Giriş
(5)

Cafe/Restaurant İsim

makarnavodka
Merhaba Dostlar, hanım hanımcık bir arkadaşım yakın bir tarihte bu tarz bir yer açmak istiyor. İsim önerilerine açığız. İsmini kullanacağımız arkadaşımıza 1 ay süreli ücretsiz servis açılacak.Not: Konseptte henüz alkol yok, genelde yemek ve pasta üzerine bir yer olacak.Teşekkürler.edit: yer henüz be
Merhaba Dostlar, hanım hanımcık bir arkadaşım yakın bir tarihte bu tarz bir yer açmak istiyor. İsim önerilerine açığız. İsmini kullanacağımız arkadaşımıza 1 ay süreli ücretsiz servis açılacak.

Not: Konseptte henüz alkol yok, genelde yemek ve pasta üzerine bir yer olacak.

Teşekkürler.

edit: yer henüz belli değil arkadaşlar ama levent-mecidiyeköy tarafları olabilir.
0
makarnavodka
(28.10.15)
nerede açıyorsunuz mahal olarak, çevre de faktör olarak kullanılabilir
0
neseranni
(28.10.15)
cafe days
cafedeyiz gibi oluyo hizli soyleyince :P

edit: café mi dogrusu bilmiyorum nasil yaziliyor :)
0
chaotic good
(28.10.15)
cafe bento

haus cafe

kafe os

kafe bonus

kafe opera

kafe mars

cafe monté

cafe brain

kafe rom



yurtdışında ''naming'' işiyle uğraştım.
0
kalyanschik
(28.10.15)
şu sıralar karaköy ve nişantası'nda açılan konsept mekanları düşünerek tabiri caizse hipster cezbedici isimler aklıma geldi. ayrıca isimlerde illa cafe bilmem ne demek zorunda olmadığınızı düşünüyorum.

HÂL

ALELADE

NAİF

APAPANA (YEME, İÇME GİBİ DURUMLARDA PARAYI BAŞKASINA ÖDETMEK)

MESKEN

LAKLAK

FEYZ

MEST

VAVEYLA (GÜRÜLTÜ KOPMASI)

FERFENE (ORTAKALAŞA YAPILAN YEMEKLİ, İÇKİLİ TOPLANTI)

BAŞKA
0
eurhka
(28.10.15)
Güz
0
odinin sakali
(28.10.15)
(1)

Aksamki mac icin iphone a ulker link

doktor x
Nereden alabilirim?
Nereden alabilirim?
0
doktor x
(21.10.15)
pericsope
0
eurhka
(21.10.15)
(5)

"Periscope" kullanıyormusunuz, nasıl buluyorsunuz uygulamayı?

john
s.b
s.b
0
john
(20.10.15)
kullaniyorum, kullanisli buluyorum.
0
ateistanbul
(20.10.15)
8-9 aydır kullanıyorum. 3 kere falan açtım.
0
omer haybo
(20.10.15)
Dili degistirip o anda yukseliste olan yayinlarin arasindan bir iki tanesini secip ilginc seylere tanik olunabilir. Sikintidan patlanilan gunde oxfordshireda cape townli hipster gorunumlu bi taksicinin musterisiyle kek yapimindan multeci sorununa, marsa insanli bir inisin insanliga neler kazandiracagina dair tabloidlerde yazmayan bakis acilari da uyku tutmayan, gok delinmiscesine yagan bi gecede perthde ustunde piril piril gokyuzu parktaki sezlongda takim elbisesiyle isini henuz kaybetmis morgageini nasil odeyecegini dusunen birinin hayata bakisi ve uruguayin bir koyunde ispanyolca sarki soyleyen biri ayni zamanli ve arka planda da baska turlu gorulmeyecek yerler gorulebilir.
0
kotuseyleryapaniyikimse
(20.10.15)
maç yayını.
0
eurhka
(20.10.15)
Bu sabah Madonna konserini izledim. Faydalı bir icat.
0
teknikekip
(20.10.15)
(1)

gozalti morlugu - torbalari

baldur2
duzenli olarak kullanabilecegim krem vs onerebilir misiniz? hayvan gibi belirginler ya yasima gore. ozellikle morluk. yuz yikama jelleri mi ne varmis ise yararlar mi?
duzenli olarak kullanabilecegim krem vs onerebilir misiniz? hayvan gibi belirginler ya yasima gore. ozellikle morluk. yuz yikama jelleri mi ne varmis ise yararlar mi?
0
baldur2
(20.10.15)
yüz yıkama jeli torba ve morluklara bir şey yapmaz. yaşınıza göre biotherm, kiehl's, clarins gibi markaların erkek göz altı ürünlerini kullanabilirsiniz. (eğer geçmesini istiyorsanız) bunun dışında kapatıcılar da var morluklar için.

gittiğiniz mağazada yardımcı olurlar zaten, üzerinde de yaş aralığı ve ne işe yaradığı yazar.

kiehls'a özellikle bakabilirsiniz kendi mağazaları da var. gö
0
eurhka
(20.10.15)
(4)

İstanbul'daki Çiftkatlı Otobüste İndirimli Kart

hononu
siteden bakıyorum çiftkatlı otobüslerde indirimli kartların geçmediği yazıyor. Ama dün biri basarken gördüm. İndirimli abonman yazdı ekranda. Nasıl oluyor bu? Site mi güncel değil yoksa?
siteden bakıyorum çiftkatlı otobüslerde indirimli kartların geçmediği yazıyor. Ama dün biri basarken gördüm. İndirimli abonman yazdı ekranda. Nasıl oluyor bu? Site mi güncel değil yoksa?
0
hononu
(20.10.15)
aylık öğrenci akbili vardır onun.
0
hypervaskulerdondurucu
(20.10.15)
indirimli çift katlılarda geçmiyor, aylıktır bence de.
0
eurhka
(20.10.15)
gerçi ücretsiz de yazmış olabilir 65+ için. emin misiniz?
0
eurhka
(20.10.15)
sayfada asagida soyle bir not buldum. sanırım bu sayede.

NOT: İndirimli kartlara aylık dolum yapılıdığında, kartın kullanım alanları Mavi Kart Kullanım Alanları ile aynı olmaktadır.
0
🌸hononu
(20.10.15)
(6)

Nadir Kitap.com sorunu acil çözüm

fullmetalanil
Herkese günaydın. Uzun zamandır alışveriş yaptığım nadirkitap.com'da üyelik bilgilerimi doğru girdiğim halde giriş yapamıyorum. Bu genel bir sorun mu yoksa beni mi bellediler? Kullanan olursa ve de çözümünü bilen olursa lütfen paylaşıversin.
Herkese günaydın. Uzun zamandır alışveriş yaptığım nadirkitap.com'da üyelik bilgilerimi doğru girdiğim halde giriş yapamıyorum. Bu genel bir sorun mu yoksa beni mi bellediler? Kullanan olursa ve de çözümünü bilen olursa lütfen paylaşıversin.
0
fullmetalanil
(13.10.15)
ben giriş yaptım.
0
eurhka
(13.10.15)
@eurhka sizde böyle bir sorun oldu mu peki?
0
🌸fullmetalanil
(13.10.15)
ben de sorunsuz giriş yaptım şimdi. yeni şifre almayı denediniz mi?
0
veronica supertramp
(13.10.15)
@veronica supertramp denedim verdikleri yeni şifre de işe yaramıyor ama ne yazık ki...
0
🌸fullmetalanil
(13.10.15)
doldurmam gereken yerleri dolduruyorum giriş'e bastığımda ise yeniden boş oluyor doldurduğum yerler.
0
🌸fullmetalanil
(13.10.15)
tamamdır sorun halloldu herkese teşekkürler. Sanırım sistem bi yerde bug'da kaldı fsdsdfsdf şimdi oldu ama.
0
🌸fullmetalanil
(13.10.15)
(3)

çapa civarı çalışmalık yer

eksi sozlukte eksiyen adam
Merhaba, çapa civarında çalışmalık, çalışanları sürekli bir şey ister misiniz diye darboğaz etmeyen, starbucks vari, wifi'ı olan bir yer var mıdır?
Merhaba, çapa civarında çalışmalık, çalışanları sürekli bir şey ister misiniz diye darboğaz etmeyen, starbucks vari, wifi'ı olan bir yer var mıdır?
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(12.10.15)
Takibe takip. Ben de iyi wifi olan mekan ariyorum capada iyi olan her yerde iyidir.
0
floydian
(12.10.15)
çok aradım ben, yok öyle bir yer. kahvrerengi cafe var. bi ihtimal orası olabilir.
0
eurhka
(12.10.15)
kahverengi baya iyi fakat, wifi yok adamlarda ya, o kadar güzel mekan yapıyorsun, wifi koymuyorsun. hangi mantıkla işletiliyor belli değil.
0
🌸eksi sozlukte eksiyen adam
(12.10.15)
(2)

feriye sineması.

hayaletin garip huylari
taksim'den buraya gideceğim. hangi durakta inmek gerek. bi de duraktan inince ne tarafta kalıyor? sanki kabataş lisesi durağında inince daha yakında kalıyordu diye hatırlıyorum. bayağıdır gitmiyorum da o taraflara.
taksim'den buraya gideceğim. hangi durakta inmek gerek. bi de duraktan inince ne tarafta kalıyor?
sanki kabataş lisesi durağında inince daha yakında kalıyordu diye hatırlıyorum. bayağıdır gitmiyorum da o taraflara.
0
hayaletin garip huylari
(07.10.15)
feriye ortaköy'de beişiktaş'tan ortaköye giderken sağda kalıyor.
0
eurhka
(07.10.15)
Kabataş erkek lisesi nin yan tarafı. Okulun kapısını görünce düğmeye basın Beşiktaş'a doğru 30m yürüyün
0
kisa
(07.10.15)
(4)

Whatsapp çevrimiçi olmamak

madeleine elster
çevrimiçi gözükmek istemiyorum. durumu da son görülmeyi de kapatsam herkese, birileriyle yazisirken çevrimiçi yazıcak mı yine de?
çevrimiçi gözükmek istemiyorum. durumu da son görülmeyi de kapatsam herkese, birileriyle yazisirken çevrimiçi yazıcak mı yine de?
0
madeleine elster
(07.10.15)
evet
0
eurhka
(07.10.15)
Kaçış yok ondan.
0
angelus
(07.10.15)
whatsapp plus yükleyebilirsin. çevrimdışı modu mevcut
0
şapşiko
(07.10.15)
Internetin kapaliyken girip yazacagini yazip cikar internetini acarsan hem yazdigin iletilir hem de online gorunmemis olursun biraz beyin bedava gibi oldu ama is goruyor ^^
0
yorke
(07.10.15)
(4)

Jazz playlistlerinizi paylaşır mısınız?

loveinaflipbook
ne dinliyorsunuz jazz olarak? herhangi bir alt türüne spesifik olabilir ya da karışık hitlerin olduğu olabilir.
ne dinliyorsunuz jazz olarak? herhangi bir alt türüne spesifik olabilir ya da karışık hitlerin olduğu olabilir.
0
loveinaflipbook
(05.10.15)
Aklıma gelen ilk isim melody gardot.

Sonra julie london. Tum parcalari sahane olan nadir insanlardandır bunlar
0
yollarbenibekler
(05.10.15)
Tamburada var. Seneler önce çıktılar, tek bir albüm yaptılar ve dağıldılar. Mükemmeldi. Dinlemeni tavsiye ederim.
0
dessy
(05.10.15)
Ben burdan dinliyorum gün içerisinde. (bkz: )www.cazkolik.com Şurda Türk caz arşivlerine de belki göz atmak istersen(bkz: )www.cazkolik.com
0
old possum
(05.10.15)
eurhka
(05.10.15)
(5)

motosiklet ile istanbul trafiğine ilk kez çıkmak

derdiolanneylesin
motosiklet deneyimim pek fazla yok. öncelikle ne yapmam lazım? ya da direk trafiğe mi çıkayım. yolumu bulur muyum?motosiklet: cbr 250rehliyet: mevcut.
motosiklet deneyimim pek fazla yok. öncelikle ne yapmam lazım? ya da direk trafiğe mi çıkayım. yolumu bulur muyum?

motosiklet: cbr 250r
ehliyet: mevcut.
0
derdiolanneylesin
(30.09.15)
250cc ss ile başlamak tavsiye edilmez genelde. hem ne gerek var o kadar seri makineye? adı üstünde trafik, zaman zaman 10-20 ile gideceksiniz. 125cc commuter ile başlayın, hem oturma pozisyonu rahat hem hata tolare edebilir. trafiği, akışı, pozisyonu vs. öğrenip ezberledikten sonra, yani yaklaşık 10 bin km yaptıktan sonra geçiş yapın. benim tavsiyem budur.
0
icim urperiyor
(30.09.15)
cbr250 sakin motordur ss de sayılmaz, başlangıç için gayet olur. Hatta tem'e falan çıkman gerekirse daha iyi olur kamyonların altında ezilme ihtimalin olmaz. Zira tem'de en sağ şeritte bile 100'ün altında düşünce kamyonlar sollamak yerine şeridin genişliğinden de faydalanarak sağa atmaya çalışıyor.
Mümkünse eğitim al, mümkün değilse de eğitim al. Honda GS, Gis akademi gibi yerlere bakabilirsin eğitim için. ekşiteker de faydalı olur
0
slayerrr
(30.09.15)
sanırım arkadaş motor sormuyor, trafiğe çıkıcam napıyım diyor. taksilerden, dolmuşlardan uzak dur.
0
eurhka
(30.09.15)
eurhka +1

motosikletli biri olarak genel istanbul profili cizeyim sana.

taksilere, dolmuslara, minibuslere ve otobuslere kisacasi basta bu toplu tasima araclarina dikkat et. simdi bunlar nasil arac kullanir ve tehlike yaratir? onlari aciklayayim.

taksi: en soldan hizlica ben gideyim der ama sag tarafta musteri gorunce anasini-babasini tanimaz. sinyal vermeden dirak saga kirar. o yuzden sag taraftan gidiyorum "ehe mehe" diye fazla sevinilmemeli, dikkatli olunmali.

dolmus: bu da taksinin bir buyugu ama yine hiz konusunda manyaklar. altinda ferrari oldugunu sanip yine belirsiz hizlanmalar ve yavaslamalar esliginde sagdan soldan musteri toplar. sinyallerine pek inanma, arada takip mesafesi olsun ona gore ne karar verebilir? diye dusun ve sur. kapisi acik olarak da seyahat eder bunlar hafif yavas gibi gidiyor da olabilir, sakin acik kapi tarafindan gecme. bizim yayalar da manyak kendilerini hareket halindeki aractan atiyor.

minibus: muhitine gore biraz degisken bu abiler. cogunlukla bunlar da kapisi acik giderler. yine dolmustaki uyarilari dikkate al.

otobus: bunlarda son moda olarak otobus ceplerine girmeme basladi. yani sen otobusun arkasindasin, baktin bu sag tarafa sinyal verdi. dur hizlanayim deme o sadece vermek icin verilen sinyal. cogu cebe girmiyor. yine kapi tarafindan gecme. cogunlukla yine otobus duraginin gerisi veya ilerisinde de yolcu alirlar, haliyle dururlar. dikkat etmek lazim.

trafige illa cikacaksin ama en onemli deneyimi sahil yolunda yapabilirsin ama saat 4 ve 5'e kalma o zaman delirirsin.

sehir ici orta seviye hiz ile kullaniyorsan bir seridi sen alabilirsin. yeter ki arkadaki arac senin korkak surmedigini anlasin.

aynalara bakma mevzusu var. saliselik bakip, yine onune bakman lazim. hiz seni bir yere ulastirmak icin iyi ama saniyelik goruntu kacirman onunde hemen bir arabanin bitmesine veya yayanin onune cikmasi ile sonuclanabilir.

kolay kaciyorum diye sinya vermemezlik yapma. bu okuzler sinyal vermiyor ama sinyal vermezsen de anlamaz (celiskiye gel)

bunun disinda kendi gelistirdigim seyler var mesela, onumdeki aracin onundeki aracla olan takip mesafesine de bakiyorum cunku o mal arayi kisa tutuyor ve fren olunca hemen zart diye frene basiyor. sen de algisal olarak kirmiziyi gorunce, arada mesafe de olsa birden heyecanlanabilirsin. korkma sadece sakinligini koru.

onumdeki veya caprazimdaki aractan ziyade kullananin haline bakarim. telefonla konusuyorsa bir elinle, dikkat daginikligi fazladir. korna ile ikaz ederim eger yanindan gececeksem onceden. baskasi ile konusuyorsa hararetli yine ayni sey gecerli. bazen kimisi uzaklara daliyor falan boyle garipler yine ikaz ederim.

yol ayrimlarinda olan ve yol ayrimlarina yaklasan yavas surucuden de tirsarim (sanirim en tirstigim bu) bunlar yolu bilmez. nereye gireceklerini de bilmez. bilmedigi gibi de yanlis yone sinyal verir.

arac sinyallerine de pek guvenme. acik unutanlar var. sag gosterip, sola kiranlar var.



insanlar araclari olduklari halde "iskence cekiyoruz" diyorlar ama inanmiyorum. arac kullanan bir surucu arabada telefonda oyun oynuyor veya saatlerce konusuyor hatta yanindaki ile bildigin yola bakmadan konusuyorsa bu bir iskence degil, lukstur.

bunlara dikkat derim baslangic olarak.
0
evimin paspasi
(30.09.15)
Senden özellikle ricam, motorsiklet ekipmanlarını giyinip takınmadan yola çıkma. Dışarısı 50 derece de olsa, kaskın yanı sıra o korumalı montunu dizliklerini giymeyi-takmayı ihmal etme. Bilmelisin ki asfalt yanığı hiç bir yanığın acısına benzemez.

Trafik konusuna ben de 3 aydır motor kullanan biri olarak ekleme yapayım kendimce:

Trafikte ilerlerken sadece önünde seyreden arabayı dikkate alma. mümkünse onun önündekinden de haberin olsun. Motorun dik oturmaya ne kadar elverişlidir bilemem ama, yeni başlayan biri olarak çok dikkatli olmak durumunda kalacağından, algıların açık olmalı. Motosikletliye trafikte derin düşüncelere dalma lüksü yoktur sakın unutma. anlık bir hata pahalıya patlayabilir. O yüzden takip mesafene mümkün olduğunca dikkat et. Özellikle şoför esnafı ile tartışmamaya özen göster. ne demişler: "ite bulaşma, çalıyı dolaş" Sen yoluna git, o dırlasın dursun. Her ne kadar stresten uzak kalamayacaksan da sen sen ol sakinliğini korumaya gayret et. Benim için özellikle ilk bir ay zor geçti. Uzun yıllar otomobil kullanmış biri olarak bambaşka bir dünyada buluverdim kendimi resmen. Alıştıktan sonra zaten bazı davranışlar ve refleksler otomatiğe bağlanıyor ve daha rahat sürüyorsun.
Tüm bunların dışında çok başarılı motovlog yayıncısı var. Onların(özellikle abone sayısı fazla olanların) videolarına bir göz at boş zamanlarında. Gerçekten faideli bilgilere yer veriyorlar. Buraya reklam olmasın diye yazmıyorum; eğer istersen bana mesajla ulaş sana bir kaç motovlogcu önereyim.

Tekerin düz bassın arkadaşım...
0
trawmatolog
(30.09.15)
(4)

iOS 9.0 a dönüş

Frederick Co
Kardeşlerim elzem bir programım iOS 9.0.1 de düzgün çalışmıyor9.0 a dönmem lazım Nasıl yaparımTeşekkürler
Kardeşlerim elzem bir programım iOS 9.0.1 de düzgün çalışmıyor
9.0 a dönmem lazım
Nasıl yaparım
Teşekkürler
0
Frederick Co
(29.09.15)
dönemezsin. konu kilit. programın geliştiricisine mail at.
0
Mcfly
(29.09.15)
yapamazsın.
0
master of code
(29.09.15)
Niye döneniyorum pardon u yok mu
0
🌸Frederick Co
(29.09.15)
yaklaşık 3 defa emin misin diye sorduğun için.
0
eurhka
(30.09.15)
(7)

whatsapp da herseyi kapatan kisi

bonaparte
son görüme ya da okunmanin görünememesi (mavi tik) kapatarak kendine iyilik mi yapmis oluyor bu kisi yoksa kötülük mü? zira cogunlugun mavi tik i acik ve de tek tük son görünmeyi kapatan var. buna kisisel bir tercih olarak saygi mi duyulmasi lazim. sizin whatsapp tercihleriniz nasil?edit: bunu yapan
son görüme ya da okunmanin görünememesi (mavi tik) kapatarak kendine iyilik mi yapmis oluyor bu kisi yoksa kötülük mü? zira cogunlugun mavi tik i acik ve de tek tük son görünmeyi kapatan var. buna kisisel bir tercih olarak saygi mi duyulmasi lazim.

sizin whatsapp tercihleriniz nasil?

edit: bunu yapan listemde tek bir kisi. mavi tik olayi sorun yapan var yapmayan var bence iyi bir sey zira kominikasyonu kolaylastiriyor. ama mavi tik olayi hakkinda sayfalarca yazi da yazilabilinir mesela karsida kisi okumadim yazdigini dediginde mavi tik da kapali ise, gercekten de dedigi gibi okumamis mi ya da bana mi öyle söyluyor teredütleri yasaniyor. her neyse uzatmayalim.
0
bonaparte
(29.09.15)
her şeyim açık benim. öyle yapan kişi de takip etmek ve edilmek istemiyordur, kendi tercihi. gerçi duygusal ilişki söz konusuysa o iş biraz karışabilir, akla kapatan kişinin bir şeyler karıştırdığı gelebilir, buna bir mani yok ne yazık ki.
0
devilred
(29.09.15)
"buna kisisel bir tercih olarak saygi mi duyulmasi lazim."
duymayip ne yapacaksin onu merak ettim :)
whatsapp kullanmiyorum.
telegram var su an onda da son gorulme kapali.
bazen bakip da cevap vermek istemiyorum, gordu de yazmadi diyip beni ugrastirmasinlar diye o da.
0
chaotic good
(29.09.15)
Son görülme,mavi tık,twitter,instagram hepsi açık hepsi.
Her ne kadar kişisel bir tercih olsada bu tip şeyleri kapalı tutan insanlar bana itici geliyor.bu benim görüşüm.
Hadi kızları snlıyorum her 10 kişiddn 11'i abaza bu ülkede de bazı erkeklerde bunu yapıyor çok komik görünüyor.
0
steve rogers
(29.09.15)
ben de her şey kapalı.

bu durumun insanlara komik gelmesini komik buluyorum.
0
eurhka
(29.09.15)
tabi ki saygı duyuyorum ama bana komik geliyor. okudun da cevap niye vermedin diyene "sanane lan" diyecek kadar düz bir insanım çünkü. isteyen istediği kadar takip edebilir beni.
0
pokerface
(29.09.15)
Whatsapım yok, olsaydı ben de kapatırdım her bi şeyini. En son ne zaman göründüğümü, mesajı okuyup okumadığımı bildirmek zorunda değilim. Eğer bunları kapatıyorsam karşı taraftan da beklentim yoktur. Rahatsız olanlar iletişimi tamamen kopartabilir. O kişinin bunu pek umursayacağını zannetmiyorum.

"Ama naptığını merak ediyoz :(((" beklentisi daha komik asıl.
0
mandalina kokusu
(29.09.15)
her şey açık. bazen görüyorum okuyorum ve o an cevaplamıyorum. bundan alınan, sıkılan ergen insanları da etrafımda tutmuyorum, zaten onlar da benimle çok vakit geçirmeyi tercih etmiyor. olgun bir insan böyle ezik triplere girmez. hepimiz çalışan insanlarız, çeşit çeşit durum oluyor, telefona bakarken biri geliyor vs, olabilir yani.
0
roket adam
(29.09.15)
(2)

Cialis vs Levitra

magdurumdamagdurum
Arkadaşlar selam...Haftasonu kampa girmeyi planlıyorum ve uzun süredir sahalardan uzağım.. Biraz eğlenceyi artırmak için cialis veya levitra almayı planlıyorum. Bir kere cialis kullandım sanırım 5mg doz falan aldım hiç bir extra getirisini görmedim.. Levitra hakkında hiç bir bilgim yok.. Deneyen ve
Arkadaşlar selam...
Haftasonu kampa girmeyi planlıyorum ve uzun süredir sahalardan uzağım.. Biraz eğlenceyi artırmak için cialis veya levitra almayı planlıyorum. Bir kere cialis kullandım sanırım 5mg doz falan aldım hiç bir extra getirisini görmedim.. Levitra hakkında hiç bir bilgim yok.. Deneyen ve fikir veren arkadaşlar olursa sevinirim.

Yaş: 33 bilgilerinize..
0
magdurumdamagdurum
(28.09.15)
ot diyorum. en doğalı.
0
eurhka
(28.09.15)
Başka öneri veya fikri olan varmıdır?
0
🌸magdurumdamagdurum
(29.09.15)
(2)

Filmekimi bilet almak

norwegian wood
Rexx sinemasi'ndan her salondaki (mesela Atlas) gosterime bilet alabilir miyim?
Rexx sinemasi'ndan her salondaki (mesela Atlas) gosterime bilet alabilir miyim?
0
norwegian wood
(28.09.15)
evet.
0
tepedeki psychedelic adam
(28.09.15)
bizce sakıncası yok.
0
eurhka
(28.09.15)
(11)

trol de bi sınırı olmaz mı?

indescribable
bu nasıl trollüktür bu nasıl gözü körlüktür benim aklım almıyor, resmen mal kaybı beyanında bulunacağım az kaldı. Allah akıl fikir verirken bunlar neredeydi diye sorgulamanın bile sonu kısır döngü iken bunlar nasıl bu yaşa kadar geldi evrim çaresiz. twitter a gireyim dedim tt lere bakacağım normalde
bu nasıl trollüktür bu nasıl gözü körlüktür benim aklım almıyor, resmen mal kaybı beyanında bulunacağım az kaldı. Allah akıl fikir verirken bunlar neredeydi diye sorgulamanın bile sonu kısır döngü iken bunlar nasıl bu yaşa kadar geldi evrim çaresiz.

twitter a gireyim dedim tt lere bakacağım normalde hiç yaptığım bişey değil ulan adamlara #BuzGateGamzeİlgezdi hashtag i ile bir de geyik yaptıklarını ve hatta karşı kesime laf soktuklarını sanaraktan Atatürk'ün pozları ile laf yerindeyse başak geçiyorlar.

bu normal değil ama bunu yapmak da herhangi bi şekilde yasak değil miydi? Atatürk'ü koruma kanunu nerede?
0
indescribable
(21.09.15)
burada hakaret yok ki, kanun fiili olarak senin söylediğin şekliyle uygulanacak olsaydı en çok cezayı atatürk'ü fotoromanlarda konuşturan sözcü gazetesi alırdı.

ps. zamanında bir mizah sitesinde dini öğelerle harmanladığım çalışmalar yüzünden ölüm tehditleri almış biri olarak söylüyorum.
0
uuth
(21.09.15)
bana garip ve ters geliyo asla metalaştırmadım lakin diğer tarafta uğruna göt kılı olup itin götüne sokulan evdeki köpek muamelesi gören kesimin böyle çirkefçe ve çamurluk yapması sinir etti sabah sabah. senin ne haddine böyle espri yapabiliyorsun sen önce kendini kurtar da diyemiyosn. elbette bişey kaybetmez tüm dünya neyin ne olduğunu biliyor lakin bi bizimkiler anlayamadılar.
0
🌸indescribable
(21.09.15)
şimdi cevap vereceğim, benim adım da troll olacak, varsın olsun.

siz değil miydiniz karikatürle t.şak geçildiği için dava açan tayyip'i eleştiren? penguen denen paçavra neredeyse her kapağında mizah malzemesi yapmıyor mu tayyip ve diğer ak partilileri. hatta ve hatta tüm siyasileri? konuyla ilgili açılan her duyuruda neredeyse ana avrat söven sozluk ve duyuru kullanıcıları yok mu? kanun karşısında herkes eşitti ya hani. neden sadece söz konusu atatürk olunca sesiniz çıkıyor? kanun karşısında herkes eşittir cümlesi ile atatürkü koruma kanunu birbiri ile çok çelişmiyor mu? bu ikiyüzlülük niye? kaldı ki örneğini verdiğin görsellerde ne hakaret var, ne küfür. onlara göre seviyeli, sana göre kötü bir mizah sadece. tayyip hakkındaki birçok capse gülmüşümdür, hatta paylaşmışımdır. tıpkı bunlara olduğu gibi. bu kadar gözünüzde büyütmeyin kimseyi. bir de peygamber ile siyasi bir kişiliği mukayese etmeniz de takdire şayan. dini inanç hususunda insanlar her zaman daha hassastır, siyasetle bir tutmayın.
0
animalman
(21.09.15)
atatürkçü denilebilecek biri olarak hakaret olamdıkça önemsemiyorum bunları.
0
eurhka
(21.09.15)
@animal

Konuya evrensel esitlikle basladin ama kendi kucuk cevrendeki inanislari diger inanislardan ustun tutarak celiski yarattin:

"kanun karşısında herkes eşitti ya hani" vs. "bir de peygamber ile siyasi bir kişiliği mukayese etmeniz de takdire şayan."

Kimilerine gore din ustundur kimilerine gore din bir yalandir. Isteyen dini bir kisilikle bir siyasetciyi karsilastirabilir. Esitlikten siz etmedin mi? Dini bir kisi neden digerinden ustun olsun? Kimilerine gore din ustundur kimilerine gore siyasetciler, askerler, pop starlar... Bu durumda hem esitlikten soz edip hem de senin icin onemli olan kisiyi (dini sahsiyet) digerlerinden ustun tutamazsin.
0
Traveller
(21.09.15)
bunlarda ne var ben anlamadım? Atatürk ü koruma kanunu var diye, espri de yapılamayacak mı? Hakaret yok, aşağılama yok.
0
enkolaykullaniciadi
(21.09.15)
4chan'e hiç girme madem sen
0
superb
(21.09.15)
saçma, aşırı atatürkçüsün, gereksiz yere alınıyorsun.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(21.09.15)
@animalman +1

Hala bu kafalarda insanlar var. Gerçekten çok acayip :) Ataturk'u koruma kanunuymuş :)

Gelirken 70'lik rakı getir :) Çok iyi :D
0
bedbed
(21.09.15)
ataturku kutsallastirmaya gerek yok.
cok severim, saygi da duyarim ama bunda bir hakaret vs goremedim ben.
boyle seyleri akapeliler yapinca auuw cehapeliler yapinca orantisiz zeka.
bir ayariniz olsun arkadas :D
0
chaotic good
(21.09.15)
ekran görüntülerinde herhangi bir problem yok.
0
allezz
(21.09.15)
(2)

Kiehl's kullanan hanımlar

pshasha
Özellikle kırışık açıcı ve doldurucu serum ve kremleri etkili midir acaba? Memnun olan var mı, verdiğimiz paraya değer mi?
Özellikle kırışık açıcı ve doldurucu serum ve kremleri etkili midir acaba? Memnun olan var mı, verdiğimiz paraya değer mi?
0
pshasha
(20.09.15)
ben memnun kaldım. ama cilt uzmanları eczaneden aldığınız 5 liralık krem de aynı işleve sahip diyor bilginiz olsun
0
anouschka
(20.09.15)
erkek ürününü kullanıyorum, kiehl's en iyilerinden biri. bence gideri var.
0
eurhka
(21.09.15)
(10)

Erkek göz altı/çevresi kremi

celeron 300a
Beyler kullanan önerebilecek olan var mı? İnternet çok karışık seçemedim edemedim. Kırışıklık deil de göz altları daha büyük kaygı bana şu an.Markette Nivea'nın ürünleri oluyor alayım diyorum "yok lan carrefour burası" falan diyorum, yardım eyleyin.
Beyler kullanan önerebilecek olan var mı? İnternet çok karışık seçemedim edemedim. Kırışıklık deil de göz altları daha büyük kaygı bana şu an.

Markette Nivea'nın ürünleri oluyor alayım diyorum "yok lan carrefour burası" falan diyorum, yardım eyleyin.
0
celeron 300a
(20.09.15)
rentts
(20.09.15)
demoniclewinsky
(20.09.15)
genetikse hafifletilebiliyor ancak. sebebi bulun. cok uzuluyorsaniz hekimler ozelde birseyler yapabiliyor. kapatici da kullanabilirsiniz hafif.
0
e haliyle
(20.09.15)
@e haliyle, valla babama bakarsam hiç genetik değil ama adamda alkol yok sigara yok. çok üzülmek değil de yolun başında tedbir alayım benimkisi.
0
🌸celeron 300a
(20.09.15)
nivea alma, bi boka yaradigi yok. eskiden kullanirdim.

takipteyim duyuruyu. hatta bana da kirisiklik icin onerseniz ne makbule gecer, profesyonel, iyi bir sey.
0
no christ requires
(20.09.15)
helena rubinstein
clarins
0
yorke
(20.09.15)
makyajpuan.com

ben bundan kullanıyorum ve memnunum. kokusu yok erkekler de sürebilir bence
0
shotgunwoman
(20.09.15)
göz altı için olanını değil ama markanın başka ürünlerini kullanıp memnun kalan birisi olarak önereyim www.tekinacar.com.tr

belki uygun bir arama ile bunu kullanan erkeklerin yorumlarına ulaşabilirsin, amazon gibi.
0
candanag
(20.09.15)
candanag +1

clinique bu alanda baya başarılı bir markadır. 2-3 hafta içerisinde sonuçlarını çok net göreceksiniz.
0
givemesomesubstance
(21.09.15)
kiehl's diyorum ben de.

ayrıca biotherm'in böyle misketli bir ürünü var onu da çok iyi.
0
eurhka
(21.09.15)
(2)

kadıköy'den havataş'la sabiha gökçen

sir gawain
cumartesi sabah 5 gibi sabiha gökçen'de olmam gerek. havataş'ın sitesinde en erken sefer 4:15'te görünüyor. 45 dakikada gider miyim? bir de tam olarak nereden kalkıyor bilen var mı?
cumartesi sabah 5 gibi sabiha gökçen'de olmam gerek. havataş'ın sitesinde en erken sefer 4:15'te görünüyor. 45 dakikada gider miyim? bir de tam olarak nereden kalkıyor bilen var mı?
0
sir gawain
(17.09.15)
45 dakikada cok rahat gidersiniz tam olarak kadikoy sahil otobus duraklarinin vs oradan kalkiyor(rihtimdan)
0
neferkitty
(17.09.15)
saat 4.15 de binersiniz tahminen 4.45 gibi orada olursunuz.
0
eurhka
(17.09.15)
(15)

sevgilinin yazan erkeğe like atması

konskenkova
bir çocuk var 2 ay evvelden tanışmışlar staj vasıtasıyla. ben bir zaman sonra anladım çocuğun yazış yaptığını anladım kız arkadaşımda inkar etti yazmıyor iyi çocuk falan filan dedi. çocuk "seni merak ettim." "şuraya gidelim mi" diye mesaj atıyor bak bak bak. bende bir daha görüşme sil çocuğu faceden
bir çocuk var 2 ay evvelden tanışmışlar staj vasıtasıyla. ben bir zaman sonra anladım çocuğun yazış yaptığını anladım kız arkadaşımda inkar etti yazmıyor iyi çocuk falan filan dedi. çocuk "seni merak ettim." "şuraya gidelim mi" diye mesaj atıyor bak bak bak. bende bir daha görüşme sil çocuğu faceden heryerden dedim bir daha görüşme dedim. kız arkadaşımda hayır silmicem falan dedi. şimdi bakıyorum kız arkadaşım çocuğun fotosunu falan da like'lamış. ben mi çok abartıyorum yoksa normal mi davranmam lazımdı.
0
konskenkova
(14.09.15)
"Hayır, silmicem" de dediyse sizi çoktan silmiştir belli ki...
0
cok sey hakkinda az sey bilen adam
(14.09.15)
sen yazdığını fark ettiğin halde hayır yazmıyor diyorsa hala sallama bu kızı çok. ayrılmana gerek yok ama kafanda bitirebilirsin sen de. çünkü belli ki o bitirmiş gibi gibi. en azından hiç önem vermiyor.
0
floydian
(14.09.15)
Çocuk ile işi kesinleşince seni terk edecek, henüz çocuktan emin olamamış.

Ayrıl.
0
neferkitty
(14.09.15)
Her an şutlanabilirsin hazırlıklı ol, önçalışmalara başlanmış gibi.
0
angelus
(14.09.15)
Hacı önce sen sutla restini gördüm restine rest de
0
all girls dream
(14.09.15)
bitmiş hocam işte daha ne olsun? like'ı sen görebilmişsin. kim bilir göremediğin neler dönmüştür.
0
ufukcel
(14.09.15)
ayrılma da takıl işte bak keyfine. bi şey olursa da okey de geç.

ben olsam fakat baska birine Yürürdüm, belli Ede Ede sonra o tabi doğal olarak senşn üzerine düşmeye baslar. sonra şut.
0
eurhka
(14.09.15)
yazilinlarin hepsine katiliyorum. eklenecek bisi kalmamis dostum. vakit varken kurtar kendini...
0
chunksia
(14.09.15)
bugünde kavga ettik. faceden sil diyorum hayır silmicem diyor. ben zaten mesajlarına cevap vermiyorum falan dedi. faceden silsem çocuk bana yine mesaj atamayacak mı sana herşeyi açıkça söylüyorum yine ben suçlu oluyorum dedi. bir şey diyemedim ki şimdi
0
🌸konskenkova
(15.09.15)
coolagabey
(15.09.15)
kızın facebook'ta kimle arkadaş olup olmayacağının kararını siz veremezsiniz. aldatacak olan zaten aldatır. bu kadar müdahale etmeyin birbirinize. ben de aylar önce erkek arkadaşımdan bir kızla görüşmeyi kesmesini istemiştim, ona kızın niyetinin farklı olduğunu söylemiştim. beni dinlememişti, hayır öyle bir şey yok demişti. sonra anladık ki haklıymışım. ama ardından başka bir kız için benzer istekte bulundum, bu sefer kesin bir dille direndi, beni ikna etmek için tanıştırdı falan. ben de isteğimden vazgeçtim. şimdi o böyle yaptığı için beni sevmiyor mu oluyor? ya da beni terk mi edecek? boş laf.
0
rivulet
(15.09.15)
haha seni stajdaki çocuk yüzünden terketmese bile kıskançlığın yüzünden edecek. unut gitsin artık :/
0
gregory
(15.09.15)
Kadın-maymun-dal ilişkisi.
0
arnold schwarzeneger
(15.09.15)
kardeşim gibi sevdiğim bir arkadaşım var. kardeş ayağı falan değil. uzun zamandır zor bir dönem geçiriyordu, babasını kaybetti. aynı günlerde evlendi. "sini mirik ittim" demiyorum. çok fazla önemsiyorsa kız arkadaşınızı "naber?" "nasılsın?" diye de sorabilir pekala. afedersiniz ama sevgiliniz de, o eleman da bu dünyanın safraları.
0
sanzelize canavari
(15.09.15)
Ayrıl. Yanlış insanlasın.
0
sen git ben geliyorum
(15.09.15)
(16)

seviştiğiniz en garip mekan neresiydi

yamuklu sucurta
benim hiç garip mekan tecrübem olmadığı için sorum sizlere :D
benim hiç garip mekan tecrübem olmadığı için sorum sizlere :D
0
yamuklu sucurta
(14.09.15)
WC, kömürlük, araba icinde vs...
0
VIPCH
(14.09.15)
Bilocanlar sayılıyorsa sokak araları, Kadıköy sahili, avm'de kadınlar tuvaleti, Ankara tren garı'nda hareketsiz trenlerin arası, belediye otobüsü, hızlı tren.
0
yirmisantim
(14.09.15)
rus banyosu, sahil.
0
lesmiserables
(14.09.15)
ev.

:(
0
orta buyuklukte bir ulkenin krali
(14.09.15)
Büyükada
0
[silinmiş]
(14.09.15)
Ailemin evinde cocukluk odam. Bana garip geldi yillar sonra gidip sevgilimle annem babam salonda tv izlerken sevismek.
0
Traveller
(14.09.15)
Kilise avlusu en ilginciydi, başka gün ikinci gidişte basıldık. Diğeri de taksim Beatles barın içeri soldaki odadaki koltuklar, masalar, sandalyeler. Bunların dışında büyükada'daki muhtelif terk edilmiş/boş evlerin bahçeleri, küçükbeyoğlu pi'nin tuvaletleri, Mimar sinan fındıklı Kampüsündeki tavan arasına benzeyen atölyemsi yer ve Bomonti Kampüsündeki tuvaletler sayılabilir.
0
baba jo
(14.09.15)
Uçakta.
0
kosun lan mevzu var
(14.09.15)
zaman gazetesi
0
eurhka
(14.09.15)
izmir rush bar tuvaleti.
büyükada +1
anneannemlerin evi
0
mermize
(14.09.15)
alsancak'taki barların wc'leri,
kordon'da limana doğru açık alan.

hey gidi gençlik :]

edit: karantina adası
0
she was my baby
(14.09.15)
kendi evim olmasına rağmen

-sinema ergenlik hatrına
-arabada bi kaç kez
-arkadaşımın evinde arkadaşım tv izlerken hemen koridorda(aradaki mutfakta) kısa bi oral sanırım ileri de gittik hatırlamıyorum
-otobüs 2 kez.. şehirler arası ışıklar kapalıydı. kışın montta attıydım üstüne üşümesin diye
-
0
stevie
(14.09.15)
Adapazarı'nda karanlık bir yolun kenarına çekilmiş beyaz bir Şahin'in içinde.
0
arnold schwarzeneger
(14.09.15)
metrobüs
0
sayns
(14.09.15)
muze +1
0
bohr atom modeli
(14.09.15)
sinema salonu (sinemada bizden başka iki kişi daha vardı uzaktaydı)
araba (gece, kuytu köşede)
çalıştığım iş yerinin wc de (mesaiye kaldığımız zaman, çok korkmuştuk)
tarla
0
xdenizx
(09.11.17)
(12)

er ile baslayan ve ul ile biten soyisim arıyoruz. pls

eurhka
evet.mesela ertugrul.5 harften az değil, minimum 5 harf. bi buldurun be.
evet.

mesela ertugrul.

5 harften az değil, minimum 5 harf. bi buldurun be.
0
eurhka
(11.09.15)
Erkul
0
hodul
(11.09.15)
yok yok minimum 7 harf falandı.
0
🌸eurhka
(11.09.15)
ertombul
0
ermanen
(11.09.15)
eroğul
0
optum kib bye
(11.09.15)
ertavul
0
optum kib bye
(11.09.15)
erdakul, erçoğul
0
optum kib bye
(11.09.15)
eyjafallajokul
0
pikrua
(11.09.15)
erdoğrul.
0
m e b
(11.09.15)
erbulur
0
dirty pussy and cock
(11.09.15)
ertul,ermul,ercul,erçul,erdul vs vs.
0
jamswety
(11.09.15)
@pikrua ekrana icecek puskurrtum.
0
w fre
(11.09.15)
Erul.
0
angelus
(11.09.15)
(1)

spotify haftalık keşif

rononoa zoro
haftalık ilk çıktığında dikkat etmemişim ama çok güzel parçalar buluyor. benim geçen haftanın yada önceki haftanın playlistini bulma imkanım var mı? kim bilir ne parçalar kaçırdım.
haftalık ilk çıktığında dikkat etmemişim ama çok güzel parçalar buluyor. benim geçen haftanın yada önceki haftanın playlistini bulma imkanım var mı?

kim bilir ne parçalar kaçırdım.
0
rononoa zoro
(20.08.15)
nö, başkalarının keşiflerini dinleyebilirsin. ben öyle yapıyorum. hali hazırda takip ettiğim 3 keşif listesi var.
0
eurhka
(20.08.15)
(2)

Pound düşer mi?

repentance
Önümüzdeki 20-25 gün içerisinde pound düşer mi? İngiltereye gidicem pound almam lazım. Bekleyeyim mi alayım mı?
Önümüzdeki 20-25 gün içerisinde pound düşer mi? İngiltereye gidicem pound almam lazım. Bekleyeyim mi alayım mı?
0
repentance
(20.08.15)
dusmez yukselır
0
bryan fury
(20.08.15)
20 günde döviz düşmesi pek olası değil, özellikle şu dönemde. ama artış da çok etkilemez bence gidene kadar bekle. artarsa çok koymaz ama düşerse işine gelir. risk budur.
0
eurhka
(20.08.15)
(4)

sunum yapacağım küçük fikirler arıyorum (biraz acil)

ilkistan
merhaba arkadaşlar, bir iş görüşmesi için sunum istediler ama verdikleri konuyla alakalı olarak aklıma birşey gelmiyor pek. konu şu ;Yabancı uyruklu çalışanların Türkiye şartlarında çalışma ve yaşamalarını kolaylaştıracak Türk kültürü tanıtım sunumu ( Türkiye de hayat, diğer ülkelerle karşılaştırı
merhaba arkadaşlar, bir iş görüşmesi için sunum istediler ama verdikleri konuyla alakalı olarak aklıma birşey gelmiyor pek. konu şu ;

Yabancı uyruklu çalışanların Türkiye şartlarında çalışma ve yaşamalarını kolaylaştıracak Türk kültürü tanıtım sunumu ( Türkiye de hayat, diğer ülkelerle karşılaştırıldığında çalışan gözüyle iş hayatındaki farklıklar, gelenekler, kültürler vb.)

ne söyleyebiliriz ne yazabiliriz bu konu üzerine sunuma sizce? birşeyler var mı aklınızda acaba?
0
ilkistan
(03.08.15)
Yorum: İşe girmeden senden bekledikleri sunum için buradan destek arıyorsan o işi ne kadar yapabileceksin bu soru işareti.

Cevap: Türk kültürünü anlatan, belli başlı şehirleri tanıtan turizm dokümanlarından faydalanabilirsin.
0
cakabo
(03.08.15)
işin kapsamıyla tamamen alakasız sunumun konusu. sadece rahatlığa sunuşa filan bakacaklar olay o aslında.

dediğiniz şeyi düşündüm de o daha çok bir turiste türkiyeyi anlatmak gibi oluyor gibi geldi bana.
0
🌸ilkistan
(03.08.15)
Türkiye'ye çalışmaya gelen yabancı uyruklu kadınlar genelde ya ailelerin çocuklarına, ya yaşlı insanlara bakım hizmeti veriyor. Bazıları da sadece ev işlerine yardım için tutuluyor.

Bu kişiler o evde yaşamaya başlıyor, yatılı olarak. Buradan bi şey çıkar belki.

Türk misafirperverliği önemli bi detay, oradan yürüyebilirsin.
0
eurhka
(03.08.15)
çocuk çok sevmemiz ingiltere'de çocuk tacizcisi sınıfına girmemiz gibi görülebilir.

bu türk kültürel farklılıkları anlatmanız lazım.

ya da iş hayatındaki alışkanlıklar.
türklerin iki kere yanaktan öpüşmesi, tokalaşma, oturma düzeni, yemek alışkanlıkları...
daha önce ecnebilerle çalıştıysanız daha kolay olurmuş.
0
janderzel zartanyan
(03.08.15)
(3)

bitaksi'nin kurucusu nazım salur'un

whatyougetiswhatyoudid
getir.com'un da sahibi olduğu söyleniyor.bu getir.com ile ilgili bilginiz var mı? ne düşünüyorsunuz? (iş alanı olarak soruyorum, müşteri olarak değil :) )
getir.com'un da sahibi olduğu söyleniyor.

bu getir.com ile ilgili bilginiz var mı? ne düşünüyorsunuz? (iş alanı olarak soruyorum, müşteri olarak değil :) )
0
whatyougetiswhatyoudid
(24.07.15)
girişimin arkasında durup sağlam stratejilerle yol alınırsa tutar kesinlikle, sonuçta gıdayı ayağa getiren bir girişim. insanlar da gıdasına kolay ulaşma derdinde olduğuna göre...
0
calmdown
(24.07.15)
Evet ikisi de aynı kişinin...

Valla Getir'in şimdilik sıkıntısı kendi depolarından dağıtım yapıyor olmaları. Depo tutmak ve o ürünlerin tazeliğini (SKT) korumak operasyonel süreci zahmetli hale getiriyor diye düşünüyorum. Ayrıca, daha çok alana yayılmayı da biraz engelleyici olabilir.

Operasyonu dışında, evinde otururken "aa soda kalmamış bu saatte kim gidecek büfeye?" diyenlerin bol olduğu büyük şehirler için ideal.
0
lcha
(24.07.15)
ortalığın amına koyacak, daha reklamları çıkmadı piyasaya, bi çıksın da. ajan bilgisi olarak say bunu.
0
eurhka
(24.07.15)
(3)

İphone otomatik düzeltme *capsli*

dessy
İphone 5s kullanıyorum. Telefon bana en gıcık olduğum şeyi yaşatıyor. Otomatik düzeltme ekteki gibi düzeltme yapıyor. Ya da 'Dessy' yerine 'DESSY' diyor misal. Otomatik düzeltmeyi de kapatmak istemiyorum ancak cümle içinde kelimelerin ilk harflerini büyük harfle başlatıyor mesela. X'e tıklayıp kendi
İphone 5s kullanıyorum. Telefon bana en gıcık olduğum şeyi yaşatıyor. Otomatik düzeltme ekteki gibi düzeltme yapıyor. Ya da 'Dessy' yerine 'DESSY' diyor misal. Otomatik düzeltmeyi de kapatmak istemiyorum ancak cümle içinde kelimelerin ilk harflerini büyük harfle başlatıyor mesela. X'e tıklayıp kendi yazdığımı ekliyorum ama sonraki ifadelerde yine caps'teki gibi 'ameliyat-ı' şeklinde düzeltme yapıyor. Bir kez X deyince tekrar aynı önerinin çıkmaması için ne yapmalı?
0
dessy
(20.07.15)
ben de çekiyorum bu özellikten. çareyi kısaltma kelimeler yapmakta buldum. sürekli kullandığım ve sürekli düzeltmeye çalışılan kelimeleri klavyedeki kısaltma şeysine ekledim. mesela ben ne zaman fakat yazsam FAKAT yapıyor. ben de fakat kelimesini fkt olarak kısalttım fkt yazınca direk fakat yapıyor.

anlarsınız umarım.
0
eurhka
(20.07.15)
Fakat kısmında ben de aynı otomatik düzeltmeyi alıyorum. Yok mudur bunun bir çözümü? Hepsiyle tek tek kısaltma yapmak da sıkıntı :( Çok gıcık.
0
🌸dessy
(20.07.15)
six packsiz
(20.07.15)
(15)

Yolda ölü veya öldürülmüş kedi,köpek görseniz ne yaparısınız?

le fantome de l opera
sokakta yürüyorsunuz bir caninin arabasının altında kalmış ya da kendiliğinden hastalanıp ölmüş kedi veya köpek ya da kuş görseniz ne yaparsınız?1) hastalıklıdır, elleşmem, geçer giderim. hatta iğrenirim.2) alırım bir çöpe atarım.3) alırım ve temiz bir yere gömerim.
sokakta yürüyorsunuz bir caninin arabasının altında kalmış ya da kendiliğinden hastalanıp ölmüş kedi veya köpek ya da kuş görseniz ne yaparsınız?

1) hastalıklıdır, elleşmem, geçer giderim. hatta iğrenirim.

2) alırım bir çöpe atarım.

3) alırım ve temiz bir yere gömerim.
0
le fantome de l opera
(01.07.15)
ben bir şey yapmıyorum doğrusunu diyeyim. mide çok hassas hemen bulanıyor aşırı üzüntüde..

vicdan yapmana gerek yok senin de, öldü sonuçta.
hayvanın ölmesine üzülmen zaten vicdan sahibi iyi bir insan yapıyor seni..
0
mrtkbl
(01.07.15)
iğrenmem ama dokunamam. ne zaman öldüğünü bilmiyorum bana zarar verecek mikroorganizmalar üremiş olabilir. elleşmem üzülür geçerim.
0
shotgunwoman
(01.07.15)
ölü sandığım bi kediye dokunduktan beri sadece görüp üzülmekle yetiniyorum.
0
eurhka
(01.07.15)
içimde iflah olmak sert sevici bir kedi sevgisi olsada allah rahmet eylesin derim son kertede sen sağa ben selamet derim badi. böylede taş kalpli diyebilirsin. işin içersinde doğanın kanunları var, revelotion var şu var bu var neticede.
0
2006
(01.07.15)
Bi kere gömmüştüm minicik beyaz bi şeydi soğuktan ölmüştü. Ama üç gün sonra mezarı boştu köpekler yemiş galiba. Çok üzülmüştüm ya.
0
meyve parcacikli kadin
(01.07.15)
sgw +1
0
rakicandir
(01.07.15)
şatgan +1, ölmüş hayvan nasıl tutulur edilir hiçbir bilgim ya da fikrim yok. o yüzden hiçbir şey yapmam.
0
der meister
(01.07.15)
hertarafına ip bağlanıp öldürülmüş bir kedi bulduk geçen hafta köpeğimle gezerken. yapana sövdüm üzüldüm ama ellemedim, ara sıra aynı yoldan geçerken çürüme evresini takip ediyorum. en son tüyleriyle kemikleri kalmıştı.
0
dedi kalabaligin icinden bir ses
(01.07.15)
3. Her zaman 3!
0
empty man
(01.07.15)
görmüşlüğüm var ama değil dokunmak bakamıyorum bile.

ölüm anına tanık olduğum, yani canlı halini de bildiğim bir hayvan olsa gömerim ama sırf ceset halinde bulduğum bir hayvana dokunamam.
0
littlejack
(01.07.15)
Ellemem. Geçen hafta köpeğini gezdirirken ölü kedinin karnı patladı binlerce kurt akmaya başladı. Kokusu hala burnumda:(
0
Atimi
(01.07.15)
dokunmam, belediye vs. onu oradan alabilecek birilerine haber veririm.
aynı şey kuşlar ve diğer küçük hayvanlar için de geçerli, mesela geçenlerde öğrendiğim bir şey güvercin vb. kuşlara asla dokunulmaması gerektiği. sürekli parazit ve zararlı organizmalar taşırlarmış.
0
lily briscoe
(01.07.15)
Belediye'ye haber veririm.
0
xenophobe
(01.07.15)
durumuna bagli yeni olmusse eger betondan kaldirip topraga bi yere atarim ki ekolojiye faydam olsun. bi keresinde cok ilginc, kapimin onunde ici delinmis buyuk olmus bir guvercinle karsilastim. tanrilardan gelen bir mesajdir diye bu alip bahceme gomdum. gecen sene oldu bu olay.
0
benjamin breeg
(01.07.15)
hayvan zaten ölmüş ise artık yapılacak bir şey yoktur. malesef sokak hayvanlarından parazit ve hastalık bulaşma ihtimali çok yüksek. o yüzden dokunmamak daha sağlıklı.

hala canlı ise ve tedavi şansı varsa riske değer. mesela şu anda evimizde ölmek üzere bulduğumuz yavru bir kargamız var.
0
orpheus
(01.07.15)
(6)

reklam sektöründe çalışan bir tanıdığınız var mı?

raavann
prodüksiyon, çekim aşaması olur, yaratıcı kısım, reklam yazımı/fikir ajansları olur farketmeksizin tanıdığınız reklam sektöründe çalışan biri var mı acaba? kendi yöntemlerile ulaşmaya çalışıyorum insanlara ama çok yetersiz kalıyor.
prodüksiyon, çekim aşaması olur, yaratıcı kısım, reklam yazımı/fikir ajansları olur farketmeksizin tanıdığınız reklam sektöründe çalışan biri var mı acaba? kendi yöntemlerile ulaşmaya çalışıyorum insanlara ama çok yetersiz kalıyor.
0
raavann
(01.07.15)
yess, buyrun.
0
prinkipodelisi
(01.07.15)
ha?
0
eurhka
(01.07.15)
buyrun
0
gkhT
(01.07.15)
var nasıl yardımcı olabiliriz?
0
gergedan
(01.07.15)
var
0
selci
(01.07.15)
+1
0
amelie poulain
(01.07.15)
(5)

Atatürk Duty Free

tosun pasanin dedesi
Arkadaşlar ay sonunda yurt dışına çıkacağım da, Atatürk Havalimanı duty free fiyatları ne alemde alkol konusunda? Ne kadar farklı standarttan? Ve gideceğim yer Norveç Oslo, sanırım oraya kişi başı 1lt alkol sokma limiti varmış, fazlasını götürsem sıkıntı falan çıkar mı bilen var mı?
Arkadaşlar ay sonunda yurt dışına çıkacağım da,

Atatürk Havalimanı duty free fiyatları ne alemde alkol konusunda? Ne kadar farklı standarttan? Ve gideceğim yer Norveç Oslo, sanırım oraya kişi başı 1lt alkol sokma limiti varmış, fazlasını götürsem sıkıntı falan çıkar mı bilen var mı?
0
tosun pasanin dedesi
(18.06.15)
norveci bilemem de burada (italya) supermarket fiyatlari istanbul duty free'den cok daha ucuz. norveci bir arastir, hamallik yapma.
0
no christ requires
(18.06.15)
burası daha iyi fiyat bakımından, yüksek alkollü 1 içki düşük alkollü iki içki sınırı var. Pasaporta işlendiği için bi kişi bunlardan daha fazlasını alamıyor.

Yurtdışından alabileceğiniz kadar alıp gelip buradan da alıp çıkabilirsiniz. Fakat kapıdaki gümrük görevlileri sizi çevirebilir ve bu çevirme işini tamamen tipe göre yapıyorlar. Bulurlarsa el koyuyorlar. Kalabalık bi insan akımını bekleyip onların arasında kaynayabilirsiniz.

Bana göre yakalanma oranınız %5-10 ve sizin yerinizde olsam yapardım.

ps: duty free çalışanı
0
eurhka
(18.06.15)
Türkiye'ye girişte de limit var galiba ama şu ana kadar bir kez bile çevrilmedim veya çevrilen görmedim de o yüzden merak ettim. Yani dediğiniz türkiye çıkışı sadece 1 tane mi almaya iznim olduğu atatürk havalimanı duty free den?
0
🌸tosun pasanin dedesi
(18.06.15)
1 yüksek alkollu %28 sanırım sınırı 2 tane de düşük alkollü içki tr'ye yasal olarak sokabileceğiniz rakam.
0
eurhka
(18.06.15)
bende şu soruya kaykılayım kendi sorumu ekleyeyim.

bavula 2-3 şişe votka atsam yurtdışından gelirken sıkıntı olur mu? 70 lik yada 100 lük şişe
0
gliderpilot
(18.06.15)
(6)

kaza

hasanli
sabah yan yolda bebenin teki sol arka camurlugun ordan carpti bana cokta bisey olmadi arabaya boyasi gitti tutanak falan tuttuk eleman hatasini kabullenmedi sen atladin yoluma dedi herneyse tutanak tuttuk o savunmasini yapti kendisini savundu sucu bana atti bende karsi tarafa attim sucu resim falan
sabah yan yolda bebenin teki sol arka camurlugun ordan carpti bana cokta bisey olmadi arabaya boyasi gitti tutanak falan tuttuk eleman hatasini kabullenmedi sen atladin yoluma dedi herneyse tutanak tuttuk o savunmasini yapti kendisini savundu sucu bana atti bende karsi tarafa attim sucu resim falan cektim. Simdi sigorta sirketi kimi suclu cikarir tahminen?
0
hasanli
(26.05.15)
Biraz daha detay versene nasıl oldu nereden çıktın falan.
0
Atimi
(26.05.15)
Arkadan vuran hatalidir.
0
japon askeri
(27.05.15)
2 arabanın da plakaları olan fotoları çektiyseniz, krokiyi çizip imzaladıysanız muhtemelen sorun çıkmaz.
0
patronun yegeni
(27.05.15)
Benim bir kazamda karşı tarafın hatasını kabullenip ona göre yazmasına rağmen ben suçlu bulunmuştum. Sigorta işi biraz şans işi gibi.
0
new day new life
(27.05.15)
Çok çok belirsiz durumda bir kaza değilse suçu kabullenmek pek bir şeyi değiştirmiyor. Kurallara göre kim suçluysa sigorta şirketi kroki ve fotoğraflara bakarak karar verir. Olur da sigorta şirketleri de suçu karşı tarafa atar, suçluyu belirleyemezse (istisnai) komisyon (sigorta şirketlerinden bağımsız) belirler. Yani ne yazdığınızın çok büyük bir önemi yok ama anlatılandan suçluyu tahmin etmek zor.
0
slayerrr
(27.05.15)
arka kapıdan itibaren vuruk olan haklı oluyor genelde. haklısın.
0
eurhka
(27.05.15)
(14)

Hiç dolandırıldınız mı?

cenkist
Ne kadar dolandırıldınız? Sonrasında tepkiniz ne oldu?
Ne kadar dolandırıldınız? Sonrasında tepkiniz ne oldu?
0
cenkist
(25.05.15)
pokemon tasolarımı çalmışlardı, sonra aynı çocuğu bulup dövmüştük arkadaşlarla.
0
masa penisi
(25.05.15)
avcılarda stand açıp çakı çakmak tesbih satan adamlardan

zippo model çakma çakmak almıştım 10 lira yazı yazayım mı üstüne dedi, kazıyorlar ya hani. ne kadar dedim atarsın 3-5 bi şey dedi. yazdırdım ismimi 15 verdim.

dedi yetmez bu sadece kalemin dokunması zaten 10 lira ismini soy ismini yazdık hemşerimsin ver 30 lira halledelim.

yaş 15 falan tabi sike sike almışlardı.
0
eurhka
(25.05.15)
bir arkadaşımın arkadaşına acıyıp ihtiyacım olmamasına rağmen bir sürü kozmetik ürün siparişi verdim. ücretini de peşin havale ettim. bir ay geçti iki ay geçti ürünler yok. hastayım dedi, hastanedeyim dedi bir ay daha bekledim hala yok. sonra telefonuma da cevap vermemeye başladı. bu işin içinde birisi olarak adli sürecin çok uzun olduğunu bildiğim için facebookta ne kadar dolandırıcı ifşa edilen sayfa varsa hepsine bu kadının ismini yazdım ifşa ettim. aman ürün almayın dolandırıcıdır diyip profilini etiketledim. sonra kadın bana dönüş yapıp ürünlerini göndereyim yapma etme dedi. ürün mürün istemiyorum gün içinde paramı iade et dedim. etti ben de uslu durdum
0
dulcinea
(25.05.15)
Harf yazdırma olayından ben de kazıklanmıştım. 13 yaşında mı neydim kız arkadaşıma kolye alıp üstüne ismini yazdırcaktım. Şimdiki paraya göre atıyorum yazı yazdırmak 3 lira demişti, yazıyı yazdırınca 5 harf 15 lira yapar diye 15 lira almıştı pis herif.

Bi kere de yine aynı yaşlardayken 2 cd'li bi oyun almıştım, içinden birinci cd'si eksik çıkmıştı. Adama geri götürdüğümde azarlamıştı beni bu oyun zaten tek cd'li görmüyo musun diye kocaman "2. CD" yazılı cd'yi göstermişti.
0
youshookmeallnightlong
(25.05.15)
antalyada bir otelde calismistim bir yaz. 850 tl alacagimi vermemisti o.c. aylarca istedim kufur ettim ama vermedi.
0
baldur2
(25.05.15)
Bi keresinde bi kokteyle yetismek icin alelacele taksiye binmistim 10 dk'lik yol icin. 25 dk dolandirmisti itoglu.
0
Haldamir
(25.05.15)
barcelona - 5 euro dolandirildim..eleman bilet almama yardim ediyormus gibi yapip gecersiz bilet satmisti.
0
kennym
(25.05.15)
Cinli ipnenin birinden 3 karakterli domainler caldim.
İyi para ediyorlardı.
Türk bi ark piyasayı bildiği için dedim sat sen, bolurusuz diye.

Pezevenk satip binlerce doları yedi, bana da 150 TL atmıştı 3-4 sene önce.
0
zbrs
(25.05.15)
bilenler bilir eskişehir yedilerde hamam yolunun girişinde "can internet kafe" vardır yıllardır. bundan tam 16 sene önce oradan siyah beyaz çıktı almıştım. tek sayfa. o da toplasan 15 karakter falan. adam benden 500 bin almıştı. yeni tl de 50 kuruş. şimdinin 7 lirası. -enflasyon hesaplayıcıdan hesapladım amk-
0
ya ben lan neyse
(25.05.15)
malın biri olduğum için internet üzerinden 3 kere dolandırıldım. toplam 300-400 lira ediyor olması gerek.
0
cthulhu
(25.05.15)
50.000 tl. halada aklım almıyor
0
elebego
(25.05.15)
babam 10 kere başkalarına kredi kefili olup parasını alamadı. acayip saf. bi bok danışmaz kimseye kazığı yeyip oturur.
0
ya ben lan neyse
(25.05.15)
Adana otogarında sabah otobüsün biriyle kargo göndereceğim. Sabahın köründe seyyar parfümcülerden biri yanaştı. Memleketi sordu, askerliğini orada yapmış güya. Muhabbet şu bu. Bana hediye parfüm uzattı. Gönlümden geçiyor falan diye. İstemem falan dedim ama aldım. Sonra parasını istemişti siftah senden olsun diye. O zamanlar 1 lira gibi bir rakam vermiştim. kerizlik bende. Ama iyi ders oldu.
0
empty man
(25.05.15)
Lise yıllarımda korsan CD satıcısı tarafından dolandırılmıştım. Adam istediğim filmin adını arkada herhangi bir CD'nin üzerine yazmış ve bana vermiş. 3 tl

Bir de hiçbir şey talep etmiyor gibi bayrak/kartpostal/dergi uzatıp sonrasında "çok teşekkür ederiz bağış yapacağınız için çok kibarsınız" diyenler, sizi psikolojik baskı altına sokanlar tarafından dolandırılmıştım, yine lise yaşları. O da 3-4 tl civarındaydı sanırım.

Yakın zamanda ise PayPal üzerinden bir dolandırıcılık yaşadım ama paramı geri aldım, hem de faiziyle, önceden anlaşılan işlem fiyatı üzerinden.

Ucuz kurtarmışım. Umarım daha olmaz.
0
sevgikusunkanadinda
(25.05.15)
(3)

Instagram Sorusu

vejeteryanvampir
Merhabalar,Instagram'da aynı anda iki hesap kullanma imkanımız var mıdır? İki farklı konseptte iki hesabı yönetmek istiyorum. Bunu yapanları görüyorum ama aynı anda mı kullanıyorlar yoksa her defasında giriş/çıkış yaparak mı kullanıyorlar anlayamadım?
Merhabalar,

Instagram'da aynı anda iki hesap kullanma imkanımız var mıdır? İki farklı konseptte iki hesabı yönetmek istiyorum. Bunu yapanları görüyorum ama aynı anda mı kullanıyorlar yoksa her defasında giriş/çıkış yaparak mı kullanıyorlar anlayamadım?
0
vejeteryanvampir
(25.05.15)
giriş-çıkış
0
eurhka
(25.05.15)
Inatagram'ın kendi özelliğinde yok ama bi program vardı iphoneda. Hatırlayamadım şimdi.
0
Mcfly
(25.05.15)
Mcfly
(25.05.15)
(5)

saat 15.30'da buyukada'ya varsak

fraise
bir seyler yapabilir miyiz? Yoksa cok mu gec olur, hic bulasmayip istanbul'da mi bir seyler yapalim? Oyleyse istanbul'da napalim?Zar zor haftaicleri tatil oluyor, onu da heba etmeyelim.
bir seyler yapabilir miyiz? Yoksa cok mu gec olur, hic bulasmayip istanbul'da mi bir seyler yapalim? Oyleyse istanbul'da napalim?


Zar zor haftaicleri tatil oluyor, onu da heba etmeyelim.
0
fraise
(18.05.15)
bence bulaşmayın.
0
eurhka
(18.05.15)
20.20 sanırım adadan son dönüş vapuru.
yaklaşık 5 saatiniz var. bisiklet kiralayıp, aya yorgi'ye çıkıp, yemekle birer bira içip, sonrasında da bisiklet turunuzu tamamlarsınız. hatta aşağıda bi waffle dondurmaya vakit de kalabilir.
ama tabi zamanı yayabilseniz çok daha keyfi çıkar adanın. istediğin yerde istediğin kadar bekleme yapabilmek önemli.
0
delarue
(18.05.15)
büyükada yerine burgazı da deneyebilirsiniz. daha çabuk varıp son vapura daha genç binerek, zamanı uzatabilirsiniz.
0
delarue
(18.05.15)
ido'yla giderseniz 1 saate oradasınız. yazın ada zaten bok gibi gündüz gitmemek daha mantıklı.
0
prinkipodelisi
(18.05.15)
bence geç olmaz. ben de adacı tiplerdenim, gittim mi bu saatlerde gidiyorum. öncesi çekilmez oluyor
0
ack3000
(18.05.15)
(1)

İstanbul kitap değiş tokuş

Cursed Chico
Burda yapanlar oluyor mu ya da facebookta filan?
Burda yapanlar oluyor mu ya da facebookta filan?
0
Cursed Chico
(16.05.15)
ben yaparım
0
eurhka
(16.05.15)
(2)

taksim şarap

gazozailacatmauzmani
iyi geceler herkese, yarın akşam için taksim-galata taraflarında 2 kadeh şarap içecek orta halli mekan arayışındayız. önerebileceğiniz yerler var mıdır acaba
iyi geceler herkese, yarın akşam için taksim-galata taraflarında 2 kadeh şarap içecek orta halli mekan arayışındayız. önerebileceğiniz yerler var mıdır acaba
0
gazozailacatmauzmani
(16.05.15)
taksimde şarap içilecek adam gibi 2 yer var zaten biri kuledibindeki sensus, diğeri de galatasaray lisesinden aşağıya inen yol üzerindeki solera. ikisine de rezervasyon yaptırmak gerekir zira cumartesi akşam yer bulmak çok zor.

Hazzo Pulo pasajının içinde aynı isimle bir şarap evi var ordan uzak dur derim. En kötü nevizade de sanat'a gidersiniz. Alt katı mahsen gibi, hoş bir ambiyansı var :)
0
surfer
(16.05.15)
hava güzel şarabınızı alın galata'ya falan çökün işte.
0
eurhka
(16.05.15)
(3)

gıcır gıcır vıcıklayan pull&bear ayakkabı tabanı

eurhka
60 liraya mis gibi ayakkabı buldum diye seviniyordum, ayakkabının tabanı kauçuk olduğundan dolayı gıcırdıyor.giyemiyorum haliyle, baya rahatsız edici bir ses. özellikle ofiste falan herkes sessiz, ben yürüyorum vıck vıck vıck falan. neyse.var mıdır çözüm bulan, deneye,n eden?tabanı bikaç mm'lik zeyt
60 liraya mis gibi ayakkabı buldum diye seviniyordum, ayakkabının tabanı kauçuk olduğundan dolayı gıcırdıyor.

giyemiyorum haliyle, baya rahatsız edici bir ses. özellikle ofiste falan herkes sessiz, ben yürüyorum vıck vıck vıck falan. neyse.

var mıdır çözüm bulan, deneye,n eden?

tabanı bikaç mm'lik zeytin yağında tutun 1 gün boyunca falan diyor ama bilemedim.
0
eurhka
(25.04.15)
zımpara ile o yüzeyi aşındırsan nasıl olur?
0
sttc
(25.04.15)
denedim olmadı
0
🌸eurhka
(25.04.15)
hahah bu sadece bana oldu sanmıştım. ben de aynı dertten mustariptim birkaç gün öncesine kadar.

dostum ayakkabıyı 1-2 hafta giydikten sonra o ses gitgide azalıyor ve yok oluyor. maalesef bir süreliğine sessiz ortamlarda gıcırt gıcırt sesine maruz kalacaksın.
0
garpzede
(26.04.15)
(4)

erkek parfümü

yedekhesap
erkek arkadaşıma parfüm alayım dedim, one million alacaktım ama birisi onun için yaz-bahar dönemine uygun değilmiş. ben de bir burada sorayım dedim. genelde spor giyinen 25 yaşında akademik insan kişisine ne alınır...
erkek arkadaşıma parfüm alayım dedim, one million alacaktım ama birisi onun için yaz-bahar dönemine uygun değilmiş. ben de bir burada sorayım dedim. genelde spor giyinen 25 yaşında akademik insan kişisine ne alınır...
0
yedekhesap
(11.04.15)
guerlain ideal man bışver yazlık kışlık diye ayırmayı. bu parfüm her mevsim için uygun ve etkili.
0
eurhka
(11.04.15)
salvatore ferragamo - acqua essenziale blu
0
thevalentino
(11.04.15)
ISSEY MIYAKE L'eau D'issey pour Homme
0
dimia
(11.04.15)
Dior’un Eau Sauvage
0
all girls dream
(11.04.15)
(2)

taksim dolmuşları hala cevizlibağdan kalkıyor mu?

deryack
ne biliyim kalkmıştır felan. avcılardan şişhane2ye gitmem lazım. alternatiflere açğım :D
ne biliyim kalkmıştır felan. avcılardan şişhane2ye gitmem lazım. alternatiflere açğım :D
0
deryack
(02.04.15)
kalkıyor.
0
eurhka
(02.04.15)
mecidiyiköy'den metro da yapabilirsiniz alternatif
0
eurhka
(02.04.15)
(9)

istanbul elektrik durumu

uuth
aşağıda bir bilgi akışı olarak durması açısından, hangi ilçede elektrik var, hangi ilçede yok belirtebilir misiniz?elektrikler geldiği takdirde cevaplarınızı editlerdeniz çok harika olur.
aşağıda bir bilgi akışı olarak durması açısından, hangi ilçede elektrik var, hangi ilçede yok belirtebilir misiniz?

elektrikler geldiği takdirde cevaplarınızı editlerdeniz çok harika olur.
0
uuth
(31.03.15)
ümraniye'de elektrik var şu anda, 1 saat oldu geleli.

edit : armağanevler.
0
devorgilla the gunslinger
(31.03.15)
Ümraniye/atakent 12:40 elektrikler geldi . 16:15 gibi elektrikler tekrar gitti.
0
proustun bir aski
(31.03.15)
çapa 1.5 saattir var.
0
eurhka
(31.03.15)
ümraniye yamanevler civarı var, dudullu yok (gelmiş).
0
inheritance
(31.03.15)
mecidiyeköy'de 12.30'dan beri var. ilginç.
0
mermize
(31.03.15)
Kadıköy'de yer yer elektrik veriliyor denmiş ama rasimpaşa'da yok henüz. Buralarda elektrik nerelere verildi acaba?

Edit: geldi. Darısı başınıza.
0
kaffle
(31.03.15)
@kaffle: Valla Sahrayıcedit'te yok hala.
0
pandispanya
(31.03.15)
ümraniye/atakent , elektrik geldi
0
proustun bir aski
(31.03.15)
Kartalda hala kesik
0
sta
(31.03.15)
(4)

ne yeriz bu saatte?

10032007
istanbul anadolu yakasında bu saatte ne yeriz ya? araba var gidebiliriz istediğimiz yere ama akla bir şey gelmedi bir türlü.kadıköy-dürümcü emmi istemiyoruz, üsküdar-patso olayını da bu sıralar çok yaptık o da bi baydı."gece vakti şuraya gidip şunu yicen abi" diye yerleriniz varsa bekliyorum. aç kal
istanbul anadolu yakasında bu saatte ne yeriz ya? araba var gidebiliriz istediğimiz yere ama akla bir şey gelmedi bir türlü.

kadıköy-dürümcü emmi istemiyoruz, üsküdar-patso olayını da bu sıralar çok yaptık o da bi baydı.

"gece vakti şuraya gidip şunu yicen abi" diye yerleriniz varsa bekliyorum.

aç kalan şu bünyeye bi çare bulun be?
0
10032007
(30.03.15)
unkapanı pilavcısı.

giderseniz beni de alın yol üstünden.

anadolu yakası demişsin ama yine de kalsın bu burada.
0
eurhka
(30.03.15)
canın ne istiyosa onu ye cancağızım.
ben olsam kokoreç yerdim, ya da karışık kuruşuk kelle-paça-dil-beyin-işkembe üstüne süzülen tereyağı, çozzzz.

oyşş.
0
zbrs
(30.03.15)
unkapanı pilavcısı +2 ben ordayım ikinci tabağı yiyebilirim.
0
alaman cikolatasi
(30.03.15)
kokoreç yedik bostancı'da. saolun varolun.
0
🌸10032007
(30.03.15)
(42)

çatı arasından arapça yazılmış muskaya benzer birşey çıktı

karisik hisli adam
aramızda arapça bilen bir arkadaş vardır belki, bu kağıtta neler yazdığını söyleyebilir mi? birisi kağıdın bir yarısının, diğeri diğer yarısının fotoğrafı. http://i.hizliresim.com/M6M7R9.jpghttp://i.hizliresim.com/JpgvpJ.jpgevde tadilat var, duvarın bir kısmı balyozla kırılarak kapı olduğu yerden sö
aramızda arapça bilen bir arkadaş vardır belki, bu kağıtta neler yazdığını söyleyebilir mi? birisi kağıdın bir yarısının, diğeri diğer yarısının fotoğrafı.

i.hizliresim.com
i.hizliresim.com

evde tadilat var, duvarın bir kısmı balyozla kırılarak kapı olduğu yerden söküldü. bu kağıtta kapının söküldüğü kısmın yanındaki tuğlalardan birinin içine sıkıştırılmış durumdaydı. nem almaması için koli bandıyla sarılmış.

edit: ilk fotoğraf tersmiş, düzgününü yükledim.
0
karisik hisli adam
(29.03.15)
aga bu nedir illuminati gibi yıldız falan.
büyü olabilir.
takipteyim.
0
straples
(29.03.15)
cennetin koordinatları yazıyor.
0
cthulhu
(29.03.15)
Bunu arapça bilen herkes okuyamaz büyü-muska gibi bişey bu.
0
sweeney
(29.03.15)
Yanlız o tablonun olduğu fotoyü ters çekmişsin, o tabloda sayılar yazıyo iki haneli
0
sweeney
(29.03.15)
binom açılımı
0
mistreated
(29.03.15)
Merak ettim baya, takip edeyim diye cevap yazıyorum, kusura bakmayın.
0
paltar yuyan masin
(29.03.15)
baal
(29.03.15)
biraz dikkatlice baktım da yazılar pek türkçe gibi görünmüyor. işin garibi arapça gibi de görünmüyor. el yazısı okuma ve arapça bilgim sınırlıdır orasını da belirteyim. sağ alttaki 11110011110101 gibi olan şeylerde de birbirine bağlanmamış harfler var. yine görünür bir manası yok. herhalde birileri büyü yapıcaz diye sıkmış bir şeyler. ilginç tabi de fazla ciddiye alınacak bir şey olduğunu zannetmiyorum, kağıt da yeni görünüyor zaten, padişah süleyman devrinden kalma, tarih bilimine ışık tutacak bir vesika olmadığı belli.
0
mistreated
(29.03.15)
Havas ilmiyle ilgili .benim bildiğim genelde kapı girişlerine kötü niyetle konur.kim için yazıldı ise içeriye girdiğinde onun etkisinde kalır vs.
Tanıdığım var ona sorup buraya yazarım .başka bir şeyde olabilir .
0
1adam
(29.03.15)
excel tablosu gibi buyu mu yapmislar ne o?

aynen takipteyim.
0
elxa
(29.03.15)
erastotenes'in asal sayılar kalburuna benzettim ben :)
0
rakicandir
(29.03.15)
yazı ve rakamlar arapça ancak esre ötre vs kullanılmamış. daha önce buna benzer bişi görmüştüm çok önemli bişi değildir muhtemelen nazar vs falan
0
cizgilerebasancocuk
(29.03.15)
kağıt hala beyaz. oraya koyan çok uzaklaşmış olamaz.
0
bigbadabum
(29.03.15)
aha da korkunçlu hikaye

takipteyim.

ya bi tarafta büyüye inanma diyenler öteki tarafta havas bu, adamın alnına koyar diyenler...
0
azizakin
(29.03.15)
takipteyim bişey olursa dürtün.
0
vae4victis
(29.03.15)
up up
0
rahmetli de kotulerdi
(29.03.15)
arkadaşlar kağıdın eski olma ihtimali zaten yok. bina 2 yıllık bina, daha yepyeni. bu kağıt inşa sırasında konulmuş, daha iki sene önce. bu kağıtta kasıt aradım, bildiğiniz korunaklı olsun diye koli bandıyla sarılmış ve tuğlanın içine sıkıştırılmış.
0
🌸karisik hisli adam
(29.03.15)
Kasıtlı tabii ki sen bakma sallayanlara. arapça zaten iyi bilenlere esre ötre gerekmeden okutur kendini. Bunu yazan kişi de ya iyi bilio yazmıştır yada standart bi yerden yazmıştır illa okunması-okunabilmesi gerekmez. Bizim de biyerden çıkmış zamanında böyle bişi ben de ordan biraz biliyorum.
0
sweeney
(29.03.15)
bro bu bir yıldızname www.medyumdenizkarinca.net
0
tonla salak var
(29.03.15)
takipteyim. gereksiz yere uplamayalım lütfen. heycan yok.
0
zbrs
(29.03.15)
Yanlız yıldıznamenin tablosunda harfler var. Bundaki tabloda ise sayılar
0
sweeney
(29.03.15)
Kaba inşaat sırasında konmuş mali evi kabadan aldiysaniz bilen biri gitmiş koymuş demek. Ustanın koyacak hali yok ya
0
sevisgenturk
(29.03.15)
sanirim birden fazla buyu var. pentagramli olan ask buyusu olabilir ama herhangi bir buyu de olabilir denmis. pentagramin ortasina ne yazdigina bagli yani.
www.gizlimabet.com

havas vefk ilmi de denmis:
forum.donanimhaber.com
0
ermanen
(29.03.15)
Arkadaşın dediğine göre (içerisindeki rakamlardan dolayı tam emin olmamakla birlikte) kötü bir şey değil.arapça yazılanlar ise ayet .onlarda yanlış yazılmış diyor.
0
1adam
(29.03.15)
birden fazla bilgi var kagitta.
muska - vefk arasi birsey.

sag alt kösedeki dairenin cevresinde nas suresi var. surenin disinda, sag üstte cebrail adi geciyor. cizgilerin arasinda harfler var, ebced hesabina göre bir anlam ifade edebilirler ya da kisaltma olabilir.

pentragramin ortasinda süleyman aleyk(?) yaziyor, köselerinde allah. disinda yazanlari okuyamadim.

sayilar cok net okunuyor da, yine bi anlam cikaramadim ben. gözle görünür bir düzeni yok (terrat cetveli gibi).

[ekleme yapabilirim]
0
shi aila
(29.03.15)
kuzenime mesaj attım babasına-imam- göstersin diye.

karışık bişeymiş baya, belli bi düzen bulamamışlar. tam anlamamakla beraber biri yakınları, tanıdığı birileri için bişey istiyomuş. kesin olarak kötü bişey mi dedim. emin değillermiş ama yıldız işareti genelde buyulerde kullanılırmış bu yuzden kötü bişey istenme olasılığı yuksek dedi. çatıda bulduğunu söyledim. buyulerde genelde catıya, ayna arkasına, saksıya falan gömülürmüş zaten. ne yapsın çöpe mi atsın dedim. çöpe atılmaz, yaksın dedi. başka yerlerde kesin devamı vardır diyo.

şimdi islama göre buyu gerçekten varmış ve iyi yapılırsa tutarmış. ama buyu yaptıranın cezası öbür dunyada çok buyuk olurmuş. bu da işin garip kısmı. allah hem buyunun tutmasına izin veriyor hem de yapanı cezalandırıyo. madem kötü bişey tutmasına izin verme yani. ilginç. eğer inanıyosan ve cidden korktuysan bi bi imama danışabilirsin. para verip buyu bozdurmaya falan kalkma ama.
0
elorelia
(29.03.15)
oww takip merak ettim
0
ishak77
(29.03.15)
Korktum aq ya gece gece ya
0
bigbadabum
(30.03.15)
deniz e at ya da yak. felak nas ve bir ayetel kürsi okumak iyi olur. gerçek büyü yapan yok. evet büyü var ama tutanı az. Hz.Muhammed'e dahi yapılmış. ebced hesabıi yıldızname gibi şeyler o kağıttaki.
0
mr fusion
(30.03.15)
o rakamlar ebcedden bi yola çıkıyordur. anneme sordum direkt büyü dedi yapılan kişinin yıldıznamesine yapılmış dedi uğraşamam bunun başında bekleyeni vardır başıma musallat edemem dedi.
ebcedi kebir ile yapılmış dedi. korktum ben. haberin olsun.

yapılan kişinin yıldızının güçlü ya da düşük olmasına göre bunlar çoğaltılabilirmiş. yapan kişinin inadına da bağlıymış ister tek ister 5bin tane. yıldız düşükse etkilenir dedi.

ciddi ciddi korktum ben.
cami hocaları okur ama ilgilenmezler dedi. beni bulaştırma koruyucusu vardır.
0
indescribable
(30.03.15)
bende bir tırsma oldu. ne yazdığını takip için yorum bıraktım kusura bakmayın.
0
insomni4c
(30.03.15)
abi inanmayın böyle şeylere ya :/
0
mistreated
(30.03.15)
hz. süleyman falan dediğine göre cinlerle ilgili herhalde.

@indescribable nickli arkadaşın annesi de koruyucusu falan vardır demiş. ooo tehlikeli şeyler.
0
insomni4c
(30.03.15)
meraktan soruyorum, duyuruyu favorilere alıp takiplemekle yorum yazarak takip etmek arasındaki fark nedir?
0
eurhka
(30.03.15)
@eurhka duyuruya yeni mesaj geldiğinde favoriye alanların haberi olmuyor ama yorum atanlar sağ taraftaki bildirimlerde görebiliyor.
0
baal
(30.03.15)
insomni4c
(30.03.15)
hacamat yaptırın büyüyü bozar.
0
yue
(30.03.15)
elektirikli süpürge ile belini çekin.
0
[silinmiş]
(30.03.15)
o ne hacı yıldız falan var tırstım. yakma, denize at. arkasından da dua mua oku. töbe estafurullah
0
safepassage
(30.03.15)
Ya arkadaşı korkutmasanıza. Büyü de olsa inanmazsan tutmuyor. Ben ateistim hayatta inanmam böyle şeylere. Gül geç :)

Bunu yaptırına gülerim ben aga, böyle şeylere vakit harcıyorlar ya!
0
old possum
(30.03.15)
çevirisini yapayım elimden geldiğince:

"burda yazılanlar tamamen deli saçmasıdır, hiçbir alfabeye ve dile mutabık değildir. sen arapça harflere benzettiğin ve tuğlalar arasında bulduğun için büyü sanacaksın, korkacaksın, kuruntularının ve cahilliğinin kurbanı olacaksın."


tam olarak böyle yazıyor... amin.
0
Rawkon
(30.03.15)
değerli arkadaşlar, ben zaten inançlı biri değilim, bu beni korkutmuyor. sadece meraktaydım, bugün o merakımı da giderdim camiinin imamı sayesinde.

imamın dediği kadarıyla bu kağıdın amacı bolluk, bereket ve nazarmış. yazan kişi yazdıranın isteğiyle bu amaç doğrultusunda yazmış, tahminimce evin inşası sırasında evin ilk sahibi veya akrabalarından biri iyi niyetle bunu oraya sıkıştırdı.

herkesin ilgisine çok teşekkürler.
0
🌸karisik hisli adam
(31.03.15)
(10)

Tabuda 1 saat süren bağrışmalı kavgalı oyun kuralı sorusu.

eurhka
Gençler selam, dün gece arkadaşlarla tabu oynayalım dedik, finale kadar her şey normalken kazananı belirleyecek bi turda sıkıntı çıktı. şöyle ki;hani bir tabu oyuncağı var kelimeleri o oyuncağı kullanarak anlatmaya çalışıyoruz. mimik, ses, el hareketi, kaş göz yasak.gelen kelime kanguru.arkadaş oyun
Gençler selam, dün gece arkadaşlarla tabu oynayalım dedik, finale kadar her şey normalken kazananı belirleyecek bi turda sıkıntı çıktı. şöyle ki;

hani bir tabu oyuncağı var kelimeleri o oyuncağı kullanarak anlatmaya çalışıyoruz. mimik, ses, el hareketi, kaş göz yasak.

gelen kelime kanguru.

arkadaş oyuncağı beline sıkıştırarak zıpladı, oyuncak sadece bele pantolona sıkıştırıldı yani. ve son saniyede cevabı bildiler. biz de doğal olarak itiraz ettik.

arkadaşın saçma iddiası "şimdi kanguruların kesesi oluyor, bu oyuncak yavru kanguru yani belki bilen kişi benim zıplamamdan değil kesenin içine koyulan tek hayvan olan bundan anlamıştır" dedi.

biz de yok lan dedik o peluşla anlatman gerekiyor burada sen kendini kullandın falan filan.

neyse sonuç belli de içtiğimiz biralarda haklı olduğumuzu teyit edelim.

sizce? thx
0
eurhka
(25.03.15)
kendisini değil oyuncağı zıplatması gerekirdi.
0
thracian
(25.03.15)
benim bildiğim önce anayasa mahkemesine başvuruyorsunuz oradan çıkan kararı beğenmezseniz aihm, mahkeme-i kübra falan ahirete kadar yolu var
0
mistreated
(25.03.15)
Yaptığı hareket kurallara aykırıysa karşı tarafın nasıl bildiği önemsizdir bence, yani adam hiç bir şey anlamayıp kanguru diye atmış da olabilir, o zaman da sizin ama kafadan attı deme hakkınız mı olacak? Hayır.
Neyse ya bir oyun bununla mı uğraşılacak.
0
atom karincanin torunu
(25.03.15)
thracian + 1
Kendisi zıplamayacaktı, olmamış.
0
aychovsky
(25.03.15)
haahaha bakıyorum yine komiklikler şakalar, yav siz nerden buluyosunuz bu esprileri yürüyen mizahlar.

duyuru'nun anasını sikmek yerine gidin parka hadi.
0
🌸eurhka
(25.03.15)
Avrupa tabu hakları mahkemesine başvurun.
0
sehpa fx350
(25.03.15)
mi mi mi mi mizaahhhh şova devam :d
0
🌸eurhka
(25.03.15)
siz haklısınız.
0
fatihkkk
(25.03.15)
Ahah güzel tartışmaymış :)
Karışklığa neden olan şey peluş oyuncak ile oyunculardan herhangi birisinin etkileşime geçmesinin kurallara aykırı olmaması. Örneğin kelime "tokalaşmak" olsa, siz peluş oyuncağı elinden tutup tokalaşabilirdiniz. Ancak kanguruyu anlatırken şöyle bir sorunsal var: Bahsettiğiniz anlatımda bir etkileşim söz konusu değil. Şöyle ki, peluş oyuncağı oyundan çıkardığınızı farz edin. Oyuncu karnına hiç sıkıştırmamış olsun. Yine aynı şekilde ellerini büzüp zıplasa hepiniz o kelimenin kanguru olduğunu anlamayacak mıydınız? Bence çok net anlardınız. Yani ortada oyuncağı kullanarak bir anlatma yok. %100 kurallara aykırı
0
don toblerone
(25.03.15)
tabularınızı yıkın gardaş zuhahaha
0
patr
(25.03.15)
(19)

Türk zombi dizisine isim önerileri?

planetterror
Zombi, Walker, Aylak, Yürüyen ölüler. Yabancı format bir web dizisi için Türkçe karizmatik isim önerileri (geyik yapmadan olmaz tabi ama ciddi isimlerde yazın lütfen)
Zombi, Walker, Aylak, Yürüyen ölüler. Yabancı format bir web dizisi için Türkçe karizmatik isim önerileri (geyik yapmadan olmaz tabi ama ciddi isimlerde yazın lütfen)
0
planetterror
(18.03.15)
Hortlak gayet guzel olur bence.
0
halitkin
(18.03.15)
gulyabani :)
0
platoniclover
(18.03.15)
ermanen
(18.03.15)
adını zombi koydum
0
ermanen
(18.03.15)
zombinin suçu ne?
0
ermanen
(18.03.15)
koşan ölüler
0
ermanen
(18.03.15)
valla 6.45 yayıncılıktan izin alabilirseniz, tayflar -yüzük tayfalarına ithafen, bana niyeyse hep zombi gibi gelmişlerdir, hayaletlerden ziyade- ha neden izin alıyorsunuz? çünkü birebir türkçeye çevirisi yüzük hayaletleri olabilecekken, yüzük tayfları gibi enteresan ve orijinal bir çeviri yapmışlar, izin alınması gerekiyordur bu yüzden kullanılması durumunda, diye düşünüyorum.

aynı şekilde yapıkredi yayıncılık ya da sevin okyay'dan izin alabilirseniz, ruh emiciler falan da olabilir, harry potter'ın çevirisinden yola çıkarak. gerçi ruh emiciler biraz daha hayaletimsi bir de içinde ruh kelimesi olduğu için ama olsun :D sonuçta çevirmenlerin ürettiği terimler, yazarların kendi ürettikleri terimler değil, o yüzden olabilir belki, diye düşündüm.

ne bileyim, ruh yutanlar falan da olabilir, o da aklıma yerdeniz büyücüsünden geldi şimdi, ne yalan diyim :D hiç yaratıcı değilim ya..
0
pasp
(18.03.15)
Türk işi Zombi
0
indescribable
(18.03.15)
hortlamaktan gelior , hortlak +1
0
morta.c
(18.03.15)
Hortlak iyidir
0
delicevat
(18.03.15)
Zombiler Vadisi
0
piotr
(18.03.15)
Hortlak + 2
Ya da
Boyu devrilenler!
0
comptrol
(18.03.15)
tatlişkolar....
0
eurhka
(18.03.15)
nobrain kasabasında ölüm
0
kargn
(18.03.15)
yeri yoklar (yatacak yeri olmadıkları için)
tabii böyle zombi dizisine isim lazım abii diyip isim sallamak olmaz ciddi bişi için dizinin konseptini hikayesini de bilmek lazım.
0
selam
(18.03.15)
mezarın kabul etmediği hırsız gelin
0
sen de git sen de unut
(18.03.15)
dirildim de geldim'i görünce, ölüp ölüp dirilenler olabilir bak, komedi olacaksa eğer XD
0
pasp
(18.03.15)
Gece Çöpe Basanlar veya Baba Bedduası Alanlar (önce geyik o zaman:) ciddi olarak da ; vadi olabilir, ya da Kaçış olabilir
0
psmstc
(19.03.15)
Yerim seni!
0
r_u_h
(19.03.15)
(1)

Oscar internetten izlemek için sms kodu alma

eurhka
Digiturk'ün inteernet sitesine giriyorum, videoyu da oynatıyorum fakat sms formu falan çıkmıyor? Ben mi beceremiyorum veya körüm?
Digiturk'ün inteernet sitesine giriyorum, videoyu da oynatıyorum fakat sms formu falan çıkmıyor? Ben mi beceremiyorum veya körüm?
0
eurhka
(23.02.15)
sorun adblock imiş çözdüm. silmiyorum aynı sorunu yaşayan olur diye.
0
🌸eurhka
(23.02.15)
(6)

Manyetik Alandan Korunma

jesterdvine
Kayınvalidem dedi ki bu her yerimizi saran manyetik dalgalardan (telefon, laptop vb kaynaklı) korunmak için cihazlar varmış. Onlar ne olaki?
Kayınvalidem dedi ki bu her yerimizi saran manyetik dalgalardan (telefon, laptop vb kaynaklı) korunmak için cihazlar varmış.

Onlar ne olaki?
0
jesterdvine
(18.02.15)
mayeskuel
(18.02.15)
kaktüs :/
0
mahallemdeki aksamlar icin
(18.02.15)
manyetik alanlar insana zarar vermez.
0
crucio
(18.02.15)
better call saul'da adam metalimsi bi battaniyeye sarılıyordu neydi o.
0
eurhka
(18.02.15)
eve faraday kafesi yaptır.
0
ismail yk
(18.02.15)
rf protective suit giyerseniz elektromanyetik dalgaları elbisenin bastırma derecesi kadar bastırırsınız. elbisenin içerisine çok çok az girebilir ancak.
evin camlarına ve tugla duvar olan yerlere rf film uygulaması yaparsanız da büyük ölçüde korunursunuz.
www.google.com.tr

gerek var mı? tartısılır. ICNIRP'ye gore sıkıntı yok. ama zamanında kursunda zararsız diyorlardı.
0
isminivermekistemeyensuser
(18.02.15)
(4)

öğrenci olarak okulum adına katıldığım yarışmanın ücretinin ödenmesi

eurhka
özeti yukarıda tam olarak olan ise şudur, şimdi ben ve aynı okulda okdupum 2 arkadaşım bir yarışmaya katılacağız. yarışmaya katılmak için bölüm başkanımızın onayını aldık ki kendisinin şifresi ve kullanıcı adıyla sunumumuzu yükleyebiliyoruz. bu yarışmanın katılım ücreti de var.bunu mantıken okulun ö
özeti yukarıda tam olarak olan ise şudur, şimdi ben ve aynı okulda okdupum 2 arkadaşım bir yarışmaya katılacağız.

yarışmaya katılmak için bölüm başkanımızın onayını aldık ki kendisinin şifresi ve kullanıcı adıyla sunumumuzu yükleyebiliyoruz. bu yarışmanın katılım ücreti de var.

bunu mantıken okulun ödemesi gerekiyor. fakat bunun başvurusu falan nasıl olacak? dilekçe mi yazacağım ben? ücreti bu hafta içinde ödemem gerekiyor. siktiğimin okulu ödemezse ne olacak? sonuçta okulun adına da katılıyoruz.
0
eurhka
(09.02.15)
yeni kurulmuş vakıf üniversitesi falan değilse okulun, bunun için para ödeyeceklerini sanmıyorum, mantıken falan demişsin ama pek mantıklı gelmedi.
0
seoman
(09.02.15)
okul mu size bu yarismaya katilir misiniz dedi, yoksa siz mi gidip biz bu yarismaya katilmak istiyoruz okulun adina katilalim mi dediniz? ilkiyse okul odemeli, ikincisi ise siz odemelisiniz "BENCE"
0
crucio
(09.02.15)
Bizde bu konuyla Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı (SKS) ilgileniyor. Dilekçe ile başvuruyoruz veya fakültemiz SKS'ye yazı yazıyor. Ödenek çıkarsa haber veriyorlar. Uçak/otobüs biletimizi, konaklama giderimizi faturayla belgeliyoruz. Dönüşte prosedüre göre ödemede bulunuyorlar.
0
praetor
(09.02.15)
ücret dediğim 100 lira he başka bi şey değil.
0
🌸eurhka
(09.02.15)
(1)

Atatürk Havalimanı Free Shop

nuevo
Selamlar duyuru sakinleri Atatürk Havalimanı Free Shop'ta dimple viski bulunuyor mu? Teşekkürler.
Selamlar duyuru sakinleri Atatürk Havalimanı Free Shop'ta dimple viski bulunuyor mu? Teşekkürler.
0
nuevo
(08.02.15)
gidişte bulunuyor, dönüşte emin değilim.
0
eurhka
(09.02.15)
(1)

Interrail Rezervasyon

calmdown
selam, interrail surecinde su anda amsterdamdayim. ayin 10unda fransaya gecmek istiyorum. amsterdamda nerden fransa treni icib rezervasyon yaptirabilirim. veya interrail global pass icin gerekli midir rezervasyon?
selam, interrail surecinde su anda amsterdamdayim. ayin 10unda fransaya gecmek istiyorum. amsterdamda nerden fransa treni icib rezervasyon yaptirabilirim. veya interrail global pass icin gerekli midir rezervasyon?
0
calmdown
(08.02.15)
gerekli oluyor evet.

tren istasyonunda yapabilirsin rezervasyon.
0
eurhka
(09.02.15)
(9)

bu yaz tek başına hangi kıtaya gitmeli?

mr.goodcat
son 2-3 senedir iznimi yazın ve uzun süreli olarak kullanıyorum. türkiye'de otele giderek bira içip açık büfe yiyeceğime farklı ülkelere gitmeyi tercih ediyorum (en azından şimdilik. evlenince otel, çekirdek, kumanda, pijama biliyorsunuz)neyse avrupa'da gitmediğim çok az ülke kaldı. amerikaya da geç
son 2-3 senedir iznimi yazın ve uzun süreli olarak kullanıyorum. türkiye'de otele giderek bira içip açık büfe yiyeceğime farklı ülkelere gitmeyi tercih ediyorum (en azından şimdilik. evlenince otel, çekirdek, kumanda, pijama biliyorsunuz)

neyse avrupa'da gitmediğim çok az ülke kaldı. amerikaya da geçen sene gittim ancak sadece californiyayı gezdim yani büyük olduğu için. ilerde doğu yakasını gezmeyi planlıyorum ama bu sene değil. şimdi aklımda avustralya veya uzak doğu var. tek başıma olduğumdan uzak doğudan biraz çekiniyorum çünkü orda turist olduğum kabak gibi meydanda olacak ve başıma bir iş gelirse arkamı kollayacak biri olmayacak (gözler çekik değil)

sizce nereye gitmeli bu yaz? gideceğim yerde en az 2 hafta geçireyim veya 15-20 gün süresince etrafındaki şehirleri/ülkeleri gezeyim diye planlıyorum.

tavsiyeler önemli. teşekkürler.
0
mr.goodcat
(03.02.15)
uzakdoğu olmaz demişsiniz ancak kore'yi şiddetle tavsiye ederim. son derece güvenli ve kendinizi yabancı hissetmeyeceğiniz bir yer. ayrıca türkleri bir başka seviyorlar.

güney afrika diyebilirim ancak gitmek istediğiniz dönemde havası nasıl oluyor bir bakmak lazım.
0
imla kilavuzu
(03.02.15)
hindistan dolayları? ben de geleyim hatta
0
eurhka
(03.02.15)
uzak doğunun güvensiz olduğunu hiç düşünmemiştim doğrusu. görmedim ama öyle bir izlenim bırakmıyor kültürlerinden dolayı.
0
firez
(03.02.15)
gideceğin yerde, dunyadaki tek turist yada gezgin sen olmayacaksın merak etme. biraz cesaret. yer olarak sri lanka yı öneririm.
0
slalom
(03.02.15)
Eğer yazın gitmeyi planlıyorsan; Uzakdoğu'daki tropik iklime sahip Singapur, Malezya, Hindistan (bir bölümü), Tayland, Kamboçya gibi ülkeler dayanılamayacak derecede sıcak ve nemli olur. Bir de muson yağmurları var o dönemlerde. O yüzden yaz mevsimi, Asya'daki pek çok ülke için iyi bir seçenek değil. Avustralya'da o dönemde kış mevsimini yaşıyor ama tabiki gayet ılıman bir şekilde. Avustralya'yı tercih edersen, Yeni Zelanda'ya da geçebilirsin ama buralar için aktarmalarla beraber yaklaşık 2 gün gidiş, 2 gün geliş süresini hesaba katmak lazım. 15-20 gün az gelebilir.

Güney Amerika olabilir mesela. Özellikle Peru, Bolivya gibi. Asya'da da Çin, Japonya gibi daha kuzeydeki ülkeler olabilir.
0
Thredith
(03.02.15)
Uzakdoğu'daki güvenlik durumuyla ilgili olarak da; son olayları baz alırsak Hindistan gerçekten sıkıntılı diye düşünüyorum. Sri Lanka'yla ilgili bir şey duymasak da; kültür, iklim v.b. olarak neredeyse birebir aynılar. Her iki ülkede de çok ısrarcı ve hatta sizi rahatsız eden kişiler var; özellikle de turistseniz. Benzer olup da en güvenlidir diyebileceğim yer Nepal. Nispeten daha sakin ve rahatsız edilme ihtimali de çok daha düşük. Tayland ve özellikle de Kamboçya gibi ülkelerde güvenlik açısından hiç bir sıkıntı yok ama Tayland'da sahtekarlık olaylarına dikkat etmek lazım. Malezya ve Singapur olabildiğine güvenli zaten.
0
Thredith
(03.02.15)
meksika gitmediysen
0
liriamer
(03.02.15)
saçmalama dostum, uzak doğudan şaşma. güney tarafında takılma fazla, kuzeylerde gez, kore, japonya, ordan thailand, hong kong... başına hiç bir şey gelmez.

hindistan vakit kaybı baştan söyleyim, hiç gözünde büyütme. pislik, fakirlik turizmi yapacaksan başka tabii.
0
kjswbdlkjfdlkj
(03.02.15)
@imla kilavuzu +1; uzakdoğu konusunda biraz önyargılısın bence.
güney kore ve japonya'ı öneririm. muhteşem yerler olması bir kenara, çok farklılar, gayet iyi anlamda söylüyorum. yaz demeseydin malezya ve hemen yanı başında singapur'u da önerirdim. ölmeden hindistan'ı da görmelisin. ama özellikle buralarda mevsim şartlarına dikkat etmelisin.

Amerika'nın doğusunu gezerken Kanada'ya da bir hafta ayırabilirsin belki. NewYork'tan Toronto, Ottawa, Montreal arasında turlar bile oluyor, iyi bir rota gibi.
0
puc
(03.02.15)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.