Giriş
(3)

Reklam SMS'leri nasil engellenir?

Traveller
Iptal yazip suraya gonderin diyenler var, 3 kez yaptim hala mesaj atiyorlar. Nasil kurtulabilrim? Dava mi acmak gerek yalnizca?
Iptal yazip suraya gonderin diyenler var, 3 kez yaptim hala mesaj atiyorlar. Nasil kurtulabilrim? Dava mi acmak gerek yalnizca?
0
Traveller
(14.08.17)
tiss.gtb.gov.tr burdan şikayet edin.
0
fosforlu cevriye
(14.08.17)
gönderen firmayı (reklamı veren değil işi bu sms olanı) kendiniz tespit edip üstteki denilen yerle tehdit edebilirsiniz. tiss denen yere yıllardır şikayet yapıyorum ama 1 tanesi bile sonuca ulaşmış değil. zaman aşımını bekliyorlar muhtemelen. o yüzden pek umutlanmamak lazım.
0
tuzumkuru
(14.08.17)
maalesef şikayetler biraz geriden geliyor. şuan 2015 yılında yapılan şikayetler soruşturuluyor. zaman aşırımı derken? size mesaj gönderdiği sürece tutmak zorunda. o yüzden bir zaman aşımı ileri sürülemez.
0
fosforlu cevriye
(15.08.17)
(1)

Youtube / Vlog Kanalları

vazovski
Pazartesiniz iyi geciyordur umarım. 1.Piyasadaki youtube/Vlogcuların tamamı sesi ayrı, goruntuyu ayrı kaydedip kurguda birleştirmekle mi uğraşıyor ? 2.Ben bu uygun fiyatlı aksiyon cam`lerle (Xiaomi Yi, SJCam 5000X vs. ) gezi videoları çeksem, ses çok mu kötü olur? 3. Peki bir oadada iç mekan seler
Pazartesiniz iyi geciyordur umarım.
1.Piyasadaki youtube/Vlogcuların tamamı sesi ayrı, goruntuyu ayrı kaydedip kurguda birleştirmekle mi uğraşıyor ?
2.Ben bu uygun fiyatlı aksiyon cam`lerle (Xiaomi Yi, SJCam 5000X vs. ) gezi videoları çeksem, ses çok mu kötü olur?
3. Peki bir oadada iç mekan seleri de kötü olur mu ?
4. Bu adamların tamamı gimbal benzeri aletler mi kullanıyor da görüntüler gayet stabil ve iyi görünüyor?
0
vazovski
(14.08.17)
1- çoğunluk ayrı kaydediyor diye tahmin ediyorum. kurguda birleştirmede uğraşılacak bir şey yok 2 saniye sürüyor onu birleştirmek.
2- üstündeki mikrofonlar çoğunlukla kötü, housingin içinde kullanacaksan daha da kötü. en azından mikrofon girişi olsun alacağın şeyin, ucuz da olsa bi yaka mikrofonu alıp kabloyla takarsın.
3- eh yani, yoklukta idare eder.
4- sony'nin actioncamlerinde balanced optical steadyshot diye bir özellik var, gimbal olmadan da epey başarılı sabitleme yapıyor. Onun dışındaki markalarda elektronik sabitleme var, çok da başarılı bir şey değil.
0
10032007
(14.08.17)
(11)

Pronet veya başka bir alarm sistemi?

silah taciri
Merhaba. Evim apartmanın en üst katında olduğundan ve komşuluk ilişkileri sıfıra yakın olduğundan evime alarm sistemi kurdurmak istiyorum. İnternette Pronet hakkında olumsuz çok yoruma, bilgiye denk geldim. Buna karşılık Pronet'i önerir misiniz? Yada önerebileceğiniz başka bir güvenlik sistemi var m
Merhaba. Evim apartmanın en üst katında olduğundan ve komşuluk ilişkileri sıfıra yakın olduğundan evime alarm sistemi kurdurmak istiyorum. İnternette Pronet hakkında olumsuz çok yoruma, bilgiye denk geldim. Buna karşılık Pronet'i önerir misiniz? Yada önerebileceğiniz başka bir güvenlik sistemi var mı?
0
silah taciri
(14.08.17)
ben de aynı şekilde pronet şikayetlerini okuyup kale alarm taktırdım. memnunum 3. senem şu an. daha detaylı bilgi isterseniz sorabilirsiniz.
0
pide
(14.08.17)
İşlemlerini ödemelerini ben yapmadım lakin bir müddet kaldığım evde Pronet kullanılıyordu. Birkaç kez arıza benzeri durum olduğunda çağrı merkeziyle görüşmem gerekmişti ve gerçekten çok ilgili davranmışlardı.
Ben çok memnun kaldım kendi evimize taşındığımızda alarm sistemi taktıracağız ben Pronet düşünüyorum.

Not: Yorumları okumadım.
0
mutekebbir
(14.08.17)
Kale'yi ben onermem. Memnun kalmadim. Onlar sizi arayana kadar hırsız evi yuklenir götürür. Defalarca tecrube ettim. Ayrica sistemlerde hep bir sikinti var. Kac kere degisime geldiler. Alarmlar durduk yere çalar butun bina gece 4 te ayaga kalkar. Tam bir sacmaliklar silsilesi. Taahhütu bozdum kurtuldum kendilerinden. Pronet aynisinin lacivert olani.
0
goodman
(14.08.17)
6 Senelk bir Pronet kullanıcısı olarak şiddetle tavsiye ediyorum. Hiç bir sıkıntı yaşamadım 6 senedir çok memnunum
0
bahcemaruf
(14.08.17)
İş yerinde pronet var evde de 6 aydır falan Kale alarm kullanıyoruz. İkisinin de sistemi, mantığı aynı. Kale bir tık daha ucuz.
Kale'de biz yukarıdaki anlatıldığı gibi problemler yaşamadık. Pronette durduk yere çalma olmuştu. Kale'den memnunuz genel olarak.
0
peggy
(14.08.17)
pronette yaşadığımız gerek sistem, gerek pronet kaynaklı tüm saçma sapanlınlar ardından 1 yıldan uzun süredir kale alarm'a geçtik ve mutluyuz. tavsiye ederim.
0
kratos
(14.08.17)
eğer banka veya para döndüren bir şirket falan değilseniz ben bu ben bu tip alarm haber alma merkezli falan sistemleri hiç gerekli bulmuyorum. tanıtımını yaparken yağlıyorlar ballıyorlar ama tehlike durumunda alarmın yapacağı şey çağrı merkezine sinyal atıyor, çağrı merkezi de polisi arıyor. abi bu memlekette evimde katil var beni öldürecek desen polis dört saat sonra geliyor, ben arasam ne yazar, pronet çağırsa ne yazar. eve girip üç beş bir şey kaldıracak hırsız da zaten alarmla malarmla uğraşmaz. o internette pronet'le ilgili şikayette hırsızlar yüzbinlerce doları kaldırmaya giriyordu ve alarm sistemini etkisiz hale getirme konusunda uzmanlardı. sizin evinize girecek adam allahın gariban çingenesi, suriyelisi. ne gerek var haber alma bilmemnesine onca para vermeye. zaten polis gelene kadar adam arazi olur.

amcamın evine camdan giren hırsız, amcamın cama taktığı 5 liralık cakcakcak öten alarm sayesinde camdan geri atlayıp kaçtı.

şimdi herkes memnunum yazmış ama bundan nasıl memnun olunabilir? bundan ancak alarmınız hırsızı savuşturduysa, hatta alarm haber alma merkezi sayesinde hırsızı yakalattıysa memnun olabilirsiniz. taktırdığınızdan beri hiçbir aksiyon olmamışsa 5 liralık cakcak alarmı da aynı, pronet de aynı, kale de aynı.

abonelikli alarmları boşverin. kapıya pencereye manyetik kontak, stratejik noktalara da pir sensör konulan (hepsi şart değil, girilebilecek nokta bir taneyse sadece oraya konsa da olur) ve tek özelliği sensör algıladığında ciyak ciyak öten bir sistem alın. en ucuzu bu olur. alarm öttüren ev tipi hırsız, alarmı susturmakla falan uğraşmaz, panikler kaçar.
0
kibritsuyu
(14.08.17)
kibritsuyu +1

ufak yerlerde hiçbir önemi yok. bangır bangır öten manyetikli alarmlar daha caydırıcı olur. kaldı ki benim bildiğim pronet önce sizi arıyor siz mi girdiniz falan diye polisi aramadan önce.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(14.08.17)
ıntech öneririm. çağrı merkezi arıyor siz mi girdiniz acil bir durum var mı diye ulaşamazsa direkt polis (ambulans ve itfaiye de var) yönlendiriyorlar. hem ev hemde iş yeri için gayet memnunuz. ayrıca fiyat olarak da çok iyi. bi bakın derim.
0
mohito
(14.08.17)
pronet ve kale ile telefonda görüştüm. Kale'den bir görevli bu akşam gelip inceleme yapıp, fiyat verecek. Caydırıcılık anlamında ne kadar başarılı olur bilmiyorum ama biraz da olsa güven verir
0
🌸silah taciri
(14.08.17)
yaklaşık 1.5 yıldır pronet kullanıyorum.bir şikayetim yok.
0
since1907
(14.08.17)
(4)

whatsapp sesli arama sorunu

john lee hooker
Selamlar,Annemde general mobile cep telefonun var. Normalde sesli arama yaparken hiçbir problem yok, ancak whatsapp üzerinden sesli arama yapınca sadece cızırtı geliyor ve kendi sesi karşı tarafa hiç gitmiyor. aplikasyonu kurup kaldırmayı denedim ama olmadı. veri tasarrufu gibi bir seçeneği var what
Selamlar,

Annemde general mobile cep telefonun var. Normalde sesli arama yaparken hiçbir problem yok, ancak whatsapp üzerinden sesli arama yapınca sadece cızırtı geliyor ve kendi sesi karşı tarafa hiç gitmiyor. aplikasyonu kurup kaldırmayı denedim ama olmadı. veri tasarrufu gibi bir seçeneği var whatsapp'ın, o da aktif değil. neden yapar ki, bilen var mıdır?

teşekkürler.
0
john lee hooker
(14.08.17)
whatsapp sesli arama özelliği uzun zamandır problemli zaten. türkiye içi arama yapmıyorum ama amerika aramalarımın yüzde altmışı problemli.
0
yalanci mesih
(14.08.17)
Bizimkinde %100 bu şekilde maalesef. eski telefonu da general mobile idi fakat böyle bir problem yoktu. telefon kaynaklı bir problem olsa gerek fakat donanımsal olsa normal aramalar da etkilenirdi sanıyorum.
0
🌸john lee hooker
(14.08.17)
tamamen whatsapp'ın kendi boktan hizmetinden, marka ve model ile ilgisi yok. şebekenin veya internetin en kapsamlı şekilde çektiği yerde bile berbat.
0
m e b
(14.08.17)
Selam, farklı farklı telefonlarda aynı sıkıntının olduğunu biliyorum.
Bana göre cihazınızla ilgili bir sorun değildir. Voip iletişiminde donanımla ilgili bir arıza olduğundan emin olayım derseniz ; farklı bir uygulama ile deneyin derim. (tango,skype vs.) Fakat bu tip uygulamalarda zaman gecikmesi, ufak tefek parazitler olabileceği ihtimalini unutmayın lütfen.
0
allegrezi
(14.08.17)
(4)

Satılan Arabanın HGS'si

nutellali balik ekmek
Aracı satınca hgs ile ilgli ne işlem yapmak gerekiyor.direkt camdan çıkarıyor muyuz. yeni aldığımız arabaya aynı kartı aktarabiliyor muyuz.süreç nasıl işliyor.
Aracı satınca hgs ile ilgli ne işlem yapmak gerekiyor.

direkt camdan çıkarıyor muyuz. yeni aldığımız arabaya aynı kartı aktarabiliyor muyuz.

süreç nasıl işliyor.
0
nutellali balik ekmek
(14.08.17)
Valla ptt ye gidince iptal ediyorlar, içindeki bakiyeyi de 1 ay sonra falan yine ptt den tahsil edebiliyorsun ama yeni araca aktarma olayı gibi bir şey var mı bilmiyorum
0
TheDifference
(14.08.17)
direk camdan çıkar,bidaha kullanılamaz duruma gelecektir. Yeni bi araba yeni bir etikent alırsan ptt ye başvuruyorsun, bakiyen yeni etikete aktarılıyor. fakat aktarım süresini bilemiyorum.
0
jeoparty
(14.08.17)
bankalardan aldıysan telefondan halledebilirsin.

Ben garanti üzerinden almıştım. Satarken de hgs'yi sökmeyi unuttum. 2 ay sonra alan herif geçiş yapmaya başlayınca fark ettim. Aradım müşteri hizmetlerini, anında iptal edip bakiyeyi de yatırdılar geri.
0
john lee hooker
(14.08.17)
garantiden aldım, barkodum bendeydi, şubeye ruhsatla gidip plaka değişikliği yaptırmam gerekti, telefondan ya da internetten değiştiremiyorsun sadece şubeden oluyor.
0
eja
(14.08.17)
(4)

Bu vida tipi nedir ?

erginsak
Merhabalar.http://m.ebay.com/itm/222315403471?_mwBanner=1Araçta şu vida var ve benim açmam gerekiyor.Nedir bunun tipi acaba? (Torx allen değil )Teşekkürler
Merhabalar.

m.ebay.com

Araçta şu vida var ve benim açmam gerekiyor.
Nedir bunun tipi acaba? (Torx allen değil )

Teşekkürler
0
erginsak
(13.08.17)
M8x90 yazıyor. Yani, Metrik 8 vida. Anma çapı 8 mm. 90 mm boyunca diş çekilmiş. Tip olarak neyi kastediyorsunuz?
0
dissendium
(13.08.17)
Düz tornavidayı kastırıp açabilirsin gibi gözüküyor. Türk usule deneseydin bi
0
gonulcelen87
(14.08.17)
Tipi derken ne olarak geçiyor o lazım hocam metriği önemli değil.12 point head yada impus değil. Koca İzmit sanayide bunu bulamadım. Evet özel servislere muhtemelen vardır ancak ben elimde olmasını istiyorum.Düz tornavi vs açmıyor kesinlikle koltuk cıvatasi oldukça sıkı.
0
🌸erginsak
(14.08.17)
Eline sağlık kardeşim doğrudur tipi xzn imiş.
0
🌸erginsak
(14.08.17)
(3)

Televizyon önerisi, Samsung 40" JU6470 Smart UHD 4K vs Vestel 43UB9300 4K

zecul
Merhabalar, eve ilk tvmizi alacağız ve muhtemelen baya uzun süre kullanacağız(yayın kalitesi suan uygun olmasa da geleceği de dusunelim). Bütceyi kısıtlı tutuyoruz ne kadar uygun o kadar iyi ama max butce 2500 tl. Teknolojiyle aramız iyidir fakat tv'den pek anlamıyoruz, kullanım alanımız coğunlukla
Merhabalar, eve ilk tvmizi alacağız ve muhtemelen baya uzun süre kullanacağız(yayın kalitesi suan uygun olmasa da geleceği de dusunelim). Bütceyi kısıtlı tutuyoruz ne kadar uygun o kadar iyi ama max butce 2500 tl.

Teknolojiyle aramız iyidir fakat tv'den pek anlamıyoruz, kullanım alanımız coğunlukla internetten dizi film izleme olacak netflix gibi uygulamaları kullanmak istiyoruz arada ps oynayabiliriz.

Sevgili teknolojik yardım severler bize yol gosterin lütfen bu vestel fiyatı ve özellikleri karsılaştırılınca baya uygun geldi bize. hem 3d var arada kullanırız dedik ama vesteli ölümüne reddedenler de var o yüzden bilemedik.
Bu 2si dışında önerebileceğiniz tv varsa onlara da bakabiliriz. tişikkirlir.

www.teknosa.com

www.mediamarkt.com.tr
0
zecul
(13.08.17)
bütçeyi aşıp 50 inch ve üzerine çıkardım ben. öğrenci evi falansa eyvallah 40 inch ok tabi.
0
burya
(13.08.17)
Ogrenci evi degil yeni evleniyoruz kendi evimiz icin olacak ama 109cm gibi boyut yeterli geldi. A101i gordum uyguna geliyor uretici garantilidir sonucta alinabilir. Bu samsung modeli iyi mi simdi vestelde ikili ekran 3d falan vardi onlara kanmayalim yani?
0
🌸zecul
(14.08.17)
www.mediamarkt.com.tr

www.mediamarkt.com.tr

ikisi de 123 cm fiyatları 2699 ve 2799.

vestel alırım diyorsan da bu var 4k :
www.mediamarkt.com.tr --- > 2599

kusura bakma ben büyük ekran linkleri paylaştım ama almışken kesinlikle büyük ekran öneriririm.
0
burya
(14.08.17)
(4)

Screenshot geri getirme

mukrime
Merhaba,Çok önemli bişeyin screenshot'ını aldım ama yapıştırmadan yanlışlıkla prtscr'ye yine bastım :( İlk ss'ye çok ihtiyacım var!! Windows 10 kullanıyorum. Eski ss'lere nasıl erişebilirim? Lütfen yardımTeşekkürler.
Merhaba,

Çok önemli bişeyin screenshot'ını aldım ama yapıştırmadan yanlışlıkla prtscr'ye yine bastım :( İlk ss'ye çok ihtiyacım var!! Windows 10 kullanıyorum. Eski ss'lere nasıl erişebilirim? Lütfen yardım

Teşekkürler.
0
mukrime
(13.08.17)
anlattığına göre dosya olarak kayıt yapmadıysa geri getirme diye bir şey yok! var diyen serap görüyordur, ram'e geçici kayıt yapar, bir kez daha ekran yakalarsan onu siler.

aynı hataya düşen birisi olarak tavsiyem
ekran yakalamak için artık bunu kullan -> getgreenshot.org
0
demitri
(13.08.17)
malesef öyle bi klasör yok :(
0
🌸mukrime
(13.08.17)
Microsoft'a yazmalisin. Mail at ya da yarın ara.
0
MaNOfTheYear
(13.08.17)
windows tuşu + prt scr kombinasyonu yaparsan direkt ekran görüntüleri klasörüne kaydediyor bundan sonra onu kullanabilirsin :)
0
sanquis
(14.08.17)
(8)

Wifi "kaydedildi güvenli" sorunu

buyildagidemedimamaseneyekesingidicem
Merhaba.eski telefonum (note 2, android 4.4.2) daha önceden bağlandığı ağa şimdi bağlanmayı denediğimde "kaydedildi, güvenli" diyor fakat bağlanmıyor. Problem şu ki aynı telefon başka ağlara, başka telefonlar da söz konusu ağa sorunsuzca bağlanabiliyor.İnternette gördüğüm önerilerde modem şifrelemes
Merhaba.

eski telefonum (note 2, android 4.4.2) daha önceden bağlandığı ağa şimdi bağlanmayı denediğimde "kaydedildi, güvenli" diyor fakat bağlanmıyor. Problem şu ki aynı telefon başka ağlara, başka telefonlar da söz konusu ağa sorunsuzca bağlanabiliyor.

İnternette gördüğüm önerilerde modem şifrelemesinin wpa/wpa2 olması gerektiği vardı, halihazırda öyle zaten. Bir diğer öneriyse telefonda bağlanırken statik ip seçip bilgilerin girilmesiydi, o da işe yaramadı.

fikri olan var mıdır?
0
buyildagidemedimamaseneyekesingidicem
(13.08.17)
Ağı unutup tekrar bağlanmayı denediniz mi?
0
himmet dayi
(13.08.17)
Evet, ilk işim o olmuştu zaten. Sonrasında da statik ip vs için aynı şeyi defalarca yaptım ama hiçbir şey değişmiyor maalesef.
0
🌸buyildagidemedimamaseneyekesingidicem
(13.08.17)
Selam,

Modeminizin şifresini değiştirip, telefonu ve modemi kapatıp açmayı deneyebilirsiniz.
0
allegrezi
(13.08.17)
@allegrezi öneri için teşekkür ederim. Şifre değiştirme ve telefonu kapatma kısmını denemiştim ama modemi açıp kapatamıyorum zira yan evde ve orasi da şu an müsait değil pek ama son çare olarak yarın bunu deneyeceğim sanırım. Bir o kaldı çünkü.
0
🌸buyildagidemedimamaseneyekesingidicem
(14.08.17)
Modemin kurulum ekranına tarayıcıdan bağlanarak önce şifreyi değiştirebilir, ardından kapatıp açabilirsiniz. Muhtemelen 192.168.2.1 adresine girdiğinizde size bir şifre soracaktır. Bişey yazmadan enter'a basıp girin. Modeminizin modelini internetten aratırsanız erişmeniz daha kolay olur.
0
allegrezi
(14.08.17)
@allegrezi o kısma erişimim var, şifreyi bu şekilde değiştirdim zaten ama oradan modemi yeniden başlatabilir miyim?
0
🌸buyildagidemedimamaseneyekesingidicem
(14.08.17)
@allegrezi yapabiliyormuşum. :) ama reset de işe yaramadı maalesef.
0
🌸buyildagidemedimamaseneyekesingidicem
(14.08.17)
Bariz yazılımsal bir hata gibi görünüyor. Aklıma gelen iki alternatif daha var. Birisi telefona "hard reset" atmak, ikincisi sıfırdan modem kurulumu yapmak. Farklı bir alternatif aklıma gelirse yazacağım mutlaka. Geçmiş olsun ;)
0
allegrezi
(14.08.17)
(2)

Lenovo Y500 Ekran Kırmızılık Sorunu

midnight exe
Ekran gidip geliyor, kırmızı bazen de mavi çizgiler çıkıyor.Cihaz birkaç kez düştü. 4 yıllık ve garantisi yok.Ancak ekranı eğip indirip kaldırınca düzeliyor kırmızılık.Sanırım bağlantı kablosunda var sorun.Cihazı söküp takabilecek teknik bilgiye sahibim.Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şu parçayı değişti
Ekran gidip geliyor, kırmızı bazen de mavi çizgiler çıkıyor.
Cihaz birkaç kez düştü.

4 yıllık ve garantisi yok.
Ancak ekranı eğip indirip kaldırınca düzeliyor kırmızılık.
Sanırım bağlantı kablosunda var sorun.

Cihazı söküp takabilecek teknik bilgiye sahibim.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Şu parçayı değiştir, şurada bulabilirsin vb...

Not: Fotoğraf ekledim.
0
midnight exe
(13.08.17)
film kablo sorunu. zaman içinde o film kablo içeriden çatlıyor. kendin değiştirebilirsin. yedek parçayı internet sitelerinden bulursun.
0
orpheus
(13.08.17)
ekran kartıyla da ilgili bir sorun olabilir, artifact sorununa benziyor vram ile ilgili.
furmark ile bench yaparsanız stres altında aynı problemi verirse gpu arızalıdır yüksek ihtimalle.
0
birfincankahvedahaisteyenadam
(13.08.17)
(4)

Ekranı kırdım tamir ettirebilir miyim

tchuck
philips'in 2k ekranı vardı bende. biraz önce sinirlenerek bir şey fırlattım, ekranın ortasında bir çatlak oldu.bu ekranı çok seviyorum kaç paraysa umurumda değil tamir ettirmek istiyorum.tamir edilir mi?ekrandaki çatlağın görüntüsünü atıyorum.sanki böyle üstündeki 1mm'lik bir kaplama soyulmuş gibi b
philips'in 2k ekranı vardı bende. biraz önce sinirlenerek bir şey fırlattım, ekranın ortasında bir çatlak oldu.

bu ekranı çok seviyorum kaç paraysa umurumda değil tamir ettirmek istiyorum.
tamir edilir mi?

ekrandaki çatlağın görüntüsünü atıyorum.
sanki böyle üstündeki 1mm'lik bir kaplama soyulmuş gibi bir hali var (işin aslı öyle değil tabi)

i.hizliresim.com
0
tchuck
(13.08.17)
Paneli tamamen degistirirler, o da neredeyse sifir fiyatina yakin olur.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(13.08.17)
anladım. peki bu ürün; Philips 258B6QJEB. bu haliyle satarsam sizce kaçtan satabilirim? moralim o kadar bozuk ki anlatamam, kendimi öldüresim geliyor şuan
0
🌸tchuck
(13.08.17)
Ofkeyle kalkan zararla oturur diye bosuna dememisler :)

Fiyatla ilgili bir fikrim yok ama cok dusecegi asikar. Bence kullanmaya devam et, alisirsin.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(13.08.17)
kutusu faturası duruyorsa, garantisi devam ediyorsa 100 lira veririm.
0
celeron 300a
(13.08.17)
(2)

Ekrandaki Renkli Karıncanlanmalar

caner555
Değerli kullanıcılar lütfen bana bi çözüm yolu gösterin bilgisayarımı alalı daha 1.5 sene oluyor sağlam oyun kasası var ekran deseniz o biçim fakat son 1.5 haftadır ekranda yeşil kırmızı gibi degişik şekilde pixel pixel nokta gibi renk degişimleri oluyo bunu neden yapar hdmi kablosu derseniz degi
Değerli kullanıcılar lütfen bana bi çözüm yolu gösterin bilgisayarımı alalı daha 1.5 sene oluyor sağlam oyun kasası var ekran deseniz o biçim fakat son 1.5 haftadır ekranda yeşil kırmızı gibi degişik şekilde pixel pixel nokta gibi renk degişimleri oluyo bunu neden yapar hdmi kablosu derseniz degiştirdim bu gün televizyonunkiyle başta geçti gene aynı şeyler oluyo neden yapar bunu korkuyorum ya başıma masraf çıkartıcak diye garantisi devam ediyo vatanda topladım bilgisayarı fakat gittimi 1 ayda anca geliyo naparım o zaman

i.hizliresim.com
i.hizliresim.com
0
caner555
(13.08.17)
printscreen le aldığınız görüntüde sorun görünüyor mu biz birşey göremedik?

anakarda dahili ekran kartı varsa kendi ekran kartınızı çıkarıp dahili olanla deneyin eger sorun çözülürse harici ekran kartınızda sorun var demektir,

yok sorun devam ederse , kasayı direk televizyona bağlayın sorun çözülürse problem sizin monitörünüzde demektir.
0
Sir Anthony Hopkins
(13.08.17)
youtu.be

buyrun size bire bir sorun anca yükleyebildim

@tel tokasini duzelten samuray
@vudin
@tel tokasini duzelten samuray
0
🌸caner555
(13.08.17)
(1)

Istatistik

amonaki
Yaz okulunda almis oldugum istatistik dersi ile alakali 3 4 adet sorum var. Duyuru ahalisinden yardimci olabilecek destek olabilecek Istatikci veya Matematikci arkadaslar destek pls..
Yaz okulunda almis oldugum istatistik dersi ile alakali 3 4 adet sorum var. Duyuru ahalisinden yardimci olabilecek destek olabilecek Istatikci veya Matematikci arkadaslar destek pls..
0
amonaki
(13.08.17)
yolla mubarek
0
hikmetkaraman
(13.08.17)
(3)

Bu telefonu nasıl alabilirim?

maria puder
Ben bu telefonu çok beğendim. Özellikler ve görüntü olarak. Fiyatı da harika. Benim bu teli bu fiyatlarla almam imkansiz mi?Almanya da arkadasjm var mesela o söylese Aliexpressten, vergi cikiyor mu orda da?Gelirken bana getirir.Bu model Turkiyede yok arattım. Baska ne tür yollarla gelebilir?Cok bege
Ben bu telefonu çok beğendim. Özellikler ve görüntü olarak. Fiyatı da harika. Benim bu teli bu fiyatlarla almam imkansiz mi?Almanya da arkadasjm var mesela o söylese Aliexpressten, vergi cikiyor mu orda da?Gelirken bana getirir.Bu model Turkiyede yok arattım. Baska ne tür yollarla gelebilir?Cok begendim ya.Xiaomi Mi 5x imis. Ekte Aliexpressteki fotosunu ekledim.
0
maria puder
(13.08.17)
İstanbuldaysan doğubanka gir alt kata in ve sor.
0
1adam
(13.08.17)
hepsiburada yakında satar belki, malum xiaomi modellerini satıyor. bu da yeni model zaten, biraz bekleyin uğrar buralara.
0
bir fincan kahve ile film izlemek
(13.08.17)
donanımhaberdeki elemanlara getirtebilirsin.
0
aşksız prens
(13.08.17)
(1)

Xiaomi Mi6 Hakkında Bilgi

Nuwanda
Herkese merhaba,İnternette 128 gb olan modellerinden almayı düşünüyorum ve seramik kasa olanını istiyorum. Seramik olanı 128te varmış seramik diye üst bir model mi var yoksa 128lerin hepsi seramik model midir? Ek olarak istanbul'da gidip elden alabileceğim bir telefoncu var mıdır? Cevaplar için şimd
Herkese merhaba,

İnternette 128 gb olan modellerinden almayı düşünüyorum ve seramik kasa olanını istiyorum. Seramik olanı 128te varmış seramik diye üst bir model mi var yoksa 128lerin hepsi seramik model midir? Ek olarak istanbul'da gidip elden alabileceğim bir telefoncu var mıdır? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
0
Nuwanda
(13.08.17)
seramik olan model ile olmayan model arasında donanımsal ve yazılımsal bir fark yok, seramik olan modelde sadece arka kapak seramik'den birde kameraların (sanırım sadece arka kameralarda) kenarlarında altından halka var o kadar, tamamen estetik bir kaygı yani seramik olan. ben seramik olmayan modelini aldım hepsiburada'dan, hepsi burada garantili, birde üzerine yıllık garanti aldım ne olur ne olmaz motor kullanıyorum motor üstündeyken düşer falan diye.
0
selam
(13.08.17)
(6)

2. El PS4 (fiyt iyi mi)

tchuck
1tb,1 yıllık garantisi var,2 kolu var,pes 2017, titanfall 2 ,mad max ve rocket league sanal mağaza,gta 5, the last of us remastered, the second son, uncharted collection, uncharted 4 kutulu olarak bir de psn plus oyunları varmış aktif edersem.söylediğine göre sınavlar vs yüzünden doğru düzgün oynaya
1tb,
1 yıllık garantisi var,
2 kolu var,
pes 2017, titanfall 2 ,mad max ve rocket league sanal mağaza,
gta 5, the last of us remastered, the second son, uncharted collection, uncharted 4 kutulu olarak bir de psn plus oyunları varmış aktif edersem.

söylediğine göre sınavlar vs yüzünden doğru düzgün oynayamamış hasarı vurdusu kırdısı yok diyor, yüzyüze alıcam eğer alırsam.

1400tl söyled. sizce iyi mi alayım mı ne dersiniz?
0
tchuck
(12.08.17)
Yapılan zamla beraber psn plus üyeliği alacaksanız kaçırmayın derim.
0
leontocephaline
(12.08.17)
kutulu oyunları satarsın toplamda hepsini 150'ye filan.
0
xu
(12.08.17)
o kutuluların hiçbirini oynamadım daha önce muhtemelen satmam o yüzden. onun dışında mantıklı mı sizce?
0
🌸tchuck
(12.08.17)
Garantisi sony garantisi ise alınır kesinlikle. Sony değil de mağaza garantili ise biraz fiyat düşürmeye çalışın
0
marowak
(12.08.17)
vatan bilgisayardan almış cihazı, garanti vatan'dadır sanırım sony'de değildir diye düşünüyorum emin olmayarak.
0
🌸tchuck
(12.08.17)
Vatan bilgisayardan alınanlar sony garantili diye biliyorum. Gerçekten temiz ise bu fiyat gayet uygun. Kol zaten 250 lira. Oyunlar da 400 lira falan ediyor. Garantisi de var. Bütçeniz uyuyorsa alın bence
0
marowak
(12.08.17)
(2)

Laptop klavyesi numeriği

dalgaci mahmut
Selam,Laptop klavyesi numeriğinde herhangi bir problem yoktu bugüne kadar fakat şimdi 4 5 6 tuşları çalışmıyor. Sıvı dökülmedi. Herhangi bir darp da almadı. Sadece ofis programlarını kurmuş, kapatmıştım. sonrasında da çalışıyordu aslında. Uyu modunda idi bilgisayar bir gündür. Açınca çalışmadığını f
Selam,

Laptop klavyesi numeriğinde herhangi bir problem yoktu bugüne kadar fakat şimdi 4 5 6 tuşları çalışmıyor. Sıvı dökülmedi. Herhangi bir darp da almadı. Sadece ofis programlarını kurmuş, kapatmıştım. sonrasında da çalışıyordu aslında. Uyu modunda idi bilgisayar bir gündür. Açınca çalışmadığını fark ettim bu tuşların. Diğer tuşlar çalışıyor. Sebebi, çözümü nedir?

ekleme: şimdi fark ettim, sağ yön tuşu da çalışmıyor.

Teşekkürler.
0
dalgaci mahmut
(12.08.17)
yerdeyse biri basmıs olabilir numerık kısmına
0
binder dandet
(12.08.17)
ekranı kapalı bir şekilde her zamanki yerinde duruyordu. anlamadım, durduk yere böyle olması garip.
0
🌸dalgaci mahmut
(13.08.17)
(2)

LinkedIn saçmalığı

appdata
Arkadaşlar merhaba..durum şudur; (bkz: #70108059)nasıl çözebilirim bu durumu, kendimi kazıklanmış hissediyorum, içime oturdu resmen.. çözülebilir mi?teşekkürler
Arkadaşlar merhaba..

durum şudur; (bkz: #70108059)

nasıl çözebilirim bu durumu, kendimi kazıklanmış hissediyorum, içime oturdu resmen.. çözülebilir mi?

teşekkürler
0
appdata
(12.08.17)
paranın çekildiği tarih 1 aydan daha önceyse çok kolay atarsınız maili iade ederler, ancak 1 aydan sonra çekmişlerse paranızı; o zaman aynı bu anlattığınızı linkedine mailleyin, sadece şu kısmı değiştirin, ''aptal değiliz açtık baktık'' kısmını eklemenize gerek yok.
0
mete kudur
(12.08.17)
sizin gibi profesyonel bir firmadan bunu beklemezdim vs gibi bunlari elestiren, hakaret icermeyen bir mail atarsaniz. bu durumu sizin cozmenizi bekliyorum derseniz, muhtemelen ellerinden geleni yaparlar. yapmazlarsa, belki bankaniza haber verirsiniz bu fraud case dedikleri dolandiricilik hadisesi dersiniz bu firmadan cekimlere onay vermeyin dersin. amazon gibi davranirlar, sadece kac gun gectiyse o kadarlik ucreti kesip paranin geri kalanini iade ederler. bana bunu amazon yapmisti. amazon prime uyeligimi son gun iptal etmistim, buna ragmen para cekmislerdir. paranin tamamini iade etmislerdi.
0
ubi dubium ibi libertas
(12.08.17)
(1)

windows 10 bu mümkün mü

antonin artaud
merhaba windows 10'da ekranın altında yer alan görev çubuğu gibi ikinci bir görev çubuğunu ekranın üstüne eklememiz mümkün mü? ya da şeffaf bir çubuk gibi üzerine program kısa yolları konabilecek
merhaba windows 10'da ekranın altında yer alan görev çubuğu gibi ikinci bir görev çubuğunu ekranın üstüne eklememiz mümkün mü? ya da şeffaf bir çubuk gibi üzerine program kısa yolları konabilecek
0
antonin artaud
(12.08.17)
boyle urunler var: www.stardock.com
satin almak istemezseniz crackli halini falan bulabilirsiniz.
0
hopeless
(12.08.17)
(2)

kablosuz şarj cihazı

tuzumkuru
bu şeylerden birini edinmek istiyorum ve 2 3 kat daha yavaş şarj ettiklerini biliyorum. sorum şu:telefon kılıfı var iken bunlar çalışmaya devam eder mi yoksa kılıfı çıkarmak mı zorundayım? eğer çıkarmak zorundaysam ölümüne gereksiz bir şey oluyor ondan soruyorum.telefon samsun bu arada. şimdiden teş
bu şeylerden birini edinmek istiyorum ve 2 3 kat daha yavaş şarj ettiklerini biliyorum. sorum şu:

telefon kılıfı var iken bunlar çalışmaya devam eder mi yoksa kılıfı çıkarmak mı zorundayım? eğer çıkarmak zorundaysam ölümüne gereksiz bir şey oluyor ondan soruyorum.

telefon samsun bu arada. şimdiden teşekkür ederim.
0
tuzumkuru
(12.08.17)
aksine çoğu hızlı şarj olduğunu iddaa ediyor. tabi alacağın ürünün fiyatı bunu etkileyecektir.

kılıf ince bişi ise sorun olmaz ama kalınsa evet çıkartman gerekebilir.

ürünü satan bir yerde kılıfınla dene ve öyle al derim.
0
qxgviper
(12.08.17)
benim telefonda otterbox kılıf var ve onunla şarj edebiliyorum. henüz kılıf almadıysanız amazondaki yorumlara bakabilirsiniz orada genelde belirtiyorlar kablosuz şarj meselesini.

çok yavaş değil, normal bir şarj hızı, ama hızlı şarj varken pek kullanışlı değil bence.
ben ayrıca para verip almadım telefonla geldi. şarj kablosu tek olduğu için bir kablosuz şarj cihazına bir telefona tak çıkar yapmak da zor oluyor. kenarda duruyor öyle, birkaç kere kullanmışımdır en fazla.
0
lily briscoe
(12.08.17)
(3)

icloud fotoğraflardan anlayanlar bir bakın hele

matrix
icloud fotoğraflar hakkında tam oturtamadığım şeyler var. şimdi arkadaşlar icloud demek aslında "klon mantığı" demek diye düşünüyorum. yani sizin fotoğraflarınız aynı anda hem telefonda, hem icloud'da (yani bulutta diyelim), hem de bilgisayarınızda (mac ya da pc fark etmiyor diye düşünüyorum.) bulun
icloud fotoğraflar hakkında tam oturtamadığım şeyler var.

şimdi arkadaşlar icloud demek aslında "klon mantığı" demek diye düşünüyorum. yani sizin fotoğraflarınız aynı anda hem telefonda, hem icloud'da (yani bulutta diyelim), hem de bilgisayarınızda (mac ya da pc fark etmiyor diye düşünüyorum.) bulunuyor. bunlardan hangisinden bir foto sildiğinizde senkronize olarak (otomatik ya da elle) siliniyor.

ben pc'me itunes kurmadan kullanıyorum cihazı. telefonu bilgisayara bağlamıyorum.

anlamadığım şu;

bilgisayara (C:\Users\Root\Pictures\iCloud Photos\Downloads) senkronize olmuş tüm fotoları ben yedek bir klasöre (buna b klasörü diyelim) taşıdım. arşivledim yani fotolarımı. sonra da cep telefondan 100 kadar foto sildim. şimdi baktığımda icloud'da da silinmiş görünüyorlar ama nedense bilgisayarda (C:\Users\Root\Pictures\iCloud Photos\Downloads) hala duruyorlar. bu neden oluyor? yani bu nasıl klon mantığı? ben cep telefonumun içindeki fotoğrafları kaç taneyse o haliyle göremeyecek miyim bilgisayarda? illa icloud sitesine mi girmem gerekecek her seferinde? sonuçta yedek arşivim (b klasörü) var ama orası bir gün binlerce fotoya sahip olacak. her seferinde o koca klasörde dolaşmak istemiyorum belki. cep telefonumda güncel ne kadar foto varsa sadece onları görmek istiyorum belki.

ayrıca şu senkronizasyon işini de anlamadım. az önce telde bir foto çektim. pc'den bakınca (saatin oradan) icloud simgesi "az önce güncellendi" demesine rağmen henüz göremiyorum bilgisayarda (C:\Users\Root\Pictures\iCloud Photos\Downloads) o fotoyu. ve orada "fotoğrafları indir" diye bir seçenek var. ama ona bastığımda benden klasör istiyor ve komple ne varsa yeniden indiriyor.

ne iş sizce bu?
0
matrix
(11.08.17)
az önce güncelledi dediği icloud drive'dır.
Ben de kullanıyorum, image.ibb.co

Sorun şu ki normalde mac'lerde vs dediğin gibi çalışıyor sync.

Fakat windows icloud için sync özelliği tek taraflı yani sync değil aslında, fotoğraflar windows'a geliyor fakat silersen hiçbir yerden silinmiyor veya iphone'dan silersen ordan silinmiyor.

support.apple.com

"When you delete photos and videos from your Apple device or on iCloud.com, they won't delete from your PC. And when you delete a photo or video on your PC, they won't delete in iCloud Photo Library."
0
ocanal
(12.08.17)
@ocanal:

drive'ı ayrıca da gösteriyor. şöyle ss vereyim;

prntscr.com

diğer konuda madem apple da bizzat öyle söylediyse yapacak bir şey yok. o halde b klasörüne hiç gerek yok. bunu arşiv gibi kabul edip, nasıl olsa burada bir şey silinmeyeceği için yedeklemeye ihtiyaç duymayalım. telefonun klon halini bilgisayarda görebilmek için de icloud'a girip çıkalım web tabanlı olarak.
0
🌸matrix
(12.08.17)
@matrix

doğru ben fotoğrafları açmamıştım ondan çıkmıyormuş ben de hep drive'ı gösteriyor sanıyordum.
0
ocanal
(12.08.17)
(3)

2 adet Android sorusu

partizan
1 istenen uygulamaları otomatik guncellesın ıstenmeyenleri guncellemesın istiyorum, bunun içim uygulama yok mu hala? 2 wıdgetlerını beğenmediğim bir uygulama için 2. bir uugulama ile widget ekleyebilir miyim?
1 istenen uygulamaları otomatik guncellesın ıstenmeyenleri guncellemesın istiyorum, bunun içim uygulama yok mu hala?
2 wıdgetlerını beğenmediğim bir uygulama için 2. bir uugulama ile widget ekleyebilir miyim?
0
partizan
(11.08.17)
1. bunun için uygulamaya gerek yok. otomatik güncellenmesini istemediğin uygulamanın google play safasına gidip sağ üst köşedeki üç noktaya tıklayıp "otomatik güncelle" onayını kaldırmak.
0
m e b
(11.08.17)
Orayı otomatik yapınca komple her şey oto oluypr diye hatırlıyorum.
0
🌸partizan
(11.08.17)
hayır, öyle değil. bende hala güncelleme yapılmamış uygulamalar var bu ayar sayesinde. zaten o onay varsayılan şekilde onaylı halde. o onayı kaldırmak lazım.
0
m e b
(11.08.17)
(14)

En fazla 2000 liraya iyi özellikli telefon arıyorum

it oynamis yonca masarasi
Kamerasıydı, rengiydi gibi kriterlerden çok önceliğim 32 veya 64 gb hafıza, en az 3 gb ram, iyi bir işlemci ve şarjın da öyle pat diye bitmemesi. Yani 2 senede hurdaya dönmesin istiyorum telefon. Var mıdır dediğim fiyatın üstüne pek çıkmayan bir telefon?Ya da böyle istediğim özellikleri yazınca karş
Kamerasıydı, rengiydi gibi kriterlerden çok önceliğim 32 veya 64 gb hafıza, en az 3 gb ram, iyi bir işlemci ve şarjın da öyle pat diye bitmemesi. Yani 2 senede hurdaya dönmesin istiyorum telefon. Var mıdır dediğim fiyatın üstüne pek çıkmayan bir telefon?

Ya da böyle istediğim özellikleri yazınca karşıma şu şu telefonlar var diye çıkarabilecek bir web sitesi?
0
it oynamis yonca masarasi
(11.08.17)
Hepsiburada uygulamasini indir.Orda cok kolay seciyorsun istedigin özellikleri.Xiaomi oneriyorlar cok 4 gb ram genelde.
0
maria puder
(11.08.17)
iphone se.

2.000 tl'ye çıkacak olsam alacağım telefondur.
0
zoque
(11.08.17)
ben lg g3 kullanıyorum g5 2000 ise hiç düşünmeden al
0
buiret
(11.08.17)
@buiret lg 4 ve 5 doğru düzgün yok artık piyasada lg çekildiği için türkiye'den
0
🌸it oynamis yonca masarasi
(11.08.17)
lg pişmanlıktır
0
hononu
(11.08.17)
lg g4 kullanıyorum, kamerası gerçekten harika ama şarj problemi var, yedek batarya taşıyorum o derece. Ha sevdiğim için telefonum çalınınca yine g4 aldım, önceliğiniz fotoğrafsa tercih edebilirsiniz 500 liranız da cebinize kalır.
0
nevrochaotica
(11.08.17)
İphone se gözün kapalı al geç. Telefon değiştircem bahane bulamıyorum bırakmak için şu veleti
0
gozu acik sevisen yahudi
(11.08.17)
lenovo p2 memnunum özellike şarj
0
mirty
(11.08.17)
Lg alma. 2k bütçe çok zaten o kriterler için. Xiaomi ya da asuslara bak. Lenovolar da olur. İphone se ne abi :D ufacık ekran.
0
glamdr1ng
(11.08.17)
xiaomi mi6
0
masumiyetkarinesi
(11.08.17)
Telefonu değiştireceğim ben de biraz araştırdım en son Lenovo P2 de karar kıldım
0
Sir Anthony Hopkins
(11.08.17)
Asus zenfone 3'ün ilk çıkan modelini 1100 tl'ye almıştım gayet memnunum.
0
manuelka
(12.08.17)
Huawei P9 varken lenovoya 1500 lira verme yazık parana 1050 civarında bir fiyata huawei al hem garanti sıkıntısı yaşamazsın.Ayrıca lg pişmanlıktır diyen arkadaşlar lg 3 sene önce ölmüştü ztn
0
smokee
(12.08.17)
iphone se evet güzel ve götürür ama ekranı küçük gelebilir.

böyle şeyler demeyi sevmiyorum ama 2200tl verebilirsen galaxy s7 var hem kamerası da çok iyi, suya dayanıklı, tipi biraz çirkin bence ama fiyat/performans olarak gayet iyi.
0
rodriguez2
(12.08.17)
(6)

Bahis siteleri mesaj

maria puder
Mesaj kutumun hali ekte.Yıldım artik.Her gün onlarca mesaj.Aptallik ettik zamaninda üye olduk birine,bilgileri satmıs heralde.Ne yapilabilir?Numara olmadıklari icin telefon engelleyemiyor.Bir de hepsi sonuna B217 eklemis uyaniklar.Bu "B" kodu eklense bile iletisim izni istemeleri gerekmiyor mu?Bos v
Mesaj kutumun hali ekte.Yıldım artik.Her gün onlarca mesaj.Aptallik ettik zamaninda üye olduk birine,bilgileri satmıs heralde.Ne yapilabilir?Numara olmadıklari icin telefon engelleyemiyor.Bir de hepsi sonuna B217 eklemis uyaniklar.Bu "B" kodu eklense bile iletisim izni istemeleri gerekmiyor mu?Bos vaktimde var,ciddi ugrasmak istiyorum bunlarla.Daha once bu konuda sikayet edenler gördüm.Ćözebildiniz mi? Direk mesaj alimina mi kapatsam teli?O her android telde var mi?
0
maria puder
(11.08.17)
belki daha kısa bir yolu vardır ama benim yaptığım bu:
mesaj bölümündeyken ayarlara girin. mesajları engelleye tıklayın. ifadeleri engelle seçeneğine tıklayın. daha sonra istemediğiniz göndericinin adını yazın. bet yazsam hiç birinden gelmez diye düşünebilirsiniz ancak bet le başlayan kelime içeren olası önemli bir mesajı da engelleyebilirsiniz.
0
3/3
(11.08.17)
truecaller mesaj uygulaması var hocam. bu mesajları spam olarak işaretliyorsun bi daha hiç görmüyorsun. mesajlar'ım uygulamasını kaldırıyorsun ama çünkü ikisi birlikte kullanılmıyor. ben öyle kurtuldum.
0
rahat ya
(11.08.17)
B217 nin sahibi şurasıdır. İletişime geçin listelerinden kaldırsınlar sizi. SMS şikayet formu var zaten sitesinde.

www.sazakgsm.com.tr
0
mr.goodcat
(11.08.17)
Ben Google ın Mesajlar adlı uygulamasını indirdim onu kullanıyorum. Mesaj gelince engelliyorsunuz aynı numara/isim bir daha atamıyor. İlk başlarda pek efektif olmasa da engelli listesi kabarınca 3 4 günde bir mesaj almaya başladım.
0
ol dedim olmadı
(11.08.17)
selamlar, (git: )onedio.com ben sorunumu şu şekilde kökten çözdüm efenim çok rahat ettim, sizde kesinlikle bunu denemelisiniz.
0
bin dokuz yuz sifir bess
(11.08.17)
Evet bende Sazak Gsm ve Ayaz Gsmi arayarak cözdum.Hemen iptal edelim diyorlar zaten.Telde konusurken bu mesajlarin sonuna iptal etme ibaresi eklenmesi gerek miyor mu dedim?Adam da evet olmasi gerekiyor.Teknik ekibe bilgi vericem dedi ama ayak yapiyor belli.Hic bir mesajlarinda yoktu.
0
🌸maria puder
(11.08.17)
(1)

eski harddrive i okutan bir cihaz vardi neydi o

charlotte blanc
hdd vardi. onu cikardim macbooktan yerine ssd koydum. simdi biglisayarcidayken bir tane makine vardi oraya takip makinenin icindeki dosyalari alabiliyordum. bana o tur bir cihaz lazim adi nedir ? nerede bulurum en ucuzunu ?
hdd vardi. onu cikardim macbooktan yerine ssd koydum. simdi biglisayarcidayken bir tane makine vardi oraya takip makinenin icindeki dosyalari alabiliyordum. bana o tur bir cihaz lazim adi nedir ? nerede bulurum en ucuzunu ?
0
charlotte blanc
(11.08.17)
hdd kutusu diye arattir 2,5
15 lira falan
0
kingcyrax
(11.08.17)
(3)

programsız sms engelleme

douglas
d smart ne illet bir şey ise sapık gibi sürekli beni taciz ediyor. 3 kere arayıp neredeyse küfür edecek duruma geldim. her seferinde databaseden numaranızı sildik dediler ama hala aramaya devam ediyorlar otomatik. telefon numaralarını engelledim smsler gelmeye devam ediyor ama. belli bir numaraya ai
d smart ne illet bir şey ise sapık gibi sürekli beni taciz ediyor. 3 kere arayıp neredeyse küfür edecek duruma geldim. her seferinde databaseden numaranızı sildik dediler ama hala aramaya devam ediyorlar otomatik. telefon numaralarını engelledim smsler gelmeye devam ediyor ama. belli bir numaraya ait olmadığı için numara engelleme yapamıyorum ne yapabilirim böyle bir durumda ?
0
douglas
(11.08.17)
tiss.gtb.gov.tr - 1-2 sene beklerim diyorsan.

operatörlerin SMS engelleme hizmeti var ama numara olmadan yapılıyor mu bilmiyorum, tcell ayda 2₺ alıyor.

genel olarak bu saçmalıkla ilgili yapılan yasal düzenlemeleri kimse s.klemiyor.
0
celeron 300a
(11.08.17)
android telefonlarda sms'in ayarlarında kelime engelleme özelliği var. ben öyle kurtuldum
0
hononu
(11.08.17)
şanslıysan telefonun spam sms özelliğini kullanarak kurtulabilirsin sadece. BAŞKA HİÇBİR YOLU YOK. programların hiçbirisi bir işe yaramıyor.
0
yazar yazmaz yazan yazar
(11.08.17)
(2)

İş nasıl bulunur? [bilişim]

dahinnotha
merhaba,bir yıldan az tecrübesi olan junior pozisyonunda bir yazılımcıyım. (şehir değiştirdiğim için işimden ayrıldım) yabancı dil mezunuyum. yazılım bilgimi kurslar ve bireysel çabamla geliştirdim. orta seviyelerde c#, web forms ve aspnet mvc, javascript, jquery, mssql; biraz entity framework, code
merhaba,

bir yıldan az tecrübesi olan junior pozisyonunda bir yazılımcıyım. (şehir değiştirdiğim için işimden ayrıldım) yabancı dil mezunuyum. yazılım bilgimi kurslar ve bireysel çabamla geliştirdim.

orta seviyelerde c#, web forms ve aspnet mvc, javascript, jquery, mssql; biraz entity framework, codefirst, linq to sql vs biliyorum (bunları kullanarak projeler geliştirdim)

basit bir kaç uygulama yapacak android, ne olduğunu bilecek kadar vue.js biliyorum. işe yarayacak kadar selenium biliyorum. tfs, git gibi kaynak kontrol yazılımlarını kullanabiliyorum.

istanbul'da yüksek lisansa başlayacağım bir kaç ay sonra (istanbul dışında bir şehirdeyim, ayrıca kalacak yer bulmam gerekecek). iletişim alanında olacak. üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olmadığım gibi ilgili olmayan bir bölümde yüksek lisans yapıyor olmam iş görüşmesinde dezavantaj mıdır yoksa bunu önemsemezler mi? part-time yazılım işi bulabilir miyim ya da ders saatleri mesailere göre ayarlanabilir mi? maaş olarak ne istemeliyim, ne teklif edilir?

internet ilanlarından pek dönüş olmadı, okula ve bölüme göre filtreliyor olabilirler. alternatif önerilerinizi bekliyorum.

iş aramayı okul kaydı olduktan sonra mı yapmalıyım, zira ders bir programını ve kaç gün olduğunu bilmiyorum. iş görüşmesinde bunu sorarlarsa tam cevap veremem.

bu alanda meraklıyım ve hızlı öğreniyorum. kendimi başarılı gördüğüm için yazılım kariyeri düşünüyorum.

selamlar, sevgiler.
0
dahinnotha
(11.08.17)
sony şu anda çeşitli dallarda tecrübeli/tecrübesiz yazılımcı arıyor, linkedin'den bakabilirsin. güzel bir proje için adam topluyorlar :)


edit: şimdi sonunu okudum, tam gün çalışma ister sony dediğim pozisyonlar için. şu anda bu seviyede anca stajyer olarak başlayabilirsin şirketlere sanırım. meraklı olmak ve hızlı öğrenmek pek bir ayrıcalık elde ettirmiyor malesef :) sektörün çoğu meraklı ve çoğu hızlı öğreniyor.
0
fakyoras
(11.08.17)
- Oncelikle basit bir CV onyazisi hazirla, hemen hizli bir sekilde okuyacaklari gibi, CV nin ilk sayfasi on yazi olsun. Onyaziya bu duyurudaki gibi neler biliyorsun kisaca ozetle, bilgidin guclu oldugun dilleri, teknolojileri bold yap ki ilk bakista gozuksun.
- sirketlerin mail adreslerine direkt gonder CV ni, Kariyernet felan hep zaman kaybi hep, genelde filtrelere takiliyor. O kadar sacma filtre ki adam bogazici, odtu olmali diye yaziyor, ama oxford mezunu o ise aday olamiyor.
- sirketler iki turlu, bir tarafta uretkenligin onemli oldugu sirketler, diger tarafta verimli/kaliteli kod yazmanin onemli oldugu sirketler. uretkenlik kucuk ve orta olcekli firmalarda onemlidir, bu sirketler calisandan cok alanda bilgisi olmasini ve teoriden daha cok pratik deneyimini olmasini beklerler. verimli ve kaliteli kot iseteyenler ise buyuk sirketlerdir, bu sirketler is gorusmelerinde programlama dilinin ozelleklerinden daha cok algoritma yazabilme ve akil yurutme kabiliyetini olcerler. Bu iki alanda is gorusmelerine hazirlanmak birbirinden tamamen farklidir.
- github gibi yerlerde kod orneklerinin bulunmasi sansini arttirir.

Ilerde amacin buyuk sirketlerde caismak, hatta yurtdisi ise ingilize ile birlikte su kaynaktaki drive.google.com yonergeleri izlemi tavsiye ederim

Ama eger daha cok uretkenlik ile birlikte belki ilerde kendi isimi kurarim dersen orta olcekli sirketlerde deneyim onemli olur. o nedenle bir sirkette durumunu anlat, onecelikli hedefinin ogrenmek oldugunu ifade et, ya staj yap ya da ogrenmeni saglacak isler yapmaya calis. bununla beraber kendi kodlarini yazip bol bol pratik yap. Daha sonra da bol bol basvuru.
0
emrahday
(11.08.17)
(6)

Amazon Kindle Paperwhite 3 & İpad?

BuddyGuy
Akademik okumalar için hangisi daha idealdir sizce? PDF'ler için Kindle küçük kalır diye yorumlar gördüm, ona göre alayım.
Akademik okumalar için hangisi daha idealdir sizce? PDF'ler için Kindle küçük kalır diye yorumlar gördüm, ona göre alayım.
0
BuddyGuy
(11.08.17)
Yan çevirip okuyabilorsunuz, bende paperwhitedan daha küçük olan eski touchlardan var okunuyor.

Arada bilgisayardan da okuyorum(katlanıp tablet oluyor) iki makaleden sonra koşarak çıktı almaya gidiyorum, olmuyor.

Ama gözününüz çok hassas değilse yapanlar var, ben uzun vadede bozduğunu düşünsem de cimriliğinden kaç sene çıktı almayıp hala da kartal gibi gören bi hocamız vardı.
0
kullanıcıadımbuolsun
(11.08.17)
Ben Kindle'da pdf okuyamiyorum. Ipad pdf makaleler icin uygun olabilir ama goz yorabilir. Ben yine eski usul cikti aliyorum makalelerde. Ama Kindle harika bir sey, bence kitap okumak icin kesinlikle gerekli.
0
evrim halkasi
(11.08.17)
Kindle ePub ve benzeri formatlar için idealdir, pdf görüntüleyebilir ancak verimli değil maalesef. Kaynaklarınızın epub ve benzeri formatlarda yayınları var ise Kindle çok daha verimli olacaktır. Pdf okumamalarında tek seçenek bence iPad.
0
shape of shapelessness
(11.08.17)
kindle paperwhite ve ipad'im var.
kindle'da kendi formatındaki kitap dışında bir şey okumak zor.
ipad daha uygun.
0
cedex
(11.08.17)
kindle da pdf okumak çok zor
ipad de çok göz yorar
0
foster
(11.08.17)
kindle ile pdf okumak zor, ekitap rahatlığı olmuyor. (çoğunlukla) işaretleme ve sözlük fonksiyonları da çalışmıyor pdf formatlarında.

mecbur kalırsam şu uygulama ile kindle a uyumlu hale getiriyorum. bu uygulama ile sayfayı ekrana sığdırabiliyorum ve okuması rahatlaşıyor. resim tabanlı pdf'lerde de satır ayarlaması yapabiliyor, başarılı bir program.

willus.com
0
dahinnotha
(11.08.17)
(4)

hastane bilgisayarından hiç bi siteye girememe

00 08
arkadaşlar bi hastanede çalışıyorum.tüm bilgisayarlar hiç bi siteye girmiyor.sağlık bakanlığınca bu site engellenmiştr diyor.nöbette 2 dizi film keyfimiz vardı o da yok artık.yapabilceğimiz bişi var mı
arkadaşlar bi hastanede çalışıyorum.tüm bilgisayarlar hiç bi siteye girmiyor.sağlık bakanlığınca bu site engellenmiştr diyor.nöbette 2 dizi film keyfimiz vardı o da yok artık.yapabilceğimiz bişi var mı
0
00 08
(11.08.17)
yok.
0
dunyanineniyiinsani
(11.08.17)
Bilgi işlemciyle aranız iyiyse ona söyleyin.
0
curukturpkokusu
(11.08.17)
Telefonunuzdan izleyin, işinizi riske atmayın şimdi.
0
maymuncuq
(11.08.17)
başına https:// koyarak deneyin. bazı it'ler açık bırakıyor
0
Tears of Devil
(11.08.17)
(5)

Hyundai Getz Yakıt Tüketimi

shangrilla
2010 model 1.4 otomatik vites bir Getz'e sahibim. Aralık ayından beri kullanıyorum, benzin tüketimi 12 lt/100 km altına düşmedi. Hep şehir içi kısa mesafe ve dur-kalklı gidiyorum, onun da etkisi var ama bu değer sizce de fazla değil mi? Her ne kadar otomatik olsa da bu kadar çok yakmaması lazım diye
2010 model 1.4 otomatik vites bir Getz'e sahibim. Aralık ayından beri kullanıyorum, benzin tüketimi 12 lt/100 km altına düşmedi. Hep şehir içi kısa mesafe ve dur-kalklı gidiyorum, onun da etkisi var ama bu değer sizce de fazla değil mi? Her ne kadar otomatik olsa da bu kadar çok yakmaması lazım diye düşünüyorum. ekşi sözlük yakıt tüketimi veritabanı başlığına baktım, en yüksek 10 lt'ye yakın değerler verilmiş. Arabada bir sıkıntı falan olabilr mi acaba?
0
shangrilla
(11.08.17)
o başlıktakilerin çoğu sallama.

12 litre civarı mı yoksa çok zorladığında dahi 12 litre mi oluyor? gaza sevgiyle dokunacaksın. okşar gibi... :))
0
alperz
(11.08.17)
O araç benzin içiyor. Lpg taktırmaman hata.
0
steven wilson
(11.08.17)
İlk başlarda 13 küsür gösteriyordu, şimdi epey km sonrası 12,2 seviyesinde sabitlendi. Genel olarak gaza basmaya meyilli olduğumu söyleyebilirim.
0
🌸shangrilla
(11.08.17)
Gaza basarsan yakar abi. Normal.

Benim benzinli arabayi fabrika degerinin altina indiren arkadasim var. Ama kiz gibi araba kullanir. Kibar kibar, yumusacik. Gittigini anlamazsin.
0
alperz
(11.08.17)
otomatik benzinli getz laneti diye bir şey var, hiç duymadınız mı :) zaten çok yakan bir araba, hele de agresif kullanıyorsanız değerler normal, hatta az gibi.
0
altinci nesil caylak
(11.08.17)
(1)

asp.net web api?

estimated time left
asp.net web api ile ilgili bi uygulama üzerinde çalışıyorum. token based authentication ile servisten json verisi almaya çalışıyorum. android için volley yardımı ile servise post isteği için bazı parametreler yollamam gerekiyor. header için accept, content-type, body için, grant_type, username, pass
asp.net web api ile ilgili bi uygulama üzerinde çalışıyorum. token based authentication ile servisten json verisi almaya çalışıyorum. android için volley yardımı ile servise post isteği için bazı parametreler yollamam gerekiyor. header için accept, content-type, body için, grant_type, username, password. bu kısmı halledemiyorum. yardımcı olabilir misiniz?
0
estimated time left
(11.08.17)
postman kullanıp kodu direk oluşturabilirsin. parametreleri veriyorsun o senin için java ya da c# kodunu çıkartıyor.
hemde web api ni test etmiş olursun.
0
ravenudon
(11.08.17)
(3)

Beko çamaşır makinesi çalışmıyor

error522
Geçen de böyle yaptı bi gün bekledim sonra çalıştı. Şimdi yine basıyorum görseldeki gibi yıkama ışığı yanıyor bu esnada makinenin çalışıyor olması lazım ama çalışmıyor? Nasıl düzelir bu?https://i.hizliresim.com/9dZmN3.jpg
Geçen de böyle yaptı bi gün bekledim sonra çalıştı. Şimdi yine basıyorum görseldeki gibi yıkama ışığı yanıyor bu esnada makinenin çalışıyor olması lazım ama çalışmıyor? Nasıl düzelir bu?
i.hizliresim.com
0
error522
(11.08.17)
makineye gelen su soğuk su değil mi? sıcak su geliyorsa o suyun soğumasını bekliyor olabilir.
0
himmet dayi
(11.08.17)
himmet dayı hiç çalışmıyor ama. bu bekleme süresi maksimum ne kadar olabilir ?
0
🌸error522
(11.08.17)
su da almıyor mu? eğer su alıp bekliyorsa ve su kaynamış olarak geliyorsa muhtemelen suyun soğumasını bekliyordur. eğer su soğuk (normal şehir şebekesindeki gibi) geliyorsa problem başkadır. servise göstermeniz gerekir.
0
himmet dayi
(11.08.17)
(4)

Siri: Ev adresini bilmiyorum.

inannas jofn
Kişilerde ben ben olduğum ve adresim ekli olduğu halde "beni eve götür" dediğimde sürekli bunu diyor siri hanım.Bu sorunla karşılaşıp çözebilen var mıdır?
Kişilerde ben ben olduğum ve adresim ekli olduğu halde "beni eve götür" dediğimde sürekli bunu diyor siri hanım.

Bu sorunla karşılaşıp çözebilen var mıdır?
0
inannas jofn
(11.08.17)
Kendinizi rehbere "ben" diye mi kaydettiniz?

Siri'ye "benim adim ne?" diye sorun, sizin kim oldugunuzu bildiginizden emin olun eve goturmesini istemeden once.

Ben rehberimde adim soyadimla kayitliyim. Siri beni taniyor, ben kimim deyince adimi soyluyor. DOlayisiyla eve gotur dedigimde de sorun olmuyor.
0
crown
(11.08.17)
adım soyadım ile kayıtlıyım. adımla sesleniyor. tek sorun "eve götür" dediğimde "adres eklemek istiyorsan kişiler uygulamasından yapabilirsin" diyor lakin adresim haritalı şekilde kişilerde kendime ekli.
0
🌸inannas jofn
(11.08.17)
"Adresim ne?" diye sorun. Adresi dogru gosteriyorsa Siri'den ziyade harita ile ilgili bir sikinti olabilir.
0
crown
(11.08.17)
Doğru gösteriyor. Merkezi yerde yaşıyorum ancak anlayamadım nedense bu durumu.
0
🌸inannas jofn
(11.08.17)
(2)

Evdeki internetin gidip gelmesi - modemde mi sorun acaba?

iddaaci
Merhaba arkadaşlar, evde yaklaşık 5 senelik bir modemimiz var. İnternet bazen gidiyor sonra kendiliğinden geliyor. Müşteri hizmetlerini aradık. Evet kopmalar oluyor internetinizde diyor. Bazı ayarlar yapıyoruz şimdi diyor. Telefondan sonra çözüm olmuyor. Yine gidiyor. Bazen de browserımıza modemin a
Merhaba arkadaşlar, evde yaklaşık 5 senelik bir modemimiz var. İnternet bazen gidiyor sonra kendiliğinden geliyor. Müşteri hizmetlerini aradık. Evet kopmalar oluyor internetinizde diyor. Bazı ayarlar yapıyoruz şimdi diyor. Telefondan sonra çözüm olmuyor. Yine gidiyor. Bazen de browserımıza modemin adının olduğu bir sayfa çıkıyor. Telefon kablosu bağlı değil diyor. Ama biz telefon kablosuyla hiç oynamıyoruz. Yani öyle demesine rağmen sonra geliyor.

1- Bu neden olabilir?

Bende ttnetin bir başka modemi var. Hani şu kendiliğinden ayar yaptıkları takınca direk çalışanlardan. O modemi eve taksam evdeki ayarları algılar mı yoksa o modem sadece bir yerde mi kullanılır? Ya da müşteri hizmetlerinden ayar yaptırabilir miyim o modeme?

teşekkürler.
0
iddaaci
(11.08.17)
telekomun başka modemi ile de bağlantı yapmayı deneyin. aynı sorun yaşanıyorsa sorun modemde değildir. kabloyu değiştirin. yoksa apartmanda olabilir ki o iş sıkıntı.

telekomun verdiği modem internet bağlantı ayarınızı otomatik yapar çoğunlukla evet. o modemi başka bir telekom müşterisinin evine (fabrika ayrlarına döndürüp) bağlarsanız oranın ayarlarını yapacaktır.
0
tuzumkuru
(11.08.17)
5 senelik modemde sorun olabilir. 5 sene uzun bir zaman modem gibi bir cihaz için. Zaten issler çok iyi modemler vermiyor. bağlantı gittiğinde dsl ve internet ışıkları sönüyorsa sorun dışarıdan evinize gelen internet hattında veya modemde olabilir. Zaten müşteri temsilcisi kopma var diyorsa kopma sinyal zayıflığından oluyordur. Kullandığınız tarife x megabite kadar bi tarifeyse müşteri temsilcisi arayınca hat değerlerini düşürüyor olabilir. Sinyali düşürüp stabiliteyi artırmak için bu yapılır. Hat değerleri düşürüldüğü halde kopma hala devam ediyorsa sorunun modem kaynaklı olma ihtimali yüksek ama emin olunamaz. Hat değerlerine bakmak lazım. Sağlıklıysa ve hala kopuyorsa modem o zaman denebilir.

Ttnetin modemi sadece aktif aboneliğinize tanımlıysa ayarları alır tahminimce. Farklı bir abonelik veya issnin hattına bağlayınca ayarları almaz özellikle ayar yapmak lazım. Müşteri hizmetleri genelde modem kendilerinin değilse veya eski bir modemse ayar yapmaz. Başka yere yönlendirir. En basit yol bilen birinden yardım almak olur.
0
virvirvir virvirvir
(11.08.17)
(4)

Word'de tablo sorunum.

yazmicam
İyi akşamlar, başlıkta da belirttiğim gibi wordde bir tablo sorunum var bu sorun yüzünden bir türlü staj defterime başlayamıyorum şöyle ki; okul, staj notlarımı içine yazmam için standart bir tablo hazırlamış internete koymuş indirdim içini dolduruyorum ama sayfa sonunda tablonun alt kısmı bölünüyor
İyi akşamlar, başlıkta da belirttiğim gibi wordde bir tablo sorunum var bu sorun yüzünden bir türlü staj defterime başlayamıyorum şöyle ki; okul, staj notlarımı içine yazmam için standart bir tablo hazırlamış internete koymuş indirdim içini dolduruyorum ama sayfa sonunda tablonun alt kısmı bölünüyor. Ben istiyorum ki bu tablo wordde tüm sayfalara uygulansın ve bölünmesin ana hücre sonuna geldiğimde direk bir sonraki sayfanın tablosuna geçsin bunu yapabilmem mümkün mü yardım ederseniz sevinirim tabloyu da ekliyorum foto olarak. Pek düzgün anlatamadım kusuruma bakmayın çok uğraşmama rağmen yapamadım haliyle bunaldım biraz.
0
yazmicam
(10.08.17)
ctrl+home
ctrl+a
ctrl+c
ctrl+v
ctrl+shift+enter
ctrl+v

sanırım orijinaline 2 boş sayfa var, böyle 2 2 ekleyerek gidebilirsin. yazdığın bölüm dolduğunda elle diğer sayfaya geçmen gerek.
0
celeron 300a
(10.08.17)
orjinalinde 1 sayfa vardı ben belirttiğiniz yolla 2 yaptım ama dediğim gibi dolunca bölünmesi çok sinir bozucu bölünmeden bir sonraki sayfada bulunan tabloya geçmesini istiyorum ama galiba bir yolu yok...
0
🌸yazmicam
(10.08.17)
Durumu tam olarak anlamadım lakin idrak edebildiğim kadarıyla, ortadaki boşluğa metni sığdırmak ile ilgili mi sorununuz? Ortadaki boşluğa metin kutusu ekleyip yazacağınızı oraya sınırlayabilirsiniz belki.
0
tel tokasini duzelten samuray
(10.08.17)
maalesef ben pek anlatamadım. ama dediğiniz yöntem belki işimi görür. Şimdi şöyle; diyelim ki o tablonun ortasındaki boşluk 20 satır yazı alıyor ben 21. satıra başladığım zaman tablonun alt kısmı tablodan ayrılıp yeni sayfaya geçiyor ve yazı oradan devam ediyor ama ben istiyorum ki 21. satır direk bir sonraki sayfada kullanılmamış bütün olarak duran yeni tabloya devam etsin
0
🌸yazmicam
(10.08.17)
(18)

30 GB'lık bir klasörü internet üzerinde gönderme

alperz
Bu haftasonu yapmam gereken iş bu. Elimde 100 Mb upload hızı var.En kolay ve ucuz hatta beleş nasıl yapayım? Kendi vps'ı olup kiralamak isteyen varsa çok makbule geçer. Ben dosyayı bir kez upload edeceğim ve dosya da bir kez indirilecek.Transferxl diye bir şey buldum ama kapasitesi ne kadar öğreneme
Bu haftasonu yapmam gereken iş bu. Elimde 100 Mb upload hızı var.

En kolay ve ucuz hatta beleş nasıl yapayım? Kendi vps'ı olup kiralamak isteyen varsa çok makbule geçer. Ben dosyayı bir kez upload edeceğim ve dosya da bir kez indirilecek.

Transferxl diye bir şey buldum ama kapasitesi ne kadar öğrenemedim. Deneme için 6GB'lık dosya yükledim oldu. Daha büyük dosya elimde yok.
0
alperz
(10.08.17)
Wetransfer
Google drive

Wetransfer tek kerede 20gblik upload imkani veriyor. Google drive da 15gb
0
veritaslibertas
(10.08.17)
wetransfer 2gb limitli. google drive'a da sığmıyor haliyle. ben tek seferde göndermek istiyorum.
0
🌸alperz
(10.08.17)
Dosyayı transfer edeceğiniz kişi ile birlikte BitTorent kurup direkt ona gönderim yapabilirsiniz, böylece harici bir buluta da yüklememiş olursunuz.
0
tel tokasini duzelten samuray
(10.08.17)
müşteri öyle şeyler bilmez. torrent morrent şeytan icadı bunlar der geçer. bana temiz çözüm lazım.
0
🌸alperz
(10.08.17)
megasync 50 Gb a kadar ücretsiz kapasite veriyor. İşini görür.
0
TATLIEKŞİ
(10.08.17)
transferxl'de dosya limiti 5gb dedi. şimdi denedim.
0
🌸alperz
(10.08.17)
mega'da da günlük indirme limiti var. adam cart diye indiremez.

amma naz yaptım be :(
0
🌸alperz
(10.08.17)
al bi 32 gb usb kargola gitsin
0
basond
(10.08.17)
Basond benden cok yasayacak. Izdirap olmasin sana yolla gec :)
0
ismira007
(10.08.17)
mega da denildiği gibi bir limit var evet modemi resetler yeni ip alırsan problem kalmıyor. program destekli indirdiği için hem hızlı hem de kaldığı yerden devam ediyor bağlantı kopunca.
0
TATLIEKŞİ
(10.08.17)
Aslında en temizi (netdisk: netdisk.com.tr) ama onda da indirirken sorun yaşıyorsun. Adamlar upload için program yapmış ama indirmek için hiç bir uygulaması yok. o yüzden sıkıntı.
0
TATLIEKŞİ
(10.08.17)
www.filemail.com

ücretsiz 30 gb limitli.
0
uuth
(10.08.17)
Müşteri Yeni Zelanda'da be basond. İşten kazandığımız parayı kargoya mı verelim?

filemail tamam görünüyor. uuth rocks!
0
🌸alperz
(10.08.17)
yandex disk

...

fotoğraf yollıcaksan flickr. ücretsiz 1 terabayt alan
0
edgenabby
(10.08.17)
Upload hizin iyi. Al bir statik ip senden ceksin dogrudan.
0
dunal
(10.08.17)
kalte bey zaten böyle dosya transferleri, ve kartvizit olması açısından bol alanlı basit bir hosting üzerine kurulu bir site yapayım diyorum da elim ermiyor bir türlü.
0
🌸alperz
(11.08.17)
yeni zelanda'ya bir usb'yi göndermek 15 lira tutmuyor.
0
inannas jofn
(11.08.17)
yok usta ben kargo işine girmem. üç sene evvel almanya'ya dvd gönderdim 30€ para aldı fedex miydi ups miydi neydi.
0
🌸alperz
(11.08.17)
(1)

kulaklık

tthet
slm.iphone 6s için spor yaparken kullanabileceğim, hesaplı aynı zamanda kaliteli kablosuz kulaklık arıyorum. tavsiyede bulunabilir misiniz.?
slm.
iphone 6s için spor yaparken kullanabileceğim, hesaplı aynı zamanda kaliteli kablosuz kulaklık arıyorum. tavsiyede bulunabilir misiniz.?
0
tthet
(10.08.17)
samsung level u pro kullanıyorum ben koşuda. memnunum fazlasıyla. 220 lira civarı galiba bu ara fiyatı. çok bangır bangır dinlemeyi sevmiyorsanız kesinlikle fiyatını hakediyor.
0
Tears of Devil
(10.08.17)
(8)

Eve teledünya + kablonet bağlatıyorum

iddaaci
Merhaba, eve teledünya ve kablonet bağlatacağım. 24 mbps kadar 150 gb akn limitsiz internet ve Kablotv temel paket diyor. 60 lira. Bu internet nasıldır çok sorun yaşar mıyım? Download hızı kaç mb dur 24 mbpsin acaba? Biraz bilgi verirseniz sevinirim?
Merhaba, eve teledünya ve kablonet bağlatacağım. 24 mbps kadar 150 gb akn limitsiz internet ve Kablotv temel paket diyor. 60 lira. Bu internet nasıldır çok sorun yaşar mıyım? Download hızı kaç mb dur 24 mbpsin acaba? Biraz bilgi verirseniz sevinirim?
0
iddaaci
(10.08.17)
24 mbps'ye muhtemelen ilk başlarda 20'ye yakın verirler ama sonradan 10'lara falan düşer tahminim (bana öyle olmuştu). İndirme hızı da kabaca 1/10 olur (örn 20 mbps ile saniyede 2 mb indirir).

Kablonet'ten sürekli "bakım çalışması" yapmaları ve bu süreçlerde kesinti yaşatmaları nedeniyle çıkmıştım. 4. Levent'te oturuyordum o zamanlar.

Ha bir de konuma göre değişiyor derler ama ne kadar doğru bilemiyorum.
0
gonion
(10.08.17)
İzmirde yağ gibi akıyor. 24 Hız 50 akn ye geçtim dün tv falan da var işte 47 tl mi ne. Zaten 8 e düşüyor akn olunca. Bana yetiyor. İlk defa alacaksan modem parası vereceksin tv için kart veya decoder alacaksın bunları da 24 e bölerek satıyorlar sana. Senin oluyor sonra
0
hasmetizm 2046
(10.08.17)
Ben çok memnunum aynı paket. Download hızı 3.6 civarında bazen 4 oluyor. Hız 24 den aşağı hiç düşmedi.
0
gozu acik sevisen yahudi
(10.08.17)
şu an o paketi kullanıyorum. hızda kayıp yaşamıyorum. kablonet iyidir. yer: antalya merkez.
0
Huan8
(10.08.17)
Ben 100mbps paketi kullaniyorum ve 90 civari aliyorum. 8 ayda bi iki kez kesildigi oldu onun da cogu kotu havalardi. Uzun surmedi onlar da. Genel olarak memnunum. Yer İstanbul Sariyer.
0
bartman
(10.08.17)
ben dün geçtim superonline vampirlerinden kurtuldum nihayet. 24'e 75 gb akn'li oldukça memnunum. hız testinde 28 mbs çıkıyor. Bir de verdikleri modem oldukça iyi. 5 ghz a/c modem veriyorlar. Superonline fiber'de vermiyor bunu.

yer: beylikdüzü
0
bilge rusty james
(10.08.17)
ben de uydunet + teledünya olarak almıştım daha sonra çok fazla kopma problemi yaşadığım için interneti kapattırdım. yayın hala ara sıra hava düzgün olsa bile gidiyor, kafama eserse onu da kapattırırım.
0
kahoan
(10.08.17)
Hocam ben Ankara'da çok memnunum valla. Akn'yi aşınca da gözle görülür bir yavaşlama olmuyor.
0
leylaomega
(12.08.17)
(1)

Iphone'daki rehberi sim'e kaydetme

anti-kahraman
Android bir telefona geçtim. Rehberi nasıl geçireceğim. program indirmem gerek falan diye okudum ama bana kolay bir yolu var gibi ve benim bundan haberim yok gibi geliyor. :)Yardımcı olun dostlar.
Android bir telefona geçtim. Rehberi nasıl geçireceğim. program indirmem gerek falan diye okudum ama bana kolay bir yolu var gibi ve benim bundan haberim yok gibi geliyor. :)

Yardımcı olun dostlar.
0
anti-kahraman
(10.08.17)
benzerini 2 ay önce yaptım googledan aradım denilenleri harfiyen yaptım ve sorunsuz rehberimi aktardım .vcf uzantılı bir dostaya dönüştürüp kendime mail attım o maili androidde açıp yükledim halloldu.
0
basond
(10.08.17)
(2)

sciencedirect e erişimi olan öğrenci arkadaşlardan bi ricam olacak

sttc
mesaj atarsanız iki makale rica edicem.teşekkürler.-edit: bulundu. çok teşekkürler.
mesaj atarsanız iki makale rica edicem.

teşekkürler.


-edit: bulundu. çok teşekkürler.
0
sttc
(09.08.17)
Hocam linki sci-hub.io adresine yapıştırın, çok büyük olasılıkla erişirsiniz.
0
opucuk baligi
(09.08.17)
öpücük balığının dediğini deneyin, olmazsa yazın yarın okuldan bakarım.
0
duyond
(09.08.17)
(1)

bir algoritma sorusu

wheel
merhabalar, bahsi geçen soru şurada: https://www.hackerrank.com/challenges/larrys-array/problemhackerrank'ta algorithms > implementation sorularının yukarıda verdiğim soru hariç tamamını çözebildim. lakin yukarıdaki sorunun çözüm mantığını bir türlü oturtamadım. aylar boyu soruyu çözemeyince en sonu
merhabalar, bahsi geçen soru şurada: www.hackerrank.com

hackerrank'ta algorithms > implementation sorularının yukarıda verdiğim soru hariç tamamını çözebildim. lakin yukarıdaki sorunun çözüm mantığını bir türlü oturtamadım. aylar boyu soruyu çözemeyince en sonunda ipuçlarıyla soruyu çözsem de hala mantığını anlamadım. anlayan biri bana anlatabilirse çok iyi olur.

çözüm şöyle: dizinin tüm elemanlarını birbirleriyle karşılaştırıyoruz. i < j olmak koşuluyla eğer a[i] > a[j] ise eğer buna ters durum diyelim. eğer toplam ters durum sayısı çift bir sayı ise çözüm TRUE, değil ise FALSE oluyor. bunun mantığı nedir?

bu da c kodu: i.hizliresim.com
0
wheel
(09.08.17)
şöyle;
i<j olmak koşuluyla a[i]>a[j]leri saymak number of inversion bulmak anlamına geliyo.
şimdi herhangi bi üçlü grubun number of inversionının burda verilen rotate fonksiyonuyla nasıl değiştiğine bakarsanız; ya hep çift ya hep tek sayı olduğunu görecekseniz. ve sorted bi arrayin number of inversionı da 0. yani number of inversion çiftse rotate ede ede sort edilebilir. eğer değilse edilemez.
0
ghilleinthemist
(09.08.17)
(6)

Node.js için 160 lira vermeye değer mi?

gezegen olan pluton
Şu kurs için:https://www.udemy.com/learn-nodejs-by-building-10-projects/#curriculumw3school'daki tutorial'ı bitirdim, diğer kaynaklara baktım ama proje bazlı öğreten bir yer bulamadım, sonunda sertifika da veriyorlarmış, iş görür mü, öğrendiğini belgelemek adına iyi mi?not:35 liraya düşmüş, sürekli
Şu kurs için:

www.udemy.com

w3school'daki tutorial'ı bitirdim, diğer kaynaklara baktım ama proje bazlı öğreten bir yer bulamadım, sonunda sertifika da veriyorlarmış, iş görür mü, öğrendiğini belgelemek adına iyi mi?

not:35 liraya düşmüş, sürekli gezindiğimden etki mi ettim bilemdim :)
0
gezegen olan pluton
(09.08.17)
preview'e bak gercekten deger mi anlarsin.
0
mayeskuel
(09.08.17)
ortalama iki ayda bir bütün kurslar 10$'a düşüyor. onları takip et.
0
pgup
(09.08.17)
öncelikle, ilgili eğitim bende 35 lira gözüküyor. zaten udemy'de çoğunlukla 10$ seviyesinde oluyor eğitimler.

sertifikanın pek bir önemi olduğunu sanmıyorum. ancak bir şeyler öğrenmek için 10$ verilmeyecek bir para değil, udemy'yi kullanmaya devam edip etmemek için de güzel bir veri sunar size.
0
saygilarefendim
(09.08.17)
kursa göre değişir tabi bu kursun içeriğini bilemiyorum ama yorumlardan falan az çok anlaşılıyor.

eğitimleri takip edip 10$'a inince bende alıyorum ve udemy'den gayet memnunum. eğitim veren kişiyi ve eğitime ait yorumları okuyorum öncesinde.
0
contavolta
(09.08.17)
udemy de istedigin kurslari favorilere at, ayrica udemy mobil app yukle. bir ay icinde mutlaka acayip indirim olacaktir ve 10 dolar gibi rakamlara alabilirsin. udemy de mantik ne bilmiyorum ama cok acayip indirimler oluyor ve mobil app var ise uyari geliyor favorindeki bu derste indirim var diye. 10 dan fazla kurs aldim genelde 100-250 dolar kurslari 10-15 dolara.
0
emrahday
(09.08.17)
Emrahday +1
Wishlist e ekliyorum ben de. O şekilde bildirim geliyor mu hatırlamıyorum ama kontrol ediyorum arada. Udemy de herhangi bir kursa 15 dolardan fazla para verilmez. Mutlaka düşüyor. Başlangıç fiyatı da korkutmasın yani. Ulan yüzde 99 indirim mi olur deme. Oluyor.
Bir de şey demeye geldim pluralsight da da güzel node eğitimleri var. Microsoft bilmem nesine kayıt olunca da 3 ay ücretsiz erişim veriyor. Ona da bak mutlaka.
0
Giovanni Pipitto
(09.08.17)
(10)

Xiaomi telefon kullananlar

maria puder
Selamlar, ben önceden biraz sabit fikirliydim. Samsung veya Apple'dan baska markalara bakmıyordum.Incelemelerim sonucu Xiaomi telefonların baya övüldügünü ve kaliteli oldugunu duydum. Benim telden beklediğim ekran kalitesinin iyi olmasi ve hız.Google chromeda 10 sekmede acsam kolayca nete girebileyi
Selamlar, ben önceden biraz sabit fikirliydim. Samsung veya Apple'dan baska markalara bakmıyordum.Incelemelerim sonucu Xiaomi telefonların baya övüldügünü ve kaliteli oldugunu duydum. Benim telden beklediğim ekran kalitesinin iyi olmasi ve hız.Google chromeda 10 sekmede acsam kolayca nete girebileyim,menüler arası gecis hızlı ve kolay olsun yeter.Kamera önemli degil.Su an kullandıgim Samsung tel 1 gb ram'e sahip ve kağnı gibi.Her gün onlarca hata alıyorum telefondan. Xiaomi tellere bakıyorum, 4 gb veya 6 gb ram var genelde.Bu telefonların uçuyor olması lazım o zaman.

Kullananlars sorularim bu teller gercekten hızlı mı? Var olan android sisteminin arayüzü Samsunglardan çok mu farklı? Sarj süresi nasıl? Ben sürekli mobildeyim.Bilgisayar acmiyorum artik. O yüzden internette gezinme performansı çok çok önemli. Son olarak ben Xiaomi telefonlarini teshir ürünü olarak nerde deneyebilirim?Teknosa,vatan,bimeks vb yerlerde var mı?Model konusunda da kararsızım. Bunlara ek olarak memnuniyet veya sikayet durumlarınızı belirtebilirsiniz. Gönül Mi Mix almak istiyor ama Bütcem max: 1500 tl.
0
maria puder
(09.08.17)
Youtube da karşılaştırma videoları var onları izlesene.
0
gozu acik sevisen yahudi
(09.08.17)
xiaomi kullaniyorum, guzel bence. sarji uzun gidiyor cunku 4200 mah pili var. muthis yani. kamera maalesef iyi degil onun haricinde android ayni yani samsunglarla cok farkli degil, kendi mui arayuzunu kullaniyor ama iyi bence fena degil. bu siralar kendi kendine kapaniyor neden bilmiyorm onun haricinde on numara.
0
baldur2
(09.08.17)
Xiaomi Redmi Pro kullanıyorum yaklaşık 6 aydır. Bu zamana kadar bana mısın demedi, takıldığını hiç görmedim. Şarjı da 1 gün çok rahat yetiyor, normal kullanımda 2 günde bir şarj etmem yetiyor. Bu modeli sırf ekranı Amoled diye almıştım, ben telefonun ekranından cidden memnunum ve mi5 kullanan arkadaşlarım var onların da bir sıkıntısını duymadım. Kamerası gündüz güzel ama az ışıkta iyi değil ki ben kamerası için almadığımdan sıkıntı yapmıyorum. Kamerası güzel olan modelleri de var tabi mi5s gibi. Bence o bütçeye xiaomi deneyebilirsiniz, ben bu telefonu alırken de ucuz olsun 2 sene sonra yenisini alırım diyerek aldım.
0
Tam1Hi0n3
(09.08.17)
mi 5s kullanıyorum, çok memnunum. kamerası falan çok iyi bence. şarjı şimdilik iyi gidiyor. performans gerçekten güzel. üzmez rahatlıkla al derim. xiominin her ürününü alabilirim ben artık gözü kapalı.
0
veritaslibertas
(09.08.17)
Mi Max kullanıyorum. Ben de çok memnunum. Hızlı, stabil, şarj süresi çok iyi. Kamerası da çok iyi. Özellikle açık havada mükemmel.
0
flo
(09.08.17)
apple kullanıcısydım şimdi mecburiyetten xaomi kullanıyorum android pişmanlıktır.
Ancak performans/fiyat dersen kesinlikle xaomiden şaşma derim. Telefon çok iyi ama android kötü.
0
basond
(09.08.17)
Redmi note4 aldım mayısta. Fiyat performans iyi. Kamera kalitesini beğenmedim sadece. Facebook grupları var bir araştır istersen.
0
1adam
(09.08.17)
Mi5 64 gb kullanıyorum.1200 liraya almıştım. Ben memnun kaldım. Güneşli havalarda ısınma sorunu dışında bir sorununu görmedim şimdiye kadar. Şarjı baya iyi gidiyor. Kamerası da tatmin edici. Gayet de hızlı buldum ben telefonu. Gerçi son telefonumdan sonra bana hangi telefonu alırsam alayım mükemmel görünecekti orası ayrı.

Gittigidiyor'dan ithalatçı garantili almıştım ben. Zaten Türkiye'de elektronik aletin bozulduğunda kullanıcı hatası denilip para istendiği için garanti olayına da pek takılmadım.
0
moratoryumkisilik
(09.08.17)
samsung galaxy s2'im vardı, ekranı gitti komple bende Xiaomi mi 6 aldım gayet memnunum gayet hızlı, pili de fena değil iyi gidiyor şimdilik. kamerası ve çekim hızıda iyi, tek beğenmediğim yanı parmak izi mevzusu için orta tuşu dokunmatik yapmışlar o hoşuma gitmedi pek. boyutuda fena değil.
0
selam
(10.08.17)
bende aynı senin gibi düşünüyordum, samsung dışında telefon kullanmam güvenemem kafasındaydım ama bütçeme uygun olarak araştırmaya başladığımda xiaomi mi max 2 modelinin bana uygun olduğunu düşündüm pil, ekran büyüklüğü vs. ve iyi ki de almışım diyorum bundan sonra da xiaomi ilk tercihim olur.
0
bin dokuz yuz sifir bess
(17.02.18)
(1)

Ergonomik mouse tavsiyesi (Dikey vs. Trackball)

robin crusoe
klasik ofis hastalığı baş gösterdi, baya bilek ağrım var. aslında bileklikli mousepad kullanıyorum ama yetmiyor demek ki. ergonomik bir mouse arayışına girdim ve şöyle iki farklı seçeneğe kadar indim. biri bildiğimiz dikey mouse: http://www.hepsiburada.com/anker-ergonomik-dikey-kablosuz-mouse-wirele
klasik ofis hastalığı baş gösterdi, baya bilek ağrım var.

aslında bileklikli mousepad kullanıyorum ama yetmiyor demek ki. ergonomik bir mouse arayışına girdim ve şöyle iki farklı seçeneğe kadar indim.

biri bildiğimiz dikey mouse:
www.hepsiburada.com

diğeri de trackball mouse:
www.akakce.com

dikey mouse'u rahatça kullanırım diye düşünüyorum ama trackball'un bir alışma süresi olduğu malum.

ikisi arasında bir tercih yapacağım, tavsiyeleriniz olursa seve seve dinlerim.
0
robin crusoe
(09.08.17)
ikisi de var bende. dikey daha iyi, alışması daha kolay. trackball'i çok övüyorlar ama ben sevmedim.
o anker 20 dolar falandı amazonda.
0
passion rules the game
(09.08.17)
(1)

dinamik bir web sayfasında belli bir değer göndermek.

maxc
isteğim şu ki uyap'tan belli bir davanın sonucunu formu doldurmadan görmek istiyorum.her defasında https://vatandas.danistay.gov.tr/danistay/portal_baslangic.uyap?param=user sayfasına gidip dava sırasını yılını falan doldurup bakıyorum.bunu python ya da c# ile otomatik nasıl yapabilirim?
isteğim şu ki uyap'tan belli bir davanın sonucunu formu doldurmadan görmek istiyorum.

her defasında vatandas.danistay.gov.tr sayfasına gidip dava sırasını yılını falan doldurup bakıyorum.

bunu python ya da c# ile otomatik nasıl yapabilirim?
0
maxc
(09.08.17)
erci
(09.08.17)
(3)

3,7 v'u 3'e düşürmek

dahinnotha
how to reduce 3,7 to 3 volt şeklinde kısa bir google'ladım ama çıkan sonuçları çok anlamadım.iki adet 1,5V'luk pille çalışan aletleri çalıştırmak için powerbank'imi kullanabilir miyim? telefonu şarj ettiğine göre 3,7V olsa gerek powerbank'in çıkış gücü. Bunu düşürmek için neye ihtiyacım var? teşekkü
how to reduce 3,7 to 3 volt şeklinde kısa bir google'ladım ama çıkan sonuçları çok anlamadım.

iki adet 1,5V'luk pille çalışan aletleri çalıştırmak için powerbank'imi kullanabilir miyim? telefonu şarj ettiğine göre 3,7V olsa gerek powerbank'in çıkış gücü. Bunu düşürmek için neye ihtiyacım var?

teşekkürler.
0
dahinnotha
(09.08.17)
Telefonu şarj ettiğine göre 5V olur. Varsayımın yanlış.

Neyse, zener diyotu diye bir şey var. Onunla voltage divider yaparsın. En basit yol bu.
0
alperz
(09.08.17)
telefonlar için kullanılan standart powerbank çıkışı 5V'tur. ayrıca volt güç birimi değildir.

5V'tan 3V'a düşürmek için çekilecek akıma göre bir regülatör gerekiyor. İnternette hazır bulabilirsin. "buck converter" diye arat, hazır kart şeklinde satılıyor.
0
kimlanbu
(09.08.17)
Ön direnç kullanarak dusurebilirsiniz.
0
goodman
(09.08.17)
(3)

Windows 10 upgrade

asethuan
Geçen sene Toshiba laptopu Windows 7'den, Windows 10'a upgrade ettim. Bugün format atma ihtiyacım oldu. Windows 10 ayarlardan format attım ancak devamlı hata verip tekrar başladı, yine hata verdi tekrar başladı vs. Sonra da setupa girerek format attım. Bu sefer de wİn 7 yüklendi. Şimdi benim bu Win7
Geçen sene Toshiba laptopu Windows 7'den, Windows 10'a upgrade ettim. Bugün format atma ihtiyacım oldu. Windows 10 ayarlardan format attım ancak devamlı hata verip tekrar başladı, yine hata verdi tekrar başladı vs. Sonra da setupa girerek format attım. Bu sefer de wİn 7 yüklendi. Şimdi benim bu Win7'yi, yeniden Wİndows10'a çıkarma şansım var mı? varsa nasıl?
0
asethuan
(08.08.17)
internet çuuğuna aka.ms/win10tr yapıştır, gir aracı şimdi indirden windows 10 setup'ını indirebilirsin ama win10 lisansın yok diye aktif edilmezse bilmiyorum tabi
0
semaforo de medianoche
(08.08.17)
Teşekkür ederim. Şu an indiriyorum %3 oldu. Daha önce aynı bilgisayara win10 kurmuştum. Dolayısıyla bu da bir win10 lisansım var anlamına gelmiyor mu?
0
🌸asethuan
(08.08.17)
mantık olarak gelmesi lazım ama tekrar win7'ye geçmesi enteresan olmuş, emin olamadım nasıl görür sistem senin durumunu
0
semaforo de medianoche
(09.08.17)
(2)

android telefonla kayitli kablosuz agin sifresi

tabudeviren
bilgisayarda kayitli aglarda sifreyi goster ile sifreye ulasabiliyoruz ya,android telefonda bunu ogrenmenin bir yolu var mi?
bilgisayarda kayitli aglarda sifreyi goster ile sifreye ulasabiliyoruz ya,

android telefonda bunu ogrenmenin bir yolu var mi?
0
tabudeviren
(08.08.17)
Rootlu olması gerekiyor telefonun hatta son sürümlerde o bile yetmiyordu galiba.
0
reactionic
(08.08.17)
Root yoksa yok
0
gozu acik sevisen yahudi
(08.08.17)
(1)

Harddiskteki Dosyalar

meervvea
Merhaba,harddiskimdeki dosyalardan iki tanesindeki dosyalara erisemiyorum. fotograflar dosya olarak var olmasina ragmen acamiyorum. Baska dosylara da erisebilmeme ragmen ya kopyalayamiyorum ya da normal suresinden daha uzun suruyor. yardimlarinizi bekliyorum.
Merhaba,
harddiskimdeki dosyalardan iki tanesindeki dosyalara erisemiyorum. fotograflar dosya olarak var olmasina ragmen acamiyorum. Baska dosylara da erisebilmeme ragmen ya kopyalayamiyorum ya da normal suresinden daha uzun suruyor. yardimlarinizi bekliyorum.
0
meervvea
(08.08.17)
diskin gidici. ama önce chkdsk /r

ondan sonra yeni disk alıp hemen dosyalarını kopyala.
0
alperz
(08.08.17)
(3)

Dogrudan (torrentsiz) film ve dizi indirme sitesi ne var?

Traveller
SB
SB
0
Traveller
(08.08.17)
nokta atışı cevap değil ama alternatif olması açısından söylüyorum.

idm ile indirilebiliyor herhangi bir dizi/film sitesinden. sonuçta, açılan videonun direkt üstünde butona basıyorsun sadece ve web sitesinin bir anlamı kalmıyor artık. pratik bir yöntem olduğu için ben böyle yapıyorum genelde.
0
m e b
(08.08.17)
Popcorn time veya kodı gayet kullanışlı
0
bir fincan kahve ile film izlemek
(08.08.17)
Hdarsivi.com
Üyelik satın alırsanız tek tıkla kesintisiz ve yüksek hızda indirebilirsiniz. Guvenilirdir.
0
etna
(08.08.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.