresi ve kalitesi hakkında söyledikleri. kaltesi hakkında nasıl böyle tahminler veriyor bir bilgim yok ama uyku süresini çok iyi tahmin ediyor.

ayrıca en sevdiğim özelliklerinden birisi oturma uyarısı, bende bir saate ayarlı, bir saat aynı yerde durursan bileklik titriyor ve ekranında ayağa kalkıp yürüyen bir ifade çıkıyor. bu özelliğin saatini ayarlayabiliyorsun, benimki sabah 9 - akşam 9 ayarlı.
0
Apocalypse
(24.08.17)
(2)

digitürk kutusu götürme

kapi
14 gün evimden öteki evime gidiyorum. yanımda da digiturk kutusunu götürsem oradaki televizyona bağlasam çalışır mı,çalışması için ne gibi ayarlar yapmak gerekir teşekkürler.
14 gün evimden öteki evime gidiyorum. yanımda da digiturk kutusunu götürsem oradaki televizyona bağlasam çalışır mı,çalışması için ne gibi ayarlar yapmak gerekir teşekkürler.
0
kapi
(24.08.17)
Çalışır. Eger eutelsat ise diger tarafta da eutelsat uydusu olmasi gerekir.
0
fazla silgisi olan var mi
(24.08.17)
uygun şekilde pozisyonlanmış uydu anteni varsa çalışır
0
argent dawn
(24.08.17)
(1)

Bir git sorusu (merge hk)

tchuck
Master isimli bir branch'imiz var. Bu sitenin canlı versionuyla eşit halde.Developement diye bir branch'imiz daha var. Bu ise, developement yaptığımız bir branch, önce burda test edip tamamlayıp canlıya alıyoruz.Şimdi Developement'ta yaptığımız değişiklikleri, master'a merge etmek istiyorum. Ardında
Master isimli bir branch'imiz var. Bu sitenin canlı versionuyla eşit halde.
Developement diye bir branch'imiz daha var. Bu ise, developement yaptığımız bir branch, önce burda test edip tamamlayıp canlıya alıyoruz.

Şimdi Developement'ta yaptığımız değişiklikleri, master'a merge etmek istiyorum. Ardından da masterı canlıya atıp çalıştırmak istiyrum değişiklikleri.

bunun için Master branch'ini seçip "merge from" developement mi yapmam gerekiyor?
yoksa developement branch'ini seçip "merge from" master mı yapmam gerekiyor?
0
tchuck
(24.08.17)
master -> merge from development
0
eksimtrak
(24.08.17)
(2)

Samsung Galaxy j vs A serilerinin farkı nedir

qazedcsrfvtyhngujmkol
S ve note serileri dışında pek takip etmezdim de son çıkan modeller bana hitap etmeyince bakayım dedim. J ve A nın fiyat performans açısından farkları nedir.
S ve note serileri dışında pek takip etmezdim de son çıkan modeller bana hitap etmeyince bakayım dedim. J ve A nın fiyat performans açısından farkları nedir.
0
qazedcsrfvtyhngujmkol
(24.08.17)
J serisi a serisine gore daha al seviyede oluyor. J daha alt seviye donanimliyken a serisi orta seviyede. Yine sayilar artikca (1 2 3 5 7 vs) donanim gucu artmakta.
J7 ile a9 (her iki serinin en ust modelleri)
Kiyaslamasi:

www.epey.com

Ben a8 2016 aldim. Enistemde j7 prime var. Kamerasi benim biraz daha iyi islemcisi note 5 ve s6larla ayni. Arayuzu ise note 5 ile ayniymis (kendim gormedim) Bu arada prime olmayan j7lerde ve j5lerde (tam emin degilim) ön kamerada flash var.
Ben olsam a serisi alirdim. Amiral gemisi modellerin bir alti diyebilirim a serisi icin (yine en ust modeli icin diyorum)
0
ismira007
(24.08.17)
Marsmallow ve nougat surumlerinden sonra android ciddi bir yukselise gecti eskisi gibi donma kasma ivir zivir olmuyor. Is goren bir telefonum olsun cok da para vermeyeyim diyorsan a8 ya da a9 alabilirsin. Bu arada ustte a icin amiral gemisi modellerin bir alti demistim ama arada atladigim c serisi var. Onda da mesela c9da 6gb ram var.c5te 4 diye biliyorum. C ya da a alinabilir. Incele istersen
0
ismira007
(24.08.17)
(1)

geçmişte girilmiş olan sitenin önbelleği

ssiradanbirigibi
bir twitter hesabı var. hesap 2 gündür kilitli, dışarıdan paylaşımları görünmüyor. ben 2 gün önceki, hesabı açıkken yazılmış olanları görmek istiyorum. kilit yokken ziyaret etmiştim o sayfayı.mümkün mü bu?
bir twitter hesabı var. hesap 2 gündür kilitli, dışarıdan paylaşımları görünmüyor. ben 2 gün önceki, hesabı açıkken yazılmış olanları görmek istiyorum. kilit yokken ziyaret etmiştim o sayfayı.

mümkün mü bu?
0
ssiradanbirigibi
(24.08.17)
google'ın önbelleğinden bakılabilir belki
0
veritaslibertas
(24.08.17)
(6)

spotify ne kadar yer kaplıyor

cedex
https://i.hizliresim.com/zBXRBB.pngbunu azaltmanın bir yolu yok mu?
i.hizliresim.com

bunu azaltmanın bir yolu yok mu?
0
cedex
(23.08.17)
Kaldırıp tekrar kurmak gerekiyor. Bem 1.5 gb olunca kaldırıp tekrar kuruyorum.
0
mkrk
(23.08.17)
Free kullanmama rağmen zaman içinde şişiyor benimki de. Silip tekrar yükleyince bir süre idare ediyor. Instagram için de geçerli aynısı.
0
voyager 1
(23.08.17)
biraz araştırmayla şu çıktı: itunes.apple.com

tüm uygulamaların önbelleğini temizliyor yalnız.
0
sporty
(23.08.17)
bende 2.4 gb görünüyor bence kıymetini bil :(
0
kubariye
(23.08.17)
farkında değilsiniz belki ama bilgisayarınızda da dinlediğiniz şarkıları hard diskinizin boyutunun bilmem kaç yüzdesine kadar pc de tutuyor spotify. tekrar aynı şarkıyı dinlersen bi daha indirmeyeyim diye. telefonda azaltmak için silip tekrar yükleyebilirsin ama dinledikçe yine aynısı olacak. tamamen normal.
0
washe
(23.08.17)
Clean Master tarzı programlar ios'ta yok mu?
0
materyalist imam
(24.08.17)
(2)

Photoshop Bilen ?

liriamer
Selamlarişyerindeki arkadaşımın fotoğrafının arka plan rengi değişmesi gerekiyor.photoshop bilen birinin 1 dakikasından fazla almaz muhtemelen. bayan arkadaşın fotoğrafı olduğu için (normal ayakta çekilmiş bir fotoğraf) direkt ortaya koyamıyorum. biri ben yaparım derse gönderebilirim hemen. sadece a
Selamlar

işyerindeki arkadaşımın fotoğrafının arka plan rengi değişmesi gerekiyor.

photoshop bilen birinin 1 dakikasından fazla almaz muhtemelen.

bayan arkadaşın fotoğrafı olduğu için (normal ayakta çekilmiş bir fotoğraf) direkt ortaya koyamıyorum.

biri ben yaparım derse gönderebilirim hemen.

sadece arka plan regni değişecek
0
liriamer
(23.08.17)
Arka plan ne renk ve renk olmasını istiosn
0
all girls dream
(23.08.17)
yollayın
0
Golden Ratio
(23.08.17)
(4)

İnce ahşap üzerine ikili uzatma kablosu bağlanır mı?

atiyla birlikte barfiks ceken padisah
Arkadaşlar ben çamaşır ve bulaşık makinesine ikişer metrelik ayrı ayrı kullanılması için ikili uzatma kablosu aldım. Sıva üstü montajlanabiliyormuş, ben de içeriden mutfak dolabına montajladım. Lakin ısınmadan mütevellit yangın çıkarır mı? İçime dert oldu, bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sev
Arkadaşlar ben çamaşır ve bulaşık makinesine ikişer metrelik ayrı ayrı kullanılması için ikili uzatma kablosu aldım. Sıva üstü montajlanabiliyormuş, ben de içeriden mutfak dolabına montajladım. Lakin ısınmadan mütevellit yangın çıkarır mı? İçime dert oldu, bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

Not: her iki uzatma kablosu da topraklı, max 3500w kapasiteli.
Her bir uzatma kablosu farklı prizlerde takılı.
0
atiyla birlikte barfiks ceken padisah
(23.08.17)
elektirikli ısıtıcı, fırın falan takmayacaksanız bir şey olmaz, ancak bence bu yapı marketlerde satılan yüzeye zarar vermeyen yapıştırıcı çift taraflı bantlarla yapıştırsaydınız daha iyiydi. pişmanlık durumunda yeri değişirdi. olan olmuş tabii.

sonuç olarak kettle dandik bir markaysa kullanmadğınızda fişini çıkarın (mutfak dolabı denince kettle takılı olacağını varsaydım).

düzenleme: yani aslında %99,9999999999999999 yangın çıkarmaz ama işte insanın içine dert olunca oluyor anlayabiliyorum.
0
tuzumkuru
(23.08.17)
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim, bir uzatma kablosunda sadece bulaşık makinesi, diğer uzatma kablosunda ise sadece çamaşır makinesi kullanılacak. İkili olmasının nedeni maalesef tekli bulamamam.
0
🌸atiyla birlikte barfiks ceken padisah
(23.08.17)
Mutfak dolabina çakmak tutsanız dahi tutuşması öyle kolay değil. Kaldı ki kablonun ısınması yaygın kanının aksine iyidir dışındaki izole aynı zamanda ısıl iletkendir ve içindeki telin ısısını dışarı atar.
0
goodz
(23.08.17)
Cevabınız için teşekkür ederim. yalnız mutfak dolabının içine montajladım. kalitesiz kontraplak gibi geldi yani baya bi ince ama dediğin gibi ısınması olumluysa herhalde sıkıntı çıkartmaz.
0
🌸atiyla birlikte barfiks ceken padisah
(23.08.17)
(5)

svchost tüm internet bağlantımı sömürüyor

dahinnotha
merhaba,internetimin olağandışı yavaşlığını netlimiter ve netbalancer ile takip ettim. svchost dosyasının sürekli bağlantıyı kullandığını farkettim. güvenlik duvarına svchost'u engelle emrini verdiğimde tüm internet bağlantılarım kapanıyor. BIST adı verilen arkaplan akıllı aktarım hizmetini kapattı
merhaba,

internetimin olağandışı yavaşlığını netlimiter ve netbalancer ile takip ettim. svchost dosyasının sürekli bağlantıyı kullandığını farkettim. güvenlik duvarına svchost'u engelle emrini verdiğimde tüm internet bağlantılarım kapanıyor.

BIST adı verilen arkaplan akıllı aktarım hizmetini kapattım, otomatik güncellemeleri kapatttım, işlem yöneticisinden teker teker bağlantıyı kullanan PID'leri kaldırdım, regedit'ten bazı dosyaları düzenledim. sorun çözülmedi (sorun sadece bir kaç dakika için çözülüyor, sonra tekrar çalışmaya başlıyor svchost)

bağlantımı kontrol ediyor ve PID numarasına göre svchost işlemini sonlandırıyorum, ancak bir başkası tekrar ortaya çıkıyor.

internette önerilen birçok yöntemi denedim. kötü niyetli bir yazılım olduğunu düşünüyorum. nasıl düzeltebilirim?

windows 10 kullanıyorum. crack'li bir yazılım kurduğumu hatırlamıyorum.
0
dahinnotha
(23.08.17)
Svchost sistem processidir kapatamazsınız
0
synesthesia
(23.08.17)
kapatmam gerekmiyor, tüm bağlantımı olağandışı bir şekilde sömürüyor ve interneti kullanamıyorum. kötü niyetli bir yazılım tarafından kullanılıyor olabilir. güvenli modda da tarama yaptım ama sorunu çözemedim.
0
🌸dahinnotha
(23.08.17)
nereye baglaniyor? ona gore hareket et. yani gerekli bir is yapiyorsa ellememek lazim.
0
alperz
(23.08.17)
svchost hangi kullanıcı altında çalışıyor ona da bir bakmalısın. Eğer SYSTEM dışında başka bir ad altında (mesela senin kullanıcı adın) çalışan bir svchost varsa o çok büyük ihtimalle virüstür.
0
skooma
(23.08.17)
Virüs sendeki büyük ihtimal. Ben Windowsun sitesinden win10a geçmiştim o sebeple olmuştu bende. Kaldırıp temiz win 10 attım düzelmedi. Win 7ye geçerek yapmıştım
0
glamdr1ng
(23.08.17)
(3)

İnternet Hızına Göre Veri İndirme Rakamları

asethuan
Uydunet nitro satın aldım. Hızım 100 megabit oldu. Ancak telefondaki görevli hatlarımda sorun olduğunu ve yavaşlık yaşayabileceğimi söyledi. Şimdi kontrol ettiğimde steamden 11.8 mb/s ile indiriyorum ki bana o kadar da yavaş gelmedi...100 megabitin ideal indirme seviyesi ne ola?50 megabitin ne ola?2
Uydunet nitro satın aldım. Hızım 100 megabit oldu. Ancak telefondaki görevli hatlarımda sorun olduğunu ve yavaşlık yaşayabileceğimi söyledi.

Şimdi kontrol ettiğimde steamden 11.8 mb/s ile indiriyorum ki bana o kadar da yavaş gelmedi...

100 megabitin ideal indirme seviyesi ne ola?
50 megabitin ne ola?
24 megabitin ne ola?

not: en az 10 tane hız sitesinden deneme yaptım. hızım 112 megabitten 43 megabite kadar değişik çıktı dolayısıyla hız sitelerine pek güvenmiyorum.
0
asethuan
(23.08.17)
benim internetim 25 mbps. yani steamden veya torrentten genelde 2.5 ile indiriyorum. 11.8 ise 100 megabit internetinizin olduğunu söyler bize. 25 megabit - 2.5 ile indirir. 100 megabit - 10 ile indirir. fakat dediği gibi hatlarda sorun varsa bir testte 100 megabit hız çıkar 3 saat sonra daha da düşer. tavsiyem binanın içindeki kabloları değiştirtmeniz eğer ondan kaynaklıysa problem.
0
golgi aygıtı
(23.08.17)
1 mbps = 0.125 mB/s
yani 24mbps = 3 mB/s
50mbps = 6.25 mB/s
100mbps = 12.5 mB/s

Bu yazılan değerleri göremeyebilirsin. Mesela ben 50mbps kullanıyorum ama 5.4-5.6 mB/s den fazlasını görmedim.
0
reactionic
(23.08.17)
1 MB/s = 8 Mbit/s

11.8 MB/s = 94.4 Mbit/s

yani 100 Mbit için gayet iyi bir hız bence. Genel olarakta süper bir hız, daha ne olsun...


.
0
kartallar yuksek ucar
(23.08.17)
(3)

tavsiye edeceğiniz tv izleme platformu

kibritsuyu
teledünya kullanıyorduk, çok da memnunduk. lakin yeni taşınacağımız apartmanda kablo tv tesisatı yokmuş. yıl olmuş 2017, alemin en eski tv platformu binada yok. dolayısıyla naklettiremiyoruz.şimdi biz televizyonu nereden izleyelim? d-smart ve digiturk hem pahalı, hem de gıcığım bunlara. ama zorunda
teledünya kullanıyorduk, çok da memnunduk. lakin yeni taşınacağımız apartmanda kablo tv tesisatı yokmuş. yıl olmuş 2017, alemin en eski tv platformu binada yok. dolayısıyla naklettiremiyoruz.

şimdi biz televizyonu nereden izleyelim? d-smart ve digiturk hem pahalı, hem de gıcığım bunlara. ama zorunda kalırsam değerlendirebilirim.

turkcell superonline fiber teşkilatı varmış binada. bende de fiber internet var. bi ara turkcell tv+ kampanyası vardı, hala varsa onu düşünebilirim.

bir de ücretsiz olarak uydu taktırabilirim.

başka önerebileceğiniz bir şey var mı? ya da tv+ iyi midir ne dersiniz?
0
kibritsuyu
(23.08.17)
maç izleme hastalığımda olduğundan, ben kendimi digiturk'ün kollarına bıraktım çok memnunum. faturayı da otomatik ödemeye bağladım. Göz görmeyince gönül katlanıyor.
0
dostlarorkestrasi
(23.08.17)
Bende maçlardan ötürü senelik tek çekim yaparak digitürk kullanıyorum. Bir kere veriyorum bir sene kafa rahat.
0
gozu acik sevisen yahudi
(23.08.17)
teledünya ne güzeldi yahu

biz beyden dolayı dijitürk aldık. maç paketi, doğru düzgün hiçbir belgesel kanalı yok

Türksel tv ise geri sarma özelliği hariç çok can sıkıcı. az kanal var, belgesel ve sinema kanalları paralı vs. ama geri sarma güzel.
0
kullanıcı adı
(23.08.17)
(2)

başlangiç - php mi python mu?

seni sevenleri bir kere uzdun
iki yıldır wp joomla gibi hazır temaları editleyerek bir iş yerinde çalışıyordum. şimdi daha büyük bir firmaya girdim. php laravel ya da python django öğrenmem gerekli. kod bilgim sıfıra yakın. anlayabiliyorum ama yazamıyorum diyelim. gelecekte de memurluk durumum var. freelancer olarak dışardan iş
iki yıldır wp joomla gibi hazır temaları editleyerek bir iş yerinde çalışıyordum. şimdi daha büyük bir firmaya girdim. php laravel ya da python django öğrenmem gerekli. kod bilgim sıfıra yakın. anlayabiliyorum ama yazamıyorum diyelim. gelecekte de memurluk durumum var. freelancer olarak dışardan iş alabilirim. ne öğrenmemi tavsiye edersiniz?
0
seni sevenleri bir kere uzdun
(22.08.17)
Uzmanı değilim uzmanı olan arkadaşlar beni düzeltirler yanlışsam.

Öncelikle ne hedeflediğine göre değişir. Yalnız Python en beginner-friendly dillerden biri ve kullanım alanı oldukça geniş.

Ayıca ;

cacm.acm.org

Python yani.
0
AlsterWasser
(22.08.17)
para python'da ama memur olacaksan işine yaramayabilir o kadar, php ile daha fazla freelance iş alırsın tabii geliride ona göre olur
0
selam
(22.08.17)
(3)

Android telefondan chromecast

senolll
Merhaba,Android telefondan chromecast ile Game of thrones izleyebileceğim bir yol var mı? HBO üyeliği yok. İnternetten video olarak indirip telefona atsam, telefondan hangi uygulama üzerinden izleyebilirim?Teşekkürler
Merhaba,

Android telefondan chromecast ile Game of thrones izleyebileceğim bir yol var mı? HBO üyeliği yok. İnternetten video olarak indirip telefona atsam, telefondan hangi uygulama üzerinden izleyebilirim?

Teşekkürler
0
senolll
(22.08.17)
Videostream Mobile uygulaması ile izlersin.
0
cakabo
(22.08.17)
@cakabo, bunun için bilgisayar gerekiyor herhalde, bende bilgisayar olmayacak. Telefondan direkt Tv'ye istiyorum

LocalCast for Chromecast uygulamasını indirdim, henüz deneme fırsatım yok ama bu çalışacak gibi görünüyor.
0
🌸senolll
(22.08.17)
Video indirip Mx Player ile oynatirken chromecaste aktarabilirsiniz.
0
orient blue
(22.08.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.