Giriş
(1)

bonding tedavisi

nightfall
Merhaba,Disler icin bonding tedavisi yaptiran var mi acaba aranizda? Memnun kaldiniz mi? 1 tane dis icin ne kadara malolur ortalama? Internetten saglikli bilgi bulamadim su anda telefonla da ulasamam herhangi bir klinige. Bilen var mi acaba?Tesekkurler.
Merhaba,
Disler icin bonding tedavisi yaptiran var mi acaba aranizda? Memnun kaldiniz mi? 1 tane dis icin ne kadara malolur ortalama? Internetten saglikli bilgi bulamadim su anda telefonla da ulasamam herhangi bir klinige. Bilen var mi acaba?

Tesekkurler.
0
nightfall
(12.04.11)
hassasiyet için mi yaptıracaksınız?
çok basit bir işlem yahu. öyle çok para isterlerse yanaşmayın. bond denen madde dolguyla dişi birbirine bağlayan sıvı, beyaz dolgu yapılmadan önce dişe sürülür. öle fırçayla dişinize sürüp ışık tutacaklar. dolgudan çok daha ucuz olmalı, hatta para almasalar daha mantıklı olur bence.
eğer ki kastettiğiniz dolguysa, dişten aşındırmadan sadece asit + bond yaparak da dolgu yapılabiliyor, o zaman normal dolgu parası alınır. estetik amaçlı ön dişlere yapılıyor daha çok, ama onda da dikkatli kullanmak ısırarak birşey yememek falan lazım.
0
inthechaos
(12.04.11)
(8)

yamuk dişler, takıntı yapmak (capsli)

sakingitarist
ya benim üst ön dişlerimin sağ taraftakileri, soldakilere göre daha yukarda. bu nası olur? düzelir mi? telle falan olacak iş midir, sol tarafı törpülerler mi nası yaparlar ya da var mı başka teknik? yaşı başı var mıdır bu tel olayının? not1: capsi webcam vasıtası ile aldım yattığım yerden, üşendim
ya benim üst ön dişlerimin sağ taraftakileri, soldakilere göre daha yukarda. bu nası olur? düzelir mi? telle falan olacak iş midir, sol tarafı törpülerler mi nası yaparlar ya da var mı başka teknik? yaşı başı var mıdır bu tel olayının?

not1: capsi webcam vasıtası ile aldım yattığım yerden, üşendim makineye şimdi.
not2: dişlerden geriye kalan görüntüyü dikkate almayınız. (tipe bak amk)
0
sakingitarist
(11.04.11)
dişi çekemiceklerine göre boydan törpülerler, en de geniş yanlardan da törpülerler. sonunda diş teli takıp sıraya dizilir dişlerin.

not:doktor değilim, ama bisürü diş tedavisi gördüm tel, damak vs. tahminen cevapladım.
0
mor.inek
(11.04.11)
kesiliyor benim bildiğim kadarıyla. bildiğin kesme işlemi. teli de gerekli görebilirler belki bilmiyorum, ortodontistler bayılır tel takman lazım demeye. telin de yaşı başı yok. yalnız tuzlu bir tedavi ve sabır gerektiriyor.
0
desideratum
(11.04.11)
benzer bir durum bende de mevcuttu tiraslattim digerine ek yapilirsa kirilma ihtimali cok yuksek bu yuzden tiraslaniyor ben dikkat ederim dersem uzatilabilir ama kesin dusuyor belli bir surede sonra gidip yeniden yapiyorsun. he bir de laminant venee diye bir olay var bir arastir istersen hollywood yildizlari falan yaptiriyor gecmis olsun.
0
madworld
(11.04.11)
resme baktım. bence gereksiz kompleks yapıyorsun. müdaheleyi gerektirecek bir durum görmedim ben. herkesin dişi simetrik değil. ve seninki de eğer yeme içmeni etkilemiyorsa bence boşa operasyon geçirirsin.
0
theripperknownasjack
(11.04.11)
sağlığın açısından bir sorun yoksa psikolojikse yani bence hiç dokunma... sempatik bile görünüyor... hele o bıyıklar.. ahh... :) cidden takma iyi dişlerin...
0
maxpainn
(11.04.11)
konuşurken, yemek yerken falan sıkıntı yok da, sırıttığım zamanlarda insanlar dişlerime bakıyormuş gibi hissediyorum.

@maxpainn, hehe teşekkür ederim :)
0
🌸sakingitarist
(11.04.11)
ya az önce ben de yukarıda sordum henuz cevap gelmedi. bonding tedavisi diye bir sey okuyorum ne zamandır internette bir arastır istersen. genelde ucu kırık dislere yapılır diye geciyor ama dis boylarını esitlemek icin de kullanılabilir diyor. sen de bir sey ogrenirsen bilelim :=)
0
nightfall
(12.04.11)
Senin gibi dişlerim olsa öpüp başıma koyarım.
0
charlesbukowskiineksi
(12.04.11)
(1)

Burun sprey ve pomadları hakkında...

deliberte
Otrivine ve Sulfarin gibi pomad ve spreyleri prospektüslerinde açtıktan sonra şu kadar gün kullanın, sonra atın yazmıyorsa kenarda tutmak ne kadar doğru olur? Otrivine'i kedi için açmıştım mesela. Kedi iyileşti, sümüklerini attı, şimdi ilacın kutusu ile birbirimize bakıyoruz.
Otrivine ve Sulfarin gibi pomad ve spreyleri prospektüslerinde açtıktan sonra şu kadar gün kullanın, sonra atın yazmıyorsa kenarda tutmak ne kadar doğru olur? Otrivine'i kedi için açmıştım mesela. Kedi iyileşti, sümüklerini attı, şimdi ilacın kutusu ile birbirimize bakıyoruz.
0
deliberte
(11.04.11)
otrivine için ilaç ambalajının kediye temas eden yerini (sprey ucu mudur nedir) alkolle silin ki kontamine olmasın. bir de kapağının içini. ilaç hasta canlıyla temas etmediyse son kullanma tarihine kadar bir sorun olmaz.

pomad hastaya temas etmiştir kesin. zaten 2,5 lira gibi bir şey. ileride teredütte kalmaktansa ben olsam atardım.
0
elenika
(11.04.11)
(3)

gözlük reçetesi yorumlayabilecek olan

baldur
aga diyelim, vitrum spher'de 1,50, vitrum cylindir'de ise 0,50 yazıyor. şimdi benim göz numaram 2 mi yoksa 1,50 mu? gözlük alcaktım da optikçi dedi toplamı alınıyor diye, ben de kıllandım, astigmat bunun içerisinde değil mi yoksa toplama ekleniyor mu?
aga diyelim, vitrum spher'de 1,50, vitrum cylindir'de ise 0,50 yazıyor. şimdi benim göz numaram 2 mi yoksa 1,50 mu? gözlük alcaktım da optikçi dedi toplamı alınıyor diye, ben de kıllandım, astigmat bunun içerisinde değil mi yoksa toplama ekleniyor mu?
0
baldur
(11.04.11)
spher miyop vs derecesi, cylindir astigmat.
0
kahin ahtapot paul
(11.04.11)
onu anladım, sadede gel.
0
🌸baldur
(11.04.11)
sadece miyop için gözlük almayı düşünmüyorsanız, 2
0
kahin ahtapot paul
(11.04.11)
(2)

Şarap adam öldürür mü?

gominist redar
ya üç gün oldu şarabı alalı da şimdi içsem sağlık açısından ne gibi bir sakatlık olur?iki gündür ağzı açık bardakta öyle pisleniyor zımbırtı baktım içinde kuş tüyü neyim var...içsem ne olur bir merak saldı beni... bu şarabın bozulma olayı nedir?şarap dediğim de bildiğin köpek öldüren vincent adlı ma
ya üç gün oldu şarabı alalı da şimdi içsem sağlık açısından ne gibi bir sakatlık olur?

iki gündür ağzı açık bardakta öyle pisleniyor zımbırtı baktım içinde kuş tüyü neyim var...
içsem ne olur bir merak saldı beni... bu şarabın bozulma olayı nedir?

şarap dediğim de bildiğin köpek öldüren vincent adlı markanın şirince adındaki şarabı...

ya bi de aklıma hep gelir bu alkolü alınca vücutta dakika dakika neler olur bir açıklayacak var mı ki?
0
gominist redar
(11.04.11)
sirke gibi olmuştur içilmez o. ölmezsin ama kusarsın belki.
0
tepedeki psychedelic adam
(11.04.11)
alkolü alırsın, ince bağırsak papillerinden kana karışır, bir yandan kana karışmaya devam ederken bir yandan karaciğer tarafından zehirli olmayan bileşenlerine parçalanır ve enerji verici olarak kullanılır. kandaki alkol de bütün dokulara yayılır. kan-beyin bariyerinden de geçebildiği için nöronlara kadar gider ve nöron reseptörlerine taklitçi olarak bağlanır.

vücuttaki tüm alkolün parçalanması 2 gün alabilir ama son alındıktan 4-5 saat sonra miktarı önemsiz boyutlara ulaşmaya başlar. bu ne miktarda aldığına da bağlı. zaten bünyeye sürekli alkol alırsın bir yerlerden, etil alkol mantarların fermantasyon ürünlerinden biridir ve mantarlar her yerde.

dakika dakika olmadı ama genel tablo böyle. tüm detayıyla wikipedia'da mevcut.
0
cro magnon
(11.04.11)
(2)

istanbul'da eczaneler

nawres
hafta ici kacta kapaniyor panpalar?google'da bir kac sonucta 19:00 olarak cikiyor, dogru mudur? o saate gore gidip gote gelemeyelim sonra?
hafta ici kacta kapaniyor panpalar?

google'da bir kac sonucta 19:00 olarak cikiyor, dogru mudur? o saate gore gidip gote gelemeyelim sonra?
0
nawres
(11.04.11)
Ben de 19:00 biliyorum, ek olarak geçtiğimiz cuma 18:40 da eczane'ye gitmişliğim var.
0
jolietjake
(11.04.11)
yaz dönemine geçtiler, 19.30'da kapanıyorlar.
0
pisiklet
(11.04.11)
(5)

focus lens kullanan var mı

baldur
focus visitint monthly lenslerinden kullananlar bunun tersini düzünü nasıl anlayacağız? 123 yazıyormuş çoğu lenste ama bunda göremedim. ayrıca başka sorularım da var.1- ilk defa lens takınca batma falan oluyor mu, yoksa ters mi taktım?2- ters ve düz takma arasında görüş açısından bir fark var mı? yo
focus visitint monthly lenslerinden kullananlar bunun tersini düzünü nasıl anlayacağız? 123 yazıyormuş çoğu lenste ama bunda göremedim.
ayrıca başka sorularım da var.
1- ilk defa lens takınca batma falan oluyor mu, yoksa ters mi taktım?
2- ters ve düz takma arasında görüş açısından bir fark var mı? yoksa ters takınca da düz takmışçasına görmem seviyemiz aynı mı oluyor? yani ters takmayı burdan anlayabilir miyiz?
0
baldur
(11.04.11)
lensi işaret parmağının ucuna koy, ışığa doğru kaldır CIBA yazısını düzgün okuyorsan aynen takabilirsin lensi. lensin dış kenarında yazılı olur.

1. ilk kez takınca olur ama yazıyı kontrol et. ters taktıysan dayanılmaz olur acısı.
2. ters takınca çok acıtır.
0
quasiromantic
(11.04.11)
2 yıl falan focus kullanıdm, sonra bausch&lomb ve ardından da j&j kullanmaya başladım ve çok rahat ettim. modelden modele değişir tabi ama bildiğim kadarıyla focus en rahatsız ve kalın olanı. mümkünse değiştirin.
0
purpurum
(11.04.11)
bc 8.9 hacı, o yüzden bi bu var bi de biomedics var galiba benim gözlerime uyan. ben de bunu aldım.
0
🌸baldur
(11.04.11)
5 yıldır night&day kullanıyorum, bu ters-düz olayından bu duyuruyla haberdar oldum. tinyurl.com 8.9'da bu fark zor görülüyordur. ilk kullanımdandır batma filan varsa, düz takmışsınızdır muhtemelen.
0
milesh
(11.04.11)
aynen milesh, iki tarafını da çevirip işaret parmağımın üzerine koyuyorum ama bir türlü farkı göremedim, neyse ki ciba yazısı var.
0
🌸baldur
(11.04.11)
(10)

Pişik

papitheclown
evet pişik. sonra sünnet çocuğu gibi yürüme, acı vs. bu ay Büyük Anadolu Yürüyüşü Kuzey Ege Kervanı ile yola çıkacağım. normalde gün içinde çok yürüdüğüm zamanlar bile özellikle yazın pişik sorunu yaşıyorum. zaman zaman bepanthen plus ve talk pudrası kurtarıcı oluyor ama başka tavsiyelere de açığım.
evet pişik. sonra sünnet çocuğu gibi yürüme, acı vs. bu ay Büyük Anadolu Yürüyüşü Kuzey Ege Kervanı ile yola çıkacağım. normalde gün içinde çok yürüdüğüm zamanlar bile özellikle yazın pişik sorunu yaşıyorum. zaman zaman bepanthen plus ve talk pudrası kurtarıcı oluyor ama başka tavsiyelere de açığım. teşekkürler ederim efenim.
0
papitheclown
(10.04.11)
slip giyme boxer giy.
boxer'ını dandik bir yerden alma. malum 2 tip var biri böyle vücuda yapışıyor biri de normal. ikisini de dene. hangisinde daha az terliyorsan onu seç.
0
lorenzen
(10.04.11)
pamuklu boxer giyiyorum yinede. :S öyle pis bir insan da diilim. günlük duşumu alırım. ne nalet bişi ya.
0
🌸papitheclown
(10.04.11)
yengemin yalancısıyım; zeytinyağı sürülüyormuş pişmiş bölgeye. bi de travazol diye bi krem varmış. pek faydalıymış.
0
somethinginthewayshemoves
(11.04.11)
pişikten önce önlem almalı... bence bol pamuklu boxer olayı çözer... çözmezse hiçbişey giyme..
0
maxpainn
(11.04.11)
valla kilo vercen başka yolu yok o zaman.
0
layer26
(11.04.11)
layer çok kilolu sayılmam. biraz baldırlarım kalın ama.
0
🌸papitheclown
(11.04.11)
pişk geçene kadar her gün duş al,
terli falan kalmasın ve iyi kurula.
eczacıdan durumu anlat bi krem al kullan.
ve mutlaka pamuklu iççamaşırı kullan,
mümkünse slip olmasın.
0
seyduna6687
(11.04.11)
pudra evet çok etkili. yürüyüşe çıkacağın gün yanında da bulundur. git araştır, en kalitelisini özelliklerine göre bul derim.
0
you don t goff me
(11.04.11)
yazın hergün sabunla yıkıycan..terle üstünde kurusun yıkamazsan pişik olur..
0
kerem75
(11.04.11)
kantaron yağı
0
primetime
(11.04.11)
(3)

Sırttaki Kemirilme, Çürüme Hissi

yildirimba
İki dakika bir iş yapmaya gelmiyor, iki kürek kemiğimin arasından başlayıp boynuma kadar çıkan böyle kemirilme hissi mi desem, aşırı aşırı yorgunluk ve ağrıyla karışmış bir sızlama mı desem, ilginç bir şey var sırtımda. Çok doktora gittim bir sonuç alamadım. Türk tıbbına da bol bol sövdüm açıkçası.
İki dakika bir iş yapmaya gelmiyor, iki kürek kemiğimin arasından başlayıp boynuma kadar çıkan böyle kemirilme hissi mi desem, aşırı aşırı yorgunluk ve ağrıyla karışmış bir sızlama mı desem, ilginç bir şey var sırtımda. Çok doktora gittim bir sonuç alamadım. Türk tıbbına da bol bol sövdüm açıkçası. Sadece buldukları şey, boynunda olması gereken bir eğrilik vardır, o kaybolmuş, düzeleşmiş, ama ağrını bu yapmıyodur. Onu da fizik tedavi ile düzelt, düzeltmesen de sıkıntı olmaz dediler.

Neyse, artık çalşamaz, kitap okuyamaz oldum. Sırtım çürüyor resmen ya. Ne yapayım? Hacamat bile yaptırmayı düşünüyorum artık. Tavsiye edeceğiniz bölüm, hastane, ilaç, tedavi ne varsabekliyorum.


Not: İnternette benimkine benzer şikayetleri olanların yazdıklarını okudum, sanki fibromiyalji denen illete benzettim. Ama bçyle teşhis konulmaz tabi. Sadece benzerlik gördüm yani.
0
yildirimba
(10.04.11)
masajı yaptırınca düzelme oluyor mu peki?
0
nedendir bilinmez
(10.04.11)
hatha yoga yapmaya başlayabilirsin. vücudu esnetip meditasyon süresinde ağrı sancı cekmemek için türemiş bir tür. hem vücudu esnetiyor, hem sağlıklı oluyorsun.

benim eski yoga hocam 60 küsür yaşında bir kadındı, 21 yasında sürekli tekrarlayan omuz cıkıgı sebebıyle baslıyor yogaya. o zamanalr 17 yasında olan bizlere "odun" der dalga gecerdi. uzatmanın anlamı yok, sağlam bir yoga kursuna başla, hareketleri doğru öğrendikten sonra kart/dvd filan desteğiyle evde devam edebilirsin.
0
dasher
(10.04.11)
@nedendir bilinmez, öyle profesyonel masaj değil de, kardeşime falan yarım yamalak bir masaj yaptırınca tahmin edilemeyecek kadar çok rahatlıyorum. ama bu rahatlık maks. 3 dk sürüyor. 5'i bile bulmuyor.

@dahser, çalışma saatlerim çok esnek. gün içinde boş vaktim oluyor ama bu günün hangi saatine denk geliyor beli olmuyor. bunu bir çözebilsem yokga, plates ve adam akılı da spor yapmayı deneyeceğim ama...

@absolutely esential words, refleksoloji, şu ayak mesajı sanırım. bunun için tavsiye edeceğiniz yerler var mı? kaça patlar?
0
🌸yildirimba
(11.04.11)
(4)

Psikolog Önerisi/istanbul

kimki
Hayatımda endişelenmeyeceğim, kaygılanmayacağım şeyleri takar oldum kafama. Ve bu takışların ilerlememi durdurmasını da takar oldum. Kısacası sürekli düşünüyorum, tam rahatlamışken kocaman bir süngerin içine sıkıştırılıyormuş hissine kapılıp duruyorum. Bu belki de yaşadığım dönem için normaldir ama
Hayatımda endişelenmeyeceğim, kaygılanmayacağım şeyleri takar oldum kafama. Ve bu takışların ilerlememi durdurmasını da takar oldum. Kısacası sürekli düşünüyorum, tam rahatlamışken kocaman bir süngerin içine sıkıştırılıyormuş hissine kapılıp duruyorum. Bu belki de yaşadığım dönem için normaldir ama anlam veremediğim için içinden çıkamıyorum durumun. Yani bir psikolog arıyorum. Beni bana anlatacak değil de, beni bana farkettirecek biri. Belki İstanbul da bir tanıdığınız vardır ve beni ona yönlendirirsiniz. Saygılar.
0
kimki
(10.04.11)
psikolog değil psikytr bul bence psikolog ilaç yazamıyor. anlattığın kafaya takma olayı obsesif komposif ve anksiyete bozukluğuna benziyor
0
karabela
(10.04.11)
kendisi şu an nerede çalışıyor bir fikrim yok ama, google'da adını aratınca kendi sitesi ve facebook hesabı çıkıyor. belki bir şekilde ulaşabilirsiniz kendisine. kendisi bir psikolog ve size tavsiyem, iyi bir psikoloğa gitmeden, psikiyatriste gitmeyin.

Halis Özerk ismi.
0
vercingetorix
(10.04.11)
Psikiyatri derdime derman olabilecekmiş gibi durmuyor, belki de yalnızca kuruntu yapıyorumdur, zanediyorumki tek bir seans bile yetecektir bunu anlamaya, bir sıkıntım yoksa, ilaçlarla uğraşmak istemem. Halis Özerk'e ulaşmayı deneyeceğim. Teşekkürler.
0
🌸kimki
(10.04.11)
psikolog değil psikiyatrist arıyorsun.
psikoloji eğitimi almış olmama rağmen böyle bir durumda psikiyatriste gitmenizi öneririm.

bir iki isim önereyim;
başar akman (bakırköyde)
duygu biçer (academic hospitalde,doğum iznindeydi dönecektir yakında)
hakan erkaya (nlp etilerde)
0
jassinpera
(10.04.11)
(9)

Boğaz Acısına Tavsiyeler

yildirimba
Sabah bir uyandım ki, boğazım acıyor. Adeta yara varmış gibi acıyor hem de bu sefer. Sıcak birşeyler içtim iyi gelmedi. Ne iyi gelir buna evde pratik şekilde hazırlayabileceğim? Adaçayı, nane limon veyahut başka şeyler..?
Sabah bir uyandım ki, boğazım acıyor. Adeta yara varmış gibi acıyor hem de bu sefer. Sıcak birşeyler içtim iyi gelmedi. Ne iyi gelir buna evde pratik şekilde hazırlayabileceğim? Adaçayı, nane limon veyahut başka şeyler..?
0
yildirimba
(10.04.11)
bal ye
0
asteroid b612
(10.04.11)
ıhlamur+bal+zencefil
0
ronaldo17
(10.04.11)
bal yok da mesir macunu var, işe yarar mı ki?
0
🌸yildirimba
(10.04.11)
Taze zencefili kaynatınız, limon katınız.
0
kimki
(10.04.11)
ayni sekilde uyanip aksamustu hastaneye gittigimde bir cay bardagi suya bir cay kasigi karbonat atip onu icmemi soylemisti bir doktor. :) ayni doktor keskin bir baldan bir tatli kasigi yememi de soyledi. gunde birer defa olacak bunlar. ilac da verdi tabi ama hatirlamiyorum.
0
sendelemeden
(10.04.11)
Eczaneden "Strepsils" al. Şeker gibi emikliyosun. Anında iyi geliyo.
0
crystalsoul
(10.04.11)
ha bi de eger icebilirsin 1 bardak sicAK SUYun icine 1 kasik pekmez ya da bal ve biraz karabiber 10 numaradir.
0
asteroid b612
(10.04.11)
sıcak süt içine bal ve karabiber
0
sheridans
(10.04.11)
Arkadaşlar teşekkür ettim hepinize. Eldeki malzemelerle, nane-limon ve mesir macunun karıştırdım. Az da olsa iyi geldi gibi.
0
🌸yildirimba
(10.04.11)
(2)

hipoglisemi, parasetamol zehirlenmesi ve kan bağışı

rereroro
selamlarhipoglisemi hastasıyım. düzenli yemek yemediğim zaman şekerim hızlı bir şekilde düşüyor. bunun dışında diabetle ilgili bi sorunum yok. birde 5 sene önce parasetamol zehirlenmesi yaşadım. aşırı dozda grip ilaçları aldığım için karaciğer enzimlerim çok yüksek çıkmıştı. sonra enzimler normale d
selamlar
hipoglisemi hastasıyım. düzenli yemek yemediğim zaman şekerim hızlı bir şekilde düşüyor. bunun dışında diabetle ilgili bi sorunum yok. birde 5 sene önce parasetamol zehirlenmesi yaşadım. aşırı dozda grip ilaçları aldığım için karaciğer enzimlerim çok yüksek çıkmıştı. sonra enzimler normale döndü ve hiçbir problem yaşamadım. bu durumda kan bağışı yapabilir miyim?
0
rereroro
(10.04.11)
kesin bir bilgim olmamakla beraber yapabilirsin. o değil de parasetamolden nasıl zehirlenmeyi başardın. tebrik ederim.
0
nedendir bilinmez
(10.04.11)
4 gün boyunca, basit ilaçlardır bişey olmaz diyerek grip ilaçarına abandım. 4-5 tane attım heralde günde çok rahat
0
🌸rereroro
(10.04.11)
(5)

Kalp pilini bilenlere için soruyorum;

kadim kishi
Yaklaşık 7 ay önce kalp pili taktırdım. Kontroller v.s. de sorun yok.Sorum şu bu yaz nasip olursa Eurodisneye gideceğük. Orada roller coastera neyime binmek isterim. bunun bana zararı olur mu? Sıkıntı yaratır mı?Doktora sormadan önce fikir istiyorum buradan. :)
Yaklaşık 7 ay önce kalp pili taktırdım. Kontroller v.s. de sorun yok.
Sorum şu bu yaz nasip olursa Eurodisneye gideceğük. Orada roller coastera neyime binmek isterim. bunun bana zararı olur mu? Sıkıntı yaratır mı?
Doktora sormadan önce fikir istiyorum buradan. :)
0
kadim kishi
(10.04.11)
Doktorlar bilir tabi, ama ben bu gibi rollercoaster'larda "kalp, bel vb sorunları olanlar, hamileler binmesin" gibi tabelalar gördüğümü hatırlıyorum. eurodisney^in web sitesinde de vardır eminim.
0
zkurmus
(10.04.11)
kısadevre yaptırma sonra.
0
bryan fury
(10.04.11)
sadfasfasfasf kısa devre ihtimali hiç aklıma gelmemişti. :)
ilahi be kardeş :))))
0
🌸kadim kishi
(10.04.11)
kalp pilinden önce, kalbindeki kalp pili takılmayı gerektirecek sorun önemli bence meslektaş. yani kalp pili tek başına bir şey yapmaz da o pilin takılma nedeni olan rahatsızlık ne derecede, hafif mi ağır mı, rollercoaster tetikler mi falan.

bu arada hatırladım, geçen sene yazın kan ilanı vermiştin kendine. hatta muhabbetini yapmıştık da grup tutmamıştı. meslektaş çıktın sonra. geçmiş olsun, iyi geçmiş ameliyat.
0
kibritsuyu
(10.04.11)
@kibritsuyu Eyvallah kardeşim.

Kalp pili kalp kapak ameliyatından tam blok çıktığım için var. Yani ritm cart curt problemim yok. kendi ritmim de var. Hastanede pilsiz olarak 3 gün takıldım o da var. :))) Yani aritmi ya da adrenalin kaynaklı sorun yaratacak bir durumum yok. :)
0
🌸kadim kishi
(11.04.11)
(9)

1 Litre Greyfurt Suyu içmek?

erwachsene
1 litre saf greyfurt suyu içsek vücuda ne zararı olur bu kadar C vitamini alımı sonrası?
1 litre saf greyfurt suyu içsek vücuda ne zararı olur bu kadar C vitamini alımı sonrası?
0
erwachsene
(09.04.11)
c vitamini suda çözünen bir vitamin olduğu için fazlası vücutta depolanamaz ve idrar yoluyla atılır.
0
bellbane
(09.04.11)
www.benimblog.com

özet ilaçlarla kullanmayın deniliyor.
0
solenkol
(09.04.11)
1 bardak faydalı olur ondan sonrası zevkine içersin
0
hmm
(10.04.11)
kiwi'de diğer turunçgillere nazaran on kat C vitamini olduğunu okumuştum. bir kaç kiwi yesen aynı etkiyi yapar bence.
0
boran79
(10.04.11)
kalori olur, başka da bişiy olmaz sanırım.
0
darknum
(10.04.11)
pratige bakarak soyluyorum, cok guzel oluyor. haftada birkac gun manyakligim tutuyor, oyle zamanlarda bir litreden asagisi kesmiyor. teorik olarak da lise biyoloji bilgimle c vitaminin idrarla atilacagindan zehirleme ihtimali olmadigini biliyorum sadece.
0
sendelemeden
(10.04.11)
asidi rahatsız edebilir, mideni delme.
0
african rain
(10.04.11)
pek kalori olmaz. vitamin enerji vermez. meyve şekeri de çay şekeri gibi zararlı değil. aç karına içme de, asitli asitli. bir kerede de içme. sulandır, üç kereye yay mesela.
0
mccormick
(10.04.11)
geryfurt kan sekerini ciddi oranda dusurdugunden ilac kullanan seker hastalarini doktorlar uyariyor.zarari olabilir.
0
hadii
(10.04.11)
(9)

suni gözyaşı damlası

baldur
arkadaşlar, lens kullanacak ve göz kuruluğu olan birine hangi gözyaşı damlasını önerirsiniz? ve neden? tek kullanımlık olmayanlardan olursa daha iyi olur aslında, varsa tabii.
arkadaşlar, lens kullanacak ve göz kuruluğu olan birine hangi gözyaşı damlasını önerirsiniz? ve neden? tek kullanımlık olmayanlardan olursa daha iyi olur aslında, varsa tabii.
0
baldur
(09.04.11)
viscotears ve tears free candır.
0
jassinpera
(09.04.11)
başka hiç bir damla kullanılmıyor ama suni göz yaşı lensle beraber kullanılabiliyor
0
sheridans
(09.04.11)
@jassinpera
tears free dediğin tears naturale free mi
@sheridans
lensler gözdeyken kullanılabiliyor mu peki bu damlalar?
0
🌸baldur
(09.04.11)
valla onu ben bile denemedim. denemeni pek önermem. kullanılmaz sanırım.
0
sheridans
(09.04.11)
lensler gözde kaldıkça kuruma hissi yaratacağından, suni gözyaşı damlaları bilhassa lens ile birlikte kullanılıyor.

imza: ömrü göz doktorunda geçmiş birisi. 2 yıldır profesyonel lens kullanıcısı.
0
kahin ahtapot paul
(09.04.11)
refresh
0
desideratum
(09.04.11)
tek kullanımlık refresh marka, kirpiklerde beyazımsı tuhaf bir madde bırakıyor, çok sıkınca oluyor galiba :s bu sorunu tears naturale'de gözlemlemedim. normal damla şeklinde olanlarda bu sorun olmuyor.
0
pyro clustic flow
(10.04.11)
refresh +1
0
p a t r i o t
(10.04.11)
refresh +1
lazer ameliyattan sonra kullanmıstım, memnun kaldım.
0
winstoncash
(10.04.11)
(4)

göz kuruluğu, lens falan filan

baldur
selam arkadaşlar, bıktıran sorularımla gene karşınızdayım:D1- focus visitint monthly lenslerini kullananlar bu lenslerin tersi düzü var mıydı?varsa nasıl anlayacağım2- göz kuruluğu varsa lens kullanmak riskli mi? yoksa solüsyon damlatılmış lens o gözyaşını sağlar mı zaten?3- bu suni gözyaşı damlalar
selam arkadaşlar, bıktıran sorularımla gene karşınızdayım:D
1- focus visitint monthly lenslerini kullananlar bu lenslerin tersi düzü var mıydı?varsa nasıl anlayacağım
2- göz kuruluğu varsa lens kullanmak riskli mi? yoksa solüsyon damlatılmış lens o gözyaşını sağlar mı zaten?
3- bu suni gözyaşı damlaları ne kadar oluyor fiyatları ortalama? kendimiz alıp kullanabilir miyiz eczaneden? ve bunu kullanırken de lens kullanma imkanımız var mı?
0
baldur
(09.04.11)
1. bilmiyorum o markayı hiç kullanmadım.
2.lens uzun süreli kullanıldığında, klimalı ortamlarda, bilgisayar karşısında geçirilen uzun saatler sonucunda kuruluk yapıyor.(en azından ben böyle tecrübe ettim) o solüsyon gözyaşı sağlamaz sadece lensi temizler.
3. suni gözyaşı damlaları tek kullanımlık damlalıklardan oluşmak üzere yanılmıyorsam 20li paketlerde satılıyordu. hatırladığım kadarıyla 9-15 tl arasındaydı fiyatı lakin emin değilim. evet kendiniz alıp kullanabilirsiniz. ve lensin üzerine kullanıyordum ben hiç bir sorun olmuyordu.
not: lens alırken hafif, su içeriği az ve oksijen geçirimliliği fazlabir lens tercih ederseniz gözünüzde olduğunu bile unutursunuz. sürekli gözümde lens var ağlamamalıyım lensim düşecek arkaya kayacak diye düşünüp durmayın bırakın gözünüzde rahat rahat dursun o. ben 5 yıldır kullanıyorum bir kere bile isteğim dışında gözümden çıkmış değiller.
not2: ağlayınca lens temizleniyor evet bu doğru:)
0
keneabidin
(09.04.11)
1- kullanmadım ben de onu ama, iç kısmında lensin düz ya da ters olduğunu anlamanız için bir sayı vs olabilir, ama rahatsız olup olmadığınıza göre anlarsınız.
2- tavsiye edilmiyor ama bir problem de yaratmıyor. bende de göz kuruluğu var, sıkça göz damlası kullanıyorum ne olur ne olmaz diye. solüsyon tamamen farklı bir olay, steril olmasıyla daha alakalı.
3- tek kullanımlık olan damlaları almak yerine, minik şişelerdeki damlaları tercih edebilirsiniz. marka olarak da refresh tears. fiyat da 15 falandır.
0
kahin ahtapot paul
(09.04.11)
@paul tears naturale free nasıl peki? refresh tears başlığında tüpleri tek kullanımlık yazmışlar?
0
🌸baldur
(09.04.11)
onu kullanmadım, ama refresh tears'ın şişe halinde damlası var.
0
kahin ahtapot paul
(09.04.11)
(2)

20lik dişim iltihaplanıyor mu?

fadetoreality
Merhaba,Baş verip 5-6 aydır bekleyen dişim birkaç haftadır hareketlendi. Yanağımın dışından üstüne bastırınca, ağzımı suyla çalkalarken, çenemi hareket ettirirken o dişin dibinde bir yerler acıyor, ama dilim de pek yetişmiyor, anlayamadım. Boğaz yanması, yutkunma güçlüğü gibi şikayetlerim de var ama
Merhaba,

Baş verip 5-6 aydır bekleyen dişim birkaç haftadır hareketlendi. Yanağımın dışından üstüne bastırınca, ağzımı suyla çalkalarken, çenemi hareket ettirirken o dişin dibinde bir yerler acıyor, ama dilim de pek yetişmiyor, anlayamadım. Boğaz yanması, yutkunma güçlüğü gibi şikayetlerim de var ama üşütmüş de olabilirim.

Şimdi, eczaneler kapanmadan bir koşu antibiyotik alıp yedekte tutsam mı? Yarın filan artacak olursa başlarım hemen.

Diş hekimine en erken perşembe gidebilirim ki o bile çok zor. Hatta önümüzdeki iki hafta -neredeyse ölecek olsam bile- gidemeyebilirim. Zaten sağlık güvencem de yok.

*Buradan duyduğum şeyi doktor muayenesi saymayacağım. Gidip kendi kafama göre ilaç almaktansa birkaç fikrin ortalamasını alıp zararı minimize etmeye çalışıyorum. Bu yüzden yanlış yönlendirmekten korkmayın.
0
fadetoreality
(09.04.11)
analjezik türü bir ilaç al derim. kafana göre antibiyotik kullanma derim.
rakı da işe yarayabilir yanında bulunsun. büyük ihtimal çıkmaya çalışıyordur. ama diş hastanelerinde acil servisleri var diye biliyorum mutlaka bir görünmek gerekir. buradan da yapılabilecek bir şey yok. biraz çektirir. geçmiş olsun
0
uykusuz her gece
(09.04.11)
20lik dişler birçok kişide iltihaplanıyormuş ve lenf bezleri şiştiği için boğazdaki semptomlar görülebiliyormuş. Ameliyatla dişleri alıyorlar ya zaten.
0
🌸fadetoreality
(09.04.11)
(3)

kbb'ci var mı? (mr sonucumla ilgili)

rentts
geçen gün kbb ye gittim boğaz ağrısı nedeniyle, boyun mr ı istedi. çektirdim. doktorum da sonuçları ben almadan kendisi radyolojide baktı sonuçlara (rapor ve sonuç 1 gün sonra çıkıyor normalde) ve herhangi bir sorun olmadığını söyledi. ama sonuçlarda anlamadığım 2 cümle beni kıllandırdı.*Servikal ve
geçen gün kbb ye gittim boğaz ağrısı nedeniyle, boyun mr ı istedi. çektirdim. doktorum da sonuçları ben almadan kendisi radyolojide baktı sonuçlara (rapor ve sonuç 1 gün sonra çıkıyor normalde) ve herhangi bir sorun olmadığını söyledi. ama sonuçlarda anlamadığım 2 cümle beni kıllandırdı.

*Servikal ve submandibuler zincirde 1-1.5 cm'yi geçmeyen boyutlu, düzgün konturlu morfoloji-sinyal özellik içermeyen lenf nodları görülmektedir.
*Maksiller sinüs ve sfenoid sinüs tabanında mukus retansiyon kisti mevcuttur.
(Diğer 5-6 madde daha var ama onların sonunda normaldir yazdığı için buraya yazmıyorm)

en altta da sonuç olarak
*Nazofarenks yumuşak dokusu adenoid vejetasyon ile uyumlu hafif kalınlaşmıştır.
*Palatin tonsiller bilateral hafif hipertrofiktir.

ölcek miyim?
0
rentts
(09.04.11)
normal herşey
0
ceres
(09.04.11)
@ceres
herseyin normal olduğunu dr'um da söyledi.
Maksiller sinüs ve sfenoid sinüs tabanında mukus retansiyon kisti mevcuttur.
bu cümle ne demek mesela onu soruyorum
0
🌸rentts
(09.04.11)
sinuzit geçirdikten sonra , günler aylar yıllar fark etmez, daha önce bunu geçirmiş olduguna dair gösterge diyebiliriz bunun için
0
ceres
(09.04.11)
(4)

burundaki damarı dağlamak, koku almayı ne kadar etkiler?

hubble
sol burnumda -boyle denmez galiba ama bulamadım- 2 nokta hep kanıyor bahar evresinde. bu yıl cok olmaya basladı.eger daglatsam, koku almam etkilenir mi? afedersiniz biraz gırenuil imdir de, azalmasını istemiyorum acıkcası, kanasın demiştim doktora 5-6 yıl once ama bu yıl neredeyse 2 gunde bir kanıy
sol burnumda -boyle denmez galiba ama bulamadım- 2 nokta hep kanıyor bahar evresinde. bu yıl cok olmaya basladı.
eger daglatsam, koku almam etkilenir mi? afedersiniz biraz gırenuil imdir de, azalmasını istemiyorum acıkcası, kanasın demiştim doktora 5-6 yıl once ama bu yıl neredeyse 2 gunde bir kanıyor.

sagolun.
0
hubble
(09.04.11)
burun deliğini kapamadıktan sonra koku almana bir etkisi olmaz.
0
latios
(09.04.11)
hayır daha çocukken benim de sağ taraftakini yaktılar çok kanıyor diye. yaktıkları şey kılcal damar. ne koku almam azaldı, ne nefes almam azaldı, hala da yeterince sümüklüyüm. mukus salgısını azaltmamış ama çoğaltmış bile olabilir hatta.
0
kibritsuyu
(09.04.11)
cok sagolun, pazartesi direk gidiyorum.
0
🌸hubble
(09.04.11)
hiç bişey olmaz damarlar burnun ön tarafındadır muhtemelen cancağızım ve kolay kolay burun deliğini tamamaen kpatmaz dağlatman kou için gerekli hücreler burnun geri kısmında zati
0
brubaker2
(01.05.11)
(5)

helicobacter pylori tedavisinde antibiyotik etkisi

s e
sevgili doktorlar,helicobacter pylori tedavisinde kullanılan 2 antibiyotik ve 1 proton pompası inhibitörü kombinasyonuna dair bir sorum olacak. ülser veya gastrit yüzünden mide zaten ağırıyor ve hassas. mide o kadar hassasken o antibiyotiklere nasıl dayanıyor peki, ağrıyı arttırmazlar mı bu ilaçlar?
sevgili doktorlar,

helicobacter pylori tedavisinde kullanılan 2 antibiyotik ve 1 proton pompası inhibitörü kombinasyonuna dair bir sorum olacak. ülser veya gastrit yüzünden mide zaten ağırıyor ve hassas. mide o kadar hassasken o antibiyotiklere nasıl dayanıyor peki, ağrıyı arttırmazlar mı bu ilaçlar? yarın doktorumun yazdığı reçete üzerine başlayacağım da bu tedaviye. midem zaten oldukça ağırıyor. bir de antibiyotikleri alınca ne olur diye düşündüm. sonra buraya yazmak geldi aklıma, belki bir bilen vardır.
0
s e
(09.04.11)
arkadaşım proton pompası inh. ne işe yarar bir oku bence. zaten mide ağrıları için.
0
yuhnts
(09.04.11)
@yuhnts +1 , proton pompa inhibitörleri mideyi korur, kaldı ki mide üzerine etkisinden korkulan asıl ilaç grubu antibiyotikten ziyade nsai'dır. ( aspirin falan)
0
otebostan
(09.04.11)
evet bilen var. zira bu sıkıntı sebebiyle aynı tedaviyi görüyorum. mide koruyucuya rağmen evet mide zorlanıyor. ayrıca boğazda devam eden bir acılık oluşturuyor. ben bu sorunları kefirle en aza indiriyorum. şimdi kefirin faydaları artık zaten herkes tarafından kabul ediliyor. özellikle mide için son derece faydalı. zararlı bakterileri yok ederek yararlı bakterileri çoğaltıyor. ilaçtan sonra bir bardak olarak günde iki bardak tüketilmesini şiddetle tavsiye ederim.

kefiri kullanmayı günlük yaşantınızda alışkanlık edinin. antibiyotik tedavisi görüyorsanız ihmal etmeyin. çift antibiyotik alıyorsanız mutlaka kullanın. evde kendiniz mayalayabileceğiniz gibi zahmetli gelirse piyasadan hazır olarak da satın alabilirsiniz. bu konudaki tavsiyemse kesinlikle "altınkılıç" başkasını denemeyin bile.
0
sende mi burutus hayir valla ben almadim
(09.04.11)
proton pompası inhibitörü denen şey mide koruyucu değil, yani alınca midenizin içinde bir anda koruyucu çeper oluşmuyor, yalnızca mide asiti üretimi engelleniyor. benim dediğim, antibiyotiğin yaratacağı etki. asitten bağımsız olarak. kefir önerisi için teşekkürler.
0
🌸s e
(09.04.11)
mide zaten kendini bikarbonat içeren mukusuyla koruyor işte. sizde ppi'yi alırsanız daha iyi koruyacak. için antibiyotiği işte bişe olmaz.
0
alperen4
(09.04.11)
(6)

bitmek tükenmek bilmeyen egzama ve ben

snp_kubra
ya benim kendimi bildim bileli kuru egzamam(yani böyle dediler) var dünya kadar doktora gittim kalıcı bir çözüm bulamadılar. e kremlerde hormon içerdiği için kullanamıyorum çokk fazla. kremi sürüyorum orda geçiyo başa bir yerde fırtlıyor. artık gittiğim doktorlar nazardandır demeye başladı. alerji t
ya benim kendimi bildim bileli kuru egzamam(yani böyle dediler) var dünya kadar doktora gittim kalıcı bir çözüm bulamadılar. e kremlerde hormon içerdiği için kullanamıyorum çokk fazla. kremi sürüyorum orda geçiyo başa bir yerde fırtlıyor.
artık gittiğim doktorlar nazardandır demeye başladı. alerji testide negatif çıktı.
şimdi artık hocalar üflemeler ve otlar konusuna geçmek istiyorum. bana birşeyler önerin bari de ben bi mantık süzgecinden geçireyim onları
konudan madur olan çok insan duydum benimle deneyimlerini paylaşabilirlerse çok memnun olacağım.
teşekkürler
0
snp_kubra
(08.04.11)
kolsuz agop'a gittiniz mi?
0
sen git ben geliyorum
(08.04.11)
Serkis Perk var Yedikule Surp Prgiçte bir de bir arkadaşım balıklı rum un doktorlarını çok methetmişti
0
skywalkeremre
(08.04.11)
kolsuz agopa gidecek kadar iyi değil malesef durumum ya.
0
🌸snp_kubra
(08.04.11)
Nilera franbuazlı sabun çok iyi geliyor egzamaya ve çok hoş bir kokusu var. healthyfamily.com.tr
cem mat da iyi bir doktor,biraz pahalı sanırım ama agop kadar değildir bir araştır istersen...
0
gergedan
(08.04.11)
Locoid Krem, 1 miligram hidrokortizon içerir ama emin olun yan etkisini falan görmedim ben yıllardır düzenli ( 11 sene ) kullanıyorum ( abartısız milletin arko nemlendirici kullanması gibi ) hiçbir yan etkisini görmedim. Kuruluk muruluk kalmaz sabaha geceden sürersiniz yatmadan, önce biraz kızarır kepekli bölgeyi cillop gibi parlatır akabinde sabaha çok daha iyi bir ciltle kalkılır. Biraz daha sürülür kırmızı yerlere ahanda 1 saat sonra falan cillop gibi cilt. 3 gün falan geçti lan diye gezilir sonra tekrar aynı işlem yapılır ( bazen daha fazla bazen daha az ) yine geçer. 5 Gün sonra tekrar... Böyle gider 11 sene sonra ahanda günlük - haftalık nemlendirici krem olmuş sizin için locoid ...
0
neosphere
(09.04.11)
evinizin bir bahçesi falan varsa ve oralarda dolaşıyorsanız belki oradaki bi bitki sebep oluyordur. bana öyle olmuştu çünkü.
0
daglien
(09.04.11)
(4)

tüberküloz (verem) oldum :(

semson
40 günden beri ilaç kullanıyorum, genel durumum iyi ama akciğerimde bi iyileşme yok. benim okulum var işim gücüm var.ailem aman terleme vs diyo.terlemek zarar verir mi? ter kurusa üstümüzde hastalığı tekrar azdırır mı?
40 günden beri ilaç kullanıyorum, genel durumum iyi ama akciğerimde bi iyileşme yok. benim okulum var işim gücüm var.ailem aman terleme vs diyo.terlemek zarar verir mi? ter kurusa üstümüzde hastalığı tekrar azdırır mı?
0
semson
(08.04.11)
terlemek zarari soyle verir zannediyorum, terlediginiz zaman usursunuz ve vucudunuz "zayiflar", verem oldugunuzda bagisiklik sisteminizin guclu olmasi lazim. o yuzden terlerseniz, daha da cok terleme pahasina ustunuzu cok siki giyinin derim, sakin usumeyin, terinizi silin! ben de verem oldum (gercekten!), anlamiyorum bu devirde nasil verem olur bir insan, hahaha.. ha.. hhh.. :p
0
anorexic penis
(08.04.11)
türkiye dünyada en sıklıkla görülen ülkeler arasında, ve istanbuldada salgıını artmış. otobüslerde götgöte gitmekten bulaştı galiba ne bilim ben...
0
🌸semson
(08.04.11)
Çok geçmiş olsun. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki tüberküloz tedavisi olan bir hastalık ancak maalesef uzun ve yorucu bir tedavi süreci var.(en az altı ay.)sana zaten bunu anlatmışlardır diye tahmin ediyorum.

okula işe güce değil ilaçlarını düzenli almaya, sağlığına dikkat edip,bol uyuyup kilo almaya bakacaksın. sorularını tedavi olduğun verem savaş dispanserindeki hemşire ya da doktoruna sorup ayrıntılı ve daha sağlıklı bilgiler alabilirsin.

Evet çok zor bir süreç ama bunu yaşayan tek sen değilsin. herkesin başına gelebilecek birşey. sıkılman, isyan etmen normal ama iyileştiğin zaman bunların hiçbirini hatırlamayacaksın belki.
o yüzden sabır sabır sabır. ilaçları düzenli alman çok önemli çünkü ilaçlara karşı direnç kazanabilir tüberküloz.bu çok daha tehlikeli.

Fiziksel olduğu kadar psikolojik olarak da zor bir süreç belki ama hayatının bu dönemini geçici bir ara verme gibi düşün. iş güçe takılma ve sağlığına odaklan.
geçmiş olsun tekrar.
0
berrak sudaki kırmızı balık
(08.04.11)
eyw
0
🌸semson
(09.04.11)
(2)

Doktorlar, Sonuç Yorumlayacak Biri Var mı?

yildirimba
Memografi sonucunda şöyle yazıyor;Her iki meme parankimi ileri derecede yoğun glandüler yapıdadır (tip IV)Her iki aksillada ektopik gland dokusu ile uyumlu görünümler mevcuttur.Cilt, cilt altı yağlı planlar ve aerola normal görünümdedir.Her iki memede malignite, açısından kuşkulu kitle, lezyon, yapı
Memografi sonucunda şöyle yazıyor;

Her iki meme parankimi ileri derecede yoğun glandüler yapıdadır (tip IV)
Her iki aksillada ektopik gland dokusu ile uyumlu görünümler mevcuttur.
Cilt, cilt altı yağlı planlar ve aerola normal görünümdedir.
Her iki memede malignite, açısından kuşkulu kitle, lezyon, yapısal distorsiyon ya da mikrokalsifikasyon mevcut değildir.


Hastanın koltuk altında bezeler falan var imiş. Yarın doktora gidecek ama, merak ediyor internetten bakar mısın dedi. kıramadım. size sorayım dedim.
0
yildirimba
(07.04.11)
normal sonuç.. memeleri koltuk altına kadar gelmiş.. büyük meme sanırım. ya da mamografi görüntüsü gland gibi algılamış olabilir.. no problem..
0
extasy
(07.04.11)
@extasy, memeleri o kadar büyük biri değil. koltuk altına gelmekten kasıt, şu içteki dokunun büyüyerek koltuk altına kadar uzanması gibi bir şey mi?
0
🌸yildirimba
(08.04.11)
(2)

Haftada Bir Tekrarlayan Grip

albino karakuzu
Merhaba,Ocak ortasından beri 1-3 haftada bir tekrarlayan grip/nezle/soğuk algınlığı benzeri bir durumum var. Hapşırıkla başlıyor, boğaz ağrısı ve geniz akıntısıyla devam ediyor, sonra kuru öksürüğe çevirip kayboluyor. Derken birkaç gün içinde hooop tekrar...En son 2 hafta önce doktora gittim. Boğaz
Merhaba,

Ocak ortasından beri 1-3 haftada bir tekrarlayan grip/nezle/soğuk algınlığı benzeri bir durumum var. Hapşırıkla başlıyor, boğaz ağrısı ve geniz akıntısıyla devam ediyor, sonra kuru öksürüğe çevirip kayboluyor. Derken birkaç gün içinde hooop tekrar...

En son 2 hafta önce doktora gittim. Boğaz kültürü alıp (kültürde bir şey üremediği halde) antibiyotik ve birkaç antienflamatuar, gargara falan verdi. İyileştim, derken 3 gün önce yeniden boğaz ağrısı çekmeye başladım.

Bu basit bir grip/soğuk algınlığından daha ciddi bir durum olabilir mi? Bağışıklık sistemimden kaynaklanan çok daha ciddi sorunların bir işaretçisi olabilir mi? Okul sağlık merkezindeki doktor yerine görünmemi önereceğiniz bir uzman (hematolog gibi) var mıdır?

Şimdiden teşekkürler!
0
albino karakuzu
(07.04.11)
en kısa zamanda kan değerlerine baktırmalısın. lenfositlerinin sayısındaki tutarsızlıktan kaynaklanıyor olabilir.
0
shubulubapshubaptishaluva
(07.04.11)
senin kadar sık olmasa da... bu son 3 ay da ben de 3 kere falan hastalandım. çok gıcık bir durum.
0
crystalsoul
(07.04.11)
(3)

cipralexi bırakınca

croupier
merhaba,cipralex i 2 ay içinde azaltarak doktor kontrolünde yavaş yavaş bırakttım. sonrasında devamlı olarak baş dönmesi başladı. onunla mı ilgili bilmiyorum. böyle bir etkisi olabilir mi?
merhaba,

cipralex i 2 ay içinde azaltarak doktor kontrolünde yavaş yavaş bırakttım. sonrasında devamlı olarak baş dönmesi başladı. onunla mı ilgili bilmiyorum. böyle bir etkisi olabilir mi?
0
croupier
(06.04.11)
Birkaç farklı çeşit antidepresan kullandım, ama bırakması en zor cipralex oldu. Baş dönmesi yapabilir, ama çok rahatsız ediyorsa doktorunuza danışın isterseniz..
0
mavi karanlik
(06.04.11)
ben çok kolay bıraktım.gerçi faydası oldu mu olmadımı anlamdım bile.aspirin gibi yuttum gitti.
0
lamedpilgrims
(06.04.11)
ayni hapi kullandim, daha once ona benzerlerini de kullanmistim ama onun kadar birakmasi etkileyen olmadi benim icin de. bir haftaya kadar tuhaf bir bas donmesi hissi yasadigimi hatirliyorum.
0
freefroglet
(07.04.11)
(4)

Diş Arasındaki Siyahlık

dwyn
Abi geçenlerde ön altta en ortadaki iki dişimin etiyle birleştiği yerde bi siyahlık oluştu. Hani dişin arasına bişey kaçmış gibi görünüyor aynı. Bir hafta oldu iki hafta oldu geçmek bilmedi bu. (Bi ayı falan da geçiyor ha olalı) Nelerle çıkarmaya/oynamaya çalıştım olmadı. Bir de şöyle bir şey var di
Abi geçenlerde ön altta en ortadaki iki dişimin etiyle birleştiği yerde bi siyahlık oluştu. Hani dişin arasına bişey kaçmış gibi görünüyor aynı. Bir hafta oldu iki hafta oldu geçmek bilmedi bu. (Bi ayı falan da geçiyor ha olalı) Nelerle çıkarmaya/oynamaya çalıştım olmadı. Bir de şöyle bir şey var dilimle arkadan o bölgeye bastırdığımda mesela rahatlıkla kanıyor inceden. Bir kere de iğneyle deşmeye çalıştığımda farkettiğim üzere sanırım sert bir şey. Dişlerini falan normal düzenli fırçalayan bi insanım. Anlamadım bu nedir. Başına daha önce bu tip bişey gelmiş olan var mı, bu ne ola ki?
0
dwyn
(06.04.11)
benim yorumum dişin çürümüş. çürük kısım içte kaldığı için siyahımtrak görünüyor. dişçiye gidip dolgu yaptırınca geçecek.
0
trocero
(06.04.11)
Sorunun cevabı bir aydır diş hekimi koltuğunda yatıyor bence.
0
cakabo
(06.04.11)
diş taşı olabilir
0
köfte
(06.04.11)
diş taşıdır o. temizlettirirsin geçer, kendin geçiremezsin.
dilinle kanatabilmen de diştaşının o bölegede bir irriasyon yapması, bakteriler için rezervuar görevi görmesinden kaynaklanıyor, gingivitis tanısı koydum ben şu an. temizlettiğinde kanama da geçer.
0
inthechaos
(06.04.11)
(3)

ssk anlaşmalı k.b.b., dermatoloji, diş implantı

Khaz
nereye gideyim? özel/devlet, ücret/kalite türü bilgiye ihtiyacım var.farkeder mi bilmiyorum fakat ayrıyeten üniversite öğrencisiyim.istanbul
nereye gideyim? özel/devlet, ücret/kalite türü bilgiye ihtiyacım var.
farkeder mi bilmiyorum fakat ayrıyeten üniversite öğrencisiyim.

istanbul
0
Khaz
(05.04.11)
dis icin anca capa halleder sanirim sizin durumunuzu. digerleri icin bir yerlerde yapilir ama ssk ve dis cok sorunlu.
0
madworld
(05.04.11)
hacı diş olayı hep çapa da galiba çevremdekilerden biliyorum.
çok zaman sonraya gün veriyorlar haberin olsun.
dayım neredeyse 1 ay dişsiz gezdi.
annem implant yaptırdı özelde 6000 tl saydık.
özel hastaneler ssk lılardan 25 tl falan muayene ücreti alıyor.
0
seyduna6687
(05.04.11)
çapa ne kadar tutar peki?
iü öğrencisiyim bu arada
0
🌸Khaz
(05.04.11)
(4)

ellerim ayaklarım sapsarıı

bukafelos
arkadaşlar merhabalar.eldeki sarılık neyden kaynaklanıyor olabilir?ellerim ayaklarım sapsarı gibi geliyo bana.doktora gitmedim henüz.bi bilginiz varsa ve paylaşırsanız çok sevinirim.şimdiden teşekkürler.
arkadaşlar merhabalar.eldeki sarılık neyden kaynaklanıyor olabilir?ellerim ayaklarım sapsarı gibi geliyo bana.doktora gitmedim henüz.bi bilginiz varsa ve paylaşırsanız çok sevinirim.şimdiden teşekkürler.
0
bukafelos
(05.04.11)
ayaklardaki sarilik mantardan kaynakli olabilir
0
madworld
(05.04.11)
caps koy bence aga

ps:fetişist fln değilim
0
kahkaha
(05.04.11)
aşırı fazla portakal-havuç-mandalinadan olabilir. (bkz: karotenemi )
0
whoosie
(05.04.11)
gozüne pışııık hareketi yap bak orası da kırmızı değilde açık pembemsi ise kansızlıktır.
0
hadii
(05.04.11)
(2)

hangi zehirler agizda baloncuk olusumuna neden olur?

entrapmen
niyeyse aklimda canlandirmaya calistigimda cogu zehir baloncuk (kopurme) yapiyormus gibi geliyor.gercekten oyle mi? zehirler agiz cevresinde kopuruk mu olusturur? ya da sadece belli basli zehirler mi boyle yapar? solunumu engelleyen zehirler vs?(not: kafam cok daginik, toparlayamadim duzgun ifade ed
niyeyse aklimda canlandirmaya calistigimda cogu zehir baloncuk (kopurme) yapiyormus gibi geliyor.

gercekten oyle mi? zehirler agiz cevresinde kopuruk mu olusturur? ya da sadece belli basli zehirler mi boyle yapar? solunumu engelleyen zehirler vs?

(not: kafam cok daginik, toparlayamadim duzgun ifade edemedim ana anlarsiniz bence)
0
entrapmen
(05.04.11)
peki genel olarak zehirlerin gozle gorulebilecek etkileri var midir? alerjik reaksiyonlar disinda.

cogu zehrin kan basincini dusurmesi durumu var midir yoksa sadece belli baslilarda mi boyledir? solunum yetmezligine sebep olduklari icin mi kan basinci dusuyor (mantiken oyle olmali)?
0
🌸entrapmen
(05.04.11)
mesela alkol zehirlenmesi solunum engellemesi ve ağız çevresinde köpürme yapar. bir de genelde asidik yapıya sahip zehirli maddeler böyle köpürme oluşturuyor. reaksiyon sonucu genelde karbondioksit oluşturacak maddelerle de alakalı bir durum.
0
ermanen
(05.04.11)
(2)

bsn no-xplode vs. muscletech hydroxycut

slap
kilo vermek için çok sıkı bir program uygulayacağım, sizce hangisi daha yararlı olur ? bizim spor salonunda şu an bsn mevcut muscletech in gelmesine daha 2-3 hafta varmış. sizce bsn no-xplode' u kullansam pişman olur muyum?
kilo vermek için çok sıkı bir program uygulayacağım, sizce hangisi daha yararlı olur ? bizim spor salonunda şu an bsn mevcut muscletech in gelmesine daha 2-3 hafta varmış. sizce bsn no-xplode' u kullansam pişman olur muyum?
0
slap
(05.04.11)
dostum ne kadar zamandir yapiyorsun durumun nedir ne degildir bilmiyorum. ama noxplode un sahsen bana cok faydasi olmustur guzel bir enerji patlamasi yasatip pump i sagliyordu antreman esnasinda. hydrocut kilo verdirmek icin kullanilan bir urun noxplode damar genisletici enerji verici pump saglayici iki urunu ayni kategoriye koymamaliyiz.

sonuc: paran varsa ve body gecmisin varsa noxplode guzel urundur kullan.noxplode da bir cesit kreatin var cok daha hizli emilen ve cozulen bu yuzden guc artisi da saglayacakdir. hatta cellmas ile kombine etsen super kas yapar kilo aldirir ama bu biraz kisin kullanilmalik kombine :)
0
madworld
(05.04.11)
yahu kalk sabah yap cardio nu, idmanini yap al protein tozunu bi cardio daha yap. supplement hicbi zaman mecburi degildir, frank zane noxplode la mı muscletech le mi yapmis o kondusyonu.

kolay gelsin
0
sage
(05.04.11)
(4)

kirpik dibinde et beni

avifa
gözümdeki durumu araya araya ancak bu kadar sadeleştirebildim ve google'da yakın şeyler buldum. ancak yeterince açıklayıcı şeyler değildi.olay şu, bazen sağ gözümde bazen de solda minik minik et bencikleri çıkıyor sonra da geçiyor. ne sabitleşmeleri var ne de büyümeleri. dokunup oynatabiliyorum o yü
gözümdeki durumu araya araya ancak bu kadar sadeleştirebildim ve google'da yakın şeyler buldum. ancak yeterince açıklayıcı şeyler değildi.
olay şu, bazen sağ gözümde bazen de solda minik minik et bencikleri çıkıyor sonra da geçiyor. ne sabitleşmeleri var ne de büyümeleri. dokunup oynatabiliyorum o yüzden yağ bezesi değil sanırım. sanki kopartma ihtimalim çok yüksekmiş gibi duruyolar, korkup bırakıyorum ben de.
nedir bunlar, bi fikriniz var mı?
0
avifa
(04.04.11)
bendede oluo çok küçük ama kirpik gibi gözüme kaçıo, et beni değil bence, sanırım gözü iyi temizlemek gerekio.batıo değil mi sendede onlar_??
0
semson
(04.04.11)
sirf cevap yazmis olmak icin yazmiyorum ama sunu yazmadan edemedim;

cenemde yanaklarimda falan hep "tirnaklarimin arasina alip kopartsam koparilacak" seklinde et benleri cikiyordu, stresten dolayi ciktigini söyleyen bir doktor arkadasim oldu, sonra hayatim düzene girdikce bu benlerin hepsi bitti gitti. bi doktora görün derim.
0
keseci
(04.04.11)
kirpik dibi iltihabı.
0
elbar
(04.04.11)
@semson: kirpik dibinin iç tarafında göze temas edicek şekilde olanlardan değil. tam aksine dış tarafında aynanın dibine girmesem farkedemeyeceğim şekildeler. batmıyolar o yüzden.

@keseci & @elbar : doktora geçen ay gittim, o kabarcıklardan olmadığı için bir şey demedi sanırım.. stres belki olabilir. belli bir oluşma sıklığı yok ayrıca. iltihap olsa başka etkileri de olması gerekmez miydi? kaşıntı, yanma, ele sert sert gelmesi, vs..
benimkiler yumuşacık küçük etciklermiş gibi duruyolar kendi hallerinde.
0
🌸avifa
(04.04.11)
(12)

anal fissür diğer deyimle göt çatlağı offff

bibakalim
ya napicam ben bu illetle. kanı gorunce tuvalatte bi moralim bozuluyo anlatamam. 3-4 aydır oluyo doktora gittim kesinlikle kabız olmıycaksın dedi. o gundur bi surupla yasıyorum. hergun içiyorum adı duphalac. manyak gibi su içiyorum. hergun 1 elma mutlaka yiyorum pirinci bile kepekli alıyorum artık a
ya napicam ben bu illetle. kanı gorunce tuvalatte bi moralim bozuluyo anlatamam. 3-4 aydır oluyo doktora gittim kesinlikle kabız olmıycaksın dedi. o gundur bi surupla yasıyorum. hergun içiyorum adı duphalac. manyak gibi su içiyorum. hergun 1 elma mutlaka yiyorum pirinci bile kepekli alıyorum artık amaa bazen yine kabız oluyorum.neyse işte bıktım bundan yaaa ne yapmalıyım bu konuda uzman doktor hastane ismi bilen var mıdır. alternatif bi tedavi falan hayatımın merkezi orası oldu. normalde acı yok tam kaka yaparken bi yanma oluyo sonra kanama offf off ne biçim illet bu yaaa...
0
bibakalim
(04.04.11)
aynı dertten yanan hatta daha beterine sahip biri olarak en önemli şeyin her gün ama her gün düzenli olarak tuvalete çıkmak olduğunu söyleyebilirim.bol su içmeyi de bırakmayın.
0
kayone
(04.04.11)
kayısı kurusu tüketebilirsiniz. fazlası ishal yapar ama.
0
be forever young
(04.04.11)
sabah kalkınca ve akşam yatmadan yarım çay bardağı zeytinyağı için aç karna .. cırcırobello olmanız kesin.. bide ekmeği azaltıp salataya yönelin mümkünse aç karna yiyin.
0
bloodyrayne
(04.04.11)
@be forever young yok be onu da yiyom ben hergun üstüne de su içiyom bana mısın demiyo :(( ağlıycam şimdi niye ben yaaa
0
🌸bibakalim
(04.04.11)
bir de kuru incir deneyin.
0
leci
(04.04.11)
bi yakınım çok çekti. ameliyatsız tedavisi yok diye biliyorum. ameliyatı da bişe değil ertesi gün kalktı normal hayata döndü.
0
dorian greyfurt
(04.04.11)
askerde memetçiklerden birine doktor günde 3 kere ılık suya oturacaksın demişti, ilaç verdi mi vermedi mi bilmiyorum suya katması için ama sanırım amaç orayı yumuşatmak. Olmazsa doktora bu tip bir tedavinin etkisi olup olmayacağını da sorun belki rahatlama sağlar
0
bonjurkes
(04.04.11)
@bonjurkes onu da yaptım baticonlu su demişti doktor başlarda yaptım da bu aralar ara verdim..
0
🌸bibakalim
(04.04.11)
bence bağırsakları tembelleştiriyor ama denemek isterseniz, her gün bir bardak doğadan form çayı içerbilirsiniz. içinde sinameki filan var. Aktivia gibi şeyler de olabilir. Ben hiç denemedim gerçi, ne kadar etkili bilemiyorum.
0
demirlisomya
(04.04.11)
@demirlisomya ay o çayları yıllar evvel kilo vermek için çok içtim belki de bugun ondan bu haldeyim :(( activya yı da denemiştim yahu ben biçareyim galiba
0
🌸bibakalim
(05.04.11)
- bu hastalığı ameliyatsız şekilde oldukça azaltabilirsin.
- önce doktora git.
- doktorun vereceği tedavileri uygula. (batticon'lu su tedavisi, krem, fitil vb..)
- lifli yiyecekler ye.
- alkol, acı, ekşi, kahve, kola, çok sıcak ve çok soğuk şeylerden bir süre uzak dur.
- tuvalete girdiğin zaman uzun süre durma ve kabız olsan bile zorlama.
- klozete oturduğun zaman, bacaklarını birbirine mümkün olduğunca yakınlaştır. Kıçını, klozetin içerisine iyice sok. Vücudunu hafif öne eğerek tuvaletini yapmaya çalış. Buradaki amaç, mümkün olduğunca oradaki (evet götteki) gerginliği azaltmak.
- Hastalığı yenmen çok zor olmadığı için, bu nedenle stres yapma.
0
sadasti
(05.04.11)
bol bol su iç ,

her gün tuvaletin olmasa bile git klozete falan otur , poponu ve bağırsaklarını her gün tuvalet yapmaya alıştır ,

tuvalete çıktığın zaman , şampuan/sabun/krem gibi maddelerle anal bölgeyi kayganlaştırabilirsin.

bende de var hemeroidle beraber ama son maddede yazdığımı uygulayarak son 4 5 ayda hiç sorun çekmedim. tabi her seferinde duşa girmek gerekiyor.
0
sacca
(05.04.11)
(2)

Kemik yapısı

davy_jones77
Şimdi bu kemik yapısı olayı var ya işte çatı mı derler, mesela ince kemik yapısı deniyor, bunu neye göre anlarız? Kiloyla doğrudan alakası var mı? ya da normal kemik yapısıyla ince ya da kalın olanın arasında ne fark var?
Şimdi bu kemik yapısı olayı var ya işte çatı mı derler, mesela ince kemik yapısı deniyor, bunu neye göre anlarız? Kiloyla doğrudan alakası var mı? ya da normal kemik yapısıyla ince ya da kalın olanın arasında ne fark var?
0
davy_jones77
(04.04.11)
boyuna göre bilek kalınlığından, omuz genişliğinden anlaşılıyor.

kilo ile çok alakası yok. hatta kilo ince kemik yapılı bir insanı olduğundan iri gösterebilir de.

şu sayfadaki endomorf, ektomorf ve mezomorf vucut tiplerini okumak da ayrıca fikir verebilir.

www.vucutcu.com
0
orpheus
(04.04.11)
bileklerden anlasiliyor.
0
sage
(05.04.11)
(4)

lens sorularım devam ediyor

baldur
1- a lensinin su içeriği yüzde 55, b lensinin su içeriği yüzde 45. hangisini almalıyım, neden?2- lensmarketten sipariş veereceğim. benim miyopim var da dioptri yazan kısımda -(eksi) değerlerden seçeceğim değil mi?3- ciba vision'ın focus'unu mu alayım, yoksa cooper vision'ın biomedics modelini mi?4-
1- a lensinin su içeriği yüzde 55, b lensinin su içeriği yüzde 45. hangisini almalıyım, neden?

2- lensmarketten sipariş veereceğim. benim miyopim var da dioptri yazan kısımda -(eksi) değerlerden seçeceğim değil mi?

3- ciba vision'ın focus'unu mu alayım, yoksa cooper vision'ın biomedics modelini mi?

4- bu dia denilen şey ne? mesela alabileceğim lenslerin birisinde değer 14.00 mm, diğerinde 14.20 mm. bu çok fark eder mi?
0
baldur
(04.04.11)
miyopsan eksi.
0
zeplich
(04.04.11)
1- önce deneme lensi al, hangisiyle rahat ediyorsan onu al
2- evet, ama ilk kez lens alıyorsanız muayene olduğunuz doktora söyleyin, deneme lensi istesin
3-biomedics toric artık üretilmiyor
4-çap, dediğim gibi muayene olduğunuzda bunlar ölçülüyor ancak sıkıntı çıkacağını zannetmem
0
efx
(04.04.11)
4- evet fark ediyor, göz çapınıza uymayan bir lens kullandığınızda gözünüzü kırptıkça lens de kayabiliyor.
0
kayranin kedisi
(04.04.11)
1-su ve oksijen içeriği yüksek olanlar gözümü yakmıştı, bence starndart bir lemsten başla.
2-eksi seçeceksin
3-biomedic i boşver, ciba vision ezer.
4-çap, doktora sorman lazım kendi gözünün çapını. genellikle aynıdır çaplar.
5-www.lensal.com tavsiye ederim.
0
african rain
(05.04.11)
(6)

lens sorularım

baldur
1- `base curve radius`'u 8.9 olan hangi marka lens önerirsiniz?2- lensle beraber solüsyon almam mı gerek hemen? evetse bundaki öneriniz ne?3- biomedics 55 evolution kullananlar, nasıl, tavsiye eder misiniz?
1- base curve radius'u 8.9 olan hangi marka lens önerirsiniz?
2- lensle beraber solüsyon almam mı gerek hemen? evetse bundaki öneriniz ne?
3- biomedics 55 evolution kullananlar, nasıl, tavsiye eder misiniz?
0
baldur
(04.04.11)
2- Evet, almanız ve suyu her gün değiştirmeniz gerek. Bausch & Lomb Biotrue'yu şiddetle öneriyorum. Gerçekten çok çok başarılı.
0
sisljem
(04.04.11)
1. 8.9'luğu var mı bilmiyorum ama acuvue oasys'ten bir şikayetim olmadı.
2. b&l Renu'dan bir şikayetim olmadı. (bazı solüsyonlar sert, bazıları ise yumuşak lensler için, buna dikkat edin)
0
sanal uyku
(04.04.11)
Günlük lens kullanabilirsin, aslında kullanımı çok kolay ve çok sağlıklı yok aylık kullanacaksan solüsyon şart genelde kampanya ile yanında geliyor zaten. Opti free ve RENU fena değil sanırım solusyonlarda
biomedics çok eski bir lens su ve oksijen geçirgenliği yüksek olan lenslere bak derim. Johnson&Johnson'un o çapta güzel lensleri var.
Şuna bakabilirsin direk www.lensmarket.com
0
gitti gelecek
(04.04.11)
2- Opti-Free Express olur, Solo Care Aqua olur. Ve evet, solüsyon fazlasıyla gerekli.
0
sesee
(04.04.11)
gitti gelecek
tamam da bc radius'um 8.9 benim. o yüzden acuvue advance, oasys'in falan 8.9'u olmadığı için biomedics'e mahkumum sanırım.
0
🌸baldur
(04.04.11)
acuvue'de bazi lenslerde 8.80'e kadar tolere edilebilir yaziyordu bakabilirsin..
0
2pac
(04.04.11)
(5)

istanbul'da dişçi tavsiyesi

rentts
istanbul'da işlem ücretleri hayvani olmayan yani fiyat/performans oranı yüksek dişçi tavsiyeleriniz var mı? (gecikmiş bir 20'lik diş çektrme operasyonu söz konusu)
istanbul'da işlem ücretleri hayvani olmayan yani fiyat/performans oranı yüksek dişçi tavsiyeleriniz var mı? (gecikmiş bir 20'lik diş çektrme operasyonu söz konusu)
0
rentts
(04.04.11)
disci tavsiyem olurdu da , 20 lik dis icin bir dis cerrahı bulman lazım . alalede bir doktora yaptırma bence . korkmaz isen youtube da videolara bak ve isin ne denli ciddi oldugunu gor . fiyat da 250 civarı bir seyler olmalı . gecmis olsun
0
ceks
(04.04.11)
evet diş veya cene cerrahına gitmen lazım. ben 4 tanesini 2 haftalık bir periyodta cektirdim. suratım resmen sisti:) neyse evet pahallı bir iştir. ceks'in dedigi gibi bir tane operasyon için 250 civarı bir fiyatı var. eğer sosyal guvencen varsa universite hastanelerine gidebilirsin tabii verecekleri randevu kac ay sonra olur bilemicem.
0
Koçak
(04.04.11)
çene cerrahı tavsiyesine katılıyorum. Bir de eğer kadınsan kesinlikle kadın dişçiye git, ben 20lik diş ameliyatı olurken dişçimin elleri ağzıma sığmamıştı, ağzımın kenarını yırtmak zorunda kalmıştı, o sırada anesteziden falan acımadı da sonra 1 ay acısını çektim, bundan sonra kadın dişçiye gitmeye karar verdim.
0
purpurum
(04.04.11)
benım doktorum var. murat. mecıdıyekoy ve bakırkoyde klınıklerı var. bı orda bı burda yanı. 70 tl gıbı bı ucretle cekıyor. bı haftada ıkı 20lık cektı agzımdan. onlar da oldukca gec cekıldıler ama hıcbır sey hıssetmedım dersem abartmıs olmam.
0
fenerliyim ama feneri delgado
(04.04.11)
Dentaluna diş kliniği. Diş Hekimi ise Arzu Yalnız. Memnun bir şekilde garanti edebilirim. www.dentaluna.com
0
asyMMetry
(21.08.11)
(5)

2 adet pharmaton öldürür mü?

cagdassalur
soru başlıkta. doksan küsür kilo ve on yedi yaşındayım.
soru başlıkta. doksan küsür kilo ve on yedi yaşındayım.
0
cagdassalur
(04.04.11)
hayır
0
ceres
(04.04.11)
bünyenin dayanıklılığına göre yan etkiler yapabilir.
0
ucyuz
(04.04.11)
kusarsın en fazla, zaten sürekli mide bulandıran bi ilaç
0
try again fail again fail better
(04.04.11)
@cervuetta sürekli kullanmıyorum zaten almıştım kenarda duruyo öyle de saçmasapan bi neden için aslına yarın okul var ve hiç uyumak istemiyorum. yapacak çok işim var pazartesiye kadar ertelemek de istemiyorum. öyle. kahve filan dersen kesmiyo artık hiçbiri.
0
🌸cagdassalur
(04.04.11)
valla doktor yazmıs yorumu yapmıs ama ben de bisey diyeyim: bu tip seyleri duzenli kullandı mı bir işe yaradıgını soylemişlerdi. benim yorumlamam bu kadar.
0
hubble
(04.04.11)
(8)

Torik Lens ile İlgili Sorular

fadetoreality
Merhaba,Gözlükten biraz sıkıldım. Antirefle denen şey hemen çiziliyor, yatarak bir şey okuyamıyorum, uyuyakalınca yamuluyor, üstüne oturunca kırılıyor... Lens denemek istiyorum. İki gözümde farklı derecelerde miyop ve astigmat var.1) Gözlük numarası ile lens numarası aynı mıdır? Gözlüğümü ölçtürüp a
Merhaba,

Gözlükten biraz sıkıldım. Antirefle denen şey hemen çiziliyor, yatarak bir şey okuyamıyorum, uyuyakalınca yamuluyor, üstüne oturunca kırılıyor... Lens denemek istiyorum. İki gözümde farklı derecelerde miyop ve astigmat var.

1) Gözlük numarası ile lens numarası aynı mıdır? Gözlüğümü ölçtürüp aynı numara lens alsam doğru mu olur? (Diğer parametreleri uygun varsayalım, gözüm uygun olsun lens kullanmaya vs.)
2) Günlük kullan-at mı, aylık mı? Hangisini kullanmalı?
3) Aylık lenslerle gece uyuyabilir miyim? 30 gün boyunca hiç çıkarmazsam ne olur?
4) Günlük lensle uyuyakalırsam ne olur? Sabah bi uyanmışım meğerse lens gözümdeymiş geceden beri, nolur?
5) Aylık lensleri çıkarıp temizlemem gerekecek mi?
6) Lensle denize havuza girilir mi?
7) Nereden alınır? İnternette var mı güvenilir site?
8) Torik lenslerin gece uyuma, denize girme gibi konularda diğerlerinden farkı var mı?
9) Sürekli bilgisayar kullanıyor ve garip, loş ışıklı pozisyonlarda bir şeyler okumayı seviyorum. Lens iyi mi olur sizce bu durumda?
10) Hangi marka, model?
11) Fiyatlar çok değişken olabiliyor; kazıklanmadığımı nasıl anlarım? Yani olması gereken fiyat nedir? (Bir kutuda kaç adet var, belirtirseniz çok iyi olabilir).

Teşekkürler...
0
fadetoreality
(03.04.11)
torikle ilgili bilgim yok. onlar daha pahalı sanırım astigmat için kullanılıyor. belki sadece miyop lens denesen işini görüyosa kullanmasan daha karlı olur. hijyen temizlik lenste cok onemli. kimisi günlerce haftalarca cıkarmıyo bisi olmuyo ama piyango sana çıkar belli olmaz göz bu boru diil. 30 gün boyunca çıkarılmadan kullanılabilecgini iddia eden lensler var ben hic cesaret etmedim. paran varsa bence günlük kullan at lensler en iyisi. öbür türlü klasik 30 gün kullan her gece çıkar yatmadan lensleri en yaygın sanırım. ben kullanırken öyleydi en azından. marka model base curve bunlara doktor karar verir. ama ölçülerini belirledikten sonra istedigin markayı alırsın. deneme yanılma bi nevi. çap ve base curve ölçülerini ogrenmelisin.
0
inuterooo
(03.04.11)
torik lensi ben de bilmiyorum ama 1. sorunun cevabı hayır. gözlük ile lens numarası hiçbir zaman aynı olmaz. biri gözden uzakta biri göze yapışıktır çünkü. lens için ayrıca numara belirletmeniz lazım.
0
boo ya moon
(03.04.11)
1- numara aynı da diğer ölçüleri de bilmek lazım.
6- gözünüze su değdirmezseniz girilir. değerse mikrop kapma riski yüksek.
7- lensmarket.com öneriyorlar internetten. bir de bir gözlükçü vardı internette bulduğunuz en ucuz fiyattan bilmem ne kadar indirim yapıyordu, beşiktaş'ta mı ortaköy'de mi neydi.
8- yok.
9- gözleri daha az kırparak kullanıldığı için bilgisayar göz kuruluğu yapıyor diyorlar.

not: lens kullanmıyorum, gözlük kullanıyorum.

edit: buldum o gözlükçüyü: www.harbioptik.com
0
lemmiwinks
(03.04.11)
yaklaşık 2 senedir lens kullanıyorum.benim de göz numaralarım birbirinden farklı miyop ve astigmat var.bildiğim kadarıyla torik lens normallerinden biraz daha kalın.diğerlerinden hiç kullanmadığım için bilemiyorum söylenen bu şekilde.ben aylık kullanıyorum.kendi deneyimlerime dayanarak lenslerle uyumamanı denizde havuzda gözünü açmamanı şiddetle tavsiye ederim.aylık lens de olsa her akşam losyona koymalısın.ayın başında takıyosun taaa sonunda çıkarıyosun değil.sürekli bilgisayar kullanmana gelince ilk başlarda pek sorun olmuyor ama zamanla lenslerin kurumaya ve gözüne batmaya başlıyor ben kendimce bi çözüm buldum yapay gözyaşı damlaları var onlardan kullanıyorum.ama doktora gitmeden lens almamanı tavsiye ederim çünkü onlar söylüyorlar sana uygun mu değil mi ayrıca başka bişelerin daha ölçülmesi gerekli aks filan bişeler.neyse sonuç olarak ben focus marka torik lens kullanıyorum.her kutunun içinde 6 tane lens var numaralar farklı olduğu için hep iki kutu almak zorunda kalıyorum her neyse bi sıkıntısını görmedim göz gruptan alıyorum en son iki kutuya 90 mı ne vermiştim.ilk aldığımda 120 ye almıştım aynı lensi.ama doktora mutlaka git derim ben.
0
bezirganbasi
(03.04.11)
6) eger yuzme gozlugun olmadan lensle denize veya havuza girersen ve ustune bir de suyun altinda gozunu acma aliskanligin varsa hayatinda tecrube edebilecegin en saglam acilardan birini tadarsin.
lensler gozune vakumlanip yapisir, cikarabilmek icin uc saat ugrasmak cabasi olur. veya tam tersi lensin suda dusup kaybolabilir. yapismasindansa dusup kaybolmasi yine iyi bence.
0
leci
(03.04.11)
1. hayır özel bir cihazla bakıyor diye hatırlıyorum
2. kullan at iyidir paran varsa
3. bir süre sonra kuruyor çıkartıyorsun
4.atraksiyona gerek yok çıkar
6. aklından bile geçirme
7.lensal.com
9. suni göz yaşı damlası al yanında gezdir
10.www.lensoptik.com.tr
0
hmm
(03.04.11)
cevapları okumadım,yazılmıştır belki yazacağım şeyler.

1-lens numaralarımı götürüp gözlük yaptırmak istediğimde gözlükçü olmaz bu numaralarla demişti.aynı değildir sanırım.

2-ben aylık lens almama rağmen 8 10 saatten sonra gözümü yorduğu için her gün çıkarıyorum.dün gece solüsyon ve lens kutum yanımda olmadığı için lensle uyumak zorunda kaldım,sıkıntı olmadı fazla.normal 1 aylık lens al,gözünün hassasiyetine göre karar verirsin nasıl kullanacağına.

3-üstteki cevabım bir fikir verir sanırım.

4-günlük lens kullanmadım,bilmiyorum:p

5-ara sıra temizlersen görüşün daha rahat olur tabii ki.temizlemekten kastım 2 3 saat solüsyonda bekletmek.zor bişey değil yani korkma.

6-riskli bence.(riskten kastım lensini düşürmen.fazlası olmaz.)ama gözlük kullanacaksan yüzerken,lensle girebilirsin.

7-internette optikçilere göre daha uygun oluyor fiyatlar.yıllardır lensal.com kullanıyorum,çok memnunum.

8-bir gözümde b&l purevision toric lens kullanıyorum.normal lensten her konuda daha rahat.bunla orantılı olarak pahalı tabi.

9-benim gözümü yoruyor bilgisayar başında lens kullanmak.okumada sıkıntı olmadı hiç.bu da kişisel biraz,kullandıkça duruma göre karar verirsin.

10-düşünmeden bausch&lomb derim.purevision biraz pahalı olmasına rağmen softlens'e göre çok rahat.

11-içerisinde 6 adet lens olan kutular için konuşuyorum(bausch and lomb ürünleri için aynı zamanda);purevision toric'in 1 kutusu 70-80 lira civarıdır.toric olmayan purevision 50 lira civarı,toric olmayan softlens ise 35-40 lira civarı.abartı bir fark olmadıktan sonra kazıklanmazsın.lensal.com'daki fiyatlar en uygun fiyatlardır genelde.
0
p a t r i o t
(03.04.11)
numaralarınızı öğrendiğiniz takdirde lensmarket.com dan ücretsiz deneme lensi isterseniz gönderiyorlar. ben bausch and lomb u hiç beğenmedim toric lens kullanıyorum astigmat+ hipermetrop kesinlikle accuve oasys derim..
0
keneabidin
(03.04.11)
(5)

diş apsesine ne iyi gelir

estruda
kafayı yiyeceğim bir şey önerin lütfen yoksa çatalı saplayacağım.
kafayı yiyeceğim bir şey önerin lütfen yoksa çatalı saplayacağım.
0
estruda
(03.04.11)
pamukla rakı koy tütün bas
0
onexey
(03.04.11)
apsenin geçmesi için amoklavin gibi bir antibiyotik içmelisin ancak bunu dr vermeli.
0
oscar
(03.04.11)
raki olayina girme. makine yagi bul ve damlat.
0
kakoy
(03.04.11)
çok ilaç aldın işe yaramadıysa zencefil de bas. dursun üzerinde.
0
glosoli
(03.04.11)
antibiyotik almassan çenene yaıyılabilir hatta yanağına bile yayılır. hatta ve hatta patlayıp ağzına bile boşalabilir. *
0
frida zetkin
(03.04.11)
(2)

Doğum kontrol hapıyla ilgili

Zerdust
Şimdi, prospektüsünde reglin 5. gün de alınabildiği yazıyor ya hani, 3-4 gün süren regl kanamasından sonra 5. günde kanama olmasa dahi hapın alınması işe yarıyor mu? Çok teşekkür ederim şimdiden.
Şimdi, prospektüsünde reglin 5. gün de alınabildiği yazıyor ya hani, 3-4 gün süren regl kanamasından sonra 5. günde kanama olmasa dahi hapın alınması işe yarıyor mu?

Çok teşekkür ederim şimdiden.
0
Zerdust
(03.04.11)
benim hapımın prospektüsünde de 5. gün diyo ama dr. 3. günde al dedi bana
0
josephinebrunsvik
(03.04.11)
kullanmaya ilk başlarken regl olunca ilk 5 gün içinde alabilirsiniz. ilk paketten sonra bir hafta ara vermeniz gerekir. bir haftanın sonunda tekrar kullanmaya başlayın muhtemelen ara sonrası kullanmaya başladığınız zaman reglinizin beşinci gününe denk gelir.
0
offneseçsem
(03.04.11)
(7)

İstanbul da devlet hastanesinde Mr - emar - ücret.

okyanustaki depresif ruzgar
Diz için emar çekiliyor mu bilmiyorum. gideceğim devlet hastanesinde emar çekeriz derler mi, yani bu hizmet sunuluyor mu onu da bilmiyorum. eğer varsa, devlet hastanesinde aşşağı yukarı emar ücreti ne kadar olur.özellerde 500 1000 falan gibi uçuk rakamlar duydum.sosyal güvencem yok, teşekkürler.
Diz için emar çekiliyor mu bilmiyorum. gideceğim devlet hastanesinde emar çekeriz derler mi, yani bu hizmet sunuluyor mu onu da bilmiyorum. eğer varsa, devlet hastanesinde aşşağı yukarı emar ücreti ne kadar olur.

özellerde 500 1000 falan gibi uçuk rakamlar duydum.

sosyal güvencem yok, teşekkürler.
0
okyanustaki depresif ruzgar
(03.04.11)
sgk kapsamında bedava oluğu için günde X adet çekebiliyorlar. öyle gittiğinde de gel sıraya gir diyorlar. sıraya da gir girebilirsen.
diz mr ı aynen başıma geldi 4-5 sene kadar önce. pendikte bir yer bulmuştum en uygun o çekmişti. iyice araştırmanı tavsiye ederim. 700-1000 tl civarı fiyatlar çekilirken 300 tl ye çektirmiştim misal.
0
ozdek
(03.04.11)
www.istanbulcheckupmerkezi.net

bu linkte check up fiyatı verilmiş 700 tl kadar. mr dı röntgendi check uptı anlamam ben. ama bi emara 700 tl vereceksem, sanırım bu check up ı yaptırmak daha mantıklı olsa gerek. içerikte emar çekimi var yanlış görmediysem?
0
🌸okyanustaki depresif ruzgar
(03.04.11)
71.50 sadece mr ücretidir. Muayene için de 14 lira alırlar.
0
alcapon
(03.04.11)
@alcapon hastane ismi verebilir misin
0
🌸okyanustaki depresif ruzgar
(03.04.11)
cerrahpaşa'da cumartesileri çekiyorlar normal sıranın dışında, ama o haftanın başında gidip başvurmanız gerekiyor radyolojiye. biraz fark alıyorlar ama sıra beklemıyorsun.

bir de medikal park ücretsiz çekiyordu sanki geceleri ama emin değilim. orda muayene olan arkadaşım geced 3.30 gibi bi saate randevu alıp ücretsiz çektirmişti.
0
dasher
(03.04.11)
baltalimanı kemik hastanesini denediniz mi? ablama mr çekilmişti, kendisi istediği için değil, röntgen filminden sonra gerek görüldüğü için çekildi. menisküs sorunu nedeniyle. bir ödeme yaptığını sanmıyorum, yaptıysa da uçuk olsa haberim olurdu. telefonla sorabilirsiniz sanırım.
0
tedirginlik hucresi
(03.04.11)
şişli etfal. e.a.h. tüm devlet hastanelerinde aynıdır. fiyat değişmez.
0
alcapon
(03.04.11)
(2)

20 lik diş tedavisi ilaçları

atomicbomb
amoksilav ve lodine ilaçlarını kullanıyorum. ama çok da ağrı var. bunlar ağrı kesici görevini görüyor mu? görmüyorsa hangi ağrı kesici iyi gelir? (henüz çekilmedi, sadece etrafı paramparça)
amoksilav ve lodine ilaçlarını kullanıyorum. ama çok da ağrı var. bunlar ağrı kesici görevini görüyor mu? görmüyorsa hangi ağrı kesici iyi gelir? (henüz çekilmedi, sadece etrafı paramparça)
0
atomicbomb
(03.04.11)
antibiyotik zamanla baskılar iltihabı, ağrı belki geçer ödem için antienflamatuar fln
0
radikalherif
(03.04.11)
lodine antienflamatuar ve ağrı kesicidir.
0
cubuk kraker
(03.04.11)
(3)

ayak bileğinde çıtlama sesi

didemm
arkadaslar gün içinde yürürken, her adımımda sol ayak bileğimden çıtlama sesi geliyor. son zamanlardaki değişiklikler: spora başladım, ayakkabımı değiştirdim(daha önce spor ayakkabı giyerdim şimdi iş dolayısıyla babet tarzı tabanı sert papuç giyiyorum)doktora mı gitsem ne yapsam?not: sadece sol tara
arkadaslar gün içinde yürürken, her adımımda sol ayak bileğimden çıtlama sesi geliyor. son zamanlardaki değişiklikler: spora başladım, ayakkabımı değiştirdim(daha önce spor ayakkabı giyerdim şimdi iş dolayısıyla babet tarzı tabanı sert papuç giyiyorum)
doktora mı gitsem ne yapsam?
not: sadece sol taraftan, sağda problem yok..
0
didemm
(02.04.11)
"acı yok rocky"
0
🌸didemm
(02.04.11)
arada sırada oluyorsa doktorluk bir durum yoktur. bana da oluyor arada.
0
ronaldo17
(02.04.11)
3-4 saat sürüyo sonra bitiyo mu yoksa algımda secemiyor muyum bilemedim.
0
🌸didemm
(02.04.11)
(3)

gözlerim kaşınıyor

deeperdown
1 saat kadar önce uyandım, deli gibi gözlerim kaşınıyor. sanki kirpikler göz kapağımın içinden gözüme batıyomuş gibi. 2-3 kez güzelce su tuttum falan geçmedi yahu yolasım var kirpiklerimi. noluyo bana panpalar? alerji falan mı bu?not: gözlerden biri kızardı kaşıya kaşıya
1 saat kadar önce uyandım, deli gibi gözlerim kaşınıyor. sanki kirpikler göz kapağımın içinden gözüme batıyomuş gibi. 2-3 kez güzelce su tuttum falan geçmedi yahu yolasım var kirpiklerimi. noluyo bana panpalar? alerji falan mı bu?

not: gözlerden biri kızardı kaşıya kaşıya
0
deeperdown
(02.04.11)
Bahar alerjisi?
0
luin 41
(02.04.11)
sanırım bahar alerjisi durumu var, ben sabah kalktıktan sonra 4-5 kere hapşırdım ki pek normal değil
0
bonjurkes
(02.04.11)
lens kullanıyor musunuz? çeşme suyunu gözlerine değdirme. havuza mavuza girme. yapay gözyaşı damlaları var rahatlatmazsa doktor yollarına düşün.
0
iskembepaca
(02.04.11)
(5)

Şeker Hastası mıyım?

guzelmarmara
Merhaba arkadaşlar,Yıllardan beri yaşadığım birşey fakat önemsememekten dolayı hiç doktora gitmedim. Sabah kahvaltısı ile öğle yemeği arasında ara öğün birşey yemezsem ellerim titremeye, hafif üşümeye başlıyorum. Tansiyonumun da düştüğünü hissediyorum.Acıkma hissim genelde bir anda geliyor, yemekten
Merhaba arkadaşlar,

Yıllardan beri yaşadığım birşey fakat önemsememekten dolayı hiç doktora gitmedim. Sabah kahvaltısı ile öğle yemeği arasında ara öğün birşey yemezsem ellerim titremeye, hafif üşümeye başlıyorum. Tansiyonumun da düştüğünü hissediyorum.

Acıkma hissim genelde bir anda geliyor, yemekten sonra şekerli birşey yemezsem eksikliğini çok hissediyorum, yemek yemeyip şekerli yiyecekler yediğimde açlığımı unutabiliyorum. Tatlı yiyecekleri canım çektiği için ihtiyaçtan yiyorum ve tanıdığım birçok insandan daha çok tatlı şeyler yiyorum (tatlı, çikolata, meyve).

Bu bir hastalık mıdır? Yoksa çocukluktan kalan, abur cubura düşkünlüğün yetişkinlikte devam etmesi midir? Hastalıksa hastanede hangi doktordan randevu alınmalıdır?
0
guzelmarmara
(02.04.11)
endokrinolojiye görünmenizi tavsiye ederim.
0
demirlisomya
(02.04.11)
yemediğin zamanlar da sinir oluyor mu?
0
mevrin
(02.04.11)
Şeker hastalığı tatlı yemekle ilgili değildir öncelikle.
Şeker hastası olmasanız da öğün atladığınızda titreme vs halsizlik yaşayabilirsiniz.
Şeker hastalığının ana belirtisi çok-(sağlıklı insanlardan çok daha fazla) su içmektir.
Yarım gününüzü ayırıp bir şeker testi yaptırın bence, şekerse ihmale gelmez. Çok geçmiş olsun.
0
betty puf puf
(02.04.11)
Tipik bir 'Reaktif Hipoglisemi' tablosu.
Evet bu bir hastalıktır. Şeker hastalığı değildir ama evet, Diabete dönüşebilir.
ilacı yoktur. Az ve sık beslenmek, glisemik endeksi düşük yani kana yavaş karışan gıdalar almakla kontrol altında tutulabilir.
Genellikle tiroid hormonu bozukluğuna bağlı olarak gelişir. o yüzden hem açlık-tokluk kan şekeri hem de tiroid hormonları taramasından geçmen gerekli.
kontrol altına alınmazsa zincirleme olarak çok ciddi tahribatlar yapabilir vücutta.
geçmişler olsun kardeşceizim...
0
olivia
(02.04.11)
bakınız: reaktif hipoglisemi
0
karlmarx
(02.04.11)
(6)

ayak tırnağım düştü düşecek

kibritsuyu
sol ayak baş parmağımın tırnağının altından yeni tırnak gelmiş, eski tırnak da düştü düşecek, ufacık bir ete tutunuyor. bir yere falan çarpmadım eminim. niye böyle oldu? her yere de takılıyor. tutup çeksem gelecek gibi ama denedim gelmiyor. düşse de kurtulsam. nasıl düşürülür bu?
sol ayak baş parmağımın tırnağının altından yeni tırnak gelmiş, eski tırnak da düştü düşecek, ufacık bir ete tutunuyor. bir yere falan çarpmadım eminim. niye böyle oldu? her yere de takılıyor. tutup çeksem gelecek gibi ama denedim gelmiyor. düşse de kurtulsam. nasıl düşürülür bu?
0
kibritsuyu
(01.04.11)
Dr. git. orayı soğuk spreyle donurup çeker. Bana öyle yapmışlardı.
0
Kreuzberg
(01.04.11)
kendin de çekebilirsin. eskiden amatör futbol oynarken arkadaşların başına çok gelirdi bu tırnak olayı. penseyle iyice sıkı kavrayıp aniden çekersen çıkar. çok acı vermez kanımca.
0
ronaldo17
(01.04.11)
mantar vs gibi bir hastalıktan dolayı düşmüş olabilir. doktora git mutlaka.
0
mr fusion
(01.04.11)
nedenini anlamadigim sekilde benim de senede 1-2 defa basima geliyor bu durum. eger seninki de benim durumum gibiyse doktorluk, cekmelik bir durum olmuyor biraz saga sola cevirince kendiliginden dusuyor. eger dusmuyorsa da banyodan sonra ya da birkac gun bekleyip deneyebilirsin. bir de altindan cikan tirnak ilk basta deri gibi de olsa 3-4 gune sertlesip tirnak halini aliyor.

neden oldugunu ben de merak ettim ama simdi, hep ayni tirnak da degil neden olur ki bu?
0
lallala
(01.04.11)
sağa sola çevirip oynaya oynaya bayağı söktüm ama kırmızı mercimek kadar bir yer kaldı, orası tutuyor. ne kadar uğraştıysam da kurtulmuyor. fazla çekince acıyor. iyice yara yapmak da istemiyorum.

ne doktoru bakar buna? randevu almaya değecek bir şey değil. sağlık ocağı veya aile hekimine gitsem olur mu ki? veya hemşire falan halledemez mi acaba?
0
🌸kibritsuyu
(02.04.11)
çeke çeke, çevire çevire söktüm sonunda. oh be.
0
🌸kibritsuyu
(04.04.11)
(8)

ishal, karın ağrısı ve gurultu?

Cherea
ishal, karın ağrısı ve bağırsak gurultusunun nedeni ne olabilir acaba arkadaşlar?ve ne doktoruna gitmek gerekir?gastroenteroloji mi dahiliye mi?
ishal, karın ağrısı ve bağırsak gurultusunun nedeni ne olabilir acaba arkadaşlar?
ve ne doktoruna gitmek gerekir?
gastroenteroloji mi dahiliye mi?
0
Cherea
(01.04.11)
Yediğiniz bir şey dokunmuş olabilir, ama bunun yanında milyonlarca farklı hastalığın da belirtisi olabilir. 1-2 güne geçmezse dahiliyeye gitmenizi öneririm.
0
ceska
(01.04.11)
4, 5 gündür devam ediyor. garip karışımlı bi çay içtikten sonra başladı.
aile hekimine gittim. çaydan olmuştur deyip yararlı bağırsak bakterilerini arttıran bi ilaç verdi. fakat hala herhangi bir değişim yok.
0
🌸Cherea
(01.04.11)
şunu uygulayabilirsiniz. ben denedim çok iyi de oldu.
(bkz: #6826035 )
0
tizi reftar olanin payine dagmen dolasir
(01.04.11)
Reflor bu tip durumlarda kurtarıcıdır. Devam eder ise ki Reflor kullandıktan sonra pek sanmıyorum, dahiliye gitmenizde fayda var. Geçmiş olsun.
0
neosphere
(01.04.11)
@dearguest kramp yok. sadece saydıklarım var.

@neosphere aile hekiminin verdiği ilaç Reflor. onu kullanıyorum 2 gündür.

aile hekimi 2 hafta kadar sürebilir dedi. ama 2 hafta fazla sanırım. geçmezse en geç pazartesi gideceğim.
0
🌸Cherea
(01.04.11)
@dearguest: teşekkür ederim. sizinkinin düzelmesi ne kadar zaman aldı acaba?
0
🌸Cherea
(01.04.11)
@dearguest ilginiz için çok teşekkür ederim.
0
🌸Cherea
(01.04.11)
ayakları üşütmüş olabilirsiniz. pötibör (petit-beurre) bisküvi iyi gelir.
0
glosoli
(01.04.11)
(2)

uyku düzensizliği - insomnia mıdır?

dukas
kendimi bildim bileli uykuyu çok sevmeme rağmen inanılmaz hafif bir uykum vardır. yan odada çay karıştıramazlar ben uyurken. uykuya dalma problemim de vardır. an gelir 12'de girdiysem yatağa saat 03 gibi uykuya daldığım da olur. ama hergün değil haftanın 2-3 günü. bu tarz bi yaşama alışmışken şimdi
kendimi bildim bileli uykuyu çok sevmeme rağmen inanılmaz hafif bir uykum vardır. yan odada çay karıştıramazlar ben uyurken. uykuya dalma problemim de vardır. an gelir 12'de girdiysem yatağa saat 03 gibi uykuya daldığım da olur. ama hergün değil haftanın 2-3 günü. bu tarz bi yaşama alışmışken şimdi de sabah erken uyanma durumları başladı. her zaman yattığım yatak ve odayı kullanıyorum. yani dış etken değildir diye düşünüyorum. sabah 07:30'da alarm çalar ve işe giderdim. yaklasık son on gündür saat 06:50'de, 07:00'de falan uyanıyorum kendi kendime ve bi daha uyku tutmuyor. uykum olduğunu hissediyorum. uyanmak acı veriyor ama bir yandan da uyuyamıyorum. demek istediğim uykumu aldım da erkenden uyanmıyorum. uykum varken uyanıp uyuyamıyorum. stres deseniz belli bi olay da yaşamadım, etkilendiğim bişey de yok. mevsimsel diyeceğim ama daha önce de olmamıştı böle şeyler?
0
dukas
(01.04.11)
Şöyle bir şey buldum;

www.tip2000.com
0
neosphere
(01.04.11)
insomnia çok farklı birşey. sormazsınız bendeki insomnia mı diye.
0
liriamer
(01.04.11)
(3)

yüzdeki kılcal damar çatlakları

pln
burnumun kenarında var bunlardan sanki yayılıyolar gibi de. sinirimi bozuyolar her gördüğümde. var mıdır yapılcak bi şey?
burnumun kenarında var bunlardan sanki yayılıyolar gibi de. sinirimi bozuyolar her gördüğümde. var mıdır yapılcak bi şey?
0
pln
(01.04.11)
bende de var. genelde beyaz yada açık tenlilerde oluyor. bir de damar bozukluğu varsa ondan olabilir bir kontrol ettir. güneşte çok daha fazla çıkıyorlar bende. kışları azalıyorlar yaz ile artıyorlar. çözümü görmezden geliyorsun. bir de elmacık kemiklerinde de çıkmaya başlayabilir alıştır kendini :D
0
ayiadam
(01.04.11)
lazer tedavisi var bu sorun için.ben de tam bilmiyorum ama..
0
banane yaaaa
(01.04.11)
(bkz: spider nevus ) lazer tedavisi geçirebiliyor sadece. bende de çok var. söz veremiyorlar, lazer yaptırdıktan sonra tekrar oluşabilirmiş... bir iki seansta geçiriyorlar. ve müdahele etmezsen yayılıyor evet.
0
bon bon bom
(01.04.11)
(2)

Başım ağrıyor

sordanski
Selam canlar,Bir haftadır başım ağrıyor. Geçen gün Kadıköy'den iett otobüsüyle taa Kurtköy'e gittim. Yolculuk esnasında açık pencereden yüzüme rüzgar çarpıyordu ama önemsemedim pencereyi kapattırmadım. O günden beridir işteyken başım hafiften hafiften ağrıyor. Öyle şiddetli bir ağrı değil ama başla
Selam canlar,

Bir haftadır başım ağrıyor. Geçen gün Kadıköy'den iett otobüsüyle taa Kurtköy'e gittim. Yolculuk esnasında açık pencereden yüzüme rüzgar çarpıyordu ama önemsemedim pencereyi kapattırmadım. O günden beridir işteyken başım hafiften hafiften ağrıyor. Öyle şiddetli bir ağrı değil ama başladımı uzun sürüyor.

Sinüzittir galiba diyorum ama başka bişi değildir de mi? Bi de doktora gitmemi gerektirecek kadar önemli birşey midir sizce?
0
sordanski
(31.03.11)
sinuzit agrisinin ayiraci derler: kafanizi one egin; agri on tarafta yogunlasiyor, agirlik hissi artiyor mu? hala gecmediyse ben olsam doktora giderdim.
0
freefroglet
(31.03.11)
sürekli ağrı göz ya da göz tansiyonuyla da ilgili olabilir. ağrı doktora gitmeyi gerektirecek kadar uzun sürmüş.
0
pyro clustic flow
(31.03.11)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.