Giriş
(5)

ingiltere’den getirilip satmalik elektronik esya onerisi?

icim urperiyor
Selam. 1 haftaya donuyorum. Biletler asiri pahalanmis, normalde alip satmakla ugrasmam ama cantamda da yer varken bisey getirip satarak en azindan bilet parasini dengeleyeyim diye dusundum. Ne alinir satilir var mi tavsiyeniz?
Selam. 1 haftaya donuyorum. Biletler asiri pahalanmis, normalde alip satmakla ugrasmam ama cantamda da yer varken bisey getirip satarak en azindan bilet parasini dengeleyeyim diye dusundum. Ne alinir satilir var mi tavsiyeniz?
0
icim urperiyor
(24.06.20)
go pro
0
sttc
(24.06.20)
ps4
0
mcsword
(24.06.20)
Fiyatı uygun olsaydı, puro derdim. Ama sanırım sterlin ile olduğu için pahalıya gelir
0
oligomer
(25.06.20)
Ben amazondan aldım gopro 330 euro ingiltereyi merak ettim bak şimdi..
0
denizmaniaherif
(25.06.20)
vergisi yüksek, telefon hariç bir ürün düşünün.
apple watch bu gibi cihazlar çok fark etmiyor artık, 100,200 lira
sizin bilet paranıza fayda etmez

telefonlar 4-5 bin fark ediyor ama, 1500 lira vergisi, kaydı, osu busu o da dert oldu.
şu senaryoda en temizi ps4
ama ps5 çıkıyor, bu saatten sonra ps4 almak isteyen çıkar mı.

veya ülkede olmayan, meraklısı olan birşey
çok özel bir seri elektro gitar atıyorum.
çok iyi ses veren amfi

çok seveni olan kolleksiyoner eşyası.
(oyun, manga, film bibloları, eşyaları gibi)
0
Corc
(25.06.20)
(12)

Yerde para bulma sıklığınız

karlmarx
Merhaba2010 yilindan bugune28035050201050 turk lirasi para buldum. Artik sasirmiyorum. Bugun de kucuk bir miktar para buldum. Ben mi sansliyim, yoksa herkes mi boyle. Soru baslikta. Her cevap pesin tik.Selamlar sevgiler.
Merhaba

2010 yilindan bugune

280

350

50

20

10

50 turk lirasi para buldum. Artik sasirmiyorum. Bugun de kucuk bir miktar para buldum. Ben mi sansliyim, yoksa herkes mi boyle. Soru baslikta. Her cevap pesin tik.

Selamlar sevgiler.
0
karlmarx
(24.06.20)
En son 10 yaşındayken ıslak bir 10 tl bulmuştum. Kafamı kaldırdığımda 7. katta çamaşır asılıydı ve götürüp vermiştim. O gün bugündür denk gelmedim.
0
mekaniker
(24.06.20)
6 senedir hiç yerde para bulmadım.
0
westblack
(24.06.20)
Benim babam çok bulur ben hiç bulmam. Çocukken de böyleymiş bulduğunu arkadaşlarıyla yermiş. Onun dışında çok şanssız, Loto piyango vs buna asla çıkmaz. İş yapar il yaptığı adam batar, tazminatı içeride yanar vs. Sık para bulunca şansı vardır sanıyoruz ama hiç öyle değil
0
kestane gürgen palamut
(24.06.20)
10 sene önce okul bahçesinde 20 TL bulmuştum. Arkadaşımla müdür yardımcısına teslim etmiştik.
0
cauldronwizard
(24.06.20)
29 yaşındayım, hayatımda hiç yerde para bulmadım.
0
hayirsiz
(24.06.20)
2 hafta önce 5tl buldum, korona fln diyip almadım bak aklıma geldi yine :'((
0
mg3929
(24.06.20)
Hic bulmadim bugune kadar. Bozuk para gormuslugum var da kagit para hic hatirlamiyorum. Yere de pek bakmam onunla da ilgili olabilir tabii. Bir arkadasim cok fazla bozuk para topluyordu yerden, kendine oyle bi hobi edinmis addfgh
0
red g
(25.06.20)
Bana da para denk gelmiyor. Ben genelde fatura bulup gidip ödüyorum.
0
Kahir ekseriyet
(25.06.20)
yerde degil de denizin dibinde cok bulurdum yazlari. hepsini cogunlukla dondurma alarak carcur ettik :)
0
cooperr
(25.06.20)
Bi festivalde 20€ bulmustum. Onun disinda kagit para bulmadim sanirim hic.
0
mirafiori
(25.06.20)
29 yaşındayım. Bi keresinde yolda 5 TL bulmuştum.
0
jacque
(25.06.20)
tam da bugün bunu düşündüm. eskiden yere bakarak çok yürürdüm, ve sürekli yerde para bulurdum.
artık durum değişti, nedenini sorgularken artık hep bulutlara bakarak yürüdüğümü farkettim :D
0
apurucikipi
(26.06.20)
(8)

14 yıl sonra üniversite sınavı

kapti
yksye girecem haftasonu, kimliğim milattan kalma. pasaporun süresi daha var onunla beraber güncel de bi fotomu yanımda götüreyim mi?ek olarak arabanın anahtarını hiç bi şekilde yanımda taşıyamıyorum değil mi? bu kadar insan napıo herkesin mi refekatçisi var?son soru 165 dk yazıo sınav süresi, geçen
yksye girecem haftasonu, kimliğim milattan kalma. pasaporun süresi daha var onunla beraber güncel de bi fotomu yanımda götüreyim mi?
ek olarak arabanın anahtarını hiç bi şekilde yanımda taşıyamıyorum değil mi? bu kadar insan napıo herkesin mi refekatçisi var?
son soru 165 dk yazıo sınav süresi, geçen sene 135 dk.. pandemiden dolayı ara mı verilecek sınav esnasında? lgs de benzeri bişey yapılmış. hepsi sınav süresi değil galiba.
0
kapti
(24.06.20)
Ben zamanında ygs'ye gireceğim diye koştur koştur kimlik değiştirmiştim. Belli bir tarigten önce çıkarılanları kabul etmiyorlardı çünkü. Benzer bir durumla geçen sene karşılaştım. Yds'ye girerken sınava kayıt yaptıranlardan biri kimliği eski olduğu gerekçesiyle sınava alınmadı.

En son araba anahtarı falan götüremiyordunuz. Kemeri bile çıkarmanızı istiyorlardı. Değiştiğini sanmıyorum, zaten sınava giriş belgesinde de yazar. Bu sınav binasına giriş kuralları ilk kez sıkılaşmaya başladığı zaman millet anahtarını, parasını falan okulun bahçesine gömüyordu. Şimdi genelde girişte emanetçiler oluyor. Onlara eşya bırakabiliyorsunuz. Onun dışında birçok öğrencinin refakatçisi oluyor. Malum, üniversite sınavı mühim görülüyor. Kimse çocuğunu yalnız göndermek istemiyor.
0
stronzo
(24.06.20)
foto götürme de pasaport götürebilirsin.

araba anahtarı yasak. ama pantolon içine veya ayakkabı altına falan saklayabilirsin. araba tekerine saklamak da çözüm tabi risk. ya da emanete vericen.

sınav süresi pandemi dolayısı ile arttı. ara yok.
0
jelly bear
(24.06.20)
Basit anahtar , para, ulaşım kartı serbest ama araba anahtarı yasak.

Görevlilere de aynı şekilde yasak.

Not: hafta sonu bina sınav sorumlusuyum.
0
emcekare olmadi einstein olsun bari
(25.06.20)
bi yere saklamayin anahtari, yakalanirsa islem yaparlar. basortuye takilan minik igneler bile kabul olmuyor.

eskiden kantina emanet birakiliyordu ama simdi yapmayacaklar korona sebebiyle.

biri sizinle gelsin, arabada beklesin. anca oyle, ben oyle yapicam.
0
damba
(25.06.20)
Bunca zaman osym sınav görevi yaptım. Yks'de eski kimlik gecerli degilmis diye bir bilgiye sahip değilim. Oylesine sinava gireceğim. Giremez miyim eski tip kimlikle?
0
goklerdengelenkarar
(25.06.20)
Ben iki sene önce girdim eski kimlikle.

Ne olur ne olmaz derseniz nüfus kayıtttan kimlik yerine geçen belgeyi alın, onu da götürürün.
0
damba
(25.06.20)
1- TC Nüfus Cüzdanı veya TC Kimlik Kartı ile sınava girebilirsiniz. (Eski de yeni de kabuldür yani)

2-başörtü için kullanılan boncuklu/boncuksuz toplu iğne, para, anahtarlıksız basit anahtar, ulaşım kartı, basit tokalı kemer, basit tel
toka ve basit piercing (taşsız, metal top veya sivri uçlu) ile sınava GİREBİLİRSİNİZ.

Sınav yönergesine bakarsanız tüm cevaplar orada aslında.
0
emcekare olmadi einstein olsun bari
(25.06.20)
kimliğin eski olmasından çok kimlikteki foto çok sıkıntılı, foto tanınaack halde olsa muhtemelen eski kimlikle girerdim yanlış bilgilendirmiş olmayayım.
0
🌸kapti
(25.06.20)
(10)

ozel okullarin osym %100 burslu ucretlerini kim oduyor?

damba
osym puanimiza gore %100 burslu oldugumuzda ucret okul tarafindan mi yoksa yök tarafindan mi odeniyor?4 yillik fakulte kazandim %100 burslu, 2 senede mezun oldum. geri kalan 2 seneyi yök odemez degil mi? okula gicik oluyorum da, oyle olsa uzulurum.
osym puanimiza gore %100 burslu oldugumuzda ucret okul tarafindan mi yoksa yök tarafindan mi odeniyor?

4 yillik fakulte kazandim %100 burslu, 2 senede mezun oldum. geri kalan 2 seneyi yök odemez degil mi? okula gicik oluyorum da, oyle olsa uzulurum.
0
damba
(24.06.20)
yök ödüyor, bu gece iç bence.
0
duyurukullanıcısı
(24.06.20)
bence tekrar burslu kazanıp okulu gelecek para için heyecanlandırıp okulu bitirme, hevesleri kursaklarında kalsın.
0
Bruce
(24.06.20)
@bruce okulu bitirmesem de yök benim parami odemeye devam etmeyecek mi? :( okula bi daha adim atacagimi dusunmuyorum ama yök'e ben mezun oldum, lutfen ödemeye devam etmeyin diye mesaj atasim var :)
0
🌸damba
(24.06.20)
atılırsan ödemezler bence, devletimizi o kadar keriz sanmıyorum...
0
Bruce
(24.06.20)
@bruce, atilmadim hocam mezun oluyorum bu sene.

he siz onumuzdeki sene icin kazanayim, burslu kontentajini doldurayim, ama atilayim diyorsunuz? olabilir. boylece o sene 10 kisiden para alacaksa okul, 9 kisiden alacak.

bu hafta sonu sinava giriyorum. istedigim yer gelmezse dediginizi yaparim. tesekkurler intikam onerisi icin.
0
🌸damba
(24.06.20)
4 senelik okulu 2 senede nasıl bitirdin yahu? öyle bir imkan mı var?

ücreti okul karşılar. yök'ün devletin olayla alakası yok. özel okulsa diğer öğrencilerden gelen parayla, vakıf üni. ise vakıflardan gelen parayla karşılanır.
0
jelly bear
(24.06.20)
@jelly bear daha once 4 yillik bir fakulte bitirdim, o fakulteden ortak derslerimi bu ozel okulda saydirdim. 1 seneden fazla ders saydirdim. sonra ustten ders aldim vs derken bitti. her okul diger fakultenin derslerini diger fakulteden mezun olduysan saymiyor, ama ticarethaneler(universiteler) sayiyor sanirim, bazilari :)
0
🌸damba
(24.06.20)
bende burslu okudum, benim bildigim yök odemiyordur, sadece kanun geregi universite para almiyordur bence, burslu kontenjan zorunlu cunku
0
alttaraf
(25.06.20)
Yök apartman ünisindeki bebenin parasını niye ödesin keriz mi
0
glamdr1ng
(25.06.20)
Tabiki YÖK ödemiyor. Üniversite kendisi karşılıyor. Verdiği nakdi burslar için de, öğrenim bursları için de devletten bir para almıyor. Ve hatta YÖK bursların belli bir oranda tutulmasını sağlamak için işi sıkı tutuyor ve üniversitelerin bütün verilerini takip ediyor. Vakıf Üniversiteleri ile ilgili bütün bu bilgilere YÖK'ün yıllık raporundan erişebilirsiniz.

www.yok.gov.tr

Ayrıca yukarıdaki yorumlarda gördüğüm için şunu da ekleyeyim. Son 3 yıldır, ÖSYM, özel şartlar altındaki 60. madde ile, daha önceden herhangi bir yükseköğretim programını kazandıysanız, (Okuldan okula uygulama değişse de madde dahilinde, hala öğrenci olmanız, okulu bırakmanız veya mezun olmanız durumu değiştirmiyor.) burslu olarak bir vakıf üniversitesini kazansanız bile burs hakkından yararlanamamanızın önünü açmış durumda ve hatta ne kadar topu üniversitelere de atsa aslında burslu olarak kabul edilmemenizi talep ediyor. Çok bilinen bir durum değil, ama bazı büyükler de dahil bazı üniversiteler bunu uyguluyor.

forum.donanimhaber.com

Ayrıca Madde 60 aynen şu şekilde: Yükseköğretim kurumu Mütevelli Heyeti tarafından verilen indirim ve imkanlar (öğrenim ücreti muafiyeti, burs, para, yurt, yemek vb.), öğretim ücretini ödeme koşulları, taksitli veya peşin ödeme imkanları, diğer ücretler, sonraki yıllarda ücretlerde yapılacak artışlar, burslu programlara ilişkin ayrıca verilecek burs süreleri ile eğitim öğretime ilişkin diğer hususlar, ilgili yükseköğretim kurumunun internet sayfasından öğrencilere duyurulacaktır. Ücretler, ödeme yöntemleri, öğrenim ücretindeki olası artışlar her yıl, kayıtlı öğrenciler için de TEFE-TÜFE oranları dikkate alınarak Mütevelli Heyetinin uygun göreceği oranda yeniden belirlenebilir. Bazı vakıf yükseköğretim kurumları, kendi öğrencisi veya başka üniversitenin öğrencisi olup ayrılanların veya ilişiği kesilen/ilişiğini kesenler ile bir yükseköğretim programından mezun olanların, YKS sonuçlarına göre burslu veya indirimli programlara yerleşmeleri halinde yükseköğretim kurumunun kendi mevzuatı doğrultusunda sadece ücretli veya diğer indirimli statülerde kayıt yapabilmesine izin verebilir; Üniversite, bu durumda olanların sadece ücretli veya diğer indirimli programlara kayıtlarını yapma hakkını saklı tutar. Bu durumda olanların tercihlerini yapmadan önce ilgili üniversiteden ayrıntılı bilgi almaları gerekmektedir. Adayların tercihlerini yapmadan önce üniversitelerin internet sayfasındaki bilgileri dikkatlice inceleyerek tercihlerini yapmaları gerekmektedir.
0
cursor
(23.09.20)
(4)

Normal numaradan gelen SMS ve arama ile karakola çağırılmak

notinhere
SelamlarNormal bir numara hem sms hem de arama ile yarın ifadem alınmak üzere karakola çağırıldım, herhangi bir neden söylenmedi, yarın burada öğrenirsiniz dendi. Dolandırılma durumu olsa karakola çağırılmam diye düşündüm, bir de buraya sorayım dedim
Selamlar

Normal bir numara hem sms hem de arama ile yarın ifadem alınmak üzere karakola çağırıldım, herhangi bir neden söylenmedi, yarın burada öğrenirsiniz dendi. Dolandırılma durumu olsa karakola çağırılmam diye düşündüm, bir de buraya sorayım dedim
0
notinhere
(24.06.20)
polis memuru çoğu zaman kendi cep telefonundan arayıveriyor. git yani.
0
antihero
(24.06.20)
Gidin hocam, dolandırılma olsa ne olacak, karakol en fazla biz çağırmadık der.
0
aynabugusu
(24.06.20)
gidin kesinlikle. normal bir durum.
0
jelly bear
(24.06.20)
Evet normal numaradan da ariyorlar.
0
Olric
(25.06.20)
(2)

Kırılan bijoni çıkarttırma

horizon
istanbul maltepe civarında bunu çıkarttırabileceğim bir yer var mı ?yoksa otosanayi'de tornacıya mı gitmem lazım ?
istanbul maltepe civarında bunu çıkarttırabileceğim bir yer var mı ?

yoksa otosanayi'de tornacıya mı gitmem lazım ?
0
horizon
(24.06.20)
Herhangi bir oto lastikçi kolayca çıkarır.
0
the coon
(25.06.20)
Bijon kırıldıysa iş artık tornacıya kalır
0
rezilrusfaadam
(25.06.20)
(11)

Süreci kanıksadık mı?

msb
Yaklaşık 4 aydır evdeyim.Evden çalışıyoruz, evin içinde bir dünya kurdum kendime, spor aletlerim, çalışma ortamım, terasım bitkilerim vb...Zaman zaman bunalsam da sanki içten içe memnunum bu yaşam tarzından.Salgın bitsin bir an evvel tabi ama "salgın bitse de şöyle sokaklara yollara vursam kendimi"
Yaklaşık 4 aydır evdeyim.

Evden çalışıyoruz, evin içinde bir dünya kurdum kendime, spor aletlerim, çalışma ortamım, terasım bitkilerim vb...

Zaman zaman bunalsam da sanki içten içe memnunum bu yaşam tarzından.

Salgın bitsin bir an evvel tabi ama "salgın bitse de şöyle sokaklara yollara vursam kendimi" demiyorum.

Özellikle büyük kentler için konuşuyorum, dışarı çıkmak, kalabalıkların içine karışmak ciddi bi külfetti ve sırf "dışarı çıkmalıyız" alışkanlığıyla atıyorduk kendimizi dışarı. Şimdi hayat daha sakin, daha dingin.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Sıkıldınız mı?
0
msb
(24.06.20)
sıkıldım ve iyi değilim
0
nahtoderfahrung
(24.06.20)
Aynen,ben de çok alıştım. İnsan her şeye alışır dedikleri doğruymuş valla.

Evde güzel bir düzenim oldu. İsimden oldum ama kendi işimi kurdum filan.Onla ilgileniyorum. Her gün yapacak bir sürü şey buluyorum. Belgesel izliyorum sık sık. Dısardaki hayat bir garip geliyor simdi de saatlerce starbucksta oturup ne yapıyor musum eskiden diyorum kendime.
0
ırene adler
(24.06.20)
ben ocak ayından beri evdeyim,

gittiğim yerler haftada 1 evime yakın marketler
15 günde bir atm
spontona çıkan ihtiyaçlar için markettir, eczanedir vb ve hastane

ilk başlarda çok bunaldım ben, sonra kendimi üretmeye verdim, müzikle uğraşıyorum.

marketlere bakıyorum önce, kalabalıksa girmiyorum içeri. bazen kaçamadığım durumlar oluyor, ellerim yara oldu yıkamaktan , kolonya, dezenfektan dökmekten. tedbirli davranıyorum.

dediğin gibi kabullenmeye başladım, normal geliyor artık. tabi kendi şehrimde olmamamın, burada tanıdığım insanlar olmaması, arkadaş çevremin olmaması da bu durumun sakin seyretmesini sağlıyor.

öte yandan insanlar hiç olmamış gibi davranıyor, yani virüs hiç olmamış, hani azalmış etmiş değil, komple hiç olmamış gibi.

buna hem hayret ediyorum hem de anlıyorum. böyle giderse virüsten ölmeseler depresyondan, işsizlik yüzünden parasızlıktan ölecekler. bir yerde kaderken kaçılmıyor.

her şeyde %50 şansımız var.
0
hem şişko hem deli
(24.06.20)
Bir yandan ferahlamış hissediyorum. Ama bir yandan da bu sürecin belirsizliği oldukça canımı çıkıyor. İstanbul'da yaşıyorum, artık trafiğe, kalabalıklara zorunlu olarak karışmıyor olmak çok iyi hissettiriyor.
0
GoodMorningTeacher
(24.06.20)
Ben pek mutlu değildim bu durumdan; ozellikle arkadaslarimi ve sosyal cevremi cok ozledim. Geçen hafta yurtdışına geldim ve burda her şey şu an eskisi gibi olduğundan biraz daha toparladim açıkçası. Dışarıya maskesiz çıkmak, bir yerlerde oturup bir şeyler içmek, burdaki arkadaslarimi gormek vs iyi geldi. Turkiye'deki kaosa, korku durumuna tekrar dönmeye hiç hazır değilim.
0
fraise
(24.06.20)
Para haracamamak çok iyi. Daha doğrusu para harcayacak bişey bulamamak. Onun haricinde sıkıcı biraz.
0
etna
(24.06.20)
cidden çok sıkıldım. arada ben de bunu düşünüyorum. ciddi ciddi 3 aydan fazla oldu be. çok uzun bir süre. en azından bu yıl bu şekilde bitecek gibi.
0
nothing in my way
(24.06.20)
Süreci kanıksadım, memnunum. Özellikle trafikle uğraşmamak, araba kullanmak zorunda kalmadan para kazanmak, işyerindeki boş muhabbetler, haftasonuna dışarıdaki inanılmaz kalabalıklar, tanımadığın adamların ellerini ellemek zorunda kalmamak (tokalaşma) gibi bir sürü kriterden dolayı gerçekten çok memnunum. Memnun olmadığım tek kısım iş tarafındaki belirsizlik ve umutsuzluklar. Onun dışında bu yaşam tarzına tamamen okeyim.
0
roket adam
(24.06.20)
beni sanırım en çok yoran şey belirsizlik. ailemden ve sevdiklerimden ayrıyım, onları bir daha ne zaman göreceğimi bilmiyorum.
onun dışında bir şekilde uyum sağladım gibi ama eski düzenimi de özlüyorum.

dilerim artık şu sıkıntılı zamanlar artık biraz daha yoluna girer, çünkü herkes için şartlar aynı değil maalesef.
0
elma
(24.06.20)
6 ay once isten ayrildim, 3 ay once baska ise girip evden calismaya basladim. Calismadan once de bunaliyordum ama disari çıkıp kafa dağıtabiliyordum ya da kendimi oyalayacak bir seyler buluyordum, su an is stresi bir yandan disari cikamamak aksama kadar yalniz olmak bir yandan iyice kotu hissetmeye basladim, kendimi iyi hissettirecek bir sey yapma imkani bulamiyorum kalk çalıs yat kalk çalışa döndü hayatim depresyona girdiğimi hissediyorum artik.
0
instant crush
(25.06.20)
abartıyorsunuz bence bu iş bitti salın artık
0
dafuq
(25.06.20)
(9)

Ahlaki ikilem. Hata mı ettim?

mikahakkinen
Caddede oturduğumuz ve evimizin önü belediye tarafından ücretlendirildiği için aracımı evimin karşısındaki ara sokağa park ediyorum. Ancak ara sokakta bir terzi var ve kadın sürekli dükkanının önüne sandalye koyup parkı engellemekte. Eğer geceden iş yerinin önüne park ettiysem sabah çekerken pis pis
Caddede oturduğumuz ve evimizin önü belediye tarafından ücretlendirildiği için aracımı evimin karşısındaki ara sokağa park ediyorum. Ancak ara sokakta bir terzi var ve kadın sürekli dükkanının önüne sandalye koyup parkı engellemekte. Eğer geceden iş yerinin önüne park ettiysem sabah çekerken pis pis bakıyor. ben de kızdım ve belediyeye şikayet ettim.
Belediyeden gelen cevapta iş yerinin ruhsatsız olduğu uyarıldığı ve ayrıca sandalye koymaması için ayrıca uyarıldığı belirtildi.

Sorum şu ben kadının ekmeğiyle mi oynadım? doğru mu yaptım yanlış mı?

not:(kadın bir kaç kez uyarılmıştı sözlü olarak ancak yapmaya devam etti.)
0
mikahakkinen
(24.06.20)
Benim yillardir anlayamadigim bir durum dukkaninin onune kuka sandalye vb koyup parki engelleme gayreti.

Bildigim kadariyla boyle bir hakki yok bunu yapanin. Bir sey demeye kalksan da cevap hazir: Mal gelecek.

Ahlaki sorgulamaya gerek yok, yollar hepimizin, vergisini herkes veriyor.
0
msb
(24.06.20)
Bu arada belediyeden ozel izin alip ucretini odeyenleri ayri tutuyorum.
0
msb
(24.06.20)
gece park edip, sabah erken işe giden biriysen bence yaptığı iki defa yanlış.

hem düşünmesi lazım, ben değnekçi değilim, torbacı değilim, dükkaımın ruhsatı yok, o zaman niye değnekçi gibi davranayım diye.

oralarda kamera vardır umarım, pislik falan yapmasın?

hani depo önüdür, ne bileyim markettir, mal indirirler bindirirler sıkıntı olur, o başka da, terzi yani. bi tabela asarsın biter gider.
0
hem şişko hem deli
(24.06.20)
Hocam sen hakkinensin büyük düşün. Şaka bir yana bence yaptığınız doğru. Herkes kurallara uymalı sonuçta arabanızı dükkanın içine sokmuyorsunuz, devletin yolu kadının değil. Çok istiyorsa o parseli satın alsın bakalım.
0
bahoho
(24.06.20)
sen o kırılmasın üzülmesin diye düşünüyorsun ama karşı taraf senin duygularınla hiç ilgilenmiyıor. kurallar hepimiz için, uymuyorsa uyacak çok net. sıkıntı durumu varsa gelir konuşur pis pis bakmaz
0
monicapp
(24.06.20)
Bence de bu kadar hassas olmanıza gerek yok. Sadece hakkınızı arıyorsunuz.
0
stronzo
(24.06.20)
Çok iyi yapmışsın ama arabana dikkat et artık. Çizerler kırarlar üzülürsün. Muhtemelen yakında belediye o tarafı da ücretli yapar.
0
roket adam
(24.06.20)
Bence ayıp etmişsin.

Kadın sana bir şey dememiş ki sen kendi kendine bana pis pis bakıyor diye işi gücü bırakıp gidip belediyeye şikayet ediyorsun.kadın ara sokakta esnaflık yapıp geçinmeye çalışıyor,sende evinin önüne bırakırsan para harcayacaksın diye gidip oraya parkediyorsun.
Sonrada kalkıp şikayet ediyorsun.orada çirkef bir dayı esnaflık yapsa muhtemelen aynı şekilde davranmazdın,gidip başka yere parkederdin diye düşündüm.
0
duptıs
(25.06.20)
Şehirler öncelikle yayalara ait. O kadının işini engelliyorsa, engelli erişimi için sorun teşkil ediyorsa, hatta sırf gıcıklığına istemiyorsa arabanızı başka yere koyarsınız.

İlla evinize yakın olacak ve orası var diye tüm hakkın, yani sokakların sizde olduğunu düşünmeniz doğru değil. Biraz daha uzak ve sorunsuz bir yere park edin, konforunuzdan feragat edip yürüyün. Sizin konforunuz başkalarının hayatını zorlaştırıyor demekki.
0
kaset
(25.06.20)
(2)

Apaçi kimdir? Apaçiliğe Giriş 101 kıvamında

chihirovekohaku
Apaçi kimdir? Ne yapar?Kendilerine mi apaçi dediler yoksa onlara takılan isim mi bu? Nereden geliyor bu apaçi ismi? -Aile üyelerinden birinin çakal kasa bmw satın aldı. Civardan gelen tepkiler bu aracı sıklıkla apaçilerin kullandığı yönünde. Apaçi denince benim aklıma gelen serseri tipli bir rapçi g
Apaçi kimdir? Ne yapar?

Kendilerine mi apaçi dediler yoksa onlara takılan isim mi bu? Nereden geliyor bu apaçi ismi?

-Aile üyelerinden birinin çakal kasa bmw satın aldı. Civardan gelen tepkiler bu aracı sıklıkla apaçilerin kullandığı yönünde. Apaçi denince benim aklıma gelen serseri tipli bir rapçi görüntüsü. (Tanım için özür, hayalimdeki imajı paylaştım. Olayı hiç anlamamış olabilirim) Ama bundan fazlası sanırım apaçi.

teşekkürler!
0
chihirovekohaku
(24.06.20)
Apaçi daha çok Tofaş Şahin tarzındaki arabaları kullananlara deniliyor. Sadece o yeterli değil. O tarzdaki arabaları kullanırken leş müzikler dinleyen, drift yapmaya çalışan kişiler apaçi oluyor. BMW daha çok kıro, nargile içen, biraz daha zengin kişiler için kullanılıyor. Normalde apaçiler ilk görüşte saçlarından tanınırlar ama onların soyu 10 yıl kadar önce tükendi. BMW ile apaçi olmanın çok ilgisi yok.
0
dissendium
(24.06.20)
Sanırım ilk çıkış zamanı EMO tarzının bizdeki kekolara uyarlanan saç modeliyle oldu, 10 yıl belki biraz daha zaman önce bi ara EMO'lar türedi. Saçları, aksesuarları ve kıyafetleri farklıydı.

Bizdeki kekolar buna ayak uydurmaya çalışınca ortaya şuna benzer görüntüler çıktı;

www.egedesonsoz.com

Bu tiplere de millet apaçi demeye başladı, bunun üzerine de o saçma müzik eşliğinde saçma dans edenler buna apaçi dansı adını verdi.

Aslında bu tür her zaman vardı, zaman zaman evrim geçirip farklı isimlerle anılmaya başlandı.

Sonradan da genç yaştaki magandalara bu apaçi yakıştırmasını yapmaya başladık. Barzo, keko, apaçi vs.

Peki ne yapar apaçi? Apaçi diyince aklımıza ne geliyor şimdi?

Bunun cevabı için biraz instagram ve tiktok'ta sörf yapmak lazım.
0
John Bloor
(25.06.20)
(3)

Kondisyon Bisikleti

zuppa
Merhaba, kondisyon bisikleti almak istiyoruz. Uçuk bir fiyatı olmayan(2000-2500 civarı), selesi rahat, sırtı çok yormayan, günde 45 dk-1 saat arası rahatlıkla kullanabileceğimiz, ki 3 kişilik bir aileyiz toplamda daha uzun sürecektir kullanımı, bir kondisyon bisikletine ihtiyacımız var. Normalde spo
Merhaba, kondisyon bisikleti almak istiyoruz. Uçuk bir fiyatı olmayan(2000-2500 civarı), selesi rahat, sırtı çok yormayan, günde 45 dk-1 saat arası rahatlıkla kullanabileceğimiz, ki 3 kişilik bir aileyiz toplamda daha uzun sürecektir kullanımı, bir kondisyon bisikletine ihtiyacımız var. Normalde sporu açık havada yapmayı seven insanlar olarak markalar ve modellerle ilgili hiç fikrimiz yok maalesef. Yardımcı olabilirseniz çok seviniriz. Şimdiden teşekkürler.
0
zuppa
(24.06.20)
www.decathlon.com.tr

ben bundan aldım bi ay kadar önce, fakat fiyatı 2400 dü. çok memnunum. bu özellikleri barındıran bi makine voit falan olsa 15-20 bin bandında olur.
0
antihero
(24.06.20)
www.vatanbilgisayar.com

2 sene önce 899 tl'ye almıştım.. spor aleti satan yerlerde görüyorum hala.. bulabilirseniz düşünmeden alın.. 1 saat ayarını ağırlaştırarak sürüyorum ve inanılmaz ter atmamı sağlıyor.. sonra da yürüyüşe çıkıyorum.. üstüne bisiklet tamircisinden geniş sele de almıştım.. 60 tl sele, 39 tl'de silikon sele kılıfı masrafı var ekstra..

benimkine en yakın şu modeli buldum.. stoklarda kalmamış artık..

www.hepsiburada.com

edit: stok buldum bir sitede.. fiyatı kabul edilebilir düzeyde..

www.suvarshop.com.tr
0
synche
(24.06.20)
@synche çok teşekkürler
0
🌸zuppa
(25.06.20)
(1)

Çiftçi

goodboy3456
Merhaba aranızda çiftçilikle uğraşan var mıdır ? Sormam gereken konular var.Yeşillendirirseniz sevinirim.
Merhaba aranızda çiftçilikle uğraşan var mıdır ? Sormam gereken konular var.Yeşillendirirseniz sevinirim.
0
goodboy3456
(24.06.20)
Sorabilirsiniz buyrun:)
0
kirmizipilotkalem
(24.06.20)

instagram konum ekleme

maryjane
selamlar, kişisel google hesabımdan google maps'e kendim birkaç yer eklesem instagram'da konumlara eklenir mi? instagram'da konumun kesin çıkması için ne yapabilirim? bilen lütfen yeşillendirsin çiçeklendirsin.
selamlar, kişisel google hesabımdan google maps'e kendim birkaç yer eklesem instagram'da konumlara eklenir mi? instagram'da konumun kesin çıkması için ne yapabilirim? bilen lütfen yeşillendirsin çiçeklendirsin.
0
maryjane
(24.06.20)
(3)

Askerlik Muayenesi Aile Hekimi

joker hakki
Aile hekimim İstanbul'da, Isparta'da yoklama işlemlerimi gerçekleştireceğim. Önce burada bir aile hekimine mi transfer olmam gerek yoksa herhangi bir aile hekimi işlemleri yapar mı? Yani kayıtlı olmadığım aile hekimi askerlik muayenesi yapıyor mu?
Aile hekimim İstanbul'da, Isparta'da yoklama işlemlerimi gerçekleştireceğim. Önce burada bir aile hekimine mi transfer olmam gerek yoksa herhangi bir aile hekimi işlemleri yapar mı? Yani kayıtlı olmadığım aile hekimi askerlik muayenesi yapıyor mu?
0
joker hakki
(24.06.20)
sorunun cevabı değil belki ama e-nabizdan çok basit şekilde aile hekimliğini ıspartaya alabilirsin.
0
xrated
(24.06.20)
Sene 2012. Askerlik şubesi ikamet ettiğim ilçeden farklıydı ve şubeye yakın aile hekimliğine yönlendirildim.
0
fikox
(25.06.20)
aile hekiminiz dışında bir hekim o raporu veremiyor. ama bir nedenle aile hekiminizi değiştiremediniz diyelim (ki e-devlett'ten kolay şekilde yapılıyor), ilçe sağlık müdürlüğü'ne gidip durumu açıklayınca onlar sistemden bir hekime yönlendiriyor.
0
unalub
(25.06.20)
(1)

yurtdisina is yapan mühendis

ben de
selamlarkisaca özetlemeye calisiyorum. alman bir mülk sahibi almanya‘da bir insaat yaptiriyor. statik hesaplari almanya’da bir ofis yapmış ve bu hesaplar için gerekli onaylar alınmış. kalıp ve donatı planlarını ise türkiye’den bir mühendislik ofisine yaptırıyorlar. ofisteki mühendis de almanya’da al
selamlar

kisaca özetlemeye calisiyorum.

alman bir mülk sahibi almanya‘da bir insaat yaptiriyor. statik hesaplari almanya’da bir ofis yapmış ve bu hesaplar için gerekli onaylar alınmış.

kalıp ve donatı planlarını ise türkiye’den bir mühendislik ofisine yaptırıyorlar. ofisteki mühendis de almanya’da almış diplomasını.

sorum su sekilde:

kalıp ve donatı planları türkiye’de hazırlandıktan sonra, almanya’da ayrıca bir kontrol mühendisi veya kurumun bu planlara onay vermesi gerekli midir? yoksa türkiye’de çizilen planları mülk sahibi direkt olarak kullanabilir mi?

yardımcı olabilecek veya bu tarz konuları içeren yönetmelik, yasa vs. ismi verebilecek olan varsa çok makbule geçer.

sağolun.
0
ben de
(24.06.20)
Statik proje hesap, çizim ve detaylarıyla bir bütündür, özellikle betonarme için ilk kez böyle bir şey duyuyorum. Statik proje dediğimiz şey dört aşamadan olusur: Modelleme, analiz, dizayn ve çizimler. Bu dört aşama da birbirine bağlıdır. Kalıp planı ve donatı detayları da analiz ve dizayndan çıkan sonuçlara göre belirlenir. Hazır paket program kullanmayan mühendisler, çizim aşamasında teknik ressamlarla çalışırlar. Ancak çizimi kontrol edip gerekli düzeltmeleri yapan da yine hesapları yapan mühendistir.

Türkiye'de her paftanın antet kısmında statik proje müellifi olan mühendisin adı ve oda numarası bulunur. Yani oda üyesi olmayan mühendis proje yapamaz. Almanya'da da farklı olduğunu sanmıyorum. Ama bir projeyi hesap ve çizim diye ayırıp farklı mühendislere yaptırma fikri bana cok sağlıklı gelmedi.
0
temasettin
(24.06.20)
(2)

Film izleme sitelerinden filmi indirmek

kedikumunaiseyenadam
unutulmazfilmler.pw sitesinde indirmek istediğim bir film var fakat indirmeyi beceremedim. Bildiğim tek yöntem view-source: yapıp .mp4 uzantılı dosya aratmak, o da işe yaramadı. Nasıl indirebilirim?
unutulmazfilmler.pw sitesinde indirmek istediğim bir film var fakat indirmeyi beceremedim. Bildiğim tek yöntem view-source: yapıp .mp4 uzantılı dosya aratmak, o da işe yaramadı. Nasıl indirebilirim?
0
kedikumunaiseyenadam
(24.06.20)
internet download manager kullanabilirsin. internet explorer ile kullan ama.
0
xrated
(24.06.20)
Chrome'da video downloader professional diye bir eklenti kullanıyorum. Her site için olmasa da genelde işe yarıyor
0
peki madem
(24.06.20)
(1)

Internetten veri çekme - Vba veya diğer programlama dilleri

materyalist imam
Selamlar,Bu işlerde yeniyim. Hatta çoğu yazılımcının pior man's programming language dediği vba ile başladım 2 ay kadardır kendi kendime kurcalıyorum. Şu an en çok işime o yarıyor. Yapmaya çalıştığım şey internetten veri çekmek. E ticaret sitelerinden metin çekmede sıkıntı yaşamıyorum genelde (ürün
Selamlar,

Bu işlerde yeniyim. Hatta çoğu yazılımcının pior man's programming language dediği vba ile başladım 2 ay kadardır kendi kendime kurcalıyorum. Şu an en çok işime o yarıyor.

Yapmaya çalıştığım şey internetten veri çekmek. E ticaret sitelerinden metin çekmede sıkıntı yaşamıyorum genelde (ürün isim ve fiyat vs) ama ürün fotoğraflarını almak epey zorluyor.

Resimleri almak istediğim sayfada öğeyi denetle diyerek classname'lerden resmin konumunu çıkarmaya çalışıp Excele gömüyorum ama her sitede yapamıyorum bunu html bilgim zaten yok Google'dan aratıp, deneye yanıla bir şeyler buluyorum. Sanırım bazı siteler java kullanıyorlar onlara iyice ulaşamıyorum (genelde sayfadaki ilk 5-6 ürünün resmini çekiyor yazdığım kod sonrasında boş geliyor vs)

Sorum ise şu. Her site farklı yazılım kullanıyor eyvallah ama bir yerde mantığı tam oturttuktan sonra çok kısa sürede herhangi bir siteyi portföye ekleyip oradan düzenli olarak resim çekebilirim diye düşünüyorum.

Bu dediğimi yapabilmek içinse çalışabileceğim kaynaklara ihtiyacım var.

Bana bu konuda yol yordam gösterebilecek 1 Üstad çıkarsa çok makbule geçer.
0
materyalist imam
(24.06.20)
Python ve Selenium kütüphanesini kullan sayın hocam. en çok kaynağı bu bahsettiğim ikilide bulursun. istediğin her yerde cayır cayır çalıştırırsın. Takıldığın yer olursa kolayca sorarsın.
0
roket adam
(24.06.20)
(3)

Binli sayıların yazılışı

november rain
TV kanalları ya da haber siteleri vb. Binli sayıları neden farklı yazıyorlar?Mesela 1234 değil de bin 234 yazıyorlar standart olarak.
TV kanalları ya da haber siteleri vb. Binli sayıları neden farklı yazıyorlar?
Mesela 1234 değil de bin 234 yazıyorlar standart olarak.
0
november rain
(24.06.20)
tdk öyle diyor çünkü:
Dört veya daha çok basamaklı sayıların kolay okunabilmesi amacıyla içinde geçen bin, milyon, milyar ve trilyon sözleri harfle yazılabilir: 1 milyar 500 milyon kişi, 3 bin 255 kalem, 8 trilyon 412 milyar vb.
tdk.gov.tr
0
halanne
(24.06.20)
Ama isteseler 7. Maddeye göre de yazabilirler:
Dört veya daha çok basamaklı sayılar sondan sayılmak üzere üçlü gruplara ayrılarak yazılır ve aralarına nokta konur: 4.567, 326.197, 49.750.812, 28.434.250.310.500 vb
0
🌸november rain
(24.06.20)
ee okunması kolay diye işte.

tv karşısında zar zor okuma yazma bilenden gözü görmeyenine kadar çeşit çeşit insan var. bin 345 okumak mı daha kolay, 1.345 okumak mı? o küçücük noktayı göremeyecek olanı da düşünmek zorunda.
ikincisi spikerin konuşma notlarında ve prompterında ona hızlı bir şekilde ve hatasız okumasını sağlayacak şekilde yazıp vermek gerekir. spikerin "aa bi dakka bakayım, noktadan sonra 3 hane var demek ki bunu bin diye okuyacağım" diye düşünecek zamanı yok. ben de kendi konuşma notlarımda bin 345 yazarım, 1.345 değil, hele 5.123.456 hiç değil. dolayısıyla aynı yerden kopyala yapıştır yapılınca her yerde aynı şekilde yazıyor.

ayrıca sosyal bilimlerde makale vs yazarken de genelde noktasız olan tercih ediliyor.

komplocu mod on: ilk bakışta bin kelimesini gözden kaçırıp bugün sadece 345 yeni hasta varmış şeklinde algı yönetimi de uygulanmaya çalışıyor olabilirler. komplocu mod of.
0
halanne
(25.06.20)
(3)

Şu sıcak hava tabancası nasıl?

kedikumunaiseyenadam
https://soz.lk/i/o9pq6gqa daha çok lehimleme için kullanılacak.
soz.lk daha çok lehimleme için kullanılacak.
0
kedikumunaiseyenadam
(24.06.20)
Hobi için alacaksan al ama insanı canından bezdirir.
0
alkolik imam
(24.06.20)
Profesyonel değilseniz lehimleme için işe yaramaz. 600C yazıyor ama 400C civarı sıcaklık veriyor. Bu da normalden uzun süre devreye tutmanız demek. Kontrol kaçabiliyor.

Fiyatı çok iyi ama alınca pişman ettirir. Daha çok kaplama, cam filmi çekme, tutkal/silikon sökme vs için işe yarar.
0
ereneren
(24.06.20)
bununla lehimleme olmaz kavurur devreyi.
0
orpheus
(24.06.20)
(3)

telefon ya da tabletten 2 tane wi-fi seçebiliyorum, otomatik geçiş var mı?

cccbehzatccc
DAirede güçlendirici ve modem var.İkisinin de sinyalleri her yerden görülüyor.Ön odadayken modemden alsın, arkaya yürüdüğümde sinyal çekiciye otomatik geçsin istiyorum.böyle bir şey mümkün mü?
DAirede güçlendirici ve modem var.
İkisinin de sinyalleri her yerden görülüyor.
Ön odadayken modemden alsın, arkaya yürüdüğümde sinyal çekiciye otomatik geçsin istiyorum.

böyle bir şey mümkün mü?
0
cccbehzatccc
(24.06.20)
modemin sinyal çıkış gücünü azaltın arayüzünden. böylece uzaklaşınca sinyal zayıfladığı icin otomatik olarak daha güçlü ağa bağlanır diye tahmin ediyorum.

mesh cihazı olsaydı otomatik olarak yapardı bu geçişleri.
0
orient blue
(24.06.20)
bende de benzer bir sorun var.Wireless agini genisleten bir extender cihaz kullaniyorum.Iphone sadece extender uzerinden aliyor interneti hic sorun yok ancak laptop iki cihazi da gordugu icin(modem ve extender) internete baglanamiyorum laptop ile.Cozumu nedir bunun?Modemin sinyal gucunu azaltmak iyi bir cozum degil,bunu yaparsam internet hizini kendi elimle dusurmus olurum
0
turkuaz
(24.06.20)
androidde yapan aplikasyonlar var. wi-fi switcher kullanıyorum ben. 10 saniyeye kadar sürebiliyor geçişi yapması telefonun wifi taraması yapma hızına göre. belki ayarlanıyordur da bilemedim.
0
argent dawn
(24.06.20)
(4)

aracınızı nasıl bir bezle siliyorsunuz?

django
Araçlarınızı temizlerken yüzeye zarar vermeyen, çizmeyen ne tür bir bez kullanıyorsunuz? Teşekkürler.
Araçlarınızı temizlerken yüzeye zarar vermeyen, çizmeyen ne tür bir bez kullanıyorsunuz? Teşekkürler.
0
django
(24.06.20)
yıkadıktan sonra güderi bez ile kuruluyorum.

yıkarken kuzu postu eldiveni kullanıyorum. yumuşacık çizmiyor.
0
false pretension
(24.06.20)
meguiars’in acayip su çeken sarı renkli kocaman bir havlusu var, onunla yapıyorum. en kötü %100 pamuklu eski bir atlet tshirt falan da is görür :)
0
orient blue
(24.06.20)
şöyle fiber püsküllü olanları kullanın: static.wixstatic.com

toz toprak ile mikro mikro parçacıklar boyaya yapışıyor, üstünden geçince de süngere yapışıyor. sonra bütün arabayı gezince yine süper ince çiziklere sebep oluyor. bez veya düz sünger bu yüzden kötü, böyle püsküllüler daha güvenli.

yere düşerse falan iyice yıkamadan durulamadan tekrar kullanmayın.

büyük ve süper emici falan kurulama bezleri var, onlar da güzel.
0
celeron 300a
(24.06.20)
ha pardon ben nedense sadece kurulama gibi düşündüm. celeron’un yolladığı sonax püsküllünün aynısı var, onunla yıkayıp bahsettiğim sarı bezle kuruluyorum.
0
orient blue
(24.06.20)
(4)

negatif faiz sorusu

sting
merhabalar. diyelim ki negatif faiz veren bir yere paramızı yatırıyoruz. bu paranın kaç sene sonra 0'ya yakınsayacağını nasıl hesaplarız? diyelim ki 1 milyar dolarımız var. bu parayı -%2 negatif faiz veren bir yere yatırdık. bu para kaç sene sonra sıfırlanır gibisinden bir formül.
merhabalar. diyelim ki negatif faiz veren bir yere paramızı yatırıyoruz. bu paranın kaç sene sonra 0'ya yakınsayacağını nasıl hesaplarız? diyelim ki 1 milyar dolarımız var. bu parayı -%2 negatif faiz veren bir yere yatırdık. bu para kaç sene sonra sıfırlanır gibisinden bir formül.
0
sting
(24.06.20)
excel e hesaplattım tabi.
1 milyon tl %2 eksi faizle 664 yılda 1 tl ye iniyor. daha sonraki yıllarda da sıfıra yakınsıyor.

1 milyar tl olunca 1006 yılda 1 tl'ye iniyor.
1650. yılda aldığı değer 0.0000033 tl yani pratik olarak baya bir sıfıra yakınsıyor.
0
ozdek
(24.06.20)
logaritmik bir formülle bulunur ama en kolayı deneme yanılma excelde görürsün. anapara*(1+faiz)^yıl hesabında yılı ne kadar büyütürsen o kadar azalacaktır.
0
argent dawn
(24.06.20)
Hiçbir zaman sıfırlanmaz.
0
garry
(24.06.20)
Hiçbir zaman sıfırlanmaz. +1

www.youtube.com
0
yukselen gunes evi
(24.06.20)
(9)

baris özcan fularsiz entel mi?

proteus
immanuel tolstoyevskinin podcastlerini takip ediyorum. baris özcan'i birkac izledim ama ses ve tonlama bana cok benzer geldi. immanuel, barış özcan olabilir mi? öyle ise bana niye kimse haber vermedi.
immanuel tolstoyevskinin podcastlerini takip ediyorum. baris özcan'i birkac izledim ama ses ve tonlama bana cok benzer geldi. immanuel, barış özcan olabilir mi? öyle ise bana niye kimse haber vermedi.
0
proteus
(24.06.20)
hayır değil, hatta hiç alakası yok.
0
aziz dostum jack
(24.06.20)
alakası yok +1
0
Ufuk
(24.06.20)
yok daha neler
0
bahoho
(24.06.20)
alakası bile yok
0
matilda
(24.06.20)
o zaman hic alakasi yokmus demek ki.
0
🌸proteus
(24.06.20)
ekşi 20. yıl begeseli mi öyle uzun bir videoda immanuel tolstoyeveski de konuşuyordu. tipini merak ediyorsan aklında olsun.

barış özcan'ı az izlemişimdir hakkında kesin bir yargıya varmam haksızlık olacak belki ama tolstoyevski felsefeye ve felsefeyle ilgili olan her şeye (psikoloji, edebiyat, siyaset vs) çok zaman harcamış ve entry'lerinde bunları çok başarılı harmanlayan bir yazar. barış özcan'ın pekmezini çıkarır yani:)

ekleme: @aziz dostum jack, haklısın konuşuyor ama orda da yüzü gözükümoyrmuş:) youtu.be
0
makbur
(24.06.20)
Makbur +1

Fularsız barış özcanı donunda sallar.

Ancak bahsettiği video fularsızın yüzü görünmüyordu diye hatırlıyorum.
0
yukselen gunes evi
(24.06.20)
ekşi sözlük belgeselinde yüzü hiç görünmüyor, illa merak ediyorsanız,

tam olarak şu videoda 70. sn'de sol profilden görebilirsiniz.

youtu.be

benzese benzese oytun erbaşa benziyor bence :)
0
aziz dostum jack
(24.06.20)
kardeslerim icimi rahatlattınız, baris ozcani günahım kadar sevmem. evet deseydiniz büyük hayalkirikligi olacakti.
0
🌸proteus
(25.06.20)
(2)

doğum günü hediyesi

burcem
yoga yapan bir fizyoterapist için orijinal bir hediye önerisi olan var mı? teşekkürlerrrrrr.
yoga yapan bir fizyoterapist için orijinal bir hediye önerisi olan var mı? teşekkürlerrrrrr.
0
burcem
(24.06.20)
Buhurdanlık ve saf uçucu yağlar
Bolster
Singing bowl
0
irene
(24.06.20)
Yoga minderi.
0
mobydick
(24.06.20)
(5)

implant fiyatları hakkında bilgisi olan var mı?

xu
60 yaşındaki annem için diş doktıru 6 tane implant önerdi. ortasınıf bir implant'ın tanesi ne kadardır sizce?
60 yaşındaki annem için diş doktıru 6 tane implant önerdi. ortasınıf bir implant'ın tanesi ne kadardır sizce?
0
xu
(24.06.20)
Ben yaptırmadım ama annem yaptırmıştı, kaç diş için olduğunu hatırlamıyorum da bence ortamala 1200-1500 tl arası gibidir.
0
dooble dibble bobble shamble
(24.06.20)
2bin liradan aşağıya bulmak zor gibi özelde.
0
thewhitewolf
(24.06.20)
Arkadaşım Ankara'daki Özel Elit polikliniklerinden birinin sahibi. O bize geliş fiyatından tanesini 1500 liraya yaptı. Normalde de 2 bin falandır sanıyorum.

Bi de bence arkalarda çiğnemeye engel bir durum oluşturmuyorsa belki 6 taneye gerek olmayabilir. Başka bir doktordan daha fikir almayı düşünebilirsiniz.
0
jacque
(24.06.20)
bundan kaç sene önce diş hekimliği fakültesinde implant yaptırdım straumann 400 euro çin malı bir marka ise 200 euro falandı yanlış hatırlamıyorsam. bir de özelde yaptıracaksanız kar paylarını falan koymanız lazım işte. dişler yanyana ise kombine edip çivi sayısını azaltıyorlar ama.

en iyisi randevu falan bulabilirseniz bir diş hekimliği fakültesine gidin
0
argent dawn
(24.06.20)
2021 yılı güncel implant fiyatları için buraya bakabilirsin. www.periodent.net
0
watashiargrn
(10.02.21)
(2)

Oculus Quest yurt dışından satın almak

foreignsilhouette
selam dostlar bir süredir otunu bokunu araştırdığım bu aleti almak istiyorum. amazondan gümrük vergisi dahil 4800tl gibi bi fiyata geliyor (stoklara girdiğinde) fakat türkiye satışı coşmuş durumda en ucuz 7900 e alabiliyorum official muadilini. aldık getirdik sıfır satıyoruz diyenler de 6500 e kadar
selam dostlar bir süredir otunu bokunu araştırdığım bu aleti almak istiyorum. amazondan gümrük vergisi dahil 4800tl gibi bi fiyata geliyor (stoklara girdiğinde) fakat türkiye satışı coşmuş durumda en ucuz 7900 e alabiliyorum official muadilini. aldık getirdik sıfır satıyoruz diyenler de 6500 e kadar düşüyor en fazla.

buna amazonun hesaplamadığı bi vergi de mi ekleniyor girerken? konsol vergisi falan? çünkü yoksa çok saçma böyle bi fiyat farkı.

sahip olan varsa özelden ya da buradan satın alma hikayenizi anlatır mısınız?
0
foreignsilhouette
(24.06.20)
Ben Dubai'den almıştım ve 2 ay sonra 3600 liraya sattım sanırım ocakta. Üründe çok ciddi bir stok sorunu var, o yüzden "yok satıyor" denebilir gerçekten. Amazon'da stok bulmana şaşırdım hatta.
0
roket adam
(24.06.20)
stokta yoksa karaborsaya düşer gayet normal.
amazon ülkeye gönderiyorsa ekstra bir maliyet oluşmaz o konuda kafanız rahat olsun.
0
ozdek
(24.06.20)
(3)

İki telefon arasında kaldım.

ırene adler
Samsung Note 10 lite ile S10 lite arasında kararsız kaldım. İkisinden birini almak istiyorum.Oyun oynamam, kamera performansı önemli. Bu segmentlerde ilk telefonum olucak. Note 10 lite'da kalem var. Ne kadar önemli? Tüm notlarımı mobilde bir uygulamada alırım genelde.S10 lite işlemci daha iyi diyor
Samsung Note 10 lite ile S10 lite arasında kararsız kaldım. İkisinden birini almak istiyorum.

Oyun oynamam, kamera performansı önemli. Bu segmentlerde ilk telefonum olucak. Note 10 lite'da kalem var. Ne kadar önemli? Tüm notlarımı mobilde bir uygulamada alırım genelde.

S10 lite işlemci daha iyi diyorlar. Bir de umudum yok ama bu telefonların fiyatı Eylül gibi biraz daha düşer mi? Biraz daha bekleyeyim mi?
0
ırene adler
(24.06.20)
s10 lite daha iyi
0
nahtoderfahrung
(24.06.20)
kardeş sordu aynısını ben de s10 lite dedim. düşer mi bilemem ama bu sıralar her şeye vergi zammı geliyor.
0
argent dawn
(24.06.20)
S10 lite
0
shredd
(24.06.20)
(2)

Seyahat İzin Belgesi

JusticeBooster
Merhaba, salgından sonra ilk defa otobüs ile şehirler arası yolculuk yapacağım. Pek durumları takip edemedim. Hes kodu almak zorunluymuş onu aldım ve sonrasında online olarak bilet aldım. Şimdi benim e-devletten seyahat izin belgesi almama gerek var mı?
Merhaba, salgından sonra ilk defa otobüs ile şehirler arası yolculuk yapacağım. Pek durumları takip edemedim. Hes kodu almak zorunluymuş onu aldım ve sonrasında online olarak bilet aldım. Şimdi benim e-devletten seyahat izin belgesi almama gerek var mı?
0
JusticeBooster
(24.06.20)
Gerek yok.seyahat serbest.
0
duptıs
(24.06.20)
soruda yaşınızı belirtmemişsiniz, yukarıdaki arkadaş da default olarak 18-65 yaş arasında olduğunuzu varsayarak cevap vermiş. büyük ihtimalle yaşınız da o aralıktadır zaten.

ama ben ben arama yapanlar için detay da vereyim. 18 yaş altında iseniz yanınızda anne veya babanız bulunmak zorunda. 65 yaş üzerinde iseniz de e-devlet'ten seyahat izin belgesi almanız gerekiyor.
0
kibritsuyu
(24.06.20)
(2)

balkon tavanı sorunu

jepa
balkon tavanı yaklaşık 1 yılda bu hale geldi.. balon gibi şişti o bölüm. üst katta pvc pimapen balkon var.. komşuya sorduğumda balkonun iç kısmında bir ıslaklık olmadığını söyledi. pvc ile dış zemin arasında bir boşluktan yağmur suyu girip tavanı nem dolayısıyla bu hale getirdiğini düşünüyorum.. baş
balkon tavanı yaklaşık 1 yılda bu hale geldi.. balon gibi şişti o bölüm. üst katta pvc pimapen balkon var.. komşuya sorduğumda balkonun iç kısmında bir ıslaklık olmadığını söyledi. pvc ile dış zemin arasında bir boşluktan yağmur suyu girip tavanı nem dolayısıyla bu hale getirdiğini düşünüyorum.. başka türlü boya bu hale nasıl gelebilir?
0
jepa
(24.06.20)
Üst balkon giderinde sorun olabilir,sizin pencerenin üst kısmında sızıntı olabilir,mantolama varsa arasından sızabilir.kazıyıp nereden başlıyor vs bakılması lazım.
0
duptıs
(24.06.20)
anladığım kadarıyla bina eski. kabaran bölüme karşılık gelen dış sıvaya bakın,oradan almıyorsa üst balkondan başka yer yok . ya üst balkonun derzleri iyice bitik yıkayınca falan hemen alta kaçırıyor yada oradan geçen boru var contadan kaçırıyor .üstteki uğraşmamak için başından savmıştır %90 çünkü üst tarafta ciddi tadilat lazım. allah sabır versin . sakin kalmaya çalış .
0
x571
(24.06.20)
(6)

kargoyla valiz gönderme

black mamba
gönderilir mi? içinde kitap olacak.
gönderilir mi? içinde kitap olacak.
0
black mamba
(24.06.20)
açılıp dağılmayacak sağlam birşey olursa olur tabi ki. paket gönderirken hem desi hesabı hemde kilo hesabı yapılıyor hangisi daha büyükse ona göre fiyat hesaplanıyor. kitap dolu olacağı için gülle gibi olur fiyat biraz yüksek çıkar ama sonuç olarak gönderebilirsin.
0
genc irisi
(24.06.20)
ya çok pahalı olur. küçük bir krnazlık önereyim, ikinci el satış sitelerinde satışa çıkartın atıyorum 50 kitap 10 tl. satış onaylandıı anda 10 tl dediniz diyelim diğer hesaptan siz satın alıni kargo 5 tl fln oluyor. umarım anlatabilmişimdir.

dolap gibi, modacruz gibi.
0
benaslinda
(24.06.20)
evet site uzerinden satiyo gibi yapip diger hesapla satin alip kargoyu halledenleri ben de duydum. veya otobuse bagaj verebilirsiniz otogardan alirlar.kargo maliyetli bir yontem duruyor
0
ala09
(24.06.20)
Dh da 5 liraya kod satan eleman var. Gittigidiyor kodu satıyor. Ona ulaş.


1/3 fiyatına gönderirsin
0
westblack
(24.06.20)
Çok yüksek tutar. Otobüs muavinine ateşle bir şeyler öyle gönder.
0
glamdr1ng
(24.06.20)
Ups ya da ptt. Ptt sadece kitap olursa yüzde 50 indirim var. Ama kitap dılı bır çorap bile olsa indirim yapmazlar
0
mobydick
(24.06.20)
(8)

Müstakil ev yapma maliyetleri

denizmaniaherif
Merhaba. Atıyorum 500 binliraya malolacak bir ev yapma hayalim var. 2 sene sonra bunun 300 binlirasını buldum diyelim.. Geriye kalan 200 binliralık nakit ihtiyacımı karşılamak için nasıl bir yol izlemeliyim ?340 m2 taban alanına 220 m2 2.5 katlı bir villadan bahsediyorum ve tabi havuzlu olacak ve bo
Merhaba. Atıyorum 500 binliraya malolacak bir ev yapma hayalim var. 2 sene sonra bunun 300 binlirasını buldum diyelim.. Geriye kalan 200 binliralık nakit ihtiyacımı karşılamak için nasıl bir yol izlemeliyim ?

340 m2 taban alanına 220 m2 2.5 katlı bir villadan bahsediyorum ve tabi havuzlu olacak ve bodrumuna araba sığacak kapalı otoparklı yani.

%70 evi tamamlayıp ev tamamlama kredisi gibi bir şeylere başvurulabiliyor gibi şeyler okudum.. Doğru ve mantıklı mı ?

İnşaat malzemelerini alacağım yerlere 1 sene sonra vermek üzere falan gibi ricalarda bulunabiliyor mu inşaat camiasında mesela ?

Bu ve bunun gibi erteleme ve yayma biraz 200 binlirayı uzatma yöntemleri var mı bildiginiz ?
0
denizmaniaherif
(24.06.20)
"İnşaat malzemelerini alacağım yerlere 1 sene sonra vermek üzere falan gibi ricalarda bulunabiliyor mu inşaat camiasında mesela?"

Rica çok iyi niyetli bir yaklaşım olmuş. O iş o kadar kolay onu geçiniz. Arsanın ederi iyiyse arsa ipotek ettirilerek kredi çekilir en fazla.
0
yukselen gunes evi
(24.06.20)
vadeli alışveriş her daim olur malzeme konusunda ama önemli olan satın aldığınız insanların size olan güveni. vadeli alamayacağınız tek kalem inşaat demiridir o da kur bazlı fiyatlandırıldığı için öyle bir yola gidilir. dolar euro gibi saniye saniye değeri değişir, satın aldığınız andaki kg fiyatından ücretinizi ödersiniz. demir satıcıları hesapta parayı gördüğü an kamyonu yola çıkarır.


yani örnek veriyorum inşaatı yaptığınız şehirde inşaat yapmayan ama başka bir işle kendine güven sağlayan bir esnafsınız 6-7 aylık çek vb bir araçla vade yapabilirsiniz. bu tamamen satın aldığınız yerin size güveni ile alakalı.

havuz vb. izolasyon gerektiren işlerde ise genellikle ithal malzemeler gerektiren imalatlarda ise döviz bazlı borçlanırsınız. elektronik neredeyse her şey için de aynı şekilde. TL cinsinden borçlanabilmeniz için büyük bir müteahhit olmanız gerekli.


işçilik ise genelde iş yapıldıktan hemen sonra alınır. tek bir müteahhite verip iş yaptıracaksanız bir ödeme planı oluşturabilirsiniz tabi ki. o da size güveniyle alakalı.


kısacası vadeli bir iş yapacaksanız, vadeniz karşı tarafa vereceğiniz teminat ile alakalı daha çok. noterden yaparsınız bir sözleşme, ipotek olarak başka bir evinizi gösterirsiniz atıyorum, o şartlarda belli miktar peşin, belli miktar 1 yıl sonra gibi farklı ödeme planları oluşturabilirsiniz.
0
syozkn
(24.06.20)
İnşaat Tamamlama Kredisi diye bir şey varmış, arsayı ipotek gösterip her türlü kredi alırsın bence, vadeli mal alımı işlerini bilmiyorum ama normalde bizim oralarda bu işler için müteahhitle anlaşılır ona yaptırılır (dümdüz apartman dikenlerden değil), genelde işler yapıldıkça paralarını ödüyordu insanlar sanırım, ödeme erteleme her zaman bir tür kredidir aynı tl tutarı 1 sene sonraya ertelemek istemezler.
0
atom karincanin torunu
(24.06.20)
Cevaplar için teşekkürler. O vakit bu işe gireceğim insanlarla ilşkilerim önemli.. Tanıdık birilerini bulmakta fayda olacak o zaman.. Babam da Antalyanın en eski mimarlarından ama hiç bir zaman yaptığı bir yapı onun olmadı.. Hiç evi dahi yok. Onun da mimarlık gururunu okşamak, kendi yaptığı evde oturmasını sağlamak da istiyorum bir yandan.

Seçenekler İnşaat tamamlama kredisi ve rica minnet olacak o vakit.

Para beklemeden direk kalan kısmı kredi ile çektim desem ortlama ne kadar sürer böyle bir yapının yapımı tahmininiz var mı ?
0
🌸denizmaniaherif
(24.06.20)
Kaynak akışında ve planlamada sorun olmazsa 4-5 ayda biter. İmalattan bahsediyorum tabi. Projelendirme ve belediye, ruhsat vs bürokratik işlemler süreyi uzatabilir.
0
temasettin
(24.06.20)
önce 1. katı çıkıp sonra tamamlanmaz mı acaba
0
bir soru sorcam
(24.06.20)
valla villa milla hikaye, temelini iyi yap. imar barışı dedikodusu başladığı gibi bas 5-6 katı . biz öyle yapmadık enayi gibi, ülkenin en akıllısı biziz ya kanun-nizam var falan. millet yükünü yüklendi bizde götümüzü avuçladık.
0
x571
(24.06.20)
valla villa milla hikaye, temelini iyi yap. imar barışı dedikodusu başladığı gibi bas 5-6 katı . biz öyle yapmadık enayi gibi, ülkenin en akıllısı biziz ya kanun-nizam var falan. millet yükünü yüklendi bizde götümüzü avuçladık.
0
x571
(24.06.20)
(4)

İpotek fek yazısı

latte nevermore
Merhabalar,Bir ev almaya kalktım şu an vazgeçmek üzereyim.Emlakçı Re/Max'tan klasik çakal bir emlakçı, hiç güvenmiyorum.Evin üzerinde 1,5 milyon TL'lik ticari ipotek var Vakıfbank tarafından. Biz konut kredisini İş Bankası'ndan aldık. Vakıfbank'ın yazdığı ipotek fek yazısındaki bir ibareye İş Bankas
Merhabalar,

Bir ev almaya kalktım şu an vazgeçmek üzereyim.
Emlakçı Re/Max'tan klasik çakal bir emlakçı, hiç güvenmiyorum.

Evin üzerinde 1,5 milyon TL'lik ticari ipotek var Vakıfbank tarafından. Biz konut kredisini İş Bankası'ndan aldık. Vakıfbank'ın yazdığı ipotek fek yazısındaki bir ibareye İş Bankası aslında ben de, takıldı. Yazıda:
"375.000 TL'nin Bankamızın şu şu iban nolu hesabına yatırılması ve yatırılan bu tutar ile adı geçen müşterimizin bankamıza olan borçlarının tasfiye edilerek kapatılması halinde..." şeklinde bir ibare var.

İş bankası kendi dilekçelerindeki ibareyi örnek olarak gönderdi, böyle yazın yazıyı diye. Vakıfbank da bizim formatımız bu değiştiremeyiz diyor.

Burada benim aklıma şu takılıyor, müşterinin bankaya olan borç tutarını ben bilmiyorum, dolayısıyla 375.000 tl ile bu adamın borcu kapatılamazsa ipotek kaldırılmayacak mı?

Vakıfbank'taki yetkili bizim banka temsilcimizi arayıp kaldıracağız ipoteği demiş. Ama ya bu çakal emlakçı, bankacı ve ev sahibi bir olmuşsa ve benim hayallerimle oynuyorlarsa. Emlakçıya hiç güvenmiyorum çünkü.

İş bankası bu noktada bize bıraktı kararı, bilenler sorun çıkar mı söyleyebilir mi?
0
latte nevermore
(24.06.20)
Yazıyı okuyamadım mobilden, bulanık çıkmış. Bankada çalışırken, bu tarz konuların soruşturmalarını biz yapıyorduk. O sonda söylediğiniz bir olma senaryosu sandığınızdan sık yaşanan bir senaryo. Bahsettiğiniz durum benim başıma gelmiş olsa hiç güvenmezdim. Ben hiç böyle fek şerhi görmedim, ilk defa duyuyorum.
Arkadaşlarıma da soracağım ama editleyeceğim birazdan cevabı.
0
irene
(24.06.20)
i.hizliresim.com yazıyı daha okunur şekilde ekledim bakabilirseniz çok sevinirim gerçekten.
0
🌸latte nevermore
(24.06.20)
Teşekkür ederim, zahmet oldu size de. Görüştüm arkadaşlarımla, şöyle konuştuk; siz bankadan bu kişilerin imza sirkülerini isteyin. İş bankasındaki arkadaşla beraber bakın hatta. Karşılaştırın imzaları. O yazıda mesela güncel bakiye değişebilir demiş. Siz ödemeyi 01/07’de yapacaksanız, o tarihli bir yazı ve o tarihe ait bakiyenin yazması lazım. Siz buna ipotek fek yazısı demişsiniz ama bu fek taahhütnamesi bu arada. Parayı ödersen fek ederim diyor. Bu noktada imza sirküleri kontrolü sonrası bankaya güvenip, borç bakiyesini kapatıp fek ettireceksiniz. Sonra da tapu’dan takyidat kaydı alacaksınız. Orada gözükür zaten neyin ne olduğu.
Başka, daha güvenilir bir yöntem gelmedi aklımıza.
0
irene
(24.06.20)
Ben bu şekilde bir gayrimenkul aldım ve şu yolu izledim: Satıcı ile alacaklı olan banka şubesine gittik. Ben orada hesap açtım ve borç miktarı kadar parayı oraya yatırdım. Banka buna bloke koydu ve ipoteği kaldırdı. Daha sonra tapuya gittik ve satış yapıldı, kalan kısmı da satıcıya ayrıca gönderdim.
0
malheiros
(24.06.20)
(3)

Anahtarlı priz maliyetli bir şey mi?

anthemis nobilis
Kuzey Avrupa'da prizlerin yanında hep anahtarı var (fotoda ortadaki düğme). Böylece devamlı kullanımı olmayan elektronik aletlerin fişini sürekli çıkar-tak yapmıyorsunuz; çok pratik. Bizde neden yapılmıyor, maliyetli bir şey mi? iyi tasarruf da ettiriyor aslında.
Kuzey Avrupa'da prizlerin yanında hep anahtarı var (fotoda ortadaki düğme). Böylece devamlı kullanımı olmayan elektronik aletlerin fişini sürekli çıkar-tak yapmıyorsunuz; çok pratik. Bizde neden yapılmıyor, maliyetli bir şey mi? iyi tasarruf da ettiriyor aslında.
0
anthemis nobilis
(24.06.20)
elektrik işinde uzman değilim fakat bunun da bilinçli kullanılması gerekir diye düşünüyorum. eğer kaliteli bileşenler kullanılmazsa (ki son kullanıcı için kaliteli malı artık kim kaybetmiş de biz bulalım) yüksek akım çeken kettle, çamaşır mak. benzeri cihazlar çok kolay bozabilir bu anahtar mekanizmasını gibi geliyor.
0
gkhncnzdgn
(24.06.20)
ingiltere için örnek vereyim:
bunun aynısı var. 2'li prizde 2 açma kapama düğmesi var mesela. bundan da daha şık küçük bir on off düğmesi. bu çok eblek duruyor. umarım sadece eski bir model diye böyledir?

evdeki ana sigorta dışında kombi, elektrikli havlu ısıtıcısı gibi cihazlara ayrı bir sigorta takıyorlar. bunlar da aynı anahtarlı priz gibi oluyor ve aktifken kırmızı, sigortası yanmışsa yanmıyor oluyor. bir sıkıntı varsa sigortaya müdahale ediliyor yani. ama ana sigorta yine var.

buzdolabı, çamaşır makinesi gibi cihazların böyle açma kapama düğmeleri var. bildiğin mutfağın ortasına anahtar var yani ve buzdolabına hükmediyor. o kadar saçma ki anlatamam.

ama bütün bunların nedeni insan hayatı. ekstra bir önlem alınmış oluyor ve buzdolabını temizlerken fişi çekmek yerine düğmeye basıyorsun mesela elektrik kaçağından etkilenmiyorsun. zaten evlerde kaçak vs için kontrol ve sertifika da alman mümkün. kiralık evlerde ev sahibinin sağladığı cihazlar için bu kontrolleri yapıyorlar ki elektrik kaçağından öldük diye dava açama.

ayrıca uzatmalarda bile açma kapama olayı mevcut. genel olarak bir alışkanlık var yani. ama ben gittim uzatmamı açma kapamalı olmayandan aldım. sürekli açık olmasını istediğim alete neden açma kapamalı uzatma alacakmışım.

tasarruf konusu tartışmalı. ben gidip tv'nin anahtarını kapamıyorum hiç. ne yazık ki sürekli standby da duruyor. bazen günlerce açılmasa bile aklıma bile gelmez. gideyim elektrik faturasına bir bakayım.
0
ozdek
(24.06.20)
muteahhit evi minimum ekstra maliyetle bitirmeye calisir. tr'de kullanilan prizin anahtarlisinin ek maliyetini gectim, istenilen stilde ya da duz olarak temin etmek bile bir dert olabilir, oyle birsey turkiye'de hic uretilmiyordur muhtemelen. ev sahibi olarak temin etsen hepsini degistirebilirsin tabi.

bu tip seyler mevzuatlar ile belirlenir, meslek odalari gibi kuruluslar belirlenmesinde rol oynar. ancak karar verici merci derse "2025'ten sonra yapilacak tum tesisatlarda anahtarli priz zorunlu", ancak o zaman boyle birsey olabilir. ayrica ancak bu tip bir yasa sonrasi bu tip prizler ulkemizde adetli olarak ithal edilmeye (varsa, avrupa stili anahtarli priz gordugumu hatirlamiyorum hic) ya da uretilmeye baslar. yoksa adam satamayacagi (satmak icin TSE belgesi de almasi gerekir zaten, bu tip bir urunu icat cikardim diyip satamazsin) urunu niye uretsin/getirsin.
0
disq
(27.06.20)
(2)

google photos - 10 puanlık uzmanlık sorusu

cccbehzatccc
Elimde 2 tablet, 1 laptop ve 1 telefon var.A tabletinden çekilen bir fotoğrafı, direkt 3 cihazın google fotoğraflar kısmından görebiliyorum.Benin isteğim:1- B tabletinden çekilen tüm fotoğrafları, tüm cihazlarının google fotoğraflarında görmek istiyorum.2- eğer mümkünse hem A hem B tabletinden çekil
Elimde 2 tablet, 1 laptop ve 1 telefon var.

A tabletinden çekilen bir fotoğrafı, direkt 3 cihazın google fotoğraflar kısmından görebiliyorum.

Benin isteğim:

1- B tabletinden çekilen tüm fotoğrafları, tüm cihazlarının google fotoğraflarında görmek istiyorum.

2- eğer mümkünse hem A hem B tabletinden çekilen tüm fotoğrafları, tüm cihazların google fotoğrafları'nda görmek istiyoru.



Yapıyorum, yardımcı olabilir misiniz?
0
cccbehzatccc
(24.06.20)
Yedeklemeyi açmanız lazım, wifi'ya bağlı olduğu sürece yedekler.
0
atom karincanin torunu
(24.06.20)
b ye de aynı gmail hesabıyla girip yedeklemeyi açıp klasörleri doğru seçtiğinizden emin olduktan sonra internete bağlayıp yedekle diyeceksiniz
0
argent dawn
(24.06.20)
(1)

8 -10 bin TL arasında laptop önerisi

stewie
evet bütçe 8-10 bin tl.Intel i7, ya da AMD Ryzen 78-16 gb ram256-512 gb ssd + bir miktar da hdd olsun.Freedos olmasın, windows yüklü gelsin.yoruldum araştırmaktan. bilen biri olsa da hap gibi link verse şakadanak 10 milyar dolar daha bozup alsak.
evet bütçe 8-10 bin tl.

Intel i7, ya da AMD Ryzen 7

8-16 gb ram

256-512 gb ssd + bir miktar da hdd olsun.

Freedos olmasın, windows yüklü gelsin.

yoruldum araştırmaktan. bilen biri olsa da hap gibi link verse şakadanak 10 milyar dolar daha bozup alsak.
0
stewie
(24.06.20)
www.hepsiburada.com

harddisk yok, 512gb ssd var.
0
fezagezgini
(24.06.20)
(6)

Yurtdışından Türkiye’ye araçla gitmek

coksorumvarhiccevapyok
yakınlarda deneyen oldu mu ? Almanya’dan olur Avusturya’dan olur.Sınırlar kapalı mı, son durum nedir bilmek istiyorum. Slovakya’dan Istanbul’a bir rota çizmem gerekiyor fakat son durumları takip edebileceğim bir site bulamadım
yakınlarda deneyen oldu mu ?
Almanya’dan olur Avusturya’dan olur.
Sınırlar kapalı mı, son durum nedir bilmek istiyorum. Slovakya’dan Istanbul’a bir rota çizmem gerekiyor fakat son durumları takip edebileceğim bir site bulamadım
0
coksorumvarhiccevapyok
(24.06.20)
İnstagram'da takip ettiğim bir hesap var, 3-4 hafta önce arabayla İsviçre'den geldiler, rotaları, prosedürler vs. öne çıkanlar kısmında ilk sırada var, oradan bakabilirsiniz.

www.instagram.com
0
opucuk baligi
(24.06.20)
@opucuk baligi, bilgiler icin tesekkur ederim fakat rotalar cok farkli, Macar - Roman-Bulgar olarak planliyordum ben
0
🌸coksorumvarhiccevapyok
(24.06.20)
Hocam ben de bir road trip planlayayım dedim ama edindiğim bilgiler hep tüm politikaların anlık geliştiği üzerine. Riske girmemeye karar verdim o yüzden.
0
roket adam
(24.06.20)
Yollar açık.macar romen bulgar yaparsan yolda büyük yıpranırsın,bunun doğal olanı macarı direk inip szeged ten sırbistan belgrad üzerinden bulgaristan,direk otobandan türkiye girersin 1500 km yuvarlak hesap yolun olur,temiz gelirsin.

Romanya yapayım dersen gene szeged ten tamışvar yönüne dönüp yardıracaksın ama otoban az,çok yer gidiş geliş.geldin bulgara ruse den girdin oradan otobana kadar bile yol yorgunluğuyla eziyet olacak.
0
duptıs
(24.06.20)
@duptis, Cevap icin tesekkur ederim.
Bir kac soru daha dogdu Sirbistan rotasi uzerinden gidersem;
Tek gitmek riskli midir ?
Sirbistan'da nedense cok geriliyorum her an dolandirilacakmisim gibi, durmaksizin transit gecmekte zor olabilir orayi, sonucta bir ucundan diger ucuna gidecegim ( guvenilir dinlenme tesisleri, ya da turklerin oldugu bir yer var midir ? )
0
🌸coksorumvarhiccevapyok
(25.06.20)
Aksi bir durum yoksa sırpta sorun olmaz,ben hiç yaşamadım en azından.çokça bulgaristan italya yapıyprum o yolda geceleri özellikle sivil devriyeleri var sırpların.bazen bagaj ful ticari eşya doluysa gümrüğü kastırabilir,zaten neredeyse bütün yol otoban kimseyle alakn yok,yolda türk dinlenme yerleri var.krusevac a gelince çok güzel sırp lokantası var,kocaman bir cevapcici gömebilirsin,bulgara girince direk otoban zaten 300 kusur kilometre ,vignetini al mutlaka ,haftalık en kısası ve hem yolda hemde gümrük kapısında kontrol var ceza ödeme.birde yeşil sigortana bak sırbistanı kapsıyor mu diye.avrupa birliği genelinde hepsikapsıyor ama genede kontrol et.iyi yolculuklar.
0
duptıs
(25.06.20)
(5)

Bu Laptop Alınır mı?

Flaneur
``https://www.hepsiburada.com/hp-14-cf2006nt-intel-core-i5-10210u-8gb-1tb-128gb-ssd-freedos-14-fhd-tasinabilir-bilgisayar-9hj03ea-p-HBV00000T080X``Bu laptop nasıldır? Bu rakamın üstüne çıkmadan, hafif küçük alınabilecek daha iyi bir şey var mı?
www.hepsiburada.com
Bu laptop nasıldır? Bu rakamın üstüne çıkmadan, hafif küçük alınabilecek daha iyi bir şey var mı?
0
Flaneur
(24.06.20)
hahah yeni aldim ben bunu. elime gecti ama henuz acmadim. bir ay once falan arastiriyordum bence bu ozellikler bu fiyata gayet iyi onceden baktigimda bu fiyattakiler cok daha zayif ozelliklerdeydi Islemci hizi vs
0
ala09
(24.06.20)
Daha ilk kullanımdan ısınma sorunu var falan yazan olmuş. Öyle bir şeyle karşılaşırsan yazar mısın?
0
🌸Flaneur
(24.06.20)
birkaç hafta önce benzer özelliklere sahip olan şunu aldım ben: shop.huawei.com
çok memnunum.
0
aramızda kalsın
(24.06.20)
@aramızda kalsın Arada 1000 TL gibi fark var. Özellikleri çok yakın, yani değer mi bilmiyorum.
0
🌸Flaneur
(24.06.20)
Yazarim, freedos oldugu icin henuz kullanmadim iki uc gün sonra soyleyebilirim
0
ala09
(24.06.20)
(2)

kedim neden birden kablo kemirmeye başladı?

proletarier aller lander vereinigt euch
1,5 yaşında falan. eskiden en fazla ayakkabı bağcığı kemirirdi onu da bırakmıştı yavruyken. geçenlerde lazer ve olta aldım ikisiyle de oynattım ettim oltanın ipini biraz kemirdi falan ama müsaade etmedim tabii kopmasın diye ama ondan sonra eve bi geldim bütün kablolar koparılmış sadece mouse kablom
1,5 yaşında falan. eskiden en fazla ayakkabı bağcığı kemirirdi onu da bırakmıştı yavruyken. geçenlerde lazer ve olta aldım ikisiyle de oynattım ettim oltanın ipini biraz kemirdi falan ama müsaade etmedim tabii kopmasın diye ama ondan sonra eve bi geldim bütün kablolar koparılmış sadece mouse kablom sağlam. biraz maddi zarara uğrattı beni neyse ki hep ucuz şeyler kemirmiş xbox gamepad'im hariç :((

neyse, bu neden oldu ya oltayla oynadı ama ipinden hırsını alamadı diye mi sardı sizce kablolara? oltayla eskiden oynardı ama aylardır olta ile oynatmamıştım.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(24.06.20)
kedi bu, sağı solu belli olmaz :) bence ipi kemirmesine izin vermediğiniz için yapmıştır.
0
orient blue
(24.06.20)
benimki her şeyi kemiriyor sebebini bilemiyorum. vitamin eksikliğinden olabilir dedi veterineri onu da yaptık yine devam etti. itlik serserilik olsun diye yapıyor diyorum artık. spiral kablo kanalları var metreyle satılıyor onlardan aldım her şeyi onlarla toplayıp kapadım bundan sonra o düşünsün
0
argent dawn
(24.06.20)
(2)

Tarihi geçmiş ayçiçek yağı

10032007
Kullanılır mı? 16 ay geçmiş son kullanma tarihi üzerinden.
Kullanılır mı? 16 ay geçmiş son kullanma tarihi üzerinden.
0
10032007
(24.06.20)
Bozulan yağ soğukken bile çok kötü kokuyor, açıp kokusunu kontrol ettiniz mi?
0
kobuzchu kiz
(24.06.20)
Bir şey olmaz cok sıcakta kalmadı ise
0
chemnil
(24.06.20)
(4)

Hiç tatil yapmamış babamı Ege'de görülebilecek tarihi yerlere götürme?

winston insani
MerhabalarBabam hayatında hiç tatil (deniz tatili, gezip görme) yapmamış biri. Yüzme fln da bilmez, çiftçi olduğu için yazları da sürekli tarla işlerinde.Kendisi müzeleri, farklı kültürlere ait şeyleri ve tarihi yerleri çok sever.Öncelikle yüzme bilmediğinden, ve kalabalık yerlere götürmek istemediğ
Merhabalar

Babam hayatında hiç tatil (deniz tatili, gezip görme) yapmamış biri. Yüzme fln da bilmez, çiftçi olduğu için yazları da sürekli tarla işlerinde.

Kendisi müzeleri, farklı kültürlere ait şeyleri ve tarihi yerleri çok sever.

Öncelikle yüzme bilmediğinden, ve kalabalık yerlere götürmek istemediğimden bu covid nedeniyle, önümüzdeki hafta izin alıp 1 haftalığına şöyle bir gezelim görelim yapalım diyorum çok fazla akdenize' kadar inmeden.

Henüz bir plan yapamadım, Kırklareli'nden öyle aşağıya doğru inicez bakalım. Çanakkale'ye de kilitbahir'deki arabalu vapurla geçmemiz gerekiyor galiba. Tabi ama aklımda çanakkale şehitliği ve şehitler abidesi var.

Sizlerin de varsa şuraya gitse çok beğenir, şunu da görse çok beğenir dediğiniz yerler fikirlerinizi almak isterim. Max 5 günlük bir tur şeklinde düşünüyorum şimdilik.
0
winston insani
(24.06.20)
Çanakkale'den geçecekseniz Anzak Koyu'na da uğrayın mutlaka. (Tören falan da yokken zaten geçerken kısa mola verip, oraları görüp, bilgi tabelalarını okuyup devam edebileceğiniz bir yer.)
0
kobuzchu kiz
(24.06.20)
Altınoluk akçay oraları da sevebilir,bizimkiler seviyor.
0
chemnil
(24.06.20)
Canakkale de truva antik kentine gidebilirsiniz.

Efes antik kentine gidebilirsiniz. Meryem ana ya da gidebilirsiniz.

Yaninizda kesinlikle sapka ve gunes kremi olsun cunku antik kent gibi yerlerdeki mermerler cok gunes yansitir. Bol su , sapka ve krem kesin...
Muze kart cikartirsaniz rahat edersiniz bi de.

Mugla da bolca antik kent var mesela stratonikia cok guzel ve buyuk. Yatagan milas arasinda.

Bodrum deniz muzesi var kalede. Ara ara bakimlar oluyor bi bakin acik mi diye.
0
tessera
(24.06.20)
sabah erken yola çıksanız, 2-3 saat sonra gelibolu yarımadasındasınız. önce orayı gezip oradan kilitbahir ya da eceabattan çanakkaleye geçin. çanakkale içinde meşhur ama tırt aynalı çarşıyı gezin. bence konaklamayı çanakkalede yapın,hme keyiflidir hem de ucuzdur.

sabah erken kalkıp truva. yeni açılan truva müzesi muhteşem, mutlaka götürün. truva antik kenti eh işte ama, zaten müze ile dip dibe. gitmişken görmeden dönmek olmaz.

oradan asos ve behramkale. asos antik kentine taşlı bir yoldan dik bir yokuşla yürüyerek çıkılıyor. babayı zorlar mı acaba? behramkalede sıcak dondurma yemeyi unutmayın.

üre'de (akçay) tahtakuşlar etnografya müzesi var, ilgisini çekebilir.

pergamonu sevecektir ama truva, asos derken fazla antik kent olabilir üst üste. ama teleferik vs de ilginç olabilir. pergamon yarım gün yer, oraya gitmişken kızılavlu ve asklepios da görülmeli tabi. sonra da altın kepçe'de köfte ve çığırtma yiyin.

pergamona girdiyseniz konaklamayı oralarda bir yerde yapacaksınız mecburen ya da az zorlayıp foça'ya ya da izmire atacaksınız kendinizi. izmir civarı efes, meryem ana zaten olmazsa olmaz.

babanın hoşuna gidiyorsa belki manisa/salihlide bir gece termal bir otelde kalınabilir.

izmirden sonra çeşme/alaçatı kalınmayacaksa da ya da denize girilmeyecekse görülmeli ki tatil yörelerinin şişirilmiş bir balon olduğu bir daha anlaşılsın.

antik kentleri gezerken önceden az biraz çalışıp gidin, yoksa bilmeden gezildiğinde hepsi sadece taş gibi geliyor.

ilginize göre sonradan editleriz.
0
halanne
(24.06.20)
(2)

izmir'de silah ruhsatı için takip işleri yapan kişiler var mı?

ground
s.b.
s.b.
0
ground
(24.06.20)
www.izmiravmarket.com

şurayı arayıp bilgi alabilirsin.

kart: www.izmiravmarket.com
0
teknikekip
(24.06.20)
Bir çok kez ruhsat almış ve yenilemiş, bu konuların membası olan değerli bir forumda yazan ve okuyan biri olarak tavsiye vereyim.

Bu silah ruhsat takip işleri sadece adam koparma amaçlı yapılır, çünkü emniyet sizden başka kimseyi muhatap almaz.

Başvuru esnasında zaten bizzat bulunmak zorundasınız, silah alım belgeniz çıktığında da bizzat gidip almak zorundasınız, silahınızı aldığınızda ruhsata bağlamak için de bizzat gitmek zorundasınız.

Bunun haricinde güya sizin için ruhsat işini takip eden kişiler, ruhsat bürodaki tanıdık memurlardan dosyanızın durumu hakkında bilgi alırlar sizin için.

Belgelerinizi tamamladıktan sonra ruhsat almak hiç zor değil, ruhsat almadaki tek zor aşama belgeleri toplamaktır, bunu da sizin yerinize kimse yapamaz.

Ne ruhsatı almak istiyorsunuz? Söyleyin bilgi vereyim elimden geldiğince.
0
John Bloor
(24.06.20)
(1)

Portfolio web sitesi yapiminda yardim

Kahoist
Yeni film okulu mezunuyum ve is arayabilmek adina simdiye kadar yaptigim isleri sergileyebilecegim bir site olusturmak istiyorum. Buldugum bu (https://www.kongpro.com/) sitenin hemen hemen aynisi tarzda bir sayfa yapabilmem icin nereden baslamam gerekiyor? Wordpress temalarini gezdim bir bir fakat p
Yeni film okulu mezunuyum ve is arayabilmek adina simdiye kadar yaptigim isleri sergileyebilecegim bir site olusturmak istiyorum. Buldugum bu (www.kongpro.com) sitenin hemen hemen aynisi tarzda bir sayfa yapabilmem icin nereden baslamam gerekiyor? Wordpress temalarini gezdim bir bir fakat pek benzerlerini bulamadim. En son site yaptigimda 2001 yilinda Microsoft FrontPage programini kullanmistim. Anlayacaginiz pek bilgim yok ne yazik ki.

Simdilik basit bir domainim var o kadar.
0
Kahoist
(24.06.20)
Bulduğunuz site şurada yapılmış : www.squarespace.com

siz de oradan bi tema seçip kendi sitenizi oluşturabilirsiniz. ama oranın işleyişini bilmiyorum.
0
teknikekip
(24.06.20)
(4)

Cep telefonu ekranı Bilgisayar Ekranı Olan APP ?

denizmaniaherif
Merhaba. Cep telefonumun ekranını bilgisayarda kontrol edebileceğim bir uygulama var mıdır ?not1:Varsa işyerindeki Pc'de admin iznim olmadığını belirtmek isterim yani bir şey kurulacaksa yapamıyorum.not2:Whatsup Web gibi karekodla kullansam mesela diye düşündü..
Merhaba. Cep telefonumun ekranını bilgisayarda kontrol edebileceğim bir uygulama var mıdır ?

not1:Varsa işyerindeki Pc'de admin iznim olmadığını belirtmek isterim yani bir şey kurulacaksa yapamıyorum.

not2:Whatsup Web gibi karekodla kullansam mesela diye düşündü..
0
denizmaniaherif
(24.06.20)
Teamviewer Quick Support var
0
atom karincanin torunu
(24.06.20)
@atom Teşekkür ederim. Bu sefer de internet sitesine girişimi engelledi :(
0
🌸denizmaniaherif
(24.06.20)
AirDroid web'e bir bakın.
0
Ufuk
(24.06.20)
@ufuk Airdroid'e denk geldim araştırırken o da bağlanmadı bir türlü hata verdi durdu. Sanırım bir şekilde engel firewall falan var bilemedim. Sanırım kablo ile baglanma dışında internet üzerinden telefonumla Pc'yi kavuşturamayacağım.. :/
0
🌸denizmaniaherif
(24.06.20)
(1)

zincirlikuyu - madenler

lemmiwinks
zincirlikuyu'dan metrobus ve metro ile madenler ne kadar suruyor? metrobus bekleme, metroya gecis, metro bekleme dahil.metrobus metro arasi gecis ne kadar suruyor ve kolay mi?her gun bu yolu kullananlar ne hissediyor?asil merak ettigim necip fazil duragi (metrogarden) ama madenler ya da dudullu dura
zincirlikuyu'dan metrobus ve metro ile madenler ne kadar suruyor? metrobus bekleme, metroya gecis, metro bekleme dahil.
metrobus metro arasi gecis ne kadar suruyor ve kolay mi?
her gun bu yolu kullananlar ne hissediyor?

asil merak ettigim necip fazil duragi (metrogarden) ama madenler ya da dudullu duragina giden varsa da 2-3 dakika falan farkeder herhalde.
0
lemmiwinks
(24.06.20)
Hocam metrobus metro hep kalabalık mevzular ama onu geçtim "her gün bu yolu kullananlar ne hissediyor?" diye sorarken temel olarak ne sormak istediğini biraz daha açarsan daha faydası olur. 2 gündür bu başlığı görüyorum ve dalga mı geçiyorsun yoksa ciddi misin emin olamıyorum.
0
lcha
(24.06.20)
(3)

tuketici hakem heyeti basvurumu iptal etmis hakkimi nerde arayayim

buenosdias
ttnet bayisi basvurumu degerlendirmeye almadigi icin 162 liralik kullanmadigim internet borcu cikti, durumu guzelce hakem heyetine anlatim. dedim isterseniz internet kullanim bilgilerine bakin sifir cikacak. bugun mektup gelmis yeterli belge olmadigi icin basvuru iptal edildi. ne hikmetse ayni gun t
ttnet bayisi basvurumu degerlendirmeye almadigi icin 162 liralik kullanmadigim internet borcu cikti, durumu guzelce hakem heyetine anlatim. dedim isterseniz internet kullanim bilgilerine bakin sifir cikacak. bugun mektup gelmis yeterli belge olmadigi icin basvuru iptal edildi.

ne hikmetse ayni gun ttnet sms ve mailden tahsilat icin taciz etmeye basladi. para yedirdiklerini dusunuyorum; bu yuzden gurur meselesi yaptim. sizce hakkimi nasil arayayim?

ne guzel dunya amk. telefondan kapattirma zorla bayiye gonder milleti. bayi de yalan dolanla basvuruyu iptal etsin. eline yalandan bir evrak versin. tuketici hakem heyeti de ttneti hakli bulsun.
0
buenosdias
(24.06.20)
Dava açmanız gerekiyor bildiğim kadarıyla, firmalar itiraz etmek için mahkemeye gidiyordu.
0
atom karincanin torunu
(24.06.20)
faturanızı koymamış mıydınız? veya dilekçenizde kullanım kayıtlarının celbini istemediniz mi?

gelen kararın en sonunda 15 gün içinde bulunduğunuz yer tüketici mahkemesine itiraz edebileceğiniz yazar. tüketici mahkemesine başvurun. harç vs. yok. bu süreçte size icra takibi başlatacak olurlar ise tedbir istersiniz mahkemeden.

ayrıca 160 liralık borç için mi para yedirecekler yahu.

bayinin de sorumluluğunu düşünüyorsanız suç duyurusunda bulunun biraz tutuşsunlar.
0
hazarcan
(24.06.20)
"dedim isterseniz internet kullanim bilgilerine bakin sifir cikacak."

onlar bakmazlar ki buna, senin ispatlaman lazım belgeyle.
0
proletarier aller lander vereinigt euch
(24.06.20)
(3)

Cok pahalı akıllı telefona

bundanboyle
Sigorta yapılsa telefon kaybolsa çalınsa sigorta parasını öder mi
Sigorta yapılsa telefon kaybolsa çalınsa sigorta parasını öder mi
0
bundanboyle
(24.06.20)
Sigortanın amacı zaten kaybı ödemek. Yaptırdığınız sigortanın kaybolmayı, çalınmayı vs kapsama alması lazım.
0
senolll
(24.06.20)
Sigorta denilen şey risk karşılığında ödenecek primle alakalıdır. Bu primlerin sigorta yapan şirkete geri dönüşünün yüksek olması gerekir. Standart poliçelerle hırsızlığa karşı konut sigortası yaptırdığınızda bile evin içinden çalınacak telefon, laptop vb eşyalar poliçe kapmasına girmez. Özellikle kapsama sokmak isterseniz priminiz çok yükselir.
Sadece telefon özelinde böyle bir sigorta var mı bilemiyorum. Özellikle dışarıda çalınmaya kaybolmaya karşı sigorta yapacaklarını pek sanmıyorum, varsa da yüksek prim alırlar. Motosiklet kaskolarının otomobil kaskolarından pahalı olmasının nedeni de bu; Risk yüksek
0
asbe
(24.06.20)
Calinmaya karsi da sigortalarsaniz oder de calindigini ispatlayabilmeniz lazim. Suistimalleri onlemek icin kesin kanit isteyebilir sigorta sirketi, yoksa birileri cikar telefonu satar sigortaya da calindi deyip parasini alir.
0
crown
(24.06.20)
(8)

yeni rektöre hediye

yemrem
daha önce birlikte aynı odayı paylaştığım, ayrıca nikah şahidim olan iş arkadaşım bir üniversiteye rektör olmuş. çiçek yollasam odasına gelecek zibilyon çiçeğin arasında benimki kaybolur. ona tebrik için hediye ne yollayabilirim?
daha önce birlikte aynı odayı paylaştığım, ayrıca nikah şahidim olan iş arkadaşım bir üniversiteye rektör olmuş.

çiçek yollasam odasına gelecek zibilyon çiçeğin arasında benimki kaybolur.

ona tebrik için hediye ne yollayabilirim?
0
yemrem
(24.06.20)
rte portresi yolla
0
hem şişko hem deli
(24.06.20)
Aklıma çikolata geldi. Şu fena değil gibi,

www.kahvedunyasi.com
0
GoodMorningTeacher
(24.06.20)
isim yazdırabileceğiniz kalemler var, cok cok şık olur.
cicek sepetinde fln
scrikss marka almıstım güzeldi
0
blackgirl00
(24.06.20)
passat
0
ya ben lan neyse
(24.06.20)
rte portresi +1
0
ehti
(24.06.20)
Şaka bir yana, eğer nikah şahidim olacak derece de bir arkadaşım ise ampulcü değilse bile şakasına(maksat gülüp eğlenmek) hem şişko hem deli +1000

Sonrasında blackgirl00 +1 kişiye özel isim basılan vs güzel kalemler oluyor gayette güzel gidiyor
0
birbilsem
(24.06.20)
çok samimiyseniz ki nikah şahidinizmiş ve durumunuz da iyiyse mutlaka iyi bir dolmakalem alın derim. üzerine isim yazdırmayı vs. geçiniz, scrikss önermem. eğer dediğim gibi durumunuz iyiyse mont blanc, orta yollu düşünüyorsanız pelikan m150'den aşağısı olmasın derim.
0
hazarcan
(24.06.20)
Vakko'dan kravat, bundan sonra bol bol takıcak nasılsa.
0
hayaletimsi
(24.06.20)
(5)

bir bilgisayar oyunu ismi

erteler
selamlar, geçen gün nerede izlediğimi hatırlayamadığım bir video izledim.amerikadaki george floyd olayından sonra sokak isyanları çıktı hatta bazı eyaletlerde yerel yönetimler ele geçirildi gibi olaylar oldu.şimdi videodaki kişinin söylediği buna benzer bir hikayenin işlendiği ve son yıllarda çıkmış
selamlar, geçen gün nerede izlediğimi hatırlayamadığım bir video izledim.

amerikadaki george floyd olayından sonra sokak isyanları çıktı hatta bazı eyaletlerde yerel yönetimler ele geçirildi gibi olaylar oldu.

şimdi videodaki kişinin söylediği buna benzer bir hikayenin işlendiği ve son yıllarda çıkmış bir bilgisayar oyunu. yani enterasan şekilde bu olaylar olmadan neredeyse çok benzeri bir hikayenin oyunda işlenmesinden bahsediliyordu.

aklımda kalan ipuçlarını vereyim, oyun yaşanan bir polis şiddeti üzerine sokak isyanları ile başlıyor, sonra göstericiler sivil çeteler olarak silahlı direnişe geçiyorlar. bu direnişçilerin irili ufaklı olanları birleşip kendilerine bir ad veriyorlar. devletin güçleri ile çatışıyorlar. zaten oyunun adı da bu. oyun şehrin cadde ve sokaklarında geçiyor. kısmen karanlık bir atmosferi var.

çok eski bir oyun değil, sanırım son 3-5 yıl içinde çıkmış bir oyundur. aradım fakat ismini bulamadım. eğer ismini hatırlayan varsa yazmasını rica ediyorum.
0
erteler
(24.06.20)
al sevgili kardeşim

the division

www.youtube.com
0
the_wooden_one
(24.06.20)
ben de Detroit : Become Human demeye geldim fakat söylediğiniz gibi değil de androidler ile insanlar arasındaydı bu olay.
oyunun başlarında polisle yaşadıkları olaylar falan da var oradan çağrışım yapılmış olabilir.
0
baharat
(24.06.20)
Valla benim de aklıma direk Detroit Become Human geldi. Androidlerin gittikçe toplumun bir parçası haline gelmesi üzerine her yerde androidlere karşı bir ırkçılık yükseliyor ve tansiyon giderek artıyor.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(24.06.20)
cevabı the_wooden_one adlı kullanıcı vermiş.

aradığım oyun "the division".
kendisine çok teşekkür ederim.

bu arada nedense baktığım ana akım hiç bir fps oyun listesinde ya da son yılların en iyi oyunlar listesinde bu oyunun ismini göremedim.
0
🌸erteler
(24.06.20)
Aslında The Division çıktığı yıllar piyasaya damgasını vurdu ve oyun eleştirmenlerinden çok yüksek puanlar aldı. Hatta kopyala yapıştır şeklinde oyun geliştiren Ubisoft'dan beklenmeyecek derecede başarılı bir oyun. Rainbow Six Siege de yine çok tutulan bir diğer oyunu. Bir de şunu söylemekte fayda var artık The Division çıtayı ne kadar yükselttiyse The Division 2 insanların beklentisini karşılayamadı ve çok tutmadı. Yani aslında The Division çok popülerdi ama unutuldu zamanla.
0
İnatçılığın yeryüzündeki temsilcisi
(25.06.20)
(6)

çok saçma değil mi?

austenn
merhaba. 1 ay önce ufak bir sebepten tartıştığım yöneticim senede 1 kere olan kendisini değerlendirme formunu bana iletmemiş. ekipteki herkese iletirken bana iletmemesi çok komik ve saçma geldi. tartışma sonrası tatlıya bağlamıştık ama anladığım kadarıyla o kendini riske atmak istemedi. ben halbuki
merhaba. 1 ay önce ufak bir sebepten tartıştığım yöneticim senede 1 kere olan kendisini değerlendirme formunu bana iletmemiş. ekipteki herkese iletirken bana iletmemesi çok komik ve saçma geldi. tartışma sonrası tatlıya bağlamıştık ama anladığım kadarıyla o kendini riske atmak istemedi. ben halbuki düşük not vermeyecektim. kendimi çok dışlanmış hissetim. zaten kafamda burayla ilgili fazlasıyla soru işareti varken bu güvensiz ortamda çok durmak anlamlı gelmiyor. siz ne düşünürdünüz? normal mi sizce?
0
austenn
(24.06.20)
eğer bu bir şirket prosedürüyse ve bunu ik'ya anlatmayı başarabilmişse ben daha farklı bir endişe taşırdım.
0
ozdek
(24.06.20)
şirket prosedürü tüm bağlı çalışanlarına yollaması yönünde. özel olarak beni çıkardığını anlıyorum. kendisine sormadım henüz ama bundan çok eminim. nasıl bir endişe taşımam gerekiyor? ek olarak tavırlarda majör bi değişiklik görmedim ama çok da samimi değiliz.
0
🌸austenn
(24.06.20)
Bence seni gözden çıkarmış(lar)
0
kapitalist gerilla
(24.06.20)
Ekibimde kıdem ve kademe olarak benden düşük bir kadın var. İnanılmaz derecede sinsi ve planlı biri. Her fırsatta beni şikayet eder ve dedikodumu yapar. Değerlendirme formumu ona gönderirken ben de gayri ihtiyari biraz gecikmiş ve tereddüt etmiştim. Kendisine kesinlikle güvenmiyorum çünkü.

Ama kurumsal firmalarda göndermeme gibi bir seçenek pek yok tabi.
0
trixi
(24.06.20)
bu görevi suistimal etmektir ve oranın kurumsal firma olduğunu düşünüyorsanız çok yanılıyorsunuz. ayrıca kendisini değerlendirme formunu neden kendisi atıyor bunun ik'nın atması gerekiyordu.
0
nahtoderfahrung
(24.06.20)
Mobbing bu direk üzgünüm.
0
apurucikipi
(24.06.20)
(5)

%50 pamuk %50 polyester giysi alınır mı?

hadi ya la
Genelde %100 veya bu orana yakın pamuklu kıyafetler alıyorum. Dün bir tişört gördüm, dokusu çok güzeldi. Fakat yarısı polyester.Ne yapsam ki? Bunların ömrü kısa mı oluyor, veya giyerken bir süre sonra rahatsız mı ediyor?
Genelde %100 veya bu orana yakın pamuklu kıyafetler alıyorum. Dün bir tişört gördüm, dokusu çok güzeldi. Fakat yarısı polyester.

Ne yapsam ki? Bunların ömrü kısa mı oluyor, veya giyerken bir süre sonra rahatsız mı ediyor?
0
hadi ya la
(24.06.20)
Çöp poşeti giymişsiniz gibi terletiyor. Açıkçası ben tercih etmiyorum.
0
stronzo
(24.06.20)
ben de sevmiyorum.
0
baldur2
(24.06.20)
Hayatta giyemem. Polyester harbiden kötü bir kumaş. Baska iyi sentetik kumaşlar var gene ama polyester olmaz.
0
logisticsmanager
(24.06.20)
Almam en az yüzde 80 pamuk olması lazım.
0
komando kani var bende
(24.06.20)
spor yaparken falan giyecekseniz olur. normal hayatta %100 pamukçuyum ben de
0
argent dawn
(24.06.20)
(8)

derindondurucu alsam mı almasam mı kararsız kaldım.

sizofren06
sizce kesin alınmalı mı ? aldıktan sonra keske almasaydım der miyim?
sizce kesin alınmalı mı ? aldıktan sonra keske almasaydım der miyim?
0
sizofren06
(24.06.20)
dondurman gereken ürünler varsa alınmalı, pek gerek duymuyorsan o kadar da çok alınmamalı.
0
redeath
(24.06.20)
Al. Aldıktan sonra bu zamana kadar derin dondurucusuz ne yapıyormuşum ben dersin.
0
pati
(24.06.20)
Uzun süre kullandım sonra da fişini çekip depo yaptım. Sonra da hurdacıya verdim. Neden? Kol gibi fatura geliyor. İçine koyduğun sebzeleri lâzım olunca al daha ucuz. Fatura işini abartmıyorum yarı yarıya düştü. Dondurmacı falan değilsen ev kullanıcısı için aşırı gereksiz.
0
x571
(24.06.20)
Hatta atınca bunca yıl boşuna fatura ödemişim diye de hayıflandım bayağı. Kilosu 5 liradan aldığın yeşil fasülye nin 1 yıl sonra maliyeti 20 lira oluyor rahat. Ben arçelik kullandım ama hepsi de aynı teknoloji.
0
x571
(24.06.20)
buzluk yetmiyorsa alabilirsin
0
bir soru sorcam
(24.06.20)
x571 e katılıyorum boşuna almışım diyorum onun yerine büyük bir buzluklu buzdolaını tercih edermişim.
he illaki alacağım diyorsanız kucuk alın 5 cekmeceli alıp sonra tek cekmece için haldır haldır calıstırmak durumunda kalmazsınız
0
delidiyorum
(25.06.20)
Hem çalışıp hem de evde yemek yapayım, sağlıklı olsun diyorsanız almanız faydalı olur. Ben işin maliyetinde değilim. Mevsiminde yerim sebzesini, meyvesini. 6 ay bezelye yemesem de olur. Ya da marketten alırım dondurulmuşundan. Ancak benim için yemek 20 dakikada hazırlanabilir olmalı ki bu da daha önceden sebzemi / etimi derin dondurucuya koymaktan geçiyor. Ben gardrop tipi buzdolabı aldım, yarısı derin dondurucu. Çok seviyorum kendisini. A+ enerji grubu.
0
SiyamkedisiZorro
(25.06.20)
Yazın ve kışın sevdiğimiz şeyleri depolamak için hem hesaplı hem kullanışlı.Böyle şeyleri seviyorsanız alın bence.Mesela dün mahallede bir vişne ağacı var topladık,yıkadık,ayıkladık,attık dolaba sos vs içinn sonrasında.
0
chemnil
(25.06.20)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.