Giriş
(9)

sadece işaret parmağı kullanarak neler yapılabilir?

sizofren hayaller
örneğin; zil çalmak, işaret etmek...
örneğin; zil çalmak, işaret etmek...
0
sizofren hayaller
(15.08.13)
Erkekler: Burun karıştırmak.
Kadınlar: Gizli gizli burun karıştırmak.
0
Sellim
(15.08.13)
kaşınmak, dokunmatik ekran kullanmak, dürtmek
0
in vino veritas
(15.08.13)
bütün dünyayı yok edecek kırmızı butona basmak
0
dwyn
(15.08.13)
mehmet ali erbil olunabilir.
0
temasettin
(15.08.13)
Sihir kanka, ben hic bas, orta, yuzuk ya da serce parmagiyla sihir yapan birini gormedim
0
Idonthaveausername
(15.08.13)
mehmet ali erbil'den önce sadettin teksoy da olunabilir.
0
nickimin hakkini veremedim
(15.08.13)
bilgisayar klavyesinde yazı yazmak (biraz yavaş olur ama olur...)
0
minervala
(15.08.13)
işaret etmek geldi aklıma ilk ki örnek olarak yazmışsın :)

ama daha detaylı konuşursak:
"1" olarak işaret etmek
"hayır/olmaz" işareti
"uyarı/tembih" işareti

bir de hepimizin yaptığı farenin sol tuşuna basmak :)
0
ermanen
(15.08.13)
Ates etmek, burun karistirmak, masa uzerindeki tozu gostermek, bir seyin tadini alabilmek icin banmak, sprey kullanmak, lastik firlatmak, bir seyin arasina sikitirmak, konserve acmak, insan gidiklamak, gozune sokmak, isaret etmek, gobek pamugunu almak, prize sokmak vb o kadar cok sey var ki :)
0
ggm
(15.08.13)
(8)

İşinizden Memnun musunuz?

ne olsun ne olsun
Soru başlıkta.Evet-Hayır
Soru başlıkta.

Evet-Hayır
0
ne olsun ne olsun
(15.08.13)
hayır
0
kaputt
(15.08.13)
evet
0
efendy
(15.08.13)
genel olarak evet. ama memnun olmadığım durumlar da oluyor.
0
ermanen
(15.08.13)
evet
0
baldur
(15.08.13)
evet evet evet
0
dr almond
(15.08.13)
Evet hatta baya
0
spy of soul
(15.08.13)
hayır.
0
lemmiwinks
(15.08.13)
evet (kendi işim)
0
minervala
(15.08.13)
(4)

game of thrones

fuerteventura
en ilk bölümün sonunda vuruşanlar kardeş miydi ben bu yabancı dizi ve filmleri anlamak da biraz malım da :( bir de spoiler vermeden kim kim, kim ne yapmaya çalışıyor bi anlatabilseniz ne güzel olurdu. Şimdi ilk bölümü izledim ama sanki bi şeyleri anlamadım gibi oldu.
en ilk bölümün sonunda vuruşanlar kardeş miydi ben bu yabancı dizi ve filmleri anlamak da biraz malım da :( bir de spoiler vermeden kim kim, kim ne yapmaya çalışıyor bi anlatabilseniz ne güzel olurdu. Şimdi ilk bölümü izledim ama sanki bi şeyleri anlamadım gibi oldu.
0
fuerteventura
(15.08.13)
evet kardeş
0
ermanen
(15.08.13)
jamie ve cercei

öz kardeşler.
0
icim urperiyor
(15.08.13)
kardeşten de öte, ikizler.
0
vejeteryanvampir
(15.08.13)
ikiz kardeşler.
0
zgrydn
(15.08.13)
(3)

Mariana çukurunun dibindeki esrarengiz kapı

ermanen
James Cameron, pasifik okyanusundaki mariana çukurunun dibine inmişti. Ve bazı kaynaklarda bir kapı bulduğu söyleniyor ve kapıyı açınca bulduğu şeyin ne olduğunu söylemiyormuş. uydurma mı bu? yoksa bir denizaltı kapağı mı düşmüş oraya nedir yani?
James Cameron, pasifik okyanusundaki mariana çukurunun dibine inmişti. Ve bazı kaynaklarda bir kapı bulduğu söyleniyor ve kapıyı açınca bulduğu şeyin ne olduğunu söylemiyormuş. uydurma mı bu? yoksa bir denizaltı kapağı mı düşmüş oraya nedir yani?
0
ermanen
(15.08.13)
hidrolik kolları var makinenin
0
🌸ermanen
(15.08.13)
@douchebag:
deniz altının robot kolları vardı

şayet bir kapı olsa açardı

bunun filmini yapacağı için söylemem diyor, filme gidince öğrenicez
0
ferit85
(15.08.13)
mariana kelimesine dikkat edelim. hangi kelimeye çok benziyor? marihuana. marihuana nedir? yasadışı bir bitki. dünyaya bu kadar marihuanayı kim pompalıyor dersiniz? bu kadar yasadışı bitkiyi nerede yetiştirecekler her yerde yasakken? tabii ki mari(hu)ana çukurunun dibindeki gizli tarlalarda. işte o kapı dünya uyuşturucu kartellerinin gizli marihuana tarlalarının girişine açılıyor. bu sırra vakıf olanlar hayatlarından endişe ettikleri için gerçeği açıklayamıyorlar. james cameron gençleşmiş demişsiniz bu çok normal çünkü herkes düzenli marihuana kullanımının insanı gençleştirdiğini bilir.

edit: bu kapının anahtarı dünyada sadece üç kişide var ve bu üç kişi hiçbir zaman aynı denizaltına binmiyorlar.
0
i ve been mistreated
(15.08.13)
(1)

Yine bir cümlecik çeviri

kuzeygözcüsü
"Size markanızın sağlam bir temel üzerinde ilerlemesi için yardımcı olacağız."Çeviremedim. Yardım ediiiinnn lütffeeeen.
"Size markanızın sağlam bir temel üzerinde ilerlemesi için yardımcı olacağız."

Çeviremedim. Yardım ediiiinnn lütffeeeen.
0
kuzeygözcüsü
(15.08.13)
We will assist you in developing your brand on a sound basis.
0
ermanen
(15.08.13)
(11)

Dunyada en cok ne kadar derine inildi?

jjwa
Denizden bahsetmiyorum. Karadan cukur kazarak ne kadar derine inildi ya da inilebilir? Mesela dunyanin cekirdegine robot indirebilir miyiz?
Denizden bahsetmiyorum. Karadan cukur kazarak ne kadar derine inildi ya da inilebilir? Mesela dunyanin cekirdegine robot indirebilir miyiz?
0
jjwa
(15.08.13)
dünyanın çekirdeği ve yapısıyla ilgili mevcut bir bilgi olmadığını söylüyorlardı. o kadar sıcaklıkta organizmanın ya da dediğiniz gibi bir robotun varlığını sürdürmesi de mümkün değil.
0
theseachange
(15.08.13)
Marinana Çukuru 11 bin metre.arastır.
insan eliyle acılan cukurlar bunun yanından bıle gecemıyor.
0
jamswety
(15.08.13)
(bkz: kola superdeep borehole)

2011'de rekoru bu almış:
en.wikipedia.org
0
ermanen
(15.08.13)
Marinana cukuru denizde degil miydi yahu? Bi de ne biliyim petrol icin falan ne kadara inilmistir onu merak ediyorum.
0
🌸jjwa
(15.08.13)
rusyadaydı sanırım, kilometrelerle ölçülen tünel gibi bir şey kazıyorlardı öyle bir haber okumuştum araştırabilirsin.

düz mantık gidersek yani orantıyla, merkezde 100.000 derece olması lazım. ama düz mantık gitmiyoruz. :) tahmin olarak 6-7 bin diyorlar. o sıcaklıkta erimeyen element hatırlamıyorum ben. bekle bunu da araştırıcam. :)
0
zazazaraeta
(15.08.13)
oha var ya kafam karisti, askere gidiyorum diye akuyu mu bosalttim nedir.

mariana cukuru dedigimiz sey ~11 kilometre derinlige sahip deniz seviyesinden. Dunyanin capi ise 12742 metre. yani 1742 km kazsalar diger taraftan (dag falan yoksa tabi) bi uctan diger uca gecis saglanir :D

yanlisim varsa duzeltin :(

edit: ee noldu ozaman dunyanin cekirdegi falan? :(
0
she was my baby
(15.08.13)
@she was my baby, 12742 metre değil kilometre. ve 1742 kilometre demiş. onda birine falan denk geliyor anca bu da.
0
zazazaraeta
(15.08.13)
ahah evet akunun suyu bosalmis :) 12km cap nedir lan ahahahaha..

hadi gencler dikkat edin, ben kactim askere :)
0
she was my baby
(15.08.13)
şu projecyle baya derine inmeye çalışacaklarmış:
www.gm.univ-montp2.fr
0
ermanen
(15.08.13)
ilk soruyu bilmiyorum. indiremeyiz.
0
icim urperiyor
(15.08.13)
soruna tam olarak karşılık değil ama petrol kuyularının derinliği hakkında ilginç bir görsel.

www.chartgeek.com
0
spadram
(15.08.13)
(6)

Web sitenin otomatik olarak telefondan girdiğini algılaması

ermanen
böyle bir teknoloji var mı?yani daha fazla açarsak:web sitesi düşünün. bunun pc ve mobil versiyonu var. pc için olan url ile telefondan girince, otomatik olarak mobil olan url'ye yönlendirme teknolojisi var mı? varsa nasıl yapılır?
böyle bir teknoloji var mı?

yani daha fazla açarsak:

web sitesi düşünün. bunun pc ve mobil versiyonu var. pc için olan url ile telefondan girince, otomatik olarak mobil olan url'ye yönlendirme teknolojisi var mı? varsa nasıl yapılır?
0
ermanen
(14.08.13)
mobil cihazlar sunucu ile bağlantı kurarken HTTP üzerinden x-wap-profile ya da 19-profile başlığını yollarlar.

apache kurulu mod_rewrite parametresi aktif sunucularda, .htaccess dosyası üzerinden belirli şartlara göre yönlendirme yapılır.

günümüz tarayıcıları bu başlığın (header) gönderilip gönderilmeyeceğini kullanıcı tercihine bırakmışlardır v.s.

bkz: m.eksisozluk.com / eksisozluk.com
0
ateyist_
(14.08.13)
fader
(14.08.13)
kullanıcı bunu tarayıcı seçeneklerinden kabul etmezse olmaz yani?
0
🌸ermanen
(14.08.13)
tarayıcı böyle bir seçenek sunduysa ve kullanıcı tarafından işaretlenmediyse, websitesi daha önceden cookie ile cihazı belirlememiş ise evet, olmaz.
0
ateyist_
(14.08.13)
onu zaten kendi kendine yapiyor siteler.

nasil yapmiyor ya? mobile versiyonu olan butun siteler telefonla girince ya "mobile siteye devam etmek ister misiniz" diye sorar ya da direk mobile siteye gecer ve bazen istesen bile web sitesine yonlendirmez.

ayni seyden bahsettigimize emin olamadim.
0
gec
(14.08.13)
@gec,

cnm, bbgim; @ermanen otomatik olarak mobil olan url'ye dediği için, sunucu tarafından geçerli kılınan yönlendirmeyi mevzu bahis ettik.

client yönünden, javascript ile kullanıcının mobile mi veyahut desktop browserdan mı girdiğini pek tabî tekrardan kontrol edebiliriz, farkettiysen bir önceki gönderimde "cookie" şartını da belirttim.

client tarafında bu tarz yönlendirme işlemi yine kullanıcının müdahalesine açık bırakıldığından, yine dediğime gelmiş oluruz.

tabî sizden öte bir bilgiye haiz olduğum için, anlayacağınız seviyede kelimeler seçemedim, cümleler kuramadım ve yanlış anlaşıldım, normaldir.
0
ateyist_
(14.08.13)
(5)

Uçağa batonla binmeye izin veriyorlar mı?

pillimiyango
efenim dağcılıkta kullanılan batonları bilirsiniz. şimdi ben bunları valizime sığdıramadım ve valizlerin yanına da ayrı bir paket yapmak istemiyorum batonlara zarar gelmemesi için. bunları sarıp kabine sokabilir miyim?baton ne ki la diyenler için de görsel şeyettirdim.
efenim dağcılıkta kullanılan batonları bilirsiniz. şimdi ben bunları valizime sığdıramadım ve valizlerin yanına da ayrı bir paket yapmak istemiyorum batonlara zarar gelmemesi için. bunları sarıp kabine sokabilir miyim?

baton ne ki la diyenler için de görsel şeyettirdim.
0
pillimiyango
(13.08.13)
kılıç gibin bunlar. sokmazlar diyorum var mı arttıran?
0
ykyt
(13.08.13)
adamlar meyve bıçağına izin vermiyor %99 izin vermezler...
0
bisanthe
(13.08.13)
sokmazlar.
0
xenophobe
(13.08.13)
izin vermiyorlar.
0
ermanen
(13.08.13)
batonları zorlu bir yolculuk bekliyor o zaman. cevaplara teşekkürler.
0
🌸pillimiyango
(14.08.13)
(2)

çeviri

facebook
knowladgebase tam olarak nasıl çevrilir? Bilgi bankası olarak çevrilmiş ama var mı alternatifi ?
knowladgebase tam olarak nasıl çevrilir? Bilgi bankası olarak çevrilmiş ama var mı alternatifi ?
0
facebook
(13.08.13)
bilgi tabanı
0
ermanen
(13.08.13)
bilgi dagarcigi
0
for the record
(13.08.13)
(2)

[Çince/Mandarin] "niga" ne demek ?

ermanen
Mandarin dilinde "niga" ne demek? Ya da bunun gibi okunan bir kelime. Cümle sonlarına geliyor sanırım.
Mandarin dilinde "niga" ne demek? Ya da bunun gibi okunan bir kelime. Cümle sonlarına geliyor sanırım.
0
ermanen
(12.08.13)
buldum.

"o" demekmiş.

edit: yahoo answers'ta şöyle bir açıklaama buldum:

"Na ge" = "that"; "Na yi ge" (with the "na yi" pushed close together at times) = "which / which one". Perhaps you are actually hearing two different phrases. "Na ge shi wo che ze" = "That is my car"; "Na yi ge shi wo che ze?"= "Which one is my car?"

bir de çinli iş arkadaşıma da danıştım. o da tonlamalara göre değişiyor dedi.

edit2: ayrıca ne söyleyeceğimizi düşünürken çıkardığımız ses olarak da kullanılıyormuş çinliler tarafından. ingilizce'deki "umm" veya "well" gibi.

----

bugünlük "ekşi duyuru ile çince öğreniyoruz" dersimizin sonuna geldik. teşekkürler ederiz.
0
🌸ermanen
(12.08.13)
nihao merhaba demek.
0
gec
(12.08.13)
(4)

işte böyle

mr.brown
selambir örnek vererek bi kalıbın ingilizcesini sorcam.mesela kardeşinizle gölde taş kaydırıyorsunuz ama o yapamıyor siz ona gösterip "iste böyle" diyorsunuz.bu cümledeki "işte böyle" ingilizce nasıl denilir? yaygın kullanımını söylerseniz daha iyi olur.
selam

bir örnek vererek bi kalıbın ingilizcesini sorcam.
mesela kardeşinizle gölde taş kaydırıyorsunuz ama o yapamıyor siz ona gösterip "iste böyle" diyorsunuz.bu cümledeki "işte böyle" ingilizce nasıl denilir?

yaygın kullanımını söylerseniz daha iyi olur.
0
mr.brown
(12.08.13)
It's like this. veya like this, veya just like that etc etc
0
march or die
(12.08.13)
just like that.
0
japon askeri
(12.08.13)
and so on
0
Unorthodox
(12.08.13)
like this
0
ermanen
(12.08.13)
(16)

tek başına dışarı çıkayım mı?

elloweeth
Merkezi bi yerdeyim. Canım evde oturmaktan dolayı çok sıkılıyor. Erkek arkadaşım var ama çıkmıyor benimle evde oyun oynamayı tercih ediyor.Arkadaşlarım da tatilde fala,kaldım öyle.Ne yapsam dışarı çıksam mı tek başıma??
Merkezi bi yerdeyim. Canım evde oturmaktan dolayı çok sıkılıyor. Erkek arkadaşım var ama çıkmıyor benimle evde oyun oynamayı tercih ediyor.Arkadaşlarım da tatilde fala,kaldım öyle.Ne yapsam dışarı çıksam mı tek başıma??
0
elloweeth
(10.08.13)
çık.
0
rock n roll
(10.08.13)
:) eğer sevgilim olsaydı bu sakin istanbulu kesin değerlendirir içeri girmezdim
0
Dönmezer
(10.08.13)
bi an çok kötü şeyler geldi aklıma többe töbe :)
0
tarihi yarım oda
(10.08.13)
semt ver semt.
0
sansli pipi
(10.08.13)
izmir, alsancak
0
🌸elloweeth
(10.08.13)
cik tabi hic durma.
0
duygaa
(10.08.13)
sevişme olayı neden yok? bence çıkma, ayart.
0
ermanen
(10.08.13)
Ben daima tek çıkarım (gerçi çıkacak pek kimsem yok ondan olabilir :D) gezilecek mimarisi güzel binalar falan varsa gidip onları incele ya da sadece yürüyüş yap iyi gelecektir.
0
Harpp
(10.08.13)
Seversen Hayko CEPKİN konseri varmış bu akşam (az önce haberim oldu) Tarihi Havagazı Fabrikasında ona git kafanı dağıt evde durma :)
0
EkimBebesi
(10.08.13)
açıklama yapmaya gerek duymadım çık
0
Caaannn
(10.08.13)
tüh, izmir'miş :))

çık tabi, sevgilin yanında gelmezse de boşa gitsin, ne anladım ben öyle sevgiliden?
0
[silinmiş]
(10.08.13)
şimdi 58 tane özel mesaj gitmiştir "gel beraber takılalım" diye :)
0
mea maxima culpa
(10.08.13)
gelmedi hiç valla :)
0
🌸elloweeth
(10.08.13)
milletin içi pis ama sazan avından korkar olmuş ondan ben izmir de olsam kahve içmeye çağrırdım bi iki öğüt verirdim o salağı adam etmesi için
0
Dönmezer
(10.08.13)
çık sinemaya git dicem ama çok geç olmuş :) balkonda otur çiğdem çitle, kola iç.

ooooh mis gibi. kahrolsun erkek arkadaş ve türevleri
0
mea maxima culpa
(11.08.13)
merak eden varsa, çıktım :)
0
🌸elloweeth
(11.08.13)
(10)

Bir şeyler öğretecek dizi?

hjarteblod
Öğretici yahut sorgulatıcı, ne bileyim kıvılcım çaktırıcı dizi arıyorum. Polisiye sevmememe rağmen Sherlock zekice şeyler barındırıyordu mesela. Perception da sanırım bir profesörün öğrencilerine sorular yöneltmesiyle başlıyor. In Treatment'ta psikolog/psikiyatrist randevularını izliyoruz baştan son
Öğretici yahut sorgulatıcı, ne bileyim kıvılcım çaktırıcı dizi arıyorum. Polisiye sevmememe rağmen Sherlock zekice şeyler barındırıyordu mesela. Perception da sanırım bir profesörün öğrencilerine sorular yöneltmesiyle başlıyor. In Treatment'ta psikolog/psikiyatrist randevularını izliyoruz baştan sona. Bunlar gibi. HIMYM gibi komedi şakalar hahah değil de, ister belgesel ister kurgu tadında, bir şeyler düşündürecek diziler arıyorum.
Kendi göbek deliğine bile dokunamayan biri olarak House izleyemiyor, ameliyatlı kanlı içerikleri esgeçiyorum malesef.
0
hjarteblod
(10.08.13)
lie to me vücut diliyle ilgili baya şey öğretiyor.

"düşündürecek dizi", "kıvılcım çaktırıcı dizi", "sorgulatıcı" olarak da black mirror derim başka bir şey demem. izlediğim en çarpıcı dizidir.
0
rotten head
(10.08.13)
the mentalist az çok sherlock benzeri bir dizi ona bakabilirsin. veya suits' de olabilir. hatta house of cards politik arenada ne gibi dolapların döndüğünü görmek açısından faydalı. zaten bilindik şeyler gerçi ama yine de güzel dizi.
0
ritu vs asas
(10.08.13)
house of cards, tek geçerim.

edit: 11 sn :/
0
ayn-i cemin bülbülü
(10.08.13)
the big bang theory - hem güldürür hem öğretir
oz - hapishane hayatını öğretiyor
the sopranos - mafya hayatı
the wire - uyuşturucu dünyası
0
ermanen
(10.08.13)
Black mirror izle. Dusunmekten beynin patlayacak
0
kablelvuku
(10.08.13)
dönem dizileri izleyebilirsin.

the americans, boardwalk empire, downton abbey bunların başını çeker. dönemlerini çok güzel anlatıyor bence bunlar.
0
noluyo yaa
(10.08.13)
zamanında burada benzer bir soru ile gelmiştim, algıyı da kuvvetlendireyim diyorsan:
www.eksiduyuru.com
sonuçta beyin de tahrip oldukça gelişebilen bir organımız.
0
kargn
(10.08.13)
six feet under
0
orhan tv
(10.08.13)
the wire +1
orphan black - klonlama, biyoetik gibi konularda düşündürücüdür, süperdir.
generation kill - ırak savaşı hakkında gerçek olaylardan uyarlanmış bir dizi.
state of play - politik gerilim gibi, gazeteciler ekseninde dönen bir dizi.
orange is the new black - hapishanede geçiyor ama kadın koğuşunda. hapishane hayatını anlatmasının yanında çok geniş bir skalada kadın karakterler (hatta bir trans kadın) barındırıyor.
0
peki madem
(11.08.13)
Breaking bad ile kimyager olabilirsin :P
0
kaptan memo
(11.08.13)
(4)

yaz, ferah

yuzmebilmeyenamasipidiksipidikyuzenbalik
merhabalalar. ben evdeyim hep. yaz, hava güzel falan... çok üzülüyorum tabi. bana yaşama sevinci aşılayacak böyle deniz kenarı bi film istiyorum. Moonrise Kingdom gibi. ne bileyim işte filmin renkleri wes anderson'un filmleri gibi olsun. böyle film var mı önerebileceğiniz?
merhabalalar. ben evdeyim hep. yaz, hava güzel falan... çok üzülüyorum tabi. bana yaşama sevinci aşılayacak böyle deniz kenarı bi film istiyorum. Moonrise Kingdom gibi. ne bileyim işte filmin renkleri wes anderson'un filmleri gibi olsun. böyle film var mı önerebileceğiniz?
0
yuzmebilmeyenamasipidiksipidikyuzenbalik
(09.08.13)
şunlar olabilir:

before sunrise
before sunset
mamma mia!
0
ermanen
(09.08.13)
mevsim itibariyle evet. başka türlü de olabilir tabi.
0
🌸yuzmebilmeyenamasipidiksipidikyuzenbalik
(09.08.13)
fatih akın'ın im july'si. çok da deniz kenarı değil ama çok keyiflidir.
0
kmtetrfn
(09.08.13)
barfi
0
feykalade
(09.08.13)
(3)

Bir duyuru en fazla kaç kere görüntülenebilir?

ermanen
duyuru/soruedit: deneyelim madem...
duyuru/soru

edit: deneyelim madem...
0
ermanen
(08.08.13)
0
xenophobe
(08.08.13)
saatlerce, günlerce, aylarca duyuruyu refreshlersen maksimum sayıya yaklaşırsın.
0
japon askeri
(08.08.13)
compu / fader bi güzellik yapsanız. baya bi uzun sayı girebilir misinz back-end'den?
0
🌸ermanen
(09.08.13)
(2)

saroz'a gitmeli mi?

cosmicgadin
istanbuldayız, iki üç günlük bir tatil için saroz'u tavsiye edermisiniz? bir de merak ettiğim rüzgarlı olur mu ve uygun pansiyon otel var mı bildiğiniz?
istanbuldayız, iki üç günlük bir tatil için saroz'u tavsiye edermisiniz? bir de merak ettiğim rüzgarlı olur mu ve uygun pansiyon otel var mı bildiğiniz?
0
cosmicgadin
(08.08.13)
ovv saroz süper yer. suyu tertemiz ama çok soğuk. umarım ayağa düşmemiştir oralar.
0
ermanen
(08.08.13)
Saroz'da yayla ya giderim ben, denizi çok güzeldir, havası çok güzeldir.. Rüzgarlı olmaz..
@ermanen; yayla için konuşayım, kesinlikle ayağa düşmüş, iki yıl önceki yaylayla bu yıl gittiğim yayla arasında büyük fark var hem sahildeki kalabalık hem çarşıdaki fiyat farkında farkettim bunu..
0
mutekebbir
(08.08.13)
(4)

"ırvin yalom" nasıl okunur yahu ?

00 08
ben direk "ırvin yalom" diyorum da "elit" kesimler başka bir şey diyorlar ?hoş ben de sonra o dedikleri şeyi başka yerde tekrar etsem beni onlardan sanıyorlar.çok çıkmazdayım ahali. farketmişsinizdir derdim büyük.
ben direk "ırvin yalom" diyorum da "elit" kesimler başka bir şey diyorlar ?
hoş ben de sonra o dedikleri şeyi başka yerde tekrar etsem beni onlardan sanıyorlar.çok çıkmazdayım ahali. farketmişsinizdir derdim büyük.
0
00 08
(08.08.13)
örvin

forvo.com
0
ermanen
(08.08.13)
"örvıin" olsa gerek
0
[silinmiş]
(08.08.13)
aksfı'd'da bunu ö'vın diye okurlar tabi.
0
[silinmiş]
(08.08.13)
douchebag'in dediği kadar aksan kasmaya da gerek yok. adamın kendisi bile ismini öyle söylemiyordur.
0
baldur
(08.08.13)
(2)

ninfomanyetik ne demek

tenayzagor
ninfomanyetik ne demek
ninfomanyetik ne demek
0
tenayzagor
(08.08.13)
nanomanyetik olmasin o?
0
compumaster
(08.08.13)
nemfomanyak kelimesinin yandan yemişi

nemfoman ile manyetik birleştirmesi olabilir

nemfomanyetik desek daha iyi bir uydurmma olurdu. nemfomanları kendine çeken kişi anlamına gelebilir mesela
0
ermanen
(08.08.13)
(15)

esrarlı olay :)

benkoşarımaşaalara
apartman kapısındaki sensörlü harekete duyarlı aydınlatma her sabah bu saatlerde hiç bir hareket yokken yanıp sönüyor. nedeni ne olabilir acaba tırsıyoruzzzzzzzzzzz ?!!! (kedi yok fare yok sinek böcek yok bir şey yok)
apartman kapısındaki sensörlü harekete duyarlı aydınlatma her sabah bu saatlerde hiç bir hareket yokken yanıp sönüyor. nedeni ne olabilir acaba tırsıyoruzzzzzzzzzzz ?!!! (kedi yok fare yok sinek böcek yok bir şey yok)
0
benkoşarımaşaalara
(08.08.13)
havanin aydinlanmaya baslamasi onu uyariyor da olabilir.
0
sendelemeden
(08.08.13)
karanlık ya her yer aydınlanma yok
0
🌸benkoşarımaşaalara
(08.08.13)
her gun o saatte kendi saatini guncelliyor gibi bir seydir o zaman.
0
sendelemeden
(08.08.13)
nası yani hala tırsıyoruzzz
0
🌸benkoşarımaşaalara
(08.08.13)
e ne yapalım arkadaşım gelip kucağımıza alıp cici cici yapıp sevelim mi ? arkadaş açıklamış o saatte kendini güncelliyordur diye. daha neye tırsıyorsun apartmanı cinler basmış ebenize kayacak desek daha mı iyi ?
0
zazazaraeta
(08.08.13)
her gece bu saatlerde ezan okunduğu için, inanılmaz müthiş mistik canlılar ezandan kaçmaya başlıyor. ve kaçarlarken sensörü yakıyorlar. ardından kendi dünyalarına dönmüş oluyorlar. (sensör bedene değil, ruha duyarlıdır)

(istenen cevap)
0
kamera motor
(08.08.13)
kedidir kedi.

veya ninjadır.
0
icim urperiyor
(08.08.13)
cin olmasın la!!!
0
zombie0
(08.08.13)
tamam be uyuyoruzz :))
0
🌸benkoşarımaşaalara
(08.08.13)
uzaylılar geliyor.
0
ermanen
(08.08.13)
3 harfliler?
0
serabetan
(08.08.13)
kesinlikle cin!!!11
0
spirit crusher
(08.08.13)
etrafta çalışan bir motor vs elektriksel gürültü kaynağı, radyo vericisi vs bişey aleti tetikliyor olabilir.

o pır sensörler çok kaliteli şeyler değiller.
0
orpheus
(08.08.13)
Nikime bak da gonuuuşş
0
kedidir o kedi
(08.08.13)
harekete duyarlı olan sensör aynı zamanda ışığa da duyarlı. hava karanlık iken yanması gerekiyor. ama sabah olurken istediği ışık derecesini tam bulamadığı için yanıp sönüyor. ışık biraz daha artınca artık yanmaması için yeterli olan ışık derecesini buluyor ve sönüyor.
0
gerenkyok
(08.08.13)
(32)

idam mahkumusun

eyyor
sıran geldi ve yemek istediğin son yemek soruldu?
sıran geldi ve yemek istediğin son yemek soruldu?
0
eyyor
(08.08.13)
lahmacun
0
xenophobe
(08.08.13)
annemin elmalı pastası
0
okuyucu olmak da iyi be
(08.08.13)
diyetteyim.
0
[silinmiş]
(08.08.13)
Okuyucu olmak da iyi be'nin cevabina aglicam neredeyse, cok etkilendim.

Annemin yaptığı herhangi bi yemek :(
0
Idonthaveausername
(08.08.13)
Cikolata
0
cecilia
(08.08.13)
açsam: iskender
değilsem: milka strawberry yoghurt
0
deletesystem32
(08.08.13)
Hıngal
0
nax
(08.08.13)
irmik helvası
0
raif_efendi
(08.08.13)
onden icli kofte ve zeytinyagli salma/dolma + koyun yogurdu isterdim. ana yemek icin soyle guzelinden bir antrikotu istedigim gibi pisirtirdim, birkac dilim de ananasla. tatli olarak da bizim alt komsunun cheesecake'inden isterdim, yanina guzel bir kahveyle. vaktim olursa olmeden once de bir cay icerdim. ha tabi bu son gune kadar bekledigimi varsayan isimser bir program. normalde olecegim gune kadarki her yemegimi ilk gunden planlayip mahkemede onun kabul edilmesini bir sekilde saglardim. daha bir suru yemek var lan.
0
sendelemeden
(08.08.13)
Büyük konuşmayayım ama istemezdim. Hatta son 24 saat bir şey yemeyebilirdim, temiz gitmek için.
Belki de o son anı yemek yemekten daha değerli şeyler için kullanmaya çalışırdım. Ölmeden önce son kez düşüneceğim şeyleri düşünürdüm. Son kez ellerime iyice bakardım, gökyüzünü görebiliyorsam bulutları seyrederdim, etrafımdaki nesneleri detaylıca inceler, hatıralara gömülürdüm.
0
puc
(08.08.13)
bol soslu iskender
0
jimjim
(08.08.13)
aklına hala yemek gelebiliyosa bilemicem :)
0
rock n roll
(08.08.13)
japon askeri
(08.08.13)
yemek değil de tüttürmek için ot isterdim
0
ermanen
(08.08.13)
Sarma beyti + ayran.
0
roket adam
(08.08.13)
makarna. ama salçasını ben yapıcam ve yanında sütaş yoğurt olcak.
0
zazazaraeta
(08.08.13)
kokoreç. kocaman ama. hiç bitmeyecekmiş gibi gelsin gözüme.
0
norek
(08.08.13)
oha.

iskender üstüne de sütlaç.
0
infernal majesty
(08.08.13)
bunu kısıtlayan bir şart yoksa, idamımdan sorumlu olanladan birinin şah damarı.
0
dafaiss
(08.08.13)
bass solo take one
(08.08.13)
late viper
(08.08.13)
fluffernutter
0
neil manke
(08.08.13)
yemek yerine tatlı tercih ederm heralde ben.
bademli puding olur o da.
0
jedilance
(08.08.13)
Yogurtlu semizotu.
0
penquensiqer
(08.08.13)
ançüezli pizza.

sırf merakımdan.
0
flexin
(08.08.13)
son 2-3 gün bi şey yemezdim. idam edilmeden önce de eklerdim 'pamuğa gerek yok rahat olun' diye. çok korkuyorum o pamuktan.
0
icim urperiyor
(08.08.13)
arkadas herkes mi sevgi pitircigi? oyleyse bir tek ben siktiri cekerim bana son yemegimi sorana.
0
f_d
(08.08.13)
midye dolma, tezgah bitene kadar yerim. hem ömrüm uzamış olur. hele süphan abi den varsa amannn.
0
tukenmez adam
(08.08.13)
Kuru patlıcan dolması
0
kambocyadaki yalniz agac
(08.08.13)
istemezdim.
Asilarak idam edilen kisiler asilma aninda buyuk abdestlerini kaciriyorlar diye duydum.
“...Menderes tam 14.29’da sehpaya çıkıyor. Yüzü bembeyaz, gözleri dalgındır. Birşeyler mırıldanıyor. Ne dediğini kimse anlamıyor. Cellât, ipi boynuna geçiriyor ve sandalyeye bir tekme vuruyor. Menderes, boşlukta sallanacağı yerde masanın üzerine, oradan da yere yuvarlanıyor. Çünkü ipin diğer ucu, sehpaya bağlanmamıştır. Bana anlatanlar diyorlardı ki: “Birdenbire çeeek!” diye bir emir verildi. Biz de sanki daha önce birkaç defâ prova yapmışız gibi ipin meydanda bulunan ucunu tuttuk ve çektik. Âsâbımız bozuktu. Çok çekmişiz. Menderes’in kafası sehpanın üst tarafına çarptı ve kanadı. Sonra “Çok çektiniz, biraz gevşetin!” dediler. Gevşettik ve bin güçlükle ipi sehpaya bağladık. Menderes henüz ölmemişti. Can çekişiyordu. Başından, şakağına doğru ince bir kan sızıyordu. Onun için önden ve yakından resim çekmediler. O sırada, ambar binası tarafından Egesel geldi. Elleri cebindeydi. Cellâdın bacaklarından tutup salladığı cesede baktı baktı ve bir eliyle işâret ederek: “Ey bir zamanın devletlisi!.. Bu namussuz, bir defâ değil 9 defâ asılacak namussuzdu!”
Cellât, bacaklarından tuttuğu cesedi sağa-sola çeviriyor: “İşte başbakanınız.. Ruhu uçtu, kendisi sıçtı.” diyordu. Bir ara Egesel’e döndü:
“Baba, ver öbürlerinin de işini bitireyim!”
Egesel gülerek cevap verdi:
- “Al oğlum!.. Benden yana sana helâl olsun! Ama bunlar bırakmıyorlar!” “Bunlar” dediği subaylardı.”
Yavuz Bülent Bâkiler- Türkiye Gazetesi 20/9/97
0
esrefpasa
(08.08.13)
valla kokuda birsey yiyemezdim zati.yusuf yusuf yusuf...
0
yoruldumamayorgundegilim
(08.08.13)
Annemin tavuklu pilavi
0
modlar bu benim feykim silebilirsiniz
(08.08.13)
(2)

böceklenme kurtlanma

lady montana
küflenen çürüyen bi şey nasıl bcekleniyor?kapalı bi yerde üstelik.evrim midir bu?
küflenen çürüyen bi şey nasıl bcekleniyor?
kapalı bi yerde üstelik.
evrim midir bu?
0
lady montana
(07.08.13)
www.youtube.com

bu bozulma olayıyla ilgili epey eski bi deney var, yapanı hatırlayamıyorum şimdi. yalnız eti koyuyor ve belli bir süre bekliyor, işte kurtlanıyor vs vs. bu arada et de sürekli bi terazinin üstünde. et kurtlandıkça ağırlığı artıyor. daha sonra eti cam bir kaba koyuyor ve aynı deneyi orada yapıyor. ne kurtlanma ne ağırlık farkı oluyor
0
la noix
(07.08.13)
kapalı şeyler kapalı olmadan önce böceklerin larva veya yumurtalarıyla birlikte gelebiliyor.

şu böceğin larvaları kapalı plastik paketlere girebiliyormuş mesela:
en.wikipedia.org
0
ermanen
(07.08.13)
(8)

dezenfektan nedir, nerede satilir?

f_d
dezenfektan kullanmak istiyorum sanirim. nerede satiliyorlar?
dezenfektan kullanmak istiyorum sanirim. nerede satiliyorlar?
0
f_d
(07.08.13)
mesela çamaşır suyu bir dezenfektandır.
0
zgrydn
(07.08.13)
sprey diyeyim o halde. canim cektigi yerde fis fis kullanmak icin.

mesela halka acik yerlerde sik kullanilan tutamak vs. gibi yerleri ne ile dezenfekte ediyorlar?
0
🌸f_d
(07.08.13)
ne amaçla kullanacaksın ?

çamaşır suyundan saf alkole kadar bir sürü dezenfektan var.
0
orpheus
(07.08.13)
kendi elinde kullanmak istiyorsan "sanitizer" olarak geçiyor
0
ermanen
(07.08.13)
@orpheus, mesela yikanamayacak esyalarin temizlenmesinde.
0
🌸f_d
(07.08.13)
günlük hayatında kullandığın ve hiç ummayacağın yerlerde çok fazla bakteri yaşadığını kısa bir araştırma ile öğrenebilirsin. aşırı steril yaşamak vücudu savunmasız hale getirir. hastalanman kolaylaşır. oraya buraya fısfıs sıkmayı takıntı haline getireceksen aklında bulunsun.
0
zgrydn
(07.08.13)
@zgrydn, sagol, endiseye gerek yok.
0
🌸f_d
(07.08.13)
neyi ne şekilde dezenfekte edeceğine göre değişir.
kullandığın makas bıçağı vs. sterilize edeceksen koch kazanı almanı öneririm :D

içme suyu için klor,
0
ceycey e
(07.08.13)
(23)

İnsan eti yemek

norek
Yanlış mı sizce? Yanlışsa neden yanlış?Sebebinizi yazdıktan sonra bunun sebebini de yazarsanız sevinirim.Örneğin: Yanlış çünkü midem bulanır. (Midenizin neden bulanacağını da belirtin lütfen).Teşekkürler.
Yanlış mı sizce? Yanlışsa neden yanlış?

Sebebinizi yazdıktan sonra bunun sebebini de yazarsanız sevinirim.
Örneğin: Yanlış çünkü midem bulanır. (Midenizin neden bulanacağını da belirtin lütfen).

Teşekkürler.
0
norek
(07.08.13)
her şeyden bağımsız olarak insan etinin pişmesinin zor ve piştiğinde çok sert olduğunu okumuştum nerde olduğunu hatırlamadığım bir yerde. bi de onlarca seçenek varken insan eti yemeyi tercih edeceğimi düşünmüyorum.
0
in vino veritas
(07.08.13)
sırf yenmek için özel yetiştirilmiş insanları yemek yanlış değil mesela.
0
Ufuk
(07.08.13)
kendi cevabımı da vereyim:
tadı güzel olduktan sonra "yemem" dediğim hiçbir et yok. köpek, kedi, at, insan.
toplum köpek yemediği için köpek yememek çok adice bir şey.
inancın gereği domuz vs yemezsin anlarım onlara lafım yok.
bu arada hayatım boyunca (kendimi bildim bileli) çok güzel bi kadının etini yemeyi istedim. neden hiç bilmiyorum. ama kendi kendime fantaziler kuruyorum böyle.
anormallik diz boyu heralde bende.
0
🌸norek
(07.08.13)
birini öldürmeden nasıl olacak? Diyelim ki yemek istedim ben, eceliyle ölen birini yesem yakınları izin verecek mi? Yoksa birini öldürmeden nasıl olacak?
En önemli soru bu bence.
0
dafaiss
(07.08.13)
Hukuksal acidan sorun cikartacak oldugundan, geleneklerimizde veya mutfagimizda boyle bisey olmamasindan (cenin yenen ulkeler), kendi cinsimiz olmasindan ve insanlara diger canlilardan farkli bir bakisimiz olmasindan kaynaklanir, yenilen insanla empati de kurabilmek daha kolaydir sanirim.

O diil de ben geyik eti yedim ilk defa, ne acaip lokum gibi biseymis o.
0
la traviata
(07.08.13)
Bi de kokusunu alana laf anlatmanin zorlugundan.

- hayatim ne pisiriyosun?
- anani!
0
la traviata
(07.08.13)
birini yemek için öldürmen gerekir, hayatın mucize olduğuna inandığım için bunu yapamam yapanı da yamyam diye karşılarım. he ölmüş birini alıp pişirip yiyelim öldürmeyelim dersen de çok garip karşılarım. şimdi böyle bi adamla karşı karşıya otururken içinden acaba bunun eti lezzetli midir diye düşünen biri normal olabilir mi?
0
oradaydik ve simdi buradayiz
(07.08.13)
abi kasapta bildiğin et satılırken niye insan eti yemeyi isteyeyim lan? en sevdiğin insanı birisinin yediğini düşünsene lan? ya da kardeşini pişirip yediğini falan. çok saçma ve iğrenç amk.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(07.08.13)
ben birini yersem biri de beni yiyebilir. :)
0
kakao
(07.08.13)
empati baba, şimdi kimse "inekler benim annemi pişirip yese" diye empati yapamaz ama "şu ceninci hüsnü bizim hatuna sulanıp kolunu sokup çekmesin yavrucağızı" diye empati yapabilir. iğrenç yani evet.
0
zazazaraeta
(07.08.13)
ne yanlış ne doğru. şudur diye iddia da edemem. en fazla beğenmedim diyebilirim. onun için de tatmam lazım.
0
papillon7
(07.08.13)
çok fazla gore içerik bakmaktan oluyor. kendi tadını da merak ediyor insan.
son izlediğim iki film hannibal ve red dragon:d
0
MouseP
(07.08.13)
Yanlış değil, yenebilir, ama genetik kodlarımız buna izin vermez.

Hiçbir memeli son çaresi olmadıkça kendi türünü yemez. Siz hiç aslan yiyen aslan gördünüz mü? Veya fare yiyen fare?

Birgün bir felaket olur da, etrafta yiyecek hayvan kalmazsa yersiniz merak etmeyin, tadını falan da umursamazsınız.
0
nuri
(07.08.13)
Cenin yiyen Çinliler var..
Belgesel kanallarinda envai cesit yaratik yiyenleri gordukten sonra olayin en temizinin musluman i$i et yemek olduguna karar verdim.
Dini bir tartisma acmak istemem ama(yanlissam beni duzeltin) aklimda kaldigi kadariyla islam inancinda dedikodu yapan insanlar icin; 'kardesinin ölü etini yer gibi olur' deniliyor.
Yani insan eti yemek diye bir seye atif var dinde
0
nax
(07.08.13)
hürriyet bilim vardı eskiden,yada eskiden okurdum yani.bir haber vardı,dikkatimi çekmişti.zamanında afrikada bir grup aslan yada tek bir aslan insanları avlıyormuş özellikle.hayvanın ana besini ceylan falan değil artık insan oluyor yani. haberde de bunun sebebi olarak da insan etinin en güzel et olduğunu ve aslanın da bu tada alıştığı için sürekli insan avladığı gibisinden bir şeyler yazmışlardı.
şahsi fikrim ise,yiyecek başka hiçbir şey yoksa büyük söz söylememek gerek bence.sonuçta insan da bir canlı ve gıdaya ihtiyacı var düzenli olarak.bu gıdayı düzenli alamadığı takdirde tahmin bile edilemeyecek fiziksel ve psikolojik tepkiler verebilir.
0
dengesiz bir insan
(07.08.13)
o cenin yeme işi fake sayın ahali.
şu fotoğrafların tamamı bir fotoğraf sanatçısının elinden çıkma.

marieconbgdlr.files.wordpress.com
0
🌸norek
(07.08.13)
günümüzde et yiyen kabileler var hala. bu daha çok ayinlerle ve kabilelerle özleşmiş bir durum. düşününce doğru gelmiyor insana ve yasalar da buna engel oluyor. toplumsal normların çok ötesinde.

ingiliz kanunlarında cinai kanibalizm suçmuş. mesela, üç adamın filikada mahsur kalıp, ikisinin üçüncü kişiyi öldürüp yediği bir durum olmuş. o iki adamı tutuklamışlar. aşırı açlık durumları insanı buna itebiliyor, tarihte savaşlardaki kıtlık dönemlerinde de görülmüş bişey mesela.

bir de insan eti yiyince "kuru" hastalığı kapma riski varmış.
0
ermanen
(07.08.13)
içinde bulunduğu protein miktarından dolayı çok besleyici ve lezzetlidir (albert fish in yalancısıyım) zorda kalırsam acımam yerim ama normal şartlarda sadece yasal etler.
0
haydarii
(07.08.13)
hayvan etı yemek bıle ara sıra bana yanlıs gelırken ınsan etı yemek benım ıcın cok no no bı sey. kesınlıkle yemem, yıyen de yesın madem dıyemem. basbaya yanlıs gelıyor.
0
anneke
(07.08.13)
Herkes baskasinin etini yemeyi dusunmus de biri de kendi etinin yenme ihtimalinden yola cikip dusunmemis.

Yemem cunku oldukten sonra birinin beni yemesini istemiyorum. Ben nasil kendi bedenime saygi duyuyorsam baskasininkine de duyuyorum. Adami niye paramparca edeyim, mideme indireyim lan?

Buyuk konusmayayim da bir felaket olsa ve ac kalsam bile bir insanin etini yiyebilecegimi sanmiyorum. Hatta yemem.
0
burasi ne garip bir yer
(07.08.13)
protein falan denmiş de, genetik olarak ne kadar yakınsanız bir bireye o size o kadar az faydalıdır. anne baba manasında değil tabi, tür olarak. o proteinleri siz de üretebiliyorsunuz zaten, alabileceğin ekstra bir şey yok. en fazla yağını falan yersen olabilir o da sadece enerji sağlar sana, adamın kemiğini yiyemeyeceğin için kalsiyumu da çok az miktarda alırsın zamanla kaslarında körelmeler başlar mesela.

tabi sadece insan etiyle beslenirsen bunlar.
0
zazazaraeta
(21.01.14)
Ufaktım, Zeytinburnu'nda akrabamızı ziyarete gitmiştik. Komşulardan biri etli bir yemek ikram etmişti. Biz de yemiştik. Meğer adam birisini kesmiş. Olayla ilgili haberler falan da vardı. Yemiş bulunduk bir kere. Nasıldı hatırlamıyorum ama.
0
armagan
(21.01.14)
Gercek hikayeden uyarlanmis su film var, www.imdb.com

Bir de "a modest proposal"i okumanizi tavsiye ederim.

Soruya ise net bir cevabim yok, extreme durumlarda ne tepki verecegimizi tam net olarak kestiremiyebiliriz.
0
nwnd
(21.01.14)
(2)

Gökyüzü ve bulutlar hakkında belgesel

ermanen
var mı?ve öneriniz var mı bu konulara benzer?
var mı?

ve öneriniz var mı bu konulara benzer?
0
ermanen
(06.08.13)
www.imdb.com

böyle bi film varmış, belki işe yarar

bir de;

www.google.com.tr
0
the kene
(06.08.13)
google'da arayınca doğru düzgün bişey çıkmıyor ki
0
🌸ermanen
(07.08.13)
(13)

sulamazsak ağaca yazık günah, sularsak karıncalara yazık günah

eyyor
bahçenizde ağaçlar var diyelim ya da çiçekler her neyse. susamışlar su istiyorlar. ama dibinde de karıncalar yuva yapmış. sulamazsak ağaç kuruyacak, sularsak karıncalar ölecek yuvaları telef olacak. bu durumda ne yaparsınız? nihat hatipoğlu'na giden olursa şunu bi sorsun sevabına asadhsdhka
bahçenizde ağaçlar var diyelim ya da çiçekler her neyse. susamışlar su istiyorlar. ama dibinde de karıncalar yuva yapmış. sulamazsak ağaç kuruyacak, sularsak karıncalar ölecek yuvaları telef olacak. bu durumda ne yaparsınız? nihat hatipoğlu'na giden olursa şunu bi sorsun sevabına asadhsdhka
0
eyyor
(06.08.13)
@hayir anlatamadim ki sana
tamamda arkadaşım yuva çamur doluyor, tıkanıyor. sonra bi daha uğraşıp yapıyolar, bi daha, bi daha, her seferinde hayvanlara eziyet olmuyor mu? yani kış için yiyecek mi toplayacak bu hayvan yoksa her hafta inşaatla mı uğraşıcak? ayrıca hiç zarar görmediğine de inanmıyorum yuvanın, illaki oluyordur bi şeyler.
0
🌸eyyor
(06.08.13)
kardeş bence sen yürüme çünkü her yürüdüğünde milyonlarca mikroorganizmayı ezip öldürüyorsun. o daha büyük günah
0
i ve been mistreated
(06.08.13)
@i ve been mistreated
laf söyledi balkabağı
0
🌸eyyor
(06.08.13)
yağmur denen bişey var. onlar için daha büyük sorun.

ama karıncalar bunların üstesinden gelmeyi biliyorlar. su boşaltım tünelleri ve hava odaları kuruyorlar. bazı karınca türleri su altında hava keseciği içinde yaşayabiliyorlar. oksijeni çok az kullanıyorlar, hava keseciği içinde haftalarca kalabilirlermiş. ama yoğun bir yağmurda boğulanlar da olabilir tabii.
0
ermanen
(06.08.13)
O gördüğünüz karıncalar buzdağının üstüne yağan kar tanesi. Tüm ağaç onların ne kökü.
0
herospower
(06.08.13)
ben olsam sulardım. karınca başka bi yere gidebilir ama bitkilerin böyle bi şansı yok.
0
elorelia
(06.08.13)
ne güzel böyle düşünenler var halen :)

yardımcı olamadım ama sen bir çaresini bulursun eminim, her ikisine de zarar vermeden...
0
puc
(06.08.13)
birini öldür, diğerleri onun cenaze işleriyle uğraşırken dikkatli bi biçimde sularsın, bişey olmaz böylece.
Şırınga falan kullan, yavaşça sık suyu işte.
0
dafaiss
(06.08.13)
Hortumun ucuna parmağı koy, suyu aç ve havaya doğru tut. Su yağmur gibi geri dönüp yağsın damla damla. Evet evet hem eğlenceli de olur.
0
scaramuccia
(06.08.13)
Lutfen karincilari incitmeyin :(
0
lord
(06.08.13)
cosmicstring'in dediği gibi. Direk ağacın dibini göl edercesine sularsan tabi karıncalar etkilenir. 1-2 metre etrafını sula daire şeklinde mesela, ağaç yine alacağını alır.
0
inugard
(06.08.13)
yağmur başka bi şey arkadaşlar. yağmurun mevsimi ayrıdır. karıncalarda o mevsimde zaten yuvalarının ağzını kapatır. ama benim dediğim olay evlerine yemek götürürken, bütün kapı cam pencere açıkken...
0
🌸eyyor
(07.08.13)
Ne içiyorsunuz bilmiyorum ama aynından bende istiyorum. Ağacı da sulayın şöyleki bir gun hiç su içmeden durabilirsen tamam ağacı sulama o halde yok duramıyorsa bu sıcakta ağaç güneşin altında. Bir resim vardı dr.hause elinde beyin tutuyor eğilmiş ve do it diyor. Emin olun size söylüyor ;)
0
netadam
(07.08.13)
(7)

Paralel evrenler

electra kompleksi
le ilgili film var mı şöyle güzel? Mr. Nobody'yi izledim çok güzeldi evet. Sliding Doors'u da izledim.
le ilgili film var mı şöyle güzel? Mr. Nobody'yi izledim çok güzeldi evet. Sliding Doors'u da izledim.
0
electra kompleksi
(05.08.13)
another earth, farklı bakış açısı
0
la noix
(05.08.13)
a day at the races
(05.08.13)
paralel universe movie falan diye tarzanca aratınca çıkıyo bişeyler :)
0
elorelia
(05.08.13)
mini tv dizisi: the lost room
www.imdb.com
0
rague
(05.08.13)
(bkz: the one). aksiyon filmidir, belirteyim.
0
milistroke
(05.08.13)
source code
the nines
the thirteenth floor
the family man
uncertainty
possible loves
silent hill
the mist
0
ermanen
(05.08.13)
fringe var ama dizi. çok eleştirildi ama bence çok güzel.
0
eksi sozlukte eksiyen adam
(06.08.13)
(2)

Adana'da denize girilebilecek yerler

we miss freddie mercury
Selamlar.Yaklaşık 10 gün sonra adana'ya gideceğim ve kız arkdasımla bir denize gidelim diyorum. Vaktim ve param kısıtlı çünkü yapacağımz gideceğimiz de çok yer var. Bir de nereden gidilebileceğini (şehir merkezinden) söylerseniz çok makbule geçer. teşekkürler.
Selamlar.

Yaklaşık 10 gün sonra adana'ya gideceğim ve kız arkdasımla bir denize gidelim diyorum. Vaktim ve param kısıtlı çünkü yapacağımz gideceğimiz de çok yer var. Bir de nereden gidilebileceğini (şehir merkezinden) söylerseniz çok makbule geçer. teşekkürler.
0
we miss freddie mercury
(05.08.13)
karataş/yumurtalık

yoksa mersin...
0
ermanen
(05.08.13)
tuzla plajı diye bir yer var, aman diyim sakın yolunuz düşmesin. oradakiler mersin'e çok gidiyorlar genelde, ya da karataş'a
0
byebyeblackbird
(05.08.13)
(9)

bayramda tek başına napılır

condom kurşunu
Fikir verseniz ya
Fikir verseniz ya
0
condom kurşunu
(05.08.13)
bayram olmayan günde tek başına ne yapılırsa o yapılır

film izlemek mesela?
0
ermanen
(05.08.13)
Film izlenir, kitap okunur ekstra bir şey yapmaya gerek yok.. Ama kesinlikle dışarı çıkılmaz, araçlar ücretsiz, yollar kalabalık, en iyisi evde oturmak..
0
mutekebbir
(05.08.13)
cevrede yakin akrabalarin varsa bayram ziyareti yapabilirsin.

hem gonul almis olursun hem de akrabalik baglarini pekistirmis olursun.

sonra gelsin bayram sofralari, gitsin baklabvalar, borekler, yaprak sarmalar
0
exlibris
(05.08.13)
sahil tarafına in kitap oku,akşamda 2 bira iç eve yollan
0
kendihalindekiyaratık
(05.08.13)
birlikte okunmayan kitap okunmuş sayılmaz zaten
0
kendihalindekiyaratık
(05.08.13)
hava güzel. dışarı çık, gez, spor yap, birileriyle tanış, vs.
0
kiro nick
(05.08.13)
komşuları ziyaret et şöyle göz aşinalığın filan varsa, bi bayram anacağızımla oturuyok( peder almış başını gitmiş )alt katta oturan genç çift geldi, binadaki herkese gidiyolarmış (daha o zamana kadar konuşmuşluğumuz yok ) buyur ettik çayımızı içtiler hoştu bayağı çok sevindirik olmuştum ben
bazı yerlerde ters de tepebilir insandan insana ama bilemedim
0
raskov
(06.08.13)
ingilizce çalış, kitap oku
0
sttc
(06.08.13)
Okuyalım ne okuyoruz
0
🌸condom kurşunu
(07.08.13)
(3)

Durup duruken gözyaşlarım geliyor

lawist
Yok yani ağlamıyorum.Üzecek bir şey de yok beni.Durup duruken gözyaşım geliyor yani istersem hüngür hüngür ağlayacak bir konumdayım .Nedeni nedir ?
Yok yani ağlamıyorum.Üzecek bir şey de yok beni.Durup duruken gözyaşım geliyor yani istersem hüngür hüngür ağlayacak bir konumdayım .Nedeni nedir ?
0
lawist
(05.08.13)
alerji olabilir
0
ermanen
(05.08.13)
Canını sıkan şeyleri içine atma. İçine attıkça patlak verir bi noktadan sonra.
0
zombie0
(05.08.13)
depresyonda olabilirsin.
0
rock n roll
(05.08.13)
(1)

yanma fiilinin karşılığı

btbk
hocam hani suya atlarsında geniş bir yüzey alanı ile giriş yaparsın şlapp diyerekten bir ses gelir. türkçe yandı , patladı gibi tabirler ile ifade edilen bu durumun ingilizce günlük dilde kullanımı ve argosu hakkında bilgi sahibi olan var mıdır?şimdiden teşekkürler
hocam hani suya atlarsında geniş bir yüzey alanı ile giriş yaparsın şlapp diyerekten bir ses gelir. türkçe yandı , patladı gibi tabirler ile ifade edilen bu durumun ingilizce günlük dilde kullanımı ve argosu hakkında bilgi sahibi olan var mıdır?

şimdiden teşekkürler
0
btbk
(05.08.13)
flop

daha çok "belly flop" olarak kullanılıyor, karın üstüne düşüldüğü için..
0
ermanen
(05.08.13)
(2)

Korkunçlu film önerseniz?

mylord
Selam Galya Halkı,Dün gece Dark Skies'ı izledim, güzeldi. Onun ayarında önerebileceğiniz bir film var mı?
Selam Galya Halkı,

Dün gece Dark Skies'ı izledim, güzeldi. Onun ayarında önerebileceğiniz bir film var mı?
0
mylord
(04.08.13)
insidious

the possession

mama
0
forbes
(04.08.13)
the fourth kind
signs
0
ermanen
(04.08.13)
(3)

online oyun

denizzz
online ya da indirebileceğim, çok yer kaplaymayacak, keyifli, kafayı da yormayı gerektirecek (çok da ağır değil) oyun tavsiyeleriniz lütfen. tşk.
online ya da indirebileceğim, çok yer kaplaymayacak, keyifli, kafayı da yormayı gerektirecek (çok da ağır değil) oyun tavsiyeleriniz lütfen. tşk.
0
denizzz
(04.08.13)
limbo
0
ermanen
(04.08.13)
Fez
0
syrenia
(04.08.13)
Machinarium

Online demosu var, sonra indirirsiniz de zaten :)
0
burka
(04.08.13)
(1)

hu doy oy..

samichbacktash
http://antikadam.tumblr.com/post/56728586428/bize-bu-saatten-sonra-ancak-turgut-uyarşarkıyı bulana birincilik teli veriyoruz..
antikadam.tumblr.com

şarkıyı bulana birincilik teli veriyoruz..
0
samichbacktash
(04.08.13)
Hayedeh - Faryad
www.youtube.com
0
ermanen
(04.08.13)
(3)

Bu resimdekiler kurtçuk mu?

hadji
Taylandlı bir arkadaşım en sevdiğim yemek diye bir fotoğraf paylaştı, bu şimdi bizim bildiğimiz kurt mudur kurtçuk mudur nedir işte, onlardan mıdır? Yoksa başka bir şey midir? Midem kalktı...
Taylandlı bir arkadaşım en sevdiğim yemek diye bir fotoğraf paylaştı, bu şimdi bizim bildiğimiz kurt mudur kurtçuk mudur nedir işte, onlardan mıdır? Yoksa başka bir şey midir? Midem kalktı...
0
hadji
(03.08.13)
evet, sosla kızartılmış kurtçuklar.
Phuket'te gördüğüm yegane böcek yemeği buydu, o da paketli haldeydi.
0
whoosie
(03.08.13)
bildiğimiz kurtçuk bence.
0
ilkistan
(03.08.13)
ipek böceği larvası

pakette bile satıyorlar:
www.thailandunique.com

www.youtube.com
0
ermanen
(03.08.13)
(3)

yükseklik filmi

yetkili birine benzeyen abi
şu galerideki fotoğraflar gibi yüksek yerlerde geçen, yükseklikle beni gerecek film arıyorum. var mı?http://foto.tr.msn.com/slideshow/photo/dunyan%C4%B1n-tepesindekiler/34mjf1kd#1
şu galerideki fotoğraflar gibi yüksek yerlerde geçen, yükseklikle beni gerecek film arıyorum. var mı?

foto.tr.msn.com
0
yetkili birine benzeyen abi
(03.08.13)
Touching The Void (2003)
www.youtube.com

North Face (2003)
www.youtube.com

The Wildest Dream (2010)
www.youtube.com

Cold (2011)
www.youtube.com

127 Hours (2010)
www.youtube.com
0
cok sey hakkinda az sey bilen adam
(03.08.13)
man on wire
everest
vertical limit
the wildest dream
cliffhanger
drop zone
frozen
0
ermanen
(03.08.13)
Man on a Ledge
www.imdb.com
0
buzbebek
(03.08.13)
(5)

bir amerikalıyla izlenilebilinecek en güzel film

darkknight
içinde türkiye felanda geçebilir geçmeyedebilir ilginç önerilerinize açığım
içinde türkiye felanda geçebilir geçmeyedebilir ilginç önerilerinize açığım
0
darkknight
(03.08.13)
ne istiyorsun tam olarak? film amerika'yı mı övsün yoksa türkiye'yi mi?

mesela amerikalının böbürlenmesi için "black hawk dawn" veya tarzında film izleyebilirsiniz.
0
ermanen
(03.08.13)
bir amerikalinin olaya ne gibi etkisi oluyor anlamadim. turk filmi desen anliycam ama turkiye gecmese de olur demissin. amerikali da senin benim gibi insan, uzayli degil. sorarsin ne tur filmleri seviyor ona gore bi orta yol bulursunuz.
0
gec
(03.08.13)
hatun mu bu? hatunsa accidentally in love ı izle, ingiliz filmi . ortada bulusursunuz. ortada bulustuktan sonra da hoooopppp çaktın köfteyi.
0
anonymice
(03.08.13)
amerikalıdan amerikalıya çok değişir. ama genelde oryantalist öğeler içeren şeyleri seviyorlar, mesela the sheltering sky gibi.
0
medievalman
(03.08.13)
dictatoru ızledık :D
0
🌸darkknight
(03.08.13)
(10)

ekşi sözlük hesabıyla niye giremiyoruz şu anda

ermanen
ekşi duyuruya?
ekşi duyuruya?
0
ermanen
(02.08.13)
girebiliyoruz.

beta'dan olmuyor sanırım.
0
leadzeppelin
(02.08.13)
hali hazirda girmis oldugum icin sorun yok sanirim bende ama sub-etha'da bi sikinti var gibi duruyor, yardiramiyor..
0
buzzlightyear
(02.08.13)
nasıl girebiliyoruz?

beta olmayan versiyonundan mı? linki neydi?
0
🌸ermanen
(02.08.13)
antik.eksisozluk.com olsa gerek. ben bile biliyorum amk.

bu arada oh olsun!
0
adoramer3ku
(02.08.13)
Antik'ten giriliyor.
0
hadji
(02.08.13)
antik'ten de olmuyor:

eksiduyuru ile erişim problemi oldu. bir kaç dakika sonra tekrar deneyiniz

"...the server name or address could not be resolved ..." --j.s. bach

direkt eksiduyuru.com'dan da olmuyor
0
🌸ermanen
(02.08.13)
duyurudan sözlük üzerinden gel şeklinde değil de, antik e yazar olarak girip subetha dan duyuruyu açıp da geldim.
şimdi çıkıp tekrar denedim.
0
leadzeppelin
(02.08.13)
antik'teki sub etha'dan da olmuyor
0
🌸ermanen
(02.08.13)
girebildim sonunda
0
ermanen
(02.08.13)
nasil girebildin abi, ben hala giremiyorum.
0
kirk
(02.08.13)
(2)

indie film tavsiye..

onheil
nizi alırım
nizi alırım
0
onheil
(02.08.13)
cloud atlas (en masraflı bağımsız film)
primer
winter's bone
pi
lost in translation
sideways
the usual suspects
donnie darko
memento
reservoir dogs
eternal sunshine of the spotless mind
requiem for a dream
american history x
leon
one flew over cuckoo's nest
pulp fiction
la science des rêves
stranger than fiction
cashback
little miss sunshine
the big lebowski
the perks of being a wallflower
cube
intouchables
the descent
el secreto de sus ojos
un prophète
le scaphandre et le papillon
diarios de motocicleta
dogtooth
sin nombre
lat den ratte komma in
la vie en rose
oldboy
cidade de deus
sen to chihiro no kamikakushi
y tu mamá también
amores perros
ceux qui m'aiment prendront le train
the fall
frozen
akmareul boatda
moon
another earth
wo hu cang long
el laberinto del fauno
juno
127 hours
dancer in the dark
the man from earth
in bruges
k-pax
mr. nobody
melancholia
odishon
bin-jip
noi albinoi
la haine
den brysomme mannen
0
ermanen
(02.08.13)
submarine
0
shejia
(02.08.13)
(12)

yaşanılası şehirler

the icicle melts
sizce türkiye'de nerelerdir? bir öğretmen için özellikle?
sizce türkiye'de nerelerdir? bir öğretmen için özellikle?
0
the icicle melts
(01.08.13)
adana
0
zencipanda
(01.08.13)
çanakkale
0
in vino veritas
(01.08.13)
izmir, edirne, muğla
0
killerbee
(01.08.13)
eskişehir
0
solskjaer
(01.08.13)
ankara hiç değil

cevap veriyoruuuuum:
KAŞ
0
kedidir o kedi
(01.08.13)
adana değil.
0
qazwsx
(01.08.13)
Trabzon değil. İnsanı gıcıktır. Trabzonluyum üstelik :)
0
zarpandi t
(01.08.13)
çanakkale +1

sonra izmir geliyor
0
ermanen
(01.08.13)
istanbul
0
monkey
(01.08.13)
ç.kale yaşancak bi yer değil. rüzgarı, esnafı, kışın berbat, 1 saat otobüs beklediğim oldu.
eskişehir, muğlanın ilçeleri bence fethiye
bir de mersin demek isterdim bozmamış olsalardı
0
wishmaythşngs
(01.08.13)
muğla çok pahalı diyorlar :)
0
🌸the icicle melts
(01.08.13)
walla benim kuzenim fethiyede öğretmen,eşi de öğretmen ve ayrıca fethiyeli. yemin ederim hayat onlara hayat yaw. kuzen erkek, kendine tekne almış, haftasonları hele şimdi yaz ve tatil olduğu için neredeyse her gün balığa çıkıyor, evlerinde havuz var, çocuklar denize gidemediklerinde bütün gün havuzdalar. marmaris mesela pahalıdır, onlar daha önce de oradalardı ama fethiye ucuz ayrıca... onları gördüm, istanbuldaki hayatıma ağlayarak döndüm yemin ederim. saçma sapan yaşıyoruz hakkaten.
0
sirkelimon
(02.08.13)
(5)

böylelerini nasıl buluyorsunuz, neden bırakmıyorsunuz?

nereye bu gidis
merhaba arkadaşlar,duyuruları okuyorum da, gördüğüm kadarıyla kimsenin normal bir partneri ya da yavuklusu ya da platoniği falan yok. hep dert, hep tasa. böyle ilişki mi olur yahu? sizi mutlu etmeyen, devamlı kafanızı meşgul eden bir ilişkiye nasıl ilişki diyebiliyorsunuz? neden direkt kaçmayıp karş
merhaba arkadaşlar,

duyuruları okuyorum da, gördüğüm kadarıyla kimsenin normal bir partneri ya da yavuklusu ya da platoniği falan yok. hep dert, hep tasa. böyle ilişki mi olur yahu? sizi mutlu etmeyen, devamlı kafanızı meşgul eden bir ilişkiye nasıl ilişki diyebiliyorsunuz? neden direkt kaçmayıp karşınızdaki insanı ya da kendisinizi değiştirmeye çalışıyorsunuz? bu gibi konuları merak ediyorum ben. teşekkürler.
0
nereye bu gidis
(31.07.13)
iyi sevişiyorlar.
0
ermanen
(31.07.13)
ben de aynı şekilde düşünüyorum. sanırım kimi insanlar daha mantıklı kimi insanlar daha hayalperest bu konuda. ne kadar fırtınalı, saçma sapan bir ilişkiyse o kadar romanesk, o kadar devlerin aşkı büyük olur tarzında daha çok kapılıyorlar. kendisini kıskanıp kavga çıkarmayınca beni sevmiyorsun diye düşünen, kavga etmeyince ilişki monotonlaştı diyen, arabesk fırtınalı bir ilişki arayan insanlar hiç de az değil, böyleleri kendilerini en çok yıpratacak en efsanevi kavgalar dev barışmalar aşk nefret ihtiras kimdeyse onu bulup takıntı haline getiriyorlar.
0
alice practice
(31.07.13)
arıza tipler arızaları bulur
0
female demon
(31.07.13)
normal insan az
0
inspectorjavert
(31.07.13)
sorunu olmayan bunu duyurmadığı için size çok gibi görünüyordur belki
0
sirena
(31.07.13)
(9)

metroda otururken insanlarin yuzlerine mi bakiyorsunuz?

anonimuz
Metroya tek bindigimde kitap falan okumuyosam insanlara mecbur bakmak zorunda kaliyorum hatta inceliyorum baya rahatsiz oluyolar ama napiyim havaya mi bakiyim?Siz napiyosunuz?
Metroya tek bindigimde kitap falan okumuyosam insanlara mecbur bakmak zorunda kaliyorum hatta inceliyorum baya rahatsiz oluyolar ama napiyim havaya mi bakiyim?

Siz napiyosunuz?
0
anonimuz
(31.07.13)
her tarafa bakıyorum. arada yüzlerine de denk geliyorum tabi ki.
0
king lizard
(31.07.13)
Ben de cogu zaman inceliyorum farkedip rahatsiz olurlarsa bi daha bakmiyorum
0
pastörizesüt
(31.07.13)
ben de çok incelerim, yüzlerine ,mimiklerine, giyim tarzlarına, saç stiline, kolundaki bilekliğe veya saate, ayakkabılara falan, boş boş oturmaktansa etrafa bakmak daha iyi sanki.
kitap varsa yanımda kitap okurum elbette.
0
saysomething
(31.07.13)
her yere bakarım. yüzlere de denk gelir. ama genelde telefonumda kitap okumakla zaman geçirmeye çalışırım.
0
ermanen
(31.07.13)
Yanımda sevgilim varken onu incelediğinizi fark ettiğimde gözlerimi dikip bakıyorum size. O manyak benim evet. Onun dışında kimseye baktığım yok. Telefonla uğraşıyorum.
0
sen git ben geliyorum
(31.07.13)
canım nereye isterse oraya bakıyorum da daha çok arkadaki cama bakıyorum. lanet bir mükemmeliyetçi olduğum için saçımın, üstümün-başımın düzgün olması gerekiyor, o yüzden kontrol ediyorum.
0
papillon7
(31.07.13)
insanlara bakmamaya çalışıyorum.
0
rock n roll
(31.07.13)
görüş açımdaki herkese tek tek bakıp analiz yapıyorum.
0
xenophobe
(31.07.13)
Bende karsi camdan kendimi izliyorum. Yanimdakiyle kendimi karsilastiriyorum. Bi de ayakkabilara cok takiliyorum ben.
0
mrv
(31.07.13)
(3)

uzakları yakın eder?! çeviri

stephane miroux
'uzakları yakın eder' i ingilizceye çevirsek nasıl çevirirdik?
'uzakları yakın eder' i ingilizceye çevirsek nasıl çevirirdik?
0
stephane miroux
(30.07.13)
it makes distances closer. (closer yerine close da olabilir)

ya da

"it makes distant places closer" gibi daha açıklayıcı da olabilir

şu da olabilir:

"it makes far things near"
0
ermanen
(30.07.13)
makes far closer.

far vardı closer da. biraz bunun tam bir karşılığı vardı ama hatırlayamadım. bunlar da iş görür ama.
0
sparkle kiddle
(30.07.13)
geçen sene vodafone için yaptığım bir afiş için kullanmıştım bu sloganı; ama yanlış çeviri ile: '' it make the far closer''. afiş de burda i.imgur.com
0
🌸stephane miroux
(30.07.13)
(4)

evden sesler geliyo

topraam
ev biraz eski 15 yıllık falan salonda oturuyorum suanda sanki biri camdan veya duvardan bozuk parayla vuruyo tık tık tık sesler gelıyo kaloriferin önünde oturuyorum neden geliyo lan bu ses az once korku filmi gibi bişi izledim adam cama bakıyo baska yere bakıyo geri cama bakıyo ceset görüyo tırsdım
ev biraz eski 15 yıllık falan salonda oturuyorum suanda sanki biri camdan veya duvardan bozuk parayla vuruyo tık tık tık sesler gelıyo kaloriferin önünde oturuyorum neden geliyo lan bu ses az once korku filmi gibi bişi izledim adam cama bakıyo baska yere bakıyo geri cama bakıyo ceset görüyo tırsdım :)
edit:bi ses suan bi baska duvardan geliyo ve çıtırdamaya benziyı
0
topraam
(30.07.13)
nas felak oku yat
0
zombie0
(30.07.13)
arkadaş ol onlarla. korkmamayı öğreniyorsun.
0
ermanen
(30.07.13)
Eşyaların sesidir o.
0
sehpa fx350
(30.07.13)
filmin etkisinde kalmışsın bişey olmaz
0
kendihalindekiyaratık
(30.07.13)
(3)

hint filmleri

belkigelmezyarin
slumdog millionaire, lagaan, 3 idiots, taare zameen par ve life of pi dışında hint filmleri önerebilir misiniz?
slumdog millionaire, lagaan, 3 idiots, taare zameen par ve life of pi dışında hint filmleri önerebilir misiniz?
0
belkigelmezyarin
(29.07.13)
0
buzzlightyear
(29.07.13)
0
ermanen
(29.07.13)
linuswithnoblankets
(29.07.13)
(2)

Terk Edilmiş Bir Yerleşim Biriminde Geçen Filmler Arıyorum?

halitkin
konusu ne kadar klişe olursa olsun ya da film ne kadar kötü olursa olsun fark etmez. terk edilmiş gizemli bir kasaba, şehir, köy, kulübe vs'de geçsin yeter. korku ve gerilim türünde olması tercihimdir.şu ana kadar tavsiye edilenler ve izlediklerim şunlar:the wax houseTeksas Testere Katliam 1 ve 2the
konusu ne kadar klişe olursa olsun ya da film ne kadar kötü olursa olsun fark etmez. terk edilmiş gizemli bir kasaba, şehir, köy, kulübe vs'de geçsin yeter.

korku ve gerilim türünde olması tercihimdir.

şu ana kadar tavsiye edilenler ve izlediklerim şunlar:

the wax house
Teksas Testere Katliam 1 ve 2
the hills have eyes
in the mouth of the madness
silent hill
Evil dead serisi
the innocents
çernobil'in sırları
dagon
blair witch
Disappearance
Grave encounters 1 ve 2
Sinister
The Cabin in the Woods
the shining
omega man
the quiet earth
12 monkeys
the abandoned
28 days later
28 weeks later
session 9
event horizon
triangle
Gece Yolculuğu
ghost ship
gothika
death tunnel
monsters
boo
carnival of souls
raw meat
Dark Asylum
house on haunted hill
return to house on haunted hill
the haunting
stalker
the road
i am legend
the happening
170hz
warm bodies
0
halitkin
(28.07.13)
bu konudaki filmlerin hepsini izlemişsin neredeyse. benim önerdiklerimi de izlemişsin :)

şunlar da uyuyor gibi:

the darkest hour
the crazies
the ruins
the descent 1-2
pandorum
eden log
sauna (www.imdb.com)
the frighteners
jacob's ladder
dark floors
deadgirl
wrong turn serileri (şu mesela --> Wrong Turn 4: Bloody Beginnings)
mirrors
contagion
oblivion
the tunnel

edit: bir de 80'ler öncesi olanlar da var ama onların çoğunu izlemediğim için öneremiyorum.
0
ermanen
(28.07.13)
haneke'nin time of the wolf'u var. Kötü değil, fakat izlemesi biraz zor:

www.imdb.com
0
dogs
(28.07.13)
(17)

Aşağıdaki caps'e güler misiniz?

norek
Güldünüz mü? Kendinizi nasıl hissettiniz?Sizce gülünebilir mi? Gülünmesi doğru mu yoksa yanlış mı? Neden?Teşekkürler.
Güldünüz mü? Kendinizi nasıl hissettiniz?
Sizce gülünebilir mi? Gülünmesi doğru mu yoksa yanlış mı? Neden?
Teşekkürler.
0
norek
(28.07.13)
Gülmedim. Gülene de iyi bakmam.
0
pandispanya
(28.07.13)
gülünecek bir şey yok.
0
katredin
(28.07.13)
gülmedim. bir his uyandırmadı.
0
ermanen
(28.07.13)
gülmedim, gülene de küfrederim. kendimi kötü hissettim. gülünmesi yanlış çünkü hastalıkla dalga geçilmez.
0
innegozunogozou
(28.07.13)
Gülünecek ne olduğunu anlasam ahlâki eleştiri getireceğim de...
0
adoramer3ku
(28.07.13)
Gülmedim, 1 saat baksam aglarim bile
0
Idonthaveausername
(28.07.13)
gülmedim. gülünmez.
0
enkolaykullaniciadi
(28.07.13)
13-14 yaşında bir ergenin elinden çıkmış talihsiz bir caps. gülmedim. bunu caps yapan çocuğu adam etmek isterim.
0
hope ender
(28.07.13)
hiç komik değil
0
sttc
(28.07.13)
gülmedim. hislerimde bi dalgalanma olmadı. karaktersiz yavşaklar gülebilir. nötr. işte.
0
zombie0
(28.07.13)
gülmedim. yapana karşı bi sinir olma hissettim.
bence gülünemez. gülünmesi doğru değil. çünkü bu komik değil.
rica ederim.
0
in vino veritas
(28.07.13)
tüylerim diken diken oldu biraz. buna gülünmesi için hazırlayan kişinin beyninde sorun var.
0
aguilas negras
(28.07.13)
gülmek için haysiyetsiz ve şerefsiz olmak gerekir sanırım.
0
yons
(28.07.13)
gulmedim. gulen de son derece yanlis bir tutum icerisindedir bence.
0
eindaclub
(28.07.13)
gülmedim
yanlışı doğruyu bilmem, komik bir şey olmadığı için gülmedim.
0
neira
(28.07.13)
buna gülen adam vicdansızdır.
0
halitkin
(28.07.13)
gülünmez,çok acı bişey.
0
rock n roll
(28.07.13)
(9)

hayatınızın sonuna kadar tek bir şarkı dinlemeye mecbur bırakılsanız..

diyojenimtırak
hangi şarkıyı seçerdiniz?ben bunu seçerdim: http://www.youtube.com/watch?v=5UpAyna6vDo
hangi şarkıyı seçerdiniz?

ben bunu seçerdim: www.youtube.com
0
diyojenimtırak
(28.07.13)
Cok zor sormussun karsim

www.youtube.com
0
Idonthaveausername
(28.07.13)
sessizlik. kimse aynı şarkıyı ölene kadar dinleyemez.
0
9kuyruklukedi
(28.07.13)
Goodbye Cruel World. Zaten o hayat fazla sürmez.

www.youtube.com
0
styx
(28.07.13)
Arada acip dinlemiyoruz mu, muzik dinleme ihtiyacin oldugunda sadece o sarkiyi acip dinleyeceksin. Ben buna gore düşünüp cevap verdim
0
Idonthaveausername
(28.07.13)
ermanen
(28.07.13)
kesinlikle bir radiohead şarkısı olurdu ama hangisi, seçmek zor.
sanırım bu; www.youtube.com
0
juninho77
(28.07.13)
volodya
(28.07.13)
sessizligi isterdim

ya da doga sesleri yagmur, kus bortu bocek selale
0
exlibris
(28.07.13)
haggard - awaking the centuries ya da
estatic fear- chapter 4
0
glamdr1ng
(31.07.13)
(12)

4 TB yakın belgesel arşivim var

degisim90
Nasıl değerlendirebilirim?Para eder mi?
Nasıl değerlendirebilirim?Para eder mi?
0
degisim90
(28.07.13)
belgesel öner bize.
0
ermanen
(28.07.13)
buluşup kopyalasam ya ilgimi çekenleri hocu? öyle değerlendir?
0
hjarteblod
(28.07.13)
benim de 2 tb'lık hardiskimin biri sırf belgesel dolu. bir ara baya sarmıştım sırf belgesel indiriyordum. ee nolmuş yani? sonuçta sen de internetten indirdin ben de internetten indirdim. ee hepsi internette varlığını sürdürmeye devam ediyor. şimdi benim bunu indirmiş olmamın ne değeri olsun ki niye olsun ki?
0
rotten head
(28.07.13)
3 senedir uğraşıyorum ben bunla,ayrıca hepsini de izledim.Köşeyi dönmeyi tabiki beklemiyorum ama bir bedeli olmalı. Çevirisi olmayanları da Türkçeye çevirdim ayrıca. Kardeşim iyi misiniz, insan uğraşmak istemez sadece izlemek ister alır yani alla alla.
0
🌸degisim90
(28.07.13)
yahu internette herkesin bulabileceği ve indirebileceği bir şeyi senin de indirmiş olmanın neden bir değeri bir bedeli olsun?
0
rotten head
(28.07.13)
yolla panpa
0
baldur
(28.07.13)
eder tabii. forum sitelerinden sor. herkesin interneti arşiv yapacak kadar hızlı degil. youtubeda zor izliyoruz. kalitesi iyi belgesellerse iş yapar.
0
yetkili birine benzeyen abi
(28.07.13)
adam eder mi diye sormuş sadece, atarlanmak neden? etmez. eşe dosta hava atarsın şu kadar belgesel izledim arşivim var diye, çevrene dağıtırsın sosyal ilişkilerin gelişir.
0
bacardicola
(28.07.13)
Para edeceğini sanmıyorum ama yaptığın çevirileri internette paylaşırsan epey hayır duası alırsın. (Kendim için demiyorum tabii)
0
roket adam
(28.07.13)
satman yasak zaten. korsan sonuçta. hiç bir şey olmayacağı gibi başına iş de alabilirsin.
sharebus'ta, divxplanet'da satış konusu dahi açamazsın mesela. burada da izin verilmez diye düşünüyorum.
0
sutlu nescafe
(28.07.13)
459tl yi geçmez.
tinyurl.com
0
archmage mahmut
(28.07.13)
etmez. 2 tb'da bende var. senin hepsini izlemiş olman da sana artı puan kazandırmaz bu bir, senin çevirisi olmayanları çevirmen de sana artı puan kazandırmaz. zira hepsini izlediysen kendin için çevirmişsin işte kendin de izlemişsin ne güzel. üçüncü husus şöyle bi soruyu sorman bile sokakta tezgah açıp 'beş lira dvd beş lira gel abicim beş lira dvd' diyen adamdan hiçbir farkın yok. o da korsan senin yaptığın büyük çaplı korsan olur.

ancak dedikleri gibi eşe dosta hava atarsın tek artı yanı bu olur. ha sağlam bi arşivci zaten kendisinde ne olduğunu tamamen kimseye söylemez bilinmesini istemez o da ayrı bi konu. neyse good luck bro
0
pomaklar
(28.07.13)
(2)

sihirbaz

lawist
http://yenisafak.com.tr/video-galeri/sihirbazin-sakasi-korkudan-olduruyordu/8709 bu nasl yapılıyor
yenisafak.com.tr bu nasl yapılıyor
0
lawist
(27.07.13)
kıyafeti o şekilde kalıp olarak düşün. onun içine sandalyeye oturur gibi girip yürüyor.
0
lady montana
(27.07.13)
iki büklüm yürüyor onun içinde işte. baya rahatsız edicidir.
0
ermanen
(27.07.13)
(11)

Hamilelik tartışmaları fazla uzamadı mı ?

dogabey
sanki bana fazla uzamış gibi geliyor. densizin biri çıkıp konuştu, tamam protesto da edildi ama daha cılkı çıkana kadar konuşulacak bir konu mu?
sanki bana fazla uzamış gibi geliyor. densizin biri çıkıp konuştu, tamam protesto da edildi ama daha cılkı çıkana kadar konuşulacak bir konu mu?
0
dogabey
(26.07.13)
bu konunun daha çok konuşulması lazım.acayip şeyler oluyor,korkutucu.
0
rock n roll
(26.07.13)
bizim gibi az gelişmiş ülkelerde herkesin her dediği çok ciddiye aliniyor. amerika'da böyle bir şey soylesen kimse siklemez ama türkiye'de her laf gündem.
0
biglord
(26.07.13)
hep böyle olmuyor mu zaten...
0
ermanen
(27.07.13)
abi devletin kanalında iftar saati din adamı sıfatlı sakallı biri diyor ki hamileler sokağa çıkmasın. bunu ben siklemem de başka bir yerdeki adamın nasıl karşılayacağını bilemeyiz.
bunlara ses çıkarmaya çıkarmıya iyice hastalıklı düşüncelerini dillendirmeye sonra da ne varmış ne olmuş ki modunda takılmaya başladılar. cıklı çıkmasından kastın ne mesela? bu mevzunun türkiye'deki kadın üzerinden yürütülen her türlü siyasetle ve ayrımclılıkla ilgisi var bunların da konuşulması gerek.
0
Ufuk
(27.07.13)
ufuk'a katılıyorum. ses çıkarmadıkça, karşı çıkmadıkça, normalleştirmeye çalışıyorlar. bu tip şeyler toplumda zamanla ve yavaş yavaş normalleşir.
0
baldur
(27.07.13)
saçma sapan laflar gereksiz gündem maddesi oluyor. insanlar siklemeyip geçseler keşke. ifade özgürlüğü kültürü yok, ne söylendiği önemsiz, söylenen laflar herkese batıyor. tabii ki herkesi temsil eden başbakan vs birinin lafları eleştirilmeli, sokağa ondan çıktık zaten. amma zurnanın son deliği ismini ilk kez duyduğum bi adam bir sürü boş laf söylemiş, söylesin bana ne kimler neler söylüyor ciddiye almasa insanlar kimsenin umurunda olmayacak.
0
mistreated
(27.07.13)
bu arada kanal istanbul projesi, haliç tersanesi falan hak getire. Tamam uzatılsın da bunlar ya görülmüyor, ya da unutuluyor.
Gündem değiştirme çabaları vol 46997 yani. Hiç ciddiye almamak meydanı boş bırakmak olur da yönlendirmelere de izin vermemeli böyle. Samanaltından su yürütüyorlar, üstelik samanın su yoluna koyulduğunu göstere göstere.
0
dafaiss
(27.07.13)
Hayır arkadaşım, uzamadı.

Hala oradan çıkıp "Amerigada olsa böyle olmazdı ehühü" diyenler var. Şaka mısınız ulan? Sokarım sizin rüya ülkeniz amerikaya.

Birileri de düşünce özgürlüğünden bahsetmiş. Ben de çıkayım o zaman devlet kanalına, diyeyim ki "Kadınlar namaz diye domalıp kalkıyor, ayıp lan!". Hadi lan, hodri meydan! Hayal edin bakalım birinin devlet kanalına çıkıp böyle dediğini. Kafayı mı yediniz arkadaş siz?
0
adoramer3ku
(27.07.13)
kardeş normal olan isteyenin istediğini istediği yerde söyleyebilmesi zaten. sen önce kafandaki zincirlerden kurtul sonra konuşalım.
0
mistreated
(27.07.13)
yalnız burada yine '3.dünya ülkesiyiz ondan beeyle her şey uzuyoooğ' diyenler var da abicim burada içerik mi önemli? kimin ne dediği mi önemli? böyle zihniyetler var.

ses çıkarmış olmak da önemli değil. bu ülkenin bi köşesinde böyle bi zihniyet var! bak içeriğini tartışmıyorum. zaten bu kadar baskılanan, tecavüze uğradığında bile haksız sayılan ceza çektirilen bi cins üzerine hala pis pis insanların konuşuyo olması meselesi var. -ve bunu yapan bile erkek! senin hiç cinsin üzerine ahkam kesildi mi karşı cins tarafından?- sen bi erkek olarak kadının bu ülkede ne yaşadığını, nerelerde ne tür baskılarla bakışlarla hareketlerle karşılaştığını bilmiyosun, anlamaya da çalışmazsan 'aman abi bırakalım kendi köşesinde ötsün' dersin. sonra da o kadına döner, sana da erkek olduğun için gördüğü muamelelerin sonucu olarak bi şeyler yaptığında 'kezban' dersin.

kusura bakmayın ama erkeklerin bu konuyu bu kadar hafif görmesinin nedeni de bu. körsünüz. hadi bu adamı kendi haline bıraktık da sizin de içinizde bu adamın kırıntıları var her kezban dediğinizde, trafikte gördüğün ilk abuklukta 'aayh işte kadın şoförmüş normal' dediğinizde.

siz baskı görmek ne bilmeden gebeş gebeş yaşadığınızdan 'aman bırakın kendi haline, tartışmayın' diyebiliyosunuz.
burada size bütün hayatı boyunca taciz edilen kadının, hamileyken bile hala cinsellikle bağdaştırılabiliyo olması anormal gelmiyo. neden gelsin ki zaten hiçbi sokaktan tenha diye geçmeyen de siz değilsiniz, akşamın/gecenin bi saati kalabalık erkek grubu görünce tedirgin olan da siz değilsiniz. gece sokağa salınmayan da, sürekli yatağa düşürülmeye çalışılan da, namusu sürekli yoklanan da siz değilsiniz.

siz gelişmiş ülkenin insanları görmeyin bu konuyu o zaman.


şu konunun videosunu bile izlememiştim ciddiye alıp, üzerine kimseyle konuşmaya değer de görmemiştim. bunu da belirteyim!
0
gupon
(27.07.13)
dertli kadın arkadaşım merak etme bütün sorunlarından haberdarız. bir sürü klişeyi sıralamışsın. sağol ezberi yeniden okudum sayende. tamam, tepkisini veren de versin oldu protesto da lazım da ne yani, nihai amaç ne, susturacak mısın adamı? konuşmasın mı? boktan inancı neyse kusuyor işte, ağzına bant yapıştırınca iyice bilensin de eline keleş alıp hepimizi tarasın mı? bu adamlar böyle işte. onu takip eden belli, ne halt ederse etsin. bu bilgi çağında, televizyonlarda internette kadınla ilgili eylemler, kadın cinayetleri, kadına karşı yapılanlar ve bunların eleştirileri bu kadar ortadayken buna kanacak kadar ahmak kadını, allahın cahili hüviyetindeki kendini kurtaramayan salak kadını sen mi kurtaracaksın? ne yani? sen hamileyken sokakta dolaş. sana karışana da bildiğin bütün küfürleri et. ama bu sakallı herif de ne derse desin. boşver. o da sana karışmasın ama. olması gereken bu.

tabii ideal bir ülkede geçerli bunlar. böyle boktan bir ülkede herkes bu kadar gerginken normal böyle kıytırık bir lafın olay olması. muhtemelen en sonunda ciddi bir iç savaştan sonra 3-5 milyon harbi müslümanla yolumuza afganistan olarak devam edeceğiz. ben de güç bela kaçtığım avrupa ülkesinden ahahahahh gerizekalılara bak lan siktiniz attınız güzelim ülkeyi diye nanik yapacağım.
0
mistreated
(27.07.13)
Download on the App Store Get it on Google Play
buraya yazılanların hakları Sir Anthony Hopkins'e aittir.
yazan eden compumaster, ilgilenen eden fader
modere edenler basond, compumaster, fraise, kibritsuyu, rakicandir
bu sitede yazılanların hiçbiri doğru değildir. site içeriği küçükler için sakıncalı olabilir. yazılardan yazarları sorumludur. kaynak göstermeden alıntılanamaz. devlet tarafından atanmış bir kurumun internet üzerinde kimin hangi bilgiye ulaşıp ulaşamayacağına karar vermesi insan haklarına aykırıdır. web siteleri kullanıcıların istekleri doğrultusunda bağlandıkları yerlerdir. kullanıcılar isterlerse bir web sitesine bağlanmayabilirler. bu güçleri ve imkanları mevcuttur. bir kullanıcı bir siteye bağlanmak istiyorsa bu onun tercihi ve hakkıdır. bağlanmak istemiyorsa bu yine onun tercihi ve hakkıdır. halkın kendisine hizmet etmesi için görevlendirdiği kurumlar hadlerini aşıp halka neye ulaşıp ulaşmayacağını bilmeyen cahil cühela muamelesi edemezler. ebeveynlerin çocuklarını sakıncalı içeriklerden koruması için çok sayıda bedava ve ücretli yazılım mevcuttur. bu yazılımlar bir web tarayıcısını kullanmaktan daha karmaşık teknik bilgi gerektirmemektedir. devletin milletini küçük düşürmesi ve ebleh yerine koyması yasaktır.