Giriş
(8)

Yutubun Çok Ahlaklı Olması

Adram3lekh_
Bu adamlar porno-erotizm çizgisini nasıl bu kadar stabil tutuyor? Nasıl böyle her şey güllük gülistanlık :/ Yoksa öyle değil mi?
Bu adamlar porno-erotizm çizgisini nasıl bu kadar stabil tutuyor? Nasıl böyle her şey güllük gülistanlık :/ Yoksa öyle değil mi?
0
Adram3lekh_
(06.10.12)
illaki filtreleyici bi yazilimlari vardir. elinde mit, caltech den mezun binlerce mühendis olunca illaki cok basarili filtreler cikar.
0
serabetan
(06.10.12)
Memeyi mi tespit ediyor o programlar? Hayatımda 1-2 kez yutubda en azından o kadarını gördüm sanırım.
0
🌸Adram3lekh_
(06.10.12)
aynen meme filan tespit eder.
0
serabetan
(06.10.12)
hani bazı mükemmel şeyler olur ya, böyle "vay anasını" dersin, yapan kişide kolaymış gibi yapar, ama zordur falan, böyle çok cool durur, anladın işte, heralde onun gibi bi şey bu işte.

"we 'll take it from here"
0
wayne
(06.10.12)
Ekşi sözlük gibi bir mekanizması vardır belki bilmediğimiz. Bir çok şikayet mekanizması var zaten illaki biri şikayet ediyor, bir ekip de o şikayetleri kontrol ediyordur.
0
holly golightly
(06.10.12)
bence bizim modlar gibi elemanlara sahipler sabahtan akşama kadar video izliyorlar
dans ederken dolaba asılıp düşüp bütün memesi gözüken kızın videosu durabildiğine göre :)
0
neira
(06.10.12)
flag this video as unappropiate diye bi şey vardı sanırsam, oradan her şeyin çıkışı
0
i ve been mistreated
(06.10.12)
Niye arayayım ki?
0
🌸Adram3lekh_
(06.10.12)
(2)

Koşu ayakkabısı olarak bu nasıl?

dereotu
http://www.decathlon.com.tr/TR/ekiden-50-199918861/şekli güzel,markayı ekşide övmüşler. alsam mı ? çok mu ucuza kaçmış oluruz.
www.decathlon.com.tr

şekli güzel,markayı ekşide övmüşler. alsam mı ? çok mu ucuza kaçmış oluruz.
0
dereotu
(06.10.12)
hayatımda hiç kalenji diye bir marka duymadım ama sözlükte 34534534553453 nesneden 1 tanesi övülüyor. demek ki iyi bir şey :)

edik: modelmiş o pardon
al gitsin
0
neira
(06.10.12)
sekline bakip kosu ayakkabisi alindigini ilk kez goruyorum.
sekline bakip kosu ayakkabisi alinmaz, gidilir, bi yerde denenir, hosa giden model internette bulunur, daha ucuza alinir.
0
uyku semesi
(06.10.12)
(7)

Ipod Touch kullananlar bakabilir mi?

neira
ipod touch ile iphone oynanan her oyunu oynamak mümkün müdür? çünkü bazı oyunlara baktığımda "for iphone and ipad" yazıyor da.bu alete bilgisayarımdaki text dosyalarını sorunsuz bir şekilde aktarıp görüntüleyebilir miyim?watsapp çalıştırabilmek için ıvırzıvır programları indirdiğimde alet zarar görm
ipod touch ile iphone oynanan her oyunu oynamak mümkün müdür? çünkü bazı oyunlara baktığımda "for iphone and ipad" yazıyor da.
bu alete bilgisayarımdaki text dosyalarını sorunsuz bir şekilde aktarıp görüntüleyebilir miyim?
watsapp çalıştırabilmek için ıvırzıvır programları indirdiğimde alet zarar görmez değil mi? (bozulmak, kilitletmek gibi)
0
neira
(06.10.12)
for iphone yazanların hepsini indirebilirsin. o çözünürlükle alakalı bir durum, bu yeni ip5 ile olaylar karıştı gibi gözüküyor ama for iphone yazanların hepsi ipod için de olur.

tabi ki de. istersen program kullan istersen mail ile at her yolu kullanabilirsin.

whatsapp paralı yalnız. alırsan hiçbir şey olmaz.

edit: metal dedektörünü ilk defa duydum bir ipod kullanıcı olarak. :)) çalışmayan çıkmadı indirdiğim uygulamalar içinden. hatta jiroskopu ile oyun bile oynuyorum. çohoş böyle ipodu ileri eğiyorsun uçak ileri gidiyor, sağ yapıyorsun sağa dönüyor falan.
0
zazazaraeta
(06.10.12)
iPhone için olan her oyun oynanır. Sadece navigasyon ve metal dedektörü gerektiren uygulamalar çalışmıyor. Whatsapp kullanmak için Jailbreak yapman ve Cydia'dan Whatspad eklentisini kurman gerekir. Alet zarar görmez.
0
himmet dayi
(06.10.12)
hepsi oynanmıyor. gerçi ben 3g kullanmıyorum 4g için bilemem.

whatsapp içinse jb yapmanız gerekli. jailbreak yapmak sorun çıkarmaz ama yine de %100 bir şey olmaz diyemem.
0
c1b2k3
(06.10.12)
peki jailbreak yapınca da paralı mı zazanın dediği gibi?
0
🌸neira
(06.10.12)
jailbreak in olayı parasız kullanmak neden paralı olsun ki?

bozulma gibi bir lüksü yok

mümkündür sıkıntı olmaz
0
metehan01
(06.10.12)
ben ipodda iphone programı açmaya yarıyor sanıyordum
0
🌸neira
(06.10.12)
jb ile birlikte installous denen bir uygulama geliyor, apptrackr.org bu sitede gördüğün tüm programları oyunları bedava indirebiliyosun jb sayesinde.

jb olmadan watsap kullanılmıyo zaten, en azından bende "bu cihaz için desteklenmemektedir" yazdı ve kullanamadım. ta ki whatspad yükleyene kadar.
0
trajikomix
(06.10.12)
(10)

E-mail adresi olarak ne alayım?

kilroy
www.isimsoyisim.com şeklinde bir domainim var. Kedime buradan bir e-mail alacağım sizce ne alayım?aklıma gelenler (başka tavsiyelere de açığım tabii)[email protected]@[email protected]
www.isimsoyisim.com şeklinde bir domainim var. Kedime buradan bir e-mail alacağım sizce ne alayım?

aklıma gelenler (başka tavsiyelere de açığım tabii)

[email protected]
[email protected]
[email protected]
0
kilroy
(06.10.12)
hello dear niye almak istiyorsun yabancı birileriyle iş mi yapacaksın
isim al
0
neira
(06.10.12)
Dunedan
(06.10.12)
kedine alacaksan [email protected]
0
nurigagarin
(06.10.12)
[email protected] en iyisi yine.
0
zazazaraeta
(06.10.12)
Ramiegovic
(06.10.12)
rockafellerskunk
(06.10.12)
[email protected]

gibi jenerik maillere anında binlerce spam yağar.

en makulu: [email protected]'dur.
0
ayemverihat
(06.10.12)
hatta:

mail @ domain.com

info @ domain.com

contact @ domain.com

vs vs vs açıldığı an spame doyar.
0
ayemverihat
(06.10.12)
tüm cevap verenlere teşekkürler.

sanırım [email protected] alacağım.
0
🌸kilroy
(08.10.12)
(9)

siz neler yapionuz bu sate ?

samiabi19
canim sikilio neyapcami sasirdim, peki siz ne yapiyorsunuz bu sate ?
canim sikilio neyapcami sasirdim, peki siz ne yapiyorsunuz bu sate ?
0
samiabi19
(05.10.12)
Fb ülker boston celtics maçınımızlıyorum netten
0
skywalkeremre
(05.10.12)
latte42 'de yeni heyecanlar peşindeyim
0
daglien
(05.10.12)
bacardi cola yaptım zanza. bide şimdi oturdum balkonuma,sigara içiyorum. keyfim yerinde
0
GibsonRules
(05.10.12)
leyla ile mecnun izledim yeni bitti. şimdi kitap okuyup uyicam.
0
neira
(05.10.12)
sevdigim arkadaslarimin fotograflarini shoplayip mail attim.
0
rubiks cube
(05.10.12)
europe serverinde diablo 3 oynuyorum, fallen maniaclar gelince aa bakın taliban's suicide bombers geliyor diye iğrenç espiriler yapıp, gevurları güldürmeye çalışıyorum, bide low dps elemanlara denk gelince eric cartman taklidi, screw you guys i go home çekiyorum.
0
killerbee
(05.10.12)
south park'ın yeni bölümü yayınlanmış onu izledim, şimdi de Buried diye bi film izliycem ;)
0
rodriguez2
(05.10.12)
Otobus bekliyorum ciddi ciddi. Izmir yolcusuyum.
0
vampir akrep
(06.10.12)
burs arıyorum,burs başvurusu yapıyorum. 3. sınıfım yine çıkmayacak biliyorum ama yine yapıyorum. bide formların altına referans bölümü koymuşlar. torpilimiz yokki burs çıksın. dertliyim reis,keşke bende sıkılsam.
0
paramesyum
(06.10.12)
(12)

annemin arkadaşı

paketten tasosu çıkmayan cocuk
annemin bi arkadaşı var ve sürekli kadın bana facebooktan bişeyler yaziyo, naber nasılsın tarzı.ben şehir dışındayım, bazen iş için benim bulunduğum yere geliyo bi müşterisine, beni ariyo filan. ben bahaneler filan sayıyorum olabildiğince..."uyuyamazsan ben uyuturum seni""oraya gelmek için neden olm
annemin bi arkadaşı var ve sürekli kadın bana facebooktan bişeyler yaziyo, naber nasılsın tarzı.

ben şehir dışındayım, bazen iş için benim bulunduğum yere geliyo bi müşterisine, beni ariyo filan. ben bahaneler filan sayıyorum olabildiğince...

"uyuyamazsan ben uyuturum seni"
"oraya gelmek için neden olması lazım tabii"
"artık bu sefer baheneler olmasın ;)" diyo.

anladığım şeyi mi ima ediyo bu kadın?
0
paketten tasosu çıkmayan cocuk
(05.10.12)
malesef :(
0
GibsonRules
(05.10.12)
yuh o nasıl bi yavşama modudur arkadaş
annene bahset bence
seni evladı gibi sevmiyorsa şayet, böyle şeyler söylemesi pek normal değil.
0
neira
(05.10.12)
haha, kadın niyeti bozmuş. :) çok tiksindim yalnız, annemin arkadaşlarını düşündüm de.
0
of dream and drama
(05.10.12)
tehlike kapıda hacı kaç kaç kaç.
0
mattiadestro
(05.10.12)
ben bile anladım. biraz milf filmi izle ve kendini şova hazirla. uuuuuuu beybi !!!
0
ground
(05.10.12)
arkadaşının çocuğuna "yeğeni" gözüyle bakmıyor gibi.
0
tedirginlik hucresi
(05.10.12)
ne apmak lazım hacılar?
0
🌸paketten tasosu çıkmayan cocuk
(05.10.12)
aynen öyle. milf fantezin yoksa ve ortaya çıkmasından tırsıyorsan kibar yoldan siktiri çek.
0
zgrydn
(05.10.12)
hacı abi mature seviyorsan bence düşün ama "yok lan anam yaşında kadın" dersen annenle konuş bence. uygun bir dille anlat. annen ayar çeker.
0
mattiadestro
(05.10.12)
gideri varsa kaçırma.
0
etna
(05.10.12)
facebooktan sevgilinin adına yaz: sevgilime böyle şeyler yazıp durmayın gibisinden.

aradığında da sevgilimle planım var dersen birkaç kere bir daha aramaz.

kötü ihtimal: hırs yapıp kaçtığın için kovalayabilir
0
9kuyruklukedi
(05.10.12)
iğrenç. ya tersle ya da hiç cevap verme uğraşmak istemiyorsan.
0
merena
(05.10.12)
(10)

kettle rezistansındaki kireçleri çözdürme?

neira
susuz çalıştırınca dökülüyor ama sakat işsirke falan diyen var ama o da zarar verirtornavide ile kazımak kalıyor tek bildiğimne yapayım ariel mi atayım içine:)
susuz çalıştırınca dökülüyor ama sakat iş
sirke falan diyen var ama o da zarar verir
tornavide ile kazımak kalıyor tek bildiğim
ne yapayım ariel mi atayım içine:)
0
neira
(05.10.12)
ben oyle olunca 'cope' atiyorum genelde. bu arada kirec suyun kalitesini dusurur ama su yine de icilebilir.
0
yirtik foto
(05.10.12)
ben limon tuzuyla kaynattım, cillop gibi oldu. çaydanlık için de geçerli bu.
0
somethinginthewayshemoves
(05.10.12)
limon suyu dök bekle mesela. sirke kadar etkili değil.
0
solo
(05.10.12)
ya kaynatma süresini yavaşlatıyor mantığı ile yapmak istedim ama öyle bir şey yoksa kireçli de kalabilir :)
0
🌸neira
(05.10.12)
Limonu 4'e böl, kaynat, işe yarıyor.
0
zizifos
(05.10.12)
su da katacak mıyım? çünkü rezistanslar biraz yukarda yani 2 kilo limon anca yeter
0
🌸neira
(05.10.12)
Tabii ki suyla kaynatacaksınız.
0
daddy
(05.10.12)
Bu arada sirkeyle kireç çıkarırken sırf sirke koymuyorsunuz, suya sirke ekliyorsunuz, kaynatıyorsunuz ve çok başarılı oluyor. Suya ekleyeceğiniz sirkeden zarar geleceğini sanmam pek.
0
whoosie
(05.10.12)
ben içinde çubuk olmayanlarından alarak bu versiyonu çöpe atmıştım. deliler gibi kazıyarak temizledikten bir ay sonra aynı kireci görmem sonucu dellenerek almış da olabilirim.
0
gurur
(05.10.12)
Normal çaydanlıktaki kireç için bir arkadaşım "daha faydalı, suyun kalitesi için" demişti. ama kettle'da tabii, şu calgon reklamındaki reziztans gibi olma durumu var,
0
firez
(05.10.12)
(7)

gecici dövmenin daha kalıcısı var mi?

morte
gecici dovmeler malum ıkı hafta kadar kalıyor.bunun daha uzun süre vucudumda kalabilicek bir cesidi var mi?
gecici dovmeler malum ıkı hafta kadar kalıyor.bunun daha uzun süre vucudumda kalabilicek bir cesidi var mi?
0
morte
(05.10.12)
benim demek istedigim ıkı sene falan kalan bir dovme var mi? hani kaş falan yapıyorlar ya ıkı sene kalıcı oluyor onun gibi bişi varmi?
0
🌸morte
(05.10.12)
ilk önce o kınanın vücuduna iyice işlemesi için bölgeyi iyice sabunlu suyla temizlemen lazım
dövme yapıldıktan sonra 2 saat yıkamadan beklersen süresi biraz daha uzuyor
bir de yine aynı şekilde suya temas etmezse uzun süre dayanıyor
aslında bacağıma dövme yaptıktan sonra 4 5 kez denize girdim ama 2 hafta oldu yerleşti gitmiyor
0
neira
(05.10.12)
makyaj için kullanılan dövme de bildiğimiz dövme gibi yalnız. iğneli falan can acıtan bir işlemi var.
0
neira
(05.10.12)
@ neira senin dedigin gibi makyaj icin olan dovmeyi normal dovme gibi yaptırabilir miyiz?
0
🌸morte
(05.10.12)
diyor ki; makyaj için, kaş için kullanılan dövme geçici değil, bildiğin normal dövme ile kaş çiziyorlar suratına.
0
kibritsuyu
(05.10.12)
hiçbir fikrim yok açıkçası
arkadaşımın kaşları yoktu o yaptırıyordu ama çok acıdığını ve 2 senede bir tekrar yaptırması gerektiğini söylemişti tek bildiğim bu
internette güzellik merkezi vb bir yerin telefonunu bulup sorabilirsin
0
neira
(05.10.12)
makyaj için yapılan dövmeler tam olarak geçici değil yani geçmiyor da belirginliğini yitiriyor, makyaj gibi tazeleniyor belli sürelerde
0
sirena
(05.10.12)
(16)

Siz olsanız ne yaparsanız

beholderrulez
Düğününde bir küçük altın taktığım kadın iş arkadaşı benim evlenmemin üzerinden bir ay geçmiş olmasına rağmen konuyu hiç açmıyor.Yüzyüze bakıyoruz yahu, salak gibi hissediyorum kendimi. Napmalı ne etmeli. (ne çok samimi, ne problemliyiz) tipik iş arkadaşı işte.Edit: Parası yoktur vs değil, beni 5 ke
Düğününde bir küçük altın taktığım kadın iş arkadaşı benim evlenmemin üzerinden bir ay geçmiş olmasına rağmen konuyu hiç açmıyor.

Yüzyüze bakıyoruz yahu, salak gibi hissediyorum kendimi. Napmalı ne etmeli.

(ne çok samimi, ne problemliyiz) tipik iş arkadaşı işte.

Edit: Parası yoktur vs değil, beni 5 kere satın alır bu arada)
Edit 3: Düğüne gelmedi, altını da iade etmedi. Haftanın 5 günü 8 saat aynı ortamdayız.
0
beholderrulez
(05.10.12)
ben olsam gidip parami isterdim, sonucta dugunlerde altin damat/geline destek olmak, hediye vermek icin degil, onlar da bizim dugunlerde taksinlar diye takiliyor.

edit: ironi lan!!!!!!111111 ironi oldugu cok mu bariz oldu diye dusunmustum oysa yazarken.
0
nawres
(05.10.12)
ayıp etmiş de ne yapmalı derken ne demek istiyorsun? olan olmuş kadına gidip bana niye altın takmadın denmez.
0
neira
(05.10.12)
eh öküzün teki demektir bu, ayrıca pintidir de.. benim patronlardan biri çalışanının düğününe gelmemek için "ya ben pazar sanıyodum valla bak" deyip koşarak uzaklaştı. insan pintiyse yapacak şey yok.
0
hosein
(05.10.12)
yaa parasında değilim de ayıp yahu. Hergün yüzyüze bakıyoruz, istesen olmaz istemesen kendini aptal gibi hissediyorsun, karar veremedim.
0
🌸beholderrulez
(05.10.12)
takılan altınlar destek olmak amacıyla takılıyor. bence boşverin gitsin.

benzer birşey de benim başıma geldi, iş arkadaşımın doğum gününde ona 200 TL'lik hediye aldım ama o bana doğum günümde 40 TL'lik hediye aldı. böyle şeyleri takmamak lazım, lanet olsun diyip boşvermek lazım.
0
nesilsiz
(05.10.12)
iyi de ben destek olmak için takmadım. İş arkadaşı, yüzyüze bakıyoruz ayıp diye taktım. Dediğim gibi benden çok çok çok daha varlıklı. 5 kere satın lırı laf olsun diye yazmadım.
0
🌸beholderrulez
(05.10.12)
Siz olsanız ne yaparsınız?

-Boşveririm.
0
nop
(05.10.12)
@nemteris,

hediye olayına karşı bir insanım, ne hiç kimseye hediye alayım ne de kimse bana hediye versin. Burada durum farklı, çok sevdiğim bir insan değil kendisi ama herkes giderken banane ben gitmicem demekte olmayacağı için kısaca gidip altınımı takıp limonatamı içip geldim.

Haa fakir bir insan olur amenna, değil yahu zengin, çok iyi bir insan olur o da yok, bu duygu beni rahatsız ediyor sadece.

Sanırım ikimizden biri giderken o altını iade etmesini isteyecem kendisinden. Can dostum değil bir şey değil neden kalsın yahu.
0
🌸beholderrulez
(05.10.12)
"Sanırım ikimizden biri giderken o altını iade etmesini isteyecem kendisinden. Can dostum değil bir şey değil neden kalsın yahu. "

:) yaa.. neyse
0
nop
(05.10.12)
ben bilmiyordum bunu. kulture bak len. resmen teknik olarak son evlenen ilk evlenene borc veriyor. sonra evlenen de borcunu geri aliyor dugunde. evlenmeyen de bok yesin; mal!.

ne garip kafaymis la bu kulturu yaratanin..

Soruya cevap: bosverirdim.
0
natnan
(05.10.12)
oha mantığa bak lan '' altını da iade etmedi '' şaka mı lan bu ?

arkadaşım sen o kafayla git intihar et bence.
0
fuskiyenin oglu
(05.10.12)
altını hacılamışlar bilader unut sen onu. doğru mu samet?
0
forbidden archangel
(05.10.12)
"banane ben gitmiycem" gayet denilebilir bir şey, ben hep diyorum. nemtersis +1
0
sannora
(05.10.12)
abicim saçmalama istenir mi hiç geri :) kaldı ki iş arkadaşınıza takacağınız zaman genelde şirketçe tek bir şey alınır diye biliyorum.
0
gercekten mukemmel bir insan
(05.10.12)
ya bitek bana mı dünyanın en absürt şeyi gibi geliyor bu? "o da bana takar" diye mi taktınız siz altını? eğer öyleyse niye taktınız? hiç takmayın, o da sizin için takmasın, böylece iki tarafın da cebindeki miktar aynı kalsın.
ciddi ciddi gidip geri istemeyi mi düşünüyorsunuz gerçekten?
ben bazen neden uzaydan gelmiş gibi hissediyorum kendimi bilmiyorum ama bunlar hiç normal değil bence. içinizden gelmiyorsa vermeyin insanlara hediye filan. ayıp kavramı hayatını yöneten insanlar samimiyetsiz ve çıkarcı yaşamaya mahkümdur.
0
cereal killer
(05.10.12)
20.defa yazıyorum hediye olsun diye takmadım, bana kalsa düğününe bile gitmem bırak altın takmayı. Şirket çalışanı olduğundan el mecbur gittik. Düğünde herkes tek tek takı takarken "ben karşıyım aga böyle işlere kimse kusura bakmasın" diyemeyeceğimden zoraki taktık altınını

Hayır ciddi söylüyorum zengin filan olmasa koy dötüne diyecem değil aq, ben düğün yaptım sıfırı tükettim, hayata yeniden başladım iflahım kesildi.

Yoksa bizde hediye alıp karşılık gelmeyince "ver ulan hediyenin parasını" diyen tiplerden değilim.

Ana fikri anlayın önce yahu, kadın oralı bile değil, o sinirime dokunuyor.
0
🌸beholderrulez
(08.10.12)
(1)

Wrt160nl ve benzeri router hk.

hollowlife
sevgili halaoğulları/teyzekızları,linksys wrt160nl router arıyorum ama bulamıyorum. hepsiburada, vatan bilgisayar, akakçe gibi sitelerde bulamadım. arama motorlarından da bir şey çıkmadı. kısacası, bu ürünün memlekette satışını yapan bir internet sitesi lazım bana. b planı olarak, bu ürünü bulamazsa
sevgili halaoğulları/teyzekızları,

linksys wrt160nl router arıyorum ama bulamıyorum. hepsiburada, vatan bilgisayar, akakçe gibi sitelerde bulamadım. arama motorlarından da bir şey çıkmadı. kısacası, bu ürünün memlekette satışını yapan bir internet sitesi lazım bana.

b planı olarak, bu ürünü bulamazsam bu ayarda bir router tavsiyesi de olur.

yardım sever arkadaşlara teşekkür ederim.
0
hollowlife
(05.10.12)
www.vatanbilgisayar.com
vatanda var gözüküyor ama bulamadım dediğine göre aradığın şey bu değil?

edik: stoklarda yokmuş. telefon edip sipariş verdirilebilir belki.
0
neira
(05.10.12)
(3)

ölümüne inkar edilen yalanlar ve mezara götürülen sırlar

am
sevgili pinokyolar... hepinizin bir takım sırları, yalanları var. biliyorum. ama bunu kabul etmeyeceksiniz. oynadığınız rolün, gizlediğiniz asıl başka bir kimliğiniz olduğunun farkındayım. ama siz şimdi benimle dalga "falan" geçeceksiniz.ben yılandan tiksinmedim, yalandan tiksindiğim kadar. ancak bu
sevgili pinokyolar...

hepinizin bir takım sırları, yalanları var. biliyorum. ama bunu kabul etmeyeceksiniz. oynadığınız rolün, gizlediğiniz asıl başka bir kimliğiniz olduğunun farkındayım. ama siz şimdi benimle dalga "falan" geçeceksiniz.

ben yılandan tiksinmedim, yalandan tiksindiğim kadar. ancak bu hayatta dürüst olunca etrafında kimse kalmıyor ve de hatta pislik içinde yaşamakla son buluyor %100 dürüstlük...

size sorum şu. niye yaşıyoruz? yani ne için?
0
am
(05.10.12)
o kadar şeyden sonra niye yaşıyoruza mı bağladın?
adı üstünde "yaşamak"
yaşamak için yaşıyoruz. hayat güzel hem.
0
neira
(05.10.12)
çocuğumuz olana kadar seks, çocuğumuz olduktan sonra çocuğumuz için yaşıyoruz.
0
cek
(05.10.12)
%100 durustluk dogru bisey degil bence. insan iliskilerinin temelinde bence hep bir denge olmak zorunda.
karsindaki insanin burnu hosuna gitmezken, 'burnun cok yamuk' demek durustluk degil, bana gore olsa olsa dangalaklik olur.
yani durustluk yapayim, %100 durust olayim derken aslinda dangalaklik yapiyor olabilir misin? bunu sorgulamanda fayda var.

ayrica, ben hayata soyle bakiyorum:

- bu dunyaya bi sekilde geldim, nasil geldim veya niye geldigimi sorgulamiyorum. su an elimde bi hayatim var, o hayati beni en mutlu edebilecegini dusundugum sekilde yasiyorum.. yapmadigim seyler icin pisman olmaktansa, yaptigim seyler icin pisman olmayi tercih ediyorum.

her sabah kalkinca sunu kendime diyorum: 'oglum, bu hayat bi daha gelmeyecek. tek hayat, tek sans. onu en iyi sekilde yasa'

sende denemelisin.
0
uyku semesi
(05.10.12)
(4)

Dominos - 30 dakika geç kalınca ne yapmalıyız?

winston insani
Merhabalar. Geç kalınca eleman önce "dükkanı arayın, biz veremeyiz" diyor. Amk ondan sonra "abi bizden kesiyorlar o parayı, yapma etme" deyip mağdur edebiyatı yapıyor. Halbuki sitelerinde kuryelerden kesmiyoruz yazıyorlar. En sonunda dövücem bi tanesini ama onların bi suçu yok biliyorum. Ne yapsam
Merhabalar. Geç kalınca eleman önce "dükkanı arayın, biz veremeyiz" diyor. Amk ondan sonra "abi bizden kesiyorlar o parayı, yapma etme" deyip mağdur edebiyatı yapıyor. Halbuki sitelerinde kuryelerden kesmiyoruz yazıyorlar. En sonunda dövücem bi tanesini ama onların bi suçu yok biliyorum. Ne yapsam ne etsem de sinir katsayımı arttırmadan pizzamı alayım?
0
winston insani
(05.10.12)
beylikdüzünde öyle bir yerdeydi ki ne zaman istesek hep geç gelirdi. epey beleşini yedik ve hep aynı çocuk getirdi. yani satıcıdan kesmiyorlar haggaten. satıcı çocuk zaten sizden ödeme alırken bedava pizza kuponunu da vermesi gerek. eğer vermiyorsa da arayın şubeyi. kesilen bi durum yok raad olun.
0
hosein
(05.10.12)
kuryeden kesilmiyor
biz veremeyiz derken ne demek istemiş anlamadım çünkü parayı sen veriyorsun. vermesen vermemiş olursun :)
kıvırtıyorlar işte
0
neira
(05.10.12)
en fazla 20 dk için uğraşmazdım. sonrasında isterdim bedavamı.
0
sutlu nescafe
(05.10.12)
elemana para vermeyeceğini ve pizzayı geç getirdiğini söylüyorsun. o da mağaza müdürünü arıyor, daha sonra ise onunla da aynı şeyi konuşuyorsun. sonra da seve seve veriyorlar. ha bir de domino's pizza usa'a bildireceğim bu hareketinizi dersen hem sipariş ettiğiniz pizzayı beleşe yiyorsunuz, hem de aynı miktarda pizzayı daha sonradan ücretsiz alabiliyorsunuz.

yaptım oldu.
0
klassno
(05.10.12)
(10)

Kedim yatagima isiyor

nukerulaz
6 yasinda kisirlastirilmis bir kedim var, bu zamana kadar kendi kumu harici gidip baska yere yapmazdi ama üc gündür yatagima isemekte israr ediyor. degistirmedik yorgan kalmadi. yatagin hep ayni tarafini kendine hedef secmis. kokusunu aldigi icin hep ayni yere yaptigini düsünüyorum ama ne yaptiysam
6 yasinda kisirlastirilmis bir kedim var, bu zamana kadar kendi kumu harici gidip baska yere yapmazdi ama üc gündür yatagima isemekte israr ediyor. degistirmedik yorgan kalmadi. yatagin hep ayni tarafini kendine hedef secmis. kokusunu aldigi icin hep ayni yere yaptigini düsünüyorum ama ne yaptiysam isemesine engel olamadim. kendi kumunu yine kullanmaya devam ediyor ama en az bir kere gelip yataga da isiyor.
0
nukerulaz
(05.10.12)
belki bi sıkıntısı vardır da bunu göstermeye çalışıyordur
0
neira
(05.10.12)
oraya götür döv.
tekrar kaçınca bir daha götür gene döv.
böyle 6-7 kere yap.
döv keratayı.
0
şeytanın protez bacağı
(05.10.12)
erkek mi, dişi mi?
0
blatta hiberna
(05.10.12)
bu 3 gün içinde hayatınızda ne gibi değişiklikler oldu? aşırı stres ya da eve misafir gelme, yeni bir sevgili ya da sevgilinin sizin eve gelmeye başlaması gibi bi durum var mı? kedinizin rutinindeki değişiklikleri düşünün, büyük ihtimal o yüzden işiyordur.
0
hosein
(05.10.12)
valla bizimki de 6 aylık falan daha önceleri hep kumuna yapardı. bugünlerde banyoda küvete hem büyük hem küçük yapmaya başladı, klozete büyüğünü yapmış her tarafı boyamış resmen. dayanamadım çok pis dövdüm. çok girmiyor artık banyoya.

ama sebebini bende merak ediyorum açıkçası. şunların dili olsa da konuşsa çok iyi oalcak.
0
contavolta
(05.10.12)
İlginç gelecek ama lütfen cani falan demeyin. Dövmedikçe olmuyor evet :)

Döv dediysek, şöyle kafaya pıt yapacaksın. "hhııııı" falan da yap işte anlasın anormal bişeyler döndüğünü.

olmazsa yan yatır.
0
nezaretten taharet
(05.10.12)
iste oynamayin cüküyle kedinin. size ceza veriyor bence aklinca.
0
serabetan
(05.10.12)
@blatta hiberna, kedim erkek.

@hosein, üc icinde ne degisiklik oldu diye düsünüp duruyorum, aklima sadece aldigim yeni mama geliyor. normalde balikli kuru mama aliyorum ama üc gün önce hep ayni seyi yemesin diye farkli bir mama aldim, belki de sebebi odur.

@metal revolution, kedim kisirlastirilali cok oluyor, disi kediden oldugunu sanmiyorum.
0
🌸nukerulaz
(05.10.12)
erkek kediler kısırlaştıktan sonra bazen kızgınlık dönemlerinde içgüdüsel olarak yine kızışabiliyorlar.
hele kısırlaşmadan önce çiftleştiyse bu çok sık görülüyor, ama hiç çiftleşmemiş olsa bile bu görülebilir.

kızgınlık döneminde olduğunu zannettiğinden kendince iz bırakıyordur ve kokudan dolayı da gidip aynı yere yapıyordur.

dönemsel bir şey, bu dönem bitince geçer.
aynı sorun benimkilerden birinde de arada bir oluyor.
arada bir dediğim, 5 yılda 2-3 kere oldu.
0
blatta hiberna
(05.10.12)
Ya benim kedim de 6,5 yaşında dişi ve kısır. Geçen yıl kısırlaştırdık. Bu yıl kum kabının önüne, banyoda kıyıya köşeye, 6,5 yıldır içinde yatsın diye umduğumuz ama bir kere bile yatmadığı minderine işemeye başladı. Depresyona girmesine sebep olacak bir şey de yok. Evde herhangi bir değişiklik yok yani.
0
felina
(07.10.12)
(2)

Ekşisözlük Beta'dan Eski Sürüme Dönmek

denizaya
Merakıma yenik düştüm beta'ya geçtim...ama fontların cinsinden mi, font'un küçüklüğündenmi yoksa beta'nın renginden dolayımı ne canım okumak istemedi hiçbirşey, bi dandik geldi bana.Şimdi tarayıcımdan çerezleri falan silmeden nasıl eski sürüme dönerim?
Merakıma yenik düştüm beta'ya geçtim...
ama fontların cinsinden mi, font'un küçüklüğündenmi yoksa beta'nın renginden dolayımı ne canım okumak istemedi hiçbirşey, bi dandik geldi bana.

Şimdi tarayıcımdan çerezleri falan silmeden nasıl eski sürüme dönerim?
0
denizaya
(05.10.12)
sayfanın en altında, sağda "her zamanki" linki var.
www.eksisozluk.com
0
el magico
(05.10.12)
günde 40 kere soruluyor bence tepeye almak lazım bunu :)
0
neira
(05.10.12)
(2)

beta'dan normale dönme

eclskn
şimdi ben bu beta'ya uyuz oldum zaten yeni şeylere pek alışamıyorum, geri dönmek istiyorum back to the future hesaabı.ancak bana cookies'le oluyor dendi, opera kullanıyorum bu arada ordan çerezleri etkinleştir'e bastım normal hale döndü fakattt, kullanıcı adı ve şifremi girince bağlanıyor gibi oluyo
şimdi ben bu beta'ya uyuz oldum zaten yeni şeylere pek alışamıyorum, geri dönmek istiyorum back to the future hesaabı.


ancak bana cookies'le oluyor dendi, opera kullanıyorum bu arada ordan çerezleri etkinleştir'e bastım normal hale döndü fakattt, kullanıcı adı ve şifremi girince bağlanıyor gibi oluyor sonra hiç girmemişim gibi önceki haline dönüyor. sorun nedir?

not: evet pek anlamıyorum bu işlerden.
0
eclskn
(05.10.12)
saş altta eski görünümr dön seçeneği var
0
neira
(05.10.12)
en altta her zamanki butonu var.
0
tepedeki psychedelic adam
(05.10.12)
(7)

son kullanma tarihi geçmiş çikolata

flexin
arkadaşlar isviçreden gelme bitter çikolataları "mmmhhh vundebaaa" diyerek bi güzel yedim. fakat tam yarısını bitirmişken (ki takribi 200 gr yemişimdir) bir de ne farkedeyim: 11.2011 den önce tüketin yazıyor altında. bu yazıyı gördükten sonra psikolojik midir nedir bilmem ama hafif midem bulanmaya b
arkadaşlar isviçreden gelme bitter çikolataları "mmmhhh vundebaaa" diyerek bi güzel yedim. fakat tam yarısını bitirmişken (ki takribi 200 gr yemişimdir) bir de ne farkedeyim: 11.2011 den önce tüketin yazıyor altında. bu yazıyı gördükten sonra psikolojik midir nedir bilmem ama hafif midem bulanmaya başladı. sorum net: ölür müyüm?
0
flexin
(05.10.12)
kötüye bir şey olmaz.
0
downforce
(05.10.12)
downforce
(05.10.12)
muhterem, isviçre çikolatası bu. öyle dandik türk çikolataları gibi değil :D
0
🌸flexin
(05.10.12)
Yıllarca rengi atmış, taşlaşmış, buzdolabında unutulmuş, yaşlı evinde biblo sanılmış çikolatalar yedim..
Hala yaşıyorum..
0
quaker
(05.10.12)
ne alakası var isviçreyse isviçre sonuçta bir son kullanma tarihi var
isviçre ölümsüz çikolata üretmiyor
kediye koklat yalarsa sağlamdır yalamazsa hiç sağlam olmamıştır :)
0
neira
(05.10.12)
katilin olmak istemem ama, aynı o biçim alaman çikülataları yemiştim ben de. ama gayet bile bile tarihin geçtiğinin. alman yapıyor arkadaş dedim, bi şey olmadı
0
yilan hikayesindeki kotu adam kursat
(05.10.12)
kaliteli çikolatalara, yani saçma sapan katkı maddelerinin eklenmediği çikolatalara kolay kolay bir şey olmaz.

bunu en iyi tadına bakarak, veya üzerini inceleyerek öğrenebilirsin. minik beyaz noktalar varsa bozulmuştur. yersen tadı iyi gelmez, tadını beğendiğine göre bozulmamıştır. ha, begenmeseydin de zehırlemezdi.

bunun ötesinde ne olur diye soruyorsan, hiç bir şey. bırak 2011'i, buzdolabında, veya kuru bir yerde saklanmış 2007 skt çikolatalar bile insana pek zarar vermez. en kötü tadını beğenmezsin.

nedeni ise çikolatanın yapısıdır. bir yiyeceğin zehileyebilmesi için, yapısının bakteri oluşumuna elverişli olmasıdır. çikolatada bulunan kakao, kakao yağı tarzı etkenler doğal bir koruyucu gibi olduğundan, çikolatalar uzun süre dayanabilen yiyeceklerdendir.

bazı yiyeceklerin bozulması, zehirlenmek anlamına gelse de çikolatanın bozulması dediğimiz şey, genelde oksidasyona uğraması ve tadının zarar görmesidir.
0
kuja
(05.10.12)
(8)

"Gitmek" temalı filmler

bitti
Aklınıza geleni yazın. Nereye, ne şekilde gittiği önemli değil. Hatta amaçsızsa gitmek bile olabilir. Not: Into the wild izledim tabii.
Aklınıza geleni yazın. Nereye, ne şekilde gittiği önemli değil. Hatta amaçsızsa gitmek bile olabilir.

Not: Into the wild izledim tabii.
0
bitti
(05.10.12)
(bkz: interstate 60)

otoyol boyunca gidiyor filmde ve yol üzerindeki kasabalarda ve yolun çeşitli kısımlarında mecaralı şeyler oluyor. genel olarak arabasıyla gidiyor kahramanımız.
0
sizofren hayaller
(05.10.12)
Gitmek, My Marlon and Brando
0
buff
(05.10.12)
dorian greyfurt
(05.10.12)
benim öncelikli önerilerim:
(bkz: the road)
(bkz: children of men)
(bkz: diarios de motocicleta)

bir de benzer bir soru sormuştum:
eksiduyu.ru

yolculuk filmleri diye de aratabilirsin.
0
ermanen
(05.10.12)
gerry
dolls
0
yilan hikayesindeki kotu adam kursat
(05.10.12)
(bkz: arcadia lost) diye bir film var bilmem sayılır mı?
0
neira
(05.10.12)
oldtimer
(05.10.12)
the way back

gitmenin allahıdır bu. git git bitmez

www.imdb.com
0
nop
(05.10.12)
(4)

Saç yıkama sıklığı

qari
selam duyurunun asil insanları,saçımda pullanma var ve çok güzel uzun kıvırcık saçlarım çok dökülüyor. çok kafama taktım hatta dün bütün gece hiç uyumadım araştırdım ilaçlar şunlar bunlar. biotin kullanıyorum şimdi ve multivitaminler.pullanma ve dökülme olduğundan saçlarımı ne sıklıkla yıkamalıyım?n
selam duyurunun asil insanları,

saçımda pullanma var ve çok güzel uzun kıvırcık saçlarım çok dökülüyor. çok kafama taktım hatta dün bütün gece hiç uyumadım araştırdım ilaçlar şunlar bunlar. biotin kullanıyorum şimdi ve multivitaminler.

pullanma ve dökülme olduğundan saçlarımı ne sıklıkla yıkamalıyım?

not: er kişisiyim.

teşekkürler..
0
qari
(04.10.12)
sürekli saçını yıkarsan yağlanamaz ve haliyle beslenemez; bu da dökülmesine sebep olur.
tabi ki saçın dökülecek herkesin saçı dökülüyor ama beslenmiş saç daha az dökülür. haftada 1 kez yıkamaya alıştırmalısın.
0
neira
(04.10.12)
saç tipine göre yıkamalısın. çok yağlı bir saçın var ise 2 günde bir mesela. normal bir saçın var ise 4 günde bir gibi. uzman.tv de bu konuda videolar vardı.
0
vampir akrep
(04.10.12)
2-3 günde bir.

dökülme için folik asit de alabilirsin
0
si13el
(05.10.12)
pullanma dediğiniz mantar enfeksiyonu olabilir. cildiye hekimine görünün çok geç olmadan.
0
sadrazam fikri
(05.10.12)
(4)

youtube videosu kaydetme

neira
şimdi efendim chrome kullanıyorum ve koca diziyi tamamen yükledim ama sonuna kadar izleyemeyeceğime yarın da tekrar indirmek istemiyorum malum kotaiklentilerde şöyle bir program var "RealPlayer HTML5Video Downloader Extension" ama ne bi tıklama aparatı var ne de bir ayar düğmesine yapsam ki?
şimdi efendim chrome kullanıyorum ve koca diziyi tamamen yükledim ama sonuna kadar izleyemeyeceğim
e yarın da tekrar indirmek istemiyorum malum kota
iklentilerde şöyle bir program var "RealPlayer HTML5Video Downloader Extension" ama ne bi tıklama aparatı var ne de bir ayar düğmesi
ne yapsam ki?
0
neira
(04.10.12)
internet download manager ile denesen? zaten otomatik olarak görüyo videoları. tek tuşla indiriyosun.
0
nemo problemo
(04.10.12)
yeni bi eklenti kurunca sayfayı kapatıp açmam gekerir
tekrar dl etsin istemiyorum
0
🌸neira
(04.10.12)
bilgisayarı kapatma. sayfayı da kapatma. ekranı fılan kapat onun yerine. yarın izle. sonra da download manager yükle bir daha böyle bir sorun yasama :)
0
dasher
(04.10.12)
gece yatmadan evvel bütün salonun elektriğini kesiyorum o yüzden mimkin değil
zaten yanlışlıkla kapattım sayfayı yani pop up tusuna bastım gitti bütün dizi :(
0
🌸neira
(04.10.12)
(7)

kota 2 misli download yazıyor

neira
mesela 700 mblık bi film indiyorum hop kota 1.4 e çıkıyorformat falan da attım virüs de tarattımbunu ttnet kasten yapıyor olabilir mi?
mesela 700 mblık bi film indiyorum hop kota 1.4 e çıkıyor
format falan da attım virüs de tarattım
bunu ttnet kasten yapıyor olabilir mi?
0
neira
(04.10.12)
sanmıyorum başka bi bokluk vardır, modem ayarlarından vs olmasın.
0
saiko
(04.10.12)
2 misli yazacak ne gibi bir ayarı olabilir?
0
🌸neira
(04.10.12)
ne bileyim mtu ayarları değişmiştir, başka bi ayarlar değişmiştir/değiştirilmiştir. bunlar kafadan sallama.

tabi bu senaryoda sizin kesin kes doğru olduğunuzu var sayıyorum. çünkü kota 12 saatte bir işliyor siz de bilenzi.
0
saiko
(04.10.12)
nerede 2 misli yazıyor, internet servis sağlayıcınızın kota sitesinde mi? yoksa kotayı ölçmek için kendi kullandığınız bir programda mı? eğer programdaysa, sorun programda olabilir. servis sağlayıcının kendi kota sitesindeyse, servis sağlayıcınızı arayın.
0
sizofren hayaller
(04.10.12)
ttnetten döküman bile aldık
kontrol edilmedik şey kalmadı
bu ay basından beri youtubedan 3 bölüm leyla ile mecnun izledim ve şimdide 6 gb oldu bile
küçücük dizi yani hd izlemiyorum
0
🌸neira
(04.10.12)
bende mantık yürütüyorum(sallıyorum) şu an; proxy olduğunda biz veriye aracı vasıtasıyla ulaşıyoruz. veri o bilgisayara iniyor. o bilgisayar bize gönderiyor. bu yüzden proxy olduğunda hız düşüyor diye okumuştum.

öyle bi durum olsa veriyi önce karşı bilgisayara indirsek ordan kendimize çeksek. biz yine 700 mb indirmiş oluruz ama indirirken hızımız 500kb/s olması gerekirken 250kb/s ile diğer bilgisayara iner, diğer bilgisayara inen kısım 250kb/s ile bizim bilgisayara iner.. yani farketmeyiz ama 2 kere inmiş olur.

not: salladım.
0
ibomiu
(04.10.12)
ey dsl yükleyin bakalım hakkaten o harcamalar sizin bilgisayarınızdan mı yapılıyor?
0
inugard
(04.10.12)
(5)

Internette İngilizce çeviri?

Gucci
Mouse'u üzerine getirince veya tıklayınca Türkçesini gösteren bir uzantı arıyorum Chrome için. Ama yeni sayfada falan açmadan hemen bi kutucuk içinde gösteren birşey vardı.
Mouse'u üzerine getirince veya tıklayınca Türkçesini gösteren bir uzantı arıyorum Chrome için. Ama yeni sayfada falan açmadan hemen bi kutucuk içinde gösteren birşey vardı.
0
Gucci
(04.10.12)
google toolbarın ayarında var o dediğin
0
neira
(04.10.12)
Sanırım o tüm sayfayı çeviriyor. ben sadece tek bir kelime için istiyorum.
0
🌸Gucci
(04.10.12)
yo hayır kelimenin uzerine mouse ile gidince de ceviriyor
ben onu kullanıyorum
0
neira
(04.10.12)
Google translation, chrome extensions sayfasinda ara.
0
i ve been mistreated
(04.10.12)
bende yüklü google translate. ama o ayarı bulamadım nerden sağ tıkla çevirtiyoruz?
0
herbivor
(04.10.12)
(3)

multivitaminler işe yarıyor mu?

silver apple
soru başlıkta
soru başlıkta
0
silver apple
(04.10.12)
ne manada işe yarıyor mu? vitamin ihtiyacını gideriyor evet.
0
neira
(04.10.12)
çoğu yerde vücut hiç kullanmadan geri atıyor, deniyor. bir şekilde ne olursa olsun vücut ihtiyacı olan vitamini alıyor değil mi?
0
🌸silver apple
(04.10.12)
sabah aç karna alırsanız işe yaramıyor zira 5-10 dk sonra kusturabiliyor çoğu insanı.
0
cereal killer
(04.10.12)
(5)

diş arasındakileri çıkaramamak

baris daima
selam diş dostlarıdişim arasına dün tel kadayıf yerken bir şey sıkıştı. Dün geceden beri çıkaramıyorum. Sol üst arka dişlerden birinde olduğundan kürdanla ulaşamıyorum. Diş ipim yok ve fırçalamak da fayda etmedi.Dilimle hissedebiliyorum ama nerede olduğunu kestiremiyorum. Ne yapayım ?
selam diş dostları

dişim arasına dün tel kadayıf yerken bir şey sıkıştı. Dün geceden beri çıkaramıyorum. Sol üst arka dişlerden birinde olduğundan kürdanla ulaşamıyorum. Diş ipim yok ve fırçalamak da fayda etmedi.
Dilimle hissedebiliyorum ama nerede olduğunu kestiremiyorum.

Ne yapayım ?
0
baris daima
(04.10.12)
diş ipi satın alabilirsin
0
neira
(04.10.12)
diş ipi +1
0
goldentitan
(04.10.12)
kullanmayı bilmiyorum ki. :(
0
🌸baris daima
(04.10.12)
esek sipasi
(04.10.12)
yumuşak bir sakız çiğne. çıkmazsa, geçici olarak elinin altındaki temiz bir dikiş ipliğini de kullanabilirsin.
0
oinone pe
(04.10.12)
(7)

Yan flüt çalan bir bakabilir mi?

neira
üflediğim zaman güçlü bir ses çıkıyor ama kesinlikle nota çıkmıyor neye basarsam basayım hep aynı ses.biraz zorlayınca blok flüt çalar gibi 1 2 nota çıkıyor ama ses blok flüt sesi gibi işte.internette de nasıl çalınır, nasıl üflenir doğru düzgün bir anlatım bulamadım.
üflediğim zaman güçlü bir ses çıkıyor ama kesinlikle nota çıkmıyor neye basarsam basayım hep aynı ses.
biraz zorlayınca blok flüt çalar gibi 1 2 nota çıkıyor ama ses blok flüt sesi gibi işte.
internette de nasıl çalınır, nasıl üflenir doğru düzgün bir anlatım bulamadım.
0
neira
(04.10.12)
uzman tv den izledin mi hiç?
www.uzmantv.com
0
calysto
(04.10.12)
bir donem ucundan denemis biri olarak sunlari soyleyebilirim: dudaginizi yanlara dogru geriyorsunuz ve nefesinizi gergin olan dudaklarinizin arasindaki kucuk bir bosluktan vermeye calisiyorsunuz (dudaklarinizi kapatmaya calisiyormussunuz da aradan hava kaciriyormus gibi). ince yatay bir yariktan basincli bir hava cikisi olacak yani. fludu yere tam paralel tutmalisiniz (aynayla denemek faydali). flutteki ufleme deligini de belli bir acida (hafif one dogru) egerek ufleyin, deneyin, havayla deligin bulustugu ve sesi olusturdugu noktayi bulmak icin bol bol ufleyin.
ben bir kitap edinmistim flutle ilgili, giris bolumunde uflemeyle ilgili aciklamalar vardi. bir kitap edinmek faydali olacaktir.
0
freefroglet
(04.10.12)
bir hocadan öğrenirken flütü birleştirmeden sadece üfleme çalışırsın 1 ay.
üfleme flütün temeli. onu çözdükten sonra nota basmak fln zaten kolay.
dahası flütte farklı oktavlarda ve farklı notalarda farklı şekilde üflemen gerek. dudaklarının şekli, boğazının dilinin alacağı şekil, üfleme hızın vs değişir hep.
bence internette aranmak yerine git düzgün bir hocadan birkaç ay ders al.
ki o zaman bile kaliteli bir flütle çalışmıyorsan üflemenin oturması 1 yılı bulur.
0
goldentitan
(04.10.12)
bence de önce bir uzmandan ders al.diyafram çalışman gerek.güzel ses;nefesini kullanmanla dogru orantılı sonuçta.
0
artemiss
(04.10.12)
@calysto, izledim de istediğim bildi yok orada malesef.
@free, dediğin gibi dudağımı gerdiğimde bi nebze daha alakalı bir ses tonu çıktı ama yine de çok zor
@golden, flüt arhey marka. babam bunun çok kaliteli bir şey olduğunu söylüyor. kendisi eline her aldığı enstrümanı çalabiliyor ama bana gelince tık yok. gösterdiği yapıyorum olmuyor. ders almam şu an için mümkün değil bu nedenle internete başvuruyorum :(
0
🌸neira
(04.10.12)
Ambuşur denen dudak koyma kısmına alt dudağını yerleştir. yalnızca alt dudağını ger (yani gülümser gibi olma) ve 45 derecelik bi açıyla karşı duvara üflemeye çalış. Anlatması çok zormuş ya
0
marisa
(04.10.12)
ben flütte sorun var sandım sanırım uygun pozisyonda yerleştirmedin dudağını, anladım. kolay gelsin :)
0
calysto
(04.10.12)
(11)

bu saatler gerçek mi?

messimessibuadamneyinnessi
http://mgid.com/mg4291.htmlgerçekse nasıl ulaşırım bunlara.fiyatı önemli değil.
mgid.com

gerçekse nasıl ulaşırım bunlara.
fiyatı önemli değil.
0
messimessibuadamneyinnessi
(03.10.12)
saatler gerçek olabilir bir kaç modelini sahibindende filan görmüştüm de fiyatlar sallama muhtemelen.

edit: zaten foxaza.com'a yönlendiriyor "Free shipping: World wide" ibaresi de var ama doğru mu bilemedim. ayrıca led saat olarak aratırsan benzer sonuçlar bulabilirsin Türkiye'de alabileceğin.
0
lunedor
(03.10.12)
1 2 tanesini dealextreme de gördüm ama onun dışındakiler gerçek olmayacak kadar uçuk
0
neira
(03.10.12)
fiyatı salla ya.
saatler şahane.
nasıl buluruz? sahibini salla. orası amele kaynıyor.
şu resim aratma olayı vardı.
belki oradan çıkar?
0
🌸messimessibuadamneyinnessi
(03.10.12)
gerçek sanırım, mavi ışıklılardan görmüştüm bir saat sitesinde.
0
9kuyruklukedi
(03.10.12)
birkaçını dealextreme.com gibi çin sitelerinde görmüştüm. Ayrıca ebay'den de bulunabilir.
0
rodriguez2
(03.10.12)
dx.com tarzında bir site, çin malı tüm dünyaya ücretsiz kargo ile gönderiyorlar, gelmesi 2-3 haftayı bulabiliyor.
0
Ramiegovic
(03.10.12)
sayfa her seferinde değişiyor.
ilk gördüğümde full saattler vardı ya la.
0
🌸messimessibuadamneyinnessi
(03.10.12)
stumble da gezerkende çok denk geliyorum böyle saatlere, tahminim konsept yada sınırlı üretim ürünlerdir, ebay yada amazondan bulunur ancak varsa eğer
0
hasmetizm1
(03.10.12)
şuraya bir bak istersen
www.pazarizyon.com
0
lunedor
(04.10.12)
Saatlerin ustundeki markalara bak. sadece birini arattim ve sonuc:

www.breguet.com
0
atmosphere
(04.10.12)
www.luxurybazaar.com
rastgele birisinin fiyatı= 175000$
luxwatch.ua
bir diğeri= 35.500 euro.
0
a different dimension
(04.10.12)
(2)

Yarın ankarada yürüyüş var mı?

yatagants
Savaşa karşı ?
Savaşa karşı ?
0
yatagants
(03.10.12)
sphotos-h.ak.fbcdn.net
ankara yok da istanbul var
0
neira
(03.10.12)
(12)

Gençlerin bomboş olması?

baps
sosyal medyaya baktığınızda savaş ilan eden bir sürü genç insan var. bilip bilmeden yazıp çiziyorlar. kimisi askere tekrar gidermiyim, beni de çağırırlar mı derdinde. birde ben bir kurşun sıkmam diyenler. nedir bu boş zihniyet aptallık ne zaman bu hale geldik bu gençler mi atatürk'ün emanet ettiği?
sosyal medyaya baktığınızda savaş ilan eden bir sürü genç insan var. bilip bilmeden yazıp çiziyorlar. kimisi askere tekrar gidermiyim, beni de çağırırlar mı derdinde. birde ben bir kurşun sıkmam diyenler.

nedir bu boş zihniyet aptallık ne zaman bu hale geldik bu gençler mi atatürk'ün emanet ettiği?
0
baps
(03.10.12)
ne atatürk'ü ya?
600 yıllık osmanlı devleti'nin torunlarıyız biz.
neyi kime emanet ediyor allah aşkına?
gençlerin bu hale gelmesi ise popüler kültür.
yok alex yok fb yok facebook yok şu yok bu.
e haliyle sığır bir nesil yetişiyor.
0
messimessibuadamneyinnessi
(03.10.12)
gençliğin gidişi gidiş değil ama yine de hakaret içeren kelimeler kullanmak doğru gelmiyor bana.
0
japon askeri
(03.10.12)
bi tiananmen katliamı da biz yaşamayalım diye olabilir
80 darbesinden sonra pıstı herkes
kimse çıkıp hakkını arayamaz oldu
anca kedi köpek

tartışma yaratacak bir şey demedim kimse vay efendim kedi köpek dedi demesin lütfen
0
neira
(03.10.12)
genelleme yapmasanız iyi olur aslında. bu ülke adına bir şeyler yapabilmek için uğraşan gençlerin sayısı da azımsanacak sayıda değil, dikkat.
0
vedatchilipeppers
(03.10.12)
atatürkü sevmekle askerliği sevmek farklı şeyler, genellemen çok saçma olmuş
0
hasmetizm1
(03.10.12)
o gençler kendi kendilerine o hale gelmedi ya.
ülkenin yarısı cahil. çocuklarını da cahil yetiştiriyor elbet.

bence savaş istememek normal eğer onu kastediyorsan. insanların yuppi savaş çıkacak modunda olmaını ben asıl anlayamıyorum.
0
goldentitan
(03.10.12)
Bence bu boşluk genelde vardı şu an sosyal medya sayesinde gözümüze sokulabiliyor o kadar, eskiden herkes süper kültürlü değildi sadece biz herkesin fikrine bu kadar kolay ulaşamıyorduk.
0
lunedor
(03.10.12)
Gençlerin çoğu bomboş evet. Çünkü anne babaları da boştu, öğretmenleri de boştu, gittikleri her yerde boşluklar vardı. Yazık ki onlar bu boşlukta rahatlar.
0
solo
(03.10.12)
alakası yok
bu kadar insan kedi köpek için yürüdü (yanlış anlaşılmasın tabi ben de istemem hayvanların zulüm görmesini) ama kimse kendi için yürümüyor
çünkü korkuyoruz
0
neira
(03.10.12)
Sen çok mu zekisinde bu şekilde bütün gençliği eleştirebiliyorsun ?

Önce, dön bir kendine bak, şu yazdıklarına bak.
0
disfircasiyimben
(04.10.12)
@messimessibuadamneyinnessi ben türkmen kökenliyim yani senin atam dediğin adamların kökünün beraber olduğu insanlardanım bugün aydınlandım neden etrak-ı bi idrak türk dedilerini o 600 yıllık rum ermeni rus karışımı atalarının bizlere. memleketin anasını belleyen aynı osmanlı değilmiş gibi gelmiş atatürke sövüyorsun osmanlı olmaktansa moğol olurum anadoluyu dağıtan. osmanlı kucağında bulmadı bu toprakları selçuklular vardı ondan evvel anadolu beylikleri vardı ulan ne adamlarsınız arkadaş atatürke nasıl söveceğinizi küçük göreceğinizi şaşırıyorsunuz sizin gibileri görünce bu ülke yok olsun dağılsın parçalansın istiyorum size acı gerek birinin değerini anlamanız için amk. neye hakkınız var ki mustafa kemalin ve onun ordusunun sizlere bıraktığı ülkeye sahip olacaksınız al senin ağababaların yüzünden binlerce asker öldü pkk lılar kendilerini bok sanıyor suriyeyle savaşa giriyoruz yeni osmanlıcıların beyni bu kadar alayınız mı aynı olur ya. allah sizi bizden kurtarsın ölseniz bir bardak su vermem amk. sizin gibi kadir kıymet bilmeze kalacağına bu ülke düşman eline düşsün nankörler.
0
hayvan gibi yazar
(04.10.12)
o değilde, askerliğini yapmış gelmiş kişilere bile gerek yok bence.

he gençler sığırmı? evet öyle.
hatta ben 2009 da askerlik yapmış bir genç olarak şunu belirtmek isterim; yaşıtlarımın ve altındaki insanların bu kadar da aptal, boş olabileceğini bilmiyordum askere gidene kadar.

lakin şöyle de ilginç bir şey var ki; uzun dönem, kısa dönem farketmiyor, askerdeki bir insanı içtima'ya çağır savaş var, hepiniz ölebilirsiniz.. kimler geliyor askere dediğin vakit, hepsi gelmeye can atan bir şekilde.

böyle de birşey var.
0
nate fisher
(04.10.12)
(6)

Savaş mı çıkıyor?

yatagants
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/21617637.asphttp://www.hurriyet.com.tr/gundem/21617056.asphttp://www.hurriyet.com.tr/gundem/21617655.asphttp://www.hurriyet.com.tr/planet/21617127.asphttp://www.hurriyet.com.tr/planet/21617565.asp
0
yatagants
(03.10.12)
Evet
0
scuderia
(03.10.12)
Hayır
0
hocam fazla egon var mi
(03.10.12)
Belki
0
neseranni
(03.10.12)
yandık. eyvah eyvah.
0
fauxhumanitas
(03.10.12)
bu boktan ekonomiyi kurtaracak bir şey lazım. çıkma olasılığı yoksa da çıkacak. savaş ekonomisi lazım.
0
bu nick tam yirmi alti karakter
(03.10.12)
adamlar ince eleyip sık dokudu. yazdıkları senaryoda savaş varsa bu olacak. sıçtık diyorum kısaca. daha fazla şey diyemiyorum gg oluyor.
0
neira
(03.10.12)
(9)

Star Wars hayranları çok önemli bir sorum varrr

sadun.net
Benim için çok büyük bir utanç kaynağı , evet star warsların hiçbirini izlemedim. Şu an izlemeye karar verdim. Ancak;Bildiğim kadarıyla filmlerin çekim sırası hikayeye paralel değil de karışık gitmiş değil mi?1) Sizce çekim tarihine göre mi gideyim yoksa senaryo düz olacak şekilde mi?2) Senaryo hang
Benim için çok büyük bir utanç kaynağı , evet star warsların hiçbirini izlemedim. Şu an izlemeye karar verdim. Ancak;

Bildiğim kadarıyla filmlerin çekim sırası hikayeye paralel değil de karışık gitmiş değil mi?

1) Sizce çekim tarihine göre mi gideyim yoksa senaryo düz olacak şekilde mi?

2) Senaryo hangi film sırasıyla gidiyor?
0
sadun.net
(03.10.12)
hiç izlemediysen henüz 2 kez izle tüm 6 filmide

ilk izleme sıran 1-2-3-4-5-6 şeklinde olsun
ikinci izleme sıranda 4-5-6-1-2-3 şeklinde
0
mortac
(03.10.12)
2-) 4-5-6-1-2-3 filmdeki zaman akışına göre böyle bir sırayla gidiyor.

1-) bu soru soru bir çok insanın kafasını kurcalıyor. ben olsam "bir bildikleri vardır" diye düşünür, çıkış tarihine göre izlerdim.
0
hollowlife
(03.10.12)
asuahsuashuda bu soruyu ben sorduğumda herkes daşşak geçmişti "duyuruda da ilk kez soruluyor canım" diye :) harbi komik oluyormuş la. şahsi fikrim, bu seri hangi yayın sırasıyla yayınlandıysa sende öyle izle, eskiden yeniye yani. sonuçta bu şekilde efsaneleşti :)
0
fatihdr
(03.10.12)
4-5-6-1-2-3. Ben 123456 diye gitmistim o gorsel efektlerden sonra eskiler o kadar hos gelmiyor gozune.
0
enchantress
(03.10.12)
hiç izlemediysen henüz 2 kez izle tüm 6 filmide

ilk izleme sıran 4-5-6-1-2-3 şeklinde olsun
ikinci izleme sıranda 1-2-3-4-5-6 şeklinde

adamların bir bildiği vardır hakikaten, nasıl çektilerse öyle yap
önce twin peaks dizisini sonra filmini izlemek gibi
imla için özür, copy paste ile bu kadar oluyor
0
neira
(03.10.12)
çıkış tarihine göre izlemeyeceksen hiç izleme arkadaşım. 456123
0
japon askeri
(03.10.12)
1) kesinlikle ve kesinlikle 4 5 6 yı izle, sonra 1-2-3 ü izle, bak 4-5-6-1-2-3 demiyorum, önce 4-5-6 sonra sanki 1-2-3 sonradan çekilmiş gibi, "aa bak şu hani star wars 3 lemesi varya onun öncesini anlatan filmler varmış" tadında izle, yani 1-2-3 yokmuş gibi, her şey 4-5-6 ymış gibi izle, bana güven
0
wayne
(03.10.12)
bence en iyi sonuç için 4 5 6 - 1 2 3 - 4 5 6
0
marionette
(03.10.12)
marionette +1
0
charlesbukowskiineksi
(03.10.12)
(4)

moderatör dadandı?

baps
herke aynı şekilde cevap verdiği halde benim karşılıklı diyalog gerekçesiyle cevaplarımı siliyor. ne yapmalı, nasıl bir hukuki yol izlenmeli?
herke aynı şekilde cevap verdiği halde benim karşılıklı diyalog gerekçesiyle cevaplarımı siliyor. ne yapmalı, nasıl bir hukuki yol izlenmeli?
0
baps
(03.10.12)
aslında moderatör başlığı takip etmiyordur, ispiyonları değerlendiriyordur. sana gıcık biri de sürekli seni ispiyonluyor olabilir.

aynı duyuru içerisinde senin gibi cevap verip de mesajı tek silinen sen isen başka bir cevap bulamadım. keyfi hareket etmiyorlar çünkü.

ben de aylık 1000 dolar alsam ben de keyfi hareket etmem şimdi. (yersen)
0
neira
(03.10.12)
ekran görüntüsünü alıp savcılığa şikayet edin, alsınlar moderatörlüğünü elinden.

şaka bir yana, tam olarak soru neydi, sizin cevabınız neydi, bunlar bilinirse daha sağlıklı cevap verilebilir sorunuza. en azından haksız olup olmadığınız anlaşılır.
0
demcan
(03.10.12)
japon askeri
(03.10.12)
Adam buraların ağası beyler (ve bayanlar) toplanıp el öpmeye gidelim bence.
0
rofl
(03.10.12)
(9)

Amelya

Adram3lekh_
Kızım olursa adını Amelya koyacağım. Sizde nasıl bir his yaratıyor Amelie ya da Amelya?Not: Evcilik oynuyoruz da.
Kızım olursa adını Amelya koyacağım. Sizde nasıl bir his yaratıyor Amelie ya da Amelya?

Not: Evcilik oynuyoruz da.
0
Adram3lekh_
(03.10.12)
am var hacı dayı çok sıkıntı olur okulda filan.

ayrıca çok sikko isim. bak oğlanın ismide çıktı iyisin iyisin.
0
baps
(03.10.12)
de poulain diye devam eder hissi yarattı..

www.imdb.com
0
noisy
(03.10.12)
berbat ötesi
0
neira
(03.10.12)
amele de denebilir sıkıntılı bi isim
0
qwermans
(03.10.12)
amelie de, amelya ne ya?

kiz olursa

paris
berlin
melissa

filan koyardim
0
serabetan
(03.10.12)
hani marjinal bizdik?
amelya ne amk yaa? kamelya koy daha iyi.
0
lorenzen
(03.10.12)
Lan marjinalliğinde miyim ben sevdim ismi uyuz. Adama bak.
0
🌸Adram3lekh_
(03.10.12)
"Amel" ishal demektir, uyandirayim.
0
44
(03.10.12)
Şöyle söyleyeyim. Bizim kızımız olacağı zaman eşimle ne koyabiliriz diye uzun uzun düşünmüştük. Aklımıza gelen isimleri özellikle okulda dalga geçilme kapasitesi olabilir mi testine tutmuştuk. Amelya bu testten geçemez:
* İlk hecesinden ötürü
* Amele'yi çağrıştırdığı için
diğer alternatifleri de diğer arkadaşlar yazmışlar. Siz bilirsiniz.
0
SiyamkedisiZorro
(04.10.12)
(9)

kıza karşı tavrım nasıl olmalı

qwermans
şimdi ben ve hoşlandığım kız var. kızla geçen seneden tanışıyoruz. kız alt dönemden. bazen okula giderken karşılaşıyorduk, yanına gidiyordum ama hiç konuşamıyordum, çok heyecanlanıyordum, ağzımdan kelimeler çıkamıyordu. öyle pek samimiyet yok ortada yani. hep ben onun yanına giderdim. kız beni pek s
şimdi ben ve hoşlandığım kız var. kızla geçen seneden tanışıyoruz. kız alt dönemden. bazen okula giderken karşılaşıyorduk, yanına gidiyordum ama hiç konuşamıyordum, çok heyecanlanıyordum, ağzımdan kelimeler çıkamıyordu. öyle pek samimiyet yok ortada yani. hep ben onun yanına giderdim. kız beni pek sallamıyor gibiydi. kız beni pek sevmiyor gibime geliyordu.
neyse şu an yeni okul dönemindeyiz. alttan 1 dersim var, kız da o sınıfta. şimdi benim bu kıza karşı tavrım nasıl olmalı ki yakınlaşayım? tavrım arkadaşlarıylayken ne olmalı, yalnızken ne olmalı? ne yapmalıyım? nasıl davranmalıyım?
bi de kızlar sizle konuşurken heyecanlanan, konuşamayan erkeğin sizden hoşlandığınızı anlar mısınız?
(kızı çok seviyorum. heyecan problemini de yenersem tam olacak.)
0
qwermans
(03.10.12)
kızın gözünde aptal konumundasın muhtemlen. konuşamayan heyecanlanan tipleri kafadan silerler. boş da değildir o hatun. sen önce konuşmayı öğren normal olarak kız arkadaş edin.
0
baps
(03.10.12)
konuşacaksın arkadaşım. yok heyecanlanıyorum falan geçiceksin bunları. ona söyliyceksin, normalde heyecanlanmam ama seni görünce elim ayağım titriyo çok seviyorum seni ben diyeceksin. anlatacaksın bunları.

yapamıyosan içeceksin öyle yapacaksın. yok yakınlaşayım da bilmem ne, ömür geçiyo lan. sen yakınlaşıcam diye başkası gözünün önünde yer kızı üzülürsün sonra. hadi canım; cesaret cesaret cesaret.
0
spiritus sanctus
(03.10.12)
heyecan problemini yeneceksin en başta. bu kesin.

kıza da hoşlandığını pat diye söyleme. git önce tanış. konuşmaya başla. ne olursa olsun. ders notu olabilir. sınavlarla ilgili soru olabilir. onun zamanını sen ayarla. yani 10 kişi ordayken direk kıza yönelme. arkadaşlarıyla da konuş ayrıca. bir tek ona yazarsan olmaz o da. sonra konuşmanın dozunu arttır. sohbetler falan başlasın tabi. özellikle üst sınıf olduğun için onların gelecek dönemde görecekleri şeyleri anlatırsan ağzına baka baka dinlerler. işte böyle muhabbeti kur. Daha sonra samimi olunca hoşlandığını belli edersin. Baktın olumlu gidiyor açılırsın falan.
0
himmet dayi
(03.10.12)
bir iki haftasonra ders notlarını temize cekicem defterini bir gün ödünc alabiliriyim bahanesini kullan , bu bir iki haftalık sürecte kızın gözünün önünde mümkünse arkasında önünde 2 yanında falan otur. defteri aldıktan sonra gece gercekten notları temize cek ( + puan alırsın ) ertesi günde tesekkur et iade et cok makbule gecti de kahve içmeye davet et ama kantinden ısmarlama kahveyi (:
0
mortac
(03.10.12)
ona kucuk surprizler yap.
0
lorenzen
(03.10.12)
Kız soğuk davranıyorsa ne diye zorluyorsun? Boş ver. Başka kız bulursun.
0
arnold schwarzeneger
(03.10.12)
son soruna cevaben; evet karşımda kekeliyorsa tabi ki anlarım ama anlamamışsam sen de anla ki kız sana ilgisiz.

ama it gibi heyecanlanıp da bunu belli etmemeyi becerebilirsin. bunu için kalp atışlarını duyabilecek kadar sessiz bir ortamda bulunmamalısınız.
0
neira
(03.10.12)
hanimiş benim sincabım? hanimiş benim tırtılım?? bu ne yaaaa? biraz yırtık ol koçum, pij ol biraz, ama abartma. kibirli ol, burnundan kıl aldırma ama abartma. siktir mi yedin? hiç sıkıntı yok, amlı dolu dünyada. ölüm mü var ucunda amk. yüzünü karart ve o kızla çok samimiymişin gibi konuş, espri yap, dalga geç hatta ama abartma. o kadar rahat ol ki, kız etkilensin. öyle utangaç mıy mıy takılırsan üni. hayatın boyu sağ elin ile uyumlu bir birliktelik içine girersin. hadi bakayım, git ve o kızı ayarla dostum. tolk hör layk e çempiyın.
0
fatihdr
(03.10.12)
zor işler bunlar. tenhada görürsen niyetini belli et başka türlü zor sınıftan hatun kaldırmak.
0
hayricik
(04.10.12)
(5)

tshirt boyama

qwermans
çizimim iyidir, denesem mi?ne malzemeler gerekli?malzemeler nereden bulunur?kaça patlar?boyadıktan sonra çıkmaması için ne yapmam lazım?
çizimim iyidir, denesem mi?
ne malzemeler gerekli?
malzemeler nereden bulunur?
kaça patlar?
boyadıktan sonra çıkmaması için ne yapmam lazım?
0
qwermans
(03.10.12)
çıkmaması için yıkama. gerisini bilmem.
0
baps
(03.10.12)
kumaş boyası alman lazım mısır çarşısından
acayip pahalı şeyler
bir de boyalar kabarıyor 3D oluyor t-shirt :)
kuruyunca en ufak bir buruşmada boya kırılıyor o yüzden düşünüp çirkin durmayacak bir şey yapmalı
yıkama kısmından emin değilim
0
neira
(03.10.12)
tshirt markerları var, boyadan daha kullanışlı.
0
odanesi
(03.10.12)
oje !! dene pişman olmazsın , 4-5 sene önce üzerine köz düşürerek yaktığım pahalı - marka t shirt ü yer bezi yapmaya kıyamadığım için ojelerle girişmiştim üzerine.. o markanın tasarım yarışmasından ödül aldım sonrasında öyle fantastik öyle epik bir sonuç çıktı. ne kumaş boyası ne de marker tavsiyem bildiğin ucuz oje.
0
mortac
(03.10.12)
mortac ben seni erkek sanıyordum şu an paradigma değişimi yaşadım.
0
Adram3lekh_
(03.10.12)
(14)

only god can judge me

qwermans
dövmesi yaptırayım mı?
dövmesi yaptırayım mı?
0
qwermans
(03.10.12)
apaçi ise evet.

edit: even god can't judge me yazdır havan olsun.
0
himmet dayi
(03.10.12)
only adra can judge me yazsana la.
0
Adram3lekh_
(03.10.12)
dindarsan yaz tabi manalı sonuçta :P
yok değilsen only women yaz
0
neira
(03.10.12)
çok güzel bir söz ama ne yazık ki çok klişe. yaptıracaksan bile cogunluğun okuyup anlayamayacagı bir dilde yaptır.
0
mortac
(03.10.12)
Çok istiyorsan yaptır. Ben olsam yaptırmam.
0
sesee
(03.10.12)
can't touch this yazdır.
0
japon askeri
(03.10.12)
ya bunu şahinlerin arkasına yazdırıyorlar. emin misin sen?
0
icemanr
(03.10.12)
Only Allah can judge me yazdır Kıvanç Tatlıtuğ gibi.

şaka şaka, yazdırma öyle şeyler apaçi gibi.
0
mor.inek
(03.10.12)
kulaginin arkasına "bari buraya dokunmayın" yaz.
0
ground
(03.10.12)
yaptır çok orjinal bir fikir.
0
clones
(03.10.12)
çok klişe, 10 yıl önce olsa yaptır derdim

bi de
urlybits.com
0
desdinova
(03.10.12)
Yaptirmazsan adam degilsin!
0
plastic_angel
(03.10.12)
ö dövmeyi ekşiduyuru gibi bi yerde takılan kişinin yaptırması trajikomik bence. benim amcam 6 sene hapis yatmıştı, çıktığında o yazıyı dövmeletmişti kendine. kendisine hayran olan akrabam (20 yaşında şimdi) o da dövme yaptırdı, o da "independent" diye yazdırmış koluna 40 cm boyunda.

yani modası geçti o judge bilmem neyin.
0
nate fisher
(04.10.12)
only sibel can judge me yazabilirsin.
0
piotr
(04.10.12)
(10)

gözümün önündeki titreşen C

vejeteryanvampir
yaklaşık 10-15 dkdır sol gözümün önünde kocaman C şeklinde bir titreşim var. C kendi içinde titreşiyor, şu göz yanılması resimleri gibi. neden olabilir? hiç başına gelmiş var mı? doktora acil gitmemi gerektiren bir durum mudur?
yaklaşık 10-15 dkdır sol gözümün önünde kocaman C şeklinde bir titreşim var. C kendi içinde titreşiyor, şu göz yanılması resimleri gibi. neden olabilir? hiç başına gelmiş var mı? doktora acil gitmemi gerektiren bir durum mudur?
0
vejeteryanvampir
(03.10.12)
farkında olmadan güneşe bakmış olabilirsin. korkma hemen ablacım abna bu tip şeyler çok oluyor. perde astarını takip et onlar yürüyo falan :)
0
neira
(03.10.12)
en.wikipedia.org (tahmindir)
0
shirou
(03.10.12)
heh evet perde astarı gibi ama kocaman, neredeyse tüm görüş alanımı kaplayan bir C. ofisteyim, ne güneş ne bişi, birden bire oldu ve hala geçmedi. :(
0
🌸vejeteryanvampir
(03.10.12)
aerosollu bir şey sıktınız mı? ayakkabı kokusu, deodorant vs?
0
marcelorios
(03.10.12)
@marcelorios, yok sıkmadım?
0
🌸vejeteryanvampir
(03.10.12)
geçti şimdi. acaba yine de gitsem mi ki? migrenim yok bildiğim kadarıyla, wikipediada yazan değildir ama orda beynin bilmemne bölümünde oluşur diyor. korktum bir yandan da ama geçtiği için sorun çözülmüştür diye umuyorum.
0
🌸vejeteryanvampir
(03.10.12)
en fazla yarım saat sürdü ve ardından baş ağrısı oldu mu?
0
huzursuz adam sendromu
(03.10.12)
@huzursuz adam sendromu, evet aynen öyle oldu. size de mi oldu? sebebi ne olabilir?
0
🌸vejeteryanvampir
(03.10.12)
ardından baş ağrısı olduysa, baş ağrısı tek taraflıysa auralı migren olma ihtimali çok çok yüksek.

böyle ataklarınız tekrar olursa bir nörologa gidin, migren ataklarını daha çekilebilir hale getirecek ilaçlar, yada atak sıklığını azaltacak ilaçlar önerirler. daha rahat edersiniz.

aura ise eğer gerçekten, endişe etmenize gerek yok.
0
tarcinvemizika
(03.10.12)
auralı migren yaşamışsın, nedeni tüm migren türlerinde olduğu gibi beyin damarlarındaki daralmalar. başlıca sebeplerinin stres, düzensiz uyku ve beslenme ile alakalı oldugu söyleniyor. nöroloğa gittiğinde doktor da büyük ihtimal auralı migren yaşadığını fakat bu semptomların altında daha ciddi bir şey yatmadığından emin olmak için mr ve dopler tetkiki yapılması gerektiğini söyleyecektir.
0
huzursuz adam sendromu
(04.10.12)
(7)

kredi kartı kapattırma?

neira
telefon ile mi kapattırıcam yoksa şubeye mi gitmem gerekiyor bileniniz var mı?müşteri hizmetlerine telefon edip 2 saat hatta beklemek istemediğimden burada soruyorum. ayrıca banka da 25 km kadar uzağımda. bu arada bu kredi kartını normal para hesabı açarken tutuşturdu kadın elime yani hiç kullanmadı
telefon ile mi kapattırıcam yoksa şubeye mi gitmem gerekiyor bileniniz var mı?
müşteri hizmetlerine telefon edip 2 saat hatta beklemek istemediğimden burada soruyorum. ayrıca banka da 25 km kadar uzağımda.
bu arada bu kredi kartını normal para hesabı açarken tutuşturdu kadın elime yani hiç kullanmadım.
0
neira
(03.10.12)
borcun yoksa telefon olur
0
ethros
(03.10.12)
kredi kartımı kaybettim de, yenisini de istemiyorum de. hallolabilir sanki
0
esek sipasi
(03.10.12)
telefonla kartı işleme kapatabilirsin, yani atm'de çalışmaz alışveriş yapamazsın ama ödenmemiş borç varsa ekstre gelir yine.. kart iptali için bankaya gitmen gerekir heralde..
0
shirou
(03.10.12)
hngi banka
0
Sourlimes
(03.10.12)
garanti
0
🌸neira
(03.10.12)
Telefondan kapattırabiliyorsun.
0
kingbulva
(03.10.12)
Telefondan kapattiriyorsun neden meden diyorlar. Yok kapatacagim diye israr ediyorsun. Peki su kadar saat icinde arkadasimiz sizi arayacak talebinizi ilettim cevabi aliyorsun. Biri ariyor bir iki gun icinde 50 lira bonus 100 lira bonus verelim kapatmayin diye. Gerek yok coktan makas ile 20 parcaya ayirdim ben karti diyorsun surec tamamlaniyor.
0
the beyin
(03.10.12)
(3)

Noldu bu gmaile yafu?

siradisi00
Gmailsever gençlik, bu gmail bir donar oldu, bir hata verir oldu çözemedim, feysbuktan daha çok donar mı bir web sayfası yahu? bilgisayarımı yavaşlatıyor diye temel html'ye döndüm, o derece. Şimdi sorular;1) sıkıntı nerde? bende mi gmailde mi? Bendeyse neyi düzeltmeliyim?2) Sıkıntı bende değilse gma
Gmailsever gençlik, bu gmail bir donar oldu, bir hata verir oldu çözemedim, feysbuktan daha çok donar mı bir web sayfası yahu? bilgisayarımı yavaşlatıyor diye temel html'ye döndüm, o derece.

Şimdi sorular;
1) sıkıntı nerde? bende mi gmailde mi? Bendeyse neyi düzeltmeliyim?
2) Sıkıntı bende değilse gmail okumak için bilgisayarıma kurabileceğim bir yazılım önerebilir misiniz? Sakın outlook demeyin, nefret ediyom ondan. Hayatımda ilk kez online olmayan bir eposta kullanımı yaşayacam, çok heycanlıyım. Mümkünse gtalk da üzerinde olan bir yazılım öneriverin a dostlar.

Yardımsever gençliğe şimdiden teşekkürler
0
siradisi00
(03.10.12)
bende ne facebook ne de gmailde donma oluyor. browserın sorunlu olabilir.
0
neira
(03.10.12)
benim gmail düzgün çalışıyor, chrome kullanıyorum.
0
yue
(03.10.12)
yazılım için mozilla firebird'ü önerebilirim, ayrıca bende de donma yapıyor ama bilgisayarımın eski oluşuna bağlıyorum.
0
mindwars
(04.10.12)
(3)

facebook sorusu

neira
facebookta sürekli takip ettiğim bir sayfa var, her gün duvarımda paylaştıkları 3-5 fotoğraf çıkar(dı). bir süredir duvarımda hiçbir bilgileri paylaşılmıyor. grubu beğeniden kaldırıp tekrar beğendim, new feedi de seçtim ama yok, duvarıma çıkmıyor. ne yapabilirim?
facebookta sürekli takip ettiğim bir sayfa var, her gün duvarımda paylaştıkları 3-5 fotoğraf çıkar(dı). bir süredir duvarımda hiçbir bilgileri paylaşılmıyor. grubu beğeniden kaldırıp tekrar beğendim, new feedi de seçtim ama yok, duvarıma çıkmıyor. ne yapabilirim?
0
neira
(03.10.12)
sayfayı beğen butonunun yanındaki butonu kullanarak "interest lists"e eklemenin faydası olabilir..
0
shirou
(03.10.12)
Start an interest list to see a special news feed of related posts.
diyor
önceden bir listem varmış da silinmiş mi anlamadım ki
bu uyarıdan sonra yeni bir liste oluşturmam şart mı yoksa bu haliyle de işime yarar mı?
0
🌸neira
(03.10.12)
önceden bir liste olmuyor, yeni liste oluşturman lazım.. bu arada news feed ayarını "top stories" değil de "most recent" olarak ayarlaman da o sayfanın güncelleştirmelerini görmeni sağlar..
0
shirou
(03.10.12)
(5)

pms hakkında garip sorular

ibomiu
günaydın.şimdi, hiç anladığım sorular değil öğrenmek için soruyorum sadece.1- azizim, bu pms 28 günde 1 tekrar ediyomuş. 2 hafta sürüyormuş.(internetten okuduğum kadarıyla ama hata olabilir. çünkü hemen yanında ateşli kızların beni istediğini söyleyen bi banner vardı. inanamadım.) neyse bunun anlamı
günaydın.
şimdi, hiç anladığım sorular değil öğrenmek için soruyorum sadece.

1- azizim, bu pms 28 günde 1 tekrar ediyomuş. 2 hafta sürüyormuş.(internetten okuduğum kadarıyla ama hata olabilir. çünkü hemen yanında ateşli kızların beni istediğini söyleyen bi banner vardı. inanamadım.) neyse bunun anlamı kızlar ayda 2 hafta ilişkiye girip 2 hafta giremiyor mu?

2-teoride; kız, döllenmemiş yumurtalarını düşürüyor bu dönemde. yani, pms öncesi ya da sırasında biri ile ilişkiye girilse hamile kalmayacak mı? sonuçta yumurtalar düşecek. (evet öyle bir şey pratikte yapılmayacağını biliyorum ama anlamaya çalışıyorum)

3-nasıl takip ediyorlar? 2 hafta süren bu dönemde önemli bi gün mü var asıl takip edilen.. yoksa 2 hafta boyunca mı kanama gerçekleşiyor.

evet pek karşı cinsi keşfetme imkanım olmadı. aklıma takılan sorular hep..

EDİT: pms tıbbi adı sanmıştım dönemden bahsedince. regl demek istemiştim.
0
ibomiu
(03.10.12)
pms kanamanın kendisi değil. öncesindeki sendroma verilen ad. "pre menstrual syndrome"
0
alperz
(03.10.12)
2 hafta nedir ya 2 ile 10 gun arasında degisir o
0
rubiks cube
(03.10.12)
1. pms; pre menstural sendrm demek. yani regl dönemi vücutta yaşanan hormon değişikliği sebebiyle, kadının psikolojisini bozulması, hassas ve duygusal olması. bu dönemde niye ilişkiye girilmesin ki? sen reglin kendisiyle karıştırıyosun onu sanırım. regl döneminde ilişkiye irilmez denir ki bence gerekli hijyenik koşullar sağlandıktan sonra girilebilir. ayrıca pms kesin 2 hafta sürcek diye bişey yok. kişiden kişiye değişir. bende hiç olmaz mesela..

2. gene pms de değil, regl döneminde yumurtalar vücuttan atılır. kadının hamile kalabilceği en uygun dönemim reglin 1günü ile bir sonraki reglin birinci gününün tam ortasındaki 3-4 gündür. yani regli 5 gün süren kadın, 21 günde bir regl oluyorsa 21+5:26 26/2:13 reglin ilk gününden sayarsan 13. gün ve bi öncesi bir sonraki günler hamile kalabilir. buna takvim hesabı denir bir çeşit ilkel doğum kontol yöntemidir. ama riski çok fazladır. 1 günlük gecikmenin bile, 9 ay sonraki kucağınızda sonucunu görebilirsiniz.

3. regl 3-9 gün arası sürer. genelde 20-25 günde olur. azcık hesap kitap yapabilen her kadın kendi periyodlarını tahmin edebilir. ancak bazı kadınların hiç günü şaşmaz, dakikasına kadar tutar, bazı kadınlarınsa 3-5 gün oynar. bu dıurumda hesaplaması zor olur. mevsim gçişlerinde, ağır hastalıklarda, ağır üzüntü ve bunalımlrda bazen çeşitli ilaç kullanımlarında da günler oynayabilir.
0
halanne
(03.10.12)
1.günü kanamanın ilk günü olarak sayılan döngüde 21.gün pms başlar. 28.gün yeniden kanama olur. 21-28 arası bir haftalık dönem hormonal olarak bir dengesizleşme duygusallaşma vs olsan sıkıntılı bir dönemdir. Ovulasyon= yumurtlama dönemi 14. günde olur artı eksi iki gün kadar hamile kalmaya uygun bir dönemdir. Dolayısıyla pms'e denk gelmez.
0
inthechaos
(03.10.12)
1) 2 mi hafta yuh 3 gün sürer regl. bekaretini yeni kaybetiysen ya da bi kastalığın varsa da 10 güne kadar yolu var
2) evet yumurtaları düşürüyor ama bu dönemde zibilyonda bir hamile kalma riski oluyormuş
3) yine aynı cevabı vericem, kanama 3 4 gün sürer. kanama bittikten sonra kimse 28 gün saymaz çünkü genellikle regl başladığı günden 30 gün sonra tekrar olur. yani regl bittiğinde sayamazsın önemli olan başladığı gün. bana hep aynı gün oluyor bu yüzden kafam rahat, oldum mu olucam mı demiyorum. ha ama stres vs düzensiz regl olumunu etkiliyor böylece kimisi 20 gün sonra ya da 40 gün sonra regl oluyor.
pms de güzel bir şeydir. kafana balyozu indirir :)
0
neira
(03.10.12)
(3)

burun estetiği olan var mı?

duduulaş
burnumun üst kemiği çewremdekileri değilde beni rahatsz etcek kadar çıkık :(((küçükken düşmenin etkisiyle olmuş birşey.ameliyat olmak istiyorum nasıl oluyor zor bir süreçmi onu öğrenmk istiyorum ve sigorta karşılarmı....
burnumun üst kemiği çewremdekileri değilde beni rahatsz etcek kadar çıkık :(((küçükken düşmenin etkisiyle olmuş birşey.ameliyat olmak istiyorum nasıl oluyor zor bir süreçmi onu öğrenmk istiyorum ve sigorta karşılarmı....
0
duduulaş
(03.10.12)
sigorta karşılamaz, ayrıca ilerki yaşlarda derin sarkabilir. ameliyat da zor değil ama iyice bir araştırmalısın, öyle her doktora güven olmaz. 3bin falan tutuyor bir de.
0
neira
(03.10.12)
Paran varsa yaptır. Destekliyorum. Ablamın burnunda da vardı yamukluk. Düzelttirdi. 1-2 hafta tamponla dolaşıyorsun. Sürekli temiz tutmak adına günde 2 defa falan deniz suyu sıkıyorsun (özel kutulanmış, ilaç şeklinde), krem falan kullanıyorsun işte. Ama özgüven artırıcı bir operasyondur. Sigorta karşılamaz tabi.
0
himmet dayi
(03.10.12)
oldum, doktorum kankamdı, yardımcı oldu sağ olsun.
sonuçta kemik kırılıyor katır kütür.
beni en çok rahatsız eden şişlikti. gözlerim sulandı, göremez oldum bi yerden sonra, her şey flu. bir de üstüne sinüzit bindi, fakat burunda tampon olunca o sinüsler boşalamadı, alın kemiğini sökesin geliyor falan. acılı süreçler.
3. gün kalktım işe gittim, çalıştım falan, bir hafta kontrol süreci. ama kolay oldu benim adıma, ben de umursamaz bi adamım onun da etkisi olabilir tabi.

sonrasında burunda düşüklük olma olasılığı var imiş, bu ndenle biraz daa kalkık yaptırıp ameliyat sonrası steroid türü kremler kullandım.

Yalnız pahalı bi olay, zenginlere önerilir.
0
siradisi00
(03.10.12)
(4)

film oylama sitesi (imdb dışında)

koy gotune rahvan gitsin
top 250'de çoğunlukla 50 senelik filmler mevcut ve amerikan sineması çoğunlukta. ben dünyada çekilmiş en iyi filmleri izlemek istiyorum böyle bir site var mı ki güncel ve en iyi filmleri objektif bir şekilde puanlayan?
top 250'de çoğunlukla 50 senelik filmler mevcut ve amerikan sineması çoğunlukta. ben dünyada çekilmiş en iyi filmleri izlemek istiyorum böyle bir site var mı ki güncel ve en iyi filmleri objektif bir şekilde puanlayan?
0
koy gotune rahvan gitsin
(03.10.12)
rottentomatoes
metacritic
0
ermanen
(03.10.12)
ben sormuştum zamanında.
eksiduyu.ru
0
kekec salman
(03.10.12)
filmadami.com var
imdbden liste almış, oradan izlediğin finlmleri işaretleyebiliyorsun vs.
0
neira
(03.10.12)
www.icheckmovies.com
kullanışlıdır, aradğınız her hangi bir türde listeler mevcuttur.
0
ramagic
(03.10.12)
(4)

Puzzle zorluk derecesi?

agustosba
Pek sevgili puzzle severlerAşağıdaki linkte yer alan puzzlea zorluk derecesi olarak 1'den 5'e kadar ne desek?(1-cok kolay 5-cok zor)https://www.google.com.tr/search?tbm=isch&source=mog&hl=tr&gl=tr&client=safari&tab=wi&q=cafe%20ravello&sa=N&biw=320&bih=396#i=5Düzeltme: puzzle 1000lik
Pek sevgili puzzle severler
Aşağıdaki linkte yer alan puzzlea zorluk derecesi olarak 1'den 5'e kadar ne desek?

(1-cok kolay 5-cok zor)

www.google.com.tr

Düzeltme: puzzle 1000lik
0
agustosba
(03.10.12)
kaç binlik olduğuna göre değişir. binlik ise zorlanmam
0
neira
(03.10.12)
1000'lik ise kolayla orta arası bir zorlukta benim için.
0
9kuyruklukedi
(03.10.12)
2-kolay
0
pms mode on
(03.10.12)
yapmakta zorlanırsan bana ver ben seve seve yapıp sana veririm =)
0
esek sipasi
(03.10.12)
(9)

home alone

neira
evde yalnız ve korkan biri olarak şu an baykuş mudur nedir bilemedim blok flüt üfler gibi ses çıkıyodemin de bi şangırtı oldu gittim baktım bişi yokama hayvan (umarım hayvandır) ciddi bağırıyo şu anne bu?var mı böyle susmayan bi baykuş?
evde yalnız ve korkan biri olarak şu an baykuş mudur nedir bilemedim blok flüt üfler gibi ses çıkıyo
demin de bi şangırtı oldu gittim baktım bişi yok
ama hayvan (umarım hayvandır) ciddi bağırıyo şu an
ne bu?
var mı böyle susmayan bi baykuş?
0
neira
(03.10.12)
Var tabi de baykuş diyince aklıma bir film geldi. Aman izleme, aman birisi söylerse fragmanına bile bakma. Aklın çıkar gece gece.
0
reyals
(03.10.12)
puhu gibi bir baykuş türüdür ama başka da ses çıkarmazlar.
0
ground
(03.10.12)
deprem alameti olabilir . ege de cok deprem oluyor marmaris bodrum tarafları dikkatli olsun .
0
mortac
(03.10.12)
hemen git sev onu panpa.

www.youtube.com
0
nedensizce
(03.10.12)
şimdi bu cümleleri tekrar ediyoruz kendi kendimize:
o bir kuş.
kendine has bir ötüşü var.
dışardaki kuştan bana bir zarar gelmez.
0
9kuyruklukedi
(03.10.12)
the fourth kind
www.imdb.com

edit: 3 harfliler okey de uzaylılar okey değil mi yani? olayın anlam ve önemine uygun film önermek istedim sadece. baykuş da var filmde :)
0
ermanen
(03.10.12)
hiç dalga geçilecek durum değil ben korkuyorum şu an
habire tıkırtılar geliyor dışarıdan
bütün pencereleri kapattım o derece
kuştue dimi?
0
🌸neira
(03.10.12)
3 harflilere dikkat !!!
0
mortac
(03.10.12)
anadoluda baykuş hakkında pek iyi konuşulmaz panpa. kendine dikkat et!!!111111
0
ssge
(03.10.12)
(11)

sözlük'te gran torino başlığına bakar mısınız?

kisa bisey olsun istemistim
bildiğin boş entry. nasıl oluyor da oluyor? bir şeyler yazıyorsa ben neden göremiyorum?(bkz: gran torino)aynen şöyle görüyorum: http://imageshack.us/a/img441/497/granre.jpg
bildiğin boş entry. nasıl oluyor da oluyor? bir şeyler yazıyorsa ben neden göremiyorum?

(bkz: gran torino)

aynen şöyle görüyorum: imageshack.us
0
kisa bisey olsun istemistim
(02.10.12)
f5'e basın.
0
marcelorios
(02.10.12)
bende de boş görünüyor.
0
vartuhi
(02.10.12)
bende entry görünüyor. aha bu da caps.

dikkat spoiler var entryde

i.imgur.com
0
kabiz kugu
(02.10.12)
@ marce

f5 ne alaka? 2-3 defa gran torino yazıp getir derim yine bir şey olmadı...
0
🌸kisa bisey olsun istemistim
(02.10.12)
moondalina
(02.10.12)
116. 8.4 mu? ford icin ok ama film etmez haci. en tatli yani sue olan film. --spoiler-- hikayede sue'nun eski nesesinin yerine geldigini gosteren hic bir isaret verilmemesi uzucu olmus. filmin sonunda yan koltukta sue arkada daisy olmaliydi. ayrica madem bu kadar ford fetisiyiz daisynin patilerine corap agzina da agizlik takilmaliydi ki dosemeler mahvolmasin.--spoiler--
0
japon askeri
(02.10.12)
ya biri açıklasın bu durumu, yalnız da değilim hem? nasıl bir bug'dır ya bu? ya da bug mıdır? nedir ya nedir!?
0
🌸kisa bisey olsun istemistim
(02.10.12)
giri sahibini 'troll' listesine eklemiş olabilirsin. veya reklam engelliyeci vb. eklentiler kullanıyorsan, bi ihtimal 116. entrylerin hepsini de almıyor olabilir. çünkü reklam eklentileri normalde sözlük temasında işlemiyor, kodla ekliyorlar reklamları.
0
moondalina
(02.10.12)
hayır troll'lere eklemedim. listem boş.

başka başlıklarda 116. entry'ler sorunsuz görünüyor.
0
🌸kisa bisey olsun istemistim
(03.10.12)
ekşi++ yüklü ise ondan dolayı. spoiler olayı işi bozmuş.
0
kivanc1
(03.10.12)
daha önce de böyle bir soru sorulmuştu. bazen oluyor böyle buglar. ölü taklidi yapınca geçiyor.
0
neira
(03.10.12)
(2)

Beyaz Eşya Sticker'ı

djarwi
İçinizde bundan alıp kullanan ya da kullanılmış bir beyaz eşya görmüş olan var mı?neira-> Böyle bir ürün olduğunu biliyorum. Annemin bulaşık makinesi için almayı düşünüyorum(örnek olarak verdiğim resimdekini değil). Acaba düzgün yapıştırmak çok zor olur mu diye kafama takıldığı için burda sormak ist
İçinizde bundan alıp kullanan ya da kullanılmış bir beyaz eşya görmüş olan var mı?

neira-> Böyle bir ürün olduğunu biliyorum. Annemin bulaşık makinesi için almayı düşünüyorum(örnek olarak verdiğim resimdekini değil). Acaba düzgün yapıştırmak çok zor olur mu diye kafama takıldığı için burda sormak istedim.
0
djarwi
(02.10.12)
bence öyle bir ürün yok
adam almış kendi bastırmış sonra da yapıştırmıştır
0
neira
(02.10.12)
neira, öyle ürünler var. bak bu da linki, www.duvarsticker.com

ben de kullanmayı düşünüyorum.
0
oinone pe
(02.10.12)
(8)

Loto çıksa nasıl yatırım yapardınız?

winston insani
Merhabalar. Soru başlıkta, başlık soruda, fes başıma.
Merhabalar. Soru başlıkta, başlık soruda, fes başıma.
0
winston insani
(02.10.12)
gayrimenkul
0
neira
(02.10.12)
para miktarina bagli.

10 bin ciksa tatile gidderim.

100-200 bin olsa bankaya atar okulum bitince rahat ve güzel bi risk sermayesi yaparim

500 bin, harvarda master parasi yaparim.

10 milyona, okul mokul birakir ticarete girerim.
0
serabetan
(02.10.12)
onda birine iş kurardım. onda birine harcamak(araba, seyahat, eş dosta yardım) için bankaya koyardım. geri kalanla gayrimenkul alıp kiraya verirdim.

düdüt: çıkan para 2 milyon gibi hayal edildi.
0
el magico
(02.10.12)
yarısını yardım kuruluşlarına bağışlarım tarzı bi yalan söylemeyeceğim,kimse bağışlamaz aramızdan bunu biliyoruz.

çıkan para 2 milyon civarı bişey ise hem kendime hem aileme ev alırım sonrasındada eksiklerimi kapatırım,fazlasını bankaya koyarım. gözüm dönmez diye tahmin ediyorum. dönmez lan tabi 2 milyon çokta büyük değil.

edit: şu anda çıksa fena olmaz ama,sürünüyo gibi bişeyim bu aralar ehhehe
0
GibsonRules
(02.10.12)
alayını hayır kurumlarına bağışlardım. kumar ve şans oyunları konusunda hassasum. yalnız ele geçen paranın miktarı ile iradeye sahip olma yetkinliği doğrı oranda artacağı için bekara karı boşamak kolaydır.
0
japon askeri
(02.10.12)
Cikmasi beklenen miktar : 1 milyon lira

Yapilacaklar: 250-275bin lira bandinda uc ev alinir. Kira getirileri ortalama 900olsa ayda 2700lira kazanirsin.
150bin lira civarina araba.
Kalan para da ihtiyac olmasi durumunda kullanilmasi icin bankaya.

O kafar ekonomi dersi aldim, hala gayrimenkul diyorum :( bu kadar rahat , riski sevmeyen insanim :D
0
fakyoras
(02.10.12)
bankaya yatırır faizini yerim ne uğraşıcam ev mev
0
fuzuli
(02.10.12)
istanbul'da ev alırdım. ben böyle hızlı artan birşey görmedim arkadaş ya. e6 kenarında sırf site içinde diye 500-600 evler.
0
bu da nokta
(02.10.12)
(17)

siz olsanız ne yapardınız?

feridunbitir
nişanlım haftasonu arkadaşı tarafından organize edilen bir maskeli baloya davet edilmiş. kız kardeşiyle birlikte. sonuçta er kişi olarak bu durum hoşuma gitmedi, gitmeni istemiyorum dedim. o da "bana güvenmiyor musun?" hem tanıyorsun davet eden kızı diyor. siz olsanız ne yapardınız? evet kimseye güv
nişanlım haftasonu arkadaşı tarafından organize edilen bir maskeli baloya davet edilmiş. kız kardeşiyle birlikte. sonuçta er kişi olarak bu durum hoşuma gitmedi, gitmeni istemiyorum dedim. o da "bana güvenmiyor musun?" hem tanıyorsun davet eden kızı diyor. siz olsanız ne yapardınız?

evet kimseye güvenmiyorum, sonuçta kimse babamın oğlu/kızı değil.

not: en az 20 yıllık arkadaşlıkları var. sözlük nicki ile bunları yazmak istemedim..
0
feridunbitir
(02.10.12)
sorun olacağını sanmıyorum. zaten o tür davetlere gidebilen birisi belli ki. yanında kız kardeşide var.
0
nemo problemo
(02.10.12)
Ben bırakır ben alırdım. Çok geçe kalmasına da izin vermezdim. Slutty giyinmesine de izin vermezdim.
0
eleventh american esme has met
(02.10.12)
neden davet edilmediğimi düşünür birazcık alınganlık yapar, sonra da nişanlımın benden benim dışımda da bir özel hayatı olduğunu düşünüp saygı duyardım.
0
neira
(02.10.12)
kimse babamın oğlu/kızı değil demişin de bu devirde en baş babana güvenmiceksin zaten sonra gelsin oğulları ile kızları. Neyse konuya gelince gönderme bence ama onu ikna etmen lazım. Gidin o akşam güzel bi yerde yemek yiyin ki o partiyi eksin. Yoksa sadace GİTME demek yetersiz kalır.
0
sivil admin
(02.10.12)
bu arada:

maskeli balo nedir ne değildir konuyu azıcık açsanız?

yani evet maske var balo var da içerik nedir? olay nedir?
0
4ekim
(02.10.12)
böyle şeyler üzerine düşünüp hayatınızı doldurmayınız. bırakın yaşasın insanlar hayatını. nişanlınız olması onun bireyselliğini değiştirmiyor. lütfen.
0
ziggypop
(02.10.12)
bu kafa yapısı meselesi biraz.

nişanlımın/sevgilimin maskeli baloya gitmesini ben de istemezdim.
ama ben de o gelmeyecekse maskeli baloya gitmezdim zaten.
gerçi kız kardeşiyle gidecekmiş, ama maskeli balo konsept olarak herkesin birbirine ilgi gösterebildiği bir yer.
yani herhangi bir arkadaş toplantısı falan değil.

bunu kendi kendine düşünemeyen birine neden istemediğinizi ve rahatsız olduğunuzu anlatmanız zor.
sıkıcı, tutucu, kıskanç, boğucu vb. olduğunuzu düşünebilir.

+

nişanlı olduğunuz için ilişkiniz resmiyet kazanmış demektir.
normalde çift olduğu bilinen insanlar bir yere tek tek davet edilmez.
yani bir düğüne "x ve eşi/ailesi" diye davetiye gönderilir mesela.
ki düğün abartılı bir örnek.

sizin davet edilmemeniz de biraz saçma olmuş.
tabii durumunuz herkes tarafından bilinmiyorsa bir şey diyemem.

herhangi bir parti falan olsaydı o kadar da üstünde durulacak bir şey olmayabilirdi, ama işte maskeli balo ortamı işi bozuyor.
0
blatta hiberna
(02.10.12)
@acemikedi: kendisi davet edilmediyse nasıl gitsin ki? nişanlım davet edilmiş diyor.

bu sefer davet edilmediği yere gidip, "kadınımın başında dururum" gibi bir mesaj vermesi de hem medeniyetsizlik, hem de kızı ezen bir hareket olur.

feridunbitir'in davet edilmemiş olması partiyi düzenleyenin ayıbı.
yani artık çift olarak gitme ihtimalleri yok bence.
0
blatta hiberna
(02.10.12)
hocam maskeli balo değil mi - tanınmayacak şekilde - tak maskeni git sen de girişte de isim isim davetliye bakmıyolardır heralde maskeli balo lan bu
0
adam
(02.10.12)
güyaa seçkin kişilerden oluşan birilerinin organizasyonu.

* neden çağrılmadım sorusunun cevabı yok?
* sen olsan ne yapardın ben böyle bir davet alsam dediğimde, sen zaten çıkıyorsun diye çemkirdi. (onunla olduğumdan beri tanımadığı bitek arkadaşımla çıkmadım, ayda bir arkadaşlarla erkek erkeğe meyhaneye gidiyoruz.)
* kimin kime yazdığı belli olmayan, bir sürü gevşeğin katıldığı bir yere göndermem dedim, çok tv izliyorsun dedi.
* çağıran arkadaşı da nişanlı, onun sevgilisi ne diyor buna, o gelmiyor mu dedim, demekki sallamıyor dedi.
* bir gece önce kız kıza meyhaneye gidecekler, lise tayfası ağzımı açmadım. (boş boş konuşacak piçler sussun diye yazıyorum bunu.)

kısacası gitmeyeceksin dedim son söz. odun demiştir içinden ama umurumda değil. tribe bağlayacağı da kesin.
0
🌸feridunbitir
(02.10.12)
39uncu haramiye katılıyorum. balo dediğimiz organizasyonlara insanlar eşleriyle çift olarak giderler. fakat ne sikim bir şey ki maskeli balo denen yere kız kardeşle gidiliyor. sen de git diyolar da boşver abi. bu konularda zaten hiç sakin davranamıyorum, ben olsam maskeli balo da ne!? derdim. böyle balolara gidesin varsa evlilik bizim için erken herhalde sen keyfine bak deyip üstüne tek laf ettirmezdim.

blatta hiberna da gayet aklıselim bir analiz yapmış.
bir edit daha: helal hacı çok iyi demişin. bırak odun desin.
0
klark
(02.10.12)
asla göndermezdim. bi gün önce rakı icecekler m,llet konusmasın diye bişey demedim diyorsun da sanane arkadas milletten. ne düşünürlerse düşünsünler. rahat edemeyeceğin bir ortama göndermek zorunda değilsin.
0
asilsiz suclama
(02.10.12)
adam'a katiliyorum, git venedik maskesi veya baska biseyle, kapidakine ver almazsa 100tl sadece uzaktan takip et.
0
kreider
(02.10.12)
Hacı nedemek yani nişanlınsa bireysellik falan bence hikaye aga benim nişanlım bensiz maskeli baloya gidicek madem maskeli balo beni niye götürmüyor yani sorulması lazım balonun içinde ne varki sen gitmiyon ag oldu ag 20 yıllık arkadaş diye verelim hatunlarıda tövbe tövbe.

@39 uncu harami'yi destekliyorum güzel yazmış :=))
0
memnun1
(02.10.12)
resmiyete dökülmüş nişanlın var ondan sorumlusun ilerde kocası olucaksın örf ve adetlerde bu tarz şeylere yer yok agırlıgım olsun diyorsan uygun dille izah et yollama
0
firari11
(02.10.12)
ama bu tarz şeyler bizde sıkıntı degil diyosan ozaman sölicek laf yok bugun baloya izin verirsen yarın baska seyle gelir izin vermezsen busefer ama baloya yolladıydın der önüne gecemezsin bu işin
0
firari11
(02.10.12)
maskeli balo nesi burası amerika mı bu ne amalelik diye haykır.. sonra oturup beraberce gözleri tamemen kapalı adlı filmi izleyin .
0
taylor durden
(03.10.12)
(4)

leyla ile mecnun göndermeleri

vizdilva
ekip daha öncesinde, dizideki göndermelerin -özellikle büyük eserlerden alıntıların- insanları bir şeyler okuyup/izlemesine aracı olmasını istediklerinden bahsetmişti. bundan yola çıkarak, ve de yapılan gönderme veya alıntıyı, referans eserini bilmediği için anlayamayanlar için 'gönderme veri tabanı
ekip daha öncesinde, dizideki göndermelerin -özellikle büyük eserlerden alıntıların- insanları bir şeyler okuyup/izlemesine aracı olmasını istediklerinden bahsetmişti. bundan yola çıkarak, ve de yapılan gönderme veya alıntıyı, referans eserini bilmediği için anlayamayanlar için 'gönderme veri tabanı' ve/veya 'bu bölümü izlemeden önce bunlara göz atabilirsiniz' şeklinde bir sözlük başlığı veya buna benzer bir oluşum sizce nasıl olur?

not:eğer böyle bir şey zaten mevcut ise, öğrenmeyi isterim haliyle:)
0
vizdilva
(02.10.12)
youtube a leyla ile mecnun göndermeleri yazınca 3 4 tane video çıkıyor hepsinin de açıklaması var
0
neira
(02.10.12)
benim hatırladığım kadarıyla ismet özel, sezai karakoç, yahya kemal'den alıntılar olmuştu. ayrıca yavuz'un sevgilisine okuduğu kitaplar vardı, onların zaten kapakları görülüyordu.
0
tedirginlik hucresi
(02.10.12)
mesela, filmlerden birine atıf yapılıyor. filmi izlemeyen adam için iş zor. dizi yayınlandıktan sonra bilenler 'şu filme bir göz atın' diyebilir.
0
🌸vizdilva
(02.10.12)
neşet ertaş'ın ölümünden bir gün önce de neşet baba'ya gönderme vardı:

"ben adam kaçıracak olsam zaten neşet ertaş'ı kaçırırım. zaten kaçırmama da gerek kalmaz. kalender adam. rica edersin, gelir, o çalar sen söylersin..." gibi birşeylerdi...
0
tezumomikuari
(02.10.12)
(5)

tıcketımı kaybettım

duduulaş
tıcketimi kaybettim.nereye başvurmalıyım ve ne kadar zaman içinde gelir bilen varmı :(((
tıcketimi kaybettim.nereye başvurmalıyım ve ne kadar zaman içinde gelir bilen varmı :(((
0
duduulaş
(02.10.12)
iş yerinde personel işlerinden sorumlu kişiyle görüş, o halleder.
0
hosein
(02.10.12)
icindekiler gider yalniz gecmis olsun. ay basi olmasi da daha buyuk bir sanssizlik
0
crucio
(02.10.12)
ne ticket i?
0
serabetan
(02.10.12)
ticketın smart ise hiç üzülme hemen içini boşaltıp yeinisini verirler
gerçi biraz zaman alı ama
0
neira
(02.10.12)
içindekiler harcanmadıysa gitmez.
0
enkolaykullaniciadi
(02.10.12)
(8)

Doğru düzgün bir ilişki sahibi olamamak

kalpteki delik
neden olmuyor?şans mı böyle şeyler acaba? etrafta ne kadar güzel mutlu çiftler var...ben niçin böyle mutlu birliktelik içinde yer almadım hiç.oturup düşünüyorum yanlış yaptığım bir şeyler olmalı... ama inanılmaz hoşgörülü ve genellikle sabırlıyım. hayatta kimseyi üzmemeye çabalıyorum.basit saçma bir
neden olmuyor?

şans mı böyle şeyler acaba? etrafta ne kadar güzel mutlu çiftler var...
ben niçin böyle mutlu birliktelik içinde yer almadım hiç.

oturup düşünüyorum yanlış yaptığım bir şeyler olmalı... ama inanılmaz hoşgörülü ve genellikle sabırlıyım. hayatta kimseyi üzmemeye çabalıyorum.

basit saçma bir örnek belki ama sokakta çekirdek satan adamın elime tutuşturduğu çekirdekleri bile geri çeviremiyorum... almak zorunda hissediyorum. başkalarını rahatsız etmemek için rahatsız oluyorum falan filan.

ama yapayalnızım... tam anlamıyla. ne arkadaşım var ne de başka bir şey.

neden böyle?
0
kalpteki delik
(02.10.12)
ortam meselesi.
kız arkadaşın olup ilişki yürümeseydi "karakter meselesi" diyecektim.
0
messimessibuadamneyinnessi
(02.10.12)
biraz ibne olmadan olmuyor bişiler
0
units
(02.10.12)
bunun için ne yapıyorsun? istemekle bitmiyor. bir de mutlu sandığın ilişkiler mutlu olamayabilir ya da başka durumlar da olabilir.
0
ermanen
(02.10.12)
yüzüne bakılmayacak kadar çirkin olabilirsin. öyle olsan belirtirdin ama ben sadece ihtimalleri sayıyorum :)
iletişim kuramıyor olabilirsin
çekingensindir kızlar seni cool zanneder hallerini süslersin falan ama gerisi gelmez
sosyal hayatın yoktur belki?
sen sayacaksın bunları yahu
0
neira
(02.10.12)
nickle uygun olmuş. seçicisindir. herkesle ilişki yaşamak istemediğin için yalnızsındır. tam anlamıyla istemiyorsundur belki, uğraş vermiyorsundur.
0
bass solo take one
(02.10.12)
" hayatta kimseyi üzmemeye çabalıyorum."

sorun orada işte. iyi niyetli olduğu halde yalnız olanlara o kadar sık denk geliyorum ki. ve geçimsiz olduğu halde bir sürü arkadaşa eşe dosta sahip olan... nasıl oluyorsa oluyor işte.
0
peren perengil
(02.10.12)
hacı belli ki sen seven taraftasın. s.ken tarafa geçtiğinde bu dediklerinin hepsi olur, senden kıymetlisi de olmaz.
0
devilred
(02.10.12)
"hayatta kimseyi üzmemeye çalışıyorum" hali güzel gibi görünse de aslında o kadar da iyi bir şey değil. bundan kastım gidip herkese saldırmak değil. ama o hiç kimseyi üzmemeye çalışma hali, insanın kendi benliğini silmesi anlamına gelebiliyor. belirli durumlarda belirli tepkiler veren, rahatsız hissettiği bir durumda karşısındakini kıracak olmaktan korkmak yerine bu rahatsızlığı dile getirebilen, hayatta bazı şeylerin onu sinirlendirmesine izin veren biri olmak lazım. bunları yapmak, hayattaki bazı insanları üzmek anlamına gelmez tam olarak. sizin benliğinizin, tavrınızın sınırlarını belirler. ve bu gerekli ve de mühim bir şey. bunu geliştirmeye çalışın. arkadaşlık anlamında da ilişki anlamında da getirileri olacaktır.
0
idyl
(02.10.12)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.