Giriş
(4)

fırefox sorusu

karadenız1111
firefox kullanıyorum yer imlerine (kısayol sık kullanılan ) ekledıgım bır sıteyı daha kolay ulasım ıcın masa ustune koymak ıstıyorum ama olmuyor daha once kopyala yapıstır yapınca oluyodu ama artık yapamıyorum sebebı nedır
firefox kullanıyorum yer imlerine (kısayol sık kullanılan ) ekledıgım bır sıteyı daha kolay ulasım ıcın masa ustune koymak ıstıyorum ama olmuyor daha once kopyala yapıstır yapınca oluyodu ama artık yapamıyorum sebebı nedır
0
karadenız1111
(05.09.09)
tutup masaustune surukleyin bir de. olmasi lazim.
0
dahicocuk
(05.09.09)
surukle bırak yaptım ama gene olmuyo cıldırıcam daha onceden oluyodu yardım beklıyorum
0
🌸karadenız1111
(05.09.09)
masaüstünde direk yeni kısayol oluşturup yola web adresini girin.
0
blackdog
(05.09.09)
adres çubuğundaki sitenin simgesini (adresin hemen solunda duruyor hani) masaüstüne sürükleyin oluyor. biraz önce firefox 3.5.2 ile denedim
0
argent dawn
(05.09.09)
(3)

laptopun açılmaması sorunu

baldur2
acer 5920g laptopun power tuşuna basıyorum ve ekrana hiç bir şey gelmiyor. bir de power tuşunu basılı tutup kapatamıyorum, dokunur dokunmaz da kapanıyor laptop. sizce sorun ne olabilir? bir fanlarını falan mı temizlesem? bataryalı da denedim bataryasız da denedim bu arada, ikisinde de siyah ekrandan
acer 5920g laptopun power tuşuna basıyorum ve ekrana hiç bir şey gelmiyor. bir de power tuşunu basılı tutup kapatamıyorum, dokunur dokunmaz da kapanıyor laptop. sizce sorun ne olabilir? bir fanlarını falan mı temizlesem? bataryalı da denedim bataryasız da denedim bu arada, ikisinde de siyah ekrandan başka bir şey gelmedi.
0
baldur2
(05.09.09)
ben pek umut göremedim açıkçası.
garantisi bitmemiştir işala.
0
natnan
(05.09.09)
yok 5-10 gün var galiba bitmesine:)
0
🌸baldur2
(05.09.09)
aynı şey hp laptop'ta başıma geldi. anakart yanmışmış. garanti kapsamında 1 haftada beleşe değiştirdiler. hemen teknik servise koş.
0
her pakette once kalite
(05.09.09)
(5)

rar uzantili dosyayi acamiyorum

banuolcay
daha dogrusu aciyorum da anlamsiz harfler hatta harfe benzeyen seyler cikiyo. bana mailla geldi. ne yapmam gerek? tesekkurler simdiden
daha dogrusu aciyorum da anlamsiz harfler hatta harfe benzeyen seyler cikiyo. bana mailla geldi. ne yapmam gerek? tesekkurler simdiden
0
banuolcay
(05.09.09)
Caps koyabilme imkanınız varsa daha doğru şekilde yardımcı olunabilir.
0
emresimsek
(05.09.09)
o ne? :)
0
🌸banuolcay
(05.09.09)
nasil actiginizi yazabilir misiniz?
0
dahicocuk
(05.09.09)
her turlu denedim. open with'i de denedim. uzantisini doc yapip denedim. hicbir sekilde olmuyor :(
0
🌸banuolcay
(05.09.09)
dosyanizin uzantisi .rar onu winrar gibi bir tarz sikistirma programi ile acacaksiniz. ondan sonra icinden cikan dosyalari uzantisina gore istediginiz programla acabilirsiniz. ama once sag tiklayip .rar dosyasina buraya cikart, dizine cikart gibi bir sey gorebiliyor musunuz ona bakin, goremiyorsaniz winrar programini indirip kurun.

www.rarlab.com linkine tiklayin, inecek program. onu kurun. daha sonra dosyaniza sag tiklayip buraya cikart ya da extract here artik her neyse onu deyin. cikan dosyayi istediginiz programla acin.
0
dahicocuk
(05.09.09)
(2)

3D Mark 2006

xyz
Ayıptır söylemesi bir ekran kartı aldım ben, Ati Radeon HD 3870. her neyse. Almışken bir 3d mark 2006 testi yapayım dedim. Lakin kart 9691 puan alıyor. Neden böyle ki? HD 3850 ler 10.000 e ulaşırken benim aslanlar gibi ekran kartım niye düşük puan alıyor ? diğer HD 3870 sahiplerinin 3d mark 2006 tes
Ayıptır söylemesi bir ekran kartı aldım ben, Ati Radeon HD 3870. her neyse. Almışken bir 3d mark 2006 testi yapayım dedim. Lakin kart 9691 puan alıyor. Neden böyle ki? HD 3850 ler 10.000 e ulaşırken benim aslanlar gibi ekran kartım niye düşük puan alıyor ? diğer HD 3870 sahiplerinin 3d mark 2006 testlerine bakıyorum hepsi 10.000 i geçmiş. Siz de sistemizile birlikte 3d mark 2006 puanınızı yazarsanız merakımı bir nebze giderirsiniz. sistemimi de yazayım tam olsun.

Amd Athlon 64 x2 7750 2.7 ghz
4 gb ddr2 800 mhz ram
Ati Radeon HD 3870 512 mb 256 bir ddr4
Windows Vista Home Premium
0
xyz
(05.09.09)
arka planda çalışan programları kapatıp, mümkünse bir virüs taraması yapıp öyle deneyin, en temiz sonuçlar taze bir kurulumun üzerinde alınır, hemen format sonrası birde öyle deneyin, over 9000!!!!!!!
0
kyha
(05.09.09)
diger kisiler karta ufak bir hizasirtma yapmis olabilirler belki? diger ihtimal marka farkidir. sonucta ayni model olmasina ragmen kendiliginden downclock yapilmis urunleri daha ucuza satan markalar mevcut. markaya oynuyorum bahsi ben.

ayrica o kadarcik farkin performans acisindan bir onem arz ettigini dusunmuyorum, kafaya takmayin bu kadar.
0
entrapmen
(05.09.09)
(2)

dvd altyazı sorunu

kayip ruh
pc'de mv2 ile dvd izlemeye çalışıyorum lakin gel gör ki altyazı açık olmasına rağmen görünmüyor, ne yapabilirim?
pc'de mv2 ile dvd izlemeye çalışıyorum lakin gel gör ki altyazı açık olmasına rağmen görünmüyor, ne yapabilirim?
0
kayip ruh
(05.09.09)
dvd nin menüye girip ordan seçin. olmadı başka programla açın.
0
henry gale
(05.09.09)
derler ki bir dvd'de altyazı sorunu yaşanırsa, o bilgisayara derhal bs player yüklenmelidir.
0
sezercik yavrum benim
(05.09.09)
(1)

warcraft - eurobattle.net

perloneth
girmiyor, sayfası falan da açılmıyor?
girmiyor, sayfası falan da açılmıyor?
0
perloneth
(05.09.09)
şu anda açılıyor internet sayfası. hocam bırak eurobattle.net'i. Garenaya geçmeni tavsiye ederim.
0
Dotakafaa
(05.09.09)
(1)

bu klasör boş.

demre
psp var, eskıden ne güzel game video music klasörleri çıkardı takınca bilgisayara; ama şimdi takınca bu klasör boş diyor ? yardım etseniz, ben de size mubarek ramazan ayında duacı olsam. hayat benim için bayram olsa.
psp var, eskıden ne güzel game video music klasörleri çıkardı takınca bilgisayara; ama şimdi takınca bu klasör boş diyor ? yardım etseniz, ben de size mubarek ramazan ayında duacı olsam. hayat benim için bayram olsa.
0
demre
(05.09.09)
psp'den direkt olarak format atın memory stick'e.
0
diabolus79
(05.09.09)
(1)

Vista'da masaüstündeki takvim ve saati açmak

Batsy
Hani vista ilk kurulduğunda masaüstünde ekteki gösterdiğim yerde çıkan takvim,saat vb. şeyleri nereden açabilirim tekrar.
Hani vista ilk kurulduğunda masaüstünde ekteki gösterdiğim yerde çıkan takvim,saat vb. şeyleri nereden açabilirim tekrar.
0
Batsy
(05.09.09)
win+r yap. çalıştır penceresi açılacak. oraya sidebar yaz, enter.

sidebar üzerine sağ tıklayıp özellikler dersen windows başlatıldığında kenar çubuğunun başlamasını sağlayabilirsin.
0
ency
(05.09.09)
(7)

müzik arşivinizi nasıl gruplandırırsınız?

hia
45 gblık büyükçe (kimilerine göre minik kaçabilir :)) müzik arşivi var. aynı bilgisayarı zevkleri tamamen zıt iki kişi kullandığı için hem murat boz var hem apocalyptica. bazı sanatçıların sadece birer ikişer parçası var, bazılarının tüm albümleri. böyle bir müzik klasörünü nasıl düzenlersiniz? isim
45 gblık büyükçe (kimilerine göre minik kaçabilir :)) müzik arşivi var. aynı bilgisayarı zevkleri tamamen zıt iki kişi kullandığı için hem murat boz var hem apocalyptica. bazı sanatçıların sadece birer ikişer parçası var, bazılarının tüm albümleri. böyle bir müzik klasörünü nasıl düzenlersiniz? isim isim gitsem, tarzlar çok farklı; tarz tarz gitsem biri pop-rock biri hard rock, bunların tamamı bir rock klasöründe olsa abuk kaçıyor. hepsini ayırsam çok fazla ayrılıyor (hmm cümle olmadı). tarzları parçalamaya kalksam çok fazla tarz var anlatmaya çalıştığım bu.
nasıl yapayım ne yapayım?
tekno, arabesk, rock, pop, türk sanat, türkü, klasik, r&b, rap, nostaji pop, slow... -gidiyor böyle- bunlar var. ama aynı sanatçı iki-üç klasör içinde (çok karışık duruyorlar, popçu desem, rockın kraliçesi demişler, rockçı desem r&b albümü çıkarmış). düzenlenecek ve karışık yazan 4 farklı klasör var. sanatçıların neci olduğunu çıkaramıyorum artık. ne yapayım? nasıl düzenleyeyim?
12,911 dosya ve 892 klasör varmış şuan yuh!
0
hia
(04.09.09)
media playerda çalma listesi yapın, kesin çözümdür.
0
kabablanka
(04.09.09)
Şahsen ben türkçe yabancı olarak 2 klasöre ayırdım öncelikle. Sonra alfabenin bütün harflerinden alt klasörler oluşturdum. Sonra sanatçının ismine göre klasöre attım. Bir sanatçının birden fazla şarkısını dinliyorsam mutlaka adına klasör açıyorum. Örneğin; D:\MP3\Yabancı\Aa\Apocalyptica\Nothing Else Matters.mp3
0
assassino5
(04.09.09)
media player için farklı farklı çalma listeleri var zaten. ama o kadar büyük klasörü bölümlendirmeden çalma listesi yapmaya girişmek çok zor bişey.
mesela şuan biçok parça ve klasörün adını ve yerini değiştirdiğim için çalma listemin içine ettim. nasıl içinden çıkcam bilmiyorum.
0
🌸hia
(05.09.09)
3 tane klasör açtım ben. yabancı, türkçe, karışık diye. albümleri olan yabancı sanatçıları klasör halinde yabancı klasörüne attım (...mp3/yabancı/apocalyptica/bilmem ne albümü 2001) türkçe olanlardan da albümleri olanı aynı şekilde.

tek tük şarkıları bulunanlar karışık biraz. o yüzden karışık'ın içinde. bunları bütün incik cüncük tarz yerine genel olarak ayırdım. rock ve pop diye. (belki istersen hip hop diye bitane daha klasör yapabilirsin) içinde gitar varsa bi şarkının racktır o şarkı (böyle de düz adamım) diğerlerini de pop'a salladım. tabi yabancı, türkçe ayrı ayrı olacak şekilde. (...mp3/karışık/yabancı/rock/aslkfjas.mp3 şeklinde)

player olarak ne kullanıyorsun bilmiyorum ama ben windows'layken winamp kullanıyodum ve mp3 klasörünü olduğu gibi atıyodum winamp'ın içine media player'da kastırıyordu bu olay. şarkıcılar, gruplar alfabetik sıraya göre düzenli duruyordu. bi şarkı istiyorsam da "j" ye basıp aratabiliyodum hızlıca. (bak çok özlemişim bu özelliği) tabi bu paragraf kendi yöntemim. beğenirsen.
0
qranta
(05.09.09)
öncelikle "zevkleri tamamen zıt iki kişi" iki klasör açılır, sonra klasörler doldurulur. Baştan kişi ve zevk ayrımı yapıldığından bir de tür ayrımı yapmaya gerek yok, bence. Elbet "yerli-yabancı" ya da ne bileyim "Türkçe-farklı dil" gibi ayrımlar yapılabilir*. o tek tük parçalar ise tek bir klasörde toplanır ve en baştaki ya da en sondaki bir klasörde toplanır ki arada kaynayıp gitmesin. harflere göre ayırmak; arşiv büyükse elbet böyle bir ihtiyaç doğacaktır ama aksi durumda gereksiz bence...

benim olmazsa olmazım; albümlerin tarihini önce yazmaktır(kronolojik olsun diye) ki herkes bu şekilde yapıyordur(değil mi?).
0
late viper
(05.09.09)
bütün harflerin klasörlerini oluşturmak gereksiz bence. bu daha kolay, hem de daha güzel sanki. ben böyle kullanıyorum en azından. :)


img228.imageshack.us

edit: yerli yabancı diye ayırmak lazım zaten, söylemeye gerek yok.
0
kirk karaktere sigmayacak adam
(05.09.09)
neredeyse aynı büyüklükte bir arşiv bende de mevcut. ben yaklaşık 5 senedir uyguladığım arşivleme yöntemimi yazayım fikir vermesi açısından.

öncelikle ben tag ve dosya adı olayına saplantı derecesinde kafayı takan birisiyim. tag düzenleme için musicbrainz picard isimli programı şiddetle öneririm. başta biraz karışık gelebilir ama oldukça basit bir program, çok da marifetli ayrıca.

arşivleme konusuna gelince. ben de önce yabancı ve türkçe diye ayırdım iki ana klasör halinde. pek fazla türkçe dinlemediğimden türkçe klasörü şarkıcıların kendi adlarından oluşan klasörleri ve ortalıkta duran bağımsız şarkılardan oluşmakta.

yabancı kısmında ise basit ve derinlemesine bir çözüme gittim. burayı birkaç ana klasöre ayırdım:

country-folk-irish
elektronik
film ve oyun albümleri (kısaca soundtrack'ler oluyor bu ama o kelimeyi beğenmediğimden böyle isimlendirdim)
klasik müzik
metal punk rock
musique française
pop-disco
rap-hip hop-r&b
reggae-dub-dancehall

şeklinde bir kategorizasyona gittim. bunların altında da grup ve şarkıcıların kendi klasörleri var.
0
i ve been mistreated
(05.09.09)
(1)

modeme bağlı kullanıcıya mesaj

sanal uyku
teknik olarak nasıl geçtiğini bilmediğim için özürlü açıklama için kusura bakmayın öncelikle.airties rt-211 modemde, modeme bağlı bir kullanıcı sayfa açmaya çalıştığında, benim belirlediğim sanaluyku.html sayfası çıksın, başka da sayfa açmasın. nasıl yaparız bunu?virüs mirüs olmasın tabi, sadece ben
teknik olarak nasıl geçtiğini bilmediğim için özürlü açıklama için kusura bakmayın öncelikle.

airties rt-211 modemde, modeme bağlı bir kullanıcı sayfa açmaya çalıştığında, benim belirlediğim sanaluyku.html sayfası çıksın, başka da sayfa açmasın. nasıl yaparız bunu?
virüs mirüs olmasın tabi, sadece benim belirlediğim bir sayfa çıkacak işte.
0
sanal uyku
(04.09.09)
kolayca asilabilecek olsa da aklima ilk gelen modemdeki dns ayarlarini degistirerek kendinize ait bir dns sunucusuna yonlendirmeniz. o dns sunucusu da hangi adres girilirse girilsin hepsini sanaluyku.html'e yonlendirebilir. dedigim gibi kolayca asilabilecek bir sey bu (kendi bilgisayarlarinda dns belirlemek vs)
0
entrapmen
(05.09.09)
(1)

adsl baglantı sorunu

karadenız1111
sık kullanılanlar menusunde kısayol seklınde kaydetmıs oldugum sıtelere baglantı sorunu yasıyorum 10 sıteden 8 ıne gırebılıyorum baglatı sorunu dıye ıkaz alıyorum . arama motorundan aynı sıte adını yazdıgımda gırebılıyorum ama sıkkullanılanlar veya masa ustune kısayol yaptıgım sıtelere gıremıyorum s
sık kullanılanlar menusunde kısayol seklınde kaydetmıs oldugum sıtelere baglantı sorunu yasıyorum 10 sıteden 8 ıne gırebılıyorum baglatı sorunu dıye ıkaz alıyorum . arama motorundan aynı sıte adını yazdıgımda gırebılıyorum ama sıkkullanılanlar veya masa ustune kısayol yaptıgım sıtelere gıremıyorum sebebı ne ola ki?
0
karadenız1111
(04.09.09)
eğer sabit bir dns adresi girdiyseniz iptal edin ve dns adresini otomatik ayarla gibi hede hödö bişiler vardı ondan yapıp deneyin
0
fletch
(04.09.09)
(2)

masaüstü boydan küçük kalınca kaydırma çubuğu çıksın bir şey olsun

emrag
var mı bunu yapan bir program? kimi programları açınca butonlarını göremiyorum, altta kalıyor. istiyorum ki bir program olsun ya masaüstünü kaydırmak için bir kaydırma çubuğu yaratsın ya da bir kısayol ile masaüstünü aşağı yukarı oynatabileyim?(çözünürlük değiştir demeyin o iş yalan)
var mı bunu yapan bir program? kimi programları açınca butonlarını göremiyorum, altta kalıyor. istiyorum ki bir program olsun ya masaüstünü kaydırmak için bir kaydırma çubuğu yaratsın ya da bir kısayol ile masaüstünü aşağı yukarı oynatabileyim?

(çözünürlük değiştir demeyin o iş yalan)
0
emrag
(04.09.09)
360 derece desktop programları gibi bişey mi istediğiniz?

360desktop.com
0
hia
(04.09.09)
masaüstüne masaüstünün kısayolunu oluştur
0
elektromaniac
(04.09.09)
(2)

norveççe bilgisayarı türkçe yapmak

erostrada
iskandinav halkı,şimdi elimde norveççe windows xp yüklü bir bilgisayar var, ancak anneme vereceğimden bilgisayarı türkçeye çevirmem lazım..bu işi ancak türkçe windows xp cd'si alıp sonra format atarak mı çözebilirim yoksa netten falan bi yerlerden patch indirip dil değiştirmek mümkün mü?
iskandinav halkı,
şimdi elimde norveççe windows xp yüklü bir bilgisayar var, ancak anneme vereceğimden bilgisayarı türkçeye çevirmem lazım..
bu işi ancak türkçe windows xp cd'si alıp sonra format atarak mı çözebilirim yoksa netten falan bi yerlerden patch indirip dil değiştirmek mümkün mü?
0
erostrada
(04.09.09)
Yaw XP biraz mazide kaldı benim için ancak şöyle bir öneride bulunayım:
XP cd'si alınır fakat format atılmaz, XP üzerine tekrar kurulur. windows açıkken cd sürücüye takılır ve autorun çalıştırılır. yükleme yapılır.dosyalarınız da aynı kalır.
0
maresal jedi
(04.09.09)
türkçe XP illâ ki lazım olacaktır. hollandaca windows'u ingilizce veya türkçe yapmak için baya debelenmiştim zamanında. vista batağına düştüm en son. vista'nın update'leriyle tüm windows'u herhangi bir dile değiştirmek mümkün. o bakımdan faydası oldu en azından.
0
diadra
(04.09.09)
(1)

Windows'tan Ubuntu'ya nasıl disk alanı eklerim?

ben yapmadım
Uzunca bir süredir kullandığım Ubuntu 9'a fazla alışmam sebebiyle indirdiğim programlar ve dosyalar 10 GB ayırdığım ext3 alanına yetmedi. Şu anda giriş ekranında yeterince alan olmadığı için giriş yapamadığım uyarısını alıyorum. Aynı makinada Windows da kullandığım için bu satırları yazabiliyorum!Fo
Uzunca bir süredir kullandığım Ubuntu 9'a fazla alışmam sebebiyle indirdiğim programlar ve dosyalar 10 GB ayırdığım ext3 alanına yetmedi. Şu anda giriş ekranında yeterince alan olmadığı için giriş yapamadığım uyarısını alıyorum. Aynı makinada Windows da kullandığım için bu satırları yazabiliyorum!

Forumu biraz kurcaladım. Gparted üzerinden biçimlendirme anlatılmış. Ben mecburen Windows'ta Partition Magic kullanarak bu işlemi yapmaya çalışıyorum. Windows alanından boşalttığım kısmı "Extended" alanına ekleyebilsem de, yükseltmek istediğim alan olan ext3'ü ne oynatabiliyorum ne de genişletebiliyorum.

Bu sorunu nasıl çözüme ulaştırabilirim?
0
ben yapmadım
(04.09.09)
bilgisayarı elindeki ubuntu cd'sinden başlat (sanki ubuntu'yu yüklemeden deniyormuşçasına). gparted ile gerekli düzenlemeleri yap (1az zaman alabilir, sabırlı ol, bekle).

eğer elinde ubuntu cd'si yoksa, gparted'ın live cd'sini indirebilirsin, ubuntu'ya göre boyutu azdır, indirmesi kolay olur.
0
edge_nabby
(12.09.09)
(1)

Excel 2003 de 10 puanlık uzman sorusu

frtcek
excelde yapmak istediğim şey"macro kullanmadan"diyelim 5 çocuğun notları 1 grafikte mevcutama istediğim data sheetinde çocukların yanındaki "check box" a tick koyunca sadece tick li olan çocukların notlarının grafikte görünmesi.yardımcı olursanız süper olur
excelde yapmak istediğim şey

"macro kullanmadan"

diyelim 5 çocuğun notları 1 grafikte mevcut
ama istediğim data sheetinde çocukların yanındaki "check box" a tick koyunca sadece tick li olan çocukların notlarının grafikte görünmesi.

yardımcı olursanız süper olur
0
frtcek
(04.09.09)
tamam olayı çözdüm 10 puanı aldım
check box true false yazdırıyor
onada bi IF ekleyince düğüm çözüldü
0
🌸frtcek
(04.09.09)
(3)

hotmail de taslakların kaybolması.

ground
hotmail hesabı kullanıyorum ve iletişim bilgilerinin olduğu bir taslak hazırladım.bu taslağı 1 kez kullanıyorum ve bir gün sonra bir bakıyorum ki taslak yerinde yok.bu sefer tekrar gönderilenler klasörüne girip en son girdiğim maili taslak olarak kaydediyorum ve 1kez kullandıktan sonra tekrar kaybol
hotmail hesabı kullanıyorum ve iletişim bilgilerinin olduğu bir taslak hazırladım.bu taslağı 1 kez kullanıyorum ve bir gün sonra bir bakıyorum ki taslak yerinde yok.
bu sefer tekrar gönderilenler klasörüne girip en son girdiğim maili taslak olarak kaydediyorum ve 1kez kullandıktan sonra tekrar kayboluyor.bu taslağın her zaman taslaklar klasöründe kalması için ne yapmalıyım.
0
ground
(04.09.09)
gönderirken taslağı kopyalayıp boş maile yapıştırıp, yenisini göndererek ilk taslağınızın sürekli orada kalamsını sağlayabilirsiniz.
adı üzerinde taslak.
0
aithra
(04.09.09)
teşekkürler aithra kardeşim. bu şekilde yaparım artık. ben sadece cep telefonunda da taslak kullanıyorum. orada ne kadar kullanırsam kullanayım hep aynı yerinde kalıyor da aynı şekilde hotmailde de kullanabilir miyim acaba demiştim.
0
🌸ground
(04.09.09)
telefonda kendi yarattığın taslağı mı kullanıyorsun?
telefonun kendi özelliğidir o, kayıtlı kalır. mailde yok o maalesef.
ben de şablon kullanıyorum bu şekilde.
0
aithra
(04.09.09)
(5)

Akıllı bir ID3 Tag Programı

zaugnakhaldun
Şöyle bir sorunum var.Elimde toplama albümlerden 18 albüm var; ancak id3 tagleri biraz karışık. Toplama albümlerin adı Nova Tunes, tagler şu şekilde:Title: Femi Kuti - I Wanna Be FreeArtist: Nova TunesAlbum: 1.1 (burada problem yok)Tahmin edeceksiniz ki Title'daki tire işaretinden önceki kısmı Artis
Şöyle bir sorunum var.



Elimde toplama albümlerden 18 albüm var; ancak id3 tagleri biraz karışık. Toplama albümlerin adı Nova Tunes, tagler şu şekilde:


Title: Femi Kuti - I Wanna Be Free
Artist: Nova Tunes
Album: 1.1 (burada problem yok)


Tahmin edeceksiniz ki Title'daki tire işaretinden önceki kısmı Artist kısmına taşımak istiyorum. Bunu otomatik yapabilecek bir program var mıdır, ya da parametreleri girince yapabilecek.

Ek olarak klasörde bunlar nasıl gözüküyor onu da söyleyeyim, belki oradan olur:


Ad: 01_Avril - The date
Sanatçı: Nova Tunes
Albüm: 0.6


Olur mu? Nasıl olur?
0
zaugnakhaldun
(04.09.09)
Parametreler için uygun olanı "mp3tag"

www.mp3tag.de son sürümünü kullanmadım fi tarihinde kullandığım über bişiydi.

Ekleme :
zaugnakhaldun uzun zaman oldu programı kullanmayalı açıkçası şu an indirip kurmak için uygunluğa sahip değilim. (sozluk yada duyuru da bulunabilsemde şirketteyim.)
Fakat kendisi en basit programlardan birisi hatırladığım kadariyla taglenecek dosyaların bulunduğu klasörü gösteriyorsunuz, kendisi hepsini sıralıyor düzenlemeler ise solda bulunan yerden yapılanabiliyordu. Yani sanırım :)
0
sozluknickmiverulan
(04.09.09)
(bkz: tag&rename)
0
pathetique
(04.09.09)
mp3tag iyiymiş sanırım da onda tam olarak nasıl yapacağımı bilemedim açıkçası, parametreleri nasıl ayarlamak gerek?
0
🌸zaugnakhaldun
(04.09.09)
Tag scanner
0
kirk karaktere sigmayacak adam
(04.09.09)
winamp'in auto-tag kısmından elle düzelt..
0
dambil
(04.09.09)
(6)

iki kişi lan oyun

supercalifragilisticexpialidocious
selamlar ek$i duyurganlar!birlikte oyun oynamaktan çılgınca keyif aldığım bir arkadaşımla oynayacak şeyler arıyoruz, mamafih bulamıyoruz. madde madde durumu anlatayım;- iki laptop, veya bir p4 1 gb ram 64 mb ekran kartı desktop ve bir laptopta oynanabilecek bir şeyler olması lazım. yani paylaşımlı d
selamlar ek$i duyurganlar!

birlikte oyun oynamaktan çılgınca keyif aldığım bir arkadaşımla oynayacak şeyler arıyoruz, mamafih bulamıyoruz. madde madde durumu anlatayım;

- iki laptop, veya bir p4 1 gb ram 64 mb ekran kartı desktop ve bir laptopta oynanabilecek bir şeyler olması lazım. yani paylaşımlı dandik ekran kartından yana bizi kasmaması lazım.

- modem üzerinden oynuyoruz, cross kablo dedikleri naneden gerekiyorsa bunu belirtmeniz süper olur. yoksa cross kablosuz modemen de oynanabilirse onu da söyleyin, rahatlayalım. network konusunda çok şahane değiliz.

- şimdiye kadar denediklerimiz: rise of nations, counter strike 1.6, quake 3 arena, age of mythology. bunlar oynayabildiklerimiz. swat 4'ün multisini ben normal görevleri ekipten iki kişi siz olup oynayabiliyosunuz, meğer kazın ayağı bambaşkaymış. pes 3 denedik, nedense oyunu oynarken inanılmaz bir yavaşlıkla karşılaştık. serinin önceki/sonraki oyunlarını deneyelim mi, o ekran kartlarıyla hiçbi' şey olmaz mı? civilization 4 multi destekliyo ama onu da sanırım bilgisayarlar kaldırmamıştı, epey oldu, hatırlamıyorum. bir de aynı bilgisayardan oynadığımız fifa 2000 ve hang time var ki sormayın gitsin.

- aradığımız da aslında civilization serisinin farklı bilgisayarlarda multi oynanabileni. aynı bilgisayarda oynanabilenine bile razı olabiliriz belki. veya o ayar çok savaş odaklı olmayan strateji kılıklı bir şeyler.

- fifa serisinin daha yenice herhangi bir tanesini önerebilir misiniz farklı bilgisayarlardan multiplayer için?

- football manager da en kısa zamanda deneyeceklerimiz arasında. ben beceremiyorum, ve o da bitmiyo zaten bi türlü gibi geliyo ama bakalım.

- son olarak da başka herhangi bir öneriniz var mı? bu oyunların multi/network işini halletmeye dönük bir internet sitesi var m'ola?

- bilgisayarlarımızla ve acınası halimizle dalga geçip flashgames247 falan tavsiye eden çarpılır, bööyle olur, ona göre.

esenlikler efenim..
0
supercalifragilisticexpialidocious
(04.09.09)
worms deneyin efenim ağ olmazsa hamachi ile oynarsınız
0
argent dawn
(04.09.09)
gta2
0
nickini vermek istemeyen suser
(04.09.09)
worms kesinlikle denenmeli, rogue spear serisi de network'ten gayet zevkli olur, eskilerini bulursanız makineyi de kasmaz.
0
brainfour
(04.09.09)
diablo 2
0
eigon
(04.09.09)
colin mcrea
0
ykyt
(04.09.09)
-Age of Empires II The Conquerors
-NFS II SE
-Rise of Nations
-Sacred
-DOTA

yardırın
Hepside çalışır. Hepside güzel. Hepside sağlam.
0
maresal jedi
(04.09.09)
(2)

internet sitesinde yapılan değişikliğin önceki haline ulaşmak mümkün müdür?

antikpatik
soru başlığı biraz garip oldu toparlamaya çalışıcam.şimdi bir internet sitesinde eylül 2007'de verilen bir ilan daha sonra o siteden kaldırılıyor. hatta google'da o ilan konusuyla ilgili arama yaptığımızda, ilanı veren siteye link bulabiliyoruz fakat söz konusu ilan yok tabi.benim öğrenmek istediğim
soru başlığı biraz garip oldu toparlamaya çalışıcam.

şimdi bir internet sitesinde eylül 2007'de verilen bir ilan daha sonra o siteden kaldırılıyor. hatta google'da o ilan konusuyla ilgili arama yaptığımızda, ilanı veren siteye link bulabiliyoruz fakat söz konusu ilan yok tabi.

benim öğrenmek istediğim, teknik olarak (ne demekse bu) o tarihte verilen ve sonradan kaldırılan o ilana ulaşmak mümkün mü?

bu ilan bir davada delil olarak kullanacağımız bişi. yani eğer böyle bişi mümkünse bu konuda kimin yardımına başvurulabilir?
0
antikpatik
(04.09.09)
Buradan eğer indexlemişlerse ulaşabilirsiniz. Bir şans, denemeye değer.

(bkz: http://www.archive.org/web/web.php)
0
ataturkiye
(04.09.09)
google ön bellek ?
0
kemal sunal
(04.09.09)
(2)

Laptop ekranı karartan film gibi şey nedir?

ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
Selamlar açık ofis çalışanları;Efendim şimdi ofiste otururken sürekli oradan buradan önden arkadan insanlar geçiyor, rahat rahat sözlük okunamıyor, farmville oynanamıyor takdir edersiniz ki. şimdi bazı çalışanların ekranını görüyorum birazcık bile yandan bakılsa simsiyah oluyor ekran gözükmüyor, bun
Selamlar açık ofis çalışanları;

Efendim şimdi ofiste otururken sürekli oradan buradan önden arkadan insanlar geçiyor, rahat rahat sözlük okunamıyor, farmville oynanamıyor takdir edersiniz ki. şimdi bazı çalışanların ekranını görüyorum birazcık bile yandan bakılsa simsiyah oluyor ekran gözükmüyor, bunu da galiba film gibi bir şeyle yapıyorlar. Nedir bu işin sırrı acaba?
0
ding dong bizim kasap moo moo inekler 2
(04.09.09)
yok o film gibi birşey değil eski lcd ekran teknolojisi öyleydi yani sadece karşıdan bakıldığında görülebiliyordu ekranlar. ancak daha sonra magic bright ekranlar çıktı lcdlerin ışıklandırma sorunu çözüldü böylece her noktadan görülebilmeye başladılar.
0
prodeq
(04.09.09)
crown
(04.09.09)
(3)

Ne oldu mailime ?

aytaral
Birkaç gündür mail gönderemiyorum, dönen mesaj aynen resimdeki gibi, ancak işterindeki diğer arkadaşlar mail gönderebiliyor, sadece ben gönderemiyorum. Ayrıca webmail paneline girip gönderebiliyorum ama outlook tan gitmiyor. bütün karaliste lere baktım, hiç bir listede ip adresimiz yok. zaten öyle o
Birkaç gündür mail gönderemiyorum, dönen mesaj aynen resimdeki gibi, ancak işterindeki diğer arkadaşlar mail gönderebiliyor, sadece ben gönderemiyorum. Ayrıca webmail paneline girip gönderebiliyorum ama outlook tan gitmiyor.
bütün karaliste lere baktım, hiç bir listede ip adresimiz yok.
zaten öyle olsa webmailden de gönderemezdim.
webailden gittiğine göre outlook ta bu karaliste hata mesajı ne alaka ?
hadi karalistedeyiz, ki değiliz diğer arkadaşlar nasıl gönerebişiyor aynı sunucudan ?
Şaşırdım.
Ne olaki bu sorun ??
0
aytaral
(04.09.09)
telekom 25 nolu portları kapattı. smtp (giden mail) protunu, ayarlardan 25 yerine 587 ye çevirirseniz muhtemelen sorun çözülür.
0
kisa
(04.09.09)
ben de aynı sorunu yaşadım geçenlerde ancak 587 de işe yaramamıştı. alan adı sağlayıcının sitesinde 26 nolu portu kullanabilirsiniz diyordu, ondan beri tekrar yollayabiliyorum. ikisini de bir deneyin.
0
quasiromantic
(04.09.09)
Çözüldü, çok alakasız bi şekilde hemde, Kaspersky 2010 un mail denetiminden giden posta denetlemesini iptal ettim. ve sorun çözüldü. Birkez daha şaşırdım :)
0
🌸aytaral
(04.09.09)
(1)

makeup pilot la sorunum var

michelle
şöyleki makeup pilottan resmii düzeltiyorum ondan sonra da kaydediyorum yeni halini ancak açamıyorum listeden program seçmemi istiyo ama denedim olmuyo çözümü bilen varsa benimle de paylaşabilr mi??
şöyleki makeup pilottan resmii düzeltiyorum ondan sonra da kaydediyorum yeni halini ancak açamıyorum listeden program seçmemi istiyo ama denedim olmuyo çözümü bilen varsa benimle de paylaşabilr mi??
0
michelle
(04.09.09)
print screen yapıp paintte kaydet.
beta sürümünde jpg olarak kaydetmene izin vermiyor.
0
cagkan
(04.09.09)
(6)

e-mail hakkında..

toshiro
selam dostlar,gönderdiğim e-mailin karşı taraf tarafından okunup okunmadığını anlamanın bir yolu var mıdır?
selam dostlar,gönderdiğim e-mailin karşı taraf tarafından okunup okunmadığını anlamanın bir yolu var mıdır?
0
toshiro
(04.09.09)
yok.
0
cagkan
(04.09.09)
outlook ile karşı onaylı mail gönderebiliyorsun.
0
alkolik imam
(04.09.09)
ya aslında ben bu olayı bi billişim programında görmüştüm,bi program mı yüklüyolardı bi site üzerinden mi gönderiyolardı..öyle bişeydi işte..
0
🌸toshiro
(04.09.09)
var tabi ya, ne yok u. herhangi bir client te okundu bilgisi iste diye bisi vardır.
0
bryan fury
(04.09.09)
www.readnotify.com adresine üye oluyosun. karşı taraf mailini okumuş mu, kaç defa okumuş, saat kaç gibi okumuş falan öğrenebiliyosun. 1 aylık sanırım bu sonra üyelik ister.
0
sokak cocugu
(04.09.09)
daha teferruatli bir yontem de var ama bu da 100% garanti degil. (cunku bir cok insanin email client'i default olarak resim dosyalarini gostermiyor)

emaili HTML olarak gonder. html icinde bir ufak resim olsun, 1x1 px dahi olabilir. O resim de senin bildigin bir sitede olsun. Karsi taraf acinca o resme request yollanacagi icin, eger resmin goruntulenme istatistigini gorebiliyorsan anlarsin emailin okunup okunmadigini.
0
domno epotus
(04.09.09)
(1)

turkcell 3g internet

gonion
elimde bu vınn denen alet var, sms yollama menüsünden kalan kotayı öğrenmek için mesaj yollamaya çalışıyorum ama inatla yollamıyor.nedir?
elimde bu vınn denen alet var, sms yollama menüsünden kalan kotayı öğrenmek için mesaj yollamaya çalışıyorum ama inatla yollamıyor.

nedir?
0
gonion
(04.09.09)
alakasız olacak ama belki bilmiyorsunuzdur diye söyleyeyim dedim.
atıyorum kotanız 3gb ama bu kotanın içinde hem upload hem download var uyandırayım dedim dikkat edin.
0
cagkan
(04.09.09)
(3)

Dizüstü ---> LCD

nano mercy
Bilgisayarımdaki filmleri kalite kaybı olmadan tvde nasıl izleyebilirim? Bilgisayar: VGA, RJ11, RJ45, S-Video Out, Headphone Out/S/PDIF, Mic In, DC In, ExpressCard/34TV: • Ext 1 Scart: Sol/Sağ Ses, RGB•Scart sayısı: 2• Ext 3: YPbPr, Sol/Sağ Ses girișiHDMI v1.3, CVBS giriși, Sol/Sağ Ses giriși•Ses Çı
Bilgisayarımdaki filmleri kalite kaybı olmadan tvde nasıl izleyebilirim?

Bilgisayar:
VGA, RJ11, RJ45, S-Video Out, Headphone Out/S/PDIF, Mic In, DC In, ExpressCard/34

TV:
• Ext 1 Scart: Sol/Sağ Ses, RGB
•Scart sayısı: 2
• Ext 3: YPbPr, Sol/Sağ Ses giriși
HDMI v1.3, CVBS giriși, Sol/
Sağ Ses giriși
•Ses Çıkıșı - Dijital: Koaksiyel (cinch)
•Diğer bağlantılar: S/PDIF çıkıșı (koaksiyel)
•HDMI 1: HDMI v1.3
• EasyLink (HDMI-CEC)

USB girişi ve HDMI çıkışı olan DVD player ya da benzer bir şey mi almalıyım?
0
nano mercy
(03.09.09)
vga-hdmi dönüştürücü kablolarından almalısın.
0
ocanal
(03.09.09)
bildiğim kadarıyla vgadan lcdye bağladığınızda pek de güzel olmaz.
referans verem hatta : (bkz: #11265507)
dvi çıkışınız yok mu bilgisayarınızda? dvi-hdmidır oluru
0
natnan
(04.09.09)
120 ekran sony'ye bagladim laptopimi vga kablo ile. canavar gibi goruntu vardi.

ama yine de en guzelinin usb girisli dvd player ya da wd tv gibi cozumler oldugu da ortada.
0
co2s2
(04.09.09)
(5)

PDF dosyası üzerinde edit

türk kelekom
elime geçen PDF dosyası üzerinde yazmam gereken yazılar var ancak ne yazabiliyorum ne de yazılan yazıları silebiliyorum. Ayrıca resim eklemem gerekiyor ancak onu da yapamıyorum. PDF dosyası üzerinde nasıl değişiklik yapılır? Adobe Reader ile açıyorum bu arada dosyaları..
elime geçen PDF dosyası üzerinde yazmam gereken yazılar var ancak ne yazabiliyorum ne de yazılan yazıları silebiliyorum. Ayrıca resim eklemem gerekiyor ancak onu da yapamıyorum. PDF dosyası üzerinde nasıl değişiklik yapılır? Adobe Reader ile açıyorum bu arada dosyaları..
0
türk kelekom
(03.09.09)
Adobe Acrobat professional ile her türlü işlemi yapabilirsiniz.
0
exulan
(03.09.09)
Foxit PDF Editor
0
dambil
(03.09.09)
foxit türkçe karakterlere izin vermiyor. veriyor mu?
0
kediebesi
(03.09.09)
vermiyor
0
clones
(03.09.09)
openoffice?
0
deadstar
(04.09.09)
(2)

Bilgisayarım çöktü...

cnk
Merhabalar.bilgisayarıma virüs bulaştı format atmama rağmen düzelmedi.bilgisayarı açtıktan yaklaşık bir 10 sn. sonra bir uyarı mesajı geliyor,mesajda çalışmalarınızı kaydedin oturum kendini 1 dk içinde kapatacaktır diyor,sonrada kapanıyor.Bilgisayarıma tıkladığımda açılmıyor ,bazende ekrandaki bütün
Merhabalar.bilgisayarıma virüs bulaştı format atmama rağmen düzelmedi.bilgisayarı açtıktan yaklaşık bir 10 sn. sonra bir uyarı mesajı geliyor,mesajda çalışmalarınızı kaydedin oturum kendini 1 dk içinde kapatacaktır diyor,sonrada kapanıyor.Bilgisayarıma tıkladığımda açılmıyor ,bazende ekrandaki bütün her simge yok oluyor.Açıkçası galiba format atmamla bu virüs temizlenmedi.Ne yapmalıyım??
0
cnk
(03.09.09)
bilgisayarında c ve d diye iki bölüm varsa ve sen sadece c'yi(windows içinde diye) formatladıysan virüs d'de konuşlanmış olabilir bu durumda d'ninde bi temizliğe girmesi gerekir gibi..
0
comf
(04.09.09)
formattan sonra bilgisayara flashdisk, cep telefonu ya da harici bi harddisk falan taktıysanız eğer onlarda virüs varsa, o sekilde de bulaşmış olabilir comf'un dediğine ek olarak..
0
noctiluca
(04.09.09)
(1)

WLM 2009 hata vermeden login ekranından çıkıyor

comuk
Windows XP ingilizce, SP3 yüklü. wlm login pencersinde eleman dönerken hata vermeden eski ekrana geri geliyor. sistem tamamen güncel, format atmadan bu işi halletmek istiyorum. netten baktım biraz ama bir sonuç bulamadım. şimdiden teşekkürler
Windows XP ingilizce, SP3 yüklü. wlm login pencersinde eleman dönerken hata vermeden eski ekrana geri geliyor. sistem tamamen güncel, format atmadan bu işi halletmek istiyorum. netten baktım biraz ama bir sonuç bulamadım. şimdiden teşekkürler
0
comuk
(03.09.09)
ben günlerce aradım taradım bulamadım . hata kodu falan da yemedi. digsby diye programla format çekene kadar 3 ay idare ettim .
0
dieselsingle2
(04.10.09)
(2)

Bi facebook sorusuda benden?!

zozjotejmnk
Merhaba yardımsever dostlarım..benim de bi sorum olacak.eklediğim resimde de görebilceğiniz üzere bir kaç gündür facebook anasayfam böyle birbirine girmiş şekilde. aşşağı felan kaydıramıyorum sadece bu ekteki resimde ibaret bi anasayfam var. bu sorunu nasıl halledebilirim? aramaya inandım baktım ama
Merhaba yardımsever dostlarım..
benim de bi sorum olacak.eklediğim resimde de görebilceğiniz üzere bir kaç gündür facebook anasayfam böyle birbirine girmiş şekilde. aşşağı felan kaydıramıyorum sadece bu ekteki resimde ibaret bi anasayfam var. bu sorunu nasıl halledebilirim? aramaya inandım baktım ama aynı şikayette bulunana rastlamadım.varmıdır benim gibi problemi olan nasıl çözeriz?saolun teşekkürler.

edit: bi arkadaşımı ekte deşifre etmişim nese sorun değil.
0
zozjotejmnk
(03.09.09)
sorun facebook değil de tarayıcı ile ilgili. tarayıcının güncellemelerini yapın belki ondan kaynaklanıyordur.
0
mahallenindelisi
(03.09.09)
firefox kullanıyorum ve şuan en son güncellemesini yaptım fakat değişmedi hayla birbiri içinde herşey.

edit: google chrome ile girdiğimde bir sorun olmadığını fark ettim şimdi.
0
🌸zozjotejmnk
(03.09.09)
(4)

ekran kartı sorusu

eja
merhabalar ben bir oyun için ekran kartı karşılaştırmasına girmek gibi bir hata yaptım..1- ekran kartım şu : Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family (Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset)oyunda istenilen şu ; 128 MB 3D Video Card - Supported chipsets: NVIDIA GeForce FX 5900 or g
merhabalar ben bir oyun için ekran kartı karşılaştırmasına girmek gibi bir hata yaptım..

1- ekran kartım şu : Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family (Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset)

oyunda istenilen şu ; 128 MB 3D Video Card - Supported chipsets: NVIDIA GeForce FX 5900 or greater; ATI Radeon 9600 or greater; onboard chipsets not supported.

oyun ile ramler tutuyor..
can you run it sitesine guvenemedim çunki sitede fail olan bi çok oyunu oynayabiliyorum
bu arada oyun simcity societies


2-birde benim intel pentium m processor 1.73ghz varmış
istenen Intel Pentium IV 1.5Ghz işlemci bunlar arasında fark varmı

çalışcakmıki bu
0
eja
(03.09.09)
soru ne? oyun çalışır mı diye soruyorsanız eğer, anlamanın en iyi yolu oyunu kurup denemek. çalışsa bile randıman almayabilir.
0
blackdog
(03.09.09)
oyunu indirip kurduktan sonra goreceksem sormamdaki amaç ne olsunki..
evet sorum oyunun açılıp açılmayacağı, açsam bile çok zorlarmı olayı, anlasam sistem karşılaştırmasından sormazdımki..sonuçta yazdığım şu;

1-Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family (Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset)

128 MB 3D Video Card - Supported chipsets: NVIDIA GeForce FX 5900 or greater; ATI Radeon 9600 or greater; onboard chipsets not supported.

ve

2-intel pentium m processor 1.73ghz
Intel Pentium IV 1.5Ghz

birbirlerine yakınlarmı olayını çıkartamıyorum...
0
🌸eja
(03.09.09)
çalışır ama kasar diyorum ben. senin ekran 128mb olsa gerek o tamam ama 5900-9600 onlar senin ekran kartından ileri kartlar.
0
blackdog
(03.09.09)
çalıştırabilir, ama desteklediği pixelshader vesaire teknolojilere, directx versiyonuna falan bağlı..

intel chipseti "onboard chipsets not suppported" dediği şeyin tam karşılığı oluyor.. bende de var oradan biliyorum =)
0
kveldulv
(04.09.09)
(4)

işlemci aşırı ısınma

benim de soyleyeceklerim var
amd sempron 2800+ işlemciye sahibim. lakin everest programıyla yapmış olduğum gözlem sonucu, yakında sanki işlemci hakkın rahmetine kavuşacakmış gibi bir izlenime kapıldım. zira facebook'da oynanan dandirik oyunları oynadığımda bile cpu diyot ısısı 102 dereceye fln çıkıyor, cpu ısısı ise oyun oynama
amd sempron 2800+ işlemciye sahibim. lakin everest programıyla yapmış olduğum gözlem sonucu, yakında sanki işlemci hakkın rahmetine kavuşacakmış gibi bir izlenime kapıldım. zira facebook'da oynanan dandirik oyunları oynadığımda bile cpu diyot ısısı 102 dereceye fln çıkıyor, cpu ısısı ise oyun oynama süreme göre 80 civarında seyrediyor. işlemcinin fanını kontrol ettim herhangibir sorun görünmüyor (yerinden çıkmamış ve fan çalışır durumda). bu olay normal midir? normal değilse ne yapmam lazım?
0
benim de soyleyeceklerim var
(03.09.09)
102 olamaz bir de speedfan ile bak
0
kofteburger
(03.09.09)
speedfan ile de kontrol ettim, fakat everestle aynı değerleri veriyor. 102 derece sadece bir oyunu uzun süreli oynarsam olan değer şu an mesela cpu diyot 64 cpu 58 derecede seyrediyor. fakat çok fazla performans istemeyen oyunlar oynadığımda bile (age of empires 2) mesela bilgisayarım oyunun 1. saatinde fln aşırı ısınmadan dolayı kapanıyor. bilgisayarım 3 senelik. 1gb ram ve tümleşik 128 mb ekran kartım mevcut. bu bilgisayarın kapanma sorununu engellemenin bir yolu var mı?
0
🌸benim de soyleyeceklerim var
(03.09.09)
benimkide ısınıyor galiba p4 3.2 donuyor. yeniden başlatınca 70 derece oluyor. mozillada film izliyip oyun oynayınca kurgu programı çalışırken başka bişey yapınca uzun süre oyun oynayınca donuyor benimkide mi ondan?
0
enter saltman benim
(03.09.09)
102 değildir. sıcaklığı ölçen şey (sensör, termometre... neyse işte) bozuk olabilir.
işlemci sıcaklığını düşürmek için stok soğutucuyu söküp biraz daha iyi bir soğutucu blok takman işe yarayabilir.
0
samanliktaki zuhtu
(03.09.09)
(2)

power pointte sayfa düzenini sürekli kılma

kabablanka
selamsadece bir resim ve yarım satırlık açıklama yazısından oluşan bir slayt hazırlamam gerekiyor. power pointin kendi şablonunda (BAŞLIKLI RESİM)resimlerin tam ekran olarak gelmesini ve resim yazısının tam istediğim yerde istediğim fontta olmasını istiyorum, nedir yolu?teşekkürler..
selam

sadece bir resim ve yarım satırlık açıklama yazısından oluşan bir slayt hazırlamam gerekiyor.

power pointin kendi şablonunda (BAŞLIKLI RESİM)resimlerin tam ekran olarak gelmesini ve resim yazısının tam istediğim yerde istediğim fontta olmasını istiyorum, nedir yolu?

teşekkürler..
0
kabablanka
(03.09.09)
Resim ekledikten sonra kenarlarından çekiştirerek istediğiniz boyuta getirin. Metin kutusunu da fareyle kenarındnn tutup çekerek istediğiniz yerde bırakın.
0
44
(03.09.09)
ama bu çok çok zahmetli ve ilkel bir yol, koca pp buna bir çare bulmuş olmalı...
0
🌸kabablanka
(04.09.09)
(5)

O/B ekran kartıyla HD keyfi... Mümkün mü?

karapolisnas
Böyle çarpıcı başlık kullandım, pek tabi mümkün olduğunu biliyorum. En azından şu an kullandığım sistemimde ekran kartım o/b, (x3100), gayet açıyor hd içeriği.Şimdi minik bi htpc topluyorum. Ucuz olsun istiyorum. İki anakart seçeneğim var. Biri şu:http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Prod
Böyle çarpıcı başlık kullandım, pek tabi mümkün olduğunu biliyorum. En azından şu an kullandığım sistemimde ekran kartım o/b, (x3100), gayet açıyor hd içeriği.

Şimdi minik bi htpc topluyorum. Ucuz olsun istiyorum. İki anakart seçeneğim var. Biri şu:

www.gigabyte.com.tw

bunun grafikler entegre Intel GMA 900.

diğeri ise şu:

www.msi.com

bunun grafik çözümü ise entegre Via UniChromeT Pro.

Bunlara Celeron 2.66 d takıcam.

Yapacaklarım:

Müzik dinlemek. Divx izlemek. Arada keyfim olursa hd rip film izlemek.

HD içeriği bu entegre çözümler bu işlemci seçeneğiyle çalıştırabilir mi?

Teşekkürler.
0
karapolisnas
(03.09.09)
hd icerige 720p için bisey diyemem ama 1080 de hayatta randıman alaman.
0
bryan fury
(03.09.09)
1080 olmasın varsın, 720p olur mu peki kesin? Hangisiyle?

google hiçbişey demiyo ya.
0
🌸karapolisnas
(03.09.09)
Bunları bilemiyorum ancak amd olsaydı gigabyte ın m78g sgh gibi bir anakartı vardı. grafik işlemcisi ati 3200 idi. onunla gayet iyi oluyor.
0
kisa
(03.09.09)
olay varolanlardan seçmek olduğu için, seçeneklerim dahilinde soruyorum.
0
🌸karapolisnas
(03.09.09)
o işlemciyle 720ler bile kastırır. işlemciyi iyi al 1080p'leri de rahat izlersin.
0
blackdog
(03.09.09)
(7)

usb direksiyon seti

natnan
50 - 100 lira arasında almayı planlıyorum bir tane.ne alayım,ne önerirsiniz?Not : Bu soru kendini 1-2 hafta sonra satın almadan önce tekrarlayacaktır.
50 - 100 lira arasında almayı planlıyorum bir tane.
ne alayım,ne önerirsiniz?



Not : Bu soru kendini 1-2 hafta sonra satın almadan önce tekrarlayacaktır.
0
natnan
(03.09.09)
ben zamanında snoopy diye bir marka almıştım ama hiç memmun kalmadım beceremedim bir türlü logitech filan da denedim en güzeli klavyede sürmek bence ama illa alcam diyosan snoopy filan dandik bişi alma sakın sakın ha.
0
bakteric
(03.09.09)
üzücü bir haberim var sana; o fiyatlara aldığın ürünler malesef seni tatmin etmeyecek, hatta tatmin etmeyi geçtim bir işine yaramayacak, oynarken-oynamaya çalışırken- sinir olduğunla kalıcaksın.

paranın gözü kör olsun diyorum ve her ne kadar pahalı da olsa

logitech g25 racing wheel
logitech driving force pro isimli ürünleri öneriyorum.

ayrıca www.rallivideo.com adresindeki foruma sorarsan eminim yardımcı olacaklardır, belki de daha ucuz ve kaliteli direksiyon setlerini sana önereceklerdir. ikinci el de bulabilirsin.
richard burns rally oynamak güzel şey :D
0
ninjatuner
(03.09.09)
üzüyorsunuz beni :)
oysa ki (bkz: snopy) güzel şeyler diyorlar.
0
🌸natnan
(03.09.09)
snoopy bende de var 50 liraya alındı. 2 kez usb girisi bilgisayara takıldı ve kutusunda şuanda istersen 35tl ye verebilirim.ama yok satmıyorum bu kadar dandik bir şeyi sana satıp senin de oyun oynama zevkini elinden almayayım.
0
ykyt
(03.09.09)
o paraya aldığınız direksiyonlarla oynadığınız oyun, klavyede oynadığınızın yarısı kadar tat vermeyecektir.250-300den aşağıya gerçekten zevk verecek direksiyon yok.
0
suursuz deve
(03.09.09)
50 liraya almış olduğum, markasını bile bilemediğim şu an (istersen kontrol ederim) kutusunda duran bir direksiyon setim var. dilersen irtibata geçelim yarı fiyata göndereyim sana... hevesini almış olursun bari. benden önceki yorumlara katlıyorum. ucuz etin yahnisi yavan oluyor... :))
0
minyatur dev
(04.09.09)
100-150 lira arasına biraz uğraşıp 2. el logitech driving force pro alabilirsiniz.
0
skatheist
(04.09.09)
(3)

TTNet net4 pakedine geçiş, bağlantı sçış

mabl
Bir arkadaşın tavsiyesi üzerine, 4 gb kotalı 1 mbit bağlantımı, net4 isimli 8mbit 4 gb kotalı bağlantıya çevirdim. hem de ttnet in online işlem merkezinden. İşlemim onaylandığı anda modem resetten sonra bağlantı hızım görünürde 4 mbit e yükseldi gerçekten. Zaten direkt 8mbit değil 8mbit e kadar dedi
Bir arkadaşın tavsiyesi üzerine, 4 gb kotalı 1 mbit bağlantımı, net4 isimli 8mbit 4 gb kotalı bağlantıya çevirdim. hem de ttnet in online işlem merkezinden. İşlemim onaylandığı anda modem resetten sonra bağlantı hızım görünürde 4 mbit e yükseldi gerçekten. Zaten direkt 8mbit değil 8mbit e kadar dediğinden 4mbit olmasında sorun yok. ama sorun şu: bağlantı çok yavaş. hayvanlar gibi yavaş. 2 saati geçti geçiş yapalı. modemi defalarca açtım kapadım, bi gelişme yok. düzelir mi kendi? ya da bi ayar felan mı yapmak gerekiyor? call center la muhatap olmak istemiyorum hiç şu anda çünkü link ışığım yanıyor.
0
mabl
(03.09.09)
telefon hattın kaldırmamış da olabilir, bi kaç gün daha gelmezse arıza açtırman çözer muhtemelen sorunu.
0
qsxdr
(03.09.09)
bizim burada da geçen herkes pişman oldu. altyapı kaldırmıyormuş. o zamanda yapılacak pek birşey yok. eskisine geçecen mecburen. hıyarlık bu işleme onay verenlerde biliyorlar kaldırmıyacağını gene de geçiriyorlar yeni tarifeye.
0
mislike me not for my complexion
(03.09.09)
Uzun uğraşlar sonunda 4440375ten birine bağlandım, 20 dakika boyunca bişeyler yaptık ettik şimdi en azından normal hızda bağlanabiliyorum, kopmuyor bağlantı. Bi de speedtest yaptık, 8mbit yerine 1.6 mbit çıktı. Dedim niye böyle, olur öyle dedi. Eyvallah dedim. Buna da şükür. Mübarek Ramazan günü şükretmek lazım. Onu bulamyan da var.
0
🌸mabl
(03.09.09)
(1)

gmail arşiv sorunu

nickim neyim yok benim
gmail de yanlışlıkla arşivle tuşuna bastım. maillerimi arşivden nasıl çıkarabilirim?
gmail de yanlışlıkla arşivle tuşuna bastım. maillerimi arşivden nasıl çıkarabilirim?
0
nickim neyim yok benim
(03.09.09)
eğer ki etiketler kısmında görünmüyorsa, etiketlerin hemen altındaki ok tuşuna basarsanız "all mail" gibi bir seçenekten bütün mail'lerinize ulaşabilirsiniz. buradan da arşivden çıkarmayı istediklerinizi seçip, "move to inbox" demeniz yine gelen kutusunda gösterecektir mektuplarınızı.
0
demcan
(03.09.09)
(4)

MSN'de Sildiğimiz İnsanoğulları Bize E-Posta Yazarsa Alır mıyız?

Karluk
alımın kuvvetliyse alırsın diyesim geldi, ama soruyu ben soruyorum, demiyorum, demeyin.Ekleme: Hem sildik hem engelledik !
alımın kuvvetliyse alırsın diyesim geldi, ama soruyu ben soruyorum, demiyorum, demeyin.

Ekleme: Hem sildik hem engelledik !
0
Karluk
(03.09.09)
alırsın herhalde niye alamayasın sonuçta konuşma listenden çıkarıyorsun sadece. ama engellersen nolur bilemiyorum
0
argent dawn
(03.09.09)
kişi listenizden de siliyorsunuz. daha önce maillerini spam yapmadıysanız inbox, yaptıysanız junk kutunuza gelir mailler.
0
aithra
(03.09.09)
alırsınız.birinin size attığı mailin direkt silinmesi için msn listenden silinmesi ya da kişinin engellenmesi yeterli değil.mesela hotmail'de bunun için "safe and blocked senders" bölümü var.öyle.
0
c non
(03.09.09)
hotmail ayarlarında "bana sadece listemdekiler mail göndrerebilsin" diye bir seçenek var.
0
kofteburger
(03.09.09)
(6)

cep telefonu önerisi

o ben degilim
bugünlerde kendime yeni bir cep telefonu almayı planlıyorum. uzun zamandır bu reklam, alışveriş ve satış kampanyalarına direndim ve yıllardır da cep telefonum konuşmak ve en fazla mesaj göndermek özelliklerinden fazlasına sahip değildi. ancak artık emektar telefonum doğal olarak sorun çıkarmaya başl
bugünlerde kendime yeni bir cep telefonu almayı planlıyorum. uzun zamandır bu reklam, alışveriş ve satış kampanyalarına direndim ve yıllardır da cep telefonum konuşmak ve en fazla mesaj göndermek özelliklerinden fazlasına sahip değildi. ancak artık emektar telefonum doğal olarak sorun çıkarmaya başladı. alacağım telefonun şimdiki telefonum gibi beni en az 5 yıl götürmesini diliyorum. özellik olarak ise daha gelişkin ve çağı yakalayan bir telefon olmasını istiyorum (yazdıklarımı okuyunca sanki evleneceğim kişideki özellikleri sayıyorum anasını satayım :). fiyatlara baktım ben en fazla 750 tl ayırayım bu işe derken 1000 tl'nin altında gelişkin telefonlar bulmak epey zorlaşıyormuş. gönül ister ki iphone alayım ama çok pahalı o parayı vermem, nokia e e71'e baktım belki olabilir, blackberry desen hiç tanımıyorum.
amacım rahat rahat internete girebilmek, msn'de yazışabilmek, navigasyonu kullanıp mutlu olabilmek. bunların yanı sıra tabiki video ve fotoğraf kalitesi de neden iyisinden olmasın diyorum. şu 3g mevzusunu da dahil edelim tabi detaylara. bu bilgiler doğrultusunda fiyat performans aralığında neler önerirdiniz sevgili teknoloji bilgeleri. şimdiden teşekkürler.
0
o ben degilim
(03.09.09)
kesinlikle n95
0
cagkan
(03.09.09)
n95'in fiziki yapısını sevemedim bir türlü. Samsung I900 Omnia ise cezbedici! başka neler olabilir diye bakınıyorum hala!
0
🌸o ben degilim
(03.09.09)
n79
ovi maps gayet kullanışlı.
bir n95/96/97 sınıfında değil ama ben beğenerek kullanıyorum. ayrıca n95den daha güncel s60 sürümü.
0
kofteburger
(03.09.09)
tek geçerim;
Samsung INNOV8 8GB & 8 MP
www.hepsiburada.com
0
tragamin
(03.09.09)
vodafone htc touch diamond II kampanyasına mutlaka bakmanı öneririm. telefon da süper imkanı da..
0
brave n wise guy
(03.09.09)
ksnlikle 5800 ı önderirim 1 aydır kullanıorum mükemmel sadece dokunmatik olduundan mesaj yazmaya fln alışması zor ama ekranı fln oldkça gniş.ksnlikle almalısn:D
0
orixim
(04.09.09)
(3)

Bilgisayarı ağır çekim çalıştırmak?

naanick
merhaba ahali,benim bir sorum var ama bu mümkün mü biliyorum.bilgisayarın çalışma hızını ağır çekim olarak ayarlamak istiyorum. yani bilgisayar olağan şekliyle işlemleri yapacak fakat bu benim ekranıma, monitöre ağır çekim olarak yansıyacak. ben de kısa sürede bir ton iş yapacağım.örnek vermek gerek
merhaba ahali,

benim bir sorum var ama bu mümkün mü biliyorum.

bilgisayarın çalışma hızını ağır çekim olarak ayarlamak istiyorum. yani bilgisayar olağan şekliyle işlemleri yapacak fakat bu benim ekranıma, monitöre ağır çekim olarak yansıyacak. ben de kısa sürede bir ton iş yapacağım.

örnek vermek gerekirse icy tower diye bir oyun var. bu oyunda hız önemli. ama ben bu oyunu ağır çekim oynamak istiyorum böylece oyundan daha hızlı davranıp yüksek skor elde edebilirim.

bir de, böyle bir olay varsa mouse hızını bu olaydan bağımsız tutabilir miyiz?

yani her şey ağır çekim ilerlesin fakat fareyi bir yere oynattıgımda anında gitsin.

şimdiden çok tenk yu!
0
naanick
(03.09.09)
Cheat Engine diye bişey var, millet feysbukta "brain buddies" oyunu için kullanıyor. "Brain buddies cheat engine" diye arattır, nasıl yapılacağı anlatılıyor.
0
khan shabbir
(03.09.09)
(bkz: speedhack)
0
jkofte
(03.09.09)
ahaha hafız icy tower'da bi bug var. 3 kere oldu bana ama nasıl becerdim hala bilmiyorum. eleman zıplarken oyuna bişey oluyor, eleman durmadan yukarı doğru çıkıyor :D hiç durmak yok. ilginç tarafı skor da artıyor :D 3 kerenin 2sinde oyun hata verip kapandı yarım saat sonra, diğerinde düzeldi, binlerce kat çıkmış olunca oyunu oynayamadım ve bitti, high score öbür bilgisayarımda duruyor olabilir hala.
0
suursuz deve
(03.09.09)
(2)

allahın belası trojan

Stoneface
ya olay şu şekilde gelişti arkadaşımla msn üzerinden konuşuyorduk ve bir andahahahah imagashack.us/3252534/34234sdlf.jpg gibi birşey yolladı bana (imageshack evet,ama sonra dikkatli bakınca gördüm önünde bir tane daha img5 gibi ek var sitenin yani orjinal site degil)ve öyle bir yere denk geldi ki so
ya olay şu şekilde gelişti arkadaşımla msn üzerinden konuşuyorduk ve bir anda

hahahah imagashack.us/3252534/34234sdlf.jpg gibi birşey yolladı bana (imageshack evet,ama sonra dikkatli bakınca gördüm önünde bir tane daha img5 gibi ek var sitenin yani orjinal site degil)

ve öyle bir yere denk geldi ki sohbette "harbiden gönderdi" sanacağınız bir yerde geldi, tıkladım haliyle, açılmadı hiç birşey kapattım. Sonra ne göreyim, msnden herkese çat çat çat aynı linki göndermeye başlıyorum, bildiginiz pencereler açılıyor, link yazılıyor ve kapatılıyor. Ama öyle yavaş yavaş degil 1 pencerenin açılıp,yazılıp,kapanması 0.2 saniye falan tüm listeye gönderiyor namussuz. Şimdi herkesi engelledim kimse kapmasın benden diye. Format hariç yapabileceğim birşey var mı sizce ? Program ismi falan alsam hiç fena olmaz en azından şansımı denerim. Ama biraz profesyonel bir olaya benziyor bu illet.
0
Stoneface
(02.09.09)
combofix'İ destekliyorum.
0
onrckrcyr
(03.09.09)
google da kaspersky antivirus removal tool diye arat, softpedia olan linktekini indir, kurulumu yapıp safemod a al ve orda tara, işi bitince beni kaldırmak ister misin diye sorar, ilk restartı yapana kadar kaldırma, temiz olarak acılınca bilgisayar programı kapatırken tekrar soracaktır, o zaman kaldırırsın (bir virüs programından cok bir defada tamaya ve silmeye yarar aletidir kaspersky nin)
0
cruikshank
(03.09.09)
(6)

flac-ape formatındaki dosyaları çalmak?

baldur2
bu formattaki albümleri tek tek şarkı olarak dinleyemiyoruz mu? illa bütün bir albümü mü dinleme şansımız var sadece?
bu formattaki albümleri tek tek şarkı olarak dinleyemiyoruz mu? illa bütün bir albümü mü dinleme şansımız var sadece?
0
baldur2
(02.09.09)
hayır, dinlenebiliyor tek tek..
0
dambil
(02.09.09)
flac albümlerin bir kısmı tüm albüm tek dosya şeklinde yayınlanıyor netten. açıkçası albümleri bu şekilde bulmak insana daha bir güven veriyor gerçekten kayıpsız olup olmadığı hususunda keza 320k'lık mp3leri flac yapıp upload eden tipler var.

bunları tracklere ayrımak için audio editörleri kullanılabilir. şahsen ben sound forge 9.0e kullanıyorum. albüm flac dosyasını açtıktan sonra şarkıları tek tek seçip flac olarak kaydediyorsun olup bitiyor.
0
blackdog
(02.09.09)
blackdog o programda şarkılar tek tek gözüküyor mu yoksa zamanlarına göre kendim mi keseceğim? bir de indirdiğim albümde 290 mblık dosya var iki tane de 1,37 mblık ape ve wav dosyaları var hangilerini kullanacağım?
0
🌸baldur2
(02.09.09)
şarkılar tek tek gözükmüyor fakat şarkıları trackler arasındaki sessiz kısımlardan ayırt edebilirsin. 290mblık dosya olsa gerek.
0
blackdog
(02.09.09)
cue splitter da iyidir tek parça dosyaları bölmek için
0
boshi
(03.09.09)
icinden bir de cue cıkar genelde. bunu kimi playerlar kendisi de ayırabiliyor. flac.exe diye bisey kurman gerek tabi. sonra split dedigin zaman tum album cıkıyor tek tek.
0
bryan fury
(03.09.09)
(1)

Doğrulanmış gmail hesabı şifresi değiştirmek

sarper361
kullandığım posta adresi gmail hem msn için de kullanıyorum ama gmail şifresini değiştirdiğim zaman msn giriş şifresi değişmiyor.Nasıl olacak bu iş?
kullandığım posta adresi gmail hem msn için de kullanıyorum ama gmail şifresini değiştirdiğim zaman msn giriş şifresi değişmiyor.Nasıl olacak bu iş?
0
sarper361
(02.09.09)
dambil
(02.09.09)
(1)

yüzkitabı sohbet

daglien
ilgi çeksin diye başlığı öyle yaptım hehe. neyse şimdi benim son 1 haftadır facebook'ta alt sağ köşedeki sohbet kısmında sürekli sıfır(0) olarak gözüküyor online kişi sayısı. bazen birden 13 şeklinde gördüğümde heh diyorum tıklıyorum ama yine sıfır oluveriyor. Sizde de benzer problem varmı? yok ised
ilgi çeksin diye başlığı öyle yaptım hehe. neyse şimdi benim son 1 haftadır facebook'ta alt sağ köşedeki sohbet kısmında sürekli sıfır(0) olarak gözüküyor online kişi sayısı. bazen birden 13 şeklinde gördüğümde heh diyorum tıklıyorum ama yine sıfır oluveriyor. Sizde de benzer problem varmı? yok isede bu problemi halledebilmem için fikirleriniz neler?
0
daglien
(02.09.09)
bende yok bir problem..

ama aynı sorunu yaşayan olmuş: answers.yahoo.com
0
dambil
(02.09.09)
(1)

laptop gibi ekran/ses kontrolü

germe
hani laptoplarda function tuşu+ f3'e basınca mesela sesi kısar, f8'e basınca ekran parlaklığını arttırır.tabi orda bütün parçalar aynı firmanın olduğu için bunu kolayca bir programla yapabiliyorlar.peki desktop için de bunu yapan program var mı? ekran+ses mesela.
hani laptoplarda function tuşu+ f3'e basınca mesela sesi kısar, f8'e basınca ekran parlaklığını arttırır.
tabi orda bütün parçalar aynı firmanın olduğu için bunu kolayca bir programla yapabiliyorlar.

peki desktop için de bunu yapan program var mı? ekran+ses mesela.
0
germe
(02.09.09)
sesi mouse ile kontrol etmeni sağlayan (Ctrl+Mouse Wheel gibi) volumouse diye bir program var.
0
brainfour
(02.09.09)
(2)

Mac Os ortamında iPhone jailbreak sorunu

msb
Mac Os uzerinde iPhone'u jailbreak edemiyorum bir turlu. Yazilimin kurulumu esnasinda yandaki resimde gorulen asamada takiliyor ve ilerlemiyor. Jailbreak islemi icin iPhone os 3.0 uzerinden "redsn0w" yazilimini kullaniyorum, daha onceleri 2.2 versiyonunda "quickpwn ile de denemistim ve sonuc yine bu
Mac Os uzerinde iPhone'u jailbreak edemiyorum bir turlu. Yazilimin kurulumu esnasinda yandaki resimde gorulen asamada takiliyor ve ilerlemiyor. Jailbreak islemi icin iPhone os 3.0 uzerinden "redsn0w" yazilimini kullaniyorum, daha onceleri 2.2 versiyonunda "quickpwn ile de denemistim ve sonuc yine bu sekilde olmustu. 

Bilgisayarimda son surum Mac Os X Leopard kullaniyorum, isletim sistemi tarafindan bir mudahale olabilir mi? ilk olarak aklima bu geliyor cunku telefonun firmware versiyonu degisti, kullandigim jailbreak programi degisti, fakat sorun degismedi. Nedir bu lanet?
0
msb
(02.09.09)
Bir takim teknik aksakliklar nedeniyle "yandaki resim" duyuruya eklenememistir. imaji buradan gorebilirsiniz: img212.imageshack.us
0
🌸msb
(02.09.09)
Tiger'la macbook ile jailbreak yaptık biz. Leopard'dan kaynaklanan bişey midir, sanmam.
0
karapolisnas
(02.09.09)
(3)

battlefield 1942 LAN'a bot atılabiliyor mu?

mozart
evde iki kişi oynamak için böyle bir şansımız var mı?
evde iki kişi oynamak için böyle bir şansımız var mı?
0
mozart
(02.09.09)
bot atma olarak değil de oyun türü seçerken vardı o seçenek.

tam çıkartamadım şimdi, kurcalayın yaparsınız rahatça ama..
0
dambil
(02.09.09)
co-op mode mu? oldu sanırım ama kaç bot girecek nasıl ayarlarız?
0
🌸mozart
(02.09.09)
o da toplam oyuncu sayısı seçeneğinden ayarlanıyordu galiba. bir de oyunun seçtiğin zorluğuna göre takımlardaki oyuncu sayısı değişiyordu. (çok çok az hatırlıyorum yanlış olabilir ama doğru olma ihtimali daha yüksek=)) oyunu kuran çok zor seçerse modu kendi takımında az bot karşıdaki takımda çok bot oluyordu..
0
dambil
(02.09.09)
(6)

Kablosuz Ağ Bağlantı Gücü

Alice
Kablosuz modem aldık ama odaların birinde 4/5 diğerinde de 3/5 çekiyor. Bir şey indirirken bu indirme hızını etkiler mi? Neyi etkiler?? Bunun bir çıkar yolu yok mu? Yerini değiştirdik ettik ama bütün stratejik noktalarda aynı sonucu aldık. 5/5 başarılı olduğumuz tek yer evin tam ortasında, bir kapın
Kablosuz modem aldık ama odaların birinde 4/5 diğerinde de 3/5 çekiyor. Bir şey indirirken bu indirme hızını etkiler mi? Neyi etkiler?? Bunun bir çıkar yolu yok mu? Yerini değiştirdik ettik ama bütün stratejik noktalarda aynı sonucu aldık. 5/5 başarılı olduğumuz tek yer evin tam ortasında, bir kapının önü. Oraya da koyacak halimiz yok valla. Tavana, duvara asıp kablo çekmeyi bile düşündük ama yine 5/5 elde edemiyoruz iki bilgisayarda da. Amma dertli bu internet işleri, zaten paylaşamıyorduk şimdi iyice bela oldu.
0
Alice
(02.09.09)
etkilemez diye biliyorum da bir teknik eleman gelip dövmesin beni burada

kaç kişi kullanıcak interneti.? ne indiriceksiniz.? birde kullanılan programlar internetin hızını azaltır diye biliyorum.
0
alokozay
(02.09.09)
Anlamadım valla.. ne indireceğimiz ne fark edecek ki? Ha şarkı, ha film, ha oyun.. Hepsini indireceğim sonra da basıcam kırbacı basıcam kırbacı.. Dediğim gibi iki kişi kullanıyor bilgisayarı. Program mrogram nereden çıktı bilmiyorum. Bağlantı hızını soruyorum, hiçbir şey yapmıyor olsak bile ulaşabileceğimiz en yüksek hızı etkiler mi bu bağlantı gücü? Gerisi önemli değil.
0
🌸Alice
(02.09.09)
über bir bağlantı hızınız yoksa etkilemez. zaten wireless bağlantının üstüne fareyi getirdiğinizde hızla ilgili bilgi yazıyor.
0
emrag
(02.09.09)
Nasıl über olacak? 2 megabayt mı ne bağlantı hızı. 200 ile indiriyordu kabloluyla ama kablosuzla denemedik. Hatta niye denemek yerine gelip burada sorduğumu bilmiyorum, şimdi farkettim :P Ama madem sordum, söyleyin. O bağlantı gücünün anlamı ne?
0
🌸Alice
(02.09.09)
30-40 mbit değilse internet hızınız bir şey olmaz diye bilir ve söylerim ben.
0
natnan
(02.09.09)
sinyal gücünü diyorsun sanırım. o senin 3/5, 4/5 dediğin olay işte. 3 çubuk 4 çubuk sorun yaratmaz. hele ki 2mbit bağlantıda.
0
emrag
(02.09.09)
(2)

wireless ile bazı sitelere giremiyorum :/

emrag
ağdaki bilgisayar üzerinden nete giriyorum. (bağlantı wireless) şöyle bir sorunum var ki modeme kabloyla bağlanan diğer bilgisayar her siteyi açabiliyorken, o bilgisayar üzerinden nete bağlanan bilgisayar bazı sitelere girmiyor. mesela hepsiburada ya da milliyet'in, hurriyet'in siteleri ya da içinde
ağdaki bilgisayar üzerinden nete giriyorum. (bağlantı wireless) şöyle bir sorunum var ki modeme kabloyla bağlanan diğer bilgisayar her siteyi açabiliyorken, o bilgisayar üzerinden nete bağlanan bilgisayar bazı sitelere girmiyor. mesela hepsiburada ya da milliyet'in, hurriyet'in siteleri ya da içinde türkçe karakter olan siteler. dns otomatik de olsa kendim de ayarlasam fayda etmedi. sadece proxy kullanarak ya da netteki proxy siteleri üzerinden ulaşabiliyorum bu sitelere. ethernet ya da usb ile modeme bağladığım zaman da sorun yok. sadece diğer bilgisayar üzerinden wireless ile bağlanınca sorun yaşıyorum. nedir buradaki sorun? deliricim. az kaldı.
0
emrag
(02.09.09)
firewall - antivirüs varsa onların ayarlarına bakınız.(kolayı disable edip denemek(hem kendi bilgisayarınızda hem de aracı bilgisayarda)
türkçe karakterle ne alakası var hiç bir şey aklıma gelmior ama.
0
natnan
(02.09.09)
kapalı windows'un firewall'u. tüm antivirüs, firewall ne varsa da sildim sonuç alamadım. mesela yerli haber sitelerinden hiç birine giremiyorum wireless ile.
0
🌸emrag
(02.09.09)
(13)

Nintendo Ds Lite - R4

sesee
1) Nintendo ds lite mı, yoksa Dsi mı?2) R4 kartlı olanını almayı düşünüyorum homebrew oyunları oynayabilmek için. R4 yeter mi yoksa daha iyisi var mı?3) Satış yapılan sitelerde ds lite + R4 + 2 gb hafıza kartı 220tl ye satılmakta. İyi mi bu fiyat?Teşekkürler.
1) Nintendo ds lite mı, yoksa Dsi mı?
2) R4 kartlı olanını almayı düşünüyorum homebrew oyunları oynayabilmek için. R4 yeter mi yoksa daha iyisi var mı?
3) Satış yapılan sitelerde ds lite + R4 + 2 gb hafıza kartı 220tl ye satılmakta. İyi mi bu fiyat?
Teşekkürler.
0
sesee
(02.09.09)
fiyat fena değil ya, bende de aynısı var. 220 sıfırsa alınabilir.
0
passion rules the game
(02.09.09)
Sıfır.
0
🌸sesee
(02.09.09)
asla r4 alma r4 en eski kart sdhc desteği yok. pityasada r4 utra mega süper edition diye geçenler taklit..
dsi uyumlu kart almanı öneririm hem ds lite uyumludur hem de ileriye yönelik olur.
şöyle bir link vereyim gbatemp.net
0
kofteburger
(02.09.09)
Hmm. Sitede bir sürü şey var. Fazlaca araştırmak gerekecek.
Bu arada senin kullandığın kart hangisi? *kofte*
0
🌸sesee
(02.09.09)
hangi siteki bu.bide garantisi varmi acaba
0
skinnerbox
(03.09.09)
r4 ama o zamanlar başka kartlardan haberim yoktu.
şimdi olsa bootstraperı değiştirebilen bir kart alırım mesela supercard dsonei
gbatemp.net

ayrıca kartı da şurdan alırım www.dealextreme.com
aslında acekard2i de güzel ama dsi'a yeni bir firmware çıkardı nintendo acekardı çalıştırabilmek için dslite'den güncellemek gerek.
ama ben dsi filan istemem diyorsan acekard 2 al gitsin.
0
kofteburger
(03.09.09)
Tek istediğim gba ve ds oyunlarını oynayabilmek. Dsi, gba oyunlarını desteklemediğinden onla pek bir işim yok. O yüzden acekard2 güzel gibi, incelemelerine baktım.
Bu micro sdhc ayrı bir aparat olduğundan onu da almam lazım sanırım?
Bir de acekard 2i yorumlarında kurulu gelmediği yazıyor. Bundan kastettikleri ne tam olarak? Kurması zor bir olay mı? Ufaktan detay anlatırsan çok makbule geçerdi.
Bir de sitede 4 tane acekard var. Hangisini almak fiyat/performans açısından daha mantıklı olurdu? (www.dealextreme.com)
Teşekkürler.
0
🌸sesee
(03.09.09)
her şeyden önce gba oyunlarını oyanayamazsın. slot1 dediğimiz üst yuvadan gba dosyası kabul etmiyor ds. onun için ez flash 3-in-1 denen bir alet lazım www.dealextreme.com

sdhc için ayrı bir alet gerekmez sadece sdhc destekleyen kart okuyucu gerekir.

kurulum ise kartın resmi sitesinden veya gbatemp'den indireceğin dosyaları hafıza kartına atmaktan ibaret.
acekard 2 alacağın. www.dealextreme.com acekard rpg var
bir de dahili hafızalı ama çok pahalı o .

yalnız şunu da belirteyimi dealextremedeki acekardlar bozuk çıkıyor filan diyorlardı bir ara ama o parti geçti sanırım.

alternatif olarak CycloDS veya ez-flash v düşünebilirsin.
0
kofteburger
(03.09.09)
Peki son olarak.
90$ nintendo ds lite + 30$ kargo + 10 dolar acekard2i + 20$ 8gb micro hd = 150 dolar (gba aparatıyla 170)
İyi mi bu fiyat? Sıfır hepsi.
0
🌸sesee
(03.09.09)
iyi de 90$ nasıl oluyor ya? o dealextremedekiler 0 değil ona göre
0
kofteburger
(04.09.09)
Az önce kargo bedava, 107 dolarlık gördüm. 0 yine. Ebay güzel bir şey.
0
🌸sesee
(04.09.09)
gümrük?
0
kofteburger
(04.09.09)
Bilinenin aksine 100 dolar değil, 100 euro nun üstündeki şeylerin geçmesi zor olur. Onun dışında sorun olmaz.
0
🌸sesee
(04.09.09)
(2)

yine bir facebook sorusu

elektromaniac
hani herhangi bir video yada başka bişey eklediğimde otomatik olarak arkadaşlarımın news feed te görünüyorya peki eklediğim bişeyi sildiğim zaman otomatik olarak siliniyormu? yoksa sadece benden silinip onlarda kalıyormu?
hani herhangi bir video yada başka bişey eklediğimde otomatik olarak arkadaşlarımın news feed te görünüyorya peki eklediğim bişeyi sildiğim zaman otomatik olarak siliniyormu? yoksa sadece benden silinip onlarda kalıyormu?
0
elektromaniac
(02.09.09)
siliniyo
0
orange coffee
(02.09.09)
yok gormuyor, sadece silinip gidiyor.
0
ali erbas
(02.09.09)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.