Giriş
(3)

Set üstü ocak tavsiyesi alabilir miyim?

ayseee
set üstü ocağımız kendi kendine kapanıyor, yanarken birden sönüyor filan korktum, o yüzden yeni bir set üstü ocak almak istiyorum ama anlamıyorum nasıl bir şey almalıyım sizce? ev doğalgazlı. bütçem 1.5 - 2 bin kadar. 2 tane model buldum biri ankastre diğeri eski stil siz ne dersiniz? memnun kaldığ
set üstü ocağımız kendi kendine kapanıyor, yanarken birden sönüyor filan korktum, o yüzden yeni bir set üstü ocak almak istiyorum ama anlamıyorum nasıl bir şey almalıyım sizce? ev doğalgazlı. bütçem 1.5 - 2 bin kadar. 2 tane model buldum biri ankastre diğeri eski stil siz ne dersiniz? memnun kaldığınız ürün, marka önerilerinize açığım.

www.trendyol.com

www.trendyol.com
0
ayseee
(21.03.23)
Bütçenize ve renk zevkinize göre sınırlarsak seçtiklerinizden daha iyi alternatifler yok, bence gayet iyi cihazları seçmişsiniz.
0
zaman ilac degil insanlar unutkan
(22.03.23)
5 gözlü olan iyidir. Yüksek aleve ihtiyaç duyuluyor. Seçim güzel.
0
etna
(22.03.23)
bunlarin ikisi de ankastre diyor. ikisi de tezgaha gomme olacak yani. biri eski stil degil.
ben ilkini alirdim, 5 goz gereksiz bence.
0
hot potato
(22.03.23)
(7)

Vatan Bilgisayar'dan iPad alınır mı?

lancelot du lac
Aslında soru başlıkta. 4. nesil iPad Pro almaya niyetlendik. Web indirimi ile en uygun fiyat Vatan'da çıkıyor. Siteden ödeyip, mağazadan teslim alınabiliyormuş.Vatan'dan alınır mı ne diyorsunuz?Apple Store'da +3000 tl çıkıyor. O farka Apple Pencil alabilirim diye düşündüm.EK: Amazon'da satıcısı amaz
Aslında soru başlıkta. 4. nesil iPad Pro almaya niyetlendik. Web indirimi ile en uygun fiyat Vatan'da çıkıyor. Siteden ödeyip, mağazadan teslim alınabiliyormuş.

Vatan'dan alınır mı ne diyorsunuz?

Apple Store'da +3000 tl çıkıyor. O farka Apple Pencil alabilirim diye düşündüm.


EK: Amazon'da satıcısı amazon olan +1500 tl.
0
lancelot du lac
(21.03.23)
Valla ben zamanında Samsung tablet almıştım ve indirimi(o da 350 lira) son anda kaçırmama rağmen bana o fiyattan vermişlerdi yine de.

Vatan iyidir velhasıl.
0
Yourcousinmarvinberry
(21.03.23)
128 gb'sa pt.com.tr'ye de bakabilirsiniz.
0
brkylmz
(21.03.23)
ben geçen sene bu zamanlar vatan'dan m1 işlemcili ipad pro almıştım. en ucuz da vatandaydı.
0
Erestor
(21.03.23)
@brkylmz

ilk önce pt'ye baktım ama. vatan'dan 1000 tl farkla 256 gb alınabiliyor diye kafam karıştı.
0
🌸lancelot du lac
(21.03.23)
o kadar fark varsa yapıştır gitsin vatan'dan. eskiden daha çok kullanırdım, son zamanlarda sadece mağazadan bir kaç şey alıp çıkmışlığım var. koca firma. (evet müşteri hizmetleri kötü ama günde binlerce sorunsuz satış yapıyor adamlar)
0
brkylmz
(21.03.23)
Alınır. Yıllardır alışveriş yaparız. MacBook, Apple Watch, birkaç tane iPhone. Apple Türkiye garantili zaten herhangi bir fark yok.
0
Lim5
(21.03.23)
vatan'a karsi bir antipatim var ama hakkini yemeyelim, alinir hocam.
0
gule gule
(21.03.23)
(5)

mevduat kredi isleri

Kittie
hangikredi diye bir siteden hesap yaptim.3 kisiye soyledim bu hesabi.yanlisin var dediler. benim dedigim olsa herkes zengin olurmus.400k para girdim, cinsini tl girdim, vadesini de 32 gun girdim.8.5 - 9k gibi bir rakam belirdi.aylik faiz degil mi simdi bu?yoksa bunu da 12ye bolecegiz ve aylik getiri
hangikredi diye bir siteden hesap yaptim.
3 kisiye soyledim bu hesabi.
yanlisin var dediler.
benim dedigim olsa herkes zengin olurmus.

400k para girdim, cinsini tl girdim, vadesini de 32 gun girdim.
8.5 - 9k gibi bir rakam belirdi.
aylik faiz degil mi simdi bu?
yoksa bunu da 12ye bolecegiz ve aylik getiri 9k/12 mi olacak?
0
Kittie
(21.03.23)
Aylık evet
0
Mcfly
(21.03.23)
Bölü 365
Çarpı 32 diyeceksin.

Ek: Benim söylediğim, yıllık faizle hesaplayınca çıkan sonucu 365 güne bölüp 32 günle çarpıyoruz.

Mevcut faiz oranlarıyla hesaplayınca baktığınız sitenin yapmış olduğu hesap doğru. 32 günün sonunda 8,5-9 binlik bir faiz alırsınız.
0
Mirket
(21.03.23)
mirket: 295 lira mi getirecek yani ayda koca 400k :)

aydinlanamadim hala, sorum guncel.
0
🌸Kittie
(21.03.23)
www.qnbfinansbank.enpara.com


buradan bakabilirsiniz, 400k, 1 ayda 8 9k getiriyor
0
senolll
(21.03.23)
aylık getiriyi göstermiştir site.
arkadaşlarının dediği faizi yüzde ile hesaplarken o yıllık faizi temsil ediyor (%30 diyorsa mesela yıllık brüt yüzde otuz faiz demek)
0
roket adam
(21.03.23)
(1)

Kurs önerisi verebilir misiniz?

huçi kuçi
Selamlar,Halihazırda, asgari ücretin azıcık üstünde bir maaş karşılığında, mezun olduğum bölümle uzaktan yakından alakası olmayan, uç derecede sıkıcı ve tekdüze bir işte çalışıyorum. Kendimi tanıyalı beri içedönük, iletişim becerileri zayıf biriydim. Yaradılıştan gelen bu yabaniliğime, dışarıdaki dü
Selamlar,

Halihazırda, asgari ücretin azıcık üstünde bir maaş karşılığında, mezun olduğum bölümle uzaktan yakından alakası olmayan, uç derecede sıkıcı ve tekdüze bir işte çalışıyorum. Kendimi tanıyalı beri içedönük, iletişim becerileri zayıf biriydim. Yaradılıştan gelen bu yabaniliğime, dışarıdaki dünyadan yalıtık, evden çalışarak geçirdiğim son bir buçuk senelik zaman dilimi de eklenince, iyiden iyiye sosyal ilişkilere ve sokağa yabancılaştım. Zaruri ihtiyaçlarım gerektirmedikçe neredeyse hiç dışarıya adımımı atmıyorum. Sürdürdüğüm otsu yaşantıdan kendimi sıyırıp haftada bir-iki günlüğüne de olsa toplum içine karışabilmek adına bir kursa yazılmaya niyetliyim. Yalnız, bu kursun benim için sadece bir sosyalleşme vesilesi olmasını değil, aynı zamanda bana, ileride şu anki işimin yerini alabilecek yeni bir mesleki beceri kazandırmasını da umuyorum. Bu doğrultuda önerilerinizi almaya geldim. Heves kırıcı şeyler yazmazsanız müteşekkir olurum.
0
huçi kuçi
(21.03.23)
belki bolumunuzun gecerli oldugu ulkelerden birinin dilini ogrenmek icin bir dil kursu dusunebilirsiniz. bilmiyorsaniz ingilizce, almanca gibi kurslar hem yas grubu acisindan cok genis skalada insan olur hem dil pratigi vs. derken sosyallesme imkaniniz (ve bahaneniz) olur. bir de insan farkli dillerde farkli karakterlere burunuyor genelde, turkce konusurkenki sizle ingilizce konusurkenki siz arasinda fark oluyor belki degisik bir dilde iletisim kurarken daha acik daha sosyal bir insansinizdir denemeden bilemezsiniz bir dusunebilirsiniz bence.
0
in vino veritas
(21.03.23)
(13)

En karanlık dönemlerinizden nasıl çıktınız?

cccbehzatccc
Lütfen terapi ve psikiyati önerisi yazmayınız.Bazen rüzgar hep ters hep ters eser ya. Ve insanların "ben nerelerden döndüm" gibi hikayeleri vardır.Her şeyin ters gittiği bir dönemiz olduysa nasıl çıktınız?Neleri değiştirmeye çalıştınız?
Lütfen terapi ve psikiyati önerisi yazmayınız.
Bazen rüzgar hep ters hep ters eser ya.
Ve insanların "ben nerelerden döndüm" gibi hikayeleri vardır.
Her şeyin ters gittiği bir dönemiz olduysa nasıl çıktınız?
Neleri değiştirmeye çalıştınız?
0
cccbehzatccc
(21.03.23)
Hocam şanslara, tesadüflere, doğaüstü olaylara değil bilime bakın.

Ben bilimle çıktım. Terapi aldım hala da alıyorum. En dipten geliyorum. Bu sadece bilimle oldu.


Edit: Spor, kendinle konuşma, sosyalleşme… hayatında hiç depresyona girmemiş sadece sıkılmış insanlardan tavsiye dinlemeyin hocam. Daha da dibe batarsınız. Beyin kimyanızın değişmesinden bahsediyoruz, sağlıklı insanların yaptığı/yapabildiği şeyler fayda etmiyor. İnsanlar boşuna mı ilaç tedavisi görüyor lütfen yapmayın.
0
ruhen hastayim ben
(21.03.23)
Ben 15 yıl birine aşık kaldım. Aslında ben öyle sanıyormuşum. Sonunda tekrar başladık ve 6 ay çıktık. Ondan önce alkolik denilebilecek seviyeye gelmiştim. Bu kişi ile tekrar başladık ve 6 ay içinde saçlarım beyazladı ben bundan nasıl ayrılırım dedim. Ayrıldım ve spora başladım. Buna yemin edebilirim, en kral terapiden daha iyidir spor. Koşu, yürüyüş veya kamp. Hayatınız değişecek inanın. Spor tek çözüm.
0
dakota
(21.03.23)
Ben hâlâ o karanlik dönemimdeyim ve hep güzel günlerin hayali ile yasadim.

Fakat sanirim ben hayal kurarken ömrüm çoktan tükenmis olacak...
0
Yourcousinmarvinberry
(21.03.23)
sebat. bir yerlere dogru sonuca cok takilmadan ilerlemek. neresi oldugu onemli degil. masumiyet'te haluk bilginer diyordu: "oglum bekir dedim kendi kendime, yolu yok cekeceksin. isyan etmenin faydasi yok, kaderin boyle. yol belli, ey basini usul usul yuru simdi."
0
antikadimag
(21.03.23)
'En karanlıkta' değil de, birkaç sıkıntıda spor işe yaramıştı...
Bir de nasıl olduysa takmamaya başladım, yaşla mı ilgili nedir..ve kabullenme önemli gerçekten.zor, biliyorum. ama sana kolaylaştırıyor bazı şeyler.
ve gerçekten hayat sürprizle dolu.
'aldırma gönül aldırma'
0
gadlemler
(21.03.23)
@antikadimag+1
0
Amaranta ursula
(21.03.23)
Açıkçası hayatımda çok karanlık dönemler olmadı. Depresyon gibi bir durum da yaşadığımı düşünmüyorum ama normale göre kötü olduğum bir dönemim olmuştu. Kendimle hesaplaştım, suçun ne kadarının bende olduğunu ölçtün tarttım. Çevreme ufak zararlar verdiğimi fark ettiğimde kantarın topuzunun kaçtığını fark ettim ve yavaş yavaş normalime dönmeye başladım. Beni yatağa iten değil yataktan kaldıran sebeplere odaklandım, ekstra bir şey yapmadım. Dışarıdaki insanlardan duyduğum hiçbir şey de işe yaramadı. (Profesyonel bir yardımı kastetmiyorum).
0
black holes in the sky
(21.03.23)
Az once girdim o karanliga :')

Gezmeye falan baslayacagim sanirim. O da cozum olmazsa iyice dibi boylarim herhalde bilemiyorum.


edit: cikamayacagim ben sanirim
0
aguen
(22.03.23)
depresyonsa mevzu ondan çıkışı bilemiyorum bir kere yaşadığımı düşünüyorum öyle bir şey zamanla geçti. depresyona sokan eğer yaşanılan çok üzücü bir olay vs. ise zamanla geçiyor etkisi diye düşünüyorum. ancak ondan ziyade gelecekle ilgili endişeler bu duruma sokmuşsa depresyondan çıkmak için değil ama çıktıktan sonra bir daha bu durumu yaşamamak için bir şeyler söyleyebilirim. bu aslında pek kompleks bir şey değil. şu an böyle hissetmeni sağlayan ana sorunun ne olduğunu biliyosundur muhakkak. ne gerçekleşirse o sıkıntıyı aşacağın da bellidir. o şeyin gerçekleşme ihtimalini yükseltmek için yapabileceklerin de bellidir. sırayla o şeyleri yapacaksın ve sabredeceksin. sorunum kompleks dediğin gibi "şunu yapınca aşılacak" basitlikte bir şey değil diye düşünme. gerçekten kompleks olabilir sorunun evet ama sen basite indirgeyip en temel şeyleri bulacaksın. zaten "gerçekleşme ihtimalini yükseltmek" dedim çünkü hayat şunu yaptım ve bu sorun çözüldü şeklinde ilerleyecek kadar basit değil maalesef. sen bir şeyler yapacaksın ve yapacağın şeyin sorununa çözüm sağlama ihtimali belki de %1 ama onu yapmazsan çözüme %1 uzak kalacaksın o yüzden deneyeceksin mecbur. 99 tane %1'lik çözüm denedin çözülmedi 100. olarak ne yapabilirim diye soracaksın.
0
semaforo de medianoche
(22.03.23)
terapi ve psikiyatri önerisi yazamadığımız için mecburen cevabı boş bırakıyorum.
0
knight of cydonia
(22.03.23)
spor. sprint atacaksın. her koşun yarış temposu olacak. belgrad ormanı'nda hayvan gibi çığlık atmıştım fazla gaza gelip. müzik ruhun gıdası. modunu çok kolay değiştirirsin. upbeat müzikler dinle. bir de tüm derdini samimi bir şekilde anlatacağın arkadaşların varsa, bol bol kahve eşliğinde boğaz gezileri, muhabbet. + bol flört. seks olmasına gerek yok. flört etmek çok güzel bir moda sokar insanı. bu genel olarak modunu iyileştirmek için yazdıklarım.

çok kötü zamanlarımdan çok çalışarak çıktım ben.
0
gabe h coud
(22.03.23)
zamanla. sakin olup geçici olduğunu hatırla. ne durumdasın bilmiyorum ama çok çok kötü zamanlarım geçti gitti. nefes alıp verdim geçmesini bekledim.
0
hobarey
(22.03.23)
yapmam gerekeni yaparak
0
sert siyah krom
(22.03.23)
(5)

Parayı bozdurmak ve tümletmenin İngilizce karşılığı

put it in your appropriate place
Yabancı dilde böyle bir tabir var mı? İşte 500 Euro var. Satıcı bozuk yok yav, bir bozdurup getirsen olmaz mı dediğinde hangi tabiri kullanıyor?Tam tersi olarak da soruyorum. Elinizde 20 tane 1 euro var madeni. Tümletmek olarak hangi tabir karşılıyor?
Yabancı dilde böyle bir tabir var mı? İşte 500 Euro var. Satıcı bozuk yok yav, bir bozdurup getirsen olmaz mı dediğinde hangi tabiri kullanıyor?

Tam tersi olarak da soruyorum. Elinizde 20 tane 1 euro var madeni. Tümletmek olarak hangi tabir karşılıyor?
0
put it in your appropriate place
(21.03.23)
para bozmak: break. Can you break a twenty for me, please?
tumletmek hic duymadim, tam karsiligi yok sanirim. Can you exchange these for bigger bill falan olabilir
0
speedy
(21.03.23)
fiil burada "change". Can you change this 20 dollar bill for two tens?
Saticinin bozdurup getirsen olmaz mi kardes dedigini hic duymadim. Genelde "we do not accept $100 bills" tarzi bir ibare olur veya oyle soylerler. Oradan daha dusuk bir denominasyon bulup getirmen gerektigini anlarsin.
0
hot potato
(21.03.23)
@speedy Tümletmek, bozdurmaktan aklıma geldi. Pekte önemli değil. Teşekkür ederim.

@hot potato Bozdurup getirsen olmaz mı aklıma gelen örnekti. Bir yurtdışı gezisinde karşılaşmıştım benzer bir problemle ama satın aldığım şey ürün değildi. Bir sinagog gezisinde gerçekleşmişti. "we do not accept $100 bills" dediğiniz iyi oldu. Karşıma çıkar.
0
🌸put it in your appropriate place
(21.03.23)
Bozma yanıtlanmış, tümletme için "exchange small bills for larger ones" tabiri yeterlidir.
0
zaman ilac degil insanlar unutkan
(21.03.23)
bozdurmak: change (need change for 500 euros..gibi)
butunletmek : tally (need to get my coins tallied..gibi)
0
cooperr
(21.03.23)
(2)

Avm oto yıkama

epitaf
Avm oto yıkama için tavsiye alabilirim. Kullanıp memnun kaldığınız var mı? Mesela piazza avm ya da watergarden gibi. F/p de önemli tabi. Ayrıca iç dış yıkamada özellikle dikkat ettiğiniz hususlar var mı?
Avm oto yıkama için tavsiye alabilirim. Kullanıp memnun kaldığınız var mı?
Mesela piazza avm ya da watergarden gibi.
F/p de önemli tabi.

Ayrıca iç dış yıkamada özellikle dikkat ettiğiniz hususlar var mı?
0
epitaf
(21.03.23)
beni yıka var. van migrosta. iyidir.
fırça kullandırmamaya çalış eğer dinlerlerse.
0
unabomber
(21.03.23)
piazza avm'de otomobil karşılayan bir kopil vardı hem iyi yıkamadılar hem söyledikleri saatte araç yetişmedi.
0
alp9900
(22.03.23)
(5)

Pasaport almak için iktidarın değişmesini beklemek mantıklı mı?

Unde bach canim
Pasaport harcı bu kadar uçtuğu halde kısa vadede zaten ücretin düşmesi mümkün değil di mi?
Pasaport harcı bu kadar uçtuğu halde kısa vadede zaten ücretin düşmesi mümkün değil di mi?
0
Unde bach canim
(21.03.23)
Gençlerden ücret almayacağız diyorlardı geçen gün. Bence ekonomik olarak zorda değilseniz beklemeye değmez. İktidar değişecek de fiyat düşecek de.
0
ruhen hastayim ben
(21.03.23)
uzun vadede dahi fiyatın düşmesine ihtimal vermiyorum. yeni yıl zamları %100'den fazla değil de daha makul bir oranda yapılabilir sadece. 25 yaş altı öğrenci için harçsız pasaport halihazırda var zaten. bu tarz bir uygulamanın kapsamı genişletilebilir belki.

ayrıca seçimin ertesi günü bambaşka bir güne uyanacakmış gibi beklenti görüyorum insanlarda bu çok saçma. hükümet değişse bile ertesi gün hadi her şeyin fiyatını düşürüyoruz demeyecek. pasaport harcına sıra gelene kadar yıllar geçer. o yüzden beklemenin bir mantığı yok.
0
kanatlı kontun müşfik öpücüğü
(21.03.23)
Bence pasaport harcından daha önemli konular var güncel. Ülkenin mevcut rejimi değişmez ise biz de Afganistan gibi olacağız ve Avrupa/US de aptal değil nihayetinde.

Sonuç: her zamankinden daha zor vize muafiyeti, özel pasaportlara bile sınırlama ve normal vatandaş için yurt dışına çıkmanın artık hayal olması...
0
Yourcousinmarvinberry
(21.03.23)
25 yaş altı öğrencilerden zaten pasaport harcı alınmıyor. sadece defter bedeli ödüyorsun o da çok cüzi bir miktar. ilk pasaportumu ben böyle almıştım kaç yıl önce. hatta şuan yl veya dr öğrencisi olup 25+ yaşında olanların da harç ödemeden alma hakları varmış ama onun detayını tam bilmiyorum. bu tarz bir soruyu geçen birisi şuan araba alayım mı yoksa seçim sonrası mı alayım diye sormuştu bende istediğin araba şuan varsa bayide bekleme hemen al demiştim. şuanki fiyatlar seçimi kim kazanırsa kazansın daha makul kalacak bence. ytd.

@Yourcousinmarvinberry hocam 20 yıldır iran-afganistan olucaz geyiği bitmesin mi artık? bir de şeriat gelecek söylemi var hep aynı terane ama gerçekten en güçlü oldukları zaman bile gelmedi sonuç olarak. bu söylemler işlemiyor, çalışmıyor artık. lütfen.
0
debian
(22.03.23)
Öğrencilerden harç alınmıyor +1

25 yaş sınırını bilmiyordum şimdi öğrendim, baya da yüksek bir yaşmış.

"Gençlerden ücret almayacağız diyorlardı geçen gün" böyle bir vaatleri mi var? E zaten öğrenciden alınmıyor harç uzun yıllardır!

Ayrıca bir çoğunuzun abisi olarak tavsiyem, seçim öncesi hiç bir vaade inanmayın. Kim verirse versin, sağı solu yok bu işin. Bizdeki anlayış dün dündür bugün bugündür maaelesef.
0
John Bloor
(22.03.23)
(4)

Kaygılanmalı mıyım?

birkibirkibirkibirkiuc
Merhaba,Son yarım saat içinde şunlar oldu:-tanimadigim bir numara tarafından arandım, yanlış olduğunu söyledi.-whatsapp'ten birisi selam yazıp benimle bir app üzerinden tanıştığımızı söyledi, hayır dedim özür dileyip gitti.-bir lgbt community'sine kabul edildiğim email'i geldi. Ben böyle bir başvuru
Merhaba,

Son yarım saat içinde şunlar oldu:

-tanimadigim bir numara tarafından arandım, yanlış olduğunu söyledi.
-whatsapp'ten birisi selam yazıp benimle bir app üzerinden tanıştığımızı söyledi, hayır dedim özür dileyip gitti.
-bir lgbt community'sine kabul edildiğim email'i geldi. Ben böyle bir başvuruda bulunmamistim.
-iki tane daha önce kullandığım siteden şifre yenileme talepleri geldi.

Bunların hepsinin pek tesadüf olduğunu sanmıyorum. Birisi benimle mi ugrasiyor? Yapabileceğim bir sey var mı?

Teşekkürler.
0
birkibirkibirkibirkiuc
(21.03.23)
Kötü ayrıldığınız, belki de size kinlenmiş olan eski sevgili hamleleri olabilir mi?

Kuzenimin ayrıldığı kız, kuzenimin fotoğraflarıyla bir gay dating sitesinde fake profil oluşturup telefon numarasını falan paylaşmıştı. Aklıma o geldi.
0
jonas
(21.03.23)
Erkek değilseniz evet.
Bu kadarı tesadüf olamaz.
0
diyecevaplandı
(21.03.23)
Erkeğim evet ve çok büyük ihtimalle arkasında eski kız arkadaşım olduğunu düşünüyorum. Bunun önüne nasıl geçebilirim?
0
🌸birkibirkibirkibirkiuc
(21.03.23)
kayıt yapılan ip'ler loglanıyor. savcılığa gidip sizin isteğiniz dışında kişisel bilgilerinizin başka sitelerde kullanıldığını ve yapan kişiye şikayet içeren bir dilekçeyle savcılığa gitmeniz lazım.
0
false pretension
(21.03.23)
(3)

Japonya'dan aldığım ürün 5 gündür gümrükte bekliyor?

Dark Wizard
Arkadaşlar 13 ünde bir ürün aldım japonya'dan 3 günde tr'ye geldi 5 gündür gümrükte bekliyor neden acaba gümrük vergisi ödemedim zira sitede yoktu sorduğum arkadaşlar o siteden alanlar ptt getiriyor ona ödüyorsun dediler vergiti acaba bu yüzden mi bekliyor ne kadar bekler ve acaba istanbul'da mıdır
Arkadaşlar 13 ünde bir ürün aldım japonya'dan 3 günde tr'ye geldi 5 gündür gümrükte bekliyor neden acaba gümrük vergisi ödemedim zira sitede yoktu sorduğum arkadaşlar o siteden alanlar ptt getiriyor ona ödüyorsun dediler vergiti acaba bu yüzden mi bekliyor ne kadar bekler ve acaba istanbul'da mıdır ürün. Ödemeyi şimdi mi yapmak gerek
0
Dark Wizard
(21.03.23)
Yanılıyor muyum bilmiyorum ama aliexpress falan bizim gümrükler problem çıkarıyor diye vergi dahil satış yapıyorlardı. Kapıda vergi tahsilatı olayının hala devam ettiğinden emin olun, aksi halde gümrüğe gidip ürünü teslim almanız gerekebilir.
0
Unde bach canim
(21.03.23)
Hangi kargoyla geldi? Ne kadarlik bi urundu?

Kargo firmasina ulasmani oneririm.
0
another satisfied lover
(21.03.23)
ingiltereden aldım kapıdan tahsilat yaptılar. ilk siparişim 10 günde gelmişken ikincisi 1.5 ayda falan geldi. değişebiliyor süreler.
0
paintov
(21.03.23)
(7)

Seçim sırasında yurt dışı seyahatinde olmak

zimbirik
Ailem seçin sırasında beni ziyarete geldikleri için yurt dışında olacaklar. Benim yerleşik bir ikametgahım var bulunduğum ülkede. Ailemin oy kullanması için yapabileceğimiz bir şey var mı? Bilen var mı?
Ailem seçin sırasında beni ziyarete geldikleri için yurt dışında olacaklar. Benim yerleşik bir ikametgahım var bulunduğum ülkede. Ailemin oy kullanması için yapabileceğimiz bir şey var mı? Bilen var mı?
0
zimbirik
(21.03.23)
ikametleri yurt dışı olmadığı sürece yapabileceğiniz bir şey yok. oturum vs olmadan da ikamet bilgisi taşınmıyordur diye düşünüyorum.
0
kanatlı kontun müşfik öpücüğü
(21.03.23)
İkametleri yurt dışında olmadığı için yapabileceğiniz hiçbir şey yok +1. Sizin için çeşitli çözüm yolları var da (havaalanında oy kullanmak gibi) onlar bağlı bulundukları yerde oy kullanmalı. Yapabilirseniz seyahat tarihini değiştirin derim; oy kullanmak şu aşamada çok önemli.
0
fraise
(21.03.23)
Maalesef yok, gitmeseler daha iyi.
0
unidentified floating object
(21.03.23)
@but that east just a dream, bu yanlış bir bilgi maalesef. İkametgah adresi yurt dışında olanlar gümrükte oy kullanabilir sadece, Türkiye'dekiler değil.
0
fraise
(21.03.23)
Hocam bilet tarihlerini değiştirin, aman diyeyim. Bu seçimler çok önemli
0
bapyemir
(21.03.23)
Bugün nüfus müdürlüğü benim adresimi alıp babamların 2. Adresi olarak sisteme girmiş. Olup olmayacağı belli değil gerçi. Olmadı tarih değiştirecekler panik yok.
0
🌸zimbirik
(21.03.23)
Benden başka konuyu araştıran varsa bilgi vermek açısından son durumu buraya yazayım.

Nüfus müdürlüğünden dilekçe verdi ailem. Biz yurt dışı gezisinde olacağız şu adreste diye. Dilekçe yskya gitti ve kabul edildi. Yurt dışında oy verebilecekler.
0
🌸zimbirik
(28.03.23)
(1)

Bu Hangi Canlı Yayın Aracı?

calmdown
selamlar,örnek olarak bahar feyzan'ın youtube kanalından bir video linkliyorum.https://www.youtube.com/watch?v=EilY0Cdmb58Hanımefendinin kullandığı canlı yayın altyapısı nedir acaba?
selamlar,

örnek olarak bahar feyzan'ın youtube kanalından bir video linkliyorum.
www.youtube.com

Hanımefendinin kullandığı canlı yayın altyapısı nedir acaba?
0
calmdown
(21.03.23)
Streamyard olabilir çoğu bunu kullanıyor
0
olaylar olaylar
(21.03.23)
(4)

Kapalıçarşıda döviz ne civarda?

nhk ni youkosu
Mesela biz alırken banka 19.28'den veriyor şu an. Yüzyüze alırken çok daha düşüğe alabilen var mı?
Mesela biz alırken banka 19.28'den veriyor şu an. Yüzyüze alırken çok daha düşüğe alabilen var mı?
0
nhk ni youkosu
(21.03.23)
Mirket
(21.03.23)
Unde bach canim
(21.03.23)
konudan bağımsız kurlar çok iyiymiş ya, nasıl bankanın aldığının çok daha üzerinde alıyor bu arkadaşlar bilen var mı ?
0
garavel
(21.03.23)
@garavel Kabaca banka tok satici diye dusun hocam, tuzu kuru, parasi var zaten. Piyasada ise doviz talebi, para talebi var, dolayisiyla bankadan daha iyi fiyatlar verebiliyorlar doviz burolari. O yuzden islek bir yerdeki dovizci her zaman bankadan iyidir. Su da var bankadan yattigin yerden 2 tikla doviz aliyorsun, guvenle hesabina aktariyorsun trink diye, haliyle bunun bir bedeli olacak. Digerinde yuklu parayla sokaga ciktin, bu bir risktir, bunun trafigi, guvenligi, dalginligi vs gibi faktorler de var, itis kakis bir kavgaya denk gelirsin, yasli amcaya yol tarif edersin 2 dakika sonra paran cebinde olmayabilir, her gun okuyoruz haberlerde iste takside para unutandan gaspa ugrayanlara kadar hep baskalarina olacak diye bir kural yok, hayat.
0
freedonia
(22.03.23)
(9)

memurlar, memurluk ...

wop
https://www.eksiduyuru.com/kullanici/88050/wopşimdi o kadar kpss çalıştım ettim ilanlar gelmeye başladı. gene sınavlar, mülakatlar falan var. olur da memur olursam şu an için alacağım maaş 15-16 civarında bir para.kötü demiyorum. ilk başlangıç için özelde bu paralar yok onu da biliyorum.ama yanlışlı
www.eksiduyuru.com
şimdi o kadar kpss çalıştım ettim ilanlar gelmeye başladı. gene sınavlar, mülakatlar falan var. olur da memur olursam şu an için alacağım maaş 15-16 civarında bir para.
kötü demiyorum. ilk başlangıç için özelde bu paralar yok onu da biliyorum.
ama yanlışlıkla istanbula falan atanırsam, çalışan halim işsiz güçsüz halimden daha kötü bir duruma düşecek.
ailemden bildiğim, bu maaş ileride de çok artmayacak. reel anlamda daha kötüye gidecek hatta.
evet 657nin çeşit çeşit güzelliği var. büyük salaklıklar yapmazsam kovulmam. maaşım yattı mı sigortada patron çakallık yaptı mı vs gibi dertlerim yok.
ama bilmiyorum yani derdim monotonluk değil diğer sektörlerde de indiana jones hayatı yaşanmıyor. ama kamuda olduğun yerdesin. kağıt üstündeki ilerlemeleri ve belki müdürlük vs kitlendiğinde aldığın etiketi saymazsak monolit gibi duruyorsun.
tamam hayat işten ibaret değil. ama günün üçte birini alan bir şeyi de böyle geçirmek istemiyorum sanırım.
kamu çalışanları bunlarla nasıl başa çıkıyor ya da çıkabiliyor mu?
0
wop
(21.03.23)
Özel sektörde çalıştığın müddetçe para kazanırsın. Kamuda çalışsan da çalışmasan da maaşını alırsın. Türkiye'de hiçbir zaman özel sektör kamudan iyi olmadı. Çok eskiden bilgisayar mühendisi olup da öğretmen olarak kamuya atanmak için uğraşanlar vardı.

Monotonluk özel sektörde çok daha fazla. Tatil az. Çalışma yoğun. Deli gibi çalışıyorsun. Özelde çalışmayı övmek değişik bir kafa bence. Son yıllarda ortaya çıktı
0
OrangeYellow
(21.03.23)
Memur olmak dünyanın en güzel şeyi. İş garantin var, sırf bu bile müthiş konforlu bir şey. İzinlerin, kıdem tazminatın, ıvırın zıvırın her şeyin tam yerli yerinde. Hatta özel işler yapıyorsan (öğretmen, polis vs) polisevine gidip 1 liraya çay da içebiliyorsun.

Eğer özel sektörde daha çok para kazanabilecek bir potansiyelin varsa özel sektöre geç tabii. Ama o olsaydı oturup o kadar sene kpss çalışmazdın muhtemelen çünkü kpss saçma sapan bir sınav.
0
roket adam
(21.03.23)
ben kamuda uzmanım bana sorabilirsin istediğini..

ne mezunusun kariyer memurluğu mu istiyorsun, kurum avukatlığı mı mühendis mi düz memur mu?

yds puanın var mı?

yeni başlayan uzman yardımcısı 19 alıyor şu an. temmuzda da artar ama değer mi değmez.
0
Hallegadola
(21.03.23)
kamuda sistem senin çalışmana engel. evrak üstünde her şey tıkırında görünsün yeter. salak salak müdürlere ıqsu düşük insanlara maruz kalacaksın. ancak 5:30dan sonra kralı gelse tanıma ki 657 de atılmakta çok zor. en kötü yanı sen üniversite mezunu uzman bir meslek sahibi olsan da vasıfsız bir sürü insan senden fazla maaş alıcak.
0
mikahakkinen
(21.03.23)
Maaş az evet ama mesai saatiniz az olduğu için ekstra çalışmalarla bir memur maaşına yakın daha gelir elde edilebiliyor. Ben şu an ekstradan çalışmama rağmen hala özel sektörden saatler önce işten çıkmış evime varmış oluyorum.

Üstelik gelecek kaygınız yok. Biriyle ters düşseniz bile mobbinge uğramıyorsunuz. Sevdiğiniz bir işse zaten rahat edersiniz.

Şu an tek eksiniz ev kiraları. O da özel sektörde çalışsanız bile zorlayacaktı sizi. Ben hala ana babasına muhtaç özel sektör çalışanları biliyorum.
0
ruhen hastayim ben
(21.03.23)
Başka şansın yok sanırım. Hiç kendini yorma. Direkt tercih yap. Başka bir seçeneğin olsaydı zaten onu seçmiş olurdun. Memurlar bir noktada özel sektörün gerisinde kalıyor maaş olarak.
0
dissendium
(21.03.23)
kpss lisans sınavı çok zor bir sınav. kazansan bile dediğin gibi nereye gideceğin belli değil, alacağın maaş belli. gittiğin yerde kiranı nasıl ödeyeceksin. psikolojini bozduğuna değmez gibi. özel sektör de berbat halde ama sabah akşam memuriyet övmek de değişik kafa bence.
0
nothing in my way
(21.03.23)
kamuda da ozel sektorde de calistim.

kamuda calisirken daha ust bir kavrama, devlete hizmet ettigimi hissederdim. bu da bana parayla olculemeyecek bir haz verirdi. ayni zamanda uzerinde bir patron olmamasinin getirdigi bir rahatlik vardi.

ozel sektorde calisirken elbette daha fazla para kazaniyorsun. ama bir patrona para kazandiriyorsun aslinda. onun marabasi oluyorsun. simdi ozel sektorde isi kivirabilecegini dusunuyorsan ozelde calis derim, cunku sinif atlamani mumkun kilabilir. hizli yukselebilirsin.

yani ozetle ilerleme yok demissin ama gercekten ilerleme istiyor musun? ilerleme terle, gozyasiyla gelir. buna ihtiyacin veya niyetin yoksa kamuda calisilir elbette.
0
antikadimag
(21.03.23)
aslında sanırım iki temel sorunum var. biri monotonluk, sıkıcılık değil sanırım. bir işe yaradığını hissetme duygusu. her gün aynı şeyi yapayım edeyim bu sorun değil ama bunun gerçek dünyada bir karşılığını görmek istiyorum.
diğeri de maddi kısım tahmin edersiniz. tamam özel sektörde herkes girip 10 yıl sonra ceo olmuyor ama kamuda aldığın reel ücret sürekli azalıyor işçi kadrosunda değilsen ya da birkaç istisna kadroda. bir şey olduğunda şekip gitme şansın, başka iş bulma şansın da yok gibi.
0
🌸wop
(23.03.23)
(2)

Almanya' da iş bulma

guitarissimo
Merhabalar yeni göçmenlik yasası gereği dil zorunluluğu vs. ortadan kalktı. Yığınla youtube videosu vs. seyrettim değişik teknikler öğrendim ama yine de buradan da sormak istedim. Ben Sesçiyim. Müzik bölümünden mezunum, başka bir üniversiteden de Audio and Sound Design sertifikam var ve burada ortal
Merhabalar yeni göçmenlik yasası gereği dil zorunluluğu vs. ortadan kalktı. Yığınla youtube videosu vs. seyrettim değişik teknikler öğrendim ama yine de buradan da sormak istedim. Ben Sesçiyim. Müzik bölümünden mezunum, başka bir üniversiteden de Audio and Sound Design sertifikam var ve burada ortalama büyüklükte bir konser salonunda sesçilik yapıyorum. Birsen Tezer, Ezginin Günlüğü vb. sanatçılara ev sahipliği yapan bir yer. İşimle ilgili övgüler alıyorum, hızlı ve temiz çalışıyorum. Dil engeli artık patronların inisiyatifine bırakıldı. İngilizcem fena değil bir sınavda B2 çıktım. Ama ben yine de Türklere hitap eden mekan, konser ve veya Tiyatro salonu, Organizasyon firması bakıyorum. Belki buradan bir bileniniz çıkar.
Not: Eğer yasa ile bilgileriniz Marttan önceyse yorum yapmayın çünkü değişti.
0
guitarissimo
(21.03.23)
Hevesinizi kırmak istemem ama kağıt üzerinde alınan kararlara bakmayın. Almanya'da türk olup ırkçılığa hala uğrayanları çok duyuyorum - türk heykeltraşlara kadar...

Yasa öyle çıkmış olabilir ama şuan turistik schengeni bile yavaşlatıp ret basmaya başladılar...
0
cccbehzatccc
(21.03.23)
Hocam Almanya ne yazık ki öyle övüldüğü kadar fırsatlar ülkesi değil. Hele ki sanatçılar için hiç değil. İngiltere veya Fransa'da bile Almanya'dakinden daha fazla iş olanağı bulurdun şayet kabul alabilseydin.

Sanat icra edenler için iki iyi adres var zaten; Kanada ve pek tabii ki USA.
0
Yourcousinmarvinberry
(21.03.23)
(5)

Yurtdışı enflasyon

tripanasoma
Merhaba herkese,İşin içinden çıkamadığım bir konuyu sizlere sormak istiyorum. Şöyle ki; geçen yıl bu zamanlarda Euro yine 20 tl civarındaydı. Amsterdam’a gitmiştik. Gecelik yaklaşık 1000 tl ye merkezde kaliteli bir otelde kaldık. (Library hotel) Ve tüm oteller bu fiyatlardaydı. Şimdi yine Nisan ve E
Merhaba herkese,
İşin içinden çıkamadığım bir konuyu sizlere sormak istiyorum. Şöyle ki; geçen yıl bu zamanlarda Euro yine 20 tl civarındaydı. Amsterdam’a gitmiştik. Gecelik yaklaşık 1000 tl ye merkezde kaliteli bir otelde kaldık. (Library hotel)
Ve tüm oteller bu fiyatlardaydı. Şimdi yine Nisan ve Ekimde Amsterdam seyahatlerimiz var. Gecelik ortak tuvaletli hosteller bile 3-4000 den başlıyor çift kişilik odalar. Geçen yaz kaldığımız otelde aynı oda 6000 tl falan olmuş. Yani Euro kuru değişmedi hala 20 tl. Yani bu ülkelerde % 400 enflasyon mu var nasıl oluyor?
0
tripanasoma
(21.03.23)
geçen sene korona etkisi vardı, oteller boştu. şu an her şey normale döndü. bu da fiyatlara yansıdı tabiki.
0
biergarten
(21.03.23)
50 euroya amsterdam'in orta yerinde kaliteli bir otelde kalmis olmaniz o kadar absurd bir durum ki, su an verdiginiz fiyatlar makul, seneler once 10 kisilik yatakhaneli hostelde yataga 35 euro vermisligim var...
0
hewit
(21.03.23)
Geçen sene korona etkisi vardı. Şu andaki fiyatlar daha doğru. Yaptığınız hesap yanlış, zira turizmin mevsimsel etkisi var, enflasyonda hostel fiyatlarını değil bunu değil domates, patates gibi günlük ihtiyaçları baz alırsın.
0
roket adam
(21.03.23)
Avrupa'da en temel yiyecek urunlerine 30% zam geldi, savas sagolsun. Hollanda ozelinde bilmiyorum da ben yazin icin goz attim favori yerlerime: Yunanistan ve Ispanya'da sote yerlerim var. Bir Yunan adasindaki yerim hic artmamis, artmis gerci de Booking genius level 3 bilmemne indirimleriyle 40 euro indirim yaptim diyor, Girit'teki favori bolgemde 30% kadarlik artis var, bir tane dolmayan otel biliyorum, o otel pasa pasa yari fiyatina inecek, hic bir sey kistiramazsak ona giderim. Ispanya'daki yerim de cok yukselmis ya, 50%, 60% artmis. Yoksa Bunlar tok saticiyi mi oynuyor acaba? Valla nasil olacak ben de bilmiyorum, tum Avrupa grevlerle calkalaniyor zaten. Bunlar musteri bulabilecekler mi? Ucuz diye herkes Turkiye'ye kacar. Sizin Amsterdam'in ozel durumlari olabilir, etkinlik falan belki, bilemiyorum.

Korona etkisi kalkti bir de o var. Gecen yil otelciyle muhabbet ediyordum, 2022'yi de kaybettik diyordu, ben de ne alakasi var, korona bitti nisanda zaten. herkes pasa pasa tatilini yapiyor derken o musteri gelmedi diyordu. Korona doneminde oteller, seyahat acenteleri vs birbirine girmis, sozlesmeler feshedilmis easyjetler, tuileri bazi bolgelere almamislar, bazi bolgelerden kendileri cekilmis, kimisinde otel kimisinde acente batmis vs. Simdi masa kurulmustur yeniden.
0
freedonia
(21.03.23)
Kuzey Amerika'da covid sirasinda normalde konaklamanin imkansiza yakin oldugu, gecesi $500-600 dolarlik otellerde $120'ye kalabiliyordun, fiyatlar yavas yavas eskiye donmeye basladi. Ucak bileti fiyatlari da ucmus durumda. 3 sene zarar ettiler, acisini kotu cikaracaklar..
0
cooperr
(21.03.23)
(2)

Veterinerlere Soru: Alman Ç. Köpeği'ne iç ve dış parazit için ne alalım?

abi bi dizi buldum on numara
Almanya'da sipariş vereceğim sadece tr'de satılan ürünler olmasın ne tavsiye edersiniz? Dişi köpek 27-29 kilo arasında 2.5 yaşında kısır değil.
Almanya'da sipariş vereceğim sadece tr'de satılan ürünler olmasın ne tavsiye edersiniz?

Dişi köpek 27-29 kilo arasında 2.5 yaşında kısır değil.
0
abi bi dizi buldum on numara
(21.03.23)
Nexgard spectra

Biz nexgard spectra kullanıyoruz, pahali ama çok iyi ürün.
0
logisticsmanager
(21.03.23)
Bu arada veteriner değilim ama ürün hem veterinerler tarafından öneriliyor hem de Türkiye'de yok benim bildiğim.
0
logisticsmanager
(21.03.23)
(12)

ankara'ya taşınmak

matilda
2 sene önce ankara'ya gittiğimizde (kızılay'a) çok sevmiştim ve burada yaşanır demiştim. kızılay hariç tabii gezdik biraz. eski meclis falan, batıkent'e kadar gittik. pirinçhan'da oturduk vs. deprem olunca, istanbul'da bütçemize uygun yeni ev de bulamadığımız için evi satıp ankara'dan ev alıp oraya
2 sene önce ankara'ya gittiğimizde (kızılay'a) çok sevmiştim ve burada yaşanır demiştim. kızılay hariç tabii gezdik biraz. eski meclis falan, batıkent'e kadar gittik. pirinçhan'da oturduk vs. deprem olunca, istanbul'da bütçemize uygun yeni ev de bulamadığımız için evi satıp ankara'dan ev alıp oraya yerleşme fikri ciddi ciddi çıktı, yaz sonu gibi taşınmayı planlıyoruz. ama ben hala net olamıyorum. doğma büyüme istanbulluyum. denizle hiç alakam yok olsa da olur olmasa da en son deniz kenarında ne zaman oturdum hatırlamıyorum bile ama konsere, tiyatroya vs gitmeyi severim. sosyal anlamda ankara nasıldır bilemiyorum. istanbul'a alışmış biri ankara'da mutlu olabilir mi bilemiyorum.
sizin fikirleriniz nedir? daha huzurlu ve az kaoslu bi hayat için tüm sevdiklerimizi bırakıp ankara'ya gitmeye değer mi? benim ankara'da kimsem yok ama eşimin var akrabaları. istanbul'da da hiç arkadaşım yok gerçi, ailem var sadece.
0
matilda
(21.03.23)
ankaraya girince alışıyorsun. yaşanır, zor değil.
ankara - duyuru buluşması is loading :))
0
erty_ksk
(21.03.23)
Boğaza nazır bir dairede oturmuyorsan, boğaz manzaralı bir cafe ya da restorana gidip martıları gemileri seyretme ya da bir vapura binip, deniz havası koklama zevkin yoksa, ya da ben atalarımın yaptırdığı muhteşem camilerin karşısına geçip gururlanmak istiyorum zaman zaman demiyorsan, futbolda üç büyüklerden biriyle ilgili bir yaşam kültürün yoksa her bakımdan Ankara daha iyidir.
Ama İzmir en iyisidir.

Üçünde de uzun uzun yaşadım da ordan biliyorum.
0
Mirket
(21.03.23)
şair bile demiş ankaranın en iyi tarafı istanbul a dönüşüdür diye.
yaşam tarzın 8 de eve gidip yayılma üzerine kurulu ise ankara tam sana göre kardeşim.
ha aktif tempolu olayım diyorsan işte orada ankara sana gelmez.yürüyüş aktivitesi bile yapman zordur bi tunalı caddesi var orasıda 200 metre hepi topu.
0
deepex
(21.03.23)
Denizi olan sehirde yasamak demek surekli deniz kenarinda oturmak demek degil. Deniz kenarinda bir yerde yasamak farkli bir hayat/tat katiyor sehir yasamina. Gitmeseniz de hissediyorsunuz. Denizsiz sehirler az veya cok daha kapali toplumlar oluyor. Ankara da oyle. Istanbul'da buyumus biriyim ben de. Ankara'da da 7 yil yasadim (lisans+yuksek), ne kadar baskent olursa olsun kapali bir yer. Belli bir yerin disina hic cikmiyorsunuz desem yeridir. Bir sure sonra da sıkıyor insani, sehrin ömrü bitiyor, istanbul gibi ömürlük bakamiyorsun, ben bakamadim en azindan. Simdilerde is icin gidiyorum bazen, acayip boguyor beni. Ogrencilik yillari olmasa katiyen dayanamazmisim 7 yil boyunca. Bence pisman olursunuz oraya tasinirsaniz ve anca tasinirsaniz anlarsiniz denizin hayatinizda ne denli etkisi oldugunu. Daha ferah yerler dusunun derim nacizane.
0
unidentified floating object
(21.03.23)
istanbul'un inanılmaz overrated bir şehir olduğunu düşünüyorum. kesinlikle ankara'ya taşınmakla iyi bir karar vermişsin.

not: 11 yıldır istanbul'da yaşıyorum.
0
knight of cydonia
(21.03.23)
cok ozel bir konser olursa istanbul'da gidersin zaten.

is guc olayi bahsedilmemis. kariyer oldugu gibi ankara'ya tasinabiliyor mu?

ben sirf daha az kaos var, evler azicik daha ucuz diye tasinmazdim.
0
hot potato
(21.03.23)
Ankara da artik istanbullasti endise etme.

Pahalilik, kalabalik istanbul'la su an kafa kafaya.
0
Yourcousinmarvinberry
(21.03.23)
ben dogma buyume ankaraliyim. ailemizin gecmisi yuzyillardir burada. yani burasi ile ozel bir bagim var. ankarayi yedirmem.

bir sehir olarak istanbul elbette cok daha guzel. ancak bu imkanlari ne kadar kullanabildiginiz de onemli.

kultur/sanat konusunda eksiklik cekmezsiniz. burada da bir suru atraksiyon oluyor. 6 milyon nufuslu baskent'ten bahsediyoruz. ozellikle belli basli semtlerde mutlu olabileceginizi, hatta istanbul'dan daha iyi durumda olabileceginizi dusunuyorum.

ama daha cok huzur, daha az kaos konusunda cok buyuk bir fark olmayabilir. yani sizin nedenlerden dolayi bana pek aradiginizi bulurmussunuz gibi gelmedi.
0
antikadimag
(21.03.23)
Yani açıkçası sanat konusunda çok seçici zevkleriniz yoksa, haftada birkaç akşamınızı bu tarz etkinliklere harcamıyorsanız İstanbul'la kıyaslamaya gerek olmadığını düşünüyorum. DT burada da gayet iyi, özel tiyatrolar da sürekli geliyor. Yabancı sanatçıların konserleri İstanbul'a göre daha az tabi ki ama bunun için git gel yapabilirsiniz. Yerli sanatçıların konser çeşitliliği çok yüksek zaten her türden var. Sanat galerisi, atölyeleri gibi şeyler de Ankara'da gayet mevcut farklı enstitülerin etkinliklerine gayet katılım sağlayabilirsiniz.
0
black holes in the sky
(22.03.23)
gece hayatının saat 8'de bittiği falan tamamen kulaktan dolma. önce onu söyleyim. istanbul-ankara karşılaştırması neden var? çünkü sosyal, kültürel, iş imkanı, kısacası yaşam standardı açısından 2. sırada olduğu için. istanbul ile başka bir şehrin kıyaslandığını gördün mü? belki ara sıra izmir diyebiliriz. biletix ve diğer bilet sitelerinden konser veya tüm etkinliklere bakabilirsin. göreceğin şey istanbul'dan sonra en çok etkinliğin olduğu şehrin ankara olduğudur. üstelik kira, ulaşım ve diğer masrafların nispeten azalacağı için etkinliklere daha fazla bütçe ayırmak mümkün olabilir. ulaşım açısından metro istanbul'daki kadar kullanışlı değil ama birçok yere metro ile ulaşım mümkün. kısacası istanbul'da nasıl bir hayat yaşıyordun ankara'dan ne bekliyorsun. ona karar vermek gerek.

bir de şunu ekleyim. istanbul binlerce yıldır çeşitli devletlerin en önemli şehri olmuş, o devletlerin kültürlerinden beslenen, geride bıraktıkları sanat eserleriyle yoğrulmuş bir kent. ankara'nın gelişimine ise en fazla 150 yıllık bir süreç diyebiliriz. onun için karşılaştırma da pek adil değil.
0
jepa
(22.03.23)
İstiklal'de yürürken aldıkları vibei ankara'da bulamayacağını sananlar gitsin ulus'ta yürüsün. istiklal mi kaldı abi? sokak müzisyenleri, onların etrafına toplananlar bile yabancı.

8'den sonra hayat yok diyenler mamak'ta mı yaşıyor bilmiyorum.

haftasonları bütün barlar, gece kulüpleri sabaha kadar açık. diğer günler de gece boyunca işliyor hepsi.

tiyatro konusunda ankara oldukça iyidir. birçok oyun kapalı gişe oynuyor.
0
a man alone
(22.03.23)
Ankara özellikle Ayrancı civarlarında yaşıyorsanız her türlü sanat, kafe etkinlikleri ve barlarla dolu bir şehir gece 20'den sonra hayat bitmesi 80'lerde kaldı. Düzenine alışıp keşfetmeye başladıktan sonra iyi ki gelmişim bile diyebilirsiniz.
0
mirty
(22.03.23)
(8)

takıdan anlayanlar-bu siteyi bilenler

unabomber
selam duyuru. bildirime https://luxesturkiye.com/ diye bir site düştü. 3 nesildir devam ettirdikleri takı işine son verdikleri için ciddi indirimleri varmış. soru: indirimler gerçek mi, fiyatlarını ak eden ürünler midir? soru2: siteyi bilen daha önce kullanan var mı? iletişim no falan göremedim, bi
selam duyuru. bildirime luxesturkiye.com diye bir site düştü. 3 nesildir devam ettirdikleri takı işine son verdikleri için ciddi indirimleri varmış. soru: indirimler gerçek mi, fiyatlarını ak eden ürünler midir? soru2: siteyi bilen daha önce kullanan var mı? iletişim no falan göremedim, bir şeyler alsak salatalık yollarlar mı:) -bu işlerden zerre anlamam-
0
unabomber
(21.03.23)
Site, ben dolandırıcıyım diye bağırıyor.
0
vizivozo
(21.03.23)
gule gule
(21.03.23)
paketten salatalık çıkması muhtemel :d
0
candide
(21.03.23)
7 martta site açılmıs. Yani 2 hafta önce. Yurt dışı kayıtlı. Daha görsellerinin fakeligini sorgulatmadım bile. Paranı iyi bir derneğe bağışlayabilirsin :)
0
optimistbakunin
(21.03.23)
bu işlerden anlamaya gerek yok.

"3 nesildir el yapımı mücevher işi yapıyoruz" diyenin adı sanı her yerde olur. mücevheri geç börekçi bile olsa olur böyle isimsiz cisimsiz internet sitesinde yapmaz yarısı ispanyolca yarısı türkçe...
0
sert siyah krom
(21.03.23)
Rastgele bir kolye seçtim, güya ürün 1000 liradan 299 liraya düşmüş. Aynı kolyeyi (fotoğrafı da birebir aynı) aliexpress’te 19 liraya satıyorlar :)
0
orient blue
(21.03.23)
ana sayfada bi küpe beğendim güya sitede 199muş. trendyolda 99 tl.

www.trendyol.com

linki de bu. bence beğendiğiniz ürüne sağ tıklayıp google'da ara diyin güvenilir site çıkıyor
0
matilda
(21.03.23)
tüm yanıtlar için teşekkür ederim dostlar, iyi ki varsınız:)
0
🌸unabomber
(21.03.23)
(1)

depremde vefat eden öğretmenler

dunden beri dimdik
https://www.yeniakit.com.tr/haber/asrin-felaketinde-hayatini-kaybeden-ogretmenler-rahmetle-yad-ediliyor-sadece-kahramanmarasta-yuzu-askin-ogretmen-vefat-etti-1737594.htmlburada yayınlanan görsellerin büyük halini bulamadım. merak ettiğim çok eski bir arkadaşım var 20küsür senedir hiç görüşmedik ama
www.yeniakit.com.tr

burada yayınlanan görsellerin büyük halini bulamadım. merak ettiğim çok eski bir arkadaşım var 20küsür senedir hiç görüşmedik ama pazarcıktaydı galiba. sorup öğrenme şansım da yok çok zaman geçti ortak tanıdık bile hatırlamıyorum. merak ediyorum. nerede bulabilirim vefat eden öğretmenlerin isimlerini.
0
dunden beri dimdik
(21.03.23)
safak efendisi
(21.03.23)
(4)

Matematik sorularını çözerken nasıl hızlanabilirim?

metematik
Soruların çoğunu doğru yapabiliyorum. Yapabiliyorum da neredeyse bir soruda 3-4 dakika takıldığım oluyor. Nasıl hızlanabilirim?
Soruların çoğunu doğru yapabiliyorum. Yapabiliyorum da neredeyse bir soruda 3-4 dakika takıldığım oluyor.

Nasıl hızlanabilirim?
0
metematik
(21.03.23)
çok soru çözmeniz lazım hocam, başka yolu yok.
0
gule gule
(21.03.23)
tekniklerini ogreneceksin. cok soru +1
ve takildigin, uzun surecek soruda da siktan gideceksin. hala zaman aliyorsa sona birakacaksin vakit kalirsa doneceksin. universite giris sinavi diye dusundum soruyu.
0
lina
(21.03.23)
valla ben antrenmanlarla matematik serisini bitirip tekrar hazırlanmıştım dikey geçiş sınavına, baya etkisi olmuştu.

Ve çok deneme çözdüm tabi onun da etkisi var. bazen hızlı olsanız da soru uğraştırabiliyor. Bu gibi durumlarda vakit kaybedeceğinizi anladığınız an diğer soruya geçin. Yapabileceklerinizi yapın, yapamadıklarınıza eğer vakit kalırsa yine dönersiniz.

Tabi bu dediğim yerleştirme sınavları için, okul sınavlarını veya hobi olarak çözdüklerinizi diyorsanız onlar için baya pratik lazım üstte dendiği gibi.
0
ananiyimioguz
(21.03.23)
defalarca çözerek cidden başka yolu yok
0
Hallegadola
(21.03.23)
(6)

İtalya vizesi için sponsor dilekçesi

fobfilm
Hem öğrenci hem de çalışmayan için istenen belgelerde sponsor dilekçesi de var. Ben freelance çalışanım, kız arkadaşım yüksek lisans öğrencisi. İkimizin de banka hesabında yeteri kadar para var. Buna rağmen ayrıca birini sponsor olarak göstermemiz zorunlu mu?
Hem öğrenci hem de çalışmayan için istenen belgelerde sponsor dilekçesi de var. Ben freelance çalışanım, kız arkadaşım yüksek lisans öğrencisi. İkimizin de banka hesabında yeteri kadar para var. Buna rağmen ayrıca birini sponsor olarak göstermemiz zorunlu mu?
0
fobfilm
(21.03.23)
düzenli geliriniz olduğunu belgeleyemiyorsanız sponsorsuz verme ihtimalleri çok düşük.
0
faberkastelli
(21.03.23)
Freelance olduğum için gelirim düzensiz ama uzun süredir yüklü para var hesabımda ve hesabıma girişler oluyor aralıklarla. Buna rağmen sponsor gerekir mi?
0
🌸fobfilm
(21.03.23)
çalıştığınızı gösteren bir evrak beyan edemiyorsanız çalışan bir sponsor göstermeniz gerekiyor
0
kanatlı kontun müşfik öpücüğü
(21.03.23)
Vize uzmanı değilim ama ara sıra vize başvuru yapan biri olarak benim anladığım kadarıyla karşıdaki ülke "bu kişinin cebinde parası var, Türkiye'de düzenli bir geliri yok. Acaba bizim ülkeye gelip burada kaçak kalmaya mı çalışacak. Zaten freelance çalışan bir insan belki de gelip bizim ülkemizde freelance çalışacaktır." şeklinde düşünebilir.

Yani mesele sadece para olup olmaması değil de gelir olması veya Türkiye'ye geri dönmenizi sağlayacak sebepler olduğunu göstermek. Hatta hesapta yüklü para olup gelir olmamasının daha kötü olabileceğini de duymuştum.
0
michael_knight
(21.03.23)
Bana ait ev tapusu, bir otomobil, daha önce 2 kez hollandaya gidip geldiğimi gösteren 2 adet gri pasaport var. Bunları sunmamın bir faydası olur mu acaba?
0
🌸fobfilm
(21.03.23)
Tapular işe yarar gösterin mutlaka. Freelance çalıştığınızı da belgeleyebilirseniz işe yarayacaktır, bir sendikaya & sigortaya bağlı olmak vb.
0
amelie poulain
(21.03.23)
(3)

Tribünlerden atılan oyuncaklar

michael_knight
Deprem bölgesindeki çocuklara gönderilmek üzere Beşiktaş maçında (diğer takımlar da yapmıştır herhalde ama ben görmedim) tribünlerden sahaya pek çok oyuncak atıldı.Bu oyuncakların yere atılıp kirlendikten sonra çocuklara verilecek olması bir tek bana mı garip geldi?
Deprem bölgesindeki çocuklara gönderilmek üzere Beşiktaş maçında (diğer takımlar da yapmıştır herhalde ama ben görmedim) tribünlerden sahaya pek çok oyuncak atıldı.
Bu oyuncakların yere atılıp kirlendikten sonra çocuklara verilecek olması bir tek bana mı garip geldi?
0
michael_knight
(21.03.23)
bence de saçma sapan bir hareketti takımdan bağımsız olarak söylüyorum.

oyuncağı var gücünle atacaksın sonra onu birine vereceksin.
0
duyurukullanıcısı
(21.03.23)
Onlar pelus oyuncak yani zarar görmeleri olanaksiz. Ayrica stadin kenari zaten temizdi. Çamur patak olsa anlardim da.

Yalniz su bir gerçek ki o oyuncaklar asla duzgun toplanmamistir bile. Yaridan fazlasi çöpe. Kalanini da çocuklara kim nasil gönderdi bilmiyorum, ugrasmamislardir bile. Bizde her sey reklamdir ne de olsa.
0
Yourcousinmarvinberry
(21.03.23)
Gayet güzel toplanmış dağıtılmış bro, anlamsız bir duyar oluş. Ayrıca sembolik de bir olay bu, bunun için bile "ya böyle bi şey nasıl yapılır" diye eleştirmek komik biraz.

www.cnnturk.com
0
Kaleci Saçlı Yırtıcı Forvet
(21.03.23)
(4)

haziran 2023'te asgari ücrete zam olacak mı?

stationary traveller
sb
sb
0
stationary traveller
(21.03.23)
Gelecek. Piyasa alisti buna. Zaten bu enflasyon yuzde 50 yavaslasa bilr hazirana kadar insanlar ekmek zor yer hale gelir.
0
another satisfied lover
(21.03.23)
mevcut hükümet devam ederse gelmez, muhalefet kazanırsa culus bahşişi babında bi zam yapabilir.
0
nuisance
(21.03.23)
Hazirana kalmaz daha önce olur tayyip yapıştırır nisan sonunda falan
0
condom kurşunu
(21.03.23)
secimden once gelir diye dusunuyorum.
0
lina
(21.03.23)
(1)

Swift yaparken hesaba gecis tarihi soruyor

speedy
Valla en son 3-4 yil once yapmistim nasildi unuttum:)Is bankasi sterlin hesabimdan, ingiliz bankasina olacak.Hesaba gecis tarihi soruyor: https://r.resimlink.com/9Vl-eokbO.png Zaten 3 gun suruyor falan diye biliyorum. Ne secmem lazim? Bugunun tarihini mi seceyim? (Sonra sen hizli swift istedin falan
Valla en son 3-4 yil once yapmistim nasildi unuttum:)
Is bankasi sterlin hesabimdan, ingiliz bankasina olacak.
Hesaba gecis tarihi soruyor: r.resimlink.com Zaten 3 gun suruyor falan diye biliyorum. Ne secmem lazim? Bugunun tarihini mi seceyim? (Sonra sen hizli swift istedin falan diye fazla kesinti olmasin, ondan tereddut ettim)
0
speedy
(21.03.23)
Ne zaman gecmesi gerekiyorsa o tarihi secin. Bugun sectiriyorsa bugun secerseniz 3 gun surmez misal.
0
wallcan
(21.03.23)
(1)

emekli maaşı karşılığı kredi çekme yaş limiti

blatta hiberna
merhabalar,87 yaşındaki biri emekli maaşını aldığı bankadan kredi çekebilir mi?yaş sınırı bankadan bankaya değişiyormuş ama bankadan emekli maaşını alanlar için de geçerli midir bu yaş limiti?teşekkürler!edit:kredilerin çoğu artık sigortalı yapılıyor, ondan soruyorum.
merhabalar,

87 yaşındaki biri emekli maaşını aldığı bankadan kredi çekebilir mi?
yaş sınırı bankadan bankaya değişiyormuş ama bankadan emekli maaşını alanlar için de geçerli midir bu yaş limiti?

teşekkürler!


edit:
kredilerin çoğu artık sigortalı yapılıyor, ondan soruyorum.
0
blatta hiberna
(21.03.23)
Çok çok zor. Genel kural 75 yaştır. 87 yaşa verilen kredinin dönmeme ihtimali çok yüksek, muhtemelen sigorta da yapılmayacak. Onun yerine biri kredi çeksin 87 yaşındaki amcamız kefil olsun, alma ihtimali daha yüksek.
Yerinde olsam çok umutlanmazdım.
0
gokank4
(21.03.23)

ocr gateway gcse physics pdf

vosvos
merhaba..bu kitabın pdf'sini arıyorum. hiçbir yerde yok. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
merhaba..
bu kitabın pdf'sini arıyorum. hiçbir yerde yok. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
0
vosvos
(21.03.23)
(13)

Bisiklet sorusu

dissendium
Merhabalar. Bisiklet almayı düşünüyorum. 30 yaşına geldim. Çekiniyorum açıkçası. Garip karşılanır mı? Uzak yerlere gitmeyi düşünmüyorum. 3 4 bin TL'ye Salcano bisiklet alabilirim. Daha ucuz önerileriniz varsa paylaşır mısınız? Son olarak bisikletiniz var mı, bisiklet kullanıyor musunuz? Yaş ve cinsi
Merhabalar. Bisiklet almayı düşünüyorum. 30 yaşına geldim. Çekiniyorum açıkçası. Garip karşılanır mı? Uzak yerlere gitmeyi düşünmüyorum. 3 4 bin TL'ye Salcano bisiklet alabilirim. Daha ucuz önerileriniz varsa paylaşır mısınız? Son olarak bisikletiniz var mı, bisiklet kullanıyor musunuz? Yaş ve cinsiyet belirtirseniz daha iyi olur. Bir de nerede saklıyorsunuz? Sağ olun.
0
dissendium
(21.03.23)
Tolstoy'un bisikleti diye bir kavram var, yani hiç bir yaş geç değildir. Ayrıca 30 yaş cidden daha çok genç, kimseden çekinmeyin.

Bisiklete gelince, bulunduğunuz coğrafya ve rotanızda çok yokuş var mı? Varsa bir süre sonra, hatta ilk bir iki gün içinde pişmanlık yapabilir. Ama aşırı bir yokuş yoksa, genelde hafif eğimler ve düzlükler varsa sıkıntı olmaz.

İlk denemeler için ben 2. el tavsiye ederim. Çünkü şu an emin değilsiniz, kalıcı olacak mı yoksa bir kaç günde pişman mı olacaksınız kesin değil.

O yüzden önce ikinci el ucuz bir şey alın ve bir hafta kadar deneyin, baktınız oluyor, sevdiniz, hemen güzel bir bisiklet bakmaya başlayın.

Zaten o yeni bisiklete geçince geceyle gündüz gibi fark edecek sürüş kalitesi :)

Binada asansör varsa eve çıkartabilirsiniz, kapalı otoparkınız varsa orası olabilir, kalorifer dairesi filan varsa olabilir.

Bina girişinde bırakmayın, hem çalınır hem de diğer komşulara sıkıntı çıkarır.
0
John Bloor
(21.03.23)
merhaba, garip karşılanma konusunda şöyle söyleyeyim, 38 yaşındayım, 186 boyundayım, a101 de satılan katlanır bisikletlerden kullanıyorum, bisikletin tekerleğinin boyu dizime bile gelmiyor :) semt içinde sağa sola gitmek için, bankaya, müşterilere falan gitmek için kullanıyorum ilk önce insanlar garip karşılıyor dönüp bakıyorlardı, biraz büyük değil mi gibi şakalar falan yapıyorlardı , elektrikli mi bu, keşke elektrikli olsaydı diyorlardı. ilk önce biraz sinir bozucuydu ama şimdi hiç umursamıyorum, hiç bir şeyi umursamıyorum. çok keyifli. keşke daha önce alsaymışım, kısa mesafe gideceğim ama yürümeye gözüm kesmeyen yerlerde araba sürmekten kurtardı, kilo bile verdim. işyerinde saklıyorum. alın.
0
vincenzo
(21.03.23)
32 yaşındayım onlarca senedir bisiklet sürerim. Son birkaç senedir yol bisikleti sürüyorum. Bayağı tam takım ekipmanla falan. Başta kendi kendime triplere girdim taytla falan apartmana girip çıkmak bile zor geliyordu şu an vapura marmaraya biniyorum o şekilde :D

Tam olarak neden çekiniyorsun bilmiyorum ama bisiklet çok güzel bir spor, kafa dağıtma ve ulaşım aracı. Hafta içi mesaiden sonra 3-5 km bile bir yere gidip gelsen pamuk gibi oluyorsun. Hafta sonu ise toplu ulaşımı da kullanarak daha cezbedici rotaları hedefleyebilirsin. Elimde olsa gittiğim her şehre, her tatile bisikletimi götürürüm öyle seviyorum bisikletimi. Duş imkanım olsa işe de bisikletle gelirim minibüste/otobüste trafikte takılı kalmak acayip canımı sıkıyor.

Decathlon'dan bisiklet askısı aldım misafir odasının duvarına asıyorum bu arada. Biraz pahalı bir bisikletim var o yüzden apartman boşluğu, bodrum, balkon vs. mümkün değil koyamam. Eski bisikletim 1000 lira bile etmezdi onu da aynı şekilde muhafaza ediyordum bu arada. Bir şekilde çalınıyor evde olmadıkça.

www.decathlon.com.tr
0
chicha_v2
(21.03.23)
salcano ama hangi model, salcano excel gibi eğilerek sürdüğün dağ bisikleti değil de salcano üsküp gibi dik oturuş kadrosu olan şehir bisikleti alırsan çok rahat edersin, etrafa markete pazara gitmelik

bir de 7 vitesli bisan paradise öneririm
0
freebird5406_2
(21.03.23)
Hangi şehir orası ki bisikletli bir 30 yaş kişisi garip karşılansın.

İzmir'de sahile in 70 yaşında teyzeler, dedeler görürsün bisikletli ve bisiklet mayolu.
Facebook grupları bile var. Geçen gün Karşıyaka'dan Urla'ya gitmişler grupça.
0
Mirket
(21.03.23)
Garip karşılanabilir ama bu umurunda olmamalı. bireysel özgürlüğünü bisiklet ile kazanmış kadınlar tanıyorum İzmir'de.
Bisikleti çevrendeki coğrafyaya göre seçmelisin. Büyük tekerlekli ve hafif olması avantajlı olur. İnce teker hızlı gider ama yol pürüzsüz değilse sarsıntı yorar. Dağ bisikleti ağırdır yavaştır ama konforludur. Evde saklamak elzemdir yoksa çalınıyor. Katlanır olanlar vitesli ise iş görür pratik sevimli aletler, acelesi olmayan için güzeldir. İkinci el almak mantıklıdır. Bütçene göre ikinci el bakıp sorabilirsin bu alınır mı diye cevaplarız.

40e. Çocukluğu saymazsak 35 yaşında mtb alıp arazi sürüşlerine başladım. Yokuş çıkmayı ve bozuk yollardan hızlı ve zıplayarak inmeyi seviyorum. Bir sene önce bilgisayarı satıp gravel bisiklet aldım kendime. Hem yolda hem arazide hızlı ve güvenilir bir alet. İlk bisiklet taytı giydiğim günü hatırlıyorum da kabinden çıkmaya utanmıştım Decathlonda. Şimdi en kalabalık çarşıda bile rahatça yürüyorum o halde. Bisiklet özgürlük hissini bir yere yetişmeye çalışmadan sakince veren bir alet. Performans sürüşü de yapsam kordonda sakince de gezsem keyfi mükemmel. Salonda duvarda asılı benimki. Eşimde de var gravel araziye yokuşa alışıyor o da yokuş çıkma performansı artıyor zamanla. Doğayı ve sporu sevdiğimiz için mutluyuz hobimizle.

eksiup.com
0
hasmetizm 2046
(21.03.23)
40 yaşında başladım. hayatta yaptığım en doğru şeylerden biri. hiç çekinilecek bir tarafı yok desem de ilk başta zorlanmıştım. kask takanları daha profesyonel gibi gördüğümden kendime yakıştıramıyordum, bir de tayt mevzusu var tabi. şimdi hiç umursamıyorum ama ilk zamanlar şortun altına giyerdim.

her ne olursa olsun bisiklet kullanmak en keyifli sporlardan biri. ilk başta bisiklet keyfi yaşayacağınız zorluklara üstün gelirse devamı da gelir.

önce şehir bisikleti ile başladım sonrasında yol bisikletine geçtim.
şu an 50 yaşındayım, bisiklete devam. çoğu zaman da işe gelip giderken kullanıyorum.
bahar ve yaz mevsiminde erken kalkıp önce antrenman yapıp oradan işe geçiyorum.
Bisikletin ederi biraz yüksek olduğundan balkonda tutuyorum. Kapıya vs. bırakmam mümkün değil. Cinsiyet erkek.
0
lazpalle
(21.03.23)
o kadar yersiz bi kaygı ki. 31 yaşında erkeğim canım istedikçe çıkıp geziyorum ve dünyanın en normal olayı
0
KUCO
(21.03.23)
Niye garip karsilanacagini anlamadim, o yuzden garanti konusup buyuk sehirde garip karsilanmaz diyeyim. Benim 2 tane bisikletim var, antalya'dayken kullaniyorum bazen, cunku sehir dumduz, yollar guzel. Istanbul'da bisiklete binmem, yokus cikarken kriz geciririm. Bodrumda duruyorlar. 30key
0
unidentified floating object
(21.03.23)
Teşekkür ederim cevaplarınız için. Çekincem aslında 30 yaşına gelmiş, bisikletle geziyor denmesiydi ama umursamamaya karar verdim. Bisikletçi taytı giymem. Eşofman, şort uygun. Şehir düz. Bir sorun yok. Kısaca millet ne der, bunu düşündüm. Ben de çalınacağını düşünüyorum. Evde yer yok. Hava ısınınca düşüneceğim tekrar.
0
🌸dissendium
(21.03.23)
ne alaka neden cekiniyorsun garip karsilayacak olan kim, kimin verecegi tepkiden sakiniyorsun? merak ettim.

ben turkiye'de degilim. trafik cok vahsi oldugu icin binmezdim herhalde ama bulundugum yerde yaz kis ise markete suraya buraya bisikletle gidiyorum. yasam 30'un net bir sekilde uzerinde.
0
hot potato
(21.03.23)
ulaşım amacıyla kullanıyorum. işe, salona, markete, parka her yere velespitle gidiyorum.

sen ulaşım amaçlı mı alacaksın spor amaçlı mı?
0
alperz
(21.03.23)
alperz, yarım saat bir saat sürüp kafa dağıtma, gezme, keyif amaçlı.
0
🌸dissendium
(22.03.23)

Türk bankacılık sektörü hakkında yabancı raporlara nereden ulaşırım

fistikthecat
Piyasa raporu şeklinde tavsiye edeceğiniz siteler var mı? Yatırım bankaları vs ürettiği halka açık raporlar.
Piyasa raporu şeklinde tavsiye edeceğiniz siteler var mı? Yatırım bankaları vs ürettiği halka açık raporlar.
0
fistikthecat
(21.03.23)
(2)

yakıt fiyatları neden düşmüyor hatta artıyor?

perloneth
varil petrol %10dan fazla düştü, dolar ise %1 artmadı bile. neden indirim olmuyor ve aradaki farkı kim cebe indiriyor?
varil petrol %10dan fazla düştü, dolar ise %1 artmadı bile. neden indirim olmuyor ve aradaki farkı kim cebe indiriyor?
0
perloneth
(21.03.23)
benzin istasyonu = vergi geliri bu kadar basit. akaryakıt fişini incelemen yeterli .
0
seyduna6687
(21.03.23)
petrol fiyatı ile benzin fiyatı aynı şey değil. evet yakın gider ancak her zaman birlikte gitmez. ayrıca her türlü bi gecikme vardır. ülkemizde benzin ve dizel için italya genoa'daki akaryakıt borsası fiyatları esas alınır
0
sert siyah krom
(21.03.23)
(2)

Rusya'dan İstanbul'a gelecek kimse var mı?

havadakarada
Bir alışveriş sitesinden birkaç küçük müzik aleti siparişim olacak. 1 kiloluk küçük bir kutu 2500 TL tutar. Getirme ücreti olarak da 500 TL vermek istiyorum. Rusya ile kart ve kargo problemi olduğundan alamadım.
Bir alışveriş sitesinden birkaç küçük müzik aleti siparişim olacak. 1 kiloluk küçük bir kutu 2500 TL tutar. Getirme ücreti olarak da 500 TL vermek istiyorum. Rusya ile kart ve kargo problemi olduğundan alamadım.
0
havadakarada
(21.03.23)
Polonyaya arkadaşım gidiyor ama oradan olur mu
0
bonjourrr
(21.03.23)
@bonjourrr ürün market.yandex'te olduğu için Rusya dışına teslimat yok maalesef
0
🌸havadakarada
(21.03.23)

2023 szeged festivali

antikadimag
konaklama konusunda tavsiyesi olanlar var mi? genel olarak butun tavsiyelere acigim hic boyle bir festivale gitmedim daha once.
konaklama konusunda tavsiyesi olanlar var mi? genel olarak butun tavsiyelere acigim hic boyle bir festivale gitmedim daha once.
0
antikadimag
(21.03.23)
(11)

ankara'nin en guzel semti

antikadimag
bedava ev verseler hangi semtte yasamayi tercih ederdiniz?
bedava ev verseler hangi semtte yasamayi tercih ederdiniz?
0
antikadimag
(21.03.23)
Gop, Ayrancı, aziziye, Ümitköy, koru, prof. Dr. Ahmet Taner Kışlalı ya da konutkent mahalleleri.
0
orient blue
(21.03.23)
Ayrancı
0
mirty
(21.03.23)
Koru, Çayyolu.
0
black holes in the sky
(21.03.23)
Bahçelievler ama beştepe tarafında solda kalan kısım. Gerçekten Bahçelievler'in olduğu tarafta.
0
Amaranta ursula
(21.03.23)
oncebeci
0
tantavizisyon
(21.03.23)
Bilkent veya Çayyolu civarı.
0
Lethe
(21.03.23)
Bahçeli
0
old possum
(21.03.23)
Bilkent kesinlikle.
0
Erestor
(21.03.23)
çayyolu ve bilkent
0
Hallegadola
(21.03.23)
Bilkent, gop, kavaklidere'de yasamis biri olarak kavaklidere diyorum. Kennedy'de yasiyordum, hem sakin hem eglenceli hem nezih hem halkin icinde hem degil hem de merkez, valla ben ankara'da baska yerde yasayamazdim.
0
unidentified floating object
(21.03.23)
ben de kavaklidere oldugunu dusunuyorum. cayyolu, koru tarafinda kultur yok. gop da zengin kaliyor. ayranci, bahceli plase olarak degerlendirilebilecek yerler.
0
🌸antikadimag
(21.03.23)
(2)

Gardrops uygulaması adres sorusu

sularda mavi
Gardrops'dan satış yapmış olan varsa bir bakabilir mi?Alım yaptım bu siteden merak ettiğim satici bizim adres bilgilerimizi görebiliyor mu? Yoksa sadece sehir falan mı görünüyor?
Gardrops'dan satış yapmış olan varsa bir bakabilir mi?
Alım yaptım bu siteden merak ettiğim satici bizim adres bilgilerimizi görebiliyor mu? Yoksa sadece sehir falan mı görünüyor?
0
sularda mavi
(21.03.23)
uygulamaya yazmış olduğunuz adresi aynen görüyor
0
melodi
(21.03.23)
Bi ayar var,adres bilgilerini ve kişisel verileri sakla diye.Ilk asamada görmesini engellemek için.Sonrasinda ürün gidiş aşamasında görebilir,kargoya vereceği kod sayesinde.
0
kendinibulankadin
(21.03.23)
(6)

Bu yıl ortasında özel sektöre bi zam daha gelir mi

condom kurşunu
Geçen sene olduğu gibi. Yani hem memur ve emkliye zam müjdesi verir kesin tayyip seçim öncesi biz de seçimde öncesi nasiplenir miyiz acaba konuşulan şeyler var mı?
Geçen sene olduğu gibi. Yani hem memur ve emkliye zam müjdesi verir kesin tayyip seçim öncesi biz de seçimde öncesi nasiplenir miyiz acaba konuşulan şeyler var mı?
0
condom kurşunu
(21.03.23)
zaten daha derin bir kriz beklenirken üstüne deprem , seçim..

ne konuşuluyor bilmiyorum ama ben fırtınalı bir denizde ufak bir geminin kaptanı olsam kıyıdan kıyıdan giderdim. Gün doğsun, sis dağılsın ki önümüzü görebilelim ancak o zaman tayfaya içkiyi dağıtırdım.

Asgari ücrete zam gelince otomatik yapılan zamlara gelince, asgari ücretli kesim dışında(onlarada bir iki ay) kimseye olumlu bir katkı sağlamayacağı için zam olarak düşünmek anlamsız.
0
mikael
(21.03.23)
Enflasyon ve dolara bağlı gelme ihtimali yuksek
0
bonjourrr
(21.03.23)
Sadece ocak ve şubat aylarının TÜFE oranı toplamı %10'u buldu. Kendi çalıştığım şirket sene içi zam planlamasını yaptı. Özel sektörde genel olarak yaz ayları civarı bir artış yapılır diye düşünüyorum.
0
Lethe
(21.03.23)
emekliye memura kesin zam vermesine gerek yok zaten temmuzda verilecek. sıkıntı bu sene memur ve emekli gerçekten enflasyona göre düşük bir zam aldı zaten %30 gibi. temmuzdaki düzeltmeyi bırak emekli ve memurlar nisan mayıs gibi de ara bir düzeltme bekliyordu fakat artık böyle bir şey olmayacağını görmüş olduk.

şu anki aşırı enflasyon koşullarında maaşlarda düzeltme olacağı kesin gibi bir şey ama tabi mayısta önemli bir süreç de yaşayacağız.
0
denizgonen
(21.03.23)
asgari zammı bahanesiyle özel sektöre de gelir diye düşünüyorum. en azından geçen sene bizde öyle oldu
0
kondansator
(21.03.23)
Global krizden ötürü bizde her sene nisanda olan zam dönemi bu yıl temmuza ertelendi. Global firmalarda durum çok iç açıcı değil.
0
roket adam
(21.03.23)
(3)

Okumadığım kitabın dersini (incelemesini) okumak çok mu saçma?

ahm1
Nabokov'un "Edebiyat Dersleri" kitabini aldim. Birebir ders notlarinin basimiymis. Ancak inceledigi kitaplarin cogunu okumadim. Her bir kitabin incelemesi 40-50 sayfa ve cok detayli. Dairenin krokisini, sehrin krokisini bile cizmis, ne nerede diye yazmis. Butun bunlarin isiginda: okumadigim kitaplar
Nabokov'un "Edebiyat Dersleri" kitabini aldim. Birebir ders notlarinin basimiymis. Ancak inceledigi kitaplarin cogunu okumadim. Her bir kitabin incelemesi 40-50 sayfa ve cok detayli. Dairenin krokisini, sehrin krokisini bile cizmis, ne nerede diye yazmis.

Butun bunlarin isiginda: okumadigim kitaplarin incelemesini okumanin bana bir yarari olur mu? Yoksa asiri sacma bir sey mi olur?
0
ahm1
(21.03.23)
Bence saçma değil...
0
gadlemler
(21.03.23)
Derdiniz o kitap hakkında gerçekten bir şeyler öğrenmekse kitabı okumanız şart. Bazen kitabı okuduğunuzda gözden kaçırdığınız noktalar olduğunda bile inceleme okumak zorlaşır çünkü. Yok sınavınıza bir iki gün kalmıştır ve okumaları yetiştiremezsiniz o zaman zaten çareniz kalmaz.
0
black holes in the sky
(21.03.23)
ben bazen inceleme okurken kitabın kendisini okumaktan daha çok keyif alıyorum ajdj. incelemeleri okuyup sonra kitabı okuduğum da oldu. neden saçma olsun?
0
deartheodosia
(21.03.23)

Yapı denetim uzmanı veya mühendis.

goodboy3456
Merhabalar,aranızda yapı denetim uzmanı veya konuyla ilgili mühendis var mıdır ? Sormam gereken bir kaç soru var.Teşekkürler.
Merhabalar,aranızda yapı denetim uzmanı veya konuyla ilgili mühendis var mıdır ? Sormam gereken bir kaç soru var.Teşekkürler.
0
goodboy3456
(21.03.23)
(1)

Tiktok efekti sorusu

bapyemir
Arkadaşlar selam,İnstagramda şöyle bir videoya denk geldim ama tiktok üzerinden hangi efekt ile yapıldığını bulamadım. Bilen varsa yardımcı olabilir mi?https://www.instagram.com/reel/CnmDrlvjdlP/?igshid=YjNmNGQ3MDY=
Arkadaşlar selam,

İnstagramda şöyle bir videoya denk geldim ama tiktok üzerinden hangi efekt ile yapıldığını bulamadım. Bilen varsa yardımcı olabilir mi?

www.instagram.com
0
bapyemir
(21.03.23)
tiktok arama kısmana duvarda resim efekti capcut yazın her hangi örnek bir video da capcut bu video şablonu deneyin diyor sonra bu şablonu kullan diyerek eklediğiniz fotoğrafı yapabilirsiniz.
0
revi
(21.03.23)
(3)

İngilizce Kitap

parcaliham
İngilizcem fena değil. Yurtdışında bir masaya oturduğumda saatlerce uzun uzun konuşabiliyorum. Çıkıp İngilizce teklemeden sunum falan yapabiliyorum. Ama geliştirmem gerektiğini de biliyorum.İngilizceyi geliştirmek için kitap okumak istiyorum. Ama dili akıcı, çok zorlamayacak yazar öneriniz var mı? B
İngilizcem fena değil. Yurtdışında bir masaya oturduğumda saatlerce uzun uzun konuşabiliyorum. Çıkıp İngilizce teklemeden sunum falan yapabiliyorum. Ama geliştirmem gerektiğini de biliyorum.

İngilizceyi geliştirmek için kitap okumak istiyorum. Ama dili akıcı, çok zorlamayacak yazar öneriniz var mı? Borges falan severim mesela...
0
parcaliham
(21.03.23)
the new yorker okuyabilirim diye düşündüm. böyle okumaktan keyif alacağım şeyler öneriniz olursa sevinirim.
0
🌸parcaliham
(21.03.23)
Merhaba. Popüler bilime ilgi duyuyorsanız:

- New Scientist
- BBC Focus Science
- Scientific American
- American Scientist.
0
simderun
(21.03.23)
paul auster oneririm, turkce kitaplarini okuduysaniz gormussunuzdir ki basta zor gider ama sonra sizi icine alir. dilini cok yalin ve akici buluyorum.
0
kassiopeia
(21.03.23)

Twitter baglanti tiklamalari

unidentified floating object
Simdi ben bi baglanti paylasmis olayim tweetimde. Onun istatistiklerindeki baglanti tiklamalari benim disimdakileri mi gosteriyor? Ben de sik sik tikliyorum ama onu saymaz heralde dimi?
Simdi ben bi baglanti paylasmis olayim tweetimde. Onun istatistiklerindeki baglanti tiklamalari benim disimdakileri mi gosteriyor? Ben de sik sik tikliyorum ama onu saymaz heralde dimi?
0
unidentified floating object
(21.03.23)
(4)

Cambly gibi gönüllülerin olduğu konuşma app leri

gadlemler
Var mıdır? Özellikle amerikalıların görüntülü olarak bağlanıp; spontan ya da randevulaşarak yüzyüze komuşmanın yapıldığı
Var mıdır? Özellikle amerikalıların görüntülü olarak bağlanıp; spontan ya da randevulaşarak yüzyüze komuşmanın yapıldığı
0
gadlemler
(21.03.23)
omegle vardı, halen devam ediyor mu bilmiyorum ancak illa ona benzer uygulamalar vardır.
ülkeyi değiştirip istediğin ülkeden insanlarla konuşabiliyorsun, tabi sana ders vermelerini beklememek gerek.

Tek bir olumsuzluğu var, arada istemediğiniz uzuvlar görebilirsiniz. Görüntü işleme ile belki o sorun da çözülmüştür.
0
mikael
(21.03.23)
(bkz: tandem)
0
elvan abeyiylegezse
(21.03.23)
but that was just a dream
(21.03.23)
preply var daha ucuz
0
anten
(21.03.23)
(1)

Ps5 vs xbox hk

baldan kaymak
Hangisini alsam karar veremedim.Xbox s serisini kullandım güzeldi.X ve ps5 farkı nedir bilmiyorum. Fifa 23 için mesela ps5 vs xbox s yapılabiliyor mu?
Hangisini alsam karar veremedim.

Xbox s serisini kullandım güzeldi.

X ve ps5 farkı nedir bilmiyorum. Fifa 23 için mesela ps5 vs xbox s yapılabiliyor mu?
0
baldan kaymak
(20.03.23)
Kesinlikle xbox'dan sasmamalisin. Detayli cevap için dm atabilirsin.
0
Yourcousinmarvinberry
(21.03.23)
(2)

Netspeed kullanan var mı?

baldan kaymak
Memnun musunuz?
Memnun musunuz?
0
baldan kaymak
(20.03.23)
memnunum kullanıyorum fiberini. referans kodu verebilirim.
0
jelly bear
(20.03.23)
Kadıköy'de kullandığım zamanlar çok memnundum, 1 yıla yakın süre hiç sorun yaşamadım neredeyse, referans sayesinde düşük fatura ödüyordum. Yeni tasindigim yerde altyapısı olmadığı için bırakmak zorunda kaldım onu kontrol edin
0
sanguine
(20.03.23)

Gamepass kodlarının son kullanım tarihi var mı?

baldan kaymak
Sb.
Sb.
0
baldan kaymak
(20.03.23)

Anadolu Yakasi 1 milyoncu

balpolen
Begendiginiz neresi var?
Begendiginiz neresi var?
0
balpolen
(20.03.23)
(5)

amazon almanya'dan ayakkabı alırken herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?

istististist
"Amazon Germany tarafından satılır ve gönderilir."ibaresi var. herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?
"Amazon Germany tarafından satılır ve gönderilir."

ibaresi var.

herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?
0
istististist
(20.03.23)
150 Euro’yu aşmıyorsa yaşamazsınız.
0
orient blue
(20.03.23)
numaraya iyi bak iade değişim vs. uğraşman gerekmesin.

Ben Columbia aldım ama mesela Adidas'ta 44 2/3 giydiğimi biliyorum, adidas'ın sitesindeki ölçekten kaç cm'e denk geldiğine baktım, sonra Columbia'nınkine baktım aynı cm'e 44 numara diyor. 44 sipariş ettim çok iyi oldu. Mağazaya gidip deneyip online almak da seçenek tabii ona üşendim ben :D
0
nhk ni youkosu
(20.03.23)
Gumruk eklenmiyor mu ustune? Bilmedigimden soruyorum. Normalde hediye bile olsa gumruk para istiyor.
0
Kahvedesu
(20.03.23)
@kahvedesu;

ekleniyor. ürünün sağ tarafındaki açıklama kısmında ne kadar gümrük vergisi tahsil edileceği yazıyor.
0
🌸istististist
(20.03.23)
daha önce birçok kez sipariş verdim. alacağınız markanın numarasını bilmiyorsanız beden rehberi bazen yanıltıcı olabiliyor. eğer varsa yarım numara büyük almakta fayda var. 10 gün gibi bir sürede geliyor. iade durumunda dhl express kapıdan alıyor. süresi içinde iade edersen ürün ücreti+ kargo + gümrük vergisi tamamını geri alırsın. 30 günden sonra yapılan iadede sadece ayakkabının parasını alırsın.
0
jepa
(20.03.23)
(1)

chatgpt ücretli mi oldu?

romario
Para ödemeden tüm özellikleri kullanılabiliyor mu?
Para ödemeden tüm özellikleri kullanılabiliyor mu?
0
romario
(20.03.23)
Plus seçeneğinin faydalarında yoğunluk olduğunda bile rahat erişim, daha kısa tepki süresi ve yeni özelliklere öncelikli erişim imkanından bahsediyor. Ücretsiz versiyonunda şimdilik herhangi bir kısıtlama yok.
0
akhenaten
(20.03.23)
(7)

PS5 Soruları

twelfth
2 sorum var arkadaşlar.1- Bu devirde fiziki blue-ray sürücü anlamsız olduğundan dijital edition daha mantıklı değil mi? 2nci el oyun takası dışında bir avantajı yok değil mi?2- Aşağıdaki 2 linkteki PS5'lara bakınca:https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0BRQCBK2W/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A19RRL4R03
2 sorum var arkadaşlar.

1- Bu devirde fiziki blue-ray sürücü anlamsız olduğundan dijital edition daha mantıklı değil mi? 2nci el oyun takası dışında bir avantajı yok değil mi?
2- Aşağıdaki 2 linkteki PS5'lara bakınca:

www.amazon.com.tr
www.amazon.com.tr

İkincisi tek gamepad'li olmasına ve blueray sürücüsüne sahip olmamasına rağmen neden bu kadar pahalı? TR'de olduğundan mı?
0
twelfth
(20.03.23)
insanlar hesap takası yapıyor zaten genelde. Feyk bir hesaba oyunu alıp bitirdikten sonra onu satıyorlar. mantıklı bir komüncülük bence.
0
sparkle kiddle
(20.03.23)
@sparkle kiddle bu açıdan da mantıksız yani BR versiyonu
0
🌸twelfth
(20.03.23)
1. Trde 2. El disk piyasasi olu. Kimsede ps5 yok olsa da oyun alacak para yok. Hele hele sony turkiye cekiliyor artik iyice kotulesir.

2. Dijital magaza sony turkiyeye ragmen daha ucuz.

3. Ps plus sistemi varken artik kimse diskli oyun almaz.

Kesinlikle dijital daha mantikli. Ben tam 2 sene once 6bine dijital aldim bir gun bile disk olsaydi keske demedim.
0
another satisfied lover
(20.03.23)
Dijital bana daha pratik geliyor. Ps plus extra alsan zaten epey bir oyuna erişim sagliyorsun.
0
chavezding
(20.03.23)
Dijitalin tercih edildigi bir gerçek fakat oyunu sildkten yillar sonra bile açip oynamak istesen oyunu dijital markette bulup indiremeyebilirsin.

Bir de ps4 disk külliyati genis olan insanlar için ps5'i normal almak bir zorunluluk. Aksi halde gelecekte oyunlar elinde patlayacaktir o kisinin.
0
Yourcousinmarvinberry
(20.03.23)
türkiyede internet şans işi olduğu içi bulunduğun yere bağlı. 50+ mbit bir bağlantın varsa arkadaşların saydığı sebepler dışında sırf cdleri saklamamak için bile dijital +1
0
mikael
(21.03.23)
Diskli almanin turkiye’deki psn kardesligi varliginda pek mantigi yok diye dusunuyorum. Donanimhaberde oyunlarin bulundugu hesaplarin takasi yapiliyor, garantisi yok karsilikli guvene dayali tabi ama ben 6 yildir herhangi bir sorun yasamadim. 2 ay once aldigim elden ring’i 1 ay oynayip sattim, cebimden 5 kurus cikmadi (hatta piyasa fiyatina gore alip sattigim icin aldigimin 10 lira ustune sattim sjdjdf)
0
gibicibicis
(21.03.23)
(10)

İş teklifinde hangi aşamada istifa etmek lazım

baldan kaymak
Teklif ettiler kabul ettiğimde mi? Yoksa sözleşmeyi imzalayınca mı? Hangi aşamada yapmak lazım.
Teklif ettiler kabul ettiğimde mi? Yoksa sözleşmeyi imzalayınca mı? Hangi aşamada yapmak lazım.
0
baldan kaymak
(20.03.23)
Mutlaka imzaladiktan sonra
0
wct3 org
(20.03.23)
Kimi zaman mevcut sirket comak sokuyor sektor kucukse, sirket kurumsal degilse ha oyle demedik soyle oldu boyle oldu diyor. Pozisyon kapaniyor baska aday torpille geliyor her sey oluyor :) imzaladiktan sonra da olabiliyor tabi de ne kadar saglama alabilirseniz o kadar iyi her ihtimale karsi
0
wct3 org
(20.03.23)
Aslinda direkt imza atmadan once eger sirketten ayrilma sebebin cozulebilecek seyse (maas, bir takim haklar vs) dusunme suresi icerisinde gidip calistigin sirketinle konuyu konusup 'bak ben ayrilmak istiyorum soyle bir teklif var, karsi teklif yaparsaniz sizde kalabilirim' tarzi konusmak da yararli olabilir.

'yok ben her turlu ayrilacam' dersen de @wct nin dedigi gibi imzayi at sonra ayril.
0
j r r tolkien hayrani
(20.03.23)
Valla ben 3 is degistirdim hic oyle imza at sonra istifa et olmadi.

Teklifi alirsin el sikisirsin, gidersin mevcut is verene ben ayrilcam dersin. Tarih netlesir, sonra gider yeni is yerine bu tarihte basliyorum dersin.

Ha belki milyon dolarlik binlerce calisani olan sirketlerde farklidir ama tr ortalamasi bu
0
another satisfied lover
(20.03.23)
Valla bence de imzayı attıktan sonra söyleme. Belki daha yüksek bir teklif gelir kalmaya karar verirsin filan.
0
Amaranta ursula
(20.03.23)
Ben anlamıyorum sözleşme zaten işe giriş günü imzalanıyor, sözleşmes imzalamadan istifa etme diyenlerin ihbar süresi falan yok mu arkadaş bugün sünnet yarın deniz gibi hemen ertesi gün yeni işe mi başlıyorsunhz. Bu zamana kadar 7 defa istifa ettim hep de bilinen şirketletde çalıştım belki onun da etkisi vardır ama teklif aldım ertesi gün istifa ettim baktım mevcuttan teklf gelir mi diye baktım gelmedi hemen aradım kabul ettim teklifi.
0
condom kurşunu
(21.03.23)
Bugüne kadar hep teklifi aldıktan sonra istifa etttim, problem olmadı.
0
mirty
(21.03.23)
İki ay deneme süresi var zaten. Sözleşmeyi imzalasan bile bir sonraki gün işten çıkarabilir. Teklifi kabul etmek yeterli değil bana göre. İhbar süresi varsa ben iki hafta ya da bir ay sonra işe başlayabilirim, sizin için uygun mu demek gerekiyor. Belki işe hemen başlayabilecek birini arıyorlardır.
0
dissendium
(21.03.23)
Ben şimdiye dek yeni iş teklifi netleştiğinde, maaş ve diğer haklarda kesinlik sağladığımızda istifa ettim. İhbar sürem ve işten ayrılma tarihim netleştiğinde yeni başlayacağım yere bilgi verip X tarihinde başlıyorum diyerek talep ettikleri belgeleri yolladım. Yeni işin ilk günü de sözleşme imzalayıp başladım.
0
Lethe
(21.03.23)
teklifi kabul ettiğinizde gidip mevcut amirinizle görüşüp, böyle böyle bir durum var, izninizle ayrılmak istiyorum demeniz lazım. çıktığınız işyeri ile ihbar sürelerinizi görüşmeniz gerekir, ihbar sürenizde çalışmak istemiyorsanız, karşılıklı anlayış içerisinde çözmeniz lazım. yoksa zehir olur.
0
co2s2
(21.03.23)
(11)

Kadınların kaşlarına ne olmuş?

ya ben lan neyse
10 sene öncesine göre neden bu kadar kalın ve düz? ilk kim başlattı bunu? ilk başlatana güldüler mi?
10 sene öncesine göre neden bu kadar kalın ve düz? ilk kim başlattı bunu? ilk başlatana güldüler mi?
0
ya ben lan neyse
(20.03.23)
kalın kaş dünyada ve türkiyede bu kadar moda değilken 2004 yılında ece sükan 24 saat dizisinde kalın kaş modeli kullanıyordu, ilk gördüğümde vay be ne güzel cool biri demiştim

polisiye bir dizide adli tıpçı rolündeydi, selçuk yöntem ve yiğit özşener de oynuyordu dizide
0
freebird5406_2
(20.03.23)
ben hala gülüyorum, özellikle makyajla yapılanlara. emin olmamakla beraber bazı dizilerde böyle kadınlar baya takılıyordu öyle öyle yayıldı heralde, kadın duyuru üyeleri daha detaylı biliyorlardır
0
avatar is back
(20.03.23)
2013’te Cara Delevingne‘in kaşlarını doğal, kalın, müdahale edilmemiş haliyle kullanmasıyla başladı. Bir trend olarak 10 yıldır devam ediyor.

Gülündüğünü de pek sanmıyorum. Ekşi’deki 2013 yılı entrylerine bakarsanız, kaşları için aldığı iltifatları görebilirsiniz.
0
irene
(20.03.23)
(bkz: kaş dövmesi)
bence iranlılar başlattı.
0
deartheodosia
(20.03.23)
Yurtdışında ilk dikkatimi ceken sey bu oldu. Turkiyedeki kadar tek tip kadin tipi baska hangi ulkelerde var merak ediyorum.

Dogal kalin kas iyi guzel (benimkiler haric), dovme gibi olanlar cok komik duruyor.
0
Kahvedesu
(20.03.23)
şu dünyada çok az iyi şey yapıldı. Berlin duvarının yıkılması, peynirin şerbetli tatlı ile birleştirilmesi, Kuzeylilerin müzik yapması, True Detective birinci sezon ve evet.. KALIN KAŞ.
kalp.
0
sparkle kiddle
(20.03.23)
Valla bana da komik geliyor. Oyuncak hikayesinde bir karakter vardı ... Lightyear diye, kadınlar onlar gibi hep.
0
primetime
(20.03.23)
Kalın kaş doğalsa bence güzel duruyor ancak şu kaş dövmesinin güzel göründüğüne kadınları inandırmayı kim başarıyorsa elinden öpmek isterim. yakışan tek bir kadın bile görmedim.

aşırı yapay ve ucuz duruyor. Saatlerce aynaya bakan insanlar o kaşların yapaylığından nasıl rahatsız olmuyor çok ilginç.
0
mikael
(21.03.23)
Neden gülünsün ki anlamadım? Keşke benim de gür kaşlarım olsaydı. Dövmeli olanları ben de sevmiyorum ama doğal bırakılanlar çok hoş bence.
0
old possum
(21.03.23)
kadinlarin kendilerini bu kadar cirkinlestirip bir de uzerine daha guzel olduklarina kendilerine ve baskalarina inandirmak icin bu kadar ugrasmalari inanilmaz otesi.
0
baldur2
(21.03.23)
Cara Delevingne ile başladı +1
0
Hallegadola
(21.03.23)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.