bir ay içinde kullanmak için 200 biniş hakkı var. bir ay sonra kullanmadığın gidiyor. başvuru yerleri:
skart.iett.gov.tr mavi kart almanız gerekiyor. içine ayrıca para da yüklenebiliyor. ilk basışta aylıktan, sonrakilerde paradan düşüyor. metrobüste 2 biniş gidiyor.
2 biniş * 2 metrobüs = 4 biniş,
1 biniş * 2 metro = 2 biniş,
günde 6 biniş,
haftaiçi hergün binsen haftada 30 biniş,
ayda 120 biniş.
120 * 1.65 tl = 198 tl, ayda 78 lira kar edersin. bence al.