Giriş
(3)

Şu parçanın adı nedir?

ya ben lan neyse
50 liralık bir soğutucu aldım, takarken bunlara takıldı.1. bu parçanın adı nedir?2. bunları söksem ne olur?çok teşekkürler.edit: büyük foto:http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2012/05/DSC3266.jpg
50 liralık bir soğutucu aldım, takarken bunlara takıldı.

1. bu parçanın adı nedir?

2. bunları söksem ne olur?

çok teşekkürler.

edit: büyük foto:

cdn.wccftech.com
0
ya ben lan neyse
(20.10.17)
www.ebay.com

Burada altından boru geçmiş ama seninkinde yok sanırım. Isı geçişinin artması için ekstra yüzey oluşturuyorlar.
0
dissendium
(20.10.17)
hocam ben yukarıdaki modelin aynısına sahibim. boru falan yok altında ama sanırım çıkarmak yine çok karlı değil.
0
🌸ya ben lan neyse
(20.10.17)
renginden heatsink gibi gözüküyor ama şekli bi tuhaf. alta doğru tırtık tırtık yüzey alanı arttırılmışsa heatsink'tir. sökersen zorladığında artan sıcaklıktan ötürü anakartı eline alabilirsin.

edit:
hatta şöyle bişe var:
www.kitguru.net

"A pair of red, dragon-shaped heatsinks cools the MOSFETs and enhances the board’s appearance."

demiş eleman, yerleri senin anakarttakiyle aynı, muhtemelen bu da mofset'leri serin tutmak için aynı şekilde bi heatsink.
0
yuto
(20.10.17)
(2)

coder kardeşler bi' bakıverin hele | javascript

henrychinaski
öncelikle pen burada: https://codepen.io/iamserdar/pen/NaJMxVbu pen'de, saat 15.00'ı baz almak istiyorum ama beceremedim. current time'dan 15:00'a kadar olan süreyi göstermesini istiyorum. hesaplamasını kuramadım.
öncelikle pen burada: codepen.io

bu pen'de, saat 15.00'ı baz almak istiyorum ama beceremedim. current time'dan 15:00'a kadar olan süreyi göstermesini istiyorum. hesaplamasını kuramadım.
0
henrychinaski
(20.10.17)
developer.mozilla.org

bu metod isini gorur bence.
0
lanc
(20.10.17)
codepen.io

ben eğer şuan ki saat sabah 7 ile akşam 24 arası ise diye yaptım. sen de bunu mesai saatlerine uygun olarak. sabah 7 akşam 17 yapabilirsin.
0
qobel
(20.10.17)
(3)

iPhone orijinal kulaklık vs Sennheiser mx375

hadi ya la
Elimde bozuk iPhone kulaklığı var, ücretsiz değiştirme hakkımın olduğunu öğrendim.Bunun yerine Sennheiser mx375 mi alsam?Kuzenimin kulaklığını denedim, çok beğendim.Ama şu an geçici dandik bir kulaklık kullanıyorum, bu yüzden mi aldanıyorum?Sennheiser mı alayım yoksa aman aman fark yoksa orijinal il
Elimde bozuk iPhone kulaklığı var, ücretsiz değiştirme hakkımın olduğunu öğrendim.

Bunun yerine Sennheiser mx375 mi alsam?
Kuzenimin kulaklığını denedim, çok beğendim.
Ama şu an geçici dandik bir kulaklık kullanıyorum, bu yüzden mi aldanıyorum?

Sennheiser mı alayım yoksa aman aman fark yoksa orijinal ile devam mı edeyim?
0
hadi ya la
(20.10.17)
sennheiser tabi ki. iphone kulaklıklarından müzik falan dinlenmez.
0
bir sevgi faresi jamal
(20.10.17)
Ucretsiz degistirme hakkin varsa degistir dursun, kuzeninkiyle kiyasliyip almali mi almamali mi diye karar verirsin
0
yuto
(20.10.17)
Ücretsiz değiştirme hakkın varsa git kesin değiştir.

Ben en son iphone kulaklığından JBL kulaklığa geçtim, baya daha iyi ses veriyor şu an. Ama tabi Sennheiser'dan biraz daha pahalı.
0
noluyo yaa
(20.10.17)
(7)

Ram kapasitesini artırma

senolll
Merhaba, 7 yıllık yorgun ve yaşlı bir Sony vaio dizüstü bilgisayarım var.Bunun max. ram kapasitesi 8 gb ve zaten 8 gb takılı ilk günden beri. Tahmin edebileceğiniz gibi uzun süredir pek yetmiyor bana bu. Tasarım programları kullanıyorum. Mesela şu an autocad ve chrome'da birkaç pencere açık 7.50 gb
Merhaba,

7 yıllık yorgun ve yaşlı bir Sony vaio dizüstü bilgisayarım var.
Bunun max. ram kapasitesi 8 gb ve zaten 8 gb takılı ilk günden beri. Tahmin edebileceğiniz gibi uzun süredir pek yetmiyor bana bu. Tasarım programları kullanıyorum. Mesela şu an autocad ve chrome'da birkaç pencere açık 7.50 gb ram kullanılıyor. Başka program zor çalışıyor. Bir şekilde maksimum ram kapasitenin üstüne çıkmanın yolu var mıdır? Anakartla ilgili bir durum olduğu için imkansız gibi bir şey soruyorum herhalde ama bios güncellemesiyle olabilir gibi bir şeyler okudum. Laptop için geçerli mi bilmiyorum da var mıdır bir imkan? Şu an ihtiyaçlarımı karşılayacak yeni bir laptop baya tutacağı için ram değiştirerek biraz daha idare edebilmek iyi olurdu.

Teşekkürler
0
senolll
(20.10.17)
bios güncellemesiyle olanı da çok çok özel durumlarda geçerlidir. özetle o iş yaş.
0
washe
(20.10.17)
SSD yoksa SSD takarak baya bir fark elde edersin. Ram yetmeyince paging yapar diske bilgisayar, disk mekanikse inanilmaz yavas olur haliyle. Aciyi SSD ile baya bir dindirebilirsin. Hem de yeni laptop aldiginda SSDyi ona takarsin.

Bilgisayarin tam modelini yazarsan mumkun mu bakariz da ingilizce yoksa. Dendigi gibi bios guncellemeleriyle bazen bazi makinelerde olabiliyor...
0
robokot
(20.10.17)
@robokot;
1 yıldır falan ssd takılı, ssd ye yükseltince epey bir hızlandı ama şu an yavaşlıklar söz konusu özellikle birkaç program açıkken. ingilizce var ama nereye nasıl baksam bilemedim. f13z1e model /b ile devamı var da ondan tam emin değilim benimkinde var mı o /b kısmı yoksa halihazırda model adı mu tam o hatırlayamıyorum.
0
🌸senolll
(20.10.17)
hmm soyle bir bakindim limiti yukseltmenin mumkun olmasi adina pek bir seye denk gelemedim o modelle ilgili, buyuk ihtimal olmuyordur.
0
robokot
(20.10.17)
bende 9 yıllık pc var. 4 gb ramli. photoshop, chrome, sony vegas falan kullanıyorum. işin püf noktasını bilirsen ram hayli hayli yetiyor.

www.askvg.com

yukarıdaki gereksiz servisleri kapat.

www.cnet.com

buradaki işlemleri yap.

advanced system care yükle. kesinlikle eski bir pc'nin dostu. özellikle
sağ üst köşede ram bilgilerini gösteren bir panel oluyor. ram %70'elere çıktığında
tek tıkla gereksiz yüklerden kurtarıyor. can dostum.
0
bir sevgi faresi jamal
(20.10.17)
Pageile.sys dosyasinin ayarlariyla oynayabilirsin, biraz rahatlatabilir hali hazirda ssd de oldugu icin.
0
yuto
(20.10.17)
Pagefile* (mobil oldugu icin editleyemiyorum)

www.online-tech-tips.com
0
yuto
(20.10.17)
(1)

telefon internet

black mamba
genelde telefon için internet paketi almazdım. wifi'dan giriyordum hep. paket yapayım dedim ama mobil veriden giremiyorum internete. wifi'dan girince oluyor da mobil olarak olmuyor. neden olabilir?
genelde telefon için internet paketi almazdım. wifi'dan giriyordum hep. paket yapayım dedim ama mobil veriden giremiyorum internete. wifi'dan girince oluyor da mobil olarak olmuyor. neden olabilir?
0
black mamba
(20.10.17)
Mobil veri için ayarları yapman gerek. Hanfi operatörse mh arayıp ayarları alabilirsin.
0
ismira007
(20.10.17)
(7)

İ3 işletim sistemi bilgisayar alsam sıkıntı yaşar mıyım?

livaneli kadir
internet (site dolaşmaca, video izlemece),ofis programları,birkaç basit fotoğraf düzenleme programı dışında bilgisayarı kullanmıyorum.i3 beni üzer mi?
internet (site dolaşmaca, video izlemece),
ofis programları,
birkaç basit fotoğraf düzenleme programı dışında bilgisayarı kullanmıyorum.

i3 beni üzer mi?
0
livaneli kadir
(20.10.17)
Kacinci nesil i3?
0
gozu acik sevisen yahudi
(20.10.17)
i3ün yüksek nesillerinden ve ssdli alırsan sıkıntı olmaz.
0
freetakilir
(20.10.17)
yaşamazsın, ram'i en az 8-12 gb tutarsan hiç farkına varmassın bu işler için.
0
gezegen olan pluton
(20.10.17)
@gözü açık sevişen yahudi kaçıncı nesil olmalı sıkıntı yaşamamam için?
0
🌸livaneli kadir
(20.10.17)
Valla bana kalirsa zaten ucuz bir islemci oldugu icin 7. nesil al gec www.hepsiburada.com mesela bu urun soyle bi 1050ti ekran karti 8x2 ram yapsan, bu saydigin isler icin seni omur boyu idare eder makine.
0
gozu acik sevisen yahudi
(20.10.17)
illa intel derdin yoksa ryzen tamamdır. arkana bakma.
0
alperz
(20.10.17)
Ryzen'i bilmiyorum ama geçen yıl halama aldığım i3'lü makineyi 2 gün önce gördüm, açıyım dedim. Hala ilk gün gibi canavar biçimde çalışıyor.
Aldım kullandım biraz ve gayet iyiydi. Bir yılda normal bir i3 hiçbir sorun çıkarmadan devam ediyor. Üstelik ram 6 gb. Halam da senin söylediklerin için kullanılıyor.

Yukarıda yazılanlardan yaparsan makineyi denilen gibi neredeyse ömürlük olur.
0
isott
(20.10.17)
(2)

Elektrik tesisatimizda kacakmi olusturdum? lutfen yardim hayat memat icin.

kup seker
tavan vantilayoru takmak ici tavani deldim.lablo aparatini birlestirip pirizi actigimda sigorta atiyor.ya toprak kablonun rengini karistirdilar yada tavani delerken kablo yolunuda delerek kacak olusturdum.ama garip ki kablo aparatini sokup pirizi actigimda sigorta atmiyor.fotografinida ekledim.bir f
tavan vantilayoru takmak ici tavani deldim.
lablo aparatini birlestirip pirizi actigimda sigorta atiyor.

ya toprak kablonun rengini karistirdilar yada tavani delerken kablo yolunuda delerek kacak olusturdum.

ama garip ki kablo aparatini sokup pirizi actigimda sigorta atmiyor.

fotografinida ekledim.

bir fikir vere bilirmisiniz?
0
kup seker
(19.10.17)
tavandaki kablonun geliş yönü bellidir. çok keskin dönüşler yapamaz. genelde de tavandan düz bir çizgi ile buata doğru gider. fotoğraftaki vidalar kablo yolu üzerinde gibi görünmüyor.
0
orpheus
(19.10.17)
toprak hattını sök dene. ayrıca fotodan bir şey belli olmuyor. kabloyu açıp yakın çekip yüklersen yardımcı olayım.
0
ayaklibalik
(19.10.17)
(8)

Şirket içi mesajlaşma programı hakkında

winston
Merhabalar. Eşim çalıştığı yerde windows messenger ile mesajlaşıyorlar. Gün içinde sürekli telefonla haşır neşir olmamak için onların şirketindeki ağa benim dışardan eklenebilme olanağım var mı?
Merhabalar. Eşim çalıştığı yerde windows messenger ile mesajlaşıyorlar. Gün içinde sürekli telefonla haşır neşir olmamak için onların şirketindeki ağa benim dışardan eklenebilme olanağım var mı?
0
winston
(19.10.17)
amacınız pc'den yazışmak ise whatsapp web'i deneyebilirsiniz. Büyük kolaylık.
0
hononu
(19.10.17)
- eklenebilme olanağım var mı?
+kucuk bir sirketse, it'ciler kankasiys buyuk riskler alinarak eklenebilirsin, riskine degmeyecek bir sey. onun disinda imkaninin olmamasi lazim. eger engelli degilse whatsapp web iyidir.

icses: sirketteyken surekli konusmayiverin, siz de kadincagiz isine odaklansin. is yerinde en sevmedigim tipler ellerinden telefon dusmeyen tipler... (yalniz es falan diyince kadin tarafi direk karsisidir diye dusundum nedense :D :( )
0
fakyoras
(19.10.17)
windows messenger değildir o skype for business'tir. sizi ekleyebilir evet
0
argent dawn
(19.10.17)
windows messenger olduğundan eminim gördüm çünkü. skype olsaydı daha kolay olabilirdi evet. whatsapp web de denenebilir. teşekkürler.
0
🌸winston
(19.10.17)
İkinizin de Google hesabı varsa Hangouts da olabilir, gayet pratik.
0
pike
(19.10.17)
Belki microsoft lync'dir?
Windows Messengerın kullanılabilir olduğunu zannetmiyorum, kullanılabiliyor ise deneyerek öğrenebilirsiniz en mantıklısı, onu nasıl kullanabiliyorlar hiç bir fikrim yok.
0
atom karincanin torunu
(19.10.17)
muhtemelen lync'dir. o şirket ağına vpn felan bir şey ile dahil olduktan sonra dahil olabilirsiniz.
0
qobel
(20.10.17)
lync öldü, yaşasın skype business
www.wikiwand.com
0
cursor
(20.10.17)
(2)

Seramik induksyon ocakta turk kahvesi nasil pisiririm?

kup seker
arkadaslar yeni tasindigim evde seramik ocak kurulu hani su kirmizi isiklisindan.turk kahvesi yapan var mi seramik ocakta?meret bir yanip bir sonuyor anlamadim bu nasil bir sey...fotografi ekte.
arkadaslar yeni tasindigim evde seramik ocak kurulu hani su kirmizi isiklisindan.

turk kahvesi yapan var mi seramik ocakta?

meret bir yanip bir sonuyor anlamadim bu nasil bir sey...

fotografi ekte.
0
kup seker
(19.10.17)
İndüksiyon ocak uyumlu cezve lazım. Uygun tenceren varsa onda yap.
0
Lim5
(19.10.17)
Seramik ocakla induksiyon ocak farkli, eger induksiyonsa gercekten tencere tava ve cezvenizi uygun almalisiniz.
0
kuehles blondes
(19.10.17)
(2)

Web sitesi yapacak arkadaş arıyorum

olips
Selam,Kabaca özetlemem gerekirse eğitim üzerine, kullanıcıların üye olup girerek soru çözebilecekleri bir platform yaptırmak istiyorum. Örnek gösterebileceğim ve her şeyiyle hemen hemen aynı konseptte iki adet web sitesi var. İlgili arkadaşa öncelikle detayları aktaracağım, sonralıkla buralara bakıp
Selam,

Kabaca özetlemem gerekirse eğitim üzerine, kullanıcıların üye olup girerek soru çözebilecekleri bir platform yaptırmak istiyorum.

Örnek gösterebileceğim ve her şeyiyle hemen hemen aynı konseptte iki adet web sitesi var. İlgili arkadaşa öncelikle detayları aktaracağım, sonralıkla buralara bakıp bir yol haritası çizerek adım adım yapacaklarını aktararak fiyat çıkartacak bana.

WP ya da blog açmak gibi basit bir olay değil o yüzden daha önce referans gösterebilecek arkadaş olması gerekiyor. Antalya içi olursa şûkela olur.
0
olips
(19.10.17)
Duyulması gerektiği kadar var buralarda ona ulaş bi
0
gozu acik sevisen yahudi
(19.10.17)
@gözü açık sevişen yahudi,

işi alacak olan kendisi ulaşır hocam ben niye ulaşayım. yurt dışından özel beyin cerrahı aramıyoruz neticede. teşekkürler yinede.
0
🌸olips
(19.10.17)
(3)

whatsapp yedekleme yapamıyorum

qazedcsrfvtyhngujmkol
whatsapp yedekleme olmuyor "yedekleme tamamlanamadı" diye bildirim geliyor tekrar yedeklemeye çalışıyorum yine aynısı oluyor internette bir sıkıntı da yok neden olabilir kaldırdım tekrar yükledim yine düzelmedi bi yardım edin
whatsapp yedekleme olmuyor "yedekleme tamamlanamadı" diye bildirim geliyor tekrar yedeklemeye çalışıyorum yine aynısı oluyor internette bir sıkıntı da yok neden olabilir kaldırdım tekrar yükledim yine düzelmedi bi yardım edin
0
qazedcsrfvtyhngujmkol
(19.10.17)
hafıza ya da bağlantı sıkıntısı gibi geldi.
0
zgrydn
(19.10.17)
@zgr 30 mb sildim tekrar denedim yine olmadı. bi de çöküyor yani whatsapp
0
🌸qazedcsrfvtyhngujmkol
(19.10.17)
Cihaza yedekleme ile ilgili mi sorun yaşıyorsunuz yoksa Google Drive yedeklemesi ile ilgili mi? Cevaba göre şunu şöyle yapın diyebilecek yetkinliğe değilim, sadece ikincisi ise Drive hesabınız da doluyor olabilir. Ve aslında bildirim tamamlanamama sebebini de içeriyor olmalı.

Kolaylıklar.
0
olanlaolunmaz
(19.10.17)
(3)

Yazıcı Önerisi

african rain
Home-office kullanimina uygun, kartuslarin ocagima incir agaci dikmeyecegi bir yazici arayisindayim. Verimli bir murekkep sistemi olmali. 2 sene giden kartuslar varmis, deneyen?
Home-office kullanimina uygun, kartuslarin ocagima incir agaci dikmeyecegi bir yazici arayisindayim. Verimli bir murekkep sistemi olmali. 2 sene giden kartuslar varmis, deneyen?
0
african rain
(19.10.17)
ayda kaç baskı yapıyorsun önemli olan o. 100 mü 1000 mi? brother'ın siyah beyaz basit bir modeli var bende hl-1111. toneri 80 lira, 1 toner ile 1000 sayfa basıyor. Bundan daha ucuzunu bulamamıştım ben zamanında.
0
10032007
(19.10.17)
Yazici-tarayici-fotokopi olmali. Aylik 200 civari. Canon Pixma G3400 ve Epson L386 arasinda kaldim.
0
🌸african rain
(19.10.17)
epson yedek 2 şişe veriyormuş yanında, daha mantıklı olur bence.
0
10032007
(19.10.17)
(3)

Macbook Pro Gmail Hesabında Şifre Sorunu

african rain
Selamlar, sifresini degistirdigim gmail hesaplarimi macbook Pro'ya kuramiyorum, zira sifre hatasi veriyor. Macbook Pro'ya en son bu hesaplari 2014 yilinda kurmusum; o tarihten sonraki iletileri almiyor. icloud ve hotmail gibi baska hesaplarda sorun yok, halbuki onlarin da sifrelerini degistirmistim.
Selamlar, sifresini degistirdigim gmail hesaplarimi macbook Pro'ya kuramiyorum, zira sifre hatasi veriyor. Macbook Pro'ya en son bu hesaplari 2014 yilinda kurmusum; o tarihten sonraki iletileri almiyor. icloud ve hotmail gibi baska hesaplarda sorun yok, halbuki onlarin da sifrelerini degistirmistim. Cozumu bilen var mi?
Not: Sifreyi dogru girdigimden eminim.
0
african rain
(19.10.17)
app passwords kismi var, belki oradan password generate edip onu kullanmissindir:

myaccount.google.com

kontrol edebilirsin ya da yeni bir password generate edip onu kullanmayi deneyebilirsin.
0
buzzlightyear
(19.10.17)
Bahsettiginiz uygulama sifresiyse eger birsey yaptim ama 2 adimli dogrulama adimi kapsaminda oldu:
'Uygulama şifreleri, cihazlarda 2 Adımlı Doğrulama'yı desteklemeyen uygulamalardan Google Hesabınızda oturum açmanızı sağlar. Bu şifreleri bir kez girmeniz gerekeceğinden ezberlemek zorunda kalmazsınız.'
0
🌸african rain
(19.10.17)
Mail hesabından bahsediyorsanız size kesin çözümü söylüyorum.

Mail hesabını kaldır yeniden kur. Olmuyor başka türlü
0
supergirl
(20.10.17)
(1)

Animasyon ve Kurgu için Program

issiz karga
animasyon `powtoon` tarzı olacak, toplamda 10 dk lık bir video işimiz var ama adamlar aylığına 90 dolar diyor. malum yerlerden ulaşıp aynı kolaylık ve tarzda bu tip videolar hazırlayabileceğimiz programlar var mı? -flash olmaz, basitlik ve pratiklik önemli-kurgu, kesme biçme için de bir program öner
animasyon powtoon tarzı olacak, toplamda 10 dk lık bir video işimiz var ama adamlar aylığına 90 dolar diyor. malum yerlerden ulaşıp aynı kolaylık ve tarzda bu tip videolar hazırlayabileceğimiz programlar var mı? -flash olmaz, basitlik ve pratiklik önemli-

kurgu, kesme biçme için de bir program önerisi istiyorum. adobe premiere fazla mı gelir adece kesip biçmek için?
0
issiz karga
(18.10.17)
After effects ile amacınıza uygun explainer templateleri kullanabilirsiniz. kesinlikle powtoon kadar basit ve pratik olmaz fakat çok iyi işler çıkartılabilir. malum ortamlardan emplateler bulunabilir. hemen hemen aynı işi yapan goAnimate var fakat oda fiyat olarak powtoon dan farksız.
0
bekri
(19.10.17)
(4)

35mpbs internet hızı çok mu kötü? Dizi film rahatlıkla izlenir mi?

kendi kendine yasayan yavrucak
Evet konunun cahiliyim. Şimdiden teşekkürler.
Evet konunun cahiliyim. Şimdiden teşekkürler.
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(18.10.17)
kötü değil iyidir yeterlidir.
0
basond
(18.10.17)
hd izlenir rahatlıkla
0
sir gawain
(18.10.17)
stabil 35mb/s ise eger(aman efendim altyapiniz yetersizmis, kilmis, tuymus gibi promlemler yoksa) kotulugu birak turkiye ortalamasindan yuksek bir hiz.
0
seksli harf
(18.10.17)
Gayet iyi. Sorun olmaz
0
baldur2
(18.10.17)
(2)

Excel fonksiyon çoğaltma

piranase
bir fonksiyonda hücre başvurusunun sağa çekildiğinde(sütun değişimi) satırca artmasını nasıl sağlarım? ya da mümkün mü böyle bir şeyörneğin =$A1 içeriğindeki hücreyi sağa çektiğimde =$A2 =$A3 şeklinde olmasını sağlayabilir miyim?
bir fonksiyonda hücre başvurusunun sağa çekildiğinde(sütun değişimi) satırca artmasını nasıl sağlarım? ya da mümkün mü böyle bir şey
örneğin =$A1 içeriğindeki hücreyi sağa çektiğimde =$A2 =$A3 şeklinde olmasını sağlayabilir miyim?
0
piranase
(18.10.17)
önce aşağı doğru çekip ardında kopyaladıktan sonra yapıştırda çıkan seçeneklerden sırayı değiştir olarak yapıştırırsanız olacaktır. formüllü değerleri kopyalamak yerine formülleri önce diket biçimde sadece değer olarak yapıştırabilirsiniz.
0
peanutbutterpuddingsurprise
(18.10.17)
zaten o $ işareti neyin sabit kalacağını gösteriyor
$A1 dersen sağa çetiğinde a1 diye kalmaya devam eder.
Aşağıya çetiğinde $a2,$a3 diye gider.
Sağ aşağı çapraza çekersen $a2,$a3 diye gider.

satır sabit kalmasını sitersen a$1 olarak yazmalısın
hem satır hem sütun sabitt istersen de $a$1 şeklinde
0
€xpolerer
(19.10.17)
(7)

7vs8

raven
Iphone 7 ve 8 arasında çok fark var mı? İlk hedefim güzel fotoğraflar çekmek, hangisini almalıyım?
Iphone 7 ve 8 arasında çok fark var mı? İlk hedefim güzel fotoğraflar çekmek, hangisini almalıyım?
0
raven
(18.10.17)
Plus modelinden al. Bütçene göre 7 plus ya da 8 plus.

Plus'ta çift kamera var, portre modu vs. çok iyi.
0
himmet dayi
(18.10.17)
plus almak istiyorum ama modele karar veremedim ya yurt dışından 8 getirticem ya da 7
0
🌸raven
(18.10.17)
8 plus. mevcutta 7 plus'ı olan birisi için 8 plus almak gereksiz ama ikisi de yoksa ve bütçe sorunu da yoksa düşünmeden 8 plus, hatta mümkünse x.
0
washe
(18.10.17)
fotoğrafları güzel çekmek istiyorsan, huawei mate 10 pro'yu bekle duyuruldu.Kasım ayında satışa çıkıyor. Hem de yapay zekalı telefonun olmuş olur.

shiftdelete.net
0
kaosu
(18.10.17)
bir onları da inceleyeceğim bakalım.
0
🌸raven
(18.10.17)
hissedeceğin bir fark yok, ama çabuk eskimemesi için ben olsam 8 alırım
0
PoscheN
(19.10.17)
Halihazırda 7 kullanan birisi olarak, 8 bana bunu satıp kendini aldıracak birşey vadetmedi açıkçası. Tek hoşuma giden nokta kablosuz şarj oldu ama o da bunu sattıracak bir konfor değil.

Ama, başka makine kullanıp ikisinden birini alayım diyorsan 8 al.
0
battal gemalmaz
(19.10.17)
(6)

bu laptop witcher 3 kaldırır mı?

steve rogers
witcher serisi indirime girmişken alasım geldi ama pc kaldırır mı bilemiyorum. yetkili bi abi yorumlarsa sevinirim.Minimum sistem gereksinimleri:Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD Phenom II X4 940Nvidia GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 78706GB RAM64-bit Windows 7 veya 64-bit Windows 8 (8.1)DirectX 1140
witcher serisi indirime girmişken alasım geldi ama pc kaldırır mı bilemiyorum. yetkili bi abi yorumlarsa sevinirim.

Minimum sistem gereksinimleri:

Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD Phenom II X4 940
Nvidia GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7870
6GB RAM
64-bit Windows 7 veya 64-bit Windows 8 (8.1)
DirectX 11
40 GB boş sabit disk alanı
Önerilen sistem gereksinimleri:

Intel Core i7 3770 3,4 GHz / AMD AMD FX-8350 4 GHz
Nvidia GeForce GTX 770 / AMD Radeon R9 290
8GB RAM
64-bit Windows 7 veya 64-bit Windows 8 (8.1)
DirectX 11
40 GB boş sabit disk alanı
0
steve rogers
(18.10.17)
ekran kartı modelini yazarsan yardımcı olurum.
0
kaosu
(18.10.17)
o ekran kartıyla zor. 960m var böyle bile zor oynadım. 30 fps yüksek ayarlarda. belki en düşükte kaldırır bilemedim.

edit: aa pardon benim hıyarlığım. en önemlisi ekran kartı tabii...
0
bohr atom modeli
(18.10.17)
@bohr atom modeli

görseldeki kendi bilgisayarı, buraya yazdıkları minumum ve max. sistem gereksinimleri, oyun siteleri ve dağıtıcı tarafından yayınlanan değerler.
0
kaosu
(18.10.17)
steam üzerinden alacaksan 2 saatlik deneme süresini aşmaz isen geri iade edebiliyorsun.deneyip bakabilirsin kimi 60 fps altina oynanmaz der burada kimi 25 fps'ye bana yeterli der.ayrica ekran kartini belirtmeden imkansız.
0
valkin rockefeller
(18.10.17)
Bu işlemcinin olduğu bir laptop muhtemelen 860M'den düşük bir ekran kartına sahiptir. Ben kaldırmaz diyorum yani kaldırsa bile leş bir halde oynanır. İşlemci gereksinimi her ne kadar karşılıyor gibi gözüksende 2.K 3.nesil M serisini her türlü tokatlar bence.
0
gozu acik sevisen yahudi
(18.10.17)
konuyu netleştireyim, ekran kartı on board intel hd 4000 miş, dağılalım.
0
kaosu
(18.10.17)
(7)

400 Euro'ya Samsung Galaxy S7 Edge Alınır mı ?

faithless
Hollanda seyahatinde iken bir arkadaşım kendine ve kızına almış. Kızı iphone kullanıcısı olduğu için geçmek istememiş. Sıfır telefonu aldığı fiyat olan 400 Eurodan bana verecek. Ben iphone 6s kullanıyorum ancak GPS de sorun yaşıyorum. Yazılımsal ve donanımsal olarak çözen olmadı şu ana kadar. Yurtdı
Hollanda seyahatinde iken bir arkadaşım kendine ve kızına almış. Kızı iphone kullanıcısı olduğu için geçmek istememiş. Sıfır telefonu aldığı fiyat olan 400 Eurodan bana verecek. Ben iphone 6s kullanıyorum ancak GPS de sorun yaşıyorum. Yazılımsal ve donanımsal olarak çözen olmadı şu ana kadar. Yurtdışından alınma ve garantisi de bitti. Yine 6s'in kamera camı kırıldı, fotoğrafları rezalet çekiyor. Telefon değiştirmek istiyorum kısaca. iphone bağımlısı değilim android'e geçmek en ufak bir sıkıntı yaratmaz.
Sonuç olarak bu fiyata bu telefon alınır mı ? Teşekkürler.
0
faithless
(18.10.17)
Telefon fena değil. Yalnız bu 'curved' ekran olarak ilk olduğu için bazı sıkıntıları olduğu söyleniyor, mesela telefonu tutarken parmağın yanlışlıkla ekrana değmesi gibi (kendim denemedim, bilmiyorum ciddi ciddi kullanımı etkileyen bir şey mi diye). Pek de para vermek istemiyorum diyorsan ve tek kıyasımız fiyat ise bence fiyat fena değil; hatta iyi.
0
skooma
(18.10.17)
Ben kullanıyorum 1 yıldır. Şahane telefon. Curve ekranı hiç sorun yaşatmadı, hatta işe yarıyor. Kamera mükemmel, donma yok. Hızlı şarj gerçekten hızlı. Al.
0
super kahraman olsaydim baba olurdum
(18.10.17)
telefonu daha once kullanmamis birinin eline verince curve kismi sorun oluyor ama ben hic sorun yasamadim.

zamanla pembe bir cizgi cikiyor genelde. bende de cikti. (ilk ciktiginda almistim, baya bi kullandim yani).

onun disinda guzel bi telefon, her isimi goruyor. ofiste yaptigim herseyi telefondan yapabiliyorum. hizli da.

fiyat olarak da eger pasaport kaydi falan varsa alinabilir. eger yoksa kayit mayit yaptirmak gerekecek. tr garantili fiyati da 2300 civari zaten.
0
brkylmz
(18.10.17)
@brkylmz evet 150 TL daha eklemek gerekecek kayıt için. Yeni giriş yapmış pasaportlar var sadece harç yatırmak lazım. Toplamda 1880 TL Civarına gelecek.
0
🌸faithless
(18.10.17)
Üstte brkylmzın dediği çizgi bildiğim kadarıyla sadece ilk üretilen serilerde oluyor. Dua et seninki ilk seriden olmasın :) fiyat da çok uygun değil ama alınır bence
0
ismira007
(18.10.17)
Yurtdışında telefonlar inanılmaz ucuza gidiyor alındıktan sonra kullanmadan satsan bile. 400 euro çok para açıkçası bilemedim. Ben Tradera'da an itibariyle 270 euro civarına 16 gb iphone 6 plus 16 gb alabiliyorum ama almıyorum pahalı gibi yaw falan diyorum. Piyasasını anlatmak için yazayım dedim.

Örnek:
www.tradera.com
0
bos gezenin bos ustasi
(18.10.17)
O paraya iphone 7 plus 128 gb jetblack falan alırsın avrupa'da ya hiç kullanılmamış ya da kutusu açık sıfırdan farksız şekilde.
0
bos gezenin bos ustasi
(18.10.17)
(2)

Excel'de şu işlemi nasıl yapabiliriz?

akatreil
Bir email datası var, haftada bir bilgilendirme maili göndermemiz gerekiyor ama nasıl olduysa maillerin bazılarında karakterler türkçe karaktere dönmüş.ben emaillerin olduğu satırı komple seçerek tüm "ı" harfleri "i" olsun, "ü"ler "u" olsun şeklinde nasıl komut verebilirim?
Bir email datası var, haftada bir bilgilendirme maili göndermemiz gerekiyor ama nasıl olduysa maillerin bazılarında karakterler türkçe karaktere dönmüş.

ben emaillerin olduğu satırı komple seçerek tüm "ı" harfleri "i" olsun, "ü"ler "u" olsun şeklinde nasıl komut verebilirim?
0
akatreil
(18.10.17)
ctrl h tuş kombinasyonu ile yapabilrsin.
0
prezarlatif
(18.10.17)
Maillerin olduğu sütunu seçip Ctrl+H ile yapılabilir.
0
reactionic
(18.10.17)
(1)

modem mi yetersiz yani? (tunalı/ankara)

harfitarif
sevgili duyurubükücüler,ofiste minimum 8, maksimum 15 kişinin (yani telefonlarla da kullanılıyorsa 16-30 aygıtın) yararlandığı 2 modemimiz ve internet bağlantımız var (biri uydunet, biri ttnet, 16 mbit'e kadar diye sattıklarından her ikisi de). her ikisi de, abonelik sırasında gelen modemler.ofis an
sevgili duyurubükücüler,

ofiste minimum 8, maksimum 15 kişinin (yani telefonlarla da kullanılıyorsa 16-30 aygıtın) yararlandığı 2 modemimiz ve internet bağlantımız var (biri uydunet, biri ttnet, 16 mbit'e kadar diye sattıklarından her ikisi de). her ikisi de, abonelik sırasında gelen modemler.

ofis ankara tunalı'da, dolayısıyla civarda bol bol işyeri/kafe/restoran var. gündüz yoğun bir internet trafiği olsa gerek. fiber altyapı yok.

çevreyi tanımladıktan sonra, ofisteki durum da şu;

her iki bağlantıda da çok sık kopma yaşıyoruz. reset meset bir yere kadar. bazen o kadar sık yaşıyoruz ki, çalışamıyoruz.

birkaç soru;

1- akıllı telefonları komple bağlamasak, bir ölçüde derman olur mu?
2- sorun modem(ler)de midir, ayarla biraz rahatlatmak ya da daha güçlü bir şeyler almak mümkün müdür, nasıl olur o iş?
3- "2 tane 16 mbit bağlantı zaten kaldırmaz o kadar yükü, x yapmanız/kullanmanız lazım" diyeceğiniz bir şey var mı?
4- başka bir öneriniz olur mu?


cevap veren bitcoin bulsun.

ps. ekte de bu mesajı ilk göndermeyi denediğimde aldığım örörü bulabilirsiniz hatta (eğer ki bu ikinci denemem başarılı olursa :-/)
0
harfitarif
(18.10.17)
ofisinizin fiziksel durumunu bilemiyorum bu nedenle cevapların bir kısmı uygulanamayabilir.

1. bu kadar cihaz için 16 mpbs'ye kadar olan bağlantı gücü az. en temel sorun musluktan az su gelmesi olayı. ttnet'i bilmem ama uydunet daha hızlı bir hizmet sunabiliyor olmalı. çünkü onların kablo yapısı standart ve saha dolabı yeni ise hizmet hızını arttırmayı deneyebilirsiniz.

2. modemler için marka model yazmamışsınız. modemler eski ise sorun çıkarıyor olabilirler. modemleri yenilemeyi deneyebilirsiniz. ttnet'in için dışarıdan bir modem alabilirsiniz. uydunet için docsis 3.0 modem talep edebilirsiniz.

3. kablosuz yayını doğrudan modemlerden yapmak yerine access pointlerden yapabilirsiniz. böylece modem sadece AP ile görüşmüş olur.

4. cihazlardan birini mobil olmayan aletlerin iletişimi için diğerini mobil aletlerin iletişimi ayrı bilirsiniz. örn. uydunetten mobil cihazlari besleyin. ttnetten kablolu ile bağlananları.

5. kablo ile bağlı kişi sayısı çok ise hub yerine uygun fiyatli bir switch bağlamayı deneyin. hub doğarı gereği extra trafiğe neden olur. switch'de bu sorunu yaşamazsınız.
0
helenart
(18.10.17)
(4)

bilgisayarımı kapatamıyorum

matilda
Laptopu kapatamıyorum. Ne denediysem olmadı. Başlat/Kapat da olmuyor. Güç düğmesi de. Güç seçeneklerinden seçtim basınca ne olacağını yine olmuyor. Yeniden başlat da işe yaramıyor. Ctrl alt del de çalışmıyor. Format atmadan nasıl çözebilirim bu sorunu ya :(Bilgisayarda normalde parola var kapağını k
Laptopu kapatamıyorum. Ne denediysem olmadı. Başlat/Kapat da olmuyor. Güç düğmesi de. Güç seçeneklerinden seçtim basınca ne olacağını yine olmuyor. Yeniden başlat da işe yaramıyor. Ctrl alt del de çalışmıyor. Format atmadan nasıl çözebilirim bu sorunu ya :(
Bilgisayarda normalde parola var kapağını kapatıp açınca parola da sormuyor parola sor seçili olduğu halde
0
matilda
(18.10.17)
herşeyi kaydedin yedeklerinizi alın ve pili çıkartın
0
regardless of what they say
(18.10.17)
pili cikarmaya gerek yok acma kapama dugmesine kapanana kadar basili tutun. 10 saniye bile surebilir farketmez sonunda kapanir.
0
robokot
(18.10.17)
sürekli olan bir sorun mu tek seferlik mi?

eğer sürekli ise windows kurulum diski yaratıp windows'u onarın. Hiçbir dosyanız ve ayarınız değişmeden tüm sistem dosyaları yenilenir. Böylece "shutdown" görevini yerine getiremeyen sistem dosyaları yenilenmiş olur.

eğer bilgisayarınızın recovery diski varsa kurulum diski oluşturmanıza da gerek kalmaz. "windows onarma" diye google'da aratın, ilgili yönergeler karşınıza çıkacaktır.
0
himmet dayi
(18.10.17)
windows 10 sonrası benim de dell bilgisayarım büyük s.çtı, kapanmıyor. yeniden başlatmada sorun yok, ama kapat deyince ekranı karartıp pilini bitene ya da cebren ve hile ile kapatana kadar bir işler çevirmeye devam ediyor. bilmem benzer bir sorun mu, ama windows 10'dan kaynaklı olduğuna dair epey bir şey okudum forumlarda orada burada, zilyon tane çözüm denedim, amma lakin ki sonuç;

www.youtube.com
0
harfitarif
(18.10.17)
(2)

Connectify Hotspot Muadili Program

sevgikusunkanadinda
Kaldığım yurtta internet bağlantısı çok iyi değil. Bilgisayar wi-fi ağını görüyor ancak telefona tanıtmak, üst üste şifre girmek vs. çok uğraştırıcı.Connectify Hotspot tarzı bir program yükleyip, ikisini birden çözmek istiyorum. Problem çıkartmayan, ücretsiz (veya makul ücretli) bildiğiniz program v
Kaldığım yurtta internet bağlantısı çok iyi değil. Bilgisayar wi-fi ağını görüyor ancak telefona tanıtmak, üst üste şifre girmek vs. çok uğraştırıcı.

Connectify Hotspot tarzı bir program yükleyip, ikisini birden çözmek istiyorum. Problem çıkartmayan, ücretsiz (veya makul ücretli) bildiğiniz program var mı? Connectify Hotspot denemiştim ama bağlantı işi hep sıkıntılı olmuştu, kaldırdım.
0
sevgikusunkanadinda
(17.10.17)
Bende 8.1 var maalesef. Ona da uyar mı?
0
🌸sevgikusunkanadinda
(17.10.17)
Virtual router, cok basit bir program
0
jemjum
(18.10.17)
(5)

Excel Vlookup sorusu

amusan
Herkese merhaba,Elimde şu şekilde bir veri var:100102 Çelik Kapılar100102 Çelik Kapılar100102 Katlanır Kapılar100102 Katlanır Kapılar100104 İnşaat Kimyasalları100104 İnşaat KimyasallarıBu veriyi sağdaki sütunları soldakilerin altkategorisi olarak 100 den başlayarak indexlemem gerekiyor. Yani sonucun
Herkese merhaba,
Elimde şu şekilde bir veri var:

100102 Çelik Kapılar
100102 Çelik Kapılar
100102 Katlanır Kapılar
100102 Katlanır Kapılar
100104 İnşaat Kimyasalları
100104 İnşaat Kimyasalları

Bu veriyi sağdaki sütunları soldakilerin altkategorisi olarak 100 den başlayarak indexlemem gerekiyor. Yani sonucunda şöyle bir format elde etmem gerek.

www.dropbox.com
100102 Çelik Kapılar 100102100
100102 Çelik Kapılar 100102100
100102 Katlanır Kapılar 100102101
100104 İnşaat Kimyasalları 100104100
100104 İnşaat Kimyasalları 100104101

Vlookup veya o tarz bir fonksiyonla nasıl yapabilirim?
0
amusan
(17.10.17)
sayılar hep 6 basamaklı mı olcak?
0
isvicre rakisi
(17.10.17)
ilk duplicate veri olan 100102Çelik Kapılar satırının ikisini de 100102100 ile indexlemişken ikinci duplicate veri 100104İnşaat Kimyasalları satırının birini 100104100, diğerini 100104101 ile indexlemenizin sebebi nedir? tüm 100102Çelik Kapılar satırlarını aynı sayıyla mı indexlemek istiyorsunuz yoksa tekrarladıkça 1 artmasını mı? (100104İnşaat Kimyasalları satırında yaptığınız gibi)
0
unionall
(17.10.17)
100104 İnşaat Kimyasalları 100104100
100104 İnşaat Kimyasalları 100104101

birinin sonunun 100 birinin 101 olmasını belirleyen değişken nedir?
0
ilkot
(17.10.17)
@isvicre rakisi
Sayılar alt kategoriye göre 3-6-9 şeklinde gitmeli istenen bu.

@unionall
Burada 3 erli bir şekilde indexleme yapılıyor. İlk katman 100 dü ikinci katman 102. 100102 den sonra gelenler 100 den başlayıp 999 a kadar gitmeli. Eğer ilk katman 101 olursa bu sefer 101-100-100 den başlayacaktı.

@ilkot
3 lük olarak ayırınca 3. grup 100 den başlayıp 999 a kadar gitmeli

@veritaslibertas
Dosyayı ekliyorum.
0
🌸amusan
(17.10.17)
sanırım kategoriye göre 100'ü arttıran bir formül yeterli olacak.
100102&Çelik Kapılar (a2&b2) olan bir kolon oluşturulmalı c kolonu olsun,
c kolonu için if(a2=a1;d1+1;100) yani üsttekiyle aynıysa 1 arttır, değilse 100 yaz. bunun için satırların sıralı olması lazım. yani gelen datanın sort edilmesi gerekiyor.

a1 kolonu boş ya da kod vs herhangi bir isim olabilir
d1 de aynı şekilde, d kolonu bu kategoriye göre 100'den itibaren arttırdığımız kolon.

en son olarak da ilk 6'lı kod olan a kolonu ile ile formülle elde ettiğimiz d kolonunu birleştirirsen bu iş olur gibi.
0
ilkot
(17.10.17)
(2)

Macbook tavsiyesi

lmss
Mümkünse magsafe barındıran 13 inch air veya macbook almak istiyorum. yeni çıkanlar hem çok pahalı hem tek port işi canımı sıkıyor. 2016-2016 model sıfır 13 inch nereden alınır tavsiyesi olan?
Mümkünse magsafe barındıran 13 inch air veya macbook almak istiyorum. yeni çıkanlar hem çok pahalı hem tek port işi canımı sıkıyor. 2016-2016 model sıfır 13 inch nereden alınır tavsiyesi olan?
0
lmss
(17.10.17)
macmarket’e gicir ikinci eller dusuyor.
0
alperz
(17.10.17)
Mediamarkt, Vatan vs gibi yerlerde oluyor
0
soufigay
(18.10.17)
(6)

bir program vardı bilgisayarda diskin tüm içeriğini küp küp gösteriyordu

theconqueror
neydi?
neydi?
0
theconqueror
(17.10.17)
O&o defrag programında var öyle bir fonksiyon
0
hakmut
(17.10.17)
hd tune olabilir mi?
www.hdtune.com
0
Bruce
(17.10.17)
Windirstat bence
0
chicha
(17.10.17)
yok mesela en çok hangi dosya türü yer kaplıyor anlayabiliyordunuz, renk renk küpler büyüklü küçüklü
0
🌸theconqueror
(17.10.17)
spacemonger
0
binder dandet
(17.10.17)
treesize birader
0
plastic_angel
(17.10.17)
(4)

yeni cep telefonu tavsiyesi

eeqlaehuje
merhabalar,bu sabah itibariyla cok memnun kalarak kullandigim iphone se'm kaput oldu. yeni bir telefon almam lazim. su anda yine gidip se almayi dusunuyorum. var midir onerebileceginiz, aklimda olmayan bir telefon?ps: note 8'e, iphone x'a param yetmez
merhabalar,

bu sabah itibariyla cok memnun kalarak kullandigim iphone se'm kaput oldu. yeni bir telefon almam lazim. su anda yine gidip se almayi dusunuyorum. var midir onerebileceginiz, aklimda olmayan bir telefon?

ps: note 8'e, iphone x'a param yetmez
0
eeqlaehuje
(17.10.17)
iphone 7 al. 3000'e düştü fiyatı hepsiburada'da.
0
himmet dayi
(17.10.17)
mi 6
0
111111
(17.10.17)
Huawei p10
0
hayal hava yollari
(17.10.17)
Bütçe belirtin.
0
karacigerim vur kadehlere
(17.10.17)
(5)

matlab yardım

murtcu
Merhabalar, aşağıda verilen kodu m file'a yazdım ama nasıl tamamlayacagımı ve doğal olarak h'i çağırmayı beceremedim. Matlabda çok çok acemiyim, o yüzden affınıza sığınıyorum.soru: https://i.hizliresim.com/o6EBjb.pngm file'a yazdıgım: https://i.hizliresim.com/POQXld.png
Merhabalar, aşağıda verilen kodu m file'a yazdım ama nasıl tamamlayacagımı ve doğal olarak h'i çağırmayı beceremedim. Matlabda çok çok acemiyim, o yüzden affınıza sığınıyorum.

soru: i.hizliresim.com

m file'a yazdıgım: i.hizliresim.com
0
murtcu
(17.10.17)
Reserved
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(17.10.17)
fsolve kullanman lazım, birazdan kodu da yazarım buraya.
0
cedex
(17.10.17)
böyle olur mu bilmiyorum. numerik sorusu mu bu? numerik derslerinde sorulan sorulara benziyor. eğer öyleyse ufak bir loop yazıp V=8m3 değerini h'a değer vererek bulabilirsin.matlab yüklü olsaydı ufak bir örnek yazardım.
0
bellbane
(17.10.17)
@bellbane evet nümerik analiz sorusu

@cedex beklemedeyim hocam :)
0
🌸murtcu
(17.10.17)
%%Step 1: Function tanimlama
function [vol] = compute_vol(r, h, L)
vol = (r^2*acos((r-h)/r)-((r-h)*(2*r*h-h^2)^0.5))*L;
end

%%Step 2: Objective Function Tanimlama.
% Soruda verilen degerleri kullanarak sadece h'e bagli bir objective function tanimliyorum
% i.e. obj_fun = (volume - 8)^2
% Bu objective function'in minimum degeri 0'dir ve bu minimum deger
% ancak ve ancak volume 8'e esit oldugunda elde edilir.
% Neden objective function gerekli?
% Cunku fminsearch kullanarak objective function'a minimum degerini veren
% h degerini kolaylikla bulabilirim. Diger bir deyisle objetive function
% 0'a ve dahasi bizim volume function'imiz 8'e esit oldugunda h ne olmali
% sorusuna fminsearch kolaylikla cevap verir.

r0 = 2;
L0 = 4.2;
obj_fun = @(h)(compute_vol(r0, h, L0) - 8)^2;

%% Step 3: fminsearch kullanimi
initial_guess = 0;
h_est = fminsearch(obj_fun, initial_guess);

%% Step 4: Saglama
compute_vol(r0, h_est, L0)

Soyle bir sonuc cikiyor:

>> h_est = fminsearch(obj_fun, initial_guess)

h_est =

0.8358

>> compute_vol(r0, h_est, L0)

ans =

7.9999

UYARI: fminsearch lokal minimum'u bulur. initial_guess'e bagli olarak buldugu degerler degisebilir. Bu nedenle en dogru yol global minimum'u bulan bir metot kullanmaktir aslinda. Eger Global Optimization Toolbox'in varsa Genetic Algorithm (GA) bu hususta yardimci olabilir. Kullanimi da soyle bir sey oluyor:

num_vars = 1;
h_est = ga(obj_fun, num_vars);

>> h_est = ga(obj_fun, num_vars)
Optimization terminated: average change in the fitness value less than options.TolFun.

h_est =

0.8390

>> compute_vol(r0, h_est, L0)

ans =

8.0439

GA, fminsearch kadar hizli ve accurate degildir. Mantikli bir initial value ile fminsearch her zaman daha iyi sonuclar verir.
0
chunksia
(17.10.17)
(7)

Random Number Generator

niyeti bozuk http nesnesi
Ufak bir program arıyorum, 1 ile 100 arasında rastgele sayı üretecek her tıkladığımda. Ekranda ufak yer kaplaması çok önemli.
Ufak bir program arıyorum, 1 ile 100 arasında rastgele sayı üretecek her tıkladığımda. Ekranda ufak yer kaplaması çok önemli.
0
niyeti bozuk http nesnesi
(17.10.17)
ssyumusakg
(17.10.17)
python ve gtk ile 2-3 dakikada yazilir. hazirini bulmak bence zor.
0
nossrat
(17.10.17)
Tarayicida Google'a random numbers generator yazin, Google'in kendi generator'u cikacak. Orada sayi araligi verip sayi uretebilirsiniz.

Chrome penceresini de iztediginiz gibiboyutlandirabilirsiniz.
0
crown
(17.10.17)
Excel
0
The_Lollok
(17.10.17)
Al sana yaptim hemen, yeni pencerede ac, pencereyi kucult istedigin kadar sonra ekranin sag alt kosesine surukle oradan kullanirsin (cunku benim browser'da pencere belli bir boyuta kadar kucultulebiliyor sadece): pste.eu

Edit: 1-100 arasi istemissin, ilk yolladigim 0-99 arasi, 1-100 istiyorsan bunu kullan: pste.eu
0
robokot
(17.10.17)
/dev/random
0
rastocasdelay
(17.10.17)
@robokot, teşekkürler.
0
🌸niyeti bozuk http nesnesi
(02.11.17)
(6)

Hangi Macbook Modeli Artık Alınmaz Eskimiştir

bos gezenin bos ustasi
Sıfırı taramalı tüfekle saldırıyor bütçeye malum.İkinci el alınacaksa kaç yılı, hangi modeli alınmalı/alınmamalıdır?Benim için performanstan ziyade kucakta şarjı uzun gidecek, youtube ve alışveriş siteleri gezdirecek donmadan. Arada bir de dizi film izletecek. Fazlasına gerek yok. Bıktım Windows lap
Sıfırı taramalı tüfekle saldırıyor bütçeye malum.

İkinci el alınacaksa kaç yılı, hangi modeli alınmalı/alınmamalıdır?

Benim için performanstan ziyade kucakta şarjı uzun gidecek, youtube ve alışveriş siteleri gezdirecek donmadan. Arada bir de dizi film izletecek. Fazlasına gerek yok.

Bıktım Windows laptoplardan o nedenle Macbook olmalı.
0
bos gezenin bos ustasi
(16.10.17)
ssdli olmayan her model eskimiştir.
0
valkin rockefeller
(16.10.17)
Air yeter gibi sana, ssd olsun, yılı çok önemli değil zaten iki senedir güncellenmiyordu geçen haziran güncellemişler.
0
i was made for you
(16.10.17)
ipad sanki daha iyi bu dediklerin için.
0
sta
(16.10.17)
Unibody olmayan her model eski.
0
empty man
(17.10.17)
Harddisklilerin hepsi eski sayilir. Flash bellekli (apple'in ssd muadili gibi bi teknolojisi) herhangi bi modeli uzun sure gorur isini, 128 degil de 256gb hafizali model olursa daha iyi olur tabi.
0
yuto
(17.10.17)
2010 sonrası pro'lar ve air'ler hala alınabilir. ihtiyaca göre ssd ve ram takviyesiyle gayet güzel kullanılır.
0
battal gemalmaz
(17.10.17)
(4)

Gaming pc buildi

kingofneverland
Selamlar ey ekşi ahalisi Uzun zamandır Monster Notebook kullanıyorum. Artık desktopa geçme zamanının geldiğini düşündüğümden bir desktop dizeyim dedim ama karar vermek çok zor. Araştırıyorum ama epey gerisinde kalmışım. Özellikle amd ryzen ve Intelden hangisine karar vereyim bilemedim. Yakın zamanda
Selamlar ey ekşi ahalisi

Uzun zamandır Monster Notebook kullanıyorum. Artık desktopa geçme zamanının geldiğini düşündüğümden bir desktop dizeyim dedim ama karar vermek çok zor. Araştırıyorum ama epey gerisinde kalmışım. Özellikle amd ryzen ve Intelden hangisine karar vereyim bilemedim. Yakın zamanda bir build yapan varsa yardımını bekliyorum. Fiyat olarak ise kafamda bir şey yok. Evet böyle diyince saçma oldu ama atıyorum 10 bin TL'lik bir sisteme değer mi bilemiyorum. Ha bir de monitör ve klavye tavsiyesi lazım tabi ki.
0
kingofneverland
(16.10.17)
4-5 binden sonra aldığın fayda ciddi bir düşüşe geçer gerek yok pek bence. gaming pc konusunda da işlemci önemli olsa da aslında o kadar da önemli değil bana kalırsa. asıl soru ekran kartında amd mi nvidia mı olmalı bence. o konuda da nvidia fanboy'u olsam da amd iyi şeyler yapıyor diye duyuyorum son zamanlarda.

edit: monitör hariç konuştum bu arada. bir de belirli parçaları amazon'dan sipariş verebilirsin.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(17.10.17)
kendi sistemimi yazayım fikir olsun. ekran kartı, kasa, 8TB hdd, klavye ve mouse hariç kalanları 2 ay önce yeniledim. monitor de 4-5 aylık.

Anakart: ASUS ROG STRIX Z270E
İşlemci: Intel i7 7700k
RAM: 2 x CORSAIR Vengeance LPX (CMK16GX4M1A2400C16) 16GB DDR4-2400MHz C16
M.2 SSD: Samsung 960 EVO 500GB
SSD: Sandisk SSD Plus 480GB
HDD: Seagate 8TB 5900Rpm 128M Archive HDD ST8000AS0002
Ekran kartı: Asus GeForce GTX980 ROG STRIX OC
PSU: CORSAIR CX Series CX650M
Kasa: Zalman MS800-PLUS
Monitor: ASUS ROG SWIFT PG278QR, 27'', 2560x1440, 1ms, 165 Hz Gaming Monitör

Klavye: Logitech G410 Atlas Spectrum
Mouse: Logitech G700s

Toplam 10-12 bin ediyor sanırım.

değer mi? PUBG hariç her oyunu high/ultra da oynuyorum ve her şey çat küt açılıyor. bence değer. PUBG yi de high/ultra da oynayabilirim ama bazen anlamsız FPS droplar olabiliyor o yüzden medium da oynuyorum.
0
washe
(17.10.17)
kur uçup gidince fiyatlar, hele ki 2 sene önceye göre çok fena yükseldi. ben de toplama arifesinde biri olarak kendi dikkat ettiğim noktaları belirteyim:

-işlemci: f/p olarak ryzen kesin tercihimdi ancak 8. nesil intel'ler gelince rekabet iyice kızışacak gibi, 1 aya hepsi piyasada olur iyiden iyiye, 6-7. nesiller ucuzlar. oyun için çok çekirdek performansı şu anda önemli olmadığı için çekirdek başına güçte intel hala önde. önde ama pahalı kalıyordu, işlemci oyun içi performansı çook etkilemiyor, multi ve bazı oyunlar haricinde. biraz bekle, 7700K düşerse alırsın, yıllarca sorunsuz kullanırsın. baktın düşmedi, kuracağın bütçeye göre kesin bir ryzen denk gelecektir, tereddütsüz alabilirsin.

-ekran kartı: oyunun en büyük belirleyicisi ama şu e-coin mining işi yüzünden fiyatlar arttı, özellikle amd kartlar çıkış fiyatının bile üzerinde satılıyor.
bu aşamada en önemli şey monitörün. sıfırdan alacaksan ve genel bütçeye dahilse şöyle söyleyeyim: 2k 144hz monitörler 2-3 bin arası. bence değmez, zaten 30 inç almazsın diye düşünüyorum, o ekranda full hd-2k farkı deneyimin çok etkilemez. full hd-144 hz bir freesync monitörle beraber rx580 alırsan full hd'de mevcut her oyunu ultra ayarlarda oynarsın. hatta bence önümüzdeki 2 sene çıkacak oyunları da yüksek kalitede oynatır.
1060 6gb modeli dx11 oyunlarından daha performanslı ama freesync olayı deneyimi çok etkiliyor ve nvidia'nınki gsync uyumlu monitörler çok pahalı; ekran kartındaki performans farkından daha fark edilir olur freesync'li monitör.

-ssd: mahşerin 3 atlısından sonuncusu da bu. m2 olsa daha iyi olur ama bütçeye göre 2.5 inç de alsan iş görecektir. en çok satılanlardan alsan yeter, ssd olsun çamurdan olsun.

-anakart: overclock niyetine göre uyumlu olanları seçsen yeter, 4-5 hdd, 3-4 ssd takmayacaksan aralarında çok bir fark yok; zaten oyun performansına herhangi bir etkisi de yok.

bütçeye göre su soğutma düşünebilirsin ama elzem değil, havadar bir kasada 4 fanla soğutamayacağın sistem yok. yok ben 6 ghz'e doğru overclock yapıcam ve çölde yaşıyorum diyorsan su soğutmayı da düşünebilirsin.

teknoloji kanallarının sistem toplama videoları oluyor; teknoseyir, techonpat falan, yutub'dan izlersen 3-5 tane, günümüz teknolojisine dair baya bişey oturur kafanda. overall bir bütçe çıkar dersen; en az 2-3 sene götürecek bir sistemi 5-6 binden başlayarak kurabilirsin. monitör ve ıvır zıvır hariç tabii...
0
Bruce
(17.10.17)
ekran kartını 1080 veya 1070 al mutlaka. hatta ti lerine para yetiyorsa onlardan. 1 tane ssd şart. anakarta verdiğin paraya da acıma. disk black caviar kasa cooler master, para çoksa cm nin deli bir kasası var. ben borçları ödeyince ondan toplayacam, gözümde tütüyor. aha bu,

www.nanokatalog.com

işlemci intel öneririm, ekran kartı 10 yıldır ati kullanıyorum şu anda r9 290 var, ben yenileyince geforce alacağım. size de geforce öneriyorum, biraz daha pahalı ama daha stabil. driver güncelleyince sapıtmaz hiç değilse.

eyyorlamam bidir.
0
tukenmez adam
(17.10.17)
(2)

Kendi adıma domain adresim var, mail adresi alacak şekle nasıl getiririz?

gezegen olan pluton
Demek istediğim kendi adıma web sitesi açmadan sadece [email protected] adlı mail adresi alabilir miyim?
Demek istediğim kendi adıma web sitesi açmadan sadece [email protected] adlı mail adresi alabilir miyim?
0
gezegen olan pluton
(16.10.17)
alabilirsin. hostinge gerek yok

kurum.yandex.com.tr
0
fakyoras
(16.10.17)
Domain ile hosting alıyorsun yıllık 60 yada 70 tl bitti gitti
0
all girls dream
(16.10.17)
(4)

Domain adı almak çok pahalı değil mi?

denizaya
En son 2008 de falan almıştım çok ucuzdu. şimdi godaddy den bakayım dedim 30 tl istiyor.yanlış mı bakıyorum acaba? başka ucuz alternatifler var mı?
En son 2008 de falan almıştım çok ucuzdu.
şimdi godaddy den bakayım dedim 30 tl istiyor.

yanlış mı bakıyorum acaba? başka ucuz alternatifler var mı?
0
denizaya
(16.10.17)
godaddy'nin 1 dolarlik kuponlari var. 1 dolara alabiliyorsun.
0
fakyoras
(16.10.17)
fiyatlar pek degismesdi, hatta genelde ucuzladi. $10 civari (ilk sene 1 dolar promosyonlarini saymiyorum) duzgun yerlerden. Mesele TL nin deger kaybetmesi. 2008 de dolar 1.1 lira civariydi, 10 dolar 11 lira ediyordu. Bugun 36 lira ediyor ayni para.
0
robokot
(16.10.17)
namecheap.com'u tavsiye ederim.
0
lanc
(16.10.17)
aslında hala 10 dolar, Türkiye fakirleşti
0
emeritus
(17.10.17)
(1)

VHS kasetteki görüntüyü bilgisayara aktarmak

j000ker
evet arkadaşlar,yıllardır evde bir köşede bekleyen VHS kasaetlerimi bilgisalayara yada bir CD/DVD'ye aktarmak istiyorum. Bunu yapan yerler var, direkt onlara mı gideyim, yoksa bu işi yapacak bir alet mi alayım?
evet arkadaşlar,
yıllardır evde bir köşede bekleyen VHS kasaetlerimi bilgisalayara yada bir CD/DVD'ye aktarmak istiyorum. Bunu yapan yerler var, direkt onlara mı gideyim, yoksa bu işi yapacak bir alet mi alayım?
0
j000ker
(16.10.17)
yaptırt bence. riske girmeye değmez.
0
tizi reftar olanin payine dagmen dolasir
(16.10.17)
(3)

Fotoğraftaki alet ne işe yarar?

ne demezsin
Bilen varsa yazarsa sevinirim
Bilen varsa yazarsa sevinirim
0
ne demezsin
(16.10.17)
Telsiz - mikrofon gibi bir şeylerin arayüzü sanırım
0
whoosie
(16.10.17)
wireless intercom. kapalı devre iletisim aleti
0
no christ requires
(16.10.17)
canlı prodüksiyonlar için parazitsiz iletişim sağlamak için en yeni RF teknolojilerini sunar.

kendi pdf belgelerinden alete dair bir cümle.

edit: goo.gl/LLDg4X
0
freetakilir
(16.10.17)
(1)

Wordpress - site göçünce haber ver

tchuck
sitemle ilgili bir süredir bir problem var. veritabanı göçüyor, sebebini öğrenmeye çalışıyorum veya nasıl hata verdiğini öğrenmem lazım.neyse, hep başında duramıyorum artık.site göçtüğü an bana haber verecek bir eklentiye ihtiyacım var.ya bi app ile notification göndersin veya mail atsın.ücretli ücr
sitemle ilgili bir süredir bir problem var. veritabanı göçüyor, sebebini öğrenmeye çalışıyorum veya nasıl hata verdiğini öğrenmem lazım.

neyse, hep başında duramıyorum artık.
site göçtüğü an bana haber verecek bir eklentiye ihtiyacım var.
ya bi app ile notification göndersin veya mail atsın.

ücretli ücretsiz bir şey önerir misiniz?
0
tchuck
(16.10.17)
alertra.com
0
tuyra
(16.10.17)
(5)

Kamerası En İyi Telefon

alaimisema
Merhaba,Diğer tüm özelliklerini gözardı edecek olursak sadece kamera anlamında en iyi ANDROID telefon hangisidir? Bunu 'sizce' olarak sormuyorum, teknik olarak hangisi en iyi kamera teknolojisine sahip?
Merhaba,
Diğer tüm özelliklerini gözardı edecek olursak sadece kamera anlamında en iyi ANDROID telefon hangisidir? Bunu 'sizce' olarak sormuyorum, teknik olarak hangisi en iyi kamera teknolojisine sahip?
0
alaimisema
(16.10.17)
Huawei P10 diyorlar ama bence note 8
0
maria puder
(16.10.17)
Dxomark a göre note 8.
0
shenergy
(16.10.17)
mi 6
0
yazar yazmaz yazan yazar
(16.10.17)
Bence dediğim özellik olarak P10'u geçmiş gözüküyor Note 8:) kafamdan sallamadım yani;)
0
maria puder
(16.10.17)
Bruce
(16.10.17)
(2)

Tv+internet hangisi

son intraket bukucu
Merhabalar. Yeni taşındım ve tv+net almak istiyorum. Bu konuda bilgim hiç yok. Bilgi aldığım paketlerde temsilci akn den falan bahsetti hiç anlamadım. İnternette araştırdım çözemedim. Bana önerebileceğiniz, kullanıyorum memnunum diyebileceğiniz bir tv+net var mı?
Merhabalar. Yeni taşındım ve tv+net almak istiyorum. Bu konuda bilgim hiç yok. Bilgi aldığım paketlerde temsilci akn den falan bahsetti hiç anlamadım. İnternette araştırdım çözemedim.

Bana önerebileceğiniz, kullanıyorum memnunum diyebileceğiniz bir tv+net var mı?
0
son intraket bukucu
(16.10.17)
varsa digitürk + superonline fibernet.

bende digitürk (ulusal kanallar + sporextra + 4 ay film kanalları hediye 20 tl (1 yıl taahhüt) ve kablonet fiber var. sınırsız ve akn: 150gb (24 ay taahhüt verdiğinizde 50 tl)
0
xiii
(16.10.17)
Tivibu kotadan yemiyor.
0
isott
(16.10.17)
(3)

Aktif gürültü engellemeli (active noise cancelling) kulaklık

alperz
Kullanan var mı aramızda? Benim çevremde hiç yok. Her gün araba ile iki saat yol gidiyorum. Yol gürültüsü malum bol miktarda düşük frekans içeriyor. Onu da kesecek tek teknoloji bildiğm kadarıyla aktif gürültü engelleme. Ancak hiç kullanmadığımdan verim alır mıyım bilemiyorum.Ne diyorsunuz?
Kullanan var mı aramızda? Benim çevremde hiç yok. Her gün araba ile iki saat yol gidiyorum. Yol gürültüsü malum bol miktarda düşük frekans içeriyor. Onu da kesecek tek teknoloji bildiğm kadarıyla aktif gürültü engelleme. Ancak hiç kullanmadığımdan verim alır mıyım bilemiyorum.

Ne diyorsunuz?
0
alperz
(16.10.17)
bose quietcomfort 35 var
uçakta çok işe yarıyor ancak sinüsoidal sesleri kestiği için ofiste konuşma vs kesilmiyor.
araba gürültüsü için işe yarar ancak aracı siz kullanıyorsanız araç kullanırken kulaklık takmak ne kadar güvenlidir bilmiyorum
0
cedex
(16.10.17)
quitecomfort 25 var, boru sesler hariç hiç bir şey kalmıyor, müzik açılınca hele hiç bir ses duymuyorum, o kadar para eder mi bilmem ama, yurtdışından felan daha ucuza alırsan değer.
0
ravenudon
(16.10.17)
merhaba,

yaklaşık 3 yıldır Sony noise cancelling kullanıyorum, 3 serilik kulaklıkta ortalama olan, fiyatı da 150tl civarı gibi hatırlıyorum. pil dolu olduğu sürece gayet iyi iş görüyor, önerebilirim. pil yokken standart kulaklık gibi. müzik açık değilken ciddi bir izolasyon bence sağlamıyor, uçakta vb sessiz kullanabilecek bir şey arıyorsanız uygun olmayabilir sadece.

bu arada sessizlik kısmı için şu 1000tl'lik Bose kulaklıkları da denemiştim. ofis ortamında beklentimi karşılamadığı için aynı gün iade ettim, cedex de bahsetmiş zaten.

Sennheiser da kullandım ancak kulakiçi kulaklığı beklentimi karşılamadı, headset olanlar daha çok öneriliyor bu konuda.

bence bir mağazaya uğrayıp deneyerek karar verin.

kolaylıklar
0
hana bi
(16.10.17)
(2)

Kartus donmasi, silik cikti

evrenos gazi
Senelerdir kullandigim yazici. Bu 3 kartus alimim. Bunu ilk aldigimda 3-5 kez kullandim. Bir ay sonra yeni alcagim ciktiyi bombos cikardi. Baktim kartus ucu donmus. Sicak suyla senelerin taktigi ile cozdum. Yaziyor ama hep grimsi tonlarda yaziyor. Silik yaziyor. Cizgili yaziyor. Tum bakim uygulamala
Senelerdir kullandigim yazici. Bu 3 kartus alimim. Bunu ilk aldigimda 3-5 kez kullandim. Bir ay sonra yeni alcagim ciktiyi bombos cikardi. Baktim kartus ucu donmus. Sicak suyla senelerin taktigi ile cozdum. Yaziyor ama hep grimsi tonlarda yaziyor. Silik yaziyor. Cizgili yaziyor. Tum bakim uygulamalarini da yaptim.

Ha bir de fast draft kalitesinde degil de best ile yazdirinca yaziyor sadece.

Yazici ve kartuslar hp marka. Doldurma falan degil. Orijinal kartus.

Nasil cozeriz bunu ya?
0
evrenos gazi
(16.10.17)
gitti gidiyordan ucuz kartuş alarak.
www.gittigidiyor.com
0
illegalstar
(16.10.17)
ucuza epey eski model lazer yazıcı alarak çözdük, dolumda sıkıntı yok, donma yok vs.
0
yalnux
(16.10.17)
(3)

Site kaydetme (arşivleme)

istambul
Twitterda bir flood var mesela. Taraflardan biri tweetleri siler diye bunu kaydetmek istiyorum. Teyit.link'ten yapınca floodun başı sonu ayrılıyor, olmuyor. Ne önerirsiniz?
Twitterda bir flood var mesela. Taraflardan biri tweetleri siler diye bunu kaydetmek istiyorum. Teyit.link'ten yapınca floodun başı sonu ayrılıyor, olmuyor. Ne önerirsiniz?
0
istambul
(16.10.17)
çok klasik olacak ama bilgisayarınıza indirin sayfayı.
0
blue eyes white dragon
(16.10.17)
ya pdf olarak kaydetmeye çalışıyorum da olmuyor. twitter olduğu için arkaplandaki profil sayfası falan geliyor, sayfaların yarısı çıkmıyor vsr.
0
🌸istambul
(16.10.17)
Çare Full Page Screenshot uzantısı.
0
6 yasimdan beri metal dinliyorum
(16.10.17)
(1)

televizyon üstü anteni

elma
merhaba,şimdi bende bir tane anten var, şu hani basit çubuklu antenlerden, çok sınırlı sayıda ve kalitesiz kanal çekiyor. zaten 5tl filan.biraz araştırınca daha çanak tipi antenler gördüm, fiyatları da 30 tl civarı, bunlardan kullansam yayın kalitesi artıp, izlenebilir kanal sayısı çoğalır mı ?bir s
merhaba,

şimdi bende bir tane anten var, şu hani basit çubuklu antenlerden, çok sınırlı sayıda ve kalitesiz kanal çekiyor. zaten 5tl filan.

biraz araştırınca daha çanak tipi antenler gördüm, fiyatları da 30 tl civarı, bunlardan kullansam yayın kalitesi artıp, izlenebilir kanal sayısı çoğalır mı ?

bir süre bu antenlerden idare etmem gerekiyor ona göre almayı düşünüyorum.

teşekkürler.
0
elma
(15.10.17)
çok bişey değişmez. uhf-vhf antende çanak olayı sadece göz boyama. bazısında yükseltici falan oluyor belki oradan biraz fark eder diyeceğim ama aslında etmiyor. yükseltici dediğin alet sinyal ile aynı oranda gürültüyü de yükselttiği için kalitede büyük artış olmaz. aslında en sağlıklısı eski babane tipi yönlü çatı anteni.
0
orpheus
(15.10.17)
(1)

word'ü iyi bilen var mı

lorne malvo
çok uzun bi yazı var bazı kısımları kalın punto, ince olanları tek seferde silme gibi bi imkanımız var mı?
çok uzun bi yazı var bazı kısımları kalın punto, ince olanları tek seferde silme gibi bi imkanımız var mı?
0
lorne malvo
(15.10.17)
var.

Ctrl H yap. Bul ve değiştir ekranı açılacak.
Aranan bölümü boş olsun. yazan birşey varsa sil.
Tüm Seçenekler Tuşu >> böyle ise tıkla alttaki seçenekler açılsın.
ÖZEL e tıkla ve HERHANGİ BİR KARAKTERi seç.
BİÇİM e tıkla YAZI TİPİ seç.
Eğer normal yazıları kaldırmak istiyorsan NORMAL i seç. TAMAM de.
Yeni Değer kısmı boş kalsın.
TÜMÜNÜ DEĞİŞTİR e tıkla.

istediğin olacaktır. Ben denedim oldu.
NOT: başlamadan önce word dosyanın yedeğini al nolur nolmaz.
0
gonulcelen87
(16.10.17)
(3)

Çinden ürün

maria puder
Çinden bişiler getirip satıyorum arada.Bunlar genelde küçük çaplı şeyler:usb kablo,otg kablo,su geçirmez kılıf,ufak spor çantası vb. Bu ürünlerin satışı ile uğraşmak biraz zor oluyor.Ayrı ayrı kargola filan.Büyük çapta bişiler alıp satayım diyorum. Mesela 100 tl ve üzeri ürünler. Neler olabilir? On
Çinden bişiler getirip satıyorum arada.Bunlar genelde küçük çaplı şeyler:usb kablo,otg kablo,su geçirmez kılıf,ufak spor çantası vb. Bu ürünlerin satışı ile uğraşmak biraz zor oluyor.Ayrı ayrı kargola filan.Büyük çapta bişiler alıp satayım diyorum. Mesela 100 tl ve üzeri ürünler. Neler olabilir? Onun haricinde daha yüksek bütceli elektronik ürün biraz ederinin altında alıp satma girişimlerimde oldu ama çok takip gerektiriyor. Yani kısacası sermaye var biraz.Aklınıza alım-satım olarak neler geliyor?İlla yurtdısından da olması gerekmez.
0
maria puder
(15.10.17)
Edit:Soru çinle başlayıp yurtdışı olmasa da olura gelmiş.İki soru aslında hem neler getirtip satabilirim hem de türkiyede internet üzerinden ne tür alım satımlar yapılabilir?:)))
0
🌸maria puder
(15.10.17)
www.aliexpress.com

bir arkadaşım evi için bu ışıklardan 10 tane almıştı. Türkiye'de tanesinin bu fiyata satıldığını söylemişti belki fikir verebilir.
0
yüzyıllık yalnızlık
(16.10.17)
www.aliexpress.com

350 liraya satsan güzel satar diye düşünüyorum, gümrük korkusuyla yanaşmıyo millet çünkü
0
yuto
(16.10.17)
(2)

Ada’m ve Yen’i

empty man
Çok görüyorum bunları. iPhone kullananlar yapıyor biliyorum ama bende iPad’de Türkçe klavyede otomatik tamamlama önerileri gelmiyor bu kelimelerde. Nedir bu hatayı yapanların hata nedeni? İngilizce klavye desem... Değil. Sonra da adam ve yeni kelimeleri bilinmeyen kelimeler değil ki Apple TR sözlüğe
Çok görüyorum bunları. iPhone kullananlar yapıyor biliyorum ama bende iPad’de Türkçe klavyede otomatik tamamlama önerileri gelmiyor bu kelimelerde. Nedir bu hatayı yapanların hata nedeni? İngilizce klavye desem... Değil. Sonra da adam ve yeni kelimeleri bilinmeyen kelimeler değil ki Apple TR sözlüğe eklememiş olsun.. :/
0
empty man
(15.10.17)
Klavyeleri güncel değildir. Kimse hususi olarak böyle yazmıyor.
0
nrmnm
(15.10.17)
yanlış hatırlamıyorsam ios 9'da vardı bu durum. ios 10la beraber bitti. yok yerine YÖK yazıyor o da ama neyse :)
0
washe
(16.10.17)
(2)

Yerel Ağ üzerinden PC ekranını Mac ile Görüntülemenin En İyi Yolu Nedir?

november wine
PC'nin monitörü bozuldu. Monitörü her kapatıp açtığımda 2-3 saniye sonra görüntü gidiyor. Mac üzerinden pc"ye bağlanmam ve burdan kontrol edebilmem gerek.En iyi yolu nedir?
PC'nin monitörü bozuldu. Monitörü her kapatıp açtığımda 2-3 saniye sonra görüntü gidiyor. Mac üzerinden pc"ye bağlanmam ve burdan kontrol edebilmem gerek.

En iyi yolu nedir?
0
november wine
(15.10.17)
Teamwiever veya ikisi arasına kablo çek aynı görüntü yansıyor olması gerek. Yansıtma konusunda yanlış olabilirim ama farklı bir sistem sonuçta.
0
freetakilir
(15.10.17)
Pc üzerindeki remote desktop özelliğini açmak ve mac’ten rdp yapmak, mac’e vnc viewer kurmak ya da en kolayı team viewer+1
0
ned flanders
(15.10.17)
(3)

ağ sürücüsü özellikli modem

rhan
1 tb hddyi bağlayıp ağdan dosyalara erişme imkanı veren modemler var mı?tek cihaz hepsini yapsın, tv internet ağından erişsin, teldeki resimleri oraya upload edeyim falan.var mı böyle cihazlar?
1 tb hddyi bağlayıp ağdan dosyalara erişme imkanı veren modemler var mı?
tek cihaz hepsini yapsın, tv internet ağından erişsin, teldeki resimleri oraya upload edeyim falan.
var mı böyle cihazlar?
0
rhan
(15.10.17)
var.

www.asus.com

bunu kullanıyorum dediklerinin hepsini yapıyor ama o işler için hayatta kullanmam modemi. doğru düzgün verim almak istiyorsan NAS al.
0
washe
(15.10.17)
kullanmama sebebin nedir?

bu da aynı işi görür mü?
www.vatanbilgisayar.com
0
🌸rhan
(15.10.17)
görür. bu cihazlar bu iş için üretilmiyor ekstra özellik olarak ekleniyor bunlara o yüzden emanet gibi çalışıyorlar. benim kullandığım gerçekten üst seviye bi router ve bu cihazda dahi pratikte max 35-40 megabyte yazma hızı alabiliyorum. yine bu işi yapan zyxel modemler var, 2-3 megabyte ancak oluyor. :) HD filmi zor izlersin. özetle verimli olmuyor ve cihazın kendi işini yapmasını da engellemiş oluyorsun.

bu arada gönderdiğin ürün acces point. yani onu modem gibi kullanamazsın, bilgine.

www.synology.com

mis gibi nas al kafan rahat etsin.
0
washe
(15.10.17)
(2)

IOS App Template

kartonpiyer
Merhaba IOS kurtlari,Web sitemin birebir icerigine sahip, hatta mumkun olsa verileri direkt siteden alacak, site guncellendikce guncellenecek (olmuyosa elle yapariz), baska da bir fonksiyonu olmayan basit bir IOS App yapmak istiyorum. Bir suru bedava web CMS var etrafta ama IOS App icin benzer bir a
Merhaba IOS kurtlari,

Web sitemin birebir icerigine sahip, hatta mumkun olsa verileri direkt siteden alacak, site guncellendikce guncellenecek (olmuyosa elle yapariz), baska da bir fonksiyonu olmayan basit bir IOS App yapmak istiyorum. Bir suru bedava web CMS var etrafta ama IOS App icin benzer bir altyapi ve bedava arayuz bulamadim. IOS App kodlamayi bilmiyorum, malum isim de bu degil. Ama gerekirse kasar yaparim ama hakkaten fazla da vakit ayirmak istemiyorum.

Sizin bildiginiz, bu isi basitce halledebilecegim bir bedava wysiwyg mantiginda yazilim ya da servis veya free kod ve tasarim template imkani var mi bu iste?
0
kartonpiyer
(14.10.17)
Ek bilgi: Sitem wordpress, MySQL db.

Icerik de iste klasik hakkimizda, urunler(ust kategoriler, alt kategoriler ve urun sayfalari) ve iletisim sayfalarindan ibaret.
0
🌸kartonpiyer
(14.10.17)
en basit cozum wptouch ve web view gibi gorunuyor
0
elvan abeyiylegezse
(15.10.17)
(2)

Kutulu fifa 18 fiyatı

tchuck
arkadaşlar hemen gidip bugün alarak oynaamk istiyorum da; mediamarkt'ın sitesinden baktım 370, teknosa'dan baktım o da 370 gösteriyor.mecidiyeköydeyim, trump veya cevahire gidip almayı düşünüyorum ama bu fiyatlar psn store'da icon editionla aynı fiyat. gerçekten mağaza fiyatı bu mu bu oyunların?eğer
arkadaşlar hemen gidip bugün alarak oynaamk istiyorum da; mediamarkt'ın sitesinden baktım 370, teknosa'dan baktım o da 370 gösteriyor.

mecidiyeköydeyim, trump veya cevahire gidip almayı düşünüyorum ama bu fiyatlar psn store'da icon editionla aynı fiyat. gerçekten mağaza fiyatı bu mu bu oyunların?

eğer öyleyse gidip 270 liraya psn store'dan alıcam çünkü.

not: mağazaya gidip bakmak istemiyorum çünkü eğer mağaza fiyatı zaten 370 liraysa kesinikle almayacağım haliyle boşyere bir sürü yol yapmış olurum.
0
tchuck
(14.10.17)
Spot 239 Lira Kadıköy’de kutulu orjinal
0
Northern Mariner
(14.10.17)
Ya dostlar neden bu kadar para kaptıryorsunuz ? Kardeşim oyunu üstelik önsiparişte aldıı ps4e. Us psnden birisiyle ortak aldı 60 yada 70 lira verdi kendisi. Bir tane ortak bulup en kötü 100 liraya alrsınız. Detay isterseniz yeşillendirin. Yazık günah 200-300 liralar gereksiz.
0
Golden Ratio
(14.10.17)
(4)

arsa tapulu ev alnır mı?

lapris
Arsa tapulu ev alınır mı?arsa tapulu ev alırken neye dikkat etmek lazım ?
Arsa tapulu ev alınır mı?

arsa tapulu ev alırken neye dikkat etmek lazım ?
0
lapris
(14.10.17)
almama şansı varsa alınmaz.
0
tukenmez adam
(14.10.17)
Benim için tapu'da ne yazan değil sağlamlığı önemli. Arsa tapulu eve kat mülkiyetli gibi kredi çıkmaz, acil satmak istesen zaman alır. Değeri git Gide düşer evin. Alırken sadece satan kişinin emlak beyanı ile dairenin kapı numarası tutuyor mu birde hisse oranına bakılmalı 100 m2 tapu'da 3 m2 hisse veriyorsa sıkıntılı. Ev kentsel dönüşüme giriyor mu yıkım kararı yada eskiden ağır hasar almış mı belediyeden öğreneceksiniz.
0
Fritz-X
(14.10.17)
alınmaz.
belediye istese direkt yıkar.
"aman neden istesin" dersen biri şikayet eder. hatta senin evi etmez kimse ama sokakta bi evi şikayet eder. bütün sokaktaki öyle evleri çat diye yıkarlar.

bahsettiğin kooperatif hissesi vb. ise bilemem tabii..
0
deadwampir
(14.10.17)
alınmaz
0
cedex
(14.10.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.