Giriş
(4)

celeron e1400 işlemci

sangria
2.0 ghz'lik bu çift çekirdekli işlemci kardeşimiz, 32 bit midir, 64 bit mi?"işlemcinin biti olmaz, sen bu işi hiç anlamamışsın" cevabına da açığım (:
2.0 ghz'lik bu çift çekirdekli işlemci kardeşimiz, 32 bit midir, 64 bit mi?

"işlemcinin biti olmaz, sen bu işi hiç anlamamışsın" cevabına da açığım (:
0
sangria
(30.10.08)
asıl işlemcinin biti olur:D
Sizin işlemciniz Celeron ailesinin çift çekirdekli işlemcilerinden ve 64 bit.

www.intel.com

edit: Bu listeye göre 32 bit üretim gözükmüyor.
0
ukeladümbelek
(30.10.08)
oh yeah demek istiyorum müsaadenizle (:

şimdi benim windows olsun, pardus olsun, linux olsun kurarken 64 bit versiyonlarını tercih etmem lazım öyle değil mi?
0
🌸sangria
(30.10.08)
32 bitte kullanabilirsiniz. Zorunlu değil yani 64 bit.
0
ukeladümbelek
(30.10.08)
64 bit versiyonlar buglu olabiliyormuş, siz kullanın 32 biti ne olacak.
0
head
(30.10.08)
(5)

turkcell

modo25
arkadaşlar, bugün annem turkcell cep telefonundan kendi kendine en az 40 tane msj göndermiş görünüyor halbuse öyle bişiy olmamış, telefon çantadayken kendi kendine böle msj göndermiş olamıyacağına göre( ya da olabilir mi?) ne olabilir bu durum üstelik kadının bi sürü de kontörü gitmiş.
arkadaşlar, bugün annem turkcell cep telefonundan kendi kendine en az 40 tane msj göndermiş görünüyor halbuse öyle bişiy olmamış, telefon çantadayken kendi kendine böle msj göndermiş olamıyacağına göre( ya da olabilir mi?) ne olabilir bu durum üstelik kadının bi sürü de kontörü gitmiş.
0
modo25
(30.10.08)
Tuş kilidini açık unuttuysa olabilme ihtimali var.
0
ataturkiye
(30.10.08)
kendi numarası telefonunda kayıtlıysa olma ihtimali vardır. Kayıtlı değilse 3. bir el devreye girmiş olabilir, mesela bir çoçuk:D
0
ukeladümbelek
(30.10.08)
gidenlerde gelenlerde var mı 40 mesaj?
yanlışlıkla olur da 40 tane sms, hem de kendi kendine...! hiç sanmıyorum çantadayken filan olacağını.
0
supergirl
(30.10.08)
eski telefonumda (sonyericsson) orta tuşa basınca ana menü çıkıyordu, tekrar orta tuşa basınca mesaj menüsüne giriyordu, tekrar basınca yeni mesaj menüsüne giriyordu, tekrar basında gönderilecek kişinin seçildiği bölüme geliyordu, tekrar basınca gönderiyordu.

Bazen telefonumu açtığımda taslaklara kaydedilen 20-30 tane boş mesaj görüyordum. Rehberde ilk sırada kayıtlı olan, "aa" olarak kaydettiğim, telefon numarası 0 olan kişiye göndermeye çalışıyordu, Beceremeyince taslaklara kaydediyordu.

ÖZET, evet olabilir, tuş kilidi açık kaldıysa mümkündür.
0
kimlanbu
(30.10.08)
kendime değil ama telefon menümün en başındaki arkadaşa 15 adet mesajı çantadaki telefon olayıyla göndermişliğim vardır. telefonunda kendisi kayıtlıysa olabilir.
0
muharrir
(31.10.08)
(4)

DSLR'a giriş

neronas
Daha önce zilyon kere soruldu biliyorum da bazı spesifik sorularım var,Dslr kamera almak istiyorum başlangıç için. Çok fazla para veremem şimdilik, o yüzden kafamda belirlediğim bir iki cihaz var. Tek istediğim manuel odaklama olması (bu olay dslr da default zaten galiba) ve ayarlanabilir exposure s
Daha önce zilyon kere soruldu biliyorum da bazı spesifik sorularım var,

Dslr kamera almak istiyorum başlangıç için. Çok fazla para veremem şimdilik, o yüzden kafamda belirlediğim bir iki cihaz var. Tek istediğim manuel odaklama olması (bu olay dslr da default zaten galiba) ve ayarlanabilir exposure süresi.

Nikon D40 ve Canon EOS 1000D tercihlerim arasında ilk sırada. Fiyatları hemen hemen aynı, 300-350€ civarı. Hangisi daha iyidir bu cihazların?

Aynı klasmanda başka bir cihaz öneriniz varsa da çok makbule geçer. Teşekkür ederim şimdiden canlar


@robinson crusoe; önerdiğin cihazlar benim bütçemin iki hatta üç katı. 1000D nasıl peki, onun lensleri daha mı ucuz olur?
0
neronas
(30.10.08)
ek olarak, nikon d40x, olympus E-420, canon eos 400d ve pentax k100d giris icin iyi secimler olabilir..

giris icin cok kotu secimler degildir bunlar, ileride degistirmeye gerek duyacaginizi dusunerek soyluyorum..
su da mantikli olacaktir, eger makine kit lensi ile satiliyorsa ve kit lens ihtiyacinizi karsilamayacaksa, body'i ayri, isinize yarayacak lensi ayri alabilirsiniz..
0
paradoxical
(30.10.08)
ikisi de 18+55 kitle satılıyor. lenslerin zoomdan ve derinlikten başka farkını bilmiyorum. hemen araştırıyorum.
0
🌸neronas
(30.10.08)
nikon d40, d40x, d60 serisinden uzak dur. bu serinin bodylerinde netleme motoru yoktur, bu seri için netleme motoru kendi içinde olan lensler üretilir. bunlardan almak için de her lens için cebinden ortalama 100 $ fazla çıkar. canon 350d veya 400d modelleri giriş seviyesi d40, d40x, d60 serisine havada karada çakar. fiyat performans olarak da tatmin olursun. hem nikon hem canon kullanmış biri olarak tavsiyem giriş için canon 350d veya 400d almandır.
0
robin crusoe
(30.10.08)
canon 1000d'yi hiç elime almadım ama yeni bir makina olduğunu biliyorum. 350d-400d ayarında bir makina ve gayet güzel. yeni seri olması da artılarından. ancak 350 € olduğuna emin misin? bence bir yanlışlık olabilir.

nikon d40 kullandım, giriş seviyesi için bile vasat bir makina. canon giriş seviyesi makinalar kesinlikle daha iyi. ben yine canon 350d diyeceğim. zira 1000dnin daha pahalı olduğunu düşünüyorum.

lens konusunda kişisel fikrim, nikon canon'dan bir tık önde. fakat kit lensin yanına yeni lens alacaksan daha çok lens üretiminde isim yapmış markalar tercih etmeni öneririm hem fiyat hem performans açısından. (tamron, sigma gibi) bu zaten bambaşka bir konu..

bir de şu konuya değineyim. spot ürün almaktan korkma. neredeyse %50ye varan farklarla daha ucuza alırsın. tek farkı garantili olmaz. garanti dediğimiz şey ürünün fiyatını ikiye katlamaktan başka bir boka yaramayan bir belgedir. bir alette üretim hatası yoksa (ki bu ihtimal yüzde değil binde'li ifadelerle açıklanır) ve sen de temiz, malının kıymetini bilen bi adamsan o makinaya hiç bişey olmaz. velev ki oldu (moda ya bu laf) gidersin markanın yetkili servisine, garanti için ödeyeceğin farktan daha az bir miktar ödeyip makinayı tamir ettirirsin. tabi bu ihtimalin çok düşük olduğunu belirteyim. ve şöyle iki örnekle yazımı bitireyim; canon 450d türkiyede 1700 lira civarındayken japonyadan getiren bir fotoğrafçıdan 1000 ytl ye aldım, fotoğraf çekmeye ilk başladığım dönemlerde de fujifilm s9600 kullanıyordum ve türkiyede 1300 ytl iken çinden bir arkadaşım 500 liraya getirdi (bu makinayı 500e aldım 5 ay kullandım ve 550 ye sattım).
0
robin crusoe
(31.10.08)
(4)

sözlüğe giremiyorum...

arpaci kumrusu
sözlük sayfası açılmıyor, açamıyorum, yapamıyorum, edemiyorum...bağlanmıyor, ne firefox'da ne de ie'de...bazen "HTTP1.1 SERVER HTTP/1.1 SERVER TOO BUSY TOO BUSY" diyor, bitek ben miyim, sorun bende midir ?aynı dertten müzdari olan başkaları da var mı?ya da ne bileyim "lan kafana taktığına bak, şöyle
sözlük sayfası açılmıyor, açamıyorum, yapamıyorum, edemiyorum...
bağlanmıyor, ne firefox'da ne de ie'de...

bazen "HTTP1.1 SERVER HTTP/1.1 SERVER TOO BUSY TOO BUSY" diyor, bitek ben miyim, sorun bende midir ?
aynı dertten müzdari olan başkaları da var mı?
ya da ne bileyim "lan kafana taktığına bak, şöyle şöyle yap, böyle böyle yap çiçek gibi açılır sözlük" diyen var mı?
0
arpaci kumrusu
(30.10.08)
yapcak bi şey yok server acaip yavaş, bende de baya bekleyince açılıyor..
0
erostrada
(30.10.08)
sanırım ddos atagı falan var
eger oyle biseyse onlemi falan yok uyanık webmaster nameserverdan surekli ip degistirerek kurtulmaya calısır.

ama kesin bi onlemi yok bildigim kadarıyla
0
hellcaraxe
(30.10.08)
ben ara ara görüntülüyorum. öğlenden beri ancak 5-10 tane entry yazıldı. hep aynı başlıklar duruyor saatlerdir. çok komik.
0
mea maxima culpa
(30.10.08)
nazar değmesin düzeldi galiba.
0
mea maxima culpa
(30.10.08)
(2)

nası' kaydedicem ki?

t joe
http://selimbolukbasi.com/muzik/calismalar/audio.htmlmesela buradaki şarkılardan birini çok beYendim(gökten geçen kuşlara, herkese tavsie de ederim), o şarkıya nasıl sahip olabilirim? o şarkı internetten çalarken kaydedebilecek bir yapı var mı?edit: daha önce böyle bi' şeyin sorulmuş olma ihtimalini
selimbolukbasi.com
mesela buradaki şarkılardan birini çok beYendim(gökten geçen kuşlara, herkese tavsie de ederim), o şarkıya nasıl sahip olabilirim? o şarkı internetten çalarken kaydedebilecek bir yapı var mı?

edit: daha önce böyle bi' şeyin sorulmuş olma ihtimalini sevdim ama bulamadım..
0
t joe
(30.10.08)
daha dün akşam buna benzer bişey sordum (git: 40166) buraya gönderdiler oldu.
0
psyche
(30.10.08)
psyche ve late viper, çok sağolun..
0
🌸t joe
(31.10.08)
(1)

adres hafızası

bordeaux
microsoft office outlook 2003mail gönderirken kime kısmında girdiğimiz adresi hafızasında tutup sonraki bir mailde mesela e yazdığımızda öncede yolladığımız ve e ile başlayan mail adreslerini getirmesi olayı var ya, o nereden yapılıyordu, bilgisayarı değiştirdiler, ayarları da gitmiş?
microsoft office outlook 2003

mail gönderirken kime kısmında girdiğimiz adresi hafızasında tutup sonraki bir mailde mesela e yazdığımızda öncede yolladığımız ve e ile başlayan mail adreslerini getirmesi olayı var ya, o nereden yapılıyordu, bilgisayarı değiştirdiler, ayarları da gitmiş?
0
bordeaux
(30.10.08)
Araçlar\Seçenekler\E-posta Seçenekleri\Gelişmiş Elektronik Posta Seçenekleri...
En alttan 2. seçenek
Kime,Bilgi ve Gizli alanlarını tamamlarken ad öner kutucuğu işaretli olucak.
tabi bilgisayar yeni geldiğinden adları hatırlamayacak.
onun için de windows Xp üzerinde 2003 için *.NK2 uzantılı bir dosyanın düzenlenmesi lazım diye hatırlıyorum.

aşağıdaki link yardımcı olmalı.

www.howtogeek.com
0
thebug
(30.10.08)
(8)

görüntüdeki müziği mp3'e çevirmek

psyche
böyle bir soru daha önce de sorulmuştur büyük ihtimalle. ben bir filmin kapanışında çalan bir parçayı mp3 haline getirip dinlemek istiyorum nasıl olur bu olay?
böyle bir soru daha önce de sorulmuştur büyük ihtimalle. ben bir filmin kapanışında çalan bir parçayı mp3 haline getirip dinlemek istiyorum nasıl olur bu olay?
0
psyche
(30.10.08)
(git: 40166)
0
thefalloftekin
(30.10.08)
daha önce denemedim ama olur gibi duruyor.

www.ogren.tv
0
mr sleepless
(30.10.08)
@mr sleepless: bu bir tane dosyayı alıp onun tamamını mp3'e çeviriyor yani bir klip için kullanılabilir. ama ben filmin bir kısmındaki müziği istediğim için işime yaramıyor. yani filmin hepsini mp3'e çevirmeye yarar anladığım kadarıyla.
0
🌸psyche
(30.10.08)
avidemux ile olur.
avidemux.sourceforge.net
0
edge_nabby
(30.10.08)
input olarak "stereo mix"'i seçip video oynarken bir ses kaydetme programıyla (windows ses kaydedicisi bile olur) kaydedin. en kolayı budur.
0
blackdog
(30.10.08)
ben divxler için şu programı kullanıyorum...> getir.net

Trim video seçeneği ile filmdeki istediğin aralığın sesini alabilirsin. Ben de özellikle kapanış müziklerini almak niyetiyle bu programı bulmuştum:D
0
ukeladümbelek
(30.10.08)
youtube video downloader'ın da böyle bir özelliği var. istediğiniz yerden kesme de yapabiliyorsunuz.
0
44
(31.10.08)
bahsettiğim programı aşağıdaki linkten indirebilirsiniz :

youtubedownload.altervista.org

program kurulduktan sonra aşağıdaki resmi göreceksiniz:

youtubedownload.altervista.org

gördüğünüz gibi 2 seçenek var: üstteki youtube'dan video indirmeye yarıyor. tabi şimdilerde yasak nedeniyleindirme yapılamıyor maalesef.

ikinci seçenek ise bilgisayarda kayıtlı flv ve diğer video dosyalarını başka türlere dönüştürmek ya da sesini ayırmak için kullanılıyor. bu seçeneği seçtiğinizde öncelikle flvdosyalarını arıyor, dosya türünü tüm dosyalar olarak değiştirirseniz dğer video dosyalarını da bulup çevirebilirsiniz.

çevirme için dosya seçtikten sonra başka bir seenek daha açılıyor orda da videonun hangi kısmının kesileceğini seçebiliyorsunuz. istediğiniz saniyeyi belirtiyorsunuz.
0
44
(01.11.08)
(7)

True Blood S01 E08 altyazısını bulamıyorum !

alwaysdrunk
Belki dünyadaki en büyük sorun değil fakat boş zamanım varken izlemek istiyorum , Türkçe'sini geçtim ingilizcesi bile yok altyazının.True Blood 1. sezon 8. bölüm İngilizce veya Türkçe altyazısından haberdar olanlar ses ederse sevinirim.
Belki dünyadaki en büyük sorun değil fakat boş zamanım varken izlemek istiyorum , Türkçe'sini geçtim ingilizcesi bile yok altyazının.

True Blood 1. sezon 8. bölüm İngilizce veya Türkçe altyazısından haberdar olanlar ses ederse sevinirim.
0
alwaysdrunk
(30.10.08)
oynamadı sanırım daha s01e08 ?
0
desdinova
(30.10.08)
harddiskimde yatıyor valla dosya , bir iki sahneye baktım eski bölüm mü diye , o da değil.
Kafam karıştı şimdi .
0
🌸alwaysdrunk
(30.10.08)
www.imdb.com

8. bölüm 26 ekimde yayınlanmış.
0
deckard
(30.10.08)
8. bölüm 3 gün önce piyasaya düşmüş lakin 7. bölümün Türkçe altyazısı daha dün yayınlanmış. Bu dizi için henüz rutin çeviri yapılmıyor, hep ileriye sarkıyor zamanları. Yavaş yavaş düzene girer ama dizinin daha da popülerleşmesi ile birlikte.

İngilizcen dublajı takip edemeyecek kadar kötü fakat okuduklarını anlayabilecek kadar iyiyse, İngilizce altyazı ile izle derim.
0
shangrilla
(30.10.08)
8.bölüm ingilizce altyazısı var su an için büyük ihtimal yeni eklenmiş.Türkçeyi geçtim ingilizce altyazısı oldukça geç düşüyor.

www.divxplanet.com
0
withered
(30.10.08)
oh be sonunda. rutin çeviriyi hakettiği çoktan kanıtladı bence dizi.

ben yazdığımda divxplanet'a ingilizce altyazısı da düşmemişti , teşekkürler.
0
🌸alwaysdrunk
(30.10.08)
ben de bu dertten muzdaribim sevgili alwaysdrunk.

gossip girl ertesi gün cevrilirken bu diziyi kimse takmiyor afedersin. oturup ingilizce mi ogrenelim deliler gibi bunu mu istiyorlar anlamadim.

neyse tamam sakinim.
0
trimpot
(30.10.08)
(1)

cannot access volume control

SoLfej
bilgisayar açıldığında bu uyarıyı vermesinin nedeni nedir? not: driver yeni yüklendi. bilgisayara format atılmadı.
bilgisayar açıldığında bu uyarıyı vermesinin nedeni nedir?

not: driver yeni yüklendi. bilgisayara format atılmadı.
0
SoLfej
(29.10.08)
isletim sistemi vista mi?
0
entrapmen
(30.10.08)
(1)

virus müdür ne boktur anlamadım?

teritori
Bazen bir site içinde alakasız tıkladığım linklerde google'da porno araması geliyor karşıma. her seferinde de muhtelif biçimlerde. kimi zaman koca memeli ablalar ararken, kimi zamansa zenci güzellerimi aratıyor. ne lan bu, delirecem? gerçi bunun porno değil bilgisayarın bana bir lütfu olduğunu düşün
Bazen bir site içinde alakasız tıkladığım linklerde google'da porno araması geliyor karşıma. her seferinde de muhtelif biçimlerde. kimi zaman koca memeli ablalar ararken, kimi zamansa zenci güzellerimi aratıyor. ne lan bu, delirecem? gerçi bunun porno değil bilgisayarın bana bir lütfu olduğunu düşünen arkadaşlar da var ama olsun.
0
teritori
(29.10.08)
Spy bulaşmış Spyware Doctor, Spware Terminator vs gibi programlar sorununu çözer.
0
ataturkiye
(30.10.08)
(3)

[ yazılım ] Çalan müziğin adını bulan?

enola gay
Var mıdır ki? Neden olmasın? Öyle bi yazılım yapılmıştır? Mesela Lounge 102 dinliyoruz ve hoşumuza giden bi şarkı var? böyle bir yazılım varsa aramaya inanmayanlara gelsin?
Var mıdır ki? Neden olmasın? Öyle bi yazılım yapılmıştır? Mesela Lounge 102 dinliyoruz ve hoşumuza giden bi şarkı var? böyle bir yazılım varsa aramaya inanmayanlara gelsin?
0
enola gay
(29.10.08)
(bkz: shazam) diye bisi var ama?
bu bir servis tabii.
0
la traviata
(29.10.08)
musicbrainz picard yapıyor o işi. picard mp3 tag'i düzenleme programı. şarkının fingerprint'ine (şarkının birkaç saniyesi galiba) bakıyor, musicbrainz database'indekilerle karşılaştırıp buluyor.
musicbrainz.org
0
edge_nabby
(30.10.08)
midomi
iphone da bile yapabiliyor. humming usulü arama çok zevkli.
0
ozdek
(30.10.08)
(2)

video'ların mavileşmesi?

şaman
video oynatıcılarda bir video oynatırken tonlar sapıtıyor.şirinleri izliyor gibi oluyorum.vlc gom player media player hepsini denedim.hepsinde de oluyor.kodek ler filan hep yüklü.bir çözüm bulun a dostlar...
video oynatıcılarda bir video oynatırken tonlar sapıtıyor.şirinleri izliyor gibi oluyorum.vlc gom player media player hepsini denedim.hepsinde de oluyor.kodek ler filan hep yüklü.bir çözüm bulun a dostlar...
0
şaman
(29.10.08)
bir de kmplayer dene.
0
axijazz
(30.10.08)
Bazı ekran kartlarının kontrol panelinde (NVIDIA'da mesela) video renk ayarları bölümü var. Bu bölümden video renk ayarlamalarını medya oynatıcılarına veya ekran kartı sürücüsüne bırakabiliyorsunuz.

Eğer sizde bu ayar ekran kartı sürücüsüne bırakılmış ise, büyük ihtimalle oradaki HUE değeri bozuk. Ve bu yüzden medya oynatıcılardan bağımsız, aynı bozuk renkleri görüyorsunuz.

Sorun buysa, ya ilgili değerleri düzeltin. Ya da ilgili ayarı medya oynatıcılarına bırakan seçeneği işaretleyip, kullandığınız playerdan ayarları yapın.
0
silhouette
(30.10.08)
(4)

HD Ready , Full HD ve PS3

busuta
öncelikle herkese iyi akşamlar , Yakınlarda lcd tv alma yolları gözüktü , e madem lcd tv miz olcak ilerde bi ps3 de alırız değil mi? bu altyapıya yönelik olarak tavsiyeleriniz nelerdir ... yazılanları okudum ama kimi hd ready yeter ,aralarındaki farkı bile anlayamazsın derken bazıları da full hd bar
öncelikle herkese iyi akşamlar ,

Yakınlarda lcd tv alma yolları gözüktü , e madem lcd tv miz olcak ilerde bi ps3 de alırız değil mi? bu altyapıya yönelik olarak tavsiyeleriniz nelerdir ...

yazılanları okudum ama kimi hd ready yeter ,aralarındaki farkı bile anlayamazsın derken bazıları da full hd bariz fark eder tabiki ,gibi yorumlar yapmakta ...

nedir bu işin özü , bi el atın yahuu... ps3 için HD Ready mi Full HD mi ? varsa kullananlardan önerilerini tecrübelerini bekliyorum .. tabi lcd tv tavsiyelerinizi de esirgemeyiniz malum daha almadık (:
0
busuta
(29.10.08)
hd ready ile full hd farkeder. ne zaman farkeder oyun full hd destekliyorsa fark eder. oyun hd ready çözünürlükten yukarı çıkamıyorsa o zaman anlayamazsın farkı. ilerde tüm oyunlar full hd çıkacak kaldı ki hd ready bi geçiş formatı idi. yeni tv alınacakken artık hd ready almanın manası yok bence. full hd derim ben.

marka olarak sony, samsung, crea
0
sijwocaq
(29.10.08)
şu an zaten hd ready satılan kalmadı gibi bir şey. yani 1.5 sene önce sorsanız makuldğ de şu an bu soru abes kaçmış. full hd alın. ama hd ready ile full hd arasındaki farkın pek algılanamayacağını da bilin. gta 4 mesela ps3 için 680p orjinal boyutudur. 720p ye bile upscale yapar. mgs4 böyle olmaması lazım ama sanıyorum onun grafikler sağlamdı yine de 720p ile 1080p farkını görebilmiş değilim(hd demolar dahil-zaten dijital yayınlar en fazla 1080i yapılıyor 720p de yeterli bence-yine de 65 inç tv alacaksan 720p film falan izlemek istemezsin- 32-40 inç arası takılacaksan 720p yeter de artar) . 1080i denemiştim gerçi aynı gelmişti.
0
ozdek
(29.10.08)
nacizane samsung tavsiye ediyorum.

kullandigim tv bir 19" samsung hd ready lcd tv ve gayet memnunum. ps3 ile kullaniyorum, bluray filmler de izledim. iyi yani. ancak 19" biraz kucuk gelmeye basladigindan yeni bir tv alma dusuncesindeyim birkac aya. bu yuzden her hafta sonu teknoloji dukkanlarini geziyorum, agzimin suyu akarak, gozlerim yasararak yeni cikmis olan tv modellerine bakiyorum, agliyorum, agliyorum. ve diyorum ki sony bravia'lar da iyidir ancak duvara asili hemen hemen ayni ozelliklere sahip (contrast/response/boyut) sony/samsung tv'lere bakinca samsung daha bir canli geliyor gozume.
0
fdegir
(29.10.08)
daha yeni lcd, plazma kıyaslamasından geldim;) Samsung'u 6 serisine kadar tavsiye etmem, 6 serisi eh işte, 7 ve 8 iyi ama el yakıyor... Sharp, LG, Sony, hatta Vestel Pixellence olabilir...
Samsung'da renkler çok abartı, misal saha görüntüsü suni çim gibi yemyeşil, kırmızılar cart kırmızı, çok abartı. Aslında LCD tavsiye etmem ya neyse(git: 21179). Plazmalar bariz olarak daha başarılı*, özellikle Panasonic ve LG.
Güzel görüntü versin dersen Plazma, sittin sene kullanmak isterim dersen LCD.
0
late viper
(30.10.08)
(7)

rapidshare hesabında kaçak var?

kantelem
birkaç yıldır rapidshare hesabı kullanıyorum ve son dönemde http://www.rapidpremiumtr.com vasıtasıyla hesap satın alıyorum. yeni bir eve taşındım; telefon başvurusu + adsl başvurusu + rapidshare hesabı satın alma neticesinde bir takım problemler hasıl oldu: film indireceğim misal, üç dört parça indi
birkaç yıldır rapidshare hesabı kullanıyorum ve son dönemde www.rapidpremiumtr.com vasıtasıyla hesap satın alıyorum. yeni bir eve taşındım; telefon başvurusu + adsl başvurusu + rapidshare hesabı satın alma neticesinde bir takım problemler hasıl oldu: film indireceğim misal, üç dört parça indikten sonra (toplamda 300-400 megabyte'a tekabül ediyor) "günlük download limitini (2.6gb)doldurdunuz" diyor. ilk gün "bi yanlışlık olmuştur neyse" dedim, ikinci gün kullanıcı adı ve şifre değişikliğine gittim, üçüncü gün evden çıkarken modemin fişini çektim (kablosuz internet kullanıyorum) ama herhangi bir değişiklik yok. hala 300-400 mb download yaptıktan sonra limiti aştınız diyor hesabım bana. mail atıp soracağım ama muhtemelen resmi ve klasik bir cevap gelecek, bu sebepten ilk önce burada sormayı uygun gördüm:

a) neden olabilir?
b) nazıl çözebilirim?

teşekkürler.
0
kantelem
(29.10.08)
premium zone'dan erisim istatiklerine bakabilir ve download yapmis olan ip'leri kendi ip'niz ile karsilastirabilirsiniz. sayet listede cok alakasiz ip'ler varsa hesabiniz baskasi tarafindan da kullaniliyor demektir. (ornegin genelde sizin ip'niz 125.152.36.xx olurken, download eden ip'ler arasinda 56.124.78.xxx gibi ip'ler varsa. ben bu sekilde farkina varmistim.)

kullanici adinizi/sifrenizi tekrar degistirin, loglardan gozunuzu ayirmayin.
0
fdegir
(29.10.08)
loglardan gözümü ayırmadan download yaptım dün ama yine de anlamadığım bir şekilde hemen doldu kota. ip de aynı. o yuzden modemin fişini çekip işe gittim, belki dışarıdan birisi giriyordur diyerek falan ama nafile...
0
🌸kantelem
(29.10.08)
hepsini siz mi dolduruyorsunuz kotanın? yani logda sadece sizin mi günlük download limitini doldurduğunuz yazıyor?
0
tom riddle
(30.10.08)
@tom riddle
emin olmak için tekrar kontrol ettim, evet tek ip var ve bana ait; çok enteresan..
0
🌸kantelem
(30.10.08)
eğer dosyayı bir download manager kullanarak birkaç koldan indiriyorsanız, onları ayrı ayrı sayıyor olabilir. yani 100 mblık dosyayı 5 koldan indiriyorsanız 500 sayıyor olabilir. ben flashget kullanarak 5 koldan indiriyorum dosyaları, bende öyle bir sorun yok, ama yine de sebep bu olabilir.

ya da mesela 100 mblık dosya indirirken bağlantınız koparsa tekrar girdiğinizde bir 100 daha yazıyor olabilir. flashget kullanarak indirmeyi deneyin bir de bence. flashget'te "araçlar >> varsayılan indirme özellikleri" kısmına üyeliğinizi girin. (burası önemli, çünkü şifre girmek için başka bir yer daha var, orası yanlış) tarayıcınızdan üye girişi yapmayın. rapidshare linklerini direkt flashget'e verin. yani linkin sayfasına girip premium'a basmayın.
0
edge_nabby
(30.10.08)
@edge_nabby

sabah evden çıkmadan bir deneme yaptım; flashget'le download yapmaya başladım ve bir yandan da loglardan kotayı kontrol ettim, neredeyse 1mb için 5-6mb artış oluyordu. sonra onu iptal ederek windows penceresinden download yaptım, bu sefer kotadaki düşüş inen dosyanın boyutuyla aynıydı. flashget problem yaratıyormuş yani, söylediğiniz gibi muhtemelen indirdiği kol sayısı ile çarpıyor inen byte'ları.

akşam flashget ile önerdiğiniz şekilde bir deneme daha yapıp neticeyi buraya yazarak konuyu kapatacağım.
0
🌸kantelem
(30.10.08)
@edge_nabby

düzeldi (: kaybolan çantamı ve içerisindekileri bulmam kadar sevindirdi beni. çok teşekkürler, karın doyurmasa da (;
0
🌸kantelem
(02.11.08)
(6)

eteği kaldır gmail'i indir

oldu görüşürüz
73 yaşındayım. bir 10-12 yıldır kullandığım gmail hesabım var. mail içeriğinde bir şey aranırken fark ettim ki çok eski maillerimizde süper şeyler, eklentiler, dosyalar, mp3ler filan oluyor hani ancak ben bunları zamanında indirmemişim. şimdi birden tümünü bilgisayarıma download edebilir miyim gibi
73 yaşındayım. bir 10-12 yıldır kullandığım gmail hesabım var.

mail içeriğinde bir şey aranırken fark ettim ki çok eski maillerimizde süper şeyler, eklentiler, dosyalar, mp3ler filan oluyor hani ancak ben bunları zamanında indirmemişim. şimdi birden tümünü bilgisayarıma download edebilir miyim gibi bir soru geldi aklıma. yani tek tek her maili açıp eklentiyi indir demeden? bi basıcam kırbacı, bütün mail tarihi eklentilerim masaüstüme inicek, .mp3, .jpg, .txt demeden? var mı öyle şeyler yapan bir program bir bişey.

dot: outlookla ilişkilendirip hepsini oraya aktarabiliriz galiba ama o kastettiğim şeyi tam anlamıyla yapabilir mi emin değilim. yeter ki her maile tek tek tıklamayım, mail içeriğini görmeyeyim.


(bu duyuru biraz aşağılarda kalırsa muhteşem olur)
0
oldu görüşürüz
(29.10.08)
evet, outlook ile ilişkilendirirseniz bütün attachmentlar mailleriniz ile birlikte iner.

ironi güzel olmuş bu arada. allah uzun ömürler versin.
0
tom riddle
(29.10.08)
teşekkürler. hemen bir google olaylarına girip outlook-gmail ayarları nasıl yapılır bakınıyorum o halde.
0
🌸oldu görüşürüz
(29.10.08)
mozilla thunderbird kullaniyorum, gmail ayarlari icerisinde otomatik geliyor, bir tek kullanici ad ve sifrenizi girerek emaillerinizi ve attachmenlerinizi edinebilirsiniz.
0
oligomer
(29.10.08)
bilgisayarımda outlook'un kurulu olmadığını fark etmemle thunderbird'i kurdum ve sanırım oluyor, indiriyor şu an maillerimi. teşekkürler, çok güzel oldu.

yalnız ufak bir iki sual daha; araçlar menüsündeki Eklentiler ile olacak değil mi bahsettiğim işlem? yoksa ayrıca bir şey yapmam gerekiyor mu? bu indirme işleri bitince gönül rahatlığıyla "Mailimmmm" klasörü açıp içindeki dosyaları görebilecek miyim?

çok nostaljikmiş ayrıca hiç tavsiye etmiyorum, yaşlanıyoruz :(
0
🌸oldu görüşürüz
(29.10.08)
gelen kutusunu açtığında tüm maillerini göreceksiniz.. ekletilerde birlikte gelir zaten. sizin bahsettiğiniz eklentiler thunder programının eklentileri, orası ile alakanız yok. sizin alakalı olduğunuz bölüm gelen kutusu..
0
oligomer
(29.10.08)
gmail 10-12 yıldır var mı yav? daha 5-6 sene önce çıktı diye hatırlıyorum ben.
0
s e ff a f
(29.10.08)
(4)

xml sayfası açmak

psyche
daha önce visual studio'da yazıp çalıştırdığım xml dosyasını şimdi bir editör'de yazıp açmayı denedim ama açılmadı. xml herhangi bir yerde yazılıp çalıştırılabilen bişey değil mi?
daha önce visual studio'da yazıp çalıştırdığım xml dosyasını şimdi bir editör'de yazıp açmayı denedim ama açılmadı. xml herhangi bir yerde yazılıp çalıştırılabilen bişey değil mi?
0
psyche
(29.10.08)
başında <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?> gibi bişi var mı? bir de açmaya çalışırken bir hata veriyordur sanırım?
0
dinomazu
(29.10.08)
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> böyle bişey var başında ve bir editor'de yazarken utf-8'i seçmem gerekiyor diye biliyorum harf kodlama şeyi olarak(ne deniyora artık) onu da seçtim. bi de şöyle bir şey yazıyor hata olarak."Cannot view XML input using XSL style sheet" bir de bu "An invalid character was found in text content."
0
🌸psyche
(29.10.08)
Etiketlerde problem vardır, karakter encodinginde problem vardır v.s. notepadde dosyayı açıp, problemli olan satırı bulmanızı tavsiye ederim. En kötü, buraya copy/paste edin, bilen bulan bakıp düzeltilmiş halini versin.

P.S: Firefox daha güzel xml hata mesajları verir, daha aydınlatıcıdır.
0
artuc
(29.10.08)
türkçe karakterler veya & gibi semboller yüzünden sorun çıkmış olabilir mi? misal & yerine amp; kullanmalısınız, şurada da bir-iki örnek var
www.linuxfromscratch.org
türkçe karakterler için de google da bi liste bulunabilir sanırım ya da CDATA kullanabilirsiniz örnek www.w3schools.com .
0
dinomazu
(29.10.08)
(4)

Altyazı gömme olayı

joehigashi
bu konu defalarca soruldu biliyorum ama muallakta olan bir husus var. Divx filmleri playstation 3'te izlemek istiyorum haliyle alt yazılar problem oluşturacağı için meretleri gömmek gerekiyor. Merak ettiğim husus şu alt yazıyı filme gömdüğümüzde mutlaka ama mutlaka görüntüde kalite kaybı,pixelleşme
bu konu defalarca soruldu biliyorum ama muallakta olan bir husus var. Divx filmleri playstation 3'te izlemek istiyorum haliyle alt yazılar problem oluşturacağı için meretleri gömmek gerekiyor. Merak ettiğim husus şu alt yazıyı filme gömdüğümüzde mutlaka ama mutlaka görüntüde kalite kaybı,pixelleşme falan yaşanır mı ? Dün ismini hatırlamadığım ama geçmiş duyurularda gördüğüm bir alt yazı gömme programıyla bu işi denedim sanki kalite kaybolmuş gibiydi. Samanlıktaki toplu iğne misali kalite kaybı yaşatmadan bu olayı yani alt yazı gömmeyi gerçekleştiren programcıklar var mıdır ? Varsa paylaşırsanız pek bahtiyar olurum.
0
joehigashi
(29.10.08)
ben 'AVI_ReComp_1.2.0'u kullanıyorum. şu ana kadar sorun yaşamadım.

www.bolbilgi.com
0
thelepermessiah
(29.10.08)
Bildiğim kadarıyla sözünü ettiğiniz işlemi "kalite kaybı" olmaksızın yapmak pek mümkün değil. "Kayıplı" bir formatı decode edip, değiştirdikten sonra (altyazı gömmek) tekrar "kayıplı" bir başka formata çevirmek istiyorsunuz ve bu durumda kalite kaybı yaşamamanız imkansıza yakın.

Ancak altyazıyı gömdükten sonra tekrar encode eden program/kişi ne kadar başarılı ise bu kayıp da o oranda azalacaktır.

Örneğin release grupları filmleri encode ederken özel parametrelerle birkaç geçişte filmleri encode ediyorlar. Haliyle hem süre uzuyor hem de kalite "tek tuşla encode eden" programlarınkinden daha iyi oluyor.

Altyazı eklemeyi bu tarz "tek tuş" programlarından biriyle yapacaksanız sizin kaybınız daha da fazla olacaktır. Ama ilgili grupların bazıları gibi yüksek kalitede bir işleme tabii tutarsanız kısmen minimum kayıp olacaktır.

Kolay gelsin.

Şuraya da bakabilirsiniz:
en.wikipedia.org
0
silhouette
(29.10.08)
tversity kullanıp ayarları düzgün yaparsan gömmek zorunda değilsin. güçlü bir pc sayesinde on the fly gömüyor o. ben kullanıyorum baya da performans veriyor. ethernet ve pc nin gücü yettiği kadar tabi.
0
ozdek
(29.10.08)
decode edip tekrar encode edildiği için kalite kaybı olacaktır. önemli olan bunu minimuma indirmek. dosyanın özelliklerine bakıp aynı özelliklerle encode ederseniz çok kayıp olmaz. ben avidemux'la yapıyorum bu işleri. altyazı da gömüyor.
avidemux.sourceforge.net
0
edge_nabby
(30.10.08)
(6)

java ide arıyorum

ne gerek var ki
java yazmaya karar verdim, ilk önce güzel bir ide bulmak amacıyla eclipse, netbeans, jcreator vs denedim, fakat eclipse ve netbeans çok karmaşık geldi. jcreator kullanmaya karar verdim çünkü sade ve kullanışlı fakat içinde form editörü yok, yani benim sorum: içinde hem form editörü olan ve sade bir
java yazmaya karar verdim, ilk önce güzel bir ide bulmak amacıyla eclipse, netbeans, jcreator vs denedim, fakat eclipse ve netbeans çok karmaşık geldi. jcreator kullanmaya karar verdim çünkü sade ve kullanışlı fakat içinde form editörü yok, yani benim sorum:

içinde hem form editörü olan ve sade bir arayüze sahip olan bir ide var mı?
0
ne gerek var ki
(29.10.08)
Arkadaş jcoder'a fena değil demişti ama, bir bak istersen

www.tucows.com
0
spacetimereality
(29.10.08)
şurda open-source olanlar var:
java-source.net
0
edge_nabby
(29.10.08)
parali marali ama intellij ideayi da tavsiye ederim.
0
armish
(29.10.08)
intellij idea tek geçerim.
0
sifatsiz
(29.10.08)
jgrasp
0
mr sleepless
(30.10.08)
buradan bulabilirsin.
www.fulldepo.com
0
abtash
(02.11.08)
(8)

Arkadaşşlar yeni bi lap top alıcam

horror
Arkadaşşlar yeni bi lap top alıcam ( ucuz olsun iyi olsun demicem) şöle baba bişe istiom ama çok tuzlu olmasın önerilerinizi bekliyorum öpücüqlerr
Arkadaşşlar yeni bi lap top alıcam ( ucuz olsun iyi olsun demicem) şöle baba bişe istiom ama çok tuzlu olmasın önerilerinizi bekliyorum öpücüqlerr
0
horror
(29.10.08)
baba bişey alacaksan, çok genel olarak dell tavsiye ederim. Hız konusunda performansları iyidir.
0
ukeladümbelek
(29.10.08)
Öncelikle Toshiba ve Macbook alma çünkü tuzlu olmasın demişsin ve onlar = Notebook'ların Ferrari'si

HP'lerin ve Asus'ların güzel ucuz modelleri var. Kampanyaları da takip et, fırsatın varsa Yazıcıoğlu'na falan bir gidip tek tek sor, şaşırtacak derecede ucuza satılanlar çıkabilir.

Bir de artık herşeyin external'ı olduğunu unutma. Harici ekran kartları bile yavaş yavaş çıktığına göre dikkat etmen gereken şey alacağın aletin ses kartı, ekran kartı falan değil, onları ileride yetersiz bulursan upgrade edebilirsin. Önemli olan hiç değişemeyecek/değiştirilmesi zor komponentler. Yani CPU'su, ram'inin max. kaça kadar yükseltilebildiği ve ekranın büyüklüğü olmalı.
0
spacetimereality
(29.10.08)
fujitsu siemens'in son modellerini iyi bi araştırın diyebilirim.. fiyat-performans ölçeklendirmesinde benden bir hayli iyi notlar aldılar.. ;)
0
gonul adami yekta
(29.10.08)
bekle dolar düşsün;)
-acer aspire 5920g-
0
enter saltman
(29.10.08)
packard bell ipower gx

bence beklemeye değer bir bilgisayar. fiyatı özelliklerine göre çok uygun.

www.donanimhaber.com

dört çekirdekli işlemci
4 gb ddr3 ram
1 gb geforce 9800 gts
1900x1200 ekran
0
cashkopat
(29.10.08)
ne alirsan al mumkunse vista olmasin. tum tadini aliyor adamin.
0
badseed
(29.10.08)
dell xps m1330 cillop
0
chavezding
(29.10.08)
Ne alırsan al değişen servis kalitesidir. Daha doğrusu kalitesizliğidir. Eğer bulabilirsen 30 iş gününden önce tamirat yapıp sana iade eden bi servis bul. Sonra o servisin ilgilendiği laptopu bul ve al. Tek dikkat etmen gereken şey bu dostum.
0
eftalit
(29.10.08)
(4)

Harici Sabit Disk

sheeper
Daha önceden aldığım Lacie 500GB'lık harici diski doldurduğum ve indirdiğim filmleri dvdye yazmayı sevmediğim için yeni bir disk almayı düşünüyorum. Marka konusunda bildik markakalar olursa (wd, seagate, maxtor gibi) iyi olur. 1TB kapasiteli ve "uygun" fiyata gördüğünüz bildiğiniz harici diskler var
Daha önceden aldığım Lacie 500GB'lık harici diski doldurduğum ve indirdiğim filmleri dvdye yazmayı sevmediğim için yeni bir disk almayı düşünüyorum. Marka konusunda bildik markakalar olursa (wd, seagate, maxtor gibi) iyi olur. 1TB kapasiteli ve "uygun" fiyata gördüğünüz bildiğiniz harici diskler varsa önerirseniz sevinirim. Şöyle kampanya falan olsa da yararlansak..
0
sheeper
(29.10.08)
kampanya için:
www.fiyattakip.com
buradaki siteleri takip edersen, belirli aralıklarla kesin sabit disk oluyor(Ama en uygun fiyat olmayabilir, gugılda kesin ara). Ayrıca Vatan bilgisayar bazı kartlara indirim yapıyor(belki başka firmalar da vardır). En son olarak buradan alacağın fikir ile aradığın modeli gugılda aratarak fiyatlarına bakman mümkün.

Bir de; Maxtor kesin kötülenecek, baştan yazayım.
İmza: Mutlu maxtor kullanıcısı.
0
late viper
(29.10.08)
- lateviper
dediğin siteyi her gün takip ediyorum, ancak dolar kurundan mıdır kaç gündür işe yarar uygun bi ürün göremedim. Doların düşmesini beklemek en mantıklısı mı bilmiyorum ama en fazla bi iki hafta bekleyebilirim. Önerilerin için teşekkürler..

- herkeşler
varsa uygun bişeyler arıyorum ama olmazsa da şöyle firewire/esata'lı bi model mi alsam diye de düşünmüyo değilim. mesela aşağıdaki wd disk gibi
www.hepsiburada.com

yine de başka öneriler bekliyorum, "geçen gün şurdan süper fiyata aldım" dese ya birisi:)
0
🌸sheeper
(29.10.08)
kutuyla harddiski ayrı ayrı al ve senin için büyüklük sorun değilse 3.5" lik al ve vaktin varsa bekle dolar düşsün
0
enter saltman
(29.10.08)
metro'da harici harddiskler cok uygun fiyatlarla satılıyor bu aralar.yakınında varsa kontrol etmeni tavsiye ederim.
0
withered
(29.10.08)
(5)

film afişi

tai
sevdiğim bir çift yakın bir tarihte 5. senelerini dolduracaklar. ufak tefek bir şey yapmak istiyorum onlar için. ne zamandır istiyordum aslında ama kısmet bu boş güneymiş. yeni ev falan derken para durumlarım çok iyi değil bu aralar. güzel bir film afişine bu ikisinin resmini oturtup çerçeveletip ve
sevdiğim bir çift yakın bir tarihte 5. senelerini dolduracaklar. ufak tefek bir şey yapmak istiyorum onlar için. ne zamandır istiyordum aslında ama kısmet bu boş güneymiş. yeni ev falan derken para durumlarım çok iyi değil bu aralar. güzel bir film afişine bu ikisinin resmini oturtup çerçeveletip vermek niyetindeyim. belki dvd'sini de ekleyebilirim =) bu formata uyar dediğiniz afiş var mıdır? şöyle yüksek çözünürlükte olanlarından olursa süper olur.

ayrıca daha parlak fikri olan varsa yeni fikirlere de açığım.
0
tai
(29.10.08)
olur ya da olmaz demiyorum(size kalmış) ama yaparsanız; city of angels olmasın, mutlu aşk hikayesi olan bir film daha uygun olacaktır...
0
late viper
(29.10.08)
bence lake house veya sweet november afişleride harika filmlerde super
0
horror
(29.10.08)
pek büyük aşklar olmasa da idare eder herhalde:)

corpse bride: getir.net
no reservations: getir.net
music and lyrics: getir.net
titanic: getir.net
newyork ta bir sonbahar: getir.net
50 ilk öpücük: getir.net
0
ukeladümbelek
(29.10.08)
bence harika bir fikir.

nacizane iki öneri:
before sunrise:
images.google.com.tr
before sunset:
images.google.com.tr
0
kizillik
(29.10.08)
before sunset veya lake house olur gibi. herkese teşekkür.
0
🌸tai
(29.10.08)
(3)

general mobile picco telefon

saryade
efenim 3 gündür bu marka telefona sahibim. mp3 playera özelliğe sahip. 1 gb da hafıza kartı var. usb kablosunu taktık pc'ye, flash disk gibi açılacak ve kolayca müzik yüklenecek diye düşünüyordum. ama pc görmedi. cdyi yükleyip kurulumu yaptım. açılan nero penceresi benzeri pencereden yükleme yapmaya
efenim 3 gündür bu marka telefona sahibim. mp3 playera özelliğe sahip. 1 gb da hafıza kartı var. usb kablosunu taktık pc'ye, flash disk gibi açılacak ve kolayca müzik yüklenecek diye düşünüyordum. ama pc görmedi. cdyi yükleyip kurulumu yaptım. açılan nero penceresi benzeri pencereden yükleme yapmaya çalıştım. hafıza kartına değil telefon kartına bir şarkı attı, hafıza doldu hemen haliyle ikinciyi almadı. kurcalarken nasıl yaptım bilmiyorum, hafıza kartına da bir şarkı atabilmeyi başardım. bluetooth ile de hafıza kartına şarkı alıyor. yani hafıza kartı yanlış takılmış vs değil. ama sonra saatlerce uğraşmama rağmen ikinci bir şarkıyı hafıza kartına atma yöntemini bulamadım.

acaba aranızda bu işi kolaylıkla yapabilme yöntemini bilen var mıdır? sevgiler, saygılar.
0
saryade
(29.10.08)
hafıza kartına pcye taksan?
0
enter saltman
(29.10.08)
pcde onun için uygun yer yok ki.
0
🌸saryade
(29.10.08)
hafıza kartlarının usb'den okunmasını sağlayan küçük adaptörler satıyorlar böle flashdiske benzeyen, çok da ucuz bişi.
0
whoosie
(30.10.08)
(5)

Codec Modec öeeh

solid snake
iy günner80MB buyuklukte bir AVI dosyasini MPEG formatina cevirmem lazim. Hemen hemen her PC'de calisabilecek bir video olmali, yani Divx/Xvid gibi codec barindirmayacak. Web uzerinden download olarak link edilecegi icin de dosya buyuklugu mumkun oldugunca dusuk olmali, fazla goruntu kaybi olmadigi
iy günner

80MB buyuklukte bir AVI dosyasini MPEG formatina cevirmem lazim. Hemen hemen her PC'de calisabilecek bir video olmali, yani Divx/Xvid gibi codec barindirmayacak. Web uzerinden download olarak link edilecegi icin de dosya buyuklugu mumkun oldugunca dusuk olmali, fazla goruntu kaybi olmadigi surece sorun degil.
Ha bir de goruntuyu 270 derece cevirmem gerek cunku cekimi yapan mal kamerayi saga dogru cevirip kaydetmis. (Widescreen dedigimiz seyin o sekilde cekildigini dusundu herhalde?)

Net uzerinde bulabildigim yaklasik 7-8 converter ile denememe ragmen, ya ses var goruntu yok yada dosya hepten calismiyor yada codec istiyor ki bu zaten kabul edilemez. Cevirdigim dosyalar baska PClerde de ayni sekilde, hatta MAC dahil.

sunlar orijinal film ile ilgili bilgiler;

Codec: MJPG
Cozunurluk: 320x240 px
Audio: PCM 705kb/s 44100Hz Mono

yardimci olabilecek yazar ve okuyucularin yanaklarindan simdiden birer makas aldim

Edit: istenilen dosya buyuklugu degistirildi.
0
solid snake
(29.10.08)
total video converter ile çevirirsek, codecsiz oynayacağını garantileriz.

270 derece çevirmek içinse, (neden öbür tarafa 90 değil?) virtualdub kullanmak olası.
0
co2s2
(29.10.08)
@co2s2:
270 derece dedim cunku kullandigim tum programlarda ayarlar 90-180-270 olarak geciyor.
total video converter'a bakicam ama aslinda bedava bir tool lazim. yapmaya calistigim sey bir musterimiz icin. yine de tesekkurler.
0
🌸solid snake
(29.10.08)
windows movie maker'i deneyin.
0
wpi
(29.10.08)
@mrtksn:
cok haklisiniz ancak patron boyle istiyor. ben de anlatmaya calistim :)
neyse goruntu kaybi cok olmadigi surece onemli degil. ama dilegimiz 15MB gibi bir dosya olmamasi.
ayrica eskiden MPEG icin ihtiyac olunan seyler vardi ancak su zamanlarda MPEG gibi formatlar zaten isletim sistemi icinde beraber geliyor diye biliyorum. zaten o yuzden MPEG istiyor patron efendi.(alman zaten, kastirgan bunnar)

@wpi:
windows movie maker'in MPEG cikisi yok malesef.
seceneklerde suruyle farkli WMV ayarlari ve 1 adet PAL DV-AVI secenegi var.
0
🌸solid snake
(29.10.08)
sorun cozuldu. isyerindeki bir arkadasin macbookda final cut studio varmis, bircok deneme sonunda nihayet oldu.
onerileriniz icin tesekkurler.
0
🌸solid snake
(29.10.08)
(3)

torrent sorunsali

tcp0203
Simdi efendim, yuksel lisans okuyorum diye sagolsunlar odama 100 mbit baglanti verdiler. Canavar. Ancak gel gor ki, bu herifler nasil bir sistem kurmuslarsa bir turlu torrent trackerlara baglanamiyorum. Bir tur proxy kurmuslar sanirim (anladigim kadariyla) Sistem 80, 8080, 21 vs gibi standart portla
Simdi efendim, yuksel lisans okuyorum diye sagolsunlar odama 100 mbit baglanti verdiler. Canavar. Ancak gel gor ki, bu herifler nasil bir sistem kurmuslarsa bir turlu torrent trackerlara baglanamiyorum. Bir tur proxy kurmuslar sanirim (anladigim kadariyla) Sistem 80, 8080, 21 vs gibi standart portlar disinda bir porta baglanti istedigi an 30 dk lik ceza yiyorum, baglantimi kesiyorlar. Pocket encryption da denemis durumdayim, sonuc hsuran yine. Baya arastirdim konuyu ama ise yarar bir bilgi bulamadim. Birisi VPN kur dedi ama o da ayri dert ayrica bu hiza yazik olur VPN ile.

Var midir onerisi olan?
0
tcp0203
(29.10.08)
imageshack'in torrent muhabbeti var. google'da ararsan görebilirsin gibime geliyor. torrent dosyasını veriyorsun adamlar sana http olarak geri veriyorlar. değişik bir muhabbet ama süper..
0
co2s2
(29.10.08)
rapidshare al :)
0
mortifera
(29.10.08)
@co2s2
Yanlis anlamadiysam, dedigin olay torrent2html gibi birsey... bunun txt ve exesi de var sanirim. Ancak bu islem torrent uzantili dosyalari engelleyen proxyler icin. Benim o konuda bir sikintim yok ama ne zaman ki torrent dosyasini acip, baslamaya calissam, o an cat baglantimi kesiyorlar.

@mortifera
:) sagolasin, o var zaten ama benim tek derdim seed etmek. Yoksa download kismi kolay. Hazir boyle baglantiyi yakalamisken, seed e acmak istiyorum makinayi...
0
🌸tcp0203
(29.10.08)
(10)

film izlerken ortaya çıkan çizgiler

joehigashi
arkadaşlar elimde mkv uzantılı bir dosya var. Media player classic'te bu dosyayı açtığımda aşağadaki görüntü hatası ortaya çıktı. Diğer mkv uzantılı dosyalarda yapmamasına rağmen açmak istediğim bu dosyada kazaa media codec pack'i silip güncel versiyonu yeniden kurmama rağmen bu sorun ortaya çıktı.
arkadaşlar elimde mkv uzantılı bir dosya var. Media player classic'te bu dosyayı açtığımda aşağadaki görüntü hatası ortaya çıktı. Diğer mkv uzantılı dosyalarda yapmamasına rağmen açmak istediğim bu dosyada kazaa media codec pack'i silip güncel versiyonu yeniden kurmama rağmen bu sorun ortaya çıktı. Nasıl düzeltebilirim ? işte sorunlu görüntüden bir caps

img82.imageshack.us
0
joehigashi
(29.10.08)
bütün film bu şekilde ise aktarma/okuma/yazma hatası olmasının pek mümkünü yok. Bütün framelerde aynı hata olması gerekir yoksa.
bir codec problemi olmalı. (sorununa çözüm değil ama anki06'nın cevabının yanlış olabileceğini söylemek için yazdım)
0
kurukafa
(29.10.08)
ancak aynı dosya arkadaşımın makinesinde sorunsuz çalışıyor. Yani sorunun mkv dosyasında olduğunu sanmamaktayım.
0
🌸joehigashi
(29.10.08)
kmplayerla açmayı dene
0
goodbyecruelworld
(29.10.08)
kmplayer indirip bir de onunla dene. mkv uzantılı dosyalarla o baş ediyor. sorun çözülmezse klite codec pack'in son sürümünü indir.

ha bir de ram, işlemci, ekran kartı bilgilerini de yazıverirsen daha sağlam cevaplar alman olasıdır.
0
tannhauser
(29.10.08)
makine laptop. Özellikleri :

core 2 duo 1.66 ghz
1 gb ram
geforce 8400 gs ekran kartı.

bu arada şu an zaten kazaa'nın son codecleri yüklü durumda.
0
🌸joehigashi
(29.10.08)
pardon ama hangi filmi izliyorsun?
0
insanimsi
(29.10.08)
değişik player'larda dene. tavsiyem gom player. codec'lerden arınmış bir sisteme k-lite mega codec pack kur. k-lite'ı kurarken codec namına işaretleyebileceğin her şeyi işaretle. (quicktime alternative de kur hatta.) gom player'ı kurarken gom player'ın kendi codeclerini kurma. çünkü çakışma yapabilir. gom player'ı ilk açtığında birkaç ayar soracak. orda normal görüntü seçeneği seçili kalsın. (diğeri kaliteli gibi bir şeydi, ama kastırıyo o.) gom player'ın bilgisayarının kaldıramayacağı kalitede videoları, bilgisayarın kaldırabileceği şekilde gösterme gibi bir özelliği olması lazım. mesela media player classic'in çok kaliteli ama kasıla kasıla gösterdiği videoları, gom akıcı bir şekilde ama kalitesini düşererek göstertebiliyor.
0
edge_nabby
(29.10.08)
izlediğim ya da izlemeye çalıştığım film dünyanın merkezine yolculuk.
0
🌸joehigashi
(29.10.08)
aslında filmi başka bir formata dönüştürüp izlemeyi deneyebilirsin. dönüştürücü olarak avidemux önerebilirim.
avidemux.sourceforge.net
0
edge_nabby
(29.10.08)
Mkv 720 P divx dosyasıdır içinde altyazı + birden çok ses + divx rip dosyası bulunur. Kalitesi yüksektir. Matroska codec pack indirerek bu sorunu halledebilirsiniz.
0
anki06
(09.03.09)
(4)

Okul içi p2p TV yayını kurmak

bulutcy
selamlar, çok aradık durduk ama isteklerimizi karşılayan bir sistem bulamadık.Okulun yurtlarındaki her bilgisayar aynı yerel ağda, yani direkt olarak birbirlerine bağlılar, biz iblgisayar odasındaki bilgisayarlar ile ağdan tv yayını vermek istiyoruz, şimdiye kadar helix server ile gayet güzel veriyo
selamlar, çok aradık durduk ama isteklerimizi karşılayan bir sistem bulamadık.
Okulun yurtlarındaki her bilgisayar aynı yerel ağda, yani direkt olarak birbirlerine bağlılar, biz iblgisayar odasındaki bilgisayarlar ile ağdan tv yayını vermek istiyoruz, şimdiye kadar helix server ile gayet güzel veriyorduk fakat kullanıcı sayısının artması, performansın düşmesine sebep oldu, sopcast üzerinden vermeye başladık, fakat bu sene sopcast serverlarına ulaşmak mümkün değil.
yani kısacası, p2p destekli bir yayın sistemi kurmamız gerekiyor, tabi aynı zamanda okul içindeki kullanıcılar sisteme kolaylıkla bağlanmalılar.
TVu, TVants gibi programlar kullanmak istemiyoruz, mümkünse web playerı olan, embeed yapılabilen, kullanıcıların kafasını karıştırmayan programlar istiyoruz, tabi aynı zamanda bizim programımızın okul dışından birilerinin izlemesini istemiyoruz.
CCIPTV diye bir program bulduk, gayet güzel, server programı var, pusherı var, playerı var ve webpalyerı var.Çok kullanışlı fakat hiç stable değil, görüntü bazen güzelce gelirken bazen gelmiyor.
Sizin önereceğiniz, windows platformunda p2p broadcast sistemi kurmaya yarayan programlar var mıdır?
Şimdiden teşekkürler.
0
bulutcy
(28.10.08)
vlc zaten bu iş için kurulmuş bir yazılım. performans meselesi için rtp multicast seçerseniz bi problem kalmaz. sihirbazı ile gayet rahat işlemi yapabilirsiniz. hatt iptv yayınlarını bile yakalayabilirsiniz. (tabii ki geldiğinde) ama networkte aktif bir cihaz varsa cihaz üzerinde ilgili portlarda ayar yapmak gerekebilir.
0
her kuyuya tas atan deli
(29.10.08)
multicastı denemiştim fakat, bilgisizliğimden veya sistemin desteklememesi sebebiyle başaramamıştım, bu multicasti kurmanın kolay bir yolu var mı?
Hazıra konuyomuş gibi geliyorum fakat baya araştırdım fakat kurmaya yetecek akdar bilgi edinemedim.
0
🌸bulutcy
(29.10.08)
multicast için aktif cihazlarda (switch, router) ilgili konfigürasyonları yapmanız gerekir.
safari.oreilly.com
burda bir örnek var mesela ama switch'inize göre değişir bu ayarlar.
0
her kuyuya tas atan deli
(29.10.08)
switchlerin yönetimi bizde değil okulda olduğu için sanırım multicast işi yaş duruyor.
yardım için teşekkürler yine de.
başka önerisi olan?
0
🌸bulutcy
(30.10.08)
(10)

elektronik aletlerin ambalajını açmak

natnan
genelde küçük elektronik aletlerin - başka da oluyordur ama -;usb olsun,gamepad olsun,mouse olsun;ambalajları vardır şeffaf plastikimsi.Açılmamak için direnirler.Bıçaklarla saldırır açarım genelde de,nedir bunun olayı?Nasıl açılır?niye böyledir?
genelde küçük elektronik aletlerin - başka da oluyordur ama -;usb olsun,gamepad olsun,mouse olsun;ambalajları vardır şeffaf plastikimsi.Açılmamak için direnirler.

Bıçaklarla saldırır açarım genelde de,nedir bunun olayı?Nasıl açılır?niye böyledir?
0
natnan
(28.10.08)
ısıtılarak yekpare hale getirilir onlar, olayları o mağazada müşteri açamasın...
bıçakla girişmek en kolayı.
0
agk
(28.10.08)
düşündüğüm kadarıyla dükkanda içindeki çalınması ndiye mümkün oldukça zor açılsın, kolay bir yolu olmasın diye öyle yapılıyorlar. "evde istediğin gibi aç"...

baya vakit alabiliyor. kolay bir yolunun olmaması, dizayn tercihi yani.
0
kurukafa
(28.10.08)
peki pakete neresinden girişmek lazım bıçakla?
0
🌸natnan
(28.10.08)
pakete dışından girişmek gerek diye düşünüyorum.
0
cha
(28.10.08)
o da bir bakış açısı tabi.
önce hangi kısmına bıçağı saplasak da ordan kesmeye başlasak bize maksimum performansı verecektir?
bir ambalaj üzerine bu mühendislik niye derler adama tabi.
0
🌸natnan
(28.10.08)
www.enjoyzibra.com

birde böyle bir olay var ama bunun ambalajını nasıl açarsın onu bilemedim.
0
patricia teyze
(28.10.08)
Sağlam bi makas da iş görür ben denedim oldu. :)
0
tracy mcgrady insani
(28.10.08)
almanyada fln onlar acılaiblen bi yapıdalar. gecmeli birbirine. buralarda ısıyla kapatılıyor nedense.
0
bryan fury
(28.10.08)
Bicakla cok zor ve tehlikeli. Makas cok kolaylastiriyor isi. Buyuk ve saglam bir makasla deneyin.
0
wpi
(28.10.08)
evet birbirine yapıştırılmış kenarları makasla kesilerek açılması en kolayı. ya da ufak boylu ve ince bir bıçağı kenarından sokarak boylu boyunca yarmak.
alakalı olarak böyle ürünlerin iadesi nasıl oluyor? malum ambalajı bozulmamış olacak diye bir yasa var.
0
insanimsi
(28.10.08)
(2)

mini opera sorunu

tabudeviren
(not: #44732'dakileri yaptım, olmadı)nokia 6300'da, mini operayı açtığımda şu çıkıyor:java.io.IOException:Error occured whilst opening connectionnasıl düzeltebilirim?
(not: #44732'dakileri yaptım, olmadı)

nokia 6300'da, mini operayı açtığımda şu çıkıyor:

java.io.IOException:Error occured whilst opening connection


nasıl düzeltebilirim?
0
tabudeviren
(28.10.08)
bu programla ilgili olabilir ama #44732'dakilere ek olarak şunu önerebilirim. vodafone kontürlü hat kullanıyorsan erişim noktası internet değil prepaidgprs'tir. diğer şebekelerde de bu tür değişiklikler olabilir.
0
olay
(28.10.08)
buyuk ihtimalle yazilim sorunu olusmus. prorami silip tekrar yuklemeyi deneseniz? eger erisim noktasini dogru yazsaniz bile baglanamiyorsaniz internete baglanabilen baska bir java uygulamasi bulup deneyiniz baglanmayi. ha onla da baglanamadiysa, telefonun yaziliminin guncellemenmesi amaciyla nokia ile gorusebilirsiniz..
0
paradoxical
(28.10.08)
(1)

veoh

goodbyecruelworld
vtunnel vs falan kullanmadan veoh.com'a girmenin bir yolu var mıdır?
vtunnel vs falan kullanmadan veoh.com'a girmenin bir yolu var mıdır?
0
goodbyecruelworld
(28.10.08)
birkaç duyuru altta da denildiği gibi hotspot shield diye bir program var lakin ben de aşırı derecede yavaş çalışıyordu.
0
eftalit
(28.10.08)
(5)

Playstation 3'te yeni demoları oynamak

ruamo
Selam. ps3'teki yeni demoları oynamak istiyorum indirip. ama biliyorsunuz psn'e üye olamıyorum çünkü türkiyeyi kabul etmiyor. japonya adına üye oldum ama o da japonca olduğu için hiçbir şey anlaşılmıyor.Yeni demoları oynamak istiyorum. yardım edin bana ne yapmam lazım? :((
Selam. ps3'teki yeni demoları oynamak istiyorum indirip. ama biliyorsunuz psn'e üye olamıyorum çünkü türkiyeyi kabul etmiyor. japonya adına üye oldum ama o da japonca olduğu için hiçbir şey anlaşılmıyor.

Yeni demoları oynamak istiyorum. yardım edin bana ne yapmam lazım? :((
0
ruamo
(28.10.08)
hocam amerika ya da ingiletere hesabı alarak psn'ye kaydet kendini. Eğer türkiye hesabı aldıysan yeni bir kullanıcı oluştur ve kendini bu şekilde kaydet. Adres olarak seni posta kodu zorlar onu da google da new york veya amerikadaki herhangibir eyaletin posta kodunu bulup oraya yazarak geçebilirsin.
0
joehigashi
(28.10.08)
yeni kullanıcı oluşturunca geçer. google ın officelerinden birinin adres ve tellerini gir işe yarıyor :)
0
ozdek
(28.10.08)
japon üye olmuştum. üyelik menüsü japonca :( ne yapsam bilmiyorum :(( yeniden üye olmak istiyorum.
0
🌸ruamo
(28.10.08)
babelfish.yahoo.com da translate a web page sekmesine adresi yazıp japanese to english yaparsan bir ihtimal yardımı olabilir.
0
withered
(28.10.08)
Yeni kullanıcı hesabı ekleyebilirsin ps3'e,bunun icin japon üyelikten çıkmana ya da japon menüde bir işlem yapmana gerek yok.Mesela bende uk,usa,tr hesapları var,hangisiyle işim varsa başlangıçta seçiyorum ve o hesapla bağlanıyorum psn'e.
0
im2shy
(29.10.08)
(1)

Playstation 3'te divx tecrübesi

joehigashi
Acaba flashdiske attığım divxleri playstation 3'te izlemek istersem hd ready televizyonda nasıl bir görüntü elde ederim ? Kalite nasıl olur ? Yani onca emek harcayıp alt yazı gömmeye falan değer mi yoksa bilgisayar ile arasında fark yok mu ?
Acaba flashdiske attığım divxleri playstation 3'te izlemek istersem hd ready televizyonda nasıl bir görüntü elde ederim ? Kalite nasıl olur ? Yani onca emek harcayıp alt yazı gömmeye falan değer mi yoksa bilgisayar ile arasında fark yok mu ?
0
joehigashi
(28.10.08)
ne fark olabilir ki? hatta tversity server ile kullandım ben daha kötü bile diyebilirim (realtime encode ettiği ve ethernetten gönderdiği için tabi). hd ready bir tv de htpc kurulumu ve hd divx tarzı dizi-filmlerle en iyi performansı elde edersiniz. ya da paraya kıyıp bluray alın.
yine de ps3 de izlemek için izlenebiliyor bunu da belirteyim.
0
ozdek
(28.10.08)
(3)

sürücü yüklenememesi

şaman
taşınabilir hard disk aldım ancak masaüstü eski xp'ye takınca sürücü yüklenemiyor.bunun için diski görmüyor.taktığım bilgisayarda internet yok.ne yapabilirim?
taşınabilir hard disk aldım ancak masaüstü eski xp'ye takınca sürücü yüklenemiyor.bunun için diski görmüyor.taktığım bilgisayarda internet yok.ne yapabilirim?
0
şaman
(28.10.08)
arada usb uzatma kablosu veya usb hub varsa çıkarın direk kasaya takın.
0
cruor
(28.10.08)
şimdi bu diskin vistadaki sürücülerini alıp xp de aynı yere koysam olurmu?
0
🌸şaman
(28.10.08)
bilgisayarını internet ile tanıstır ama xp sp3 indirme... sp2 ile yetin.
0
paramedic
(29.10.08)
(8)

mp3 çalar

ocanal
Arkadaşlar mp3 player'ıma virüs girmiş. Virüs girmeden önce yazmaya karşı korumalı yapmışım. Mp3 açılmıyor. Girişte takılıyor. Philips yazıyor birde ışığı yanıyor. sonrası yok. yazmaya karşı korumalı olduğu için biçimlendiremiyorum. Açılmadığı içinde yazmaya karşı koruma seçeneğini kaldıramıyorum. k
Arkadaşlar mp3 player'ıma virüs girmiş. Virüs girmeden önce yazmaya karşı korumalı yapmışım. Mp3 açılmıyor. Girişte takılıyor. Philips yazıyor birde ışığı yanıyor. sonrası yok. yazmaya karşı korumalı olduğu için biçimlendiremiyorum. Açılmadığı içinde yazmaya karşı koruma seçeneğini kaldıramıyorum. kullanım klavuzuna baktım (device manager diye programı vermiş cd 'de )çalıştırın update edin diyor. Programı yükledim. Fakat bu yazılım mp3'ü algılayamadı. Ne yapmam gerekiyor?
0
ocanal
(28.10.08)
servise gotur master reset atsinlar.
0
polifonik osuruk
(28.10.08)
reset tuşu veya belirli bir tuş kombinasyonu ile reset atma oluyor bazı mp3 playerlarda, var mı öyle birşey acaba?
0
jangara
(28.10.08)
modeli ne? master reset özelliğini birkaç tuşa aynı anda basarak sağlarsın genelde, bu kombinasyonu da modeline göre netten bulabilirsin.
0
mortifera
(28.10.08)
mp3 çaların modeli philips(gogear) sa2110 nasıl master format atabilirim bilgi verir misiniz?
0
🌸ocanal
(28.10.08)
aletin altında kürdan girecek kadar küçük bir delik var,reset yazıyor oradan bastırırsan resetlenmesi lazım.
0
elbar
(28.10.08)
bu kulaklık deliğinin yanında küçük bir delik var ama reset filan yazmıyor yanında ayrıca kürdanı soktum bişey olmadı. Emin misin bu marka da olduğundan?
0
🌸ocanal
(28.10.08)
aynı marka da modeli bilemedim,delikte bir çizgi bişey var metal gibi,onu ittirince oluyodu,benimkinde reset yazıyo,tek çözüm servis gibi o zaman.
0
elbar
(28.10.08)
Yazılımla mp3'ü update ettim ve yeni alınmış gibi oldu. Önerileriniz için teşekkürler.
0
🌸ocanal
(22.11.08)
(1)

bilgisayar sabit diski görmüyor, hatta açılmıyor

co2s2
elimizdeki sürücüler:bir tane sata hddbir tane pata hddbir tane pata dvdrwbie tane pata cdrompata hdd, western digital'in netcenter isimli bir external hdd'sinden çıktı. orada çalışıyordu. sata hdd, cdrom ve dwdrw bilgisayara bağlıydı ve gayet normal çalışıyordu. ext.hdd kutusunun problemlerinden do
elimizdeki sürücüler:

bir tane sata hdd
bir tane pata hdd
bir tane pata dvdrw
bie tane pata cdrom

pata hdd, western digital'in netcenter isimli bir external hdd'sinden çıktı. orada çalışıyordu. sata hdd, cdrom ve dwdrw bilgisayara bağlıydı ve gayet normal çalışıyordu. ext.hdd kutusunun problemlerinden dolayı pata hdd'yi kutudan çıkarıp doğrudan bilgisayara bağlamaya karar verdik. bağladık ancak bilgisayar açılmadı.

sata hdd'nin bilgisayara bağlı olmadığı çoğu durumda bilgisayar açılmıyor, post ekranı gelmiyor. pc speaker'dan pıpf pıpf diye bir ses geliyor, fanlar çalışıyor ancak o kadar.

hiç bir sürücü bağlı değilken bios ayarlarında "ide 0", "ide 2" ve "ide 3" var diye gösteriyor. ide 1 yok. bunların da master ve slave'leri ile 6 tane oluyor. sata hdd bağlanınca, ide 0 ve ide 1 oluyor. 2 ve 3 kayboluyor. master ve slaver'ler toplam 4 tane oluyor. anakartın üzerinde 4 sata girişi, 3 de ide girişi var.

eskiden sata hdd ile optik sürücüler bağlıyken gayet güzel çalışan şey artık çalışmıyor. yani pata hdd'yi sallayıp eski konfigürasyona dönsek de çalışmıyor. bu arada denemeler genel olarak optik sürücüler aynı ide kablosuna bağlı, pata hdd tek kablo ile bağlı şekilde yapılıyor.

fikri olan var mı?
0
co2s2
(28.10.08)
hiçbir sürücüyü bağlamadan sadece satayı bağlayıp dene bios ayarlarıyla uğraş
0
enter saltman
(28.10.08)
(4)

port forwarding!

asfalt
port forwarding yapamıyorum, delirecem ya.netgear wgt624 routerım ve "adam" marka bi modemim var. router a göre forwarding yapmışım gibi gözüküyor. oysa ki utorrentin test sayfasında port açık gözükmüyor. firewallı falan ne varsa kapattım etkilemesin diye, değişen birşey olmadı. modemin de router öz
port forwarding yapamıyorum, delirecem ya.

netgear wgt624 routerım ve "adam" marka bi modemim var. router a göre forwarding yapmışım gibi gözüküyor. oysa ki utorrentin test sayfasında port açık gözükmüyor. firewallı falan ne varsa kapattım etkilemesin diye, değişen birşey olmadı. modemin de router özelliği var, onun sayfasından denedim, yine birşey değişmedi.

aklına birşey gelen varsa bi deneyelim, sorunun ne olabileceğini bilemedim ben...
0
asfalt
(28.10.08)
şöyle diyeyim; benim modemde upnp var ve açık. uTorent de öyle ayarlı. Kesmedi port da açtım(bunun kombinasyonlarını da denedim elbet upnp kapalı, port açık falan filan). Yine de 5 açışın en az üçünde portu açık görmüyor, ana ekrandaki simge genellikle sarı üçgen, nadir kırmızı. Yine de indirmem demiyor. Simge yeşil olmadıkça sorun gönderme kısmında oluyor("ratio" yerlerde yani).

Ayrıca ayarları tekrar yapmak/kontrol etmek isterseniz(burada bir arkadaş vermişti):
www.portacma.net
0
late viper
(28.10.08)
utorrent kafasına göre gösteriyor sanırım port'un açık olup olmadığını. aynısı bana da oldu sora kafasına göre yeşil'e döndü o zamazingo filan.
port'unuz forward'lıysa ellemeyin bence hiç, gelir kendine.
0
insensitive
(28.10.08)
dinomazu, abi onu denedim zaten. router portu açık olarak gösteriyor. upnp de de u torrentin o portu gidikladığı gözüküyor. sadece o sarı (bazen kırmızı) zerzavat bi türlü yeşile dönmüyo, hızda da otuz dan yukarısını göredim..

o zaman ben bildiim gibi (dinomazunun yöntem) açayım portumu, salayım çayıra.
0
🌸asfalt
(28.10.08)
utorrent 1.7.7 kullanın.
0
pispinti
(29.10.08)
(9)

türkiye'den kullanılamayan internet siteleri

mea maxima culpa
merhabalar,türkiye'den kullanılamayan internet sitelerine giriş yapıp kullanmamızın imkanı var mıdır? örneğin pandora.com. sözlükte bir yol anlatılmıştı ama yapamadım gerçeği söylemek gerekirse.
merhabalar,

türkiye'den kullanılamayan internet sitelerine giriş yapıp kullanmamızın imkanı var mıdır? örneğin pandora.com.

sözlükte bir yol anlatılmıştı ama yapamadım gerçeği söylemek gerekirse.
0
mea maxima culpa
(28.10.08)
comptrol
(28.10.08)
denediğin yöntem bu mudur bilmiyorum ama, bu baya iyi. şu anda bende böyle bağlanıyorum. ama firefox lazım.

sozluk.sourtimes.org
0
asfalt
(28.10.08)
bu programı yükledim de, çalışıyor. bir garip oldu internet bağlantısı. çok yavaş bağlanıyor? nedendir? normal midir.
0
🌸mea maxima culpa
(28.10.08)
derdimi yanlış mı anlattım ben acaba?

yasaklı sitelere girmek değil amacım.

amacım şudur mesela bazı siteler var biz amerikadaki insanlara hizmet veriyoruz. copirayt, mopirayt diyorlar.
0
🌸mea maxima culpa
(28.10.08)
hotspot shield yükledim, pandora.com'a girdim.

ingiltere'den bağlanıyorsunuz, ingiltere'ye hizmet veremiyoruz diyor?

amerika'dan ip alamıyor muyuz?
0
🌸mea maxima culpa
(28.10.08)
şöyle bir şey var ama denemedim:
www.iprivacytools.com
ama ücretli meret...

Oradaki anahtarımız "IP Changer" sonrası size kalıyor.
0
late viper
(28.10.08)
@late viper teşekkürler.

paralıymış o program da.
0
🌸mea maxima culpa
(28.10.08)
@asfalt evet orda anlatılanı denemiştim, ama belki de bu konularda tecrübesiz olduğum için beceremedim.
0
🌸mea maxima culpa
(28.10.08)
senin icin upload ettim ve linkini mesaj ile gonderdim.
zamaninda kullandigim bir program. istedigin bir ülkeden ip alip kullaniyorsun.
umarim calisir. uzun zamandir kullanmiyordum cunku.
0
trimpot
(28.10.08)
(4)

Opera Mini'yi kuramıyorum

dursunkaptan
Opera Mini v4.1 indirdim. Kurulum esnasında "İnternet'e bağlanılamadı" diye hata veriyor. Çok uğraştım, beceremedim. Nasıl yaparım? (Nokia 6300)
Opera Mini v4.1 indirdim. Kurulum esnasında "İnternet'e bağlanılamadı" diye hata veriyor. Çok uğraştım, beceremedim. Nasıl yaparım? (Nokia 6300)
0
dursunkaptan
(28.10.08)
gprs ayarlarında oynamaya yapmak gerekiyor. ama tam olarak ben de bilemiyorum. k700'ümde canavar gibi baplanırken samsung d880'de ben de bağlanamıyorum.
0
teritori
(28.10.08)
menu - ayarlar - yapilandirma - kisisel yapilandirma ay. - yeni ekle -> erisim noktasi ->
isim kismina operator ismi vs.
paket veri ayarlari -> tasiyici -> paket veri -> tasiyici ayari -> paket veri erisim noktasi: internet
yazip kaydedip, etkinlestirin.
onemli olan "paket veri erisim noktasi" dir. operatore gore degisebilir, genelde internet'tir ancak dedigim gibi degisebilir..
0
paradoxical
(28.10.08)
@paradoxical: oldu bu iş. sayende edge hızında internete kavuştum. emeğine sağlık. +rep
0
🌸dursunkaptan
(28.10.08)
rica ederim, gule gule kullanin (=
0
paradoxical
(28.10.08)
(3)

kapanıp duran aytuns

ahandanick
son bir haftadır mucbir sebeplerden ötürü itunes kullanmaya başladım. (8.0) ilk yüklediğimde bi süre sorunsuz çalıştı, sonra arada hata verip kapanmaya başladı (saydım hatta bir saat falan sürüyordu) şimdi ise kafasına göre 30 saniye ile 3 dakika arasında değişen sürelerde hata veriyor, nedir bu şim
son bir haftadır mucbir sebeplerden ötürü itunes kullanmaya başladım. (8.0) ilk yüklediğimde bi süre sorunsuz çalıştı, sonra arada hata verip kapanmaya başladı (saydım hatta bir saat falan sürüyordu) şimdi ise kafasına göre 30 saniye ile 3 dakika arasında değişen sürelerde hata veriyor, nedir bu şimdi ?
ne yapmam lazım ? (lütfen sil yeniden kur demeyin, berbat durumda olan şarkı taglerimi düzenlemek için yırtınıyorum gecelerdir.)
0
ahandanick
(28.10.08)
genelde itunes kullanmıyorum ama silip yeniden kurarsan libraryni kaybetmessin diye biliyorum. Biyerlerden libraryini kaydedebiliyordun bilgisayarına. bu arada ben berbat durumda olan taglerimi duzeltmek icin MusicBrainz Picard ve Multi ID3 Tag Editor kullanıyorum genelde super hızlı ve sonik oluyor herşey. quicktime ve itunes benim bilgisayarıma bitürlü uyum sağlayamadı zaten eh...

discussions.apple.com belki buralardan da benzer bi hata üzerinden cevap bulabilirsin. hata raporunda tam olarak ne dediğine de bakmak lazım.
0
random blonde
(28.10.08)
ayarlarınızdan kullanmadığınız özellikleri çıkarın sidebar'da durmasın:
genius, podcast, tvshows, itunes store falan. onlardan kaynaklanıyor olabilir gibi geldi bir an. özellikle genius. ayrıca tag'leriniz değişmez programı silince. program ekle kaldır'dan repair yapmayı deneyin en kötü. bi'şeyler yapın durmayın!!!1 :p
0
insensitive
(28.10.08)
sarkilarin tag'lerine bir sey olmaz, tekrar yükleyebilirsin. itunes kutuphanesindeki dosyalari, belgelerim'e ekledigi klasorune kopyalar, yaptigin degisiklikler program uzerinde degil, mevcut dosya'nin uzerine kaydedilir.
0
turkish tekila
(28.10.08)
(4)

webcam tepki süresi

bloodrayne
Başlıktan da anlaşılacağı gibi webcam'lerin tepki süresini merak ediyorum.İnternetten biraz araştırdım ama yeterli bi bilgi edinemedim.Ortalama bi değer verebilecek olan var mıdır acaba?
Başlıktan da anlaşılacağı gibi webcam'lerin tepki süresini merak ediyorum.İnternetten biraz araştırdım ama yeterli bi bilgi edinemedim.Ortalama bi değer verebilecek olan var mıdır acaba?
0
bloodrayne
(28.10.08)
iki tarafın da internet bağlantısına gore değişir. interneti yavaş olan tarafta daha geç görüntü alınır. ya da interneti yavaş olan daha geç de görüntüyü yollayabilir. uopload download stream meselesi yani. örneğin benim 2mb baglantım var ve genelde birine msnden webcam talebi gonderdiğimde 5 sn en az bekliyorum. ama mesela msn yerine başka bir programdan örneğin mercuryden bağlanan arkadaşımın görüntüsü kırk saat bana gelmeyebiliyor ya da binlerce kez hata verebiliyor. internete bağlanmadan ise bi webcam kendi programından açtığımızda genelde çatadanak görüntüyü gosterir. çok dandik bişeyse bilgisayar falan da yavaşsa o zaman da boyle bikaç saniye sonra görüntü görülebilir. çok belirsiz kime gore neye gore diye bi cevap veriorum süper yani.
0
random blonde
(28.10.08)
ya ben internet üzerinden kullanmıyacam.Bi proje başlama aşamasındayız.Webcam kullanma ihtimalimiz çok yüksek.Yaptığımız hareketlerin ne kadar eş zamanlı olduğunu öğrenmek istiyrum sadece.Milisaniye cinsinden :D
0
🌸bloodrayne
(28.10.08)
ozaman kullanacağınız web camin özelliklerine göre değişir o. bazısı var tıktıktık bazısı var kaymak gibi gösteriyor. markasını fln bi aratmak lazım.
0
random blonde
(28.10.08)
ben de bir proje içerisindeyim. teleskobu ccd kamera yerine web-cam ile entegre edicem. bunun için bazı dökümanlar araştırıyorum netten, bulursam paylaşırım. gerçi benim yapacağım iş spektrum ile ilgili olduğundan hareket kabiliyeti çok önemli değil ama illa ki dökümanların arasında bununla ilgili bir bilgi de mevcuttur.
0
deckard
(28.10.08)
(3)

vista .tmp binary file .exe falan

supercalifragilisticexpialidocious
selamlar duyurianlar!bu ^+%^?& ?#$! vista'sına zaten alışamadım, kendisini bi' türlü sevemedim, 2 gündür de garip bi' şeye takıldım, onunla uğraşıp duruyorum.derdim şu ki, bir exe dosyasını indiriyorum, güzel, sorunsuz iniyo' ama sonra çalıştırmaya kalkınca dosya adının yerine tmp uzantılı başka bi'
selamlar duyurianlar!

bu ^+%^?& ?#$! vista'sına zaten alışamadım, kendisini bi' türlü sevemedim, 2 gündür de garip bi' şeye takıldım, onunla uğraşıp duruyorum.

derdim şu ki, bir exe dosyasını indiriyorum, güzel, sorunsuz iniyo' ama sonra çalıştırmaya kalkınca dosya adının yerine tmp uzantılı başka bi' isimli dosya gösteriyo', çalıştır diyince de "setup.exe büyük s.çtı, n'apsak ki?" diye melül melül bakıyo' bana. bu nedir, nedendir? bu esnada gayet başka setup dosyaları da indirdim aynı şekilde, aynı klasörden çalıştırdım kurdum ettim falan. hiçbirinde olmadı aynı sorun. aynı zamanda bu ilgili setup dosyasını bir arkadaşım kendi vistalı bilgisayarında çalıştırıp kurabildi sadece ve ben de xp barındıran bir başka bilgisayarda da kurabildim yine. ama nedense sadece bu dosya ve sadece benim bilgisayarımın vistasında kurulamıyo'? neden laaaan! çıldırmak üzereyim adeta..

tüm bu çabalarım www.poolsharks.com sitesinde ana sayfadaki setup dosyası için.

bu yaptığımın buna yol açacağını hiç sanmıyorum ama, bu dosya henüz %100 inmemişken çalıştır demiştim firefox penceresinden (o nası' bi' bilardo aşkı ve heyecanıysa, düşünün..). hani ordayken tmp deyu kaydediyo' da falan da filan da gibi bi' şeyler geçti aklımdan ama tabii ki bunu mantıklı bi' hale sokamadım :-/

bulduranın çözdürenin kurbanı olurum.. bi' el atıverin. hadi be abiler ablalar be?
0
supercalifragilisticexpialidocious
(28.10.08)
Anlayamadım ben de dediğinizi. Tmp'yi çalıştırmışsınız? O zaman olmaz zaten? Dosya tamamen indikten sonra indirmesini istediğiniz yere taşır dosyayı, ordaki exe'yi çalıştıracaksınız. Yok çalıştırdıysanız da ben anlamadım.
0
colonizer
(28.10.08)
işte indirmesini istediğim yere koyuyo' gayet, exe olarak görünüyo' ama açmaya çalışınca başka isimli bi' tmp dosyasını çalıştırma çabasına girip benden destur istiyo'.

bu esnada sorunu güncelledim. hani bitmeden çalıştırmaya kalkmış ve ondan sebep tmp çıkıyo' olabilir falan diye g.tümden sallıyo'dum ya, onu düşünerek farklı bi' isimle kaydettim, sorunsuz oldu bu sefer. ama şöyle bi' durum var, bu exe dosyasını çalıştırınca tutup benden program files'daki "realtek usb wireless lan driver" klasörünün içindeki setup dosyasını çalıştırmak için izin istiyo' bu sefer de?
harbi kafayı yediricek bu bill bana ya!.. ühühühü..
0
🌸supercalifragilisticexpialidocious
(28.10.08)
bu sorunu da hallettim, tee gittim appdata içinden local'dan falan filan, bu "bu setup dosyası mı abi?" diye sorduğu dosyayla installer'ı birlikte buldum. hemen ayırdım bunları, yanlış setup dosyasını sildim, diğerini çalıştırdım, kurdu gayet. çalıştırdım da, kullanıcı adı şifre falan girdim onlayn oyun olduğu için, güzel, güncellemeleri de indirdi.. ama gelin görün ki şimdi de oyun çalışmıyo'!

gözümü iyice hırs bürüdü! her an bilgisayarı formatlayabilir, camdan atabilir, götürüp iade edebilir, bill gates'i yakabilirim! hedef gösteriyorum, evet!
0
🌸supercalifragilisticexpialidocious
(28.10.08)
(3)

yönetici parolası ne ola

iker
şimdi ben windows xp'yi onarmak istiyorum. bunu için cd yi taktım bilgisayarı yeniden başlattım. windows xp ön yüklemeyi yaptı. r ye basıp onar dedim. 1-2 dk sonra onarmak istediğim sürücüyü sordu. onu da seçtim. sonra yönetici parolası sordu. bilmediğim için direk enter a bastım. altı satıra geçti
şimdi ben windows xp'yi onarmak istiyorum. bunu için cd yi taktım bilgisayarı yeniden başlattım. windows xp ön yüklemeyi yaptı. r ye basıp onar dedim. 1-2 dk sonra onarmak istediğim sürücüyü sordu. onu da seçtim. sonra yönetici parolası sordu. bilmediğim için direk enter a bastım. altı satıra geçti c:>windows_ yazılı halde kaldı.

yönetici parolası ne olur acaba. ben böyle bir parola tayin ettiğimi hatırlamıyorum.
0
iker
(27.10.08)
123456 olabilir.
yada windows'u kurduğunda bir yönetici (Administrator) parolası girdiysen o da olabilir.
0
ukeladümbelek
(28.10.08)
Anladığım kadarıyla onarma'yı erken seçmişsiniz. O ekranı geçin, onarmadan (xp kur seçerek), sonraki ekranda onarmayı seçin xp üzerine tekrar xp kurar dosyalarınız da kaybolmaz (şifre de sormaz). Ama bu işinize yaramıyorsa sorduğunuz şifre ukeladümbelek'in bahsettiği (windows kurarken girdiğiniz) şifre olmalı.
0
Eork-hai
(28.10.08)
alt satırda c:\windows> promptunu gördüysen yönetici şifresi atamamışsın demektir yani girdiğin şifre(boş şifre) doğru. kurtarma işlemini oradan komutlar yazarak yapacaksın.

edit: windowsun üzerine windows kurmak istersen aradığın yer kurtarma konsolu değil yukarıda dendiği gibi.
0
kurukafa
(28.10.08)
(4)

Atv (yeni frekanslar)

entrapmen
Tum kanallari ayarladim cok guzel yuzden fazla kanalim oldu iyi guzel ama atv yok? Frekansini giriyorum ama sinyal yok diyor aramada da sonuc cikmiyor.Sizde herhangi bir sorun var mi? Girdiginiz frekans degerleri nelerdir?
Tum kanallari ayarladim cok guzel yuzden fazla kanalim oldu iyi guzel ama atv yok? Frekansini giriyorum ama sinyal yok diyor aramada da sonuc cikmiyor.

Sizde herhangi bir sorun var mi? Girdiginiz frekans degerleri nelerdir?
0
entrapmen
(27.10.08)
vertical horizontal kısmına dikkat edin.
0
cruor
(27.10.08)
11628 H 6666 5/6 olması lazım
0
mr.ass
(28.10.08)
zaten 11628 h 6666 5/6 yi giriyorum ama sinyal yok diyor. diger kanallarda da, ozellikle show tv, number 1 gibi atlamalar var. acaba apartmanin anteni mi biraz yamuldu da cekmiyor diye dusunuyorum su an. hani sinyali zaten zayiftir falan fismekan?

sizlerde normal cekiyor anladigim kadariyla, oyle mi?
0
🌸entrapmen
(28.10.08)
bu akşama kadar düzelir.. taşınma işlemi henüz tam bitmedi.
0
prompter
(28.10.08)
(5)

blogger'a engelleme kaldırıldı mı?

teritori
Ben gayet leziz bir şekilde girdim. Hatta bir post bile yayınladım. Hala giremeyor ama insanlar. Öyle DNS mienes filan da oynamadım. sadece zamanında utube için değişiklik yapmıştım host dosyasında sanırım. Niye böyle oldu? Devlet baba geceleri sabahlara kadar ağlamamı mı duydu yoksa?!?!
Ben gayet leziz bir şekilde girdim. Hatta bir post bile yayınladım.
Hala giremeyor ama insanlar. Öyle DNS mienes filan da oynamadım. sadece zamanında utube için değişiklik yapmıştım host dosyasında sanırım.
Niye böyle oldu? Devlet baba geceleri sabahlara kadar ağlamamı mı duydu yoksa?!?!
0
teritori
(27.10.08)
Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir , demekte bende hala.

ama youtube a girebiliyorum youtube.com dan o da ayri bir durum : )

hosts dosyasini degistirmistim ben de.
0
la traviata
(27.10.08)
o değişiklik yaptığın dosya sebebiynen girmiş olabilirsin. ama belki de açılmıştır tabii inşallah.
0
rectoa
(27.10.08)
host dosyası değişikliğinin blogger'ı etkileyeceğini sanmıyorum. çünkü bildiğim kadarıyla girmek istediğin siteyi ekliyodun o dosyaya. yani daha değişik bişeler var. du bakalım elbet çıkar ortaya.
0
🌸teritori
(27.10.08)
ben de /etc/hosts dosyama aşşadaki satırları ekledim. girebiliyom şu anda. ama belki bizim üniversitedendir. çünkü eklemeden önce de yutupa girebiliyodum bazen. ama şu an sürekli girebiliyorum.

208.117.236.70 www.youtube.com
208.117.236.70 youtube.com
208.117.236.70 www.youtube.com
72.14.207.191 blogspot.com
209.85.165.191 www.blogspot.com
72.14.207.191 blogger.com
209.85.165.191 www.blogger.com
0
edge_nabby
(28.10.08)
benim derdim girip, girememek değil. sadece merak etmiştim. teşekkür ederim.
0
🌸teritori
(28.10.08)
(1)

medieval 2 total war problem

kezzy homeros
resimdeki problemi nasil cozebilirim? bilgisi veya tecrubesi olan var mi?
resimdeki problemi nasil cozebilirim? bilgisi veya tecrubesi olan var mi?
0
kezzy homeros
(27.10.08)
daha evvel sorun yoktu da yeni mi cikti bu sorun yoksa en basindan beri mi boyle?

sanki bana ilaciniz bozukmus gibi geldi. eger degilse herhangi bir guncelleme var mi diye bakin.
0
entrapmen
(27.10.08)
(2)

C'de rewind komutu

psyche
tam olarak ne iş yapar?
tam olarak ne iş yapar?
0
psyche
(27.10.08)
rewind metoduna parametre olarak gectiginiz file pointerini, dosyanin en basina gonderir. dosyanin tamamini veya bi kismini okuduktan sonra, dosyanin basina geri donmek icin kullanabilirsiniz
0
locutus
(27.10.08)
file pointer'ın pozisyonunu resetler.
0
cruor
(27.10.08)
(1)

mavi ekran sorunu

yunusertas92
arkadaşlar oyun oynarken bazen mavi ekran gelyiro lağptopdan oynuyorum 256mb ekran kartı oynadıım oyun knight online bilgisi olan yardım edebilcek warmı hertz ayarını da düşürdüm olmadı gene yardım edebilcek varsa memnun olurum!
arkadaşlar oyun oynarken bazen mavi ekran gelyiro lağptopdan oynuyorum 256mb ekran kartı oynadıım oyun knight online bilgisi olan yardım edebilcek warmı hertz ayarını da düşürdüm olmadı gene yardım edebilcek varsa memnun olurum!
0
yunusertas92
(27.10.08)
frekans ayarından olacağını sanmıyorum. sorunu daha spesifik anlatabilir misin? hangi işletim sistemi (örn: win xp sp2), donanım sürücülerinde eksik var mı, hata mesajı nedir vs.?
0
oddity
(27.10.08)
(2)

dns'i değiştiren virüs

in vito veritas
bilgisayara sürekli dns'i otomatik algıla dememe, ya da manuel olarak başka bir dns girsem de bir şekilde bilgisayar başka bir dns adresi atıyor internete ya da outlook'a bağlanamıyorum. symantec antivirüs kurulu ama herhangi bir threat vermiyor. nasıl kurtulunur bu durumdan?
bilgisayara sürekli dns'i otomatik algıla dememe, ya da manuel olarak başka bir dns girsem de bir şekilde bilgisayar başka bir dns adresi atıyor internete ya da outlook'a bağlanamıyorum. symantec antivirüs kurulu ama herhangi bir threat vermiyor. nasıl kurtulunur bu durumdan?
0
in vito veritas
(27.10.08)
Acaba DnsChanger Trojan mi yediniz;

www.spywareguide.com
0
trimpot
(27.10.08)
trojan evet. adaware düzeltiyor onu.
0
blackdog
(27.10.08)
(5)

Bloggerzedeler bakın hele

rectoa
şimdi blogger ı geçici olarak wordpress e yükledim, yazıları falan. bide şahane bi wordpress temsı buldum, onu nasıl yüklerim?css 'i düzenle denilen yerlere temanın kodlarını yapıştıramıyorum çünkü temaklasörler halinde, yani tek tek yüklemek gerek sanırsam. nasıl yüklenir bu wordpress e tema canlar
şimdi blogger ı geçici olarak wordpress e yükledim, yazıları falan. bide şahane bi wordpress temsı buldum, onu nasıl yüklerim?

css 'i düzenle denilen yerlere temanın kodlarını yapıştıramıyorum çünkü temaklasörler halinde, yani tek tek yüklemek gerek sanırsam. nasıl yüklenir bu wordpress e tema canlar?

salağa anlatır gibi anlatırsanız şahane olur bide.
0
rectoa
(27.10.08)
Abicim admin girişi yaptığında dizayn kısmı vardı. Temayı oraya şeyapıp ordan şeyapıyodun, kodalarla uğraşmıyodun. Tam aklıma gelmedi ama doğru yere bakacağından çıkarırsın ne demek istediğimi, eheh..

Edit:
Neyse adam gibi baktım da hatırladım.
İndirdiğin temayı ftp içinde wp-contet klasörüne atıyorsun klasör halinde. Sonra dediğim o kontrol panelinden o temayı seçiyorsun. Yani ben böyle yapıyorum, daha kolay yolu vardır belki...
0
inugard
(27.10.08)
wp-content, eet.
0
kabal
(27.10.08)
ya ben şimdi hazır blog kullanıyorum wordpress ten. bu wp content işi nasıl olacak? salağa anlatır gibi lütfen.
0
🌸rectoa
(27.10.08)
Şahsen wordpress içindeki olayı bilmiyorum. Ben 000webhost'a kurdum wp'i. Orda ftp'den wp-content klasörüne ulaşabiliyorum. Bi yolu vardır ayrıca be ya...
Ha ben de öyle yapayım dersen ona yardımcı olabilirim bak.

Bu arada malıngözünü'mü taşıyosun ki?
0
inugard
(27.10.08)
evet inugard, malın gözü nü taşıyacaktım ki vazcaydım sonradan.
0
🌸rectoa
(27.10.08)
(5)

pencere süngeri ?

oyvind
hani kapı pencerenin kenarından rüzgar girmesin diye kullanılan tek tarafı yapışkanlı bant diğer tarafı süngerden oluşan bir şey vardı ya. onun adı neydi ?
hani kapı pencerenin kenarından rüzgar girmesin diye kullanılan tek tarafı yapışkanlı bant diğer tarafı süngerden oluşan bir şey vardı ya. onun adı neydi ?
0
oyvind
(27.10.08)
kapı/pencere fitili?
0
jangara
(27.10.08)
Kapı pencere izolasyon süngeri diye de geçiyor. Direk kapı süngeri deseniz bile anlarlar...
0
crown
(27.10.08)
geçen gün koçtaş'tan aldım. pencere bandı yazıyor üzerinde, markası da polipak. uzunluğu 10.80 metre. bugün yapıştırdım balkon kapısının kenarlarına güzel de oldu.
0
cruor
(27.10.08)
ben böyle çekomastik gibi kısa bir adı var ama aklıma gelmiyor sanıyordum. meğer direk işlevini açıklayan bir adı varmış anladığım kadarıyla.
0
🌸oyvind
(27.10.08)
tesa iyidir bu konuda.
0
osuruklu
(27.10.08)
(9)

digiturk ve yağmur sorunsalı

hububrad
bu yağmur yağınca, rüzgar esince yayının aksaması olayı sadece biz keriz digiturk abonelerine mi özel? mesela bugün bildiğimiz üyeliksiz uydu risivırı kullanan ve yayını aksayan kişiler var mı aramızda istanbulda oturan?
bu yağmur yağınca, rüzgar esince yayının aksaması olayı sadece biz keriz digiturk abonelerine mi özel?

mesela bugün bildiğimiz üyeliksiz uydu risivırı kullanan ve yayını aksayan kişiler var mı aramızda istanbulda oturan?
0
hububrad
(26.10.08)
istanbul anadolu yakası'nda normal uydu anteni + sıradan bi receiver ile gayet sorunsuz yayın alıyorum. feci şekilde de yağmur yağıyor.
0
cruor
(26.10.08)
dijital uydu+lig tv kullanıyorum. bende de ara ara kesintiler oldu ama toplasan 5 dakika.
0
teritori
(27.10.08)
kütahyada akeriyenin kantinindeki digiturk de bozulurdu yağmur ve kar yağarken.
0
insanimsi
(27.10.08)
burada digitürk yağmurdan önce bile bozuluyor... manyetik kuvveti mi alıyor nedir digitiürkte sinyal gidiyor 10 dakka sonra yağmur başlıyor.
0
kurukafa
(27.10.08)
nedenini söyleyim, digitürk'ün bağlı olduğu direği değiştirmeniz lazım her zaman oluyorsa, önce direncekler ama değiştirmek zorundalar.
0
thefirstfbli
(27.10.08)
ben bu cevaplardan normal uydunun daha sorunsuz olduğu sonucunu çıkardım şahsen.

direk değiştirsinler diye çağırırsın yaptık diyip, bir şey yapmadan giderler. ya da yaparlar gene bozulur. hiç uğraşılmaz yani.
0
🌸hububrad
(27.10.08)
normal uyduda fazla problem yaşanmıyor. çok nadir oluyor. en çok digiturkte duyuyorum sorun.
0
cha
(27.10.08)
Digiturk çanakları biraz ufak(tı), en azından bizimki öyle idi dediğiniz şey sık sık oluyordu. Şikayetlerimiz sonucunda bağlantı kablosuna bir aparat takmışlardı, sinyali mi güçlendiriyormuş neymiş öyle bir şey demişlerdi(geçmiş zaman). Şu an normal uydu kullanıyoruz, bahsettiğiniz sorun; ntv, ntvspor, cnbce, e2(yani ntv paketi) ve atv kanallarında oluyor. Diğerlerini izleyebiliyorken bu kanallar en ufak yağmurda, rüzgârda izlenemez oluyorlar.
Bu deneyimlerin yerleri; Giresun(iki farklı muhit), İstanbul(Ben diyeyim 5, sen de 15 farklı yer).
0
late viper
(27.10.08)
d-smart da ayni etkiyi ben de yaratıyor
kerizlik hissi
evet, evet tam manası ile o
sürekli müsteri hizmetlerini ariyorum ayni bik bikle karsilaniyorum
0
gdduman
(27.10.08)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.