Giriş
(2)

Ankara'da İlaç Alerjisi Testini Nerede Yaptırabilirim?

burbat
her yerde yokmuş sanırım. gazi hastanesi'nde yokmuş mesela. artık yaptırmak da şart oldu, çünkü dün mr çektirirken bir iğne yaptılar anında yüzümde yanma ve kabarcıklar çıktı, sonra alerjiyi geçirsin diye iğne yaptılar falan filan. novalgine de alerjim var zaten. artık neye karşı alerjim olduğunu ta
her yerde yokmuş sanırım. gazi hastanesi'nde yokmuş mesela. artık yaptırmak da şart oldu, çünkü dün mr çektirirken bir iğne yaptılar anında yüzümde yanma ve kabarcıklar çıktı, sonra alerjiyi geçirsin diye iğne yaptılar falan filan. novalgine de alerjim var zaten. artık neye karşı alerjim olduğunu tam bilsem de bunları yaşamasam.
teşekkürler.
0
burbat
(24.08.11)
compadrito
(24.08.11)
bir arkadaşım hacettepede ağrı kesici alerjisi testi yaptırdı daha geçen hafta. ilgili bölümleri çok kapsamlıymış.
0
bitter cikolata
(24.08.11)
(7)

sürekli kasınmanın sebebi

all girls dream
ne olabilir? ne yapılmasi gerekir? alerji olabilir mi?
ne olabilir? ne yapılmasi gerekir? alerji olabilir mi?
0
all girls dream
(24.08.11)
alerji olabilir. sıcaktan kaçınmak lazım. (da nasıl?). güzelce banyo falan yapın. kaşınan yeri soğuk suyla ovabilirsiniz belli aralıklarla. bir iki güne kendiliğinden geçmezse doktora gidin bence.
0
tizi reftar olanin payine dagmen dolasir
(24.08.11)
her gun yikaniyorum haci ya. pudra sürdm ve alerji ilaci aldım da cok bi fayda etmedi de? ne doktoruna gidecm ? aile hekimine mi gidim?
0
🌸all girls dream
(24.08.11)
sigortan varsa cildiyeye git tabiki.
0
tizi reftar olanin payine dagmen dolasir
(24.08.11)
muhtemelen değildir de kendimi tutamadım
(bkz: uyuz)
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(24.08.11)
Kedi köpek giriyor mu eve? Pire olmasın?
0
green knight
(24.08.11)
cildiniz kurumuştur... sık sık yıkandıığınızda daha da kuruyordur sıcak su falan. nemlendirin.
0
mahnita
(24.08.11)
karaciğer sorunları da kaşıntıya sebep oluyor bildiğim kadarıyla. (doktor değilim)
0
halanne
(24.08.11)
(2)

iltihap

jupri
burunda piercingin olduğu yer iltihap oldu. bepanthen sürüp pamuk ve bantla kapadım ha bir de anti bakteriyel sabunla temizledim. sizce açık mı kalsın yoksa kapalı mı? bir de o piercing çıkmadan iltihap geçer mi? bir de başka ne yapabilirim?
burunda piercingin olduğu yer iltihap oldu. bepanthen sürüp pamuk ve bantla kapadım ha bir de anti bakteriyel sabunla temizledim. sizce açık mı kalsın yoksa kapalı mı? bir de o piercing çıkmadan iltihap geçer mi? bir de başka ne yapabilirim?
0
jupri
(24.08.11)
açık kalsın, bir de bepanten yetmez ona, iltihap için bir merhem alın eczaneden, onlar tavsiye ederler. antibakteriyel sabun kullanma.
eğer bir iki güne azalmazsa doktora git.
0
goldentitan
(24.08.11)
biokadini günde iki üç defa yardırarak kullan hemen geçirir (bkz: kendimden biliyorum )
not: açık kalsın
0
gıdaklayan domuz postu
(24.08.11)
(5)

efexor'ü bırakabilen oldu mu?

vejeteryan vampir
Selam,Uzun bir süre önce başladığım ve bir ara 225 mg'e kadar kullandığım efexor'ü, artık 37,5 mg içiyorum. Bırakmak istiyorum tamamen, artık durumum oldukça iyi. Son bir haftadır da bir gün var bir gün yok içmeye başladım. Ama o içmediğim günün ertesinde hala şiddetli yan etkilere uğruyorum. Misal
Selam,

Uzun bir süre önce başladığım ve bir ara 225 mg'e kadar kullandığım efexor'ü, artık 37,5 mg içiyorum. Bırakmak istiyorum tamamen, artık durumum oldukça iyi. Son bir haftadır da bir gün var bir gün yok içmeye başladım. Ama o içmediğim günün ertesinde hala şiddetli yan etkilere uğruyorum. Misal şu an bile başım dönüyor. Ne zaman alışacak bu vücut ya? Tamemn bırakmayı başarmış olan varsa tecrübelerini dinleyebilir miyim?
0
vejeteryan vampir
(23.08.11)
ben. ama bende yan etkiler çok az çıkar. istediğim sıklıkla a.depresan bırakabiliyorum.
(ben istediğim zaman sigra bırakabilirim şakası gibi oldu. ama demek istediğim, 1 yı içip 6 ay içmediğim 6 ay içip 2-3 yıl içmediğim zamanlar oldu farklı a.depresanları. bunu demek istedim)
daha da azaltın. kapsül açıp yarım içen duymuştum. doktorunuzla da konuşasanız?
0
ben smyrna
(23.08.11)
efexor fortu 1 sene kullanıp zart diye bırakıp hiç yan etki etmeyen var. tabi doktorlar tavsiye etmiyor, kendi başına yaptı sıkıldım ilaçlardan diye. durumu uzun süredir iyi. çok düşünmemek lazım diyor tanısı koymuş. sen kendine inan + doktoruna sor.
0
eja
(23.08.11)
ya doktorum mersin'de kaldı, ben artık istanbuldayım. 225'ten 37,5'a da yavaş yavaş bıraktım ve yine bu aşamaya kolay gelmedim ama bu son bitiş feci etki yaptı. ne lanet ilaç ya. Ne kadar sürer acaba bu etkileri bu kadar yogunlukta hissetmem diye merak etmiştim ama anladığım kadarıyla göreceliymiş, kişiden kişiye değişebiliyormuş..
0
🌸vejeteryan vampir
(23.08.11)
her ssri antidepresaninda oldugu gibi birakmasi zaman alacaktir. arastirdigim kadariyla doz zamanlamasi yan etkileri azaltmada onemli deniyor. istanbul'da bir psikiyatri poliklinigine gidip bu durumdan bahsedebilirsiniz, vucuttaki omru efexor'a gore daha uzun olan prozac'a gecirebilir.
0
tom riddle
(24.08.11)
1 günde bıraktım,o gün komada gibi yattım ama çok kısa sürede kendime geldim..düşündüğün kadar zor değil bırakmak..sadece bırakmaya kararlı ol...
0
brnbrs
(24.08.11)
(5)

araç sürüşü ve diz ağrısı

karlmarx
merhaba duyurunun hipokratları, dün neredeyse 6-7 saat araba sürdüm, düz vites, ve şu an sağ dizimde bir ağrı var adım atarken. neden böyle oldu ki bu? normalde debriyajdan mütevellit sol bacakta sıkıntı olur diye biliyordum, benim sağ diz ağrıyor. nerede yanlış yaptım ve bu ağrı için bir şeyler yap
merhaba duyurunun hipokratları, dün neredeyse 6-7 saat araba sürdüm, düz vites, ve şu an sağ dizimde bir ağrı var adım atarken. neden böyle oldu ki bu? normalde debriyajdan mütevellit sol bacakta sıkıntı olur diye biliyordum, benim sağ diz ağrıyor. nerede yanlış yaptım ve bu ağrı için bir şeyler yapmalı mıyım? minüsküs olabilir mi? bir de bacaklarım güçlüdür, molasız 50 km bisiklet sürebiliyorum, ters bir hareket mi yaptım acaba? ne yapayım ben? geçmezse ortapediye mi gideyim? sakat kalmayalım bu yaşta.
0
karlmarx
(23.08.11)
cruise olmayınca sabit hızla gidince oyle oluyr gecer, endıseye gerek yok.
0
bryan fury
(23.08.11)
cruise nedir, bilemedim ben. hız sabitleyici gibi bir şey mi? öyleyse ondan yoktu araçta.
0
🌸karlmarx
(23.08.11)
eet o
0
bryan fury
(23.08.11)
Koltuk ayarına dikkat edin. En rahat açıları kullanın. Bacağın dizden kırık olmasındansa düz olması daha iyidir mesela. Bir süre sonra ağrı yapıyor çünk.
0
liriamer
(23.08.11)
bacagın duz olması risklidir, rahat kırık olması herangi bir kazada bacagınızın kırılmasını onler.
0
bryan fury
(23.08.11)
(2)

Boğaz ağrısı sonrasında ses kısıklığı

livaneli kadir
Boğazım ağrıyor büyük ihtimalle faranjit... Şimdi de ses kısıklığı var. Nasıl geçer la bu? Yarın da iş-güç var.
Boğazım ağrıyor büyük ihtimalle faranjit...
Şimdi de ses kısıklığı var.
Nasıl geçer la bu?
Yarın da iş-güç var.
0
livaneli kadir
(22.08.11)
çok sıcak ve soğuk şeyler içmeyin. çay çorba vs.. içmeyin. işte ağrı kesici ateş düşürücü ve bir grip hapı alabilirsiniz.
0
rubiks cube
(23.08.11)
Geçmez; ancak semptomları gidermek için daha önce kullandıysan katarin al.
0
lebanon
(23.08.11)
(1)

her akşam bu saatlerde başıma ağrı giriyor, neden sizce?

zipirinsan
başağrısının saati mi olur ama benim var işte, bu saatlerde başıma ağrı giriyor. bu saatlerde, günün diğer saatlerinde yaptığımdan farklı bi aktivitem yok. kitap okumam, film izlemem, sözlükte takılmam yahut karanlıkta sessizce yatıp dinlenmem farketmiyor. saat sekiz deyince benim başım ağrıyor. her
başağrısının saati mi olur ama benim var işte, bu saatlerde başıma ağrı giriyor. bu saatlerde, günün diğer saatlerinde yaptığımdan farklı bi aktivitem yok. kitap okumam, film izlemem, sözlükte takılmam yahut karanlıkta sessizce yatıp dinlenmem farketmiyor. saat sekiz deyince benim başım ağrıyor. her akşam bi apranax içmek dışında bi çözümü olan var mı? yahut sizce hangi doktora görünmeliyim?
0
zipirinsan
(22.08.11)
sinuzit de akşam vakitlerinde başağrısı yapıyor. sinüzitiniz var ise, sabah banyo yapıp dışarı çıkıyorsanız (ki bu sinuzitiniz yoksa da yapar), çok çok az da olsa rüzgar esiveriyorsa filan...
0
paranoid corpse
(22.08.11)
(3)

dişçi aranıyor

herospower
internette geziyorum yarım saattir bir bilgi bulamadım ve aklım karıştı. kadıköy/hasanpaşa 'da oturuyorum diş için devlet hastanesine gideceğim ancak bana yakın neresi var bulamıyorum. veya bu civarda pahalı olmayan özel bir yer tavsiyeniz var mı.. buraya da bu sorulur mu demeyin.. çok tanımıyorum e
internette geziyorum yarım saattir bir bilgi bulamadım ve aklım karıştı. kadıköy/hasanpaşa 'da oturuyorum diş için devlet hastanesine gideceğim ancak bana yakın neresi var bulamıyorum.

veya bu civarda pahalı olmayan özel bir yer tavsiyeniz var mı..

buraya da bu sorulur mu demeyin.. çok tanımıyorum etrafı.
0
herospower
(22.08.11)
bostancı ağız diş sağlığı merkesi ya da kadıköy ağız diş sağlığı merkezi? sigorta varsa ücret ödemiyorsunuz. internetten bir sonraki güne randevu ile gidiliyor. onun dışında özel tavsiye edebileceğim kadıköy civarında yok. maltepede var.
0
girl in a coma
(22.08.11)
ben de dişçi araştırıyorum, bostancı'da kadıköy ağız ve diş sağlığı merkezi var, daha önce tanıdıklarım (genelde emekliler) gitti diye gideyim diyorum ama sürüyle doktor var seçilmiyor. melih kahraman'ı okudum birkaç sitede, belki yardımcı olur.

bu arada göztepe'de de bir merkez varmış

www.goztepeagizdis.gov.tr
0
auroriel
(22.08.11)
buraya yazdıktan sonra tesadüf ki göztepe'yi bende buldum. hemen randevu aldım. teşekkür ederim. çok uzun zaman olmuştu devlet hastanesinde diş yaptırmayalı ama para bayıldığım yeter bir kere de şu sigorta bir işe yarasın.
0
🌸herospower
(22.08.11)
(9)

Hani Uykuya Dalmak Üzereyken..

toshiro
selamlar ahali.. şimdi bana bazen uykuya dalmak üzereyken şöyle bir şey oluyor, tam gözler kapalı yatakta uyku moduna giriyorum böyle 1-2 saniyelik bi sıçrama oluyor. yani böyle elektrik çarpmış gibi vücut komple bir silkeleniyor. hatta bi kere tren de olmuştu da yanımdaki yaşlı amca da ürküp sıçram
selamlar ahali.. şimdi bana bazen uykuya dalmak üzereyken şöyle bir şey oluyor, tam gözler kapalı yatakta uyku moduna giriyorum böyle 1-2 saniyelik bi sıçrama oluyor. yani böyle elektrik çarpmış gibi vücut komple bir silkeleniyor. hatta bi kere tren de olmuştu da yanımdaki yaşlı amca da ürküp sıçramıştı :)

size de oluyor mu? ne olabilir, bi adı falan var mı? hastalık mıdır?
0
toshiro
(22.08.11)
(bkz: astral seyahat) birazdan ayrıntılı mesaj atarım
0
meran
(22.08.11)
dostum yok öyle bi şey değil ya :)
0
🌸toshiro
(22.08.11)
(bkz: olur öyle)
0
grgn
(22.08.11)
kasların gevşemesiyle alakalıydı galiba.
0
wish wishes
(22.08.11)
Çok sıklıkla oluyo ve genelde biyerime morartmama sebep oluyor. Normalmiş
0
muratk18
(22.08.11)
şimdi omurilik ve beyin arasında seyreden sinir demetleri bazı yollar oluşturuyorlar...inen ve çıkan yollar... bunlar omurlik, beyin, beyincik vs. arasında ve bunların da içindeki yapılar arasında uzanıyorlar. her birinin farklı görevleri var. bazıları ağrı ısı duyusu, bazıları derin duyu, vs taşıyorlar. sürekli bir iletim var. tractus deniyor bunlara...şimdi aynı zamanda kaslara giden tüm bilgi de burada. kasların da belli bir tonusu var, yani normal pozisyonda bile belli bir kasılma halleri var. uyku sırasındaki sıçramadan bu kas tonusuyla ilgili bilginin bulunduğu tractusun ani deşarjına bağlı kasların tonus kaybetmesi sorumlu. o arada uyanıyorsun zaten...tam olarak hangisi olduğunu hatırlayamadım şimdi bakmak da zor geldi ama omurilik ve beyincik arasındaki tractus spinocerebellaris anterior ya da posteriorlardan birisi ya da her ikisinin ani deşarjı olarak hatırlıyorum...genel mantığı bu ama sinir demetindeki ani deşarj sonucu kasların mevcut kasılı hallerini saniyelik kaybetmeleri...
0
calcar avis
(22.08.11)
şeytan dürtüyor:)
0
damla cikolata
(22.08.11)
sözlükte konunun irdilendiği başlıklar için:

(bkz: tam uykuya dalacakken irkilmek)
(bkz: tam uykuya dalacakken aşağı düşer gibi olmak )

bu da pelun batu'dan geliyor:
(bkz: vücut atması)
0
sir gawain
(22.08.11)
bunu genelde yorgun olduğunuz veya erken kalktığınız günlerde yaşarsınız.
normaldir.
0
9kuyruklukedi
(22.08.11)
(2)

Acil, soğuk algınlığı savaşı.

cotillard
merhaba sevgili hipokratlar, değerli lokman hekimler.sabah kalktım ve ölüyorum sandım, boğazım şişmiş, öküz gibi bi kırgınlık, ateş, iştahsızlık... almış başını gitmiş.duş aldım, ısıyı kontrol altına aldım.şimdi soruya geleyim;elimde bir adet "Mucoplus" bir adet "TheraFlu" ve bolca "TylolHot" var.ço
merhaba sevgili hipokratlar, değerli lokman hekimler.

sabah kalktım ve ölüyorum sandım, boğazım şişmiş, öküz gibi bi kırgınlık, ateş, iştahsızlık... almış başını gitmiş.

duş aldım, ısıyı kontrol altına aldım.

şimdi soruya geleyim;

elimde bir adet "Mucoplus" bir adet "TheraFlu" ve bolca "TylolHot" var.

çorba içtim, karnım tok. hangilerini hangi sırayla alabilirim? hepsini alabilir miyim?

thnxx, kib, bye.
0
cotillard
(22.08.11)
ya bu theraflu novartis'in aslında. ne kadar kötü olabilir ki ya :/ nerden ne duydunuz siz, neden kötüymüş ki :/

suyu kaynatıyorum o vakit.

bir de şimdi gördüm, otrivine denen burun spreyi var. belki o da işe yarar?
0
🌸cotillard
(22.08.11)
öncelikle dr.a gidin.
theraflu yaaklnmadı eski formullerin hepsi değişti bilip bilmeden sallamamak lazım.
theraflu ve tylol hot benzer ilaçlar amaç ateşi düşürmek burun akıntısı hapşırma gibi belirtileri gidermek.
mucoplus balgam söktürücü.Benical cold için recete lazım
boğazınız şiştiyse dr. görsün uygun antibiyotik verecektir
0
primarymaster
(22.08.11)
(4)

Acil..! Heyet Raporu alınabilecek hastane

sozcinsel
Acil İstanbul avrupa yakasında heyet raporu alabileceğimiz özel hastane!!
Acil İstanbul avrupa yakasında heyet raporu alabileceğimiz özel hastane!!
0
sozcinsel
(22.08.11)
osmaniye(bakırköy) eğitim ve araş. yanlız heyet günleri haftanın 3 günüdür. muhtemelen pazrtesi çarşamba cuma ve saat 1'e kadar. belki değişmiştir.
0
mayeskuel
(22.08.11)
evet maalesef özel yazmayı unutmuşum...
0
🌸sozcinsel
(22.08.11)
özel bilmiyorum maalesef. verildiğini yada veriliyorsa da devlet'inki kadar kapsamlı olduğunu sanmıyorum. genelde malulen emeklilik, özürlülük, iş kazası, kaplıcalara gitmek gibi elzem konularda doktor heyeti + devletin özel yetkili sağlık kurulu başkanının orada hazır olması gerek. devletten birşey talep ettiğin bir durumun varsa devlete gitmelisin.
0
mayeskuel
(22.08.11)
Yok. "Özel güvenlik olabilir" raporu aslında...
0
🌸sozcinsel
(22.08.11)
(3)

Bulanık kontakt lens

dwight
Merhaba,Yaklaşık 6-7 yıldır lens kullanuyorum. Fazla bulanma sorunu yaşamazdım, ama sağ gözümde bulanma oluyor. Lensten mi kaynaklanıyor acaba diye düşünüp soldakini sağa sağdakin sola taktım, ama yine sağdaki lens bulanık göstermeye başladı. bu sorunu yaşayıp çözebilen var mı?not: refresh kullanıyo
Merhaba,
Yaklaşık 6-7 yıldır lens kullanuyorum. Fazla bulanma sorunu yaşamazdım, ama sağ gözümde bulanma oluyor. Lensten mi kaynaklanıyor acaba diye düşünüp soldakini sağa sağdakin sola taktım, ama yine sağdaki lens bulanık göstermeye başladı. bu sorunu yaşayıp çözebilen var mı?

not: refresh kullanıyorum arada, değişen bir şey yok.
0
dwight
(22.08.11)
ya bu bana da oluyor. sol gözüm arada kırparken bulanıp düzeliyor, bulanıp düzeliyor. benim kendi kendime koyduğum teşhisim, sanırım gözlerin BC'leri birbiriyle aynı değil. yan, 8.7 lens alıyorsunuz, ama sağ göz 8.7 iken sol göz 8.6 mesela, ona tam oturmuyor.
0
kibritsuyu
(22.08.11)
bana hep olurdu. sebebini bilmiyorum ama ameliyat olana kadar da geçmedi. serum fizyolojik damlatabilirsin, suni gözyaşı damlatabilirsin.
0
african rain
(22.08.11)
yerinde olsam göz doktoruma gösteririm belki göz numaranla ilgili sorun olabilir
0
navigators
(21.09.11)
(3)

nezle arifesi..

orange coffee
hayvan gibi öksürüyorum. hapşurdum bugün birkaç kere. burnumdan da biraz su gelmeye başladı. 31 ağustosa kadar hasta olmamam lazım. olay şu seviyedeyken daha ilerlememesi için ne yapmamı önerirsiniz? aspirin ve ballı süt (boğaz ağrısı için) içtim şimdiye kadar. evde hazırlanacak kocakarı ilacı tipi
hayvan gibi öksürüyorum. hapşurdum bugün birkaç kere. burnumdan da biraz su gelmeye başladı. 31 ağustosa kadar hasta olmamam lazım. olay şu seviyedeyken daha ilerlememesi için ne yapmamı önerirsiniz? aspirin ve ballı süt (boğaz ağrısı için) içtim şimdiye kadar. evde hazırlanacak kocakarı ilacı tipi bir şey ya da eczaneden alacağım bir ilaç/şurup var mı? ya da apayrı bir şey mesela?
0
orange coffee
(21.08.11)
1 gun boyunca yatarsanız ıyı olur. ben de ıkı gun once sızın gıbıydım, dun boyunca basım agrıdı, burnum aktı, sesım travestı gıbı cıktı ama ıyıce dınlendım evde. bugun ıyıyım. burun akmasını engellemezsenız 1 gün kayıpla iyileşirsiniz.

yok asla yatmamam lazım dıyorsanız bol lımonlu adacayı, yoksa baska lımonlu caylar. hep c vitamini yani. bazıları aferin iç geçer der. denemedim ben.
0
fenerliyim ama feneri delgado
(21.08.11)
biri yukarıya benzerini açmış, daya a-ferin fort u, yat uyu, bir d bol su iç
0
goldentitan
(21.08.11)
iğrenç gelecek ama sütün içine karabiber döküp iç. bir de boğazını ve gösünü koru rüzgardan soğuktan.
0
african rain
(22.08.11)
(2)

başın arka taraflarında ağrı

coollemon
merhaba, akşam saat 8den beri ensenin ust kisimlarinda inanilmaz bir agri var 11de agri gecsin diye yattim ama bu saatte ayaga kaldircak kadar siddetlendi, doktora gitmeli miyim yoksa oneriniz varmi.
merhaba, akşam saat 8den beri ensenin ust kisimlarinda inanilmaz bir agri var 11de agri gecsin diye yattim ama bu saatte ayaga kaldircak kadar siddetlendi, doktora gitmeli miyim yoksa oneriniz varmi.
0
coollemon
(21.08.11)
bence 112'yi arayıp danışın. telefonla danışabiliyorsunuz hekimlere. onlar yönlendirsin. o kısımlar ciddi yerler.
0
sen git ben geliyorum
(21.08.11)
hipertansyondur o.
0
de nada
(21.08.11)
(1)

Diş hekimi ücret & tavsiye?

nick blender
İstanbul'da ilk kez diş hekimine gidicem de, diş taşı temizliğiyle beraber ne kadara patlıyor bu işler buaralarda? Bir de özellikle avrupa yakasında, Bakırköy taraflarında var mı temiz, işinin ehli bir dişçi?
İstanbul'da ilk kez diş hekimine gidicem de, diş taşı temizliğiyle beraber ne kadara patlıyor bu işler buaralarda? Bir de özellikle avrupa yakasında, Bakırköy taraflarında var mı temiz, işinin ehli bir dişçi?
0
nick blender
(20.08.11)
"diş taşı temizliğiyle beraber" ne yaptıracağınızı anlamadım ama 100-120 arası tutar. muayene için ayrıca ücret ödenmez.
0
tedirginlik hucresi
(21.08.11)
(4)

iç arpacık ve ilaç.

vital
şimdi benim gözümde iç arpacık vardı, bi iki gün önce de yazdığım üzere.okacin damla kullanıyorum bu yüzden. şimdi baktım, arpacığın o eski halinden eser yok şimdi. ufacık kalmış. ama göz kapağım hala, kızarık, şiş ve dokununca ağrıyor.şimdi tekrar damlayı damlatsam ardından da çay pansumanı yapsam
şimdi benim gözümde iç arpacık vardı, bi iki gün önce de yazdığım üzere.

okacin damla kullanıyorum bu yüzden. şimdi baktım, arpacığın o eski halinden eser yok şimdi. ufacık kalmış. ama göz kapağım hala, kızarık, şiş ve dokununca ağrıyor.

şimdi tekrar damlayı damlatsam ardından da çay pansumanı yapsam diyorum. yer mi?
0
vital
(20.08.11)
birşey dokundurmayın temiz tutun son bir günü muhtmelen rahatsızlıgın.zaten bakterisel bi rahatsızlık. çay çorba falan ugraşmayın çok istiyorsanız sıcak temiz bir bezle on onbeş dakka tampon yapabilirsiniz ama bu 1 2 saati rahat geçirmenizi saglar sonra yine rutine döner..
0
baba131
(20.08.11)
@baba 131, teşekkür ediyorum. sıcak pansuman yapmayı tercih ederim gözümde taş var gibi hissediyorum çünkü artık :D

damladan sonra biraz bekleyip sıcak pansuman yapsam sorun olmaz herhalde?
0
🌸vital
(20.08.11)
o konuda bilere birşey diyemiyorum dostum ya.ama sorun olmaz heralde ya sıcaklık ve ilaç arasında etkileşim olma ihtimali düşük yani
0
baba131
(20.08.11)
bebek şampuanıyla yıkayın sık sık.arpacığa kesin çözüm:)
0
karamell
(20.08.11)
(4)

lensci

zabıta
seffaf lenslerde kaliteli ve kullanımı kolay olan gözde kalabılen mı yoksa takıp cıkarılan mı?
seffaf lenslerde kaliteli ve kullanımı kolay olan gözde kalabılen mı yoksa takıp cıkarılan mı?
0
zabıta
(20.08.11)
nerde yaşıyorsunuz eğer ankaradaysanız size önerebilceğim lens merkezi var lens center adında kızılayda. ayru-ıyeten yıllardır lens kullanıyorum en sağlıklısının günlük olduğunu söylerler oksijen geçirgenliği yüksek olduğu için:)
0
pamugum
(20.08.11)
sağlıklı olan takıp çıkarılabilen günlük lensler fakat diğerinin kullanımı daha kolay. Ben takıyorum mesela sonra unutuyorum ne zaman taktığımı, en aşağı bir 40 gün falan kalıyor gözümde sonra hafif hafif batmaya başlayınca değiştiriyorum. 2 senedir bu sistemle hiç sorun yaşamadım. Değiştirirken göze tatil veriyorum yalnız, 2 gün gözlükle geziyorum.
0
yakuza123
(20.08.11)
acuvue oasys kullanıyorum, ayda 1 değiştiriyorum
1 ay çıkarmayınca bir şey olmuyor ama yine de hafta 1 solüsyona koyuyorum.
0
9kuyruklukedi
(20.08.11)
takıp cıkartılan günlük daha ıyı dıosunz yanee ilk taktıgında batma yapıomus cok acıyomu o zaman göze zarar verecek derecede
0
🌸zabıta
(23.08.11)
(9)

lensci

zabıta
arkadaşlar optikcilerden baska lens alıcagım bır yer tavsıye ederbılırmısınız
arkadaşlar optikcilerden baska lens alıcagım bır yer tavsıye ederbılırmısınız
0
zabıta
(20.08.11)
ederbiliriz heralde eğer nerede yaşadığını söylersen?! ya da internette lensmarket var orası iyidir.
0
damla cikolata
(20.08.11)
eğer istanbulda yaşıyorsan, harbi optik (www.harbioptik.com) güzel yerdir. İnternetten bulduğun en ucuz fiyat üzerinden bir de yüzde 25 indirim yaparlar. Ayriyeten sitedeki kampanyaları da uygularlar. Mesela ben PureVision kullanıyorum, normal optikçilerde 80 lira genelde. Lensmarketten 45 TL ye buldum, bir de 4 al 3 öde kampanyası ve 2 kutu üstü alana hediye solüsyon vardı. Harbi optiğe gittim 101 TL ye 4 kutu lans+2 adet bedava solüsyon aldım.
0
yakuza123
(20.08.11)
www.lensci.com yıllardır bu siteden alırım, hiçbi sorun çıkmadı. kargoyu da karşılıyorlar. ayrıca piyasadaki en en uygun fiyatlar burda. bi keresinde art arda 2 sipariş vermiştim yanlışlıkla, ertesi sabah aradılar iki kere sipariş vermişsiniz bi yanlışlık mı oldu diye hemen tekinin parasını iade ettiler. ayrıca her siparişe 60 ml. solüsyon yolluyorlar.
0
ursula
(20.08.11)
internetten almak ıstemıorum ankarada yasıorummmm varmı tavsıyee
0
🌸zabıta
(23.08.11)
kızılayda o çeyiz çorba satan bi iş merkezi var adını bilmiyorum orada 2 . katta bi lensçi var.anladın mı bilmem.
0
damla cikolata
(24.08.11)
bunu sende anlamadın benceee :::))) kızılayın neresınde
0
🌸zabıta
(24.08.11)
arkadaşım karanfil sokakda dost kitapevinin bulundugu bınada lens center var ben ordan alıyorum saglık bu ne interneti ya
0
navigators
(24.08.11)
sağlıkla internetin ne alakası var yahu? kapalı pakette geliyorlar mis gibi.

evet aslında ben de kendi anlattığımı anlamadım ama şu an ankarada değilim isimleri falan unuttum sorry:)
0
damla cikolata
(24.08.11)
şöyle alakası var birisinde herhangi sorunda gidemeyeceğin bir şey söz konusu. kimi dava edeceksin. en kolayı kacak lensler var kutusunu kendileri açıp tekrar kapatanlar var lensleri değiştirenler var belirli bir adresten alırsan bu sorunların azalır çünkü sorun olduğunda ister mahkemeye ister insan haklarına gidebilirsin. vede bu şekilde kendini güvenceye almış olursun
0
navigators
(25.08.11)
(4)

benexol vitamin hapı

hayvan gibi yazar
bu hap reçeteli mi? yoksa eczanelerden alabiliyor muyuz? kullananlar etkileri hakkında yorum yapabilirler mi? alkol kullanan ve bu yüzden yorgunluk çeken(hem zihnen hem bedenen) bir insana ne gibi etkisi olur. hafıza vs ...
bu hap reçeteli mi? yoksa eczanelerden alabiliyor muyuz? kullananlar etkileri hakkında yorum yapabilirler mi? alkol kullanan ve bu yüzden yorgunluk çeken(hem zihnen hem bedenen) bir insana ne gibi etkisi olur. hafıza vs ...
0
hayvan gibi yazar
(20.08.11)
ben kullandım, uyku düzensizliği ve sinir stresi azaltır diye yani b vitamini eksikliğini gidermek için.
neyse hap çok kötü kokuyor ve b vitamini yağda çözünen bir vitamin olmdığından vücüt kullanmadığını geri atıyor. tabi tuvalette de aynı kokuyu duyuyorsun. garip bir hap.
0
hoot
(20.08.11)
yani bir işle yaramıyor mu özellıkle stres konsuunda?
0
🌸hayvan gibi yazar
(20.08.11)
ben insidonun daha fazla faydasını gördüm, özellikle uyku düzeni konusunda.
0
hoot
(20.08.11)
faydası olur kesinliklede mide de problem yoksa tabii..
0
andlee
(22.08.11)
(6)

ilacı yanlış içmek-acil?

st darkofanger
ben fark etmeden ilacı suyun içinde eriterek içmem gerekirken direk yuttum. yapmam gereken bişey var mı?
ben fark etmeden ilacı suyun içinde eriterek içmem gerekirken direk yuttum. yapmam gereken bişey var mı?
0
st darkofanger
(20.08.11)
bol su iç.
0
gereksiz insan
(20.08.11)
köpüren birşeyse tehlikeli olabilir su içmen.
0
sormayageldim
(20.08.11)
ilacın adı ne?
0
drkiraz
(20.08.11)
dexmol 25 mg.
köpüren birşey ama çok da köpürmüyor.
0
🌸st darkofanger
(20.08.11)
ilaç yoğun ve suda çözülüler daha iyi sindiriliyor demekki. sen susuz içtiğine göre yoğun biçimde midende duruyor. mideni susuz bırakma ki kolayca çözülsün. köpürse bile en fazla geyirirsin birşey olmaz. ateş baş dönmesi gibi şeyler olursa bi acile git.
0
seljax
(20.08.11)
teşekkürler.bir daha herhalde böyle bir aptallık yapmam.
0
🌸st darkofanger
(20.08.11)
(3)

karın ağrısına ne iyi gelir?

dynamic0de
şimdiden teşekkürler cevaplar için..
şimdiden teşekkürler cevaplar için..
0
dynamic0de
(20.08.11)
haşlanmış patates
0
kayone
(20.08.11)
ılık duş.
0
Dyn
(20.08.11)
ne tip karın ağrısı olduğunu belirtirsen daha iyi olur. adet ağrısıysa ağrı kesici al, bel tutulmasıysa sıcak su koy yat, gaz ağrısıysa hareket et, mide ağrısıysa mide ilacı al, apandisitse hastaneye git.
eğer neden ağrıdığını bilmiyorsan da anlayana kadar bir şey yapma.
0
goldentitan
(20.08.11)
(3)

Ankara'da Dermatolog Önerisi

yeniyetme
Gazi Hastanesi'ni randevu almak için aradım ama ay sonuna kadar doluymuş. Ben salı ya da çarşamba gitmeyi düşünüyorum. Aklıma ilk Atatürk Hastanesi geldi ama nasıldır, hiçbir fikrim yok. Atatürk Hastanesi'ne gideyim mi? Ya da önerebileceğiniz başka bir yer var mı Ankara'da?
Gazi Hastanesi'ni randevu almak için aradım ama ay sonuna kadar doluymuş. Ben salı ya da çarşamba gitmeyi düşünüyorum. Aklıma ilk Atatürk Hastanesi geldi ama nasıldır, hiçbir fikrim yok. Atatürk Hastanesi'ne gideyim mi? Ya da önerebileceğiniz başka bir yer var mı Ankara'da?
0
yeniyetme
(19.08.11)
başkent hastanesini tavsiye ederim, 10 - 15 tl gibi bir farkla muayene olabiliyorsunuz.
0
ahandanick
(19.08.11)
Medicanada
Doç.Dr. Nazif KÜRKÇÜOĞLU
ama sgk falan kabul etmez
0
primetime
(19.08.11)
fatih üniversitesi hastanesindeki dermatologdan memnun kalmış idim

sgk üstüne bi de apra ödüyosun ama fark. 50 lira giib bişey. sormak lazım.
0
mahnita
(19.08.11)
(14)

120 nabız çok mu yüksek acep?

karadas
soru başlıktadır doktor amcalar.
soru başlıktadır doktor amcalar.
0
karadas
(19.08.11)
kendini yormadiysan, koltukta 20 dakikadir oturuyorsan ve 120 ise evet yuksek.
0
compumaster
(19.08.11)
?! Koşmadıysan ve devamlıysa hiç normal değil
0
kimlanbu
(19.08.11)
son 3-4 saattir yok yere 110 120 seyrinde 1 saat uyumaya çalıştım düşmedi. evde ne yapabilirim su an?
0
🌸karadas
(19.08.11)
yetişkinlerde normal nabız 60-80 arasıdır, ona göre düşün.
0
toshiro
(19.08.11)
Vodka enerji, aşırı kahve tüketimi, sinir stres, heyecan varsa da olabilir.
0
kimlanbu
(19.08.11)
yetişkin bir insanın nabzı 60-75 arasında ise normalmiş. benim genel olarak nabzım yüksektir, 95-110 arasındadır sürekli ama bana normal geliyor. bir zararı yokmuş gibi. aksine, 80 falan olduğu zaman fenalaşıyorum.

bir keresinde 142'ye yükselmişti ve dayanamıyordum. baş dönmesi ve kusmaya sebep olmuştu. sonra da zaten zatürre teşhisi koymuşlardı.

eğer sürekli 120 civarındaysa sizin yapınızdandır derim bir doktor olmayarak.
0
relief
(19.08.11)
eşşek kadar bi filtre kahve içmiştim acaba ondan mı yaptı ki. hergün içtiğim şey ama bugün neden yapsın ki. vücud ne garip bişey arkadaş.
0
🌸karadas
(19.08.11)
benim de her gün içtiğim şeydi, bundan 3-4 ay önce başladı, uyku haram oldu resmen o vakitten beri ne zaman kahve içsem.
0
galadnikov
(19.08.11)
Benim normal hali 100 kusur ve gayet normalim, hep boyleydim. Ama tasikardi diye bir sey var bakin derim.
0
Lim5
(19.08.11)
anında yapabileceğiniz bir şey yok ama düşük bir nabız için spor yaparsanız zamanla kan dolaşımınız düzene girer damarlarını genişler ve bu sayede dinlenirken 80 civarı bir nabıza dönebilirsiniz
0
kamilinsan
(19.08.11)
sabah kalkınca ölç, 100'e kadar normal. yüksekse kesin doktora git.
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(19.08.11)
90-100 nabız oranı 20 li yaşlardakiler için kabul edilebilir bi oran.fakat 30 dan sonra bunun ciddi oranda düşmesi gerekiyor.aksi takdirde kalp krizi riski çok yüksek.

ayrıca (bkz: sessiz iskemi)
0
insomni4c
(19.08.11)
bir doktor bana bir ara kalbin sağlıklı olsun istiyorsan haftada 1 kez 20 dakika boyunca kalbinin en az 120 nabızla çalışmasını sağlamalısın demişti. ne günlerdi be.

senin durumunda ise, eğer oturduğun yerde 120 ise fazla bence.
0
screamshot
(19.08.11)
ilgi ve alakanız için çok teşekkür ediyorum.

80 90 seyrine döndü güzelim kalbim :)
0
🌸karadas
(20.08.11)
(3)

Roaccutane sonrası sivilce

yeniyetme
İlacı bırakalı 2 hafta oldu. Bırakırken yüzüm mükemmeldi ama şu anda yüzümün her tarafında milyonlarca sivilce var. İlaca başlamadan önce bundan daha iyiydi. Sivilce olmayabilirler de ama kırmızı kırmızı şeyler var işte ve büyük ihtimal sivilce. Şimdi ben ne yapıcam? Bu kadar çabuk ve çok olmasına ç
İlacı bırakalı 2 hafta oldu. Bırakırken yüzüm mükemmeldi ama şu anda yüzümün her tarafında milyonlarca sivilce var. İlaca başlamadan önce bundan daha iyiydi. Sivilce olmayabilirler de ama kırmızı kırmızı şeyler var işte ve büyük ihtimal sivilce. Şimdi ben ne yapıcam? Bu kadar çabuk ve çok olmasına çok sinirim bozuldu ve özgüven diye bi şey kalmadı. Sürekli ağlayıp duruyorum. Lütfen yardım edin, ben hiç kurtulamayacak mıyım bu sivilcelerden??
0
yeniyetme
(18.08.11)
aynı sıkıntıları ben de yaşadım sana verebileceğim en önemli tavsiye sürekli doktora git. ama uzman doktora. aile hekimlerine gitme yani. ve doktor ne derse onu harfiyen uygula . 15 günde bir doktora görün .böylece doktor seni tanımıs olur ve hangi ilacın, tedavinin uygun olacağını daha net bilir.
0
reznov
(18.08.11)
Eşimde çok sivilce oluyordu. Malatya'daki bir özel hastanedeki cildiye doktoru roaccutane verdi. Belirtilen programa uyduk, 6 ay kullandık ve 3 yıldır hiç sivilcesi çıkmadı. Demek ki kişiden kişiye değişiyor. Bence bir uzmana görünün.
0
44
(18.08.11)
sivilceden ziyade bir tür yan etki falan olabilir yüzündekiler. ben de kullandım bu bu ilacı ve böyle bir durumla karşılaşmadım. acilen bir cildiyeciye görün bence.
0
khomaniac
(19.08.11)
(4)

iç arpacık

vital
gözümde iç arpacık çıktı. bir kaç gündür kendisiyle beraberiz.tobrex pomad var pek sallayıp sürmedim açıkçası.. ama antibiyotikli bir damlayla hayatım güzelleşebilir gibi geldi bana.ne diyorsunuz?pomad'ı rahat kullanamıyorum. film çekiyoruz şu aralar ve gözü kapalı tutmak pek ihtimal dahilinde değil
gözümde iç arpacık çıktı. bir kaç gündür kendisiyle beraberiz.

tobrex pomad var pek sallayıp sürmedim açıkçası.. ama antibiyotikli bir damlayla hayatım güzelleşebilir gibi geldi bana.

ne diyorsunuz?

pomad'ı rahat kullanamıyorum. film çekiyoruz şu aralar ve gözü kapalı tutmak pek ihtimal dahilinde değil, bi de neresine sürcem ki bilemedim iç arpacık varken.
0
vital
(18.08.11)
Geçmiş olsun.

Her arpacık sorusuna verilen Türk cevabı gibi buna da aynı cevabı veriyorum: Çay banyosu yap anacım. Pamuğu bayat çaya batır gözünü şıpır şıpır yıka, at. Bikaç kez tekrarla bunu günde 3 kere. Tamamdır.
0
pass
(18.08.11)
Sarımsak sür. Vallahi şaka değil anında geçiriyor tabi birazda böğürtüyor.
edit: geçmiş olsun
0
başbek
(18.08.11)
(git: 290914) abi sende ne göz varmış.

ya şimdi bu iç arpacık diye, antibiyotikli damlalar varmış, ondan kullaniyim dedim. ob'lu bi adı olan bi damla var galiba hatta.

tobrex pomad var ama gözün içine bi faydası nası olur bilemedim.
0
🌸vital
(18.08.11)
Ananem arpacık cıktıgında 40 kere pıt pıt işaret barnagıyla gözüme hafif hafif vururdu tabi her pıtta bir besmele cekerdi.Sadece fikir :D
0
ufolursun
(18.08.11)
(2)

Penadur muadili iğne?

tcyx
Annemin agır romatizması var, eskiden penadur kullanıyordu sanırım.Penadur artık bulunmadığından dolayı bir iki sene evvel ben ona penadur muadili bir iğne almıştım. Kortizon içeriyordu. Şimdi aynısından ya da benzerinden tekrar almak istiyorum. Bileniniz var mı, penadur'un muadili nedir?
Annemin agır romatizması var, eskiden penadur kullanıyordu sanırım.

Penadur artık bulunmadığından dolayı bir iki sene evvel ben ona penadur muadili bir iğne almıştım. Kortizon içeriyordu. Şimdi aynısından ya da benzerinden tekrar almak istiyorum.

Bileniniz var mı, penadur'un muadili nedir?
0
tcyx
(18.08.11)
bana muadil olarak deposilin yazmıştı aile hekimimim.
0
Sir Anthony Hopkins
(18.08.11)
BENZAPEN-LA ENJEKSİYONLUK TOZ İÇEREN FLAKON

DEPOSİLİN ENJEKTABL TOZ İÇEREN FLAKON

PENTİN-LA İ.M. ENJEKTABL FLAKON

Sağlık Bakanlığı'nın belirlediği muadiller olarak bu üçü gözüküyor.
0
elenika
(18.08.11)
(6)

nasıl uyumalı

bonjurkes
Dondurmadan dolayı şişik bir boğaz ve tıkalı bir burun var, arkadaş uyuyamıyor yatakta çünkü burnundan nefes alamıyor. Burun damlası da genzini kuruttuğu için ve boğazını yaktığı için istemiyor.Burnuna tuzlu su çekerse de kusuyormuş.En rahat şekilde nasıl uyutulur bu arkadaş? Fantastik opsiyonları s
Dondurmadan dolayı şişik bir boğaz ve tıkalı bir burun var, arkadaş uyuyamıyor yatakta çünkü burnundan nefes alamıyor. Burun damlası da genzini kuruttuğu için ve boğazını yaktığı için istemiyor.

Burnuna tuzlu su çekerse de kusuyormuş.

En rahat şekilde nasıl uyutulur bu arkadaş? Fantastik opsiyonları söylemeyin, ninni okumak gibi
0
bonjurkes
(18.08.11)
mentollü vicks solusun yada sadece sürsün
0
yuto
(18.08.11)
elde vikis yokmuş
0
🌸bonjurkes
(18.08.11)
tıkanıklığı gidermeye yönelik çalışmayacaksa yapacak pek birşey yok gibi, böyleyken ağızdan nefes aldığında da kuruyacak o geniz, boğaz her türlü. yan yatsın ki ağzı açık uyurken salyası aktığında yastığa aksın, en azından horlamaz :)
0
anestezik
(18.08.11)
sıcak suya naneli şeker atsın varsa evde. yoksa limon sıksın bol bol, nane atsın suya ama kaynar su olacak, buharını solusun açılır burnu. tecrübeyle sabittir :)
0
good room beautiful
(18.08.11)
tuzlu su yerinde elma suyu çekebilir burnuna, tabi elma varsa.
0
kenar
(18.08.11)
bulabilirseniz bi arabaşı çorbası içsin yarım saate bişeyi kalmaz ama bulamazzınız bence. sıcak ballı süt verin içsin bogazı yumuşatır
0
spadæs
(18.08.11)
(4)

20lik dişler

mor.inek
efenim diş doktoruna gittim. 2si daha çıkmamış olmak üzere, 2si dışarda sayılıcak durumdalar. doktorum hepsinin çekilmesi gerektiğini söyledi ama, ama fiyat konusunda şüphelerim var.tek dişin 300 olduğunualtlı üstlü 2diş için 500lirayani toplamda 1000lira olduğunu söyledi.çektiren birileri varsa ban
efenim diş doktoruna gittim. 2si daha çıkmamış olmak üzere, 2si dışarda sayılıcak durumdalar. doktorum hepsinin çekilmesi gerektiğini söyledi ama, ama fiyat konusunda şüphelerim var.

tek dişin 300 olduğunu
altlı üstlü 2diş için 500lira

yani toplamda 1000lira olduğunu söyledi.

çektiren birileri varsa bana fiyat yorumu yapabilirler mi?
not:cerrah çekicek hepsini.ameliyat falan evet.
not2: istanbul'da önerebileceğiniz yerler var mı?
0
mor.inek
(17.08.11)
Biraz pahalı gibi sanki. Ben geçen sene 150 ye çektirdim. Daha önce ise devlet hastanesinde bedavaya çektirmiştim. Hepsi de dediğiniz gibi cerrahi müdahale ile çekildi çünkü henüz hiç çıkmamışlardı.
0
johan sebastian
(17.08.11)
çok bence ben diş hastanesine gitmiştim sigortam karşıladı yarı gömülüydü diş hekimi girişti aldı öyle ameliyat falan değildi
0
uykusuz her gece
(17.08.11)
özel başkent dişte şubat ayında iki gömülü yirmilik dişimi ameliyat ile 150tl'ye aldırdım. gayet memnunum.
0
elalemin derdi
(18.08.11)
sağlık güvencen varsa ve bulunduğun şehirde yada yakın şehirlerde diş hekimliği fakültesi varsa hiç durma üniversite hastanesinde işinin eli insanlara bedavaya çektir.
0
ubuntuee
(18.08.11)
(4)

Neden ağızdan kan gelir?

aurora90
Şimdi çoğu korku filmlerinde görüyoruz kurban önce karnından bıçaklanır elini karnına götürür ve 3 5 saniye sonra agzından şarıl şarıl kan boşalır... merak ettiğim gerçekdede böylemi oluyor? evet oluyorsa karından bıçaklanınca neden agzımızdan kan geliyor ?
Şimdi çoğu korku filmlerinde görüyoruz kurban önce karnından bıçaklanır elini karnına götürür ve 3 5 saniye sonra agzından şarıl şarıl kan boşalır... merak ettiğim gerçekdede böylemi oluyor? evet oluyorsa karından bıçaklanınca neden agzımızdan kan geliyor ?
0
aurora90
(17.08.11)
alakasız yemekleri karışıtırınca bile mide suyu yukarı, ağzımıza kadar çıkıp ökrüsük krizine sokabiliyor insanı. midenden bıçaklansan, iç kanama yüzünden midenin içi kanla dolsa, gayet yukarı çıkabilir bence.
0
clutter
(17.08.11)
evet gerçekte de öyle oluyor. böyle bi soru vardı önceden baya bişeyler de yazılmıştı ve gerçek bi görüntünün linki de vardı. bulabilirsem editlerim.

baya bişeyler yazılmıştı demiştim ama sadece bi kişi yazmış eheh. neyse, belki başka bi soru daha vardır ya da ben yanlış hatırlıyorumdur.
0
tepedeki psychedelic adam
(17.08.11)
(git: 162056)
0
shi aila
(17.08.11)
Ben de burda sorsam. Spartakus'te Varronun omzundam girmisti kilic. O zaman niye agzindan kan geldi?
0
Lim5
(17.08.11)
(6)

Bu belirtiler ne ola ki?

Scruffy
- genel itibariyle üzerimden gitmek bilmeyen bir yorgunluk hissi- bazen durduk yere, otururken başımın fena halde dönmesi ve düşecek gibi olmam- her duş alışımda bir avuç saçımın dökülmesi, daha doğrusu elimi her saçıma atışımda dökülmesi.- bu sabahtan uyandığımda ağzımda garip bir tad vardı, ağzımı
- genel itibariyle üzerimden gitmek bilmeyen bir yorgunluk hissi
- bazen durduk yere, otururken başımın fena halde dönmesi ve düşecek gibi olmam
- her duş alışımda bir avuç saçımın dökülmesi, daha doğrusu elimi her saçıma atışımda dökülmesi.
- bu sabahtan uyandığımda ağzımda garip bir tad vardı, ağzımı temizlediğimde kan olduğunu farkettim, kıpkırmızı su geldi gargara yaptığımda.

bunlar neyin belirtisi olabilir?

doktora elbette gideceğim. yalnızca bu sabah korkmaya başladım. anneme söylemeden önce buraya danışayım dedim. oldukça evhamlı bir kadındır, önemsiz bir şey ise onu korkutmak istemem.
0
Scruffy
(17.08.11)
kansızlık olduğunu söyleyebilirim, doktor değilim. dahiliye uzmanına gidin, isteyeceği tahlil ve testleri yaptırın bir an önce. geçmiş olsun.

www.jinekoloji.net
0
july14
(17.08.11)
pek önemsiz değil bence, ne olduğunu bilmiyorum ama doktora gitmen lazım.
0
sekox
(17.08.11)
son madde hariç diğerleri demir eksiliği, kansızlıktan ileri gelir. son maddeyi bilemedim. geçmiş olsun.
0
alınmayannick
(17.08.11)
saç dökülmesi, halsizlik, baş dönmesi hipotiroidi hatırlatıyor. kan kısmını bilemedim. öylesine de olabilir, çok önemli de olabilir. ne basitinden yüksek tansiyon olabilir mesela. doktor emmi söyler onu...

korkmayınız, doktora gidiniz efem :)
0
no avalon
(17.08.11)
doktora gidin!
bol karaciğer, kalp, böbrek ve ot yiyen hayvanın sütünden tereyağı yiyin.
0
joepiscopo
(17.08.11)
demir eksikliği
0
sadegazoz
(24.08.11)
(5)

sivri sinek ısırıkları

superb
hafta sonu sivri sinekler uyurken sol bacağımın her tarafını ısırmışlarkaşıdığım için izler yaraya dönüştü ve kaşınma ısrarla durmuyorne yapmalı ne etmeli?
hafta sonu sivri sinekler uyurken sol bacağımın her tarafını ısırmışlar

kaşıdığım için izler yaraya dönüştü ve kaşınma ısrarla durmuyor

ne yapmalı ne etmeli?
0
superb
(17.08.11)
kolonya dök, yanmayı hisset ve sonra hiç kaşımamaya çalış.
0
miss antartika
(17.08.11)
fenistil sür. kaşıntıyı alır. bir süre sonra yaralar iyileşir.
0
trocero
(17.08.11)
ankaradaysanız kardeş bitkilere gidip mürver kremi alın. boynumdaki alerji-sivilce oluşumundaki kaşıntılara nasıl iyi geliyor anlatamam...
0
kompos
(17.08.11)
antibakteriyel jel dök kaşınan yere. çok rahatlatıyor.
0
üç ayaklı sandalye
(17.08.11)
kalıp sabunu hafifçe ıslat sür, bembeyaz olsun sürdüğün yerler, yıkama ama. kaşıntını alır
0
vincenzo
(17.08.11)
(5)

bacakta zorlama

yaheyya
ev arkadaşım dün spora gitti. kendisi pek sportif değildir. ilk günde sanırım kendini biraz fazla zorlamış. bugün sol bacağında ağrı oluştu, ardından yürümesinde zorluk başladı. ama tek sorun sol bacağı. sağlık ocağını sorununu anlatmış, doktor uzaktan bakıp zorlamışssın deyip krem ve kas gevşeltici
ev arkadaşım dün spora gitti. kendisi pek sportif değildir. ilk günde sanırım kendini biraz fazla zorlamış. bugün sol bacağında ağrı oluştu, ardından yürümesinde zorluk başladı. ama tek sorun sol bacağı. sağlık ocağını sorununu anlatmış, doktor uzaktan bakıp zorlamışssın deyip krem ve kas gevşeltici vermiş. ama git gide daha kötü oluyor. şişme veya morarma yok. son 1 saattir ara ara seğriyor, dışardan görülebilecek seviyede. üzerine neredeyse hiç basamıyor. acaba ciddi birşey mi? bir kaç gün dinlense geçer mi yoksa yarın daha düzgün bir yere gidip kontrol mi ettirilmeli?
0
yaheyya
(17.08.11)
arkadaşınız kilolu mu? spora başlamadan önce ısınma hareketlerini yaptı mı? tahmini olarak ciddi bir şey yoksa kas gevşetici işe yarayacaktır. eğer kas gevşetici işe yaramadıysa mutlaka düzgün bir yere götürüp kontrol ettirin.her şeyin başı sağlık..
0
bones
(17.08.11)
evet arkadaşım kilolu. bu işten anlayan neler yapması gerektiğini söylemiş. bacaklarını bir alette zorlamış sanırım sebebi o. yarın da aynı sorun devam ederse sanırım tekrar doktor yolu göründü. teşekkürler ilgilendiğiniz için.
0
🌸yaheyya
(17.08.11)
(bkz: lif kopması) kötü senaryo, belki de lifi zorlamışsınızdır sadece...
0
allahim sen beni desarj et
(17.08.11)
tüm bacakta problem varsa fıtık atmış olabilir mi? bence hemen iyi bir doktora götürün. olayı detaylı şekilde anlatın.
0
fukka
(17.08.11)
bu sabah daha iyi, sanırım korktuğumuz kadar kötü bir durumu yok. üzerine basmda zorluk çeksede en azından kendi başına ayağa kalkabiliyor.
0
🌸yaheyya
(17.08.11)
(4)

gözlerim kanlandı duyuru ? nedendir ?

busuta
yanıyo , ağrıyo böyle , kan oturdu :(ekran başındayım evet , uykusuzum evet , bunları şu an için azaltma imkanım çok yok , nasıl kendine gelirler ki ? bir de mikrop kapmış olabilir mi ki ?
yanıyo , ağrıyo böyle , kan oturdu :(

ekran başındayım evet , uykusuzum evet ,

bunları şu an için azaltma imkanım çok yok , nasıl kendine gelirler ki ? bir de mikrop kapmış olabilir mi ki ?
0
busuta
(16.08.11)
bence uykusuzluktur kesinlikle. en azından yarım saat uyu.
0
tizi reftar olanin payine dagmen dolasir
(16.08.11)
bi miktar pamuğu buzlu suyun içine batır ve gözlerin kapalıyken göz kapaklarının üstüne soğuk kompres yap. 5er dakika aralıkla 10-15 saniye tekrarla bunu. ve mümkünse yarım saatte bir monitör harici bi yerlere bakın, pencereden dışarıyı izle ne bileyim...
0
Rawkon
(16.08.11)
enfeksiyon olsa kaşıntı, sulanma, batma filan da oluyor bildiğim/hatırladığım. eğer yorgunluksa patates veya salatalık dilimlerini koyun veya demledikten sonra soğuttuğunuz çay veya ıhlamura pamukları batırıp gözünüzde on dakka kadar bekletin.

geçmiş olsun.

ek: gözlerde kuruluk varsa sık sık kırpın sulanması için.
0
tedirginlik hucresi
(16.08.11)
uykusuzluk ve sürekli ekrana bakmaktan dolayı az göz kırpma gözyaşı salgısını azaltıyor. göz kuruluğu oluşuyor. şu an yapılabilecek en iyi şey suni gözyaşı varsa kullanmak. yoksa gözlerini sık sık kırp.
0
beyaz zambak ve mezar
(16.08.11)
(2)

Kedi tırmalaması - Kuduz aşısı

aiclia
Sevgili bahtsız bedeviler,Bir görünmez kaza sonucu kedi pençesine maruz kaldım.Dün hastanede 1. kuduz aşısı (5 tane olunucakmış) ve tetanoz aşısı yapıldı.Dün gece ateşim yükseldi,bugün kendimi halsiz hissediyorum. Normal midir? Kuduz aşısı yaptıran denize giremez diye bişi duydum aslı var mıdır? Tıp
Sevgili bahtsız bedeviler,

Bir görünmez kaza sonucu kedi pençesine maruz kaldım.Dün hastanede 1. kuduz aşısı (5 tane olunucakmış) ve tetanoz aşısı yapıldı.Dün gece ateşim yükseldi,bugün kendimi halsiz hissediyorum. Normal midir? Kuduz aşısı yaptıran denize giremez diye bişi duydum aslı var mıdır? Tıpçılar ya da başına gelenler cevap verirse sevinirim.
0
aiclia
(16.08.11)
www.asidanisma.com adresinde aşağıdaki bilgi var. denize girmeme konusunda bişiy göremedim ama bakarsınız siz de...

Kuduz aşısı sonrası yan etkiler nelerdir?
Kuduz aşısına bağlı yan etkiler sık değildir. Günümüzde kullanılmakta olan yeni aşılar, geçmişte kullanılanlara kıyasla daha az yan etkiye neden olmaktadır. Ağrı, kızarıklık, şişlik, veya enjeksiyon yerinde kaşınma gibi hafif, lokal reaksiyonlar görülebilmektedir. Nadiren baş ağrısı, bulantı, kusma, karın ağrısı, kas ağrısı ve baş dönmesi bildirilmiştir. Kuduz immünglobulini enjeksiyonu sonrası bölgesel ağrı ve düşük derecede ateş görülebilir.
0
tedirginlik hucresi
(16.08.11)
Hadi tetanoz tamam da, kuduz aşısına ne gerek varmış yahu? Beni de 4 yıl önce kedi tırmalamıştı, hastaneye gittik. Doktorlar "bilmem kaç yıldır Ankara'da kuduz vakası görülmedi, o yüzden kuduz aşısına gerek yok" dediler ve sadece tetanoz aşısı yaptılar bana.

Üstelik kuduz aşısının çeşitleri oluyormuş diye duydum, yerlisi yabancısı, pahalısı ucuzu, iyisi kötüsü varmış. Olmasanız daha iyiymiş sanki...

Geçmiş olsun...
0
marcelle
(16.08.11)
(4)

noldu bana böyle?

kivanc1
geçenlerde arkadaşlarla içeriz diye bi büfeden bira almıştık, bitiremedik arabanın bagajına koydum kalanları. bi gün falan bagajda kaldı o biralar (güneş gelmiştir muhtemelen arabaya) sonraki gün de bagajdan aldım attım buzluğa içtim ben onları. şimdi bütün gün karın ağrısından duramaz haldeyim. nol
geçenlerde arkadaşlarla içeriz diye bi büfeden bira almıştık, bitiremedik arabanın bagajına koydum kalanları. bi gün falan bagajda kaldı o biralar (güneş gelmiştir muhtemelen arabaya) sonraki gün de bagajdan aldım attım buzluğa içtim ben onları. şimdi bütün gün karın ağrısından duramaz haldeyim. noldu bana böyle? bira bozulmuş olabilir mi? ne yapmam gerekiyor? çok fena durumdayım.
0
kivanc1
(16.08.11)
yarım kalıp beklemiş birayı mı içtin?
0
yuto
(16.08.11)
eğer kutu bir şekilde delinip hava almadıysa bozulmaz.
0
orpheus
(16.08.11)
@yuto, hayır yeni açmıştım.
@orpheus, delik falan yoktu, gayet sağlamdı kutu.
0
🌸kivanc1
(16.08.11)
maya var ya onda bagajda çok ısınmıştır. bakterilere bir şeyler olmuştur sen onu tekrar soğutunca da bir şeyler olmuştur işte.
0
lorenzen
(16.08.11)
(3)

Hafif Ağrı Kesiciler

problematik
hafiften ağıra doğru ağrı kesicileri sıralayabilir misiniz?mesela dolorex ve majezik daha etkili ve ağır ağrı kesicilerden sanırım? bunlara nazaran başlangıç aşamasındakiler daha hafif olanlar hangileri oluyor parol filan gibi mi?ekleme: nadiren olan baş ağrıları için
hafiften ağıra doğru ağrı kesicileri sıralayabilir misiniz?
mesela dolorex ve majezik daha etkili ve ağır ağrı kesicilerden sanırım? bunlara nazaran başlangıç aşamasındakiler daha hafif olanlar hangileri oluyor parol filan gibi mi?

ekleme: nadiren olan baş ağrıları için
0
problematik
(16.08.11)
ağrının tipine ve lokalizasyonuna göre değişir aslında.
bunlara non steroidal anti-inflamatuar ilaçlar deniliyor.
0
juanolujuan
(16.08.11)
hangi amaçla kullanacağınıza bağlı değişir. eğer aadet ağrısıysa ponstan fortu şiddetle öneririm.
0
goldentitan
(16.08.11)
O zaman ben de baş ağrısı ise piyasa ismi apranax olan ilacı öneririm =)
0
juanolujuan
(16.08.11)
(5)

kedi nin memeleri

hayvan gibi yazar
sitede beslediğimiz dünyanın en sessiz hatta ezik kedisi diyebileceğimiz bir kedimiz var. ilk doğurduğu 3 tane kediyide besliyoruz onlarda kocaman oldu kediler siteden dışarı hiç çıkmıyor anneside dahil. apartmanın kapısında uyuyorlar suları önlerine geliyor mamalarıda öyle durum böyle olunca site k
sitede beslediğimiz dünyanın en sessiz hatta ezik kedisi diyebileceğimiz bir kedimiz var. ilk doğurduğu 3 tane kediyide besliyoruz onlarda kocaman oldu kediler siteden dışarı hiç çıkmıyor anneside dahil. apartmanın kapısında uyuyorlar suları önlerine geliyor mamalarıda öyle durum böyle olunca site kedi doğurma alanına döndü sadece şuan 17 tane yavru kedi var anası hariç. şimdi bu ilk bahsettiğim adı duman olan ezik kedimiz sinir yapmaya başladı ilk doğurduğu yavruların üstüne 3 hafta önce 7 tane daha doğurdu hatta o yavrular buyudu dıye apartman dışına bahçeye atmışlar gariplerim aç kalınca balkon aaldım sütle besliyorum. fakat asıl beslemesi gereken anneleri duman beslemiyor kedileri. memeleri o kadar sert ki resmen taş gibi alçı kalıbına dönmüş. dokununca canı yanıyor belli ama yavrularının yanın agtirdim çağırdım balkona geldi 3 haftalık el kadar yavrulara saldırdı. bana hırlamaya başladı. yavruya emdirmiyor. emdirse o sertlik gidecek ama anlamadım derdi ne bu hayvanın. aç kaldığında gelip bizden yemek isterdi şimdi delirmiş gibi.

aynı şekil de dışardan aldığım bir tekirim vardı o da nisan başında doğum yaptı yavrularını büyüttü şimdi 1 aydır eve sadece mama yemeye geliyor yavrularına saldırıyor hırlıyor. öbür gariplerim annelerine kafalarını sürtüp sevdirmeye çalışıyorlar. napcam ben bu kedilerle yahu. banane de diyemiyorum :S
0
hayvan gibi yazar
(16.08.11)
kediler emzirmedikleri zaman süt meme bölgesinde kalır ve aynen dediğiniz gibi sert bir doku söz konusu olur. bunun çözümü şu: buz torbası ile kedinin memelerine masaj yapmalısınız.

geçmişte yavruları ölen ve emziremeyen bir sokak kedisine bakmıştım ve veteriner bu tedaviyi önermişti ve gerçekten de işe yaramıştı.

yavrularını kıskanması gibi bir durum söz konusu olabilir. ayrıca yavru kedilere çok ufakken insanlar temas ederlerse yada bir şekilde insan kokusu geçerse anne kedi yavrularını dışlar.
0
sbryldrm
(16.08.11)
memelerine buzla masaj mı yapıcam yani. inşallah olur ya.
0
🌸hayvan gibi yazar
(16.08.11)
buzları bir poşete koyup kedinin memelerine masaj yap işe yarayacaktır.
0
sbryldrm
(16.08.11)
ya ıyıde burda öyle tıpler varkı daha yenı dogmus kedılerı yagmur yagan bır gunde dereye attırabılecek kadar izansız adi şerefsız mahluklar var. sonra o kedıleır gerı getırınce kokuyor bıdı bıdı dıyen. bu duman sut verme ıslemını bıtırse gıdıp kısırlastırcaz benım kedıyle beraber ama hayvan delırdı.
0
🌸hayvan gibi yazar
(16.08.11)
ne yazık ki böyle insanlar var. annem her sabah evimizin önüne bir kapta su koyuyor hayvanlar için hergün adinin biri o kabı döküp atıyor. duyarsız insanlar her yerde!
0
sbryldrm
(16.08.11)
(7)

Göz parlaması

cokta cokoprens
son günlerde herkes gözümün çok parladığını söylüyor. lens kullanmıyorum. nedendir acaba?
son günlerde herkes gözümün çok parladığını söylüyor. lens kullanmıyorum. nedendir acaba?
0
cokta cokoprens
(16.08.11)
bi kadının gözü parlıyorsa hamiledir derler.prens mrens yazıyor erkeksen bilemeyeceğim.
0
mor.inek
(16.08.11)
gözün parlarsa baba olcağını işaret de edebilir diye kıvır hacı bence
0
seljax
(16.08.11)
dumanlı ortamlarda çok kalmaktan da olur diye biliyorum.
0
loveinaflipbook
(16.08.11)
ben heyecanlandığım anlarda ve cebim para gördüğü zamanlar parlar gözüm :)
0
redeath
(16.08.11)
aşk?
0
mahnita
(16.08.11)
gozun parlamasi guzel birsey, mutlu olanlarin gozu parlar, hayatinizda mutlu oldugunuz, heyecan duydugunuz yeni gelismeler varsa ondandir.
0
Labyrinthe
(16.08.11)
olağan gün ve saatlerde oluyor. mutlu olmak, aşk falan yok ortada

dumanlı ortamlarda kalmam. ilginç bir yaklaşım
0
🌸cokta cokoprens
(16.08.11)
(7)

Sakal Kepeği?

gominist redar
saçımda yok sakalım kepekten bembeyaz olacak utanmasa... cildim de zaten böyle bir ejderha derisi kıvamında kırmızı kuru falan...nedir bu sakal kepeğini öldüren şey?
saçımda yok sakalım kepekten bembeyaz olacak utanmasa... cildim de zaten böyle bir ejderha derisi kıvamında kırmızı kuru falan...

nedir bu sakal kepeğini öldüren şey?
0
gominist redar
(15.08.11)
nivea krem, diplere surulecek. iyice yedirilecek.
0
perkele
(15.08.11)
delphin,

olmak ya da olmamak bilemiyorum... olabilirim. sen de insan olabilirsin :)
olabilirim cidden ama öyle tıbbi bir tanı koydurmadım henüz.

perkele,

sen kullanıyor musun, faydasını görüyor musun?

diyojenimtırak,

abi sirke kıllara zarar vermesin misim gibi sakallarıma yazık olmasın keskin sirke sakala zarar vermesin... hem sirkeden de nefret ederim.
0
🌸gominist redar
(15.08.11)
sirke!!

önce bi yıka sakalı kiri aksın sonra diplere sirke sür. 5-10 dakika arası kalsın. sonra önce akıt suyla sonra bi daha yıka. 2 veya 4 günde bir yap bunu. saçımdaki ve sakalımdaki egzamayı geçirdim sirkeyle. kepek mepek kalmadı.
0
diyojenimtırak
(16.08.11)
sorunuza birden fazla cevap olabilir ama büyük ihtimalle işe yarayacak bir çözüm söyleyeyim: kenacort a.
0
olsen
(16.08.11)
muhtemelen dermatit tarzı bir hastalıktır cilt doktoruna git stereoid tarzı ilaç verir kısa sürede geçer. ama ilerde tekrarlamayacığı garanti değil
0
devoker
(16.08.11)
yok abiler ablalar dermatit falan değildir çünkü bilakis bu şey benim doğumumla benimle birlikte.

cildim öyle galiba... ejdeha deyince fazla abartmış oldum... yok o kadar değil hatta vaktiyle bir sevgilim negzel pürüzsüz cildin var filan dahi diyordu.
0
🌸gominist redar
(16.08.11)
Bendede var cildim hasta değil gayet sağlıklı kuru ciltlerde kepek olması normal gibi ona göre şampuan kullan sakallarınada saçın gibi davran
0
fukka
(16.08.11)
(8)

Krem-Kadin-Gereklilik ili$kisi

hjarteblod
Tanidigim kadinlarin (kadin derken, 16 yasinda da var, 26 da) hepsi, bir krem manyakliginda. 16 yasinda olanin 10 tane kremi varmis mesela. kullanim sikligi sanirim biraz seyrek ama 10 tane krem de cok hayvani geldi bana. bu kremler ne ise yariyor da bu kadar fazla kullaniyorlar ki? kullanmazlarsa n
Tanidigim kadinlarin (kadin derken, 16 yasinda da var, 26 da) hepsi, bir krem manyakliginda. 16 yasinda olanin 10 tane kremi varmis mesela. kullanim sikligi sanirim biraz seyrek ama 10 tane krem de cok hayvani geldi bana.

bu kremler ne ise yariyor da bu kadar fazla kullaniyorlar ki? kullanmazlarsa noluyor? 16 yasinda bir kiz icin krem ne derece gereklidir? hani eri$kin bireyler, ne bileyim 18 yas ustu olan tanidiklarim neyse de, endiseleniyorum bu tineycir arkadas icin.

orta yas ve ustu sanirim kirisikliklar icin kullaniyor, onu biliyorum.
ogrenmek istedigim 16-25 yas arasi kisilerin neden, ne amacla kullandigi ve ilerde bu kremlerin cefasinin nasil cekilecegi.
0
hjarteblod
(15.08.11)
kokoşluk için. sırf ben yapıyorum demek için. gercekten bak. ben sadece nemlendirici kullanıyorum mesela. o da ihtiyac duydugumda..
0
buyrun
(15.08.11)
Cilde göre değişir. Beyaz tenliyse ekstra koruma gerekir çünkü cilt kanserine çok yatkın oluyor beyaz tenliler ama yaş küçükken çok abartmamak lazım. Şöyle bir durum var çünkü vücut ona ne verirseniz ona alışıyor. Yani cilt onarımını krem desteğiyle yapmaya alışmışsa kendi kendine onarım yapması zorlaşacaktır.

Beyaz tenli olmama rağmen ben pek krem kullanmıyorum mesela, onun yerine güneşe çıkmıyorum. Bi nemlendiricim var onu da çok ihtiyaç olursa kullanıyorum. (SPF lazım tabiiy) Selülit kremi çok ayrı bir gereklilik mesela, selülit dokusundan tam olarak kurtulmak mümkün değil. Gözle görülmeyecek kadar küçültülebiliyor ama kaybolmuyor, kremle desteklenmedi mi velkam bek portakal kabuğu. O yüzden o da lazım. Onun dışında ben bir şey kullanmıyorum pek. Yaş ilerledikçe gerekli tabii. 16 yaşından böyleyse ama 25inde 30, 30unda 60 krem kullanır. Cildine yazık olur bi noktadan sonra. Derinin de kaldırabileceği bi limit var en nihayetinde.
0
aileena
(15.08.11)
bepantene ve bepantholden başka krem kullanmıyorum. her şeye de iyi geliyor. bitti gitti.
0
zenc
(15.08.11)
buyrun +1

24 yaşındıyım, kullandığım tek krem klasik arko yağlı krem, hani minik yeşil tüpte olanlardan. onu da kışın ellerim kurumasın diye kullanıyorum senelerdir.

artık duş jelleri, yüz yıkama jelleri zaten nemlendirici barındırıyor, takviye yapmaya gerek yok yani.

1 hafta boyunca sadece saçlarını yıkayıp, 30 tane krem, yarım şişe parfüm sürüp "ay çok bakımlıyımdır ben yeAA" diyen kokmuşları yazen 100 metre öteden tanırsınız.
0
kenar
(15.08.11)
güneşin (ve tabii solaryumun) cildi çok kırıştırdığı fark edildiğinden beri bir güneş kremi çılgınlığı var, ne kadar erken başlanırsa o kadar çok önlenebileceği için erken yaşlarda normal. mevsime göre 20-50 faktör arası değişiyor. benim kişisel görüşüm şu, yeterli koruma sağlanmalı fakat vampir gibi güneşten saklanarak da yaşanmamalı.

ayrıca göz çevresindeki cilt genellikle kuru oluyor, cilt kuru kaldığında da çabuk kırışıyor. bu yüzden 24-25 yaş civarı düzenli göz kremi kullanılıyor. anti-aging özelliği olmasına gerek yok, nemlendirmesi yeter.

aynı şekilde kuru ciltli kişiler nemlendirici kullanıyorlar, hem kaşıntı yapmasın diye, hem de çabuk kırışmamak için. yağlı ciltli kişilerde daha az kırışık oluyor genelde, nemlendiriciye de pek ihtiyaçları olmuyor.

yüz bölgesi için bunların dışındaki kremler gereksiz. hele genç yaşta acayip gereksiz. vücut bakımı için bir nemlendirici kullanılabilir. o kadar.
0
calincia
(15.08.11)
o 15 farklı kremin zaten 10 tanesinin içeriği aynı, sadece farklı isimlerle satılıyor, pazarlama hilesi. Gece ve gündüz kremi diye kitledikleri kremlerin birebir aynısı olduğu zamanında ispatlanmıştı bir kozmetik markasının, adı aklıma gelmedi şimdi.
0
bonjurkes
(15.08.11)
ben de kendimden yola çıkayım:

günlük yüz kremi
el kremi
ayak kremi
vücut için nemlendirici krem(ler) farklı kokularda
göz kremi (çünkü göz çevresinin yapısı daha farklı ve hassas)
güneş kremi (tatillerde falan)
0
mahnita
(16.08.11)
güneşten koruyucu, yüz nemlendirici, göz çevresi kremi(28 yaşındayım ve hala başlamadım, o ayrı) vücut için bebe yağı, el ve ayağa aynı krem gayet yeterli bence...
0
kompos
(16.08.11)
(2)

SSK Kadıköy Diş Hastanesi

denizsabun
Buraya daha önce gitmiş olan var mı? Varsa memnun kaldınız mı ve önerebileceğiniz bir doktor var mı?
Buraya daha önce gitmiş olan var mı? Varsa memnun kaldınız mı ve önerebileceğiniz bir doktor var mı?
0
denizsabun
(15.08.11)
annem gitti daha önce ama hangi doktora gitti bilmiyorum. bilginiz olsun, hastanenin adı kadıköy ama yeri bostancı köprüsünün kozyatağı yan tarafı.
0
inheritance
(15.08.11)
20'lik çektirmeye gittim, memnun kaldım.
0
whoosie
(15.08.11)
(4)

Kansız kalmış kediye ekstra bakım?

qwertyuo
Veterinere götürüp aşırı derecede kansız kaldığını öğrendiğimiz sokak kedisine, kitten mama ve tavuk vermek dışında nasıl bir gıdasal destek sağlayabiliriz? Ne versek daha çabuk toparlar?(Vet yedikçe düzelecek dedi, birşey yapmadı).
Veterinere götürüp aşırı derecede kansız kaldığını öğrendiğimiz sokak kedisine, kitten mama ve tavuk vermek dışında nasıl bir gıdasal destek sağlayabiliriz? Ne versek daha çabuk toparlar?

(Vet yedikçe düzelecek dedi, birşey yapmadı).
0
qwertyuo
(15.08.11)
valla evde ise zaten bolş bol uyur ve dinlenir. evde değilse de yaapcak bişey yok. geldikçe ne bulursa yer. çok karıştırmayın (süt üstüne mama gibi)kansız ise bile (nasıl oluyorsa) vet sorun yok dedi ise demek ki iyi beslemek yetecek.
0
ben smyrna
(15.08.11)
Kaliteli gercek et verin. Tavuk gogsunu haslayip yedirin.
0
durdenist
(15.08.11)
mamasına yumurta haşlayıp sarısını katabilirsiniz, bol miktarda besleyici madde taşıdığından hayvan daha çabuk toparlanır. onun dışında kırmızı et pişirip verebilirsiniz.
0
boo ya moon
(15.08.11)
et, tavuk, yumurta, gibi gıdalar verin ama kesinlikle pişirmeden verin. mmümkünse önce 24 saat dondurup sonra çözüp verin. ama kesinlikle pişirmeyin.
0
goldentitan
(15.08.11)
(4)

bildiğiniz psikiyatrist ya da psikolog var mı?

yokuslarda susayan sonbahar insani
arkadaşlar merhaba,kız arkadaşımı götürmek için psikiyatrist ya da psikolog (her ne ise) arıyorum. daha önce bu konularda tecrübem olmadığı için soruyorum.bildiğiniz, tanıdığınız iyi bir doktor ya da hastane var mıdır? varsa seans ücretlerini de belirtirseniz çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.edit
arkadaşlar merhaba,

kız arkadaşımı götürmek için psikiyatrist ya da psikolog (her ne ise) arıyorum. daha önce bu konularda tecrübem olmadığı için soruyorum.

bildiğiniz, tanıdığınız iyi bir doktor ya da hastane var mıdır? varsa seans ücretlerini de belirtirseniz çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.

edit: istanbul - avrupa yakası
0
yokuslarda susayan sonbahar insani
(14.08.11)
şehir belirtseymişsiniz iyimiş.. tanıdığım yok da olanlar için yardımcı olurdu
0
paltar yuyan masin
(14.08.11)
Merhaba,

şehir istanbul ise kendi psikoloğumu önerebilirim kısa sürede toparlanmama yardımcı olmustu. Apex tip merkezi(Şişli) - Sureyya Ozturk. 0212 2319731)

saat ücreti 100 Tl idi geçen gittiğimde.

geçmiş olsun.
0
lavinia
(14.08.11)
fatih'te yanılmıyorsam haseki tramvay durağı karşısında ceyda şenel in paylaşım isimli psikolojik danışma bürorsu var. yani vardı gecen sene. şimdi var mı bilmiyorum. internetten aratıp hala yerinde mi bakabilirsin.
0
pitrak
(14.08.11)
dr. kenan eren
bakırköy'de muayenehanesi var.
0
arjantin ovalarini sulayan nehir
(04.11.14)
(4)

deviasyon-burun ameliyatı

revi
yakın tarihte burnumdaki tıkanıklık(estetik değil) için ameliyat olmayı düşünüyorum daha önce bu ameliyatı İstanbul'da olan varsa bilgi verirse çok sevinirim,sigortam yok kendim ödeyeceğim ,bir de garanti bankasının Euroka sigorta'sını ödüyorum(ayda 12 lira) kapsam dahilinde midir bu ameliyat bir ya
yakın tarihte burnumdaki tıkanıklık(estetik değil) için ameliyat olmayı düşünüyorum daha önce bu ameliyatı İstanbul'da olan varsa bilgi verirse çok sevinirim,sigortam yok kendim ödeyeceğim ,bir de garanti bankasının Euroka sigorta'sını ödüyorum(ayda 12 lira) kapsam dahilinde midir bu ameliyat bir yararı olur mu?
0
revi
(14.08.11)
şurası iyi gibi sanki
www.bosphoruskbb.com.tr
0
rentts
(14.08.11)
bir tanıdık samatyada oldu ameliyattan sonra sorunların sadece yüzde 30 u geçmiş çekilen eziyete değmedi diyor.
0
nekodunlangafana
(14.08.11)
eziyetli falan bir ameliyat değil bu. doktorun titizliğine ve hastanın ameliyat sonrası kendine dikkat etmesi, denilenleri yapması önemli tabi. ameliyattan sonra 2 günde ayaktasın. hatta ertesi gün. bir hafta sonra işe dönebilirsin ama bence 10 gün izin almak en mantıklısı. bence en iyisi sigorta şirketini arayıp bilgi alman olur. eğer karşılıyor derlerse bu sigorta ile anlaşması olan hastane ararsın. iyi bir kbb uzmanı seç ameliyat için.
0
girl in a coma
(14.08.11)
1 ay önce hem deviasyon hem de burun tıkanıklığı nedeniyle ameliyat oldum
Küçükköy - Bilge hastahanesinde
Doktorumuz 'Op.Dr.Mustafa Burak Üstün' kendisi çok güleryüzlü , anlayışlı bir doktor.Rahatlıkla tavsiye edebilirim.Fiyatları da çok pahalı değil.
İsterseniz görüşebilirsiniz onunla
0
slymene
(14.08.11)
(7)

Krem vs tavsiyesi

bonjurkes
`Zoretanin` kullanıyorum, özellikle yüzümün içine sıçılmış durumda.1-) 3 numara saçta kepeklenme ve konak oluşumu başladı, hatır hutur kaşınıyor kafam, sonra kar hesabı kepek (ya da neyse artık) ondan yağıyor. Kafayı nemlendirmek için ya da neyse ne kullanabilirim? Tresan kuru saçlar için kullanıyor
Zoretanin kullanıyorum, özellikle yüzümün içine sıçılmış durumda.

1-) 3 numara saçta kepeklenme ve konak oluşumu başladı, hatır hutur kaşınıyor kafam, sonra kar hesabı kepek (ya da neyse artık) ondan yağıyor. Kafayı nemlendirmek için ya da neyse ne kullanabilirim? Tresan kuru saçlar için kullanıyorum, zeytinyağı falan dediler ama heralde kafamı tenekeye bandıramam. Kafayı nemlendirecek, hatta yağlandıracak ne vardır tavsiye şampuan krem vs?

2-) Çatlayan ve kabuk bağlayan dudaklar için (yolmaya bayılıyorum) doktor Hametan krem verdi. Tadı güzel olmasa da sanırım yağ bazlı olduğu için sürekli kalıyor ve işe yarıyor fakat dudaklar parlayınca dışarı çıkarken sorun oluyor. Dudakları parlatmayacak ama Hematen kadar etkili ne tavsiye edebilirsiniz? Krem, ruj vs

3-) Gerilen ve kızaran cilde (tam reklam gibi oldu) özellikle yüze, bepanthen krem sürüyorum ama çok etkili gelmedi bana, bunun yerine ne kullanabilirim, cildi yağlı tutacak? Çünkü bir süre sonra suratım kıpkırmızı olup alevli meyve gibi yanıyor.

tl;dr diyenleri döverim...
0
bonjurkes
(14.08.11)
vazelin yagli ve cok nemlendiriyor.
0
groove salad
(14.08.11)
bu ilacın yan etkilerine iyi bi ilaç bulman gibi bi durum yok. biri 10 üzerinden 4 işe yarıyosa süper olağanüstü bi araştırma yapar en iyisini bulursun 10 üzerinde 5 işe yarar. kendimden biliyorum 2 sene önce kullanmıştım. ben bepantheni dudağıma sürüyodum en iyi o geliyo. yalnız dudak konusunda şunu söyleyebilirim 10larca krem denedim çünkü en çok dudağı önemsemiştim; işe yarayanların hepsi parlatıyo. parlatmayıp da hematen ve bepanthen gibi işe yarayan yok. ya tırtlar ya da parlatıyolar yani malesef. bi de bu tür şeyler kişiden kişiye göre çok değişkenlik gösteriyo. bana çok iyi gelir sana gelmeyebilir yani. la roche un bi kremi vardı hatırlamıyorum adını ya. pahalıydı ama harbiden efsane bi kremdi yüzüme çok çok iyi gelmişti. aha hatırladım la roche posay toleriane. eczaneden her istediğimde inatla effaclar h satmaya çalıştılar. effaclar daha ucuz olduğu halde. çünkü bu çok ağır bi krem ama benim gibi yüzünde normalinde ötesinde kuruluk yaşıyosan -düzenli olarak traş olman gerekiyorsa özellikle- toleriane tavsiye ederim. boku çıkacak kadr kötü değilse effaclar h. tabi en iyisini her zaman doktor söyler yine belirteyim de
0
ack3000
(14.08.11)
dudağa bepanthen krem vs hematen yaptım, bepanthen krem sanırım su bazlı olduğu için (osurup uyduruyor da olabilirim) pek kalıcı gelmedi bana, yine yamulmuyorsam yağ bazlı kremlerin tercih edilmesi gerektiği yazıyordu bir sitede şu durum için.

Hematenin tadı kötü, yemeye gelmiyor, yüz için bir şekilde tamam da kafaya hiçbir şey süremiyorum, dayanılmaz hale geldi mi duşa atlıyorum
0
🌸bonjurkes
(14.08.11)
ben de kullandın aynı ilacı... sebep oldugu yaraları cildindeki hassaiyeti cok iyi anlıyorum... ilacı veren doktorunla yeniden gorus ve durumu anlat ona uygun bi krem verecektir... eline ve yuzune ayrı ayrı uygulayacagın kremler oalcaktır bunlar.. ben yuzum için LA ROCHE-POSAY TOLERIANE FLUIDE SOOTHING PROTECTIVE NON-OILY EMULSION kullandım fakat ellerime kullandıgımı su an hatırlayamıyorum... yalnız sunu üzerine basa basa söylemek isterim ki( ki söylüyorumda :) ) zoretanin kullanabilecegin en saglam tedavi sekli ve akabinde şikayette bulundugun sivilce,akne vb. sorunalrı asla yasamayacaksın... en azından ben yasamıyorum... Doktorun verecegi kremleri sürekli kullan soyledigi sekilde... cildini asla kremsiz kuru bırakma... hayır o bölümünüde denedim sonuc tam bi rezalet oluyor... cildinde olusabilecek yaraları anlatamam sana kendini tanıyamazsın :) cunku cok hassas bi hal alıyor cildin... sabret inan tedavinin faydasını fazlasıyla göreceksin...

cok konustum da hakikaten cok dertliydim ben de fakat su an bebek cildi gibi cildim mutluyum sende mutlu olursun umarım...
0
zasha
(14.08.11)
2- blistex - med plus. tek geçerim
0
dasher
(14.08.11)
1. kepek sadece kuru saçta değil yağlı saçta da olur, dolayısıyla yağlandırmak çare değil. saçınızı çok sıcak suyla yıkamayın, bir de bir kaba biraz sirke koyun, duştan çıkmadan üzerine biraz ılık su ekleyip saçınızı onunla çalkalayın. ama sonra suyla çok durulamayın ki kalsın kafanızda biraz. kokmaz merak etmeyin. bir süre düzenli yaparsanız kepeğe baya iyi gelir. işe yaramazsa dermatoloğa danışın.

3. yüzünüze asla vazelin sürmeyin, vazelin yağlı değildir, yağlar cilt tarafından emilir ama vazelin emilmez ve cilt yüzeyinde tutunur. gözenekleri tıkar. senelerce akneyle uğraştım oradan biliyorum, vazelinden kesinlikle uzak durun. la roche posay ürünleri güzeldir, hatta "sert akne tedavisinden dolayı yıpranan ciltler için nemlendirici" tarzında bir ürününü gördüm geçenlerde.
0
quasiromantic
(14.08.11)
artık eczanelerde satılan dermokozmetik ürünlerinin akne tedavisi gören ciltler için de ayrı serileri oluyot. avene, la roche posey, bioderma'da falan hem dudak hem yüz için ürünleri bulabilirsiniz. saç için de ducray öneririm kelual serisiydi sanırım sizin durumunuzda işe yarar diye düşünüyorum.

dudak için blistex lip relief ya da medplus işinizi görür diye düşünüyorum.
0
merena
(15.08.11)
(2)

Baş ve Göz Ağrısı

tchuck
2-3 gündür falan baş ağrısı çekiyorum, başağrısı hiç geçmedi. asla ağrı kesici kullanmadığım için de geçecek mi bilmiyorum. başımın arka ve üst bölümünde. gözümü yukarı kaldırdığımda, yani yukarı baktığımda özellikle sağ gözümde inanılmaz bir ağrı oluyor. doktora gitmem gerektiğini biliyorum ama has
2-3 gündür falan baş ağrısı çekiyorum, başağrısı hiç geçmedi. asla ağrı kesici kullanmadığım için de geçecek mi bilmiyorum. başımın arka ve üst bölümünde. gözümü yukarı kaldırdığımda, yani yukarı baktığımda özellikle sağ gözümde inanılmaz bir ağrı oluyor. doktora gitmem gerektiğini biliyorum ama hastaneler yarın ve bugün kapalı. acil servise de bir baş ağrısı için gitmek istemiyorum.

sebebi nolabilir? (benim burnum kemik eğriliği yüzünden hep tıkalıdır mesela. bununla da ilgili olabilir ama 3 senedir tıkalı zaten burnum.)
0
tchuck
(13.08.11)
migren o sunizitle birlesince oyle oluyor. majezik ic.
0
insect
(13.08.11)
acil servise başağrısı için gidebilirsin, geçmediyse vardır bir durum. insect+1 diyorum.
0
african rain
(13.08.11)
(2)

Reflü-Pandev-Çarpıntı

jacque
Şurdaki `#288269` duyurumdan sonra hem kardiyolojiye, hem dahiliyeye gittim. Dahiliyeci reflü için Pandev diye hiç duymadığım bi ilaç verdi. Klasik reflü ilaçlarından da(Talcid, Rennie vs.) almalı mıyım? Çünkü bu Pandev sadece sabahları bir kere içiliyor ve pek işe yarıyacakmış gibi gelmedi.Bir de r
Şurdaki #288269 duyurumdan sonra hem kardiyolojiye, hem dahiliyeye gittim. Dahiliyeci reflü için Pandev diye hiç duymadığım bi ilaç verdi.

Klasik reflü ilaçlarından da(Talcid, Rennie vs.) almalı mıyım? Çünkü bu Pandev sadece sabahları bir kere içiliyor ve pek işe yarıyacakmış gibi gelmedi.

Bir de reflü kalp çarpıntısına neden olurmuş. Ama benimki biraz fazla galiba ki kardiyolojici Dideral verdi. Bu kalp çarpıntıları normal mi, yoksa ben mi panik yapıyorum? Mide ilaçlarla bi şekilde hallolur da, çarpıntı gece uyutmuyor.

Edit: Duyuru içi bkz. vermeyi bi türlü beceremedim, kalsın öyle.
0
jacque
(13.08.11)
sabah aç karına alınan ilaç gün boyu etkili, ben de bir benzeri olan Pulcet kullanıyorum. Talcid ve Rennie tedavi edici değil, sadece o anlık semptomları baskılıyor. Bunları da kullanabilirsiniz sorun olmaz.

çarpıntıya gelince, siz olayın gerginliğinden dolayı anksiyete geçiriyor olabilirsiniz. bu ihtimali de göz önünde bulundurun.
0
boo ya moon
(13.08.11)
pandev talcid den de renni den de daha etklidir. günde bi tek at yeter.yeterli gelmezse iki de renni çiğnersin üstüne olur biter.
0
chainreaction
(13.08.11)
(9)

bobrek veya herhangi bir organin baska bir kisiye aktariminin biyolojik zor

hjarteblod
-luklari. evet baslik bu.bir kere daha sormustum bunu ama pek net cevaplar alamamistim.bobrek bu gibi olaylarda en cok lafi edilen organ. onun uzerinden soruyorum ama diger organlar icin de cevaplayabilirsiniz.birisinin bizi bayiltip mayiltip bir organimizi vucudumuzdan cikarip baska bir kisiye akta
-luklari. evet baslik bu.

bir kere daha sormustum bunu ama pek net cevaplar alamamistim.

bobrek bu gibi olaylarda en cok lafi edilen organ. onun uzerinden soruyorum ama diger organlar icin de cevaplayabilirsiniz.

birisinin bizi bayiltip mayiltip bir organimizi vucudumuzdan cikarip baska bir kisiye aktarmasi veya bu organi satmasi olayi ne kadar mumkundur?

organ bagisi icin o kadar tetkik falan gerekiyor diye biliyorum ama heralde yanlis biliyorum diyorum, "bobrek.avi" olaylarini ciddi ciddi dusunen kisileri gorunce.


edit: bugune kadar gordugum tum organ mafyasi hikayeleri 1-2 klise hikayeden ibaret. o kadar mi internetle alakasi olmayan insanlarin organlarini aliyor bu insanlar, biri de gidip yazmiyor sozluge falan?
0
hjarteblod
(13.08.11)
dert ettiğin şeye bak, o organ mutlaka birine uyacak :) uymasa bile asıl amaç organ ticareti yani para kazanma.

Organı alan kişi onu aracılar ile satar, payını alır, gerisine karışmaz.

edit : organ mafyası değilim, aracı da değilim, lütfen mesaj atmayın
0
bonjurkes
(13.08.11)
iyi de organ bu ya, ne kadar dayanabilir ki? organ benden ciktigi andan itibaren en fazla 24 saat falan dayanmaz mi? o 24 saat icinde benim veya organimin uzerinde tetkik yapip o tetkiklerin sonuclarini alip uygun organ alicisi bulunma ve kurye asamalari ne kadar hizli gerceklesebilir ki?
0
🌸hjarteblod
(13.08.11)
saklama koşulları vs diye biliyorum, bir de şu var, bu iş için sırada bekleyen insanlar var, yani resmi olarak listede 10 bin milyonuncu iken, illegal yollardan organ bulmak için para ödeyenler gırla.

Riski bilmiyorum tabi, ne bulursak yerleştiririz mantığı mı var yoksa kontrolü vs yapılıyor mu daha o aşamalarını öğrenemedim ama sonuçta bir sektör olduğu doğru
0
bonjurkes
(13.08.11)
soyle bir sey oluyor olabilir, paraya ihtiyaci olan birisi gidip illegal orgutle gorusur, tetkikler yapilir sonuclara uyan bir de talepci varsa orgut isi halleder falan. iki tarafin da rizasi olur. ama oyle her tuttugunu kacirip organi alip kuvete atma mevzusu cok sacma yahu.
0
🌸hjarteblod
(13.08.11)
abi daha önce de sormuştun dediğin gibi. napcan, kenarda köşede birikmiş paran var bu işe mi gircen. hjarteblod bi yere çağırırsa gitmiyoruz beyler. adam böbrek.avi yapıyor ama avseq1.dat gibi gösteriyor.
0
kakam gelmis olamaz mi
(13.08.11)
ahahhahaa hayir @kakam gelmis olamaz mi, tam tersine kurban olmamak icin soruyorum. biraz sosyal fobisi olan biriyim de.

edit: birikmis param olsa tabi ki altina yatiririm, kips kips
0
🌸hjarteblod
(13.08.11)
Böbrek naklinde bazı merkezlerde kan ve doku uyumu aranmadan da nakil yapılabiliyor.
0
kenar
(13.08.11)
Televizyonda Prof. Alper Demirbaş'ı (Türkiyenin en çok böbrek nakli ameliyatı yapan doktor. Yılda 150-200 yapıyodur sanırım) izlerken televizyonda sizin sorduğunuz gibi bi soru sorulmuştu ve bunun imkansız olduğunu söylemişti. Yani işte sizi bayıltıp küvette, orda burda böbreğin alınmasının imkansız olduğunu söylemişti.
0
efebb
(13.08.11)
Organ dediğin şey çok hassas bişey harbiden. Dehidre falan olursa, kirlenirse falan bitiyor iş. O yüzden organ mafyası denilen oluşumun organ bankalarına ve bağışa ihtiyacı olan insan listesine kolay ulaşımı olması lazım ki pek mümkün değil bu konuda çok yetkili insanlar mafya işinde değilse ki onlar bile tamamına ulaşamıyor bildiğim kadarıyla. O yüzden yalan olur yani o iş. Öyle kolay değil. Çok büyük organizasyon lazım.

Ha tabi "Biz organlarını çalalım nasılsa satacak birini buluruz" diye iq 60 maymundan bozma insanlar da yok değil, var. Genellikle o organlar mahvolduğuyla kalıyor. Öyle pazarda "Organ var! Taze organ" diyerek olmuyor o iş. Bildiğim kadarıyla en organize organ mafyası İsrail'de. Yanlış hatırlıyor da olabilirim ama.
0
aileena
(13.08.11)
(4)

normalden büyük kalp ??

xela
ne gibi zararları tehlikeleri vardır ? zayıf olmam bundan mıdır, bazen çok çabuk yorulup nefes nefese kalıyodum ama spor yapmaya başlayınca geçti ama yine de bazen sol tarafım sancılanıyor sıkışıyor gibi oluyor bu neyin belirtisidir ?
ne gibi zararları tehlikeleri vardır ? zayıf olmam bundan mıdır, bazen çok çabuk yorulup nefes nefese kalıyodum ama spor yapmaya başlayınca geçti ama yine de bazen sol tarafım sancılanıyor sıkışıyor gibi oluyor bu neyin belirtisidir ?
0
xela
(12.08.11)
bi doktora görün. duyurudan halledilecek mevzu değil kalp
0
borja lopez lopez
(12.08.11)
bu sürekli kontrol edilmesi gereken bir şey. kalbinizin büyük olduğunu bir doktor söyledi size herhalde. herhalde sorunuzun cevabını da söylemiştir.
borja + 1. bizlik değil bu.
0
trocero
(12.08.11)
kalp yetmezliğinden, ritim bozukluklarına kadar birçok rahatsızlık yaratır kalp büyümeleri. sağ, sol veya total kalp büyümesi olarak farklı tipleri var. muayene, görüntüleme teknikleri vs. ile doktor tarafından bakılması gerekir. geçmiş olsun.
0
just fa
(12.08.11)
babamın kalbi doğuştan büyük bazen olur böyle şeyler, sağlık sorunu yok amin.
0
drip nick i zaten kullanilmakta
(13.08.11)
(1)

diş köprüsü ile ilgili

karaden
bunun işlem basaamakları nedir?sağındaki ve solundaki dişlerin kesildiği söyleniyor yani 1 diş için 2 sağlam diş mi gidecek?anneye anlatır gibi aşamaları yazabilcek birisi var mıdır?teşekkürler.
bunun işlem basaamakları nedir?

sağındaki ve solundaki dişlerin kesildiği söyleniyor yani 1 diş için 2 sağlam diş mi gidecek?

anneye anlatır gibi aşamaları yazabilcek birisi var mıdır?

teşekkürler.
0
karaden
(12.08.11)
2 sağlam dişinize yazık. yaptırmayın istirham ediciğim. işin ehli bir doktora implant (kemiğe vida ile) yaptırın. pahalıdır ama köprüden yeğ.
0
peren perengil
(12.08.11)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.