Giriş
(7)

Bu hanımefendi kim?

iwasbornonamountainside
Sbhttps://i.hizliresim.com/PD4rjN.jpg
0
iwasbornonamountainside
(20.05.18)
80'li yillarida julia roberts?
0
exlibris
(20.05.18)
Julia robertsi iyi bilirim hahahs, kim bilmiyorum ama Julia degil kesinlikle.
0
a perfect lie
(20.05.18)
@exlibris Julia değil ama en azından mesleğini tutturmuşsun :)
0
🌸iwasbornonamountainside
(20.05.18)
google da arattım bulamadım. takıpçisiyim:)
0
hemsta
(20.05.18)
Alberta Watson'a benziyor.
0
pispinti
(20.05.18)
ayşegül aldinç
0
robokot
(20.05.18)
@pispinti Alberta Watson’a benziyor gerçekten ama değil.
0
🌸iwasbornonamountainside
(21.05.18)
(7)

Yağmur yağacağı zaman bacağınız ağrıyor mu ?

Tersidüzükilec
Ya da diziniz? İlaç kullanmadan geçici yöntemleriniz var mı ? Kopacak sanırım :<
Ya da diziniz? İlaç kullanmadan geçici yöntemleriniz var mı ? Kopacak sanırım :<
0
Tersidüzükilec
(10.05.18)
Hayır, ağrımıyor. Romatizma mı var sizde? Doktora gidin bence.
0
cemallamec
(10.05.18)
Ağrımıyor.
0
Amaranta ursula
(10.05.18)
ağrımıyor. öyle birini de görmedim.
0
MtKrt
(10.05.18)
iste bunlar hep romatizma
doktora gorun
0
exlibris
(10.05.18)
Diz kapaklarim sizliyor biraz o kadar ama nadiren oluyor.
0
goodenuff
(10.05.18)
romatizmam yok. ön yan çapraz bağ ameliyatı oldum. dizde platin var yağmur yağmadan veya yağmurlu havalarda ağrı yapıyor. 2 sağlam doktora gittim geçmez dedi.
0
mikahakkinen
(10.05.18)
Annemin ağrıyor yağsa da dursa diyor. Lanet romatizma
0
fatih baker
(11.05.18)
(3)

adını hatırlayamadığım votka markası

mr.brown
ekşide alkol zammı başlığını görünce aklıma geldi yine.4-5 sene önce bu adını hatırlayamadığım vodkadan 50lik bir şişe almıştım.-smirnoff ve absolut hemen hemen aynı fiyatken bu 5-10 lira daha ucuzdu.-şişesi dortgen-kare gibi bir tarzdaydı.-yanılmıyorsam a ile başlıyordu.-hayal mayal hatırladığım (y
ekşide alkol zammı başlığını görünce aklıma geldi yine.
4-5 sene önce bu adını hatırlayamadığım vodkadan 50lik bir şişe almıştım.

-smirnoff ve absolut hemen hemen aynı fiyatken bu 5-10 lira daha ucuzdu.
-şişesi dortgen-kare gibi bir tarzdaydı.
-yanılmıyorsam a ile başlıyordu.
-hayal mayal hatırladığım (yanılıyor oalbilirim) şisesinin üzerinde malibunun resmine benzer şekiller vardı. ağaç güneş tarzı şeyler.

bu vodka da sanırım artık türkiye'ye gelmiyor ya da bizim muhite gelmiyor.

bilenler vardır mutlaka. teşekkürler.
0
mr.brown
(07.05.18)
moskovskaya
stolichnaya
grey goose
finlandia
0
exlibris
(07.05.18)
Kare şişe stumbras var ama buğday oluyor genelde üstünde, malibu çağrışımı yapmadı.
0
Bruce
(07.05.18)
@Bruce aynen stumbrasmış. buğdaymış harbiden hayal meyal hatırlıyordum zaten. şimdi görüntüler netleşti biraz biraz. çok sağol :)
0
🌸mr.brown
(07.05.18)
(1)

Klsörün içindekilerin listesini txt olarak alma

denizaya
Bunu basit bir programcık ile yapabilir miyim? komutlarla uğraşmadan? var mı bildiğiniz?windows10
Bunu basit bir programcık ile yapabilir miyim? komutlarla uğraşmadan? var mı bildiğiniz?
windows10
0
denizaya
(07.05.18)
klasorun icindekilerin tumunu sec


shift tusuna basarak sag click "yol olarak kopyala" sec ve istedigin yere yapistir
"copy as path"
0
exlibris
(07.05.18)
(5)

Aamir Khan film tavsiyesi

bu hikaye bitti mi
3 idiots ve Taare Zameen Par dışında, mutlaka izlenmesi gereken Aamir Khan filmleri nelerdir?
3 idiots ve Taare Zameen Par dışında, mutlaka izlenmesi gereken Aamir Khan filmleri nelerdir?
0
bu hikaye bitti mi
(04.05.18)
Peekay
0
oguz altun
(04.05.18)
dangal.
0
al basmadan donu var
(04.05.18)
Pk
Secret superstar

Bir de aamir khan filmi degil ama hindi esintili life of pi oneriyorum
0
exlibris
(04.05.18)
Talaash
0
kirmizipilotkalem
(04.05.18)
Pk+1
0
aychovsky
(04.05.18)
(2)

Döküm tavada tavuk yaparken, öksürmekten bitap düşüyoruz ?

mete kudur
Neden olabilir, içine karabiber de koymadık bu sefer belki ondandır diye ama değilmiş.
Neden olabilir, içine karabiber de koymadık bu sefer belki ondandır diye ama değilmiş.
0
mete kudur
(03.05.18)
bazi tavalarin uzerinde kimyasal mi ne var. oyle bir sey olabilir mi? dandik tavaysa isininca o kimyasali yaniyor olabilir. o da oksurtebilir
0
exlibris
(03.05.18)
döküm tavada herhangi bi şey yaptığında ev acayip dumanaltı oluyor onun etkisi olabilir. mutfağı havalandırıp evin geri kalanından da izole etmeye çalışın :/
0
yuto
(04.05.18)
(6)

Youtube'da yayınlanan hangi filmi izleyelim ?

mete kudur
Aslında bir çoğunu izlemişizdir de isimleri aklıma tam gelmiyor, hatırlayabildiklerim:Rinakaç para kaçRomantik komedi serisi Abuzer KadayıfKabadayıKendime iyi bakkarışık kasetSeni seviyorum adamım40silsileAnlat istanbulbu işte bir yalnızlık varLimonataÇarşı PazarBehzat Ç. SerisiAyakta KalMustafa Hak
Aslında bir çoğunu izlemişizdir de isimleri aklıma tam gelmiyor, hatırlayabildiklerim:

Rina
kaç para kaç
Romantik komedi serisi
Abuzer Kadayıf
Kabadayı
Kendime iyi bak
karışık kaset
Seni seviyorum adamım
40
silsile
Anlat istanbul
bu işte bir yalnızlık var
Limonata
Çarşı Pazar
Behzat Ç. Serisi
Ayakta Kal
Mustafa Hakkında Herşey

edit: bunlar izlediklerimiz.
0
mete kudur
(03.05.18)
resmi kanalinda var midir bilmiyorum ama mustafa hakkinda her sey varsa onu izle

izledigim en ters kose turk filmlerinden biri
0
exlibris
(03.05.18)
Bu listeden degil de yutupta Insaat (2003) var bak onu izle. Insaat 2yi izleme ama ilki guzeldir 2003 yapim olan.
0
AlsterWasser
(03.05.18)
sevmek zamanı kesinlikle.

olmadı dilberin sekiz günü veya piano piano bacaksız olabilir
0
biravekahve
(03.05.18)
gemide:
www.youtube.com

av mevsimi:
www.youtube.com

her şey çok güzel olacak:
www.youtube.com

pardon:
www.youtube.com

mutluluk:
www.youtube.com

karanlıktakiler:
www.youtube.com
0
mr.goodcat
(03.05.18)
Eşkıya - www.youtube.com
0
fırt
(03.05.18)
nefes
0
alwayschargeneverbend
(03.05.18)
(12)

bahşiş ve yemeksepeti/paket servis

egokalp
kapınıza yemek getiren kuryeye bahşiş veriyor musunuz? ben vermiyorum ve sonrasında hafiften kendimi kötü hissediyorum.ha pizza 19 lira tutsa mesela 20 versem üstü kalsın da diyemiyorum çünkü "ulan vere vere 1 lira mı bahşiş verdin" diye düşünmesin diyeçok çelişkideyim
kapınıza yemek getiren kuryeye bahşiş veriyor musunuz?
ben vermiyorum ve sonrasında hafiften kendimi kötü hissediyorum.

ha pizza 19 lira tutsa mesela 20 versem üstü kalsın da diyemiyorum çünkü "ulan vere vere 1 lira mı bahşiş verdin" diye düşünmesin diye

çok çelişkideyim
0
egokalp
(29.04.18)
vermiyorum. kendimi kötü hissetmiyorum.
0
hicgudu
(29.04.18)
Vermiyorum. Başta kötü hissediyordum ama artık saçma görüyorum. Hava koşulları çok kötüyken söylemişsem veririm 2 tl falan
0
glamdr1ng
(29.04.18)
veriyorum.siparişin tutarına göre fazla verdiğim oluyor ama genelde 1 tl veriyorum.az mı diye düşününce de her gittiği yerden 1 tl alsa günde 20-25 tl bahşiş için uygun bir miktar gibime geliyor. ek gelir sonuçta maaşını ben ödemek durumunda değilim. kaldı ki bazı restoranların yemek sepeti fiyatları daha yüksek kurye çalıştırdıkları için. yani zaten ürün alırken ödüyorsunuz.
0
imnotsureabout
(29.04.18)
paketçilik yapmış biri olarak çok da siklemiyoruz ama bu biraz da çalıştığın bölge ile ilgili. Öğrenci, orta sınıfımsı yerlerde çalışırken böyle bir beklenti çok olmuyor zaten. Paket ortalaması zaten düşük oluyor bi şey beklemiyorsun sen de doğal olarak.
0
Jimmy McNulty
(29.04.18)
eskiden 2 tl falan veriyordum, özellikle hızlı geldi mi.

şimdilerde pek para yok, bozuk olursa veriyorum. eskiden kartla ödeyince veremezdim, şimdi yemeksepeti ile ödeyince bile veriyorum. katkımız olsun az da olsa.
0
passion rules the game
(29.04.18)
2-3 lira veriyorum ben
0
exlibris
(29.04.18)
Bahşiş veriyorum.
0
fotrsapka
(29.04.18)
işini yapan adama neden bahşiş veriyorsun dostum?
vermiyorum, 1 lira bozuk yok derse sonra getirirsin derim.
0
fasko
(29.04.18)
vermiyorum, kötü hissetmiyorum.
0
nawar
(29.04.18)
ben yemeksepetinde ödemeyi önceden kredi kartıyla yapıyorum, zaten kartı da sisteme tanıttığım için hiç ekstra uğraşmadan sipariş ver dediğim anda ödeme yapılıyor. Kurye gelince de direkt yemeği verip kendi gidiyo yani bahşiş vermek istesem bahşişi elimle hazırlayana kadar adam apartmandan çıkar(zemin katta kapının dibinde evimiz). Onların da beklentisi olduğunu sanmıyorum.
0
nundu
(29.04.18)
eve yemek getirene sabit 5 lira veriyorum. para kolay kazanılmıyor, ben de çok zengin değilim ama yine de çalışan, emek harcayanı biraz sevindirmenin iyi bir şey olduğunu düşünüyorum.
0
puc
(29.04.18)
Yemeksepeti vs. çok sık kullanmıyorum ama kullanırsam da kart ile ödeme yaparım genelde. Bu zamana kadar hiç vermedim, kötü de hissetmedim. Zaten, çoğu kurye acele ile teslim edip gittiğinden böyle bir şeye gerek de kalmıyor. Nakit versem, 9 lira tutsa ve 10 lira versem mesela, "kalsın" derim zaman zaman.
0
skooma
(29.04.18)
(12)

rte neden sigaraya karşı ki?

nigeo
bu bey sigara düşmanı olarak bilinmiyor mu?E sigara kötü bir şey değil mi?ciddi ciddi neden karşı bu adam bu merete?
bu bey sigara düşmanı olarak bilinmiyor mu?

E sigara kötü bir şey değil mi?

ciddi ciddi neden karşı bu adam bu merete?
0
nigeo
(27.04.18)
eee kendin kotu demissin iste...

tayyar sigara icmiyor, populist bir tavirla sigara icmeyin diyor. bence kendisinin ender iyi tavirlarindan biri.
0
exlibris
(28.04.18)
Hocam aslında güzel bir soru.

imdi, bu beyefendinin ve camiasının bir “ahlak” metaforu var, ahlak tanımlarında sigaradan kadının kahkasına, alkolden erkeğin taktığı saf altın yüzüğe kadar dinen sakıncalı olan her şey (günahı geçtim sakıncalı) ahlaksızlık. Dolayısı ile aslında sigaraya değil, ahlaksızlığa karşılar. Tabii ki kendi ahlak mevhumlarına.
0
giovanne
(28.04.18)
Cunku kendisi icmiyor! Sigara tiryakisi olsa, icmeyenlere karsi olurdu.

Ortasi yok.
0
runagain
(28.04.18)
islami camiada sigara içmek hoş karşılanmıyor.
0
zulfakr
(28.04.18)
dindar kesimde sigara israf sayılıyor sanırım.
0
gezegen olan pluton
(28.04.18)
avrupa birliği ?
0
dafaisss
(28.04.18)
saglikli ve guclu bir irk yaratma dusuncesinin ilk adimi.

ustun turk teknolojisi.
0
iyi dedi
(28.04.18)
teyo sigara icmedigi icin karisiyo demis..islami camia demis mekruh demis..abicim saka misiniz nesiniz ya.

sadece teyonun degil saglik bakanliginin vs tek derdi disaridan sirin gozukmek. artik arastirma sirketleri mi dersiniz avrupa birligi mi dersiniz daha asgari maasindan vergi kesildigini bilmeyen kendi secmenleri mi dersiniz..teyonun her turlu gucu var yasaklamak isteseydi ikinci donem hukumetinde zaten yasaklardi.emin olun kimse de gikini cikartamazdi.ben lisedeyken winston 2-3 liraydi simdi kac lira.neden yasaklayamiyor? acaba yuksek vergi oranlarindan olabilir mi? vergi orani en yuksek olup yine de en fazla satilan urunlerden biri oldugu icin olabilir mi? yasaklarsa essek yukuyle para gitmez mi?

tapdkya girin bakin. 2017 yilinda 106.22 milyar paket sigara satisi yapilmis. sayiya dokeyim 106.220.000.000.. pakedini oyle bi dunya yok da 5 liradan hesaplayalim. hatta 100 milyar pakede gore hesaplayalim kolay olsun.500 milyar lira. %80 vergi koyuyorum ki daha fazla.. etti mi sana bedavadan 400 milyar turk lirasi?

teyonun sarayi kac paraya yapilmisti? aciklanan 1 milyar 370 milyon lira. hadi iscilere ikramiye dagittim cimentolarla banyo yaptim 5 milyar lira harcadim. sigaradan elde ettigim vergiyle 80 tane saray yapabiliyorum..eh hadi teyo yasakla bakalim. yasaklasin da buyuk sirketlerin milyonlarla liralik borcunu nasil silecek sip diye? bu sefer sigara da yasak..ee vatandas sirtlayacak yine ne olacak..nasilsa marabayiz

allah askina suraya cevap yazarken dusunun biraz ya uzun yazdim insallah anlasilmistir
0
hordes of chaos
(28.04.18)
@hordes of chaos, sanki hiç akla gelmeyen, söylenmeyen şeyleri yazmışsın gibi tepkin. ama bunlar hep bilinen söylenen şeyler.

sarayın vd harcamaların, örtülü ödeneklerin maliyetini ve sigara/alkolden toplanan vergilerin ne derece büyük bir kalem olduğunu herkes biliyor.

ama evet şirin gözükme kaygısı da var. ab'ye, dünyaya, bir kısım halka. islami camiaya da aynı şekilde. bir zamanlar hoca efendisi olan fetö de "haramdır" fetvası vermişti, sigara yasakları başladığında.

kendi adıma, baskıcı yönünü ön plana çıkardım. çünkü kendisi içmiyor evet. içse, sigara faşisti olurdu, şimdi tam tersi. kişilik meselesi.

konuyu örneklendirmekten başka birşey değil yaptığın. ve söylediğin farklı, orijinal bir şey de yok. yapılan yorumların hiçbirisi de saçma değil, yazanlar da aptal değil. gayet düzgün ve yerinde cevaplar. yorumlara ve yazanlara musallat olacağına soruya odaklanıp kendi cevabını vermen yeterli. "hayır! ne kadar da salaksınız! bakın en doğrusunu ben söyledim. en iyisini de ben söyledim. hadi hadi teşekküre gerek yok" pozları da ne ki?
0
runagain
(28.04.18)
ben soylediklerimde orijinal bir sey var demedim ama

"Cunku kendisi icmiyor! Sigara tiryakisi olsa, icmeyenlere karsi olurdu.

Ortasi yok."

gibi sig ve otesi bir yorumda da bulunmadim.yazdiklarimi anlayamamissin daha sana cevap versem onu da anlamazsin.

o yuzden sal gitsin bro sen haklisin
0
hordes of chaos
(28.04.18)
yazdıklarını gayet iyi anladım ve gayet iyi anladığımı da belirttim, "bro!"

sığ dediğin yorumumun ne manaya geldiğini de izah ettim, ki gerek de yoktu. hangi derinliklerde boğuluyorsan, okuduğunu anlamama problemin var sanırım?

türkçe ifade ettim: daha da açayım; lafın tamamını söyleyelim hadi, "bro!": adamın ortası yok. sevdiğine hayran, sevmediğine düşman. kendine hayran, diğerlerine düşman. olayın özü bu.

"sığ ve ötesi" ne? oy ve ötesi'nden mi arak? çoook kuuuul...

yazdığın yorumda gayet açık bir şekilde; kendini, ben ve diğer yorum yapan herkesten farklı bir şey söylüyormuş havasına sokuyor ve bize ayar verdiğini sanıyorsun. ki öyle bir şey yok demişim sana, yine diyorum: orijinal bir sözün yok orada! senden önce yorum yapanların bahsettiği şeylerden bahsetmişsin.

"ben soylediklerimde orijinal bir sey var demedim" diyorsun ama yazıya girişin, "çekilin lan cahiller" tadında.

biraz sakin "bro"

önce yazdıklarının ne manaya geldiğini anlayarak yaz, ondan sonra benim anlayıp anlamamamla ilgili yorum yaparsın.
0
runagain
(29.04.18)
olay rol değil. adam cidden sevmiyor.
birebir şahit olduğum bir örnek var, cebimizden pakedini çıkaramadan korumalar kollarımızı tuttu resmen ne yapıyorsunuz diye.
0
liriamer
(29.04.18)
(6)

Hangi navigasyon uygulaması daha verimli?

iddaaci
Google mı yandex mi? artıları eksileri neler gibi?
Google mı yandex mi? artıları eksileri neler gibi?
0
iddaaci
(27.04.18)
yandex maps kullaniyorum. (yandex navi de yuklu telde ama onu pek kullanmiyorum)
bugune kadar hic yanlis bir yere goturmedi. cok basarili, tavsiye ederim.
telefon iOS
0
exlibris
(27.04.18)
google kullanıyorum. yandexin tek sorunu sesli navigasyonda döneceğin yer geldiği an dönün diye söylemesi. ben çoktan geçmiş oluyorum o yolu. google hıza göre ayarlayıp erken söylüyor sola dönün, sağa dönün diye en ideal zamanda.
0
goodz
(28.04.18)
Günde 3-4 saatim istanbulda yolda geçiyor. Yandex kullanıyorum, ancak Yandex'te bulamazsam Google'a bakıyorum. Sesli navigasyon kullanmıyorum.
0
roket adam
(28.04.18)
Kesinlikle Google.
Akşam iş çıkış trafiğinde bile +-3 dakika hatayla gideceğiniz yere kaçta varacağınızı söyleyebilecek kadar doğru çalışıyor. Yandex en son yılbaşı günü beni saatlerce saçma sapan trafiğe soktuktan sonra bir daha açmadım bile.
0
catch the arrow
(28.04.18)
Yandex'in harita uygulamasının navigasyonu daha verimli, yandex bu hizmete önem veriyor.
0
murtiii
(28.04.18)
yandex en iyisi.
0
pinkpeony
(28.04.18)
(2)

pegasus kabin bagajı

sanal uyku
merhaba. pegasus için kabin bagajı limiti 55*40*20 cm olarak görünüyor. fakat kabine uygun olarak satılan bavulların çoğunda genişlik genelde 22 veya 23 cm oluyor. bunun nedeni sanıyorum pegasus'un diğer havayollarına göre limiti biraz daha düşük tutması.23 cm olan modellerden alsam, pegasus'a biner
merhaba. pegasus için kabin bagajı limiti 55*40*20 cm olarak görünüyor. fakat kabine uygun olarak satılan bavulların çoğunda genişlik genelde 22 veya 23 cm oluyor. bunun nedeni sanıyorum pegasus'un diğer havayollarına göre limiti biraz daha düşük tutması.

23 cm olan modellerden alsam, pegasus'a binerken sıkıntı yaşar mıyım? son zamanlarda kullanmış kişiler olarak yanıtlayabilir misiniz? teşekkürler.
0
sanal uyku
(27.04.18)
Bisi olmaz o kadardan. Agirliga daha cok takiyo pgs.
0
kuehles blondes
(27.04.18)
bir iki cmden sorun olmaz.
0
exlibris
(27.04.18)
(3)

Eski usul mp3 indirmek

lucky strike
Selam, hangi siteden topluca birkac mp3 indirebilirim?
Selam, hangi siteden topluca birkac mp3 indirebilirim?
0
lucky strike
(21.04.18)
artik indirmiyuorum ama bir ara fizyden indiriyordum. 25 sarki 3.99 TL fizy.com
0
exlibris
(21.04.18)
O devir geçti artık.
0
niedy
(22.04.18)
Mp3indirdur.mobi
0
neysene
(22.04.18)
(1)

beş altı sene önce üretilen içi çikolatalı bisküvi

tabudeviren
askerdeyken yerdim bol bol. ambalajı kırmızı renklerdeydi. yuvarlak bisküviler ikişer ikişer üst üste bir sıra dizilmişti. toplamda on tane vardı galiba. hangi firma üretmişti ve adı neydi hatırlıyor musunuz?bisküviler şunun gibiydi:http://4.bp.blogspot.com/-T4KCMvEtH8Q/U_0KT60W_tI/AAAAAAAABoM/frNvs
askerdeyken yerdim bol bol. ambalajı kırmızı renklerdeydi. yuvarlak bisküviler ikişer ikişer üst üste bir sıra dizilmişti. toplamda on tane vardı galiba. hangi firma üretmişti ve adı neydi hatırlıyor musunuz?

bisküviler şunun gibiydi:

4.bp.blogspot.com

(yukarıdaki bisküvi metro hipermarketlerden alınabiliyor)
0
tabudeviren
(19.04.18)
eti tutku kirmizi paket
ülker biskrem
cikolata damlali ülker hanimeller?
0
exlibris
(19.04.18)
(3)

Minik Ekmekler?

mutekebbir
Selamlar.Şu cookshop kahvaltılarıdaki gibi, starbucks'ın sandviçlerindeki gibi minik minik ekmekler bulmak istiyorum lakin hiçbir yerde çıkmadı karşıma.İnternette bakıyorum her yerde tarif var. Tarif istemiyorum yahu satın almak istiyorum.Siz nerelerden alıyorsunuz bu ekmeklerinizi?Tercihen Avrupa Y
Selamlar.

Şu cookshop kahvaltılarıdaki gibi, starbucks'ın sandviçlerindeki gibi minik minik ekmekler bulmak istiyorum lakin hiçbir yerde çıkmadı karşıma.

İnternette bakıyorum her yerde tarif var.
Tarif istemiyorum yahu satın almak istiyorum.

Siz nerelerden alıyorsunuz bu ekmeklerinizi?
Tercihen Avrupa Yakası.


Teşekkürler.
0
mutekebbir
(16.04.18)
Migroslarda fırın kısmında mini baget, küçük ekmek tarzı şeyler oluyor.
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(16.04.18)
Metro marketlerde de dondurulmuş olarak satılıyor. Fırınınız varsa alıp evde pişirebilirsiniz.
Komşufırın hala var mı bilmiyorum ama eskiden onlarda vardı.
Beyaz Fırın'da da kahvaltılarında getiriyorlar, muhtemelen satıyorlardır da.
0
sopiro
(16.04.18)
File market var mi yakin bir yerde. Ekmek reyonu cok guzel ve sicak sicak yapiyorlar

www.file.com.tr
0
exlibris
(17.04.18)
(23)

bir güneş gözlüğüne max ne kadar verilmeli ? verirsiniz ?

the junior jr
sb
sb
0
the junior jr
(02.04.18)
10 gunluk maas verilebilir ust sinir olarak.
0
crown
(02.04.18)
100 lira vermiştim. hadi çok beğendiğim bir model olsun 150 olurdu. fazlasını vermezdim.
0
nrn
(02.04.18)
Max 50 verirdim.
0
Amaranta ursula
(02.04.18)
geçen gün şirkette 600 tl'den bahsettiler tansiyonum çıktı. 100-150 tl verilmeli
0
kafa koparan manyak
(02.04.18)
500
0
mikahakkinen
(02.04.18)
875 tl
0
La Femme D'argent
(02.04.18)
750
0
yüzyıllık yalnızlık
(02.04.18)
dolar olmuş 4, 200 dolar dediğin 800 lira.

böyle düşününce bi tuhaf oluyor insan.

heralde 300 - 400 veririm. ama ötesi sinirimi bozsa da bi ihtimal verebilirim.
0
gurur
(02.04.18)
Psikolojik sınırım 250 tl. Daha fazlasını o kadar narin ve unutulması veya çalınması kolay bir şeye veremem.
0
chicha
(02.04.18)
400.
0
carabelli
(02.04.18)
5 yıl önce 350 lira vererek almıştım. öncesinde de evdekilerin yıllardır kullandığı gözlükleri takıyordum. ihtiyaçtan dolayı alacak olsam beğendiğim modele 500-600 lira veririm.
0
ontheroad
(02.04.18)
350-500 arasi veririm ben
0
exlibris
(02.04.18)
En fazla 380 küsür tl vermiştim bundan yıllar önce. Düşünüyorum da aptallık etmişim. Şimdiki aklım olsa kesinlikle vermezdim o parayı. Zaten güneş gözlüğü kullanmıyorum pek.
0
i m cool with that
(02.04.18)
3 gözlüğüne yaklaşık 1er lira verdim beğendiğim gözlük 3bin ama şu ara alamam
0
all girls dream
(02.04.18)
Geçen sene 140 tlye almıştım. Max 150 200 veririm çünkü değişik modeller alıp takmayı daha çok seviyorum.
0
curukturpkokusu
(02.04.18)
40 verdim
0
eindaclub
(03.04.18)
100 TL, indirimli dönemde ama.
0
chitosan
(03.04.18)
max ne verilmeli'nin ucu acik :)

max ne verirsiniz cevabi ise 1.000-1.500 e kadar
0
kamyonsans
(03.04.18)
275
0
Apocalypse
(03.04.18)
$150-200. 50 tl'ye güneş gözlüğü kullanacağıma hiç kullanmam daha iyi. 2011'de 350 TL'ye(yaklaşık $200) aldığım gözlüğü hala kullanıyorum. 7 sene geçmiş, kaybetmezsem en az 7 sene daha kullanırım, camları, dışarıyı göstermesi falan arkadaşlardan alıp denediğim her güneş gözlüğünden iyiydi.
0
noluyo yaa
(03.04.18)
indirimden 100'e aldım. daha da faza para vermem.
0
naksidil
(03.04.18)
230 ya da 280 vermiştim. unuttum şu an.

300 veririm max.
0
elorelia
(03.04.18)
şu kadar verilmeli diye bi şey yok. maksimum 350-400 veririm şu an için. gelire göre artabilir de.
0
aquarium
(03.04.18)
(5)

Bu adam kimdi yahu? Isim soruyorum, silecem

thorn pyros
Selam,Bu adamı ben birine benzetiyorum ama bir türlü çıkartamadım. Rica etsem biri aydınlatabilir mi beni?Çok teşekkürler.
Selam,

Bu adamı ben birine benzetiyorum ama bir türlü çıkartamadım. Rica etsem biri aydınlatabilir mi beni?

Çok teşekkürler.
0
thorn pyros
(19.03.18)
www.sozcu.com.tr
bu galiba

tarik tarcan degil. kesin bilgi
0
exlibris
(19.03.18)
Yok abi, Tarık Tarcan değil. Belki ben karıştırıyorum, tanınan biri de olmayabilir.
0
🌸thorn pyros
(19.03.18)
Exlibris çözdü abi. Çok sağ ol ya. Oh, taşlar yerine oturdu.
0
🌸thorn pyros
(19.03.18)
tanju çolak
0
imelih
(20.03.18)
ibrahim gümüştekin
0
docrivers
(20.03.18)
(30)

Kızınız olsa hangi ismi verirdiniz?

bir sinema hayrani
Kızınız olsa hangi ismi verirdiniz? Beğendiğiniz isimler de olabilir ama daha çok "bunu verirdim ya" dediğiniz nedir?
Kızınız olsa hangi ismi verirdiniz? Beğendiğiniz isimler de olabilir ama daha çok "bunu verirdim ya" dediğiniz nedir?
0
bir sinema hayrani
(09.03.18)
Lena
0
chitosan
(09.03.18)
Gökçe
0
oxyden
(09.03.18)
Günseli.
0
rahip janick
(09.03.18)
yaprak, melda, leyla
0
cccbehzatccc
(09.03.18)
vera, feri ya da lorin.

+ira'yı da seviyorum ama onu koyar mıydım emin değilim.
0
misterturist
(09.03.18)
dila
0
kennym
(09.03.18)
kızı düşünmedim de erkek olursa Mustafa Kemal koyacağım.
0
yavru tosun
(09.03.18)
ferrari
0
paudi
(09.03.18)
Ben kızımın adını Gülce koydum.

Youtube'a İbrahim Sadri Gülce yazin. Omer Lutfu Mete'nin siiri.
0
deveyi diken adamin ta kendisi
(09.03.18)
rüya, deniz ya da leyla
0
contavolta
(09.03.18)
Ece
0
etki
(09.03.18)
Bahar, irem
0
red g
(09.03.18)
öykü
0
duyond
(09.03.18)
İpek, Pelin
0
mutlusismankedi2015
(09.03.18)
Masal
0
poncikkurabiye
(09.03.18)
eylül
0
them bones
(09.03.18)
su anda Elif diyesim geldi
0
fakyoras
(09.03.18)
Ali
0
çaykovski
(09.03.18)
aslı
zeynep +1
0
puc
(09.03.18)
Defne veya Maya. Bayılıyorum bu isimlere.
0
cikmaz sokaktan cikagelen cocuk
(09.03.18)
sülbiye
külbitör
pursena
zamire
serbülent
0
exlibris
(09.03.18)
bengü
betül
0
faik abi
(10.03.18)
Hilal.
0
lazor
(10.03.18)
misterturist +1

ben de bayılıyorum vera, feri ya da lorin isimlerine. ira'nın yeri ise apayrı.
0
sen git ben geliyorum
(10.03.18)
leyla
0
ferrarimizolaydisatardik
(10.03.18)
Arya
0
jenshina
(13.03.18)
zeynep
0
narudocko
(13.03.18)
Feri diye isim mi olur yahu yuh. Ayse koyun Fatma koyun. Feri ne ya? Ben olsam Feribot diye dalga gecerim cocugunla. Motor derim, jet ski derim.
0
hot potato
(13.03.18)
Yeşim
0
The_Lollok
(13.03.18)
uzun vadede isteğim ve hayalim yurtdışında (rusya veya almanya özellikle) yaşamak olduğu için en çok hoşuma gidenler leyla ve lena. o dönem yaşadığım yere ve türkiye'nin ırmağının akışına ölüş düzeyime göre ikisinden birini isterim diye düşünüyorum. tabii waifu istemezse yatar o iş :(( leyla çok hoşuma gidiyor ama. hazır ankara'ya yerleştim zaten, burada yaşar da ismi leyla olan bi kızım olursa muhtemelen trt spikeri ya da devlet tiyatroları genel müdürlüğü bi' şeysi olur gibime geliyo sjjkfls. çok hoş. lena da her yerde gideri olabilecek hoş bi isim. bu tarz bi şeyler düşünürüm.

benzer şekilde mesela türkiye'de kalırsam oğlana türkçe isim koyarım ama yurtdışındaysak aleks olur. hem rus anlar, hem alman anlar, hem türk anlar. ASLANBEK duyup duyabileceğim en efsanevi isim olabilir ama kendi oğluma koymam, neblim gider tırreğin teki olur başımıza, yakışmaz.
0
der meister
(13.03.18)
(2)

People By Fabrika, Fabrika'nın Çakması mı Yoksa Alt Markası mı?

halitkin
Morhipo'da satılan şu kabanı alacağım: https://www.morhipo.com/kampanya/detay/20109492/67995/hakim-yaka-kase-kaban-20109492Fabrika'ya göre ne kadar ucuz diye düşünürken people by ibaresini fark ettim. Google'da bakındım ama net bilgi bulamadım.Bakıldığında logo fabrika'nın logosu o yüzden çakma deği
Morhipo'da satılan şu kabanı alacağım: www.morhipo.com

Fabrika'ya göre ne kadar ucuz diye düşünürken people by ibaresini fark ettim. Google'da bakındım ama net bilgi bulamadım.

Bakıldığında logo fabrika'nın logosu o yüzden çakma değildir diye düşünüyorum. Alınır mı sizce kaban, bu markadan alışveriş yapanlar deneyimlerini yazarsa sevinirim.
0
halitkin
(18.02.18)
tabiii ki cakma degil. alt markasi, hatta bir koleksiyonu diyelim
0
exlibris
(18.02.18)
fabrika'ya göre ucuz değil ki, morhipo'da fabrika kabanlar daha ucuz şu an. bende çok gömleği var, 20-30 liraya aldım gerçi tanesini ama pek iyi değil gömlekleri. kesimleri rahat değil, rahat edemiyorum içinde. yakaları çabuk kaybetti formunu falan.

ayrıca 260 lira kaban için normal fiyat. internette yakalanıyor böyle fiyatlar, mağaza vitrinlerine aldanmayın.
0
soft
(18.02.18)
(4)

Ucuz yastık ve yatak kılıfı nereden alınır ?

gölgede aynı
Yıkamakla uğraşmak istemiyorum. Al kullan at yapacağım. En ucuza nereden alırım ?
Yıkamakla uğraşmak istemiyorum. Al kullan at yapacağım. En ucuza nereden alırım ?
0
gölgede aynı
(18.02.18)
en ucuzunu pazarlarda bulabilirsin. onun dışında cadde üzerinde ev tekstili satan mağazaların kapısında sepetler oluyor oralardan bulabilirsin.
0
dedim ben sana
(18.02.18)
Muhtemel allerjenlerin ortadan kaldırılması maksadıyla yeni aldığın takımı da kullanmadan önce yıkamalısın.
Bir de sırf merakımdan soruyorum. Yıkamadan ne kadar süre kullanmayı planlıyorsun? Haftada bir değişmez mi onlar?
0
oguz altun
(18.02.18)
2 hafta kadar once a101 de 2li yastik kilifi 5 tl ye satiliyordu. hem de zorlu tekstil. bir kac a101 dolasarak bulabilirsin. satamadiklari vardir mutlaka

edit www.a101.com.tr 6. sayfada da var
0
exlibris
(18.02.18)
@oguz haftada bir kullan at yapacağım işte
0
🌸gölgede aynı
(18.02.18)
(8)

THY Yurtiçi Ekonomi Bilet İkram

bluedad
Merhaba arkadaşlar. Yurtiçi uçuşlarda hiç thy kullanmadım. Pegasusta her şey ücretli fakat THY nin ekonomi bileti yurtiçinde ikram veriyor mu veriyorsa ücretli mi yoksa bilete dahil mi? Bilenler yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar. Yurtiçi uçuşlarda hiç thy kullanmadım. Pegasusta her şey ücretli fakat THY nin ekonomi bileti yurtiçinde ikram veriyor mu veriyorsa ücretli mi yoksa bilete dahil mi? Bilenler yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
0
bluedad
(15.02.18)
yurtici ucuslarinda ucretsiz ikram var. benim ucuslarimda sandvic vermislerdi. bazen kek yogurt vs de oluyor. icecekler zaten standart mesrubat cay kahve vs ucretsiz.
0
exlibris
(15.02.18)
Genelde sandviç ve meşrubat ikramı var. Uçak inerken çayı bitirmeye çalışıyorsunuz. :D
0
taktikmaktikyokbambambam
(15.02.18)
sandviç var. içecekler de çeşitli. meyve suyu, ayran, kola vs
sandviçi hiç sevmiyorum. kaşarlıydı yanlış hatırlamıyorsam. bi de iğrenç bi zeytin ezmesi var içinde. midemi bulandırıyor ama tadı ilginç biçimde çok güzel. yumuluyom.

not: beleş.
0
thomson'un uzumlu keki
(15.02.18)
Ücretsiz de çok açsan gideri var sandviçin yoksa yenilmez.
0
clones
(15.02.18)
beyaz peynir ve domatesli bi sandviçleri de var, hatta en son sıcak sıcak ikram etmişlerdi. O efsaneydi bence.
0
kozmosta bir nokta
(15.02.18)
eritilmiş kaşarlı bir sandviçleri vardı en son. ücretsiz tabiki.
0
tosunpasa
(15.02.18)
eskinden bildiğin sıcak yemek, salata, tatlı ve içecek verilirdi ama bu kadar kısa uçuşlarda daha yemeği bitiremeden inişe geçiliyordu, bu da hem yolcular hem de kabin ekibi için sorun yaratıyordu, artık sıcak sandviç ve içecek ikramı yapılıyor.
0
ada meltemi
(15.02.18)
Beyaz peynirli domatesli sıcak sandviç, kaşarlı sıcak sandviç ve meşrubat çeşitleri, hepsi ücretsiz.
0
Uncle Sam
(15.02.18)
(9)

Soy sıralaması volume 1.

noluyo yaa
Beyler ananemle ananemin babası arasında 11 yaş var lan. Böyle saçma şey mi olur?
Beyler ananemle ananemin babası arasında 11 yaş var lan. Böyle saçma şey mi olur?
0
noluyo yaa
(15.02.18)
olur olur
0
cay koy geliyorum
(15.02.18)
tarihler çok net değil, nüfusa geç kayıt olması çok muhtemel.
0
killerbee
(15.02.18)
soayağacımdakilerin 5/6'sının aynı yıl olmasa da aynı günde doğduğunu söylesem? sence mantıklı? aynı aile olsa belki bir mantık bulabilirim ama 4 farklı aile/4 farklı köyden bahsediyorum.
0
blue eyes white dragon
(15.02.18)
doğum-ölüm tarihlerinde çok fazla yanlış var.
0
sir gawain
(15.02.18)
1/7 dogum tarihi gorunenlerin hepsi standart. yani dogum gun ve ayi bilinmeyenlere standart 1 temmuz atanmis dogum tarihleri. bununla ilgli yazi vardi hatta
0
exlibris
(15.02.18)
doğum gün ve ayları aynı olmakla kalmayıp, hepsi 01/07. çünkü o dönemde miladi takvim kullanılmıyordu. hatta kullanılan takvime göre bile doğum gün ve aylarının kaydedildiğini sanmıyorum. sadece yıl bilgisi var. o yüzden sadece yıl bilgisi olanların doğum gün ve aylarına 01/07 yazmışlar. hepimiz kardeş değiliz.

aradaki 11 yaş muhtemelen geç kayıttan olabilir. yanlışlık da olabilir lakin bir dönem için teyit etmek mümkün değil.
0
kibritsuyu
(15.02.18)
Anneanne ile annesi arasında olsa, zamanın şartlarına göre normaldi de erkek olunca iş değişti.

Büyük ihtimalle büyük dede geç yazılmıştır nüfusa. Ama ihmalkarlık ama askerlik vb sebeplerden. O dönemlerde tıkır tıkır işleyen bir kayıt sistemi zaten yok. Büyük Dedenin Doğum tarihi doğru olup, anneannenin yanlışlıkla 10 sene öncesine yazılmış olması bile mümkün.

Bu işlerin önemsenmediği ve kağıt kalemle kaydedildiği zamanlardan bahsettiğimizi unutmayın.
0
lazor
(15.02.18)
Ya ikisi de 1 temmuz değil bu arada söyleyeyim. Üstüne ananem de baya yaşını gösteren bi durumda.
0
🌸noluyo yaa
(16.02.18)
erken evlensin diye anane büyük yazılmış olabilir?
0
pinkpeony
(16.02.18)
(10)

marzipan seviyor musunuz?

Bruce
ben sevip sevmediğime karar veremedim. acıbadem kurabiyesine bayılıyorum ama marzipan barlar fazla mı geliyorsa artık, çok hoşlaşmıyorum. ritter sport'unkini denedim çok beğendim. çikolatasına da bağlı yani diye düşünüyorum. siz ne düşünüyorsunuz?çikolatalı öneriniz varsa rica ederim ayrıca, teşekkü
ben sevip sevmediğime karar veremedim. acıbadem kurabiyesine bayılıyorum ama marzipan barlar fazla mı geliyorsa artık, çok hoşlaşmıyorum. ritter sport'unkini denedim çok beğendim. çikolatasına da bağlı yani diye düşünüyorum. siz ne düşünüyorsunuz?

çikolatalı öneriniz varsa rica ederim ayrıca, teşekkürler...
0
Bruce
(13.02.18)
severim. ritter sport, merci ve bir de şunu denedim:
www.friars.co.uk

bu tür paketli olanlarda nedense bir yapmacık marzipan tadı, ne bileyim bir plastik tadı var gibi. güzeller ama samimi değiller. bu işin hakkını yapan yerler var, böyle baklava kutusunda alıp gömmelik, onlar süper oluyor.
0
MtKrt
(13.02.18)
sunu birakip gidiyorum ben www.ritter-sport.de
0
exlibris
(13.02.18)
@killerbee, badem ezmesi bademin ezilmiş halidir, marzipan ise badem ezmesinin içine şeker katılarak tatlı eklinde yenen halidir. marzipan da 10 yıldır moda olmuş afilli bir snack değil ayrıca, marzipan adı altında ürünleştirildiği için adı marzipan.
0
🌸Bruce
(13.02.18)
nefret ediyorum sahsen. acayip cirkin bir sey bence. adini da sevmiyorum zaten, yerel televizyonda bet sesiyle sarki soyleyen, saclari boyali pacoz tipler gibi.
0
der meister
(13.02.18)
Killerbee +1, Badem ezmesinden tek farki marzipanda aci badem de oluyor biraz. Severim ben, hele images-na.ssl-images-amazon.com bu oldu mu tadindan yenmez.
0
Haldamir
(13.02.18)
ne gereksiz bir şeydir o ya, şeker komasına sokar o adamı. Çikolata bar gibi satılanlardan bahsediyorum
0
speedy
(13.02.18)
Olmasaydı dünya çok daha güzel bir yer olurdu.
0
nawar
(13.02.18)
sanırım hiç denemedim ama bence severim çünkü bademe dair her şeyi sevebileceğimi düşünüyorum şu an
0
nundu
(13.02.18)
marzipan, badem ezmesi...vs artık ismi cismi ne olursa olsun her türlüsünü yerim. almanlar da seviyor baya, çok var marzipan ürünleri buralarda, güzel oluyor pastası mastası da. ritter sport'un çikolatası da lezzetli, bitter olması önemli etken yalnız, sütlü çikolata ile olsaydı çekilmezdi sanki. bir de şu şirin marzipankartoffel dedikleri şeyleri seviyorum. bazısı aşırı şekerli oluyor gerçi, onlar kötü i.hizliresim.com
0
soso
(13.02.18)
çok severim, mozart alıyorum son bir kaç seferdir.
0
puc
(13.02.18)
(2)

çocuğa ne hediye alsak??

invicta
selamlar14 yaşındaki kız çocuğuna ne hediye alınır yaw. özellikle giyim kuşam harici ne alınabilir?
selamlar

14 yaşındaki kız çocuğuna ne hediye alınır yaw. özellikle giyim kuşam harici ne alınabilir?
0
invicta
(10.02.18)
butce nedir?

500 parca puzzle alabilirsin.

ya da mini sirt cantasi www.decathlon.com.tr
0
exlibris
(10.02.18)
Güzel bir kitap olabilir. Kitap tiyatro ile ilgili olabilir.
0
sonuncu nokta
(10.02.18)
(7)

En iyi zeytin? Siyah ve yesil

taipan
Arkadaslar zeytini cok seviyorum. Siyahi da yesili de. Gunun 3 ogununu de zeytin yiyerek gecirebilirim. İstanbul bakirkoydeyim. AmaBu aralar dogru duzgun zeytin bulamiyorum. Onerisi olan var mi? Nereden guzel zeytin alabilirim?
Arkadaslar zeytini cok seviyorum. Siyahi da yesili de. Gunun 3 ogununu de zeytin yiyerek gecirebilirim. İstanbul bakirkoydeyim. Ama
Bu aralar dogru duzgun zeytin bulamiyorum. Onerisi olan var mi? Nereden guzel zeytin alabilirim?
0
taipan
(02.02.18)
Gemliğe yolun düşerce on numara zeytin tavsiye edeceğim yerler var
0
boran79
(02.02.18)
marmarabirlik az tuzlu cok guzel

bu www.e-marmarabirlik.com
ya da bu www.e-marmarabirlik.com
0
exlibris
(02.02.18)
Hatay halhalı yeşil zeytinleri çok güzel oluyor, bir oturuşta 20-30 rahat yeniyor. Hatta 60'ı görmüşlüğüm vardır. Yalnız yılın ekim-kasım zamanı çok güzel oluyor.

Bir de ceza infaz kurumlarının içinde bu cezaevinde üretilen ürünlerin satış ofisleri olur, orada Akçay'dan gelen kutu siyah zeytin var, o da siyah olarak çok iyi diyebilirim.
0
gezegen olan pluton
(02.02.18)
@boran79
Hocam daha bugum
Gemlikteydim. Kavlak zeytinlerine baktim baya kotuydu. Onerin varsa alabilirim.

@peynirci babayi ilk defa duydum. Arastirayim.

@gezegen olan pluton ben de hatay zeytinini cok severim ama hic iyi satan gormedim. Varsa onerin alayim hocam.
0
🌸taipan
(02.02.18)
@senialanag.... oneri var mi oneri?
0
🌸taipan
(02.02.18)
balıkkesir firmalarından alabilirsin. en güzel yemelik zeytin balıkkesir yöresinde olur.
0
mikahakkinen
(02.02.18)
Siyah tuzsuz zeytin. Yeşil zeytinin de ezik olanı.
0
for day to break
(02.02.18)
(2)

vadeli hesaba para ilavesi?

alttaraf
selam gencler,bir miktar tasarruf yapmaya karae verdim de ustunuze afiyet,sorum şu:paranin vadesi geldiginde uzerine yeni para ilavesi icin subeye gitmek sart mi, yoksa atm'den ya da internetten aktarim da olabilir mi? biraz amatorce bi soru oldu ama ne yapalim, acemiyiz bu islerde:)
selam gencler,
bir miktar tasarruf yapmaya karae verdim de ustunuze afiyet,
sorum şu:
paranin vadesi geldiginde uzerine yeni para ilavesi icin subeye gitmek sart mi, yoksa atm'den ya da internetten aktarim da olabilir mi?
biraz amatorce bi soru oldu ama ne yapalim, acemiyiz bu islerde:)
0
alttaraf
(15.01.18)
internet subeleri vadesi dolan hesaplarin uzerine eklemene izin veriyor. ya da vaden dolunca hesabi kat vadesize al. ekleyecegin parayi da vadesize koy, sonra birlestirip yeni vadeli ac
0
exlibris
(15.01.18)
internet şubesi yada atm bu iş için yeterli olur.

şubeye gitmeye gerek yok.
0
zentiva
(15.01.18)
(13)

Bu başlıkta en sevdiğimiz şarkıları paylaşıyoruz.

baldan kaymak
Kim bilir spotify playlistinde sizin de en'leriniz yer alır, herkes'te dinler.
Kim bilir spotify playlistinde sizin de en'leriniz yer alır, herkes'te dinler.
0
baldan kaymak
(14.01.18)
herkes'te dinleyecekse: www.youtube.com
0
Apocalypse
(14.01.18)
gamsiz hayat - candan ercetin www.youtube.com
0
exlibris
(14.01.18)
bu tip duyurularda paylasilan sarkilarin dinlendigini hic sanmiyorum acikcasi ama yine de paylasak bi tane. mobil oldugum icin link veremiyorum, son gunlerde en cok dinledigim,

eisbrecher - sturmfahrt

artık mobil değilim huhiho link,

www.youtube.com
0
der meister
(14.01.18)
Eğer sizde uykuya muhtaçsanız

open.spotify.com
0
Karmaşıklık
(14.01.18)
bu tarz duyurulardaki her paylaşılan şeyi dinliyorum ve hoşuma giderse hemen kaydediyorum.Bazen çok güzel şeyler çıkıyor.

www.youtube.com
0
eazy
(14.01.18)
www.youtube.com

ci.memecdn.com :) grammer naziler rahatsız.(ben dahil)
0
bass solo take one
(14.01.18)
iwasbornonamountainside
(15.01.18)
White satin
0
kleider
(15.01.18)
open.spotify.com

hepsi enlerim
0
freetakilir
(15.01.18)
www.youtube.com Son birkaç yıldır benim moral düzeltme şarkım budur. Obladi Oblada'nın reggae versiyonu.
0
d max
(15.01.18)
favorim elif çağlar. 'herkes'te' dinleyecekmiş madem.

www.youtube.com
0
nocturness
(15.01.18)
çocukluğumdan beri müzikle uğraşıyorum, koloratür sopranoyum. son 2 senedir kendi bestelerimi yapıyorum ve onları tanıtmak için uğraşıyorum. şu aralar yerel radyolarda çalmaya başladı.

eğer beğenirseniz belki ekleyebilirsiniz. bu bana gerçekten çok destek olur ama daha önemlisi beğenilmiş ve benimsenmiş olmanı beni mutlu eder.

TÜR: ALTERNATİF/INDIE POP

Arin -(git: youtu.be)
Uzak - (git: youtu.be)
0
mirror of erised
(23.07.19)
(6)

Lambader Kafası

l arrache coeur
Selam,Lambader kafası, şapkası, başlığı ya da adı her neyse onu nereden bulabilirim? İnternette sadece başlık çok pahalı. O paraya sıfır lambader alınır. Başka nasıl edinebilirim bunu? Başlığın iskeleti bende var. Lambacılara gitsek, üzerini kaplar mı? Fotoğraftakinden arıyorum.https://hizliresim.c
Selam,

Lambader kafası, şapkası, başlığı ya da adı her neyse onu nereden bulabilirim? İnternette sadece başlık çok pahalı. O paraya sıfır lambader alınır.

Başka nasıl edinebilirim bunu? Başlığın iskeleti bende var. Lambacılara gitsek, üzerini kaplar mı? Fotoğraftakinden arıyorum.

hizliresim.com
0
l arrache coeur
(13.01.18)
kaplarlar yeni yaptırdım,

yellowpages.com.tr

100 150 tl ye yaparlar bunu
0
oscar
(13.01.18)
@oscar 100-150 tl nedir, sıfır lambader var 60 tl'ye internette :(
0
🌸l arrache coeur
(13.01.18)
hocam siz ne bekliyorsunuz, yarım ekmek döner 15 tl. adam kaça yapacak size bunu =)
0
oscar
(13.01.18)
ikea'da bulursun
www.ikea.com.tr
0
exlibris
(13.01.18)
koçtaş.
ben 20-30 lira arasına renk renk almış, odalarda tavan avizesi yerine bunları takmıştım. aklınızda bulunsun tavandan sallanan duylara da gayet uyumlular.

koçtaş'ta satılanlar bez değil ama üstü bezmiş gibiguzel bir dokusu var.
0
balik kraker
(13.01.18)
balik kraker
(14.01.18)
(4)

şu aracln markası ne

cedex
https://www.ntv.com.tr/turkiye/sariyerde-otomobil-denize-uctu-1-olu,LrTxfCZ2WUOpdmiRkr7tsAdenize uçan?
www.ntv.com.tr

denize uçan?
0
cedex
(06.01.18)
corsa degil. sedan bir araba. duserken sedan oldugu gorunuyor. skoda octavia ya da rapid olabilir mi?
0
exlibris
(07.01.18)
Focus sedan? 2011-12 falan.
0
heritage
(07.01.18)
Bu araba güçlü bir araba. Skoda'nın çift çıkış egzoz modeli yok. Corsa zaten yukarıdaki sebepten dolayı olamaz. Jantlar Mercedes GLA jantlarına benziyor. Ama araba sedan. Taktım kafaya bulucam :)
0
chatias
(07.01.18)
Buldum!!! W212 kasa Mercedes E
2009 - 2012 model.
Örnek;
www.sahibinden.com
0
chatias
(07.01.18)
(21)

Uuuu diye şarkı

uyusam iyi olur
İngilizce bir şarkı ve kadın söylüyor. Uuuu diyor şarkıda diğer sözlerini anlamadım maalesef. Yumuşak, sakin sesli biri söylüyor. Son dönem şarkılarından. Kotonda filan çalıyordu diye hatırlıyorum. Şarkıda 'x'li kelimeler geçiyor. Sixteen falan diyor olabilir emin değilim.Rihannanın şarkısı değil. H
İngilizce bir şarkı ve kadın söylüyor. Uuuu diyor şarkıda diğer sözlerini anlamadım maalesef. Yumuşak, sakin sesli biri söylüyor. Son dönem şarkılarından. Kotonda filan çalıyordu diye hatırlıyorum. Şarkıda 'x'li kelimeler geçiyor. Sixteen falan diyor olabilir emin değilim.
Rihannanın şarkısı değil. Haydi buldurun şu şarkıyı.
0
uyusam iyi olur
(20.11.17)
eski yeni şarkılardan? hangi dönemlerde çıktı azıcık daha bilgi versen güzel olurmuş :)
0
part time pollyanna
(20.11.17)
@part time
Yazdım zaten son dönem şarkılarından diye :)
0
🌸uyusam iyi olur
(20.11.17)
Ekleme
hafif hareketli bir şarkı
0
🌸uyusam iyi olur
(20.11.17)
tamamen salliyorum
inna - gimme gimme
www.youtube.com
0
exlibris
(21.11.17)
www.youtube.com

buldum bence :)
0
part time pollyanna
(21.11.17)
"@e bana nick birakmamissiniz zalimler" bulucam diye youtube historymin içine ettim -.-
bakmıyorum artık bulan söylesin lütfen :D
0
part time pollyanna
(21.11.17)
@e bana nick
maalesef şu an ses kaydedemiyorum. zaten kaydetsem sadece uuuulu kısmı söyleyebilirim :)
şarkı hafiften eski şarkıları anımsatıyor. ladytron şarkılarına benzettim ama onlar değil sanırım. mesela bu şarkılara www.youtube.com www.youtube.com benziyor ama yanlış yönlendirmiyim böyle bir şarkı değil.
0
🌸uyusam iyi olur
(21.11.17)
rihanna filan dedin, iyice hedef şaşırttın, güzel bir şarkıydı diosun o zaman :D
0
part time pollyanna
(21.11.17)
@part time
@e bana nick
kotona son zamanlarda gittiyseniz mutlaka duymuşsunuzdur, aklınıza gelmesi lazım :)
0
🌸uyusam iyi olur
(21.11.17)
ben tr ye uzun zamandır gitmedim ki 0.0
0
part time pollyanna
(21.11.17)
www.youtube.com
www.youtube.com
düet filan değil sanırım..
0
part time pollyanna
(21.11.17)
@part time
maalesef bunlarda değil. hafif hareketli bir şarkı. böyle vücudu hafiften sallayan şarkılardan.
0
🌸uyusam iyi olur
(21.11.17)
Alice Merton No Roots olabilir mi acaba?
0
l ikta
(21.11.17)
Zara Larsson – Lush Life
Rihanna'nın sesine de benziyor.
0
yineiyisinoxford
(21.11.17)
@yineiyisin
bu da değil. rihanna değil dememin sebebi son şarkısında uuulu söz var o yüzden.
0
🌸uyusam iyi olur
(21.11.17)
oh land - wolf & i olabilir mi?
0
ravenclaw
(21.11.17)
En Uuuu'lu şarkı

www.youtube.com
0
Northern Mariner
(21.11.17)
Vocaroo'dan en azından ıslıkla melodiyi paylaşsan bulunması daha kolay olur. Böyle çok zor.
0
tierra santa
(21.11.17)
anne marie - ciao adios
0
unifeel
(21.11.17)
Buldum arkadaşlar. Merak edenlere youtu.be portugal.the man-feel it still
Söyleyen erkekmiş agahshdj.
0
🌸uyusam iyi olur
(21.11.17)
bu şarkıyı da çok severim :D kadın dediğin için hiç aklıma gelmedi ama :p
0
part time pollyanna
(21.11.17)
(4)

Şemsiye

synesthesia
Bir sezonda pert olmayacak şemsiye arıyorum. Bütçe 80 TL. Tavsiyeler? (İnternette olmayan ürünler için de nerede bulabileciğimi yazarsanız iyi olur.)
Bir sezonda pert olmayacak şemsiye arıyorum. Bütçe 80 TL. Tavsiyeler? (İnternette olmayan ürünler için de nerede bulabileciğimi yazarsanız iyi olur.)
0
synesthesia
(20.11.17)
O kadar döndüğü halde sağlam kalıyorsa iyidir zaten. Dönmeyen şemsiye olmaz ki.
0
🌸synesthesia
(20.11.17)
rossmanlarda cok kaliteli semsiyeler satiliyor.
0
exlibris
(20.11.17)
Fare marka bir şemsiyem vardı ve çok memnundum.
0
Lim5
(20.11.17)
Snotline. Birini 8 birini 5 yıldır kullanıyorum. Üçüncüyü aldım tam otomatik n11de 80 lira
0
loser blueser
(20.11.17)
(14)

en dogru dis macunu ?

kamyonsans
biliyorum duyuruda da cok konusuldu ama ; icerigi en dogala yakin olan marka ne ? ya da siz hangisini kullaniyorsunuz
biliyorum duyuruda da cok konusuldu ama ; icerigi en dogala yakin olan marka ne ? ya da siz hangisini kullaniyorsunuz
0
kamyonsans
(19.11.17)
Vallahi kullanmadigim kalmadi hic fark etmiyor.elektrikli dis fircasi ve dis ipi kullan yeter.
Gelmis gecmis en favori dis macunum glister. Amwayin. Muthis
0
baldur2
(19.11.17)
Colgate Optic White kullanıyorum.
0
dissendium
(19.11.17)
evet cok duydum bende glister'i amway'in ama icerigindeki "Propylparaben" olmasi cok kotu :(
0
🌸kamyonsans
(19.11.17)
Gratis'te icerigi dogal olanlar var onlara bir bak. Bir tanesi sparkling white mi neydi hatta...
0
mor oje
(19.11.17)
"Safia" ben kullanıyorum gayet memnunum
0
goodyes
(19.11.17)
safia baktim simdi "Methylisothiazolinone" varmis risk grubunda gorunuyor, tesekkurler
0
🌸kamyonsans
(19.11.17)
Curaprox ya da curaseptler nasildir
0
Take it away honey
(19.11.17)
curaprox'da Sodium fluoride biraz sorun olusturuyormus, curasept in icerigine ulasamadim
0
🌸kamyonsans
(19.11.17)
Parodontaxa da bakabilir misin zararliysa kullanmyalum
0
exlibris
(19.11.17)
clınomyn
0
since1907
(19.11.17)
aktif icerik olarak splatt markalarda nispeten daha az zararsiz, florursuz cesitler mevcut.
0
kobretti
(19.11.17)
Paradontax benim bildiğim en doğal macun, ve ciddi farkını gördüm. İçeriğinde bilmediğimiz bişey varsa öğrenmek isterim tabii.
0
mslny
(19.11.17)
splat - organic aloe vera. oldukça doğal ve güzel bir içeriği var.
0
vedderbaug
(19.11.17)
Paradontax.

Diş etimde kanamalar oluyordu, diş eti temizliği, diş taşı temizliğinin akabinde doktorum bunu önerdi, kanamalar gitti. Ayrıca hafif tuzlu olduğundan ya da ben öyle hissediyorum diş etlerini besliyor. Bir de bunu kullanınca diğer macunları kullanamıyorsun :)
0
st curse
(19.11.17)
(5)

i phone- youtupe

omonia
youtupe açıkken başa appler açmak, dolanmak mümkündü değil mi?hangi app'i indirmek gerekiyordu?
youtupe açıkken başa appler açmak, dolanmak mümkündü değil mi?
hangi app'i indirmek gerekiyordu?
0
omonia
(15.11.17)
mümkün değil. bunun için youtube red var ama paralı.
0
theseachange
(15.11.17)
Youtube red dışında çözümü yok.
0
noluyo yaa
(15.11.17)
Youtube i masaüstü sürümünde aç. Chrome tarayıcıda memüde oyle bir seçenek var. Sonra arka planda dinleyebiliyorsunuz
0
exlibris
(15.11.17)
Ekleme. Sirf bu yuDen youtube app kullanmiyorum tarayıcıdan aciyorum
0
exlibris
(15.11.17)
TurboDL diye bir program icinde acilinca fonda calmaya devam ediyor.(hatta mp3 olarak kaydedebiliyor da) sanirim kaldirilmis ama, simdi arayinca sonuclarda cikmadi.
0
lifeframe
(15.11.17)
(19)

recep tayyip erdoğan seçimi kaybederse ne olur?

tukenmez adam
sizce reis seçimi kaybederse ne olur? yani 2019 da başkan olmazsa. muhalefette mi kalır? koltuğu bırakmaz başka yollar mı arar? ne düşünüyorsunuz?
sizce reis seçimi kaybederse ne olur? yani 2019 da başkan olmazsa. muhalefette mi kalır? koltuğu bırakmaz başka yollar mı arar? ne düşünüyorsunuz?
0
tukenmez adam
(12.11.17)
Ic savas cikar
0
baldur2
(12.11.17)
Seçime hile katar. Geçen referandumda yaptığı gibi.
0
doxanikee
(12.11.17)
içsavaş +1.
0
petek
(13.11.17)
bu kadar emperyal baskıya ragmen ya ilk turda ya da kesin ikinci turda alır ve arkasında millet zaten o kadar yalana ragmen abd kaynaklı
0
masumiyetkarinesi
(13.11.17)
İç savaş
0
anarche
(13.11.17)
tayyar'in yasarken secim kaybedecegini sanmiyorum. en azindan 4-5 sene tum girdigi secimleri domine eder.
0
exlibris
(13.11.17)
kaos olur.

"verin 400'ü bu iş huzur içinde çözülsün."

"eğer halkımız 400 vekil verseydi..."

"halk kaosu seçti"

bizi seçerse, "milli irade"; seçmezse biz biliriz!.. bu aslında her görüşten faşoda var. faşoluk sadece milliyetle, ırkla ilgili bir şey değil.

kazanma/kaybetme ihtimalini şu an için yarı yarıya görüyorum.

bop eş başkanlığından, çözüm sürecinden filan bugün geldiği noktada, derinler için uygun bir konumda olduğunu düşünüyorum. cüneyt zapsu'nun 2002'de amerikalılara dediğini, bizim derinler uyguluyor şimdi.

daha bir süre devam ettirilir diye düşünüyorum.
0
runagain
(13.11.17)
bayram olur
0
since1907
(13.11.17)
He iç savaş çıkar evet. ilk seçim kaybeden o
0
Son Müzakereci
(13.11.17)
Millet dolarını alır yurtdışına çıkarır. Ekonomik kriz, aktrolleri de vurur. Maaş alamayınca yağma ve toplumsal suçlar artar.
0
ceyhan prensi adana
(13.11.17)
Gelecek hükümet güven oyu aldıktan sonra iç savaş çıkaracak bir delikanlı göremiyorum. yüksek ihtimal normal hayata devam edeceğiz. Tek problem hükümetin icraattan çok kadro değiştirmek ve yenilemek için uzun Zaman harcayacak olması olur.
0
protrek
(13.11.17)
Erdoğan’ın başkanlık seçimini kaybetmesine ihtimal verenler son on yıldır kör ve sağır olarak yaşamışlardır. Seçimde hile, tehdit, şantaj yapılmayacağına inanıyorsanız net körsünüz.
0
sen git ben geliyorum
(13.11.17)
Bu memlekette iktidardan Kenan Evren gitti bişey olmadı. Seçim kaybeden gider, gitmezse millet oyunun arkasında durur, götürür.

Sıkıntı olmaz.
0
babilbaligi
(13.11.17)
bamboleyyo
0
Tears of Devil
(13.11.17)
2015'te ne olduysa, aynını yine yapar. Oylar yükselmeyince milleti bununla korkutacaklar muhtemelen zaten.
0
sevgikusunkanadinda
(13.11.17)
bi bok olmaz, çok büyütüyorsunuz şu adamı gözünüzde.
0
eksimeksi
(14.11.17)
@eksimeksi :))

Adam şu an çıkıp dese ki "bugünden itibaren türkiye'de saatlerin üç saat geri alınması taraftarıyım," bir kişi karşı çıkamaz. üç beş ağlarsınız sözlük'te, twitter'da, o kadar. gezi parkı'nda alaşağı edilemediği günden beri bu ülkede onun halk baskısıyla indirilme ihtimali kalmadı. son seçimlerde hileyi hurdayı içimize sindirip gıkımızı çıkarmadığımızdan beri onu seçimle gönderme ihtimali de kalmadı. şu an türkiye'de yargı, yürütme ve yasama tamamen onun elinde. gözümüzde büyütüyormuşuz... yok öyle bir dünya. hayal aleminde yaşamanın anlamı yok.
0
sen git ben geliyorum
(16.11.17)
@sen git ben geliyorum
Adamı destekleyen büyük bir kitle var o kitle bu adamı desteklemeyi bıraktığı zaman ki bence çok uzak değil ne yapabilir ? %20 oy alıp %51 mi gösterecek ne olacak?
0
eksimeksi
(17.11.17)
@eksimeksi

Yüzde on alıp 60 gösterir, bir kişi de bir şeyi kanıtlayacak. Yahu bu partinin 2002 seçimleri hariç hilesiz hurdasız bir tane seçim yaptığına inanabilir misin? En son seçimlerde gördük işte Ankara BB sonuçlarında basıl oynandı. Yahu koskoca YSK çıktı “mühürsüz oylar kabulümdür” dedi bir kişi bir bok yapamadı. Önümüzdeki seçimin hilesiz, hurdasız, hatta gerekirse silah zoruyla kazanılacağını göremeyen herhangi biri ya kördür ya da Türkiye’de yaşamamıştır. Çok değil, bir sene sonra seçim gecesi hile hile diye zırlayanlara linkini at bu cevabın.
0
sen git ben geliyorum
(21.11.17)
(2)

Kanguru hayvanı

atcapar
Satın almak istersek nerden bulunur?
Satın almak istersek nerden bulunur?
0
atcapar
(29.10.17)
Melbourne buyukbas hayvan pazarinda vardir
0
exlibris
(29.10.17)
3 yavru var elimde. Mesajla ulaş lütfen.

Sizin gibi insanlara ihtiyaç var cidden kimse kangurunun evcil hayvan olduğunu düşünemiyor :/
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(29.10.17)
(1)

Dünyadaki sokakların caddelerin vs. yerlerin canlı kameradan izlemek?

winston insani
MerhabalarDünyadaki belli başlı şehirlerdeki sokak kameraları görüntülerine ulaşabileceğim bir yer var mı?
Merhabalar

Dünyadaki belli başlı şehirlerdeki sokak kameraları görüntülerine ulaşabileceğim bir yer var mı?
0
winston insani
(29.10.17)
exlibris
(29.10.17)
(2)

Bu ne çiçeği

zugas
bu çiçeğin ya da ağacın adı ne? bir de satıyorum ilgilenen olursa anlaşabiliriz.adını falan bilmiyorum, öğrenip fiyatlarına falan bakacağım. bilen var mı?https://i.hizliresim.com/o6kmAq.jpghttps://i.hizliresim.com/lbWDkp.jpghttps://i.hizliresim.com/V3M7lR.jpghttps://i.hizliresim.com/nJWDAa.jpghttps:
bu çiçeğin ya da ağacın adı ne?

bir de satıyorum ilgilenen olursa anlaşabiliriz.

adını falan bilmiyorum, öğrenip fiyatlarına falan bakacağım. bilen var mı?

i.hizliresim.com

i.hizliresim.com

i.hizliresim.com

i.hizliresim.com

i.hizliresim.com
0
zugas
(24.10.17)
difenbahya imiş. sicili pek temiz değil gibi görünüyor.
0
MtKrt
(24.10.17)
exlibris
(24.10.17)
(22)

starbucks'da ne içmeli

yeteramadenedimherseyi
ya şimdi ben starbucksa veya başka bi kahveciye gittiğimde kahve cehaletimden dolayı sürekli sütlü filtre kahve içiyorum. buna alternatif olarak ne içebilirim?
ya şimdi ben starbucksa veya başka bi kahveciye gittiğimde kahve cehaletimden dolayı sürekli sütlü filtre kahve içiyorum. buna alternatif olarak ne içebilirim?
0
yeteramadenedimherseyi
(15.10.17)
Soya veya badem sütlü filtre kahve.

Espresso ve türevlerine zararlı diyolla.
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(15.10.17)
çay
0
Delay Fuze
(15.10.17)
bu starbcuks'ta çikolata ve kahvenin birleşimi ne içebilirim? bende araya kaynayayım.
0
xu
(15.10.17)
pumpkin spice latte ic. sicak olandan. kisa sureli satiliyor. denemis olursun.
0
exlibris
(15.10.17)
Çikolatalı filtre kahve.

Starbucksta var mı bilmiyorum ama.
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(15.10.17)
chai tea latte hoşuma gidiyor benim bir deneyebilirsin. pumpkin spice latte de fena değil.
0
estranged
(15.10.17)
filtre kahve, kahve denilince içilebilecek birkaç kahve çeşitinden biridir.

orada bir çalışana, esas içmek istediğin şeyi söylersen; mesela "sıcak tatlı, aromalı, hafif kahvemsi bir tat gelen ne önerirsiniz" dersen, sana yardımcı olurlar.
0
patty duke
(15.10.17)
misto iste içine de böğürtlen şurubu döktür. üstüne de tarçın dök. kışlık kahve mis gibi.
0
alperz
(15.10.17)
Ristretto bianco - sütlü olur kendisi. Pek tatlı.
0
mor oje
(15.10.17)
Susuz soya sutlu nane aromali chai latte
0
kırmızıgözlüağaçkurbağasıyeşili
(15.10.17)
vanilya şuruplu latte.
0
theseachange
(15.10.17)
En iyisini yapıyorsun. En sağlıklı şey filtre kahve çizgimi bozma
0
powerpufgirl
(15.10.17)
her içecekte leş gibi şeker var kahve dışında içilecek bir şey yok ki.
0
catch the arrow
(15.10.17)
Chai tea latte +1
0
archery
(15.10.17)
çikolatalı kahve için mocha
0
faik abi
(15.10.17)
ben de cahilim ya bu konuda. filtre kahve içiyorum genelde ama ilk içtiğim şey starbucks müptelası olan bi arkadaşımdan öğrendiğim "70 derecede susuz nane şuruplu chai tea latte"ydi. hala favorim <3

pumpkin spice latte'yi çok övüyorlar ilk defa bu sene içtim. hiç beğenmedim. milletin içtiği şeyler dışardan çok leziz görünüyor ama içince ya tırt, ya da ne olduklarını hiç bulamıyorum
0
dedi ayca
(15.10.17)
Ben espresso machiato içiyorum. Bazen dublesini içiyorum çok içmek istediğimde. Hem uygun fiyatlı, hem de espresso'yu gayet ortalama üstü yapıyorlar.
0
noluyo yaa
(15.10.17)
sütlü kahve seviyorsan latte içebilirsin, köpürtülmüş bol süt ile yapılır. bence çay ti latte yivrenç bişey, tek fincanına verdiğim paraya halen acırım :/

@xu, sen moka içiceksin.
0
manuel mandalina
(15.10.17)
ben filtre kahve dışındakileri sevmesem de nadiren deneyeceğimde baristadan yardım istiyorum.
"Sütlü olsun, karamel tadı olsun, üstüne köpük sıkılan bir şey olsun" gibisinden tarif ediyorum,
Bence ihtiyacınız tam da bu,
0
michael_knight
(15.10.17)
son bikaç haftadır pumpkin latte içiyorum, açıkçası bayıldım. mutlaka dene.
ben de chai tea latteyi seviyorum her gittiğimde genelde bunu içiyordum.
tatlı bir şey istersen beyaz çikolatalı mocha var. bir ara da buna takmıştım ama çok kalorili.
0
omonia
(15.10.17)
chocolate cream (soğuk)
0
xdenizx
(16.10.17)
ristretto bianco +1, senin için tam bir geçiş kahvesi.
0
Bruce
(16.10.17)
(9)

dovme hangi sektorlerde problem olur?

my pink
sb
sb
0
my pink
(08.10.17)
hiçbirinde.

except havacılık
0
binder dandet
(08.10.17)
müşteri ziyaretli satış işlerinde sıkıntı.
0
pide
(08.10.17)
alnında enayi dövmesi yoksa bence sorun olmaz :D
0
nocturness
(08.10.17)
görünür dövmeler mi kastettiğiniz?
benim dövmelerim görünüyor, öğretmenim, hiç sorun olmadı şimdiye kadar.
0
sopiro
(08.10.17)
hukuk sektöründe problem olma ihtimali var. boynumdan aşağı uzanan dövme yaptıracaktım vazgeçtim bu sebepten ötürü
0
vedatchilipeppers
(08.10.17)
Havacılık +1. Gönül kolu baştan aşağı dövmeletmek istiyor oysa ki :/
0
bugunku antremanda goz dolduran futbolcu
(08.10.17)
muftu, imam ya da muezzinlik yapiyorsan sorun olabilir
0
exlibris
(08.10.17)
Askeriye ve istihbarata alınmıyorlar bildiğim kadarıyla. Eskiden öyleydi en azından.
Askeriye derken er olarak değil, meslek olarak.
0
hayat aklini konusacak bir filozof uret
(08.10.17)
Asker polis olamazsın.

Olduktan sonra da yaptıramazsın. Disiplin tüzüğüne göre cezaları var.

Hostes olamazsın bir de, sadece Türk havacılığı için değil tüm dünyada böyle.
0
bos gezenin bos ustasi
(08.10.17)
(3)

ev hediyesi

in vino veritas
cok da samimi olmadigim bi arkadasim evlendi yakin zamanda. yarin evlerine gidecegim ilk defa. ev hediyesi bulamadim bi turlu. akliniza gelenleri saysaniz ya. not: borcam espirisi yapildi.
cok da samimi olmadigim bi arkadasim evlendi yakin zamanda. yarin evlerine gidecegim ilk defa. ev hediyesi bulamadim bi turlu. akliniza gelenleri saysaniz ya. not: borcam espirisi yapildi.
0
in vino veritas
(07.10.17)
Arayıp bir ihtiyaç var mı diye sor. Benden kupa istemişti biri mesela su içecek bardakları yokmuş. Karı koca için iki tane şık kupa görüşmüştüm.
0
kendi kendine yasayan yavrucak
(07.10.17)
butcen nedir?

kucuk elektrikli ev aletleri alabilirsin
misir patlatma makinesi. maluk kis geldi. evde patlatip film izlerler
www.hepsiburada.com

ya da tost makinesi olabilir
www.hepsiburada.com
0
exlibris
(07.10.17)
h&m in home kısmına git, basit ama ucuz görünmeyen bir sürü şey bulabilirsin.
0
koyusiyah
(08.10.17)
(9)

Fare Zehiri Ne Zaman Öldürüyor

tum haklari saklidir
Maalesef odamda fare var. Dışarı cikip kaçması için çok zorladim ama kaçmıyor. Biraz fare zehirli yemlerden verdim, yerken de gördüm ama tahminen ne zaman ölür? Deneyimi olan var midir?
Maalesef odamda fare var. Dışarı cikip kaçması için çok zorladim ama kaçmıyor. Biraz fare zehirli yemlerden verdim, yerken de gördüm ama tahminen ne zaman ölür? Deneyimi olan var midir?
0
tum haklari saklidir
(04.10.17)
Zehirden ziyade kapan daha sağlıklı çözüm. Kapana sert bir peynir koyarsanız al kaş yapmasının önüne geçersiniz.
0
oligomer
(04.10.17)
Sert peynir onerilerim;
Parmesan
İzmir tulumu

Rafine zevkleri olan bir fareyse Gorgonzola
0
exlibris
(04.10.17)
Olmekten beter yapmak istiyosan yapiskanli kartonlar var, uzerine koy ekmek peynir, yapisip kaliyolar zavallilar. Hicbir sey yapmazsan bir gun sonra oluyorlar.
0
baldur2
(04.10.17)
Bir hafta cok uzun bir süre degil mi, bu nasil zehir
0
🌸tum haklari saklidir
(04.10.17)
kesinlikle yapıskan artı karton diyorum. en temizi.
0
baharat
(04.10.17)
Zehir yedikten sonra oldugu yeri bulmak sikinti +1

Yapiskanli karton mantikli.
0
kuehles blondes
(04.10.17)
fare zehiri hemen öldürmüyor. bunu bilerek böyle yapıyorlar. bu fareler tek başına dolaşmıyor pek. çok da şüpheciler. beraber yemek bulmaya çıktıklarında, biri yediği şey yüzünden diğerinin öldüğünü görürse bir daha yemiyor o şeyi. o yüzden geciktiriyorlar. su içtikçe fare, ölüm hızlanıyor diye biliyorum.

canice ama yapışkan daha hızlı çözer. zehirleyince arkadaşların dediği gibi ölüsünü bulmak zor. ama tek başına olmama ihtimali yüksek o arkadaşın.
0
windowsguvenlikduvari
(04.10.17)
Şunu yapmayı denesenize, çok basit:
www.youtube.com

Yapışkan kullanmayın ya, ben bir kere yapışkana yapışmış fare gördüm, travma oluşturdu bende. Fare kurtulmaya çalışırken ikiye ayrılmış ve ciyak ciyak bağırıyordu, çok korkunç, yıllar geçti ama hala en ince ayrıntısına kadar hatırlıyorum maalesef:(
0
peggy
(04.10.17)
Yapiskan insanlik sucu, yapmayin.
0
yigitovic
(04.10.17)
(6)

Mercedes G Jip Kırmızı mı Siyah mı ?

mete kudur
Şöyleki; ya bu jip kırmızı olacak(asında bordoya daha yakın) lamborghini beyaz olacak ya bu jip siyah olacak lamborghini(aventador) beyaz ya da kırmızı olacaknot: arabalar aynı anda hareket etmeyecek yani birbiriyle uyumlu olmalarına gerek yok. Gözünüzde canlandırabilmeniz açısından Mercedes;[https
Şöyleki; ya bu jip kırmızı olacak(asında bordoya daha yakın) lamborghini beyaz olacak
ya bu jip siyah olacak lamborghini(aventador) beyaz ya da kırmızı olacak

not: arabalar aynı anda hareket etmeyecek yani birbiriyle uyumlu olmalarına gerek yok.

Gözünüzde canlandırabilmeniz açısından Mercedes;

kırmızı

siyah

Bu da beyaz lamborghini;
beyaz
0
mete kudur
(30.09.17)
Siyah tabii ki.
0
ekaterina
(30.09.17)
Siyah tabiki, kirmizi korkunc durur
0
balpolen
(30.09.17)
pempe :)
0
binder dandet
(30.09.17)
mercedes siyah
lamborghini beyaz
0
freetakilir
(30.09.17)
mercedes siyah

lamborghini turuncu, fıstık yeşili veya sarı

yeşil: Verde Ithaca
sarı: Giallo Horus
turuncu: Arancio Atlas
0
rain when i die
(30.09.17)
ikisini de alsan? bir gun birini obur gun digerini kulanirsin. ben oyle yapardim.
0
exlibris
(30.09.17)
(4)

Valiz - Bavul Markası Öneri

PoscheN
Kaliteli Valiz markası önerilerinizi bekliyorum.Uzun zamandır Samsonite kullanıyorum, ancak son aldığım valizlerin kalitesinden memnun kalmadım. Tekerleri eridi, sağı solu yamuldu. Eskiden aldığımızda 10 yıl garantili olurdu ve hiç sıkıntı yaşamazdık. Hatta eski valizlerim daha sağlam durumda şu an.
Kaliteli Valiz markası önerilerinizi bekliyorum.

Uzun zamandır Samsonite kullanıyorum, ancak son aldığım valizlerin kalitesinden memnun kalmadım. Tekerleri eridi, sağı solu yamuldu. Eskiden aldığımızda 10 yıl garantili olurdu ve hiç sıkıntı yaşamazdık. Hatta eski valizlerim daha sağlam durumda şu an.

Sürekli yurtdışı seyahatlerimiz olduğu için kaliteli valiz çok önemli. Önerebileceğiniz markalar var mıdır?
0
PoscheN
(30.09.17)
404 not found. En son pierre cardin’in hafif bavullarından aldım, bi yolculukta tekerleri aşındı, biri tamamen parçalanıp topal oldu vs. Alacaksan tekerlek tamir garantisi olmasına dikkat et.
0
manuel mandalina
(30.09.17)
It luggage kullaniyorum ben yillardir. Hard case degil ama.
0
kuehles blondes
(30.09.17)
samsonite benim de elimde 3-4 senede bozuldu.

Ben de yılda bir a101'den valiz alıp, yıl sonuında bozulsun bozulmasın atıp, yenisini alıyorum. Biraz pahalı bir çözüm oldu, ama mis gibi çalışıyor.
0
babilbaligi
(30.09.17)
delsey delseytr.com
american tourister (samsonite'in alt markasi)
0
exlibris
(30.09.17)
(8)

Beyaz gömlek içini napıyoruz?

senolll
Merhaba,Bayadır beyaz gömlek takım falan giymedim. Bu haftasonu giyicem.Sırf gömlek giysem meme uçları falan belli oluyor birazcık, atlet giysem görüntü çirkin. Ne yapsam kolsuz atlet mi giysem?Erkekler, siz nasıl yapıyorsunuz?Kadınlar, sizce erkekler nasıl yapmalı?Teşekkürler
Merhaba,

Bayadır beyaz gömlek takım falan giymedim. Bu haftasonu giyicem.
Sırf gömlek giysem meme uçları falan belli oluyor birazcık, atlet giysem görüntü çirkin. Ne yapsam kolsuz atlet mi giysem?

Erkekler, siz nasıl yapıyorsunuz?
Kadınlar, sizce erkekler nasıl yapmalı?

Teşekkürler
0
senolll
(26.09.17)
Fanila?
bakınız: Frank Underwood
0
heritage
(26.09.17)
Ben hiç atlet giymiyorum, meme uçlarım belli olmuyor.
0
goodz
(26.09.17)
atlet falan giymiyorum. niye meme ucum belli olsun ki? olmuyor.
edit: aşağıdaki dangoz, adam tiklemiş muhalefet olmamış, sana ne "ulan". töbeler olsun ya.
0
veritaslibertas
(26.09.17)
ben elektrik bandı uyguluyorum meme uçlarıma.
0
lat menat uzza
(26.09.17)
Benim gömlek dandik dandik herhalde ince midir nedir
0
🌸senolll
(26.09.17)
niye meme ucum belli olsun ki diyor biri. ulan adamın belli oluyomuş sormuş işte allah allah.

benim erkek arkadaşım kolsuz atlet giyiyor bazı durumlarda. kötü bi görüntü olmuyor.
0
lost aci soyler
(26.09.17)
sunun gibi 0 kol atletler var www.kakshe.com

cirkin durmuyor beyaz gomlek icinde. hem onumuz kis giyilebilir
0
exlibris
(26.09.17)
Kış mevsiminde gri renk atlet giyiyorum. Belli olmuyor.

Yaz mevsiminde atletsiz.
0
PoscheN
(27.09.17)
(4)

İos 11

Take it away honey
Telefon 6s geçsem mi ki ios 11'e maksat yenilik.
Telefon 6s geçsem mi ki ios 11'e maksat yenilik.
0
Take it away honey
(23.09.17)
geçmemen için bir sebep mi var? geç tabi.
0
sta
(23.09.17)
Gec.
0
exlibris
(23.09.17)
Büyük bişi bekleme.
0
rastinon
(23.09.17)
Geçme çok çirkin olmuş.
0
Lim5
(23.09.17)
(7)

Sadece Türk Kahvesi

aradaki uzaklik
Selamlar beyler bayanlar,Sadece Türk Kahvesi üzerine uzmanlaşmış bir KAFE'den beklentiniz ne olurdu? Ney mutlu ederdi sizi bu kafede?
Selamlar beyler bayanlar,

Sadece Türk Kahvesi üzerine uzmanlaşmış bir KAFE'den beklentiniz ne olurdu? Ney mutlu ederdi sizi bu kafede?
0
aradaki uzaklik
(21.09.17)
türk kahvesi sevmediğim için yanında getirdikleri lokum şekerlerin kalitesi
0
basond
(21.09.17)
madem sadece türk kahvesi, bol çeşitlilik olmalı. çikolata, damla sakızlı, sütlü vesaire. sonra manda batmaz köpük olmalı. fincanlar ufak olmamalı. ve mutlaka duble türk kahvesi seçeneği olmalı bence. soğuk türk kahvesi denemiştim eskişehir de bir yerde. güzeldi, menüde olmalı. hatta soğuk olanın da çeşitleri olmalı. aromalarla desteklenebilir. lokum allah ın emri zaten, yazmama gerek bile yok aslında. çikolata çeşitleride tabi.
0
akrep13
(21.09.17)
türk kahvesi içilip hemen biten bir şey olduğundan çok önemsemezdim herhalde. Arkadaşlarımın oraya gitmek istememesi mutlu ederdi. Ben türk kahvesi içmiyorum, o sebeple lokum, çikolata diyorum ben de.
0
sopiro
(21.09.17)
alternatif pisirme yontemlerii de olmali
kumda
kozde vs.
madem sadece turk kahvesi olacak.

bir de sunum onemli tabi www.instagram.com

kahveyle birlikte cikolata lokum, belki leblebi, draje cikolata falan olmali
0
exlibris
(21.09.17)
Sadece turk kahvesi sunacaksaniz, kahveniz mutlaka; ama mutlaka kaliteli olsun. Kahveyi iyi pisirmeye -ne kadar yogun olursaniz olun- ozen gosterin. Sunumdur, yaninda getirilenlerdir bunlar bir sekilde halledilir; ancak kahveniz kotuyse telafisi yok. Sunumu, kahveyi golgeleyecek bicimde abartmayin. Bunlarin disinda az kavrulmus, cok kavrulmus kahveleri ve aci kahveyi de menuye eklemenizi oneririm. Yanina da pisirme suresini eklerseniz musteriniz bekleyecegini bilerek siparis verir.
0
ruzgarliagac
(21.09.17)
Çekirdekten çektirip almak için kaliteli paketlemeler olmalı.
Kahvesi çok güzel yer eve almak istediğimde buzdolabı poşetine koyup ağzına düğüm atınca şok olmuştum, bi daha da gitmedim zaten.

Geleneksel kahveler de olsun, aromalı kahveler de olsun. Bir de kahve sipariş edilirken ekstra kavrulmuş mu normal mi olsun diye sorabilirsiniz, kimileri daha kavruk kahve seviyor.
Bunun dışında, kürdana batırılmış dandik lokum asla olmasın. Sunum çok önemli. Lokum kaliteli ve ayrı kapta olmalı, tek bir lokumdan ziyade birkaç lokum verilmeli.
Ortam rahatsız olmasın. Kadıköydeki türk kahvecileri tıkış tepiş ve sandalyeleri aşırı rahatsız. Bir de çok otantik bi ortam olmasın, daha modern ortamda güzel müzik çalan türk kahvecisi hiç görmedim nedense.
0
bir nick var benden iceri
(21.09.17)
Fincanlar küçücük olmamalı ve çok güzel olmalılar, renkli vs.

İkramı bol olmalı :) çikolatası drajesi lokumu vs
0
mutlusismankedi2015
(21.09.17)
(12)

en harika yıldız tilbe şarkısı hangisidir?

dafuq
bana göre 94-95-96'da çıkardığı albümlerdeki şarkılardan herhangi biri.ya sizce?
bana göre 94-95-96'da çıkardığı albümlerdeki şarkılardan herhangi biri.
ya sizce?
0
dafuq
(18.09.17)
hani gitmesen diyorum.
0
lucky strike
(18.09.17)
Kış güneşi
0
essoist
(18.09.17)
el adamı
0
cabiday
(18.09.17)
el adami
kis gunesi
0
exlibris
(18.09.17)
aşk yok olmaktır ve kış güneşi
0
ucurumdanasagiyadogruyuvarlananyaprak
(18.09.17)
el adamı
0
delidir yakalayin
(18.09.17)
el adamı.
0
braveheart xakah
(18.09.17)
El Adamı ile Aşkperest
0
aychovsky
(18.09.17)
katılıyorum. kenarda kalmışlardan;
ilanı aşk
arsız arzular

bir de fatih erkoç'a verdiği "sensiz olamam" efsanedir..
0
chatrefhill
(18.09.17)
Kış Güneşi +1
Dayan Yüreğim (Dayanamadı)
0
testis agrisi
(18.09.17)
'sevdanın tadı'
0
gunbatimi
(19.09.17)
albümleri dışında olan bu şarkıyı güzel yorumladığını düşünüyorum.
www.youtube.com
0
eskazasevmissen
(19.09.17)
(5)

Tıkalı Klozet

yatagants
Ne yapmalı? Az önce lavoba aç döküp kaynar su boşattım ancak iyice tıkandı, su artık daha yavaş gidiyor.
Ne yapmalı?

Az önce lavoba aç döküp kaynar su boşattım ancak iyice tıkandı, su artık daha yavaş gidiyor.
0
yatagants
(17.09.17)
soyle bir sey var
www.youtube.com

turkiyede belki o yapiskanli naylon yoktur ama strec filmle de denenebilir belki

www.youtube.com

tr.aliexpress.com
0
exlibris
(17.09.17)
tuz ruhu
ya da
lavabo açların sıvı olanları var bir şişe bocalt sifonu çek
0
neo
(17.09.17)
Elini sokma oraya. Bir değnek bul ve ittir değnekle.
0
opethian
(17.09.17)
üç kutu lavoba aç kullandım bana mısın demedi, evde pompa tarzı bişi yoktu, hentbol topu büyüklüğünde gazeteden top yapıp poşetle sarıp bir değneğe oturttum onla git gel yapıyorum gine bir işe yaramıyor, kafayı yiyicem ya.
0
🌸yatagants
(17.09.17)
Kaynar su dokun
0
kassiopeia
(17.09.17)
(7)

sarman kediye isim

pushing up the daisies
iyi akşamlar erkek sarman uysal bi kedi için ne isim önerirsiniz?erkek tekir kedimin adı luna -dişi sanıyodum- mitolojiden aradım yine ama pek bulamadım, düşündüklerim ; leo, bambam, aresteşekkürler^^
iyi akşamlar
erkek sarman uysal bi kedi için ne isim önerirsiniz?
erkek tekir kedimin adı luna -dişi sanıyodum-
mitolojiden aradım yine ama pek bulamadım, düşündüklerim ; leo, bambam, ares
teşekkürler^^
0
pushing up the daisies
(16.09.17)
Kakule
0
freebird5406_2
(16.09.17)
Saruman?
0
yaren
(16.09.17)
recel
0
exlibris
(16.09.17)
suşi?
0
theseachange
(16.09.17)
Beck sariydi
Marcelo (uysal adamdi)
Sarı süleyman Beşiktaşın eski bi stoperiydi
Bunlar dışında Ares savaş tanrısı uysal kediyi gitmeyebilir.

İniesta da koyabilirsin ya da Nowitzki.

Thor da olabilir.

Not Karabaş isimli kedim vardı
0
zugas
(16.09.17)
badem
tarçın
pekmez
0
shotgunwoman
(16.09.17)
Saruman'a bayıldım ben :)

Limon, çizkek filan koyanlar var
0
mutlusismankedi2015
(17.09.17)
(7)

grip oluyorum boğaz enfeksiyonuna ne iyi geliyodu?

xu
burnum akıyo, boğazda yutkunma ve yıpranma hissi başladı ne iyi gelir boğazıma?
burnum akıyo, boğazda yutkunma ve yıpranma hissi başladı ne iyi gelir boğazıma?
0
xu
(13.09.17)
Limonu sıkıp suyunu ic, posasini da ye. Bol bol da sicak icecek tuket. Bende bazen ise yarayip baslamadan kesiyo gribi.

Geçmiş olsun.
0
runagain
(13.09.17)
dişlerinizi ve dilinizi çokça fırçalamak.
0
brakgn
(13.09.17)
Bir bardak ılık suya yarım limonu sıkmak, bir yemek kaşığı tuzu ekleyip karıştırarak bardak bitene dek gargara yapmak.
0
le jeune turc
(13.09.17)
bir kaşık bal üstüne limon sıkıp yiyin.

kaynamış ılımış suya bal limon yapıp içmek de iyi geliyor. ama kaynar suya bal limon atmayın vitamini ölüyor.

level 4 bir durum ise zencefil birebir. tozu da olur tazesi de.
0
fosforlu cevriye
(13.09.17)
yukaridski hepsini uygula

bir limonu sik
bir bardak soguk su ile karistir ve ic

karbonatli su yap, gargara yap
yine karbonatli suyu burnuna cek sumkur

yapabiliyorsan tavuk suyuna sehriye corbasi icine bol limon ve bol karabiber, icerken karabiber bogazini yaksin

ilik bir dus sonra usutmeden dogru yataga

gecmis olsun
0
exlibris
(13.09.17)
Tantum verde pastil
0
kararsızataletfilozofu
(14.09.17)
Umca
0
red g
(14.09.17)
(4)

Anneyle film

pegi
Annişle film izlemek istiyoruz, türk filmi. sarmaşık'ı actım sevmedi, daha az metafor yüklü mümkünse yormayacak film önerilerinizi rica ediyorum
Annişle film izlemek istiyoruz, türk filmi. sarmaşık'ı actım sevmedi, daha az metafor yüklü mümkünse yormayacak film önerilerinizi rica ediyorum
0
pegi
(12.09.17)
bir demet menekşe. ben çok sevmiştim.
0
pushing up the daisies
(12.09.17)
Unutursam fısılda
0
passion rules the game
(12.09.17)
nadide hayat. cok begenir annen
0
exlibris
(12.09.17)
unutursam fısılda +1
+çağan ırmak'ın diğer filmlerinden biri.
0
mungojerry
(12.09.17)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.